Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 31.01.2008
Projev k návrhu zákona o zákazu dělnických spolkůFrédéric Bastiat (přeložil: Finist)
Zasedání francouzského parlamentu 17. listopadu 1849
Komentáře
[1]
Je to delší
(Finist: 31.01.2008, 00:37:11
- x)
čili předpokládám, že se většinou dostanete k přečtení až později. V podstatě je to takové doplnění k minulému dílu Hazlitta a také bych řekl docela zajímavá ukázka z parlamentního jednání v minulosti. Co se týče levice-pravice tak to v tehdejším parlamentu vypadalo trochu jinak než by tomu bylo dnes a Bastiat a další liberálové seděli nalevo v podstatě hned vedle socialistických skupin kam patřil např. Proudhon a tedy v opozici proti konzervativnímu seskupení \"strany pořádku.\" Maličko paradoxní je, že další velký liberální duch té doby - Alexis de Tocqueville byl právě na té \"straně pořádku\" a seděl tedy napravo, ačkoliv jeho politické názory byly s Bastiatem skoro totožné - oba hodně protestovali proti válce v Alžírsku, oba podporovali v prezidentských volbách Cavaignaca proti Napoleonovi III, oba byli také členy akademie a měli přátelský vztah k Anglii - Tocqueville kromě toho, že měl za ženu angličanku tak byl velkým přítelem jednoho z významných klasických anglických ekonomů - Nassau Seniora. A někde sem se někde dočetl, že Tocqueville v roce 1850 taky onemocněl tuberkulózou a taky se jel na podzim léčit do Itálie. Ovšem nikde sem nezjistil, jestli se ti dva spolu nějak blíže seznámili nebo spřátelili. Možná tady je nějaký znalec Tocquevilla který by mohl něco vědět?
[2]
Na tuto pasáž si vzpomeňme vždy, když někdo bude navrhovat zpřísnění.
(jura-p: 31.01.2008, 02:56:27
- x)
Svoboda může znamenat těžkou zkoušku pro národy, ale ona jediná je může učit, přinést jim osvícení a pozvednout je. Mimo svobodu existuje jenom útlak; a přátelé řádu by měli mít stále na paměti, že již není doba, pokud kdy vůbec taková doba byla, kdy může být jednota mezi třídami, respekt k zákonu, bezpečnost zájmů a mír mezi národy, založen na útlaku a nespravedlnosti. A zpřísnění někdo navrhuje skoro furt. A nefunguje to, stejně jako nefunguje zákon proti silničnímu provozu. Víc kamer, víc policajtů, víc celníků, atd.
[3]
Je to dlouhé
(martin TT: 31.01.2008, 03:08:39
- Mail
- x)
a nevím, jestli bude čas celý text podrobně přes den přečíst. Třeba se mýlím a obdivovatelé Bastiata budou živě debatovat, ale mě rozsah vyčerpal, i když bývám nad ránem čilý. Za sebe zmíním dvě věci, které mě zaujaly - obecná kritika zákonodárce, požadující principiální přístup ke tvorbě normy, která by měla být v souladu sobecným chápáním toho, co je správné a co je porušením tohoto stavu: \"Jak můžete čekat, že lidé budou respektovat neinteligentní a nesrozumitelné zákony?\" No a ta druhá je zajímavě jasnozřivá - náklady přidělených nebo uzurpovaných privilegií, které ponese armáda Číňanů - vždyť to pronesl před 160 lety.
[5]
Velmi inspirativní!
(RpuŤ: 31.01.2008, 06:43:19
- x)
...Jak můžete čekat, že lidé budou respektovat neinteligentní a nesrozumitelné zákony?... Mám často pocit, že by nebylo špatné mít jakési desatero, respektive X-tero a teprve k tomu trestní zákoník, který by vlastně byl trestním sazebníkem. Např. slovo \"Nepodvedeš\" je naprosto jednoznačné a nelze ho obejít, zatímco při zásadě \"co není zakázáno je dovoleno\" lze najít skulinu a zůstat nepotrestán.
[7]
Možná o tom někdo ví víc...
(RpuŤ: 31.01.2008, 07:26:52
- x)
Jistý, myslím Lakatoš - ale jméno není důležité, vykradl na Plzeňsku asi 50 chat. Byl lapen a policajti u něj v bytě ty ukradené věci našli. A soudce ho propustil pro nedostatek důkazů.... Pak jsem ještě zaznamenala velmi popuzeného okradeného, který śe velmi čuřil.... celkem pochopitelně, a pak ještě vysvětlování jakéhos psíchologa, či co to bylo, že pro dotyčného Lakatoše to vloupávání je čistým adrenalinem, takže o co jde, že ano... Nějak mi to hlava nebere a mám pocit, že snad nějakou informaci museli vynechat.... Jinak by ty zákony fakt byli pro srandu....
[8]
S těma policajtama
(ptakopysk: 31.01.2008, 07:33:26
- x)
sem si povzdechl včera večer, když v bedně vokazovali nově otevřené hraniční přechody a nově zasviněné příkopy německými pytly s odpadky. Povzdechl jsem si a zvolal jsem: \"Co kurva dělaji celníci, proč nestojeji třista metrů za čárou a nekontrolujou kufry aut s německejma espézetkama?\" A děvenka moje starostlivá odvětila: \"Nemůžou. Stojeji v Mirošovicích na nájezdu na dálnici a kontrolujou dálniční známky.\" Měla pravdu ostatně jako vždy. Ondyno jsme se kilometry plížili v koloně na benešovský přeložce a před vjezdem na dálnici stáli tři orgáni v celnických barvách a kontrolovali jedno každý auto, zda má dálniční známku. Proč tohle nedělaji policajti, je mi záhadou. Asi někde kontrolujou zda nejsou porušený plomby na nákladech zahraničních kamionů...
[9]
Dobré ráno vespolek! Tak jsem se zase dostal ke čtení po několika dnech...
(Loki_F: 31.01.2008, 07:40:55
- x)
... a jen s obtížemi Vás doháním, čuraje opodál. };D))) Jura-p(e), o několik článků dole jsi mi udiveně psal, v reakci na mno popisovanou Zaorálkovu nehoráznost, že jsem se nenechal osvítit Tvými varováními in re EjUnijní ústava... Šlápni si na ruce za ta písmena... vždyť již několik let - dříve na NP a posléze zde - si notujeme ve věci této hanebnosti. V minulém článku to znovu otevřel šakal, který byl také zaskočen Zaorálkovým EUhujerstvím a patrně stejně jako já, tím, s jakým \"gustem\" to ten hajzl pronášel... šlo o zdůraznění hnusu nad touto severomoravskou mrvou!
[11]
A ještě jedno čerstvé impromty...
(Loki_F: 31.01.2008, 08:05:03
- x)
Prezentace VŠ, které mají pobočky v regionu, spojené se dny otevřených dveří... Matinka přivlékající naštvaného aplégra - ve formě otrávené dívenky - jíž z očí trčí dvojciferné IQ: \"Nemáte obor, kde nejsou \"přijímačky\", kde není matematika a fyzika ... (nevysloveno: a kde se dává diplom za docházku)?\" Žel jev nikterak ojedinělý. \"Z jaké střední školy jste?\" \"No z té soukromé... akademie. Podnikatelské! Růženka tam má samé jedničky!\" Kurva. Do hajzlu. Nebyla jediná...! Člověk ztrácí asertivitu a má chuť jí sdělit, že zametače chodníků přijímají technické služby. Ještěže jsem tam nemusel být déle než do slavnostního otevření... ...my do té EjÚnije patříme se vším všudy!!! };C
[12]
HONZA\'S SCORE
(Honza ze Žižkova: 31.01.2008, 08:15:56
- Mail
- x)
Your scored -0.5 on Moral Order and -5.5 on Moral Rules. The following categories best match your score (multiple responses are possible): 1. System: Liberalism 2. Ideology: Progressive NeoLiberalism 3. Party: No match. 4. Presidents: Ronald Reagan 5. 04\' Election: Michael Badnarik 6. 08\' Election: Rudy Giuliani Jo, ty skórovací tabulky jsou rozklikávací. Takže třeba kocour by tam našel odpověď, jak se dostal do blízkosti Clintonovic famílie. Graficky to vychází. A vůbec mě nepřekvapuje, že mě to nehodilo k žádný straně. Už dávno vím, že to, co chci, nikdo nenabízí.
[13]
Loki_F
(ptakopysk: 31.01.2008, 08:16:51
- x)
sakra chlape! Dej si bacha! Zdá se že posměšnými poznámkami zlehčuješ usnesení vlády, které se dá shrnout do hesla: \"Co Čech, to bakalář!\" Místo abys byl rád, že se někdo cpe na školu s jinými obory, než je filosofie, sociální ekologie, lingvistika, environmentalismus. Místo abys těmto budoucím inteligentům vystlával cestu růžemi, tak kritizuješ! A slečna určitě měla nějaké přednosti které by stály za studium. Akorát ses blbě díval, nebo sis nevzal brejle?
[14]
Loki,
(RpuŤ: 31.01.2008, 08:26:19
- x)
čím dál tím víc jsem přesvědčená, že tragické neznalosti z matiky, fyziky a věd přírodních nejsou způsobené blbostí žáků, nýbrž tím, že se jim to pořádně nevysvětlí. Je naprostá hovadina vyučovat o procentech (o dalším nemluvě), když dítko ještě nezvládlo násobení. A o dvojích maturitách jsi už slyšel? Odvírá se mi kudla v kapse....
[16]
Ptakopysku, ani bez brýlí bych na tom nebyl lépe!
(Loki_F: 31.01.2008, 08:38:40
- x)
Ta Růženka neměla šanci u nás přežít déle než jeden semestr (než se sečtou kredity). A dvoustupňový systém VŠ ne technických a přírodovědných školách je totální nesmysl = produkce nedovzdělaných lemplů na běžícím pásu... Studium žížaly a její žebříčkové nervové soustavy jistě může být zajímavé, leč již dávno provedené, zbytečno opakovat!
[17]
Dobré ráno...
(Jirka původní: 31.01.2008, 08:42:43
- x)
já se klidně Loki přiznám....já bych se taky teď nedostal nikam, kde se dělají zkoušky a zvlášť k tobě \"do učení\" už jsem na to línej a pohodlnej. Docela chápu otázky té dvouciferné inteligentky. Prostě se chce dcérky ještě na chvilku zbavit a až potom ji provdá, by se staral někdo jiný. Jasně, že mnoho učitelek na to kašle a pokračuje dál, i dkyž většina nemá základy. Ale není to i vina rodičů? Já myslím, že trošku ano. Já jsem moc rád, že tam kam chodím do školy a ještě cca 4 semestry budu se platí školný a že ten obor vůbec otevřeli, když jsem si to zaplatil. Je docela sranda, že jsem tam sám, takže jsem nejlepší z ročníku, že jo. A to jsem jim ještě oznámil, že bych chtěl začít ještě jeden obor, který otevírají od nového školního roku a taky zaplať bůh bez zkoušek. Ty bych neudělal už vůbec. Ptakopysku, jistě jste myslel , těma přednostma , silné bicáky na to zvedání z vany, že jo....
[18]
Už to naťukl Martin
(AeroKarel: 31.01.2008, 08:52:12
- Mail
- x)
ale tuto citaci ukládám do paměti (PC, pro jistotu), to sedí jak Jandák na hrnec a dodnes je nechápajících zřetelně většina: \"Dnes taková třída neexistuje a tudíž každé privilegium musí lidé zaplatit ze svých vlastních kapes a nejenže z něj nemají žádný zisk, ale musí ještě k tomu živit komplikovaný vládní aparát, tím větší, čím více privilegií si takto přidělí.\"
[20]
dobrejtro poránu vespolek
(rejpal t a T: 31.01.2008, 09:41:26
- x)
Ten Bastiat takhle poránu, a den před Vodičkou, to je bestialita, tedy tejrání zvířat! Vespod jsem učinil poníženou supliku než sem zistíl, že sou fšickni tunák. Tak eště jednou: prosimich pjekně, gde najdou ten politickej IQ test? Žeaby sem zjistil esli sem takovej ten kon- hergot, konservativec, konservatorista, nebo kontrarevolucionář.... či proti co. Vejsledky některých zdepřítomných mne fskutku zaujaly. Jsem si zatím skoro jistej, že nejsem protinožec, nep se na hlavu nestavím, zatím. Ináč sem si sesebou ale nejistej.
[22]
tak jsem si také našel ten test
(Dušan Neumann: 31.01.2008, 10:14:47
- x)
a v konfrontaci s realitou prohlašuji, že není zcela spolehlivý. System: Conservatism Ideology: Capital Republicanism Party: Republican Party Presidents: Gerald Ford 04\' Election: John Kerry 08\' Election: Rudy Giuliani Forda bych býval volil, ale ještě jsem tu nebyl - Reagana jsem volil, G.H.Bushe v prvním termínu, Clintona také v prvním, pak Dolea (byť věděv, že neměl šanci) a G.W.Bushe dvakrát, a tentokrát bych skutečně volil Giulianiho. Jak se tam ale připletl ten Kerry je mi záhadou...
[24]
Tedy, Jirko pův., Tobě ty vynové zvihačky nedají pokoj...
(Loki_F: 31.01.2008, 11:04:54
- x)
... dej pozor, aby se z toho nestala obsese. Ale mohu Tě utěšit! Dát Ti naději! Mám totiž pro Tebe vizi! Budeš-li žít dostatečně zdravě, nekouřit, papat bio potraviny, pít bio nápoje, používat bio hajzlpapír, topit bio palivem, atd. atd., dožiješ se vysokého věku a statné ošetřovatelky Tě budou nejen zvedat z vany, ale také do ní vkládat (sic!), vždy, když ty bio sračky projdou nekontrolovatelně Tvým zažívacím potrubím, zatímco Ty se budeš snažit udržet myšlenku... };D))))
[30]
Jirko, kdybys tedy chtěl do babičky
(Dušan Neumann: 31.01.2008, 11:41:52
- x)
vrazit nějaké peníze, obstarej jí \"walk-in tub\". Funguje to bezvadně, má je naistalovány každý nursing home. tady je pennsylvánská adresa: http://walkintubdepot.com...dV3Q7QQ
[32]
Dušane, díky....už jsem o té vaně z dvířky slyšel, ale zatím jsem se do ničeho nepustil, ...
(Jirka původní: 31.01.2008, 11:53:47
- x)
za prvé musím napřed přesvědčit babičku, že je to dobrý nápad a také jí donutit strpět doma řemeslníky a trošku nepohodlí. Nevím, jestli se to podaří, protože každý den posledních 10 let, říká, že ani nic jíst k obědu nebude, že stejně do večera umře a tak už to nemá cenu :-)) A jenom uklidit, nebo v nejhorším na jaře vymalovat je pro ní skoro na umření, i když to samozřejmě nedělá. Myslím, že to asi nepůjde. Prát se s ní nebudeme.
[35]
Teď jsem narazil na zajímavý odkaz:
(Loki_F: 31.01.2008, 12:01:04
- odkaz
- x)
Již autoři - Vačkář, Hák, Plesní a Moldan dávají tušit co Vás čeká. Ale vsaďte se, že i ten řezník s junáckým opaskem z Čochtana, byl proti Vám lépe připraven... Například ekologistické hodnocení pod obrázkem terasových rýžových polí je skutečně povedeným pokusem o žert! Pro ty zelené lumíky je prostě logika, zkušenost, pokus omyl, poučení a aplikace nedostupným neznámem... Jsem frustrován, jdu se povzbudit.
[36]
Hezký den...
(Dana: 31.01.2008, 12:07:06
- x)
není tu někde nějaký právník? Mám problém. Mám před sebou darovací smlouvu, kterou daroval otec dceři dům a vyhradil si právo užívání bytu. Právní účinky vkladů vznikly dnem xxx, avšak jak jsem zjistila, dárce zemřel dne xxx-6 - česky řečeno, 6 dnů před podáním smlouvy na katastr. Smlouvu nesepsal notář ani advokát - nebo to alespoň není vyznačeno a byla podepsána 2 měsíce před vkladem. A fčil nevím - je ten vklad platný, došlo k převodu vlastnictví, nebude případně napaden ostatními dědici, jsou-li? Nebo se to řídí zásadou - není žalobce, není soudce...
[37]
Dano
(martin TT: 31.01.2008, 12:37:06
- Mail
- x)
dotaz není na veřejnou odpověď, protože bychom museli jít do podrobností. Tak, jak jsi to napsala, ten převod v pořádku není a přišlo by se na to při soupisu dědictví notářkou. Dědictví se nabývá a stav se zjišťuje ke dni úmrtí. To, že smlouvu nesepsal notář ani advokát nemá vůbec žádný význam, zákon vyžaduje jen úřední ověření podpisů.
[38]
Loki_F
(ptakopysk: 31.01.2008, 13:45:50
- x)
jukal jsem do odkazu - fakt sranda. Krajina totálně zdevastovaná, sežraný všechny zvířata kromě tažnejch bůvolů, slepic, krys a komárů, ekosystém neschopný reagovat na sebemenší změny klimatu, všechny sračky naházený kolem a tomu ty EkoJoudové říkají \"harmonické využívání ekosystémových služeb\" Já mám normálně pocit, že tahleta partička pochválí všechno, co lahodí jejich smyslu pro estetiku a pro šrajtofli. Přičemž ta šrajtofle má větší váhu...
[44]
dano,
(helena: 31.01.2008, 16:16:07
- Mail
- x)
katastr je v možnosti zkoumat listiny omezen zákonem. Pokud je smlouva podepsána s ověřenými podpisy a nemovitosti jsou označeny dle zákona, není důvod vklad nepovolit (mluvím o jednoduché dar. smlouvě). V případě, že návrh na vklad podepsali všichni účastníci smlouvy, neoznamuje se ani zahájení řízení. Účastníky KÚ ověří přes CRO a ve lhůtě 6 dnů od úmrtí tam ještě údaj o smrti nebude. A dále? Dědic je vázán vůlí zemřelého a vstupuje do jeho práv a povinností, takže by obecně smlouva měla platit. V případě více dědiců a nedohody následuje po uzavření dědictví duplicitní zápis vlastnictví k předmětným nemovitostem a pravděpodobně žaloba na určení vlastnictví. Případné judikáty nebo podrobnosti mailem :-)
[45]
2 helena
(martin TT: 31.01.2008, 16:30:20
- Mail
- x)
ta \"pokud\" jsem měl na mysli - na straně katastru a vkladu. Stav zapsaný v katastru tak může zůstat léta, pokud, a zase \"pokud\", je jen jedna dědička a ne, jak bývá obvyklé, mnoho dalších sourozenců, kteří se na tatínka vykašlali, ale osud domu je extrémně zajímá. Dokonce ani nemusí podávat žalobu na určení vlastnictví, ale to je jen procesní drobnost. Nakonec i daňově to může být operace s nulami.
[46]
Martine,
(helena: 31.01.2008, 16:51:17
- Mail
- x)
v tom případě, že je v katastru zapsaná darovací smlouva pro jednu osobu a v usnesení o dědictví je nemovitost určená v podílech několika dědicům, zapíše se i to dědictví a nastupuje duplicita (podíly proti původnímu obdarovanému, ale to určitě znáte...), potažmo ta určovačka, protože když se nedohodli u notáře, nedohodnou se ani později. Nicméně pořád to jsou operace víceméně bezplatné. Zajímavější ale je případ kupní smlouvy, kdy zemřelý zinkasoval peníze (ale neužil je, protože zemřel a dostal je dědic) a dědic chce po kupujícím zděděnou nemovitost zpět :-)
[48]
Puf,
(František I. : 31.01.2008, 17:20:15
- x)
Tak jsem asi ňáké divné. Ten test jsem neměl vyplňovat. Podobné názory, jako já mají 2 %, další 2 % by mne respektovaly, další 2 %..... pro 64 % jsem amorální zrůda, volící Regana (v tom se trefili). Hrozně se sám za sebe stydím, takže jsem si alespoň přečetl článek o cikánech. Finiste, po dvou dnech testů si přečtu tvůj materiál raději až zítra. Synek typoval podle vůně, že mne opékali na sádle. Alespoň, že mne v chmurách potěšila bývalá kolegyně, nyní asačka, s dotazem, zda bych si (zřejmě jako frekventant university třetího věku)nechtěl dodělat chemickotechnologickou, (já, který jsem s chemií i fyzikou skončil v 9 třídě a v 3 járu na ekonomce završil matiku). A to jsem chtěl vědět pouze, co říkají novému bramborovému proteinu, který nabývá enzimatickou metodou na funkčnosti, měl by v nejbližších letech dobývat Evropu a jaký mají na tuto bílkovinu názor. Zase jsem je dost vykolejil a dodal látku k přemýšlení. Dnes už jsem ale v totálním útlumu a traktát o soje, Číňanech a geniálním emerickém managemantu dopíšu až příští týden. Už se těším, jak si u Vodičky vyčistím dutinu lebeční.
[51]
Heleno, Martine - díky za rady...
(Dana: 31.01.2008, 18:44:23
- Mail
- x)
mě ta smlouva zajímá jen z pohledu vyměření daně darovací - a tu chce obdarovaná uhradit. Spíš bych se mohla dostat do problémů, pokud by se v průběhu dědického řízení začali o nemovitost hlásit další dědicové a nastal by právní souboj, který by vyústil ve zrušení původní darovací smlouvy a převedení nemovitosti do dědictví. Potom bych se musela vypořádat s novou skutečností a nadřízený orgán, který by zřejmě musel na náš návrh povolit přezkoumání původního rozhodnutí o vyměření daně darovací, by mi možná umyl hlavu za to, že jsme daň vyměřili, ačkoli ve spise je uložena kopie úmrtního listu...I když, tady by asi spíš nastala obnova řízení a tu si povolujeme sami - ale nadřízený orgán dozoruje a následně tepe :-))). Ono je zvláštní, že pokud je jen jedna dědička, že tu smlouvu vůbec po úmrtí otce dávala na katastr - kdyby to nechala přejít dědickým řízením, vyhnula by se, coby osoba v I. dědické skupině, dani. I když zas notářské poplatky... ono placení se jeden nevyhne...:-)) A už nebudu plevelit...
[54]
No a já tady budu mít zedníka
(Dana: 31.01.2008, 19:04:37
- Mail
- x)
bude dodělávat jemnou omítku ve třetím bytě, takže mě čeká uklízecí víkend. A možná...možná..zítra propustí babičku z nemocnice domů...ale to pro mě bude horší - jendak ji budu muset hlídat, aby nic nedělal - takže budu muset zkoumat, co by asi tak chtěla v příští chvíli udělat a honem to udělat dřív..a pak taky, babička bude mít víc volného času, bude se volně procházet po bytě, baráku, kolem baráku, po zahradě..a bude mít času prozkoumávat, prohlížet kde co padá,letí, bortí se a vůbec potřebuje opravu..Prostě - končí mi volné lebedění a nastávají krušné časy... Jdu péct zedníkovi něco ke kávě, guláš k obědu už je hotový. A ten zedník je opravdu Pan Mistr. Pokud se mi ho podaří přesvědčit na další spolupráci, vyhrála jsem v loterii! :-)
[57]
Dobrý večer, tak jsem zkusila ten test také,
(Feministka: 31.01.2008, 19:19:43
- x)
ještě v so-ne to zkusím na děti. FEMINISTKA\'S SCORE Your scored 3 on Moral Order and -2.5 on Moral Rules. System: Conservatism Ideology: Capital Republicanism Party: Republican Party Presidents: George H. Bush 04\' Election: George W. Bush 08\' Election: Mitt Romney
[58]
Omlouvám se,
(PeS: 31.01.2008, 19:59:18
- x)
ale jak to tak vidím, zítřejšího Vodičku nestíhám. Neprozřetelně jsem slíbil jistou údržbářskou akci a vypadá to pátek a sobota durch, neboli veskrz - mimo Prahu. Tak si to užijte a můžete mě pilně pomlouvat... Šance, že bych se vracel do Prahy a ještě zašel k Vodičkovi je tak asi 2%, víc ne...
[62]
Kocoure 30.01.2008, 21:49:35, díky
(Feministka: 31.01.2008, 20:49:38
- x)
za reakci, a tedy si musíme počkat na další, kdo třeba se vynoří... z té volby jsem trochu holt nervózní, omlouvám se, ale pro mě je to důležité, neboť VK je pro mě zárukou, že bude např. proti bezbřehému eurofederalismu, proti fanatickým Zeleným...
[64]
Dobrý večer
(rejpal t a T: 31.01.2008, 21:14:00
- x)
Dáky Jirkovi původnímu za odkaz. Zde je tedy REJPAL\'S SCORE Your scored 0 on Moral Order and -2.5 on Moral Rules. The following categories best match your score (multiple responses are possible): System: Conservatism, Liberalism Ideology: Capital Republicanism, Capital Democratism Party: Republican Party, Democratic Party Presidents: Gerald Ford 04\' Election: John Kerry 08\' Election: Rudy Giuliani Tak teda nevím: feldkuráta Katze, pardon, Kerryho, bych nevolil ani z přinucení. A pro Democratic party v podobě od dob FDR dodnes nemám žádné použití, leda jako odstrašující případ Rusům užitečných idiotů. Volil jsem Reagana, Bushe Sr., Bushe Jr., a byl mi velice sympatický Nixon, i když toho jsem ještě nemohl volit. V každém případě ty otázky a odpovědi jsou hodny zamyšlení. A o to myslím v tom testu vlastně jde. Z didaktického pohledu má test u mne A, nebo tedy, když chcete, za jedna.
[65]
Poklepal jsem na odkazy
(Vlasta.on: 31.01.2008, 21:46:10
- x)
a tak to sem taky vloím, a máte představu, s kým máte občas \"tu čest\" VLASTA.ON\'S SCORE Your scored -0.5 on Moral Order and -5 on Moral Rules. ˇ System: Liberalism ˇ Ideology: Capital Democratism, Progressive NeoLiberalism ˇ Party: Democratic Party ˇ Presidents: Richard Nixon ˇ 04\' Election: Michael Badnarik ˇ 08\' Election: Rudy Giuliani
[67]
kdo byl Mike Badnarik?
(DUšan Neumann: 31.01.2008, 23:02:56
- x)
často se tu vyskytuje jeho jméno, tak ho trochu představím: kandidát Libertariánské strany na prezidenta v roce 2004. Propagátor originalistického přístupu k ústavě a organizace společnosti - chtěl zrušit feederální daně zcela, tvrdý zastánce laussez-faire ekonomiky, jakékoliv cenzury medií (hlavně pornografie), Obřanská práva jsou lidem vlastní - vláda by to měla pouze uznat, nikoliv garantovat, dekriminnalizace drog, okamžité stažení z Iráku, NAFTA, OSN a WHO, návrat ke zlatému standartu... ..jasně, že byl nezvolitelný
[69]
Hmm, tak to vypadá,
(Nika: 01.02.2008, 00:51:13
- x)
že já bych asi byla v US spíš pro demokraty, což asi u nás je pořád extrémní pravičáctví : NIKA\'S SCORE Your scored -0.5 on Moral Order and -1 on Moral Rules. The following categories best match your score (multiple responses are possible): System: Liberalism Ideology: Capital Democratism Party: Democratic Party Presidents: Gerald Ford 04\' Election: John Kerry 08\' Election: Rudy Giuliani . Je fakt, že ten Giuliani mi byl takhle na dálku docela sympatický, a když z US voleb teď odstoupil, tak navrhuju, angažovat ho jako starostu Prahy, kde si zatím každý adept nějak vylamuje zuby. Obávám se, že by zbaběle prchnul do newyorské džungle...
[72]
dobré ráno....
(Jirka původní: 01.02.2008, 08:14:54
- x)
koukám, že všichni vyspávají, nebo už skládají \"huhlí\" já už taky skládám.... Netušil jsem, že tady jsou většinou \"Bushové, Nixonové a Bednarikové\" a Kocourovi Clintonové :-))) Ale mohlo mne to trknout samej válečnej štváč a vrah z vólstrýtu Dušane, dík za toho Bednarika,.....znal jsem ho jenom velmi povrchně, vlastně skoro vůbec Včera jsem byl nucen navštívit tu bláznivou \"operu\"....A i když tam byla také paní Supermanová, ten její chlap snad někde stávkoval, vůbec mne nepřiletěl zachránit. Kdyby náhodou, někdo z Vás, \"chtěl\" příští rok na tu slávu, tak si radši zlomte nohu, popřípadě obě....pak Vás tam nedostanou....
[73]
Další důvod
(maYda: 01.02.2008, 08:14:56
- odkaz
- x)
proč nevolit Švejnara. Viz odkaz. Židi taky rencali a remcali a na Mojžíše nadávali, ale nakonec do té země zaslíbené došli. kdyby předal Mojžíš velení nějakému nomádovi, který zrovna cestoval kolem, je otázka, jestli by tam došli. Že toho katolíka Bublana nenapadne, když už čte Bibli, taky nad ní trošku přemejšlet.
[76]
2 maYda
(PeS: 01.02.2008, 09:12:53
- x)
já teda nevím, ty správné školy nemám, ale jako průvodce turistů bych teda Mojžíše asi nenajal. Ta jeho zkratka byla sice trochu delší, zato tam byla horší cesta! Kdyby Pepík s Mařenou kráčeli po jím zvolené trase, vrátil by se Ježíšek do Jeruzaléma jako vetchý osmdesátiletý kmet, pokud vůbec.
[78]
PeSi, jsem četl
(Jirka původní: 01.02.2008, 09:38:58
- x)
knížku co jsem dostal k Vánocům. A tam psal jeden velmi vážený archeolog( z Izraele) že celá ta cesta je ptákovina, protože v té době to nebylo možné. Doporučoval jsem jí Lokimu, doufám, že si jí už pořídil....moooc dobrá knížka. Nic pro \"dogmatiky\"
[79]
maYdo
(Finist: 01.02.2008, 09:40:09
- odkaz
- x)
Navíc tam Bublanovi nějak blbne formátování a utíkají mu z textu písmenka. Všiml jsem si, že o Švejnarovi je teď na Psu několik ne právě lichotivých článků, tak bych k tomu ještě dodal co v žádném z nich ještě není. Pokud bych vyšel z předpokladu, že Švejnar na otázky odpovídal to co si skutečně myslel tak bych řekl, že při tématu rovné daně bylo jasně vidět, že tahle oblast ekonomie jeho parketou není. Jednak zdá se vůbec nepochopil co měl Klaus na mysli když říkal, že rovná daň je ideálem který doposud nikde na světě nemají. No všude kde mají mají \"rovnou\" daň tak jí tam mají s nějakou základní odečitatelnou položkou takže z ekonomického hlediska to nikde není rovná daň ale dvoupásmová progresivní daň. Tohle zdá se Švejnarovi uniklo takže tam pak plácal maličko z cesty. Potom je jasné, že progresivní zdanění všude na světě je proto, aby se upokojila pomstychtivost a závist těch méně vydělávajících vůči těm vydělávajícím více (protože podprůměrně vydělávajících vždy bude většina, tak je to populární opatření jak v demokracii tak v diktatuře) a aby se to nemuselo říkat takhle na plnou hubu tak existuje několik politicky korektních frází na zamaskování tohoto faktu. Ty Švejnar celkem odrecitoval ovšem pokud měl být za fundovaného ekonma tak bych očekával přece jen něco navíc. \"vzrůstající nerovnost\" - teorie i praxe je v delším období poněkud jiná - viz Kuznetsova křivka (v odkazu) ale i další argumenty (vzpomeňte na Bastiata - čím víc bude kapitálu vzhledem k tomu kolik bude lidí tím víc jeho relativní podíl bude klesat a relativní odměna pro pracující poroste, zatímco absolutně poroste odměna pro práci i pro kapitál) \"bohatí vydělají chudí budou biti\" - evidentně čiré populistické tvrzení. Pokud si někdo chce říkat ekonom tak by minimálně měl svoji pozornost soustředit na dlouhodobé dopady a zkusit se popasovat s tím, jaký mají egalitářské a nivelizující daňové systémy dopad na ekonomický růst a tedy na to, kolik bude celkově bohatství které se rozděluje. (což by mělo být minimálně jedno z hledisek pro mainstreamového ekonoma se kterým by se měl nějak srovnat a které by měl ve své argumentaci uvést) No a jak to uzavřel tím meziosobním srovnáním užitku mezi chudákem a boháčem to byla taková třešnička na dortu, na kterou sem upozorňoval už včera. Takže jestli Švejnar něčemu rozumí tak je to možná ekonometrie ale ekonomii moc nedal. No a to jak moc rozumí ekonometrii a tedy počtům a matematice posoudit nedovedu. Možná podle toho jak se v nějakém rozhovoru a v textech o sobě holedbá, že jeden čas sídlil v budově vedle slavného Johna Nashe (kterého lidé znají z filmu Čistá duše - jak neopoměl dodat) tak bych řekl že je to jako s tou nobelovkou - snaží se přiživit na lesku jiných vlastních zásluh nemaje. Ale to už je jen spekulace.
[80]
Ahoj! Jirko, a byl také letos
(Šumavák: 01.02.2008, 09:40:21
- odkaz
- x)
Kočár s paní supermanovou až na parket? V odkazu jsou některé zajímavé aktivity Brusele...... Kdyby se paní komisařka zeptala mě. tak bych jí vysvětlil, že elektrika v Itálii je dražší o transport z Francie a že finové - na rozdíl od Itálie - používají a staví vlastní JE. A pokud jde o ty foťáky, tak před dvěma lety nějaká komis v Bruseli rozhodla, že ty, co dokáží natočit videosekvenci, musí být zařazeny jako videokamery a mít větší daň !!!!!! Vypadá to, že EU komise úspěšně bojuje s problémy, které by bez její existence nikdy nevznikly.....
[81]
Dobré ránko!
(RpuŤ: 01.02.2008, 09:40:24
- x)
Svět je velice nedokonalý .... zejména pak moje počítadlo.... po...po....po....á se a dvorní poléčovatel se fláká mimo, vypadá to na závažnější poškození a výměnu.:((( K Vodičkovi plánujeme dorazit, ačli nenastane nějaká další katastrofa nebo nevypukne to náledí, kterým včera hrozili...
[82]
A šídlo je z pytle venku
(Nika: 01.02.2008, 09:55:44
- odkaz
- x)
Havlovský film pomáhá Švejnarovi. Trefuje se do Klause . Proto na těch fotkách ty střihače tak oslavují - vypadá to velmi dobrou \"střihačskou\" práci... Myslíte, že by Koutecký souhlasil s tímhle použitím svého filmu ? A nevíte někdo, kdo je Dadja Altenburg-Kohl, donátorka filmu ?
[90]
Jirko původní...
(ptakopysk: 01.02.2008, 10:45:24
- x)
a vy byste se divně nekřenil uprostřed lidí v divnejch hadrech, kterejm nerozumíte ani slovo, který bez divnýho štajeráckýho přízvuku neřeknou ani základní anglická slova Wau! a Shit! Nemůžete si ani ubalit brko, ani sjet čáru aby na vás někdo blbě nečuměl. Skoro žádný černoši... V sluhovskejch livrejích místo mexikánů a portorikánů jsou domorodci. Já se tý holce vůbec nedivim, že byla nesvá :o)
[92]
Šumaváku, dostal si mě...
(Jirka původní: 01.02.2008, 10:59:33
- x)
byl jsem na tom jako ten ruský vědec co mohl mluvit s mrtvolou, až 5 hodin od doby po smrti. Ale to nevadí, klidně mohu říct, to co jsem řekl...nikdo mi to nedokáže, že to není pravda. :-) Hele, nevíte jestli má Macek nějak blokovaný stránky ? nepřipojím se už dost dlouho.
[93]
Jirko,
(RpuŤ: 01.02.2008, 11:03:43
- x)
byla jsem tam před chvílí - vše v pořádku. Tady to máš: Hlídací psi demokracie, pozor! Kandidát na prezidenta Jan Švejnar sice mlží i pokud se týká jeho dvojího občanství (USA a Česká republika), celá věc má ovšem jeden háček, ba přímo hák! Podle svých vlastních slov totiž získal americké občanství do roku 1996, tedy ještě za platnosti předválečné smlouvy mezi Spojenými státy a Československem, podle které automaticky přišel o občanství české. Tato smlouva byla platná až do 20. 8. 1997. Kdy a jak ovšem pak Jan Švejnar získal občanství české? Dne 1. ledna 1993 totiž nabyl platnosti zákon ČNR č. 40 o nabývání a pozbývání českého občanství, který ve znění platném do 28. 10. 2003 stanovoval jasné podmínky pro udělení českého občanství a v § 11 ods. 2 jasně stanovoval podmínky pro prominutí některých z nich ministerstvem vnitra. Pokud ovšem Jan Švejnar, který byl a je občanem Spojených států amerických od roku 1981, obdržel občanství České republiky v době od 1. ledna 1993 do 29.10.2003 , pak musel tehdy splňovat podmínku zákona uvedenou v § 7 odst. 1 písm. a) a b) , tedy musel zejména prokázat, že nabytím státního občanství České republiky pozbyde dosavadní státní občanství, nebo prokázat, že pozbyl dosavadní státní občanství. Podmínky, za kterých by mu podmínka prokázání neexistence jiného státního občanství mohla být prominuta, však nemohl jako občan USA splňovat. Podle informací z médií měl pan Švejnar obdržet občanství ČR až 30. ledna 2001. Pokud je tato časová informace pravdivá, pak to odůvodňuje závěr , že získal občanství v rozporu se zákonem. Takové správní rozhodnutí o udělení občanství , které by bylo vydáno v rozporu se zákonem, lze však považovat za naprosto nicotné a neplatné od samého počátku. Lze se tedy oprávněně domnívat, že pan Švejnar není občanem ČR , nebo jím je na podkladě protizákonně vydaného správního aktu. A i kdyby bylo uvažováno, že takové rozhodnutí by bylo možno zrušit až následným rozhodnutím soudu, mohlo by zvolením tohoto kandidáta dojít k situaci , že by byll zvolen prezident , který by nesplňoval podmínku volitelnosti prezidenta stanovenou v Ústavě ČR v článku 57, totiž, že prezidentem republiky může být zvolen občan, který je volitelný do Senátu což je podle článku 19 Ústavy ČR jen občan České republiky, který má právo volit a dosáhl věku 40 let. Lze tedy uzavřít, že pokud došlo k udělení občanství ČR osobě pana Jana Švejnara v kterémkoliv okamžiku mezi 1. lednem 1993 a 29.10.2003, jednalo se o rozhodnutí správního orgánu v rozporu se zákonem, neboť pan Švejnar nemohl splňovat zákonné podmínky pro udělení občanství a nemohla mu být v souladu se zákonem prominuta ministerstvem vnitra žádná zákonná podmínka k udělení tohoto občanství. Jak k takovému rozhodnutí v rozporu se zákonem došlo by bylo možno dovodit ze spisového materiálu Ministerstva vnitra ČR - odboru všeobecné zprávy na adrese : U Obecního domu č. 3, 112 21 Praha 1 . P.S. Detailní právní rozbor mám k dispozici.
[94]
To: Jirka puvodni
(Petr Kunetka, zlocinec: 01.02.2008, 11:07:41
- x)
To bude spise enjaky adware, to antiviraky moc neumej. Zkus AdAware, nebo jeste lepe SuperAntiSpyware (staci napsat do googlu, kdyz tak http://www.superantispyware.com/. AdAware je jednodussi, SuperAntiSpyware lepsi ;)
[97]
Přátelé, nechce vnucovat s myšlénkou,
(Jirka původní: 01.02.2008, 12:47:58
- x)
natož velmi pochybnou myšlénkou....když vo velkým mistrovi P. není slyšet. Že von se připravuje na velký úkol a práci pro lidstvo....když pořádal tiskovky ke každému překročení rychlosti, nebo svatbě, tak to bylo OK, protože jenom kušnil, ale tohle ticho je velmi podezřelé....!! Ptakopysku. moc hezký. Tohle si můžete zkouknout tady na gGraberu. Za hezkýho počasí to tam stříkají vo sto péro. Sice nejsou tak sofistikovaný, neberou karty, jako tenhle, ale jsou dost dobrý. A když člověk vyčká do doby, když začnou balit, tak to koupí i za půlku. ceny jsou mírné....dokonce jsem viděl jednu paní z Moravy, která to před Vánocema vo půl sedmé ukecala na 13 oiro i s taškou...a byl to slušný obraz tak 40x60 a byly na tom vodopády osvětlené měsícem a vůkol rudý vřes :-)) opravdu hezký.
[98]
Vážení, mám jednu prosbu, zcela OT
(Dana: 01.02.2008, 13:05:58
- x)
požádala mě dcera, jestli bych nezjistila u osob znalých a zkušených, jako je zdejší společnost, kde je možno se v Praze ubytovat v poměrně luxusním zařízení. O tuto informaci ji požádal její obchodní partner z Francie, který se chystá k návěštěvě naší Matičky stověžaté. Finance nejsou důležité, co je důležité, je špičková úroveň zařízení. Může mi někdo sdělit adresu, případně kontakt? My, severovýchodní vidláci, takovými informacemi nedisponujeme. :-))) Předem děkuji. :-)
[103]
Hezký den vinšuji.
(Anka: 01.02.2008, 14:28:29
- odkaz
- x)
Z Tršnice se rodina přestěhovala do cukrovaru poblíž domažlického nádraží. \"Bylo to kolem roku 1928, byla krize a tam jsme poznali skutečnou bídu,\" říká Švejnar. Jeho tatínek prý velmi dbal, aby se s bratrem Antonínem dobře učili a šli studovat. \"Museli jsme také tvrdě pracovat. A já naivně myslela, že proletářský původ už není kvalifikace.
[104]
Dík za tipy...
(Dana: 01.02.2008, 14:40:55
- Mail
- x)
přeju všem zúčastněným hezké chvíle u Vodičky. Právě odejel Pan Zedník a já frčím poklidit hyd a pak do nemocnice na návštěvu - babičku nepustili a asi hned tak nepustí, i když stav se zlepšil. Večer si na vás vzpomenu. :-))) A spešl pozdrav polovině severochýchodní sekce - já nějak zapomněla, že tu jsme dva, já Martina řadila spíš ke středovýchodní sekci. :-)
[105]
Anko...
(ptakopysk: 01.02.2008, 14:42:11
- x)
můj děda v době krize byl taky železničář nezaměstnanej. Jenom si nejsem jistej tou krizí. Černej pátek byl esisenepletu někdy v devětadvacátým a krize se pořádně rozjela až potom, ne? Babička vzpomínávala jak ve TŘICÁTEJCH letech bejvala podpora v nezaměstnanosti na čtyřčlennou rodinu deset korun týdně. Ale je možné, že Švejnarovi byli progresivní a do bídy upadli aktivně předem. Jako bezzemci to museli mít docela drsný. Nic k závidění...
[107]
Rputi,
(ptakopysk: 01.02.2008, 14:56:04
- x)
to je ta relativita času. Ale díky zdravému americkému vzduchu a zdravé americké stravě vypadá docela dobře, žejo? Ale jinak - čistě mezi námi - si spíš myslím, že reportérka Kristina pochází ze slavného francouzského šlechtického rodu Bilů. Její vyjadřovací literární schopnosti tomu odpovídají. Že by JS až takhle kecal se mi nechce zdát
[109]
Tuhle si počtěte:-)
(Anka: 01.02.2008, 15:01:46
- x)
Prezident odpověděl na další dopis Jiřího Paroubka Prezident republiky Václav Klaus dnes 1. února odpověděl na dopis, který mu včera 31. ledna zaslal předseda ČSSD Jiří Paroubek. Odpověď prezidenta uvádím v plném znění: Vážený pane předsedo, obdržel jsem Váš dopis ze dne 31. ledna 2008, v němž mě velmi dramaticky žádáte, abych krátce poté, co proběhla moje veřejná, televizí přenášená debata s kandidátem Vaší strany na funkci prezidenta, se znovu účastnil nějakého dalšího televizního duelu s panem Švejnarem, tentokrát prý profesionálněji moderovaného. Nevím, z čeho pramení Vaše poněkud obsedantní fascinace televizními debatami. Sám jste jich absolvoval mnoho, a tak nepochybně z vlastní zkušenosti víte, že v nich o poznání či objasnění skutečných názorů diskutujících osob veřejnosti jde až v druhé řadě. Se snahou udělat z volby prezidenta republiky za každou cenu mediální show nemohu souhlasit. Je to vážný ústavní akt, o jehož důstojný charakter a průběh bychom se měli všichni snažit. Přes tento svůj pevný názor jsem přijal pozvání senátorského klubu Vaší strany a zúčastnil se na jeho půdě jednání spolu s Vaším kandidátem za přítomnosti televizních kamer. Tato veřejná diskuse byla plně v režii Vaší strany a bylo jen na Vás, jaký bude mít obsah a průběh. Média a veřejnost je zhodnotily jednoznačně. Nejste-li, vážený pane předsedo, spokojen s tím, jak v této debatě obstál Váš kandidát a Vaši straničtí kolegové, je to pouze Váš problém. Já jsem Vašemu senátorskému klubu vyšel maximálně vstříc. Proto na mě působí Vaše žádost o reparát s jiným moderátorem téměř komicky. S pozdravem Václav Klaus
[112]
PeSi
(ptakopysk: 01.02.2008, 15:12:33
- x)
ano to je východní větev, zvaná Bystrcká, u které se rodová špecifiká projevila v míře jinde nevídané... Jinak - moji nepozornost stran věku JS může omluvit půl hrnku Jamesona pozřeného zcela negentlemansky před hodinou na zdraví 24 hodin starého synka mého kolegy. Ale s tou krizí - tam bych řek\' že se až zas tak moc nepletu...
[115]
Tak....ty HOTELY...
(šakal: 01.02.2008, 15:31:23
- x)
Dano, zíleží na tom, co dotyčný požaduje a očekává: - Ověřený luxus na světové úrovni, adresu 100 m od Karlova mostu, možným výhled na Hrad a především jednu ze tří nejlepších kuchyní v zemi \"Allegro Restaurant\" zajistí FOUR SEASONS, 5 hvězdiček...http://www.fourseasons.com...rague/ - Když bude pán trochu romantik a bude ho bavit bydlet v renesančním domě přímo pod malostranskou mosteckou věží v hotelu, kde nocovala kupříkladu Barbara Streissandová, a kde je k mání s výjimkou bazénu všechen myslitelný servis, tak možná zvolí U TŘÍ PŠTROSŮ, 4 hvězdičky...http://www.utripstrosu.cz...ain.php - A pokud je to přítelem soudobého designu, tak by ho možná potěšil \"zen-buddhistický\" minimalismus z dílny naší slavné architektky Evy Jiřičné (inspirace orientem, Art Déco i modernou, relaxační centrum s bazénem a asijskými masážemi) a zkusí služby hotelu MAXMILIAN, restaurační služby pouze pro snídaně (!)...www.maximilianhotel.com šakal savarin (7;- ))
[120]
Tak jsem byk chvíli pryč...
(Šumavák: 01.02.2008, 16:00:25
- x)
a vidím, že i vám musím vysvětlit, co se s Jirkou děje! To víte! Klaus dal Švejnarovi jednu z mnoha svých knih, Švejnar včera křtil svoji( devítidenní knihu) aby měl co dát Klausovi a protože kniha fotografií moc netáhne a potřebuje také nějaký spisek s textem, tak si připravuje podklady ke knize: \"Mé dopisy bývalému presidentovi\" a maká, aby to do 8.2.2013 měl hotové ! A že je to pravda potvrzuje i to, že včera večer si po tomto sdělení jeden z diskutujících na NP, zřejmě vzteky, překousl kablík od myši.... :-))
[121]
Dano, bohužel
(František I. : 01.02.2008, 16:13:37
- x)
neznám. Ale naslavnostní italské večeři ve Four sasons jsem obdržel studené těstovinné potrubí s kečupem a při francouzské presentaci burgundské hovězí, za které by se styděla i kuchařka v bývalém (snad i nynějším) domku odborů v Senovážné. Ptakopysku, ten sprejer byl úžasný. Já se neustále divil, co všechno s tou americkou retuší provádějí a jak. Pesi, máš mail.
[125]
To ubytování,
(AeroKarel: 01.02.2008, 16:40:53
- Mail
- x)
nechtějí-li do králíkárny, zkuste tohle: http://www.ublazenky.cz/cz/
[127]
\"\"Paroubek byl po té diskusi vztekem bez sebe, vůbec se mu to nelíbilo,\"
(kocour : 01.02.2008, 17:02:48
- x)
No, to se mu vůbec nelíbím, mně na jeho místě by se to taky ani trochu nelíbilo. Kdy to konečně někdo řekne na plný pecky, že démon Paroubek vůbec není žádný démon, jediné, čeho dosáhl, bylo zastavení propadu ČSSD, ale jinak se mu nepodařilo - z hlediska ČSSD - vůbec nic? Že je to prostě jen okresní tajemník, který si hraje na vůdce, ale ve skutečnosti nemá pod kontrolou ani senátorský klub ČSSD?
[131]
Juro
(dvd: 01.02.2008, 17:17:36
- x)
dík za mail. Projevil jsem se nejdřív jako blondýn, protože mi to bylo zatraceně povědomé. A když mi to došlo, tak jsem řval jak Viktorka u splavu. Ale tpu českou verzí budu dělat osvětu. Jinak OT: telefonoval jsem s dobrým známým, který již zhlédl film Občan Havel a pravil, že diskusi snad až někdy v hostinci, ale že ho zarazila jedna věc. Jestli se o V.K. opakuje ad nauseam jeho ješitnost (a většinou bez argumantace jiné než \"vždyť to říkají všichni\"), tak co je potom skutečnost, že se někdo nechá 13 let doprovázet dvorním kameramanem aby po něm v archivech zůstalo víc než po několika amerických presidentech dohromady. Mě to nějak připomnělo jistého bataliongešichtsšrajbra ze Švejka.
[132]
dobrého večera všem u Vodičky...
(Jirka původní: 01.02.2008, 18:10:08
- x)
ani jsem nenapsal, že nemohu, je to trapné. Ale jako důchodce si nemohu vyskakovat a taky žena by mne nepustila....ale příště to jistě vyjde. Taky jsem ještě vyklepanej z auta, když jsem musel ujet pár set km po D1.....a záda holt nejsou dvacetiletá, jako má někdo. Příště, ale budu moci, budu už jinak motorizován a pak se mne nezbavíte...budu totiž i skoro hotový z další \"budoucností\" Kocure, řekni mi jak Ti mohli vyjít Clintonovi? Nesháníš nějakou stážistku?
[134]
jirko,
(maYda: 01.02.2008, 18:20:03
- x)
a on tady na ton´hle blogu někdo má dvacetiletá záda? Mám dojem, že většinou nejmíň dvakrát dvacetiletá. Ad Občan HAvel - copak by HAvel ve svém okolí takovou dobu snesl někoho, kdo by o něm točil kritický dokument? Zo přece je jasný, že to je adoračně propadační záležitost, zrovbna tak, jako výstava VH-český mýtus. jen nechápu, jak po tomhle někdo ještě můře věřit v HAvlovu skromnost.
[135]
No jo MaYdo
(Jirka původní: 01.02.2008, 18:21:01
- x)
když já jí nepotřebuju......:-)))) ano máte pravdu, ale teď uznova skenuju PC něčím echt účinným proti tomuhle... má to být něco co se jmenuje Sober32, ale to nemám ze své hlavy, jeden chytrý pán mi to poslal emailem.... Když zadáte do vyhledávače Symantec Sober32 bude Vám pomoženo. Ale ještě to pak probereme s vodičkoic odborníky, až se vrátí...
[138]
Jirko, fakt nevím,
(kocour : 01.02.2008, 19:14:07
- x)
vím o sobě jen tolik, že jsem (opravdu) liberál, ztímco většina zdejšího osazenstva spíš tíhne ke konzervativním hodnotám. Problém tak trochu je s pojmem \"liberál\" - zatímco já to vnímám jako \"nechte všechny, ať si dělají, co chtějí, a nic jim nepředepisujte s výjimkou zákazu kafrat do života druhým\", v Americe to zřejmě vyznívá levicově. Já třeba nemám problém s registrovaným partnerstvím (leda v případě, že by si nějaký hoch chtěl registrovat mne, to by asi dostal ránu do zubů). Ono vůbec je to s těmi termity složité, já třeba jsem normativista, což je krajně pozitivistický právní směr spáchaný hlavně Weyrem a Kelsenem, kterému iusnaturalisté nemohou přijít na jméno, ale zjistil jsem, že normativista v ekonomii je ten, kdo by chtěl všechno předepisovat, tj. mít na všechno normy, čili vlastně socialista, fašista, konzervativec, zelený, ale určitě ne liberál ... (A abych to ještě víc zkomplikoval, normy máme skutečně úplně na všechno, jen si to neuvědomujeme - viz heslo \"co není zakázáno/přikázáno, je dovoleno\", které samo o sobě je hodně širokou normou, takže ekonomická definice normativisty by správně měla znít \"normativista v ekonomii je ten, kdo by chtěl všechno předepisovat, tj. mít na všechno přikazovací/zákazové normy\" (a contrario liberál chce mít co nejvíce norem dovolovacích a ty příkazové/zákazové vytlačit na okraj a mít je jen v nejnižší možné míře).
[141]
Kocoure to byl vtip....
(Jirka původní: 01.02.2008, 19:22:33
- x)
já Tě, aspoň trošku znám a to co říkáš, jak se \"vidíš\" je úplně zbytečné....vlastně není to zbytečné, ale nic to nemění....i kdyby si napsal, že máš nad postelí akt che gevary, tak si snad pivo můžeme dát ne? Vlastně jak jsem se koukal na výsledky, tak byl každej překvapenej co mu vyšlo a , že se vidí trošku jinak, než mu to vyšlo...
[143]
honzo,
(maYda: 01.02.2008, 19:37:39
- x)
nebude. JŠ nebyl zletilý, o ničem nemusel vědět a opak mu nedokážete. ZA otce ho popotahovat nemůžete. Dokonce ani nevíte, jestli to třeba není jen shoda jmen. Není tam adresa, rodné číslo, nic, co by ukazovalo, o kterýho Švejnara jde. Mám dojem, že to není zas tak kuriozní jméno,aby nebylo vícekrát. To už je zajímavější Pehe, který na sebe v Lidovkách vykecal, že otec byl důstojník CSLA a komunista. Do Ameriky zdrhl Pehe, už jako zletilý a otec tu zůstal. pokud ho nevyhodili z armády a strany rodné, mohlo by to něco napovídat. já jsem měla podobného synka za kolegu. BYla to vyhlášená \"rudá trojka\" z fakultního výboru a nastoupili na moje první pracoviště dva roky po mně. děda byl kamarád s půlkou UVKSČ. Ti druzí dva byli z místních komunistických špišek, ten hošík měl známost se slečnou ze stejných kruhů. (Furt se s ním rozcházela, protože byl děsně na baby a neustále jí zahýbal, převážně s dámami podstatně zralejšími). No a rodiče měl v Americe. Že prej emigranty - jenže že to žádní emigranti nejsou, bylo všem jasný jak facka.
[149]
maYdo, ad \"Občan Havel\" doporučuji
(Vít Blaha: 01.02.2008, 20:10:22
- Mail
- odkaz
- x)
recenzi (nejen) filmu od Petra Zídka v LN z minulé soboty. Jedna z nejlepších, které se objevily... \"...Občan Havel je film natočený Havlovými kamarády a dalšími příznivci, kteří privilegium zaznamenat některé soukromé či zákulisní scény zaplatili rezignací na kritický odstup. Tomu odpovídá i použitá observační metoda - kamera se spokojuje s prostým zachycováním situací a autoři nijak nevstupují do děje. Součástí filmu není žádný nezávislý komentář, takže Václav Havel je tu vlastně režisérem, dramaturgem, scenáristou a hlavním hrdinou současně. Svůj obraz má plně pod kontrolou....\"
[152]
No to, že jeho otec byl diplomat
(Jirka původní: 01.02.2008, 20:15:53
- x)
už vlastně je na 100% jasné, že byl u stb, nebo jíné služby. Tím se také vysvětluje mnoho věcí v jeho životě....třeba i ten útěk, pak taky snadné přijetí do různých škol a tak. Nebo si fakt někdo myslí, že to bylo jinak?
[154]
Víte B.,
(maYda: 01.02.2008, 20:22:46
- x)
já ji četla. Oceňuju komentář Špačka, který tvrdil, že všichni o kameře věděli a chovali se podle toho. Špaček se po odchodu z hradní kanceláře někde nechal slyšet, že žádné komentáře k období na Hradě dávat nebude, ani dobré ani špatné, protože se to nedělá. Že to byla pro něj práce jako každá jiná. Taky to, pokud vím drží. Jinak si myslím, že tahle recenze je jediná, která si dovolila jistou kritičnost. Jinak je to samá oslava. K tom u ta vlezlost, s kterou na mně Občan Havel zírá z každý tramvaje.
[155]
OT dotaz.
(jura-p: 01.02.2008, 20:41:20
- x)
Teď se mi nevím jak nahrály do Skype kontakty z telefonu a tedy z Outlooku. A už víc jak hodinu se pokouším je dostat ven. Nevíte, jak je možné, že se mi tam vyskytly, ale hlavně, jak se jich zbavit a jestli je to nějak propojené, nezbavit se jich v telefonu a v Outlooku?
[156]
Ten Občan Havel,
(jura-p: 01.02.2008, 20:49:37
- x)
to bude několikahodinový prů... (a pro školy to bude povinné), ta míra nevkusu je zdrcující. A to mě obtěžovali jen ukázkami v reklamě v TV. To mu ta baba nemohla poslat prachy rovnou? Proč to pasírujou přes \"umění\". Co je mi do toho, že prezidenti osobně mění běhouny na hradních chodbách. (Tady jsme dali červenej, byl tu starej, hnusnej, Husákův - říká v traileru hlavní hrdina, autor, režiser a výtvarník, ještě že nedržel v ruce lampu nebo odrazku, pak by byl i osvětlovač.)
[157]
2Jura-p
(Vlasta.on: 01.02.2008, 20:53:33
- x)
Předpokládám, že kontakty a další běžně obnovujete z mobilu do outlooku. No a Skype má podobnou funkci. Někde jste na ni kliknul. Pokud nemáte ve Skype nahranou zálohu která by se dala použít (ne starou, ne už tu rozšířešnou), pak se obávám, že vám nezbude než to po jednom likvidovat \"růčo\". Pěknou zábavu. ;-))
[164]
divano,
(maYda: 01.02.2008, 23:43:10
- x)
mije dítlka Asterixe a Obelixe milují a já si docela zvykla. nosí z knihovny ještě daleko horší pitomosti. konec konců, mně taky rodiče říkali, že čtu pitomosti. ale nejsem si jistá, jestli by mně jimi doporučovaná literatura na život připravila lépe. A tomu Paroubkovi s Bémem v převleku v kině neuniknu.
[166]
divano
(Finist: 01.02.2008, 23:54:25
- x)
Já když jsem toho Jiřího Havla čet, tak sem si skoro říkal že se trefil do černýho. Slušnost ze strany z níž jí nečekáte vždycky dosáhne momentu překvapení. To by skoro chtělo, aby teď někdo ze strany Klause zase na oplátku vystoupil na obranu Švejnara před nějakou pomluvou. Jenže otázka je před jakou, protože natolik ho zase jednak nikdo nezná a jednak zase nic tak extrémě šťavnatého jako o Klausovi tu zatím o něm nekoluje. Snad jen to stbáctví, jenže potomci za své rodiče nemůžou.
[168]
Jo a na psu nepřehlédněte
(Finist: 02.02.2008, 00:10:51
- odkaz
- x)
Je tam velice dobrý článek Matěje Šustra který vlastně shrnuje liberální argumenty proč plošně zákonem nezakazovat kouření v hospodách. Tuším, že některé známé firmy (označené někým celkem vtipně jako PiXaČu a spol.) s tím budou mít potíže ačkoliv k zamyšlení je to asi nepřiměje.
[169]
Niko
(Finist: 02.02.2008, 00:22:49
- x)
Já sem se taky trošku podivoval, že s tím vystoupil, protože postavení jeho otce mu snad ještě Švejnarovi nikdo nějak vážně nepředhazoval nepočítáme-li malou skupinu internetových fanatiků typu Ross Hedvíček. Zato proti němu sou o něco vážnější výhrady v jiných směrech.
[171]
Co se Švejnarova papá týče,
(kocour : 02.02.2008, 01:05:02
- x)
je mi celkem jedno, kde byl či nebyl, spíš mne fascinuje, jak programově hodil Švejnar od tatínka distanc, že za něj nenese odpovědnost. To je sice pravda, ale Švejnar mladší mi z toho vychází jako prodejná děvka (omluva těžce pracujícím ženám v Perlové ulici, které jsou vedle něho svaté).
[172]
A co se včerejšího dění ještě týče,
(kocour : 02.02.2008, 01:08:37
- x)
Paroubek už má obětního beránka, na kterého svede Švejnarův neúspěch - pamatujete, jak sliboval, že dostane Klause z Hradu stůj co stůj - teď mu zřejmě došlo, že to přehnal ... no, nechtěl bych teď být v kůži vzácné senátorky Gajdůškové, neb za Švejnarův neúspěch může odteď ona.
[175]
Dobré ráno, krásný den..
(Dana: 02.02.2008, 09:09:51
- Mail
- x)
teda, co se počasí týče, tak je to hnus... A právě mi volali z nemocnice, že si můžu přijet pro babičku. No - konec sladkého nicnedělání, teď už budu pod dozorem a bude mi stanovován denní, týdenní, měsíční, roční....plán a každý večer bude prováděno vyhodnocování plnění téhož. Přičemž se bude hodnotit nejen technické provedení, ale i umělecký dojem. :-)))) Tak se tu mějte - já vyrážím. :-)
[176]
Dobré jitro
(skimic: 02.02.2008, 09:12:54
- x)
... Rputi, mi to poránu nezapaluje. To je Švejnarova další odbornost? Nakonec, kdybyste chtěla říci \"pasáčka vepřů\", řekla byste prostě \"pasáčka vepřů\" ... ... stejně, jestli to Švejnarovi za to stojí. Doteď byl částí obecenstva vnímán jako další poměrně neškodný a nevýrazný Havlův kámoš ale s každým jeho dalším slovem a chováním se z onoho \"nevýrazného Havlova kámoše\" stává \"další z mnoha nesympatických Havlových kámošů\" ...
[177]
skimici,
(RpuŤ: 02.02.2008, 09:23:15
- odkaz
- x)
jak jeho jméno napovídá, některý z jeho předků jím byl...:)) On sám mi spíš připomíná tu myšku, co \"tomu dala, tomu dala, tomu dala.....\" - no prostě to byla hrozná k....a...(odkaz) Jen mi není jasný jak by chtěl ty komunisty dostat do vlády spolu s ODS...:)) ...V pátečním rozhovoru v České televizi Švejnar nejprve řekl, že si nemyslí, že by po jeho zvolení musela nutně padnout vláda. A pak dodal klíčovou větu: \"Pokud by vláda padla, svěřil bych sestavení té další opět ODS.\" ...Ve večerním televizním interview také zdůraznil, jak harmonické by měl po vítězství vztahy s vládou, a řekl i to, že by výrazně šetřil s vetováním zákonů. ...
[179]
Dobré ráno....
(Jirka původní: 02.02.2008, 09:50:25
- x)
nevím jak u Vás, ale tady je opravdu hnusně. A nejhorší je to, že jak venku tak vevnitř....jsem naštvaný na pc, jsem opravdu rozhodnutý ho vyhodit obloukem vyšším a delším než helenka Fibingerová v nejlepších steroidních letech. Je to svinjak, hýzl, a jistě i modrá sáčkohlava, pitchus a cyanoza.....asi mu před DEL napíšu PR a nechám ho 100x vytisknout, že je debil....uf, tak jsem si ulevil, no. Ke Švejnarovi, já to mohu říci, já totiž o sobě neuvažuji, že mám demokratický pohled na svět a tudíž si mohu dovolit být nejen totalitářský, ale i až nekorektní. Ano děti nemohou za své rodiče, ale rodiče jim poskytují, geny, výchovu, vzdělání......a tak je do života velmi formují. Pokud je otec stbáka a v době největšího útlaku se fláká kdesi po zahraničí a ještě k tomu kaptalistickém, jistě i syn požívá a užívá výhod, které mu poskytují rodiče. A jistě to pokračovalo celý plodný Švýnarův život. Jeho popisovaný útěk, šikovnost a píle ve studiu....dostávají pro mne velmi odlišný rozměr. Ony ty tajné služby dělali s lidskými osudy mnohem větší \"brikule\" než jen ty odchody. Vůbec se nedivím, že se paroubkovi líbí, vždyť jeho žena , ta první, měla stejné rodiče jako pan Š. a tak je na to zvyklý. ps. Profesor John Cox , prestižní to akustik z Londona, celý minulý rok zkoumal příjemnosti, či nepříjemnosti jednotlivých zvukových projevů u lidí.....a je zajímavé, že nejnepříjemnější je pro lidské ucho, manželská hádka, daleko příjemnější, je prý zvuk, který člověk vydává, když zvrací. Asi to byl nějaký grant, co poskytl Gambrinus, nebo někdo takový :-))
[185]
2 skimic
(PeS: 02.02.2008, 10:55:31
- x)
slušně vychované moderní multitaskingové systémy mají obvykle zabudovanou funkci \"nice\" (unixákům nemusím vysvětlovat, ostatním napovím, že nice se z angličtiny překládá jako: hezký, milý, příjemný, hodný, roztomilý), či dokonce funkci \"renice\", pomocí které se dají ovlivnit i již běžící procesy. Je sice možné, že ženy mají tuto funkci zabudovanou někde také, ale uživateli je nedostupná...
[186]
že by domovní důvěrník?
(divana: 02.02.2008, 11:00:01
- odkaz
- x)
že ale média nasadila na zteč. ta eurounie tak moc nechce klause, že jakékoliv prostředky se zdají dobré. pro tentokrát naštěstí neumí proniknout do českého a co za to a co z toho. už jsem to párkrát psala, zastavil se v kotlince život do voleb prezidenta. tak je to tu propojené od prezidenta až po poslední hajzlbábu, že se všechno rozhýbe až po zvolení. tedy kromě církví. ty v závětří jednají a to tak, že nakonec srazí hodnotu veškerého vraceného majetku na 1 euro za kus, a to bude překvapení, co všechno si takhle naberou. no, ono hlavně se s tím svezou politici, takže jim to projde. proto teď.
[189]
Nejzajímavější na kauze
(jura-p: 02.02.2008, 11:19:19
- x)
otcova agošství je právě to, že tatínka práskl synek. Je a není za tím práce PR poradců. Ti vždycky kandidátovi radí, aby si prošel důkladně svou anamnézu osobní a věci, jejichž zveřejnění ve volební kampani by mu mohlo uškodit, aby sám nebo prostředníky zveřejnil, tak aby v horké kampani nemohla vybuchnout nějaká ta mediální bomba. Jde jednoduše o to, aby ztratilo smysl takové věci těsně před volbou diskutovat místo toho, co má kandidát v programu, což chce on. Ale nikdy jsem neslyšel, že by radili tito PR poradci, že má takto zveřejnit věci svých \"blízkých osob\", protože pokud někdo zveřejní v horké kampani věci z rodinné anamnézy, setká se spíše s mravním odsouzením a diskutuje se o tom, jak hnusní jsou ti, co to zveřejnili, což kandidátovi neublíží, spíše naopak, veřejnost se postaví na jeho stranu. Zde se však stalo několik neobvyklostí. Je to Švejnar sám, kdo předložil dokumenty o svém otci, a navíc v období těsně před volbou a ne hned po ohlášení, nebo před ohlášením své kandidatury, kdy by to bylo vhodné, pokud by to byl prohřešek jeho. Takže nemůže počítat s tím, že veřejnost, která v takovéto situaci umí rozlišit vinu a odpovědnost, obviní protivníky ze zveřejnění a postaví se na pozici, že za rodiče není nikdo odpovědný. Spíše zde nastane situace, že se lidi budou ptát, proč zveřejňuje dokumenty na osobu blízkou. A zcela mimo jakoukoli mísu je jeho mediální zdůvodnění, ve kterém říká: \"Chtěli proti mě zneužít mého otce\", ač pro toto tvrzení nemá pražádný doklad. A protože tak činí ve chvíli, kdy probíhá debata o jeho porážce v debatě s protikandidátem na vlastním hřišti, je oprávněný předpoklad, že je to on, kdo chce vyvolat nemravnou debatu o odpovědnosti rodičů, aby zabránil debatě o svém programu. Ano, je to Švejnar, který tuto debatu rozpoutal tím, že udal svého otce a nemůže se divit, že se Jirka původní ptá, kde se to naučil. Je to Švejnar, který chce, aby jeho příznivci volali, proti našemu kandidátovi se tahají věci z minulosti, za které nemůže a on chudák byl přinucen udat svého otce, aby ho neudal někdo jiný. Podívejte se, jak nekulturních prostředků ta ODS používá. Proto zde v klidu vyzývám, pojďme o jeho otci diskutovat jen málo a říkejme jen jednu větu: Byl to Švejnar, který udal svého otce. A ani tu vlastně neříkejme, spíš si to pamatujme. A neradujme se nad tím, že okolnosti tlačí Švejnara k tomu, že jako volební bomby zveřejňuje takové věci, jako že by se v prezidentské funkci choval jako se už chová Klaus a pověřil by sestavením další vlády zase ODS. Ano, tlak Švejnara nutí slibovat to, co od Klause bereme jako samozřejmost a nikdo ho neopěvoval za to, že při pádech vlád ČSSD vždy znovu pověřil socany sestavením vlády. A pamatujme si, že Švejnar slíbí komukoli cokoli. On je ten, co udělá správnou diagnozu, a bude rozhodně bez otálení, pomalu a opatrně postupovat vpřed. Hlavní je, aby vývoj šel správným směrem. Měl mravní kredit.
[190]
úplně, ale úplně z jiného soudku...
(Jirka původní: 02.02.2008, 11:39:31
- odkaz
- x)
potřebuju nápad, protože jsem v u konce se svojí kreativitou...potřeboval bych namíchat úplně stejný odstín, zlato, žluto bílé, jako je v odkazu ( to co svítí na to nábřeží a na vodu mezi stromy) Už jsem s tím mořím šíleně dlouho a nemůžu to vůbec udělat. Něco tomu vždycky chybí. Mám vždycky příliš studený odstín a ne tak hezký, jako když tomu Turnerovi zapadá. Je to ročníková práce a nějak se s tím nemůžu popasovat. Todle mi prostě nejde.....jasně nemám talent, to vím, ale oni to po mě chtějí... ps. Juro...já se neptám, já vím, kde se to naučil...bohužel jsem se jednou setkal s takovým člověkem, který vyrůstal v takové diplomatické rodině....ale to až radši u Vodičky.
[191]
Ahoj ! Juro, souhlas.
(Šumavák: 02.02.2008, 11:43:41
- x)
Já ráno k tomu udání otce napsal asi pět otázek, které mě napadly, a úvahy s tím související, a než jsem vyplnil písmenka, tak jsem si řekl: nepošlu to, protože právě rozpoutávání diskuse o tomto nepodstatném tématu je cílem akce.... jede se se známým podívat k Hájkovi na nějaké araby(bez ručníků) a přemýšlím, jestli ty bílé koně na tom sněhu najdem.... :-))
[194]
Šumaváku....
(Jirka původní: 02.02.2008, 11:54:12
- x)
i když moje sebevědomí je bezbřehé, tak si dovoluji tvrdit na 100%, že po mé smrti něštěkne ani pes, natož nějakej \"člověk\"....kdybych to mohl vynechat to malování, tak budu nejradši, ale prej nemůžu. Ono kvůli tomu restaurování, musím něco umět, aspoň trošku... Hele s těma Arabama opatrně, není to jen tak jim stavět mešitu v chráněným pásmu, přeci jen nejseš Bakala :-)))
[195]
Ad Švejnar noch einmal...
(Vít Blaha: 02.02.2008, 11:58:25
- Mail
- x)
jeden z komentujících na mém webu upozornil na rozhovor s páně kandidátem z poloviny ledna (viz odkaz): OTÁZKA: Byl Váš otec v KSČ a byl také kmenovým zaměstnancem StB, rozvědky? ODPOVĚĎ: Můj otec byl členem KSČ, nebyl spolupracovníkem StB ani rozvědky. Takže jako v jiných záležitostech pan profesor opět kecá!
[200]
dvd
(skimic: 02.02.2008, 12:45:16
- x)
... no u Sorose bych to snad i čekal ... z druhé strany ta indoktrinace je fakt děsivá ... i normální rusové jsou schopni to ještě papouškovat, ačkoliv pokud to dále rozvíjíte, odmítnou to ... Proto jsem naprosto bez iluzí a (viz PeS) PaH má prostě obrovskou moc ...
[201]
Ten Švejnyho strýc je taky zajímavej
(Nika: 02.02.2008, 12:59:43
- odkaz
- x)
JUDr Otakar Pohl : 1950-1954 a 1957-1969 generální ředitel Státní banky československé. Pod jeho vedením byla v 50. letech realizována koncentrace a etatizace československého bankovnictví podle sovětského modelu, přičemž již od poloviny 50. let usiloval o větší autonomii centrální banky vůči vládním a stranickým orgánům. Hlásil se k myšlenkám Pražského jara a odsuzoval okupaci zeměmi Varšavské smlouvy. Byl proto ze svých funkcí v bance sesazen. Od roku 1970 pracoval krátce v diplomatických službách.
[202]
Vážení,
(PeS: 02.02.2008, 13:50:33
- x)
než zas odpadnu, na chvilku o5 zde. Ještě, že jsem k tomu Vodičkovi včera nešel - a bejval bych rád. Ale v hlavě mě buší permoníci a to jsem střízliv... Leč ty změny počasí se nějak nesnášeji s mým tlakem atd. atp. 2 Jura - máš pravdu. Shrňme si, že kromě lháře, podvodníka a kecala se jedná ještě i o udavače a víc se v tom hovně radši nebudeme patlat. Ono pak víc smrdí a umaže se spousta dosud nezúčastněných lidí okolo. 2 Jirka - Dej na Šumaváka - ten příslušný detail si vytiskni na slušné barevné tiskárně ve velkém měřítku a nech si to v nějaké lepší autolakovně nebo tam, kde míchaj barvy pro malíře pokojů zanalyzovat. No a jináč existují programy, které to uměj a nejsou ani tak moc velký. Jestli to máš moc studený, tak bych tipnul, že tam máš málo zelený (v RGB filtru). Ono trik je v tom, že na tom obraze se ten odstín bod od bodu liší a výsledný dojem Ti vytvoří oko jistým zprůměrováním. A ti mistři pro tohle měli cit... Takže v té ploše, která Tě zajímá, to chce roztáhnout až na jednotlivé pixly a ty zanalyzovat a pak z toho udělat nějaký ten vážený průměr. Malej prográmek, kterej Ti je schopen určit RGB poměry v daném místě Ti mohu poslat...
[203]
PeSi....díky...
(Jirka původní: 02.02.2008, 14:32:50
- x)
na to asi budu muset příjít sám....nemůžu takhle \"podvádět\" co kdyby to pak chtěli vědět, jak se to dělá....jsem si říkal, že třeba pomůže sbírat světlušky za svitu úplňku a rozdrtit je ve hmoždíři, za štěkotu španělské pinče, nebo tak něco.... A co se týká kandidáta na prézu....to je velkej trapas a ostuda. Je vcelku docela dobré, že takový magor kandiduje za Paroubka.....pak by ještě mohl po něm převzít předsednictví a bude vymalováno. Já bych mu to mooooc přál, aby mu tady vyšlo. :-))
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |