Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Neděle, 30.03.2008

Goooood morning Viet.. - Šumavooo!! - 2.

aneb: Nikdo ani neťukl ...

 


... a já se tak nadřel s vymýšlením úderného titulku nesouvisejícího s obsahem — abych byl v lajně s čs medii......

Ale co, přiznám se: nenadřel. Jak Dušan zahájil vysílání, naskočil mi sám. Úplně jsem to slyšel :

Tohle ovšem je originál, který jsem tenkrát znát nemohl a tak se mi spíše vybavil Robie Williams :
a doufal jsem, že na ten titulek někdo zareaguje......a připomene hippies a dobu, kdy jsme byli mladší......
A propos mladší! Pro ty jedna malá informace:
Dobré ráno, Vietname! To je pozdrav nového discjockeye (Robin Williams) na vlnách armádního rozhlasu, který doslova srší humorem a miluje rock and roll... Nový moderátor na vlnách armádního rozhlasu zásadně změní ranní vysílání. Vojáci ho zbožňují, ale někteří nadřízení ho zkrátka nenávidí. Velmi lidský příběh ukazuje krutý čas války ve Vietnamu v protikladu s nesmrtelným humorem Robina Williamse a hudebních hitů té doby.(oficiální text distributora filmu)
Tak až se Dušan vrátí z N.Y. může sáhnout do sbírek a pustit nám nějaké skladby od Jefferson Airplane, Mammas & Pappas, The Turtles, The Beach Boys, Zombies nebo The Band..... a spoustu dalších!
PS.
Pokud se vám někomu asociovalo, že Šumava je plná Vietnamců, tak není. Ještě pořád máme hustotu obyvatel skoro jako Nový Zeeland, tj. 22,5 obyvatele/ km2. (průměr ČR je 131 o/km2)





Komentáře

[1 2 Šumavák (PeS: 28.03.2008, 21:30:39 - x)
hele, nevyhrožuj, jo? Určitě všechny tyhle hezký věci půjdou až zrovna budu v práci, budu mít strašnej fofr a bude se kažejch pár vteřin kousat spojení... Ale teď v podvečer to u mě doma jelo hezky...

[2 2 Šumavák (PeS: 28.03.2008, 21:36:53 - x)
jo a jinak - už sis stáhnul ty knížky? Jestli jo, tak bych to zas smazal... Jestli ne, tak prosím, kdybys mohl někdy teď... A klidně to hned po sobě můžeš mazat, nebo mi dej vědět a smažu to já...

[3 A co třeba tohle.... (Rpuť: 28.03.2008, 21:38:20 - x)
http://www.youtube.com...dCjaiXmUb0

[4 No to sorry, Šumaváku, když se řekne Goood morning a myslí se \"Nam\", (Loki_F: 28.03.2008, 21:43:42 - odkaz - x)
Tak tam musí být ta slavná vypalovačka od Rolling Stones:
\"Paint in Black\" viz odkaz...
Tenhle seriál jsem měl opravdu rád!

Musím dále poznamenat, že nikoli z \"Namců\", ale z muslimů se právě nyní chystá Evropa totálně, řídce a rozvlekle posrat. Doslova.
Rozhlédněte se po webu. Server Národní strany se hroutí (pokud to není tím, že je zabannován) a co se děje na serverech holandských, německých a rakouských je čiročirý hnus... };(

[5 PeSi, tak jsem to teď (Šumavák: 28.03.2008, 21:52:49 - x)
pustil a ono mi to píše že za 2:40:15... tak snad to mezi tím nespadne...

[6 Ono se spíš myslelo, (Šumavák: 28.03.2008, 21:56:22 - x)
že nám bude Dušan vylepšovat náladu jako Robie vojákům na bojišti.....
:-)))

[7 2 Šumavák (PeS: 28.03.2008, 21:59:42 - x)
jestli jsi to pustil jako \"move\", tak to stejně maže až po ukončeném přenosu, takže když to spadne, tak tam ten nepřenesený zůstane... No jo, je toho v zipech přes giga - můžu já za to, že rád čtu a sbírám knížky?

[8 I kdyz jsem nebyl na svete, (Evropan(original): 28.03.2008, 22:08:15 - Mail - x)
tak se mi ta hudba libi, i kdyz spis pamatuju jako prcek disco 70. let. Momentalne na http://www.tv1.de...eluxelounge.asx

[9 Nevím co to je move (Šumavák: 28.03.2008, 22:12:09 - x)
našel jsem si kam to chci, uchopil složku přetáhl na místo a potvrdil \"copy\" - jako vždy. to tam ale zůstává a mažu to pak ručně, až si zkontroluji, že to mám v pořádku....

[10 Sumavaku (Evropan(original): 28.03.2008, 22:15:51 - Mail - x)
Move znamena prenest z mista A na misto B, takze zmizi z A a objevi se v B :-)

[11 PeS(i) sbíráš opravdu hezky a podle mého gusta. (Loki_F: 28.03.2008, 22:37:16 - x)
Rozhodně nepřestávej...!

[12 TAk jsem shlédla (maYda: 29.03.2008, 00:00:27 - x)
Návrat do Cold Mountain a i potomstvo uznalo, že do \"ňáký blbý romantiky\" to má daleko.
nebylo to špatný. Na zítra jsem ovšem slíbila, že další DVd se půjčí podle jejich výběru, takže Spidermanům ještě neodzvonilo.
nicméně jsem učinila některé zajímavé objevy, například mají v té půjčovně všechny čtyři díly Bondarčukovy Vojny a míru.
Potomci, třeste se, maminčin filmový klub bude pokračovat!!!

[13 MayDo (AeroKarel: 29.03.2008, 00:16:42 - Mail - x)
moje zkušenost je, že mnohem zajímavější je nechat výběr na potomcích (a občas dění kibicovat). Až když jsou v nouzi a zoufalství na co čumět, vytáhnout něco ze zásob neb půjčovny. Pokud tedy někdo čumí do bedny, což se děje dost zřídka. Spíš je kumšt najít volný počítač.

[14 AeroKArle, (maYda: 29.03.2008, 00:29:45 - x)
potomci komentují hojně, jenže na to jsou právě lepší ti x-mani a jiné potvory, kde se moc nemluví a když věta uteče ( pokud se někdo vůbec na celou větu zmůže), tak to nevadí.
a já mám dojem,že je nejvyšší čas začít potomky cvičit v tom, že ne vždycky musí být výběr podle jejich gusta.
u nás je počíztač jeden pro TV i DVD a talky pro práci, školu a tlachání ve zdejších \" hospodách\"
Je na heslo a to znají jen dospěláci. Díky tomu máme sice \"televizi\", ale potomci nemají šanci k tomu lehnout, sotva příjdou ze školy astrávit u toho den.
Ostatně zítra je výběr na nich.
jsem ochotna přežít další X-many nebo třetí reprízu Harryho Pottera, ale jestli přinesou nějakou animovanou stupiditu, budu se radši věnovat četbě a skládání prádla.

[15 Dobré ránko! (Rpuť: 29.03.2008, 05:12:43 - odkaz - x)
Narazila jsem na fotky La Défense - administrativního a obchodního centra v Paříži.
Myslím, že současná architektura se často zcela prvoplánově stává sama sobě účelem....

[16 Dobré ráno (martin TT: 29.03.2008, 05:25:34 - Mail - x)
po dlouhotrvající noční cestě jsem dorazil domů. Proletět maily jsem ještě zvládl, ale uspávání vnučky dopadlo podle očekávání. Kdy zavřela oči Natálka, to nevím, ale já jsem je zavřel okamžitě.
Pokusím se zjistit, jak si dopřát poslech Dušanova rádia. Jak se zdá, přivezl jsem pěkné počasí, aspoň u nás už je teď ráno přes deset stupňů. Škoda čsu stráveného pod střechou.

[17 Dobré zas ráno, (PeS: 29.03.2008, 06:21:03 - x)
tak jak koukám, všichni pilně trénujeme na Hitlerovu pomstu... Ostatně, já mám v příštím týdnu na každý den poměrně bohatý ranní program, tak trénovat musím, abych minimalizoval destruktivní dopad...

[18 2 Šumavák (PeS: 29.03.2008, 06:27:48 - x)
no ta Tvoje metoda je jednoduchá, leč paradoxně možná pracnější. Když se podíváš v tom programu na dolní lištu, uvidíš hned vedle tlačítka Copy tlačítko Move (s prázdným zdrojovým čtverečkem). To znamená, že program sám přetáhne, zkontroluje, zda při přenosu nedošlo k chybě a pak u zdroje sám po sobě uklidí. Chová se velice šetrně, asi jako partnerka k bankovnímu účtu - vycůcne všechno a uklidí tak dokonale, že člověk ani netuší, že tam vůbec kdy něco bylo...

[19 Dobré ráno (skimic: 29.03.2008, 06:28:35 - x)
... PeSi, co si to s Šumavákem furt přetahujete? Jedná-li se o knihy, nemohl bych škvírečkou taky nahlédnout?

[20 2 skimic (PeS: 29.03.2008, 06:49:23 - x)
zeptám se takto - máš někde nějaký úložiště, kam Ti můžu našoupat tak cca 1.2 GB? Pak ta nejhorší práce (prohlídnout a vyházet nechtěné) bude na Tobě... Pokud ne, tak já to nějak vymyslím... Nechce se mi to strkat přes úschovnu per partes...

[21 2 Rpuť (PeS: 29.03.2008, 06:58:40 - x)
co k tomu praví klasik, tedy pan Pratchett?
\"Mapa je dovedla až k Thaumatologickému parku, který ležel na střed od Neviditelné univerzity. Jeho vybavení bylo pořád ještě tak nové, že moderní budovy s plochými střechami, odměněné několika cenami Cechu architektů, teprve začínaly propouštět vodu a z oken zatím ve větru vypadlo jen několik skleněných tabulí.
Bylo podniknuto několik pokusů, jak ozdobit celé místo vysázenou zelení, stromy, keři a travou, ale díky tomu, že park byl zčásti postaven v místech, kterým se říkalo Neskutečné pozemky, máloco tam fungovalo tak, jak bylo původně zamýšleno. Ty pozemky sloužily jako skládka odpadu pro Neviditelnou univerzitu. Asi tisíc let. Pod tím řídkým drnem se skrývalo víc než staré skopové kosti, ukrýval místa, kde do země unikla přebytečná divoká magie. Na každé mapě zachycující dlouhodobé magické znečištění by byly Neskutečné pozemky tou tečkou uprostřed hustě a výjimečně soustředných kruhů.
Momentálně tady rostla tráva v celé škále různých barev a několik stromů jednoduše odešlo.\"
Doufám, že šakal nám prozradí, zda se jedná o obecnou charakteristiku současné architektury, či zda snad autor popisuje jednu část Grenoblu, hrdě a symbolicky nazvanou Europolis, kde ten rozpad lze sledovat pouhým okem. Má-li to současně symbolizovat i rozpad EU, nebude to dlouho trvat...

[22 PeSi, (Rpuť: 29.03.2008, 07:16:25 - x)
svět se nepochybně atomizuje a jeho jednotlivé segmenty existují sami o sobě, bez vztahu či souvislostí s čímkoli jiným. Je to jako s Bruselem - oplotit a umístit cedulku: \"Vstup jen na vlastní nebezpečí\"....

[23 PeSi (skimic: 29.03.2008, 07:34:01 - x)
... no, úplně private úložiště nemám. Zase to ale nijak nespěchá. Můžem se domluvit a sosnu, až pojedu kolem nebo Ti poslat flashku atd ... dík za ochotu.

[24 Pro Pese a jeho knihy, (Bohouš: 29.03.2008, 07:36:59 - Mail - x)
mohl bych se taky přihlásit k tomu nakouknutí na vaše knihy? Já jsem zase ten s těmi audioknihami.

[25 2 skimic (PeS: 29.03.2008, 07:47:12 - x)
hmmm, tak dočkej času, jako Husák amnestie... Já s tím něco provedu. Ale ne hned...

[26 2 Bohouš (PeS: 29.03.2008, 07:51:11 - x)
no, a jak je to s úložištěm u Vás?

[27 Pro Pes, (Bohouš: 29.03.2008, 07:54:06 - Mail - x)
já jsem na tom stejně špatně jako pan skimic. Ale stahovat z FTP a podobně mi jde dobře.

[28 PeSi, (Foundryman: 29.03.2008, 07:54:26 - Mail - x)
já bych taky rád literaturu, zvolil bych ovšem způsob flash disku. Někdy kolem 10.4. pojedu do Mladé Boleslavi, stavil bych se cestou s 2 GB fleškou, pokud by to tedy šlo. Nahraju na ni svoje, pokud bys chtěl doplnit sbírku.
Jinak jsem divživ, jak říká Šumavák, neb probíhá Mobitex a lidi po nás furt chtějí nějaký pohovky. Největší nápor bude dnes a zítra, zatím to byla jen taková rozcvička.

[29 PeSi (skimic: 29.03.2008, 08:10:04 - x)
... je fakt čas, klíďo si zprovozním nějaký FTP, ale jsem poránu děsně línej :-)

[30 Vážení, (PeS: 29.03.2008, 08:20:55 - x)
teď na delší chvíli mizím, pak se zas ozvu. Jedno řešení mě napadá, ale musím ho promyslet...

[31 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 29.03.2008, 08:34:12 - odkaz - x)
Jí si zoufám. Proč ze mě ti magoři soustavně dělají blbce?

[32 2 Anka (PeS: 29.03.2008, 08:51:55 - x)
jé, to bude zas mezi energetikama radosti... Jen ať si blbečkové pěkně rozesíraj přenosovou soustavu. Ono se jim to vrátí...

[33 Anko, PeSi, (Rpuť: 29.03.2008, 09:12:45 - x)
oni se jim ny to lidi většinou vykašlou jako v té Anglii - naštěstí...

[34 Ahoj! To už mi nyl sympatičtější (Šumavák: 29.03.2008, 09:24:35 - x)
ten světový den orgasmu a souložení proti GW. !!!

[35 Sumaváku, to nabádáš? (Anka: 29.03.2008, 09:32:15 - x)

[36 Šumavaku (skimic: 29.03.2008, 09:36:42 - x)
... něco na tom je, toto mi připadá spíše jako kolektivní samohana. Už i ten názav akce - mimochodem je tam překlep - správně je to \"Hovadina pro Zemi\"

[37 Foundry, (Vít Blaha: 29.03.2008, 09:49:34 - Mail - x)
kde tě na výstavišti najdu? Pohovku sice mám, ale stejně bych se rád podíval...

[38 jóó, šetřete energií! (maYda: 29.03.2008, 09:53:19 - x)
Velmi příkře se o popíračích teorie globálního člověkem urychlovaného oteplování vyslovil americký ex-viceprezident Albert Gore.
Až budeme mít spotřebu energie stejnou, jako Al Gore na svém venkovském sídle, tak na tu hodinku klidně zhasnu.
do tý doby, ať si nechají svoje nic neřešící a zbytečná gesta.
Kolik energie se spotřebovalo na megakoncert Live Earth? To nikomu nevadilo a prostředí to neničilo?

[39 jen ať blbnou, ono to pak všechno zhasne samo a nenaskočí :-)) (divana: 29.03.2008, 10:14:57 - x)

[40 Tak se asi stane, že se neočekávaně rozloučím. (Šumavák: 29.03.2008, 10:24:56 - x)
Nevím zda jsem chytil (do starého PC)nějaký sajrajt, ale hrozně se mi zpomalil chod, tak jsem zkusil udělat defragmentaci disku, to mi napsalo, že na to není na disku dost místa, tak jsem pustil vyčištění disku a ozvala se mi hláška , že soubory windows byla nahraženy neznámými soubory....vložte CDWinXP pro - to jsem udělal a zahlásilo mi to, že moje verse není kompatibilní s tím CD. A že prý mám vyřešit problém s kompatibilitou a jinak si trhnout nohou.

A já ještě nemám přenesena všechna data......

[41 Šumaváku, (Rpuť: 29.03.2008, 10:33:36 - x)
zkusils to přejet Spybotem? Jinak držím palce!

[42 Šumaváku, nemáš snad účet u Český pojišťovny.... (Rpuť: 29.03.2008, 10:34:55 - x)

[43 V odkazu je (Vít Blaha: 29.03.2008, 10:49:00 - Mail - odkaz - x)
film holandského politika Geerta Wilderse Fitna s českými titulky.

[44 Ale naprosto nechápu, (Vít Blaha: 29.03.2008, 11:00:46 - Mail - odkaz - x)
proč je z toho dělána taková aféra...

Dle mého skromného úsudku je to jen takový poloamatérský bastl - přes víkend bych splácal určitě něco daleko údernějšího a provokativnějšího.

Celkově to na mne činí dojem dílka Československé televize druhé poloviny 80. let minulého století...

[45 Pokud by se panstvo neurazilo (Evropan(original): 29.03.2008, 11:15:34 - x)
mohu nabidnout prostor i prenosovou kapacitu k Vasim souborum.

[46 Tak jsem tu defragmantaci (Šumavák: 29.03.2008, 11:41:47 - x)
přesto zkusil pustit, uvidím co to udělá....ale jde to hrozně pomalu....

[47 Hele, Hraje vám radio Dušan? (Šumavák: 29.03.2008, 12:06:05 - x)
Mě to ukazuje, jako že to jede, ale zvuk žádný.Když zkusím pustit jiné internetové, tak to normálně hraje....

a počítač se bojím restartovat, že už by nemusel naskočit....

[48 Foundrymane, (Bohouš: 29.03.2008, 12:07:32 - x)
já bych se vůbec neurazil a naopak bych toho využil na ten přenos knih. Děkuji.

[49 Šumaqváku, (maYda: 29.03.2008, 12:32:39 - x)
mně to taky nehraje a přitom to vypadá, že to jede.
Závada asi nebude na Vašem přijímači.

[50 Bohouši, to byl Evropan! (Šumavák: 29.03.2008, 12:34:34 - x)
ale jinak jsem také pro....:-))

[51 No jo, to je pravda, (Bohouš: 29.03.2008, 12:54:43 - x)
omlouvám se pro jistotu oběma - Evropanovi i Foundrymanovi. Mně omlouvá snad jen to, že jsem si včera večer rozbil brejle.

[52 Dobré odpoledne, (PeS: 29.03.2008, 12:59:05 - x)
p. Bohoušovi jde mail a první dávka přes úschovnu, skimice \"vyřeším\" o trochu později... Asi obdobně jako pana domácího a Lokiho. To \"trochu později\" bude každopádně dnes nebo zítra, jen nevím přesně kdy.
S Foundrym počítám dle předběžného ohlášení... Pokud se najde ještě více zájemců, udělám komplexnější řešení... Pokud ne, bude to asi stačit takto.

[53 Zkuste, kdo jste tu, (Šumavák: 29.03.2008, 13:08:01 - x)
pustit to rádio na té stránce, ne přes Váš přehrávač..... a napůjde-li to, tak pak přes Váš přehravač.... a nepůjde-li ani to . tak si trochu oddechnu....

[54 Vazeni, (Evropan(original): 29.03.2008, 13:10:32 - Mail - x)
dobre, zridim non stop FPT server, kde si budete moci soubory vymenovat. Pristup bude ryze privatni, kdo ma tedy zajem, at mi posle na muj email svoje prihlasovaci jmeno a heslo. Zadna informace o pristupu nepujde tudy, vse jen privatne pres email prosim. Server mohu zridit jiz zitra.

[55 Šumaváku, (maYda: 29.03.2008, 13:14:00 - x)
už jsem zkoušela. Radio Dušan se tváří, jako bych měla vypnutý reproduktor, Country Radio hraje normálně.

[56 PeSi, (jura-p: 29.03.2008, 13:44:13 - x)
i já projevuju zájem. Můžu dodat fleš, nebo třeba vypálit na DVD, nebo si to odněkud stáhnu, připojení mám dost rychlé. Nevím, jak se dělá to uložiště, to je umožnění toho sdílení, co mi to furt nabízí ta Vista a já to s hrůzou blokuju?

[57 PeSi, (Anka: 29.03.2008, 13:53:53 - x)
i my bychom si s dovolením dovolili, taky fleš nebo dvd. Díky

[58 Šumaváku, (jura-p: 29.03.2008, 13:54:21 - x)
tak jsem to zkoušel všelijak, Dušan vysílá asi jen nuly nebo jen jedničky, protože mi to hlásí 128 připojení, ale nejde z něj ani atmosferický šum nebo síťový brum. Přitom jsem zjistil, že Winamp, co jsem ho chválil na XP z Prahy si na Vista x64 v Budějkách tedy moc nezahraje. Ale ty Visty zase mají dobře začleněný WMP 11 a hrajou taky dobře. Akorát tak ale to radio Beat.
Takže až se vrátí Dušan z Nového Jorku, bude muset ty nuly a jedničky zase zamíchat do nějakých matic, co zní. Ale jinak si buď jist vždy tím, že porucha je i na tvém příjmači. (Jedna z pouček vojenského spojaře.)

[59 Juro Díky! Že je porucha (Šumavák: 29.03.2008, 14:02:09 - x)
i na mém přijímači už vím, zatím hledám a zkouším, jak ji najít a odstranit.

Asi dojdu pro štípací sekeru a postavím ji tak, aby na ni mrzák chvíli mrkal těma zelenejma očičkama......

[60 PeSi, jenom ne RapidShare. (jura-p: 29.03.2008, 14:05:10 - x)
Tam jsem stahoval tu senzační slovenskou vianočnú omšu (hluboko se klaním Šakalovi), a trvalo to přes název neuvěřitelně dlouho. Hlavně proto, že mě to trestalo za lakomost prodlevama.
On nakonec není spěch. Já nosívám čtyřgigovou fleš v peněžence, takže třeba na nejbližším pivě nebo tak.

[61 Dobré popoludnie (martin TT: 29.03.2008, 14:39:55 - Mail - x)
i když mi webkamery z celé republiky ukazují přívětivé počasí, tady pršelo, pak mžilo a teď nakonec se jen takové hnusné vlhko. Snad máte líp.
Dušanovo rádio jsem zkusil hned ráno, ale zjištění stejné - tváří se, jako by stahoval, ale ani nepípne.
Na Pesovo texty si dělám zálusk už déle, ale zatím jsem mlčel, protože nebyl čas ani na to stahování. Po 31.3. to snad bude lepší a tak se, s dovolením, u Evropana také ohlásím - na přímý mail.
Před chvílí jsem dokončil přenos úlovků z karet a disků na domácí počítač ke zpracování. Před prvním promazáním je toho celkem 3400 souborů - třetina v NEF, dvě třetiny v JPG.

[62 2 jura-p (PeS: 29.03.2008, 14:52:21 - x)
půjde Ti mail na atlas. Za chvilinku...

[63 Vazeni, (Evropan(original): 29.03.2008, 14:58:15 - Mail - x)
uz mam prvniho zajemce, tak bych rad pozadal abyste do emailu popripade napsali i svuj nick abych vedel kdo je kdo. Nez to spustim, rozeslu vsem seznam uzivatelu aby nedoslo k tomu, ze by se vetrel nekdo cizi a udelal z toho treba sklad detskeho pecka, doufam, ze to pochopite :-)

[64 2 martin (PeS: 29.03.2008, 15:02:40 - x)
šel Ti mail...

[65 Ptakopysku, nevím, čím Tě uchvátily ty mangrovy, (Loki_F: 29.03.2008, 15:11:00 - odkaz - x)
ale v odkazu máš pár obrázků mangrovového ekosystému...
Do aridní oblasti bych cpal spíše nahosemenné stromy - hlavně jehličnany a potom nějaké ty sukulentní (k nim by pasovaly ty masožravky).
Jenž botaniku si musíš dát do lajny sám - já se na ni necítím být povolaný!

A dobré odpoledne vespolek!

Teď se ta sbírka zakulatila (již po třetí takto přehozená sem - tam), z původních několika deítek MB to má - zpakované v RARu - přes 1.27 GB a to je nejméně 50% v úsporném formátu .pdb.
Některé kousky jsou opravdu vzácné!
Dej příroda Ravenovi a jeho partě dlouhé zdraví...

[66 ...Mě snad trefí šlak!...aneb \"TMOU ZA PROBUZENÍ\"... (šakal: 29.03.2008, 15:36:35 - odkaz - x)
...Tak 26 světových metropolí se prý připojilo k akci \"Hodina pro Zemi\", která upozorňuje na nebezpečí globálního oteplován. Tuto sobotu se dotyčná města ponoří na hodinu do tmy. První bylo Sydney, kde zhaslo 300 budov v obchodní čtvrti i budova opery a slavný most v přístavu...

...Jestli tedy západní civilizace navzdory tmě, kterou si sama naordinovala, doopravdy prozře a podaří se jí přežít následky vlastního zblbnutí, tak TOHLE její pokračovatelé nikdy nepochopí. Mám dojem, že to budou považovat za cosi blízkého zaříkávání nad dýmem z mandragory nebo animismu afrických kmenů...

...Za sebe říkám, že si raději tohle prozření skrze tmu nechám ujít (7:- /)

[67 ...Jééé...tak vy tu už o tom víte...!... (šakal: 29.03.2008, 15:43:57 - x)
...(7:- /)

[68 Jinak, (PeS: 29.03.2008, 15:49:50 - x)
jsem si dovolil zkontrolovat Dušana - co se divíte? Ve virtuálním světě je virtuální hudba... Dozvíte se tam, co zrovna běží a máte možnost si tu muziku živě představit... No a šťouralům, co by chtěli poslouchat, musím oznámit, že já vím, co s tím je! Je to rozbitý!
2 Loki - jo, také jsem nasosal... kdo to má furt třídit? No já, no... A vidím to na brzký upgrade... Ale to zas mailem...
2 Anka - šel Ti mail...

[69 šakale, (divana: 29.03.2008, 15:53:53 - x)
už vidím všechny špidlíny všech vesmírů spojte se, jak v té tmě čekají, jestli na konci tunelu neuvidí nějaké světýlko :-))

[70 Martine, (František I.: 29.03.2008, 15:58:51 - x)
už slintám zvědavostí. Ale jinak mám taky naději. Hodlal jsem vyhodit svůj již jednou topený digicanonek a naposledy ho odzkoušel. Zázrak, on jde. Sice občas dělá jakési neznámé operace, ale na to, abych ho opět utopil, je dobrý. Kejs jsem také zalepil jakýmsi epoxydem. Snad příští týden hodím na rajče něco zpoza stulíků a orobince. Pokud ovšem nedopadnu jeko posledně.
Pesi, o té knihovně bych si taky rád popovídal.

[71 PeSi, (Anka: 29.03.2008, 16:01:38 - x)
šla Ti odpověď.

[72 Hezky den, (Hipik - pravicovy recidivista: 29.03.2008, 16:17:38 - Mail - x)
ja porad nevim, vo jakym voteplovani se furt mluvi. Tady zase chumeli, asi budeme slavit dalsi Vanoce. Vcera jsem zachranil lanku za cenu vohnutyho narazniku, protoze predzvest dneska byla prsosnezeni.

[73 PeS(i) nic mi nepřišlo... (Loki_F: 29.03.2008, 16:20:41 - x)
Měl jsem v plánu ruční digitalizaci paleohypsografických křivek, ale ve čtvrtek se mi o hlavu otřel nějaký ohavný virus či bacil, ze sady, kterou už týden obhospodařuje moje ŽD, která odmítá systematičtější léčbu a tak mám nějak \"bolavého celého člověka\", v krku knedlík a uslzené oči. V tomto stavu odečítat hodnoty z křivek je nesmysl, leč ani číst se nedá. Co dvě hodiny dělám dvojitou dávku medo-citrónového léčiva, ze které pomstychtivě vlévám do hrdla ŽD, žadonící o milost... no a tu druhou polovinu flagelantsky liji do sebe, podšprajcovanou slivovicí a vitamínovými koktejly...

Ptakopysku, máš to v mailu - já jdu nadhodit kopyta.

[74 ...Mě na tom zaujala především věta starosty města Sydney: \"Je to výzva k probuzení...\" (šakal: 29.03.2008, 16:22:51 - x)
...(7;- ))

[75 šakale (dvd: 29.03.2008, 16:36:25 - x)
a nenapadá Tě, že v tom zhasínání může mít prsty dohoda lokálních Cechů zlodějů? (Ostatně, většina těch rádobyekologických nápadů - neb jsem se setkal s ekology, kteří nad takovýmito nápady zvedají oči v sloup - tak tedy ta většina nápadů mně připadá, jako vymyšlená Cechem zlodějů, kterým ale oni vymyslitelé vlastně vskutku jsou.)

[76 2 Loki_F (PeS: 29.03.2008, 16:43:54 - x)
sorry, já nemyslel hned, ale až to roztřídím a urovnám... Ale pár dní mi to vezme. Já toho mám tenhle týden nějak povícero...

[77 Na druhou stranu, by se v té tmě dalo ledacos udělat, (Rpuť: 29.03.2008, 16:50:26 - x)
třeba ty, co to navrhli, řádně nakopnout - aby je to podruhý přešlo...:))

PeSi, to jsem \"ráda\", že radiochyba není na mé straně. Mě to nejde kloudně od začátku - včera to hrálo ve vteřinových intervalech, dneska vůbec.

[78 2 šakal (PeS: 29.03.2008, 16:51:12 - x)
no, ber to takhle - má stát v metru se Strážnou věží a nasírat lidi tím, že na ně bude řvát \"probuďte se!\", nebo má nasrat lidi tím, že jim ve městě vypne elektriku? Tak jich dokáže nasrat mnohem víc, ne?

[79 ...No..že na d tím \"zvadají oči v sloup\" EKOLOGOVÉ...to mě tedy vůbec nepřekvapuje,... (šakal: 29.03.2008, 17:48:22 - x)
...ježto ekologie je seriózní přírodní věda stejně jako třeba biologie nebo geografie.

...Ono se - bohužel i na tomhle diskusním fóru - pořád musí připomínat, že ekologismus NENÍ ekologie, jakkoliv by si to všemožní pošukové z řad ekologistů sami moc přáli (7:- +)

[80 ...Nějak si nemůžu vzpomenout, při které z těch každodenních cest přes stanici metra Můstek... (šakal: 29.03.2008, 17:52:17 - x)
...na mě ti směšní jehovisti něco řvali. Ale rozhodopádně souhlasím s tím, že ekologističtí pomatenci dokážou lidi skutečně nasrat - a možná v budoucnu i něco víc než jen to (7:- /)

[81 2 šakal (PeS: 29.03.2008, 18:31:39 - x)
to máš kliku... Na Jižním městě bejvali dotěrnější. Ale asi jim to někdo zatrh - buď zkrotli nebo je tam jiná squadra...

[82 2 šakal (PeS: 29.03.2008, 18:39:16 - x)
jo a jinak, to [79] není ekvivalence, leč implikace. Ekologismus není ekologie, ale ekologie může býti ekologismem. Jinak máš samozřejmě pravdu, že je to stejně seriózní věda jako biologie a geografie. Ještě bych k tomu přidal politologii...

[83 PeSi, si zapomněl - (Rpuť: 29.03.2008, 19:16:49 - x)
taková sociální ekologie - to je taky pěknej nářez....

[84 Přibrzděte... ! (Šumavák: 29.03.2008, 19:40:24 - x)
nebose dostanete až k architologii a bude oheň na střeše!

[85 2 Rpuť (PeS: 29.03.2008, 19:57:19 - x)
To bych si ovšem nikdy nedovolil nazvat stejně seriózní vědou jako biologie... S důrazem na slovo stejně...

[86 2 Šumavák (PeS: 29.03.2008, 19:59:36 - x)
architologie - to taky existuje? No co ty lidi všechno nevymyslej...

[87 Architologie, (maYda: 29.03.2008, 20:06:37 - x)
co to je, věda, zabývající se studiem architektů? :-)))
Že bychom se se šakalem nabídli jako studijní materiál?

[88 Muj bratranec (Evropan(original): 29.03.2008, 20:09:44 - Mail - x)
je politolog, zavre usta a ma uklizene pracoviste :-))) Ale jinak je to moc prima kluk.

[89 Úplně jsem zapomněla, (maYda: 29.03.2008, 20:10:53 - odkaz - x)
že je poslední březnový víkend a že se mění čas.
Vy taky?

[90 maYdo (Evropan(original): 29.03.2008, 20:14:33 - Mail - x)
aha a ja proc jsem onemocnel, to je ze stressu z leniho casu, ktery me jako sove vadi velice. Nasadil jsem zrychlenou verzi lecby, tak snad o rychle prejde.

[91 Maydo, to by byla (Šumavák: 29.03.2008, 20:20:56 - x)
architektologie (rodná sestra archeologie) zkoumající architekty-zkameněliny.

[92 To by byl, Šumaváku, (maYda: 29.03.2008, 20:27:19 - odkaz - x)
docela perspektivní obor.
Studijního materiálu by se našlo jistě dost.

[93 vzpomínám Teigeho ... (skimic: 29.03.2008, 20:27:56 - x)
\"Teorie moderní architektury musí nalézti správný poměr k přírodě a ke společnosti. Člověk je mírou všech věcí a člověk je příroda. Ale společnost povstává z lidí a je zorganisována podle lidské výroby, která si podmaňuje přírodu\"
Architektura jako společenská věda?

[94 Skimici, (maYda: 29.03.2008, 20:42:38 - x)
Teige, Honzík, to jsou dvacátá léta a všechno levičáci. Pletli si architekturu se sociálním inženýrstvím.Vírou, že architekturou lze změnit lidi a společnost, jsou někteří moji kolegové - vrstevníci postiženi dodnes.

[95 MaYdo (AeroKarel: 29.03.2008, 21:30:52 - Mail - x)
jeden přístroj na famílii TV i PC? To bychom se sichr povraždili. Dvě televize, dva PC na čtyři lidi a ještě je to málo a už dlouho mi hlavou chodí notebook.

[96 2 AeroKarel (PeS: 29.03.2008, 21:36:52 - x)
měl bys vyhledat lékaře... Co kdyby zasáhnul mozek?

[97 Dobrý a hezký večer.... (Dana: 29.03.2008, 21:59:01 - x)
Tak nevím, vy jste něco předělávali s tím Dušanovým rádiem? Včera jsem to normálně poslouchala a dnes to nejde spustit. Teda, spustit to jde, akorát to není slyšet, prostě nejde zvuk...

[98 My máme bednu (Foundryman: 29.03.2008, 22:06:37 - Mail - x)
jednu, ta bohatě stačí, zato PC hned 3 kusy - a to jen proto, že juniorovi zatím stačí ta bedna a DVD na pohádky.

[99 Dano, to prostě běží reklama (Šumavák: 29.03.2008, 22:13:07 - x)
na ticho....
Ale zase dokud to běží, tak to ukazuje , že server a Dušanův dům zatím nehoří.....

Tak jedna hádanka, nad kterou prý hloubá celý svět:
http://technet.idnes.cz...hnika_pka

Tak nevím... je opravdu celý svět tak blbej a nebo je opravdu tak blbej ten redaktor?

Nebo jsem já tak geniální ?

Já bych to doplnil ještě druhým stupněm té hádanky:
vzlétne letadlo z běžícího pásu ve vesmíru ??? A kterým směrem poletí? A je i docela jedno zda to bude vrtulník !
(Představuji si ten pás jako aktivní a konečný = někde v tom vesmíru začíná a někde končí)

[100 Je tu někdo zběhlý v medicíně: (kocour: 29.03.2008, 22:43:24 - x)
Kamarád se před týdnem ošklivě popral, ten druhý ho škrtil a tlačil přitom vedle ohryzku (zřejmě jakýsi hmat či co). Kamarád má problém s polykáním ještě po týdnu. Má pravdu on, že to nic není, nebo já, když se ho snažím dokopat k doktorovi, byť je sobota?

[101 Kocoure (Evropan(original): 29.03.2008, 23:07:09 - Mail - x)
Mate pravdu Vy.

[102 No, servus! (Anka: 29.03.2008, 23:09:53 - odkaz - x)
Jedním z hlavních dokumentů připravených pro sjezd je Socialismus pro 21. století. Doplňuje jej pak Deklarace socialismu. Ta uvádí, že je na čase, aby společnost globálního kapitalismu, který blahobyt menšiny lidí vykupuje bídou ostatních, odešla ze scény dříve, než její úpadkové rysy napáchají nenapravitelné škody. \"Je to jakési aktuální politické stanovisko k tomuto tématu,\" dodal Dolejš.

[103 Servus! \"Lidská tvář\" (Šumavák: 29.03.2008, 23:14:39 - x)
se neosvědčila, tak už o ní ani nemluví......
Ale bude to jak Tornádo Lou : nový..., lepší....

A protože bude nový, tak budou říkat opak toho co Kristián:
\"zavřete oči..., přicházím....\"

[104 Ano, ano, (Anka: 29.03.2008, 23:19:14 - odkaz - x)
to je ta strana nová, jak pravil pan americký kandidát. Fujtaxl vespolek!

[105 Ještě je tu někdo, (Šumavák: 29.03.2008, 23:35:39 - x)
mi poradil se zálohováním.....???

[106 Kocoure, měl štěstí, (Loki_F: 29.03.2008, 23:43:35 - x)
pokud ještě týden může dýchat, polykat a mluvit, bylo to provedeno nedůsledně... měl štěstí!
A do pondělka to vydrží, bolet ho to bude ještě týdny.

Víťo, pokud jde o Fitnu, máš pravdu, ale jak jsem již dříve uváděl - musulmani budou opět testovat, kam až mohou zajít a jak hluboce je Evropa a bílá rasa ochotná se chovat jako bezectný pes... přijímající rány holí s ocasem mezi nohama a hledající díru, kudy vyklouznout a posléze olizující ruku, která jej ztloukla! };D)))

[107 Když to kocoure (AeroKarel: 29.03.2008, 23:44:07 - Mail - x)
vydrželo týden, vydrží to i do pondělka. Ledaže by to bránilo polykání piva, vína či kořalky. To by byl okamžitý zásah nutný.

[108 Šumaváku, jaký je problém? (Loki_F: 29.03.2008, 23:54:51 - x)
Doběhla TI ta kontrola disku a defragmentace úspěšně?
Totiž, pokud jsi již měl na HD málo místa a tlačil tam ty soubory od PeS(a), mohl jsi trošku \"přejet\" kapacitu a načnout partition, záleží na tom jak máš organizované logické disky.

Jestliže systémová kontrola nenašla poškození, lze zvětšit prostor na disku (odmazáním dočasných a duplicitních souborů) a už tam nic dalšího necpat, všechno dát externě na DVD systémovou zálohou nebo pomocí WinRAR, pokud jsi si jist, že to nemáš napadené nějakým virem...
Já jsem si takto na podzim způsobil problém, prootže jsem zahájil zálohování (po dostavení připojení k netu), ale zapomněl jsem vypnout také sajratské progrmay jako je SKYPE a ICQ a měl jsem zaděláno. };D)))

[109 Anko, odkazy teď patří do textu. (jura-p: 29.03.2008, 23:55:25 - x)
Ten odkaz na konci řádku je na trvalé odkazy, třeba ptakopysk nebo Vít nebo Martin by je tam měli mít. Je to prostě naopak, než to bývalo. Život je změna a v textu se automaticky zkracují, takže nerozhodí formát řádkování. A odkazy mají být funkční, to akorát když někdo jede do NY, tak se to smí pokazit. Jindy to totiž nemá cenu, to by Dušan opravil. To s tím letadlem je vtip, že jo? To bude Apríl.

[110 2 Šumavák (PeS: 29.03.2008, 23:56:07 - x)
co potřebuješ zálohovat?

[111 Jseš někde u pevné linky? (Šumavák: 29.03.2008, 23:58:42 - x)
Mohu Ti ještě zavolat?

[112 2 Šumavák (PeS: 30.03.2008, 00:01:13 - x)
jo, budu se snažit mluvit potichu...

[113 Na druhé straně, (jura-p: 30.03.2008, 00:02:03 - x)
jestli mají na letišti ten vzduch přidělaný k tomu pásu, není žádný důvod, aby se letadlo nevzneslo. Ale pak je třeba přísně kontrolovat rychlost pohybu pásu, aby se letadlo nedostalo dopředu nebo dozadu, protože by tam spadlo. Pak ovšem vzniká otázka, k čemu je takové letadlo. Možná by bylo dobře bokem postavit knihovno, a nohavici, jako je k parkovišti v tom Selfridži, nebo jak se to jmenuje a to letadlo by mohlo služit jako výtah do oka na kafé.

[114 2 Šumavák (PeS: 30.03.2008, 00:03:45 - x)
to číslo jde mailem, kdybys neměl...

[115 Martine, Já mámHDD rozdělený (Šumavák: 30.03.2008, 00:11:48 - x)
na tři části: \"C\" - Win+ program files, D jsou dokumenty a \"Z\" zálohy (hlavně těch dokumentů....
Teď, když m to viditelně zpomalilo , jsem chtěl udělat defragmentaci \"C\" a hlásilo to, že na ni nenzbývá dost místa.Tak jsem spustil vyčištění disku, odmázl jsem dočasné soubory a naskočila mi hláška, že soubory Windows byly nahraženy nějakými jinými.... a že windows pravděpodobně nebudou pracovat správně. než jsem se rozmyslel co s tím, tak ta hláška sama zmizela. Zkusi jsem tu defragmentacia ta se zdá, že i přes ty kecy proběhla.Pak mi běžel asi 8 hodin spybot a Adavare.... tedy zatím to funguje.
Tak jsem si řekl, že zazálohuji to C na \"Z\" a nabízelo to spouštěcí disketu k obnovení systému Windows.
To má ale háček, ta volba s tou spouštěcí disketou chce zálohovat komplet celý obsah počítače, který se mi tam pochopitelně nevejde.
Tak jsem hledal vytvoření jen té spouštěcí diskety, ale našel jsem jen spouštěcí disketu na MS-DOS - tedy vytvoření příkazového řádku.....

A ptám se , protože mám strach, že až to vypnu, už to nemusí naskočit....

[116 Šuamváku, takže máš odkontrolováno, že nejsi zavirovaný, to je dobrý začátek. (Loki_F: 30.03.2008, 00:31:13 - x)
Vidím, že i to místo jsi zvětšil, logické disky máš, takže při restartu Ti nanejvýše \"zahapruje\" systém, předpokládám že XP Pro.
Což je dobré, protože namísto vyslyšení výzvy a vložení DOS, vložíš systémové CD XP-ček a necháš provést opravu Systému. Na tohle jsou XP do st dobré a zpravidla to běhá dobře. Pokud máš udělaný bod obnovy, vrátíš se k němu a jsi na svém. V krajní nouzi můžeš v nouzovém režimu pořídit zálohy datových disků na externí médium - USB HD nebo DVD a pak se důkladněji zabývat rekonstrukcí systémového disku, včetně jeho formátování a nové natažení systému, což Ti tedy nepřeji, protože to už se nikdy nepovede dát dohromady jako bylo pře rekonstrukcí - (na to je dobrá ta systémová záloha disku s opračním systémem).

PeS(i), jak bys to řešil Ty?

[117 2 Loki_F (PeS: 30.03.2008, 00:39:37 - x)
právě to řešíme přes telefon. Je tam možná trochu zrada se swapem a druhý problém je to CD - není zrovna k dispozici. stejně si myslím, že je dost velká šance, že se to po restartu vzpamatuje...

[118 Šumaváku (martin TT: 30.03.2008, 00:44:58 - Mail - x)
jak jsi věděl, že sedím u PC?
Tedy pokud jsi neoslovoval jiného mého jmenovce.
Nevím, v jakém programu zálohuješ, ale slušné programy mají volby bohatší, než píšeš o tom svém. Tu defragmentaci jsi mohl provést, protože ta varovná hláška je jen upozornění. Já bych ti teď jen poradil, abys nevypínal mašinu. Já zálohuji vždycky i mimo hlavní disky a to bych ti poradil i teď.

[119 CD na zálohu nebo se systémem, PeS(i)? (Loki_F: 30.03.2008, 01:00:37 - x)
Ahoj Martine TT, mám dojem, že Šumavák reagoval na můj dotaz, ale spletl si jméno.

Když jsi tu - nepodařilo se Ti nafotit v Rudém moři nějaké zvláštnosti geologické? Celé RUdé m. je totiž relativně mladá riftová zóna, která začíná na okraji anatolské desky a po několika lomeních pokračuje jednak adenským zálivem do Indického o. a jednak lámu Afriku od severu k jihu. Předpokládám, že jsi byl na korálových rifech někde v severní části...? V Aqabském zálivu u Sinaje? Já vím, že jsi to tu již zmiňval před cestou...

[120 2 Loki_F (PeS: 30.03.2008, 01:03:14 - x)
se systémem... To co tam má, není to původní instalační a ta mrcha si to samozřejmě pamatuje... To původní instalační je kapke z ruky...

[121 No nic, (PeS: 30.03.2008, 01:04:28 - x)
jdu omdlít...

[122 Aha, tak to je v pytli... (Loki_F: 30.03.2008, 01:07:57 - x)
V tom případě nevypínat!

Šumaváku, šel Ti mail.

[123 Loki_F (martin TT: 30.03.2008, 01:13:38 - Mail - x)
s PeSem už Šumavákovi poradíte - líp než já, pouhý uživatel.
V Egyptě jsem byl celý týden na lodi u ostrovů na začátku Suezského zálivu a fotil pod vodou ryby a korály.
Ale před dvěma lety jsem byl na Sinaji a udělal celodenní výlet do hor - pohledám v archivu a snad tam něco pro tebe zajímavého bude.

[124 Tak tam se to brání (Šumavák: 30.03.2008, 01:13:46 - x)
vyčištění disku.Začne to mazat ve složce \"Komprese starých souborů\" - která je nabídnuta ke smazání - a vyskočí ta hláška o nahrazení souborů Windows jinými a chce to originální systémové CD.....
Tak jsem to přerušil a nevím co a jak.

[125 Jenže by Ti to mělo nabídnout, (Loki_F: 30.03.2008, 01:45:35 - x)
které soubory mazat - doporučuji pouze temporary a rozhodně smaž to, co jsi stahoval od PeS(a) - to se dá snadno nahradit - máme v několika verzích. Je totiž možné a pravděpodobné, že jsi zahltil disk dočasnými soubory downloadu, které se vytvářejí po dobu stahování na ochranu (kdyby spadlo připojení, ověřování paketů a tak podobně - záleží jak je koncipován v browseru) a pro možnost napojení a pokračování při obnovení spojení - tedy doufám, že to tak je v Billově pomstě. Záleží na tom, jak daleko jsi se s tím downloadem dostal... Hm, teď jsme dostal Tvoji odpověď - je to jasné, to by nepomohlo jsi na tom podobně jako já s domácím přípojením...

Martine TT to by bylo skvělé. Mám kamaráda, který je vášnivý fotograf a zároveň jezdí hodně po světě. Dělá potom umělecké fotografie. Paradoxní je, že fotky, které mu nepřipadají dost umělecké, protože je \"střílel\" od boku, často zachycují úžasné scenérie, přírodní výtvory nebo jsou včetně měřítka skvělými dokumentačními obrazy geologických fenoménů... Často úplné poklady ze zemí, kam se já nikdy nedostanu nebo kam se již nedostane skoro nikdo.

[126 koukám, že se tu už spí - nebo ještě spí - (divana: 30.03.2008, 03:31:38 - x)
a šumavák doufám dovedl zálohování k cíli -
i když nám ukradli hodinu času

[127 Omyl, divano, ještě pracuji! (Loki_F: 30.03.2008, 03:52:36 - x)
I když nám ukradli hodinu!
};D)))

[128 přeju pěkný první duben (křovas: 01.04.2008, 08:57:39 - odkaz - x)
Zcela mimo hlavní téma posílám odkaz na zajímavé domky. Měl jsem možnost si jeden z nich prohlédnout se stavitelem, takže skutečně existují.

[129 Já taky (martin TT: 01.04.2008, 09:32:02 - Mail - odkaz - x)
připojuji odkaz k tématu

[130 Pokud to není Apríl, (František I.: 01.04.2008, 10:23:16 - x)
tak mohu, Martine, jen vzteky zaskřípat zuby a povzdechnout si: \"To sou ale svině!!!\" To abych dal flašky opět testovat, chuděrky staré. Abych si pořídil opět žaket a znovu se pohádal o svůj starý dobrý bronz. Ty hovada mne snad donutí, abych si udělal novou zkoušku. Ještě se jdu jednou podívat. Už vidím policajty, jak mne honí v únoru, březnu či dubnu po Probošťáku nebo v Ostrý.

[131 ad křovas (ptakopysk: 01.04.2008, 10:29:21 - x)
toho dřevěnýho obložení bych se bál. Když jedu takhle po starý benešovský silnici, nebo se motám vlčíma stezkama kolem Průhonic, vidím, jak ty dřevěné obklady vypadají po pár letech. A i když je to natřené superekologickými laky v závratných cenových relacích - kombinaci slunce voda vzduch neodolal ani jeden z nich. A natírat to volskou krví, jako naši předkové - to bychom jednak brzy byli bez poslanců a senátorů a druhak by to bylo nehumánní...

[132 Takže po řadě (jura-p: 01.04.2008, 10:45:58 - x)
Pesi, děkuju, obsah jsem nasosl. Teď si to budu zálohovat, a pak budu hledat čas, kdy to otevřu. Ale mám to!

Křovasovi. Koberovy sleduju, to je ten směr výstavby domků, co mi hoví. Některé věci tam mají zbytečně technologizované, myslím, že existují jednodušší, stejně účinná řešení. Zejména způsob ohřevu tuv. Když se už podaří zlevnit topení a obejít se bez instalace radiátorů a pod, tak mi připadá složité budovat další \"mokré\" okruhy TUV. Chápu je, kvůli grantům asi nemohli jinak, ale investiční náročnost a návratnost proti dvěma bojlerům a jedněm jotulům bude asi velká při známé životnosti těchto zařízení. Moje sny, že bych něco takového postavil, se ale kvůli tomu, jak se nechala dcera bývalým manželem podvádět a kolik to stálo mě, odsouvají do Brusele.

Martine, ono souvisí vše se vším. Proč by se neměli kontrolovat zrovna potápěči při ponoru. Vodákům zakážou Vltavu, všichni budou v kartotéce otisků prstů, hovory a maily se budou rok skladovat, aby se v tom mohl policajt hrabat, motoristi se kontrolují po celém uzemí, když se zrušily hranice. Co kdyby potapěč domlouval atentát. Nebezpečí terorismu rychle roste!!! Multikulturalismus obohacuje společnost kulturně, bojujme proti válce v Iráku a Afghanistánu, oteplování a teroristům, co jsou všude. Neorganizovaní trampové trápili už policajty našich dědů. Církevní organizace společnosti, jak ji zavádí EU, může být úspěšná jen ve středověku. Nakonec středověk je stejně pěkné slovo jako hlavní proud evropského vývoje. Jestli se potapěči nevyčleňují na okraj, stejně jako ti na motorových člunech, vodáci na divoké vodě a podobné skupiny. Za pár let budete mít bójky, které vám vymezí, kde a jak se bezpečně potápět.

Rádio skvěle hraje, ale já musím do Prahy. Večer se ozvu z Jinonic.

[133 Potápěči (martin TT: 01.04.2008, 11:23:16 - Mail - x)
můj odkaz byl autorem míněn jako aprílový žert. Strašné je, že se asi všichni shodujeme na tom, že to brzy žertem být přestane a je vysoce pravděpodobné, že už dneska nějaká pilná dušička rozpracovává návrh normy.

[134 Takže nezbývá (František I.: 01.04.2008, 11:53:30 - x)
než abych vypulíroval svých asi šest harpun a vydal se lovit do sněmovny či senátu, co kdyby tam někoho z vás, Juro, podobnou kravinu předložil. Asi by mne chytli hned u vchodu, ale co kdyby.... No, naštěstí máme apríl. Pojďme se přesunout na vršek.
Křovasi, co je to ten dvouzonový teplovzdušný rekuperační systém? A hlavně jak ho jde použít, pokud máte dřevěnou podlahu?

[135 Františkovi (křovas: 01.04.2008, 12:36:06 - odkaz - x)
v odkazu je popis přímo od zdroje



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: