Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Neděle, 2.09.2007
PRÁVO: Invalidita je věcí názoruaneb: Lurdský zázrak v podání Ministerstva práce a sociálních věcí Poslala: Anka
Když jsem vloni stála na chodbě neurologické kliniky u lehátka, na němž ležel manžel mé maminky, honily se mi hlavou velice chmurné myšlenky. Maminčin muž měl od úrazu páteře velké potíže s chůzí, ale do onoho rána byl téměř soběstačný. Po dalším pádu už se ale na nohy nepostavil. Prožil několik týdnů na neurologii, pak několik dalších na oddělení rehabilitace a domů se vrátil s chodítkem a francouzskými berlemi. Výsledkem perfektní lékařské péče Neurologické kliníky 1. LF UK a VFN v Kateřinské, rehabilitačního oddělení nemocnice Milosrdných sester Karla Boromejského pod Petřínem a urputné snahy a vůle maminčina muže je, že s oporou dokáže stát na nohách. Sice ujde jen několik kroků, bez opory ztrácí stabilitu, ale není z něj ležící pacient.
Komentáře
[2]
Zdravím z východu!
(Dana: 02.09.2007, 21:57:45
- Mail
- x)
Před chvíli jsem dorazila z Matičky a dalších toulek Čechami a jdu si dočíst, co se tu dělo. :-) Musím sebekriticky přiznat, že doma po mě neštěkl ani pes - a to doslova. Fido, namísto hlasitého přivítání, se pouze otráveně vyštráchal ze stodoly na dvorek, došel loudavě k vratům, zjistil čichem, že to jsem opravdu já a pak se odebral zpět do stodoly. Budu se muset nad sebou zamyslet.... :-)))
[4]
A k tématu článku...
(Dana: 02.09.2007, 22:07:24
- Mail
- x)
nad některými výroky, postupy a byrokracií při posuzování zdravotní schopnosti či neschopnosti posudkovými lékaři zůstává rozum stát. Moje známá má syna s downovým syndromem a musí s ním opakovaně docházet na kontroly, zda nedošlo ke změně stavu k lepšímu. A ta vždycky konsternovaně vypráví, že v čekárně čekala třeba s lidmi bez ruky či nohy, kteří rovněž musí přijít na kontrolu, zda stav trvá. Já sice ještě neslyšela, že by amputovaná ruka či noha dorostla, ale určitě neznám vše.... Dělám si legraci, ale na druhou stranu - kolik je to zbytečného otravování lidí, papírování a v neposlední řadě i zaměstnávání lidí - posudkových lékařů a personálu, který by při použití selského rozumu, mohl dělat něco užitečnějšího. Jenže - když to vyžaduje předpis, tak to prostě musí být. A když pak člověk takto honěný byrokracií potkává zdravím kypící opálené spoluobčany, kterak si užívají invalidního důchodu, nediví se, že se mluví o rostoucím rasismu...
[6]
Rputi,
(Anka: 02.09.2007, 22:34:00
- x)
mne obchází mráz z informace paní samosoudkyně, že dotyčný dr. Šedivý, lékař posudkové služby MPSV, má v záběru celou republiku. Je to človík, jemuž držíš pěsti, aby donesl nejen myšlenku, ale i moč, opravdu vetchý kmet. A jak vidno silně nasírací. No, jako reprezentat MPSV opravdu par excellent. Původně jsem měla za to, že jen nezávazně laškuje, ale ne, myslel to vážně. Je mi z něj nevolno a kdybych neměla přirozenou brzdu, vletěla bych na MPSV a rozbila mu hubu. Furt si ale říkám, že není všem dnům konec. Dívat se na nemohoucího muže mé maminky a číst si přitom ty jeho odporné pindy, na to fakt nemám výbavu. Asi ode mne přes tu svou nevymáchanou hubu přece jenom dostane.
[7]
Anko,
(Rpu?: 02.09.2007, 22:46:27
- x)
byl tu kdysi, ještě za temného socíku, případ pána, který, v celkem mladém věku, přišel v důsledku choroby o obě nohy. A byla taky revizní komise - která si přála po několika letech revidovat - zřejmě, jestli mu ty nohy znova nenarostly.... Je to pořád stejné - dovolí si tam, kde cítí nejmenší odpor...
[8]
Rputi,
(Anka: 02.09.2007, 22:51:45
- x)
mne zvedá ze židle, že takoví strejcové jsou jediným kontaktem občana s MPSV. Psala jsem i nečasovi, ale měla jsem jít raděj do Čimlelic na užovky, vůbec se neobtěžoval mi třebas rukou nějakého pověřeného strejce odpovědět. Vychází mi z toho, že je všem všechno putna a invalidi si můžou škubnout nohou, pokud nějakou mají.
[9]
Dobrý večer, Anko
(Kačena: 02.09.2007, 22:52:47
- x)
Mám dceru je jí 27 let a dík pre, peri nebo postnatálnímu poškození je mentálně postižená. Celá ta léta se snažím o to, aby byla maximálně soběstačná. Celá ta léta mně nejrůznější posudkové komise nutí, dokazovat bolestnou skutečnost, že její stav se nezměnil. Dnes je to tak. Mám strach, že má snaha, relativně úspěšná, bude v vlastně škodlivá. Zažádala jsem o příspěvek na péči a jak to tak šacuji, posudkový lékař posoudí její stav tak, že žádnou pomoc nepotřebuje a je naprosto zdravá. Podotýkám, že nečerpám a nečerpala jsem žádné sociální dávky. Pracuji a snažím se nebýt na státu v ničem závislá. Požádat o příspěvek na péči mně přinutila skutečnost, že chráněná dílna, kde naše mladá pracuje, musí vykázat kolik jejích klientů je posouzeno podle zákona o soc. službách. Jako perličku beru to, že při sociálním šetření, které u nás doma proběhlo, se sociální pracovnice ptala (otázky určuje příloha k zákonu) umyje sama nádobí? odpověď dcery, jo máme myčku.
[10]
Kačenko,
(Anka: 02.09.2007, 22:58:38
- x)
bojím se, že pokud komis sezná, že Vaše dcera je držená v čistotě, její stravovací režim je chvalitebný a nedej bože máte ještě dvorek, kam si může dcerka jít sednout, moc šancí nemáte. Nemyslete, že si z Vašeho těžkého osudu dělám legraci, nedělám. Po zkušenostech s manželem mé maminky jsem v rozpcích, co by se dělo, kdyby se můj nebohý bratříček dožil dnešních dnů. Měl mozkovou obrnu a zemřel, když mu bylo jedenáct let. Maminka se o něj starala, dokud jí síly stačily. Pak péči převzaly řádové sestry. Řízením božím můj ubohý bratříček zemřel dřív, než komunisti řádové sestry rozprášili a ústav zavřeli.
[11]
Anko
(Kačena: 02.09.2007, 23:49:27
- x)
realita je taková jak ji popisujete a já, bohužel, disponuji nejen dvorkem, ale i (jaká hrůza) zahrádkou. Někdy mám pocit, že posudkáři jsou klony prapuvodního, komoušema vygenerovaného, posudkáře. Dnes už mne jejich jednání nepřekvapuje a nedohání k slzám. Co mně ale překvapilo je Váma popsané jednání samosoudkyně. Já bláhová uvažovala o případném odvolání k soudu. Bůh Vaši maminku i bratříčka ušetřil mnohé bolesti.
[12]
Kačenko,
(Anka: 03.09.2007, 00:02:20
- x)
víte, mám takovou bláhovou představu, že by se lidé stejně pomíjení jako manžel mé maminky měli dát dohromady. Z docela jiného rohu lidské pospolitosti mám zkušenost, že množství se počítá. Na každý pád, pokud byste měla pocit, že bych Vám mohla být k něčemu, ozvěte se, prosím, na mejl anka2006@seznam.cz
[13]
Anko dopustila jsi se zásadní chyby!
(Loki_F: 03.09.2007, 00:06:22
- x)
Hnědočeši, při takové návštěvě posudkáře, shromáždí veškeré příbuzenstvo (včetně všech dostupných sousedů) a na toho kontrolního sráče provedou nátlak přesilou, hlasem, demostrací krájecích, bodnách, sekacích a bicích nástrojů, žadatele o příspěvek (invaliditu či co) umístí do sklepa na největší hromadu odpadků, popřípadě někde poblíž, popřípadě jej nepřemisťují vůbec neb to vyjde nastejno... Úspěch zaručen. Ten hajzlík je rád, že se odtud dostal celý a aby tam již vícekrát nemusel (u vědomí, že by mohl dostat nevítanou návštěvu), je povolný jak štětka na E55, když uvidí 500.- € U civilizovaných bílých Čechů, to je jiná...! };D)))
[14]
OT - pokud si chcete zlepšit náladu
(Dana: 03.09.2007, 00:08:36
- Mail
- x)
nebo jen pustit něco hezkého na dobrou noc, pusťte si ČT2 - Javory. A já při těch krásných písních dumám, jak potěšit ženu, která minulý týden pochovala 39 letou dceru,zdravou, plnou života... Javory - to byl poslední koncert, na kterém jsem s tou matkou byla.
[16]
Aneb, když tu již zaznělo jméno Mengele,
(Loki_F: 03.09.2007, 00:11:45
- x)
základním principem je, když ten posudkový drVoštěp nemusí řešit onu kardinální otázku tak naléhavě vyslovovanou za zvuků zubní vrtačky v Maratónci: \"Je to bezpečné?\" \"JE TO BEZPEČNÉ...???\" To jest, odchází-li a nemá stažený okrouhlík, vypadá jeho zpráva tak, jak jsi zprosředkovala.
[17]
Loki, vrtačka sem, vrtačka tam,
(Anka: 03.09.2007, 00:16:30
- x)
jsem odhodlaná dovést toho ministerského skřeta na hnůj. Ne jen pro odporné nařčení mých blízkých, ale pro ty spousty dalších, kteří nemají nikoho, kdo by se za ně bral. Možná budu slavná v černé kronice, ale opravdu je mi to putna. Co provedli s ubohým, bezmocným mužem mé maminky, to je odpudivé a asociální a nevidím jeden důvod, proč bych na to měla nečinně hledět.
[18]
Tak doboru noc - jedu ráno se SAAB(em)
(Loki_F: 03.09.2007, 00:19:03
- x)
(všimněte si jak důsledně neopoužívám jeho bývalé rodinné jméno };D)) k \"doktorovi\" na testovací jednotku - snad prozradí, které čidlo mu uhynulo. Už vidím tu \"pálku\"... Pavle Kořenský - odpovídal jsem Ti na mail ze tří různých poštovních serverů, ale pokaždé se mi to vrátilo... se zprávou na způsob \"tato schránka je pro Tebe tabu\"!
[21]
Dobré??? ráno!
(Rpu?: 03.09.2007, 06:45:17
- x)
Tak jsem mrkla na Psa, co je pod článkem za komentáře a jak to tak vypadá, jde tu i tam jeden hlas - posudkáři jsou dobytek a invalidou může být zřejmě jen alternativní Čech. Vyplývá z toho jediné - minorita už odčerpává většinu prostředků, které jsou k dispozici - to nemůže dobře dopadnout. O hovadismu ouřednictva ani nemluvě ....
[22]
Dobré ráno
(Dana: 03.09.2007, 08:07:53
- Mail
- x)
a nejen to. Všem, kterých se to týká, přeju po příštích deset měsíců pevné nervy, štěstí na laskavé a moudré dospělé a slušné, vychované a po vědění bažící děti,prostě aby pro všechny nastala jen a jen škola hrou. Jinak jak považuju OSU za vydřiduchy, dnes bych uvítala zásah neb nám tu už od časného rána vyhrává paní starostka dětem na cestu do školy a ti co mají dovolenou se tak nemůžou vyspat! Ale zas toho za delší den více stihnou. Tak ať je ten den opravdu dobrý!
[24]
Vážení,
(PeS: 03.09.2007, 12:56:27
- odkaz
- x)
tak aby toho optimismu na ten dnešní den nebylo málo - obrňte se trpělivostí a nahlédněte do odkazu... Já mám už jistou představu, jak to dopadne. Předobraz můžete vidět v Německu, kde průměrný německý absolvent takovéhoto vzdělávacího procesu není schopen napsat ve svém rodném jazyce kus textu bez vážných gramatických chyb. Takže už vidím, jak multikulturní demokratický občan myslí v globálních souvislostech, leč jinak ví lautr hovno. Kdopak (mimo Brusele) ho asi zaměstná? (Podnikat nebude moci, nebude umět kupecké počty...)
[25]
Dobrý den,
(Modrý pták: 03.09.2007, 13:11:38
- x)
a speciální poděkování PeSovi za odkaz. Buď rád, že tam máš alespoň \"Člověk a příroda\" tzn. chutný bramborový salát. Myslím, že je to moc \"prima\" doplněk k článku Anky. Zvláště \"Výchova k myšlení v globálních souvislostech\" je petelice jako vystřižená z Orwella. Ačkoli \"klíčové kompetence\" tomu silně konkurují. Schumiho choť mně to jednou vysvětlovala, že už není \"učitelka\", ale \"manažerka kompetencí\" a já si myslel, že si ze mě dělá legraci. Jsem velmi spokojený, že je všechno na svých místech.
[26]
PeSi, již jsem byla přelouskala
(Rpu?: 03.09.2007, 13:18:32
- x)
a udělalo se mi na nic. I když vezmu v potaz, že jde o jen naprosto idiotská označení, tak tento způsob výuky dává tak nekonečné možnosti, aby se kanor pustě flákal a svedl to na děti, že jen při pomyšlení, jak tvůrčím způsobem toto rozvine naše \"drahá\" třídní, se mi otvírá kudla v kapse. Prostě bude pár prestižních škol a z ostatních budou vycházet negramoti........
[27]
Rputi,
(ptakopysk: 03.09.2007, 14:22:44
- x)
myslím, že jsi nemístným optimistou, co se týče prestižních škol. Začínám mít neblahý pocit, že prestižní soukromá škola aplikovaná na české podmínky zhusta generuje diplomované negramoty za dlouhé peníze. Protože jinak by zkrachovala. Ono to nějak souvisí s rozložením inteligence v populaci. I v podmnožině movitých lidí bude mezi potomky alternativně inteligentních tolik, že se všechny prestižní školy na tak malým hnojišti jako je ČR neuživí, chtějí-li vychovávat opravdu ty jen nejlepší... :o)
[28]
Ahoj! A tady je z jiného
(Šumavák: 03.09.2007, 14:22:47
- x)
soudku...: \"Die Europäische Union plant Erleichterungen bei der Einwanderung: Migranten aus Drittstaaten sollen künftig leichter in die EU kommen und arbeiten dürfen als bisher. EU-Kommissarin Ferrero-Waldner erwartet, damit die illegale Einwanderung einzudämmen. Erhofft werden vor allem positive Effekte auf die Wirtschaft - wie in Großbritannien, Irland und Schweden, wo die Arbeitsmärkte von Beginn der EU-Erweiterung an geöffnet waren.\" Jak nelépe zabráníme ilegálnímu přistěhovalectví? No přece... .....uděláme ho legálním! Pravila komisařka Ferrero-Waldner, z Rakouska. Ge-ni-á-lní !!!!
[29]
Šumaváku...
(ptakopysk: 03.09.2007, 14:43:30
- x)
zmocňuje se mě další z černých obav, jestli oni Rakušáci neposílají své Špidly do struktur EU. Za krále Václava se odesílalo 120 volů A 500 hřiven stříbra. Teď už je jiná doba Václava máme prezidentem (Staré Boleslavi se pro jistotu vyhýbá jak čert kříži :o)) voly a hřivny neposíláme do Bavor ale o pár mezí dál... A Rakušáci to evidentně dělají také tak.
[37]
uffff , tak jsem po dnu vzrušení a nerváku
(Jirka původní: 03.09.2007, 18:00:58
- x)
v klidum a mohu Ance jen přát pevné nervy a výdrž....ať to dopadne jak chce, bude to potřebovat. Děcka jsou zase ve školce a škole a jedno ještě přebývá, ale nikdo ho nikam nechce....i u rasa jsme se ptali a nic. Když jsem se koukal na synkův rozvrh, tak jsem ze opravdu zastyděl, že jsem flákač......začíná v 8 a končí ve 4 každý den mimo pátku, to končí ve 2...na třetí třídu docela dobrý, že jo. A to je škola učitele národů, kde má být škola hrou. Takovou pracovní dobu nemám ani omylem a ještě do mě nikdo nic nehustí. Už by to ani nešlo. K EU....asi se naučte, spíš Allah akbar, spíš než Pozdrav Pánbůh
[38]
Vážení,
(PeS: 03.09.2007, 18:33:02
- x)
tak abych pokračoval v tom optimismu (na vysvětlenou - pesimista říká, že horší to už být nemůže, optimista dodává - ale může!). Byl jsem na krátké pracovní schůzce na MŠMT. Co mě opravdu překvapilo, byl fakt, že nad branou v Karmelitské ulici č. 7 NEBYL nápis: \"Lasciate ogne speranza, voi ch\'intrate\"... Ale to je pouze past na vetřelce, prostředek pro zmatení naivních návštěvníků... Protože jinak měl Dante pravdu: Per me si va ne la città dolente, per me si va ne l\'etterno dolore, per me si va tra la perduta gente. Ano - průchod do žalostného města, věčné bolesti, zmarněného lidu... A pamatujte, jak říkal již ministr Bach - \"Rakousko nepotřebuje vzdělané lidi, ale věrné poddané!\"
[39]
Jirko,
(Rpu?: 03.09.2007, 19:00:15
- x)
pracovat nesměj, ale učit se můžou - třeba 24 hodin denně...:(( PeSi, třeba pak líp pochopíme ty negramotný multikulti.... Pamatuješ, jak jsme všichni společně čekali, až Sojuz dosáhne naší úrovně a že pak všichni půdem ruku v ruce k těm světlým zítřkům......
[40]
No, Rputi, to se nepovedlo,
(Šumavák: 03.09.2007, 19:46:15
- x)
tak v duchu multi-kulti postupů komisařů EU( když nejde hora k Mohamedovi....)je novou cestou to, že my dosahneme úrovně sojuzu.... Ne že bych tím kritizoval rewformu školství.....ta je nekritizovatelná! Jediné , co mě uklidňuje je, že když si učitelé budou moci učit co budou chtít, většina jich vezme loňské a předloňské a předpředloňské...(prostě ty, co používá už dvacet let) přípravy a podle nich pojede dál.....až do další reformy za 5 let. (mám jednu doma....)
[41]
Reforma?
(martin TT: 03.09.2007, 19:59:13
- Mail
- x)
mám čerstvé zprávy ze základní školy. Jaká může být reforma s učitelkami, které se ještě vloni na pajdáku učily biflovat slovíčka. Moje ŽD nastoupila dnes na ucpání děr - dvě hodiny němčiny u osmáků, dvě hodiny fyziky u sedmáků, každý den dvě hodiny přes oběd hrát si s druháky v družině. Nikdo nic neví, učit se prý má podle toho, co je v učebnici. No nazdar - syn už je velký a vnučku asi budu učit sám.
[42]
Kdybych měl citovat ze synkova vysvědčení....
(Jirka původní: 03.09.2007, 20:00:52
- x)
teda ne známky, pochopitelně je dokonalý po otci :-)), ale z českého víza, kde je slovní hodnocení. Jsou tam jenom 3 okruhy. Kultura těla a ducha, Člověk a jeho svět, Český jazyk - literatura.....a teď mi řekněte co to znamená...:-)))....a Vy pořád nějaká reforma...baťoh je to.
[50]
Za tohle
(Foundryman: 03.09.2007, 20:38:43
- x)
Čunka spolustraníci sežerou: \"Schůzka koaličních lídrů kvůli obsazování funkcí náměstků na jednotlivých ministerstvech se v úterý podvečer nekonala. Předseda KDU-ČSL Jiří Čunek se na schůzku nedostavil včas a ta byla odložena na neurčito.\" Všechno může, ale zmeškat dělení koryt, to zavání popravčí četou za úsvitu :-))
[52]
Antonína Sova?
(Šumavák: 03.09.2007, 20:40:13
- x)
žádal o nějaký grant z MŠ ? O Evropské peníze? Nebo je to krycí jméno ministra (kalouse ušatého)?? Nikoho takového Paní ministryně nezná a ani znát nechce!To by nakonec ještě někdo mohl začít s Palackým a vykřikovat: Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm!\" a to nelze dopustit!(alespoň dokud platí alimenty....)
[59]
2 Šumavák
(PeS: 03.09.2007, 21:40:05
- x)
nezbývá, než použít slova žijícího klasika: \"Ti, kdo stáli na straně Lidu, byli nakonec vždycky rozčarováni. Zjistili totiž, že Lid má sklony být velmi nevděčný, neumí ocenit, co se pro něj udělalo, a nechce ani poslouchat, ani myslet dopředu. Lid měl naopak tendenci být omezený, zpátečnický a nepříliš chytrý, ano k chytrosti se dokonce stavěl velmi nedůvěřivě a moudré neměl rád. A tak dítka revoluce stála tváří v tvář prastarému problému: Nebylo to v tom, jak se zdálo, že byste měli špatný druh vlády, ale měli jste špatný druh Lidu.\" Terry Pratchett, Noční hlídka.
[61]
PeSi, já si mezitím dělal večeři,
(Šumavák: 03.09.2007, 21:40:43
- x)
poslouchal Události....a sem tam jsem si tam kliknul. Na té \"Mapě - co chceš dělat\" mi vysloveně chybí lísteček s volbou: \"zůstat sám doma s knížkou a nikoho dovnitř nepouštět\". A nenašel jsem tam Čecha není to diskriminace?
[63]
Já mám dnes nějak
(Šumavák: 03.09.2007, 21:48:48
- x)
rozjitřené čivy a kousavou náladu..... eď hovořil na ČT2 Nějaký p. Král o své nové knize \"Věda a víra\" a velmi emotivně prohlásil: \"Když z vědy vyhodíte Boha, a to se stalo, když z vědy vyhodíte víru, tak tam potom toho Boha a tu víru nenajdete !!!\" Nebude ta digitální televize interaktivní? Že bych se k tomuto proslovu mohl on line hned vyjádřit? hmmm... asi ne....
[64]
propadl jsem czechkidu - nemohgu se odtrhnout
(Dušan Neumann: 03.09.2007, 23:42:02
- x)
od tvořivého jazyka jakým jsou jednotlivé postavy charakterizovány, ale hlavně pokyny pro pedagogy. Zvláště doporučuji osnovy o Cikánech, muslimském manželství a vztazích s němci...povídkové příklady jsou k nezaplacení...
[66]
2 Dušan
(PeS: 04.09.2007, 06:52:44
- x)
u mě dobré ráno... Já na to nakouknul teď - přelétnul jsem něco málo textů... To snad museli psát Vúhl s Doležalem a jiní podobní géniové ducha. Na vytvoření přesvědčení o tom, že škola je místo, kde se od rána do večera lže, je to dokonalé. A jako jsme se my učili, že druhá světová válka byla drobná, bezvýznamná epizoda ve Slovenském národním povstání, tak teď je to drobná, bezvýznamná epizoda ve \"vysídlení\". No, vzdělávejte se, vzdělávejte, vážení, bude hůř!
[69]
Jeden citát k reformě:
(Loki_F: 04.09.2007, 07:36:55
- odkaz
- x)
\"Milý učitelé, profesorky a profesoři – v zájmu budoucnosti našich dětí prosím stávkujte. Co nejrazantněji, co nejtvrději. Snad se pak vláda vzpamatuje.\" autorem je Dráth, jak vidno z odkazu (pro ty kdo ten výron nechtějí číst celý je to v posledním odstavci). };D)) Dlužno podotknout, že takto zakončená filipika k tématu školství působí vskutku úderně...
[71]
No jo, Loki,
(Rpu?: 04.09.2007, 07:56:42
- x)
ale když on to Dráth myslí krapet jinak. Silně pochybuji, že pí.uč., co se tu chemii naučila loni přes prázdniny, by jí učila pod vlivem třeba 50tisícového platu lépe. A kdyby na její místo chtěli přijmout někoho vzdělanějšího - to by odbory řvali, že nebohé pančelky zasloužilé strádati budou....
[72]
2 Loki_F
(PeS: 04.09.2007, 08:01:21
- x)
Ano, zvlášť úderně působí ta hrubka. To asi, aby ten zmetek zdůraznil, že se má postupovat razantně a tvrdě. Nicméně je nutno přiznat, že i tenhle hajzl má bohužel leckde pravdu. Jaký má na té pravdě svůj podíl, je však vedlejší. Já zatím nechávám včerejší dojmy poněkud uležet, ale mám chuť o tom něco málo napsat. Ale jestli se k tomu dokopu, tak to asi půjde mailem...
[75]
Skimici, omlouvám se,
(Loki_F: 04.09.2007, 08:24:39
- x)
ale teprve teď doháním ponurý včerejšek... SOuhlasím, s PeS(em), že v té obecné argumentaci má ten hajzlík tu a tam pravdu (leč není to pravda jeho). Důležité je to, co tou argumetnací sleduje... a to to je podle zásady: \"Čím hůř, tím lépe - pro nás!\" (míněno pro socdem) Aprpopo, před chvílí jsem zahlédl v TV šot o humanitárních misích a že \"Senegal meets Prague\" - zapadá Vám to do shora citované Mise Waldnerové...??? Znovu se pozastavuji nad nedávno již diskutovanou a také v této diskusi připomínanou, viz poznámky (s odkazem na Bacha, aniž bych chtěl rozvíjet nějaké teorie spiknutí) - myšlenkou, že tohle celé je systematickým postupem, milníkem regresního vývoje této země -vždyť u nás znalost trivia byla obecně šířena od třináctého století a jen vlny válek a katolických vzedmutí to narušovaly. Vždyť i ti nejreakcionářštější jezuité poznali, že záskat si srdce Čechů lze přes vzdělávání, což beru jak vyvrcholení toho jejich: \"Účel světí prostředky!\", které stejně nakonec vyústilo k odporu proti nim. Vyhodnoceni jako nepoužitelní, protože příliš vzdělatelní, jsme nyní cílevědomě o vzdělání připravování? To je přece bezpodmínečně možné jen s dlouhodobým výhledem...!!! Fuj, až mi mrazí. };C
[77]
2 Rpuť
(PeS: 04.09.2007, 08:43:22
- x)
no, je to tam zdůvodněno: \"Podle mluvčí KSČM Moniky Hoření je to dané tím, že statisíce lidí nemohou vykonávat své původní profese.\" - Možná jsi slyšela o profesi sluníčkářů. Stará profese s dlouhou tradicí. A i ta se mění. Prodělala vývoj přes vyžírky, lehkoživky, netáhla až k dnešní dokonalosti. Leč, jak by řekli naši ekonomové, nabídka převyšuje poptávku a tak o tyto profese není zdaleka takový zájem, než by zasluhovaly. Navíc se projevuje nezdravá etnická konkurence. Toho už si však někteří povšimli a došlo jim, že to, co stát rozdá cikánům, holt nezbyde na rudé vyžírky. A rekvalifikační program z komunisty na cikána zatím ministerstvo nevypsalo. Možná to bude až teď, v rámci té nové školské reformy...
[83]
Naštěstí: \"Šedá je teorie, zelený strom života!\"
(Loki_F: 04.09.2007, 12:43:32
- x)
Na tomto zkrachovali již zmiňovaní jezuité, kurňa a jak to měli propracované, zasichrované, zafinancované. Všechny vychozí podmínky svědčily o tom, že nemohou neuspět... Jenže nacpat rozum (tam, kde je, u koho se vyskytne a je-li dostatečně zdravý a dravý) do klece - NELZE, rozhodně ne nastálo. Je jako voda, vždy si najde skulinku, je-li zmrazen, roztrhne skálu, je-li pálen, zakryje oblohu..! };D))
[84]
Jirko, ono by nemuselo...
(Rpu?: 04.09.2007, 12:50:18
- x)
Jenže, učení je poslání a nedá se do něj chodit od - do. Naší pí.uč. mimo vyučovací hodiny ve škole nenajdeš. Vyučovat systémem \"průniku oborů\" mohou jen široce vzdělaní lidé chápající souvislosti, které pak dovedou zprostředkovat druhým. Od pančelky nemající ani aprobaci pro vyučovaný předmět to lze očekávat jen stěží. I učit se musí člověk naučit a jelikož se nový systém soustřeďuje zejména na to, abychom se \"učili bez biflování\", pak se děti pouze naučí se neučit. Každý obor se systém a systém se nelze naučit jinak než nazpaměť. A do teprve naučeného systému budou další fakta zapadat i bez biflování. Jestliže se děti nenaučí ve škole se učit nebudou se umět naučit ani nic dalšího, protože to jejich necvičená paměť neudrží. atd...atd.....
[86]
Jo, průnik oborů....
(Šumavák: 04.09.2007, 16:57:34
- x)
těrazky som slezol z koňa a proniká mi sem kovář....mimochodem, víte že soc. pracovní norma stanovila kováři s pomocníkem okovat pár (dva) koní za8 hodin pracovní doby?To bylo tempo,co? Já na to mám hodinu, protože v 6 tu čeká další nikoliv pán na holení ale paní ma ježdění! Ten \"průnik oborů\" bych chápal a uvítal v posledním ročníku učebního oboru a posledních dvou ročnících VŠ. Ale dnes je možné všechno... když učitelka ze ZŠ pronikla až do ministerského křesla....
[89]
Hmm
(Nika: 04.09.2007, 17:44:51
- odkaz
- x)
Jen malá ilustrace k tématu v článku na idnes : \"Policisté mají navíc po celou dobu podezření, že za celou kauzou stojí sekta odštěpená od Hnutí Grálu, kterou vede Josef Škrla. Ani on neoplývá penězi, jimiž by se výdaje Mauerových daly vysvětlit. Už třicet let je invalidním důchodcem.\" :-/
[92]
Jo přátelé.....uf....
(Jirka původní: 04.09.2007, 18:46:41
- x)
bylo to dneska nepěkné. A ještě k tomu ošklivo. Jsem rád, že už to mám za pár. úplně OT....taky Vám berou kramle malé lžičky? Ne ty zlaté, stříbrné, alpakové.....ale ty obyčejné. Vím, že existuje ponožková planeta, kam se stěhují pánské ponožky, ale o lžičkové jsem nic neslyšel.....Vy ano?
[94]
Olymipáda 2016 Prague!
(skimic: 04.09.2007, 19:39:13
- odkaz
- x)
... vážený pane Béme, nemyslím, že tento web čtete, nicméně si dovolím předpokládat, že tento web některý z Vašich spolupracovníků, externích pracovníků, PR ad-hoc či kontrahovaných pracovníků, monitoruje. Proto bych si Vám, pane Béme, dovolil vyjádřit svůj zásadní nesouhlas s Vaším jistě velmi ambiciosním plánem. Dokonce bych Vás chtěl pokorně požádat, jestli - v případě, že uspějete - by bylo možno se z Vašeho plánu nějak vyvázat. Vím, emigrace je řešení, možná, že byste ale byl ochoten kompenzovat ony jednicové náklady přímo na můj účet. Předpokládám, že z Vašich privátních prostředků, jelikož prostředky veřejné jsou vytvořeny tak jako tak částečně (nicméně velmi) z mých privátních, a Váš plat, odměny a apanáž jsou opět tvořeny s pomocí prostředků, tvořených na vrub mých daní ... Samozřejmě se pokusíte vyčíslit i mé přínosy, které máte jistě ad-hoc spočítané. Jinak byste do toho přece nešel. Ale ... Vy to číst stejně nebudete ...
[96]
skimici,
(Modrý pták: 04.09.2007, 20:51:25
- x)
jste si jist, že jste chtěl s plánem na uspořádání olympiády použít adjektivum \"ambiciosní\"? Poslouchal jsem pana primátora velmi bedlivě. Rozumím, že je třeba vylepšit infrastrukturu, že je žádoucí vystavět sportoviště a spousta dalších užitečných věcí. Ale zcela mně uniká, jakou souvislost to má s olympiádou. Pokud to potřebujeme, tak to postavme. Pokud je to tak komerčně báječná akce, tak se určitě rvou soukromé subjekty o její pořádání a není třeba, aby do toho strkalo město svůj nos. Fakt tam mělo být to \"ambiciosní\"?
[99]
Modrý ptáku
(Finist: 04.09.2007, 21:12:36
- x)
Jednak to ode mě teďkonc šel mejl tak potvrď příjem a jednak viděl si jak v souvislosti s olympiádou perlila ČT?? - Olympiáda v Řecku: Díky olympiádě nám tady jezdí víc tramvají, díky olympiádě tam kde byla dřív skládka tam je teď luxusní ubytování, díky olympiádě má spousta chudých lidí kde bydlet... :-)
[101]
Niko, já jsem nabyl dojmu, že soudci dsošli k závěru,
(Loki_F: 04.09.2007, 21:20:01
- x)
že by mohli konečně přejít na samofinancování, že by jako měli vlastní kapitolu státního rozpočtu, jejíž výši by určovali soudci kolektivním rozhodnutím, podle toho jak je zrovna který z nich \"potřebný\" (tedy samozřejmě podle počtu obálek, které rozesílá!!! - které reprezentují jeho pracovní aktivitu...). Myslím, že na tělsně postižené, vadné a nemakačenky z profese a kdo ví na kolik ostatních by jistě nezbylo... Jinak se také zdá, že Pospíšil jim nějak prošlápl přezky, tak se rozhodli po vzoru Puchejře uspořádat ddramatickou tiskovku. };D)))
[102]
Co ČT neřekla
(Tomáš: 04.09.2007, 21:34:05
- x)
Čt nám naznačila, že díky olympiádě vzniknou centra, infrastruktura a stavby nejen v Praze, ale na desítkách míst. Neřekli ale, že díky každé takové drahé jednoúčelové atrakci nevznikne kanalizace, čistička anebo nové chodníky a jiné potřebné stavby v desítkách jiných míst. Zato v některých jiných bude stát megasportoviště, které se už nikdy nevyužije. Nevyužili je ani Řekové, a Řecko je již dávno preferovaným cílem turistů z celého světa. Celý ten Bémův plán je jen další zlatý důl pro betonovou lobby a spřátelené politiky. Řecká olympiáda stála místo plánovaných 2.5 miliard Euro celých 8.5 miliard. Myslíte si, že u nás se nemůže stát, že by rozpočet nebyl dodržen? Že Skanska, Metrostav, chlapci z Blaníku a Kočkovic kluci jsou zárukou, že se to nestane?
[104]
Jo dobrý, Loki,
(Nika: 04.09.2007, 21:47:41
- x)
to bych chápala. Ale co že tak najednou a tak dramaticky ? Nebyl on pan Sváček v něčem svého času tak trochu namočen ? Ale já bych věděla, kde ušetřit. Za každou vrácenou kauzu by mohl příslušný soudce vrátit adekvátní část platu zpět. Buď by bylo víc peněz, nebo by kauzy začly trochu jinak odsejpat !
[108]
Hezký pozdní večer...
(Dana: 04.09.2007, 22:12:50
- Mail
- x)
já to pořád říkám, že dovolená by měla být zakázána...ještě ji nemám za sebou a už ji mám plné kecky... Ke školství - asi jako ve všem a vždy záleží na jednotlivých osobnostech. Stavovala jsem se cestou z Matičky v jedné vsi a známá - ředitelka místní školy - nás provedla svou školou. A já litovala, že moje děti neměly možnost navštěvovat právě takovou školu. A musím říct, že paní ředitelka i s učitelkami už několik let více méně postupují podle nových pravidel. Jak sama říkala - musí se snažit ve škole zastoupit rodinu a její působení na děti, na základní pravidla, která měla být dětem dána rodinnou výchovou - slušnost, ohleduplnost, mravní základ. Jak říkala: Do škol dnes nastupují děti nevychovaných rodičů. Co od nich tedy čekat?
[110]
Šumaváku -
(Dana: 04.09.2007, 22:22:40
- Mail
- x)
já su pro. Ovšem v prvé řadě by to chtělo změnu OSŘ - např. způsob doručování - první vlaštovka je už na světě - Insolvenční zákon..tam je doručeno zveřejněním na úřední desce a internetu..Laik si nedovede představit, co peněz i času stojí doručení úředního rozhodnutí, pokud se mu chce dotčená osoba vyhnout...
[111]
Rputi a Niko,
(Vít Blaha: 04.09.2007, 22:42:00
- Mail
- x)
důležitý je celý ten olympijský proces - zpracovávání projektů, analýz, modelů, vizualizací, studií proveditelnosti, etc... etc... Výlety zástupců na olympijské kongresy, semináře, prezentace etc... Jestli dnes Bém hovoří o 130 mld. nákladů akce na níž vydělají všechny regiony, tak 5 % z této částky na různé ty projekty je 6,5 mld a z toho 10% jako mazivo je 650 milionů Kč a to bez toho, že by se jakékoliv Olympic games kdy v naší stolici konaly. (Už vidím to srdceryvné zklamání, až budoucí kongres někde v Tramtárii oznámí, že Praha bohužel ne). A protože oni jsou hoši šikovní, tak si troufám tvrdit, že jejich konta budou o shora uvedenou kulatou sumu obohacena v kratším časovém horizontu než je těch 20 let...
[112]
Dobrý podvečer,
(PeS: 04.09.2007, 22:46:08
- x)
poslušně hlásím, že jsem o5 zde. 2 šimon - ad 18:02 - to bys tý figuře musel přibít na ramena souhvězdí, jak zpívával Hutka... A pak by Ti ukradli paňácu i se souhvězdím... To je ostatně cílem, aby paňáca se souhvězdím Ti byl ukradenej... 2 Modrý pták - pokud meritem Tvé filipiky je, že by nemělo být použito žádné adjektivum, či spíše, že by mělo být použito úplně jiné adjektivum, pak naprosto a vřele souhlasím. S adjektivy je nutno zacházet s nejvyšší opatrností. Při neopatrném zacházení s adjektivy hrozí rizoto katastrálního fiakru. 2 skimic - hele, a řekli tam taky, že díky olympiádě dnes jejich dluh dosahuje výšin, kde se již hvězd dotýká, tedy přímo astronomických? Pozor, neplést z astrologií, ta se ještě bude hodit na recept, jak se toho dluhu zbavit. To je totiž ve hvězdách... a jak již chudák nebožtík Jirka Hrzán tvrdil v \"pane, vy jste vdova!\", ve hvězdách je vše a hvězdy nelžou...
[116]
Kurňa, PeS(i), Ty se chystáš konkurovat Baudyšovi?
(Loki_F: 04.09.2007, 23:15:43
- x)
I když možná by to nebyl tak špatný kšeft... Hlavně nestřílej v letadle! };D) Ačkoli kam se to hrabe na činovníky olympijského výboru. Zdá se, že Cuchta již nabrala správný vítr do plachet, odstavila skupinku jí nenakloněnou, přistavila skupinu jí nakloněnou a teď doufá, že se najde nějaká smouha v dokladech jí nenakloněné a odstavené skupiny, aby mohla potřást laloky, že to jako tušila, vlastně věděla, nebo přinejmensím čmuchala (vždyť na závady má vycvičený rypák ještě z dob, kdy se přikovávala u Temelína za vraty, aby si vysloužila obolus z Rakous).... kdyby to nevyšlo, tak už tam stejně je skupina jí nakloněná a ta jí bude s sebou vláčet po těch cestách za zkušenou a na výbory a delegace, aby jim pro změnu zůstala nakloněná Cuchta, protože ruka ruku myje a olympijská myšlenka se musí forzírovat, i kdyby na chleba nebylo! No a kdyby ta olympiáda přece jen byla přiklepnuta, tak už se to bude týkat stejně někoho jiného. A v následných paraplegických hrách máme jistotu, že spousta zlata zůstane doma, protože díky skvělým revizním doktorům máme spoustu výkonných téměř nehybných a kvadruplegických sportovců, kteří navíc mají i politicky korektní zbarvení... Tudíž je návratnost 100% jistá. };D)
[118]
Já jen tak...
(Vít Blaha: 04.09.2007, 23:41:58
- Mail
- x)
včera jsem totiž při podobné diskusi face to face o jednom poněkud menším projektu, kdy všichni diskutovali o kladech a záporech jednotlivých variant, zaslechl kolegu. Říkal, že zatímco se všichni hádají \"práce už jsou rozděleny\"... Tož já myslím, že i kolem OH jsou už práce rozděleny... Dnes jsem odpoledne pracoval doma a udělal jsem si chvíli přestávku, pustil TV a na ČT24 byl zrovna půlhodinový rozhovor s Ivanem Pilipem, který v minulých dnech skončil svou několikaletou misi jako viceguverner Evropské investiční banky. Mluvil jak pantáta mlynář. Rozšafně pohovořil o svých letech v české politice a když se ho reportérka zeptala jak vidí svou profesní budoucnost, jestli se chce vrátit do politiky, tak bývalý exministr odvětil, že ne, že má takový menší invetiční fond, který bude obchodovat s nemovitostmi v regionu střední Evropy. Představa plodné spolupráce realitního investora Pilipa, politika Béma, za právního poradenství koloťuka Grosse, na projektu Praha 2016 to je opravdová noční můra...
[119]
Rputi,
(Vít Blaha: 04.09.2007, 23:55:34
- Mail
- x)
jak tomu zabránit? No když to budeme dělat jako ni NEradaristi, tož to si s námi Bém a spol. vytře... Ale pokud bychom udělali - jak to už kdosi radil v MfD - nějaký web projekt s podporou nějakého konkurenta - třeba Madridu, tak by to mohlo přinést nějaké výsledky!
[121]
Dobrá ráno...
(Jirka původní: 05.09.2007, 06:07:00
- x)
Vítku, to, že jsou rozděleny vůbec nepochybuju. Vlastně je rozděleno všechno, kudy \"potečou\" peníze a kde se bude stavět.....Ale není to jen v Praze. Lokiho jistě bude zajímat, že jsem slyšel, respektivě otec, že se bude rychleji napouštět to \"moře\" pod Krušnýmy horama. A už před půl rokem se začlo rozdělovat členství v budoucích yachtclubech.....A tak je to ze vším.
[122]
Keď som býval premiérom.....
(Rpu?: 05.09.2007, 06:40:38
- x)
Nevíte, nejmenoval se ten chlap v minulém ivotě Terazky? \"...Take nezbývá ne této vládě vzkázat jediné odejděte, odejděte co nejdříve. To bude vá hlavní přínos pro tuto zemi. Jako předseda ČSSD udělám ve, aby toto přání podle moností nezůstalo v zájmu této země jen na papíře. \" O tom, myslím, nikdo nepochybuje...:))
[127]
Našel jsem na NP v diskusi
(Honza ze Žižkova: 05.09.2007, 10:20:00
- Mail
- x)
V této souvislosti stojí za zmínku jedna perlička: Zelení si vynutili spočítání zeleně na trase D8 Lovosice - Ústí n. L. Spočítány byly stromy, náletové dřeviny, keře včetně šípků. Oni si nutí potrestání investora uložením povinnosti výsadbu trojnásobku spočtených porostů. Když jsem se jich ptal kde to chtějí sázet, odpověděli, že \"někde\". Když jsem jim říkal, že \"někde\" bude obtížné, neb všechny pozemky po r. 1989 jsou něčí a vlastník by musel s výsadbou souhlasit, zůstali odpověď dlužni. Když jsem se jich ptal jestli se budou sázet i nálety a šípky, odpověděli, že \"to se přepočítá na ušlechtilé dřeviny\". Škoda, že nám v těch Sudetech péčí státních statků pokryl trasu D8 převážně nálet. Tato sranda přijde investora odhadem na 10 mega, horší je kam s tím výsazem. Prosím, nevíte někdo, je-li to pravda?
[128]
Honzo
(ptakopysk: 05.09.2007, 10:31:23
- x)
věřil bych tomu. Neboť sazenice jsou již zasázeny, jsou vzrostlé a je třeba je prodat a vysadit na stanoviště. Odhaduji, že budou i odpovídající pozemky k dispozici. Jen se nebát a zeptat se. Šustot státních bankovek zakládaných do ekologických krmelců přiláká tu správnou zvěř. Jen se nebojte!
[133]
Jirko původní...
(ptakopysk: 05.09.2007, 11:35:04
- x)
obávám se, že ne. A jestli, tak byly určitě označeny za kulturní dřeviny, místo kterých budou vysázeny původní dřeviny. Budu zase jako švejk a uvedu příklad ze života. Ve Vlašimi se bude kácet topolová alej podle řeky a ekology byl doporučen - a teď se podržte - platan americký. Běžnýho člověka šikanujou za každou blbost a dá-li pámbu, tak se dočkáme stromořadí ze stromů, který většina domorodců v životě neviděla. Tak nějak se vtírá dojem, že někde vyrostla hromada sazenic a zahradník ji nabídl se slevou jistému sdružení... Ale jde o hanebnou pomluvu, jak jinak!
[134]
lehká oprava
(martin TT: 05.09.2007, 11:43:05
- Mail
- x)
švestky jsou prosím ovoce, které jde oddělit od pecky snadno, jsou charakteristického tvaru, barvy a velikosti. velmi podobné jsou pološvestky, které ovšem nejdou snadno oddělit od pecky. Příbuzné jsou další druhy, pro které se používají nejrůznější názvy - blumy, durancie, renklódy a pod. Prosím, i tyto druhy se odlišují od sebe tvarem, barvou a velikostí. Většina z nich je choulostivějších než švestky a pěstují se v teplejších oblastech republiky. To znamená i dřívější sklizně a vyšší cukernatost. Proto se někteří bláhoví páleničáři a jejich konzumenti domnívají, že by snad kořalka z nich byla lepší - není tomu tak!
[135]
Ano Martine...na odpeckovači
(Jirka původní: 05.09.2007, 11:53:41
- x)
to jde také těžko a nevyjdou čisté pecky, ale trochu obalené dužninou a ovocná drť. Pěstujeme je jenom kvůli pálení, na jídlo nejsou nic moc. Výsledek je ale velmi dobrý. Od nás je samozřejmě všechno dobré, ale když porovnáváme pálenku ze švestek a z durancií, tak je to rozdíl opravdu velký. To aroma je opravdu daleko silnější a chuť jemněji medovější, hned od začátku.
[136]
Pro přesnost
(martin TT: 05.09.2007, 11:54:15
- Mail
- x)
jsem nahlédl do starého pana Dyra a ten uvádí, že duranciím se vytýká především malá aromatičnost a nedostatek látek chuťových, typicky švestkových. Přesto ji nezatracuje a při pečlivém ošetřování kvasu a odborně vedené destilaci připouští velmi jemnou a lhodnou pálenku. Ovšem tam, kde se vyžaduje intenzivní švestková příchuť a vůně, musí se durancie zpracovávat se švestkami společně v poměru 1:1. Za tímto si stojím - vyjmenování názvů ovoce, jak se používá po celé republice, si vybavuji jen tak z paměti a než jsem to dopsal, tak jsem si vzpomněl na špendlíky, mirabelky, ringle atd.
[140]
Myslím, že se domluvíme
(martin TT: 05.09.2007, 12:31:44
- Mail
- x)
problémem pro větší \"scuky\" je nabitý a atraktivní kalendář podzimních kulinářských a dožínkových příležitostí - prostě všude je plno, jak zjistili někteří dotazem u Osičků. Ani já nemám v září moc skulinek, říjen je jen o trochu lepší. Dneska jen tak paběrkuji u počítače, protože čekám na signál k odjezdu. Ostatně, pokud je už aktuální to digifoto, tak se ozvi napřímo.
[142]
PeSi
(martin TT: 05.09.2007, 13:02:07
- Mail
- x)
stejnou otázku jsem si položil po půlnoci, když se tam ten článek objevil. Pravděpodobně se ve sklářském průmyslu a obchodě objevilo něco, co ve svém důsledku pomůže Němcům proti zájmům jejího manžela. Přesto si neodpustila kopnout do presidenta, protože bez ohledu na jeho postoje v minulosti i nyní napsala: \"Pokud máme v čele země vládu a prezidenta, kteří se hlásí k tržní ekonomice a leží jim na srdci blaho příštích generací, nemohou reformní smlouvu bez principu nenarušené hospodářské soutěže podepsat. Ledaže by konvertovali k srpům, kladivům a třešním.\". Takže vzkaz na hrad, aby to Václav nepodepsal, jinak bude v očích Bobošíkové konvertita k Fidelovi.
[143]
Teda, já si ale umím vybrat dovolenou!
(Dana: 05.09.2007, 13:07:15
- Mail
- x)
Kdeže ta nedávná horka jsou? Kde je ono tolik inzerované globální oteplování? Vždyť tu mám za oknem +7. Já snad budu muset zatopit! A to mě právě varují meteorologové, že zítra, zítra to teprve přijde - vytrvalý, silný déšť, vichr a možnost povodní...A to jsem chtěla jít na houby! No jo, jak znám Šumaváka, zas mi dá nějaký odkaz na fotky z víkendu s hromadou hřibů všeho druhu... :-( PS: Nevím, jak Lokiho mravenci, ale mé myši mi sdělily, že je konec léta a nastává čas podzimních plískanic se stěhováním z polí do domů - už jsem je za trest dvě odchytila!
[144]
Dano,
(ptakopysk myšilov: 05.09.2007, 13:30:21
- x)
to jste dost chabý myšilov. Já lovím dva myše večer a dva myše nacházím v pastech ráno. A to je defakto po vrcholu sezóny, kdy běžně chytám čtyři myše za večer a další myšové se chytili do rána. Už jsem si říkal, že hlavní nápor končí, protože myšů polních ubývalo a v pastech se začali objevovat rejsci, ale ochlazení zahnalo do baráku ty otužilé tlusté myše, takže lovecká sezóna pokračuje! Halali!
[146]
u nás myši řeší kočky
(rezy: 05.09.2007, 14:19:41
- x)
a to tak že velice úspěšně. V zahradě už paběrkuje jen malé kotě (z cvičných důvodů ho kočka vodí jen mimo cesty) a jinak starší kočky jsou jako předsunutá patrola, kdyby něco šlo z polí. Nejde nebo spíš bych měl napsat neprojdou, ty kočky to likvidují jakmile to proleze plotem, nebo kde. A kdyby náhodou, jedno kvetnový kotě, mladá kočička rezatobílá, je volná :-)
[149]
rezy! Apage satanas!
(Rpu?: 05.09.2007, 14:39:52
- x)
Ještě jsem se nevzpamatovala z poslední pohromy s bezprizorným psejkem, co se tady s nikým chlupatým nesnes, takže jsem se rozhodla ho vyexpedovat do útulku. Po ujetí cca 10m z plánované cesty do táborského útulku jsem tvrdě šlápla na brzdu, neb bylo jasné, že pokud ten šílený plán uskutečním, živa a zdráva nedojedu..... Pséko jelo autem evidentně poprvé v životě a možno říci, že se přímo zfafrnělo. Šlapalo mi po klíně, po volantu, po pedálech a po hlavě, skákalo zepředu dozadu a zezadu dopředu a po uvázání se pokoušelo o sebevraždu oběšením. S vytřeštěnýma očima, levou ruku na volantu, v pravé psa pevně za flígr, sunula jsem se rychlostí 20km/hodinu směr MÚ. Je to asi jen půl kilometru, ale propocená jsem byla do poslední nitě.Leč ještě nebyl všem zážitkům konec. Pséko nejen, že neovládalo jízdu autem, ale ani chůzi na vodítku, při čemž se pokoušelo rozběhnout všemi směry najednou. Aniž jsem se přerazila více než 5x, podařilo se mi nějak se dostat ke dveřím sekretariátu. V tom se dveře otevřely a v nich se objevil starosta. Psejk nabral rychlost, já proletěla starostovi okolo nosu a zabrzdila o recepční pult. \"Koho hledáte\", zeptal se pan starosta a v hlase mu zaznívala panika. \"Kohokoliv, kdo zavře toho psa do kotce\", zasípěla jsem zbytkem dechu. \"To chápu\", odtušil a zavolal paní Blažkovou.Do kotce jsme už ho vedly dvě, ale psejk si s náma hravě poradil. \"To je strašnej cvok\", konstatovala ta paní. Závora konečně zapadla a já se vrátila domů a vysvětlila Blesánkovi, že je ten nejklidnější a nejposlušnější pejsek na světě..... A vy na mně s kočkou ....!
[160]
A známkovat bude pančelka podle toho, co ráno uvidí v lógru......
(Rpu?: 05.09.2007, 16:32:13
- odkaz
- x)
Vítejte ve středověku...... \"Výchova školáků podle znamení zvěrokruhu zní jako špatný vtip. Ministerstvo školství si to ale zřejmě nemyslí. Workshop astrologa Milana Gelnara, který olomoucká univerzita uspořádala pro učitele a studenty pedagogiky, dokonce spolu s EU financuje....\" Lidi držte mně......
[162]
2 Rpuť
(PeS: 05.09.2007, 16:41:50
- x)
víš, já si v těch 22:46 nedělal tak úplnou srandu a reagoval na to jen Loki, který také asi tuší, odkud vítr fouká. Ale nechtěl jsem to tam napsat moc natvrdo a byl jsem příliš pýthický... To víš, správně bychom neměli ani naznačovat. Aspoň do doby, než přijde ten novej, mladej, co se nezakecá...
[163]
Tak jsem se vrátil...
(Jirka původní: 05.09.2007, 17:03:30
- x)
ne sice z Hradu, ale i tak to bylo plodné. Byl jsem svému nástupci, mladému, chytrému, studovanému , perspektivnímu nezadanému heterosexuálovi nekuřákovi a neabstinentovi ( všiměte si toho jemného inzerátu na seznámení, o který mne sám požádal :-D ) ukázat krásy Vídeňské gastronomie. Teda po otevření jídelního lístku mne zvlhl zrak..... u většiny jídel, pití, couvertů.......byla značka GEN FREI....Jenom doufám, že to bude pokračovat a někteří tady taky budou gen frei......Ti kdo chodili do školy před reformou vědí, že to bude mít fatální vliv na reprodukci......já po tom volám takových deset let, kdy se narodil syn.....taky chci už být gen frei..... ps. krámků s vědmama, věštcema...... je tady haba děj....daleko víc než hospod
[166]
Lidovci hrozí: Budeme žádat odvolání Kuchtové
(Rpu?: 05.09.2007, 17:25:00
- odkaz
- x)
Šéfka lidoveckých poslanců Michaela Šojdrová žádá schůzku koalice. Důvodem jsou evropské peníze na ministerstvu školství.... ...Poslankyně Šojdrová se však zřejmě obává toho, že pokud program výzkum bude částečně spravovat agentura CzechInvest, peníze nemusí zamířit k akademikům, ale naopak k firmám....
[167]
Náhodou grant na hvězdopravectví...
(Honza ze Žižkova: 05.09.2007, 19:01:03
- x)
Já bych to bral. A pak bych mohl mít na hrobě: Mensus eram coelos, nunc Terrae metior umbras. Mens coelestis erat, corporis umbra jacet. Vždyť je to logický: zlato ze švestek, energie z biomasy, alchymisti, astrologové. Asi se nám paní pidistryně zhlédla v Rudlovi II.
[168]
Vaše starosti....
(Dana: 05.09.2007, 19:56:31
- Mail
- x)
mně se tu právě strhla regulérní vichřice...A to jsem se před hodinkou vrátila z pohřbu velmi vzdáleného příbuzného. Pohřeb to byl skutečně smutný a depresivní. Hlavně tím bezútěšným deštěm, vichrem, který nejen, že obracel deštníky, ale bral i výzdobu hrobu včetně plachty na marách. A fčil jdu zachraňovat a uklízet vše, co by mohl vítr popadnout a poodnést...Právě mi do okna bouchla větev, utržená větrem ze stromu, přičemž nejbližší strom stojí asi 20 m odtut... Co je proti tomu nějaká výuka hvězdopravectví, evropské granty na výzkum, vědu i do vlastní kapsy...
[170]
2 Honza ze Žižkova
(PeS: 05.09.2007, 20:25:41
- x)
ani netušíte, jak velkou máte pravdu. Jen se to nenapíše natvrdo ale uvede se to jako alternativní metody poznání. A na to prachy jsou. Už od dob Kahudy. A nemalé procento populace je bezradné a neví, jak se má který den chovat, nepřečte-li si ráno svůj horoskop. Jestli Vás napadne, jak výhodná možnost manipulace lidí se zde nabízí, nejste první, koho to napadlo. Věda je a bude nepopulární - vyžaduje moc práce a podává \"příliš neurčité\" výsledky. A příliš mnoho pochybností. A dnešní člověk nerad pochybuje, má rád krásný nový černobílý svět. Podobně jako člověk středověký. Čemu nerozumí, to je dílo ďáblovo. A bude hůř!
[171]
Tady
(ptakopysk: 05.09.2007, 20:26:48
- x)
na podblanicku je děsná zima a jenom normálně prší. A to tak, že furt. Ale je docela bezvětří, takže zatím pohoda džez. V lednici se chladí sedmička Cabernetu, na kredenci polehává soustíčko sýrce a ždibec kýty čeká na tepelnou úpravu. Jsem připraven na téměř jakékoli výkyvy počasí...
[173]
Ach ten češtin....
(Rpu?: 05.09.2007, 20:34:12
- x)
Nova se zas vycajchnovala :))) Tak prý \"vláda prohovořila plán na rozvoj Prdů...\" Mírně jsem se zapotácela a nevěřila vlastním uším, ale za chvíli to tam drmolící redaktorka prskla znova. Říct \"rozvoj horů\" by ji určitě nenapadlo, ale Brdy jsou zřejmě nezvyk...:))
[175]
Ještě, než půjdu zdechnout do houští...
(Jirka původní: 05.09.2007, 20:52:29
- x)
jistě budu opakovat, co všichni víte...v době Rudolfa, co hledal Golema, byli astrologie, věštby, předpovědí....regulérní vědecké disciplíny. I lékaři, se řídili mnoha poučkami, které se dnes nazývají pověrami. Jistě doba pokročila, ale někteří přemýšlí furt stejně. Je jedno, že víme jak je vesmír stár, ale když jde vo černou kočku, tak chodí na druhou stranu ulice. Asi se toho nikdo z nás nedožijeme, ale za 300 - 400 let se taky na nás nebudou koukat jako na nositele \"světla\" a nikdo neví, co budou považovat za \"astrologii\"....ach jo. Třeba, pak také budou lidé věřit na internet a budou tam hledat berličky :-)) ps. Nevíte někdo o nějaké normální, slušné kartonárně, která je schopná tisknout v barvě, nebo kašírovat i v menších seriích, design a podklady pro tisk dodáme promptně.
[180]
Ale jo, Rputi, ikdyž von na ten vedlejšák
(Jirka původní: 05.09.2007, 21:14:19
- x)
měl spíš ty planety....ale to je vlastně jedno. Samozřejmě, že to je bláznivina, dávat peníze vědmám a hvězdopravcům, aby přesvědčovali učitele o nutnosti horoskopů. Ale je to vlastně stejné jako dotace na řepku, která se míchá do paliva, stejně prospěšné jako financování politickejch stran ze státního rozpočtu, ikdyž tady si nejdśem tak jistý, že todle nejni horší.....sakra takových příkladů by se dalo najít tisíce. Bohužel.
[186]
Ale to je hezké...
(PeS: 05.09.2007, 21:55:35
- odkaz
- x)
\"Rakousko a Německo jsou jediné evropské země, které mají vzhledem ke své minulosti tak ostrý protinacistický zákon, zakazující mimo jiné veškeré používání symbolů, uniforem, literatury a všeho ostatního spojeného s nacionálním socialismem.\" Počujtě, Kefalín, čo si predstavujetě pod takým menom Kurt Waldheim?
[189]
Kurňa, kurňa, KURŇA! Copak se už opravdu všichni zbláznili?
(Loki_F: 06.09.2007, 00:36:14
- x)
Vždyť lidovci jdou po matce Cuchtový jenom proto, že jim do té jejich multikulturní výuky nedala katechismus - lidovci x zelení lumíci, to je jako z bláta pod okap nebo ještě lépe vyhánění čerta ďáblem (když už jste se o této entitě zmínili!). O tom, že ta baba neví kudy kam není pochyb, protože na tom mysteriózním ministériu je to persona non grata a dříve nebo později jí to dají zkousnout. Rputi, kéž bys měla pravdu, protože historie hochštaplera Kellyho je dostatečně dobře známa... V Mostě na rekonstruovaném hradě Hněvín má dokonce sochu, bylť tu dlouhá leta vězněm a při pokusech o útěk si zlámal postupně obě haksny, byl dopaden a zpátky do kobky uvržen. Sám uvěřil, že magické síly jsou proti němu...! Proklel hrad i město a popřál jim aby zmizely ze zemského povrchu. Obojí se splnilo. Radní Mostu požádali Krále Leopolda po švédském držení hradu o povolení jej zbourat a dostali je. Hrad zbourali. Hnědé uhlí si vyžádalo zbourání části Mostu a bylo zbouráno... ... leč hrad i město stojí a co více, hezčí než kdy předtím, nebýt idiocie určité části architektů, kteří ač neomezeni prostorem naprojektovali stěsnaná sídliště, kde se nedá zaparkovat. Přesto, Most je patrně nejzelenějším městem v republice a to nikoli počtem zelených lumíků, kteří jsou tady naštěstí vymírajícím poddruhem (subspecies bez GMO), ale množstvím prků, stromů, trávníků... Dano, ty bys byla naprosto ideálním objektem takového paranormálního grantu. A to už to máme tak dlouho před očima - z Tvých postupných informací ---
[190]
Tak jsem na chvilku v rámci relaxace kouknul i jinam než obvykle,
(Loki_F: 06.09.2007, 02:29:35
- odkaz
- x)
a byl jsme za to postrestán neboť jsem narazil na plačtivý článek televizního odboráře Dekoje Antonína, topiče pod kotly \"veřejnoprávní\" sr.čkovize... Zdá se, že mu již nenaslouchají jako dříve (asi ROH rozdává míň rekreací...) a potřebují do hlevního vysílacího času umístit lekce o alchymii nebo astrologii... };D))) Tak dobrou...
[191]
Dobré ránko!
(Rpu?: 06.09.2007, 05:02:51
- odkaz
- x)
No jo, no - hrajeme si na Kámen mudrců a skončíme u oslů, z kterých nic nevypadne. Ba jak to tak vypadá z cuchtovýho ministeria se hromadně prchá. A prchá-li se takovým fofrem od vemena nad jiné výživného může to znamenat jen jediné .... Ne že bych se chtěla někoho dotknout, ale vypadá to na ony příslovečné krysy....
[192]
2 Rpuť
(PeS: 06.09.2007, 07:07:40
- odkaz
- x)
dobré ráno. Všimni si, že článek vůbec nezmiňuje nepostradatelného odborníka ing. Hankeho. Ještě bude sranda. BTW, před časem jsem tu tvrdil, že se ve školství bude říkat \"zlatá Buzková\". Ta vcelku nic nedělala, tak neměla moc možností to školství tolik domrvit. Tak ten čas již nastal. Ani to tak dlouho netrvalo. To, že Topolánek nechal školství zelenejm, je zločin. Indoktrinace dětí je oblíbená zbraň všech totalitních ideologií a u nás ji hojně využívala nejprve katolická církev, později komančové. A stačí nahlédnout na Psa a promítnout si věkové schéma \"komentátorů\" - systém sice chybí, leč indoktrinace přetrvává. A ona ta indoktrinace zelenou ideologií je taková svůdná, i ke štángli salámu takhle jeden občas přijde, zatímco Kristus sliboval požitky až za penálem. A hlavně se může beztrestně rozbíjet a ničit, to je vždy jednodušší, než cokoli vybudovat. Po nás potopa. A rád bych vzkázal dnešním pětatřicátníkům: Tyhle děti vám budou jednou vydělávat na důchod. Mě už se to týkat nebude. Co si dnes zkurvíte, to budete mít. Dnes je to pro vás příliš vzdálená možnost, ale ten čas běží strašně rychle...
[194]
PeSi, když oni si mysleí, že jim to kurvíme my.
(Rpu?: 06.09.2007, 07:30:34
- x)
Ona ten požadavek počítačové gramotnosti paradoxně nadělal hroznou paseku - mladí gramotní do rozhodovacích funkcí a to nikoli postupně nýbrž najednou, jak tsunami. Bez zkušeností a s minimální praxí. A dynamičtí - a jak známo, aktivní blbec je obzvlášť nebezpečný. A, bohužel, sešlo se to s expanzí zelené víry, bylo to moderní a in a oni to sáli jak houba. A neštěstí je hotový. A navíc - vždyť to byla taková otrava, když jsem se musel učit ty rovnice a co, kdo napsal - jak by se to udělalo, abychom se učit nemuseli - nejlépe vůbec....
[196]
Dobré ránko!
(Dana: 06.09.2007, 07:34:35
- Mail
- x)
Lije...lije...lije.... a jak tak koukám na radar, ještě dlouho bude. Z dálného východu do Matičky až tak na podrobnosti vidět není, ale že je něco ve školství špatně, toho si všimáme i my. Ovšem - je to jen otázka škol, ministerstva? Není náhodou ten zakopaný pes v rodině? Tento týden jsem se stavila na kus řeči u starostky a protože škola je ve stejné budově jako obecní úřad, její stesky, ba přímo zděšení, nad úrovní dětí, nebralo konce. Přitom doslova říkala, že úplně nejhorší - nepřipravené na školu, bez základních znalostí, dovedností, bez chuti se něco učit a navíc naprosto bez vychování a slušnosti, jsou děti nezaměstnaných rodičů nebo aspoň matek. Ty místo aby se doma věnovaly výchově, po vyzvednutí dětí ze školky s nimi míří rovnou do místní hospůdky, kde paní majitelka pro zabavení dětí už vybudovala malé dětské hřiště - houpačky, prolézačky, kolotoč - takže si maminky mohou popít v klidu. O grantech a nakládání s financemi se jako zavilý nepřítel dotací nebudu vyjadřovat...
[198]
Ježkovyvoči!
(Dana: 06.09.2007, 07:52:46
- Mail
- odkaz
- x)
Asi už jsem fakt stará konzerva a moderní, nové a inovativní metody mě spíš udivují a nutí k úsměvu, než bych je obdivovala. A když si tak představím, že by stínová ministryně pro ženu a rodinu vystoupila ze stínu a stala se ministrní nestínovou - kam se hrabe Kuchtová! To už abych začala trénovat úprk před náboráři! :-)))
[199]
Indoktrinace
(Honza ze Žižkova: 06.09.2007, 08:02:56
- Mail
- x)
Naštěstí je to zbraň dvojsečná. Na naší mladou tohle zkouší biolog. Ze začátku vypadala nadšeně, pak o tom začala přemýšlet. Teď už na zelenou propagandu reaguje podobně, jako jsme reagovávali my na řeči o zemi, kde zítra již znamená včera. Žbrluch!
[200]
Dano, tobě se to počasí nezavděčí...:))
(Rpu?: 06.09.2007, 08:14:24
- x)
K té výchově - to je součást \"moderního\" myšlení - jak se neučit, jak dělat co nejméně, a jak sehnat co nejvíc peněz. Logicky to končí nezaměstnaností a podporou a neučením..... Pes jitrničku sežral..... Honzo, ale pořád je dost těch, kteří v té zelené pubertě zastydnou .... až příliš
[201]
Dano,
(ptakopysk: 06.09.2007, 08:28:10
- x)
taxem koukal na ten odkaz. Fascinující! Zejména pasáž ...jak dostat více ženského elementu do strnulých, mužských struktur... mě dostala. A taky to, že tuhlenctu aktivitu má na starost Čurdová. Hlava mi to nějak nedokáže pobrat. Asi taky nějak stárnu, nebo co. Jyrka má sexy mozek, socdemáci mužského pohlaví mají strnulé struktury, a Čurdová to má všechno na starost. Nezbývá mi, než zvolat jako nebožka Kelišová: \"Sodoma gomora, velebnosti!\"
[202]
ceny, za které se tu elektřina nabízí, už jsou stejné jako v Německu.
(Rpu?: 06.09.2007, 08:29:18
- odkaz
- x)
Z energetické burzy, nového trhu s elektřinou, který v zemi letos začal fungovat, přichází špatná zpráva: ceny, za které se tu elektřina nabízí, už jsou stejné jako v Německu. \"Elektřina na příští rok se na burze teď prodává kolem 54 eur za megawatthodinu, podobně jako v Lipsku. Proti letošku to představuje dvaadvacetiprocentní růst,\" říká analytik společnosti Atlantik FT Petr Novák.
[203]
Rputi
(Honza ze Žižkova: 06.09.2007, 08:39:31
- Mail
- x)
Ta zelená puberta má obrovskou šanci nezastydnout. Horší je to s těma, co se přisajou a sosaj. Indoktrinace na školách se mi taky šeredně nelíbí, ale fungovala, funguje a fungovat bude. Ať už jako katechismus, mokobuko, ekologismus... Jenom netuším, jestli se dá indoktrinovat demokratický myšlení. Řekl bych, že to fakt bude dneska podobný, jako to bývalo s komunistama. Všichni to poslouchali, většina byla v ROH, SSM..., tak 10% bylo ve straně a takových pár procent na tom ohromně vydělávalo.
[205]
Dobré ráno...
(Jirka původní: 06.09.2007, 09:08:10
- x)
zemřel Pavarotti.....ach jo. Teda, čím jsem starší a asi blbější, tím méně mám proti náboženství jako takovému. O institucích nemluvím, ale o pravidlech a mantinelech, které většinou lidem chybí. Proto vyšilují v chiliastických sektách, a je jedno, jak se jmenují. Někdo je vzdělaný a má základy v rodině, někdo vzdělaný není, ale pravidla mu vštípili rodiče, někdo nemá ani jedno, ani druhé. Bohužel se mi zdá, že příklon k sektám je pro většinu lidí otázka přežití. Proto ten Kajan, Bastiat, Hájek....nikdy nemůžou vyhrát, je jich vžycky méně a a jsou už s principu neorganizovaní..
[206]
Může mi někdo poradit?
(Jirka původní: 06.09.2007, 09:27:01
- x)
nějak mne blbne prohlížeč.....když otevřu okno tak se v některých textech zvětšili písmena...třeba tady jsou příspěvky jako obvykle, ale to \"chceteli vložit odkaz.....\" se zvětšilo snad 5x....a stejné je to na Lidovkách. Nevíte co to je?
[208]
Jirko
(Honza ze Žižkova: 06.09.2007, 10:07:53
- Mail
- x)
Ale ty sekty jsou na tom náboženství postavený, bez něj by neexistovaly. Pokud nenajdou vhodný náboženství, tak ho vytvořej. A na židovství a křesťanství je vidět, že přechod od bojovný sekty k usedlýmu spolku trvá nejmíň dva tisíce let, a to je ještě výsledek nejistý. Mohamed zdrhl z Meky do Mediny v sedmým století, zelenáči se vyvíjeli mezi začátkem minulýho století a sedmdesátýma letama. Kjamalalálicha.
[209]
Dobrejtro po ránu
(rejpal t&T, zmrzlej jako malýho psa todlencto: 06.09.2007, 10:26:11
- x)
a pozdravy z Polabí dnes neslunného, bacodím pošmourného až eklhaft. A zima jako v (dosaďte laskavě dle svého fkusu). Zima taková, že mi omítka na zdi fčéra nahozená ještě nezatuhla. A navíc mi došel 40 procentní tuzemák, ktrám si dochucuju kafe, a novej mi soused přiveze až v pondělí. Mám tu sice dost slivovice a bourbonu, ale ty v kafi nerad. Jinak k úmrtí Pavarrotiho: je to smrt už druhého pěvce, přivedšího klasickou muziku a zejména operu širokému publiku. Nedávno totiž zemřela, také na rakovinu, Beverly Sils, zvaná Bubbles, soprano extraordinaire Metropolitní Opery v Novém Yorku. Její televizní vystoupení přivedla operu do podvědomí milionů severoameričanů. Chtěl jsem to napsat nějak lidsky a vylezlo mi to z klábosnice jako úvodník z rudého Prádla. Inu nešť.
[210]
Ahoj! Chčije a chčije.....
(Šumavák: 06.09.2007, 10:27:02
- x)
Tak jsem dočetl to, co jsem včera usnul na klávesnici, a dnešní.... . Dovolil bych si malé sedlácké, optimistické, shrnutí diskutovaných témat jako neučení, indoktrinace ve školách, výchova v rodině, sektářství..... Paroubek na dotazy Jílkové o bytech a splácení leasingu na Renaulta odpověděl(zhruba): Syn užívá dva byty, tak ať si je platí! Autem jezdí syn, tak a\'t si to splácí! Nakonec, má (jako 23letý student) už asi tři roky firmu a vydělává víc než já! Jaké z toho plyne poučení? ani Paroubkovi se nepodařilo ze syna VYCHOVAT SOCANA! Tak nepropadejte panice!
[211]
Dobrejtro po ránu
(rejpal t&T, zmrzlej jako malýho psa todlencto: 06.09.2007, 10:28:54
- x)
a pozdravy z Polabí dnes neslunného, bacodím pošmourného až eklhaft. A zima jako v (dosaďte laskavě dle svého fkusu). Zima taková, že mi omítka na zdi fčéra nahozená ještě nezatuhla. A navíc mi došel 40 procentní tuzemák, ktrám si dochucuju kafe, a novej mi soused přiveze až v pondělí. Mám tu sice dost slivovice a bourbonu, ale ty v kafi nerad. Jinak k úmrtí Pavarrotiho: je to smrt už druhého pěvce, přivedšího klasickou muziku a zejména operu širokému publiku. Nedávno totiž zemřela, také na rakovinu, Beverly Sils, zvaná Bubbles, soprano extraordinaire Metropolitní Opery v Novém Yorku. Její televizní vystoupení přivedla operu do podvědomí milionů severoameričanů. Chtěl jsem to napsat nějak lidsky a vylezlo mi to z klábosnice jako úvodník z rudého Prádla. Inu nešť.
[213]
zatracený trpajzlíci!
(rejpal t&T, furt ještě zmrzlej jako malýho psa todlencto: 06.09.2007, 10:40:52
- x)
napřed mne nechali opsat NEMHU a odepsali mi \"cheat?\". Tak jsem vepsal další kravinu, jak požadováno, a teď vidám, že ty pancharti si ze mne dělali šoufky a pustili můj příspěvek hned napoprvé, takže se objevil dvakrát. Ptakopysku, dotaz: Vy si dávate Cabernet vychladit do lednice? To musí být nějaká vzácná vintage, hádám tak na Pátek.
[214]
Šumaváku
(Rpu?: 06.09.2007, 10:49:12
- x)
a jak by se to těm Paroubkovejm mohlo podařit, když to kluk doma neviděl? Celé Puchejřovo sociálno se smrsklo na to, že nechá svou čestvě narozenou vnučku 3 roky zadara bydlet v bytě. A pak ať táhne anebo platí..... Současná žena Zuzana je prý zajištěná, tak co by jí platil, budoucí žena si byt koupila, Jyrkův nejni, tak co by ho platil ... No prostě si to chlapec zařídil - líp než Topolánek....:)))
[215]
rejpale
(ptakopysk: 06.09.2007, 10:56:49
- x)
to byl nějakej stolní ze superhyper, to se musí pít chlazené, jinak by nechutnal. Bohužel ani to nepomohlo. Zkusím ho zítra prokombinovat s kusem krávy. Tyhle slivky bývají třeba v hovězím po burgundsku(i když jde o jihoamerickou provenienci) naprosto vynikající.
[216]
Heleďte, mám takový dojem,
(Šumavák: 06.09.2007, 11:49:59
- x)
že se blíží další korupční kauza, do které tentokrát Paroubekzatáhl syna..... Trochu mi při tom čištění těch hub vrtalo hlavou, proč, když syn je úspěšný podnikatel a vydělává min. 50 000 čistého měsíčně(aby měl víc než otec, že?) Paroubek prohlašoval, že zneuctěnou nevinnou bývalou budoucí snachu, neponechá bez prostředků..... To by bylo odpovídající prohlášení u nemajetného studenta, žijícího ze sociálních dávek. Myšlenku, že by přes synovo firmu pral peníze, se samozřejmě neodvažuji ani pomyslet! Ale oni se v synově podnikání teď novináři pošťourají.....
[217]
No jo....Rputi...
(Jirka původní: 06.09.2007, 11:55:06
- x)
opravdu tomu věříte? Podle všeho ten Paroub jenom tak něco plácá.....sama víte dobře, kolik je potřeba mít obrat, pak to z čeho se počítaqjí daně , když chci mít příjem 3x47000 za měsíc..tak to je setsakra velký ranec na obratové stránce. Nepředpokládám, že by všechno dostal do ruky a bez papíru, ža ano. Leda, že by byl tak šikovný a spolupracoval s Gripenáři......tak to bych pochopil
[218]
to Šumavák
(František I.: 06.09.2007, 11:56:41
- x)
Šumaváku, poslal jsem ti poněkud obsáhlejší traktátek o mod. kukuřici. Doufám, že tu není žádný zatvrzelý odmítač GMO, abych se ho náhodou nedotkl. Ještě několik telefonátů, pak si jdu udělat oběd. POO budu na tebe, ptakopysku, vzpomínat, protože musím stočit hornopočer červené do flašek. Zdálo se mi, že se na něm začíná dělat křís, což znamená trochu před tím přisířit. Doufám, že příští rok bude lepší, než tvůj kabernet.
[221]
>> Jirka původní
(dvd: 06.09.2007, 12:43:49
- x)
Než vyrazím do terénu udělal jsem si zpětnou kalkulaci k těm 50 tisicům měsíčně pro obory v nichž se pohybuji. (Pochopitelně prostituce, drogy či státní zakázky mají poněkud lepší ziskové marže...) A poté jsem lehce omdlel, protože ten chlapec musí být velmi, velmi schopný.
[225]
DVD...von neříkal, že synek
(Jirka původní: 06.09.2007, 13:01:16
- x)
vydělává 50 000 za měsíc, ale 3x jeho plat...tzn 141 000 neto.....není to hezké? Musí to být kluk šikovná.... Loki...nevykládej mě, že to je logické....:-)) když dlouho nic a pak 2 příspěvky na stejné téma se stejným obsahem....podle mne to není náhoda, je to tajná konspirace temných sil pro likvidaci demokratického zřízení a nastolení dyktatůry buržazie a latyfundystů :-)))) Ty ještě nejseš ve spolku?
[228]
2 Šumavák
(PeS: 06.09.2007, 13:07:51
- x)
a u Tebe rostou? Já našel 2 čirou náhodou asi před třemi lety, jinak nic. Dle výroků přeživších se jedná o velice chutnou houbu a ta otrava má poměrně dlouhou prodlevu, takže by to byl ideální oběd \"na rozloučenou\". Chutně by zde pojedli a švihlo by to s nima až v Holandsku...
[232]
Joooo Loki...vím, že si ve spolku :-))
(Jirka původní: 06.09.2007, 14:22:08
- x)
nedovolil bych si říct nico jiného :-)) Šumaváku, nešlo by to domluvit, aby se ten Noe zastavil i tady na Graberu....myslím, že za chvlku tu bude už dost vody pod kýlem, ale nemohl potom spíš ject víc na Západ.....ten Ararat je poslední dobou nic moc Perun s Váma chlapci
[236]
Dobrý den všem,
(martina: 06.09.2007, 16:03:47
- x)
po delší době zase tady. Ze šumavsko-novohradského deště do deště domácího. A vidím, že vlaštovky toho mají taky dost. Stejně jsem valila oči, co tady ještě dělají. P.S. Šumaváku, v tom Linci včera nepršelo. Sem tam bylo modro a svítilo slunko :-)
[237]
Jirko pův. tahle verze
(Loki_F: 06.09.2007, 16:23:29
- x)
The Birds, na niž jsi dal odkaz je tzv. politicky korektní - proetářští vrabci vytlačili vítězně ze svého středu nafoukaného aristokrata s dlouhým pérem, který se chtěl družit, ale byly mu rychle vysvětleny zásady třídního boje(!) - chybí tam to nejlepší, když z oblohy padají nahatí proletáři... };D))
[239]
Tak se to má dělat !!
(Šumavák: 06.09.2007, 17:04:22
- x)
Papež přijíždží v pátek do Ostmarky: \"Am Flughafen Wien-Schwechat soll der Heilige Vater mit dem von 150 Schülern vorgetragenen, eigens komponierten Lied \"Wir grüßen dich, Papst Benedikt\" musikalisch empfangen werden. Mittlerweile sind auch die ausländischen Pilgerzahlen bekannt. Mit mehr als 1000 Gläubigen wird die Slowakei knapp vor Ungarn die größte Gruppe stellen. Darunter slowakische Obdachlose, die von \"Missionarinnen der Nächstenliebe\" begleitet werden. Aus Bayern werden 350, aus Oberitalien 300 Menschen erwartet. Slováci posílají nejšilnější skupinu poutníků, celých 1000!, a aby je dali dohromady poslali tam bezdomovce. Doufám , že si to papež užije a ti bezdomovci tam požádají o asyl...... :-))))))
[240]
Nazdárek...
(Dana: 06.09.2007, 17:18:37
- Mail
- odkaz
- x)
hlásím, že déšť si dal pauzu - už hodinu nelije, jen drobně mrholí. Ale schyluje se k pokračování vodní nadílky. Všude kolem baráku, kam se podívám, jsou na zemi polámané a větrem roznesené větve, větvičky a listy jív. Potok je, co se průtoku týče, na úrovni dlouhodobého předletního průměru - zatím a snad to tak i vydrží, pokud nám tu Kajan něco nepošle z hor a kopců. Houby jsem dnes vzdala - jsemť slabý výhonek rodu, jak říká můj bratranec, zavilý houbař. A protože je tu opravdu hnusná zima, vlezlá, mokrá, +7 stupňová - jdu se zahřát k prknu s žehličkou. I když - docela mě přepadla chuť na kynutou buchtu, které my tady říkáme táč, s jablky... Uvidím, jestli mě přejde lenora a mlsnota zvítězí. Droždí mám, máslo taky, i mouka a mléko by se našlo a jablek po tom povichru více než dost.... to je za ten raport o houbách, Šumaváku! :-)
[242]
Loki, už jsem tam opravil ten odkaz...tady je ten NEKOREKTNÍ KONEC
(Jirka původní: 06.09.2007, 18:01:46
- odkaz
- x)
doufám, že teď už bys měl být spokojený. O Papežovi radši tady nikdo nemluvte..... mám totiž kancl, který kouká na náměstí, kde bude řečnit.....takže čekám, žekdyž budu tady v klidu sedět a náhodou mi spadne víčko (zlaté, to dá rozum)od pera, které vrhne prasátko do okna, hned dostanu kulku mezi oči. A to nemluvím o davech jásajích bezdomovců, poutníků, dětí, školáků, studentek se žlutobílými stuhami, homosexuáli s kuželi, rybáři, faráři, kostelníky, svíčkovými bábami, Kelišovými, osvětovými pracovníky, sociálními pracovnicemi, holuby , kočkami, psi........snad se tam nějak protlačím....když tak vezmu kříž, bukový kůl, kladivo a česnekový věnec a nějak to dopadne.
[245]
Potřebuješ-li si udělat na tom náměstí místo,
(Šumavák: 06.09.2007, 18:15:05
- x)
vyraž s nůší, udělej si tam ohýnek a začni za stálého mumlání: Apage Satanas! pálit knihy. oni to kolem Tebe policajti vyklidí...... A budeš-li navíc pálit sebrané spisy o tom, co pátého ledna Lenin řekl, šeredně jim tím zamotáš šišku!
[256]
Myslím, že jste se mnou
(Jirka původní: 06.09.2007, 19:22:47
- x)
vedle jak ta jedle...To Brouk koupal pávy a už v pondělí se ptal, co si vezme na sebe.....jestli prý to, co měl na Love Parade v berlíně, nebo nějaké jiný model......ale to musíte u něj. Co já, ale on je vyvolený a doslova a do písmene celebrita. Ostatně doufám, že bude mít Bápež místo ve Ville Eugen, přeci jen v pavinci, jasko posledně to není ono. :-))))
[260]
Tady čtu...:
(Šumavák: 06.09.2007, 20:13:05
- odkaz
- x)
\"Rakušané mají podezřelého z vraždy u Lipna\" a napadá mě.... když oni mají v obchodech cedule \"Češi nekraďte nám tady!\" jestli by nebyl čas (samozřejmě jen v rámci zachování rovnováhy v EU) začít dělat na pláže cedule \"Rakušané, nevražděte nám tady!\"
[261]
2 Jirka původní
(PeS: 06.09.2007, 21:07:23
- x)
no nevím... Na vojně jsme se učili, že voják má zaujmout postavení, kde má skryt, kryt, výhled a výstřel... No a vzhledem k tomu, o jakou kurvu skopčáckou se právě jedná, možná s těma lístkama změníš názor... Jo sorry, nikoli skopčácká kurva, ale pokračování světlých tradic církve katolické... a já jim tleskám...
[262]
Jo a jinak,
(PeS: 06.09.2007, 21:16:22
- x)
sorry, ten zamýšlený vtip v 18:44 se příliš nevyvedl. Měl bejt jinak, ale dnešní únava vykonala své... z pitné vody měla být posléze svěcená voda, ale nějak se nepovedlo... Odeslal jsem příliš brzo. No a jestli z dosud uvedeného plyne, že já tohohle hajzla katolíkům ze srdce přeju, jedná se o podezření velice pravdivé. Po Chruščovovi holt nastoupil Brežněv!
[263]
PeSi...já ho pochopil
(Jirka původní: 06.09.2007, 21:25:05
- x)
je mi celkem jedno, kdo je na \"papežském stolci\", nejsem členem spolku. Co mi jedno není, když by zakázali přístup do muzeí ve Vatikánu a chodit tam i do dezitářů.....to by mne dožralo, opravdu. Ne, že by balo jednoduché se tam dostat, ale je to stále možné. Jenom mne děsí, až se to dopátrá, jestli to nezatrhne.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |