Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Sobota, 19.01.2008
Člověk proti sociálnímu státuHenry Hazlitt Přeložil: Finist
Kapitola 4 Následky znehodnocování dolaru
V roce 1968 administrativa rovněž přesvědčila Kongres, aby zrušil zbývající požadavek na 25% zlaté rezervy oproti bankovkám FEDu pod záminkou, že to je nezbytné k ujištění zahraničních centrálních bank, že jim bude všechno zbývající zlato k dispozici. Ve skutečnosti to tedy znamená, že byla odstraněna poslední překážka a poslední zákonný limit množství papírových peněz, které Federální rezervní systém může vydat.
Komentáře
[2]
Rputi
(dvd: 19.01.2008, 16:46:24
- x)
a byli by s to to chápat i takoví lidoví umělci jako ten, jehož dílo je níže uvedeno? Skal a stepí divočinou, hladový a roztrhán, s puškou v ruce, s ohněm v srdci uhání vpřed Paroubkán. V Čechách i na Moravě, jako hejna hladných vran, řádí modrých eskadrony, jde je potřít Paroubkán. Od Baltu s větrem o závod, až po Tichý oceán, rozmetal divize modrých slavný Jirka Paroubkán. Všechna síla, štěstí, život byl jim revolucí dán. Proletářům všeho světa příkladem je Paroubkán.
[3]
Dobré odpoledne ...
(skimic: 19.01.2008, 16:50:03
- x)
... zastavím se u poslední věty: \"Pravdou je, že neexistuje žádné řešení monetárního problému, ať už národního nebo mezinárodního, dokud se nepodaří zastavit inflaci.\" Možná, že uvození myšlenky \"Pravdou je ...\" atd je skutečně pravdou. Otázkou druhou je, zdali \"zastavit inflaci\" je účelné. Jsem si samozřejmě vědom faktu, že jsem cosi vytrhl z kontextu ...
[8]
Dobrý večer
(Finist: 19.01.2008, 17:40:27
- x)
Tak tady ta kapitolka je zrovna tím, o čem jsem na začátku mluvil jako o věci neaktuální, která už víceméně patří historii. Bretton-Woodský měnový systém už patří minulosti, takže jen pro připomenutí, že Hazlitt a ostatní viděli tu jeho problematičnost už když vznikal a už tehdy předvídali, že to nebude fungovat a že cesta je jen dvojí - buď se zcela přiklonit k papíru a plovoucím kurzům nebo se vrátit pokorně ke zlatu. Přičemž samozřejmě Hazlitt s Misesem a Hayekem byli pro tu druhou alternativu, ale vlády a centrální banky se samozřejmě nakonec přiklonili k té první, protože možnost tisknout peníze a nebýt při tom nijak omezován pro ně vždy byla daleko lákavější.
[9]
Finiste...nemám sílu to číst
(Jirka původní: 19.01.2008, 18:53:24
- x)
byl jsem na maškarním bále v synkově škole......přišel jsem, otevřel láhev a asi jí celou vypiju. Bylo to strašně náročné....viděl jsem asi 10 spidermanů, 100 princezen a 120 Harry P. A pak pár vodníků, pirátů a kovbojů. No uznejte. Mohu po to číst v klidu takovej fajnovej článek? ps. Martine, nepochopil jsem tu poznámku o tom tom českém rozvodu. Můžeš mi to vysvětlit, člověk nikdy neví, kdy to bude potřebovat....
[10]
Jirko původní
(martin TT: 19.01.2008, 19:01:01
- Mail
- x)
to je jednoduché a detaily nezveřejňuji. Když je na to dost času, tak česká manželka, která si myslí, že manžela se zbaví a bude si užívat za jeho peníze, s překvapením zjistí, že jí toho tolik nezůstalo. Rozhodně je to levnější než za oceánem. Nejlevnější je varinta, kdy máš kamaráda myslivce - tu znáš?
[12]
Jirko původní
(martin TT: 19.01.2008, 19:16:28
- Mail
- x)
několikrát doma probírali pokročilo až ke cvičné střelbě? Ta moje v kritickou chvíli jenom řekne: Já vím, ty máš kamaráda myslivce! Ale sekyra už jednou letěla! To tenkrát nebyla sranda, já štípal dřevo s takovou vervou, že jsem zlomil sekeru a moje žena si usmyslela projít v tu chvíli přes dvůr s prádlem. Bylo to asi 15 metrů, ale jen to zasvištělo. Nevím, co vykládala kamarádkám, ale všiml jsem si, že mají opatrný odstup. Venku je pořád 11 stupňů a prší, ale byl jsem jako doprovod na malé hodinové procházce - žena byla po nemoci poprvé po třech týdnech venku.
[13]
Martine...u nás nic nelétá
(Jirka původní: 19.01.2008, 19:22:16
- x)
máme harmonické manželství...zvlášť když nejsem doma. Jakl říkal Werich...já se starám o ty důležité věci, jako je hladomotr v Somálsku a naše vztahy s Čínou a moje žena nejrozmilejší se stará o to co bude k večeři, a kde utrácet naše peníze a takové podružnosti....dobře jsme si to rozdělili :-)))
[16]
Rejpale...když vono
(Jirka původní: 19.01.2008, 20:04:23
- x)
někdy to teplý jídlo je docela fajn. Mimochodem, jsem si na Vás vzpomněl, ohledně toho ještěra, co máte. Po jak dlouhé době jste mohl nechat všechno otevřené, že se tam vracel na záchod jídlo a spaní....jestli to není tajemství....respektive, učil jste ho to?
[17]
2 rejpal
(PeS: 19.01.2008, 20:08:47
- x)
já bych to viděl tak, že se jedná o jednoduché prováděcí práce, dle předem vydaných pokynů. Ale to rozhodnutí, že by mohla být sekaná, to je ta nedílná velitelská pravomoc. A mezitím při té přípravě sekané, může přemýšlet o tom hladomoru v Somálsku. To jako pro srovnání...
[19]
jirko p.
(rejpal t a T: 19.01.2008, 20:47:22
- x)
leguán je živočich tupý něco jej učit jsem vzdal před lety. Proto také nemůže být nechán volně bez neusálého dozoru, protože ještě taky rád šplhá, třeba po záclonách. Jednou se mu podařilo uprchnout z teraria a jenom sledováním cesty zkázy pošlapaných kytek, potrhaného lanové na metrovém modelu trojstěžníku a sházených kněh se ho podařilo mojí Ž.D. objevit a mně posléze odchytit a zase zavřít do terárka. Hlavní výhoda ještěra je že neštěká ani nemňouká, ač pozorností vysloveně nepohrdá tak ji ani nevyžaduje, ani příliš neocení. Při drbání na zátylku drží a mžourá. Toť vše.
[20]
Ale to je hezké...
(PeS: 19.01.2008, 20:52:40
- odkaz
- x)
odkaz... \"Vybíral předal jeden milion z obdržených peněz státním úředníkům - šéfovi fondu dopravní infrastruktury Josefu Lázničkovi a šéfce kabinetu náměstka ministra dopravy Ludmile Schwarzové. Ani úředníci ale neputovali před soud. Podle žalobkyně převzali peníze jako soukromé osoby a kromě toho chybí důkaz, že při tom jakkoli zneužili svého postavení státních úředníků. Peníze inkasovali jen za to, že dali dohromady zástupce Biofermu s bývalým ministrem a dnešním podnikatelem Miroslavem Grégrem.\" To je zajímavé, takové rozdvojení osobnosti... Pokud si pamatuju, tak tím trpěl svýho času i zrzavej skřet a něco málo lidí z jeho okolí... Jestli vono to neni ňák nakažlivý?...
[24]
No jo Pesi....
(Jirka původní: 19.01.2008, 21:14:02
- x)
jen by mne zajímalo, kolik lidí jim na to skočí. Je to zvláčtní, ale ten závěr mne nepřekvapuje. Bohužel ! Rejpale, myslel jsem, že chodí ven a tak. Ten synkův je krotký a docela společenský. Ale teď jsou psi tady a on se nějak vzteká. Možná je to tím, že na něj jednou štěkli, když jim lezl přes misku s jídlem.... Má teď tak 35 cm ... a je docela otrslej
[27]
Dobrého večera přeji...
(ptakopysk: 19.01.2008, 21:30:53
- x)
jestli se mohu vmísit s žertovným odposlechem. Chtěl jsem vykonat dobrý skutek a vzal jsem tchýni kousek uzeného norského lososa k večeři. Já občas takhle ničím dílo boží, neb tchýně držívá v pátek a sobotu půst. No dneska asi nebude :o) Za dobrý skutek jsem byl zákonitě potrestán, neb tchýně (ač vdova) byla v kostele na mši sloužící k utužování a zpevňování manželství. V rámci utužování bylo v kostele i těleso hudebně pěvecké. Vystál jsem v koutku třičtvrti hodiny, než skončili a každý pěvecký vstup jsem se tvářil jako svatý Šebestián, když to koupil šípem od římského legionáře. Zdá se, že nejen dechovku, jazz a hiphop, ale i veselé náboženské písně mám od dochtora zakázané. No koukali na mě divně farníci, koukali. Ale když jsem vezl tchýni domů, jela s námi ještě paní ze sousedství. A konečně se dostávám k meritu věci. Paní má vnuka, tříletýho. Povídavýho, s výbornou pamětí a talentem kdy co říct. No a babička se s dcerou bavila o zvyšování všemožných poplatků, o cenách za složenky na poště a o tom, jak lidi stát prostřednictvím poplatků okrádá. Pár dnů poté šla mladá paní se synkem zaplatit inkaso. Synek se vyptal kde jsou a co tam dělají a pak hláskem jasným jako zvoneček se zeptal: \"Maminko, to jsme teď na poště? A oni nás tady okradou?\" Báby úřednice prej málem vyvrátily šaltr a maminka měla pocit, že nejlíp by jí bylo cca 2 metry pod zemí...
[31]
Rputi,
(AeroKarel: 19.01.2008, 21:42:09
- Mail
- x)
u velmi mlsných (mezi něž se počítám) jde hlavně o výsledek. Takže pokud vařím já (prakticky všechny weekendové krmě), pak je to proto, aby se občas objevilo nové jídlo nebo alespoň nové provedení. Čímž jsou dáni i konzumenti. Jedno potomstvo vyjímečně, druhé vůbec. Pokud by se mi podařilo přenést činnost na ŽD, ochudil bych sám sebe.
[32]
AeroKarle,
(RpuŤ: 19.01.2008, 21:56:44
- x)
mlsnej, to von je, ne že ne - teď vařím na zítřek segedin a už mám poslintanej kastrol, že prý to krásně voní - ale vařit neumí, respektive, v případě, že se ocitnu na smrtelném loži, přistoupí k tomu natolik tvůrčím způsobem, že se raděj rezuscituju....:))
[33]
Mne vařit naučila mlsota.
(AeroKarel: 19.01.2008, 22:24:01
- Mail
- x)
Jelikož matka vařila takový jakž takž konzum a já chtěl zkoušet čínská jídla, tak mi nezbylo než se do toho dát sám. Tím to začalo a dále pokračovalo. Jest mi konstatovati, že úroveň nevěst v tomto oboru se rapidně snižuje. Domácí poměry jsou ještě docela dobré ve srovnání s tím, co jsem občas zaslechl.
[34]
AeroKarle,
(RpuŤ: 19.01.2008, 22:43:01
- x)
já mám pocit, že je to nějak ob generaci. Děti matek, které tomu vaření moc nedaly se ragěj naučí vařit samy a naopak zhýčkaná dítka matek-kuchařek se nechávají hýčkat až do pozdního věku, protože proč by se to učily, když to umí maminka. Takže jejich dětem nezbývá, aby se to naučily.....
[35]
Tak to je vedle,
(AeroKarel: 19.01.2008, 23:34:00
- Mail
- x)
matka vařila a vaří dobře, jen bez fantazie. A ŽD se to začala učit prakticky až se mnou, předchozí prostředí ji asi neinspirovalo, že to může být jeden ze zdrojů potěšení. A mám podezření, že dodnes pokládá účel za důležitější než prostředek, na rozdíl ode mne, kde je to prakticky naroveň. Nejen že je důležité být najeden,ale i jak. A že opakuje-li se krmě častěji než po cca dvou měsících, je to prd pestrost.
[37]
Dobré ránko!
(RpuŤ: 20.01.2008, 06:23:08
- odkaz
- x)
Šloufování, aneb jak si dělat z redaktora prču. Ten rozhovor se patrně odehrál kvůli tomu poslednímu odstavci: ...On (Paroubek) ale nemůže před volbami říct v jednom článku, že nepůjde do velké koalice a potom zjistíme, že měl být prvním místopředsedou vlády s odpovědností za zahraniční politiku a k tomu šest ministrů za sociální demokracii. To je opravdu podtrh na těch voličích. Takže tam byla nějaká domluva s ODS? Samozřejmě.
[38]
Dobré ráno,
(PeS: 20.01.2008, 06:58:33
- x)
inu, milej PaH má co chtěl. Já v tom rozhovoru spíš ocenil, jak pomocí několika málo vět udělal z warthoga totálního blba. (ostatně, z toho redaktora taky.) Teda, pro ty, co uměj číst. To je vidět ta spřízněnost se Zemanem. Obávám se, že tenhle talent, kdy objekt si na ty hrábě naběhne de facto sám, na druhé straně spektra dosti chybí. To jsou holt ty 2 vlastnosti, které lidi často spojují, ač nemají nic společného. Jak tady často opakuji, to, že je někdo hajzl, ještě neznamená, že je taky blbec. Naopak.
[40]
Dobré ráno vespolek! Tak to zase dočítám po Vás zpětně,
(Loki_F: 20.01.2008, 07:51:47
- x)
a skvěle se bavím... Souhlas s Martinem TT - ad \"malověrní\" - pokud by se Klaus měl nechat vyšachovat našpulenou rybí tlamičkou VeMeNe a toho nešťastníka Švajneraj, pak by nestál ani za fajfku levného tabáku... A z toho Šloufova interview mi padla do oka věta: \"Mimochodem, měl by se nechat jít vyšetřit někam k psychiatrovi a poradit se o významu některých slov z oboru jako je paranoia....\" Tomu říkám oplátka za půjčku... excelentní kudlička v zádech! };D))) Naproti tomu, příznání, že dělal poradce Dráthovi, svědčí o tom, že má velmi odolný \"šloufovský\" žaludek. Jinak Novinky považuji z hlediska práce redaktorů, ze jeden z nejslabších...
[41]
...ach, moc rychle jsem odeslal. Ten Vámi zmíněný odstavec na konci,
(Loki_F: 20.01.2008, 07:59:01
- x)
pak je jen otočení čepelí v ráně, ...aby se z toho náhodou \"nevylízal\". Jirko pův., pokud jde o tu Tvoji nejdražší - tím jakou jsi ji stačil udělat reklamu tady, nemáš šanci ji vydražit výměnným způsobem, nanejvýše s proklatě tučným doplatkem. Myslím, že ten kamarád myslivec, je pro Tebe poslední instancí, ale znovu buď si jist, že to nebude za cenu obvyklou...! };D))))
[43]
>> Loki_F et al.
(dvd: 20.01.2008, 08:32:41
- x)
[40] - vzpomenu-li si na TV diskuzi s Vladimírem \"zdrojejsou\" Špidlou, nebyl bych tak optimistický. Jinak [39] ten rozhovor mohl být klidně připravený i s tím posledním odstavcem. Ono v exRudém Právu je pár lidí, co Jyrku zrovna nemusí. A podotkl bych, že ač M.Š. potřeboval na získání VŠ diplomu o rok déle než byla základní potřebná doba, tak je to člověk nesmírně chytrý. (Odkazuji na K.Čapka o rozdílech chytrý x rozumný x moudrý.)
[45]
2 dvd
(PeS: 20.01.2008, 09:25:18
- x)
ten rok navíc bývá naopak dosti častý u některých chytrých lidí... To se povedlo jednomu mému značně chytrému spolužákovi - několika slovy provedl totální striptýz jedné bolševické, úplně blbé leč velice ješitné \"pedagožky\", o které se tradovalo, že svou pozici získala přes postel. Dost jsme se tomu tehdá divili, ale když dnes vidím, že se najdou masochisti, kteří dokážou vlézt na Kuchtovou, už se zas tolik nedivím. No a ta to samozřejmě nezapomněla a dotyčný si ten ročník holt zopakoval. Vydělal na tom, neb v dalším roce na to měli někoho jiného, mnohem rozumnějšího... Jinak jsem zažil dost těch, co schválně přerušovali, sem tam i opakovali, jen aby se co nejdéle vyhnuli zelené rekreaci.
[46]
dobré ráno....
(Jirka původní: 20.01.2008, 09:59:51
- x)
Loki, teda asi čteš mezi řádky to co vůbec nepíšu a vidíš co chceš vidět....ale za to já nemohu. :-)))) Prosím, můžete alespoň naznačit, kdo má iluze o nestranných, profesionálních a chytrých novinářích? Nositel alespoň jedné ze tří vlastností je přeci vyloučen dopředu z této profese...Asi jsem skeptik, ale netuším kdo by v kotlině splňoval nesporně velké nároky na tuto profesi. Ale já nejsem směrodatný.
[47]
No právě, dvd, to nemá s optimismem nic společného!
(Loki_F: 20.01.2008, 10:07:54
- x)
[43] ...jestliže se pokusí polemizovat s \"výrony\" typu \"zdroje jsou\" , nemá šanci a zároveň to znamená, že se nepoučil a měl by skončit. Protivník v apriori animozitně pojaté diskusi, která nemá za cíl dávat informace o kandidátovi, ale jednoho - předem určeného - odrovnat, musí být promptně uložen do kytek, ruce překříženy na prsou a přitížen hlínou nebo kvádry... };D)))
[48]
Jirko pův. rozhodně za to můžeš!
(Loki_F: 20.01.2008, 10:16:02
- x)
Píšeš příliš dvoj- troj- a víceznačně, což v konečné mozaice skládá jakýsi obraz - nejen dvourozměrný, což já nemohu přehlédnout, protože je to moje profesionální deformace, ale i nutnost vidět fakta trojrozměrně a jejich proměny v časy (zjednodušeně řečeno čtyřrozměrně)... Nu a proč bych Tě potom nemohl chytit za slovíčko...? };D)))
[49]
Loki....když je to za slovíčko, je to OK....:-)))
(Jirka původní: 20.01.2008, 10:21:43
- x)
Jestli chtějí debatu hodnou úrovně kandiátů na prezidenta, proč se neinspirovat debatami v USA? Když už Švýnar je z Mičega, že jo. Obávám se, že by se to nehodilo do krámu. Pár jsem jich viděl. A Moravec, či Železný nebo kdokoliv by jako moderatizátor nejen, že pohořeli, ale ani světla k nasvícení scény by jim nesvěřili. A to ne, že by chtěli ukrást. Loki, to je kvůli tobě, aby to bylo jednoznačné :-D
[53]
Dobré poledne ...
(skimic: 20.01.2008, 11:54:49
- x)
... podle mého názoru tam Klaus neměl lézt, protože to k ničemu není - a souhlas s dvd o tom optimismu. Nicméně i silný souhlas s Loki_F (pokud jsem Tě dobře pochopil) - jestli to (přestože již poučen) nezvládne, tak si to (sorry) prostě nezaslouží!
[54]
Rputi, snad by si dokázal
(Loki_F: 20.01.2008, 12:04:27
- x)
k \"uzemňující\" reakci zvolit lepší způsob - třeba něco na způsob: ...že se v takovém případě neuchází o správnou funkci..., ...že v Bruseli by jeho ambice možná ocenili lépe..., ...že by byl vhodným adeptem novinářského virtuálního znázorňování reality..., ...že by mohl rozhánět strach z globálního oteplování a tzv \"ropného zlomu\"... Jirko pův.: přiznávám, že jsem nebyl zcela upřímný, použitím toho vzletného \"chytit za slovíčko\", lae jsem rád, že jsem TZě uklidnil... };D)))
[58]
¨Loki a Skimici.....
(Jirka původní: 20.01.2008, 12:12:23
- x)
jak se pozná, že to zvládnul? Já to nevím. Pokud se jeden z kandidátů nezastřelí online, tak není šance jak to změřit. Jde pouze o slova a slovíčka a hlavně kdo to bude hodnotit. Myslím, že to prostě nejde vyhodnotit. A pokud někdo takový bude, kdo bude mít \"gebír\" na to to zhodnotit a hodnocení udělá, tak bude okamžitě napaden, těma \"věřícíma\" a udělá se z toho fraška. Nevěřím na kvalitní zhodnocení a vyhlášení vítěze.
[61]
Jirko-p
(skimic: 20.01.2008, 12:20:14
- x)
... excplicitně definovat ono \"zvládl to\" neumím. Vím ale naprosto jistě, že tu dávnou debatu se Špidlou nezvládl. Cítil jsem to naprosto jistě již v průběhu oné debaty aniž jsem musel čekat na hodnocení kohokoliv. Tímto způsobem budu sám pro sebe hodnotit i debatu budoucí - aniž bych čekal na nějakého \"odborníka\".
[63]
O tu samotnou debatu vlastně ani tak nejde,
(RpuŤ: 20.01.2008, 12:21:53
- x)
můžou tam klidně říkat \"elce pelce do pekelce\", ale až se toho chopí Pehehe a novinářstvo. \"Tedy to elce, vážení čtenáři, to tedy nevím, nevím a to pelce taky nestálo za nic a tím pekelcem byli všichni zúčastnění naprosto otřeseni. Něco takového jako pekelec, no to si v žádném případě nemůže president dovolit. Je sice známo, že presidenta nevolí občané, to kdybychom ho volili...že....hehehe ... my to přece víme co s takovým pekelcem udělat.... teď ještě, aby to věděli páni poslanci a senátoři, že.... protože jinak jim ty pekelce při volbách spočteme...že....
[64]
PeSi,
(RpuŤ: 20.01.2008, 12:25:32
- x)
díky vyřídim - jestli mi vybude chvilka :))) A za tu básničku dík, možná to bude ta cesta ... noooo vlastně, vzhledem k tomu, že v tom zas plave celá třída, neb píčelka se dopustila jakéhos výkladu, tak mě tak napadá, že by je to Irena mohla všechny naučit. Třeba by se to píčelce líbilo....:))
[65]
Rputi,
(Anka: 20.01.2008, 12:30:14
- x)
máš naprostou pravdu, nicméně ono některým volitelům jde o hodně. Je možné, že po nezvolení Klause spolustraníci Topolánkovi urazí palici, je možné, že by byly nové volby a v nich vidím ten zásadní zádrhel. Zas by to byla asi plichta, jenže jak by vypadaly kandidátky jednotlivých stran, jak by to dopadlo se Zelenými, jak by přijali členové KDU případné vládnutí s komunisty, .... současný stav zachovává všem zúčastněným alespoň relativní jistotu. Je ale možné, že to vidím úplně blbě.
[67]
Jirko pův. doufám, že ta Tvoje otázka
(Loki_F: 20.01.2008, 12:53:35
- x)
byla jenom řečnická, jak bývá Tvým častým zvykem... jinak bych si musel myslet, že jsi se od těch balkónových ptáků nakazil. };D)) Šumaváku, obral jsi ji o jeden rozměr - čas - je zákonitě stále opotřebenější.... Nešťastnou náhodou jsem si překlikl na ČT1, právě ve chvíli, kdy tam dřístal Vlk. K tomu tam jednlička interpretoval historii Českého státu tak nekonvenčně, že mě přešla dobrá nálada. Vlk si myslí, že kněžíků té jejich pojišťovny 1. katolická s.r.o., přibývá proto, že věřících klientů ubývá... To je tedy hnus fialovočernej! Dejte penízky, vzdejte se práv (podpsat konkordát), a my vám už ukážeme... A k tomu všemu Jandák na hrnci a vypoulené bulvy a kapří tlamička VeMeNe. On ten Švajneraj by to podle Jandáka snad mohl vzít i externě, když máme ten globalizovaný svět, z ńojork je tady za pár hodin.... };D))) Juvejs auuúúú!
[73]
divano
(ptakopysk: 20.01.2008, 13:08:34
- x)
ale fuj!!! Jandák je náš, takovej českej, domáckej, a má slovní zásobu odpovídající mentalitě československého sociálnědemokratického voliče. Lidi ho maji rádi, jak von tenkrát v tom filmu... udělal takle... a potom tak.. nyk to byla sranda. A vy byste ho cpala do Emeryky! A představa jak válcuje Hillary je vůbec unapetitlich :o(
[75]
František I.
(František I.: 20.01.2008, 13:22:20
- x)
Pan Šlouf je hoch tvrdě politicky trénovaný. Přežil na předsednictvu UV SSM, kde se pohyboval po sakra tenkém ledě. Po revoluci se zapojil i do nakladatelské činnosti. Vypůjčili si svazácké prašulky, udělali velice hezký týdeník, najmuli šikovného šéfredaktora, a když se jim podnikání rozjelo, tak to prodali Ringierovi. Penízky kajícně vrátili a zbytek si nechali od cesty. Spolupráce Šloufa a Zemana byla asi také obstojná, viz. Gross. Takže, co se peněz týká, je uvedený vcelku za vodou a Paroubkovi se může smát do gesichtu, což udělal s půvabem. Je a vždy to byl velice chytný pán, což jste viděli i na jeho odpovědích. Prý dovede působit na lidi velice přátelským vystupováním (jako např. pan Juránek) a společnost rozesmát. Do otevřené politiky, podle kámoše, prý vstoupit nehodlá, aby mu prý každý blb nevyčítal jeho hříchy minulé. Myslím si, že je ho pro ČSSD škoda, i když tam hraje v současné době velice pozitivní úlohu. Já ho kdysi dávno asi taky potkal, ale zaboha si nevybavuji kde.
[79]
Loki
(Jirka původní: 20.01.2008, 14:03:19
- x)
samozřejmě, že mi je to jasné a že, parafrázuji Čtvrtníčka, by ho sfoukl jako svíčku, kluk vopálenej....ale to vím já, a pak ještě ostrůvky té mlčící většiny :-D)) myslím, že Jasane si na to kápnul...Klaus jako préza bude méně nebezpečnej, jako občan Klaus. Asi se vážně orosili....
[81]
2 Jirka původní
(PeS: 20.01.2008, 14:35:56
- x)
obávám se, že pouze Ty jsi schopen posoudit hloubku dnešní tragédie. Jak známo, na frontě se situace mění každým okamžikem. Takže když se ukázalo, že bacil bacil, a že tedy příprava oběda je na mně, dostala hrůza nový rozměr. chtěl jsem využít příležitosti a udělat maso tří barev - a představ si, v hypernově neměli napřholuba. Prej ho ani nevedou... A to mi říkaj víc, než padesát let po válce. Nemaj napřholuba. Jak má člověk udělat maso tří barev, když mu chybí napřholub? No zase jsem si musel pomoci náhražkama. Napřholuba nemaje, musel postačit mladý bejk... Ale není to ono... A to vůbec nemluvím o situaci, kdy bych chtěl udělat cestovatele s brusinkovým terčem. Tam se napřholub nedá nahradit...
[86]
2 Jirka původní
(PeS: 20.01.2008, 15:01:30
- x)
No a já si živě představuju následující scénu: Jakýmsi řízením osudu \"Och kondóm šaman chrocht\" vyhraje volbu a nadšení fámulové, pokřikujíce \"hujaja kondóm\" běží pro kandidáta za zvuků písně \"pitná voda, ze záchoda, nepijte ji, je jí škoda, kdo ji pije, dlouho žije...\" od Fridricha Smetany...
[87]
PeSi....
(Jirka původní: 20.01.2008, 15:04:02
- x)
myslím, že vzdělanců v tomto oboru je dost a dost. Jen prostě těm nejlepším stačí náznak a nebo shluk písmen a hned ví. Jinak by hned byla kubánská rukavice :-))) Jak by řekl jeden komentátor na psu , velmi, stálý, že ...to že nemaj napřholuba je důkaz , že kapitalismus nefunguje. Protože za socialismu ho klidně sehnal....
[91]
Ti novináři jsou fakt divní.
(jura-p: 20.01.2008, 15:30:59
- x)
Teď jsem si přečetl, že Havel podporuje Švejnara i ve zprávě o tom, že je Havel v nemocnici. Už čekám jen na to, že ten chlap, co ho zabil osobák, byl znám tím, že taky podporoval Švejcara a říkal, že Česko potřebuje změny, které Klaus nemůže přinést, těsně před tím, než vstoupil pod rozjetý vlak.
[92]
A teď něco ve vlastním zájmu.
(jura-p: 20.01.2008, 15:39:35
- x)
Šumaváku, případně ostatní. Nešlo by udělat u ikonky takový obrázek, co když si dám Šumaváka na lištu, tak tam nemám obcený čtvereček, ale tu ikonku. Ja mám lištu bez jmen, aby se vešlo víc a těch čtverečků bezvýrazných je tam víc. A jak to ťukám po paměti, tak to není ono. Třeba počasový bug tam má berušku, rajče tam má rajče, osel osla, a šumavák nic. NPes tam míval a už tam taky nemá nic. Ale u toho mi to tak nevadí, ten už nárok na lištu pomalu ztrácí. Třeba by na to mohl Šumavák vypsat mezi těma, co to umí, soutěž a mezi ostatníma, no přece soutěž ideovou. Brouk kůrovec se předem zamítá.
[97]
Milí přítomní,
(František I.: 20.01.2008, 16:21:27
- x)
pokazil si někdo chvíli poobědní a sledoval Paroubka s Čunkem? Mě to bohužel žaludek nedovolil, takže jsem šel raději na procházku. Přesto bych ale alespoň zprostředkovaně chtěl poznat umělecké hodnocení toho, kdo je odolnější než já. Jasane, měl by tam někde být příkaz \"převést na text\".
[99]
2 Jirka původní
(PeS: 20.01.2008, 16:39:26
- x)
ad 15:08 - to je přesně ono: Představ si burizona a warthoga jak nejprve řeknou: \"my lžeme rádi\", pak \"my krademe rádi\" a pak volajíce \"hujaja kondóm\" běžej pro Švejnara. Já si jen živě představuju, jak by známý pravdaláska Svěrák valil voči jak tenisáky, kdyby viděl, jaké asociace se tu nabízejí. Je vidět, že on to Cimrmanovo dílo sice studoval, leč nepochopil... nemůže překročit svůj stín... No a pak přichází on - \"och kondóm šaman chrocht\" - celý v bílém, a shora na to měsíc... BTW - neznalým zájemcům o hru Afrika - mohu poslat přes úschovnu...
[104]
Já to dělám z pdf docela primitivně tak.
(jura-p: 20.01.2008, 17:14:55
- x)
že to zcela zprostě zkopíruju a pak to pástnu do nového wordového dokumentu. Anebo do poznámkového, když to chci zbavit těch podivných mezer a formátů. Pak taky jde mít rozšíření prostý text, který to udělá bez toho mezistupně. Ale o to asi nešlo, ono šlo o to zachovat to se stránkováním, obrázky a tak, že jo? To dělám podobně, ale taky růčo.
[106]
No, mě se ty stromy v titulku líbí,
(jura-p: 20.01.2008, 17:22:04
- x)
ale bojím se, že zmenšením do ikony by z toho byly nesrozumitelné fleky. To bude asi třeba nakreslit nějak na ten elektronickej papír elektronickým štětcem a pak zmenšit. Aby to byly stromy, a já kreslit neumím a nevím, jak se to pak strčí do ikony a jak se udělá, aby po přetažení na lištu byla taková, že se ukáže mě a už na té liště zůstane kresba. Některý to dělají a některý ne.
[112]
Dobrý večer
(martin TT: 20.01.2008, 18:37:25
- Mail
- x)
PeSi, Afriku nemám ani na DVD, protože mi je všechny, clou kolekci, zabavil synáček. Když si to chci poslechnout, tak musím za ním, on to umí všechno nazpaměť. Představení jsem viděl ve vsetínském Kulturáku, když umělci z Prahy přijeli na venkov, kupodivu bylo skoro vyprodáno a uviděl jsem tam i známé, o kterých jsem netušil, že by věděli, kdo je to Jára. A nebyli tam omylem... Ještě bych prosil o sdělení, mail samozřejmě máš, kde je ta tvoje úschovna.
[115]
Kletě PeS(i) i mně, prosím...
(Loki_F: 20.01.2008, 18:53:00
- x)
Třeba tomu konečně přijdu na chuť... Šumavákovi navrhuji, aby si do loga dal pravý šumavský hřib! };D) ...nebo ostruhu, ...koňské kopyto, ...koňský zadek či předek, ...případně zeleného sněhuláka, coby symbol globálního zateplování... na Šumavě obzvláště intenzívního.
[121]
Hezký večer nedělní
(Dana: 20.01.2008, 19:24:55
- Mail
- x)
není nad to, si aspoň občas odpočinout od politiky, problémů a všedního dne vůbec. A tak jsem včera s mladými vyrazila nejdřív na večeři - dobrá krmě, vynikající víno, příjemné a útulné prostředí, kde vůbec nevadilo, že jsme v celé restauraci byli jen my ...A pak se šlo trochu společensky sportovat - na bowling. I já jsem si zahrála. Poprvé! A stala jsem se hned mistrem! Mistrem v hodu či vrhu koulí do díry - mimo dráhu.Pak po návratu domů se ještě při koštování slivovice a hruškovice rozebíral život, vesmír a vůbec vše důležité. No a neděle už byla celkem normální, po obědě chvilka nakouknutí na ČT1 a pak návštěvní program. Velice příjemný vikend, který nepokazila ani návštěva Policie, která se v sobotu po obědě přišla podívat a zadokumentovat ten vytlučený skleník. Sice konstatování toho, co jsem tušila, že je to dílo dospělé osoby, spíš osob; nevěřícné kroutění hlavy příslušníků nad tím, že opravdu, ale opravdu nevím o žádném přímém konfliktu se spoluobčany a dokonce ani ta dcera, která se tu teď nachomýtla, nedala nikomu zdejšímu košem, takže fakt nevíme, komu jsme stály za tu námahu, mi moc radosti neudělalo, ale to byl jen malinký flíček jinak vydařených dvou dnů. :-) A co tady nového? Jdu si počíst. :-)
[122]
Dobrý večer! Ikony posílejte
(Šumavák: 20.01.2008, 19:57:44
- x)
já se pak poptám. Posílejte buď formát .icon a nebo .jpg a nějaké podobné lidské! Rputi, já nainstaloval Open Office a od té doby se mi neotvírá .pps na to abych hledal v nastaveních, kde je problém nebo, nedej bože zase máš nějaký nový PowerPoint, který ten můj nezvládá nemám momentálně ani náladu, ani čas.... Jednu ikonu od Honzy už mám a docela se mi líbí !
[125]
Dano,
(maYda: 20.01.2008, 20:04:44
- x)
mně kupodivu ta koule běhá poměrně rovně a tak jsem se na firemním vánočním večírku, ačkoliv jsem hrála podruhé v životě, probojovala až do semifinále. Druhý den, zatímco se kolem mně mátožně ploužili kolegové, kteří se věnovali víc konzumacu než sportu nebo obojímu, jsem si libovala, jak je fajn, věnovat se radši bowlingu než pití. Třetí den , když už všichni opilci byli jak rybičky, se teprv ozvaly všechny součástky těla, namožené nezvyklou čiností. víkend byl taky bezva, konečně jsem vyklidila šatník. A teď se loučím, pořídili jsme si TV kartu, nemaje televizní přijímač a děti se domáhají Bermudského trojúhelníku. TAk nevím, jetsli jsem udělala dobře s tou TVkartou....
[128]
Dobrý večer
(rejpal t a T: 20.01.2008, 20:14:27
- x)
Po nepořádku to poberu: PeSi, já si myslám, že na ty cenu je AlMagore naprostá špička. Je to slizkej, ulízanej, navoněnej, kluzkej a jedovatej had. Takavej JaSer, ten byl jenom takovej nemytej pouštní škorpijón. A bylo naprosto jasně vidět, co za hmyza to je. MaGore Al má navíc ještě některé znaky ještěra. Takže je to had, kterej mění barvu, a navíc, když se na něj posvítí, tak mžorá vočima. Ptakopysku, když už jsem utěch plazů a ještěrů: Leguána u mne v terariu klidně můžeš dělat, ale nesmíš vylejzat ven a chlastat mi kořalku. Mžourat vočima můžeš jak chceš, i na dámské náfštevy. Moje sbírka plných lahvinek mi přirostla k sérci a dyby mi to někdo, nebo něco vychlastalo bych se z toho musel zvencnout, nebo i pohroutit. Šumaváku, jako logo do ikony navrhuju smrček s mochomůrkou. Napřed jsem mysle na smrček s hřibem, ale hřib pravý bývá zaměňován s hřibem podpapírníkem, zatímco vopchomůrku si nigdo s ničím nesplete. Takže smrk a vochomůrka, a je to jednohlasně hlasem mým jediným. Šakaloviči, to si nepomatuješ pýseň \"še šé šé, še šé šé, še še še še šé še, šepotá?
[130]
líné odpoledne
(Dušan Neumann: 20.01.2008, 20:32:43
- x)
venku svítí sluníčko, je nějakých pět pod nulou a já bych měl jet na trh koupit nějakou králičí potravu, jenže jsem kliknul náhodou na nějaký kanál, kde běží tměř kultovní film American Graffitti, s mladými Richardem Dreyfusem a Harrisonem Fordem, ale hlavně celý postavený na rock-n-rollu těch ještě nevinných let před vietnamskou válkou a provázený DJ Wolfman Jackem, na nějž my, věrní laxíku, dodnes s nostalgií vzpomínáme...a večer se bude hrát něco jako semifinále amerického forbalu - NY Giants proti GrenBay . a to na stadionu ve Wisconsinu, kde je momentálně -17C....i takové může být nedělní odpoledne
[134]
Dobrý podvečer,
(PeS: 20.01.2008, 21:09:02
- x)
tak první várce už jde balík do úschovny a protože to bere zkratkou přes Tokyo, tak zpráva přijde asi zítra. Ten upload jde jak psovi pastva, tak další až holt zítra. Sice netuším, proč, když má někdo dvd, chce ještě zkomprimovaný avi, ale proč ne... Domácímu pánovi to posadím zítra do soukr. úložiště (spolu s dalším) a mám k tomu své důvody, proč až zítra...
[147]
Dano
(martin TT: 20.01.2008, 23:06:58
- Mail
- x)
co máš za nabíječku? Moderní ti po nabití akumulátor odpojí nebo omezí proud na minimální udržovací. Jestli je to nějaký doma dělaný vergl, tak tě varuji. Po nabití začne akumulátor plynovat (vařit) a elektrolyt se začnš odpařovat a obnaží desky. Jestli můžeš regulovat nabíjecí proud a nemáš jinou ochranu, dej ho na desetinu požadované dobíjené kapacity a nech ho do rána.
[153]
Dobré zas ráno,
(PeS: 21.01.2008, 06:42:55
- x)
Vítku, jestli jsi mě chtěl nasrat hned při pondělku po ránu, tak se Ti to skoro povedlo... Pokud někdo ten brainwashing potřebuje, ať si ho platí, ale proč mu ho mám platit já? Jeden platím tady, druhý platím přes televizní poplatky, třetí platím přes ekologické daně - není už toho trochu dost? Nějak ten počet těch, co se se mnou chtějí nezištně rozdělit o mé peníze, narůstá geometrickou řadou...
[154]
Dobré ráno vespolek! Víťo, díky.
(Loki_F: 21.01.2008, 07:24:33
- x)
Zejména ta tabulka je zajímavá. Samozřejmě jsem si nedělal iluze o tom, že by ta ostatní \"Víra a poselství, s.r.o. byla nějak méně chtivá peněz, afinita těchto spolků k penězům a majetku má své mnohatisícileté tradice... a tradice je tradice - horší než ta příslovečná železná košile. ...a scientologové - dokonce i v Německu, které je pozoruhodně ambivalentní k náboženským pijavicím, zavedlo nad scietonlogy dohled v několika instancích, včetně tajné služby (BND). PeS(i) nenasírej se zbytečně - to je jeden z efektů současného (a minulého) rozdělování mocenského koláče... Fráterníci i zelení lumíci si tak logicky přihřívají polívčičku, protože mohou, protože jim to voliči (zejména svojí neznalostí) dovolí! Na tuhletu pojišťovnickou reklamu se nachutají i relativně inteligentní a myslící lidé... };(
[155]
dobré ráno
(Jirka původní: 21.01.2008, 08:06:14
- x)
Loki, tady s tebou nemůžu souhlasit.....nikdy jsem si nemyslel, že mohu říct, že mícháš 2 věci dohromady, které spolu nesouvisí.........podle mého velmi osobní záležitost, jako je víra v cokoliv a instituce, které fungují za peníze a některé pro peníze. Voon i ten \"ateismus \" je svým, způsobem víra v něco.....jem počkej až Tě Pánbůh potrestá a nedostaneš k Vánocům dárky..... podle mého je furt lepší věřit v hodného dědečka, který všechno vidí a taky potrestá, než věřit v jitoty a prosperitu.....to první prostě škodí méně. ps. všimnul jsi si, že jsem se vůbec nezmínil o katolické církvy, jako o sponsorovi umění a pochodní vzdělanosti (do nedávna) a udělal jsem to schválně. :-)
[157]
Dobré ráno...
(ptakopysk: 21.01.2008, 08:54:23
- x)
taxem koukal na NP, přesně řečeno, jak si Kasal dopisuje s Klausem. Simvás, můžu se zeptat? Já jsem jen primitivní ssavec a nějak tomu nerozumím. O duševní úrovni našeho poslanectva mám určitou představu, ale Kasalův dopis mi do ní nějak nezapadá. Netušíte někdo, jestli se Kasal s V.K. domluvil, že mu schválně položí úplně debilní otázky, aby bylo vidět, jak je V.K. chytrej a nebo je to, abych parafrázoval Čeňka Šlégla \"čirý výtrysk z hlubin poslancovy lidovecké duše?\"
[158]
Dobré ráno,
(Vít Blaha: 21.01.2008, 08:55:45
- Mail
- x)
myslím, že nejlépe to vystihl Jirka p. Stát by měl najít mechanismy jak zabránit zneužívání víry k budování podobných institucí jako jsou ty s prudce rostoucím počtem duchovních. Ať už daňovými asignacemi (klidně budu rád přispívat těm o kterých se domnívám, že to má význam - viz Jirkou zmiňovaný podpor umění a vzdělanosti), nebo podobným modelem jako ve školství posílat paušál na věřícího. Článek v Týdnu ukazuje především na tradiční neschopnost státu řešit zcela elementární problémy. Možná by bylo velmi dobré, kdyby se podobné tabulky udělaly nejen pro církve a náboženské spolky. To bychom se asi divili :-)))
[159]
Napsal jsem komentář ptakopyskovi,
(Vít Blaha: 21.01.2008, 09:14:10
- Mail
- x)
vyskytovala se v něm slova ... Švejnar... Tachecí... Radiožurnál... poslanec... Jan Kraus... návodné otázky... novináři... dále výrazy jako ...nová služba ... www.jdeme.cz .... Arthur Dent... děkujeme... Systém bloguje mi při pokusu o vložení oznámil, že můj komentář obsahuje zakázaná slova, takže jej odeslal do propadliště... Teď mi vrtá hlavou, co se nesmí v tomto systému psát... :-))
[160]
Sakra, omyl...
(Vít Blaha: 21.01.2008, 09:16:33
- Mail
- x)
Ta nová služba za kterou panu Malému patří dík má URL: http://www.jdem.cz a ne jdeme.cz jak jsem mylně uvedl...
[164]
Jirko pův., jakkoli je mi to líto, jsi vedle, co se týče argumentace...
(Loki_F: 21.01.2008, 09:51:28
- x)
\"Loki, tady s tebou nemůžu souhlasit.....nikdy jsem si nemyslel, že mohu říct, že mícháš 2 věci dohromady, které spolu nesouvisí.........\" Souhlasit samozřejmě nemusíš, ale Ty sis přečetl: ...ostatní \"Víra a poselství, s.r.o.\" , kterýmžto souslovím jsem označil souhrnně všechny ty \"diggery\" , včetně všech zeleno-rudých chiliastů (a připouštím také věřících, kteří prostřednictvím svojí víry se snaží kasírovat či získávat výhody) a rázem jsi měl černo před očima. Jak si kdo osobně blbne, zda věří na Jezusa, Srdcovou Královnu, Baala nebo co , je mi jedno do té míry, pokud mne tím neobtěžuje a ZEJMÉNA, POKUD MI NESAHÁ DO PENĚŽENKY libovolným způsobem , jak už tady předeslal PeS. To ostaní \"Voon i ten \"ateismus \" je svým, způsobem víra v něco.....jem počkej až Tě Pánbůh potrestá a nedostaneš k Vánocům dárky.....\" jsou bláboly na úrovni prvorepublikového katechismu, které dnes s oblibou reprodukuje celá řada obhájců dojení nevěřících (bezkonfesních, ateistických a obdobných škatulek, které si vymýšlejí věřící, protože jejich představivost končí právě na tom bezvěrectví - Jak někdo může žít a dýchat, když nevěří, nemá boha, Buha, bucha, autoritu, která mu bude nakukovat přes rameno s potencí trestat...). \"podle mého je furt lepší věřit v hodného dědečka, který všechno vidí a taky potrestá, než věřit v jistoty a prosperitu.....to první prostě škodí méně.\" K tomu jsem se již vyjádřil, jistoty a prosperita jsou jen a pouze v mých pažích (případně ve společném úsilí paží mých a dalších lidí s nimiž se dohodnu o spolupráci - na tom stojí civilizace!), žel v okamžiku, kdy se mi (nám) bude dařit, okamžitě se najde houf producentů jistoty a prosperit pro ostatní a za mé (naše) peníze a na úkor mé (naší) jistoty a prosperity a k tomu mám jenom jedno doporučení: AŤ TÁHNOU DO HAJZLU! \"ps. všimnul jsi si, že jsem se vůbec nezmínil o katolické církvy, jako o sponsorovi umění a pochodní vzdělanosti (do nedávna) a udělal jsem to schválně. :-)\" Jirko, všimnul... a udělal jsi moc dobře...! };D)))
[165]
stát s.r.o.
(divana: 21.01.2008, 10:02:51
- x)
proč by se církve chovaly jinak, než se chová v téhle zemi kde kdo? soukromé firmy neobchodují spolu navzájem, ale co to jde, tak přes stát. na ministerstvech sedí ředitelé ničeho, k tomu mají své nebo spřátelené firmy, kterým zadávají práci, kterou by měli zvládnout oni. a pak tu ještě na každého čekají různé dotace, granty... takže to vypadá, že každý, kdo má ten správný zdroj, ždíme stát, co to dá... v malém je to vidět v české televizi. všimli jste si, kolik pořadů má na konci v titulcích, že pro českou televizi vyrobila firma xxx.s.r.o.? no a stát do dělá stejně. úředníků narůstá, ani ne tak těch obyč, ale různých ředitelů a ředitelů sekcí a ředitelů odborů, někteří ani nemají koho řídít.tak musí zadat práci jinde.
[171]
šakale, dej si jointa a nepruď!
(Loki_F: 21.01.2008, 11:07:40
- x)
A zkus mluvit (psát) za sebe... co bys chtěl vědět, co ještě nevíš...? Obávám, se, že Tobě asi nepřispěji, byť bych chtěl sebevíc, kdybych chtěl vůbec... Péči o můj chrup přenechej laskavě mně. Víš prdlačku o tom, které zoubky mě bolí.... };D))))
[173]
Loki>stát s.r.o
(rejpal t a T: 21.01.2008, 11:09:45
- x)
Zkus se zamyslit, v klidu, bez soptění Tobě tak blízkému, jak se, jestli vůbec v demokratické společnosti organizanice jako nějaká církev liší od jiných společenských organizací s dobrovolným vstupem, třeba spolku přátel žehu, nebo Český Automotoklub. Potřebují třeba tyto organizace mít svůj majetek a proč, nebo proč ne? Mají jejich zaměstnanci být placeni státem, a když ano, tak z jakého důvodů? Pak možná zjistíš, že štěkáš na nepravá vrata. Zjistíš možná také, že když může mít nárok na navrácení nemovitostí třeba Klub Českých turistů, který je zakoupuil ši postavil z příspěvků členů, proč by neměly být vráceny nemovitosti církvím, které od dob tolerančního patentu již také byly dobrovolné a majetek si pořídily z příspěvků věřících? Pokud totiž mají církve, nebo jiné společenské organizace svůj vlastní majetek jako zdroj příjmů, nejsou tak závislé na státu. Státní církve s rozhodujícím vlivem státu jsou u křesťanů tradicí z dob Východořímské říše a od nich to přebrali i bolševici v čele s právníkem Uljanovem a nedostudovaným seminaristou Džugašvilim. Nakonce i Jindřich Osmý odtrhl anglické katolíky od Říma jenom proto, že Řím nechtěl skákat tak, jak panovník poroučel. Německá knížata podporovala luteránství hlavně proto, že luteránští kněží uznávali jijich autoritu nad místní církví. To si od katolíků vynutil až Josef II. Neberu Ti Loki, Tvoji víru v materialismus že všechno pochází od hmoty a naprosto náhodných fyzikálních úkazů, na rozdíl od idealismu, který hlásá že na počátku byla myšlenka, idea, nebo chceme-li, nějaký řád. Ušetři ale, prosím, od žlučovitých výpadů ty, kteří věří v tento vyšší řád jako základ bytí a tím tedy i vlastního chování. Já třeba se základní myšlenkou křesťanství vyjádřenou Desaterem a shrnutou v \"Co nechceš aby ti jiní činili...\" mohu nejen žít, ale i vědomě se snažím se podle toho chovat.
[174]
ještě k tomu státu s.r.o.
(divana: 21.01.2008, 11:13:53
- x)
teď se všechny obchody zadrhávají. protože se čeká na zvolení prezidenta. normálně teď se asi nedá vyhodit ani uklízečka. tak to na sebe všechno navazuje. kola známostí a službiček se zase pěkně roztočí, až bude zvolený prezident. až se bude vědět kdo s kým a za co.
[176]
Loki....ale no tak..nečerti se...
(Jirka původní: 21.01.2008, 11:18:34
- x)
já jenom řekl, že jsou propírané 2 věci, které nemají vlastně spolu co do činění, i když se to na první pohled zdá, že jsou skoro stejné. Míchají se prostě osobní postoje k čemukoliv a prachama. Jasně že je špatný, aby stát někomu platil za to, že má někoho nad sebou a že kvůli tomu káže, ale já to nejen nevymyslel, ale ani se mi to nelíbí. V tom jsme za jedno. To je jako se zeleným náboženstvím.....je mi celkem jedno, že si někdo staví za barákem větrník, když to dělá za své peníze a bez dotací a bude tak 2x ročně protáčet pračku....vím,že se dá s penězi naložit efektivnějí le zakazovat mu to nebudu. taky ho nebudu nijak hanět. Vždyť to staví za svoje prašule. Ale Bursíka a spol budu kpat do zadku, kdekoliv je uvidím....neb jsou to zelení zločinci....Jenomže ta církev, ta instituce se poněkud více zasloužila o civilizaci. Ale nemyslím si, že je správné platit všechny sekty z daní. Ty zásluhy jsou jistě diskutabilní a tam se klidně můžeme hádat, protože je o čem. V otázkách vlastní víry asi není, protože to vlastně vůbec není k hádání. :-) ps. Jasně že s tím ježíškem je to vtip, snad sis nemyslel, že nám třeba nosí? To ne, nám nosí Děda Mráz :-)))
[177]
Krásný den vinšuji.
(Anka: 21.01.2008, 11:25:34
- x)
Není to sice moc způsobné, nicméně moc bych prosila, zda byste se nemohli na tyhle debaty vykvajznout. Vždycky to skončí zachmuřenými čely a je to zbytečné. Mě některá Lokiho slova taky vždycky trošku zamrzí, ale je mi jasné, že tohle téma s ním není na diskusi. Což kdybychom si každý podrželi svůj názor a nechali se vzájemně být?
[179]
Aničko
(martin TT: 21.01.2008, 12:11:32
- Mail
- x)
jsi hodná, že se snažíš kluky uklidnit, ale nevidím důvod, proč nevést debaty i v záležitostech, kde se názory nekryjí. Není to v tématu, ale v letoře. Někdo je klidnější a někdo je samonasírací. Rejpal připomenul dobu před patnáctisty lety, nezaškodí nahlédnout do učebnic.
[180]
Martine nevím jestli je to v letoře....
(Jirka původní: 21.01.2008, 12:31:22
- x)
ale každý má několik témat, které vybudí větší míru \"porozumění \" :-)) Já jich taky pár mám, které nedokážu probírat s klidem anglického gentlemana.....a když jsem s dotyčným v osobním kontaktu, zpravidla \"odcházím zdechnout do houští\", abych se neprovinil proti občanskému soužití....nebo něco horšího
[181]
Ano, Anko, napsala jsi to správně přes tohle vlak nejede.
(Loki_F: 21.01.2008, 12:36:43
- x)
S Jirkou pův. si navzájem vemluvíme \"díru do hlavy\" až budeme sedět u pramene živé vody - tam jsou potom i vesmírné problémy velmi jednoduché. Rejpale t&T [173]: s tím co jsi napsal nemám problém (popisuješ, kromě krátkého historického exkurzu, potřeby nezbytné k fungování - pro mě je stejnou kategorií kostel a větrná elektrárna - obojí jenom míchá vzduch, třebaže ten kdo tam rád chodí tomu může přisuzovat jiný - esoterický význam.). A postavit církve jako instituce - v.p.s., kluby, zájmové společnosti - na roveň zahrádkářům, turistům nebo šachovým kroužkům, mi vůbec není proti mysli... };D))) S jediným nesouhlasím - opět je tam to falešné sádrové vajíčko, u nás se tomu říkalo \"podkladek\", které jsi mi tam vsunul, totiž tu \"víru v materialismus\" (kromě toho, že to má takové konotace, které mi také dvakrát nesedí), jsi potvrdil moji předchozí zmínku, kterou bych zestručnil: \"Když já mám víru, tak ty musíš mít taky nějakou... jakoukoli, třeba alespoň ten materialismus!\" To přece neplatí. A tohle: \"Ušetři ale, prosím, od žlučovitých výpadů ty, kteří věří v tento vyšší řád jako základ bytí a tím tedy i vlastního chování.\", to patří do té kategorie o které se zde zmiňoval Jirka pův. - mísení osobních světonázorů a institucí, které proto, že někdo čemusi věří, vnucují totéž, dělají z toho zásluhu, něco bez čeho nebudu schopen existovat a ještě to chtějí zaplatit. Platit (financovat) za (z mého pohledu pochybnou) službu, kterou jsem si neobjednal a kterou nekonzumuji! Adjektiva nerozebírám, poznamenávám, že jsem se velmi mírnil , aby to někdo nevzal osobně, což se mi zjevně nepovedlo. Ale takový je život...!
[183]
šmarjá šakale
(ptakopysk: 21.01.2008, 13:20:30
- x)
já vážně čet\' že k obědu byly \"...rančerský fazole se třemi druhy PSA\" !!! Inteligence moje pláče někde u Čerčan a mě za půl hodiny čeká schůzka se zástupcem klienta. A nebude to žádnej byznys, frontofis či jinej podobnej manažer, ale člověk kterej ví co chce :o( Tyhle pondělky by se měly úředně zrušit...
[185]
Svět není racionální
(jura-p: 21.01.2008, 13:24:20
- x)
a spravedlivý už vůbec ne. Tak nějak se přihodilo, že restituce neproběhly pro všechny stejně. A že v dobré víře se svého času potvrdilo, že stát i nadále platí jejich provoz. A přitom se vzdal dohledu nad jejich zaměstnaneckými tabulkami. A tohle je výsledek. Začíná se mi jevit, že odluka státu od církve za jakoukoli cenu bude levnější než pokračování tohoto stavu. A takhle se nevyplácí též to, te nebyly přijaty restituce stylem \"velká voda\". (To byl návrh na restituci ve stavu \"ber jak je nebo nech být\". A že je to v hrozném stavu. V tom jsme všichni. Nový stát není pojišťovnou proti škodám komunismu. Proti komunismu není pojištění vůbec.)
[188]
martínku,
(Anka: 21.01.2008, 13:42:36
- x)
já nechtěla nikomu upírat právo na názor a jeho zde publikování, jen mne mrzí, že vždycky tohle thema končí téměř práskáním dveří a to já děsně nerada. Ale máš recht, vzájemná kultivace nemůže ublížit. Jen kdyby se ty dveře pak zavíraly o drtínek tišeji:-))
[191]
Anko, takhle nikdo nemůže říct, že se
(Jirka původní: 21.01.2008, 13:52:45
- x)
tady plácáme jen po ramenou...... :-)) včera večer, byl býval mohl zhlédnout obarvenýho Paroubka, po tom všem co jste tady psali. A nakonec jsem ho neviděl....prostě se mi nechtělo kazit tak krásný večer s návratem krále a lahví vína. Nakonec se mezi skřety mohl vyskytnout, že jo......
[193]
Ahoj! Vítku, jsem překvapen
(Šumavák: 21.01.2008, 14:01:11
- x)
tou blokací sprostých slov, to se ještě nevyskytlo a že se tu na blozích objeví kde co. Asi novoty. někdy asi předevčírem jsem psal, že se nebudu zatím zabývat tím konfliktem Open Off s Powerpoint viever. Tak dneska na to došlo ! Nevíte někdo, jak se dostanu k tomu přehledu formátů a volbě výchozího programu k jejich otvírání? Já vím, že to tam někde je, když to nepotřebuji, tak to najdu, když to potřebuji, tak ne!Zkoušel jsem to u programů, v systému.... a dál nemám čas a nervy!!!! Tedy doufám, že to bude tím nastavením, že si to ta OO přepsala.....
[196]
Loki,
(Anka: 21.01.2008, 14:08:23
- x)
přeně tohle téma ukazuje, jak strašný rozdíl je, mezi tím když diskutující se potkávají jen na webu a tím, když se osobně znají. protože Tě znám, tak mne Tvé komentáře mrzí jen docela maličko, protože vím, kdo a jaký jsi. Asi jsem to napsala blbě, ale líp to neumím.
[197]
No Šumaváku,
(Vít Blaha: 21.01.2008, 14:19:48
- Mail
- x)
to jsem byl právě překvapený, na co to reagovalo... Protože jsem žádné sprosté slovo vědomě nepoužil. Možná je to nastavené na nějaké slovní fráze, třeba \"pan Švejnar\" by mohlo být to blokační sousloví... :-) Spíše se mi to jeví jako systémová chybka, protože až na pár dalších slov - jako \"michigan university\" jsem tam nic moc jiného nepsal...
[199]
jo, pánové, nedá mi nepřipomenout americký model
(Dušan Neumann: 21.01.2008, 14:29:43
- x)
jakákoliv organizovaná církev je vždy jen obchodní větví náboženství. Popravdě řečeno, jako obchodní model to obdivuji. Prodává nehmatatelné zboží a navíc bez záruky a neplatí DPH. Škoda, že jsem něco podobného nedokázal vymyslet. A ježto je to business, měli by ho financovat zásadně podílníci, tedy věřící v tu či onu demiurgální potenci. Tady, v této převelice religiosní společnosti - to tak funguje. Když věrozvěst blbne, ovečky přestanou chodit, organizace přijde na buben a stavení se prodá, Pokud je nějak kulturně či historicky zajímavé někdo ho koupí a udělá z něj něco užitečného, třeba koncertní sál. Pořád lepší než to jménem jiného pámbíčka podpálit. Čili, dokud to nemusím proti své vůli financovat a pokud mi agitátoři nelezou v neděli dopoledne do baráku, tak spánembohem. Ale stejně mne ještě nikdo nepřesvědčil, že náboženství - ať s křížem, půlměsícem či srpem a kladivem - je tou nejstrašnější zbraní hromadného ničení jakou na sebe lidstvo vymyslelo.
[200]
kurňa, sorry Loki,
(rejpal t a T: 21.01.2008, 14:50:12
- x)
zase jsem to ztratil. Asi to jsou trpajzlíci v mým laptopu s Vistou. Holt to budeme muset prodiskutovat u Vodičky. Nevíte někdo, jak zabránit aby se při klepnutí na touchpad místo kliknutí myší zároveň nezmenšilo okno? Zkoušel jsem nastavit citlivost a kdovíco ještě a už mi z toho tečou nervy. Když totiž neco píšu, hlavně tedy v Exploreru, tak se mi z toho dělaj mžitky; ale už se mi to stalo i u Wordu 2000, kterej mi fungoval a na desktopu doma funguje k naprosté spokojenosti. Takže to asi bude ta Vista. Nějaké nápady?
[201]
Jsem si skoro jist,
(jura-p: 21.01.2008, 14:57:32
- x)
že jsem sem už několik sprostých slov, samozřejmě nerad a v rozčilení, taky připsal, ale nikdy to zákazem nereagovalo. Víme houby, co musel majitel celého webu podnikat kvůli jiným blogům, ale možná by se mu to mělo říci, třeba má možnost různé součásti filtrovat různě. Byla by škoda, kdybychom některé příspěvky nemohli číst jen proto, že nějaká blbá mašina je má za nekorektní. A kdyby někdo vymyslel filtr na hlouposti, tak by mě mrzelo, že nemůžu přispívat.
[203]
Už jenom ti trpajzlíci.
(jura-p: 21.01.2008, 15:01:45
- x)
já se kdysi naučil psát všemi deseti a teď abych se díval, kde je které písmenko. Když normálně píšu, tak si to ty prsty nějak pamatují, ale koukat, kde je který? Ještě, že jsem přišel asi po půl roce na to, že to nerozlišuje velký a malý. A jak stárnu, tak sí čím dál víc myslím, že nejsou sprostý slova. Sprostý jsou jenom někteří lidi.
[205]
Šumaváku...kopukám že ta moje verze neprošla....
(Jirka původní: 21.01.2008, 15:13:08
- x)
a přitom by to bylo tak hezký, jak vod Kaplickýho, po svatbě ....jen si to představ.....ale chápu, je to příliš moderní a tady je to samej čecháček a modrosáčkohlava......ale Švýnar Vám to už vyžene z hlavy. Republice bude potřeba více huhlí u uranu a tak se jistě nějací dobrovolníci najdou.....jen blbněte :-)))
[208]
Rejpale, dej si do USB portu normální myš
(Loki_F: 21.01.2008, 15:31:19
- x)
a v nastavení Touchpadu (například Synaptic) si zadej, že se vypne, když je připojena. Nebo pomocí Fn+F9 (ale to může být na každém notebooku jiná funkční klávesa) po dobu psaní touchpad vypínej... Já stejně většinou píši na externí klávesnici klapnutou do USB (buď bezdrátovka společná s myší nebo samostatná, když se vybijí baterky nebo na chatě) - ty Chicony, které mají moc příjemný chod kláves a spoustu všelijakých pomocných vymyšleností jsou dnes k dostání od Kč 150.- do 700.- To stojí za to se potom nerozčilovat.... };D)))
[209]
tak jsem tady chtěl napsat
(šimon klein: 21.01.2008, 15:35:16
- x)
svou včerejší story s esenbákama (policajty v tomhle absurdistánu nevidět) a hlavně můj názor na tyto, ale pokud nějakej kravskej filtr by to měl cenzůrovat, pak by asi nezbyl ani nadpis....tak se nebudu namáhat a raděj půjdu seřvat rybičky v akváriu...svině jedny kluzký....
[215]
Jirko p. - co neprošlo?
(Šumavák: 21.01.2008, 16:04:40
- x)
to mi nějak uniká.... K tomu filtru: Vítek byl nevinnou obětí inteligentního spammového filtru. Ten filtr má několik částí, jako např. ta písmenka, dál část, která kontroluje vložené URL odkazy, a část, která kontroluje text i bez URL adresy a najde-li některá spojení na příliš mnoho blozích najednou...... Slíbila mi Hekko, že to zkusí poladit. A že na jméno Artur Malý to nereaguje.. :-))) Takže to není samostatně filtr nežádoucích slov jako na NP, ale někdo zkusil robotem umístit nějaký text příspěvku na mnoho blogů najednou a Vítek se do toho trefil. Ne aby vás napadaly nějaké souvislosti s volební kampaní jistého nejmenovaného(aby mě to nevyhodilo) profesora z Michiganu.....to mě by nikdy nenapadlo, ani bych si takové nápady nedovolil, že?
[216]
loki a PeSi
(rejpal t a T: 21.01.2008, 16:14:50
- x)
no, já bych mohr ugradovat taky na můj portáble kufříkovej Commodore 64, na kterým jsem v osmdesátejch letech dělal veskerou papírovinu pro svůj gastropodnik a to včetně daní, faktůr, jídelníčků a obchodní korespondence. Měl jsem k tomu i myš, externí třicoulový disk drive a dokonce i 10MB hard drive. Dělalo to spreadsheet i databázi, daně i úřetnictví a ba i grafiku v barvách, jakož i word processing. Mělo to dokonce i spellchecker a GUI zvanou GUI a to v dobách kdy si Jobs s Wozniakem začínali hrát s Woknama. A dodnes to všechno funguje. Jenže to mám za móřem, zrovna tak jako i myš (nekolik)a dokonce i českou klábosnici. Takže plán B, C, nebo D, nebo kterej. Jinak myš já stejně nerad a na desktopy mám klábosnici s touchpadem zabudovaným. U té mojí Toshiby, na které to zrovna datluji se dá na touchpadu i scrollovad prstíčkem po kraji, což se mi líbí. Mohu používat tlačítka na touchpadu jako na myši a to funguje tak jak to má. Holt jenom to ťuknutí do touchpadu nefunguje jak má. Zajímavé je, že když ťuknu jen tak zlehka, tak se, někdy, wokno ani nehne. Jindy i když do toho buším, tak nic. A když si to vzpomene, tak kejchnu a Wokno změní velikost. Asi sou to trpajzlíci. Nedělá třeba Grisoft, nebo Symantec nějakej Degnomizátor? Už mi to sere. Tohle prosím je test filtru, jinak já nesprosťačím ani byby se něgdo posral.
[217]
boží mlejny
(Dušan Neumann: 21.01.2008, 16:21:11
- x)
RIAA, (Recording Industry Association in America) která se soudí s kdejakým serverem pře nějž lze stahovat hudbu ve úsilá vytřískat co nejvíce peněz najal desítky drahých právníků, ale zapomněla na slušného síťovího inženýra. nějací šikovní hackeři se jim přes SQl dostali do systému a vymazali jim archiv. Stránka už je obnovena, ale zdalipak měli všechno zálohované?
[222]
Šumaváku, já jsem nic neposlal...
(Jirka původní: 21.01.2008, 16:40:36
- x)
já jsem to logo popsal.....a tak to udělám znova....najdu a překopíruju........ [111] ale vůbec ne stromek, brouk.....nebo cokoliv jiného... (Jirka původní: 20.01.2008, 18:04:31 ) pěkně 2 kopce s hlubokým údolím mezi nima......ať nechá , pán brány, prostor k imaginaci, co vlastně to logo znamená :-)))) takže tak. myslím, že ten můj návrh je nejhezčí. Kdo jiný to může lépe posoudit než já..
[223]
rajpale, tentokrát kecáš na druhou
(Dušan Neumann: 21.01.2008, 16:44:54
- x)
Jobs s Wozniakem nemají s Woknama nic společného,to si pleteš s gatesem. Ale geos a posléze Amigový Workbench patří podle mne k nejlepčím OS vůbec. když si vzpomenu, že jsem na Amize stříhal video s 1Mb RAM a přebuzená 6800 taktovala 30MHz a šlo to skoro stejně rychle jako dnes když jí mám 4gb a dvě dvojirý G5 po 2.7Gb tak je ten pokrok srovnatelnej s rozdílem mezi závodním GP Peugeotem z roku 1913 (čtyřventilovým 2xOHC) a kdejakou dnešní Toyotou - jen víc pohodlí, ale nic nového pod sluncem
[225]
Petře, tak to gratuluju!
(RpuŤ: 21.01.2008, 16:51:56
- x)
Oblek je o zvyk, jen se DŽ musí připravit na žehlení bílých košil. To má občas jedna pocit, že ten chlap nosí snad tři najednou...:)) Já se z těch kyslíků dneska zvecnu. Přestávaj stíhat a jak je na netu víc lidí, tak to začne vypadávat - kruci....
[226]
Dušane,
(rejpal t a T: 21.01.2008, 16:59:41
- x)
ten Wohryzek skutečně začal GUI pro Apple, na ten Comodorskej procesor co ho užívalo i Apple teď si nemohu vzpomenout, jak tomu GUI Wozniak s Jobesem říkali, který pak Gates upravil pro PC jako Wokna, tedy hlavně použil podobnou symboliku ikon a tak pro PC 8086 a nějakou dobu to Jobs s Wozniakem Gatesovi vyčítali. Takže někdy třeba kecám, ale i to s přehledem a navzory mému HOSIPU, v angličtině CRS (I Can\'t Remember a Shit]. Jo, o čom to šla řeč?
[231]
2 Petr Kunetka, zlocinec
(PeS: 21.01.2008, 17:10:24
- x)
No hele, když už v tom teda chceš a musíš chodit, tak si kup nemačkavý. Vytáhneš z pračky, dáš na ramínko, ráno je to suchý a samovyžehlený a pak to zas vrazíš do tý pračky... Ale já možná děsně kecám, neb ty košile, co nosím takhle já, by možná oficiálně neprošly...
[235]
Ne ne ...to bychom si šumaváku nerozumněli...
(Jirka původní: 21.01.2008, 17:16:12
- x)
možná si, ale vzpomeneš na to jak vypádá Říp....a takové hned 2 vedle sebe....a ještě pro oživení z toho ůdolí vysvítá slunce, popřípadě zapadá.....a imaginace \"koukače\" najde jistě spoustu nápadů..typu, kde já jsem to sakra viděl?
[238]
Amerika si dnes připomíná Martina Luther Kinga,
(Dušan Neumann: 21.01.2008, 18:32:07
- x)
který se sice narodil 15.ledna, ale aby státní ouřednictvo mělo dlouhý weekend - prostý lid zařezává dnes naplno - tak je státní svátek vždy následující pondělí. Tento rok na pondělí 21.ledna paradoxně připadá výročí jiných narozenin, strategického velikána Konfederace Stonewall Jacksona, pravé to ruky generála Roberta Lee, jehož narození 19. ledna se též nijak nepřipomínalo.
[240]
Jo PeSi...
(Jirka původní: 21.01.2008, 19:56:31
- x)
v symbolech je naše síla.......ale bacha na tu kliku. Tu bych tam chtěl. To radši vypustim jeden kopec, ale klika je klika. Hlavně s klikou příšel Šimon a jemu by se to nelíbilo.......\" ustupte o píďu pane Kaplan \" ps. pardon, mám dnes \"Šakalí\" pátek.....nemohu za to.
[242]
PR agentury
(Foundryman: 21.01.2008, 20:18:54
- x)
ve spolupráci s P&H zapracovaly. Babička dnes kvůlivá ženské příloze zakoupila MfD a v té příloze je velerozhovor s Tachecí. Jak vyplývá z rozhovoru, schopnější, příjemnější, obětavější, pracovitější, soucitnější atd. atd. dáma snad neexistuje nejen na Zemi, ale ani v přilehlých galaxiích...
[250]
Mně se líbí....
(Dana: 21.01.2008, 21:04:12
- Mail
- x)
to logo. :-))) Naopak - já se nelíbím. A spešl králíci i slepice ze mne dnes byli téměř na mrtvici. To víte, nejen, že nedostali večeři v pravidelnou dobu, ale až když už byla úplná tma, navíc, ta osoba, co tam vletěla vydávala jakési divné zvuky, které snad měly znamenat melodii či co, navíc jim všecko večerní jídlo naložila najednou a ne jako ta paní, co jim to dává každý den - chod po chodu - a že jich mají třeba králíci večer 4. A to chudáci netuší, že se nápravy po několik dalších dnů nedočkají, jen obměnu, to když nebude zrovna pondělí nebo středa, tak to večerní dostanou ještě za světla, aby na to viděli. A co ten strašlivý převrat způsobilo? Jedna nepozornost nebo neodpovědnost v lékárně, když na krabičku léků napsala p. magistra jiné dávkování, namísto ráno a večer jen ráno... No, babičce už je snad po tom dopoledním záchvatu a následném převozu do nemocnice a umístění na JIPku líp a snad se podaří uvést vše do dřívější stability co nejdřív. A já si jdu chystat pěvecký repertoár na ráno. Musím poklidit už v pět, ať stihnu dojet včas do práce...
[251]
Já to vidím jako zelené Š
(jura-p: 21.01.2008, 21:25:54
- x)
a už to mám na liště a to jsem přišel před chviličkou domů. Dík, tak nějak jsem si to představoval. S ničím se to neplete. A funguje to. Ty dva kopečky by si v té velikosti někdo mohl plést s kopřivkou, když jsou tu asociace na podobnost s člověkem. A kopečky mají Uhra a Horní Uhry, Matra, Tatra a Fatra. Matra je francouzská zbrojařská firma, Tatra bývala automobilka, možná ještě je (prý třetí nejstarší) a mlíko z Hlinska a Fatra je chemička v Napajedlech. Takže s těma významama je to vždycky ošajstlich Abych to napsal spisovně bez v. Mě jde o identifikaci na liště a tohle funguje!!!
[252]
jo, a děkuji všem, co mi napsali
(Šumavák: 21.01.2008, 21:30:25
- odkaz
- x)
a poradili, jak se dostanu k tomu nastavení výchozích programů k jednotlivým formátům. Jsem to našel, tam je nastavený pp-viewer, i ta cesta k němu je správně. Tak teď už snad jenom ho zkusit nějak aktualizovat, protože ten můj je ze začátku 2006 a (de)Bill zřejmě stále vyvíjí....... Jinak nevím kde by byla chyba....
[257]
juro, větší to máš v odkazu
(Šumavák: 21.01.2008, 21:43:19
- odkaz
- x)
já se možná časem podívám po něčem jiném, to co mi poslal ten Honza by byl dobrý základ, to s ním musím probrat. A já mám omylem (!) nainstalováno asi 400 fontů a to holt je třeba prohlédnout. Ale teď to funguje a co funguje..... :-))
[263]
To byste nevěřili,
(Dana: 21.01.2008, 22:13:34
- Mail
- x)
co to dá práce obeslat všecky poslance za svůj volební obvod ohledně volby presidenta. Ufff..a to mám hotovo teprve půl, pokračování zítra... i když mám dojem, že narozdíl od dnes citovaných mejlových vzkazů občanů, kterými vyzývali k volbě Švejnara, tak ten můj mejl rozhodně citovat nebudou...:-(
[266]
Tak jsem se docetl na IDnes
(Hipik - pravicovy recidivista: 21.01.2008, 23:29:19
- Mail
- x)
ze novy Hummer bude jezdit na palivo, kde 85% je etanol a 15% benzin. No, jestli to na Morave bude 85% slivovicky a v Cesku 85% Fernetu, to bude vunicka, to bude malatnejch cichacu, co nedaj prednost tramvaji o))))
[269]
Loki Kantorka mám rád...
(Jirka původní: 22.01.2008, 06:12:19
- odkaz
- x)
hezký na dobrý ráno. :-)) Ne, že by na mém mínění záleželo, ale ta zelená zalomená hřídel s bůvolíma rohama mi připomíná Logo Shreka....V odkazu je to zhruba předposlední obrázek..... Hipíku, proto to monstrum je moje oblíbená značka. Ještě dřív než jsem se to dozvěděl o tom palivu, postavili jsme si lihovar. No nejsem já velký futurista? Kam se hrabou nositelé nobelovek.....a to ještě k tomu topíme biomasou, nebo i dřevomasou, záleží co je připravené :-))) ps. včera jsem byl tady kousek nakupovat a představte si, že tady mají v obchodě s jídlem v nabídce dříví. Hezky srovnané, zabalené v igelitu a co je nejpikatnější, je to certifikované BIOdřevo....kam se hrabe biomaso, biomáslo, biorohlík.....ale co, stejně se to v žaludku sníchá. Teda pokud je to k jídlu. Přeci jen ta vláknina je dost tuhá.
[270]
Perte se a žerte se :-)
(kocour : 22.01.2008, 06:32:10
- x)
... jasně že materialismus je úplně stejná víra, jako víra v boha ... každý malý dítě ví, že jediný logický světový názor je agnosticismus. ad žehlení: Přestává mi to vadit (pro Petra K.: Ne že by mne to začínalo bavit ... ) ... právě jsem dožehlil, abych u toho neusnul, pustil jsem si před čtvrtou ráno TV ... nic než ČT, běžela tam zrovna jakási repríza \"debatního\" pořadu s Kellerem a ještě kýmsi ... a málem jsem se pozvracel. Upřímně lituji všechny, kdo se dívají/musejí dívat na ČT pravidelně.
[273]
Dobré ránko!
(RpuŤ: 22.01.2008, 06:45:59
- x)
No jo, když on obrat enviromentálního pařátu činí jen v EU 20 miliard - to je, oč tu běží.... Zdá se, že si tu koupil k vánocům písidlo kde kdo a všichni jsou připojeni přes O2. V 5 ráno se sem dostanu bez problémů, o hodinu později už lidstvo vstává a ke kafi si pustí počítadlo. Totéž tak od pěti, kdy se vracejí z práce a dokud nesednou k televízi, tak se sem skoro nejde dostat. Tak na to jsem si ADSL nepořizovala ...grrrrrrrrrrr....
[274]
2 Jirka původní
(PeS: 22.01.2008, 07:04:55
- x)
asi to tak bude... To by vysvětlovalo to biodřevo v těch potravinách... Tuhle ses ptal, jak ozvláštnit sekanou - ale že Tys tam nenastrouhal to dřevo? No pak se nediv, že sekaná nesplňuje normy EU... Jak tak sleduju moderní trendy v potravinářství, je to v dnešní době vzájemný poměr masa, housky a pilin zhruba 40 - 40 - 20. (připomínám, že pojem maso, zahrnuje vše od kopyt a kůže, přes kosti, šlachy až po chrupavčitou tkáň, v žádném případě však tzv. svalovinu... Houska je pak obvykle míněna jako šrot, kdy obilí může jít do šrotovníku nastojato, včetně slámy...). Ty dřevěné piliny se tam pak přidávají pro zlepšení chuti a lze očekávat, že jejich podíl ve směsi bude narůstat... Pochopitelně, na topení se ty štěpky nehoděj a někde se to zpracovat musí... Dobrou chuť přeje Bursík & comp.
[276]
Teda vážení,
(PeS: 22.01.2008, 07:30:48
- x)
na Psu je dneska veselo už od rána... Některé známé postavy tamní \"diskuse\" jsou z toho volajaké zmätené a zapomínají, co lhaly ještě poměrně nedávno. To je tak, když si jednotliví členové buňky nevedou databázi lží a desinformací a pak holt nová směna neví, jak dál... Pak nezbývá, než ve lhaní improvizovat a spoléhat na to, že si toho nikdo nevšimne... Ostatně, jejich vůdce na tom založil celou kariéru - a jak mu to šlape...
[277]
Dobré ráno přeji...
(ptakopysk: 22.01.2008, 08:28:43
- x)
tak zemřel Sequenc - škoda přeškoda, že nebudou dávat z televizního archívu Švorcovou rozorávající meze. Bylť jsem malé robě v té době a nemluvňata do kina nebrali. Rád bych viděl tento legendární film. Ve Vlašimi dneska v devět votvíraji rekonstruovaný nádraží za prachy z EU. V soutěži byla místní firma, ale vyhrála to firma z Ústí, která si tu neúspěšnou místní firmu potom najala. Asi za to místní firma chtěla málo peněz a na lobbing jí nezbylo. Prostý lid má jenom obavy, aby starosta nespadnul do novýho kanálu, kterej se už začal propadat, či aby v tom vichru na TV štáb nespadl uvolněný kus střechy nad nástupištěm. Návrh rekonstrukce musel určitě dělat slovutný architekt, protože vobyčejnýho nestudovanýho blbce by nenapadlo udělat střechu do tvaru V, aby při sebemenším dešti pršelo přes půl nástupiště. Ještě než se lidi začali vsázet, co bude nejdřív zničený, nějakej debil posprejoval zeď budovy nádraží. A ještě poučný příběh na závěr: Proč se žena a muž nikdy nedomluví?! Žena říká: \"Tady to vypadá jako v chlívě. Nedá se nic dělat, jdem na to, tohle musíme spolu dát do pořádku. Špína se válí všude, kam se podívám, zítra bys byl bez spodního prádla, jestli to nedáme hned teď vyprat.\" On slyší: \"Bla, bla, bla, JDEM NA TO, bla, bla, bla, MUSÍME SPOLU, bla, bla, bla, BEZ SPODNÍHO PRÁDLA, bla, bla, bla, HNED TEĎ!\"
[278]
Ptakopysku,
(František I.: 22.01.2008, 08:48:33
- odkaz
- x)
Ty tvoje poslední větičky jsou mi opravdu, ale opravdu trochu povědomé. Pesi, nech eurosekanou napokoji. To dřevo tam již dobře tři až čtyři roky dlabete ve formě CMC (Carboxy-Methyl-Cellulose) a jaké se vám dělají boule za ušima. Kam se to ještě dává, neřeknu (Fšude). Loki, díky za Kantorka. Našel jsem u tebe lecos, co jsem už dlouho neviděl. Šumaváku, to š je ukázka krásné typografické práce. Doufám, že se ti to povede. Mě tam ještě nic nenaskočilo.
[280]
Františku
(ptakopysk: 22.01.2008, 08:57:57
- x)
vokazoval jsem manželce tvoje orchideje - kvílela nadšením a nechtěla věřit, že nejsou právě koupený v OBI. Až se prý někdy sčuchnem v kulturně nalévacím zařízení, mám se vyptat, jaké máš doma přírodní podmínky - výška, tlak, teplota, rosný bod...
[281]
2 František I.
(PeS: 22.01.2008, 09:23:08
- x)
a Ty myslíš, že to nevím? A jak si to kdysi jedna veterinářka pochvalovala, jak je to zdravé, oproti situaci, kdy se do sekané dávalo opravdové maso... Takže nezbývá, než kupovat krmivo pro dobytek (viz. P. Hájek, testováno na lidech) apod., když člověk chce podlehnout atavistickým sklonům a slušně se najíst...
[282]
2 ptakopysk
(PeS: 22.01.2008, 09:34:30
- x)
nejhorší bude ta okluzní fronta... Ta dá zabrat, než ji správně nastavíš... Ale bacha na to, ty Adély jsou mnohdy nevyzpytatelný... Mohly by se doslechnout, že \"univerzální ptakopysk má maso křehké a sádelné, jako maso kachní\". A pak si to popletou s ptakopyskem podivným a neštěstí je hotovo...
[283]
Dopolední rekapitulace
(dvd: 22.01.2008, 09:45:49
- x)
[258]- Finiste, díky za odkaz. Už jsem jej poslal na mnohá další nádraží. Sequens - o mrtvých jen dobré, ale o některých to jde říkat jen ztěžka (a nemusí se jednat jen o to UMNĚNÍ) [277] - tomu způsobu výstavby za věřejné peníze se říká v oboru \"chytat hady cizíma rukama\". Dovoluji si upozornit, že při výstavbě odsíření si někteří generální dodavatelé (všechno zahraniční firmy) dávaly do podmínek subdodavatelského tendru, že bez jejich souhlasu nelze vzít subsubdodavatele a některé firmy pak s uříznutou kšandou odstupovaly od vyhraného tendru, neboť se skládaly jen z ředitele, sexretářky, AUDI8 a řady smluv ze subdodavateli. Ale o tom všem per huba. Nomina subt odiosa. A k idiotovi architektovi: mně se strašně líbí vchod do Moderní galerie ve Valentinské ulici v Praze. To je echtovní kumšt, kde před vchodem je jakési postmoderní žudro se střechou skládající se ze skleněných desek skloněných tak, že mezi šikmou deskou a vchodem je asi 15 cm mezera, kterou při dešti proudí voda z celého \"žudra\" vstupujícím za krk. BTW: Šakale, nevíš kdo byl ten umělec?
[284]
Hezké dopoledne vinšuji
(Anka: 22.01.2008, 09:47:17
- odkaz
- x)
Šumaváku, moc hezká ikonka se povedla, moc hezká. Hele, to v odkazu už jste četli? Nějak mi není jasné, co tím pan místopředseda chce publiku říci, snad krom toho, že s komunisty se paktovat není radno. Což pár dní před presidentskou volbou a faktem, že bez komunistů se Švejnar neobejde v žádným případě, je velmi prozíravé.
[285]
Hezké dopoledne,
(Vít Blaha: 22.01.2008, 10:02:20
- Mail
- x)
Anko, myslím, že pan politický cestovatel (nyní zrovna lidovec) Pithart nám chtěl naznačit, ža zatímco on ne, Klaus na ponížení od komunistů jistě přistoupil. Takže pro PP jsou na rozdíl od VK některé principy neporušitelné. S tou Moserovou opomněl napsat, že paní senátorka si luxus nejít ke komoušům mohla dovolit neb sama do novin řekla, že jí o zvolení ani nešlo, jen chtěla odebrat hlasy Klausovi...
[286]
hezké dopoledne.....
(Jirka původní: 22.01.2008, 10:35:55
- x)
PeSi.....udělal jsem jistá opatření, abych jíst tu \"celulózu\" nemusel. A vono to kupodivu docela funguje. Františku....pamatujete jak jsem se tady chlubil s tím vééélkým šlahounem plných květů, jen rozkvést. Představte si, uschnul.....ale podívám se, jestli mám fotky z nějakého minulého \"kvetení\" A pak mi můžete pomoci při identifikaci...
[288]
Františku , to bych se ohradil.....
(Jirka původní: 22.01.2008, 11:06:20
- x)
aplikuji tu látku z rozmyslem již poměrně dlouhou dobu....stejně tak používám tuto sloučeninu na rosení přislušné květiny...začal jsem to dělat, už v době kdy byla dotyčná malá květinka.... Fakt nevím proč se to stalo. Květinářka, se kterou kamarádíme, mi říkala, že to může být třeba i průvanem......Ale jinak je pěkná a má hodně listů, jenom ta lata zaschla...
[291]
Dobré dobopoledne vespolek! Jirko pův. pozor při aplikaci,
(Loki_F: 22.01.2008, 11:27:44
- x)
abys nedopadl jako ta květinka na šlahounu... nebo (Ti) Tvůj šlahoun ... nebo Ti v průvanu. Aplikovat velmi obezřetně. Navíc ke kofeinu (zvláště je-li kombinován ve výluhu s teinem) se doporučuje jako kompenzační protilátka nikotin (též proti polétavému hmyzu, zejména blanokřídlému)... };D))) Františku I. není zač, ten odkaz sem někdo pastnul již dřivě, já jej jenom odkliknul, ale nahlédl jsem do něho opožděně... ale potom jsem si užíval stejně jako Ty! Šumaváku, ikonka je pěkná, funguje a takhle ve zmenšeném vypadá na první pohled trochu jako útočící kobra... což je také dobré! };D)))
[293]
Kniha o Švejnarovi
(martin TT: 22.01.2008, 11:35:06
- Mail
- odkaz
- x)
kalibry se zvětšují, palba houstne. Hvížďala udělal rychloknihu, podle jeho vlastních slov si nejdříve vymohl zpracované materiály, pak to sepsal a pak do hotové knihy vstoupil Švejnarův volební štáb a je to, podle Hvížďaly, na knize vidět. Ve čtvrtek 30.ledna bude autogramiáda.
[295]
Orchideje
(František I.: 22.01.2008, 11:41:25
- odkaz
- x)
Pánové, razím myšlenku, že tyhle kytky, aby kvetly, potřebují mučit. Zalévám max. jednou týdně (občas i zapomenu, vzpomínajíc na pana Větvičku, který radí, že léte nechat kytky přeschnout než přelít). Hnojím minimálně třemi kousky extrudovaného kravského hnoje ročně a zalévám odstátou i neodstátou vodou z vodovodu, vodou z filtru nebo dešťovkou, podle toho, jakou mám náladu. Orchideje mám na okenním parapetu za záclonou. Některé subtropické dávám po zmrzlejch na balkon a přesouvám je až v září, říjnu. Cybdidia mi přes zimu trpí v mém bývalém pilot plantu, kde je průměrně max. 10oC i méně. Když se objeví květní stvoly, pouštím je do baráku, ale chráním před sluníčkem. Jak vidíte, svědčí jim to. Tenhle bude kvést ještě měsíc, potom bude vyměněný za tygrovaný a ten zas, až dokvete, za bílý. To už bude polovina jara. Všechy zobrazené kytky jsem koupil již odkvetlé, občas v hrozném stavu a něco dostal či vyměnil od stejně postižených. Jinak mezi námi, tyhle rostliny vydrží víc, než tchýní jazyky. Ale chce to chlapskou ruku a občas si s nimi od srdce popovídat (např. Ty kretene blbej, kdy konečně vypustíš výhon nebo jak to, že ty idiote už vadneš!) nebo se na ně urazit, tedy nevšímat si jich a prý to pomáhá. Prostě to chce vydržet nestarat se. V příloze máte, co mi právě vykvetlo.
[296]
Šumaváku
(martin TT: 22.01.2008, 11:49:30
- Mail
- x)
v Rusku ne, tam jsem byl jen jednou v roce 1973 v Moskvě a jako účestník Universiády jsem byl v separovaném prostoru a zvláštní jídelně. Moje poznámka o zapíjení horkou vodou je obsažena v textu Suchého Kytice (Polednice) - Josef Dvořák -prase Espresso. O kávě a Rusku znám jen žertovnou příhodu jednoho laboranta z VŠCHT, který málem zmeškal autobus při odjezdu na letiště, protože stál ve strašné frontě na kávu (KAWA). Teprve když se pochlubil ostatním účastníkům zájezdu, jak výhodně nakoupil deset balení, byl poučen, že asi zapomněl na azbuku a ten sáček byla instantní kaše.
[298]
Kuuuuuuuuu.............y O2....
(RpuŤ: 22.01.2008, 13:00:10
- x)
Tak už jsem zjistila, co ty lumpové provedli. Jelikož jim zbylo neúrekom krabiček ADSL tak to, zajisté nejen místně, rozesílali balíčkem zdarma i s drátama a mobilem a kdo otevřel \"přistoupil na podmínky\". Takže teď polovina okresu sedí od rána na internetu a pokoj je jen, když jdou dlabat nebo čuměj do bedny. A já se nikam nedostanu a šílim ve variacích. Krucinálhimllaudon já jim tu prdel roztrhnu. Proč to dělaj, když nemaj kapacitu.......
[299]
Tak se teď globálně oteplilo!
(Šumavák: 22.01.2008, 13:13:58
- x)
Během hodiny spadla teplota o 7°C, fouká vichr, ne větřík, vichr z hor!, a mezi drobnými kroupami sem tam kapka deště. Hnus fialóvy! A jak tak na to teď koukám, tak s tou ikonkou asi už moc hýbat nebudu.Když už jsem ji komisně objetivně ze všech 10 do soutěže předložených návrhů jednou vybral.....
[303]
Anko,
(František I.: 22.01.2008, 13:26:42
- odkaz
- x)
Na přesazování raději zapomeň, protože orchideje se sází do nalámané dubové nebo borovicové propařené kůry, s malinko rašeliny popř. perlitu a mechu. Doporučuji sterilizovat v mikrovlnce. Šneci jsou strašný potvory. Orchideje přesazuj v okamžiku, kdy ti utíkají z květináče. Dříve ne. Když je přesadíš (odrůda od odrůdy) špatně kvetou. Cymbidium například po přesazování trucuje dva až tři roky. Během květu zalévej velmi střídmě, jakmile kytička začne schnout, nezalévej vůbec, dokud substrát úplně nevyschne. Potom jen tak pro chuť jednou týdně. Nech ji někde v chladu alespoň dva měsíce odpočinout. Pošli fotku.
[304]
Jiří pův.
(František I.: 22.01.2008, 13:33:54
- odkaz
- x)
To CMCčko je vynikající do moštů místo dřeně. Dřeň je konečně taky celuloza. Bumbáte li Relax,přátelé, vláknína je vám k dispozici. Co bylo ještě krásnější, taková ta nejhnusnější pilule v Herbalaifu byla právě CMC (dokáže na sebe nasát třicetkrát tolik vody). Blbci kupovali s nebezkým rabatem cca. 3000 %. Tomu říkám kauf, Roubíček. Co tomu říkali?
[305]
Františku, díky za rady,
(Anka: 22.01.2008, 13:39:28
- x)
a jak Tvé čtu, zjišťuju, že o zacházení s orchidejemi ta naše nečetla ale vůbec nic. Už od loňska kvete podruhý, zalévám ji jako každou jinou kytku v našem krematoriu, jak pravil Tomáš při pohledu na množství kytek, nikam do chladu jsem ji nedala. No, raděj před ní ten Tvůj návod zaltuču, aby se nezačala vofrňovat. Máš pravdu, že s květenou se hovořit má, já kaktusu slibovala, že jak nepokvete, pomaže do Michle, aby viděl, jak vypadá kvetoucí vvánoční kaktus. Pak jsem vzpomněla na svůj oblíbený empirismus a přisunula jsem k němu tu orchidejku. Za pár dní se ty dvě bestie začaly předhánět, která bude mít víc květů.
[308]
...Měl jsem o té markýze nad vstupem do galerie Městské knihovny VE VALENTINSKÉ...
(šakal: 22.01.2008, 13:54:49
- x)
...kdysi takový hezký příspěveček u článku pana Lukeše na Neffiditelném psu. Lukešův článek byl věnován architektu Maxu Gerstlovi - mistu designerského umění a autorovi mnoha výtečných modernistických portálů v Praze. Já jsem naproti tomu věnoval svůj příspěvek pod článkem jistému \"umělci\", který se zásadám tvorby městského parteru v případě té markýzy před knihovnou tak ošklivě zpronevěřil. Byl to Vlado Milunić! Je tragikomické, že mu ten patvar nechtěli památkáři dlouho povolit a nakonec to celé prošlo až na podkladě mohutné intervence četných kolegů z umělecké branže. Toho, že dotyčná markýza nefunguje jako ochrana před deštěm nýbrž jako sprcha, si v tom zápalu kupodivu nikdo nevšiml (7:- P) Moc rád bych si ten příspěvek někde vygůglil - už kvůli tomu Lukešovu článku o Gerstlovi - ale po změně systému na \"Psovi\" to už nejde. Články ze starší doby zkrátka pohltil kyberprostor. Je to až směšná představa: ty články prostě NĚKDE jsou, ale nikdo je nemůže najít (7:- |)
[319]
Hoďte na něj síť...!!!
(RpuŤ: 22.01.2008, 17:27:43
- odkaz
- x)
Podstatný rozdíl mezi Topolánkem a Paroubkem je v tom, že pouze jeden z nich je pro znovuzvolení Klause presidentem, přičemž ten druhý si nestačí ukroutit hlavu nad tím, proč vlastně? Naopak ten druhý, který proti znovuzvolení je, ví velice dobře proč: Konec stagnace! Konec mezinárodní izolace České republiky! Konec cesty permanentní konfrontace!... ...Kandidát na úřad presidenta Jan Švejnar skýtá novou možnost politiky národní obnovy. Dejme mu šanci být po T. G. Masarykovi a Václavu Havlovi tím třetím v pořadí!....
[321]
2 Rpuť
(PeS: 22.01.2008, 17:36:20
- x)
hele, neni ten pan Bukovej taky jeden z těch méně úspěšnejch restituentů? Nebo si ho s někym pletu? Já se v těch šlechtitelskejch moc nevyznám - pářilo se to mezi sebou a ta degenerace holt postupovala. Já měl dlouhodobě tu čest se dvěma šlechtitelskejma... Ta úroveň myšlení byla obdobná...
[323]
2 Rpuť
(PeS: 22.01.2008, 17:51:05
- x)
aha... ta moje blbá paměť na jména... \"dne osmého listopadu 1620 u letohrádku Hvězda na Bílé hoře zbyl z vojsk Království českého poslední praporec, moravský praporec Šlikův...\" A kdože to tehdá velel těm císařskejm? Kdo se to pak tak hezky v Čechách nakapšičkoval? A nepatří náhodou slovutný potomek taky do družiny zrzavého skřeta? Ale jinak to určitě myslí chlapec pravdivě a láskyplně...
[328]
Ono je to tady na jihu vůbec dost doleva.
(RpuŤ: 22.01.2008, 18:29:30
- x)
Táborská mutace Deníku se už pomalu nedá číst. Odjakživa chudší, než ostatní kraje, za komunistů brblali, že každej slovenskej okres má větší rozpočet než celej jihočeskej kraj. A ani dneska to není žádná sláva. Takže posluchačů tu najde dost. A do Němec či Rakous je to k doplivnutí....
[330]
2 dvd
(PeS: 22.01.2008, 20:08:52
- x)
to pak ale ta wikipedie děsně kecá: \"Tzv. česká linie Buquoyů (Bukvajů) Jejím zakladatelem je Alexander hrabě Buquoy (1643 - 1676), zvaný též „Alexander Dobrotivý“, resp. „hrabě podivín“. Žil v letech 1672-1676 na tvrzi Liderovice u Tábora. Asi v roce 1672 se tam oženil se selkou Annou Bílkovou (tehdy nejzámožnější selská rodina v Liderovicích). Následkem tohoto morganatického sňatku byl vyloučen z rodu hrabat Buquoyů. V manželství se narodil syn Matěj (Mattheus) a dcera, která pravděpodobně krátce po porodu zemřela. Matěj se v roce 1701 žení s Dorotou Berwidovou ze statku Radkov. Tato liderovická linie se od roku 1701 začíná psát česky Bukvaj a někteří její členové též Buquoi. Bukvajové žijí v Liderovicích a Radkově dodnes. Významné osobnosti této linie * Dr. et Dr. Jan Berwid-Buquoy - politolog a historik. President Českého Institutu Mezinárodního Setkání, majitel barokního zámku Tábor-Měšice. * Jan Bukvaj - známý americký malíř figurativního umění. * Doc. Ing. Jaroslav Bukvaj, Dr.Sc. - Vysoká škola zemědělská v Praze. Vedoucí katedry biologických základů živočišné výroby. * Josef Bukvaj - soudní rada a poslanec říšského sněmu za stranu agrární. * Doc. Ing. Miroslav Bukvaj, CSc. - Vysoká škola zemědělská v Praze. Ekonomie zemědělství. * František Buquoi - ministerský rada 1938- 1945.\"
[333]
2 skimic
(PeS: 22.01.2008, 20:16:14
- x)
pokud používáš firefox, tak nahlédni hned vlevo vedle titulu stránky. Teda pokud máš otevřenu \"navigation toolbar\" A tam se Ti skví elegantně umělecky vyvedené Š, které - jak správně napsal Loki - povrchnímu čtenáři může připomínat útočící kobru, takže hned ví, kde je...
[334]
2 dvd
(PeS: 22.01.2008, 20:22:06
- x)
jo, ale tak ňák jsem získal dojem, že to jméno %nák podědil od dědečka přes matku... Něco jako když si František Ferdinand připojil ono d\'Este, jako výraz úcty k příbuznému. Ovšem, když si přečtu: \"V roce 1997 získal za 1 Kč barokní zámek Tábor-Měšice po svých předcích. Zámek byl ve velmi zuboženém stavu. Vložil 10 milionů korun do základní rekonstrukce (střecha, okna, omítka) a v roce 2000 založil s osmi nadšenci Český Institut Mezinárodního Setkání (ČIMS).\" tak začínám tušit, která bije. Ale třeba mi taky někdo nabídne zámek za korunu... A třeba bych dal i dvě, když se teď zvedla ta inflace...
[338]
Foundry, z toho si nic nedělej...
(Jirka původní: 22.01.2008, 20:50:48
- x)
já to taky mám všude jinde, ale v záložkách neeeeeee. Bylo celkem obvyklé si něco koupit za 1 Kč, ale kupec se musel zavázat, že do určité doby invetuje určitý obnos. Často se stalo, že někdo koupil a neudělal nic, jen si nemovitost vzala banka do zástavy a bylo to. Důsledky jsou často vidět ve formě ruin a zbořenišť. Ono totiž mít něco jako velkou zdevastovanou vilu je dost černá díra.
[339]
2 dvd
(PeS: 22.01.2008, 20:51:39
- x)
aha, tak přiznávám svoji blbost a odcházím se stydět do kouta. No jo, já jsem si jen přečet tu wikipedii. A nevíš náhodou, kdo je autorem tý hlavní stránky vo Bukovejch? Jak se tam tak hezky bagatelizuje to SA a NSDAP... To je taky pan politolog? Nebo někdo jinej?
[342]
2 dvd
(PeS: 22.01.2008, 21:18:51
- x)
sorry, já jsem dnes dost unavenej a mám asi poněkud delší vedení než jindy... Takže tím se mimo jiné vysvětluje ta spřízněnost se Švejnarem. Zatímco Švejnar o sobě lže v české verzi svého životopisu na svých stránkách, tenhle o sobě lže rovnou na wikipedii a spoléhá na to, že když nekandiduje na prezidenta, že si toho nikdo nevšimne... Cíl je v obou případech stejný, křováci maj ve zbožné úctě padnout na prdel před majestátem, který se k nim velkomyslně snižuje...
[344]
2 Jirka původní
(PeS: 22.01.2008, 21:46:23
- x)
koukal jsem, jak se na Psu dr. Turnovský rozplývá nad vlkodavama. Známej na vedlejším sídlišti je dlouhodobě chová. Barnabášek, který se ke mně vždycky chodil pomazlit a já pak poslušně couval přes kus sídliště, to má bohužel už za sebou, tak teď má pětiměsíčního Tadeáška. A jak to tak vypadá, bude z něj stejnej mazel. Předevčírem si mě přišel po čase očuchat a zkusmo vomazlit a už je vidět, že to nebere na lehkou váhu.
[347]
Tady už je opravdu Kocourkov.
(Foundryman: 22.01.2008, 22:02:44
- odkaz
- x)
Buď jsem se zbláznil já nebo soudci: \"Za provozovatele motorového vozidla je třeba považovat vlastníka vozidla, neboť u něj lze předpokládat možnost trvalé právní i fyzické dispozice s daným vozidlem. Vlastník, který půjčí motorové vozidlo jinému, zůstává jeho provozovatelem a je zodpovědný za škodu,\" uvedl senát Nejvyššího soudu vedený soudkyní Martou Škárovou. Okolnosti v odkazu. Copak si s tím počnou leasingovky?
[354]
To je prosím zase výklad.
(jura-p: 22.01.2008, 23:58:11
- x)
V zákoně je uvedený provozovatel vozidla. Mimoto může existovat v případě odpovědnosti smlouva. Tak to dělají lízingovky. V případě smlouvy o odpovědnosti za škodu je odpovědný ten, co je ve smlouvě. Ten je také uváděn ve velkém techničáku, i když ho má v držení majitel, tedy lízingovka. Ale to je věc, o které jsme se tu bavili dva dny. Odpovědný za škodu může být skoro kdokoli. Důležité je, aby škoda byla napravena nebo odškodněna. Proto taky existuje povinné pojištění z odpovědnosti za provoz vozidla. Ale někteří blbouni chtějí, aby odpovědný platil i pokuty a to je proti ústavě. Trest musí být osobní, musí být prokázaný a to pachateli, bez ohledu na vlastníka či provozovatele. Navíc při mnoha přestupcích prostě žádná škoda není způsobena. On ten zákon je mimořádně pitomý. Např. když vznikne škoda, tak se nemusí volat do padesáti tisíc policajti, ale v tom zákoně je napsáno, pokud nevznikne škoda třetí osobě. A to u osobáku, protože drtivá většina manželství má bezpodílové spoluvlastnictví, vzniká v případě nehody skoro vždycky. Protože tou třetí osobou, která v nehodě není ani tím, kdo škodu způsobil, ani tím komu byla způsobena, je spolumanžel(ka) spoluvlastnice vždy a tedy by měli být policajti prakticky u všech nehod. Ale já se už nechci bavit o tom zákoně. To, že majitel je odpovědný za škodu, kterou způsobily i okolnosti, poznáš, až tvůj strom spadne na sousedův barák. A vůbec u toho nemusíš být, a nemusí to způsobit nikdo živej. A když si někdo zlomí nohu na obecním chodníku, který jde kolem tvého pozemku, tak jsi ze zákona odpovědný ty, pokud neprokážeš, že byl zcela uklizený. Takže se do té odpovědnosti nezapleť. Ale uhajme to, že viník, který dostane trest, nemůže být určen předem zákonem. Trestat se dá jen pachatel a ne sprostý majitel.
[355]
babo raď!
(rejpal t a T: 23.01.2008, 00:09:05
- x)
Sedmnáctého ledna jsem poslal svoji glosu umavákovi a rovně Wágnerovi do Psa s tím aby to uveřejnil podepsané rejpal t&T. Odpověděl mi obratem takto: Diky za clanek, pseudonym respektuji. Se srdecnym pozdravem Jiri Wagner redaktor Neviditelny pes Článek vyel tady ale na Psu nic. Dneska jsem dostal tento e=mail ------------ Původní zpráva ------------ > Od: Jiri Wagner > Předmět: Re: prispevek > Datum: 22.1.2008 11:02:32 > ---------------------------------------- > Pane Rebensteigere, > nemohl byste si vymyslet nejaky pseudonym? Ten nick je tak blby, ze to pod > nim uverejnovat nebudu. > > Se srdecnym pozdravem > > Jiri Wagner > redaktor > > Neviditelny pes Ř http://www.neviditelnypes.cz Stojím teď před dilema: mám toho vola ignorovat, mám mu napsat nevlídný dopis a celou korespondenci poslat Neffovi a nebo Wagnera i se Psem poslat do řiti? Nebo mám jinou monost? Co si zdeváená selost o tom vem myslí, tedy mimo toho, e pan Wagner je primový vzorek P&H?
[356]
Lidi, dějou se věci.
(jura-p: 23.01.2008, 00:24:24
- x)
Já jsem si tady na ubytovně ladil tomtoma a přitom jsem měl puštěnou televizi. A byl tam pořad něco jako Chalupa je hra a tam majitelé s pomocí architekta a profesionálního truhláře zateplovali půdu. Krokve byly pobity prkny, tak oni prostě nandali, ani nenacpali minerální vatu mezi ty krokve a přes to prdli bez jakékoli parotěsné folie palubky. A ten architekt tam chodil a pochvaloval si, jak to pěkně navrhl a ten truhlář jim tam udělal skřín, mimo toho obložení, že ani hřebíky nebyly vidět. A že jim to bude navlhat kondenzovanou vodou, protože to je prodyšné a protože kurňa ten vzduch, když se cedí věn tak se s přibližováním vnějšku zchlazuje a voda z něj kondenzuje, o tom tam řeč nebyla. Takže v televizi poradili lidem, jak si nechat zhnít krov nad hlavou. Už ani ti praktičtí architekti nemusí vědět nic o stavění a stavební fyzice. Už se to z Kaplických rozšířilo na celý obor. Až tam bude mít houbu, nebo až mu bede plesnivět to obložení, tak se budou divit. A to si to ještě zateplili vzduchem z dvouplášťové pece. Tedy tím nejteplejším a nejvlhčejším (absolutně) vzduchem, co v baráku je, mimo toho, co jde z komína. Tak to už je jako když kominík poradil mé dceří, at si dá na komín nad krb půldruhametrové prodloužení z normální plechové roury. A pak se diví, že nějak moc dehtuje. Já se ptal a tu rouru máš dvouplášťovou s izolací, stačí dva cenťáky a ona mě říkala ne, proč. A já ji povídám, ale to se ti bude straštěn srážet voda a poteče ti dolů ten dehet. A ona, jo to je tím? Tak jsem jí to namaloval a ona sama si to odvodila a nechala si vyrobit dvouplášťový. No a ti frajeři, co to změřili, tak tu rouru druhou dali dovnitř. Tak jsem jim to namaloval, a oni řekli, tak my to uděláme znovu. A ještě dokonce byli ochotni udělat i kování ke komínu. Oni to chtěli zase jen tak zastrčit!!! A když jsem jim namaloval, že delší, zastrčený má být jen ten vnitřní plech, zatímco na tom vnějším má být obruč se čtyřma packama a čtveratým kováním kolem komína, tak si mysleli, že jsem veliký mág. O dvouplášťovém komínu ještě nikdy neslyšeli. Ale nevadí mě to u kominíka a u klempířů tolik, jako u umělce architekta. Taková stříška umělecká, co tě ochrání u vchodu před deštěm, aby ti to pak nalila za krk je sranda proti krovu, co vydržel sto let a oni se modernizací rozhodli si ho během dvaceti nechat spadnout na hlavu. A ještě se chválit v televizi za \"vylepšení\".
[357]
A s tim tomtomem taky lhali.
(jura-p: 23.01.2008, 00:34:21
- x)
říkali, že to umí říkat počítačovým hlasem názvy příčných ulic. Ale nenapsali, že v Česku to nepla. Zase mají akorát toho Miloslava. Taky vám doporučí, abyste si koupili extra čerstvé zprávy o radarech, ale ty vám půjdou všude, akorát ne v Česku. A napíšou, že karta může mít akorát dvě G, takže pro mě vyplynulo, že nemůže být SDHC. A pak si přečtu, že může, že má být velká a co nejrychlejší. Ale až v tom webu, kam vás pustí po předání kodu, který nemáte, když nekoupíte.
[358]
Lidi, já už viděl věci.
(jura-p: 23.01.2008, 00:41:59
- x)
jeden můj známej si udělal obdobný systém vytápění podkoví, a u toho dvouplášťového krbu v přízemí taky vyměnil okna a dal těsná plastová a divil se, že mu to v podkroví chladí. Ale on si tím teplovzdušným topením jenom vyrovnával podtlak, co mu dělal ten krb v přízemí, takže nasával vzduch z toho podkroví rovnou do kamen. Ale aspoň mu nehrozila kondenzace v krovu.
[359]
2 rejpal
(PeS: 23.01.2008, 06:18:39
- x)
dobré ráno. Baba sice nejsem, ale radil bych - a) ignorovat, b) vykašlat se na to, c) poslat celýho Psa do řiti - kam ostatně jde sám i bez Tvého přičinění, a to svinským krokem za zpěvu radostných pochodových písní. Neff má co chtěl - je to jen můj soukr názor, ale na dnešním Psu bych už nikdy nic nepublikoval. Už jsem tam přestal i komentovat, neb kombinace neviditelné ruky \"neexistující\" cenzury a cílené sprostoty některých komentátorů mě dokázala dost znechutit. Takže asi tak...
[360]
2 jura-p
(PeS: 23.01.2008, 06:38:48
- x)
no jo, prodlužování komína se dělávalo eternitem, neboli azbestem, který má tak malou tepelnou vodivost, že se nemusely dělat dvouplášťový izolační blbiny, který Ti stejně zas tak moc nepomůžou. Když už dvouplášťový, tak ten vnitřní plášť by měl sahat až skoro k topeništi, a být svařovaný či napasovaný tak, aby tepelnou vodivostí měl na vrcholu komína zhruba těch 100 stupňů, pak Ti tam nemůže nic kondenzovat. A pokud je nad tím kondenzační stříška, tak ten kondenzát kape vedle komína a nikdy ne dovnitř. Jenže azbest je dnes fuj a ohavný, ačkoli nikdo nikdy neprokázal tu údajnou karcinogenitu. Vyvolala se cílená panika srovnatelná s Temelínem v Rakousku a my dnes máme, co jsme chtěli. Inu, ať si lidi zaplatěj za svoji blbost...
[361]
No vida,
(PeS: 23.01.2008, 06:54:13
- x)
tak jsem zrovna na toho Psa nakouknul a co nevidím? On tam Neff brojí proti cenzuře! A na Slovensku! No a protože znám ideologii svého nepřítele, napadá mě to jejich známé: \"Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve vlastním oku nepozoruješ?\" Nebo je to zas jen typický PaH?
[363]
Nepotěšil jsem se
(martin TT: 23.01.2008, 07:55:07
- Mail
- x)
přečtením posledních komentářů. Někdy je takový den. Původcem je skoro vždycky lidská blbost a lenost. Ke Psu a Wagnerovi - není to PaH, je to blb. Televizní architekti - jsou to aranžéři, které bych nepustil ani na výlohu do řeznictví. Na některé televizi se staví sen - mladí a nebojácní umělci se vzrušenými výkřiky jak na fotbale odstraní starý nábytek a předměty, aby nakašírovali místnost jak na výstavu. Bydlet se v tom asi nedá. Komíny, izolace, parozábrany - někdy mám pocit, že ten odborník řemeslník o tom ví ještě míň než Dolinová v Nově.
[365]
Natali
(: 23.02.2011, 13:42:54
- Mail
- x)
[url=http://www.iscsi.name]iscsi target software windows[/url] Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |