Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 7.03.2008

Konference o klimatu New York 2008 - III.

výstup : Manhattanská deklarace ke klimatickým změnám

 


Manhattanská deklarace ke klimatickým změnám

 

Vědci a výzkumníci zúčastnění na 2008 — Mezinárodní konferenci ke klimatickým změnám se v Marriott Marquiz hotelu na Times Square v New York City ukončili své jednání doprovodným shrnutím v „Manhattanské deklaraci ke klimatickým změnám".

Po zveřejnění rámce této konference zde a v NP nyní čtenářům předkládáme také text deklarace.

 

"Globální oteplování" není globální krizí !

My, vědci a výzkumníci klimatu a souvisejících oborů, ekonomové, politici a přední obchodníci, shromáždění na Times Square, v New York City, zúčastnění na „2008 Mezinárodní konferenci o klimatických změnách,přesvědčení, že vědecké problémy mají být hodnoceny výhradně vědeckými metodami;

  •      prohlašujeme, že globální klima se vždy měnilo a vždy měnit bude, nezávisle na lidské činnosti, a že oxid uhličitý (CO2) není polutantem, ale naopak nezbytností pro všechen život;
  •      uznáváme, že příčiny a rozsah změn klimatu pozorovaných v současnosti jsou předmětem intenzivních debat v komunitě klimatických vědců, a že často opakovaná tvrzení o domnělé „shodě" mezi klimatickými experty nejsou pravdivá;
  •      prohlašujeme, že pokusy vlád zakotvit v legislativě pro průmysl a pro obyvatele nákladné regulace, za účelem dosažení redukce emitování CO2, budou mít nepatrný dopad, neboť na budoucí vývoj globálních klimatických změn není znám jejich žádný, za zmínku stojící, účinek. Takováto opatření znatelně utlumí budoucí blahobyt a tím omezí schopnost společnosti přizpůsobit se nevyhnutelným změnám klimatu a namísto snížení, naopak zvýší lidské útrapy;

S vědomím, že pro život na Zemi je teplo obecně méně zhoubné nežli chlad, tímto prohlašujeme:

  •      že současné plány na omezování antropogenních emisí CO2 jsou nebezpečnou a chybnou alokací zdrojů a intelektuálního bohatství, které by měly být zaměřeny k řešení skutečných a vážných problémů lidstva.
  •     že nejsou žádné přesvědčivé důkazy o tom, že CO2 emise moderních industriálních aktivit v minulosti, v současnosti a v budoucnosti mohou být příčinou katastrofální změny klimatu.
  •     že pokusy vlád, uvalit daně a nákladné regulace na průmysl a jednotlivé občany s úmyslem redukovat emise CO2, bezprecedentně nesmyslně omezí prosperitu Západu a vývoj rozvojových zemí, bez vlivu na klima.
  •     že potřebná adaptace je mnohonásobně více efektivní než jakýkoli pokus o snižování (emisí CO2), a že soustředění na takové snižování rozptýlí pozornost a zdroje vlád místo identifikace skutečných problémů svých občanů.
  •     že antropogenní klimatické změny nejsou globální krizí.

Nuže, a proto doporučujeme:

  •      aby světoví čelní představitelé odmítli názory vyjadřované „Mezinárodním panelem pro klimatické změny při OSN", stejně jako bulvární a zavádějící práce jako je „Nekonvenční pravda".
  •      aby všechny daně, poplatky, regulace a další intervence zaváděné s úmyslem snížit emise CO2 byly bezodkladně zrušeny.

Odsouhlaseno v New Yorku 4. března 2008

 

Odkazna originál: ZDE*

František Kružík     

 

 

 





Komentáře

[1 No, to se tedy pochlapili. (AeroKarel: 07.03.2008, 23:35:12 - Mail - x)
Jenže boj proti tomu nádhernému businesu povolenek, limitů, regulací, to bude makačka. A rozhodovat bude co napíší v Blesku a jeho cizokrajných mutacích. Rakousko, Neue Kronen Zeitung a jaderná energie budiž ilustrací.

[2 2 Šumavák (PeS: 08.03.2008, 06:35:39 - x)
dobré ráno a opakuji i zde - máš to tam...

[3 No vida, (PeS: 08.03.2008, 06:57:00 - x)
co se taky člověk občas dočte po ránu... Třeba NP: \"Američtí prezidenti dbají na obranu své vlasti a jelikož Spojené státy musely za cenu velkých ztrát na životech dvakrát řešit problémy hlupácké Evropy, dbají i na svobodu a nezávislost kontinentu. Proto vybudovaly NATO a proto teď, kdy NATO do značné míry ztratilo původní smysl, předjímají technický a politický vývoj a usilují o vybudování obrany proti nebezpečí, jež už existuje a bude sílit.\" - To ale asi psal jinej Neff, než ten, co tý EU furt leze do prdele, ne? Nebo že by zálibně lezl do prdele hlupákům? Ostatně, hned vedle nastává druhá fáze socialistického realismu - tedy realizační vystřízlivění (LN): \"\"Myslíme si, že euro v delším horizontu nepřežije, pokud bude chybět určitý druh politické podpory v rámci celé Evropské unie,\" řekl na pravidelném zasedání ministrů financí eurozóny britskému listu Financial Times Ernest-Antoine Seilliére, prezident BusinessEurope, zastřešující panevropskou obchodní asociaci.\" Fázi třetí - hledání viníků - lze očekávat v dohledné době...
Omlouvám se, že to zde zmiňuji, ale říkám si, že to není až tak daleko od výše uvedeného tématu... Vono to všechno spolu \"tak ňák souvisí...!\"

[4 Jo jo PeSi, (Hipik - pravicovy recidivista: 08.03.2008, 07:04:28 - Mail - x)
Spojeny Nadobi a.s. to je svina. A je-li mooc pekne vypasena, tak je zabijacka, nebo ne e e ? o)))))

[5 2 Loki_F (PeS: 08.03.2008, 07:07:31 - x)
jo a musím se zmínit - prostě výborné... Hele, Tobě ale museli hnout žlučí, když při svým zápřahu sis na tohle ještě udělal čas...

[6 2 Hipik (PeS: 08.03.2008, 07:17:03 - x)
Já už z tý zabijačky mám delší dobu poněkud obavy... Takovej rozvášněnej řezník pak leckdy neví, kdy přestat...

[7 2 PeS (Hipik - pravicovy recidivista: 08.03.2008, 07:26:56 - Mail - x)
nojo, von uz starej Nietsche rikal- valka, to je hruza, ale dlouhej mir, to je des. Rekl jsem to vlastnima slovama, uz si to nepamatuju presne. Ale kazdej zacatek kazdyho stoleti byl pekne dekadentni a tenhle obzvlast. Navrh - pokud se nekdo s nekym chce mydlit, rozdat jim skafandry a sup s nima na Mesic. Tam si to rozdejte lumpovee o))

[8 2 Loki_F (PeS: 08.03.2008, 09:07:18 - x)
No, na Psu jsem čekal ten řev trochu větší... Že by to bylo tou sobotou?

[9 AeroKarle, (divana: 08.03.2008, 09:09:50 - x)
ano, bylo to Na staré a to jídlo vypadalo o ždibec líp, ale jen vypadalo..

[10 Dobré ráno vespolek! Ano PeS(i), (Loki_F: 08.03.2008, 10:17:45 - x)
přiznávám, že zelené lumíky nesnáším pro jejich umanutost, obecnou hloupost, vyžírkovství a spoustu dalších důvodů, z nichž mnohé jsem tu již dříve pojmenoval.
Času mám málo, ale na tohle jsem si jej trochu udělal, třebaže na úkor kvality překladu - je to u jedné vody - a angličtináři mohou mít právem připomínky (třeba k tomu řekne něco Tomáš a Dušan)
Plánoval jsem přeložit nějaké konkrétnější příspěvky z konference, ale když jsem viděl ten \"Background\" od Heartlands, zdálo se mi to takové \"vhodné\". A závěrečné memorandum jakbysmet...
A odevzdané reakce (viz mladý vědec Ač... };D))) - oni jsou přece na takové formulace zvyklí z panelu IPCC, takže jsou tak nějak zadrhnutí - \"jak teď rozlišit usnesení vědců s opačným znaménkem...?\"

[11 2 Loki_F (PeS: 08.03.2008, 13:29:43 - x)
no jo, pane, ale bude průser... Např. jiný vědec, prof. Lapin, varuje, že se nám tu v atmosféře jen tak mýrnyxdýrnyx vznáší 200 miliard tun fosilního uhlíku, který prý rozhodně není CO2 (NP - 7:44)... Teda, to bude řacha, až to jednou spadně dolů... Fosilní uhlík, co nejni CO2, by mohl být grafit, antracit, nebo dokonce diamant... Teda, já už zažil ledacos, ale z nebe jsem obvykle viděl padat jen déšť, sníh a ptačí hovna... Ale že by diamanty?!?... Inu, možné to je... Piš profesore, bádej, a až ti z nebe spadne za barák 200 miliard tun diamantů přijď, zúčtujem spolu... (ono, kdyby mu to spadlo na hlavu, tak už by jaxi neměl kdo přijít...)

[12 Pánové vědci (martin TT: 08.03.2008, 14:44:40 - Mail - x)
takhle to vypadá odbornicky:

Vznikli tu otázky o možnosti identifikácie fosílneho uhlíka v atmosfére Zeme. Jedna z metód je založená aj na zmenách koncentrácie C14 v atmosfére Zeme, ale nie najpresnejšia, pretože koncentrácia rádioaktívneho uhlíka C14 v atmosfére kolíše ešte aj od slnečnej aktivity (počas Maunderovho minima sa ho vytvorilo o trochu menej). Lepšia metóda je založená na štúdiu uhlíkového cyklu v globálnom roymere (venuje sa mu podrobne http://www.ipcc.ch...ts/ar4-wg1.htm) v spojení s inventarizáciou emisie fosílneho uhlíka zo všetkých zdrojov. Inventarizácia je dostupná aj na http://cdiac.ornl.gov...em_cont.htm a je pomerne presná po roku 1951 aj podľa jednotlivých krajín. Čítal som aj o pokusoch identifikovať rôzne starý uhlík podľa pomeru izotópov C12 a C13, nie som ale chemik, neviem, že nakoľko môže byť táto metóda presná. Keďže je CO2 rozptýlený v atmosfére takmer homogénne počas dlhého obdobia, identifikácia jeho historickej koncentrácie z ľadovcových vzoriek je pomerne presná a chyby nad 5% sa nepripúšťajú (nepracujem ale v tejto oblasti).

[13 Ahoj ! PeSI, hotovo, uklizeno, (Šumavák: 08.03.2008, 14:56:19 - x)
Díky!
Chci se ještě zeptat: tak jak je to seřazeno to patří chronologicky za sebou, ano?

[14 Ano,Martine, to jsem četl (Šumavák: 08.03.2008, 15:08:08 - x)
a nějak jsem to pochopil tak, že: \" všechno je jinak, ale na moje slova dojde,protože si chyby nepřipouštíme....\"

To já už se těch klimatologů vyptával, jak třeba do těch 100letých modelů započítávají erupce sopek, ke kterým během následujících 100let, s jistotou vyšší než usnesení panelu IPCC, dojde....
Odpověděli mi, že tím se nezatěžují.Že prý co nevědí naprosto jistě, do toho modelu pro jistotu nezařazují......

A tím je řečeno vše!

Také se mi líbilo, jak někdy v půlce února meteoroložka Honcová on line odpovídala na otázku, jak bude o Velikonocích:
\"Nevím.my umíme s 65%jistotou předpovědět počasí na 7 dní. Na dobu jednoho měsíce nejsou ani meteorologické ani klimatické modely.\"

ovšem: na sto let ano! :-)))

[15 ...Jen mám vobavu, esi ste fčéra toho pana inspektora Trachtu tak trochu nezapudili... (šakal: 08.03.2008, 15:30:39 - x)
...Já ho z netu znám a patří mezi ty nejlepší, kerý můžete v tom obskurním světě zvaným kyberprostor potkat...(7:- /)

[16 ...Menuje se Honsová...ale to je jedno - závěr je bezchybnej! (šakal: 08.03.2008, 15:32:20 - x)
(7:- ))

[17 Týýýý, jo.... Globální katstrofisté si zakládají nové obročí! (Loki_F: 08.03.2008, 16:00:55 - x)
Právě jsem dorazil domů a na ČT2 si snaží jatastrofisté vytvořit novou pěšinku k prachům, penězovod na money, děngi, kačky, škváru...
Výklad tektoniky litosférických desek v katastrofickém duchu - až se mi dělaly mžitky před očima (nebylo to z podukce ČT!).
Někdy, až bude volněji si můžeme udělat malé představení - prezentačku o tom jak to funguje...
Zdá se, že trend nastolený zelenými lumíky funguje a pokračuje. Přitom je to stále o tomtéž: ...založíš-li si barák v záplavovém území, musíš počítat s tím, že dříve nebo později budeš vyplaven...

[18 Hezký den vinšuji (Anka: 08.03.2008, 16:56:57 - odkaz - x)
Loki, to jsem ráda, že ses díval (ten děsuplný dokument vytvořili na N. Zélandu). Celou dobu jsem tu používala archaismy a čekala, co se dozvím závěrem. Mě z toho dokumentu vychází, že jediným řešením je spáchat včas sebevraždu.

[19 Jejej, Anko, nespěchej ... (Loki_F: 08.03.2008, 17:17:02 - x)
Kolikrát Ti již padl na hlavu meteorit?
};D)))

[20 Áááá, zemětřesení.... (Šumavák: 08.03.2008, 17:21:14 - x)
Nojo, to bude zákaz provozu kamionů, odstřelů v lomech, poviinost stavět veřejné budovy na betonových deskách ležících na čtyřech želvách nebo jen z bambusu.....

K zákazu budování geotermických elektráren, přes zkušenost ze Švajcu(tam si v tektonicky naprosto klidné oblasti postavili velkou geothm. elektrárnu a po třetím zemetřesení v ní, na nátlak nezodpovědně panikařících občanů, zastavili provoz...)samozřejmě nedojde.

Snad aby se někdo obětoval, a šel zastavit to rotující zemské jádro !

Mimochodem(a vážně) někde jsem zahlédl, že to zemské jádro by snad dokonce mohlo být krychlové něco s krystalickou mřížkou minerálů z nichž se skládá.....
Já teda nevím, já bych spíše řekl, že bude tekuté a amorfní.
Ale třeba bude příště Vesuv vyhazovat krychličky lávy, vhodné rovnou na stavbu biodomů.....

[21 No, Loki, (Anka: 08.03.2008, 17:21:17 - odkaz - x)
já nemyslela zrovna sebe, mě jen ti jurodiví cvoci, co tam řečnili, jen bozi vědí, odkud byli, lezli s tím strašením na nervy. Moc pěkně pohovořili závěrem, že teda to šílené zemětřesení zničí nejen Chille, ale obrovská vlna oběhne zeměkouli a vezme to vinej nevinej. Tak abych se třeba neměla v úmyslu radovat. Kolik je za šíření poplašný zprávy? A pikantní byl pohled na toho plešatýho chlápka, který ty hrozný věty odříkaval jak recept na bábovku.

[22 Šumaváku, zatím nic, (Anka: 08.03.2008, 17:27:30 - odkaz - x)
taky jsme čekali, co nám závěrem doporučí, zakážou, ale vypadla z nich jen amorfní věta, že je třeba se bránit. Jako že štěstí přeje připraveným nebo tak něco. Byl to opravdu odporný \"dokument\" a ty chlapy bych za ty jejich kecy lynčovala!
No, on i ten následující, o Křovácích, byl pěkně vypečenej.

[23 Anko, o Křováky se neboj! (Šumavák: 08.03.2008, 17:34:38 - x)
Ti díky globálnímu oteplování najdou vhodné podmínky k životu v okolí Brna.

[24 snad vás potěším jinou tývý (Dušan Neumann: 08.03.2008, 17:42:46 - odkaz - x)
koukám pravidelně na hodinový pořád Tv Fox věnovaný ekonomice a finančním trhům zvlášť \"More For Your Money\". Moderuje to taková pěkná ostrá baba Alexis Glick a má tam vždy 4 až 5 expertů různého ekonomického vyznání. Dnes se debatilo o stoupajících cenách zemědělských komodit (pivo nám půjde nahoru asi o 30%) a energie. Všichni experti se téměř jednohlasně shodli, že za situaci mohou Bush s Kongresem, protože se serou do ekonomiky zblbnutí zelenou propagandou. Státní zásahy do energetické situace podporováním alternativních zdrojů a zejména ethanolu odsoudili všichni jako příklad tuposti státního mikromanažerování trhu.Tak silnou kritiku vlády z konzervativních pozic jsem už dlouho neslyšel. Jelikož jsou to profíci tak použili eufemismů, ale v podstatě označili jak Bushe tak kongresové zelenáče za debily. Moc mne to potěšilo.
V odkazu je klip o konferenci v New Yorku - hlasy rozumu tu ještě umlčeny nebyly. Klikněte si \"Climate change\"

[25 Šumaváku, nebojím ani v nejmenším, (Anka: 08.03.2008, 17:43:19 - odkaz - x)
ono to jejich území je teda sice z části nepoužitelné, jelikož tam jdou všichni všem po krku, z části jsou pastviny a chybí divá zvěř, ale. Ale usměvavý Křovák mne uklidnil ujištěním, že když nebudou takový ty nohatý, vokatý, spokojej se s krávou. Jedinou obavu mám, že budou mít málo pohybu, protože kráva na žádný velký lítání po buši asi nebude, co?

[26 Dobré odpoledne, (PeS: 08.03.2008, 18:06:06 - x)
tak na chvilku o5 zde... Nestíhám, a člověk má jen 3 ruce a den pouze 36 hodin... Leč teď jsem si dal voraz a vážně uvažuju, že ho poněkud protáhnu... (kuš a neprovokuj, ta práce se sama neudělá...)
2 martin - ano, to jsem četl také... Ten C12 mě dojal, ale já už jsem v poslední době dojatej tak často, že mě to ani nepřekvapuje. Sem se dnes ráno podíval na nějakej ten jinej blog, co tam publikuje občas jeden nám naprosto neznámý Tonda Karoch a trochu jsem se tam porozhlédnul. Tak kousek vedle jsem se tam dozvěděl, jak příšerně radioaktivní a škodlivý je ochuzený uran a že ty plněné střely jsou vlastně zbraně hromadného ničení. Já z toho dojetí zkrátka nevyjdu...
2 Šumavák - na to první odpovím jak Švejnar - to je dobrá otázka! Leč navíc se pokusím něco spáchat a půjde Ti to mailem... K těm modelům: \"Že prý co nevědí naprosto jistě, do toho modelu pro jistotu nezařazují\" - o5 jsem dojat. Že ty modely vůbec něco obsahují... Já např. nevím naprosto jistě ani to, zda se zítra probudím... Že voni tam maj osobního Erbena, co jim jde vždycky prosekat led? Že aby měli tu jistotu?
No a těch 100 let? To je tak akorát, aby ty zvěrozvěsty nikdo nepřežil a nemohl jim za těch 100 let jít rozbít hubu... Začnu asi podporovat lékařský výzkum na prodloužení lidského života na 500 let. Neplačte, sami jste si to zavinili...
2 Loki_F - právě ses sám a dobrovolně přihlásil k další přednášce \"u Vodičky\". Když tam můžu přednášet já, tak proč ne Ty? A zcela beze srandy si myslím, že by to mohlo zajímat dost lidí, když to podáš jen trochu lidsky. No - Pavlík už není mezi námi, tak Tě musím poňoukat já...

[27 2 Šumavák (PeS: 08.03.2008, 18:11:26 - x)
teda, já už nevím co čtu a na co myslím... Já tu Tvou větu poprvé přečet, že Vesuv bude vyhazovat lávové kostky vhodné na stavbu kondomů... A představivost se rozeběhla...

[28 2 Dušan (PeS: 08.03.2008, 18:18:49 - x)
Lasciate ogne speranza... V bruseli se na to nekoukaj, a kdyby koukali, tak vydaj prohlášení, že to se jejich plánovanému hospodářství nemůže stát... To by se na to podívali, aby se jim ten hladomor nakonec nepoved...

[29 PeSi, žádnou paniku! (Šumavák: 08.03.2008, 18:20:37 - x)
Já jsem v tom prvním našel úvod, a tam je popsáno, jak jednotlivé řady patří k sobě.
Takže se toho celkem lehce doberu.

[30 Shane (martin TT: 08.03.2008, 18:32:32 - Mail - x)
tak jsem zase zničil kus přírody, porazil jsem a rozřezal starý ořech, který musel uvolnit místo (a sousedka si stěžovala, že jí stínil záhony. Udělal jsem to se synem dokonale včetně vykopání pařezu - proto ten Shane. Jen ta závěrečná sušenka nebyla, třeba bude něco ještě lepšího.

Fyzicky jsem se strhal, což na druhé straně znamená skvělé vymáchání mozku, při práci s krumpáčem nebo motorovou pilou téměř nadbytečného. V sobotu večer se my pracující bavíme u televizní estrády - jenže ona žádná není, tak budu asi cvičit oblíbenou sestavu: leh na zádech, ruce pokrčit, knížku uchopit a výdrž. Kmit očmo vlevo, kmit očmo vpravo, list otočit.

[31 \"A zemětřesení veliká budou po místech, a hladové a morové hrůzy a zázrakové z nebe velicí.\"... (šakal: 08.03.2008, 18:33:39 - x)
...Chi, chi, chi (7;- ))

Tak abych vás přived na jiné myšlénky, tady se můžete kouknout, kde osvěžit tělo i ducha:

http://www.archiweb.cz...mp;id=1601

http://www.archiweb.cz...amp;id=272

[32 Dobrý večer (skimic: 08.03.2008, 18:48:57 - x)
Grimshawův projekt velmi a projekt Petera Zumthora nevelmi (líbí)
Ale asi budu mimo mainstream.

[33 Martine TT (skimic: 08.03.2008, 19:05:42 - x)
... vskutku obtížná sestava, nepodceň pitný režim ...

[34 prolétl jsem komentáře NP a utkvěla mi v paměti perla (Dušan Neumann: 08.03.2008, 19:08:05 - x)
..jak to, že jsou ty mraky CO2 neviditelný když je v tom ten uhlík černej? To je na Nobelovu cenu....

[35 Dušane, a to bychom mohli rozpracovat (Šumavák: 08.03.2008, 19:18:32 - x)
do teorie, že když už je ho tam tak moc, tak byse určitě to \"černé zlato\" nechalo z toho vzduchu těžit a topit s ním v uhelných elektrárnách! A tím by byl koloběh uavřen a už by koncentrace dále nenarůstala.
Polovička vzniklého kyslíku by se nechala v atmosféře pro zlepšení dýchání a životního prostředí, a druhá uvolněná molekula by se vázala na vodík, vyrábšný v těchto elektrárnách. Tím by se správně naplnil i EU program vodíkového hospodářstvía také zabránilo katastrofálním suchům, která jsou očekávána!
Akorát ty ledovce by nadále museli produkovat barmani z včas nespotřebovaných kostek ledu.

[36 šumaváka, Tebe je u těch kobyl škoda (Dušan Neumann: 08.03.2008, 19:22:45 - x)
kdybys byl v té správné straně už by pro tvůj výzkumný team hledali budovu

[37 ...To je fpoho, skimici...mě ten Zumthor taky moc neba... (šakal: 08.03.2008, 19:25:02 - x)
...Už jsem ho viděl na mnoha podstatně lepších fotkách, ovšem v reálu...celkem pochopitelně, nikdy. Tak mu ještě dávám trochu šanci. Ikdyž mám dojem, že ve skutečnosti to působí úplně stejně depresivně jako na těch obrázcích - jeden by měl strach, že ho v těch kamenejch kobkách znásilní tlupa tureckejch homosexuálů (7;- ))
U toho Grimshawa, kerej jináč platí za véliký eso, mě poněkud zaráží skutečnost, že 3,7 x přešvihnul rozpočet. Pravda, ono se to u rekonstrukcí blbě odhaduje (taky se kvůli tomu dělaj v rozpočtu větší rezervy než u novostaveb), ale tohle tedy tak ouplně nezvládnul. ...Ovšem barák se mi moc líbí! (7:- ))

[38 a motto na budovu: (Šumavák: 08.03.2008, 19:26:51 - x)
Uhelný důl do každé rodiny - náš cíl!

[39 2 Šumavák (PeS: 08.03.2008, 19:29:27 - x)
pozdě... už Ti mezitím šel mail na Seznam...

[40 2 martin (PeS: 08.03.2008, 19:36:16 - x)
tato sestava je pro mě zcela nezvládnutelná... U mě je již druhý bod sestavy: Okamžitě usnout a děsným chrápáním okolí týrat...

[41 Pánové, (PeS: 08.03.2008, 19:45:26 - x)
nekraďte mi myšlenky! To už bylo jádrem mého pšíspjefku [11] z 13:29, že ten uhlík je ňákej neviditelnej a že by to mohl být diamant (grafit je černej jak pasažér...). Samozřejmě, vláda to tutlá, protože - dovedete si představit, co by to udělalo s akciovými trhy jihoafrických a ruských diamantových nalezišť? Tam se jenom tak troškaří, ale tady se nám ve vzduchu fláká 200 miliard tun diamantu, jen ho stáhnout dolů a využít! No a pokud zrovna netušíte, co to může způsobit - tak jistou vizi měl už Clarke ve třetí vesmírné odysee...

[42 Dušane, a to že je ten uhlík (Šumavák: 08.03.2008, 19:50:34 - x)
černej a zatím ho tam není vidět, znamená, že ta koncentrace není ještě nic moc.
A až ho bude dostatak, tak nebe zčerná, sluneční svit se přes tu černou clonu nedostane k zemi a MY TU UMRZNEM !!

DOBA LEDOVÁÁÁÁÁÁ.

tímto je prokázáno, že zvýšené množství uhlíku v atmosféře způsobuje doby ledové a jasně popsán mechanismus jejich vzniku.

Napište někdo Švejnarovi ať mě v komisi navrhne na Nobelovku !!

[43 Šumaváku, (Anka: 08.03.2008, 19:55:52 - x)
to, co píšeš, není novinka. O globálním stmívání už se tuhle taky velmi vážně mluvilo. Asi aby měli hoši něco do foroty, kdyby ten globální hic na strašení nestačil.

[44 Dobrý večer. (Vít Blaha: 08.03.2008, 20:10:49 - Mail - x)
Jak to ten dobrý muž dělá? Je v TV jednou za měsíc deset vteřin a vždy je to výrok na tesání do kamene!

Česká televize (nejprve na ČT24 kolem 18:00) se v hlavních večerních zprávách věnovala MDŽ - a problému o němž jedná i Eurokomise - že ženy nejsou finančně ohodnoceny stejně jako muži.

Jistý polský europoslanec kritizoval západní společnost v níž musí pracovat i ženy, protože ke slušnému žití jsou nutné dva platy.

Střih a hvězda všech estrád, náš EuroNejvyšší - Vladimír Špidla - pravil, že naopak je nutné aby evropská komise bojovala za daleko větší možnost uplatnění žen na pracovním a že

\"...Nejedná se o nic nového. Tradiční zemědělská rodina v 18. století si také nemohla dovolit, aby žena nepracovala...\"

[45 Co by to mohlo způsobit? (Šumavák: 08.03.2008, 20:14:01 - x)
Klesne cena diamantů, no !
:-))
Jo, to takhle kdyby se zastvila Země a přestala se otáčet, to by byl fičák ! To by větrníky vyráběly proud !! chvilku.
Než by je ty diamanty setrvačností z povrchu zemského vybrousily.....

[46 Vítku, no jo, (Anka: 08.03.2008, 20:25:27 - x)
ale kam na Václaváku bude žena chodit králíkům na mlíčí, kristapána? A pipinám bude zrní na parketách ujíždět od zobáku, ne?

[47 Anko, to jsou nepodstatné (Šumavák: 08.03.2008, 20:39:21 - x)
technicky řešitelné ( zrní se třeba přilepí) maličkosti!

Podstatný je EU komisařem jasně deklarovaný cíl, kam nás chce EU dovést!!

[48 2 Šumavák (PeS: 08.03.2008, 20:44:36 - x)
no já se přímo děsím představy, že o tak vzácného eurokomisaře bychom někdy v budoucnu mohli přijít. A protože ve Vás nechci vyvolat planou paniku, nabízím jisté řešení - okamžitě odchytit a naložit do formaldehydu. Ihned poté vystavit v Národním Muzeu na Václavákově náměstí. Myslím, že je zrovna kus nevyužitého místa v sousedství repliky ptáka Moa...

[49 Šakale, ďábel se skrývá v detailu. (jura-p: 08.03.2008, 20:46:36 - x)
http://www.archiweb.cz...&w=750
http://www.archiweb.cz...&w=750
Hrozné je, když někdo zkazí nástup na lávku, nebo zábradlí, asi aby se nechodilo na zelenou střechu (proč vlastně nepochozí? Asi proto, že tam by se lidem líbilo nejvíc.). Tem Zumthor to postavil jako tmavou pevnost, když je málo betonu a zlevní se to kamenem, jak se to dělá se základy. Tmavou a jeskyňovitou, jak lázně ve skále v maďarském Miskolctapolca. A červeně osvětlit jeskyňovitý interier je stejně osvěžující jako oranžové pisoáry v tom obchoďáku, co vypadá, jak mírně zahnuté hovno. Abych zůstal u světové architekturyTen Angličan to zvládl suverenně a dobře, drobet postmoderně, ale proč ne. Perfektně zvládl ty parní lázně, které dopadají v lázeňských stavbách většinou nejhůř.

[50 Jo a ještě (PeS: 08.03.2008, 20:46:55 - x)
samozřejmě cedulku: Eurokomisar bruseli, var. Spidlae...
Endemický druh!

[51 DO NM až po švýcarském turné ! (Šumavák: 08.03.2008, 20:49:17 - x)
Měl jsem tu v týdnu jednoho Švýcara z Curychu a on se na ten Schengen, co mají mít od 1.1.09, těší jak malé dítě.

A já si pamatuji, jak s tím Špidlou na plakátech švýcaři malé děti strašili....

[52 2 Šumavák (PeS: 08.03.2008, 20:54:12 - x)
inu, nezbývá než podotknout: blahoslavení budiž chudí duchem, neboť jejich jest království evropské!

[53 a ukládám si sem (Šumavák: 08.03.2008, 20:54:37 - x)
jeden odkaz z NP:
Kdo muzete, prectete si:
Autor: mueller IP: 77.187.186.xxx Datum: 08.03.2008 20:19

v cisle 6 c\'t - Magazin für Computertechnik na strane 190 clanek Klimamodelle. Nevim, jestli existuje ceska verze. Ke slovu tam prichazeji ruzni (skutecni) modelatori klimatu a facit tech 7 stranek lze prevzit ze Svejka: nikdo jeste nic urcityho nevi. Je to takovy Blick in die Glaskugel neboli pohled do sklenene vestecke koule, jak pisou.


Mám takové tušení, že ho brzy budu hledat.....

[54 Juro, o tom zábradlí (Šumavák: 08.03.2008, 20:59:15 - x)
jsem také hloubal a nebylo mi jasné, proč tam je. Pochopil bych ho na okraji, aby někdo nespadl dolů a nechci říct, že bych ho řešil zídkou z naskládanách kamenů a živým plotem, ale Když už přizpůsobit přírodě a okolí.....

By dokonce i tu rýnu bych zakryl prknem....

[55 2 Šumavák (PeS: 08.03.2008, 21:01:42 - x)
jistě vzpomínáš na Tomášův článek... Ten už ledacos nakous a poodhalil... Nečekáš doufám, že za tu krátkou dobu stačili předělat kód, vyházet Pyšvejckonstanty a \"korekční smyčky\" a celkově se předělat na jiné, lepší... Např. založit nevěstinec s nealkoholickou obsluhou...

[56 Hezký večer sobotní.. (Dana: 08.03.2008, 21:10:47 - Mail - x)
zatímco vy tady řešíte otázky budoucnosti, já dnes byla babička na plný úvazek. A mlžu pronést věštecká slova: Ta nová generace nám dá zabrat! Teda, alespoň Vojta mi dnes dal. :-))
Mně se dnes v TV zprávách nejvíce líbilo oznámení, že jsme se vzepřeli jako jeden muž i žena, jednomu nesmyslnému zákonu, přicházejícímu z EU, a to povinnosti zaměstnanců hudebního průmyslu nosit při výkonu práce na uších tlumiče zvuku nebo aspoň špunty v uších! Inu, první vlaštovka, která sice jaro nedělá, ale na druhou stranu - něco musí být jako první... :-)))
PS - přimlouvala bych se za trošku mírnější přístup k nečastým účastníkům zdejších diskuzí, kteří projeví odlišný názor...Ono říct, že se mýlí nebo že mám na věci jiný názor, jde i laskavě... :-)))

[57 Sumavaku, (Hipik - pravicovy recidivista: 08.03.2008, 21:11:03 - Mail - x)
a tuhlecto je taky zajimavy - velryby se v lete stahuji do studenych vod oceanu, protoze je tam vic co2 a roste tam vic planktonu. Mam dotaz, daji se sehnat planktonova seminka, ze bych zkusmo dal na zahradku ?

[58 2 Hipik (PeS: 08.03.2008, 21:19:45 - x)
Jo tak velryb se pánovi zachtělo... Že by se mu chodily pást na zahrádku...

[59 ...No...juro-p,... (šakal: 08.03.2008, 21:33:24 - x)
...děláš to už dlouho, ale já pořád ještě nechápu, proč každou chvíli odkazuješ na tu Kaplickýho lávku. Chodil jsem po ní, fotil jsem si ji, nemůžu jí nic vytknout. Nástup na ni funguje bezchybně a to jak pro pěší tak pro lidi s kočárkem nebo na biciklu. Tedy...má-li být po tvém...tak bych přeci jenom jednu technickou nedokolnalost našel: pod jedním kolečkem podvozku, jímž se lávka dotýká nábřeží, je trochu propadlé dláždění - měli tam prve vsadit malý betonový kvádřík, který by to roznesení váhy snadno zajistil. A pořád se to dá celkem jednoduše a levně udělat...

O tom Zumthorovi toho tolik nevím, protože jsem to na vlastní oči neviděl. Proč má vstup na střechu ohražený a nedovolí lidem, aby se rozhlédli z její hrany, to netuším. Možná na tom trval klient. Buď jak buď, je to chyba - ztracená příležitost. Že jde o ponurou jeskyni, o tom vážně nepochybuju...jak jsem ostatně už psal. Nicméně ten šutr tvoří nosnou podstatu celku - nejedná se tedy o nějaký obklad betonových stěn. Vzpomínám na fotky, které jsem k tomu kdysi viděl - je to dokonale ohlazený povrch...žádný štípaný pásek, jak bývá zvykem. Muselo to být drahé jaxvině!

[60 Hipíku, to jsem neřešil! (Šumavák: 08.03.2008, 21:35:16 - x)
Na takové chabé pokusy odvést debatu jiným směrem a zamluvit položenou otázku zda je tam toho planktonu víc , protože je to věTší oceán nebo je ho víc na 1 m3. to jsem se ovšem nedozvěděl a upřímě řečeno: odpověď, že je ho víc na 1 mčtvereční mě moc neuspokojila.....
Jóó, kdybychom se bavili o plísni na zdi.....to by byla jiná!

Oni ti oteplovači takováto jednoduchá logická cvičení nemají rádi!

mimochodem- s těmi velrybami je to tak, že v tom Atlantiku jsou prostě doma a do teplých moří plavou rodit, aby jim nenastydly vaječníky.....

[61 No... (ptakopysk: 08.03.2008, 21:35:53 - x)
já mám na zahradě zajíce a vožíraj mi stromky. A jak tak koukám, za mořem musej bejt furt vepředu a mít furt něco extra. Prej plankton místo mrkve a velryby budou podlejzat plot a chodit mu na plankton.
Pak se člověk diví, že běžnej obyvatel kotlinky je furt nasranej, když už už dohání svět kanadskejma borůvkama a kalifornskejma kaktusama a nějakej takovej votamtud mu strká pod nos velrybu. To je potom těžký plnit heslo EU \"Dohnat a předehnat\"... ach jo!

[62 šakale, když jsem o tom zábradlí (Šumavák: 08.03.2008, 21:40:30 - x)
dál přemýšlel... tak mě napadlo, že jestliže to pokračování je v jeskyni, v rostlé skále, tak je tam možná to zábradlí proto, aby jim nějaký trouba nevjel traktorem na střechu.Na to by nemusela mít únosnost....

[63 No prave, (Hipik - pravicovy recidivista: 08.03.2008, 21:48:34 - Mail - x)
ja trouba trubkovity si dodnes myslel, ze plankton zije, ale jak vidno on tam primo roste. Tak proc nezkusit intenzivnejsi produkci, nejprve ale pokusne odzkouset. A kdyz je jeste navic tvurcem paliva budoucnosti - hydrometanu, tak vy si doma cekejte, az spadne uhlik a budete uhlikobaroni, ja necham plankton prdet a budu mit taky cim topit o)))))

[64 Dobrý večer vespolek! Tak jsem zjistil, že jsem hrubě konzervativní... Všem dámám na webu přeji vše nej k MDŽ 2008! (Loki_F: 08.03.2008, 21:50:21 - x)
Odpoledne cestou z práce jsem svojí ŽD a dceři koupil něco růží (jakkoli mi to rve srdce a peněženku), leč jejich radost mi zkrátila trápení. Otevřeli jsem lahvinku Merlotu u vinařství Baloun, oblast Velké Pavlovice, trať Nadzahrady, sklizeň - výběr z hroznů 2006, z čehož definitivně plyne moje skvělá nálada (jako bychom již seděli u Osičky)...

Foundry 6.6. - připomínám 2 místa s noclehem nad sklepem!!!

Dále se veřejně přiznávám, že jsem prohrál další bitvu s nejnovější Billovou pomstou zn. OS Vista Premium a prohlašuji:
Kdokoli si tento sajrajt dobrovolně nainstaluje na svůj počítač je blázen, nesvéprávný jedinec, nehodný honosit se volebním právem, bez práva se kamkoli podepsat!!!
Leč s takovouto možností jsem počítal a tudíž: \"Poslední bitva vzplála!\"

Šumaváku, toho vtípku, který tak zaujal PeS(a), jsem si také povšimnul a burácel smíchy - logicky obsahem modelů je proto \"horký vzduch\" - nafouknutá bublina... a již, již hrozí, že praskne! A bude to, jako když nám v sedmé třídě demonstroval chemikář fungování Kippova přístroje, z něhož jímal do misky s Jarem vodík. A potom, potom přiložil hořící špejli... ředitel si označkoval gatě (jakož i někteří méně vyvážení a citliví jedinci).

PeS(i), když jsem to zde pronesl, myslel jsem to vážně! Pokud bude zájem...

Anko, s tím čekáním jsem myslel, že máš počkat s tou sebevraždou a těmi meteority potom fakt, že na Zem dopadá denně cca 1500 tun (někdy i víc, někdy méně) extraterestrického materiálu. Katastrofisté však operují další hrozbou (podobně jako s těmi vlnami cunami, které Tě tak rozčílily), asteroidy z prostoru za oběžnou drahou Marsu, Kuiperova pásu, z Oortova oblaku..., ale Ty stejně pořád žiješ! Pozdravuj Toma!


[65 To víš! V Emerice je všechno \"big\" (Šumavák: 08.03.2008, 21:50:23 - x)
A obyvatelé kotlinky zůstavají doma třeba jenom ze strachu z poameričtění jména! Vezmi si třeba takového Pavla Bobka!
V našich malých poměrech jsme na malého Bobka zvyklí.Ale představ si, že by si jméno přeložil a na začátku koncertu se představoval : Hello, i´m big Crut.....

[66 ...Mno...to by za úvahu stálo, Šumaváku,... (šakal: 08.03.2008, 21:56:18 - x)
...ovšem mám dojem, že by se to dalo řešit nějak elegantnějc - traktor šikovně eliminovat a pěší vpustit...

[67 Loki, (Anka: 08.03.2008, 22:06:29 - x)
díky za pozdrav, a s tím čekáním jsem Tě pochopila. Mě rozčílil ten pošuk nejen vlnami, ale svým přístupem celkově. Ta modelová, naprosto katastrofická situace byla podána tak, že bych se nic nedivila, kdyby nějaké slabší nátury hledaly nejvyšší patro, z něhož by pád na dlažku znamenal konec trápení. Strašně ráda bych se dožila doby, kdy bude obnoveno trestání vkládáním do klády a tihle magoři do ní budou naloženi na notnou dobu.

[68 Díval jste se někdo na dvojku? (Anka: 08.03.2008, 22:20:52 - x)
Mělo by to pro některé být povinné.

[69 Anko, bohužel já ne, (Dana: 08.03.2008, 22:43:47 - Mail - x)
u nás dnes nejde ČT2 chytit - atmosférická situace to nedovolí. A to jsem se chtěla dívat...zajímal by mě pohled na nástup totality z pohledu přímého účastníka..i když, kdo jsme my dnes?

[70 Loki, běduješ jako Villonova běhna,já ti snad koupím Macbook (Dušan Neumann: 08.03.2008, 22:44:52 - x)
..to soi nemážeš data stáhnout na nějaký external Hd, notebóok reformátovat do stavu panenského a znectít pak ekspéčkama?

[71 Ano, Dušane, oprávněná výtka. (Loki_F: 08.03.2008, 22:57:34 - x)
Dosud, jsem se babral se zálohami. Teď jsem vytáhl ze skříně připravený nový notebook s již doinstalovaným doubble systémem (žel jsem nucen ty Visty udržovat v pohotovosti) a zahájil přenos. Ber to, že to nebylo bědování, než pouze varování...
};D)))
Přiznám se, že nebýt závislý na korporativním užívání Woken..., již bych si toho Maca pořídil!

Dano, kurňa, přečti si to co tu ten ET dřístal... PeS jej klasifikoval naprosto přesně!!!

[72 Vážení, tohle jsem si nemohl odpustit: (Loki_F: 08.03.2008, 23:44:45 - x)
Další výrok pana klimaprofesora Lapina, hodný zaznamenání do šumavských kronik:

\"Trochu to treba upraviť. Rekonštrukcia priemernej globálnej teploty za posledných 11 storočí ukazuje, že viacmenej kopírovala slnečnú aktivitu, ktorá sa prejavila ako zmeny prichádzajúceho slnečného žiarenia. Zlom nastal až v posledných desaťročiach, keď zrejme prevládol vplyv zosilňujúceho skleníkového efektu atmosféry. Prechodné mierne ochladenie v období 1950-1980 bolo čiastočne spôsobené emisiou síry zo spaľovania nekvalitného uhlia, čím sa zvýšilo planetárne albedo Zeme a čiastočne stagnáciou slnečnej aktivity po jej rýchlom raste v období 1900-1950.\"

Tedy klaním se Vám, že jste vydrželi tu diskusi na NP a plýtvali tam obrokem své invence na stádo, zvyklé přežvykovat seno... };D)))

[73 Ale no tak,Loki - (Dana: 08.03.2008, 23:44:54 - Mail - x)
:-)))
já mám cvik z rodinných diskuzí,kde se vyskytují jak naprostí odmítači, tak příznivci dané theorie..Možná i to způsobuje můj jiný přístup k přesvědčování a utloukání jinonázorových... :-)))

[74 Na tu lávku odkazuju proto, (jura-p: 08.03.2008, 23:56:51 - x)
- že do dna jsou zapuštěny sloupy, které by tu lávku mohly docela klidně nést a byla by pak lehčí, vznosnější, méně by se houpala a nepředstírala by ponotnový můstek. Na ty sloupy jsou navlečeny další sloupy, takže samozřejmě klesá a stoupá s přilivem, který se tam už trochu projevuje, připadně s vodním stavem v řece. Proto musí být to řešení nájezdu pro kočárky tak humpolácké a šoupavé po chodníku a nehezké do těch sloupků. Tím pseudoplovacím, ve skutečnosti navlečeným na sloupy řešením ta lávka stála minimálně dvakrát tolik a působí pro hmotnost plováků nevznosně. Prostě se mi to nelíbí jako hloupé technické řešení. Na rozdíl od toho se mi líbí ta druhá lávka naproti divadlu Globe, to je hezká technická práce, i když byla přece jen poddimenzovaná a museli jí přidělat táhla, aby se tak nehoupala. A u ní je i nástup řešen daleko velkoryseji, je hezčí a ne tak humpolácký.
Mě se prostě zdá, že pontonový most má být pontonový, visutý visutý, obloukový obloukový a tak. Já strašně nemám rád věci, co jsou nějaký a ve skutečnosti je to jen takové šmé. Chápal bych to, kdyby to bylo úsporné. To už někdy lidi dělají, aby to vypadalo jako nóbl. Ale tvářit se tak nějak jako že to plave a přitom je to napíchané na pilíře mi připadá jako svým způsobem podvod. To není z důvodů odlehčení, to je z důvodů ztížení. Mě to připadá, jako když si někdo postaví gotický oblouk a pak ho podepře sloupem uprostřed. A vydává to za novátorský nápad. Postmoderna by to aspoň přiznala a nejspíš by ty pilíře nechala most podpírat a plováky by plavaly navlečeny na ně jako ozdoba. Já toho Kaplického prostě nemám rád, nevídím v něm kapku invence, žádnou technickou ani uměleckou lehkost a novost nápad a takovíto podvodníci, co se vydávají za něco extra a jsou lidmi perseverujícími klišé, co tak často potkávám v politice, a vydávají se za vrcholně tvořivé, mě prostě serou. Oni se poznají navzájem, a dělají si vzájemně podporu. Všimni si, kolik má ten Kaplický ramp k těm svým organickým tvarům podobným třem objektům tělem inspirovaným a jak často si k nim namaluje řeku, kterou jedna ta rampa organicky překonává. Prostě já pár architektů znám, vím kolik to dá práce, přemýšlení, počítání, modelování a trápení. Vím jak se natrápil ten bratranec s domem ve svahu. Kolik malování a počítání ploch, peněz, stavebního materiálu a přemýšlení nad funkcí mu dalo, než se rozhodl, že jednomu stromu uhne a nezkácí ho. A ten čtyřdomek v Pisárkách je skvělý i po třiceti letech. On si postavil o patro nižší než to navrhl sousedům a sedí to. A ten strýc, co stavěl to brněnské divadlo, tak nechodil po modních přehlídkách, ale makal u prkna a u psacího stolu, až se z něj kouřilo. To divadlo jsem mu mimochodem znectil jako kino. A přestavěl jeden z domků v Židenicích, že když jdeš kolem, tak smekneš kloubouk. Taky řadový přízemní na takový umírněně funkdcionalistický patrový. Mimo uzkých schodů do patra jsem tam já, hyperkritik, nenašel chybu. Akorát okýmko do kuchyně bych zazdil, nebo bych proboural kuchyň s obyvákem. Ono se tím okýnkem neušetří ani krok a je to takové dobové řešení napůl a příliš to předurčuje sestavu obyváku. A byli to sebevědomí, klidní, nevytahovační lidi. Oba učili na brněnské architektuře. A asi to mám po těch Brňácích, ti vždycky byli víc ing než arch. Ale na druhé straně, já mám rád i nekonvenční pojetí, když to prostě má myšlenku. Budeš možná nesouhlasit, ale já jsem do tvého oboru docela fanda a myslím si, že na laika o něm i dost vím. V Bruselu obcházím secesi, mám rád Hundertwassera, ale nejvíc jsem asi ovlivěný funkcionalistama a zrovna tím Fuchsem. Jsem nadšený Britským muzeem a zklamaný Riechstagem. Tugendhat obdivuju od dětství. Ono Brno bylo na moderní architekturu dost dobré a když tak člověk bloumal po Žabinách, Masarykově čtvrti, Kr Poli a Pisárkách, tak měl námětů dost. Tím, že se Brno vlastně celé koncem 19 a začátkem dvacátého přestavělo, tak tam bylo dost příkladů. Od fabrik, přes obchoďáky, činžáky po vilky. Mě prostě smrdí póza za daleka. A jak cítím pravost Gaudiho velkolepého slepence a minimalistickou čistotu Baťova paláce v Brně, tak prostě Kaplický je histrionský aranžér. Moc toho nevymyslel, a vlastně nic nepostavil. A jak se mi líbí ten domek na útesu zvenčí, tak to bytové plastové jádro, s tou mezerou mezi ním a stropem je prostě zničující. A moc by mě zajímalo, co by řekl na důvod té mezery. Prostě proč ji tam nechal mezi tím rovným stropem přenosného plastového hajzlo-koupelno-sporákoidu a šikmým stropem jinak bezva prostoru, který pravda zase dělá trochu jako vnitřek reflektoru, jak je jeho manýrou, ale tam by to jinak nevadilo. A ty disky na těch oknech do moře mě nutkají k tomu, že bych je první odlepoval.

[75 O jakém \"přesvědčování\" to mluvíš, Dano... (Loki_F: 09.03.2008, 00:00:54 - x)
Ten ET sem přišel dráždit kobru bosou nohou, přesvědčen, že mu to projde...
Zkušenosti s vysvětlováním, já mám své,jak jistě chápeš... };D)))
Přesvědčování nepatří k mé profesi ani oboru... Na to jsou zcela jiné instituce (církev a tak, dále politici...). Vidím-li jistou úroveň chápavosti, jsem i ochoten slevit, ale ne mnoho... je-li to \"Vanitas, vanitatum...\", jak vystihl PeS a další, jsem já snad nějaký \"svatý apoštol\" nebo co? };D)))
Koneckonců jsem zdůraznil, že hospodským je Šumavák a z debaty (ze strany provokatéra mocně neplodné a nepřínosné) jsme se tiše stáhl do bažin... Co víc jsme mohl, podle Tebe?

[76 Loki-F, já nechápu, co proti němu máš! (Šumavák: 09.03.2008, 00:02:56 - x)
To je můj člověk !!
Podívej, jak odborně a kvalifikovaně potvrzuje moji tezi, že za oteplení klimatu mohou ti, co prosadili odsíření a odfiltrování elektrárenských komínů - tedy grennpiss a zelení !.V ovzduší chybí kondezační jádra a síra!
A cituji, říkal M.Lapin:
Prechodné mierne ochladenie v období 1950-1980 bolo čiastočne spôsobené emisiou síry zo spaľovania nekvalitného uhlia, !!!

Ty je pak třeba volat k odpovědnosti! Teď se jen řeší problémy, které by nevznikly, kdyby se nesrali do průmyslových emisí !!!!

Závěr:
Omezování emisí CO2 je chyba, je třeba spalovat nekvalitní uhlí s vysokým podílem síry a hlavně!!! NEODSIŘOVAT !!!

:-)))))

[77 docela doporucuji (jasan: 09.03.2008, 00:07:13 - x)
Lapinuv web.... a skvely EUroodkaz tam uvedeny...

[78 Hele...juro-p... (šakal: 09.03.2008, 00:08:02 - x)
...du si eště něčoho loknout, abych spláchnul ten vomastek z bramboráků, a zkusim vodpovědět. Ostatně, jak pozoruju, je to jádro tý naší dřívější mailový korespondence, kerou sem tak zanedbal... Je vidět že sme si to tenkrát na tom Krutci ňák nedovyprávěli. Tys tehdá tak nějak uváznul na tom, že knihovny nejsou na nic, protože tam akorát kucí koukaj po ženskejch...a dál sme se nedostali... Tak já tentokrát s odmlkou napíšu (7;- ))

[79 Loki - hážu ručník do ringu (Dana: 09.03.2008, 00:11:24 - Mail - x)
ber moje předchozí povzdechy jako povzdechy člověka, který zná nejen zdepřítomné štamgasty, ale i občasné návštěvníky... a má pro ně slabost... :-)

[80 Jasane, a co takhle odkaz? (Šumavák: 09.03.2008, 00:16:08 - x)
Teda - nemáš-li na mysli ČHMÚ ....

[81 Dano, nic nikam neházej. (Loki_F: 09.03.2008, 00:27:24 - x)
Slabost u berního úředníka je vítaná změna, všude jinde smrtící... };D)))
No Šumaváku, s tím odsířením a odfiltrováním tuhých částic bych nebyl až tak rigidní.
Bo by ses divil, jak se Sahara snaží ten nedostatek dohnat... v daleko příznivějších zeměpisných šířkách! };D)))

[82 Loki- Tam byl dole takovej (Šumavák: 09.03.2008, 00:31:24 - x)
smajlík.... :-)))))
.. a řadě oteplovačů to k přemýšlení bohatě stačí.....

[83 Šumaváku, všiml a oplatil podobným... (Loki_F: 09.03.2008, 00:49:06 - x)
Proč jim to přemítání neprodloužit...?
Třeba někteří prozřou... a další se zadřou!
};D)))

[84 Připojil bych se k Daně, (AeroKarel: 09.03.2008, 01:06:30 - Mail - x)
Ochotně a rád budu polemisovati s místními i příchozími, ale z čůrání do kouta je obviním až pokud se ho dopustí. Tenhle případ to (sorry Loki), nebyl.

[85 Aerokarle, také by se mohlo stát, (Loki_F: 09.03.2008, 01:47:32 - x)
že si loužičky v koutě všimneš teprve, až budeš mít sám mokro v botách...? };D)
Znovu zdůrazňuji - když jsem viděl, že ostatní návštěvníci si chtějí s \"návštěvou\" pokecat, stáhl jsem se, abych nepřekážel a abych si \"nemusel sušit botky...\"

[86 ...Mám dojem, že ste pana inspektora pěkně vylekali - a takovej to moh bejt přispivatel...!!!!... (šakal: 09.03.2008, 01:55:28 - x)
...Marná sláva - sme už pěkná sekta! Sereme mě... (>:- |)

[87 Šakale, pokud si to srovná v šešuli a rozhodne se argumemntovat, (Loki_F: 09.03.2008, 02:03:01 - x)
ne jen rozhazovat dojmy vydávané za pojmy, přijde zas, nemyslíš?
Vždyť my se také dovedeme pěkně poštěkat, poškrábat, vynadat si a nikdo se neurazí - nebo ne nadlouho! Nicht war? };D))
V sektách to tak nechodí...

[88 Dobré ráno (martin TT: 09.03.2008, 07:05:40 - Mail - x)
husté mlhy věští krásný slunečný den.

Zdravím Danu, se kterou jsme měli včera podobný program. Dědečkové a babičky nikdy nemohou být konečnými vítězi v souboji s nastupující invencí malých živých torpéd. Jen chvilkově si lze tuto činnost zpříjemnit infantilním nápadem. My jsme den zakončili stříháním dědečka třímilimetrovým nástavcem. Tříleté holčičce to taky vylepšilo siluetu - tu radost jsem jí přece nemohl odmítnout.

\"Vyštěkání\" z blogu funguje osvědčeně. Na jedné straně chápu Daninu toleranci, na druhé straně ne každý diskutér přichází s dobrými úmysly a kromě viditelných rozesíračů existuje mnohonásobně více těch skrytých, o nichž by mohl vyprávět pan domácí - kdyby to nebylo současně popisem obranných opatření.

Požadovat od pana inspektora argumenty je zbytečné, alespoň v minulé diskusi, protože nešlo o argumenty. On prostě nevěřil tomu, že dosavadní projevy znamenají ohrožení. Naopak zdejší komentáře považoval za věštění a alarmismus, protože Zelení ještě nikoho nesplynovali. To by byly pro něj přijatelné argumenty. To snad bylo jasné po třech příspěvcích a je úplně jedno, jestli toto stanovisko zastával jako ignorant nebo provokatér.

Loki_F - naše poštěkávání snad nechceš srovnávat s ničím obvyklým. V našich sporech dominuje nevyslovená jistota, že partner vypouští jen ověřená fakta, závěr je podložen výkladem a navzájem očekáváme, že se opačné stanovisko bude snažit pochopit, jak jsi ke svému dospěl. Umíš si představit, že bys sem hodil popis nšjakého horotvorného procesu a já bych té odmítl jako nevědecké kecy, dokud mi nenapíše alespoň dva věrohodné odkazy? Vždyť ti lumíci pracují s kruhovými odkazy právě proto, že jeden napíše hámotinu vycucanou z prstu a druhý to vypustí jako důvěryhodný odkaz. Tím jsou už dva a navzájem si můžou kopírovat a pastovat. Pak se to prožene Googlem a najednou máš \"zjevenou pravdu\" uměle vyfabrikovanou.
Ten Lapin mě včera rozesmál zrovna u toho planktonu. Mazaně píše, že není odborník, ale teprve tehdy, když mu jeho tvrzení nabouráš. Do té doby je ochoten se za něj rvát a šířit ho světem. Úhybným manévrem je pak odkaz na světoznámou\" bioložku\".
Slunce se už prodralo, den má začít pořádnou snídaní - to ale u nás není ten balíšek čtyř lisovaných sušenek, které stačí prý celé rodině na náročný denní program.

[89 Stran způsobu diskuse (dvd: 09.03.2008, 09:16:28 - x)
s inspektorem Trachtou zastávám názor Dany, Šakala a AeroKarla. A jak praví Hamlet \"The rest is silence\"

[90 Martin TT souhlasím, dokonce jsem se snažil (Loki_F: 09.03.2008, 12:25:43 - x)
toto stanovisko ozřejmit. Patrně to souvisí s citlivostí na určitá slova a způsoby jejich používání, způsobem práce s fakty.
Nutit se do diskuse, která od první věty je bezpředmětná, nepřínosná, je od samého počátku plýtvání drahocenným časem!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: