Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 7.06.2007

Častuška v Parlamentu,

aneb:

Jandák


Ovšem sranda je, že se Vyčítalovo a Parkanové "častuška " bude projednávat v poslanecké sněmovně.

Vono toho ještě nebylo dost ??

Když jsem včera v noci dokončoval toho Da Vinci, měl jsem puštěnou ČT 2. Normální nuda.Než začal záznam z jednání PS. Kromě hlasování o zařazení tisků na program, procedurálních věcí a pořadu schůze jsem se podivoval dvěma věcem:

1) Jandák navrhl, aby p.Parkanová zarecitovala text své písně Poslanecké sněmovně. Při prvním hlasování to neprošlo. Pak se ale přihlásil nějaký komik a zpochybnil hlasování s tím, že chtěl hlasovat pro, ale zmáčl tlačítko proti. Takže se hlasovalo o této námitce. Většinou hlasů byla přijata.A hlasovalo se znova o Jandákově návrhu.Opět neprošel.Vzápětí vystoupil další komik — toho si pamatuji, to byl B.Sobotka- a opět zpochybnil hlasování. Na to se přihlásil Jandák a prohlásil, že věc je třeba brát vážně, protože někteé písně nadělaly v Evropě velké škody -jako třeba: Kdož sú Boží bojovníci.

A hlasovalo se o Sobotkovo zpochybnění hlasování.Velkou většinou hlasů bylo zpochybněno.Předsedající vynuloval hlasovací zařízení a hlasovalo se znova — už potřetí- o Jandákovo návrhu. Tentokrát byl přijat a Parkanová půjde do Poslanecké sněmovny recitovat. Vono toho ještě nebylo dost? Tak nějak se mi vkrádá myšlenka, že čím víc se v hovně vrtím, tím víc smrdí.Ale to je zjevně cílem Jandáka a ČSSD.A nápadně mi to prřipomíná systém: hodíme si korunou, jo? Když padne orel, tak jsem vyhrál, když padne panna, házíme tak dlouho, až padne orel.......

Doufám, že to neskončí jednoúčelovým zákonem ve znění: "V.Parkanová se nezasloužila o stát a proto se jí zakazuje zpívat", který by stejně nakonec president s největší pravděpodobností vetoval.

Zdá se vám , že se o tom hlasování zbytečně moc rozepisuji?

NE!!

Oni tam zbytečně moc hlasují!

2) Získal jsem intenzivní dojem, že kdokoliv, kdykoliv jakékoliv hlasování zpochybní tím, že chtěl hlasovat(nebo prý hlasoval) jinak, než je ve výsledkových listnách, tak předsedající nechává hlasovat o tomto zpochybnění ( což je vždy většinově schváleno, protože příště to bude chtít využít další poslanec či strana) a pak znovu a znovu o předloženém návrhu.

Já bych tam tu schůzi řídit nemohl. Prvnímu, který by zpochybnil hlasování se slovy, že "chtěl hlasovat jinak, ale zmáčl špatné tlačítko" bych to odmítl se slovy: Kup si dva zvonky a během poslaneckého týdne to doma trénuj!

A po druhém zpochybnění se zdůvodněním, že pan poslanec hlasoval pro a ve výsledcích je proti, bych tu svchůzi přerušil a s řevem sháněl správce sítě!!!! ....Třeba i nového!

Je tím opravdu vinno to hlasovací zařízení?? V roce 2007? Je to normální?

Tak ať to vypnou a přejdou na skrutátory...... Třeba by se tomu pak ti poslanci víc věnovali, míň telefonovali, četli noviny a spali (jako dnes Paroubek).Mimochodem, nestálo by za to, do toho jednacího sálu dát rušičku mobilů ????

 

 

—————————————————————————————-

A zde opět ČTENÍ NA POKRAČOVÁNÍ , část 11.

 

 

 





Komentáře

[1 Souhlas, Šumaváku, neschopnost poslance trefit se (Loki_F: 07.06.2007, 02:31:20 - x)
do správného hlasovacího knoflíku je prokazatelným (a zdokumentovaným) důvodem k vyhození poslance (coby karikatury \"výkvětu\" národa) z funkce, neboť nesplňuje základní kvalifikační požadavek - správně hlasovat! Jako když se kominík neumí trefit do komína... };D)))
Ale to, že to Parkanové chtějí dát sežrat, není zase až tak od věci. Je mi jedno, že to navrhuje Jandák. Té babě kdosi, kdesi namluvil, že umí zpívat. A ona tomu uvěřila...

V Německu mají nový skandál. Učitelce střední školy, která se ráda fotografuje nahá, hakli její studenti počítač a ukořistěné fotkografie rozeslali na mobily spolužáků... };D)
BTW: Ty fotky vůbec nebyly špatné!

[2 Loki- tady je to už skoro národní folklor, (Dušan Neumann: 07.06.2007, 06:37:38 - x)
že než se měsíc sejde s měsícem, už je zase nějaké dlouhonohé, blonďaté učitelské stvoření v base, za znásilnění nezletilých žáků. Oh boy, když si vzpomenu na sví podměrečná léta... kdyby mne tehdy souška učitelka Petrová zatáhla do kabinetu a místo pojebu za blbou písemku rozplnula blůzičku, s radostí bych se byl býval stal obětí smilného aktu, a určitě bych v ředitelně s pláčem nežaloval ... bohužel zůstalo jen u poznámky do žákajdy. Moc se nám, klukům. líbila, paní učitelka Petrová... jen kdyby nebyla tak stará... bylo jí už třiadvacet let...

[3 Dobré ráno, (PeS: 07.06.2007, 06:46:57 - x)
skoro to vypadá, že by poslanci měli absolvovat vyšetření - třeba neurologické, tam se zjišťuje v prvé řadě koordinace pohybů. Dle výsledku vyšetření by poslanec mohl zvážit odstoupení ze zdravotních důvodů, jistě by tato možnost mnohým přišla vhod. Nebo by dostal průkaz invalidy a jako takový by byl povinen hlasovat jiným způsobem, než elektronicky. Horší by bylo, kdyby vyštření odhalilo, že neurologický nález je v pořádku, leč poslanec neví, co vlastně chce. Jak psáno ve výše připomenutém Švejkovi, v rakouské armádě existovala možnost být superarbitrován pro blbost. Tak by se mohla zavést v parlamentu - blbej poslanec může nadělat více škody, než blbej infanterák... Po odchodu cca 2/3 parlamentu do invalidního důchodu by se samozřejmě měly konat doplňovací volby...

[4 2 Dušan (PeS: 07.06.2007, 06:49:49 - x)
právě jsi sdělil čtenářům teorii relativity v praxi... A stačila Ti na to jediná věta...

[5 Já jsem pro! Tedy pro ten zákaz zpěvu. (Rpu?: 07.06.2007, 06:59:32 - x)
Protože, jak už jsem včera psala, mihnul se v TV záznam, tuším z r. 98, kde F.R.Čech ručku v ručce pí ministryní pějí \"....ty můj kvítku medový... to se nikdo nedoví...\"
Zločin proti lidskosti! Oba!
A když neuměj poslanci hlasovat, tak si nic jinýho nezasloužej, než aby jim tam Vlastička recitovala! Prý to byl její nápad s tou častuškou... A já pořád doufala, že je to od Vyčítala původně recese...No stárne nám chlapec... nebo tak chlastá... Tohle se přece nedá jindy, než v pominutí smyslů....

[6 PeSi, co kdyby třeba zvedali ručičky... (Rpu?: 07.06.2007, 07:02:25 - x)
kdyby některej začal místo toho zvedat nožičku, hned by se poznalo, že je něco v nepořádku.....

[7 Pod vlivem výše napsaného (skimic: 07.06.2007, 07:14:43 - x)
... musím souhlasit s přítelem Jandákem a to hned několikrát. Parkanová se opět vnitřně obnažila, což tedy není příjemný zážitek, nicméně to jaksi poměrně přesně a zhuštěně vyjadřuje můj názor na Topolánkovu squadru /s čestnými výjimkami/. Jandákova poznámka ohledně Božích bojovníků je opět na místě, nicméně si myslím, že zrovna on to považoval spíše za dobrý žert :-(
Loki_F: kde jsou ty fotky? (!)

[8 Zvláštní ... (Rpu?: 07.06.2007, 07:15:20 - odkaz - x)
Jak jsem tak prolétávala co kde nového, narazila jsem na článek, že cajti prohledávali Jančíkův úřad ... a teď ho nenajdu a nenajdu, jen tuhle krátkou zmínku na ihned....

[9 Dobré ráno vespolek! Dušané Tvoje nyvá vzpomínka (Loki_F: 07.06.2007, 07:29:38 - x)
ve mně vyvolala několik dalších velmi podobných...!!! };D)))
Skimici, neboj, jen co to zaregistruje naše novinářská žumpa, budou hned publikovány... Já je viděl v TV a konstatuji, že paní učitelka je kus a patří do kategorie Dušanem zmiňovaných.
Pádím do procesu. Tak večer.

[10 Rputi (skimic: 07.06.2007, 07:32:12 - x)
... představa sboru zvedajícího při hlasování nožičky je prostě neodolatelná :-)) Nakonec - nad některými návrhy zákonů je to asi jedině možná rozumná posice :)))

[11 2 Rpuť (PeS: 07.06.2007, 07:38:49 - x)
než zdrhnu - přiznej se, že chceš nominovat Bleska na poslance... No, když mohl být kůň senátorem...

[12 PeSi, psi se dají vycičit - na rozdíl od poslanců.... (Rpu?: 07.06.2007, 07:46:01 - x)

[13 zase trochu politiky na idens blogu (Dušan Neumann: 07.06.2007, 08:15:10 - x)

[14 Dobré ráno... (ptakopysk: 07.06.2007, 08:25:17 - x)
pročetl jsem si to tady a dovolil bych si malilinkatou poznámečku k páně Neumannovu způsobu ovládání couvajícího řidiče. (Left down, right down) Domnívám se, že na moji děvenku starostlivou by to asi nezabralo. Hlavní problém bude v tom, že jsem manžel. A ona zásadně dělá všechno vobráceně, než já řeknu. (Otázkou je, jestli je to díky tomu, že je mi oddanou manželkou už dobré čtvrtstoletí a nasbírala určité zkušenosti?) Každopádně ona couvá a nevidí kam. Kouká na mě co jí ukážu. Kroužím paží doprava a velím \"Otoč takhle volantem.\" Chvíli kouká a otočí volantem na druhou stranu. Řvu \"Stůj!\" protože betonový sloupek se neodvratně blíží. Dupne na brzdu centimetr od sloupku. Ptám se klidným hlasem: \"Proč točíš volantem na druhou stranu než ti ukazuju?\"
Odpovídá: \"Neřvi tady na mě, nejsem hluchá!\"
Ještě tišším hlasem opakuji svoji otázku.
Odpovídá: \"Já na sebe řvát nenechám. Zaparkuj si ten blbej krám sám.\"
Mlčím, počkám až vyleze, sednu do auta, seřídím zrcátka a zaparkuju. Pak už jenom stačí zbytek dne mlčet, protože cokoliv řeknu, bude použito proti mě.

[15 No, když DM krouží rukou (lhostejno kterou) (Rpu?: 07.06.2007, 08:40:21 - x)
mám pocit, že chce umýt okna - s točením volantem to nemá nic společného...:))
Naštěstí mám Fifinku, byť je holka trochu nervní - má na prdelce čidlo a je-li půl metru za ní jakákoli překážka, jme se Fifinka vyděšeně tůtat. Zvláště příjemné to je, když se 30cm za vás zavěsí paní na kole. Po dvou kilometrech tůtání jsem zabrzdila. Paní také - o Fifinčin nárazník. Lekla se a spadla. Obvinila mne, že jsem jí srazila z kola. Opět jsem se rozjela....

[16 Dušane pěkný! (Rpu?: 07.06.2007, 08:46:17 - x)
Jen na té fotce máš pohled, co říká něco o koltech zavěšených proklatě nízko..:))

[17 Hezký den vinšuji. (Anka: 07.06.2007, 08:52:46 - x)
No, že by jen ženské osoby byly kopyta, když se jedná o auto, to teda nee. Pamatuji na jednu akci dvou kamarádů. Jednomu nestartovalo auto, druhý jej chtěl na laně roztáhnout. Chybka byla, že auto bylo v zahradě v garáži a bylo třeba vozidlo vyvézt na silnici. Inu majitel nestartovacího vozu usedl za volant, oučinlivý kamarád do svého vozu, nastartoval, rozjel se a tažené auto porazilo sloupek u vrat. Ono mělo auto zamčený volant a klíčky od auta ležely na kabele na verandě.

[18 Ahoj! Tak jsem přidal (Šumavák: 07.06.2007, 09:21:49 - x)
odkaz na Dušanův blog do \"odkazů\" v menu, abychom to nemuseli vždy znova hledat.......

[19 Hmm, mě by docela zajímalo. (Nika: 07.06.2007, 09:33:56 - x)
s tím hlasováním - když je Vlastička neposlechne a píseň nezapějě, tak se stane co ? Nevíte někdo ?

[20 Hola, hola už jsem tu... (Loki_F: 07.06.2007, 10:04:53 - x)
Je moc horko a k zápočtu dorazila jen jedna studentka, na zkoušku nikdo... Najednou mám zcela neplánovaný čas na jinou práci a navíc mohu také nakouknout sem mezi Vás!

Ptakpysku, z Tvého vyprávění jsem konečně pochopil, proč byly zakázány rozptylové paloučky....! };D)))

[21 Přátelé, prosím, dejte mi tip (Šumavák: 07.06.2007, 10:08:27 - x)
na to, kde najdu dlouhodobější předpověď počasí a to i třeba pro Rakousko a Německo.

Senoseč je na krku.....

[22 Dobrý den, radare Gagarine! a jiné vylomeniny paní Vlasty (krkavec: 07.06.2007, 10:29:49 - Mail - odkaz - x)
Docela výstižný komentář nejen o radarové častušce paní Parkanové:

[23 2 Šumavák (PeS: 07.06.2007, 10:49:01 - odkaz - x)
mrkni na odkaz. Uváději to na 5 dní, i pro státy naší širší vlasti... - více stejně valného smyslu nemá... A nad 3 dny je to vhodné bráti s velkou rezervou, zvlášť u Tebe a v blízkém okolí. Tam když se ty mraky napíchnou na ty kopce na Lipnem, pak viz Kemr a \"Na samotě u lesa\"...

[24 Jandulák (@Teo : 07.06.2007, 11:30:31 - odkaz - x)
Ta fotomontáž vyšla současně s jinými v Blesku s nadpisem \"Jandáku, ty Švejku!\" http://www.blesk.cz/Clanek35677.htm Soudruh poslanec, tehdy řízením osudu ministr kultůry, si došlápl na šéfredaktora a plakal, že nedostal 100 dní hájení, což prý byla hnusná podpásovka!!! :)

[25 A pokud te nebavi (brouk: 07.06.2007, 11:53:57 - x)
\"klikat\" na ty linky, tak te mohu pomoc okridlenou vetou meho dedy.....\"bude jinac!\" ;-)

[26 Díky Brouku! (Šumavák: 07.06.2007, 11:56:15 - x)
To Sumavak ;-) (brouk: 07.06.2007, 11:48:34 )
http://www.wetter.biz/?gclid=CO_1terbyYwCFRzQXgodcEeDQg

http://www.diepresse.at/home/panorama/wetter/
wetter.do?gclid=CNLzj-HcyYwCFRwSXgoddFV9Qg

http://www.zamg.ac.at/index.php3

[27 Co se týče kompetentnosti, můžou si Jandák s Parkanovou podat ruce. Ale nezpívat!:)) (Rpu?: 07.06.2007, 12:11:25 - x)

[28 Rputi, (Nika: 07.06.2007, 12:31:13 - x)
mě by fakt zajímalo, k čemu ten celý cirkus s tím hlasováním byl. Přece jí nemůžou nařídit zpívat, ne ? , kde to jsme ? :-/

[29 2 Šumavák (PeS: 07.06.2007, 12:49:24 - odkaz - x)
No a pokud nahlédneš, co hezkého se sformovalo nad Azorskými ostrovy (odkaz) během posledních několika hodin
(http://www.chmi.cz/meteo/sat/msg/anim/msgview.php)
a co nám sem bude posílat nějakou tu vlnu deště, tak bych se s tou senosečí příliš neukvapoval...

[30 Niko (skimic: 07.06.2007, 12:55:09 - x)
... já sice nevím jetli můžou nebo nemůžou ale přimlouvám se za uskutečnění pění. Takové perverse se nevidí každý den, to se musí podporovat :)))
Na oslu píšou, že některé žáby řvou silněji než buchar, zvláště když vyslovují zvuk \"qui\" /celé zvolání je \"ko-qui\"/. Mohli by tedy též ještě objednat parlamentní měřič hladiny hluku aby bylo možno výkon alespoň nějak zařadit. V zásadě se to mohlo po pěnici použít i jako potleskoměr a hodnotit takto jednotlivé projevy. Roční statistika by dala tři nejlepší zastupitele, kterým by pěnicí za odměnu bylo zblízka zapěno před rozvinutou zástavou za vrčení kamer a blýskání blesků :))

[31 No, skimici, (Nika: 07.06.2007, 13:02:35 - x)
kdyby to bylo v kabaretu, tak prosim, ale pokud jde o parlament, tak už mě nějak přecházejí všechny humory... :-((

[32 Niko, (Rpu?: 07.06.2007, 13:03:47 - x)
já myslím, že má Parkanová smůlu - předala to jako ministryně obrany u příležitosti státní návštěvy amerického presidenta. Vlastička může na mezi zpívat Jiříkovi třeba Žába leze do bezu\", ale tohle je holt jiná situace.
A báječná příležitost jak tu ostudu rozmáznout....

[33 Niko, zpět u známého (Šumavák: 07.06.2007, 13:05:27 - x)
výroku:
\"není pravdou, že bychom naše politické protivníky umlčovali. Naopak, my je nutíme zpívat! \"

No a kdyby ti dva byli co k čemu, tak pro tuto příležitost pednášení PS, by napsali nový text:

Každý Čech listuje denním tiskem,
každý Čech zanechal hovorů,
já jsem se dostavil v ruce s diskem
a zvedl pohled svůj nahoru.

Dobrý den vážený parlamente,
tak jste nás konečně dostali,
a jako každý den jste parlemente,
své voliče řádně nasrali.....

[34 Halóó , pane , neodcházejte !! (Šumavák: 07.06.2007, 13:07:19 - x)
Já tu pro vás mám ještě jednu píseň se španělskejma rytmama....

[35 No, ale zatím z konference (Šumavák: 07.06.2007, 13:17:40 - x)
ve Wannsee- pardon Heiligdammu -žádná znepokojivá zpráva o infarktu nepřišla, tak to asi Bushovi ještě neřekli, že ta písnička původně opěvovala úspěchy ruské raketové techniky....

Doufám, že si to k jednání s Putinem pustí....

[36 Jo, (Nika: 07.06.2007, 13:23:03 - x)
a se španělskejma rytmama jděte, víte kam.... :-))
A já jdu radši na oběd...

[37 Akorát to vypadá, (Šumavák: 07.06.2007, 13:28:50 - x)
že Angele se ani se \"Svatou hrází\"(Heiligdamm) nepodaří prosadit konečné řešení klimatu v Evropě, natož na světě, protože Bush s Putinem se budou hádat o rakety a nenechají se rušit!

[38 Šumaváku (skimic: 07.06.2007, 13:35:24 - x)
... doufám že si to nepustěj v Air Force 1 až budou někde v luftě. Střelba jurodivého Baudyše je proti tomuto kalibru neškodnou zábavou :)))
Nejvíc mě ze všeho se.e, že jde vcelku vzato o vládu ods. Všechno toto bude při dalších volbách sečteno, vyhodnoceno a odhlasováno ...

[39 Šumaváku (ptakopysk: 07.06.2007, 13:56:36 - x)
nedrážděte hady bosou nohou!
GB to Putinovi pustí, práskne kdo to nazpíval a do tejdne tady máme zpátky spřátelenou armádu. Že si jako naši chrabrou ministryni chce sám báťuška Putin poslechnout na vlastní uši, takže pro ni přijeli procesím s lidovými vozidly T-72...

[40 To by mě ale potom (Šumavák: 07.06.2007, 14:08:19 - x)
mohly napadat myšlenky, že Rasputina se nepodařilo otrávit, zastřelit ani utopit v Něvě a že tedy Rusku dál vládne ras Putin.

[41 2 ptakopysk (PeS: 07.06.2007, 14:11:52 - x)
ta spřátelená armáda si vždy důvod najde. A kdyby bylo nejhůř, s. Vízek & comp. jistě rád podepíše další zvací dopis, aby zabránil znásilnění své vlasti americkým agresorem.
A pak tu zas budou mírotvorné rakety SS-20, proti jejichž umístění bude jistě obyvatelstvo protestovat stejně vehementně, jako když tu byly naposledy...
A český dělník rád nastoupí na sobotní směnu za trochu kořalky z brambor a krabičku cigaret - jo pardon, to bylo jindy...

[42 Šumaváku (ptakopysk: 07.06.2007, 14:20:36 - x)
Rasputina se podařilo ubezživotit, ale matně si vzpomínám, že si z něho uřízli na památku jistý orgán, katoryj byl óčeň balšój. (Přímo se vkrádá myšlenka, že ti parchanti ten orgán tady v pětačtyřicátým nechali někde ležet, on se rozmnožil, vstoupil do Strany, jeden z jeho potomků se stal číšníkem...) Fuj! Asi už blbnu z hladu...

[43 PeSi, ad sobotní směna: (Šumavák: 07.06.2007, 14:21:34 - x)
Nebyl von ten malér v JAR v tom, že tam nemaj volné soboty, což našim právníkům uniklo? :-)))))

Hele, prosím Tě , jak se obnovuje ten satelitní snímek? Mě se to furt drží na 11:00, ať klikám kam klikám, F5 jsem také zkoušel.....nějak nejsem ve formě.

[44 2 Šumavák (PeS: 07.06.2007, 14:39:53 - odkaz - x)
tak teď, když si to otevřeš (odkaz), bys tam měl mít poslední 12:00 UCT - má to trochu zpoždění. No a v tom sloupečku vpravo si zabarvi vývoj za dnešek třeba od 6:00, klikni na nahraj a uvidíš animaci za dnešní dopoledne. Je docela vypovídající. Skoro bych řekl, že pozítří to tu máme - pokud sem nedorazí dřív ta druhá oblačnost co jde spodem přes Jugoslávii.
Na tom druhym odkazu v těch vzdušnejch masách je zas hezky vidět, který mraky jsou dešťový...

[45 ptakopysku nečarujte...:) (Rpu?: 07.06.2007, 15:02:26 - x)
Pověst praví, že to, co na onom Rasputinově orgánu dělalo dámám tak dobře, byla bradavice!..jéžišmarjá.....fuj fuj fuj na stotisíkrát...:)))

[46 Rputi (ptakopysk: 07.06.2007, 15:06:39 - x)
neplašte se! To bude zajisté podobnost čistě náhodná. I když - číšníkova záliba v ryze rusky vyhlížejících protikusech by tuto theorii podporovala...

[47 ptakopysku, ano - taky mě napadá (Rpu?: 07.06.2007, 15:19:14 - x)
Mrazík a Marfuša....

[48 Tedy, Rputi! Podle legend i historicky doložených (Loki_F: 07.06.2007, 16:15:44 - x)
zpráv o působení Rasputina na carském dvoře, to mohl být také mozol. Zatímco u toho druhého je to nepochybně bradavice...
Kde ten by přišel k mozolu? };D)))

[49 Ze soudní síně: (Rpu?: 07.06.2007, 16:21:23 - odkaz - x)
Otázka: \"Doktore, než jste započal pitvu, zkontroloval jste tep?\"
Odpověď: \"Ne\"
Otázka: \"zkontroloval jste krevní tlak?\"
Odpověď: \"Ne\"
Otázka: \"zkusil jste nalézt známku dechu?\"
Odpověď: \"Ne\"
Otázka: \"Takže, je možné, že při započetí pitvy byla pacientka stále naživu?\"
Odpověď: \"Ne\"
Otázka: \"Jak si můžete být tak jist?\"
Odpověď: \"Protože její mozek ležel ve sklenici na mém stole.\"
Otázka: \"Nicméně, je i přesto možné, že byla stále naživu?\"
Odpověď: \"Je možné, že byla stále na živu a vydělávala si jako právnička.\"

[50 Šumaváku, (skorostařík: 07.06.2007, 16:30:12 - Mail - x)
s dovolením, Rasputina poté, co požil opakovaně dávku kyanidu, a neefektivně jej proděravěl kníže Jusupov, nedorazili utopením pod ledem v Něvě, ale v jejím přítoku Mojce...

[51 Proč je asi potřeba (Nika: 07.06.2007, 16:47:53 - odkaz - x)
hodně hlasitě a co nejdéle rozmazávat jednu pitomou píseň - viz odkaz...

[52 A Angela Merkelová (Šumavák: 07.06.2007, 17:02:51 - odkaz - x)
v odkazu, ukazuje Bushovi, že je dvojka......

[53 Stáli ti zranění za to? (Šumavák: 07.06.2007, 17:08:32 - odkaz - x)
7. června 2007 15:22, aktualizováno 16:15
Účastníci summitu G8 se shodli na novém postupu v boji s globálním oteplováním. V Heiligendammu to prohlásila německá kancléřka Angela Merkelová. \"Post-kjótskou dohodu budeme řešit v rámci OSN,\" dodala.

Takže tím je to dáno a já to odhaduji na post-koitální trauma.....

[54 Loki_F k mozolu na hubě? (Šumavák: 07.06.2007, 17:11:12 - x)
snadno, vždyť furt mele a mele......

[55 Ona neje kultůra, ale anita EUkracie (Šumavák: 07.06.2007, 17:15:28 - x)
není žádná sranda!
7. června 2007 16:10
Evropská unie chce, aby v každém členském státě vznikla nová instituce pro vyšetřování námořních nehod. Žádost se týká i těch zemí, které nemají vlastní flotilu lodí ani moře. Nový úřad by tak měla vytvořit i Česká republika.

Vhodně se bude doplňovat se zákonem o lovu velryb.....

[56 Šumavák (Venkovan: 07.06.2007, 17:21:05 - x)
použil výstižné přirovnání.Jedno h...o spustí systém padajícího ho..a.Ona i ta recese se musí umět udělat.Dělat srandu je moc těžké a ne vždy výsledek odpovídá snažení.Ono to hraje určitým lidem do noty.Veřejné mínění je zahlceno ptákovinama a závažné problémy se potichoučku odsouvají a odsouvají,do ztracena.

[57 No vida...:)) (Rpu?: 07.06.2007, 17:39:58 - odkaz - x)
Rusko je ochotné spolupracovat s Amerikou na budování protiraketového systému v Evropě. Na summitu G8 v Heiligendammu to prohlásil bezpečnostní poradce Bílého domu Stephen Hadley. Ruský prezident Putin prý Georgi Bushovi navrhl, aby USA umístily plánované části štítu do Ázerbajdžánu...

[58 Se do toho námořního (AeroKarel: 07.06.2007, 17:41:56 - Mail - x)
vyšetřovacího úřadu hlásím jako vyšetřovatel. S trochou protekce by čtení dobrodružných námořních románů zamlada mělo stačit jako kvalifikace.

[59 Ona nejen kultůra, ale i ta EUkracie.... (Šumavák: 07.06.2007, 17:42:28 - x)
tam má být! Anita je zase někdo jinej - necháme Freuda na pokoji.....

[60 dobré odpoledne (divana: 07.06.2007, 17:43:54 - odkaz - x)
teď jsem jen zvědavá, jak budou naši soudruzi stavět barikády. za radary / proti radarům ?

[61 divano, je to podraz:)) (Rpu?: 07.06.2007, 17:48:25 - x)
Co si s tim ty souzi počnou...?

[62 AeroKarle, (Rpu?: 07.06.2007, 17:54:56 - x)
takovejch \"20 tisíc mil pod mořem\", nebo Kapitán Nemo by měli ouplně stačit....:))

[63 No..., jo..., souzi jsou v p.deli jak Baťa s dřevákama! (Loki_F: 07.06.2007, 18:13:13 - x)
Bush řekl Putinovi: \"Vladimíre budeme to stavět společně...!\" a Vladimír hodil souhy přes palubu, jakož i jeho předchůci. Ale souzi jsou nepoučitelní, věrni zůstanou - jaká natura, taková kultůra. };D)))
Teď se z toho budou těžko vybabrávat - taková nekompromisní slova volili, demonstrace provozovali a tu máš čerte kropáč - všechno je jinak. Brod je daleko a souzi tu stojí se spuštěnými kalhotami. To se bude těžko vysvětlovat. Věřím však, že si s tím poradí... jako už tolikrát.

Šumaváku: mele nemele, bradavici má taky na hubě, mozol to jistě není. Tu křivou hubu by mu jistě neuřezávali, na dámy by nezapůsobila. };D)))

V Německu se teď dohadují, jestli ten plot na dva dny, za 11 mil. € stál za to!
Každopádně novinářský humus z Německa opět předvedl, že jeho úroveň má mezinárodní stadard a tím se nijak neliší od našich domácích - již v době stavby toho plotu vyhledávali slabá místa, kde plot bylo možno překonat. A reportáž odvysílali, aby kraválisté věděli kudy kam. A kraválisté věděli kudy kam.
Jenže předpoklad, že bude skandál, když tam nějaký nervózní střelec některého z útočících darebů šísne, až půjde tělo na tělo, nějak nevyšel a tak se navážejí do plotu, který zabránil kraválistům, aby se dostali alespoň na dohled zasedání G8 ve \"svaté hrázi\". Hajhou...

[64 dobrá zpráva je, že vyšla Fedora 7 (rezy: 07.06.2007, 18:14:27 - odkaz - x)
sice s malým spožděním ale stojí to za to. Pro mě skalního RedHat 9kového to je opravdu změna skokem.
Rputi, jak jste zmínila cyklistku brousící přední kolo o Váš nárazník, tak to jsme dneska probírali se starými psími diskutéry. A nejhorší bylo, že jsme skalního cyklistu nebyli schopni přesvědčit, že to se prostě nedělá...

[65 O čem se bavil Bush s Putinem? (Šumavák: 07.06.2007, 18:15:16 - odkaz - x)
a šup s ním do Azerbajdžánu!

[66 rezy, (Rpu?: 07.06.2007, 18:20:39 - x)
skalního cyklistu přesvědčiti nemožno. On není účastníkem silničního provozu, nýbrž jede krajinou - dle svého přesvědčení....

[67 teda mě to není s tím cyklistou (Šumavák: 07.06.2007, 18:33:09 - x)
úplně jasné......
Jednak mám na tatře vzadu 150 \"U\" traverzu, lehce zakrytou plastem, takže ať do mě drbne kdokoliv, mám ho na háku.
(Ta Toyota naposled ani nešla sundat.)

A kyž jedu, tak jedu. Jak vám ten cyklista může stačit?
Leda že by se chytil za kšandu.....

tedy pravda, za Tatrou se nedělá vzduchový pytel, ve kterém může jet bez odporu vzduchu, ale i tak !

[68 Šumaváku, (Rpu?: 07.06.2007, 18:38:34 - x)
když jedu po městě a ještě v sezóně (ty tůristi si fakt myslej že můžu chodit kdykoliv kamkoliv a kudy chtěj), tak se víc jak 30-40 jet nedá....

[69 rezy (skimic: 07.06.2007, 18:55:35 - x)
Moonshine celebrated but Gutsy Gibbon Alpha1 /Ubuntu 7.1/ getting hot :))
Copak copak, že fedoráci najeli na GRUB?

Add radar a Rusko a spolupráce a protestéři - vidím to tak, že v rámci spolupráce USA-PUTIN bude postaven v Brdech radar Ruský a bude vymalováno :)) Imperialističtí štváči nechť zhynou i se svou kolalokou a teplými psy s kečupem!

Létit Kolja čerez polja
čerez gorodka.
Pusť pogibnět Koka-Kolja!
Da zdravstvuet VODKA!

[70 doplním (skimic: 07.06.2007, 18:56:38 - x)
... zpívat na melodii HELP od Beatles :)))

[71 soudruzi to s tím radarem rozdejchaj (Šumavák: 07.06.2007, 19:01:33 - x)
a Paroubek nejpozději dnes večer vystoupí v televi s oznámením:
Pan - president - Bush - všechny - mé - návrhy - PŘIJAL !!!\"
A kdo je tady největší, co Topolánku?

[72 Hana Scharffová (skimic: 07.06.2007, 19:05:49 - x)
... takto ČT Rostock je evidentně pod /jakýmsi/ vlivem nicméně docela půvabně :))

[73 hanička - (divana: 07.06.2007, 19:27:31 - x)
neslyšela, když za ní vyřvávali toten hosen. připomělo mi to na samotě u lesa: to nám budete muset vyprávět ještě jednou!

[74 Dobrý podvečer, (PeS: 07.06.2007, 20:49:18 - x)
ad radar - co by nerozdejchali? Oni si to mezi sebou rozdiskutují a přehodnotěj stanoviska. Obecně se tomu říká obrat na čtyráku. Nicméně, nejsem sice politolog, ani na to neaspiruju, ale z tohohle náhlého obratu to vypadá, že Putin chce buď Bushe totálně oblbnout (což asi nebude tak těžké), nebo mu hoří u prdele koudel... Skoro to vypadá, jako by od věrných soustruhů dostal černej puntík, nebo sám jim černý puntík udělil a potřebuje dočasného spojence... Jen doufám, že někdo Bushovi připomene, že rusákovi se nedá věřit ani dobrý den, natož kolik je hodin...

[75 PeSi, já doufám, že se (Šumavák: 07.06.2007, 21:01:56 - x)
dohodnou, že radar v Azerbajdžánu TAKÉ !!!
Kdyby měl být JEN v Azerbajdžánu, mohly by to být vyhozené peníze......ale chápu, že pak by se ho Putin nebál....

[76 Ázerbejdžánje Íránu moc blízko, (Rpu?: 07.06.2007, 21:21:18 - x)
to ještě ani nebudou vědět kam ta raketa vlastně letí....
Pochybuju, že by to Putin nevěděl - to je jen zdržovačka...

[77 Ty americké antirakety, (jura-p: 07.06.2007, 21:52:20 - x)
ničí nárazem, proto je potřeba, aby letěly naproti cíli, nebo alespoň z boku, aby jejich vzájemná rychlost byla tak velká, aby teplo z nárazu bezpečně zlikvidovalo cíl. Proto nemůže startovat blízko, aby neletěla za cílem, aby neletěla skoro souběžně. V prvním případě by cíl nemusela vůbec dohnat, v druhém případě by jej nemusela zničit. Právě proto bylo vybráno Česko pro radar a vzdálenější Polsko pro intraceptory.

[78 Teda lidi, právě jsem (kocour: 07.06.2007, 21:55:37 - x)
se vrátil domů a koukám, co je nového, a musím se smát a smát a smát ... ten Putin je prostě můj člověk, dokonalý Macchiavelli a Bush na něj nemá :-)

A skláním se před Schwarzenbergem, začíná to vypadat, že je jeden z mála našich politiků, který není děvka a ví, co je to čest.

[79 Šumaváku (skimic: 07.06.2007, 21:55:46 - x)
... varianta na stole, jak jsem tak postřehl je Azer \"jen\". To znamená ne ve stř. Evropě, nýbrž v již spřáteleném A. Geniální. S tím Iránem - raketa letí ZA cílem - jednodušší navádění. Pokud tedy jde o Irán ...

[80 Juro-p (skimic: 07.06.2007, 21:58:03 - x)
... aha. Tak to tedy beru zpět. Neuvědomil jsem si že se vlastně jedná o střelu s neexplozivní hlavicí.

[81 Azerové jsou národností Turci (doxa: 07.06.2007, 22:00:46 - Mail - x)
a Turci vždy válčí s Peršany (viz Uzbeci x Tádžici)

[82 Lidi, já byl zase v Bruseli. (jura-p: 07.06.2007, 22:01:27 - x)
Je to čím dál horší. Oni dnes ty kompetence prostě kradou. A náš parlament jim k tomu dává kladná stanoviska. Dnes jsem byl jediný, kdo v Senátu hlasoval proti rozhodnutí rady, změnit mezinárodní smlouvu sedmi zemí na legislativní rozhodnutí Unie, které připouští zásahy policie na území sousedních států i bez přítomnosti policie domácí. Automatické předávání otisků prstů, DNA a jiných markerů bez souhlasu jak osob, kterých se to týká, tak úřadů země, odkud se berou. A pozor, týká se to i osob podezřelých.

[83 Juro, (kocour: 07.06.2007, 22:07:54 - x)
můžeš na ICQ?

[84 Tak jsem musel říci, (jura-p: 07.06.2007, 22:09:54 - x)
že rozdíl mezi kompetencemi předanými z rozhodnutí členských zemí a kompetencemi přebranými z rozhodnutím rady je stejný, jako rozdíl mezi darem a krádeží.
Nikoho už nezajímá, že český ústavní systém zná předání kompetencí mezinárodní organizaci jen ústavním zákonem.
Většina kolegů vůbec není schopna pochopit, že to že ve smlouvě s Rakouskem máme také zasahování policie na území druhého státu není předání kompetence. Že převzetí kompetence je to, že o možností těchto zásahů nerozhoduje ČR mezinárodní smlouvou, ale nějaká rada svým rozhodnutím.

[85 2 jura-p (PeS: 07.06.2007, 22:12:34 - x)
to víš, na sprostého podezřelého musí bejt přísnost. A když se ruka k ruce vine, tak se dílo podaří a na toho podezřelého se vždycky něco najde.

[86 ach ty stereotypy... (Dušan Neumann: 07.06.2007, 22:16:21 - x)
to, že Bush veřejně zve Rusko pod společný deštník už nejméně dva ropky jakoby nikdo nezaznamenal. Naopak tvrdím, že to je ta texaská atevřenost a zabejčenost, co donutilo Putina k manévru, jakoli úhybnému. A to jen druhé kolo (první Condi v Moskvě - třetí bud v Maine). Otázkou zůstává, co Putin ustojí u vlastních generálů a jak dlouho mu bude trvat než zase zvítězí široká ruská duše kágebáka...

[87 Měl bych dvě připomínky, (Pavel Kořenský: 07.06.2007, 22:27:02 - Mail - x)
jednak bych se zastal správců IT v PSP či v Senátu. S pravděpodobností limitující ke 100% ty mašinky fungují dobře. To jen dotyčný politikus buď nepochopil o čem se hlasuje nebo se spletl. V horším případě prostě lže, aby hlasování zpochybnil.

Pokud si dobře vzpomínám, tak když se modernisovalo hlasovací vybavení PSP ČR, byla nabízena firmou (nikoli naší) varianta hlasovacího zařízení, která měla umožnit tomuto předejít. Součástí zařízení byl chip, který si pamatoval k jakému stisku skutečně došlo a předseda řídící schůzi měl možnosti si to na místě ověřit. Jednalo se o systém, který je používaný v několika zemích se standardní demokracií v západní Evropě. Tenkrát to bylo zamítnuto, neboť by takový systém údajně mohl poslance kompromitovat.

Druhá poznámka - Loki, jsou ty fotky té učitelky někde na Internetu k nahlédnutí, aby bylo možné posoudit jejich škodlivost na žactvo ? :-))))

[88 2 Dušan (PeS: 07.06.2007, 22:28:20 - x)
Sorry, tohle je nedorozumění. To, co Ty říkáš, jsem samozřejmě zaznamenal - dyť o tom dokonce i píšeš. Co je překvapivé je ten náhlý Putinův obrat, celou dobu si ohražoval vlastní píseček a najednou jakoby bylo všechno jinak. A nějak nechápu, jakým způsobem by ho k tomu měl dovést Bush... Tohle spíš vypadá, že zjistili, že na Irán jsou krátký a že hodný muslim nebude zas tak hodný... A jestli se teď ještě změní rétorika vůči Palestině, tak jsme doma...

[89 PeSi, (Pavel Kořenský: 07.06.2007, 22:39:32 - Mail - x)
dle mého názoru je to od Putina bouda.
S největší pravděpodobností bude z technických důvodů ten radar v tom místě nepoužitelný (moc blízko Iránu) a krom toho neuvidí do Ruska.
Takže USA to bude muset odmítnout a Putin bude dělat ramena jak chtěl společně budovat a imperialisté to znemožnili.

Rusům se nedá věřit.

[90 PeSi (skimic: 07.06.2007, 22:43:38 - x)
... tomu nevěřím. Tradice lidských bojových vln je stále živá, na to on podle mého kašle. Přečíslení prostě. Stejně tak nevěřím ani na \"obrácení Putina skrze texaskou otevřenost\". Myslím že akorát hraje hru \"ne základnám\" ve sféře \"dočasně\" ztraceného vlivu.

[91 Možná se mejlim, (Rpu?: 07.06.2007, 22:57:21 - x)
ale on se proti radaru ozval dost ostře Gorbačov a potřeba eliminovat jeho hlas tu může hrát svou roli.
Bouda je to v každém případě...

[92 Jinak ... (skimic: 07.06.2007, 22:59:53 - odkaz - x)
... je to zvláštní. Třeba ohledně výzkumu kmenových buněk si myslím, že je Bush nebezpečný fanatik, a že demokraty ovládaný kongres učinil /viz odkaz/ správnou věc.
Čert se v tom světě vyznej :)

[93 Pavle, (jura-p: 07.06.2007, 23:18:05 - x)
to je každému jasné, že hlasovací zařízení je v pořádku. Ale schvalují opakování hlasování, protože se z toho stal zvyk a občas se to hodí každému. To je jen taková hra. Pitomá hra.

[94 Skimici. (jura-p: 07.06.2007, 23:23:12 - x)
Konrád Lorenz říkal, že lidská společnost je nejsložitější systém ve vesmíru a že ostatní jsou proti němu srandovní, jednoduché a řídící se několika prostými mechanismy, zvanými přírodní zákony.

[95 Pavle, pro mě se toho ITka (Šumavák: 07.06.2007, 23:31:37 - x)
zastávat nemusíš.I já si myslím, že to zařízení je v pořádku a že to poslanci prostě zneužívají.
Ty řeči přerušení schůze... byly pokusem vymyslet,jak tomu lhaní zabránit!

[96 Abych doložil, jak nám EU krade kompetence. (jura-p: 07.06.2007, 23:48:42 - x)
Tak otisknu, co jsem říkal o změně řízení Europolu, který byl zřízen členskými zeměmi a nyní ho přebírají byrokrati z Brusele
Senátor Jiří Pospíšil: Dámy a pánové, obávám se, že konzervativní postoj uslyšíte teprve teď.
Upozorňuji, že jednáme o dokumentu, který byl mezitím změněn. Jak zde řekl pan ministr.
K tomu, co řekl pan zpravodaj. Je-li odpovědný EUROPOL radě, pak není odpovědný jednotlivým ministrům, je odpovědný kolektivnímu orgánu, a v žádném případě není odpovědný jednotlivým ministrům členských zemí.
Ještě jedna věta k tomu, co zde říkal pan premiér a pan ministr. Nemám iluzi o tom, že by se České republice v EU podařilo snadno něco významného ovlivnit. Je to nesnadné. Pořád si ale myslím, že své zájmy prosazovat musíme, i když je to nesnadné. Jako občan EU si přeji, aby nebyly předávány další kompetence nějaké podivné komisi a radě, která se schází občas, komisi, která o sobě říká, že pracuje ve prospěch celé Evropy jako by Evropa byla nerozporná a jako by tato komise znala, co je pro Evropu prospěšné. To by se povýšila do role boha.
Komise, která je a není vládou, je kontrolována parlamentem, ve kterém není opozice a který nemá žádný vliv na práci této komise. Rada, která za svůj největší úspěch pokládá, že se jí podaří vůbec dosáhnout konsensus, by měla zřizovat evropský policejní úřad. Domnívám se, že to není dobře, policejní úřad existuje, pracuje a je zřízen běžným mezinárodním postupem.
Za naprostý nesmysl pokládám, že by se měla existující, fungující, řádně zřízená instituce dokonce nespornou mezinárodní dohodou, rušit. Ve skutečnosti nejde o to, že by se něco rušilo a zřizovalo, úřad zůstane stejný, jde jen o to, že bude vyňat z režimu mezinárodní dohody a bude ovládán přímo radou a bruselskými úředníky. Z něčeho, co je jako Interpol vznikne něco jako FBI. V dokumentu takové tendence jsou, a to bez přímého vlivu členských zemí. S vlivem ministrů, kteří se budou scházet na radě, kde budou rozhodovat, možná budou moci něco vetovat, ale většinou budou rozhodovat v poměru ke svým procentuálním zastoupením. Své procentuální zastoupení známe.

Já návrh rozhodnutí rady nechci měnit a umírňovat, já chci, aby rada o takových věcech nerozhodovala. Její pravomoc o takových věcech rozhodovat podle mezinárodních smluv, ke kterým jsme přistoupili, je ostatně velmi sporná. Já chci, aby kompetence dohodnout se nebo nedohodnout se na takových věcech zůstala členským zemím. A to nebudu dlouho mluvit o až urážlivých právních vadách toho návrhu. Rada z vlastní iniciativy ruší mezinárodní instituci, aby ji mohla zřídit z vlastního rozhodnutí, a tím ruší i mezinárodní smlouvy řady zemí, ač mezinárodně-právní postavení a kompetence rady v této záležitosti je na rozdíl od členských zemí velmi pochybná. Rada přehlédla právní řády členských zemí, jakoby byly nepodstatné. Jako by na nich vůbec nezáleželo. Podle našeho právního řádu musí být mezinárodní smlouva zrušena buď mechanismem obsaženým v úvodní smlouvě a nebo ústavním postupem, který je v podstatě shodný s postupem, jakým byla přijata.

Náš právní řád vůbec nepočítá s tím, že by mezinárodní smlouvy za naši republiku rušila nějaká rada a nebo prohlášení naší vlády, byť schválené parlamentem, že s touto radou souhlasíme. Já mám pocit, že se dostáváme na velice tenký led v mezinárodním právu.
Já proto navrhuji, aby Senát vyslovil nesouhlas s návrhem Evropské rady, kterým se zřizuje Evropský policejní úřad. A myslím si, že Evropský policejní úřad, že rada pokud chce podat nějaký návrh, tak může podat návrh nový, ve kterém budou zohledněny právní řády jednotlivých států, ve kterém budou zohledněny námitky členských zemí, a nejsme úplně sami. Je to těžké.
Moje stanovisko, návrh zde prostě zaznít musí. Jinak by to vypadalo, že jsme si zabrblali, pokroutili hlavami a pak využili možnosti, kterou nám nabídl kdysi francouzský prezident. A není pravda, že nesouhlasným stanoviskem poškodíme vyjednávací pozice naší vlády. Naopak. Vyjednávací pozice naší vlády posílíme, může se o naše stanovisko opřít. Ještě jsem neslyšel, že tím, že někdo souhlasí se všemi podmínkami, které si klade ten druhý, tak tím zlepšuje svou vyjednávací pozici. Znovu opakuji, že si nedělám iluzi o naší vyjednávací síle v radě. Vláda se při jednání opře o stanovisko Senátu, protože tu nic jiného než stanovisko není, může se o to opřít a koneckonců není právně závazné.
A druhá věc, námitky proti tomuto návrhu jsem slyšel v mnoha evropských zemích. Kdyby na ně evropští starci slyšeli, nedivili by se pak, že jejich evropské ústavy neprocházejí. Není spěch na zřizování evropských institucí. Čas neuhání krokem obra. Děkuji.

[97 To bylo na minulé schůzi. (jura-p: 07.06.2007, 23:52:13 - x)
A na této krádež pokračuje. Není to naše vláda, náš parlament a náš prezident, kteří by ústavou předepsaným způsobem předávali kompetence. Zase nám je kradou.
kolega Pospíšil má slovo.

Senátor Jiří Pospíšil: Pane předsedající, pane ministře, dámy a pánové, zkusím se vyjadřovat pokud možno přesně, aby si někdo nemyslel, že jsem proti přeshraniční spolupráci. Vůbec proti tomu nejsem. Přistoupení ke smlouvě sedmi zemí by se mi velice líbilo. Ale to, že něco je užitečné ještě neznamená, že předávání téhož může být argumentem k tomu, aby se překračoval běžný postup. Stanovisko není ratifikací, dáváme stanovisko k rozhodnutí rady. Přesto, že je v Radě zastoupen ministr, ministr tam není český stát, ale je členem rady. Přestože je to velice užitečná věc a jsem všemi deseti pro, aby se to udělalo, jsem kdykoli ochoten dát souhlas k ratifikaci a předat tyto kompetence, protože to považuji za užitečné a možná i za nezbytné. Tyto kompetence nebudeme ale předávat, seberou nám je. Rozhodnutím Rady budou k nám chodit cizí policisté. S Rakouskem je to v pořádku, s ním jsme se domluvili, schválili jsme to řádnou smlouvou, dali souhlas k ratifikaci a podepsal to náš prezident.

Musím tady ale říci jednu věc. To, že je něco užitečné, není zdůvodněním. Je to tak, jako jsem např. spoluvlastníkem domu a mám nejlepší knihovnu z celého domu. Teď si představte, že se má dcera rozhodne, že je pro to užitečné, aby všichni chodili do mé knihovny a kdykoli je napadne, v obýváku si mohli knihy kdykoli brát. To je to příhraničí. Najednou uvidíte absurdnost tohoto postupu. Není lepší, když je pozvu, když lidem řeknu, aby přišli a přečetli si cokoli z mé knihovny? Rozdíl mezi předáváním kompetence rozhodnutím Rady a mezi předáváním kompetence rozhodnutím našeho státu je stejné jako je rozdíl mezi darem a krádeží.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: