Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pátek, 15.06.2007
O čem se ve slušné společnosti nemluvíaneb: tichá voda břehy mele.... Takže nejdřív pár novinových titulků, o čem se u nás mluví:
Samé zásadní věci pro běh vesmíru. A poslanecká sněmovna se zabývá důvody a způsobem jak Topolánek ukončil Vojenské gymnasium, zda musel platit 20 000 Kčs odstupného a někteří poslanci z toho šílí.Nic není na světě důležitějšího.
A o čem se u nás nemluví ? Našli jste někde nějakou zprávičku o tom, že příští týden bude závěrečný vítězný, summit německého předsednictví EU, na kterém je Merkelová rozhodnuta prosadit tu z(a)tracenou ústavu....nebo alespoň zlomit ty rebely a najít nějaký kompromis! Tak finišuje, telefonuje, setkává se se státníky a ti pak jezdí na návštěvy.....např.teď , opravdu jen čistě náhodou jede Sarkozy do Polska umravnit bratry Kaczynske....zvl. o způsobu budoucího hlasování a rozhodování EU. A v rámci PR vysílají pozitivní signály, jak dobře to jde. Např. ministr zahraničí Steinmeier řekl v EU-Parlamentu: „Wir sind noch nicht am Ende des Weges, aber ich kann Licht am Ende des Tunnels erkennen." (Nejsme ještě na konci cesty, ale už mohu rozeznat světlo na konci tunelu). Jen aby to nebyl (já bych řekl: kéž by to byl!) protijedoucí vlak. To by pak musel, jak řekl Paroubek, silně brzdit a mohl přitom dostat smyk! A takový smyk na kolejích, to asi není žádná sranda.:-))
Velmi mi to připomíná stav před oslavným summitem. Jak měli presidenti podepsat něco, co ani nečetli.Doufám, že to tentokrát dostanou alespoň dva dni předem. Byť jde o prd a odehrává se to někde daleko v Bruseli, že? Takovéto věci si novináři nevšímají. Nakonec, co je to proti zprávám, že:" Varování se naplnilo, na Moravě zuří prudké bouřky" nebo dokonce že : "Motorkář si při nehodě zlomil nohu! ". Trochu mě znervozňuje, že ani Zaorálek neřve!
PS. A dnes večer jsem slyšel, že EU poslala do USA ostrou prosbu z lázní, že si nepřejí aby občané EU byli rozdělováni na dvě kategorie — ve vztahu ke vstupním vízům do USA ( jinak na tom intenzivně pracují) a že si přejí, aby měli všichni stejné podmínky. Tipuji, že jim USA vyhoví a zavede "něco jako víza" i pro "staré země".
A nakonec : popřál bych účastníkům zájezdu příjemný weekend, ale připadá mi to jako zbytečné klišé. To oni mít budou !! Tak radši přeji nám, kteří nemůžeme (na zájezd je myšleno !!), abychom tu závist a lítost, že nemůžeme, ve zdraví přestáli ! Pokud by někdo potřeboval podporu (morální) pak vězte, že já mám pár kilometrů za kopcem veliké mezinárodní závody spřežení a protože mi sem "lezou lidi", tak se nedostanu podívat ani tam !!!! Fňuk, fňuk....
—————————————————————————————— a dnešní ČTENÍ NA POKRAČOVÁNÍ , část 15.
Komentáře
[1]
Ty asociace, ty asociace...
(Arthur Dent[[openidhttp://adent.myopenid.com/]]: 15.06.2007, 00:23:55
- odkaz
- x)
Čtu: \"Jen aby to nebyl (...) protijedoucí vlak. To by pak musel, jak řekl Paroubek, silně brzdit a mohl přitom dostat smyk! A takový smyk na kolejích, to asi není ŽÁDNÝ STANDA.\" Holt jak jsem tam viděl ty koleje, vlaky a Paroubka, tak se mi oko nějak smeklo...
[3]
A pro odlehčení
(Pavel Kořenský: 15.06.2007, 02:12:55
- Mail
- x)
jen malá ukázka toho, když počítačoví odborníci po nocích řeší zásadní filosofické otázky typu \"Jak by mohl vypadat operační systém nové generace a co by měly počítače vlastně umět ?\" ======================================================== Nicméně pro představu, ukládáš si na disk nové fotky. Systém: \"Co je to za fotografie, prosím?\" Ty: \"Předvčerejší mejdan.\" Systém: \"Tedy 13.6.2007. Na některých fotkách poznávám AAAAA s jeho paní, avšak interiér nevypadá na Voko. Uložit mezi \'Jiné okouní mejdany?\'\" Ty: \"Sraz klubu \'Miluju svou ženu/svého muže\'\" Systém: \"Vytvořit novou kategorii v rámci okouních mejdanů?\" Ty: \"Ano.\" Systém: \"Přejete si otagovat fotky nyní, nebo později?\" Ty: \"Otaguj to \'Okoun\', \'Miluju svou ženu\', a připiš tagy podle toho, koho poznáš.\" Systém: \"Taguji AAAAA, BBBBBB, CCCCC, DDDDDD, EEEEE, FFFFFF. Zbylé nepoznávám. Přejete si zkontrolovat otagování nebo mne naučit nepoznané tváře?\" Ty: \"Teď už jdu spát. Připomeň mi to zítra ráno. A na dobrou noc bych prosil přehrát dvě-tři Chopinovy sonáty. Pak se vypni, ráno si Tě zapnu sám.\" ------------------------------------------------------ pěkné, nicméně zkušenost mi říká, že praxe bude jiná... Systém: - Co je to za fotografie, prosím? Ty: - Předvčerejší mejdan. Systém: - Chcete říci \"mýval\"? Ty: - ne, mejdan. Večírek. Mejdan je večírek. Systém: - Na některých fotkách poznávám AAAAA s nějakým domácím zvířetem. Systém detekuje opičku. Uložit do složky\"Ukaž své domácí mazlíčky\"? Ty: - Ne, to je jeho paní... Systém: - Aha. Uložit mezi \"Jiné okouní mejdany\"? Vlastně, chci říct \"mývaly\"? Ty: - Ne, \"mejdany\". Něco jako večírek. Zapamatuj si to už krucinál. Systém: - Chápu. Něco jako kačírek. Ty: - Večírek. Ostatně to je jedno. Je to sraz klubu \'Miluju svou ženu/svého muže\'\" Systém: - Co je to \"svou ženu/svého muže\"? Vytvořit pohlaví \"žena/muž\"? Ty: - Zapomeň na to. Vytvoř složku \"miluji svého partnera\". Systém: - Vytvořit novou kategorii v rámci okouních mejdanů? Co je to vlastně mejdan? Něco jako kačírek\" Ty: - Hele, to to máš jedno... zahraj mi něco na dobrou noc, třeba dvě-tři Chopinovy sonáty\" (z reproduktorů se na plné pecky ozve řízná dechovka) ====================================================== To jen pro představu, jak se rodí moderní technologie. :-)))
[5]
Dobré brzské ráno vespolek! Šumaváku, slibuji,
(Loki_F: 15.06.2007, 04:31:27
- x)
že si dám jeden džbánek dobrého moku speciálně na Tvoje a Dušanovo zdraví - aby to Vám dvěma nebylo líto! Jistě se přidají i další, proto pokud byste někdy okolo 23:30 hod SEČ pociťovali lehkou rozjařenost, nedivte se...! {;D)))
[6]
Dobré ránko!
(Rpu?: 15.06.2007, 05:48:25
- x)
No jo, ale která to je - ta slušná společnost? Konec konců, ona i slušná být může - z obecného hlediska - ale co naplat, když jí zajímají zlomené nohy... Lidi jsou různý - někdo jede do Bílovic, jinej do Brusele... Ta první alternativa je lepší... Jo kdyby se eustava podepisovala v Bílovicích ... to bychom to rozsvítili...:)))
[7]
Rputi, otázkou je, zda by se
(Loki_F: 15.06.2007, 05:55:45
- x)
výsledek dal ještě nazývat EÚstavou. ROzhodně by to bylo stručné... Přece bychom se u vána nezabývali blbinami! };D))) Na druhou stranu - jistě by to bylo funkcionální a snadno pochopitelné i pro ty co raději než do Bílovic, jeli do Brusele...!
[8]
Ovšemže - \"...u vína...\"
(Loki_F: 15.06.2007, 05:59:37
- x)
Navíc konzumace tohoto dobrého a ušlechtilého moku v množství větším než malém, v jisté fázi, kromě jiného, navozuje jasnozřivost až předzvěstnou schopnost. Ověřeno mnoha pokusy na větším nežli významném vzorku. Dokonce i loni v této, tak milé, společnosti... };D)))
[9]
Loki,
(Rpu?: 15.06.2007, 06:06:17
- x)
některé chemikálie, požívané v rozumné míře, ovlivňují světovou politiku velmi pozitivně... Takový pan Sarkozy byl po požití velmi roztomilý... Tedy měl ji jak z praku - Putin zřejmě použil kvalitní munici... Stejně nechápu, jak může být presidentem Francie abstinent - to je proti bohu, lidskosti i vesmírným zákonům...:))
[11]
dobrý ráno....
(Jirka původní: 15.06.2007, 06:19:47
- x)
Šumaváku, to je moc hezké...já pořád nechápu a jsem jak ten druhý vítěz voleb v tunelu.......je jasné, že sem tam se najdou vizionáři a státníci kteří běh světa nejen postrčí o kus dopředu a změní svět o ždibíček k lepšímu. Pořád, ale nevím a asi ani netuším, proč se EU a Ti nedochůdčata, co jsou v čele, posunují svět tam, kde není ten konec tunelu, ale pouze vjezd do análního otvoru....vůbec nemám nic proti spojení všech států do jediného, ani proti zrušení všech ministerstev zahraničí, financí.....a udělat z EU nové Spojené státy. Ale sakra proč takhle, samá omezení, restrikce, kvoty, dotace, jednotící směrnice, zbytečné regulace...a hlavně rozdělení zemí na minimálně 2 kategorie. Doufám, že se Loki neobkreslí, ale fakt si myslím, že ta protestantská kultura a základ je o trochu lepší, než rovnost, volnost a bratrství. Ikdyž to vypadá stejně, tak výsledky jsou diametrálně odlišné. Když vidím , některé komisaře....a nejen Špidlu, je mi strašně smutno a protože mám svoje děti rád, tak jim radím, aby si vybrali takové povolání, se kterým se snadno mohou přestěhovat....prostě vzít tužku do kapsy a odjet.....Ale co já? připadám si někdy jak ten uhlobaron Ptáček. :-( Netuším, jak donutit lidi přemýšlet o tom, že opravdu není správné nechat si koukat do uhláku, čím topí, nechat někoho hledat pedofilní fotky v soukr počítači, když se tam lehce nastrčí, mít kvoty na evropské verze amerických stupido stříleček........a volit komunisty, protože se už polepšili....a ještě jim odpustit vše co udělali. No jak to pozoruji ve svém okolí, třeba zrovna tady , kde teď sem, tak jsem opravdu bílá vrána. Mějte se ve V.B. moc hezky......večer si tak v 9 otevřu nějaké moravské.....a nebudu se muset dělit...heč :-))
[14]
2 Jirka původní
(PeS: 15.06.2007, 06:39:08
- x)
Jo, to by ovšem ta EUnie nesměla být založena na teorii a praxi RVHP, jak bezelstně tehdá přiznal jeden z jejích představitelů, když se RVHP rušilo... To byla tehdy taková drobná kuriózní zprávička, jejíž děsivý význam v tu chvíli došel asi málokomu...
[15]
2 Jirka původní
(PeS: 15.06.2007, 06:44:53
- x)
ad \"otevřu si ji\" - ani na okamžik jsem nepochyboval, že máš na mysli vzdělávací a výpravnou knihu o moravském vinařství, nad jejímiž stránkami budeš tiše slintat, aby ses rychleji vyléčil. Jedná se o tzv. léčbu autosugescí, mívá občas výrazně pozitivní výsledky a stimuluje nenásilný přechod od teorie ku praxi...
[16]
PeSi taky jsem to četl....
(Jirka původní: 15.06.2007, 06:51:47
- x)
Já jsem tehdy moc nemohl cestovat....takže tyhle rodiče, které nepustili ani do jugošky, to dělali za nás....a se sportem ...to zas dělali Ti co nás hlídali, abysme se nestratili......:-))......začnou penězma a končí to deklarací potravin mezi zubama, jak pravil Mládek klasik.... Ale ta paralela s RVHP je jasná...sice základ je jistě jiný, ale výsledek je jen jakýsi excitovaný stav dřívějšího společenství, i včetně plánování výroby....
[18]
Chichichi, Jirko pův., dovolávat se náboženství,
(Loki_F: 15.06.2007, 07:14:48
- x)
když lidi blbnou na kvadrát, je jenom dalším umocněním blbosti (tj. na třetí). Z toho se tedy fakt neobkreslím... };D))) Koneckonců to pravé kořenové protestantství bylo zahaájeno dnem, kdy Luter přitloukl svoji deklaraci na vrata katolického kostela, protože mu katolictví nepřišlo dost rovnostářské (sociální a multikulturní, řeklo by se dneska). Luter vycházel z předpokladu, že na lidi \"muší bejt přísnost\" a tvrdě to dodržoval - viz heslo bohabojnost, které si rády osvojovaly všechny církve, požívající svého bohouše coby strašáka. Tehdy, dnes i v budoucnu, stále dokola. Z toho nijak nevybočuje ani církev zelných lumíků! Jak to bylo s tou písničkou? \"Jděte s těmi španělskými rytmy...\" Je mi jasné, kam jsi lokalizoval tu protestantskou prozíravost, jenže ono to koliduje s velkým množstvím lidí, kteří protestanty nebyli, jen prchali stejným směrem před katolickými pařáty...
[19]
Loki...vím určitě na co
(Jirka původní: 15.06.2007, 07:49:58
- x)
narážíš.....musím, ale říct, že když bych postavil, vedle sebe lumíka a protesta....o bigotním katoliku jsem nemluvil, tak nějak si radši vyberu toho co má radši desatero....ten aspoň mne nezastřelí kvůli žábě.....Vím , že existují lidé, kteří nepotřebují k životu žádnou berličku v jakékoliv formě, ale je jich menšina a asi se to nezmění. Vždycky budou nějaké sekty, strany, církve.... jen jde o to aby ty svobodné, chytré nechali tak nějak v klidu žít a moc je nevotravovali...tak jsem to myslel. I kdyby si se stavěl na hlavu, tak s lidma moc nehneš...potřebují ten Blesk a komunisty....tak to bohužel je. PeSi....moc se těším na oběd.....včera jsem si z jedné hospody odnesl jídelní lístek, tak si ho alespoň přečtu..:-)))))
[23]
EUstava
(jasan: 15.06.2007, 08:50:21
- Mail
- x)
nejdesivejsi podoba s RVHP je i ve vztahu obcanu.... jsa clenem nekolika Ojropskych networku (odbornych) je mi obcas hovoriti s kolegy ruznych zemi.... prevazujici nazor je - nemejte problem s Bruseli, delejte to jako my - souhlaste se vsim, ale delejte jen to, co se Vam chce.... netusi ty konce - a je jim to fu(c)k.....
[27]
Tak si čekám na Šimona
(František I.: 15.06.2007, 09:15:10
- Mail
- x)
Tak si čekám na Šimona a zjišťuji, že dnes má svátek svatý Vít, když už jsme u toho náboženství. Bohužel ho musili upálit zrovna v době, kdy staří Slované slavili velice podnětný svátek tzv pljes (z čehož prý vzniklo později slovo ples). Křesťanům se moc nelíbil. Stěžuje si na něj už pan Kosmas. V Rusku se udržel až do revoluce, kdy v bujných letech budování socialismu zmizel sám od sebe. To se všichni potentní muži a plodné ženy shromáždili na břehu říčky či řeky, pouštěli po vodě kůru s ohýnkem, po dlouhé době se vykoupali, aby pak odešli na svá políčka a tam souložili, co to jde. Tak prý předávali sílu zemi, aby více plodila. Komu kterému nestoupl, toho polnosti prý potkala neůroda a stromoví přestalo ploditi. Pokud se cítíte slovany, máte dnes večer Šumaváku a Jiří pův. také co dělat. Aby se křestané alespoň trochu odškodnili, mají svatého Víta světlonoše, na počest jeho skonu tušímže na hranici si ohýnky zapalují také, ale tu správnou chuť to nemá. Jen doufám, že nezapálíme sklípek....
[29]
Ahoj! jen v průletu:
(Šumavák: 15.06.2007, 09:43:32
- x)
Právě ta zkušenost s bolševikem a RVHP v těch \"starých zemích \"chybí. Já to vidím a říkám už dávno, jak se s těmi lidmi potkávám. Co je trága, že tato zkušenost chybí i nové generaci u nás !!! A samozřejmě si každý na ta kamna musí sáhnout sám!
[30]
Tak ja vyrážím na cestu, přátelé. Musím se zastavit
(Loki_F: 15.06.2007, 09:51:32
- x)
pro to uzené a klobásky, aby bylo čím kompenzovat ty nezdravé bramboráky, škvarkové placky, kterými jste hrozili(-y). A také jako rezervu, kdyby náhodou zase pochybělo ... Nad ránem vždycky přijde hlad. Pro Vaši bezpečnost budu rozdávat ostropestřec jako předkrm! };D)))
[31]
Tak a teď jsem se nasejřila!
(Rpu?: 15.06.2007, 09:53:00
- x)
A to tak že MOC - v životě se mi nestalo, aby mě nevykynuly škvarkový placky - až dneska. Čím to je - netuším. Kvásek vykynul normálně a mouka je z pytlíku, z kterého jsem je pekla minulý týden. A jít shánět nové ingredience a znova zadělávat, na to už je pozdě - já bych do toho KOPLA!
[34]
jirko-p
(jasan: 15.06.2007, 10:15:31
- Mail
- x)
tvoje predstava Brusele co masokombinatu stoji za pozornost.... pripomina mi to toho Bruselskeho strejce ktery ve vasni Ojrodiskuse ujel a misto \"harmonization\" rekl \"homogenization\".... hned se poznalo kdo v plenu je z byvaleho tabora \"miru a socialismu\"....
[36]
Jasane....tos mě připoměl vtip...
(Jirka původní: 15.06.2007, 10:35:16
- x)
ne příliš chytrý syn bohaté podnikatele jdou takhle po svých jatkách a otec ho poučuje o výrobě a technologiích....a synek poznamená, že až to převezmě tak vymyslí stroj, kam se do jedné \"díry\" nacpe vůl a z duhé vypadne párek.....a bez dotyku lidské ruky, no otec nic....a pokračují v prohlídce...za chvilku synek poznamená, že by bylo technicky zajímavé, kdyby to šlo i obráceně, že by se do dírky nacpal párek a z druhé strany vylezl vůl.....v tom se otec zastavil a povídá..\"takový stroj, přeci existuje už teď, jmenuje se tvoje matka\" ..
[41]
Jste si jistí, že ještě máte řidičák......???
(Rpu?: 15.06.2007, 10:58:46
- odkaz
- x)
Přestupky řidičů a trestné body neeviduje policie, ale městské úřady. A ty nemají povinnost řidiče informovat, že jim bod udělily. \"Musí to udělat, až když nasbíráte dvanáct bodů a máte odevzdat řidičský průkaz,\" říká dopravní soudní znalec Zdeněk Svátek. \"Je to nedostatek v zákonu. Jedinou možností je, že si každý řidič jednou za dva měsíce zajde na úřad a nechá si vystavit výpis z řidičského registru,\" říká.
[47]
Hm, tak to jsem
(maYda: 15.06.2007, 12:02:09
- x)
za měsíc a půl ježdění taky bez řidičáku. Jsa ještě ze staré školy, tzedy autoškoly, nemám návyk automaticky i za plného slunce zapnout světla, když nastartuju. Jezdit po Praze,ačkoliv jsem léta neřídila a po Praze až do letošního května nikdy, mi problém nedělá, ale ty světla...
[50]
Ufff...
(Dana: 15.06.2007, 12:36:49
- Mail
- x)
takže zákon schválnosti (u mě zvaný zákon dortu pro tchýni) funguje! Zatímco u mě se projevil tak, že v dopoledních hodinách byla svolána mimořádná porada, která se protáhla na 2,5 hodiny, takže teď nevím kam dřív, ať to do 2 stihnu a navíc jsem se nedostavila přesně v 11 ke spřátelenému řezníkovi, který pro mě měl vybraný kus slaniny, takže ji těsně před mým opožděným příchodem prodal, u Rputi se projevil naprosto v duchu mého přejmenování - prostě každý dort, který jsem kdy pekla, byl skvělý s jedinou výjimkou - dortu pro tchýni - ten se mi prostě zrazil vždycky nebo se aspoň zdrcnul krém... A mizím dělat, ať to zvládnu aspoň do čtvrt na tři...
[56]
Fuj, s odpuštěním,
(Anka: 15.06.2007, 15:05:36
- x)
tady je hic a bouřky nikde. Jdu s křížkem po funuse, ale i tak vám, flamendři, přeju krásný večer (bacha na koštování, je to útok na integritu člověka), my, pozůstalí, na vás budeme vzpomínat. Jo, a Čunkovi by mělo být zákonem zakázáno hovořit jinde, než v úzkém kruhu rodinném, je to fakt strašnej kuba, poslouchala jsem přenos ze sněmovny, byl to fůnus.
[60]
tak já taky vyrážím...
(Dana: 15.06.2007, 16:21:30
- Mail
- x)
je vedro děsné..to teda bude cesta... Ještě se stavuju v Olomouci, tak snad do těch 19 dojedu... Zdravím zůstavší. :-))) PS - taky mě napadlo, že jsem se mohla zeptat, jestli někdo nechce ochutnat brambory..pár mi jich tu dnes zůstalo...
[61]
Co s tím Čunkem naděláme?
(jura-p: 15.06.2007, 16:25:30
- x)
Vlastně nic. On sám se chová jako venkovský neurotik pod prioritou jednoho stresu. Chodí a kdekomu vysvětluje, jak je nevinný. Netuší, že to vlastně nikoho nezajímá a že to nemá dokládat ani vyšetřovacím orgánům. Místo, aby mlčel a nechal jednat právníky, kteří pečlivě sbírají chyby vyšetřovatelů a vyšetřovatele, kteří jediní mají za úkol shromáždit vše, co svědčí pro jeho vinu i nevinu. Kdyby řekl jednou, že je nevinný, a pak jen opakoval odvolání na předpoklad neviny, udělal by lépe. Kdyby neskučel, že ho nepoučili, možná by nebyl poučen dodnes. Ale i takový výtečník si zaslouží řádný procesní postup. Spravedlnost nesmí pracovat jen pro chytré. Vůbec si nezávidím svou roli. Taky nepíšu do novin, že se nezastávám ani Čunka, ani Vesecké. Skvělí novináři nalepí své nálepky bez ohledu na skutečnost a na to, kdo co říká nebo dělá. Takový je náš svět a náhradní nedostanem. S návrhem na zrušení imunity mě v úterý sněmovna pošle do Brusele. To se těm hochům policajtskejm povedlo.
[62]
Aspoň, že tady v Praze začíná bouřka.
(jura-p: 15.06.2007, 16:37:22
- x)
Místo, abych se pohyboval směrem moravským, smolím žádost na přezkoumání oprávněnosti vyžádání seznamů návštěv Senátu. Výbor totiž po tom, co řekla Vesecká, dospěl k závěru, že když je vyžádali neoprávněně, tak je přece musejí vrátit. Nemohou přece ležet data asi stovky lidí ve spisu, který kdyby nebyl tak dlouhý, tak by byl celý nejspíše otištěn v novinách. Zvláště ta část, co si ten úředník spletl a okopíroval a poslal ji o měsíc mimo vyžádané datum. Furt se divím, že to policajtům nepřišlo divné a že to neposlali zpět sami. Co vy děláte třeba s fakturou, která vám přijde od obchodního partnera a má datum o měsíc předtím, než jste u něj nakoupili, a jsou tam uvedení jiní lidi než vy? Dáte ji do svého účetnictví? A spis je přece takové policajtské účetnictví. Nemá pravdu Skorostařík, že si tam může klidně ležet.
[63]
přátelé, nezlobte se, ale
(Jirka původní: 15.06.2007, 16:38:48
- odkaz
- x)
Čunek , podle mého, se dostal na místo předsedy a ministra , pouze pro tu jeho akci s vystěhováním.....a jeho strana si myslela, že je borec. Bohužel se stalo to co se stává lidem , kteří přeskočí pár levelů a nemají postupný karierní vzestup a ještě k tomu nejsou vůbec sekáči.....můžete namítat, že o tom nic nevím, a jistě máte pravdu. Pokud , ale takové mediální ataky odbývá takhle děcky tak je to velmi trapné a měli by ho popravit za úsvitu před rozvinutou zástavou :-)))) politicky, pochopitelně :-))))) ps. klidně se do skypové konference připojím....taky mám tuto vymoženost
[65]
DNES ZAČÍNÁ SKLIZEŇ.....
(Jirka původní: 15.06.2007, 16:45:25
- x)
třešní a do 14 dnů višní....budu jako od kolotočů, ale poslední upozornění pro zájemce o mošty z těchto druhů ovoce.....rychle si to rozmyslete. Něco jsem pro Vás schoval, ale to víte, jde to na dračku a musíme taky udělat pár desítek litrů pálenky a ostatní věci nejen mošty....takže neváhejte a přistupte....to jste ještě neviděli :-))))))
[66]
Tak
(martin TT: 15.06.2007, 16:49:31
- Mail
- x)
Čunek je pořád stejný, už jsem tady několikrát líčil, že on je přesvědčený, že když bude mluvit pravdu, tak se mu nemůže nic stát a že to lidem vysvětlí - tak jako těch vsetínským cikánům. Jenže nezná politiky ani novináře. Rputi mi bylo upřímně líto a tak jsem vyrazil na škvarky. Teď se už dělá pár placiček v troubě - snad nebudou navíc. Notebook sebou vezmu, dělám to tak vždycky, jen nevím, jestli jeho výkon stačí na zamýšlené. Rozhodně ale bude schopen, pokud je tam signál, připojit se na síť sítí. Už jen nějaké odění, v tomhle vedru nosím uniformu českých manželů - trenýrky.
[70]
Juro....máš pravdu
(Jirka původní: 15.06.2007, 17:00:58
- x)
bohužel je to velká paseka. Nevim jak politicky, tomu opravdu nerozumím, ale jako volič bych asi dotyčného pána moc dál nevolil. Ale přiznávám, že jeho \"donkichotské\" snažení je obdivuhodné.....ale teď spíš jede na oslu, než na bujném oři taky budu na skypu....pokud někdo nahodi skype ve V.B.
[71]
Jirko původní.
(jura-p: 15.06.2007, 17:01:46
- x)
já bych vážně tak tři bagy štávy třešňové či směsné, dva višňové (tu jsem fakt nikdy ani neochutnal), kdyby byl možný vzorek fortifikovaný a po půl litru od každé pálenky (samozřejmě zejména hruškových) nearchivní. Stačí napsat mailem číslo účtu a kolik poslat a pak se domluvit na převzetí. Senátoři nebydlí na ubytovně v Nerudovce, bydlí v bývalé ubytovně Metrostavu v Jinonicích. Ale já jsem schopen zajet pro to kamkoli.
[73]
Martine TT,
(jura-p: 15.06.2007, 17:09:33
- x)
nechápu, jak někomu pravda, sama o sobě, může stačit. Etologové dokonce tvrdí, že lidský mozek je nejdokonalejší nástroj klamu a lhaní. I pes umí klamat, ale na člověka nemá. Navíc člověk se umí chovat účelně a ani k tomu lhát nemusí. Dospělý člověk se řídí cílem, dospělý mravný člověk některé cíle někdy vědomě vynechává.
[87]
jasane
(skimic: 15.06.2007, 19:43:20
- x)
... tedy přiznám, že ten Angus je už skoro přeleželý ze včerejší akce, takže je až buchtovitě voňavý :) Co mě ale opravdu překvapilo je to víno. Koupil jsem pár lahví poté, kdy jsem plánoval Barollo 2002 /klasika/ a toto bylo pro mne neznámé a dokonce i levnější. Skutečně mohu dekantované alespoň čtvrt hoďky v chladnější spižírně jen doporučit. Přiznám bez mučení, že se jedná o můj italský objev /což přičítám zejména své nezkušenosti/.
[94]
mmch Jirko-p
(skimic: 15.06.2007, 20:33:09
- x)
... asi jsi myslel \"montone\" a n vypadlo, jestli se jednalo o italštinu. Mě spíš trápí, proč v té naší kotlince je ono ve světě běžné maso tak předražené a tak zoufale nekvalitní. Vždyť i Slováci jsou na tom lépe. To je snad jediný důvod, proč povolit větší imigraci Arabů. I na Balkáně je to ještě levnější než vepřové ...
[95]
njn....překlepy a chyby jsou u mne běžné jako dýchání :-(
(Jirka původní: 15.06.2007, 20:41:11
- x)
jasně, že skopový....kdysi na toto téma, skopové a jehněčí vedli debatu s jedním kuchařem s Intercontinentalu.....a ten měl teorii, která vycházela s poválečného období, kdy se potravinová pomoc skládala výhradně z hnusných konzerv s lojovými kusi skopového.....třeba je to taková reminiscence. Taky za komunistů moc nebylo a přeci jen má zvláštní odér a trochu jiný než králík. Je fakt, že dobrém jehněčí nesmrdí a je velmi dobré....Jasan jistě potvrdí, jak chutná...tedy aspoň doufám
[97]
Jirko-p
(skimic: 15.06.2007, 20:55:32
- x)
... samozřejmě, že kde není nabídka/poptávka není ani nabídka/poptávka což je zřejmé. Všimni si ale, že ani v Bavorsku není jehněčí/skopové běžné. Prase rullez. Toto Bavorsko je naopak hnízdem dechovek a i kotlinka je hnízdem dechovek. Podobnost jasná. Teritorium zceleno skrze Vídeň a Schweinehachse mit Sauerkraut. Eventuálně mit Bluehmengruenebecheroffkasaft potvrzeno. Je to marný :-(
[99]
Tak jsem to v půlce stáje
(Šumavák: 15.06.2007, 21:03:32
- x)
zdal, zítra je taky den,hnůj není zajíc, neuteče, a když jo, tak jen dobře! Nesahejte mi navepřové! já si v poledne naložil kus pěkného lobového bůčku,kromě soli a kmínu obalil v česnekovém grilovacím koření (lednice už voní ,že je o strach ji otvírat, a za chvíli to půjde péct! A skopové? Když jsem býval mlád, (bývala askalóóóna...)měl jsem svého času na starosti ca (sme nikdy doopravdy nevěděli kolik jich je..) 1200 merinooveček.Když si na to vzpomenu, tak se dodnes budím hrůzou. To nebyly žádné šumavky, to nesmělo do bodláčí, to nesmělo doopravdy zmoknoutTedy :vyháňanie, zaháňanie+ ruština -když přijela návštěva z Kavkazu... K těm lepším stránkám takovýchto a jiných návštěv patřilo opékání berana, popíjení gruzíňáku z diplomatických kufříků a sem tam vydělané rouno doma na křeslo. A mohu jen doporučit ! Celého berana na rožeň a pořádným nožíkem okrajovat jako kebab.V životě vás nenapadne, že jde o skopové, natož z berana!
[103]
Divano, vždyť píšu:
(Šumavák: 15.06.2007, 21:26:07
- x)
dělaj všechno možné a nemožné , aby slavně zvítězila, protože jika bylo německé předsednictví k hovnu ! Pokud jde o boj proti oteplování, to taky neprosadila, protože usnesení, že to bude řešit OSN je vlastně totální prohra a jinak? Jinak nic! Leda snad ty \"devizové přísliby\" z posledního týdne...
[104]
Šumaváku.
(skimic: 15.06.2007, 21:29:03
- x)
... nikdo ani na vteřinu ba ani na sekundu Ti nehodlá sahat na vepřové /tedy pokud dobrovolně nenabídneš :)/. Sám ale určitě vidíš cenový nepoměr mezi skopovým masem a ostatním. Podle mého názoru je to tím, že tzv. \"našim\" to nechutná. A nechutná jim to z výše uvedených důvodů/tradic. Navíc - když už to v Hypernově nebo kde koupíš, už je to nanic. Zmražený v LIEDL je to naopak supr. Protože je to zmražený. Rozmrazovat se samozřejmě nikomu nedoporučuje. Vhodné umístění je kryobanka, ale nikdy kuchyně!
[111]
Já jsem mlád!
(Šumavák: 15.06.2007, 21:57:25
- x)
Ovšem pamatuji, když zavrždili Rosemarie Nitribitt, Invazi v zátoce sviní a následnou raketovou krizi, pamatuji když vznikli Beatles (radio Luxemburk na vlastoručně postavené \"krystalce\"),pamatuji když vznikli Beach Boys (Surf in USA!!), pamatuji když zavraždili Kennedyho ( dobu, kdy se narodil naštěstí už ne), pamatuji první vydání románů R.Chandlera a D. Hammeta u nás (eště je mám skovaný! jak říkal čochtan) a nejhorší je, že to všechno si pamatuji, ale co bylo předevčírem už ne! :-)))
[112]
Jirko původní.
(jura-p: 15.06.2007, 22:07:04
- x)
mě tady vypadl jak internet, tak televize po bouřce. Ne opravdu nechci třicet lahví pálenky. Tak pět, šest. Vždyť já to ani nesmím pít. Takže jen tak na ochutnání. Mě by stačily dvě, tři. Ale když už má člověk dobré pití, tak rád skleničku i nabídne návštěvě. To radost z dobroty násobí. A není všem dnům konec.
[115]
Pozdravy
(martin TT: 15.06.2007, 22:11:21
- Mail
- x)
vyčleněné hlídky z Velkých Bílovic. Techniky neznalý právník nezvládl skypovou konferenci, a to ze sta důvodů. Ten první je - nemám sluchátka s mikrofonem a proto těch dalších 99 nebudu uvádět. Tímto se omlouvám Dušanovi, ve 20 hodin místního času jsme na něj vzpomněli.
[123]
Ale je to dobré.
(jura-p: 15.06.2007, 22:38:33
- x)
Když nešel internet, tak jsem chvíli spal a teď se vydám do ČB. Pražáci už odjeli a nebude to tak vražedné. I ta bolest hlavy skoro přešla. A co se týče Topolánka, bojím se, bojím. A vůbec se mi nelíbí svět, kde se úspěch měří na totalitní \"pokroky\". Vůbec by se nic nestalo, kdyby se přerušila legislativní činnost rady a komise, dokud by se nedohodlo v klidu, jak dál. Současný stav, kdy se státníci tváří, že se svět zhroutí, když oni mu nedají řád a přitom komisaři kradou kompetence, takže vlastně nějaký řád by byl nakonec fakt potřeba, pokud ještě nějaké kompetence zbývají, vede některé ke kašlání na to, co si v Bruseli vymýšlí a ty poctivější ke vzteku, který se může proti EU obrátit velmi destruktivně. Starci si tajně, nikým nepověření, připravili tzv. ústavu, konvent většinou z nohsledů ji bez čtení schválil a pak se jásaví blbci z cele Evropy rozčilovali, když ji dost důležité státy, např. Německo, Francie, Anglie, Holandsko a Polsko ani drobné Česko neratifikovaly. A ta Merkelová z DDR chce po ostatních, aby podepsali to, co ona sama nesmí.
[124]
Ááá,
(Pavel Kořenský: 15.06.2007, 22:45:59
- Mail
- x)
vidím, že pozůstalí hovoří o jídle a pití. Bohužel jsem nemohl ani popřát šťastnou cestu účastníkům zájezdu, protože po bouřce takřka tropické nám přestal jít Internet (blesk bacil nádraží, vypadl proud a mašinka nemohla vozit datové packety). Také jsme si dneska udělali fajn lehké jídlo. Lehká poduška směsi listových salátů pocákaná dresingem z pesta, balsamico octa, olivového oleje, soli a pepře. Na to malé balíčky, které vznikají tak, že na plátek parmské šunky se dá kousek kozího sýra a sušeného italského rajčete marinovaného v koření a oleji, celé se to zabalí a dá se to na chvíli zapéct. K tomu lahvička Domain Viret, cuvée Mareotis 2003. Výsledek je chuťová pohádka a všichni i s Čunkem a Paroubkem mi mohou políbit šos. Život je prostě fajn a nikdo mi to nevymluví. :-)
[133]
Jehněčí
(dvd: 16.06.2007, 07:32:52
- x)
Historka jen tak trochu OT: můj tchán byl sice multilinguální genius, leč čeština nebyla jeho mateřským jazykem a onu \"imprinting period\" dětství strávil v italském prostředí. A tak jsem od něj jednou slyšel následující: \"A v neděli bude tvoje choť dělat to... to maso... no jak se to jmenuje.. no ředitel od FIATu...\" (pro nezasvěcené: ředitelem FIATu byl míněn G.Agnelli a agnello je italsky jehněčí)
[136]
Šumaváku
(Finist: 16.06.2007, 10:48:27
- x)
Ten odkaz ukazuje jak je v orgánech EU zcela převrácené myšlení i ohledně metod \"hospodářské války.\" Komis chce potrestat Bělorusko (a to ještě s tak pofidérním zdůvodněním když by se nabízely důvody mnohem pádnější), ale trest dopadne především na evropské spotřebitele. Když sakra někoho chci hospodářsky poškodit tak snaha přece musí směřovat k tomu omezit jeho import a nikoliv export...
[138]
Lukašenko
(skimic: 16.06.2007, 11:24:02
- x)
už určitě kvičí strachy. V Minsku jsem už dlouho /skoro 2 roky/ nebyl nicméně si zhruba pamatuji tehdejší strukturu Běloruského exportu. Kolem 55% /čísla ale bez záruky, nechce se mi to někde hledat/ bylo Rusko. Včetně SNS a Ukrainy to pak bylo hodně přes 70%. Významné na úrovni 5% bylo ještě logicky Polsko a o něco méně pak Německo a Holandsko. Nemyslím že se od té doby tato struktura významně změnila. Ostrá akce zvýšení cel do EU o tři nebo kolik procenta tedy zasadí těžký úder BY hospodářství. Ten důvod je ale stejně nejlepší. Dobrý den :)
[143]
Fotky z Bílovic
(AeroKarel: 16.06.2007, 16:24:12
- Mail
- odkaz
- x)
v odkazu, nebo http://aerokarel.rajce.idnes.cz/Velke_Bilovice/
[146]
Blair opatrně naznačuje
(skimic: 16.06.2007, 17:15:00
- odkaz
- x)
... že když se ústava nějak přejmenuje, UK už nebude trvat na referendu. Je to samozřejmě napsáno viz odkaz komplikovaněji, ale toto mi z toho vyplývá ... Takže /viz Šumavák: 16.06.2007, 13:14:12/ možná Blair usoudil, že by mu ten EUpresident docela slušel :)
[154]
Tak jsem se resuscitovala...:)
(Rpu?: 16.06.2007, 18:55:33
- x)
Velký dík Foundrymu za organizaci, všechno klaplo, nikdo se neztratil. Martin, zlatíčko, nahradil můj škvarkový výpadek a to tak, že více než plnohodnotně, o čemž svědčily chtivé pařáty hrabající v krabici, takže tato již po cca 20 minutách byla zcela placek prostá:)) Vřelý dík i Daně za přivezení medu a brambor. Nepršelo, bylo teplo a Blesk nikoho nesežral, předstíraje, že je slušně vychovaný pes....:) No prostě - nemělo to chybu....:)))
[156]
AeroKarle,
(bedřich od heleny: 16.06.2007, 19:13:47
- Mail
- x)
dík za hezké fotky, jseš rychlejší než blesk, v Bílovicích bylo parádně, ještě jednou díky Foudrymu a hlásím, že jsme se i civilizovaně přesunujli do ubytovacích prostorů, já, Tomáš a zločincovic dvojka. Ještě jednou zdravím účastníky
[158]
Nazdárek...
(Dana: 16.06.2007, 20:24:57
- Mail
- x)
taky už jsem dorazila - když už jsem byla z dnešních povinností omluvená až do nočních hodin, tak sjsem si udělal výletní den - vzala jsem to přes Lednici, odpoledne jsem se zastavila za mladými na Hanáckých Benátkách v Litovli a spolu s nimi ještě na závěr v Hanáckém skanzenu v Příkazech - prostě efektivně využitý den. :-) A teď si jdu dočíst a dokoukat, co se psalo... :-)
[163]
Tak už jsem se aklimatizovala doma..
(Dana: 16.06.2007, 21:43:25
- Mail
- x)
také se připojuju k poděkování Foundrymu, který totovíkendové setkání zorganizoval a zařídil. A dokonce ani moc nelál - nebo lál-li tak v duchu - když mi cestou do penzionu zmizel z dohledu a já opět, jak jinak, než zakufrovala a on se musel vracet! :-) A ještě o jeden zážitek z dnešní cesty domů se musím podělit. Na dálnici mezi Hustopečemi a Brnem zničehož nic jela v protisměru řidička ve Favoritu...jak se jí to povedlo a jak dlouho už tak jela nevím, jela v levém, t.j. rychlém pruhu a naštěstí nebyl v tuto dobu moc velký provoz a jak jsem zjistila pohledem ve zpětném zrcátku, stihla odbočit z dálnice na přivaděč od Hustopečí, takže snad i ten kousek cesty v protisměru po přivaděči zvládla - ve zprávách nic o takto zaviněné nehodě není... Ono pro nepozorné nebo nezkušené řidiče asi opravdu není problém najet při vjíždění na dálnici do protisměru a pak jsou ztraceni...v Rakousku jsem viděla na přivaděčích výrazné značky - STOP s napřaženou dlaní, pokud se někomu podařilo najet na protisměrný přivaděč...
[165]
No vidíš Dano, a i přes tu
(Šumavák: 16.06.2007, 22:03:24
- x)
výraznou značku jsou tam ca dva \"Geisterfahrern\" týdně! oni už dokonce vymýšleli takové špice, které když jdeš správně tak se zamíčnou dolů a když v protisměru, tak Ti propíchnou pneumatiky.po dvou propíchnutejch sanitkách ajedněch hasičích od toho ustoupili.... PS a jsi si jistá , že ausgerechnet ta paní jela v protisměru....??? :-)))
[167]
a jsi si jistá , že ausgerechnet ta paní jela v protisměru....???
(Dana: 16.06.2007, 22:13:34
- Mail
- x)
no, když jsem tak porovnala počet aut jedoucích stejným směram jako já a počet jedoucí směrem opačným...Takže upřesňuji - ta paní či slečna jela jediná proti všem...:-) Rputi, já ji viděla, jak sjíždí na ten přivaděč...takže asi se jí podařilo sjet... Ono to horko dělá s lidmi divy....
[169]
:-) já sice nejsem sjetá,
(Dana: 16.06.2007, 23:00:23
- Mail
- odkaz
- x)
ale přesto pro dnešek končím a jdu spát. Možná ve spaní zapomenu na dnešní příjezd, kdy mě vítala totálně spálená zem, trávník, kde je už jen žlutá a hnědá barva - žluté otrůvky zbytků suchých tráv a hnědá zem, kde už tráva ani není...my už bysme tu ze zoufalství brali i povodeň...ostatně - viz odkaz - to, že ani nekáplo už ani nepíšu...
[175]
Dobré ránko
(Dana: 17.06.2007, 08:22:52
- Mail
- x)
mě dnes ráno vzbudil před šestou úúúžasný duet - sousedovi pávi vítali ráno a náš Fido odpovídal vytím jak siréna. Na pávy už jsem zvyklá (teda, kdybych mohla, tak je uškrtím, zastřelím či jinak navždy umlčím - doufám, že si to nepřečte Brouk, ale je pravda, že hejno řvoucích pávů je zbraň ve válečnictví dosud nedoceněná!), ale když pod oknem ložnice metr od postele spustí Fido svou sirénu - já se opravdu lekla, že někde hoří - to už je fakt moc! No, neublížila jsem jim...zatím... Hezký den přeju.
[176]
dobré ráno...
(Jirka původní: 17.06.2007, 08:28:06
- x)
houby už musej růst.....všera jsem vlastnoručné koupil lišky na omáčku......někde se museli nasbírat , že jo....teda aspoň myslím. Včera jsem dostal za \"věrnost\" k benzánové pumpě karton piv plechovce....ne, že bych byl notorik, ale neodmítl jsem. No večer jsem chtěl ochutnat, neb žízeň je veliká a bohužel po otevření jedné vychlazené pološíleně omalované pixly, .....zůstal jsem pouze u tohoto. Nezdálo se mi vhodné požívat to, s čím mejou na té myčce auta. A to fakt stěží poznám tmavé, od světlého.
[177]
Hele pánové, neprovokujte!
(Rpu?: 17.06.2007, 09:07:45
- x)
TADY nerostou! Co je mi platný jezdit na Šumavu nebo do monarchie, kde to v lese neznám .... P.S. Bože chraň, že bych to sem chtěla zatahovat jako téma. Jen mi připadá důležité upozornit, že k tomu stříhání vlasů na našem vylanectví v Kodani nedošlo. Úřednice vyslanectví to výslovně a osobně v TV popřela s tím, že Škrlová odevzdala již zalepenou obálku, ve které ty vlasy měly být ...slavní journalisti zas zbytečně kecaj.....
[178]
Jo,jo - jsou to magoři....
(Rpu?: 17.06.2007, 09:13:32
- odkaz
- x)
Rakouský ústavní soud v pátek nařídil s okamžitou platností odpojit systém elektronického měření rychlosti, instalovaný na některých rakouských dálnicích. Zakázal také vybírat pokuty za rychlou jízdu zjištěnou tímto zařízením. Své usnesení odůvodnil tím, že neexistuje žádná právní norma ani vládní usnesení, které by zřizování takových úsekových měření rychlosti umožňovaly.
[180]
Nedovolil, bych si provokovat...
(Jirka původní: 17.06.2007, 09:18:23
- x)
lišky jsem, strašně dlouho v lese neviděl. Když jsem chodil na houby jako kluk, tak jsme na chatě sbírali lišky jenom malé a neožrané, a stejně jsme vždy přinesli celý košík...Teď jsem je neviděl v lese roky. Je fak, že jsem trochu vyrostl a zrak už tolik neslouží, ale krásně žlutého trsu, bych si, sakryš, musel všimnout. Dano, sebevražedné paví komando, jsme tu probrali jako náhradu za supersoniky.....ostatně dobře navedený páv do motoru je lepší a levnější než side winder...taky jsme zmínili i prodej ještě \"zavajíčkovaných letounů\" do ciziny. ps. Alka je vlastně taky pták, že jo....
[181]
Magoři to jsou, to jo,
(Šumavák: 17.06.2007, 09:19:06
- x)
ale s tím sekčním měřením rychlosti - to je na starém principu dvou fotobuněk - na začátku a pak někde na konci, čili žádnej radar, který změří okamžitopu rychlost, ale vypočítává to průměrnou rychlost v celém úseku- narazili na ochranu osobních údajů, protože se jim nějaký řidič otočil, že to sleduje kdy, kudy a kam jezdí, ta data jsou ukládána a co se s nimi pak děje (kromě vybírání pokut) je velmi nejasné. Takže mu ten ústavní soud dal za pravdu.....
[183]
Dneska se ministři zahraničí schází
(skimic: 17.06.2007, 09:25:44
- odkaz
- x)
... aby se uradili o ústavě co vlastně ústavou není. A znovu a znovu, dokud nám to do chřtánů nenarvou a dokud nakonec nepolknem. Juncker byl v roce 199+ nezvykle otevřený, když popisoval jakto vlastně v EU funguje. \"We decide on something, leave it lying around and wait and see what happens. If no one kicks up a fuss, because most people don\'t know what has been decided, we continue step by step until there is no turning back.\" Der Spiegel 52/1999
[184]
Šumaváku, pustá demagogie,
(Rpu?: 17.06.2007, 09:40:33
- x)
jen ho nasejřilo, že má platit pokutu:)) Včera se mi moc líbilo - v TV si ministr náramně pochvaloval, jak od chvíle, kdy nový zákoník pověsili na net, přišlo už asi 150 připomínek, věsměs věcných a rozumných. A pak tam byl starej JUDr. Cepl a prskal jako křeček, že je to znevážení legislativy, když do toho mluvěj lidi, že to si mají upéct odborníci mezi sebou a lid obecný do toho nemá co kecat....:)) Když tak vidím ten jeden domrvenej zákon za druhým.... oni jsou magoři všude stejný....
[186]
Anko ... a ještě si to daj do titulku:))
(Rpu?: 17.06.2007, 09:47:18
- x)
Nehledě k tomu, ta divně zababučená hlava, že aby nebyl vidět ani chlup, jaksi evokuje myšlenku, že bůh milej ví, co vlastně v tý obálce bylo. A nic bych za to nedala, že LN kontaktoval ten právník (jak by na to jinak hyeny novinářský přišly....?), takže na ty informace bych byla opatrná...
[187]
Zdravím o5 z Nymburska
(rejpal, už zase tady: 17.06.2007, 09:47:07
- x)
dorazif fčíra díky Šimonově autodopravě s přívlastkem Wunderbar do města lázeňského a posléze do (ne)rodné chaloupky z kamened, dostal jsem se na internet až nyjřko, abych potvrdil všechny superlativy popisující zájezd. Vyrážím teď do Dox podívat se na vozejk z Annonce který potřebuji za úřelem SPZetky mého věrného vozíku byvšího, zrestaurovaného, leč bez papírů. Budu se tedy nad výletem dále rozplývat púozději po opštném návratu pod moji (ne)rodnou střechu.
[188]
Šumaváku....těším se na ten typ
(Jirka původní: 17.06.2007, 09:47:58
- x)
kam na lišky.......může se totiž po nic utlouct. Vono je to těžký....něco jiného je lid obecný a pak odborník. Ne nadarmo se říká, že odborník je jen z jiné vesnice.....a to by tak hrálo, aby to někdo poznal. Ostatně to znám z vlastní zkušenosti....jsem taky často jak ten z jiné vesnice. :-))) ps. jestli se o té diskuzi na netu dozvědí někteří na Psovi....to teprv bude věcných připomínek a Cepla to ceplne a ne cepínem, ale přímo cepka
[189]
Šumaváku,
(jura-p: 17.06.2007, 10:01:49
- x)
ten soud to zamítl proto, že policajti nejsou schopni říci, kde k přestupku došlo. A že při tom nebyl dokumentován. Tvrzení, že k přestupku muselo dojít, prostě soudu nestačilo. On ten náš návrh trestního zákona je hrozný a dle mě nelze vylepšit ani spoluautorstvím přispivatelů. Problém je v tom, že profesor Šámal v něm prosazuje své pojetí a ostatní si ho netroufnou ani jmenovat. Vsadím se, že ta debata ministra a Cepla proběhla tak, že tam jméno autora ani jednou nepadlo.
[190]
Jirko, ona to není diskuse, v pravém slova smyslu.
(Rpu?: 17.06.2007, 10:04:32
- x)
Pospíšil to tam vyvěsil za tím účelem, aby lidé skutečně poslali své připomínky vycházeje z toho, že když na někoho dopadla nesmyslná ruka zákona, tak si to zatraceně pamatuje a Judři o tom nemusí mít ani potuchy...
[191]
juro,
(Rpu?: 17.06.2007, 10:15:32
- x)
možná, že to byl ten důvod, proč to tam tvůj jmenovec pověsil. Ještě ad včely: V Květech je zajímavý článek o tom vymírání včel v Americe, tu přisuzované mobilům, tu globálnímu oteplování. Vzhledem k tomu, že u nás včely nevymírají, mají pro to čeští včelaři jednoduché vysvětlení. U nás je ta včelařská organizace pořád ještě vlastně na starém socialistickém principu - takže když vykuřují úly proti varoáze, tak to dělají všichni najednou a když už nějaký starý včelař sám nemůže, tak to za něj kamarádi udělají. Čímž nehrozí nebezpečí, že se ta nákaza zavleče okamžitě znova...
[192]
Dobré pozdnější ráno,
(PeS: 17.06.2007, 11:13:25
- x)
po troše toho cestování o5 zde. 2 Rpuť ad houby - bez záruky, ale včera jsem dostal tip, že pod Malšicema směrem k řece by se prej už mohlo něco najít. Leč čas na to, abych se přesvědčil, jsem neměl. Ona totiž taky v pátek večer byla na táborsku docela slušná průtrž mračen a ty lesy prej toho dost pochytaly a včera a dneska ráno bylo jak v prádelně. Takže tak v pondělí nebo v úterý by se nějaký ty houby mohly ukázat. Teď by hlavně mohly vyrazit masáky, šedivky, již výše zmíněné křemenáče, kozáky a samozřejmě, velmi oblíbené hořčáky...
[194]
dobré předpoledne - na Idnes
(divana: 17.06.2007, 11:39:00
- x)
\"Česko-rakouské vztahy jsou samy o sobě výborné. Jen se obě strany pořád potřebují trochu hádat. Jako v rodině. Jsme si navzájem tak podobní, natolik spříznění a propojení, že si jdeme na nervy. A napadání Čechů se stalo v Rakousku národním sportem,\" řekl Schwarzenberg.
[201]
Atomový výbuch v Jeseníkách
(skimic: 17.06.2007, 12:25:10
- odkaz
- x)
.... vyděsila v ČT atomovým výbuchem. Umělecká skupina Skupina Ztohoven se nabourala do ranního vysílání programu Panorama na ČT2. Místo on-line záběrů ze zajímavých míst Česka se na obrazovce objevil atomový hřib s odkazem na web sdružení. \"Moc pěkná ukázka síly médií a hlavně její manipulovatelnosti, už se těším na další demonstraci,\" píše se na webu www.ztohoven.com.
[206]
Šakale, neblbni.
(kocour: 17.06.2007, 13:11:14
- x)
Jednou jsme demokracie, tak holt i blbci mají právo do toho mluvit. A ten radar je dost zásadní věc, ne že ne. Kdyby nebyla, tak bys teď tak nevyšiloval. Zase pokud bude referendum o radaru, pak já chci referendum o budoucí evropské ústavě či jak se to nakonec bude jmenovat, protože i formální vzdání se svrchovannosti a podřízení se Bruselu mi přijde mnohokrát zásadnější, než ten radar. Btw, co to v té televizi melou? Teď jsem náhodou kousek viděl? Tak oni se městští strážníci pro jednou zachovají, jak se od nich očekává a sejmou nějakýho gaunera na Proseku, a my je za to ještě budeme popotahovat?
[214]
Z trestního zákona:
(kocour: 17.06.2007, 13:58:29
- x)
\"Šíření poplašné zprávy § 199 (1) Kdo úmyslně způsobí nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa tím, že rozšiřuje poplašnou zprávu, která je nepravdivá, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem. (2) Kdo zprávu uvedenou v odstavci 1, ač ví, že je nepravdivá a může vyvolat opatření vedoucí k nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa, sdělí podniku nebo organizaci nebo policejnímu nebo jinému státnímu orgánu anebo hromadnému informačnímu prostředku, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo peněžitým trestem. (3) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 2 opětovně, nebo b) způsobí-li takovým činem vážnou poruchu v hospodářském provozu nebo hospodářské činnosti podniku nebo organizace nebo v činnosti státního orgánu anebo jiný zvlášť závažný následek.\"
[218]
Kocoure,
(Foundryman: 17.06.2007, 14:07:31
- Mail
- x)
městští nikoho nesejmuli, naopak plně potvrdili svou pověst - dostali na budku. Chlápka zastřelili státní, kteří se vymlouvali, že po nich střílel. Nakonec se ukázalo, že vůbec nestřílel a že si auto prostřelili sami. Popotahování těch blbů je dle mého zcela na místě.
[219]
Ne, Jirko,
(kocour: 17.06.2007, 14:16:03
- x)
jacísi magoři se nabourali do televize a odvysílali jaderný výbuch. Umím si představit, jak si někdo na základě toho myslí, že bouchl Temelín a nastává panika ... tohle překročilo meze a já čekám, že státní zastupitelství a policie začnou konat. Nemluvě o tom, že i pirátské vysílání samo o sobě je trestné, nechce se mi to teď hledat.
[221]
Kocoure, zde:
(Šumavák: 17.06.2007, 14:24:13
- odkaz
- x)
V rozhovoru se Schw.dále výslovně odmítl omluvit rakouským odpůrcům Temelína za označení \"magoři\", které na jejich adresu nedávno použil a které je nyní v Rakousko využíváno k rozdmychávání nové protičeské kampaně. \"Mnohá média ten výraz přeložila jako ´blázni´ nebo ´blbci´. Přesně vzato je magor ten, kdo stále znovu opakuje stejný nesmysl. Lidé, kteří obtěžují druhé a brání provozu mezi sousedy, nedělají nic smysluplného.\"
[222]
Rputi
(dvd: 17.06.2007, 14:24:33
- x)
A co když ten Cepl prskal jako Křeček? (Ve věci bytového práva mají oba JUDři opačnou polaritu.) Jinak v dobách, kdy V.C. byl znám coby právněbytový expert jisté politické strany (ODA se, tuším, jmenovala) na mne nedělal vlaného dojmu. Ovšem v kruzích neukojených majitelů činžovních nemovitostí je ctěn jako car jasné slunéčko. (\"Cepl for president\" a vše bude all right.)
[224]
divano
(dvd: 17.06.2007, 14:30:32
- x)
dovolte indiskrétní otázku (a máte, pochopitelně, právo ma za ni poslat k brdičkům): ti co Vás peskují z Rakous, činí tak česky nebo německy? P.S. Nedovedu si představit, že by mne někdo z rakouské větve rodiny nějak peskoval za česko-rakouské vztahy apod. Ovšem jejich postoj k moderním rakouským dějinám by nejlépe vyjádřila jedna divadelní hra od Thomase Bernharda. Ano, uhodli jste: Náměstí hrdinů.
[227]
Vážení diskutující
(skorostařík: 17.06.2007, 15:05:32
- x)
končně po několika dnech jsem se dostal na net, a přiznávám, že jsem původně chtěl s dalším příspěvkem k právní problematice Čunka, ale je pravda, že diskuse je už někde jinde, tak se ozvu, leda by byl všeobecný zájem, což se nejspíš nestane. No a pokud jde o tvorbu nového trestního předpisu, mohu jenom poukázat na to, jak ve Švýcarsku v šedesátých letech minulého století sestavovali nový občanský zákoník, jímž měli nahradit původní téměř z dob napoleonských. Tedy, nejprve vypracovali ideový záměr, jak by měl zákoník vypadat, a co všechno by měl zahrnovat, případně jak by měl přistupovat k určité problematice, a tento elaborát vystavili všeobecné, zdůrazňuji všeobecné diskusi. Po roce sebrali připomínky, a vypracovali paragrafové znění, které opět předložili diskusi odborníků i neodborníků. Po třech letech shromáždili připomínky, upravili paragrafové znění, a to pokusně zavedli ve třech kantonech. Po pěti letech zkušební aplikace znovu sebrali zkušenosti z aplikace a připomínky od občanů, vytvořili definitivní znění, a opět je předložili k veřejnému posouzení. No a teprve po té měli zákoník, který byl schválen a zaveden v celém Švýcarsku. Sice jim ten proces normotvorby trval déle než 11 let, ale ten zákoník od té doby nepotřeboval doplnit ani o čárku. Takže s tím názorem, že do tvorby zákona nemají co mluvit neodborníci ve smyslu neprávníci, bych si dovolil nesouhlasit. Samozřejmě musí jít o připomínky v zájmu věci, a ne za účelem tak častých politických čachrů, ve smyslu \" vy nám odkýváte tohle, a my vám na oplátku přikývneme k onomu\", jaké se dneska táhnou zákonodárnými orgány jako červená nit. Jenom holt je potřeba mít k tomu všemu dost času. Snad konečně dostanou orgány, odpovědné za normotvorbu v té či oné oblasti, rozum, a zachovají se podle toho. Zdá se, že už poněkud svítá...
[228]
Jirko,
(Rpu?: 17.06.2007, 15:11:17
- x)
přesně takhle vznikaj fámy - dotyčná nebyla minulou ani současnou manželkou nikoho ze zúčastněných. Něco o trojúhelnících žbrblali kamarádi toho taxikáře až tak dva dny po té. Jo a taky všichni říkali, jakej to byl strašně hodnej a mírnej člověk.... Foundry, já se těch strážníků musím zastat. Podle velmi čerstvého svěděctví úplně vykulenýho a roztřesenýho svědka těsně po té (mrtvého ještě neodvezli)bušil do těch maníků naprosto nepříčetně a asi taky nepříčetný byl (vzhledem k tomu, že nebyl ani opilý, ani zfetovaný) o čemž by svědčilo to neustálé mačkání spouště pistole. Normální člověk by si všimnul, že to nestřílí, nebo by pistoli natáh - a pokud to neuměl, tak k čemu mačkat spoušť (to ví přece každej kluk). Na zuřící nepříčetný se normálně háže síť, na to dva maníci nestačej....
[229]
Nový trestní zákoník
(kocour legislativec: 17.06.2007, 15:32:55
- x)
je špatný už svou koncepcí. Ty nevyvážené sazby a jestli se tresty mají sčítat či absorbovat a jestli trestní odpovědnost má být od 14 nebo od 15, to už jsou jen detaily. Víc k tomu v tuhle chvíli psát nebudu, neb to mám na stole jaksi úředně a právě nad tím trávím mládí.
[230]
Malé upozornění pro případné návštěvníky NP
(Nika: 17.06.2007, 15:40:32
- x)
Pod článkem pana Haase se vyskytl nick Nika, dokonce přihlášený z obdobné adresy, z které se většinou přihlašuji i já. Já se sice přihlašuji z různých míst, ale relevantní jsou pouze mé názory patřící k politickému směru, který vynalezl náš druhý vítěz a pověřenec jisté blíže neurčené \"vyšší bytosti\" , a který jej označil jako \"primitivní antikomunismus\" . K tomuto směru se hrdě hlásím...
[231]
skorostaříku
(dvd: 17.06.2007, 15:50:38
- x)
Té genezi švýcarského občanského zákona (\"Zivilgesetzbuch\") nějak nerozumím. Pokud vím, tak ve Švajcu platí zákoník z 10.12.1907 doplněný několika \"aditivy\" z let pozdějších. O nějakém novějším občanském zákoníku (tedy před 1.5.2007, kdy mám k dispozici poslední stav) nic nevím.
[232]
Rputi
(dvd: 17.06.2007, 15:58:39
- x)
co se rozsudků \"a la rakouský ústavní\" mám tu jedno info, leč podotýkám, že je to právně nepřípustné svědectví, neb je z doslechu. Nejvyšší správní soud údajně zrušil pokutu nějaké putykářce za překročení hlukové hladiny, neb ona hostinská nebyla o kontrole předem informována. --Tak mne napadá, že by se to mělo nějak zevšeobecnit. Třeba ožralý řidič nemusí dýchat do balonku, neboť nikdo mu předem nesdělil, že tam bude postávat několik monocajtů a budou kontrolovat.
[234]
>dvd,
(Rpu?: 17.06.2007, 16:20:02
- x)
též jsem tuto informaci zachytila, ale problém spíš vězí u referujícího journalisty. Jde o to, že si takovej hlukoměřič může přijít kdy chce, naměřit co chce, eventuelně ani nikam nechodit a jen natáhnout pracku pro pokutu. Eventuelně pro ouplatek - \"madam, což takové malé všimné, že abysme si nešimli, nebo si šimnem až moc...\". Takže přijít můžou sice kdykoliv a nemusí nic hlásit dopředu, ale k tomu měření musej tu hostinskou přizvat.
[236]
Rputi.....fakt jsem to slyšel
(Jirka původní: 17.06.2007, 16:32:30
- x)
a v kontextu s některými případy od nás mě to vůbec nezarazilo, ba naopak. Jestli je to jen fáma, tak se jim tady omlouvám. Niko, aspoň vidíte, že Vaše názory a příspěvky nejen čtou, ale i štvou a to je jen dobře. Jak Vám nenadávají a nepeskují Vás za názory tak by bylo něco špatně :-))))
[240]
úplně OT.....chvála technice....
(Jirka původní: 17.06.2007, 16:50:22
- x)
a mobilní zvlášť......přátelé....žena moje starostlivá je tak čistotná, že synkovi vyprala telefon. A on po vyschnutí funguje. Neuvěřitelné! Vářně prošel celou procedurou na špinové kalhoty od bahna a kola. Žádné do lihu a tak podobně. Jen na okno, vyndat baterku a sim kartu a hotovo. Fakt netuším, jak to ty Finové udělali. Přitom je to takový starý cihloidní telefon. Možná právě proto to vydrželo. Sláva jim. Velmi mile mne to překvapilo...
[241]
Jirko-p
(skimic: 17.06.2007, 17:15:30
- x)
... tak se s ním ještě trochu potěš, vem syna na zmrzku či pohár, sám si dej dvojku dobrého bílého a takto premedikováni jej na nějakém důstojném místě, třeba Graben mrskněte do popelnice. Ušetříš si několik šedých vlasů až ti klekne když to nejméně budeš čekat. Vážně. Zkušenost :)
[242]
Jirko, to nic - ono se jen moc kecá a to tak, že furt a všude...:))
(Rpu?: 17.06.2007, 17:28:13
- x)
A cajti mají z ostudy kabát, takže každý ochotně věří. Myslím, že relevantní byla hlavně ta první svědecká výpověď - ten chlap byl evidentně ještě lehce v šoku a rozhodně neměl čas si svou výpověď předem sesumírovat - a v šoku byl hlavně z té evidentní nepříčetné agrese. Poliši se pak už snažili okecávat, protože prostřelit si auto jaksi není zrovna znakem profesionality. A plky kamarádů o údajné téměř \"svatosti\" pachatele už jsou spíš pro srandu.
[243]
Skimici....
(Jirka původní: 17.06.2007, 17:33:47
- x)
von chtěl novej za vysvědčení.....a krabice je už ve skříni. A já tak rád trápím malý děcka, on si totiž myslel, že ho dostane dřív :-))))) Kdybys viděl jak vypadá jeho pokoj, byl jsem tam cca po týdnu, tak bys ho radši poslal k rasovi, než na zmrzku, něco se tam v rohu hýbalo......a mělo to více nohou. Asi nějaký biologický pokus, nebo co :-)))
[245]
Jirko-p
(skimic: 17.06.2007, 17:52:03
- x)
... taky bylo údobí, kdy se mu v jeho pokoji míhali mnohopodi a klepítnatci a ponožky bránila zuřivá améba. Často to lezlo z jeho školní brašny. Posledních pár let je to lepší neb scenérie občas oživena pohlednými osůbkami :) Jen věřím, že všechny biologické pokusy dopadnou dobře bez trvalých následků :)
[249]
Věřit nebude!
(skimic: 17.06.2007, 18:16:36
- x)
... proto to musíš eventuálně rychle plácnout a tvrdit že ještě před pár minutama to byla předmetamorfozní podivnost a současně vytáčet číslo rodinného kamaráda, v němž náhle rozpoznán entomolog amatér, který si pro úlovek přijde /ho tam před chvilkou prostě roztržitě zapomněl/ :)
[252]
Skimici...
(Jirka původní: 17.06.2007, 18:33:21
- odkaz
- x)
už to vidím velice živě......jen stačí říct .....brouku pojď sem a z ložnice vyleze dlouhonohé a světlovlasé \"monstrum\" a já duchapřítomně volám svému kámošovi, že mám nějaké divné roztoče a že si musíme pořídit lepší lux, jestli nemá nějaký nápad :-))))) to bych s kamenou tváří nedokázal :-))))
[253]
DVD a Rputi,
(krista: 17.06.2007, 18:44:03
- x)
s tím rozsudkem o pokutě je to trochu jinak. Pokuta byla skutečně zrušena a soudkyně svůj rozsudek zdůvodnila tím, že podle zákona o státní kontrole musí být kontrolovaný přítomen kontrole. Uznala, že měření hluku za přítomnosti hluk produkujícího není to pravé, takže dovodila, že ihned po provedeném měření měla být kontrolovaná obeznámena s tím, že měření proběhlo, což se nestalo. Nedostatek je opraven a zákon o ochraně veřejného zdraví výslovně uvádí možnost měření bez přítomnosti kontrolovaného. Měření hluku je vázáno poměrně přísnými pravidly, narážky na úplatky jsou zbytečné. Ten kdo měří a ten kdo rozhoduje o pokutě jsou nejen dva různí lidé, ale dokonce i z různých organizací. Jen tak mimochodem.
[255]
kristo
(skimic: 17.06.2007, 18:54:30
- x)
... toto už zní dobře. Nelze pochopitelně kontrolu avizovat a ani není vhodné osobu k měření přizvat. Hlučnou zahrádku či ryčnou dechovku uvnitř totiž ztiší jedním pohybem. Ožralá individua se před orgánem ztiší sama a pokud ne, svede se to iniciativně na ně /zrovínka teď tozačalo/. Po měření pochopitelně učinit nějaký protokol a to již za přítomnosti osoby. pak už je to jen otázka kalibrací, certifikátů atp.
[260]
úplně OT....zase...
(Jirka původní: 17.06.2007, 19:23:51
- odkaz
- x)
jen tak mimoděl pročítám Knihu, ze které jsem Vám podával svědectví o pokrokovém sovětském zřízení...a tohle mne zaujalo. Ten Bastiat se půjde zastřelit.... ....Socialistické zemědělství zaujímá svou mechanizací první místo na světě. ....... Při konstrukci se sovětští inženýři obracejí o pomoc k mičurinovské agrobiologické vědě. ..... V kapitalistických zemích nejsou podniky, vyrábějící agrotechnicko stroje obeznámeny se zaklady a zásadami agrotechniky. Podnikatelé se jen snaží prodat co nejvíce výrobků. Následkem toho se neustále vyvíjejí nové a nové stroje, ale ani jeden nevyhovuje plně vědeckým požadavkům a tedy se nedokážou vypořádat s agroboilogickými požadavky......Naše socialistické zemědělství se přetvořilo v mohutnou výrobu, vyvíjejícíse na základě nejpokrokovější agrobiologické vědy na světě, tedy vědy mičurinovské...... nezlobte se ....musel jsem. ps. Tak proč, sakra, tam byly hladomory?
[265]
Ahoj ! o5 zde. Jirko, ten Zeman
(Šumavák: 17.06.2007, 19:40:36
- x)
v tom Tvém odkazu bohužel kecá....... Cituji: \" Alepoň si každý slušný a znovu opakuji SLUŠNÝ člověk udělá obrázek o tom, co jste zač Jiříku. 17.6.2007 8:41:27, Karel Jan Zeman\" On si ten obrázek neudělal.Ten dělal @Teo.A Chucpe(www.chucpe.bloguje.cz)je , že ten podpis ustřihl....
[271]
koukám, že Vás to zaujalo....
(Jirka původní: 17.06.2007, 20:14:39
- x)
představte si že akademik lysenko járovizoval pšenici \"ukrajinku\" a stala se z ní touto úpravou přenice z více klasy....takzvaná kooperátorka.....a to byla teprve věc :-)))) Ta dokonce dozrávala i při nule ukradl totiý technologii járovizace našemu Cimrmanovi Járovi :-))))
[274]
Jirko původní,
(Vít Blaha: 17.06.2007, 20:26:16
- Mail
- x)
knihu z níž cituješ také vlastním... Úžasné čtení... Když mám nějaký splín, po přečtění několika stran se nálada zcela spolehlivě zlepšuje. A vždycky si také vzpomenu na oblíbený úryvek z jedné knihy Jana Procházky který psal o strýci zemědělci, který při zaslechnutí nějaké podobné zprávy o úspěších sovětského zemědělství - třeba když tvrdili, že vypěstovali pšenici jejíž zrnka dosahovaly velikosti česnekového stroužku - odcházel do chléva a své poslední krávě říkal \"...soudruhu ministře, s takovou ten socialismus nevybudujeme...\"
[278]
Heleďte - nechte těch řečí o úspěších sovětského kolchozního hospodářství!
(Dana: 17.06.2007, 20:43:24
- x)
Těh jsme museli coby študáci na gymplu vyslechnout každý školní rok 2 x - při výročí osvobození a VŘSR - to k nám na besedu chodíval takový zasloužilý člen strany, který v SSSR pobýval už před II.SV a ten nám tyhle tištěné příběhy podával v ústním podání a naživo. A jak to prožíval - my už se ani nesmáli, spíš nám ho bylo líto...
[282]
Co číst, tolik knih je napsáno ...
(Anna V.: 17.06.2007, 21:28:48
- x)
Před sebou mám knihu o indickém mnichovi, nazývali jej Mistrem a měl zvláštní, alespoń na mě tak působily, postřehy. \"Lidé se nechtějí vzdávat svých starostí a úzkostí, protože negativní emoce jim svými kopanci dávají pocit, že žijí.\" Své tvrzení jednou ilustroval takto: Místní pošťák si na kole zkracoval cestu přes louku. Když byl v polovině, spatřil ho býk a pustil se za ním. Ubohý chlapík to jen taktak stihnul k plotu. \"Bylo to o chlup, že?\" řekl Mistr, který scénu pozoroval. \"Ano,\" povídá ten stařík, lapaje po dechu, \"pokaždé je to o chlup.\" Připadám si taky jako ten pošťák, už jen proto, že čtu noviny.
[285]
Jak jsem se učil
(jura-p: 17.06.2007, 22:37:55
- x)
ty ruské články v čítance nazpamět, abych předstíral, že umím azbuku, tak si pamatuji o televizoru Rubín: Tělevizor Rubin predstavlajet saboj televizionij prijomnik vyševo klasa, v katorom ispolzovany paslednije dastiženija sovremenoj televizonoj těchniky. Tělevizor Rubin vklučajet sa, vyklučajet sa (a teď pozor, přijde ta bomba technická), kak i pereklučajet sa, pri pomošči klávišnovo mechanizma. A automobil Moskvič byl plně vybaven tlumenými i dálkovými světly, takže mohl (světe div se) být využíván i potmě.
[290]
Ono informování veřejnosti,
(jura-p: 17.06.2007, 23:04:13
- x)
už musí mít snahu působit proti něčemu nebo pro něco, jinak se už nesmí? Ten syndikát novinářů se snad zbláznil. A co právo novinářů psát za peníze? A co moje právo psát, abych kompenzoval tendence své akcentované osobnosti. To je škoda, že už neplatí svoboda slova. Je toho tolik, co jsem chtěl lidstvu říci. Třeba... No, zrovna si nemůžu nic vybavit.
[294]
Dobré ránko!
(Rpu?: 18.06.2007, 06:59:46
- x)
Diagnosa: Mladý investigativec! Včera byl v TV - našel \"Aničku\" a za všechno může Klokánek. Citován bývalý policejní důstojník (kde se vzal, tu se vzal), jenž míval na starosti změny identity - a teď údajně hlásá, že: \"Na Aniččinu chorobu budou mít psychiatři problém najít diagnosu...\" Příznaky: Sežere všechno i s navijákem a ještě je u toho důležitej. Měl jít za babičkou a poslouchat, když říkala: \"Barbora není blbá.\" Jeho věc, když chce být za vola, ale ať ho nedělá i z nás.
[298]
Ten investigativec
(dvd: 18.06.2007, 07:21:48
- x)
bude něco podobného jako \"investigativní novinář MF DNES Jaroslav Kmenta\", jehož investigativnost spočívá v tom, že přes něj zvěřejňuje policie etc. to, co chce aby se dostalo mezo prostý lid. --A zde bych řekl, že investigativnost byla způsobena onim advokátem od Barbory.
[299]
>dvd,
(Rpu?: 18.06.2007, 07:35:52
- x)
mně to jeho nadšení novinářského ohaře docela nadzdvihlo. Ono jedním dechem cancat o psychiatrických dignosách a zároveň po p.t. čtenářstvu žádat, aby těm jejím vymyšlenostem doslova věřilo je trochu silný kafe.... Jinak samozřejmě zásluha na \"objevení\" patří panu advokátovi...
[301]
doxo, samozřejmě...
(Rpu?: 18.06.2007, 08:04:44
- odkaz
- x)
To se jen nafukuje, přifukuje, že aby tý senzace bylo víc. Ovšem údajné prohlášení B.Š., že Ondra byl zavřený proto, že zmlátil Jakuba a volal \"zabijte Jakuba, zabijte Aničku\", to už smrdí tak účelovou manipulací, že se člověk diví. Policie to, naštěstí, odmítla komentovat. Jen se tak ptám - kdepak je paní Šabatová...?
[302]
Dobré ráno,
(Dana: 18.06.2007, 08:12:40
- Mail
- x)
heleďte, PeSi a Rputi - nechte si ty provokace o rostoucích houbách a dešti, jo? Mimochodem - co to je \"déšť\"? Máte asi na mysli takový zvláštní přírodní úkaz, o kterém vyprávějí starci za písečných bouří, kdy prý z nebe padala voda. Ts ts ts.... Hezký den přeju.
[306]
Dano
(skimic: 18.06.2007, 08:43:15
- x)
... deště se zdejším šlapkám dostalo dost. Co z nich vyroste ví Bůh. Já jsem asi jedinej, co z toho nemá radost, neb mě za chvilku čeká zrychlený přesun autmo nach Luxembourg. Nevím, proč zrovna tam museli zrušit přímé lety a potom přes Brusel zpátky. Pytlujte proto písek a skládejte to okolo dveří, sklepních okének a tak, neboť vězte, že když vezmu auto místo létavého ptáka, neomylně přijde Boží dopuštění :)
[307]
martine,
(Rpu?: 18.06.2007, 08:47:55
- x)
Jsou i tací, kteří odolají veškerým pokusům je aspoň trochu vzdělat.Svého času jsem na tomto obskurním vzdělávacím ústavu asistentila. Se slzou v oku vzpomínám jedné zkoušky z češtiny, kdy jsem se z adepta snažila vydolovat \"tvorbu slov v češtině\" (látka to třetí obecné). Nekapíroval a už v naprostém zoufalství jsem položila otázku: \"Hradec Králové - jaký je tam pád?\" Upřel na mne užaslý zrak a hbitě odvětil: \"No přece první, to je jasný...\" Nedělám si iluze - ono to teď nebude o mnoho lepší....
[308]
Ahoj ! Jsem polomrtev,
(Šumavák: 18.06.2007, 08:49:57
- x)
ale musím se zeptat: měl jste nebo máte ještě někdo potíže s připojením?? Upozorňuji, že jsem nikoho nebanoval, takže nemohlo dojít ani k omylu ani k zabanování třeba lokální sítě. Zlobí to asi od sobotního poledne.Kdo máte možnost, zkuste se prosím připojit z jiné IP. Eventuální nářky na mail, já to, až vstane, postoupím Arturovi...
[312]
2 Šumavák
(PeS: 18.06.2007, 09:00:37
- x)
Já se připojoval sporadicky, leč v pohodě, ale dost lidem to asi blblo. Soudím podle mailů, co mi přišly, zda se k Tobě můžu dostat... Ono totiž lecke pršelo a foukal větříček... A jak známo, socialismus se v kotlince dá budovat pouze za pěkného počasí. Nesmí být moc horko, ani moc zima, nesmí být moc sucho ani moc pršet, takže ideální je mírné teplo, lehce pod mrakem a mírný větřík. Co nad to jest, od zlého (američana) jest...
[313]
Hezké dopoledne vinšuji.
(Anka: 18.06.2007, 09:01:09
- x)
Dano, v Praze prší a prší, ale jde od nás spousta nacucaných mraků, určitě k Tobě dorazej a uvidíš, o čem že to kmeti za písečných bouří vyprávějí. A ti novináři jsou kopyta. Mohli mít krásnou senzaci, jak Škrlová zabila Aničku a pak se za ni vydávala, a tak pěkně to mohli několik neděl rozvíjet.
[320]
2 Šumavák
(PeS: 18.06.2007, 09:16:42
- x)
z mnoha důvodů nesnáším slovo summit. Tebe omlouvá, že neumíš anglicky, jinak by Ti hned došlo že summit má i ten kopec, co máš za barákem. To slovo znamená hlavně vrchol (nebo taky vyvrcholení) a je to lajdácky vytvořená zkratka sousloví \"summit meeting\" - vrcholná schůzka (tedy na nejvyšší úrovni). No a protože na Everestu je to jak na Václaváku a vejš už na týhle pseudokuličce nemůžou, zadefinovali se jako nejvyšší z vysokých a slejzaj se pěkně leckde dóle jak švábi na pivo. A s vrcholem to nemá společnýho nic... Ještě je možné, že v rámci významu slova dojde v průběhu schůzky k hromadnému vyvrcholení, ale v žádném případě na to nebude hezký pohled... No a že z toho nevzejde nic dobrýho, to už je přece dávno zřejmé, ne? (Vzpomínám na Akad. Kořínka s jeho slavnou historkou \"důkaz je zřejmý\")
[322]
ad DVD
(skorostařík: 18.06.2007, 09:25:56
- Mail
- x)
informaci o legislativním postupu při tvorbě onoho zákona jsem čerpal od prof. Jiřího Haderky, který tam krátce po přijetí novelizovaného zákona byl na půlroční stáži na Institutu mezinárodního práva v Ženevě, a celý proces, který novelizaci předcházel, podrobně a s nadšením nejednou líčil. Připouštím, že jsem mohl pro odstup času zaměnit konkrétní zákon, nicméně ten postup mi utkvěl v paměti dokonale, včetně toho, že právo připomínek z tvorbě zákona měli všichni občané, nejen právníci. S omluvou Bělovlas Skorostařík
[323]
PeSi,
(jura-p: 18.06.2007, 09:36:50
- x)
nedělej v tom binec. Úlová vodí Žaků děti na demonstrace, aby viděly, jak je máma šikovná. Tramvajová svědkyně se jmenuje jinak. Jo, Marvanová, přece. Jinak, na tebe, Šumaváku to jde, ale jinak to blbne všude. Někdy mi jakékoli přečtení stránky trvá tak dlouho, že to ukázuje, že čas vypršel. Trvá to už od pátku. Tam v Praze to vypadlo UPC a mohl jsem to svést na ně (fakt byly bouřka), ale na co to svést tady v ČB, že odezva je někdy, ale fakt nečekaně, kolem minuty, to nevím. U tebe je to aspoň trpělivé a zrušuje se to samo jen zřídka. Prostě tam svítí to potvrdit, a já si jdu najít cigáro nebo postavit vodu na kafé a tak. Aktualizace načtené stránky jde, zdá se skoro normálně.
[328]
2 Šumavák
(PeS: 18.06.2007, 09:46:43
- x)
Ne, to si zas pleteš s biblí... A tam to (dle bible Kralické) bylo \"mené, mené, tekél ufarsín\". Prosím tě, dyť se tam slejzaj politici a blábolej o tom novináři! Už jsi někdy viděl, aby jedni či druzí uměli počítat? Mnozí nezvládaj ani prosté sčítání přirozených čísel, alespoň to tak zvonka vyzerá...
[329]
2 jura-p
(PeS: 18.06.2007, 09:55:27
- x)
Jakej binec? Dyť přece několik investigativních českých novinářů se rozepisovalo o tom, jak s. Šabatová viděla z náhodně přistavené tramvaje brutální zásah Jauvajsovky na polycajta... Nebo obráceně? Já teď nevím, ale ta tramvaj tam prej byla. Já tam nebyl, takže spoléhám na informace našich vysoce erudovaných, čestných, poctivých a inteligentních novinářů (viz výše...).
[331]
Šalamoun by zíral...:))
(Rpu?: 18.06.2007, 10:03:47
- odkaz
- x)
...Právě snaha vyvolat jen \"sexuální vzrušení\", a ne třeba umělecký dojem, je podle nich důkazem, že reklama prvky pornografie obsahovala. I když na druhou stranu uznávají, že až zas tak \"sprosté\" kartičky nebyly a že společenská nebezpečnost takového porušení zákona není nijak velká....
[333]
Vítku,
(Rpu?: 18.06.2007, 10:36:02
- x)
máte pravdu. Už ta urputná snaha vnutit obecenstvu představu, že Škrlové vlasy odstřihli na vyslanectví, zatímco je ve skutečnosti předala v zalepené obálce - takže by mě zajímalo, co za chlupy tam vlastně jsou. Ten šátek na hlavě neměla jen tak pro nic za nic. Mám známou, která má podobně nepodajné kudrnaté vlasy - ty lze jen (při určité délce) stáhnout gumičkou. Na krátkých vlasech by ten šátek držel jen stěží - prostě by pořád padal. A pevně utažený rozhodně nebyl. Takže je otázka - co je pod šátkem?
[335]
2 PeS
(Nika: 18.06.2007, 10:39:50
- x)
Potvrzuji ad Jura-p: (aspoň tedy v novinách tak stálo) že zrovna náááhodou jela kolem paní Marvanová v tramvaji a viděla, jak byla paní Žaková neoprávněně napadena. No asi byla zrovna tramvajová zácpa, a paní Marvanová měla dobrý výhled, no, tak coby nepotvrdila...
[337]
Skorostaříku,
(jura-p: 18.06.2007, 11:14:31
- x)
R-U monarchie měla zase Halič. Tam fungoval občanský zákoník taky několik let zkušebně, než se zavedl všude. Problém je spíše v tom, že zákony uspěchaně měníme, než v té diskusi. Kdo chce, může si návrhy zákonů obstarat a může o nich diskutovat s kým chce. A vůbec největší problém je to, že lidi si myslí, že nějaký zákon umí vyřešit jejich problémy. Marné jsou ale naděje těch, co doufají, že dobře prodiskutovaný trestňák učiní Čechy mravnějšími a konečně budou vědět, že krást, loupit a podvádět se nemá. Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |