Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Úterý, 10.07.2007
Tentokrát "Objevy a vynálezy",Letní pravidelník o úspěších sovětské vědy a úplně pořád a furt na přání
Pilotní díl -úvod
Tento díl se bude lišit od těch následujících, neb se nebude zabývat konkrétními vynálezy, ale jak již název vypovídá bude to jen úvod.. Ještě, že existuje technika, takže jsem úvod oskenoval a "plácnul" do textu. Nic nebudu opisovat a vše co bude, bude skenováno. A tedy je to autentické a opravdové jako od Mattela. Byl bych rád abychom zde všem průkopníkům, vynálezcům a objevitelům vzdali hold a pozvedli stakan na jejich zdraví.
A zde, sovětští akademici v plné práci:
Pokud jste si to přečetli a jste ještě při smyslech, tak si teď můžete vybrat z jakých oblastí chcete další díl, popřípadě díly .
Takže, zde jsou témata k dalším dílům:
Tvůrci exaktních věd Chemie Vlast elektrotechniky Ruští hutníci Tvůrci mechaniky Ruské motory Tvůrci dopravy Ruské zbraně Dobývání zemského nitra Věda o životě Věda o úrodnosti
Uvědomte si prosím, že kniha má přes 600 stran, tak to bude pouze fragment a velmi malý.
Oskenoval, napsal Jirka původní, ale navedl Šumavák
Komentáře
[4]
Pavle K - poznámka k předešlé debatě
(Dusan Neumann: 11.07.2007, 01:52:29
- x)
...vlastnictví zbraní by nebylo možné ani v amerických koloniích bez onoho pionýrského ethosu přistěhovalců - dobrodruhů, vyvrženců, snílků, zločinců, ale na každý pád lidí samostatných, odvážných a optomisticky založených. Pro ně byla zbraň po ruce nejen nutností kázanou místními historickými podmínkami, ale i vyjádřením osobní zodpovědnosti. Otázka vejce-slepice je v tomto případě nepřípadné sofisma. Prazáklad amerického vnímání světa a místa jednotlivce snad nejstručněji vyjádřil Jefferson po zkušenostech z Francie když řekl (parafrázuji, nemám orig. po ruce), že je třeba vycházet z reality, že lidé jsou si přirozeně nerovni a svobodná společnost musí těžit z této \"jinosti\" a ne ji egalitářstvím zotročovat.
[7]
To se dějí věci.
(jura-p: 11.07.2007, 03:28:05
- x)
Jeden pražský senátor si soukromě pozve dva herce do Senátu a je z toho událost, zejména když nemají čas. Jedna senátorce z Ostravy při jednání o \"vydání\" dalších bytů Romům rupnou nervy a \"vypění\" tak, že ten, koho vystřídala jako starostka toho konečně může využít, když si už dlouho nahrává, co kdo na radnici řekne. No jinak by byla celá ta práce s nahráváním nanic. Ani jedna z těchto věcí nemá ve skutečnosti se Senátem samozřejmě nic společného a většina ostatních senátorů o takových incidentech ani neví. Nemá to se senátem nic společného, mimo toho, že si někteří kolegové neuvědomují, že mandát, který mají od voličů mají furt, aji v hospodě, kde potkají herce, a i v rodné vísce, kde provozují politický boj tak, že se nahrávají a udávají. Táž senátorka a starostka byla na udání téhož už třikrát trestně stíhána, pro jednu věc a z toho to bylo dvakrát odloženo a potřetí nebyla vydána senátem v téže věci. Její osobnostní úroveň je taková, že přesto v přítomnosti svého konkurenta nejen mluví, ale nechá se i vytočit. No, samozřejmě si může každý, ale úplně každý, říkat co chce. Pořád ale platí, že hloupý říká, co ví a chytrý ví, co říká. Je zvláštní, že v diskusi se bere na paškál senát jako instituce. Ale senát jako instituce vůbec nerozhoduje o jedné věci. Nerozhoduje o tom, kdo bude senátorem. O tom rozhoduje volič. Takže se můžu pousmát nad pražskými voliči, kteří si zvolili fanfarona, co je celý pryč z nějakýho herce a trochu to ty voliče charakterizuje, a zejména se můžu zamyslet nad voliči ostravskými, kteří tu Lianu Janáčkovou vytrvale volí jako svou starostku a také ji zvolili do Senátu. Dal bych přednost tomu, aby se vyjadřovala klidněji a diplomatičtěji. Varoval bych před tím, abychom po ní chtěli, aby postoje a pocity většiny svých voličů nevyjadřovala. Ale to, co se děje je přesně obraz naší mediální scény. Píše se o tom, kdo neobědval s kterým hercem a koho je třeba zastrašit, aby nemluvil o problémech, těžkých problémech, o kterých nám korektní mediální pravdoláskoví manipulátoři naznačují, že se o nich správně mluví jen v souvislostech s těžkou a prospěšnou prací aktivistů z nevládních sdružení, kteří na svou činnost dostávají málo peněz z veřejných rozpočtů.
[9]
No Mejstřik je sám o sobě voličským vtipem.
(jura-p: 11.07.2007, 06:51:40
- x)
Ale já měl na mysli jinak skvělého Nádvorníka, co si pozval na oběd toho Pitta a jeho ženu a cítil potřebu s tím seznámit celý národ. A v Praze to může mít skutečně volební efekt, když se ví, že se zná s hercem. I já jich několik znám, ale nikdy mě nenapadlo o tom psát do novin. Asi proto, že mě ani nenapadlo, že mí Jihočeši by mě kvůli tomu volili. Tady se vytahování moc nenosí.
[10]
Inu, co naděláme,
(Rpu?: 11.07.2007, 07:03:53
- x)
když žijeme ve virtuálním, černém, zlobném světě investigativních žurnalistů. Jejich stav duše jim nezávidím, ale ať nám ho necpou! Na druhou stranu je fakt, že když paní senátorka začne do TV povídat cosi o jiné ženě s podobným hlasem, je neštěstí hotové. Hlasoví experti sice existují, ale nemohou podat své dobrozdání okamžitě po té, čímž neštěstí završeno. Aktivisté pak pilně přikládající si hrají s ohýnkem za radostného hýkání investigativců, zatím co bomba tiše tiká....
[12]
Dobré ráno....
(Jirka původní: 11.07.2007, 07:16:55
- x)
Juro prosím, nechceš navrhnout dotyčnému kolegovi, že Paris Hilton je už volná a jistě by se nezdráhala za nějaký ten obolus přiletět potřást rukou. Je to asi přesně to senát pro svoji hodnověrnost a potřebnost potřebuje. Škoda, že se nedá za takový absurdní nápad natahovat na skřipec.
[13]
Dobrý den,
(Modrý pták: 11.07.2007, 07:21:28
- x)
tedy Jirko - plácám po ramenou. To je famózní záležitost, na rozdíl od některých jsem o tomto pokladu neměl vůbec tušení a velmi se těším na pokračování. Perly, které jsem slýchal na vlastní uši: proniknutost duchem nejpokrokovějšího světového názoru - dialektickým materialismem, coby jediným správným názorem v souvislosti s hlubokým optimismem, to je stále oslňující :-))
[21]
Jirko dík,
(rezy: 11.07.2007, 08:17:28
- x)
tuto knížku vidím prvně. 600 stran? To musí být opravdu jen stručný seznam toho nejdůležitějšího :-)). Demokratická věda :-))) to si představím, jak by parlament schvaloval přírodní zákony. Kdo je pro F= m*a? tak 105 pro, 92 proti, zdržel se někdo? Hlásí se poslanec kováčik.. Já jsem omylem zmáčknul \"ano\" můžeme to opakovat??
[22]
No jo...tohle mi je jasné
(Jirka původní: 11.07.2007, 08:17:37
- x)
myslel jsem si, že to má nějaký hluboký filosofický podtext, který nejsem schopen prohlédnout....ale to jsem asi čekal moc.....je to jen potvrzení, že nejjednoduší vysvětlení je většinou pravdivé....děkuji všem, kdo mne vyprostili z bludu o vyvedli zpět na tu správnou cestu :-))))
[26]
...já se z toho vopkreslim, vyju jako šakal
(Dusan Neumann: 11.07.2007, 08:48:48
- x)
..to se mi snad jenom zdá... produkce českého rozhlasu mne vzbudila v půl třetí ráno na rozhovor, který se měl předtočit večer, neboť si tam ti vzdělanci mysleli, že tady je už půl třetí vodpoledne... a já abych teď zredukoval zásoby kořalky a piva, abych zase husnul....ach, kde jsou ty doby kdy jsme rovnou z Reduty chodili do redakce a vůbec nás to netrápilo, ani hlavěnka nebolívala....
[30]
Dobré pozdnější ráno,
(PeS: 11.07.2007, 09:48:50
- x)
k tématu - mně je z toho tak trochu smutno a vidím mnohé paralely tentokrát již zrcadlově. Ono totiž existovalo opravdu několik významných vědců, kteří s tou vědou dokázali zahejbat pořádně - a dodnes... Namátkou jen z fyziky - Landau (který málem zůstal v gulagu), Kapica (který ho z toho gulagu dostal, za značného osobního rizika), Lifšic (bez kterého by Landau snad nic nenapsal) a řada dalších. Jenže v povědomí lidí, právě díky hledání prvenství za každou cenu, spíše zůstanou vynálezci typu Ponorenka, jehož ponorka drží světový rekord, neb se dosud nevynořila, Tělevizorova, který přenášel obraz z kuchyně do pokoje a Tělefenka, který vzal drát, jeden konec strčil do ucha a druhý konec do prdele a hovno slyšel...
[31]
Hmmm..neradil on Dimun
(Dana: 11.07.2007, 09:53:19
- Mail
- x)
v minulé volební kampani té jedné straně, co se dnes chce po svém volebním úspěchu sloučit s ODAou? Jezusky, to budou osobnosti, soudě podle těch bilboardů a TV šotů - i když.... o několika prototypech podnikatelů či živnostníků, kteří by za ČSSD i život položili, vím... Necháme se překvapit. Jo - a hezký den. Dnes ráno si dokonce Sluníčko našlo velkou díru v mracích a posvítilo si na mlhy, které stoupaly z lesů tak, že zakryly skoro celý obzor. A když jsem vyjela na kopec, tak při pohledu přes údolíčko na protější kopečky, z modrého oparu vystupovala jen zářící věž zámku a nad ní se modral kousek nebe a pak už zas jen tmavé mraky. A už zas prší! :-)
[36]
No, nesouvisí to, leč
(Anka: 11.07.2007, 11:12:57
- odkaz
- x)
\"Jisté je zatím jen to, že si i lidé v Česku budou muset zvyknout na stále častější extrémy počasí, které souvisí s rostoucí teplotou zemské atmosféry. S globálními klimatickými změnami mohou souviset i katastrofální povodně na Moravě v roce 1997 a v srpnu 2002 v Čechách, kdy se nad velmi malým územím v oblacích soustředila malá moře - asi pět miliard kubíků vody.\" Mám tomu rozumět tak, že do roku 1997 se nic podobného nikdy nestalo? Že povodně a jiné přírodní schválnosti do toho roku nebyly? Fakt mám bejt ještě větší blb, než jsem? Fík, těm meteolidem ale narostl hřeben. Oni se teda nesjou stavu trefit ani na tři dny dopředu, ale co do sto a víceletého výhledu jsou chytrý jak rádio.
[38]
ptakopysku, zdravím,
(Anka: 11.07.2007, 11:23:40
- x)
mám pár meteoznámých, nejsou ani zdaleka v předpovědích tak sebevědomí. Už mají leccos za sebou a asi vědí, že matka Příroda jde jinými cestami a na předpovědi z vysoka kašle. Mě by ti lidé byli celkem buřt, kdyby nedělali takový kravál. Budí mi psa a jdou mi na nervy.
[39]
Trochu O.T.
(ptakopysk: 11.07.2007, 11:38:08
- x)
v minulých dnech byla sestřenice děvenky mojí starostlivé cyklit kolem Tábora. Je to pravděpodobně zdravější, než cyklit v okolí místa bydliště a při přepravě tam a zpět se spálí litry benzínu, což bezpochyby přispěje k pádu technokratické euroatlantické civilizace a matriarchát podporovaný šimpanzy bonobo rozpřáhne svou milující náruč na světem. Hm, ehm, zpět k tématu! Sestřenice poté, co několikráte obkroužila Tábor, vjela přímo do něho a v centru nalezše vhodnou restauraci, jala se obědvat. V tutéž dobu na stejném místě presidenta Klause napadlo, že po inspekční cestě jižní částí svého mocnářství nepojede rovnou po natřískané silnici z Budějc do Prahy, ale že se trochu cukne, naobědvá se inkognito v Táboře a vezme to vlčíma stezkama po Vrchovině, aby byl doma dřív. A protože byl v Táboře inkognito, vůbec ho nenapadlo, že baba, která ho už několikrát přepadla ve středočeském kraji, bude dřepět v Táboře ausgerechnet ve stejný restauraci, kterou si vybral on. Kdyby ho to totiž napadlo, tak by tam napřed poslal svoji ochranku, aby ohněm a mečem zajistili čistej vzduch a i tak by obědval maskován falešným plnovousem. Mě osobně náš mocnář není úplně osobně sympatický a má na triku určité hříchy, za které bych ho vytahal za ouška, ale že ho Pámbu potrestal DVOUHODINOVÝM hovorem s touto dámou místo klidného oběda... to si fakt nezasloužil. Docela mi ho bylo líto. A uznávám, že dělat presidenta není žádný med. Klobouk dolů pane presidente! :o)
[41]
ptakopysku,
(Anka: 11.07.2007, 11:51:59
- x)
hlasovala bych pro to, aby vybraní občané absolvovali oficiální presidentův výlet po vlastech českých. To, co vydrží hlava státu, to je jen pro vyspělé jedince. Těžko jsem zvládala jen se dívat, jak stojí v děsným vedru v hradních zahradách, korektně, v obleku, a dvě hodiny si nechá potřásat rukou a poslouchat od srce slova. Úsměv po celou dobu. Já bych gratulanty hnala až na Prašný most s těmi jejich upřímnými pindy. Ano, mysleli to nádherně, ale kdo to má ustát, v pravém slova smyslu? Když jsme mu šli už v závěru přát, omlouvala jsem se strašně, že rozšiřujeme počet potřásajících. A on se smál, zjevně si myslel, že houby vydržíme. A co zvládá jeho žena, to je na metál za hrdinství.
[42]
A další, tentokrát odbornější odkaz a zvl. jeho závěr
(jura-p: 11.07.2007, 12:02:01
- odkaz
- x)
Dlouhodobý pokles (nárůst) četnosti intenzivních 3denních srážkových událostí v Praze v zimním (letním) hydrologickém pololetí od první poloviny 19. století naznačuje, že pokles četnosti zimních povodní nemusí odrážet pouze výrazné oteplování v zimních měsících a nižší akumulaci sněhu, ale rovněž menší výskyt extrémních srážkových úhrnů, podporujících tání sněhu a přispívajících ke zvýšeným průtokům. V posledních 40 letech jsou trendy v intenzitě srážkových extrémů nevýrazné.
[43]
Juro, dovolím si sem pastnout závěr Tomáova článku na Virtually. Naprosto přesné:
(Rpu?: 11.07.2007, 12:18:20
- x)
\"Radikálně levicoví environmentalisté chtějí k dosaení svého cíle, globálního socialismu, získat kontrolu nad produkcí a spotřebou energie a tak nakonec kontrolu nad světovou ekonomikou. Zakladatel Greenpeace, Patrick Moore, to řekl zcela jasně: v osmdesátých letech se ekologické cíle, jako čistota ivotního prostředí, staly natolik univerzálně přijímanými a aplikovanými hlavními politickými proudy, e environmetální aktivisté, pokud chtěli zůstat v čele environmentalistického hnutí, se museli radikalizovat, museli zaujmout více a více extrémní stanoviska. Po pádu Berlínské zdi a konci studené války se pak mnozí levicoví aktivisté přeorientovali na enviromentální aktivismus (i u nás máme svého Petra Uhla) a svou neomarxistickou filosofii si přinesli s sebou. Jak Patrick Moore říká, environmentalismus se stal novým převlekem antikapitalismu. Marxismus a zpolitizovaný environmentalismus, který u dnes má jen velmi málo společného s ochranou přírody, splynuly v jeden silný a nebezpečný mylenkový proud. (\"Při hledání nového nepřítele, který by nás dokázal sjednotit, jsme přili na mylenku, e znečiování ivotního prostředí, globální oteplování, nedostatek vody, hladomor a podobné hrozby by perfektně vyhovovaly. A vechny z nich jsou vysvětlitelné lidskou intervencí Skutečným nepřítelem je tedy lidstvo samo ( (Källa: The First Global Revolution: Club of Rome, Alexander King and Bertrand Schneider, 1991: Pantheon Books, New York, p 115). (
[46]
Kaco, pořádná zimní povodeň
(jura-p: 11.07.2007, 12:59:35
- odkaz
- x)
předpokládá hodně sněhu, a do toho oteplení s deštěm. Když byl předtím mráz a po oteplení se pohnou ledy, je \"dřenice\" ničivější. To předpokládá extrémní výkyvy teplot. A autoři prostě popisují, že jsme prožili za svého života období, kdy těch extrémních výkyvů bylo prostě méně. Takže bude-li jich více, vypadá to, že se počasí vrací k \"normálu\". Stane-li se tak, je to protivné, ale obvyklé. A peníze bychom měli utrácet spíše na úpravu horních toků řek, tak aby voda zůstávala zadržena a na vytváření kapacit, jak zajistit, aby jí na jedné straně bylo dostatek a na druhé straně nebyly tak velké povodně, když prší do sněhu anebo je krajina nasycena a nevytékala z již tak přeregulovaných břehů v nižších polohách, než na placení nevýroby. Znám odborníky, hydrology, co říkají, že by se měly obnovit bystřinné stupně a přepážky, které byly konstruovány tak, aby nižší a střední průtoky nezadržovaly, ale vyšší průtoky vedly k rozlivu a tím srážely vrcholy odtoku. Že by se měly obnovit poldry, které existovaly, např pod Rožmberkem tekl přepad do normálně suchého ohrazení s kapacitou pěti milionů kubíků, kde se regulácí odtoku dal také srážet vrchol povodně. A že by se měly budovat nové. Že je protivné, když se řeka rozleje po polích, ale že je to lepší, než když se procedí ulicemi měst. V podstatě tvrdí, že snahou má být rozložit vrchol povodně do delšího sice možná i povodňového ale ne tak vysokého průtoku. Tvrdí, že nejvíce škod vždy udělá těch horních pár centimetrů. V tomto smyslu i tvrdí, že je třeba co nejrychleji znát časový průběh a výšku povodňové vlny a drasticky způsobit menší povodeň dopředu, tak aby v přehradách byla kapacita na seříznutí jejího vrcholu. A nakonec tvrdí, že průtok řek stýkajících se před Prahou by bylo lze regulovat tak, aby se maximální průtoky nesešly v Braníku naráz. A že to vše by šlo udělat za menší peníze, než bude stát náš příspěvek na boj o Kjoto, abych použil termín lidí z Brusele.
[50]
Ťape
(ptakopysk: 11.07.2007, 13:16:30
- x)
bez obav - nečte. Vona je intelektuál. Do výšin jejího duchovna, my pinožící se v prachu cesty života, nemůžeme ani dohlédnout a ona se nesnižuje ke čtení malicherností, jakými se zabývá tento blog. Jinak jejím koníčkem je sice formování oudů, ale z doslechu vím, že je zcela určitě neplacatí. Ona je takový spíše velitelský typ. Ona má ráda, když je všechno kolem ní v pozoru :o)
[52]
Rputi,
(Vít Blaha: 11.07.2007, 13:19:53
- Mail
- odkaz
- x)
já jsem ráno v rozhlase slyšel pana senátora Sobotku když o meziplanetární, pardon, meziparlamentní komisi hovořil. Říkal, že se bude zabývat všemi spornými body... Je pěkně, jsou prázdniny, Rakušáci si udělají placený výlet do Prahy, na podzim si česká delegace zrobí reciproční placený výlet do Vídně, vydají komuniké že se názory zbližují, příští rok repete a tak furt dál až do zavření Temelína za 50 let, nebo kdy to končí životnost JET :-)
[54]
Aktivisté: Je to krok zpět
(Šumavák: 11.07.2007, 13:30:43
- odkaz
- x)
S meziparlamentní komisí pak nesouhlasí ani protitemelínští aktivisté \"Je to krok vzad. Ničemu to nepomůže, poslanci totiž kauze po technické stránce nemohou rozumět,\" řekl před časem Aktuálně.cz mluvčí iniciativy Atomstopp Roland Egger. Tedy alespoň rozhodně ne tolik, jako např.učitel náboženství(Peuhringer) žena z domácnosti(M.Halla), filmový producent Andy Reimer či profesionální demonstrant R.Egger.Jeden z hodně mála fyziků je mezi nimi nějaký M. Doppler, ale ten zase pro změnu neznal Dopplerův efekt, když jsem si s ním psal !!!!!!!!!!! Tak ať to neřeší.....
[56]
Jirko původní...
(ptakopysk: 11.07.2007, 14:11:33
- x)
no, když nám vyprávěla -se zámlkami- o své dovolené na jachtě ve středozemním moři tak jsem získal dojem, že šlo o sedmistěžník, přičemž dřevěný stěžeň tam byl jenom jeden... Ale moc jsem tomu nevěřil. Ona po návratu nevypadala příliž erektivně, spíš jako dědeček kapitána Flinta. Slunce, vítr a slaná voda udělá s ženskou pletí nepěkné věci... Ale zase na druhou stranu námořníci jsou nesmírně odvážní a houževnatí a takové týdenní bezvětří... to asi chlap bere všechno jako Smrt
[57]
Ptakopysku.....den se jakoby projasnil:-))))
(Jirka původní: 11.07.2007, 14:16:06
- x)
ještě, že existují Tety kateřiny, Miloušové a sestřenice....a odvážní námořníci. Doufám, že se doberete k nějakému výsledku...tedy spíše námětu k první opravdové kapitole....já tu nebudu, ale v neděli to zkontroluju....
[60]
Ale to je přece smysl té komise o Temelínu.
(jura-p: 11.07.2007, 14:39:34
- x)
Napřed si vyjasňovat jak se bude jednat, pak o čem se bude jednat, pak jednat o neshodě o tom, o čem se bude jednat. Obě strany k této komisi přistoupili, aby dál jednali, když už byly vládní jednání v křeči a bylo jasné, že nemá smysl v nich pokračovat. Rakouská vláda nechce splnit požadavek svých aktivistů a žalovat ČR, protože dobře ví, že ČR by neuznala působnost soudu a ten by se proto nekonal a vláda ČR se zelenými v zádech taky nechce říci Rakušanům, že s nimi nemá o čem jednat a nepřistoupí na to, aby byl soud. To by vyznělo poněkud stroze a neevropansky a tato vláda s koaličními partnery, silně proevropskými a Vondrou, který prohry s cenou útěchy vydává za vítězství, nechce vypadat stroze a neochotně k domluvě o kdečem. Takže obě strany souhlasili s komisí, jako prostředkem odložení problému a získání času. Aktivisti z obou stran to chápou a berou to jako příležitost k protestům. Takže situace vyhovuje všem. Akorát zdravý rozum tiše pláče v koutku.
[61]
Rputi,
(Anka: 11.07.2007, 14:50:12
- x)
sešla jsem se s odpůrci Temelína téte a téte, a pokud jsou dnes ti samí, pak potěš Stvořitel, je to hejno nedouků. Když jsem je tenkrát i já, osoba od sporáku, umlátila argumety, což teprve odborník. Pamatuji, jak tohle pro mne padlé hnutí naklusalo k starostovi jedné obce s tím, že mu rozbijí panel na téma úložiště JO. A celkem to bude láce, jen zaplatit benzin, stravu a uložení. Ano, nemohu to dokázat, ale na uši jsem chabrus nebyla a nejsem. A pan starosta? No, co by? Pustil na ně psa.
[62]
Ön to potom
(Šumavák: 11.07.2007, 14:50:57
- x)
Schwarzenberg shrne: \"vždyť to říkám :Magoři\" Jinak za kopcem jásají, že 5 4len; komise je : aus unserem Bundesland: Es sind dies Walter Schopf (SP), Norbert Kapeller (VP), Ruperta Lichtenecker (Grüne), Werner Neubauer (FP) und Ursula Haubner (BZÖ). Odborník na opdborníka, zvl. U.Haubner. sestra Jorga Haidera je specialistkou na JE!
[64]
Tedy, že ti zlí kapitalisté
(jura-p: 11.07.2007, 14:56:41
- x)
prováděli ruským učencům a vynálezcům totéž, co celý svět Járovi (da) Cimrmanovi je fakt hrozné. Třeba jak ukradli jeho geniální myšlenku třítaktního motoru, který se sice nepodařilo uvést do chodu, ale jeho plagiátoři se vynálezu zmocnili a po pouhém přidání čtvrtého taktu, vnutili jen trochu vylepšený motor celému světu. A brněnský Němec Kaplan to s českým příspěvkem k vývoji energetiky, tedy kaplanovou turbínou taky neměl lehké.
[65]
Šumaváku, Anko
(František I.: 11.07.2007, 14:57:20
- x)
Tak jim to jednání přece dopřejte. Senátoři se tam skamarádí, po jednání popijí, poklábosí, budou si blíže a hned bude jiná atmosféra. Říkat, že je takové setkání zbytečné, je totéž, jako tvrdit slepci, že je slepý a hluchému, že je hluchý. Ale lid si žádá..... Jiří pův. strašně lituji, že jsem tu knížku nekoupil. Jakmile se dostanu do Prahy, obrazím svoje loviště v antikvariátech...
[68]
Rpuťi,
(Ťap obdivovatel škunerů sedmistěžníků: 11.07.2007, 15:01:48
- Mail
- odkaz
- x)
už jsem Vás chtěl podezírat, že neumíte počítat, nebo že film byl ze série Tom a Jerry. I záměna stěžně a ráhnoví mne napadla :-( Omlouvám se, taková loď fakt existovala viz odkaz. Na plavbu prý to ale moc nebylo. Předtím i potom už jen stěžňů max. 5. Určitě nám to vysvětlí někdo z povolanějších. Omlouvám se za OT, ale někdy to už s politikou Šumavákova squaddra přehání i když pán blogu za to chudák nemůže. Pojďte někdy alespoň vařit, i když já raděli techniku. Proto vzkaz Jirkovi původnímu: autíčka, vláčky, mladé chemi(č)ky chcůůůů. Zbraně ani ne. Páne blogu,bude opět nějaké počteníčko ??
[69]
Šumaváku,
(jura-p: 11.07.2007, 15:04:20
- x)
ale co je platný takový nukleostop, když se najdou Rakušani, co ho nekoupí a ti pak spotřebují ty uvědomělými odmítnuté elektrony z Temelína, takže Rakousko ty špatné elektrony nemůže reklamovat a vrátit. Co pak pomůže, že někteří získají individuální ochranu za pouhých tisíc ojro.
[70]
Juro-p,
(Ťap : 11.07.2007, 15:14:10
- Mail
- odkaz
- x)
někde jsem před pár lety četl, že první podlitrový motor co vypadl z počítače byl právě tříválec. A nebylo to snad doufám v Jirkou zmiňované knize. Dnes to jezdí s minimem součástek a tím i levněji běžně. To bude věřím téma pro Dušana za louží.
[75]
tachyonová energie
(skorostařík: 11.07.2007, 15:30:55
- x)
v lidském těle... to jsou věci, na co všechno ti lidi nepřijdou, když chtějí ze svých bližních vyrazit nějaký ten obolus tak aby si to ti odrbávaní tak nebrali... Moje babička říkávala :\" Když tě bolí hlava, dej si na koleno kyselý zelí \"... a oni vlastně dělají totéž, jenom tomu říkají věda a aplikují to na kolena druhých, o jiných částech ani nemluvě...
[76]
Ťape, já už si s těmi
(Šumavák: 11.07.2007, 15:43:58
- x)
temelíngegnery (spolu s několika dalšími veterány) píši a diskutuji snad 8-9 let. Tak abych za tu dobu neměl některé základní fyzikální věci zmáknuté.... :-)) Ne vše se ujalo jako nucleostop. Např návrh na barvení elektřiny dle způsobu vzniku (vodní modře, z uhlí hnědě, z atomu černě, ze slámy a biomasy zeleně...)zavedením drátů do kýble s barvou a následnou kontrolu směsné elektřiny doma, refraktometrem, byl i na ty rakušáky moc. Asi věděli, co je to kýbl. Ale to barevné označování, to se ujalo nejen v Rakousku a \"zelená elektrika\" má své místo i v EU !!! :-))) Ale to víte, i CIA otevírá archivy až po 30 letech.....
[78]
Skorostaříku
(František I.: 11.07.2007, 17:11:07
- x)
Číňané se prý bouchají při bolesti hlavy kamenem do nártu. A ještě jednou Číňani - Ťape, když se staří Číňané vydali na moře objevovat neznámé kontinenty, jejich, dnes by se řeklo admirálská loď, měla prý 17 stěžňů (8 na každé straně a jeden na zádi) a byla téměř tři až čtyřikrát větší ne Santa Maria. Navíc, hoši žlutí, vyrazili o několik století dříve než Kolumbus a objevili Madagaskar. Dodnes prý žijí na některých ostrůvcích na pobřeží Afriky šikmoocí Černoši. Šumaváku, za jednotku barevného odstínu elektrického proudu bych navrhoval 1 šumulum. Mě se to slovo strašně líbí.
[79]
FrantiškuI, tu čínskou metodu mohu potvrdit!
(Šumavák: 11.07.2007, 17:40:14
- x)
Já na to používám koně. Když Vám stoupne na prsty u nohy, zapomenete nejen na bolest hlavy, ale klidně i třeba na to že jste ženatej..... \"1 šumulum\" by mohla být jednotka Dopplerova efektu pro vyjádření, jak se vydávané zvuky temelíngegnerů v závislosti na přibližování se k Temelínu. ŠUM u LUMíků plynule přechází v řev, řev v jekot a jekot v pištění....raaadioooaktivíííítaááá
[81]
...rakouští zástupci odmítají elektrárnu Temelín navštívit.
(Rpu?: 11.07.2007, 18:33:11
- odkaz
- x)
Urban považuje za zásadní nedostatek skutečnost, že rakouští zástupci odmítají elektrárnu Temelín navštívit. \"Považuji odmítnutí navštívit elektrárnu za natolik zásadní věc, že pro mne není možné, abych se osobně jednání komise ve Vídni zúčastnil,\" vyjádřil se k dnešnímu jednání Urban. \"Zdá se, že pro jednání nejsou rozhodující odborné argumenty, ale spíše předsudky. Je těžké pochopit, že komise bude posuzovat bezpečnost Temelína, aniž by jej osobně navštívila,\" uvedl dále Urban a dodal, že se během setkání zástupců nepadla ani omluva za blokádu česko-rakouských hraničních přechodů.
[84]
Rputi, dovolil bych si
(Šumavák: 11.07.2007, 18:54:10
- odkaz
- x)
v souvislosti s odmítnutím návštěvy Temelína připomenout jeden starší textík v odkazu a pro jednání expertů ve Vídni z něj navrhnout toto řešení: Haider (opět vyskočí): A jak to můžeš vědět vědátore?! Myslíš, že uvěřim tvrzenim od takovýho amatéra? Čim si to zjišťoval? Ruskym dalekohledem s americkym nátěrem?! Nepřestaneme protestovat dokud se reakce nezastaví a na Slunce nebudou pozváni rakouští experti!! Wilhelm (nejprve jen mlčí, potom odněkud vytáhne asi metr dlouhou tyč) Haider (pokračuje, ale při pohledu na předmět znejistí): Vaše primitivní technika není spolehlivá a vaše vědomosti zastaralý. Vy pseudovědci chcete zničit lidstvo!!…co, co to je?! Wilhelm (se stoickým klidem): To je palivová tyč do jaderného reaktoru. Haider (vyvalí oči, ustupuje a poté s křikem utíká): RAKOVINÁÁÁ Wilhelm (s opovržením): Tak to by bylo…(zasunuje palivovou tyč zpět) Jitka (nervózně pomrkává po jaderném palivu): Vážení diváci, to bylo pro dnešek asi vše. Přeji vám hezký slunný den. Na shledanou.
[86]
juro-p,
(Pavel Kořenský: 11.07.2007, 19:02:04
- Mail
- x)
ano, GMES je podařená taškařice. Nejvíc mně zaujalo \"... při kontrole výměry zemědělských ploch a monitoringu hospodaření a produkce na nich...\" To budou těmi družicemi nejspíš počítat Šumavákovi koně a Jirkovi husy a ovce. S těmi ovcemi, bačou a konsultantem jsem to už jednou slyšel na úrovni vtipu. :-)
[88]
Pavle, to už se dějě!
(Šumavák: 11.07.2007, 19:08:18
- x)
Přes satelitní snímky zjišťují počet zvířat na pastvě v konkrétní den, to porovnávají s pastevním denníkem a máš -li v něm něco jného než na snímku, krátí dotace. Kolega měl dvě klisny u hřebce na připustění a měl s nima (EU úředníky) docela potíže jim vysvětlit, že když má chov, tak k tomu hřebci ty klisny musí, když mu je přes satelit nepřipustí....
[95]
Šumaváku...
(ptakopysk: 11.07.2007, 20:45:43
- x)
ad satelitní snímky: domnívám se, že se smráká nad sexem na mezích. Jednak je všude lidí jako sraček a klidně vám šlápnou na záda, druhak na vás může civět kdejakej zevel přes satelit. Ondyno jsem na mapy.cz čučel na fotomapu na můj barák a i při tom mizerným rozlišení byl vidět nafukovací bazén a u něj opalující se děvenka moje starostlivá a dcera. Zda oplývaly textilem se naštěstí zjistit nedalo, protože obě postavičky měly pár pixlů, ale euroúředníci počítající krávy a vovce na pastvě musí mít k dispozici podrobnější fotky a šmírujou docela brutálním způsobem už teď. Velký bratr jako když vyšije. Teď si představte, že se ze všech sil staráte o zlepšení nálady vaší neurotické sousedky a nějaký ouřada v Bruseli se tlemí u monitoru, že vám po zadeli leze infikovaný klíště....
[97]
soudci a spol.
(divana: 11.07.2007, 21:03:22
- x)
stále se vracím k tomu, že se měli soudci vyházet a postupně vyměnit za nové ze škol. a ono po osmnácti letech je to pořád aktuální. soudci, co spolupracovali, soudí dál. všechno je to provázané jako před sametem. k čemu byl? policie se už nepodplácí, protože je rovnou najmutá...
[98]
Já už si
(František I.: 11.07.2007, 21:05:37
- x)
pořídil Berettu a CZ Brovinga. Co kdyby. A to jsem před několika lety ještě nevěděl, že hovádko, které mi kdysi představoval kámoš z Raje jako nejzkorumpovanějšího kripla z této velice zkorumpované instituce, bude jednou dělat premiéra. Inu, to jsou ty paradoxy, že?
[99]
Já toho Schäubleho chápu, má se střílením svoje špatný zkušenosti,
(Rpu?: 11.07.2007, 21:07:05
- x)
otázkou jenom je, jestli budou nejdřív vyhodnocovat a pak střílet nebo navopak.... \"Německý ministr vnitra Wolfgang Schäuble navrhl opatření proti nebezpečným islamistům, kteří nemohou být vypovězeni ze země. Ti by měli být předběžně zadrženi a čelit obvinění z trestného činu spiknutí. Mělo by také být možné zastřelit člověka podezřelého z terorismu tzv. \"přímo na ulici\". Kancléřka Merkelová vyjádřila pro tento návrh pochopení. Vicekancléř Müntefering ze sociálních demokratů (SPD) naopak kancléřku vyzval, aby se od kontroverzního bezpečnostního návrhu distancovala......
[100]
Něco mimo politiku
(František I.: 11.07.2007, 21:15:17
- x)
Já se už několik týdnů těším, jak vozítko Opportunity hupsne v Kachní zátoce do Viktoriina kráteru. A nic. Na Marsu je v současné době velká písečná bouře. Taková, že kvůli prachu nemůže vozítko dobíjet baterky, tím pádem se ani přesunout do kráteru.Prostě, globální oteplování je svinstvo. Ne, že by se mi krajina na našem vesmírném sousedu nějak zvláště líbila, ale nevím proč, uklidňuje. A hlavně, není tam Paroubek.
[101]
Divano...
(ptakopysk: 11.07.2007, 21:21:35
- x)
soudce by měl být člověk, který prošel aparátem od zdola nahoru a je v branži alespoň jednu, neli dvě desítky let. Čerstvě vyštudovaný nově jmenovaný soudce nemá ánung o životě a je zcela evidentní, že při beztrestnosti a praktické nenapadnutelnosti osoby soudce v tomto státě se u něj projeví syndrom neomylnosti a dokonalosti. (Pohříchu je tento jev perfektně vidět již po týdnu u čerstvě zvolených poslanců) A to je cesta do pekel. Uvedu drobný příklad ze života. Soudkyně, celkem známá svými mírnými rozsudky v drobné kriminalitě jako jsou krádeže dostala případ recidivisty vykradnuvšího rodinný dům. Pachatel, i jeho právník očekávali mírný rozsudek v řádu měsíců a možná i podmínky. Užasli, neboť hoch dostal dva roky natvrdo. Proměnu pohledu soudkyně na společenskou nebezpečnost činu mělo na svědomí vybílení bytu paní soudkyně čtrnáct dní předtím. Nechci nikterak navrhovat, že soudci či soudkyně by měli být před nástupem praxe vykradeni, znásilněni a zabiti, ale jistý dotyk s realitou (třeba při vyšetřování případů) by určitě měl blahodárné účinky na způsob nahlížení soudce na trestnou činnost pachatelů a na stav obětí. Docela by mě zajímalo, jak a v jakém věku se delegují soudci za velkou louží...
[102]
V EP se poslanci začali vážně bavit
(jura-p: 11.07.2007, 21:23:20
- x)
o tom, že by se měly zavést (nařídit) samozhášecí cigarety. Tim se bude bojovat proti pasivnímu kouření a proti požárům. Já za tím vidím lobysmus tabákových firem. Já se z nich asi obkreslím. Šumaváku, po tom, jak jsem dopadl se svými druhými pozměňovacími návrhy, se nedivím ničemu. Pro poslední změnu zákona, která pod tlakem exportérů z jižnějších států EU zatrhla tu kulišárnu se zákazem biolihu ztratila snaha o licence význam. Zato byla vymyšlena jiná, která do roku 2009 dovoluje, aby se biopřísady, tedy biolíh a ten sajrajt z řepky nepřidával do paliv, která budou expedována ze státních hmotných rezerv. Tedy litr tohoto kvalitnějšího paliva bude výrobně o 40 hal na litr levnější, protože ten líh a ten sajrajt je prostě dražší a míchání taky něco nepatrně stojí. Ale protože se bude míchat do 5% a jakoby náhodou není povinost tyto biopříměsi do 5% uvádět na stojanu nastane tato situace: Na stojanech budou pohonné hmoty označeny jako dosud. Do poloviny bude přidáváno a do poloviny ne. Všechny budou prodávány za stejnou cenu za pohonné hmoty stejného názvu. To je nová kauza. Ti lidé, co byli osvobozeni, byli osvobozeni zejména proto, že ten minulý případ s licenčními řízeními nevynesl ani korunu, protože to byla příprava na to, že budou minimální ceny pro české licencované výrobce, kteří budou v omezeném počtu vybráni komisí, která ještě ani výběr neukončila, zákon ve kterém to prosadili byl změněn a ani litr alkoholu do benzínu přidán. Takže úplatky sice asi vyplaceny byly, ale předmět obecného zájmu se získat nepodařilo. Akorát ten sajrajt se vyrábí, většinou se i vyváží a s tím souvisí pro změnu desítky zničených motorů nových aut na benzín, které byly reklamovány a neznámý počet zničených motorů starých aut, které reklamovány pochopitelně nebyly. Protože se ten sajrajt vyrábí a zatím se do nafty nepřidává, tak se ten sajrajt a olej, který by se použil na ten sajrajt, až se to rozběhne zatím vyváží. A nějaký dopravce nečistil cisterny ve kterých to vozí a zpátky vozil benzín. A když to nevyfoukal parou a nevypláchl saponátem, tak mu tam dvě procenta sajrajtu zůstaly a smíchaly se s tím benzínem, do kterého se přidávat nebudou ani v ekodobě. No a lidi mají zničená auta a automobilky dumají, jak jim tu záruku neuznat. Jisté je, že někomu zůstane v rukách 400 melounů a já pochybuju, že budou zdaněné. Je to plné paradoxů, můj výrobce mi zakazuje používat naftu s biopřísadami a já bych ve skutečnosti byl ochoten i něco připlatit, kdyby mě někdo zaručil, že mi prodává naftu bez sajrajtu, i když je výrobně levnější. Protože, až se mi ucpe ta společná kolej, tak za mě ty desetitisíce asi ti, co souhlasili s tímto zákonem nezaplatí. A ta loby byla tentokrát taková, že proti tomu zákonu jsem byl ve své komoře úplně sám. Ostatní asi jezdí vejtřaskama nebi mluvili s ministrem průmyslu. A nebo je navštívil někdo se vzkazem od toho ředitele státních hmotných rezerv.
[104]
Rputi,
(jura-p: 11.07.2007, 21:36:34
- x)
ten Scheubel je nebezpečný člověk. To, co v souhrnu navrhuje, nemá k 1984 moc daleko. Další návrhy jsou plná kontrola internetu, odposlouchávání bez zdržujícího soudního povolení a zásahy policie za hranicemi bez omezení, protože ta povinná spolupráce se zahraničními policajty taky zdržuje. Celoevropské registry těch, kteří budou podezřelí komukoli, kdo je za takové označí. Teď ještě čekám, kdy navrhne, aby nesměli pracovat ve státní správě, ve zdravotnictví, v obchodu a že by měli být nějak veřejně označeni, aby střílející policisti náhodou nezasáhli nepodezřelého.
[105]
Juro, tak je třeba tlačit,
(Šumavák: 11.07.2007, 21:43:42
- x)
aby se to na stojanech rozlišovalo, protže třeba já z toho mám děs a asi si budu muset nakoupit doživotní zásobu čisté nafty! Já tu naftu s tím řepkovým metylesterem jednou jedinkrát zkusil do traktoru! Doku se s tím jezdilo, tak to šlo. ak jsem to nechal tři neděle stát, ten metylester se oddělil, sedl dolů , při nastartování se natáhl do palivového systému a vymalováno !!Ani vyčistit to nešlo! Komplet celé rozebrat, sehnat nové staré filtry, zaplatit řemeslníka z reichu, který se v tom vyznal a stejně mi dodnes \"mokvá\" první střik a trnu, kdy zase něco takového natankuji! Nakopat jim do zadku je málo !
[106]
Já už to někde četl
(Pavel Kořenský: 11.07.2007, 21:47:31
- Mail
- x)
před pár dny. Ten Schauble není nebezpečný člověk, ale regulerní magor, šílený jako ratlík. Kdo je to \"člověk podezřelý z terorismu\" ? To jako někdo, kdo figuruje v nějaké počítačové databázi pod hlavičkou \"podezřelý z terorismu\" ? A kolik to bude stát, přidat někoho do té databáze ? Nebo lépe, zastřelit jej a pak přidat nějaké údaje do databáze ? Mám dojem, že některým lidem ta regulerní občanská válka fakt chybí. :-(((
[110]
Rputi,
(Pavel Kořenský: 11.07.2007, 22:15:33
- Mail
- x)
pokud bude mít natolik šílené nápady jako střílet podezřelé z čehokoli přímo na ulici, tak se mu může velmi snadno stát, že to někdo zkusí podruhé a tentokrát si dá na míření více záležet. Tohle prostě nejde. Pokud připustíme, že je možné někoho jen tak zastřelit jen proto, že je z něčeho podezřelý, tak demokracie skončila a teroristé vyhráli. A můžeme si v klidu zavést nějakou komunistickou nebo křesťanskou versi šaríje. Už na tom nebude záležet.
[111]
Šumaváku,
(Rpu?: 11.07.2007, 22:18:24
- x)
já se na to pamatuju, dokonce snad v přímým přenosu. Scaeuble měl nějakej projev, snad předvolební, asi před 15 lety - a nějakej cvok ho střelil přímo za tím řečnickým pultíkem a vypadalo to tenkrát, že nepřežije, A jak jsem ho tak v poslední době viděla, tak ten jeho červenej nos o něčem svědčí....
[114]
juro,
(Rpu?: 11.07.2007, 22:34:35
- x)
když oni jsou takovi sociální. A krom toho Saeuble byl před tím velice chytrej, pěknej chlap. Ještě jsme si tenkrát říkali, jaká je to škoda a že prevíti maj vždycky štěstí, protože ta děvka LaFontaine se tenkrát z atentátu (krátce po sobě) vylízal bez následků... Ascheuble žádnej radikál nebyl a měl všechno celkem pěkně srovnaný - ale lidi se měněj... A jak říkám, u něj to chápu, ale že i Merkelová ... jako kdyby to sama nezažila ... je to v ní jak v koze....
[115]
A pacienti, aby nemuseli
(Šumavák: 11.07.2007, 22:42:15
- x)
nosit ssebou čipovou kartu, dostanou čip.(O vězních ani nemluvím! Kdo by se tahal s elektronickým náramkem. A policajti na ulici budou nosit čtečku. A GNES se bude starat o bezpečnost...a o pohyb vybraných stejně jako Galileo o pohyb všech aut... a kdo nezaplatí daň ze všech poslaných mailů bude terorista ohrožující fungování EU.... :-((((
[117]
Šumaváku,
(František I.: 11.07.2007, 22:49:26
- x)
nemáte zkušenosti s normálním slunečnicovým olejem? Jeden z oněch, co nemají hudební sluch, ale bohužel rádi zpívají a kterého tolerujeme jen kvůli vynikajícím bramborám, na něj nedá dopusti. Pohání s ním Zetora a starý osobní meďák. Tuto pohonnou hmotu si nemůže vynachválit, ale tvrdí, že ten přepálený olej z fritézy a řádně procezený je absolutní špička. Prý kam se hrabe nafta. Na zimu to ředí benzínem a jakýmsi podle mého emulgátorem, protože mu meďák chytá málem lép, nežli mě benziňák. Bohužel to nedovedu posoudit.
[118]
Ale ten Scheuble poslední dobou tančí jak slon v porcelánu.
(jura-p: 11.07.2007, 23:00:17
- x)
Jednou řekne, že nesmíme smíchat svůj boj proti teroristům s jednáním o přijetí Turecka a podruhé řekne asi toto:Wolfgang Scheuble, špičkový predstaviteľ nemeckej CDU v najnovšom čísle časopisu Feuren efeirs píše, citujem: Ak sú Európania niečím vinným tak tým, že príliš dlho odkladali diskusiu o definitívnych hraniciach rozširovania Európskej únie a o tom, čo je európskou identitou. Mnohí sa obávali, že takáto diskusia vzbudí dojem, že Európa zatvára dvere krajinám na svojich hraniciach. Táto debata je napriek tomu však neodvratná. Európska únia je predovšetkým európska, hoci by Austrália alebo Japonsko mohli naplniť kritéria pre vstup, nikto ich nenavrhuje za potenciálnych členov únie. Podobne krajiny ako Turecko a Rusko iba z časti zdieľajú európske dedičstvo a i geografickú polohu, z časti však určite nie. Citatce ze zápisu poslance Šimka ze schůze SNR. Bože, já takových debat s poslanci EP zažil moc. Jednou pro přijetí, jednou proti. A ve skutečnosti za tím obrovská povýšenost skrývající se za korektními větami. Strašně rádi by řekli svým voličům. Ano, pošleme je domů, když vy si stoupnete k pásům ve fabrikách. Ale netroufnou si. Jsou přece korektní. A nejsou hloupí, jak o sobě sama říká kolegyně. Tak mezitím navštěvují konference o rovném postavení a vedou korektní řeči, zastírající strach, vztek a bezradnost. Vědí, že situaci nemají pod kontrolou. Tak navrhují věci, které vytvářejí policejní stát pro všechny a ty, co by chtěli mít pod kontrolou, to stejně nezasáhne. Je to stejný kadlub, jako když čeští policajti dělají kontroly lékarniček proti pár pirátům na silnici. Zastrašují bodama a diví se, že to nezabírá.
[119]
Františku,
(jura-p: 11.07.2007, 23:10:37
- x)
ale to tam v tom mercedesu má vstřikovací čerpadlo z války. Přítlak se nastavil o půl obrátky a tryska se vyčistila žíní. A jelo se dál. A navíc - já tolik oleje nevyfrituju, kdybych se fritovaných věcí ujedl. Já za poslední rok spotřeboval - tedy vyprodukoval 6 litrů surového vyfritovaného oleje a moje týdenní spotřeba je minimálně pětkrát vyšší v naftě. Já bych potřeboval třistakrát víc fritovat, aby to mělo vert.
[121]
Juro, přesně -
(Rpu?: 11.07.2007, 23:14:50
- x)
nevědí si rady a tak blbnou ... na kvadrát... Já si dovedu živě představit, jak sem vtrhne německý komando aniž by kohokoli informovalo a začne tu střílet po nějakým teroristovi. A naši poliši, nejsouce informováni budou mít pocit, že tu někdo zbůhdarma střílí a začnou střílet taky .....
[123]
Juro-p
(František I.: 11.07.2007, 23:21:07
- x)
On ten olej dostává minimálně z 10 restaurací. Dodává jim totiž brambory. Můj nevlastní brácha na něj nadává, protože on tímto olejem zase maže řetěz u svojí profesionální motorové pily a občas se prý na něj nedostane. Doufám, že si jednou u Vodičky pokecáme na téma možné nové alternativní pohonné látky. Rád bych znal názor odborníka, zda v tomto našem systému jde protlačit něco nového.
[124]
No,
(Pavel Kořenský: 11.07.2007, 23:29:36
- Mail
- x)
pokud jeden člověk potřebuje olej z 10 restaurací, tak to asi nebude řešení pro větší počet lidí. I když McDonald tvrdí, že nějaká jejich auta na ten olej z jejich hranolků jezdí. Já tomu tedy příliš nevěřím, protože mám dojem, že konkrétně McDonald nic nefrituje a pěstuje ty hamburgery a hranolky z nějakých tabletek včetně krabiček a pytlíků. :-)
[127]
Pánové, jste tady, koukám, technicky dost zdatní...
(šakal: 11.07.2007, 23:43:39
- x)
...Můžete mi poradit, kde se dá u nás (nejlépe pochopitelně v Praze) sehnat nepermanentní lepidlo Loctite thread lock? Nerad bych totiž kupoval na e-bay třídolarovou tubičku a platil k tomu dvě stovky poštovný od někud z Tramtárie...(7:- P) Předem díky!
[128]
Pavle
(František I.: 11.07.2007, 23:51:51
- x)
on mu ten starý Zetor poměrně dost žere a meďák jakbysmet. Takže to nevychází zase tak nejhůře. Slušný (velmi relativně) olej se navíc dá koupit už za 16 Kč. Vezl jsem mu ho v pětilitrovkách asi za necelých 8000,-. Pánové, pokecal jsem si s Amerikou a jdu spát. Dobré a ještě lepší zítřky...
[129]
3akale, mrkni na odkaz
(Šumavák: 11.07.2007, 23:58:06
- odkaz
- x)
a nebo se zeptej třeba na tomto fóru, http://www.knife.cz/Default.aspx?tabid=53&g=posts&t=1317&p=6 zda ho někdo nemá. Předpokládám , že chceš lepit šroubky v zakoupeném nožíku....
[131]
Šakale,
(Pavel Kořenský: 12.07.2007, 01:44:19
- Mail
- x)
víceméně libovolná modelářská prodejna. Já ho kupoval tak před rokem u Pecky. Ten má prodejnu v Karoliny Světlé nebo v té ulici kousek od Bílé Labutě (Zlatnická ???). Patrně by ho měl mít i Vaňouch na Letné v Korunovační, ten má kde co, včetně kuličkových ložisek 1.5/4. Ale po pravdě řečeno, jsou to víceméně vyhozené peníze. Když ten šroub mázneš gelovým kyanoakrylátem, tak je taky dobře. Jako přídavný bonus máš možnost to před rozšroubováním zacáknout kyanoakrylátovým rozlepovačem (debonder) a lepidlo víceméně zmizí. Ale ze zkušenosti vím, že na šrouby které se nemají povolovat pokud nechceš je nejlepší klasický pětiminutový epoxid.
[134]
Pavle, ony ty gripeny na nic
(jura-p: 12.07.2007, 03:26:37
- x)
jiného nebyly pronajaty. My potřebujeme nadzvuková letadla na strážní službu a na nic jiného. A proto mě taky tak mrzí, že se nekoupily F15 nebo F16 za menší peníze upgradované starší, co by byly naše a nemusely se kupovat nebo prodlužoval pronájem po skončení lhůty a mohly za ty menší peníze sloužit dvacet let. Jediné, co nás může utěšovat je to, že Rakušani na to samé kupují ještě dražší a nesmyslnější letadla.
[135]
Dobré ráno!
(Rpu?: 12.07.2007, 06:24:24
- odkaz
- x)
No vida, já včera o \"vlku\" a Lafontaine za dveřma - doslova. Velice nebezpečný a vyčůraný populista. A ossisnostalgie činí své... \"Levicově orientovaní Němci jsou frustrováni stagnací sociální demokracie z éry kancléře Schrödera a přejí si opravdovou levici. Takovou, která zajistí svobodu socialismem. Oskar Lafontaine nabízí řeení a boduje. S 14 procenty by nyní překonal Zelené i Svobodné demokraty. Vyrovnání se s novou levicí hýbe stranickým systémem Německa.... ...Perličkou jejího programu je vyvázání Německa z NATO a odmítnutí mírových misí pod mandátem OSN. Poaduje tak nejen populistické ukončení německého nasazení v Afghánistánu, ale prakticky mezinárodní izolaci Německa....
[136]
Brezina k zálohování lahví na NP
(Rpu?: 12.07.2007, 07:10:56
- x)
....Zákazníci mohou lahve vracet kdekoli. Aby obchody na rozdílu mezi prodanými a vykoupenými lahvemi neprodělávaly, musela vzniknout sloitá sí clearingových středisek. Pohyb kadé petky je evidován, aby vybraná záloha dorazila na správné místo. Ne clearing podvodníky odhalil, podařilo se jim větinu falených lahví udat. Dnes u proto mají etikety ochranné prvky jako bankovky a transporty lahví doprovázejí bezpečnostní sluby. Zelení tak v Německu změnili odpad ve stejně střeenou komoditu jako je uran, drogy nebo bílé maso....
[137]
Dobré pozdnější ráno,
(PeS: 12.07.2007, 10:23:07
- x)
tak jsem nakoukl na toho Brezinu a když už jsem tam zas jednou byl, tak taky pod Dušana... A koukám, jak Metelka pilně zveřejňuje odkaz na další rány válečným štváčům (teda pardon, svým oponentům). A přitom se zdá, že si ten článek snad ani nepřečet...
[139]
2 Šumavák
(PeS: 12.07.2007, 11:31:45
- x)
víš, já si říkám, že kdyby taky občas něco dělal, že by třeba taky mohl mít nějaké ty publikovatelné výsledky, aby furt neměl ty trapné výmluvy, když přijde řeč na publikace. Na některých našich oborech už mají více impaktovaných publikací než on i někteří studenti bakalářského studia... Ale to bychom chtěli po zvěrozvěstovi příliš...
[140]
Tak prý \"Osobnosti psaly...\"...
(šakal: 12.07.2007, 15:23:30
- odkaz
- x)
...Koukám, že naše \"osobnosti\" úspěšně oživily ducha mnichovanství (7:- /) - Když se lidé před válkou nadšeně chystali na mobilizaci, tehdy jim pevnou půdu pod nohama vzali političtí představitelé. Tak přišlo ke slovu podzemní hnutí a zahraniční odboj. - Když se národ chystal znovu začít budovat svůj válkou poškozený stát, vrátil se jeho ministr zahraničí z Moskvy jak spráskaný pes, kde za všechny ostatní spoluobčany Stalinovi potvrdil odmítnutí Marshallova plánu. - Když nastal osmašedesátý, byla kolaborace režimu a represivních složek státu s nepřátelskými silami tak rozsáhlá, že se už lidé zmohli jen na bezmocné demonstrace. - Když došlo na zásadní otázku při referendu o vstupu do EU, prohnaní politikové lidem pro jistotu o skutečném významu takového kroku raději nic kloudného neřekli. A skoro nikomu to nepřišlo divné, takže někteří odkývali, co se jim k odkývání předložilo, a jiní jeli grilovat. - A kolektivní mdloba ducha je už dnešním dnem na takovém stupni \"dokonalosti\", že se občané sami dožadují toho, aby mohli svoji zemi opět přivést do neštěstí - nejlépe formou všelidového hlasování... ...Nevíte, proč ještě pořád k téhle nešťastné zemi cítím patriotický vztah? §:- |)
[143]
šakale, copak lid .... ale ty osobnosti!
(Rpu?: 12.07.2007, 16:10:51
- x)
Já měla kousek od Mišova chalupu. A prodala jsem ji - a věděla jsem proč, protože tam holt jsou takoví lidi, jako ten starosta nešťastník, co tvrdil, že pod radarem bude určitě jadernej reaktor. Ale co ty vosobnostě? Od těch by člověk čekal aspoň špetku ňáký tý enteligence...! V souvislosti s tím mě napadá, že sektářskému vymývání mozku nejsnáz podléhají vysokoškoláci....zajisté, že humanitních směrů .... ne, že by snad byli ouplně blbí, jen ten zdravej rozum .... K Tvé poslední otázce mohu jen konstatovat, že to bude nejspíš tím, že všichni tu tak blbí nejsou..:)) P.S. Vono to jinde nejni lepší.....
[144]
V Prachaticích se zastřelil lékař.
(jura-p: 12.07.2007, 16:14:31
- x)
Případ se táhne už rok. Prý nahlásil za dvaapůl milionů falešných úkonů. Oni mu je zaplatili. A po dlouhém vyšetřování ho pozvali, a nabídli mu, že to může splácet. A on se zastřelil. Škoda každého života. Ale co je mi divné, že tam není ani slovo o něčem, jako je trestní stíhání. (Omylem jsi vyfasoval o dvaapůl milionu víc, tak to vrať a bude to v oukeji.) Nebo o tom, že někdo byl popotahován za to, že ho nechal pracovat víc jak třicet hodin denně. Přestože měl dost času na to, aby trenoval triaton. Jeho přítel říká, že to byl nejschopnější člověk, co znal. Anebo to bylo úplně jinak? Nějak mi to nejde do palice. Jo a Šakale, otčinu, stejně jako otce, si člověk nevybírá. Většinou ani otcové si nevybírají, ve které zemi zplodí syna. Zplodí tam, kde žijí. Patři to, naštěstí, do oblasti emocí a instinktů, spíše než do oblasti rozumového výběru. Ale kde vidíš mezi signatáři nějaké politiky? Já tam vidím směs komunistů a pravdoláskovníků. (Akorát snad Kačer chvíli bloudil po FS. A třeba na rozdíl od Hrušínského, který taky chvíli byl poslancem a měl to v hlavě srovnané, tam Kačer byl plat prtnej.)
[145]
Hmm, a socani už vedou
(Nika: 12.07.2007, 16:22:15
- x)
Do háje, to už je ta ODS tak neschopná, že ani nemá žádný miliardy bokem na nějakou pořádnou PR agenturu ? Pořád čekám na nějakou kampaň, ale o radaru nic, o reformě nic, jenom to, co je proti, zato Rokova konkubína ta snad vede všechny Top žebříčky... :-/
[146]
...No, vždyť já taky o žádnejch politicích, co by to podepsali, nemluvil...
(šakal: 12.07.2007, 16:27:02
- x)
...Naopak jsem dával najevo, že zatímco dřív národ zrazovali jeho vládci a posléze se přidával i obyčejný lid, dnes už se občané své účasti na vlastní zkáze dokonce horlivě dožadují a hodlají ji provést jaksi \"vlastnoručně\" (7:- /)
[148]
Hezký letní podvečer
(Dana: 12.07.2007, 16:39:14
- Mail
- x)
tak, penzum dnešních zemědělských prací je splněno a teď se hodím do gala a fičím na vernisáž do naší krásné, venkovské galerie Grunt. Večer možná poreferuju o kulturním zážitku! ;-) Nejsou na všech vsích jen referenda o radaru....I když si nedělám iluze, jak by to tady dopadlo...Ale možná, kdyby zájemce o umístění radaru nabídl a zálohově i okamžitě poskytl třeba pro začátek malou čátku pro vesnici třeba jako příspěvek na vodovod, kanalizaci, připojil se k protestům proti výstavbě velkovepřína uprostřed vsi...možná by se zrodilo překvapení..
[150]
>> jura-p
(dvd: 12.07.2007, 16:42:01
- x)
Vzhledem k zkušenostem s VZP nad případem ani hlavou nekroutím. Jistý MUDr mne coby \"pacienta\" ukradl jinému lékaři, a to do jisté vesnice vzdálené od mého bydliště po silnici asi 80-100 km. Když to prasklo a já se jal stěžovat, vypadávaly z VZP výblitky na úrovni výmluv školáka, který omlouvá zapomenutý úkol tím ,že přišel hurikán a odnesl jim z chalupy psací potřeby.
[152]
Niko,
(Dana: 12.07.2007, 16:49:30
- Mail
- x)
máte pravdu. V dnešním mediálně virtuálním světě, o kom není slyšet, vidět - ten není! Já nevím, že to ti ODSáci nechápou. Nebo chápou a nic nedělají, protože si myslí, že voliči poznají sami od sebe kvalitu... - to by byla horší varianta A Čunka by měl Topolánek odvolat ne pro aferu s Romy a podezření o úplatku, ale kvůli neschopnosti a nezvládnutí řízení ministerstva...
[157]
No Niko, nevím,
(skimic: 12.07.2007, 19:51:51
- x)
... a jsem v tom od loňského léta celkem konsistentní. Pan Topolánek ani zdaleka nezastupuje mé zájmy. Nevolil jsem také jeho, volil jsem ODS v jakési naději. O tu jsem přišel při jeho loňských letních veletočích. Od té doby spoléhám na pár normálních poslanců či senátorů, jelikož současné ODS heslo /tak, jak jej subjektivně vnímám/: \"... mohlo by být i hůř, my tady držíme za cenu kompromisů ty posice ...\" je tak dobré pro přípravu vnitřních strategií. Teď klídek a před volbama to zas rozbalíme a pěkně se s ostatními a mezi sebou o ten výsledek porveme. Na to ale bude spousta normálních lidí zvysoka kašlat a ani strach z JP, kvůli kterému přišli k volbám minulým už fungovat nebude. Odehrává se tu posledních několik let velice hnusná hra. Volte nás, protože buďto zlu zabraňujeme nebo jsme zlo menší. Nejedná se o nic jiného než posunování středu Gaussovy křivky do PR agenturami proponované posice. Tuto hru, pane Topolánku s Vámi budou hrát mnozí /bych mu řekl, kdybych ho potkal/, ale ti, kterých si vážím a na které dám, Vás asi pane Topolánku za tuto cenu podporovat nebudou, což může být problém, jelikož jste virtuálně s ODS personifikován /bych svůj přípodotek zakončil/. Ale, hrách na stěny házet, kdo z nás do slonovinových věží dohlédne ....
[162]
AeroKarle
(skimic: 12.07.2007, 21:23:45
- x)
... proč mám jen pocit, že nejsme v kontradikci ... Samozřejmě můžeme do Božího rána rozebírat, co si kdo představujeme pod termínem \"užitečnost\". Neberte to prosím zle. Jen jsem chtěl naznačit, že cílí-lí kdo neobratně medián, nemusí se dočkat ani horní natož dolní kvartily (nebo snad česky kvartilu?). Neobratná snažení přinášejí pouze neočekávaná řešení. I když, něco na tom nakonec může být. Metody k vyhledávání extrémů jako třeba nejvyšší maximum používají i \"rozhoupávání\" stavu /z vršku jinam/ s různými mírami energie. Padám, nepadám či naopak povyskočím. Míra investované energie je i vulgarizovaně míra potenciálního zisku/ztráty /nabytí potenciální - třeba - energie - či Bůh-ví-čeho/. Tedy - neočekávané kroky můžou způsobit neočekávané - může být i positivní /jak pro koho/ děje. Aplikovaných metod je celá řada. Například nic neutuží kázeň kolektivu jako \"potrestání nevinných\" :))
[165]
Na vědomost se dává
(Schumacher: 12.07.2007, 22:22:47
- Mail
- x)
že jestli do toho něco nevleze, tak dvacátého osmého tohohle měsíce následuju příkladu Modrého ptáka v jeho moudrém životním osudovém rozhodnutí a vstoupím do stavu manželského. Ovšem, co se týče vztahů k Tchajwanu a základních a nepřízemních otázek o smyslu života, vesmíru a vůbec, byla učiněna dohoda, že i nadále zůstavají v mém referátu. Jestli na ně budu mít čas.
[166]
skimici
(rejpal, dialektický idealista: 12.07.2007, 22:25:21
- x)
in re\" utužování kázně potrestáním nevinných to je zkratové řešení s oblibou používáné totalitními systému (Heydrichiáda u nás či kolektivizařní hladomor na Ukrajině). Ono utužování kázně kolektivu naladěním každého jedince na stejnou vlnu je pracnější, ale zato dlouho vydrží. Jen se podívej kolik tady máme úplně věřících bolševickách pohrobků!
[173]
Schumi
(rejpal, dialektický idealista: 12.07.2007, 23:29:56
- x)
upřímnou soustrast k Tvému počinu! Kdyby to byl funus, tak bych řekl, že \"fšickni tam mušíme\", ale takhle Ti můžeme (za mírný obolus nesrovnatelně nižší, než náklady na svazek manželský na pouhý jeden rok) celou tu akci ještě u Vodižky rozmluvit, jak správně popododetknul Šumavák.
[176]
Dobrý den,
(Modrý pták: 13.07.2007, 07:11:49
- x)
potvrzuji tímto, že prázdninové setkání u Vodičky je v dohodnutém (PeSem a Rputí :-))) termínu. Byl jsem tam včera v poledne učinit rezervaci osobně. Dal jsem si tam jedno a potom jsem učinil rozhodnutí, že jednomu je smutno a dal jsem si s kámošem další (kolik si nepamatuji). A teď koukám, že jsem zapíjel Schumiho svobodu :-)). Tedy já se překonávám :-)). Schumachere, přeji Tobě a nastávající choti mnoho štěstí. Ostatní si pořídíte :-))
[177]
Krásné ránko!
(Rpu?: 13.07.2007, 07:33:50
- odkaz
- x)
Tak ten dotazník bych chtěla vidět....:)) \"Díky výsledkům výzkumu chceme v budoucnu účinněji bojovat s prostitucí,\" říká Jiří Sezemský. Na základě výsledků bude stát v budoucnu určovat, jaké sociální služby nabízet lidem spojeným s prostitucí a do jakých projektů investovat. Jak konkrétně bude výzkum vypadat? To záleží na nabídkách nevládních organizací; podle zástupců ministerstva by tazatelé mohli zjišťovat počet a formu prostituce například formou dotazníků.
[179]
šakale, nejen o prázdninách.....
(Rpu?: 13.07.2007, 08:11:04
- x)
Mně jen sejří to státní pokrytectví. A vůbec nechápu, proč by to helmbrechtice nemohly mít na knížku, tak jako za první republiky. A jednou za čtvrt roku by jim doktor do té knížky potvrdil, že jsou zdravé a ony by za to vysolily tučný peníz, jenž by šel dílem do zdravotnictví,dílem na sociální pojištění a dílem pro policii, že aby se kompenzovalo. Po několika tisících letech exitence tohoto řemesla vymyslet dotazníky je věc veliká a neuvěřitelná...:))
[182]
Průzkum
(martin TT: 13.07.2007, 08:26:53
- Mail
- x)
proč ty otázky - čtěte pozorně, že se jedná o výběrové řízení mezi NGO - tedy oficiální penězovod od ministerstva na vyvolenou skupinu lidí, kteří si nějakou NGO v minulosti založili a nyní čerpají. Proč si myslíte, že je nutno udržet pozice maximální možnou dobu? A proč není možné živnostenské podnikání v tomto oboru? Dovolte mi malou úvahu - mimořádně rychlé a kruté vypořádání organizovaných a daně platících kurev a jejich pasáků s amatérkami by bylo politicky nekorektní a na to se žádný politik nedá!
[185]
Pátek 13. je, ale kde je to slunce???
(Dana: 13.07.2007, 08:48:07
- Mail
- x)
Tady zatím zamračeno a na silnicích pozor! Dnes ráno mi cestou do práce spadl na Koníka kus kůry z kmenů, převážených protijedoucím návěsem...Přečkali jsme bez větší úhony. Oba. Já s leknutím a Koník s menším škrábancem na přední kapotě...Že by ten pátek a třináctka? Ale vždyť jsme nakonec měli štěstí! :-)
[187]
to Schumi
(František I.: 13.07.2007, 08:51:34
- x)
Otec říkával, že člověk má vyzkoušet všechno. Když už pro nic jiného, aby mohl poskytovat rady... Jinak jsem vážení včera pozoroval pana Gandaloviče, Teličku jakéhosi socana a zemědělce, kterak debatují o dnes již bývalých cukrovarech a kvotách na cukr. A hlavně , kdo za to může. Dost reálně uvažuji o zakoupení nějakého velmi odolného fackovacího panáka, kde bych se mohl po takovémto zážitku odreagovat. Po tomto pořadu jsem ještě masochisticky shlédl krásný dokument o světu příznivých energiích. Rejpale, kousek od tvého místního bydliště by měla být obec s elektrárničkou na bioplyn. Prý to v ní malinko hodně kolem zapáchá. Víš o tom něco?
[188]
Ožralej do hospody nelez....
(Rpu?: 13.07.2007, 09:25:46
- odkaz
- x)
Stát chystá zbraň proti agresivním a nezodpovědným opilcům. Soudci totiž zřejmě získají novou pravomoc: zakázat lidem, kteří v opilosti vyvolali rvačku nebo způsobili dopravní nehodu, chodit do hospody a mít doma alkohol.... Tak to by mě zajímalo, jak to chtěj uhlídat...
[192]
zajímavý postup
(skorostařík: 13.07.2007, 10:12:16
- x)
Čím dál víc lidí si dovolí jezdit bez řidičáku... buď ho nikdy neměli, nebo ho mají v čistírně. A protože je jich moc, stát to překvalifikuje na přestupek a ve správním řízení, ke kterému se ani nedostaví, na ně bude dělat správní úředník Ty,ty,ty... zkus to ještě jednou ... a bude to dvakrát ! Jsem naopak pro rázné přitvrzení. Člověk bez řidičáku za volantem na silnici je potencionální vrah.. takže vůz, který řídí, by měl propadnout státu, který ho podle stavu buď prodá nebo dá k sešrotování, a pachatel dostane pořádný peněžní trest, který si v případě nezaplacení bez milosti odsedí... Co myslíte, ubylo by těch případů a bylo by na silnici alespoň o nějaké to procento bezpečněji ???
[193]
Neštěstí zvané Kuchtová ....
(Rpu?: 13.07.2007, 10:18:31
- odkaz
- x)
Kuchtová odchod experta ze svého ministerstva vysvětluje neshodami ve stylu řízení. \"Jako bruselský úředník byl zvyklý, že má pravomoci a odevzdává výsledky. Nicméně jsem chtěla, abych mohla do jeho řízení průběžně vstupovat. Na tom jsme se ale nedohodli,\" vysvětluje situaci ministryně školství Dana Kuchtová
[196]
Rputi,
(skorostařík: 13.07.2007, 10:54:46
- x)
je to jenom záminka ke všeobecné buzeraci, nebo malý příspěvek k naplnění požadavku na bezpečnost na silnicích ? Já bych řekl, že to druhé, když si nedají říct po dobrém.. Kdysi alkoholici museli odpracovat x hodin služeb na záchytce, a opatrovat své kolegy spolualkoholiky v rauši. Co takhle dát přistiženým řidičům za trest brigádu v márnici ?
[198]
Dobré dopoledne...
(ptakopysk: 13.07.2007, 11:03:14
- x)
pádím kolem zvýšenou rychlostí, tak jenom krátce: Ad Rpuť - kdyby mě Kuchtová vstupovala průběžně do čehokoliv, tak bych asi taky utek\' Ad šumavák - mně je nějak šoufl, těžko, svaly mě bolí... šumaváku radujte se, to jsou neklamné známky toho, že jste naživu.
[199]
Dobré zas ráno,
(PeS: 13.07.2007, 11:12:55
- x)
(pozdější...) Tak jsem se zvrátil z konference a nestačím koukat, co se tu semlelo... No, není toho málo... 2 Schumi - no, pane, v rámci možností hodně štěstí a zdraví... A pevný nervy... To ostatní si prej můžete koupit... Inu, komu není rady, sám do ní padá, tak dlouho se chodí se džbánkem pro vodu, až se jde jednou pro pivo a jak se do lesa volá, tak se ucho utrhne... A k tomu Tchajwanu - doufám, že si uvědomuješ, že cokoli, co od té chvíle řekneš, bude použito proti Tobě (nikoli může být použito...) a stejně tak, že za všechno můžeš. Ostatně - na to vše si zvykneš...
[201]
2 Rpuť
(PeS: 13.07.2007, 11:26:33
- x)
ad 8:48 - je třeba rozlišovat... Prostitutka je povolání, kurva je charakter. A jsou to kurvy, co se v těchto končinách v poslední době přemnožily a jakékoli podobné administrativní opatření jejich počty jen a jen zvýší... Prostitutky mi nevaděj, jejich služby nevyhledávám a prudérním moralistou taky nejsem. Zato kurvy se mi do života cpou neustále a snažej se mi ho maximálně znechutit...
[204]
Dovolím si zde povzdech,
(kaca: 13.07.2007, 12:39:40
- x)
když už jde o ty charakterové kurvy. Chodím jako dobrovolník do jednoho domova důchodců, tam jedné paní přiřkli dle nového zákona příspěvek za bezmocnost. Potud je vše v pořádku. Jenže jak zabránit hyenismu na entou, když za paní nechali podepsat smlouvu na služby, které nepotřebuje a chodí za ní a chválí jí, jak je šikovná a soběstačná? Vysvětlí jí, že ty peníze jdou stejně domovu důchodců a sestřičky jsou z těch služeb navíc vorvaný jak borůvky a nic z toho nemají. Ale že když teda jako chce utírat prach na skříni (kam nedosáhne a s berlema po židlích nepoleze), tak si to má zaplatit z vlastního. A když se o tuhle sviňárnu začnu zajímat, jsem zaměstnanci i příbuzenstvem označena za děvenku ničeho se neštítící a hlavně chtivou peněz za bezmocnost. Já vím, měla bych se obrátit na sociálku, ale znáte, jak to chodí, a ta 94 letá paní chce v klidu dožít a popíchnutý personál by jí to nechal setsakra sežrat... jsem z toho nějak přešlá mrazem...
[205]
Prezident Václav Klaus
(Rpu?: 13.07.2007, 12:50:47
- x)
odpověděl na otevřený dopis desítek osobností, které žádaly podporu referenda o stavbě amerického radaru v Česku. Jejich iniciativu označil jako legitimní, ovšem varoval je před laciným populismem. Obává se, aby nešly stranou racionální argumenty. (idnes)
[206]
I já! Já tomu Kaco, nějak nerozumím...
(Šumavák: 13.07.2007, 12:51:12
- x)
nějak se mi v tom motá setřička s uklízečkou a utření prachu na skříni jako služba navíc.... Já bych tam asi nemohl bejt direktorem. Mé K.u.K. návyky, kontrolovat bílou rukavičkou, zda je kůň dobře vyčištěn, by tam zřejmě způsobily zděšení.....
[209]
Šumaváku,
(Rpu?: 13.07.2007, 13:00:05
- x)
to je eufemismus pro vyjádření, že mají jít někam. Racionální argumenty nemohou v žádném případě jit stranou, když tam nikdy nebyly. A Klaus o tom ví své od debat s jistým dramatikem. Mě to bylo hned divný, když se tuhle psalo, že říkal, že je pro referendum - vona to asi bylo krapet jinak....:))
[211]
šumaváku
(kaca: 13.07.2007, 13:16:20
- x)
V normálním placení ubytování je jen vytírání, ostatní úklid si ubytovaní provádí sami. Já ale nějak nechápu, proč by měla mít paní se středně těžkým zdravotním postižením problémy se zaplacením úklidové služby z příspěvku na bezmocnost. Dále by potřebovala pomoc při ošetřování nohou (cukrovkářka), protože má zchromlé a místy amputované prsty na rukou. Zatím to provádí s obrovskými potížemi sama, ale to je přesně to, o čem jí přesvědčili, že je úžasná šikulka a sestry nezatěžuje narozdíl od některých jiných odporných spolubydlících...Jinak s bílou rukavičkou byste u téhle paní obstál, ač s obrovskými potížemi a na hranici možností, má v pokojíčku vzorný pořádek...
[213]
Káčo, já tomu ani zbla nerozumím, ale možná je to odpolednem a pátkem třináctého...
(Dana: 13.07.2007, 13:40:37
- Mail
- x)
Takže: Paní dostává příspěvek na bezmocnost? A místo toho, aby si z toho příspěvku zaplatila zdravotní služby - ošetření nohou, rukou a pod, přesvědčila ji \"úklidová\" firma, ať podepíše smlouvu na úklid? Takže peníze místo na zdraví jdou na prach?
[215]
Dano,
(kaca: 13.07.2007, 13:46:56
- x)
nikoliv, peníze plynou zbůhdarma domovu důchodců, který zanedbává úklid a o ošetřování jí přesvědčí, že to zvládá. Smlouvu jí vnutili na služby, které nepotřebuje, takže je nečerpá. Štve mě to tím víc, že za první pololetí (příspěvek má přiznaný zpětně) tento ústav načerpal jen na téhle jedné paní 20 tisíc bez jakékoliv vynaložené námahy. Zpětně jí přeci nebudou vracet peníze, které cash zaplatila, když onemocněla a chtěla přinést jídlo na pokoj... Jinak, Šumaváku, u těhle ústavů, kde má dotyčný člověk trvalé bydliště, to, myslím jde ústavu, jen musí nabídnout adekvátní služby...
[218]
2 Šumavák
(PeS: 13.07.2007, 14:10:24
- x)
ad 13:03 - já se Ti divím, že tam ještě dokážeš něco napsat... Já už jsem tam komentovat prakticky přestal... Tam, když se dá dohromady zanícený rusofil Víťa, kterej to i za studií žral i s navijákem, s několika mladistvými hujery a intelektuály, tak i ten monitor rudne před očima...
[221]
Já nejsem vegetarián,
(Šumavák: 13.07.2007, 17:11:19
- x)
já jsem na maso a sochy....Já se i pustil na konfrontaci do diskuse s některými jedinci jako je Jó..náš Jonáš, Zatarasenej Taras, geniální Míša, realistická Třešen dříve Jepice a další, do diskuse o EU. Asi si nechám od některého koně stoupnout na prsty u nohy....to bude míň bolet.
[222]
Rada nad zlato:
(Šumavák: 13.07.2007, 17:18:41
- x)
\"Strana musí najít způsob, aby tito lidé byli očištěni i na stranické půdě,\" sdělil Aktuálně.cz místopředseda strany Zdeněk Škromach.\" Navrhuji,aby si ČSSD koupila od civilbní obrany jednu dekontaminační jednotku a instalovala ji na půdě lidového domu. Pak již nebude žádný problém ty šibaly (to není nějaké pejorativní slovo!) ošplouchnout a dekontaminovat!
[224]
Asi jsem stár, blb, a nemodern...
(ptakopysk: 13.07.2007, 19:38:56
- x)
na NP ve scifi sekci je recenze na muziku k novému filmu Hary Plotr a fénixův řád. Přechroupal jsem ji a našel jsem tam jednu brutální pravopisnou chybu. I napsal jsem rádoby žertovnou poznámku: Máte tam chybky: třeba místo „Hooperovi univerzální smyčce“ má být správně „Hooperovi univerzální smyčcové“ a myslel jsem si bůhví jak nejsem vtipnej. No a odpověď potrefené husy? Podobný typ hnidopichů mám nejraději. Místo, aby napsali něco věcného k samotnému obsahu recenze poukazují na možné gramatické nedostatky a dělají chytré. V tomto případě si však dovoluji oponovat: Viděl jste už někde napsáno např.: Nesl si v batohu smyčcové? Byli tam housle a smyčcové? Zní to poněkud divně, že? Smyčcové nástroje, smyčcové doplňky, smyčcový kvartet...možná....ale univerzální smyčcové...hm...to slyším prvně. Byl bych docela rád, kdyby na to někdo ještě zareagoval a případně mě poučil a já pak mohl přiznat, že jsem idiot.;-) S podobnou výtkou jsem se ještě nesetkal... Asi bych měl se svejma ftípkama hupsnout do rakve, zaklapnout za sebou dekl a nevopruzovat mladou generaci...
[225]
Šumaváku
(skimic: 13.07.2007, 19:40:55
- x)
... ad Šumavák: 13.07.2007, 17:11:19 no nebudu moc polemizovat, ale vydržel bych raději tu diskusi než šlápnutí koňmo... Já taky kňučím, ale proti tomu, co budu zas od úterka poslouchat v Bruselu je to kultivovaná /nebo lépe smysluplná? (omlouvám se) diskuse /jsem se na Konfrontaci zase po nějaké době podíval/. O co jde? Šumaváku, já se domnívám, že vím, cos měl na mysli, ale věz, že může být i hůře. Kéž by náš svět zůstal ohraničen prima Třešní, Míšou a teď asi dostanu ban - Tarasem a Jonášem. S nimi si stále mohu povídat - a v celku bez větších problémů - tedy z mé strany - zkus to s militantními frankofoniky :-( Omluva - začínám zde působit /jak to cítím/ rušivě, tedy se na nějakou dobu raději zdržím :-(
[230]
Hezký letní večer...
(Dana: 13.07.2007, 20:12:32
- Mail
- x)
Skimici - vůbec nepůsobíte rušivě, naopak. Ostatně - myslím, že různé názory pronesené normálně a bez snahy urazit jsou vítané...aspoň jedna ví, co si kdo myslí a může přemýšlet, proč tomu tak je. Ovšem problém bývá nikoli v názorech, ale ve způsobu jejich prezentace. :-))) Jinak - nerada hodnotím osoby, které se nevyskytují na daném místě - k vámi vyjmenovaným - až na jednu výjimku, souhlasím. Ta výjimka je naopak nebezpečná, neboť umí získávat příznivce, velice dobře se vyzná v manipulaci, dovede strhnout nerozhodné a frustrované a kdyby dostala příležitost a moc ... a stále mluvím o výjimce a navíc jsem to oné výjimce i osobně sdělila, když jsem ještě chodila na Pavouky.... Tak - a jdu se věnovat tomu,k čemu byly ženy povolány od matriarchátu - mířím ke sporáku, troubě a válu...Ale občas nakouknu...
[232]
Skimici, jak rušivě? co rušivě?
(Šumavák: 13.07.2007, 20:19:30
- x)
I já s nima mohu povídat, pokud nejsou sprostí....Jmenovaní jsou navíc jednodušší a (osobnostně) lehce čitelní. :-)) A nejde o ně, ale o mlčící většinu, co si tam jen čte a možná si sem tam někdo udělá i vlastní názor. a neblbněte se samocenzurou !Jinak zbydou k diskusím jen militantní frankofonikové- nebo frankofonici?- bruselomilci!
[233]
skimici,
(divana: 13.07.2007, 20:23:54
- x)
jestli můžu - já si taky někdy tak připadám. mám na některé dění ohledně eu a bolševiků silně negativní názory. ale věřím, že když to moc přeženu, někdo mi normálně napíše, abych ubrala. prostě, že je tu otevřená atmosféra (tedy já to tak cítím - doufám) :-))
[234]
Můžu se zeptat zdepřítomných naprosto mimo téma?
(Dana: 13.07.2007, 20:35:26
- Mail
- x)
Já to zkusím: Mám problém s ořešákem. Vlašský ořech, asi 10 let po vysazení. Letos se sem tam na listech objevily nejdřív jakoby puchýře a teď je na nich plno hálek, které jsou i na plodech. Nerada bych o ten strom přišla, vím, že na chemickou ochramu je pro letošek pozdě, ale co s tím? Ostříhat, ořezat nejvíc napadené větve? Jdu zagooooooglovat, ale kdyby někdo z místních věděl...
[236]
Dobrý večer :-))
(Nika: 13.07.2007, 21:23:28
- x)
Ptakopysku, se vám divim. Máte být rád, dostalo se vám blahosklonného poučení, taky vás mohli znectít, že by pes kůrku od vás nevzal :-)) Já se taky chci trochu omluvit, včera jsem se nějak rozčílila, jako kdyby se od politiků snad dalo něco čekat, že... asi jsme měla ten pátek 13. nějak v předstihu. Dopoledne (tedy včera) mě dojal jeden zákazník, pak si člověk přečte pár článku o Paroubkovi a neštěstí je hotovo...
[239]
Niko
(ptakopysk: 13.07.2007, 21:45:26
- x)
vy byste mohla věštit, nebo předpovídat počasí. Teď jsem tam jen tak pro zajímavost nahlédl a zjistil jsem, že jsem idiot, král idiotů a měli by mě cituji: \"A vás by měli nakoupnout do zadele a do koulí. A brokovnicí vám vystřelit mozek z hlavy\" závěrem autor příspěvku poznamenává, že vlastně mozek nemám takže poslední bod je irelevantní :o) No - poznamenal jsem tam závěrem cosi smířlivého, tak uvidíme, zda se ještě něco urodí...
[240]
2 martin
(PeS: 13.07.2007, 21:48:10
- x)
k tomu si dovolím pouze připodoktnout svůj komentář z 11:26... Všimni si - a zatím je to čistě empirické pravidlo - že korelace volů a kurev (v jednom jedinci) začíná přesahovat statisticky významé hodnoty. To by si skoro zasluhovalo bližšího výzkumu... Kdyby tu čirou náhodou byl někdo ze Sokolovy školky a (jako obvykle) neměl co na práci, může provést cenný sociologický výzkum. (no, a co je to korelace, to se doučí hned potom, co pochopí trojčlenku...)
[241]
divano
(ptakopysk: 13.07.2007, 21:53:10
- x)
nehleděla jste dnes na TV noviny, jak tam šveholili uhlazení úředníci, že jako se tak nějak samy vod sebe neposlaly papíry, blajštyfty, supliky a formuláře do Brusele, že jako do EU platíme, ale že jako nic zpátky nedostáváme? A jak tam vokazovali Čunka který s pohledem raněné laně pravil, že zdroje z EU budou? Mě se udělalo tak nevolno, že jsem si musel jít cvaknout rumu, kterej normálně nepiju, abych využil výše zmiňované čínské metody vyhánění čerta ďáblem. Neboť se mi v tu chvíli chtělo tak nějak blejt velebnosti...
[245]
Tak už to pomalu končí
(František I.: 13.07.2007, 22:07:23
- x)
Tak už nám to pomalu končí. Tedy ten den třináctého. Podávám vzdušmo pacičky všem, kteří dnes dopadli jako já. Blbě s dobrým koncem. Po ránu jsem zapomněl popřát ženušce k svátku, pak mi jedna velká firma oznámila, že už nemá zapotřebí mých služeb (ne, že by nějaké zvláště užívala, ale i tak), protrhla se mi bota, takže si musím doběhnout pro botky nové, a nakonec zazvonil mobil s tím, že kamarád speditér žádal o pomoc s vynesením ledničky. Vím, že pro kamarády musí člověk trpět, ale to, co mne čekalo, jsem si nepředstavoval ani v nejhorších snech. Jednalo se o tzv. americkou lednici o hmotnosti 140 kg, kterou bylo potřeba vynést do 9 patra paneláku. Do výtahu by se jí vešla sotva třetina. Mohu jen dodat, že odedneška nenávidím americké lednice, panelékové schody v osmém a devátem patře zvláště, hnusné plechové bedny s požárními hadicemi, ostré kovové zábradlí, majitele tohoto lednicového nesmyslu a hlavně kamaráda, kterému to bude hodně dlouho trvat, než si mne udobří. Navíc jsem poznal, kolik mé tělíčko dovede za ty tři hodinky ztratit tekutin. Na sídlišti jsem se po akci před udivenými pohledy svlékl do slipů než jsem nasedl do auta a pod sebe si dal celtu. V duchu jsem se musel smát tibetským mnichům, sedícím na ledě, který teplotou jejich těla zvolna roztál. Já bych dnes nejspíš roztavil i polyestyren. Kaco, velkou úctu k vaší práci. Navíc si dovedu představit v popsaném případě tu osobní děsivou bezmoc.
[246]
2 Šumavák
(PeS: 13.07.2007, 22:07:32
- x)
odolný, snášenlivý a nenáročný? - možná, na rozdíl od majitele... Znal jsem velmi tolerantního a snášenlivého otce jedné takové majitelky, který poté, kdy tento roztomilý ptáček utekl z klece a rozsekal mu zobákem pár věcí, na kterých si zakládal, přešel rázným krokem pokoj a otevřel okno. V prosinci. Načež opustil pokoj. Za půl hodiny se vrátil a okno opět zavřel. a bylo po ptákách...
[248]
Když už citujete ty papouchy...
(ptakopysk: 13.07.2007, 22:15:59
- x)
Pankáč sedí v metru, páčo zářící všema barvama. Naproti němu usedne takovej obyčejnej chlápek a začne si ho tak prohlížet. Pankáč na něj vyjede: \"Co čumíš tos nikdy neudělal nic divokýho?\" \"Ale jo, jednou sem se děsně vožral a vošukal sem papouška a přemejšlím, jestli náhodou nejseš můj syn. Vytížený manager přijde domů a povídá svojí starý: \"Koupil jsem papouška, perfektně slyší,perfektně mluví, je prudce inteligentní a všechno mi nahlasí.\" Manželka to den vydrží, ale hned den na to si celá nadržená přivede nabiječe. Říká mu: \"Ale je tu problém, manžel koupil papouška, kterej perfektně slyši, perfektně vidí, je inteligentní a všechno mu nahlásí\" On jako že to není žádnej problém a natáhne přez papouška ponožku. Pěkně si užívaj a pak, když uz nevědí coby, milenec ji říká: \"mám perfektní polohu. ty uděláš stojku a dáš nohy do rozštěpu, já se rozeběhnu, udělám trojitý salto a jsem tam\". V tom se ozve papoušek a řiká: \"Sundejte mi tu ponožku a klidně mi vyrvěte i jazyk, ale tohle musím vidět!\"
[249]
No jo PeSi,
(jura-p: 13.07.2007, 22:34:14
- x)
sem se tuhle zeptal takovýho odchovance, jak jsou nějaké ty jeho výsledky významné a on mi začal povídat, že jsou velmi významné a co všechno jako znamenají!!! Tak jsem se ptal, jak je stratifikovaný jejich soubor a on nevěděl, na co se ptám. Tak jsem se zeptal, zda nejde o náhodný výběr a jak ho dělají a on mi řekl, že jsou tam zastoupeny všechny skupiny obyvatelstva. Ale nevím, jestli si náhodou nemyslel, že o odborných věcech se přece nebude bavit s laikem a tak mě takhle odbyl. To by byla ta lepší varianta.
[252]
Jirko puvodni a Sumavaku, pry toho vyslo jeste vice - dohromady knihy tri
(Bavorak Vasek: 13.07.2007, 22:54:28
- Mail
- x)
Zdravim Vas vespolek uz jako majitel tohoto skvostu o ruskych vynalezcich a objevitelich - po letech znovu v mem drzeni. Jak jsem zde jiz pred par dny rekl, vydrazil jsem ji na upozorneni nekoho z Vas ve zdejsim blogu. Knihu jsem si vyzvedl v Praze osobne a tak se setkal s prodavajicim, ktery mi v nasledujicim hovoru osvetlil, ze po tomto skvelem dokumentu doby vysla v te same edici kniha s nazvem Přetvoření naší planety a kniha Odvážné myšlenky. V Pretvoreni planety jsou pry popisovany navody jak porucit vetru a desti a ma to byt stejne dojemne jako v knize o vynalezcich. Az se mi ji podari sehnat, tak se s Vami podelim blizsim nastinenim jejiho obsahu. Preji hezky vecer.
[254]
Dano,
(ptakopysk: 13.07.2007, 23:02:20
- x)
já bych to dekódoval jako arak acid, což bude nějaká organická kyselina, nebo její derivát vyráběný firmou ARAK Petrochemical Company Iran. Ale možná kecám. Každopádně vlnovník bydlí i na rybízu, vinné révě a kdesčem, takže když se to stříkne něčím proti vlnovníkovi (a proti tomu rybízovému se to dá běžně koupit) nic se nezkazí. Jenom se obávám, že pro letošek to bude trochu pozdě. Ale pro příští rok bude vystaráno. Jo a vápno! Sypete pod ořešák čas od času vápno? Třeba starou omítku, nebo mletý dolomit, nebo zbytek hašeného vápna? V přiměřeném množství samozřejmě. On to ořešák rád. Bez toho je takovej nějakej nesvuj.
[256]
Ptakopysku,
(Dana: 13.07.2007, 23:12:15
- Mail
- x)
v místě, kde je ořešák, je návoz z bouračky - cihly, omítky, malty, takže je tam víc půda provápněná...ale ..na jaře se chystám povápnit celý pozemek. A s postřikem je mi jasné, že letos už nic... leda pořádně shrabat listí a spálit do posledního lístečku. Jen nevím, jak ten postřik v předjaří zvládnu - on ten strom má na výšku cca 10 m,,možná i víc. Ledaže bych na výroční schůzi místních hasičů, která bývá v únoru, domluvila zvláštní formu cvičení ... :-))) Jenže ještě předtím je budu muset umluvit, aby mi přišli sundat tu obrovskou větev jasanu, která mi dnes spadla na střechu garáže. Sama s ní nehnu. :-)))
[257]
Dobrý večer.
(Kačena: 13.07.2007, 23:16:19
- x)
Kaco já četla, že ústavy soc. péče protestují proti tomu, aby peníze na péči dostávali klienti. Nezodpovědní postižení by si mohli nakoupit služby jinde a někteří dokonce ústavy opustit. Léta se pohybuji ve světě mentálně postižených a pamatuji si, že druhá Klausova vláda podobný zákon připravovala, dokonce snad bylo paragrafové znění, Klaus tehdy tlačil na Vodičku ať přinese realistické odhady dopadu na rozpočet při tak zásadní změně systému péče o sociálně potřebné.Prý Vodičku opakovaně vyhodil i sjeho výpočty. S pádem Klause spadl na osm let pod stůl i připravovaný zákon. Socani ho vytáhli až před volbami a prodávali jej se sloganem \" postižení dostanou na péči 12 000,- Kč a sami rozhodnou od koho a co nakoupí. Je symptomatické, že krom toho jak je ten zákon přiblblej tak škromachovci špatně spočítali dopad do rozpočtu. Plánovali 13 mld. Realita je, že v polovině roku jsou přiznané dávky 17 mld. odhad do konce roku je 27 mld. To co provádějí domovy důchodců a ÚSP je zhusta hodně negustovní záležitost. Slušným zařízením zákon komplikuje život.
[258]
Tak jsem nahlédl do té \"recenze\"
(Šumavák: 13.07.2007, 23:46:55
- x)
o které tu psal Ptakopysk,(přidal dvě \"jedovatosti\") a se zájmem se začetl.Vydržel jsem to až k tomuto místu: \"Pokud Hooper dokresluje hudbou scény, kde vystupují záporáci, zaplácá je unylými táhlými zvuky z podsvětí, které ovšem působí přesně naopak, než zřejmě Hooper zamýšlel a jen poukazují na to, že skladatel si evidentně nevěděl rady, jak vyplnit prázdná místa v partituře.\" Tak mě napadá, že autor \"recenze\" si evidentně nevěděl rady, jak vyplnit prázdná místa na papíře......
[259]
Dobré ráno,
(Foundryman: 14.07.2007, 08:28:47
- x)
v MfD je velký rozhovor se Sokolem obsahující asi nejlepší a nejvěcnější rozbor případu Krejčíř, jaký jsem až dosud četl. Sokol se prostě ptá, proč se spustila monstrakce a proč nebyl Krejčíř prostě souzen v nepřítomnosti. Jako odsouzený by byl při případném vydávacím řízení v daleko nevýhodnější pozici než jako pouze obviněný.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |