Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Sobota, 8.09.2007

Zlatá slova..., zlatá slova!!

aneb: slova podložená zlatem.

 


tak nám papež na mši v Mariazell vyjednal u šéfa, že přestalo pršet.

 

A dozvěděli jsme se, že :

- se v Rakousku cítí jako doma ( to u nás nehrozí)

- že"západ" potřebuje pravdu, ("Diese Resignation der Wahrheit gegenüber ist der Kern der Krise des Westens, Europas.")

- že potraty teda ne!, (v Rakousku od 1975 nejsou trestné....)

- euthanasie také ne — jediná pomoc k smrti je poslední pomazání.....

- že Evropa nesmí zapomínat na svoje křesťanské kořeny (tak koukejte přestat blbnout s nějakejma Keltama!!) protože křesťanství je víc než morálka a zákony dohromady

- pomodlil se za ty dva poutníky, co to od něj vzali rovnou k Bohu

- a maďarsky, chorvatsky, slovinsky, česky , slovensky a polsky pozdravil poutníky ze zahraničí.....

 

A co to všechno stálo?

- nasazení 2200 policistů, 1350 vojáků a 150 specialistů z COBRY

- božský dopravní chaos ve Vídni

- jednu hot-line na ministerstvo vnitra k papežově návštěvě

- celkem 4,9 milionu EUR (bratru /i sestře/ 135 milionu Kč), z toho katolická církev dala 2,0 mio(celých 0,5 EUR na každého milého věřícího platícího příspěvky), spolková vláda 1,0 mio, spolková země Steiermark 0,8 mio a o zbytek — 1,1 mio se podělily ostatní spolkové země.

- 16 hodin live přenosů v ORF

- a dva mrtvé poutníky (1x infarkt, 1x selhání oběhového ústrojí)

 

Ale za to si Rakušané mohli říci : "Habemus papam.... "

 

PS.

I v rak. diskusích na internetu se k otázce, proč to stát financuje z daní nevěřících, stabilně objevovalo vysvětlení, že papež je hlavou státu Vatikán a že se tedy jedná o státní návštěvu.

Tak doufám, že až příště pojede do Rakouska Klaus, bude přivítán ještě s daleko větší pompou, protože ČR má přecejen daleko více obyvatel než Vatikán a tedy je také daleko významnější.....:-))

 

 

 





Komentáře

[1 Benedikt Čyřkvadrátní (@Teo : 08.09.2007, 15:51:29 - odkaz - x)
vzkazuje Městu, Světu a Šumavákovi:
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.679.jpg

[2 Nemůžeš poo mne chtít, abych (Jirka původní: 08.09.2007, 16:00:06 - odkaz - x)
mluvil k tématu. Zvlášť, když na něj tady koukám, že jo. A taky jako jeden z mála tady , který nemám k náboženství negativní vztah, tak nebudeme se tady vzájemně upalovat. Jestli se, ale mohu vrátit k těm poutníkům, co jeli taxíky a nedojeli....tak jsem objevil odkaz, který pravděpodobně vystihuje, proč nedojeli :-))))

[3 Mimochodem, pod vlivem návštěvy (Jirka původní: 08.09.2007, 16:07:39 - x)
jsem se rozhodl, jít na aukci.....napřed to byla výmluva, ale pak když jsem si prohlídl dražené artefakty jsem se poprvé zůčastnil.........a s planoucím zrakem jsem přihazoval.....po 2 oirech....nejsem Rotchild, že jo. Nakonec se to podařilo. Ale trochu se bojím domu. Ne kvůli těm penězům, holt si měsíc nedám citronovou, ale kvůli tomu co jsem kópil. Myslíte si, že vypreparovaná noha od slona indického z období, kdy Gandí měl plínky, bude akceptována? Ona má v sobě díru na flašku a sklínky....no odolali byste Vy? Pochybuju. :-)))

[4 ta použitelná noha (divana: 08.09.2007, 16:51:54 - x)
mi připoměla, když jsme kdysi v mém dětství dostali do dřeva vsazenou lahev a k tomu šest štamrdlat, vše hezky vymalované v mysliveckém provedení.bylo to moc pěkné a praktické a ani nevím, kam se to podělo...taková škoda :-)
á, zrovna koukám, že byla i nějaká demoška proti papežovi...

[5 ...Jéééé... (šakal: 08.09.2007, 16:52:31 - x)
...katolický představený na tapetě - to zas bude v álejích nablito! (7:- P)

[6 Demošku proti papežovi (Šumavák: 08.09.2007, 16:59:27 - x)
si ovšem účastníci financovali ze svého.
Měli by si v rámci demokracie příště požádat o grant a alespoň 1,6 hodiny vysílacího času v televizi.
Policajty budou mít ve státní režii..... jako papež.

[7 Jaké \" na tapetě\" ???? (Šumavák: 08.09.2007, 17:13:30 - x)
Já se tady snažím objektivně informovat klasickým účetním systémem:
dostali jsme/vzali nám,
a vlastních komentářů (třeba o tom, že mu v tom Rakousku neumí ani připravit fungující zvukovou aparaturu) se zcela zdržuji!

[8 ...Ale jóóó...no... Je to Váš blog... (šakal: 08.09.2007, 17:17:58 - x)
... A budete taky \"objektivně informovat klasickým účetním systémem \"dostali jsme/vzali nám\", až sem přijede třeba Bush nebo Putin? (7:- /)

[9 pokusím se.... (Šumavák: 08.09.2007, 17:20:24 - x)
ovšem , jestli Putin přijede na tanku, tak nic neslibuji.....

[10 Pánbu rač chránit!...Teda: příroda rač chránit!... (šakal: 08.09.2007, 17:30:02 - x)
(7;- ))

[11 Jojo...Putin na tanku nemá šanci... (Jirka původní: 08.09.2007, 17:37:24 - x)
i když má černý pás judu....nebo jaký to vlastně má ..... Šumaváku, dyť u Trokavce chystaj mokrý prostěradla a vypouštěj rybníky proti amíkům.......neřikej, že si proti tankům taky něco nevymyslej....dyť je vede odborník, co vystudoval vysokou radarovou školu.... :-))

Divano, tak nějak to vypadá....takovej \"koženej pařez\". A nohoře má takovej měkkej polštářek...asi na sezení

[12 asi to bude taky moc hezké a praktické :-)) (divana: 08.09.2007, 18:08:17 - x)

[13 No jo Jirko, (Šumavák: 08.09.2007, 18:08:29 - odkaz - x)
teď si ovšem musíš připravit legendu, kde a jak jsi přišel o svého nejoblíbenějšího slona (nejlépe při lovu tygrů v Prátru...).
I já mám kopyto ze svého nejoblíbenějšího koně (viz odkaz).Ta fotka se mimochodem jmenuje \"Foxhunting 2001\".

[14 Samozřejmě nemůžeš říct \"v Prátru\" (Šumavák: 08.09.2007, 18:16:42 - x)
ale musíš to opsat třeba slovy :\" v jedné východní zemi, v regionu Prátradeš, psáno:Prátr-a-deš!...\"

[15 No vidíš...to mne nenapadlo.... (Jirka původní: 08.09.2007, 18:29:57 - x)
jen netuším, jestli je tam pořád ten dětský kolotoč s tygrama, antilopama, aby ta historka byla věrohodná ... nerad bych si moc vymýšlel. :-))

Ty kopyta z vlastího koně jsem viděl v Anglii.....jeden kamarád z něho měl kalamář. Ale koně nikdy neměl.

[16 No, (martina: 08.09.2007, 18:42:19 - x)
k této osobě papežové, nemám nijaký vztah. Jsemť děfče nekřtěné a tudíž pohanské. Rodičové byli a jsou v tomhle ohledu zlatí :-)

Jirko původní, také nemám k náboženství negativní vztah. Přečetla jsem Bibli tam i zpět. A jsem vděčná rodičům, že mě nechali vybrat...

[17 Myslíš tu historku, (Šumavák: 08.09.2007, 18:48:11 - x)
jak si takhle klidně jedeš na svém slonovi, vpravo propast, vlevo antilopa a za vámi tygr.....a Ty jsi nemohl toho slona zastavit....

[18 Martino....\"tam\" bych pochopil (Jirka původní: 08.09.2007, 18:54:49 - x)
ale \"zpět\"? To musela bejt fuška ( teďka ďábelský smajlík ). S tou vírou je to těžké. Myslím, že to je s většinou jako s Cimrmanem....on totiž řekl: Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mne za to Pánbůh potrestá.\" Jsou národy, které by bez víry nepřežili...a vůbec se tím netají. Vždycky je to taková poslední berlička, která je potřebná. Ale málokdo si to připouští To , ale neznamená, že je potřeba to nějak osobně zveřejňovat a někde v nějakém spolku dokazovat. O tom to není. I když rituály jsou potřebné a důležité. Ale to je nepřenosné, každý na to buď přijde, nebo ne.

[19 Šumaváku....už jsem o tom takhle přemýšlel (Jirka původní: 08.09.2007, 19:02:17 - x)
ale pořád mne tam nějak nesedí, jak jsem seskočil a najednou prásk letadlo....prásk autíčko.... prásk autobus...prásk tank.....a pak ten kolotoč vypnuli :-)))) Ještě to musím doladit. Ale přijdu na to, jak jsme u ve státě Ultraprater, pod matkou hor, jel sám se svým věrným slonem, opakovací puškou tygrobijkou Máňou a pistolí co nikdy nemine cíl Šárkou, stopoval zraněnou samici s mláďaty, tygra pochopitelně....abych je svým kinžálem stáhnul z kůže, neb jsem manželce slíbil kožich....:-)))

[20 No, je to síla, (Anka: 08.09.2007, 19:06:47 - x)
socani to vzali od podlahy, tu novou tvář. Klucí na tiskovce ale spíš než jako moderní hoši, vypadali jak spolek zahrádkářů.

[21 Znamená sna ta \"nová tvář\" ČSSD, (Šumavák: 08.09.2007, 19:38:20 - x)
že si Paroubek nechá odstranit tu bradavicivvezme náušničku a nabarví vlasy na zeleno ??

[22 Šumaváku, (Anka: 08.09.2007, 19:44:04 - x)
Tys neviděl kluky v bundách, rozhalenky, a ležérní postoj Sobotkův? Jen neřekli, jestli jdou z hub, ryb nebo z čeho.

[23 a zhubne ... (Evropan (original): 08.09.2007, 19:44:46 - x)
... aspon 30 kilo ! :-)

[24 To jsem netušil, Šumaváku, (Loki_F: 08.09.2007, 19:45:16 - x)
že tam máš tak divoké lišky... že Ti z koně zbylo jen jedno kopyto!
To je skoro jako s tím toreadorem - někdy prohraje liška, někdy kůň a někdy jezdec.

Také předpokládám, že Ti nehrozí žádná holandská návštěva - právě se dívám, že jsou v šichni v Krumlově-

A ti katolíci - ti to mají vymyšlené - mohou si objednat požehnání přímo od Bápeže - pošle jim to SMS(kou) z Pápá-fonu. Ale jejich víra je zdá \"tak silná\", že je ani nezahřála, když stáli frontu na ty \"rituály\" a doktoři měli ruce plné práce s kolabujícími věřícími.

\"Rebranding\" ČSSD - Dušane ty jsi nejblíže u zdroje a znalec zvyků Nového světa - neznamená to slovo přepálení značky na dobytku, které prováděli zloději, aby mohli předstírat, že to je jejich vlastní dobytek a nikoli dobytek ukradený...??? Myslím, že bych věděl jak tomu volovi změnit brand na řiti, až by mu očička zářila...

A dobrý večer vespolek.

[25 Neno si budou nechávat členové ČSSD vypalovat na nějaké (Loki_F: 08.09.2007, 19:49:40 - x)
dobře viditelné místo? To by bylo oopravdu velmi praktické !

[26 Kurňa, chtěl jsem napsat: (Loki_F: 08.09.2007, 19:53:03 - x)
\"Nebo si budou nechávat členové ČSSD vypalovat LOGO na nějaké
dobře viditelné místo? To by bylo óóópravdu velmi praktické !
};D))

[27 Kerku (Evropan (original): 08.09.2007, 19:55:41 - x)
na rameno, pekne v barvach a zenske na nadro :-)))))

[28 Šumaváku (Venkovan: 08.09.2007, 19:57:51 - x)
každá sranda něco stojí,ale pro někoho to může být nuda.

[29 Loki, (Anka: 08.09.2007, 19:58:26 - x)
na viditelný místo pravíš, ale ono jich moc z těch bund teda nečouhalo. A zjevně teď nedají bez bundy ani ránu.

[30 Anko (ptakopysk: 08.09.2007, 19:59:10 - x)
taky jsem na ně koukal... Jestli ona si je předtím nevzala do parády kolegyně Čurdová kvůlivá těm jejich ztrnulejm mužskejm strukturám, jak ondyno vyhrožovala?

[31 Loki ty smsky jsou vážně Boží, (Jirka původní: 08.09.2007, 20:01:05 - x)
už to tady viselo na plakátech měsíc dopředu....je tady zrovna kousek od domu, zítra ho vyfotím a pošlu...abyste taky mohli být požehnaní :-)))

K tomu rebrandingu....jestli mohu taky se svojí troškou.....zkuste si přečíst Kottlera, a hned Vám bude jasné proč se takové věci dělají....Myslím, že jak čssd, tak Bápežovi a spol žádný rebrending nepomůže. Bápež ho nepotřebuje, nemusí nic měnit na tak staré a fungující firmě a Paroubek, nemá šanci nic rebrandovat, protože když není značka před tím, nemůže dojít k jejímu přetvoření na značku novou, zvlášť, když nemůže změnit obsah, jinak mu fšichni utečou. Leda by chtěl, jako nejmenovaný préza,postavit Litomyšl novou, krásnější, blíže Sovětskému svazu.

ps. ten rebranding ve formě kérek ...mne nenapadl...ale to bychom se dostali na přeznačování dobytka a to byste přeci nechtěli dát nakukovačům munici, že ne. Co Paroubek činí, dobře činí. Buďme rádi, že to je takový pytlík, kdyby měli v čele nějakého \"Blaira\" , tak to bude o hodně horší.

[32 ptakopysku, (Anka: 08.09.2007, 20:01:40 - x)
mihlo se, že v té obrodě má prsty Dimun, to se asi dočkáme ještě onačejších věcí, tedy pokud to s nimi někdo nerozchodí.

[33 Image je image (irenak: 08.09.2007, 20:05:16 - Mail - x)
a pak se to musí vzít pěkně od podlahy a od bund a košilí s rozepnutým límečkem. Jenom, Anko, nevím, jestli měli všicchni nakázanou košili do modra nebo si mohli zvolit? Taky jsme si té změny imič doma všimli.

[34 a co udělají se svými starci při tom omlazování? (divana: 08.09.2007, 20:06:47 - x)
je budou házet ze skály či čo? tedy na takového jičínského bych se šla i podívat :-))

[35 Anko (ptakopysk: 08.09.2007, 20:08:29 - x)
ach, jo. To se tedy dočkáme věcí. Já myslel, že páně Zemanova důchodcovská řiť v o číslo menších džínách v hlavní zpravodajské relaci je vrcholem akčnosti ČSSD, ale zdá se, že bude ještě hůř. A nebudou to jenom bundy z koženky, ale i naopak....

[36 možná, (divana: 08.09.2007, 20:08:42 - x)
že neměli kravaty proto, že za ně už někoho pověsili.
a ty pravicové noviny, co jim kazí imič - chudák třeba bobik kraus a další...

[37 2 Jirka původní (PeS: 08.09.2007, 20:13:30 - x)
dobrý podvečer - v tom výčtu vybavení jsi zapomněl na psa Koulaře. Ostatně, tyčku Šťouchačku a pytel Lapák taky moc nezmiňuješ...

[38 No když je řec o papažovi, (Šumavák: 08.09.2007, 20:18:45 - odkaz - x)
Paroubkovi a rebrandingu, tak co využít zkušeností a jít do toho jako v odkazu?

[39 2 šakal (PeS: 08.09.2007, 20:21:35 - odkaz - x)
ad 14:59 nahoře - teda, tu fotku s tím mikrofonem bych ocenil jako snahu, ale co naplat, Freddie Mercury to není.
Ten měl ostatně teď nedožité narozeniny, tak jsem si poslouchal (odkaz). Tak jsem si dovolil nenásilně připomenout...

[40 Jirko-p (skimic: 08.09.2007, 20:23:08 - x)
ad Jirka původní: 08.09.2007, 18:54:49
k: \"...I když rituály jsou potřebné a důležité. ...\"

... dodávám: \"aby ....., a ještě ..... et cetera\"

Jirko, to je přesně ten důvod, proč se ničeho, kde jsou rituály předepsány, vyžadovány, sdíleny, či i \"jen\" akomodovány, tolerovány, ..., či ... atd. neúčastním. Od pojídání keksů zapíjených vínem přes vzývání balsamovaných mrtvol či moderní firemní \"seštěkávání-se\" (urrrá kdo, když ne my! kdy, když ne teď! I Ty jsi jedním z nás!)
Anebo z toho alespoň mám nemístnou prču... NIKDO mi však nevezme moje (mé?) prožitky, cítění, vnímání světa okolo, včetně samozřejmých positivních principů, které je snad i možno sdílet ... nicméně vnější znaky s radostí přiložím do ohně, vhodím do popelnice, či - naopak - se jimi oději při nejbližším maškarním ...
Omlouvám se, jestli jsem se někoho z přítomných dotknul - takto to prostě cítím... na vrata se přibít samozřejmě nenechám :)

Dobrý večer :)

[41 2 Šumavák (PeS: 08.09.2007, 20:27:06 - odkaz - x)
neměj péči, bápežovi napovídat nemusíš. Ten má svý školy a ty vycházej z tisícileté tradice, jak nejlépe urvat a orvat. I komančové se to od nich učili. No a navíc v mládí měl výchovu od tisícileté říše, proti tomu je ten náš pingl dobrotivý Fridolín a vzorný absolvent nedělní školy...

[42 Hmmm, přiznávám, byl to (Šumavák: 08.09.2007, 20:37:02 - x)
blbej nápad. To by nešlo! To by děsně nakrkl Kalouska a i Filip by ho zřejmě opustil.
To by pak mohl zůstat sám, jako kůl plotě....

[43 2 ptakopysk (PeS: 08.09.2007, 20:41:27 - odkaz - x)
v klidu... Tu zapomněli u lví klece...

[44 Jo a ještě (PeS: 08.09.2007, 20:42:30 - x)
smazat ten odkaz...

[45 Skimici...asi jsem byl špatně pochopen (Jirka původní: 08.09.2007, 20:46:04 - x)
nemluvil jsem o rituálech veřejných, ale o těch který má každý sám a dobrovolně. Nemluvil jsem o ničem, čeho by se měli lidé vzdávat nedobrovolně, pokud se něčeho chtějí vzdát, něčeho se neúčastnit, nesdílet...je to přeci pochopitelné, že nesmí být do ničeho nuceni. Já jsem poslední na světě, kdo by chtěl někoho nutit do tak intimních věcí jako je víra a další podobné věci, nebo nutit je do rituálů s těmito vecmi spojených.

PeSi....nic takového jsem nezmiňoval, neboť jsem chudý massa a v tlumoku mám jenom kriketovou pálku a branky, kdyby náhodou mne to v jungli přepadlo. I ze slona mám jenom nohu :-)) O tvém vybavení, jsem slyšel, ale nevzpomenu si kde.

[46 2 Jirka původní (PeS: 08.09.2007, 20:50:22 - x)
no to je přece to nutné vybavení, když jdou na Sibiři lovit medvěda... Pytel Lapák, tyčka Šťouchačka, pes Koulař a puška Práskačka...

[47 Jo a jinak, (PeS: 08.09.2007, 20:52:55 - x)
pro případ, že by mě to náhodou přepadlo, já s sebou vozím v autě hajzlpapír... O použití kriketové soupravy slyším prvně. Holt - člověk se pořád učí...

[48 Jirko-p (skimic: 08.09.2007, 20:56:05 - x)
... já to snad ani nemyslel jako reakci na tebe, spíš jako - \"z píšťaly vyrazil zoufalý kvil\" :), tedy - jaksi asi raději - deklarativně, obecně.
S jistou lítostí a studem přiznávám, že v poslední době u mne převažují rituály ryze sportovně-obsesivní: zamknul jsem nebo ne? Plyn? Elektrika? atd s následnými úprky po schodech nahoru a zpět :)

[49 2 Loki_F (PeS: 08.09.2007, 20:56:38 - x)
hele, jedna věc mi vrtá hlavou... Když jsi zmiňoval to vypalování toho loga - které logo jsi měl na mysli? To s růží, nebo to s hakenkrajcem?

[50 A co takhle, (Šumavák: 08.09.2007, 20:59:09 - odkaz - x)
když chtějí oslovit tu mládež a a v bedně říkal Zbořil, že se málo usmívají....

[51 Re> rebranding (Dušan Neumann: 08.09.2007, 21:02:29 - x)
loki, on ten význam val trochu jiný hák s různými akvizicemi finančních domů a softwareových firem. V podstatě máš pravdu, neboť někdy ty \"hostile\" akvizice nemají daleko k zlodějně. Takže výrobek,m či služba jsou pořád stejné, jent ta značka je jiná : IBM Thinkpad ...dnes Leonovo...

[52 Když chtějí aby se Standa vrátil.... (Šumavák: 08.09.2007, 21:03:14 - odkaz - x)

[53 PeSi....správný cestovatel (Jirka původní: 08.09.2007, 21:03:30 - x)
si pomůže lopuchem, popřípadě sotva vylíhlým ptáčkem.....nebo v nejhorších opuncií, ale to jen ty nejdrsnější. Já jsem předpokládal příchod anglicko- indického národního sportu.....a jak dobře víš jak pomohla příručka poručíku Goodbodymu ve WW2....

Skimici....tak to jo. Mimochodem, myslíš si, že to je nakažlivé....já to mám poslední dobou nějak častěji než obvykle. Naštěstí nemáme tady plyn. A tak můžeme jenom vyhořet a ne vybuchnout. A klíče to je problém.

[54 skimici (ptakopysk: 08.09.2007, 21:05:45 - x)
a už se vám někdy stalo, že jste zapomněl, jestli jste nezapomněl zamknout, vrátil jste se od auta k bytu, zjistil, že je všechno OK. Vrátil jste se k autu a zapomněl proč jste byl nahoře. V tom jste si vzpomněl, že jste bral za kliku a napadlo vás, že byste se měl vrátit, jestli jste nezapomněl zamknout. Vylez jste zase nahoru k bytu, vzal za kliku, jestli je zamčeno...
Blbej pohled souseda mám dodnes před vočima.

[55 Jirka-p & ptakopysk (skimic: 08.09.2007, 21:12:21 - x)
... welcome aboard! :) Původně jsem chtěl použít místo \"obsesivní\" jistě správnější termín \"obsedantní\", ale nešlo mi to přes ret - je to už přece jen diagnosa, ve spojení s dalším termínem \"syndrom\" :)

[56 ... skimic (Evropan (original): 08.09.2007, 21:18:59 - x)
toje normalni,pekne na to zabiraji antidepresiva treti generace :-)))

[57 Evropan (original) (skimic: 08.09.2007, 21:37:33 - x)
... inhibitory zpětného vychytávání serotoninu v synaptických štěrbinách začínají /alespoň ve třetí generaci viz Prozac atp/ působit až po pár týdnech. Zatím mi zabírá i jadrné zaklení (rozšiřuje plíce a tím usnadňuje onen běh po schodech vzhůru). Obsedantně konvulsivní psychosa může takto míti i positivní vliv na celkový stav organismu - tedy ve smyslu zlepšení fysické kondice ...

[58 uuuh \"kompulsivní\" - blbý překlep .. (skimic: 08.09.2007, 21:38:31 - x)

[59 Skimici....to je jenom předpoklad... (Jirka původní: 08.09.2007, 21:41:59 - x)
s tou lepší fyzičkou a schody.....jednou si zapomenš vzít ten tvůj vychytávač \"špatné nálady\" a klepne Tě na schodech pepka :-)))

[60 Zcela O.T. (ptakopysk: 08.09.2007, 21:53:21 - x)
teď jsem chystal pomazánku, neboť moje choť projevila touhu po \"uspořádání si pěkného večera\" když jsme sami doma. Synek odjel konzumovat iontové nápoje a inhalovat bacilůprostý sterilní vzduch v léčebně Na Budvaru, aby se zrehabilitoval po překonané rýmě. No a uprostřed chystání volala dcera, aby nám podala meldung o Pišvejcově prvním týdnu ve školce. Zaujal pedagogický sbor několika výroky, jako například \"Černoši dělají tmu\". V pátek se jeho talent rozvinul naplno, neboť celá školka hrála hru \"Na dynosauly\", kterou vymyslel. Hra spočívá v tom, že všechny děti běhají po celé školce, strašně řvou a koušou se.
Paní ředitelka pravila, že jest poněkud čilejší, než jeho vrstevníci. Ale musí ho chválit, neboť po obědě zašupuje svojí židličku ke stolu a pak jde a zašoupne ještě židli právě vstavší paní ředitelky...
P.S.
Hlavní částí pomazánky je šíleně smradlavá německá verze Cammembertu, pak je v ní nastrouhaný eidam, krabička žervé, jako plastifikátor jsem použil Ramu a aby to mělo šmrnc, tak je tam lžička stejkového argentinského koření.
Asi budeme spát vobá hubou ke zdi, aby nás to nějak netento... nezabilo...

[61 \", kdyby měli v čele nějakého \"Blaira\" , tak to bude o hodně horší. \" (AeroKarel: 08.09.2007, 21:53:46 - Mail - x)
To ano, ale zase by to v případě volebního vítězství dotyčných nebyl TAKOVÝ průser.

[62 A jeden z trochu jiného soudku... (Šumavák: 08.09.2007, 22:16:53 - odkaz - x)

[63 Dík, Dušane... to odpovídá, (Loki_F: 08.09.2007, 23:07:16 - x)
ale jak se tedy jmenovala ona činnost zlodějů dobytka již jsem popsal (a často oní čítával v rodokapsech a jiných formátech, Zanegreyovky aj.), čili brand (/vypálená/ značka), branding (značkování), rebranding (přepálená značka, přeznačkování).

Což mi pro změnu připomíná pablbkovu chuť na odchyt mládeže - v řadě těch rodokapsů jsem četl, že mavericky (tedy hloupá telata do jednoho roku) nepatřila nikomu, dokud si je někdo neoznačkoval a že to bývalo jakési přilepšení pro chudého kovboje, či dokonce základ jejich vlastního stáda, když si je odchytili a označkovali!
Čili ČSSD se v principu chystá na odchyt ... voličů mavericků.

PeS(i) ty značky by mohli mít někde na čele či na líci, a ti odloučivší se (pokud by se vůbec našli nějací \"zrádci\") by značku negovali rudou slzou v koutku levého oka... };D))

[64 \"Systém protiraketové obrany...je politicky nebezpečný\" (Gerhard Schröder) (šakal: 09.09.2007, 00:15:13 - odkaz - x)

...Nedá se nic dělat - Německo jako takové znamená pro České země systémový problém (7:- /)

[65 Německo nebo Schröder (AeroKarel: 09.09.2007, 00:27:20 - Mail - x)
Šakale? To je jako posuzovat Česko podle Paroubka nebo Zaorálka.

[66 aby taky schroder nekýval putinovi, (divana: 09.09.2007, 00:37:07 - x)
když s ním kšeftuje..tak nějak po soudružsku

[67 ...Německo je Schröder stejně... (šakal: 09.09.2007, 00:41:08 - x)
...jako je Česká republika Paroubek. Já si to na rozdíl od tebe dokážu přiznat - Jedem das seine.

P. S.
A \"Česko\" se mi dělá akorát, když něco snim (7:- P)

[68 nově se začalo používat Brdsko (divana: 09.09.2007, 00:44:58 - x)
do přípravy výstavky deštníku to byly Brdy :-)

[69 ...No...oni ti blbci neví,... (šakal: 09.09.2007, 01:29:31 - x)
...že se tomu vždycky říkalo Pobrdí (7:- P)

[70 ..jauvajs.. :-)) (divana: 09.09.2007, 07:36:08 - x)

[71 Hmm ... (skimic: 09.09.2007, 07:37:04 - x)
Krásné slovo!
Pobrdím, pobrdíš, pobrdí, pobrdíme, pobrdíte
Oni se tam s toho radaru snad pobrděj :)

Dobré ráno.

[72 dobré ráno :-)) (divana: 09.09.2007, 07:39:34 - odkaz - x)

[73 dobré ráno všem... (Jirka původní: 09.09.2007, 08:08:05 - x)
Divano, ano moic hezké....jenom se nebojte to říci na plná ústa....takhle po ráno vypadáme všichni....a těch5 fteřin s myčkou je přeci normální :-))

Perun s Vámi,

Skimici, já už s obávám, že už to udělali...už se z toho pobrděli a myslím, že největší rozčarování jim způsobují lidé co s nima nesouhlasí a neplácají je po zádech....na vrchnost si tak nedovolí. Na tu naší, klidně řvou, ale pěkně z dálky, z blízka maj bobky, jako většina. A o té ještě vyšší ? Ty jména vyslovujou jenom do polštáře....bojej se CIA a Mosadu....

ps. Upozorňuji na to, že budu v příspěvcích dneska hnusnej....nejen, že je ošklivo a já chtěl provětrat nové kolo, a nedostal jsem požehnání od Bápeže, i kayž jsem včera , po upozornění, na to usilovně myslel. A kdo jiný by to měl vědět než Bápež, že jo. Přeci si mu o to nebudu psát smsku....má to vědět.

pps. Šakale, máš naprostou pravdu s tím Německem a Šrédrem

[74 Dobré zas ráno, (PeS: 09.09.2007, 08:25:07 - x)
co je horší, šakal má pravdu i ohledně Čechů a warthoga. V situaci, kdy má podporu alespoň třetiny obyvatelstva, lze napsat, že minimálně třetina Čech = Paroubek. Kdyby tomu tak nebylo a kdyby tu podporu neměl, tak už dávno zas dělá někde pingla. Taková je už realita, zní to blbě, ale je to tak. Ve třicátejch letech také mnozí odmítali myšlenku, že Německo = Hitler, než nastal ten náraz hubou na realitu...

[75 záchod na Sibiři (onlooker: 09.09.2007, 09:22:39 - x)
Ta kriketová branka a pálka - přes branku se dřepí a pálkou odhánějí vlci?
Bývalo to jednodušší - jen dvě hole, jedna se zabodla do země a dřepělo se u ní a druhou se odháněli vlci....

[76 No takhle se kriket přátelé nehraje... (Jirka původní: 09.09.2007, 09:32:52 - x)
zastihli jsme Paroubka s nohou před.....a von je to rebrandig a nová imič. Jestli mu to na tu chvilku stojí....Ono to není jen tak, udělat něco nového. V obchodu se to obvykle dělá na podporu něčeho skomírajícího, ale s dobrou perspektivou....popřípadě, když se čendžne majitel....jinak je to velmi drahá sranda. Když, ale \"majitel zvostává\", je to na pováženou....a mimo není ta nová imidž, nějak moc častá? Pokud si vzpomínám, tak ta oranžovka, byla celkem nedávno. PeSi, ale s těma 30= jseš vedle......podle mně jich je přes půlku.

Onlookře...nejsou to spíš gorodky? Mimochodem....budou další díly o vyvoleném národě?

[77 vyvolený národ (onlooker: 09.09.2007, 09:42:11 - x)
No já jsem na to získal i mormonskou bibli, ale je to náročné!

[78 kriket (onlooker: 09.09.2007, 09:46:01 - odkaz - x)
Na odkazu jsou vidět takové dvojbranky ...

[79 Vím, že to je velmi obtížné, (Jirka původní: 09.09.2007, 10:18:30 - x)
asi si to i dovedu představit.....přesto se těším a doufám, že bude další díl. Klidně si počkám.

Teď jsem dočetl článek o hypnoze a jejich \"možnostech\"....a napadlo, mne: Není von ten Dimun taky vycvičen k uvedení pacienta do hypnotického stavu? Vždyť přece dělat pro US, která se deklarovala jako liberální strana a daleko více vpravo, než ods a pak hupky šupky radit Paroubkovi? To přeci není jen tak samo sebou. Musí v tom být kouzla a čáry...popřípadě síra pekelná.

[80 2 Jirka původní (PeS: 09.09.2007, 11:46:41 - x)
žádné nadpřirozené věci... Prostě dialektika, harmonický vývoj osobnosti a láska (k peňázům)...

[81 DObré poledne vespolek! Kdo říká, že poraděnko, (Loki_F: 09.09.2007, 12:02:41 - x)
nota bene tak vycikaný, jako Dimun, musí sdílet ideje svého chlebodárce?
Pro takového je důležitý jen cinkot zlaťáčků, který jej motivuje k nezadržitelnému udělování rad... a kdyby svého chlebodárce těmi radami pohřbil? No tak co, najde jiného... vždy se najde někdo, kdo potřebuje poraděnka, třeba v podbrdí... nebo v polabí...
};D))

[82 No prosím, Jirko pův., tady máš další důkaz: (Loki_F: 09.09.2007, 12:08:05 - x)
PeS(ova) stručná charakteristika je vnitřně logická, formálně přímočará a věcně nevyvratitelná... };D)))

[83 Loki, (divana: 09.09.2007, 12:15:28 - x)
a kdo říká, že dimunovi chlebodárci mají nějaké ideje :-))
paoubek je naprosto bezideologický. jen touha po moci a penězích. a je jedno jak.. proto může tak lehko doprava i doleva. nemá s tím problém.

[84 Prosím prosím......opravdu si myslíte, (Jirka původní: 09.09.2007, 12:34:38 - x)
že ta politika je tak strašně velkej kšeft? Že to dělá jenom pro prachy? Já si myslím, že ne. Podle mne jde spíš o moc a ovládání druhých. A podle fšeho ten \"poradce\" je docela chytrý, minimálně má sociální inteligenci, která je nutná k ovládání druhých. Já jí bohužel nemám.

[85 Si děláš pr.... srandu, Jirko pův.! (Loki_F: 09.09.2007, 13:20:09 - x)
To je ta příslovečná libra masa, to nemá se sociální inteligencí nic společného. Ale pravdu máš v tom, že jim jde především o moc plynoucí z přesvědčení své pravdy, svého POSLÁNÍ vedeného vyšší MOCÍ. A toto jsou ochotni, hlavně však SCHOPNI uvádět do \"života\" jakýmikolli přostředky a bez ohledu na ztráty, právě pod pokřivenými hesly o sociální spravedlnosti, solidarity a multikulti. Hlavními požívači těchto sociálních \"vymožeností\" pochopitelně budou oni sami a jejich kamarádi, protegé, klienti...!

divano: já to říkám! Oni skutečně mají ideje. Bylo by to na rozsáhlý a stejně asi neúplný rozbor (osnova je patrná z těch několika slov výše).

[86 Jo Loki...možná máš pravdu (Jirka původní: 09.09.2007, 13:24:55 - x)
jenom jsem vychcanost pojmenoval sociální inteligencí. :-)))

[87 Promiňte mi, (martina: 09.09.2007, 14:22:36 - x)
ale budu zlá...
Lokiho \"že jim jde především o moc plynoucí z přesvědčení své pravdy, svého POSLÁNÍ vedeného vyšší MOCÍ. A toto jsou ochotni, hlavně však SCHOPNI uvádět do \"života\" jakýmikolli přostředky a bez ohledu na ztráty, právě pod pokřivenými hesly o sociální spravedlnosti, solidarity a multikulti. Hlavními požívači těchto sociálních \"vymožeností\" pochopitelně budou oni sami a jejich kamarádi, protegé, klienti...!\"

Tohle všechno platí napříč politickým spektrem. ODS jako ČSSD.

[88 Martino (jasan: 09.09.2007, 14:24:59 - x)
no to bych ponekud protestoval \"sociální spravedlnosti, solidarity a multikulti\" u ODS prilis nevidite....

[89 jasane, (martina: 09.09.2007, 14:36:32 - x)
v téhle koalici \"sociální spravedlnosti, solidarity a multikulti\" je dost. Fakt nechápu, proč se ODS nechá vydírat zelenými a lidovci. Jsem idiot, když si přeji, aby to tady vzal Paroubek Jyrka??? Aby si v tom hnoji vymáchal rypák???

Omlouvám se za výkřiky.

[90 martino (jasan: 09.09.2007, 15:05:18 - x)
ja tohle chapu... nicmene bych doporucoval takovou uvahu... velky Jyrka se v tom hnoji nebude machat sam... ale budeme se v nem machat vsichni. a Jyrkovi to jiste vadit nebude.
Kasi upekli volici tak, ze si muzeme vybrat jen mezi hnojem \"koalicnim\" a Jyrkovym....

[91 jsane, (martina: 09.09.2007, 15:17:46 - x)
kaši upekli voliči. Souhlasím. Ale já jako volič OdS nejsem ochotná dělat jakékoliv kompromisy vůči ČSSD. Pokud ČSSD neodhodí Jyrku do pryč, Není (pro mě) východisko. Prostě Paroubek ven! Pak můžeme jednat.

Ostatně ODS je taky \"kouzelná\": aby ušetřila, vzala těm nejvíce potřebným...

[92 martino (jasan: 09.09.2007, 15:20:02 - x)
s tom branim potrebnym... konkretne?

[93 jasane, (martina: 09.09.2007, 15:44:37 - x)
hodím sem dva odkazy.
Do důsledku Vám to vysvětlí opatrovníci postižených. Tuším, že Anka tady psala na tohle téma...

http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6420

http://ekonomika.idnes.cz/tretina-rodin-prijde-o-pridavky-klesnou-ale-dane-fum-/

[94 jasane, (martina: 09.09.2007, 15:57:00 - x)
druhý odkaz nejde. Omlouvám se. Nemohu to relevantně dokázat,ale je fakt, že se začíná šetřit na těch hodně postižených. Na těch, co se nemohou bránit....

[95 Napsala jste Martino - ale budu zlá... ! (Loki_F: 09.09.2007, 16:58:07 - x)
ocitovala můj příspěvek a dodala :
\"Tohle všechno platí napříč politickým spektrem. ODS jako ČSSD.\"
Chichichi - chytla jste se na vějičku tzv. \"pravolevého politického spektra\" - jste chytrá baba, kruci, tak jak můžete něco takového použít jako argument? Nebo myslíte, že já jsem takový naiva...??? };D)

Vždyť ti \"sockomouši a inženýři lidských duší\" *), ochotní, schopní a připravení experimentovat s půlmiliardovou populací Evropy, jsou rozlezlí jak roupy v řitích všech politických stran a uskupení, kteréžto nemají vnitřní sílu je identifikovat, sebe dezinfikovat tím, že se jich zbaví, aby samy sebe mohly identifikovat a profilovat se čitelně pro voliče, aby dokázali prosadit, že vítěz (voleb nikoli revoluce, jakkoli \"sametové\" - revoluce vždy zdvihne neprůhledný sediment - lidské bahno ze dna až k hladině, jak jsme viděli a zažili nejen u nás) bere vše...

Ale nejen to, také aby našly odvahu přijmout obecný princip, že jsou za své vítězství a kroky učiněné na jeho základě \"ZODPOVĚDNÉ AŽ DO HRDEL A STATKŮ\", zodpovědné celým předsednictvem - do posledního ...

Chtěla jste být zlá, Martino?
No prosím, vrátím Vám míček: K čemu jsou postižení aby byli hodni mimořádného zřetele?

*) V petrologii se v řadě úrovní používá klasifikace vícesložkových sedimentů, tzv. trojúhelníkové grafy, určující meze pro zařazení do \"čistého\" petrologického či genetického typu a \"znečištěného - kontaminovaného\", totéž by se muselo provést u těch analýz politicko-spektrálních, kde koncentrace znečištění oněmi h...y, klienty, fanatiky a vyžírkami, by určovala politický profil... };D)))

[96 martino nevim (jasan: 09.09.2007, 17:49:22 - x)
z toho ejdnoho odkazu tak nejak plyne, ze nekdo nedorzoval predem dohodnuta pravidla....

[97 Loki_F, (martina: 09.09.2007, 18:06:59 - x)
nejprve Vám odpovím na otázku: K čemu jsou postižení, aby byli hodni mimořádného zřetele?.
Loki_F, tito lidé nejsou k ničemu. Přidělávají starost těm zdravým. Ti zdraví normální se \"musí\" o ty nenormální nemocné starat. Ať už je to postižené dítě, nebo rodič se stařeckou demencí.

Psala jsem především o tom, že každá vláda začíná šetřit nikoliv u sebe, ale u těch nejvíce potřebných. Ať je to vláda socanská nebo modrá...

[98 jasane, (martina: 09.09.2007, 18:14:58 - x)
nějak plyne... Do půl roku Vám, jasane, garantuju, že ubozí na tom budou ještě hůř. V rámci šetření se ty prachy musí někde ušetřit. Nejlépe na těch, co se neumá bránit....

[99 Martino....já jsem to pochopil, celé asi následovně (Jirka původní: 09.09.2007, 18:19:58 - x)
bez toho, abych hodnotil toho, nebo onoho....Celý systém sociálního státu, který se stará o všechny a ve finále o nikoho je na nic. Protože se politiků jedná pouze o další roky v úřadě. Vždy jde o uplácení, někdy plošné, někdy méně plošné, ale vždy určité skupiny voličů. Ne potřebných, ne sociálních případů, ne invalidů...jenom voličů a o to jde především. A to nepíšu o tom, že vlastně Ti platící daně, uplácejí voliče strany, kterou by nikdy nevolili, kdyby měli dostatek informací o politice. Tvrdím, že je nemají schválně. Já jsem asociál a přeji si aby první pomocnou ruku každý hledal ponejprv na konci svého ramene a až pak u státu, který se je samozřejmě od toho, aby podpořil na krátký a přesně vymezený čas právě ty potřebné, kteří pomoc potřebují. Je s podivem jak jsou lidé zvyklí natahovat ruku a čekat co jim kdo dá....Nikdo nechce, aby se nemocní, invalidé, postižení házeli ze skály. Ale stát se má postarat o to, aby neměli klacky pod nohama, když chtějí být zaměstnaní. Třeba i tím, že by jejich práce nebyla zdaněna. Bez zbytečných výdajů, by nemuseli být daně a ostatní zatížení tak veliké a také by zůstalo víc peněz na osobní aktivity těch co chtějí pomáhat konkrétně, bud penězi, nebo časem....jak je to dobrým zvykem ve vyspělých společnostech. Je to dobrovolné a přirozené.

[100 Jirko, (martina: 09.09.2007, 18:25:37 - x)
amen. Dík, že jsi to napsal za mě

[101 Martino, (Vít Blaha: 09.09.2007, 18:25:53 - Mail - x)
o těch Pohořelicích něco vím...

Jen pár informací - kraje mají v náplni tři okruhy činnosti - školy, zdravotnictví a dopravu... Vše ostatní je pod obcemi, nebo státem... Tedy i sociální služby...

Za poslední 4 roky stoupl počet žádostí o dotace do sociální oblasti asi 8x a co do celkového objemu žádaných peněz asi na 6 násobek čísel z roku 2003...

Jihomoravský kraj je jediný kraj kde je hejtmanem lidovec. Podle toho to vypadá - JMK má jak absolutně, tak i na hlavu nejvyšší výdaje do sociální oblasti. Přitom na opravu silnic JMK je potřeba kompletní desetiletý rozpočet kraje.

Budete-li mít zájem mohu poslat soupis žádajících o dotace ze sociální oblasti. Profesionálně napsané žádosti jsou dne samozřejmostí, stejně jako se začíná stávat téměř pravidlem, že se objevují na stejné adrese, pod stejnými zakladateli a pod téměř stejným názvem (Sluníčko 1, Sluníčko 2, Sluníčko 3 apod.) sociální organizace které pokud jeden rok dosatanou dotaci na činnost, druhý rok už to považují za nárokovou částku, která by se měla navýšit minimálně o inflaci a pokud ji neobdrží, tak okamžitě spouští mediální kampaň...

A jen tak mimochodem to na co odkazujete, nijak nesouvisí ani s ODS ani s reformou veřejných financí, ale s rozhodnutím kraje.

[102 Martino, to jsi , ale modrá sáčkohlava :-))) (Jirka původní: 09.09.2007, 18:39:10 - x)

[103 Vítku, (martina: 09.09.2007, 18:40:32 - x)
takže jsem za idiota... No u těchto nadací je to opravdu hnůj.
Tak se omlouvám Lokimu, který tohle naznačil, ba přímo označil.

A děkuju Šumavákovi, že takové mladé blbé dává prostor ke korekci :-)

[104 Jirko, (martina: 09.09.2007, 18:43:24 - x)
ano jsem :-)))

[105 Martino...taková sebekritika není potřeba....není proč (Jirka původní: 09.09.2007, 18:55:04 - x)
se \"týrat\". Podle mne státní dotace na činnost nadací, skupin a humanitárních oprganizací jsou na nic a nejen vyhozené peníze, ale i zlodějna. Proč se neucházejí nadace u firem, u dárců, ..... protože je to moc práce. Dokonce obor, volně přeloženo, \"dolování peněz\" se studuje ve škole. Je to věda a taky velká zodpovědnost. Bohužel tady je to jenom o tom pumpnout stát a část peněz, teda dát na nějaký projekt a ten větší díl zašít. Mám na straně dárce své zkušenosti a už to neudělám.

[106 Martino, (Vít Blaha: 09.09.2007, 18:55:29 - Mail - x)
ne... to jsem nechtěl naznačit v žádném případě.

Jen že se z toho stal regulérní \"Sací byznys\" jak tomu říkám. Na JMK chodí normálně žádosti lidí a organizací z celé ČR. Prostě obešlou všechny kraje, obce, příslušné městské části v Praze a v Brně, \"velké magistráty\" v Praze a v Brně a případně si zažádají i u nějakého ministerstva, nebo spolupracují se specializovanými \"sacími\" agenturami, které jim umožní dosáhnout až na bruselské peníze.

Když už jsme u těch peněz z EU, tož jen pro informaci - v loňském roce dokázala jedna firma z JMK získat dotaci 300.000,- ojro. Jedná se o jednu z největších bazénářských firem v kraji. Žádné nanotechnologie, žádná nová pracovní místa, naopak zcela zbytné zboží luxusního charakteru.

Podobně (i když ne v takové míře) získala dotaci loni firma zabývající se výrobou knedlíků.

Už jen pár let, budou nám brát vše a dotovat co uznají za vhodné... :-)

[107 A ještě Martino, (Vít Blaha: 09.09.2007, 19:03:03 - Mail - x)
má to opravdu ten charakter o kterém píše Jirka - prosté uplácení voličů...

Na každém zasedání zastupitelstva jihomoravského kraje přichází hejtman Juránek s několika body mimo program, které dostáváme až těsně před zahájením. \"Mimořádná dotace na opravu střechy kostela v XY\", \"mimořádná dotace na veřejněprospěšnou nadaci Cesta života zřízenou při farnosti v Z\", \"mimořádná dotace na výměnu oken kláštera zyz\" atd...

Ano, několikráte jsme to zamítli... Ale spousta jich prošla...

[108 Rputi ... (skimic: 09.09.2007, 19:15:16 - x)
... až to budete číst - jsem fakt rád, že jsem Vám neuvěřitelnou náhodou mohl podat ruku :) Věřím, že Vás počasí nezlikvidovalo - nebo - alespoň ne zcela. Hezký večer, snad někdy u Vodičky ...

[109 Ahoj! než se dám do čtení, (Šumavák: 09.09.2007, 19:18:08 - x)
dovolil bych si připomenout, že dnes má svátek \"Daňyjela\".

Tak jsem si nějak vzpomněl na Pavla.......

[110 Jirko, (martina: 09.09.2007, 19:22:49 - x)
ano, státní dotace jsou na nic. Stejně tak \"humanitární blablabla\". A netýrám se :-))

Vítku, vždyť já vím :-)
Napsal jste \"Sací byznis\". To je přesně o čem píši.
Peníze, spíše pomoc, která by bezmocným pomohla jde nikam. Nejsem v rozporu s odpůrci se sociální pomocí.
Byla bych raději, kdyby tu byl sociální byznis

[111 V minulém roce se výrazně zvýšily sociální dávky. (jura-p: 09.09.2007, 19:37:40 - x)
Bylo to zdůvodněno tím, že sami postižení mají tyto peníze dostat a sami si vybrat, jak těchto peněz použijí na získání potřebné péče. Oni sami si měli platit příspěvky humanitním a pečujícím službám. Pokud si tuto péči zajistí v rodině, tak to měla být podpora na zvýšenou námahu a prostředky s tím spojené. O menší částku než byly vyplaceny byla snížena rozpočtová položka na dotace pro humanitární organizace, protože měly prostředky získat od těch, o které budou pečovat a kteří je od státu dostali.
Ale, většina organizací si vůbec netroufla říci si o příspěvek na svou činnost postiženým, kteří na to prostředky dostali. Většina postižených pochopila zvýšení jako zvýšení prostředků pro sebe, jako jakési odčinění odpovědnosti společnosti za jejich nespravedlivý osud a nebyli ochotni tyto prostředky přesunout jakékoli organizaci, byť humanitní.
A tak se stalo, že organizace měly málo peněz. A stěžovali si všichni, jak poskytovatelé, tak příjemci péče, že nejsou peníze. Přitom bylo na tyto účely vynaloženo více peněz, než v předchozím roce.
Řada krajů a měst poskytla minořádné dotace organizacím v místě své působnosti a začli tlačit na vládu, ať přidá více peněz. Takže v letošním roce se poskytuje mnohem méně péče za mnohem více peněz než v předchozím období.
Záměr převést peníze do rozhodovací oblasti postižených, kteří by si sami vybírali, komu za péči zaplatí se nezdařil. Postižení zvýšení pochopili jako záplatu na špatnou péči v minulosti a na vyrovnání své životní úrovně s ostatními a tyto peníze nejsou ochotni předat na péči o sebe.
Nyní někteří vymýšlejí systémy mnohem méně pro dospělé a odpovědné lidi, jako zvýšení odebrat a postiženým předávat něco jako poukazy na péči. A stát není schopen čelit tlaku profesionálních pečovatelů, kteří se hájí svou nepostradatelnosti, ač jejich péči si nikdo nechce zaplatit. Možná, že poukázky by po přechodnou dobu uměly rozlišit mezi organizacemi, které postižení chtějí a které nechtějí. Ale je to krok zpět od koncepce odpovědných lidí. Poukázkový systém by byl přiznáním, že postiženým a jejich případným zástupcům prostě nelze svěřit prostředky jako plnoprávným a odpovědným lidem výplatu.
Výsledkem je, že péče o postižené je stejně mizerná, stejně přebujelá a neefektivní, jako předtím a to za více peněz.

[112 No vidíte to, Martino, na přímou otázku si umíte odpovědět sama (Loki_F: 09.09.2007, 19:47:25 - x)
a to zcela upřímně! To je dobře!
Myslím, že Šumavák potvrdí, že tady je možné projevit svůj názor bez zbytečných obezliček, proto nemáte důvod si sypat popel na hlavu.

Jirka i Víťa rozvinuli moji odpověď do konkrétních příkladů, třebaže zrovna udeřili do řad černoprdelníků a jim ne nepodobných humanitárních vysávačů, kteří si z tzv. humanitární pomoci a předstíraného altruismu vybudovali báječný kšeft, nemluvě o \"zdravých nemocných\", úspěšně předstírajících svoji potřebnost, uvyklýchna to, že \"stát se o ně postará\" a to tak, že povinně.
Připouštím, že ze mě mluví trochu hořkost, ale nemohu si pomoci, protože bych jistě rád měl tři nebo pět dětí, ale nemohu si je dovolit, aniž by padla životní úroveň moje a mé rodiny do sklepa. A tak si měsíc co měsíc platíme (spolu s mojí ŽD) devítičlenou cikánskou rodinu, která o budoucnosti svých dětí neuvažuje jinak, než jako o zdroji podpory \"potřebným\". A toto přesvědční o své potřebnosti, do nich velmi sofistikovaně - za mé i Vaše peníze - úspěšně implantoval \"sociální stát\"... na rozdíl od pokusů jiných...
To co tu napsal Víťa o JMK, platí celorepublikově na úrovni státního rozpočtu, vždyť 2/3 rozpočtu jsou na mandatorní výdaje. Předem utracené a prožrané peníze...
Je to hnus velebnosti!!! };D)))

[113 mno, (Anka: 09.09.2007, 20:00:53 - x)
osobně bych preferovala finanční příspěvky rodinám posižených. V drtivé většině znamená péče o postiženého člena rodiny, že pečující musí rezignovat na zaměstnání a rodinný rozpočet tak stojí za starou belu, tedy většinou. Pokud rodina nechce využít sociálních služeb, nehnala bych ji za to na pranýř. Celodenní péče o postiženého je strašná řehole, kdo se s něčím podobným nesetkal, jen stěží si to umí představit. Pokud je rodina schopna postiženému dělat servis, nevidím důvod, proč by musela využívat sociální služby.

[114 a jen si dovolím špitnout, (Anka: 09.09.2007, 20:04:29 - x)
že stát nikomu nic nedává, stát není výdělečný podnik, který sponzoruje postižené. Každý si platí pojištění a někoho potkal ten osud, že jej čerpá víc, než by i sám rád.

[115 Loki, mandatorní výdaje jsou mnohem větší. (jura-p: 09.09.2007, 20:17:35 - x)
Pokud se nepřijme ten \"záchraný batoh\", co se mu nevím proč říká \"reforma\", tak už v příštím roce budou mandatorní výdaje vyšší než předpokládané příjmy státního rozpočtu. O nic jiného vlastně nejde. A když se tento trend podaří zbrzdit, tak to bude úspěch této vlády a už nic jiného se jí asi nepovede. A nic jiného se ani při rozložení sil čekat nedá.

[116 jo Anko (jasan: 09.09.2007, 20:24:56 - x)
presne tak... a co do statu spadne vypadne velice casto nejak nasisato... proto jsem dost smuten, ze zmensovani statu se nejspis konat nebude.. alespon to tak \"zvonka vyzera\"

[117 Loki_F, (martina: 09.09.2007, 20:25:13 - x)
nesypu si popel na hlavu :-) Mluvíme o tomtéž. Jenom se ptám proč ten sociální byznis u nás nefunguje???

Juro-p, tyto dávky byly k ničemu. Babičky a dědečkové to vzali jako doslova peníze navíc. Dali mi 8 tisíc. Paráda...
Z důchodu já vyžiju, ty prachy budou pro ostatní
(děti, vnuky)
Aby si za ty peníze alespoň zaplatili umytí oken ....

[118 Jura-p(e) věřím Ti, protože (Loki_F: 09.09.2007, 20:27:36 - x)
naposledy jsem se pokoušel udělat si představu a rozklíčovat státní rozpočet v roce 2005 (zpětně rozpočet na rok 2005)... Spousta ztraceného času a těžká deprese byly jedinným výsledkem...
Teď jsi mi tu depresi přivodil pouhými dvěma řádky - jedinné pozitivum - ušetřil jsem čas... };c

[119 Anka (martina: 09.09.2007, 20:35:07 - x)
mi rozumí :-)

[120 Martino, Vy jenom tak provokujete? Nebo to myslíte vážně? (Loki_F: 09.09.2007, 20:40:42 - x)
\"Jenom se ptám proč ten sociální byznis u nás nefunguje???
... Babičky a dědečkové to vzali jako doslova peníze navíc. Dali mi 8 tisíc. Paráda...\"

=>Tak proto to nefunguje... A nevidím ani jedinný validní důvod, proč by to fungovat mělo...

[121 martino, anka (Anka: 09.09.2007, 20:44:25 - x)
rozumím tomu, že by stát měl preferovat napomáhat kvalitnímu životu člověka. Život v sociálním ústavu by měla být ta nejposlednější varianta. A žádat, aby rodiny příjemců peníze, které \"dostaly\" od státu, užily jen a výlučně na pomoc sociálních zařízení, se mi taky nezamlouvá. Je milion činností, které zdravý, i v letech, zvládne a postižený nikoliv. Není to jen koupání a jiné atrakce. A ne všude může pomoci rodina, zvláště ne tam, kde žádná není.

[122 Hlásím příchod! (Rpu?: 09.09.2007, 20:47:51 - x)
A zasvěceným hlásím, že úkol splněn!:))
Teď si musím \"zastrčit oči\" - Beroun - Bechyně 1hod 45min :)))

[123 Anko, to je pravda. Ale jen teoreticky. (jura-p: 09.09.2007, 20:53:45 - x)
Ve skutečnosti sebere a dává. Většina lidí se o to ani nezajímá. Podle výzkůmů jen jeden člověk z pěti ví, kde stát bere peníze a uvědomuje si, že aby mohl něco přidělit, tak tyto peníze musí někomu vzít. Nelíbí-li se ti slovo dává, použijme slovo přerozděluje. A tak nějak jich začal rozdělovat víc, než jich vybere. A to, co se jmenuje sociální pojištění, ve skutečnosti žádným pojištěním není. Jsou to dávky vyplácené z relativně oddělené skupiny daní. A dotace na sociálním poli působícím organizacím už jsou zcela mimo pojišťění, to jsou čisté rozpočtové /sebrané a přerozdělením dávané/ peníze. Na rozdíl od povinných dávek, co ůředník při splnění podmínek dát musí, jsou dotace penězi, které dát taky musí, ale on rozhoduje, komu. Nedělej si iluze. Stát bere berně a dává dávky, platí platy a dotuje dotacemi. A ty mu dáváš jím dané daně. Platíš poplatky a tak.
Na pojištění pristoupit nemusíš, pojištění je smluvní vztah. Povinné pojištění je protimluv a zejména tehdy, když není prováděno výpočty uvnitř peněz v pojistném vztahu zúčastněných, ale dávky jsou určovány takovými faktory, jako je sociální cítění poslanců, stranickou příslušností, vztahem k vládě a podobně. Kolik si myslíš, že stráví průměrný poslanec času seznamováním se s hospodařením s pojistnými částkami. Já ti to prozradím. Většina na tom nepřemýšlí vůbec. Ono totiž nic takového jako hospodaření pojišťovny při spravování sociálních fondů neexistuje. To hospodaření je průběžné, co se vybere, to se tak nějak vyplatí, něco se doloží. Investice se do toho nezapočítají a dotace taky ne. Já si ještě pamatuju dobu, kdy vybraných peněz byl přebytek, ten se tehdy prostě sebral jako příjem státního rozpočtu. No a dnes se prostě jen zvyšuje podíl ministerstva práce a sociálních věcí na státním rozpočtu, prostě se to doloží z rozpočtu. A zvýší se státní dluh a vypíšou se státní dluhopisy. Brzy přes toto ministerstvo bude procházet polovina peněz státního rozpočtu. Jestli už neprochází.

[124 Na dvojce je pořad o Skácelovi. (jura-p: 09.09.2007, 20:54:40 - x)

[125 Hergot, to byl borec. (jura-p: 09.09.2007, 20:59:27 - x)
Je příběh starší nežli já, než moje smrt, než smutek ze mně.
Odpusť.

[126 juro, (Anka: 09.09.2007, 21:08:33 - x)
on ten vlak frčí fofrem, jak vidno, těch, co chtějí přibrzdit, je jen tak tak. Jak fungují sociální zařízení, nemám páru, jen laicky odhaduji, že je lacinější podpora péče v rodině, než sociální servis, jakkoli finančně saturovaný státem.

[127 Ovšemže je Anko, (AeroKarel: 09.09.2007, 21:16:42 - Mail - x)
ale teď máme obojí. Jsem zvědav na další vývoj.

[128 AKarle, (Anka: 09.09.2007, 21:23:11 - x)
já tomu ale rozumím tak, že z novho systému sociální zařízení nejsou u vytržení

[129 Anko, (Modrý pták: 09.09.2007, 21:30:33 - x)
samozřejmě, že nejsou. Protože prachy nedostala zařízení a mají pokles výnosů, ale náklady jim zůstaly. Výnosy mají klienti, ale utratili je za něco jiného a náklady jim zůstaly. Plátci mají zvýšené náklady, protože vydají více peněz, aby mohli krýt náklady zařízení a náklady klientů. Výnosem jim je obrovská radost, že byrokrati opět vymysleli kravinu, o které všichni dopředu věděli, že dopadne podle popisu. Dodatečnými náklady jsou srdceryvné scény v televizích a novinách ze strany klientů a organizací, protože těm kdosi sebral prachy, na které mají nárok.
Pokud by snad měl někdo zájem, tak o diskutovaném tématu úplatků voličů a fungování tohoto hnusu obecně jsem psal v Nepravidelníku XI.

[130 Anko, ale ono v tom odkazu bylo taky. (jura-p: 09.09.2007, 21:32:46 - x)
A proč sdružení přijde o peníze? Problémů bylo podle krajského úřadu hned několik. Kontrolám se nelíbilo, že zaměstnancům chyběla potřebná kvalifikace, kterou vyžadoval nový zákon, a Dům na půli cesty nebyl ani ze čtvrtiny obsazen. (Nebyl ani ze čtvrtiny obsazen!!!) A zařízení říká, že když nebudou peníze, tak bude muset některé zaměstnance propustit. A to mě má dojmout. Já bych řekl, že tak tři čtvrtiny a taky rychle pronajmout třičtvrtiny prostor. A vyhodit ředitele, co si stěžuje. A že se to mělo stát už dávno.
Ale hlavní tady už zmínil Vít. Z té odpovědi kraje vyplynulo, že má sociální dotační program do kterého dává více milionů. Kraj není určen na to, aby zajišťoval sociální oblast. To znamená, že tyto peníze stáhne z něčeho, co má v samostatné působnosti a své \"normální\" působnosti šidí. Prostě se opraví méně děr v silnicích nebo tak. A je to.

[131 modrásku, (Anka: 09.09.2007, 21:35:54 - x)
tohle téma není na ťukání do klávesnice. Mě tu pár věcí nejde na rozum, ale nebudu tu zaclánět, abych nakonec nedostala na kokosku. Vnímám to jako problém mnohovrstevnatý a z mnoha úhlů uchopitelný. Tak až se sejdeme u Vodičky, třeba budeme mít náladu si o tom říct víc.

[132 Jo, a už jsem dal na rajče (jura-p: 09.09.2007, 21:44:25 - odkaz - x)
skoro všechno, co mám k výletům na disku. Dál to bude přibývat jen pomalu. když najdu čas něco uspořádat. Taky jsem si aspoň udělal v obrázcích trochu pořádek. Třeba se to bude někomu líbit. Máme tady hezky.
Taky tam budu pomalu doplňovat komentáře. A vyhážu některé informační texty, protože se nedají při tak malých souborech zvětšit do čitelnosti

[133 Hm, (jepice: 09.09.2007, 21:59:31 - x)
myslím, že stát byl zaskočen množstvím žádostí o příspěvek na bezmocnost od starých lidí, o které se celá léta staraly rodiny a nebraly na to ani korunu. Teď to nový zákon umožnil. Přitom pečovat o téměř nepohyblivého a ikontinentního člověka hraničí s hororem, včetně finanční stránky věci, pokud máte snahu předcházet proleženinám atd. atd. O těchle bezmocných lidech v rodinách nikdo nikdy nic nezjišťoval. Tady se vědělo jen o těch, co jsou v ústavech, a zřejmě se předpokládalo, že někteří z nich třeba půjdou domů a najmou si pečovatelku anebo si vyberou nějaké jiné zařízení, když peníze půjdou přímo k nim.
Některé ty ústavy jdou letos do mínusu taky proto, že se staraly o stařečky, u kterých teprv probíhalo řízení o přiznání příspěvku, a to trvá mnoho měsíců. Když se pak stalo, že pár žadatelů zemřelo, než se úřad zmohl na verdikt, ústav nedostal zpětně nic.
Přesto si myslím, že ten princip adresného příspěvku je správný a že se to srovná do přijatelné podoby jak pro ty bezmocné, tak pro poskytovatele péče.

[134 Tak jsem to dočetl... (Šumavák: 09.09.2007, 22:14:04 - x)
mrknul na fotky - Juro,vidím, že máš prolezlá i méně známá až nedostupná místa..:-))).
Ta Zábořská hospoda....to je , když vjedu na náves od Budějc vlevo v rohu? Něco mi napovídá, že moc jinde to být nemůže...

[135 Jak jsme na tom s demokracií v porovnání s jinými (Vít Blaha: 09.09.2007, 22:26:28 - Mail - odkaz - x)
dle britského The Economistu... viz odkaz..

Hezké, že je tam i metodika...

[136 Jo, Šumaváku, (jura-p: 10.09.2007, 00:23:11 - odkaz - x)
Je to nejjižnější statek západní strany návsi. Tedy od Budějcké (Branišovské) silnice vlevo, jak píšeš.

[137 Víte, to je moc pěkný odkaz. (jura-p: 10.09.2007, 01:09:48 - x)
A potěší.

[138 Juro, (Nika: 10.09.2007, 01:19:52 - x)
vy jste toho tedy letos zbrázdil... nevím, jak to ale děláte, že fotíte většinou místa, která znám a navíc je mám ráda. Dík za to!
A ještě objevujete takové skvosty jako třeba ten Újezdec. Tam se tedy určitě musíme zajet podívat. Dobrou noc!

[139 Vítku, velmi dobrý odkaz (Dušan Neumann: 10.09.2007, 06:02:48 - x)
i když mám k metodologii několik vážných výhrad.
1 - není kvantifikován podíl výzkumu veřejného mínění a odborníků v jednotlivých zemích
2 - Občané zažitých demokraciíí jsou daleko kritičtější kpolitickému systému i jeho voleným představitelům, než občané \"probouzejících\" se demokracií.
Například definice a morální odsouzení korupce - to co je pro AMeričana už odsouzeníhodná korupce Čech nebo Ital sotva zaznamená. tento vztah pak přesně koreluje z participací na demokratickém procesu.
3 - Spokojení občané chodí hlavně k místním volbám. těžko lze srovnávat se státy kde je účast na volbách povinná - je to demokratické?
4 - zjednodušené demografické hledisko. Účast ne celonárodních volbách na Islandu lze srovnávat s volbami na radnici v Bronxu, ale už ne s volbami federálních zastupitelů.
Těch sporných kriterií je více, ale tohle pro ilustraci stačí

[140 Dobré ránko! (Rpu?: 10.09.2007, 07:19:08 - x)
Tak jsem ani nezmokla, ani nezmrzla a navíc mě potěšilo, že se tam za mnou stavili rezy, irenak, skimic a ela, takže jsem měla příležitost je poznat i osobně.
Jediný \"nervák\" byla cesta mezi Milevskem a Milínem. V celých Čechách už zbývá jen 5 a půl policajta, ale najednou koukám a za mnou jedou cajti. Celou tu cestu jsem absolvovala s jedním okem na silnici a druhým na tachťáku. No nevydrželi to hoši .... a předjeli...:))

[141 2 Dušan (PeS: 10.09.2007, 07:23:24 - x)
no, byl jsi rychlejší. Ale na druhou stranu, tohle není exaktní věda, i když těch metodických výhrad by opravdu bylo více.

[142 2 Rpuť (PeS: 10.09.2007, 07:30:47 - x)
Kdepak, voni se teď zas poněkud přemnožili. Zas by to chtělo nějakou tu redukci stavů, jinak zdivočej a chytaj roupy...

[143 Dobré ráno, (Jirka původní: 10.09.2007, 07:53:15 - odkaz - x)
myslím, že se konečně provalilo proč Předseda s velkým intelektem, prosadil rebranding..... jeho finance jsou na nule úplně a bez výhledu na zlepšení. A co je nejhorší....strana mu ten výpadek nedorovná. Když holt ten intelekt utratil, tak přijde i o mladou Mici Angoru, tak to už tak bývá. Pardon, že jsem opět zavlekl virus JP do diskuze, ale ta zatracená škodolibost, těžko se jí odolává :-)))

ps. Ten rebranding je diskutabilní...kam vlastně chce posunout stranu, myslíte si, že to bude ke \"znárodňování\"?

[144 Jirko-p (skimic: 10.09.2007, 08:08:29 - x)
... rebranding je samozřejmě diskutabilní. Osobně preferuji spíše rewhisking. Stranu to obvykle nerozkývá. To takový důsledný repiving již kolektiv obvykle posune ke straně poměrně spolehlivě, ač pouze k malé. Některé ze slovenských prostředků a bývalé bájné mostecké však již zahrnují i potenciál stran velkých.

Dobré ráno.

[145 pěkné ráno všem (rezy: 10.09.2007, 08:21:41 - x)
k tématu bych řekl, že jsem si na nového papeže ještě vůbec nezvykl. V sobotu jsem vyzkoušel nový plastifikátor do betonu
a včera jsem celý den ten beton kletoval. Jsem efektivně mrtvý a svaly jsem schopen na sobě spočítat aniž bych pohlédl jedním očkem do přírodopisu pro osmou třídu.(nebo kterou).A to pro mě ještě večer přišel brácha a odpojovali jsme motor. Má trojkové kolečko (trojka rychlost) bez dvou zubů a tak se musí rozebrat celý traktor. Nejvíc mě při tom pobavil soused. Naprosto odmítal uvěřit, že kvůli takovému malému ozubenému kolečku je potřeba sundat boudu, odpojit motor, odpojit převodovku od rozvodovky a pak teprve vyšívat na té převodovce. Je to fakt k nepochopení, ale platí to pro každé kolečko v převodovce a nedá se to obejít.Tedy snad leda kdyby nám helfnul Dave Copperfield.

[146 Skimici... (Jirka původní: 10.09.2007, 08:17:03 - x)
spíš se obávám o reinkarnaci, abycho se z toho nestal reúnor...
myslím, že by měl být jako myš v sejru, jinak se z jeho manželky \"fiony\" stane skutečný zlobr a to pak bude mazec.

[147 Ahoj! Nevíte která banka (Šumavák: 10.09.2007, 08:56:52 - x)
dává hypotéky na milence?

iDnes:
\"Tady také Paroubek po odchodu od manželky žije.
Letos na podzim se chystá nastěhovat do bytu své přítelkyně Kováčové, která si ho pořídila na hypotéku a zčásti s pomocí rodičů.\"
:-))

[148 Dobrý den, (martina: 10.09.2007, 09:11:20 - x)
Šumavák předbíhá :-) Tu kouzelnou větu jsem chtěla vlepit já. Nu, kdo stál opodál, sere v síni :-)

[149 V době bezbřehého modrého kapitalismu (Jirka původní: 10.09.2007, 09:17:44 - x)
bez přívlastků, si může použít peníze ze své americké hypotéky Mici Angora na cokoliv. Je krásné , že i rodiče přejí tomuto perspektivnímu svazku vše dobré a i úsporami přespěli. ...Je krásné, že rodiče podpořili, něco tak úchvatného, jako právě se rozvíjející vztah, právě svoji zárukou. Ruku na srdce, dokázali by to i Vaši rodiče? Mí teda rozhodně ne :-))))
ps. Za ty prachy, ale mohla mít někoho s větší inteligencí....napadá mne zravna ten , před nedávnem probíraný, atomový špion Rosenberg :-)))

[150 ještě jsem zapoměl... (Jirka původní: 10.09.2007, 09:23:06 - odkaz - x)
včera jsem tady naťukl Dimuna a jeho motivaci \"radit\" V odkazu má Paroub , článek. není ho důležité číst. Jenom první bod , vlastně jeho nadpis. Všechno je to nápad úplně , ale úplně někoho jiného a Dimuna už vůbec ne ......vše ostatní, nechám na Vás.....a jdu sdírat z kůže chudáky ...

[151 Dobré ráno, (ptakopysk: 10.09.2007, 09:23:55 - x)
mě docela zaujala taková ta větička \"by jí musel platit výživné z titulu manželky\". Vzpomněl jsem na dobu těsně porevoluční, kdy sem jezdili emigranti, aby trochu povýšili nevalnou jazykovou úroveň. Já byl na kursu jednoho chlapíka z USA - toho času zaměstnance právnické kanceláře. Vyprávěl nám veselé příhody z natáčení o dojných kravách zvaných špičkoví právníci, lékaři... a o sličných dojičkách. Tehdy nám to vyprávění připadalo neskutečné.

[152 Šumaváku, martino - (Rpu?: 10.09.2007, 09:29:43 - x)
kšeft je kšeft a kdo chc vydělat, musí nejdřív ivestovat.... Někdy se ovšem něco zvrtne. Stačí špatný odhad a investice je v háji. Konec konců, byt jí zůstane.... mohlo to dopadnout hůř.
Šacuju to na prohlášení, že štvaní novinářských hyen jí zlomilo srdce, nebo tak podobně....

[153 Otázka z diskuse a ze života (Šumavák: 10.09.2007, 09:37:50 - x)
Diskuse k článku:
Modernizace ČSSD – to není prázdné heslo „mládí vpřed!“

Pane Paroubku, je pro vás mladé únor 1948 stále takovou výzvou? V případě že nikoliv, vysvětlete prosím, co zapříčinilo změnu vašeho postoje.
10.9.2007 9:27:39, Kamil

:-))))))

[154 Rputi, (martina: 10.09.2007, 09:43:53 - x)
paní, zatím Paroubková, je chytrá ženská. Byť nevypadá reprezentativně (to je slovo...), v hlavě to má dobře srovnané. A jak píšeš - kdo chce vydělat... Být na jejím místě, používám dost často poznámku: \"...nebo budu mluvit...\" :-)

[155 Rputi, kdo tu mluví o bytu? (Šumavák: 10.09.2007, 09:44:18 - x)

:-)))))

[156 Martino, teď budu trošičku, ale (Jirka původní: 10.09.2007, 09:51:37 - x)
jen maličko nesouhlasit....Jak víš o inteligenci paní Paroubkové. Podle mne je to s ní jako s Yettim, nebo s paní Colombovou....taky jí ještě nikdo neviděl, ale všichni věří, že existuje. To, že se někdo naučí francouzsky není důkaz inteligence. Podle mého je opravdu hloupá ženská. Chytrá by toho magora poslala do háje hned. Nechci být žádný kádrovák, ale pokud jsou rodiče diplomaté za komunistické éry, tak si dovedu představit, jakou výchovou procházela a jaké to má následky. Nevím z jakého důvodu, jí všichni litují a říkají, že je vlastně báječná , inteligentní a pracovitá a jak byla hrozně podvedena. Dyť celej život sedí doma na zadku, nebo chodí ze psem. Fuj to jsem se rozčílil....

[157 Hezké dopoledne vinšuji. (Anka: 10.09.2007, 09:56:36 - x)
Jiří, jako v pádu únosu funguje stokholmský syndrom, tak v manželském soužití funguje něco podobného. Jaká je paní Paroubková, nevím, jak byla v rodině vychována, taky ne, ale umím si docela v barvách představit, co si v manželství užila.

[158 ptakopysku (martin TT: 10.09.2007, 10:01:35 - Mail - x)
výživné z titulu rozvedené manželky není vynález polistopadového zákonodárství. Např. zákon 94/1963 Sb o rodině:

Příspěvek na výživu rozvedeného manžela

§ 92

(1) Rozvedený manžel, který není schopen sám se živit, může žádat od bývalého manžela, aby mu přispíval na nutnou výživu podle svých schopností a možností. Nedohodnou-li se, rozhodne soud o příspěvku na výživu na návrh některého z nich.

(2) Tato povinnost předchází vyživovací povinnosti dětí vůči rodičům.

§ 93

Povinnost platit příspěvek na výživu trvá nejdéle po dobu pěti let po rozvodu. Tato povinnost může být výjimečně z důležitých důvodů prodloužena, a to i bez časového omezení, nebude-li rozvedený manžel ani po uplynutí této doby schopen sám se živit.

Text prošel úpravami za ta léta, ale v zásadě bylo možné vždy žádat. Nyní je tam navíc ...a majetkových poměrů a byla zrušena možnost prodloužení.

[159 Šumaváku... (ptakopysk: 10.09.2007, 10:02:00 - x)
mít Jyrku na hypotéku a denně ho pozorovat jak chodí po bytě ve slipech, v tílku a černejch ponožkách, nebo mít byt na hypotéku, Jyrku zdarma a denně ho pozorovat... s perspektivou deseti let splácení.
Já vám nevím, co je horší.

[160 Anko....fakt nevím, jak to fungovalo u Paroubků (Jirka původní: 10.09.2007, 10:03:09 - x)
ale vím, že v manželství se lidé pozvolna \"přibližují\". Já bych jí nelitoval, pokud teda nejsme v orientě. Pokud by byla paní Paroubková takový výkvět inteligence, pracovitosti, cílevědomosti a tolerance, jak je prezentována. Nevzala by si toho šaška a jestli to byla nerozvážnost mládí, tak by s ním nebyla tak dlouho. A pokud s ním byla tak dlouho, tak si taky dost užívala :-))

[161 Jirko, (martina: 10.09.2007, 10:06:43 - x)
o inteligenci, pravda, nevím nic. Domnívám se, že pokud vedle takového debila vydržela 28 let, musela se mít sakra dobře.
Samozřejmě musela přehlížet jeho bokovky. To je ten kompromis.
Kováčová nebyla první a není ani poslední. Zuzana, podle všech dostupných rozhovorů s ní, se upnula na synka a na psa. Neodvážila bych se podle toho soudit, nakolik je inteligentní.
Zuzana teď má poslední šanci z Jyrky dostat apanáž, která jí ta léta vedle blba aspoň částečně vynahradí.

[162 Jiří, (Anka: 10.09.2007, 10:08:20 - x)
no, myslím, že je to krapet složitější. Nejsme všichni stejní, máme určité dispozice, něco si neseme z rodiny, nějak vnímáme sebe sama.

[163 Dobré dopoledne vespolek! Teda, Anko, nechej toho! };D) (Loki_F: 10.09.2007, 10:08:54 - x)
Kolikrát tady již PeS uváděl svoji vysoce pravdivou větu o tom, že:
\"Každý je svého štěstí strojvůdcem?\"
Co je na tom k nepochopení. Samozřejmě, že kdyby Mici Angora nebyla moderní pijavi... totiž tlumočnice a pověsila se Jyrkovi na krk perspektivně \"natrvalo\", vypadala by za pár let jako ta předchozí... Tady funguje princip konvergence, často popisovaný na pejskařích - páníček během několika měsíců soužití vypada trochu jako jeho pes a vice versa... };D))
Tím nechci tvrdit, že puchejřovi narostou silikonové kozy...!

[164 Anko, samozřejmě, že to je složitější (Jirka původní: 10.09.2007, 10:20:49 - x)
přesto to funguje podle přírodních zákonů. :-)

[165 Loki (ptakopysk: 10.09.2007, 10:22:16 - x)
nenarostou. Není to potřeba. Není to tak dávno, kdy byl Jyrka vyfocen v plavkách a zdejší p.t. ctěné čtenářstvo se pohoršovalo nad tím, že nenosí podprsenku.

[166 pánové, do hlavy nee!! (Anka: 10.09.2007, 10:23:07 - x)
Ale musím si trvat na svým, nedá se nic dělat, empirismus je svinstvo:-))

[167 Anko...proč tak (Jirka původní: 10.09.2007, 10:27:04 - x)
ženský držej při sobě i v tak naprosto jasných případech jako je |Paroubkovo manželství :-)))))
zajímala by mne jen motivace

[168 Jiří, nikolivěk, (Anka: 10.09.2007, 10:31:49 - x)
to není o žádném spřáhnutí se, víš. To je tak, že někteří lidé konají i naprosto nepochopitelně, proti zdravému rozumu. A nevěřil bys, jak je ten fakt z míry vyvádí, když k tomu rozumu přijdou.

[169 Ale Loki, to byste mu křivdil, (Ela: 10.09.2007, 10:34:11 - x)
Jyří přece žádné odporné silikonové náhrady nepotřebuje, má své vlastní dokonalé přírodní ! Fuj, to jsem zlomyslná.

[170 Anko, dovolím si oponovat! (Rpu?: 10.09.2007, 10:35:18 - x)
Ono být manželkou ekonoma RaJe za socíku bylo setsakramentsky finančně výhodné. Ta dáma si žila v pohodlíčku v době, kdy my ostatní jsme stáli fronty na mandarinky a pozadí si utírali Ruďasem. A ani po sameťáku se jí jistě nežilo špatně. Jestli si za ty prachy nechala kálet na hlavu bylo čistě její rozhodnutí. Co je tady k litování....?

[171 Jirko původní (martin TT: 10.09.2007, 10:36:37 - Mail - x)
motivace? počestné pohoršení zákonitých manželek a \"falešná\" solidarita! Vždyť tady jedna mladá mrcha odloudila obstarožního proutníka, ale přesto manžela jedné z nás! Kam by to vedlo, kdyby se to tak rozšířilo? Jak my, zákonité manželky, hlídající teplo rodinného krbu k tomu přijdeme? Obětujeme se dlouhá léta a tohle má být ten vděk?

Vždycky je to stejné schéma - mladá mrcha, ta je nejhorší. Pupkatý strýc - no, co si budeme vykládat, všichni chlapi jsou stejní. No a my, počestné matrony, to u kafička a bábovky rozebereme!!!

Myslíš si, že se na tomhle atavismu něco změnilo u tzv. moderních žen? Prdlačky - veškerá svobodomyslnost končí na prahu naší domácnosti. Omluvou ti budiž, že jsi tak dlouho v cizině a paní Kondelíková nebyla tvojí školní četbou. (-_-).

[172 Jejda (martin TT: 10.09.2007, 10:38:31 - Mail - x)
to jsem strčil bosou nohu do hnízda zmijí. Budu jistě trefen do kokosky!

[173 Martine TT (ptakopysk: 10.09.2007, 10:38:37 - x)
díky za osvětu. To jsem fakt nevěděl. U nás v okolí se při rozvodu většinou společné vlastnictví rozdělovalo tak, že manžel si nechal dluhy a manželka chalupu (teda zvonka to tak naozaj vyzeralo). A mimoto - socialistické výživné nedosahovalo takových výšin jako výživné pro manželku špičkového amerického právníka, takže bylo medyjálně nezajímavé a ani Večerní praha se o tom nezmiňovala. Tudíž jsem zůstal nezdělán.

[174 Rputi, zdravím a (Anka: 10.09.2007, 10:39:20 - x)
se nepřu, brala jsem to obecně. Zda k těm, o nichž jsem psala, patřila i paní Paroubková, to nevím a asi nikdo, kdo s nimi neseděl u jednoho stolu.

[175 ptakopysku (martin TT: 10.09.2007, 10:43:45 - Mail - x)
upřímně řečeno, jak se asi dávala za socialismu dohromady neschopnost se sám živit s pracovní povinností a neustálým voláním po pracovních silách.

Americký systém je ovšem doveden k dokonalosti - viz \"Medojedky\" od Roberta Ruarka - to vyšlo už kdysi v sedmdesátých letech.

[176 Teda, myslím, že toto téma je opravdu (Jirka původní: 10.09.2007, 10:46:52 - x)
výbušné....podle mojich zkušeností, jsou mladé ženské, vždycky podezřelé a potenciálně nebezpečné. Z prvu pro zákonité manželky a posléze pro manžele, kteří se v pominutí smyslů rozvádějí, bez ohledu na všechno a všechny. A se slovy, ćelý život, jsem žil v bludu, tys mi nikdy nerozuměla, odcházejí z holým zadkem k nové mladší, krásnější, inteligentnější.....mici angoře.
Přitom, kdyby si všechny ženy uvědomili, že manželé se nejlépe ovládají klasickými ženskými zbraněmi, pro které se ve finále rozvádějí. Důkaz mohu klidně předložit, ale nechce se mi :-)) Nechci dělat Dívčí válce a F.R. Čechovi otevřenou reklamu.
ps. Která manželka umí svého manžela takto \"řídit\" jako vola na porážku, tak má jistotu, že žádná \"angora\" nebude. Ale to by bylo příliš ponižujicí, si to přiznat. :-)))

[177 Dobré dopoledne vespolek! (rejpal t&T, bez senkrovny: 10.09.2007, 10:53:33 - x)
Budu OMT, tedy Ouplně Mimo Téma, neb nebudu nadávati ani Bápežoví, ni Baroupkovi, ba ani o jeho silikových kozech dišputovati nehodlám.
Budu zato nadávat na pracovní morálku českého dělného lidu.
Zjednal jsem si na stavební úpravy nádeníka. Kluk pracovitá, když tedy se neožral, ochotnej a nepříliš drahej. Zkrátka poklad.
I domluvil jsem se s pokladem, že mi vykope na dvorky jámu na senkrovnu, bratru 9 kubíku. Přístup do dvora je bídný, stěží se protáhnu dovnitř se Š 105 a tak jsem zvolil výkop ruční. Domluvili jsme cenu a že tedy přes víkend začne s výkopem, kterej by měl být do týdne hotovej, neb mi pak přivezou plastovou senkrovnu, kterou pak do díry zabetonuju.
Jenže v sobotu v půl osmé ráno nikdo v Lysé nad Labem na mne nečekal, telefon nebral a nakonec po osmé zavolal on mě, že ho potřebovali na jeho pracovišti momentálně v Praze, a že tedy se objeví odpoledne. Ve čtrnáct třicet zavolal, že už je v Lysé, abych ho vyzvedl. Byl střízliv, a měl fung nové overalls od firmy. Vykopal asi půl kubíku, hlavně kolem obrovitého pařezu jasanu, který sedí právě uprostřed budoucího výkopu. Se setměním jsem to zabalili s tím, že v neděli bude pokráčko. Jenže nebylo, nezavolal, a tak jsem pro jistotu do Lysé pro něho nejel. Telefon měl vypnutej.
Teď mám na dvorku jámu na kraji s pařezem a budu muset shánět někoho s malým, bagrem, samozřejmě, vy sprosťáci, aby mi tu dírku vydoloval.
A pak si budu muset na letišti vyjednad odložení odletu, neb se rýsuje, že senkrovna za čtrnáct dní ode dneška v zemi nebude.
Tak a teď ten stesk: Když už kurňa musej chlastat, nemůžou ti mladí dneska taky hrdinně nést druhej den následky a trpět v práci, jako jsme to dělávali my z váleřné generace? They do\'nt make them as they used to, anymore.

[178 Martine... (ptakopysk: 10.09.2007, 10:54:31 - x)
já jsem z vyprávění onoho advokátního koncipienta získal pocit, že ti chlapi s podojením tak nějak pročítají. On jde do sňatku s exkluzivní babou a tak nějak ví, že za tři, čtyři roky se s ním ta dotyčná rozvede a oškube ho o určitou částku (o níž jako právník má poměrně přesnou představu). Ale pak bude zase volný a tuto částku zanedlouho vydělá, čímž na trhu opět získá na hodnotě a bude si moci vybrat ze sady exkluzivních volných medojedek. Trvalý přísun čerstvého mladého materiálu...

[179 Anko, (Ela: 10.09.2007, 10:58:12 - x)
mě tedy přijde minimálně zvláštní ten mediální zvrat. Nejdřív je paní Paroubková ztělesněním vší příšernosti a nehezkosti, pak od ní odejde manžel a najednou je ta nejúžasnější, charakterní ...Všichni novináři přece nejsou zhrzené manželky nebo solidární ženy ? Jistě se měla a má dobře, na druhé straně všechna manželství drží i zvyk.
2 Rpuť : Ahojky, jsem ráda, že moje včerejší přepadení nebereš úkorně, já jsem si pak až u koní uvědomila, že jsem ti měla asi šířeji ozřejmit, že se známe, že Ela ze Zvířetníku, coursingového setkání a já jedna osoba jsou, že nejsem drzá ochechule, která někam přiletí a obtěžuje neznámé dámy.

[180 pochopila jsem to správně, (divana: 10.09.2007, 11:04:29 - x)
že jako si pejskař podle svého zjevu hledá podobného psa, tak paroubek si podle svých silikonů hledal svou tlumočnici?
tímto děkuji za rozšíření obzorů :-)))

[181 Jejdanánky, vždyť tam byl zápor! U toho silikonu. (Loki_F: 10.09.2007, 11:30:13 - x)
Schválně jsem si to kontroloval - že jsem se opět nějak neupsal.
..jsem se snažil o skrytý žertík:
\"páníček během několika měsíců soužití vypada trochu jako jeho pes a vice versa... };D))
Tím nechci tvrdit, že puchejřovi narostou silikonové kozy...!\"
...neboť když kupříkladu páníček od basseta má poněkud ponurý pohled a visící uslintané lícnice... ergo kladívko ty jyrkovy nabyté druhotné znaky jsou také již jaksi povislé a nikoli, že bude mít silikon jako Mici Angora, ale naopak Miciny by jaksi přešly vlivem gravitace do formátu síťovky s dvěma kedlubnami... či jinou bulvou.
Gravitační eroze se totiž nejvíce projevuje právě na tyčících se štítech a vrcholcích... na peneplénu spíš funguje vítr! };D)))

Proto Elo, zamyslete se, zda ten záběr, který ve Vás zanechal takový dojem, nebyl veden jaksi od spodu nebo při silném větru...!

[182 Elo, žádný úkor se mi nestal:)) (Rpu?: 10.09.2007, 11:35:40 - x)

Nejhezčí byl ovšem skimic, kterému to původně nějak ušlo a z mého nenadálého výskytu tamtéž byl poněkud vyveden z konceptu. Ale i tak setkání velmi potěšilo.

[183 Ten problém z hodnocením paní Paroubkové je velmi jednoduchý. (Rpu?: 10.09.2007, 11:41:33 - x)
Původně potřebovali novinářské hyeny najít na čestvém premierovi nějaký chlup - trapas jim nevadil, tož se obuli do nejslabšího místa, t.j. do paní Zuzany.
A teď zas potřebují \"pozadí\", od kterého by se černý charakter Puchejřův řádně odrážel. A jelikož Topolánka použít nelze:)), odnesla to zase ona.
O již zmíněném působení na atavistické pudy čtenářek nemluvě...

[184 2 rezy (PeS: 10.09.2007, 11:41:50 - x)
ad 8:21 - teda bápež jako plastifikátor do betonu - to je opravdu nezvyklá myšlenka. Rozhodně zajímavé řešení. Doporučuju detailně rozpracovat a hlavně experimentálně ověřit!

[185 2 Šumavák (PeS: 10.09.2007, 11:44:16 - x)
ad 8:51 - což o to, dnešní baňky půjčej na ledacos, ale mě by spíš tam zajímala ta pomoc rodičů... To jí ho pomáhali chytat, nebo ožrat, nebo co vlastně?

[186 2 martin (PeS: 10.09.2007, 12:00:06 - x)
ad 10:01 - \"(1) Rozvedený manžel, který není schopen sám se živit\" - má se to chápat tak, že mu v rámci rozvodového řízení byly vymláceny zuby a poškozena dutina hubní a je tedy nutno ho živit intravenózně?
(sorry, právě jsem zas něco dodělal a potřebuju se trochu odreagovat a tak trochu rejpu. Ale dovedu si představit situaci, kde by se někdo chytil sémantiky textu a svědecky podloženým videozáznamem svačinky by dokázal, že dotyčný je schopen se sám živit...)

[187 PeS(i) - živit možná... (Loki_F: 10.09.2007, 12:13:46 - x)
ale UŽIVIT?
};D)

[188 PeSi (martin TT: 10.09.2007, 12:18:24 - Mail - x)
tobě splývá žrádlo a obživa dohromady - živit se neznamená automaticky jen krmení. Povznes se trochu výše nad tu nejzákladnější rovinu přeživání a přiznej zákonodárcům alespoň minimální znalost českého jazyka. Zákon o rodině se až tak moc nepřizpůsobuje stávajícím politickým poměrům a proto je možné přebírat i formulace z doby, kdy se písmem vyjadřovala myšlenka.

Přesto i na tomto poli dosáhla sovětská právní praxe nejednoho pěkného úspěchu. Např. (pokud ještě vydoluji z paměti Dějiny státu a práva socialistických zemí) v době po říjnové revoluci bylo ženám zákonem znemožněno žalovat na uznání otcovství. Taková žaloba byla a dosud je významným antikoncepčním bičem. Proto bylo umožněno sovětským mužům zapracovat na náhradě obyvatelstva vybitého válkou a revolucí bez obavy, že se ona dotyčná bude domáhat uznání otcovství k dítěti a potom (jak jinak) i výživného.

České právo nám dalo pouze tři tzv. vyvratitelné domněnky otcovství a to je chabá zbraň, zvláště, když se ony dámy vyzbrojí telefonním seznamem podle hesla: \"Pane soudce, když vás řízne cirkulárka, taky nevíte přesně, který zoubek to udělal!\"

[189 teda, že jste si tu po ránu vybrali téma (Dušan Neumann: 10.09.2007, 12:21:09 - x)

[190 V případě choti se musím zastat Anky. (jura-p: 10.09.2007, 12:25:36 - x)
Za svou praxi jsem potkal stovky žen, které roky šly do kopce útrap s naprosto nemožnými partnery a navíc někdy skoro se dá říci táhly nahoru i tyto. A pak si připadaly zrazeny, když se nahoře jejich přívěsky rozhlédly a nechaly je být. Ony totiž byly fakt zrazeny, utahané a pro další výběr partnera relativně staré a škaredé a nevychované. A i když se jim nabízely případně další možnosti, tak po těch letech neměly sílu a odvahu k rozhodnutí. Je to trochu stokholmský syndrom, trochu ztráta poslání a životního úkolu, trochu nedostatek odvahy žít jinak a strach ze samoty a prázdnoty a hodně i reálné zhodnocení svého postavení a perspektiv a konstatování zhroucení svého projektu světa.
Tím nechci nijak paní Paroubkovou omlouvat, litovat nebo považovat za milejší než je. Prostě se na ni partner vysral a ona je, tam kde je, s tou hromádkou, co po něm zbývá. A houby je jí platné, že se na tom, jaký je, lvím způsobem podílela. A je jí i prd platné, nakolik si za to může sama.
Když se octnete na cestě na hodně blbém místě, tak vám nepomůže konstatování, že jste tam došli po svých, vlastními silami a z vlastního rozhodnutí.

[191 K té entelygenci (dvd: 10.09.2007, 12:33:26 - x)
stávající pí.P. bych si dovolin připomenout její prohlášení o tom,jak ráda čte Daphne du Maurier ve francouzském originále.
Jinak bych si dovolil poznamenat (pro případnou další diskusi), že inteligence se nerovná vychcanost.

[192 dvd (martin TT: 10.09.2007, 12:45:48 - Mail - x)
jen abys nepřecenil i některé čtenáře (-_-). Stejně tak to může být i výsledek úprav některých podržtažků a novinářských snaživců. V oné době přece Paroubek dohlížel na všechny veřejné projevy.

Nicméně, postřehy jura-pa z jeho oboru zcela odpovídají mým z toho mého.

[193 K té znalosti inostranských (Jirka původní: 10.09.2007, 12:56:48 - x)
jazyků, bych, chtěl jenom dodat jednu, velice známou, ale i zajímavou věc.....kterou aplikuji na příkladě potomků. Dcerka uměla po 3 měsících německy bez učení. Pouze po pobytu v mš. Samozřejmě, že bez čtení. Synek je na tom podobně. Oba mluví úplně normálně, bez přemýšlení německy, anglicky a česky. Někdy to pomíchají, ale nemají problém. Přesto nemohu tvrdit, že jsou geniální, nebo prudce inteligentní, pouze z toho důvodu, že maj štěstí se pohybovat v různých zemích. Kdyby byli v Japonsku, mlví japonsky. kdyby u Masajů, mluví masajsky....děti jsou prostě lepší na učení. Pokud má někdo kliku a byl v dětství ve francouzské škole, umí francouzsky, pokud není idiot. K další životní cestě dvou bolševiků a vychcanů se radši nevyjadřuji, moje názory na takové lidi jsou dostatečně známé. Peklo už na ně čeká. Tak, ať si ho užijí chvilku na zemi.

[194 Dobrý den vespolek (Finist: 10.09.2007, 12:58:56 - odkaz - x)
Lidi, tak jsem o5 poblíž internetu a hlásím další přírůstek do sbírky Bastiatových textů. Jedná se především o poněkud delší \"Fyziologii loupeže,\" která se rovněž mírně týká tématu toho článečku tady od šumaváka, neboť tam rozebírá mimo jiné \"loupežnou teokracii\". Takže se nenechte dvakrát pobízet, zavítejte na stránky až budete mít trochu času a počtěte si. (předpokládám, že zvlášť pohanskému Lokimu by se to mohlo zamlouvat :-)

[195 ps. jsem vošklivej..... (Jirka původní: 10.09.2007, 12:59:54 - x)
a nevasdí mne to. S náma se taky nikdo nemaže.

[196 2 martin (PeS: 10.09.2007, 13:05:20 - x)
to víš, já jsem takový přízemní, vulgární materialista. No a když se v učebnici biologie dočtu, že např. takový hovězí dobytek se živí rostlinnou potravou a tedy že je býložravec, mám tendenci takovým jednoduchým větným konstrukcím věřit...

[197 Jirko původní... (ptakopysk: 10.09.2007, 13:07:39 - x)
to s tím peklem nebude tak horký. Viz tato legenda:
Po smrti přijde chlapík do Pekla a Ďábel ho vede na prohlídku Peklem.
Otevře první místnost, všude luxus, stoly se prohýbají jak jsou plné jídla, nechybí nápoje a jídla všech druhů, co si jen můžete prát. Všichni v této místnosti si dopřávají co jim hrdlo ráčí.
V druhé místnosti se každý může odávat libovolným hrátkám a uspokojovat své sexuální pudy. Podobně jako v předchozí místnosti i zde panuje nijak neomezený výběr partnerů a všichni lidé v této místnosti si opět užívají.
Chlapíkovi se to zamlová a tak přejdou ke dveřím do třetí místnosti. Jakmile je otevřou, chlapík se zděsí a zbledne.
Zde panuje Peklo jak má být. Mučedníci se škvaří v kotlích se sírou, jsou mučeni a natahováni na skřipce, zaživa opékáni, čtvrceni a mučeni na všechny způsoby.
Na chlapíka jsou mrákoty.
Ďábel rychle uklidní: \"TOHO SI NEVŠÍMEJ, TO SI VYMYSLELI KATOLÍCI, TAK JSME JIM TU UDĚLALI KOUTEK\".

[198 2 Loki_F (PeS: 10.09.2007, 13:15:19 - x)
Kdybys viděl jednoho mého kolegu an pojídá svou krmi, kterou my ostatní označujeme jako eine kleine svačinka, na jejíž přepravu stačí jedna krosna, došel bys k názoru, že takovou svačinkou je možno nejen se uživit, ale i zásobovat nějaké to okolí. Přitom ten kolega je postavy takřka vychrtlé, takže jsme několikrát řešili otázku, kolikametrovou že živí (tasemnici)... Leda že by byl jako baron Úvalský, tedy člověk prosíravý...

[199 2 ptakopysk (PeS: 10.09.2007, 13:24:16 - x)
doplnil bych to starou známou úvahou (ponechal jsem v angličtině, takže neangličtinářům se omlouvám, ale oni na to jistě přijdou...)

Why Worry?
There are only two things in life to worry about:
Whether you are well
or whether you are sick.

If you are well, then there is nothing to worry about.

But if you are sick, there are only two things to worry about:
Whether you are going to get well
or whether you are going to die.

If you get well, then there is nothing to worry about.

But if you die, there are only two things to worry about:
Whether you are going to go to heaven
or whether you are going to go to hell.

If you go to heaven, then you have nothing to worry about.

But if you go to hell,
you\'ll be so busy shaking hands with all your friends who are already there,
that you won\'t have time to worry!

So, Why Worry?

Be Happy

[200 rejpale, jestli mohu poradit (rezy: 10.09.2007, 13:25:19 - x)
skus si někde v okolí půjčit DH 115, to se tahá za osobákem, má to buď benzinák nebo elektomotor a těch 9 kubiku bys s tím mohl mít za den dva vykopaný. Tenhle bagřík se běžně půjčuje, je o něco větší, než ty hračky v TESCu ale svou práci to udělá. Nevím jak to budeš odvážet, ale mít hlínu nakopanou a jen ji dávat lopatou někam dál je půl práce.

[201 TO jsi mi PeS(i) připomněl hned dva klasiky: (Loki_F: 10.09.2007, 13:32:46 - x)
Jednak Hrabalův strejc Pepin: \"Jestli von néni nějaké chabrus na žalódek!\"

Jednak Wericha: \"To já má metabolismy hned dva!\"

[202 Jo , přátelé...všimli jste si lehkého (Jirka původní: 10.09.2007, 13:38:29 - x)
můstku z osla, jak jsme se dostali opět k jádru článku?..... Paroubek je přeci husita a tak by se měl pekla bát, že jo.



[203 Finiste, diky, už jej mám \"zabaleného\" na večer. (Loki_F: 10.09.2007, 13:42:22 - x)
A PeS(i): Chyba, protože v případě - If you go to heaven, then you have nothing to worry about. - by sis naopak měl ty starosti začít dělat, ono se zdá že Špidlín a zbyytek EU komsariátu jsou rozhodnuti nás do toho EUnebe dostat ještě zaživa. A to je horší než SMSka o Bápeže... };D)

[204 ještě rejpale jeden tip (rezy: 10.09.2007, 13:42:47 - x)
určítě u Vás jezdí spousta Bobíků (Bobcat, nebo různé podobné např. ZTS..) k těm mívají lidi i podkop, to by pro Tebe bylo asi nejšikovnější, zadním podkopem nakopá a přední nakládací žící naloží i do dvou metrů, viděl jsem nakládat i na Tatru. Otočí se to na pětniku.

[205 Tedy, (Nika: 10.09.2007, 13:54:30 - x)
důrazně bych se ohradila proti podezírání z falešné solidarity s paní Paroubkovou! Já naopak Rokovi tu jeho mici přeju z celého srdce!
;-)

[206 Nevěřím vlastním očím! (martina: 10.09.2007, 14:03:06 - odkaz - x)
Směrnice o hluku se příští rok dotkne i orchestrů (viz odkaz)

Limit nepřípustné hlučnosti byl stanoven na 85 decibelů,
a to v „průměrném pracovním dni“, což může být u hudebních těles často dost těžko uchopitelný pojem. Navíc zatížení jednotlivých hudebníky se liší podle nástrojů, na které hrají a podle jejich pozice v orchestřišti. Hudební tělesa se stanoveným pravidlům snaží dostát mnoha způsoby. Některé vybavují své členy ucpávkami do uší či od sebe oddělují jednotlivé části pódia tak, aby izolovaly především bicí a žesťové nástroje (trubky, lesní rohy, pozouny apod.). Další inspirativní možnost, jak chránit sluch hudebníků nabízí australské Sydney. Členové místního operního sboru se po polovině koncertního vystoupení střídají.

Takže do koncertního sálu vstupujete na vlastní nebezpečí... A raději tam nechoďte vůbec, protože zájmem o hudební produkci ničíte zdraví (sluch)umělců.

Ten Pavarotti věděl, kdy má umřít...

[207 Jak to dopadá s manželskou věrností... (ptakopysk: 10.09.2007, 14:08:16 - x)
Leží chlap na smrtelné posteli a povídá ženě:
Prožila jsi se mnou hodně špatného -
Když u nás hořelo, byla jsi u toho....
Když se bouralo, byla jsi u toho...
Když se u nás kradlo, byla jsi u toho...
Když mi umřela máma, byla jsi se mnou...
Když umírám já, jsi se mnou...
Nenosíš ty mi jenom smůlu?!!!!!

[208 Nedrážděte Rusy radarem, vzkázal z Moskvy Schröder (Vít Blaha: 10.09.2007, 14:19:37 - Mail - odkaz - x)
viz odkaz

\"Je německou zodpovědností přesvědčit Spojené státy, aby od podobných plánů ustoupily,\" zdůraznil Schröder na autogramiádě v knihkupectví Moskva.


[209 Martino, jen doufám, že to je (Jirka původní: 10.09.2007, 14:23:22 - x)
ptákovina. nedovedu si to představit...třeba v Requiem by to vlastně znamenalo úplný zničení díla.....od obou skladatelů. Přeci na \"síle\" a \"hutnosti\" zvuku je ta celá sranda postavená.....ach jo.

[210 Jirko, (martina: 10.09.2007, 14:32:26 - x)
jsi moc velký optimista. EU přesvědčuje dnes a denně, že je úplně blbá - teda ti komisaři.

Vítku, z té německé zodpovědnosti jde mráz po zádech...

[211 Teda Martino...to je přeci neuvěřitelná arogance a nepochopení (Jirka původní: 10.09.2007, 14:41:00 - x)
vlastně když to čtu, tak vlastně to chápu, sakra :-((

todle se prý stalo, ráno to říkali v radiu na E2.....poslal mi to kamarád. Tak nevím:

toš poslyš co se opravdu stalo .... :jede mladý řidič a po cestě dostanu chuť na jointa. Zastavý, zabalý si, pokuřuje a jede. Po chvíli ho zastaví cajti s tím, že ho nechtějí kontrolovat, ale že se jim porouchalo auto a potřebují pouze odtáhnout do servisu. Boreček v pohodě zapřáhne policejní auto na lano a vyrazí. Náš milý řidič - boreček je však po chvíli tak \"zhulený\", že zapomene na pomoc polišům a když ve zpětném zrcátku uvidí, že za ním jedou cajti, tak jim začne ujíždět. Samozřejmě se mu to vůbec nedaří, protože jsou pořád na laně. Průser nastává v okamžiku, kdy přijede na křižovatku \"T\" , kde náš boreček ukáže směrovkami doleva, ale prudce zatočí doprava, čímž začne policejní autíčko \"vlát\" na laně a po chvíli se už kutálí vedle příkopu. Naštěstí to bylo bez většího zranění, ale chlapec má velký problém.....

věřili byste tomu? :-))))

[212 2 Loki_F (PeS: 10.09.2007, 14:44:32 - x)
měj ohledy - nejsem autorem toho textu. A přendal jsem ho sem bez úprav. Je to text dřevní, který pochází z dob a z takového sociálního prostředí, kdy se lidé naivně domnívali, že nebe není nutno se obávat...

[213 2 Vít Blaha (PeS: 10.09.2007, 14:51:56 - x)
Hele, ta autogramiáda - to je krycí název pro Molotov-Ribbentrop II.? Tehdá se dělilo Polsko, dnes je svět o kousek dál, tak se bude dělit Evropa, nebo rovnou Eurasie? Mám takovej pocit, že skopčáci, namlsaní z toho, že fakticky vyhráli II.sv. válku, začínají budovat další tisíciletou říši...

[214 Hezký comment (Nika: 10.09.2007, 14:53:18 - x)
z diskuse ke zprávě o Schroederovi :
Kdo je ten pan Gerhard ?
To je ten pan co si nikdy nebarvi vlasy a Gazprom ho plati za jeho nepopiratelne profesionalni schopnosti. :-D

[215 No bodejtě, PeS(i), tenkrát se ještě tak globálně neoteplovalo... };D)) (Loki_F: 10.09.2007, 14:54:09 - x)
To znáš jak přišel ten 4% do nebe a Petrusovi upadly klíče...?

[216 Jirko, (martina: 10.09.2007, 14:55:40 - x)
boreček, co má čvaňháka marjány v hubě, za volant nepatří. Byť by byl vstřícný i k necajtům.
A této příhodě bych věřila, tady už je možné cokoliv.

Stejně jako ta debilita EU ohledně koncertních sálů a německá zodpovědnost pro dobro Evropy.

[217 PeSi, (Vít Blaha: 10.09.2007, 15:01:04 - Mail - odkaz - x)
a Rakousko jak je v podobných situacích zvykem svému německému bratrovi přizvukuje...

Nechci radar, chci rakety!

[218 Copak Boreček, ale v tý Bruseli by neměli tak hulit... (Rpu?: 10.09.2007, 15:05:03 - x)

[219 Martino, však nám EU zatrhne (Ela: 10.09.2007, 15:09:22 - x)
i mléko i strdí, píše nové 51pro. Cituji : Jednou z příčin nynějšího stavu je přitom i společná zemědělská politka EU. Evropský trh s mlékem je totiž regulován kvótami, což znamená, že i kdyby chtěla nějaká země vyrábět více mléka, než má od Bruselu povoleno, nemůže tak učinit. Za každý přebytečný litr mléka nad povolenou kvótu se platí vysoké penále. Regulace trhu s mlékem je přitom již řadu let předmětem velké kritiky, dosud ale vždy převážily argumenty mlékařské lobby a některých zemí v čele s Francií. Opatření, které bylo původně zavedeno proti nadprodukci mléka a zachování přijatelných cen pro zemědělce, se teď ovšem obrací proti zemědělcům a zpracovatelům mléka v EU, neboť jim brání v možné expanzi na dočasně uvolněné asijské trhy. Z rostoucí poptávky by přitom producenti mléka profitovali i cenově, jenže i ceny jsou v unii regulované.
Nic nového, samozřejmě, ale jestli oni nás nechtějí vyhladovět ?

[220 Elo, (martina: 10.09.2007, 15:19:10 - x)
o mléku tady už, tuším, šla řeč. Vy jste to shrnula na jednu hromadu. Za to Vám dík. Opakování je cosi...
O strdí nepřijdeme. Páč každý včelař má svou stálou klientelu. Jeden zákazník navíc je dost problém :-)

[221 2 Vít Blaha (PeS: 10.09.2007, 15:19:39 - x)
No Rakousko zas nemůže zapomenout na svého velkého rodáka, dyk to nedávno psali, že jsou na něj a jeho symboliku nesmírně citliví...

[222 Rputi, podle zpráv z Brusele, (Loki_F: 10.09.2007, 15:19:45 - x)
to nevypadá jen na obyčejnou marjánu, ale na něco podstatně, ale hodně podstatně silnějšího... };D)
Taky nemají na laně dva či tři policajty, ale půl miliardy lidí!
V tomhle rauši, až to ohnou ostře vlevo, to bude karambol přímo historický.

[223 2 Loki_F (PeS: 10.09.2007, 15:25:20 - x)
Klid, to už je vyřešený. Žádný ostře vlevo, to by se mohl někdo polekat. To chce pomalu, zato furt stejně (a neměnit úhel volantu...). No a na to si všichni zvyknou, a než se nadějou, už jsou tam. Přesně tam!

[224 Loki_F, (martina: 10.09.2007, 15:29:52 - x)
i když to nepatří mně, moje bránice...
Vaše: \"...až to ohnou ostře vlevo...\" :-)))
Je to k pláči, ale \"...smích skrz zťaté zuby...\"

[225 No, PeS (martina: 10.09.2007, 15:34:23 - x)
byl rychlejší a výstižnější. Halt ten věk, prožitky
a zkušenosti jsou k nezaplacení

[226 není to jen mléko, ale potraviny obecně (Dušan Neumann: 10.09.2007, 15:53:03 - x)
jen několik strohých fakt: na chicagské plodinové burze jsou ceny pšenice a kukuřice o 100 až 200% vyšší než loni. Největším importerem zrnin je Čína. EU přesměrováním dotací na biopaliva prudce snížila výrobu krmiv. Mimochodoem, takhle začíná blbnout i Amerika, naštěstí zatím jen minimálně. Australie postižená suchem omezuje vývoz, Kanada zapňuje ztráty Commonwealthu (povodně v Britanii) a žrádla pro dobytek i lidi - často k nerozlišení - začíná být málo...

[227 Apropo, v reakci na polední diskusi jsem dostal sqělý (Loki_F: 10.09.2007, 15:54:02 - odkaz - x)
odkaz, jak je to s těmi implantáty. };D

[228 Dušane, okolo nás je místo (Jirka původní: 10.09.2007, 15:57:31 - x)
1500 ha pšenice a obilovin.....všechno oseto, tím co frčí....teda frčí na dotace na biopaliva. Bude ještě opravdu veselo. Až bude stát chlebíček vezdejší stovku...cca 3-4 oira, jako tady u Dunaje, tak se všichni potentočkujou. A protože můj kamarád pekař u Odkolka, dělá co může, aby byla mouka na příští rok a moc mu to nejde, tak opravdu to bude velmi zajímavé.

[229 Dušane, (martina: 10.09.2007, 16:08:12 - x)
už Rpuť tady, tuším, zmiňovala, že nebudeme mít co jíst. Natož dobytek...

[230 Ahoj! Paroubek a peklo.... (Šumavák: 10.09.2007, 16:09:56 - x)
Každý má své peklo!Někdo s tchýní, někdo s manžel-em/kou,někdo s bydlením, někdo s placením....
ono nemít peníze a nemoci platit své závazky a potřeby je docela nervák.
Ovšem peklo je mít peníze a nemoci platit své závazky a potřeby, protože by se novináři ptali: \"odkud? Jirko, odkud?\"
A Boby Kraus s igelitkou od maminky je v nedohlednu.
A synek, který prý vydělává třikrát tolik, taky prý nemá a proto bývalé budoucí snaše už dva měsíce neplatí ani na dítě....takže taky nevypomůže....

Je to peklo!

Já se vrátil z civilizace, jejíž návštěva mě zbavila starostí co s penězi, a mizím do procesu....

[231 pane Blaha (jasan: 10.09.2007, 16:16:57 - x)
Molotova s Ribentropem jsem sem dal tudle... no nejsem ja jasnovidec? Ale takovej fofr je trochu moc....

[232 Hm, nemluvil Puchejř o tom bytě v momentě, kdy věděl, že ho odmítla....? (Rpu?: 10.09.2007, 16:21:57 - odkaz - x)
\"Je to byt v druhém patře bez výtahu. To místo je ke všemu velmi špatně přístupné. Bez auta bych tam byla vyřízená... Navíc tam není ani doktor. Vůbec si nedovedu představit, jak bych to tam sama zvládla,\" říká s tím, že byt proto musela odmítnout.

[233 ČSSD se chystá v rámci změny image (Loki_F: 10.09.2007, 16:23:00 - odkaz - x)
přidělit každému členovy pořádný reprezentační ocas - když to prý zabralo u Mici Angory. (viz odkaz)

A druhá informace (snad ještě hnusnější):
Wolfgang Schauble (na včerejší tiskové konferenci) deklaroval požadavek, aby EU (orgány) měly tajný (!) přístup do soukromých počítačů a mohli sledovat případné přípravy teroristů on-line. Reraguje tak na nedávné zatčení buňky islámských radikálů, jejíjimž členy byli rodilí Němci - renegáti k islám(ism)u, vyškolení na islámské medresse v Ulmu, kde byla prověřena jejich pravověrnost (případ Fritze G.).
Posléze po důkladném náboženském \"výplachu mozku\" byli proškolení v \"praktických\" dovednostech na základnách v severním Pákistánu a odesláni zpět do Němec k přípravě teroristických útoků.
Jejich nebezpečnost tkví v ještě větším fanatismu (pokud je to vůbec možné - v duchu \"poturčenec horší Turka\") a především v nenápadnosti - protože jsou bílí a nenápadní, mohou se volně pohybovat aniž by vzbuzovali podezření, nakupují potřebný materiál, většinou mají vyšší vzdělání a se svými islámskými veliteli komunikují po Internetu...
A tak místo aby se islamistům zatnul tipec: \"V Evropě nežádoucí, vráceni do svých domovských pouští, výsadek z letadla v 10 km bez padáku, zařísznou se další svobody rodilých NEISLÁMSKÝCH EVROPANŮ...!

[234 Jako by nestačilo, (Anka: 10.09.2007, 16:23:51 - x)
že je Paroubek chudej, ještě mu průzkum tvrdí, že by zas projel volby. Ale on jistě bude další průzkum, jen co zaberou ty bundy.

[235 Lidovky perlí: (Šumavák: 10.09.2007, 16:25:14 - x)
Titulek:
\"Pospíšil vzkazuje: soudi peníze mají !\"

... se asi překlepli a místo \"a\" napsali \"o\", že?

[236 Loki, (Rpu?: 10.09.2007, 17:08:34 - x)
mám silné pochybnosti, jestli je Schauble ještě někdy vůbec střízlivej. Co projev - to perla.....

Šumaváku, myslím, že naopak vypadlo C - \"Soudci peníze mají\"....

[237 Chci se (Finist: 10.09.2007, 17:08:57 - odkaz - x)
jenom zeptat - už jste tady viděli a pořešili tohle? (odkaz)
Není to náhodou jenom nějakej špatnej vtip??

[238 Rputi, o tom, že soudci (Šumavák: 10.09.2007, 17:12:24 - x)
peníze mají, nikdy nikdo nepochyboval!

Ale soudy jsou prý plajte!Psali tuhle nedávno....

[239 Finiste, (Modrý pták: 10.09.2007, 17:18:08 - x)
prima odkaz. \"Z pohledu ekonoma je zřejmé, že zařazení výchovy k evropanství do vzdělávacích programů na jednotlivých stupních a typech škol je kromě jiného motivováno také potřebou vytvořit z evropského makroregionu ekonomicky silný a kompaktní blok, který obstojí v soutěži se zbývajícími dvěma makroregiony - severoamerickým a asijsko-tichomořským, které se rovněž velmi rychle ekonomicky integrují a snaží se posílit své pozice v rámci světové ekonomiky.\"
Po tomhle nesmyslu jsem zanechal čtení. Z pohledu ekonoma je každý haléř vynaložený na výuku čehokoli z hlavy obskurní postavy, která ten článek napsala, totálně promarněným časem a promrhanými prostředky.

[240 K té inteligenci (Ifča: 10.09.2007, 17:21:57 - x)
paní P.... Do jaké míry skutečně inteligentní je, to neposoudím... Nicméně z odpovědí novinářům ona jediná opravdu inteligentně působí, na rozdíl od jejího manžela i slečny Kováčové... Pravda, už jsem četla spoustu různých článků či rozhovorů, kde novinář z tázaného dokázal udělat úplného idiota, tak třeba tady jde o opačný výsledek :-) Ale zatím si přinejmenším pro veřejnost dokázala udržet nadhled a úroveň, jako v její situaci málokdo...

[241 Šumaváku, jsem četla...:)) (Rpu?: 10.09.2007, 17:30:22 - x)
A taky , jak se soudcům do řešení některých případů nechce a tak odročujou... a odročujou... a odročujou....

Finiste, stranická výchova od mládí. Pionýr je jen otázka času...:)

[242 Anko, (martina: 10.09.2007, 17:32:26 - x)
to převlečení do bundy mě pobavilo náramě. Asi budu potkávat v bundách i ty, do kterých bych to neřekla... :-)

[243 2 Rpuť, Šumavák (PeS: 10.09.2007, 18:17:34 - x)
oba špatně... To s je tam navíc!

[244 Tak když už sem dal Finist (Šumavák: 10.09.2007, 18:22:12 - x)
odkaz na \"Metodický portál\" a výchovu k evropanství a k multi-kulti a zařazení evropské dimenze do vzdělání, tak v horní hospodě je také trochu metodiky - výchova ke zdravému rozumu.

[245 No, paní P bych poradil, (jura-p: 10.09.2007, 18:34:06 - x)
kdybych byl její poradce, především důkladné endokrinologické vyšetření. A myslete si třeba, že vtipkuju.
A ten výzkumák pro pedagogy. Já jsem vždycky podezíral pedagogy, že nejsou vědci, co zkoumají, ale vědci, co vědí, jak by to mělo být. A slovo internacionalismus nahradili slovem multikulturní a slovo socialistický nahradili slovem evropský a jedou dál. Přece všechno, co naformulovali za desítky let, nehodí do koše. Jak říkal páteho první Lenin. Dříve šlo vědcům o to, jak svět poznávat. Nyní jde o to, jak jej změnit.
A jak poznamenal Bokonon.

Všechny ty pravdivé věci, o kterých vám budu vyprávět, jsou bezostyšné lži.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: