Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pondělí, 13.08.2007

Moje motorové prokletí - 2

poslal: Dušan Neumann

 


   Pořád tu povídám jaké kde stálo auto, ale k vlastním řidičským začátkům jsem se ještě nedostal. Prvním dopravním prostředkem, který jsem sám ovládal byla velká, žlutá, dřevěná parní lokomotiva s červenými koly. Na ní se dalo dobře obkročmo sedět a odstrkovat nohama po kuchyni. Pokud se mi podařilo chytit babiččinu kočku a přemluvit ji, aby pospávala v připojeném osobním vagoně, měl jsem i pasažéra. Ovšem střechu od vagonu jsem musel nechat na nádraží pod pohovkou. Kočka byla klaustrofobní. Bohužel moje trať nevedla zrovna ideální krajinou neboť v úseku mezi mycím stolem a sporákem o nás babička často zakopávala a snažila se mi provoz uregulovat až k úplnému zastavení, a to i přesto, že jsem na požádání vozil ze špajzu brambory nebo okurky. Prostě některé principy jsou věčné.

   Pak jsem  — někdy ve věku 4 či 5 let dostal zajetou tříkolku. Joj, to byl dopravni prostředek. Na ní jsem směl jezdit i venku po chodníku před dědovým krámem. Vlastně se vůbec nepamatuji zda-li mne někdo hlídal, abych se nevypravil někam dál do Bubenče. A určitě jsem jezdil na asfaltu ulice Pod kaštany. Ostatně, na kočičích hlavách Srbské bych tříkolku asi těžko ušlapal, zvláště když na zadní nápravě s oblibou postávala moje dvouletá sestřička, držela se mne za ramena a já se předváděl jakej jsem autobusák. Ti naši rodičové byli vůbec strašně nezodpovědní. Posílali mne s bandaskou přes dvě ulice do mlékárny. Být to dnes, tak nás na ulici odchytila sociálka a skončili jsme i s Ivankou v Klokánku a rodiče by proprali jak v Blesku tak i na Nově.

   Byla to vůbec taková nezodpovědná doba. Nejenže jsem byl pravidelně posílán se džbánem pro tři piva, (ve zralém věku šesti let), jako dnes vidím jak před krámem Šůry a Voráčka na Dejvické, kam jsem byl též posílán nakupovat, stály napáskované kočárky s vrnícími, spícími a řvoucími miminy, zatímco vevnitř maminy ve frontě živě o čemsi debatovaly. Nesmím zapomenout, dětský kočárek jsem také obsluhoval, ale spíše v roli potahu než řidiče.

   Skutečný potah, jménem Malina a Stračena, měl strýc Alex, bratr mého dědečka, jinak združstevnění odolávající desetihektarový chalupník. Miloval jsem ty prázdniny ve Strážově, vůni stodol, ranní rosu v sadě, kterým se dalo proběhnout až k rybníku hlídanému zvenku žabím sborem a raky pod kameny hráze. Ale před Stračenou a Malinou jsem měl respekt. Dvakrát v týdnu v podvečer naklepal strýc kosu, zapřáhl obě kravky do vozu a jelo se pro jetel. Já jsem je pak na louce, zatímco strýc sekal, držíval za opratě, aby se i s vozem nenahrnuly do nepokoseného jetele. Byla to nepříjemná služba sestávající se z nekonečného odhánění much a ovádů. Zato cesta zpět na fůře jetele byl dobrodružstvím neboť kousek nad hřbitovem se cesta prudce zestrmila a já na strýcův pokyn točil klikou utahující brzdy. Byl jsem nesmírně důležitý. Přesto přiznávám, že nejvíce mne fascinovala schopnost obou stračen kadit za chůze. Plesk plesk, kousek před mým obličejem, rovnou pod kola vozu....

   Kravky byly dobrosrdečná zvířata. Neprotestovaly, když mne strýc vysadil na jejich hřbet. Zato mně se to vůbec nelíbilo neboť jejich vystouplé obratle činily posaz velmi nepříjemným. Jednou, nevím z jakého rozmaru mne strejc posadil na čuníka, který volně pobíhal po dvoře. Prase se leklo a okamžitě zamířilo do chlívka. Držel jsem se jako klíště a vůbec mi nedošlo, že dvířka do chlívka byla stavěná na výšku vepříka a já přečuhoval. Rána to byla strašná. Rozplácl jsem se o chlívek jako žába. Chvíli jsem na té zdi zůstal viset jako ornament, prase podběhlo a já se zřitil do té nevábné hmoty před chlívkem. Strejc, a já nevím kdo ještě na tom dvorku byl, se mohli polámat smíchem. Mně do smíchu nebylo. Lehce od krve, více od hoven, stál jsem tam a brečel bolestí a vztekem. Pak mne nějak omyli hadicí nebo osprchovali z konve, to už si nepamatuji. Zato na živé zvíře mne příštích asi dvacet let nikdo nedostal. Zato taková motorka, číza 175, odpočívající pod kůlnou, to byl příslib nevídaných dobrodružství.

   Ale o tom až zase někdy jindy.

 

 

 





Komentáře

[1 (7;- D)...a v příloze něco rozkošného ze světa mopedů... (šakal: 13.08.2007, 15:47:11 - odkaz - x)


(7:- ))


[2 Jo Šakale, na tom jsem se (Šumavák: 13.08.2007, 18:30:55 - x)
něco najezdil.Moped Stadion S22 byla klasika před \"pařezem\".A když jsem se \"zmohl\" na pařez, tak otec sedl na mopeda, vzali jsme pršípláště a jeli jsme ze Šumavy na výlet do Prahy.
Poprvé nám došel benzín ve Vodňanech, pak někde u Benešova a až na Žižkov jsme dojeli....
Jóó, jóó....

[3 Snad (AeroKarel: 13.08.2007, 18:33:00 - Mail - x)
během zimy přiložím ruku k dílu a opravím zapalování Stadionu 22. Drandilo to po Praze moc dobře, jen mne nyní se..u tím nošením blembáku.

[4 V obecní knihovně (AeroKarel: 13.08.2007, 18:35:47 - Mail - x)
byla kdysi nějaká knižka o výpravě Stadionů a Jawet snad do Sudánu, do Egypta určitě.

[5 Na mopedu k beduinům (VěraŒ: 13.08.2007, 18:57:41 - x)
http://www.mopedklan.cz/stadion/z-literatury.html

[6 Je úžasné, (Dana: 13.08.2007, 19:01:13 - x)
jak dětské zážitky venkovských dětí jsou si podobné! Až doteď jsi to své vyprávění mohl Dušane psát v množném čísle a klidně mě zahrnout jako toho, kdo tyto příhody zažil. Teda - je pravda, že na prase mě nikdo nevsazoval - babička chovala prasnice a byla vyhlášená odchovem selátek. Ovšem mě zas, coby dítě z kovárny, občas posadili na koně, který čekal na okutí..Ale jízdy pro \"lucerku\", trávu nebo svážení úrody povozem taženým kravami - dokonce i ta Malina a Stračena byly - brždění naloženého povozu z kopce a několik zážitků při karambolech, kdy se vůz převrhl...
Ovšem v něčem jsme byla asi modernější. Já totiž ve věku 5 let jezdila k babičce pro mléko autobusem! Bylo to ve stejné vesnici, jen přes dvě zastávky a maminka mě vždycky odvedla na zastávku, svěřila panu řidiči, aby dohlédl, že vysednu a pak na mě zas čekala. Ale jednou se stalo, že se řidič nějak zapovídal s ostatními cestujícími, a protože na zastávce, kde jsem měla vystoupit nevystupoval žádný dospělý, prostě tou zastávkou bez zastavení projel...Já stála u dveří za takovou dřevenou zástěnou a uvažovala, jestli mám začít křičet ať zastaví nebo brečet. Za okny autobusu se míhala další krajina, domy, stromy a já se odhodlávala k akci. Vyhrála druhá možnost. Jedna z cestujících si mě všimla a pustila se do řidiče. Nakonec s ním domluvila, že si mě vezme k sobě domů a on mě naloží, až pojede zpět. Byla to paní ze sousední vesnice, vzala mě i s konvičkou na mléko domů, pohostila mě a já tam viděla poprvé hodiny s kukačkou. No a za hodinu jel ten autobus zpět, tak mě naložil, dovezl až k domu babičky, počkal až mi naleje mléko do konvičky a dovezl na správnou zastávku... Dnes už by se něco takového nestalo...teda, brečet bych asi nezačala... :-)))

[7 ...já se k těm pinckům ještě vrátím (Dušan Neumann: 13.08.2007, 19:03:46 - x)
..někdy v roce 1974, jsem dostal na test novou babettu. Vyzvedl jsem ji v POvážské Bystrici a dva dny na ní jel domů do Prahy. Byla pěkně syrová a v Púchovských kopcích se mi dvakrát kousla... takže jsem ji pěkný kus tlačil... musel jsem sundat válec, uvolnit kroužky (jako čerstvá jela na tlustou míchanici)...zkrátka zážitek...

[8 Dano, kovárna bude v jednom z mých příštích vyprávění (Dušan Neumann: 13.08.2007, 19:15:16 - x)
až dosáhnu 14 let....:-)
..ale ta příhoda s autobusem je krásná... jako povídku bych jí rád zfilmoval...

[9 Stračenu měli na Šeráku (Rpu?: 13.08.2007, 19:32:26 - x)
a já na ní jezdila, protože na Micku nebo Kaštana jsem bála i když to byli jen horský koníčkové. Ale to mi bylo tak 5- 10 let, tak že byli tááákle veliký. Ale se Stračkou se kamarádilo príma, protože byla sama a vítala každou společnost....

[10 Dušane, klidně... :-)) (Dana: 13.08.2007, 19:47:35 - x)
Ta příhoda se stala v době, kdy jsme ještě nebydleli v kovárně, ale v domku na druhé straně vsi. V kovárně s dědou a babičkou měl zůstat bydlet jejich syn, maminčin bratr. Ten ale tragicky zahynul na VZS,dva měsíce před plánovanou svatbou. Když se vraceli vojáci z řepné brigády, převrhlo se auto a bylo tam několik mrtvých. Bohužel i můj zbožňovaný strýc, se kterým se tak krásně blblo a řádilo. Teprve potom jsme se přestěhovali do kovárny a já si mohla užívat vůně rozžhaveného železa, spálené rohoviny kopyt, bušení kladiv při rozklepávání ráfů... a všeho dalšího, co ke kovařině patří....

[11 OT - ale nemohu odolat:)) (Rpu?: 13.08.2007, 20:13:54 - x)
Autor: I.L. IP: 85.207.166.xxx Datum: 13.08.2007 19:09
Ledni medvedi neoplyvaji (a patrne neoplyvali) takovou inteligenci, kterou ma clovek. Proto jsou tvoje vyplody naprosto mimo misu a jsou typicke pro nepratele ekologie

[12 tož také OT - (Dana: 13.08.2007, 20:27:28 - odkaz - x)
na tohle jsem narazila. Já teda bulvár moc nečtu, ale tento rozhovor stojí za přečtení. Ta Zuzana je docela vtipná ženská... Mně se nejvíc líbí hláška s fotografiemi..i když příspěvek na zimní obleček pro psa nebo dvojčátka jsou taky dobráá.. :-)))

[13 Dobrý večer přeji... (ptakopysk: 13.08.2007, 20:30:45 - x)
skončila mi dovolená, úkoly, které se na mě za tu dobu nahrnuly, jsem s radostí přeházel na nic netušící kolegy, takže mám prázdný stůl a můžu koukat co se kde šustlo. Vlastně skoro nic. Raketoplán má díru skrz nazkrz, Sršni bojují v Pardubicích o bronz, Indie a Bangladéš bojují s průjmem a nejčastější příčinou smrti třicátníků je oběšení. Politické strašidlo Čunek vyčuhuje ze všech deníků jak péro z gauče.
A tady se řeší superzávažné téma kováren. Můj děda byl kovářem se zlatejma ručičkama a jako malej kluk jsem za ním chodíval do kovárny, kde vládl starej Šustr. Byl to bývalý majitel, kovárnu mu znárodnili a protože nebylo šikovnějšího kováře ve vsi, tak ho tam nechali dělat vedoucího provozu. Pamatuju si ho matně, ono to bude pomalu už půl století, ale vidím malého sporého chlápka s uzlovitýma černýma rukama a hlasem, kterým dokázal přeřvat buchar. Šla pověst, že pan mistr jednou někam založil brejle. Všichni kmitali a převraceli kovárnu vzhůru nohama, facky lítaly vzduchem jen to svištělo, výheň vyhasínala a železo chladlo, protože se hledaly mistrovy brejle. Nikdo!!! Opakuji nikdo si netroufl panu mistrovi říct, že je má posazený na čele... Až když mu spadly při prudším pohybu na nos, Šustr odvolal pátrání řka: \"Máte secakramencký štěstí vy pacholci, že se ty brejle našly!!!\"

[14 začíná ve mě klíčit podezření, (Dana: 13.08.2007, 20:38:41 - odkaz - x)
že základním předpokladem příslušnosti k tomuto blogu je jakákoli spojitost předků s kovárnou a kováři... :-)))))Že by to bylo tím ohněm, železem nebo ... :-))))

[15 Rputi, na druhé straně, (Šumavák: 13.08.2007, 20:39:17 - x)
někteří docenti matematiky neoplývají ani tou inteligencí ledních medvědů.
Obávám se, že by někteří docenti matematiky by ani se svými znalostmi klimatologie v zemi Františka Josefa nevydrželi do jara.
A lední medvědi to klidně zvládaj.....

[16 zatrackaný odkaz.. (Dana: 13.08.2007, 20:40:09 - x)
už ho mažu...

[17 Dobrý večer, (Buford: 13.08.2007, 20:40:37 - odkaz - x)
já nemohu odolat taky: Zuzana Paroubková: Udělala jsem chybu! Měla jsem se rozvést dřív! (viz odkaz)

[18 Sorry, (Buford: 13.08.2007, 20:44:17 - x)
Dana byla rychlejší.

[19 Dano, částečně! (Šumavák: 13.08.2007, 20:51:11 - x)
Můj otec měl v Praze advokátní kancelář - než mu v dvaapadesátém umožnili vyučit se v Budějcích instalatérským pomocníkem....
Ale děda z matčiny strany - ten byl kotlářem na dráze! Vyklepával kotle pro lokomotivy.Ovšem, řeč s ním nebyla jednoduchá - on z toho byl hluchej jako poleno.....
:-)))

[20 No jo, Šumaváku, ale jistá vzdálená (Dana: 13.08.2007, 21:06:44 - x)
příbuznost s kováři a podkováři tu přece jen je..když už ne přes to železo, tak aspoň přes ty koně! :-)))

[21 2 Šumavák (PeS: 13.08.2007, 21:07:01 - x)
ad 20:39 - drobná korekce: Někteří docenti matematiky jsou v tom nevinně, neb jim nějakej zkurvenej hajzl krade nicky. Což je na Psu naprosto běžná praxe, kterou začalo před několika málo lety několik retardovaných jedinců v domnění, že je to děsná sranda. Jak je vidět, dosud je to nepustilo. Drobné vodítko: Některý docent matematiky se pozná tím, že jeho IP začíná 195.113.atd.atp. Zrovna tohohle znám dost dobře. Je to sice matematik, ale občas se s ním dá i lidsky komunikovat...

[22 kováře mezi předky nemám (Rpu?: 13.08.2007, 21:09:56 - x)
- taky kde by jeden sehnal tolik dědečků - i když, jak říkal Werich: \"dědečků je 2x tolik, než normálních lidí\"...

[23 Jen poznámka... (PeS: 13.08.2007, 21:10:51 - x)
doufám, že až se příště potkáme, tak mi neřekne ono slavné: \"děkuji, náčelníku, že ses mě zastal!\"

[24 Oprava: Někteří, co se vydávají za docenty matematiky..... (Šumavák: 13.08.2007, 21:18:34 - x)

[25 Dano... (ptakopysk: 13.08.2007, 21:21:02 - x)
tomu se říká spříznění volbou. Ona i ta Rpuť ač se k tomu najednou nezná :o), má s ohněm co do činění. Sice ne přes železo, ale přes hlínu...
Kupříkladu by mě zajímalo, jestli má někdo ze zdejších mezi předky ševce. U nás ševcovstvo vždycky bylo levicově zaměřené. Tchýně si doteď pamatuje, jak místní ševci chodívali do města odevzdávat práci. Tam obratem ruky prochlastali většinu vydělaných peněz a cigára si zapalovali bankovkama, aby pak jejich rodiny mohly celý měsíc louskat šváby a oni aby mohli sklonění nad verpánkem proklínat ty vydřiduchy, na které v potu tváře robotují...

[26 soudruzi vyráží do poslední bitvy? (divana: 13.08.2007, 21:21:41 - odkaz - x)
chudinky..

[27 ještě nevyhráli ani tuhle bitvu (divana: 13.08.2007, 21:28:11 - odkaz - x)

[28 2 ptakopysk (PeS: 13.08.2007, 21:32:15 - x)
No, řek sis o to... Např. já. Ale ne takovýho, jak popisuješ. Ba skoro bych řekl - pravý opak.
A už jsem to tu jednou psal, že se přátelili s Tomášem Baťou starším a velmi se navzájem respektovali...

[29 ptakopysku, (Rpu?: 13.08.2007, 21:34:58 - x)
no jo, vlastně...:))
Je to zajímavá věc, ten oheň... taková magická....

[30 divano (ptakopysk: 13.08.2007, 21:35:14 - x)
však ten nápad nahradit moc presidenta mocí ústředního výboru... hm, ehm, tedy demokraticky volenými zástupci jedné vítězné strany - to taky není blbej nápad. A už se jim to jednou povedlo...

[31 PeSi (ptakopysk: 13.08.2007, 21:39:37 - x)
:o) teď ses proflák! Tvůj předek nebyl žádnej vykořisťovanej vlastníma rukama todlencto... určitě to byl pan živnostník a dovíjesli to nebyl taky tedlencten vydřiduch dyš měl takový nóbl kamaráčofty! :o)

[32 Tak jsem neodolal (Šumavák: 13.08.2007, 21:48:06 - x)
a předestřel jsem oteplovačům na NP novou teorii..... :-)))
aby neusínali( na vavřínech).

[33 ptakopysku, (divana: 13.08.2007, 21:49:26 - x)
že se ale do toho ženou tady, když v eu mají takové krásné klima. nebo dál - takový ředitel vesmíru sexyparoubek....

[34 ptakopysku, (Rpu?: 13.08.2007, 21:52:32 - x)
pravda, snažili se, ale na tu trojjedinost to stejně nedotáhli, ovšem za jistých okolností... třeba ještě takovej komisař EU...

[35 Hmmm, (Pavel Kořenský: 13.08.2007, 21:54:11 - Mail - odkaz - x)
rozumí někdo tomuhle novinářskému blábolení (viz odkaz) ?

Jaká daň má být 13.5% ? A od ledna 2007 ?

[36 Aha, (Pavel Kořenský: 13.08.2007, 21:56:11 - Mail - odkaz - x)
tak už to novinář poopravil. Z ledna 2007 je leden 2008 a ze 13.5% je 12.5%.
Akorát furt nenapsali o jakou daň jde.

[37 Safra, (Pavel Kořenský: 13.08.2007, 21:59:12 - Mail - x)
tak už je na stejném odkazu třetí varianta toho článku.
Ať žije virtuální realita.

[38 OT: Dano to je ukradený nick. (Loki_F: 13.08.2007, 21:59:16 - x)
I.L. má ID:195.113.30.xxx .

Dušane, podpisuje to co Ti vzkazovala Dana.
Na praseti, jmenovalo se Lučik, jako včechna před a včechna po něm, mělo asi 150 kga teké nebyl nadšeno z povýšení mezí jízdní prasata. Naštěstí se,zmateno, na cestu do chlíva vydalo po obvodu dvora, tou delší cestou. Porazilo psí boudu (jizva na mém levém koleni), porazilo sloupek na naklepávání kos (odřené pravé lýtko), ratišti pověšených hrábí jsem se vyhnul, abycch se vzápětí terfil čelem do trčící horní rukojeti kosy (jenom boule a spadlou kosou těžce zraněná slepice kropenatá - plymuthka(?)), vzápětí sestřelen spodní stranou slepičích schůdků (jizva na levém obočí) a vyválen v těch méně užitečných produktech slepičích prdelek. Bratranec, který mi předtím namluvil, že na Lučovi bežně jezdí, když mu strýc kydá chlív, se válel v křečích, strýc se neválel jen proto, že byl diagonálně vzepřen mezi dveřmi chlívku, navíc vyztužen nasdou vidlí zapíchnutých před sebe. Oběma valily slzy z očí, no mně také nějaká ukápla...
Na praseti už jsem nejezdil nikdy - není se tam na jeho holém hřbetě čeho držet a navíc (!) prase se nedá řídit!
Od té doby se aktivitám, kde nemám alespoň polovičná podíl na řízení, úzkostlivě vyhýbám. Dokonce i v autě které řídí někdo jiný (a nejsem-li pod vlivem) trpím... };D)

[39 Náčelníku PeSi, (Honza ze Žižkova: 13.08.2007, 22:04:36 - x)
děkuji, že ses mě zastal ve 21:07.
I když docent opravdu nejsem ani v jednom smyslu toho termínu.

[40 Teda, ne že bych musel všemu rozumět, (Šumavák: 13.08.2007, 22:17:05 - x)
ale tady už nějak, Honzo ze Žižkova, ztrácím souvislosti.....

[41 Loki - jsem v pozdních večerních hodinách (Dana: 13.08.2007, 22:18:42 - Mail - x)
nedovtipná. Jaký ukradený nick? Kdo je I.L.?

[42 Před 110 lety (doxa: 13.08.2007, 22:22:45 - Mail - x)
posadil přiopilý kovář mého tehdy osmiletého dědu na okovávaného koně, ten se splašil a utíkal i s klukem z vesnice.
starší bratr běžel domů s pláčem \"tak už Jeníka nemáme...\"
o to větší bylo všeobecné překvapení, když se děda triumfálně vrátil na hřbetě toho koně - on se totiž v tom trysku posunul hodně dopředu a drže se pevně za hřívu stisknul koni koleny krk a tu potvoru zkrotil

[43 Hezké... (Nika: 13.08.2007, 22:23:10 - x)
Tak příhodu s jízdou na praseti mám obdobnou, jen to bylo na kobylce, a strýcovi, který byl koňák tělem a duší, se ji podařilo nějak zarazit. Kovárna byla naproti babiččině statku a kovář byl strýců kamarád, takže jsem tam taky chodila, jen to mám všechno v děsné mlze, byla jsem ještě dítko předškolní.... O koních se v rodině vykládalo spousta historek, byly to členové rodiny. Zvlášť mi utkvěla jakási potměšilá Fuksa, která, když se jí něco nezdálo, tak to dávala najevo velmi razantně... :-))
Strýc Pepa pak bohužel nedokázal přenést přes srdce združstevnění svých koníků a vyběhl proti těm, co je odváděli, se sekyrkou... Následoval kriminál, druhý strýc skončil u PTP, táta v Jáchymově.

[44 Dano, to bude ten lední medvěd...:)) (Rpu?: 13.08.2007, 22:23:47 - x)

[45 Šumaváku, koukám, že cos do toho šťouchnul, (Rpu?: 13.08.2007, 22:25:05 - x)
dostává ta debata na Psu docela zajímavý směr...:)

[46 Šumaváku (Honza ze Žižkova: 13.08.2007, 22:27:20 - x)
Nejsem onen PeSem zmiňovaný docent matematiky. Ale matematiku jsem vystudoval. Tak jsem si dovolil lehce rýpnout.
Je večer, mám za sebou těžký den, tak jsem asi rýpnul nesrozumitelně. To se mi stává často.
Dobrou noc, ještě chvilku a půjdu se zhroutit do vodorovna.

[47 2 Rpuť (PeS: 13.08.2007, 22:33:01 - x)
původní I.L. je jeden můj známej matik. I.P. 195.113.atd.
Ovšem teď je tam jeden xindl, co si myslí, jaká je náramná sranda se za něj vydávat. K popukání...

[48 PeSi, (Rpu?: 13.08.2007, 22:36:18 - x)
zvláštní, kolik lidí trpí zastydlou infantilitou...

[49 Já kovářské předky (František I. : 13.08.2007, 22:41:27 - x)
nemám. Čtyři mé přímé doložené generace se zabývaly masnými produkty. Hlouběji v historii jsme bývali také statkáři, bohužel občas nezvladatelní. Prý je v pražských análech zachyceno, jak mí dva praprapra atd. předci vezli do Prahy jako dar základní kámen ze slivenecké žuly pro budoucí národní divadlo. (Oba byli ze Slivence. Odtud jsme v průběhu staletí dobývali naše hlavní město. A to tak dlouho, až jsme se ocitli na jeho druhém konci.)Kámen vpořádku dovezli. Pak byla velká sláva, kde si předci dali trochu tekutého do prázdného žalůdečku. Dopadlo to tak, jak muselo. Dostali se do ráže a trochu vytloukli jakési pohostinství. Traduje se, že seřezali i pana Palackýho, který prý v ní často vysedával. Naneštěstí neodolali přesile CK policie, pobyli si přes noc v chládku a ráno museli každý zaplatit 20 zlatých pokuty. Ta ostuda. Jeden předek byl totiž starostou Slivence a ten druhý konšel. Tak si myslím, že jim ten šutr přišel poměrně draho.

[50 Dano, dávala jsi sem tu hloupou (Loki_F: 13.08.2007, 22:50:15 - x)
poznámku o ledních medvědech podepsanou ukradeným nickem - již se k tomu vyjadřoval PeS i Rpuť. Proto jsem to uváděl jako OT.
Jinak omluva za překlepy - jsem dnes zase ve formě...! };D)))

Na MTV dávají vybrané kousky ze South Park.
Cartman zkouší být alternativní, leži na břiše, líže koberec, přijdou kamarádi: \"Co to děláš?\" \"Máma mi říkala, že když chci být lesba, musím lízat tépich, ale lížu už tři hodiny a necítím se víc lesba než předtím!\" };D))

[51 Jinak se musím (František I. : 13.08.2007, 22:50:32 - x)
omluvit pí Paroubkové za své výpady oproti jejímu vzhledu. Ten rozhovor s ní byl opravdu dobrý. Navíc si dost uvědomuje, že kdysi udělala dvě chyby. Že si Ho vzala, a že se domnívala, že Ho čas, když ne zcivilizuje, tak alespoň zklidní. Nejspíše si už dlouho uvědomovala, že to nebude to pravé ořechové. Zřejmě bude mít dost velký smysl pro humor. Tak elegantně znectít onu obludu, se málokomu povede. Přiznám se, že mne její odpovědi přiměly k zamyšlení daleko více, než odpovědi paní Topolánkové.

[52 Loki, to jsem byla já.... (Rpu?: 13.08.2007, 22:52:37 - x)
Ta blbost té poznámky byla tak skvostná, že jsem neodolala...

[53 AHA HO - pravili trpajzlíci... (Rpu?: 13.08.2007, 22:55:42 - x)
já jdu radši spát...:)
Dobrou!

[54 Loki - jak tak koukám, (Dana: 13.08.2007, 23:07:41 - Mail - x)
máš nějaký zmatek v ženských! :-))) Ještěže to Rpuť vyjasnila... :-)))))

[55 Tak už se nedivím, (Nika: 13.08.2007, 23:07:43 - odkaz - x)
že Roko potřebuje být šéfem sněmovny. Slečnu tlumočnici prý pronajímá agentura a stojí 15 tisíc za večer... :-DD

[56 Tak to je veselé (Pavel Kořenský: 13.08.2007, 23:16:57 - Mail - x)
až budu slavit narozeniny, tak si jí objednám. Bude legrace a možná přijde i Paroubek. :-))))

[57 Vážně! Dano, to by mohlo být osudné! };D) (Loki_F: 13.08.2007, 23:25:20 - x)
Jedním dechem jsem podepisoval Tvoji pochvalu Dušanovi a zároveň upozorňoval na ukradený nick... no a už to bylo.

Cartman okusuje kus papundeklu (kartonu)
Stan se ptá Cartmana. \"Ještě jsi lesba?\"
\"Jo!\"
\"Co to chroustáš\"
\"Máma mi říkal, že když chci být lesba, musím okusovat staré škatule...\"
};D))

[58 Ake tohle jsem nějak nepochopil (doxa: 13.08.2007, 23:39:26 - Mail - x)
Jak manžel snáší, že přišel o vašeho jezevčíka Endyho?
„Dohodli jsme se, že může Endyho vidět kdykoliv, třeba když půjdeme do restaurace.“

Ale vždyť budou muset Endyho uvázat před hospodou.

[59 Jedině kdyby (doxa: 13.08.2007, 23:41:36 - Mail - x)
zašli s Endym do nějaké čínské restaurace

[60 Jak se z demoverze zloděje stane permanentní zloděj:... (šakal: 13.08.2007, 23:42:46 - x)
Na narážku jednoho z diskutujících, že se v případě členů ČSSD nejedná o demokraTy ale o demokraDy, zareagoval přispivatel s nickem gugulin:

\"Jakýpak DEMOkrad, to je plná verze, tedy FULLkrad! A z toho už není daleko k počeštěnému FURTkrad!\"

(7;- D)

[61 Tedy Pavle, (Nika: 13.08.2007, 23:46:25 - x)
zas až tolik legrace bych na své narozeniny mít nemusela... :-))
Ale asi to nehrozí, slečna je teď pronajatá na delší dobu...

[62 Doxo, to je jednoduché! (Dana: 13.08.2007, 23:48:20 - Mail - x)
Pan poslanec se dohodne s paní Zuzanou na večeři v restauraci. Pan poslanec přijede pro paní Zuzanu - zazvoní u dveří jejího bytu, dveře se otevřou - a kdo tam? Jezevčík Endy! Pak paní Zuzana připravená vyrazit zavře dveře - a je to! Viděl Endyho? Viděl! A můžou klidně do Staročeské na klasiku... :-)))

[63 Dobrou noc. (Dana: 13.08.2007, 23:50:11 - Mail - x)
:-)

[64 Njn, (Pavel Kořenský: 13.08.2007, 23:50:46 - Mail - x)
zbývá otázka, zda je slečna pronajatá za 15 kKč za večer nebo zda poskytla agentura množstevní slevu.
A nezaplatil on nakonec tu slečnu Dalík v žoldu ODS s cílem diskreditovat vůdce oposice ? :-))))

[65 ...To nééé, Pavle!... (šakal: 13.08.2007, 23:53:45 - x)
...To byl buď Kubice nebo Severa (7;- ))

[66 Šmarjá, (Pavel Kořenský: 14.08.2007, 00:05:21 - Mail - x)
copak se pan profesor(?) Pafko definitivně zbláznil ?
Při čtení jeho článku na NP \"Čipování mi nevadí, slouží k bezpečnosti\" mám pocit, že i vzdělaný a jistě inteligentní člověk může mít velmi nerozumné názory.

[67 Jo, Dalík se nám teď dostal na tapetu (Nika: 14.08.2007, 00:16:26 - x)
socdem píár se musí tumlovat, aby rychle zakrylo ten výbuch s Čunkem. Všimli jste si ? - Jindy se kydy z OVM rozebírají v tisku horem dolem, ale pregnantní výroky Judr Coufala nějak moc ne, ticho po pěšině...

[68 Ale Bebarovou by očipovat mohli (doxa: 14.08.2007, 00:28:27 - Mail - x)

[69 V parlamentu vy to vůnec bylo praktické (doxa: 14.08.2007, 00:30:38 - Mail - x)
před klíčovým hlasováním předseda klubu snadno zjistí, kde má poslance

[70 To je snad (Nika: 14.08.2007, 00:36:12 - x)
nějaký doktorský syndrom, neboco, ten Pafko... Máme něco podobného v širším příbuzenstvu - Já jsem doktor, tak rozumím všemu... :-/
No, aspoň nepíše do novin...

[71 Dobrodošli, (Foundryman: 14.08.2007, 01:01:47 - x)
kratka piča aneb vrátil jsem se z Balkánu se sušenou prasečí nohou coby souvenirem. Číst budu zítra, zatím zdravím a jdu spát.

[72 Tohle někdo vyhrabal v diskusi na ihned (Nika: 14.08.2007, 01:11:37 - odkaz - x)
Jen Rokovi nic neřekli .... :-/

[73 To já jsem vhraval jinou perlu: (Loki_F: 14.08.2007, 01:56:22 - odkaz - x)
když jsme si ověřoval jak se jmenovala tapohádka o zlaté rybce a rybáři, dostal jsem chuť začíst se do Fimfárum pohádek, přitom narazil jsem na stránku (odkaz), kde si lze pana Wericha poslechnout. Kdo bude mít chuť, dejte si. Krásně se při tom pracuje!
U Jakla dnes bude masakr, jak správně prognózovala Rpuť. Ten článek rozpálí zelené lumíky do běla, ač jsou na zelené dovolené... };D)

[74 ... vyhrabal... tako to už dneska stačilo! (Loki_F: 14.08.2007, 02:21:00 - x)
Dobrou noc!

[75 Pěkné ráno! (Rpu?: 14.08.2007, 06:41:59 - odkaz - x)
Bitva o tašku? Zatraceně dobrej kšeft .... za 40,-Kč....

[76 Foundry - sušená prasečí noha? (doxa: 14.08.2007, 07:39:31 - Mail - x)
předpokládám je míněn pršut
takový suvenýr ale dlouho nevydrží

[77 Rputi, taková eko taška na celý život (divana: 14.08.2007, 07:59:57 - x)
ale jen do zrušení...snad už jsme zažili dost takových věcí na celý život...
:-)))

[78 noční jednání koalice.. (divana: 14.08.2007, 08:06:04 - odkaz - x)
melou rádia od rána, i když žádná reforma nebude..
ovšem cvičení rusko čína je daleko zajímavější..

[79 bohatý muž chrápe docela jinak než chudý (ptakopysk: 14.08.2007, 08:13:18 - odkaz - x)
jukněte do odkazu. Mě to docela prosvětlilo dnešní pochmurné ráno... Neboť jsem brutálně nas.anej, heslem naší firmy je \"Čím víc manažerů, tím víc adidas\" hýml hergot. Ještě by měli přijmout nějakýho supervisor managera, kterej by to želé, který se tu všude rozlezlo, nakopal do ánusu, aby začali vůbec něco dělat... fix laudon... No nic, jdu suplovat managerskou práci, aby želé mohlo dostat odměny.

[80 divano, bez té železné opony to zřejmě nejde.... (Rpu?: 14.08.2007, 08:14:36 - x)
Akorát, že bude o pár kilometrů dál....

[81 Rputi, kéž by se posunula (opona) (divana: 14.08.2007, 08:39:08 - x)
ale místní soudruzi bojují seč jim síly stačí...

[82 tříkolky bývaly pěkné (rezy: 14.08.2007, 08:41:50 - x)
já měl okolo pátého roku červenou velkou tříkolku, která byla přestavbyschopná na kolo. Měla 16\" přední kolo a zadek se dal měnit (kolo s torpédem nebo hrazda s dvěma koly) S tříkolkou jsem jezdil moc rád, dalo se couvat a prostě dělat veškeré manévry... Zapřahnutý žebřiňáček a byla komplet souprava. Jediné slabé místo byla zadní osa, často se lámala u ozubeného kola, jak jsem na té hrazdě kdekoho vozil a šlapal vší silou do pedálů.

[83 Tak to jste mne, dámy, dostaly... (Loki_F: 14.08.2007, 08:59:58 - x)
... se zájmem jsem rozklik, protože jsem byl uveden v omyl slovem \"taška\" ... dvakrát pálená Bramac nebo \"silná jako bejk\".
A Vy zatím o kabelách na nákup... kde jsou ty klasické ekologické síťovky?
A mimoděk jsem se dočetl, ministerstvo zemědělství chystá bioměsíc... To bude zas nějaká náměsíčnost nebo jako když ruský Lunochod začal natírat měsíc na červeno... };D

[84 Loki, (Rpu?: 14.08.2007, 09:20:50 - x)
ono to u těch síťovek skončí...
40,-Kč je trochu moc, když uvážíš, že to ten obchoďák nejspíš nechá šít v Číně. Výrobní cena i s dopravou bude tak desetikoruna....
Napoprvé si to lidi koupí a pak s tím budou chodit kdykoli, kamkoli, což bude výhodné, jenže tašky se zásadně ztrácejí a zapomínají, takže těch, co si to vymění bude minimum. Budou muset koupit novou a to si rozmyslej, když budou mít zdražený všechno od rohlíku po elektriku....

[85 OT, držte mi palce, (Feministka: 14.08.2007, 09:43:00 - x)
máme ucpaný odpad z vany, který jsme zkoušeli od pátku louhem apod. uvolnit, bezúspěšně. Teď má přijít maník od Města to spravit. Bojím se jako před zubařem. Omlouvám se za OT.

[86 Feministko (ptakopysk: 14.08.2007, 10:00:45 - x)
nechybí vám nějaký dítě? Že byste projistotu držela stráž s podběrákem na ulici u kanálové vpusti...

[87 to byl jednou (divana: 14.08.2007, 10:20:51 - x)
v německé tv skrytou kamerou pořad o řemeslnících. dali do odpadu hadr a zavolali instalatéry. ti, nejenže měli předražíno, ale většinou řekli, vybourat a všechno dát nové. bylo to v západní části německa po sjednocení a výsledek byl, že místo aby se východní přizpůsobili, západní se hbitě naučili východní styl práce i kasírování..

[88 Hurááá, (Feministka: 14.08.2007, 10:26:36 - x)
už to funguje. Pracovníci nalili něco smradlavého plus vařící vodu dvakrát po sobě, a po bouřlivé reakci se odpad uvolnil. A vyměnili těsnění pod vanou, kde to trochu kapalo. Ti jsou tak šikovní !!! A letím do práce. Ptakopyskovu poznámku chápu jako nedoporučení louhu, a teď tam přibylo asi něco se sírovkou, no uvidíme.

[89 Feministko (ptakopysk: 14.08.2007, 10:32:24 - x)
to byla taková myšlenková zkratka, ségra odmítala sedět ve vaně na té straně co je špunt, protože by v případě uvolnění tohoto by mohla odplavat kanálem. Moje děti trpěly toutéž obavou a vnuk má tuhle fóbii taky. Odtud tedy moje poznámka.

[90 Hola, Ptakopysku, zdravím! (Loki_F: 14.08.2007, 11:54:23 - x)
Kdy pošleš další díl?

Pod Jaklem je mazec. Lidmi co nechápou psaný text se to tam jen hemží...

[91 Loki, oni už jsou vybuzený ze včerejška...:))) (Rpu?: 14.08.2007, 12:01:15 - x)
Ale jak tak sleduju čtenáře zdrojů a některé další, tak plně chápu, proč vznikaly v určitých dobách sekty. \"Zjevená pravda\", to je horší než mor a cholera..:))

[92 Loki_F, jsou mezi nimi (Šumavák: 14.08.2007, 12:18:13 - x)
i tací, co ho sice chápou, ale vůbec se jim nelíbí.....

[93 Ano, Rputi a Šumaváku, souhlas s oběma! (Loki_F: 14.08.2007, 12:48:47 - x)
Naštěstí jsou to ve většině prvoplánoví primitivové, snadno odlišitelní. Jen si nejsem jist, kteří jsou nebezpečnější... Je mi z nich nevolno.
Vědět, že se blíží průser, vidět v čem spočívá, předvídat jej, upozorňovat na něj a přesto vědět, že je neodvratný... to je tak frustrující... Savanarolové nevymřeli, oni půčí z každé zelené buňky a vzdělávácí systém se řítí do hazlu, takže těch kdo jsou schopni pochopit, rozlišit pravdu a lež... stále ubývá... se toho asi obkreslím. };D)))
Můžeme je pošťuchovat, aby se víc odkopávali, aby spouštěli častěji masku vznešeného altruismu, aby se objevilo jedno - naprostá hloupost nebo druhé - vyžírkovská vychcanost, případně mix obojího...
Ale je to dost chabé. Mezitím budeme totiž platit účty a mastnou hubu budou mít jiní! };C

[94 TAK TOHLE JE SÍLA!... (šakal: 14.08.2007, 12:54:58 - odkaz - x)
...A pak se ti blbci právníci diví, že mají lidi tak malou úctu nejenom k zákonu ale i k jejich profesi!

Á propos, co to je \"děkan katedry\"? (7:- P)

[95 ...No...a tady něco racionální ekonomie na uklidněnou: (šakal: 14.08.2007, 13:08:25 - odkaz - x)
Pavel Kohout - \"Racionalita versus populismus\"

[96 vypadá to, že vy, oškliví, někteří, (divana: 14.08.2007, 13:15:45 - x)
jste uštvali psa. neb tam teď nejdou diskuze! šumaváku!!!
:-)))

[97 tak už jdou, zřejmě je už smazáno, co mělo být smazáno :-))) (divana: 14.08.2007, 13:31:56 - x)

[98 šakale (dvd: 14.08.2007, 13:39:26 - x)
tu podivnou \"hodnost\" bych připsal na vrub kvalitnímu novinářstvu. Dotyčný je (a) vedoucí oné katedry (b) děkanem PF UK.

[99 Klidná šakalí sílo! (martin TT: 14.08.2007, 13:41:38 - Mail - x)
jen se vrátím, tak tu čtu takové nesmysly! Měli snad někdy lidé úctu k právníkům? Jsou to přece hloupí blbci, kteří hrabou prachy vidlemi. Názor se nekdy změní, ale jen dočasně, když hodnitel něco potřebuje a tak se překoná, zapře tu otřesnou pravdu o právnících a přileze ke křížku.
Jinak musím připomenout mé starodávné tvrzení, že mezi právníky je stejné procento blbců, lenochů a sviní jako v jiných profesích.

U \"děkana katedry\" je nutno pátrat po tom, zda to zkurvila sekretářka při přepisu nebo (a to spíš), nepoučený novinář. Vysokoškolský funkcionář ví, a to i ten nejtupější, jak se jmenuje jeho funkce.

K obsahu článku není co říci, je to vůl a okecává neexistující povinnost presidenta \"rozhodnout\", když ten ji nemá.

[100 Já???? Já se tam poctivě (Šumavák: 14.08.2007, 13:47:38 - x)
snažím upozornit na pravou příčinu oteplování, které vypuklo teprve po odfiltrování popílku že všech elektráren a von se tam o tom se mnou nikdo nebaví.... :-(((

A takové je to štěpné téma:
\"znovuzaprášením ovzduší ke globálnímu ochlazení!\"

[101 šumaváku, to je tím, že za sebou nemáte žádného lumíka, (divana: 14.08.2007, 13:57:47 - x)
jinak by rozvinuli transparenty a šli do toho :-)))

[102 1.září budu to mít z první řady, (divana: 14.08.2007, 14:00:35 - odkaz - x)
jak se lumíci s neo perou. ještě nevím, komu fandit:-))

[103 No jistě... (šakal: 14.08.2007, 15:11:15 - odkaz - x)
...Mně bylo jasný, že ta zkomolená akademická hodnost vznikla v redakci. Jinak, já se s tebou, Martine, na tom tvém příspěvku shodnu i jinak. Ovšem v oboru práva a zvláště na takovém vysokoškolském postu nadělá jeden nedovzdělanec nebo dokonce \"právní aktivista\" větší škody, než třeba blbec či lump u lopaty...

...Řečeno slovy vaší profese: společenská nebezpečnost jeho zlo/činů je podstatně vyšší (7:- /)

[104 Jéé, divano,... (šakal: 14.08.2007, 15:13:20 - odkaz - x)
...Vy jste něgde vod Kadláku? To bysme mohli jít na to kino spólu (7;- ))

[105 ..lumíci se soustřeďují okolo Heathrow (Dušan Neumann: 14.08.2007, 15:31:57 - x)
a plánují \"akční\" protest - jako vyvolání paniky falšeným bombovým oznámením a podobné debility, a to vše ve jménu záchrany ohřívající se planety, která jim v tom pomáhá tím, že u Heathrow je právě zima jako listopadu.....stačí ty blbce chvíli poslouchat...je to fakt obraz intelektuální deprivace

[106 Dušane, cítím se stějně a soucítím s Tebou! (Loki_F: 14.08.2007, 15:43:16 - x)
divano, šakale kamery s sebou, třeba to bude výživné. Jenže, když to takhle ohlásili dopředu, počítají s tím, že za ně bude nastrkovat záda policie, když by šlo do tuhého - třeba přijde i Kateřina jauvajs...! };D)))
Ne, že by mi byli neos nějak zvlášť sympatičtí, ale kdyby dali na budku zeleným lumíkům, přičítal bych jim to k dobru.

[107 Tak jsem opět nahlédl.... (Šumavák: 14.08.2007, 16:23:47 - x)
Loki-F, ten Kotec zjevně potřebuje vykydat!
Jsou v zásadě dvě možnosti:
- buď je mlaďoch a nepamatuje si \"vedoucí úlohu strany ve společnosti\" nebo, a to je ještě horší:
- není mlaďoch, stýská se mu a ví co dělá!

[108 Šumaváku, (Rpu?: 14.08.2007, 16:57:15 - x)
Kotec bude takovej ten mlaďoch, co nechce vedoucí úlohu KSČ, protože každej Kotec ví, že jediná vedoucí úloha společnosti náleží SZ....

[109 Zdravím, uz skoro z domova.... (Jirka původní: 14.08.2007, 17:02:50 - x)
Dusane, je to moc hezke.

Doufam, ze behem me nepritomnosti se nic nestalo. Je velka skoda, ze uz je konec volnych dnu. Jen doufam, ze pracovni naraz nebude tak hrozny. Jak me rikala moje zena, nesmim si davat po ranu kafe, jinak bych cele dopoledne nemohl usnat a musel neco delat, tedy i kazit. Dle znameho rceni.

[110 šakale, já jsem blíž k divadlu :)) (divana: 14.08.2007, 17:16:08 - x)
Loki, ještě nejsem rozhodnutá, jestli bych měla kandidovat příští sněmovní sezónu. tak jestli mám vzít děti z celého baráku a jít se poprat s policií - je to tak snadné. nebo počkat na později, aby se to do té doby nezapomělo :-))

[111 No, (Pavel Kořenský: 14.08.2007, 17:38:28 - Mail - x)
on \"Kotec\" je Vojtěch Kotecký, vrchní ideolog Hnutí Duha, takže co od něj čekat, že ano.

[112 Hola opět zde. Rpuť to řekla naprosto přesně. (Loki_F: 14.08.2007, 17:55:42 - x)
Kotecký je parazit z hnutí D. (D:= jednoslovné vyjádření pro momentálně reatardovaná individua, postižená mesianismem a s představou, že svět se bez nich neobejde).
Ten fanatický svit v jeho očích jsem viděl na vlastní oči.
Protože však dnes prohlásil (tedy napsal), že se pokouším o dehonestaci jeho osoby, tak nějak mám pocit, že moje asertivní kritika zelených lumíků dorazila do jednoho z jeho žří mozkových závitů... };D)))

divano na úspěšnou kandidaturu by to bylo moc brzy! Vyčkej.

[113 loki, vyčkám - ale ne moc dlouho, než zapomenu :-) (divana: 14.08.2007, 18:22:24 - x)

[114 Mě pořád není vůbec jasné, (Nika: 14.08.2007, 18:23:17 - odkaz - x)
čím si Jauvajsová vysloužila to privilegium býti zvána Jacques. Zatímco jiné, uznejme, že méně významné osoby, jsou zásadně Riceová, Merkelová, Albrightová etc. etc.
Tedy aby bylo jasno, jsem spíš toho názoru nekomolit lidem jejich jména (tedy až na známé výjimky, když si to zaslouží,že... ;-)) ).
Ale je mi záhadou, proč se to neděje zrovna u této jediné osoby...

[115 Aha, (Nika: 14.08.2007, 18:24:45 - x)
tak ještě bez starého odkazu...

[116 Niko, (Pavel Kořenský: 14.08.2007, 18:43:29 - Mail - x)
protože Jacquesová (vyslovováno Žaková či Žakesová) působí dost podivně.
Žádnou konspiraci bych v tom nehledal. :-)))

[117 Měla bych takovej nápad... (Rpu?: 14.08.2007, 19:01:17 - x)
Soudíc podle toho, jak je tam už při druhém! článku nablito, chtělo by je to tak tejden zásobovat denně jedním protioteplovačským článkem - a konce tejdna nedožijou...:)))

[118 Hmm, Pavle, (Nika: 14.08.2007, 19:20:37 - x)
to se mi moc nezdá, chcete říct, že třeba taková Finnbogadóttirová nezní podivně ?
Rputi, jestli čekáte, že lumíky klepne, tak nečekejte. Jsou ochotni vytrvat a zachránit nás před útrapami globální civilizace přes veškeré své osobní ústrky a problémy, ať nás to stojí, coto stojí....

[119 Dobrý podvečer, (PeS: 14.08.2007, 19:25:45 - x)
po hektickém dni o zde. Tak postupně - co jsem promeškal:
2 Pavel Kořenský ad Pafko. Skvělý článek! Opravdu sqělý. Jen v tom závěru chybí \"Arbeit macht Frei!\" (Co bylo napsáno nad bránou do Gulagu, to nevím).
ad tašky - nějak v tom článku zapomněli zmínit, že ty tašky \"zadarmo\" nejsou zadarmo, ale že si je člověk platí v ceně toho zboží. A maně vzpomínám na jakýsi francký obchod, nějak jako křižovatka se jmenoval... Vyhlásil jakousi lukrativní akci a hovno hovno, slavný soude! Vyhlásil podruhé, a lidi se už nasrali a dopídili, že zboží bylo rozebráno předem... Vyhlásili potřetí a lidi jim naloženejma vozejkama zablokovali kšeft, že nešlo jít dovnitř, ani ven. a pak ňák ten kšeft prohlásil, že u nás končí, že jsme nelukrativní (což jsem si přeložil, že holt nejsme natolik retardovaný blbci, jako žabožrouti...)
ad děkan katedry - vzhledem k obsahu článku bych se skoro domníval, že to tam tak bylo schválně. Z toho článku přímo čiší nedocenění a komplex méněcennosti. To je ovšem patologické. Je to první krok k Chocholouškovi a bude se to dále prohlubovat. To, že příslušný novinář je vůl, snad není nutno ani komentovat (a volovi se omlouvám za nepatřičné srovnání).
A ceterum autem censeo, u Duhového hnití by neměl být narušován přirozený hnilobný proces. V tom případě doporučuji krycí vrsvu kvalitní zeminy o tloušťce minimálně jednoho metru. I hnilobné bakterie potřebují klid na práci!

[120 2 Rpuť (PeS: 14.08.2007, 19:34:39 - x)
Já si dovolím korigovat. Ani Tvůj, ani Jaklův článek nebyl a priori protioteplovačský - byl o interpretaci faktů a překladech psaného textu.
Což je fakt, který mnohým z nich dosud nedošel a o to víc je to nažhavilo do běla. Dyť si to vem - vedoucí vědecký pracovník mého věku a má za celý svůj dosavadní vědecký život jednu jedinou impaktovanou publikaci (a vsadím boty, že uhodnu, kdo ze spoluautorů ji napsal a jeho tam připsali)...
Čobolský vjedec, čo vie čítať v šesti jazykoch, ale rozumět psanému textu nedokáže ani v jednom. A squadra nadšených podporovatelů, kteří se číst teprve asi budou učit!
A tady se jim ukazuje a dokazuje, že ve svatém nadšení opravdu neuměj číst. A člověk se neubrání extrapolaci na celý ten panel (doufám, že nosný, čtyřicítka železobeton, ta invence by tomu odpovídala...)

[121 Niko, (AeroKarel: 14.08.2007, 19:56:59 - Mail - x)
nekomolení stát milostivě povoluje manželkám cizinců.

[122 Jo a jinak, (PeS: 14.08.2007, 19:57:47 - x)
k tomu čítání - vzpomněl jsem si na jednoho vzorného reprezentanta zelených poněkud odlišného směru... Nějaký čatár Fedák: \"čítať něviem, písať něviem, ale vojny vám zarobím!\"

[123 Dobrý den všem (Finist: 14.08.2007, 19:59:35 - x)
Tak sem skouknul toho Jakla na Psu a zběžně několik reakcí z nichž asi nejzajímavější byly ty o tom jak svobodný člověk škodí přírodě a aby neškodil musí být veden :)

Jinak ale musím říct že Jakl je evidentně čtenář - jednak Chrichtona a ten závěr jakoby přímo vypadl z Bastiatova Zákona :)

Ale konec konců proč ne. Člověk nemusí být za každou cenu originální.

[124 PeSi, (Rpu?: 14.08.2007, 20:04:03 - x)
proto jsem psala, že už chápu, podle jakého mechanismu vznikají a vznikaly sekty. Zjevíš jim \"pravdu\", voni se zjevjej a neštěstí je hotový...
Míra osobních invektiv je i na Psa dosti vysoká - máš pravdu - oni se hádaj o něco jiného, než je obsahem článku a nemaj se čeho chytit, tak jenom prskaj....
Prostě je to víra ve stvoření Ráje a nic s nima nehne...

[125 Finnbogadóttirová , (AeroKarel: 14.08.2007, 20:11:00 - Mail - x)
už jsem si asi dvakrát všiml, že podobné jméno napsali v LN správně, možná i proto že pokaždé když to přechýlí, píšu jazykovému redaktorovi co to tam má za blby. Ale jejich nejlepší výkon byl indiánka Sandra Blacková-Fiederová, kdysi dávno. Ještě štěstí, že je tak jednoduché vyjevit svou nespokojenost mailem.

[126 2 AeroKarel (PeS: 14.08.2007, 20:36:34 - x)
To asi překládal nějakej ten náčelník Povadlý Péro a příliš se do toho překladu personifikoval...

[127 Aerokarle, (Nika: 14.08.2007, 20:42:07 - x)
ano, to vím, ale to pořád nevysvětluje ten rozdíl. Proč píšou o Jacques, která se jmenuje Jacques, ale píšou o Merkelové, která se jemnuje Merkel...
Jinak souhlas s Pavlem, nehledám v tom spiknutí, ale spíš blbost a opisovací reflex naší žurnalistické obce...

[128 S tím přechylováním je to celkem jednoduché. (Rpu?: 14.08.2007, 21:19:44 - x)
Jednak se to tu przní, co se pamatuju a jednak je proti českýmu jazykovýmu citu psát \"kancléřka Merkel\", tak se radši držej tý přechýlený podoby.
Jenže to přechylování se spoustě ženskejch, co nemají české příjmení nelíbilo, tak ož je pár let uzákoněno, že se to přechylovat nemusí, pokud si o to řeknou při sňatku. Takže je Jacques je Jacques - co si sd tím počnou, až bude předsedkyní vlády, to nevím. Třeba začnou psát Merkel...:))
A abyste si nemysleli, že se blbne jen tady, tak jsem jednou v Němcích musela podepsat jakési zdeúřední listiny a i když mám všechny papíry, včetně oddacího listu, přechýlený do žen. rodu, tak pro ně jsem prostě Chlumsky a puntík - a marné bylo přesvědčování, že úřední papíry tím pádem neodpovídaj podpisu....

[129 No tak jo, (Nika: 14.08.2007, 22:01:33 - x)
dík za vysvětlení, chudák Merkelová asi neví, že si může říct, že je Merkel... :-))
Zřejmě je to taková moje osobní úchylka, že mi takové pitomosti vadí, omlouvám se ...

[130 Finiste - přesně! Ja když ten výrok četl, (Loki_F: 14.08.2007, 22:26:35 - x)
myslel jsem, že se uchechtám. Ten prašivec navíc, zcela jistě nepochopil, co vlastně napsal...!

[131 DIVANO,... (šakal: 14.08.2007, 23:39:57 - x)
...gdyštak mi napište na gaudentius uzenáč u volného.

[132 Šakale, (kocour: 14.08.2007, 23:44:30 - odkaz - x)
Gerloch je děkan PF UK. Blbec, který nikdy neměl dostat diplom, je to taky.

Prezident nemůže rozhodnout o jmenování či nejmenování, protože on je sám sobě iniciátorem, není tu žádné \"podání\".

Dvě situace:

První: Když půjdu na úřad a požádám o stavební povolení, pak ten úřad mi musí nějak odpovědět.

Druhá: Koupím si rohlík. Prostě jsem se tak rozhodl, sám od sebe.

Gerloch a spol. mají tendenci vidět čekatelskou kauzu jako správní řízení. Ale ona se mnohem víc opodobá koupi toho rohlíku. Prostě toho Langera si prezident ne a ne koupit.

To rozhodnutí Nejvyššího správního soudu, to je totéž, jako kdyby se majitel hospody, kam nikdo nechodí, obrátil na soud, aby všichni z jeho ulice mu doručili své odůvodněné rozhodnutí, jestli do jeho hospody budou nebo nebudou chodit.

To za a)

A za b) I Kdyby nakrásně Langer a Gerloch měli pravdu a nějaký formální návrh preziodentovi jmenovat Langera soudcem existoval, je tu ještě jedna drobolinká překážka: Ta povinnost rozhodnout se vztahuje na správní řízení, a správní řízení je takové, kde na jedné straně vystupuje občan, na druhé veřejná moc. Jenže tady se chce tvrdit, že prezidentovi navrhl Langera ke jmenování ministr spravedlnosti, potažmo vláda. Ergo by šlo o vztah vláda/ministr - prezident. A nepletu-li se, ani vláda, ani prezident, ani ministr nejsou soukromé osoby.

Aby se mohlo jednat o správní řízení, musel by P.T. Langer navrhnout formálně ke jmenování sám sebe. Jenže na to nemá právo.

Už jen pro tyhle základní neznalosti by Langer nikdy soudcem být neměl. Argument, že když mohou soudit:
1) pí Nygrínová (sama soudkyní ve 24 letech),
2) Turková (soudkyní v 25 letech)
3) Průcha
(čili ten senát Nejvyššího správního soudu, který rozhodl, že prezident má rozhodnout a zdůvodnit to - ano, byli jen tři), či
4) pí Brožová - strávil jsem víkend s jejími podáními a nevěděl jsem, jestli se mám smát či brečet, ta hysterie z toho vyloženě čišela,
tak proč by nemohl soudit Langer, fakt neberu.

Btw, k tomu Gerlochovi: Ovšemže jde \"jen\" o to, aby prezident rozhodl. Až rozhodne a zamítne to, tak budou zas říkat, že ty důvody pro odmítnutí zákon nezná, že důvodem je jen nesplnění některých podmínek pro jmenování. Oni to prostě berou tak, že soudcem musí být jmenován každý, kdo splní zákonné předpoklady.

Bude sranda, až se přihlásí Paroubek, že ho prezident odmítá jmenovat premiérem, když všechny zákonné předpoklady - totiž svéprávnost - splňuje.

Ergo je celkem pochopitelné, že prezident podal kasační stížnost a chce, aby rozhodl Nejvyšší správní soud jako celek.

P.S.: Hezká galerie v příloze :-)

[133 ...Jo...a \"Finbogadótirová\" mě nijak nedrásá... (šakal: 14.08.2007, 23:47:57 - x)
...Gdo myslíte, že asi tak ví, že už v základním tvaru \"Finbogadótir\" je obsažená přechylka? Já se to gdysi dověděl úplně náhodou.

Nechci ani pomyslet na to, jak \"przní\" cizinci jména třeba Baskům nebo Albáncům. A o tom, že ani v blízké cizině skoro nigdo neví, ža \"Nováková\" je manželka od \"Nováka\" (igdyš to má každej z nich v pase napsaný jináč), ani nemluvim. Tagže bych si nehrál na hrdinu a mluvil bych bez obaf, jag mi zobák narost (7:- P) (7;- ))

[134 Veselé to mají Rusky (doxa: 14.08.2007, 23:56:11 - Mail - x)
Jelikož jejich -a nahrazujeme naším -ová.
Takže Karenina > Kareninová.
Ale Těreškovová byla přesvědčená, že česká tlumočnice koktá.

[135 Jo, kotě...to je dobrý panoptikum!... (šakal: 15.08.2007, 00:05:47 - x)
...Líbí se mi, jak se ftom Nejvyšším správním tentononc snoubí spolehlivý kádry (soudcem od r. 1971) s mladejma rozjásanejma blbama (narozen 1974). To aby se vážně jeden děsil stanout před \"tváří spravedlnosti\"...

(7:- P) (7;- D)

[136 Vidím, že ještě pokračujete :-)) (Nika: 15.08.2007, 00:27:17 - x)
Já si myslím, že je to jen nezvyk a zaprděnost. Proč se nemůže říct - Merkel mluvila, když je možno říct třeba - René mluvila ? Komu to vadí, tak ať si přidá Angela Merkel mluvila nebo Kancléřka(paní,etc.) Merkel mluvila. Řekla bych, že je to pořád lepší než někomu mršit jméno. Problém Novák-Nováková už je trochu jiný.

[137 Niko, (jepice: 15.08.2007, 01:01:41 - x)
nevím, proč by paní kancléřce mělo vadit, že jí my Češi za jméno dáváme nějaké koncovky, abychom si rozuměli. Vždyť pánové, ba i císařové a králové jsou už dávno smíření s něčím hodně podobným - kromě prvního pádu zacházíme s jejich jmény taky tak, že se nemusejí poznat. Panu Merkelovi i paní Merkelové nadáváme stejně - holt je ta čeština taková zvrhlá. Ale třeba jednou dospějeme civilizačně tak daleko, že nám zpráva o jednání Merkel s Bush nepřijde zvláštní.

[138 No jistě, že je to \"trochu jiný\"... (šakal: 15.08.2007, 01:04:31 - odkaz - x)
...Protože se to týká \"nás\". Ale gdyš se to týká \"těch druhejch\", tag sme celý posraný:

\"...Je mi líto: pro mne vynechávání ženských koncovek svědčí ponejvíc o přiblblém světáctví tenisových expertů (\"nechytatelný volej Steffi Graf\'), a věru, že urážka češtiny mi připadá horší než urážka paní Thatcherové (naše starosti na její hlavu). Nemuselo by ostatně zůstat u toho: po ženách by se mohli ozvat i muži. Prezident Clinton by se mohl právem cítit dotčen tím, jak surově se s ním zachází v temných zákoutích českých vět, kde se objevuje tu jako Clintona, tu jako Clintonem či Clintonovi, a v tom nejotřesnějším případě jako Clintonovými. Ve jménu spravedlnosti by pak Milan Schulz musel požadovat, aby se zrušilo ohýbání cizích jmen vůbec. Atd., podle vaší libé fantazie. Donedávna se čeština obráběla k obrazu těch nejnegramotnějších; tedˇ by se měla řídit i podle zběžného názoru cizinců...\"
(\"Thatcherová žalující\", Václav Jamek, kulturní příloha \"Národní\", Lidové noviny, 19. 8. 1993)

[139 Ale přece je mám radši Agátu Christie (doxa: 15.08.2007, 01:18:30 - Mail - x)
než ti Christieovou

[140 Hmmm, (Pavel Kořenský: 15.08.2007, 04:08:16 - Mail - odkaz - x)
my se tady handrkujeme o přechylování a zatím nám tu volně běhají lidé, kteří mají pocit, že ženská obřízka je jen zajímavý folklorní zvyk, kterému je nutno dát přirozený průběh. :-(((
Viz odkaz.

[141 Dobré ránko! (Rpu?: 15.08.2007, 06:25:11 - x)
P.Kořenský, vy jste ten článek četl asi moc rychle. Autor chtěl jen vyjádřit proč se nedaří ženskou obřízku a podobné zvrhlosti jen tak zakázat.

Já bych dokonce řekla, že na vině je naše povinné všeobjímající a všechápající multi-kulti. Ušili jsme si na sebe bič a vnukli všem ostatním kulturám pocit, že je naší povinností respektovat jejich kulturní tradice. Zadařilo se nám to do té míry, že nositelé kulturní tradice v jejímž rámci je zvykem ženská obřízka a podřezávání nevěřících psů, se neustávají divit, co se nám na tom nelíbí, když přece kážeme to multi-kulti...
Mají nás totiž za slabé a nechopné blbce ... a podle toho se chovají. A je úplně jedno, jestli se jedná o olaha od Ostravy nebo zelináře s Teheránu. A co je nejhorší i v případě, že se jedná o olažskou Romku či obřezanou manželku onoho zelináře.....

[142 Dobré ráno, (PeS: 15.08.2007, 06:42:41 - x)
já bych skoro kašlal na přechylování a spíš bych se zajímal o to Rusko-Čínský cvičení... Když se tihle dva začnou dávat dohromady a když vnější pozorovatelé jsou odmítnuti, (nikoli pouze nepozváni), začíná to smrdět a všeobjímající náruč velkého rudého bratra na východě se zas o něco více rozevřela. To se zas naši komančové, i ti latentní, poserou blahem...

[143 PeSi, (Rpu?: 15.08.2007, 07:03:34 - x)
zajímavé je, že to nekomentovali ani na německé TV.....

[144 Dobré ráno všem (Vít Blaha: 15.08.2007, 08:15:56 - Mail - odkaz - x)
Včera jsem měl poměrně ojedinělý zážitek s Ing. Janou Drápalovou, (místopředsedkyně Republikové rady Strany Zelených, starostka Nového Lískovce - myslím, že v obecních volbách 2006 dostalo její hnutí 47% - zastupitelka města Brna a krajská zastupitelka) od Zelených, viz odkaz.

Oba jsme členové krajské dopravní komise. Vzhledem k velkému množství projednávaných bodů jako jediná komise zasedá i přes prázdniny. Mimo jiné se včera mluvilo i o silnice Pohořelice – Znojmo. Je to velmi frekventovaná a díky profilu i velmi nebezpečná cesta. Smrtelné havárie jsou tam poměrně častým jevem.

Paní Drápalová místo tradičních a obvyklých obstrukcí zelených lumíků, vystupovala velmi aktivně pro urychlené řešení celého problému a pro rozšíření spojnice Brna s druhým největším městem na Jižní Moravě na čtyři pruhy.

[145 Vítku, (Rpu?: 15.08.2007, 08:42:01 - x)
zajisté velmi potěšitelný fakt. Nemilé je na tom jenom to, že je to zážitek tak výjimečný .... ale zaplať pánbůh, někdy přece jen....

[146 2 Vít Blaha (PeS: 15.08.2007, 09:12:39 - x)
Skoro mi to připomíná: \"Socialismus je společenský řád, kde se nedivíme, že je něco v nepořádku, ale žasneme, když něco klape...\"

[147 A koukám, (PeS: 15.08.2007, 09:15:11 - x)
že v rámci zkvalitnění služeb jsem musel opisovat písmenka 2x, pokaždé jiná a na jiném pozadí. Žijeme lépe, žijeme radostněji a protože žijeme radostněji, práce se daří!

[148 Je několik možností (ptakopysk: 15.08.2007, 09:15:41 - x)
- někdo ze zájmového okruhu již má nakoupené pozemky a nemá zájem zdržovat realizaci
- nikdo nemá ekonomické zájmy na pozemcích v dané oblasti
- kolem silnice nežije ani datlík tříprstý, ani mleziva paškrtná, ani jiný chráněný druh takže ochránci přírody nemají námitek
- voliči si přejí, aby ubylo havárií a aby se zjednodušila dopravní obslužnost oblasti a volený zástupce vystupuje v zájmu voličů
- na stavbu je možné získat grant z EU a lobisté a úřední aparát je již zainteresován

zapomněl jsem na něco?

[149 ptakopysku (dvd: 15.08.2007, 09:40:16 - x)
ten Váš výčet vypadá smutně, ale zatraceně pravdivě.
Jinak - jsa bytostný pesimista - si dovoluji poznamenat, že předposlední bod se mi jeví jen zčásti správný: \"voliči si přejí\" ale pochopitelně dle známé zásady NIMBY, \"v zájmu voličů\" - prý se to i stává.

[150 ptakopysku, ještě jedna možnost (Rpu?: 15.08.2007, 09:44:30 - x)
Paní zastupitelkyně tam nabourala.....

[151 Zapomněl... (ptakopysk: 15.08.2007, 10:01:51 - x)
zapomněl jsem na občanská sdružení!!! Pan Blaha sice hovořil s paní zastupitelkyní, ale nevšiml si, že za okny se shromažďují šiky občanských sdruženářů startujících Wordy či OpenOffice a nabíjejících nové inkoustové náplně do svých tiskáren, neboť zastupitelé jim radostně a v dobré víře připravují nové vemeno k podojení...

[152 Na doplnění vačnatce: (Loki_F: 15.08.2007, 10:14:22 - x)
- dotyčná je skutečně normální a poctivý člověk a ve straně zelených lumíků je omylem
- dotyčná je mimořádně rafinová a perfidní kreatůra, která své zájmy skvěle maskuje, pak je u lumíků správně, byť by se uplatnila v kterékoli straně
- je to \"bílá vrána\" byť alternativně myslící, pak je u lumíklů správně, ale dlouho nevydrží, to je osud \"bílých vran\"

Víťo, že zrovna Ty na tohle naletíš - to je přesně ten příklad, který každá, opravdu každá, organizace, strana, církev či sekta používá jako výkladní skříň -
\"Podívejte to náš poctivý občan, kněz, mnich, kazatel, voják, komunista, čekista, kat... čestný po všech stránkách - takoví jsme my všichni...!\"

[153 Pavle Kořenský (Finist: 15.08.2007, 10:42:30 - x)
Já bych taky řekl podobně jako Rpuť že jste se v odsudku na ten článek dost unáhlil. Autor tam přeci neobhajuje ženskou obřízku ale uvažuje nad způsobem jak tuhle praktiku co nejefektivněji zastavit tak jako se to podařilo v případě těch čínských nohou. A píše tam že kulturní tolerance neznamená kulturně-morální relativizmus.

[154 Dobrý den od dopolední kávy.. (Dana: 15.08.2007, 12:56:34 - Mail - x)
mám tu fofry, tak jsem jen při obědě nakoukla na Psa a řádí tam nějaká jiná Dana. Takže pozor na IP. Není Dana jako Dana :-)))

[155 dobrého dne... (Jirka původní: 15.08.2007, 13:03:44 - x)
už z domova a latifundií.
Je zajímavé, že jem to ještě někdo baští....těm Lumíkům. Asi jen omylem jsem jsem včera shlédnul pořad o Humanistické straně s¨Tamašem v čele a za zády se mu třepetali nejen přeškrtlé rakety, ale i dva předsedové (místo). Může mi někdo, po našem, vysvětlit co to je humanistické ideály? Docela v tom mám hokej. Jestli je to ta gilotina, nebo rovnost volnost bratrství, komunismus, socialismus, nebo co to je?

Loki, budu jsem na Chramcích až do neděle do rána a pálí se merunkovice, višňovka....když budeš mít chuť a náladu doraž v pátek, nebo v sobotu. Dej jenom vědět kdy....

[156 Hezké odpoledne, (Vít Blaha: 15.08.2007, 13:44:46 - Mail - x)
myslím, že to nejlépe vystihli Rpuť a PeS. Nedivím se, když se lumíci chovají jako lumíci, divím se, když se začnou chovat normálně.

Drápalovou znám několik let a zatím byly veškeré zkušenosti s ní veskrze negativní. Proto jsem byl překvapen jejím velmi vstřícným přístupem.

Možná hrají roli i jiné věci, ale potom nepátrám (spíš se snažím hledat co je pravou příčinou toho že to nejde).

Loki, nenaletěl jsem, spíš vystupuju vůči nim ostražitě a pak jsem příjemně překvapen, pokud to funguje jinak :-)

[157 METRO TRASY \"D\" - tohle je vážně síla!... (šakal: 15.08.2007, 14:34:44 - odkaz - x)
Já myslel, že mě šlehne, gdyš sem si přečet tohle:

- Tak voni stavějí \"déčko\" proto, že už Nuselák začíná bejt v havarijnim stavu a při celkový rekonstrukci bude odříznutá jižní část Prahy od centra.
- A přitom budou tu trasu stavět počátkem roku 2010 z Pankráce směrem do polí a spojení s centrem příde až nakonec!
- A podle mejch interních zdrojů tam má bejt použitej nekompatibilní systém \"lechkýho metra\", kůlivá tomu, že jim ve studii vyšly náklady o 6% nižší než připadě použití stávajícího metra!!
- A celá tahle šaškárna se zadá soukromý firmě, jelikož s na to dohromady spolu s debilně naprojektovanou trasou \"A\" na ruzyňský letiště nemá město prachy!!!...

...CHCE SE MI BLEJT! (7:- ú)

[158 šakale (ptakopysk: 15.08.2007, 15:13:36 - x)
nechci bejt hnusnej, jako že podceňuju velikost Prahy, ale řekni mi, kterým směrem z Pankráce to není \"do polí\" ? :o) Každopádně déčko už mělo stát (nebo spíš ležet) podobně jako mnoho a mnoho krásných dopravních staveb. Škoda že je ze zákona zakázáno věšet magistrátní úředníky za přirození do průvanu Prašný brány, těch z odboru dopravy už by tam muselo viset jako netopejrů.

[159 No...\"do polí\" to z Pankráce néjni třeba směrem na Karlov... (šakal: 15.08.2007, 16:02:59 - x)


...Jo...to o těch magistrátních úřednících z oboru dopravy zrovna mě vykládejte! (7:- /)


[160 2 šakal (PeS: 15.08.2007, 16:17:52 - x)
aby ses nedivil... Na Karlově je polí, jak nas... Namátkou - gravitační, elektrické, magnetické atd. atp.

[161 Chichi, ptakopysku, když máme tu rovnost pohlaví, (Loki_F: 15.08.2007, 16:23:37 - x)
taúřednice by se věšely na moždinku s futrem (dvojitým)... };D)
Taky v tom baráku na Malé straně je v podloubí pěkný průvan, jakož i v tom širokém vchodu... tam by se krásně sušili a působili motivačně i ti co docházejí do toho baráku.

[162 Tak aspoň něco o Číně, (Rpu?: 15.08.2007, 16:50:29 - odkaz - x)
ale o těch ruskočínských manévrech je všude ticho po pěšině...

[163 Ale Šakale, (kocour: 15.08.2007, 17:29:50 - x)
metro na letiště je přeci priorita, neb \"chceme metro, nechceme rychlodráhu\" - i díky tomu se Bém z bezvýznamného starosty Prahy 6 vyšvihl na primátora.

Ta rychlodráha na letiště jinak mohla dávno už dávno stát a metro na letiště je kravina (notabene přes Petřiny a Motol). Ale to zrovna Tobě vysvětlovat nemusím.

Trasu D bych z Pankráce vedl do Nuslí, Vršovic, Floru, Žižkov, do Vysočan a na Prosek. Takhle je to jen zbytečná kopie Céčka.

[164 Oprava: (kocour: 15.08.2007, 17:32:09 - x)
Nikoli zbytečná. Prostě kopie.

[165 Mein Gott !!! (Šumavák: 15.08.2007, 17:35:32 - x)
Poraďte ,mi, co se dá kurva pro to udělat, aby se to Holandfsko zaplavilo už zejtra !!!!

Včera bylo pozdě!

Já už na ty debily nemám nervy!

[166 Kam se hrabe Praha na (Jirka původní: 15.08.2007, 17:37:12 - x)
Tel Aviv....dle me čerstve zkušenosti to tam vypadá jako v Praze o povodních. Myslím si, že jedině SAingapur má dopravu vyřešenou.....jsou tak daňově a finančně zatížené, že se vůbec nevyplatí je tam mít.
Loki mám toho troubu z Jericha....až se nějak dám dohromady, loupnu to do fotek.....

Pesi...kdysi jsem četl knížku \"pole šťastných náhod\" , ale už nevím, jestli to autor umístil u Karláku, nebo ne. Když už jde tedy o pole.

[167 Šumaváku, klid, dej si frťana... (Rpu?: 15.08.2007, 17:39:21 - x)
Když tě klepne, oni proto blbější být nepřestenou! Co se zas stalo?

[168 Šumaváku.....to musí být síla, když (Jirka původní: 15.08.2007, 17:42:41 - x)
už kolektivně vyplavuješ i červená světla v Amsterodamu :-))

[169 Ahoj Jirko (rezy: 15.08.2007, 17:46:43 - x)
dneska zmínila Andyo na psu Quessantské ovce, chce si je pořídit místo sekačky, nic jsem jí na to neřekl neb nevím. Zdaj se mi z fotek nějaké podměrečné. Odkázal jse ji na tebe.

[170 Jirko, (Rpu?: 15.08.2007, 17:47:46 - x)
on měl, chudák Šumavák, v době tvé nepřítomnosti, několik velmi náročných \"holandských\" akcí - a už z toho leze po zdi...

[171 taky jsem četl (rezy: 15.08.2007, 17:51:21 - x)
že když si koupíte jedno kilo hovězího, tak vlastně použijete ekvivalent 250km běžným autem. Prostě spočítali, kolik toho ta kráva vydejchá, no ještě nějaký ten metan vyprodukuje atd. Mi z toho bláznění za snižováním CO2 vychází, že nakonec tu zůstanou lumíci bez zvířat. A i ti budou ještě dávat pozor, aby nešli do kopce a nezadejchali se.

[172 Ahoj Rezy.... (Jirka původní: 15.08.2007, 17:55:56 - x)
Ty ovce jsou teď super moda....biologicke sekačky, ale přeci jen, ikdyž je menší, tak moc nevydrží chlad a vlhko.. Vlastně u nás se musí zavírat na zimu pod střechu a krmit a krmit.....a taky se nemůžou nechat jen tak sami. Je potřeba se jim věnovat. Taky jsou to ovce \"ušlechtilé\" takže se s nima táhnou problémy všech zvířat s \"malým základním genofondem\".....ale zeptám se na nějaké další info našeho okresního ovčáka. Ten bude vědět víc.

Rputi, třeba Ti holanďani, chodí dřív do \"kofíšopu\" a pak jezdit. :-))

[173 a opět se rozloučím..... (Jirka původní: 15.08.2007, 17:57:36 - x)
snad se sem zítra dostanu

[174 Zdravím z vyprahlého východu... (Dana: 15.08.2007, 18:08:38 - Mail - x)
Za okny na teploměru +32°C, na obloze takové divné šmouhy, ale je to vysoko a nezaprší...Mně už to nebaví! Já mám ráda zelenou travičku, podzimní plískanice a v zimě hromady sněhu! Teď se mi ani nechce ven na zahradu, protože tu poušť nemůžu ani vidět, zalít už není čím a nařízení k šetření vodou jsou nejpřísnější, jaké jsem kdy vydala...

[175 rezy, (Rpu?: 15.08.2007, 18:10:12 - x)
oni jsou lumíci odhodláni, ve jménu Přírody, vyhubit kohokoli snad kromě chřástalů a žab. A lumíků, samozřejmě...
Možná, že ještě nechaj žít obsluhu atomových elektráren, protože proč by stavěli fofrníky, když na tom nic netrhnou.. A chřástal nebude mít přirozeného nepřítele a bude se zvětšovat a zvětšovat, až nakonec všechny lumíky sezobnou...a pak vypukne ten ráj na zemi ...

[176 Rezy, jestli chceš (Šumavák: 15.08.2007, 18:45:53 - x)
buiologickou sekačku, ta se poohlédbni po normálbní čistokrevé šumavce! Ta vydrží všechno na světě ,mOŽNÁ I TY DEBILNÍ HOLANĎANY.
Víte co nechápu?
jak může takovej debil dostat vůbec řidičák !!!
A dojet až sem !
Kocoure, kdybych ho v afektu zabil, dostanu 15 let a za dobré chování můžu bejt za 7,5 venku??
to by stálo za úvahu!

[177 ...Svěřte se, uleví se Vám! (7;- )) (šakal: 15.08.2007, 18:47:44 - x)

[178 Dobrý večer, (Foundryman: 15.08.2007, 19:19:34 - x)
už jsem se zmátořil, potřeboval bych teď chvilku dovolenou :-) Černá Hora je zvláštní země, takový soft skanzen socialismu, na menu v hospodě mají třeba dole napsáno, že ceny jsou \"utverždeni Ministerstvom turistiki Crnoj Gori\". Platí se tam Eury, i když nejsou členy EMU, tím pádem mě zaráží, kde berou Eura na pokrytí vnitřního peněžního oběhu, neb tam krom vína, ovcí, vepřů a krav snad ani nic není, Češi jsou tam exoti, o něco víc jsem potkal Slováků, ovšem zdaleka nejvíc turistů tam jezdí ze Srbska a z Bosny. Pokusím se plácnout pár fotek na rajče.

[179 Hele, mám tu tři děti (Šumavák: 15.08.2007, 19:44:43 - x)
ze Slovenska.Jsou tu u babičky na dva měsíce, protože jim zgruntu předělávaj byt.U babičky už se trochu nudí....Mamka nemá na to, aby jim každý den zaplatila ježdění... což chápu, já bych na to při rekonstrukci bytu taky neměl.
Tak jsem se s nima dohodl, že mi trochu (opravdu symbolicky!) pomůžou a budou jezdit \"zadarmo\".
Neumíte si představit, jaká je to radost, když jim jednou (!) vysvětlím co a jak mají udělat a oni to hned napoprvé udělají správně, i když u nich nestojím!!
Ty děti jsou proti těm Holanďanům prostě geniální !!
Geniální !!

Přeci v tom Holandsku kurva nemůžou bejt všichni takhle blbí !!
Z toho by se i Gaus zesral !


[180 Šumaváku, (Rpu?: 15.08.2007, 20:05:48 - x)
když se to po staletí množí jen mezi sebou, ono to Holandsko nejni velký, tak holt jsou dege...deregene....no prostě ...

[181 Montenegro (onlooker: 15.08.2007, 20:23:20 - x)
Foundry, právě tam naše firmy stavějí železnici z Nikšiče do Podgorice - prý z dolů na bauxit do hliníkárny - tak snad tam něco krome oucí taky je?

[182 2 Šumavák (PeS: 15.08.2007, 20:36:59 - x)
já bych doplnil Rpuť... Nejen, že se to tam furt pářilo (a páří) mezi sebou, ale do toho maj povolený (nebo aspoň měli) lehký drogy. Odtud ta Jirkova narážka na \"kofí šop\" (píšu foneticky), kterou nevím, kdo všechno pochopil. Věc se má tak, že kdo chce drogu, jde do kavárny, kde je během cca dvou minut osloven dealerem, zda chce drogu a jakou. Je možné, že někteří cizinci jsou zpočátku volajako zmätení, ale smrad mariánky se z těch kaváren táhne na hon cesty, tak kdo aspoň jednou ten smrad cejtil, nemá se na co vymlouvat.
Byl jsem na večírku, kde to hulili snad všichni, co tam byli, tvrdili mi, že bych to měl ochutnat, ale mě se dělalo blbě už z toho sladkýho smradu. Takže v tomto směru jsem retardovaný a nezkušený, ale mně to až příliš připomíná mrtvolnej zápach a Písecká kasárna v letním vedru... A o bližší zkušenost holt nestojím... Leč od té doby mám dost dobrý čuch na ledasjaké ty módní čajovny, kde často vkročím do dveří a cejtím marjánku. A nějak tam nemusím...
A jen bych podotknul, že AFAIK zatím neexistuje seriózní studie vlivu pravidelného hulení marjánky na inteligenci potomstva...

[183 Onlookere, (Foundryman: 15.08.2007, 20:40:49 - x)
no asi jo, ale moc toho nebude :-)

[184 2 Šumavák (PeS: 15.08.2007, 20:45:58 - x)
Upřesnění - ad seriózní studie. Tedy, ona zatím neexistuje ta všeobecně odhlasovaná studie, která jediná je pravdivá. Zato existuje poměrně velký empirický soubor, který se jeví statisticky naznačovat, že pravidelní uživatelé lehkých drog mají dementní či retardované děti. Tento závěr ovšem nevyhovuje politickým konečníkům, ohánějícím se svobodou rozhodování pod ochranou společnosti (přeloženo do češtiny - já si můžu dělat co chci, ale nejsem za to zodpovědný a státe, ty se starej) a tedy je průběžně zpochybňován za nemalé podpory dealerů drog.

[185 Obávám, se (doxa: 15.08.2007, 21:02:37 - Mail - x)
že chytří Holanďané nejezdí na prázdniny do Čech (jelikož mají dost peněz na cesty do podstatně exotičtějších zemí)

[186 Ale jestli se sem rozšíří vlci a medvědi (doxa: 15.08.2007, 21:06:57 - Mail - x)
(po čemž zelení upřímně touží a o což se budou všemožně snažit) tak brzy bude (nejen) po těch biologických sekačkáck

[187 PeSi, kdyby Láďa (?)Kuchař (Šumavák: 15.08.2007, 21:18:08 - x)
viděl , co já tu zažívám, tak by dostal infarkt a asi by se přestal starat o moje srdce!
Já mám nejméně tři děti - ( teda co manželka ví :-)))) ) a přestože jsem na ně tvrdej a náročnej ( čím dřív pochopí, že jim nikdo nic nedaruje a musí se starat sami o sebe - to mám po tatínkovi - i když ta \"ochraná ruka v pozadí pracuje...) tak jsem zatím nedospěl do fáze: \"když se haranti zabijou, uděláme si nové !\"
a to je to , co mě u těch Holanďanů co sem chodí, uvádí do zuřivosti!
on debil vidí, že ti haranti nejsou schopni obejít jednou kolem jízdárnu, ale jebe mě , že si objednali vyjíďku do terénu!!!! Že holka ječí strachy na nadělala si do kalhot ho nevzrušuje.
On si objednal vyjížďku do terénu !!!
To už vůbec nemluvím o tom , že při prvním mírném kopečku dolů se posere i on, protože to v Holandsku nemaj !!!\"
Je to normální ???

Začínám mít takové myšlénky, že tudy cesta nevede a že sem dám ceduli \" Holanďanům vstup zakázán!\"

Dá se to vydržet???

[188 Šumaváku, (AeroKarel: 15.08.2007, 21:18:49 - Mail - x)
třeba jsou různé sorty holanďanů a ta koňská je echt nesnesitelná. Já znám sortu Aerovkovou a s nimi vycházím zcela perfektně přes den a večer v hospodě ještě lépe. Ale nevím, zda Ti jich tam poslat pár na zkoušku. Raději ne, co kdyby ......

[189 Šumaváku, pošli na ně tohle: (Loki_F: 15.08.2007, 21:35:23 - odkaz - x)
(odkaz). Třeba to zabere...?

Jirko pův. na troubu z Jericha jsem opravdu zvědav...! };D))

[190 Sumavaku (jasan: 15.08.2007, 21:40:51 - x)
vono to bude asi stejne jako s Nemci v krkonoich... proste do nize nakladovych oblasti jezdi osoby, ktere se prilis neumi chovat... ja kdysi ucil anglicany lyzovat v peci... verbez to byla taky naramna....

[191 2 Šumavák (PeS: 15.08.2007, 21:44:03 - x)
Nepodceňuj Láďu! Spíš by začal vymejšlet, jak to obrátit proti nim a ve Tvůj prospěch... Já bych k tomu jen podotknul, že ta cedule není až tak blbej nápad.

[192 Loki, plyšoví medvídci už jsou out (doxa: 15.08.2007, 21:57:45 - Mail - x)
Ale kdesi jsem objevil zajímavý postřeh:
To to ta naše civilizace dopracovala.
U superpočítačů budou sedět analfabeti a budou si posílat smajlíky.

[193 No jo, ale někdo zde nedávno dával odkaz na Puchejře, (Loki_F: 15.08.2007, 22:33:53 - x)
který se vykupoval nadměrným medvědem... Možná sáhl vedle...! };D

[194 Hele, já to nedělám první den ! (Šumavák: 15.08.2007, 22:35:46 - x)
Ke mně jezdí lidi ze Švédska, Belgie , Francie. ze Švajcu, Rakouska, Německa, z Ukrajiny, Běloruska (s inernetovou stránkou vytištěnou na papíře a říkají: To je kousek od Prahy... vy to neznáte???? V poměru k těm 3000 km, které sem jedou, je to opravdu \"kousek\" od Prahy), židi z Jeruzaléma, kteří sice umějí německy, ale z principu to neužívají a nutí mě mluvit rusky (což je nervák !!),japonce jsem tu měl a loni dokonce Číňany z Hong-Kongu !!!( to byl taky zážitek za všechny drobný - já si opatřil překladatelku z němčiny do angličtiny... já bloud! - a oni mluvili opravdu pouze, jen a jedině čínsky - což já zvládám tak po 15-20 budvarech...) a přesto si pojezdili, užili si to a ještě mi pak posílali fotky a poděkování...., Američany, Australany....lidi dokonce z Brna, Prahy a Znojma, Ostravy.....ale takový potíže jako s těma Holanďanama jsem neměl jěště nikdy s nikým !!!!!!

Já to nechápu !!!

[195 Šumaváku, (Rpu?: 15.08.2007, 22:46:17 - x)
ber to tak, že inteligentní Holanďani už z Holandska dávno zdrhli a koupili si v Čechách chalupu, pokud rovnou ne farmu. No a na vejlet sem jezděj ti, co tam zbyli a čekaj, kdy je to spláchne....:))

[196 No a ke všemu ještě... (Šumavák: 15.08.2007, 23:09:45 - x)
jsem si teď udělal k večeři gulášek a dám vám dobrou radu :

Když jste nasraní, neberte do ruky pálivou papriku a mlejnek s barevným pepřem !!!

To nemůžu dát ani Daníkovi !!!

[197 ...No...ale ten fotbal byl dost dobrej!... (šakal: 15.08.2007, 23:28:27 - x)
..Vona ta Sparta mohla vyhrát, ale čeek halt nemůže chtít fšechno - zaplťbůh za tu Slávku! (7:- /) (7;- ))

[198 Šumaváku, guláš po kterém Ti nevstoupí slzy do očí (Loki_F: 16.08.2007, 00:07:09 - x)
a neuvolní veškeré dutiny, není guláš, ale paprikové ragů! Pokud však pro slzy nevidíš do talíře (platí sice ona průpovídka od Fishermans: \"Sind sie zu stark, bist Du zu swach!\" a to se nemůžeš vymlouvat na Holanďany), lze to korigovat krajícem chleba ne moc čerstvého ponořeného do šťávy. Také potom zajídat tím chlebem. Funguje i předsmažená dušená rýže...

[199 Saprlot - zajídat tímtéž chlebem, (Loki_F: 16.08.2007, 00:10:33 - x)
ale ne tím ponořeným do šťávy (ten dej slepicím - budou krásná žluté žloutky a slepice velice čilé). Nikdy slepice neřvou tak jako po chilli... };D))))

[200 Loki (martin TT: 16.08.2007, 06:34:22 - Mail - x)
ty jsi ďábel - přiostřit slepičí kloaku chili kořením zevnitř! A ještě ta představa, jak je to pálí a běhají čileji po dvoře - Lada s Němcovou hadr.

[201 Je to malér, když se někdo rozhodne stát se světovým politikem přes \"zelenej\" luft. (Rpu?: 16.08.2007, 06:48:44 - odkaz - x)
Ona holka Merkelovic zřejmě chytla slinu a nedá pokoj - globálně. Tomu se říká \"chytit příležitost za pačesy\" ... a vyhnout se kometování toho, co se děje v Rusku a Číně....

[202 to Šumavák (František I. : 16.08.2007, 06:58:10 - x)
Raději si ani nepřejte, aby se Holandsko potápělo. Už tu u nás mají nakoupené téměř celé vesničky. Už se nám ožrali dokonce i v naší milé hospůdky U žraloka. Jak to naopak vidím tak , že je to pro vás perspektivní klientela. Halt si budete muset udělat někde na slunném závětří políčko s marihuanou. Jako zapřisáhlý nekuřák onen rauš nedovedu posoudit (občas ze slušnosti také popotáhnu a dokonce jsem zhotovil i paštiku s marjánkou), ale prý to uklidňuje. Jak se ale říká, neštěstí cizího potěší, tak přede dvěma lety mne zlákala jedna holandská firma, abych jim tu za provizi prodával threonin a lysin. Dodal jsem jim potvrzené objednávky na více jak 200 tun. Z toho byli schopni realizovat sotva 60 tun a zaplatili mi provizi z 20 tun. Navíc ta ostuda, když jsem vysvětloval, co se vlastně s dodávkami děje. Mohu jen poznamenat, že jsem tehdy v rámci útlumu nervů nasekal na chatce dříví na tři roky dopředu.

[203 2 martin (PeS: 16.08.2007, 07:08:13 - x)
Dobré ráno. Chilli je mé velice oblíbené koření, ale ještě se mi nestalo, že by pálilo i při odchodu z těla ven. To spíš ten pepř. Někdo mi vysvětloval - a mám pocit, že Ty nebo jura - že capsicin vlastně nepálí, jen vzbuzuje intenzivní pocit horka a silné pocení. Ideální na udržení rovnováhy vody v těle v těhle vedrech. Je pravda, že když jsem takhle jednou drtil v ruce suché chilli do jídla (a to jsem si tu ruku hned umyl) a pak jsem si tou rukou přejel obličej, že jsem chvíli skoro neviděl, z toho intenzivního horka kolem očí. Ale přejde to během několika minut. Nicméně je fakt, že moje speciální karí pes nijak moc neloudí, ačkoli jindy loudí skoro všechno...

[204 Tak nevím (martin TT: 16.08.2007, 07:10:11 - Mail - odkaz - x)
nejsem žádný komunistobijec, ale nevím, jestli je to blbost, upřímnost, drzost nebo provokace?

\"Nevidím důvod, proč bych měla na funkci rezignovat. Nikomu jsem neublížila. Ve straně byl každý druhý a já jsem chtěla dálkově studovat vysokou školu,\" vysvětluje Juřenčáková.\"

Každý druhý ve straně nebyl, zvláště ne ve Slavičíně a na Valašsku.

[205 2 PeS (martin TT: 16.08.2007, 07:21:54 - Mail - x)
záměny pepře, kajenského pepře, chilli a dalších povzbuzovadel k jídlu jsou běžné, ale nikoliv u nás gurmánů (čti žroutů). Mě jen nadchl Lokiho popis slepice, běhající po chilli hbitěji po dvoře.
Trávicí trubici mám vyvložkovanou žáruvzdorným materiálem až k samému konci a po několika nechtěných dotycích oka si už léta dávám pozor, abych se při vaření dostal do kontaktu pouze úst a sousta na lžičce nebo vidličce.

Tvůj dřívější popis \"kofišopů\" je přesný, i když Holanďani tvrdí, že jsou plné neuspokojených konzumentů z Německa.

Pro Šumaváka bych měl přece jen radu a řešení - domluvit se na agentuře, která mu ty Holanďany posílá, že tuto odrůdu ne, protože mu před patnácti lety jeden holandský hejsek odloudil manželku. Vyhne se tak nařčení z diskriminace, když by dal tu tebou navrženou ceduli.

[206 martine, (Rpu?: 16.08.2007, 07:22:30 - x)
normalní bolševická chucpe. Chce se baba kouknout ven za státní prachy a vůbec nic ji nevadí. Typická partajně splachovací...

[207 2 martin (PeS: 16.08.2007, 07:48:59 - x)
Ty máš něco společného se Slavičínem? (to je jen dotaz OT)...

[208 2 martin (PeS: 16.08.2007, 07:51:32 - x)
ad: \"Vyhne se tak nařčení z diskriminace, když by dal tu tebou navrženou ceduli.\" - to je v pořádku. Bílí Holanďani se diskriminovat směj, ostatně jako všichni bílí všade. A barevný k němu nejezděj...

[209 2 PeS (martin TT: 16.08.2007, 08:03:27 - Mail - x)
Slavičín je od nás 12 km a mám tam mnoho rodinných příslušníků. Můj tchán odtud pocházel.

Holanďani si střežovat nebudou, ale nějaká urvaná česká slepice nebo kontrola živnostenského úřadu by ho mohla prohánět.

[210 Dobré ráno vespolek. Martine TT, PeS(i), šumaváku, samozřejmě, (Loki_F: 16.08.2007, 08:14:40 - x)
že existují jisté bezpečnostní zásady pro zacházení s chilli papričkami (ať již sušenými celými, drcenými, mletými nebo čerstvými), ale považoval jsem za nedůstojné na něco tak elementárního upozorňovat tak zkušeného labužníka.
Jestliže by po rozemnutí sušených chilli papriček v rukou se šel Šumavák například neopatrně vyčůrat, pak se bude s těmi slepicemi zcela jistě překřikovat...!
Stejný účinek to samozřejmě má i na jiné tkáně a sliznice... nemyslete vždy jen na sebe... pánové! Musím Vám více napovídat?
Jistěže, jsou lidé, nedostatečně \"vyvložkovaní\", kteří tvrdí, že ostré jídlo si podruhé vychutnávají i v té konečné fázi trávení.

[211 2 martin (PeS: 16.08.2007, 08:25:53 - x)
tak jestli tam znáš Štefana Horáka, tak ho pozdravuj. Možná si vzpomene. A teď už mizím...

[212 Prý nic nepotěší tak, jak neštěstí druhého. (Dana: 16.08.2007, 08:33:28 - x)
A tak si to tu tak čtu a úplně mě přestávají bolet záda (to mám z toho, že jsem měla dnes poprvé kosu v ruce po 4 dnech), nějak mi už tak moc nevadí, že mi zas blbne bojler a z kohoutků s teplou vodou teče či spíš stříká horká červená fujtajbl tekutina a z těch se studenou teče čistá, ale horká a co je úplně nejhorší, že mi někdo posbíral spadané švestky - ať mu kvas zkysne, darebákovi!, že z otevřeného okna jde už teď příšerné horko, že obloha je naprosto vymetená...prostě jednoho to potěší, když si přečte, že jiní na tom jsou podobně. Tímto zdravím Šumaváka i další a mizím podepisovat výměry na penále - ať potěším další... :-)))

[213 Kurňa, Dnao neměla bys ty výměry podepisovat raději někdy, (Loki_F: 16.08.2007, 09:02:51 - x)
až budeš mít lepší náladu, třeba po dešti nebo až opadá listí z dubu? Takhle jenom dál šíříš blbou náladu a radost z neštěstí druhého...! };D)))

[214 Loki_F (martin TT: 16.08.2007, 09:06:15 - Mail - x)
víš, že platební výměr může být i na částku, která je nižší, než poplatník očekával? Že platební výměr neznamená vždy, že jsi něco popletl nebo zfalšoval a finanční úřad tě za to trestá?
Třeba má Dana dnes na stole samé takové záležitosti!

[215 Šumaváku, tak jsem přemýšlel nad těmi Holanďany, (Loki_F: 16.08.2007, 09:22:03 - x)
protože jsi již prokázal, že nedostatkem jódu to nebude... a kde není zřejmé to nejpřirozenější řešení - jednání z blbosti, přichází v úvahu leda úmysl! Jestli ti Holanďané - jako bývalá koloniální mocnost - nejsou zpitomělí tím zeměpisem. Jak se vydají kousek na východ, hned mají pocit, že jsou v koloniích někde v Asii.
Proot by nebylo od věci, kdybys tam měl na té verandičce vyvěšenou mapu, s výrazně, třebas tlustě červeně, vyznačenou hranicí Evropa - Asie a neméně výrazně, ale rozhodně jinou barvou, svoji polohu.
Vždy bys Holanďany upozornil - samozřejmě decentně, že ještě nejsou za Bosporem, ale stále ještě v Evropě a Ty že nejsi žádný Javánec, Filipínec či co...
Ještě další možnost se naskýtá, pokud by toto nebyli schopni akceptovat, oznámíš jim, že musí před jízdou zpracovat test - ŘIDIČSKÝ TEST PRO JIZDU NA KONI, s odůvodněním, že když chce někdo řídit koně, musí mít alespoň o pět bodů vyšší IQ než ten kůň, jinak je kvalifikován nejvýše k utírání koňské řiti...!
Příslušné testy v angličtině najdeš na internetu. Dokonce jsem viděl někde (nevím teď kde) testy, kde výstupem byl i profil osobnosti...

[216 Dobré ráno... (ptakopysk: 16.08.2007, 09:23:00 - x)
globální oteplování postupuje mílovými kroky!!! Vyjímám z dopisu mé ségry bydlící v Sydney:
...U nas vse OK. jedeme na lyze, letos je na horach hodne snehu, 6 hod autem,pres Canberu, i tady \"u vody\" bylo zima a zapinala jsem topeni. I dneska - na noc je zima. ...

Obvykle totiž píše, že je u nich \"děsná zima, kolem šestnácti stupňů a do toho prší\" Zdá se, že protioteplovací konzík Madonny s ostatními zaříkávači měl úspěch.

[217 Loki, myslíš, (Dana: 16.08.2007, 10:11:49 - x)
že platební výměr na penále, podepsaný radostně, vesele a s dobrou náladou je pro adresáta přijatelnější? Že ty veselejší čtry v podpisu ho tak nějak příjemněji naladí? :-))) Na druhou stranu - po dešti nebo až opadá listí z dubu - to by kdekterý hříšník bral! :-)))

[218 Martine TT, podle toho \"krvežíznivého\" textu, (Loki_F: 16.08.2007, 10:53:20 - x)
který tu Dana zanechala před odchodem, si dovoluji silně pochybovat, že by se jednalo právě o takové \"milé\" výměry, které zmiňuješ! };D

[219 No, vidíš to, MartineTT, (Loki_F: 16.08.2007, 10:58:28 - x)
Dana to potvrdila, co jsem tu nebyl...
Polehčující okolností je, že to bude podepisovat radostně a s veselými črtami.... };D)))
To příjemce rozhodně potěší a do kešeně budou sahat s lehčím srdcem!

[220 srandičky, srandičky... (Dana: 16.08.2007, 11:06:44 - x)
jdu do toho hicu..Teď zrovna v rádiu varovali, že tady u nás nemáme nic dělat, protože teplota už je nad třicítkou...no, nevím, co by na to pan ministr řekl, kdybysme poslechli..
Polední přestávku využiju k návštěvě pana doktora, tak uvidím, jestli ještě s tím bolavým palcem budu moct aspoň ťukat do klábosnice..
PS: Loki - on Martin myslel jiné výměry než na penále. Má pravdu, občas pošleme i na nižší, než poplatník čeká...:-)))

[221 Ale to já vím Dano, (Loki_F: 16.08.2007, 11:33:58 - x)
v květnu mi jeden takový přišel - že mi vrátí peníze a kam že to chci... No nebylo to ani na slušný oběd...!

[222 Když si Dana naříká, (Šumavák: 16.08.2007, 13:03:47 - x)
že tam mají jen 30°C, tak v horní hospodě je něco na zahřátí.....



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: