Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Středa, 1.10.2008

Petice za Poctivé peníze

Vladimír Krupa, David Pelikán, Martin Drábek, Jan Čmolík

 


Kdo z Vás se důkladně zamyslel nad tím, že ačkoli mu stále roste plat, za svoje příjmy si kupuje stále stejné množství zboží? Považujete nepřetržitě rostoucí ceny za samozřejmost, přestože je neustále vyráběno větší množství zboží s menším množstvím vstupů?

Obyčejný člověk, který má svoje pochybnosti, se může brzy ocitnout zahlcen neznámými termíny jako deflace, likvidita, fiskální a monetární politika, repo sazba, inflace, bankovní multiplikátor a další. Každý z těchto komplikovaně vypadajících termínů má ovšem vztah k předmětu, kterému rozumí většina lidí na této planetě. Tím předmětem jsou PENÍZE.

Peníze používáme všichni každý den. Peníze jsou naším důkazem, že jsme někde pro někoho vykonali nějakou službu nebo vyrobili nějaké zboží. Potištěný papírek s číslicí a slovem KORUNA, DOLAR nebo EURO slouží jako prostředek, který usnadňuje vzájemnou směnu výrobků a služeb.

Proč a jak peníze vznikly?

V době, kdy peníze neexistovaly, probíhala směna zboží kus za kus, což bylo značně nepraktické. Peníze vznikly postupným hledáním komodity, kterou by byla většina lidí ochotna kdykoli a kdekoli dobrovolně při směně přijmout. Prostředkem, který se začal mezi lidmi těšit důvěře, se postupem času staly drahé kovy a zvláště ZLATO.

Zlato je vzácné, takže v sobě kombinuje vysokou hodnotu v malém objemu. Je vysoce trvanlivé a dělitelné na libovolně konkrétní hmotnostní jednotky. Půjčíte někomu 1 unci(trojskou) zlata a on Vám vrátí 1 unci zlata. Když přijedete někam, kde nepoužívají unce, tak víte, že Vám vrátí 31,1034807 gramu zlata.

Později už s sebou lidé zlato nevozili, vozili s sebou pouze potvrzení na uložené zlato. Vznikly papírové bankovky, které byly plně kryty zlatem tak, že vyjadřovaly přesné množství zlata v nich obsaženého.

Tento režim se nazýval Zlatý standard a lidstvo jeho prostřednictvím fungovalo po staletí.

Jenže už ve středověku se někteří vládci snažili získat kontrolu nad měnou. Zlehčovali peníze a vnucovali je svým poddaným za jejich původní hodnotu. Ve 20. století jsme se stali svědky procesu, kdy bylo takové „zlehčování" peněz povýšeno na „monetární politiku", která má být „nutná" k dosažení tzv. „nejušlechtilejších cílů".

Konkrétní „pachatelé dobra" oznámili, že od nynějška je zakázáno přijímat veškeré peníze kryté zlatem a budou se povinně přijímat peníze, které vydali oni.

Nyní tedy máme barevně potištěné papírky neboli ZÁKONNÉ PLATIDLO. A pokud by se snad někdo zdráhal ty barevné papírky přijmout, je zde policie s přichystanou šatlavou.

A jak ono zmíněné „dobro" funguje? Pomocí systému částečných rezerv, kdy z jednoho Vašeho bankovního vkladu mohou banky „vykouzlit" téměř neomezené množství peněz, neboť na základě Vámi vložených, např. 10 jednotek, poskytnou s požehnáním Centrální banky úvěr ve výši dejme tomu 100 jednotek. Na scéně se objevuje také vláda. Vydá dluhopis, který od ní koupí bankovní systém a celý kolotoč se rozjede úplně stejně. Důvodem je, že podle „dobráků" zapříčiňuje chudobu nedostatek peněz. Tedy je stačí vytisknout a budeme bohatí.

V oběhu tedy máme stále více a více peněz, na papírcích jsou napsána stále větší čísla, za která si koupíme stále stejně. A lidem, kteří si spoří, jejich úspory mizí stejně rychle jako sníh na jarním slunci.

Samozřejmě, že dříve nebo později dojde na vyrovnání bilance vytištěných papírků s reálnými statky. Na druhé straně Atlantiku můžete aktuální vyrovnávání bilance pozorovat on-line.

Proč nelze podobná kouzla provádět v systému Zlatého standardu, kdy jsou peníze kryté zlatem? Protože gram je pořád gram, unce je pořád unce. Lze to zvážit, lze to spočítat a podvod je okamžitě nebo velmi brzy odhalen. Což se s těmi barevnými papírky udělat nedá.

Co tedy chceme?

Žádáme zavedení komoditního krytí peněz. Žádáme, aby zákonodárci umožnili vznik peněz krytých zlatem. Aby byly peníze skutečnou komoditou, která bude podléhat přímé kontrole občanů. Dnes takovou možnost nemáme.Vlády a centrální banky si pro své rozhazování vytisknou tolik barevných papírků, kolik se jim zlíbí. Zlato jim to znemožní. Zlato se totiž nedá vytisknout.


Autoři Petice za poctivé peníze místopřísežně prohlašují, že nejsou majiteli zlatého dolu, ryzího zlata ani ve slitinách v množství, které by přesáhlo váhu dvojice snubních prstenů a ozdob jejich drahých polovin.

 

Máte-li podobný názor, připojte se k této petici vyplněním následujícího datového formuláře

  ZDE*

 

Články související a vysvětlující:

 

Friedrich August von Hayek - ZDE*

Ludwig von Mises .............. — ZDE*

Greenspanova-prosperita... — ZDE* 

Finanční krize a její 100 let ignorované vysvětlení — ZDE* 

 

 

 

 

 





Komentáře

[1 Když se ruka k ruce vine... (martin TT: 01.10.2008, 01:05:27 - Mail - odkaz - x)

[2 Tak se to spustilo (Finist: 01.10.2008, 01:11:30 - Mail - x)
Na stránkách samotných je toho zatím poskrovnu, ale brzy snad přibude více. Doufám martine, žes dostal moje mejly.

[3 Dostal (martin TT: 01.10.2008, 01:24:46 - Mail - odkaz - x)
ale, jak jsem už několikrát pravil, chybí mi tvoje nadšení a tah na branku. Proto svůj čas musím dělit. Asi vymyslím nějaké rozdělení administrace.

[4 Dobrá rána....když se dělá \"revoluce\" (Jirka původní: 01.10.2008, 06:17:56 - x)
ve společnosti. Kdybych to věděl dříve, snad nejdu spát :-)))
Ale být šestý taky není špatný. Prej popravujou prvních 5 a pak autory pochopitelně. Děkuji všem co se o to zasloužili, o tu možnost se účastnit dobré věci

[5 Mimochodem, přátelé, víte, že petice (Jirka původní: 01.10.2008, 06:23:27 - x)
se publikovala v říjnu? Nemusím pokračovat, že jistě Vám to došlo, ta časová shoda.

[6 Dobré zas ráno, (PeS: 01.10.2008, 06:44:10 - x)
tak abych přišel na trochu jiné myšlenky, dovolím si rejpnout - když se to povede, začne renesance alchymistů. Ona totiž transmutace je možná... Jen je zatím velice nevýhodná. Velice.

[7 2 Jirka původní (PeS: 01.10.2008, 06:52:22 - x)
no, já to podepsal ještě v září. To teda byl den blbec... Tak nevím, jestli to mám brát jako příslib lepšího, či jako finis coronat opus...

[8 PeSi (ptakopysk: 01.10.2008, 06:56:20 - x)
no v tomhle státě jsem spíše vzpomněl alchymisty Janečka, který jako první transmutoval kámen blbců...

[9 2 ptakopysk (PeS: 01.10.2008, 07:16:35 - x)
obávám se, že se nemusíš omezovat jen na tento stát. Nechceš na toho Janečka dát bližší souřadnice? Já znám jen pračlověka... Jednoho toho od Čapka a druhýho, co se mu podle toho tak říká (a no na to docela i slyší).
A jinak jsem na rozpacích - kámen se netransmutoval... Ten se vyráběl, aby sloužil jako katalyzátor při transmutaci. No a zatímco kámen mudrců měnil bezcenný kov ve zlato (hlavně tedy olovo, o jehož bezcennosti bych dnes raději pomlčel), kámen blbců má funkci opačnou. Tedy transmutaci zlata a cenných kovů na bezcenné.
Ostatně, není až tak obtížné jej získat. Mikro až minikrystaly tohoto kamene obsahuje do jisté míry mozek každého bankovního úředníka a finančníka a s postupem na vyšší pozice toto množství narůstá.
Jsou hypotézy, které naznačují, že Lápis Didum je jednou z forem temné hmoty vesmíru a k jeho zvýšené koncentraci a krystalizaci dochází za příznivých geometricko-patologických podmínek, jaké člověk nachází na ministerstvech, bankách, burzách a v dalších podobných institucích. V Praze je významným zdrojem krystalizačních zárodků areál nejnáročnějšího pražského gymnázia - VŠE.

[10 Jirko původní (Honza ze Žižkova: 01.10.2008, 07:24:44 - odkaz - x)
Popravujou prvních pět, [b]co se podepsali v říjnu[b].
Blbý.

[11 PeSi (ptakopysk: 01.10.2008, 07:43:26 - x)
nojo... no... Odpoledne načtu odbornou literaturu. Ten Janeček je myslím dobře, kámen blbců taky. Kdejakou hovadinu na internetu člověk najde, ale Knihu knih nikoliv.

[12 mám řetízek na krku (kaca: 01.10.2008, 07:59:29 - x)
výplatu tím mám zajištěnou, tak houby zle

[13 Prvních pět (martin TT: 01.10.2008, 08:01:33 - Mail - x)
abyste se nemuseli bát, tak první čtyři jsou autoři a pochybnou čest být s námi u zdi si vydobyl rychlým stiskem myši BohoušB.
Musím taky vyzkoušet něco tučného, když se to některým tak nedaří!

[14 Pane Honzo.... (Jirka původní: 01.10.2008, 08:03:53 - x)
vždycky se mohu vymluvit, že jsem podepsal prezenčku :)))

[15 Chybička se přeci jen vloudila, (Foundryman: 01.10.2008, 08:10:16 - Mail - x)
v pasáži popisující měnovou expanzi měl být přesnější výraz \"Pomocí systému částečných rezerv .
Jinak na NP je přímo k tématu pěkný článek Rysky, který zdůvodňuje současný americký průser.

[16 Dobré dopoledne (Dana: 01.10.2008, 08:54:36 - x)
vyrážím do hor. Doufám, že tam nesněží. Tady máme hnusně - drobný déšť, který na silnicích, na kterých je navezeno bláto z polí a staveb silnic, dělá úžasné kluziště. Doufám, že si toho budou vědomi i ostatní řidiči.
Hezký den a v pátek navi....

[17 Dano (martin TT: 01.10.2008, 09:01:54 - Mail - x)
nesněží, prší a je kolem 12 stupňů. To bláto od traktorů tu máme požehnaně, Ty pojedeš opatrně, ale volové ne - už teď je u Vsetína bouračka.

[18 Taky se podpisuji. (František I.: 01.10.2008, 09:50:29 - x)
Už by mi sice zeď neměla hrozit, ale kdo ví? Asi jako ten, který v den, kdy Zápotocký prohlásil, že měna nebude, prodal barák. Kurňa,zase nemají isoglukosu.

[19 Tak tam dej (AeroKarel: 01.10.2008, 09:59:58 - odkaz - x)
isolepu ......

[20 Dobré dopoledne vespolek! Do půlnoci jsem vyhodnoceoval tendrové nabídky, (Loki_F: 01.10.2008, 10:22:58 - x)
když to tady vypuklo, byl jsem nepřipraven, protože už poněkolikáté jsem si vychutnával Margot. Františku I, ti hugenoti se také utěšovali čímsi podobným ... };D))
Jako AeroKarel navrhuji: \"Dej tam izostar!\"
Cyklisté prý potom na kole podávají nadlidské výkony! Viděl jsem jednoho takového, kterému se dostal nějý klacek do drátů předního kola, udělal salto z místa i s tím kolem!
};O)))
Dano myslel jsem, že zeleným koňům podkovy klouzají jen na dláždění?!

[21 Zacina (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 10:33:25 - odkaz - x)
to vypadat jako koordinovana kampan ;)

[22 Začíná! (martin TT: 01.10.2008, 10:53:04 - Mail - x)
tak jsme to přece chystali - jen naše lenost a pracovní zatížení nám zabránily být úspěšnými proroky a spustit kampaň ještě před krachem.
Petře, a teď už jen ty granty!!!!

[23 Aghoj! Foundry- opraveno! (Šumavák: 01.10.2008, 11:18:13 - x)

[24 To se vám, pánové (AndyO: 01.10.2008, 11:52:56 - x)
povedlo.

[25 To> AndyO (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 12:00:58 - odkaz - x)
Mnohem lepsi by bylo to puvodni nacasovani, pred zhruba mesicem az dvemi. Takto to vypada az jako reakce na US ;)
Ale zase treba ziska urcitou popularitu...

[26 Bude to sice zbytečné, (Faust: 01.10.2008, 12:08:49 - x)
nicméně i podpis \"levičáka\" snad platí.
Takže ANO, Davide, Martine, Honzo - Vás znám osobně, i Vladimíre (shodou okolností jmenovče).
Vážení přátelé, ano. :-)

[27 jako reakce to také není špatné (AndyO: 01.10.2008, 12:10:25 - x)
ztratilo to pel teoretického problému několika odborníků a získalo punc řešení.

[28 TO> Faust (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 12:26:59 - odkaz - x)
Vas Uz jsem nevidel... ;)

[29 To> Andyo (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 12:28:20 - odkaz - x)
A to je taky pravda. Ja na to koukam porad akademicky ;)

[30 Šílený zločinče.... (promiň, ale moc se mi to líbí) :-) (Faust: 01.10.2008, 12:41:28 - x)
zato já Tebe (hergot, chlape, přece jsme si tykali) vidím na Psu dost často.
A musím konstatovat jednu závažnou věc: když tam jsi Ty (případně MP a další), tak frekvence sprosťárniček značně poklesá. Možná nebylo správné Psa dát tak úplně v plen...

[31 Fauste, podpis \"levičáka\" (Loki_F: 01.10.2008, 12:59:23 - x)
by v této souvislosti měl platit za pět \"pravičáckých\"...!
};D))

[32 Pěkně k tématu (Honza ze Žižkova: 01.10.2008, 13:05:38 - Mail - odkaz - x)
Kemel na idnesu ;o}

Čím to, že většinu jmen, na který jsem zatím pod peticí nakouk, jsem byl schopen identifikovat, nebo aspoň odhadnout?

[33 Myslíš tenhle: (Šumavák: 01.10.2008, 13:23:59 - x)
http://i.idnes.cz...e_Capture_1.gif

:-)))

[34 Ahoj Fauste, (Eddie: 01.10.2008, 13:26:04 - Mail - x)
Ty jsi levicak, asi jako nasi psici bernardyni :-) Jinak budou zase stenitka, nezmenil jsi nazor ? :-)

[35 Ano (Honza ze Žižkova: 01.10.2008, 13:30:35 - Mail - odkaz - x)
[33]

[36 PeSi (ptakopysk: 01.10.2008, 13:57:06 - x)
tak jsem nahlédl do zdroje a přesný text je tento:
\"1598 - Převratný objev při úsilí o syntézu kamene mudrců. Český alchymista Janeček transmutuje víno na ocet a krystalizuje kámen blbců.\"

Wikipedie se o tom nezmiňuje. Patrně tomu nějaký blbec zabránil...

[37 Nejak mi nefunguje (Eddie: 01.10.2008, 13:58:29 - Mail - x)
ten potvrzovaci email, prijde jeste letos ?

[38 Tedy vážení, (Vlasta.on: 01.10.2008, 14:03:20 - x)
já se tam prostě nemůžu dostat. Vyhodilo mě to taky z youtube. Přesměrovává mě to na de. verzi a nedovolí přehrát video. Už jsem kontroloval nastavení atak, leč zatím marně. Jinak to běží, jen tyhle dva. Že by za to mohl, vzlášť u \"zlatého standartu\" antivirák? :-))))

[39 Eddie (martin TT: 01.10.2008, 14:06:53 - Mail - x)
potvrzovací E-mail chodí ihned, je to otázka vteřin. Buď je adresa nepřesná, nebo je to zabržděné u poštovního serveru příjemce. Asi před rokem vyhodnotil poštovní hlídač mého providera jednu adresu nadnárodní společnosti z Belgie jako spammera a zablokoval veškerou korespondenci, která z té domény chodila. Týden jsem se hádal s odesilateli, že jsem jejich sdělení nedostal. Když jsme zkusili jiné spojení přes jiné servery, tak bylo vše O.K. Provider zasáhl ručně, adresu uvolnil, jenže v očích klientů jsem byl za svoje E-maily zodpovědný sám a našli si jiného.

[40 Eddie (martin TT: 01.10.2008, 14:10:48 - Mail - x)
nakoukl jsem do podpisového archu - poslal jsem potvrzovací E-mail znovu.

[41 Edie, (Faust: 01.10.2008, 15:07:18 - x)
abych tady moc neplevelil... do škatulky levičáka jsem byl nacpán ostatními.
K pejskům: jsi hodný, ale spíš bych bral toho bernardýna: to je aspoň tak řečeno pes tažný. Občas potřebuju do kopce z kopce nákupy a tak...

Loki_F ad [31] - že jo?? Taky nevím, proč s tím autoři nepočítali. :-))

[42 To: Faust (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 15:39:38 - x)
No, nic Ti nebrani se tam napsat petkrat ;)

[43 A proč se nedozvím, (kocour: 01.10.2008, 15:42:14 - x)
jaké číslo mám já? :-(

[44 Tak me furt nic (Eddie: 01.10.2008, 16:08:33 - Mail - x)
prvni petice co podepisuju a nix sprechen :-P

[45 Martine TT, nechcete tam (Šumavák: 01.10.2008, 16:32:12 - x)
do toho zlatého standardu místo toho \"loga\" v hlavičce dát takovýto inspirativní obrázek:http://i.idnes.cz...e_Capture_1.gif ??

[46 Dobré odpoledne (skimic: 01.10.2008, 16:32:40 - x)
... tak to čtu sezhora dolů, zdola nahoru, zleva doprava a chtěl bych se kvarteta tvůrců zeptat:

- komu je petice určena či komu by (jestli) měla být předložena? Asi zákonodárnému sboru ČR?
- komoditní peníze, peníze kryté zlatem alespoň jako paralelní nástroj (lokálně omezený na ČR)?

Já jsem skeptický. A to velmi. Moc nedá nikdo z ruky dobrovolně. Nikde a nikdy.

Zatím (klíďo mě ukamenujte, tvůrci i signatáři) mi to připadá spíše jako statement. Je to ale hezké, ano.

[47 Skimici, já myslím, (Šumavák: 01.10.2008, 16:46:21 - x)
že primárně je to bude adresováno ČNB a MP to tam předá až tam bude mít ten seminář o zlatém standartu,...... :-))))

[48 To: skimic (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 16:47:33 - x)
Nepredpokladam, ze by nekdo cekal nejaky rozsahly uspech... Ale IMHO je porad lepsi to rici, nez si to nechat pro sebe...
Eddie: Zjevne Vam osud ci karma nedopreje ani jiskricku politicke aktivity ;)

[49 mmch (O.T.) (skimic: 01.10.2008, 16:54:11 - x)
... zazvonil zvonec a DJI (a ostatní indexy) jdou dolů v době, kdy se v senátu bude řečnit a hlasovat o bail-outu. To je na senátory další silný tlak.
Takže tip - dnes to projde.
V pondělí to neprošlo protože proti hlasovali zejména ti, kteří v listopadu obhajují (a bojí se \"hněvu lidu\") a také kvůli tomu jak si Pelosi vylila vázu.
Pokud to projde bude se zítra dělat reparát v druhé komoře.

Dobrá strategie. Jestli oni to neokoukali od EU s ústavou a LS.

[50 Nebo provider.... (Šumavák: 01.10.2008, 16:54:16 - x)

[51 2 PK (skimic: 01.10.2008, 16:59:57 - x)
... ad \"nechat pro sebe\" - proto jsem mluvil spíše o \"statementu\". Já to fakt nechci shazovat. Pokoušel jsem si to představit a realizovatelně mi vychází jen ten paralelní standard coby konkurence fiat kačky. No. A právě proto to IMHO nemůže projít.

[52 To: Skimic (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 17:13:05 - x)
No jo... Ale nazvat ten dokument statement je takove... Divne ;)

[53 skimici, (Modrý pták: 01.10.2008, 17:48:03 - x)
sám jste si na obě otázky odpověděl. Zákonodárnému sboru a konkurenční peníze. Samozřejmě za předpokladu \"kolosálního\" úspěchu tzn. patřičného počtu signatářů.
Že to teď a tady nemůže projít? Nemůže. V Parlamentu není ani jedna politická strana, které by záleželo na osudu toho divného tvora, který se jmenuje poplatník. Budiž jim ke cti přičteno, že se to ani nesnaží předstírat. V Senátu vím o 3 osobách (ale možná, že je tam ještě 1 navíc). Takže jsme to vzali \"napoleonovsky\": nejdříve jsme se do toho pořádně pustili a pak se uvidí :-). Kdo nic nedělá, ten nic nezkazí a šíření osvěty je vždycky fajn.

[54 Osobně bych (Foundryman: 01.10.2008, 18:06:17 - Mail - x)
to vzal přes Senát - pokud budou podpisy. Tam to můžeme i cíleně předat :-)

[55 Skimici, (Foundryman: 01.10.2008, 18:09:38 - Mail - x)
neviděl bych to tak černě - pokud se nám podaří pohnout pár senátorů, kteří z definice nejsou až tak vázáni stranickými klepety, minimálně se rozběhne debata. S ohledem na články v tisku v poslední době (Ryska v MfD, HN včera) bych nebyl tak skeptický, dokonce až opatrně optimistický - ohledně té debaty.

[56 Mimochodem, (Foundryman: 01.10.2008, 18:13:46 - Mail - x)
pár lidí z jiných serverů (např. hodinkářského) se už, snad i mým skromným působením, začalo zajímat o ekonomickou teorii, speciálně o Rakouskou školu. Pochopitelně dávám odpovídající odkazy. Pokud jen pár lidí začne chápat, o co jde a proč se to děje, zaplaťpámbu za to.

[57 A něco jiného než peníze: (AeroKarel: 01.10.2008, 18:14:41 - Mail - x)
Aerovkářská menšina v Buši, Obecní úřad Buš, pekárna Peklas a restaurace U Váňů si dovolují pozvat všechny aerovkáře a spřízněné duše na podzimní sraz, který se koná v sobotu 4.října v obci Buš. Sraz účastníků mezi 9. – až 10. hodinou na parkovišti na návsi v Buši (od Prahy příjezd směr Měchenice, Davle, Štěchovice, Slapy, Buš)
Start na rekreační vyhlídkovou jízdu spojenou se zastavením u několika pamětihodností je v 10:30 hodin. Dopolední kávička a sladké občerstvení před startem a pozdní oběd je zajištěno v restauraci U Váňů. Trasa jízdy bude upřesněna na startu podle itineráře.

Kdo by se chtěl zúčastnit co mitfára ve voze Aero 18HP, nech se hlásí na známém mailu. Nebudou-li padat komunistové bez padáků, vyrazím tam.

[58 AeroKarle, (Foundryman: 01.10.2008, 18:26:08 - Mail - x)
poslal jsem mail.

[59 Šumaváku (Finist: 01.10.2008, 18:27:13 - Mail - x)
Doufám, žes obdržel můj mejl.

[60 Skimici (Finist: 01.10.2008, 18:35:25 - Mail - x)
Aspoň se bude něco dít a když budeme mít dost podpisů, tak máme slušnou zásobu článků, co můžeme rozesílat i do masmédií s daleko větší šancí na uveřejnění. Revenda a spol pak o nás budou moci napsat něco pěkného.

[61 Finiste, zku se podívat tak 10-15 minut po půlnoci. (Šumavák: 01.10.2008, 18:38:41 - x)
:-)) Dva články za den to je na mě moc.... :-))
Ale tady stále doplňuji....

[62 A navíc (Finist: 01.10.2008, 18:39:17 - Mail - x)
socialisti krize využijí a ještě využívat budou k masivnímu pomlouvání volného trhu a kapitalismu. (Četli jste třeba Stiglitze v lidovkách?) Tak je třeba kontrovat a ukázat, že současný bankovní systém má k volnému trhu hooodně daleko.

[63 Martine TT, pusť si prosím skype! (Šumavák: 01.10.2008, 18:59:08 - x)

[64 Přeložte mi prosím někdo, (Šumavák: 01.10.2008, 19:12:18 - x)
co znamená tato hláška?
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

špatná mail adresa?

[65 Šumaváku (Finist: 01.10.2008, 19:20:31 - Mail - x)
nejspíš. Z nějakého důvodu se to nedoručilo.

[66 Šumaváku, (¨Tomáš: 01.10.2008, 19:22:22 - x)
This is an automatically generated Delivery Status
Tady je překlad:
Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Překlad:
Oznámení
Toto je automaticky vygenerovaná (vytvořená) zpráva o statutu dodání (zásilky, dopisu)
Dodání následujícím adresátům se nezdařilo.

Neříká to proč.

[67 No, počkám do rána a zkusím to znovu.... (Šumavák: 01.10.2008, 19:30:01 - x)
Třeba má adresát plnou schránku, nebo nebo nějak bloklé přijímání pošty.
Tak díky !

[68 Dobrý večer, (Feministka: 01.10.2008, 20:22:58 - x)
díky a souhlasím,
teď by to IMHO chtělo dostat tu petici dál, na IDnes, Novinky, další hodně navštěvované...

[69 No, skoro (Vlasta.on: 01.10.2008, 20:28:00 - x)
jste mě přinutili napsat příspěvek, který bych požádal publikovat Šumaváka. Ale počkám, co má na skladě. Jinak se skimicem, MP, Finistem .... souhlasím. Rád bych to podepsal, ale fakt mě to tam nepustí. Já se picnu. :-)))
Že by ta vědma měla pravdu? :-)))))
P.S. Je fakt, žeš jsem teď nebyl on-line a nepracoval na tom. Neměl by někdo nějakej tip? viz. [38]

[70 Vlasto.one, (Foundryman: 01.10.2008, 20:33:23 - Mail - x)
jaký máš prohlížeč? Mně to ve FF běhá normálně.

[71 Potěší...:) (Rpuť: 01.10.2008, 20:44:45 - x)
...Prezident (Klaus) si všímá také reakcí Američanů na rozhodnutí Kongresu nepodpořit Bushův návrh poskytnout soukromým bankám 700 miliard dolarů na odstranění současné ekonomické krize.

Američany podle Klause úmysly vlády zachraňovat Wall Street a tamní bankéře a finančníky zlobí. \"Byli ale hrdí na to, že Kongres Bushův záchranný plán zamítl. Chápali to jako výraz toho, že kongresmani poslouchají své voliče, kteří si nic takového nepřejí,\" popisuje Klaus.

Amerika podle Klause rozhodnutím Kongresu doslova žije. \"Noviny jsou plné informací, jak hlasoval každý konkrétní kongresman a senátor,\" poznamenal si prezident. S argumenty odpůrců, že se jedná o špatný plán a že není možné dát vládě bianco šek na 700 miliard dolarů, souhlasí. ..

http://zpravy.idnes.cz...domaci_adb

[72 Mně to funguje (Šumavák: 01.10.2008, 20:44:39 - x)
dokonce i v IE a to je co říct ! :-))

[73 Foundry, (Vlasta.on: 01.10.2008, 20:45:27 - x)
nornálně IE. Ale dobrej tip. Jdu zkusit Firefox...

[74 Je mi líto, (Vlasta.on: 01.10.2008, 20:47:55 - x)
server not found ......

[75 Tak zkus ještě jednou (Šumavák: 01.10.2008, 20:55:08 - x)
kliknout tady odsud: http://www.zlatystandard.cz/

[76 Šumaváku, (Vlasta.on: 01.10.2008, 21:01:23 - x)
nepomáhá. Zkusil jsem to od noci už všelijak. No, nemusím být všude \"první asistent\". :-) I vyšší čísla se budou počítat, ne? Až mě to pořádně nas..., já si to podám. ;-)
Ale je to divný. To jsem ještě nezažil.

[77 Zkus dáít do Googlu (Šumavák: 01.10.2008, 21:12:35 - x)
www.zlatystandard a nech si to vyhledat. Mně to našlo obě stránky...

[78 Vlasto, nezkoušíš (Šumavák: 01.10.2008, 21:15:37 - x)
tam dá na konec .cz/ index.htm , že ne? To jim totiž nefunguje, tam to hlásí NOT FOUND.

[79 dobrý večer, Vlasto.one = (divana: 01.10.2008, 21:18:59 - x)
já na to šla z firefoxu a mailem na emailu a v pohodě.už tam seděl ověřovací mail, když jsem se hned šla kouknout

[80 Šumaváku, (Vlasta.on: 01.10.2008, 21:21:04 - x)
zkoušel a zkusil teď pro jistotu znovu. Za těch 11 let, co se po internetu pohybuju ..... . Fakt nevím ..... Říkám, musí mě to pořádně naštvat ... Ale vše ostatní normálně maká. Jen ty dvě ... :-(

[81 Nemáte někdo tip (Vlasta.on: 01.10.2008, 21:25:55 - x)
na nějakou blbou stránku, kterou jsem dosud nezkusil? Jestli nemám někde nějaký blok ..

[82 Dobrý večer (martin TT: 01.10.2008, 21:29:44 - Mail - x)
ledva jsem přijel a pojedl, půjdu se podívat na Shirley MacLaine v Regarding Tess - takové stařenky mám rád.

index by tam byl, ale s příponou php.

To byste nevěřili, kolik lidí dělá překlepy, přestože je v textu zdůrazněno, aby si mailovou adresu zkontrolovali, jinak potvrzovací mail nedojde a oni nebudou započítáni. Nebudu jmenovat, ale když někdo neumí napsat bez chyby slovo seznam nebo píše adresu s českou diakritikou nebo chce napsat číslici a místo toho tam vyklepne klávesu z horní řady bez zmáčknutého Shiftu - samej zdělanec!!!

[83 :-))))) martine TT (Vlasta.on: 01.10.2008, 21:35:27 - x)
I na to jsem myslel a poctivě dělal copy and paste .. :-)))

[84 Martine TT, najeď si pacičkou (Šumavák: 01.10.2008, 21:37:47 - x)
na ty \"Obrázky komety,( či co to je)\" před tím nadpisem, a dole v příkazním(řádku pod prohlížečem) se podívej, jakou to má opravdu příponu.
Třeba je to ten zádrhel a třeba zdaleka ne každý, kdo se na tom zadrhne, tady hledá pomoc....
Tam fakt je: http://www.zlatystandard.cz....html
a to opravdu nefunguje....

[85 Šumaváku (martin TT: 01.10.2008, 21:55:50 - Mail - x)
dík, už jsem to opravil, nevím, proč to tam autor šablony takhle dával. Přesto není vysvětleno, proč se nemůže vlasta.oný připojit.

[86 Pratele, (Eddie: 01.10.2008, 22:07:05 - Mail - x)
nesnasi se to s Firefoxem pravdepodobne, uz to ale proslo

[87 Všichni pozor (Vlasta.on: 01.10.2008, 22:08:12 - x)
a držet kapsy! Frantíci zas hledaj, kdo by za ně zatáh účet.
http://ekonomika.ihned.cz...urozony

[88 Sem s nima, (Eddie: 01.10.2008, 22:13:59 - Mail - x)
potrebuju umorit hypo a prispet na dlazbu na terasku :-)

[89 To: Eddie (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 22:16:10 - x)
Tak to je bizarni, zrovna penize na dlazbu na terasu potrebuji taky. Skoncil jsem s ypou...

[90 Petre (Eddie: 01.10.2008, 22:27:35 - Mail - x)
na co tam mate lepenku ? Ja tam mam cistej beton (zatim), ostatne prijedte se podivat, at se seznamime :-)

[91 Petici podepíšu, (Pavel Kořenský: 01.10.2008, 22:30:49 - Mail - x)
jen co odstraníte tu příšernou chybku, která tam proklouzla.

1 Oz neboli Trojská unce (v těchto jednotkách se cena zlata udává) je 31,103496 gramů.

Takže pokud by někomu vrátili za jednu unci zlata 28.35 gramů, vzali by ho na hůl cca. o 10% :-)))

Ale jinak je to fajn a podepisuju.

[92 A co máš pos tím betonem Eddie? (Šumavák: 01.10.2008, 22:36:12 - x)
Lepenku, viď?
Hele, to mě s tím Sarkou Farkou zajímá!
ECB nějak nemá ty pravomoce jako FED.
Těch 300mrd € se bude týkat jen eurozony a nebo, když na to přispívá každý stát EU ( jednou už tam peníze vrazil jako příspěvek ECB...) tak také dostanou injekci i banky mimo eurozonu, ale v EU ?

čichám čichám lotrovinu.....

[93 Ahoj, lidi. (jura-p: 01.10.2008, 22:38:54 - x)
Tak jsem zase doma. Podepsal jsem petici, vše proběhlo OK. I s potvrzením, a to jsem to posílal z Prahy.
Jen jedna věc je mi divná. Nepřál jsem si jméno s adresou zveřejnit. Nešlo to jinak, než nezveřejnit jméno. A přitom já bych dal přednost tomu, aby to bylo naopak. Když podepisuju petici, tak samozřejmě počítám s tím, že svým jménem. Jinak by to byla celé přece blbost. Správce petice musí mít všechny údaje, už kvůli ověření. Ale nepřipadá mi praktické, aby byla adresa zveřejněna na webu, z mnoha důvodů. Kdyby to šlo udělat opačně, to je na webu vystavit jméno a adresu ponechat nezveřejněnou u správce petice, byl bych spokojen.

[94 já vím, že to je OT... (maYda: 01.10.2008, 22:49:49 - x)
ale myslíte, že Herodes byl opravdu kruťák?
Mně momentálně připadá, že to byl spíš lidumil....

[95 To: Edie (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 01.10.2008, 22:56:42 - x)
odspodu: sloupy, cihly, parozabranu, beton se zeleznymi sitemi, dehtovy nater, ipu. Na to prijde bud dlazba, nebo dalsi vrstva betonu...
A porad to jeste - aspon podle manzelky - trochu prosakuje ;)

[96 2 Šumavák (PeS: 01.10.2008, 23:05:05 - x)
dyš já tomu furt nerozumím... Nevím, jestli loupežník Sarka Farka někde promrdal 300 teuro, nebo zda je to honorář za to, že někomu k mrdu podržel...
Prosím, jsme tu většinou dospělí, po 22 hodině už je taky, ale propírat to takhle veřejně - inu, každej jsme ňákej a sexuální úchylky politiků, natož pak loupežníků, mě zas tolik nezajímají...

[97 2 maYda (PeS: 01.10.2008, 23:08:08 - x)
co se Heroda týče, to byl velký král... Dodnes nedoceněný. Bohužel, byl také nedůsledný a příliš spoléhal na své podřízené.

[98 Petre, (Eddie: 01.10.2008, 23:08:20 - Mail - x)
ja fakt nevim co pod tim je, jediny co si pamatuju, je zelezna mriz, ale neprosakuje nikde nic.

[99 Mám takový dojem, (maYda: 01.10.2008, 23:12:36 - x)
že jste se nezmínili o tom, jetsli je terasa \"na zemi\" nebo třeba na střeše.
Izolace a skladby mi nikdy moc nešly a Kutnar v tomhle nade mnou zlomil ještě coby mladý asistent hůl, ale přesto bych si troufala tipnout, jetsli to opravdu prosakuje nebo jestli se to nerosí.

[100 No, (Pavel Kořenský: 01.10.2008, 23:21:12 - Mail - x)
mám oprávněné pochybnosti, že těch 300G by měla do trhů pumpovat jmenovitě Francie nebo dokonce Sarky osobně.
Jestli on to nemyslí tak, že my (míněno daňoví poplatníci) to zalepíme a Francie representovaná Sarkym se tím pochlubí, že jako zachránila ty trhy nebo co :-)))

Mimochodem, sama formulace \"napumpovat 300 miliard do trhů\" je poněkud slabomyslná. Správně to zní \"vytisknout 300 miliard euro a dát je bankám, aby si měly s čím hrát\".

[101 maydo (Eddie: 01.10.2008, 23:21:56 - Mail - x)
no moje je na zemi, byly tam kaminky a my jsme rekli, ze tam bude beton, tak tam dali beton.

[102 2 Petr Kunetka, zlocinec (PeS: 01.10.2008, 23:23:06 - x)
teda já bych dal na ten beton místo dehtu a IPY hydroizolaci. Sice to vypadá hnusně, ale je to opravdu účinný. Jen tam potom nesmíš nic přibíjet hřebíkama, nebo vrtat ďoury pro hmoždinky - také jsem znal takového zlepšovatele... Ten dehet je sice levnější, ale ta hydroizolace víc vydrží.
No a pokud je to v interiéru, tak na to dávám vrstvu nivelačky, že aby to bylo rovný. No a na to už může přijít dlažba či cokoli jiného, jak jest ctěná libost. Teda pokud to chceš mít rovný. Pokud to chceš sespádovat a doprostřed kanálek, pak je všechno jinak... Ale ten hydroizolační nátěr bych použil stejně...

[103 No a Petrova je na sloupech.... (Šumavák: 01.10.2008, 23:30:52 - x)
Já tomu rozumím tak, že těch 300 mld \"do trhů eurozony napumpuje\" na Sarkův pokyn ECB z příspěvků všech členských států....Takže my ochotně přispějeme k větší slávě UniCreditBank, aby náhodou neklekla Rakouská BA-CA......
No a kdyby klekala třeba polská M-Banka, tak ať klidně klekne, stejně tu dělá jen nekalou konkurenci die Erste->ČS.a.s. .....

[104 jeste sauna, (Eddie: 01.10.2008, 23:33:06 - Mail - x)
na tom bude stat, my radi teplo :-)

[105 Mně jen napadlo, (maYda: 01.10.2008, 23:50:43 - x)
že když to prosakuje, tak to asi bude terasa nad nějakým prostorem. U nás v baráku prosakuje střecha. A prosakuje prý proto, že kvůli rozdílu teplot se někde v té vrtsvě sráží a hromadí voda, protože ta vrstva je mezi vytápěným a nevytápěným prostorem.
Pomohlo by prý zateplení, ale na schůzi se to neodhlasovalo, prostě se rozhodlo na to plácnout další vrstvu hydroizolace. Což je na nic, bude to prý vlhnout dál.

Kdyby byla terasa na zemi, není mi jasné, jak by věděla paní Kunetková, že prosakuje, ledaže by jí to nahlásili krtci. Takže mně napdalo, že to může být něco podobného.

[106 No abych upřesnil. ;-) (Vlasta.on: 02.10.2008, 00:03:13 - x)
Šarky to myslí takhle. Pět největších rozhodne že všichni přispějí stejným dílem, Francie bude mít slevu za nápad, potom to zase těch pět spravedlivě rozdělí v eurozoně a to tak, že Francouzké banky dostanou 200. Jejich zemědělství přeci živí Evropu a vůbec jsou nejskvělejší, nejhezčí, nejlepší milovníci (tady jde ostatně příkladem) a tak vůbec, že jo ....

[107 A terasáři, (Vlasta.on: 02.10.2008, 00:05:55 - x)
trpajzlíci doporučují OBI :-))

[108 Když tak mluvíme o zemědělství, (Pavel Kořenský: 02.10.2008, 01:14:10 - Mail - x)
měl bych Šumaváku jeden dotaz.
Ta Martinská husa loni byla skvělá. Nebyl by letos zase jeden kousek ?

[109 Dobré zas ráno, (PeS: 02.10.2008, 06:46:34 - x)
tady jsou alespoň smysluplné debaty - husy, terasy, Herodes... Jinde panuje děs a hrůza - jedinci, co neuměj číst se domnívaj, že uměj psát a podle toho to vypadá. A přitom by se nejprve měli naučit myslet. Leč komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí. Asi je už jasné, že referuji o dnešním Psu...

[110 2 Loki_F (PeS: 02.10.2008, 07:07:45 - x)
asi máš jako obvykle hodně práce a je nutno přežít ráno ve střízlivém stavu. Pokud ovšem máš potřebu se hned po ránu intoxikovat, přečti si Hrbka na Psu. Že ten pán je poněkud alternativně inteligentní, to je snad jasné už dávno. Leč dnes se pokusil překročit svůj stín...

[111 No a (PeS: 02.10.2008, 07:09:18 - x)
trpajzlíci k tomu podotkli HOOOP - asi tak...

[112 Dobré ráno vespolek! PeS(i) v noci jsem pracoval na vyhodnocení tendrů... (Loki_F: 02.10.2008, 08:09:59 - x)
Tak jsem tam nakoukl... Ze srdce se zasmál a zanechal stručný komentář!
Po dosti dlouhé době jsem také nalezl odvahu si přečíst Doležala a u toho se mi skutečně zvedl \"kufr\", že jsem si musel loknout slivovice 56 % - voltů abych spláchl tu pachuť! To je skutečná duševní zrůda...
A cválám do procesu - to zase bude den!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: