Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Neděle, 23.03.2008
Architektura, design, krása.....aneb : nejhorší je, si pamatovat !
Padla na mě jarní únava, deprese a jsem divživ ! A abych se povzbudil, získal motivaci, prohlížím si auta, na která nemám.....
Podrobnosti ZDE* Celá studie v retro stylu byla zhotovena ručně a i přes spojení historie s budoucností nebude mít žádné zákazníky, neboť do sériové produkce se nikdy nedostane. Ale jako výstavní exponát je úchvatná...
PS.
Komentáře
[3]
Šakale, ten Viktor Horta
(jura-p: 23.03.2008, 22:23:07
- x)
nečerpal z hadbůchů, on tu secesi taky vymyslel a dřív, jak už to bývá, než ve Vídni a Praze. Překvapivě technickou secesi a dbal vždy na dokonalou křivku, která musela navíc být i nosná. A v tom se sakra liší od těch, co si to nechají spočítat jinými pak. Abych nejmenoval Kaplického. A jeho práce se světlem je něco úplně jiného, než nějaké negativní oko na Jih. A jen blbec dělá velká střešní okna na Jih. Kvůli energetickým úsporám je nedělá! Tak a k Pesovi. Nikde jsem nenašel žádné údaje k insitním pěnám. Jen u průmyslových desek to je. Ale asi to bude stejné. Nic moc. Ona nakonec hmotnost je na hluk přece jen nejlepší. Dobré jsou pěny na kročejový útlum. Ale tobě jde asi o okna. Protože jinak se toho moc nepění. A tam vím o zradě, já už o ní psal a to jsou trhliny, škvírky potvorské milimetrové,co se dělají kolem oken jen zapěněných. A to jsou také zvukovody. Znovu doporučuji parotěsnou folii nalepenou na rám okna a zevnitř zapravenou do omítky. Zvenku difuzní folii a přetáhnout izolaci a omítku přes rám okna. Brání to plísním, a taky tomu hluku. Když se dává do starého, kde se nová omítka nekoná, tak zvenčí aspoň palcem vyhladit nějakým stále pružným tmelem.
[4]
Nojo Pesi, nojo...
(Šumavák: 23.03.2008, 22:27:39
- x)
ono jestli už se 1947 ten Tatraplán seriově vyráběl, tak ten návrh vznikl za protektorátu a tedy vlastně v Německu, že?.... Tak voco gou.....:-))) nakonec... vezměme si takovou koncepci Brouka..... a asi před deseti- 15 lety objevili japonci koncepci ležatého boxera a páteřového rámu v ose kliky.....viz třeba Subaru Impreza....
[6]
2 jura-p
(PeS: 23.03.2008, 23:04:56
- x)
ne, okna mám a jsou udělaný dobře. Ale maj se u nás teď měnit vchodový dveře a prakticky hned u toho je jeden náš pokoj sousedící s chodbou a teď je tam všechno dost slyšet. Tak bych to chtěl zvukově odizolovat, až to budou dělat. Ta příčka mezi pokojem a chodbou není nosná a tak toho moc nezatlumí. Vím, že jsou na to desky se skelnou vatou, ale jde mi taky trochu o tloušťku. Ty dveře budou kotvený do stropu a do podlahy - do stran být nemůžou, tam není nic nosnýho. Tam to budou zapěňovat a přetahovat. No a tak se ptám trochu předem, abych věděl co a jak...
[9]
Tak u imprezy konkrétně nevím,
(Šumavák: 23.03.2008, 23:40:20
- x)
ale vím, že si pochvalovali to, že ten kardan dozadu nemá žádné klouby. Takže možná, že už je to v samonosné karoserii. mně ještě stačilo povolit čtyři matky na třmenech a mohl jsem karoserii stranově natáčet.....třeba takové ježdění podél svahu... :-))))))
[13]
...Ať máte po zbytek svátků co prohlížet, vizte stránky v odkazu...
(šakal: 24.03.2008, 01:26:35
- odkaz
- x)
Jelikož si nestydatě myslím, že to nejhezčí, co kdy na čtyřech kolech jezdilo, vyprodukovaly britské automobilky, tak zde dávám ze stránky uvedené v odkazu jako ochutnávku tato tři autíčka: Atalanta http://www.eurooldtimers.com....jpg Austin Healey http://www.eurooldtimers.com....jpg Jaguar http://www.eurooldtimers.com....jpg ...A nakonec ještě website těch dvou posledních automobilek, které dosud v hrdé tradici britského autoprůmyslu pokračují: TVR www.tvr.co.uk Morgan www.morgan-motor.co.uk
[14]
pánové, nechtějte, abych vás tady školik, to by bylo povídání na hodiny
(Dušan Neumann: 24.03.2008, 05:23:17
- x)
tak jen pár drobností. Subaru - to vůbec první, to se do Evropy snad vůbec nevozilo. Byla to ohavná mrcha, něco jako plechovej Velorex, o velikosti Isetty. Postrkoval to dvoutaktní vzduchem chlazený dvouválec 356 ccm za zadní nápravou Vážilo to 400 kilo jezdilo za necelé 4 litry... tedy jezdilo, posunovalo se to. Starosti, jak dlouho te motorek vydrží se ukázaly většinouy předčasnými, neboť auto stačilo zrezavět dříve než se zaběhlo...psal se rok 1967. S tím boxerm a pohonem předních kol přilšo Subaru až v roce 1971. Pokud se něčím inspirovali, tak to byl nejspíše Panhard. V roce 1974 uvedli na americký první čtyřkolky (ještě s vypínatelným pohonem zadních kol), V roce 1987 přišli s jimým prckem Justy - s litrovým tříválcem a Variomaticem.. no a od roky 1994 jsou všechna Subaru AWD (první AWD přišlo na trh v roce 1984 (tř roky pi Audi Quattro)...
[15]
šakale, díky za odkaz na archiweb - další důkaz dominace chaotických náhod
(Dušan Neumann: 24.03.2008, 05:30:07
- x)
jak jím tak brouzdám, zahlédnu titulek \"olověný Dušan\" , ... aha studentská soutěž a tu loňskou vyhrál Daniel Novák. Můj synovec - Daniel Novák...ale já s tím olověncem nemám nic společného, kromě toho jména...
[17]
tak ještě jednou, ale teď už zkráceně
(Dušan Neumann: 24.03.2008, 06:05:03
- x)
do smrti mne bude mrzet, že jsem v roce 1873 po prvním skokovém zdražení benzinu prodal svůj T-600. Táta ho koupil od armády v roce 1954 za 6000 Kčs. Auto mělo najeto 600 000km a nmotor chodil na tři válce, anžto měl vypadlé výfukové sedlo v jedné hlavě. Ta hlava se nakonec stal motoru osudnou, protože ani po oprave na Smíchově to to sedlo uř nedrželo a vypadlo znovu 60 km od Zahreba (v listopadu 1966, kdy nás poprvé . tedy jen mne a tátu - pustili xa tetičkami do Jugošky). Sedlo prorazilo píst a ohnulo ventil. Na silnic jsem z karteru vhrabal trosky, vyndal tyčky a na tři válce dojel až do Prahy. Popíšu to v jedné z dalších kapitol vzpomínek. Na motor už jsmw nesehnali nic ani U Maškové ani v Plzni takže nám nezbylo nic jiného než ho vyměnit za 603 A z též koupený od vojáků z vyřazené centrály. Museli jsme vytočit nový setrvačník, dělal mi to kamarád na vyklepném soustruhu v dílnách JZD metodou pokusu a omyly neboť jsme při měřené a nastavení stroje museli počítat s jedinou známou proměnlivou konstantou Vls (definující rozpětí vyjebanosti ložisek soustruhu). Co vůz získal na síle, to ztratil na ovladatelnosti, ještže tehdy nebyl žádný provoz, neboť nejednou se stalo, že zatáčku do níž jsem vjel čumákem dopřed jsem opustil pozpátku, byť stejnou dopřednou rychlostí. I přes pytel ztvrdlého cementu v kufru se vůz v rychlosti 150 km/hod jen lehce dotýkal předními koly povrchu vozovky. V květnu 1972 jsem ho nedaleko tachovských kasáren, kde jsem musel být do půlnoci obrátil na střechu.. Rok mi trvalo než jsem našel jakž takž zachovalou karoserii jiného tatraplánu a pomalu jsem ho přestrojoval. Můj byl pravostranný, náhradní kastle levostraná.. a když jsem ho skoro měl v hromadě a už jsem se na něj ani nemohl podívat, zdvojnásobila se cena benzinu - Tatraplán jezdil za 13 litrů - tak jsem ho 1200 korun prodal... .
[20]
Jinak,
(PeS: 24.03.2008, 07:23:43
- x)
k tomu opalování - když jsme kdysi dávno na velikonoce jezdívávali vodu, tak se často stávalo, že v sobotu jsme vyjížděli za sněhový vánice a v pondělí odpoledne už to bylo na opalování. Tak letos by ta sobotní vánice souhlasila. Tak teď ještě to opalování odpoledne.
[22]
Pěkné pondělní vypráskání
(František I. : 24.03.2008, 08:30:56
- x)
přeji ženskému osazenstvu aneb jak říkal Bobš tuto dobu:\"Řezat, řezat, řezat tu havěť, žádnou nešetřit...!\" Což alespoň virtuálně činím. Protože jsem samozřejmě zapomněl na pomlázku, a v okolí je vrb nedostatek, spletl jsem ji letos z vinných haluzí. Sice není vzhledná, ale tradice je tradice. Takže ještě musím počkat, až paní domu půjde rozespalá nahlédnout do kuchyně, abych ji příjemně překvapil. Ještě včera pohrdlivě prohlásila, že bych si na rukou nejspíše udělal uzel, než upletl onu prožluklou věc. Inu, ani ona nemá vždycky pravdu... Včera synáčci s kamarády měnili u škodovky 130 původní motor za motor do favouše. Potom jsem si přečetl, pánové, vaše autopostřehy. Tím pádem jsem si vzpomenul, jak jsem kdysi zjistil, že mi jakási hadice také tehdy praskla. Bylo to někde na Jižní Moravě v pátek a mototechna nikde. Zoufalý jsem vyžebral u jednoho zahrádkáře kus zahradní hadice, dva kusy drátu, kombinačky a vypomohl jsem si. Na tuto hadici jsem jezdil ještě dalších pět let.
[27]
Rodinné domy světově proslulých architektů...
(šakal: 24.03.2008, 11:07:21
- x)
http://storiesofhouses.blogspot.com... ...Jsou toho kvanta, podrobný popis v angličtině. Kdo anglicky neumí, tak se alespoň pokochá obrázky něčeho neobvyklého z oboru individuální rodinná výstavba. Upozorňuji - ten Kaplický se mezi ostatními skoro ztrácí! (7;- ))
[34]
Dobré poledne...
(Jirka původní pravopisný anarchista : 24.03.2008, 12:49:50
- x)
napřed bych chtěl všem popřát hezké Velikonoce, ať je slaví jak chtějí. Šumaváku, sou to skvělá auta...nejsem přes ně odborník, ale teď je nějaká výstavatady v technickém muzeu....něco podobného tam mají a stejně tak podobné auto mají na plakátech. Prosím Vás, kdo se proboha může koukat dneska na Moravce a Havla? To vidět, ten gymnasta, tak se utluče křížem daleko dříve, než v pátek...Ale zase chápu, že člověk má být informován. Jo a tady svítí slunce. A vymetené. Jak na ulicích, tak v povětří. Krásný den.
[42]
No...Havel po dlouhé době zase trochu poopravil svůj obraz v mých očích...
(akal: 24.03.2008, 13:39:13
- odkaz
- x)
...Sice to v tom článku vyjádřil trochu neobratně - já mám dojem, že jakožto literát by mohl spáchat podstatně elegantněji formulované odůvodnění - ale \"...Tamen est laudata voluntas!\" (7:- ))
[43]
2 Anka
(PeS: 24.03.2008, 13:44:34
- x)
promiň, ale přišlo mi to až včera večer - někde to asi viselo, jak koukám na čas odeslání - a koukal jsem na to až dneska dopoledne. No a dokud ses nezeptala, nechtěl jsem na to zavádět řeč. Tak to pošli aspoň ještě Lokimu, jistě se mu to bude taky líbit...
[51]
Dobré odpoledne vespolek! Povinnost splněna.... ohebné vrbové proutky mají cosi do sebe!
(Loki_F: 24.03.2008, 14:31:06
- x)
PeS(i), Anko - to o čem byla řeč, je ono roztomilé mucky mucky po ránu? Mi to připomnělo ono slavné: \"Tak to bylo po třetí...!\" Kéž by bylo aplikovatelné také na holuby... A k tomu ostatnímu: Jsem přesvědčen, že dá-li se \"alternativnímu mysliteli\" dostatek prostoru k tomu, aby vyjadřoval své \"myšlenky\", dokáže nade vší pochybnost přesvědčit každého, kdo vydrží jej poslouchat, že vlastně žádnými myšlenkami nedisponuje , uslyšíme pouze slova, slova, slova..., sestavená do bezobsažných frází, floskulí, tedy pouze redundantní slovní šum... Což zejména zrzavý skřet dokazuje každým svým vystoupením. Pozor! U psaného projevu to neplatí (lze provésti kontrolu někým, kdo myšlenkami disponuje - \"chlubiti se cizím peřím\").
[66]
Dušane,
(divana: 24.03.2008, 15:32:54
- x)
vlaky tam tudy projíždí a nádražáků tam pracuje prý 10 kousků. asi podle všeho se tam střídají na topení, jinak nevím, co by tam tak mohli dělat. a v odkaze přidávám jednu zpěvačku - amy winehouse, koukala jsem na ni v noci. je dobrou pokračovatelkou zpěvaček minulých. a jestli je pravda, že si píše písničky sama..
[69]
Loki,
(Modrý pták: 24.03.2008, 15:40:57
- x)
právě mně trpaslíci spolkli takový dlouhý citát od Thomase Kuhna ohledně \"alternativních myslitelů\". Který ve zkratce říká, že potíž takových jedinců je v tom, že nemají žádné znalosti teorie. A jevy a děje se musejí hodnotit v kontextu teorie, protože je činitelů mnoho a bez teorie je nelze strukturovat. Takže se \"alternativní myslitelé\" musejí uchylovat k abstrakcím, které nemají s realitou nic společného nebo skáčou na špek nějakému dávno vyvrácenému šarlatánovi nebo tvoří teorie omezené platnosti. No a já bych dodal, že výsledkem jejich ubohých znalostí je ubohá teorie. P. S. Každopádně jsou takoví jedinci (alespoň pro mě) nesmírně užiteční. Jeden takový, který rozumí úplně všemu, mě svými \"brilantními\" úvahami na téma inflace přivedl vloni na podzim (po letech) k studiu historie peněz (to je důvod, proč jsem se poněkud odmlčel s Nepravidelníkem). A konstatuji, že mu za to patří můj dík. Jinak bych se nedostal k tomu Kuhnovi :-))
[71]
Ne...samozřejmě, že v provozu není...
(šakal: 24.03.2008, 16:15:48
- x)
...Asi od roku 1964...nebo tak nějak. Zařvalo to mimo sníženého zájmu cestujících na úředního šimla, kterej si vymyslel, že zastávky napříště nesmějí být v oblouku, protože by si mašinfíra neviděl na lidi, jestli mu už všichni nalezli, zavřeli dveře a tak. ...Jakoby na tohle nebyl průvodwčí! No, samozřejmě, že zdaleka všechny stanice, co jsou dnes v provozu, tomuhle kritériu neodpovídají a nikdy taky odpovídat nebudou. Jenomže je bez náhrady zrušit nelze. Tady to ovšem lidi tolik nebolelo, tak to na ten důvod narazili a šmitec!... Ovšem výpravna tam stále funguje. Byl jsem na tom nádraží tak před pěti lety na návštěvě u jedné kamarádky, co má matku zasloužilou ajznboňačku. Měli tam velice prostorné služební 3+1 hned vedle té výpravny. Byt mohl být opravdu moc pěkný, nebýt ovšem toho, že na celé budově už byla znát obrovská schátralost a po schodech jste šli ke dveřím jako nějakou krápníkovou jeskyní. Okna z obýváku a z kuchyně mířila do ulice a ta z obou ložnic přímo na perón. Když jste přehodili nohu přes parapet, mohli jste se po něm projít. Byl letní večer, měli jsme okno otevřené a pan výpravčí nás s úsměvem pozdravil, když vyšel zkontrolovat průjezd jednoho vlaku.... ...Ale tehdy jsme už věděli, že je to labutí píseň, protože už od tamtud měli od výpověď, jelikož dráhy se chystali celé nádraží prodat. Dnes ta paní bydlí ve služebním bytě na nádraží Dejvickém. Prý je to bývalý objekt stájí, kde bývali ustájení koně, kteří se zapřehali do Masarykova kočáru, když pan prezident přijel vlakem z Lán. Tak zas budu muset kamarádku někdy navštívit (7;- )) Mezitím se ještě na Vyšehradě podařila neuvěřitelná věc: na perónu mezi kolejemi stávala obrovská betonová socha lva - musel vážit několik tun. Tu ještě před stěhováním stačil někdo ukrást! Nový majitel navíc zbořil památkově chráněný historický přístřešek, který tam mezi kolejemi taky stál. ptrostě se mu vyplatí, nechat to všechno spadnout, trochu tomu ještě pomoct, zapltit pokuty - a pak si tam postavit, co on sám ráčí (7:- /)
[72]
Divano, asi stárnu, ale Amy Winehouse mne neoslňuje
(Dušan Neumann: 24.03.2008, 16:16:25
- x)
..ani ta písničky narkomanky, která odmítá jít na léčení. Viděl jsem Amy W. při rozdávání Emmy, kterou vyhrála a byla zcela mimo, neschopná souvilsého slova, evidentně nadrogovaná. Jako role model podstatně horší než Janis Joplin, která se tímnarkomanstvím aspon veřejně nevytahovala.... já jsem staromilec, a co se týče rythm & blues tak mám jiné preference. Pokud si chceš poslechnout teď výbornou Arethu Franklin . nalaď si moje internetové radio http://71.181.235.28:8000...ten.m3u
[73]
Modrý ptáku, s tím vedlejším účinkem souhlasím beze zbytku...
(Loki_F: 24.03.2008, 16:19:16
- x)
Pokud se \"alternativní myslitel\" namontuje - zpravidla mimoděk (z pohnutek povětšinou mrzkých) - do konkrétní problematiky, nutně působí jako pokřivené ukazovátko (secondary, tertiary... - pointer) na problematiku a nutí jednoho, aby si provedl inventuru (tedy odfiltroval ten šílený svit zorniček a prvky víry, racionalizoval, analyzoval, porovnal názory své s názory jinými, nastavil metodický rozklad a následně syntetizoval..., však víš!) - jenže dosti často to zdržuje, protože je nutné postuovat po malých krůčcích a v každém z nich vyvracet - zbytečně - nesmysly, které se často vyvracejí velmi obtížně (jak do srozumitelné kostky stěsnat celou teorii???) a velké kroky (skoky) jsou nemožné, tzv. \"tahy jezdcem\" zcela vyloučené. O logické divergenci nemluvě...
[77]
...Pořád si, Divano, říkám,...
(šakal: 24.03.2008, 16:42:10
- x)
...když kolem toho vyrabovaného domu s bývalými lázněmi na rohu ulic Apolinářská a Na slupi skoro denně chodím, který hovado může vlastnit takový majetek a nechat ho takhle odporně chátrat. A taky si říkám, co tím vlastně sleduje? Jestli za to může nějaký vleklý restituční spor nebo co? jenomže oni to žádní restituenti nevlastní. Takže je to zjevně pokus získat demoliční výměr... Kdykoliv tohle vidím, tak mám chuť vyhlásit diktaturu jako řemen! Jeden z prvních zákonů, které bych přijal, by byl ten, že každý, kdo nechá ležet ladem svůj nemovitý majetek déle než rok, tomu bude bez náhrady vyvlastněn a veškeré náklady spojené s odstraněním zanedbané stavby mu budou předloženy k náhradě v plné výši. V případě nedobytnosti mu bude obstaven zbývající majetek a příjmy až do konce života!!! A aby měli dotyční hajzlíci ostudu alespoň tady na \"Šumavákovi\", tak vězte: Vlastníkem zdevastovaného domu na pozemku parc. č. 1573 v katastru Nové Město je firma KORF, spol. s r. o., adresou Sázavská 914/8, Praha 2, Vinohrady, 120 00 ...Tak až je někdy potkáte, abyste věděli, co jsou zač (>:- |)
[81]
...No...a tady jsou pánové a dámy z KORF v celé své kráse...
(šakal: 24.03.2008, 16:58:12
- odkaz
- x)
...Kdyby snad napadlo, že jde zase o nějaké italské výtečníky - tak má úplnou porvdu: Jednatel: Antonietta Spunton, dat. nar. 17.01.1940 Monza, Via Adigrat 4 Italská republika den vzniku funkce: 31.května 2006 Společníci: P.F.C., s.r.o. Praha 1, Štěpánská 49, PSČ 110 00 Identifikační číslo: 496 87 166
[82]
šakale
(dvd: 24.03.2008, 17:01:33
- x)
sledujeme-li vlastnictví oné budovy dále, zjistíme, že fa KORF (jejím dřívějším spoluvlastníkem byl jistý MUDr.Roman Šmucler) je vlastněna firmou jinou a ta jiná firma má zase dva vlasníky, z nichž jeden je firma lucemburská a druhý pak firma panenskoostrovní.
[83]
...No...a za tou záhadnou zkratkou P. F. C., s. r. o....
(šakal: 24.03.2008, 17:12:56
- odkaz
- x)
...se schovávají další hajzlíci uvedení v odkazu... ...Teda, jestli se z toho neposměju - jsou to samozřejmě, opět jenom firmy, né lidi! Jedna z nich \"sídlí\" v Lucembursku a tu druhou \"najdete\" na Britskejch Panenskejch ostrovech (7:- ú)
[84]
..che, che...to jsem byl o pár minut při hledání pomalejší než ty, dvd!...
(šakal: 24.03.2008, 17:17:43
- x)
...A opět naše milá Antonietta Spunton je jednatelkou! Je to, koukám, taková italská matrjoška - jednatelem firmy X je člověk A. - společníkem ve firmě X je firma Y, jejímž jednatelem je opět člověk A a společníkem firma Z - jednatelem firmy Z je zase člověk A...ad nauseam...(7:- /)
[89]
...No jo, DANO....to víte...
(šakal: 24.03.2008, 18:05:07
- x)
...Já se vždycky těm druhejm snažim dát alespoň maličkou šanci, aby mi nakonec ukázali, že to s nima přeci jen néjni zase tak úplně špatný, že jsem se napoprvé mejlil já, že voni jsou ty slušný... ...Inu: \"Jen člověk povrchní nedá na první dojem.\" (O. Wilde)
[90]
A šakale, nad čímže to žasneš?!
(Loki_F: 24.03.2008, 18:09:24
- x)
V té talijánii, to má dlouhou tradici - min 1600 let - třeba Koloseum byla krásná stavba, vyzdobená zvenku i zevnitř, se spoustou vymyšleností, na které by byli inženýři pyšní ještě dnes - kdyby se mohli pyšnit autorstvím... A přece po staletí sloužila tato stavba jako zdroj stavebního materiálu - a přesto ještě zbylo! Prostě a jednoduše ztratila svůj primární účel. Naproti tomu některé akvadukty jsou dodnes funkční (prý! - na vlastní oči jsem neviděl). Dopravovat vodu je třeba pořád - gladiátorské zápasy byly nahrazeny fotbalem, hokejem, boxem, koncerty proti oteplování... a jinými zábavami pro prostý lid! };D)))
[91]
Objev zásadního významu!!!
(Šumavák: 24.03.2008, 18:15:48
- x)
http://aktualne.centrum.cz...600379 Jen ať se nevymlouvají, jak se pražští starají a klidně přiznaj, že ti feťáci motýli bez toho smogu nemohou být !!!!
[92]
Motýli josu sice fajn,
(Dana: 24.03.2008, 19:04:57
- x)
ale mě nazlobilo, ba přímo nadzvedlo, další rozhodnutí naší pravicové vlády jakož i pravicových poslanců - [http://aktualne.centrum.cz...600233] Namísto jednání nastoupí hrozby...jsem fakt naštvaná...
[95]
Dano. když to je těžké.....
(Šumavák: 24.03.2008, 20:32:18
- x)
třeba v plané nad Lužnicí by se asi nikdo po posledních povodních nebránil.Ale tam, co mohou ty poldry vzniknout, tam takové povodně nejsou, takže ten majitel pozemku to vidí úplně jinak......tomu je nějakejch zaplavenejch 50 000 lidí ukradenejch, protože jeho se to netýká.....
[96]
2 Šumavák
(PeS: 24.03.2008, 20:42:27
- x)
ad [91] asi jsi dočetl i tu poslední kapitolu. Trochu mi to připomnělo ty Tvoje chřástaly... Takže teď zelený likvidujou i motýly, jen aby se \"nenarušovala\" příroda. Takže - co takhle heslo: Chceš chránit přírodu? Zabij si svého lumíka! (určitě by se jim to líbilo, sami přece hlásaj nutnost regulace populace...)
[97]
Nooo, já pokládám za plus
(Šumavák: 24.03.2008, 20:53:04
- x)
už i to, že se o tom někdo odváží napsat......ono jim to ještě dlouho bude trvat, než pochopí, že opravdová přírodní druhová pestrost je tam , kde je normální český \"zemědělec-bordelář\". Kde kašle na vysekávání příkopů, strání, břehů potoků, kdy sem tam leží venku hnůj, aby měli vrabci a drobní ptáci kde hrabat a hledat nestrávené zrní,tam, kde udělá štychprobu a řekne: \"na tyhle brambory se můžu vy..., to za sklízení nestojí, ona to prasata do jara vyžerou...... Ale to pak nesmí 15.9.přijít \"bruselský\" úředník s pravítkem, přeměřit trávu, zda není vyšší než 10 cm...... Mimochodem, potkal jsem dnes venku tři bachyně a kance jak sviňa!
[98]
A byl jsem s jedním kamarádem
(Šumavák: 24.03.2008, 21:03:03
- x)
od Budějc co chová koně a bejky pracovně v Kalkalpen.... moc se mu to líbilo.Ale pořád hloubal a vyptával se jak to sečou, jak to sklízí, s tím, že na některé evidentně strojově sekané pešunky by on prý nevlezl ani pěšky. To jsou golfová hřiště do 2000m nadmořské výšky.....a koně stáli u potoka v bahnu až po hlezna, protože ten hospodář je na tu louku jednak pusti nesmí( když na ni bere dotace jako na louku a jednak nechce, protože by mu tam naělali díry a on by to pak nemohl sekat......a vysévat tu v Lagerhausu koupenou \"horskou louku\".
[99]
Šumaváku -
(Dana: 24.03.2008, 21:18:03
- x)
já vím, že jsou jisté okolnosti nadřazené soukromým, ale pokud zákon přímo bude umožňovat vyvlastnění, tak se majitelé nemovitostí, kde se rozhodne o vybudování čehokoli, dostanou do nerovnoprávného postavení. Už nebude taková vůle ze strany státu, obcí se s nimi dohodnout. V případě pozemků třeba nabídnout náhradní a k tomu i finanční kompenzaci za utrpěnou újmu. Proto mi i dost vadí, že se stát zbavuje pozemků bezhlavě a nenechává si nic pro případ řešení podobných problémů. Mně prošlo kanceláří už pár lidí, kterým byly vyvlastněny pozemky pro výstavbu dálnice - a řeknu ti, byli to lidé dost zlomeni a nešťastni. Jen si představ, že ti přes pozemky postaví dálnici a vykoupí jen pozemky, které budou přímo pod tělesem dálnice, přitom ti třeba na jedné straně dálnice zůstane 1000 m2 nebo i méně (sestřenici zbylo 172 m2). A žádná kompenzace státu, nezájem - to přece není úcta k soukromému vlastnictví. Je to zatra těžké, jednat o takovýchto záležitostech, ale pokud si stát usnadní roli tím, že se zachová jako loupežník a absolutistický monarcha, není to v pořádku.
[100]
Dano,
(Modrý pták: 24.03.2008, 21:33:54
- odkaz
- x)
já se tedy přiznávám bez mučení, že nevím o žádných okolnostech, které jsou v mírových dobách \"nadřazené soukromým\". Dále vůbec netuším, co je to \"vůle ze strany státu\" - stát totiž nemá žádnou vůli. Tuhle vlastnost mají pouze konkrétní jednotlivci. S neomaleností sobě vlastní bych dodal, že byrokrati ve službách státu se chovají jako loupežníci pokaždé. Absolutního monarchu bych do toho netahal. Ti soukromé vlastnictví totiž respektovali.
[101]
Modroptáku, ono je to fakt hrozně těžké.
(Rpuť: 24.03.2008, 21:46:51
- x)
Mně ty pozemky pro dálnici \"odkoupili\" taky - hanba mluvit. Na druhou stranu jsou lidi, kteří se rozhodnou, že \"vydělaj\". A nadsaděj cenu třeba 5x a nic s nima nehne - ani třeba fakt, že to vlastně platíme z daní a že o to budou ty daně muset být vyšší. To samé, že někdo si koupí historický barák a nechá ho spadnout - je to přece jeho majetek. V tomhle najít rozumnou cestu jde asi velice těžko....
[102]
Rputi,
(Modrý pták: 24.03.2008, 22:05:41
- odkaz
- x)
nemám v úmyslu ani na vteřinu ustoupit z principu, že Tvůj majetek je Tvým majetkem a není žádná síla, která by Ti mohla zabránit s ním nakládat podle Tvého uvážení. Pokud ho chceš prodat za stonásobek jeho současné ceny, tak je to Tvoje věc a nikomu nepřísluší se k tomu vyjadřovat. Kup nebo nekup. Jakkoli mně osobně některé nakládání se soukromým majetkem přijde velmi extravagantní, tak to nemění nic na faktu, že mně po tom vůbec nic není. Není to totiž moje. Představa, že bude soukromý majetek předmětem hlasování (to jsou ty \"dálniční pozemky\") je pro mě zpráva z Marsu. Fakt, že žijeme v době, kdy je o soukromém majetku (a jiných soukromých záležitostech) možné hlasovat, na principu nic nemění. Konec konců - v minulém století se hlasovalo o kdesčems, že jo.
[104]
Hele, Modrý ptáku -
(Dana: 24.03.2008, 22:40:25
- x)
proč mi laješ,když mluvíme skoro stejně? :-) Za okolnosti nadřazené soukromým, které jsou z vůle státu považuju třeba dálnice nebo železnice, částečně i ty poldry a pod, - prostě to, kde je investorem stát. A zákon o vyvlastňování považuju za špatný, protože staví vlastníky nemovitostí do nerovnoprávného postavení. Stát a obce si tím usnadňují život - mimo jiné.
[105]
Dano,
(Modrý pták: 24.03.2008, 23:09:25
- odkaz
- x)
Ti přece nelaju (to je krásné slovo :-))). Jenom si nedovedu představit, které okolnosti jsou nadřazené soukromým. No, a můj názor o tom, že stát (prostřednictvím byrokratů) nemá co zasahovat do soukromých transakcí, je neměnný. A právě takové náznaky, že by snad vůbec mohly existovat nějaké \"nadřazené okolnosti\", jsou tím (podle mě) spouštěcím mechanismem, kterým takové chování připouštíme. Rozumíš? (A fakt nelaju).
[106]
...No...Loki...mně...jakožto osamělýmu střelci by to možná tak nevadilo...
(šakal: 25.03.2008, 01:43:59
- x)
...Horší to bude s tvojí dcerulinkou... Jelikož mi chybí ten správný instinkt sociálního voiéra, tak nejsem ani trochu zvědav na to, jak si s tím \"rozebíráním Colossea\" poradí ona a její ratolesti... (7:- p)
[108]
Během weekendu jsem viděl kousek z dokumentu,
(Loki_F: 25.03.2008, 03:20:59
- odkaz
- x)
který je inzerován v odkazu... Pár opravdu velmi zajímavých informací propojujících vývoj náboženského cítění, myšlení i reprezentace ve vypálených mozcích blízkého východu opravdu stálo za zamyšlení... Celé to vystihuje parafráze na onu slavnou poučku hollydřeváckých scénáristů: \"Přepisujte, přepisujte, přepisujte!\" [/b] V bibliveckém podání by asi zněla: [b] \"Opisujte, opisujte, opisujte!\" V každém případě ten dokument byl zajímavým mnohovrstevným (také historickým) exkurzem... Budete-li mít možnost shlédnout, neváhejte!
[110]
Dobré ráno...
(Jirka původní pravopisný anarchista : 25.03.2008, 05:46:29
- x)
no to vyvlastňování, je nádherná věc. Zvlášť , když takový park, nebo zkratka z hospody k domu pana starosty je vlastně taky veřejný zájem. Mám osypky, když se mluví o zájmu společnosti, blahu lidstva, odpovědnosti \"kapitálisty\" k městu a světu, popřípadě přijatelnému zisku....Do toho se dá jistě napálit úplně všechno, že jo. Hele Loki, i kdyby všechno byla pohádka, vymyšlenost, panflet a totální ptákovina. Jistě uznáš, že to jsou hezké \"příběhy\", když už nic jinýho. A většinou velmi staré. Kdyby si lidi místo Hanáka, Julínka....a spol, vzali každý ráno ke snídani ty \"desky\" s těma několika snadnejma úkolama a aspoň o nich sem tam přemýšleli? Nemuseli by číst všech 10, ale stačili by ty majetkové a \"justiční\" pravidla. No nebylo by hned po většině průserů, co dělají?
[111]
K tomu vyvlastňování
(dvd: 25.03.2008, 06:01:34
- x)
Dovolil bych si uvést příklady z praxe: (1) pro výstavbu komunikace hodlala obec vykoupit od dvou majitelů části v podstatě bezcených pozemků (úhor v inudačním pásmu)za velmi dobrou cenu, vzniklou tím, že pozemek se více méně stal stavebním (já vím, že to zjednodušuji, ale nechci podrobně zabíhat do detailů). Majitel jednoho z pozemků souhlasil, druhý chtěl 2x tolik. Následovalo vyvlastňovací řízení, soudní spor, kde mj. žalobce namítá, že zbytek pozemku (stále jenom úhor v inudačním pásmu) ztratil cenu. Obec si navíc ony zbytky pozemků chtěla dlouhodobě (za rozumnou cenu) pronajmout. A teď příjde hit: onen nešťastník s pronájmem nesouhlasí, neboť by přišel o argument, že jeho pozemek ztratil cenu. A každý měsíc tak přichází asi o pětinásobek svého důchodu. (2) Nicméně obec - do teď vypadající jako slušňák - se v dalším kroku projevila jako potvora (správný výraz neuvádím kvůli adminovi). Potřebuje kus dalšího pozemku, kde je spoluvlastníkem. Vyvlastnit by mohla jen malou část, ona chce ale celý. Občan-spoluvlastník souhlasí výměnou za zvětšení svého podílu na sousedním pozemku. Zdálo by se, že řešení je smysluplné a vhodné pro obě strany. Leč obec nesouhlasí se zdůvodněním, které svědčí o kvalitách obecního ouřednictva. Takže Rputi, tož mudruj. Jak se koukat na to vyvylastňování.
[112]
>dvd - už jsem to psala.
(Rpuť: 25.03.2008, 06:28:09
- x)
Trocha zdravého rozumu je zapotřebí... Modropták tu včera psal, že monarcha vždy respektoval soukromé vlastnictví - nevím jak na to přišel. Kdyby tomu tak bylo, neměli bychom např. Malou Stranu. Tam jednoduše přišli královští vojáci, srovnali se zemí, lidi vyhnali, že si ani nestačili vzít věci a přidělili novým kolonistům - a bylo po vtákách. Takže s těma feudálama radši pomalu... S tím poldrem je to vlastně smutné a jen ukazuje, jak řešení je vlastně složité. (Dle tisku)- Majitelem pozemku je starý 70letý pán. Hospodařil na tom pozemku už jeho dědeček, sebrali jim to komunisti a starý pán je velmi pyšný, že má pozemek zpátky a usilovně na něm hospodaří. Jenže je sám, děti nemá a je mu 70. Za pár let už nebude moc hospodařit a za dalších pár let dojde k názoru, že stát je povinen se o něj postarat. Jelikož mu důchod nebude na Domov důchodců stačit, bude se to platit s peněz veřejných, t.j. i s daní těch lidí, které ta povodeň (v důsledku neexistence poldru) vyplavuje. Jak vymluvit starému pánovi citový vztah, když jediná rozumná věc by byla ten pozemek prodat, nechat si jen něco malého na co by fyzicky stačil a ještě by měl na stará kolena ušpoříno, aby nemusel vystačit z tisícovkou kapesného měsíčně....
[113]
2 Jirka původní
(PeS: 25.03.2008, 06:34:21
- x)
ano, hezký příběhy... Takový Mayovky pro odrostlejší, kde všichni spoléhaj na to, že nikdo neví, co se doopravdy stalo. A i kdyby věděl - vždyť historie se tak ráda přepisuje... Jenom se zapomíná na tu nutnou korekci příběhu... Saturninova kancelář by se vyřádila... Dnes se přepisujou příběhy starý 70 - 80 let a přitom pamětníci ještě žijou a dokumenty jsou. Ale selektivním výběrem informací dokážeš ledacos... Takže to beru jako ten vtip z výročí Slovenského povstání - zasraný náledí. By ses možná divil, kde všude tahle korekce zabírá...
[114]
Jirko, neštět se!
(Rpuť: 25.03.2008, 06:39:25
- x)
Ono kdybys byl v postavení toho, kterému ten pracně obdělaný pozemek každoročně vyplaví povodeň, tak by ses na to koukal asi trochu jinak. Pochybuji, že bys sklonil hlavu, nechal dům a pastviny na pospas živlům a odstěhoval se do jeskyně...:))
[115]
2 Rpuť
(PeS: 25.03.2008, 06:54:38
- x)
pokud je ten pán opravdu osamělý a bez příbuzenstva, těším se na druhé kolo příběhu. Jak se toho všeho nezištně ujme nějaká ta humanitární organizace či sociálně ekologická iniciativa, zastoupená samozřejmě nějakou tou známou advokátní kanceláří a jak starého pána přesvědčej, že budou pietně pokračovat v jeho díle a zvelebovat a o něj pečovat a zaopatřovat. Jen když jim ten pozemek odprodá. A pak se pomalu a postupně začnou ďýt vjecy...
[118]
Ahoj vespolek,
(maYda: 25.03.2008, 07:44:52
- x)
velikonoce jsme , jak se zdá, všichni pžežili bez úhony a doufám, že si zdejší dámy mohou sednout. Šťastnou cestu ve čtvrtek jsem si popřála dobře, celou cestu mi svítilo sluníčko na perfektně suchou silnici - a doprovázely mně zprávy o kolapsu na D1. Znělo to jako zprávy z MArsu. Velikonoce sice prosněžily, ale v den příjezdu jsem stihla kafíčko na zápraží na sluníčku. Co víc bych si mohla přát...
[120]
dal jsem dohromady ptákovinu
(Dusan Neumann: 25.03.2008, 09:05:36
- x)
včera jen zkušební provoz, dnes už jedu 4 hodiny. Ještě snesu z půdy stařičkého 375 MHz Mekýše a udělám z něj server... a pojede 24 hodin. Ano, přiznávám, jsem šíleným sběratekelem blues, jazzu, roku, V+W, Semaforu, country...a dal jsem do provozu internetové radio. zatím mám na HF podle iTunes písniček na 25 dní, a to jsem ješrě nestýhl asi 300 CDm stará LP...a vůbec. V noci to pojede na přeskáčku, když budu u počítače... budu hrát na přání,,, pokud Vám funguje nějaký internetový streamer - iTunes, třeba tak je moje \"radio\" na této adrese http://71.181.235.28:8000...ten.m3u
[122]
Dušane, tvé rádio mi hraje.
(jura-p: 25.03.2008, 13:10:15
- x)
A to zpustil jsem ho přes WMP 11. A už jsem zapojil lepší sluchátka od hifi. A teď ještě musím dořešit mikrofon, snad je na té kamerce od Skype. Ořezal jsem všechny efekty, a hraje to na moje nahluchlé uši dobře. Tak a už mám i mikrofon. A teď mi to hraje, i když na obrazovce nemám spuštěné nic. To je zajímavé. Ještě to musím někde uložit do záložek, jen co přijdu na to jak? Co blbnu, vždyť je tu ten odkaz. To je adresa.
[126]
Rputi
(skimic: 25.03.2008, 13:55:35
- x)
... oteplit? Ještě Vy s tím začínejte :-) Zrovna jsem byl popadán sněhem :-( Stejně z toho bude jen nějakých mizerných 0.3 stupně. Ale mohli bychom to alespoň začít nějak vědecky přivolávat. Třeba ve Woodstocku na festivalu kdysi vzývali boha deště a fakt pršet přestalo :-)
[128]
skimici,
(Rpuť: 25.03.2008, 14:08:32
- x)
za mých (velmi útlých) dětských let jsem jednou měla takového drátěného čertíka a ztratila jsem ho ve Stromovce a následně vypukla vánice a my museli domů. Z čehož jsem tenkrát vytvořila teorii, že \"tet udělal metelici\". Takže snad zaříkávat čerta. Škoda, že ten Detektor skončil, mohla jsem se přihlásit u Vachlera...:))
[134]
podle zkušeností
(ptakopysk : 25.03.2008, 15:02:06
- x)
z minulých deseti let soudím, že příští víkend bude buď mrazivý se sněhem, nebo s teplotami kolem nuly a déšť se sněhem. Věštím podle toho, že synek jede do HavlBrodu na každoroční Elfcon a snad jednou za těch deset let se přihodilo, že by při této akci neležel sníh, nebo nepršelo, nebo obojí...
[137]
a tohle možná bude zajímavé:
(Šumavák: 25.03.2008, 16:25:12
- x)
EU by mohla bojkotovat olympiádu v Číně, řekl Pöttering viz:http://www.novinky.cz...tering.html To mě zajímá! To jako členským státům zakáže účast, nebo se tam nikdo z poslanců EUprdlamentu nepojede podívat, nebo komis vyhlásí , že na protest proti pořádání OH na dobu jejich konání nebude pracovat...???? Tím zákazem účasti by EU získala nehynoucí lásku dokonce i eurohujerů....
[138]
Hádejte, kde....
(Rpuť: 25.03.2008, 16:52:55
- odkaz
- x)
...V jednom případě poslanec přijímal příspěvek v plné výši, aniž by zaměstnával jediného asistenta. Jeho kolega zase vykazoval asistentů více, zatímco pro něj pracoval jen jeden. Ten měl tak vyšší příjem než sám poslanec. Jindy putovaly asistentské platy přímo na účet poslanců. Auditoři přišli i na případy, kdy členové europarlamentu zřizovali fiktivní firmy, jejichž prostřednictvím měli platit za asistenční služby, jejich vlastníky však byli rodinní příslušníci poslanců. Další vypláceli většinu příspěvku svým manželkám. Jejich agendu ale vyřizovali další asistenti, které si najímali za velmi nízké částky. Aby ani euro nepřišlo nazmar, vypláceli někteří poslanci svým oficiálním asistentům velmi štědré vánoční odměny. V jednom případě až téměř dvacetinásobek měsíčního platu. Část náhrad za asistenty měli někteří poslanci přeposílat do pokladen svých stran. Ty by se tak s poslancem podvodníkem ocitly na jedné lodi. ...
[139]
Vrátím se k článku
(jura-p: 25.03.2008, 17:23:34
- x)
a použiju Šakalovy odkazy k ilustraci toho, co mi vadí na aranžerech, co se vydávají za architekty. První příklad bude z našeho světového stavitele několika chat. Ta nejlepší bude zde zmíněna a doležena Šakalovým odkazem na údajně rodinné domy. http://bp1.blogger.com...1600/4.jpg. Zde je v detailu viditelné to hrozně nepraktické větrání, které ruší pohled do krajiny a působí jako věc, se kterou budou stálé technické potíže. Nejenže to vypadá jako okno do kajuty kombinované střešním výlezným okýnkem s oporou děrované pásky železa. Dovedu si představit, jak praktické to je, když přijde bouře a návštěvníci víkendového domu jsou od něj půl hodiny cesty. Škoda, že není detail, abychom si mohli prohlédnout, co se děje s tou podpěrnou páskou, když je okno zavřeno. No dobře, aranžeři to musejí udělat jinak, než to dělají kolegové, protože by jinak nebyli tvůrčí. Dobře, je to artefakt. Ale hned se dostanu k tomu, proč asi je ta škvíra u kuchyňo, koupelno, zachodo plastové buňky mezi stropem buňky a stropem chaty? Já tomu rozumím jako bývalý dělník tak, že když se to hygienickonutriční centrum sundalo za náklaďáku a šouplo do chaty, tak tam musela být vůle, aby se to usadilo na odpady a aby se to tam vůbec dostalo. Vždyť proto jsou tak prosklené i ty dveře dozadu, aby to prošlo. Ale jako stavebník mám otázku, proč se to nechalo tak, jak se nechává plastový hajzl na staveništi, než si pro něj přijedou. Vždyť je to individuální stavba. Taky se tam dají odkládat hrábě a tak, když se skončí s údržbou střechy. A vůbec, staré noviny, a v tlustější mezeře směrem k moři i pár bedýnek z barevně sladěného plastu. A když se šikovně šikmo seříznou, tak... Ona ta chata je pěkně zapuštěná do krajiny, když si uvědomíme, že je tam vlastně nasypaná z boku. Ale ten poslanec, co si uvědomil cenu toho místa rekreováním se v pevnůstce, což může být fajn, už jsem to na pobřeží několikrát viděl, a získal povolení to tam nasypat, jak je vidět z půdorysu a fotek, tak to celé nechal pokazit ještě šikmým komínkem. Typicky aranžerská frajeřina, aby to nevypadalo, jako když nějaký nesvětový architekt postaví komín jen tak kolmo k zemi. Ale ten druhý obrázek s tímto derailem se mi nechce otevřít, asi mě už znají a tak mě nepouštějí. A nahoře je zahnutý, stejně jako nákres zeleného domu, posedlost se musí ctít. Každý aranžér ví, že je třeba přidat typickou značku. Už vidím, jak mnozí říkají, a kdo by se na to nevykašlal, no tak je tam škvíra mezi platovým bytovým jádrem a stropem, no a co. Ale ta světovost. Tak ta je dána místem, a to sehnal poslanec britského parlamentu. Takže ...
[140]
Hezké odpoledne,
(Vít Blaha: 25.03.2008, 17:25:59
- Mail
- x)
Rputi, díky za odkaz. Počínat si někdo podobně v privátním sektoru, tak na něj pošle finančák kriminálku. Průšvih je v tom, že se ten finančí bordel netýká jen diet a ostatních náhrad poslanců, ale komplet celého EU - deset let po sobě nebyla schválena účetní uzávěrka. Ale jak pravil před pár týdny Vladimír Špidla - \"...nejedná se o nic zvláštního, peníze byly utraceny správně, jen k tomu nejsou doklady...\" To jen my malicherně bazírujeme na přesném zúčtování!
[141]
Jo a z plánku a fotky je patrné,
(jura-p: 25.03.2008, 17:37:04
- x)
že až tak promyšlené to nebylo. Bytové jádro mělo končit asi metr od okna obloukem, celé mělo být kapkoidní a na fotce je oblouk povlovnější a konči seříznutím nakolmo, jak je jádro doraženo k oknu. Jak já bych potřeboval o něco kvalitnější fotky, pokud to jsou fotky. Já si rád prohlížím stavbu pořádně a důkladně. a rád nad nimi přemýšlím. A rád je cítím a představuji si se v nich. Tady by se mě líbilo, ale to tlumení, abych nedělal hluk na záchodě a nebyl sledován trapnými nevšimnutími si nebo pobavenými pohledy po skončení akce by mě asi ponoukly k pronájmu sousední díry po granátu na výstavbu zasypané budky, aby nehyzdila ráz krajiny. V téhle chatě se dá jen sedět, čumět a popíjet, což nakonec není málo. Akorát ty kajutová okna by mě ... Ale to se dá vyměnit po rozbití omylem. Abych se nedotkl autorských práv. Já to chci vidět nebo aspoň pořádné fotky.
[143]
dobré předvečeří...
(Jirka původní pravopisný anarchista : 25.03.2008, 18:21:59
- x)
vzpomínáte na nesmrtelný film...Na samotě u lesa.... a trampské emerické pilulky proti dešti? Já jsem je dneska asi ráno k meltě požil. Celou cestu do Prahy a zpět, všude tam, kam jsem dorazil se smálo slunce. Zažili jste to taky někdy? Nejen to, že svítilo slunce, ale i všechno vycházelo, tak jak má. No není to povznášející? Takový den by měli začít všichni, le spoň jednou za rok ....A Vy samozřejmě vícekrát, kdykoliv si budete přát. Rputi, jistě by mi to dneska prošlo taky....a i další dotaci bych dostal, abych problém s doklady vyřešil :-))) No jestli to nebude tím mojím raním příspěvkem. :-)))
[144]
Tak jsem se probojoval.
(jura-p: 25.03.2008, 18:24:32
- x)
Ty kapkoidní bytová jádra jsou projektována až k oknu, jeden plánek neodpovídá druhému, doufám, že ta prohlá zeď je jen vpravo, integrovaná vana s postelí je vyplastovaná skvěle. Asi bych skla dozadu zneprůhlednil. Vodu a elektřinu mu dodali vojáci, když stavěli svůj barák. Je to vlastěn skvělá stavba na skvělém místě, a jistě vadí ochranářům, což je mi na ní sympatické. Je to nejlepší, co ten člověk postavil a postaví. Moc toho za život nestihl. \"A big central sofa is built fixed in the living room so one has a constant relationship with nature, with the birds by the cliffs, with the changing light and colour of the sea.\" A tuto větu prohlašuji za základ postmoderního organického \"fuzzy\" myšlení.
[148]
Dobrý podvečer...
(ptakopysk: 25.03.2008, 19:23:19
- x)
nevím kudy Jirka p. jel, ale tady na Vrchovině se v půl páté strhla šílená metelice a jsou čtyři stupně pod nulou. Přechroustal jsem šakalí odkazy a pustil jsem si Vraždu Rogera Ackroyda od Agáty Christie. Ta Ackroydova vila - to je něco úžasného. Až se podruhý narodim, tak se vyučím rentiérem a postavím si taky takovej barák. P.S. až se podruhý narodim... Dva chlapi, Karel a Tonda, se domluví, že když jeden z nich umře, tak se zjeví tomu druhému a řekne mu, jaké to po smrti je. Co čert nechtěl, Karel do 14 dnů umřel. Tonda noc na to nemůže spát. Čeká, naslouchá. Najednou se ozve: \'Tondo, slyšiš mě?\' \'Seš to ty, Karle?\' \'No jasně!\' \"Tak, jak je?\" \"Ráno lehká snídaně - zeleninka a pak celý dopoledne šukáme. V poledne lehkej obídek - zeleninka. A pak zase celý odpoledne šukáme.\" \'Tak to je fakt super. To seš asi v nebi, ne v pekle, viď? \'Ty vole, já jsem teď králík v Austrálii!\"
[150]
existuje nějaký paragraf jako vlastizrada??
(divana: 25.03.2008, 19:30:06
- x)
že by už někdo měl toho paroubka zarazit. co si pamatuju, tak když se vyšplhal na premiéra, pokřikoval, že zarazí klausovi cesty, že nejedná v jedné lajně s vládou. tak teď za a se soudruhama do ruska. nešlo by ho odstranit jako škodnou?
[155]
šumaváku ..adresa platí a bude platit
(Dusan Neumann: 25.03.2008, 19:53:07
- x)
jen chci zkoordinovat dva servery...a na jeden dát jen HD s muzikou... je jí asi 67 Gb... jen musím vymyslet jak pořídit seznam a pak ho někam vyvěsit , aby bylo z čeho vybírat konkretně ... jinak cokoliv od Beatles, RStones, Pink Floyd, Dire Straits, Animals a Erica Claptona...další britský rok už omezenější... Hollies, a pak blues, soul, Elvis také kompletní, Jerry Lee lewis, Fats Domino ...you name it..a jednou za týden můžeme zkusit klasiku, ale té je v Čechách dost.... atd... stačí se zeptat...
[157]
skimici
(ptakopysk: 25.03.2008, 20:04:29
- x)
v tom případě by mě zajímal slovenský originál. Strávil jsem dva roky s lidmi ze Slovenska počínaje Bratislavčanmi, cez obyvatelov Dunajskej Stredy, Hontianských Nemcov, Korytárek až po šialené Východňáry. A napadá mě několik zvukomalebných slov...
[158]
jak jsem sledovala v
(divana: 25.03.2008, 20:06:44
- x)
dnešních zprávách poslaneckou sněmovnu i s vládou, už by to asi chtělo nějak urychlit tu generační výměnu..ale nesmí to být moc brzo ráno, to všichni spinkají (vidím to doma). tak tu revoluci chce naplánovat tak mezi čtvrtou pátou odpoledne :-))
[159]
Mám jeden dotaz...a ne zcela OT...
(Jirka původní pravopisný anarchista : 25.03.2008, 20:19:38
- x)
jakou možností oplývá \"obránce\", když je napaden. Respektive, jakou intenzitou se může bránit. Samozřejmě, že se ptám ze zištného důvodu, abych byl poučen...jistěže nejde jen o fyzické napadení, ale i o jiné \"útoky\" třeba obchodní, osobní, a tak podobně. Jsou dovoleny pouze adekvátní zbraně a které jsou \"ve stejné síle\"? Nebo je možné použít cokoliv a kdykoliv.....a protivníky zadupat do země, že se nevzpamatují, když už to rozpoutali?
[161]
Jirko
(ptakopysk: 25.03.2008, 20:30:49
- x)
laicky řečeno, intenzita obrany v tomto právním státě závisí přímo úměrně na částce, jakou chcete obětovat za právníka. Můžete na hrázi přehrady mířit nabitou pistolí na hlavu útočníka a nutit ho, aby za trest líbal vaši obuv a nic se vám za to nestane a naopak můžete protistraně vyjádřit nedůvěru otevřeným dopisem a protistrana vás zažaluje o újmu na cti (mají členové KSČ nějakou čest?) kauza se může táhnout 13 let. Jak říkám, záleží na částce...
[162]
o ne ne, to Ptakopysku, nebylo
(Jirka původní pravopisný anarchista : 25.03.2008, 20:38:12
- x)
míněno osobně. Jenom teď čtu jednu knížku od anglického historika o WW2 a tam se dozvídám opravdu obludné věci, z mého pohledu. Tedy, že vlastně spojenci se dopouštěli strašných zvěrstev, že měli více \"komunikovat s Hitlerem\" že vlastně páchali daleko větší neplechy na civilnímu obyvatelstvu a tak podobně..... A s těma advokátama s spravedlností to je všude stejný...co třeba jistý O.J.S.
[163]
Jirko...
(ptakopysk: 25.03.2008, 20:48:41
- x)
já se domnívám, že spojenci komunikovali s Hitlerem poměrně intenzivně. Výsledkem bylo zúrodnění celin německou biomasou kolem Stalingradu, Kurska, Leningradu, pokus o zúrodnění severoafrických pouští, vytvoření nových stavebních parcel v Berlíně, Drážďanech... Já vím, jsem hnusnej, ale já si furt myslím, že II.WW nebyla jenom bezvýznamnou epizodou ve vyhnání sudetských Němců. A kdo seje vítr...
[164]
Jirko, tak nečti takový kraviny..
(Dusan Neumann: 25.03.2008, 20:53:14
- x)
jelikož čteš dobře anglicky tak ti si na toto téma přečti cokoliv od Johna Keegana \"Face of the Battle\" je téměř klasika \"Rise and Fall of the Third Reich\" od Shirera, pochopitelně Churchilla,, východní fronta pak Earl. F. Ziemke...než tohle přečtěš půjdou děti na college, a já ti doporučím, pokud ještě budu vědět kdo jsem, další várky
[165]
Dušane
(ptakopysk: 25.03.2008, 21:03:29
- x)
ono to na druhou stranu nejni špatný přečíst si germánské autory, tedy přímé účastníky bojů. Ty opravdové vojáky, které ani jedna WW nezlomila. Hlavně si přečíst ty, kteří prošli východní frontou. To získáš pocit, že i kdyby dostali přesdržku tak děsivým způsobem ještě třikrát, tak by stejně nepochopili, co se vlastně stalo, že přes tu držku zase dostali a cpali by se přes hranice furtum furt, protože jednou to přece vyjít musí.
[166]
a pokud tě zajímá historie spojeneckého
(Dusan Neumann: 25.03.2008, 21:03:37
- x)
bombardování, vývoj, morální dilema, výsledky, úspěchy a omyly - začni u pramenů - Arthur \"Bomber\" Harris a \"Hap\" ARnold., Curtis LeMay, Ridgeaway... je jich více. Až se budeš orientovat v pramenech pak můžeš - opět přes Keegana (profesor v Sandhurstu) ... a pak se teprve pusť do filosofování třeba s A.C.Graylingem \"Among the Dead Cities\".. jinak si můžeme jednou sednou ke skleničce a historii WWII debatovat po dny...
[167]
o té WW2 jsem přečetl pár knížek
(Jirka původní pravopisný anarchista : 25.03.2008, 21:05:46
- x)
už dřív a na tohle jsem si poslechl recenzi na čro6 a věděl jsem do čeho jdu...Jenom mě vždycky překvapuje ta naivita a sebemrskačství. To vždycky končí špatně. A teď se taky projevujou takový magoři, co by chtěli komunikovat až do zavření dveří ke \"sprchám\" Ta knížka .... Norman Davies: Evropa ve válce 1939-45
[169]
ptakopysky, něco jsem četl,
(Dusan Neumann: 25.03.2008, 21:11:42
- x)
ale spíše od velejch fousů - Guderiana, Gallanda, Brauchitsche...já k yěm skopčákům velké sympatie nechovám. Kvůli nim jsem přišel o pár strejčků (a tím pádem i nezplozených bratranců a sestřenic), a nebejt jich tak Stalin do Evropy také nedostal ( další dva strejčkové na účtu)...
[173]
Dušane...
(ptakopysk: 25.03.2008, 21:39:37
- x)
sympatie k říši máme asi dost podobné. Jedni mí prarodiče vyvázli o fous z testu rasové čistoty, z naší vsi se nikdo z židovského obyvatelstva nevrátil z výletu do Mauthausenu, atd. atd. Letmo jsem nahlédl do odkazu. No ta vychvalovaná precisnost a detailní práce... abych tak řekl, vytanula mi na mysli jedna mrazivá větička: \"Ďábel se skrývá v detailu.\" ale spíš tomu nerozumím, já jsem jen záložák...
[176]
pánové,
(Rpuť: 25.03.2008, 21:50:57
- x)
shlédla jsem v Augšpurku před lety jednu reportáž, když měli problémy s náborem do Bundesvehru. \"Vždyť nůže nastat situace, že bude zapotřebí zemi bránit\", říkal reportér těm klukům. ˇKdepak\", povídali kluci\" \"vojáci to my v žádným případě!\" Srabíci! Na východě je to pravda trochu jinak....
[179]
Být voják, znamená
(Šumavák: 25.03.2008, 22:24:58
- x)
Bojovat! S finanzamtem, s globálním oteplováním, se sněhem a mrazem... Když už se Paroubek připravuje na tu ruskou cestu, tak by snad mohl zajít do mrazíren a netahat nám tu sibiř sem , ne? Jinak jsem v tom odkazu \"Radio DUŠAN\" poopravil tu odkazovanou adresu a teď už to šlape (i mně!!) jako hodinky..... I s WMP.
[180]
Rputi,
(Evropan (original): 25.03.2008, 22:25:50
- Mail
- x)
jenze to nenaucite vyjeveny kluky za dva mesice, zvlast pokud ani moc nechteji. Valka dneska patri profikum. Zbranove systemy jsou pomerne narocne a hlavne dneska se bojuje jinak nez za II.WW Tam se to dalo nahnat lidma, dneska uz moc ne.
[184]
Rputi,
(Evropan (original): 25.03.2008, 22:40:00
- Mail
- x)
ja bych sazel spis na profi armadu + pro obyvatelstvo zaklady guerilloveho boje, ale bez gum, buzerace a mazaren. U nas na vojne (VU 5984) byly tak napjate vztahy mezi mladymi a mazaky, ze prvni k cemu by po vydani zbrani doslo, by byl masakr.
[185]
Dobrý večer vespolek! Na Vaše četná doporučení,
(Loki_F: 25.03.2008, 22:45:50
- x)
jsem dnes odložil nutné, potřebné a nezbytné a věnoval ča sledování dnešního dílu zatracovaného duševně povznášejícího pořadu z dílny pana Vachlera \"Ddetektor\"... Musím poznamenat, že jsem nebyl zklamán. Ani maličko. Tolik \"zjevených hermetických pravd najednou\" se dnes už nikomu, nikdy a odnikud nedostane. Je mi teď dvojnásob líto každé koruny, každého haléře, které musím nedobrovolně zaplatit té odpodivé instituci ČT... Kurňa a protože jsem nepřepnul, zatímco toto píšu, začala tam kafrat Ester Kočičková... to už je trochu moc najednou!
[190]
Loki_F a já teď pustil
(Šumavák: 25.03.2008, 23:04:50
- x)
bednu a na ORF1 jde Cobra 11...jak nějací vězni unikli z vězeňského autobusu.... Tak mi udělali hroznou radost, že i Bundespolizei používá k transportu vězňů ne nějakej blbej mercedes nebo Mann, ale ŠL Karosu v úpravě na převoz koní (akorát tu rampu vzadu zakašírovali....) \" místo dveří korálkový závěs, na podlaze kokosák... no prostě jak si český režisér představuje bar na Riviéře\" říkal Horníček, když vyprávěl jak v Plzeňském divadle uklouzl, narazil hlavou do boku subrety a ona řekla španělsky YEH! Nebo že by si MB nechtěl nechat rozbíjet ve filmu autobusy...?? :-))))
[193]
Tedy, Šumaváku, použil jsem T5 kanál, kde právě běží pro pamětníky
(Loki_F: 25.03.2008, 23:19:14
- x)
Charles Bronson a Jack Palance v \"Chato\'s Land\" - a svět zase zapadl na své místo. Ne Evropane, bylo to o alchymistech, zednářích a jednotě (církevního) ducha a hmoty v kameni mudrců, kteroužto substanci my nechápeme, jsouce zmateni mamonem... Genialita boha vtesána do kamene gotické katedrály postavené na \"geologicky\" pozitivní síle odkoukané od (ano až tak dlece zašli autoři) samotných keltských druidů... Ahúúúúúúúúúú. Dal jsem si plnou dávku a přežil, ale tu číču Kočičkovou jsem již nerozdýchal... };D))) A teď se zkusím nalinkovat na Dušanovo rádio...
[195]
ad DUŠANOVO RÁDIO...
(šakal: 25.03.2008, 23:29:29
- x)
...Helejte, lidi, nevíte náhodou, čim může bejt to, že ve Firefoxu mi ta věc dát nejde dát rozumným způsobem do záložek? Když to uložím, tak se to uloží bez adresy, ve vokýnku se místo názvu objeví about blanc. Takže to sice nejde spustit rovnou, ale dá se to vochcat: ten odkaz uložím do bookmarků tak, že adresa sama je názvem a když pak kliknu na dotyčnou záložku vyberu přes pravý tlačítko položku \"vlastnosti\", tak ten název můžu zkopírovat do nového okna prohlížeče. Pak už to jde... ...Nešla by nějaká schůdnější cesta? (7:- |)
[197]
dvě události z dnešních USA
(Dušan Neumann: 25.03.2008, 23:37:03
- x)
jedna typicky vojensky ostudná, druhá mne těšící. Tajvan objednal u Pentagonu tři baterie di helikoptér a díky typicky vojenskému bordelu a nějkým ynteligentům ve skladu poslali na Tajvan místo baterii tři rozbušky nukleárních hlavic raket Minuteman. Ku cti Tajvanců je nutno říci, že když zjistili, že tím helikoptéru nenastartují, poslali to nazpátek - a teď je v Pentagonu zaslouženej vichr. Raději si nepředstavuji, kam všude to mohli poslat...at ta druhá je pro nás pravé liberály potěšující. Nejvyšší soud dnes rozhodl proti Bushovi ve věci rozsudku mexického vraha, kterů znásilnil a zabil dvě holky v Texasu. Byl dopaden a odsouzen k smrti. Mezinárodní hlídači lidských práv protestovali, že vrah nebyl informovám o možné legální pomoci mexických právníků. A Bush (tedy jeho právní experti) přišel s tím, že by měl být nový proces,protože federální vláda uzavřela mezinárodní smlouvy o ochraně lumpů. Nejvyšší soud to vyslechl a moudře rozhodl, že vraždy byly spáchány v Texasu, že v tom nebyla žádná vlastizrad ani padělání dollarů, a že tedy do toho nemá federální vláda státům co mluvit...moc dobře, moc dobře..
[198]
Evropane, vaše ŽD je zjevně moudrá žena,
(Loki_F: 25.03.2008, 23:45:05
- x)
udělal jste dobře, že jste ji poslechl. Pro mě to téma není námětem k rozhovoru ani k diskusi. O tom je možné si někde v koutku, po předchozím požití, mírně podumat (asi tak 0,5 sec) a potom zase myslet na něco uchopitelného, třeba i méně povznášejícího... Mluvit o tom? Hm... škoda času, třeba i pod vlivem. Sorry. Mám jej málo!
[206]
Zítra jedu do Prahy
(: 26.03.2008, 00:41:03
- x)
a budu se aspoň moci připravit a koupit si kablík na propojení počítače a zesilovače. Já to už jednou udělal s různě nastavovaných drátů a to mi zakázali. Ale to bylo radio Beat. Tuhle pohodovku nikdo asi zakazovat nebude. Když jsem byl malej, tak mě rodiče říkali, ztlum to. A tak jsem si plánoval, jak já to svým dětem říkat nebudu. A neříkám. Ale teď jak žena, tak děti, co měly dělat kravál, říkají, ztlum to. Takže se vlastně nic nezměnilo. Je to na celej život. Ještě, že ty velký Sennheisery jsou větší než uši. Ty malý, co jsem měl předtím, by už tlačily. A už je asi konec. Já to mám jako DNM.
[209]
Juro-p(e) rumu mám několik druhů,
(Loki_F: 26.03.2008, 01:53:19
- x)
ale zato ani kapku Coly, dáme to dohromady? S tím \"ztlumováním\" jsem na tom stejně (dokonce stačí abych jenom mluvil a chtějí po mě, abych to ztlumil...), jsme zvyklý mluvit \"z bránice\" - to nejde nijak tlumit! chybí tam ten knoflík.
[210]
A navíc otočnej.
(jura-p: 26.03.2008, 02:46:41
- x)
A každej by si mohl přidat nebo ubrat. Tak buďme rádi, že to volume řídíme sami. Už pravda na plný výkon trochu chraptí, ale je to naše volume. Loki, virtuální chlast je virtuální. V tom může žít akorát tak Ruml, který to používal jako slovo furt. Já mám za třiapůl hodiny vstávat, ale ten Dušan sem pere takovou českou nostalgii, že nějak nemám potřebu zalézt.
[211]
K té armádě,
(dvd: 26.03.2008, 05:32:49
- x)
občanským guerilám, miličnímu systému a vůbec mi napadá jeden dávný vtip. Baví se Čech s Jugoslávcem (BTW: všimli jste si, jak tento pojem nějak rychle přestal existovat?) o té ilegalistice za války. A Jugoslávec vypráví, jak stříleli Němce (a Italy), jak vyhazovali do vzduchu muniční vlaky, jak v horách lákali do léček vojenské transporty, a pak dodá: \"A co u vás?\" A Čech praví: \"No my bysme to byli dělali taky, že jo, ale u nás se to nesmělo.\"
[212]
Dobré ránko!
(Rpuť: 26.03.2008, 05:40:45
- odkaz
- x)
...Za posledních 20 let zamořili Rakušané přírodu svými uhelnými elektrárnami řádově 175 až 350 tunami radioaktivního uranu v závislosti na jeho koncentraci v uhlí. Uran se rozpadá na tuny jedovatého radonu.... ...Nehody ve vídeňském reaktoru jsou jistě přisně tajeny jako státní tajemství. Reaktor je bazénového typu TRIGA Mark II. Řídícími elementy jsou borkarbidové (B4C) tyče. V provozu je tento reaktor průměrně 220 dní v roce. Údaj je podle posledního update webové stránky z ledna 2008. Je to situace, jako kdyby namísto holešovické elektrárny v Praze stál experimentální nebezpečný reaktor řízený tyčemi jako v Černobylu. Tam to byly sice grafitové tyče, ale grafitem je vídeňský reaktor obložen. A grafit, jak všichni víme, výborně hoří. ...
[214]
Dobré ráno,
(PeS: 26.03.2008, 06:33:15
- x)
no, tak to se zas někomu povedlo šlápnout do hovna... Fakt, že jo... Jestli tímhle stylem chce zlepšit dojem a obecnou představu o jaderné energetice, tak se mu to teda opravdu povedlo. Tímhle teda vzbudí k jádru úžasné sympatie. Konkrétně za ten citovanej odstavec by potřeboval pořádně profackovat hubu a škoda rány, která padne vedle. To je přesně styl typickejch zelenejch a globálních teploušů a vší týhle verbeže. Za ten styl článku by se nemusel stydět ani Urválek. No proč já se musím hned po ránu takhle nasrat?
[217]
2 Rpuť
(PeS: 26.03.2008, 06:59:17
- x)
Ano, to měl napsat hned v první větě: \"já to myslím dobře\" - čtenář by byl předem varován a pro sichr by nečetl dále. Pomalu neznám horší větu - její dopad je srovnatelný s účinky zbraní hromadného ničení. A pak stačí jen srovnat: \"Nehody ve vídeňském reaktoru jsou jistě přisně tajeny jako státní tajemství.\" a \"Stojí, stojí, ale kdyby seděl, stejně by nepustil!\". Vypovídací hodnota obou vět je prakticky stejná, akorát že ta druhá byla míněna jako vtip už od začátku...
[218]
2 Rpuť
(PeS: 26.03.2008, 07:18:14
- x)
no a pak si ještě přečti \"diskusi\" - oni mu to ještě chválej. A pak se tam ještě člověk dozví několik \"podstatných\" informací o grafitu... Já snad půjdu radši do práce, jinak by to asi bez panáka nešlo... To jsem zvědav, jak to ohodnotí Loki, když si tak pochvaloval ten Defekátor... Pokud najde dostatek morálních sil to přečíst. Je to opravdu náročné...
[224]
Dušane
(skimic: 26.03.2008, 08:44:10
- x)
... to je nádhera ... dík ... budeš hrát večer na přání? Měl jsem kdysi na spleenové nálady Stormy Weather, ale někam jsem to zašašil ... \"life is bare, gloom and misry everywhere ... stormy weather\" nemáš? Myslím, že to co jsem měl já, byla Billie H. Ahh, škoda, že musím letět :-(
[225]
dobré ráno....
(Jirka původní pravopisný anarchista: 26.03.2008, 09:03:30
- x)
ráno jsem taky chválil, ale trpasové sežrali... vlastně chválil, nejsem moc velký příznivec toho co tam Dušane máš, ale ráno je to opravdu krásné probuzení. Třeba i na večer to nemusí být tak špatné. Jo nemáte někdo nápad na to, jakým způsobem nahradit skleněné zabroušené kohouty, popřípadě kde by se dali ty zabroušené kohouty sehnat? Nejde o nic menšího, než o lihoviny a jejich stáčení. Takže věc nadmíru odpovědná a světospásná. Koupili jsme totiž několik nádob cca 2m vysoké a 40cm široké kruhového průřezu, které mají zabroušenou \"výpusť\" ve spodní části, jak překvapivé, ale nebyli u toho kohouty. Zatím jsme měli přislíbeno, že nám to připraví v Ostravě, ale pak zmizeli a neberou ani telefony. Tak jsem si říkal, jestli tady nebude nějaký odborník, který by mohl poradit. ps. každý nákup není dokonalý, zvlášť, když to kupujete \"v konkurzu\" že ano.
[228]
2 Jirka původní
(PeS: 26.03.2008, 10:01:28
- x)
ptakopysk byl rychlejší a jinak laboratorní potřeby - chemické sklo. Tam seženeš ledacos. A jinak si hlavně nech od nějakýho chemika důkladně ukázat a naučit, jak s těma kohoutama zacházet - hlavně tehdy, když se ten kohout kousne. To chce trochu grifu a blbě se to vysvětluje - a když se to nenaučíš, tak není nic snažšího, než ten kohout ulomit a vzácný obsah Ti skončí na podlaze...
[230]
PeSi
(ptakopysk: 26.03.2008, 10:12:07
- x)
no zanedlouho se tu Jirka bude ptát, jestli neznáme nějakého biovýrobce pštrosího sádla (jak jsme v laborce říkali tuku na mazání zábrusů), protože podle direktiv EU pro wellfare chované chemické zábrusové sklo je třeba certifikovaný biotuk, aby nedošlo ke kontaminaci certifikovaného stáčeného bioproduktu. Přičemž tuk bude nutno získat ze psa krve anglické, sedmého z vrhu po slunce západu. :o)
[232]
Srandičky na to Vás užije...
(Jirka původní pravopisný anarchista: 26.03.2008, 10:18:20
- x)
ale kdyby se ta tekutina nedejbože vylila, tak budeme cucat hadry na podlahu. Přeci se to nevyhodí, že jo...Ikdyž je to jistě nekulturní a obludné. Jestli to vlastně nebude vynález, něco jako pytlíkový čaj?
[233]
Jo Jirko...
(ptakopysk: 26.03.2008, 10:45:17
- x)
teď jsem zaregistroval, že úředníci milostivě svolili k cituji: \"částečné rozorání travního porostu \"za účelem zúrodnění\" Chce tím snad slavný úřad naznačit, že doposud nebylo možné travní porosty určené k výrobě biomasy (my blbci nevzdělaní jsme tomu říkávali tráva, seno a otava) po pár letech zorat a znovu zasít, aby se obnovila produkce????
[236]
2 ptakopysk
(PeS: 26.03.2008, 10:57:36
- x)
no, u nás se říkalo kohoutí sádlo. Jednak proto, že se tím mazaly ty kohouty, jednak proto, že v těch dávných dobách tu byl technik, pan Kohout, který to jako napotvoru měl na starosti... No jo, jenže když teď řeknu v laborce před studentama ze zvyku \"kohoutí sádlo\", nastane podivení veliké...
[237]
PeSi
(ptakopysk: 26.03.2008, 11:07:59
- x)
v Pardubicích jsme měli takový diskusní klub a taky to bylo v době kdy Rubik vymyslel kostku a pak taky takovýho principielně podobnýho hada. A z toho Rubikova hada se dalo vymodelovat ledascos. Například pštros. A vždycky, když se kolegové sešli u mě na pokoji na klábosení (průhledná záminka - chlastali mi výčepní lihovinu, kterou jsem jim vařil místo čaje) sestavil jsem vždycky ze skládačky pštrosa řka: \"Nejlépe se klábosí, je-li přítomen pštros!\" Tím se onen tvor stal populárním a jeho jméno bylo bráno nadarmo i v laborkách. Tedy byl nazýván mazací tuk pštrosím sádlem. Takže na pštrosí sádlo mám jakýsi kopyrajt :o) Je zajímavý, že takovýhle pitomosti si do detailu pamatuju, ale třeba Maxwellovy zákony by se ze mě daly vymlátit akorát klackem.
[238]
2 Jirka původní
(PeS: 26.03.2008, 11:09:54
- x)
sorry pane, to s tím uvolňováním kohoutu je míněno smrtelně vážně, že je to dobré natrénovat. Uvolňovat zábrusy je jedna z prvních věcí, co se každej pořádnej chemik naučí a umět by to měl, protože ona to mnohdy není sranda. No a když to sranda je, pak to stojí za to... To takhle jednou u nás mladý výzkumník otvíral višňový kompot. Jda kolem, říkám mu - máš to zarostlý, tady si vem kus dřeva a poklepej kolem dokola na uzávěr... No a jemu se to zdálo málo účinný, tak dle Murphyho rady si vzal kladivo (větší). Kam tim kladivem praštil, netuším, ale najednou mě vyburcoval užasle vyděšený výkřik a koukám, jak se mu na stole šíří červenej flek - ta sklenice s tím kompotem praskla krásně kolem dokola asi centimetr nade dnem... A nezapomenu, jak bezradně držel v ruce tu horní část s tím uzávěrem a čuměl na to jak na docela nové dvéře...
[239]
Ptakopysku, ba dokonce
(Šumavák: 26.03.2008, 11:15:03
- x)
na tu louku nesmí vstoupit noha dobytka( výjimky potvrzují pravidlo \"EU úředníci\" smějí) natož to na podzim přepást....Aby se to trochu posralo, trochu provzdušnilo rozšlapáním.... ale my tomu nerozumíme, my jsme zelení(hned po zrudnutí) teprve když čteme ty přípisy jak zacházet s loukou.....
[241]
PeSi, nechtěl jsem na to plnou \"hubu\"
(Jirka původní pravopisný anarchista: 26.03.2008, 11:19:33
- x)
říkat, ale moje mamča má to \"uvolňování\" kohoutů vysokou školu. A i já vím, že to je velmi těžké a skoro věda. Ptakpysku...vůbec netuším, co chtějí úředníci říct. Dosud nemohu strávit příspěvek Šumaváka o koních v bahně a nedotčených loukách \"na seno\"...protože se s tím potýkáme taky. Naštěstí nemáme tolik bahna...Co chtěli tím rozoráním říct fakt netuším. Ale z nějaké zvláštní úchylky bych si dovolil počkat na jejich vysvětlovací kampaň...
[242]
2 Jirka původní
(PeS: 26.03.2008, 11:27:21
- x)
ahá, no tak to je ta... von ji jmenoval... už vím, to je jiná! tos měl říct rovnou... To víš, já tu mám svý zkušenosti... Zrovna včera v podvečer praktika. To se takovej dotyčnej tváří jak mistr světa a brouk Pytlík v jednom, všechno ví, všechno umí a všude byl dvakrát - a na co šáhne je rozbitý... Tak radši upozorňuju předem - to je ta nemoc z povalování...
[244]
PeSi....chemie, mikrobilogie a jejich aplikace
(Jirka původní pravopisný anarchista: 26.03.2008, 11:35:47
- x)
v zemědělství je přeci to nejcenější co se může farmářovi přihodit.....zvlášť když máme \"potravinářskou laborku\" hnedka za kanclem, v lihovaru. Ani bys nevěřil, jak ta hruškovice z \"erlenek\" chutná...:-)))
[245]
Jo a taky
(ptakopysk: 26.03.2008, 11:40:58
- x)
rektorát, (my chuligáni protože tam sídlil Klikorka, jsme mu říkavali likorát) byl umístěn v budově bývalého hampýzu. Personál byl za našich časů dávno ve výslužbě, ale štuková výzdoba nad původními dveřmi byla pietně zachována, takže v místnostech se na nás špulily realisticky vyvedené pipinky obkroužené rostlinými motivy.
[246]
Sakra
(ptakopysk: 26.03.2008, 11:49:44
- x)
trpaslíci ukradli k! Jirko my jsme k tomuto účelu měli zřízenu katedru analytické chemie. Jednou v sobotu rektor nutně potřeboval něco v budeově školy i opustil rektorát a údajně již na chodníku začal větřit, jakž takž důstojně vystoupal po schodech do budovy a minul krčícího se vrátného, který se bál i pozdravit a jako bůh pomsty se zrychlujícím krokem vydal do křídla, kde sídlila katedra analytické chemie. Bylť čas destilací a ctihodný rektor, analytik ve výslužbě, cítil švestky. Vběhl dovnitř, ztropil virvál a před zkoprnělými chvějícími se asáky přestavěl destilační aparaturu, tak aby to bylo správně. Poté spokojeně kývl a odkvačil za svými povinnostmi. A pánové pálili vynikající alkoholy. Měli k dispozici nejmodernější techniku, množství nežádoucích příměsí se zkoumalo na polarografu (šéf katedry fyzikální chemie byl zeťem prof.Heyrovského)...
[248]
Radio DUŠAN news*
(Šumavák: 26.03.2008, 11:57:49
- x)
Tak jsem nějak psychicky na šrot... a abych přišel na jiné myšlenky, předělal jsem trochu to rádio. je to v menu pod odkazem. Do diskuse prodsím pište jen at hudební přání, aby je Dušan nemusel vyhledávat mezi 200 denními příspěvky. A jestli mi to spamm filtr zase vyhodí, tak už se nakrknu !!!!
[250]
Ptakopysku...
(Jirka původní pravopisný anarchista: 26.03.2008, 12:05:52
- x)
jak je to v tom vtipu o čínském prvním kosmonautovi na měsíci.....nejen Vy to umíte.... ale i náš alkohol se zkoumá na polarografu, ač nemáme s držitelem nobelovky žádnou spojitost. Od nás totiž jde alkohol, respektive pálenky všech druhů, do bruselské centrály kontroly pravosti, či jak se to jmenuje. A naše výsledky dovolují honit pančovatele pálenek a vlastně různých alkoholů, kdy je součástí ovocný destilát. Ono na tom zařízení poznají úplně všechno, nejen kvalitu kvasu, ale cokoliv, co se přidá a nemá to tam být, jako cukr, melasa, kvasnice, líh...ale to jistě víte lépe než já...
[258]
...DUŠANE A ŠUMAVÁKU......
(šakal: 26.03.2008, 14:11:06
- x)
...Mně se podařilo, že mám teď na porovnání obě verze, protože mi to tu běží ještě ve starém okně s Real Playerem a vedle už v tom novém s Windows-Media Playerem. Co se týká stahování, tak to jde obojí fpoho. My máme v práci pořádný \"lano\". A já doma taky...(7;- )) ...Akorát mi na tom Real Playeru běží ta Folsomská věznice a na Windows něco jinýho - a trochu mě sere, že se nemůžu podívat co, protože jsem tam žádný info o skladbě nenašel (7:- /) Tak nevím, je mi to z hlediska kvality v podstatě jedno, ale info o skladbách je dobrá věc... (7;- ))
[261]
Vážení,
(PeS: 26.03.2008, 15:10:29
- x)
včera večer, při nižším provozu - pohoda, jelo to jak po másle. Dnes přes den, na naší dosti vysokokapacitní lince to nestíhá a kouše se to (a nedá se to poslouchat...). V obou případech WinAmp, verze 5.51 - ten mi navíc ukazuje, jak si plní buffer. A zjevně nestíhá - 40 - 60%... Tolik moje zkušenosti.
[262]
Aha. Takže to bude
(Šumavák: 26.03.2008, 15:26:02
- x)
individuálně dle HW a připojení. Já teda rádio poslouchám běžně, stále, ale když chci přitom ještě pracovat na počítači a na internetu - tedy bez viditelných zádrhelů, tak volím 32 max 64 kbps kvalitu. Čili - to, že mi to na těch 192 hraje třeba půl hodiny je spíš zázrak..... Takže bych Dušana pošťouchl ( nevím zda je to možné technicky...)aby udělal ty \"stahovací adresy\" dvě, jednu s těmi 128 a druhou těch 32 nebo 64kbps. A tu já bych dal na tu stránku, protože v ČR ještě zdaleka nemá každý broadband....tady např. je těch teoretických 2048 na vrcholu technických možností, reálně to jde někde mezi 1200 - 1500. Na druhou stranu: přiznávám otevřeně , že proti tomu mobilu, se kterým jsem tento blog začínal, je to pokrok !!
[264]
...No...teď se mi občas zadrhne i ten Real Player...
(šakal: 26.03.2008, 16:11:14
- x)
...Holt asi někdo stahuje nějaký větší data...což je u nás v podniku celkem normální (7;- )) Ale že se ukazuje info o skladbě v Real Playeru, to jsem psal - ovšem u Windows Media Playeru NE!!! Jinak bych se přimlouval za to, aby zůstala jako jedna z možností i ta verze s vyšším bitratem. Když poslouchám večer doma a nic mě neomezuje, tak není důvod, proč si to nedat kvalitnějc. Prostě - 64 kb/s na den v práci a 128 nebo 192 na pěknej poslech při malým provozu.
[265]
...Teď jsem to vysledoval...
(šakal: 26.03.2008, 16:15:30
- x)
...Ta kvalita poslechu kolísá jednoznačně v závislosti na kvalitě připojení. Ten real Player hraje občas jako víno a někdy tón potemní a zastře se. Takže je jedno, na čem to člověk poslouchá. Suma sumárum: - zkuste tam, pokud možno - pěkně prosím - udělat oba druhy připojení...kvalitnější i horší Á propos, Dušana, který teď mluví, slyším hrozně přerušovaně. Teď se mi úplně ztratil...
[270]
Brusel zakázal neoficální překlad smlouvy - ale oficiální nedá...
(Rpuť: 26.03.2008, 16:56:00
- odkaz
- x)
...\"Připravili jsme konsolidovaný text tohoto znění. Chci upozornit, že to je fakticky samizdat a že Česká republika přistoupila k vydání toho na vlastní náklady, protože generální sekretariát Evropské rady na tlak některých členských zemí neposkytl konsolidované znění v jednotlivých národních jazycích, tak jak bývá zpravidla zvykem,\" řekl Vondra poslancům. \"Proč tomu tak bylo, to nechávám k vaší úvaze,\" dodal ministr. Podle kritiků Lisabonské smlouvy je tomu tak proto, že Evropská unie nechce, aby jednotlivé členské státy smlouvu příliš studovaly. Zjistily by totiž, že je v mnohém nevýhodná. ...
[274]
Martino ! Máš používat
(Šumavák: 26.03.2008, 17:16:51
- x)
stránku z odkazu v menu !!!! :-)) Když už se s tím patlám....... ! On je tam také program....a možnost si pak podle něj vybrat a požádat Dušana o zahrání..... On tedy seznam udělal, ale to má asi 150 stran v PDF a to mi připadá trochu nepraktické.....
[278]
dobré odpoledne...
(Jirka původní pravopisný anarchista: 26.03.2008, 17:47:41
- x)
tak se mi \"kousla záda\" Je to skoro každé jaro...cca před pár hodinama. Tak jsem udělal experiment. Vedle v domě jsou Thajky co dělají masáže a tak podobně. No a tak jsem se v předklonu objednal na promasírování. A vono to fungujeeeeeee, už zase chodím rovně, ale žádný rychlý pohyby, žádný alkohol, žádnej stres...Nikdy jsem na to moc nevěřil, ale tentokrát klobouk dolů. To starý zranění z války se furt vozývá :-)))) ps. nemyslete si, že jsem absolvoval fullbody massage, jsem přeci ženatý...a taky jsem musel platit kartou, takže by na to žena přišla :-))) pps. radio funguje, je to opravdu zvláštní jak jsem mohl tak ledabyle, přehlížet příjemnou hudbu. A jestli se hraje na přání, tak o to lepší, jenom netuším kdo to zpívá a jaký to má název, ale to jen detail, na který jistě přijdu, pak se ozvu.
[279]
2 Rpuť,
(martina: 26.03.2008, 17:53:18
- x)
no a když se k tomu přidá ještě tady to: http://domaci.ihned.cz...-i-telefon Stát se lidem chystá ukrojit další část osobní svobody. Všichni operátoři a provideři budou muset nově uchovávat až rok všechna data svých klientů a na vyžádání je poskytovat \"orgánům oprávněným k jejich vyžádání. V příštích dnech se vládním návrhem zákona, který s tím počítá, budou ve druhém čtení zabývat poslanci. Zákon po svých členských státech kvůli prevenci hrozeb terorismu a organizovaného zločinu požaduje Evropské unie. V Česku by novela měla začít platit do 15. března 2009.... ....tak mám pocit, že je to další ohřev vody pro žabku. Aneb salámová metoda.
[280]
Jirko, to máš z toho,
(Šumavák: 26.03.2008, 17:54:48
- x)
ŽE NEJEZDÍŠ NA KONI !!!! . Jinak v tom přehrávači je druhý řádek od shora ( nebo od spoda)\"Clip info\"..... a na konci je taková šipčička nahoru. Na tu když klikneš, tak se ti v tom okénku objeví interpret a název skladby. Tam se chytneš a pak už to můžeš sledovat v programu pod tím.....Teď mi zpívá ten mafián.....
[281]
Dobrý den vespolek!
(Loki_F: 26.03.2008, 18:09:19
- x)
Pokud jde o Dušanovo rádio, tak se mi to kouše v čemkoli, ačkoli mám čerstvě (právě teď) změřenou download rychlost: 8963 kb/s Doma, když se mi to sekalo, jsem také hledal chybu v této možností a naměřil jsem 1528 kb/s Takže v tomhle to asi nebude...? PeS(i) tan článek jsem četl již po ránu, ale dosud jsem nevychladl, takže jsem si zakázal se vyjadřovat, dokud to nedokážu chladně a racionálně, jinak bych používal slova, kteá bych používat neměl, co neměl, ani znát bych je neměl... Ten debil ale ví stejně kulové, jako zelení lumíci a někteří z diskutujících pod článkem, kterým svítí v noci barák nebo alespoň znají někoho komu svítí, já se z těchto lidí snad ... obkreslím, dvakrát dokola. Dokáží-li takhle bezelstně a za pomoci prosté aritmetiky zveřejňovat svoji hloupost a řadit se tak do jednoho houfu s rakouskými vidláky, kteří se poserou jen uslyší slovo Uran nebo Thorium, propadám zoufalství ... a už kuš.
[283]
Loki_F, zkus to pustit
(Šumavák: 26.03.2008, 18:22:07
- x)
na té stránce z odkazu v menu. Mě to teď jede už asi hodinu, zcela bez problémů ( a nebo byly, když jsem tu nebyl...). Není tam nastaven autostrat, musí se to pustiT.(nemám rád stránky, které začnou řvát ještě než se načte, kde se to dá zastavit.....)
[291]
Rádio
(Honza ze Žižkova: 26.03.2008, 19:39:55
- x)
Pustil jsem rádio (přes WinAmp, omluva panu domácímu, ale mě to líp vyhovuje) a je to senzace. Teď si vychutnávám Glenna Millera. Teď jsem to začal psát a poprvé za asi hodinu to začalo drhnout. Naštěstí dal za minutu pokoj. I ta hnusná práce do práce bude snesitelnější. Konec hlášení o kvalitě DN\'sB na Žižkově.
[292]
2 Sumavak
(skimic: 26.03.2008, 19:44:33
- x)
...vidím vše, musel jsem s tím akorát spřátelit různé firewally, spyboty a povolit instalaci Active X pro tyto účely atd. No jo, mám to paranoidně všechno pro jistotu nepovolené, dokud neřeknu: Ano, zvu tě dál ..., ale jen tebe ... a .. ještě uvidíme :-)
[297]
2 Loki_F
(PeS: 26.03.2008, 21:17:50
- x)
dobrý podvečer... Nechtěj vědět, jak jsem po ránu vyletěl já, jen jsem přečetl první část... Tenhle debil je snad ještě horší než lumíci, protože ti (hlavní) z toho maji akorát ten vejvar, kdežto tenhle blbec to myslí dobře a upřímně! Vědomostma jsou na tom stejně... Já se znovu a znovu přesvědčuji o pravdivosti toho vojenského pořekadla - Iniciativní blbec horší nepřítele!
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |