Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Neděle, 18.11.2007

Kramolín zahájil zimní sezonu....

....zahájil i Hochficht

 


abyste věděli...., když už mám v záhlaví "Zprávy ze Šumavy" !!

Ovšem nějak předpokládám, že z toho nebudete úplně odvázaní.Já o tom sněhu a lyžařské sezoně také nechci psát. Toho jsou plné noviny.
Já chci psát o něčem jiném. O nadšencích, kteří nelitují času a peněz (svých !!) k propagaci místa či kraje, který si zamilovali.Tady konkrétně o jednom vrchním, který i dvanáct hodin denně zařezává ve velmi populárním a tedy vytíženém restaurantu a ve volném čase vytvořil z ničeho informační portál. Když já začínal se Šumavákem, byl jeho portál pouhými stránkami a v začátcích.

A dnes?
Dnes kromě aktuálních zpráv, jejihž zasílání si můžete (doporučuji) objednat do mailu, najdete doporučená a prověřená ubytovací zařízení, najdete články o přírodě a životě na Šumavě — jeden jeho námět už dlouho nosím v hlavě, ale nestíhám..., najdete akce pořádané kolem Lipna, trasy na výlety, fotogalerie, odkazy do Národního parku.....a spoustu zajímavých věcí. Reklamu téměř žádnou a když už, tak místní.

Tak neváhejte a podívejte se na (kliknout na obrázek)

 Lipno on line velké

jak a za kolik se teď lyžuje za "vodou", na rakouské straně Smrčiny.

Pokud byste někdo měl pocit, že ho zbytečně moc chválím, tak je to pocit MYLNÝ !! Rozhodně ho nechválím zbytečně.Podívejte se na různé "profesionální" portály třeba i státní správy, vzdělávací... a zjistěte si kolik set tisíc či milionů stála jejich výroba a kolik stojí jejich provozování.Kolik set tisíc dostal třeba Boura na ten jeho bulvár (jméno si nepamatuji) z dotací od EU !

A zároveň mu závidím tu aktivitu a píli a přeji mu, aby mu to dlouho vydrželo !!
A s radostí ho přidávám do odkazů ke zprávám ze Šumavy!!!

 

 

 





Komentáře

[1 Šumaváku, (: 19.11.2007, 00:57:06 - x)
já drobet přispívám fotkama na www.novohradky.info a taky na www.turistik.cz /na obou pod nickem jura-p/ a třeba pozvánka na už uplynulé návštěvní dny na kostelniduch.cz, kde jde o kostelíky poblíž Lipnice, je taky udělaná z mé fotky. Já v tom vidím velkou pomoc lidí mezi sebou, možná z toho vzniknou i nové pracovní příležitosti a lidi se něco dozví, mohou si připravit cesty, vybrat si místo, připravit program, seznámit se s památkami, zajímavostmi a najít ubytování, poznat vlast a poznat se mezi sebou.
Jestli tohle nakonec není ta občanská společnost, co se na ni tak často odvolávají ti, co chtějí stát v jejím čele.

[2 \"Po činech poznáte je\" (Rpu?: 19.11.2007, 05:28:17 - x)
To už tak bejvá - věci se dělají buď pro radost nebo pro prachy. Ty první bývají obvykle hezčí a většinou i déle vydrží...:)

[3 Rputi (skimic: 19.11.2007, 07:25:00 - x)
... kromě sněhuláků ...

[4 Hezký, Šumaváku. (maYda: 19.11.2007, 07:57:59 - x)
v Prachaticích se brali někdy před čtvrt stoletím můj spolužák a kamarádka z koleje.
Na oznámení měli stejný záběr na zasněžené Prachatice jako je mezi fotkami o prvním sněhu.
Jen nebyl v barvách, ale černobílý, vyvedený na papír Dokument.
Časy se mění....
PAmatujete se někdo, co to bylo za materiál?

[5 skimici, (Rpu?: 19.11.2007, 07:59:02 - x)
když oni ti nerozpustní sněhuláci nějak nejsou v kurzu...:))

[6 maYda (martin TT: 19.11.2007, 08:02:41 - Mail - x)
dotaz na materiál - Dokument?
Pokud si pamatuji, tak to byl fotopapír s nízkou gramáží a vysokým gradientem, kopie byly velmi tvrdé, což se hodilo na černobílé texty, grafiky a pod. Dělala to Foma a byl k dostání v běžných rozměrech, ale i v rolích. Na vysokých školách byl často používaný k účelu, o kterém byl přípsěvek - k oznámením všeho druhu.

[7 PeSi, že jsme paranoidní.... (Šumavák: 19.11.2007, 09:00:02 - x)
obojí je připraveno !

[8 Na papíru Dokument, (jura-p: 19.11.2007, 09:51:08 - x)
mám fotky ze svatby. Měl jsem ji v Brně v Červeném kostele s je to skoro 35 roků. Fotilo se to na Ilford 27, což se při tvdém vyvolání dostalo i nad 30.

[9 Hezké dopoledne vinšuji. (Anka: 19.11.2007, 10:05:04 - odkaz - x)
Se vám tady musím vyplakat - my se toho Bééma opravdu, ale opravdu nezbavíme. Krom Vodrážky budou zřejmě ve vedení pražské ODS samí Béémovo chlapci. Fík, bych do toho majzla.

[10 Dobré dopoledne (ptakopysk: 19.11.2007, 10:16:26 - x)
ve volné chvilce jsem nahlédl na NP pod článek \"Útěk od skutečnosti\" a musel jsem se pousmát nad jednou glosou honzaka:
\"...\"Osobnost\" václava havla je něco, co existuje pouze v médiích. Nikdo tu osobnost neviděl už dobrých 17 let.....\"
jak by řekl jistý V.K. : \"To jsou ošklivé, ale opravdu ošklivé větičky\" ale mě to po shlédnutí joutůbového klipu o našich umělcích a jejich neochvějné podpoře čehokoliv tak nějak upravilo stav žaludku ze zvednutého na obvyklou hodnotu

[11 ptakopysku, dobrou chut (Jerry Plsek: 19.11.2007, 10:53:33 - x)
(to jen zertuju, vzhledem k tomu stavu zaludku)
Ta veta by mela byt \"Osobnost Václava Havla je něco, co existuje pouze v CESKYCH médiích\" Ale neni sam, je mnoho daleko viditelnejsich z minula, na ktere jsme uz vsichni zapomeli. Holt nevdek svetem vladne :) (nekdy je to dobre)

[12 Eh Jerry (ptakopysk: 19.11.2007, 11:40:56 - x)
já mám v dobré paměti hlášku V.H. o tom, že nebudeme (ČSFR) vyrábět a exportovat zbraně. To rozplakalo dojetím i otrlé byznysmeny v tomto oboru. Pak ještě ta finta s pozváním dalajlámy před podepsáním kontraktu na elektrárnu v Číně - hádejte jak to dopadlo. A jsou další a další které už si nepamatuju (možná někdo z místních něco dalšího doplní), ale to mrazení v zádech nad tím, co náš dramatik zase kde řekne a jak to odskáčeme - to si pamatuju velmi dobře.

[13 jerry (martin TT: 19.11.2007, 11:44:03 - Mail - x)
nejenom vzdálenost v čase, ale i vzdálenost v místě. Když vyjedu za hranice české kotliny, tak bych mohl mít pocit, že Česko existuje jen na několik okamžiků za rok. A po návratu zjištuji, jak strašlivé bouře ve skleničce vody zatím proběhly.

[14 martin TT (Jerry Plsek: 19.11.2007, 12:10:34 - x)
Ono to existuje i o Australii. Pokud tam nehorime, nebo nejsou konzumovany nemecke turistky nezbednymi krokodyly, jako by Australie nebyla. Ale my si nemyslime, ze nas premier je \"svetova osobnost\". Kdysi jsem se snazil vysvetlit jednomu australskemu levicakovi, ze Havel a Dubcek nejsou pokrevni bratri a ze Dubcek byl jen a jen dalsi komunista, ktery az by ziskal plnou vladu, tak by toho Havla klidne zavrel. Nechapal to ten clovek. Tak jako ja nechapu ty komunisticke slechtice, co kazou vodu a piji vino.

[15 Jerry (ptakopysk: 19.11.2007, 12:31:15 - x)
zapomněl jste ještě na hurikány a povodně. Tohle bývají v českém tisku takořka jediné zprávy, které se BFU o Klokánii dozví. Bohužel český novinář netuší nic o velikosti této země, takže i lokální povodně prezentuje, jako když je pod vodou celý kontinent :o)

[16 jerry (martin TT: 19.11.2007, 12:35:28 - Mail - x)
nikdy jsem nad tím nepřemýšlel jako nad nějakou národnostní teorií, ale to přeceňování vlastního významu je podle mě projev docela jednoduchého pocitu méněcennosti - mindráku. Opakováním stále stejného jako bych chtěl přesvědčit celý svět (a hlavně sám sebe), že jsem ten nej....

A má to druhou stránku v tom, že není důležité, co jsem udělal nebo co si sám myslím, důležité je, co tomu řekne okolí, jak v jejich očích budu vypadat. \"Co by tomu řekli lidi?\" na malém městě je totéž jako \"Co by tomu řekla cizina?\" v parlamentě nebo v médiích.

[17 ptakopysk (Jerry Plsek: 19.11.2007, 13:01:59 - x)
z hlediska maleho ceskeho novinare, to tak asi vyzera. Nekdy to muze byt zaplava velikosti Moravy, nebo i vetsi. To ze je to ukaz, ktery se pravidelne opakuje (a lide se nepouci a neodstehuji)je taky zajimavy jev, ale jsou jini, kteri ziji ve stinu aktivni sopky nebo na prelomu zemskych ker, takze je to asi lidske.

[18 Jerry (ptakopysk: 19.11.2007, 13:10:08 - x)
ale než jsme si na to zvykli :o) To jsem posílal mejla ségře, jestli náhodou neplavou protože tady byl článek něco jako povodňová vlna ohrožuje Sydney - a ona v klidu odtušila, že jde o lokální každoroční povodně třista kilometrů severně od Sydney, a jedinej problém že je v tom, že jsou tentokrát nějak větší než obyčejně...

[19 martin TT (Jerry Plsek: 19.11.2007, 13:10:24 - x)
To jsou dva protiklady. Tim prvnim \"trpi\" vsichni spickovi sportovci a samozrejme politici. Je to syndrom obroviteho JA

Ten druhy ve zdrave (prijatelne) forme a pouze do jiste miry reguluje stupen kriminality v nekterych mensich lokalitach. V prehnane forme krivi pater a charakter.

[20 Tak jsem se \"resuscitoval\" (Jirka původní: 19.11.2007, 13:11:43 - x)
že prej nejlepší na to, když nemůže, mluvit polykat, skoro i dejchat jsou hmeopatické přípravky.....že prý pro začátek to je tak obecná praxe, když to nebude fungovat, tak nasadí něco, ale úplně jiného. Acho jo.... Takže jsem zašel do lékárny a poradil jsem se z magistrou a je to.

Tenhle Silvestr, jsme se domluvili jinde Šumaváku, ale na příští rok, jsem si to doma odhlasoval.

Jo Martine, souhlasím. Ten tvůj poslední odstavec je naprosto geniální. A nevím, jestli to kdy bude jinak.

[21 Jirko původní (martin TT: 19.11.2007, 13:19:50 - Mail - x)
nebude to nikdy jinak, vždycky budou ty poslení odstavce geniální (-_-).

[22 No jo Martine, (Jirka původní: 19.11.2007, 13:30:58 - x)
ale ta geniality posledních příspěvků je často spojena s tím, že to byl opravdu poslední odstavec. To u tebe rozhodně nehrozí....

Jerry, mě byste taky nepřesvědčil, že Dubček byl hodný komunista a že by se choval jinak, než se komunisti obvykle chovají

[23 Doporučuji laskavé pozornosti (Rpu?: 19.11.2007, 14:04:30 - odkaz - x)
Stanici svobodné Česko. Pro ty, kdo rozumí rusky, pak kliknout na 31.10. Reportáž o Ne základnám v ruské TV - O1 - zvukový komentář postačí - docela z toho mrazí...
Jinak je ten chlapec Tamáš velmi aktivní - Tamáš v Itálii, Francii, Finsku.....

[24 Jirko-p (skimic: 19.11.2007, 14:13:32 - x)
... homeopatické přípravky možná účinkujou. Jestliže je účinná látka zředěná milionkrát, tělo to pozná. Pozná a vyhodnotí, že se na něj opět z vysoka se.e, proto mobilizuje i ty poslední rezervy a není vyloučeno, že to zase jednou ustojí. Pokud se to doprovodí biopřípravky na basi ovocných vysokooktanových činidel, proces se zdá býti snesitelnějším. Je to velmi důležitá fáze, neboť při následném eventuálním nasazení antibiotik se tělo tohoto požitku musí vzdát. V tomto nyní ještě předterminálním stadiu je ještě výhodné současné užití Gluhwein. Ne že by snad tišilo bolest v krku, ale učiní ji snesitelnější vzhledem k následné bolesti hlavy, patrně vlivem aromatického hřebíčku a skořice. Rafinované je i užití hvězdičkového koření, které navodí neopakovatelně zvláštní chuťový pocit v krku a sliznicích tvrdého patra.
Takto překrytá původní choroba posléze z hlediska percepce akutnosti ustoupí do pozadí.

[25 Nebo Jirko čti něco o posledních vědeckých objevech (skimic: 19.11.2007, 14:18:38 - x)
... třeba na Oslu, \"jak donutit samičku aby nasála samečkovy spermie do tlamy\"
Již z názvu článku je cítit, že se věda potýká se /zřejmě/ palčivě pociťovaným problémem.
A aj, odvážní vědci zjistili, že řešení je prajednoduché. Nechce to nic více, než pořídit si na řitní ploutvi pár skvrn. Evoluce nakonec konejšivě vyřeší všechny potíže :-)

[26 skimici (ptakopysk: 19.11.2007, 14:33:48 - x)
dovolil bych si připomenout prvního badatele v oboru homeopatie Commander in Chief of the West Indies admirála Vernona, pacienty (ne)přátelsky přezdívaného Grog podle látky hacafraku, který ýmrvére nosil.

[27 skimici! (Rpu?: 19.11.2007, 14:36:43 - x)
Vy si dělejte srandu z nebožáků! Jsem totálně na chcípnutí, sotva funim a ještě mi sem lezou lidi - teda telefonujou - a hrozně se divěj, co to na ně kašlu.... ale nepřestanou...!

[28 Rputi, (ptakopysk: 19.11.2007, 14:56:36 - x)
a co na to ranhojič? Vždyď už takhle úpíš čtrnáct dní? Mě na moji nádchu napálili takový antibiotika, že mi za dva dny připadalo, že jsem úplně zdravej (z postele jsem stejně nesměl) mělo to sice nechutné side-effects, ale aspoň jsem neskučel jako jackal...

[29 Rputi (skimic: 19.11.2007, 15:03:48 - x)
... sedělo mi to za krkem alespoň 14 dní. Než jsem si vzal předepsaná antibiotika /hrdina co to přece zvládne sám/ - mohu vyjmenovat celou řadu metod, které nepomohly ...

[30 ptakopysku, (Rpu?: 19.11.2007, 15:09:15 - x)
minule to šlo, netrvalo to tak dlouho a acylpyrinem se to zvládlo, ale tohle je hnus fialovej, žeru peňák, chrchlám jak starej tuberák..... a prostě stojí to za něco.....

[31 Na nachlazení (Foundryman: 19.11.2007, 15:20:41 - x)
pomůže výhradně a jenom Šedej vlk. U nás doma nedávno všichni dlabali antibiotika, jen já jsem vařil ŠV. Taky jsem tu kalamitu přestál jen s občasným kýchnutím.

[32 nikdo se k tomu nemá ... (skimic: 19.11.2007, 15:32:01 - x)
... tedy Foundrymane: \"co JE Šedý vlk?\"

[33 Foudry (ptakopysk: 19.11.2007, 15:32:10 - x)
co to je prosimpěkně Šedej Vlk? Znám bílýho medvěda to je vodka s šampáněm, znám převozníka to je zelená s griotkou, ale šedej vlk k nám nějak neproniknul...

[34 Nemáte někdo obratem (Šumavák: 19.11.2007, 16:02:18 - x)
nějaké MBAna kurz na přžití?
ale hned!!
a nepřežijou !!

[35 2 Jirka původní (PeS: 19.11.2007, 16:04:06 - x)
ad 13:30 - Dubček se stal hodným komunistou až poté, co mu Mečiar nechal seřídit brzdy...

[36 Šedej vlk (Foundryman: 19.11.2007, 16:05:42 - x)
je, pěkně prosím, grog ze slivovice s medem. Univerzální všelék. V nouzi nebo v případě změkčilců se dá použít i varianta čaje se slivovicí a medem, ale tady dochází zhusta k pochybení, neboť v hrnku s čajem nezbude dost místa na patřičnou dávku slivovice. Já dělám mix 1 deci slivovice na 1,5 deci vřelé vody, do 3-decovýho hrnku doplním medem. Doporučuju požívat nejdál 5 kroků od postele nebo kanape a radši ve večerních hodinách, ale funguje bezchybně.
Šedej vlk je to proto, že po zalití slivovice vřelou vodou tekutina krásně zešedne.

[37 Ještě bych dodal, (Foundryman: 19.11.2007, 16:09:32 - x)
že, jak je patrno, jediným případně zdraví ohrožujícím faktorem je v tom ta voda, tudíž doporučuju dávkovat ji střídmě.

[38 2 skimic, ptakopysk (PeS: 19.11.2007, 16:12:47 - x)
A dyť už to tu Foundry jednou uváděl - slivovice s něčim, jen si vzpomenout s čim - motá se mi do toho čerstvej zázvor, což jsem vyzkoušel a funguje to... Já mám prostě blbou paměť na jména...

[39 2 Foundry (PeS: 19.11.2007, 16:14:21 - x)
Aha, tak variantu se zázvorem doporučoval Pavel Kořenský, ne?

[40 PeSi, (Foundryman: 19.11.2007, 16:19:59 - x)
o zázvoru slyším prvně (taky u nás neroste), takže asi někdo jinej...

[41 2 Foundry (PeS: 19.11.2007, 16:48:24 - x)
Mám matné tušení, že do tý slivovice s medem a horkou vodou se nadrobno nakrájel čerstvý zázvor a nechal chvilku louhovat. Nebo jsem iniciativně smíchal 2 recepty - ale fungovalo to...

[42 nooo..tady na východě se vařením vody nezdržujeme (Dana: 19.11.2007, 16:52:12 - Mail - x)
a v případě akutníhoohrožení organismu viry aplikujeme tzv. vitamínovou bombu, t.j. velký díl (podle velikosti a postavy pacienta) slivovice, med a šťáva z citronu - promíchat, užít, padnout a po několika hodinách naprosto zdráv vstát...
Jak říká prověřená statistika: Nad slivovicí ještě nikdo nezvítezil, jen Moraváci remizovali.
:-)
Změkčilé osoby ze západu ovšem experimentují se sníženou dávkou slivovice, či naředěním nebo bezslivovicovým popíjením čaje ze zázvoru..

[43 Pchá! (Rpu?: 19.11.2007, 17:13:41 - x)
Použila jsem všechny uvedné ingredience v hojné míře a smíchaly se mi nejpozději v žaludku, leč bez valného výsledku.
Domnívám se být napadena virem Tyranoeurus green. Má zelenou prdelku, čelist jako Burizon a žlázy jako Cuchta. Byl sem nasazen sektou IPCC za účelem vyhubení odpůrců GW.

[44 A pak se jednomu nemá přitížit.... (Rpu?: 19.11.2007, 17:42:34 - odkaz - x)

[45 Anko (dočítám), (divana: 19.11.2007, 18:11:53 - x)
my toho burgermeistra máme už za sebou - když dělal burgermeistra na jedničce. bém horší být nemůže :-))
ale pročpak ten první nekandiduje? kdepak se chce usadit jinde, aby to bylo výnosnější a ne až tak na očích? to mi tak jde hlavou...

[46 no Rputi, (divana: 19.11.2007, 18:29:02 - x)
co na to budou říkat ti, co klausovi vyčítají, že dostal hlasy i od soudruhů..

[47 a teď jsem si všimla i té ankety vedle (divana: 19.11.2007, 18:31:01 - x)
Je podle vás KSČM možno brát jako normální levicovou stranu?
ano : 51,2%
ne : 48,2%
nesedět, tak to se mnou seklo...

[48 2 divana (PeS: 19.11.2007, 18:43:26 - x)
no ještě před chvílí to bylo obráceně. Teď si toho asi všimli ti správní...

[49 Abych se ještě vrátils k mému předchozímu odkazu na Svobodné Česko, (Rpu?: 19.11.2007, 18:52:39 - x)
tak ta ruská relace obsahuje tvrzení, že na Ukrajině jsou odpalovací rampy, odkud ukrajinci občas \"nedopatřením mrsknou nějakou tu raketu\".....a podobné jiné blbiny. Hlavně však z toho vyplývá, že je v tom další zakopanej antiradarovej pes a odtud ta nabídka do Azerbejdžánu a rakety do Běloruska- o čemž se zatím cudně pomlčelo.....

[50 divano (dvd: 19.11.2007, 19:09:49 - x)
budou rikat, ze je to neco jineho

[51 Dobrý večer, teď v TV (Feministka: 19.11.2007, 19:19:47 - x)
zprávách se dovídám, že o víkendu je kongres ODS, kde Topolánek bude žádat revokaci usnesení ohl. přijetí Lisab.smlouvy... Z toho pro mě plyne, že ODS budu nadále volit v případě, že 1) VK bude presidentem v dalším období, 2) ODS nebude podporovat euroústavu. ODS jsem v parlam. volbách zatím volila vždy, ale tohle už není ODS, lituji.

[52 divano a spol., (maYda: 19.11.2007, 19:20:24 - x)
jako byste nevěděli, že je něco jinýho, když něco dělá klaus a něco jinýho, když totéž dělá P+L.
Když bude třeba, i Havel zajde za komunistama.
Bude se to podávat jako prohjev humanismu a schopnpst odpouštět a po národu se bude žádat, aby usedl obdivem na pozadí.

[53 divano (ptakopysk: 19.11.2007, 19:27:37 - x)
levicové strany v čr jsou vesměs různé druhy komunistů. Proč by lidem nemělo připadat že ksč je normální levicová strana? Posledním pamětníkům prvorepublikových levicových stran je přes sedmdesát let...

[54 ad KSČ (skimic: 19.11.2007, 19:56:07 - x)
... domnívám se, že je nutno je bráti jako \"normální\" levicovou stranu se vším všudy. Jejich program je stejný jako u ostatních \"levicových\" stran a zelených: regulace a potlačování svobodné vůle. Dávno hlasují spolu. Lidovci se přidají. Zprůhlednilo by to scénu. Trvat na původních významech fakt nemá cenu.
Blbé je, že ODS politiku \"nedělá\" nýbrž se aproximuje takzvaně středo-napravo rozdělení na basi takzvaných výzkumů veřejného mínění. V lepším případě. Není to nic, co bych volil a v tomto se cítím od představení pana Topolánka po volbách posledních konsistentní.
Na otázku, jestli není lepší volit menší zlo - Topolánka si odpovídám též konsistentně: Ne, není-li jiné volby, volit raději nebudu a změním (pokusím se) raději teritorium, takto potupně nablízko Hutkům a komoušským synkům emigrantům viz Švejnar ...Už to fakt nechci zažít podruhé ...

[55 skimici (ptakopysk: 19.11.2007, 20:03:09 - x)
to \"lidovci se přidají\" podepisuju a ještě bych to skromě dodal \"k vítězi\". To je strategie, se kterou úspěšně přežili doposud všechny režimy v téhle zemi. Akorát úroveň jejich vůdců začíná být poněkud hm... ehm... tristní. Ale třeba nějde na jižní moravě právě čučí na večerníček budoucí msgre Šrámek...

[56 Já Vám nevím...pozvat ksč do (Jirka původní: 19.11.2007, 20:17:01 - x)
relativně slušnější části pol. scény je podle mého, nemravné. Po všech peripetiích a \"protivrnství, jsme se dostali k tomu , respektivě cca 10% majetku, co nám ukradli a opravdu se mi nechce jim to zase nechat. Vlastně ani nemám jinou možnost. Neumím nic jiného. Teda možná ano, ale tak mne to nebaví....lidovci půjdou z vítězem .....jako jsou zvyklí a jak to umějí.

[57 No, když si představím tu paletu (Dana: 19.11.2007, 20:17:34 - Mail - x)
přispivatelů třeba na Psa z jižní Moravy - netrašte, člověče! :-)

[58 No tak jsem si to pobě přečet a ani slova neumím (Jirka původní: 19.11.2007, 20:22:09 - x)
poskládat tak, aby to dávalo smysl...omlouvám se a lezu tedy opět do postele.....

[59 Dano, (ptakopysk: 19.11.2007, 20:25:41 - x)
neříkejte, že vám jižní moraváci také připadají tak nějak lidovcoví :o) To by bylo mezi námi úplné souznění duší :o) (v tomto úhlu pohledu selbstverständlich)

[60 Ja, ja (Dana: 19.11.2007, 20:31:06 - Mail - x)
ale znám i pár normálních. Ovšem rozhodně ne z netu. A ještě zdejších pár emigrantů...abych si to u Foundryho a Vítka vyžehlila!

[61 Tak jsem ......... (G21: 19.11.2007, 20:35:04 - x)
si přečetl odkazovaný článek o tom, jak pan profesor Švejnar žadonil a znovu žadonit bude u komunistů. To by se mělo povinně objevovat ve všech zpravodajských pořadech všech (tedy obou) večejnoprávních elektronických médiích, včetně dovětku politologa Šaradína, že Marx byl vlastně úplně normální filozof. Přiznávám, že Švejnara jsem si celkem vážil a myslel jsem si, že by to nebyl až tak úplně špatný preziden, až Klaus dotáhne druhé volební období. Už si to nemyslím. Jdu zvracet.

[62 ¨Dano (martin TT: 19.11.2007, 20:44:08 - Mail - x)
já mám vždycky takovou srandu z vyptávání, kdo je odkud, protože většina lidí není zrovna odtamtud a ještě usuzovat z toho na typickou místní náturu - jako typický Valach z Prahy to mám z první ruky. A pokud se týká jihomoraváků, tak jen připomenu, že známý zubař je od Ostravy.

[63 Šak sem včéra říkal, (Šumavák: 19.11.2007, 20:47:39 - x)
že importovat z Bangladéše dávivec černý je zbytečnost....Teda, já zase měl dneska bojovku...až mě to nějak zmáhá !

Ten Švejnar to dělá dobře, ne?

Nbo si myslíte, že tomhle extempore ho může Bursík doporučit zelenejm?
A lidovci,že půjdou veřejně s Filipem ruku v ruce ve jménu revoluce....To už Kalousek zkoušel a nesetkalo se to s pochopením.....

[64 martine (ptakopysk: 19.11.2007, 20:50:49 - x)
to není o tom, kdo je odkud, ale o tom, jak se lidi v kterém distriktu chovají. Ono je to nějak nakažlivé a přistěhovalec brzy zapadne do kolektivu. Kdo chce s vlky... Jak vy k my tak my k vy... atakdále

[65 Feministko (jasan: 19.11.2007, 20:51:37 - x)
jen pro poradek
Topolanek bude chtit revokaci usneseni minuleho kongresu, zakazujicimu politikum ODS prevadet do Brusele jakekoliv dalsi pravomoci.
Bude to docela zajimave... ani nevim, jestli se mam na to tesit...

[66 Dobrý večer, (Nika: 19.11.2007, 20:53:57 - x)
tak přemýšlím, co by asi tak Švejnarovi mohlo stát za takové vnucování se, a pořád mě napadají jen nějaké hoodně dlouhé peníze v pozadí...
A těch, komu se zdají komunisti normální levicovou stranou, bych se ráda zeptala, jestli už někdy navštívili web Haló novin...

[67 Lidovcům jde (Foundryman: 19.11.2007, 20:55:28 - x)
přece výhradně o naše dobro. Kam by to došlo, kdyby nás nechali napospas? Lidi by začali zabíjet, smilnit, krást, žádat manželku bližního svého, brát jméno boží nadarmo a vůbec páchat hrůzostrašnosti !

[68 Martine díky, (Vít Blaha: 19.11.2007, 20:59:33 - Mail - x)
já su teda z Jižní Moravy origoš, ve svém okolí nepozoruji žádné zvláštní tendence k lidovectví, zato blbost se mi zdá rozprostřena zcela pravidelně dle všech známých definic.

I když jsou známé výjímky - např. 4 km na jednu stranu od Hodonína je vesnice kde lidovci už asi 70 let dostávají tak kolem 60 - 70% hlasů, 6 km na druhou stranu je zase jiná vesnice, vlastně město, kde podobná procenta dostávají (v posledních 15 letech) zase komouši.

V kroji chodíme jen ve svátek, a do kostela ještě míň...

[69 Niko (skimic: 19.11.2007, 21:01:54 - x)
Halo noviny občas pročítám. A právě proto pléduji uznati komunisty ne normální ale \"normální levicovou\" stranou. Je chyba, že se to na rozdíl od zbytku Vyšegrádu doposud nestalo.

[70 Jo a v odkazu (Vít Blaha: 19.11.2007, 21:06:00 - Mail - odkaz - x)
je Tomášův článek o eco faschos...

[71 Foudry (ptakopysk: 19.11.2007, 21:11:18 - x)
ještě jsi zapomněl, že v den posledního soudu lidovci vstanou, půjdou si sednout po pravici páně a budou plesat a velebit pána až do skonání světa.
No a my ostatní zůstane v klidu ležet...

[72 jasane, (Modrý pták: 19.11.2007, 21:12:01 - x)
to já se velmi těším na doprovodné vysvětlení k revokaci. Na ty vážné tváře a dramatické hlasy (trochu říznuté lítostí), že to nemůžeme přece těm zbylým 24 členům kazit, vládní koalici by to také rozbilo, dostali bychom se mimo unijní hlavní proud, uzavřeli jsme \"rozumný konsenzus\" a vůbec musíme být konstruktivní.
Foundry, jaký je rozdíl mezi smilněním a žádáním manželky bližního svého?

[73 jo MP (jasan: 19.11.2007, 21:14:54 - x)
uvidime... budu u toho... a proti

[74 2 MP, (Foundryman: 19.11.2007, 21:14:35 - x)
smilnit se může nejen s manželkami bližních :-)

[75 To MP (ptakopysk: 19.11.2007, 21:16:58 - x)
taky mě to napadlo. To první asi bude dokonaný čin a to druhé nedokonaný. Zřejmě je to nějaký právnický oříšek?

[76 Houbelec (ptakopysk: 19.11.2007, 21:20:58 - x)
takže Foudry měl v prvním případě na mysli události stávající se podle lidových vyprávění zejména na salaších.

[77 Foundry, (Rpu?: 19.11.2007, 21:21:03 - x)
na druhou stranu s těma manželkama vůbec nemusíš smilnit - stačí, když je pumpneš....

[78 Jasane, jen pro poradek, (Feministka: 19.11.2007, 21:22:01 - x)
je jasne, ze tu revokaci chce Topolanek kvuli dojednanemu utuzeni eurospoluprace. Docela by me zajimalo procento eurofederalistu na kongresu ODS - nebo vlastne uz ani nezajimalo. Jedine se mohu utesovat tim, ze nejake procento vidi dale a spoleha na samodestrukci EU bez nasi aktivni ucasti - ze se to rozpadne samo a bez valek.

[79 Ale Martine, (Dana: 19.11.2007, 21:22:30 - Mail - x)
a ostatní jižní, já to tak nemyslela. :-) Ovšem, že lidovci mají na jižní Moravě baštu - opravdu s malým b, to je jisté. Ostatně na Valachách taky. A pokud jde o lidovce a kostel - do kostela já chodím...asi tak 10 x do roka tam jsem... a lidovec tedy rozhodně nejsu. :-)

[80 Feministko (jasan: 19.11.2007, 21:26:56 - x)
vono to zase tak jednoduche neni... eurofederalistu tam moc nebude - temer zadni.
Ale pro mnohe je riziko rozpadu vlady vetsi zlem, nez eurosmlouva....z ruznych duvodu.

[81 taky vidíte na čt2, co já? (divana: 19.11.2007, 21:29:34 - x)
komisařku čr velrybářské komise z ministerstva životního prostředí??

[82 Ptakopysku, (AeroKarel: 19.11.2007, 21:31:43 - Mail - x)
Havlovi bych vyčítal a vyčítám ledacos, ale toho dalajlámu ne. To je moc milý a IMHO i moudrý pán a jakákoliv jeho podpora je u mne plus.

[83 Foundry, (Modrý pták: 19.11.2007, 21:32:05 - x)
ty jsi chtěl \"analyticky\" excelovat také v této oblasti? To mě by tedy nenapadlo. Já to viděl strašně jednoduše a předmět smilnění nerozlišoval. Máš můj obdiv :-))

[84 A kongres ODS? (AeroKarel: 19.11.2007, 21:35:04 - Mail - x)
Stranická zodpovědnost je trochu odlišná od řekněme státnické. Až potud Topolánka chápu.
Ale stejně doufám, že mu kongres to další předávání kompetencí zamázne. Pravomocí už mají v Bruseli tri riti a vede to jen k dalším a dalším nadbejkárnám. Ať nejdřív stráví ty stávající.

[85 Nezacházel bych (Foundryman: 19.11.2007, 21:38:50 - x)
až tak daleko, jako Ptakopysk :-) Jen jsem chtěl připomenout, že ne všechny dámy jsou nutně manželky. A nakonec, zvlášť v poslední době, ne všechny manželky jsou nutně dámy.

[86 Divano, kdo by ty velryby chránil (Šumavák: 19.11.2007, 21:40:25 - x)
když ne my!! ČR už leta žádnou neulovila a ani nevyslala velrybářskou loĎ na moře!!Tak je vtom třeba těm japoncům bránit, aby si z nás jednou, jedinkrát mohli vzít příklad!

Ovšem až se oteplí, moře stoupne o šest metrů a velryby zavítají až do Hřenska, pak se do lovu dáme i my!!!

[87 AeroKarle (jasan: 19.11.2007, 21:40:43 - x)
doufejme

[88 jasane, (Modrý pták: 19.11.2007, 21:47:36 - x)
nedoufejte. EUstava měla být ratifikována všemi státy a v případě nesouhlasu jednoho měla být zakopána. Nesouhlasily dva státy a EUstava je tady opět. S jiným názvem. Jeden směšný človíček mně k tomu vloni napsal, že to přece nebylo zakázáno :-)). Klíčem je ta vláda. Takže budou kecy a bude smlouva.

[89 Jasane, pokud nedojde (Feministka: 19.11.2007, 21:50:34 - x)
k revokaci, hrozi rozpad vlady - je to nejake poruseni koalicni smlouvy ? Je-li to tak, pak hrozi ustavni krize a problemy s volbou prezidenta ? No asi to nechapu a stejne by pro me volitelna ODS tu revokaci odsouhlasit nemela.
Dobrou noc.

[90 No, hoši, stran EU - (Dana: 19.11.2007, 21:50:45 - Mail - x)
a co jste si mysleli, že se to bude vyvíjet jinak? To bylo od počátku jasné, že časem dojde k vytvoření jednoho státu..šlo jen o rychlost děje...

[91 Já bych nakonec (Foundryman: 19.11.2007, 21:58:15 - x)
i ten jeden stát přežil, ale, proboha, ne socialistickej !!!!

[92 Dano, (Modrý pták: 19.11.2007, 22:01:13 - x)
o tom přece není žádného sporu. Jsou odhodlaní, organizovaní a trpěliví.

[93 Modrý ptáku...... (G21: 19.11.2007, 22:02:15 - x)
jako daleko nejhorší vidím to, že tentokrát se, kromě Irska, bude ratifikovat v parlamentech a ne v referendech. Na zdravý rozum Irů bych v tomto případě nespoléhal.

[94 2 Šumavák (PeS: 19.11.2007, 22:06:25 - x)
jakejch 6 metrů? Přeci aspoň šedesát! Chlapci to spočetli a řád sem, řád tam, žádná míra! Jednou má být Děčín mezinárodním přístavem celoevropského významu, tak jím bude, kdyby tam tu vodu měli nanosit zelení v kyblíkách!

[95 no ja s tou revokaci (jasan: 19.11.2007, 22:08:11 - x)
Topolankovi nepomuzu.... ale jsem jen jeden

[96 Jasane, (Vít Blaha: 19.11.2007, 22:09:13 - Mail - odkaz - x)
nejste sám...

[97 2 Foundry (PeS: 19.11.2007, 22:13:06 - x)
ad 20:55 - teda já bych nejradši požádal jednu manželku jednoho mého bližního o vysvětlení, proč, když si ji k sakru vzal ten bližní, musím kvůli tomu trpět já a poslouchat, jak na něj furt ječí? A přeslechnout se to opravdu nedá... Nebo bych ji požádal, ať konečně taky někdy drží hubu...

[98 2 Tomáš (PeS: 19.11.2007, 22:34:50 - x)
Tak díky Vítkovu odkazu jsem si početl... A musím Ti tam vytknout jednu chybu... Ohledně těch teologů - to byli stejně vychcaní hajzlové, jako dnešní lumíci! Proč hajsli Žanka Husojc? No protože napsal knížku proti svatokupectví! Nelíbilo se mu, že by si měl koupit odpustek a pak poklidně hřešit! To se dělá? brát církvi svaté její poctivě vylhaný výdělek?
A co dělá dnešní nositel Nobelovy ceny míru? Prodává odpustky! A kdo si odpustky koupí, ten může klidně hřešit! A běda tomu, kdo proti tomuhle svatokupčení brojí! To se dělá, brát zelené církvi její poctivě vylhaný výdělek?

[99 G21, (Modrý pták: 19.11.2007, 22:43:07 - x)
tak v Irsku mají dobré zkušenosti s opakováním referend. Pokud jde o zbytek spolku - proč riskovat podruhé, že by to třeba opět někdě v referendu občané zamítli?

[100 Jasane, mě taky svou taktikou (jura-p: 19.11.2007, 22:53:30 - x)
propocení košile než ustoupí nepřesvědčil. A ani pád vlády mě nepřesvědčí, já chtěl nové volby. Příští volby jsou od té doby už prohrané, takže na výsledek voleb nemusím brát ohled a můžu hlasovat jak chci. Mě ty v kotlince obvyklé řeči o jediné možnosti nebaví a vím, že jsou to kecy. Od té doby, co se o EU stará Saša Vondra, není to politika ODS, ale normálka havlovina. A pořádat kongres tam, kde se nedá parkovat ani bydlet, mě připadá taky padlé na hlavu. On někdo kamoší s ředitelem toho ostrova?

[101 Modrý ptáku...... (G21: 19.11.2007, 22:54:43 - x)
no mě jsou motivy vcelku jasné.:-) Asi by to dopadlo ještě o trochu hůř, než jen 2 proti. Jen mě vadí, že jsem členem partaje, která o sobě prohlašuje, že je eurorealistická a přesto nás žene do chřtánu té zelenorudé evropské bestie.

[102 G21, (Modrý pták: 19.11.2007, 23:14:26 - x)
tak to já \"bez lítosti, na vše jsem si zvyk´\". A pokud jde o domácí politické hřiště, tak můj postoj vyjádřil přesně jura-p ve 22:53:30. Snad s tím rozdílem, že nevím, kde bude mít ODS kongres, a kdybych věděl, tak je mně to stejně fuk, protože tam nejedu :-))

[103 PeSi, ale Žanka Husovýho (jura-p: 19.11.2007, 23:14:59 - x)
zfajrovali hlavně kvůli jeho pojetí predestinace, která popírala úlohu svobodné vůle, kterou ti žalobci ze Sorbony znovuobjevili. On dokonce mluvil o božím soudu a na to byli všichni papeži od doby, kdy se vyplnilo vyzvání k božímu soudu od Ignáce z Loyoly hodně citliví. Zcela formálně byl popraven za pohrdání soudem, tedy za to, že když mu papež určil osobního soudce, dokonce takového, co mu docela fandil, tak se Hus odmítl dostavit a prohlásil, že jejich při rozhodne Bůh. Tím popřel věcnou příslušnost papežem jmenováného soudce, papeže a vlastně i Krista, který formálně ustanovil papeže svým zástupcem (viz Ty jsi Petr, to je skála a na té skále já vystavím církev svou). On ten Hus byl fundamentalista. A přitom každý ví, že od narození Krista ten vykonává veškerou komunikaci a má k tomu PR agentůru. Jen občas zasáhnou svatí, ale ti spíše individuálně zjevením nebo zázrakem způsobeným přímluvou u nejvyššího. Proto se také počítají jen zázraky posmrtné, neboť jen ty jsou dokladem toho, že svatý je opravdu v nebi.

[104 Šumaváku, k těm velrybám - (divana: 19.11.2007, 23:27:18 - x)
začneme letos tím, že zakážeme kádě s kaprama ...

[105 Modrý ptáku, na Žofíně. (jura-p: 19.11.2007, 23:32:05 - x)
Tam, co normální lidi chodí chlastat nebo tancovat. Ale jednu věc jsem se už naučil. Tedy mimo ježdění metrem, výtahem a jezení příborem, což bylo i za socíku, je to, že hlasuji proto, a tak, abych vyjádřil svůj postoj k předložené otázce. Tedy ano nebo ne, podle uvážení.
A v tom vidím základní rozdíl od socíku, kde se hlasováním zásadně schvalovalo, co bylo navrženo. I v případě, že šlo o zásadní nesouhlas. O jiných věcech než zásadních se zásadně nehlasovalo. Přesněji nebyly dány schválit.
A tenhle rozdíl ctím a hlasováním rozhoduju. A tohle chápu jsko hlavní rozdíl mezi demokracií a totalitou. Další je, že totalita za něco, nebo proti něčemu bojuje.
A základem toho, proč své poddané k něčemu nutí je vždy boj za ozdravení. Rasy, národa, dělnické třídy a její dějinné úlohy, teploty prostředí, nebo někdy celé Zeměkoule. To je jedno, k čemu totalita nutí, ale vždycky je to ozdravné.

[106 Velryby jsou savci, divano, (jura-p: 19.11.2007, 23:37:58 - x)
co takhle omezit skot a prasata. Třeba snížit kvótu na mlíko nebo zdražit obilí tím, že se z něho bude něco vyrábět na spálení nebo že se bude za dotovanou cenu pálit rovnou.

[107 zdražit obilí tím, že se z něho bude něco vyrábět na spálení...mám lepší nápad. (Schumacher: 20.11.2007, 19:45:19 - x)
Že za dotovanou cenu se nebude vyrábět nic. Nebo a to úplně nejlépe, že zadotace se přestanou množit zemědělci...:-)))



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: