Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Úterý, 19.06.2007

Problém! Mám problém.

Slavil bych dnes, rozdával kolekce a karifiáty,

 


ale NEMŮŽU !! Nejde to ! Taky mám problém s tím, jak zajistit ve vedení mé nové odborové organisace polovičku žen! Ba dokonce ani dnes tu konferenci : "Rovné příležitosti ve firemní praxi" , Clamm — Gallasův palác Praha, 10:00h — 15:00h, nestihnu. Nemohl byste tam někdo zaskočit za mě? Napíši vám delegačenku a plnou moc hlasovat, ale musíte mi slíbit, že nebudete v panelových diskusích rozmazávat otázku, jakto že diskutují čtyři ženy a jen dva muži, když se to jmenuje "Rovné přípležitosti".

Ale já se zodpovědnosti nezříkám! Když už dnes společně s Dánskem slavíme (teda u mě ve firmě zatím ne, tady jsou jak šéf, tak odborářský boss hrozně šovinističtí) 19. červen jako Den rovnosti žen a mužů, info ZDE , tak nabízím Aničce rovnou příležitost kydat hnůj jako já. Teda... skoro rovnou. Zjevně bych pro ni musel zkrátit násadu na vidlích. A nemusí se bát z toho Dánska domů. Tady žádní lidi nejsou a dobytek se nevyptává (bez poznámek prosím !!!!).Kdyby to kydání nestíhala, tak Patočka by jí jistě rád pomohl.On rád pomáhá. Ovšem, problém je v tom, že by tím zase Aničce tu rovnou příležitost vzal.

Napadá mě řešení..., napadá...., jak těch rovných příležitostí dosáhnout. Zřejmě si budu na mytí nádobí, praní a vytírání podlahy brát šátek a sukni. Jako když hospodář chce podojit krávu.

A je to !

Jedinou nevýhodou je, že při tom vytírání schodů budu muset dávat pozor, jestli za mnou nestojí nějaký odborář........

 

 

S pozdravem: "Buďte in při integraci! " vám doporučuji šovinistickou bombu !

 

 

—————————————————————————————————————-

a na uklidněnou: ČTENÍ NA POKRAČOVÁNÍ , část 17.

 

 

 

 

 





Komentáře

[1 Dobré ráno vespolek! Tak jsem si PeS(i) pro osvěžení paměti vyhledal (Loki_F: 19.06.2007, 01:35:11 - x)
ten původní článek, pod kterým jsi tak sladce rozebral EUroHujerskou oustaavní smlouvu a našel jsem tam jendnu poznámku (komentář):
\"PeSi, pocem, za ten rozbor euroústavy ti lípnu pusu na obě líce (teda nebudeš-li to vnímat jako trest). Díky, smích prý léčí.\"
Anka

Jestlipak jsi ty lípance od Anky již inkasoval? };D))

[2 jak jsem se díky sukni stal pariou (Dušan Neumann: 19.06.2007, 01:41:28 - x)
v místním Country Clubu...jako člen sboru důvěrníků okresního komorního kvarteta, registrovaného jako nezisková organizace, chodím jednou měsíčně na schůze, které se pravidelně konají v místním country klubu. Na rozdíl od komorního tělesa je country klub organizací výdělečnou, provozující 18jamkové golfové hřiště a klubovnu s restaurací a barem. Členství, jeden k tomu musí být doporučen dvěma platícími členy, se mezi okresní elitou považuje za známku příslušnosti. . Golf nehraju a do levnějších a lepších hospod nemusím jezdit dvacet kilometrů a konversační témata těchto hodných lidiček mne zvláště nepřitahují. Jenže polovina našeho výboru mezi členstvo klubu patří, a tak nám zařídili, že můžeme schůzovat v klubovních místnostech za podmínky, že si tam něco objednáme. Já to šidím salátem a dvojkou konsumního merlotu z Kalifornie. Abych to zbytečně nerozkecával. Někdy loni v létě jsem dorazil na schůzi rovnou z práce a majordomus mi zatarasil cestu do klubovní místnosti vlastním tělem. Byl jsem totiž v jeansech, a to je oblečení v klubu nepřípustné, by neutrpělo dekorum. Nepomohly ani přímluvy platích členek , které by mohly být majordomovi babičkami. Byl jsem vykázán. Na příští schůzi jsem se vypravil ozbrojen knižním vydáním klubových pravidel a v nejkratší Míšině sukni, kterou jsem doma našel. Nohy jsem si neholil, místo spodků kravatu neuvázal. Abych si to vychutnal, vyhoupl jsem se na barovou stoličku, nožku přes nožku, čtvrt hodiny před schůzí. V minutě byl u mne strážce pověsti a nastalo slovní přetahování. Tentokrát jsem ho ujišťoval já, že ho nechám vyhodit za porušení pravidel (byť je mi to fuk a čas bych na podobnou pitomost nevěnoval). S potěšením jsem ale pozoroval jak se osazenstvo klubu rozdělilo do dvou soupeřících skupin. Jedna fandila mně a měla z toho srandu, druhá považovala mou provokaci za znesvěcení stánku tradičních hodnot.Komorní důvěrnící stáli svorně při mně. Nebýt to v Americe, asi by to skončilo fackama. Respekt k pravidlům nakonec zvítězil. Nikde v nich není psáno, že do klubu nesmí chlap v sukních. Na schůze tam stále chodím. Většinou v kraťasech. A čas od času mi někdo přítomných v baru pošle za tu sukni panáka...., zato z vedení klubu mi oznámili, že kdybych náhodu chtěl vstoupit, musel bych se zavázat, že už nikdy v sukni (zda-li bych dostal výjimku na halloweenskou party jsem ještě neventiloval)

[3 Odkazy jsou krásné (jura-p: 19.06.2007, 02:13:44 - x)
\"...si koupil služby pětadvacetileté ženy působící v prostituci Stanislavy Bongilajové. Jak píše Respekt, ta „šla sice s usedlým čtyřicátníkem zpočátku dobrovolně, ...\"\"
mě přímo nadchlo.
A v tom Alzasoftu je můj oblíbený. A taky jsem si tam koupil jednu afro sedmnáctku. Eizo se jmenuje. Zrovna na ní dělám. Když se nesmí psát černou, tak budu korektně psát afro.

[4 Dobré zas ráno, (PeS: 19.06.2007, 06:47:26 - x)
to téma v odkazu raději nebudu příliš komentovat. Ano, to téma, nikoli ta témata, neb nad tím vším převládá jednotící téma jediné... A není na to pěkný pohled...

[5 Jo a jinak, (PeS: 19.06.2007, 06:56:46 - x)
skoro bych doporučil Robejška na Psu... To se taky spoustě lidem nebude líbit...

[6 2 Tomáš (PeS: 19.06.2007, 07:14:22 - x)
Tobě odpovídám radši tady. Tvé úsilí mi až příliš připomíná ono pověstné házení hrachu na zeď... Já vím, kvantovka připouští možnost, že to zrnko hrachu tou zdí protuneluje, ale u makroskopických objektů je ta pravděpodobnost mizivá. Tam to chce spíše pneumatické vrtací kladivo...

[7 Dobré ránko! (Rpu?: 19.06.2007, 07:34:18 - x)
Já bych řekla, že by se ty rovné příležitosti měly nejdřív ozkoušet. Takže nejlépe by bylo na ten svátek to prohodit - že aby se vidělo, že ani na té druhé straně to není nic moc... No já vím, že to neprojde...:))

PeSi - ale jistá analogie s dnešním tématem v tom Robejškově článku je...:)

[8 Hezké ráno vinšuji. (Anka: 19.06.2007, 07:37:07 - odkaz - x)
PeSi, opakování je matkou moudrosti, díky.
Tak přes jadernou energetiku máme rakouské magory, trvají na zastavení Temelína. Odborníkem na sociální ústavy se delegovala paní spisovatelka. Bude naše reakce stejná, jako na klecová lůžka, zruší se ústavy? Teď ještě někoho na zdravotnictví (pokud to paní autorka nevezme na vedlejšák), obranu, finance a zahraničí a můžeme se v klidu dloubat v nose, ne? Ostatní tu sami nějak upytlíkujeme.

[9 Šumaváku, (maYda: 19.06.2007, 07:45:34 - x)
jedmnou z cest, jak dosáhnout rovnosti příležitostí je stát se hlemýžděm. Ten je sám sobě chlapem i ženskou a něma problema.

[10 ...Rowlingová poslat do Česka na pomoc odborníky ze své nadace... (Rpu?: 19.06.2007, 07:52:32 - x)
\"Podle Stehlíkové chce Rowlingová poslat do Česka na pomoc odborníky ze své nadace, což považuje za nemístné ministr sociálních věcí Petr Nečas.\"

Neměli by tu paní poslat do Brusele? ... Jako komisařku, samozřejmě...:))

[11 2 Anka (PeS: 19.06.2007, 08:02:34 - x)
paní autorka má opravdu široký záběr. A rád věřím, že to myslí dobře a hlavně upřímně. Ty výsledky jsou sice poněkud kontraproduktivní, ale ta snaha, ta snaha tu je. A jistě víš, co se říká na téma pilných a snaživých blbů...

[12 Rputi, (Anka: 19.06.2007, 08:02:57 - x)
Já bych ji tedy poslala do Brusele. Jestli kde koho necháme, aby nám četl levity a káravě zdvihal ukazováček a nepošleme ho do Brusele, budeme na tom za pár hůř, než nějaká Banánová republika.

[13 dobré ráno.... (Jirka původní: 19.06.2007, 08:33:32 - x)
rovné příležitosti jsou parádní....taky chci, aby moje žena nosila kufry, žehlila mi košile, jezdila traktorem, když se mi nechce a......spoustu dalších věcí. Doteď jsem si říkal, že ty kufry, nabídnuté rámě, či přisouvání židlí je slušnost.....ale je to jistě diskriminace. Ještě, že máme ten 19. červen, žil jsem dosud v bludu.

Šumaváku ( Vašku z Bavorska ) vůbec netuším, kde by se takový klenot dal sehnat. To by snad věděl pan Doxa. Ale co se týká horkosmradových balonů....tak tady je výňatek...\"o půl století dříve než bratři Montgolfierové i naplnil rjazaňský písař Krjakutnyj velký pytel kouřem a vznesl se do vzduchu.....z dobové kroniky....udělal si věc jako velký míč, nafoukl jej dýmem škaredým a smrdutým, přidělal si k němu smyšku a sedl do ní a zlý duch ho nadzvedl nad břízu a potom s ním udeřil o zvonici, ale on se chyt za provaz, co se jím zvoní a tak zůstal živ. Vyhnali ho z města, odešel do Moskvy a chtěli ho zakopat živého, nebo upálit...konec kitátu str 321.

ps. myslím, že se toto poučení dnes hodí i sem....Jak nejlépe dostanete ženu (ženy) do postele?......Jak prosté, nemít v pokoji židli

pps. zavřeli můj nejoblíbenější obchod co ve Vídni jsem měl....nechodil jsem tam nakupovat, ale jenom pokecat, popřípadě na dobré kafe....a teď tam bude vegetariánská restaurace :-(((.....jestli to tady znáte tak to byl obchod za Zannonim .....teda oni ho zavřeli před cca 2 měsíci a já bloud myslel, že se jen opravuje....jojo a tak to mám ze vším. Jakmile se mi něco líbí, hup a někdo to zkazí.....

[14 2 Jirka původní (PeS: 19.06.2007, 09:38:59 - x)
hele, abys v tom nebyl sám, mně tady zas zavřeli krámek s kořením. Sotva jsem ho stačil doporučit Pavlovi Kořenskému, cca měsíc na to ho zavřeli. Teď jsou tam hadry a prázdno. A já musím chodit pro kurkumu a pro sambal zas o (pěkný) kousek dále. Nevím proč, ale kurkumu jaxi v supermarketech nevedou - a já ji dávám do všeho možnýho.
I když, kdybys jel někdy do kotlinky a chtěl udělat dobrý skutek (za který bys byl jistě po zásluze potrestán), tak na trhu u Linke Wienzeile mají jak sambal tak kurkumu v takových větších baleních... Ale nechci Tě ukecávat, já to seženu i tady...

[15 PeSi....napiš mně prosím do emailu co a kolik (Jirka původní: 19.06.2007, 09:42:39 - x)
nějak to k tobě dopravím......a jestli můžeš , tak co nejdříve.....zátra mám jednání kousek od toho trhu, tak bych to mohl jít koupit.....

[16 Ahoj vespolek! MaYdo, (Šumavák: 19.06.2007, 09:51:33 - x)
s těma hlemýžděma opatrně! To by architekti byli bez práce a představa, že by zelenofialové knihovno ještě navíc popolejzalo.....brrrrr!!
Jinak máš mail.

[17 Vinaři - teroristé ... tohle zrovna na evropskou spolupráci nevypadá..... (Rpu?: 19.06.2007, 10:15:34 - odkaz - x)
...V neděli totiž vypršela lhůta, kterou nové hlavě státu před měsícem dali radikální aktivisté z Regionálního výboru pro vinařskou akci (CRAV) na to, aby zvýšil ceny vína.

Tato svérázná partyzánská skupina má na svědomí celou řadu sabotážních akcí s proklamovaným cílem hájit zájmy producentů v tradičním vinařském kraji na jihu Francie.

Mezi terči jejich útoků se tak v minulých letech ocitly například kanceláře a služební vozidlo ministerstva zemědělství či obchody, kde se prodává laciné víno z dovozu.

Jedním z nejslavnějších kousků výtržníků z CRAV bylo ozbrojené přepadení cisterny s dováženým vínem ze Španělska a vypuštění jejího obsahu přímo na ulici....

[18 Rputi, (ptakopysk: 19.06.2007, 10:23:47 - x)
kdyby tohle udělali s moravským ryzlinkem, tak by měli na krku žalobu od VaK, že jim to sežralo odpadní trubky...

[19 Dovolím si ještě přičinit kratičkou reminiscenci na výpravu do Bílovic: (Loki_F: 19.06.2007, 10:24:57 - x)
Začátek sese byl tentokrát neobyčejně vydařený!
Protože se nás několik sešlo u sklípku s velkým časovým předstihem a vinař V.O. si s námi krásně povídal o úrodě, vyhlídkách apod., ale nějak se, v zápalu diskuse, neměl k tomu aby postavil na stůl nějakou tu láhev, vyzval jsem jej k tomuto humánnímu činu, což neprodleně učinil třemi sedmičkami bílého pro sedm lidí. Dvakrát jsme si připili dokola a požádali o další láhve. Mezitím se náš počet zvýšil na dvanáct, tak jsme požádali o další láhve (stále bílé - převažoval müller&thurgau nad veltlínem ve stejném poměru tj. 2:1). Zapálily se první doutníčky a cigárka. Pochválili jsme Vítovi jak blahobytně vypadá (což je čistočistá pravda). Připili jsme si dvakrát dokola a poslali jsem V.O. pro další láhve.
Na jeho chabou námitku, že bude ochutnávka, jsme jej pochválili - že to co dosud nosil je dobré a že zbytek výpravy jistě ocení archív i bez \"nátisku\".
Martin TT tydlifonem zjistil, že jádro výpravy se právě odpoutalo od ÖMW v Brně.
Usadili jsme se na venkovním posezení (kde jste nás posléze našli), zapálili další cigarety a poslali V.O. pro další láhve, s nábídkou pomoci - nosit je po čtyřech jsem považovali za zbytečné plýtvání energií. Nabídku přijal.
Okolo projely první policejní vozy. Z blízkého miniamfiteátru se linula živá hudba několika kapel (chvílemi docela pěkná, chvílemi nervy drásající a falešně znějící ryk).
Dorazila Dana se zářivým úsměvem, pramenícím z faktu, že stihla dokončit podrobný průzkum Velkých Bílovic a ještě dorazit ke sklípku dříve než hlavní voj. Po krátkém hledění do kufru jejího Koníka se její úsměv ještě rozšířil - žádná z lahví medu během průzkumu Bílovic nevzala za své, aniž vyvrhal svůj obsah mezi brambory... Pomohli jsme proto V.O. s dalšími lahvemi. Přesilovka M&T ku veltlínu byla ukončena na naše naléhání. Ten lahodný veltlín se dal pít po litrech... Sluníčko hřálo již jen mírně a nálada v této fázi rostla úměrně tomu jak se meniskus lihové hladiny v teploměru vzdaloval od třicítky a z našich játer naopak postupoval do vyšších poloh.
Právě jsme požádali V.O. o další láhve, když dorazil zadní voj.
Po rozjařeném vítání se žízní vyprahlí čerstvě příchozí vrhli na
právě přinesené láhve, aby jim meniskus nepropadl do sklepa.
Dorazil potomek V.O. (VŠ školený vinař) s návrhem jít do sklepa na ochutnávku, ale byl decentně odmrštěn s poukazem, že je ještě příliš brzy, ale neprodleně požádán aby přinesl další láhve ven...
Na stole se objevila také láhev slivovice (Šimone, to od Tebe nebylo moc kolegiální, už proto, že to byla láhev od vína...). Mimikry této láhve, některé účastníky uvedly v omyl a pětinásobně vyšší voltáž jim poněkud narušila schopnost sledovat debatu, která proudila skutečně širokým řečištěm s četnými meandry!
Četnost projíždějících policejních vozů se zvýšila. Toma to potěšilo... };D) Vzal si prášek (Anko!!!) a odmítl se podílet na ochutnávce s poukazem na příliš zapadlý meniskus dole ve sklepě.

Ostaní se nechali přesvědčit mladým O. k zahájení koštovačky. Poučen z minula, sáhl hluboko do archivu. To bylo hlasitě oceněno. Průběh zdokumentoval AeroKarel, který se s koštovačkou v jedné ruce a fotoaparátem v druhé plížil podél stěn, vinných tanků a sudů, za současného upíjení a mačkání spouště. Za ním se plížil Martin TT se svým aparátem, kličkuje, aby se nedostal do centra AeroKarlovy fotopozornosti. };D)))
Martine TT - kde jsou Tvé záběry? Chvílemi to vypadalo, jakože se blíží bouře - blesk stíhal blesk!

Tak zatím stačí... };D)))
Foundry, ode mne máš tentokrát 1-
Však víš, že jsi na poslední chvíli převrátil rozložení postýlek, tudíž jako kvartýrmajstr jsi mírně klopýtl, ačkoli jsi mi již před několika měsíci potvrzoval, že mám nahoře dvě místa. Lucka je naštěstí disciplinovaná (vycvičená, že když starší mluví, mladší šoupou nohami };D)), ale protože věděla, že do té vsi pěšky nepůjde, musela přestat pít, sotva začala... Naštěstí jí to nepřišlo až tolik líto, prtože už od státnic něco stačila popít a já ji odškodnil několika lahvemi).

[20 ..idnes tomu dala korunu, (Dušan Neumann: 19.06.2007, 10:26:11 - x)
když autorská dvojice napsala \"Pravda je, že autorka Harryho Pottera si \"nezasedla\" jen na Českou republiku. Podporuje třeba projekt zjednodušení adopcí dětí v Moldávii nebo bojuje proti odstranění sociálních předsudků v Rumunsku.\"

[21 Dušane, (Rpu?: 19.06.2007, 10:35:20 - x)
ještě by k tomu mohla připojit dětskou negramotnost v Bangladéši....
Neměla by ta ženská zase radši začít něco psát ... děti by měli co číst ...

[22 V noci jsem nakoukl po dlouhé době na NP: (Loki_F: 19.06.2007, 10:37:56 - odkaz - x)
narazil jsem tam na expektoraci býšího řidiče socdem tanku. Vážení, to JE počteníčko!!! (odkaz)
Rázem je jasno... };D)))

[23 Saprlot! Chybka se vloudila. (Loki_F: 19.06.2007, 10:41:05 - x)
...byvšího řidiče...

[24 PeSi, (Anka: 19.06.2007, 10:49:04 - x)
kousek od nás je krámek z kořením. Kdybys napsal, co Ti třeba, sjedu tam a koupím.

[25 Rputi, já kus Harryho Pottera viděl jen (Dušan Neumann: 19.06.2007, 10:52:36 - x)
v TV, ale asi už jsem moc starej, nic mi to - kromě obdivuhodné počítačové animace - neřeklo. Zato jsem se dočetl, že mi ta vaše debilní vláda s odložením digitálních licencí odložila i plánovanou podzimní návštěvu Fidlovačky. Takže snad až na Vánoce....

[26 ale s kořením, s kořením, fík práce!! (Anka: 19.06.2007, 10:52:46 - x)

[27 Dušane, (ptakopysk: 19.06.2007, 11:13:27 - x)
na Hárajícího Potěra už opravdu nemáte věk :o) Já viděl asi dva díly a bylo to vopravdu se zaťatejma zubama a jenom kvůli těm efektům. Na tyhle příběhy jednak musíte být pořádně zmasírován reklamní kampaní, druhak se musíte vyskytovat ve společnosti, která podle shlédnutí, či neshlédnutí Potěra vás posune výše, či níže na společenském žebříčku a třeťak vám nesmí být víc než deset let. On ten příběh je fakt pro děti. Je to průhledný, akorát ten veletoč na hrazdě o vztyčených pažích s následným stojem napravo příč na závěr bývá poněkud matoucí. Ale zaplať pámbu za Potěra, spousty dětí zjistily, že kniha může být dobrá i k něčemu jinému, než jenom k podkládání skříní. I kdyby jedno procento potom začalo číst i jiné knihy, byl by to úžasný úspěch....

[28 Dušane, (Rpu?: 19.06.2007, 11:18:46 - x)
myslím, že právě ta animace a kouzelná dobrodružství je to, co se na tom dětem líbí. Já to taky nemusím. Jen jsem si říkala, že kdyby ta paní psala, tak jí třeba přejdou roupy...
S tím podzimem je to škoda ...ale třeba nám Vánoční Vodička vyjde..:)

[29 ptakopysku, (Rpu?: 19.06.2007, 11:28:38 - x)
myslíš používat ten ryzlink jako \" váááš calgon\"?

[30 Tak takhle to s těmi PANÁČKY NA SEMAFORECH bylo!... (šakal: 19.06.2007, 11:31:28 - odkaz - x)
Asi vzpomínáte, jak se před časem v Praze objevili na semaforech panáčci, kteří byli o poznání odlišní od těch, jaké běžně známe. Ukázalo se, že autorem té taškařice je Roman Týc ze skupiny \"Ztohoven\", která se nyní opět přihlásila o slovo svým avanturistickým narušením vysílání ČT 2 reportáží o jaderném výbuchu.
Magistrát prý za \"opravu\" 50 semaforů (rozuměj - za výměnu 100 kusů sklíček) účtuje 100 šutrů. Ať už si o tom celém uměleckém sdružení myslím cokoliv, tak mám dojem, že si z náš všech dělá ELTODO větší prdel než celá umělecká avantgarda dohromady. Nejlépe to asi zhodnotil jeden z diskutujících s nickem \"René, já a Rudolf\" pod článkem následeujícími slovy:

\"...jen by me zajimalo, jak to soudu vyuctuji (7;- D) predpokladam, ze padesatka sla do kapsy vedoucimu oddeleni semaforu, padesatka specializovane firme, ktera za desitku najala subdodavatele, ktery tam poslal dva ukrajince se staflema a sroubovakem (kazdemu dal litr) a nova sklicka vyzvedli ze skladu statnich hmotnych rezerv pro pripad atomove valky, kterych se stat potreboval zbavit, nebot jim koncila doba trvanlivosti...(7:- ú)...\"

...a já to podepisuju - vlastní prackou (7:- ))

[31 přátele trochu OT (Jirka původní: 19.06.2007, 11:34:17 - x)
dneska přišel na třešně pouzejeden jediný brigádník a víte proč?......dnes je přeci výplatní den, dávky a tak.....takže na pár dnů, než se posbírají po škarpách a vystřízliví tak nepřijede nidko. Ještě, že existují východní slované, kteří na zavolání přijedou už ve 2 hodiny.....hloupé je, že půlku co si vydělají odevzdají firmě, která je doveze. Nikdo holt nebude pracovat.A to platíme dobře......Skimic jistě ví o čem to tady je. Holt je to skvěle nastavené. Nejsou holt lidi.

[32 Specielně pro Anku... (Rpu?: 19.06.2007, 13:09:31 - odkaz - x)
Tady máš názory psychiatrů na Škrlovou - vědí v podstatě jen to co my - a ani oni se neshodnou....

[33 Jirko, (Rpu?: 19.06.2007, 13:19:58 - x)
kdysi se tomu říkalo \"individuum práce se štítící\" - dneska by to byla nejspíš \"disgrimináce\". Stejně je to zvláštní, že zrovna socialismus znal termín \"příživnictví\" a demokracie ho tak snadno vypustila...

[34 Rputi, dík, (Anka: 19.06.2007, 13:43:47 - x)
taky jsem to četla. Myslím si, že by měla být dopravená do Čech, vyšetřená soudními znalci, že aby bylo jasno. A pokud je duševně v kondici, zařadit ji mezi kandidáty na úhradu manévrů pořádaných v rámci hledání Aničky.

[35 Anko, (Rpu?: 19.06.2007, 14:00:12 - x)
má holka zaděláno docela slušně. I když jí advokát vyseká z trestní odpovědnosti, skončí pravděpodobně na psychiatrii. A to není zrovna příjemné prostředí .... Počítám, že se bude snažit zdrhnout...

[36 Rputi, (Anka: 19.06.2007, 14:04:25 - x)
mne mírně mate, že si ta divá osoba docela klidně pronese (ústy svého zástupce), že se do Čech nechystá. Krucinál, fík námol, jaký nechystá? Ona tu způsobila pozdvižení, hejno cajtů se plandalo krajinou a ona se nechystá? Jak to, že už si pro ní policie neposlala, byť by to se svěrací kazajkou být mělo? Tak měnapadá, že až se začnu nudit, mohla bych taky prubnout trošku policajty prohnat, ne? Ačkoliv, mě by určitě zhaftli na první ráz a bručela bych až do důchodu.

[37 Slivovice zachráněna! (Rpu?: 19.06.2007, 14:16:45 - odkaz - x)

[38 Anko, říkat to může, (Rpu?: 19.06.2007, 14:20:35 - x)
ale proč by pro ni Škrla sháněl advokáta a dokonce i bývalého důstojníka BIS? Co s ní taky v Kodani, že ano...?

[39 Anko, (Vít Blaha: 19.06.2007, 14:54:36 - Mail - odkaz - x)
včera se pan advokát vyjádřil v regionálním tisku, že když stát poslal za Krejčířem takovou velkou skupinu lidí až do Jižní Afriky, tak by v případě Škrlové mohl zaplatit třeba telemost...

[40 Rputim mohla by v Bruseli v rámci (Šumavák: 19.06.2007, 14:57:44 - odkaz - x)
rovných příležitostí dělat čůrající holčičku jako protiváhu tomu čůrajícímu chlapečkovi(Viz odkaz). Vychcaná je na to zřejmě dost a ani dětská pornografie by to nebyla.... čímž si u toho chlapečka nejsem jist!

[41 Ak čemu by ten telemost jako měl bejt dobrej...? (Rpu?: 19.06.2007, 15:02:17 - x)
Stejně řekne houby, slušně řečeno. Na psychiatrii na pozorování by to chtělo - a pak se teprv dá něco zjistit.

[42 to jsou mi starosti, mě teď budou (Dušan Neumann: 19.06.2007, 15:04:21 - x)
na Radio Česko zpovídat o Olmertově návštěvě ve Washingtonu a já na rozdíl od nich v tom nevidím jediný pozitivní moment... to bude zase nářez

[43 Šumaváku, (Rpu?: 19.06.2007, 15:08:15 - x)
já bych to všechno pozavírala a nechala vyhnít, dokud nekápnou božskou ...

[44 Dušane, (Rpu?: 19.06.2007, 15:09:48 - x)
ty to zvládneš! Který že pošetilec to vidí pozitivně?:))

[45 Rputi, myslím, že jsem to řekl dost jasně, (Dušan Neumann: 19.06.2007, 15:18:03 - x)
že v náboženské válce se ani za americké peníze mír koupit nedá...

[46 Také bychom měli pořát tomu (Šumavák: 19.06.2007, 15:25:09 - odkaz - x)
pánovi v odkazu hodně zdraví a pevné nervy. Zvedám číš a

\"Vypiju to jen ve stoje, jdu do volebního boje,
zřím zas město drahý, jedu volit do Prahy.\"

PS.
Nepojede on do Albánie? Že mu prý Paroubek věnoval hodinky.
Vlastně ne! Pojede do Brusele.....

[47 Vážení, (PeS: 19.06.2007, 16:19:16 - x)
jen nakukuji...
2 ptakopysk ad 11:13 - \"spousty dětí zjistily, že kniha může být dobrá i k něčemu jinému, než jenom k podkládání skříní.\" Chuděrky děti... Na to je to vytištěno přeci jen na příliš tvrdém papíře a dětská pokožka je dost citlivá. Já vím, je třeba otužovat od dětství, ale všechno má své meze!

[48 Vážení, (PeS: 19.06.2007, 16:20:05 - x)
jen nakukuji...
2 ptakopysk ad 11:13 - \"spousty dětí zjistily, že kniha může být dobrá i k něčemu jinému, než jenom k podkládání skříní.\" Chuděrky děti... Na to je to vytištěno přeci jen na příliš tvrdém papíře a dětská pokožka je dost citlivá. Já vím, je třeba otužovat od dětství, ale všechno má své meze!

[49 Vážení, (PeS: 19.06.2007, 16:21:35 - x)
co se děje? je to ňáký rozbitý!

[50 Omluva (PeS: 19.06.2007, 16:24:11 - x)
chvíli mi ďyvně (přímo tak) blikala obrazovka, pak tu nebylo nic a po odeslání dotazu trpajzlům se to tu náhle objevilo 2x... Tak nevím...

[51 ještě k tomu dni rovnosti.. (: 19.06.2007, 16:34:00 - x)
všimli jste si těch obrázků?
panáček se usmívá, protože má radost (viz značka venuše na balónku), že uvidí nějaké panenky.
panenka se usmívá, protože je feministka a těší se (viz *obrácená* značka marsu na balónku), jak panáčka zase pěkně zdeptá.
;)
a už jsem zase pryč

[52 OT: (janabok: 19.06.2007, 17:44:31 - x)
na rajčeti se objevily fota koníků, ovšem nikoliv mojí, ale zásluhou Martina TT, jemuž tímto ještě jednou a veřejně děkuji, zejména za celonoční trpělivost s jednou PC analfabetkou...:-)

[53 jo přátelé...... (Jirka původní: 19.06.2007, 18:00:26 - x)
rovné příležitosti a takové podobné šílenosti jsme stejně reálné, jako komunismus, úplně volný trh, dokonalé manželství, nebo geniální děti.......vždycky se jen přibližujeme......


ps. nevíte někdo , kde bych mohl přijít k soudtracku ke šrekovi.....a je jedno jestli k jedničce, nebo dvojce....

[54 janabok, (Rpu?: 19.06.2007, 18:10:42 - x)
ta trpělivost se vyplatila - krásný koníčci a krásný fotky.:)

[55 tak sněmovna návrh zákona o omezení imunity (Dana: 19.06.2007, 18:18:11 - x)
smetla...dalo by se říci jako jeden muž či jak se modně říká - napříč politickým spektrem...Já nevím, jsou opravdu tak odtrženi od reality nebo mají pravdu ti, kteří hodnotí parlament jako bandu.....

[56 ahoj v podvečer (rezy: 19.06.2007, 18:20:50 - odkaz - x)
Jirko, Šreka nevím, ale doma byl úspěch s Karcoolkou. Jestli to neznáte, je to bezva, viz odkaz, ale před poslechem je dobrý to vidět :-)))))

[57 a Šrek tam je taky (rezy: 19.06.2007, 18:22:06 - odkaz - x)
tak jsem jen neměl pospíchat s odesláním

[58 Dano (rezy: 19.06.2007, 18:26:26 - x)
je to banda odtržená od reality..
už u Vás taky zapršelo, my měli to štísko, že byla jedna bouřka která to trochu zamázla, napršelo za hodinu čtvrt kýble. Prch jak hrom. Kdyby toho nebylo, tak zalejvám o 106...

[59 Dano, (Rpu?: 19.06.2007, 18:27:04 - x)
řekla bych něco mezi, ale v průběhu Tschunkogate stejně nemá nic podobného šanci....:(

[60 Rezy - omlouvá vás jen to, že tady jsem to ještě nevyhlásila! (Dana: 19.06.2007, 18:33:30 - x)
Takže - zakazuji všem v mé přítomnosti pronášet slovba jako: déšť, liják, bouřka, povodeň, voda...a všechny jejich odvozeniny! Nekáplo. Skutečně ani jediná kapka! Už ani nevím, kdy naposledy spadlo byť jen pár kapek. - ale nedaleko v Ostravě prý pršelo pořádně a několikrát...Víte - jít tady po zahradě a zahrádce je čiré zoufalství. Dnes jsem se pokoušela nakosit zbytky trávy pro králíky a věříte, že všechny listnaté traviny i plevely byly buď žluté nebo ležely zvadle na zemi? To už ani k breku není...Co je proti tomu nějaká blbá imunita nebo Čunek?

[61 A když už tady tak naříkám, (Dana: 19.06.2007, 18:38:36 - x)
tak k tomu suchu se samozřejmě přidal zvýšený výskyt škůdců. Mandelinek je jak naseto a včera jsem zjistila, že na květáku a zelí mám molici vlaštovičníkovou v takovém množství, že celé spodní strany listů jsou dílem bílé a dílem už černají.Dřepčíci a blýskáčci se taky nenechali zahanbit a ukazují, kolik jich je!..o mšicích ani nemluvě..ještě ty sarančata a bude to už opravdu vše..
A už končím s nářkem, stejně to nepomůže.

[62 a je to s imunitou v .... (onlooker: 19.06.2007, 18:41:49 - x)
Co na to jura-p? Senát zamítl, co navrhla sněmovna, sněmovna zamítla, co navrhl senát!

[63 snad naposled k rovným příležitostem, (Jirka původní: 19.06.2007, 18:46:52 - x)
když ani toho deště není dost pro všechny....

dcerka s ledovým klidem proneslo opravdu životní moudro. Nevím jestli si to mám brát osobně, nebo vyvodit doporučení, nebo tak něco....Při sledování Šreka s vážnou tváří zeptala své matky ve zbrani....\"když se čeká na prince, vždycky přijde zlobr?\"......to by nebylo nejhorší, ale moje žena řekla JOOOOOOO.......no není to na rozvod?

[64 Jirko, to je asi komunikační šum... (Dana: 19.06.2007, 18:49:59 - x)
zkuste se nenápadně poptat ženy, na koho čekala. Možná se dozvíte, že na prince rozhodně ne. Už klasika říká, že princové jsou na draka...Pro život je třeba spíš chlap, který stojí pevně na zemi a může se o něj jedna v případě potřeby opřít. :-)))))

[65 jo Dano, asi máte pravdu... (Jirka původní: 19.06.2007, 18:53:33 - x)
já na zemi někdy i pevně ležím :-))))

[66 Marně hledám zprávu (Šumavák: 19.06.2007, 19:00:17 - x)
jak pochodil LH Puejringer s Anschobrem na návštěvě u Schwarzenberga v Praze. Dohodli se včera s Gusenbauerem , že ho přemluví k tomu, aby ČR uznala mez. soud v haagu aoni nás mohli žalovat.
V Duchu včerejšího vyjadření rak. premiera:
\"Chceme s ČR dobré sousedské vzahy a proto využijeme každou možnost je žalovat !!\"

A Schw. odpověď na jejich \"ostrou prosbu z lázní\" se jim vůbec nelíbila......

[67 Šumaváku, (Foundryman: 19.06.2007, 19:08:57 - Mail - x)
co jsem pochytil z rádia, tak Schwarzenberg je poslal i s ostrou prosbou do Brusele. Výstup je asi ten, že Puhringer odsoudil blokády hranic:-) Klasická výměna názorů - přicházel se svým, odcházel s knížecím :-)) Ale možná to hyeny nějak zkreslily .-)

[68 Dano, sarančat se nebojte ! (Šumavák: 19.06.2007, 19:08:07 - x)
Po dřepčíkovi se nechytaj.......

[69 Foundry, já to tak tuším. (Šumavák: 19.06.2007, 19:16:15 - x)
sem extra zapíchl vidle a šel poslouchat zprávy Oberoesterreich Heute pln očekávání, a oni jak hlavní zprávu mělivraždu 70 babičky, druhou, že jiný vrah dostal 11 let, pak se celou dobu zabývali přír§stkem turistů (i z Čech) a medili si jak se jim daří a teď byla jediná pořádná zpráva a sice , že ve 14 hodil přistál v Linci speciál s Philem Colinsem a tedy koncert Genesis v Linci am Gugl začne včas!

Jinak ticho po pěšině.Žádnýho hejtmana snad ani nemají !!

[70 Dano (martin TT: 19.06.2007, 19:25:35 - Mail - x)
asi budu muset zajet dál - byl jsem dneska v Ostravě. Dojel jsem 11:45 a odjížděl 13:25 a celou dobu pršelo. U nás, jak jsem po příjezdu zjistil, ani kapka. A to má být teprve zítra pořádné teplo.

[71 Pro Lokiho (martin TT: 19.06.2007, 19:28:04 - Mail - x)
fotky jsou v počítači - to je tak jediné, co jsem s nimi doposavad udělal. Vždyť já nemám zpracované ještě ani ty z květnového Irska.

[72 Šumaváku, (Rpu?: 19.06.2007, 20:04:15 - x)
kdesi jsem zachytila pouze stručnou zprávu, že jsme Gussenbauera s jeho dopisem poslali do Brusele s tím, že Temelín je bezpečný, na což bylo z Hor. Rakous reagováno tvrzením, že je nebezpečný a tudíž blokády budou pokračovat.

[73 Martine TT, jestliže jsou v compu, (Loki_F: 19.06.2007, 20:13:27 - x)
jeto dobré... Jednou přijdou na řadu! Horší by bylo, kdyby se nepovedly nebo dokonce byly omylem \"deletovány\".
To se takhle vrátil můj kamarád z hor, položil foťák na stůl s radostným oznámením: \"Dneska jsem nadělal pěkné fotky - na tohle světlo jsem čekla půl roku!\" A šel si dát zaslouženou sprchu.
Jeho ŽD se chopila fotoaparátu a jala se prohlížet \"uměleckou kořist\". Pohlédla si všechny... a byla poslední a jediná, kdo je viděl. Klapala těmi správnými knoflíky, anglických slovíček neznaje (kromě \"Yes\").
Když se jí foťák ptal velkými písmeny:
\"Smazat? Jste si jist\", velmi rozhodně mačkala \"Yes\" !!!
Kamarád dokázal, že ji opravdu miluje a že má nervy jako špagáty... };D))))

[74 Loki....vždyť je to maličkost... (Jirka původní: 19.06.2007, 20:34:26 - x)
vždyť mu před fotkami vzala celý život, když zná jenom \"yes\"....a co je celý život proti pár fotkám....:-)))

[75 Áááá, už jsem to našel ! (Šumavák: 19.06.2007, 20:53:46 - odkaz - x)
Pühringer jel za Bursíkem se zeptat, co za jejich peníze dělá a Schwarzenberg jim tam to \"tete a tete\" svoji přítomností kazil !!!!

A když ten proud nepotřebují, proč ho furt kupují? 1000 MW průběžně...

[76 Chcete vědět, jak se stát dvacetiletým hochem ? (Nika: 19.06.2007, 21:12:54 - odkaz - x)
Nic nemožného, viz odkaz .
Kdo koho omlazuje? Jsou to sekty? :
Jedním z jeho „kouzel“, které nepokrytě inzeruje na svých webových stránkách, je totiž jakýsi elixír mládí. „Během posledních dvaceti let vědec (Ignatěnko) vyzkoušel a s úspěchem používá unikátní systém omlazení organismu, který nemá ve světové praxi obdoby,“ píše se na oficiálních Ignatěnkových stránkách.

[77 No toto.... (Nika: 19.06.2007, 21:15:57 - x)
žžžžžž
to má být \"z\" s háčkem.... :-((

[78 Niko, (Foundryman: 19.06.2007, 21:18:48 - Mail - x)
myslíte, že i Vy byste se stala dvacetiletým hochem??? :-O

[79 Když Nika říká všíchni ... (Jirka původní: 19.06.2007, 21:20:34 - x)
tak všichni....tak žádný výmluvy....

[80 Jirko, (Foundryman: 19.06.2007, 21:24:44 - Mail - x)
to by zasloužilo dopsat kapitolku do Tvého traktátu o východních vědcích a objevitelích :-)

[81 Bohužel, nemohla (Nika: 19.06.2007, 21:27:14 - x)
Asi bych se vjedci Ignatěnkovi nesvěřila, ale ... možná to někdo (nechci napovídat, ale mohl by začínat na par-) udělal, co já vím... :-))

[82 Founndry..... (Jirka původní: 19.06.2007, 21:28:54 - x)
jak bych to řekl.....letni seriál by mohl začít o prázdninách.....ale tohle to už není ono....to je příliš okaté, že to je pitomost. To Šamšurenko, či objevitel narkosy Pirogov je jiné kafe :-)))))

[83 Tak abychom to snad zapracovali do silničního zákona...:)) (Rpu?: 19.06.2007, 21:39:20 - odkaz - x)
Vatikán vydal desatero přikázání pro automobilisty

1. Nezabiješ.

2. Cesta je pro tebe prostředkem spojování lidí, nikoliv smrtelné škody.

3. Zdvořilost, poctivost a rozvážnost ti pomůže vyrovnat se s nepředvídatelnými událostmi.

4. Buď dobročinný a pomáhej svému bližnímu v nouzi, zejména obětem havárií.

5. Auta by pro tebe neměla být vyjádřením síly, dominance a příležitostí pro hřích.

6. Vlídně přesvědčuj mladé i starší, aby neřídili, nejsou-li v dobré kondici.

7. Podporuj rodiny obětí nehody.

8. Ve správnou dobu sbližuj provinilé motoristy s jejich oběťmi, aby mohli podstoupit osvobozující zkušenost odpuštění.

9. Na cestě ochraňuj zranitelnější.

10. Buď zodpovědný k druhým.


[84 uf to jsem se lekla.. (Dana: 19.06.2007, 21:45:13 - x)
když jsem pročítala to desatero, tak u přikázání č. 8 jsem při prvních slovech váhala, jestli nebudou pokračovat po slově sbližuj - vozdila jiných účastníků provozu.
Já už také jednou sblížila a dodnes nevím, jak se mi to na té úplně prázdné jednosměrné ulici podařilo, kde kromě Koníka stálo v dáli jedno jediné auto - a já ho sejmula! No,sejmula - on měl škodu za 2 tácy, já za 12!

[85 Jo, ta osvobozující zkušenost odpuštění - (Rpu?: 19.06.2007, 21:53:05 - x)
konec konců, když mi tu škodu zaplatí, proč ne....?:))

[86 Ta trojka je taky dobrá... (Rpu?: 19.06.2007, 21:57:37 - x)
Zdvořilost, poctivost a rozvážnost ti pomůže vyrovnat se s nepředvídatelnými událostmi.
To jako když půjdu na ouřad zaplatit pokutu a oni mi, při té příležitosti zabavěj řidičák, protože neměli za celej rok čas mi říct, že tam mám bodíky o kterejch nevím?....Tedy poctivost, to jo, rozvážnost...no možná....ale o tý zdvořilosti fakt pochybuju ... to bych nezvládla.....

[87 Dano, (Pavel Kořenský: 19.06.2007, 22:06:26 - Mail - x)
to se tak někdy v životě přihodí.
Vzpomínám si, jak kdysi dávno (tak 1991) jsme s mojí drahou a ještě jedním kamarádem jeli do Mnichova vypůjčenou Škodou 120 mého otce.
Cestou tam řídil kamarád. V Mnichově jsme zařídili co bylo potřeba, nakoupili jsme nějaké drobnosti, ubytovali se v hotelu, povečeřeli a pak jsme zasedli do jedné výtečné hospody s cca. 50 druhy piv a mnohonásobně větším počtem druhů kořalek. Problém byl v tom, že kamarád to poněkud přehnal a ještě druhý den kolem poledne nejevil valné známky života a na první pohled vypadal mrtvý, na druhý pohled sice vypadal živý, ale k řízení motorového vozidla zjevně nezpůsobilý.
Takže nezbylo, než aby řídila moje drahá. Naprosto precisně odřídila celou cestu Mnichov-Praha a úspěšně zaparkovala na Strahovských kolejích u jednoho baráku.
Kdo je z Prahy, asi to tam zná. Obrovský prázdný plac (nástupní prostor pro Spartakiády), kolem baráky a jinak nic. Jen cca. 10 metrů za námi se krčilo jedno jediné vozidlo na celé té gigantické ploše. Byl to VW Brouk.
Kamaráda jsme vyložili, rozloučili se a nastoupili do auta. Moje drahá pod dojmem bravurně zvládnuté cesty nonstop Mnichov-Praha zařadila zručně rychlost, přidala plyn, pustila ukázkově spojku, prostě vše s plynulou grácií zkušeného řidiče.
Že se jednalo o rychlost zpáteční si uvědomila až v okamžiku, kdy jsme čiperně překonali těch cca. 10 metrů a řachli jsme toho Brouka.
Vzhledem k tomu, že Brouk byl značně zánovní a jeho majitel jej už mnoho let vylepšoval snad jen kašírovaným papírem, kytem a lakem, tak otcova Škoda 120 měla leda umazaný zadní nárazník, ale z Brouka chyběl ten elegantně tvarovaný předek, který se všelijak oloupal, opadal nebo se rozpadl na prach.
Majitel byl naštěstí celkem pragmatický člověk, smířený se životem a tak po obhlédnutí škody zkonstatoval, že jestli mu dáme 2 litry, tak nemusíme ani volat švestky a ty zbytky Brouka si můžeme odvézt... :-)

[88 no to jste z toho vyvázli docela lehce! (Dana: 19.06.2007, 22:25:32 - x)
:-))))

[89 10m - to ještě jde. (Rpu?: 19.06.2007, 22:25:48 - x)
Jednou jsem takhle zaparkovala u truhlářů na dvoře za jejich náklaďákem. Vyřídila potřebné a hodlala jsem odjet. Koutkem oka jsem konstatovala, že za mnou zaparkovala stařičká škodověnka, ale jaksi mne nenapadlo zkontrolovat, že její majitel zaparkoval tak cca 10-15cm za mým nárazníkem. Na tu vzdálenost nemohla jsem se ani rozjet, vlastně jsem se jen lehce posunula - následky byly zničující - ta kastle byla po celém obvodu jak ementál, neboť odpadly všechny totálně zrezivělé části. Pamatuji, jak jsem tam stála a němě zírala na dvaceticentimetrovou díru na zadním blatníku a hromádku rezavých pilin na zemi....

[90 Pavleš, zdravím Vaší paní. (maYda: 19.06.2007, 22:32:22 - x)
po letech bez řízení zatím docela v pohodě zvládám 150 km na chalupu i průjezd Prahou, ale když jsem se pokoušela pod dozorem svého chotě zaparkovat u nás před barákem, do nikoho jsem sice nebouchla, ale skončilo to prásknutím dveří a hysterickým řevem \" tak si zaparkuj sám, když jseš tak chytrej\"
A ještě ke všemu zaparkoval, pacholek jeden!!!!!
Já bych ovšem zaparkovala taky - kdyby mi do toho nekecal a ještě lépe, kdyby nebyl ve voze vůbec přítomen.

[91 A přidal bych tam. (jura-p: 19.06.2007, 22:50:14 - x)
Defenzivně. Ty budeš řešit i chyby druhých řidičů.
Pusť a budeš puštěn, až to budeš potřebovat.
Nerozčiluj se nad chodci a zastav. Ty před sebou snadno dojedeš. Někteří ti poděkují a některé se i usmějí. Je to lepší, než čumět na zadek toho auta před sebou.
Měj pochopení. Ne všichni to umí tak jako ty a nejsou tak chytří, tak jako ty. Ten, co umí a je chytrý, to projeví velkorysostí více, než skřípáním zubu a nenávistí k ostatním.
Když už se stane nehoda, první věta, kterou oslovujeme toho druhého, zní: Jste v pořádku?

[92 tss...autem se umí nabourat kde kdo (Dana: 19.06.2007, 22:54:25 - x)
ale co takové nehody se zvířaty? Jako malá holka jsem musela pást kozu. Koza byla mlsná, svéhlavá a lekavá. Babička mi připomínala, abych si hlavně neomotávala provaz, na kterém byla koza, kolem zápěstí ruky. No samozřejmě, že první, co jsem udělala, že jsem si ten provaz omotala. No a pak se koza něčeho lekla a dala se přes všecky příkazy na úprk. Já nejdřív běžela s ní, ale pak už mi nohy nestačily, spadla jsem a koza mě vláčela po zahradě. Babička mi to pak popisovala tak, že nahlédla z okna kuchyně na zahradu,kde jsem měla kozu pást, viděla běžící kozu, za ní obrovský mrak prachu z něhož se ozýval strašlivý řev. Kozu se podařilo zastavit až dědovi. A já pak řvala podruhé, když mi děda dal pár na zadek - to za ten omotaný provaz a potřetí, když mi babička čistila a vyndávala hlínu z odřených rukou, nohou a břicha a mazala to jodovou tinkturou!

[93 vaše starosti...momentálně tedy.. (Dušan Neumann: 19.06.2007, 22:54:33 - x)
zavírám okna a zabedňuji barák... venku je sice ještě pořád asi 35°C, ale už se zatahuje. Ještě před půlhodinou pražilo sluníčko, takže varování, že v půl šesté dorazí průtrž mračen s možným tornádem se zdálo poněkud pesimistické. Ale vzhledem k tomu, že se tu obvykle trefěj s předpovědí na hodinu, vybodnuyl jsem se na práci - vyměňovat vstřikovače ve dvacet let staré Alfě R. v tomhle horku je stejně pakárna, a připravuji sklep na potopu...kdybych ti tak Dano mohl aspoň kousek mráčku poslat... (toho nad mým barákem)

[94 maydo, (Pavel Kořenský: 19.06.2007, 22:55:23 - Mail - x)
pokud se týká parkování, tak to mám také jednu veselou historku.
Opět kdysi, tak 1992 odhadem jsme potřebovali něco rozměrnějšího naložit a odvézt z Národní třídy z OD Máj (resp. tenkrát už to snad byl K-Markt nebo komu to patřilo).
Vypůjčil jsem si firemní vůz značky Ford Sierra Combi pilotovaný mojí drahou a dojeli jsme na Národní třídu a kupodivu tam bylo i místo k zaparkování naproti Máji. Sice malé, ale bylo.
Moje drahá začala pokusy o zaparkování a stále se jí to nějak nedařilo i když auto mělo automatickou převodovku. Já to nekomentoval, jako neřidič jsem ani nemohl.
Když tam s tím cvičila zhruba 10 minut, vylezli taxikáři čekající před Májem na štaflu ze svých vozů, utvořili hlouček a začali se zcela nepokrytě bavit a huronsky smát.
Moje drahá marně bojovala a vytuhla po dalších cca. 10 minutách, kdy vystoupila a požádala prvního z taxikářů, jestli by jí to mohl zaparkovat, když je tak chytrej.
Taxikář usedl do vozu, celkem bez problémů zaparkoval a pro jistotu se zeptal, jestli nemá počkat, že by s tím jako zase potom vyjel ven.
To drahá odmítla, takže jsme šli, vyzvedli zboží, naložili do auta a nastalo druhé dějství veselice. Vyjetí se nějak pořád nedařilo a taxikáři už zase vylézali z vozů v předtuše dobré zábavy.
Ale naštěstí přišel majitel vozu stojícího před námi a odjel, takže drahá mohla rovněž odjet bez větších komplikací.

[95 Dušane, (Dana: 19.06.2007, 22:58:42 - x)
ale o mraky tu nouzi nemám! Jen z nich nic neprší! Dnes se tu několikrát zatmělo, že nebylo skoro vidět..ve vzduchu přímo visel déšť, všecko kolem dostalo takovou vodněnašedlou barvu - a pak se mraky sbalí a jdou se vypršet jinam...

[96 Dušane, tak to držím palce - ať se tornádo vyhne !!! (Rpu?: 19.06.2007, 23:01:03 - x)

[97 Dano, i já měl jako dítě podobnou nehodu.. (Dušan Neumann: 19.06.2007, 23:06:09 - x)
ale mohl za ní můj zlomyslný prastrejc. Bylo mi asi pět a pořád jsem chtěl jezdit na koni jako Coupasojc Jára. Jenže strejc byl chalupníka a měl jen dvě krávy, které nesedlal. Když jsem nedal pokoj, tak mne jednou na dvorku posadil na prase. To se chudák vyděsilo a zamířilo rovnou do bezpečí chlívka. Jenže dvířka byla udělána na výšku čuníka a já jaksi přečuhoval. Zaduněl jsem o chlívek, prase podemnou zmizelo a jí okrvaven spadl do těch organických výživností před chlívkem. Strejc se smál a já řval ani ne tak bolestí jako potupou a také účinky jodové tinktury... strejcovi záhy nato mu kravky odvedli do JZD a jestli měla třídní spravedlnost nějakou souvislost s mou jízdou na ještě soukromém praseti si raději nepřipouštím

[98 Ony některé ženy (Pavel Kořenský: 19.06.2007, 23:08:51 - Mail - x)
mají prostě k řízení zvláštní vztah.
Mám v živé paměti, jak jsme loni v červnu jeli s našima do Alp.
Většinu cesty řídila máma, protože táta s ohledem na svůj věk a zrak už raději moc neřídí, zejména ne tam, kde to nezná z paměti.
Zcela bez komplikací jsme tam dojeli (a potom i zpět), nicméně maminka mně dokázala neuvěřitelně překvapit.
Jeli jsme na nějaké místo, kde jsme hodlali začít a skončit pěší vysokohorskou túru a na místo se dalo dojet leda po té klasické alpské silnici typu \"vlevo propast - vpravo skála\" která je široká jen na jedno auto a u každé zatáčky je takové to rozšířené místo na které musí jedno či druhé auto docouvat, pokud se setkají uprostřed.
Místní to dělají tak, že když vidí v protisměru auto s cizí SPZ, tak automaticky couvají, protože celkem chápou, že řidič z nížin může mít s pohybem v takovém terénu jisté problémy.
Ale co čert nechtěl, proti nám jel v jednom místě z kopce Holanďan. Zastavil, podíval se vyděšeně za sebe, zbledl, pokřižoval se, zavrtěl hlavou a začal gestikulovat zhruba ve smyslu \"Já teda nebudu couvat ani omylem. Raději tady to auto nechám stát a půjdu dolů pěšky...\".
Nedalo se nic dělat, museli jsme couvat. Maminka zatáhla ruční brzdu, vydýchala se, obrátila se na mně a vlídně se otázala \"Prosím tě, když jedu pozpátku a chci zatočit do leva, točím volantem doleva nebo doprava ?\"
V tu chvíli jsem pobledl zase já a vyhnal jsem dceru a mojí drahou z auta ven. :-)))))
Ale zvládla to, to musím uznat. Ale byl to snad jediný moment v mém životě, kdy jsem se v autě fakt bál.

[99 Dnes jsem prohrál ve sněmovně (jura-p: 19.06.2007, 23:14:53 - x)
oba dva zákony, co jsem tam za Senát předkládal.
Snížit imunitu si prostě nechtějí. Srandy jako je imunita na čas jsou jen obezličky. Např. kdybych já něco udělal po zvolení do Senátu, znamenalo by to trestní stíhání odložené o pouhých šestnáct let. Dejme tomu, že bych něco ukradl. Věci z přípravného řízení jsou procesně nepoužitelné a všechny důkazy a výslechy by se musely provést znovu, až by bylo možno mě stíhat. To je fakt hloupost, co jsme jim zamítli. No a poslanci mají v zuřící čunkiádě prostě strach. Například komunisti se bojí, že jim vlastně chceme vzít svobodu projevu. Protože by mohli být stíhání třeba za propagaci hnutí směřujících k omezení atd. Vlastně mají recht. Měli by být stíháni. Anebo by měly být zrušeny verbální tr. činy pro všechny lidi. Jsou fakt diskutabilní v souvislosti se svobodou slova. Poslanci EP jsou chráněni i proti civilním žalobám na ochranu osobnosti, na kterou u nás imunita neexistuje. No a někteří tam říkali hlouposti. Nevěděli, že u nás není poslanec povinen vypovídat o věcech, o kterých se dověděl při výkonu mandátu. Mandát vykonává od chvíle složení slibu, takže furt. I to, co mu řekne žena v posteli se dovídá při výkonu mandátu. A tak.
Návrh nám vrátili k přepracování. Tak to zjemníme a pošleme jim to znovu. A jede se dál. Ale ve sněmovně, kde jich polovina hlasuje opačně jen proto, že ti druzí hlasovali takhle, se stejně nic, co potřebuje stodvacet hlasů a není to přidání výhod nebo zcela populistická blbost, co zaplatí jiní, schválit nedá.
Tím nechci říci, že by to v Senátu bylo o mnoho lepší. Jen o trošičku. Nezažil jsem tam, že by někdo napadl zpravodaje tak osobně, jak Křeček dnes mě.

[100 čas se naplnil, jdu spát. (Dana: 19.06.2007, 23:27:22 - x)
Přeji všem dobrou noc a Dušanovi klidné a šťastné přežití hodin příštích!
Za oknem v dálce cosi duní, ale nejsou to kopyta stád, leda nějaká vzdálená bouřka. Nebo že by pubertální sousedovic kluci ještě nedoposlouchali rock či co?
:-)

[101 Ostatně, přečtete si to sami. (jura-p: 19.06.2007, 23:43:55 - odkaz - x)
Ale to, že kdesi v Tramtarii poslanci hlasují, jestli jejich kolega může vypovídat a použít to jako argument v zemi, kde poslanec nemusí vypovídat a nepotřebuje k odmítnutí výpovědi žádné hlasování, mi přišlo poněkud nemístné.

[102 Pavle, (maYda: 20.06.2007, 00:48:08 - x)
Vaše maminka musí být úžasná bytost.
Ty nervy bych chtěla mít....

[103 Jo, autohistorky.. (Ifča: 20.06.2007, 01:07:03 - x)
To jsem takhle sama sebe překvapila o loňské dovolené. Odjezd do Chorvatska jsem si naplánovala někdy k večeru - leč jsem nějak neodhadla, kolik práce ještě musím stihnout v kanclu. Dopadlo to tak, že jsme vyjížděli přesně o půlnoci, přičemž poslední tři hodiny všichni spolucestující seděli u mě v kanceláři, každý v ruce kalkulačku a připravovali čísla pro výkazy... Takže nemůžu říci, že bych byla nějak extra ve formě. Leč bez úhony jsem dojela nějakých 1200 km až do Orebiče, i když cesta trvala celých sedmnáct hodin a už jsem \"mlela z posledního\". Ještě jsem bez úhony zaparkovala a šla vyřizovat ubytování. A pak jsem potřebovala přeparkovat blíž k bungalovu... Pozorně jsem koukala do zrcátek, abych se náhodou nepotkala s některým z aut, co byly zaparkovány z druhé strany... teprve až se ozvala rána, mi došlo, že ta auta jsou zaparkována pod střechou... a že ta střecha musí být něčím podepřena... a že tedy mezi těmi dvěma auty, co jsem se jim pozorně vyhýbala, stojí železný sloup...

[104 maydo, (Pavel Kořenský: 20.06.2007, 02:43:11 - Mail - x)
Jj, ona je svým způsobem neuvěřitelná. Dodnes jsem plně nepochopil, jak dokáže ve svých bezmála 70 letech pracovat na volné noze (a to tak, že velmi úspěšně), starat se o tátu kterému je 75 a ještě se full-time starat o babičku (její tchyni) které bude brzy 103.
A do toho všeho stíhá občas hlídat vnučku, mít psa, chodit do Sokola a ještě má čas psát a volat do novin.
To když se k veslu dostal Paroubek a noviny o něm z počátku psaly, že byl ředitelem RaJe. To telefonovala na všechny strany a řvala jak prokopnutá, že s tím debilem pracovala v jednom podniku XY let a nikdy to nedotáhl dál než na náměstka, ale lhal už tenkrát.

Já mám v rodu vůbec exoty. Když bylo babičce 100, tak přišla slavnostní komis v čele se starostou, že jí Škromach jako slavnostně přidává 1000 Kč k důchodu měsíčně a že jí to píše osobním dopisem.
Babička si vyslechla komis, poněkud štítivě uchopila dvěma prsty dopis, odnesla ho do nejbližšího odpadkového koše a pronesla kratší řeč v tom smyslu, že dopisy od komunistů nečte od té doby, co jí kdysi napsali, že ten velkoobchod už jim nepatří a ona musela nastoupit na mytí nádobí v Černém pivovaru. A že dopisy od ministrů začne číst teprve až jí ministr financí napíše, že jí vrací těch cca. 20 milionů předválečných korun o které tou loupeží přišli.
A když tu řeč pronesla, tak s klidem pozvala totálně vykolejeného starostu i s celou komis na čaj, chlebíčky a sušenky servírované na Míšeňském porcelánu.
Dokonce o tom psali i v novinách, neboť v komis byl přítomen i novinář a fotograf. Akorát, že MM vynechaly zmínku o tom extempore s dopisem a soustředily se na \"podstatné\" informace ve smyslu, že babička má ráda fotbal a hokej.

A aby toho nebylo dost, usmyslela si babička prudit úředníky dál. Protože se v našem obvodu volí ve škole v 1. patře a není tam výtah, tak po dovršení 100 let babička usoudila, že k volbám už chodit nebude a vzpomněla si na to, že kdysí (před převratem) chodili úředníci s urnou až do bytu. A od té doby si je zve, kdykoli jsou nějaké volby.

Když si uvědomím tohle všechno a zároveň si uvědomuji \"Noblesse oblige\", tak mám pochybnosti, jestli já osobně toho jsem či vůbec kdy budu schopen.

[105 Mimochodem, (Pavel Kořenský: 20.06.2007, 03:05:39 - Mail - x)
ze zcela jiného soudku. Nemá někdo tušení odkud se rekrutují lidé, schopní napsat do diskuse na Webu tohle (cituji):

\"Jak je patrné USA si dělá zálusk na další svuj \"protektorát\" tak jako si ho udělal z Iraku a Avganistanu . Napadly suverení státy obsadily je a dosadily vlády které at chcete nebo né nepřímo podlehají USA , no hlavě že ropa teče . Konec koncu i s Hitlerem a Stalinem uzavřely víborné smlouvy mnichovskou \" to je ta v níž Hitlerovy dovolily udělat s Československem to co nyní dělají i s Irakem \" a Jaltskou \" toje zase ta kde Stalinovy dovolily z nás udělat sovětský satelit \" takže v tomto směru mají Američané bohaté zkušenosti .\"

To píše na objednávku nějaký Tatar nebo lidé dnes skutečně neumí nejen pravopis, ale nevládnou ani schopností písmem vyjádřit svou myšlenku ?

[106 Dobré ráno, (PeS: 20.06.2007, 06:30:27 - x)
2 Pavel Kořenský - vítej do reality... Co je horší, tihle nemají (při svém vzdělání a erudici) jenom přístup k internetu, ale mají, či budou mít, i volební právo... Máme se na co těšit...

[107 Dobré ráno..... (Jirka původní: 20.06.2007, 06:30:32 - x)
Pavle....to jsem nepsal jí, ikdyž gramatika by tomu odpovídala.....myslím, že jsem reinkarnace knižní postavy Hymana Kaplana....jestli teda někdo bude vědět, proč ten pán má třídu rád. A odcházím na jednání s místníma Duškama a Kovem.....jestli se do devíti nepřihlásim, budu asi potřebovat Martinovi služby, popřípadě Kocourovi.....a jestli to nevyjde Pavle bude to na tobě aby mne odsud zachránil. Budu totiž v arestu za vraždu, možná i masovou......

[108 Dobré ráno! (Rpu?: 20.06.2007, 06:41:21 - odkaz - x)
Tak soud rozhodne, že Jakuba a Ondru do péče otce a prarodičů nesvěří. Policie rozhodne, že zatím se s nimi nemají ani stýkat - a asi dobře vědí proč.
A najednou do toho hamstne jistá Kristýna Kotalová, úřednice to Ministerstva sociálních věcí a vřeští, že Ondra je opět mučen a Klokánek má rozhodnutí soudu a policie porušit neb tatínkovi a paní Kotalové se to nelíbí.
Jak to, že s tou babou Nečas nevyrazí dveře....????

[109 P.Kořenský, PeSi .... (Rpu?: 20.06.2007, 06:47:03 - x)
tohle není stát, to je pavlač, kde na sebe pořvávaj zasloužilé soudružky domovnice - tak co se divíte pravopisu, nebo dokonce názorům.....:))
Víte, pánové, co to byly Uliční výbory.....?

[110 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 20.06.2007, 06:49:08 - x)
Rputi, on tam má Nečas takových prezentů víc. Jestli se sejdeme u Vodičky, povím Ti, čeho jsou někteří pracovníci MPSV schopni. Jsem z toho dost vyvedená z míry a doufám, že se nám zdaří jejich eklhaft jednání zarazit.

[111 Uliční výbory?... (šakal: 20.06.2007, 06:52:27 - x)
...No, základní stranické organizace, ne? Mejm rodičům eště schvalovaly doporučení na školu...

[112 dobré jitro! (rejpal, alkoholik nereformovaný: 20.06.2007, 06:53:11 - x)
rputi vím, a proto jsem za Novotného jezdil z Letné na pivo na Žižkov, kde mne sice znali ve všech hospodách, ale žádná domovní důvěrnice.

[113 2 Rpuť (PeS: 20.06.2007, 07:01:55 - x)
Ano, vím. Docela dobře. Na vojně jsem se čirou náhodou dostal ke svým osobním materiálům, tož jsem si početl... To bylo zajímavé, kdo všechno a jak se ke mně vyjadřoval. Ale nutno říci, že tehdá ta gramatická a stylistická úroveň těch hlášení byla přece jen trochu vyšší, než u té Pavlovy ukázky... Ten pouliční nájemník mohl bejt blbej jak troky, ale míval sekretářku a ta měla nějakou tu střední ekonomickou školu a tam se budoucí sekretářky pravopis kupodivu učívaly...

[114 šakale, (Rpu?: 20.06.2007, 07:08:11 - x)
členové uličních výborů byli sice zároveň členy strany (takže se to překrývalo), ale byly to \"občanské\" buňky, střežící mravnost, nočníky a náležitě projevovanou lásku k Sovětskému svazu. Domovnice, dříve ševelící \"kulíbám mlospani\" připly rudou hvězdu a vyrazily do boje proti kulakům, kapitalistům a vůbec elementům které ohrožovaly lidově-demokratické zřízení. Žádnej drb, žádná špína jim neunikla a běda, když někdo nepozdravil u vrbiček...měly moc a náležitě si jí užívaly, jak to umí jenom primitiv...

Nějak mi to ty ministerský baby připomínaj....

[115 PeSi, jsi ještě mlád.... (Rpu?: 20.06.2007, 07:14:45 - x)
doby, které popisuješ už byly relativně idylické. Naše domovnice byla bejvalá štětka z hospody u Kalendů a podpis jí činil značné potíže....

[116 Uliční organizace KSČ (doxa: 20.06.2007, 07:23:28 - Mail - x)
Tam bývávali převážně důchodci, jelikož pracující (???) komunisti byli povinně organizováni na pracovištích.

[117 >> Jirka původní: 19.06.2007, 18:46:52 (dvd: 20.06.2007, 07:26:39 - x)
Ta story se zlobrem mi připomíná jeden židovský vtip.
Ptá se dcerka maminky: \"Až budu velká, tak si vezmu někoho jako je tatínek?\" \"Asi ano.\" \"A když se nevdám, tak budu něco jako je slečna Winternitzová?\" \"Asi ano.\" A dcerka: \"Zdá se, že my ženy nemáme v životě valné vyhlídky.\"

[118 Rputi (dvd: 20.06.2007, 07:34:51 - x)
Viz KOLJA. Co chtít od s.Zubaté...

[119 Uliční výbory byla směs (Rpu?: 20.06.2007, 07:38:37 - x)
domovnic, důchodců, žen v domácnosti (v 50tých letech ještě spousta ženskejch do práce nechodila) a aktivních soudruhů, kteří po práci ještě aktivně a rádi vypomáhali v místě bydliště.

[120 PAvle, (maYda: 20.06.2007, 07:45:48 - x)
jedna moje vdálená příbuzná kdysi pojala za chotě chlapce poněkud mdlého rozumu. Její prarodiče navštivili co by cestující důchodci Mexiko.(stát je ochotně pouštěl, doufaje, že využijí svých bohatých kontaktů nejen k poznávání, ale i k trvalému pobytu a ušetří tak eráru výdaje na dvě penze - a oni ne ne se dovtípit) ten chlapec se nechal slyšet, že se těší na fotografie, protože ty pyramidy ho zajímají, neb do té antiky dělala.
Takže chápete, že nějaký blábol, že mnichovská dohoda byl pakt Hitlera se Stalinem, který uzavřely USA mně nechává i v tomto vedru ledově chladnou.
Jinak - to manželství vydrželo necelé dva roky.

[121 Pavle Kořenský (František I.: 20.06.2007, 07:49:57 - Mail - x)
Tvá rodina mi je supersympatická a v ledasčem dost podobná. Můj tehdy 95 letý děd prohlásil v 56 do místního rozhlasu, krom ženských měl v životě rád plnou fajfku, pivo, syrový hovězí lůj a nenáviděl komunisty. S těmi ztrátami to bylo podobné.

Šakale, otevřel jsem poštu a řval jsem smíchy. Díky za krásné, nové ráno.

Šumaváku, i já mám fotogalerii z Moravy. Bohužel ale nemohu nahrát Rajče (abych stále nechytal viry, tak tomu synek zabránil administrátorem, od kterého nevím heslo), takže to zkusím poslat klasicky.

[122 něco pro zasmání (maYda: 20.06.2007, 07:57:03 - odkaz - x)
po ránu....

[123 Moje babička (maYda: 20.06.2007, 08:09:33 - x)
byla podobný formát.
v ppadesátých letech je vystěhovali z Prahy, ale laskavě jim dovolili nadále vlastnit barák, investovat do něj a platit daně.
Děda nakonec barák státu \"daroval\", protože jako \"vysoký úředník buržoasní republiky\" nedostal důchod a babičlka co by bývalý \"kapitalist\" měla minimální, byrák to neuživilo.
Babička, dříve pražská dáma, se okamžitě přerodila ve venkovanku, začala chovat slepice a králíky, organizovat místní Červený kříž, kam se uchýlily všechny paní dříve dokrorové a radové a tak a psala parodie na budovatelskou poezii.
Když bylo nejhůř, občas nějakou báseň střelila do krajského plátku, kde jim nedošlo, že si z nich někdo střílí, a poslali honorář, takže bylo aspoň na uhlí do kamen.
Ale 95 se nedožila, a její dcera, moje máti, jejího nadhledu nad tím, co žádá doba a co tomu řeknou lidi, bohužel zdědila pomálu.

[124 Tak přátelé.... (Jirka původní: 20.06.2007, 08:18:11 - x)
myslím, že moje působení na pupku světa pomalu, ale jistě končí. Na argumenty typu, závodní stravování musí firma platit minimálně z poloviny, neb jste si v Iráku nahrabali opravdu nemám odpověď. Musím, se tedy zeptat kolik vlastně je nahrabáno a o jakou částku se máme rozdělit....asi už jsem na to starý.....jinak, ani právní, ani silovou pomoc nepotřebuji, utluču se pažbou sám.

Šumaváku, s těmi obyvateli předalpí si měl pravdu, úplně ve všem. Ale zmrzlinu s toho vyjímám.

[125 Jirko, (Rpu?: 20.06.2007, 08:31:01 - x)
tedy káva je to silná a na depku je jí víc než dost. Tak snad abyste se na voly vykašlal - to by bylo jinak fakt na oběšení....jak to říká Schwarzenberg - magorů je všude dost....

[126 Ale ne Rputi.....vše to k tomu vedlo.. (Jirka původní: 20.06.2007, 08:35:28 - x)
to vůbec není problém.....já své dostanu, děcka se naučila německy, po výstavách jsem se podíval.....já to pořád vidím pozitivně. Vždy existuje plán B.....Jsou horší věci na světě.....

[127 Jirko, tak to jste mne uklidnil :)) (Rpu?: 20.06.2007, 08:59:56 - x)

[128 Rputi....to by přeci nešlo, (Jirka původní: 20.06.2007, 09:10:28 - x)
aby jim někdo zvenčí a ještě taková divná kombinace neřestí jako já, mohl něco navrhovat a nedej bože diktovat....to by tak hrálo, že jo :-))) Ještě je čas do příští středy na umoudření . Ne všechno dopadne dobře, a tak to má být a i s tím se počítá.

[129 to je formulace. (jura-p: 20.06.2007, 09:21:12 - odkaz - x)
Jakmile se sociální demokracie vrátí k vládě, tak tyto poplatky, dříve nebo později, zruší. - Jiří Paroubek, doslova.
Vazba \"jakmile, tak, dříve nebo později\" je kouzelná.

[130 Juro, (Rpu?: 20.06.2007, 09:25:43 - x)
no to je přece jasný: jakmile - později....:))

[131 Jednou to přijít muselo... (ptakopysk: 20.06.2007, 09:28:06 - x)
Ach, jo. V životě muže jsou okamžiky takořka zlomové. První vyčůrání do pisoiru, první cigáro, první pivo, první ženská - to jsou ty pozitivní. Z důvodu možnosti čtení tohoto textu militantními čtenářkami vynechám určitou množinu negativních zlomů a přejdu přímo k věci. Dnes ráno jsem naskakoval do socky, tedy lépe řečeno do emhádéčka na poslední chvíli. Chytil jsem se umaštěný oslizlý tyče, na okamžik jsem se zamyslel nad stavem svého imunitního systému a upadl jsem do obvyklého kataleptického stavu, ze kterého se probírám až po osmé hodině. Najednou jsem ucítil, že mě někdo tahá za rukáv. Vynořil jsem se nad hladinu nirvány a rozhlédl jsem se. Vedle mě stála díftka tak sedmnáctiletá a ukazujíc na volnou sedačku pravila: \"Pane, sedněte si.\"
Polkl jsem, poděkoval jsem a nesed\' jsem si s odkazem, že se ještě nasedím. Ale někde uvnitř, rozumíte, někde uvnitř se něco posunulo, jako když ve vorloji poskočí kolečko o další zoubek. Ode dneška mohu vyhlížet další milníky, tedy kdy si poprvé rád sednu na uvolněné místo, kdy mě začne zdravit hrobník... Utíká to, utíká....

[132 No, (Anka: 20.06.2007, 09:33:00 - odkaz - x)
já tomu ale vůbec nerozumím. Je to vedrem, mou intelektuální nedostatečností nebo čím?

[133 Anko... (ptakopysk: 20.06.2007, 09:43:31 - x)
co je na tom k nepochopení? Pan Dalík je živnostník. Jeho živností je nabízet určitým způsobem určitému okruhu lidí určité benefity. Pokud nepřekročí vymezený rámec (a tento rámec stanovují lidé těmito benefity disponující spolu s příjemci těchdo benefitů) pak je jeho podnikání legální. To, že se vám to osobně zdá eklhaft a fujky, fujky na věci nic nemění. :o/

[134 Aničko (martin TT: 20.06.2007, 09:56:11 - Mail - x)
ten pan soudce to soudil a v textu vysvětlil - připomenu, že je to jeden nejmenovaný čaroděj.
Pokud si vzpomeneš na Kořistkovu aféru a Kajanovy výkřiky o korupci, tak je to vlastně totéž - volby je největší a organizovaná korupce - někdo něco nabízí a ty se necháš ukecat.

[135 No, (Anka: 20.06.2007, 10:05:01 - x)
pánové, díka za vysvětlení, ale i tak mi to není úplně jasný. Doposud jsem se domnívala, že korupce je nejen hambatá, ale i trestná činnost. Pokud má ve sporu recht Rath, pak patří Dalík do lochu, nebo má recht Dalík a pak by se měl Rath omluvit. Nebo jde o morální rovinu, ale morální poklesky snad nejsou trestným činem (i když já bych za ně s klidem na duši zavírala), ne? To by tu moc lidí po svobodě nechodilo.

[136 Dobré dopoledne vespolek! Přátelé čemu se divíte? (Loki_F: 20.06.2007, 10:15:17 - x)
Tam, kde víra hory přenáší (a je jedno, zda se jedná o politickou stranu nebo církevníky a zelené lumíky), se odměna vždy odsouvá do budoucnosti..., zatímco trest podle podmínek přichází hned nebo vzápětí
... peklo hned,
... nebe, ráj...! někdy příště..., ale jen když poslechnete!

Prostě mrkev na klacku před čenichem, za kterou se požene jenom osel. };D)))
Komplikace nastává, vznikne-li situace - varianta - \"Buridanův osel\". To jsou rázem blahoslavení v okrouhlíku. };D)))

[137 Hele, (Anka: 20.06.2007, 10:21:35 - odkaz - x)
tohle asi znáte. Ale je to povedený, což?

[138 ad Klokánek (skorostařík: 20.06.2007, 10:28:50 - Mail - x)
povedená matinka obou chlapců je ve vazbě, nicméně tatínek, byť mu nebyly děti svěřeny, nebyl omezen či dokonce úplně zbaven rodičovských práv. Takže má rodičovská práva v celém rozsahu, a k nim patří i právo na kontakt s dětmi. Omezit toto právo může jenom a výhradně soud, třeba usnesením o vydání předběžného opatření. Jakákoliv dohoda mezi vedením Klokánku a otcem o styku je ze zákona neplatná.. dohodu o styku s dětmi mohou uzavírat pouze rodiče, každá jiná osoba, která má z jakéhokoliv titulu dítě u sebe, není k tomu oprávněna, nanejvýš může učinit návrh k soudu, nebo podnět, aby soud takové řízení zahájil z úřední povinnosti. Klokánek tedy nemůže ani otce jakýmkoliv způsobem postihovat za nedodržení neplatné dohody. Styk s dětmi nemůže otci zakázat ani policie, a pokud něco takového činí, nebo třeba jenom radí Klokánku, znamená to vykročení z rámce jejích oprávnění, tím spíš, že otec chlapců a ani oni sami nejsou trestně stíháni. Policie může nejvýš, pokud má za to, že v zájmu vyšetřování je styku zabránit, může opět nanejvýš požádat soud, aby vydal předběžné opatření, jímž styk omezí. Takové předběžné opatření je předběžně vykonatelné doručením, případné odvolání nemá okladný účinek. Má to ovšem jeden zádrhel. Návrh na předběžné opatření podle § 76a o.s.ř může podat pouze okresní úřad, tedy útvar péče o děti. O takovém návrhu je soud povinen rozhodnout do 24 hodin. Policie může sama podat návrh na vydání předběžného opatření podle § 75 o.s.ř., a tam už má soud na rozhodnutí lhůtu sedmi dnů. Takže policie, pokud má za to, že je důvod k vydání opatření urychleně, může nanejvýš požádat příslušný okresní úřad, aby podal návrh na předběžné opatření o omezení či zákazu styku otce s dětmi dle § 76a odst. 1) o.s.ř. Pokud ovšem policie dělá cokoliv jiného, jde s největší pravděpodobností o porušení zákona.

[139 Jsem osamocená s názorem, (Anka: 20.06.2007, 10:47:48 - odkaz - x)
že se záležitost s Aničkami, Barborami a kdoví s kým ještě zakukleným stává nejapnou fraškou, kde v hlavní roli obecního kašpara vystupuje stát? Vím, že je to nemožné, ale já bych pochytala celou tu rodinu, všechny přidružené osoby a nechala je řádně vyšetřit. A v druhé řadě snad i ty polecajty a pracovníky Klokánku. Na stranu druhou brát informace novinářů za jednou jisté, no, no, abych nakonec na tom vyšetření neskončila já.

[140 Anko, (kocour: 20.06.2007, 11:22:34 - x)
to máš z toho, že tu dětskou kauzu ještě sleduješ.

[141 Ke korupci: (kocour: 20.06.2007, 11:27:12 - x)
On má Vojtěch Cepl pravdu, tohle opravdu není korupce de iure. Jenom prasárna, kteréžto slovo se nejmenovaný čaroděj - zřejmě ze zdvořilosti mu vrozené - zdráhal vyslovit. To máte z toho, že všichni máte pořád tendenci klást rovnítko mezi slova právo a spravedlnost, což je samozřejmě nesmysl. Já coby právní pozitivista, co hůř, normativista, to vím, nejmenovanému čaroději coby iusnaturalistovi se z toho poznání musí dělat pupínky.

[142 Ad kocour (ptakopysk: 20.06.2007, 11:34:21 - x)
no vždyď to povídám, akorát ne tak pěkně. Je to prostě práce jako každá jiná, abych si vypůjčil kitát od vykonavatelek jisté horizontální profese.

[143 kocoure, (Anka: 20.06.2007, 11:42:18 - x)
ono by se ODS moc ulevilo, kdyby si Dalík našel nějaký jiný pískoviště nebo alespoň držel pusu. Nemá vychování, jak by řekla moje prababička - on nebude z rodiny:-)

[144 Anko, (jura-p: 20.06.2007, 12:04:30 - odkaz - x)
když ono je to tak, že politická strana je tvořena mnoha různými proudy politického myšlekní, mnoha zájmovými skupinami se zájmy ve škále od ryze ideových po zcela materiální. Lidmi různé kulturní, vzdělanostní i inteligenční úrovně.

Šumaváku, prosím tě, jak je možné, že u Černého kříže se srazily dva vlaky, když tam jezdí jen jeden tam, a zase zpátky? Že by nechali stát nedostatkový vagon se dřevem na trati? A jak to, že tam bylo tolik lidí? Ten vlak bývá plný jen o víkendu.

[145 Ahoj! Juro, v odkazu jsou podrobnosti (Rak: 20.06.2007, 12:13:36 - odkaz - x)
Udělali z jednoho vlaku dva a ty se při odjezdu srazily.....

Jinak jsem nahlédl k sousedům a tak jak jsem si včera večer dělal srandu z toho tete a tete, tak to hornorakouský tisk potvrdil ! Ona ta \"hornorakouská\" vláda opravdu jela za Bursíkem a Kuchtovou !!! (O Kuchtové nebyla v našich novinách zmínka) Holt:
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej!!

A je třeba furt připomínat, pro koho ti dva skutečně pracují!!!!!!

[146 Ahoj! Juro, v odkazu jsou podrobnosti (Rak: 20.06.2007, 12:14:16 - odkaz - x)
Udělali z jednoho vlaku dva a ty se při odjezdu srazily.....

Jinak jsem nahlédl k sousedům a tak jak jsem si včera večer dělal srandu z toho tete a tete, tak to hornorakouský tisk potvrdil ! Ona ta \"hornorakouská\" vláda opravdu jela za Bursíkem a Kuchtovou !!! (O Kuchtové nebyla v našich novinách zmínka) Holt:
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej!!

A je třeba furt připomínat, pro koho ti dva skutečně pracují!!!!!!

[147 Hele , trpajzlíci, tak často zase ne!!!! (Rak: 20.06.2007, 12:15:31 - x)

[148 juro, (Anka: 20.06.2007, 12:16:14 - x)
ano, tomu rozumím. Nerozumím ale tomu, proč už někdo nevzal tipec Dalíkovi, který se deklaruje jako nikdo, a nemám z něj pocit, že by na roli ODS nějak významně pracoval. Podle mého rozumu jen dělá maléry svou, s odpuštěním, hubou nevymáchanou. Dělá na mne dojem, že mu velmi lichotí být vnímán jako muž, který má na život ODS zásadní vliv. Ale možná se mýlím a jsem ovlivněná osobní antipatií.

[149 Je naprosto nesnesitelné (jura-p: 20.06.2007, 12:18:25 - odkaz - x)
emočně, když musím konstatovat, že daleko nejlepší projev měl zase Grebeníček.

[150 Jestli antipatií, tak oprávněnou. (jura-p: 20.06.2007, 12:52:27 - odkaz - x)
Anko, to je to ideově nejhorší, co v ODS máme. Jeho agentské pojetí světa by ještě šlo pochopit, ale to, že agent má být neviditelný a ne se chlubit svým vlivem už je dáno strukturou osobnosti. Všechno to souvisí s tím, o čem jsem si psal s Tomášem před nějakou dobou. Nevzdělanost a nedostatečné ideové zakotvení vede k pojetí politiky jako domluvy těch, co se nějak domluví na kšeftu. Politika byla vždy pragmatická záležitost, ale když je jen pragmatickou záležitostí, Pak to nejen působí jako, ale i je, pustá chlebařina.
A takhle chlebařina pak vede v tom začarovaném kruhu k tomu, že politiku dělají a politika vynáší takové osobnosti jako je Bursík, Parkanová, Čunek, Dalík, a vlastně kdekdo.
Je strašné, když mimo Klause je cítit jasné ideové zázemí už jenom z toho Grebeníčka.
U předsedů politických stran to není cítit ze žádného. U primátorů ze žádného, u hejtmanů u dvou tří, trochu z předsedy senátu a pak už ze špiček u nikoho. Skoro každého ze \"špičkových\" politiků si umím představit, že stejně dělá své kousky za stranu jinou. Klidně by se dali přeházet. A lidi to cítí, že projevy jsou slohová cvičení nebo role. Jandák mohl být stejně za republikány, ODS, lidovce, ČSSD. Rath za ODS i ČSSD. Jehlička byl stejně přesvědčivý oďák jako lidovec. Dtto Parkanová. Pithart dumá a filozofuje ve škále od komunistů po černé furt stejně. Svou přínostnost dokazuje prakticky stejným způsobem. Dnes to byla ve sněmovně slohová cvičení hrozné úrovně. Zaplať pánbů si koalice mluvit zakázala. Nebyla by nejspíš o nic lepší. Rath si dokonce nacvičoval gesta před zrcadlem. Strašně mi tím připomenul Pilipa, ten to taky dělal stejně.

[151 Raku dík. (jura-p: 20.06.2007, 13:02:26 - odkaz - x)
Ještě nevím, kde se tam vzalo tolik lidí ve středu? To vypadá, že si někdo objednal extra jízdu. Školní výlet nebo co. Normálně v tom vlaku bývá tak stěží deset lidí.

[152 Juro....koukal jsem se ten \"parlament \" (Jirka původní: 20.06.2007, 13:05:19 - x)
a to si popsal v předchozím příspěvku mne docela dostalo....kdybych mohl tak bych si to okopíroval a prodával jako definici současné politické scény a nejen té české. Nevím kam se všichni co měli nějakou myšlenku a \"zakotvení\" poděli.....takhle to jsou jen handlíři, bez cti v těle. Asi si doba žádá takové chameleony a plácali....ale já tedy ne. A Ráth byl opravdu jak na estrádě.....:-((

[153 juro, (Anka: 20.06.2007, 13:08:36 - x)
ODS mám za zlé, že to mediáně neumí. Ozve se jen, když jí někdo mlátí klackem po gebeni. Ona ta Paroubkova hlásání sice nemají s korektností nic společnho, ale je vidět a slyšet. ODS jako by nebyla, je jen premiér a ministři. To vnímám jako špatně.
Nelíbí se mi ani to, že jsem nikde nenašla srozumitelně vysvětlení reformy zdravotnictví, která bere lidi nejvíc. Nezdá se mi přijatelným, že kdo hledá, najde.
Zdá se mi ODS moc odevzdaná. Snad proto může Tlustý vystupovat, jak vystupuje. Nemyslím si, že by měla ODS nasadit dril, jaký je v ČSSD, ale víc by z ní měla být cítit konzistentnost. Vím o lidech, kteří myslí smrtelně, že dokončí svůj mandát a z politiky odejdou. U některých mne to mrzí moc, protože je to pro ODS prachmizerná vyhlídka. Pak nastoupí Burgemeistři, Bémové, Jančíkové a na ty už nebude mít ODS sílu. V tom už to lidi, jako jsi Ty, nezachrání, bude vás prťavá množina. Netroufám si tvrdit, že všechno je to v osobě předsedy, ale docela bych tomu věřila.

[154 Au parlement (dvd: 20.06.2007, 13:12:01 - x)
on y parle et ment

[155 Raku, už jsem si to vygůglil. (jura-p: 20.06.2007, 13:12:03 - x)
Byla to opravdu škola.
\"Ve vlaku cestovali žáci dvou školních tříd na výlet, policie zatím neví, zda byli zraněni. Podle informací Českého rozhlasu České Budějovice šlo o studenty Střední průmyslové školy z Tachova. Jejich učitel rozhlasu řekl, že nikomu z žáků se nic vážného nestalo, pouze jeden pedagog byl s podezřením na otřes mozku převezen do prachatické nemocnice.\"
A nejhezčí bylo to, že provoz nemusel být přerušen. Jako by tam byla nějaká vlaky zatížená magistrála.

[156 Juro, tojsem byl já, (Šumavák: 20.06.2007, 13:22:29 - x)
a z horka píši blbosti. Rakousko do podpisu nedokončil a nesmazal.....

[157 K těm gestům. (jura-p: 20.06.2007, 13:45:37 - x)
Byl jsem docela překvapen, že většina lidí neví to, že při přirozené gestikulaci gesto vždy předchází promluvu. On překlad myšlenky do promluvy nějakou dobu trvá. A je to známo divadelníkům a psychologům tak všeobecně, že se to vlastně ani neuvádí. Takže, když si někdo nacvičuje gesta k projevu, tak musí dbát na to, aby gesto bylo o pár desetin vteřiny před výrokem. Zkuste si to, zvedněte prst a řekněte třeba, \"A to jsem chtěl zdůraznit\", přesně ve chvíli, kdy se zdůrazňující prst zastaví. A Zkuste to říci a pak zvednout prst. Anebo zvednout prst, chvíli počkat, a pak teprve říci tu větu.
Když napřed mluvíte a pak táhnete gesto, jste zcela nepřesvědčiví a je to šmíra. Když gesto příliš předchází promluvu, působíte jako člověk, co má poruchu řeči nebo myšlení. Tedy jako blbec. Nebo jako nejistý, co čeká, až mu dají slovo, ač už ho má.
Skoro pravidelně mají přehnaná a nesouladná gesta kněží při kázání. Vypadá to, že je učí, že je výrazná gestikulace při kázání důležitá, ale už jim neřeknou, jak se to dělá.

[158 Anko, (František I.: 20.06.2007, 13:50:29 - Mail - x)
ODSka nikdy mediálně neuměla, a to ani za Klause. Nahrazovala si to cestováním po krajích českých a pouličními besedami. Navíc projevy jejich vedoucích představitelů jsou tak korektní, že by i vůl zaplakal. Když poté přijde populačník Paroubek, který jednou lží maskuje druhou, je těžké mu odporovat. Bohužel, propagandisté jsou většinou pozitivně lustrovaní, tedy pro ODSku nepřijatelní. O to raději se podílí na propagaci levice. Je to lehčí o to více, že se pravice nebrání, a skrytých fondů mají sockomouši bezpočet. Schválně si přečtěte, pokud vám to žaludek dovolí, některé články Vízka nebo Jelínka. Je dost zřetelné, kdy to psali oni a kdy jiní. Totéž platí o projevech např. Grebeníčka. Zmíněný pán, alespoň podle mého názoru, nijak nesline kompaktní mluvou obohacenou myšlenkami. Jura měl pravdu. Když nyní vystoupil, mělo to hlavu a patu. Bohužel. Což znamená jen jedno-nepsal si to sám. Naneštěstí ani Schwarcík, bývalý to televizní rebel, ani presidentův Jaklík (o tom se v Lidovkách tvrdí, že skočil na každou kravinu, kterou mu soudruzi nalíčili)se v tomto oboru moc ideálně neorientují (a ani by to nestihli). Dalíkovy spisky nemají k Jelínkovým tak daleko. Naštěstí píše málo. Těch několik dalších spřátelených novinářů to nezachrání.

[159 ptakopysku, na ty si zvykneš, (Dušan Neumann: 20.06.2007, 13:51:39 - x)
ale matka příroda je milosrdná. Já, když se ráno podívám do zrcadla, také bych se pustil v tramvaji sednout. Naštěstí do toho zrcadla vejrám bez brejlí, takže nutkání není tak úpěnlivé.
.... přestalo pršet, tornádo se u nás nekonelo, jen nějaké polámané stromy a u mne tradiční potok ve sklepě. Přemýšlím, neměl-li bych ho zahradit a a vysadit úhoře...

[160 Františku, (Anka: 20.06.2007, 13:57:10 - x)
to máš těžký. Jaskž takž schopný spolupracovníky ve sféře mediální prezentace si rozebrali ministři a v ODS zbyl snad jen ten Dalík. Beru to tak, že v této chvíli není ODS až tak podstatná a to mě krká strašně.

[161 Dušane, (ptakopysk: 20.06.2007, 14:07:53 - x)
nepotěšil jste mě :o) ale když už tady jdete tak okolo, měl bych na vás technický dotaz: Jedu, řekněme stotřicet, a pocítím nutkání zabrzit. Plynule zabrzdit, ne to zahaltovat s hořícíma gumama. A jak tak plynule brzdím, cca v osmdesáti se rozechvěje volant a přestane to asi tak v šedesáti. Něznájetě gospodin, v čom dělo?
Jediný co mě napadá, že mi před nedávnem měnili obložení, takže by moh být problém v kotoučích nezvyklých na nové destičky?

[162 To: Foundry (Petr Kunetka, zlocinec: 20.06.2007, 14:16:16 - Mail - x)
Tak, asi jako posledni - dekujeme za akci a bedrichovi za odvoz...

[163 ptakopysku - těžko jen tak hypoteticky (Dušan Neumann: 20.06.2007, 14:24:42 - x)
...co je to za vůz? Přední pohon? Jak široké gumy? Zkus prohodit přední a zadní kola - nejpravděpodobnější je nevyváženost pneumatik, zkřivený (vyhřátý) brzdový kotouč to může také dělat, ale cítil bys to ve volantu ještě tak do 40km...

[164 To. ptakopysk (Petr Kunetka, zlocinec: 20.06.2007, 14:24:01 - Mail - x)
Mne to delalo, kdyz jsem mel spatne vyvazene kola (stratilo se jedno takove to zavazicko). Pry to jeste dela, kdyz jsou nerovnomerne sjete gumy.
Ale, Dusan bude asi lepsi ;)

[165 Ty Rakušani jsou fakt chudáci, (Nika: 20.06.2007, 14:38:05 - odkaz - x)
řítí se na ně samé katastrofy, Temelín, a teď ještě jejich nejlepší vjedkyně prorokuje konec turistiky ... :-o

[166 Jo, Niko, (Rpu?: 20.06.2007, 14:51:27 - x)
ještě nám tu chyběj flagelanti. Mohli by zelený chodit krajem, každej v ruce důtky a mlátit se navzájem .... až do úplného vymlácení.
Problémem je nevzdělanost, takže nejen magorům snadno cokoli nakukat....

[167 Dušane, (ptakopysk: 20.06.2007, 15:02:00 - x)
Fiat Brava, přední náhon, gumy 175/65/14
je mi divný, že to blbne jenom při brždění, když jedu rychlostí ve výše uvedeném intervalu, tak je všechno OK. Ale každopádně můžu hópnout do servisu aby mi to převyvážili.

[168 skorostaříku, dík za info. (Rpu?: 20.06.2007, 15:03:12 - x)
Informací je všeobecně málo, v tom je ta potíž. A ona ministerská baba neječí, že policie cosi porušuje, ale že Ondra je \"mučen\". Takže si myslím, že v těch paragrafech by se měla vyznat ona a přiblblé ječení nemělo by být v její pracovní náplni. Pokud jsem pochopila, dotyčný tatínek jest podnikatelem a to nikoli chudým, zajisté právníkem disponujícím do té míry, že by dotyčný JUDr mohl rozsekat cajty na nudle - jenže asi nemůže, neb je všechno OK.
Tohle jsou jen chaotické výkřiky do prostoru - už tak zamořeného chaotama, magorama a podobnou verbeží....

[169 ptakopysku Fiat - když už (Dušan Neumann: 20.06.2007, 15:12:54 - x)
budeš v servisu, ať ti zkontrolují kulové čepy na spodním rameni (u 128 to byla jejich největší slabina)

[170 K silničnímu zákonu a \"utajeným\" bodům (Rpu?: 20.06.2007, 15:18:23 - odkaz - x)
...Pro zajímavost, v úplně prvním návrhu 411ky stálo, že body budou připisovány vždy bez ohledu na to, zda vina byla řidiči prokázána nebo ne. Z již udělených bodů byla dána možnost se ve správním řízení vyvinit. Tolik malá sonda do reálných myšlenkových pochodů českého úředníka a jeho vnímání pojmu presumpce neviny.....

To by se to korupčilo...:))

[171 Anko, (František I.: 20.06.2007, 15:24:04 - Mail - x)
Na druhé straně nejen díky oposmlouvě, ale také kvůli novinářům prohrála ODSka špidlovolby. Neustálý tlak na média, která uvěřejňovala stále rostoucí preference ODS a patřičné statě k tomuto problému, způsobily, že lidé se přestali obávat sockomoušů, měli výsledek za jasný a místo k volbám jeli na chaty a chaloupky. Za to jsme sice draho zaplatili, ale nemyslím, že jsme se dost poučili. Tato relativně děsuplná vláda nejspíše vydrží do konce, add.1) zatím nic tak hodně hloupého neudělala (díky Čunkovi, na kterého se soustředila jako na nejsnadnější terč veškerá nevůle, na ní doposavaď nevylezli žádní kostlivci), add. 2)vládnutí se jí líbí, add. 3 Topolánek je daleko komunikativnější než Klaus a mezi hochy u moci vzniklo něco, co by se dalo nazvat s hodně velkou rezervou jako přátelství. Kamarádi se likvidují teprve tehdy, když to stojí za to (kvůli ženské nebo kvůli prachům). Protože každý má svoji kasičku, a ten relativně nejsilnější ji předal relativně nejslabšímu, je relativně klid. Nevím, jak pan Pohanka, ale pan Melčák, jako myslící člověk(majitel několika vynálezů a zlepšovacích návrhů ani jiný být nemůže), nejspíše pochopil, že i ODS jsou víceméně sociální demokraté, byť Blairova střihu. A hlavně nemají mezi sebou diktárora fürerova či Maova střihu.

[172 Niko, (jura-p: 20.06.2007, 15:41:38 - x)
ta nejlepší vědkyně, to byla cena diváků nebo novinářská?

[173 Juro, na tom se přeci usnesli při plenárním zasedáni.... (Jirka původní: 20.06.2007, 15:55:23 - x)
prostě to ostatní vědci odhlasovali.....jako by si to neznal :-))))

[174 doporučuji článek poslankyně Hybáškové na NP (Dušan Neumann: 20.06.2007, 16:10:21 - x)
konzistentnější soubor argumentů proti současnému směřování EU - byť nechtěně sepsaný - jsem už dlouho nečetl...

[175 Juro, (Nika: 20.06.2007, 16:18:14 - odkaz - x)
to by mě taky zajímalo, leč novinářstvo praví nejlepší, tak nejlepší...

[176 Dušane, (Nika: 20.06.2007, 16:23:06 - x)
myslíte Hybáškovou brát jako toho Parkinsonovo proslulého muže (tedy v jejím případě ženu), co nemá nikdy pravdu ? :-))

[177 jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 20.06.2007, 16:36:38 - Mail - x)
Nechcete si v senatu volit nejvetsiho senatora? ;)

[178 Niko, ten odkaz a následující odkazy na aktuálně jsou úžasné (Dušan Neumann: 20.06.2007, 16:42:49 - x)
jen si ještě nejsem jist zda přemnožení katastrofistů bude mít na společnost stejně zhoubný vliv jako ekologické přemnožení právníků v USA

[179 Blbost nezná hranic (Honza ze Žižkova: 20.06.2007, 16:54:58 - Mail - odkaz - x)
Angličani zatrhli reklamu na vajíčka.
Jako důsledek ji odvysílaly všechny televize jako zpravodajský materiál.
Hajhou

[180 Niko, (Pavel Kořenský: 20.06.2007, 16:55:12 - Mail - x)
ten článek o věštění té rakouské vědátorky je fajn. A ještě veselejší jsou některé reakce čtenářů.

Například \"No to je teda pravda jak Brno!!! Konečně to někdo z vědců vypálil nahlas, teď už by to jenom chtělo, aby si to každej přečetl a zapřemýšlel! Ale nějak se to jistě dá zmírnit, a to ekologičtějším chováním. To je bez freonu, bez popílků z elektráren na černé uhlí, bez výfukových olovnatých plynů, bez plastů...\" mně pobavilo nemálo.

[181 Petře, není třeba. (jura-p: 20.06.2007, 17:11:57 - x)
Jednak se to dá změřit na centimetry a pokud jde o osobnost, tak to taky není třeba složitě zjišťovát. Jsem to já. Akorát jsem si všiml, že si totéž myslí každý senátor. Ne o mně, ale o sobě. Nechápu, kde ti lidi na to chodí.

[182 Dušane, normálka. (Rpu?: 20.06.2007, 17:24:34 - x)
Vždycky, když si v historii lidstvo nevědělo rady samo se sebou, nastoupily vize o konci světa. Teď zrovna si nevíme rady s machometánama....
Třeba Krejčíř rozdá majetek a vstoupí do kláštera...:))

[183 Honzo, (Rpu?: 20.06.2007, 17:36:07 - x)
je zacela zřejmé, že auředlnictvo již nadobro vyčerpalo svůj tvůrčí potenciál a budí se ráno s jedinou myšlenkou - \"tak co bych ještě zakázal\"....:))

[184 Honzo, a co teprve ten problém jaký mají v Indii (Dušan Neumann: 20.06.2007, 17:39:06 - odkaz - x)

[185 Vize o konci světa nikdy lidstvo neopustily (doxa: 20.06.2007, 18:27:15 - x)

[186 prosím, všechny přítomné o pozornost... (Jirka původní: 20.06.2007, 18:32:31 - x)
potřebovali bychom v klidu očesat zbytek třešní a tak bych Vás moc prosil o zahájení tanců na přivolání deště, .....stačí duševně, aby si nemysleli třeba v MHD, nebo ještě v práci, že je na Vás moc teplo. Zatím to celkem ujde, ale obloha se , dle otce moc mračí.......stejně tak krupobití není moc dobré pro ostaní sklízené komodity.....děkuji.....konec hlášení

[187 proboha....nechte toho mezi Mostem a Louny.... (Jirka původní: 20.06.2007, 18:34:04 - x)
to neeee....Skimici....neeee

[188 Tak jsem byl 2,5hodiny (Šumavák: 20.06.2007, 18:42:43 - x)
koňovat, a v tom horku je to k pos.rání.Much černo,ovádi jak vzteklí a k tomu lítaj takový asi 3cm velký upíři, že je to o strach!
V údolí Dunaje se sbírá na pořádnou buřinu. Na naší straně je ještě jasno......

Taky říkaj doktoři, že při 32 ve stínu mají být srdcaři opatrní.Tak to pivo z lednišky opatrně upíjím, abych se nenachladl..... když už mě do teď netrefilo!

[189 V kauze Kuřim 3 obviněná \"Nancy\" Bašová. (Rpu?: 20.06.2007, 18:48:52 - odkaz - x)

[190 Šumaváku - jaký upíři? (Rpu?: 20.06.2007, 18:50:22 - x)

[191 Niko, omlouvá Vás neznalost.... (Šumavák: 20.06.2007, 19:11:36 - x)
Familie Kromp, provozuje tzv. Rizikoinstitut a jejich výsledky a předpovědi jsou stejně kvalitní, jako když STEM hodnotí volební preference.
Pan Kromp je rakouský \"expert\" na nebezpečí výbuchu jaderných elektráren a o výsledcích výzkumu objednaného Temelíngegnery nediskutuje!Jednou dokonce ve Vídni odmítl účast na jednání k Temelínu, jehož se zúčastnili čeští inženýři a vyjádřením, že by mu ujel vlak a nedostal se domů.Utekl odtud jako malej kluk !!

A vsadil bych se , že tento výzkum dělala paní Krompová-Kolbová na objednávku turistických svazů..... Ony se potom budou snáze žádat peníze z EU!

[192 Rputi, takovej nějakej (Šumavák: 20.06.2007, 19:19:53 - x)
Ovád jihočeskej, varieta Temelini. Vypadá to jako ovád, ale ca 2,5-3 cm, bručí to jako B-52 a je to šíleně krvežíznivý.....

[193 sem tam zapomněl \"Forschung\" (Šumavák: 20.06.2007, 19:24:07 - x)
Risikoforschungsinstitut!!
Výstupy jsou slavné. Jeden z nich třeba byl jak díky chladícím věžím v Temelíně, bude v celém Jč.neuvěřitelné sucho, protože ty věže tu vzdušnou vlhkost \"odsají\".
Výzkum objednával kdo??
Správně: Jihočeské matky.
A Netík se na tom přiživoval....

[194 Šumaváku, (Nika: 20.06.2007, 19:52:16 - odkaz - x)
se vám divím... Nejlepší vjedkyně a vy takhle... ;-)) V tomto oboru sice přiznávám vámi odhalenou neznalost, ale všimněte si, že mě v souvislosti s touto dámou ten Temelín napadl sám od sebe, hned v tom prvním vstupu, přestože v tom úžasném článečku o něm nebylo ani slovo... :-))

And now something completely different: Paroubek nám opět slavně zvítězil, tentokrát morálně :
Paroubek nepokládá výsledek hlasování za prohru. \"Já jsem věděl, do čeho jdu, takže když jde o morálku a politickou kulturu, tak určitě nejde o prohru. Naopak, já si myslím, že jde o morální vítězství,\" řekl novinářům.

[195 Šumaváku, (jura-p: 20.06.2007, 20:04:17 - x)
ale mimo té prognozy, že věže odsají vlhko, byla druhá opačného smyslu, že při chlazení těch dvanácti gigawatů tepla se odpaří tolik vody, že Budějovická pánev bude mít ještě méně slunečných dnů a bude zde vlhko a zima. Pod mrakama. Měření těch zhruba šesti gigawatů už hřejících, když jedou oba bloky ukazuje, že vliv na lokalní klíma je nepatrný a na počasí v Budějovické pánvi jako celku žádný.
Ale třeba se prognozy stejné katastrofické síly opačného smyslu navzájem ruší. Třeba byla každá správně a teprve dohromady se udělalo to nic. Akorát Netík se jistě pokusil dohodnout dotace za sucho a dotace za vlhkou zimu. Aspoň někdo za ty zemědělce bojuje.

[196 No jo, Niko - zase je druhej (Rpu?: 20.06.2007, 20:08:10 - x)
Paroubek vítězí za všech okolností ať je na jakémkoli místě...:)))

[197 Mrken Sie, bitte (dvd: 20.06.2007, 20:15:21 - odkaz - x)

[198 sakra....to abych se přesunul pod střechu (Jirka původní: 20.06.2007, 20:18:54 - x)
to aby mne nezasáhla buď mořská vlna, nebo vlna imigrační....

děkuji všem kdo si zatancovali tanec pro přivolání deště....zatím vše šlo jinudy. Prosím vydržte to tak do října...děkuji

[199 No Juro, a doopravdy to funguje tak, (Šumavák: 20.06.2007, 20:21:22 - x)
že mezoklima budějcké pánve je nedotčeno, vystoupanou páru odnesou vzdušné proudy směrem na Linec, tak jako veškerý radioaktivní prach vzniklý při výbuchu Temelína, ovšem, na rozdíl od toho prachu se o šumavské kopce zadrhne,zkondenzuje a zase tu spadne. Tím se doplní voda ve Vltavě, kterou opět Temelín odpaří.
Čímž je prokázán pozitivní vliv Temelína na životní prostředí (zvl.moje!) zejména v oblasti zadržování vody v oblasti.Voda zbytečně neodtéká z území republiky někam do Hamburku a navíc se při tom vyrábí elektrický proud.

Takže Temelín je vlastně vodní elektrárna.....

[200 DVD, te \"žebřík\" (Šumavák: 20.06.2007, 20:30:30 - x)
von d.Inst. f.Risikoforschung dostává na svůj rodinný podnik peníze od rak.vlády.
Co si vláda objedná, to dostane.
A Kromp dostane další klofáky.
S nějakým nezávislým výzkumem se zbytečně nezdržují.....

[201 takjsem se radoval, že jsem ten včerejšek přečkal bez úhony, (Dušan Neumann: 20.06.2007, 20:32:22 - x)
ale není tomu tak, Na střeše chybí krytina a mám urvanej okap....Jdu se přivázat ke komínu s kýblem asfaltového lepidla ...
pak budou muset nastoupit myčky a myči (myči od pasu dolů, abych parafrázoval klasika)

[202 a co tak poslat nějaký ten deštík na dálný východ republiky? Ha? (Dana: 20.06.2007, 20:32:34 - x)
To vy si raději pořídíte přívalové deště, než byste se podělili! :-)

[203 A ta meteoroložka Helga, (Šumavák: 20.06.2007, 20:34:05 - x)
je doktorkou filosofie a vyučuje na hnojárně ve Vídni meteorologii.
Zlatej Metelka..... :-))

[204 no, Šumaváku, (Dana: 20.06.2007, 20:37:32 - x)
nebylo ono někde psáno, že Temelín patří mezi obnovitelné zdroje? Nebo tak nějak?

[205 dvd - tak to je jasný...:))) (Rpu?: 20.06.2007, 20:38:27 - x)
Na tom se dá něco trhnout.....Ovšem má to zásadní vadu - neměla říkat, že se už se nedá nic dělat ...leda by snad chtěla založit tu církev.....

[206 No, ale pak se to u vás na kopci mění na to (jura-p: 20.06.2007, 20:45:06 - x)
Místy, co tam bývá ten déšť. Jak říkají Místy - déšť.

[207 Dano, a to je ještě cestou ta Vysočina. (jura-p: 20.06.2007, 20:50:01 - x)
Naštěstí od nás to tak často nefouká. Já bych řekl, že ten váš příděl berou spíš v severních a východních Čechách. K nám to chodí někde přes ten budoucí radar. Aspoň ty mraky budou prokleplý spojencem.

[208 Já taky nechci déšť!!! (Foundryman: 20.06.2007, 20:52:58 - Mail - x)
Dano, uháněj zapálit svíčky nebo něco podnikni, ať prší u Tebe. Já jedu v pátek do Vraného nad Vltavou na motorkářskou akci a déšť bych považoval za něco jako morovou ránu. Alespoň do neděle ať to sucho vydrží.

[209 Foundry, (Rpu?: 20.06.2007, 20:59:42 - x)
od zítřka až do víkendu mají panovat bouřky, slejváky a kroupy. V neděli se má ochladit a příští týden teploty jen kolem 20°.

Juro - to je omyl. K nám to počasí chodí z Němec. To, co je dneska nad Augsburgem bude za 3 dny u nás na jihu.

[210 Dano, všechny svoje magické síly upírám dvěma směry. (jura-p: 20.06.2007, 21:02:56 - x)
Aby na Severu nepršelo a na východě pršelo. Ale jsem začátečník. A musel jsem přitom ještě řídit. No, nakonec nejsem na to sám. Ale za dvě hoďky se člověk moc nenaučí.

Ptakopysku, mě ausgerechnet to samé dělala nějaká povolená stabilizační tyčka. V servisu to měli opravené za pět minut a zadarmo. Ale to je asi závislé na typu auta a na tom, jak je umístěná a je-li tam taký bazmek. Při záběru se jako namáčkla a usadila a při brzdění uvolňovala a dovolovala to flatrování kola. Aspoň to mi řekli a po jejich zákroku to přestalo. Já taky myslel na čep nebo na ložisko a tak.

[211 juro-p, to skutečně záleží na konstrukci nápravy (Dušan Neumann: 20.06.2007, 21:12:03 - x)
Fitay mají jednoduché kované rameno s dírou uprostřed, kde je v silentbloku zakotvena vzpěra reakce. Když je to vyčvachtané tam, tak auto má tendenci při akceleraci táhnout jedním směrem a při decelaraci zase na na druhou stranu....ale pokud se brzdí na rovném povrchu tak vektorový součet tlaků většinou (tady si dělám alibi) nedovolí kmitání...
...na rozpálení střeše jsem vydržel čtvrt hodiny ... navíc jsem zjistil, že bouřka odněkud vyhnala velké černé mravence a ti se mi drze promenují okolo počítače ...

[212 Vzpomínám z prologu Knoflíkové války (doxa: 20.06.2007, 21:14:30 - Mail - x)
Jak proti sobě šla dvě procesí z obou (později znepřátelených) vesnic, jedni prosili za déšť a druzí za sucho, a při vzájemném setkání se zbožní poutníci do krve porvali...

[213 hmm...a víte, že jsem dnes zrovna uvažovala (Dana: 20.06.2007, 21:14:47 - x)
jestli se nepustit do nějaké magie či kouzel, zaříkávání, přivolávání deště, nebo aspoň obchodníka s danou komoditou? A to jsem se, prosím, včera ve čtvrt na deset večer ze zoufalství pustila do mytí oken??? A bylo mi to platné jako.....
Tak já zde prohlašuji, že bych od zítřka - a třeba i od dnešní noci - klidně brala déšť místo míst, kde si přejete, aby nepršelo....
A to mi právě venku spustili koncert sousedovic pávi a Fido jim zas do toho vyje! Ach jo....
A to jsem se ještě nepustila do mediální politiky ODS a vůbec vystupování a jednání členů...

[214 Dušeane, jestli mají červené šátky s puntíky (Jirka původní: 20.06.2007, 21:15:11 - x)
tak by mohli pomoct se střechou.....S auty bohužel nemohu sloužit. Nejsem asi typický automobilsta....

[215 si to po sobě nepřečtu a fuj, omlouvám se... (Jirka původní: 20.06.2007, 21:17:22 - x)

[216 Raději ať (Pavel Kořenský: 20.06.2007, 21:25:12 - Mail - x)
neprší. Alespoň do soboty. V pátek totiž mladá pořádá oslavu narozenin pro spolužáky a celkem dost by se mi hodilo, aby nepršelo a oslava se odehrála na zahradě.
Pokud by pršelo a mělo by se to odehrávat v bytě, tak mně asi zavřou za hromadnou vraždu, protože sedm nebo osm malých dětí pohromadě v uzavřeném prostoru je k nevydržení.

[217 Dušane, ono to taky dělalo jen při přibrždění. (jura-p: 20.06.2007, 21:36:07 - x)
Když se brzda zašlápla, tak tomu ty čelisti nedovolily kmitat. A ten mechanik říkal, že je to tím, že brzda není přesně v ose kola a pak se to jakoby momentem rozklepalo a klepalo to mezi těmi jen přivřenými čelistmi. Protivný pocit. Ale já o tom nic nevím. Já se pod auto nedívám. Kde jsou ty doby, co jsem dělal na stodvacítce skoro všechno. Já si pamatuju, jak jsme si připadali jakoby zkušení, když jsme slyšeli, že Američanům mechanici říkají, pane, tu hauptnu nad motorem nikdy neotvírejte. A dneska do toho taky liju jen olej, když si o něj napíše a vodu, když neostřikuje. Jinak tu hauptnu taky nezvedám.

[218 Kdy mám jet na servis si taky napíše. (jura-p: 20.06.2007, 21:39:25 - x)
A všecko si pamatuje. Dokonce i to, že jednou nechtělo rádio vyplivnout cédéčko. Všechno si to auto pamatuje a práskne to mechanikovi.

[219 Jo to znám....to je nemoc těch moderních aut... (Jirka původní: 20.06.2007, 21:45:35 - x)
u jednoho co mám netuším jak se zvedá, bez legrace. Vlastně se nezvedá , ale přesouvá za auto celý zadní díl na takových pístech. A u toho německého bych se v tom nevyznal vůbec....ale kolo vyměním bez problémů , sice ne jako ve formuli, ale jen o pár minut déle.

[220 Rputi, (Foundryman: 20.06.2007, 22:05:30 - Mail - x)
já ty předpovědi čtu. Uklidňuje mě, že to samé hlásili na minulý víkend, proto jsem jel do Bílovic autem a ne na mašině. No a nakonec ani nekáplo. Třeba se to zase odtlačí na po neděli :-)

[221 Foundry - jak to, že nekáplo - v 5,30 byl docela slušnej slejvák (Rpu?: 20.06.2007, 22:20:56 - x)
a pak následovalo ještě nekolik přeháněk....

[222 Myslím, že je pomalu čas (Šumavák: 20.06.2007, 22:36:19 - x)
Ptakopyskovi prozradit, co znamená zkratka FIAT .....

[223 v angličtině je to : (Dušan Neumann: 20.06.2007, 22:39:09 - x)
Fix It Again Tony

[224 FIAT (doxa: 20.06.2007, 23:02:58 - Mail - x)
Není to Fabbrica Italiana d´automobili Torino???
Ale v dějinách automobilismu jsem naprostý laik, to mne jen tak logicky napadlo.

[225 Rputi, (Foundryman: 20.06.2007, 23:03:09 - Mail - x)
to jsem zaspal :-)

[226 Já znám zkratku (Foundryman: 20.06.2007, 23:05:56 - Mail - x)
OPEL, ale Fiat (krom oficiální a anglické) jsem ještě neslyšel.

[227 (doxa: 20.06.2007, 23:08:04 - Mail - x)
Tuším, že i Alfa Romeo je obdobná zkratka

[228 Fehrehaft In Allen Teilen ! (Šumavák: 20.06.2007, 23:11:21 - x)
tedy: Ve všech dílech chybný!

:-)))

[229 OPEL ??? (doxa: 20.06.2007, 23:12:52 - Mail - x)
Vygoogloval jsem tento německo-anglický výklad
Opel: Ohne Power, ewig letzter.

[230 Fehlerhaft !!! ani to chybný už (Šumavák: 20.06.2007, 23:13:01 - x)
neumím správně napsat !

[231 Opel je: (Šumavák: 20.06.2007, 23:15:21 - x)
Offensichtlich Prolet Oder Landwirt.

popis cílové skupiny :-))))

[232 OPEL (doxa: 20.06.2007, 23:17:11 - Mail - odkaz - x)
A tady jich je nejmíň 20



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: