Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 16.08.2007
Á dva, tři, šou dva, tři...aneb:Co jsem v krystalce nemohl vidět a v televizi už vůbec ne!
Když už jsme se dali do vzpomínání, tak i já bych se vrátil k těm vzpomínkám, ovšem: na nové, vyšší úrovni! Internet je mocné médium a doufám, že pokusy ho nějak regulovat vyjdou naprázdno! Blíží se významné srpnové datumy. Ten dnešní je 16.8. To je 30. výročí úmrtí amerického krále. Ano, to v Memphisu v Tennesee umřel Elvis Aaron Presley.Jsem dalek toho, abych se tu zabýval životopisem, drogami a podobnými věcmi. Ne! Ale zkusil jsem vyhledat na internetu to, co jsem slýchával na té vlastoručně postavené krystalce.
Co vám budu povídat, já ho "můžu " dodnes. A i tyto prastaré záznamy, které se díky nadšencům dnes najdou(docela lehce) na internetu. Ovšem, nebyl jen Elvis. Byli i jiní, jejihž fláky jsou dodnes živé a které ČT moc neuvádí.... No a když je ten horký letní den, tak na závěr něco z pláže: a o kalifornských děvčatech.... Takhle by se dalo pokračovat v podstatě do nekonečna......a já musím jít pracovat ! PS. Prostejně nezkušené jako já: po přehrání se dole objeví řada obrázků, za kterými se skrývají další videa téhož umělce. Tak neváhejte a hrejte! Komentáře
[19]
Ale já byl jedním z prvních abonentů internetu po kabelu
(doxa: 16.08.2007, 22:15:17
- Mail
- x)
a tenkrát to padalo každou chvíli a kolikrát i na půl dne a to nám ještě ti staří nadávali, že to je kvůli nám novým a že až se ještě přihlásí pár tisíc dalších, tak to už nepůjde vůbec A vida - dnes už to padá naprosto výjimečně a nanejvýš na pár desítek minut
[20]
No, ten Skype
(Dana: 16.08.2007, 22:42:12
- x)
spadl na docela dost dlouho...Už se jej párkrát pokusili nastartovat, ale po několika minutách to zas spadlo.. Jo, dřevní doby, kdeže jsou? Já nejsem až tak dlouho na netu, ale pamatuju vytáčené připojení, kdy se hlídal čas... Tak pro dnešek dobrou noc...nemáte tam někde nadbytečné dešťové mraky? Já sice dnes pokosila zahradu, ale obávám se, že ani tohle nezabere...
[21]
Lidi, mám problém
(Dana: 16.08.2007, 23:26:16
- x)
oknem mi tady skočil obrovský luční koník - měl snad 10 cm na délku (je to ještě koník? Jak vypadá saranče?) a než jsem se vzpamatovala, zapadl na skříňku, kde teď rachotí, jak se pokouší dostat z té škvíry ven... Co s tím? Mám přestavět nábytek? Nebo evakuovat? Na takové hrátky přírody nějak nejsem zatím stavěná!
[22]
Měl bych jednu takovou prosbu
(Finist: 16.08.2007, 23:42:10
- odkaz
- x)
Protože Modrý Pták nebude až do září dostupný, dal sem na ty svoje Bastiatovský stránky (odkaz) jeden text bez jeho korektury. Je to Obchodní bilance - původní verze ze sofismat. Tak kdyby to někdo četl a objevil tam nějakou pravopisnou hrubici tak mi prosím dejte nějak vědět abych to opravil. Dík
[23]
Jo...DOXO...
(šakal: 17.08.2007, 00:23:03
- x)
..to mi připomíná, jak vyprávěl Miloš Kopecký: Občas zaběhnete někam do výčepu, abyste si koupili cigarety, a tam vás najednou plácne do zad něčí ruka: \"Nazdar Mildo! Ty mě nepoznáváš? No, to jsem já, Bříza - druhá \"B\"! To jsme už starý, co?!\" Pak mě berou všichni čerti - jaký \"to jsme starý!\" Všimněte si, jak se vás snaží dotyčný dostat do stejné kategorie, do stejné škatulky, v jaké se cítí být sám. Jaký \"to jsme starý!\"...? Copak já, když potkám Matušku, tak taky řeknu: \"To máme pleš!\"...? (7;- D)
[25]
Dobré ráno,
(PeS: 17.08.2007, 07:10:03
- x)
no vida, po všem ostatním nás čekaj ještě kobylky... Pozor, jakmile to zjistěj zelený, tak je prohlásej za neobyčejně vzácné a chráněné živočichy, neb nálety kobylek se tu už něco málo (set) let nevyskytly. Dle vyprávnění očitých svědků jsou nálety kobylek snad ještě horší, než nájezdy Rusáků. Já bych tu skříň ani neodstavoval. Dokud je za skříní, nelze dost dobře zjistit, co to je, a dlouho rachotit nebude...
[26]
Taky dobré ráno
(martin TT: 17.08.2007, 07:39:09
- Mail
- x)
nevíte, proč máme modrou oblohu, když všude prší? Včera večer jsem si nejdříve poseděl u zcela nefunkční úvodní obrazovky Skype, abych si pak vzpomněl, že někdo na Šumavákovi psal o poruše. Takže už jsme i aktuálním zpravodajským zdrojem. (-_-).
[27]
Dobrý den...
(Dana: 17.08.2007, 09:02:43
- x)
vy se mi tu smějete, ale víte, co to je, když vám tak obrovský hmyz poskakuje, poletuje a posedává po bytě? Navíc skoro uprostřed noci? To v první chvíli člověk málem propane panice. No, nakonec jsem jej ulovila vysavačem. Ale byla to fuška, ono to dělalo skoky přímo obrovské - úměrné velikosti a v konečné fázi jsem jen měla strach, jestli se vůbec do té hadice vleze a jestli budu tak rychlá a trefím se. No, vcuclo ho to. :-))) Rputi, spíš to byl opravdu přerostlý koník - bylo to celé zelené, saranče má přece jen kapku hnědé. Tak a teď mizím, čeká mě mnohem, mnohem horší zážitek - jdu k zubaři a bude se brousit! :-( Takže kdybyste slyšeli od východu nějaké burácení, tak to určitě není bouřka, ale já na zubařském křesle. Mimochodem - Martine, i tady je po nočním dešti(!!!!! - fakt pršelo několik hodin!) úplně jasno... Hezký den přeju.
[28]
Ani se mi nechce věřit svejm vočim...
(ptakopysk: 17.08.2007, 10:16:15
- odkaz
- x)
„Při vyhlášení programu Eko-energie jsem jasně oznámil jeho priority. Navýšením prostředků pro první výzvu budeme schopni pokrýt energetické úspory a malé vodní zdroje. Na fotovoltaiku (solární energie), kde se sešly žádosti celkem o více než pětimiliardovou dotaci, se už zřejmě nedostane,“ řekl Říman. Kromě slunečních panelů se podpory nedočká ani větrná energie, jež podle MPO není dostatečně spolehlivá. Že by z toho plynulo, že nezbydou prachy na větráky kolem Blaníka?
[29]
Ahoj ! Moc se netěš
(Šumavák: 17.08.2007, 10:33:35
- x)
oni to za dotace na povinný odběr rádi a lehce profinancují z Německa a Rakouska, kde dostanou i dotace na stavbu, protože peníze mají a místa ne.Navíc se takovéto \"zelené stavby\" v zahraničí započítávají k limitům povolenek na CO2........(smazřejmě v tom Rakousku!) já mizím utrácet ! Zaplatit seno....
[30]
A kurňa...
(ptakopysk: 17.08.2007, 11:12:04
- x)
ale stejně mi to ňák neštymuje. Žádný rejžo z provozu těch fofrníků nemůžou mít, protože u nás buď fouká jako prase (minimálně), nebo vůbec ne(většinou)... Jedině mě napadá, že pracují systémem: vyfasuju dotaci, postavím fofrník, střelím fofrník. Potkal jsem člověka, který takhle pracuje. Akorát nevím, jestli tu dotaci potom vrátí, nebo ne... Třeba povinnosti plynoucí z dotace přecházejí na nového vlastníka? Je pravda, že ten chlápek byl docela vysmátej, si s tím evidentně hlavu nelámal...
[33]
Ahoj! rozumíte někdo tomu odkazu?
(Šumavák: 17.08.2007, 15:49:34
- odkaz
- x)
Mně to hlava nebere: - v prvním odstavci říkají, že satelity poprvé prokázaly vliv sluneční aktivity na výkyvy teploty na Zemi,(což zcela jasně dosud nikoho nenapadlo, že?)což jsem schopen strávit jako potvrzení hypotézy.... - ve druhém odstavci říkají že to dokazuje vliv člověka na změnu Klimatu( což by zase nenapadlo mě!) - a ve třetím, že se máme připvravit na oteplení, protože aktivita slunce je momentálně na minimu a jestli to nenapraví nějaký výbuch sopky nebo El Niňo, tak že se zapotíme. Tak nevím - buď jsem nějakej natvrdlej já, nebo ten novinář a nebo ti (britští) vědci, z obavy o zaměstnání- tím kecem- provádějí úlitbu financující oteplovačské složce..... Nebo tím snad naznačují, že výbuch sopky je víc než Merkelová u ledu ( v Grónsku): http://www.orf.at/070817-15556/index.html s heslem: Nejprve zachráním EU a pak zachráním svět!
[34]
Hola, Šumaváku, ten článek dokazuje jediné:
(Loki_F: 17.08.2007, 16:07:48
- x)
že rakouští novináři jsou stejně nevzdělaná a hloupá verbež jako ti čeští... Slunce je v této planetární soustavě nutno akceptovat jako singulární dostatečně vydatný zdroj tepla, kterému se vlastní zdroje jednotlivých planet nemohou rovnat už proto, že žádná z nich nemá \"zažehnutý fůzní reaktor\" a to ostatní je trojčlenka. Na to není potřebna mít drahý matematický model (zvláště ne takový ten s jakými pracují IPCC klimatologové - to jsou v principu \"černé skříňky - jinak by se nemohli na vývoji klimatu usnášet na základě hlasování - byli by již dávno za blbce). Solidní klimatologové (A JSOU TAKOVÍ!!!) vědí své, jen se jaksi nemohou dost často vyjadřovat, protože jejich zdrženlivé hodnocení situace je pro novináře nesrozumitelné - málo DRAMATICKÉ! Sakra, kdy doděláš alespoň možnost něco podtrhnout a něco vytisknout tučně? jsem zoufalý, když chci něco zdůraznit.... se z toho obkreslím! };D))) Dobré odpoledne vsespolek! Já zase pádím. Den blbec a to mi sem nelezou žádní zelení koníci ani lumíci...! Dano, kurňa na koníky, vosy a další havěť funguje Raid! Z toho vysavače Ti vyleze a ještě bude rozahovat nepořádek (pokud jsi tam neměla nástřádaný jemný prach - to tracheata nesnášejí a zvolna hynou udušením). };D)))
[41]
Ano, Šumaváku, právě ten...
(Loki_F: 17.08.2007, 17:31:25
- x)
Ono to expandování Slunce má jeden háček... Ještě předtím než k němu dojde, se naše Galaxie (Mléčná dráha) setká (prolne) s galaxií v Andromédě, kterážto je součástí lokálního klastru. A to se budou dít věci... To kdyby zelení lumíci věděli, hned by měli za co bojovat! Demonstrovat. Příspěvky vybírat. Archy stavět. Zvířátka shromažďovat. Dojit blbečka, totiž kozičky... };D)))
[43]
Safraporte, zpráva dne! Nevíte, kdy se ta nemilá příhoda
(Loki_F: 17.08.2007, 17:50:56
- x)
Puchejřovi měla přihodit...? Já shodou okolností dnes vyslýchl vrátnou, jestli si předevčírem odopledne nevšímla, že by z budovy odcházel někdo, kdo nutně vypadal připosraně. Někdo nám totiž ve sttředu odpoledne extraordinálně posral jeden záchod... zjevně nedoběhl včas, při následném pokusu o očistu zahltil mísu papírovými ručníky a následně se pokusil spláchnout, čímž si naplnil boty. Stopy vedly k výtahu. Já na to přišel dost pozdě, když ten smrad připomínající rozemletého skunka označkovaného merkaptanem dorazil do mé kanceláře... Uklízecí službě jsem volal, aby si vzali silné gumové rukavice a vložky používané seminátory k defekaci matek býků...! };D))) Teď je mi to jasné... i proč se ani nezastavil na kafe!!! >;D)
[47]
Vážení,
(PeS: 17.08.2007, 18:52:53
- x)
alespoň vidíte, jaký je to blbec. Místo aby nad tím mávnul rukou, nebo aby to ignoroval, popř. zareagoval jak naznačuje Šumavák, on z toho dělá životní potřebu, čímž potvrzuje, že se opravdu posral! Posral se z představy, že zas nebude nejlepší, nejkrásnější, nejoblíbenější - a dál si ta nej doplňujte sami. A já, jako správnej škodolibej hajzl a řeznickej pes tomu tleskám! Milí členové ČSSD - nástup a zpívat: \"Tak už máme, co jsme chtěli!\" Vždyť jste to opravdu chtěli, ne?
[48]
No jasně, Šumaváku, pravou rukou (a leváci levou),
(Loki_F: 17.08.2007, 19:07:44
- x)
ale na té ruce měli nataženou takovou polyetylénovou rukavici až k rameni, protože když mu při defekaci ujela nožka... Jen tak mimochodem, ten kamarád, který mi to ukazoval, to uměl dělat i kobylkám! ... s úspěšností nad 50 %, MVDr(ové), kteří, když si to ovvěřili v hřebčinci, omdlévali i (y) - chlapi i baby - závistí, se svými 5 -10%.
[51]
Ona také ta snaha
(Šumavák: 17.08.2007, 19:39:08
- x)
být denně a pro každé hovno\" v novinách a televizi a i v sobotu pořádat tiskovky k \"ničemu\" začíná působit dost křečovitě..... A vyhrožovat, že v r. 2009 bude provozovat vlastní zahraniční politiku( v Číně) vlastně znamená oznámení, že tuší, že ani tou dobou ještě nebude premierem....
[53]
2 Rpuť
(PeS: 17.08.2007, 20:13:15
- x)
a má pravdu, chlapec... Jak píšu výše, mě zaráží ten náhlý obrat na čtyráku... Někomu začlo záležet na tom, aby warthog přestal překážet. A ten někdo má na své straně Němci vlastněná média. Stačí si přečíst titulky novin posledních dnů. Bejt warthogem, sbalím ochočené domácí zvířectvo a tlumočnici, vyberu kasičku a prvním letadlem na Bahamy či jinam... Začíná mu hořet u prdele koudel a ten samolibej blb si toho ještě nevšim... a jestli spoléhá na to, že ho zachráněj jeho věrní sluníčkáři? - tak blahoslaveni budiž chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské!
[67]
Dnes mi udělal radost
(Dana: 17.08.2007, 21:01:51
- x)
jediný z politiků - ministr Pospíšil. Jen mě mrzí, že problém doručování vyřeší jen v případě soudů a nikoli i ve správním řízení, včetně daňového. Nedovedete si představit, kolik peněz to stojí a kolik by se tudíž ušetřilo. Ono stačí, aby ten, kdo nepřevzal písemnost třeba za rok či dva prohlásil, že v době, kdy byla zásilka uložená na poště byl třeba u příbuzných na opačném konci města... a celé řízení se zhroutí jako domeček z karet a může se začínat znovu...
[68]
Pesi, zkus se podívat do odkazu....
(Šumavák: 17.08.2007, 21:02:43
- odkaz
- x)
Ve zkratce: Dělali studii, ve které zjistili, že na nahrazení jen 10% benzinu a nafty by bylo potřeba 38% evropských a 43% amerických zemědělských ploch, že se na to tedy musí kácet lesy a pralesy ale to, co se biopalivy ušetří na produkci CO2, nedosahuje toho, co ty pralesy předtím vázaly.Takže Biopaliva vlastně zvyšují obsah CO2v ovzduší. A zcela překvapivě došli k závěru, že dřevo má v sobě vázáno víc energie než líh z cukrovky..... Na dalších 30let doporučují lépe a radostněji využívat fosilní paliva a zvláště využít všech zásob ropy a hledat auta, která vůbec nebudou produkovat CO2. (no a tady přichází ten mezistupeň, že? - auta co budou spalovat dříví...:-) )
[72]
Šumaváku, sedm pokusů na každou? };D)))
(Loki_F: 17.08.2007, 21:28:41
- x)
To jsi ještě dobrý => více než 14%! Ta spolupráce je nepochybně nutná. Jenža když tam chodili a prali to do nich a nic... a ten můj kamará měl úspěšnost minimálně napodruhé... Ono hoří u prdele nejen tomu PeS(ovu) wartburgovi. Zelení lumíci nedokážou zapřít nové ceny, které brzy vejsou ve známost: - primárně za energie (elektřina, plyn, uhlí, dřevo - prostě fšechno) - následně všechno ostatní - chleba rohlíky (nejen to prčrní, ale i to obilí a masíčko) - zpracování + doprava + chlazení +pečení ... a to dojde i těm největším tupoňům ... a pak jim hromadně nakopou nejen do análu, ale přímo do těch jejich drzých nenažraných tlam!
[77]
PeS: 17.08.2007, 20:13:15
(dvd: 17.08.2007, 21:46:33
- x)
Mně se dnes nějak dostalo do rukou prohlášení M.Zemana, že nucená správa IPB byla podle něj správná, ale že se poté začaly dít podívné věci. Trvalo mu to dlouho než ¨na to přišel, ale přece jenom lepší něco nežli nic. Já jsem se k tomu obsazování IPB nějak nachomejtnul. A dodneška si kladu otázku, jestli tam ti zakuklení policajti byli posláni proto, že bylo nebezpečí, že by páni Procházka a Tesař (mj. exponent ČSSD) začli bránit banku lehkými kulomety.
[78]
Vidím Loki,
(AeroKarel: 17.08.2007, 21:46:44
- Mail
- x)
že jsi zalit zcela neodůvodněným optimismem. Lumíci si budou pochrochtávat i nad vyšší cenou, neboť tak je to správně, socani to přičtou ODS, která je s lumíky ve vládě a vůbec přeje jen bohatým a ostatní by takové magory stejně nikdy nevolili. Toho kopání bych se přeochotně zúčastnil, ale nic se nezmění, jen bude vše dražší.
[83]
Přenosy embryí u kobylek to už je \"creme dal creme\"
(Loki_F: 17.08.2007, 22:25:52
- x)
umělého oplodňování... Jen ti zatracený zelený lumíci to uměj extrauterálně ... to je jedno embryo vedle druhého... některá dokonce mluví - třeba Žako Papouch nebo Kotecký (ten i píše, s těmi malilinkatými prstíčky...) Jasane, tentokrát to půjde do peněženek a zatraceně hluboko... a nejen u nás...! Koneckonců už na to přišli i nejmenovaní (nebo jmenovaní?) britští vjédci a otiskli to v Österreichu správně zeleně naladění novináří. Pro Kuchtu i Burizona to je jako by vyšlo nevé vydání \"zelené bilble svaté\"!
[87]
Joo, biopaliva
(Nika: 17.08.2007, 23:07:13
- x)
ŽD měl hezkou příhodu - přestala mu pilovat pila, tak ji odnesl do servisu. Prej jestli ji čistí, jojo, a taky jestli pod jakýmsi našroubovaným krytem ? No to nee... Tak to rozšroubovali, a tam spousta jakési bělavé srágory. A copak do toho dáváte, pane ? No ekologické biopalivo, samozřejmě, dle návodu... No to nesmíteeee !!! Takže u nás mají biopaliva utrum.
[88]
Jasane, netykali jsme si ?
(Loki_F: 17.08.2007, 23:08:43
- x)
Tedy, pokud jsem Vám tyknul, tak se omlouvám, ale pokud by Vám to nebylo proti mysli, raději bych nabídl tykání... tady v tomto kruhu to bude asi jednodušší... Jinak samozřejmě dobře vím, že okolo sebe šíříte osvětu ... občas vidím vaše trpělivé vysvětlování na NP...
[91]
Niko, plný souhlas. Až budou \"umírat\" auta na silnici,
(Loki_F: 18.08.2007, 00:16:15
- x)
hromadně, s vylágrovanými motory, protože ty darebové ve své chamtivosti to tam budou cpát, to bude soda. ...viděl jsem, takříkajíc přes rameno, docela hezký dokument o tom jak zoologové zachraňovali želvy mořské na ostrovech v indickém oceánu. Ta záchrana spočívala v tom, že bylo nutno vyhubit krysy na celeém ostrově najednou, ověřit, že už tam nezůstala žádná, která by mohla vrhnout potomstvo a poté kontrolovat možné přístupové body průniku nových populací. věděli jste, že jedna krysí rodina ve volné přírodě zabírá loviště přibližně kruhového tvaru o poloměru 30 m? Že se začne prudce reprodukovat, když se zmenší sousední populace (třeba vlivem návštěvy varana, kobry nebo sokola mauricijského)? Tam na tom ostrově se jim to povedlo. Těším se na dobu, kdy i zelení lumíci budou likvidování v pastích (třeba pole GMO kukuřice nebo chovy sobolů či nutrií), kladením návnad (např. kvalitně napodobené žabičky nadívané pentritem), volným odstřelem a v pojízdných sanitárních jednotkách... Pár exemplářů by mohlo být uchováno ve skanzenu Macocha, jako ukázka primitivního způsobu života v \"souladu s přírodou\"...
[92]
Loki_F,
(Nika: 18.08.2007, 00:55:28
- x)
jestli on to není skrytý boj zelených lumíků proti automobilismu ... Vyvolat výčitky svědomí, které si zblblí automobilisti budou chtít vykompenzovat nákupem biopaliva, a bum ! Auta zlikvidována, zůstanou jen auta lumíků, keří vědí, že biopalivo, je vlastně zbraň... Tak nevím, patří sem smajlík, nebo ne ???
[94]
Dobré zas ráno,
(PeS: 18.08.2007, 06:50:18
- x)
2 Loki - teda nevím, zda se kdy dožiju toho, abych viděl lumíky žít příkladným skromným primitivním životem. Teda pokud pod pojmem primitivní život nemíníš skromný ekologický baráček jejich nadšeného hlásného trouby. Škoda, žes nebyl u Vodičky, kde Tomáš líčil, jak tento zachránce svjeta, chca ukázat, jak pádlil a veslil, si nechal za tímto účelem vypustit přehradu a ta voda pak holt někde chybí... Ovšem proti dramatickým záběrům Gora v divokém proudu je to samozřejmě nepodstatný detail.
[96]
2 PeS
(martin TT: 18.08.2007, 07:05:01
- Mail
- x)
nedožijeme se toho, ale představa usměrnění lumíků se mi může za večerního podřimování objevovat na stínítku zavřených víček. Mně vyhovuje řešení Toma Clancyho z knížky Duhová šestka, kdy jsou lumíci, považující člověka za ničitele přírody, (s výjímkou jich samých), nejdříve zastaveni ve své snaze po likvidaci lidstva a pak zanecháni na přistávací ploše jejich luxusního sídla v brazilském pralese. Předtím jsou ovšem vysvlečeni donaha a jejich sídla, plná potravin, moderní techniky a pohonných hmot, jsou vyhozena do vzduchu.
[97]
Dobré ránko!
(Rpu?: 18.08.2007, 07:25:15
- odkaz
- x)
Ještě by mě zajímalo, kolik taková solární sprcha koštuje. Abychom nakonec nedopadli tak, že jednou za týden přistane ve vsi solární sprcha firmy Greenpeace a všechno obyvatelstvo se povinně osprchuje. Čímž se opět přiblížíme našim spoluobčanům v rámci multi-kulti....
[98]
Máš pravdu PeS(i),
(Loki_F: 18.08.2007, 07:34:45
- x)
budou stačit vycpaní v muzeu - jako dodo... Šumaváku, umíš si představit, jak vlečeš třeba Kuchu k moři? Třeba pře Krušné hory? (Ty krysy jim plundrovaly hnízdiště ve včech fázích - vejce i mláďata.) Niko - to vůbec není skrytě - to je na drzo - zcela veřejně!
[101]
Hezký a dobrý den.
(Dana: 18.08.2007, 09:26:29
- x)
Jak jinak, než zas jasný a slunečný! V noci maloulinko sprchlo, ale opravdu jen tak na pokropení chodníku. Mám docela perný den - čeká mě jednak boj s přemnoženou mandelinkou na bramborách \"druhé tratě\" - to jsou ty,které jsme sázeli po prvních někdy koncem června, počátkem července, a také hlavně péče o, spíš hlídání babičky. Minulý pátek se opařila vřelou vodou, ale protože jsme měli v sobotu to rodinné setkání, zatajila to, léčila se sama a přiznala se až v neděli. Jeli jsme na pohotovost,kde jí doktor pořádně vynadal, že s tak rozsáhlou opařeninou jede až po třech dnech. Sestra má prázdniny, tak ji vozila na převazy a stalo se, co se dalo čekat - neléčí se to dobře a pokud se to do úterka nezlomí, musí na popálenïnové centrum. Samozřejmě, že za to vše může ten doktor na pohotovosti, který ji dal jinou mastičku, než si dávala ona, pak já, že jsem ji k tomu doktorovi dovlekla skoro násilím a pak všeci ostatní - jen ona ne. A nejhorší je, že ji musím hlídat, aby nelítala a nebrouzdala po hospodářství.Malé děcko by jeden přehl přes koleno..i když, teď už ani to ne..linka bezpečí visí na každém rohu i na dědině.. Tak hezký den, já mizím do sena, sbírat okurky a vůbec ven. :-) PS: Helenkám vše nejlepší! :-)))
[104]
Aničko
(martin TT: 18.08.2007, 10:10:36
- Mail
- x)
neměj obavy! Ten Herzogův článek zaznamenalo jen pár lidí, protože vytrhával Klause z mediální izolace a zazněl přímo v Neměcku, tehdy předsedajícím EU. \"Ješita na Hradě\", kterého stejně nikdo neposlouchá, protože je osamělým hlasem na poušti - to byl a je i do dneška pravdivý obraz. Herzog, jako bývalý soudce, posuzuje stav jinak než ekonom, ale závěry mají shodné.
[105]
Dano,
(Rpu?: 18.08.2007, 10:22:10
- x)
jednu radu ohledně babičky bych měla, ale nesmíš omdlít...:)) Vy přece máte pejska - zkus zařídit, aby babičce tu spáleninu několikrát denně olízal (třeba namazat sádlem). Oni mají pséci ve slinách lysozym - velice desinfekční a hojivé. Mě takhle vyléčila Arinka příšernou spáleninu od oleje během pár dní - dneska nevím, na které noze jsem to vlastně měla - zahojilo se úplně bez jizvy.
[106]
2 Rpuť
(PeS: 18.08.2007, 10:39:42
- x)
doporučuje se, aby ten pes vypil předtím trochu mlíka, aby měl trochu vyčištěnou tlamu a prý se pak líp vylučují ty sliny. Jinak - mazat sádlem - to samo je výborný. Škvařený vepřový sádlo - bez soli! A pokud to má být jó léčivý, tak narvat něco málo měsíčků (květů), nasekat, na tom sádle trochu podusit a sádlo slejt a vzniklou mastí mazat. Na spáleniny a opařeniny všeho druhu funguje a je to hotový za pár minut. A měsíčky teď snad kvetou, ne?
[108]
2 Rpuť
(PeS: 18.08.2007, 11:08:49
- x)
Jo, ale pak je v tom musíš nechat odstát, aby to mělo čas se do toho sádla vylouhovat. Když to trochu podusíš/osmahneš, jde to rychleji. Ne moc, maximálně minutu osmahnout a slejt (přes cedník nebo přes plátýnko). Na spáleniny je to opravdu ideální mast... To sádlo samozřejmě co nejlepší a nepřepálené...
[109]
martínku,
(Anka: 18.08.2007, 11:29:52
- x)
se bojím jen v našem sklepě plném potkanů a pak ještě zákeřných lidí, jináč nic:-)) Ano, préza je vrtošivý stařík, který už neví, jak by se vlísal do přízně obyvatelstva, nikdo o něm neví, nikoho jeho pindy nezajímají. Jo, jo, je to všude stejné, zajímat se o věci, které se nás týkají až ve chvíli, kdy se nám případná neřádstva odehrávají v naší kuchyni na sporáku.
[112]
Nihil sub sole novum
(Tomáš Haas: 18.08.2007, 11:58:15
- Mail
- odkaz
- x)
To o Herzogovi jsem psal již v lednu. Samozřejmně, že jen na webu, noviny to nezajímalo. V novinách se psalo o tom, že Klausovy názory jsou extrémní, v Evropě tak jako on, nikdo nepřemýšlí, všichni jsou spokojeni a když už kritizují, tak na rozdíl od Klause konstruktivně. Viz odkaz
[113]
A že Klaus včera podal k Ústavnímu soudu
(kocour: 18.08.2007, 12:13:23
- x)
svůj vůbec první návrh na zrušení části zákona pro rozpor s Ústavou, návrh, který se týká zákona o soudech a sioudcích, návrh, který nemůže nevyhrát, protože použil argumentaci, díky které se skvělá dr. Brožová udržela na postu předsedkyně Nejvyššího soudu - leda by Ústavní soud použil metodiku Brožové-Polednové \"každému podle jeho třídního původu\", to novináře nezajímá, o tom si přečtu jen krátkou noticku v Neviditelném psu. Udělat něco Brožová - předsedkyně, tak jsou toho plné noviny.
[115]
kocoure
(martin TT: 18.08.2007, 13:20:30
- Mail
- x)
když nečteš IHNED ani České Noviny - oboje to přinesly a nejen jako titulek. Dokonce jsem si dneska přečetl, už nevím kde, pokus o srovnání názorů právnických expertů, kteří nadřazují buď ústavní zákon běžnému nebo běžný, jako speciální k soudům zase ústavě. Je někde k přečtení presidentův návrh doslova? Docela by mě potěšilo, kdyby se Ústavní soud postavil na stranu podporovatelů zúžení Ústavy speciálním zákonem. Hned bych si dokázal představit, že bychom si třeba do zákona o politických stranách dali právo druhého vítěze voleb vyhlásit válku směrem na jih a západ, zatímco parlament by to mohl udělat jen na sever. Východ by byl zakázáný úplně. Musím to ještě domyslet, jaké kraviny by se daly takhle ústavě podřadit a zároveň ji ignorovat.
[117]
O co jde - shrnutí:
(kocour: 18.08.2007, 14:17:34
- x)
Jde o to, že VK se rozhodl použít proti Brožové její vlastní argumenty. 1) Kauza Brožová: Klaus někdy zkraje 2006 odvolal Brožovou z funkce předsedkyně Nejvyššího soudu. Opřel se o zákon o soudech a soudcích, kde se tehdy psalo \"jmenuje a odvolává\". Brožová se poté obrátila na Ústavní soud, protože v Ústavě bylo a je jen \"jmenuje\", o odvolávání předsedy NS tam není a nebylo nic. Ústavní soud nejdřív zrušil slova \"a odvolává\" v zákoně o soudech a soucích pro rozpor s Ústavou, a následně prohlásil Klausovo rozhodnutí o odvolání Brožové z funkce předsedkyně NS za nulitní. 2) Kauza Bureš: Klaus jmenoval Bureše místopředsedou Nejvyššího soudu. Opíral se tentokrát o Ústavu, kde se píše \"jmenuje předsedu a místopředsedY Nejvyššího soudu\" (NS fakticky měl jen 1 místopředsedu, Klaus usoudil, že to nestačí, když každý jiný soud má místopředsedů hafo). V zákoně se ale píše \"Nejvyšší soud se skládá z předsedy, místopředsedy a soudců\". Proto Klaus nyní dává návrh na zrušení této věty pro rozpor s Ústavou, jak se to naučil od paní Brožové, používá úplně stejnou argumentaci, jako ona před rokem v její vlastní věci. A jak se dozvídám z IHned, Brožová je najednou proti, že prý se to má posuzovat podle toho, že \"zákon provádí Ústavu\". o, to prezident před rokem tvrdil taky, že, Brožová byla zásadně proti a ÚS jí dal za pravdu. Tak pročpak najednou pí předsedkyně otáčí? Dále se dozvídám, že ÚS to projedná zvlášť a nemíní to spojovat s kauzou Bureš. Tak proč obdobný návrh před rokem spojoval (správně) s kauzou Brožové? Vždyť přeci nejdřív musejí vědět, jestli ta věta, podle které Klaus údajně nesměl Bureše jmenovat místopředsedou Nejvyššího soudu, je protiústavní nebo ne, a na základě toho pak rozhodnout, jestli Bureš je či není místopředsedou NS, ne? Asi ne. Přitom ve skutečnosti jde o to, že Brožová Bureše jako svého zástupce nechce a nechce, a to tak hystericky, že zjevně ztrácí soudnost a dělají se jí boule od stropu. Zajímavé není ani tak to, proč ho nechce, ale proč říká, že ho nechce: On je prý příliš profesně mobilní, soudcem byl, pak byl ministrem, dokonce na prezidenta kandidoval ... ergo další náznak, že podle mínění těchto lidí by justice měla být jakási elitní superuzavřená skupina. By mne zajímalo, zda to platí i obráceně, že by se soudci neměli pokoušet o posty v exekutivě a v Parlamentu, to pro případ, že by někdy nějaký někam kandidoval, třeba předseda ÚS Rychetský za 6 let na prezidenta ... P.S.: Rychetskému se musí nechat, že jakkoli je odpovědný za legislativní sr.., chci říct smršť, díky které Sbírka zákonů za posledních 5 let zabírá ve skříni víc místa než celá 1. republika, proti oněm šíleným rozhodnutím ÚS hlasoval a dal si zaprotokolovat odlošné stanovisko.
[119]
kocoure
(skimic: 18.08.2007, 16:24:01
- x)
... třeba je to tak, že se ÚS pokouší preferovat anglosaský model - právo neaplikovati spíše tvořiti - vlastně snad ještě lépe - nalézati. Jelikož jsem optimista, mohu si uplynulé postupy a závěry vykládat i takto. Nakonec - postup: pokus(akce)->omyl->akomodace->syntéza->akce není až tak nesmyslný. Nižší organismy či současné AI systémy to používají k verifikaci stávajícího optima ... Nižší organismy tak samozřejmě činí intuitivně a konsistentně. Samozřejmě záleží na tom, jak kdo pojem konsistence chápe, ve vztahu k ÚS s tím však nemám problém :-)))
[120]
OSA
(skimic: 18.08.2007, 16:40:22
- odkaz
- x)
... bez komentáře. Od té doby, co së zavedla OSA (atp) daň a to i na výrobky ... nemají tzv umělci mé sympatie. Šrouby jsou to ale tak mohutné, že asi není problém prolobovat parlamenty a vlády worldwide. Je to přece kultura ... tam se nestydí jako v případě prostituce a narkotik ...
[130]
2 jasan
(PeS: 18.08.2007, 20:52:41
- x)
jestli jako do excitovaného stavu, tak tam už jsem... Teď dodělávám 4 projekty, pátej je rozpracovanej a abych se náhodou nenudil, vypadá to ještě na šestej. Do toho jsem spáchal ještě popapularizační článek, který čeká u domácího pána ve frontě, což měl být ten mail Ťapovi - leč protože to chtělo víc lidí, napsal jsem to jako článek. Polovina z těch projektů je zaměřena na zlepšení vzdělanosti, potažmo i výuku nových technologií, které ve svém důsledku té přírodě pomůžou víc, než blbnutí s biopalivy. Já se tyhle dny opravdu nenudím a do ještě vyššího excitovanýho stavu se mi už nějak nechce. Přece jen má člověk jen 3 ruce a den má pouze 36 hodin...
[150]
Dobré ránko!
(Rpu?: 19.08.2007, 06:28:11
- odkaz
- x)
Ta představa Ilji Muromce...:))) \"...Ač si myšlenku přivezl šiřitel sedmimílovek z USA, princip vymysleli před třiceti lety vojenští specialisté ze Sovětského svazu, aby zrychlili přepravu vojsk...\" šakale, ještě aby to Havel nepodepsal! Ale ono je už stejně pozdě, je to od začátku zvoraný. Ta hysterie už je taková, že jim tam začnou lidi kolabovat, i kdyby jim na kopec postavili jen prázdnou bobuli.
[152]
kouzlo přímých přenosů
(divana: 19.08.2007, 08:13:41
- x)
teď jsem se dozvěděla, že včerejší přímý přenos na čt1 se vydařil. že na konci se gott v nějakém dresu snažil říct jágrovi, že umělci a hokejisti jsou si blízko, že obojí vystupují na stadionech. a že kdyby měl jagrovu smlouvu, mohli by po něm i házet rajčatama. jágr mu řekl, že hokejista musí dřít, aby se udržel, zatímco umělci natočí jednu slušnou písničku a z ní pak žijou čtyřicet let. takhle to pokračovalo, až to dejdar utnul. gott zazpíval a tv ani nepočkala na rozloučení nebo něco a rovnou ke konci stahla obraz a hodila titulky.
[153]
že je to výročí za rohem..
(Dušan Neumann: 19.08.2007, 09:53:27
- odkaz
- x)
inspirovala mne nedávno Anka. I vyhrabal jsem pár zbylých fotek z archivu a umístil je na rajče. Jenže nějak se mi to nepodařilo zaorganizvat pod zdejší šumavákův odkaz, takže jsou tady pod gfalerií \"můj srpen 1968\"
[158]
O tom, že s bionaftou
(Nemo: 19.08.2007, 11:05:12
- x)
to není tak jednoduché, jak se nám stále tvrdí, píše moc pěkně Václav Cílek ve své poslední knize Nejistý plamen. Za všechny údaje jeden, který jsem se jinde nedozvěděla. Na výrobu 1 litru bionafty je třeba 1,2 litru obyčejné nafty na pohon traktorů a další vstupy, např hnojiva. Měli bychom tedy rozšířit chov koní a začít brousit kosy. Bohužel, je fakt, že věci vypadají poněkud jinak z Prahy a jinak z vesnice, pokud možno malebné, ale také zapadalé. Ověřila jsem si to sama, protože jsme s manželem ve věku 50 let opustili velkoměsto a odebrali se na venkov, značně zapadlý. Po roce pobytu začaly trvalé konflitky s dětmi, které ve velkoměstě setrvaly, na téma zelení, pragocentrismus a jiné podobné. Spory trvají stále a nevypadá to, že bychom je ukončili.
[160]
Ad Nemo,
(Nika: 19.08.2007, 11:36:47
- x)
měla jsem to doma s dětmi podobné, pro ně je to prostě atraktivní - zachránit přírodu a zvířátka, kdo by to nechtěl, že ? Můžu doporučit skeptické články (a debaty k nim) na téma Zelení, energie, změny klimatu na Neviditelném psu i tady. Z nich jsem byla vyzbrojená tak, že se mi je doma podařilo přesvědčit alespon o tom, že to není tak jednoduché, a že ráj na zemi žádné zelené zákony a nařízení nám zařídit nemůžou.
[162]
Nikdy jsem si nemyslela,
(nemo: 19.08.2007, 11:49:13
- x)
že může život v Praze tak ovlivnit názory na všechno kolem. Ty nekonečné možnosti, od zaměstnání po hromadnou dopravu asi neumožňují pochopení jiného způsobu života. My jsme si pořídili ústřední topení a topíme dřevem. Tudíž se každé léto oháníme sekerou a připadáme si ekologicky. Synek mi vystětlil, že mnohem méně namáhavé je pořídit si vrt a tepelné čerpadlo, ale neřekl mi, kde vezmu potřebný nemalý obnos, neb v mém věku se už bankovní ústavy v nabízení úvěrů něpředhánějí. A jen perličku na okraj. Po Kyrilovi jsou lesy na Horažďovicku v podstatě neprůchodné, protože všichni likvidují šumavské polomy, jsou totiž lépe placené. I tak jsou na pilách hromady dřeva, ale kupodivu je stejně drahé jako loni, dražší je doprava, asi že nejezdí na tu bionaftu.Pomalu mám pocit, že bych mohla napsat vědeckou srovnávací studii na téma život v Praze a na vsi.
[164]
Hezké nedělní poledne vinšuji.
(Anka: 19.08.2007, 12:08:16
- x)
Rputi, dohodli, teď to bude Tlustý ozřejmovat u Moravce. Neznám moc hrdinů, kteří by se se vztyčenou hlavou postavili před fakt, že rozložili vládu i partaj. Ona dotčená ještinost je jedna věc, ale její dopad holt má své konsekvence.
[166]
Anko, zdravím -
(Rpu?: 19.08.2007, 12:27:09
- x)
to víš, loajalita se moc nenosí... Na druhou stranu se to dalo čekat. Celé roky byl v pozici stínového ministra, dával tu reformu dohromady, vlastně byl jak ten řeznickej pes co běhá s buřtem těsně před nosem, dokonce mu jednou dali i líznout - a pak mu to uškubli těsně před nosem. To aby jeden byl zrovna svatej .... a to on asi není.... (Nehodnotím jeho kvality, jen ten \"průběh akce\" byl na něj asi moc)
[169]
Ahoj vespolek,
(maYda: 19.08.2007, 13:35:54
- x)
tak máme po předlouhé rodinné dovolené. zdravím domácího pána a ještě jednou díky za názornou ukázky výuky v jízdě na koni. Bylo to vskutku inspirativní, myslím, že vědět, kam chci dorazit, narovnat ohnutý hřbet a hledět k cíli lze aplikovat nejen k řízení koně. Určitě to výchovně zhodnotím, zejména u synka, kde mu tenhle přístup poněkud chybí. Díky, bylo to prima, pošlu nějaké fotky - později, foťák jsme při mezipřistání doma mezi odjezdem na chalupu a balení na veslařské soustředění zapomněli.
[170]
Dobré odpoledne vespolek! Niko a Nemo - udělaly jste mi nemalou radost...
(Loki_F: 19.08.2007, 13:43:23
- x)
a jistě i řadě dalších z tohoto kruhu! Předevčírem zde vládla kocovina ze zeleného slizu a Vy jste důkazem, že naše rozhovory neplynou do entropie, ale jsou také užitečné... Na druhou stranu, nemo, soucítím s Vámi, musí to být zklamání - zjistit u potomstva jisté a prokazatelné nedostatky v logickém myšlení. Recept od Niky je jistě použitelný, ale... Jasane, souhlas! Je to milé, zjistit, že potomstvo vykazuje racionální úsudek a jedná podle něj.
[171]
A ještě. Viděl jsem troubu z Jericha,
(Loki_F: 19.08.2007, 13:49:07
- x)
kterého pro mě zaznamenal Jirka pův. (zdraví Vás). Žel, byl to trouba střední velkosti (Jirak pův. sloužil jako měřítko), palestinského původu, jakých jsou tam patrně nadnormativní zásoby. Trouba pechová, rohovinová, dřevěná, či z jiného rezonančního materiálu zaznamenána nebyla. Z tohoto pohledu nelze Jirkovu misi označit za úspěšnou (ačkoli, dle nadšených citoslovcí a spousty fotek, ostatní aspekty byly úspěšné velmi). };D))
[172]
Díky za podporu,
(Nemo: 19.08.2007, 14:03:24
- Mail
- x)
hned je mi veseleji na duši.Já sice nemám ve vsi ani autobus, ani prodejnu, dokonce ani hospodu, ale když na mě moc doléhá městské iracionálno, tak vylezu na kopec a koukám se na naše nejlepší multikino, totiž západy slunce na Šumavě. Jinak se obávám, že ty názorové nůžky se budou stále dál rozevírat.Také bych doporučila všem poslancům, aby po jednom funkčním období měli povinný pobyt na vsi, asi tak půl roku, ale rozhodně přes zimu. Teprve pak by se mohli vrátit a dál moudře řídit naše životy. Pokud by se jim tedy podařilo se vyhrabat ze závějí.
[175]
Vážení, kdo má možnost -
(Loki_F: 19.08.2007, 14:17:19
- x)
Na PHOENIXu běží již druhý den skvělý dokument na pokračování - jmenu je se to \"100 Jahre\". Průřez událostmi 20. století. Fascinující shrnutí fakt. V současnosti - vzestup velkých diktátorů - Hitler, Mao, Stalin... Stojí to za to vidět!
[176]
Jasane, jsme za jedno.
(Loki_F: 19.08.2007, 14:26:41
- x)
Proto jsem tu psal, že tyto dopady, které se začnou opravdu projevovat již v zimě 2007/2008. Jako průserové je, že ti zelení lumíci jsou již v této \"ODS\" vládě a tudíž umazaní zeleným slizem, okovidně kompromitování! Zelení lumíci proto budou působit jako účinní náhončí růžovým a rudým, k nímž se posléze bez skrupulí přivinou, tím jejich zelená slupka dozraje do rudého ovoce...! Nemo a Niko - v tom je zakopán ten pes. My pokročilejšího věku jsme si tu zkušenost prožili. Ti z nás, kteří ji nedokzali předat svým potomkům - selhali. Ve své rodičovské opičí starostlivosti jim nedopřáli dostatečný kontakt s realitou.
[177]
Loki_F, ono je těžké
(nemo: 19.08.2007, 14:49:20
- x)
dopřávat kontakt s realitou konkrétně v Praze. Pokud by si dítě samo nezkusilo, že v zimě občas ze vsi nevyjede, protože pluhy jsou jinde, že opravdu nesežene zaměstnání za pražské peníze a co nekoupí do pátku 17.00 pak celý víkend nemá, tak neuvěří. Jako všechna rodičovská moudra i tato realita spadá do nepřenosných zkušeností. Jako si musí děti natlouct čenich v jiných oblastech života, tak by si musely zkusit i tohle. Sebekeriticky ale musím přiznat, že jsem bývala velmi nakloněna zeleným a teprve osobní zkušenosti mě postavily poněkud jinam. Dnes si navíc nejsem jistá, jsem -li vůbec ještě někomu nakloněná.
[179]
Nemo
(jasan: 19.08.2007, 15:00:15
- x)
jenom technicka.... ono s temi zelenymi je to zmatek nad zmatek.... napred \"vytunelovali\" pojem ekologie a pote \"ochranu prirody\". Jinak je jasne, ze prirodu chraniti treba a kdo svini ma byt nakopan... jenze ani jedno nasi (nejen) zeleni ted necini... prirode a spoluobcanum skodi v touze po moci a mamonu.
[180]
Ale prdlajs, Loki -
(Rpu?: 19.08.2007, 15:07:11
- x)
ještě \"holkám\" říkej, že selhaly! Masáž okolí dělá své - živě si vzpomínám, jak jsme se se starší ratolestí hádaly, když se v Němcích projednával zákon proti harašení. Mlaďoši prostě bažej po ideálech a informací mají málo. A musí jim to už zatraceně líst na kůži, že aby si šimli. S Irenou potíž nemám. Jednak proto, že se doma příšerně čílim už drahnou dobu a už jsem na to téma něco upsala a tudíž informace jsou přímo k dispozici a dvojak proto, že její spolužáci tenhle problém vůbec neřešej. A jedinej kdo zeleně občas zaharaší je pí.uč. na biologii, kterou stejně nikdo neposlouchá. Jestli bych ovšem byla vítěz i v případě, že by to do aplégra někdo lil horem dolem toť otázka. Holce to sice myslí docela logicky, ale vůči demagogii mlaďoši moc odolný nebejvaj.
[181]
Jasane,
(Rpu?: 19.08.2007, 15:13:48
- x)
první zádrhel vězí v argumentu: \"No přece byste nebyli proti přírodě....\" A jakmile přepadenej chudák vysloví: \"Ale já přece nechci ničit přírodu, ale...\", tak je ztracenej, protože přistoupí na jejich argumentaci. Většina jich do toho spane a vymotat se znamená nastudovat příšerný množství věcí - ne každý to ví a ne každý má na to čas.
[182]
Ad potomstvo -
(maYda: 19.08.2007, 15:17:01
- x)
v přenosu zkušeností jsem hodně skeptická. Myslím,že realita dětí bude poněkud odlišná od té naší a musí si stejně najít svoje cestičky, jak se s ní popasovat. NA druhou stranu, pokud má dítě všech pět pohromadě, tak mu dojde, že život není žádný med ani v Praze ani na vsi a že všude je chleba o dvou kůrkách, jen ty plusy a minusy jsou jiné.
[184]
Přesně, Rputi,
(Nika: 19.08.2007, 15:21:16
- x)
oni to neřeší, hlavní jsou kamarádi, sport a koncerty, pak dlouho nic, pak škola, a politika tak asi měsíc před volbama - tak komu to dáme ? Všichni už ve vládě byli a stálo to zaprd, a ti zelení jsou mladí jako oni, mluví hezky o přírodě a tak jsou pro ně \"celí v bílém\" .... :-))
[185]
OT : fotogalerie
(Dušan Neumann: 19.08.2007, 15:49:49
- odkaz
- x)
já se snad na starý kolena zlomím a naistaluji ta zatracená okna...jem abych mohl na rajče...krucifix. než se tak stane tak v odkazu je jiná adresa tu mou srpnovou galerii. Snad to bude tentokrát fungovat. Já se na tom fotoalbu sám nedokážu najít....prostě funguje blbě...těch galerií tam je víc, ale vyhledavač přes makýše je nenajde...hrome..
[188]
Rputi
(jasan: 19.08.2007, 16:03:40
- x)
Vy znate nejake presvedcene zelene? tedy myslim ty bez postrannich umyslu? Ja v zasade potkavam 3 druhy 1) melouny burizony... 2) verbujici mladez v podchodech (melouch za prachy) 3) zajemci o ochranu prirody - s temi lze diskutovat prevelice dobre - prirodu totiz znaji a tudiz i prirodni zakony pro ne nejsou tajemstvim..... blazny znam jen z medii... a snad s vyjimkou Kohaka bych je radil do skupiny 1.
[190]
S mládeží ve volebním věku
(maYda: 19.08.2007, 16:23:39
- x)
nemám zkušebnost, ale moje děcka nějaké ty hóóódně zjednodušené věci z novin ohledně ekologie vnímají a nemají to spojené s konkrétní politickou stranou. příliš složitému výkkladu seč brání, ale vcelku začínají chápat, že věci nejsou tak jednoduché, jak se v novinách píše.
[192]
JAsane,
(maYda: 19.08.2007, 16:29:11
- x)
myslím, že ta mláděž v podchodu nemá co dělat s jakýmkoliv přesvědčením. Tyhle akce, tuším, pořádají agentury a tataáž slečna se zápalem v oku jednou třepe kasičkou, abyste přispěli na dětství bez úrazu, jednou na boj proti drogám a jednou verbuje k zeleným.
[194]
Jasane,
(Nika: 19.08.2007, 16:33:49
- x)
jde o středo- a vysokoškoláky a jejich volební preference. Ti na čtení nějakých odborných debat nebo nedejbože jejich sledování v TV \"nemají čas\" ... a tak volí podle dost povrchních dojmů. Většinou bydlí ještě s rodiči, takže cena energií jim nic neříká. Těm je to třeba doma vysvětlit. Bylo až legrační, když jsem se dostala s jedním takovým \"prozeleným\" do debaty na webu, a přesně jsem uhodla, že bydlí s rodiči, a energie tudíž neplatí.
[195]
dobré odpoledne...
(Jirka původní: 19.08.2007, 17:00:30
- x)
tak jsem se konečně dostal na dohled svatoštěpánského chrámu....po tolika dnech až týdnech nepracování a lenošení.....nošení dcerky za krkem, kufrů a kočáru jsem se radostně zamknul v kanceláři a pročítám a pročítám. Loki děkuji za návštěvu.....bohužel krátkou . Příště se snaž po obědě neusnout, aby si stihl destilaci pro Pražský hrad. :-))) Pro děcka a jejich sepětí s přírodou je nejlepší práce venku.....v přírodě. Nemyslím táboření a stavění stanu, ale nošení beden s ovocem, noční vstávání k nemocným ovcím, kydání hnoje....to jsou pak hned hotovi se všemi \"mesiáši\" šetrného přístupu k přírodě. Někdy se mi zdá, že zelení znají přírodu, jen ze svého letáku :-( ps. Trouba z Jericha, o kterém psal Loki je focen v Jerichu,před rozbořenými hradbami, ale bohužel prodával hebronské sklo, žádné trouby nevedl.
[196]
Dobré odpoledne,
(PeS: 19.08.2007, 17:04:25
- x)
píšu až teď, neb dopoledne nějak UPC vyhodilo kopyta a trpajzlíci počali stávkovat. Tak píšu až teď z druhého působiště. Nejprve jsem po delším úsilí zjistil, že to maj rozbitý. Pak někdy kolem půl druhý to na pár minut šlo a než jsem dopsal e-mail, tak to zas spadlo. A to jsem si o nich dosud myslil, že jsou přece jen trochu seriózní firma. (nejde o tu poruchu, ta se stane, ale jde o to, s jakou bohorovností se k tomu stavěj...)
[197]
Šumaváku - honem aplikuj 5 cl léku, který jsem Ti přivezl!
(Loki_F: 19.08.2007, 17:05:23
- x)
Jasane, již na tom pracuji, pošlu! Příhoda o mládeži: Včera, když jsem odpoledne odcházel z domu, si moje dcera a ŽD udělaly pohodlí a pustily si na DVD \"Královnu Margot\". Vrátil jsem se chvíli po tom, kdy film skončil. Obě měly oči jako houpací kůň a hned se namě vrhly, že tomu nerozumí - kdo vlastně byl potom králem Francie. Proč k tomu došlo, jak to, že... Sáhl jsem do knihovny a položil jsem před ně hexalogii od Roberta Merleho, s tím, že A. Dumas si při popisu historických skutečností příliš hlavu nelámal a že Merle sice pracuje s autorskou licencí, ale celkem dodržuje historické pozadí a je to docelsa čtivé. Když zjistily, že je to asi 3000 stran textu, hádejte kam mě poslaly...? Obě! Pohovořil jsem tedy o Jindřichu III. a jeho smutném konci, o Jindřichu IV., jezuitech a Ravaillacovi. A protože jsem si nepamatoval datumy jednotlivých události, odkázal jsem je na na encyklopedii a Internet... Hádejte kam mě poslaly? Tak jsem sedl zapnul noťas, kýžené informace našel, předal. A byl \"oceněn\" slovy: \"Tos musel okolo toho tak dlouho kecat?\" (C) Loki_F };D))) A to je celý ten problém: Pokud je informace obsáhlejší než sdělení vhodné pro SMS + smajlík, je za obvyklých okoolností zcela redundantní. Běda je-li dotazujícím se novinář...!
[198]
2 Šumavák
(PeS: 19.08.2007, 17:13:22
- x)
díky za informaci k výročí... Pomohls mi objasnit jeden malý oříšek... Už skoro 39 let si lámu hlavu nad tím, proč sem tehdá přijeli tak narychlo, proč zrovna ten den, přes noc a ještě museli zablokovat letiště, aby to všechno stihli. Ale takhle to vypadá, že přijeli popřát Jiříkovi k narozeninám a nechtěli se nikde zbytečně zdržet, aby to stihli včas... Je to hezké, když má člověk tak obětavé přátele... A kolik jich tehdá na tu oslavu přijelo!
[201]
Opravdu, Rputi? Stará vesta?
(Loki_F: 19.08.2007, 17:41:54
- x)
Vím cosi o vývoji šifrování, používání akronymů, etc. Jenže používat to v otevřené komunikaci, to je přeci regrese... Zanedlouho bude stačit jen několikavýznamové vydávání krátkých skřeků... Krucipísek, tak to jsem opravdu postál opodál... Fuj. Fuj. Fuj.
[205]
A ostatně,
(PeS: 19.08.2007, 18:01:18
- x)
musím sebekriticky přiznat, že mnohé z navyklých zkratek z dob, kdy si internet ještě hrál v uhláku na horníky, používám dodnes, jak se ostatně každý/á z Vás může přesvědčit, když ho/ji oslovuji. Jednou z nezanedbatelných výhod tohoto způsobu oslovení je to, že odpadají potíže se skloňováním. Dalšími mými oblíbenými zkratkami jsou: BTW, AFAIK a IMHO. Zato dříve oblíbenou RTFM jsem už hodně dlouho nepoužil. Tak mě napadá, že to by zrovna byla vhodná zkratka pro Lokiho v jím popisované situaci... A asi by se hodila i jiným, v jiných situacích... Jo a ještě - šla odpověď, pro sichr všem zúčastněným...
[206]
Jinak,
(PeS: 19.08.2007, 18:15:41
- x)
některé krásné zkratky naopak zanikají. Dnes spousta studentů na mě hledí nechápavě, když po nich chci, aby pracovali stylem ŽAVES. Studentům slovenské národnosti nepomůže ani slovenský překlad ŽIAVES. Postupně zanikají i zkratky typu HOPLAPO nebo POHOPLA. Dokonce i HOSIPA pomalu mizí - dříve tak oblíbená zkratka. Zatím přežívá PRDŮCH, leč jak dlouho ještě? Holt - vývoj jazyka se nedá zastavit. Mně se taky nelíbí, že mám jet na ípák, když je to přeci pavlákovo náměstí, popř. slinťák.
[211]
Jo Šumaváku.....
(Jirka původní: 19.08.2007, 18:40:22
- x)
zrovna jsme min ulý týdyn dostali objednávku od jednoho hotelového imperia na ty ptáky co plavou.....jen doufám, že nám imperium nevrátí úder. Poslal jsem jim totiž omluvný email s tím, že opravdu nemůžem jejich požadavku zcela vyhovět. Jsme tak na desetině jejich potřeb. Škoda....ale hlavně, že dostanem dotace, které kompenzují tu \"nepěstovanou vojtěšku\". Ale jinak jsou kontroloři a stanovovači kvot rychlí jak průjem. Ze snímků z družice se jim nezdál pořádek v meruňkách a udělali kontrolu. Bohudík pro nás, na objektiv asi plivnul marťan, takže kontrola 4 úředníků, několika ha sadů dopadla dobře. A pak, že stát nefunguje :-((
[214]
asi úplně OT, ale sem tam tady projde
(Jirka původní: 19.08.2007, 19:18:54
- x)
ekonomické téma....abychom si ozvláštnili pobyt v krásné zemi, díky kontaktům jednoho arabisty, který bydlel ve stejném hotelu, jsme měli možnost pobesedovat s bývalým ministrem financí palestincké samosprávy. Podotýkám, že byl ve vládě s Jasirem Arafatem, předním teroristou a doteď je činný u mírových rozhovorech a je i poradce současného ministra. No vrátil jsem se o pár desítek let zpátky. Tolik lží propagandy jsem dlouho neslyšel. jenom pro ilustraci, vlajková loď průmyslu není nic jiného než slévárna kovů u Jericha. Je jenom detail, že rudu vozí z Ruska a z Jordánska proud. Je z podivem, že si vůbec nevzpoměl na společné podniky na těžbu mramoru, který je prvotřídní a exportuje se do celého světa. Stejně tak těžební plynárenskou společnost, která je zcela v rukou jednoho chytrého palestince. Také jsme měli možnost se podívat do utečeneckého tábora u Betlehema ......asi to radši až osobně u Vodičky. Samozvaný vedoucí tábora se jmenuje, pro ilustraci, Džihád Ramadán...bez legrace.
[215]
!!!!!!!!!! všem
(dix: 19.08.2007, 19:19:09
- x)
Hlásím se s oznámením od Šimona Kočího,synka Klauna Parafína, pokud už informace tady proběhla, omlouvám se, ale nemám sílu to vyhledávat po týdnu absence u netu právě se navrátivšíc z dovolené. Srdečně si Vás dovoluji pozvat ve středu 22.8.2007 na festival Letní Letná u Hanavského pavolonu v Letenských sadech v PRaze na vzpomínkové divadelní odpoledne Pavla Kočího. Přesný program dne zjistíte na www.letníletna.cz nebo u mě... Začínáme od 11.hod. Těším se a ratolesti sebou!! Zdravím . Šimon Kočí
[222]
2 Loki_F
(PeS: 19.08.2007, 21:14:55
- x)
ano, opravdu jsem měl na mysli tuto lakonickou větu. To slovo manuál lze snadno zobecnit na rozumně dostupné zdroje informací, např. na ty encyklopedie, cos předložil. a teprve, až když dotyčný není schopen ten manuál pochopit (např. takový Bob), tak ať se přijde zeptat. Čímž ale přizná, že nerozumí psanému textu.
[223]
Tak jsem se skoro dočetl
(jura-p: 19.08.2007, 21:22:16
- odkaz
- x)
něco jsem vynechal. Takže, není pravda, že tím že řeknu, že jsem pro ochranu přírody vstupuji na pozice zelených. Já například, abych chránil planetu před zátěží CO2 a čistý vzduch pro své děti, jsem se stal jihočeským taťkou a podporuji stavbu jaderných elektráren. Jsem proti výrobě biolihu za účelem spalování v jiném než Krebsově cyklu a myslím si, že vysušená zelená hmota se má pálit v kvalitních lokálních spalovnách, zvaných kamna nebo třeba krbová kamna. Ty modernější mohou využít energii až několikanásobně lépe, než jí plýtvat při výrobě příměsí do pohonných hmot, která je mimochodem značně energeticky náročná. A při úžití v izolovaném baráku s případnou rekuperací větracího vzduchu je to ekologicky v pořádku. Jako ekologicky myslící člověk prostě musím podporovat jadernou energetiku. Z hlediska biodiverzity obdivuju Belgičany, nepřešli jako my například k monokulturám jediné kvasnice pivní a nechávají rozmanitost svrchního, spodního a v případě lambických piv i spontánního kvašení přirozeně žijících kvasnic. Takže podpruji malé a minipivovary kvůli rozmanitosti života na zemi. A představte si, že různí podivní jedinci bojující proti alkoholu si neuvědomí, že by tím znemožnili život daleko více jedincům kvasinek, než je na světě lidí. A chtějí zasahovat do tisíce let budované symbiozy bojem proti alkoholu. Neuvědomí si ani nebezpečí, že alkoholem z reprodukce poměrně včas vyřazení náchylní alternativní jedinci bez alkoholu budou své geny šířit daleko déle a volněji. Také hrozí nebezpečí, že se rozšíří okruh žen, které k tomu budou svolné. Já nechápu, proč má být omezován nelehký život poctivě pracujících pivovarských kvasnic a když to srovnám s podporou života kůrovce nebo řepky olejky, tak si myslím, že je to nespravedlivé a nerozumné a nezdůvodnitelné. K problematice jiné. Rputi a Niko, já fotím čím dál víc, protože prostě nevím, co mám říkat na to, co se děje v mém hlavním oboru. Politika mě, profesionála, frustruje až deprivuje a tak fotím. Na ty dva, vlastně tři slovenské kostelíky najdu odkazy a dám je sem, možná dám na rajče ještě pár starých kostelů. Teď se chystám na ty venkovské gotické u Lipnice nebo chcete-li u Humpolce. Taky je tam v poblíž pár pěkných zřícenin. A na ty vám dám odkaz hned. Já tam pojedu asi v úterý a ve středu se zase nechám frustrovat v Praze. Ale já jsem fotil vlastně vždycky. Začalo to Voitlanderem a hned pak přišel Pionýr.
[224]
Myslíš, PeS(i) toho slovenského profesora,
(Loki_F: 19.08.2007, 21:26:31
- x)
zaníceného obhájce zelených lumíků? To náhodou, ty moje holky jsou chápavější... };D))) Jen jim vadí příliš dlouhé texty, stejně jako všem mladým v současnosti (až na mladé křesťany a muslimy, ti jsou naopak schopni ty své \"knihy knih\" stále dokola). };D)
[227]
2 Loki_F
(PeS: 19.08.2007, 22:06:12
- x)
Jo, myslím... A nějak jsi tady nadhazoval jeho stránky - že bys dal odkaz,abych si taky početl? Přece jen bych rád zjistil, kdo všechno v tomto dvojstátí může být vysokoškolským profesorem... Když to může být notorický udavač STb, o němž se to všeobecně ví (jmenován loni), když to mohou být kádrově pevní jedinci s počtem publikací v jednociferných přirozených číslech, když to může být člověk, který nikdy neměl semestrální přednášku, tak chci vědět, jak hluboce se v tomto titulu dá ještě klesnout...
[228]
2 Dana
(PeS: 19.08.2007, 22:18:56
- x)
raději nepsat nic. Tohle je riziko hry. Měl jsem kamaráda - horolezce. Dnes je z něj rampouch někde na Pamíru - dodnes ho nenašli. A taky to věděl, co riskuje. A byl s tím srozuměn. Tady jsou slova zbytečná... A pomoci - jedině pomoci uvědomit, že takhle to chtěla a žila naplno. Nic jiného se dělat nedá.
[232]
PeS(i) zkus odkaz, tam je toho
(Loki_F: 19.08.2007, 23:52:04
- odkaz
- x)
víc než dost. Ale neříkej potom, že jsi nebyl varován...! TO už tady jednou bylo a měl jsi z toho návaly. };D))) Mám dojem, že jsem o tom psal na NP, tady snad ani ne nebo ano? On tam totiž několikrát házel Metelskovi záchranné lano, když už se tento koncentrát klimatologické víry do svých kydů zavrtal moc hluboko... BTW: Další německá pitka jak bambitka unesená v Kábulu. Členka jakési přiblblé církve, která se snaží povznést ty musulmanské bandity na vyšší úroveň... Z Iráku se patrně do Afghánistánu doneslo, že Germáni za unesené slípky platí a tak se logicky také rozhodli zatřást německým měšcem... Tahleta altruistická telata by se měla vyhazovat z letadla, jen co vystoupá na letovou hladinu. Kdyby se někdo pokusil dostat z těch magorů výkupné za babu, umlátili by se smíchem a vyslali nejmladšího dospělého syna s jednoznačným úkolem... Southeby\'s právě prodali Stradivárky za 680 tis. liber St. Zase jsem si neškrtl... };D))
[233]
2 Loki_F
(PeS: 20.08.2007, 00:08:27
- x)
a Ty snad umíš houslit? Já na to chodil 7 let a jediným výsledkem bylo, že jsem ten nástroj začal srdečně nenávidět. Viděls moje ruce, tak není divu... Je zajímavý, že na kytaru jsem začal hrát téměř ihned poté a jako samouk na ni hraji dodnes... A kupovat housle jen proto, aby je člověk strčil do trezoru a bál se o ně, považuji za kontraproduktivní. Já bych do toho ty peňáze nedal, i kdybych je měl zrovna zbytečný.
[234]
Niko,
(jura-p: 20.08.2007, 00:13:07
- x)
to je dobře, že jsem někomu dodal tip, až někdy pojedete na Slovensko, tak se ty kostelíky dají zařadit cestou v rámci KPČ (kulturně poznávací činnost - krásná zkratka z doby, co se o ní zmiňoval PeS) Tak ještě pár odkazů, některé i v Kotlince. Pěkně se o tom kostelíku píše o tom píše v studentské práci pod adresou http://www.romarch.wz.cz/SOC/temat_priloha.htm A stojí ta práce za přečtení celá, to je adresa http://www.romarch.wz.cz/SOC/SOC.htm K tomu kostelíku, který je fakt půvabný a na skvělém místě, takže se tam musí, to se prostě nedá nijak zprostředkovat, je třeba ve Vikipedii m.j. toto: Dražovce pod západným výbežkom Zobora. Jsou významná archeologická lokalita: Našli sa tu nálezy z paleolitu, neolitu (sídlisko), neskorej bronzovej doby (žiarové hroby), halštatskej doby (hradisko), veľkomoravskej doby (hradisko a kostrové hroby) a poveľkomoravskej doby (pohrebisko z 11.-15. storočia). Na skalnatom kopci nad dedinou upúta pozornosť románsky kostolík sv. Michala Archanjela z 12. storočia. Predstavuje typ románskeho emporového kostola s jednoloďovým priestorom ukončeným polkruhovou apsidou. Loď má rovný strop a na západnej strane poschodovú emporu. Fasády sú hladké, v strede priečelia je veža, zakončená murovanou ihlanovou strechou. Zisťovacím výskumom Slov. múzea v r. 1947 – 1948 bolo odkrytých 55 hrobov v okolí kostola, z nich niektoré boli prikryté kameňmi. Inventár hrobov tvorili mince, ozdoby, súčasti odevu. Cintorín predstavuje pochovávanie v čase 11. –17.stor. Kostolík je vynikajúcou pamiatkou raného stredoveku a najstaršou románskou lokalitou v okrese Nitra. Budova je označená bronzovou tabuľou so stručným popisom kultúrnej pamiatky. Jej dnešný stav je po pamiatkovej obnove z rokov 1993-1999. Zaujímavosťou je, že tento kostolík je vyobrazený na slovenskej 50 korunovej bankovke. A co ve Wikipedii není: V kostelíku se údajně dvakrát zjevila panenka Marie a rukou ukazovala na stavební vady kostela. Po opravě toho nechala a Dražovští se o kostel starají, aby s nimi neměla Marie práci. Velice pěkně a informativně píše Silvia Paulusová v článku Kostol svätého Michala v Nitre-Dražovciach, který je za půlkou rolování na adrese: http://www.snm.sk/old/pamiatky/Pam_TEXT_99_2.htm
[235]
Saprlot, PeS(i), žertoval jsem.
(Loki_F: 20.08.2007, 00:16:11
- x)
Kdybych měl třicet melounů nazbyt, jistě bch věděl o lepších způsobech, jak je utratit. A to i v případě, že bych uměl houslit. Vždyť jsme své hudební (v)zdělání již probírali... a na té kytaře se shodli, třebaže to nebyl výchozí nástroj ani u jednoho z nás. };D) Šumaváku, každá bouřka je originál. Takže věřím, že taková u Tebe ještě nebyla...! Každopádně teď víš, proč Ti bylo tak těžko. Doufám, že jsi se držel mé rady a mírně/léčebně požil toho moku co lečí kudy kráčí.
[244]
Tady u nás
(František I.: 20.08.2007, 07:52:57
- x)
krom hromů a blesků padaly bohužel i kroupy. Naštěstí jsem neposlechl rady a porady přátel z Moravy a naopak podlehl své lenosti. Neosečkoval jsem révu vinnou, jak je na východě zvykem, a díky košatým a olistným keříkům mi to nijak nepomlátilo hrozny. Co je ještě veselejší, soused včera nad mou chaloupkou stačil zlikvidovat střechu. Po práci se veselili a vsadím se, že na takovou drobnost, jako je plachta, ani trochu nepomysleli. Nejspíše skončili u mne na verandě.
[245]
dobré předpolední
(Jirka původní: 20.08.2007, 09:41:49
- x)
jo Dano, tady je každé slovo útěchy těžké. Taky mám zkušenost, celkem čerstvou.....cca 3 týdny. Kamarádům přejelo na chodníku v Písku auto 4 letého synka....a jak jsme tak s nima seděli a přemýšleli o tom proč vlastně se takové věci stávají a jak to bude teď dál....taky jsme nemohli ani mluvit, natož na něco přijít, co by zmírnilo \"následky\". Hezky to mají vyřešené v judaismu, když se stane takové neštěstí......děti prostě počkají na své rodiče, než přijdou za nima. Myslím, že to je lepší a také snesitelnější, než si myslet, že to všechno zkončilo.
[249]
metan
(onlooker: 20.08.2007, 12:21:52
- odkaz
- x)
Pokud pomineme příčinu tání (přírodní opakujicí se jev nebo ekologisticky činnost lidí) je oteplování Arktidy skutečností. Na odkazu je rozbor (v angličtině), původem z Kanady, který vidí dost velké nebezpečí ne tak v tání ledovců, ale v rozmrzání sibiřského permafrostu - z dnes zmrzlé organické hmoty bude prý při roztávání pod vodou vznikat metan, který je účinkem horší než CO 2.
[254]
DAno,
(maYda: 20.08.2007, 17:21:04
- x)
některý věci jsou těžký. TAky jsme to řešili, máti má přítelkyni, já si s tou paní ztaky často chodím pokecat, její kluci jsou ve stejném věku jako já, brácha je znal z tenisu... Tuhle přišlo parte, že ten mladší náhle zemřel. BYlo mu 47. Moje kamarádka nedávno koupila domek u tenisových kurtů a viděla, když se to stalo, náhlé selhání, prý tanm zrovna byla na tenise půlka náchodský nemocnice a nic platný nebyli. Pes má pravdu, aspoń žila jak chtěla. Možná je to lepší, než fatální diagnóza s dlouhým a pomalým průběhem.
[255]
JEŽKOVYKOULE!...
(šakal: 20.08.2007, 19:07:09
- odkaz
- x)
...Staroměstská radnice!... Dostavba!!... Soutěž!!... Primátor Bém!!!... Přesně TOHLE byla moje architektonická noční můra: už nějaký pátek se děsím, aby snad někoho z vlivných nenapadlo dostavět Staroměstskou radnici. Vskrytu jsem na to myslel, ani pod peřinou jsem tu obavu nezašeptal, aby ji snad prozřetelnost nezaslechla a poťouchlý osud nedal slovům pevný tvar... ...Začínám tušit velkolepej průser, jehož sláva hvězd se dotýká §:- |)
[256]
šakale
(dvd: 20.08.2007, 19:18:14
- x)
jistý architekt činný mezi válkami se jako velmi starý pán vyjádřil někdy koncem 70. let, že všechny soutěže na dostavbu staroměstské zadnice*) ukazují, že za jistých okolností se i ze slušného architekta může stát sebestředný exhibicionista. *) to není překlep, on měl dosti svérázný slovník, takže třebas říkal Útvar pohlavního architekta a jeho definice Pakultu - snad až u Vodičky
[258]
...No...exhibice by nevadila...
(šakal: 20.08.2007, 19:41:30
- x)
...Vadit bude ale několik následujících drobností: 1) Nikdo dnes ve skutečnosti doopravdy neví, proč by se vlastně měla Staroměstská radnice dostavovat. 2) Když už občas zaslechnete nějaké důvody, pravidelně se jedná o zástupná zdůvodnění: - slavnostní prostory radnice (má jich snad Magistrát málo?) - turistické centrum (to jako v Českých zemích proběhne nejprestižnější architektonické klání od časů Národního divadla kvůli infocentru s restaurací?) - \"morální povinnost dostavět\" (kdyby tu nějaká skutečná potřeba byla, nebyl by jistě problém onu \"morální povinnost\" naplnit) 3) Vzhledem k tomu, že přes 60. let ten barák nikomu neschází, určitě nebude chybět ani teď. 4) Jestliže neproběhne nejprve ideová soutěž, která pojmenuje vhodný a zejména DŮSTOJNÝ účel této stavby, tak je jakákoliv urbanistická nebo architektonická soutěž mrháním peněz a mlácením prázdné slámy. 5) Doufá, že když tahle špičková parcela přežila všechen ten komunistický marasmus, tak přežije ve zdraví a nedotčená i řádění primátora Béma. P. S. Já sám bych tam viděl barák jedině z toho důvodu, že mě prázdná parcela jako architekta od přírody velice dráždí (7;- ))
[259]
dobrý večer.....
(Jirka původní: 20.08.2007, 20:06:29
- odkaz
- x)
šoupnul jsem někiolik málo fotek ze Svaté země na rajče. Všechno jistě znáte, ale přeci jen je tam fotka Abrahamovi a Sářiny hrobky v Hebronu, která normálně navštívit nejde. měli jsme kliku, střílelo se tam jenom za zdí synagogy. A také plavení koní v moři se asi jen tak nevidí. Třeba to byli koně arabský. Je to pochopitelně v odkazu
[260]
2 šakal
(PeS: 20.08.2007, 20:10:56
- x)
tak si tam ten barák domysli svým vnitřním zrakem... Jinak tato kampaň už jednou kdysi byla, pak to ňák šlo do ztracena či jinam... Někdy na začátku sedmdesátejch let, jestli se příliš nemýlím. Přední odborný časopis té doby (ABC mladých techniků a přírodovědců) dokonce přinesl nějaké ty návrhy... Jen se nad nimi srdce smálo a žaludek obracel. Pak nějak dostala přednost ta zrůda vedle Voršilek...
[261]
Ne, že bych chtěla rušit,
(Rpu?: 20.08.2007, 20:12:49
- x)
jen že situace je standardní - odvolali, co si slíbili, vláda nic nemění a rebelové rebelujou až do zejtřka a pak prej se uvidí....říkali v TN Jednou soutěž na dostavbu Staroměstské radnice jsem už viděla - byly to tenkrát dost hrůzy - hlavně to zakrylo kostel a celý výhled do Kaprovky a na Hradčana...
[268]
Vzpupnost se nevyplácí...obzvláště vzpupnost vůči počasí...
(Dana: 20.08.2007, 21:08:42
- x)
já se tu odpoledne kasala, že nic a pak to přišlo, vznešeně se tomu říká - nebe se otevřelo! Ovšem to na mě nestačilo, já si musela přidat. Nejdříve se mi podařilo ztratit klíče od auta(to je ten můj blbý zvyk nosit klíče v ruce a ne si je dát do kabelky, asi jsem je nechala odložené na pultě v obchodě, jenže když jsem na to přišla, byl už ten obchod zavřený!)) takže jsem uvízla uprostřed běsnícího živlu s nefunkčním mobilem (spadla síť) a deštníkem, funkčním podle síly a směru větru. Nezbývalo nic, než se v té čině vydat k sestře, což znamená asi 1,5 km procházky - ovšem v bouři, vichru a průtrži je to opravdový zážitek. Došla jsem ve stavu, kdy jediná věc na mě suchá, byly náušnice... asi...i když...Sestra se švagrem mě dovezli domů pro náhradní klíče a cestou jsme míjeli obrovský strom, který spadl a zasahoval až do půli silnice. Doma jsem zjistila, že mi vichr shodil muškáty, než babička stihla pozavírat všecky okna, mám promočený koberec vwe všech místnostech pod okny, muškáty pád z prvního patra celkem přežily, ale truhlíky ne. Také moje čerstvá manikura vzala při zachraňovacích pracech zasvé. BOjler má asi spálený spínač, takže teče jen studená voda a při mytí si zavzpomínám na dávná dětská léta, kdy se voda na mytí ohřívala na sporáku. :-)) Ale přece jen vše zlé má i dobré stránky. Možná, kdybych ty klíče neztratila a vyjela okamžitě, tak ten strom spadl na mě. Co jsou proti tomu promočené šaty, rozbitý truhlík a nutnost vyřídit nové klíče k autu, pokud se ty ztracené nenajdou. Za okny teď docela příjemně prší a já si můžu, až bude opravený bojler, napustit plnou vanu vody! :-))
[270]
2 Rpuť
(PeS: 20.08.2007, 21:14:05
- x)
hele, neukvapujmež se. Ono se ukazuje, že kdo chvíli psal, již píše opodál... To je ta potíž s literaturou přísně o dnešku, jak už říkal i Werich. Jenže ten neměl internet, tak to mohl kontrolovat jen jednou denně. Já bych to zatím nechal volně plynout - vono to nějak dopadne a kapři si rybník jistě sami nevypustěj... Naši zastupitelové si jistě uvědomí své povinnosti vůči svým korytům a s tichým vzdorem v srdci se nakonec jistě dohodnou ke svému nejlepšímu prospěchu. Vždycky to tak bylo - proč by to najednou mělo být jinak? A občan jim tu taškařici jistě rád zaplatí. On totiž nemá jaxi jinou možnost... Prej nejsme jako vloni. Nějak si tu větu zrzavý eminence zvášť dnes, v předvečer 21.8., musím furt připomínat. Tehdá se taky nakonec dohodli. A za několik let zas, a jak rychle a hladce. A celej parlament plnej komančů pro něj zvedl ruku. Jak dojemné. Holt nejsme jako vloni. Tak zas máme, co jsme chtěli: komunisty, socialisty, teď i zelený, EU nad sebou a Rusko za zády. \"A v pokladně néni, už ani vindra...\"
[275]
...\"že si to sousedící ústav za své působení tak nějak zasloužil\"...
(šakal: 20.08.2007, 21:36:10
- x)
...Co Vám ti endokrinologové udělali? (7:- P) Jo...jináč....aby nevznikla mejlka...ta radnice by se opravdu dostavět měla! Ovšem teprve po zralé úvaze a až nebude Praze vládnout Bém ani žádný z těch dalších prasopsů, co dneska na Magistrátu seděj. Takže bych to viděl tak za třicet let (7;- ))
[281]
Mám taky návrh...dostavby...
(Jirka původní: 20.08.2007, 21:53:47
- x)
nezakrývala by výhled na kaprovku, na Hradčany.....vlastně by nebránila výhledu vůbec. A byla by účelná, motivující, akční a ještě mimo pár jedinců vřele , až nadšeně vítaná.....a už jednou se tato \"stavba\" použila, sice ne natrvalo, jak bych plánoval já.........ano, máte pravdu všichni Ti co uhodli, že bych dostavěl stacionární popravčí špalek. Byl by to dobrý motivující prvek pro politicky a úřednicky činné......a mohlo by se preventivně jednou za rok losovat, kdo by mohl na vlastní kůži vyzkoušet dostavbu v praxi. Myslím, že by pak nebylo líných úředníků, ulhaných politiků, primátorských a ministerských horolezců........a také by už rčení.....kolegyně poslankyně, právě jsem kvůli Vaší kráse kráse ztratil hlavu, pojďme uděláme si děťátko...dostalo přesný význam. A další by ho nechtěli, ale opravdu nechtěli předhánět. :-))
[282]
No, trest smrti, Jirko, asi neprosadíme zpátky,
(maYda: 20.08.2007, 22:04:20
- x)
ale taková katovská lavice k vyplácení by taky nebyla k zahození a navíc by to byla docela zajímavá turistická atrakce. NA tohle ovšem má Praha jinou tradici - máchání ve Vltavě - a na to má ten Staromák pořece jen nevhodnou polohu.
[283]
Maydo...to je fakt
(Jirka původní: 20.08.2007, 22:08:25
- x)
kláda, nebo pranýř by taky udělal své. Jenom s tou Vltavou to nepřivolávejte, před pár lety se to skoro povedlo. ps. Myslím si, že trest smrti v mém návrhu dostavby se neuplatňuje. Spíš bych to nazval řízenou deratizací. Sakra já jsem dneska vošklivej.
[287]
Jirko puvodni - uverejnil jste nekde tu zminenou troubu z Jericha?
(bavorak vasek: 20.08.2007, 22:51:40
- Mail
- x)
Dobry vecer! Skoda, ze jste na Rajce zatim nedal vic fotek ze zapadniho brehu Jordanu! My jsme West bank jen profrceli cestou od Mrtveho more do Bet Shean a Jericho bohuzel pouze minuli kvuli nasim kufrum, kterych byl plny mikrobus a kontrola pri vyjezdu by byla na hodiny. Nemohli bychom se domluvit na nejake vymene fotek ve vetsim rozliseni? Mam take dost fotek ze Safedu, Meah Shearim, jeruzalemske zidovske trznice, strech stareho mesta Jeruzalemskeho atd. . Pokud byste je shledali dobrymi, tak bych nemel nic proti jejich umisteni na Rajce.
[290]
Šumaváku,
(Pavel Kořenský: 20.08.2007, 23:03:16
- Mail
- x)
to poslanecké chlastání je příšerný nešvar napříč spektrem. Osobně bych konsumaci alkoholu v budovách Parlamentu zcela jednoduše zatrhnul, neboť na pracovišti se nechlastá. Když se v pracovní době nacamrá bagrista, soustružník nebo co já vím, třeba správce sítě, tak většinou na hodinu letí a v určitých případech to může být kvalifikováno i jako trestný čin. A přitom drtivá většina běžných profesí může v opilosti způsobit jen řádově menší škody než partička přiožralých zákonodárců.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |