Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pondělí, 26.11.2007

Schengen.....

aneb: byl jsem dnes v Rakousku...

 


    Pravda je, že česká pohraniční policie mě zná a tedy nekontroluje.Na druhé celnici ovšem už zjevně trénovali na Schengen. A to jsem si ssebou vyjímečně vzal pas.

    Stejná pravda je, že jednak jsou z toho ti Rakušani div živi a na druhé straně jim to játra netrhá......
Stress má ministr vnitra a policajti druhé kategorie.Ze stávajících 2650 pohraničních policistů jich bude část přesunuta na vnější hranici EU, aby měli v Rakousku klid, že je dobře střežena a že to třeba ti slovenští také umí....
Pamatujete si, jak se ješte nedávno škubali, že na to ČR, SR a Maďarsko nejsou připravené? jak říkali: „musí se to odložit!" ?
Ano? Pamatujete?
Tak dnes Franz Lang ( stellvertretende Generaldirektor für die öffentliche Sicherheit.) sice nerad a opatrně připustil, že „některá" jejich(slovenská...vz ZDE) stanoviště jsou lépe technicky vybavená než rakouská......viz ZDE*

      Ti, jak prohlásil ministr vnitra Guenter Platter, „natáhnou podél hranice široký bezpečnostní pás....a to je cesta, kterou jde Rakousko... a dodal :
„Die Grenzraumkontrollen von Polizei und Bundesheer sollen mit dem Fall der Schengen-Grenze am 21. Dezember aufgenommen werden."( kontroly pohraničí policií a armádou začnou 21.12 s otevřením Schengenského prostoru.)

Už mi tam chybí jen povzdech, že se ty dráty neměly sundávat.......

    No, a já kráva stará si říkal : hranice pryč, kontroly pryč, jedna Evropa... udělám něco pro „porozumění mezi národy". Ne že bych otevřel kurzy češtiny,to ne, to už vím, že se v Oberösterreich neujalo.
I vymyslel jsem, že u příležitosti otevření Schengenu nabídnu 10-20% slevy na mé služby.
    Tak jsem oslovil jednu velkou banku, která dělá největší zisk v Ostländern a kde mám nějaké kontakty.Vrchní odborář to uvítal, že to projedná v podnikové radě a že je to pěkná akce pro PR banky....
No, propracoval a dopracoval jsem to tak, že by s tím nebyla žádná administrativa (stačil by zaměstnanecký průkaz pro vyšší slevu zaměstnancům a bankovní karta klientům..) a logicky- všechny náklady bych nesl já.Od něj se chtělo, aby to dal v bance vědět a aby dal vědět i klientům, že„V rámci otevření Schengenského prostoru pro Vás, milí zákazníci, naše Banka vyjednala slevu v provozovně hned u hranic, v České republice..." , třeba oznámením na výpisech ( bývají tam větší blbosti..)

    Víc než tři neděle to promýšlel, a pak mi oznámil, že na příští rok mají jiné plány, že je to uzavřené a že už na to nemají peníze, ......vykládat mu, že 21. prosince je letos, bylo marné.

 Nabídl jsem to tedy Euroregionu Böhmerwald, který má spolupráci s Jižními Čechami přímo v popisu práce.Když ta ochotná pracovnice, se kterou jsem mluvil, pochopila o co jde, pravila, že to sama nemůže, že to je vážná věc a že to musí rozhodnout jednatel.......
A zatím je ticho po pěšině.....Schengen jim zjevně játra netrhá.

    Tak jsem dnes přemýšlel, čeho se tak bojí a kdo je tím vinnen a pak mi to došlo !!!

Tím jsou vinni zelení, Greenpeace a rakouský ministr zemědělství, kteří Rakušanům blbnou hlavu s bojem proti GMO a s Genfreiezone Oesterreich !!("bezgenovou zonou Rakousko" — oni to tak fakt nazývají!).

Vždyť se na to slovo podívejte:
Schen-GEN!
A když se to vysloví, tak oni slyší Schön Gen......a já se divím, že šílí !



PS.
    O tom, že tam jsem jel černou Tatrou a vrátil jsem se s bílou — od soli, to vám snad ani nebudu povídat. Já nejsem na svá auta měkkej, to ne, ale dneska, když to uschlo a viděl jsem to, jsem dokonce zajel do myčky a letos už podruhé nebo potřetí jsem ji umyl !!

 

 

 





Komentáře

[1 Šumaváku, (Rpu?: 26.11.2007, 22:06:58 - x)
to by ještě chtělo vyrobit transparent s nápisem: \"Když sem za těma štětkama nebudete jezdit, tak tu nebudou stát!\"

[2 No jó, Šumaváku, (maYda: 26.11.2007, 22:35:13 - x)
že VY ty kobyly máte geneticky modifikovaný ?
...se pak nedivte.

[3 Šumaváku (rejpal, stále ještě Tam: 26.11.2007, 22:51:27 - x)
přece byste nechtěl, aby Rakušáci plejtvali etylenglykolem na silnice. Co by pak dávali do vína? A s§l je přeci sice ne zrovna organická, i když jsem i tohle už viděl, ale aspoň přírodní.
Martine, na zdraví rodičky a prapotomka jsem si dal po jednom panáku slivovice. A jeden si dám i na Tvoje zdraví. Ať vím všem slouží!

[4 sůl, ne s§l (rejpal, stále ještě Tam: 26.11.2007, 22:53:42 - x)
že by ta slivovice?

[5 Já tu nemám slivovici (maYda: 26.11.2007, 22:56:19 - x)
jen tuzemský rum ( trhni si nohou, Eunie) a ten tu je jen k naložení rozinek do vánočky.
ale máme tu jedno pivo, tak snad ta půlka, co zbyde, až se rozdělím s chotěm, bude na zdraví rodičky stačit.
A kdyby ne, určitě to za mně \"odpijí \" jiní.

[6 Ale budou nas vitat cesky (Montimuf: 26.11.2007, 23:51:57 - Mail - x)
Ale abychom na ty nase mile jizni sousedy nehazeli jen spinu a nepodezrivali je z toho, ze nechcou byt dobrym sousedem, je nutne podotknout, ze nas konecne planuji vitat na svych uvitacich tabulich u hranic (posleze byvalych) v nasi materstine. A to je vazne skvele, protoze vedle nemciny a anglictiny se zaradi to nase VITAME VAS vedle pozdravy napsane pro francouzsky hovorici cast nasi sjednocene Evroy. A nechybi tam ani holandstina, coz stejne bude v nasi zemi brzy dialekt :o)

[7 Ano, to jo ! A taky už jsou v Horním Rakousku (Šumavák: 27.11.2007, 00:25:57 - x)
dvě restaurace, kde mají jídelní lístek i v čestině!

[8 Co si s tím počnou? Ty geny jsou fakt hrozná lumpárna:)) (Rpu?: 27.11.2007, 06:45:05 - odkaz - x)
Zjistit, jaký je podíl slovanských genů ve starém mocnářství by taky mohlo být zajímavé - jen jestli bvy to vydejchali....:))

\"Na svém germánském původu si dnešní Němci příliš zakládat nemohou. Podle genetické analýzy vědců jsou takové geny v menšině. Jen šest procent Němců je po otci germánských. U třetiny lze vysledovat původ ve východní Evropě, 45 procent \"německých\" genů je keltského původu a každý desátý Němec má židovské předky...

[9 Jo, abych nezapomněla.... (Rpu?: 27.11.2007, 07:44:21 - odkaz - x)
Liška....Liška.... není to ten, co jel jednat s americkým kongresem, že radar nechceme...? No, to není tak důležité, školství už se taky nedá skoro ublížit, tak hlavně jestli umí vydojit ty prachy....

[10 Liška, Liška, (AeroKarel: 27.11.2007, 08:56:38 - Mail - x)
\"Třicetiletý Ondřej Liška je absolventem politologie a religionistiky na Masarykově universitě v Brně. Mimo jiné napsal knihu \"Církev v podzemí\".......\"
O tom, že by někde pracoval jsem nečetl nic. A mám takový dojem, že i ten Lužný byl nějak šmrncnut religionistikou.
Těžko odolat dojmu, že hochům jedno náboženství nestačí, že chtějí mocí mermo mít alespoň dvě.

[11 AeroKarle, (Rpu?: 27.11.2007, 09:03:55 - x)
jak to psal PeS - maj v tom Brně hnízdo.....

[12 Rputi, (ptakopysk: 27.11.2007, 09:42:15 - x)
vypadá to, že totálně nasazení, angloameričtí vojáci a Rusové zanechali nesmazatelné stopy nejenom v srdcích germánských žen. Vono taky vezmi chlup na dlani, když tam nejni, natož chlapa během a po prohraný světový válce. Zajímavá by byla genetická analýza Ádový tykve, kdyby ji Rusové pustili z drápů... Zlí jazykové tvrdí, že Němců černejch jak šůviks se po pětačtyřicátým rodilo taky dost :o)

[13 Ptakopysku, (Rpu?: 27.11.2007, 10:20:12 - x)
tak se koukni na Bavoračky - jaký jsou takový \"věstonický\". Typická slovanská kosočtverečná figura - úzký ramena a kotníky a mezi tím zadek jak vrata - prostě poněmčený Slovani.
Když se mi narodila Irenka v Augsburgu, tak jsem jednou přišla na dětský oddělení - bylo tam asi 25 dětí. 24 mělo krásně slovanský hlavičky kulatý jak makovičky a mezi nimi byl jeden typickej germánskej Schädel - naše Irenka....:))

[14 ptakopysku (martin TT: 27.11.2007, 10:38:30 - Mail - x)
to není záležitost posledního století. Já bych se nebál vidět základy té směsi ve 4 - 6. století a ve vírech, kterými se centrální Evropa roztáčela. Existoval zde sice silný pohyb z východu na západ, ale stejně tak i kmitání v severojižním směru a jeho kombinacích. Markomani, Venetové, avarský kaganát, kdo koho kam tlačil, je sice zajímavé, ale už tenkrát platilo, že sa všeobecně moc šústá, enem my nejsme při tom.

[15 Rputi, (ptakopysk: 27.11.2007, 10:38:56 - x)
nojo. Pijou pivo, dechovky podobný, jídlo podobný, kdoví jak to tam vypadalo po třicetiletý válce. Tady ze tří mio zbylo osm set tisíc obyvatel. Že by se emigrující čeští protestanti Bavorskem prostě prosouložili?

[16 martine, ptakopysku, (Rpu?: 27.11.2007, 11:04:47 - x)
on ten Augsburg byl původně Augustusburg - tedy hrad císaře Augusta - neboli římské ležení. Okolo tečou tři řeky: Wertach (německá), Lech (slovanská), Glon (keltská)..... co dodat...
A ta třicetiletá válka zakvrdlala pořádně celou Evropou....nemluvě o dalších, např. Napoleonově armádě, která to brala křížem krážem a zajisté panna nepanna....

[17 Hezké před obědem vinšuji (Anka: 27.11.2007, 11:18:11 - odkaz - x)
Unikátní dokument Cesty naděje o utrpení slovenských Židů za druhé světové války se k televizním divákům zatím nedostane. Proč? Podle autorky, české filmařky Kristiny Vlachové, kvůli cenzuře vedení slovenského Ústavu paměti národa, který se na jeho vzniku podílel.
„Nový ředitel Ústavu paměti národa je Tisův obdivovatel,\" říká o současném šéfovi ústavu historikovi Ivanu Petranském Vlachová.
To bude paměť nejspíš stižená těžkým Alzheimerem, co?

[18 Anko, (Rpu?: 27.11.2007, 11:25:19 - x)
Alzheimmer by se dal odpustit. Horší je, že mu ty mrtví Židi nejspíš nevaděj.....

[19 Rputi, (Anka: 27.11.2007, 11:29:37 - x)
nejspíš, blbý je to, že usgerechnet takový člověk je šéfém Ústavu paměti národa.

[20 Hele, to je pěkná logika (Anka: 27.11.2007, 11:41:31 - x)
Okresní soud v Litoměřicích poslal do vězení mladíka, který zavinil tragickou dopravní nehodu u Úštěku. Zemřeli při ní tři lidé. Podle obžaloby měl jet řidič opatrněji - je totiž slepý na levé oko.
V létě 2005 jeli Daniel Pobl a jeho bratr Jiří po silnici přes Úštěk. V místě, kde byla přikázaná rychlost 70 kilometrů v hodině, se jejich Peugeot řítil asi 110.
Tedy dvouoký mohl jet těch 110, nehledě na předpisy?
Jinak z vlastní zkušenosti mohu říct, že ten argument je blbost.

[21 Anko (ptakopysk: 27.11.2007, 11:44:35 - x)
a koho byste chtěla mít v čele Ústavu paměti národa, když si tento národ připomíná vznik samostatnosti v přímé souvislosti s holocaustem? To se blbě maskuje i když máte oddané poddané...

[22 ptakopysku, (Anka: 27.11.2007, 11:47:06 - x)
asi jsem blbě pochopila smysl tohoto Ústavu. Bude nejspíš pro ty, kteří si dobu vzniku samostatnosti nepamatují....

[23 Rputi, martine (ptakopysk: 27.11.2007, 11:53:09 - x)
kazíte mi radost. Představa, že učitel národů Komenský - poté co olámal krápníky ve všech jeskyních kde se ukrýval před emigrací (nemluvě ani o tom, že vykotlal dub Koráb)- se prosouložil Evropou až do Holandska je úžasná...

[24 Zdravim (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 12:05:16 - x)
nejdriv se polituji, ze mi unikl vodicka (kdo chvili mocil, jiz moci opodal ;)...
Ale vsiml jsem si zase nejake erupce antisemitismu (to je ale divne slovo, semite jsou i arabove, nicht wahr?) na psu. Co se deje, budeme zapalovat snemovnu? ;)
A to i lide vykazujici jinak urcite rysy racionalniho jednani...

[25 ptakopysku (martin TT: 27.11.2007, 12:05:30 - Mail - x)
představa nezmizí jen proto, že to prosouložení mělo více aktérů. Jan Amos neměl tělo tehdejší missky a proto musel platit za pobyt svými vědomostmi. Jestli byl někde jinde zájem i o fyzické výkony Jana Amose, tak si představuj, jak při hodině geografie vykasal tu svoji sutanu a obtěžoval šlechtické dcerky.

[26 ptakopysku, (Rpu?: 27.11.2007, 12:08:42 - x)
Jana Amose bych z toho osbně nepodezírala, ale ti ostatní to určitě vynahradili.....:))

[27 rputi, (kaca: 27.11.2007, 12:26:10 - x)
proč ne? Vždyť hlásal škola hrou a to se přímo nabízí...

[28 no, ono se o Komenském (Anka: 27.11.2007, 12:29:44 - x)
ve školách vůbec spousta věcí neprezentovala. Je otázkou, jak by školní pacholata vnímala Učitele národů, co osobu, která se mořila s vynálezem perpetuum mobile, příkladně:-))

[29 Anko (ptakopysk: 27.11.2007, 12:59:37 - x)
obávám se, že na Filosofické fakultě Masaříkovy university Brno, by se nad tím nepozastavil vůbec nikdo :o(

[30 ptakopysku, (Anka: 27.11.2007, 13:04:36 - x)
míníte tím, že tam ho zkoumají všichni?

[31 Anko (ptakopysk: 27.11.2007, 13:15:55 - x)
jo míním. A to jenom aproximuji na základě toho, co mám tu čest sledovat v jedné části FFUK...

[32 kaco (ptakopysk: 27.11.2007, 13:22:06 - x)
:o) tak tenhle aspekt mě nenapadl. Ale nelze s tím nesoouhlasit...

[33 no, ptakopysku, (Anka: 27.11.2007, 13:24:48 - x)
já to zas měla v přímém přenosu co rodič. Že jsem púču chytla za klopy a vrazila mezi knihy, bylo jen přímé vyústění dějů.

[34 Milionář chce vyhnat důchodce (Anka: 27.11.2007, 13:53:36 - x)
„Hned poté, co jsme domov pro seniory otevřeli, nám volal pan Matoušek a doslova řekl, že když má vilu za třicet milionů, tak se on ani jeho rodina nebude z okna dívat na důchodce,\".
Opravdu mohou chodit po světě taková neuvěřitelná hovada, s odpuštěním? To se ten idiot míní zasmrtit v produktivním věku, aby se stáří nedočkal, nebo věří, že jeho se stárnutí netýká? Rodiče ani jiné předky určitě nemá, jinak by ho museli pro jeho blbost utlouct, a potomky bych mu přála, aby ho zkopali ze schodů, až na nich bude závislý.

[35 Aničko (martin TT: 27.11.2007, 14:05:21 - Mail - x)
prozraď zdroj - nejdřív ten slepý řidič, teď zpupný milionář - co to čteš?

[36 martínku, (Anka: 27.11.2007, 14:09:14 - odkaz - x)
beru to na Právě dnes, jak to stojí a leží. Tuhle je ten slepý mládenec, eeh, poloslepý řidič

[37 a tuhle máš toho lidumila (Anka: 27.11.2007, 14:10:14 - odkaz - x)

[38 Tak to jo (martin TT: 27.11.2007, 14:30:26 - Mail - x)
Nova a Deník, to jsou poctivé a nezávislé, věrohodné zdroje.

[39 hele, hele, jdi rovně! (Anka: 27.11.2007, 14:35:49 - x)
Ostatně o nezávislém, poctivém zdroji nic nevím. Tady se ještě nevylíhl.

[40 Bohužel,Martine, (vidlák: 27.11.2007, 14:51:01 - x)
jakožto Plzeňák potvrzuji,je to tak. Dotyčného,ba i jeho právního zástupce bohužel znám,i trochu víc z pozadí. Je to hrozný...

[41 martine, (Rpu?: 27.11.2007, 15:12:14 - x)
včera to s tím milionářem a důchodci bylo i v TV. Těch důchodců je všeho všudy asi 15 a je to z vilky udělaný pension. A advokát pana milionáře se točí na tom, že stavební ouřad vilku pro tento účel neschválil.

[42 vidláku, dobrý den. (Anka: 27.11.2007, 15:18:01 - x)
Kdyby některý z těch dvou pánů prahnul po tom dostat pár facek, a nebyla ochotná dlaň, dejte, prsím, vědít.

[43 Petře zločinče, (AeroKarel: 27.11.2007, 15:24:10 - Mail - x)
\"A to i lide vykazujici jinak urcite rysy racionalniho jednani... \"
Proboha kdo? Na Psu a dnes? Kolik lidí tam vykazuje zároveň rysy racia a antisemitismus? Už první podmínka to omezuje tak na prsty ve vzepětí vůle obou rukou.

[44 Dobrý den,Anko, (vidlák: 27.11.2007, 15:30:40 - x)
jak říkám,znám i pana právního zástupce,těch pár facek by bylo moc drahejch.. Tady snad jen boží mlýny,ale těm taky nevěřím.. Jedině snad,že se dotyčnej užere sám,tihle k tomu mívají sklony,aspoň myslím..

[45 vidláku (ptakopysk: 27.11.2007, 15:37:19 - x)
na každý prase se někde vaří voda!

[46 vidláku, (Anka: 27.11.2007, 15:42:06 - x)
ta drahota je relativní. Můj advokát je óbrformát, věřím, že by pro mne netrestatelný důvod našel. A i kdyby ne, snad bych si to šla odsedět, tvorové jako ti dva zmínění ve mně probouzejí animální pudy a zvedají mi žaludek.
Pamatujete na obstarožní televizní inscenaci, v níž saniťák veze starou babičku z nemocnice zpět do rodiny a snad syn se tam odporně producíruje, něco ve stylu těch dvou a dotyčný saniťák při loučení a napřažené synově ruce odtuší - to bych raděj podal ruku praseti? A nemýlim-li se, soudní při asociální syn vyhrál v tom smyslu, že dostal titěrnou satisfakci.

[47 ..Gdyš ty to, Anko, vidíš moc \"anglosasky-právně\"... (šakal: 27.11.2007, 16:29:56 - x)
...Na nějaké šalamounské řešení v duchu \"Půlpenny\" nebo tak něco můžeš v tom našem zlotřilém právním Nihilistánu rozhodopádně zapomenout. U nás by tě za tenhle akt svrchované humanity a občanské uvědomnělosti dotyčný právník stáhnul nejenom z kalhotek ale nejspíš i z kůže. Však vzpomeň, jak dopadli ti naši studentští revolucionáři z Brna za to, že komoušského kariéristu z fakultní stranické buňky označili za komoušského kariéristu. Halt, od dědiců arcimocnářského byrokratismu křížených s nositely věčného Švejkovského šklebu nemůžeš čekat nic rozumného. Ï na tu revoluci podle nich musíš mít papír s ouřední pečetí. A běda, esi ne!... (>:- |)

...Jak že to řikal ten vzteklej Tatařín Lenin? \"V Německu stejně nikdy žádná revoluce nebude, protože Němci by si před obsazováním nádraží nejdřív museli koupit perónku.\" (7:- P) (7;- D) (7:- /)

[48 Anko, (vidlák: 27.11.2007, 16:40:30 - x)
k tomu článku,na který jste sem o tom lidumilovi dávala odkaz je diskuze. Koukněte na komentář ze 14.56,myslím,že je poslední. Už svítá? Říkal jsem,že o tom něco vím a to jsem ten komentář nepsal já. Opakuju-to není na pár facek,ani na kanóna advokáta.. Jinak,ptakopysku-souhlasím..

[49 Vážení (martin TT: 27.11.2007, 16:51:43 - Mail - x)
chápu, že jste více zaujati milionářem, já zase tím slepým řidičem.
Co se týká milionářského advokáta, já takové věci neberu, ale každý jsme jinačí. Dohnáno do krajnosti by to mohla být debata o tom, jestli obhajovat člověka, kterému bych osobně rád nějakou ještě přidal.

Přesto se hlásím k tomu závěru, že na každé prase.... aneb \"boží mlýny\".

[50 pánové, já nerada, (Anka: 27.11.2007, 17:10:02 - x)
jen že mě to nadzvedlo, ale juž dám pokoj>

[51 Tuhle to je taky žůžo (Anka: 27.11.2007, 17:14:27 - odkaz - x)
zas logika, která mne míjí.
Rovněž mystifikuje svou účastní na založení organizace Greenpeace. Podle dokumentů, které před lety organizace doložila, se jedná o lež. Z Greenpeace vystoupil v roce 1986 a od té doby jsou jeho aktivity víceméně problematické.

[52 Jefim Fištejn: Liberální xenofobie (Rpu?: 27.11.2007, 17:25:33 - odkaz - x)

[53 Rputi, (Anka: 27.11.2007, 17:30:38 - x)
ano, oni sem machometání nevandrují za lepším, ale pod podobným praporem, jako kdysi křižácká tažení. je jim putna svoboda, chtějí šířit víru pravou a o co, že na ni EÚ přistoupí, jelikož její potírání by bylo politicky nekorektní.

[54 Anko, (Rpu?: 27.11.2007, 17:41:47 - x)
v souvislosti s tím je docela zajímavé, že Švýcaři začínají dávat po Africe do oběhu spot, který má odrazovat lidi od emigrace - jako by se to kormidlo začínalo KONEČNĚ otáčet. Otázka je, jestli není pozdě...

[55 Aničko (martin TT: 27.11.2007, 17:56:43 - Mail - odkaz - x)
k tomu Moorovi nejenom od Greenpeace

[56 Krucajš, kam se mi poděl příspěvek? (Anka: 27.11.2007, 18:00:32 - x)
Hudry hudry teda. Jsem Ti, Rputi, psala, že to Švýcaři nevytrhnou:-)

[57 martínku, (Anka: 27.11.2007, 18:04:35 - x)
mne jen uchvátila logika, že nemohl být zakladatelem toho šíleného spolku, páč v roce 86 vystoupil. No, pozdávat se jim nemůže, když o nich tvrdí, že je to parta ziskuchtivých a vlivuchtivých lidí.

[58 Anko, (Rpu?: 27.11.2007, 18:09:31 - x)
myslím, že to je jenom začátek. Ono skutečně není možné, aby byl ve Francii čurbes pokaždé, když nějaký dva blbečkové ukradnou motorku a přizabijou se. Ani, aby byl někdo zabíjen proto, že vyjádří nesouhlas s islámem.
Otázka je, jako na to příslušníci silámských komunit budou reagovat...

[59 Rputi, (Anka: 27.11.2007, 18:15:32 - x)
umíš si představit, co by se dělo, kdybychom v islámské zemi s tradičním vnímáním života chtěli razit evropský styl života? Ani utřít nos bychom si nestihli.

[60 Aničko (martin TT: 27.11.2007, 18:16:49 - Mail - x)
to je zase ten deník - ostatní zdroje napsaly tu větu do konce - není zakladatelem, protože byl jen jedním z prvních členů. Mají ho moc rádi, jak se s ním Bursík odmítl setkat a Beránek se může v tom svém pamfletu uvztekat, tak jim ten Moore pije krev. Teď se pokoušejí shodit jeho návštěvu otázkami, kdo mu ji platí.

[61 dobrý večer....tak jsem opět tady (Jirka původní: 27.11.2007, 18:18:20 - x)
a koukám jak puk.....asociál milionář, slepýš řítič, a Schen-Gen.
To přistoupení k Schengenu a zmizení celnic je dobré, a ať si dělají v Rakousku co chtějí. U nás taky nepropustili ani jednoho celníka a voni se vrhli na spotřební daně a tak podobně. Jenom je \"skvělé\", že dětské pasy platí pouze na rok, bez možnosti prodloužení a platnost zákona vyprší až v dubnu. Takže teď stojíme před dilematem. Pořídit dětské pasy? Nebo 3 měsíce jezdit na jiné, nebo podvádět se starými......dilema, dilema....
Myslím, že pokud Liška bude ministr školství, tak bude povolen hon na lišku.....ale modifikovaně. Naříznout tlapky a pustit psi. A ani se nemusí dlouho čekat.

Dneska jsem absolvoval svojí druhou komentovanou prohlídku....dětskou....takže se snad vysvětluje to předchozí naříznutí tlapek a puštění psů. Bylo to opravdu náročný. Jsem rád, že jsem mohl říci na konci, nebylo žvejkaček na rámech, nebylo poškozených obrazů, nebylo ztracených dětí.....upřímně, kdo to z Vás pánové má :-))))

[62 Jirko, ono úplně stačí i jedno dítě.... (Rpu?: 27.11.2007, 18:38:59 - x)
To byla jednou v Mnichově výstava z italských galerií. 5 Tizianů, skici k rafaelovým freskám 5x2m....atd. No nemoh si to člověk nechat ujít. Jenže Irence bylo teprv dva a půl. Střidali jsme se s manželem velmi svědomitě .... ale tak zpocený kustodi se jen tak neviděj...:))

[63 Jo, Jiří, nesmíš se courat bůhvíkde. (Anka: 27.11.2007, 18:41:22 - x)
Znáš to - kdo chvíli stál ....
martínku, co chtít od lidí, kterým se udělala myšlenka, že zachrání svět jemu navzdory.

[64 Ahoj ! Jirko, šel jsi jako dítě (Šumavák: 27.11.2007, 18:42:03 - x)
a nebo držel ten komentář.... ?
:-))
a komentoval jsi obrazy nebo chování těch dětí?

[65 snažil jsem se udržet vážnou tvář...zvlášť, když (Jirka původní: 27.11.2007, 18:48:03 - x)
ty puberťáci komentovali bujné tvary renesančních lepých děv.....ale abych byl přesný. Ve předu šel jeden kustod a vzadu dva. Takže to byla celkem pohoda. Snad jen ty ostentativně odjištěné brokovnice, nemuseli být tak vidět. :-))

Hele ten Liška, to je ftip, že jo

[66 Dobrý podvečer, (PeS: 27.11.2007, 18:56:58 - x)
totálně u/odkecaný o5 zde... Ad Moore - já se Vám divím, už jste ho někdy přistihli, že by někdy mluvil či psal pravdu? U něj je to pomalu axiom - co slovo, to lež... Ano, já znám ten logický chyták, ale větu \"já lžu\" od něj nikdy nikdo neslyšel...

[67 Jo pardon, (PeS: 27.11.2007, 18:59:59 - x)
tohle je jinej Moore - jak jsem teď zjistil z odkazů... Tady u toho si nejsem jist, nakolik je lhář a podvodník... Takže se omlouvám...

[68 PeSi - to nebylo o Beránkovi? (Šumavák: 27.11.2007, 19:05:17 - x)
Liška ? Podšitá bystrouška. Hlasování o jeho vítězství v soutěži o ministerské křeslo vyhrál o jeden jediný hlas.
A jistě jen náhodou o ten jeho, kterým pro sebe hlasoval.....

Shánějte červená saka, bílé rajtky, koně dodám.....

[69 VELKÁ ŽRANICE... (šakal: 27.11.2007, 19:05:56 - x)
Na Neffiditelném psu dnes padla pod tím dnešním pitomým článkem Lukáše Petříka ironická poznámka, že prý určitě všichni vstupují do EU s radostným očekáváním toho, jak budou Únii sežráni... Tak jsem vyplodil následujících pár řádek, které jsou možná trochu podobné tomu PeSovu \"Evropskému desateru\":

Jistě že si každý k tomu evropskému stolu sedá s představou velké žranice! Ovšem každý ze stolovníků si to představuje nějak takhle:
Němec: \"Teď ty polský voly pěkně vosolíme a sežereme. A když přijde Putin na sváču, tak se zase šábnem.\"
Francouz: \"Nejdřív si brouknu Marseillézu a pak těm všivejm Alemánům pořádně vyrabuju špajz.\"
Angličan: \"Budu při společném jídle zdvořilý, ale žabí stehýnka ať zůstanou ve francouzském hrnci.\"
Rakušan: \"Das ganze Czechische Volk is eine Simulantenbande!\"

...Takhle si to o těch druhých říká naprostá většina našich evropských bližních. Vedle ní tu máme zástup 10 miliónů lidí, kteří mají názor věkovitou národní zkušeností zformovaný a zcela jednoznačný...

Čech: \"Eště nikdy nebylo, aby nějak nebylo.\"

...No, a na závěr maličká skupina poněkud výstředních postav...

Blbci a Špidla: \"Pomodlíme se evropský otčenáš a při jídle nemlaskat, holoto bezbožná!\"

Jakoby mi něco říkalo, že tahle \"Velká žranice\" neskončí jinak, než že se tu zase jednou všichni sežereme navzájem (7:- P)

[70 2 šakal (PeS: 27.11.2007, 19:14:33 - x)
já teda nejsem žádný prognostik, ale tak nějak - sleduje cvrkot - se IMHO domnívám, že v milé Evropě se zas zadělává na jednu pěknou válčičku. Zas se spolu tulej Němec s Rusákem na jedné straně a na druhé straně tentýž Němec s Francouzem diriguje Evropu, jak má vypadat... To se dlouho nebude líbit...

[71 Aerokarle, já bych to nevylučoval. (jura-p: 27.11.2007, 19:21:00 - x)
Velká většina lidí je, po vyčerpání ostatních možností, schopna chovat se racionálně.

[72 ...No...zatím je to dostatečně blbý na to, aby \"se to líbilo\"... (šakal: 27.11.2007, 19:21:35 - x)
...Bohužel (7:- /)

[73 styl českých zpráv (teď na čt1) (divana: 27.11.2007, 19:24:10 - x)

\"zemřeli chlapci na motorce vinou policie\"

nějak mi tam chybí, že patnáctiletí zloději z předměstí ukradli motorku a vletěli do policejního auta, které jim zatarasilo cestu.
a ještě bych přidala, že zemřeli proto, že neměli přilbu - to jako poučná vsuvka pro ty, co si myslí, že jsou přilby zbytečné

[74 šakale, (Modrý pták: 27.11.2007, 19:58:58 - x)
tak mě to dnes zkolilo a určitě je na vině Tvoje páteční chrchlání a kýchání :-))

[75 Během deseti let musí svět udělat něco s klimatem - jinak ... (skimic: 27.11.2007, 20:03:09 - odkaz - x)
... straší Watkins v Brazílii, jeden z autorů dalšího UN předBaliovského eposu. Stačí utratit ročně 1.6% světového ... sakra čeho? (píše Global Economic Output ... míní Gross World Product?) do roku 2030 a vše bude v ažůru. Bohaté země by měly emise snížit o 30\" do Y20020 a o 80% do roku 2050. Ne, fakt nejsme alarmisti, všechno je vědecké, už nemluvíme o obětech záplav a tak, jak jsme to dělali /volně parafrázuji/. O dva odstavce výše však čtenáři implantuje pocit viny: (volně) \"když si v Americe zapnete klimču a nebo se v Evropě projedete auťákem, vaše počínání má důsledky pro venkovany v Bangladéši, farmáře v Etiopii a obyvatele slumů na Haiti\"
...
Amen.

[76 ...Sáááfra!...Hm...Tak to sorry... (šakal: 27.11.2007, 20:04:11 - x)
...Čeek by čekal, že to ten alkohol přerazí (7:- /) (7;- ))

[77 oops ... do Y2020 :-) (skimic: 27.11.2007, 20:04:52 - x)

[78 Ano, jsme na tom bezpochyby dost blbě, (Rpu?: 27.11.2007, 20:09:49 - x)
když zachránit nás už může jen ten Neřád, pardon Ahmaníneřád....a jeho soukmenovci v Evropě....

[79 2 skimic (PeS: 27.11.2007, 20:11:46 - x)
a naopak, když v brazilském pralese zamává motýl křídlama, tak v Americe a Evropě propuknou tornáda... Takže jsme si kvit...

[80 To: akarel (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 20:16:34 - x)
No, treba scepticus ma obstojne filosoficke vzdelani (jak s nim zachazi je druha vec), racek je vyborny socialisticky ekonom...
A jak dojde k zidum, jsou ochotni v tom Dachau delat hlidky. Smutne ;(

[81 Za všechno může globální oteplování! (Šumavák: 27.11.2007, 20:17:05 - odkaz - x)
V Burgenlandu i za přemnožení krys...!!

[82 To: Sakal (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 20:19:47 - x)
No, ja dnes pripijel na zitrejsi nechutne jednani (jak rict lhari, ze je naprosty lhar a zachovat sanci na inkaso 1,5MKC co dluzi) a hned pote mam zubarku, ktera mi popisovala co mne zitra ceka slovy nesrozumitelnymi, ale doprovazenymi *velmi* vyznamnym usmevem...

[83 Šumaváku (skimic: 27.11.2007, 20:22:56 - x)
z toho odkazu: \"Professioneller Rattenfänger ab 80 Euro
\"
To je daleko levnější než facka. Ta byla za tři tisíce ...

[84 to: skimic (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 20:25:02 - x)
No, daleko ne... O pouhych 20 pct ;)

[85 Šakale, (tresen: 27.11.2007, 20:34:43 - Mail - x)
to je mi teda líto, že ten můj příměr s prostřeným evropským stolem (reakce na otázku libera, co dělat, abychom nebyli sežráni), zůstal nepochopen. ;-(
Doufala jsem, že to nebude až tak nesrozumitelné: čtyřiadvacet členů si žije v pohodě, jen Češi vědí, co přijde - budou sežráni k večeři.

[86 2 Petr Kunetka, zlocinec (PeS: 27.11.2007, 20:38:32 - x)
IMHO, výborný socialistický ekonom - to už snad ani není contradictio in adiecto... To už je spíš něco, jako Yetti - spousta lidí o tom mluví, ale nikdo to nikdy neviděl...

[87 to PK (skimic: 27.11.2007, 20:39:08 - x)
... no, levnější skoro o 28-29 pct, kalkulačku ale hledat nebudu :-) když eur ca 26.7

[88 A EU ruší cla ( ca 10%) na dovoz (Šumavák: 27.11.2007, 20:41:59 - odkaz - x)
obilí a slibuje si od toho zlevnění chleba a masa.
Očekává zvýšený dovoz z USA,Kanady a jižní Ameriky....
.... teda: bude-li co dovážet!

[89 Levnější možná, (Šumavák: 27.11.2007, 20:47:19 - x)
ale ten požitek z tý facky, ten to neumí!

[90 Paroubek vyzval Klause a Topolánka k diskusi o změnách klimatu (skimic: 27.11.2007, 20:48:30 - odkaz - x)
... bodejť. Taková kosa všude okolo. To nelze přehlédnout. Chce to ale spíš pořádný kotel, odvzdušnit radiátory a tak ...

[91 2 Šumavák (PeS: 27.11.2007, 20:49:43 - x)
o5 jest mi opakovat známou poučku \"Z teorie a praxe budování socialismu u nás a jinde\" - socialismus je společenský řád, který se rázně a nekompromisně vypořádává s problémy, které by v řádu jiném ani nenastaly...

[92 skimici, (Anka: 27.11.2007, 20:50:07 - x)
když on teď nemá Paroubek nic po ruce, čím by mohl zaměstnat média.

[93 Jestli voni v tom (Šumavák: 27.11.2007, 20:51:54 - x)
Burgenlandu nezanedbali deRathizaci......

[94 To. PeS (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 20:54:43 - x)
Prekvapive myslim, ze to neni uplne protimluv. Socialismus JE ekonomicky system, i kdyz jako system pridelujici zdroje neefektivne a jako takovy je v obecne nestabilnim stavu. Nu, a vyborny socialisticky ekonom je clovek, ktery je v tomto nestabilnim systemu schopen pochopit zpetne vazby (jakkoliv jsou narusene) a vytvorit oblast _relativne_ stabilni a efektivni.
Je pravdou, ze kvality, ktere jsou pro tento ukol nutne, nejsou obecne stejne, jako kvality ekonoma v kapitalismu...

[95 To: Pes (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 20:56:07 - x)
Anebo, ve svetle Tveho posledniho (a hezkeho) vyroku, vyborny socialisticky ekonom je clovek, ktery dokaze efektivne a spravne resit problemy, ktere by v jinem systemu ani nenastali ;)

[96 To: skimic (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 20:57:38 - x)
No, ja furt beru euro za 30 ;)

[97 Není to Kašpar? (Šumavák: 27.11.2007, 20:58:49 - x)
\"Oficiální postoj Česka vychází z postojů Evropské unie. Ty bude na Bali hájit celá česká delegace,\" řekl mluvčí ministerstva Jakub Kašpar.\"

A na to jich tam musí jet osm ????

Nestačilo by poslat mail: \"za nás mluví Merkel!\" ??

[98 ...Eh...nick \"jepice\" je \"tresen\"?... (šakal: 27.11.2007, 21:00:56 - x)
...§:- |)

...Kdepak, jepice, Češi se raději nabídnou za žrádlo sami! To je to Sobotkovo \"měkké \'ano\'\".

Á propos, kdysi se na stránkách Neffiditelného psa zjevovala jakási \"Míša\". Ta se ve svém zdravém smyslu pro realitu domnívala, že každý, kdo nemá rád EU, tak smýšlí proto, že se Evropské unie \"bojí\". Zatímco moudří lidé vědí, že se není čeho bát a proto ji na rozdíl od těch prvních rádi mají (7;- ))

Já dodávám, jen blbec se nebojí - zvlášť když se na něj pořád sápou ti stejní piškuntálové jako dosud vždycky. S těmi jejich kluzkými řečmi, kdy otřepané slovo solidarita nahradili výrazem \"evropský sociální model\". A s těmi jejich slídivými pohledy, kterými našup sečtou veškerou hotovost ve vaší zadní kapsy u kalhot. A tentokrát už při tom nehulákají: \"Fsdejte séé, nííc se fám néstanéé!\". Nýbrž navrhují pojem \"sdílená suverenita\" (7:- /) (7:- ú)

[99 to PK (skimic: 27.11.2007, 21:01:41 - x)
ad: No, ja furt beru euro za 30 ;)

=> přinesu :-)

[100 ...BUDE, JEZDIT, Šumaváku...bude... (šakal: 27.11.2007, 21:02:09 - x)
...(7:- /)

[101 To: skimic (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 21:04:49 - x)
Ja to spis myslel v tech prepoctech v hlave. _Neni_ ntune je nosit ;)))

[102 2 Šumavák (PeS: 27.11.2007, 21:06:51 - x)
tady se člověku přímo vnucuje ono Nomen omen...
A musej tam jet!... Dyť je tam hezky a kdy se jim zas naskytne příležitost jet se za státní peníze někam podívat a zrekreovat... No a navíc, je jich víc, nebudou se bát reality nic! V neposlední řadě - i tý Anděle udělá dobře, když jí do prdele poleze osm delegátů, místo jednoho mailu...

[103 To bude víckrát ? (Šumavák: 27.11.2007, 21:07:38 - x)
Já myslel, že je to naposled, když už si minule odhlasovali, že změny jsou nezvratné.

[104 Jo, Bali, (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 21:09:21 - x)
tam bych taky sel debatovat o katastrofalnich zmenach klimatu... Tam se myslim taky chodi nahore bez, ne? ;)

[105 Zvlastni, (Petr Kunetka, zlocinec: 27.11.2007, 21:11:13 - x)
ze to neudelaji treba v Halifaxu...

[106 Petře, ale snad nemusí, ne? (Šumavák: 27.11.2007, 21:15:27 - x)
Kuchtová taky jede?

[107 2 Šumavák (PeS: 27.11.2007, 21:18:39 - odkaz - x)
ale ale ale... Přece bys je nechtěl omezovat... Mrkni do odkazu, kde už se všade slézali... No a máš představu, kde všade ještě nebyli?
Feldkurát Katz je znám výrokem \"to se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou!\" Feldkurát Katz, poplatný své době, netušil, že nastane doba, kdy lidi nebudou půjčovat, ale dávat a vnucovat peníze jako odpustky... Nezmění se nic, ale kdo si zakoupí odpustky, přispěje na další mejdan lumíků někde v lukrativním prostředí - no nekup to, když je to tak levný!...

[108 to PK (skimic: 27.11.2007, 21:19:46 - odkaz - x)
a nebo v tom retrosoc TopHotelu v Praze, co tam byl sjezd Strany evropské levice. Jak se tam ženy shodly že jejich největším nepřítelem je patriarchát, katolická církev a neoliberalismus. Vždyť by se tam navíc museli cítit v přátelském prostředí.

[109 No , jak to vidím, tak (Šumavák: 27.11.2007, 21:24:10 - x)
ještě nebyli v Nome, Murmansku, ba dokonce ani v Narviku....
Nevyhýbají se oni té severní polokouli co se tam otepluje?

[110 skimici, (Rpu?: 27.11.2007, 21:30:18 - x)
konec konců, čádor by většině z nich ohromně slušel - a kdyby jim ještě pod nim nebylo rozumět....

[111 Rputi (skimic: 27.11.2007, 21:33:27 - x)
... já jim nerozumím ani když mluví česky :-)

[112 ...Koneckonců, skimici...na zločinném působení katolické církve by se s evropskou levicí pohodlně domluvil i nejeden z místních (šakal: 27.11.2007, 21:37:16 - x)
...(7;- )) (7:- +)

[113 Čádor (maYda: 27.11.2007, 21:46:51 - x)
by mi taky slušel. Je to volný, pohodlný a není vidět, co pood tím je.
A nemusela bych řešit, jestli mi jde barevně k pleti a navíc bych uštřila za ty barvičky, co si s nima po ránu maluju na ksicht přijatelnej obličej.

[114 šakale (skimic: 27.11.2007, 21:54:44 - x)
... na katolickou církev si stěžovaly ženy. A to já jsem si myslel, že ženy jsou relativně v bezpečí. V poslední době měli problémy - třeba v tom Rakousku nebo Americe - spíše mladí chlapci ...

[115 maYdo, já nevím - (Rpu?: 27.11.2007, 22:04:56 - x)
švidrat skrz ty ďovírky...? A všude se to plete....

[116 Šakale, (tresen: 27.11.2007, 22:11:19 - x)
nepřipadá mi, že by v dalších členských státech, které jsou s námi srovnatelné, žili samí šílenci. A přesto odtamtud nezaznívá nic, co by připomínalo naše předsmrtné sténání. Kdyby se tam vyskytlo něco byť i vzdáleně podobného té zdejší fobii ze sežrání, rozplynutí či ztrátě identity, určitě by hned bylo na Psu deset odkazů.
Máte nějaké vysvětlení?

[117 Rputi, (Anka: 27.11.2007, 22:13:14 - x)
jsem taky zásadně proti, prachmizerně se s tímhle na hubě jedí špagety, příkladně.

[118 Já bych (Foundryman: 27.11.2007, 22:15:30 - x)
doporučoval slezinu lumíků třebas na Ukrajině, někde u Doněcka, například. Američtí delegáti by mohli ekologicky lodí do Vladivostoku a pak Transsibem, evropští rovněž ekologicky vlakem nebo na bicyklu, afričtí by mohli lodí do Mariupolu (dříve Ždanov), odtud je to taky blízko. A nerozptylovaly by je tam delegátky nahoře bez.

[119 Treseni, já mám: (Šumavák: 27.11.2007, 22:17:45 - x)
Na Psa sere pes.....

čtěte si, jak už z EU jásají v Rakousku.Jakou radost mají v Maďarsku že jim EU zakazuje zakázat privatizovat MOL do rukou státního OMV....

[120 A jinak, k Liškagate: (Šumavák: 27.11.2007, 22:19:39 - odkaz - x)
viz odkaz.

[121 Třešni, (Foundryman: 27.11.2007, 22:20:10 - x)
ale zaznívá, např. v UK, v Nizozemí... A pár dalších států si drží distanc od Eura z velice dobrých důvodů. Jen u nás tomu zaznívání P&H nedává moc prostoru v médiích.

[122 Pobaltí (Foundryman: 27.11.2007, 22:23:03 - x)
taky hýká blahem - aktivisticky chtěli euro, splnili podmínky a prd - zatím prý sice inflaci nemají, ale po zavedení by určitě měli :-)))

[123 Liška ministrem (skimic: 27.11.2007, 22:29:35 - x)
... une idée bizarre! Není to jen zase nějaké novinářské zkreslení? Nemá se stát ministrantem?

[124 Tresni (jasan: 27.11.2007, 22:36:22 - x)
nevsimla jste si jak zoufale se v UK Brown brani referendu?

[125 Nakrknutí (tresen: 27.11.2007, 22:51:43 - x)
dík konkrétním bruselským zklamáním a kajanovská obava z rozpuštění a vypuštění jsou přece jen dost rozdílné věci. I když třeba ten rakouský dojem, že na Šumavě se už houfují lupiči, je taky dost srandovní, to je pravda.

[126 ad tresen (skimic: 27.11.2007, 22:57:12 - x)
... no musím tedy přiznat, že lidé s kterými se /zejména pracovně/ stýkám v nejbližším okolí, tj. PL? HY, Pobaltí /směrem na západ je to zase jiné/ se těchto debat účastní běžně. Ty debaty nejsou zas až tak odlišné a ani spektrum názorů ne. Co se liší je zdejší míra pesimismu ve vztahu k výsledku.
To si ale myslím, že je pochopitelné. Vždyť žijeme v zemi balených koblih. V naší zemi lůna vyvrhují mimozemšťany kteří jsou potom vystavováni v komisi. S takto obohaceným genofondem je určitá ostražitost na místě ...

[127 treseni, ale jen pro ty, (Šumavák: 27.11.2007, 22:58:02 - odkaz - x)
co na té Šumavě nežijí.Místní to vidí jinak.

A přidá-li se k tomu to unijní, že policie sousední země může vesele a bez nějakých zvláštních omezení zasahovat i u nás, sebrat, odvézt do Lince do basy a zavřít každého koho podezírá.....

[128 eeh HU samozřejmě :-) (skimic: 27.11.2007, 22:58:30 - x)

[129 Tresni (jasan: 27.11.2007, 22:58:55 - x)
jake rozpusteni a vypusteni? ja proste nestojim o (dalsiho) velkeho bratra ktery vi lepe nez ja co je pro mne dobre...

[130 A Tresni, čtěte si třeba v odkazu (Šumavák: 27.11.2007, 23:02:17 - odkaz - x)
zvl. doporučuji diskusi....

[131 jasane (skimic: 27.11.2007, 23:05:49 - x)
... a co setřičku? Ken Kesey to tak hezky popsal :-)

[132 sestřičku samozřejmě .-) (skimic: 27.11.2007, 23:09:24 - x)

[133 Mně připadá, tresni,... (šakal: 27.11.2007, 23:25:19 - x)
...že ve státech současné Západní Evropy žijí už v podstatě jenom šílenci (tedy, pokud máme na mysli ty, o kterých je nejčastěji slyšet).

A nijak se při tom nekojím bláhovou nadějí na to, že tu existuje něco jako ona bájná \"mlčící většina\", která, až půjde o držku, sebere rozum do hrsti, odvahu a desatero a vydá se bránit sebe a své blízké proti zkáze, kterou se jim pokoušejí přivodit jejich nepřátelé zvenčí ruku v ruce s těmi domácími šílenci převlečenými za tvůrce veřejného mínění, rozličnými deprivanty, práskanými prospěcháři a senilními politickými vůdci. \"Mlčící většina\" je totiž od věků spolehlivým přenašečem virů zla - ať už toho zamýšleného nebo nechtěného. K tomu, aby nastala katastrofa, totiž úplně stačí, když takzvaní slušní lidé svěsí ruce do klína.

A ptát se po běsnění válek 20. století s vážnou tváří, jestli je možné, aby lidé byli hromadně tak blbí a naletěli v celých masách nějaké vizi \"lepšího příštího\"... To je opravdu zvláštní otázka (7:- +)

[134 Že se vměšuju. (Anka: 27.11.2007, 23:34:37 - x)
Co to tady provozujete za divnou debatu?

[135 ...Gdo jako?... (šakal: 27.11.2007, 23:41:19 - x)
...Esi jako myslíš mě a \"tresen\" (jepice), tak to je snad po pročtení vlákna jasný, ne? §:- |)

...Případně dovysvětlím, až dorazím domů.

[136 šakale, dík za vysvětlení, (Anka: 27.11.2007, 23:42:55 - x)
já nečetla všechno, tak jsem se trošku divila:-))))

[137 Obyvatelstvo (Foundryman: 28.11.2007, 01:15:09 - x)
na západ od našich hranic se dá v současnosti směle přirovnat k obyvatelstvu českých zemí v roce 1946. Taky se tu vědělo, co napáchali komunisti v Rusku, ale \"u nás se to přece nemůže stát\". Zkušenost je holt nesdělitelná. Já bych si ji ale nerad zopakoval - i když na kvalitativně vyšší úrovní (dle Karlíka Marxů).

[138 Dobré ránko! (Rpu?: 28.11.2007, 06:26:05 - x)
Řekl bych, že obyvatelstvo na západ od našich hranic má zejména jiné starosti. Jednak od šedesátých let už odvykli soustavnému zájmu o věci veřejné, takže se nevyznají a jejich multi-kulti problémy jim pomalu, ale jistě začínají přerůstat přes hlavu. Takže spíše mají tendence k utahování šroubů přispět....

[139 Dobré ráno, (PeS: 28.11.2007, 06:30:00 - x)
2 Foundry - já bych přirovnával spíše tak k roku 35... Část obyvatel hýká blahem nad pozitivními změnami v Rusku, aniž je ovšem mělo šanci poznat. Části obyvatel imponuje silné Německo a bere ho jako záruku stability v Evropě... No a realistickým skeptikům nikdo nevěří... (a \"společnost národů\" se mezitím zabývá píčovinama...) Ta analogie není a nemůže být přesná, ale základní rysy tam jsou. Ano, historie se bude opakovat (ač jako fraška) na kvalitativně vyšší úrovni...

[140 2 Rpuť (PeS: 28.11.2007, 06:47:06 - x)
Ano, vzrůstající rasismus jako přímý produkt \"sbližování mezi národy\" (a politické korektnosti) jsem zmínit zapomněl...

[141 PeSi (skimic: 28.11.2007, 07:05:54 - x)
... ad \'35 - mně tam chybí alespoň naznačená expansivní agrese ... pokud myslíš evropskou oblast, tam podle mého spíše hrozí suicidální imploze. Pokud přemýšlíš šířeji, nový enviro-řád asi nastolen nebude - na to je to příliš salonní /se domnívám/. Pokud něco bude, Bude to jistě něco mnohem horšího. Kdo to jenom ten termín použil ... globální zákopová válka ...
Dobré ráno :-)

[142 Rpuť & PeS (dvd: 28.11.2007, 07:18:17 - x)
S tím rokem 1935 bych souhlasil. I když Evropa jako celek mně v porovnání s Římskou říší připomíná v horším případě úpadek západu (395–476), v lepším pak krizi 3. století (235–284). Lepší případ proto, že to ten Dioklecián dal pak jakž takž dohromady.
Jinak nakrknutost na západ od nás (pardon, Šumaváku, i na jih!) není o nic menší než u nás, jenže krom onoho \"to se u nás stát nemůže\" se dosti často opakuje \"no a co se dá s tím dělat?\". Dále je ta nakrknutost poněkud rozprostraněná, takže do ní patří jak ti, co se rovněž obávají \"rozpuštění a vypuštění\" tak ti, kteří, jsouce přicucnuti k dojné krávě bruselské, mají pocit, že pro ně málo dojí, resp jim dodávané mléko je málo tučné.
K přehledu některých názorů projevovaných v Německu doporučuji Kai Diekmann: Der grosse Selbstbetrug (vyšlo letos)

[143 dobré ráno..... (Jirka původní: 28.11.2007, 07:25:43 - x)
se spojenými evropskými státy já vůbec žádný problém nemám.....už aby byl jeden stát, jeden préza, jeden rozpočet......ale nesmí to být nějaká forma RVHP a Svazu sovětských soc. republik. A o to asi teď jde, že jo. Ač nejsem sociolog, ani amaterský a v lidech se nevyznám, tak zelení jenom pokračují v jiném druhu ideologie a touze o ovlivňování mas, jako to dělali dříve komunisti a ještě dříve Savonarola a spol. Jen doufám, že si příroda vždy najde cestu. Kdyby Crichton nenapsal nic jiného, než tuhle větu, tak by to byl stejně spisovatel bestsellerů. Myslím si, že každá akce má za následek reakci. Čím více direktivního řízení, tím více \"ojebávání\" systému......Nejsem v tomto velký skeptik.

[144 >dvd, řekla bych, že ono je to často ještě komplikovanější (Rpu?: 28.11.2007, 07:42:38 - odkaz - x)
a zajisté se to netýká jen životního prostředí. Jim prostě jen, často vlastním přičiněním, uniká realita. (Viz další odkaz) . Vzniklé problémy pak nutno svést na někoho jiného. Nakumuluje-li se problémů více a jsou závažnější vede to zákonitě ke konfliktu s „nepřítelem“.
Jinými slovy, tak dlouho se kecá a okecává, až se neví kudy s konopí a začnou lítat facky. Ovšemže jinam, než by měly být směřovány.

[145 (Rpu?: 28.11.2007, 07:44:03 - odkaz - x)

[146 Omlouvám se, ten první odkaz je špatně - takže znovu: (Rpu?: 28.11.2007, 07:49:36 - odkaz - x)

[147 dvd (martin TT: 28.11.2007, 08:36:04 - Mail - x)
myslíš tohohle Diekmana, co mu byl Kohl za svědka?

\"Diekmann habe sich in Miami seinen vorgeblich nur äußerst kleinen Penis mit Leichenteilen vergeblich operativ verlängern lassen wollen.\"

[148 dvd (martin TT: 28.11.2007, 08:37:03 - Mail - x)
teď vážně - tys to koupil nebo je to někde v e-podobě?

[149 Jiří (František I.: 28.11.2007, 08:47:50 - x)
Je pravda, že se i s velkými problémy příroda vypořádá. Bohužel jí to v poměru k lidskému dožívání trvá setsakramentsky dlouho.

Šumaváku, posílám ti další traktátek, ale nějak se mi to vrátilo.

[150 Petře zločinče (AeroKarel: 28.11.2007, 09:44:08 - Mail - x)
Skeptikus možná má nějaké dobré vzdělání, ale povětšině jsem ho přistihl jen při psaní různých hnusot, takže mezi rozumné u mne nespadá, racka jsem zase nějak nechytil při antisemitismu (mohl jsem něco přehlédnout), zato při přiznání že je Žid z poloviny či čtvrtiny. Toho za rozumného beru. Mně jen nešlo do hlavy, že by z nečetných rozumných, či co to bylo za slovo, byli ještě nějací antisemiti.

[151 Z vrtulí v Pavlově odstřelují kusy ledu. (Rpu?: 28.11.2007, 09:46:36 - odkaz - x)

[152 2 Rpuť (PeS: 28.11.2007, 10:12:23 - x)
To je ofšem úžasné...
\"Když před deseti lety vyspělé státy světa v japonském Kjótu přijímaly závazek snížit emise skleníkových plynů do roku 2012 o pět procent oproti roku 1990, tehdejší unijní patnáctka si limit zvedla na osm procent. I to ale Rakousku to připadalo málo. Náš jižní soused na sebe byl ještě přísnější než ostatní a slíbil, že v letech 2008 až 2012 omezí své emise dokonce o 13 procent. Jak se ale ukazuje, vzalo si na sebe Rakousko kříž těžší, než dokáže unést. V roce 1990 dosahovaly rakouské emise 79,1 milionu tun, podle závazku z Kjóta by tak země měla už příští rok vypouštět maximálně 68,8 milionu tun skleníkových plynů. Ještě před dvěma lety země vypustila do ovzduší 93,3 milionu tun oxidu uhličitého, to je o 36 procent více než by měla, pokud chce splnit plán.\"
Takže jak byly ty fáze socialistického budování?
1) předprojektové nadšení
2) realizační vystřízlivění
a právě nastává fáze 3) - hledání viníků!
Ta historie se opravdu opakuje... A fraška je to taky pěkná!

[153 ...Chi, chi, chi... (šakal: 28.11.2007, 10:21:11 - x)
Přijde muž domů a žena říká: \"Máme výročí miláčku, mám chuť na něco dobrého.
Co takhle šneci, jak jsme je měli v Paříži?\"
Muž bral ten den prémie, má peněz jako želez, nelení a jde pro šneky a šampaňské.
Cestou domů jde kolem bordelu a říká si: \"Jedno malý neuškodí, je čas a mám dnes šťastný den\"...
Nakonec se probudí na pokoji se třema holkama v pět ráno - průšvih!
Ulomí v parku prut, rozestaví šneky před vchodem, zazvoní a hned, jak ženuška otevře,
začne křičet: \"Tak huš, huš, kurvy pomalý, to je otřesný, jak se loudáte!!!\"

šakal holzmann

[154 Ahoj! PeSi a vsaď se (Šumavák: 28.11.2007, 10:33:27 - x)
že podle rakouského vzoru a pokynů odtud které dostal bude jednat Bursík na Bali.
6e 20% je nám málo, že snížíme o 30%.
Ať se s tím příští vlády podělají, když on už v nich nebude....

[155 Jo PeSi a v tom \"účtu...\" (Šumavák: 28.11.2007, 10:42:47 - x)
hybí zdůvodnění proč to tak je!Ministerstvo tvrdí, že \"tím nejsou vinni Rakušané, ale Rakousko že je (první) obětí sousedních států a jejich tranzitní dopravy, liebe volksgenosen!\"

A s povolenkami, cenami za elektriku a politikou ochrany vzduchu jsou tak daleko, že VOESTu došla trpělivost a oznámil, že plánované rozšíření - druhý závod provede někde na břehu černého moře, buď v Rumunsku nebo možná i v Rusku....což ovšem uvádí v nadšení hR politiky...

[156 PeSi, ...i s chlupama! (Rpu?: 28.11.2007, 10:39:47 - odkaz - x)
Kdo ještě pamatuje, jak se za socíku falšovali dosažené výsledky:
\"Evropská environmentální agentura (EEA) posuzovala evropské státy v roce 2002 podle ekologické šlápoty (zatěžování přírody člověkem). Zjistila, že přírodu nejméně zatěžují Rumunsko a Bulharsko, nejvíce Finsko. Rakousko patřilo do té horší poloviny. Rakouská vláda se s tímto negativním hodnocením a hořkým výsledkem musela nějak vypořádat a zadala proto Rakouské hospodářské komoře nepřímo státní úkol. Ta po letech vědeckého bádání přišla s novou soutěží mezi evropskými státy a umístila Rakousko na první místo a Rumunsko a Bulharsko na poslední místa....
...Po zběžném prohlédnutí dodaných materiálů je nápadné, že v ukazatelích není uveden dovoz elektrické energie do Rakouska z evropské elektrické burzy. Rakousko totiž není schopné pokrýt vlastní potřebu. Není také zohledněna výroba elektřiny z jádra v jiných státech. Vypočítaný podíl vodních elektráren na celkové produkci elektřiny nemá tedy jak informační, tak hospodářskou hodnotu. Podíl jaderné energie na evropské elektrické burze je 30 %. To znamená, že Rakousko dováží z 30 % elektřinu z jádra....
...Různé demagogické skupiny organizované proti energii z jádra argumentují také tak, že Rakousko elektřinu vyváží a tzv. dovoz je pouze účetního charakteru....\"

A co s tím teď, když obyvatelstvo uvěřilo? Já se obávám, že doma už nemají nikoho, na koho by to všechno svedli!

[157 Jo přátelé, příroda si najde cestu sama a nepoměrně rychleji, než se zdá. (Jirka původní: 28.11.2007, 10:59:44 - x)
dám příklad....když jsme začali s hospodařením, byl celkový obraz sadů, jak \"rostlinný, tak živočišný\" katastrofální. chemické znečištění, zničená půda.....bez legrace, oni tam dávali nakonec už 1,5 x tolik než měli, aby jim něco zůstalo. První rok to byla katastrofa, možná i z důvodu radikální seřezů stromů a dlouhodobé analýzy půdy a rostlin, stejně tak sběru škůdců do feromonových lapačů.....po cca 3 letech se pozvolna dařilo nastolit rovnováhu, mezi škůdci a jejich predátory, stejně tak jisté zlepšení se událo v půdě , i díky spásání ovcemi a jejich \"bobkama\"
Po dalších 2 letech se vše vrátilo do normálu a docela nác překvapilo, že škůdců je minimum, vrtule třešňové a jiné jsou skoro pryč ( daleko méně, než u konvenčních sadů) a i drobná zvěř je hojně zastoupená a přitom vůbec neokusuje mladé stromky. A co je nejzajímavější, výnosy se vyšplhali do srovnatelné úrovně, jako u těch konvenčních. Pokud samozřejmě, není vichřice a kroupy, to se pak srovnávat nedá.
Příroda si vážně pomůže sama ve velice krátké době.

[158 Jirko-p (skimic: 28.11.2007, 11:09:26 - x)
... \"vrtule třešňová\" je stav po nemírném požití Tvého ušlechtilého destilátu?

[159 A tady je doplnění k článku (Šumavák: 28.11.2007, 11:11:54 - odkaz - x)
o zabezpečení slovenských hranic....

[160 Jirko původní... (ptakopysk: 28.11.2007, 11:15:46 - x)
...drobná zvěř je hojně zastoupená a přitom vůbec neokusuje mladé stromky...
Já bych vám tam poslal Karla - našeho zajíce - ten mě donutil k tomu, abych oplotil zahradu metrosmdesát vysokým plotem. Vyšlo to levněji, než furt dokola sázet stromky. Letos už pacholek zase brousí kolem a hledá, kudy dovnitř.

[161 ptakopysku (skimic: 28.11.2007, 11:25:04 - x)
... a on se mrzák línej pod tím drátěným plotem nedokáže podhrabat?

[162 skimici, (Rpu?: 28.11.2007, 11:31:33 - x)
on to ptakopysk nechce říct, ale zkouší tam takovej malej Schengen a pak to střelí Eunii jako inovaci. Karel je zajíc a nikoli vůl, funguje tam jen jako figurant. A moc dobře ví, že tam ptakořitnej má místo kamer Dennyho a Boďáka...:))

[163 skimici (ptakopysk: 28.11.2007, 11:31:53 - x)
jedině, že by to byl robozajíc, nebo kyborg. Terén je u nás už docela slušně promrzlej a bez ocelovejch drápů a hydraulickejch tlapek to nezmákne.

[164 Ptakopysku......von otec chodí na ozbrojený procházky (Jirka původní: 28.11.2007, 11:32:42 - x)
a důrazně varuje slovy do větru...něco v tom smyslu....jestli budete vožírat kůru, tak Vás picnu....a funguje to.

[165 A taky je u nás , Ptakopysku, totiž (Jirka původní: 28.11.2007, 11:37:49 - x)
\"krakonošovo\" a ne jako u Vás Trautenberkovo :-)))

[166 Hezké před obědem vinšuji. (Anka: 28.11.2007, 11:49:37 - odkaz - x)
Kandidát Strany zelených na funkci ministra školství Ondřej Liška chce podle středečních Lidových novin legalizovat měkké drogy. S legalizací tvrdých drog však nepočítá. Liška hodlá bojovat za to, aby držení marihuany nebylo trestným činem.
To je fakticky TEN Liška? To bude vskutku žůžo ministr školství.

[167 Von to Jirka zamlouvá, (Šumavák: 28.11.2007, 11:50:42 - x)
ale otec chodí na procházky hlavně s těmi dvěma vlkodavy....
a když ráno dostanou k snídani houstičku , tak k přesnídávce už potřebují normálního zajíce.....

PS.
Za mírný poplatek zapůjčím Daníka.Potkani už se odstěhovali do Burgenlandu a slepice nežere.(Asi že má plnou hubu peří....).
A se zajícem či srnkou se určitě vždy rád proběhne....to není jako kočka, aby mu to uteklo na strom....

[168 Anko, a sestaví si nový team, (Šumavák: 28.11.2007, 11:54:12 - x)
prvním náměstkem( pro marjánku) bude Penc, druhým , známý a zkušený čerpač Pávek (nakonec.. zkušenosti z ministerstva už má)......

[169 Šumaváku, (Rpu?: 28.11.2007, 11:56:44 - x)
případné zájemce ovšem musíš upozornit, že na oběd chodí Daník zásadně do hospody - aby s tím výdajem počítali...:))

[170 Šumaváku, došlo? (František I.: 28.11.2007, 11:58:00 - x)

[171 Šumaváku......s těma psama (Jirka původní: 28.11.2007, 11:58:59 - x)
na tom něco bude. Ale už to jsou stařečkové, ty sotva choděj a když je zima, nikam nejdou. Podle mého, tak rok, dva neběželi naplno déle než 100 m

A co takhle legalizovat hon na Lišku....už jsem to včera navrhoval.

[172 Šumaváku, (Anka: 28.11.2007, 11:59:13 - x)
ještě že je školství tak v háji, že už mu nikdo větší škodu udělat nemůže. Ale stejně představa ministra, který si při návštěvě prvňáčků zapálí marjánku, je jak z mizerného filmu.

[173 Jirko původní... (ptakopysk: 28.11.2007, 11:59:30 - x)
v tom to zřejmě bude. Ondyno jsem vrátil zbroják a ty mrchy se to asi nějak domákly!

[174 Františku I. došlo, 1x. (Šumavák: 28.11.2007, 12:07:35 - x)
Jo ta zvěř to má zmáklý....myslivci sedí po lesích v mrazu na posedech a většina zvěře je zatím na pastvině mezi koňmi v 200m pásmu od posledního stavení , kde se nesmí střílet a žere s koňmi seno a sůl....

[175 A vyhrožuje .. a vyhrožuje! (Šumavák: 28.11.2007, 12:19:41 - x)
Dana Kuchtová:
Reálná energetická koncepce rozvoje obnovitelných zdrojů a využití úspor je součástí oficiální energetické politiky našeho státu. Je to kompromis a bude se o něm znovu diskutovat, bude se vyhodnocovat. Sousední státy, např. Německo, ukazují cestu, kam je možné v rozvoji OZE dojít. My jsme teprve na začátku. Zvyšující se ceny elektřiny jsou podle mého názoru primárně způsobené dominantním postavením ČEZu na našem trhu.

[176 Konec konců (AeroKarel: 28.11.2007, 12:43:05 - Mail - x)
ta dekriminalizace marjány není špatný nápad. A on to tvrdil už někdy dřív, že to neprojde přes trest boží, lidovce, nejspíš ví. Já bych dekriminalizoval i tvrdé drogy, spotřeba by IMHO zůstala takřka stejná, ale markantně by ubylo kriminality.

[177 Anko (skimic: 28.11.2007, 13:25:57 - x)
ad 11:59 - kouřit ve třídě by bylo od ministra skutečně hloupé a nepříkladné. Vždyť z té marjány může upéci koláčky ...

[178 Co koláčky...... (Jirka původní: 28.11.2007, 13:41:44 - odkaz - x)
dokonce jeden klip obohatil hudební scénu na téma překapávaná marjánka .....viz odkaz

[179 Mno, (Anka: 28.11.2007, 13:44:54 - x)
jsem žádostivá, jak budou učitelé reagovat, až přichycený žák kouřící marjánku bude argumentovat tím, že je s tím svolný i pan ministr.

[180 Hezké dopoledne, (Vít Blaha: 28.11.2007, 14:08:30 - Mail - odkaz - x)
z líhně kandidátů na post ministra školství...

Klaus: Píšete pozdě, Paroubku

Prezident Václav Klaus ve středu odpověděl na dopis předsedy ČSSD Jiřího Paroubka. V zásadě souhlasí s Paroubkovou výzvou k jednání o oficiální pozici České republiky k problému globálních klimatických změn. \"Domnívám se však, že Vaše iniciativa přišla pozdě, neboť zmíněná konference začíná již za několik dní,\" sdělil prezident v dopise Paroubkovi.

viz odkaz

[181 Samozřejmě odpoledne... (Vít Blaha: 28.11.2007, 14:12:39 - Mail - odkaz - x)

[182 Asi Vítku ta cesta na Bali byla tak lákavá, že to prostě skusil (Jirka původní: 28.11.2007, 14:18:30 - x)
jestli to není ještě možné, se tam podívat.

[183 Jirko, a když už by tam musel jet, (Vít Blaha: 28.11.2007, 14:31:54 - Mail - odkaz - x)
tak by s ním musela na Bali i Mici Angora, pardon, paní Paroubková, a místo svatební cesty by museli oba pracovat na zlepšování klimatu...

Těžký život...

A ještě mu préza přes sdělovací prostředky vzkazuje, že prošvihl termín...

[184 Mňo... (ptakopysk: 28.11.2007, 15:13:09 - x)
možná, že na Bali jsou všchni potentáti bez svých zákonných poloviček, aby si mohli případně vyhodit přes voj...

[185 2 Vít Blaha (PeS: 28.11.2007, 15:22:26 - x)
hele, chřipka řádí, a kdyby náhodou nejmenovaný pidistr v pravou chvíli onemocněl, tak tady se zcela nezištně nabízí náhradník... A nejel by tam s manželkou, ale se svou tlumočnicí, v tom je velký rozdíl...

[186 EU prohrála banánovou válku (Anka: 28.11.2007, 15:39:32 - odkaz - x)
Jo, jo, není celý svět ojrojúnie:-))

[187 2 Anka (PeS: 28.11.2007, 15:48:54 - x)
že by z našich obchodů zas zmizely ty předražený poloshnilý banány a objevily by se opět ty čerstvý, levný? Tomu nevěřím... To přece Brusel nemůže připustit...

[188 PeSi, (Anka: 28.11.2007, 15:52:23 - x)
no, už se ojrokomisaři ohnali, nicméně bude asi problém Jižní Americe vysvětlit, že je to v jejím zájmu dovážet babány někam jinam a ne do Evropy. Chce se mi věřit, že se dožiju toho, jak tu bandu magorů budou vystavovat v cirkusu jako boží prapodivnost.

[189 To spíš (PeS: 28.11.2007, 15:52:39 - x)
se dočkáme mohutných dotací na zakládání banánovníkových plantáží na Špicberkách, když už je tu to mohutné globální oteplování! Když už se ve střední Evropě dotují tabákové plantáže, tak nemá cenu troškařit!

[190 PeSi :-))) (skimic: 28.11.2007, 15:56:13 - x)
... já tady snad budu za eurohujera, ale za to myslím můžou naši vlastní debilové. Už za našima hranicema jsou totiž ty /nejen/ banány okay, natož v Bruselu. Tam jsou krásný, velký, tuhý, žlutý a sladký :-)

[191 skimici, (Anka: 28.11.2007, 16:13:49 - x)
jste jak malej. My si na výdobytky ojrojúnie musíme opatrně zvykat. Hned takhle z voleje banány jak malované? tse, tse:-)))

[192 skimici (ptakopysk: 28.11.2007, 16:16:10 - x)
né že bych vás z něčeho podezříval, ale... Jsou to opravdu banány????

[193 2 skimic (PeS: 28.11.2007, 16:16:45 - x)
tomu, že tam takový jsou, tomu věřím... Ale už tak docela nevěřím tomu, kdo za to může... Já si pamatuju, jak jsme se tu bavili o mezistátní autobusové přepravě a jak je to určitě jinak - a ejhle, předpis měl svá špecifiká... To jsou ty ideální podmínky, co tam tehdá Telička vyjednával, a jak se ho tam prej všichni báli...

[194 PeSi, (Anka: 28.11.2007, 16:19:34 - x)
s těmi pošuky je možný všechno. Třeba dostaneme befelem, že citrusy, banány si budeme muset pěstovat doma za oknem. A každý kvartál přijde do rodin komis, aby ohledala, jak nám to jde. A když nic, tak penále.

[195 Titulek (ptakopysk: 28.11.2007, 16:20:26 - x)
z iDnesu:
\"Na chodce spadl z podvalníku silniční válec\"
je to smutný, ale až mi z toho zaskočilo :o) Pietně jsem vzpomněl na traktoristu ze spřáteleného NDR, který zahynul u nevímužjakého letiště na poli při orbě - přejelo ho TU-154. Ňák to nestihli ušlajfovat, nebo co...
Domnívám se, že tito dva ctihodní gentlemani budou sedět vedle sebe po pravici Páně.

[196 To newspeak jak vyšitý... (Vít Blaha: 28.11.2007, 16:31:13 - Mail - x)
na dodržování obchodních pravidel říká mluvčí Evropské komise

\"...porota WTO přijala čistě formalistický přístup...\"

[197 Anko, (Modrý pták: 28.11.2007, 16:49:51 - x)
a co tomu befelu brání? Už je přece odhlasováno, že se globálně otepluje, takže nyní máme pro ty účely úplně správné klimatické podmínky.

[198 \" A když nic, tak penále. \" (AeroKarel: 28.11.2007, 17:01:57 - Mail - x)
Jak známo, penále je za nadměrné zásoby ........

[199 AKarle, hele, nechej si toho:-))) (Anka: 28.11.2007, 17:07:00 - x)
kde je psáno, že za nesplnění dodávek, eeh, to už tu bylo, za nesplnění výpěstků nebude obyvatelstvo popotahováno.
Ano, Modrásku, je globálně hic, tedy koukejme se k tomu faktu postavit čelem!

[200 Ale Anko a Modrý ptáku, (Vít Blaha: 28.11.2007, 17:15:55 - Mail - x)
to je přece úplně jasné co tomu brání...

První se musí ustavit speciální komise, která vybere vhodné pěstitele kteří za milionovou dotaci v praxi ověří nejvhodnější odrůdy, jež budou vhodné pro tu kterou lokalitu.

Jak vás znám, vy byste si klidně pěstovali co byste chtěli... Tak si ten volný trh EU tedy nepředstavujte...

Teď ho máme a vidíte jaké jsou furt problémy - s máslem, s obilím etc... etc...

[201 Vítku, (Anka: 28.11.2007, 17:18:37 - x)
začal jsi moc rychle - nejprve se musí pro tu komis najít budova:-)
A máš recht, jsme neodpovědní, klidně bychom si pěstovali, co nás napadne. Tak by to, soudruzi, nešlo!!

[202 Nechápu, co tu řešíte..... (Šumavák: 28.11.2007, 17:42:17 - x)
K nám přece jdou ty banány, co se v Bruseli neprodají. No a podle toho vypadají!
Až bude sídlo EU v Praze, bude to naopak!

vzpomeňte na mě v prvním pololetí 2009......

[203 No atrpajzlíci teď taky chtěli BANAN ! (Šumavák: 28.11.2007, 17:43:57 - x)
zatracenej matrix! :-))

[204 teda - vy tu řešíte banány (Dana: 28.11.2007, 18:09:32 - Mail - x)
a uvažuju, jestli mám zas sepsat nějaké pojednání o změnách v dani z nemovitostí, případně dani darovací a dani z převodu nemovitostí či dokonce ve správě daní jako takové. Ale - to už by bylo moc, před Vánocema. :-)) Tak mám? Daň z příjmů, DPH a jiné na mě nezkoušejte, k tomu neřeknu nic... :-))

[205 Vy tu řešíte banány - II. (martin TT: 28.11.2007, 18:20:24 - Mail - odkaz - x)
zatímco jiní se starají a taky mají. Jako třeba tato aktivní dívenka - viz odkaz. Dobře čtěte, hovoří otevřeně.

[206 Komentář (martin TT: 28.11.2007, 18:22:13 - Mail - odkaz - x)
jen skromný - toto je Evropa budoucnosti. Všichni si všechno nalhávají a pak čerpají. Zdroje jsou.

[207 jo jo Martine... (Dana: 28.11.2007, 18:26:00 - Mail - x)
co dodat? Snad jen: Hloupý kdo dává, hloupější kdo nebere. A pak si můžeme počíst jak jsme zpátečničtí a vůbec zaostalí, když tu EU ne a ne...

[208 BTW: Martine - (Dana: 28.11.2007, 18:28:25 - Mail - x)
jak se daří Martínkovi a mamince? Doufám, že všecko v pořádku. U nás to napodruhé nevyšlo..bohužel. Ale prý není všem dnům konec a jsou to běžné problémy, které byly i dřív, jen se o nich nevědělo, neb nebyla taková vyšetřování...

[209 Dano, (Anka: 28.11.2007, 18:43:34 - x)
vzdělávání není nikdy dost, Vánoce, nevánoce:-))
martínku, no, jak je to s hlásáním o stavu miminčího zdraví, no.

[210 Anko, (Modrý pták: 28.11.2007, 19:00:44 - x)
také špatně. Nejprve proběhne výběrové řízení na reklamní agenturu (překvapivě zvítězí paní Pilipová), která povede kampaň \"citrusové políčko do každé rodiny\". Po výjimečném úspěchu celé akce bude jmenován vládní zmocněnec pro \"pěstování citrusů\", který vybere odborníky a ti budou pokračovat podle Vítkova a Tvého manuálu.

[211 No, Modrásku, (Anka: 28.11.2007, 19:09:04 - x)
jestli ji Pilipová povede jako Klvaňa, tak občanstvo nevypěstuje ani pecku z pomeranče.

[212 Zvědavcům (martin TT: 28.11.2007, 19:26:13 - Mail - x)
nechci nic zakřiknout - zatím dobrý. A nenarážím na ten vtip o skoku z mrakodrapu (-_-).

[213 to MP (skimic: 28.11.2007, 20:06:19 - x)
... ježíš proč najednou citrusy? Vždyť se řešily banány ... Citrus za banán nezafixluje ani Pilipová. I když - taková promo akce \"vypěstuj si svůj kulatý banán\" ...
Ne ne, to by nešlo. Část obyvatelstva sice možná spolkne definované povolené rozmezí \"bulge\" neboli prohnutí (banánu) nicméně po kompletním reengineeringu do kulata by ovoce jaksi ztratilo na svém univerzálním použití.
Tak to tedy ne, paní Pilipová!

[214 skimici, Modrásek (Anka: 28.11.2007, 20:10:14 - x)
je v tom jak Pilát, to já.

[215 Dano 18:09:32, (Feministka: 28.11.2007, 20:16:03 - x)
prosím, sepište (ale i vysvětlení pro změny v dani z příjmu by se moc hodily). Díky

[216 >> martin TT (dvd: 28.11.2007, 20:22:29 - x)
Ano, je to ten Diekmann - knížku mám, je dosti čerstvá (předmluva je datována v září 2007), je psána trochu z německých pozic a možná i ukecaně, ale čte se pěkně - jenže, nic nového pod sluncem. Tak to na tom rozeklaném západním výběžku Asie, který se pyšně povyžuje za světadíl an sich, prostě chodi.
Jinak mě dneska nadzvedla ukázka ekologismu v praxi(nemohu být konkrétní, leč blejt se mi chtělo) a když jsem nejlepší ze všech manželek vyprávěl, jak se ekologicky dojí peníze, otázala se mě (pravda, ironicky), zda bych se nechtěl dát do oné party. A tak jsem pravil, že by mně te bůček nakoupený za takto vydělané peníze ani nechutnal.

[217 Dodatek (dvd: 28.11.2007, 20:25:08 - x)
..a rovněž jsem jednal se vzdělaným ekologem, který neměl s ekologismem nic společného, takže ve mně vzkypěla naděje, že by to životní prostředí nakonec na prdel dostat nemuselo. (Ale nějak jsem vzpoměl na Miloše Zemana - jeho pojem \"ostrůvky pozitivní deviace\")

[218 skimici, (Modrý pták: 28.11.2007, 20:30:37 - x)
tak jsem kvůli Vám nakouknul k Champymu: \"reenngineering je radikální přehodnocení procesů, s cílem dramatického zvýšení výkonnosti\", takže to je naopak. Klíčovými slovy jsou 1. \"radikální\" tzn. na kořen jdoucí tz. uděláme to úplně jinak. 2. \"dramaticky\", což já chápu jako zlepšení ve stovkách procent. Takže spojením citrusu s banánem dojde k synergii a zcela nový výrobek. Bude moci probíhat kontinuální benchmarking s vlastnostmi původních produktů :-))
Jinak s těmi citrusy začala Anka. Já o citrusech a banánech vůbec nic nevím. Kromě toho, že je to k jídlu. Prý jsou obyvatelé Kotliny vášnivými zahrádkáři, tak já jsem výjimkou z pravidla. K veškerým pracem zemědělským chovám krajní odpor.

[219 to MP (skimic: 28.11.2007, 20:39:29 - x)
... jj, použití termínu reengineering bylo v tomto kontextu nevhodné ...

[220 Modroptáku (František I.: 28.11.2007, 20:52:35 - x)
to je taky správné. Jen si představ, že bys byl Mičurin a zkoušel metodou nepříbuzného křížení získat hroznové višně. Blbost, co? Ale ono se to tomu ruskosovětskému nešťastníkovi prý opravdu povedlo. Jakousi sibiřskou višeň křížil s krušinou olšovou. Ta prý je trochu dost jedovatá. Protože tu byly řeči, jak se EU začíná podobar RVHP a tím pádem i souzemí, kde zítra znamená včera, tak si alespoń můžeš udělat obrázek, co nás vlastně čeká. Potom už ti nebude připadat banánocitrus, pěstovaný v Lotyšsku, tak od věci.

[221 Ad MP (ptakopysk: 28.11.2007, 20:53:26 - x)
banánový reingeneering v režii EU znamená skutečně radikální přehodnocení procesů a výsledkem je zelená štángle chuti pěnového polystyrenu syceného chininem. Ovšem!!! A to prosím podtrhuji!!! zaujímající v newtonovském prostoru rotační parabolický hyperboloid přesně podle evropské direktivy. Takže žereme, co nám Telička vyjednal a na dávné časy divokého kapitalismu, kdy banány byly žluté, zralé a lahodné si už nikdo ani nevzpomene.

[222 Ale to s těmi citrusy je jednoduché.... (Šumavák: 28.11.2007, 21:14:15 - x)
budou se pěstovat jen ty oranžové !
A už jste někdy viděli oranžový banán?

Kromě toho babány obsahují vysoké množství vápníku a hořčíku (o ostaním jako vitaminy B1, B2, B6, C, niacin, draslík,fosfor, měď, zinek, jód, ... není třeba mluvit) který by se tímto způsobem odčerpával ze životního prostředí, takže by se snižovala možnost vázat CO2 a vytvářet ve Vltavě korálové ostrovy!!!
Navíc babány podporují činnost mozku a tím by se mohla zcela znehodnotit stávající snaha zelených o reformu školství!!

Oranžové pomeranče budete pěstovat( kdo už nebude mít rovnou třešňový sad!!)
A kdo se pokusí o pěstování švestek a modrých brambor bude jmenován vyvrhelem.

[223 Jen se nedělej Šumaváku, já tě znám! (Rpu?: 28.11.2007, 21:22:39 - x)
Tamhle gen zašantročíš, tuhle přidáš a budeš nás voblbovat s modrejma eubabánama, co rostou na Šumavě....:))

[224 Já už začal. (František I.: 28.11.2007, 21:22:48 - x)
Věnoval hříšných 600 Kč, zakoupil a zasadil tomel japonský. Až bude plodit, pokud bude plodit, bude mít krásně oranžové plody. V Lidlu jsem viděl kus á 12,- Kč. Ale jak jsem si dnes ten můj parkos prohlížel, cosi mi říká, že jsem to s tou vírou v oteplování trochu přehnal.

[225 dobrý večer...teda tady se probíraj banáni..... (Jirka původní: 28.11.2007, 21:23:11 - x)
a jenom ty žlutý......přitom je jich tolik druhů a barev. Ty žlutý, co jsou v obchodech, jsou ty nejhorší.....kdyby někdo vozil ty vynikající planý....tak by žádný zakřivení pro frontu nebylo dost velké.

[226 hlásání z jižních, (Šumavák: 28.11.2007, 21:29:22 - x)
ba co dím - z nejjižnějších míst ČR :
V rámci globálního oteplování se včera v podvečer vyjasnilo, dnes ráno bylo -11,5°C, celý den -2 až -3 a teď už je -6,9°Celsiových.

měsíc svítí jako rybí oko, s koronou, sníh jiskří a praská, kdyby se ještě objevilo pár partyzánů ve vaťácích , tak je to jak v ruským filmu!
k..

..a

Předchozí dva řádky je můj komentář k tomuto stavu, ovšem, s vynecháním sprostých slov!

[227 Šumaváku, (Anka: 28.11.2007, 21:41:43 - x)
u nás, u potoka, je taky globální hic, pejsanovi se na ledu rozjížděly packy.

[228 Mě zase (František I.: 28.11.2007, 21:42:56 - x)
ty sprostý slova doslova lezou na jazyk. Právě jsem sypal chodník pískem. I v naší matičce na Brandýské pláni je -5. Ku...., tak dobrou.

[229 Udelal jsem (Petr Kunetka, zlocinec: 28.11.2007, 21:43:18 - x)
prevratny objev. Vite, co se stane z lidi, jenz pro prilisnou snahu vyhodili z inkvizice?
Zubari.
Zas tak zle to nebylo, ale mam dost.

[230 Petře Kunetko, co chcete? (maYda: 28.11.2007, 23:22:21 - x)
Každý zubař se živí lidským utrpením.
Budiž Vám útěchou, že umělý zuby nebolí.

[231 Šumaváku (martin TT: 29.11.2007, 02:13:39 - Mail - x)
někdy se zděsím představou, že by čtenáři na Psu nemuseli pochopit tvůj jemně ironický humor a ...

[232 máš snad na mysli (Šumavák: 29.11.2007, 02:32:37 - x)
ty postavy ve vaťácích ?

[233 Zdravím všechny vespolek! Jsem ještě živ a také jsem se ještě (myslím) nezbláznil, což dokáži: (Loki_F: 29.11.2007, 03:58:09 - x)
Jak psal Anka (zdravím též Tomáše a Rexe) - Liška chce zavést měkké drogy (vč. marihuany). No mohlo by se to povést, protože to co zelení lumíci pachají na tomto státě, se dá vyložit jedině tím, že jsou permanentně \"zhulení\" a na tom ministériu školství, tam se to ani nepozná... };D)
Jdu zase pracovat.
Podařilo se mi odklíčovat zálohy z května. Takže již musím rekonstruovat jenom půl roku a několik projektů...., včetně koncepce zdejšího ústavu - auúúúúau!
Mail jenž jsem používal - to je ten s koncovkou \"zavináč\" email.cz a čtyřmi písmeny před tím, rozhodně nepoužívejte! padlo to do rukou tomu chcípákovi, kterému právě vysychá lebzna následkem mých krvavých kleteb....
Dám vědět nový, jestliže se propracuji, alespoň k části pošty.
Mile mě překvapili kolegové, kteří účastně telefonovali, podle toho jak se šířila informační vlna.
Jdu pracovat... Mějte se zatím.

[234 Bré ránko! (Rpu?: 29.11.2007, 05:59:01 - odkaz - x)
Pár dobrých zpráv poránu, abyste nevyšli ze cviku:))

...Definitivně smrtící úder biopaliva dostala koncem září. Britský deník The Times zveřejnil studii, kterou vypracovali vědci z univerzit v Edinburgu a Basileji pod vedením profesora Paula Crutzena (nositele Nobelovy ceny za chemii). Zjistili, že předchozí výpočty podcenily úlohu oxidu dusného, který se při pěstování energetických plodin uvolňuje. Tento plyn má asi 300 x silnější skleníkový účinek než oxid uhličitý.

Odhad Mezivládního panelu OSN pro klimatickou změnu (IPCC) předpokládal, že se oxidu dusného do atmosféry dostanou jen dvě procenta. Crutzenova studie ale zjistila, že je to až pět procent. V praxi to znamená, že biopaliva produkují asi o 50 – 70 % více skleníkových plynů než fosilní paliva....

[235 A když si to sečteme.... nezbývá než požádat vládu, aby zakázala používání biopaliv... (Rpu?: 29.11.2007, 06:11:27 - odkaz - x)
...Na výrobu 50 litrů bioetanolu je třeba 232 kilogramů obilí...
...Tuna oxidu uhličitého ušetřeného díky biopalivům přijde podle OECD až na 5000 dolarů. Cena evropské povolenky na její vypuštění se přitom pohybuje kolem 30 eur (asi 44 dolarů)...
...Podrobná analýza amerických ekologů Davida Pimentela a Tada Patzeka v létě 2005 zjistila, že biopaliva spotřebují o 27 – 118 % energie více, než kolik se z nich získá (číslo se liší podle příslušné energetické rostliny a podle druhu biopaliva, který se z ní vyrobí). Nejde tedy o žádný obnovitelný zdroj energie, protože výroba biopaliv se musí silně „dotovat“ energií získanou z fosilních paliv....
...Produkce 1000 MW biopaliv (což je výkon jednoho Temelínského reaktoru) by zabrala 2500 čtverečních kilometrů polí....
...biopaliva produkují asi o 50 – 70 % více skleníkových plynů než fosilní paliva...

[236 Rpu? (jerry plsek: 29.11.2007, 06:16:25 - x)
Nejak nemuzu zazit ty dobre zpravy. Asi je to tim, ze uz davno nemam rano. Ja sice zelenym nefandim, ale vubec me netesi kdyz prohraji takovouhle bitvu. Je to podobne, jako kdyz se hada kurak partizanek a startek, kdo driv umre na rakovinu a zadneho nenapadne prestat kourit.

[237 Dobré ráno, (PeS: 29.11.2007, 06:26:15 - x)
ano, to je hezké... Tak nějak to zapadá do celkového blbnutí, takže usuzuji, že dotace se zvýší, aby se to kompenzovalo, ne? Odhad Mezinárodního panelu... To je typické - nač se zatěžovat měřením a výpočty, když můžeme odhadovat a věštit, ne?
Nicméně - zpráva dne už padla... Martin a Šumavákův jemně ironický humor - to nemá chybu...

[238 brejtro po ránu! (rejpal, stále ještě Tam: 29.11.2007, 06:31:51 - x)
Jak že je to s tím oxydem dusíku? Uvolňuje se při pšstování, nebo při spalování?

[239 Jerry, to vaše přirovnání značně pajdá... (Rpu?: 29.11.2007, 06:35:39 - x)
Ono je to spíš vypadá, jako kdyby jeden kuřák říkal tomu druhému:
\"Přestaneš kouřit partyzánky, koupíš si ode mne startky za dvojnásobnou cenu a já ti dám čestné slovo, že tu rakovinu nedostaneš...\"

[240 Rpu? (jerry plsek: 29.11.2007, 06:39:34 - x)
Mozna, ze to prirovnani nebylo zrovna to nejlepsi, ale nejak se nemuzu prinutit povazovat za dobre zpravy, ze me pada nejaky ksindl na hlavu, at je od zelenych, zlutych, nebo modrepuntickovanych. :)

[241 rejpale, už při pěstování.. (Rpu?: 29.11.2007, 06:41:25 - x)
\"...Zjistili, že předchozí výpočty podcenily úlohu oxidu dusného, který se při pěstování energetických plodin uvolňuje...\"

A když k tomu připočteme, že se za tím účelem vykácí kus pralesa......

[242 jerry, aha ....ty \"dobré zprávy.... to měla být, ehmm....ironie.... (Rpu?: 29.11.2007, 06:45:31 - x)
Omlouvám se. Příště písknu.

[243 Rpu? (jerry plsek: 29.11.2007, 06:56:45 - x)
Hm..no jo..nic ve zlym..ja se zase muzu vymlouvat na jetlag..:))

[244 \"Prý by u diváků mohla vyvolat strach\"...... (Rpu?: 29.11.2007, 07:35:47 - odkaz - x)
Reklama Reflexu prý zesměšňuje Číňany, Araby, Dominika Haška, Jaroslava Haška a ..........

Jerry, bacha! Píííííííííísk!

[245 2 jerry plsek (PeS: 29.11.2007, 07:38:50 - x)
Škoda, že Vám nevybyla chvilka času přijít mezi nás k Vodičkovi. Třeba bychom v něčem našli společnou řeč a zjistil byste, že ironie je náš častý způsob komunikace, aby člověk nemusel furt řvát zoufalstvím...

[246 A teď nevím, (PeS: 29.11.2007, 07:47:13 - x)
na Psu má Štětina otevřený dopis, kde je mimo jiné: \"Dovoluji si Vaší komisi sdělit, že se Česká sociálně demokratická strana a Bezpečnostní informační služba vměšovaly do činnosti orgánů činných v trestním řízení.\" - je to správně, nebo tam má být \"vyměšovaly\"??? Jedno písmeno a hnedčlověk tápe... No nic, nevyřeším to, zdrhám do procesu...

[247 pes (jerry plsek: 29.11.2007, 07:57:14 - x)
Bylo to priliz blizko memu odjezdu. A mimochodem.. ja si nemyslim, ze nemame spolecnou rec. Zrovna tak jako nekteri z vas si mysli, ze ja nerozumim jim, mam pocit ze nekteri nerozumi me. Vy se vzajemne znate a ja jsem \"vetrelec\". Bud ja se naucim vasi rec a nebo pujdu po svych. Vas je tlupa a ja jsem jeden. V\"prirode\" to tak chodi :)

[248 Rpu? (jerry plsek: 29.11.2007, 08:08:53 - x)
Hm..ty uvozovky jsou daleko vymluvnejsi...jenze v te predchazejici ironii chybely...navrhuju to svest na to rano a jetlag

[249 dobré ráno.... (Jirka původní: 29.11.2007, 08:26:32 - x)
Rputi, neřekla jste to nejdůležitější.... tu studii v E. přeci zaplatila BP a tu Basilejskou Swiss banky, aby mohli profitovat na praní špinavých peněz z ropy, kterou Bush a jeho teroristi vozí na černo z Iráku.....Vždyť je to tak průhledně jasné. :-)))))

[250 Ahoj! Co furt máte s tou (Šumavák: 29.11.2007, 09:58:21 - x)
mojí jemnou ironií ?? :-))

Jerry, že kuřáci levných cigaret umírají na rakovinu víc a dřív než kuřáci lepších, je všeobecně známo.
Rputi a v tom případě má být ten příklad obráceně -...koupíš si ode mě partyzánky za dvojnásobnou cenu startek...

takže si vzpomeňte jak jsem před časem říkal, že ta Merkelová ví co dělá, když kvůli snížení emisí chce stavět dalších 22 uhelných elektráren.....

Globální oteplování dosahuje nebývalých výšin : ráno -12,2 !!!
třeba to bude tím, že svátek má dnes Zima...

[251 Rputi (František I.: 29.11.2007, 10:20:00 - x)
to je úžasné. Jako bývalý expert přes reklamu si troufám posmutnit, že jsem nic podobného nevymyslel(v té době ani vymyslet nemohl, pokud ano, běda bylo by mi.) Už ten Nový komplex Reflexu hledám.
Jerry, (omlouvám se za oslovení, ale zní mi to zvukomalebněji, než pane Plšek)víte, tady nejde o to, zda někomu rozumíte nebo ne. Když tu někdo s někým nesouhlasí, uvádí argumenty a možné podklady, kde ty argumenty ověřit. Ten druhý se také pokouší svoji pravdu obhájit podobně. Většinou se potom shodnou na kompromistu. Nebo se neshodnou. V tom případě hledají další alespoň trochu vědecky podložené důkazy pro příští souboj. Vy jste přišel a obrazně prohlásil, že to cítíte v hrudi(alespoň doufám, že tam) a vědu jste označil za paskvil. Takže jste schytal, co si zasloužil. To není o porozumění nebo neporozumění. to je boj racionálna s neracionálnem. A beru, ten je hodně těžký a hranice nezřetelné. Na druhé straně bychom se všichni občas velice rádi od vás dozvěděli něco od protinožců, jaká je tam politická situace, jak se tam bavíte, co dlabete, co se dá najít v přírodě apod. Jinak ty modrý puntíky si s vámi probere Modropták, až se snese z ekonomických oblak managementu. Těšte se, to budou lítat štětiny jako z ježury. (Safra, nežije ten tvor náhodou na Novém Zélandu?).

[252 Františku, (Rpu?: 29.11.2007, 10:32:48 - odkaz - x)
link na ty \"urážky\" států a Hašků máš přímo v článku - to byli rozhlasové reklamy. Urážka států spočívala ve větě \"...obsaděj nás Arabové nebo Číňani, podle toho, který to dřív stihnou...\"

Nějak mi to něco připomíná - aneb, u nás u svištů...

[253 sumavaku (jerry plsek: 29.11.2007, 10:51:26 - x)
At je to s tema emisema a elektrarnama jak chce, kuraci DRAHYCH cigaret jdou prvni. V tech partizankach neni nez seno a trocha tabaku, zatimco \"lepsi\" cigarety (rpu? ..ty uvozovky znamenaji, ze jsem jemne ironicky, ale nehvizdam tady jak nejaky ozraly ulicnik hahaha) jsou nasakle kdovik\\jakym sajrajtem vcetne (pry) vytazku z velrybich varlat. :)

[254 Dobré dopoledne, mám skvělý (Nemo: 29.11.2007, 10:53:06 - x)
příklad, kterak úsporně zacházet s naší globálně docházející elektřinou a jinými pohony. Včera jsem totiž slyšela, a to přímo ve zprávách, že na Šumavě se vodními děly již nyní vyrábí obrovská hromada sněhu, kterou pak na Nový roky převezou do Prahy na Hrad. Počítají asi se 70 auty. Není to jemná pobídka, aby se šel někdo kouzat, ale tato sněhová hromada se rozvrství okolo Hradu a vytvoří tak běžeckou trasu dlouhou 450m a tam se budou konat závody. Tak vám nevím, přeslechla jsem se, nebo to opravdu myslí vážně? A co na to v tom případě zelení?

[255 Jerry.....že Vy tou poslední poznámkou o velrybých varlatech (Jirka původní: 29.11.2007, 10:56:42 - x)
nás chcete svést do úzké uličky konfliktu o ochraně mořských savců :-))))

Mimochodem, jen takový přípodotek. Pokud lidstvo bude vyrábět z pšenice palivo a ne chleba, tak mu není pomoci.....

[256 Vyhovuje se Františkovi I. (Šumavák: 29.11.2007, 10:57:43 - x)
V horní hospodě je australské \"Poučení z krizového vývoje ve společnosti\" ze kterého se bohužel EU zjevně nepoučí....

A já mizím mrznout....

[257 Nemo, to je fakt hrozný! (Šumavák: 29.11.2007, 11:02:05 - x)
Já tady jako blbej nabízím kvalitní, šumavský bio-eko-sníh zdarma, jen za odvoz a voni sněhový kanony!

[258 Rputi (František I.: 29.11.2007, 11:03:05 - x)
tato reklama byla vyloženě cílená na osoby využívající internet. Dotyční si museli být vědomi následků. Jen blb v této branži si není vědom tzv. cudnosti mediální komise, kterou by v tomto ohledu jistě podpoříila i soudružka Pujmanová. Snad proto tu reklamu koncipovali tak, jak koncipovali. Prostě už přihlédli k faktu, že nic neprosadí periodikum(i interentové) tak, jako správný průšvih. To, co pomohlo rozjet kdysi Špígl, který by pan Froněk(v prostředí rautů ho oslovuji \"náčelníku\")v takovém rozsahu nikdy nečekal, byla žaloba, už si nevzpomínám jakési neoblíbené celebrity na tento plátek. Lidi ten škvár začali podporovat v dobré víře, že pomáhají spravedlnosti. Já jsem dnes zareagoval velice podobně.

[259 rpu? (jerry plsek: 29.11.2007, 11:05:15 - x)
Tak ted sem se doopravdy nastval (tedy to posledni slovo sem trikrat prepsal, abych neurazil nekoho jemnocit) napsala jste:\"Vy jste přišel a obrazně prohlásil, že to cítíte v hrudi(alespoň doufám, že tam) a vědu jste označil za paskvil. Takže jste schytal, co si zasloužil.\"
Tak za prve me najdete v kde jsem neco podobneho rekl. Za druhe..a tady je prave dukaz, jak malo si asi rozumime. JA JSEM NIC NEDOSTAL..ja jsem se docela dobre bavil..dokonce jsem u toho pracoval.
Ted je na vas predlozit VEDECKE (fakticke) dukazy sveho tvrzeni, nebo najit ten kompromis. hahaha

Chceteli se neco neco dozvedet o protinozcich, rad vyhovim. Zrovna jsme prohrali volby. Lecos a leckdo by se s toho mohl poucit.

[260 rpu? (jerry plsek: 29.11.2007, 11:13:59 - x)
NEDOSTAL.chtel jsem napsat NESCHYTAL

[261 Jerry, a proč by vám to měla vysvětlovat Rpuť ?? (Šumavák: 29.11.2007, 11:20:42 - x)
:-))))

[262 to Jerry (František I.: 29.11.2007, 11:29:00 - x)
Tak jo....

[263 sumavak, (jerry plsek: 29.11.2007, 11:45:40 - x)
pokud umim cesky cist tak napsala, ze vse musi byt dokazano a podlozeno. Pokud tvrdi,ze jsem napsal (viz citat) je snad logicke, ze by se sama mela drzet toho pravidla a dokazat, ze jsem to skutecne napsal. O zadne vysvetleni jsem nezadal, nebo snad ano? Mimochodem..kdyz uz jsme u dokazovani...cela debata je, byla a bude ciste akademicka, protoze vsichni vychazime (ne z toho co citime) ale z dat, ktera nam nekdo dodal. NIKDO z nas nesedi na komine a nepocita molekuly sajrajtu, ani nesedi nad jiznim polem s krejcovskym metrem a meri diru v ozonu. Takze ve vsi ucte k vede a vedcum...pozor na to co rikate, protoze jsme vsichni zavisli na datech dodanych z ruznych zdroju.

[264 jerry, (Rpu?: 29.11.2007, 14:35:26 - x)
tohle, ale jenom tohle, vám promíjím, neb jste se zřejmě překouk - já ten příspěvek nepsala.
Ale v každém případě, o věcech víry se tu nediskutuje. Chcete-li diskusi, dodejte fakta.

[265 K té Evropě (Vokoun: 29.11.2007, 17:36:56 - Mail - odkaz - x)
Ono to ještě pokračovalo :-(

[266 Vokoune - zajímavé.....:( (Rpu?: 29.11.2007, 18:25:41 - x)

[267 Není Matoušek jen zástěrka? (Mastodont: 13.12.2007, 19:43:08 - x)
Panu Matouškovi žádní senioři ani důchodci nevadí!Tak to vidíte pouze Vy závistivci,kteří jsou ovlivněni medializací případu zástupců firmy Longevita Senio.Napsat do novin jakýkoliv článek typu \"Milionář proti někomu nebo něčemu\",předem to má v naší společnosti prohrané. Nechápu spíše Vás,kolik je ve Vás nenávisti,aniž by jste o případu něco bližšího věděli.Škoda že pan Matoušek nezačal mediální kampaň jako první a chtěl se se zástupci firmy Longevita Senio dohodnout.Oni se však na předem domluvenou schůzku k advokátovi ani neráčili dostavit.To Vám Všem závistivcům najednou nevadí milionáři majitelé Longeviti Senio,kteří bohatnou na chudácích stařečcích? Podíval jste se někdo alespoň na jejich stánky kde nabízí opečovatelské a zdravotní ošetřování na které sice nemají žádné povolení ani licenci a přesto si za jednoho stařečka vybírají 22 000 měsíčně? A to jich tam,jak sami přiznávají,mají 15. A je jich tam skutečně 15? Vynásobte si to chytráci! A to mají další dům v Bolevci.Tak se dá stát v našem státě tím správným milionářem! Jen stačí pro lidi zahrát na tu správnou strunku.Milionář mi chce vyhnat stařečky a hned každej zapomene,jak ja na nich vesele bohatnu v rodinném domečku. Proč tak nepodnikáte všichni? Ubytujte si doma 4 stařečky a máte hned 88 000 měsíčně doma.Žádné povolení na to přeci nepotřebujete! A kdyby na to náhodou Váš soused upozornil,hned to zmedializujte.A jestli bude milionář ta jako Matoušek,máte hned vyhráno. Podívejte se schválně na www.longevita.cz. Jestli von ten zasranej milionář Matoušek,co by měl co nejdřív chcípnout,jen neukazuje jak se dá u nás bohatnout!

[268 Šengen – když dva dělají totéž, není to totéž (prisoner: 21.12.2007, 13:16:32 - odkaz - x)
Škoda, že celou slávu plynoucí ze vstupu do šengenského prostoru si opět přivlastnili politici – neznámý aktivista, který proces zahájil o týden dříve, je namísto slov díků stíhán policií – viz článek

„Šengen – když dva dělají totéž, není to tot鞓

http://prisoner.bloguje.cz/



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: