Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Sobota, 23.02.2008

Člověk proti sociálnímu státu

Henry Hazlitt

Přeložil: Finist

 


Kapitola 9.

Hladomory způsobené vládou

V posledních několika letech vlivná skupina sociálních reformátorů energicky propaguje nebezpečný mýtus. Ten je, že zvyšující se růst celosvětové populace převyšuje dostupné kapacity pro produkci jídla a hrozivé hladomory jsou nevyhnutelné, pokud se růst populace nezačne regulovat.

V říjnu 1966 předložil profesor Karl Brandt, jedna z předních světových autorit v zemědělské oblasti, bývalý ředitel Zemědělského výzkumného institutu při Stanfordově universitě a bývalý člen výboru prezidentových vědeckých poradců, zprávu, která analyzovala tento mýtus. Této analýze se bohužel nedostalo pozornosti, kterou by si zasluhovala.

„Vládní prioritou", prohlásil Brandt, „by nemělo být zavádět či propagovat „plánované rodičovství," ale uvolnit regulace v oblasti zemědělství, což by farmářům umožnilo zvýšit produkci potravin".

Brandt nikdy neodporoval „plánovanému rodičovství vycházejícímu z dobrovolného individuálního rozhodnutí." Ale trvalo by celá desetiletí, než by potenciálně úspěšná vládní propaganda ohledně kontroly porodnosti přinesla výsledky v celkové velikosti populace. Navíc zaujetí pro kontrolu porodnosti jako způsobu, jak předejít hladomoru, odvádí pozornost od obrovského potenciálu na zvýšení produkce potravin, která je nyní technicky možná.

Věda a technika nám nyní umožnila nahradit lidskou a zvířecí práci zavedením strojů také při výrobě potravin. Nejdůležitější ze všech hnojiv, dusík, je dostupný v rostoucích množstvích potenciálně všude po světě a za snižující se cenu. Technologie nových metod zavlažování je velmi efektivní stejně jako pesticidy proti hmyzu, rozšiřuje se lepší způsoby skladování a uchovávání potravin.

Proč tedy ve světě stále řádí hladomory? Brandt odpovídá, že v posledních generacích byla primární příčinou většiny hladomorů vládní politika. Upozorňoval samozřejmě na kolektivistickou politiku v Sovětském Rusku, která vyústila v hladovění milionů lidí a účinně bránila zvýšení produkce jídla téměř po čtyřicet let. Stejné, a možná i horší, byly následky pro nespočetné miliony v Rudé Číně.

Obdobné hospodářské politiky stojí za hladomory v Indii a v některých afrických státech. V socialistické mánii pro „industrializaci," indická vláda přesměrovala svým centrálním plánováním značnou část kapitálu ze zemědělství do průmyslu. Arbitrárně ustanovila vysoké ceny pro průmyslovou produkci a nízké ceny pro zemědělskou produkci.

A navíc k tomuto drtivému srážení produkce potravin, vede korupce a laxnost k situaci, v níž hlodavci, ptáci a kobylky decimují indickou domácí produkci potravin rychleji než může být dovezena (s vysokými náklady), americká potravinová pomoc (program Food for Peace).

Ještě k tomu se volně potuluje přibližně 200 milionů posvátných krav (pochopitelně chráněných vládou) kolem lidí umírajících hlady.

Naše vláda nestanovila žádné adekvátní podmínky pro využití našich obrovských potravinových darů Indii. Což, jak Brandt zjistil, nechtěně přispělo k vytváření podmínek pro vznik dalších hladomorů: „Takové dary umožňují indické vládě pokračovat ve špatné politice, která dusí iniciativu indických farmářů. Potenciální velikost deficitu potravin, který tato politika nadále vytváří, je tak ohromná, že veškerá charita a zahraniční pomoc celého vyspělého světa ho nikdy nedokáže pokrýt".

 

 

 





Komentáře

[1 a dnešní EU.. (divana: 23.02.2008, 23:54:33 - x)
kvóty, přerozdělování...
tam, kde je úrodná půda, se stavějí montovny a pravděpodobně se počítá s tím, že jinde na skále se bude obilí pěstovat ve velkém..
obilí - jak se může pálit, když je ho nedostatek.. za to by měl snad někdo viset (natřený na zeleno)

[2 a poznali jste kapelu na fotoalbu?? (divana: 24.02.2008, 00:03:23 - x)

[3 rejpale, ještě jsem nostalgicky zívnul o patro níž (Dušan Neumann: 24.02.2008, 01:58:17 - x)

[4 divano, touto dobou jsou už jen bloody foreigners, a těm ujel vlak před desítkami let (Dušan Neumann: 24.02.2008, 02:09:17 - x)

[5 ten vlak ujel kde komu :-)) (divana: 24.02.2008, 04:47:09 - x)

[6 Dusane (Hipik - pravicovy recidivista: 24.02.2008, 06:14:27 - Mail - x)
me vlaky ujely malokdy, spis jsem dlouho cekaval. O patro niz jsem ti jeste odpovedel. Bohuzel www.kurdistan.cz vypadaji zive, ale majla jim nedokazu poslat, posila me to k Brdickum. Podivam se na to zitra, ted dokourim a jdu spat. Primery baby ribs a Sam Adams byli jako vzdy vynikajici volba. Akorat chybela atmosfera stredoveku - psiska okolo stolu chytajici kosti. Tak zatim, jdu na pelech.

[7 Dobré ráno... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 06:55:29 - x)
ne, ne, ne...to je špatně. Kvoty jsou od toho, aby zemedělci mohli vůbec na venkově žít a pracovat. A jsou vázány na maximální možné množství produkce. A tak již nikdy nemůže dojít k tak masivnímu nedostatku a hladomoru. Všichni mají co jíst, co pít a kde spát a to je zásluha jen a pouze moderní sociální politiky osvícené vlády EU. Uvědomte si, že takové články podkopávají úsilí milionu poctivě pracujících, co pro Vás orají sečou vláčejí, abyste měli co na talíře. Takhle se odvděčujete? Dělal jsem si čárky, když jsem byl na schůzi pokrokových zemedělců, kdykoliv zazní jnéno hezlit ....... ani jednou přátelé, ani jednou. A tak je to ze vším. Nějaký pisálek z města, žádný pořádný uvědomělý oráč, rostlinář, předseda, prostě jeden z nás....asi to bude nějaký revanšista, nebo přisluhovač vrahů z vólstrýtu.

ps. A jak je možné, že tak drze nazývá naše indické soudružky, krávami a ještě k tomu posvátnými? Kde je šéfredaktor, kde je úřad pro tisk a informace, aby zakročil....???

[8 Jo prosím Vás... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 07:07:29 - odkaz - x)
v odkazu ječlánekk, který jistě ukáže USA v pravém světle....a odkryje karty právě těch všech \"hezlitů\"... :-))))

ps. číst je potřeba, ale s prázdnými rukamami ( bez hrníčků s kávou či čajem, a ještě si na monitor namontujete stěrače a pusťte si rychlý cyklování. Jinak to nedočtete a přes nudle a prsky nedočtete dál než do půlky Zvlášť doporučuji to dokonalé ovládnutí názvů velkých korporací a jmen souvisejících.

[9 2 Jirka původní (PeS: 24.02.2008, 07:27:55 - x)
Dobré ráno. Hele, buď rád, že píše o indických soudružkách. Taková YnĎýra byla kráva vskutku výstavní. Kdyby psal o našich, riskoval by od toho ubohého dobytka žalobu pro urážku na cti.
Nicméně vidíš tu relativitu a dialektiku vývoje. Kdysi dávno si mnozí mysleli, že taková Kabrhelová už tvoří vrchol vývoje, že dále už to snad ani nejde. A vidíš, čas oponou trhnul, evoluce zapracovala a máme tu Káču Jauvajs, další vývojové stádium posvátné soudružky.
A přijdou další, jiné, lepší!

[10 2 Jirka původní (PeS: 24.02.2008, 07:39:40 - x)
a jak vidíš, další mladý člověk se správnými názory, budoucnost tohoto národa. Možná i Tobě bude jednou vydělávat na důchod. Hubou. Tou se vydělává nejlíp. Jen by si měl ještě trochu zlepšit slovník a hned může jít diskutovat na Psa...
Rád věřím, že to bude asi studující politologie, sociálního enviromentalismu či jiného podobně pokrokového směru. Nevěřím, že kdy v životě dělal něco rukama, tipoval bych, že i na to vytírání zadku má milující rodiče...

[11 No jo PeSi... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 07:42:04 - x)
vždycky bude nějaká \"posvátná kráva\" Ale co jsem si povšiml. Kráva je vždycky nebezpečnější než \"posvátnej vůl\". Ono k té debilitě se u nich přidává i ta funkce ženy, jako takové. A ženy jsou méně militantní, vždycky se domluví, nemají testosteron a proto jsou tolerantnější.Kdyby vládli ženy, nebylo by válek, hladomorů a i ptáci by chodili pěšky, neboť by je kocouři nelovili a antilopy vedle lvů se bezstarostně pásli a \"bílá smrt\" by nebohé tuleně jemně v ústech dopravovala na místa odpočinku. No život ideál. Všude harmonie a porozumění.
ps. myslím, že i tornádo by bylo takové vlahé a jemné...

[12 Jirko, aby si se neplet! (Rpuť: 24.02.2008, 08:15:35 - odkaz - x)
\"Francouze šokovala brutální bitka dívčích gangů\"

[13 Rputi... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 08:20:23 - x)
chlapi si nikdy neřezali ňadro, kvůli lepší střelbě z luku.....a to nejsou publikovány ty nejotřesnější případy od těch amazonek, kdy se amputovalo nesprávné kvůli tomu, že se nevědělo, že dotyčná je levák.

[14 2 Rpuť (PeS: 24.02.2008, 08:27:03 - x)
to v tom musíš číst tu jemnou ironii...
Zrovna jsem mu chtěl napsat, že právě proto ta tornáda dostávají ženská jména...

[15 2 Jirka původní (PeS: 24.02.2008, 08:30:18 - x)
No a díky té symbióze debility s funkcí ženy, jako takové, jdou pak ti posvátní volové na jatka a nechaj se podřezat.

[16 Propánakrále, (Rpuť: 24.02.2008, 08:45:35 - x)
vy máte téma po ránu.
Ale na druhou stranu je fakt, že když už začne blbnout baba, tak to stojí za to...:))

[17 Brejtro po zas ránu! (rejpal t a T: 24.02.2008, 08:48:40 - Mail - odkaz - x)
Jirko ppa, to ale není od Vás vubec hezké mi takhle kazit ráno ječícími a pištícími alternativně mužnými melouny ze San Franciska, bašty to mužnosti? Autoři pánem Mikou citovaného článku jsou totiž environmentalisty z toho města nad Zlatou bránou, jak jinak.

[18 2 rejpal (PeS: 24.02.2008, 09:02:19 - x)
to víš, on Jirka chtěl navodit nosné téma... Když už se člověk kus vedle dočte, jak se z pohledu prezidentů oteplují vztahy mezi Ruskem a Gruzií, začne z toho mít všelijaké představy.

[19 No já nevím, (maYda: 24.02.2008, 09:11:29 - Mail - odkaz - x)
já mám tak trochu pocit, že si ten pán dělá nenápadně srandu...

[20 PeS (rejpal t a T: 24.02.2008, 09:12:48 - Mail - x)
nosné téma, to myslíš jako ve smyslu nosná slípka? Pak holt budeme muset vyčkat, co se z toho vyklube, žeáááno?

[21 PeSi....nosné téma , bych si nedovolil.. (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 09:15:04 - x)
ale spíš mne zaráží, jak se některé události, činy a data dají interpretovat. Ale když se hlasuje o oteplování, proč by v USA nemohli bejt koncentráky, že jo.

Rejpale, nejni to San Francisko, ještě více na východě. Asi tam bylo před tím než autor se začal zabývat článkem, velké zemětřesení, lokálního dopadu s dopadem trámu na hlavu pisatele a takhle to dopadlo

[22 2 rejpal (PeS: 24.02.2008, 09:21:20 - x)
obávám se, že už teď je to pukavec...

[23 a trpajzlíci (PeS: 24.02.2008, 09:22:10 - x)
zas tvrděj, že BOBKY

[24 dobré pozdnější ráno (divana: 24.02.2008, 09:53:25 - x)
jestli to vůbec někoho zajímá, na těch fotkách jsou abraxas :-))

[25 na radiu beat pustili (odkaz) (divana: 24.02.2008, 09:57:03 - odkaz - x)
příjemné nedělní dopoledne

[26 OT (maYda: 24.02.2008, 10:32:53 - Mail - odkaz - x)
nedácno tu byla řeč o dortu z máslovýcghh sušenek, myslím, že se dělá něco takového i s piškotů.
Neznáte někdo přesný recept? Případně varianty, i něšjaká netradiční vylepšení?
Já to znám jen ve variante šlehačka + tvaroh, ale možná by se to dalo nějak ozvláštnit.
Tím spíš, že oslavenec v poslední době zanevřel na probińáky a tohle ten pribiňák dosti připomíná.

[27 Tak jsme právě sousedům zlikvidovali zedníka.... (Rpuť: 24.02.2008, 10:35:39 - x)
Přišel se napít, že prý vedle neteče voda. A právě, když přiložil sklenici k ústům vyběhl se Blesan podívat, co je to tu za nového pána, jenže pán byl z těch, co před velkými psy mají hrůzu - přímo smrtelnou. Ne, že bych se mu chtěla smát to ne a taky chápu, že výskyt zrzavých medvědů nebývá v kuchyni tak častý...
Pána to zmátlo, hrůzou se nadechl, vyvalil bulvy .... a začal se topit... Zařvala jsem\" \"Blesku, místo\", pán upustil leknutím sklenici,zahnali jsme Bleska, zmlátili zedníka a vyrazili z něj dvě deci vody, nalili jsme mu novou sklenici, zametli střepy a nebohý zéďa, neschopen slova, se vratkým krokem odpotácel. Ještě ve dveřích po nás vrhl vyčítavý pohled a šeptl \"Děkuju\"..... No myslím, že příště zajde radši do hospody.....:))

[28 Dušane (skimic: 24.02.2008, 10:46:02 - x)
ad 155 ze spodní hospody - nebyl by z toho třebárs i hezký článek? Pneumonie jistě již na ústupu, jazyk sice možná ještě mírně rozežrán, ale prsty na klaviatuře již jistě pobíhají svižně :-)
Rputi - s takovou domácí zvěří by se možná mohlo uvažovat i o zřízení hradního příkopu, v němž by zrzaví medvědi bezpečně pro okolní lid přebývati mohli a zároveň příbytek pána bedlivě střežiti uspěli...

[29 skimici (dvd: 24.02.2008, 10:59:18 - x)
on někdy pes (v níže uvedeném případě fena) může udělat průser z absolutní radosti. Maminčina kamarádka měla boxeřici Ambru, která (a) byla balíkem napružených svalů a (b) zbožňovala mého tátu. Jednou ale došlo k maléru, když na chodbě nějak nesvítilo světlo, Ambra se vrhla mohutným skokem na svého miláčka, leč tento stál dále naž čuba tušila, takže nevyskočila zdola na ramena (aby mu oblízla ten jeho placatý čenich), leč přistála vodorovně čenichem svému objektu na solar. Nejdřív vyjekla Ambra, pak táta - a pak ještě jednou když dopadl na zem. Vzhledem k tomu, že mu bylo tolik kolik je mně dnes, docela chápu, že si od Ambřiny paničky nechal nalít kořalku ještě po druhé.

[30 skimici, (Rpuť: 24.02.2008, 10:59:20 - x)
Blesan není žádnej brtník. Má jen 70cm v kohoutku a cca 55kg .... ale některý lidi strašně znervózňuje, že jim ten pes, když se postaví na zadní, kouká do očí....:))
Já normálně každého příchozího varuju, eventuelně Blesana zavírám, jenže psisko chrápalo za sedačkou a DM si to nějak neuvědomil. Koho by taky napadlo, že metrákovej chlap se tak strašně bojí....

[31 maydo, což takhle zkusit puding? (Rpuť: 24.02.2008, 11:01:17 - x)

[32 maYdo, (rejpal t a T: 24.02.2008, 11:04:21 - Mail - x)
zkuste piškoty pokapané likérem dle chuti (od zelené, přes griotku až po tuzemák) položit do formy, nebo do mísy do vstev prolitých , opět podle chuti,pudinkem. Nechat v lednici zatuhnout, po nahřítí formy ši mísy horkou vodou vyklopit a zdobit sněhem, či šlehačkou. Varianta je použít na sokl z piškotů vrstvy zmrzliny, cosi jako polárkový dort, ale pak ozdobit sněhem z bílků našlehaných přes páru, tak jako na pusinky. Do vršku polevy zabudujeme půlku vaječné skořápky,a případně ozdobíme ještě krystalovým cukrem. Celek pak vrazíme do mrazáku a necháme usadit. Před servírováním polev u ze sněhu rychle opečeme v hodně horké troubě, nebo do zlatova opálíme plynovou letlampou. Do skořápky nalejem rum, nebo jiný pitný alkohol nejméně 50%, zapálíme a v tlumeném světle servírujeme na stůl. Američané tomu říkají Baked Alaska, a teď si zrovna nemohu vzpomenout na francouzský název. Ta zmrzlina se dá obložit piškoty i na stěnách, pak k tomu sníh lépe přilne a zmrzliny se spotřebuje méně.

[33 2 Rpuť (PeS: 24.02.2008, 11:05:56 - x)
no jo, ale jak Bleska znám, hrozilo aktuální nebezpečí umazlení... Nevím, jestli na všechny, ale na ty, co zná, je strašnej mazel...

[34 2 rejpal (PeS: 24.02.2008, 11:11:16 - x)
no jo, promluvil mistr. My amatéři letlampou akorát rozehříváme zamrzlej potrubec...

[35 PeSi, (Rpuť: 24.02.2008, 11:14:17 - x)
to víš, že si chtěl hrát - ale vykládej to chlapovi, který právě páchá sebevraždu utopením....:)))

[36 Děkuji za tipy (maYda: 24.02.2008, 11:14:39 - Mail - odkaz - x)
jenže ty moje potvory mlsný nerady puding.
Rozněž pokapaní likére, nutno vynechat, neb třetina konzumentů a zejména oslavenec nejsou zletilí a všeliké likérové příchuti třeba v bonbonech rovněž neradi.
Abych ještě odbočila - jeden rok v městečku, kam jezdíme na nákup, dělali zmrzlinu \"piškoty v rumu\"
BYla to normální vanilková zmrzlina, proložená piškoy, máčenýmiu v rumu.
Zmrzlina byla proložená opravdu štědře, piškoty máčeny rovněž štědře.
Po dvou kopečkách bych váhala, jestli sednout za volant.
Ale chutnalo to skvěle.

[37 maydo, tak jedině umíchat nějaký krém, (Rpuť: 24.02.2008, 11:18:44 - x)
dle chuti konzumentů....

[38 Maydo, (Nika: 24.02.2008, 11:19:10 - x)
dejte si do googlu \'dort malakov\' a nebudete vědět, co dřív. Já ho kdysi zkoušela s kompotovanými meruňkami. Bylo to dobré, ale asi jich bylo moc, nedržel tvar a musel se jíst z mističek...

[39 Dle chuti konzumentů (maYda: 24.02.2008, 11:25:26 - Mail - odkaz - x)
bychom skončili u MAcdonalda.
Vidím to na dort, zakoupený v hypermarketu.

[40 Teda Rejpale (František I. : 24.02.2008, 11:40:17 - x)
Ty bys neměl psát o žrádle. Mě například při čtení zapečené Aljašky začaly kapat sliny na keyboard.

[41 maYda (martin TT: 24.02.2008, 11:41:10 - Mail - x)
já bych neházel flintu do pudinku - my to děláme ze zakysané smetany a piškoty prokládáme ve vrstvách odkapaným broskvovým kompotem.
Pokud se cesta do Hypersuper uskuteční, tak se dá koupit za 16 korun korpus, do něj nalít vrstvu pudinku, naskládat čerstvá kolečka kiwi, jahod nebo čehokoliv, co hypersuper dal a zalít dorovým želé, bezbarvým nebo červené barvy. Je tohned a je to něco jiného.

[42 nebo ještě něco (martin TT: 24.02.2008, 11:43:28 - Mail - x)
když se k nám dostala v minulosti horda dcek, tak jsme superrychle improvizovali banán - buď na kolečka nebo podélně na dva obloučky, uvařit čokoládovou polevu, nalít na to, z krabičky z mrazáku nějakou zmrzlinu a šlehačku z dózy. Poslepu a za 15 minut není co dělat.

[43 už naposled (martin TT: 24.02.2008, 11:45:04 - Mail - x)
a co zmrzlinový pohár se šlehačkou a oříšky, vetknout oplatku nebo hořickou trubičku - je přece tolik možností, jak harantům něco udělat. Myslím k jídlu a mlsání.

[44 NEALKO VERZE (rejpal t a T: 24.02.2008, 11:53:09 - Mail - x)
pokapeme piškoty ovocnou šťávou, nebo i ničím. A použijeme zmrzlinu, samozřejmě, když pudink dítka nerada. Nejsnáze se to udělá když koupíme zmrzlinu, či zmrzliny v kyblíku nebo krabici a nakrájíme ji na pláty, které pak naskládáme proložené piškoty, nebo i piškotovým těstem jako na ruládu. Když neopalujem, použijeme místo sněhu raději šlehačku, pak te to skutečně skoro bezpracné. Povrch se dá taky posypat drcenými ořechy, nebo krájenými mandlemi. Ozdobit lze i kompotovaným ovocem.

[45 Nebo co takhle (rejpal t a T: 24.02.2008, 12:02:24 - Mail - x)
Zabaglionne? Žloutkový krém s troškou Marsaly, nebo i bílé honasládlého vína, takovej Gewurtztraminer funguje výtečně, zakapat piškoty v zmrzlinovím poháru a ozdobit ovocem?

[46 maYdo, (Anka: 24.02.2008, 12:20:32 - x)
u mých harantů slavil úspěch recept - piškoty, kompotové meruňky, kysaná smetana a měkký tvaroh. Smetanu a tvaroh vmíchat do másla utřeného s cukrem, do toho vmíchat želatinu v plátku (viz návod na sáčku), ale lze i bez želatiny. Vymazat dortovou formu máslem a vrstvit od piškotů, vršek z tvarohové hmoty. Nechat vychladit, pak oddělit boky formy a boky posypat buď kokosem nebo strouhanými, v troubě opraženými oříšky.

[47 Jděte už s tím žrádlem (dvd: 24.02.2008, 12:20:41 - x)
-- no však už víte kam ! Mne budou zase příští týden nadávat krzevá cholesterol.

[48 Trpajzlíci (dvd: 24.02.2008, 12:21:47 - x)
mi to vysvětlili po hanácke jak to vlastně je: O HOBO

[49 Jenom taková hloupost a doplněk... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 12:36:01 - x)
co takhle bagetu (tu bílou) \"napustit\" moštem...třeba jabkovým a jenom trošku, pak jí namočit do těstíčka nemusí být nutně ze šampaňského, sodovka udělá ty své a dát do oleje opéct.... pak dát do žlabu ke každému tak 2 kousky a na to kydnout vanilkovou....a jak se to na tom teple roztéká, tak je to \"echt gůt a lekr\" jak říká moje dcérka.

[50 >dvd - to bude tím článkem o hladomoru....:)) (Rpuť: 24.02.2008, 12:59:12 - x)

[51 Vážení, (PeS: 24.02.2008, 13:34:51 - x)
již po obědě, tedy s jistou dávkou nadhledu. Základní otázka zní, zda tou oslavou chceme oslavence odměnit, nebo potrestat. Pokud potrestat, jistě se řada prostředků najde. Pokud odměnit a oslavenec by nejradši MacDonalda, no, pak bych volil způsob kdo chce kam... A vzal bych ho do tý předražený vystrčený prdele. Sám bych si tam dal tak kafe, abych neseděl naprázdno, to je tam ještě s trochou dobrý vůle stravitelný, a oslavence bych nechal mlsat dle libosti. No, holt by mě to něco stálo, ale když je to jednou do roka...

[52 (Loki_F: 24.02.2008, 13:34:51 - x)
Finiste, opět trefa! Zejména ta shrnující poslední věta:
\"Potenciální velikost deficitu potravin, který tato politika nadále vytváří, je tak ohromná, že veškerá charita a zahraniční pomoc celého vyspělého světa ho nikdy nedokáže pokrýt.\"
říká vše - již jsme to tu v minulosti diskutovali několikrát, zvláště v souvislosti s Afrikou... Jsou pravdy, které se nemění!

Apropo, pravdy, které se nemění - PeS(i), kurňa,[9] netahej mi Katku Zlatý důl Jauvajs do zemědělství, ta přece má tu svoji zlatou jámu - a z té těží, vyber si jinou, třeba Džamilu, ta je posvátná ze všech stran... };D)

[53 2 Loki_F (PeS: 24.02.2008, 13:42:43 - x)
no jo, ale já jí netahám do zemědělství, leč do evoluce... V tomto ohledu - a to musíš uznat - je její aplikační potenciál mnohem vyšší, než u Džamily. Ta zatím ukázala \"Urbi et Orbi\", že ani nedokáže správně zazvonit u dveří kolegyně... Na druhou stranu, s tímhle talentem má v české vládě budoucnost jistou. A třeba to dotáhne až do brusele, podobně jako to už dokázal Špidla...

[54 PeSi.... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 13:54:50 - x)
vona bitka, či bitky s policií, dávají mnohé benefity. U zelených, třeba v německu, to člověk může dotáhnout i na ministra zahraničí....
Loki s tou pomocí Africe tak úplně nesouhlasím. Jídlo vozit a rozdávat je samozřejmě nesmysl a vlastně zlodějna, ale to vzdělání je něco jinýho, že jo....

[55 Prokrista ... (skimic: 24.02.2008, 14:05:37 - x)
... odkud se vylíhla paní Hřebíčková???? To je děsný! Topolánek je opravdu nemocný, že to trpí.

[56 Dobré odpoledne vespolek! (Loki_F: 24.02.2008, 14:07:16 - x)
To mi nějak ulétlo z toho předchozího příspěvku, tak dodatečně, jsem exhumoval před hodinkou, protože jsem ještě do čtvrt na pět dopisoval nějaké povinnosti, které se vyrojily během mého cestovního minulého týdne.

PeS(i) uznávám, že evoluční potenciál tam je, ale jsem si jist, že v kinetiku to nepromění... tím t(d)řením se to zlato rychle prošoupe (jestiť aurum kov velmi málo otěruvzdorný), problém totiž spočívá v kolizi času evolučního a času letálního u tohoto posvátného individua, zatímco prvního je třeba celkem hodně, druhého se jí rozhodně nedostává. A aby přesunula (považ! proti gravitaci), to zlato z oblasti pod pasem do huby, je zcela mimo její evoluční naprogramování, navíc s tím předkusem a papouším zobanem...
Zato džamile chybí již jen ty rohy a ocas, všechno ostatní už má... včetně toho vlhkého prázdného pohledu posvátného dobytčete, jistě však není sama - zrovna včera/dnes v noci, když jsem měl na pozadí puštěnou TV, kde běžel \"Private York\", náhle - reklamní pauza kde všelijaké kravky v rozličném stadiu obnaženosti, markýrované rozrajcoavanosti a vstřícnosti, sdělovaly svá telefonní čísla... a ty měly ten pohled všechny, jakoby Ctrl-C ... Ctrl-V, z očí do očí, z dolu do dolu!
};D)))

[57 2 Loki_F (PeS: 24.02.2008, 14:39:32 - x)
pokud bereš zlato čisté, pak ano - ale přece nechceš u našich političek hledat ryzí zlato? Oproti tomu, slitina zlato-měď ve správném poměru je jedna z nejtvrdších a nejodolnějších slitin na světě a nepodléhá korozi (to je velice důležité, vlhko a kyselé prostředí dělá své...). Ostatně, právě z této slitiny se dělají zlaté zuby, takže co dole vytěží, může nahoře efektivně zužitkovat, až jí někdo konečně tu hubu pořádně rozbije.

[58 Jirko pův. myslím, že vzdělávání černoušků je stejně naivní představa, (Loki_F: 24.02.2008, 14:56:48 - x)
jkao to že jim pomůže potravinová pomoc. Ty, které se přece jen podaří \"zdělat\" (a příkladů \"zdělaných\" jsem za svá studia viděl řadu, jistě se tu najde dost dalších, s podobnou zkušeností), to již zpátky jaksi netáhne, takže pokud po \"zdělávácím\" procesu odjedou do Afriky, je to na otočku a máme je tu zpátky coby dup (v Evropě to je jev, samozřejmě, širší), ti ostatní se vesměs vrací do Afriky \"zděláním\" nepostiženi, až na nenapravitelné entuziasty, u nichž díky delšímu vedení trvá vyléčení déle, nezřídka jejich vyléčení přímo souvisí s osobní terminací, způsobenou jejich dosud \"nezdělanými\" soukmenovci nebo jinokmenovci.
Můj kamarád, který ma v Jižní Africe firmu, nerad vypráví o svých zážitcích, ale čas od času se mi jej podaří ukecat...
Když se rozhovoří, jsou to příběhy, proti kterým horory o mordýři s motorovou pilou v Texasu, jsou nevinným večerníčkem pro nezletilé...
\"Zanech iluzí, kdo do Afriky kráčíš...
Přitom Africký štít, takto významná část bývalé Gondwany, je země neskutečně bohatá na suroviny, možnosti zemědělství jsou nekonečné... jen by tam jaksi nesměli být černoši.
Nedávno měl výročí své první cesty do těch oblastí doktor Holub. Jeho vyprávění v cestopisech je ukázkou skvělých pozorovacích schopností a pro Afriku tehdy i dnes stále platné...

[59 Nojo, PeS(i) to by ještě musela mít (Loki_F: 24.02.2008, 15:03:14 - x)
mezi tím \"Zlatým dolem\", dole a hubou nahoře, také důl na měď a slévárnu...
Víš dobře, že rozdíl v elekteronegativitě Cu - Au, způsobuje, že se v přírodě nemísí.... };D)))

[60 PeSi, (maYda: 24.02.2008, 15:06:16 - Mail - odkaz - x)
ůmekáč\" je povinná motivační odměna za vysvědčení, případně úplatek, když maminka nestíhá uvařit nudle s mákem ( ono za dobu, než se dopravím z práce uvařit nudle s mákem, nakrmit hladové zobáčky a vrátit se do práce, tak mám na toho mekáče vyděláno)
Ale k narozeninám musí být dort se svíčkama.

[61 Loki, (Rpuť: 24.02.2008, 15:09:51 - x)
vývojové etapy se v nejen v civilizaci prostě přeskočit nedají. A pokud se přeskočí, není již pro dotyčného návratu. A je úplně fuk, o které etnikum se jedná.

[62 maYdo, (divana: 24.02.2008, 15:16:05 - x)
a co koupit korpus, k tomu koupit kompot a želatinu v prášku (jako je prášek na pečení). na korpus dát ovoce, šťávu z ovoce (nebo i rozdělaný sirup) smíchat s želatinou, trochu ohřát a zalít. rychlé, na pohled slušné. případné nerovnosti zastíní svíčky...

[63 Divano, (František I. : 24.02.2008, 15:42:22 - x)
Kupte korpus, našlehejte máslo s nějakým kyselým jamem (používáme meruňkový), tím korpus vymažte a ještě z něj udělejte kolem jakýsi zvýšený obrubník, ať se tam vejde více rosolu. Potom jen poskládejte jakékokiv ovoce(nám se nejvíce osvědčily banány a kiwi, nebo kompotované broskve bez slupky). Klasicky rozpusťe želatinu. Pokud není ochucená, stačí osladit a přidat citronovou šťávu. Chvíli počkejte, dokud nezačne trochu tuhnout. Teprve potom ji nalejte na ovoce. Hodně tekutá má tendenci se prosakovat nebo vytékat skulinkama z korpusu. Nechte v ledničce pořádně zatuhnout. U nás v rodině velmi oblíbené a občas snědené dříve, než to zatuhne.

[64 skimici, tělo už není co bejvalo (Dušan Neumann: 24.02.2008, 15:49:48 - x)
přes noc mi hnusně otekla levá tonsila a kořen jazyka bolí jako ,projev pana Paroubka. Navíác se chystám k mluvenému vstupu do ČRo na téma Oskaři, o němž moc nevím anžto mne to nijak nezajímá. Ale o čem bych měl napsat článeček - o historii Kurdů? Setkání s Farah Diba vydá na dva řádky...

[65 Loki....hele, třeba máš pravdu, já se (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 15:56:20 - x)
o to nechci hádat, ale na druhou stranu jsem už holt takovej. :-)

[66 Dušane, neprovokuj jo !! (Šumavák: 24.02.2008, 15:59:20 - x)

[67 Hele Dušane, tohle nepodceňuj.... (Rpuť: 24.02.2008, 16:04:04 - x)
Taky jsem jednou ...takhle .....a skončila jsem pod kudlou, než jsem řekla \"fík\" - respektive \"fí\" .... to K už mi nešlo....

[68 Rputi, ad [61] spolu s klasikem říkám: (Loki_F: 24.02.2008, 16:19:48 - x)
\"Just so simple, dear Watson!\"

Lokiho axiom:
Některé obecně platné pravdy se však musí čas od času připomínat... Jinak tu budeme mít pravdy, sice nové, zato obecně neplatné!

[69 Jirko pův., jistě by ses nehádal o tom zda slunce svítí, (Loki_F: 24.02.2008, 16:27:31 - odkaz - x)
i když je právě noc.... };D))))

V odkazu další porce pohodové muziky... kdyby měl někdo potřebu (Guinevere od Jacka Velryby (chráněné)).

[70 Dušane (skimic: 24.02.2008, 16:28:25 - x)
... ad 66 - podepisuji :-)))
Vždyť o Kurdistánu skoro nikdo nic neví. Ve sdělovacích prostředcích jsou jen tendenční kecy ...
Levá tonsila ... to je zvláštní, také mi otékala levá jako první. Do tonsilektomie. Teď to v těch místech občas otéká také ale tonsila to asi nebude. Můj kamárád z UK jednou přirovnal mluvenou češtinu k akutní tonsilitis ...

[71 Kurňa, je to Jeff a ne Jack, (Loki_F: 24.02.2008, 16:30:35 - odkaz - x)
a trpajzlíci mi nabídkli Kahab, asi mysleli ACHAB... };D))

[72 Loki, (Rpuť: 24.02.2008, 16:34:06 - x)
to samé přece dělá příroda při prenatálním vývoji. Vývoj žaber a ocasu a jejich následný zánik byl jinak bylo naprosto nesmyslné plýtvání časem a energií.

[73 Rputi, na kudlu říkáš, tak to abych začal šetřit na letenku.. (Dušan Neumann: 24.02.2008, 16:36:32 - x)

[74 Mimochodem, dneska to bylo opravdu krásné... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 16:37:55 - x)
mluvím samozřejmě o počasí. Je už jaro...šel ráno s pesamama na dlouhou procházku. Ty lidi musej bejt něčím nakažený. Za celou dobu jsem potkal jenom 2 lidi, co neběhali, neměli hůlky, nejeli na kole, nebo neprováděli nějakou činnost spojenou s pocením......toho prvního hned u vstupu, byl to ?quadroplegik? na motorovém vozíku a pak žokeje v sulce...no hezké dopoledne.

Dneska se vrací děti s manželkou s pionýrskýho tábora, takže končí doba ticha a klidu

[75 Nojo, (maYda: 24.02.2008, 16:38:51 - Mail - odkaz - x)
tp jsem dělávala. i s doma pečeným korpusem. jewže ta moje banda mizerná mlsná ani to želé...
Ono stejně jde hlavně o ten špumprnákl, že se sfoukávají svíčky a dorazí babička a strýc s dárkama. Mně by to ostatně nevadilo, že pak do dortu jen štouchnou a zbytek nechají, ale mojí dávno už ne štíhlé linii to vadí.
letzos ostatně babička donese poslední díl Harryho Pottera, takže opak už je jedno, jaký bude dort.
předpokládám, že vítězem bitky bude syn - přece jen to jsou jeho narozeniny.
Dcera pak bude ještě phodinu prskat, že to je nespravedlivý, že se narodila tak blbě, že vyšel poslední Harry Potter před bráchovými narozeninami a ne před jejími a bude se plížit kolem a snažit se uchvátit knihu, jakmile brácha zvedne oči od stránky nebo se ji bude snažit vylákat mámením a úplatky z nastřádaných bonbonů.
NAkonec si stanoví pořadník a poperou se o to, kdo ho porušuje.
Ve světle toho, že mně čekýá příští neděli tato radostná událos se protoodebírýám k pracovnímu počítači s návrhem výtahu, který jsme poněkud zanedbala díky prázdninám.
Kolik mám víkendů, že tu je jen jedno dítě? To se musí využít!

[76 Loki .. jo, hádat se o takovýhle věci nejde... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 16:41:07 - x)
ostatně sám v tom nemám jasno, jestli je to správné, nebo ne. A ty na mne se sluncem, nebo tmou :-)))

[77 Tak promiň, Jirko pův., já se jen pokoušel (Loki_F: 24.02.2008, 17:07:09 - x)
zjednodušeně vyjádřit své stanovisko. Proč se neobrátíš na Rpuť, tam tam zavedla navíc ocas a žábry...!
};D))
... a ty jak známo černošci také nemají...!

[78 MaYdo, (Rpuť: 24.02.2008, 17:22:45 - x)
tak proč neuděláte slanej, když jim sladkej nejede? Já bych uděla z mletýho masa pořádnej \"Big-mac\", přizdobila vařeným vejcem, okurkama a kečupem a zapíchala svíčky....:))

[79 Stran zmiňovaného šáhinšáha (dvd: 24.02.2008, 17:24:44 - x)
mám krásnou vzpomínku na den jeho příletu do Prahy. Tehdy měly jisté noviny následující texty na titulní straně:
RUDÉ PRÁVO
Proletáři všech zemí, spojte se!
VÍTÁME VAŠE CÍSAŘSKÁ VELIČENSTVA
no a pak si pamatuji, jak pro Veličenstva uspořádali (tuším, že v Boleticích) velké manévry, císařpán popíjel kávu, tanky jezdily, helikoptéry létaly, střílelo se jak o Božím těle, no krása nesmírná.

[80 Jo Dušane, (Rpuť: 24.02.2008, 17:25:54 - x)
abces je sviňa a ty pokud vím, antibiotika požíráš a k valnému výsledku to nevede .... takže bych si dala bacha....

[81 Loki, já s tvým stanoviskem (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 17:26:42 - x)
vůbec nemám problém, respektuji ho, chápu ho a nepochybuji, že je správnější než moje. :-)))

[82 Antibiotika jsou léčivá ... (skimic: 24.02.2008, 17:40:02 - x)
... jelikož se při jejich požírání zakazuje požívání alkoholu. Obvykle se tudíž jeden dočká zlepšení jaterních testů. GMT sice maloučko akutně povyskočí, ALT se však kýženě sníží a i jisté imunoglobuliny se upraví ...
... se žábrami nevím, ale ocas by se občas hodil. Bylo by se snadněji brániti řiťolezcům ... nakonec i ty žábry nejsou nelákavé. Bylo by možno (zejména při počasí, které bylo dnes) vypíti pivo i bez zadržování dechu. Navíc by ožábření nezpůsobilo nutnost úpravy oděvu, jako v případě ocasu (alespoň futrál). Někteří živočichové, žijící v jeskyních, si dokonce pořídili žábry vnější, na tykadlech. To je obzvláště výhodné, mohou tak sosati bez ustání jen si ze žáber musí otříti pěnu ...

[83 skimici, (Rpuť: 24.02.2008, 17:51:49 - x)
to už by byla lepší oháňka, daj se s tím aspoň odhánět mouchy, když už by to muselo bejt....

[84 I když, jsou multikulti osůbky, které se neustále pokoušejí (Loki_F: 24.02.2008, 18:00:36 - x)
na ty ocasy u černoušků objevit, přijít, intrvaginálně či perorálně prozkoumat, zdokumentovat a popsat (někdy i v jiném pořadí nebo napřeskáčku), a zdůvodňují tak vhodnost (podle nátury - i nezbytnost) jejich umístění v našich zeměpisných šířkách, coby kulturního obohacení, bez kterého naše \"gultůra\" nemá budoucnost...
Znám několik takových, ale už tady dnes o nich byla řeč! };D)))
Jak je tomu pokud jde o žábry, netuším...

[85 skimici, jeden můj známej (Dušan Neumann: 24.02.2008, 18:03:57 - x)
neurochirurg zásadně zapíjí penicilin pivem trdě, že v pivě obsažený vitamin B, byť ve stopovém množství, má na penicilin podpůrný účinek.

[86 Dušane, existuje jeden dosti drastický způsob jak tonsilu (Loki_F: 24.02.2008, 18:08:39 - x)
desinfikovat za pomocí skalpelu (ostré jehlice), štětičky, jódové tinktury a peroxidu vodíku. Pokud je ten abces již vyvinutý, je to na silný žaludek (doporučují se mentolové tampóny do nosu)...
Ale nechci Tě navádět k rizikovým experimentů, pokud nemáš někoho kdo by Ti to provedl, radši na ORL. Sám si to asi nedokážeš protože by Ti chyběla jedna ruka a nelze to provádět v záklonu.

[87 Pokud abces ještě není vyvinutý a ohraničený, (Loki_F: 24.02.2008, 18:12:52 - x)
stačí tou štětičkou s desinfekcí (kromě již zmíněných klasických je dosti účinný i Tantum Forte) potírat opakovaně, vždy jak v ní začne \"cukat\".
A kloktání kvalitní slivovicí (> 53%) také není k zahození! };D)))

[88 Dušane (skimic: 24.02.2008, 18:14:21 - x)
... na penicilín mám alergii (jednou dokonce i na smažený žampiony U Medvídků), tak nevím... Pivo samozřejmě není alkohol ale biodynamický nápoj. Tresť mnoha cenných vitamínů. Bohužel má i intelektsupressivní vlastnosti, což ale monitorují pouze přihlížející, takže to může být jen sprostá pomluva :-)
Rputi ... oháňku zatím nepotřebuji, jelikož si ještě dosáhnu na každou část těla ... jakkoliv ona ozdoba na konci oné je pyšná :-)

[89 Loki_f, myslíš nějaký takovýhle (Šumavák: 24.02.2008, 18:48:19 - odkaz - x)
výzkum ??

[90 Dušane, (Rpuť: 24.02.2008, 18:51:22 - x)
nenech se znervóznit. Dokud nemáš krk širší než hlavu, tak to, většinou, jde. V opačném případě utíkej na to ORL co ti nohy stačej...

[91 Rputi, nepanikařím, jen mi vadí, že (Dušan Neumann: 24.02.2008, 18:59:54 - x)
požitek z jídla, jeden z posledních ještě mi dostupných, je tímto stavem silně ohrožen. Nejsem si jist, jde-li o abces nebo je to reakce na antibiotika a zduřela mi nějaká slinná žláza. na každej pád mne to sere...

[92 Dobrého večera přejí... (ptakopysk: 24.02.2008, 19:29:59 - x)
zahřáli jste se? Líbilo se vám dnešní globální oteplené podnebí? Za to můžu prosím já. Od rána jsem oteploval, jen to svištělo. Za barákem jsem měl od loňska hromadu klacků ze zahrady velkou jak žebřiňák. No a jak jsem na podzim uklízel kus dvora, aby bylo kde vyhrabat žumpu, přidal jsem k hromadě dva kubíky starejch prken. A fůru letošních klacků ořezanejch ze stromů, vagón listí... No a dneska neznámý pachatel tu hromadu podpálil.
Takže se produkoval CO2, NO, NO4, PCB, DDT, OHC a MHD, megajouly se rvaly s kilokaloriema, kdo bude dřív v luftě.
Já jsem jenom ve vyčkávacím zemědělském postoji, opřen o vidle, monitoroval situaci, aby se náhodou nešustlo něco špatně.
A teď je večer, za barákem je krásně uklizeno, jenom šedavá hromádka popela signalizuje místo, kde došlo k trestnému činu. Ještě bych potřeboval, aby se otrlý zločinec objevil znovu a zapálil ten bordel kolem příkopu u sousedova pole, aby v létě neměli odkud vylézat ti hnusní hnědí slimáci.

Jo a na zahradě pod růží, sedí malej pár dní starej potomek zajíce Karla, respektive některé jeho hurisky! Chodil jsem kolem něj dobrejch dvacet minut, než jsem si ho všimnul. Takovej štuclík mrňavej, do dlaně by se mi vešel. Na to, že je štyryadvacátýho února, to si zajíci březňáci docela přichvátli....

[93 ...ptakopysku, i já se chystám oteplovat (Dušan Neumann: 24.02.2008, 19:41:40 - x)
ale snad až zítra.. Tady je nádherně - tedy pro zdravého člověka - obloha vymetená, i vítr ustal a sluníčko se odráží od bílých fasád domů a od sněhu na střechách. Člověk jako já, antibiotiky omezen k triangulačnímu pohubu mezi postelí, hajzlíkem a kuchyní na to kouká s nelibostí. Sluníčko během týdne, co jsem z baráku nevylezl natavilo sníh na autech a ten s v noci změnil v ledovou krustu. Pokud se mi podaří otevřít dveře u aut a nastarovat je a nechat je bublat půl hodiny, tak také přispěju k oteplení slušnou dávkou CO2 a vodních par.

[94 Ptakopysku (Evropan(original): 24.02.2008, 19:50:38 - Mail - x)
to je omyl, ja je znamo, zadne oteplovani neexistuje, takze tohle vsechno je jen iluze zelenych, ve skutecnosti mrzne az prasti, probudte se a osetrete si omrzliny :-)))

[95 Když ono se to oteplování (dvd: 24.02.2008, 20:04:22 - x)
řídí tím heslem Think Globally, Act Locally - takže se činí lokálně, zatímco třebas na East Coast se lokálně činí globální ochlazování.

[96 Evropane... (ptakopysk: 24.02.2008, 20:10:34 - x)
my si z toho děláme srandičky, ale větší pjůsej je nedostatek vody. Já mám jednu studnu hlubokou čtrnáct metrů a na dně je jenom malý voko vody. Odhaduju to tak na půl metru. Normálně tam bývají metry dva, tři. A vrtanou studnu mám třicet metrů hlubokou s jedním pramenem v šestnácti metrech ve svorovým masivu a s druhým pramenem ve čtyřiadvaceti metrech pod dvoumetrovou vrstvou hadce a řeknu vám, nebejt toho spodního pramene, tak jsem bez vody. Zrovna dneska jsem se bavil se známým, který má myslivnu uprostřed lesa a říkal, že touhle dobou míval tři až čtyři metry vody ve studni a letos má metr a půl. Stojí to za hovno, tohle počasí bez deště a sněhu.

[97 ale panove (jasan: 24.02.2008, 20:15:32 - x)
vocogo? tohle prece vyresi EU snizenim emisi CO2 o 20% na svateho dyndy... je, abych nezapomel - platite to Vy.

[98 Ptakopysku, (Evropan(original): 24.02.2008, 20:17:05 - Mail - x)
nic jinyho me nezbyva, kdyz Vam do oci tvrdi, ze se nic nedeje, pozvete si Brezinu a hodte ho do te studny, kdyz se nerozmazne o dno, oteplovani neni :-P

[99 Nezlobte se, ale já bych chtěl, aby se oteplilo víc, (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 20:19:36 - x)
abych mohl pěstovat fíky, granátový jabka a když to moře postoupí až k nám, tak i kokosáky. Proto bych byl rád, abyste všema možnejma prostředkama, to oteplování zajistili. A jestli ne, tak teda ten pokrok a lidstvo stojí za ...nic...

[100 Evropane, víte co? - Běžte jim to vykládat do Řecka! (Rpuť: 24.02.2008, 20:21:39 - x)
Jenom si vemte kulicha, ať vám neomrznou uši...:))

[101 jirko-p (jasan: 24.02.2008, 20:26:26 - x)
fakt? a kdy ze to more bude u nas? ja ho rad... tim desne usetrim na letenkach... a humrech...

[102 Také třeba v Jeruzalému (Šumavák: 24.02.2008, 20:27:39 - x)
by ho uvítali.....
Ale jinak, jinak je to samozřejmě s tím oteplováním hrozné !
Rakouští hoteliéři si pochvalují, že jsou Ausgebucht, a tolik lyžařů, že už dlouho neviděli......
A jak si nestěžují, tak je něco špatně !!

[103 Dušane, (František I. : 24.02.2008, 20:32:41 - x)
Na podobné ústní bolístky máme v Česku Herbadent. Sice firmu podezírám, že to není ten pravý socialistický, ale je naštěstí funkční. Postup léčby mne naučil starý dentista, který dlouho žil v Dalmácii a Černé Hoře, kde lidičky hodně trpí paradentozou, aftami a tvým problémem. Je to léčba sice účinná, ale dost drastická. Začíná probubláváním vodou s peroxidem skrze zuby. Potom se vata namočená v herbadentu přikládá na postižené dásně a krčky zubů a řádně bez milosti roztírá a masíruje. Pan Zachariáš mi ještě natíral místa postižená paradentozou dusičnanem stříbrným, ale to už je skutečný extrém. Sice mi slezla malinko kůže, ale jisté je, že jsem paradentozu po tomto ošetření deset let neměl. Na aftu nebo zánět je potřeba vatičku přitisknout tak dlouho, dokud člověk vydrží a několikrát opakovat. Ale, jak jsem již podotkl, je to léčba pro velmi odolné.

[104 Jasane, prej má bejt co nevidět u (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 20:33:59 - x)
Hřenska. takže se staneme přímořským letoviskem....Něco jako francouzské Santupé :-)))

[105 Evropane (ptakopysk: 24.02.2008, 20:44:18 - x)
předloňský způsob oteplování, kdy bylo tady u nás na Vysočině metr sněhu až do května, mě pěkně štval. A zimy v letech 86-90, kdy byla zamrzlá Sázava ze Stvořidel až do Ledče a u břehu se na jaře kupily kry o tloušce dobrejch dvacet centimetrů - to taky nebylo nic moc vedro.
Já jsem takovej rypák rejpavej, mě nic nejni dost dobrý.
Akorát nevím, jak by se dalo omezováním CO2 zajistit dostatek srážek. Jak byl koncert Madonny a dalších polo- a celebrit, tak se potom dost ochladilo. Myslíte že by šlo uspořádat koncert, aby trochu zapršelo? Nemyslím zrovna tak dramatickej, jako měli Stouni na Copacabana 28.2.2006 a za dva měsíce jsme měli v Čechách povodně, jaký nikdo nepamatoval...

[106 F1 (jasan: 24.02.2008, 20:44:52 - x)
AgNo3... kolik %?

[107 Šumaváku (ptakopysk: 24.02.2008, 20:48:36 - x)
co to je ausgebucht šésky? Přebuchtováno to asi nebude, že ne?

[108 Františku, sestra mi potvrdila, že (Dušan Neumann: 24.02.2008, 20:47:53 - x)
je to reakce podjazykové uzliny na nějaký zánět, který se mi toulá tělem a také možná reakce na širokospektrální antibiotikum, které do sebe peru. Moje tělo není na antibiotika moc zvyklé, deset let jsem žádná nepolykal. já se z toho nějak vybabrám, ale už to trvá 5dním, a to je na mne strašně dlouho...jestli to také není tím zatraceným starnutím....Nemohu sedět doma, když mám jet do D.C. na povídání s Topolánkem..

[109 Ptakopysku, (Evropan(original): 24.02.2008, 20:52:02 - Mail - x)
ja jsem o omezovani CO2 nerekl ani slovo, co za to muze, ale jestli se to vubec deje :-)

[110 Ale nechte už toho chudáka Dušana! (Rpuť: 24.02.2008, 20:52:12 - x)
Má napuchlý uzliny a musí si dávat bacha, aby se z toho ten absces neudělal - toť vše!

[111 tihle oteplovači prostě neumějí poslouchat (Dušan Neumann: 24.02.2008, 20:54:30 - x)
ani Březina nikde netvrdí, že klima je neměnné a jeho změny jen pozvolné. Ke klimatickému posunu dochází, je více volatilní než zřejmě před 50 lety, ale svádět to všechn o na CO2 (ty vodní páry jakoby neexistovaly), je prostě oteplovačskou modlitbou. Na nic jiného neslyší a slyšet nehodlají

[112 Rputi, (Evropan(original): 24.02.2008, 20:54:37 - Mail - x)
za co krasna pani, za co ?? :-)))

[113 co kdo za to muze? (jasan: 24.02.2008, 20:55:06 - x)
no prece Klaus! to je Europane snad jasne uz par let....

[114 ptakopysku, (Rpuť: 24.02.2008, 20:56:00 - x)
ausgebucht, bude něco jako aktuální předpověď pro E55. Dokuď nejsou metrový závěje, tak jsou sociální pracovnice v pohotovosti....

[115 Dušane... (ptakopysk: 24.02.2008, 20:57:06 - x)
technické doporučení, které tu možná už někdo (Rpuť?) ventiloval. U antibiotik je nutné tláskat jogurty s živýma baktériema a to tak, že denně. Současná antibiotika vymlátí veškerou střevní mikroflóru a těma jogurtama ji alespoň trochu nahradíš a nebude tě bolet břicho, a až antiobiotika dojíš, tak ti to pomůže nastavit ty správný breberky ve střevech. Já neměl antibiotika taky dobrejch patnáct let a než jsem začal denně jíst jogurty myslel jsem že zhebnu jak ty bacily. Ale i tak se mi zažívání po tom svinstvu rovnalo skoro měsíc. A buď rád, že nejsi ženská, jinak bys měl po antibiotikách problémy i tam, kde bývá mužské pohlaví jen na návštěvě :o)

[116 Rputi (jasan: 24.02.2008, 20:58:00 - x)
ale omyl... zavej sem zavej tam... prasan je mekky...

[117 Kurňa vypadl mi kus věty (ptakopysk: 24.02.2008, 21:01:39 - x)
takhle je to dobře:
Já neměl antibiotika taky dobrejch patnáct let a letos při chřipce jsem je vyfasova a než jsem začal denně jíst jogurty myslel jsem že zhebnu jak ty bacily.

[118 ptakopysku, to do do mne sígra tak furt pere (Dušan Neumann: 24.02.2008, 21:02:00 - x)
..a já už se podvolil a jogurty konzumuji...

[119 Jasane (Evropan(original): 24.02.2008, 21:05:06 - Mail - x)
zda se, ze to za toho Klause budu schytavat hodne dlouho, no proste ho nemam rad no, podnebi s tim nema nic spolecnyho, to je jen podobnost ciste nahodna :-)

[120 Jasane, normálka, (Šumavák: 24.02.2008, 21:07:58 - x)
vývojka.... dusičnan stříbrný působí na vývoj a zviditelnění aftu...... :-))))

Ptakopysku - to je: \"vyprodané postele\" celá kapacita rezervována, totálně obsazeno rezervacemi....

[121 Evropane (ptakopysk: 24.02.2008, 21:08:01 - x)
podnebí se mění. To je nabíledni. Vždycky se měnilo a měnit se bude. Jde o nestabilní systém s mnoha neznámými, který současnými technickými prostředky nedokážeme ani náhodou modelovat.
A kecy nějakejch hašašírů, že se podnebí měnit přestane díky tomu, že mě někdo obere o prachy a o svobodu, ty mě fakt serou!

[122 Dušane, Patakopysk má pravdu... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 21:08:20 - x)
pokud by Ti nesvědčili střevní bakterie v přírozeném stavu, tak se prodávají v lekárně lactobakterie, které jsou ?sušené? v takovejch tobolkách....a mají se brát přesně v polovině doby mezi dávkami anatibiotik a hlavně dohromady s nějakým jídlem......
Jo a přátelé je jaro a já se zamiloval....ne samozřejmě do člověka, ženského založení, ale jak už to tak bývá u mužů....do auta. Viděli jste někdy Lamborghini Reventón? Jestli jste nakažení chytlavostí, tak se radši nekoukejte, nepátrejte .... neuvěřitelný auto. A hlavně na kilák je rychlejší, než oirofighter :-))))

[123 Jazykozpytci (ptakopysk: 24.02.2008, 21:14:10 - x)
díky za vysvětlení. Doufám, že udržím tuto vědomost uvnitř lebky. Kdybych někdy, nedejšpidla, vyrazil do Alp, tak abych se do takovýho hotelu necpal za veselého pokřikování \"Iš líbe MóhnBuchteln!\"

[124 Ptakopysku, (Evropan(original): 24.02.2008, 21:14:17 - Mail - x)
no ja Vas rozhodne o nic obirat nehodlam, u me neplacte :-)

[125 OT ...Evropane....mám pro tebe to kafe... (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 21:17:33 - x)
až pojedu tvým směrem, tak dám vědět...vypadá to tak na konec týdne...
Tady s tím oteplováním, co za něj může člověk se narazí vždycky...:-)))

[126 objevil jsem tu jogurt, (Dušan Neumann: 24.02.2008, 21:18:53 - x)
který mně chutná...je řecký, firma \"FAGE\", ale když čtu, co v tom je za kultury tam nevím, nevím - L. Bulgaricus a s.Thermphilus..., netušil jsem, že Bulhaři také bulhali u Thermopyl a dobulhali se společně se Spar\'tany k jogurtu. Ale jogurt je dobrej

[127 Evropane... (ptakopysk: 24.02.2008, 21:21:46 - x)
můj pláč bych popsal jinak, než je ono verbum, které jsem použil ve své replice :o) Nesnažte se mi do oči vnucovat to, co produkuji přibližně o metr níže na opačné straně těla!!! :o)

[128 Ted vazne, (Evropan(original): 24.02.2008, 21:21:52 - Mail - x)
bakterie v jogurtech nic moc, protoze jich je malo, kdyz je treba rychle nahradit mikrofloru daji se pouzit bud metabolity, nebo neco v cem je Escherichia coli, kmen Nissle 1917, to je to nejlepsi co existuje.

[129 Jo a jeste (Evropan(original): 24.02.2008, 21:23:48 - Mail - x)
nezrat nic v cem je mono nebo disacharid.

[130 Hezký večer... (Dana: 24.02.2008, 21:33:25 - Mail - x)
jak tak čtu poslední komentáře, tak si říkám: No nemáme to my,těžcí alergici na PNC a jeho odrůdy, jednodušší? My se prostě musíme vyléčit sami. :-)))

[131 Europane (jasan: 24.02.2008, 21:37:16 - x)
voni se chtej pomstit za toho Klause!
vzdyt by chudak chcip hlady.... ten blbej mono nebo di je i ve stejku!

[132 nejhorší je, že místo toho, (Šumavák: 24.02.2008, 21:38:04 - x)
aby řekli:
podnebí se v EU mění, tady máš příspěvek 20 000,-€ a postav si retenční nádrž na dešťovou vodu a užívej ji jako technickou, protože pitnou se bude muset šetřit, vymýšlejí stále nová omezení, poroučení větru dešti, a výrobu neekoligických biopaliv......

V Alpách brečí, jak jim ledovce tají a pitná voda odtéká, ale zelení je nenechají postavit jedinou přehradu.....

[133 ..já teda nevím, mně ten jeden jogurtík asi stačí (Dušan Neumann: 24.02.2008, 21:40:52 - x)
kromě podivné chuti v hubě a symptomů spojených s chřipkou a bronchitidou žádné potíže nemám. Blbě s mi jí; takže žeru banány, piju kýble čaje s medem, a dorážím se salsou, kterou na radu jednoho starého mexického doktora s Tulsy už 30 let léčím skoro všechno. Doporučuje se zapít Tabascem.

[134 by mne zajímalo, (Jirka původní pravopisný anarchista : 24.02.2008, 21:43:08 - x)
kdy se začne platit i za tu povrchovou....technickou...to se pak prohnem, když zavlažujem z rybníka....sice ne moc, ale někdy, když je sucho, tak by to asi lezlo hodně do peněz....

[135 jasane, (Evropan(original): 24.02.2008, 21:43:19 - Mail - x)
ja se nezlobim, rekl jsem jen co si myslim a myslim si to furt :-)

[136 Jo, Šumaváku, přesně! (Dana: 24.02.2008, 21:45:15 - Mail - x)
Jenže s tím se nedá nic dělat, protože zelení ideologové prostě umí zpracovat masy, které jsou líné přemýšlet nebo ztratily schopnost normálního uvažování... Ale hlavně - jde o velké peníze a tak jde vše a hlavně rozum stranou

[137 Šumaváku (ptakopysk: 24.02.2008, 21:48:37 - x)
tenhle tejden bylo v TV maličké povídání o kytce jedné vodní, jejíž jméno jsem zapomněl. Každopádně se té potvůrce líbí v bývalých odkalovacích nádržích na ostravsku a ochránce přírody tam povídal, že se s těma nádržema nesmí hejbat aby ta potvůrka nevychcípala. Normálně mi ti ochránci připadají trochu magoří. S přírodou se nesmí hejbat. Když se s ní pohne, je to špatně. Příroda si s pohnutím poradí a biotop oživí specifickými druhy. S přírodou se zase nesmí hejbat. A tak furt dokolečka dokola.

[138 Dusane (Evropan(original): 24.02.2008, 21:48:13 - Mail - x)
vezmete si neco na imunitu, idealni jsou enzymy, ale nevim jestli mate neco jako nemecky Wobenzym.

[139 Europane (jasan: 24.02.2008, 21:55:05 - x)
ale ne na poslaneckou!

[140 Evropane, díky za radu, je toho tu hodně (Dušan Neumann: 24.02.2008, 21:54:55 - x)
jen nevím, co je podvod a co ne. Prodává se tu \"Q-10\", zkusím vygůglovat wobenzymní americké dvojče....doufám, že to nebude kontraindikovat s tím, co už polykám...

[141 Dusane (jasan: 24.02.2008, 21:57:10 - x)
kromne J.Danielse je podvod vsechno!

[142 EUROPANE (jasan: 24.02.2008, 21:59:51 - x)
Vy travici... jedine co jakz takz z tech blbosti bezne dostupnejch s imunitou hejbe je Echinacea....

[143 Hezký večír vinšuji. (Anka: 24.02.2008, 22:00:13 - x)
Jsem na dvojce dokoukala večer na téma únor 48, jdu sem přijít na jiné myšlenky a tady je to jak přímý přenos z kremační síně:-))

[144 hele dusane (jasan: 24.02.2008, 22:02:07 - x)
a co polykas kdyz jsi rikal ze polykat nemuzes?

[145 tak jsem to našel, prodává se tu to hojně (Dušan Neumann: 24.02.2008, 22:04:21 - x)
ale balení mi připadá šílené - 800 tablet za kilo - to by to zděli snad i dosud nenarození vnuci. Já totiž nejsem moc pilulkovej - já jsem na tu salsu, česnek, zázvor a podobné naturální pilulky....kolik bych toho wobenzymu měl spolykat?
Doufám, že to není nějak návykové, aby se pak člověk bez toho ani nevykadil...

[146 2 Šumavák (PeS: 24.02.2008, 22:11:17 - x)
ale jakpak to asi dělal Hannibal, když tam táhnul se slonama a po ledu tam nebylo ani památky? Teda, mám svou představu, jak by to asi řešil, byv z Kartága... Dokonce se domnívám, že ne všechny staré metody jsou zavrženíhodné...

[147 No, prosím (Nika: 24.02.2008, 22:11:18 - odkaz - x)
A pak, že jen Topolánek je sprosťák, a v Unii nás polepší :
Jdi do háje, vole, řekl francouzský prezident neznámému v davu
.... :-))
Nevíte, jak se řekne francouzsky \"do háje\" ?
Dcera zrovna není on-line, jinak by určitě věděla...

[148 Ten wobenzym je děs (Nika: 24.02.2008, 22:14:47 - x)
Musí se toho spolykat děsné dávky. Kdysi jsem to zkoušela, ale musela jsem toho nechat, můj žaludek to nezvládal. A myslím, že ani ty účinky nejsou moc průkazné...

[149 Dusane (jasan: 24.02.2008, 22:15:25 - x)
wobenzym je dobrej jen pro vyrobce....

[150 Vojín Kotas (PeS: 24.02.2008, 22:16:54 - x)
má dotaz - nikoli, co je s Dubčekem, ten už snad více škodit nemůže, ale co mají na jiných diskusních fórech pořád co do činění s tím průtokovým ohřívačem vody? Všade, kam se člověk podívá, furt karma, karma, karma... Chápu, že firma Karel Macháček, výrobce plynových průtokových ohřívačů vody takovou reklamu ráda uvítá, ale čeho je moc,toho je příliš...

[151 PeSi (jasan: 24.02.2008, 22:20:02 - x)
a kterej model doporucujou?

[152 jasane, pilulky, jogurt. na kolečka (Dušan Neumann: 24.02.2008, 22:22:26 - x)
nakrájený banán, ale kus pořádného masa neukousnu, ani na něj neotevřu chlebárnu. Jinak stoprocentně souhlasím s medicinálními vlastnostmi čehokoliv od jacka Danielse.

[153 Dusane... (jasan: 24.02.2008, 22:28:06 - x)
ale fuj... banan... co je to za pilule? jak jsem vyrozumel tak antiblijotika.... jaka?

[154 PeSi, (Nika: 24.02.2008, 22:30:15 - x)
a vy snad nemáte doma karmu ? Karmu má doma skoro každý, no tak se o ní všichni baví, co je na tom divného ... ;-))

[155 Kurňa, tak to Marťani zase projeli...! (Loki_F: 24.02.2008, 22:39:36 - x)
To se z toho druhý vítěz zase obkreslí dvakrát dokola...

Jenže, kdyby tuhle sračku, pod kterou je podepsán s. Spielberg a z obrazu neslezl ten nafoukaný scientolog, tak kdyby to viděl H.G. Wells, tvůrce předlohy asi by si to na stěnu nedali...

Ti kdo za to utratili peníze, když to bylo v kině, museli být pěkně nakrknutí... a asi proto, z čiré zlomyslnosti tam posílali i své známé. Taková řetězová reakce zlomyslnosti.
};D)))

[156 Hezký večer, (Vít Blaha: 24.02.2008, 22:42:06 - Mail - x)
Anko, taky jsem se díval. Nejvíce mne zaujal konec, to když říkali, že Gottwaldovu poúnorovou vládu schválilo z přítomných 231 parlamentních poslanců, mimo jednoho, 230. A z těch 300 celkem jich raději 69 zůstalo rovnou doma. (Takže jediná nemocná greenpissačka Zubová je vlastně hezkým pokrokem od těch dob).

A že komunisté měli celkem \"jen 93\" hlasů.

Neuvěřitelné...

[157 No, a to ještě ti marťani (Šumavák: 24.02.2008, 22:43:24 - x)
zřejmě vychcípali na chřipku.... nebo dyzenterii - podle toho, jak a co z těch robotů teklo....
:-))

[158 A také mi není jasné, (Šumavák: 24.02.2008, 22:48:19 - x)
proč) kromě toho, že to měl ve scénáři) tam prováděl takové psí kusy, vraždil lidi ve sklepě, brodil se po kolena v krvi.... když na něj všichni klidně čekali doma.....

Diváci proplakali přestávku....kvůli vstupnému...

[159 Sumavaku (jasan: 24.02.2008, 22:51:49 - x)
co takhle honorar?

[160 jasane, jmenuje se to cefzil (dušan Neumann: 24.02.2008, 22:52:52 - x)
od Bristol-Myers,

[161 Niko, (Šumavák: 24.02.2008, 22:55:23 - x)
k té [148] říká slovník : \"Fiche le camp!!\"
Já bych ho teda poslal jinam než do tábora ! :-))

[162 yslíš pro mě, za recenzi? (Šumavák: 24.02.2008, 22:57:42 - x)
To by šlo.....

[163 Jj, Šumaváku, (Nika: 24.02.2008, 23:05:58 - x)
dcera už se přihlásila. Řek jen : \"Casse-toi alors, pauvre con\" - což má být, Zmizni, ubohý blbče...
To mi ani nepřijde tak strašný... ;-))

[164 jasane, (Evropan(original): 24.02.2008, 23:08:51 - Mail - x)
klid, mam doma farmaceutku, sice me nuti vyrabet napoj lasky ci kamen mudrcu, ale lekum a lecivym lektvarum proklate rozumi, Wobenzymy se basti 3 tbl 3x denne aspon mesic. Nic Vam po tom nebude, budte bez obav.

[165 i já pochybyji, že by Sarkozy nenašel (Dušan Neumann: 24.02.2008, 23:06:09 - x)
výstižnější odesílanku , něco jako \"go and fuck yourself\" ovšem v libozvučné francouzštině..

[166 Dusane (jasan: 24.02.2008, 23:13:51 - x)
zadnej velkej utrejch... takze bych to s jogurty zas neprahnel... tedy pokud je nemas v oblibe...
jak dlouho uz to papas? vono je to na tu hubu dost specificky... takze nelze vyloucit, ze pokud se bacousi vrazili jeste jinam, ze to nezabira...
Jako lehce pouceny laik bych doporucoval symptomatickou lecbu (co ti dela dobre) bebicko patlat nejakym hnusem dle vyse popsanych postupu a honit felcary (pro pripad ze to vlezlo i jinam).

[167 jo jeste (jasan: 24.02.2008, 23:15:32 - x)
wobenzym je fakt v tomto pripade na nic, skus tu Echinaceu v davkovani pro akutni pripad... trochu to muze pomoct.

[168 Europane (jasan: 24.02.2008, 23:18:22 - x)
prave... nic mi po tom nebude, kromne pruvanu ve srajtofli...

[169 jasane, beru to od středy (Dušan Neumann: 24.02.2008, 23:19:52 - x)
jogurty mne zase tak moc netrápí, tý hubě je to takové podivné, přes den to zmizí, do rána se zase objeví, bolí kořen jazyka, to je nejnepříjemnější, ...já docela důvěřuji své sestře, ona je profík...., ale pravdou je, že to, co i dělá dobře do kombinace s medikamenty nedoporučuje...

[170 Jasane, (Evropan(original): 24.02.2008, 23:24:14 - Mail - x)
chapu, ze rozumite vsemu, ale tady jste fakt vedle, vlastni zene verim trosku vic nez Vam ;-)

[171 Europane (jasan: 24.02.2008, 23:32:07 - x)
kazdy sveho osudu strujvudcem - Vy mate zenu, tak ji verte!

Ale beze svandy - wobenzym muze fungovat na nektere jedince pri DLOUHODOBEM pouzivani - pokud je Vam ouvej ted a tady je na nic.....

ja zenu nema ale jiste statistiky z vedeckych kruhu.....

[172 Jasane, (Evropan(original): 24.02.2008, 23:34:21 - Mail - x)
ba ze ma, ma, pokud Vam staci vedeni ceske imunologicke spolecnosti :-))) Tam se u kafe dozvite celkem hodne zajimave veci.

[173 Dusane (jasan: 24.02.2008, 23:36:01 - x)
no, od stredy... toz holt vydrzet... tak rychle to zabrat nemuze.
Jinak bych sestre taky veril.... az na tu symptomatiku - je pravda ze zapijet antibiotika Danielsem je asi \"zu fiel\" - ale hodinu pote.....
a jinak bych si hlidal, co zbytek tela... aby se bacousi mzrchy nestehovali....

[174 Europane (jasan: 24.02.2008, 23:39:22 - x)
ja se nepru....
verte kdyz chcete a platte kdyz chcete...
a pokud to na Vas funguje, budte rad a spokojen.

[175 Jasane, (Evropan(original): 24.02.2008, 23:41:10 - Mail - x)
jasane :-))))

[176 každej máme nějakou profesní deformaci, (Dušan Neumann: 24.02.2008, 23:59:00 - x)
a moje sestra je poctivej doktor ze starý školy....

[177 Kuba má nového vůdce - Raúla Castra (Šumavák: 25.02.2008, 00:05:25 - x)
Jo, ten novej, ten je mladej, ten se nezakecá.....

[178 Ach jo, zase se nevyspim (Nika: 25.02.2008, 00:09:25 - x)
na ČT2 je M.Scorsese - Blues...
Jen ještě přeju brzké uzdravení, Dušane !

[179 díky, Niko...já si tu bluesuju celej den (Dušan Neumann: 25.02.2008, 00:17:39 - x)
momentálně Roy Buchanan a Ry Cooder - trochu bílého blues nemůže škodit

[180 Tak jsem vás zase dočetl za dva dny. (jura-p: 25.02.2008, 00:19:29 - x)
Řeknu vám, číst si o tom, co jsme doma souhrnně nazývali \"mokré moučníky\" se zubama obšitýma dásněmi s předepsanou kašovitou stravou je prostě zničující.
Jo, Dušane, a pozdravuji Topolánka od Jury Pospíšila, ono ho to v Emerice potěší.
Řeknu vám, zabíjejte ty blbý bacily, co zalízají za dásně a dělají ty choboty, co mi vyřezávali, úplně jakkoli. To, že se vám dásně sloupou, je úplná sranda proti tomu, když vám je odřežou, vyškrábou a pak natáhnou zpátky a k těm zubům přišijí silonovou nití. Tuhle jsem četl na Oslu, že na ně vynalezli lízátka. No, zubní pasta s Triclosanem moc účinná nebyla. Prostě dělejte cokoli, aby ti bacili nezalezli někam, kam už na ně kartáček nedosáhne, protože pak jste v ..., prostě tam, co teď já.

[181 Jasane, mi také říkala moje kamarádka, (Loki_F: 25.02.2008, 00:25:59 - x)
že placebo na lidi důvěřivé a věřící (libovolně čemu) zabírá naprosto neuvěřitelně...!
Bez ohledu na to kolik zaplatí, ale musí zaplatit, čím více, tím lépe (jsou tak naučeni mnohageneračním výcvikem a uvykáním - šaman zdarma nedá!).
Placebo dostupné zdarma naopak nefunguje vůbec!
};D))))

[182 Placebo účinkuje tím lépe, (jura-p: 25.02.2008, 01:04:19 - x)
čím je dražší, injekční víc než v tabletách, hořké víc než bez chuti. Od staršího lékaře lépe než od mladšího a od lékaře více než od sestry. Lehce obřadně podané lépe než mimochodem podané. Ale pozor, účinkuje bez ohledu na víru!!! Účinkuje samozřejmě i v dvojitě slepých pokusech, kdy ani lékař, ani pacient nevědí, kdy a kdo dostává a podává placebo a kdy a kdo látku účinnou, ale všichni vědí, že se podává obojí . Existují placeboreaktoři a placebononreaktoři a ti se liší spíše biochemií svých receptorů než svou \"vírou\". Hranice mezi nimi je spíše \"rozpitá\", tak že spíše jde o placebočastěji a placeboméněčasto reaktory. Nebí pravda, že placebo zadarmo nefunguje, je-li podáno jako, víte co, já tady mám pár tablet pro sebe a když vás tak vidím, vy byste do lékárny nedošel, může zabrat velmi razantně.
Placebo se užívá poměrně málo, zejména se neužívá u terminální paliativní péče, pravděpodobnost toho, že nezabere a pacient bude zbytečně vystaven trápení v porovnání s nulovým nebezpečím pacientova návyku a nepodstatným rozdílem v ceně vede k tomu, že se podá vždy účinná látka.

[183 Savlozubak si dal na mem predlokti slofika (Hipik - pravicovy recidivista: 25.02.2008, 01:37:50 - Mail - x)
a tak mam obe mlaticky volne. Dusane, tys zapomel na zimni prevenci. Ja si kazdy vecer davam 3 panacky. Bacosi se nechytaj o)))

[184 Jura-p(e), hola...! (Loki_F: 25.02.2008, 01:47:02 - x)
...zapadne Ti starší lékař lépe než mladší a lékař více než sestra, s lehce obřadně podaným placebem lépe než mimochodem podaným (bezplatným, laciným...) do kategorie věřit libovolně čemu?
Ta důvěra (víra v něco, ta tam být musí).
Saprlot, a že se nepodává?
Si děláš kozy!
Samozřejmě, že v tomto jsou opravdoví lékaři celkem výjimkou, případně zvažují zda podat placebo, ale jinak šamani fungují ve velkém (dokonce v průmyslovém měřítku) a dobře z toho těží...!
Fakticky, ale moje poznámka směřovala jinam... };D)))
(Když někdo věří své ŽD - třeba k tomu má důvod).

[185 No Loki (Hipik - pravicovy recidivista: 25.02.2008, 02:00:46 - Mail - x)
vira hory prenasi a kdyz ke me nekdo tu horu pritahne, mozna si ho vyslechnu. Jak jsem psal Dusanovi C2H5OH je me nejvyzkousenejsi placebo. Prave si davam, aby i pristi tyden probehl bez nasledku o)))

[186 Hipíku, to je ložené... (Loki_F: 25.02.2008, 02:41:31 - x)
Správně nadávkovaná aqua vitae, je ideální \"placebo\", které navíc i léčí... a představ si, že jsou lidé, kteří by nepožili ani za nic! };D)))
Pozdvihuji panáka Tully-tully na zdraví všech!

[187 Dik Loki, (Hipik - pravicovy recidivista: 25.02.2008, 04:57:28 - Mail - x)
ted jsem si odskocil na cigaro do prizemi od TyyVyy. Tak cumim na bednu a ted jsem v rozpacich. Je to slecna, nebo pani. To je jedno - Marketa Irglova ma VOSKARA !!! Jupi, sup sem dalsiho preventivniho o)))

[188 dobrejtro před dobrou nocí (Dušan Neumann: 25.02.2008, 06:33:20 - x)
doreportoval jsem Oskary. Pochopitelně jako profík, ač jediný z těch filmů neviděl. Přiznávám, že mne nějak se stárnutím ubývá žádostivosti chodit na krváky. A pořádné komedie jaké uměl Billy Wilder se už také objevují jen zřídka a v letošní nabídce oskarových nominací nebyla ani jedna.---tak zatím

[189 Dobré ráno, (PeS: 25.02.2008, 06:49:16 - x)
tak má holka Oskara, kterýho prej ani nečekala. Tak jen tak dál, zdá se, že umí!

[190 ...Tak ten Oscar je super - GRATULACE! (7:- )) (šakal: 25.02.2008, 07:49:57 - x)
...Kamarád povídal, že ten film za moc nestojí...ale, jak se řiká - ber, když dávají! (7;- ))

[191 Dobré ránko! (Rpuť: 25.02.2008, 08:22:27 - x)
Taktéž to té holce přeju.Obvzlášť mě pak těší, že čackým českým journalistům to žalování nevyšlo a nepodařilo se jim to pokazit.

[192 Brý ránko, (František I. : 25.02.2008, 08:43:08 - x)
Jak vás tak poslouchám, Dušane, ve vašem případě by byl nejlepší docela obyčejný aspirin, alkoholem nezapíjený.
Šumaváku, to 2% AgNo3 je skutečně velice účinné, ale musí to dělat odborník.(Také dost obstojně prý odstraní zubní kámen.) Ovšem půl hodiny po zákroku doporučuji se pohybovat v blízkosti WC. Mojí zubařku tato teorie hodně lákala, protože starého pána znala a věděla, že umí. Já jsem ji poznal u něj v ordinaci. To právě vypli energii a pan dentista na mne vytáhl šlapací vrtačku. Prý jsem ani moc neřval. Takže jí bylo jasné, že jsem ten pravý pokusný pacient. Bohužel pokusům odolala a její léčba po cca patnácti letech účinná nebyla. Takže jsem přešel na koncentrovaný Herbadent, který ona doporučovala ředit v poměru 1:15. Naštěstí se má teorie osvědčila. Na bacily se musí tvrdě, neb jak je známo, bacily jsou zákeřní... Beru ovšem na vědomí fakt, že všichni kamarádi z vandrů vám potvrdí, že moje léčebné metody jsou rychlé a účinné, ale nikdo z nich si je nenechal aplikovat podruhé. Raději zbaběle zdrhli do civilizace. A to jsem prosím vyučený vojenský zdravotník a za dobu mé krátké působnosti jsem napíchal asi dvě stovky injekcí. (Některé prý až do kosti.)

[193 Ani opřít kolo..... (Rpuť: 25.02.2008, 09:20:44 - odkaz - x)
To jsou takoví srábci, že se to nedalo udělat před nebo po té hospitalizaci ? .....blééééé.....

[194 Hezké dopoledne vinšuji. (Anka: 25.02.2008, 09:42:46 - x)
Rputi, včera u Protutochvíle jsem Čunkovo vyjádření na adresu knížete pochopila tak, že když spal v době presidentské volby, tak asi zaspal i Čunkovo ozřejmování, jak se to má s jeho bezúhonností. Zdálo se mi to šupácké a nízké. No, ono knížeti na jeho funkci ve vládě zdaleka tak nesejde jako panu starostovi. Teď už jen chybí, aby Topol do funkce ministra zahraničí instaloval Kateřinu, bože mne netrestej!

[195 Ale Rputi (dvd: 25.02.2008, 09:46:19 - x)
když on Čunda pro to tolik udělal - i Švejnara volil, že by mu teď Zelení měli dělat nějaké potíže? BTW: bylo přímo dojemné, jak věrníkový šejdíř Petr Pávek po svém odstoupení z korýtka na MMR velebil Čunka, ba téměř svěcenou vodou ho omýval, lepšího a schopnějšího politika prý není atd. etc. Nějak to ti Zelení nemají koordinované - jednou je u nich Čunek fuj, a někdy zase huj. On to KHB napsal dobře \"dneska ctí tě za svatého, zejtra budeš sviňák.\"

[196 Dobré ráno... (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 09:58:45 - x)
K Oskarovi také gratuluji, i když netuším, kdo ta slečna a za jakou písničku ho dostala.

Čunek do vlády? No je to nejen trapné, ale docela sebevražedné. Ostatně jeho managerské schopnosti jsem popsal už dříve, ostatní mne moc nezajímá. To je vlastně podružné. Myslím, že pan lesník, skončí .... jak jsem měl šanci poznat, je to docela \"rovnej\" chlap....Škoda.

[197 Anko, (Rpuť: 25.02.2008, 10:03:48 - x)
mluví se o Burizonovi. Liška původně uvažovaný jim chce taky zdrhnout. Jednak není tak blbej, aby sedl Schw. na židli a taky pochopil do čeho na tom školství vlez. Takže nejspíš hledá, kde nechal tesař díru ... a Čunek se hodí...

>dvd, mně vrtá hlavou, kam se poděla ta čunčí sekretářka, že o ní není vidu, slechu.... Pokud mě paměť neklame, vrhla se do její obhajoby Samková ....

[198 Jirko (dvd: 25.02.2008, 10:05:52 - odkaz - x)
kuk na odkaz

[199 Rputi, Bursík? (Anka: 25.02.2008, 10:12:51 - x)
No, servus! To je diplomat každým pórem, to nás tedy čekají pěkné věci! Kde nám prvně udělá ostudu? Snad aby ho vozili volským potahem a svítili loučema. Bože, to jsou pády.

[200 díky DVD... (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 10:14:40 - x)
vlastně tu písničku znám. Sem tam jí hrajou v rádiu...

[201 Rputi (dvd: 25.02.2008, 11:09:54 - odkaz - x)
už je to tady

[202 Vážení, (PeS: 25.02.2008, 11:17:03 - x)
tak trochu knížetepána nechápu. Údajný půlmiliónový úplatek, tři a půl miliónu na knížce - to jsou dohromady čtyři milióny. Na druhou stranu, za jeho ministrantování bylo jeho pidistériem prosráno minimálně šedesát miliard. Nezdaj se Vám ty urpděný čtyři milióny proti tomu jako pakatel? takže se budeme hrabat v desetníkách a tisícovky vyhazovat oknem, že... Já chápu, že \"běžný občan\" - odchovanec TVzHovna si miliardu ani neumí představit, kdežto půl miliónu už snáze... Ale knížepán by asi měl být schopen ten rozdíl vidět - v rámci jeho panství jsou ty čtyři milióny opravdu prdeček... Schválně to vypisuju slovy, aby to vyniklo. Tak bych alespoň já očekával, že bude chtít jakési vysvětlení o těch šedesáti miliardách a ne o úsporách a příjmech... Nikoli, špidloidní výmluvy patrně stačí a to, že dotyčný je neschopný blbec je prostě dokonalá kvalifikace na post ministra. A co takhle ho šoupnout rovnou do brusele?

[203 Ještě ta interpunkce...:)) (Rpuť: 25.02.2008, 12:10:58 - x)
Takhle si můžu myslet, že na Čunka vytáhli pomluvu \"ženy M.U.\"....

Policie začne prověřovat Marcelu Urbanovou, hlavní svědkyni v korupční kauze předsedy lidovců Jiřího Čunka. Podle mluvčí Městského státního zastupitelství v Praze Štěpánky Zenklové vydal žalobce pokyn k zahájení úkonů trestního řízení kvůli podezření z křivé výpovědi vůči \"ženě M.U.\".

[204 Marcela (martin TT: 25.02.2008, 12:16:37 - Mail - x)
[199][201] - sekretářka vsadila na špatného koně, hledání viníka jejího neúspěšného podnikání a neúspěchu současného partnera v soutěžích u města Vsetína ji zavedlo mezi lidi, kteří teď dají ruce pryč.

[205 PeSi, (Rpuť: 25.02.2008, 12:18:40 - x)
když on je knížepán strašnej šťoura a pořád chce vidět ještě to jedno lejstro, co jsou tam úplně tajný informace...
A nejroztomilejší je Čunkův strach, aby to knížepán nevykecal...:))
Čunek je sám proti sobě. Schw. dobrozdání, že je čistý, by bylo všemi respektované víc, než tisíc prohlášení státních zástupců....

[206 Rputi (martin TT: 25.02.2008, 13:08:24 - Mail - x)
nebuď novinář! (-_-). Knížepán chce, aby se to usnesení státního zástupce zveřejnilo pro každého, takže nejde o strach z vykecání knížetepána, ale jména, rodná čísla, bydliště a údaje o příjmech a obchodních jednáních všech osob, které byly při vyšetřování zmíněny. Takže např. kromě jiného i ty seznamy návštěvníků v budově Senátu v konkrétních dnech atd., jak si jistě pamatuješ, že si Policie vyžádala. Stejně tak se jedná o tisíce dalších údajů, které prošťárala Policie a zvláštní týmy na radnici ve Vsetíně, když hledali, co by se všechno dalo najít.
Já vím, že to není všechno v usnesení podrobně vyjmenováno, ale jsou tam odkazy na listy spisu a po zveřejnění jedné stránky se může znovu otevřít kolotoč s požadavkem na zveřejnění těch odkazových listů.
Bez toho, že bych chtěl bránit slavného krajana, pokládám si otázky: Lze obecně považovat usnesení státního zastupitelství za zákonné, pravdivé a úplné? Ano nebo ne? Jestliže ano, proč ten humbuk? Jestliže ne, stačí zveřejnění jednoho usnesení na to, aby se všechna usnesení stala věrohodnými? Neměl by v takovém případě ministr zahraničí nebo jeho strana řvát a dupat na poplach?

[207 martine, (Rpuť: 25.02.2008, 13:15:48 - x)
dík za vysvětlení - já měla dojem, že to chce vidět jen knížepán osobně. Takhle jsou to vlci v gramofónu .... sorry.

[208 To jsem se poučil (martin TT: 25.02.2008, 13:36:18 - Mail - odkaz - x)
kdepak politika - zajímavosti najdete vždycky jen ve článcích o sexu - viz odkaz. Opravdu jsem se poučil - 47% žen sex nepotřebuje. Mladí nahradili sex studiem a cestováním. A pětapadesátiletá Marie? Ta měla sex naposledy před dvacetipěti lety, porodila a šmytec.
Asi žiju někde jinde - hlavně ta mládež, co nestojí o sex a raději studuje - to mě dostalo.

[209 Martine jsem teda moc rád, že (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 13:41:07 - x)
už nejsem mladej.....to bych se musel furt učit a někde lajdat :-)))

A co se týká Čunka....opravdu tomu nerozumím. Toho už nikoho nezajímá, jestli na tu funkci je, nebo není schopen jí vykonávat, jestli jeho působení není v rozporu s nějakým \"pokrokem\", jestli je to prostě muž na správném místě?.....To ostatní mne fakt nezajímá.

[210 Třeba se škaredě pletu, (Anka: 25.02.2008, 13:44:07 - x)
ale pochopila jsem pana knížete, že by rád ucelenou informaci, páč mu jdou z novinářských canců oči kolem. Nakolik ho znám, nechce se mi věřit, že by se snížil k tomu, aby z informací od pana Čunka chtěl udělat americký houpačky. Jako docela maličká osoba si myslím, že panu knížeti Čunek nešmakuje jaksi z podstaty.

[211 Jirko původní (martin TT: 25.02.2008, 13:59:05 - Mail - x)
odpověz si sám - po kvalitách ministrů se ptal už dávno Klaus, a jak ho za to všichni seřvali. O kvalitu přece vůbec nejde, musí souhlasit počty korýtek s počtem osob. Volební systém dodá poměrné zastoupení, koaliční jednání vykolíkují zábory a strany pak dodají jména.
To jen tady se pořád zpochybňuje schopnost řídit ministerstvo! Vždyť to není nic jiného, než sedět na zadku a občas tento zadek přemístit z jednoho sedadla na druhé - v kanceláři, autě nebo letadle. Že se prodrbe padesát miliard, to nestojí za řeč, pokud dotyčný řádně vykonává to, co je mu doporučováno, nešlape nikomu na kuří oka, usmívá se ve správnou chvíli a na správné lidi.
Vždyť ty požadavky si protiřečí - kdo se stará, aby byl viděn a aby měl krytá záda, ten nemůže současně pracovat a rozhodovat podle kriterií kvality.

[212 Čunek (Honza ze Žižkova: 25.02.2008, 14:02:57 - Mail - x)
Z toho mála, co jsem zachytil z výkřiků u vemene, bych si tipnul, že Čunek je na koni a zelený začínaj dumat, kolik si toho budou moct dovolit.
Kníže je jednou nohou ve špitále, takže před operací se na abdikaci vybodne a po operaci si o tom budou povídat, pak se uvidí, pak ho někdo přemluví a bude.

Pokud jde o schopnosti pana lidoveckého předsedy, nebudou nižší než u zelených ministrů, s jedinou výjimkou pana zeleného předsedy, kde ovšem zjevně nejde o schopnosti ve prospěch státu, ale o prospěch jeho vlastní.

[213 Martine.... (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 14:12:49 - x)
já vím, že máš pravdu a že se nikdo po kvalitě, nebo snad , proboha, schopnostech zastávat práci, neptá. Zdá se mi to čím dál víc šílený. Dál už radši nebudu pokračovat v příspěvku, byl bych nejen sprostý, ale zvýšil by se mi tlak a tak podobně a dneska je tak krásný den...asi půjdu zkontrolovat cedulky na podrážkách někam ven.
Jo a děcka se vrátili vopálený, že by klidně mohli jít pro dávky na úřad....jen snad ty vlasy by museli schovat pod čepici....
ps. je divný, že takový výročí, jako je dnes, se nepřipomíná....jen tím Nefojc pološíleným úvodníkem..

[214 Jiří, moc nenaváděj, (Anka: 25.02.2008, 14:20:54 - x)
nebo začneme připomínat a bude nám šoufl. V pádu toho šílenýho data jde spíš o to nezapomínat, protože na připomínání máme slabý hlas. Na čtv si připomínáme kreatury jako byl Pixa, posloucháme jeho odporné kecy, dnes má jásat jakýsi pamětník, jak krásná doba to byla, to vítězství dělnické třídy a hlavně bychom měli pochopit, že za to můžeme takňák všichni.

[215 K připomenutí (martin TT: 25.02.2008, 14:35:30 - Mail - x)
by byl jeden, podle mého nejdůležitější fakt. Dav na Staroměstském náměstí, a nejenom tam, to byli dědové dnešních křiklounů a internetových komentátorů, kteří půjdou zase znovu za dostatečně hlasitým vůdcem, spravedlivě rozdělovat to, co jim nepatří.
Já si připomenu nemohoucí zoufalství mých dědů, kteří jen sledovali, jak se ze sousedů stávají rabovací a znárodňovací úderky.

[216 jo, martínku, (Anka: 25.02.2008, 15:27:49 - x)
já si připomenu vyprávění mé báby, jak RG po té, co zabásli dědu, vletěly do bytu a zbyl po nich jen uhlák.

[217 No jo Martine.... (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 15:29:44 - x)
všechno má svá pozitiva, zase jsme se nemuseli starat vo majetek a oni to dělali za nás. Tudíž jsme v klidu a blažené nevědomosti , co s majetkem, mohli v klidu spřádat plány , co a jak, když to tu \"rupne\" a co uděláme pak. Třeba bychom za tu dobu zkrachovali... :-)))

Jo a nebyla ta poslední demostrace \"právějsemsevrátilzHradu\" na Václaváku, nechci se hádat, ale někde jsem četl, že to bylo u Koně a řečnili z Melatricha ....

[218 Jirko p.p.a. (rejpal t a T: 25.02.2008, 16:10:47 - Mail - x)
já to šetl dneska v Prager Tagblatt Heute, ale pokud si to pamatuju, teda hlavně z propagandy později ve škole, bylo mi tehdy šest, tak ten projev s Klementisovou beranicí na Gottwaldově kokosu byl na Staromáku.

[219 rejpale, (Rpuť: 25.02.2008, 16:33:57 - x)
na ČT mají denně ve Zprávách takový miniseriálek o Únoru s autentickými záběry a zdůrazňovali, že onen projev, co začínal \"Právě jsem se vrátil z Hradu...\" se ve skutečnosti odehrál dole na Můstku. Legenda, že to bylo na Staromáku se vynořila až později a bolševici to, není zcela jasné proč, podporovali - snad že to bylo fotogeničtější a do legendy se víc hodilo....

[220 ...No...fčera f televizi byl pořad, gde řikali, že to \"Právě jsem se vrátil z Hradu...,\" bylo opravdu NA VÁCLAVÁKU!... (šakal: 25.02.2008, 16:44:15 - x)
...Na Staromáči to bylo asi den před tim. To Gottwald ešna Hrad teprve chystal s tim, že ministři demisy připravujou. Taky tam tehdá vykládal, že si jako reakce moc troufá, že jí to nevjyde...a tak fšelijak...

Ale ta citovaná věta o návratu z Hradu, zazněla skutečně až na václavským Václaváku a přišla teprvá po Gotwaldově druhý návštěvě u prezidenta, kde Beneš navzdory svýmu předchozímu vyjádření demisi odsouhlasil.

[221 2 Rpuť (PeS: 25.02.2008, 16:53:31 - x)
To víš, to je ta dialektika, legendy se upravují průběžně. Lidi mizej i z dobových fotografií... Jako jistý vlastník jisté čepice... Ten napřed zmizel v kriminále, pak na popravišti, pak s ním kdesi posypali silnici a rozfoukal ho vítr a pak zmizel i z té \"autentické dobové fotografie\", co se o ní kdysi Neff, PaH-BŽ, tak nadšeně rozplýval...

[222 Ahoj Šakale.... (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 16:57:47 - x)
jak Ti to běhá? Samozřejmě, že ne nohy, ale PC?

Jo a vlastně jestli to nejni jedno, kde ten syfilitik řečnil, a co řekl z kterýho balkonu. Výsledek byl katastrofální pro jednu skupinu lidí.....jsem rád, že už je to pryč. A ač se mi hodně věcí nelíbí, tak zaplať bůh za ně.....že si vůbec dovolím o nich mluvit veřejně a bez toho, abych se bál,že děcka kvůli tomu dostanou špatnej posudek.

[223 P*Ř*Á*T*E*L*É* !!! (šimon klein: 25.02.2008, 17:09:28 - x)
POSLEDNÍ MOŽNOST PŘIJÍT K VODIČKOVI !!!!

pátek, 14.března 2008 !!!

a proč poslední ? - pan Vodička končí....ale neplačte, prý jenom jako spolumajitel a druhý společník Petr bude dál fungovat....budeme se pak domlouvat s ním.
Takže doražte !
----------------------------------------------------------
A prosím bránypána o vyvěšení na nastěnku.....

[224 ...SUPÉÉÉR! Tak Petr Švandík zůstává!... (šakal: 25.02.2008, 17:20:26 - x)
...(7:- ))

[225 2 šimon (PeS: 25.02.2008, 17:43:38 - x)
no jo, tak to by chtělo nějaké rozloučení... Přece jen, za ty roky, se Vodička stal pojmem...

[226 \"Štěstí, co je štěstí.....\" (Rpuť: 25.02.2008, 17:44:55 - x)
Štěstí, respektive z prdele klika je, když voláte EONům kvůli něčemu úplně jinému a dozvíte se, že Vám právě chtěj vypnout elektriku, neb tam máte dva roky závratný dluh 144,-Kč, o kterém vůbec nic nevíte....

Ono takhle na konci roku spočítat kolik jste utratili a od toho odečíst, co jste zaplatili a poslat vám fakturu, kolik máte doplatit by bylo moc jednoduchý. To se vystaví faktura třeba na těch 144,-, jestli ji ztratí pošťák nebo vy, nebo to vůbec nepošlou je úplně jedno. Eoni neupomínaj. Při ročním zúčtování, ale tu dlužnou fakturu nezapočítaj a dál ji vedou jako nezaplacenou .... a pak vám vypnou elektriku .... a vy lítáte jako blbec ... a nakonec vám to zas přijdou připojit - za tučný poplatek, jak jinak....

[227 Které to bylo náměstí? (martin TT: 25.02.2008, 17:52:02 - Mail - x)
zeptejte se Googlu, nahoďte třeba heslo Vítězný únor do Wiki. Staroměstské náměstí a fotka na balkonu paláce Kinských (dodnes nevrácenému) bylo po demisi ministrů a před sjezdem závodních rad. Václavské náměstí bylo 25.2.

[228 PeSi, ale co??? (Rpuť: 25.02.2008, 17:53:32 - x)

[229 Martine v odkazu je to poměrně dobře zpracované...a od (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 18:02:35 - odkaz - x)
profíků...neumím přesně dát ten odkaz na ten rok 1948 Vítězný únor, ale najdeš to zhruba v prostředku....bylo to fakt na tom Václaváku a nsněžilo.

[230 ...Jo, Jirko...PC stojí za hovno!... (šakal: 25.02.2008, 18:21:50 - x)
...Jelikož se mi to na dva pokusy nepovedlo vyřešit, tak sem se na to vysral. Chodim se domu akorát vyspat a tak sem rád, když hodim prádlo do pračky. ...Eště se rejpat v počítači - tše!... Zatim sem rád, že mi běhá kromě těch jednotek ROM a DVD aspoň zbytek mašiny (7:- /)

[231 Šakale kdybys měl chuť to rozchodit..... (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 18:26:42 - x)
dej vědět tomu \"kontaktu\" , který jsem Ti poslal...jistě by Ti pomohl...

Jo a ten únor si vlastně přáli všichni....tak se nedivte

[232 ...No...podle jeho návrhu sem to zkoušel... (šakal: 25.02.2008, 18:34:31 - x)
...Smazat něco v registrech...a nic! (7:- +)

[233 Jirko p.p.a. (rejpal t a T: 25.02.2008, 18:42:22 - Mail - x)
no tak né ouplně fšichni.... můj táta, když to poslouchal u večeře, tak pravil \"Tak to je průser\", on který hrubě vůbec nemluvil. Proto jsem si toho taky všiml a zapamatoval si to.

[234 Šakale....no jo, to jsem nevěděl.. (Jirka původní pravopisný anarchista : 25.02.2008, 18:49:57 - x)
takže to beru zpět, jako bych to nepsal.

Rejpale. Jasně, že ano...to jenom vyplynulo ze čtení některých medií....

[235 Já jsem prodlévala (maYda: 25.02.2008, 19:42:49 - Mail - odkaz - x)
o Vítězném únoru na houbách a pár let jsem tak měla ještě setrvat, ale jaksi tuším, že ani moji rodiče a prarodiče nijak nebažili po vítězství pracujícího lidu.
Holt ta prohnilá buržoasie....

[236 Hm, (Anka: 25.02.2008, 19:50:22 - x)
tak Zubová je kráva, jak pravil v sms Bursík. No, jestli tohle fakt bude ministr zahraničí, přestává všechna sranda

[237 Hezký večer... (Dana: 25.02.2008, 20:08:22 - Mail - x)
a i když větší část dne bylo počasí usměvavé a příjemné, mám náladu spíš neveselou. Možná je to i vzhledem k dnešnímu datu, nakouknutí na Psa a také vzpomínce na jednu starou paní, která chodívala každoročně přiznávát daň z nemovitostí, protože byli SHR - soukromě hospodařící rolníci a měli každý rok nějakou změnu, její vyprávění o tom, jak to měli počátkem padesátých, ale i pozdějších let těžké, nejen proto, že zůstali soukromými rolníky, ale i proto, že její bratranec se jmenoval Heliodor Pika. Ta paní vyprávěla o svém těžkém životě moc hezky a já jen můžu litovat, že jsem si to její povídání nikde nezapsala....

[238 DAno, (maYda: 25.02.2008, 20:56:44 - Mail - x)
čest a úctu lidem, kteří umí vyprávět hezky o těžkém životě.
Mám pocit že ubývají.
Dnes přibývá těch, co si stěžují na prkotiny, možná proto, že co obnáší těžký život nikdy nepoznali.

[239 MaYdo - jak dopadlo kuchtění? (Dana: 25.02.2008, 21:21:03 - Mail - x)
Který recept byl nakonec použit? Já litovala, že jsme tu v tu dobu nebyla..určitě bych přispěla do mlýna... :-)

[240 Dano, (maYda: 25.02.2008, 21:25:31 - Mail - x)
až v sobotu.
to přijede chlapeček z hor a v neděli nakráčí širší \"family\" - máti a brácha.
zatím to vidím na tvaroh, piškoty a jahodový kompot.

[241 2 šakal (PeS: 25.02.2008, 21:25:34 - odkaz - x)
možná by to chtělo vyzkoušet funkci \"Drag and Drop\". V odkazu máš návod...

[242 Přišel mi vtip... tak ať tu není tak smutno (Dana: 25.02.2008, 22:22:59 - Mail - x)
přihodím ho, aby bylo hořkoveselo:
Somálský imigrant přiletí do Bruselu. Zastaví prvního člověka,
# kterého potká
# # a řekne mu: \" Díky, pane Evropane, že mě necháváte v téhle zemi a
# # zajišťujete mi ubytování, stravování, lékařskou péči a vzdělání
# zdarma!\"
# # Muž ale odpoví: \"Ne, mýlíte se, já jsem Mexičan.\"
# # Somálec jde dál a potká dalšího kolemjdoucího: \"Děkuji za vaši
# krásnou
# # Evropu!\"
# # Ale kolemjdoucí odpoví: \"Já ne Evropan. Já Vietnamec.\"
# # Somálec jde dál, potká dalšího kolemjdoucího, potřese mu rukou
# a řekne:
# # \"Díky za báječnou Evropu!\"
# # Kolemjdoucí řekne: \"Nejsem Evropan, jsem z Blízkého východu!\"
# # Somálec nakonec potká krásnou ženu a podezřívavě se zeptá: \"Jste
# # Evropanka?\"
# # Žena odpoví: \"Ne, jsem z Kazachstánu.\"
# # Somálec je zmatený a ptá se: \"Kde jsou všichni Evropani?\"
# # Kazaška se podívá na hodinky, pokrčí rameny a odpoví: \"Asi v
# práci!\"

[243 Hahaha, (Nika: 25.02.2008, 22:31:52 - x)
Dano, hezké, ale neměla jsem to číst podruhé, smích mě nějak přešel... ;-))

[244 2 Dana (PeS: 25.02.2008, 22:35:32 - x)
Chachá chachá - to je opravdu báječný vtip. Evropani, v bruseli a v práci? A snad ne dokonce pracovat?? Opravdu, kdo to kdy slyšel...
A spolu s Jiřím Šlitrem se zeptám - neznáte ještě nějakej takovej srandovní?

[245 No, PeSi, (Nika: 25.02.2008, 22:37:19 - x)
v Bruseli možná ne, ale já jsem bohužel taky Evropan...

[246 2 Dana (PeS: 25.02.2008, 22:38:49 - x)
já se omlouvám, to nebyl útok na Vás... To jsem se jen zas dozvěděl další vstřícné směrnice vůči bruseli a začal jsem z toho být poněkud rozpačitý... Bude hůř!

[247 2 Nika (PeS: 25.02.2008, 22:41:11 - x)
no jo, co se dá dělat... Já taky, ale zatím snad s malým e... O to víc mě to ehm... irituje...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: