Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 28.06.2007

EVROPA: ústava neprošla

dveřmi, přichází oknem !

poslal: Tomáš Haas

 


 

Reformní smlouva?

To je pracovní název dokumentu, který je produktem bruselského evropského summitu.

Takto dokument hodnotí Mirek Topolánek, premiér a předseda ODS, který ještě 21.06.2007
vydal tiskové prohlášení, v němž řekl:

"Veto jsme připraveni použít ve dvou případech. Za prvé, pokud by se někdo chtěl vracet k dokumentu, který by nesl ústavní a kvazistátní prvky a nebyl by tedy standardně novelizovanou smlouvou. A za druhé, pokud by se během jednání ukázalo, že budou jednotlivým státům umožněny exkluzivní, trvalé výjimky, neboli tzv. opt outs z unijních politik. Jsme toho názoru, že možnost získávat trvalé výjimky mají mít buď všichni, nebo nikdo."

"Evropská rada skončila úspěchem. Česká republika patří mezi země, které k němu výrazným způsobem přispěly. Nehráli jsem pasivní roli, jako hrály minulé vlády a jednání o institucionální reformě EU a jeho výsledky jsme aktivně, konstruktivně a pozitivně ovlivnili."

Se stejným nadšením hodnotí výstup z bruselského summitu Výkonná rada ODS. Vysvětluje proč:
"VR na výsledku za průlomové považuje:
- úplné opuštění konceptu tzv. euroústavy včetně symbolů
- zachování stávajícího systému hlasování v Radě a principů mezivládní spolupráce v zahraniční a bezpečnostní politice
- posílení kontrolní role národních parlamentů
- umožnění zpětného přenosu kompetencí na úroveň národních států (oboustranná flexibilita)
VR považuje výsledek jednání za zásadní bod obratu směrem od konceptu budování evropského superstátu a evropského federalismu."

Tedy úspěch. Zásadní bod obratu. Dokonce i český tisk evropskou iniciativu naší vlády ocenil:
"Česká vláda se předvedla jako aktivní a konstruktivní hráč, a pokud tak bude chtít být brána i nadále, musí tuhle linii udržet. Nebude to mít lehké."
Tedy pochvala i od Kateřiny Šafaříkové, stálé zpravodajky LN v Bruselu. I když paní Šafaříková, aby ta chvála nebyla tak nevyvážená, přidává:

"Začněme přiznáním, že úspěch schůzky z hlediska čistě českých požadavků byl předem zaručen, takže tady vláda nemusela předvádět bojové umění. Sbohem euroústavě, vymazání symbolů unie či Prahou prosazovaná obousměrná flexibilita — možnost návratu kompetencí z unijního pole národním úřadům -, to vše se vyjednalo ještě před začátkem summitu."

Nevím, kdo to ještě před začátkem summitu vyjednal. Možná to ví Jan Zahradil, který v roli šerpy cestoval mezi Prahou, Bruselem a Berlínem tak často, že mu asi nezbyl čas nás informovat o tom předjednaném vítězství. Asi neinformoval ani Mirka Topolánka, který, netuše že už vyhrál, vyrazil do Bruselu vyzbrojen odhodláním použít veta a sděloval nám, kudy vlak nejede. Ještě že to tak dopadlo, zvítězili jsme a už dokonce ani nejsme potížisté, jsme positivní, jsme v hlavním proudu a evropští leadři respektují a oceňují naší pevnost, naše diplomatické schopnosti a naši odhodlanost.

Nejznámější evropští federalisté a nejhlasitější příznivci Evropské ústavy asi roní slzy a lomí rukama. Díky aktivní roli české reprezentace se jejich sen o Evropském federálním superstátu, jehož nutným předokladem bylo přijetí Ústavy pro Evropu rozplynul jako... jako prostě rozplynul.

Podívejme se, co tomu neštěstí říká třeba takový Jo Leinen, známý federalista a bojovník za Ústavu, sociální demokrat a předseda Ústavního výboru.:
"Obhájili jsme podstatu Ústavy..."
Oops... Chybička se vloudila...
Raději se zeptáme Johannese Voggenhubera, zeleného místopředsedy stejného Ústavního výboru a stejně nadšeného federalisty:
"Naše politická unie má konečně Ústavu..." a "výsledkem tohoto summitu je ústavní politický celek..."
Jenže pánové Leinen a Voggenhuber nejsou pro nás nejlepšími referencemi. Nikdy si nejsme jisti, s čím přijdou, zvláště pan Leinen někdy ujede a víme už, že když se dá do řečnění, nezná míru a někdy mluví z cesty.

Reprezentativnější bude asi názor nějakého skutečně respektovaného politika.

Například předseda zahraničního výboru Evropského parlamentu, pan Saryusz je s výsledkem spokojen:
"Přes všechny kompromisy byla podstata navržené Ústavy pro Evropu zachována."

Jeho pocity sdílí, téměř stejnými slovy, i sám předseda Evropského parlamentu, Hans-Gert Pöttering:
"Podstata evropské Ústavy zůstala."

Tolik evropští politici. A co státníci?

Jose Zapatero, španělský premiér: "Většina Evropské ústavy je obsažena v nové smlouvě."

Irský premiér Bertie Ahern tu většinu odhaduje na 90 procent.

A dokonce i samotné Angele Merkelové, unavené dlouhým a obtížným jednáním po summitu uklouzlo:
"Zásadní části Ústavy se podařilo udržet."

Žádný pláč a skřípění zubů mezi stoupenci evropské ústavy.

Komentátor Financial Times Gideon Rachman popisuje víkendové jednání takto:
"Evropští státníci začali pracovat s textem ústavní smlouvy. Potom, po dlouhé hodiny, přidávali nekonečné množství poznámek pod čarou, odkazů, protokolů, "vyjasnění", která se stala důležitějšími než původní text."

"Výsledek," napsal, "je téměř nemožné číst, tím méně mu rozumět. A je to úmyslné. Mnoho se stalo na tomto summitu. Ale pravděpodobně nejdůležitější je to, že se Evropská unie s konečnou platností vzdala myšlenky, že chce, aby obyčejní Evropané chápali, co se děje."

Nikdy bych nevěřil, že to jednou budu muset říci, ale Jo Leinen nelhal. Má pravdu, Ústava je zpět. Když to nešlo dveřmi, vrátila se oknem.

A abych nevynechal jiného významného evropského státníka, Jiří Paroubek oznámil, že i česká sociální demokracie podporuje a vítá výsledky bruselského summitu. Jen se mu nelíbí, že si jeho výsledky přisvojuje ODS a Mirek Topolánek.

A nikdy bych nevěřil, že to jednou budu muset říci, ale i Jiří Paroubek má tentokrát pravdu. Mně se to také nelíbí. Nelíbí se mi výsledek bruselského summitu a nelíbí se mi, že se ODS a Mirek Topolánek k výsledkům tak hrdě hlásí.

Já se v hodnocení summitu připojuji k těm (a po několika hodinách strávených nad evropským tiskem mohu oprávněně říci, že jih není málo), kdo považují tento evropský summit za podvod na evropských občanech, za podloudné vzkříšení Ústavní smlouvy zbavené symbolů.

Co říká šťastný irský premiér Ahern v rozhovoru ve včerejších Irish Times?

"Záleželo nám víc na ochraně podstaty ústavy, a čím víc se debata točila kolem vlajky a symbolismu a Beethovena a vším tím, tím jsme byli spokojenější..."

"Nikdy se nepřestanu divit, co může některé lidi uspokojit..."

"Bylo fascinující tam sedět a slyšet, jak se vše může změnit odstraněním symbolů. Vyhodili jsme Beethovena, vyhodili jsme vlajku a vyhodili jsme článek 8. Nemyslím, že na tom záleží. Ale když je to pro ně tak důlezité, je to z ústavy venku..."


Nová smlouva není nic jiného než přepis Ústavní smlouvy s malými změnami. Kde byli naši "šerpové", jak to, že Jan Zahradil nekřičel, proč nebyl nikdo informován o tom, co se připravuje? Ten dokument obsahuje tolik detailů, tolik složitých, a přesto přesných odkazů, že nevěřím, že je to práce několika posledních dnů.

Ta smlouva vlastně vrací vše, co obsahoval návrh Ústavní smlouvy pro Evropu, s malými odchylkami a malinko změněnou dikcí. Mluvilo se o "minimální smlouvě", o nějakém krátkém dokumentu. Ale v tom krátkém dokumentu jsou desítky odkazů na text Ústavní smlouvy, dokonce s přesnými čísly odstavců. A vlastní text je jen souhrnem malých odchylek od textu Ústavní smlouvy. Není to vůbec nový dokument! Dokonce se to v textu přiznává:

5. Článek 1 reformní smlouvy bude obsahovat změny stávající Smlouvy o EU.
Není-li v tomto mandátu uvedeno jinak, zůstává znění stávající Smlouvy beze změn.


A v mandátu to je. Udělali to tak šikovně, že veřejnost vůbec netuší, že ta nová smlouva v sobě obsahuje celou starou Ústavní smlouvu!

4. Pokud jde o obsah změn stávajících Smluv, nové prvky vyplývající z mezivládní konference z roku 2004 budou začleněny do Smlouvy o EU a Smlouvy o fungování Unie, jak je uvedeno v tomto mandátu. Úpravy těchto nových prvků provedené na základě konzultací s členskými státy uskutečněných v průběhu uplynulých 6 měsíců jsou jasně uvedeny níže. Týkají se zejména příslušných pravomocí EU a členských států a jejich vymezení, zvláštní povahy společné zahraniční a bezpečnostní politiky, posílené úlohy vnitrostátních parlamentů, postavení Listiny základních práv a mechanismu v oblasti policejní a justiční spolupráce v trestních věcech, který členským státům umožní pokračovat v další práci na určitém aktu, zatímco jiným umožní neúčastnit se.

Touto metodou bych dokázal napsat zcela "novou a krátkou" Ústavu České republiky o dvou větách, která by zněly:

"Funkce ministra zahraničních věcí se tímto ruší, a zavádí se nová funkce Šéfa diplomacie se stejnými pravomocemi. Stávající Ústava České republiky je po zapracování této změny začleněna do této Nové Ústavy."

Ano, je to podvod. Starý návrh byl alespoň dost dlouho přístupný pro diskusi, i když se jí tehdejší vláda vyhýbala. Každý měl, pokud uměl číst, i když jen malou, tak přece šanci se k tomu vyslovit. Tato vláda nám tu šanci nedala.

Nechci slyšet slova o "vítězství a úspěchu". Co bych chtěl od této vlády slyšet nyní, je:

"Tento dokument je výstupem z jednání o základním pracovním materiálu pro novou reformní evropskou smlouvu. Obsahuje téměř celou Ústavní smlouvu. Jaká bude forma konečné smlouvy bude záležet na výsledcích obtížných jednání, do kterých vstupujeme bez siláckých deklarací, bez předstírání, že už jsme vyhráli nebo obhájili vše, co jsme pro zájmy našich občanů a naší země vyhrát a obhájit chtěli. Bude to těžké, bude to stát mnoho úsilí, mnoho kompromisů a mnoho času. Budeme pro vás dělat vše, co bude možné, budeme pro vás chtít dosáhnout, co bude realisticky dosažitelné. A budeme s vámi hrát na rovinu a budeme vás informovat jak jen to bude možné přesně a pravdivě."

Tomáš Haas

a zde je překlad ZÁVĚREČNÉHO DOKUMENTU ze summitu EU 22.-24.6.2007

 

 

 

 





Komentáře

[1 Týýýýjo, Tomáši - (Loki_F: 28.06.2007, 03:12:40 - x)
poslové české diplomacie kmitali jak sodík v lavóru, čeští státníci se nadýmali nově nabytou moudrostí a EUro státnickými postoji - a Ty je, příliš detailním pohledem, tu necháš stát - jedny jako druhé -
posly jako osly,
státníky jako maníky (wixxer) se zdáním, že drží holuba v hrsti, zatímco tento je na střeše, v hrsti jen ptačí chřipkou postižený vyhublý vrabeček...
To od Tebe není hezké!
};D))))

[2 Protoze jsem se vcera (Lunka: 28.06.2007, 04:11:48 - x)
znacne telegraficky-expresivne ( = nastvane, omlouvam se ) vyjadrila, jen dodatek: slusny vykon zastupcu Cechu v zahrivacim, symbolickem kole jsem pochvalila. A soucasne upozornila - Evropa se hybe, jak politici, tak narody - mnozi s momentalni EU nespokojeni obcane. Mnozi si libuji, z ruznych duvodu, ale rozhodne ne vsichni jsou spokojeni s pripravenymi texty.

Obtizna vyjednavani ( i mnoha odborniku ) teprve zacinaji !!
Foundryman me uvahy spravne pochopil - a podporil i moji nadeji. Ze je stale jeste mozne utvorit alianci z rozumnych evropskych politiku a odborniku , z lidi, kteri neschvali a neodkyvaji kazdy sunt a zmetek, ktery jim profesionalni Eurohujeri ke schvaleni predlozi - nebo dokonce budou chtit vnutit.

Proto posledni odstavec pana Haase plne podepisuji.

Teprve ted zacne bitva o to skutecne podstatne - a zodpovedni lide v mnoha statech zacnou intensivne pracovat. Meli bychom ty nase pro tu znacne nezazivnou, umornou praci motivovat a povzbuzovat ,
nebo ne ? :-)

[3 obávám se, že pan Topolánek je skutečně nedovtipa (Dušan Neumann: 28.06.2007, 06:00:41 - x)
Promarnil jedinečnou příležitost uštědřit coup de grace vlastní eunijní zbraní, nekompromisním odmítnutím anglických požadavků výjímek, neoť tyto porušují prinicpy rovnosti a jednoty, jež si EU vyšila na prapor. Britové z požadavk\" pro všechny, ve skutečnosti znamenající žádoucí krok k decentralizaci, nebo nic a hupky nazpět k rýsovacímu prknu. Jsem si jist, že tento manévr by získal docela slušnou podporu a nejapné ústavování by razantně zabrzdil....ale bohužel tam neposlali mne..

[4 zatracenej word, zase mi místo uvozovek ukrad větu... (Dušan Neumann: 28.06.2007, 06:08:56 - x)
Promarnil jedinečnou příležitost uštědřit coup de grace vlastní eunijní zbraní, nekompromisním odmítnutím anglických požadavků výjímek, neboť tyto porušují prinicpy rovnosti a jednoty, jež si EU vyšila na prapor. Britové z požadavků výjímek nemohou ustoupit, znamenalo by to pro ně další krok k propasti, takže buď výjimky pro všechny, ve skutečnosti znamenající žádoucí krok k decentralizaci, nebo nic a hupky nazpět k rýsovacímu prknu s plány evropské koncepce. Jsem si jist, že tento manévr by získal docela slušnou podporu a nejapné ústavování by razantně zabrzdil....ale bohužel tam neposlali mne..

[5 pane Haasi (skimic: 28.06.2007, 06:22:40 - x)
... to je opravdu záslužné shrnutí a uvedení onoho překladu je neméně cenné. Nedomnívám se ovšem na rozdíl od Lunky, že je Topolánkovi možno v této věci jakkoliv důvěřovat či doufat alespoň v pravdivé referování. Horší je, že po prohlášení VR to už neočekávám ani od ODS.
Kdysi, ale to už je opravdu dávno, skoro dvě desítky let jsem se podivoval, že jedna nadnárodní skupina používala tenkrát nám neznámý termín pro cluster určitých zemí. Charlemagne. V dějepisu jsem nedával pozor a trklo mi tedy až při vzpomínce na laškování s latinou. No ano - Carolus Magnus. Tato skupina zemí byla pojmenována po sjednotiteli, zakladateli moderních dějin Francie a Německa, otci Evropy, jak se někdy říká. Vývojová spirála pokračuje. Nic až zas tak nového. Latentní děje občas vyvřou až na povrch. Z druhé strany raději s ním než s Avary. Jenže ono to nkdy nebylo plně \"s\". Byla to pořád jaksi trochu jiná kategorie. Proto si někdy zoufám, jestli ti Eurohujeři nemají s tím Eurosplynutím nakonec pravdu. Nemají, ale možná by to pro naše potomky bylo jednodušší.
Inu, zpět k praktickým myšlenkám. Jaký tribut nám asi bude uložen tentokrát?
Dobré ráno.

[6 Topolánek a vláda potřebují fundament úspěchu k prosazení reformy. (Rpu?: 28.06.2007, 06:24:59 - x)
Potřebuje prezentovat svou politickou sílu, až se Tlustý s Kalouskem budou o reformu přetahovat jak dva kosové o žížalu.
A hrozí akutní nebezpečí, že ve víru reformy bude ta Eustava přehlédnuta.

[7 2 Tomáš (PeS: 28.06.2007, 06:44:05 - x)
dobré ráno, pokud to jde... Jenže ta slova posledního odstavce od této vlády neuslyšíš...

[8 Dobré ráno.... (Jirka původní: 28.06.2007, 06:53:49 - odkaz - x)
moc \"hezké\"....uvidíme jak to nakonec dopadne. Obávám se , ale, že to je vlastně už domluvené. Můžete si myslet, že jsem paranoidní, ale připadá mně to jako trochu moc velká šaškárna. Obávám, se , že vláda ani neví kde chce, aby skončilo jednání, takže nadšeně hýká po každém summitu a vyjednávání :-(

V odkazu je zase Čunek.....fakt už jsem s toho jelen. Jen to potvrzuje, že prvňák přišel mezi osmáky

ps. vyzkoušel jsem fotobuňky....a vono to funguje.

[9 Jirko! (skimic: 28.06.2007, 07:01:31 - x)
... jak \"funguje\" ??? Neříkej žes to rozbalil! Určitě ty fotobuňky nebyly v té velké krabici, ale prodávají je jen tak nahonem dodatečně v papírovým pytlíku :)))))

[10 Jirko, (Rpu?: 28.06.2007, 07:04:12 - odkaz - x)
Čunek to teď schytá ze všech stran - moment, kdy ještě mohl odejít sám a hrdě už prošvihnul.....
\"Miliardy z Bruselu ohroženy, Čunek nestihl další termín\"

[11 Skimici..... (Jirka původní: 28.06.2007, 07:06:25 - x)
protože jsem viděl, jak to bude s mojí výdrží, tak jsem přikoupil extra \"elektronické díly\" a ty jsem si tak nějak včera pohlížel jestli nejsou vadné. Přeci bys nechtěl, abych dal za !vízo! rozbitý dárek....že bys to nechtěl :-)))

[12 mám ovšem dojem (onlooker: 28.06.2007, 07:15:25 - x)
že už je toho moc na ogara s gulama moc:
- v Bruseli to podle TH po\"ondil\" a ještě se tím chlubí (pravděpodobně i pod vlivem obavy o přicházející miliardy - no a jak se zdá jde to počunit tak, že o ně přijdeme)
- \"reformu\", už předloženou do parlamentu, hodlá na poslední chvíli měnit, aníž jsou ovšem zdroje na další ulehčení vlídným voličům
- o počunění změnou dozorce ve vyšetřování čunění ani nemluvit (policie evidentně pouští informace, aby se to nedalo zahrát pod koberec)
- Jak z toho ven?

[13 onlookere, (Rpu?: 28.06.2007, 07:26:34 - x)
výměna státního zástupce byl poslední okamžik, když to ještě Čunek mohl stihnout. Teď ho prostě umlátěj ... a lidovce s ním .... Topolánek nemůže dělat vůbec nic ...

[14 2 Rpuť (PeS: 28.06.2007, 07:27:15 - x)
tak tohle tomu kreténovi zazlívám víc, než jakýkoli možný úplatek. Ať je sebepoctivější, ale je to neschopný blbec, kterého by bylo třeba vymrskat nazpátek k jeho cikánům. V tom článku je totiž jen polovina té tragédie...

[15 Tak už víte, proč Vondrovi moc nevěřím. (jura-p: 28.06.2007, 07:33:00 - x)
Ach jo. Za tím podezíravě vidím jeho zkušené vedení. Stejně jako Dušan jsem vkládal jakousi naději do hry s anglickými požadavky. Aspoň tomu napovídaly ty dva důvody veta, druhý z nich zněl, žádné výjimky jen pro někoho. Někdo musel vyjednávače přesvědčit, že dostatečným úspěchem je oranžová karta, která se pro větší zdání úspěchu přejmenovala nyní na červenou, ač červená bývala právem veta každého parlamentu. Řeči o nastolení nového ducha, ducha změny, o vzniku nových funkčních spojenectví mezi vyjednávači, to jsou jeho typická slova.
Věcně to zhodnotil Ir. Ten se s Anglány svezl.
Jo, znovu měl PeS pravdu. Na Angličany serem, ti jsou za kanálem.
Lunka má pravdu v tom, že nakonec je rozhodující, co bude napsáno v závěrečné verzi dokumentu. Usnesení výkonné rady mě zaskočilo svým jásavým blbstvím. Tak nadšeně nemělo znít, ani kdyby to byla pravda.
Ale tak to v politice chodí. Prostě začíná další kolo. Je to jako ve fotbale, útok to byl pěkný, akorát ta závěrečná střela šla trochu vedle.
Tak je pochválíme za to, že se naplno snažili. Tak se to v tom fotbale dělá, ne? A budeme mlčet o tom, že víme, že s takhle sestaveným týmem vybraným z tak slabé ligy se toho moc víc uhrát nedá. Na lavičce totiž sedí už jen Cyrda do útoku, a druhý z ligy v kotlince, který o své úrovni v domáci soutěži nepřesvědčil a přesto tvrdí, že jádro reprezentace mají tvořit oni, chce hrát úplně jinou hru. Takže doufat a chystat se na podzimní dohrávku. Lepší manšaft nemáme, a posily ze zámoří tam nepustí, Dušane. Změna reprezentace by tedy ničemu neprospěla.
Vlastně nezbývá, než naplno hrát s mančaftem, co máme na place.
Ale před nadšením varuji, naděje na úspěch jsou velmi omezené.

[16 Onlookře, souhlas. (jura-p: 28.06.2007, 07:48:17 - x)
Akorát, že ty miliardy nám mají vrátit. My své k nim posíláme.

Elektrárny budeme stavět v Bulharsku a chystáme dovoz elektřiny z Ukrajiny. Divný svět.

[17 PeSi, (Rpu?: 28.06.2007, 07:48:59 - x)
jak říká Jura - ten starosta byl strop...

[18 takže jsme, kde jsme věděli.. (divana: 28.06.2007, 08:03:54 - x)
nebude snažší místo utahování opasků, všechno tady rozpustit a nechat unii, ať se postará. hůř to dopadnout nemůže, a těch pár nás, co jsme byli proti vstupu, nic nezachrání. ti, co by mohli, jsou už v bruselu. zase si nás naporcovali a rozdělili a ještě jim k tomu zatleskáme. ach ach.

[19 Víte proč Čunka nemůžu nazvat slušným slovem... (Jirka původní: 28.06.2007, 08:04:31 - x)
jeho resort totiž stojí a s ním stojí spoustu projektů, na které sjme si poslali peníze přes Brusel....a teď se každý bojí podepsat cokoliv. Jsem opravdu naštvaný...a to je slabé slovo. V té čunkiádě nám stojí hodně peněz....a jestli se to nevyřeší rychle tak to dopadne tak, že partner nás opustí a budem mu muset dotáhnout sami...jo jo...idiot. Fakt mně nebere, jestli si něco jako starosta nahrabal, nebo ne, jestli harašil, nebo neharašil...ale kurnik ať už je pryč a nastoupí někdo jiný, ať se úředníci nebojí podepsat předem dohodnuté smlouvy....sakra.

Juro, fakt to nechceš vzít....toho prézu?....

[20 Juro-p (skimic: 28.06.2007, 08:10:58 - odkaz - x)
... ad Na Angličany serem ...
On to včera opisně vyjádřil sám Žiskár /mrkni do odkazu/. Má fránina je mizerná, tak jen volně a přibližně: \" musíme najít pro UK speciální status ... pokud chce UK stát stranou, fajn, musíme být s to jim to navrhnout a oni připraveni to akceptovat ...\"
GdE je mimochodem další postava, kterou sice pan Haas nezmínil, ale která se v zásadě z úspěchu raduje. Želí jen nízké úrovně de l\'esprit européen :)

[21 Na druhé straně. (jura-p: 28.06.2007, 08:14:55 - x)
Ty šaškárny s názvy sice právně nic moc neznamenají, ale pro \"evropský lid\" a dokonce i pro lidi to má velký psychologický význam. Jak říkal Sarter, pojmenuj démona a on ztratí svou moc. Ono to platí i naopak, jak říkal jeden, co taky vytvářel novou jednotnou Evropu. Stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Kdyby se tomu začlo říkat ústava, kdyby to mělo názvy institucí jako stát, lidi by si zvykli a psychologicky by to začal být stát. Tomu bránit není tak bezvýznamné.
Ale bude-li to státem, časem ty pojmy budou atributem státu. To máte jako když se černochům začne říkat afroameričani a nebo cikánům romové. Prostě se význam přesune na jiné slovo.
Takže na přechodnou dobu to může pomoci, ale nafurt ne. A protože se střední doba přežití evropských říší spíše zkracuje, tak to může být přece jen užitečné. Zejména pro nás, co prostě nejsme Charlemaine. My jsme původem spíše Slave. Takže si musíme dávat bacha. Ten arab, co první psal o Praze, sem jezdil nakupovat, co mu místní vládci s chutí nabízeli. Je to dávný obyčej, že nás naši vladykové prodávají.

[22 A další.... (Rpu?: 28.06.2007, 08:20:19 - odkaz - x)
Jen na novinkách jsou o Čunkovi tři články.....

[23 Jirko, já volím Klause. (jura-p: 28.06.2007, 08:27:01 - x)
Už dlouho. A ač vím o jeho podivnůstkách, tak jsem toho nikdy nelitoval. A vím o nich od doby, co jsme přemýšleli o novém předsedovi OF.
Skimici, já neumím francouzsky ani slovo, takže dík za ten obsah odkazu, který jsem si jako grafiku prohlédl. To byla sranda ve Štrasburku, kde ti, co je člověk občas potřebuje i v EP a co nenosí kravatu, neuměli mimo těch starších, co umějí německy, ani slovo jinak, než francouzsky. A oni tam většinou v montérkách chodili mladší lidi. Takže když bylo třeba něco přestěhovat nebo přepojit, tak s nimi musel být kravaťák.

[24 Tak já vám nevím ..... (Rpu?: 28.06.2007, 08:31:45 - odkaz - x)
Děláme reformu .... Kalousek hrozí demisí ....vysokým školám bude chybět víc jak miliarda ... důchodová reforma hoří ... včera byl v tv šot, ve kterém pracovníci N.knihovny informují, že nejsou prachy na záchranu a digitalizaci tisků z 19.stol, které jsou tištěné na tak \"kyselém\" papíru, že se do třiceti let samy rozpadnou...
ministr kultury hrozí demisí, když nedostane víc z rozpočtu ... a pak v pohodě oznámí, že PRACHY NA KNIHOVNO BUDOU....

[25 Juro , já vím.... (Jirka původní: 28.06.2007, 08:36:22 - x)
ale přeci jen Klaus někdy musí skončit, že jo. Nenechá si to přeci prodloužit ( to prezidentování ). :-))

[26 Rputi, ale to je přece kampaň. (jura-p: 28.06.2007, 08:39:44 - x)
My si tady o Čunkově výkonu na ministerstvu přece píšeme už dlouho, a to, že o tom zatím noviny vytrvale nepsaly a že najednou o tom všechny píšou, není samo od sebe. Čunek je spíše problém lidovců, ale někteří jejich poslanci se s ním spojili moc těsně. Dokud ovládá Čunek jejich hlasování, tak s ním nikdo nic nenadělá.
Fakt asi nezbývá, než Topolánka nyní podporovat.
Není to lehké. Ale vlastně není důvod, abysme to měli v životě lehké. Možná je lepší, že ta Eva to jabko utrhla a Adam sežral.

[27 Juro, (Dana: 28.06.2007, 08:47:56 - Mail - x)
Čunek je problém lidovců, za který zaplatí ODS.

[28 juro, (Rpu?: 28.06.2007, 08:48:13 - x)
to je jasný, že je to kampaň. Já jen aby se to nenačasovalo na den schvalování reformy ... to je oč tu běží ....

[29 Jirko, on pět let vydrží. (jura-p: 28.06.2007, 08:57:20 - x)
Skoro bych řekl, že s prezidentem mám starosti nejmenší. A po tom, co uplyne jeho doba, tak to já mám naplánovaný důchod. Víš o kolik vtipnější až sarkastičtější budou moje příspěvky do diskuse tady a v hospodě, až budu nezúčastněným? Takže je třeba hledat nebo vytvářet další nadějné kandidáty. Je na to pět a půl roku čas. Já to fakt po něm nevezmu a jiné nadějné v současné době nevidět.
A Havlovi se podařilo posílit povědomí o tom, že politika je špatná a tím se stala špatnější, než by musela být, protože slušní lidi se tomuto oboru vyhýbají. Začíná to být začarovaný kruh. Možná někoho mimo politiku, třeba nějakého profesora nebo tak. PeS třeba bude tou dobou už profesorem a třeba by měl pět až deset let čas. Třeba by si vymohl, že může chodit do laboratoře, nebo by mu ji mohli na čas přestěhovat do toho domečku u Prašného mostu, ten by stejně potřeboval opravit.

[30 Juro (Tomáš : 28.06.2007, 08:57:19 - odkaz - x)
Tady je odkaz na to, o čem psal článek na který odkazoval skimic

[31 Juro, ty si koleduješ... (Rpu?: 28.06.2007, 09:11:14 - x)
myslím, že PeS použije velmi dlouhou řadu nespisovných slov...:))
Ale je fakt, že je to bída ... ono jde o to nejen najít, ale i připravit se na funkci ....

[32 Dano, kdysi jsem napsal, (jura-p: 28.06.2007, 09:12:08 - x)
že to není vláda ODS, že je to vláda, kterou si ODS koupila z toho, co bylo na trhu. A že za to bude muset draze zaplatit, protože to byly sice nekvalitní, ale poslední kousky, co byly k mání. Průběžné náklady spojené s Čunkem jsou jen splácením úroků. Hlavní platba bude ve volbách. Proto jsem původně chtěl, aby se ten zbylej matroš nekupoval a volby byly co nejdřív. Ale někteří tu vládu chtěli tak moc, že jsme je koupili. Tvrdili, že volby nejdou. Taky by šly a taky by to nebylo zadarmo. Takže zaplatíme a o hodně víc, než by stálo prosazení těch voleb. No, někteří vstoupili do dějin, jiní získali funkce, někteří vliv. A nic v životě není zadarmo. Jen bych jim přál, aby jejich zisk ze vstupu do dějin, z funkcí a vlivu byl větší než ztráta nás všech. Jinak by to nemělo vůbec žádný vert. Abysme všichni zaplatili a nikdo z toho neměl prospěch, to by mě sralo.

[33 Juro.... (Jirka původní: 28.06.2007, 09:13:29 - x)
jasně že vydrží a já tak trošku popichuju....opravdu nechci vidět lidi \"dínsbírova\" feno a genotypu na Hradě.....opravdu netuším ,kdo by mohl a hodil se na takovou důležitou funkci. Znám několik chytrých lidí, kteří by třeba i kývli, ale holt mají jiné pasy :-))))

[34 Ale přece jen v tom zvláštním postavení je naděje. (jura-p: 28.06.2007, 09:24:58 - x)
Velký národ (stát) nechce pokračovat, je první, co se mu vytvoří zvlášní postavení(místo). Pak se to stane s jiným velkým státem s jiným problémem, pak si vzpomeneme na Dánsko, které má výjimky od začátku, atd. Takový ten postup, co používají matematici při indukci.
\"It should have been verified in this circumstance that a large nation no longer wishes to participate in the advances of European integration. We must draw the right conclusions (and) find a special status for Britain.\"
Není to až tak beznadějná věta. Tedy pokud jí rozumím se svou mizernou angličtinou. Ale třeba jsem ten příslovečný tonoucí i s celou jásavě nablblou výkonnou radou...
Na druhé straně výjimky pro mocné byly vždy a těm slabším to moc nepomohlo. Ale neustálým poukazováním na to, že to jde, jde vytvořit napřed povědomí, že to jde, pak tlak, aby to šlo a pak ...

[35 2 jura-p (PeS: 28.06.2007, 10:38:05 - x)
jen nakukuju - ad 7:48 - to je přesně ono, že v tom článku je jen půl pravdy - to nejsou \"bruselské peníze\". To jsou naše, které jsme tam poslali a které máme po značné redukci dostat zpátky. A jak to vypadá, dostaneme hovno. Úžasný úspěch pana ministra. Jen tak dál...

[36 ... pak toho nadýmajícího se, leč nemocného holuba, (Loki_F: 28.06.2007, 10:39:54 - x)
sestřelit ze střechy, jura-p(e).
TO JSI CHTĚL NAPSAT, ŽE?
Ale nemůžeš...
Ono to tak dopadne. Leč na zemi se ukáže, že to nebyl holub, ale plechový (a dutý) větrný kohout. };D))

Dobré dopoledne vespolek!

[37 skimici (dvd: 28.06.2007, 10:43:03 - x)
Naraziv na pojem \"recul de l\'esprit européen\" napadla mne otázka, co je to ten \"evropský duch\". Pro VGE a jeho přitakávače ve Francii to je zřejmě něco, co by vyhovovalo Ludvíku XIV, Napoleonovi či Velkému Kájovi. V Německu je ten evropský duch poněkud odlišný, neboť přeci každý ví, která země je \"nade všechno\" a tak jsem si vzpomněl na citát J.Festa „Bei der ersten Begegnung mit Ulrike Meinhof sagte ich: Sie reden, wie ich es zuletzt von meinem nationalsozialistischen Führungsoffizier im Krieg gehört habe. Der erzählte uns von der Zukunft der Welt und Deutschlands Aufgaben dabei.“ No a skoro stejně jako U.M. se vyjádřovala před setkáním v Bruseli i Andělína Mrkalová.
A ty ostatní státy: v každém se najde parta, která se vděčně a ráda přicucne k plným strukům bruselským.

[38 taxem koukal na NP (ptakopysk: 28.06.2007, 10:47:03 - x)
do komentářů k tomuhle článku a zmocnil se mě takový neurčitý dojem. Ten čumil - není on už dočista alternativně inteligentní?

[39 Joj, PeS(i), ahoj, je to tak... (Loki_F: 28.06.2007, 10:54:12 - x)
Z odevzdaného desátku se nám před nosem mává dvacátkem,
tvářícím se jako násobek našeho desátku,
jehož přidělení na naše projekty,
je podmíněno přihozením dalšího kvadrátku na každou sumu, kterou je nám máváno ve formě dvacátku po (polo)redukci našeho desátku...! (jsem si zahrál na Bubílkovou - Bubu) };D)))

Vlastně stojíme na počátku definování POLOČASU ROZPADU částek odváděných na EU komisariát...

[40 Ptakopysku, (jura-p: 28.06.2007, 11:12:26 - x)
ale vůbec největší myšlenková perla v té debatě je tato:
Konsensus byl docílen na většinovém názoru a Polsko se ztrapnilo.
Konsensus jako donucení menšiny je novým příspěvkem ke kulturnosti EU!!!

[41 >dvd, zdravím. včera jsem s ustrnutím (Loki_F: 28.06.2007, 11:14:53 - x)
zíral na ARD, kde v přímém přenosu devótní redaktor zpovídal Andělínu Mrkalovou, jak moc se jí dotklo (v Polsku) přiděleneé poprsí (které jí ostatně zatraceně lichotilo - kde by přišla k tak pěkným kozičkám, rachotina jedna stará)¨a které uveřejnil Bild s tvrzením, že Poslko se dopustilo urážky státu (SRN) a narušilo jeho integritu...
A. Mrkalová slovně deklarovala, že to ji nemůže (osobně) urazit, ale v kontextu potvrzovala, že (Velké) Německo, vůdčí síla Evropské Pokroku, má důvod se cítit uraženo. V další vcelku nepokrytě tvrdilo totéž co obsahuje Tomův článek - tedy bylo dosaženo průlomu v integraci a velkého průlomu na cestě k jednotné Evropě, o což se Německo s Francií postarají... Vzbuzovalo to přesně ty reminiscence, které jsi zmínil!
Fujky, fujky - řekla by Anka.

[42 ptakopysku (dvd: 28.06.2007, 11:15:53 - x)
on je to - zdá se mi z některých projevů - emeritní kantor.

[43 Zatracení trpajzlíci (nebo moje chromé prsty nebo uvozovky... (Loki_F: 28.06.2007, 11:18:34 - x)
V další vcelku (jasně nepřipravené řeči) nepokrytě tvrdila totéž co obsahuje Tomův...
> nahradil jsem ironické uvozovky závorkou - trpajzlíkům se asi líbí...? a to co je mezi nimi kasírují.

[44 Loki, (jura-p: 28.06.2007, 11:19:58 - x)
ale na naše projekty, které jsou napsány dostatečně prosebnou Bruselštinou v oblastech předem vybraných a zkontrolovaných programů líbících se úředníkům z Brusele.
Je to výcvik v servilnosti. A ta finanční spoluúčast je tu proto, aby za málo peněz, z těch původně našich nám odsypaných se postavilo více podle programů vypsaných v Bruseli. A aby to Brusel nestálo moc a zbylo na náklady schvalování těch nejvíce předkloněných, nejlépe si osvojujících Bruselštinu, případně těch, co si na to sepsání a poradění, co mají v Bruseli rádi, zaplatí navíc kamarády těch z Brusele.

[45 Ano Jura(p)e - to je dokonale naplněný slogan (Loki_F: 28.06.2007, 11:30:32 - x)
Šimka & Grossmana: \"Nechci slevu zadarmo!\"
Docela nedávno jsem byl otřesen, kam až může (ne, vlastně MUSÍ) jít knechtství při žádání o naše peníze z programů (při tvorbě regionálního Velkého Integrovaného Projektu.
Na moje námitky (které jsem považoval za logické) mi bylo s úsměvem sděleno, že určitá slova tam prostě být MUSÍ, jinak nemá šanci ani sebelepší projekt.
Myslím, že jsem se začervenal hanbou (vnitřně jsem byl tmavofialový vztekem...). Hajhou.

[46 ...To vás teda, ptakopysku, s tím Čumilem, napadlo brzy - pche!... (šakal: 28.06.2007, 11:47:03 - x)
...Vy ho ještě čtete?

§:- |)

[47 šakale (ptakopysk koprofág: 28.06.2007, 12:20:08 - x)
já si furt říkám, že to snad ani nejni možný, aby byl někdo takhle ... a furt hledám v jeho exkrementálech nějakou jiskřičku...
a je to marný, je to marný, je to marný.

[48 Dobré poledne (martin TT: 28.06.2007, 12:22:25 - Mail - odkaz - x)
tak jsem při obědě nahlédl do zpráv, zaujal mě odkaz.

Důchodci nemají na služby domova důchodců. Brání se slovy: \"Vždyť jsem všechno dala dětem!\"

Vedení domova se obrátilo na příbuzné - celkem 150 lidí. Jen deset bude rodičům pomáhat. Ostatní odmítli. Asi je nechají sešrotovat. (ty rodiče)!

[49 ...No...to máte recht!... (šakal: 28.06.2007, 12:24:18 - x)
...Ono je to tak trochu něco jako fascinace ošklivostí - pořád se na tu ženskou díváte a říkáte si: \"To přeci není možný, abych na ní něco hezkýho neobjevil...\" (7;- ))

[50 šakale, jakou ženskou...? (Loki_F: 28.06.2007, 13:34:57 - x)
Myslíš Angelínu Mrkalovou?

[51 když tu řádí ta ptačí chřipka, (Dana: 28.06.2007, 13:41:22 - Mail - odkaz - x)
koukněte se na tohle ptačí hnízdo. Paráda!

[52 Dano, (Rpu?: 28.06.2007, 13:56:56 - x)
to vypadá jako korpus pro pohřební věnec...:))
Ježišmarjá, dítě jede pozejtří na letní kurs a já začínám docela reálnou představu, jak to vypadalo na tom zatraceným summitu - soboty nedožiju....

[53 Rputi na letní kurs jooo (Jirka původní: 28.06.2007, 14:12:27 - x)
to takhle zastavý pohřební auto před domem a začnou vyndavat dětský rakve....z okna se vykloní paní a volá na zřízence...\"to jste špatně, tady nikdo neumřel!\"....a tak řidič vytáhne papíry a volá nazpět...\" jste paní Vopršálková? .....Ano? ...no vidíte, tak Vám vezu děti z pinýrskýho tábora \" :-))))

ps. a odcházím ,ne zdechnout do houští, ale na školní besídku. Jo zpěvy a tance ve mně zbuzují lásku k historii, obzvlášť k Herodesovi :-)))

pps. představte si, že když se na pás namontují ty fotobuňky a dáte na dopravník kostičku lega, tak ten pás se točí jednou tam a pak zpět.....v noci musím vyzkoušet tu ruku.

[54 2 Loki_F (PeS: 28.06.2007, 14:22:53 - x)
ad 11:14 - Vcelku výstižné, jen bych nahradil skupinu hlásek \"lom\" skupinou \"ser\". Pak není co dodat. Snad jen to biblické - pane odpusť jim, neb oni nevědí, co činí. (až na pár z nich, kteří to vědí až moc dobře)!

[55 Jistě, PeS(i), oni skutečně nevědí co činí (Loki_F: 28.06.2007, 14:59:23 - x)
mají to zažrané v mozku jak ovce motolici. Parazit v mozku, který řídí jejich činy, jiné vysvětlení není, protože Homo Sapiens Sapientis ze své podstaty chyby neopakuje, naopak z chyb se poučí. A už to Carlomanské šílenství prokázalo, že násilím to prostě nefunguje (třebaže tehdy hlavní injektáž vedla církev svatá římská jaksi z pozadí a též dnes si přihřívá polínka z druhé řady).

Což mi připomíná B. Aldise a jeho \"Nonstop\" (podle mě, jeho jedinný opravdu čtivý román), kde postiženým říkali MOTÁCI. Myslím, že pro danou sortu exaltovaných, zarytých a prospěchářských EUrohujerů je to dobrý popisek... };D)))

[56 nezbyva nez opakovat... (jasan: 28.06.2007, 15:25:38 - Mail - x)
3.4. Kongres ODS zakazuje všem politikům ODS předávat další kompetence ČR na úroveň Evropské unie a rozšiřovat rozsah evropské agendy schvalované kvalifikovanou většinou\"

to jsem zvedav co se bude dit.... mozna bude treba zalozit i novou stranu

[57 \"Thank you and good luck, Thony!\" (Rpu?: 28.06.2007, 15:39:55 - odkaz - x)
No, kdo jinej než Jyrka.... Ale anglicky je jen ta poslední věta a česky Blair neumí, takže ho snad neklepne.
Jen je zajímavé, jak se původní povolání na člověku podepíše. To není článek, ale vývrtka....

[58 jenže (skorostařík: 28.06.2007, 15:50:21 - odkaz - x)
motáci byli cizí přihlížeči, co nebyli zvyklí na podmínky rakety, a jevili se ostatním jako zpomalení.. bohužel tihle jsou tak rychlí, hlavně když jde o to sehnat něco pro sebe, to určitě nic neprošvihnou...

[59 Thony ;o} (Honza ze Žižkova: 28.06.2007, 15:51:27 - Mail - x)
A pokud se nepletu, je anglicky Anthony nebo Tony. Paroubek to má důsledně obráceně. Že by rajský dialekt?

[60 Honzo může být, (Rpu?: 28.06.2007, 16:18:55 - x)
za socíku ještě byly leckde po hospodách \"thonetky\" ....

[61 Thonetky? (Honza ze Žižkova: 28.06.2007, 16:23:09 - Mail - x)
Ty znám a moc se mi líběj, ale v RaJi mívali spíš takový ošklivý, co si pamatuju.
Že by si chtěl na Blaira zasednout?

[62 Rputi (jasan: 28.06.2007, 16:24:21 - Mail - x)
to byly thonyetky.....

[63 už se šíří zvěsti, (divana: 28.06.2007, 16:28:41 - x)
když to nevzal tony, že by první euprezident mohl být pravdoláska...

[64 Pravda a láska (Honza ze Žižkova: 28.06.2007, 16:33:26 - Mail - x)
zase bude světová. I kdyby to odmít. Možná mu to ani nebudou muset nabídnout. Stačí jeden dobře mířený článek z NYU, ocitovat a už to pojede.

[65 Honzo, jeden nikdy neví...u Jyrky... (Rpu?: 28.06.2007, 16:36:44 - x)
Jako např. nevím co myslel touhle větou ... jestli tedy vůbec myslel...
...Mnozí kritici mu vyčítají jeho přimknutí se k agresivní politice USA, které uplatňovaly a nadále uplatňují pod vedením G. Bushe ml. politiku šíření demokracie a lidských práv, které jsou v souladu se zahraničně politickými zájmy USA....

[66 jasane, (Rpu?: 28.06.2007, 16:38:03 - x)
no blairovky to nebyly ... určitě...

[67 THONY....to je nádherné... (Jirka původní: 28.06.2007, 16:40:12 - x)
opravdu dlouho jsem se tak nenasmál.....díky JYRKO.... :-))))

[68 divano, (Rpu?: 28.06.2007, 16:50:24 - x)
aspoň by se měly děti o čem učit - jinak je to veskrze fuk...:))

[69 Skorostaříku, bylo to přesně naopak... (Loki_F: 28.06.2007, 17:26:28 - x)
Ten generační koráb se vrátil či doletěl zpět K LIDEM (není zcela upřesněno - tedy ve verzi vydané v edici Omnia (??) - nemohu to najít, asi zase třetí řada po posledním malování), kteří se pokoušeli MOTÁKY zachránit (repatriovat, resocializovat, integrovat do většinové společnosti), protože se mezi sebou vraždili, mučili, zařezávali a všelijak jinak dezintegrovali, jakožto degenorovaný výhonek minulého lidstva VYSLANÝ VE VÍCEGENERAČNÍM KORÁBU KE HVĚZDÁM, postižený jedinou utkvělou představou... Ti pozorovatelé jim říkali MOTÁCI.

[70 diáano, hele, teda hezký den vinšuji především, (Anka: 28.06.2007, 17:48:45 - x)
mě nemíchej! Jsem teď zmokla s dědulou na kůži, hleděl na mne pohledem, který zarčil jasnou žádost, abych okamžitě přestala pršet, a Ty na mne s takovou informací, jako by nám aktivní janci nestačili.

[71 Je to tak Loki, (AeroKarel: 28.06.2007, 18:07:32 - Mail - x)
Potvrzuji Tvou verzi motáků. Ač už jsem to četl hodně dávno.

[72 Ke stejným závěrům (AeroKarel: 28.06.2007, 18:11:08 - Mail - odkaz - x)
jako Tomáš došel ten EUroHujer Palata a hanebně si nad tím pochrochtává. Alespoň nebude nikdo moci tvrdit, že nevěděl o co jde.

[73 ahoj Anko, to se nesmíš courat, tam kde prší :-)) (divana: 28.06.2007, 18:51:51 - x)
ale tam, kde eurohujeři sluníčko dotovali..

[74 mno, divano, (Anka: 28.06.2007, 19:05:12 - x)
ještě Ty blbni:-)) jako by nestačily komentáře na Psu. Bože, pověz mi, čím jsme se my ovečky nehodné provinily?!

[75 Loki_F (skimic: 28.06.2007, 19:20:49 - x)
... tu povídku jsem přečetl bez dechu ještě coby teenager s akutní angínou, tetracyklinem, v horečkách a tedy s nádherně uletělými doprovodnými halucinacemi. Půjčila mi to moje matka z místní knihovny. Od té doby pátrám, co a od koho to vlastně bylo. Žil jsem to, ty výpravy, rituály, prozření, poznání a neuvěřitelná následná deprese. Co bych za to dal, vypátrat název a autora.

dvd: dík za reakci. Sedím u toho ale až teď, diskuse tedy již uběhla několik mil, z píšťaly vyrazil zoufalý kvil :) Věru jste se obnažil :) Až si s fráninou zas nebudu vědět rady, zkusím se s dovolením obrátit :)

[76 dvd (skimic: 28.06.2007, 20:01:03 - x)
... píšu blbosti. Tím obnažením jsem měl na mysli neočekávanou znalost /i/ frániny, kterou Vám prostě závidím. Ještě jednou omluva.

Žádná omluva ovšem nespasí Jirku-p po persistentním \"rape-of/into-the-Lego-innocent-advanced-sets\" :)
Jirko, hele, kdyžtak na privátní e-mail, jak to dopadlo s tou rukou ? :)))

[77 Košťál, (divana: 28.06.2007, 20:11:16 - x)
to byla nejhezčí zpráva. příště, až na mě vlítnou policajti, klidně jim půjdu vstříct s napřaženou rukou - takhle se na to musí. ve vesnici v koloně :-)))
a radost mi udělali i němci ohledně ptačí chřipky, i když jsem spíš čekala první reakci z rakouska, že nám konečně zaplotí hranice. naštěstí přišli druhý němci, že jim kazíme jejich kuřátka.
hlavně, že jsme jim nenakazili jejich atomovku. to asi zítra budou rakušáci poskakovat na jiné hranici než u temelína. nebo si nevšimli?

[78 Pane Bože, (kocour: 28.06.2007, 20:25:34 - odkaz - x)
řekněte mi, že se mi ta ženská jenom zdá ... to snad jinak není možný, taková esence blbosti.

[79 kocoure (skimic: 28.06.2007, 20:38:24 - x)
... marně se vztekáš. Hybášková /ale to přece víš/ je eurokonsistentní. Má ale i světlá období, kdy není amerikanofobní a antisionistická ... třeba ..

[80 koukám - nepanuje tu příliš mnoho skepse na jeden letní večer? (Dana: 28.06.2007, 20:39:23 - x)
Neděste mě, že to je ovzduším v Matičce - já do ní časně ráno vyrážím na synovcovu promoci. Abych taky nechytla nějakého bacila-skeptika. :-)
PS: Kocoure, ta Hybášková je dnes i na Psu. Ani jsem nekoukala na komentáře..

[81 no a bloguje mě varovalo: NNNHD (Dana: 28.06.2007, 20:40:54 - x)
že by žádnou HD, ani metrem? :-)

[82 Dano (skimic: 28.06.2007, 20:46:51 - x)
... ad skepse ... řecky \"skeptomai\" ... ohlížet se, dívat se kolem sebe, ... , dále prověřovat, poměřovat, vyhodnocovat ,.., to už je mimo,
Co je na tom špatně? Já hrdě třímám prapor skeptiků :))

[83 Dano, (divana: 28.06.2007, 20:47:32 - x)
před chvílí jsme už po několikáté teď k večeru spláchli i chodníky, aby bylo čisto :-))

[84 Tak jsem se dozvěděl, že jsem se smál Paroubovi zcela (Jirka původní: 28.06.2007, 20:51:01 - x)
, ale zcela neopodstatněně......THONY se představuje poze přátelům...ach jo. To jsem ale. Tímto se omlovám velkému, tlustému příteli THONIHO Bléééra

Hybášková se mi fakt \"líbíla\" před pár lety svojí razancí a postojem k Blízkému východu....ale teď , potěš koště :-(

že já na toho psa chodím.....vždycky se dozvím, že jsem blbec. Ne že by to nebyla pravda, ale od mé ženy to zní tak nějak ...mileji, že

[85 Jirko, Thony nebo Tony... (Dana: 28.06.2007, 20:57:21 - x)
toť otázka! :-))
Jinak - Hybášková - sice tehdy na Blízkém východě vystupovala razantně, ovšem - jako státní zaměstnanec se měla řídit příkazy a nekritizovat veřejně, ba přímo ponoukat k neplnění. Když se jí ty příkazy nelíbily,měla ze státní služby odejít. Ona tehdy nebyla politikem, to je jiná a je jím až teď. Srovnejte postoj Hybáškové a Shwarzenberga - ten také v mnohém nesouhlasí s Topolánkem, vládou i prezidentem, ale vystupuje tak, že hájí a obhajuje Českou republiku, reprezentovanou v současné době vládou koalice a presidentem Klausem.
Státní zaměstnanci by měli být nepolitičtí...

[86 Divano, jsem poctěna! (Dana: 28.06.2007, 20:58:27 - x)
Takhle uklízet a kvůli mě!? Jdu se na to vyspat! Aspoň ty tři - čtyři hodinky do odjezdu..

[87 Dano, (divana: 28.06.2007, 21:01:00 - x)
ještě to trošičku do rána prolejeme a pak sluníčko!

[88 Dano....já vím, že na tom H stojí a padá můj život... (Jirka původní: 28.06.2007, 21:01:47 - x)
holt dneska asi neusnu :-)))

A v té druhé věci se opět projevilo mé nadržování jedné straně a subjektivní hodnocení jednoho z účastníků konfliktu.....vždyť jsem tleskal Zemanovi, že řekl o Arafatovi, že je terorista....prostě si nějak nedokážu udělat odstup :-(

[89 Jirko - (Dana: 28.06.2007, 21:07:20 - x)
Zeman byl politik, ten mohl. Hybášková tehdy byla státní zaměstnanec. Ta měla buď plnit příkazy nebo ze státní služby odejít. Ono je opravdu potřeba, aby státní zaměstnanci byli nepolitičtí, přece při každých volbách nebudeme komplet měnit velvyslance, ředitele NG nebo FÚ... Ať se to líbí nebo ne, státní úředníci jsou ti, kteří udržují chod státu za každé vlády..Mohou volit,mohou fandit kterékoli politické straně, ale soukromě, při výkonu práce se to nesmí projevit.
Jejdamany, to budu bita... ale na mém názoru to nic nemění... :-)))

[90 Ne ne, Dano..myslím si to samé... (Jirka původní: 28.06.2007, 21:10:50 - x)
a děsně dlouho :-)))) jenom holt asi každý máme takové to \"osobní\" téma, kde objektivita a rozum jde stranou. Já ho mám v tom Blízkém východě.....uvědomuju si to, ale to je jediné co s tím dělám.

[91 Divano - (Dana: 28.06.2007, 21:10:58 - x)
tak já se přiznám! Taky jsem si na tu návštěvu pořídila nový kostýmek Jednak to byla vhodná a vítaná příležitost a jednak jsem se do žádného, pro tuto slávu vhodného nevešla...:-(
:-))))

[92 Jirko, (Dana: 28.06.2007, 21:14:05 - x)
a co se týče názoru,který tehdy Hybášková prezentovala - já jsem s ním souhlasila....Ale...!

[93 Dano, (divana: 28.06.2007, 21:16:48 - x)
je to hezký důvod pro pořízení si něčeho nového :-)))

[94 Ano, AeroKarle 18:11:08 (Feministka: 28.06.2007, 21:17:11 - x)
pěkný odkaz, ten Palata... Pokud nepíše o Klausovi, Sudetech, Polsku, ale třeba cestopisné věci, dá se číst. A tato analýza se mu IMHO (když to srovnám s jeho ostatními příspěvky v LN) vydařila.

[95 K těm apolitickým státním zaměstnancům ... (kocour: 28.06.2007, 21:48:21 - x)
byl jsem dnes na jedné poradě k jedné smlouvě. Kolega z MŽP tam musel prezentovat nesmysly vymyšlené Bursíkem osobně ... no, nešťastní jsme z toho byli všichni, ale onoho kolegy mi bylo vyloženě líto ... že je Bursík debil, to jsem věděl, ale že je až tak velký debil, že ty své kraviny nutí říkat i své podřízené na uzavřených odborných sezeních, kde nejsou novináři ani kamery, to jsem netušil. Dobrou noc.

[96 Co jsme si do Bruselu zvolili (doxa: 28.06.2007, 21:53:16 - Mail - x)
to v Bruselu máme

[97 K věci: (kocour: 28.06.2007, 21:55:18 - x)
Já nevím, čemu se divíte, Tomášem počínaje a feministkou konče. To, co se dojednalo, je kalsická smlouva, která nikoho nepotěší a nikoho vyloženě neurazí ... tak znělo zadání už někdy před půl rokem. Prostě hnusný kompromis, guláš, sr..ka, kde si každý najde své, ať už bude mít náladu chválit nebo nadávat.

Nebo co jste čekali, že jedna strana úplně potře tu druhou? Naivkové ...

[98 ...JE LIBO RODINNÝ BUNKR? aneb Že by zase přituhovalo?... (šakal: 28.06.2007, 21:59:59 - odkaz - x)
...Já vím, já vím...všichni Švýcaři mají ten svůj bunkr v rodinném domku vybudovaný ze zákona, ale ti Němci to dělají dobrovolně...

Typ základní:
http://www.abcguard.de/familie/node/12

Typ \"komfort\":
http://www.abcguard.de/familie/node/13

...Na tomhle článečku z Reflexu mě zaujala letmá poznámka, že \"rodinné atomové kryty\" na zahrádku naposledy Němci kupovali v 80. letech. (7:- /)

[99 ...Von už je Bursík v Burselu...ehm...v Bruselu?... (šakal: 28.06.2007, 22:05:41 - x)
...Že mi to nějak uniklo... No, ale to by bylo prima, jelikož tam by mohl škodit \"jenom\" celoevropsky a nám by možná dal trochu pokoj (7:- P)

[100 To, co se dojednalo, a co teď (Feministka: 28.06.2007, 22:12:34 - x)
vylejzá na povrch, mě uráží, mě štve. Proč tedy Topol. mluvil o vetování výjimek ? Vondra a spol. jsou IMHO ubožáci. Nesouhlasím, ale co je mi teď platné, že jsem v referendu byla proti ? No nic, aspoň že prší...

[101 2 šakal (PeS: 28.06.2007, 22:13:50 - x)
nikoli v Bruselu, ale v Bruseli!

[102 ...No (šakal: 28.06.2007, 22:21:57 - x)
(7:- |)

[103 No, (kocour: 28.06.2007, 22:31:43 - x)
že nakonec ustoupili i Poláci ...

Ta EU se jednou sesype, ale bohužel se bude muset počkat, až se zhroutí sama, protože vyvolat to, to si nikdo nevezme na triko.

[104 Šakale, nechceš dělat (Šumavák: 28.06.2007, 22:34:09 - x)
se mnou dealera těch krytů? Architektonické zabudování do zahrady.....
Já to doporučil rakouským Temelíngegnerům a jestli to bude mít takový úspěch jako Atomstop.....
......sme boháči!

[105 Šumaváku, (Pavel Kořenský: 28.06.2007, 22:39:26 - Mail - x)
nevím jak moc velký by to byl kšeft. Ten základ stojí cca. 90.000 Euro a to jenom tak betonová škatule. Samotné vykopání díry pro ten kryt by asi stálo mnohem víc. A tak bohatí zase většinou ti protitemelínští potrhlíci nejsou.

Ale mohl by být jistý kšeft v tom, vymyslet jak to vyrábět/stavět laciněji než ti Němci. Šakal by to nejspíš uměl vypočítat, ale mně to prostě přijde na ten rozměr drahé. Je to jenom drátová kostra, která se vylije betonem.

[106 Ale když ten kryt vidím, (Pavel Kořenský: 28.06.2007, 22:43:03 - Mail - x)
tak si vzpomenu, jak jsem kdysi s otcem na chalupě nejprve ručně kopal a pak šaloval a betonoval žumpu. To vše víceméně v korytě horské řeky, protože místo zadního plotu za chalupou je navigace dolů a tam teče Malé Labe, takže to byl samý šutr.
Ale výsledek vypadal zhruba stejně, akorát o fous menší a strop je pod zemí tak půl metru.

Nechtěl bych to v životě dělat dvakrát... :-)

[107 2 Pavel Kořenský (PeS: 28.06.2007, 22:46:00 - x)
No tak si vezmou hypotéku, no bóže... Dyž maj na demonstrace, maj i na kryt! A pokud nemaj - jejich smůla!

[108 Ale faktem je, (Pavel Kořenský: 28.06.2007, 22:53:42 - Mail - x)
že až budu odporně bohat, tak si něco podobného, ale sofistikovanějšího pořídím.
Už jen proto, abych si splnil dětský sen, jak v pracovně jdu ke knihovně, odklopím jednu určitou knihu, knihovna se odklopí, za ní je výtah, který sjíždí pět pater pod zem, kde se v krátké chodbě automaticky otevírají pancéřové dveře... :-)

[109 2 Pavel Kořenský (PeS: 28.06.2007, 22:57:56 - x)
viz Karel Plíhal - Kde jsou, kdepak jsou naše velkolepý plány? Kde jsou, kdepak jsou? Na hřbitově zakopány...

[110 Pavle, když nakupují (Šumavák: 28.06.2007, 22:59:49 - x)
za 990,- EUR náš Atomstop ???
Pravdu máš, proti tomu je ten kryt moc reálný!
A s těmi výkopy se netrap! V Linci, kdekoliv kopneš do země( hlavně v Chemičcea VOEST alpine, je zapomenutá bomba z WWWII. Tak se holt nebudou volat pyrotechnici a do vzniklého kráteru se před zahrnutím vloží ten kryt!
A je to !
Zajišťuje firma Pat&Mat, KFP.

[111 PeSi, (Pavel Kořenský: 28.06.2007, 23:04:22 - Mail - x)
ale kdepak, jednou se podaří velkej kšeft a bude to. :-)))

Horší ovšem je, že pak už asi nic převratného nevymyslím. Nějak jsem zjistil, že invence prudce klesá, pokud se člověk přestěhuje do většího.
Když jsem kdysi kupoval byt, tak jsem v něm nechal vybudovat velkorysé prostory určené k nerušenému bádání (dílna, pracovna atd.) a když se na to zpětně podívám, tak nejlepší nápady jsem stejně měl v době, kdy jsem letoval a bádal v tom krcálku 1+1 na Letné, kde jsme bydleli s mojí drahou.
Nebo to možná souvisí s tím, že poměrně brzy po přestěhování do nového bytu se nám narodila mladá a člověk má jiné priority. Já fakt nevím. :-))))

[112 Ale zase je hezké, (Pavel Kořenský: 28.06.2007, 23:06:52 - Mail - x)
že jsem jeden z mála lidí, který má ve čtvrtém patře domu dílnu, ve které má soustruh, frézu a fůru poměrně sofistikovaného elektronického vybavení.

[113 U nás v Orlickehch máme bunkry zadarmo (doxa: 28.06.2007, 23:33:17 - Mail - x)
stačí si ho včas zabrat

[114 doxo (Pavel Kořenský: 28.06.2007, 23:35:18 - Mail - x)
njn, to je holt klika. :-)
U nás kolem Berounky máme bunkry taky (Pražská čára), ale za protektorátu je bohužel stihli vylít betonem a přeměnit na kompaktní monolity.

[115 Kocoure, vítej do klubu! };D)) (Loki_F: 28.06.2007, 23:35:30 - x)

[116 No já bych věděl, jak ty kryty (Šumavák: 28.06.2007, 23:38:35 - x)
pro Rakousko zlevnit!
Němci sem nabízejí panely ze zbouranejch paneláků.....

[117 Za Ostravské operace (doxa: 28.06.2007, 23:49:13 - Mail - x)
Němci zjistili, že čs. bunkry nejlépe poslouží jako zástěna pro tanky, které tak přežijí sovětskou zuřivou dělostřelbu a až sovětské tanky přejedou, tak je nečekaně sejmou zezadu
Takže bylo dočista jedno, zda je bunkr plný nebo dutý

[118 doxo, (Pavel Kořenský: 29.06.2007, 00:30:41 - Mail - x)
tady byla situace jiná. Němci se bálí, že by se daly bunkry Pražské čáry využít v nějakém povstání, takže u většiny z nich zašalovali okna a dveře a periskopovou střílnou tam natlačili beton.
Většina těch bunkrů byly malé ŘOPíky, takže to šlo celkem snadno a dodneška tady člověk o ty šutry zakopává.

[119 Skimici, pokud máš zájem, (Loki_F: 29.06.2007, 01:10:49 - x)
mohu Ti Nonstop poslat...

[120 Loki_F (skimic: 29.06.2007, 05:57:43 - odkaz - x)
... Nonstop je ta povídka? No, pokud máš možnost tak bych byl vděčen.
Pane kořenský - ad 22:53:42 - jj, něco jako v Dexter\'s laboratory? :) Ty cartoons ještě teď miluju. Pro ty, kteří neznají, jedná se o kreslený seriál /G.Tartakovsky/, kde hlavním hrdinou je asi osmiletý superinteligentní kluk Dexter, co má svoji tajnou laboratoř, mluví s děsným /asi německým/ akcentem a je neustále obtěžován a vyrušován Dee-Dee, jeho starší a nesnesitelnou sestrou :)

Asi půjdu raději zase do postele neboť ještě nejsem zřetelně při smyslech. Na novinkách jsem totiž zahlédl cosi o revizi usnesení kongresu ODS ohledně vládnutí s komunisty...

[121 Soudce Šalamoun (Rpu?: 29.06.2007, 06:06:44 - x)
Tak jsem se zase naštvala! Zbytečně, jak už to tak bývá když nemůžeme pochopit něčí myšlenkový postup a nemáme možnost ho ovlivnit, ba ani se dobrat vysvětlení.
Před pár dny uvedla Nova ve zprávách celkem už banální zápletku. Dva, co byli maminka a tatínek se rozvedli, holčička byla svěřena matce a tato jí odmítala otci půjčovat s odůvodněním, že dcera se s ním stýkat nechce. Otec se rozlobil a dal celou věc k soudu. Celá kauza je ošklivá a bohužel se děje až příliš často, přes četná varování psychologů, jak moc může takové jednání dítěti ublížit. Nikoho z aktérů neznám a o věci nevím nic jiného než bylo v Tv, takže soudit nemohu a ani nechci.
Soudce ovšem soudit musel, aniž mohl navrhnout rozetnutí dítěte jako onen biblický král, nicméně určitá paralela by se našla.
Když nemohl rozsoudit rozhádané dospělé, potrestal dítě.
Soudním rozhodnutím ji poslal na psychiatrii, kde prý si má \"ujasnit\", co vlastně chce! Na psychiatrii shledáno, že dívka je zcela normální a k její hospitalizaci není důvod. Měla být propuštěna - ale Ouha! Soudce předběžným rozhodnutím zajistil, že dítě na psychiatrii zůstane. Pokud by ji primář propustil, dopustil by se tím porušení soudního rozhodnutí.
Zůstává mi nad tím rozum stát. Dá se pochopit, že soudce chtěl oddělit dceru od matky, aby jí tato nemohla ovlivňovat, ale proč je tam ta psychiatrie u zjevně normální osoby? Proč je nutné, místo na prázdniny, poslat desetiletou holku mezi duševně nemocné? Se všemi negativními následky, které to na její psychiku může mít... Opravdu by se nenašlo jiné místo, kde by mohla být? Např. Dětský domov, Klokánek atp.? Proč je psychiatrie tím jediným místem i po zjištění odborníků, že všechno je v pořádku?
To \"šalamounké\" opakované rozhodnutí zavání šikanou - dokud nebudeš chtít vídat oba rodiče, zůstaneš na psychiatrii! Nebo je to nátlak na rodiče, aby se dohodli? Matka je nešťastná, otec s hospitalizací souhlasí.
I kdyby šlo o \"syndrom zavrženého rodiče\", měl by pan soudce vědět, že náprava je během na velmi dlouhou trať. A \"uvěznění\" dítěte v psychiatrickém zařízení to nevyřeší.

[122 dobré ráno.... (Jirka původní: 29.06.2007, 06:20:09 - odkaz - x)
tak dneska je vízo...prosím Vás , které to čeká, moc je dneska nebijte. Nikdy nevíte, jestli se nepomstí.

Skimici...Nonstop je něco jiného to je kniha od Aldise ....a to co chceš je pravděpodobně povídka, kterou jsem taky četl, ale nejsem u sebe doma, abych jí našel. Oplývám velkou scifi knihovnou a na povídku si vzpomínám, že jsem jí četl. Knížky si nepůjčuji, tudíž jí mám doma.
A Dexter je něco....:-))) Já jsem, ale ještě více infaltilní, koukámpravidelně na \"škodíky\" či jak jak se to jmenovalo v čechách...snad Oggy a šváby...a to je mazec. Směju se daleko víc než děcka....asi už mám dost :-))

[123 Jirko-p (skimic: 29.06.2007, 06:27:05 - x)
... Aldis. To nakonec bude asi ono. Byla to spíš kniha. Končilo to tím, že došli až do velínu a zjistili, že je to kosmická loď někde už blízko Země ...

[124 Skimici....sám bych to nenapsal lépe :-)) (Jirka původní: 29.06.2007, 06:37:53 - x)
jméno autora a povídky dodám ( snad ) tak v půlce prázdnin.

[125 No toto...... (Rpu?: 29.06.2007, 06:50:23 - odkaz - x)
Dle posledních návrhů se má hodnota minimální sazby daně zvýšit na 359 Eur na 1000 l. nafty v roce 2012, a následně na 380 Eur v roce 2014.

[126 No jo Rputi..... (Jirka původní: 29.06.2007, 06:57:59 - x)
to je přesně ten důkaz o tom, že zvyšování daní vede k menším vybraným částkám.....přitom je všeobecně známo, v některých kruzích, že když se daně zvýší kapitalista se bude více otáčet, přijme více zaměstnanců, zvýší produktivitu a to jenom proto, aby si vydělal stejně jako před tím, než mu je zvýšili.....přitom vlastně v tomto konkrétním případě, by měli se hned po zdržení dělat fronty u čerpacích stanic.....( šílený smajlík , něco jako uuuuáááá)

[127 zvyšováním daní vpřed k egalitářské chudobě! (Dušan Neumann: 29.06.2007, 07:43:24 - x)
v historii několikrát úspěšně vyzkoušeno. zároveň. Zaručení pobídka pro růst ekonomie - té odstínů šedých až tržně černých. jaká to nadělená jasnozřivost....

[128 EU umístila na internet (skimic: 29.06.2007, 07:45:14 - odkaz - x)
... databázi \"evropských termínů\"
Zkusil jsem, ale termín \"hujer\" zřejmě nebyl shledán dostatečně evropským :)

[129 Jirko, (Rpu?: 29.06.2007, 07:56:23 - x)
tak přemýšlím, jestli si tu kozu od vás přece jenom nemám na starý kolena koupit:))) A pár slepic....a možná mlejnek na obilí by taky nezaškodil ... a máselnice na ruční pohon ....a verpánek a nějakou tu kůži......:))

Skoro to vypadá, že EU se rozhodla zastavit imigraci za každou cenu, i kdybychom na to měli chcípnout ......

[130 Šumavákzu . šakale a osrtatní dealeři krytů (maYda: 29.06.2007, 08:02:08 - x)
- no, tak se na to udělá norma a zákon, že každej musí mít na zahrádce kryt a kdo neuposlechne nařízení, dostatne pokutu ve výši, přesqahující cenu krytu. Následně mu bude pod hrozbou další pokuty nařízeno kryt zrealizovat.
A v výnosu pokut a státního rozpočtu budou dotováni ti, kdo na postavení krytu nemají.
Teď jen sehnat někoho, kdo to prosadí v Bruseli a kšefty se můžou hýbat.
Abych nezapomněla, až to rozjedete, tak za tuto radu mám u vás 1% z ceny každého krytu :-)))

[131 Tomáši (František I. : 29.06.2007, 08:04:02 - x)
Máš moji nehynoucí podporu. By dokonce bych šel i dál. Podle mého má milá nová smlouva všechn základní znaky původní ústavy. Asi něco, jako když člověk přemaluje leteckou bombu ze žluté na červenou, zmenší stabilizační plochy a vymění vrtulku na konci. Pořád to ale bude stejná bomba, i když se jí může říkat například explozivní těleso. Přiznám se, že u mne Topoláneki Vondra hodně propadli v preferencích.

[132 Tak jsem ten překladač zkusil (Honza ze Žižkova: 29.06.2007, 08:05:04 - Mail - x)
Když nezná hujera, dal jsem mu ÚŘEDNÍK. Trefil jsem se.
Dal jsem si jako cílový jazyk i gaelštinu a jediný spojení, který to umí gaelsky je CS - vyšší úředník = GA oifigeach sinsearach.

A ještě mě v tom seznamu potěšilo:
CS - úředník, jehož místo pobytu není známo
FR - fonctionnaire disparu
Pro ty, co nevládnou - zmizelý funkcionář

[133 Dušane....šedá ekonomika existuje zcela pozitivně (Jirka původní: 29.06.2007, 08:05:42 - x)
ani by to jinak v zemědělství nešlo v tom odporném kvotovém systému. Třeba ve Francii každá farma má okolo sebe \"klub přátel\", stejný jako u nás....a můžete 3x hádat jak je to s prodejem. Pořád mají deklarovanou tak třetinu úrody a ty dvě třetiny se holt \"suchem vypaří\".

Rputi to jistě nebude potřeba, stačí mít spřáteleného farmáře....\"podle vzoru, ten dělá to a ten zas tohle\" :-))

ps. jak jsem už psal, bylo to krásné kouzlo nechtěného. V době odborářské demonstrace se mohli u Muzea naučit přítomní štípat pazourek, mlet mouku, tkát látky, ......jo jako kdyby věděli co nás čeká, že jo

[134 skimici (dvd: 29.06.2007, 08:08:36 - x)
díky - jak jsem šťasten, když vím co je to v maltštině \"Kummissjoni Ewropea\" !

[135 to Jiří pův. (František I. : 29.06.2007, 08:12:26 - x)
Jiří, jak se prosím vás jmenuje ten angl. server o potravinách, který jste mi doporučoval? Přestože vím, že jsem si ho někam poznamenal, ale bohužel jsem zapomněl kam. A veškerou historii mi synáčci v rámci boje proti pravidelným nákazám mého PC vymazali.

[136 2 Jirka původní (PeS: 29.06.2007, 08:12:36 - x)
No vidíš... A oni, místo aby mleli mouku, mleli hubou... Kontraproduktivní...

[137 Františku, v odkazu (Jirka původní: 29.06.2007, 08:21:46 - odkaz - x)
máte celý seznam výrobců.....a tady jsou takové ty obecné stránky www.slowfood.com třeba najdete co hledáte. A když nenajdete, pošlete email..

[138 mimochodem, (maYda: 29.06.2007, 08:20:47 - x)
co se dnes nosí na konec školního roku?
Myslela jsem, že si to dnešní mládež ( aspoň ta pánská) tak nebéře, ale syn trval na černých kalhotech, bílé košili a - podržte se - motýlku. Mikina byla zavržena.
( samozřejmě si k tomu vzal botasky a opásal se ledvinkou )

[139 MaYdo...nešel von za školu? (Jirka původní: 29.06.2007, 08:26:46 - odkaz - x)
takhle se voblíkaj vrchní :-)))) I když je fakt, že synek se taky vyštramrdlačil a dokonce i učesal a kytku sháněl.....dneska se děje něco divného

[140 Jiří (František I. : 29.06.2007, 08:46:08 - x)
Díky, už mi to snad nevymažou a já nepotratím.

[141 Frantisku I (jasan: 29.06.2007, 08:48:11 - Mail - x)
dobre Vam tak... vite co to je PC? \"personal computer\"... kdyz na nej poustite kde jakeho hejhulu, tak se nedivte....

[142 dvd (skimic: 29.06.2007, 09:12:50 - odkaz - x)
... to je fajn, že jsem Vám způsobil radost. K výsledkům hledání uvádějí i zdroje. Je to opravdu poučné.
Víte třeba, že existuje tzv. \"Evropský nástroj pro demokracii a lidská práva\" ? Já to až do teď nevěděl, a jelikož vládnete fráninou, zkuste se mrknout na
\"Règlement (CE) n o 1889/2006 du Parlement européen ...\" v odkazu

L\'enveloppe financière pour la mise en œuvre du présent règlement au cours de la période 2007-2013 est de 1104000000 EUR !!!

Já to raději pastnul abych se v těch nulách nepřepsal. Raději ani nechci vědět kam ty prachy půjdou :(

[143 Uff (skimic: 29.06.2007, 09:15:15 - x)
... nebere to e s obrácenou čárkou, tak tedy \"reglement\"

[144 skimici (dvd: 29.06.2007, 09:27:54 - odkaz - x)
v odkazu je jeden z výstupů oné bohulibé instituce. Abyste věděl, kam ty prachy jdou.

[145 Jirko, (Rpu?: 29.06.2007, 10:31:42 - x)
ad- ten dělá to a ten zas tohle -
ono to bude fungovat u lidí v prac. procesu a ještě ne u všech a při zvyšujícím se podílu důchodců na minimálních důchodech to žádná sranda nebude. A to ještě bývalá socialistická část EU je na podobný život zvyklá a spíš si poradí. Na západě to bude horší.... takže na sociální bouře je docela slušně zaděláno.....

[146 ad Loki (skorostařík: 29.06.2007, 11:28:20 - odkaz - x)
máte samozřejmě pravdu a mě se to nějak popletlo... asi už se na tu paměť nemohu tak spolehnout jako dřív... a přitom NONSTOP od Aldise skutečně patří ke zlatému fondu mé sci-fi knihovny. Nesjpíš si to zase vytáhnu a přeletím... už je to dost let, co jsem to měl v ruce naposledy...

[147 Dnes je opravdu (Foundryman: 29.06.2007, 12:00:13 - Mail - x)
potenciálně nebezpečnej den. Starší kluk se dokonce sápal po mé slivovici - prý pro třídního. Řekl jsem mu, ať koupí radši kytku :-)))

[148 skimici, JE to opravdu román, (Loki_F: 29.06.2007, 12:04:55 - x)
od Briana Aldise, jak jsem již psal o několik veršů nahoře.
Jen mi sděl kam to mám poslat.
Pokud by chtěl ještě někdo další, dtto... };D)))
Má to 586 kB (v zipu).

Vážení, jinak přeji dobré poledne vespolek! Kdyby tuto Vaši diskusi o zásobování potravinami etc., četli zelení lumíci, byli by bez sebe blahem (až k orgastikcému vyvrcholení...), protože Vy tu potvrzujete, že jejich písková zrníčka v \"soukolí civilizace\" fungují, ale vy je dokonce akceptujete!

Jirko pův. - když jsem četl Tvé poznámky o Legu s elektronickými doplňky, jednoznačně jsem dospěl k závěru, že si něco předstíráš... To něco je, že se neupřímně tváříš, jako bys chtěl odměnit potomka za vysvědčení, ale jen proto abys měl záminku a prostředky k hraní si s tou stavebnicí. Přestaň předstírat a kup si svoji sadu!
Buď chlap a přiznej to, buď kluk a hraj si!
aneb
Kdo si hraje nezlobí!

(Možná by se to po otestování dalo rozšířit i na další Tvé jmenovce (z nichž asi radost nemáš...!) };D)))

[149 Jasane (František I. : 29.06.2007, 12:19:24 - x)
Já se opravdu, ale opravdu nedivím. Ale možná se v budoucnu polepším. Naštěstí potomek počítače studuje, takže má alespoň trochu tréninku a já vidím, zda do něj neinvestuji finance nadarmo. Zatím si vždy poradil. Data, o která mě skutečně jde, mám na jiném compu.

[150 Loki_F (skimic: 29.06.2007, 12:28:06 - Mail - x)
... třeba na mail viz Mail. Seznam půlmega hravě zvládne. A moc díky!
Gore oznámil, že Madonna a Black Eyed Peas napsali origoš songy na Live Earth 7/7. Už se těším. Bude tam jistě nádherná atmosféra všeobecného porozumění a dokonalého souznění. Ano! I Ty jsi jedním z nás! Vyhrňme si rukávy a spojme síly! Ano, ano, ještě trošku ... Aaaah ....
Teď se teprve něco pohne správným směrem.
Jirko-p - nevěř Lokimu. To se dá zorganizovat a ušetřit náklady. Dvě stavebnice stejně znamenají jen větší počet disponibilních součástek a byly by prostě sesypány na jednu hromadu /já používal lavor/ a použity :))

[151 Jirko původní, (skorostařík: 29.06.2007, 12:29:46 - x)
vypadá to, že i v tomhle jsou Poláci poněkud dál... už léta jim na vesnicích fungovala \"kólka rolnicze\". tedy v podstatě jakési samozásobitelské komuny, kdy jeden rolník zabije vepře a podělí ostatní, další týden druhý udělá totéž s teletem, přebytky zpracují do uzenin, navzájem si vyměňují zeleninu či brambory podle toho, co komu právě uzrálo... alespoň tak to šlo za časů Solidarity, a idea určitě zapomenuta není...

[152 Veterinářské zrůdy (František I. : 29.06.2007, 12:38:14 - x)
Dnes jsem byl očitým svědkem jednání státní veterinární správy. Pan veterinář vstoupil do výrobny, a protože tam vstoupil až za panem majitelem a mnou, nezavřel za sebou dveře. Byla to přípravna masa, kde v té době už nikdo nebyl (jak to už při pátku bývá). Když odcházel a viděl otevřené dveře, hodlal s vážným výrazem dát panu majiteli pokutu za nedodržení teploty v místnosti (má tam být cca. 13oC) a otevřené dveře. Navíc měl zájem spočítat mochy, které tam vlétly, a postarat se o další sankce. V té chvíli jsem asi zabránil nejhoršímu. Pan majitel doktůrka nezardousil a naopak doktůrek se zdráhal přede mnou, jako svědkem činit další rozhodnutí. Vztekle naskočil do služební fabie a zmizel v dálavách. Já jsem ho po chvíli následoval. Před chvílí jsem dostal telefonát, že prý se pan doktor ještě s jednou koleginí vrátili a bušili na vrátka. Pan majital naštěstí si zahrál na mrtvého brouka a neotevřel. Já se strašně těším, jak v březnu na Salimě budu na pana Gandaloviče velice,ale velice zlý, nepříjemný a vyzývavý.

[153 Františku I., měl jsi u sebe (Loki_F: 29.06.2007, 12:47:33 - x)
tu správnou PALIČKU? };D)))

Skimici máš to tam!

[154 Já snad fakt přestanu číst NP (ptakopysk paranoik: 29.06.2007, 12:59:34 - x)
chroupal jsem komentáře ke kauze kohinor a najednou jakýsi jirka s napsal tohle:
\"...Přísně vzato Československo/Česko tu továrnu Waldesům nesebralo. Ono ji \"jen\" nevrátilo, když ji zkonfiskovalo \"zloději\" (nacistům). O dobré víře se tu, myslím, nedá mluvit. Spíš o drzém předpokladu, že se vracet nebude muset, a to na straně státu (úředníků a možná politiků) i na straně privatizátorů (jistá míra risku je nutným předpokladem podnikání, takže je chápu). Ale stát udělal zásadní chybu (špatný odhad) a měl by za ni zaplatit odškodnění.\"

A já se ptám: Jakej stát udělal zásadní chybu kurva???
Snad konkrétní úředníci připravovali a provedli privatizaci?!?
\"Jakej stát by měl do hajzlu zaplatit odškodnění???
Když to místo dotyčných dávno vysmátých úředníků, zasolíme my z našich daní?!?

Jéžiš to jsem se zase nasral!!!

[155 Já jsem (František I. : 29.06.2007, 13:00:25 - x)
hrál v tomto ohledu úlohu opatrného mírotvůrce. Kdyby se pan majitel o malinký žďabet více naštval, tak by na doktůrkovi udělal uzel a já bych mu v tom těžko dokázal zabránit. Dvoumetrovému mamutíkovi lézt do cesty je zdraví nebezpečné i pro mne. Navíc by měl mé vřelé sympatie, narozdíl od představitele státu.(Jak se znám, tak bych u případného soudu jistě tvrdil, že pan veterinář nám předváděl kouzla hadího muže a trochu se přitom zasekl.) Osobně jsem tohoto usměvaného dobrosrdečného robustního pána za celých osm let, co ho znám, neviděl tak vytočeného. Samozřejmně, že nemluvím o panu doktorovi.

[156 Frantisku I (jasan: 29.06.2007, 13:14:16 - Mail - x)
kde a kdy bude Salima? ja tam vzdy rad chodil, kdyz mne zvali...

[157 Jasane (František I. : 29.06.2007, 13:22:54 - x)
bývá začátkem března, nyní zas každý sudý rok. Takže Salima 08. Lepší informace na www.bvv.cz. Tož a já se loučím, beru mandolínu a mizím do lesních tišin a přilehlých hospůdek. Hezoučký weekend. Já si ho, podle mého osobního názoru určitě zasloužím.

[158 pro Jirku-p (skimic: 29.06.2007, 13:26:25 - x)
... dostal jsem od Lokiho zmíněný Nonstop - a je to přesně to, co jsem měl na mysli. Teď to ještě vydržet a začít číst až zítra :)

Loki_F - s hlubokou úklonou děkuji :)

[159 Tak, jsem se ujistil, že soubor (Loki_F: 29.06.2007, 13:40:58 - x)
s románem lze otevřít - než jsem jej poslal skimicovi. A hle můj pohled padl na motto v úvodu - jako by to Aldis psal o EUroJÚniji (musel jsem se podělit s Vámi):

\"Společnost, jež si nechce nebo nedokáže uvědomit,
jak nepatrnou část vesmíru tvoří, není skutečně civilizovaná.
Jinými slovy, vždy v sobě nese určitý neblahý faktor a ten je příčinou její nevyváženosti.
Toto je příběh takové společnosti.

Původcem myšlenky je člověk, a myšlenky proto jsou –
na rozdíl od nespočetného množství jednotlivostí, z nichž se náš vesmír skládá –
zřídkakdy naprosto dokonalé.
Je do nich nevyhnutelně vpečetěna lidská křehkost –
mohou být ubohé i velkolepé.
Toto je příběh velkolepé myšlenky.

Pro lidi, o nichž příběh vypráví, to však byla víc
než jen myšlenka: byl to prostor jejich bytí.
Neboť tato myšlenka, jak už se to občas stává,
zbloudila a pokřivila běh jejich životů.\"

No uznejte není to přesné? };D)

[160 jinak pro ctenare (jasan: 29.06.2007, 13:51:39 - Mail - odkaz - x)
doporucuji adresu v odkazu.....

[161 Lumíci musí být zase pěkně rozhození (Vít Blaha: 29.06.2007, 15:12:27 - Mail - odkaz - x)
CEP včera promítal film Velký podvod s globálním oteplováním a novináři od MfD, přes LN až po ČT se mohou pominout.

Reakce Petra Macha na LN v odkazu. Způsob práce některých českých žurnalistů je skutečně obdivuhodný!

[162 Vítku, (Rpu?: 29.06.2007, 16:41:20 - x)
to se nedivte, když jim přijede taková celebrita....tolik se těšili a zas jim to někdo kazí...:))

[163 Vyjádření Hnutí Duha (Rpu?: 29.06.2007, 17:12:45 - odkaz - x)

[164 Odkaz k příspěvku v 16:41 (Rpu?: 29.06.2007, 17:16:59 - odkaz - x)
Ušlechtile zelený Di Caprio....

[165 Inu, rputi, (maYda: 29.06.2007, 19:16:24 - x)
ono je vždycky mediálně zajímavé, když se nad čímkoliv zamyslí někdo jako Leonardio di Caprio.
Konec konců, je to úkaz stejně vzácný jako polární záře nad Prahou....

[166 dobrý večer, (divana: 29.06.2007, 19:20:01 - x)
koukám že i tady začaly prázdniny. u mě doma taky. každý se balí jinam, jen já nic. ach ach :-))

[167 jakýpak prázdniny, tady se pilně pracuje (Dušan Neumann: 29.06.2007, 19:46:19 - x)

[168 včera jsem v Radi Česko měl příspěvek (Dušan Neumann: 29.06.2007, 21:05:57 - x)
o odtajněných dokumentech CIA týkajících se Československa. Pokud má někdo zájem a nechce se k tomu progůglovat, mám to ve formátu - 66 stran - .pdf (3Mb) a rád pošlu....

[169 včera jsem v Radi Česko měl příspěvek (Dušan Neumann: 29.06.2007, 21:06:53 - x)
o odtajněných dokumentech CIA týkajících se Československa. Pokud má někdo zájem a nechce se k tomu progůglovat, mám to ve formátu - 66 stran - .pdf (3Mb) a rád pošlu....

[170 ..omluva, objevilo se mi ?cheat, tak jsem to poslal znovu (Dušan Neumann: 29.06.2007, 21:07:49 - x)

[171 Ptakopysku, (Pavel Kořenský: 29.06.2007, 21:12:44 - Mail - x)
příliš to nesleduji, ale ta causa Koh-i-noor je mírně řečeno zapeklitá.
Původní majitelé byli Židé a majetek jim zabavili Němci za 2.sv. války.
Tento majetek následně zabavila ČSR v roce 1945. Zákon o restitucích umožňoval restituovat majetek jen do roku 1948.
Takže úřednící patrně jednali skutečně v dobré víře, že Koh-i-noor je státní a jako takový byl privatisován.
Pozůstalí se obrátili na soud a mnoho let se soudili. Soud rozhodl tak, jak rozhodl.

Nejsem právník a proto přesně nechápu, proč soud rozhodl o tom, že pozůstalí mají na kus té fabriky nárok. Lidsky to naprosto chápu, ale měl jsem za to, že rok 1948 je nepřekročitelná hranice.

Dám příklad. Když byli Němci vystěhováni ze Sudet, zůstala tam fůra prázdných domů a statků. Těch se po válce někdo nějak zmocnil, pak to třeba po roce 1948 znárodnili komunisti, pak se ten statek někomu privatisoval.
A najednou by se objevili potomci prapůvodních majitelů, napadli by to celé soudně a soud by rozhodl, že současný majitel statku, který jej privatisoval po roce 1989, když to před tím byl Státní statek, ještě před vznikem Státního statku to patřilo nějakému Koudelkovi, který byl utrápen v uranovém dole coby kulak a který to celé získal tím, že se po válce ujal opuštěného statku, který patřil neznámé osobě před odsunem (která jej ještě předtím sebrala po odeslání původního židovského sedláka do Osvětimi), má dát půlku statku někomu o kom v životě netušil a ani nemohl tušit, že existuje.

[172 Dušane (quetzal: 29.06.2007, 21:29:58 - Mail - x)
já bych se hlásil o ty dokumenty. Díky.

[173 Dušane, moc prosím poslat (doxa: 29.06.2007, 21:33:21 - Mail - x)
Díky, díky, díky!!!

[174 Girbačov se taky zamýčlí??? (doxa: 29.06.2007, 21:39:59 - Mail - x)
Neuvěžitelné

[175 Pavle Kořenský,jen upřesnění... (Dana: 29.06.2007, 21:40:48 - x)
většinou se osídlenci Sudet po válce majetku \"nezmocňovali\", ale kupovali si ho od ČS státu. A mají na ten kup velice podrobné smouvy. Někteří dopláceli kupní ceny ještě v r. 1991 a násl. pokud chtěli vydat pozemky od JZD.
Ono totiž ti osídlenci - a nepíšu o tzv. zlatokopech - si nejdříve splatili střechu nad hlavou, t.j. stavby a teprve pak začali splácet polnosti..no a většina už to nestihla, protože byla přesvědčena a vstoupila do JZD...A výdělky v JZD v prvních letech, vlastně až do let sedmdesátých min. stol. byly sotva na vyžití, ne tak ještě na splácení nějaké ceny za pozemky, které stejně obhospodařovalo JZD či Státní statek..o nějakých opravách, údržbě těch obrovských statků ani nemluvě...

[176 Mimochodem, (Pavel Kořenský: 29.06.2007, 22:01:59 - Mail - x)
kouknul jsem na NP do diskuse pod článkem o systému Galileo a reakce:

\"Galileo je vyjadrenim nezavislosti:

Jsem jednoznacne pro dokonceni projektu Galileo, protoze GPS ma pod palcem US armada. Uvedeni Galilea do provozu bude vyjadrenim nezavislosti EU na USA. Dlouhodobe je nemyslitelne, aby cela EU byla zavisla na milosti USA, ze satelity budou poskytovat pro nase potreby spravne udaje.\"

mně rozesmála nemálo. Takoví lidé takhle blbnou z pilnosti nebo za peníze ?

[177 Dano, (Pavel Kořenský: 29.06.2007, 22:06:00 - Mail - x)
tím spíš je to zapeklité. Já to použil jen jako příklad, v té době jsem nežil a jak přesně se osídlovaly Sudety jsem nijak zvlášť nezkoumal.

[178 Notabene, ptakopysku...cálovat to nebude \"stát\"...ale DNEŠNÍ SOUKROMÍ MAJITELÉ!... (šakal: 29.06.2007, 22:07:52 - x)
...A ti aby se z toho teď šli oběsit. Mají rozběhlou výrobu, nějaké investiční úvěry...a najednou - žádná válka, žádná měnová reforma, nikde nijaká revoluce nebo živelná pohroma... a přesto nevlastní ani fabriku, ani pozemky pod ní... (7:- P)

[179 no a ex-celo-majitelé (quetzal: 29.06.2007, 22:14:00 - Mail - x)
teď zažalují stát a kruh se uzavře.

[180 Dušane, (Vít Blaha: 29.06.2007, 22:20:39 - Mail - odkaz - x)
taky prosím...

Pavle, mě se líbil rackův komentář, kterým obhajoval EU projekt Galileo „…vývoj jakékoliv větší a důležitější převratné technické novinky začíná dnes na stole úředníka…“

úžasné myšlenky... a to není ani to červencové horko...

[181 Vítku, (Pavel Kořenský: 29.06.2007, 22:28:52 - Mail - x)
racek blbne už celé roky, to mně nepřekvapuje.

Ale celkem mně obecně děsí, jak se společnost polarisovala před volbama a po volbách, ať už se jedná o radar, EU, Galileo, reformu nebo obyčejné vybrušování srpu a kladiva na nějakém pomníku.

Někdy mám z toho až pocit, že komunistická bestie konečně chcípá teprve teď, někteří lidé to tuší a tak ječí a kopou kolem sebe na libovolné téma.

Není to dvakrát veselé.

[182 No Pavle, (Vít Blaha: 29.06.2007, 22:35:55 - Mail - odkaz - x)
já mám spíš obavu, že nechcípá, ale že si její vyznavači začínají víc troufat...

Byli doby ještě v devadesátých letech kdy se někteří z nich styděli otevřeně přiznat, dnes je exStBák dobrý odborný předpoklad pro perspektivní politickou kariéru...

[183 Loki, (AeroKarel: 29.06.2007, 22:52:55 - Mail - x)
směl-li bych prosit toho Aldise, tak na aerokarelzavináčcentrumtečkacz. Já si to půjčoval z obecní knihovny, ale už jim tam zmizel \"Den Trifidů\", kdo ví, zda tohle zůstalo. Sichr je sichr, jeptiška, etc.
Díky.

[184 Rputi, (AeroKarel: 29.06.2007, 22:57:50 - Mail - x)
pozoruhodné je, že záležitost s dítětem do cvokhausu zbytečně zavřeným v době prázdnin nevzbudila větší pozornost zde, ani nikde jinde. Dotyčného soudce bych hned lifroval k Chocholuškovi místo nebohé dívky, ale noviny nic televize málo, sakra proč? Člověk by řekl, že je to podstatně zajímavější než nějaký Čunek a jiná témata a nikde nic. A nebo nečtu ty správné noviny a Blesk se Šípem už se po tom vozí na plný výkon.

[185 \"Můj manžílek má hrozně rád husí jatýrka!\"... (šakal: 29.06.2007, 23:06:59 - odkaz - x)
...\"Zuzanu chci za ženu...huuu...uuu...(7;- D)




[186 Osídlenci v Sudetech (doxa: 29.06.2007, 23:11:42 - Mail - x)
to zdarma přebírali do národní správy. Prodávalo se minimálně, jelikož by to těžko někdo koupil.
Institut národní správy pak posloužil i po únoru ve vnitrozemí.

[187 ...\"Zuzanu chci za ženu...huuu...uuu...(7;- D) (AeroKarel: 29.06.2007, 23:19:12 - Mail - x)
Zkus si pěstovat dcerku, třeba to vyjde ........:-))))))

[188 Šakale, díky (Vít Blaha: 29.06.2007, 23:31:02 - Mail - odkaz - x)
není Zuzana podobný případ jako Anna z Kuřimi? Změněná identita? Ta herečka z Mrazíka, co tak úchvatně chroupala ořechy? Nebo snad selka z nizozemských obrazů?

Ale jinak šakale, budeš hledat dlouho!!! Leda bys ji nechal naklonovat!

[189 No, šakale (Pavel Kořenský: 29.06.2007, 23:33:59 - Mail - x)
zase na druhou stranu, kdo jinej by měl křtít knihu o hubnutí, že ano.
Mně spíš udivuje, že si paní P. u té konsumace \"paté de foie gras\" neodložila ten hubertus.

[190 PAvle, (maYda: 29.06.2007, 23:47:11 - x)
třeba tam netopili...

[191 Já ten rozsudek ve věci (jura-p: 30.06.2007, 01:04:53 - x)
Kohinoru neviděl, ale to nemůže být normální restituční proces. Tam je povinnou osobou stát, pokud nejde vydat, tak se vydává odškodnění podle odhadu z roku 53, zvýšeného o tři procenta za každý rok.
Takže nejspíše půjde právě o to, že majetek nebyl vrácen v roce 45. Tedy nikoli podle restitučních zákonů, ale žaloba vůči ČSR a jejím právním nástupcům obdobná, jako byla žaloba o židovská konta.
Jinak tomů nerozumím. Zejména, šlo-li o právnickou osobu. Takže ti lidi měli vlastně štěstí, že jim to nebylo vráceno. Kdyby to vráceno bylo, tak by jim to bylo znárodněno a nebylo by to vydáno v restituci. Pokud nebyly právnickou osobou složenou výhradně z fyzické osoby, či osob. Pokud by takovou byli a bylo jim to znárodněno, tak platí to, že majetek získaný řádným způsobem a v dobré víře se nevydává. A pokud to privatizovali, tak podle pravidel, majetek, který stát nabízel a tudíž v dobré víře.

[192 Dobré zas ráno! - Spaste duši! (Rpu?: 30.06.2007, 06:22:29 - odkaz - x)
\"Evropská unie připravila 150 miliard korun na programy, které by měly pomoci zlepšit životní prostředí v Česku. Ministr Bursík hovoří o příležitosti, kterou nesmíme promarnit.\"

A obzvlášť to enviromentální vzdělávání - to bude vejvar!

P.S. Ta fotka, jak se Burizon těší, je \"taková charakteristická\".... brrrrr.....

[193 Rputi (skimic: 30.06.2007, 06:54:23 - odkaz - x)
... 150 mld šroubů. Já se snad taky dám na ekologii. Oni jsou geniální. Obracení na víru obvykle obnáší nějaké to odstřašující veřejné upalování či odřezávání palic, půsty, bičování, umrtvování - a nyní, slyšte slyšte, peníze půjdou na čističky a vzdělávání. No to já se snad z tohoho trošku vzdělám :))
A půjdu dokonce dál. Jaké \"čističky\" co je to za blbou diskriminaci. I čističe si pořídíme. Myčky i myče. Do p.če :)
V odkazu půvabný závěr: \"Nejvyšší soud nyní odůvodnil rozsudek stejným argumentem, což jeho liberální křídlo označilo za \"krutou ironii\".\" Jde o průlomový výrok o diskriminaci bílých :))
Tedy - pokud je to pravda. Na Supremecourtus.gov jsem to zatím nenašel.
Dobré ráno :)

[194 ...a přitiskneš svůj k němu ret a neodtrhneš více....\":)) (Rpu?: 30.06.2007, 07:20:30 - x)
Tenhle eurocecek bude výživnej, takže počty enviromentalistických proroků se nápadně zvýší. Konec konců upalování je takový neapetitlich ... a hlavně neekologický!

ad soud - vzhledem k tomu, že pozitivní diskriminace jednoho znamená zákonitě negativní diskriminaci druhého, tak by to i ptavda být mohlo....

[195 Dobrý den, (Modrý pták: 30.06.2007, 07:46:55 - x)
dnes by měl narozeniny Frédéric Bastiat. Stopadesátéšesté. Na ten věk je zatraceně svěží a aktuální :-))

[196 Dobré ráno, (PeS: 30.06.2007, 07:52:04 - x)
což o to, ke zlepšení životního prostředí v ČR by nejlépe pomohla dostavba Temelína a pak další jaderka ještě někde jinde. Tam by se nějaká ta miliarda šikla.
Jinak, těch 150 jich je na 7 let, takže laskavý čtenář si okamžitě uvědomí, že na rok se jedná o stejnou sumu, kterou už za letošek ČR pročunkovala... Jo, to se jim to v Bruseli hoduje, když jim lidi půjčujou (a nechtěj to nazpátek...).
Tak mi to trochu připomíná Titanik... Trhlin spousta, voda už zaplavuje spodek podpalubí a na palubě zatím vrcholí oslavy a společenská zábava. A já jsem jen zvědav, kdy to celý půjde ke dnu. A zdá se, že kapitán právě nabral kurs mezi další ledovce... Asi provedl SWOT analýzu...

[197 Modroptáku, (Rpu?: 30.06.2007, 08:01:38 - x)
já se jen obávám, že za dalších 156 let to bude úplně stejné...:))

[198 Až sbalím syna na tábor, (maYda: 30.06.2007, 08:02:14 - x)
a potom sebe, dceru a živnost na prázdninový provoz, postarámese, aby tu živitel neuhynul bez hospodyně hladem, tu dceru, živnost a sebe naložím do auta a převezu přes půl česka na chalupu, a všecghno to vzas vybalím, tak si sednu na zápraží na lavičku, budu koukat na hvězdičky a otevřu si jedno pivo.

A připiju tím pivem BAstiatovi na zdraví.

Až bude na té chalupě chodit unternet, tak se zas ukážu, zatím se mějte a užívejte prázdniny!

[199 PeSi, (Rpu?: 30.06.2007, 08:03:21 - x)
vezmeme-li v úuvahu to nepříčetný zdražování energií všeho druhu, tak by to nemuselo trvat ani tak moc dlouho...

[200 Dobré ráno vespolek (Vít Blaha: 30.06.2007, 09:07:53 - Mail - odkaz - x)
Budete se mít lépe i když nebudete chtít! (Copyright Z. Škromach)

\"...Pokud by podivné francouzské pravidlo o trenérském stáří platilo v Česku, národní tým přijde okamžitě o trenéra. Karlu Brücknerovi bude v listopadu 68 let. Nezmění-li se francouzský zákon, nesmí se Guy Roux posadit na lavičku Racingu Lens, byť nedávno podepsal smlouvu. Je mu 68, ve Francii se od 65 trénovat nesmí...\"

V odkazu je příklad správné péče o naši budoucnost...

[201 upozorňuji na příspěveček o pozitivní diskriminaci na blogu (Dušan Neumann: 30.06.2007, 09:15:49 - x)
a na folkové přírůstky na Youtube...

[202 Dušane (martin TT: 30.06.2007, 09:32:01 - Mail - x)
ty ještě vzhůru? Můžu se připojit k zájemcům o dokumenty CIA?

[203 Dobré dopoledne vespolek! >PeS, Rpuť, Víťa et. al. (Loki_F: 30.06.2007, 10:56:00 - x)
AeroKarle máš to tam, tady odtud... };D)

PeS(i), Rputi klíííd. Potopení EuroTitanicu je již naplánováno na rok 2012.
Burizon bude v té době již zpomenutou proměnnou zelené ideologie. Stejně jako je již nyní Gross \"Myslím to upřímně\" };D

A vzdělávání - jakkoli povrchní - u nevzdělaných zelených ideologů, tak či onak povede k jejich deideologizaci, jako při každé formě ideologie v minulosti, začne se více projevovat jejich \"pragmatismus\", přeloženo: \"hladový tah na prachy\", včetně nechutných metod, kterými je tento tah směrován, podporován, řízen a mezi něž patří v širokém spektru také metody veskrze kriminální (jako je rocketeering v té njehrubější formě, korupce, lhaní, podvod, etc.), kteréé už budou čitelné úplně pro každého.
V Českých zemích je pro tento proces používáno lapidární vyjádření:
\"Veřejně se odkopou.\"
Čož již delší dobu velmi intenzívně činí, protože ideologizované sliby a vize*) mohou spoustu lidí zaslepit a získat, protože si jejich realizaci neumějí představit nebo si představují něco úplně jiného - jednak díky jejich neurčitosti a jednak vlivem vlastního rozhledu, znalostí, edukace, inteligence a dalších faktorů.
Praktické kroky, zejména ty viditelné, již jsou srozumitelné téměř pro každého a navíc umožňují extrapolovat další postupy..., požadavky..., hrozby..., prostě takové SWOT analýza, kteroou si každý provádí zcela mimoděk a automaticky (ačkoli kdybychom se jej na SWOT zeptali, patrně by zíral užasle...)
To je samozřejmě pro takovou smečku drzých lhářů, uměleckých kovářů budoucnosti, budovatelů vzdušných zámků a vypouštěčů horkých bublin, zcela a naprosto smrtící!

Viťo a to je dle mého názoru také důvod jejich současné paniky. Ještě nějaký čas budou žít z \"na dvacátky redukovaných desátků\" a potom šlus... Někteří z nich si to již uvědomují!
Vyschne-li cecík dotací, při chybějícím spinefektu, jsou v koncích.

*) vize - toto tak často užívané (nejen EUroidní) slovíčko si s oblibou překládám jako CHIMÉRY a toto dosazení do mnohých EUrohujerských textů mi téměř vždy vychází jako exaktní a relevantní náhrada. };D)))

[204 A zpráva dne: Al Kajda se pokusila dvěmi bombami udeřit v Londýně. (Loki_F: 30.06.2007, 11:03:19 - x)
Tomu říkám: \"Dráždit kobru bosou nohou!\"
(Obě autobomby byly naštěstí objeveny a zneškodněny)

[205 Víte - tím se nic nezmění (doxa: 30.06.2007, 11:22:37 - Mail - x)
Ať máme trenéra starého nebo mladého, všechno projedem stejně.

[206 Loki - podle včerejších zpráv (doxa: 30.06.2007, 11:25:55 - Mail - x)
se ještě nevyjádřili, kdo tam tu bombu nastražil.
Třeba to byli severoirští

[207 Miliardy na ekologii z Bruselu? (doxa: 30.06.2007, 11:44:02 - Mail - x)
Blbej, kdo dává, blbější, kdo nebere.

[208 doxo, nečerpám z tuzemského zpravodajství... };D))) (Loki_F: 30.06.2007, 11:47:27 - x)
Tato zpráva byla \"frish aus N24\" a zazněla mi do ucha právě když jsem dopisoval předchozí příspěvek o zelených lumících.

[209 Loki - mně to bylo jasné od začátku (doxa: 30.06.2007, 11:51:10 - Mail - x)
ale nechtěl jsem se dopustit nekorektnosti

[210 Ahoj! o5 zde. (Šumavák: 30.06.2007, 12:24:15 - x)
přelétl jsem očima čo bolo, Loki_F i já bych poprosil o toho Aldiho, a Doxovo vyjádření: 30.06.2007, 11:22:37 lze použít i o návrzích z horní hospody.

A já zase padám......

[211 Loki, (AeroKarel: 01.07.2007, 00:37:48 - Mail - x)
jednak díky, druhak
\"To je samozřejmě pro takovou smečku drzých lhářů, uměleckých kovářů budoucnosti, budovatelů vzdušných zámků a vypouštěčů horkých bublin, zcela a naprosto smrtící!\"
Kéž bys měl pravdu! Ale obávám se, že je to jedna z oblbovaček, nesmrtelných do té doby, než se objeví jiná, ještě blbější, nebo než nadejde nějaký jiný průser, podstaně závažnější. Jen nevím, která alternativa je lepší nebo méně špatná.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: