Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pondělí, 6.08.2007
Glosa o brku journalistověZuzana Chlumská
Chápu, že v době padajících autobusů, může informace jiného typu novináře poněkud vyvést z konceptu. Pořád někde něco padá .autobusy . vlády .sem tam nějaké to letadlo, či dům. Pro padající ňadra už pomalu není kam šlápnout a najednou si pekaři přijdou s tím, že nám zdražej housku. Lumpové! Novinář je zaskočen takovou nehorázností. Informace, že něco nepadá je zřejmě naprosto šokující :
"Obilí letí vzhůru. Chléb má stát 25 korun, tvrdí pekaři" (ZDE* )
Představa, jak bude mu při jeho záslužné činnosti "informování obyvatelstva" kručet v břiše zřejmě pak způsobí zásadní odkrvení mozkových závitů a journalista se dopustí prohlášení:
"Dramaticky rostoucí ceny obilí v současné době přitom nikdo nečekal." (Čti na Googlu o tom nebylo ani slovo )
Pravda, čas letí jako jelen. Hiltonovou zavřeli pustili .zavřeli .pustili .vydědili . Kdo si má, ve víru tak dramatických událostí pamatovat, že na jaře se leckde zaorávalo. Někde proto, že byla příliš suchá zima, jinde zas bylo jaro až příliš mokré.
"V minulosti totiž vždy cena obilí ve sklizni klesala, protože nová úroda znamenala doplnění zásob a vyrovnání poptávky s nabídkou."
A basta! Informace o tropických teplotách a nedostatku vláhy zřejmě k českým žurnalistům pronikla jen jako možnost trhnout sólokapra na dosaženém teplotním rekordu. Záplavy tu i onde jsou pouhé zprávy tiskových kanceláří s přesně vyčíslenými škodami a počtem mrtvých. Ve zprávách o požárech zas zásadně hoří jen stromy a turistické destinace.
Jenže ta informační selekce netýká se jen úrody obilí v Evropě či ve světě. Tu z neznalosti, tu záměrně cedí nám novináři informace dle vlastní úvahy. "Něco se zamlčí, něco se přidá, slovo se pozmění, za nové vydá". Novinář už často nepopisuje skutečnost, ale je jejím tvůrcem. Ovšem zhusta připomíná pošetilce, jenž míchaje obsahem jímky, hlasitě křičí: "To tak strašně smrdí", při čemž po prchajícím obyvatelstvu metá zvláště výživné exkrementy. Uspokojen vyvolanou panikou, zasedne investigativec za klávesnici a spáchá titulek:
Obyvatelstvo hromadně prchá ze zamořeného území.
Komentáře
[6]
S úžasem jsem zjistil,
(jura-p: 06.08.2007, 09:42:16
- odkaz
- x)
že ČEŠI nedusí přírodu tříděným odpadem, jak tvrdil titulek. Je to článek o tom, jak někteří Češi vyhazují odpadky cestou z chalupy a někteří neukáznění, či nevychovaní, zjevně malá část, odhazuje obaly od svačiny kdekoli, i ve výletních oblastech. A už vůbec nic v článku není o tom, že by příroda byla dušena. Ano odhozený odpadek je ošklivý a nesvědčí o kulturnosti některých z nás. Ale takto napsané články jsou snad ještě nekulturnější.
[8]
Juj, Šumavák si pospíšil....
(Rpu?: 06.08.2007, 09:55:53
- x)
Juro, já mám někdy pocit, že novinářské hyeny už ztratily smysl pro význam slov. Obzvlášť mi, nejen v poslední době, pije krev slovo \"poprava\". Nejen, že se používá zcela nemístně v případech, kdy teroristi někoho zcela nevinného unesou a podříznou, ale dokonce jsem to zaznamenala i v případě, že nějakej lump zastřelil chovateli koně. Na důvod použití jsem ještě nepřišla... Martine. ale kde má normální člověk ty informace brát? Většina z nás se nemůže celej den hrabat v netu....
[11]
Rputi,
(Modrý pták: 06.08.2007, 10:38:01
- x)
nejzábavnější je, když novinář A si cosi vylže. Použije k tomu osvědčený \"nejmenovaný, ale dobře informovaný zdroj\". Novinář B se na něho odvolá, ale ještě použije výraz \"prý\". No, a přichází novinář C (D, E a další chátra podle abecedy), a ten má již k dispozici 2 (slovy dva) nezávislé zdroje. Dokud to budou lidé kupovat, tak to takhle bude vypadat. Ale klesající sledovanost televizí, klesající prodeje tištěných médií mě naplňují nadějí, že se zcvokla jenom část obyvatel.
[18]
Tak se tolik nečilte
(František I.: 06.08.2007, 12:15:48
- x)
Berte novináře, jací jsou. Stejně jako poslance. Nebo ještě lépe dělníky. Zrovna nadávám na jednoho zedníka, který naštukoval část zdi na malbu. (Bohužel mu nemohu stát neustále za zády.) Ráno po snídaní to všechno díky jemnému nevědomému tuknutí spadlo. Samozřejmě na poměrně drahý koberec. Jako dělníky máme novináře výjimečné, blbé a pitomé. Jinak od sebe tito pánové opisovali vždycky a opisovat budou. Je to snadné a rychlé. S úsměvem jsem si přečetl Tomáše na psíku a s hrůzou jsem si uvědomil, do jakých podob bych dokázal chudáka Klause zpotvořit já. Což teprve mladí páni novináři. Osobně si myslím, že by na tom mohli být ještě hůře. Podívejme se například na pana Jelínka, nebo, když se k písmenkám dostane pan Vízek. Oba se také čas od času označují jako publicisté. Pokud si vzpomeneme na některé Haškovy nebo Kischovy črty z novinářského prostředí, také se dočítáme, jak si tenkrát hoši vymýšleli, lhali a pomlouvali. Proto bych parafrázoval slova z jedné knížky. (bohužel už nevím ze které): Klaus, Paroubek, vraždy, popravy, zemětřesení - to je všechno statistika. Katastrofa je, když nám pochcípají králíky.
[21]
Šumavaku
(dvd: 06.08.2007, 12:45:58
- x)
tak si z těch 3 řádků můžeš udělat sjednocení množin (a následovat by měl šakalovský chicht!) >> divana Já bych řekl, že ekoPLATAN bude nějaký ekologický pivo. A ty co se už nevracejí do dolních hospod bych chtěl upozornit na můj příspěvek k pojmu \"tlumočnice\" tamtéž.
[23]
2 František I.
(PeS: 06.08.2007, 13:00:38
- x)
což mi připomíná klasický vtip na téma katastrofa - jak dětičky maj namalovat, co si představujou jako katastrofu. A Pepíček namaluje červený puntík. A na dotaz učitelky, co to má bejt, říká - takovejhle puntík si vždycky maluje naše Mařena do kalendáře. A tentokrát tam ten puntík nebyl a máma povídá - Mařeno, to je ale katastrofa!
[24]
Dík! Já se k tomu ještě
(Šumavák: 06.08.2007, 13:09:25
- x)
večer vrátím, promyslím, prokonzultuji a pak budu potřebovat přeložit definitivní znění. Teď jsem to potřeboval rychle přeložit, protože za chvíli tu mám takové dvě \"jezdkyně\" které opravdu potřebuji nechat podepsat, že jezdí na vlastní nebezpečí.
[28]
Hezké odpoledne vespolek
(Vít Blaha: 06.08.2007, 17:12:33
- Mail
- odkaz
- x)
Novinky píší (v odkazu) o ukončení práce policie v kauze Čunek. \"...Jihlavský státní zástupce Arif Salichov ohlásil na úterní dopoledne tiskovou konferenci, na které představí výsledky vyšetřování...\" Nestala se někde nějaká chyba, když státní zástupci představují výsledky vyšetřování na tiskovkách?
[32]
Chyba se určitě stala
(martin TT: 06.08.2007, 18:50:04
- x)
i když nevím kdy, ale na té věci je nestandardní úplně všechno. Nebudu ani vzpomínat na trestní řád, abych byl přesnější, ale na druhé straně veřejnost volá po otevřenosti. Nechám se překvapit, co bude chtít pan státní zástupce veřejnosti prostřednictvím tisku sdělit. Třeba nám jen povykládá o tom, že teď pojede na dovolenou a tak se máme přijít zeptat za měsíc. Mějte se tu pěkně - po odpoledním treninku v rozpálené Praze odlétám na jih, do teplých krajin, kde ani v noci neklesá teplota pod 30 stupňů.
[46]
Nevím, co je ekoplatan,
(AeroKarel: 06.08.2007, 21:32:15
- Mail
- x)
ale Platan z Protivína mohu a rád. Stran Čunka, to je posrané od začátku, ad jedna se dostal někam, kam se se svou duševní kapacitou dostat neměl (zřejmě jsou na tom ostatní lidovci ještě hůře), ad dvě, ta korupční záležitost smrdí od začátku do konce. Vznik, průběh i zánik.
[50]
PeSi,
(Pavel Kořenský: 06.08.2007, 21:46:01
- Mail
- x)
pšššt, nebo je někdo navrhne. Mimochodem, jak se vlastně člověk do tohodle cirkusu může přihlásit ? Já bych to klidně prubnul. 40 už mně bylo, životní družku mám celkem pohlednou a fotogenickou, bydlení mám zaplacené a nezadlužené, nejsem spojen se žádnou politickou stranou a příborem také jíst umím. Takže bych to klidně vzal. Akorát by mně museli slíbit, že na oficiálních státních návštěvách nebudu muset jíst ryby. Abych nedopadl jako Bush senior v Japonsku a nepozvracel nějakou hlavu státu. :-)
[51]
Šumaváku
(skorostařík: 06.08.2007, 21:57:01
- x)
obávám se, že pouhé upozornění, že jezdkyně jezdí na vlastní nebezpečí, k vyvinění v případě škody na zdraví nepostačí. Existuje řada judikátů, tu i cizozemských, které požadují k liberaci provozovatele nebo poskytovatele služby podrobné poučení zákazníka o tom, co všechno smí a především co nesmí, a zákazník si odpovídá za škodu sám jen tehdy, když jedná vyloženě proti poskytnutému poučení. Takže namísto prohlášení o tom, že neobratné žokejky jezdí na vlastní nebezpečí bych spíš radil co možná nejširší pojištění odpovědnosti za škody na zdraví při podnikání spočívajícím ve výuce jízdy koňmo. Takové prohlášení by v soudní při bylo totiž stejně hodnoceno jako neplatné. Z tohoto důvodu např. výrobci umělohmotných tašek a sáčků v USA na ně tisknou poučení o možných nebezpečích, jestliže si je někdo natáhne na hlavu. K nám tato zásada jde taky.. resp. v určité podobě tu byla už před r. 1989. Viz ono známé pravidlo o tom, že, je-li s poskytováním služby spojeno odkládání svršků, např. u lékaře či u holiče, nemůže se provozovatel zprostit odpovědnosti za škodu na odloženém oblečení prostým poukazem na to, že za odložené svršky, případně i spodky, se neručí. Takže bych radil především konzultaci s dobrým advokátem...a až pak případnou formulaci prohlášení, které by měli kunčafti podepsat.
[53]
tak zas po čase sleduji ...
(skimic: 06.08.2007, 22:13:28
- x)
... a hrozím se ... a myslím to úpřimně ... jen si hrajte, říkám si, a potom čtu pana Kořenského ... copak opravdu potřebujete nějaké to vzrůšo? Jako třeba od Kerouaca to souložení ve stodole pod tarantulí? Píďa ... profesionální vyvolávačky duchů na konservativním webu ... Čím víc se tomu smějete tím větší šanci má toho dosáhnout... Rath for presidenth :) Ad PeS - \"nadskakují na židli\" ... hezký příměr ... nedávno jsem četl že existují jakési vibrátory, na které lze se posaditi a si, se ... /doplň/ užívati, ovladač pevně v ruce ... kurňa, já myslel, že je to hlavně pro dámy ...
[55]
Čunek a vítěz ?
(skorostařík: 06.08.2007, 22:25:16
- x)
no možná, že mu to nějakou dobu bude tak připadat, leč veřejné mínění mu tohle zastavení osladí, možná víc, než si zaslouží. Salichov mu udělal vyloženě medvědí službu. Přitom by stačilo, kdyby podal obžalobu, pěkně neumětelsky polátanou, kterou by mu s radostí každý obhájce roznesl na kopytech a každý soudce se stejnou radostí by Čunka zprostil. Jenže holt by Salichov musel vypadat jako trouba... s tím by se musel smířit.
[57]
skorostaříku
(skimic: 06.08.2007, 22:36:26
- x)
... a já s Vámi musím souhlasit ... pan Čunek není vítězem, tedy alespoň co se týče jeho politické kariéry - kde nic není, tam prostě není opravdu nic ... maličko se domnívám, že ona aféra nakonec má i svá positiva ... buďto to milosrdně zkrátí jeho působení anebo to ještě více obnaží lidovce ... jakkoliv si to /technicky/ víc již dosti dobře představit nesvedu ...
[60]
Koneckonců,
(Pavel Kořenský: 06.08.2007, 23:55:44
- Mail
- x)
v čele našeho státu už se vystřídal lecjaký exot. Tak proč bych se o ten post nemohl ucházet já, který jsem od státu nikdy nic nechtěl, daně platím, žádný úplatek mi nikdo nikdy nenabídnul, ve Straně jsem nebyl, cudzé reči znám (aj po amerikánsky viem) a kdyby mi dali pravomoce a bič, budu to mlátit hlava nehlava, zleva doprava, napříč spektrem... :-))))
[62]
Kruci fix,
(maYda: 07.08.2007, 00:24:20
- x)
dnes jsem vedla chmurnou řeč s chotěm na téma \"aktiva a pasiva v domácím rozpočtu\", neb ne mně sedla deprese z faktu, že honorář, který mám v kapse jako by nebyl, protože dluhy stojí ve frontě. Choť moudře vyslechl moje stesky a pravil : \"mohl bych kandidovat na prezidenta, ale pořád chtějí nějakou ženskou, tak co kdybys to vzala?\" Poslala jsem ho někam, hodila ditě a zavazadla do auta a odjela na chalupu. Po stopadesáti kilometrech za volantem po mimořádně náročném dni a jedné lahvi Smíchovského granátu na dobrou noc mi ta myšlenka zas tak absurdní nepřipadá. Jako heslo volební kampanš si dávám : Žádné monarchistické výhody, zdravotní pojištění si zaplatím a na penzi se zaopatřím, takže netřeba mi renty. A jsem ochotna si pořídit kostým, abych reprezentovala. Ale stejně mně asi nikdo nezvolí.... A můj choť by se asi za první dámu taky nehodil. Šumaváku, nevím, jak to chodí ve VAší profesi, ale u nás může stejně projektant za všechno. Ale pokud Vás zavřou, máte nárok na spánek od 22:00 do 6:00 a můžete si stěžovat, pokud Vám ho neumožní. Mně ani Vám osm hodin spánku denně nikdo negarantuje, takže jak vidno, průsery mají i svoje světlé stránky. A jste dobře pojištěn na psychickou újmu? Jestli ne asi bych musela návštěvu u Vás, tedy konkrétně kontakt s mými potomky, dobře zvážit. Ale dementní Holanďanky byste pak jistě vítal s otevřenou náručí.
[63]
Ještě bych položila dotaz
(maYda: 07.08.2007, 00:46:18
- x)
k jednomu tématu z dolejší hospody : JAk si Kuchtová představuje tu výchovu ke správným stravovacím návykům? Že školní mlíko bude povinné nebo co? Možnost obstarat dítěti školní mlíko - tedy na základě vlastní volby,pokud mám zájem, to už lze. Jestli bude povinné - jak Kuchtová zařídí, aby ho dcera místo vypití nestrkala tajně Vokurkový do tašky? Tohle byl totiž důvod, proč jsem školní mlíko zrušila: nevím, proč bych měla sponzorovat Vokurkovou, když dcera mléko nechce a problém , co s ním, řešila tak, že ho tajně strkala do tašky spolužačce. Nebo bude paní učitelka dohlížet, aby děti povinně zkonzumovaly svou porci mléka? NA základě vlastní zkušenosti z dětství můžu říct, že jako způsob, jak mlíko zprotivit doživotně je to velice efektivní. Ale co Eunie činí, dobře činí. Dobrou noc!
[64]
No,
(Pavel Kořenský: 07.08.2007, 01:01:14
- Mail
- x)
u dětí a mléka asi bude největší problém s kvalitou. Naše mladá má studené mléko (to, co jsme kupovali v kravíně) moc ráda. A nejen ona, kdykoli k nám přivedla nějaké kamarádky nebo kamarády a dala si mléko, tak pokud kamarádky a kamarádi ochutnali, tak zamlaskali a byli schopni vypít veškeré domácí zásoby. Ale předplacené mléko ve škole párkrát zkusila, pak ho začala nosit domů a nakonec jsme ho odřekli. Ani se jí nedivím. Já ho ochutnal a také bych tu břečku nepil.
[65]
Dobré ránko!
(Rpu?: 07.08.2007, 06:50:29
- x)
To je ta setrvačnost...:))) Jak je to dlouho, co tu zněly stížnosti, že co s mlíkem ... a nízké výkupní ceny ... a někoho napadlo, že tedy se vykoupí mlíko pro školy ... a než se to rozhodlo ... a než se to podepsalo .... tak už je zas mlíka málo ... tak se to bude ředit vodou a Vokurková bude nosit domů plný tašky mlíkový vody .... A ve školní jídelně je zas kuře 3x do týdne ...je to levné, je to dietní ... tak se dítka musej dojíst pišingrama.... a sušenkama .... a na Eunii kašlou....
[67]
Dobré ránko z dálného východu naší země...
(Dana: 07.08.2007, 07:20:23
- Mail
- x)
Jak tak koukám, ta presidentská kandidatura napadla více lidí. A tak si říkám: Co ji tak zvážit taky? Noooo - kostýmek bych si, narozdíl od MaYdy ani nemusela kupovat - i když..no, asi ano. Ve straně jsem nebyla žádné, vztak k církvím mám vyřešen - jsem pokřtěna, ovšem jinak žádnou církev nepreferuju, zkušenosti s veřejnými projevy z dob, kdy jsme jezdili po městech a vsích a přednášeli v místních sálech občanům, co je to ta daň z nemovitostí a jak s ní nakládat - to taky mám, no ještě nějaký ten program. Tak já bych naopak posílila monarchistické prvky, protože na chudý lid musí být přísnost a lid si to ve své většině žádá - tu pevnou ruku.V ekonomice bych se vrátila k systému desátků - zrušila všecky daně a zavedla povinný desátek z příjmu - hrubého a pevnou platbu za komín - to by byly státní daně. Ostatní by si stanovovaly obce na svém samy. Zavedla pevnou částku důchodu - asi tak 2000 a zbytek ať si zajistí každý sám, jak umí - kdo umí vydělat peníze, tak penězi, kdo děti, tak dětmi. Nad reformou zdravotnictví se ještě zamyslím, do voleb na něco přijdu! Jo - a ještě bych z moci úřadu mi svěřeného nařídila, že pokud se bude stavět stavba, kde investorem je stát - např. dálnice, tak veškerý stavební materiál se bude přepravovat po železnici. Na co ji máme? V každém kamenolomu je železniční vlečka a kamení tak lze dopravit do stanice nejblíž stavbě a pak až rozvozit auty...Železnice si na sebe vydělá a stát ušetří za následné opravy zničených silnic. A ať mi nikdo neříká, že to nejde! Nebo vezmu žezlo a půjdu mu to vysvětlit! A teď jdu dělat něco méně užitečného. :-))) Hezký den přeju všem. :-))))
[68]
Ze mne president
(František I.: 07.08.2007, 09:02:23
- x)
asi nebude. Jsem hodně plachý, ale tebe, Dano, stopro v případném všelidovém hlasování jistě podpořím. Ten desátek se mi strašně líbí. Mimochodem, kdosi spočítal, že čtvrtina úrody, kterou museli odevzdávat středověcí nevolníci spolu s desátkem, byla pořád značně menší, než platíme na daních v současné době my. Prostě pokrok si žádá své. Čunek, přátelé, bude nyní hrdina. Bojoval přece proti zkorumpované policii a návladním hyenám u nich na kraji za svou pravdu, stejně jako ideologický nepřítel jeho bratrů, pan Hus. Co mi opravdu strašně těší, je Paroubkova snaha do něj šít, co to jde. Tvrdí se, že církev má dlouhou paměť. Čunek nejspíše také. Dokonce prý ani sympatický Juránek už neútočí na ODS tak brutálně, jako dříve. By the way, slyšel jsem krásný drb. Nevím, co je na něm pravdy. Prý kdesi na vysočině pan farář kázal, že Paroubek je ďábel v lidské podobě. Tak jsem si říkal, zda náhodou nebyl Zeman na mši...
[70]
Františku,
(Rpu?: 07.08.2007, 09:49:42
- x)
s tím hrdinou pomalu - jedna polovina si myslí, že na politickou objednávku bylo to první vyšetřování, druhá polovina si myslí, že to na politickou objednávku to udělal Salichov. Čunek co Pyrrhos si může říci jediné: \"Ještě jedno takové vítězství a je to v prdeli!\"
[71]
Dano,
(Modrý pták: 07.08.2007, 09:58:40
- x)
s tím zdravotnictvím na to jdi stejně jako s důchody. Měl bych pro Tebe pár \"štěpných\" nápadů (vynechal bych státní silnice), ale ty není nutné vytrubovat dopředu. Myslíš, že bych Ti mohl dělat (samozřejmě s Foundrym v tandemu) poradce pro ekonomické záležitosti monarchie?
[74]
No teda, Divano!!!
(Dana: 07.08.2007, 11:59:36
- Mail
- x)
Tak já už tady vymýšlím volební program, sestavuju volební a expertní tým (Zdravím Modrého ptáka i s Foundrym!), uvažuju, kde a jaký si koupím ten kostýmek, vybírám nejlepší recept na volební guláš, shledávám návody na háčkování deček a přehozů (zdravím i Doxu!)...a ty takhle!?! Zařadit mě mezi Piťhy, Dienstbíry a další???! Tak to ne! Mohli jste mít presidentku, dokonce i blondýnu, mohla jsem vám slíbit modré z nebe, ale já jsem řekla NE! Tak. A je to! :-)))))))))
[75]
Dano,
(divana: 07.08.2007, 12:16:19
- x)
omluva, leč dějiny jsou neúprosné a na prezidentky v nich pamatováno není. navíc blondýna..to by mohlo některými být bráno jako jistá forma úplatku. kdyby tmavší pleti a z chánova a podpořená lumíky, to ještě snad... nebo až nás eu rozparceluje na drobné eurozóny, tak by možná... a to modré z nebe - chce to vypsat nějakou soutěž o přetapetování modrého nebe na zelené, tedy kvůli ekologii, že....
[77]
Fíha!
(Rpu?: 07.08.2007, 12:45:58
- odkaz
- x)
\"Úřední záznamy byly policií přepisovány, existují ve dvou verzích,\" uvedl Salichov. Vyšetřovatel při zkoumání údajného převzetí půlmilionového úplatku podle něj nemohl mít důvěryhodné podklady. \"Měl zřejmě údaje podléhající bankovnímu tajemství, asi je získal nezákonným způsobem,\" řekl žalobce. Nejzávažnějším procesním pochybením bylo podle státního zástupce počínání právě vyšetřovatele Šošovičky. Ten údajně poskytl Urbanové na její žádost celý znalecký posudek z psychologie. \"To je nepřípustné, kromě obviněného a obhájce nemá nikdo právo spis vidět. Pokud by se na to nepřišlo, svědkyně by mohla v dalším řízení upravovat výpovědi podle posudku,\" uvedl Salichov. ...\"Policisté také podmiňovali výslechy svědků obhajoby znaleckým zjištěním jejich věrohodnosti, čímž je zastrašovali,\" tvrdí Salichov. ...Vrcholem bylo podle něj pondělní prohlášení předsedy ČSSD Jiřího Paroubka a předsedy KSČM Vojtěcha Filipa, že rozhodnutí o zastavení stíhání je neuvěřitelné. \"Spis zná podrobně jenom šest lidí, nevím, co je k tomu vede, nemají žádné podklady...
[78]
Tak tohle je MEGAHUSTÝ!...
(šakal: 07.08.2007, 12:48:55
- odkaz
- x)
...Ten Páral je vážně zajímavej chlapík!... Vzdejte se, nic se vám nestane \"...Vždyť německý motor evropské integrace vyměňuje právě pro domácí jaderné elektrárny dosavadní palivo za palivo od Gazpromu, a to pod dohledem exkancléře Schrödera. To samozřejmě Evropu něco stojí a stát bude. Z tohoto pohledu je tou nejhloupější myšlenkou zatahování USA prostřednictvím jakési protiraketové obrany do jasně rozehrané hry, která se o střední Evropu mezi Ruskem a Německem nehraje zdaleka první století...Zkrátka není nad politiku založenou na sdílených hodnotách...\"
[80]
Ale tohle taky není špatný!...
(šakal: 07.08.2007, 13:08:25
- odkaz
- x)
...Když se esu nechce na stůl: \"...V široce definovaném koaličním táboře je tedy patrně jen jeden člověk alespoň teoreticky schopný s veřejným míněním hnout - totiž prezident Klaus. Přímluva za americkou základnu by se jistě netloukla s jeho světonázorem. Němečtí a rakouští diplomaté si stěžují, že české a polské členství v americkém protiraketovém deštníku nadlouho znemožní společnou obrannou politiku Evropské unie. Klaus přitom svoje prezidentování pojal jako permanentní bití na poplach před umělou integrací Evropy. Začít dělat reklamu radaru, to by byla unikátní příležitost, jak abstraktní teoretizování proměnit v konkrétní čin...jen se mu najednou díky radaru naskýtá šance si do EU takřka fyzicky šťouchnout. Prezidentovi je tak nějak milejší teoretická poloha. To, co dělá, je euroskepticismus, ale salónní...\" ...Ten Daniel Kaiser je pořád výtečnej! (7:- ))
[83]
šakale,
(Rpu?: 07.08.2007, 14:23:35
- x)
Párala já můžu - on to má docela \"srovnaný\"... Kaiser je kluk chytrá, ale měl by si všimnout, že Klaus se poctivě snaží přímo nestranit nikomu - což činí průběžně... Šumaváku, to bůh suď - tohle je z oficiální tiskovky. A vyrábět \"druhou verzi\" protokolu by si snad přece jen nelajsnul....
[84]
tak jsme ten déšť společnými silami zahnali...
(Dana: 07.08.2007, 14:37:10
- x)
po obědě se zatáhlo a kolem jedné se začalo ozývat v dáli bouření...tak jsem před druhou vyletěla z práce a pádila domů schovat tu trošku sena..mračilo se, tma bylo, dokonce mi přední sklo i pár kapek chytlo a jen co jsem svezla z louky poslední stéblo, nabraly mraky směr Ostrava a ve vzdálenosti cca 3 km nás minuly... V Ostravě už určitě lije. A já můžu jít kropit tak leda slzami.. A také se můžu sbalit a frčet zpět, protože musím zajet objednat na sobotní rodinnou megasejšn grilovaná kolena a také koupit nový zavařovací hrnec... Ale možná, při mém štěstí, bude lít - nebo aspoň mlžit, celou sobotu. Mokrou variantu nemám...a kam dám těch 20 lidí, to by mě taky zajímalo. :-)) Tož tak je to u nás.
[87]
Čunek
(Tomáš Haas: 07.08.2007, 15:32:03
- x)
Vítězství to je. Pořád zapomínáme, že je tu ještě pořád ta varianta, že Čunek ten úplatek nevzal. Vlastně nezapomínáme, ale hodně lidí tvrdí, že \"možná nevzal, ale bylo tam dost nejasností\" atd. Vlastně asi neudělal to z čeho byl obviněn, ale lump to určitě je, tak vocogo. Vítězství je v tom, že se konečně našel státní zástupce, který posuzoval věc kterou posuzovat měl (Čunek byl senátem vydán ke stíhání za specifický přestupek, převzetí úplatku - podle svědkyně v obálce). To mu policie nedokázala, nenašla jediný důkaz kromě jedné, objektivně zaujaté a nepříliš přesvědčivé svědkyně (prokazatelně měla dlouhodobé konflikty s Čunkem). Policie lovila ve vodách, které jí zakazuje ústava i další zákony (zákon o imunitě). To že Čunek vyhrál je positivní signál, že se něco mění. Čunek je tedy před zákonem čistý. A pokud budeme bez důkazu spekulovat o tom, co snad jiného provedl před lety, pak tohle malé vítězství práva zahazujeme a právo prohrálo.
[88]
DAno,
(maYda: 07.08.2007, 15:45:23
- x)
měla jste obětovat tu trošku sena. Kdybyste nešla sklidit, určitě by lilo jako z konve. I tady hlučelo a zabouřilo, ale i když tu evidentně pršelo někde hned za kopcem, tady se ani pořádne nezatáhlo. Sklidila jsem jedno letní jablko, druhé potřebuje ještě dozrát a ze třetího jsem našla jen ohryzaný zbytek v trávě. JAblko sní kluk a bude po úrodě.
[90]
Tomáši - ad Čunek:
(maYda: 07.08.2007, 16:15:13
- x)
je tady všeobecně rozšířeným jevem nejasné vymezení problému, nejasné vymezení kompetencí zúčastněných a následné rozpatlávání čehokoliv ve jménu hezky znějících ideálů do šíře až k totální neřešitelnosti. Pro řadu lidí obtížné pochopit, že ať se Čunek jeví jakkoliv, to, že vzal úplatek, mu nebylo prokázáno, a že se ve vyšetřování udělaly chyby. Prostě neumíme oddělit strohý právní prolém od emocí , pocitů, neumíme ten problém ani jasně vymezit a popsat. Čunek byl obviněn z braní úplatků a soudu nebyly předloženy dostatečné důkazy, že tak učinil. To není posudek, že má charakter čistý jako lilie a měl by být prohlášen za svatého, to je jen konstatování, že pro braní úplatku nebyly předloženy přesvědčivé důkazy. Je dobře, že soud pochopil, že je-li někdo souzen za braní konkrétního úplatku, musí to být doloženo a nelze do toho vtahovat další věci. Snad to časem pochopí i aspoň inteligentnější část veřejnosti a možná i novináři.
[93]
PeSi,
(maYda: 07.08.2007, 16:40:02
- x)
já jsem optimista a věřím na pud sebezáchovy. Včera jsem polovinu hodinové schůzky s klientem mu vysvětlovala, že to či ono jako projektant řešit nemůžu, to si musí vyřešit s tím, od koho koupil byt. Kdybych se zachovala podle ideálů, v duchu kterých jsme byli vzdělání ( architekt musí umět uplně VŠECHNO líp než druzí), tak bych to řešila de factio bych tomu člověku navíc dělala neplaceného , byť amatérského, právního poradce. Musela jsem se naučit, dělat to, za co jsem placená, co mám ve smlouvě a nenechat se sentimentálními řečičkami ukecat na víc, vědět, že není můj problém, když si klient nepohlídá nějaké věci v kupní smlouvě, protože bych jinak skončila v cvokhausu. A myslím, že mladá generace tohle má už hodně v sobě. SAmozřejmě, bulvár kvete všude a všude si lidi rádi smlsnou na potížích mediálně známých osob. NA tom Čunkovi taky, úplatek mu neprokázali, ale proto to ještě není kandidát na titul Miss SYmpatie. FAkt je, že mít ho jako politika ve vládě asi není zrovna terno, i když to v tom panoptiku se vyskytl ledaskdo, jenže to za koalici i opozici žádný soudce nevyřeší. Nebo si snad obě strany myslely, že jo? TAk to teda ani jedna nepochopila, o čem je politika a o čem je justice.
[96]
...zavedení povinného úrazového pojištění zaměstnanců...
(Rpu?: 07.08.2007, 17:53:38
- odkaz
- x)
...ale od ledna 2008 to bude třetí obligatorní pojištění, které bude zaměstnavatel za své zaměstnance platit a bude jej platit jasně daným procentem ze mzdy, resp. z pojistného na sociální zabezpečeni... ...v §39 odst. 4, který jasně říká, že Pojistné je příjmem státního rozpočtu.... Socdem kukaččí vejce, aneb jak vylepšit rozpočet....
[97]
Skorostaříku,
(AeroKarel: 07.08.2007, 18:46:31
- Mail
- x)
Vaše teorie poněkud odfláknuté obžaloby a triumfálního soudu má malinkatý háček, Topolánek se kdysi nechal dotlačit k výroku, že pokud Čunka obžalují, vyrazí ho z vlády. Takže něco by dřelo. Na ten výrok by si jistě vzpomněli i jiní, než já.
[98]
Kdo se díval na první díl .... ČT 1 - 20:00
(Rpu?: 07.08.2007, 18:55:14
- x)
Závody v dobývání vesmíru (2/4) Souboj o družici. Sergej Koroljov a Werner von Braun pokračují v soupeření a bitvě s časem. Dalším krokem na cestě do vesmíru bude vyslání družice na oběžnou dráhu. Dokumentární rekonstrukce BBC [87303
[99]
V Událostech na ČT1
(Vít Blaha: 07.08.2007, 19:20:00
- Mail
- x)
byla upoutávka na Události, komentáře kde budou o kauze Čunek mimo samotného šéfa lidovců diskutovat i Marie Benešová a politoložka Dvořáková a na telefonu bude bývalé Čunkova sekretářka. To bude pod vedením Daniely Drtinové jistě vyvážená debata :-)
[102]
Čunek
(jepice: 07.08.2007, 20:52:15
- x)
by měl odstoupit. Případ skončil - pro vyšetřovatele. Zjistilo se, že to zvrzali, neměli dost legálních důkazů a zabývali se věcmi, které jim nepříslušely, takže soud nebude. To je v pořádku. Ale ve slušných zemích by Čunek jako politik prostě skončil, a to pro všechny úrovně. Takhle škodí lidovcům a škodí i vládě.
[106]
2 Rpuť
(PeS: 07.08.2007, 21:39:05
- x)
Jo, vůbec to nezní hezky, ale příliš se to podobá realitě. A právě proto by mě zajímalo, co na to skimic a M.Pták. Tenhle autor vypadá, že asi ví, o čem píše... Já vím, von sice Erben psal, že je lepší v mylné naději sníti, než strašnou míti jistotu, ale já mám radši tu strašnou jistotu... Obávám se ale, že autor pozapomněl na jedno možné východisko - válku - jako pokračování fiskální a ekonomické politiky zúčastněných států jinými prostředky...
[110]
Rputi,
(AeroKarel: 07.08.2007, 21:47:20
- Mail
- x)
ty \"závody ve vesmíru\", na ČT jakž takž, ale příšerně schématické, zjednodušené. IMHO nic proti hraným \"dokumentům\", ale ve čtyřech pokračováních by to mohlo být i lepší. No nic, naše úterní hospoda příští týden zase otevře. Dnes čtyři štamgasti dorazili před zamčené dveře, poslední před chvílí, a navrátili se domů. Já to mám naštěstí jen dva bloky, a ještě nám to pingl minulý týden říkal. Takže příští týden už zase žádný vesmír neuvidím, neb budu pít pivo a vést řeči.
[112]
Zatrsatr..kdo vymyslel zavařování ovoce, rynglí zvlášť????
(Dana: 07.08.2007, 21:59:48
- x)
Tak právě testuju nový hrnec a asi jsem měla koupit ten vyšší. Ale já si časem zvyknu. :-) Také jsem zjistila, že musím vyprat potahy na křesla a gauč v prostorách, zvaných odpočívárna - to k zajištění mokré varianty sobotního rodinného mejdanu...A vsadím se, že určitě sobota bude jediný den, kdy bude pršet. Začne nejpozději ve dvě odpoledne.. A co se Čunka týká - samozřejmě, že to je Pyrrhovo vítězství, samozřejmě, že by bylo mnohem lepší, kdyby to, co řekl státní zástupce konstatoval soud, samozřejmě, že by bylo úplně nejlepší, kdyby tehdy odstoupil a teď, coby anděl vítězící a mstící, tepal do všech kolem...zatím jen hloupě blábolí...Ještě bude veselo...
[114]
PeSi,
(AeroKarel: 07.08.2007, 22:11:57
- Mail
- x)
je to dlouhé jak týden před výplatou a můj laický dojem praví, že je to směs námitek zcela reálných a řešení takřka nemožných. A jelikož je současné hospodářství z valné části postaveno na očekávání spotřebitelů, lze se jejich vyplašením nebo nadšením dočkat skoro všeho. Ale co na to odborníci jsem zvědav také.
[118]
to mi na tom, Dano, asi
(Feministka: 07.08.2007, 22:41:41
- x)
nejvíc vadí, souhlasím, ale řekla bych, že lepší řešení asi nebylo ani možné. Část veřejnosti zmasírované médii možná změní názor, pokud se dořeší to opačné tr.oznámení. No je to ale jen můj pocit od začátku, že někomu velmi záleželo na odstoupení. Ale přišla kosa na kámen.
[119]
Feministko, asi jsem v té věci víc skeptik...
(Dana: 07.08.2007, 22:46:56
- x)
navíc - opozice, spešl Paroubek dokáže vytřískat politické body i z menších věcí...Ovšem je pravda, že pokud by se prokázalo to, co řekl státní zástupce o způsobu vedení vyšetřování a zpolitizování případu - asi by část veřejnosti změnila názor..ale jen část...
[120]
Dano, obdivuji Tě, Tvoje (podle Tvých slov) téměř neomylná volba,
(Loki_F: 07.08.2007, 22:49:43
- x)
při rozhodování mezi dvěma možnostmi, představuje neskutečný sled \"tragédií\", průšvihů, pohrom (včetně živelných), že jen setrvávání ve Tvojí blízkosti představuje zvýšené riziko... uživila bys celý štáb Rputiných \"jouranlistů\"... a přesto jsi rtuťovitá ženička plná energie a optimismu! Prostě koření této země. Já bych Tě za prezidentku klidně bral! Kandiduj! Abych nezapmněl: Dobrý večer vespolek!
[122]
hele, Loki - teď nevím -
(Dana: 07.08.2007, 23:00:30
- x)
je pozdní hodina a nad tím komentářem se budu muset hluboce zamyslet, abych se rozhodla, jestli se mám urazit nebo se nafouknout pýchou! :-))))) Kandidaturu jsem odtroubila - asi jako Zieleniec...taky není, kdo by mě kandidoval.. A navíc - když si představím, jak by o mě psali na různých spřátelených, nespřátelených i vysloveně opozičních blozích - no mám já to zapotřebí???? :-)))
[126]
Dano, pozor, pýcha předchází pád!
(Loki_F: 07.08.2007, 23:29:12
- x)
Ale nicméně, ta moje poznámka byla rozhodně míněna, pozitivně pochvalně, obdivně!!! Sled Tvých \"jobovek\" by slabší povahu již dávno přivedl do erární kazajky s dlouhými rukávy nabo rovnou zlikvidoval. Ty stále dokazuješ, že jsi nezničitelná optimistka... };D
[127]
No tady se, AeroKarle, trochu v názoru
(Feministka: 07.08.2007, 23:52:16
- x)
nakonec rozcházíme, kulturnější - dá se souhlasit, ale co kdyby se na každého člena vlády navěsil oznamovač a vláda pak hned kulturně odstoupila (Čunkův argument k neodstoupení). Končím - pokročilá hodina. Dobrou noc.
[128]
Tak je u vás jasno?
(Dana: 08.08.2007, 00:16:14
- x)
Byla jsem teď pověsit prádlo na balkon a při té příležitosti jsem zkontrolovala oblohu. Tady je jasno, hvězdy blikají, ticho je přímo k nevydržení a pohled na nebe úžasný! Tak jsem v tom tichu stála a koukala, jestli nebude padat hvězda, že bych si něco přála. Stála jsem tam, koukala na nebe, až mě začalo bolet za krkem..a když už jsem chtěla odejít, jedna zrovna spadla. A to mě tak překvapilo, že jsem úplně zapomněla něco si přát...:-) Dobrou noc.
[133]
To horko skutečně už trvá nějak dlouho.
(Rpu?: 08.08.2007, 06:45:40
- odkaz
- x)
Přece není možné, aby bylo tolik blbejch od přírody.... \"Sdružení vlastníků obecních a soukromých lesů přišlo s nápadem vystřílet v lesích zvěř a ponechat ji jen v oborách. Podle představitelů sdružení by se tak zamezilo škodám na porostech, které zvěř páchá....\"
[136]
lidi, vono se blbne všude
(Dušan Neumann: 08.08.2007, 07:45:59
- odkaz
- x)
právě jsem včera poslouchal v autě na PBS (public radio) nějakého anglického socialistu, kterému dali půlhodinu. Kdyby to nebylo anglicky, myslel bych, žře je to jeden zapškloun z Konfrontace...na níž jsem juknul jen abych si ověřil Modroptákovu toleranci a shovívavost k nesnášenlivé zatvrzelosti nedovzdělaných... jo, a kdo se chce trápit anglicky, pro toho je odkaz
[139]
HA!
(Rpu?: 08.08.2007, 08:12:07
- odkaz
- x)
Tak jak to teda je...??? Od jara se střídají v televizi, jeden za druhým, záběry vysušených polí, zaschlých klasů a vůbec apokalypsy.... Jsme snad jedinou evropskou zemí, kde bylo dostatečně vlhko, aby byly výnosy na polích vyšší než loni a to navzdory té uschlé úrodě..??? Tak hergot, kde to vyrostlo ???
[140]
tristímu stavu věcí se tady vyhýbám
(Dušan Neumann: 08.08.2007, 08:13:35
- x)
jak jen mohu...dokončuji druhou kapitolku motoristických vzpomínek, třetí už je hotová a čtvrtá z poloviny... takže snad bude něco nekonfliktního. Jak se tu píše o journalistech, tak se za cech pomalu stydím.. ..něco ne zcela veselého jsem poslal na NP, zřejmě to tam bude zítra, takže zase budu ignorovat na nějaký čas komentáře...
[145]
To Rpuť
(František I.: 08.08.2007, 08:37:57
- x)
Bohužel, DPH se platí i za finanční dary či dotace. Proč, to nevím, ale jedné neziskovce jsem psal podnikatelský záměr a navíc podklady o žádost o dotaci. Dotaci obdrželi, takže vím, že jsme z toho platili DPH. Já jsem byl poté (jako obvykle) odsunut a s rozhořčením celý projekt opustil, což bylo mé štěstí. Hoši se poté, co pozapomněli, že neziskovka má také půjčku, která se musí platit, rozhádali se dokrve mezi sebou.Následně měli problémy se soudy. Jak to dopadlo nevím a vědět ani nechci. Já jsem opět sice nezbohatnul, ale od té doby nenávidím neziskovky.
[147]
Jasane
(František I.: 08.08.2007, 08:45:50
- x)
Mirabelky a blumy můžeš zkvášet. Kupodivu dostaneš velmi dobrý, voňavý a chutný alkohol. Ovšem bude ho tak málo,že to zkusíš max. jednou, protože se to nevyplatí. Pokud to nepromícháš se švestkami, tak onen zmíněný kvas velice málo teče. Dokud jsme měli mirabelku, tak jsem spadané plody kvasil spolu s prvními hruškami a sousedovic spadlými moučnatými letňáky a nebylo to špatné. Mirabelka je už sedm let pryč a letní jablka padla o rok později.
[148]
Mirabelky
(dvd: 08.08.2007, 09:05:52
- x)
Souhlas. Je to velejemný nápoj. U nás se za nejlepší destilát považovala meruňkovice, ale poté, co jsme se v Bavořích seznámili s mirabelkovým obstlerem (pravda, asi vskutku špatně kape, neb je z destilátu jasně nejdražší), dostala se meruňkovice na druhé místo.
[149]
PeSi,
(Modrý pták: 08.08.2007, 09:22:06
- x)
já na ten odkaz, že je to několik lekcí ekonomické teorie v oblasti měnové politiky. Interpretace pro reálnou politiku nechám zcela stranou. Takže konstatuji, že pokud jde o měnovou politiku, tak ekonomická teorie nedisponuje ničím jiným než je v doslovu (ke skvělé knize) podrobně napsáno. Všechno ostatní mimo tento popis, jsou záležitosti inflacionistických pseudověd nebo spíše víry, ale rozhodně nikoli ekonomické vědy. Velmi skromně podotknu, že jsem o měnových záležitostech psal v Nepravidelnících VII.-X. Kajícně špitnu, že v tom doslovu je to neskonale podrobnější. Jinak Peníze v rukách státu je skvělá kniha a její autor Murray Rothbard je \"rakušan\". Navíc je žákem a PŘÍMÝM dědicem odkazu Ludwiga von Misese. A můj vztah k Mistrovi von Misesovi (a celé rakouské škole), je Ti notoricky znám.
[150]
Dobrý den od dopolední kávy..
(Dana: 08.08.2007, 09:35:19
- Mail
- x)
s tím Bursíkem, pokud by na šprochu bylo pravdy vše, to by nebylo dobré...On ten Bursík zatím svou stranu drží docela pevně v určité linii, souhlasné s vládou, největší extrémisty zatím docela umravňoval...kdo ví, kam by se to bez něj hnulo, nezapomeňte, že není málo členů SZ, kterým by případná spolupráce s KSČm nebyla proti srsti...
[151]
Rputi
(jasan: 08.08.2007, 10:11:51
- x)
vec je bohuzel prosta... z penez EU ktere vyzkumak dostane na projekt NELZE platit DPH na strane jedne, na strane druhe je omezena mozna rezie. Bohulibym dusledkem je, ze kdyz pan Dr. XY dostene EUropsky grant, nema ustav na to aby mu z nej platil DPH. posl Bartos tuhle hovadinu zrusit navrhoval jiz davno, ale KSCSSD v jednom siku to zatim vzdy zhodila se stolu... takze dalsi pokus.
[155]
Jasane, souhlasím
(Dana: 08.08.2007, 10:54:27
- Mail
- x)
akorát mě někde vzadu děsí pomyšlení, že v zájmu zachování koalice namísto Bursíka nastoupí třeba Kuchtová nebo ten větrníkový starosta... A navíc - co se třeba větrníků týče, tady nejde ani tak o zásahy naší vlády, ale o hrabivost investorů, kteří čerpají dotace z EU,protože vědí, že Češi pro korunu prodají zem i s babičku a dědečkem a na nějakém budoucím vzhledu krajiny jim vůbec nesejde, natož aby počítali, jak tahle legrace může dopadnout. Někdy mám dojem, že EU chce spáchat demonstrativní sebevraždu. A tak mě napadá, že posílat do Bruselu druhou a třetí politickou jakost asi nebyl ten nejlepší nápad (to se týká všech členských zemí EU, nejen nás...)
[156]
něco někomu, něco všem
(skorostařík: 08.08.2007, 10:54:49
- x)
Pane Haasi... zajímavá připomínka.. se kterou nehodlám dále polemizovat. Nic ve zlém, ale v oboru práva jste evidentně nepoučitelný, a tak škoda času. Maydo, opakujete několikrát, že soud pochopil, soudu nebyly doloženy důkazy atd. Bohužel k soudu to nedošlo, takže soud neměl co pochopit. Státní zástupce není soud, a přes jeho úsudek jaksi má jen vyyší státní zástupce v rámci kontrolní funkce. Jak bude uplatňována v tomto případě si lze domyslet. Je pravda, že veřejnost bude masírována médii o tom, že nebylo důkazů... jenže veřejnost nemá možnost se o tom přesvědčit. O tzv. neexistenci důkazů, chybách a tendenčním postupu vyšetřovatele mluví státní zástupce, který se k tomu dostal jaksi po haluzi, a rozhodně velmi nestandardním postupem, takže není vyloučeno, že speciálně k tomuto účelu byl shora předem vybrán. Veřejnost se nebude moci přesvědčit o tom, zda je to pravda či nic, protože do spisu krom toho státního zástupce a advokátů Čunka nikdo nesmí. K otázce přímých důkazů o úplatku... otázku věrohodnosti svědkyně, jakož i každý další důkaz nelze hodnotit odtrženě od ostatních, viz zásada hodnocení důkazů jednotlivě a v jejich vzájemné souvislosti. Nicméně zbývá spousta indicií, zejména v tom ohledu, že Čunek měl spoustu peněz, které nemohly pocházet z jeho úspor, protože si je nemohl s celou rodinou legálně vydělat. Jak známo, spousta lidí v tu i cizozemsku byla odsouzena na základě indicií, a nešlo o justiční omyly. Jinak veřejnost by se mohla přesvědčit o nevině páně Čunkově jen v rámci veřejného soudního řízení... u hlavního líčení by se důkazy probraly, obhájci by měli spoustu prostoru je napadnout či zpochybnit. Nebylo vyloučeno, že by nakonec stejně došlo ke zprošťujícímu rozsudku. Jenže po zákonném procesu, kde by se všechno odehrálo pod kontrolou nejen novinářů, ale především odborníků z oboru práva. To by teprve bylo tím vítězstvím práva. Vzhledem k tomu, že se tak nestalo, na Čunkovi zůstává onen odér, zmíněný výše. Pro spoustu lidí bude mít pověst lumpa, kterému se nestandardním způsobem pomohlo, a kterému se muselo pomoci z politických důvodů. Politicky šlo o vítězství koalice, soukromě pro Čunka a jeho rodinu je to na oběšení... tedy pokud si to ten chudák sám uvědomuje.
[157]
skorostaříku
(martin TT: 08.08.2007, 11:00:24
- x)
i z dálky sleduji, avšak dopouštíte se v textu jisté nelogičnosti. Na jedné straně hovoříte (správně) o tom, že jen soud je oprávněn hodnotit důkazy a v jejich sovislostech a že k tomu ani nedošlo. Na druhé straně sám, jen na základě medií, tvrdíte, že .... atd. Čili hodnotíte údajné důkazy bez znalosti spisu. Připomínat, že jen obžalovaný a jeho obhájce má právo se seznámit s celým spisem - to je školení, ale ne skutečnost. Zas někdy - až se urvu z pláže.
[158]
Dano,
(Rpu?: 08.08.2007, 11:00:31
- x)
možná je škoda, že je drží na uzdě. On, se svou snahou o masku slušného chlapce, leckoho oblbne a snaží se jen veřejně moc netlačit na pilu, aby nepopudil. O to víc tlačí, když u toho nejsme.... Bylo by to sice o nervy, ale kdyby se jurodiví utrhli z řetězu, možná by se mnoha lidem rozsvítilo...
[159]
Dano
(jasan: 08.08.2007, 11:05:16
- x)
vy nerozumite.... to co dela Bursik Kuchtova delat nemuze - nama na to.... a pochybuji ze nekdo tak dokonale (cenzurovano) jako Bursik je vubec k disposici. Ostatni melouni jsou jen banda pitomcu - a od toho se odviji i radove nizsi potencial (i kdyz velice neprijemny) skodit...
[160]
Dano,
(kaca: 08.08.2007, 11:20:04
- x)
máte pravdu, že melouni jsou názorově dost rozhozeni. Právě proto, kdyby nebylo Bursíka, zbylo by pár názorově nejasných odkrojků a ostatní by spadli do svého přirozeného lůna. No a veřejnost by přestala baštit kaši o nutnosti alternativní chytré Strany Zelených
[161]
2 Dana
(PeS: 08.08.2007, 11:37:08
- x)
tak znovu... Ještě v noci a pak dnes dopoledne jsem zkoušel poslat odkaz na ty Perseidy (odkaz). Nějak je to nechce akceptovat, tak to zkoušim zas a omlouvám se - radši do textu... Takže: http://www.osel.cz/index.php?clanek=2812
[163]
PeSi - díky..Perseidy jsou mi blízké a kdysi dávno v hříšných dobáchmládí jsem na ně spáchala jakési literární povídání... :-)
(Dana: 08.08.2007, 11:59:16
- Mail
- x)
ten odkaz je zajímavý a hlavně připomíná, že v neděli v noci je potřeba chodit pod tmavou oblohou s hlavou obrácenou nahoru.. :-))) Ad Zelení - já se nehádám, já se nepřu...tady na dálném východě zas tolik ověřených informací není a ty novinářské - však to tu řešíme...
[165]
2 Vít Blaha
(PeS: 08.08.2007, 12:52:48
- x)
dík za odkaz. Panu vysokoškolskému pedagogovi, bych vzkázal, že ten Cimrmanův inspektor se jmenoval Trachta, ale to je jen detail. Ale jinak má pravdu, ostatně, jak zpívá Nohavica: jak je to dál? dál se háže kamením a píská... Kříže se nemění, jen příjmení a jména když letí kamení, jde kolem huby pěna potom se omluvíme, pomníky postavíme a hlavy ozdobíme
[166]
TAk popořadě :
(maYda: 08.08.2007, 13:25:37
- x)
rputi, já nevím, jetsli by si národ něco uvědomil. Oni ti jurodiví pořád táhnou. Ty Zelené spousta lidí volila, aniž se zajímali o to, co jsou zač, stačilo, že bylo evidentní, že je volí HAvel a slušný člověk přece ví, že HAvel dělá vždycky všechno správně a dělá to taky tak. Dost mých kamarádek takhle myslí, a jinak, v osobním životě to jsou docela inteligentní, slušný a férový holky, i ten zdravej rozum jim jinak neschází, ale tohle v nich zůstává. Lidi ty jurodivé proroky prostě potřebujou. Skorostaříku, možná jsem se v cause Čunek dopustila jistých nepřesností, leč nešlo mi o stav jeho causy, spíš o to roztahování caus a témat do neřešitelné šíře a zatahování dalších a dalších věcí. Ale jinak mně ten Čunek zas tolik nebere. prostě jsem usedla v hospodě, kde se o tom tlachá a něco plácla, co si o tom myslím. Nejsem kompetentní rozhodovat o tom, jestli jsou důkazy dostatečné, ale to nejsou ani politici, ať už teď radují nebo řvou, ani novináři. Prostě někdo, koho já považuju za kompetentního v té věci, rozhodl, že není dostatek důkazů. No tak asi není a soudit se nebude. nevím, proč bych se z toho měla stavět na hlavu, takových bylo a bude, ostatně převzetí úplatku je věc, která se prý prokazuje nejhůř ze všeho. náš právní řád stojí na tom, že nikoho nemůžou zavřít, není-li dostatek důklazů. Víte, já jsem radši, že když si někdo něco vymyslí na mně, tak mně nemůžou zavřít bez důkazů na základě domněnky, než aby tu byl systém, kdy ten Čunek sice bručet půjde, ale když si na mně sousedka vymyslí, že jsem jí včera dopoledne sebrala z kredence dvacet tisíc, tak můžu jít za mříže taky,protože k tomu stačí obvinění a prokázat ho není nutné.
[167]
In re Čunek
(dvd: 08.08.2007, 13:32:29
- x)
jsem docela zvědavý, co se teď na něj objeví. Tak nejdřív ho pí.Urbanová prásklad krzevá to, že jí nějak sexuálně obtěžoval onanováním či jak to vlastně mělo být - tohle ale nějak podezřele utichlo. Pak tu byl ten jeho rasismus, když jistému etniku poskytl něco na co vlastně nebyl právní nárok. A pak se objevil ten půlmeloun - a to muselo zabrat, neb klasický český vohnout je na peníze citlivý jak mimosa. Tak čekám, s čím ta marcelka Urbanová ještě přijde. BTW: o původu Čunkových peněz nemám nejmenší iluze. Ale to je jaxi o něčem jiném.
[168]
a jinak vzdávám čest
(maYda: 08.08.2007, 13:34:58
- x)
všem mirabelkám, mínali jsme v zahradě stařičkou mirabelku a druhou polovinu prázdnin jsme trávili zavěšeni v její koruně, často s celou partou kamarádů, když jsme si hráli na loď nebo obleženou pevnost. Nejvyšší větev byla kapitánský můstek, na ostatních jsme se uvelebili podle hierarchie, v nejnižší rozsoše u kmene sedával brácha jako plavčík, protože byl nejmladší a já hned nad ním, jako ženská. Zásoby na cestu kolem světa byly vždycky po ruce. V pozdějších létech, kdy už jsme odrostli hře na loď, to byla dokonalá čítárna, i s občerstvením. I tu mirabelkovici jsem ocenila, když jsem dorostla věku, kdy mi bylo povoleno okusit z tátových vlastnoručně vypálených zásob. Věčná škoda toho stromu, ale dožil stáří vskutku úctyhodného a nakonec posloužil jako palivo v kamnech. Komínem jistě odletěl do nějakých věčných zahrad, nebo kam se to stromy obvykle ubírají.
[169]
2 maYda
(PeS: 08.08.2007, 14:04:16
- x)
neztrácejte naději - tentýž právní řád stojí na tom, že některé osoby je možno popravit na základě smyšlených či vykonstruovaných důkazů (viz. nedávné diskuse o Horákové...). Objektivní soudce objektivně posoudí důkazy a spravedlivě rozhodne a když se náhodou vloudí chybička, tak si po obědě za trest nedá doutníček... Anebo že by platilo spíše: Lasciate ogne speranza, voi ch\'intrate\'?
[172]
Jen tak mimochodem,
(Quido: 08.08.2007, 14:38:02
- x)
všimli jste si včera v Událostech na ČT1 skromné vyjádření Paroubka ve věci hledání Antiklause? \"... pokud by šlo o Jiřího Paroubka, tak by mou podporu měl...\". Ten člověk je tak zahleděn sám do sebe, že snad ani jiné jméno vyslovit neumí a už se vidí v prezidentském úřadě.
[176]
Jasane, zlátá slova, do kamene tesat!
(Loki_F: 08.08.2007, 15:11:16
- x)
(10:26:05) od hominem Burizonis quadruplegis sapientis... Dano, dušinko dobrá, ani netušíš co obhajuješ, když říkaš, že ON tu zelenou lumíckou sebranku kočíruje... on jim jen poskytuje mimikry a oni jej v pudu sebezáchovy, který je naštěstí u lumíků tak nějak zvláštně nedovyvinutý, prozatím poslouchají. A když o ně přijdou, stanou se čitelní i pro úplné naivky a nechápající! Protože taková vybraná skupina blbů v jednom hnízdě se už jinde než v Německu nevidí... Ty větrníky jsou ta nejmenší škoda, protože jakmile se přestanou dotovat, budou opuštěny a za pomoci pár kilogramů trhaviny se lehce podseknout (aby nepadaly naším pilným spollluobčanům na palice až je budou demontovat do sběru).
[178]
skorostaříku
(Tomáš Haas: 08.08.2007, 16:24:54
- x)
Je mi líto, že se Vám nepodařilo mně poučit. Máte recht, s lidmi jako já se nepolemizuje, ti se poučují, a protože jsou nepoučitelní, jsou jen svým způsobem zajímaví… Teď schválně jak poučitelný jste Vy: 1. \"Bohužel k soudu to nedošlo, takže soud neměl co pochopit. Státní zástupce není soud, a přes jeho úsudek jaksi má jen vyyšší státní zástupce v rámci kontrolní funkce.\" Máte to, skorostaříku, postavené na hlavu. Trestní řád stanovuje jistou posloupnost justičního procesu. Napřed se vyšetřuje, pak se podává obžaloba nakonec se soudí. Každý ten krok je odlišen od toho dalšího, každý koriguje ten předešlý a to, že proces skončí na některém z kroků neznamená, že není úplný. Policie Vás může vyšetřovat a může usoudit, že není důvod ve vyšetřování pokračovat, důkazy prostě nejsou. Z podobných důvodů může státní žalobce usoudit, že není dost důkazů na to, aby mohl podat žalobu. A nakonec teprve přijde soud, který i v tom posledním kroku může prohlásit, že podané důkazy nejsou dostatečné, a vydat osvobozující rozsudek. Pokud státní žalobce obžalobu podá přesto, že není přesvědčen o předvedených důkazech, a přesto, že ví, že policie postupovala protizákonně, a to jen proto, aby byla uspokojena zvědavost publika, jedná se o justiční zločin. Dosaďtě si za “zvědavost” “oprávněný hněv pracujícího lidu” a jsme zpět v padesátých letech. Zločinem byl tehdy nejen rozsudek, ale už i obžaloba. Proto je mimochodem předmětem pozornosti ta tehdy mladá prokurátorka z procesu s M.Horákovou. 2. \"Veřejnost se nebude moci přesvědčit o tom, zda je to pravda či nic, protože do spisu krom toho státního zástupce a advokátů Čunka nikdo nesmí.\" O tom, zda policií zjištěné důkazy jsou či nejsou dostatečné k podání obžaloby rozhoduje státní zástupce, nikoliv veřejnost. Mínění veřejnosti je, skorostaříku, irelevantní. Alespoň by v právním státě mělo být. Pokud tomu nevěříte, sepisujte rezoluce žádající spravedlivé potrestání zločinců. I to už tady bylo. 3. \"Nicméně zbývá spousta indicií, zejména v tom ohledu, že Čunek měl spoustu peněz, které nemohly pocházet z jeho úspor, protože si je nemohl s celou rodinou legálně vydělat. \" Indicie nejsou důkazy. Policie měla víc než rok na to, aby je v důkazy proměnila vyšetřováním. Nedokázala to, ale Vy se na ně odvoláváte. Chcete, aby byl Čunek souzen na základě Vaší domněnky. Pokud máte něco víc nez domněnku, ani teď není pozdě, i teď máte možnost důkazy předložit a žádat změnu rozhodnutí. 4. \"Jak známo, spousta lidí v tu i cizozemsku byla odsouzena na základě indicií, a nešlo o justiční omyly.\" Nevíte, o čem mluvíte. Pletete si indicie a nepřímé důkazy. Rozsudek pouze na základě nepřímých důkazů je v právním státě téměř nemožný. Rozsudek jen na základě indicíí není justičním omylem, ale justičním zločinem. 5. \"Čunkovi zůstává onen odér, zmíněný výše.\" Podle mě ten odér šíří lidé, kteří chtějí nějakou novou, revoluční spravednost, ve které “indicie” jejichž zdrojem jsou spekulace medií jsou důkazem a o vině rozhoduje ulice. Odér je ve Vašem vlastním nose, pokud ho chcete cítit, můžete ho cítit spolu s davem stejně cítících. 6. \"Politicky šlo o vítězství koalice, soukromě pro Čunka a jeho rodinu je to na oběšení... tedy pokud si to ten chudák sám uvědomuje.\" Nevím, v čem vidíte vítězství koalice. Je v tom, že bude předmětem takových nesmyslných úvah jako je ta Vaše? A pro Čunka by bylo lepší, kdyby se oběsil, protože by tak uspokojil všechny skorostaříky? Nepoučitelný nejsem skorostříku já, ale vy.
[179]
TAk teď bych požádala o výklad
(maYda: 08.08.2007, 17:02:36
- x)
smyslu slova \"indicie\"a \" důkaz\" přiznám se, že jsem se dosud domnívala, že indicie=důkaz, ale patrně to tak není. Vím, že je problém někoho odsoudit pouze na základě nepřímých důkazů je problém, ale rovněž neumím odlišit přesně rozdíl mezi přímým a nepřímým důkazem.Jinak díky za výklad , tomáši vystihl jste přesně podstatu problému. Už v předchozích causách, které se tu probíraly, bylo zřžřetelné, že to je dosti rozšířené povědomí, že soudce by měl soudit podle toho, jak si veřejnost ve jménu...no, něčeho, třeba všeobecné mravnosti nebo lidských práv... měl soudit. jenže soudce má svoje mantinely, danné zákonem, a pokud je vůbec za něco odpovědný tzv. \"veřejnosti\" , tak je to to, že ty mantinely dodrží a ne, že bude soudit, jak si veřejnost myslí, že by soudit měl. Ostatně jestli se nepletu, bývalo v Americe zvykem, právě proto, aby porotci nebyli ovlivněni vežřejným míněním, zakazovat porotcům číst novinové zprávy, týkající se procesu a mluvit o něm. Je jistě pravda, že ten zákaz je obtížně vynutitelný, ale už jen to, že je vysloven, je jistým upozorněním, které odkazuje \"hlas lidu\" do správných mezí. Víte, ono je vlastně velmi paradoxní, když jsme na jedné straně zděšeni tím, jak přistupuje soudkyně Brožová ke svému angažmá v procesu s Horákovou a hájí se tím, že si to pracující lid přál a zároveň rozhořčeni tím, že Čunek nebyl odsouzen, ačkoliv si většina myslí, že odsouzen měl být. A mně v téhle debatě nejde o nějakého Čunka, ale o právní principy. Pokud se to v tomhle směru obrací k lepšímu, pokud začneme zase tyhle principy ctít a chápat, pokud se s nimi zase sžijeme, tak je to větší zisk, než ztráta z toho, že nějakého poněkud pochybného politiky nezavřou pro nedostatek důkazů. SAmozřejmě právo a principy to mají těžké ve státě, kde pokud se do čehokoliv zamotá politik, začne se z toho dělat \"politická causa\" i kdyby šlo o nedovolené parkování
[180]
Oprava :
(maYda: 08.08.2007, 17:05:57
- x)
\"Už v předchozích causách, které se tu probíraly, bylo zřetelné, že to je dosti rozšířené povědomí, že soudce by měl soudit podle toho, jak si veřejnost ve jménu...no, něčeho, třeba všeobecné mravnosti nebo lidských práv... měl soudit.\" mělo být \"Už v předchozích causách, které se tu probíraly, bylo zřžřetelné, že to je dosti rozšířené povědomí, že soudce by měl soudit podle toho, jak si veřejnost ve jménu...no, něčeho, třeba všeobecné mravnosti nebo lidských práv... myslí, že by měl soudit\" Dobře mi tak, nemám psát složitá souvětí.:-))
[181]
Ad Paroubek podporovatel sám sebe...
(Vít Blaha: 08.08.2007, 17:09:53
- Mail
- x)
já jsem se na to díval v TV a pak znovu na webu a mám pocit, že to tak někdo schválně sestřihl v ČT. Jyrka mluvil o podpoře kandidatury Petra KFC Pitharta členy ČSSD. A že on by ho podpořil, ale že mluví sám za sebe... Mám pocit, že mezi socánky hoří tvrdý boj a Jyrka si dává sakra pozor na to co říká, aby to Zdeněk Škromach nemohl hned dementovat...
[182]
No, nerad to říkám...ale musím se toho Paruba zastat...
(šakal: 08.08.2007, 17:12:50
- x)
...Všimněte si, že pro ušetření vysílacího času v tom interview NENÍ zachycena otázka, kterou Paroubkovi položili. Troufám si odhadnout, že dotaz zněl nějak takto: \"Jak si u Jiřího Paroubka stojí kandidatura Petra Pitharta?\"...nebo \"Podpořil by Jiří Paroubek Petra Pitharta v jeho kandidatuře?\" Takovéhle žoviální kladení otázek, kdy se reportér na dotazovaného obrací ve třetí osobě, jsem v televizi nezaslechl zdaleka jen jednou. Takže soudím, že na takový dotaz Paroubek navedený dikcí samotné otázky odpověděl oním poněkud směšným způsobem. Nic jiného v tom nebude... ...Ale zní to skvěle! (7;- ))
[184]
Ahoj! Tome, ona je spousta lidí
(Šumavák: 08.08.2007, 17:40:44
- odkaz
- x)
kteří si možnost, že se ten úplatek nekonal, vůbec nepřipouštějí. A jestli cílem kampaně bylo rozbořit vládu, tak samozřejmě na soudu trvají, že? A co chtít od běžných občanů, když ADVOKÁTKA(!)řekne do médií tohle: \"Podle Veselé-Samkové může do případu vrhnout nové světlo vyšetřování, které policie zahájila na základě trestního oznámení Čunka pro podezření z pomluvy. \"Má klientka je obviněná z toho, že Čunka křivě nařkla ze sexuálního obtěžování. Pokud se ale prokáže, že mluvila na rozdíl od Čunka pravdu, může to změnit i pohled na její důvěryhodnost v kauze půlmiliónového úplatku,\" vysvětlila advokátka. Doplnila, že v takovém případě by pak podala žádost o obnovení procesu. \" PROCESU !!!! Ta Klára Samková je opravdu Veselá ! A Urbanová to završila: \".....A předala je v ten konkrétní den paní Hurtová panu Čunkovi. Za vším si stojím a v této věci jsem nelhala,\" řekla Právu Urbanová.\" a otevřela tím otázku, v kterých jiných věcech lhala..... Mimochodem, co paní Hurtová - už za předání úplatku sedí? Už byla odsouzena? Už byla obžalována? Už byla alespoň obviněna??????
[185]
MaYdo, indicie
(Šumavák: 08.08.2007, 17:51:25
- x)
je náznak, podezřelá okolnost, podezřelá náhoda ale ne důkaz. Okolnost která něco indikuje, na něco ukazuje.... Např.: Skrostaříkovy příspěvky jsou indicií pro to, že je právník nefandící Čunkovi. :-)))) Ale rozhodně toho nejsou důkazem. On totiž nemusí být právník. :-)))
[186]
Maydo
(Tomáš Haas: 08.08.2007, 18:05:36
- x)
rozdíl, mezi důkazem a indicií je poměrně jednoduchý. Indicie je náznak, okolnost budící podezření. Nic ale nedokazuje. Je-li například někdo spatřen jak utíká směrem od banky potom, co byla banka vyloupena, je to indicie. Rozhodně si to zaslouží další šetření. Ale není to ani nepřímý důkaz. Může být, že utíkal proto, že chtěl chytit autobus. Nepřímý důkaz je, pokud při tom upustí aktovku, ve které má dvacet tisíc korun. Ale ani to není důkaz, pokud neprokáži, že těch dvacet tisíc pochází z té vyloupené banky. A pokud by to byl jediný důkaz, k soudu by se to ani nemělo dostat, státní žalobce by jen na tomto důkazu nemohl postavit obžalobu. Ale jako podpůrný důkaz je to docela silné, v případě, že by měl v té aktovce nejen peníze ale i pistoli. Nebo v případě vraždy čísi manželky: Indicie je, že je známo, že manžel už byl trestán za násilný trestný čin. Je docela možné, dokonce pravděpodobné, že vrahem je on. Ale nedokazuje to nic. Indicie je i to, že byla zastřelena revolverem stejné ráže, jako má on. To ale samo o sobě nedokazuje, že to byl on, takových revolverů jsou tisíce. Pokud byl spatřen v době vraždy na místě činu, jsou to už velmi silné ale pořád nepřímé důkazy. K odsouzení by ale nestačily, a státní zástupce by obžalobu založenou jen na nich ani nepodal.Jako podpůrný důkaz jsou ale velmi silné. Pokud pak balistická zkouška potvrdí, že kulka byla vypálena z jeho revolveru, stanou se z indicií důkazy. A teď si přestav, že se může věrohodně prokázat, že to vše odpovídá, ale balistický test ukáže, že ta kulka byla vystřelena z jiného revolveru. Rázem jsou to opět jen indicie a musíme případ proti manželovi odložit, nebo najít nové důkazy. I kdyby si už v této fázi byl celý národ jist, že vrahem je manžel, protože všechny indicie to naznačují. Ovšem někteří lidé budou cítit odér.
[189]
Ohrožení demokracie!!!!
(Šumavák: 08.08.2007, 19:57:05
- x)
Kubiceho zprávu údajně vynesl lidovecký poslanec Severa ! (Okurky jsou okurky!) Pavel Severa jakýkoliv podíl na úniku zprávy odmítá. \"Je to absurdní. Více se k tomu na radu vyšetřovatele nebudu vyjadřovat,\" řekl ve středu Právu Severa. A že to ten vyšetřovatel( když už teda působí jako poradci vyšetřovaných) taky neporadil Čunkovi ???
[190]
dvd napsal: \" O původu Čunkových peněz nemám nejmenší iluze, ale o to nejde.\"
(jepice: 08.08.2007, 20:34:44
- x)
Obávám se, že právě o to jde. O to, že Čunek nemohl prohlásit: Celé roky jsme spořili s manželkou 15 tisíc měsíčně, tady jsou výpisy, pak jsme půl melouna vybrali, protože jsme to půjčili bratranci, tady je opět výpis a kvitance, a on nám to v inkriminovaný den vrátil, zde je potvrzení. Anebo: prodali jsme chatu, tady je smlouva, tady je potvrzení o platbě u notáře. Atd.,atd., solidních vysvětlení si vymyslíte určitě víc, a je zajímavé, že ty solidní a nenapadnutelné jsou ve velké většině dobře prokazatelné. Čunek nic takového nedodal. Jako občanovi stojícímu před policejním vyšetřovatelem, státním zástupcem anebo soudcem to stačí - nic jim servírovat nemusí, předkládání důkazů je na nich, a poukazování na presumpci neviny je na místě. Ale Čunek je politik, předseda vládní strany, místopředseda vlády. Ten si nemůže dovolit (a s ním by si to neměla dovolit ani s ním spjatá politická garnitura), aby si o něm lidi mysleli to, co dvd. Pokud se to všichni pokusí ustát, je to chyba, a morální pohřeb téhle vlády. Rozhodnutí o zastavení stíhání bylo zřejmě správné, ale na to, o čem tu píšu, to nemá vliv. To samé platí o motivacích paní Urbanové, nebo jak se ta jeho bývalá sekretářka jmenuje, a to samé platí i o zjevné snaze opozice využít situace. Věřte mi: rozhodující je, co si o Čunkově půlmelounu myslí dvd.
[193]
Jepice, tak se s tím smiřte,
(Šumavák: 08.08.2007, 20:48:04
- x)
že úplatek nevzal a přestože policie nezákonně propátrala finance celé jeho rodiny včetně nezletilých dětí, nenašla nic, za co by ho mohla nově (protože s causou úplatku to nemá nic společného!) obvinit. Nebo si myslíte, že si to Šošovička s Obstem schovávají na moment, až půjde do Bruselu?
[197]
jepice
(dvd: 08.08.2007, 20:58:59
- x)
Prosím, abych byl citován tak jak jsem se vyjádřil: \"BTW: o původu Čunkových peněz nemám nejmenší iluze. Ale to je jaxi o něčem jiném.\" Onen způsob citování mně totiž silně připomíná přístup novinářských šmoků a politických šíbrů. Chtěl jsem totiž oddělit právní a morální stránku věci, kterou naši journalisté tak volně směšují. Celkem trapná je třebas expektorace na webovém Respektu. Jinak bych k meritu věci poznamenal, že celá akce Urbanová mohla mít jen jediný cíl. Dostat na veřejnost finanční poměry Čunka a jeho rodiny. O nějaký úplatek nejspíš vůbec nešlo.
[198]
Tomáši, díky za výklad.
(maYda: 08.08.2007, 21:13:02
- x)
manžel v nesnázích skrz zabitou choť je poměrně oblíbené téma, jen obvykle schází ten sklon k násilným činům. Hrdina v nesnázích toiž nebývá násilník. Pokud je, v podezření upadne někdo docela jiný - obvykle charakterní ctitel, který jk zavražděné choval nežné city, leč nechtěl nnarušit manželství a klid duše, a stejně zázračným obratem ( kulka je z jiného revolveru, případně ze stejného, ale někdo se probere z amnézie a vzpomene si, že s podezřelým večeřel ten večer na druhém konci kontinentu) se z nesnází dostane, načež se manžel pod tíhou důkazů přizná. To jsou jen takové nápady čtenářky detektivek. dovolená se blíží a tak si dělám zásoby. Angažmá Veselé v případu mi uniklo, ale protože Čunek se původně zmedializoval svými problémy kolem nepřizpůsobivých občanů, tak bych ji přiznala i jiné motivace, než jen výkon profese obhájce. Dost možná po tom skočila jako po možnosti si smlsnout. Problém je, že mi připadá, že spoléhá víc na taktiku manipulace, aktivistický přístup a rétoriku o lidských právech, než na svoje právní dovednosti.
[199]
Anko, na to, aby to uhádl
(Šumavák: 08.08.2007, 21:15:13
- x)
je blbej dost.:-))))) To víš, odborník přemýšlí, kombinuje, váhá, počítá varice... \"Čunek\" vybere špendlíkem ze seznamu jedno jméno a je to ! :-))) Černej bookmaker to z principu nepřizná ( bodejť by roztruboval, že ho obrala nějaká kavka, to škodí byznisu) a že ty peníze ukradl, mu nikdo neprokáže..... !
[201]
to dvd
(jepice: 08.08.2007, 21:21:14
- x)
Já se právě taky snažím o oddělení morální a právní stránky věci. Po právní stránce je teď všechno v pořádku, ne? Vyšetřovatelé se nezmohli na pořádné důkazy, presumpce neviny občana Čunka přišla ke cti, stíhání bylo zastaveno. Otázka zní: Můžeme si dovolit místopředsedu vlády, který nedokáže vysvětlit, jak přišel k penězům? Buďto si to opravdu nepamatuje a neměl by setrvávat ve vládě z důvodu pokročilé sklerózy, anebo původ peněz nechce prozradit. A to je v civilizovaných krajinách jasná indikace k rezignaci. To prosím, pane Doxo, nemá s presumpcí neviny co dělat. Šumaváku, nezlobte se, ale s existencí místopředsedy vlády, který říká, že si nepamatuje, jak přišel k půl milionu, se smiřuju jen těžko.
[203]
Vážení,
(PeS: 08.08.2007, 21:36:33
- x)
taky je moh vyhrát v mariáši... Teď, jak zrušili ty desetníky, tak se mariáš docela prodraží... Si pamatuju takhle jednou 107 v hertzách, točilo se to až do kalhot a dopadlo to 147... To by se v korunovym docela prodražilo... Pokud někdo někdy pojedete do Tábora, upozorním Vás na místní pamětihodnost, která se k mariáši úzce víže a kterou ani mnozí místní neznaj... akorát já pamatuju ještě starýho Suchomela osobně...
[204]
No, to je věc názoru!
(Šumavák: 08.08.2007, 21:44:16
- x)
Mně by zase rušilo, kdyby okamžitě věděl po pěti letech, kde ty peníze vzal. To bych si myslel, že si pamatuje připravenou verzi, protože ty peníze získal pokoutně. Mě když se teď zeptáte, kolik jsem měl 15.5.2001 v 11:15 hod. peněz a kde jdes je vzal, tak , představte si! to taky nebudu umět vysvětlit! A řeknu, že musím pohledat doklady.... Vy to víte z hlavy?
[205]
2 jepice
(PeS: 08.08.2007, 21:45:38
- x)
laskavě si uvědomte, že zatímco pro některé občany je půl milionu docela slušná částka, pro jiné, např. nezaměstnané cikány, je tatáž částka něco jako trochu slušnější kapesné. A Vy si pamatujete okolnosti, za kterých jste získala před pěti lety nějaké to kapesné na parádu a na zmrzlinu? To je jen ad absurdum. Jinak, on opravdu nemá a nemusí říkat vůbec nic. Kdyby Gross držel hubu, taky by asi dopadl jinak. A to jim nijak nefandím!
[207]
Pánové, zklidněte trošku...
(Dana: 08.08.2007, 21:58:46
- x)
jak napsal Šumavák - při otázce na původ, manipulaci a částky peněz, měl p. Čunek říci - nezlobte se, nepamatuju se přesně, ale vyhledám doklady a za týden vám to vše předložím a doložím. A ne každou hodinu přijít s jiným či dopňujícím vysvětlením...právě to ho znevěrohodnilo v očích veřejnosti. A teď už mu nic nepomůže..pořád bude ta..příchuť...
[208]
Souhlasím s tím, že částka,
(jepice: 08.08.2007, 21:59:20
- x)
kterou si člověk pamatuje i po pěti letech, je relativní záležitost. Možná soudím podle sebe; já bych okolnosti náhlého získání půl milionu anebo jejich výskytu v hotovosti určitě nezapomněla ještě déle. ;-) Ale moje příjmy se od tehdejších Čunkových (myslím tím ty oficiální) zase tak moc neliší, abych uvěřila v jeho nevinnou zmatenost.
[210]
Když to brutálně shrnu,
(Šumavák: 08.08.2007, 22:07:56
- x)
tak mně, to co ten Čunek ohledně \"úplatku\" předváděl, opravdu připadá jako blábolení nevinného naivního prosťáčka, kterému na začátku vyšetřovatel neřekl (protože nemáme anglosaské právo):\"upozorňuji Vás, že cokoliv od tohoto momentu řeknete, BUDE použito proti Vám !!\" a který si myslel, že když tento skutek neprovedl, může říkat cokoliv, protože pravda (a láska) zvítězí, k čemuž nám dopomůže Bůh! A aby to hrál... to by musel být sakra geniální podvodník!
[213]
Zatímco zde se řeší otázky téměř základu světa,
(Dana: 08.08.2007, 22:12:40
- x)
já tu mám před sebou dopis, který jsem měla dnes ve schránce a se mnou asi všichni občané mé rodné vísku. Poslala mi jej společnost Viventy česká s.r.o. a seznamuje mě s myšlenkou, která je napadla a která zní: Větrný park v k.ú. Vaší obce. Už je to tady...zatím je to záměr na postavení maximálně 5 větrníků (podle přiložené mapky by jeden stál buď přímo na mém pozemku nebo v těsném sousedství. A slibují hory i s horákami. Pro obec jednorázově 2.000.000 za každý jednotlivý větrník, takže celkem 10.000.000 Kč a následně 50.000 ročně z provozu každého větrníku, t.j. 250.000 Kč ročně. A dále blíže nespecifikované finanční výhody pro vlastníky pozemků, na kterých budou větrníky stát, jakož i pro majitele sousedních pozemků, dotčených výstavbou a posléze příjezdovými komunikacemi...Víte, co taková nabídka znamená pro obec, která má roční příjem 4.000.000 Kč, nemá vodovod, kanalizaci...Ach jo, čekají mě těžké chvíle při oponentuře výstavby těch monster...ledaže by mi za můj pozemek nabídli opravdu, ale opravdu zajímavou finanční částku.. :-))))
[216]
Šumaváku - to je právě to - v 22:13:16
(Dana: 08.08.2007, 22:18:51
- x)
Jeho prohlášení musí být prohlášením politika a ten musí brát ohledy i na ty občany, pro které je půl milionu nepředstavitelná hromada peněz a kteří by si rozhodně manipulaci s takovou částkou pamatovali celý život...To je prostě úděl politika, ale s tím do politiky lezl a musí počítat...
[217]
2 Dana
(PeS: 08.08.2007, 22:20:19
- x)
Lasciate ogne speranza, voi ch\'intrate. Budete patrně sama proti zbytku obce. Takže vylicitovat cenu kam to až půjde a nechat zbytek obce obveselovati se infrazvukem a podobnými libými efekty. Komu není rady, sám do ní padá a tak dlouho se chodí se džbánkem pro vodu až se jde jednou pro pivo!
[218]
Dano, kašlete na peníze
(Šumavák: 08.08.2007, 22:21:17
- x)
a řekněte, že chcete zavést vodovod se zajištěným celoročním přítokem pro Váš dům 5 m3 vody denně a zajistit, že v období od dubna do října bude vždy nejméně 10 dní v měsíci pršet (kdy už chtějí míchat těmi vzdušnými proudy v okolí...).A že pokud slíbí a nezajistí, zaplatí dovoz dohodnutého množství vody z jakékoliv vodárenské společnosti, která ji bude schopna dodat.....
[220]
Dano, kašlete na peníze
(Šumavák: 08.08.2007, 22:22:15
- x)
a řekněte, že chcete zavést vodovod se zajištěným celoročním přítokem pro Váš dům 5 m3 vody denně a zajistit, že v období od dubna do října bude vždy nejméně 10 dní v měsíci pršet (kdy už chtějí míchat těmi vzdušnými proudy v okolí...).A že pokud slíbí a nezajistí, zaplatí dovoz dohodnutého množství vody z jakékoliv vodárenské společnosti, která ji bude schopna dodat.....
[222]
PeSi, mě nejvíc upoutala
(Dana: 08.08.2007, 22:26:20
- x)
pasáž, ve které ona společnost nabízí i \"zviditelnění obce v rámci cestovního ruchu, turistické a poznávací stezky napříč větrným parkem. Den otevřených dveří větrného parku s možností výstupu do výšky 100 m atd.\" - tak to mě opravdu dostalo. Údolí, kde je moje víska je zatím romantickým údolím na konci Moravské brány a z kopce u Bílova vypadá jako miska nebo pootevřená dlaň. Z druhé strany je nádherný výhled přes údolí Odry na Beskydy...a uprostřed toho se bude tyčit větrný park, železný les... ach jo....
[224]
Co mi u Čunka vadí
(Tomáš: 08.08.2007, 22:34:01
- x)
že se včera objevil v televizi, a zítra bude odpovídat na otázky čtenářů v novinách. Připadá mi to, že si opravdu myslí, že když bylo stíhání zastaveno, bude mít \"šanci se očistit\" u veřejnosti. Pokud si to myslí, mýlí se. Měl by teď udělat něco na způsob toho, co naznačil Pes. Měl by říci \"Nezlobte se, případ konečně po roce skončil, chci se věnovat jiným věcem, měl jsem toho dost i já, i moje rodina, i vaši čtenáři. Sbohem, a kdybychom se víckrát nesetkali, bylo to překrásné a bylo toho dost!\" Místo toho chce pořád něco vysvětlovat. Šance, že někoho kdo mu nechce věřit přesvědčí je nulová. Budou viset na každm jeho slově, a kvůli každému sebemenšímu slovíčku vzniknou nové spekulace. Je opravdu neuvěřitelně naivní.
[225]
jepice,
(Pavel Kořenský: 08.08.2007, 22:35:35
- Mail
- x)
já nevím. Nechci se zastávat zrovna toho poplety Čunka, ale z obecného hlediska nevidím jediný důvod, proč by KDOKOLI (včetně místopředsedy vlády, presidenta, Krejčíře, Dežo Čonky z Karlína nebo Karla Gotta) měl vysvětlovat komukoli, jak přišel k penězům. Pokud má PČR podezření na konkrétní trestný čin, nechť vyšetřuje a pokud něco vyšetří, nechť soud soudí. Možná to není extra morální, ale v zemi, kde policie ani neprošetřovala (a pokud prošetřovala, tak vyšetřila leda prd) takové exoty jako Zgarba, Gross, Kakao Kraus, Doležel pět v českých na stole atd. není IMHO rozumné nejprve odstoupit (a patrně sestřelit vládu) a pak čekat co bude. A mimochodem, k té eventuální skleróze. Já nejsem dvakrát zámožný člověk, ale jestli jsem před pěti lety někde ukládal/vyzvedával/platil půl mega v hotovosti, to si skutečně nepamatuju. A to ani nejsem nikde starostou, jen statutárem jedné a.s., jejíž finanční transakce budou nejspíš menší než transakce města. A přesto mi rukama prošly za ty roky desítky milionů. Pravda, většinou ve formě příkazů k úhradě nebo faktur, ale pár milionů v hotovosti tam i zpět by se také našlo. A fakt si nepamatuju, kdy jsem co kam ukládal, kde vyzvedával, co šlo z ruky do ruky jako úhrada v hotovosti atd. Na to bych se musel podívat do účetnictví a dohledat patřičné doklady. Ale nevidím jediný důvod, proč bych to měl dělat dobrovolně a sám.
[226]
2 Dana
(PeS: 08.08.2007, 22:37:33
- x)
Den otevřených dveří větrného parku s možností výstupu do výšky 100 m - to by se dalo výhodně využít pro zlepšení genofondu, obdobně jako Darwinova cena. Nadšený Zelený lumík vyleze do aktivní zóny vrtule, nakoukne a list vrtule mu urazí tu jeho pitomou palici. To je podobné jako zabíjení slepic v drůbežárně. Pitomá zvědavá slepice strčí hlavu do otvoru, za kterým rychle rotuje nůž... A stejně jak ta slepice, ani zelený lumík s uraženou palicí se již dále nemůže rozmnožovat a ve svém důsledku tak přispívá ke zkvalitnění genofondu. Takže já bych to podporoval a přimlouvám se za rozsáhlou propagaci těchto exkursí mezi zelenejma. Ostatně tak nejlépe naplní své poslání...
[227]
Mimochodem jepice,
(Pavel Kořenský: 08.08.2007, 22:41:32
- Mail
- x)
i kdyby to Čunek udělal, stejně by mu to nepomohlo. Společnost je rozdělená zhruba půl na půl. A ta půlka, která chce vládu Paroubka a jeho komunistů by se stejně nenechala přesvědčit, neboť jim o vinu či nevinu Čunka vůbec nejde. Jde jim o to, že Paroubek nevyhrál, ačkoli dle jejich mínění vyhrát měl a KSČSSD měla vládnout. Kdyby to státní zástupce neodložil, šlo to k soudu a soud Čunka osvobodil, stejně budou řvát něco o zmanipulované justici a Pablbek bude v TV kvílet něco o tom, že ministr spravedlnosti by měl odstoupit. Tohle je smutný fakt, který ani další volby nevyřeší. Tuhle situaci vyřeší až občanská válka.
[228]
Dano, on se člověk
(Šumavák: 08.08.2007, 22:43:38
- x)
musí naučit i být politikem! Myslíte, že třeba Píďa by takhle blekotal? Jako někdo, na koho zaútočí 36 hodin po zvolení senátorem? Myslíte, že příště( :-))) ) bude dělat takovéto chyby? Já bych řekl, že až se ho příště vyšetřovatel zeptá: \"Jak se jmenujete?\" odpoví: \"zeptejte se JUDr. Bruny!\"
[229]
2 Tomáš
(PeS: 08.08.2007, 22:43:55
- x)
Z toho ovšem plyne pouze to, že by byl vynikajícím kandidátem na post obecního blba v tom Vsetíně, ihned jakmile se toto místo uprázdní. Nemohu se ovšem zbavit pocitu, že kvalifikační požadavky na pidistra i kocourkovské vlády by opravdu měly být poněkud vyšší, než na obecního blba ve Vsetíně.
[231]
2 Tomáš
(PeS: 08.08.2007, 22:49:32
- x)
I když - má polehčující okolnost, když je u těch profesionálních křesťanů. Tam je jistá míra blbosti přímo kariérním předpokladem. Maj to přímo ve stanovách - blahoslavení chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské... To možná mínil skorostařík s tím doporučením na oběšení - aby to království nebeské získal co nejdříve. Velkorysé doporučení... Možná v zamčeném sklepě?
[232]
Šumaváku -
(Dana: 08.08.2007, 22:53:54
- x)
mám obavu, že Čunkovy současné aktivity,jak je popsal Tomáš, vyvracejí vaše 22:43:38. Prostě testem ohněm neprošel...Ovšem mi na Čunkovi vadí nikoli ta propíraná afera, ale to, že tím ochromil chod ministersta. A nejde vůbec o dotace a tak, ale třeba o práce na novelizaci stavebního zákona, protože ten nový se prostě nepovedl a neumí s ním nikdo pracovat...A nic na tom nemění, že ten fčil platný vypracovala ještě vláda ČSSD, ty hlasy, volající po novele, se začaly ozývat hned po zveřejnění onoho zákona...
[233]
No, a nejlepší cesta,
(Šumavák: 08.08.2007, 23:20:21
- x)
jak dosahnout novelizace stavebního zákona je, aby Čunek získal nějaké peníze (třeba úplatkem) a začal stavět barák pro děti..... Pak teprve se to může někam pohnout! Takže ti, co ho mlátěj klackem přes nohy hlava nehlava, vlastně brání novelizaci stavebního zákona...... :-))))
[237]
Pánové a dámy, těšilo mě..pro dnešek končím
(Dana: 08.08.2007, 23:47:57
- x)
souběžně řeším ještě jeden problém, a to je skutečně katastrofa menšího rozsahu, neb dnes pan opravář vyřkl ortel nad mým věrným křovákem (křovinořezem neboli motorovou kosou) a sdělil mi, že ložiska jsou v pořádku, ale zato hřídel je ohnutá a nová stojí třiapůl až čtyři tisíce bez práce, přičemž nový křovák tisíců deset...A při stáří mého křováka a hlavně počtu odpracovaných hodin, už asi nemá cenu investovat do opravy... A tak jsem si večer prohlédla nabídku trhu a mám dva-tři favority...uvidím při setkání zočivoči..Už vím, že včera při pádu té hvězdy jsem si měla přát nového křováka! Inu, pozdě Bycha.... Tak dobrou noc a pošlete nám tady už konečně nějaký ten déšť....
[239]
Dobrý pozdní večer vespolek! Tak jsme Vás opět konečně dohnal...
(Loki_F: 09.08.2007, 00:18:50
- x)
Bouřka, která se připravovala černými mraky od půl osmé a vypukla o 3/4 na devět, skončila a já konečně mohl zapnoout noťas. Nadštilo nám tu vody hafo... Posílám dále na výhod Dano! Z Deutschlandu se valí další - určitě zbude i na Tebe. Tím křoviňákem jsi však opět potvrdila moji hypotézu... };D)) Lidičky vykašlete se už na toho Čunčura... Vždyť to je obyčejněj venkovskej trotl... V této vládě je sbírka daleko větších a sofistikovanějších darebů. Jenže dokud budou voleni, nic se s tím nedá dělat. Census nepřipadá v úvahu a vyměnit voliče také nejde. Ani se nedivím, že Puchejř je vysmátý.
[242]
Dobré ránko!
(Rpu?: 09.08.2007, 06:55:15
- odkaz
- x)
Tak proto on Puchejř tuhle kvičel o kriminalizování.... Dušan má na Psu zajímavé shrnnutí situace u machometánů. Naši journalisté holt měli starosti se soudružkou konkubínou a co jsou proti tomu nějaké námořní manévry NATO, není-liž pravda?:)) Loki, dík za odkaz. Ono už před časem někdo vyslovil teorii, že obyvatelstvo Evropy a Asie pochází od 5 pramatek. Měli se holky toulat někde po Kavkaze. V Táboře včera byla průtrž mračen. Nedaleko slavil náš kamarád šedesátiny, takže se sjížděli čvachtající gratulanti a ještě před gratulací ždímali fusekle. Tady zatím nic moc, ale je zataženo.
[245]
Dobré ránko
(Dana: 09.08.2007, 08:06:53
- Mail
- x)
východ hlásí jasno, bezvětří. Za posledních 24 hodin se srážky nevyskytly, jakož ostatně i za posledních 168...240... a tehdy, to byl takový déšť, že až silnice byla mokrá.... Na příchod dešťů už nevěřím...jak se dívám na radar, oblačnost se vždycky srotí někde v dálce, aby se před příchodem k nám rozpadla...a tak je tomu i teď s tou oblačností z Němec...
[246]
Macek:
(Rpu?: 09.08.2007, 08:26:03
- x)
Pokud se skutečně prokáže, že inspekce ministerstva vnitra odposlouchávala na padesát telefonních čísel, aby zjistila, kdo vynesl ze sněmovny tajnou Kubiceho zprávu a nakonec za rok a půl pátrání na to konečně přišla tak, že porovnala výtisky jednotlivých poslanců s uveřejněnou fotografií zprávy a podle vpisků a podtrhání určila pachatele, měli by být vyšetřovatelé okamžitě vyznamenáni za nejkocourkovější výkon roku. :))))
[247]
Ahoj! Dano, jak přišel na to
(Šumavák: 09.08.2007, 08:42:01
- x)
že ta hřídel je ohnutá? Hřídel od motoru k tomu kloubu co nese strunu? Tam je normálně pružný , ohebný, kardan! Kmitá to při sečení a určitých otáčkách? Jestli ano, tak to není hřídel, ale ta čtyři \"futra\" ve kterých se to točí. Mně je tady jeden opravář pil vyměnil ca za 500 včetně práce a křoviňák jde opět jako nový! A já mizím......
[248]
program automatického převodu hlasu do tištěné podoby
(Rpu?: 09.08.2007, 09:30:11
- odkaz
- x)
\"Dvě stovky mrtvých při leteckém neštěstí...,\" odříkává hlasatelka v televizi. V témže okamžiku se její slova sunou na papíře z počítačové tiskárny v centrále mediální společnosti Newton I.T. Umožňuje to nedávno dokončený program automatického převodu hlasu do tištěné podoby, který vymysleli na Technické univerzitě v Liberci. Poprvé v historii se mluvené slovo \"přetiskuje\" do češtiny. Bez zásahu člověka. \"Jedná se o průlom v přepisu mluveného slova. Díky této technologii můžeme významně rozšířit počet přepisovaných televizních a rozhlasových pořadů,\" uvedl Petr Pazour, výrobní a technický ředitel společnosti Newton I.T. Tým Ústavu informačních technologií a elektroniky univerzity zkoumá oblast hlasových technologií od roku 1993. Na aplikaci pro Newton I.T. pracoval kolektiv Jindřicha Žďánského....
[250]
jasně PeS(i), a nejsi rozhodně jedinný, kdo si to myslí... };D))))
(Loki_F: 09.08.2007, 10:40:57
- x)
Já jsem však narážel na jednu vášnivou diskusi , kterou jsme vedli se Rputí a spolu s několika dalšími okolo nás... Já totiž nesouhlasím s hypotézou, že lidstvo je pouze a jen produktem \"černého\" kontinentu a mám k tomu dosti dobré důvody, jejichž dokazování samozřejmě je velmi problematické z řady příčin..., ale paralelní vývoj na několika místech (díky velkému rozšíření malých savců na konci křídy je více naž pravděpodobný). Hlavní problém je nedostatek paleontologických nálezů k provedení komplexní druhové analýzy předků umožňující sestavení úplné fylogenetické posloupnosti, určení hlavních linií, jejich větvení, vyloučit \"uschlé\" či snědené výhonky. Ty stávající \"vyčárkované\" linie vedou kamsi do středního neogénu, ale před nimi i po nich jsou propasti neznáma. Ojedinělé \"senzační\" nálezy kousků čelistí různých \"Lucy\" a jak všelijak je antropologové pojmenovávají, aby to bylo skousnutelné pro journalisty, zpravidla jenom posunují zpět v čase bod větvení nebo vnášejí zmatek do dosud hypotetických posloupností objevením dílčích ontogenetických llinií. Naneštěstí i zde zatím vítězí politická korektnost - odhlasování, že člověk pochází z Afriky a basta! To by bylo aby si Asiaté uzurpovali výlučnost, že byli blíže počátku než černoušci, už tak jsou svojí sebestředností trnem v oku všem multikulti a emancipovaným Afro. Pramatky a homogennost lidského genomu, toť problém. A představte si, že by se našla stehenní kost pratáty, dobře ohryzaná a do stop po zubech by pasoval chrup pramámy. To by hned bylo řečí, že ženské nám nepijou jen krev a tak..., ale že měly v minulosti i horší zlozvyky, odkoukané od kudlanek a pavouků.... };D)))
[253]
Dano,
(divana: 09.08.2007, 11:07:38
- x)
nám takhle soudruzi postavili na pozemku sloup vysokého napětí. v chráněné krajinné oblasti. jen si protáhli z jednoho kopce tři sloupy na druhý kopec na jediné soukromé pozemky, co tam byly a jsou a pak zase zpátky. na té druhé naší straně je to jen snad kvůli metrům, není tam žádná návaznost nebo kvůli tomu, že ty pozemky nepatřily státu... a podle zákona 79/1957 Sb. to můžou a bez povolení a samo, že bez náhrady... tehdy to byli soudruzi, ale mustr se asi moc za ta leta nezměnil
[255]
Já vím Rputi, to je jak v té hospodě vedle corridy...
(Loki_F: 09.08.2007, 12:03:19
- x)
... většinou z bejka, někdy z toreadora. };D Řekne se dotáhnout mamuta. A mamuta by přitom neunes ani Bivoj a jaký to byl chlapík, ... co když zrovna vymýšlel vozík, na kterém by se mamut hezky přivezl až k družstevní jeskyni. Navíc myslím, že jsi právě rozplakala Modrého ptáka. Ten tady v Nepravidelnících zmiňoval odloženou spotřebu několikrát... Pít krev by mu mohla celá léta, takhle shroustla kýtu a zbytek se stejně zkazil, pokud neměli blízko ledovec nebo jámu vykopanou v permafrostu... };D)))
[256]
pane Haasi
(skorostařík: 09.08.2007, 12:03:53
- x)
vždycky jsem si myslel, že jsem poučitelný a dovedu sebekriticky uznat svůj omyl. Uznávám, že naše argumenty se navzájem míjejí. Váš rozbor je obsáhlý a přesný, a uznávám, že přesně vyvrací každou jednotlivou z kontextu vytrženou moji větu, případně jí dává smysl, který předtím rozhodně neměla. Ta narážka na Vaši nepoučitelnost se týkala diskuse předchozí, jmenovitě Vaší argumentace ohledně toho, že policie se, vzhledem ke znění senátního rozhodnutí o zbavení Čunka imunity, měla cítit vázána vyšetřovat pouze a jedině otázku, zda v určitou hodinu určitého dne na určitém místě Čunek převzal... a to do té míry, že by se striktně nesměla zabývat vyšetřováním jakýchkoliv dalších okolností a souvislostí, které mohou podpořit nebo vyvrátit jak tvrzení svědků, stojících proti Čunkovi, tak i jeho obhajobu, prostě takové koňské klapky sui generis. Že v jeho vysvětlování bylo vícero očividných rozporů, toho si všimli i jiní na tomto blogu. Nicméně že bych projevil přání, aby se soudilo podle tužeb a projevů veřejnosti, davu, lůzy atd. ( přiléhavé označení si vyberte sám ), toho si nejsem vědom a tady mi přičítáte něco, co jsem rozhodně nepsal. Dovolil jsem si jenom dát najevo přesvědčení, že Čunka po všech peripetiích ve vyšetřování mohlo naprosto jednoznačně očistit právě jen soudní řízení, které je veřejné a tedy i v této oblasti kontrolovatelné. Tedy že každý důkaz pro i proti bude podroben zkoumání soudu, který v konečné fázi uzná, zda je relevantní či nic. To vše jsem považoval za nezbytné právě v důsledku podezření, že ve spise, který za přinejmenším nestandardních okolností střídal vyšetřovatele a dohlížející prokurátory, mohlo dojít k tomu, že některé důkazy se trošku upravily, trošku pozměnily, případně vysublimovaly někam do pryč. O tom, že na výsledku řízení byl očividný politický zájem, snad polemizovat nebudete. Pokud jde o osobu samotného pana státního zástupce, k té se již dříve objevily zajímavé připomínky např. na Psu. Co kdyby nakonec právě tento postup byl formou jeho pokání za hříchy minulé ? Takže, s ohledem na všechny zmíněné okolnosti, ten odér tu zůstává. A že se neomezí pouze na jednu osobu z rodiny Čunkovy je politováníhodné, ale v naší společnosti bohužel takřka přirozené.
[258]
Skorostaříku,
(maYda: 09.08.2007, 13:35:42
- x)
ale zas to tu mícháte do jednoho hrnce. JAký připomínky k osobě státního zástupce? Předmětem šetření bylo, jetsli vzal Čunek úplatek, ne připomínky k osobě státnéího zástupce. Jsou-li nějaké vážné připomínky, díky kterým je na pováženou, aby vykonával svůj úřad, nechť je odvolán. Ale nejde vytahovat nějaké připomínky v okamžiku, kdy státní zástupce rozhodne způsobem, který někomu nejde pod nos. Jakékoliv rozhodnutí státního zástupce nebo soudce někomu nejde pod nos, to už jaksi vyplývá z povahy celého systému, a vždycky si na tom člověku, který rozhodl jinak, než by se zrovna Vám pozdávalo, můžete něco najít.
[262]
CHichichi, jistěže jsem mínil pratátu,
(Loki_F: 09.08.2007, 15:29:23
- x)
ten by mohl být zchroupán (jak zmínila Rpuť), když nepřivlekl mamuta. Onlookere, také by se mohlo použít \"(D)dubové\" a mělo by to další dvojsmysl (haškovský). Tady to rád používám (po Parafínovi), protože ve výslovnosti to dává jště možnost výkladu holy- (svatouškovský) dřevák nebo Holly (jméno vyčuraného počítače z Rudého trpajzlíka)... };D))) připouštím, že v každém ohledu míněno hanlivě (aspoň trošku, protože jsem proti té kulturní frontě poněkud zaujat, zvláště té části, která tak důležitě markýruje umění). Ale přesto díky za poznámku doplňující onu oblíbenou polopřeloženou zkomonělinku. };D))
[266]
>dvd - facky už lítaj - ring volný - ještě se dočkáme lecčeho....
(Rpu?: 09.08.2007, 16:59:21
- x)
Čunek bude vysvětlovat, kde vzal prachy, Vondruška, jestli mlátil vězně, Čunek žaluje sekretářku, sekretářka žaluje Čunka, Salichov poštval komis na Obsta, jeho kolegové zas žalují na Salichova, Severa tvrdí, že nic nevynes a Paroubek baží po jeho hlavě....
[268]
Rputi,
(Ťap : 10.08.2007, 11:13:09
- Mail
- odkaz
- x)
nemusel jsem týden vidět bednu, noviny a investigativce. Ve třech řádcích máte vše. Text hutný jak uhlík ve známé kubické vazbě (diamant). Dano, zas nás ten deštík nějak obešel. Včera jsem koukal na radary (odkaz) a marně. Jak dopadla okna, nebo ještě nedopadla?????
[273]
Pesi,
(Ťap : 10.08.2007, 13:16:43
- Mail
- odkaz
- x)
díry komentovat nebudu, neb v tomto nejsem až tak vzdělán. Pakliže vůbec v něčem :-( Jako elktrikáře mne jaderná metalurgie tvarovala jen nějakého půl roku. U děr jsem chyběl :-). Rputí zkratky jsou ale většinou takové, a ještě jsem to nikdy nedělal, ale napadlo mne, že netřeba číst celou diskuzi, a pomocí Ctrl+F najít Rpuť a člověk se dozví gró. Ale proto ji asi mám v oblibě, nevěřím, že v tomto bych byl osamocen. Co zlobí Lokiho netuším.
[275]
2 Ťap
(PeS: 10.08.2007, 13:58:05
- x)
omluva za trpajzlíky. Dali sem minulý komentář... ten správný byl: tak přijďte někdy k Vodičkovi, pokud to nemáte příliš z ruky, a můžeme o těch strukturách pohovořit a se Rputí můžete zas pohovořit o umění zkratky. No a možná se vyskytne i Loki a ledacos se objasní... Ta diamantová struktura jsou vlastně 2 soustavy čtyřstěnů vnořené \"do sebe\" - proto tam vznikají ty \"díry\" - čtyřstěny nedokážou zaplnit prostor beze zbytku. Podrobněji s obrázkama můžu na mail, je-li zájem...
[276]
Když mně nezlobí trpajzlíci,
(Ťap : 10.08.2007, 14:21:46
- Mail
- x)
compy a ti co za nimi sedí, tak si rád něco přečtu. Počínaje Rezyho trápením dětí výměnou kola u traktoru, nebo Danino okenní, bramborové, studnové..... nebudu raději pokračovat ;o) před tím už tu minule někdo varoval. K Vodičkovi to skutečně mám trochu z ruky (jako Dana), proto alespoň nakouknu na foto a tiše závidím.
[277]
Pesi,
(Ťap : 10.08.2007, 14:39:37
- Mail
- odkaz
- x)
něco jsem si našel, ale klidně pošlete. Pro ostatní vzkaz: nebuďte na mne rozezleni, že si v pracovní době hledám diamanty ;-) odpoledne uchopím do ruky místo klábosnice kladivo, hřebíky a budu zvelebovat svoji budoucí zemljanku, kterou mi doporučil Ptakopysk.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |