Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Úterý, 22.01.2008
Máte pocit, že vás zanedbávám?Je správný !!
Já se totiž pustil do aktualizace a oprav svých stránek.Oči už mám hranaté jako dva monitory, hlava mě bolí a jsem z toho div živ!
PS. Abyste si nemysleli, že z toho propadám depresi....vůbec ne!!! Dcera si nechala loni od "spec.firmy" udělat stránky. Měsíc od něj chtěla opravit viditelné chyby a pak další měsíc přístupová hesla na vlastní doménu !! A pak já to po chvilkách tři neděle opravoval !!!
Komentáře
[1]
Dobré ráno....
(Jirka původní: 23.01.2008, 06:04:21
- x)
já věděl, že Ti to nedá spát, a že se musíš svěřit..... :-))) Měl si i napsat, že se slovem Hubert si skoro překopal život jedné pani v NY, protože si domyslela, že na Hubertovu jízdu směj jenom Huberti.......lítaj vesmíru, přistávaj na cizejch planetách ale neznaj Huberta..... Jo a mimochodem. Ty bestie vrány vodlítli.....asi za lepším. Co teď s těma červama budu dělat?
[3]
hmm...já včera řešila jiný problém...
(Dana: 23.01.2008, 07:06:40
- x)
předevčírem jsem odvezla babičku do nemocnice se srdeční arytmií. Včera byly první výsledky a není to moc dobré. Ošetřující lékař navrhuje dvě možnosti - léčbu léky,ovšem jednak je babička na spoustů léků alergická a pak zatím žádný nezabírá..a pak je druhá, radikální možnost, ovšem ta má jen dva možné výsledky - zlepšení nebo totální konec, a doktor se obává právě toho druhého. A babička si usmyslela, že tohle musím rozhodnout já. A moc času není. Já teda jsem zvyklá rozhodovat sama za sebe, ale ... Není to někdy v životě moc jednoduché.
[5]
Dano,
(maYda: 23.01.2008, 07:49:36
- x)
k té babičce - myslím, že si tohle musí rozhodnout babička. Když bude tak dlouho váhat, že se už rozhodnout nestihne, je to taky rozhodnutí, ale pořád je to její rozhodnutí. jak jsem z Vašich příspěvků vyrozuměla, babička je plně při smyslech a umí ledacos rozhodovat sama, tohle si vnutit nenechte. Jinak riskujete výčitky, že jste se rozhodla špatně, ať to dopadne jakkoliv.
[6]
Dano, tak to nezávidím...
(Jirka původní: 23.01.2008, 08:02:46
- x)
přesně tím co popisujete prošli moji rodiče a s důsledky, které popsala MaYda.... PeSi já to čet....myslím, že to nevzali ne pro ten nick, ale proto, že se to prostě nehodí do krámu....ale na druhou stranu, je to jejich volba, neb je to soukromé....jenom ty tanečky okolo odmítnutí se nedělají. Kdyby napsali, tohle publikovat nebudem, neb se nám to nehodí, nelíbí, ale tohle je trapárna
[7]
Dano, v žádném případě to nerozhoduj ty,
(RpuŤ: 23.01.2008, 08:06:35
- x)
jinak to máš do smrti na triku. A když to dopadne dobře, tak uslyšíš, že jste ji raděj měli nechat umřít.....takovejch bylo....:( Já se tu picnu. Včera to do půlnoci ne a nefungovalo, jako že spíš nééé a teď to jde normálně ... a já se tu málem stavím na uši, jak kolem toho skáču .... hergot! Včera jse dořvala kyslíky, kyslíkovej čičmunda zas řval na mně, že to není možný, že to mám špatně nastavený (tak proč to dva roky chodilo?), vydal nějaký pokyny, kde mám co ťuknout a chvíli to šlo. Hrabali se v tom dobytkové a nikomu nic neřekli - tak je to! grrrrrrrrr........
[8]
Jirko,
(maYda: 23.01.2008, 08:08:41
- x)
odlet vran může souviset s tím, že se ochladilo. Někde jsem četla, že vrány takhle migrují. Možná se vrátí, až se oteplí. Kdyř ne, lze najít jistě i na interneru pár receptů na přípravu pokrmů s moučnými červy. Prý se dají přidat do omelety nebo osmažit a nasypat na špagety. A jsou bohatí na protein a řadu dalších zdraví prospěšných složek. Nemusím asi dodávat, že vlastní zkušenost s přípravou červů nemám. :-)
[9]
MaYdo...já to jednou jedl
(Jirka původní: 23.01.2008, 08:19:24
- x)
bylo to součástí nějaké oslavy.....na dovolené....ale doma to nejni vono. Potřebuju holt k tomu moře, palmy a písek. takhle by to nechutnalo. Tydle vrány nemigrují, žijou na jednom místě celej život. Já se jenom bojím jestli náhodou nevodletěli pro příbuzné....a nenastěhují sem celej vraní klan. To už bychom neuživili :-) Ale mám geniální řešení...půjdu do vobchodu , nakoupím mouku a doma do ní ty červy nasypu....a pak rozezlenej vlítnu do vobchodu a budu jim tak dlouho vyhrožovat, až mne daj novou, a přidaj ještě něco navíc, minimálně v hodnotě těch červů, když už je v tom protein, že jo...
[10]
Dobré ráno...
(ptakopysk: 23.01.2008, 08:37:41
- x)
kolega, lehce pod padesát, byl u zubaře a přišel nějakej smutnej. Byl tam s drolící se stoličkou. Zubař ji nějak zasádroval a poslal ho domu. Kolega se zeptal, že už se mu takhle rozdrolil třetí zub, jestli by neměl požírat nějakej vápník, nebo tak něco. Lékař zavrtěl hlavou a pravil: \"To je věkem milý pane. Teď už se budete jenom drolit...\"
[11]
No, řekl to hezky,
(maYda: 23.01.2008, 08:44:50
- x)
pan doktor. mně včera taky zubař řekl, že opravovat uštípnutý zub nemá mysl, že by se destrukce jen urychlila. TAky mi řekl, že by to chtělo počítat s 6-8 tisíci za nový můstek. Když jsem ale otázala, jestli nemám začít šetřit na umělý zuby, řekl mi, ať počkám, že takovéhle úpravy právě tu nutnost pořídit si vyndavací zuby oddalují. Jinak má ale pan doktor preavdu s tím vápníkem, ono prý na ty zuby, co do nich nedostane člověk v dětství, tak už do nich nejde a základ prý je už ve výživě v těhotenství. můj zubař tvrdí, že hodně ovšem dělá genetika a správný způsob čištění. Vápník to nevytrhne, v padesáti už vůbec ne. Ať váž známý, ptakopysku netruchlí, já mám několik umělých korunek z věku ještě před čtyřicítkou a do rakve se ještě nechystám.
[14]
Rputi,
(ptakopysk: 23.01.2008, 09:01:40
- x)
no abych pravdu řek\', tak nám všem zlepšil ranní náladu nad obvyklý průměr. Dokonce i mě a to jsem o měsíc starší než on. Druhý kolega byl včera na spiningu. Kolega jest poněkud plachý (kdo znal jeho bývalou manželku se mu ani nediví). Pravil, že se tam poslední dobou slejzají slečny v kraťasech takových rozměrů, že gynekolog amatér by načerpal mnohé vědomosti. Že slečny většinou šlapou na takových těch velocipédech a trenér se jim věnuje, doladí trenažér, tu a tam \"dotáhne šroubek\" (odposlechnutá slova trenéra). Když jsme kolegovi vysvětlili, že máme demokracii, že on tam chodí kvůli kondici, slečny tam chodí kvůli tomu, aby jim trenér dotáhl šroubek a obojí je v pořádku a legální, kolega zesmutněl a pravil cosi v tom smyslu kam ten svět spěje.
[15]
úplně OT....
(Jirka původní: 23.01.2008, 09:06:08
- x)
nainstaloval jsem modrozubový sluchátka na PC a přestali mi jít repráky.....když noutbuk vyndám z doku , tak všechno funguje jak má, ale jakmile ho tam šoupnu zpět ( a nechte si ty poznámky) tak to nefunguje.....nevíte kde jsem udělal chybu....Fakt moc díky Šumaváku za to tvoje.....už máš sluchátka na skype, něco bych potřeboval, před tím to fungovalo dobře.... :-))))
[16]
Brejtro po ránu!
(rejpal t a T: 23.01.2008, 09:17:26
- x)
p[takopysku, věkem to určitě je, ale mám podezření že relevantní je spíše ten zubařův. Z mé vlastní zkušenosti vím, lékaři tady když si neví rady, což je u lidí vytrenovaných hlavně na štemplování papírů časté, tak praví že je holt stářím, jako by stáří byla nějaká nemoc. To je zřejmě případ i u babičky Dany. Dano, připojuji se k chorusu ať babička udělá rozhodnutí sama. Dodávám ale, že by měla trvat na tom, čemu v Americe říkají \"second opinion\", tedy aby se nechala vyšetřit ještě jinde. Nevím, co má být to \"radikální řešení\", ale pro arrytmii v případech, kdy nezabere medikace, se dělá poměrně jednoduchý implant \"pacemakeru\", elektronických hodinek, kterí dodávají srdci pravidelný impuls ke stažení. Medikace ale v mnoha případech stačí, hlavně se musí vyzkoušet. Mluvím z vlastní zkušenosti, mne se arytmie přihodila poprvé po zánětu srdečního svalu, ještě před tím, než jsem měl mých devět bypassů. Zjistil jse, že u mne to vyvolává hlavně nemírné použití francouskách koňaků, zatímco jiné kořalky, jako bourbon, scotská nebo i vodka nevadí. Zřejmě osobní alergie. Na to jsem si musel ale přijít sám, doktoři neporadili ani v USA. Zato léčba medikací zabráníla spolu s pitím jiných kožalek, než koňaku v množstvé větším, než malém, návratu té arytmie. To bylo před šestnácti lety a eště jsem furt tady.Takže po vyšetření druhým lékařem, nebo týmem, a následné konsultaci, ať si babička rozhodne, poučena, sama.
[20]
Ptakopysku, je jich málo a
(Jirka původní: 23.01.2008, 09:46:17
- x)
křížej se mezi sebou kvůli penězům co nejrychleji....ale samozřejmě, že to je hloupá generalizace, a jistě jsou vyjímky. Když jsem si pořizoval toho prvního, bylo jich jenom 117 a měli jsme problém najít nepříbuznou fenu na krytí.....které stejně nedopadlo. A víte kam se dostáváme s úzkým genetickým základem....že jo.
[21]
Dano
(martin TT: 23.01.2008, 09:55:45
- Mail
- x)
nepřipojím se k předřečníkům, i když jejich rada zní rozumně. Ať rozhodneš, jak rozhodneš, tak to bude špatně!!!! I to, když necháš rozhodnout babičku. Veškeré příbuzenstvo, sousedstvo i spolužactvo ti (potom) vysvětlí, že jsi to měla udělat jinak. Teď všichni drží hubu. To je prokletí nejbližšího pečujícího příbuzného. Ty máš všechny povinnosti, ty máš veškerou odpovědnost a ještě k tomu to děláš špatně. Oni mají své důvody, proč nemůžou ani to, ani ono. A nejhorší je, že podobné stanovisko má i ta opečovávaná osoba. Já tím prošel, babičku jsme přes její nesouhlas dvakrát přinutili k návštěvám lékaře, pak hospitalizaci a nakonec i k operacím - jednou štítná žláza, jednou srdce. Díky tomu tady byla až do předloňska a potěšila se z pravnoučat.
[22]
Hezký den vinšuji.
(Anka: 23.01.2008, 10:01:48
- x)
Dano, že se mísím, připojila bych se k martinovi. Přízeň Ti dá po čenichu, ať se rozhodneš, jak rozhodneš. Tím bych se na Tvém místě moc nezaobírala, už tak toho máš plnou hlavu. Udělej, co myslíš, že je správné a s přízní pak můžeš příležitostně vyrazit futra.
[23]
Dano,
(rejpal t a T: 23.01.2008, 10:34:12
- x)
neříkám, že babičce při jejím rozhodování nemůžeš vést ruku, zvláště při tom, že si má zajistit další diagnózu od jiného odborníka. Pak můžeš nakonec remcajícím dalším příbuzným (a ti budou tak jako tak)námitky vyvrátit tím, že i konečné rozhodnutí o životě má mít ten, koho se to nejvíce týká, tedy ta osoba sama. A není to alibismus. Ale, a to i \"z hlediska vyššího principu mravního\" také to není jedno z radikálních řešení, čímž je euthanasie.
[24]
rejpale t a T
(martin TT: 23.01.2008, 11:16:00
- Mail
- x)
second opinion v Česku? V malé vesnici na severní Moravě? I když pominu nevoli mezi zdravotníky, tak je to technicky skoro neproveditelné. V mojí nynější profesi považuji oponentní stanovisko kolegy za samozřejmost, která má nejen uchránit od chyb, ale zejména z jiného úhlu vidět to, co moje profesní slepota nevidí. Jenže jsem dost osamocený, většina kolegů se tomu brání. U lékařů je to obdobné. Na to musíš být mimořádně odhodlaný, rázný a schopný si to oběhat, objezdit a vyřvat. Nakoukl jsem před chvílí na Psa - jen úvodník. Wagner je blb a nemusíš házet perly sviním. Aston na úvodníky buď kašle, nebo je senilní nebo je zaplacený. Víc možností už nevidím, když napíše poslední odstavec tak, aby vyzněl: Koukněte se na slovenské reformy - zavádějí cenzuru.
[27]
2 martin
(PeS: 23.01.2008, 11:49:03
- x)
ad Pes - já se přikláním k názoru - leč nikomu ho nevnucuji - že se jedná o souběh všech Tebou zmíněných tří faktorů. No a k té cenzuře, co na Psu vůbec neexistuje, je vhodné teď, v těchto prchavých okamžicích, si vyjet diskusi pod absurdáriem a nechat si ji seřadit podle data (v záhlaví) - vejde se na jednu stránku. No a lze pak jen dumat a spekulovat, kde že jsou ty příspěvky, co se na ně jiné příspěvky odkazujou? Kampak se nám ti čerchmanti schovali? No a pak si znovu přečíst ten úderný úvodník o cenzuře na Slovensku...
[28]
PeSi....
(Jirka původní: 23.01.2008, 11:54:06
- x)
opravdu si myslíš, že Psa bere ještě někdo vážně? A to nemyslím jenom ty co si přečtou úvodník a pak v přestávkách mezi vykořisťováním své osoby si kecaj s Rezy a Broukem o blbostech, ale i ty co tam píšou články a vydávaj ? Já si myslím, že už je to jen taková hra. Hlavně, že přibívaj návštěvníci a taky reklama....Vzpomeň si, když byla ta \"revoluce\" a začlo se banovat, mazat a vyhazovat.....a ihned to přešlo, když bylo pod úvodníkem tolik příspěvků za den, jako tady....
[30]
tak éjsme navštívil tůdle doktora
(šimon klein: 23.01.2008, 12:31:57
- x)
pravda, s jinou lehkou chorobou, vlastní to pánům v předkremačního věku. Vlastně to není kvůli léčbě, jen na pravidelná pozorování, kam mne pan doktor zve rád, protože mu vždy vyplňuji jakýsi skórovací mezinárodní dotazník, on to akosi přežvýká a pak s tím rajzuje po kongresech. No a takhle loni v pozdním létě jsme se ho zeptal, zda by nebylo vhodné, přece něco brát, co by jaxi ten postup ulehčilo/zpomalilo/ případně vylepšilo, já nevím....něco třeba podpořilo....nevím. Furt něco na to inzerujou v tývý, padesát z deseti doktorů to doporučuje.... Doktor se na mě zahleděl a velmi zúčastněným hlasem pravil: Máte-li na to dost peněz, resp. chcete-li je takto použít, potvrzuji vám jménem ministerstva zdravotnictví, že žádný z těchto preparátů Vám neuškodí a to ani při dlouhodobém používání.....Další prosím !!! A bylo vymalováno....dobro došli.
[31]
Dobré poledne vespolek! Dano, připojuji se k Martinovi TT,
(Loki_F: 23.01.2008, 12:44:15
- x)
to je stav obecný a není jiné cesty než to rozhodnout řízně, rázně a hned, protože Ty ji znáš a víš jak na tom je kondičně (což je asi nejdůležitější), je jí rozhodně nedoporučuj pít ten bourbon - z toho by se udělalo zle i zdravému, nechť zůstane u slivovice - ta opravdu léčí... };D))) Jirko pův. - jaká byla vraní polévka...? Přiznej se, že jsi nakladl červy až k hrnci! };D))) Ptakopysku - mě dnes vytáhly z vany dvojčata - studentky šikovné i bez spiningu... };D)))
[32]
Martine TT,
(rejpal t a T: 23.01.2008, 12:45:59
- x)
ono to není jednoduché ani ve Státech. I tam to někdy vyžaduje dost tvrdošíjnosti a odhodlání, protože kliky profesionálů si nerady kálejí do svého hnízda i tam. Hlavní rozdíl ale je, že tam je žádost o second opinion společensky přijatelná a přijímaná, na rozdíl od tady, kde si snadno vysloužíš punc rejpala a antisociála. Co se Daniny babičky týče, tak za srdcařem jistě nechodí ve své vesničce, ale do města. Věřím, že třeba v Ostravě je srdcařů víc, než jeden a do Olomouce, nebo i do Hradce to není zase autem tak daleko. Tož tak.
[34]
Ahoj! PeSi ten souběh faktorů
(Šumavák: 23.01.2008, 12:52:37
- x)
v té [27] to se týká toho syna? tedy s to školou můžeš TY mít pravdu :-)). O kvalitách syna JÁ nepochybuji!! :-)) A jinak měl pravdu Martin TT, to je povzdech, že co si člověk neudělá sám..... Jo a kdybych to měl přirovnat, tak si pozvěte dnešního moderního chytrého a šikovného instalatéra, zvyklého pracovat jen s plastikem, aby Vám zatemoval olověnou rouru rozvodu vody. Příjde, koukne, povzdechne a řekne:\"Tohle já neumím, musíte vyměnit komplet rozvody.....!\"
[41]
PeSi
(ptakopysk: 23.01.2008, 13:15:31
- x)
musím se připojit ke konstatování, že synové programátoři jsou verbež, co se týče pomoci otcům s programováním. I ten můj programuje \"něco jiného\" než já, popřípadě jsou to takové triviality, že se jimi nezabývá, nebo (když nejde o trivialitu a je to z jeho oboru) nemá čas, neb by se to muselo celý přepsat(konstatování \"Kterej debil to psal\" si s ohledem na otcovy šediny a pádnou ruku nechává pro sebe), či se připravuje na zkoušky, píše ročníkovou práci, chrápe, paří gamesy po síti s kámošema, je v hospodě s kámošema, kteří nepaří gamesy po síti... Ale dojde na ně! Jejich vlastní děti jim to dají sežrat! BOží mlejny melou pomalu, ale na každýho dojde a sám do ní spadne...
[42]
2 Šumavák
(PeS: 23.01.2008, 13:16:27
- x)
No a teda, když už jsi to načal, tak jsem se kouknul i na tu školu - tak ta si na tom nestojí vůbec špatně. Ba naopak. V ledasčem bych ji řadil minimálně k evropské špičce... (akorát se jim tam vnutil Švejnar s rozhazováním perel, ale za to oni nemůžou...)
[45]
ptakopysku,
(RpuŤ: 23.01.2008, 14:06:54
- x)
ony studentky by se našly, jen si to ten pajdagogos musí umět zařídit. V dávných dobách, kdy na Letné už nebyl Stálin, ale ještě nebyl metronom učívávával na Karlově učení jistý docent jenž mámení studentek ovládal na profesuru. Jednou v zimě takhle se skupinou studentů/tek popíjeli v osvěžovně a posléze vydali se na romantickou procházku a vyšli až nahoru k prázdnému podstavci a napadlo je, že tam cosi chybí, že přeci jen jakási skulptura měla by se nad Prahou tyčit. I tu jedna z přítomných studentek, obětavě a ve vší cudnosti vyhoupla se na podstament a ve vší cudnosti učinila striptease. Děvče bylo lepé a sošné a mezi padajícími vločkami s Prahou pod sebou vypadala úchvatně. Pánové padali na pozadí, dělali jéééé a plácali ručičkama. Druhý den ovšem dostavila se studující mumie na přednášku ovinutá kokonem šál a svetrů, u nosu měla nudli jak jojo a kejchala, jak když střílí z kanonu.....
[46]
Rputi....
(Jirka původní: 23.01.2008, 14:11:47
- x)
teď by se nabízela zcela skvělá otázka, typu smeč......... \"a za jak dlouho si byla zdravá\".....ale ode mne ji nečekej, přeci jen mohl bych dostat na kokosku :-)))) ps. nevíte náhodou co se děje celníkama? kamarád, kterej má dneska přiject stojí za hranicema a všechny čechy tam proklepávaj, jako před pádem opony.....
[47]
Jirko původní...
(ptakopysk: 23.01.2008, 14:23:20
- x)
co se děje s celníkama nevim, ale všiml jsem si, že rakouská branná moc ustoupila do vnitrozemí, místy až o několik kilometrů. Tak si říkám, že naši poliši a celníci by mohli filcovat rakušáky už na čáře, nebo možná i na rakouským území, rakušáci by zas o kousek ustoupili, my zase popolezli a za chvíli by se jihočeský policajti školili na horský myslivce, páč by měli Alpy v rajónu...
[49]
Rputi já jsem to tušil,
(Jirka původní: 23.01.2008, 14:32:53
- x)
ale bylo to silnější než já...měl jsem takové nutkání to napsat, že jsem to nakonec udělal...... Ptakopysku. co mi volal, tak je odstavenej spolu s dvěma autama a kontrolujou i kufry....před náím je nějaká oktávka s lyžema na střeše a dvě řvoucí děcka. A trvá to už hodinu....tak nevím, jestli to není nějaká akce. A mimo to ještě stačí zastavovat pár aut jen na kontroli dokladů. Prej ale vůbec nespěchaj. Achjo, zlatej šengen
[50]
Rputi,
(ptakopysk: 23.01.2008, 14:35:59
- x)
no u nás na chemičárně... no v prvním semestru by se to MOŽNÁ mohlo stát, ale v dalších semestrech by se pravděpodobně pánové rozutekli vyjíce děsem a hrůzou. Ony ty naše dámy, až na výjimky, vypadaly tak nějak... jak bych to řekl... tak nějak makromolekulárně... (Tedy až na budoucí manželku mýho kámoše selbstverständlich ale ona byla v té době dost velká cuda, takže veřejná exhibice by u ní nepřipadala v úvahu)
[53]
Tabáček lidi,tabáček!
(Šumavák: 23.01.2008, 14:45:41
- x)
Rakouští policajti v rámci ochrany třídy trafikantů , hledají podle nového dovozního předpisu v rámci volného trhu v EU krabičky českých cigaret, na kterých není německy (anglicky nestačí !)napsáno \"kouření škodí zdraví\". A kontrolují, zda na té suché silnici bez sněhu mají česká auta namontované zimní pneumatiky...... Akce: buzerace Čechů. Fakt by to pražáci chtělo, abyste vyrazili všichni se podívat na veletrh Holliday word a u rakouského stánku si brali prospekty a říkali: \"já bych jel do Alp.., ale ty kontroly, ty kontroly...tak místo toho poletím lyžovat do Skalistých hor\". třeba by to s nima pohlo, s hovězím žírem,
[54]
Martine...já to tušil....že to někdo vyhrabe..:-)))
(Jirka původní: 23.01.2008, 14:54:32
- x)
ale na mou obranu mohu říci jen to, že žiji v zahnívajícím městě plném hambinců na prvních stránkách kongresových brožurek. A to snad ospravedlňuje ten opravdu hnusný pravopis, který samozřejmě nepopírám. A také, jak jsem se domluvil s podobně postiženými jedinci, jsem založil anarchistickou skupinu \"tvrdé Y\" pro boj s gramatikou. A název je vybrán pečlivě a s rozmyslem. Neb jsme tvrdí hoši. ps. Je zajímavé, že ženy u nás nejsou. Možná je to tím, že se dobře učili a nejsou to \"repelenti\"
[57]
Ono by stačilo aby
(Šumavák: 23.01.2008, 15:15:33
- x)
v Evropské rozvodné centrále v Praze někdo otočil doleva tím vypínačem, co je pod ním napsáno Rakousko...... Ale vážněji: Já už to jednou navrhoval ale s tím PR vod ČEZu jnení řeč! Já bych , být jimi, investoval \"pár korun\" do digitálních informačních tabulí, ke každému přechodu do Rakouska, s jednoduchým textem (CZ,DE En) :\" V tomto okamžiku odebírá Rakousko XXX MW proudu z ČR\" a to XXX, ev. XXXX (ano, občas je to i přes 1000 MW) by se načítalo ze stránek ČEPSu, kde je ten aktuální stav aktualizován každou minutu. Myslím, že by to bylo ještě daleko účinnější než Schwarzenbergovo prohlášení....
[58]
...Rakušani, ČEZ...lyžování v Alpách...
(šakal: 23.01.2008, 15:34:19
- x)
...Teda, Vaše starosti a Rotschildovy prachy bych fakt chtěl mít (7:- +) Právě mě zve SUDOP na prezentaci toho, čemu říká \"Nové spojení II\". Kdybyste - stejně jako já - nevěděli, co si pod tím představit, tak vězte, že jde o plánovanou železniční trať mezi Hlavákem a Smíchovským nádražím přes KARLOVO NÁMĚSTÍ! Teda, ikdyž vezmu v úvahu, že to pude Novym Městě pod zemí, tak by mě zajímalo, co s tim udělaj na tý smíchovský straně, gde žádnej kopec, ze kterýho by se moh vynořit tunel, neni...(7:- |) Řikal sem si, že si ze mě něgdo dělá srandu. Ale prej je to myšlený vážně. Tak mě napadlo, esi těm dopravákum po realizaci \"Nového spojení I\" nějak moc nevotrnulo, když už zkoušej tohle... ...A Vy porád s nějakym blbym ČEZem! (7:- /)
[60]
No, pánové, já to tušil, že se hned pokusíte o všelijaké nereálné interpretace...
(Loki_F: 23.01.2008, 15:59:46
- x)
...fakticky to byla nahrávka na smeč, hodně vysoká nahrávka, abyste měli čas se rozhodnout, kam ji umístíte. Jenže ti trpajzlíci to prokoukli... Při dnešní situaci a skladbě studentek, které naprosto jednoznačně tvoří majoritu, je to úplně šílené (pokud člověk není homo-gay) v takových skupinách přednášet etc., navíc díky debilitě feministek (mrch jedněch závistivých), je to naprosto pasivní záležitost... podvolit se studence, je v padesáti případech z deseti kariérní smrt. Kde jsou ty zlaté časy, kdy to patřilo k bontonu. No a tak z toho nemá nikdo nic, než vzpomínky na to co bejvávalo - a nemá to nic společného s nějakým tím chtěl by, ale \"už nemůže\" . A s tou padesátkou jsem se nespletl - to jeden ani nestačí pomyslet a už je oviněn, napráská a souzen za harašení... A vysvětlujte, že min šest z deseti těch dívenek, má \"taková ta prosící kukadla...\" Na druhou stranu, jedno pozitivum tu je: všechny jsou držitelky OP, vesměs nad 18 let, takže obvinění z pedofilie naštěstí nehrozí (i když udán je jenom produktem chorobné lhavosti, vlastní představivosti nebo snahy jiného typu...) };D))
[62]
...No...kocoure...
(šakal: 23.01.2008, 16:24:22
- x)
...jakkoliv doufám, že mě budou platit za uplatňování fantazie, tak tohle si teda představit NEUMÍM! Ty vlaky se tak či onak na povrch někde dostat musí a kde by to jako provedli, mi není zřejmý ani při pohledu na mapu, ani při pohledu z okna, ani při pohledu do křišťálovýž koule... EDIT: Právě mi tu kolega říká, že by ty vlaky vyjely na Smíchově zpod země v zářezu - sic! §:- |)
[63]
Loki,
(kocour : 23.01.2008, 16:27:43
- x)
kamarád chodí s bývalou studentkou už skoro deset let ... Dano, teď to čtu ... i já souhlasím s Martinem, mám s tím čerstvou zkušenost, vždycky budeš ta špatná Ty. Já v dubnu rozhodoval, jestli chemoterapii ano, nebo ne, s ní dával doktor mamince šanci rok, bez ní dva měsíce. Máma to chtěla mít za sebou, měla hrůzu z toho, že bude někde v nemocnici ležet bezmocná, mezi čtyřma očima jsem z doktora pak dostal, že by to mohly být i dva roky, ale nechce nic slibovat. Nakonec to bylo 9 měsíců s chemoterapií, poslední tři týdny v nemocnici. V Tvé situaci bych asi zvolil léky, jestli přeci jen nezaberou, a pokud ne, odhodlal bych se k radikálnímu řešení a psychicky se připravil na nejhorší, byť beze zbytku se na to připravit nelze. A opravdu se připrav na to, že Ty pak budeš ta zlá a příbuzní najednou budou všude kolem a budou natahovat ruku a pídit se po dědictví - byť jinak Ti hodí všechno na krk. Vůbec \"nejlepší\" jsou asi švagrové, byť to Ti v tomhle případě nehrozí.
[65]
kurňa - ovíněn být může, není to polehčující okolnost...,
(Loki_F: 23.01.2008, 16:32:33
- x)
ale mělo tam být obviněn..., napráskán.. (= nahlášen, nabonzován, zrazen) asi má Jirka pův. pravdu s těmi skvrnami - včerejší vítr totiž dokonale vyfoukal inverzi a celý den svítilo sluníčko, jako by mu platili fotovoltaičtí progresoři!
[66]
Šakale, prostě jenom máš
(Šumavák: 23.01.2008, 16:37:40
- x)
malou fantaziipro unikátní techniká řešení.... no ! Představ si třeba na tom Smíchově podzemní zdymadlo.Vláček by najel, hrázný pustil vodu z Vltavy a až by nahoře koleje secvakly, vláček by pokračoval! Kaplický se propadl do pr...opadliště dějin a celý svět by se jezdil dívat na vlak ve zdymadle !
[69]
šakale, to se prostě vybourá třistametrovej pás a udělá se zářez. A pak se vybourá všechno, co zavazí dál na povrchu a
(jura-p: 23.01.2008, 17:05:38
- x)
nasype se pešung, aby se to nekřížilo v rovině. Prostě si uděláte takovej šlic přes Prahu. Brňáci se na to taky třepou a Praha přece nezůstane pozadu. Přijeď do Budějovic, já ti ukážu, jak pěkně to umí rozdělit město. A my se budeme rozčilovat na urbanisty a kluci budou bojovat navzájem, ti předštrekou a za štrekou. To je ještě lepší než trochu podpovrchová šalina. A v Bruseli to mají. Ausgerechnet pře Eparlamentem tu díru zadělávají a bude to tam pustý jak u německýho říšáku. V tom pešungu se dají udělat klenutý hospody. Pro ostatní. To jsem rád, že už taky začínáte chápat, že děti nemáme pro radost a k užitku, ale aby se nám pomstily za to, co jsme provedli rodičům.
[72]
nakonec.... porovnejte si
(Šumavák: 23.01.2008, 17:19:04
- x)
je sami..... http://i.idnes.cz..._WEN_597038.jpg http://www.ateo.cz...ict//2.821.jpg Klaus má ten vtah ke globálnímu oteplování trochu vyhraněnější.....
[78]
Dizgryminacie !!!!
(Šumavák: 23.01.2008, 17:30:29
- odkaz
- x)
To u nás si na Paroubka se Švejnarem nikdo nestěžuje..... ale musím popravdě říci, že jet spolu autobusem ještě asi nezkoušeli..... a tady je ten zapomenutý odkaz k [71] : http://technet.idnes.cz...dware_vse
[82]
Rputi,
(kocour : 23.01.2008, 17:48:15
- odkaz
- x)
Fiala je zakomplexovaný gauner se skrytou sadistickou úchylkou a mesiášským komplexem, který mlátil ženu před dětmi. Děti z něj mají hrůzu. Pavlová je advokátka, která zastupovala jeho ženu. V K213 se nesdružují normální muži, ale zkrachovalci, něco mezi bezdomovci, alkoholiky a psychopaty. Feministky jsou také něco, s jednou paní vedoucí nejmenovaného úřadu se asi velmi brzy chytnu, ale s K213 to má pramálo společného, ti pánové si hojí vlastní mindráky. A pokud někde skutečně jsou muži, na které se úřady dívají přes prsty a mají doma zrůdičky, které jim brání ve styku s dětmi, tak těm K213 jen dělá medvědí službu. Šumavo, nějak mi to blbne a občas se sem nemůžu dostat.
[85]
Martine, mě připadá,
(Jirka původní: 23.01.2008, 18:13:51
- x)
že to je taková divná \"studená válka\" plošné odsouzení na základě jedné špatné zkušenosti. A nevíš kdo řekl, že žena i muž si pořád vybírají stejné typy ...takže když má žena doma alkoholika a rozvede se, zase najde muže alkoholika a když ne pijana, tak někoho s jinou závislostí.
[86]
Jirko původní
(martin TT: 23.01.2008, 18:37:09
- Mail
- x)
nevím, kdo to čekl, ale myslím si to taky. To je projev povahy - je velmi rozšířena snaha, muže pozvednout a převychovat. Samozřejmě neúspěšně, ale to je neodradí, aby to nezkusily znovu. Já jich znám několik, pořád stejné dotazy: \"Proč zrovbna já mám tu smůlu, že opakovaně padnu na slabocha?\" Ono je to obráceně, ona na nikoho nepadá, ona je rázná, samostatná žena, zvyklá se rozhodovat a on je chudinka, který je neustále ve vleku - třeba maminky nebo staršího bratra nebo despotického otce. Tak se dají dohromady a ji to přestane za chvíli bavit. Nejsem manželská poradna, ale takhle jsem to poznal v terénu a jsou to páry jako z kopírky.
[90]
Martine,
(RpuŤ: 23.01.2008, 18:50:16
- x)
to je zásadní rozpor tohodler typu ženskejch. Ony chtějí rozhodovat a mít druhého ve vleku - jenže pořád být v čele dosti unaví. Takže opatří-li si za účelem vlečení onuci, může těžko žádat, že, aby se za účelem opření se, na povel ztopořila v dubisko. A naopak - s dubiskem mávati co s onucí se taky zpravidla vymstí.... Jedna musí vědět, co vlastně chce. Je to to samé, jako vyčítat profesoru literatury, že neumí spravit odpad od dřezu a instalatérovi mít za zlé, že neumí recitovat Shakespeara. Prostě - každej jsme ňákej a musí to být respektováno.
[91]
Rputi,
(kocour : 23.01.2008, 18:52:44
- x)
pokud vím, tak ve Štrasburku vyhráli ... to, že české soudy jsou pomalé, čili klasika. Stejně vyhrávají třeba restituenti. Teď jsem toho Nečase četl, nic sexistického tam nevidím. Naopak u K213 občas zaznamenám náběhy k fašismu svého druhu. Taky jsem se nechal zmást, když jsem s nimi poprvé přišel do styku, jejich \"zoufalstvím\" ... jenže pak jsem je začal studovat trochu pod povrchem a dlouhodobě a je to na zvracení. Vůbec se Nečasovi nedivím, že je charakterizoval tak, jak je charakterizoval, kdybych mu psal podklady já, byl bych o řád ostřejší.
[92]
Ovšem tohle sedí:
(kocour : 23.01.2008, 18:58:25
- x)
\"Ony chtějí rozhodovat a mít druhého ve vleku - jenže pořád být v čele dosti unaví. Takže opatří-li si za účelem vlečení onuci, může těžko žádat, že, aby se za účelem opření se, na povel ztopořila v dubisko.\" ... to je dokonalá charakteristika. Ostatně, sám jsem vedl dva roky \"válku\", kdy jsem se nemínil nechat převychovat v onuci, nakonec to skončilo otevřeným nepřátelstvím, a teď ta dotyčná má doma onuci od přírody a stěžuje si, že to \"není chlap\".
[93]
Rputi
(martin TT: 23.01.2008, 18:59:24
- Mail
- x)
a já doplním, nejen vědět, co chce, ale vědět, že nemůže mít všechno. Nechci rozvádět, že jsem to pozoroval více u žen, ale ten profesor literatury, který zároveň spravuje odpad, to je daleko víc zastoupeno v podobě nesplnitelné představy, že manžel má zajistit hmotně rodinu a manželce se stále věnovat. Když totiž usilovně pracuje, tak není u ní a když je u ní nebo s ní, tak nepracuje. Když pracuje a je současně s ní, tak to prý se nemá dělat, manželé na jednom pracovišti. No je to nesplnitelné. Většinou to dopadá tak, že manžel nosí penízky a manželka se nejdřív nudí a pak zahne. Pokud se rozhodně spálit mosty, tak se odřízne od penízků a tím pádem se zase gigolo odřízne do ní. Nemaj to ty holky lehký (-_-).
[95]
Martine....já mám v rodině několik příkladů společné práce....
(Jirka původní: 23.01.2008, 19:12:54
- x)
můj strýček s tetičkou.....pracovali jako zubaři ve stejném ústavu na jednom oddělení, studovali spolu a nikdy nebyli opd sebe déle než víkend, neměli děti a tak když tetička se rozhodla že už jí to tady moc nebere a odebrala se nahoru, strýček se vydal za 3 měsíce za ní...oba bez nemocí, prostě jen tak....a celej život jsem je neslyšel se hádat, nebo zvýšit hlas. To nejhorší co jsme se slyšeli, bylo : Jiřinko? s lehce pozdvihnutým obočím a na to tetička opáčil: \"ano Bohoušku? a bylo po hádce..... Naši taky už 15 let pracujou spolu a jsou tam 24 hodin denně....však víš kde. A taky celkem v pohodě..... Já pozvolna nacházím zalíbení v práci z domova se svojí manželkou jedinou.....a uvidíš podle toho co plánujeme, tak se taky nehnem od sebe nadlouho....rodinnej podnik je rodinnej podnik.
[98]
Nekoukali jste teď na zprávy?
(ptakopysk: 23.01.2008, 20:22:30
- x)
ten Bursík je úplně alternativní, nebo co. Ten jeho blábol o povinném odvodu ekologické daně z výroby čehokoliv - to přece ten člověk nemůže myslet vážně??? Kdyby šel zrovna z kina, tak bych si myslel, že se mu v té tmě někdo vymočil do bot a on se z toho ještě neprobral, ale ten člověk stál někde v úředních prostorách. Neskutečné! Absolutně neskutečné!
[102]
Hotovo
(martin TT: 23.01.2008, 20:51:04
- Mail
- x)
už jsem dostolničil, dokonce i došlapal. A pak jsem zjistil, že vyhořel spínač na bojleru. On to sviňa udělal přes den, vyhodil jistič a my jsme vypotřebovali teplou vodu. Tak holt pojedeme jen na ten u topení. Sakra, sakra, to bude zítra zase telefonováníčko a sháněníčko. Pak se na.eru, protože mě nebaví řemeslníci, co nemaj čas a je to malá zakázka a vůbec, vymontuju bimetal, očistím kontakty a namontuju zpátky.
[109]
2 martin
(PeS: 23.01.2008, 21:31:27
- x)
hele, pokud jsi ochoten u toho sedět a hlídat a pokud je topné těleso v pořádku, tak to klidně zapni \"natvrdo\" - přes dva krokodýly - víš kam. ale musíš si to hlídat. Jinak, spousta bojlerů má takovou malou, zkurvenou, zákeřně schovanou tepelnou pojistku, viditelnou snad jen pod lupou jako malou dírku. Takže vezmeš sobě jedničku drát, nejlépe ocelový, a tím do tý ďourky chvilku šťoucháš až se holt trefíš do tý pojistky a zamáčkneš ji... Teda, ona po čase zaleze sama, ale to \"po čase\" znamená obvykle víc jak 20 hodin...
[113]
Možná se mýlím,
(Šumavák: 23.01.2008, 22:05:34
- x)
ale nesplacená hypotéka patří snad na stranu závazků, takže si svoje jmění neoprávněn zvýšil ! A úroky z hypotéky se snad počítají do daňově uznatelných položek, takže je to mínusový daňový únik.Pokud by je neplatil.Ale o tom nebyla řeč, ty zřejmě platí, řeč je jenom o tom že kolegy poslance a veřejnost uvedl v omyl že má větší majetek než má a menší dluhy než má. O splácení či nesplácení nepadlo ani slovo.....
[120]
Rputi, to s tou občankou,
(Šumavák: 23.01.2008, 22:29:10
- x)
je běžná nuda.....já jednou ztratil řidičák. tak jsem si po nějakém čase nechal za třista udělat nový.Ten jsem si pečlivě uložil do stolu, abych ho neztratil. A pak jsem někam chvátal, v poklusu jsem naprosto automaticky, podvědomě hrábl nahoru na skříň v předsíni, sebral ten starý a snad půl roku jsem s ním v klidu jezdil, než jsem opět náhodou narazil ve stole na ten pečlivě uložený nový. Vony , mrchy, vypadaly stejně! Tak jsem je prohodil a ten \"nový\" z r.1970 jsem loni odevzdal výměnou za tu novou kartičku. A klidně jsem žil i s tím, že mám dvě vložky..... Tak to Čunkovo vysvětlování beru lehce a s humorem....
[122]
Šumaváku,
(RpuŤ: 23.01.2008, 22:36:15
- x)
to já taky, jen ten jeho výklad byl naprosto kouzelnej... A popravdě mi ještě pořád vrtá hlavou, proč si zubařka vzala údržbáře - na odpudivou šeredu ta ženská nevypadá, ten pán na neodolatelného playboye taky ne .... tak nevím.... Podivuhodní jsou osudové lidští....
[130]
Dobrý pozdní večer...
(Dana: 23.01.2008, 23:50:14
- Mail
- x)
děkuji všem za rady a povzbuzení. Ovšem jsou věci, případy, které si musí vyřešit každý sám. Babička je sice dáma sedmdesátiosmiletá, ale čilá a zdravého rozumu, až na to, že prostě neví - a doufá, že já budu vědět víc. Ne, doufá je špatné slovo, věří - to je lepší. Jenže víra může mýlit a já mám obavu, že se mýlit mohu. Nějak nemám čas sledovat scénu politickou - ale, co to je s Klausem a zprávami o šprajcu ohledně debaty v klubu ČSSD? PaH nevěřím, ale kde je pravda? Zítra musím podat vysvětlení babičce v nemocnici - ona sleduje politické události jako ostříž. Tak co mám říct?
[131]
Dano,
(maYda: 24.01.2008, 00:37:58
- x)
já myslím, že byste si měla o tom, že babička tohle rozhodnutí přehrála na Vás, promluvit s ostatní rodinou. Možná k tomu řeknou svoje, možná to rozhodnutí nechají na Vás, ale promluvit s nimi by asi bylo dobré. Už jen proto, aby třeba nevznikl problém, že babička je v takové věci vynechala. Ale to je jen můj názor. Ale ať už se rozhodnete jakkoliv, mějte na paměti, že máte k rozhodování pouze varianty, které mají svoje rizika, svoje minusy, výsledek nic moc nebo nejistý. Určitě zvážíte, co se dá a rozhodnete se tak, jak se Vám to bude jevit v danné chvíli nejlepší, ať už jde o to, zda to budete rozhodovat Vy nebo babička nebo celá rodina nebo o to,jakou léčbu zvolit. Ale až se rozhodnete, nespekulujte o tom, co by, kdyby, ať to dopadne jakkoliv. Nikdy nevíte, jak by to dopadlo, kdybyste se rozhodla jinak. V takových chvílích každý ví, že kdybyste se rozhodla jinak, mohlo by to dopadnout líp, ale málokdo si připustí, že to mohlo dopadnout i hůř. Babičce můžete zaručit, že se budete rozhodovat odpovědně a podle nejlepšího vědomí a svědomí a zvolíte to, co se Vám bude v danné chvíli zdát nejlepší - a to, řekla bych, stačí, víc stejně nemůžete. JAk to dál dopadne, je, řekla bych, v rukou Božích.
[132]
Dobré ráno,
(PeS: 24.01.2008, 06:41:10
- x)
já teda bych ten popůlnoční návrh silně nedoporučoval. A to tak, že velmi. IMHO tím přímo strkáte \"milujícím příbuzným\" do rukou kudlu, kterou později o to ochotněji použijí na bodnutí do zad. Ale to je jen můj názor a nikomu ho nevnucuju. Zatím nejrozumnější návrh padl od Martina...
[133]
Dobré ránko!
(RpuŤ: 24.01.2008, 06:59:35
- x)
ad Klaus - zdá se, že naši investigativci neví, jak v tomto případě navléknout prézovi psí hlavu .... podle značně neurčitých informací... Ono je fakt, že Klause pozvala ČSSD na debatu do svého klubu a pak to najednou začalo přibývat... Švejnar a a Vemeno a další kluby ..... ani bych se nedivila, kdyby se ohradil... Oficiálně asi nic nepadlo, to už by to ČSSD vytáhla .... a pak najednou se Sobotka podiví, že je ČSSD nechce pozvat .... něco se tu šije ....chatrč jakási podivná..... Dano ta idea svolat rodinnou radu na téma \"jak zabít babičku\" :)) mi taky nepřipadá rozumná. Ani jeden z nich není lékař, ani jeden z nich kloudně neví, co vlastně babičce je, ale všichni do toho budou kecat. Pokud byx se ti babičku podařilo dostat k jeětě nějakému specialistovi, bylo by to nejlepší. Ne-li, stejně ti to nikdo neodpáře. Mimochodem, jaké léky to bybička nesnáší a proč - nebylo by možné dát jiné....atd. Zkus se s tím lékařem ještě poradit...
[134]
Kancelář
(martin TT: 24.01.2008, 07:00:40
- Mail
- x)
pro uvádění rozšířených bludů na přijatelnější míru sděluje zájemcům, že u Čunka se nejedná o daňový únik, ale o nesplnění požadavků o oznámení o příjmu, darech a závazcích podle zákona č. 196/2006 Sb., o střetu zájmů, §11. Veřejným funkcionářem podle tohoto zákona je velmi rozsáhlý okruh lidí až po členy rady zastupitelstva v Dolní Horní nebo i policistu, pokud je ve funkci příkazce operace při nakládání s prostředky státní správy nebo se podílí na vedení trestního stíhání. V zákoně jsou uvedeny povinnosti takového funkcionáře včetně několika rúzných oznámení. Dále je popsán registr těchto oznámení, právo do něj nahlížet, postup při porušení povinností a tzv. aktivní legitimace, tedy kdo se může obrátit na příslušný soud s návrhem. Právo nahléžet do registru má každý, každá rovněž může poukázat na nesrovnalosti údajů se skutečností a každý také může podat u soudu návrh na zahájení řízení, má-li důvodné podezření, že veřejný funkcionář porušil povinnosti uložené mu tímto zákonem. To se také stalo, soud ve správním řízení shledal, že Čunek neuvedl v oznámení jeden závazek a rozhodl o pokutě. Toto rozhodnutí dosud není pravomocné. Je jistě každému známo, že řada veřejných funkcionářů, napč. poslanců, ale i velkého množství dalších lidí, např. soudců, porušili svoje povinnosti např. tak, že oznámení ani neodevzdali nebo je odevzdali po lhůtě. Stejně tak jsem přesvědčen, že nejméně u 10% funkcionářů jsou v oznámení nepřesné údaje, třeba o tom, že rodina má auto na leasing. Nějaká učitelka, která dělá v radě malé obce, na to určitě zapomněla. Hranice pro oznámení je 25000 korun, takže koupení kuchyně na splátky je také takovým závazkem. Ovšem jedině u Čunka byl podán návrh k soudu a soud urychleně pracoval. Máte-li zájem se podívat, jestli např. některý váš radní nebo policajt z kriminálky nebo rozvodový soudce, poctivě všechno vypsal, mlžete se v registru písemně dotázat. Třeba budete překvapeni.
[135]
Ještě
(PeS: 24.01.2008, 07:04:38
- x)
ke včerejšímu souběhu tří faktorů na Psu. Martin napsal: \"Aston na úvodníky buď kašle, nebo je senilní nebo je zaplacený.\" Já jsem podotkl - to vše dohromady a patrně ještě i ožralý - jak jinak by dnes mohl napsat perlu: \"Přispěvatelé mají za úkol zformulovat otázku, která zní: Co by měly podle vašeho názoru státy, společnosti nebo jednotlivci v roce 2008 především dělat, aby ze světa bylo lepší místo?\" To je vpravdě těžký úkol, když ta otázka je již zformulována... Tak bych tipoval cca 3,5 promile. No - jsou to jeho játra a jeho mozkové residuum... Ale Pes už dávno není jeho periodikum...
[138]
2 martin
(PeS: 24.01.2008, 07:19:06
- x)
jestli tím chceš naznačit, že byl vydán pokyn zlikvidovat Čunka za každou cenu, tak to je celkem z obrázku patrno. Navíc, on jim k tomu směle přihrává... Je to zdárné pokračování diskreditujících billboardů a podobných akcí. Čísi jemná manipulativní ručka míchá guláškem... No a v té souvislosti mě napadají 2 věci: 1) Lux nevadil - proč? 2) Jak to doopravdy bylo tehdá s tím Bartončíkem?
[139]
No, tak já to za prvé
(maYda: 24.01.2008, 07:51:30
- x)
napsala jako názor, nikoliv radu, kterou se musí Dana nutně řídit. a viděla jsem podobné situace u příbuzných. Například u matčina bratra. Když snacha s jeho diagnózou seznámila druhého syna a snachu, všem se ulevilo. Jí,že už nemusí být na to vědomí sama, druhé straně proto, že stejně tušili, že se něco děje a nevěděli co, navíc se cítili vyřazení, protože jim nikdo nechtěl nic říct. strýc umřel doma starala se o něj teta. Nenašel se nikdo, kdo by měl nějaké připomínky co by, kdyby... Kudlou v ruce příbuzných se může stát i skutečnost, že něco o zdravotním stavu zatajíte. Když už jsou ty vztahy takový, že první, o čem se začne přemýšlet, je kudla v zádech, tak se může stát kudlou v zádech cokoliv. I to co se nestalo. já bych to na Danině místě prostě udělala. řekla bych máti, že s bráchou o tom promluvit musím, protože je i jeho matka a promluvila s ním. A brácha taky. ale nejsem Dana. Ona zná svou rodinu líp a líp může zvážit, co by bylo lepší. Nejsou sice lékaři,ale to Dana taky není a můžou přinést i něco nového. Třeba kontakt na specialistu, prostě cokoliv. Za čem si ovšem stojím, že ať už padne jakékoliv rozhodnutí a dopadne jakkoliv, je dobré nespekulovat, co by bylo, kdyby se člověk rozhodl jinak, ale připomínat si tu lepší stránku učiněného rozhodnutí a že to taky, rozhodnout se jinak, mohlo být horší.
[140]
Čunek
(martin TT: 24.01.2008, 07:53:06
- Mail
- x)
snaha se zbavit Čunka je tak zřetelná, až je kontraproduktivní. Navíc mu pomáhá soustředění na cikánské problémy a odezva na jeho výroky mezi lidem je známá. Pro zbytek světa nepochopitelná popularita na Vsetínsku mu zaručí senátorské pokračování, protože tamní lidé znají tzv. vystěhování jinak a na vlastní oči. Dokonce i zde zazněla otázka: Co upoutalo lékařku na údržbářovi? Dá se taky odpovědět novinářským sloganem - xenofobní populista a rasista? Neschopný nevzdělaný lenoch?
[141]
Dobrý ráno, také bych měl jeden kvíz
(Jirka původní: 24.01.2008, 08:01:17
- x)
jehož rodiči byla křížovka a roháček......ale nejde o krásnou tajenku, ale o peníze..... Představte si existuje nemovitost, která je chráněná památkovým úřadem pro uvádění nemovitostí do krásné podoby....kde je bohužel několik spoluvlastníků, jak už to bývá. A teď ten ořech....Vlastník A se předběžně domluvil na dotaci, která by mohla zabránit nejen devastaci, ale i by se dala využít na příkladnou rekonstrukci, restauraci a vůbec uvedení nemovitosti do stavu krásného a používatelného. Jenom to chce spoluúčast v řádech 50% a možná více, to se uvidí. A vlastník B souhlasí a i peníze nejsou problém, ale vlastník C, který nejen, že neobývá nemoviotost, ale přišel k tomu jak slepej k flašinetu, nechce o žádném placení spoluúčasti ani slyšet. A také nechce aby se vlastníkům A a B zvýšil adekvtrně podíl na nemovitosti, podle vložených peněz. Takže patová situace. Nemovitost je v hrozném stavu a potřeba rekonstrukce je očividná, ale přeci subjekty A i B nebudou platit všechno, aby se tržní hodnota zvedla i pro objekt C, že ano....kdyby se objekt C choval slušně a normálně, jistě by se zbylé subjekty nějak domluvili, ale bohužel opak je pravdou., neb subjekt C je idiot. Je možné najít nějaké řešení tohoto patového stavu? Nebo neexistuje nic, čím by se rovnice dala přijatelně vyřešit?
[142]
Jirko původní
(martin TT: 24.01.2008, 08:07:18
- Mail
- x)
jen stručně, detaily podle konkrétní věci: § 139 občanského zákoníku (1) Z právních úkonů týkajících se společné věci jsou oprávněni a povinni všichni spoluvlastníci společně a nerozdílně. (2) O hospodaření se společnou věcí rozhodují spoluvlastníci většinou, počítanou podle velikosti podílů. Při rovnosti hlasů, nebo nedosáhne-li se většiny anebo dohody, rozhodne na návrh kteréhokoliv spoluvlastníka soud. (3) Jdeli o důležitou změnu společné věci, mohou přehlasovaní spoluvlastníci žádat, aby o změně rozhodl soud.
[144]
Jirko,
(maYda: 24.01.2008, 08:23:51
- x)
což sepsat nějakou právní smlouvu o tom, kdo bude financovat rekonstrukci a kdo ne a podle toho upravit podíly? otázka ale je, jestli to jde, asi záleží i na formě spoluvlastnictví. Pokud nejde o společné vlastnictví, ale každý má připsanou nějakou část, tak by samozřejmě šlo opravit jen část vlastníků A a B, a nechat v současném stavu část C, i když technicky to je dost nešťastné řešení a ne vždy to jde. Možná to nějak zkusit zaonačit, aby opravu nařídila obec, to snad může, když je dům ve špatném stavu. Zaplatit a podíl z C vymahat. ale myslím, že je to schůdné jen v případě havarijního stavu. V případě památkově chráněné budovy by to mohli nařídit i památkáři. nebo C vyplatit jeho podíl ze současné ceny objektu a tím ho dostat ze hry? Jinak snad už jen soud. Teoreticky C poškozuje vlastnická práva A a B, protože brání ve zvýšení hodnoty objektu, nechce do toho investovat. A zároveň neplní povinosti vlastníka, protože jako vlastník má ze zákona povinost se o stavbu starat a provádět údržbu, tedy do ní i odpovídajícím dílem investovat. Což je sice hezké, ale obtížně vymahatelné. Ono je to spíš pro právníky, už vidím, jak dostanu od MArtina za uši, že mu lezu na píseček a vedu bláboly :-) Ovšem pokud je C idiot a rekonstrukci, tak s ním nehnete, protože s ní musí souhlasit. Tři je špatný číslo, v tomhle počtu s ním nic nenaděláte. Kdybyste byli čtyři a jeden idiot a tři pro, tak už souhlasí 75% a pokud děláte udržovací rekonstrukci a ne nějakou zásadní stavební a funkční přestavbu, mělo by to stačit. U činžáků to takhle funguje, je to pojistka, aby se nezablokovaly určité práce kvůli jednomu idiotovi. Obvykle se to ovšem platí prostřednictvím správy a z fondu oprav, takže si to idiot zaplatí, ať chce či nechce. Což asi v tomhle případě nejde.
[145]
Děkuji za rady....
(Jirka původní: 24.01.2008, 08:30:27
- x)
nějak se s tím musíme poprat..nějak to dopadne, i kdyby měl jet subjekt A do té země za kanálem a přemluvit subjekt C nějakým pádným argumentem......třeba sekyrou, nebo něčím takovým. No a přátelé, a slyšeli jste že Švýnar je už proti tomu imerialisticky fašistickému radaru? Prej to ráno bylo v TV?
[146]
Tak děkuji
(martin TT: 24.01.2008, 08:34:06
- Mail
- x)
za projevenou důveru a slibuji, že až budu požádán o nějakou rekonstrukci ještě někdy, tak se vám na to..... podívám. Nemá smysl to rozebírat tady, těch možností je velká kupa a v různých zákonech. Je-li ovšem C blbec, tak dohoda nebude možná a pak např. §142 občanského zákoníku: Nedojde-li k dohodě, zruší spoluvlastnictví a provede vypořádání na návrh některého spoluvlastníka soud. Přihlédne přitom k velikosti podílů a k účelnému využití věci. Není-li rozdělení věci dobře možné, přikáže soud věc za přiměřenou náhradu jednomu nebo více spoluvlastníkům; přihlédne přitom k tomu, aby věc mohla být účelně využita. Takže nechte vlastníka A, aby se domluvil s vlastníkem B, předložili vlastníkovi C písemný návrh a v případě nesouhlasu se obrátili na příslušný soud. Zatímco soud nechá na žalobu padat prach, může vlastník A zajistit stanovisko památkářů a stavebního úřadu a nechat zpracovat projekt financování úprav.
[147]
Cha, cha,
(maYda: 24.01.2008, 08:36:18
- x)
takže Švejnar je nakonec občanem imperialisto - fašistického státu? Nakonec ho opravdu zbaví občanství s ostudou, protpože nejn že neslouží zájmům USA, on je dokonce v zahraničí pomlouvá, jen aby zapůsobil a získal prezodentské křeslo. A bude tu muset, pokud ho nezvolí, dostat trafiku. Já bych to navrhovala doslova, s radostí bych si k němu chodila kupovat noviny. Klidně i Rudý právo,kdyby nic jinýho neměl, jen abych se ujistila, že sedí v trafice a ne na Hradě.
[155]
Tuhle lípám prohlášení KPR
(Anka: 24.01.2008, 12:11:41
- odkaz
- x)
Vedoucí Kanceláře prezidenta republiky Jiří Weigl jednal s vedením senátorského klubu ČSSD o návštěvě prezidenta republiky na otevřeném zasedání tohoto klubu dne 29. ledna 2008. V průběhu jednání se obě strany shodly na tom, že jde o standardní návštěvu kandidáta na funkci prezidenta na jednom ze senátních klubů. Vzhledem k tomu, že ostatní kluby již Václav Klaus navštívil a zodpověděl otázky jejich členů, shodly se obě strany na tom, že i v tomto případě má jít o debatu mezi senátory ČSSD a kandidáty na prezidenta. Prezident od počátku akceptoval, že jednání klubu je otevřené, a neměl žádné výhrady proti účasti kohokoliv či proti přítomnosti televizních kamer. O změně místa konání diskuse a o vyloučení hostů z jiných senátních klubů rozhodlo asi vedení senátorského klubu ČSSD autonomně a my jsme to zjistili až po přečtení čtvrtečních novin. Vedoucí KPR proto odmítá spekulace, že tyto změny požadoval či dokonce diktoval prezidentův tým. Jednání s vedením klubu bylo korektní, prezident porozuměl potřebám klubu ČSSD a akceptoval dohodnuté aranžmá. Taková je skutečnost a tendenční mediální interpretace i reakce a vyjádření na ně se nezakládají na pravdě.
[158]
Švejnar popřel informaci, že by otočil v názoru na radar v ČR
(Anka: 24.01.2008, 12:25:41
- odkaz
- x)
„Prostě není to pravda, vůbec není pravda, co je na ihned.cz, že Jan Švejnar řekl. To je úplně nesmysl,“ řekla Pospíšilová Právu. Krucajš, to je češtin. A, že jsem tak vlezlá, dementi KPR je kde? Se švejnarem si přichvátli, ale na prézu je dost času,páč to vlastně není vůbec důležité.
[162]
...Taky máte někdy pocit, že jte se zbláznili...?...
(šakal: 24.01.2008, 13:14:29
- odkaz
- x)
...Například, když si přečtete následující věty: \"...Také Česko bude muset téměř zdvojnásobit podíl obnovitelné energie na celkové spotřebě a zdejší firmy budou muset platit za CO2 vypouštěné do ovzduší. Zelený třesk by ale měl české ekonomice prospět...zvýší český HDP o 0,51 procenta ročně...\" Blíže vize v odkazu článek \"Zelený třesk v EU \'zabolí\'. Česko na něm ale vydělá\" (7:- P)
[166]
Šakale,
(Foundryman: 24.01.2008, 13:48:42
- x)
nic si z toho nedělej. Já až doteď setrvával v bludu, že růst HDP v zásadě (abych to nekomplikoval) znamená více vyrobeného zboží, tudíž je občanu umožněno více spotřebovávat. Ovšem zvýšení výroby prostřednictvím zdražování všeho je pro mne naprosté novum.
[168]
Foudry
(ptakopysk: 24.01.2008, 14:05:51
- x)
zvýšení výroby prostřednictvím zdražování by se možná dalo nějak přivohnout a přežvejkat jako náklady na modernizaci výrobních prostředků a následné zvýšení výroby v případě poptávky převyšující nabídku, ale zvýšit výrobu pomocí zavedení nové daně, to mi hlava fakt nebere. Možná to vybublalo z nějakého podobného kadlubu, jako jiná zelená myšlenka, že zvýšená poptávka sníží ceny. Ale já jsem jen primitivní ssavec, já tydlecty zelený teorie dost dobře nechápu...
[170]
Proč hledáte někdo něco, co tam být ani nemůže....
(Jirka původní: 24.01.2008, 14:16:47
- x)
přeci v tom zeleném šílenství nemůžete hledat logiku, nebo nějakou myšlenku. Tak to není, myslím, že se jenom o ty penězovody které mají být postaveny kolem správných \"měřáků\" a tak 75% naivů buduje lepší svět pro naše děti.... Ptakopysku, nemhl byste radši být austrálsky cicavec, než primitivní savec? Ono v té slovenštině je to takové ..... světovější :-))))
[172]
Jirko původní...
(ptakopysk: 24.01.2008, 14:30:15
- x)
cicavec já bejvám někdy k večeru, když vycicám lahvinku červenýho... Třeba dneska to tak asi dopadne. V lednici se mi chladí kousek mrtvé krávy, v tašce se povaluje lahvinka chilskýho Merlotu, večer bude tataráček, topinky hojně česnekované a slzička červeného a budu tak úžasně ftipnej, že to děvenku moji starostlivou možná rozpláče...
[175]
Chytrý Horák
(Anka: 24.01.2008, 14:53:32
- odkaz
- x)
Co je to standarta, neví, ale kdejakou pohádku zná. \"Já si držím svojí pozici a pokud se vyvíjí, vyvíjí se s tím, jak se vyvíjí informace o dané věci. Já jsem začal s tím, že radar je pravděpodobně nejlepší řešení, nezamítám to, ale bych byl rád, abychom získali co nejvíce informací v situaci, kdy dochází k rychlému vývoji.\" A na dotaz HN: Takže jinými slovy říkáte, že zatím radar nepotřebujeme a musíme teď spíš sledovat, jestli ho nebudeme potřebovat někdy v budoucnu?, odpovídá: \"Ano, stále se ještě ptát, co vlastně potřebujeme a jak získat tu nejlepší ochranu pro nás a pro NATO.\"
[176]
Ptakopysku,
(Foundryman: 24.01.2008, 14:55:40
- x)
všechny tyto úvahy pramení z prazákladní (chybné) úvahy, kterou proslavil Špidla slovy \"Zdroje jsou\", přičemž se samozřejmě rozumí \"neomezené zdroje\". Jak zapůsobila zvýšená poptávka na ceny zemědělských komodit, je všeobecně známo. Ani zbožné přání matky Kuchty nepomohlo :-) Ostatně, existuje stabilně vysoká poptávka po hodinkách Patek Philippe, nemám však pocit, že by firma chystala nějaké slevy :-))
[179]
ptakopysku,
(RpuŤ: 24.01.2008, 15:17:48
- x)
bývaly doby, kdy špajzka narvaná zavařovačkama byla pýchou hospodyně (bezesporu úchylka svého druhu)a znakem bohatství i za socíku. A jak tak na to množství koukám a vidím ty okurčičky s láskou rovnané a mrkvičky do kytiček vykrajované, tak to nejspíš byli dárky pro široké příbuzenstvo. A v zimě, kdy se zavařovat nedalo, aspoň chystala hadýrky a háčkovala (pro trénovaného to jde docela rychle). Asi je měla ráda a bylo jí bez nich smutno.....
[180]
Rputi.........
(G21: 24.01.2008, 15:39:24
- x)
a co byste chtěla? Kapříci jsou přece ryby, hruštičky ovoce, miliony za biolíh půjčka, tak si přece nemůžete myslet, že \"p+t na stole v českých\" je žádost o úplatek. Podle některých rozsudků našich nezávislých soudců mám pocit, že Paroubek už vybírá nové křeslo do kanceláře ve Strakovce.
[181]
Rputi,
(ptakopysk: 24.01.2008, 15:40:43
- x)
no my taky míváme na podzim narvanou špajzku hříbkama v octě, směsí hub ve vl.šť, speciálníma houbovejma směsma na kyselo, rybízovejma, bezinkovejma, malinovejma či ostružinovejma sirupama. V zimě, nebo na jaře se jenom šáhne a mňam! Mimo konzumace tyto komodity používáme k výměnnému obchodu. Dřív když tety ještě mohly a měly hospodářství, tak jsme to měnili za kuřata, kachny, uzený, sádlo, králíky a vejce. Teď se spíš obchod přesunul do oblasti léků, známostí, chlastu a tak...
[182]
Tedy, nevím, kdo z vás sem pastnul ten link
(Loki_F: 24.01.2008, 15:44:27
- odkaz
- x)
o princi Charlesovi a jeho holografickému prezentování v Abú Zabí, ale musím říci, že jeho britský suchý vtípek je přímo geniální... ...vedle řady dalších, v tom vidím jeden úžasný přínos třetímu světu - tímto způsobem by se dala velmi progresivně zvýšit potravinová pomoc ubohým hladovějícím černouškům, několikanásobně ve velmi krátké době... Také hlavní zelený lumík Burizon, by zcela jistě intelektuálně povýšil, kdyby mu byl implantován holografický mozek, který by byl nepochybně reálnější, než ten průvan, který má v lebce v současnosti... Také to zvýšení podílu tzv. \"obnovitelné energie\" by se holograficky jistě dařilo zvýšit velmi velmi významně, přičemž produkce by byla saturována z horkých záloh, které by jinak byly promarně, když náhodo nefouká jenom tomu zelenému lumíkovi v dutině lebeční, ale i na lopatky těch míchadel atmosféry...
[187]
Důkazy
(martin TT: 24.01.2008, 16:20:24
- Mail
- x)
nic se nedivte, on totiž byl obžalován z podvodu, nikoliv pro úplatkářství. Podvod měl spočívat v tom, že sliboval něco, co nebyl schopen splnit. A pro to se nenašly důkazy. Máte snad na tom snímku něco o tom, že zařídí privatizaci? Ne, jen schůzku.
[189]
Foundry
(Finist: 24.01.2008, 16:36:33
- odkaz
- x)
ad [166] moná si to jetě nezaregistroval, ale EU ji pomalu zavádí výpočet HDP dle metody pana Petrílka. To znamená, e se investicím do veho, co je označeno za udritelné a obnovitelné přičítá nikoliv trní hodnota, ale hodnota limitně se blíící nekonečnu. Cit.:(viz odkaz) Vzorec pro výpočet: EDP = C + (Ap.ec. + Anp.ec.) + (X-M) Anp.env.Pozn.: EDP environmentální domácí produkt, C spotřeba, (X-M) čistě exporty, Ap.ec. vytvořená ekonomická aktiva, Anp.ec. ekonomická hodnota vlivu na nevytvořená přírodní ekonomická aktiva (čerpání, degradace a pozitivní transfer ekonomických přírodních aktiv do oblasti jejich ekonomického vyuití), Anp.env. ohodnocené čerpání, degradace a negativní vliv zahrnutí ostatních přírodních aktiv mezi ekonomická aktiva
[192]
\"VLÁDCI SVĚTA V DAVOSU\"...moc pěkný Weissův článek ve dnešních lidovkách...
(šakal: 24.01.2008, 16:53:32
- odkaz
- x)
\"...organizátoři občas pozvou někoho, kdo má zajistit jejich dýchánku \'přesah\' - může to být jednou Šimon Peres a Jásir Arafat, jindy Sharon Stoneová nebo Bono anebo, jako letos, několik mladistvých exponentů fenoménu \'web 2.0\'. Vítán je úspěch v každé podobě. Ve skutečnosti ovšem tento sbor bystrozrakých podléhá módám, laciným efektům a zbožným přáním stejně jako obyčejný dav...\" (7;- ))
[194]
Můžete mi prosím někdo
(Jirka původní: 24.01.2008, 16:59:39
- x)
osvětlit, jak je vlastně ten Davos důležitý? Já vím blablabla konference blablabla ekonomičtí mistři blablabla krize.....ale přeci jen není to konference jako každá jiná? Mimochodem, co je to taková krize, že ano. A nejvetší prča je na tom ta, že tam Soros, mluvil o tom jak je to špatné, když sám , snad proti libře a umělýma krizema, které vlastně vyvolal se stal Sorosem.....no není to paradoxní? :-((
[196]
Tady vojín Kotas, mám dotas:
(kocour : 24.01.2008, 17:21:28
- x)
Sovětská vojska už odjela, ale osvětlí mi někdo, v čem je rozdíl mezi lihem kvasným bezvodým zvlášť denaturovaným a lihem kvasným bezvodým obecně denturovaným? (Oni to berňáci zatím rozlišovali a po novele už nebudou, tak bych to potřeboval přeložit do češtiny, díky.)
[198]
Jirko původní
(Finist: 24.01.2008, 17:25:49
- odkaz
- x)
K Sorosovi bych řekl, že se mi zdá v jistém ohledu jako Keynes - taky je úspěšný na trzích aniž by ovšem nějak do hloubky porozuměl ekonomické teorii. To se vůbec nevylučuje - jak v Nějakém průzkumu napsal Brian Caplan: bohatí lidé všeobecně překvapivě nevykazují o nic lepší pochopení ekonomie než lidé průměrní. Navíc Soros si asi nechal naočkovat pocit viny a přiklonil se docela doleva. Více viz odkaz.
[200]
Finiste, na to aby člověk se stal boháčem
(Jirka původní: 24.01.2008, 18:03:39
- x)
nepotřebuje ekonomické vzdělání a ani hluboké teoretické znalosti....jde to samo, pokud má člověk talent. Ale ten Soros když spekuloval proti měně, což je samozřejmě legální, používal velice neobvyklé metody.....jestli jste viděl Jamese Bonda a ten díl o tom media magnátovi s tou neviditelnou lodí.....tak něco podobného, ale s lepším konce. :-))
[201]
martin Weiss je chytrej kluk
(Dušan Neumann: 24.01.2008, 18:07:27
- x)
zdejší media věnují největší pozornost za stolem sedícími Mašarfovi a karzaiovi - dvěma strejcům, kteří by tam také bez americké vojenské přítomnosti v regionu neseděli.jezdíval tam i Klaus. Letos nebyl kvůli Modré planetě pozván? Jsem ještě větší heretik - tvrdím totiž, že volatilita akciových trhů nemá se skutečným stavem hospodářství moc společného. Burzu ovlivňují emoce daleko víc než skutečné hospodářské výsledky. K těm se přihlíží jen tehdy, když jsou emoce v klidu. On i ten index DJ je jen poměrným číslem a propad o 400 bodů je ukazatelem psychického stavu makléřstva a nikoliv reálného trhu. Jsou to sotva dva roky, kdy se DJ opět vyšplhal přes 10k. To bylo tehdy slávy - no a teď spadl pod 12k. Přitom jako by pozitivní ukazatele nikoho nezajímaly. Ropa klesla za 2 týdny ze 100 na 87 USD/barel, vzrostla nezaměstnanost na 5% (odboráři mohou méně vydírat) a GNP stále roste, byť nijak závratně. Tak o co jde? je to jen jiná obdoba zelené hysterie okolo klimatu, které se měni i v tom rohovém baráku na Wall Street. Více o tom večer na ČRo6 s Liborem Dvořákem
[203]
kocoure
(František I.: 24.01.2008, 18:14:22
- x)
Ten první líh byl vyroben a teprve později denaturován. Ten druhý byl denaturován už při výrobě. Účetně je to sranda, protože na špiritus pitný je 200% daň. Jakmile ho zdenaturuješ, daň klesá na tuším 19 %. Mě to tenkrát, když jsem se chtěl zabývat aromaty, vysvětlovala pani účetní. (Nejsem si jistý, zda tomu vůbec rozumněla.) Protože s alkoholem byl problém, začali aromata výrobci rozpouštět tuším v etylénglykolu, či podobném nechutném svinstvu. Pietně jsem uchovával kdysi výtečné jahodové italské aroma. Předevčírem jsem dostal chuť si udělat jahodovou zmrzlinu. Co myslíte, co se stalo? Je z toho hnusná břečka, naftou páchnoucí. Já to EU a její zákony o alkoholu prostě miluju.
[204]
Jirko původní
(Finist: 24.01.2008, 18:18:24
- x)
Jestli jste pilně četl minulý díl Hazlitta, tak si Soros nahrabal nevíc právě v takovém prostředí. Kde se politikové snaží udržet paritu měn a centrální banky musí intervencemi udržovat pevné kurzy tak tam těm spekulantům sami nabíhají na vidle. Když jsou zkrátka kurzy čistě plovoucí, tak není prostě na co \"útočit\" a spekulace \"proti měně\" nemá žádnou šanci ekonomiku ohrozit. Takže Soros se imho nemá zač stydět, zkrátka využil jen toho, že ve světě fungoval předvídatelně neudržitelný měnový systém, kterému tak trochu dopomohl k pádu.
[206]
kocoure
(martin TT: 24.01.2008, 18:24:04
- Mail
- x)
rozdíl je v denaturačním prostředku - ten obecně denaturovaný je denaturován prostředkem, jehož složení určuje ministerstvo zemědělství ve spolupráci s Generálním ředitelstvím cel. Zvláštně denaturovaný je denaturován prostředkem jiným. Definice viz zákon o lihu č.61/1997 Sb. a složení vyhláška 141/1997 Sb. Laicky řečeno - obecně je denaturován směsí, kde je hlavně metyletylketon a tři další věci. Zvláštně vším ostatním jako je benzin, toluen, aceton, petrolej apod.
[207]
Dušane
(Finist: 24.01.2008, 18:26:13
- x)
Já bych byl přeci jen trochu opatrnější. Ono jednak ekonomicky se rostlo už poměrně dlouho, takže nějaký ten cyklus a ekonomické spomalení se dá očekávat. Navíc to v minulosti bylo většinou odstartováno problémy na trhu s nemovitostmi. A co se týče toho jak to sleduju já, tak že po prasknutí bubliny na trhu s nemovitostmi přijde nějaký ten cyklus tak to někteří předpovídali už tak 2-2,5 roku nazpátek.
[208]
kocoure
(martin TT: 24.01.2008, 18:29:25
- Mail
- x)
tak máš dva popisy, oba správné, můj právnicko-definiční, Františkův uživatelský-výrobní. Celá sranda kolem denaturovaného lihu je ta, že čistý produkt je strašně drahý a když se do něj něco přidá, tak je - světe div se - levnější. Jsou borci, a já je osobně znám, kteří se nedají odradit napč. denaturací benzinem a pijí to tak - jen potom krkají smrady jak u benzinové pumpy. Tzv. tolueňák lze velmi úspěšně zbavovat toluenu. Postup je absolventům VŠCHT znám, z pochopitelných důvodů se nezveřejňuje, ale umíme to.
[209]
Dobrý večer
(skimic: 24.01.2008, 18:29:56
- x)
Dušane, ad: \"tvrdím totiž, že volatilita akciových trhů nemá se skutečným stavem hospodářství moc společného\" Já hlavně nerozumím, co máš na mysli pod pojmem \"skutečný stav hospodářství\" Nepochybně burzovní fluktuace uplynulých dnů ovlivnily posici investičních fondů a tím jejich klientů ... dále ovlivnily posici prodávajících a kupujících. Fakt dost ačkoliv selektivně. Hospodářství ... Nedá se v žádném případě tvrdit, že \"se nic nestalo\" ačkoliv interpretace mohou být různé ...
[214]
Františku a Martine,
(kocour : 24.01.2008, 18:42:01
- x)
oběma vřelý dík ... tuhle novelu jsem nafasoval asi za trest či co, ale až to strávím, ještě ze mne bude specialista na líh ... zákon o lihu to novelizuje taky, ale tam jsem zatím nedošel - no, moje chyba, že mi nedošlo, že by definice mohla být právě tam. Ale sám jsem přišel na to, že denaturovanej je ten, co se nedá chlastat - no nejsem dobrej? :-)
[219]
No a jinak,
(PeS: 24.01.2008, 19:13:03
- x)
k tomu lihu - 2 poznámky. Jestli Rusáci u nás něco dokonale nechápou, tak to, že tak dobrou a levnou věc, jakou je líh, si kazíme tak drahou denaturací. Je fakt, že v dobách, kdy jsem byl v Rusku, tam líh sloužil jako univerzální konvertibilní valuta. Jako takový byl uchováván v trezoru a vydáván pro zvláštní účely. Takže, když člověk něco od někoho potřeboval, bylo to sta gram, když to bylo obzvláště urgentní a nutné, tak dva sta gram... No a ta druhá poznámka je o tom, že jako všechno, je to v lidech. Kdo byl u mě v laboratoři, ví, že ta technologie si žádá své. Což se týká i čistidel - na různé povrchy různá čistidla. A na něco je holt třeba ten čistej líh. Ta flaška tam je a není v trezoru, vědí o ní všichni členové laboratoře, včetně studentů a zatím ji nikdo nevychlastal... Když se vypotřebuje, tak normálně objednám další a nevidím v tom problém... Nemyslím, že jsme nějak moc velký puritáni, ale nikdy jsem s tím neměl problém. Zatímco banda rusáků, co přijela do jedné velké mezinárodní laboratoře, v noci obešla všechny stoly a vychlastala všechny střičky s lihem. (bylo tam asi tak 50 stolů, na každém z nich jedna třetinková střička s lihem a jedna s acetonem...)
[220]
blbě jsem se vyjádřil, Foundry to uvedl na pravou míru
(Dušan Neumann: 24.01.2008, 19:24:03
- x)
sleduji pohyb akcií u přicházejících technologií, nano, biotechnologie atd.... a jsem jist, že volatilita trhu s akciemi těchto firem je dána nepřímou úměrou jak znalosti technologie a očakávání prudkého zbohatnutí. Se skutečnou dosaženou technickou úrovní to má pramálo společného. Jestli někde je aplikovatelná \"butterfly theory\" pak je to právě na tomhle trhu.. Trh s nemovitostmi se otřásl díky nezodpovědným \"subprime\" hypotékám. Těmi bylo financováno asi 10% koupí a ne všechny zkolabovaly. jenže na panice se dá dobře vydělat, to ostatně všelijací Sorosové stíle praktikují. Dnešní stock exchange je právě ve znamení hledačů výhodných koupí \"bargain hunters\"..Tvrdím, že podstatnými indikátory jsou ceny energie, zaměstnanost a daňové zatížení.....a nikoliv výkyvy DJ
[221]
2 Anka
(PeS: 24.01.2008, 19:25:55
- x)
motorku nevím - tu snad leda ve vlastním vyjetém oleji lehce restovat, pak zastříknout benzínem a flambovat, ale příprava koberce je pravý kulinářský koncert... Už jen naklepávání dá zabrat - nutno zakopat do písku a pak přes něj nechat pobíhat stádo oslíků sem a tam (už jen z toho je zřejmé, že v našich podmínkách správně koberec nepřipravíš... oslíků je sice dost, ale pravý pouštní písek se musí dovážet...). Naklepaný koberec vyjmeme, dle slanosti písku dále zlehka poprášíme solí a naložíme na několik týdnů do octové lázně. Dostatečně změklý koberec krájíme na malé kousky a podáváme jako přílohu k datlím, sušenému oslímu masu a jiným pochutinám...
[225]
Anko, já ji´í klidně znevažovat budu....
(Jirka původní: 24.01.2008, 19:42:34
- x)
viděl jsem to několikrát na vlastní oči....Chánovstí obyvatelé jsem oproti nim etalony slušnosti a cntosti. A to je sice hloupá generalizace, ale Ti slušní se teda někde schovávají....je to naprosto neuvěřitelně šílená skupina lidí, co už jsou na tom tak, že je ani ostatní arabové jí nechtějí. Jsou to lidé bez vzdělání, budoucnosti s ještě šílenějšími vůdci vzývajícím Hitlera a spol.....a jásající při jakémkoliv neštěstí co se stane v křesťanských zemích, všechno zničej a kdyby mohli vyvražděj....je to naprosto neuvěřitelná svoloč......a to myslím jak to říkám. Je to totiž téma, pro mne velice......no však víte...
[227]
Ahij! Tak jsem to zapnul a nahlížím.....
(Šumavák: 24.01.2008, 19:50:13
- x)
>[175]: \"a jak získat tu nejlepší ochranu pro nás ..\" doporučoval bych přes hlavu mu natáhnout kondom a srolovat až k botám..... >[162]. \"...Také Česko bude muset téměř zdvojnásobit podíl obnovitelné energie na celkové spotřebě..\" Nevím v čem vidíte problém !?! Kdyby mě k tomu pustili a byl bych Římanem, navržené úkoly bych od Brusele přijal a i bych to tam obratem písemně potvrdil ! Slovy: \" Jasně šéfe, nou problém! Váše rozkazy jsou i mým přáním!! Budeme postupně odstavovat uhelky ( a snižovat tím produkci CO2)tak dlouho, až podíl obnovitelných energií dosáhne Vámi požadovaných procent.Nebude-li to stačit, odstavíme i Temelín a Dukovany. Burzu povolenek kvůli nám ani nemusíte zřizovat. Čím budete svítit je Vaše věc, do toho nás netahejte!\" A je to ! (teda - doufám, že jste četli, jaký je čistý export elektriky z ČR do EU) > nakládané houby.... Ptakopysku a Rputi, opatrně, nebo nahlížeči dojdou k závěru, že vy dva jste zodpovědní za tu pokutu co ČR při přistoupení dostala za nadměrné zásoby nakládaných hub! A bacha - i když to nebylo v televizi, tak důkazy budou! Mimochodem, oni u toho soudu budou asi humanitně vzdělaní srandisti....protože i Paroubek jako svědek říkal (poustěli to v ro.. v roz... v rozhla... v rádiu, Slávku) že \"to co sliboval nemohl splnit, protože ta privatizace už byla ukončená\".. tak já nevím....teda vím, ale to by se tomu městskému soudu vůbec nelíbilo! > panika na akciových trzích.... napadlo vás někdy, že největší paniku projevují ti, co žádné akcie nemají (viz. nejmenovaní komentátoři na NP, co na to čumí....)??
[228]
jo a Kocoure, nezapomínej,
(Šumavák: 24.01.2008, 19:55:46
- x)
že zákony se nemají dělat od stolu, a ohledání v terénu je základ !!! Třeba by Ti, kdybys přišel do práce v černých brýlích, s bílou holí a říkal: \"už vím, jaký je rozdíl, škyt!, mezi denaturákem a čistým lihem, tu přípravu té novely zase vzali.......
[229]
Jo Šumaváku, já jsem se taky podivoval nad tím, že
(Jirka původní: 24.01.2008, 20:08:23
- x)
s jeho schopnostma a investičním talentem se neválý na bahamách......a nic. A taky mne vůbec nepřekvapilo, že když jsem napsal, že Davos je dobrý tak akorát na dvě věci...a vyslechl jsem si tolik invektiv, že tp bylo přenáramné...a večer to samé v bledě modrém napsal Ignác a tencotančízrádiem mu to odsouhlasil.....jestli někde nedělám chybu... Anko, klidně jeďte Izrael je velmi bezpečná země a pokud budete mít možnost se podívat na palestinská území taky neváhejte, třeba Jerichio, Betlhem....a mnoho dalších památných míst je na palestinských územích, ale asi bych doporučoval se vykašlat na Gazu a Ramallah, není tam nic, jen nasraní palestinci. To už ten Hebron je lepší...
[230]
2 Šumavák
(PeS: 24.01.2008, 20:09:15
- x)
k celé té litanii mám jen jedinou poznámku. Ten poslední odstavec jsi nedokončil. Tam mělo být, že na to čumí jak na docela nové dvéře (eufemismus jednoho mého kantora), což jim ofšem nebrání v chrlení \"zasvěcených\" komentářů na všeliké problémy všehomíra. Zkrátka - typický PaH! (teda, je fakt, že tuhle jsem byl soukr upozorněn, že Zeman, mimo sousloví póvl a hnůj použil i bezedná žumpa... Tak se vážně sebekriticky zamýšlím nad možnou úpravou zkratky...)
[233]
2 Jirka původní
(PeS: 24.01.2008, 20:50:04
- x)
jak mě to napadlo? Jednoduše: \"A taky mne vůbec nepřekvapilo, že když jsem napsal, že Davos je dobrý tak akorát na dvě věci...a vyslechl jsem si tolik invektiv, že tp bylo přenáramné...a večer to samé v bledě modrém napsal Ignác a tencotančízrádiem mu to odsouhlasil.....jestli někde nedělám chybu... \"
[255]
MaYdo -
(Dana: 24.01.2008, 23:31:27
- Mail
- x)
trefila jste, ani netušíte jak. Přesně na střed. Ženská když má něco rozhodnout, řídí se úzkostlivě, dogmaticky toho, co je jí dáno, co říká předpis, co je psáno a pro jistotu ještě víc, zatímco chlap má schpnost nadhledu a občas, ale opravdu jen občas, se dokáže řídit selským rozumem. A to píšu jako žena, která činí často úřední rozhodnutí...ale neberte mě vážně, mně ve všech testech vychází, že jsem muž... ;-) :-)
[257]
A zatr
(Nika: 24.01.2008, 23:55:38
- odkaz
- x)
Tak jsem ty levné nákupy akcií zase nestihla, už prej spekulanti mizerný nevydrželi a běželi nakupovat ... No tak až příště ;-)) Ale co chudák Čumil, měl takovou radost z té děsivé krize, do které se ten prohnilý kapitalismus řítil, tomu teda bude smutno... Ale on si zas něco jistě brzy najde...
[258]
A expert Vaníček se mi líbi:
(Nika: 25.01.2008, 00:02:03
- odkaz
- x)
\"Dokážu si představit, že zítra uvidíme hluboké minus, ale třeba i velké plus. Vše bude záležet na tom, zda se potvrdí tato aktuálně nákupní nálada, a tím bychom se posunuli dále a výše, anebo jestli investoři začnou realizovat rychlé zisky, které jsou na některých titulech opravdu velmi zajímavé,\" dodal Vaníček. To by němej neřek! Nebude-li pršet nezmoknem! Takhle bych ty akciové trhy viděla taky... :-))
[259]
Dobré ráno....
(Jirka původní: 25.01.2008, 06:12:25
- x)
můžete mi prosím vysvětlit, proč se budím tak brzo? Některý věci v přírodě jsou mi utajeny.... Je velká škoda, že u ás neproběhlo, něco takového co udělal senátor \"Mekkárty\", který podle mého, měl ve všem recht. Ale já nejsem demokrat, já to říct můžu, nejsem ani objektivní a nejsem ani intelektuál, ještě to tak. Ale asi po tom nebyla \"společenská poptávka\". Pak to vypadá tak jak to vypadá. Pane G, ty palestinské uzemí jsou v několika režimech. Do Gazy, nebo Ramallahu tam s tím bombardérem klidně le%tte, ale bacha je to malý a úzký :-)) Ale u těch ostatních území bych tak radikální nebyl. Nejde o lidi, ale o ty památky. Bohužel v Zemi zaslíbené v každém údolí, nebo na kopci něco je, takže je to problém. Jinak , třeba v Betlemě, těžej mramor, kterej je tak kvalitní, že se posílá šupem do světovejch metropolí, je to hitovka....a poptávka několikrát převažuje nabídku. Tuším nějakejch 5 kamionů denně. Já vím není to nic moc velký množství, ale kvalita to je. Největší tragedie je to, že ty lidi který tam žijou jsou neuvěřitelně liní a řeči o tom, že jim židi všechno kazej není tak úplně pravda. Třeba utečeneckej tábor v Betlemě je vlastně regulérní sídliště o 3 malejch panelácích s velkou společenskou budovou, kde jsou učebny, tělocvičny.......a nic. Je to za prachy EU....a nic. Všechno zničený, okny vymlácený, kytky uschlý....no prostě jak po válce, přitom tam když člověk odplivně semínko od melounu kamkoliv, tak 2 měsíce má novej meloun....ach jo. Je to hrozná škoda. Ale v viděli jsme tam na stěnách plákaty od Saudů. jak se pěkně učej počítat 1 kalašnikov, 2 kalašnikovi 3 .... fakt nekecám. Někde bych měl mít fotku. Jo a soudruh vedoucí společenského centra se jmenuje Džihád Ramadán....stačí? Loki, včera večer, jsem si na tebe vzpoměl, respektivě na tu vanu, jak Tě z ní tahali ty dvočata. Dostal jsem email, že jako , jestli by nebyla brigáda přes léto, od nějaké slečny . Odepsal, jsem, že práce je dost, aby napsala na konci dubna, že se domluvíme a že jestli má zkušenosti s prací na farmě. A dostal jsem odpověď, že ona teda zkušená moc není, ale její o dva roky starší sestra, které je 19 let má zkušenosti dost a že jestli by to nevadilo, že by vzala ještě kamarádky. No není to hezké? Podle všeho se asi nebudeme moci domluvit ze všema, ale na druhou stran. myslím, že mne nemůžeš trumfnout. Kam se hrabou tvoje studentky. :-)))))
[261]
2 Jirka původní
(PeS: 25.01.2008, 06:35:40
- x)
z toho nespaní si nic nedělej, já okolo úplňku taky spím jako když nespím a pak usínám večer nad klábosnicí. Nejkouzelnější je situace, kdy napíšu mail nebo komentář, začnu přemejšlet, jestli tam mám ještě něco dopsat a probudím se za čtvrt hodiny. Ještě horší je, když mám třeba ruku u numerický klávesnice a najednou je tam 10 řádek teček. Ale něco ti k tomu prozradím - lepší už to nebude...
[262]
Dobré ránko!
(RpuŤ: 25.01.2008, 06:36:02
- x)
Jirko, holt jsme ta ranní ptáčata, s tím těžko něco naděláš. Jestli on to v tom Betlémě pánbůh nezvoral. Ony ty historický protekce nestojej za nic. Teplíčko zadara, bašta zadara a všichni maj pocit, že nemusej nic dělat a nakonec už jsou tak zhejčkaný, že si myslí, že by jim to hovnodělání měl někdo zaplatit. Klaus zřejmě proplul Skyllou a Charybdou tak dokonale, že ani Holub na aktualne nenašel, za co mu vynadat...:))
[263]
Dobré ráno vespolek! Jirko pův. vynechal jsi jeden detail.
(Loki_F: 25.01.2008, 06:45:10
- x)
Tahaly Tě tou nabídkou z vany? A co Tvoje ŽD? Nezmiňoval jsi, že pracujete spolu, a že tudíž má jakýsi vliv na přijímání dočasných námezdných brigádních sil? Přečti si tu moji doušku o rizicích \"studentek s kukadly\" a znovu se zamysli... To by mohl být konec rodinné firmy, ač by vlastně ani nebylo proč, stačí pouhé podezření... Když tu maYda a Dana psaly o svém domnělém chromozómovém vybavení, zapomněly se zmínit o chorobné ženské podezřívavosti k jiným ženám, pramenící z oné zmiňované touhy po stabilitě. Pokud by se ten Klausův rozhovor objevil na NETu (má-li někdo z Vás čas), prosím pastněte sem link. Včera jsem přišel domů po osmé z procesu a po gáblíku jenž byl mým prvním jídlem po snídani, jsem nadhodil kopyta a exhumoval teprve teď. Dcerka mi teď před odchodem - během mé exhumace - ještě sdělila, že se tento rozhovor odehrál... Jo a PeS(i) nech si takové recepty od cesty, také jsem musel otírat display! };D)))
[264]
No a jestli je pravda,
(RpuŤ: 25.01.2008, 06:44:15
- x)
že, byť mírná, většina lidu, by volila Švejnara, tak je to tedy jasný důkaz, že všeobecnou volbu tedy opravdu NE! Protože to by taky presidentem mohl být František Ringo Čech, nebo Tachecí nebo kdokoli odkudkoli... To všeobecné volební právo fakt nebyl nejšťastnějí nápad...:))
[265]
No Loki....
(Jirka původní: 25.01.2008, 06:59:57
- x)
z vany netahali, ale bylo to taky takové hezké, že jo. Moje žena ví, jaký má ve mě poklad a že něco takového by nepřícházelo u mne v úvahu, tedy to co lehce naznačuješ. Ne že bych se třeba bál, to ne :-))))) Rputi, je to divné, ale Františka Ringo Čecha mám docela rád, nevím jak je to možné, ale to tak. Dokonce mám pár obrázků, od něj v kanceláři doma. Namátkou \"ples homosexuálů\", kde je v barvách vyvedena skupina Hoša bend....a jeho divadelní hry, třeba Dívčí válka a knížky jsou opravdu dobré, odcházím vždy v předklonu :-)))
[268]
JIrko, proti gustu....
(RpuŤ: 25.01.2008, 07:10:07
- x)
Já měla tu pochybnou čest vidět v TV jeho humorné zpracování Starých pověstí českých. Šla jsem taky v předklonu .... ale na WC. A příště si tedy rozhodopádně hodlám kazit zažívání něčím kvalitnějším......NE! Ale budiž - abys to měl názornější, tak třeba Helenka Vondráčková...:))
[271]
Jirko pův. neovlivnily Tvé sympatie k F. R. Č
(Loki_F: 25.01.2008, 08:03:36
- x)
písně jako: Šuby duby Amerika, šubyduby Amrikááááá...? Jeho \"tvorba\" je ve všech směrech prvoplánově naivistická až infantilní prvosignálně emotivní, souhlasím se Rputí! Již vícerokrát jsem se netajil svým distinguovaným opovržením k umělecké frontě - tady je zcela ilustrativní ona historická reminiscence, které je řadí vedle psů, s nimiž se rvali o kosti u panského stolu... Dnes je to méně viditelné, navíc mají vyděračskou firmu OSA, princip zůstává stejný a F.R.Č zde zjevně patří k té přiboudlině... Sorry.
[272]
Rputi,
(ptakopysk: 25.01.2008, 08:04:52
- x)
to, jestli se Čechojc umělecká díla líbí divákům nebo nelíbí se mi jeví méně podstatným proti pohovorům, které koná principál Ringo s přijímanými umělkyněmi. Ústním testem zjistí, jak je umělkyně talentovaná a to, jestli pak je na jevišti dotyčná jako dřevo dubový a hra samotná je shit... :o) Já bych nad tím přimhouřil oko :o) Já občas taky cosi napíšu, ale takovéhle využití mého nevšedního talentu, to by mě nenapadlo. To musím před FRČ smeknout.
[274]
Loki nemůžeš po mě chtít, abych
(Jirka původní: 25.01.2008, 08:20:46
- x)
čekal na Godota, nebonedejbože, abych byl Zvětšenina na Rozpálené střeše. Mě se to prostě nelíbí. A FRČe mám rád, nevím proč, ale od té doby co napsal, Můj boj a já ho četl, je můj oblíbenec. Neříkej, že Dívčí válka Ti nepolechtá bránici....ale vlastně je to jedno. Já nečekám od žádného živého umělce osvětu, vzdělávání, nebo intelektuální přínos. Já čekám, že po tom hnusným dni zasměju. Je to divný, ale tak to vidím. Nekoukám se na to kterou stranu volí, nebo jaký blbosti plkaj v TV o politice. Proto mám rád Cimrmana, FRČe, Mládka, Čtvrtníčka........nemám větší nároky....
[275]
FRČ
(dvd: 25.01.2008, 09:11:32
- x)
Já se taky rád pobavím - abych volně parafrázoval PeSa - humanitní vzdělání nemám, dokonce ani obrazy FRČ mě neurážejí (až na tu cenu), ale jinak onoho pána považuji za oslí lejno na prašné cestě. Ovšem moc se mi líbil, jak se vnucoval za ministra kultury. To by bylo větší žůžo než nějakej Jandák.
[276]
Jiří pův.
(František I.: 25.01.2008, 09:23:01
- x)
Člověk může obdivovat díla a nemít rád osobu autora. Já například miluju písničky H. Nedvěda, ale jeho samého považuji za úchylného kretena (což jsem mu před cca. 6 lety řekl do zarudlých očiček). Dívčí válka FRČ se mi líbila, jeho knížečky také mohu a v rámci socialismu jsem vítal i Čechovu písňovou tvorbu. Už jen proto, že se lišila např. od Pavla Lišky. Kolem jeho obrázků chodím týdně do banky, ale do kanclu by mi mohly, jen pokud mi vypálíte kukadla. Když už mluvíme o umění, přesun sochy Štefánika na Slovač ve mě vzbudil asociace na knihu I. Mládka Krchňa Nikolajevna. To se dostal hlavní představitel knihy se svojí ruskou ženuškou do služby na českém pařížském velvyslanectví. Právě tam vládl pan generál Štefánik. Když se rozhodl, jako aktivní letec, odletět do vlasti, Krchňa mu udělala obrovskou nádobu kafe, aby při letu neusnul. Prý totiž byl zvyklý létat non stop. Když potom Štefánik zamával křidélky nad Paříží a zmizel v dálce, hlavního hrdinu napadlo se zeptat technika, jak vlastně při letu tankuje. Technik mu prozradil, že si benzin leje za letu do nádrže z kanistrů, které má v letadle. Ukázalo se, že nádoba, do které udělala Krchňa kafe, byl právě kanistr. Jak to dopadlo, napsala historie. Takže vlastně díky Krchně má Štefánik obrpomník, místo toho, aby ho Slováci kamenovali za čechoslovakismus.
[277]
ad dvd
(ptakopysk: 25.01.2008, 09:27:32
- x)
malá vzpomínka na doby minulé - když byl FRČ poslancem, tedy zvedačem ruky za čssd. V dalším volebním období vypadl a kritizoval poslaneckou sněmovnu stran debilních zákonů. Když mu reportér připomněl, že ty debilní zákony, který kritizuje sám schvaloval a zvednul pro ně ruku, FRČ vytvořil takový škleb, že jsem další podobný viděl až ve filmu Gorily v mlze...
[278]
ano, u FRČe se rozhodně činy rozcházejí
(Jirka původní: 25.01.2008, 09:33:01
- x)
s myšlenkou....v politice.... A obrázky od FRČe dostávám, ale to není podstatně. To vítě, že bych byl radši, kdyby mě někdo koupil Tintoretta, nebo madonu ve skalách, ale asi jsem si vybral špatný kamarády. Františku, ta Krchna Nikolajevna taky proběhla před očima a teď trůní v knihovně. On je naprostý genius......
[279]
Jirko pův., na to mohu replikovat pouze tradičně:
(Loki_F: 25.01.2008, 09:39:52
- x)
\"Proti gustu žádný dišputát!\" jak říkali již latiníci (a Petronius, ležící ve vaně s krví obarvenou horkou vodou, diktující Neronovi dopis na rozloučenou... Není lehké udržet si titul \"arbiter elegentiarum\" ! };D)))
[284]
Niko, tu snad má
(Jirka původní: 25.01.2008, 09:52:45
- x)
už Goring, ne? :-)))) hem,čí se to samejma znalcema :-)))) Jo Loki, i arbitr má sem tam nějakou slabůstku.I ty \"dokonalé\" obrazy a sochy, mají své nedokonalosti...a většinou jsou záměrné, právě kvůli té dokonalosti. Už jsem poslal pánovi brány textík, právě o dokonalosti v nedokonalosti ..... až to tady pověsí, uvidíš, že jsou věci, kterých si člověk ani nevšimne ale podvědomě o nich ví, že tam jsou a proto se mu to líbí....
[290]
Anko
(ptakopysk: 25.01.2008, 11:22:50
- x)
ta mladá fronta to je fakt hustota, humusota. Tak nějak si z toho člověk vybere - oni to v čssd klubu zkurvili, ale může za to Klaus! Běžnému čtenáři samozřejmě utkví v paměti jenom ta druhá část sdělení, páč si dokáže zapamatovat jenom nadpis a konec textu. Je to smutek... (Feudalismus měl něco do sebe. Když svobodného pána nakrknul někdo společensky u dna - herec, novinář, moderátor, nebo tak něco, tak ho buď zapíchnul, nebo ho šoupnul do hladomorny a bylo po ptákách.)
[291]
Filip zkouí, kam a to půjde.......
(Rpu: 25.01.2008, 12:34:24
- odkaz
- x)
Byl podle vás únor 1948 komunistickým pučem? Filip:Nebyl. Bylo to provedeno ústavní cestou, dokonce ústavnějí, ne byla takzvaná sametová revoluce v roce 1989. Posuňme se k dalí osmičce - do srpna roku 1968 a vpádu vojsk Varavské smlouvy do Československa. Podle mě to byla brutální okupace. Co si myslíte vy? Filip:Kdy to beru jako právník, tak to byla realizace tehdy platných mezinárodních smluv
[292]
Protože považuji Sienkiewicze za lepšího latiníka,
(Loki_F: 25.01.2008, 12:38:25
- x)
než jsem sám, dodatečně jsem si zkontroloval, jak Petronia označoval on: \"Ale ranní koupel a důkladná masáž těla otroky, kteří v tom byli vycvičeni, zrychlovaly postupně oběh jeho líné krve, probouzely ho, křísily, vracely mu síly, takže z oleothekia, posledního oddělení lázní, vycházel ještě vždycky jako znovuzrozený, s očima zářícíma vtipem a veselím, omlazen, pln života, pln půvabu, nedostižný, že se s ním nemohl rovnat ani sám Otho, prostě skutečný arbiter elegantiarum, jak ho nazývali.\" (c) HENRYK SIENKIEWICZ: Quo vadis, díl I, kapitola 1, strana 3, v překladu ERICHa SOJKY, Vyšehrad, Praha 1986 Stačí, šelmo? };D))) Ptakopysku [290] souhlas! Některé prověřené dobré zvyky by neměly zapadnout, alébrž by se měly pietně dodržovat, případně vylepšovat. Jak říkají ostrované z GB: \"Nevrtej se v tom co funguje!\"
[297]
prosím Vás myslíte si že reálné, že
(Jirka původní: 25.01.2008, 13:30:12
- x)
když Švýnar nevyhraje a nezaloží stranu a nestane se předsedou čssd a neude senátor, tak odjede do Mičega znovu přednášet?.....a po té si vylepší svůj životopis o větu....\"v roce 2007 - 8 jsem kandidoval na prezidenta a následně jsem byl zvolen. Přesto jsem se rozhodl pro akademickou karieru, která je přínosnější pro lidstvo a Mičeg.....\", Já si myslím, že se to dočteme. Ale pouze v Anglické verzi, neb z Čechů, ststných rodáků, nikdo anglicky nemluví.....
[300]
Mimochodem - tohle je opravdová bomba!...\"Evropa zaplatí, netuší však kolik a za co\"...
(šakal: 25.01.2008, 13:35:45
- odkaz
- x)
...Obsah toho článku mě naplnil opravdovým děsem. Poslyšte, je opravdu možný, aby se nad námi ujala vlády v celontinentálním měřítku taková neuvěřitelná banda dobrodruhů a venkoncem zločinců? Já teda tak nějak tušil, že Evropa blbne, ale nenapadlo mě, že už je fronta tak blízko (7:- |) Mimochodem, ten Páral se mi líbí čím dál víc. Vedle Pavla Kohouta se tu tedy objevil už druhej ekonom, kterej umí o věcech obecných psát líp než celý zástupy prononcovanejch \"hlídacích psů demokracie\" - vivat! (7:- ))
[301]
Rputi,
(jura-p: 25.01.2008, 13:38:41
- x)
to je opravdu špičkový rozhovor, tam září jak novinář, tak i šéfbolševik. Novinář tím, že vlastně jako dělá zpověď a tázaný komentář ke zpovědi. \"Podle mě to byla brutální okupace. Co si myslíte vy?\" nebo ještě brutálněji \"Navíc se odehrálo znárodňování, soukromý majetek byl zabavován a to nakonec vedlo v konečném důsledku k tomu, že Československo se ani zdaleka nerozvíjelo tak, jak by mohlo. Ani tento argument neuznáváte?\" Tak k čemu tam vůbec toho Filipa potřebuje? A ptát se člověka, který strávil mládí na byru ROH, na MBT v kapitalistické cizině a na chodbách krajských výborů, kde mu otevřeně a kriticky říkali: \"Ahoj Vojto, tak tu doložku máš připravenou, ještě že soudruzi brnkli, ale příště ať dají vědět dřív.\" a kde se mluvilo tak otevřeně o podpoře a tak rozhořčeně nad neplněním, je zbytečné. Vždyť on to má dnes horší, dovolenou musí platit, v hospodě musi platit a ještě ho otravují novináři. Tehdá si troufl zeptat se akorát řídicí důstojník. A jinak měl svatý pokoj. Asi by Buchrtovi ani v Právu článek neotiskly, kdyby své názory nedoprovodíl tím \"ano, ale ...\" a \"To nebyly jenom omyly, ale dokonce excesy (nemírnosti)\" od jejich selebríty.
[302]
...No, Ivane, mě šlo o to, jestli třeba latina z nějakého záhadného důvodu...
(šakal: 25.01.2008, 13:41:11
- x)
...neužívá pro slovo \"elegance\" jenom plurál - tak jako třeba angličtina nezná singulár od slova \"news\" (a musí se v případě potřeby říct \"a piece of news\"). Taky mi to připomnělo poněkud obstarožní české označení módního žurnálu slovem \"módy\" - viz: \"Čte si v módách.\" (jako by nebyla jen jedna). Takže jsem doufal, že mi to někdo jiný objasní (7;- ))
[303]
Ahoj! Anko, to víš....
(Šumavák: 25.01.2008, 13:42:39
- x)
I Dens se snaží, protože ČSSD vydala nový plakát: http://www.ateo.cz...ict//2.588.jpg death or alive!
[304]
Šakale,
(jura-p: 25.01.2008, 13:53:17
- x)
odpověď zní ano, je to možné, protože existence je nejsilnějším důkazem možnosti. A oni už vládnou. Přehlídli jsme to, když likvidovali cukrovarnictví, přehlídli jsme to, když likvidovali masný průmysl (500 provozoven přímo zakázali), přehlížíme to, když likvidují mlékářenství, přehlídli jsme to, když zastavili vývoj jaderné energetiky, radostně stavíme lihovary, jak za první republiky, tak proč najednou zbystřujeme, když ohrožují zbytek energetiky? A regulují převážení zboží mezi členskými státy přímo pod heslem volného obchodu. A kontrolují víc turistů, než předtím v rámci oslav Schengenu. A dávají desetkrát tolik na podporu pěstování tabáku, než na boj s kouřením, protože to se dá prostě zakázat (ale ne všude, to by vzrostla potřeba podpory nepěstování tabáku, která se ovšem taky už vyplácí v rámci povinných 10% ladem).
[306]
juro,
(RpuŤ: 25.01.2008, 14:00:06
- x)
mě fascinuje, jak ten čokl, když už má buřta tak pět centimetrů od frňáku, nevydrží a zaštěká ... Všichni vědí, že bez bolšánů to nepůjde, všichni vědí, že žádnou samohanu neprovedou a umanutě si budou trvat na svým .... osmého je za pár dní, ale je to tak strašně těší, že bez nich to nejde, že prostě nevydržej.....
[308]
teda opravdu ten Barosso, chce naštvat i ty co mu to ještě baštěj....
(Jirka původní: 25.01.2008, 14:08:54
- x)
já tomu fakt nerozumím. Ona ta částka není nezanedbatelná....ne každý s hřejivým pocitem zaplatí za rodinu tolik peněz, jako by vydal za dovolenou u moře pro celou rodinu. Já vím ta dovolená za ty peníze by nebyla nic moc, asi i bez jídla, ale přeci jen, pořád je to tejden u moře. Ach jo, to jsou paradoxy, asi vážně chtějí ten konec co nejdřív a co nejbolestnější......
[309]
Šakale,
(jura-p: 25.01.2008, 14:14:43
- x)
to mě připomíná, že protože se používá plurál \"branné síly\" a vojenským právníkům bylo blbé, že v ČR není ani námořnictvo, ani vlastně letectvo, tak do zákona napsali, že branné sily jsou armáda, hradní stráž (asi tisíc mužů, no dobře) a vojenská kancelář prezidenta republiky (cca do desíti). A nějak se nechtěli bavit o tom, že branné síly to jsou, i když to je jenom armáda a ještě k tomu malá. A ti angličani s tím jednotným číslem \"hair\" a množným číslem \"hairs\". A my s \"kohoutkem\", co se v plurálu větví.
[312]
Ale Rputi,
(jura-p: 25.01.2008, 14:27:18
- x)
to dělají všichni. ODS už několikrát, když mohla vyhrát volby, tak těsně před termínem udělala akci \"na poslední chvíli\", která jí to pokazila. Já si pamatuju, věšáčky na kliky, Klausův telefonní automat, polepení obcí plakáty všude, atd. A ty poslední předvolební výroky bafuňářů, tak ty si raději nepamatuju. Já jenom čekám, kdo co od nás provede tentokrát. Topolánek snad už bude mlčet. Oni se nikdo nenaučí, že protikandidát je tak neznámý člověk, že se o něm vůbec nemluví. A když už, tak jenom hezky. Já například říkal, že primátor je výborný protikandidát a že kdybych sám nekandidoval, tak bych ho přes jeho věk volil.
[313]
nežbrblejte a pochvalte Barosa!
(Šumavák: 25.01.2008, 14:27:50
- x)
dělá to dobře! jednak chce s Merkelovou zachránit svět a druhak - soustavně předkládá argumenty k rozhodování o nepřijetí Eustavy v rouše beránčím ! A že se mu to daří, když i enviromentální předjezdci pro celou Evropu ( Rakušáci) ječí, jako když řezník špatně píchne prase, že je třeba ty cíle a úkoly \"spravedlivě! rozdělit.A ať jsem to četl jak jsem to četl, pořád to nevypadá, že by měli málo a chtěli víc...... A německý svaz průmyslu k tomu už natvrdo řekl, že odstěhuje velké podniky mimo EU. A EU chlouba, se kterou konečně ty USA doženeme a předeženeme - Airbus - o tom nemluví a v klidu již přeložil část výroby - hádejte kam? Jo, do USA!!
[314]
Juro,
(Tomáš: 25.01.2008, 14:32:06
- odkaz
- x)
v angličtině je rozdíl, mezi \"hair\" a \"hairs\". Hair jako pokrývka hlavy (u lidí), nebo srst/chlupy/žíně (u zvířat) je pomnožné podstatné jméno. Tedy nemá pro množné číslo žádný odlišný tvar. \"Hairs\" kter tě tak zaráží je množné číslo od druhého významu \"hair\", které znamená vlas, nebo chlup. \"Two hairs\" tedy znamená \"dva vlasy\", nebo \"dva chlupy\", nikoliv \"dvoje vlasy\", nebo \"dvojí srst\". Kdybys přeložil tu Erbenovu pohádku do angličtiny, měl bys \"Grandpa\'s three golden hairs\". A to by nešlo přeložit zpět do češtiny jako \"Troje zlaté vlasy děda vševěda\" (\"Grandpa\'s three golden hair\") :-)))
[315]
Juro,
(Tomáš: 25.01.2008, 14:39:42
- odkaz
- x)
děláš to Juro jako Reagan v kampani proti Mondalovi - jen naopak. U Reagana noviny a oponenti rozšiřovali při volbách pro jeho první termín, že je příliš starý. Když mu to v debatě s Mondalem řekl moderátor, Reagan odpověděl \"jsem si vědom značného věkového rozdílu, ale ujišťuji vás, že bych nikdy mládí a nezkušenost mého oponenta nezneužíval v kamani proti němu.\"
[316]
Tomáši, tak to je ještě složitější
(jura-p: 25.01.2008, 14:41:18
- x)
než jsem si myslel. To že množné číslo jsou chlupy vím od té doby, co jedna ze spolužaček použila pro své zrzavé vlasy termín hairs, při sebepopisování a mladý angličtinář okamžitě řeagoval frází: \"May I check it?\" a teprve pak nám zírajícím řekl, že mluvila o svých chlupech. A od té doby se domnívám, že vlasy v mn. čísle jsou zase hair, bez s. Fakt mě mrzí, že jsem se nenaučíl žádný cizí jazyk. Sice několika skoro rozumím, když jde o časté fráze, ale ... A když si dovolím dát dohromady německou větu o zvířatech, tak se mě němci ptají: \"Jaký dveře jsi myslel?
[317]
Tomáši....
(Jirka původní: 25.01.2008, 14:45:21
- x)
Tu větu si pamatuji a dobře ..... dokonce probíhala jako červená linka na jednom školení o tom jak vést obchodní jednání a dostat protivníka kam potřebujete....když to transformuji do sportovního. Přijet k soupeřovi na hřiště vyhrát, ukrást mu balon, zbít rozhodčího a ještě dostat od protivníka blahopřejný telegram, že si tom užil......... :-))
[318]
jo, lidi ona ta naše kampaň se také krásně zamotává
(Dušan Neumann: 25.01.2008, 14:46:32
- x)
už mne kvůli tomu ráno cinkal telefon z Radia Česko, kde o tom budu za půl hodiny povídat. Ale nejvíce se mi na tom líbí jak je veřejnost nevyzpytatelná a veškeré odhady expertů v půtkách nad irským pivem kovaných se zatím míjejí cílem..
[319]
jo, lidi ona ta naše kampaň se také krásně zamotává
(Dušan Neumann: 25.01.2008, 14:48:16
- x)
už mne kvůli tomu ráno cinkal telefon z Radia Česko, kde o tom budu za půl hodiny povídat. Ale nejvíce se mi na tom líbí jak je veřejnost nevyzpytatelná a veškeré odhady expertů v půtkách nad irským pivem kovaných se zatím míjejí cílem.. ..tak nejdříve trpajzlíci chtěli abych vám nadával BANDO a sotva jsem tak učinil sdělili mi, že komentář byl zahozen. ..se tam snaží nějaká pátá kolona
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |