Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Sobota, 2.06.2007

Volební krédo z roku 1846

(dopis voličům z okresu Saint-Séver)

Frédéric Bastiat

přeložila: Veronika Lásková

 


Vážení přátelé,

jelikož mě někteří z vás přesvědčili, abych kandidoval v nadcházejících volbách, a jelikož bych rád předem věděl, s jakou podporou mohu počítat, oslovil jsem některé z voličů. Avšak běda! Podle jednoho jsem příliš pokrokový, podle jiného zas málo; jednomu se nelíbí mé postoje proti universitě, jinému můj odpor proti politice v Alžírsku, ten neschvaluje má ekonomická přesvědčení, ten zase mé názory na reformu parlamentu, atd.

To vše dokazuje, že nejlepší taktikou pro uchazeče o volební hlasy je své názory skrývat, nebo pro jistotu žádné nemít, a obezřetně se přidržet banálního programu: "Mým cílem je svoboda bez svévole, řád bez tyranie, mír bez potupy a hospodářství, které není na úkor žádného odvětví."

A protože nechci Váš mandát ani v nejmenším klamat, předložím Vám své názory upřímně, i kdybych se tím měl připravit o další voliče. Omluvte prosím, jestli z naléhavé potřeby vyznat se ze svých přesvědčení překročím rozsah, který vyznáním víry obvykle přísluší.

Znám řadu konzervativců a setkal jsem se také s mnoha opozičními politiky, a mohu takřka s jistotou říci, že ani jedna z těchto velkých stran, které se dělí o parlament, není sama se sebou spokojena.

...... pokračování ZDE*

 

 

Přátelé,

udělal jsem to tentokrát trochu jinak a dal jsem celý článek samostatně.Protože je poněkud delší a to bychom se tu v diskusi urolovali !!! (od slova rolovat — aby vás nenapadaly nějaké nepravosti!)

 

A opět dík Modrému Ptákovi za obstarání !

 

 

 

 





Komentáře

[1 No, (Anka: 02.06.2007, 13:52:09 - x)
nemíním s Bastiatem polemizovat, má pravdu, stejně jako moje maminka, jen se bojím, abychom nedopadli jak Kajan s Hájkem či jak v té pohádce o Včelích medvídcích - sádlo, všude samý sádlo, lépe - Bastiat, všude samý Bastiat?:-))) Omlouvám se za vzpunost.

[2 Bastiata je, pravda, požehnaně. (Rpu?: 02.06.2007, 14:46:33 - x)
Blbé na tom je, že lze jeho jméno škrtnout a nahradit XY a jména v jeho pracích nahradit jmény, které sami skloňujeme dnes a denně - a ... nic se nestane, neb rozdíl veškerý žádný. Prostě lidské špatné vlastnosti jsou pořád stejné...
S čímž se ovšem nelze spokojit a nutno pochopit proč je situace taková, že každý pátý lékař má nárok na důchod a nametená píčelka s 3 promile sic z jedné školy vyletí, ale ve druhé najde místo neb kantorů se nedostává. A proč podobné problémy jsou i v zemích bohatších než my...

[3 Neuvěřitelné!!!! (doxa: 02.06.2007, 14:46:51 - Mail - odkaz - x)
Petr Uhl na Haló Novinách

[4 Tedy, doxo - je to síla! (Rpu?: 02.06.2007, 14:54:15 - x)
Odkopal se nám chlapec, takříkajíc definitivně...
Je vidět, že v srpu a kladivu je víc honěnej než v orlicích. Jinak by si neplet rakouskou a říšskou...:))

[5 Pravda - ze všech chartistů (doxa: 02.06.2007, 15:02:48 - Mail - x)
údajně seděl nejdéle.

[6 dobré poledne.... (Jirka původní: 02.06.2007, 15:06:35 - x)
ve stínu Bastita se nechci pořád opakovat...ale je to všechno jen spirála....opakují se stejné věci, jen jinými prostředky. A Uhl ? Radši se nebudu vyjadřovat, byl bych hrozně sprostý. Myslím, že se Lucifer v pekle moc těší, až do mu do zadele zarve vidle, bez legrace. Kéž by něco takového existovalo, ...místo kde se všechny takové kreatury sejdou a budou grilovány za živa.....minimálně stejně tak dlouho jak na zemi škodili.....a bez odpuštění. Proč si myslíte, že pan V. pořád chce odpuštění a pochvalu, že bojoval proti komunistům......mám takový dojem, že čím je starší, tím mu dochází co by ho mohlo čekat...vzpomeňte na loupežnáka Sarka Farku :-)) Já vím, je to hloupost, ale přeci jen , co kdyby ...že jo :-)

ps. Tady je krásně slunečno , dusno a asi to vypadá na déšť. Snad to tady nikoho neodfoukne....až to přijde:-) Mimo to těch dnešních 9 jamek stálo za starou bačkoru a Danu jsem taky u Zannoniho neviděl...a to jsem měl 2x gelato limone picollo

[7 Za časů Bastiatový ještě neexistovala DPH (doxa: 02.06.2007, 15:34:30 - Mail - x)
Proto z nepřímých daní uvádí pouze daň z vína.
Alkohol byl vždy první na ráně. Z našich dějin známe trestnou daň z piva (tzv. posudné) po nezdařeném povstání 1547.
Na konci starého Rakouska se zvláštní daňové přirážky vybíraly z lihu (čistého), tabáku a soli. (Zvláštní daň ze soli je dosud v Itálii, proto se tam sůl prodává pouze v obchodech značených Sali e Tabacchi)
Po druhé válce s rozvojem automobilismu přibyla v celé Evropě (nikoliv v Americe) daň z benzínu a podobných ropných výrobků, která se však nevybírá od leteckých přepravců a z topné nafty (u nás ty miliardové aféry s lehkými topnými oleji počátkem 90.let)

[8 Ale Anko, (kocour: 02.06.2007, 15:45:13 - x)
jakejpak Bastiat nebo Hayek.
Každý přece ví, že jedině František Weyr je ta jediná správná četba :-)

[9 No, mě je to v podstatě buřt. Omloluvám se za vlezlost. (Anka: 02.06.2007, 15:56:29 - x)

[10 Anko, (Rpu?: 02.06.2007, 16:09:45 - x)
nemáš se za co omlouvat - ono je tu Bastiata fakt celkem dost. Vtip je jen v tom, že pokud tu nevedeme řeči o škvarkových plackách atp. meleme vlastně pořád o tom samém co Bastiat - jen jaksi méně odborně :)) Blbé je, že \"nebijem o mříž ducha lvi\", jak si pořád namlouváme, ale šmrdolíme se furt na tom samým zasmraděným dvorku, co už ho jasnozřivě viděl Bastiat před 150 lety a nepochybně i pračlověk Janeček, když meditoval nad tím, že \"ty mamuti nějak vymíraj a měli by se chránit, globálně se votepluje a je to vůbec votrava, jeden aby se dal na zemedělství a půjde to s lidstvem vod desíti k pěti...\":)))
Jo, furt jsme stejně blbý...

[11 Ovšem ty nepřímé daně jsou pro stát neuvěřitelná zátěž (doxa: 02.06.2007, 16:19:44 - Mail - x)
Abych se vrátil k té dani z lihu za starého Rakouska.
Ta se vybírala pouze z čistého lihu, nikoliv z finálních alkoholických nápojů.
Tudíž tvrdý alkohol byl rozdělen na LIKÉRY (vyrobené macerací přísad za tepla či studena z již zdaněného lihu) a PÁLENKY (vyrobené přepálením zkvašených surovin)
Zdaněny tudíž byly pouze likéry, nikoliv pálenky. Aby však chudý alkoholik neměl tak snadný výběr, byly mu do cesty kladeny administrativní překážky.
V běžných hostincích směly být čepovány pouze likéry (proto Anton Špelec ostrostřelec volá liguére!)
Pálenky se směly nalévat pouze v tzv. kořalnách, pro které platila spousta přísných omezujících předpisů. Kupř. nesměly otevírat před 16 hodinou, nesměla se tam podávat žádná jídla, nesměly se tam čepovat žádné jiné nápoje, nesměly tam být židle ani lavice, jen nálevní pulty atd.)
Proto jsme také nedávno přišli o ten tuzemský rum. Rum totiž za Rakouska odebírala armáda, takže namísto ve světě obvyklého rumu-pálenky z cukrové třtiny musel nastoupit rum-likér, vyráběný z lihu a rumové tresti.

[12 Rputi, že by? (dix: 02.06.2007, 16:21:03 - x)
Že bychom to vzali, že to jsme prostě my a ne že někde možná jsou nějací jiní chytří? :-)

[13 OT - takže ochranu svědkyně provádí tentýž policista, který případ vyšetřuje....zajímavé... (Rpu?: 02.06.2007, 16:22:36 - odkaz - x)
(Hučín): \"Viděl jsem dnes (v pátek) v Přerově paní Urbanovou s lidmi, kteří se podílejí na vyšetřování případu Jiřího Čunka, jedná se o osoby pana Šošovičky a pana Kovaříka. Urbanová zacouvala, pak vystoupila z vozu, šla k těmto dvěma policistům, kteří na ní zřejmě čekali, jeden vystoupil, druhý ještě seděl, pak jsem se v podstatě schoval za roh budovy a čekal co se bude dít. Pak mě zajímalo, jestli půjdou za státním zástupcem, ale oni už odjeli.\"

Šošovička i Urbanová však podle serveru Aktuálně.cz popřeli, že by se v pátek setkali při oficiálním výslechu i soukromě. \"Potkali jsme se náhodou na ulici v Přerově. Žádný oficiální výslech dnes nebyl, byla jsem pozvána na státní zastupitelství. Ale zdá se, že mě někdo sledoval. Požádala jsem proto poté o ochranu,\" řekla Aktuálně.cz Urbanová.

[14 dix, vždyť, když se rozhlédneme kolem sebe, nestačíme se divit.... (Rpu?: 02.06.2007, 16:46:13 - x)
Jak je možné, že se v Rakousku prodává a KUPUJE přístroj, který má rozlišit elektřinu pocházející z atomu a lektřinu ekologickou. Jak je možné, že lidi kteří nejsou ani negramotní ani nesvéprávní tomu věří?
V západních zemích Evropy trvala ta demokracie dostatečně dlouho, aby se podařilo sem tam něco rozumného prosadit - a fungovalo to. A nastoupila generace, která ignoruje veškerá ověřená fakta a postupy a s přehledem to válcuje aniž jim byť jen trochu vadí, že to fungovat přestává....
Těch co vidí dál než na špičku vlastního nosu bylo, je a bude po čertech málo....

[15 Rputi, (Anka: 02.06.2007, 17:03:31 - x)
nic nezbrzdíme, leda si ulevíme, jináč nic. Ale že je to zoufalý pocit bezmoci, to je jistý, a nic už nezabírá. Snad jen kus srandy je ještě směnitelný.

[16 To je jednoduché (doxa: 02.06.2007, 17:06:08 - Mail - x)
Prodávat se v demokratickém státě smí všechno, co není výslovně zakázáno prodávat.
A kupovat může každý, kdo má prachy.

[17 Rputi, (dix: 02.06.2007, 17:33:15 - x)
a není to jen generační posun? Nevadí nám to stejně jako to vadilo každé byvší generaci při nástupu té následné? Prostě že lidé jsou stále stejní, neměnní ve svých hodnotách, neměnní ve své podstatě, jen ty kulisy procházejí změnami.

[18 Anko, (Rpu?: 02.06.2007, 17:36:14 - x)
snad aspoň pochopit se člověk taky trochu snaží.

doxo, mě šlo o to, že se najdou lidé, nikoli na vzdělanostní úrovni praotce Janečka, kteří tomu věří...

[19 Dobré odpoledne, (PeS: 02.06.2007, 17:36:49 - x)
zcela of topic... Jak dřív bývaly inzeráty - přijme se mravný hoch do učení - tak zcela analogicky, nevíte někdo náhodou o nějakém takovém hochovi z Prahy a blízkého okolí, 12 - 16 let, který by trpěl touhou tančit (soutěžně) latinskoamerické a standardní tance a chyběla mu partnerka? Má mladší dcerka má problém komplementární a o dosavadních (ne)zájemcích se vyjadřuje jako o jelitech... Tak kdybyste někdo věděl, dejte vědět...

[20 dix, (Rpu?: 02.06.2007, 17:43:17 - x)
do určité míry určitě ano - to už je takový světa běh.
Ale ta míra svévole a ignorance je skutečně nezvyklá.

[21 opět zdravím, (divana: 02.06.2007, 17:43:52 - odkaz - x)
brouzdám si tak po novinách a už i na b.listech o cenzuře v čt! tak kde jsou ti stávkující? a odborář komerc? a co soudruh janeček se svým milicionářem? a legrační je, že si to několikrát platíme...

[22 ještě k té tv (divana: 02.06.2007, 17:49:36 - x)
proč tam toho paroubka pořád tahají, to taky nechápu. ale když už ho tam mají...

[23 Rputi, (dix: 02.06.2007, 17:57:16 - x)
já vím, co myslíte, já si jen myslím, že ta slupka vzdělanosti, která nás nějakým způsobem údajně posunula od praotce Janečka, nemění nic na naší podstatě. Když jsem se dívala na Goyovy přízraky, byla jsem ohromena tou dobou,jak událost stíhala událost, v jedné generaci co se semlelo. Myslíte, že svévole a ignorace je teď skutečně nezvyklá nebo jen naše měřítka jsou jiná?

[24 dix, (Rpu?: 02.06.2007, 18:16:19 - x)
v historii byla taková období, kdy se lidi chovali jak utržení z řetězu - a já jen nějak zatím nemohu pochopit, proč se utrhli z řetězu právě teď.
Jinak s tou slupkou vzdělanosti stopro souhlas.

[25 na satelitu na NDR (divana: 02.06.2007, 18:23:55 - x)
teď běží pořad o cestování. důchodci si vyjedou na výlet. do vězení. je tam pro ně soudní síň i soudce, který je odsoudí. dostanou pruhovaný mundůr a jsou pozavíráni do cel. tam pak sedí a hrajou karty, na stole lahve s chlastem. na spaní palandy s běloučkým povlečením.

[26 Anko, k té bezmoci - (divana: 02.06.2007, 18:30:02 - x)
budeme muset tentokrát bez klíčů, ale s vidlema..doba pomalu uzrává.

[27 Rputi, asi ten řetěz (Šumavák: 02.06.2007, 18:40:20 - x)
vlivem kyselých deštů přereznul.
A klid! ne všichni musí být zemědělci. Někdo dokonce může vyrábět hliněné džbány na uložení obilí a po oteplení i na olivový olej!

[28 Já mám dojem, (Foundryman: 02.06.2007, 18:40:27 - Mail - x)
že v našich končinách je liberální ovzduší jen v době bezprostředně následující po svržení totality, kdy ještě mají lidé minulé zhovadilosti čerstvě v paměti - u nás 90. léta, v západní Evropě po druhé světové válce. Jen Anglosasové si svobodu pečlivě hlídají, asi by zasluhovalo prozkoumat, proč právě Anglie a její odnože (USA, Austrálie, NZ, Kanada) vykazují jistou míru resistence vůči státnímu dirigismu.

[29 Foundry, u Austrálie není co řešit! (Šumavák: 02.06.2007, 18:44:40 - x)
Původní \"kolonizátoři\" určitš stát, který jim umožnil osidlovat třeba Západní Teritorium, moc nemilovali.A pečlivš to předávají dětem.

[30 Busch udělal protitah - pozval na dlabenes i Zemana...:)) (Rpu?: 02.06.2007, 18:47:17 - odkaz - x)
Myslíte, že to tomu Buschovi Puchejř vodpustí....?

[31 kam ten svět spěje... (Jirka původní: 02.06.2007, 18:48:07 - x)
harry potter se míchá do klecových lůůžek.....důchodci se zavírají dobrovolně do vězení....a nejsou tam o chlebu a vodě...Bastiat věděl co s děje už před 150 lety, Čunek se drži koryta a když už jsme v EU nedoluje z nich peníze, které jsme zaplatili. tady se kupuje přístroj, který filtruje špatnou energii, blokují se přechody....Paroubek chce vynadat Bushovi , idiot jeden, místo na hokej musím jet v úterý do Prahy.....a já mám strašně špatnou náladu......a došla mě hruškovice....sakra, do háje. Takhle \"nas...\" bývám strašně zřídka......to je život...k pos....

ps. omlouvám se nějak mám debilní týden

[32 Rputi, (dix: 02.06.2007, 18:52:38 - x)
mám obavu, že se jen neplní naše očekávání, a že to neplnění je právě to, co nás zaskakuje. Že naše očekávání byla zhusta bludnými, je náš problém. Nějak jsme pozapomněli, že platí Čapkovo o neměnnosti člověka.

[33 I já už jsem nasr..... !!!! (Šumavák: 02.06.2007, 18:53:58 - x)
Mám intenzivní dojem, že jsem jedinej, koho na ten oběd s Bushem ještě nepozvali !!!!!!!

:-))

[34 Foundry, (dix: 02.06.2007, 19:03:27 - x)
anglosaské země asi nepotřebují k liberalismu euforii. My k tomu to plácání se po ramenou prostě musíme mít.

[35 Rputi, (dix: 02.06.2007, 19:20:43 - x)
Byť asi kdybych byl člověkem ne tak velkorysým, jako jsem, tak bych se choval trošku jinak. Ale mně to není vlastní,\" dodal. A diváci mohli vidět stále sílíci zář kolečka, které se nad hlavou Puchejře začalo zjevovat, dodávám já.

[36 Helou evryboy! (ptakopysk: 02.06.2007, 19:29:14 - x)
jestli máte pocit že je blbej tejden, tak se hlásím jako další do party. od středy makám jako debil od nevidím do nevidím, včera jsem přijel domů z práce v devět hodin. Už mě se.e, ta naše dynamická firma. V pondělí má přijet ODBORNÍK za účelem provedení vyjasnění pohnojení síťové komunikace naší spolupracující firmou u zákazníka a já ač nejsem síťař, dotyčný kus kódu z naší strany jsem nepsal, ba dokonce jsem ho jakživo neviděl, jsem byl přidělen jako teplá čára stejně nadšenému spolupracujícímu kolegovi ze spřátelené firmy abychom připravili SPECIALISTOVI podklady k bádání. Ale podařilo se, kolega dostal co potřeboval a mohli jsme to úplně vyflusaní večer zabalit. Jo a ke všemu onen odborník je Francouz! Analyseur du réseau ! Spřátelená firma se zapřísahá, že nad něj v galaxii není. Ale já mám furt divnej pocit, že francouzský IT specialista, je něco jako italskej dělník, německej designer, švýcarskej komik, či českej senátor. Mňo jako pesimista mohu být jenom příjemně překvapen.

[37 Jirko p. (dix: 02.06.2007, 19:30:53 - x)
nezbývá než víra, že vše špatné je k něčemu dobré, a trpělivě čekat :-)

[38 kocoure (skimic: 02.06.2007, 19:47:24 - x)
ad kocour: 02.06.2007, 15:45:13 Weyr
to byla hezká hláška. Až na to, že Weyr je pro skličující procento \"veřejnosti\" nedostupný. Pokud znáš nějaký e-odkaz, budu - a nejen já - opravdu vděčen.

[39 šumaváku, (divana: 02.06.2007, 19:48:56 - x)
je to zvláštní, mě taky nepozvali..a to tam dojdu pěšky. jen bych tam zaskočila říct bushovi, co si o něm myslím :-)))

[40 Není nad jasné, logické (Šumavák: 02.06.2007, 19:49:50 - x)
a stručné vyjádření:
\"Já mu to přeju, je to určitě vynikající osobnost českého politického života, takže pokud pan prezident a americká strana usoudili, že tam má být , tak já nejsem ten, kdo tam někoho zval,\" komentoval Zemanovu účast Paroubek.

Upřímně se přiznávám, že tohle já bych říct nedokázal ...:-((((

[41 ptakopysku, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 19:54:28 - Mail - x)
tak to přeju upřímnou soustrast.
Před X lety jsem byl nucen spolupracovat s francouzskými IT specialisty poměrně pravidelně a byl to děs. Nejen, že skoro ničemu nerozuměli ani normálně natož speciálně, tak ještě drtivá většina z nich pohradala perfidním Albionem natolik, že tvrdošíjně odmítala mluvit anglicky.
A protože francouzské IT názvosloví je dost podivné (aby se neopičili po Angličanech), byla komunikace docela problém. Co taky chtít od lidí, kteří textovému editoru říkají \"texteur\" a harddisku \"le disc dur\", že ano.

[42 Ta stretegie menší odvety (jura-p: 02.06.2007, 19:58:02 - x)
V případě blokády přechodů není moc vhodná, i když je citově sympatická. Velmi ztíží tlak na Rakousko, aby zajistilo průchodnost hranice.
No aspoň se ti kluci chovali selektivně a pouštěli všechny mimo Rakušanů a i z těch pustili auta, kde byly děti nebo stařečci.
Ale argument, vy také nezajišťujete průchodnost hranic, jsme protistraně už poskytli.

[43 pavle... (ptakopysk: 02.06.2007, 20:05:40 - x)
jak říkám, uvidíme. Údajně by to měl být jeden z DRUHÝCH nejchytřejších íťáků spřátelené firmy. PRVNÍ nejchytřejší je prý chován pod bedlivým dozorem ve zvláštní místnosti, odkud je vypouštěn pouze na krátké vyvenčení a není schopen nomální komunikace s okolím, takže by se cestou do Prahy ztratil, což by byla škoda. S okolím komunikuje pomocí interface DRUHÝCH nejchytřejších. Zdá se, že ten chlap je něco jako živej CRAY a ten týpek co k nám přijede je asi oživlá taková ta přežvejkávací mašina z normálního programovacího jazyka do CRAYovštiny.

[44 dix - že by začínal plešatět? (Rpu?: 02.06.2007, 20:10:11 - x)
Šumaváku, já jsem jen zvědavá, jestli Venda Pleticha bude taky Buschovi říkat, že se s tím Puchejřem dobře shodne...:))

[45 juro (Rpu?: 02.06.2007, 20:12:15 - x)
a navíc jsme poskytli Národní straně další příležitost k zviditelnění...

[46 Jo ptakopysku.....někdy je to strašně nevděčná (Jirka původní: 02.06.2007, 20:18:46 - x)
věc být \"zahraniční odborník\" Nevím jak v IT, ale v investicích a v tom mém segmentu jsem vždycky ten o kom píšete....je to strašně nevděčná funkce. Ze strany \"maminky\" úplně přesně víte co můžete udělat, ale na té druhé straně je to většinou jungle, jak bič. Nevím jak u Vás a v jakém jste vztahu, ale u nás vždy jedná o koupi a začlenění do firmy...popřípadě oťukávání před prodejem. A tam vždy jde jen o \"napasování\" do struktur společnosti. Je to strašně \"vděčná a oblíbená\" práce :-)

[47 jirko (ptakopysk: 02.06.2007, 20:44:07 - x)
V tomhle punktu se mýlíte. Je to fakt chlap kterej přijede, aby rozlouskl problém. Je to zaměstnanec mateřské firmy našeho partnera. Tam už není co kupovat, neboť již je koupeno. :o)
Když vás tu tak vidím... omlouvám se, že jsem vás podezříval ze znalosti jihorakousko-severoitalských vín. Ale taky jste se mohl chytit na tu sedmičku a podezírat mě z mltikulturních pedofilních choutek. Jen tak mimochodem. to mnou zmiňované víno si nekupujte, jsou to docela slivky a jurevsky předražený. Začala mě bolet šiška už při třetí deci a ráno se k tomu přidalo pálení žáhy... Ale znalcům moravských vín by to na druhou stranu mohlo přijít k chuti.

[48 Mimochodem, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 20:45:27 - Mail - x)
nikdy bych neřekl, že pochválím Béma, ale jeho společná akce s Bendlem uskutečněná pod názvem Královský průvod z Prahy na Karlštejn byla moc fajn. Mladé se to děsně líbilo a mně docela taky.

[49 Ptakopysku :-) (Foundryman: 02.06.2007, 21:05:55 - Mail - x)
Problém je v tom, že slušná moravská vína Prahu nikdy neviděla :-) Nicméně musím konstatovat, že místním červeným se vyhýbám jak čert kříži.

[50 divano, já si na ten odkaz kliknul (Dušan Neumann: 02.06.2007, 21:23:46 - x)
...BL z důvodů zachování duševní rovnovákjy nečtu, ale dnes jsem měl pracovní sobotu, natáčel jsem vysvěcení katolického kněze, a tak jsem se po dopoledním představení všelijak se promenujících starších pánů mikulášů v podivném oblečení a s kadidelnicemi a posléze s kanibalisticky rituálním podáváním sušenek a vína a mumlání nepříliš srozumitelných textů (připadal jsem si jako, že prožívám Amisovy Egyptology) jsem si dal BL jako léčbu protišokem. Přehnal jsem to a s údivem konstatuji, že Uhlův článek v Halo novinách je ve srovnání s revolučním zápalem autorů BL vzorem onketivity. Ostatně, jsem proti jakémikoliv zakazování symbolů. Nic to neřeší, je to jen blbost evokující pokušení zakázaného ovoce. Šumaváku, jen tal mimochodem, nezdá se ti, že si na Bushe vymysleli horší trest než házení rajčat. Do takové společnosti byses nechal pozvat. Já jo, ale nesměli by mne na schodech prošacovat a zabavit okolo pasu obtočený bič ....

[51 Dušane, mě se zdá, (Šumavák: 02.06.2007, 21:36:02 - x)
že zvolili metodu jak všechny uspokojit a nikomu nic nedat.Při 150 hostech na jeden oběd si s ním nikdo moc nepokecá.
A to mám ještě tušení, že se zdrží u Klause, pak \" v poklusu na stojáka\" zhltne 6 knedlíků a kus svíčkové a bude chvátat do Německa se slovy: \"rád jsem vás viděl a nikdy na vás nezapomenu !\" se rychle rozloučí.

A 150 politiků bude moci říkat : \"obědval jsem s Jirkou Bushem, ano, s tím prezidentem...\"

[52 ještě k BL... (Dušan Neumann: 02.06.2007, 21:41:39 - x)
jediným článkem nějaké hodnoty je výtah z ještě neuveřejněné zprávy OSN (citace Guardienu), podle níž je celý obchod s \"uhůlíkovými\" směnkami prolezlý korupcí a podfukem.. 20% směnek je údajně falešných...z těch adrenalinových článků obzváště doporučuji výplod Milana Valacha, mluvky iniciativy Ne Základnám. To se snad do jedné hlavy nevejde, co tam naplkal. Zábavná prdel je příspěvek starosty Trokavce s malůvkami, který se opírá o posudky odborníků \"katedry systémů PVO\" zalených na jejich zkušenosti se sovětskými raketami Volchov. Odpálení protirakety nejdčíve v desáté minutě letu útočící rakety. Pokud do toho započítává čas nutná k doražení láhve vodky, natažení kaťat a nažhavení radiostanice R-113, tak ještě rychlej.... no nic, nebudu se rozčilovat.
jen sem ještě přilípnu,co jsem napsal do NP . protože pořád slyším tupé argumenty, že Američané provádějí imperiální politiku s cílem obsadit světové zdroje energie. A to jsou lidi, kteří neukončili vzděláním na císařském gymnasiu v Berlíne 1899.....

\"Spojené státy nejsou velmocí s imperiálními ambicemi. V moderním světě to nepotřebují. USA činí velmocí ekonomika, průmyslová, finanční a obchodní síla. Jejich ekonomika je globální, průmysl, obchod i finance nadnárodní. Dnes už neexistuje \"čistě národní\" americká společnost, stejně jako nejsou BP čistě britskou nebo Siemens čistě německou společností. Kapitál se přelévá kontinenty a hlavním zájmem USA z hlediska jejich bezpečnosti a dosažené životní úrovně je dohlížet, aby tento světový kapitál fungoval svobodně a v přehledných mantinelech. Je iluzorní názor, že za invazí Iráku byla ropa. Nesmysl, za invazí Iráku byl pokus, byť nepříliš úspěšný, stabilizovat oblast jež je zdrojem značné části světové energie. Kdyby USA - propadnuvší diluviálnímu nacionalistickému myšlení chtěly obsadit hlavní zdroje ropy, tak by Američané nikdy neodešli z Kuvajtu ani ze Saudské Arabie - zemí s moderní ropnou infrastrukturou a minimálním počtem obyvatel na vojensky neobhajitelném teritoriu. Jenže Američanům je jasné, že je výhodnější a levnější ropu koupit než o ni bojovat.

Rusko je paranoidní stát, s pyramidálním politickým systémem, který při tak obrovské rozloze země je nutně byrokratický, neefektivní a přímo podněcuje korupci, která je běžným modem operandi totalitních režimů. Jestli si někdo myslí, že Rusko je kapitalistickou demokracií tak žije ve snách. Je to oligarchie moci, kterou se Putin znovu snaží zcentralizovat neboť si nedovede představit, stejně jako většina Rusů, společnost decentralizovanou a individuálně zodpovědnou. Američané nejednou vyzvali Rusko, aby se zapojilo do společné celosvětové protiteroristické sítě, jejiž jednou z monitorovacích stanic by mohl být i radar v Česku. Podezřivavé samoděržaví však odmítá a raději si hraje s ohněm v hloupé naději, že iránská karta je trumfové eso. Bude to chtít nejednu výměnu generací než se toto velikášské a mesianistické ruské myšlení příblíží atlantickému. Doufejme, že než se tak stane, nebude pro náš svět pozdě.

... a jdu na pivko, je as 34°C a jiný lék proti tomu neznám

[53 Rusko je orientální despocie, (Rpu?: 02.06.2007, 21:55:32 - x)
která nemůže být decentralizovaná, protože by se rozpadla na jednotlivé gubernie ovládané místní oligarchií. A že je paranoidní, tak už tak k orientu patří...

[54 Šumaváku, (Rpu?: 02.06.2007, 22:06:13 - x)
tam je nějakej čas pro pokec rezervovanej. I pro Zemana. To je to, co Jyrku tolik míchá....

[55 2 Šumavák (PeS: 02.06.2007, 22:15:03 - x)
Musím Tě opravit - ti správní budou říkat: \"Jo když jsem tuhle byl s Bushem na obědě, tak jsem mu říkal...\"

[56 Rputi, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 22:26:04 - Mail - x)
někteří budou dokonce říkat i \"když jsem byl posledně s Bushem na obědě, tak jsem mu říkal...\" :-)

[57 2 Pavel Kořenský (PeS: 02.06.2007, 22:28:23 - x)
koukám, že oba známe své Pappenheimské...

[58 I když, nedivil bych se, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 22:29:11 - Mail - x)
kdyby se našli v Kocourkově tací, kteří budou říkat \"No, já byl s Bushem na obědě a nemýlil jsem se, je to debil.\"

[59 Pavle, úplně správně to je: (Šumavák: 02.06.2007, 22:30:20 - x)
\"když jsem byl naposled s Bushem na obědě, tak jsem mu říkal...\"

:-)))

[60 PeSi, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 22:31:25 - Mail - x)
to už tak bývá. Já zase dneska chlastal pivo s Karlem IV. (fakt, u cesty mezi Řevnicema a Hlásnou Trebání) a také na to hezky vzpomínám :-)

[61 Šumaváku, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 22:32:48 - Mail - x)
ono je to možné precisovat skoro do nekonečna. Třeba \"zrovna když jsem byl naposled s Bushem na obědě, tak jsem mu vysvětloval, že...\" :-)))

[62 2 Pavel Kořenský (PeS: 02.06.2007, 22:33:00 - x)
Tipoval bych, že těch bude většina... Pro mnohé stačí Klaus, natožpak Bush...

[63 Kdyby jen to, pánové, (Rpu?: 02.06.2007, 22:33:29 - x)
ale určitě se najdou tací, co řeknou:když....., tak jsem mu k tomu Iráku řek....

[64 No, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 22:37:46 - Mail - x)
vyčkejme, co prohlásí Paroubek po tiskové konferenci, kterou po obědě jistě svolá.
Třeba nás ještě něčím překvapí. Něčím na způsob \"Právě se vracím z oběda s Bushem a po jeho seznámení se stanoviskem ČSSD pan president všechny mé návrhy přijal.\" :-)

[65 Něco pozitivního: (Rpu?: 02.06.2007, 22:43:21 - x)
Ta mystifikační realityshow o darování ledviny způsobila, že se přihlásilo 12000! dárců ochotných leddvinu darovat..... (hlásili na Euro-news)

[66 PeSi, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 22:43:57 - Mail - x)
on je fakt, že svým způsobem je to asi přitažlivé, být v blízkosti nějaké mocné osoby.

Soudím podle toho, že moje matka je velmi distingovaná dáma, kterou jen tak něco nerozhodí.
Nicméně, když byla na pivě s B. Clintonem (tenkrát když byl v Praze, tak zaskočil na pár kousků do hospody U tygra), tak po několika pivech neodolala a poprosila ho, jestli by se s ní mohl vyfotit.
Což kupodivu ochotně učinil a od té doby je fotografie mojí maminky s presidentem USA ozdobou rodinného fotoalba. Já jsem tedy osobně nerad, když máma tu fotku někomu ukazuje, protože je na ní zřetelně vidět, že oba aktéři mají mírnou špičku, ale máma na to vzpomíná v dobrém.

[67 Rputi, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 22:45:28 - Mail - x)
tak to mně celkem příjemně překvapilo. Jen je otázka, kolik z těch 12.000 by si tu ledvinu nechalo skutečně vzít.
Měli tu reality-show dotáhnout až do konce, tedy do uspání dárce.

[68 Já mám za to, že to dárcovství (Šumavák: 02.06.2007, 23:04:18 - x)
nastupuje až v případě \"vhodného\" úmrtí.
Ono je to různě:
- Jsou země kde musí předem člověk vyjádřit souhlas - to bude asi tento případ, čili 12000 souhlasů - nikoliv přímých dárců
- a země. kde je souhlas předpokládán zákonem a člověk nebo rodina, musí vyjádřit nesouhlass darováním orgánů.
- a pak jsou země kde se orgány berou a prodávají ať dotyčný vyjádří co chce......

[69 Tak to nevím, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 23:06:58 - Mail - x)
já se v dárcovství orgánů nijak neorientuji. Jen jsem si vzpomněl na ten český film \"Operace mé dcery\" (???) jak se tam té holce něco stane právě s ledvinou, přijde se na to, že otec vlastně není otec atd.
Z toho mám nějak zafixované, že ledvina se dává zaživa, protože člověk má dvě.

[70 Když jsem hště seděl v Clam-Gallasově paláci v Husovce (doxa: 02.06.2007, 23:07:32 - Mail - x)
jedna kolegyně si odběhla k Staroměstské radnici, kde byl zrovna na návštěvě korunní princ Charles a podala si s ním před tou radnicí ruku.
A pak nám všem vykládala, že jí nabídl ruku budoucí anglický král....

[71 Mimochodem, Šumaváku (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 23:13:15 - Mail - x)
měl bych jeden odborně koňský dotaz.

Když jsme dneska šli s tím královským průvodem, jelo tam cca. 40 jezdců a jezdkyň na koních.
A jak jsme je pozorovali, tak jsem si všimnul, že jedna holka tam jela na koni, který měl jen jedno oko. To druhé mu patrně po nějakém úrazu chybělo.
To jde, aby se kůň naučil normálně jezdit s jedním okem a navíc velmi ukázněně v útvaru ?

[72 doxo, (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 23:16:59 - Mail - x)
odkdy muž nabízí podání ruky dámě ? :-O
To nesmí udělat ani král, natož obyčejný následník trůnu. Ruku podává vždy jako první dáma.
Pravda, muž, princ i král může o ruku žádat, ale to nedělá u té dámy, nýbrž u jejího otce. :-)

[73 Pavle, jde, když je dobrý jezdec (Šumavák: 02.06.2007, 23:22:27 - x)
tak v podstatě žádný problém. Pamatuji třeba Myjavana, ten běhával v Chuchli dostihy s jedním okem a vyhrával.
On ten kůň trochu víc pohybuje hlavou a normálně to zvládá.

[74 Aha, díky (Pavel Kořenský: 02.06.2007, 23:27:08 - Mail - x)
tak to jsem fakt netušil. Já mám nějak zafixované, že jakýkoli úraz je pro koně víceméně konec.

[75 Já nevím, já u toho nebyl (doxa: 02.06.2007, 23:29:49 - Mail - x)
a ta kolegyně je dosti potrhlá

[76 dobré ráno...tak snad (Jirka původní: 03.06.2007, 06:39:08 - x)
jsem se z toho vyspal, s té nálady, ale běda jak na mne dneska někdo spočně křivým pohledem :-))
Teda koukám, že jsem rozpoutal příspěvkovou smršť na téma setkání s mocnými, tohoto světa :-)) ....Je to takové zvláštní se stkat s někým ( nejen potkat, ale \"pokecat\" ) s někým kdo má takovou moc jako třeba Charles, nebo Clinton. Ti lidé, mají holt něco v sobě a nemyslím alkohol ( Clinton ). Na druhou stranu bych si nepřál setkat se třeba Helenkou Vondráčkovou, nebo Grebeníčkem.

Šumaváku, mohu mít také jeden koňský dotaz? Když kůň důstojně kráčí v zástupu s ostatníma.....a najednou toho prvního chytně běs, či co a rozběhne se....a hned všichni za ním! Je to vůbec normální? Nemá třeba k tomuto úkonu dát jezdec pokyn, nebo třeba kůň by mohl nějak dát znamení? Stačilo by pouhé ihaha, , třeba...jak jsem to viděl v indiánkách. Nejhorší je , že voni totiž reagují v pikosekundě a zrychlení je obrovské....a jezdec vypadá jako Horymír po skoku do Vltavy

S těma transpalntacema orgánů.....slyšel jsem, že ne každý otec může dát orgán svému dítěti. Nevím co je na tom pravdy, ale prý i tam je možná ne úplná shoda. Ale nevím, jestli to spíš není pojistka , kterou vytvořili geniální PR odborníci manželek nevěrnic :-))) Ostatně , někde jsem četl, že v Německu je každé 4 - 5 dítě \"kukaččí\", ale kdo ví.

[77 Dobré ránko! (Rpu?: 03.06.2007, 06:46:32 - odkaz - x)
Von neví! Tedy Gore neví....má bejt president...nemá bejt president....? \"Být či nebýt, toť otázka.\" On dokonce sám (právem) pochybuje, že na to má schopnosti...
Ale na druhou stranu - když jeden hraje ve filmu, co dostal dva Oskary a ještě k tomu je navržen na Nobelovu cenu Za mír - to už si lidi všimnou. (Co na tom, že Nobelovka Za mír je pustá šaškárna - jako titulek v novinách to vypadá dobře)
Že by to přece jenom zkusil...?

[78 Jirko, (Rpu?: 03.06.2007, 06:49:18 - x)
ono stačí, když otec má jinou krevní skupinu - což je úplně normální.

[79 Rputi... (Jirka původní: 03.06.2007, 07:28:37 - x)
ano jiná krevní skupina může být také příčinou rozvodu....podle ní by se měli vybírat i sousedé.

No s Gorem je to asi trochu složitější. On totiž žije takový ten Buríkův uhlíkově neutrální život. Takže by mu nezbylo na kampaň....pokud by jí neplati tužkama, uhlím, diamanty........

[80 Dobré ráno, (PeS: 03.06.2007, 07:51:05 - x)
já jsem včera nějak rychle odpadl... K té včerejší debatě fascinace osobnostma - to je velice obecný jev. Spousta lidí si tím řeší komplex méněcennosti a sebepropagaci.
Máme jednoho polského \"kolegu\", který na konferenci si vždy sedne k nějakému věhlasnému profesorovi, nechá se vyfotit, jak sedí vedle něj a jde k dalšímu. V Polsku jsou jeho manýry všeobecně známy a - při polské hrdosti - nemluví tam s ním ani klika od hajzlu, tak si ty komplexy léčí jinde.
A nemusíme až tak daleko - stačí sledovat orgie na Psu, jak to Metelka \"nandal\" Klausovi a kolik lidí z toho má druhý vánoce.

[81 PeSi, (Rpu?: 03.06.2007, 07:56:34 - x)
na tom jsou přece založeny veškeré drbací časopisy jako Blesk, Aha atp. Být aspoň tak účasten života celebrit.
Jen je mi vždycky divné, že nikoho nenapadne, že kdyby to bylo skutečně tak, jak Blesk píše, nebylo by věru o co stát...:))

[82 PeSi (Ifča: 03.06.2007, 08:22:16 - x)
K Vašemu OT problému (resp. problému dcery) ... když vytrvá, časem se to srovná :-) Syn má tu a tam též komplementární problém, leč asi je symetricky nevyřešíme, protože je mu za á téměř osmnáct a za bé máme to blízko spíš do Brna než do Prahy. Ale jak se to tancování začne brát trochu vážně, odpadají spíše děvčata, co by radši zábavnější program, než pětkrát týdně taneční trénink... a mládenci si ty vytrvalé vyloženě hýčkají. Synáček si s tou poslední udělal preventivně známost,v naději že tedy na rande mu snad bude chodit s větší pravidelností a nadšením, než jen na tréninky... Zatím mu to funguje... leč jestli je Vaší dceři kol těch dvanácti, asi to není rada, co by Vás nadchla... :-)

[83 Rputi...nechci brát iluze, že to tak není jak píše Blesk. (Jirka původní: 03.06.2007, 09:04:40 - x)
To bych si nedovolil....ale na druhou stranu...většina co ho čtou si to myslí. A když si to myslí, tak je to reálné...Mám jeden v příklad v okolí a přitom to není hloupá ženská, jenom prostě vídí svět úplně jinak.

Ono s těmi státníky a vědci je to snad jiné než s herci co se sem tam zaexibují v seriálu. Přeci jen Ti první musí něco umět a Ti druzí aspoň někoho štvát, jinak po nich ani Pes neštěkne.

[84 I ti první, Jirko, (Rpu?: 03.06.2007, 09:15:39 - x)
i ti první - aneb bez náseru ani ránu:))
Už jste viděl, že by (třeba ČT, nebo Lidovky, nebo jiné seriozní periodikum) někde referovali o úspěších české vědy jen tak? To se vždycky vokecá, že ten jeden je teda nějakou úplnou náhodou tak chytrej, že se mu nějakým nedopatřením něco povedlo(bůh ví, jak to bylo chichichi), ale že je mu to stejně kulový platný (chichichi), protože na výrobu toho vynalezenýho nejsou prachy (chichichi). Takže to budou vyrábět Emerikáni (chichichi) a my z toho budem mít houby (chichichi). Takže jsme vlastně všichni blbí (chichichi) i kdyby ten jeden byl nááááhodou trochu chytřejší....
Protože dobrá zpráva žádná zpráva, že ano - tak přece nejni možný, když už jě někdo takovej nějakej divnej chytrej, aby v tom nebyl nějakej průser, není-liž pravda....

[85 Dobré ráno (skimic: 03.06.2007, 09:22:00 - x)
... sledujete někdo německá media? Mám na mysli onu mírovou demonstraci nebo co to bylo v Rostocku. Skoro žádná analýza v Reuters nebo jinde, přestože 150 zraněných policistů je docela dost. Všude jen popisují průběh.

[86 skimici, co chcete analajzovat - chaoti dělali bordel.... (Rpu?: 03.06.2007, 09:47:16 - x)

[87 A tohle se mi \"líbí\".... (Rpu?: 03.06.2007, 09:56:08 - odkaz - x)
...Spíš malé prý budou hmotné škody způsobené nepokoji v přístavním městě. Podle prvních odhadů budou menší než milion eur, uvedl mluvčí rostocké radnice Ulrich Kunze...

A cajti dostali sprduňk, že řádně nepřispěli k deeskalizaci...proboha co to je...?

[88 Na NTV o tom zrovna hovořej - (Rpu?: 03.06.2007, 10:05:57 - x)
nařezat, zavřít, odpracovat...!

[89 No jo co je to milion oiro, že jo (Jirka původní: 03.06.2007, 10:34:24 - x)
vždyť to zaplatí někdo jiný. To se to hoduje, když nám to platěj. Jen by mne zajímalo, kdyby Ty pojišťovny, co to zacálujou poslali na radnici účet.....že nezabránili škodám. Popřípadě předali faktury za opravu, těm co házej dlažební kostky. To by s nima rodiče pěkně vyběhli. nepředpokládám totiž, že se někdo, kdo v potu tváře vydělává na svůj chleba vezdejší, převrací auta s tím, že mu přijde účet z autoservisu....

ps. tady se pořád počasí nemůže rozhodnout, jestli má pršet, nebo ne....a tak pořád váháme, jestli půjdem ven.

[90 Jirko, (Rpu?: 03.06.2007, 10:56:15 - x)
jediná cesta by byla, že by to ty pojišťovny odmítly cálovat. Pak by totiž rozhořčené obyvatelstvo, levicové či pravicové, dokopalo poliše k tomu, aby to začali zavírat šmahem - dělals bordel-dělal a jestli zapálil auto Petr nebo Pavel nemusí nikdo zjišťovat - byli u toho oba - tak to taky oba zaplatěj. Ten co neškrtal byl podle zákona povinen bránit trestnému činu! Bránil? Nebránil - tak ať cáluje....

[91 Rputi, moje řeč... (Jirka původní: 03.06.2007, 11:03:57 - x)
kdybych šel tady po ulici a jen tak pro srandu otočli auto na střechu.....včera bych to dokázal, tak bych platil jak mourovatej...ale rozlobení mladí muži a ženy to mají gratis a ještě se mohou stát ministrama zahraničí.....jako ten Joška. Je to postavené na hlavu.

[92 Rputi (skimic: 03.06.2007, 11:33:57 - x)
... ad ty pojišťovny. To je právě to, čemu nerozumím. Divil bych se, že by cálovaly. Obvykle je třeba vandalismus, nepojišťuje. A toto přece na první pohled není nic jiného. To, že nad tím vlaje rudý prapor na podstatě nic nemění.

[93 překlep ...\"se\" třeba ... (skimic: 03.06.2007, 11:35:06 - x)

[94 taky se u vás dnes ještě nerozenilo? (divana: 03.06.2007, 11:35:59 - x)
a nevypadá to, že by to mělo být později nějak progresivně lepší :-))

[95 Skimici..... (Jirka původní: 03.06.2007, 11:38:17 - x)
přiznám se , že jsem viděl v Evropě mnoho takových akcí, kde by neměli jednotlivci šanci, ale když se jedná o společenský , politický , zájem tak jde všechno stranou.....od nesmyslného průběžného zachraňování krachujících podniků, po vyrovnávání škod po takových idiotech. I oni jsou voliči :-((

[96 Dušane, (divana: 03.06.2007, 11:40:25 - x)
k těm BListům. i když to píšu, v duch stejně samo plyne to známé \"Blicí\"...já na to narazím, protože si dávám odkaz
www.pravednes.cz a tam je asi většina novin. a na BL včera byl ten nadpis článku jako první. a byla jsem zvědavá. a jak jsem napsala, cenzura na čt je pořád. na druhou stranu, proč toho člověka vůbec dávají..

[97 skimici, (Rpu?: 03.06.2007, 11:41:16 - x)
to je jednoduché - když vám někdo zničí auto, nebo vykrade byt, tak vám to pojišťovna taky zaplatí - pokud ovšem nebyl zjištěn pachatel!!
A tady je to úplně postavené na hlavu - když dělá bordel skupina a dopouští se vandalismu, tak se těžko zjišťuje, kdo hodil první šutr, nebo kdo první škrtnul. Tahle idiotská praxe by se měla zrušit!
Každej normální člověk, pokud se někde dějí výtržnosti, maže rychle pryč, aby nepřišel k úrazu. Když se dav rve s policií, tak to dělá, že se rvát chce, jinak by šli pryč. Takže bych to obšancovala, nahnala do antonů a pánové račte zaplatit nebo si to odpracovat - a natvrdo! Jinak to nejen nevezme konec, ale bude se to stupňovat!

[98 Z těch Roztok (doxa: 03.06.2007, 11:44:20 - Mail - x)
Aktivisti už samozřejmě prohlašují, že oni to zamýšleli jen jako free happening a že násilí je dílem policejních a pravicových provokatérů...

[99 Ahoj vespolek!Tady utěšeně (Šumavák: 03.06.2007, 12:14:36 - odkaz - x)
prší,drobně,vydatně, přesně na to aby rostla tráva a v odkaze(doufám) svítí sluníčko.

Jirko, koně jsou zvířata stádní a lovená.Povel k útěku vydáváv případě potřeby každý ze stáda, to se rozdělí a vyrazí všichni
jako když do nich střelí...nejstarší klisna odvádí stádo s matkami, hříbaty a mladými koňmi pryč od nebezpečí, hřebci vyrazí proti nebezpečí - stádo bránit.
U jezdeckých koní s jezdcem to funguje tak, že ten kůň vystřelí pryč a po 200,300 m přibrzdí a zjišťuje co ho vylekalo.Je-li vztah jezdec-kůˇmn v pořádku, tak se ten můj kůň vyplaší teprve až se začnu bát já.Protože v té dvojici jsem JÁ vůdce stáda.

[100 No jo, ono těch 480 policajtů upadlo na nos při výcviku - to se dějou věci...:)) (Rpu?: 03.06.2007, 12:27:28 - x)
Zkuste dát policajtovi do nosu a uvidíte mazec. Já bych věděla - sekaný štětiny se solí...a trefovat se do zadku....aby si 14 dní nesedli...:

[101 Tak to je darda! Copak tak najednou a co to bude stát...? (Rpu?: 03.06.2007, 12:39:46 - odkaz - x)
Ruský ministr zahraničních věcí Sergej Lavrov dnes vyzval ke konzultacím ohledně možnosti vytvořit společný protiraketový systém Severoatlantické aliance a Ruska. S odvoláním na ruská média to dnes uvedla agentura AFP....

[102 jestli budete mít čas... (Jirka původní: 03.06.2007, 14:10:53 - odkaz - x)
tak v odkazu je docela hezký článek....docela jsem se bavil, když jsem ho četl...pak jsou i články následující od stejného autora krásné. Dporučuji i Singles – nová generace zmrdic ?...jestli ho tam v seznamu najdete.

Šumaváku...z celé tvé odpovědi mne vyšlo, že kůň věděl, že na něm není Olda Šetrnej , ale obyčejný grýnhorn...jsou to chytrá . :-))

[103 2 Jirka původní (PeS: 03.06.2007, 14:32:12 - odkaz - x)
No, ještě lepší je (odkaz). Jako by to leckomu z oka vypadlo...

[104 Sakra, (Pavel Kořenský: 03.06.2007, 14:36:12 - Mail - x)
nevíte někdo, co je pravdy na tom, že spisovatel Jan Beneš v pátek zemřel ?

[105 PeSi..to je krásné (Jirka původní: 03.06.2007, 14:41:37 - odkaz - x)
je asi hodně lidí co takhle žijou, vím minimálně o dvouch, třech :-))))

[106 Tak bohužel (Pavel Kořenský: 03.06.2007, 14:43:44 - Mail - x)
to asi pravda bude. :-(

Moje první informace byla z Vankovi stránky na Geocities, tak jsem si to chtěl ověřit a nikde nic.

Ale pak jsem zjistil, že na Britských listech má od Honzy Čulíka nekrolog s dnešním datem.

Sakra fix, himl hergot. :-(((((((

[107 Rputi - Lavrov ve stopách Molotova (doxa: 03.06.2007, 14:49:52 - Mail - x)

[108 Pavle, bohužel, pravda to je. (Šumavák: 03.06.2007, 14:52:44 - x)
A protože okolnosti byly včera ne úplně jasné,tak jsem to sem nechtěl dávat.

Škoda ho!

[109 A kruci. Beneše je opravdu škoda! (Rpu?: 03.06.2007, 15:02:07 - x)

[110 Každého chytrého je škoda. (Jirka původní: 03.06.2007, 15:04:47 - x)

[111 No jo, (PeS: 03.06.2007, 15:09:50 - x)
já se to dozvěděl už včera. No a protože jsem se to dozvěděl jako důvěrnou informaci, nechtěl jsem to uvádět. Četl jsem ho rád...

[112 OPrava formátování: (Šumavák: 03.06.2007, 15:58:48 - odkaz - x)
Bude chybět všem. (dix: 03.06.2007, 15:49:42 - odkaz )
Obdivovala jsem jeho smysl pro krásu českého jazyka, jeho cit pro slovo. Pokud v odkaze špatně vloženo, zde jest znovu:
h**p://neviditelnypes.lidovky.cz/
p_kultura.asp?r=p_kultura&c=A060329_225016_p_kultura_wag

[113 Šumaváku, (dix: 03.06.2007, 16:21:31 - odkaz - x)
se to nikdy nenaučím, mea culpa, mea maxima culpa, ale když jsem klikla na ten svůj vložený odkaz, tak mi stránka se načetla. Tím ale nijak nepopírám, že jsem to udělala špatně.A díky za pomoc.

[114 pan Beneš... (martina: 03.06.2007, 18:35:35 - x)
jednou jedinkrát jsem se s ním setkala. Byl to mimořádně chytrý pán. Můj děda si s ním dopisoval. Ale co v těch dopisech bylo, nevím. Když dědeček umřel, teta veškeré papíry, v rámci dělení dědictví, hodila do sběru.
Je mi to nesmírně líto...všechno...

[115 ...je to šok, protože ještě ve čtvrtek (Dušan Neumann: 03.06.2007, 18:46:46 - x)
jsem od Honzy dostal e-mail, v pohodě s typickou ironiíí a ndsázkou, bez náznaku stresu....nebudu pátrat co a jak a proč, na vzpomínkách se nic nezmění..jen je nás zase o jednoho méně...

[116 Tady je asi poslední (martina: 03.06.2007, 18:50:26 - odkaz - x)
polemika pana Beneše (odkaz)

[117 To jsem opravdu nevěděl, že měl tady hodně přátel... (Jirka původní: 03.06.2007, 19:13:29 - x)
o to je to větší škoda, četl jsem ho rád. Je, ale fakt, že jsem ho oběvil hrozně pozdě, vlastně před nedávnem

[118 Vždyť také (Pavel Kořenský: 03.06.2007, 19:20:55 - Mail - x)
psal na Psa a kdysi dávno, v lepších dobách kdy diskuse měly ještě úroveň, tam občas i diskutoval.

Holt, žádný další krásný článek, psaný nebolševisovanou češtinou, si už nepřečteme. :-(

Čest jeho památce.

[119 Jirko p. jsi tady nebo tam? (Šumavák: 03.06.2007, 19:39:08 - odkaz - x)
Jestli jsi \"tam\", tak na ORF I jde od 20:15 \"western\" o 3000mil dlouhém dostihu přes poušť....viz odkaz.

Tam by ses leccos o koních dozvěděl.

[120 Podle mne jsem tady :-))) (Jirka původní: 03.06.2007, 20:03:17 - x)
ale kdo ví....díky za typ..ještě mám pár minut si udělat kafe a jdu se poučit :-)

[121 jan beneš - (divana: 03.06.2007, 20:07:26 - x)
říkám si, vždyť byl tuhle na letné. a ono to bylo před měsícem. tak snad za jeho přesvědčení ho tam nahoře pochválí.

[122 Kurňa, Finiste, Šumaváku, Veroniko - to jste se mnou královsky vydrbali. (Loki_F: 03.06.2007, 20:21:02 - x)
Stáhnul jsme si posledních několik příspěvků (včetně Zmií) offline, že si to v klidu přečtu na chatičce (mimo připojení - lišky tam řvou: \"Dobrou noc!\")... a buc ho... pokračování zde. ZDE!!! Kdyby bylo na severním pólu, nebylo by to dál... };D)))

Teď již to mám komplet, ale musel jsem vydržet až do návratu.

A tak mne napadá: nešlo by ty Zmie splácnout dohromady v trochu hustším řádkování, aby se to dalo prolétnout naráz - například, kdyby tam na konci byla přece jen nějaká pointa...?
Moc bych se přimlouval! Jak pořád nestíhám, klopýtám za Vámi se čtením a dočítáním - a že je toho spousta, jsem neustále zmaten těmi pezkomentářovými Zmiími vsuvkami. Tedy nevím jak ostatní, ale, kdyby to šlo... };D))

[123 Také jsem si s panem Benešem psal (doxa: 03.06.2007, 20:22:17 - Mail - x)

[124 IMHO (Pavel Kořenský: 03.06.2007, 21:02:55 - Mail - x)
by bylo nejlepší vždy počkat, až Zmií bude víc (nemám ponětí o skutečném rozsahu) a třeba 1x týdně publikovat delší kus. Nebo po kapitolách.

Takhle po kouskách z toho člověk moc nemá.

[125 2 Loki_F (PeS: 03.06.2007, 21:04:51 - x)
tos nepochopil - záměrem je znechutit čtenářům jakoukoli sci-fi, protože v úvodu si přečetli, že tohle je sci-fi. Já bych to spíše pojmenoval \"nastavovaná kaše\", kterou občas dělala babička a kterou jsem žral jen s krajním odporem. Nebo taky vůbec ne. Mám pocit, že by bylo na čase připomenout autorovi úsloví starých latiníků, že méně někdy znamená více... Ale mě si nevšímej, to já si jen tak remcám, jako s tím knihovnem - ostatně, tohle jsou právě ty literární skvosty, pro něž by se snad mělo i realizovat. Své k svému...

[126 Úplně OT, Dušane, (martina: 03.06.2007, 21:06:27 - x)
dovolila jsem si poslat e-mail

[127 Mně zase (Foundryman: 03.06.2007, 21:23:34 - Mail - x)
ta Zmie připadá celkem svižně napsaná, ale chtělo by to opravdu dávkovat po větších porcích, takhle po kouskách by se nedal číst ani Chandler.

[128 PeSi, (Pavel Kořenský: 03.06.2007, 21:39:08 - Mail - x)
no, zatím toho bylo z té Zmie uvedeno málo. Kdyby se to scuklo do jednoho dokumentu s normálním řádkováním, tak jsou to cca. 2-3 stránky. To ještě nelze hodnotit.

[129 No tak s tím něco uděláme.... (Šumavák: 03.06.2007, 21:43:37 - x)
on je to spíše než povídka, románek....
Takže menší font a větší porce.
:-))

že se někomu bude líbit a někomu ne, to je holt riziko podnikání.Budeš-li PeSi hledat pozitivní stránku věci, tak ta je, že to nemusíš financovat jako knihovno....
:-))))))))))

[130 2 Šumavák (PeS: 03.06.2007, 21:58:09 - x)
Dyť říkám, že si jen tak remcám... Jak holt začne někdo takhle velkoryse skloňovat světelné rychlosti, do toho stíhání policajtama a podobné radovánky, tak si živě představuju, jak Einstein rotuje v hrobě...

[131 2 Šumavák (PeS: 03.06.2007, 21:59:05 - x)
Dyť říkám, že si jen tak remcám... Jak holt začne někdo takhle velkoryse skloňovat světelné rychlosti, do toho stíhání policajtama a podobné radovánky, tak si živě představuju, jak Einstein rotuje v hrobě...

[132 No vidíš (PeS: 03.06.2007, 21:59:57 - x)
i trpajzlíci se bouřej...

[133 Loki_F (Finist: 03.06.2007, 21:59:51 - x)
S tímhle je to teď tak, že se tu teď objeví několik Bastiatovských věcí které si Modropták dojednal od CEPU takže jmen překladatelů kteří tam budou uvedeni se nemá smysl dovolávat - ti sem pravděpodobně nechodí :-) a forma v jaké se to objeví bude asi čistě na Šumavákově libovůli.
Jinak jak sem už psal - do července pravděpodobně ještě dojede Bastiatovská série - už toho mnoho nezbývá. Budou to ještě dvě zásadnější a delší věci (které se tady pravděpodobně objeví ve stejném formátu jako tady to) a proložené jedním či dvěma oddychovějšími textíky. Jinak i pro ty z vás co jsou už tímhle francouzem mírně unaveni stejně doporučuji - nenechte si ujít až se tady objeví Zákon, protože ten je tím opravdu zásadním shrnutím celého jeho politického přesvědčení

[134 Kdyby jen Jeden Kámen (doxa: 03.06.2007, 22:02:43 - Mail - x)
Ale taky Ruther Ford, mladší bratr známého výrobce automobilů (ale to přijde až na samý konec, pokud tady někdy ten konec vyjde)

[135 PeS, Foudry - oba můžete mít pravdu, (Loki_F: 03.06.2007, 22:06:14 - x)
proto jsem chtěl větší porci, abych si konečně udělal názor, zda to někam vede nebo je to jen ... ta kaše neslaná, nemastná.

Víš, že na remcání mě neužije, to je jen utrácení času.
Ke knihovnu jsem se vyjádřil jen jednou hned na začátku:

KNIHOVNO JE OHAVNÝ HNUS FIALOVO-ZELENÝ, CHRCHEL UPUŠTĚNÝ NA LETNOU, za prachy, které těm, kteří se je chystají utratit NEPATŘÍ!!!
Za své a na svém - ať si z těch chrchlů postaví třeba celé město...
A VÍC K TOMU NEMÁM CO DODAT. Tečka.

(Šakalovy články jsem četl všechny (díky Šakale) a vidím z nich dokonale sofistikovaně a vybranými slovy napsanou odsuzující kritiku... ale třeba se mi to jen zdá?)

[136 No, jestli můžu, jako starej redaktorskej, (Rpu?: 03.06.2007, 22:12:50 - x)
tak tý zmijologii žádnej formát nepomůže. Ale taky je to jen můj názor....

[137 A jinak - anketa: (Rpu?: 03.06.2007, 22:14:53 - x)
Budem stavět Knihovno nebo Volympijskej stadion...? - protože na obojí nejsou prachy....

[138 ad anketa (PeS: 03.06.2007, 22:18:14 - x)
budem stavět knihovno a bude z toho lautr hovno!

[139 Heleďte, já si nechám (Šumavák: 03.06.2007, 22:32:15 - x)
projít hlavou, jakou formu tomu dát. Ono to není jednoduché protože třeba ausgerechnet to řádkování v tom Texťáku na Bloguje, nejde změnit.
Tak mě napadá, že bych to mohl udělat jako toho Posledního Bastiata a nědělat to jako samostatné články, ale jen jako odkaz do článku....třeba.
Prtože v klasickém HTML formátu, poslaném přes FTP si mohu i to odřádkování uřčit.....
Teda, ne že bych neměl do čeho rejpnout, to ne, ale zkusím to.

[140 A jinak (PeS: 03.06.2007, 22:32:49 - x)
se tu pro dnešek mějte - brzo vstávám, tak jdu omdlít...

[141 PeSi, (Rpu?: 03.06.2007, 22:38:13 - x)
to já jen tak komu se budem na co vymlouvat....:))
Dobrou!

[142 ad kritika (: 03.06.2007, 22:43:09 - x)
... všimli jste si, že v některých kulturních oblastech ono slovo bývá vnímano s výlučně negativními konotacemi? Tedy posun od určitého odborného soudu ke zpochybnění atp? Třeba časté ve fránině nebo téměř vlastní slovanstvu. Loki-_F, máš u mě bod za přidání \"odsuzující\" /alespoň/.

[143 Finiste, já byl mrzutý nikoli proto, (Loki_F: 03.06.2007, 23:51:56 - x)
že by pro mě bylo Bastiata příliš! Naopak, těšil jsem se, jak si jej v klidu přečtu až budu v lesích mimo dosah NETu i telefonu (čistě z principu jsem se bloknul a rozhodl se, že mobilním \"vyděračům\" nedám ani kačku..., takže v lesích jsem bez...)
A když jsem si v sobotu večer kliknul na Bastiatam přečetl jsem si jen čtyři úvodní odstavce a ... spadla klec: ZDE* };D))

Šumaváku: \"Hidalgo a 3000 mil ke slávě\" běžel paraleně pouští i na PRO 7. Frank Hopkins to zase vyhrál... \"800 mil v sedle\" byl asi lepší film, ale dalo se na to opravdu hledět. };D

[144 PeSi, (Pavel Kořenský: 04.06.2007, 00:46:42 - Mail - x)
no, Einsteina bych do moderní sci-fi raději netahal. To by nesměl Kulhánek vycházet vůbec a přitom je to skvělé čtení.

Ono hlídat detaily v moderním akčním sci-fi románu je obecně problém. Jako příklad bych mohl použít nedávno vydanou knihu \"Temné záblesky\" celkem nadějného mladého autora.

Já osobně (a nejen já) jsem četl a připomínkoval postupně tři verse rukopisu. Pak to četlo několik korektorů a dalších lidí. Nakonec kniha vyšla a docela dobře se prodává (tedy pokud vím).

No a nám všem (včetně autora, korektorů i mé maličkosti) v tom strhujícím tempu příběhu jaksi uteklo, že kosmická loď která se vynořila z nitra slunce a cestuje k Zemi minula oběžnou dráhu Marsu (!!!), takže hlavní hrdina má nejvyšší čas se obout, obléknout, ozbrojit a utáhnout řemeny a tkaničky.
I taková přehlédnutí se dostanou až do tisku a k čtenářům. Ale faktem je, že žádný kritik si toho nevšiml. :-))))

[145 LOKI...zdá i nezdá... (šakal: 04.06.2007, 02:02:43 - x)
...Já to zamýšlel jako podrobný popis problému, přehled toho, s čím se musel Kaplický utkat a jak si s tím poradil.
A bez jakýchkoliv postranních úmyslů jsem v závěrečném odstavci celé té \"pentalogie\" napsal, že si přese všechny výhrady myslím, že se to má postavit.

Á propos, je velice zajímavé sledovat, že lidé nadaní analytickým duchem, přímo badatelsky zaměření, myšlení probudilého a ducha zdánlivě mladého jsou takové \"konzervy\" v osobním životě i v estetickém názoru. Inu, někde se ta jednostranná zátěž kompenzovat musí...(7;- ))

[146 Proč se domníváš, Šakale, (jura-p: 04.06.2007, 03:08:53 - x)
že zrovna Kaplický je ta cesta tvůrčí, ke změně vedoucí a perspektivní? Protože si to myslí v kavárně? Není-li to \"konzervství\" ve vztaju ke Kaplickému tím, že lidé nadaní analytickym duchem, přímo badatelsky zaměření, myšlení probudilého a ducha věku přiměřeného, byť by se jevil mladým, dovedou myšlenku rychleji prozkoumat, nic nového na ní nespatřovat, jen modním hávem staré barabizny oděné poznávat, když takovými jsou.
Co je sakra na Kaplickém a jeho návrzích nového, tvůrčího a funkčně objevného? Vždyť je to Neználek z Běhounkových socialisticko-fantastických knih. My to taky četli a vyrostli jsme z toho. Ještě jsem neslyšel jediný argument, proč by se mělo lépe vědění uchovat právě v Kaplického baráku a v čem je to kouzlo stavby, že by se v ní lépe studovalo. Zatím jsem viděl jen opalovnu a odpočívárnu z toho, jak to tam půjde blbě. Opalovací kavárna s lehátkama je jediná věc, co v Praze bude novinkou v této stavbě. Parkoviště tam, kde by se lidi měli procházet a setkávat, tedy v přízemí, taky nic nového není. Spisy, co byly ve sklepeních Invalidovny, jsou dosud zmražené. Ať mu to postaví v patřičném měřítku v Evrovesničce, když už to v Praze musí být. A ten zahradní domek v Braníku byl docela konvenční, racionální, jediný projev genia na něm je to, že měl malý okna a špatnou izolaci na střeše a žádnou tepelnou. Ale šel by spravit. A ta rampa a podezdívka u Ditlovy vily je prostě blbá. Ale u blbé vily blbá rampa a zídky, to se asi má. A kdyby tu lávku na ty tyče, co na ně navlíkl ty pontony, rovnou postavil, tak by tam nemusel mít trapná dřeva v nájezdu, jako si dávají lidi, když jim ve vjezdu do garáže nedovolili zešikmit rantl od chodníku.

[147 Šakale, (Pavel Kořenský: 04.06.2007, 03:24:01 - Mail - x)
já to sice neumím popsat tak vzletně jako jura-p, ale měl bych pár naprosto jednoduchých otázek.
Proč ten dům nemůže být postavený v klasickém stylu z kamene a malty, se sloupy ozdobeným průčelím, mramorovou podlahou a místnostmi obloženými dřevem ?

To už to dneska nikdo neumí ? Nebo by to stálo moc ? Nebo se to dneska z nějakého mlhavého důvodu prostě takhle už nedělá ?

Nemohu si pomoct, jsem prostě laik. Ale když přijdu do Národního divadla nebo do Národního musea (nebo třeba do budovy Živnobanky na Příkopech), tak každá z těch staveb má atmosféru a je svým způsobem nádherná a representativní.
Což nelze prohlásit o Nové scéně ND, Tančícím domě (kde navíc v té francouzské restauraci naprosto hnusně vaří) či Národním technickém museu.

Proč sakra musí nová Národní knihovna vypadat jako chrchel a nemůže vypadat (tedy z vnějšku, vnitřní uspořádání ponechme stranou) podobně hezky jako Národní museum nebo Národní divadlo ?

[148 Mimochodem, (Pavel Kořenský: 04.06.2007, 04:17:40 - Mail - x)
jakkoli jsem pravicově orientovaný, vůči současné vládě celkem tolerantní, vůči radaru příznivě naladěný atd. nemohu se zbavit dojmu, že současná politická representace návštěvu presidenta Bushe totálně pohnojila a ke škodě věcí prostě nasrala spoustu lidí včetně mně.

Pokud je skutečně pravda, co se píše v médiích, cituji:

\"George Bush přilétá dnes večer na letiště Ruzyně a Prahu opouští v tentýž čas zítra. Letiště vždy asi na půl hodiny přeruší provoz. Cestující musí počítat minimálně s půlhodinovým zpožděním....

Ředitel ochranné služby Lubomír Kvíčala MF DNES již dříve řekl, že i okolí Pražského hradu, kde Bush povede všechna svá jednání, se z dneška na zítřek stává uzavřenou pevností.

Tramvajové linky 22 a 23 jsou mezi Malostranskou a Malovankou na tento čas odkloněny. S náhradní dopravou se nepočítá...

Zítra nebudou jezdit tramvaje mezi Královským letohrádkem a Pohořelcem – trasou, která lemuje Hrad. Zcela uzavřeny budou ulice Mariánské hradby, Jelení a Keplerova...

Lidem, kteří se chystají navštívit Prahu, proto Kvíčala radí: \"Odložte cestu.\" Uzavřeny totiž jsou i některé objekty Národní galerie – ty zřejmě navštíví Bushova choť Laura.\"

tak to někdo fakt podělal a neuvěřitelnou fůru lidí (včetně mně, to nepopírám) značně nasral.
Tohle si nedovolil ani bolševik v době návštěvy Brežněva. Ti se spokojili s tím, že například studenti Gymnásia Jana Keplera museli jít povinně Brežněva vítat (pokud se nehodili marod jako já), ale takové zvěrstvo jako zrušit tramvaje nebo zavřít ulice či Hrad si nedovolili.

To fakt těm blbům ve vládě a na Hradě nedochází, že tímhle přístupem leda naserou 80% lidí ?
To tam není nikdo, kdo by ve fázi přípravy té návštěvy byl schopen říct \"Sorry, ale chování na způsob sovětských papalášů je u nás politicky víceméně neprůchodné, takže návštěva bude vypadat tak a tak. A pokud je to pro druhou stranu nepřijatelné, tak bude lepší se sejít někde na neutrální půdě.\" ??

Kdyby mělo být nedejbože k radaru referendum, tak tahle neuvěřitelná a zhovadilá zvůle by patrně stačila k tomu, že tam hodím lístek s nápisem NE, ačkoli jinak ten radar považuji za docela rozumný projekt.

A jsem zvědav, o kolik voličů bohužel ODS přijde kvůli téhle episodní krávovině.

[149 zPavle, já se na to ptal tady člověka, který do toho vidí, (Dušan Neumann: 04.06.2007, 05:03:03 - x)
jestli je to na žádost americkéSecret Service a on to popřel. je to zase jako obvykle výsledek domácího poturčenectví...

[150 Krásné ránko! (Rpu?: 04.06.2007, 07:07:21 - odkaz - x)
Vzhledem k tomu, že Kryštofové u několik let ty lékárničky kontrolují je výsledek jejich snahy poněkud srandovní.....:)))

[151 Ahoj! Pojďte nahoru.... (Šumavák: 04.06.2007, 07:52:55 - x)

[152 Rputi (skimic: 04.06.2007, 08:01:36 - odkaz - x)
... na formální buzeraci se odpovídá formálně a nabídka lékárniček se tomu pružně přizpůsobila. Věřím, že tupé nůžky a jsou na jednu stranu výhodné pro případného pacienta i ošetřujícího, jelikož do příjezdu záchranky nezpůsobí větší škodu. Já mám osobně už léta zavírací pixlu, do které občas něco dokoupím - i mimo povinný obsah. Koupit levnou lékárničku prostě pokládám za čistou ztrátu peněz, naopak kvalitní výbava se může třeba hodit - a to nejen při nehodě.
Pan Haas má hezký článek na Virtually. Zaujala mě tam jedna věta, parafrázuji ... nejsem si jist, jestli je můžeme /globální oteplování/ považovat za problém, se kterým je nutno bojovat ... říká pan Griffin z NASA. Já si osobně myslím, že v tom je ta podstata: - ne nutně, pane Griffine, nanejvýš do té doby než si mesiášové najdou novou hračku. Bojovat za správnou věc je totiž v každém případě třeba. Ráno, v poledne, večer i v noci. Bez dechu třímat s vypnutou hrudí onen prapor pokroku, cítit vrušený tlukot srdcí \"nás\" všech všude kolem.
Hmm, za chvíli jedu na letiště, jak to tak vypadá, neměl bych být překvapen budu li překvapen ...

[153 skimici, (Rpu?: 04.06.2007, 08:56:28 - x)
Busch snad přijede až k večeru. Držím palce!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: