Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pátek, 24.08.2007
TOO - Holanďanianeb: V nejhorším případě je i Holanďan zákazník ! Vymýšlím technicko — organizační opatření pro účast Holanďanů na mém podnikání! Že se nebudu přes internet svěřovat s tím organizačním asi pochopíte — to já z dobročinnosti, aby nějaký státní zástupce nebo dokonce Vesecká, náhodou nedostali žlučníkovou koliku.....Některé moje výklady platných zákonů k tomu vedou..... Ale na vás se obracím s tím "technicko-" opatřením. Hledám radu, zkušenosti a tipy na kamerový systém, nejlépe zadarmo. Na takový jsem bohužel zatím nenarazil, ale takový, jako si nechal asi za 100K nainstalovat soused také nechci! Ta moje technická představa je, že někam, pod okraj střechy ( aby mi to nemohl nějaký hajzl jen tak ukrást) namontuji kameru s dostatečně citlivým mikrofonem ( třeba i externím) napojenou na počítač, tak aby snímala to co se děje před stájí v prostoru nasedání na koně a eventuálně i na jízdárně. Protože núplně nevěřím, že by to bylo oboje současně možné, uvažuji k tomu o nějaké kameře do ruky, se kterou by se nechalo natáčet to co se pak děje na té jízdárně. Dálkové ovládání té stacionární kamery by bylo super , ale není podmínkou, protože to mohu před zahájením zapnout a po skončení vypnout. pokud se nic nestane, záznam i vymazat a příště začít nanovo. Ta do ruky potřebuje mít dostatečnou kapacitu záznamu , jak asi nejspíš na HDD tak i baterie.Malá, kompaktní , se stabilizátorem obrazu a trochou optického zoomu. Hledám zkušenosti s konkrétní kamerou, a typ, typové označení, které bych pak mohl hledat v aukci na E-bay, za nějakou přiměřenou cenu. Nějakou drahou kameru si sice mohu koupit (byť nerad), ale když mě s ní kůň vysype do Vltavy a nebo do Lipna, tak těch zničených 20 -30k prostě nerozdejchám !!!!! O tom, že digitální fotoaparát docela těžko snáší, když na něj kůň stoupne, vám snad ani nebudu psát..... Ovšem jako krok 1a) potřebuji tip na tu stacionární!!! A eventuálně systém k připojení k počítači k tomu. Protože pokud by se opravdu něco mělo stát, tak bude to moje tvrzení proti třeba 3-5 Holanďanům a v tom případě může videozáznam sehrát rozhodující roli ! Pokud máte nějaké tipy, zkušenosti, rady, možnosti..... Lze i na mail !
Děkuji předem!
PS. Pokud někdo najdete nějaké chyby, můžete si je ponechat, já jich mám ještě zásobu..... Komentáře
[3]
Jako důkaz
(ptakopysk: 24.08.2007, 21:57:35
- x)
to samozřejmě použít nemůžete. Ba naopak budete popotahován úřadem pro ochranu osobních údajů (a to minimálně!) za neoprávněné todlencto. Ledaže by vám na střeše seděla místo kamery stenografka a všechno zapisovala. Stenografický záznam je brán jako důkaz. Video, ani zvuková nahrávka NE! Tož tak. Akorát záznam videa můžete umístit na jůtůb a pak za něj dostanete trojku z chování jako ta žákyně nahravší učitele manuálně trestajícího žáka.
[4]
Mám takový čuch
(AeroKarel: 24.08.2007, 22:19:53
- Mail
- x)
že prostor kamerami monitorovaný musí být takto označen. Mimochodem, když jsem šel cedulky s kamerou koupit pro zaměstnavatele, vyráběli mi je v krámě na objednávku v PC. Jako legraci jsem zmínil, že tam kameru v místnosti mají, označení však ne. Když jsem tam přišel po týdnu, už tam bylo, kopie mnou tehdy objednaného a zakoupeného.
[6]
2 AeroKarel
(PeS: 24.08.2007, 22:27:20
- x)
Já si naopak myslím, že pokud tam budou velké cedule s několikajazyčnými nápisy (včetně holandštiny) typu: \"celý prostor je monitorován, záznam je archivován pro vaši větší bezpečnost!\", tak by to naopak mohlo vést ke zklidnění holandských iniciativ.
[8]
WiFi Kamery
(Bavorak Vasek: 24.08.2007, 23:32:14
- odkaz
- x)
Dobry vecer ve spolek. Sotva stiham cist \"fsecko\", ale snazim se byt pilny a koukat, aby mi nic vtipneho a nadcasoveho neuteklo... Sumavaku, myslim, ze bezdratovy system je pro Tebe nejlevnejsi, ikdyz ne zadarmo. Conrad neni extra drahy a kamera by se dala premistovat podle toho, co Te prave zajima. Ja nevim, zda-li je pravne nutno o kamerach neco sdelovat, to neni jako odposlech telefonu. Myslim si, ze pro sve ucely si muzes dat na soukromem pozemku kameru kam chces. Zda-li pak budes zaznamy moci uzit u soudu je uz jina vec. Budes-li mit nejaky doplnujici dotaz k zapojeni atd., tak bych se Ti zeptal znamych techniku co do WiFi delaji. Mozna by bylo jeste nekam umistit tzv. Acces Point, to podle toho, jak daleko je Tvuj pocitac od mista umisteni kamery.
[10]
Link na WiFi kamery u Conrada
(Bavorak Vasek: 24.08.2007, 23:46:34
- x)
Sumavaku, je mi lito, ten mnou uvedeny link vede po zvovuspusteni jen na home od Conrada. Kamery na najdes, kdyz na tmavemodrych tlacitkach kliknes na Haustechnik, pak na Überwachung - Überwachungskameras - a nakonec na Lan-, WLAN Überwachungskameras.
[11]
Dobré ránko!
(Rpu?: 25.08.2007, 06:30:28
- odkaz
- x)
Myslím, že Dana má pravdu - jestliže to nelze použít jako důkaz, tak nač taková investice. Cedule a atrapy bohatě stačej. \".... Výroba elektřiny z obnovitelných zdrojů se letos rekordně propadla. Může za to extrémní sucho, kvůli němuž je zejména ve vltavské kaskádě nedostatek vody.....\"
[12]
Šumaváku
(skimic: 25.08.2007, 07:17:46
- odkaz
- x)
... možností je milion od 8 do 30k je možné si vybrat. Jako důkaz to neposlouží, jako pobídka k vhodnému chování nicméně určitě ano. I atrapy něco stojí, proto možná něco opravdového. To v odkazu má i možnost přikoupení venkovního krytu, není to nijak drahé, má to aktivaci na pohyb a dá se to sledovat i na mobilu. O dráty se nestaráš - wifi - akorát je dobré koupit delší anténu. Nicméně drát je drát, takže jestli je možnost ... :) V každém případě dobře poradí jakákoliv firma, zabývající se zabezpečením budov. Dobré ráno.
[13]
O videozaznamu ze skryte kamery u nemeckeho soudu
(Bavorak Vasek: 25.08.2007, 08:22:47
- odkaz
- x)
V ojedinelych pripadech je mozne takovy zaznam pouzit,kdyz neni filmovane osobe zaznamem ucineno obzvlaste velke prikori. Tak rozhodl zemsky pracovni soud v Koline v roce 2005. Pracovnika na letisti nafilmovali jak otevira kufry pasazeru. Zaznam byl porizovan jednorazove po dobu dvaceti minut. Kdyz bych hledal dal, tak by se nasly mozna dalsi pripady. Ale asi bude lepsi pred investici pockat na radu od pravniku z blogu. Preji Vam vsem hezky den. U nas dnes bude krasne.
[16]
Šumaváku, absutně nejlevnější, vlastěn skoro zadarmo
(Loki_F: 25.08.2007, 10:07:35
- x)
by pro Tebe bylo umístit na dobře viditelných místech informaci / upozornění / výstrahu, že okolí je monitorováno kamerovým systémem se záznamem zvuku v několika jazycích, aniž bys instaloval skutečný systém pro záznam, který je drahý a stejně právně nepoužitelný. Navíc by návštěvníci obdivovali, jak geniálně máš ty kamery maskované...! };D)) Právě jsem exhumoval po čtrnáctihodinovém spánku, tak přeji dobré ráno vespolek!!
[17]
Kdybys, ale přeci jen chtěl kameru instalovat,
(Loki_F: 25.08.2007, 10:20:07
- odkaz
- x)
protože záznamy bys mohl lehce zpeněžovat v různých TV show, kde za zazanamenané idiotské chování platí od 100 do 500 € (RTL II, RTL, SAT 1 a další, kteří to přímo inzerují) obdoba a vzor pro u nás daleko levnější pořady typu \"Natoč to!\", pak nahlédni do odkazu, je tam kamera AirLive, která jedálkově ovladatelná, stavitelná, se zoomem... Nakonec by Tvé koňácké hospodářství bylo jen jevištěm a zdrojem vedlejších příjmů. Ameraičané mají podobné pořady a Dušan by Ti je jistě zprostředkoval neboť z Evropanských hloupostí mají amírci ještě větší radost než z domácích!
[18]
A pusťe si to audio....
(Rpu?: 25.08.2007, 10:47:29
- odkaz
- x)
Michal Malátný z kapely Chinaski v písničce zpívá: \"Jsem za dementa, za všechno může Kmenta, nebudeme to tolerovat, budeme vyšetřovat zradu. Právě jsem se vrátil z Hradu. Trestu nikdo neujde, gratulovat se nebude. Odcházím plačky, on mi sebral moje hračky.\"
[19]
no, o tom, že jim budu
(Šumavák: 25.08.2007, 10:48:19
- x)
následně prodávat CD se zážitkem z ježdění uvažuji už dlouho....já to teda dělá,ale zatím jen s fotkami. No a někteří by si zaplatili za to, že to zveřejňovat nebudu! :-)) To když už, já přece jen něco nainstaluji. Ona je opravdu dlouhá cesta od úrazu do soudní síně! To musí napřed udat, já prokazuji kvalifikace a oprávnění k činnosti, lékařská zpráva, jejich advokát s mým advokátem.....teda : s advokáty z pojišťovny, kde jsem pojištěn na škody způsobené provozováním živnosti..... Ale pro první kroky, pro tu agenturu co je posílá rozhodně nemůže to video škodit! YA já jdu zase na celý den na kůň. KONĚ JSOU MI PROTIVNÍ, NECHÁPU CO NA TOM TY HOLKY MAJ !!!!
[20]
Jejej, omlluva za plevelení, Dana a Rpuť to již konstatovaly
(Loki_F: 25.08.2007, 10:57:07
- x)
přede mnou... Omlouvá mě, že jsem byl těsně před úplným procitnutím. Dámy zdravím a klobouk smekám! Jinak Dano, mám dojem, že se ten můj pojížděcí vehikl nakazil od Tvého Koníka (za to, co mi včera během služební jízdy do Prahy vyvedl, jsem mu odňal rodinné jméno a nadále - dokud se jej nezbavím - bude hanlivě zván vehiklem). Během čtvrteční noční průtrže totiž někde něco navlhlo v řídící jednotce, případně se vyzkratovalo některé z desítek čidel osazných všude možně a tak se v okamžiku, kdy začala narůstat teplota motoru, během různého postávání před semafory a v kolonách hlavního města, mi řídící jednotka odstavovala motor. Což během ranní jízdy směr Praha neudělala, protože náporové chlazení bylo dostatečné... A tak jsem při cestě do Vysočan skrze celou Prahu na různých místech - zejména uprostřed různých kolon v \"úzkých\" místech, s jedním pruhem zvláště, zapínal nouzovky, potupně odtlačován na stranu klejícími řidiči, kteří za mnou uvízli v neprůjezdném postavení... naprostý horor. Jakmile se motor ochladil (napomáhalo samozřejmě otevření hauptny), za cca 20 minut, naskočil jakoby nic... Při návratu, protože bylo docela parno, se to opakovalo ve zhruba 20 - 35 km intervalech bez ohledu na režim jízdy, okamžitou rychlost a moji náladu, která byla hluboko pod bodem mrazu. Cestu, kterou normálně v rytmu valčíku zvládám za 40 minut jsem absolvoval za čtyři hodiny. Naposledy mi to autopočítač udělal přímo před domem při parkování a moje zuřivost dostoupila vrcholu, stejně jako despekt k taliánským výrobcům elektrovýstroje a stejně jako ke Švédům, kteří si nechali něco takového od nich vyrobit... Nejvíce mě však krká, že ač jsem to přežil bez zasádní újmy na zdraví, budu to muset absolvovat ještě nejméně jednou, protože specializovaný servis, který vlastní příslušnou testovací jednotku a SW, je odtud 80 km... Budu snad muset čekat na první raní mrazíky... Nebo ten vehikl shodit někde do výsypky.
[21]
Šumaváku
(martin TT: 25.08.2007, 11:45:34
- Mail
- x)
nedá se stoprocentně tvrdit, že je videozáznam jako důkaz nepřípustný. Jak kdy, jak jaký, jak komu atd. V každém případě je tvoje situace výhodnější, máš-li plnou ruku!! Takže postupně si dopracuješ provozní a výcvikový řád, poučení zákazníka, poučený souhlas, oprávnění instruktora ukončit výcvik při ohrožení zdraví, života, veřejného pořádku, jezdeckých zásad apod. Videozáznam z bezpečnostní kamery se hodí vždycky! Kamuflovat snímání atrapou je o něco levnější, ale ne o tolik, aby se to vyplatilo. Nikdy nevíš, kdy se ti bude obrázek hodit. Pro zasmání, můj klient byl skoro tři týdny u manželky za blbce, protože jí tvrdil, že jí donesl obálku se čtyřiceti tisíci na dovolenou a ona to popírala. Pak ho napadlo podívat se na archivní záznamy z podniku a našel sám sebe, jak vychází na chodbu, obálku v ruce a viditelně v ruce při průchodu recepcí a zamykání venkovních dveří. Došel domů, ženě vynadal a ta objevila obálku pečlivě schovanou mezi knížkami.
[22]
Jeden tip
(Arthur Dent[[openidhttp://adent.myopenid.com/]]: 25.08.2007, 12:58:18
- odkaz
- x)
Diskusi jsem nečetl, tak nevím, jestli to tu už nepadlo: Já si do bytu namontoval webkamery (asi tak 200 Kč každá) a po USB si signál tahám do PC. Původně to bylo zamýšleno jako sledovací zařízení na psa, aby nedělal v domě neplechu, teď je to sledovací zařízení pro dobu nepřítomnosti. Spolu s nějakým starším PC by to mohlo fungovat jako takové nahrávací zařízení, a kdyby se k tomu přihodila jedna KVALITNĚJŠÍ kamera za víc peněz na snímání ksichtů... Náklady odhaduju tak na 30.000, jen to nebude dálkově-otáčivé. Zato lze pokrýt velký prostor malými kamerami za \"pět peněz\". V minulém zaměstnání se moji kolegové živili právě \"profi\" kamerovými systémy (pro KÚ v Budějovicích, pro teplárnu a pro další firmy), možná by mohli něco vědět. V případě zájmu dám kontakt, je to firma tady z Budějc.
[25]
No, já mám dojem, že ty kamery všechno nevyřeší.
(maYda: 25.08.2007, 14:41:43
- x)
NA lodi vždycky platilo, že poslední slovo má kapitán a ve zdravotnictv í, že nejlepší je potížím předcházet. Nemohlo by se těm Holanďanům dát do tlapky něco jako smlouva, ještě než jejich slečny dcerky vylezou do sedla, z čeho by vyplývalo to, co tu uvádí MArtin ? JAko že je na instruktorovi, aby posoudil, jestli slečna neohrožuje zdraví svoje, ostatních i koně a že instruktor má právo posoudit její vyspělost ( jako jezdkyně, pánové ne jinou!!!!!)a podle toho navrhnout lekci a klient že nemůže vyžadovat pro dcerunku cval nedotčenou krajinou, když holka má - přes tatínkovo tvrzení, jak zkušená jezdkyně to je -problém se udržet i na koni na šíř s madlama? Nekritický tatínek, který tvrdí, že dcera je zkušená jezdkyně na základě jedné vyjížďky, kde se náhodou, zaplať Bůh, nic nestalo, asi nebude ten pravý, aby to posoudil. Když za tu kačenu máte, Šumaváku, zodpovídat, tak by snad mělo být na Vás, určit, co si s ní riskmete a co ne. A kdyby se to napsalo jako jednoduchá smlouva a něž sedne děvenka do sedla, musí to její tatíček přečíst a podepsat, tak by to šlo, ne? při té klintele by se vyplatilo to mít i holandsky, tomu by snad rozuměli.
[26]
maYda, má pravdu, i když pokud si pamatuji,
(Loki_F: 25.08.2007, 15:04:17
- x)
tak totéž navrhoval i Martin TT, a v různých variantách i další, zvláště poté, kdy se v Šumavákově jízdárně začali objevovat Holanďani v množství větším než obvyklém a my tu začali rozebírat vliv herynků (jódu) v kombinaci s mlékem a smetanou na duševní vyspělost... ! a vedlejší účinky na zažívací trakt. };D)
[27]
Loki, než vyrazíš do servisu
(Dušan Neumann: 25.08.2007, 15:31:31
- x)
...nevím co máš za vehikl, ale zapínal se při nárůstu teploty elektrický větrák za chladičem? (pokud je u vás stejné horko jako tady, měl by bežet skoro furt). Když se to začne přehřívat, osahej chladič - pokud je nahoře výrazně teplejší než dole - neotevírá termostat.... a pak jsou další možnosti
[29]
Ano Dušane, větrák běžel,
(Loki_F: 25.08.2007, 16:47:46
- x)
dokonce jsem měl obavu, aby mi nevyvolal problém další - vybití baterky, protože jeho chod je nezavislý (dokud je teplota chladiče vyšší, dobíhá i při vypnutém motoru i elektrickém zapalování - vyjmuté klíčky), jenže naopak vypínal velmi brzy - čili jsem bral v úvahu, že až s tím přijedu do servisu, je nutno zkontrolovat čidla v chladiči a termostat. Oni jsou tam chladiče dva - oba velké jako kráva - jenden na motor a jeden na klimo (také italské výroby!) a stejný krám jako všechno co je na tom autě z taliánije. Jo a je to SAAB 9000 SE - výsledek joint venture SAAB - Fiat. Z té taliánské poloviny tohoto vývoje - Fiat Croma - už na silniích neuvidíš ani kus, tam ta kumulace talijánskéko umu byla příliš vysoká. Já, který se talijánským výrobkům vyhýbám jako čert křtitelnici, jsem si takhle naběhl!!! To mě bude sr.t do konce života. Jenže jsem se o této kooperaci dozvěděl teprve po jisté době, kdy jsem již byl majitelem, v dobré víře, že mám promakané auto bez nedodělků. Do té doby by mě nenapadlo, že výrobce letadel, který má zájem na dobrém jménu firmy by si něco začal právě s Fiatem... Ale beru to již sportovně, vlastní zkušenost je k nezaplacení!!! };D)))
[33]
Jo, Loki - poslední slušnej SAAB
(Dušan Neumann: 25.08.2007, 19:18:06
- x)
byl 900 se spínací skřínkou ještě na střední konsoli. Ty dnešní jsou zase skoro celý Opel. Marginálně lepší než Fiat. nevím jak je to u tohoto auta, ale pokud je problém v chladícím okruhu pomáhá pustit naplno topení...je to sice zážitek v tom jet, ale uchladí to asi extra 10 - 15% a to někdy stačí
[34]
Jestli ještě můžu..
(ptakopysk: 25.08.2007, 19:48:26
- x)
vzpomněl jsem si na jistého Dráta. A jednu paní, která hovořila s firmou vyrábějící léky, že když si zadají inzerci do Drátova časopisu v ceně jakýchsi melounů, že jejich výrobky budou zařazeny do jakéhosi seznamu medikamentů... Pamatujete se? A pánové to měli nahrané skrytou kamerou... A k čemu jim to bylo při dokazování? Ano správně akorát tak k pragma faulon...
[35]
Loki
(ptakopysk: 25.08.2007, 19:53:19
- x)
možná se ptám úplně blbě, ale nakoukl jsi do takovýho toho plastovýho válečku kontrolního a dolejvacího, jestli máš dostatek chladící kapaliny? On totiž její nedostatek vede právě k temdlectěm přízrakům... A že seš vošklivej na Fiaty - počkej počkej, on tě za to apoštol Marelli potrestá!!! A já tě u Vodičky poleju pivem... možná...
[36]
Dušane, Prakopysku:
(Loki_F: 25.08.2007, 20:59:29
- x)
Dušane: musím Ti dát za pravdu a byl jsem také patřičně potrestán. Naštěstí ten člověk, který mi toho SAABa dohodil, velký milovník této značky (doporučený navíc lidmi, kterým důvěřuji, totiž v minulém časse), byl již potrestán, protože si koupil ke svým ostatním kouskům také Fiata, kabrio s názvem \"Stiletto\" či tak nějak podobně..., vyrobené ze staniolu a dalších lehkých slitin, které po sebemenším nárazu reagují jako ten příslovečný malý ptáček na průlet turbínou!!! A jemu se něco podobného stalo! Z mileho \"Stiletta\" či jak se to jmenovalo mu zbyla hrstka lehkých slitin a plastů tak do igelitky. Ptakopysku, nechce se mi věřit, že člověk, který píše takové \"cool\" fantasy \"odvazy\" o Algim & spol., by byl schopen chválit tak obskurní značku jako je FIAT. To bys už rovnou také mohl prohlásit, že Reault je výrobcem skvělých aut! };D)) A pokud mi nepřijdou na to, co v tom SAABu zlobí, nemáš šanci mě polít pivem ani u Vodičky, ani jinde. To by ses musel prolnout časoprostorovou bránou sem k nám! };D))))
[37]
Ahoj vespolek ! ten odkaz an E-bay
(Šumavák: 25.08.2007, 21:09:41
- x)
je od Dušana ? Pročetl jsem si (já angličtinář)obrázky a tak jak tomu rozumím, by to mohlo být ono a je to \"skoro\" zadarmo.Alespoň v provnání s tím, co jsem dosud našel a viděl. Poněkud mi z těch obrázků není jasné, jak je to se zvukem-ale jsou tam čtyři audiovstupy - to na přídavné externí mikrofony a nebo jsou integrované v těch kamerách? trochu váhám, protože se mi jeví, že ty kabely k těm kamerám mají na každém konci dvě koncovky a to předpokládám jednou video a jedno napájení..... A nevím - to bude zřejmě někde v textu- jak je to s provozními podmínkami - ono je tam sice interní a externí.... ale třeba u těch kamer u Schneidra jsem se dočetl že jsou sice venkovní, ale pracují jen v rozmezí teplot +5 - +40°C( ovšem, skladovat se mohou až do -25!!a na ven navíc potřebují vodotěsné pouzdro za dalších 2000,-. Takže Dušane , prosím Tě, jestli nahlédneš, pusť skype a brnkni mi, prosím!( s vypnutou kamerou... :-(( )
[38]
A Ptakopysku, tu otázku,
(Loki_F: 25.08.2007, 21:10:12
- x)
na plastovou nádobku... tak tu jsem jako přehlédl (!!! jinak bych Tě musel polít pivem pro změnu já, možná a to není ten nejvhodnější způsob jak s dobrým pivem zacházet) ... jsem se učil jezdit, již před mnoha lety, na geniálním voze značky Škoda 100L (které se téměř dalo zgenerálkovat na silnici s kombinačkami a šroubovákem)!
[40]
Loki
(ptakopysk: 25.08.2007, 21:26:49
- x)
:o) nyk řikám, že se ptám úplně blbě. Pak už mě napadá akorát rozjebanej kontakt na termostatu. Zítra má být jasno a hic, tak třeba ty kablíky voschnou. A až dojedeš do servisu, tak motor bude vrnět, jako když Popelka hrášek přebírá. A až pojedeš zpátky, začne pršet... Jéžiš já sem ale hnusnej. Fuj! Jo geniální vůz škoda 100 LS - kvůli tomuhle autu jsem si koupil svýho prvního Itala a připadal mi jako vrchol spolehlivosti a kvality. Vozil jsem s sebou akorát klíč 7/10 a 13/17 a stačilo to na všechny šrouby v autě :o)
[41]
To byl Fiat 650 nebo 850?
(Loki_F: 25.08.2007, 21:34:12
- x)
Souhlas s tou možností (dokonce bych věřil i tomu pouhému navlhnutí)... U talijánské kabeláže jsem ochoten uvěřit úplně, ale úplně všemu! Rputi - to by nevadilo, šli bychom na Budvar - ten rozhodně nikdo vylévat nebude - a probrali bychom Algiho budoucnost/minulost/předpřítomnost! A krášně by nám uplynul večer, než by se objevila nějaká Elfka... };D))) Apropo Ptakopysku, kdy bude další kus?
[43]
Ptakopysku, takže to byla taková ta přisedlá verze \"Sport\"?
(Loki_F: 25.08.2007, 22:14:11
- x)
jj, to jsme obdivovali velmi. V našem maloměstě ji měl jen jeden člověk - \"Námořník\", který měl tuzexové zdroje, an se plavil na lodích čs. flotily. Té, co ji zprivatizoval a pak na šrot apod. rozprodal jistý \"harvardský\" hochštapler...
[44]
Loki
(ptakopysk: 25.08.2007, 22:22:41
- x)
ne to bypadalo jako normální osmsetpadesátka, akorát v tom byl vyladěnej motor. Sport byl pro mě naprosto nedostupnej. Kdo to měl tak to neprodal. Měl ho známej, interiér v tom byl celej v kůži, a motor - to už byla snad kusová umělecká práce. Myslím, že to mělo nějakejch 55 koní, laděnej vejfuk a každej ventil byl originál. Takže když ho nedejbože někdo připálil, tak se ze standardního ventilu musel vysoustružit ten správnej na tu správnou pozici. A jezdilo to stošedesát! Nádherný sranďácký vozítko...
[47]
Zkus Rputi tohle posuzovaat v kontextu doby:
(Loki_F: 25.08.2007, 23:39:15
- x)
Zakladatelé EU “pečlivě ukazovali svým občanům pouze blahodárné stránky svého projektu. Byla navržena tak, aby byla vytvářena postupně, jako probíhající proces, aby žádná z jednotlivých fází projektu nevyvolala podezření dostačující k tomu, aby jí opozice nezastavila nebo nevykolejila”. Booker a North nazývají Evropskou unii “pomalu probíhajícím státním převratem: nejvelkolepějším státním převratem v historii”, který je navržen tak, aby postupně a pečlivě odstavil demokratické procesy a podřídil si evropské národní státy, aniž by to bylo veřejně přiznáno. Myslíš, že zítra to bude budit jenom úsměv...? Nebo pozítří... nebo popzítří? };D))) Když dáš správnou odpověď, dám Ti odkaz (nebo si jej najdeš sama..., počet písmenek je dostačující!)
[50]
pánové, pokud chcete genesi motoru 850ky
(Dušan Neumann: 26.08.2007, 06:12:25
- x)
ji popíšu, ale nechci tu plevelit něčím pro většinu čtenářstva nudným. Býval jsem vlastníkem, než jsem zdrhnul, Fiat 128 Coupe. Měl jsem to auto rád hlavně protože se mi hrozně líbilo a na tehdejší dobu bylo rychlé a i na podřadnejch OR6 sedělo na mokru pětkrát lépe než škodovka. Ovšem nikdy se nevyrovnalo tomu předchozímu, což byla Hondička N600G, kterou jsem musel prodat, abych měl na lístek na parník na výlet do Ameriky s tatřičkama. Ta Hondička byla neskutečná..na 10\" litých kolech jako Mini, vzduchem chlazený dvouválec, 36 koní, 580 kilo...při 8,500 otáčkách jela 145km...a nikdy si nevzal víc jak 6litrů...už deset let po ní pátrám po Americe, ale pokud se někde vyskytne tak stojí jak nový Golf...vrátím se k ní v jednom z příštích pokračování motorového prokletí...
[55]
Dobré ránko, spíš už dopoledne!
(Dana: 26.08.2007, 09:03:19
- Mail
- x)
Není nad to, když miminu rostou zoubky! Je nás tu skoro kopa a nevyspalé jsme všecky. Akorát, narozdíl od hlavního viníka nočního bdění, který teď po svačince jde dospat noční řev do kočárku, my jdeme vyorávat a sbírat brambory. Hezkou neděli.
[56]
Jéééé, Loki...to je teda blaf!
(šakal: 26.08.2007, 10:18:33
- odkaz
- x)
...Tak to jsou OPRAVDU \"Protokoly sionských mudrců\"! Ono jako obvykle stačí, když si člověk zlo vysvětluje lidskou blbostí než špatným úmyslem. Ale depáá - on to hned musí bejt \"záměr\"! ...Taková pakárna - tše! (7:- |)
[61]
Ano Dušane, to je ono, Coupé!
(Loki_F: 26.08.2007, 13:01:53
- x)
Byl to již současník Golfu I.? +/- V motorovém prokletí to rozhodně nevynechej. No to je ono, Rputi (Šakal to našel a rozrušilo jej to ...! };D)) - Chtěl jsem tím naznačit, že si myslím, že některé záležitosti jsou nadčasové. Obecně platné. No a Tys doplnila dlouhodobou perspetkivu, kterou nám zprostředkovaně z Misese definoval Modrý pták... };D) A v té hypotéze EUrabie - zde interpretované a nazvané \"EUrábijská šifra\", je řada docela logických závěrů (jejichž výchozí kondice i prováděné kroky jsme měli a máme možnost sledovat v reálu - viz třeba tanečky okolo výstavby mešit v Brně, Teplicích, Karlových Varech - vím, že pro šakala je to jen další nazajímavý barák, bez architektonické invence... };D)) ), zatímco ten článek se snaží hledat pojítka a zobecnění... Čili Tvůj závěr Rputi: \"Jinak, než průserem to skončit nemůže ...\" je stejně nadčasový. Šakale, už máš v šuplíku připravenou nějakou studii mešity...? };D)))
[65]
...Ale no tááák!...
(šakal: 26.08.2007, 14:25:46
- x)
...Že se tam najdou nějaké \"logické závěry\", to mě celkem udivuje, jelikož vyrobit z přiblblé premisy logický závěr je spíš věcí náhody než opravdové logiky... Ale kvůli tomu si tu slátaninu nemusím číst do konce, abych skrze krkolomné konstrukce a nepřesvědčivé dohady zjišťoval to, co je od počátku bez mámení dioptrií zřejmé: Že se řítíme - všichni jako jeden Evropan - do průseru (7:- /)
[66]
A k tomu \"neledovému\" odkazu:
(Loki_F: 26.08.2007, 14:37:30
- odkaz
- x)
Scoteseho mapy (to je ta příloha v článku - doporučuji nahlédnout do odkazu!) jsou k dispozici jako výtupy z \"Paleomap project\" od roku 2002 (používám je s oblibou jako názornou videopomůcku do Historické geologie). Před časem jsem tu napsal odstaveček o tom, že zalednění (třeba jen jedné polokoule) je v historickém vývoji země spíše výjimečné, třebaže opakované, ale hlavně z hlediska doby zalednění v podřadné délce trvání. Ukončení chladných období vždy bylo provázeno explozí života všech forem. Ony převážně karbonatické schránky podtřídy dírkovců - Foraminifera (ten název je v článku chybně přeložen), významné jsou např. rody Globotruncana a Globigerina, celkem je identifikováno vysoko přes 30 (třicet) tisíc druhů (!) od proterozoika do současnosti. Obvykle jsou dravými obyvately bentosu, jen část jich žije pelagicky. Tvoří hlavní složku karbonatických (forameiniferových) bahen na obrovských plochách dna oceánů (existují však i sladkovodní druhy). Jsou závislé na přísunu karbonátů a dioxidu uhličitého (to je ten slavný smrtící CO_2!!!) rozpuštěných ve vodě, což je opět závislé na chemickém zvětrávání, což je závislé na teplotě a srážkách, což je závislé na teplém až humidním klimatu ... dokladem je jejich horninotvorný význam od devonu, ale hlavně v karbonu a permu (nadčeleď Fusulinacea) - uložení obrovských kvant uhličitanu vápenatého (tedy CO_2) do tzv. fusulinových vápenců. Doufám, že tohle jsem ve zkratce vyjádřil dostatečně srozumitelně. Pátrání po foraminiferách, zejména nadčeledi Globigerinacea a Numulitidae, má důvod zcela utilitární - jsou velmi důležitým paleotologickým indikátorem roponosných a plynonosných vrstev mezozoika a spodního terciéru, protože akumulace kaustobiolitů jsou vždy vázány právě na takový rozmach flóry a fauny, jaký provází dlouhodobé oteplení zemského klimatu. Paradoxně, patrně právě ochlazování bylo jedním z primárních impulsů progresívní evoluce druhu Homo, leč pochybuji, že poddruh zelený lumík by chtěl udržovat zalednění kvůlivá dalšímu rozvoji druhu Homo sapiens sapiens, z něhož se nevysvětlitelnou degenerací vydělil.... Zřejmě nějaké atavistické pnutí! ALe nebudu to rozvádět, to by mě šakal zase neprávem obvinil z dalšího fabulování spiklenecké hypotézy! };D)))
[72]
dobré odpoledne....
(Jirka původní: 26.08.2007, 17:49:02
- odkaz
- x)
tak jsme O5 zde, jak by poznamenal PeS....jenom pro začátek, v letadle jsem vyfasoval Blesk a hned to sem musím poslat. Von ten Paroubek se už ani do kamionu nevejde.....to je teda síla :-)))) Jinak bych chtěl podějkovat za plodnou návštěvu na nejvyšší úrovni, dotyční vědí. Na jejich zdraví otevírám višňovku a popřípadě meruňku.....ještě nevím, ale rozhodnu se za 20 vteřin po odkliknutí. Šumaváku, děkuji Ti ještě jednou za \"glosy\" k holandským turistům.....zařídili jsme se podle tvých zkušeností a rad a jejich peňauze nepotřebujeme.....byly by příliš drahé
[73]
Rputi, máš pravdu,
(Anka: 26.08.2007, 18:01:14
- x)
když ale mně se příčí jeho buranské vystupování bez špetky korektnosti a taktu. Zavlekl na politickou scénu manýry, s kterými by snad pochodil v nějaké zaplivané hospodě, ale používat ji jako vrcholný politik, z toho je mi nevolno. Je mi jasné, že knížeti Schwarzenbergovi je názor takového neurvalce lhostejný. No, jak ono je to s tím trpaslíkem na té hoře? :-))
[83]
Anko
(ptakopysk: 26.08.2007, 19:19:24
- x)
já jenom že to bylo velkejma bukvama, taxem myslel, že je to nějaký nový slovo. U nás v práci třeba manažeři používají už čtrnáct dní slovo \"šoustopr\". Některej z nich se tím asi nakazil u zazmrdovanýho klienta a rozšířil to mezi ostatní. Já si původně myslel, že se bavěj o přerušovaný souloži -> šousto-prrr , ale bylo to vo práci. Prý to znamená cosi ve smyslu \"nedodali jste nám podklady - na vaši zakázce přestáváme pracovat, dokud je nedodáte\". Kdo se zeptá, dozví se...
[89]
Prokrindapána........
(Rpu?: 26.08.2007, 21:03:37
- odkaz
- x)
...Studie berlínského institutu ukazuje, že z bývalého východního Německa mizí ženy. ...Výsledkem je, že v některých městech na východě připadá na stovku mužů jen sedmdesát pět žen. Extrémním případem je devítitisícový saský Ebersbach, jenž se nachází nedaleko českých hranic, kde je poměr dokonce sto ku čtyřiceti. Tak špatně na tom nejsou ani v polárních regionech Švédska a Finska. ... Říká ale: \"Víme, že v krajích, odkud ženy odjely, jsou muži nespokojení. A najevo to dávají i tak, že své protestní hlasy dávají ultrapravicovým stranám.\".....
[94]
Hezký nedělní večer.
(Dana: 26.08.2007, 21:38:55
- Mail
- x)
Jsou zde přítomni nějací pražáci? Potřebovala bych poradit ohledně příštího víkendu. Jak už jsem psala, celá plánovaná dovolená v Praze mi padla, ovšem nikoli z mých důvodů. A protože termín Vodičky byl vybrán s ohledem na mou přítomnost a také když už musím naplánovanou dovolenou vybrat děj se co děj,tak uvažuju, že bych do Prahy přijela sama a pobyla do neděle. Ale - nemohl by mi nějaký znalý pražák poradit ubytování tak, abych to finančně přežila a také abych se cestou k Vodičkovi, ale hlavně od Vodičky neztratila? Podrobnosti raději mejlmo, i když diskuze nad nabídkou Prahy nemohovitým turistům by mohla být zajímavá :-))))))
[102]
Dobrý večer vespolek! Tak jsem se právě vrátil,
(Loki_F: 26.08.2007, 22:27:42
- x)
nikoli z hradu, ale z koncertu - Noví Brontosauři, COP a AG Flek (v novém uskupení). Když pominu ty veleještěry, kteří byli slabí jako čaj a ještě vedli zcela idiotské řeči, byl to příjemný večer. Nic nového, ale profesionálně odvedené výkony. Navíc jsme se na koncertu popral! Dal jsme si totiž pikantní klobásu a měla o ni zájem jedna vosa. Tedy s havětí nejsem zvyklý se dělit. Bránil jsme svoje sousta urputně behužel bez basazení (to s člověkem udělá ta muzika!), což se mi vymstilo, protože po spucnutí klobásy jsem byl přesvědčen, že již není důvodu se po té blanokřídlé potvoře ohlížet, než ona objevila na mé vnitřní straně předloktí cosi co ji zaujalo...připažil jsem a už mi ďobla žihadlo, utlouk jsem ji (ve stylu \"Impérium vrací úder\" a k zahlazení vraždy jsem ji ještě botkou vetřel do asfaltu... No jak říkám nebylo to beze ztrát na mojí straně... Naštěstí netrpím alergiemi apod. skimici, ten dihydrogen monoxid jsem tam zmiňoval implicitně - je obsažen ve srážkách a má neuvěřitelnou schopnost rozpouštět caliumcarbontrioxid i siliciumdioxid - ovšem je to závislé na jeho fázi! Na to prosím nezapomínat, se vrůstající teplotou se rozpustnost zvyšuje - čili další nebezpečí s rostoucím oteplením!!! Jsem rád, že se Ti mapy líbily (ja tam i sposta textů, vesměs velmi podložených, někdy k diskusi), pro mnoho lidí by mohly být inspirací ke kritickému zamyšlení nad tou obskurní hypotézou tzv. \"antropogenním globálním oteplováním\". Ptakopysku to je jen nová kapitola ze Sonie, ty sleduji pravidelně, jen jsem při tom měl vypnutou opravovací utilitu... Jakmile bude poslední kapitola, sjedu to znovu se zapnutou! };D)
[103]
Šumaváku,
(Pavel Kořenský: 27.08.2007, 02:21:39
- Mail
- odkaz
- x)
poněkud opožděně k těm kamerám. My dodáváme kamerové systémy různé, včetně dálkového polohování, nahrávání na PC klidně ze čtyř nebo osmi kamer současně atd. Ale jednak je to drahé a za druhé, pro zamýšlenou aplikaci se víceméně žádný systém nehodí. Pokud to chápu správně, tak bys potřeboval zadokumentovat co se dělo, co kdo říkal atd. Jenže to tak jednoduše nejde. Když bude kamera pod střechou, musí být nastavená dostatečně širokoúhle, aby zabírala celý prostor. Při obecně mizerném rozlišení kamery (plný PAL videosignál je 720x576 bodů, bezpečnostní kamery mají většinou mnohem méně, k tomu se přidá komprese) se na takovém záběru lidé špatně identifikují. Krom toho, ty levné kamery (v cenové relaci jednotek nebo desítek tisíc Kč) ne zrovna dvakrát dobře pracují v celém světelném rozsahu, jaký se vyskytuje od rána do večera. A snímání zvuku je problém ještě daleko složitější. S běžným (byť citlivým) mikrofonem toho na dálku moc nenatočíš. A stačí aby trochu foukal vítr a nebude slyšet vůbec nic. Takže bych spíš zkusil něco na způsob skryté kamery, jakou používají naši televisní investigativci. Dneska se dělají maličké kamerky (klidně maskované jako knoflík) za pár jednotek tisíc Kč. Tyhle kamerky umí přenášet obraz a zvuk bezdrátově do vzdálenosti 20-100 metrů. Na opačném konci je malá krabička (přijímač) ze kterého leze video a audio jako normální signál (klasické cinch konektory). Tenhle signál lze pomocí malé škatulky připojené přes USB k počítači digitalisovat a nahrávat na disk. Ta škatulka stojí taky pár stovek (nebo max. jednotky tisíc) a většinou v sobě mívá i TV tuner (což není podstatné). Jedna taková mi tady stojí na stole, jmenuje se Pinnacle PCTV. Výhodou těch krabiček bývá i to, že většinou v ceně dostaneš i software, který z PC udělá videorekordér. Ty maličké kamerky jsou napájené z baterie (většinou 9V) a baterie pár hodin vysílání vydrží. Kamerky potřebují dost světla, takže za šera se moc chytat nebudou, ale přes den by to mělo fungovat celkem v pohodě. Fígl je v tom, že kameru máš u sebe, ta zabírá toho na koho se např. koukáš a zvuk je také snímaný zblízka. A pokud to nechceš mít u sebe, v pohodě se to vejde do krabičky cigaret i s baterkou a pár cigaretama. A když na to stoupne kůň, tak se taky houby stane, ty kamerky stojí necelé 2.000 Kč, pokud nechceš nějakou HODNĚ malou, vestavěnou třeba do brýlí nebo do propisky, takové stojí kolem 5-8 tisíc. Mrkni do odkazu, ta firma má celkem slušný výběr všeho, včetně bezdrátového přijímače kombinovaného s videorekordérem, velkého jako krabička cigaret. Záznam na SD kartu, až čtyři bezdrátové kamery, provoz na baterky 6 hodin atd. To celé za cca. 8.000 Kč. V kombinaci s bezdrátovou kamerkou si to můžeš vzít i na projížďku a zadokumentovat to celé. Záznam z SD karty zkopíruješ do PC na disk a můžeš kartu smazat a začít nahrávat znova.
[104]
Jinak
(Pavel Kořenský: 27.08.2007, 02:28:19
- Mail
- x)
přijímač těch kamer bývá dost citlivý na to, aby fungoval i skrz stěny. Takže PC s přijímačem a krabičkou na digitalisaci může být klidně uvnitř. Já jsem měl tu kamerku namontovanou v rádiem řízeném autíčku, auto jezdilo doma o patro níž a řídil jsem ho podle toho, co jsem viděl na TV u sebe v pracovně. :-)
[105]
A když tak nad tím přemýšlím,
(Pavel Kořenský: 27.08.2007, 02:44:27
- Mail
- x)
možná být Tebou bych se s tím vůbec nepáral, klidně tam pověsil ceduli, že celý výcvik je monitorovaný kamerou (např. z výukových důvodů) a tu kamerku bych si dal na širší gumu vedle hlavy, podobně jako se nosí čelovky. Kamera kouká tam, kam koukáš Ty a vše se zadokumentuje. A zájemce si může za 30 euro koupit kazetu s nahrávkou toho, jak jezdil na koni. Nebo si za 10 euro odnést nahrávku na vlastní SD kartě. Alespoň to budou mít o chlup (ale ne o moc) kvalitnější, než kdyby si to sami natáčeli na hypermoderní mobilní telefon. To je tak blbé, že by se to snad mohlo lidem i líbit a vůbec jim nedojde, že jsou nahráváni z důvodů naprosto jiných.
[107]
Pavle K. - podívej se na ten můj odkaz
(Dušan Neumann: 27.08.2007, 06:20:16
- x)
a porovnej....nejsem si jist zda-li je wireless to pravé pro šumaváka. životnost 9V bateriíí je poměrně krátká, (hlavně proto, že se v Česku prodává kdeco a kvalita hrozně kolísá - moje vlastní zkušenost)... přes S-video se to pak dá nahrávat bez komprese nebo v mpeg2....ještě to prodiskutujte...
[108]
dobré ráno, než zase vyrazím ke strojům
(Jirka původní: 27.08.2007, 06:26:44
- x)
bych chtěl doplnit předpřispivatele a rádce šomávákovo problému. ..... moment zastrašení nesmí chybět, zvlášť pro některé. Proto bych umístil pod ten holandskéý překlad výstražné tabulky nalepil ....... buď rozdrcené dřeváky kopytem koně, nebo hezky \"sklouznutý\" slaneček, přinejhorším roztřílený holandský kroj, nebo krví potřísněnou mapu Amsterodamu s cáry fotky větrného mlýna. Ne všichni co k tobě, Šumaváku, přijdou umí číst a Ty by holt nedostali výstrahu.
[109]
Dobré ráno...
(ptakopysk: 27.08.2007, 07:57:02
- x)
taxem kouknul na NP a chtělo se mi zvolat Už je to tady! Už je to tady! Aston má furt předvčerejší úvodník. A šakala zdá se těch několik vět docela nadzvedlo. Dokonce se rozhovořil o jakémsi uličním systému. Na Pankráci! Kde jsou baráky rozesety na ploše stejně chaoticky, jako psí výtrusy na dětském hřišti! Mě by líbilo uprostřed knihovno. Situoval bych ho nad tu úděsnou křižovatku 4x4 a mezi jednotlivými chapadly by vedly silniční pruhy. Pak bych nechal zvýšit ten pavilón opic, co se tam buduje, o dvacet pater, v té zpustošené zahradě na úhlopříčku bych vysek\' taky jeden, na ploše bývalé tržnice další Pak bych ještě přizved poštu a ten baráček přilepenej k bývalýmu ČKD. A vzniklo by monumentální sousoší, soudomí? soumračí?? Nazval bych to Sedm obrů shlížejících na umírající medůzu. P.S. stejně by mě zajímalo, co je s Astonem...
[112]
Dobré zas ráno,
(PeS: 27.08.2007, 08:36:31
- x)
omlouvám se za odmlku, ale díky některým stavebním úpravám jsem doma odpojil internet - a večer, když už sotva lezu, se mi už nechce to připojovat a pak zas ráno odpojovat. Snad zitra to bude hotový... (ano, jsem si vědom, že každá práce trvá minimálně o polovinu času více, než je plánováno)!
[115]
Ale je pravda,
(maYda: 27.08.2007, 09:05:48
- x)
že v Praze se houby zbláznily. bráchu málem kleplo, když jsem dojela z Prahy a vytáhla z kufru tři bedly jak paraple, co jsem našla před barákem. Žampiony jsem nechala ostatním partajím, bylo jich na košík. Že bychom první školní víkend strávili výpravou na houby na Paví vrch?:-)))
[117]
Klimatická vada na kráse
(Vít Blaha: 27.08.2007, 14:11:58
- Mail
- odkaz
- x)
Z dneních LN Jene obraz Německa coby climate-friendly země má jednu velkou vadu na kráse. Do roku 2012 má být toti postaveno dvacet sedm nových uhelných elektráren. A vláda Angely Merkelové tyto plány velkých energetických koncernů podporuje. Nové elektrárny mají být modernějí a vypoutět mnohem méně kodlivého oxidu uhličitého. Jene ekologové předpovídají, e ročně zatíí tyto nové elektrárny německé ovzduí 150 miliony tun CO2. Jejich výkon by odpovídal zhruba pětině celkové výroby energie v Německu, uvedl před časem pro týdeník Der Spiegel odborník na ivotní prostředí Rainer Baake. Emise oxidu uhličitého těchto elektráren by vak přesahovaly polovinu emisí skleníkových plynů, které má Německo povoleno pro období let 2008 a 2012, varoval klimatolog, který pracoval pro předchozí německou vládu Gerharda Schrödera. Také Gerhard Timm z organizace BUND je přesvědčen, e stavba nových uhelných elektráren zničí vekeré úsilí, které bylo dosud vynaloeno na ochranu klimatu. Podobně argumentuje i organizace Greenpeace.
[119]
Dušane,
(Pavel Kořenský: 27.08.2007, 14:33:55
- Mail
- x)
já jsem na ten odkaz koukal. Problém bude v tom, že mikrofony je nutné zapojit zvlášť. A i kdyby byly mikrofony v kamerách, tak mám obavu, že kamera umístěná někde pod střechou toho zvuku moc nenahraje. Proto si myslím, že wireless kamerka s mikrofonem přímo na těle by byla nejlepší. Toho napájení bych se až tak nebál. Tyhle kamerky mají odběr cca. 80-100 mA a není problém to napojit třeba na 6 tužkových akumulátorů. Ty už se dneska dělají 2.7 Ah či víc, takže 10-20 hodin provozu to utáhne. Ale ideální by bylo to pochopitelně vyzkoušet na místě.
[121]
problém zvuk
(Dušan Neumann: 27.08.2007, 14:44:17
- x)
tdn zvuk je problém tak jako tak.....miniaturní cardoidy jsou schopúné sbírat mluvené slovo, aby bylo v nahrávce srozumitelné a nepřekryté ambientním šumem maximálně do 1.5 - 2m, při jízdě na koni to už vidím velmi skepticky. Směrové mikrofony jsou moc velké a drahé..... podlůe mne by neměl být problém mít ten mikrofon zabudován ve stole u něhož se podepisuje smlouva a který je pod dohledem kamery. Jinak souhlasím, že se to všechno musí vyzkoušet místně...
[126]
Pavle, pak je ještě možnost
(Šumavák: 27.08.2007, 15:13:25
- x)
ke zvážení k tomu zařízení od Dušana doopatřit přenosný bezdrátový mikrofon, jehož konečný výstup by byl připojen do jednoho toho vstupu na tom \"přehrávači\". S tou kamerou \"na těle\" je to složité a nepraktické. Např. při nasedání zákazníka na koně já stojím na druhé staně toho koně, držím ho a dělám protiváhu, aby na něm neotočil sedlo. V tom případě by ta kamera brala hlavně zadní nohy toho koně. V tom setu jsou ty kamery 4, takže je to hlavně o jejich vhodném rozmístění. A s mikrofonem \"na klopě\" a wireles spojením dovnitř, by to mohlo být dokonalé.
[127]
Šumaváku...
(ptakopysk: 27.08.2007, 15:26:16
- x)
teď jsem měl na jazyku blbou otázku proč nezapojit zdroj zvukové části aparatury přímo do kontaktu elektrického zapalovače na cigarety... Pak jsem si uvědomil, že disponujete neekologickými, metan produkujícími spotřebiči biomasy. Fakt, tyhle pondělky by se měly zakázat... Ukazoval jsem fotku vašich koníků manželce, protože ta je dokáže na rozdíl ode mě ocenit. Kvíkala nadšením, jaké máte nádherné Pferdy. Takže alespoň takhle zprostředkovaně předávám její chválu...
[128]
2 ptakopysk
(PeS: 27.08.2007, 16:10:08
- x)
ad 14:56 - to zvolání \"Svatá sprostoto!\" má být novátorský překlad vzývání svaté stolice? (z anglického Holly Shit!) Dovolím si lehce nesouhlasit. Hovno samo o sobě (die Scheisse an sich) není sprosté, jen prosté. Při správně fungující peristaltice střev je to každodenní výsledek metabolismu organismu a pouhá připomínka osudu všeho živého. Dalo by se říci - materializovaná filosofická kategorie. Na tom není nic sprostého. Už Vrchlický psal, že: \"V hovně jsme si všichni rovni, bez reforem, bez hluku.\" Sprostým to slovo dělají jen prudérní jedinci, kteří se obvykle na nic jiného, než na to hovno, nezmůžou...
[129]
skimici,
(Rpu?: 27.08.2007, 16:17:26
- x)
krajně virulentní, napadá vyšší nervovou soustavu, něco jako BSE. Prvním příznakem je měknutí mozku, které se projevuje zejména zezelenáním tlamy. Latentní pominutý numismatismus se skrývá za halucinační projevy o vyhubení lidstva v zájmu přírody. Neléčitelné. V zájmu populace je nutno postiženou oblast izolovat a postižené jedince humánně utratit.
[130]
Rputi, myslíš
(Jirka původní: 27.08.2007, 17:04:16
- x)
tak jako končí krávičky, krůtičky, slepičky, ovečky, když vypuknu malá nákazička kulhavkou, ptačí chřipkou.....nejen, že bych jim to přál, aby jim ukápla před veterinářem slina, ale dal bych jim i plyn, který je jen omráčí, aby se v tom kontejneru podělali strachy, když je povezou do kafilerky, parchanty....
[131]
Rputi
(skimic: 27.08.2007, 17:06:56
- odkaz
- x)
... mohlo by se jednat o bestii \"Jezinka\" ...\"neustále z nich kape zelený jed\", \"..dokáží plivat jedovaté sliny\" No - ta druhá fíčura není tedy vlastní pouze jezinkám ... Trochu mne mate, že jsou výhradně rodu ženského ... i když, jak tak bestiářem listuji, jistě se najde něco i rodu mužského ...
[133]
Sadismus? to ne, jen každému měřím stejným metrem
(Jirka původní: 27.08.2007, 18:01:54
- x)
jestli je kulhavka slintavka....a další , a to že nikoliv, nakažlivé a smrtelné nemoci a zvířata a nejen ta nemocná musí zemřít, pokládám za správné neměnit pravidla likvidace nákazy i u lidí. bez legrace. Shodli jsme se na to v sobotu s návštěvou u kávy a minerálky. Měřit stejným metrem pro všechny. Jestli se musí vybít celé stádo, naprosto nesmyslně, proč třeba nevymlátit celé ústředí odborů? Celé ministerstvo ŽP, Lidový dům, ......fakt nevím proč bych měl být humanista, když se mi to příčí. To není sadismus, to je jen stejný metr.
[142]
Šumaváku,
(Pavel Kořenský: 27.08.2007, 21:11:52
- Mail
- x)
od čtvrtka do neděle jen 25 hodin v sedle ? To by ses tedy na Divokém západě neuplatnil, když si tak vybavím ty věty z různých Rodokapsů ve stylu \"John sesedl z koně a posunul si stetson do týla. Přeci jen, po osmnácti hodinách v sedle se potřeboval trochu protáhnout. Po krátkém odpočinku opět nasedl a pobídl věrného grošáka do klusu. Banda Šišlavého Sama měla víc než třídenní náskok a John chtěl zlosyny dostihnout ještě dřív, než překročí Rio Grande ...\" :-))))))))
[144]
jasane,
(Pavel Kořenský: 27.08.2007, 21:37:37
- Mail
- x)
Rodokapsy pochopitelně nejen přehánějí, ale jejich autoři si přímo nehorázně vymýšlí. Ale je fakt, že když se člověk podívá na dobové fotografie, tak profesionální kovbojové skutečně měli od neustálého pobytu v sedle deformované nohy. Stejně tak se lze z dobových dokumentů (účetní záznamy atd.) přesvědčit, že někteří farmáři skutečně přiháněli na dobytčí trhy stáda o počtu X desítek tisíc kusů, což svědčí o tom, že pastviny musely být skutečně rozsáhlé. A koneckonců i fakt, že kovbojové běžně trávili mnoho týdnů honěním mavericků (mladé, dosud neoznačkované tele) a jejich cejchováním vypovídá o tom, že pozemky se asi opravdu za den objet nedaly.
[145]
teda...dovolená by neměla existovat!
(Dana: 27.08.2007, 21:37:54
- Mail
- x)
Mám za sebou první den a jsem normálně vyřízená. Co bude po těch všech dnech čtrnácti??? Zítra mě čeká ráno nemocnice - s babičkou na převaz a pak výlet do HOrnického muzea s Dominikou a Vojtíkem. A den zakončím stylově, další návštěvou v nemocnici... :-))) Plížím se spát, abych tu dovolenou vůbec zvládla... :-))
[147]
\"pozemek, ktery se dal za den objet na koni, nestal za rec\"...
(dvd: 27.08.2007, 21:58:18
- x)
Dovolím si okomentovat vtipem: Famář z Texasu navštíví Svatou zem. Při putování dostane žízeň a v jedné osadě požádá o vodu k napití. Izraelec je trochu anglofoní a tak se dají do řeči. \"A kolik máte polností?\", ptá se Texasan. \"Jen tuhle zahrádku\", dostane odpověď. \"To já\", vece na to Texasan,\"když sednu do auta, tak ty svoje pozemky objedu tak akorát za den.\" A Izraelec na to: \"Jo, taky jsem měl takový auto.\"
[148]
No , ono záleží na tom
(Šumavák: 28.08.2007, 00:23:17
- x)
jak rychle se jede a kolika let se ten cowboy dožil.... jinak v Rožmberské kronice, uložené ve vyšebrodském klášteře, stojí psáno: Pan Petr Vok založil ve vzdálenosti půl dne jízdy koňmo od hradu, v Bavorově, obranný hrádek.... Tak se mrkněte do mapy - takové polnosti jako v Texasu to nejsou, ale také to bylo slušné. (dovoluji si poznamenat, že krávy /i s kovbojema/se normálně přesunují rychlostí ca.2,5 km/hod. :-))) )
[149]
Jj,
(Pavel Kořenský: 28.08.2007, 01:13:20
- Mail
- x)
to celkem sedí. Podle oficiálních historických pramenů trvala cesta stáda z pastvin v Texasu skrz Oklahomu do Kansasu cca. 3-4 měsíce a vzdálenost je cca. 1000 mil (1600 km). Což odpovídá tak 14-16 km denně. Při rychlejším pohybu by dobytek ztrácel na váze. Kovbojové bývali v sedle od úsvitu do soumraku a za den vystřídali 4-5 koní, jak pořád jezdili okolo stáda. Počty toho dobytka musely být imposantní, někde jsem četl, že když vrcholila sezóna, tak to některých \"měst\" (tedy spíš trhů s několika saloony, bordely a prodejnami) kolem železnice přihnali farmáři i 20-30 tisíc kusů dobytka denně. Zajímavé je, že tahle doba netrvala až tak dlouho. Cca. od roku 1870 do 1890, pak už se železnice rozšířila natolik, že nebylo nutné dobytek hnát na tak extrémní vzdálenosti. Ačkoli to byl pro farmáře i obchodníky s dobytkem nesmírně lukrativní bussiness (většina dobytka směřovala na východní pobřeží), tak v dobytkářských městech jako Wichita apod. bylo hovězí téměř bezcenné a právě z těchto míst se rozšířila móda těch půlkilových či kilových steaků. Ona ta doba byla vůbec o dost jiná, než jí popisují westerny a ten Divoký západ zase až tak divoký nebyl.
[150]
Pavle Kořenský
(Tomáš Haas: 28.08.2007, 01:51:30
- odkaz
- x)
ve Wichita, Kansas jsem strávil 4 měsíce. Steaky jsou dnes stále levné, ale o nic levnější než jinde v USA. Dnes je ve Wichitě spousta letadel, malé město má 6 letišť, kromě velkého civilního ještě větší vojenské (bombardéry a tankovací letadla, bylo zajímavé je sledovat jak trénují tankování za letu) a dvě sportovní a dvě tovární, vyrábějí tam Grumman a Cessna a ještě někdo, koho jsem už zapoměl. Skoro každý kdo tam žije se živí něčím spojeným s létáním či letadly. Krávu jsem tam neviděl ani jednu (živou) ale je tam museum kde vystavují spoustu věcí z té doby, kdy tam bylo méně letadel a více hovězího...
[151]
Wichita, Kansas
(Dušan Neumann: 28.08.2007, 04:02:23
- odkaz
- x)
dnes si to sotva dovedeme představit jaké to muselo být v Dodge City v roce 1872, kdy během prvních tří měsíců bylo z této prašné železniční zastávky společnosti \"Atchinson-Topeka a Santa Fe\" (mimochodem vynikající swingová písnička) posláno na východní pobřeží 75 000 tum bisoního masa, a 43000 kůží. Vybití 40 milionů bisonů, obývajících středozápadní prerie považuji ze neslavnou kapitolu dobývání západu. Exitují záznamy, podle nichž šéfové loveckých skupin omezovali zabíjení na maximaálně 25 zvířat denně, neboť více jich nedokázali stáhnout. Pouze zelení by měli radost neboť oněch 40 milionů bisonů produkovalo více metanu , než celý zbytek americké civilizace. Dodge City je jedna ulice na severní straně kolejí, na jižní jsou dodnes obrovské ohrady (corraly) a uprostřed mezi dvěma salony je pověstný boot hill cemetery, a vedle malé muzeum, které spíše připomíná bar z oněch divbokých dob, kdy městu vládli Wyat Earp a Bat Masterson, a v barech mazal karty Doc Holiday. V roce 1876 mělo Dodge City 1200 obyvatel a 19 kořalen. Wyatt Earp prosadil nařízení, že na sever přes koleje nesměl nikdo se zbraní, ale na jižní straně v ohradách to byl skutečně Divoký západ. Od té doby se také traduje americké úsloví \"on the wrong side of the track\" (které má různé podoby znamenající na špatné straně kolejí) popisující místo kam zákon zrovna nedosáhne
[152]
Wichita, Kansas, abych dokončil co jsem chtěl napsat než jsem blbě odbočil..
(Dušan Neumann: 28.08.2007, 04:41:51
- x)
těžko říci zda to byla náhoda když jistý E.M Laird a dva \"oilmani\" z Oklahomy ochotní investovat do leteckého průmyslu založili v roce 1920 ve Wichita leteckou továrnu Travel Air v níž zamestnali tři muže jejich jména jsou dodnes symboly komerčního letectví. Byli to Lloyd Stearman, Walter beech a Clyde Cessna. Všichni tři postupně založili vlastní továrny. Cessna je se stala největším výrobcem malých letadel -jen modelu 172 vyrobila továrna 35000 kusů. Walter Beech prodal koncem dvacátých let továrnu koncernu Curtiss-Wricht, předchůdci Boeingu. letadla Beechcraft se vyráběla až do rojku 1994, kdy továrnu koupil Raytheon. Pozdním příchozím do Wichita byl Bill Learjet, který začal vyrábět tzv.\" business jet\" - malá trysková letadla. Rozkvětu doznala Wichita za Druhé sv. války, kdy tam Boeing soustředil výrobu bombardérů. V roce 1945 vyrobily závody Beech a Cessna 4.2 bombardérů B-29 denně. Bšhem války dodaly letecké závody ve Wichita vojenskému letectvu skoro 14000 letadel. V té době zaměstnával letecký průmysl ve Wichita 25000 lidí. Skončila válka a během jednoho dne Boeing propustil 16000 lidí.... K oživení letecké výroby došlo v devadesátých letech. Dnes se ve Wichita vyrábějí i části evropských Airbusů.
[155]
Hezké, až krásné ráno....
(Jirka původní: 28.08.2007, 06:09:36
- x)
jestli by se někdo nejapně zeptal, jestli i já mám dobré ráno, odpovím jedním slovem ZUBY. Ne moje, ale dcerky. Asi už jsem na to starej. Rputi, ten objektivní a vešeobjímající článek toho giganta ženských srdcí jsem četl včera na Blogu Idnes On to snad dává fšude. A nejhorší je, že to myslí smrtelně vážně. Začínám mít takový neodbytný pocit, že jeho inteligence je opravdu jenom šesticentimentrová a v \"excitovaném stavu\". Bohužel výchova a přirozený stud mne nedovolý napsat všechno co bych chtěl. Mimochodem v noci jsme otevřeli víno z obchodu First Miracle, který je v Káni, kde Ježíš fušoval vinařům do řemesla, a zjistili jsme, že to víno vlastně není úplně takové víno, které jsme ochutnávali při nákupu.....asi zázrak, nebo co. Možná to funguje jenom v Holy land, ale jak se opustí hranice, tak šmitec :-)))
[160]
Děkuji pro změnu Tobě Rputi!
(Loki_F: 28.08.2007, 06:55:49
- x)
Samotného by mě nenapdlo pátrat po takových článcích - tento mě zdravotně obohatil - srdečně jsem se u něho zasmál...! Naštěstí to bylo již po snídani, to by jinak asi zaskočilo -a to by nebylo zdravé... Tato věta a následujíc podotek o \"kvalifikaci\" umožňující nespočet výkladů mě přímo okouzlily: I kdyby byla pravda, pane Plesle, že má P. Kováčová (buržoazní) „zálibu v luxusu“, jak jste napsal, není Vám do toho zhola nic. Ona si na to totiž vydělala svou vysoce kvalifikovanou prací. ... vysoce kvalifikovaná práce ... uznejte, že to je dokonalost sama, nepomineme-li ony nájemné sazby, které byly zveřejněny - zdá se, že zálibou v luxusu je postižen i autor sám! ... který si mimo jiné si pěstuje (dle vlastního vyjádření) tři luxusní duchy: Kritický (extraordinální), sebekritický (subordinální), nebo chcete-li analytický (astenický) duch mě totiž neopustil. };D))
[162]
Loki...největší prča je i se samotnou Kováčovou
(Jirka původní: 28.08.2007, 07:14:59
- x)
Radši , ale používám termím páně Foundryho, který ji nazval Mici Angorou. Četl jsem kdysi s Mici rozhovor, kde se vyznávala nejen ke vztahu k socialistickému způsobu života. Moc velká legrace byla v její pasáži o své profesi. Když to zkrátím, tak pravila, že vlastně ona, když tlumočí, celé jednání vede a řídí a všichni jí tak trochu při tom pouze přicmrndávají. Docela jsem se zasmál. Nic proti tlumočníkům, je to těžká práce, ale takovéto závěry snad nemůže myslet úplně vážně , že ne. Jestli myslí, tak potěž pánbůh. A to jí ještě nelezou zuby.
[165]
Jirko p., ale může!
(Šumavák: 28.08.2007, 07:41:04
- x)
i já jsem jednoho takového tlumočníka zažil, na ofic. návštěvě v partnerské obci, a když jsem slyšel co vykládá, bez ohledu na to, co který starosta řekl, tak jsem z něj udělal nezaměstnaného. Protože my tam byli řešit problémy a ne dělat fotky do novin pro SPOE.
[166]
Jak říkáš, Rputi, kádrování přece patří
(Loki_F: 28.08.2007, 07:44:14
- x)
k socialistickému způsobu života... Jirko pův. já jsem zažil v reálu tlumočnici, která to nejen myslela vážně, ale pokoušela se to v praxi i realizovat (pův. povol. humatnitně vyškolené tele - filsofická fakulta, posléze učitelka na druhém stupni, která si nechala bez uzardění říkat paní profesorko). K její smůle tam bylo hned několi lidí, kteří její překlad tak úplně nepotřebovali... Stačilo pár slovíček osobě, která ji najala... Udělala se krátká přestávka v jednání, nosička tlumoků si vzala své \"zavazadla\" a měla po vtákách! Takže věřím, že i tahle Mici, má \"vlahé\" pocity při výkonu... své vysoce kvalifikované profese. };D)) Odcházím do procesu, večer nakouknu.
[167]
Jirko, jak kdy...:))
(Rpu?: 28.08.2007, 07:47:20
- x)
Jistý můj pedagog tlumočil Husákovi a redaktoři nerozumíce a ničehož netušíce (anebo naopak schválně) dali to do televíze. Husák už byl v té době senilní a plácal tam na státnickém setkání přišerný nesmysly. Tlumočník byl zkušený, věděl, co asi tak presidenti můžou říkat a předstíraje, že tlumočí, vystřihl státnický projev jak fík. Jen aby nebylo slyšet ty příšerný Husákovy blbiny, zvýšil hlas. Husák se v tu ránu načuřil a zvýšil taky. Tlumočník přidal na hlasitosti a Husák dělal co moh, aby ho přeřval, takže tam nakonec oba hulákali jak na návsi. Zajímavé bylo, že prý si toho, kromě mě, nikdo nevšiml.
[169]
Tlumočníci, i ten Husákův
(Jirka původní: 28.08.2007, 08:06:03
- x)
si holt neuvědomují, ale jsou to asi jen vyjímky, že jsou jen mluvíci hlavy. něco jiného je, když si je platíme a jdou tlumočit a mají klienta dostat do předem připravených pozic, tam kde ho chceme mít. Ale to je součástí strategie. A je to domluvené. Ale to není tak často, ale děje se to. ps. Fakt netuším, Rputi, proč toho Husáka v tom nenechali...že by stranický úkol?
[170]
Jirko,
(Rpu?: 28.08.2007, 08:18:36
- x)
stranický úkol to nebyl, ale kdyby to byl býval neudělal, tak by z něj ÚV nejspíš udělalo mastnej flek. Nehledě k tomu, že ten Husákův blábol prostě překládat nešlo - nemělo to obsah. Seděl na židličce, senilně dobrácky se usmíval a třepal ručičkama jak miminko: \"Ano šoudruži....dnes jsme še šetkali, šoudruži ... přijeli jsme šoudruži, abyšme še šetkali, šoudruži ... šočialismus, soudruzi....\". Prostě to byl děs. Husák měl zřejmě ještě ke všemu \"svůj\" den.....
[171]
Zdravím a líbám
(martin TT: 28.08.2007, 09:40:06
- Mail
- x)
vysvětlovací mánii měl již mnohokrát vzpomínaný plukovník von Zillergut. Dobrý překladatel-tlumočník je především skromný a ví, že nic neví. Nestydí se zeptat na odborné termíny, které často nepoužívá a vždy se připravuje dopředu. Je to těžké, pozvat si neznámého tlumočníka, kterého doporučil klient a pak mu vysvětlovat, že v projednávané věci je \"foundation\" nadace a ne betonové základy stavby.
[174]
Dušane
(martin TT: 28.08.2007, 10:53:29
- Mail
- x)
už nestojí za to jít spát, ne? Pro zdraví budoucích generací se člověk musí trochu obětovat a již jejich narození řádně zapít. Laphroigh taky není špatná medicína. Jednomu mému kamarádovi se moc zalíbila, protože prý si k ní ani nemusí zapalovat lulku.
[185]
:o) absolutně O.T.
(ptakopysk: 28.08.2007, 15:42:45
- x)
přijela k nám na návštěvu dcera s vnukem. Měli technickou přestávku v Poděbradech - i šli se podívat na nádherně z(re)konstruované vodotrysky na lázeňském korsu. U jednoho vodotrysku cvičila skupinka lidiček tai či. Malej Standík si stoupl před ně a dělal na ně ksichty, čímž jim rušil proudění čchi skrz jejich organismy. Dcera musela řvoucího pišišvora odnést, aby zabránila duchovní katastrofě kosmických rozměrů. A mě se chtělo radostně zvolat: \"Je po dědkovi, ten pacholek!\"
[187]
stará vesta, šakale!
(Rpu?: 28.08.2007, 16:25:37
- x)
To ti řekne každej kriminalista, že oběť téměř vždycky něčím provokuje, aniž to tuší....:))) Ovšem dělat z toho otázku morálky, jakž s takovým úspěchem činí Evropa a s gustem se v tom babrat, svědčí o duševním úpadku a sklonu k masochismu. ptakopysku, u ptakopísklete je to omluvitelné, ale že ani ty netušíš, co je to čchi? Tedy já taky ne, doufám jen, že to není nic neslušnýho....:))
[195]
dvd,
(AeroKarel: 28.08.2007, 18:55:18
- Mail
- x)
na zánět dásní peroxi(n)d(l), tak 15%, prostříknout mezi zuby injekční stříkačkou se zabroušenou jehlou a rychle vypláchnout. Po několika opakováních žádný zánět nevydrží, ale ten silný peroksindl se špatně shání, mně to nosil táta z ústavu. Brzkého vyléčení přeji!
[196]
Tak přátelé....
(Jirka původní: 28.08.2007, 19:21:07
- x)
Spranger se opět po 400 letech dostal do Prahy. |Je to krása nesmírná. Moc se na něj těším. Ta Alegorie na Turecké války je nádherná. Bohužel takhle rychle ji nenajdu. Jesti si vzpomenete na díl renesančního Nepravidelníků o Arcimboldovi......tak tento pan Bartolomeus pařil s nima v hospodě a také maloval u Rudolfa celý život...
[198]
Rputi,
(ptakopysk: 28.08.2007, 20:17:45
- x)
jednou jsem na toto téma diskutoval s nějakými esoteriky na NP a po jejich detailním vysvětlení o proudění tohoto fluida lidským tělem jsem usoudil, že toto čchi se u mě doma hromadí na jednom konkrétním místě a když už je toho čchi opravdu hromada, vezmu kolečko, šoufek a vyvezu jej k lesu, kde z toho potom nádherně celý srpen kvetou Astilbe, které jsem kdysi dávno spolu s plevelem k témuž lesu vyvezl. Poté jsem byl z diskuse vyloučen. Dodnes cítím křivdu, neboť v okamžiku, kdy už jsem byl krůček od Poznání, mě ta pakáž intelektuálská vyvrhla ze svého středu...
[200]
:o)
(ptakopysk: 28.08.2007, 21:07:52
- x)
vždyď to říkám, že jsme od sebe byli názorově jenom kousíček. Bohužel se s humanitními vzdělanci poněkud míjím. A v některých případech mě to setsakra mrzí. Třeba když si vzpomenu na ty fantastický kočky co chodily v Pardubicích na konzervatoř - to bych vyl jak šakal... A ony se nám chemikům vyhýbaly jak čert kříži! Asi jsme na ně byli příliž konkrétní. (Ale možná to bylo jenom určité zkreslení pohledu, protože naše spolustudující většinou vypadaly jako makromolekulární odpad z nějaké organické výroby)
[204]
ptakopysku,
(Rpu?: 28.08.2007, 21:57:38
- x)
oni se humanisti míjej i mezi sebou - ono je to s těmy jejich orientálníma vírama asi tak nastejno, jako když Paroubek vysvětluje Preslovi, kdo to byl Savonarola. Sem tam si něco přečetli, kecat uměj a tak myslej, že se z toho vylžou. Jenomže východní filosofie nejsou o relativistickém žvanění, ale o tradici myšlení a o tom humanoidi nemaj ani páru. Krom toho, nic tak nepotěší duši intelektuála, jako když se může katit mad neznabohem...:))
[206]
Zatraceně..já mám teda období...
(Dana: 28.08.2007, 22:52:26
- Mail
- x)
ke všemu dosud přihozenému jsem právě obdržela jedno parádní vosí žihadlo..přímo do chodidla! Ta potvora byla maskovaná v koberci...dokonale! Teď tu skáču po jedné noze a na té druhé si přidržuju plátýnko namočené v octě...s takovou si budu muset zítra u ťamanů koupit na přechodné období super pravé adidas o tři čísla větší, než obvykle... :-)))
[211]
Dobrý podvečer,
(PeS: 29.08.2007, 00:07:30
- x)
tak poslušně hlásím, že jsem o5 provizorně připojen. A snad to nebude tzv. fyzikální provizorium... Jinak, k palírně poblíže Benešova - jde o definici slova \"poblíže\". O jedný palírně vím - jezdím kolem, leč v životě jsem tam nebyl, když jedu do Prahy po starý benešovský. Teď si nevzpomenu, jak se to tam jmenuje, ale mělo by se to jmenovat Šílený Krpálov-Kroucejov.
[212]
Dobré ránko!
(Rpu?: 29.08.2007, 07:05:13
- odkaz
- x)
Tak prý si \"paní Zuzana\" přeje jezevčíka a změnit příjmení - věru, že se jí nedivím, ale jako hlavní zpráva na idnes...? Jyrka jistě potěší své voliče, že zvládne rozvod za pár měsíců - zejména ty co se už rok rozvádějí a ještě jim nebylo nařízeno stání.... Ten odkaz o vodě je mnohem zajímavější.....
[216]
Ťape a rezy
(ptakopysk: 29.08.2007, 09:53:44
- x)
vzhledem k tomu, že ani jeden nikterak ve svých příspěvcích nevyzdvihujete přednosti tradičního islámského oděvu, lze z toho vyvozovat, že vámi zmiňované dámy patří ke zmiňované menšině. P.S. Jedna z teorií o stvoření světa říká, že pánbůh nejprve stvořil ženské, pak pozval k sobě proroky a pravil „Vyberte si každý, jděte a založte národy“ První si pospíšil s výběrem Kristus, vybíral všech barev a tvarů, po něm Mojžíš vybíral černovlasé a tmavooké a nakonec zůstal pomalý a rozvážný Mohamed. Když si důkladně prohlédl zbylé ženy pravil melancholicky: „Holky zahalte se a pojďte se mnou.“
[218]
Ještě musím dodat Ptakopysku
(rezy: 29.08.2007, 10:15:50
- x)
že jsem byl ségře na maturáku a vůbec to na té škole nebylo zas tak špatný. Musím ale dodat, že jsem byl tenkrát na průmyslovce v úplně jíném městě a měli jsme ve třídě tři holky, které nám zbytek školy záviděl, potože ostatní třídy měly díky nám průměr 0,78 dívek/třídu. Tak takové poměry jsem zažíl zase já. Si stěžuj ;-)
[223]
Jirko původní
(martin TT: 29.08.2007, 10:59:15
- Mail
- x)
odkud čerpáš tu informaci o clech? Já to slyšel jinak a pravda je ještě úplně někde jinde. Digitální fotoaparáty, které pořizují snímky (například pravé zrcadlovky a pod.), zůstávají zařazeny pořád stejně a to jak daňově, tak celně. Digitální fotoaparáty, které byly vybaveny schopností natáčet video, se tak kvalitativně polepšily, že se jedná už o poměrně dlouhé sekvence a frekvence snímků nad 25 snímků za vteřinu už nemá nic společného se sériovým snímáním fotek. Proto budou tyto aparáty přeřazeny ze skupiny fotoaparátů do video pořizujících kamer. Rovněž bych si počkal na přesné označení a hlavně porovnání přesných sazeb, abychom se zbytečně nebavili o stokoruně nebo dvou.
[225]
Dívčí třída
(martin TT: 29.08.2007, 11:17:06
- Mail
- x)
Hellichovka 1965 - 1968 měla pět tříd. Přebytek dívek vyřešili čtyřmi normálně poskládanými třídami a jednou speciální - bylo to céčko - se samýma holkama. Jeden rok na jaře, asi 1968, jela moje třída na drátkování chmelu a já, z nějakých důvodů, ne. Byl jsem na celý měsíc zařazen do céčka a to byly bakchanálie. Každý den jsem měl na lavici nepřehlednou hromadu svačin, kterými byly spolužačky doma vybaveny a samozřejmě je nekonzumovaly. Já v té době plného tréninku snídal litr kakaa a osm rohlíků a máslem a marmeládou, takže po deváté hodině dopoledne jsem už měl zase hlad. Jinak jsem toho poměru nevyužíval, už tenkrát jsem věděl, že přísun svačin si zachovám jen naprostou nestraností v přidělování zájmu a konversace. Se členkami souboru netančím.
[227]
Dnes jsem zaslechl
(Foundryman: 29.08.2007, 11:36:11
- x)
v rádiu (můj nejčastější zdroj informací při přesunech), že dle usnesení odporníků OSN by se proti globálnímu oteplování mělo bojovat především v rozvojových zemích, neb je to tam levnější :-) A taky, že čím dřív se začne, tím pravděpodobnější bude návrat k normálu. Nějak ovšem opomněli rozvést definici toho normálu :-)
[229]
Foundry....ty to nevíš?
(Jirka původní: 29.08.2007, 11:41:59
- x)
jak jsem slyšel v tv ..... normální je nekouřit.... to teda vážně nevím jak to chtěj udělat. Vždyť to může zkolabovat celá thajská ekonomika....proč by pak Němci jezdili do Bankoku? :-))) ps. To je asi tak všechno, co bych chtěl k těm globálním teploušům poznamenat ...howg
[230]
Martine TT,
(Ťap: 29.08.2007, 12:31:52
- x)
bohužel musím konstatovat, že jsem do takové experimentální třídy chodil. Na elektro průmyslovce ale bylo děvčat i tak málo, a na celou třídu to nestačilo. Proto mi nezáviďte, neb jsme byli tak půl na půl a ve škole to studijně nebylo nic moc. Holky snily o kariéře učitelek v mateřské školce a my se naopak museli činit nejen v češtině a ruštině (kde nám nepříjemně zvedaly laťku), ale i v deskriptivě, což po holkách nikdo ani náhodou nechtěl. Mimoškolně to už samozřejmě své výhody mělo a některé spolužačky zapadaly i do Ptakopyskova:\" Já byl spíš přes tu žízeň a kde co sežrat.\" Pravda i výhody to mělo, v čistě pánské společnosti by mne asi nenapadlo navštěvovat taneční kroužek, což jsem v dalších desetiletích mohl mnohokrát s úspěchem zneužít ;-)
[231]
Holky na škole
(František I.: 29.08.2007, 15:17:40
- x)
Já, absolvent střední ekonomické, kdy jsem byl po celé čtyři roky jediným zástupcem mužské populace mezi 40 odlišného pohlaví, tvrdím, že to tak ideální záležitost není. Dá se to ale poměrně dobře přežít. Jisté šrámy na duši to sice zanechá, ale zkušenosti, v tomto kolektivu nabyté, na druhé straně hodně usnadňují život.
[240]
Divano,
(Jirka původní: 29.08.2007, 20:16:52
- x)
jak se teď jeví ten čin protitutky spící na posedu.....Prostě se bála o své zdraví a tak, když se k ni Bleskem, tedy rychle, blížil myslivec, tak neváhala použít mírného donucovacího prostředku a flákla ho po hlavě tyčí. To by se mělo stát fšem gdo roznáší pohlavní nemoci. Ne nadarmo se říká, že lidový myslivec je ..... a nenapsal jsem to, dostal bych ban za sprosťárnu :-)))
[244]
On se Bursík
(AeroKarel: 29.08.2007, 20:31:45
- Mail
- x)
chvíli choval slušně, tak musí potěšit své ......... voliče. Ale Klaus na ty melouny působí jak červený hadr na bejka dost zákonitě. Stejně bude makačka najít někoho, kdo bude snesitelný pro melounisty i komunisty. Jen bych nerad, aby Klaus komoušům podlejzal.
[245]
Divano, možná, že
(Jirka původní: 29.08.2007, 20:34:27
- x)
zanášela paní myslivcová a tak chtěl nakažený myslivec hledat štěstí u sociální pracovnice, které o den dřív pronajal postel na posedu. Jak se nám to všechno začíná , hezky pěkně, vyjasňovat. jak říká Čtvrtníček.....\" máme to v te hlavě poskládané, jako domino, že stačí jebnout a už to jede :-)))
[246]
Biopaliva - spása nebo úřednické prokletí?
(Dušan Neumann: 29.08.2007, 20:43:26
- x)
...tuhle reakci jsem měl připravenu pro idnes, ale nějak jim to blbne a nemohu to tam zavěsit... je i to líto smazat a třeba to bude to bude někoho zajímat: Přesto, že podle údajů FAO (OSN) dosáhne produkce obilovin v letošním roce rekordních 2.095 mld tun, světové zásoby potravin neustále klesají. jednou z hlavních příčin je i prudký a neuvážený rozvoj biopaliv. Jen během letošního roku se cena potravin v zemích závislých na dovozu zvýšila o 25%. Tento trend bude pokračovat i v příštím roce. Čína dnes dováží prakticky celou produkci rýže Thajska a Vietnamu a stala se i největším dovozcem pšenice. Cena vepřového v Číně poskočila loni o 20% a v Indii cenový potravinový index vzrostl o 11%. Ale nejsou to jen chudé země AFriky a Asie. V Anglii stoupla loni cena produktů z obilovin v o 12% a cena mléčných výrobků o 60%. Důvodem je dvojnásobná cena kukuřice proti loňsku, neboť toto zásadní krmivo se díky dotacím daleko více spotřebovává na produkci biolihu. Přitom výměra pole, která je potřeba na produkci lihu pro jedno naplnění nádrže SUV (cca 60 litrů) by uživila jednoho člověka celý rok. Ať někdo vykládá o efektivitě biopaliv hladovým. Zásoby obilovin v Evropě klesly na pouhých 57 dní - nejnižší za posledních 34 let. A k tomu si EU naaporoučí 20% biopaliv v komplexu energetických zdrojů. Škoda, že se byrokratická blbost nedá destilovat do aut - krávy by měly aspoň víc žrádla.
[248]
Ahoj lidi! Poslušně hlásím, že
(Šumavák: 29.08.2007, 21:42:05
- x)
ještě žiju. Ale sotva...... Dušane, kam jsi to chtěl dát? K tomu udržitelně rozvinutému právníkovi a ekonomovi? Jestli jo, tak to tam mohu dát..... Mimochodem, napadlo vás, že i malé petrželi prospívá, když se furt řeže?Asi mu to chybí..... Ad \"eso v rukávě\" a dalším zprávám - Nebude to náhodou : \"Gross na Hrad\" ??? On by byl dokonalý \"antiklaus\"- mladej, blbej a nesportovní, natož aby mluvil anglicky a německy, či dokonce(!) psal knihy!
[253]
No, neříkám to?
(Šumavák: 29.08.2007, 22:57:05
- x)
\" Praha - ČSSD nabídla expremiérovi Stanislavu Grossovi, aby příští rok kandidoval v krajských volbách. Gross to dnes potvrdil v pořadu Pressklub rozhlasové stanice Frekvence 1. Vyloučil však možnost, že by nabídku přijal. Připustil nicméně, že by se v budoucnu do vysoké politiky mohl vrátit.\"
[254]
Vážení,
(PeS: 29.08.2007, 23:15:33
- x)
tak jsem zas jednou v návalu masochismu nahlédl na Psa - konkrétně na článek R. Šuly o oteplovačích a na článek J. Tyce o Temelínu. Já Vám nevím... Valného politologického vzdělání nemaje, přec získávám dojem, že argumentace dnešních globálních termixů a tehdejších duhově shnilých je až příliš obdobná, než aby to bylo náhodné. Ostatně, nedejte na mě a přesvědčte se sami.
[257]
2 Rpuť
(PeS: 29.08.2007, 23:49:49
- x)
a víš, že mě to vůbec netěší? Nejde o to, že zas další se snažej oblbovat lidi, ale že tolik lidí se dobrovolně a rádo nechá oblbovat a ještě to platí a tleská tomu. Kolik lidí naletělo zázračným úrokům v kampeličkách - řekl si někdo z nich: \"jsem to ale blbec a dobře mi tak?\" Ne, odezva byla - stát se měl postarat. Že byli varováni - to dnes již nikoho nezajímá. Když davy jásavých blbů hlasovaly pro EU - uvědomil si někdo z nich svou odpovědnost? Dneska spousta tehdejších jásatelů brečí stylem slavné věty z knoflíkové války. A přizná někdo z nich sám sobě \"to jsem byl ale vůl a mám, co jsem chtěl\"? Nějak jsem si nevšim. Zas se měl někdo postarat. A tak je to se vším. Ministr Bach řekl, že Rakousko nepotřebuje vzdělané lidi, ale věrné poddané. Obávám se, že někteří byvší aktivisté a jásatelé by mohli být příkladem těch věrných poddaných. Protože: \"nad mozkem poslušnost a nad rozumem víra!\" Než poznaj, že: \"ďábel nás hnal a šli jsme jako ovce...\"
[259]
Jo,
(Pavel Kořenský: 30.08.2007, 00:17:35
- Mail
- x)
ta biopaliva (resp. jejich pěstování na úkor potravin) budou solidní průšvih. Už vidím, jak EUkomise řeší problém rostoucích cen mléčných výrobků a pečiva zavedením státem garantovaných cen na tyto výrobky. A pokud to náhodou bude dražší, bude dotovat pekaře a mlékaře.
[260]
Nojo Dusane,
(Hipik - pravicovy recidivista: 30.08.2007, 04:05:43
- x)
ono je to dano nizkym obsahem cukriku, ze ktereho kvasenim vznikne tolik ocekavany alkohol. Mozna, ze by stalo za to zeptat se vinaru, zdali by se u kukurice nedaly delat taky pozdni sbery a nebo ledova kukurice. Ale nevim, nevim. A obetovat dobrou sklizen vina, to radeji potopa o)))
[261]
:-) Nad tímhle teď mudruje EU
(Pavel Kořenský: 30.08.2007, 04:25:21
- Mail
- x)
jestli bude platit dotace za každý hektar zlikvidované vinice nebo jestli bude platit dotace na zachování vinic a vykupovat nekvalitní a neprodejné víno na destilaci bioethanolu. Naštěstí se to netýká dobrých vinic a dobrých sklizní, ale jen italských a francouzských pěstitelů hektolitrů a tunolitrů nepiteného stolního \"vína\".
[262]
Dobré ráno, než se zase vzlétnu ocelovým ptákem
(Jirka původní: 30.08.2007, 06:27:20
- x)
tam kde žádné slovo není podobné se slovy okolních zemí, bych chtěl poznamenat k biopalivům a farmářům....jak to asi zkončí. Velké dotace na pěstování v kombinaci se stabilním výkupem za slušnou, dotovanou, cenu a sbadné pěstování GMO kukuřice.......prostě kolega má pronajatých 1500 ha orné půdy. Myslíte si, že má i něco jiného, než \"palivovévé kukuřice\"? NE.....a je mu to jedno, že nebude chleba, rohlíky....buřty. Jak si ten farmář může dovolit, že nenasytí hladové? Zrovna včera mne jeden na Psovi řekl, že farmáři MUSÍ být regulovaní jinak bude hladomor a taky by si to nejlepší mohli nechat pro sebe a to se nesmí. Jako, by to už tady nebylo, že jo.
[265]
Dobré ráno,
(PeS: 30.08.2007, 07:10:56
- x)
k výše uvedenému si dovoluji připomenout, že socialismus je společenský řád, který se rezolutně a rázně vypořádává s problémy, které by jinde ani nenastaly. Ano, už to tady jednou bylo, ale spousta lidí má holt moc krátkou paměť. Nebo z toho dnešního RVHP maj svůj vejvar...
[267]
\"...CHCETE MĚ?...\"
(šakal: 30.08.2007, 09:46:49
- odkaz
- x)
\"...Ale já jenom opakuji to základní. Jsem připraven být proevropský kandidát vědomý si nutnosti občanské společnosti, který nemá extravagantní názory na globální oteplování...\" ...To je mi náramná kvalifikace pro prezidenta! Řekněte mi - je ten chlap skutečně tak blbej? §:- |)
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |