Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Sobota, 10.11.2007
Kyyytičky...sněééžěnky....Roko, zavolej bratryaneb: Hledám květinářku na prodej čerstvých květin
značka: spěchá, válenky nutné !!! no co vám budu povídat, podívejte se sami:
ještě by bylo co prodávat:
A Daník vyběhl ven, párkrát ťápnul do toho mokrého, studeného hnusu a zajel zpátky do stáje.Ale tomu to dlouho nevydrží, ten brzo zase vyrazí někam za holkama, sníh, nesníh !
PS. Já, jako bych to tušil :-)), jsem předevčírem odpoledne přehodil na autě pneumatiky.Tak teď ještě dát do auta pytel s pískem, lopatku, řetězy, malou mot. pilu, kanystr s benzínem, pořádnou deku a funkční zapalovač. a bude připraveno na zimu.....
Komentáře
[3]
Já bych se s dovolením
(PeS: 10.11.2007, 10:53:57
- x)
přiklonil ke větě: Roko, nikoho nevolej a táhni do hajzlu i s Franceskou, teda s Mici... Teda, to už je zoufalství, volat Roka a jeho \"bratry\" kvůli kytkám... Leda, že bys ho nechal prohazovat cestu, když se tak nabízel, že bude pro nás pracovat...
[4]
Dobré dopoledne vespolek! Šumaváku ještě bych doporučil - vedle toho zapalovače -
(Loki_F: 10.11.2007, 10:58:44
- x)
novou krabičku zápalek, uzavřenou v PE pytlíčku se vzduchotěsným uzavíráním (to je takový ten zip v horní části), protože zapalovač je dobrá věc, ale přece jen výrobek s několika zabudovanými \"kurvítky\" (cit. PeS), které se automaticky spouští vždy, když ten zapalovač je nejvíce potřeba. Existence SUCHÉ krabičky zápalek někde v blízkosti spolehlivě působí jako inhibitor spouštění \"kurvítek\" na zapalovači...! Kromě toho se mi při přesunech v horských oblastech osvědčily dřevěné piliny, které jsou zvláště účinné na čerstvém sněhu... Nejsou tak těžké, takže igelitka pilin a igelitka písku v koutku kufru spolu s ostře nabroušenou víceúčelovou polní lopatkou poslouží v širokém spektru situací, které mohou v zimě na silnici nastat. Ale to Ty, jako zkušený horal dávno víš. Možná to inspiruje někoho z nížin... A ta motorovka, je fakt bomba (zvláště, když má plnou nádržku benzínu a choulí se k ní láhev plná oleje). };D) Dodatečně se omlouvám za včerejší neúčast u Vodičky... Měl jsem návštěvní den (protože středa - čtvrtek byla dnem cestovním), takže jsem na Vás vzpomněl večer u tataráku a Budweisseru...
[6]
Loki_F, když třeba jedu
(Šumavák: 10.11.2007, 11:15:26
- x)
pro husy k Petrovi,tak je tam úsek ca 7 km, kde není žádný signál, zato serpentiny nahoru a dolů místy se stoupáním 15a víc °a když v takové sjedeš dolů, a dole leží padlý strom přes cestu, tak otočit se nemáš kde a zpátky to na sněhu nevycouváš za živýho boha! vyrazit pěšky \"přes hřebeny\" sice lze, ale vzhledem k četnosti a charakteru provozu,lze očekávat, že další vozidlo, které to dole neubrzdí, bude navečer lesácká Tatra s dřívím...... představuješ si to, jo ?
[9]
2 Loki_F
(PeS: 10.11.2007, 11:42:36
- x)
kamarád mi kdysi věnoval několik pyrotechnických zápalek - prej se daj sehnat v takovejch těch armádních kšeftech. Ty jsou ideální - dokážou hořet i pod vodou (ověřeno) a dokážou zapálit i vlhký klestí... Místo pilin doporučuju spíše hobliny, netáhnou do sebe tolik vlhkost. Leč jedna z prvních věcí, které teď dám do auta já, jsou řetězy. Já se pohybuji spíše v civilizaci, leč když potřebuju vyjet do kopce zasněženou ulici na dlažebních kostkách, maj ty řetězy občas své opodstatnění... Zvláště v ulicích, kde poslední údržba byla ještě za Klausovy vlády a od té doby na to nikdo nešáhnul... Tu polní lopatku raději ne... Abych nepodlehl touze švihnout s ní nějakého toho zodpovědného čunitele do koulí...
[11]
OVšem PeS(i), definoval jsem jednoslovně...
(Loki_F: 10.11.2007, 12:01:49
- x)
Piliny jsou slové zahrnující velmi široké rozpětí zrnitosti. Já vždy, když připravujeme dřevo na chatě (řezání polen 0,2 - 0,6 m průměru a délky 2 m) motorovou pilou, nahrabu něco hrubozrnných pilin - dělají mi to místní lesáci s řetězy na motorovce určenými pro těžbu - takže mám \"piliny\", které bych asi měl nazvat spíše drobnozrnné hobliny };D))) A na vyjetí několika metrů do kopce ze stání obvykle stačí několik hrstí těch rubozrnných pilin, což je rychlejší než nazouvat řetězy, Které samozřejmě také vozím. Na polní lopatku ostře broušenou nedám dopustit, koupil jsem ji za Kč 35.- právě v takovém výprodeji, o němž píšeš, nabrousil osobně. Třeba na odsekání auta zamrlého v louži, zcela ideální. nesmí to ovšem být takové, jak loni dopadl Dušan. Ženijní zápalky (pyrotechnické) samozřejmě vlastním, jsemť vojenskou odborností ženista. Poslední dvě krabičky, které si hlídám /právě v takové igelitce, o níž jsem psal/.
[12]
Pila
(martin TT: 10.11.2007, 12:02:02
- Mail
- x)
zní to sice jako z divočiny, ale už jsem ji potřeboval i na silnici I. třídy po větrné vichřici. Vyzkoušená a hlavně naplněná pila je blízko dveří neustále a bere se do auta podle vyhlídek na cestu. Lopatka je stejně důležitá, posypový materiál se najde, ale zkuste do něj dloubat prstem., když je všechno zamrzlé. Ty řetězy nezavrhuji, ale v civilizaci, tj. asi ve městě? Na ty tři centimetry, u Muzea čtyři? Každý máme jiný sport na protažení kloubů.
[13]
2 Petr Kunetka, zlocinec
(PeS: 10.11.2007, 12:02:56
- x)
pozor, mluvíš/píšeš pouze o své polovině stolu... Na té opáčné jsme se obětovali já, šimon, finist velmi střídmě, Tomáš a František... Trochu taky jasan, ale od nově přišedšího nelze čekat velké oběti. Smutný byl pohled na p. Vodičku, který poskytl talíře na rozložení pochutin a pak nad tím prohlásil - tak tohle všecko nesmím... Jo a abych nezapomněl - doručený úplatek jsem bleskurychle vyhodnotil jako korupci a předal výboru pro obecné blaho. Korupce byla tedy nakrájena, rozdělena na stůl a bleskurychle zlikvidována... Musím konstatovat, že přispěla ke všeobecné spokojenosti...
[14]
2 martin
(PeS: 10.11.2007, 12:12:02
- x)
ne každý si pod pojmem civilizace představuje pouze Prahu... Existuje takové hezké městečko zvané Miličín, na okraji tzv. České Sibiře, kde o civilizaci nelze pochybovat - maj tam kostel, školu a několik hospod. A také tam mají dlouhý táhlý kopec. A nedaleko má chalupu kamarád, který s náhonem na všechna čtyři kola tahá občas do toho kopce uvízlé nešťastníky. Já nazuju řetězy a vyjedu to taky...
[16]
ad Finist - Liberalismus:
(janabok: 10.11.2007, 12:33:28
- x)
\"...není náboženstvím, není světovým názorem ani stranou skupinových zájmů. Není náboženstvím, protože nevyžaduje ani víru ani odevzdání, protože není obklopen mystičnem a protože nemá dogmata; není světovým názorem, protože nechce vysvětlovat kosmos a protože nám nic neříká, ani nechce říct o smyslu a účelu lidského bytí; není zájmovou stranou, protože ani jedinci, ani skupině neslibuje, nechce opatřit ani neopatřuje jakékoliv zvláštní výhody. Je něčím docela jiným. Je ideologií, učením o souvislosti společenských věcí a zároveň aplikací tohoto učení ve společenských záležitostech. Neslibuje nic, co by přesahovalo to, co ve společnosti vykonat lze. Chce dát lidem jenom jediné: pokojný, nenarušený vývoj materiálního blahobytu pro všechny, aby je ušetřil vnějších příčin bolesti a utrpení, pokud je to vůbec v moci společenských institucí. Mírnit utrpení, rozmnožovat radost, to je jeho cíl.\" (L. von Mises v kapitole o Budoucnosti liberalismu). tak tohle mě už kdysi dávno \"vzalo\" u srdíčka a pořád nedovedu pochopit tu šílenou nenávist socialistů vůči této definici... kdysi jsem se s MP shodla, že Mises by měl vyučován na druhém stupni ZŠ - to by jistě napomohlo k realistickému (nyní oblíbenému a do pekel vedoucímu)nazírání na ono, politiky uměle vytvořené \"sociálno\"... ale jak toho dosáhnout opravdu nevím; zřejmě jenom argumenty a nekonečným (sílu a energii beroucím) vysvětlováním...:-(
[17]
Já věřím na zimní pneumatiky.
(jura-p: 10.11.2007, 12:35:44
- x)
A divili byste se, kolik lidí ne. Ale třeba ten krátký kopeček v Sudoměřicích, když napříč sklouzne kamion a trčí, tak na ten nestačí někdy ani řetězy. Z jedné strany baráky, z druhé rybník. A přímo ve vsi největší stoupání na trase za zatáčkou do protikopce. Tam se to občas pěkně zaskládá. PeSi, do Budějek je už roky lepší jezdit na Písek a Táboru i s tou Siberii se vyhnout. Ale co nadělají Táboráci, že jo? Fotky od Vodičky už jsou na rajčeti. Prosím P.T rajčatáře, aby k názvu fotogalerií přičiňovali i svůj nickname, abych je nemusel identifikovat pročítáním starších článků. Podle stylu fšecky nerozliším.
[18]
2 martin
(PeS: 10.11.2007, 12:40:35
- x)
já taky netuším, proč zrovna tuhle ulici vydláždili kostkama... Navíc je delší než kilometr... Asi proto, aby se oko divákovo mohlo kochat odvážnými kreacemi automobilistů na náledí, na spadaným listí po dešti a za deště vůbec. Jo, čtyřkolka by byla fajn, leč kapke mimo mé finanční možnosti...
[21]
2 jura-p
(PeS: 10.11.2007, 12:46:36
- x)
Počkej, největší stoupání je ve Rzavý... Proto tam taky teď dali padesátku a měřej, aby to do toho kopce nikdo nezkoušel rozjet... Už se těším, až to tam zas zablokuje kamión... Copak o to, já znám \"zkratku\" přes Chotoviny, ale spousta jinejch ji nezná... Dokonce ani mnozí místní...
[23]
Čím více je člověk orientován doleva, tím je méně astný, a naopak
(Vít Blaha: 10.11.2007, 12:55:12
- Mail
- odkaz
- x)
Píí v LN - odkaz... Odborníci z univerzit v dánském Arhusu, védském Stockholmu a výcarském Curychu poloili desetitisícům zúčastněných na 400 otázek týkajících se jejich politické orientace, náboenství, spokojenosti s vlastním ivotem i stavem světa nebo názoru na korupci. Čím více je člověk orientován doleva, tím je méně astný, a naopak, tvrdí vedoucí projektu, Dán Christian Björnskov. Ve vech 70 zemích průzkum podle něj prokázal mezi lidmi stejné stereotypy. Levičáci povaují sociální nerovnost ve společnosti za natolik problematickou, e je tenhle pocit nespravedlivého rozdělení bohatství dělá neastnými v privátní sféře, tvrdí Björnskov. Zatímco se příznivci levice sociálními rozdíly ve společnosti trápí, pravičáci je povaují za zcela normální jev. Pravicově a konzervativně orientovaní lidé jsou toho názoru, e úspěch a bohatství jsou odměnou za píli v práci, talent či znalosti, tvrdí závěry studie. Sociální nerovnost, kterou voliči levice vidí jako nespravedlivou, naopak voliči pravice vnímají jako hnací motor hospodářského systému.
[24]
A opět sobotní Lidové noviny...
(Vít Blaha: 10.11.2007, 12:58:27
- Mail
- odkaz
- x)
Aneb Putin více ne demokracie Představitelé několika moskevských hnutí a meních politických stran i zájmových organizací včera oznámili, e se chystají zaloit novou organizaci, která bude odráet mínění větiny národa na prezidenta Vladimira Putina. Podle aktivistů, kterým se u teď přezdívá zaputinci, Rusko potřebuje Putina víc ne demokracii. Proto bude nutné vytvořit nový systém mocenských orgánů, v jejich čele bude stát i po prezidentských volbách v březnu 2008 Putin.
[25]
PeSi
(martin TT: 10.11.2007, 12:58:55
- Mail
- x)
právě jsem se chtěl pochlubit, že jsem odhalil jasana - nevadí. K zimním kopcům už jen jedno - řetězy jsou, podle mě, do silné vrstvy ujetého sněhu. Pořádné gumy z měkké směsi a M+S vzorkem ničím nenahradíš. Ovšem ani sebelepší vybavení nepomůže volovi za volantem. Takže jsi určitě už mnohokrát musel stát tam, kde bys klidně projel, kdyby ten blb před tebou neuklouzal protáčejícími se gumami sněhovou vrstvu na led a pak se sklouznutím nepostavil napříč od pankejtu do pankejtu.
[31]
No mne to u Rusů nijak nepřekvapuje,
(Vít Blaha: 10.11.2007, 13:50:25
- Mail
- x)
spíše jsem překvapen když třeba Rakušáci, nebo Němci si myslí, že se v Rusku něco změnilo... Minulý týden ten kousek co udělali Rusové německé Lufthanse a jejich povolením pro asijské dálkové lety bylo stejně předvídatelné jako to nadšení z báťušky Putina...
[32]
PeSi
(martin TT: 10.11.2007, 14:02:06
- Mail
- x)
nejenom Drážďan, u nás na Valašsku jsou tím pověstní Holanďani. To jsem ověřil, jednou jsem takhle v únoru přijel vánicí přes Rakousko a Německo do Nizozemí a tam na každé křižovatce na rovině aspoň dva v sobě. Oni totiž před křižovatkou brzdili jak na suchu a ty hladký gumy k tomu patřej. Člověk by řekl, když se jeden Holanďan oženil před deseti lety na Valašsko, tak přijede na Vánoce po několikaleté zkušenosti už obut. Opak je pravdou, je to asi tím jódem.
[34]
Rputi
(martin TT: 10.11.2007, 14:45:40
- Mail
- odkaz
- x)
nezvykle ostře zaútočil - píše WiWo, při tom se držel velmi slušně zpátky. Oni nejsou zvyklí, aby ji někdo srovnával s utopisty a její padesátileté plány s tehdejšími pětiletkami. Útěk od každodenních starostí do daleké budoucnosti - ona přece nezištně myslí na naše děti, které jí to bohužel nebudou moct spočítat. Bravo, Vašku, tak se má hrát šach!
[38]
skimici
(martin TT: 10.11.2007, 15:51:31
- Mail
- x)
nneí blbá, dokázala se prodrat mezi vlčáky a hodně vysoko, na to je nutné být mazaný, chytrý a trochu svině. Přesto z ní dokázal Klaus udělat několika vhodně zvolenými připomínkami jejího technického vzdělání a socialistického plánování tu na venek blbou. To já nedokážu, umím dokonale urazit a nasrat i jen pohledem a pozdravem.
[41]
martine, skimici,
(Rpu?: 10.11.2007, 15:57:43
- x)
podle mě je to od Eunie s Merklí v čele čistě pragmatický kalkul. Eunii chybí sjednocující idea a tak se rádi chytili té zelené - dle hesla: \"Jdeme všichni sborem, za tím prvním volem\". Kdyby se jim to podařilo, mají sjednocenou Evropu na to tata...a začne se kontrolovat čistota víry... tavede se pár rituálů, jako třeba velikonoční vynášení Busche atp...:))
[43]
Rputi
(skimic: 10.11.2007, 16:10:28
- x)
... neco na tom muze byt. Green+warming je ideologie majici vetsi presah nez katolictvi a je prijimana i revolucni mladezi, mozna mladezi obecne. Martine - souhlas. Akorat nevim, chtel ji proste jen ponizit nebo na ni chtel exemplarne demonstrovat politickou merkantilitu obecne?
[44]
Dobré odpoledne.....
(Jirka původní: 10.11.2007, 16:13:30
- x)
jenom chci říci, že střední ucho může zmařit jakýkoliv státnický čin....zvlášť když je to u děcka, které si memrmocí vyřve lampionový průvod, má rýmu a nemá čepici, neboť ji ztratilo.......a tak jsme v klidu, v pohodě a radostně sháněli doktora. No není na tam světě krásně?
[45]
skimici
(martin TT: 10.11.2007, 16:17:04
- Mail
- x)
já myslím, že chtěl demonstrovat příkladem, který by byl Němcům blízký a pochopitelný. On je dostatečně pohotový a názorný při vysvětlování. Tím taky sere řadu mluvků, kteří si z nesrozumitelnosti řeči udělali obranný štít, za kterým skrývají svoji hloupost. Když Klaus něco vysvětlí tak, že tomu rozumí i oni, tak poznají, že to bylo po lopatě a urazí se.
[49]
KNIHOVNA...jak nám ji představuje budoucí ředitelka Bohdana Stoklasová...
(šakal: 10.11.2007, 17:53:02
- x)
http://aktualne.centrum.cz/video/?id=112553 ....Hezky se dívejte (7:- ))
[50]
šumaváku,
(maYda: 10.11.2007, 18:55:04
- x)
ta lichořeřišnice je výborná do salátů, na tu květinářku nepouštějte. Má pikantní křenové aróma řeřišnice, ne květinářka)a skvěle protáhne nos a dutiny. Já ji chodila chroustat přímo ze záhonu, když jsem měla ucpaný nos. nejlepší jsou vršky s poupaty a květy, ale listy taky ujdou. a salát, ozdobený květy, vypadá na talíři velmi dobře. Ostatně tím můžete obložit i talíř s pečení. Když to připomíná ten křen
[52]
Konečně znalec
(martin TT: 10.11.2007, 18:59:33
- Mail
- x)
maYdo, už je to dlouho, co jsem vzpomínal na letní saláty na Rujáně, které byly zdobené jedlými květy lichořeřišnice. Já znal ten kvítek, ale ne jeho jméno, tak jsem se nejdřív naučil v německu Kapuzinerkresse a pak si našel doma odpovídající český název. Ani se nedivím, že se to nejmenuje podobně, vždyť by se z těch eř zbláznili.
[53]
jura-pe
(martin TT: 10.11.2007, 19:08:49
- Mail
- x)
to je architektská deformace, které šakal nezůstal ušetřen. Když není barák, nemůže být ani ředitelka. Národní knihovna České republiky má jednoho generálního ředitele a celkem osm ředitelů. Stoklasová je ředitelka novodobých fondů a služeb a tak to bude spadat pod ni. Ona stejně umře než se to postaví.
[59]
Antifašisti
(maYda: 10.11.2007, 19:51:12
- x)
nebo anarchisti - je v tom tak podstatný rozdíl? nešlo by prostě říct, že policie honila bandu lumpíků, kteří chtěli situace zneužít k tomu, aby se mohli porvat? Teď budou řvát, že policie nadržuje náckům, když jim nedovolila dát náckům do čenichu. a náckové se můžou tvářit jako nevnné lilie, ono přece chystali pokojný průvod,ale podívejte na ty anarchisty, ozbrojení byloy jen proto, aby se mohli bránit napadení. VYtřískat z toho propagandisticky můžou všichni, akorát slušnost dostane na prdel. JAko vždycky...
[60]
hmmmm-vlastně pohoda...
(šimon klein: 10.11.2007, 19:55:09
- x)
vydupaný troubové se zase poprali (to už je konec fotbalový sezony?), levicový extremisti se hrdinně zdrogovali a seprali s \"oporami Systému\", policije si zase za drahý peníze (když čektek stál 21 mio, tohle odhaduji alespoň na 13 - 15 Mio)zamanévrovala a to s jistotou, že jim to nigdo nevyčte (chrání přece, néé), pár současných poblitiků protáhlo pírka před kamerou, několik budoucích(?)to udělalo už silnými slovy předem, JanTunatelevizePríma si zase skvostně zadrmolil a slíbil napínavé pokračování a na okolních forech byly celej den žně silných, ocelových, zásadních a hlavně pravdivých slov......ale stejně byly včera ty škvarkový placky skvostný....jak říkám: pohoda ....
[64]
Hezký večer
(Dana: 10.11.2007, 21:12:33
- Mail
- x)
právě jsem se vrátila z oslav padesátin bratrancovy manželky, která se sice narodila už 23.10., ale pořadí v oslavování na ni v rodině vyšlo až na dnes. A dostala ten nejúžasnější dárek! Oslava začala ve 13:00 a ve 14:00 dostala zprávu, že se jí ve 13:30 narodila vnoučata - holčička a chlapeček! A rázem jeden nevěděl, co slavit dřív! :-))))
[65]
Dobrého večera přeji
(ptakopysk: 10.11.2007, 21:13:44
- x)
z kolbenky, rovnou vod soustruhu. Kdo pojedete přes místní Highlands, tedy přes českomoravskou vrchovinu, pak pámbu s váma. Před hodinou sem vocamcaď přijel do matičky Prahy a musím konstatovat, že vod Mirošovic dál do divočiny je to humus, blechy, a hrubá nekázeň. Padaji tam bílý sr... i na dálnici se místama drží sníh a je ho tolik, že jsem jel chvílema padesát, a plácal jsem se po rameně , jakej jsem to superman že to valím touhle nepřiměřenou rychlostí... a mimo dálnici je to úplně na draka... rozježděnejch deset centimetrů břečky. Už se těšim jak pojedu zpátky.
[67]
Jo abych nezapomněl...
(ptakopysk: 10.11.2007, 21:45:44
- x)
u Vodičky jako vždycky eňo ňůňo, dokonce už mi teď večer přestalo zvonit v uších. Ono mít z jedné strany Modrého ptáka a z druhé strany šakala... Znalci vědí, co mám na mysli. Fascinující byla demonstrace klobás v prášku a následně cílového produktu. I když František vypadal velmi přesvědčivě při tvrzení že cílový produkt je z celý z masa - přinejmenším ten kmín z masa nebyl. Pokud to byl ovšem kmín, že...
[69]
Tak jsem to konečně Teď dodělal
(Šumavák: 10.11.2007, 22:10:25
- x)
a dal koně domů...... byl jsem odpoledne jezdit - ano, měl jsem tu jednoho jihomoraváka, mimořádně otrlého, ale i on už po hodině v tom vodorovném dešťosněžení naznal, že v pálavském sklípku je líp, i když je to také vrchovina.....- a vůbec to nešlo. klouže to i na lukách ono dlouho pršelo tak je spodek rozmoklý, namrzlá tráva a 10,15 cm sněhu = běžkaři by nám ten skluz jen záviděli ! Venku jsou -2°a moc pěkně to namrzá.....
[70]
Mimochodem....
(Šumavák: 10.11.2007, 22:19:14
- x)
Ti neonacis, když už si udělali výlet ze saského Švýcarska, tak to asi budou brát okružní jízdou..... V praze trochu rozehřát, potrénovat a zítra v Linci má být nějaká turecká a protiturecká demonstrace, kde se očekává stejná zábava jako v Praze.... Tak si myslím, že když už výlet, že...?
[71]
Šmarjá šumaváku
(ptakopysk: 10.11.2007, 22:19:47
- x)
nemalujte komunisty na zeď! Já se ještě v noci potřebuju dostat domu! A jestli to zmrzne, tak se s tou vyfasovanou služební plečkou z produkce nejmenované ryze české automobilky skrz ty naše kopce neprohrabu. Můžu mít laickej dotaz? Nemůže kůň dostat zápal plic, když je v tomhle hnusným počasí venku? Já myslel, že když takhle dešťosněží, že máte koníky schovaný pod střechou....
[73]
Tak dnes jsem si to rozmluvil
(jura-p: 10.11.2007, 23:06:25
- x)
a nejel do Brna na sraz po čtyřiceti letech z gymplu. Já mám služební auto v opravě, s áčkem je syn pro změnu v Praze na mladých konzervativcích a já mám náhradní auto, co má sice najeto jen 95 tisíc, ale nemá ani spojku, ani synchrony, ale to nevadí, protože zuby to má obroušené tak, že po lehkém zachrčení to jede. Ta spojka zabírá stejně v jakémkoli bodu zdvihu a skutečně zabere až tam, kde je u pedálu normálně ta vůle nahoře, a i ta vůle je tu mimožádně velká. Taky to nebrzdí. Když jsem s tím jel od Vodičky, tak jsem asi pochopil ty kovalentní vazby, co o nich psal PeS, protože já si myslím, že to celé funguje na tom, jak se ty molekuly kovu dostanou blízko a nějak se zkuplují. Totéž platí o brzdách. Z hlediska toho, na co jsem zvyklý, to auto nebrzdí, to auto nejvýše přibržďuje. Ale zase ho neutrhnu nešetrným řazením na sněhu. Nejhorší pro auto je, když je záložní a půjčuje se každému na chvilku. Kocoure, ICQ jsem zapl.
[74]
A jak to dělali ty Převalskýho
(jura-p: 10.11.2007, 23:19:55
- x)
a jiní přírodní koně. Ty přece museli vydržet na stepi i slunce i sníh furt? Já myslel, že koňům to nevadí, když není moc zima. Ale na druhé straně, my taky nevydržíme to, co Kromaňonci nebo Neandrtálci. Pračlověci své prakjoto nesplnili, připustili praglobální oteplení, nechali rozpustit pevninský praledovec, rozšířila se plevelná tundra a step, lišejník se stáhl na sever, vyhynul jim mamut, zvedla se hladina moří, neekologické deštné pralesy vyhubily šavlozubé tygry a mnohé další druhy. A kde je pračlověka konec. Degeneroval do nás.
[78]
A do jakéhopak asi chovu patří ten Martinův šiml,
(Loki_F: 11.11.2007, 01:40:24
- x)
který takhle s perfektním \"timingem\" ohlašuje příchod zimy, ze které se oteplovači asi po.erou... };D))) Martine TT a ostatní Martinové - vše nej... je čas chystat lyže a brusle! Ad MSVista OS - kurňa, jestli vymakají ty chyby, které v systému přetrvávají, bude to docela odolný systém... jen bude ptřebovat HW velmi vysoké kvality (tedy také za dlouhé peníze - což je asi účel). Vykopat tuhle Billovu pomstu z notebooku, když je ještě navíc \"chráněna\" samotným hardwarem, je fakt porod. Co porod, císařský řez je to!
[80]
Dobré ráno všem a gratulace letí
(Jirka původní: 11.11.2007, 06:31:16
- odkaz
- x)
všem Martinům, i těm co nemají bílého koně. Když jsem pil kafe, tak jsem objevil naprosto geniální článek, respektive jsou to dva díly, o ekologické ekonomii a udržitelném rozvoji. Druhý díl je hned nad prvním. Je to neuvěřitelná snůška, žertů, srandy, legrace, taškařic a černého humoru, pokud to snad proboha nemyslel vážně. A nejhorší je, že je to pan ekolog - profesor na gymnásiu, asi nějaký srandovní ústav, pro sledování švihlé chůze. Jenom jako ochutnávku, Vám předkládám druhý odstavec \"opery o 59 dějstvích\" Jelikož však nepatřím do stejné amorální kategorie jako vy, snažím se spíše hledat argumenty, nebudu na vaše výlevy, typu – omlouvám se slušným čtenářům – „židosocanokomunista, skurvený bolševik, idiot, hloupý učitel, co likviduje naše dobře fungující školství, zelený či rudý terorista a diktátor nebo milí, ale velmi hloupý člověk atd., odpovídat. Především Vy, kdož používáte takové výrazy a hodnocení vlastně nejvíce zesměšňujete hlavně sami sebe, své duševní schopnosti a morální profil a své rodiče. Možná si to ani ve své názorové a politické zaslepenosti neuvědomujete, ale před schopnějšími, než jste Vy sami, jichž je většina, se ztrapňujete a proto nemá smysl se proslovy těchto jedinců dále zabývat. ps. zvlášť se to bude líbit fandům do ekonomie, neboť profesor nás usmrcuje minimálně desítkou vzorečků,kde v některých je i odmocnina. ...Tak jsem mu napsal, že bychom jeho a s ním i jeho družinu léčili zadarmo u nás prací. Protože je ekologická, na čerstvém vzduchu a ruční. A máme úspěchy. Nikdo se nevrací a články už pak nepíše a hlavně neblbne. Sice máme zkušenost pouze s malými delikventy, co třeba nechtějí chodit do školy, neboť jsou v 17 už přeci dospělí, ale pro ne pan profesor, že jo.
[82]
Dobré zas ráno,
(PeS: 11.11.2007, 07:11:04
- x)
píše se mi to těžce, ale když už... tak Martine, vše nejlšpší... ale taky bys mohl mít ten svátek až za měsíc... I tady v Praze už se po zemi povalujou takový ty bílý sračky - pantofle naboso už asi nebude ta správná obuv. Čuba naštěstí dospěla k podobnému názoru, bleskurychle se odmocnila a mazala zpátky do tepla. Leč jak říkám, o měsíc šoupnout by to nešlo? Když už je prej to globální oteplení...
[83]
No jo, co zbejvá, než si u Martina šplhnout...:))
(Rpu?: 11.11.2007, 07:31:42
- x)
Takže všechno nejlepší! ....hele, co takhle trochu ubrat .... nech si taky trochu na potom ....já vím, že když je ten svátek, tak si chceš nějak užít....ale kdo to má uklízet .... hergot, fakt už toho sněžení nech!!!!
[84]
Martine
(skimic: 11.11.2007, 07:33:03
- x)
... gratulace :-) Jakkoliv jsou důsledky chování bílých koňů po čertech chladné a bílé, na vahách byv BK zvážen naproti lahodným opeřencům - život je přece jen krásmý :-) Jirko-p na jaké strašné stránky to chodíš? Nebochybně to skáče jako banner z čehosi velmi temného :-) Třeba to není případ našeho ekologa, nicméně všimli jste si, jaká spousta středoškolských pedagogů se bezostyšně a drze nechává nazývat profesorem?
[85]
2 Jirka původní
(PeS: 11.11.2007, 07:36:16
- x)
Tak Ti nevím... V prvé řadě mě dojal ten Prof. gymnázia. Neznám takový titul. Znám středoškolský učitel, který si nechává říkat profesor. Zdá se, že nemá ani toho magora, jinak by si ho tam napsal. Už tohle o něčem vypovídá. Dále bych se zamyslel nad tím, zda tohle náhodou nenaplňuje skutkovou podstatu trestného činu ohrožování mravní výchovy mládeže (to musej posoudit právníci a ani ten název nevím přesně), ale v době, kdy mnohem větší podvodníci dostávaj nobelovy ceny, je to asi neprůchodné. Leč chudáci děti, který tohle musej poslouchat. Ale ono se mu to vrátí - právě ty děti, co tohle poslouchaj, budou jednou vydělávat na jeho důchod (pokud ho dříve humánně neumlátěj násadou od krumpáče...). Z přiložené fotky bych usuzoval, že jeho rady jsou určeny hlavně všem ostatním - vodu kážem, víno pijem - ale nevím, třeba je to jen důsledek nemoci a za to nemůže. Ale jestli je nemocnej, měl by se léčit. Ani zoufalý nedostatek učitelů na středních školách neomlouvá zneužívání nesvéprávného nemocného člověka...
[86]
Děkuji
(martin TT: 11.11.2007, 07:42:25
- Mail
- x)
gratulantům předchozím a současně i těm budoucím. Snad jsem touto formulací na nikoho nezapomněl. Ze všeho nejlepšího bych si, s dovolením, vybral zdraví a to obecně všem kolem sebe. Potom, co jsem byl řízením spravedlivé přírody před několika lety upozorněn na to, že neurvalé zacházení s vlastní tělesnou schránkou má své meze, překonal jsem úspěšně tradiční rodinnou věkovou hranici mých mužských předchůdců. Když jsem touto rafinovaností ošálil přírodu, tak mi začala připomínat, že má ještě další cíle. A proto všechna blahopřání posílám okamžitě dále, dalšímu Martinovi, aby úspěšně překonal ještě osm týdnů, které mu zbývají do příchodu na tento svět. Od minulého týdne leží i s maminkou v nemocnici.
[87]
Jirko,
(Rpu?: 11.11.2007, 07:42:02
- odkaz
- x)
kdepak, ten to myslí vážně! Nebo má ten smysl pro humor nějakej vadnej. Ovšem tihle jsou mnohem nebezpečnější- odkaz ...Z tohoto pohledu má sypání močoviny do moře všechny předpoklady stát se jedním z nejlukrativnějších obchodů všech dob. Svoje želízko v ohni, nebo spíše na dně oceánu, mají těžaři plynu, kapitáni chemického průmyslu, představitelé loďařských společností a konečně i odborníci na směňování novodobých odpustků (kreditů za znečišťování).
[89]
2 Loki_F
(PeS: 11.11.2007, 07:49:53
- x)
ad: 01:40 - děkuji, náčelníku, žes potvrdil mé obavy. A přesně takhle, milé děti, funguje slavná dotační politika EU. Zblblý uživatel má být radostí bez sebe, že k notebooku dostane rovnou \"operační systém\". Poučený uživatel strachy nespí, v obavách, jaká hrůza se zas na něj vyvalí... Kdysi jsem byl informován, jaké nenápadné finanční pobídky používá mikroskopický měkoň k instalaci té své hrůzy. Čas pokročil a kdo chvíli sral, již sere opodál... (než Nerudu zcenzurovali).
[90]
Rputi
(skimic: 11.11.2007, 08:25:11
- x)
... báječnej byznys. Škoda že nemáme moře, chodil bych si přivydělávat močením z mola. Vidím to živě. Sličná ekologistka by za střední střik rozdávala kupony, směnitelné třeba za biodynamickou mrkev nebo sojovej tatarskej biftek. Nebo - pořídit si firmu, která by hotelovou kanalizaci s jednoduchou separací saponátů opět napojila z čističky přímo do moře. Samozřejmě s využitím ekodotací.
[92]
2 skimic
(PeS: 11.11.2007, 08:52:08
- x)
Nejprve přiznám, že s profesorem jsi byl rychlejší - já mám holt pomalejší připojení... Dále - idea chcaní do moře - ano, to byla doba her a malin nezralých a bramborových brigád - kdo nechčije s námi, chčije proti nám... Leč prosím, nepřeháněj ty horrorové představy - sójovej tatarák... ještě se toho někdo chytne... Já jen netuším, o jaký prachy se kde jedná, neb močovina - ureáza - je sice odpadní produkt, leč současně cenná surovina pro výrobu polyuretanu... Takže každej, kdo spí na molitanový matraci, spí de facto na močovině. (měkčený polyuretan = molitan). Tak nevím, že by jim klesala poptávka a potřebovali se toho zbavit? aby to nedopadlo, jak s tím obilím... Ostatně soudím, že živočišný druh, nazývající velkohubě sám sebe homo sapiens sapiens, na této planetě už \"přesluhuje\". Neznám jiný druh, který tak agilně pracuje na svém vyhynutí. Naivní člověk by řekl, že Pol Pot a jeho experimenty byly pro zbytek světa dostatečným varováním - ne tak naši sociální inženýři...
[93]
To Whom It May Concern
(dvd: 11.11.2007, 08:53:21
- x)
>> Martin TT: vše nejlepší >> PeS: ten pan prasefór učí na jednom vypráskaném soukromém gymplu v matičce Praze >> Rpuť (a): mě v tom článku zaujal hlavně ten úmysl \"pohnojit\". Tihle nadšenci dokáží vskutku pohnojit úplně všechno. >> Rpuť (b): K problému \"Němci a obrození\" bych dodal, že považovat obrozence generace Dobrovského za Němce bych si netroufal. Pochopitelně se lépe vyjadřovali německy (či latinsky). Kde bylo nějaké české školství v oné době, o které se nás někteří (hlavně katoličtí) intelektuálové neustále snaží přesvědčovat, že to bylo vlastně všechno jinak? Dobrovského vrstevníci ho asi za Němce nepovažovali. Usuzoval bych tak z dopisu J.Jungmanna Antonínu Markovi (1824), kde (rozčílen kvůli Rukopisům) převědčuje adresáta o opaku obecného názoru: \"Já vždy myslíval, že je ne Čech, ale slavisierender Deutscher,a to tuším pravda\". Že ve stejném dopise cituje Dobrovského německou větu (Man soll von solchen Dingen nicht böhmisch schreiben.) potvrzuje to, že české školství a věda o tom psát böhmisch neumožňovalo.
[94]
To jsem ani netušil, jaké
(Jirka původní: 11.11.2007, 08:54:05
- x)
veselo zde způsobím......tím odkazem. Jenom jsem zvědav, jestli se panpresor ozve, abych mu trochu ukázal jak to je s tím udržitelným rozvojem v praxi. Vsaďte se, že to neudělá, neb podle odstavce, který jsem zkopíroval, jsem nehoden jeho pozornosti, natožpak odpovědi :-))))) Kam se hrabe ten přední etanolog Rynda. Myslíte si, že když \"čůrám\" do moře několikrát ročně, mohu něco dostat taky? Když si vzpomenu na prvouku a koloběh vody v přírodě a na to, kam vlastně tečou všechny řeky, mohli bychom dostávat dotace všichni. Bylo by to takové politicky korektní, že jo. A poslední postřeh a pak jdu vařit oběd......v lidovkách byl článek o tom, že lidé \"pravicově smýšlející jsou šťastnější než Ti z opačného části politického spektra, i když třeba nemají tolik hmotných statků. Myslím, že to je přesné a jasné zhodnocení všecho...taková \"sociologická teorie strun\", že ano. Když jsem to četl, tak jsem zabrousil do diskuze, ale nepřispíval.........a jako jeden z prvních příspěvků byl......\"Šťastní rozhodně nejsou, jenom si hrabou prachy pro sebe a i tenhle průzkum si zaplatili, aby byli něco lepšího\"......a pak už bylo něco o sáčkohlavách, strakách a tak podobně......
[95]
Ještě k močovině.....
(Jirka původní: 11.11.2007, 08:59:00
- x)
nevím jak je to teď, ale z veřejných záchodků v Indii se donedávna prodával tento produkt do barvíren látek. A že Ty indické barvy a látky jsou docela dobré zboží i na export. Měli by ji teda zdanit a to pořádně. Vlastně takhle ničí domorodce v tichomoří, kde se denně potopí několik ostrovů.
[96]
PeSi
(skimic: 11.11.2007, 09:04:26
- x)
... wiki též udává, že močovina je přísadou v cigaretách, obohacující jejich chuť (to samozřejmě mnohé vysvětluje). Též přísada kondicionérů, koupelových olejů a pleťových vod (potvrzuji, kdo jel v létě v Praze tramvají, dá mi za pravdu). Jaký prachy? Odpustky takto učiní močovinu daleko dražší. Cena komodity se nadále nebude vázat na její přirozené trhy - atd viz obilí, které zmiňuješ.
[98]
Jiří,
(Anka: 11.11.2007, 09:08:28
- x)
děkuji za odkaz. Ale ona to asi nejspíš nebude recese, že ne? Moc se mi líbí úvodní odstavce, v kterých ujišťuje sebe i čtenáře, že pakliže bude poslán do Čimelic, nic si z toho nebude dělat. A ten zbytek je slátanina. K tomuhle pánovi bych na rodičák chodit nemohla.
[99]
Sníh?
(martin TT: 11.11.2007, 09:24:41
- Mail
- x)
Právě jsem byl telefonicky upozorněn na to, že se z Čech blíží sněhové vánice a už zasáhly Brno. Tady je lehce šedivá obloha s vysokou hranicí oblak, kterou se propalují sluneční paprsky. Na střechách domů i aut je centimetrová vrstvička. Nebudeme se zlobit, když něco napadne. Milosrdný sníh skryje podzimní bordel na ulicích i zahrádkách, sváteční jezdci si netroufnou na silnici a tak bude celkem klidno. Uznávám, že žlutě zabarvená mokrá břečka, sahající ke kotníkům, je na městských chodnících unappetitlich, ale u nás tak solí jen údržbář z městského úřadu.
[106]
Myšlení má budoucnost
(skimic: 11.11.2007, 09:43:48
- x)
... neřekl to v nějaké forbíně Horníček? Werich to myslím jen nějak nedůvěřivě glosoval ... Das Denken ist Schei..e, Fic.en hat Zukunft - variace na známého, který takto dramaticky na firemní akci v Německu opouštěl podnik. Místo \"Denken\" uvedl před užaslým auditoriem název jejich produktu ...
[112]
Anko....já vím, je to trapné,
(Jirka původní: 11.11.2007, 10:01:24
- x)
ale jsem pouhý samostatný odpovědný pohunek a ještě pravicového smýšlení. Takže jsem nejen šťastnější než samostatný odpovědný pohunek levicového zaměření, ale i to zlato musím pořád připomínat. I když si někde v podvědomí uvědomuji, že, sociální smír, prostá lidská solidarita a socialismus vítězí nad zpátečníky, jako jsem já, na celé čáře. :-))
[114]
2 divana
(PeS: 11.11.2007, 10:05:19
- x)
to není díky sněhu... To je hlavně díky hordám lapků v černejm, kteří nesmlouvavě plněj příkaz soudružky starostky a odtahujou auta z rezidentních zón, kde široko daleko nežije žádnej rezident. (teda pokud tam nepůsobí nějaký z kolegů starostky, byvší to rezident StB). Nezapomeňte proto, komu máte poděkovat, až pojedete pozdě v noci s nemocným dítětem do dětské nemocnice - zánět středního ucha se obvykle projevuje tak kolem půlnoci - a než Vám ho tam oštří, tak vám lapkové mezitím odtáhnou auto. Neb nejbližší stání na automat je kilometr daleko. Podotýkám, že v té oblasti se údržba ulic koná pouze po havárii vodovodního řadu a to pouze v inkriminovaném místě. Jinak na ty ulice deset let nikdo nešáhnul... Ale pecunia non olet, že?
[117]
Jirko původní,
(Finist: 11.11.2007, 10:32:46
- odkaz
- x)
K panu gymnazijnímu profesorovi - jestli pak jste si vimli v posledním článku(odkaz): \"O ekologické ekonomice (hospodářství) a ekologicky udritelném ivotě ji bylo veřejně mnoho řečeno a napsáno na mnoha úrovních. Zpravidla vak jde pouze o první vlatovky. Např. na webu Masarykovy Univerzity v Brně (tuím Humanistická studia ekologie) je jako studijní materiál pro studenty velmi zdařilá práce prof. RNDr. Nadědy Johanisové.,CsC, jinde zase známé práce naí přední ekoloky dnes RNDr.PHDr. Danue Kvasničkové.,CsC a dalích.\" Je vidět, e čerpal opravdu z hodnotných zdrojů a e Johanidesová, ač se to nezdá, můe skutečně někoho zblbnout natolik, e jí uvěří!!!
[118]
Finiste
(martin TT: 11.11.2007, 10:41:25
- Mail
- x)
Bez dalšího komentáře jen překopíruji dvě úhlavní myšlenky pana Janoucha. Jestliže ekonom prohlásí, že na filtry na komíny či jiná ekologická řešení problémů lidstva nejsou peníze, stanou se min. dvě věci – za prvé továrny budou kouřit dále a otravovat organizmy, tedy hrozí další kolaps koloběhu látek se všemi důsledky i pro člověka, na druhé straně zvítězil jakýsi ekonom či MMF a SB, kteří bez ekologické znalosti věci udaly tempo a hodnotu utváření „nálepek a cenovek“ na vše, čím jsme a co je kolem nás, co potřebujeme, a tím dojde také k podvazování možných řešení, až již např. nebude co dýchat. Zbudou jen, možná, banky plné peněz a stohy popsaného papíru o tom, kdo a co za to může….. Již to, že ekolog prohlásí a dokáže motivovat také ekonomy – že ty a ty peníze dáme na ty a ty ekologické projekty nebo, že každá koruna vychází z ekosystémové povahy fungujícího světa, je ekologické, byť se jedná jakoby o peníze a účty, což je primárně starostí ekonomů. v přírodě neexistuje kapitalizmus, tržní mechanizmy, na nichž by stál život, ani bezduchý konzum a všudypřítomná konkurence mezi vším a všemi, jak to (ne)funguje u lidí. V ekologicky hodnotné přírodě totiž platí, že – každý má stejná práva, povinnosti a možnosti se mít co nejlépe, již od narození.
[119]
Martine
(skimic: 11.11.2007, 10:52:20
- x)
... na tom něco je ... ale pouze při konsistentním předpokladu nedivergentního vývoje parametru vV (vliv vesmíru ze vzorce pro hse České republiky pro rok 2006)zhruba kolem hodnoty 1.01. Ten člověk mgr. pravděpodobně fakt nemá. Alespoň si ho na stránkách jeho domovského ústavu kromě úklidových pracovníků, účetní, sekretářky a angličtináře cizince nepíše. Přišel k nám pan profesor, je ho plný kompresor, chtělo by se s V+S dodati ...
[120]
PeSi,
(divana: 11.11.2007, 10:55:48
- x)
zrovna v uplynulém týdnu vezl muž jeden kousek do motola. u brány dostal lístek, ten nechal v autě. při návratu u brány zase lístek vrátil a jel. nic neplatil a neměl na lístku potvrzení o ošetření. teď máme dilema. změnilo se něco? nebo vrátný viděl v autě dítě a řekl si, že v noci asi nejeli jen tak? v tom případě jsou poplatky na benevolenci vrátného...
[121]
host radiožurnálu - umět poděkovat :-))
(divana: 11.11.2007, 11:02:29
- x)
dnes to byla ředitelka knihovny v Liberci. prý je to jediná knihovna postavená od vzniku republiky jako knihovna. paní ředitelka hezky poděkovala Dagmar Havlové-Veškrnové za čtení pro děti, které teď někdy proběhlo. jen je prý škoda, že to čtení bylo až nyní. žádala o čtení pro děti už v době, kdy byla paní Dagmar paní prezidentovou, ale byla odmítnuta....
[122]
skimici
(martin TT: 11.11.2007, 11:07:54
- Mail
- x)
pan profesor má v titulech bordel, celkom spokojeného cikána píše CsC a není to překlep. To jsou ale prkotiny, mindráky a titulománie nedovzdělanců ve školství je známá. Než jim kdysi zavedli paeddry, tak se jeden výtečník (budiž mu země lehká) pyšnil titulem promovaný pracovník v oboru tělesné výchovy - česky tělocvikář. Ten blb si to dal i na zvonek \"prom.prac.v ob.TV\". Jinak děkuji Čehúnom, že si nenechali sobecky veškerý sníh pro sebe a trochu nám ho propustili - začalo padat. Podle novinářů je jižní Morava ochromena přívaly sněhu, až to budou psát o Valašsku, tak to uvedu na pravou míru.
[123]
Když jsi, divano, zmínila významnou manželku:-))
(Anka: 11.11.2007, 11:08:27
- x)
tuhle jsem našla v bulváru taky vypečenou informaci. Nakolik jí lze věřit, to neumím posoudit. Zuzana Paroubková (50) by mohla přijít k majetku až několika milionů korun! Umožňují to stanovy jejího občanského sdružení Pomoc pro budoucnost našim dětem. Ty velice volně řeší rozdělení majetku v případě rozpuštění sdružení. Veškeré nashromážděné movité i nemovité věci tak získají jeho členové. Předsedkyně Paroubková a místopředseda sdružení Jaroslav Syrový by tak měli nárok např. na penzion v Krkonoších, které sdružení koupilo za 5,2 milionu korun, finanční hotovost, zařízení kanceláří či automobil. Další členové sdružení nejsou známi. V praxi je přitom obvyklé, že občanská sdružení dávají do stanov dodatek, který osobní obohacení vylučuje
[126]
Jiří,
(Anka: 11.11.2007, 11:37:50
- x)
vlezla jsem na google, je tam o hlubinné ekologie mračno odkazů, nejjednodušší vysvětlení, podle mne, je tohle: ekologický směr, který zastává názor, že abiotická příroda a biotická příroda, tedy i člověk, jsou si rovni a mají stejná práva. Ta práva jsou úhelná, vopovaž se míknout po nějaké brebeře štípavé denním tiskem!!
[128]
martine TT
(Finist: 11.11.2007, 11:42:52
- x)
Všechno nejlepší k svátku. K Janouchovi - nejhorší se mi na tom zdá, že tihle lidé nedovedou vyjádřit svoje myšlenky v takové podobě aby bylo o čem diskutovat. I ty závěry ke kterým docházejí jsou takové nejasné (co vlastně chtějí a jak si představují, že by to fungovalo) a postup kterým k nim došli je např pro mě naprosto nepochopitelný. Jak se ale potom dá vést jakákoliv debata?
[130]
Anko na gůgl se bojím....
(Jirka původní: 11.11.2007, 11:45:39
- x)
a taky jistě po zadání tohoto termitu by mi kleknul počítač.....protože by si začal uvědomovat svoje práva. Mimochodem, leží tady 5cm krásného, zatím bílého, sněhu. Asi půjdu na boby. Ještě, že mám děcka a nebudu vypadat přijízdě jako idiot, který si bere do Pratru boby pro vlastní zábavu.
[131]
PeSi
(dvd: 11.11.2007, 11:52:05
- x)
Jeden můj brněnský známý měl v 70. letech průšvih, neb srazil autem vrátného, který mu bránil ve vjetí do nemocnice - v autě měl malé dítě s náhle nastoupivší horečkou, které upadalo do bezvědomí (+manželku). Nutno říci, že orgánové činní v trestním řízení se na nějaké stíhání vykašlali. Jako pikantérii bych poznamenal, že při ošetřování vrátného se ukázalo, že dotyčný je podroušený jak sociální ekolog.
[132]
Vážení,
(PeS: 11.11.2007, 11:58:36
- x)
ráno zde dvd zmínil pana Kaplana. Vzhledem k navozenému závažnému ekologickému tématu se domnívám, že následující pasáž je právě vhodná k nedělnímu obědu. Jen prosím, nepoprskat monitor a klábosnici. Ty ubohé součástky dělaj co mohou... \"Pamprésor, já dnes věnuju takovou péču,\" vzepjal se pan Kaplan jako kůň na startu, \"že budete čekápnutej.\" \"Říkáme: překvapen, pane Kaplane... Třído, pokud budete chtít něco opravit, můžete referát kdykoli přerušit.\" Nechat třídu, aby do mluveného projevu zasahovala, bylo velmi blahodárné. Nejenže se tím pozornost poslouchajících udržovala na maximu, ale promlouvající si dávali co nejvíc záležet. Opravy od spolužáků místo od vyučujícího jim totiž připadaly jaksi potupné. \"Tak prosím, pane Kaplane. Můžete začít.\" Pan Kaplan ztuhl pýchou a zajisřil ušlechtilostí. Miloval řečnická cvičení. Miloval domácí úkoly, které mohl napsat na tabuli. Po pravdě řečeno miloval všechno, co mu umožňovalo být středem pozornosti. Přimhouřil oči, škubl manžetami a upřel zrak do vesmíru. \"Tamyjapanóve - myslim, že tak se má oslovi důvodem -\" \"Oslovit úvodem,\" ozval se pan profesor. \"Spráfně,\" přisvědčil pan Kaplan. Pak vykroužil gesto hodné kardinála. \"Poněvač dnes máme treperáty, vypral sem za moje tema -\" \"Referáty, pane Kaplane,\" přerušil ho vyučující, \"a za své téma.\" \"Vypral sem za své tema můj - né, svůj - volný čas!\" Profesor Parkhill potěšeně přikývl. Pan Kaplan odpověděl přikývnutím ještě potěšenějším. \"Meno na svůj referát je: Moje houby.\" \"Vaše co?\" vyvalila oči Fanna Gidwitzová. \"Moje houby.\" \"Neřika se houby, ale usta\" poučila ho Olga Tarnovská. \"Usta nejsou houby,\" odrazil ji pan Kaplan. \"A houby nejsou usta!\" křikla oponentka. \"Myslíte huby, slečno Tarnovská,\" zasáhl profesor Parkhill, \"což je skutečně slovo nepatřičné, pokud jím označujeme lidská ústa. Ale to pan Kaplan nedělá. Má na mysli houby lesní, viďte, pane Kaplane.\" \"Česně tak,\" zdrtil pan Kaplan slečnu Tarnovskou opovržlivým pohledem. \"Houby lesní a čírotní.\" \"Přírodní.\" \"Spráfně. Moje houby sou šecky mošny důry. Lesni důry, loučni důry, horsky důry, prostě cik cak do číroty. Jak míle je venku teple a slůně -\" \"On myslí hobby!\" zvolala slečna Mitnicková. \"Hroby?\" zívl Oscar Trabish, právě procitnuvší z obvyklého zchrupnutí. \"A túry,\" dodala slečna Mitnicková. \"Tak budu žikat hoby.\" Pan Kaplan akceptoval kritickou připomínku s velkorysým úklonem hlavy. \"Jedna nul pro Mitnick.\" Vypjal hruď. \"Ta oplocha! To slůničko! Ten úblněk! Ty souchvostí!\" \"Ta souhvězdí!\" \"Ty opláčky! Ten čistej stuch do plíců! Ty pažidy pod nohama! Ty cvrky nepeskýho ptákovstva -\" \"Nebeského ptactva,\" vylekal se pan profesor. \"A cvrlikání, ne cvrky.\" \" - ty cvrlikání nebeskýho ptáctva a šmeláci a kobylinky, to šecko sou zásraky číroty.\" \"Přírody,\" ohrnula ret slečna Valuskasová. \"A zázraky,\" kabonil se Vincente Perez. \"Jaký kobylinky?\" ušklíbl se pan Marcus. \"Kobylky!\" Hymana Kaplana tyto hnidopišské připomínky nezastrašily. \"A fážíme to, my lictvo? Víme to ušít? Cha? Né!\" (Slečna Mitnicková, kterou bard provrtával pohledem, jako by za lidskou lhostejnost k přírodě byla osobně odpovědná, sklopila hlavu.) \"Proto já dělám moje hoby z čírotních tůrů... Tamyjapanóve! Sítili vy někdy šici korporátně nebo jednoplivně, sítili vy ve vašem nitru ty stromy, ty ptáčky spíváčky, ty tráfy, ty flusy, ty -\" Protože se ozvalo dvojí ženské zachichtání a jedno pobouřené \"Flusy?\", byl nucen větu přerušit, ruku však nechal řečnicky předpaženu. Pan profesor si odkašlal: \"Jakého slova jste to použil, pane Kap -?\" \"Já šecky mošny.\" \"Ale bylo mezi nimi jedno -\" \"Flusy!\" vyletělo z paní Moskowitzové. \"To slovo nesmi se šikat, kde sou damy! Flusy sou v blivátku, a ne v širotě!\" Jako zralá žena a matka se paní Moskowitzová mohla ozvat i v situacích, které byly pro křehčí stvořeníčka ve třídě příliš choulostivé. \"On myslí řeky,\" osmělila se nesměle slečna Mitnicková. \"Nemíchejte dvě jazyky, Kaplan!\" zaburácel pan Blattberg, až se mu na vestě rozhoupal řetízek, na kterém nosil zoubky svých vnoučat. Profesoru Parkihillovi, který se domníval, že \"flusy\" snad vznikly zkomolením výrazu \"v luzích\", náhle došlo, že v páně Kaplanově mateřštině znamená Fluss řeku. \"Promiňte, Moskowitz, tíky, Mitnick, já peru zpátky flussy, Blattberg, a dávám šeky.\" \"Řeky,\" vzdychl pan profesor. \"Já je míluju! Já míluju čistej pozoun. Já míluju všeholení ptáčků -\" \"Šveholení! Musíte pečlivě artikulovat.\" \"Všeholení ptáčků?\" zachechtal se Norman Bloom. \"Odkdy maj ptáci fousy?\" Jízlivý výpad trubadúrovi nevadil. \"A dyš ti ptáčkové ššševeholejou, tak je mátinka čírota - jak se žiká - krása nevítaná!\"
[138]
Ahoj !! předevsím
(Šumavák: 11.11.2007, 12:24:28
- x)
se připojuji ke přání stálého zdraví Martinům - v tomto případě oběma!! Výrokem: \"V ekologicky hodnotné přírodě totiž platí, že – každý má stejná práva, povinnosti a možnosti se mít co nejlépe, již od narození.\" se mám pan \"profesor\" snaží opatrně sdělit, že tam nikdy nebyl. Jinak v přírodě je teď +5°C a neprší: CHČIJE!!!! A NEZAPOMÍNEJTE! Již od narození jste POVINNI mít se co nejlépe!
[139]
Ještě k té močovině....
(Šumavák: 11.11.2007, 12:35:30
- x)
močovina je obecně žádaná, a zemědělci již dávno vědí, že významně přispívá k ochlazování! to se za parného léta n poli vezme kýbl, nabere se torvu vody z rybníka, nastaví se dovnitř lahváče a nasype močovina. mnohokrát úspěšně ověřeno !!
[146]
Tak jsem nahléhl na toho OSLA
(Šumavák: 11.11.2007, 13:10:15
- x)
a znovu opakuji, že za globální oteplování mohou ti, co pžadují a prosazují čisté ovzduší, čistá moře, žádný prach ve vzduchu.... a narušují tím přirozenou rovnováhu prostředí! mimochodem, napadlo vás, při čtení toho článku, jak daleko napřed je Brusel tím že dosud nemá žádné čističky a odpadky tečou rovnou do moře, Zatímco členské země musí tu močovinu vyrábět synteticky a pracně ji tam sypat! Joóó, verba movent, exempla trahunt! jen ti bruselští úředníci netrahunt a netrahunt!!!
[147]
Skimici,
(Foundryman: 11.11.2007, 13:14:58
- x)
už jsem si stěžoval u Vodičky. V 17.30 obyčejně bývám za volantem, tudíž jest mi poslouchat Otázky Martina Veselovského na ČRo. V pátek tam blábolil Švejnar - napřed z něj vypadlo, že zájem společnosti musí být nadřazen zájmu jednotlivce. Pokračoval úvahou o nutné sociální citlivosti reforem a celé to ukončil sdělením, že pokud by býval volil v roce 2006, patrně by zvolil soc. dem. A něco takového si říká \"liberální ekonom\". Martine, přeju vše nejlepší k svátku, ale ten bílý hnus jsi si mohl odpustit.
[149]
Foundry
(skimic: 11.11.2007, 13:23:54
- x)
... za volantem si radeji pust Uriase nebo neco pohodoveho. Svejnar ... otazka je, zdali se vedome stylisuje do Antiklause, potom by ty straslive vyroky byly pochopitelne a nebo jestli je proste jen levicovy vlivem US universitniho prostredi. Michigan neznam. Mel jsem kantory z DePaul Chicago a taky jsem kolikrat neveril vlastnim usim ...
[152]
Pan Švejnar je skutečně na úrovni
(Nika: 11.11.2007, 13:54:44
- x)
a vůbec se nebude zabývat tím, v jakých správních radách byla Lívie Klausová, zvlášť když to za něj velmi podrobně odrecituje Moravec, že... A docela se mi líbilo, že i Bublan musel uznat, že ty včerejší pražské hrátky policie zvládla dobře, a Langer tak mohl na adresu pana ex ucedit, že on také nekritizuje dramatická díla. Jinak přeji všem příjemné zažití všech martinských hus a kachniček a hodně zdraví a štěstí oslavencům.
[153]
(G21: 11.11.2007, 13:56:03
- Mail
- x)
Tak jsem se prokousal třemi články pana Janoucha. Na dva z nich je poukazováno výše. Také jsem si poctivě přešetl diskuzi k nim. S články není třeba polemizovat, většina diskutujících názor na ně vyjádřila velmi přesně. Jen mě jímala hrůza nad odpověďmi samotného Luďka Janoucha, živě vidím, jak nás všechny, kteří nesdílíme názory Kellera, Johanidisové a samzzřejmě jeho samotného, posílá přinejlepším do převýchovného tábora, přinejhorším staví ke zdi, bere do ruky luk, šípy a pěkně ekologicky nás popravuje. Co je proti tomu pochod levicových radikálů (neonacistů), kteří se porvou s levicovými radikály (anarchisty)? O jedněch i druhých všichni vědí, co jsou zač. Přiznávám, že z lidí typu Janoucha mám dost strach, protože před sebou živě vidím jejich planoucí oči plné přesvědčení, že jejich názor je ten jediný správný a kdo se mu postsaví, musí být nutně převychován, smeten, zlikvidován. Olouvám se za chaotičnost předchozích vět, ale pan Janouch mě malinko nadzvedl ze židle.:-)
[159]
skimici
(martin TT: 11.11.2007, 14:28:46
- Mail
- x)
v každé valašské rodině je chován klenot, slynoucí věhlasu Kaji Maříka. Pan řídící učitel ve Štítné nad Vláří měl dvě malé dcerušky - Gabrielu (Gabru) a Amálii (Málinku). Z Málinky vyrostla spisovatelka Amálie Kutinová a napsala o nich knížky. To by stačilo, četba sama je zážitkem nad zážitky.
[160]
Počasí je takového
(Anna V.: 11.11.2007, 14:29:59
- x)
druhu, že někdy příjde chvíle číst ... ale co číst ... takových knih je napsáno ...tak nějak to kdysi říkával Jan Werich. Když už zde byla zmínka o panu Kaplanovi, nemohu nepřidat jeden malý majstrštyk. Pan Kaplan má furt čídu rát!!! Co napadá Hymana Kaplana S pesmesným načením koukám, že v knih kupectvích zase po rokách vidím na kníšku od pána Rostena, co v ní sou příchody ze života naší čídy v Americe když my vyučovali jsme anglicky!!! My frekvákanti kurzu byli jsme sačátechnici a motorickičtí budiškničemy, na krámatyku my koukali jak Telemanovy vrata, jak kdyby spadli bychom s vižně, naše fízlovnost byla šíšerná. Když jsme nejprf propírali Čekspíra (napč. O tělo nebo Zhroucení zlé ženy), rozuměli jsme tomu jako Kosa Petršeli. Ale pokrok dopředu jsme přidělali!!! Tudle kníšku čeložil pampresor Ajzner a pak jí v češtinu znovu sepsul pampresor Čidal, obě dva velký lický postavy, peřímo pašíci. Udělali na mě vysokej dojem a natřeli se jako kolejníci. Mojeho fotokárka feniklového pampresor Čidal hesky vymyšlenkoval jako motokárka vanilkového. Kráduluju, to je na Nóblovu cenu za čekladu!!! Tu hle tu špíčkovou kníšku můšete číst kdyš ste v depresu bez výhledu na počasí jesli padaj roupy, pleskaj plesky, bouchaj chromy nebo je teplo a slůně. Sou tam ksmíchový řeči a přeju vám veselý prošití toho přečtení!! Ať je to bez celer!!! Maucta! Hyman Kaplan autoručně PST! Chypi a zprávopis laškovně zpravila Dana Hábová
[161]
Páteční Vodička...
(dix: 11.11.2007, 14:31:13
- x)
pokud někdo má zájem, může juknout na http://dix.rajce.idnes.cz/Vodicka_09.11.2007/ , kam jsem nahrála fotky ze setkání. Srdečně všechny zdravím a omlouvám se nedisciplinovanost s vkládáním odkazů:-)
[164]
Popsal bych vám, co se děje venku,
(Šumavák: 11.11.2007, 15:23:11
- x)
ale je to nepopsatelné.... zatažíno, že už je skoro tma, +2°c a leje, a leje, a leje,po cestě teče řeka, a kdyby teď zamrzlo, tak na jízdárně mohu otevřít hokejový stadion = jedna souvislá plocha vody..... jdu pro dříví a abych si na to snad vzal svůj pískový voskovaný westernový kabát až na paty....
[165]
Divano, no přece proto,
(Šumavák: 11.11.2007, 15:31:44
- x)
aby mohl Švejnar ( kdyby něco)jmenovat Paroubka, i kdyby nenašel podporu v parlamentu....(Topolánek to byl zvláštní případ, kde obvyklé postupy neplatí, že?) Nolmálka Luďo ! Teď podpoří Paroubek Švejnara, pak Švejnar Paroubka. Normální švejneraj!
[166]
No přátel a rodáci.....
(Jirka původní: 11.11.2007, 15:43:16
- x)
už cca 15 minut místo sněžení prší....takže z krásného sněhu se stala opravdu pomočeň....prostě tekuté, žluté \"něco\", co teče do kanálů. Mimochodem, ve Švejnarovi jsem se spletl....opravdu jsem si myslel, že to je normální a slušný člověk.......byla to opravdu velká chyba. Ale na druhou stranu, se z ní poučím. Teda doufám.
[171]
Niko
(Finist: 11.11.2007, 17:18:06
- x)
Díky za odkaz, nevěděl jsem, že si Kohout zřídil blog na aktuálně. Mimochodem jeho poslední článek tam je o hospodářské levicovosti nacismu a některé věci jako by odkoukal přímo od Foundryho - asi těžili ze stejné literatury :-) A kdyby se tam někdo chtěl zapojit do nekonečné debaty o to jak je definována levicovost a pravicovost tak má možnost. :-)
[173]
O.T.
(skimic: 11.11.2007, 18:22:13
- x)
... pred ctvrtstoletim zemrel Breznev. Dnesni anarchiste, zeleni a ostatni pokrokova mladez jsou vetsinou daleko mladsi nez zmineny casovy odstup. Byl jsem tenkrat ve druhaku ... hospody tiche a prospikovane udavacema. Lide chodili po ulicich a vyhybali se primemu pohledu. Ze Studentske v Dejvicich pres Houtys (hospoda u Tiseru na Babe, kde sedavali Bluesberry) ... skoncili jsme pod Karlakem Na Rybarne, pivo chutnalo zvlastne, snad proto, ze bylo ticho. Citil jsem, ze jedno obdobi, jedna etapa skoncila a modlil jsem se aby ta nadchazejici nebyla horsi ...
[174]
František I.
(František I.: 11.11.2007, 18:22:16
- x)
Martine, taky všechno nejlepší. Já jsem se sotva dostal z chatky. Narozdíl od pneumatik jsem měl dezén na botkách úplně sjetý. Takže jsem jel jako, no škoda mluvit. Asi si budu muset vozit sebou horolezecké mačky, abych se vůbec do svého mileného turistického brlohu dostal. Domů jsem putoval díky hrůze na silnici raději kanálama. Jinak Juro a Dixi, díky za fotky. Safra, já tu zimu nemám rád. Prý byl sníh ráno i v Praze. Jinak na Janoucha jsem vás upozorňoval už u Vodičky.
[176]
Rputi,
(Nika: 11.11.2007, 18:29:25
- x)
já udělala tu chybu, že jsem se šla podívat na OVM 2, chtěla jsem vidět toho Šloufa. A on tam nejdřív pokračuje Švejnar s Moravcem, a to byl tedy zážitek. Moravec zřejmě vede jeho volební tým, takže předváděl ještě větší děvku než Švejnar. A to ještě platím !!! Grrrrr...
[181]
Té debaty
(Finist: 11.11.2007, 18:56:24
- x)
By se dalo nějak využít, hlavně k poznání toho Švejnara. Zatím se zdá jenom jako oportunista co svoje názory přizpůsobuje tak aby byly přijatelný pro strany co ho budou volit. Prezident sice u nás nemá reálnou moc ale jeho názory mají váhu a jak je jednou zvolenej tak je to na docela dlouhou dobu a tak nemusí brát při jejich vyslovování na politický strany takovej zřetel. Takže bych si to představoval tak, že než se začne diskutovat o globálním oteplování a evropský unii tak by měli padnout i takový všeobecný otázky, že jestliže se hlásí slovně k tomu liberalismu tak jaký má oblýbený liberální klasiky, jaké jsou jeho politické vzory a pod. prostě takovehle přehled kterej toho o politikovi řekne hodně (tedy hlavně to, jestli má skutečně intelektuálně zmáknutý to k čemu se hlásí svou nálepkou)
[182]
Finiste,
(Rpu?: 11.11.2007, 18:57:14
- x)
zatím se k tomu Klaus ani vyjádřit nemůže ( a Švejnar to dobře ví). Švejnar zatím není ničí oficiální kandidát, jen shání hlasy (a Klaus by byl trouba, kdyby ho do tý sesle strkal). A dokonce zatím není ani předvolební kampaň - to jen Švejnar je nedočkavej (a ví, že bu mu přineslo bodíky, kdyby si vyskakoval na prézu:)))
[184]
To je jako
(Finist: 11.11.2007, 19:12:25
- x)
Když se na tohle zeptali Reagana a ten řekl: \"Mí oblíbenci jsou Mises, Hayek, Bastiat, Cobden a Bright.\" A člověk hnedka věděl na čem je. A ikdyž podle toho přesvědčení úplně 100% nevládnul (to v reálný politice ani moc nejde) tak podle toho alespoň vždycky mluvil.
[186]
Anko
(Finist: 11.11.2007, 19:20:11
- x)
Já si myslím, že by je v té debatě neškodilo zopakovat. A taky přece píšu že by byla hlavně o tom, že bychom poznali Švejnara. A přece jen debat na takovéhle úrovni je v televizi jako šafránu, no vlastně kdyby se to dobře zmáklo tak to by byla úplně první, od které bych očekával, že za něco bude stát! Vždyť od doby co odešel Zeman neměl ten Klaus na naší politické scéně žádného byť minimálně ekonomicky vzdělaného soupeře!
[187]
...ad \"vlk\"...
(šakal: 11.11.2007, 19:22:11
- x)
...Tedy, pokud máte nějaké pochybnosti, tak mám za to, že ten \"diskutující\" pod články na Kohoutově blogu dotyčný \"vlk\" z Neviditelného psa opravdu je. Oba výtečníci se píšou s malým \"v\", což nebývá u nicků zrovna typické. A skutečnost, že se ve svých příspěvcích u Kohouta projevuje jako vzdělaný pitomec, který se umí vyjadřovat, a mimózní mravokárce, ač sám sprostého způsobu myšlení, je pro něj celkem typické. Takže mi to, sumasumárum, vychází přesně na něj (7:- P) (7;- ))
[191]
Anko a Finiste
(skimic: 11.11.2007, 19:28:14
- x)
... na OVM jsem se díval. Jestli jsem neměl vlčí mlhu, k debatě v blíže neurčeném termínu vyzval VM a Švejnar nadšeně souhlasil. Obdobně jej VM kormidloval /celkem obratně/ v druhé části. Domnívám se, že mu dělá píár /ať už si to uvědomuje či ve své negativní vyhraněnosti podvědomě/ a v tom případě do toho Klaus - alespoň do Švejnarovy oficielní nominace - jít nesmí.
[193]
šakale
(Finist: 11.11.2007, 19:30:36
- x)
to bych neřek. Alespoň podle toho, že vlk co vydal Modroptákovy nepravidelníky už jen podle toho minimálně inklinuje k pravici zatímco vlk u Kohouta se zdá být spíše levičákem. A já sem sice vlka na psu zaznamenal jen krátce ale nezdál se mi takový jak ho popisuješ. To spíš budu věřit tomu, že tady těch vlků pobíhá víc a dochází k vzájemným záměnám, pokud se tady sám skutečně nevyjádří, že jde o něj.
[195]
...Jakem \"vlk, co vydal nepravidelníky\"...?!...
(šakal: 11.11.2007, 19:34:09
- x)
...Já znám jen jednoho \"vlka\" z Neffiditelnýho psa - a to je přinejmenším vůl, kterej nepozná iránskou raketu ani až mu přistane na hlavě §:- |) No...ale dobře - editor Nepravidelníků by nejspíš opravdu nebyl ten, co by nechápal rozdíl mezi levicí a pravicí (7;- ))
[203]
Hezký večer přeju
(Dana: 11.11.2007, 20:35:59
- Mail
- x)
musím se pochlubit - projela jsem tou dnešní hrůzou tam (Olomouc) i zpět. Cestou tam jsem dokonce jela přes území námi domorodci nazývané Moravská Sibiř - to je přes vojenský újezd Libavá a můžu vám říci - byl to zážitek. Cestou jsem musela buď předjet tak nevýslovně pomalu se šinoucí auto, že zcela jistě na dalších sto metrech uvízlo a už se nerozjelo, nebo objet ty,kteří prostě už nevyjeli a zahrabali se uprostřed kopce a při tom všem se jen modlila, abych nemusela z jakékoli příčiny při jízdě do kopců zastavit - v takovém případě bych tam stála asi ještě teď, protože zákonem dojetí dnes bylo neztratit tu správnou rychlost, nedostat se pod kritickou hranici tak, aby se muselo šlápnout více na plyn a tím se vystavit nebezpečí protočení kol... I tak mi cesta, kterou na suchu absolvuju za necelou hodinu pomalou volnou jízdou, trvala téměř 2 hodiny. A těch aut ať už nemohoucích nebo nabouraných bylo více než malé množství... Po příjezdu do Olomouce spolujedoucí babička požádala místo pozdravu o jednu pořádnou štamprli slivovice, protože jak říkala, takovou hrůzu na cestě nezažila. A prý ty vtipy o blondýnách opravdu, ale opravdu lžou! Zpět už to byla docela brnkačka, neriskovala jsem Libavou a jela po dálnici...až na tu mokrou silnici, to byla pohodička... :-)))
[205]
Skimici (v 18:22),
(Vít Blaha: 11.11.2007, 20:53:48
- Mail
- x)
odchod generálního tajemníka Brežněva jsem zažil na vojně. Po nějakém tom průšvihu naší jednotky, nás v té době velmi důsledně kontrolovali - jestli chodíme na rozcvičky, jestli dodržujeme večerky a budíčky a hlavně jestli se díváme večer všichni na Televizní noviny. Kontrolováno bylo i 7. 11. 1982 sledování přímého přenosu z oslav VŘSR v Moskvě. Někdo z kolegů po detailním záběru na Leonida Iljiče Brežněva poznamenal, že nám asi moc dlouho nevydrží. Bohužel to plácl právě ve chvíli, kdy jak v TV, tak v místnosti nastalo pár vteřin ticha, takže jeho poznámku slyšeli i ti, kdo ji původně slyšet neměli. A když pár dnů poté TASS oznámil, že LIB \"náhle\" skonal, ukecaný spoluvoják, pár minut před tím se navrátivší z vycházky do hospody, vyřvával po chodbě, že on to říkal, už na té přehlídce! Kupodivu z toho nic nebylo. Při opět povinném přímém přenosu z pohřbu, jsme seděli vedle sebe a tak jsem měl z první ruky jeho komentáře, které pronášel přes všechna varování jaksi podvědomě. Vzpomínám si jen na jeden: \"...Ten jim tam zahučel...\". Večer jsme pak ve skladu u láhve s vínem konstatovali, že není lepšího důkazu o blížícím se konci socíku, než to že soudruzi nezvládnou ani tak jednoduchou záležitost, jako je pohřeb nejvyššího z nich...
[206]
Dobrý večer,
(Feministka: 11.11.2007, 21:07:02
- x)
samozřejmě Pravda a Láska udělá vše, aby byl zvolen Antiklaus. Její kandidát Švejnar nebo někdo další z tohoto klubka nejspíš donutí VK k duelu v TV. A protože ČT1 není nezávislá a Moravec je IMHO děs a hrůza, dovedu si to spíš představit na Nově nebo na Primě. S tím, že VK by měl předpokládat, že jen menšina diváků je ek.vzdělaných a naopak většina v takovém duelu přikládá stejnou důležitost cestě levé, pravé, třetí či zelené - zdroje přece jsou...
[207]
tak freony jsou v tom nevinně
(Dušan Neumann: 11.11.2007, 21:08:04
- odkaz
- x)
na iBlogu je zajímavý příspěvek jakési shrnutí nepříliš podložené, ale jako východisko k dalšímu hledání je to slušný základ. Autor je často kouzlen konspirativními teoriemi, takže zvýšená opatrnost je namístě, leč za přečtení stojí
[208]
Takže
(Finist: 11.11.2007, 21:11:16
- x)
teď jsem vlkovi posílal mejl ohledně vydání Bastiata a připsal sem k tomu i tuhle záhadu, takže snad dojde k vysvětlení. Jinak vy jste si nevšimli - 8.11. tady vlk byl a napsal kolem třetí odpoledne dva příspěvky k tomu jak by řešil ten přijímací test Jirky původního.
[210]
Feministko
(skimic: 11.11.2007, 21:15:30
- x)
... já se toho trošku děsím. Pořád mám na očích ten duel se Špidlou aneb \"Zdroje jsou\" a \"To jsou vaše dluhy\". To byla čirá demagogie a lhaní, proti kterému není ad hoc obrany. Navíc to ani nebylo přisprostlé nebo okresňo-tajemnicko-bafuňářské. Švejnar bude vystupovat podobně a může přitom používat \"správné\" ekonomické termíny ...
[211]
skimici
(Finist: 11.11.2007, 21:23:49
- x)
Ale Švejnar snad má určitou akademickou pověst kterou nebude tak lehce riskovat. Navíc ta televizní diskuse by se snad měla nést spíše v obecné ideové rovině přičemž ovšem když jde \"jenom\" o to, kdo bude prezidentem tak není důvod k takovým ukrutným podpásovkám.
[214]
skimici,
(Rpu?: 11.11.2007, 21:34:50
- x)
vošajslich to je, ne že ne, ale myslím, že když dokázal Klaus argumentovat i v tej Emerice, knihu o tom napsal a stokrát už proti tomu argumentoval, tak by i tohle mohl zvládnout. Švejnar je(oproti Špidlovi) přece jen poněkud v nevýhodě, protože nemůže jen mlít dokolečka \"voteplováníje, voteplování je....\". Ovšem měl by spojence ve Vemenu, které je drzé a arogantní a na prézovi by si zajisté rádo smlslo.
[215]
skimici,
(Feministka: 11.11.2007, 21:36:08
- x)
souhlas, tihle kandidáti PaL jsou samozřejmě schopni jakékoliv demagogie, jinak by ani nemohli být vybráni a souhlasit s kandidaturou. A jde o hodně, pro mne VK třeba představuje jedinou hráz proti Eustavě-eurofederalizaci narozdíl např. od současné ODS, bohužel.
[216]
Anko
(Finist: 11.11.2007, 21:38:36
- x)
Já to beru že je to jedinečná příležitost k diskusi na úrovni v ČT dosud nevídané. Právě proto, že v ní jakoby \"o nic nejde\" a rozhodovat se bude jinde tak je slušná naděje, že to dopadne slušně. A vynikající příležitost jak se opravdu dobře dá propagovat nejen prezidentův pohled na globální oteplování a evropskou integraci, ale i případně k diskusi o tom, co vlastně je liberalismus kde by se Švejnar mohl opravdu ukázat tak aby všichni viděli jestli ten svůj titul \"liberální ekonom\" nosí jen jako nálepku nebo jestli liberalismu opravdu rozumí. A navíc, jestli Klaus nakonec tím prezidentem nebude tak to bude asi poslední příležitost, jak by mohl lidi opravdu oslovit aby o některých pravdách o oteplování a eu alespoň začali pochybovat.
[220]
A nejde jen o tu diskusi samotnou
(Finist: 11.11.2007, 21:51:33
- odkaz
- x)
To co se tam řekne se bude určitě propírat v médiích i na webu. Přiznám že trochu doufám že se na tom přihřeje polívčička moje, protože jestli Klaus v takhle velmi sledované debatě řekne co tuhle řekl v mladé frontě 29.9. (odkaz) :\"To jsou doprovodné důsledky té nesprávně vedené diskuse, před kterou neustále varuji. Jeden z nejgeniálnějších ekonomů lidstva, Francouz Frédéric Bastiat, před více než 150 lety napsal jednu krásnou esej, která se jmenuje Co je vidět a co není vidět. Popisuje a upozorňuje tam právě na to, co je vidět a co už vidět není. Je to nesmírně poučné, dá se to aplikovat na problém globálního oteplování. Ať si to každý přečte. Ať to Mladá fronta tiskne úplně celý rok. Na to by se určitě našli nějací sponzoři, když se najdou na různé kosmetické prostředky.\" Tak to bude mít dopad i na čtenost mých překladů :-)
[221]
Anko,
(Rpu?: 11.11.2007, 21:58:25
- x)
on by to mohl být docela mazec. To, že se do toho Švejnar hrne svědčí o tom, že o zdražování másla a rohlíků ničehož netuší. A může si o globálním oteplování kafrat co chce, ale když někdo poukáže na to, že kvůlivá řepce, biomase.... etc., tak na to uslyší i Pepek Vyskoč a Švejnar má utrum....
[224]
...Jo...eště tady na to koukám...
(šakal: 11.11.2007, 22:12:43
- x)
...Ti z vás, kteří si, bůhví proč, něco slibují od televizního duelu \"Klaus x Švejnar\", by si měli v duchu promítnout všechny (všechny!) televizní debaty asi tak za posledních 10 let. \"Jedinečná příležitost k diskusi na úrovni dosud v ČT nevídané\"...jestli tomu liberalismu opravdu rozumí\"...\"Bastiat\"...\"co je a co není vidět\"... Se z toho vobkreslim §:- |)
[225]
Vlčí poznámka :-)
(vlk: 11.11.2007, 22:18:10
- x)
Na upozornění Finista jsem nakoukl - už dávno píšu pouze na NP a případně na specializovaná profesní fóra, kde se politika ani ekonomie neprobírá. I na NP se občas objeví jiný vlk, ale není to tak často a pokud to zachytím, snažím se to uvést na pravou míru. Komentáře na iHNed ani kdekoliv jinde nepocházejí ode mne... Což pochopitelně nic nemění na to, že s některými zde přítomnými jsme určité konkrétní rozpory měli. Ovšem Irák od Íránu rozeznávám :-)
[227]
šakale
(Finist: 11.11.2007, 22:22:32
- x)
věčnej pesimista co? Ale když přes vyzývavost Švejnara a našich médií Klaus tu debatu odmítne tak myslíš, že to bude působit líp? Já myslím, že v tom není až tak co stratit a dá se jedině získat. I kdyby lidé nad Klausem jenom mávli rukou, že vopakuje co už říkal mockrát a nevěnovali mu pozornost tak je stále ta možnost, že se to dopadne hůř pro Švejnara. Nedokážu si například představit, že jestli přejde na přetřes eu jak by s klidnou tváří mohl obhajovat její zemědělskou politiku. Tam mu nezbude buďto mlžit nebo se ke Klausovi přidat. A tam kde u těchhle dvou nastane shoda tak to bude znamenat ohromné vítězství - no ne?
[229]
OT,
(Vít Blaha: 11.11.2007, 22:28:00
- Mail
- odkaz
- x)
zajímavý text na Archiwebu: \"...Boston - Americká prestižní vysoká škola, Massachusettský technický institut (MIT), žalovala známého architekta Franka O. Gehryho za údajně špatně navrženou budovu, do níž investovala miliony dolarů. Originálně navržená budova s názvem Stata Center z roku 2004, která vzdáleně připomíná pražský Tančící dům, podle agentury AP na několika místech praská a prosakuje v ní voda kvůli špatně navržené kanalizaci...\" Jen by mne zajímalo, zda by to napadlo někoho u nás, kdyby se třeba ukázalo, že je nějaká stavba špatně navržena. Před pár lety skončil mnohaletý spor města Brna s autorem skleněného pomníku, který po dokončení praskal na mnoha místech. Byla to poměrně jednoduchá záležitost, přesto se naše soudy s podobnou záležitostí vyrovnávali jako by se jednalo o výstavbu metra pod Londýnem...
[230]
...Mno...já myslím, že ať myslím cokoliv, vždycky to bude špatně...
(šakal: 11.11.2007, 22:36:10
- x)
...Když to Klaus odmítne, tak mu za to sdělovadla vyšijou triko. Když to přijme, budou sdělovadla jeho projev až do voleb rozšlapávat po všeh stránkách a vysílacích časech...takže si nevyberte. Dobře to dopadnout nemůže a je otázka, co je horší varianta. Já mám dojem, že poskytovat médiím takovou munici, že budou mít k volné dezinterpretaci čerstvou zásobičku nejnovějších sdělení, názorů a tvrzení s dané diskuse, je nerozumné - tedy, u nás rozhodně (7:- /)
[232]
...Jo...ten Gehry...
(šakal: 11.11.2007, 22:48:29
- x)
...U nás je odpovědnost architekta za projektovanou stavbu omezená na pochybení v projekční práci a nikoliv ve špatném technologickém provedení - za to pochopitelně odpovídá daná stavební firma nebo stavební dozor, který chyby připustil. Pozor, to není dozor autorský; tedy ten, který provádí architekt! Jelikož se ale ledaskdy stane, že architekt po odevzdání studie už není stavebníkem připuštěn k realizaci samotné, nelze po něm odpovědnost za špatné provedení stavby vymáhat. Předpokládám ale, že kdo už si nechá stavět barák od Gehryho, tak ho to nechá udělat až do prováděčky včetně komplexní dodávky inženýrských prací. Takže pokud to ve výsledku špatně navrhli, tak je jejich odpovědnost jednoznačná. A v USA je \"záruka\", kterou projektant poskytuje na stavbu, nepromlčitelná a dokonce se prý v některých státech i dědí!
[233]
in re diskuse v tv
(Anka: 11.11.2007, 22:58:33
- x)
co dokáží novináři vyplodit i z jednoznačných sdělení, už všichni víme. Myslím si, že je přece jenom fuška totéž udělat, pakliže se neřekne nic. Ano, může se spekulovat, proč se říkat nechce, ale jak dlouho s nicem může novinářská obec vystačit? Leda že by v zoufalství rozebírali své vlastní úvahy. A pak si fakt myslím, že je préza v jiné pozici, než Švejnar.
[235]
Ach jó
(Finist: 11.11.2007, 23:10:07
- x)
Vy jste všichni tak skepticky naladění. A já si už fantazíroval takové nádherné scénky v tom rozhovoru. Třeba by se probíralo oteplování a préza by vytáhnul ten zákon o snížení CO2 o 50% (před nějakou dobou sem ho tu linkoval) a přečetl by to zdůvodnění: \"stavbou alternativních zdrojů vznikne množství nových pracovních míst\" a zeptal by se \"Pane profesore, nebouřilo by se vaše svědomí ekonoma kdybyste měl podepsat takhle zdůvodněný zákon?\" A Švejnar by řekl: \"Takovou hov... loupost by přece nikdo nenavrhnul\" a préza by mu ukázal jména těch banditů z ČSSD co ho mají volit... Jó a vy mi to všechno kazíte. Zlí zlí nepěkná věc..
[236]
Švejnar
(Foundryman: 11.11.2007, 23:11:34
- x)
je jen dalším z řady tajtrlíků. Jediný rozdíl mezi ním a Dienstbierem je v tom, že Švejnar (snad) tolik nechlastá. TV debaty kandidátů mají smysl, pokud je prezident volen veřejností. V našem systému je taková debata k ničemu,i když odhlédnu od vesměs tragické úrovně případných moderátorů.
[237]
Finiste, helejďse,
(Anka: 11.11.2007, 23:18:33
- x)
když mocí mermo mušíš mít atrakci, skákni si ke Kočkojc klukůma na ruský kolo:-)) Samo, že máš pravdu, ale představ si ty konce. Řekni mi jedinej rozumnej důvod proč by měl préza jít vysvětlovat, jakým by chtěl být presidentem, když to, jaký je, předváděl celé své presidentské období? Proč by měl novinářským jelitům nosit munici až pod nosy? Nebo si myslíš, že by do nich náhle vstoupil duch svatý a oni by se rázem chovali korektně?
[239]
Rozumný důvod
(Finist: 12.11.2007, 00:09:18
- x)
A jaký rozumný důvod je být politikem a potom neskočit po šanci prezentovat svoje názory v televizi navíc v události která by měla zaručenou sledovanost a existuje u ní určitá naděje na přijatelný výsledek, že ani majestát prezidentské fce by neutrpěl újmu. Jasně - Moravec kterej je do toho celej žhavej a už se třese na to jak při moderování bude tou ústřední figurou je problém. Ale snad to není proboha jediný moderátor diskusí v zemi a šlo by se mu nějak vyhnout. A potom, to co se bude dít v televizi uvidí většina národa na vlastní oči takže míra dezinterpretace je ta nejmenší možná v současném prostředí. Aťsi ho potom v novinách cupují, když jim to za to stojí, to přece na jeho zvolení stejně bude mít vliv minimální a dojem s diskuse se jen tak neztratí. Pochopitelně by se měli odmítnout všechny cirkusové atrakce jako smskování kdo \"vyhrál\" a podobně, takže na konci zbude v divácích třeba i kousek té racionální argumentace. A racionální argument by měl být nespornou doménou každého kdo zná rakouskou školu - zvlášťe pokud dostane dost prostoru k jeho vysvětlení, bude se chovat umírněně jako beránek a nebude mít proti sobě žádného křiklouna a demagoga. A příznivější podmínky jen tak nenastanou. Takže kdy když ne teď a kdo když ne Klaus? Nebál se o tom psát a vystupovat v OSN tak teď by měl couvnout před nějakym Švejnarem a Moravcem? (a přesně tak to bude vypadat). A ikdyž ho zvolí tohle mu pak budou předhazovat pořád kdežto když to příjme tak i v případě nezvolení odejde středem. Tak to alespoň vidím já.
[241]
...Hele, Finiste...ty jsi jak malej...
(šakal: 12.11.2007, 01:35:37
- x)
...Tvejma slovama \"celej národ\" viděl kdysi dávno v televizi na počýtku devadesátejch let ten rozhovor s Klausem, kde tehdejší mininistr financí řekl do slova a do písmene: \"Já jako ekonom neumím rozlišit čisté a špinavé peníze.\" ...A co z toho do dneška vzniklo za legendy, doufám, neušlo ani tobě (7:- P) No, ale...když teda myslíš, tak si na ty vidle klidně někdy zkus naběhnout sám. Ovšem nezkoušej k tomu nabádat druhý (7;- ))
[243]
Já už mám těch
(jura-p: 12.11.2007, 02:03:52
- x)
Hybáškových, Ryndů, Žakových i se sestrama, světových architektů, co za celý život postavili několik chat, kukaní, lávku a jeden obchoďák plný zuby. Samé mediálně vytvořené umělé osobnosti. A ještě by chtěli diskutovat. Na argumenty typu, já si myslím něco jiného, nejsem zvědav. A na kecy tzv. moderátorů, kteří budou myslet jen na to, co z prezidenta vyrazit takového, aby se tím živil tisk další měsíc, taky nejsem zvědavý. Na výzvu k televizní diskusi od Švejnara bych odvětil, že orel much nelapá.
[245]
Na čestný doktorát
(jura-p: 12.11.2007, 04:37:14
- x)
nemusíš z oboru umět nic, zvláště na této škole. Na druhé straně je pěkné, když se partneři rozejdou a stále se podporují. Ale stejně je to bomba. Třeba: \"K údivu svého okolí, které se s něčím podobným většinou nikdy nesetkalo, je Jan schopen v krizových situacích kreslit současně dvěma tužkami a oběma rukama zároveň. Možná, že se mnou budete souhlasit v následujících částech mého profilu Jana Kaplického, že tento zvláštní \"úkaz\" patrně přispěl k neuvěřitelnému množství práce, kterou Jan Kaplický ve svém životě vytvořil\" ano tím množstvím jsem obzvlášť šokován. \"úvod k charakteristice díla Jana Kaplického, který nikdy neudělá, co se od něj očekává, a jehož každý odborný projev je nejen něčím novým, něčím, co nikdo nečekal a nedovedl si představit, ale i něčím, co občas šokuje, a případně popuzuje ty, kteří neradi mění své názory či přesvědčení. V roce 1956 byl Jan Kaplický přijat ke studiu architektury na Vysoké škole uměleckoprůmyslové, kterou absolvoval v roce 1962. Během svého studia na VŠUP Jan nejen úspěšně zvládal jeho architektonickou náplň, ale věnoval se i celé řadě jiných uměleckých aktivit: dobře jsou známy jeho módní návrhy pro krásné studentky a přítelkyně, zejména z jeho minimalistického období návrhy dámských plavek - bikin (dyť říkám, aranžér). V rámci své již výše zmíněné činorodosti byl Jan Kaplický současně pracovitým studentem, jakož i ve volných chvílích členem sboru Pavla Bobka. Jeho kamarádi jistě pamatují jak po večerech úspěšně bručel či zvučel v Bobkově věhlasném sboru.\" nebo \"Mimo svých osobních soutěží a projektů Kaplický slepuje plastové modely letadel - jeho sbírka, vždy pečlivě střežena od všeho škodlivého - vlivu uklízeček\" nebo \"Příštích 10 let se s množstvím publikovaných prací, výstav a přednášek stává Kaplického jméno stále více populárním.\" jako publicista, výstavník a přednašeč, stavby ne a ne. Ale pak přece: \"Realizují se projekty Hauer-King House, soukromý dům ve Walesu, plovoucí pěší lávka v Docklands, Obchodní dům Selfridges v Birminghamu a staví se museum Maseratti v Modeně.\" A ještě dvě neuvěřitelně draze zaplacené vybouleninky, tribunka a školka, nezapomeňme v té záplavě nepráce . A ta lávka, co plave napíchnutá na podvodní stožáry. Věru hodně staveb za čtyřicetpět let praxe. Skoro se dá říci, jedna stavba na pět let. Prostě neuvěřitelně práce. A končí opravdu skvěle: \" Na rozdíl od mnoha ostatních však Kaplický tento talent rozvíjel bez ohledu na úspěch či neúspěch. Přes všechny těžkosti, přes které se v životě musel přenést, se nikdy nevzdal naděje, že se jeho tvorba jednou dožije uznání.\" No uznávám, že na člověka, co život proflákal, se dožívá ovací nesčetných. A hlavně, že nezapomněla pochválit sebe a jak rád žere, baba jedna nestoudná.
[247]
Dobré ránko!
(Rpu?: 12.11.2007, 06:21:00
- x)
Ještě poznámku pro Finista - žijeme v mediálním světě, kde president považoval za nutné zřídit si stránku \"Co Klaus neřekl\".... Co se Kaplického dotýče - byly udělány mediální hvězdy z osob, které toho udělaly ještě méně, než on.... V souvislosti s tím opět mě dožrali naši stateční journalisté o \"Křišťálové noci\". Mám to \"z ruky\", takže teď ke mně teprve začíná prosakovat, že do židovského města přišlo docela dost lidí. A zatímco \"novinářští psi\" usilovně čenichali po nějaké té kapce krve (nakonec našli všeho všudy dvě rozbitý kebule)a zmohli se na konstatování, že tentokrát to policie zvládla, úplně jim ušlo, kolik lidí bylo ochotných svou přítomností vyjádřit nesouhlas. Úplně pominuli a přešli to, čím se vlastně vytváří povědomí o sounáležitosti národa - schopnost sjednotit se v názorech na zásadní věci. A právě to je důležité znovu a znovu připomínat. Protože r. 89 je už daleko a mnozí ho ani nepamatují. A v novinách se tak leda dočtou, že náckové budou policii žalovat, neb je prý buzerovala a vzala jim hračky... nože, dělbuchy.....
[248]
Dobré ráno.....
(Jirka původní: 12.11.2007, 06:34:45
- x)
tak nevím, jestli se Kaplický nechlubí opravdu cizím peřím. Vždyť dvoudílný plavky vynalezl Jára Cimrman.....a doktorát za ukradené plavky? To by snad mělo být trestné. A ty minimalistické plavky, jsou někde vidět? Opravdu by mne to zajímalo, ale z čistě studijních důvodů. Se nedivte Kaplickému, když může Paris Hilton a různé televizní hvězdy, které, ale nesmí otevřít pusu, protože jinak si přejí světový mír, být etalony chytrosti, proč by architekt který jednou za čas maloval oběma rukama nemohl být světový.
[252]
šakale ...
(skimic: 12.11.2007, 07:05:04
- x)
... dík. Ta paní ho zřejmě stále hluboce miluje. Byť to dává na jevo takto - spíše zvláštně, či pateticky. Je hezké, když se dva mají rádi i v pozdním věku, pokud je tedy láska opětovaná ... Procházky po zasněžené pláni, v rukou pevně svírá horký pytlík s oblými pevnými strukturami. Nic nezahřeje tak, jak pečené kaštany. Rozzářené oči, ve kterých se tak věrně odráží souhvězdí na vyfoukaném nebi, třpytící se sníh a tam nedaleko již čeká temná teplá fialová kloaka, onen tyglík kultury a umění, se zeleným kabátkem barvy champagne, kde člověk konejšivě odprděn stane se opět lehkým a čistým ...
[254]
Finiste....
(Jirka původní: 12.11.2007, 08:19:36
- x)
Vaše debaty o debatách prezidentových mne připomínají jednoho nejmenovaného přispěvatele, který jako blanický rytíř bránil Kaplického knihovno, před všemi a s jiskrou oku a žárem v srdci přesvědčoval o kráse díla........a postupem času a přívalem dalších informací se napřed ztratila jiskra v oku, pak žár v srdci a nakonec se i pozvolna ze mne vytratila náklonnost k autorovi......a celý ten \"cit\" přešel plynule přes nezájem k velké antipatii, až k atavistické nenávisti.....doufám, že toho matěje nikde nepotkám.....:-)))) ps. To já jenom tak, abyste nedopadl jako já. A Abyste pak nečekal před ČSOB s bejzbolkou :-)))
[256]
PeSi
(skimic: 12.11.2007, 08:54:10
- x)
... vidím, že má cesta za výrazem mě zavedla poněkud v záhyb či neporozumění. Měl jsem na mysli situaci, kdy tě kloaka \"umnění\" pohltí, intelektuálně povznese nad kotlinku a dá ti uzřít jasy okolního, toho pravého nespoutaného a svobodomyslného světa, kde rostou neonová srdce, kojenci šplhají po věžích, v úzkých uličkách se budují evropská městečka a lidé radostně víří v zelených rejích. Opak naši přední umělci, sochaři /tuším pan David/ nazývají českou zaprděností. Jejich díla proto vnímám coby chrámy, prvotně sloužící k očistnému a úlevnému odprdění...
[259]
Přiznám se
(František I.: 12.11.2007, 09:46:42
- x)
že, co se Knihovna týká, jsem v současné době ve fázi velkého nezájmu. Na Praze 9 by mi nevadilo. Ono koukat se na paneláky nebo na jmenovaný výtvor, je celkem jedno. Naštěstí na tuto kontroversní stavbu stejně asi nebudou peníze (to raději metro na letiště), takže se problém vyřeší sám od sebe. Šakalovi poklesne hřebínek a zesvětlá, a my ostatní také zklidníme hormony a zapomeneme. Možná, že se ale bude realizovat nesoutěžní návrh na obsazení místa po Knihovu budovou tuším ministerstva financí, jak ho presentoval A-Theo.
[260]
!!!!! P O Z O R !!!!! H L Á Š E N Í !!!!!
(Modrý pták: 12.11.2007, 09:52:36
- x)
V pátek, dne 23. prosince 2007, bude v 18:00 zahájeno \"u Vodičky\" pietní setkání na počest našeho skvělého přítele pana Pavla Kočího alias Klauna Parafína. Následovat budou přesuny k \"Svijanům\" a \"Pivojovi\" tzn. do míst, kde jsme se díky Pavlovi mohli společně setkávat. Tímto prosím pana domácího o zveřejnění na úřední desce. !!!!! P O H O V, K O N E C H L Á Š E N Í !!!!!
[264]
šakale !!!
(Šumavák: 12.11.2007, 12:59:02
- odkaz
- x)
KAPLICKÝ aneb...JEŠTĚ TROCHU SLADKÝCH \"ŠEDESÁTÝCH\"... (šakal: 12.11.2007, 12:53:22 ) ...Když jste se tu někteří tak pěkně rozpovídali nad tím Kaplickým a zmínka padla i o jeho návrzích plavek, tak neodolám. Níže odkazy na módu, která v časech Kaplického mládí měnila svět: - první monokiny (navrhl Rudy Gernreich v roce 1964) http://www.michaelhoppengallery.com/ artist,show,1,36,38,131,0,0,0,0,michael_hoppen_gallery.html je v odkazu! - a Gernreichova můza...nesmrtelná Peggy Moffittová http://profile.myspace.com/ index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=207828029 bude v dalším odkazu ! Druhý odkaz doporučuji prohlížet se zapnutým zvukem... Bavte se! (7:- ))
[266]
Hezké
(skimic: 12.11.2007, 13:12:10
- x)
... u Šumavákově odkazu jsem si povšiml: Ethnicity: White / Caucasian Není to už dneska něco rasistickýho takto explicitně označovat etnický původ? Fakt si nedělám srandu. Prostě nevím ... Někdy mám pocit, že i male/female už je jaksi příliš na hraně, zvlášť když se tak označují i zásuvka a zástrčník :-)
[269]
šakale nevrč,
(Šumavák: 12.11.2007, 14:03:39
- x)
a vkládej odkazy do odkazů ! Chce-li pokračovat s vkládáním do textu, ulož si prosím tento odkaz: http://tinyurl.com/ A POUŽÍVEJ HO !!!!! (alespoń zde, abys mi nerozhazoval formátování......) Díky!!
[272]
...Ehh...mindrák?...
(šakal: 12.11.2007, 14:07:08
- x)
...EDIT: Jo aháá! Vy jako myslíte, že Kaplický se svojí tvorbou léčí z komplexů, zatímco Moffittová to neměla za potřebí... No, to jsem tu nechtěl řešit. Spíš jsem měl v úmyslu místní jemným způsobem odvést od té uštěpačné kritiky Kaplického k nějakému milému zážitku (7;- ))
[276]
2 skimic
(PeS: 12.11.2007, 14:47:45
- x)
jo, takže ta pohádka se v angličtině přejmenuje na \"Snow Caucasian and 7 Less Grown Men\" nebo možná lépe \"Statuary Challenged Men\" a nakonec i to Men by šlo nahradit People... Sice by to asi ztratilo smysl, ale bylo by to politicky korektnější a byl by to další argument pro to, že lidstvo je zralé na vyhynutí. (pro neangličtináře - jedná se o Sněhurku a 7 trpajzlíků...)
[277]
2 skimic
(PeS: 12.11.2007, 14:59:17
- x)
jo a jinak díky za ranní vysvětlení... Já netušil, že to co pociťuji vždy, když jedu Resslovkou (poměrně často), kdy bych vzteky nejradši překousnul volant, je vlastně kulturní proces zvaný odprdění... Spíše parciální odprdění... Zas jsem o něco chytřejší, tuto znalost musím použít častěji! Jen se obávám, co by se stalo, kdybych náhodou vlezl dovnitř... Pokud by po vstupu mělo dojít k totálnímu odprdění, mohlo by to se mnou prdnout o zem. Nebo bych se mohl státi prdlým... Kritikové namítnou, zda by byl patrný nějaký rozdíl, ale já nechci riskovat. Ostatně, jedna prda po trochu jiném vstupu docela stačila... Ale tam jsem nevstoupil sám, tam jsem byl vstoupen a tím pádem jsem ten prd předem čekal! Imunitní systém byl včas posílen...
[279]
Dobr0 odpoledne vespolek. Tak sedim v servisu,
(Loki.F: 12.11.2007, 15:45:18
- x)
cekam az mi vymeni pneumatiky na zimni provoz. A prptoze tu maji pro zakaznikz prasareho MACa, mohu si cist a psat (nejde mu cestina) tak jen tak nejak napul, ay je mi hanba co z toho leze} nejen bez hacku a carek, ale take QWERTY klavesnici, line je to jak vandrak v lete nebo jak poslanec kdykoli.... Jake uprtleni.
[280]
Pánové,
(Rpu?: 12.11.2007, 15:47:24
- x)
jestli vy byste s tím neměli jet do Valencie na tu konferenci IPCC - to je závažný aspekt globálního oteplování. Možná to Kaplický tak myslel, jen se to před veřejností tají - půjdete do knihovny a při té příležitosti... Takže žádné knihovno, nýbrž prdocuc!
[283]
dobrých zpráv není nikdy dost
(Dušan Neumann: 12.11.2007, 16:24:20
- x)
Amerika si dnes Dnem veteránů připomíná konec 1.světové války a Irák, Afghanistan a Pakistan dominují zprávám. Zdá se, že se situace v Iráku, zejména v Baghdádu, konečně začíná konsolidovat. Počet minometných a raketových útoků klesl oproyi loňskému říjnu na 50%, počet bombových útoků v Baghdádu pak o 77%.Iráčanům konečně začíná docházet, že varianta pořádku nabízená ALkajdou a lokálními milicemi k míru nevede a čím dál tím více spolupracují s okupačními silami. Zásadní podíl pak má zvyšující se počet iráckých ozbrojených sil apostupná likvidace korupce a tribalismu v policii.To není to zdaleka ještě důvod k euforii, pouze důkaz, že v úsilí nelze polevit astahování amerických jednotek nelze pevně časově stanovit.
[286]
Finiste,
(Modrý pták: 12.11.2007, 16:44:04
- x)
no, když u zvýšení cen chleba ten šéf Agrární komory důležitě povídal, že si musíme zvykat na \"světové ceny\", tak tím nejspíš myslel, že dotace je součástí světové ceny. Ale tou soběstačností určitě spoustu lidí chytí za srdce. Konec konců - co jsou 2 miliardy v 800 miliardovém rozpočtu. Veřejný zájem je nadřazen zájmům jednotlivce - to povídal včera jakýsi exotický jedinec z ODS, když vysvětloval, proč podali jakýsi návrh, aby stavby (na zkonfiskovaných pozemcích) mohly pokračovat, bez ohledu na dosud probíhající soudní řízení.
[288]
Tak už jsem zase na svém ASUSu s normální lidskou klávesnicí.
(Loki_F: 12.11.2007, 17:08:13
- x)
Oni to tam měli navíc na barpultu, takže jsem měl tlapky až u ramen... Věděl jsem, že Dušan, duše dobrá bude po ruce s radou, ale vyměnili mi to rychle, že jsem již ani nestačil odpovědět - navíc přišel kamarád - majitel toho servisu s vínem... Koneckonců jsem tam nebyl jako servisman na jejich MACa (kterému je odhadem 15 let) - takový ten \"televizor\" se zabudovaným počítačem, 5 1/4\" drivem vepředu a kulatými reproduktorky po stranách, celé zalité v takové průhledné hmotě. Ale vždy tvrdím: Když si chce člověk \"škrtnout\", nemusí se kvůlivá tomu zamilovat ani ženit... Skimici, děkuji Ti, pomohlo mi to hlavně morálně... ale proč tam píšeš ta číslíčka? };D)))) Ale aspoň jsem si přečetl, co jste tu od \"včerajška natárali\" };D))) Nedivte se, ta slovenčina mě chytla, když po dlouhé době zase v sobotu zazněla z TV, kterou jsem měl puštěnou na pozadí, zatímco jsem násilnil nový notebook (ten s tou Vistou... };D)) Dano, saprlot, nechci do Tebe rýt, ale ve čtvrtek večer jsem zde nakladl informaci, že nahoře na temeni kopců Oderských leží sníh. To nebylo proto, že bych z něj byl tak vykulený a chystal se plácat \"huhulála\", ale jako varování pro toho, kdo by se chystal do Olomouce přes Libavou, jako že lepší už to nebude. A potom si tu nějaké dáma stěžovala, že si na kopcích prožila očistec a okusovala volant... tstststssss! O těch ostatních větičkách nemluvě....! };D))) Ale zato jsem Ti v Klimkovicích u pekaře Novotného nechal pozdrav, když jsem si tam kupoval bochník nádherně vonícího chleba a blahořečil Ti, až ti muselo v uších zaléhat, jakož i od mých kolegů, kteří sobě také zakoupili!
[289]
Loki, jen pro pořádek
(Dušan Neumann: 12.11.2007, 17:26:13
- x)
žádný Mac nikdy neměl 5 1/4\" drive - to co jsi viděl byl první iMac starý asi 10 let s DVD drivem jako hubou mezi očky reproduktorů... skutečně dnes muzeální kousek... musí to být velmi vlídný servis, nejenže mají dědka macíka, ale přímo na barpultu a k tomu podávají víno...škoda, že mne nenapdalo když kdysi míval servis požádat ještě o licenci na prodej alkoholu... mohl se mi zvýšit příásun nabouraných aut...
[290]
Tsss...Loki,
(Dana: 12.11.2007, 18:55:35
- Mail
- x)
tys nepochopil - nepoznal - že popisováním té cesty přes Libavou jsem se chlubila!!!!!??? Tys nepoznal, že o všech, kteří nějakým způsobem uvízli,nedojeli, jsem psala v mužském rodě???? :-) Víš, moje skrytá vášeň je první sníh na silnici - jakmile napadne, musím s Koníkem vyrazit. Možná na to někdy dojedu, ale zatím mě to děsně baví! (Pro rýpaly - přezula jsem na zimu ve čtvrtek!) A ten chleba od Novotného je vynikající, že? A čerstvý je úplně manou nebeskou! :-))
[291]
... moji rodiče
(skimic: 12.11.2007, 19:09:31
- x)
... kdysi dávno mívali trabanta. To bylo auto do sněhu! Když byl sníh na povrchu pěkně umrzlý, ani se moc nebořil. Když byla ledovka, dalo se zaparkovat bokem postrkem několika prstů levé ruky do řady. Uvázl-li v hrůzné závěji, čtyři junáci jej prostě kousek poponesli. Místo chladiče na motoru teplý kožíšek nebo co to bylo ...
[296]
martínku,
(Anka: 12.11.2007, 20:05:05
- x)
zažila jsem Hutku i v situaci, kdy si nechal říct, že jeho angažmá by bylo dost na palici, a měla jsem za to, že jeho občas alternativní jednání je dáno jen tím, že je mimoň. On ale není ani tak mimoň jako prevít. Vzhledem k tomu, že se o Nohavicovi psalo už před dávným časem, zdá se mi Hutkův krok jako snaha na sebe upozornit. Ale že bych šla na koncert takovýho prevíta, to by mne teda ani nehnulo.
[301]
Ad Hutka
(Dana: 12.11.2007, 20:35:57
- Mail
- x)
vím, čím si Nohavica i jeho rodina prošli. A právě proto říkám, že Hutka je.... (lidový název pro WC - jako dáma to na plno nenapíšu, ale intenzivně si to myslím!). Je to zamindrákovaný, zákeřný člověk, který nedostatek talentu (nebo jeho promrhání) a ústup ze slávy kompenzuje takovým způsobem...
[302]
Lambert podal k 31. říjnu výpověď
(Rpu?: 12.11.2007, 20:38:32
- odkaz
- x)
Finanční ředitel České televize František Lambert podal k 31. říjnu výpověď. Prostory veřejnoprávní stanice opouští po čtyřech letech. S problémy se potýkal od začátku letošního roku, kdy se provalilo jeho členství v Lidových milicích.
[303]
Mindrák, tento pojem Adlerovy teorie,
(jura-p: 12.11.2007, 20:42:00
- x)
česky pocit (nikoli komplex) méněcennosti může samozřejmě stát za Kaplického tvorbou. Ale pravděpodobnější je hysterický mechanismus popření, který se projevuje tím, že nezvládá obranné mechanismy a své volné projevování tendencí vydává za umění. Tedy jde spíše o nezralost než o neurozu a o poruchu osobnosti, která nedospěla k společensky přijatelným způsobům kanalizace, zpracování nebo dokonce sublimace svých tendencí. Vydávat poruchy osobnosti za osobnosti s darem tvořivosti, ač jsou ve skutečnosti stereotypní a netvořivě perseverující, bylo znakem těch slavných šedesátých let. Vzpomeňte třeba na film Sedmikrásky Věry Chytilové, Godárdův Weekend a pod. Ale vzhledem k tomu, že společnost si nechala vnutit pojetí, že uměním je prostě to, co umělec za umění prohlásí, je Kaplický umělcem, stejně jako je Havel filozofem, Pajerová a Hybášková diplomatkami a Rynda a Keller jsou sociálními vědci.
[304]
Dano
(skimic: 12.11.2007, 20:50:40
- x)
... to je zvláštní, že mám z Hutky stejný pocit. Nikdy se mi navíc ani moc nelíbil, měl pro mne pouze příchuť čehosi zakázaného, ale nepřišel jsem mu z neoficiálních nahrávek na chuť byl divně patetickej a uhučenej. Stejně mi připadal nezajímavý i tenkrát \"zakázaně-populární\" Pepa Nos. Byl tak divně primitivně vulgární. Pro pořádek ale musím říci, že se mi nelíbil ani Plíhal a Nohavicu jsem až na pár písní taky nemusel či dodnes nemusím. Tenkrát mi ale připadalo, že o něco přicházím, když se mi to nelíbí ... Spíš jsem chodíval na Mertu nebo Janotu, na Bluesberry, na Stivína, Koubkovou, na jamy do Reduty ... Hutka je tedy dnes pěkně hnusácký, ale naštěstí mi to játra nerve ...
[305]
Tak, já se na několik dnů loučím
(Dana: 12.11.2007, 21:09:29
- Mail
- x)
ve středu v 8 ráno mi nastoupí četa na výměnu oken a takmusím vystěhovat půlku bytu svého i půlku bytu babiččiného. Takže odpojuji comp od netu a jestli to přežiju, ozvu se někdy koncem týdne...nebo také ne. Nevzpomínejte ve zlém... :-))
[306]
hutka je pěkně hnusácký, leč...
(divana: 12.11.2007, 21:15:31
- x)
způsob jakým se snažil nohavica bagatelizovat své hnusáctví, mi nadzvedl ještě víc... a omluvy typu on udával, ale jiní taky - za to může ten samet. kdyby se haldy spisů PŘI INFORMOVÁNÍ HAVLA hned zkraje neodváželo bůhví kam a naopak se zveřejnily, byl už nejméně patnáct let pokoj. takhle se s nima bude bojovat další desetiletí. a zrovna je hutka v čt2. prý napsal těch písní 30, tak o kom ještě :-))) je to směšné, ale ti udavači, co se tváří, jako by to se nic moc nestalo, jsou nechutní! a to omlouvám ty, co byli nějakým způsobem donuceni. co takový jim čert? pro toho nestačily ani peníze, jak byl lačný. tak dostával bumášky na oblečení... a nebijte mě :-)
[308]
Divano,
(Dana: 12.11.2007, 21:25:12
- Mail
- x)
musím oponovat. Nevíte vůbec nic. Netušíte, co to pro postižené znamenalo. Nevíte, jak byste se zachovala vy, kdyby STB oslovilo vás. A já neomlouvám, nechci omluvit Nohavicu, ale strašně mi vadí, že se odsuzují oběti, zatímco ti, co to vše způsobili, co svým nátlakem donutili lidi k takovému jednání, ti si teď mohou hrát na morální. A bez strachu, že by je někdo za něco odsoudil.
[309]
O.T. Francouzi
(skimic: 12.11.2007, 21:28:39
- odkaz
- x)
... si udělali průzkum. Ca 950ti členný vzorek obyvatelstva - 54% by případně odtržené Valonsko klíďo vzalo pod svá francouzská křídla... Pro upřesnění - masírují se tam mohutně o ca 20timiliardové soc. transfery ze severu na jih. Z toho musí být Sarko na hlavu, protože by frantíci možná měli o skrytý belgohlas hlas méně :-)
[312]
Divano,
(Dana: 12.11.2007, 21:52:57
- Mail
- x)
měla jsem napsaný komentář a pak ho smazala. Je to příliš osobní a tenhle prostor není soukromý. Neznám osobně Jarka Nohavicu, ale znám jemu blízké..a proto vím, co a jak prožíval on a oni tehdy a teď..A rozhodně se netváří, že o nic nejde, naopak..A proto odsuzuju Hutku - že si to s Nohavicou nevyříkal z očí do očí, ale zvolil takto zákeřný způsob.
[313]
...Mno...Hutku jsem taky nikdy rád neměl...
(šakal: 13.11.2007, 00:32:21
- x)
...Tý jeho můze jsem na chuť nepřišel ani když mi to druhý podávali \"polopatě\" a přesvědčovali mě vo tom, jak \"navazuje na tradici moravské balady\". Ani mi nikdy nesedly jeho komentáře k dnešní době...(7:- P) Ale s tim Nohavicou má, bohužel, pravdu...kurevsky nepříjemnou...hnusnou...ale přesto pravdu (7:- /)
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |