Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 30.10.2008
Vánoce, vánoce přicházejí....aneb: plejstejšn není všechno !!
Vzpomínáte si, jak jsem vás asi před rokem informoval o jednom nadšeném vrchním z místní hospody, který bez dotací z EU, bez dotací ze státního rozpočtu, na vlastní náklady, jen z lásky k místu kde žije, vytvořil informační portál o Lipně ? Tak ten vás teď zve na Svatomartinskou husu. Využijte to, třeba , když mu řeknete, že znáte jeho portál, dostanete při placení slevu. :-)) Proč se k tomu vracím? Protože nedávno jsem se seznámil s (z mého pohledu) mladíkem, který se rozhodl a vydal se na nejistou cestu samostatného soukromého podnikání, jehož úspěch stojí a padá s internetem.A on je asi takový IT specialista jako já.:-) Ale rozhodl se, že chce být samostatný a nezávislý a tak se snaží. Znáte to ! A jak to souvisí s vánocemi ???? No velmi ! On založil v Budějcích agenturu, nabízející zážitky a (splněné ) sny! Chcete dát někomu netradiční dárek? Pronajměte mu na celý den Dodge Viper! Říkáte dárek pro děti? Nechte je projet se psím spřežením, jako za časů zlaté horečky na Aljašce.., nebo na koni.Že už jsou odrostlé a potřebujete svatební dar? Kupte jim romantickou noc v oblacích, na horské chatě uprostřed lesa! Třeba o to dříve budete mít vnoučata.Potřebujete něco pro manželku, aby Vám déle vydržela? Kupte jí pobyt v solné jeskyni! (a poučte jí, že se nemá ohlížet, co se za ní děje... )Takže k vánocům tentokrát nakupujte ZÁŽITKY A SNY v této stejnojmenné agentuře*! Proč vám to tu presentuji? No abyste jezdili své peníze utrácet k nám, do Jižních Čech.Když už na nabídku a pozvánku z EU financované "Centrály cestovního ruchu" skoro nikde nenarazíte..... A také proto, abyste viděli co práce se dá udělat, když je motivace, za dva měsíce! Čunek and his boys by skoro určitě za dva měsíce neměl ani vytvořené ty stránky, natož sjednáno to, co je tam uvedeno. No jo, já vím... to o té práci je pro nakukovače.... :-)) Komentáře
[1]
Hezký večer.
(Dana: 30.10.2008, 21:50:27
- Mail
- x)
Zážitky jsou různé. K Vánocům patří pohádky - znáte tu o tom, jak se budí princezny? No tak třeba na Hané se také leccos děje: [http://olomoucky.denik.cz...ny.html]
[2]
Jako inspirace, Dano,
(Šumavák: 30.10.2008, 22:00:20
- x)
to není špatné! Máte psychické problémy? Vloupejte se na námi doporučený zámek ! Takový zažitek tam ještě v nabídce není.... Já bych to i rozvedl: Za příplatek si můžete s princeznou dělat co chcete, hlavně nelíbat !Ale to už by byla jiná kapitola.....:-))) :-))) To by se rozváděla manželka...
[5]
jo, Šumaváku,
(maYda: 30.10.2008, 22:17:25
- x)
zkusila jsem po dlouhé době Radio Šumava a ono nic... poslední, kam se dostanu, je nefunkční přehravač a když kliknu na odkaz, kde by to mělo najít použitelný, tak to nic nenajde. a na chat to po mně chtělo heslo a já žádné nevím, už jsem zapomněla, jak to fungovalo.
[6]
A ještě než odejdu spát,
(Dana: 30.10.2008, 22:18:36
- Mail
- x)
tak se musím pochlubit. A vůbec tím nechci dráždit Anku. Ale víte, jaká to je slast, když otočíte kohoutkem a - teče! Fakt TEČE! Dokonce i teplá! Po skoro třech týdnech to jedna opravdu dokáže ocenit. Sice jsem zvažovala, že si zajdu do prodejny a současně i opravny čerpadel, protože neuznali záruku - on to byl reklamovat ten instalatér, co to čerpadlo montoval, ale mám dnes smířlivou - udělaly jsme si s mladší dcerou takové odpoledne pro nás, zašly se trochu zkrášlit a pak posedět v jedné příjemné hospůdce v Ostravě - občas to je fajn, vypadnout z kolotoče každodennosti. A ta tekoucí voda už je jen taková třešnička. Navíc, když se nemusí kopat a předělávat celá instalace....vždyť já vlastně dnes ušetřila nejméně 30 tisíc!
[8]
Vánoce ..... ježišmarjá ... ještě to ....!
(Rpuť: 30.10.2008, 23:02:49
- x)
... a gumový Šípkový Růženky.... mají to vůbec v sexšopech.... já nevím, já tam nechodím ... a seskok padákem.... o Vánocích.... mně stačilo, jak tu nacvičovali přehlídku a já se, s nefungujícíma brzdama a blikačem proplejtala mezi hasičskejma autama a myslela, že na letiští hoří... je to nějaký náročný....
[10]
Dobré ránko!
(Rpuť: 31.10.2008, 05:45:44
- x)
To je obětavejch.... to je obětavejch. Jen by člověk řek, že s nimi to tedy ODS nevytrhne... http://www.novinky.cz...ni-ods.html maYdo, děkuji. Ze mně už takhle cáká adrenalin jak z hadice. Nejspíš bych s tím padákem někam ulítla:)
[11]
Dobré ráno.....
(Jirka původní: 31.10.2008, 06:27:55
- x)
teda Šumaváku, držím jim palce, to podnikání v tomhle segmentu je strašně těžké a konkurence obrovská. Je tam několik krásných věcí. Čert ve nějakou zmiji na den, ale ta olejová masáž......no, tolik vzpomínek :-)))) Musím, Tě velmi pochválit, za tu solnou jeskyni a otáčení. Je vidět, že farmáři mají furt stejné kořeny. Klasické vzdělání se nezapře
[12]
Dobré zas ráno,
(PeS: 31.10.2008, 06:52:34
- x)
vážení, při čtení předchozího se mi jen tiše vnucuje (a nejen tehdy, už řadu let) - dokážete si představit ten nádherný pocit ty zk... vánoce zakázat? V klidu na chvilku usedněte, zavřete oči a nechte se unášet fantazií... Žádný úklidový běsnění, žádný nakupovací orgie, žádný pečení kvant cukroví, aby bylo více druhů, než maj sousedi, a který stejně nikdo nežere a v únoru se sype ptákům, žádné kolektivní nucené veselí při besídkách a oslavách, které akorát dorazej tu hnusnou únavu a z lidí úspěšně dělaj adepty péče doc. Chocholouška, žádné výmluvy, že to všechno se vlastně dělá kvůli dětem a dětí se pro sichr nikdo nezeptá, aby se nedozvěděl co nechce slyšet, žádný vzájemný navštěvování příbuznejch, které už léta nemůžete ani cítit a jejichž nucený odstřel by z vašeho hlediska prokázal službu trpícímu lidstvu, prostě žádné předstírání něčeho, co stejně neexistuje... To by byla krása... Taky se o to už léta snažím, zatím pouze s částečným úspěchem... Trpělivostí k přijatelným výsledkům... A poctivě - je tu snad někdo, komu se vánoce se vším výše uvedeným snad líběj a těší se na ně?
[14]
PeSi Vánoce se mi líběj,
(Jirka původní: 31.10.2008, 06:59:59
- x)
asi jsem jedinej. A možná je to tím, že si moc hlavu nelámeme s ničím, co si popsal, jako ty velká Vánoční negativa. S dárky to taky máme vyřešené, prostě napíšeme Ježíškovi a on se postará. Ono to má svoje výhody, když toho Ježíšek má čím dál tím míň, tak zbyde víc na nás, co si píšeme.
[15]
omluva
(PeS: 31.10.2008, 07:06:21
- x)
z [12] mi ještě vypadlo, jak už nějakou tu dobu se vcelku úspěšně snažím ignorovat přítomnost televize v bytě, - žádná do toho všeho neustále běžící televize - aspoň 12 hodin denně, opakující do zblbnutí připitomělé seriály a dementní pohádky, vytvářející tak \"kouzlo vánoc\" na pozadí řvoucích reklam...
[16]
2 Jirka původní
(PeS: 31.10.2008, 07:13:40
- x)
já naštěstí nepopisoval tak úplně vlastní prožitky, ledacos se mi již v průběhu let podařilo eliminovat... Ale možná sis všimnul, že se mi řada lidí s ledasčím svěřuje (třeba jako u toho vinaře) a to výše uvedené byla jakási esence vánoc v koncentrované formě. Říkej tomu třeba léčba šokem, nebo mě ber jako okresního kazišuka, leč pokud to takto explicitně vypsané uchrání od psychického zhroucení aspoň jednoho člověka, nebylo to napsáno zbytečně...
[17]
PeSi...jo s tou TV s tebou souhlasím...
(Jirka původní: 31.10.2008, 07:17:32
- x)
Je tu někdo, komu připadali pohádky vždycky stupidní a nespravedlivé? Už jako malý hrabě Nikolič, jsem fandil Trautenbergovi, druhému princi, starší princezně, vlkovi /bez ohledu na ochránce přírody) Naštěstí, jsem to nedotáhl tak daleko, abych pokřikoval na TV. Doteď nemám rád nedělní rána...asi zažaluju českou TV za duševní újmu. O Vánocích s tradiční pyšnou princeznou ani nemluvě. Už když jsem to viděl poprvé, tak jsem měl hloupou poznámku, jak je možný, že jim ta kláda nerozmašíruje nohy. Doteď čekám, na tu necenzurovanou verzi.....
[18]
Jirko, nejste jediný.
(maYda: 31.10.2008, 07:26:44
- x)
já se s úklidem netrhám a cukroví peču proto, že mně to za a-baví, za b - všem to chutná. za c - dlabu na to, kolik druhů mají sousedi, já peču tři, po kterých se rodina může utlouct. Pak je tu ještě nezanedbatelná okolnost, že děcka mají čtrnáct dní prázdnin a já zavřenou kancelář, takže nemusíme vstávat do školy a do práce. vlezlou sousedku, která v posledních letech řídila naše vánoce přes telefonáty s mou máti jsem velice jednoduše utnula - prostě ty vánoce slavíme v Praze. Spokojenost s tím, že sousedka nemůže prudit od rána, kdyže se máti dostaví na pravidelnou návštěvu a ideologickou masáž o tom, v čem zaostáváme a nevyvedli jsme se, a skutečnost, že u štědrovečerní večeře a pod stromečkem je bez té masáže máti podstatně příjemnější a méně kritická , zatímco sousedka je dotčená a po vsi každoročně opakuje, co to, že máti se na vánoce nedostavila, je pro mně od té doby tím nejlepším dárkem a Vy byste mě chtěl, PeSi, o tohle potěšení připravit? Tůůůdle!
[19]
PeSi,
(Rpuť: 31.10.2008, 07:39:44
- x)
Vánoce sabotuju od útlého mládí, po frustrujích zážitcích s babičkou, která 18 let ne a ne umřít, ačkoli o každých Vánocích tvrdila, že jsou to zaručeně její poslední a tuto hnusně vyděračskou záminku uplatňovala, aby nás rok co rok donutila mrznout v kabátech u stromečku v nevytopeném pokoji a dlabat řízek, kterej byl mraženej ještě než ho člověk stačil dojíst. Blbé je, že uklízet se musí Vánoce Nevánoce. Teď bych měla např. vyprat záclony a vůbec nemám čas. Takže ani na pohádky - po tísícípětistépadesátépáté... Ale když jsem byla malá, tak se mi líbily. A vůbec, do Vánoc jsou ještě dva měsíce, tak co si budu kazit náladu:))
[20]
Ad dárek pro manželky...
(ptakopysk: 31.10.2008, 07:41:44
- x)
[3] Dano - toto bylo vymyšleno a realizováno již někdy ve středověku. Firma Peklo spol. s r.o. byla vlastníkem rehabilitačních ústavů zvaných \"Čertův mlejn\" kam se jednou stranou do složení hodila stará bába a z druhé strany vypadla mladice. Bohužel postupem doby se firma přeorientovala na energeticky méně náročné a politicky průchodnější programy a tyto ústavy postupně zanikly.
[21]
Dobré ráno
(skimic: 31.10.2008, 07:45:50
- x)
Šípková Růženka, to si z mládí docela pamatuju. Zvídavá, furt někde šmejdila, o něco se nepříjemně bodla až to krvácelo, pak to neumyla, usnula a narodily se jí krásné děti. Poslal pak ji k šípku, stala se alkoholičkou a kvůli červeným tvářím (Rosacea, Růžovka) jí začali posměšně říkat Šípková Růženka.
[22]
Dnešní Kemel
(Honza ze Žižkova: 31.10.2008, 07:57:05
- Mail
- odkaz
- x)
http://i.idnes.cz...1_Capture_1.gif Opět mi hned po ránu zvedl náladu ;o}
[23]
Ifča
(Ifča: 31.10.2008, 08:22:22
- x)
Taky se hlásím k těm, co Vánoce můžou. Pravda, ideálně, kdyby byly po okresech na směny, podobně jako jarní prázdniny, protože ty předvánoční návaly v obchodech mě až tak neberou. Proboha, kdo peče cukroví, které \"nikdo nežere a v únoru se sype ptákům\"? A proč? U nás je spíš opačný problém, kdy posledních pár kousků hájím vlatním tělem, aby zbyly na Silvestra... Je teda fakt, že jsem celý rok hospodyně na baterky, takže vánoční úklid a vaření považuju za příjemné zpestření až skoro relaxaci... Příbuzné, které bych nemohla cítit, dokonce vůbec žádné nemám (a kdybych měla, tak bychom se nejspíš nenavštěvovali). Se máme v rodině rádi a navštěvujeme se často během celého roku... Teda - já se považuju (a hlavně jsem považována) za hodně málo rodinný či domácký typ... ale po přečtení PeSova příspěvku jsem si málem začala připadat jak ze Starého Bělidla... :-)
[27]
Rputi
(Ifča: 31.10.2008, 08:34:35
- x)
Já to proto uvedla upozorněním, že je to činnost, na kterou zbylých jedenáct a půl měsíce kašlu... Bejt hospodyňka celý rok, tak by mě asi z Vánoc taky kleplo, připouštím. Ale takhle holt v létě se jezdím na týden hýbat na aerobik u moře... a protože nelyžuju, tak v zimě holt zas týden běhám po baráku s hadrem... :)
[28]
Rputi
(Ifča: 31.10.2008, 08:37:11
- x)
Já to proto uvedla upozorněním, že je to činnost, na kterou zbylých jedenáct a půl měsíce kašlu... Bejt hospodyňka celý rok, tak by mě asi z Vánoc taky kleplo, připouštím. Ale takhle holt v létě se jezdím na týden hýbat na aerobik u moře... a protože nelyžuju, tak v zimě holt zas týden běhám po baráku s hadrem... :)
[29]
Rputi
(: 31.10.2008, 08:38:22
- x)
... aby to spíš nedopadlo jako v té \"Děvence u vodníka\". Jo, Grimmové, to je klasika ... http://www.pohadky.org...mp;autor=4
[31]
takový Vánoce,
(šimon klein: 31.10.2008, 08:42:36
- x)
kdy máma peče proto, že jí o to holky vysloveně prosej, páč jim to chutná a tak peče s láskou....kdy i rády stromeček ozdoběj (jen se neptejte jak!) a já tudíž ho akorát koupím....kdy zase na oplátku já rád játra tedy kapra, takže si ho rád i picnu a vykuchám.....a dárečky jsou víceméně předem známé (co já si mohu dovolit kupovat mladejm děvenkám? - leda schválené věci) a k tomu neznámé knížky (těch teďka je !!).........ty můžu, to teda jo. No a pak místo tývý se jdeme s maminkou projít po Praze, koukáme po opravených fasádách na těch mejch barácích, který by mi chyběly, bydlet jinde....a pak si sednout (dle mne pozdě, dle ženy jsem lenoch) do nějaké, nejlépe dosud nám neznámé hospůdky na dosud nám neznámé pivo....hergot já si musím něco do toho důchodu našetřit, abych na takovýhle vánoce měl !!!......když tak teď o tom uvažuji, tak ty vánoce jsou asi fakt náročná věc.....
[33]
Rputi
(ptakopysk: 31.10.2008, 08:50:36
- x)
děvenka moje starostlivá je patrně podobný případ jako Ifča (tedy až na ten aerobic u moře) Ta když před Vánocemi nevygruntuje barák, tak je úplně nesvá a je na ní vidět, že jí něco chybí. Prostě před Vánocema musí po baráku vonět cukroví, všude musí být děsný průvan a zvířený prach a musí se rozflákat alespoň jedna broušená sklenička, jinak to prostě nejsou žádný svátky a basta fidli!
[38]
Ifčo
(ptakopysk: 31.10.2008, 09:19:53
- x)
:o) :o) , kdybyste byla Maďar a jmenovala se László Katona, tak bych si tipl, že jste musela bydlet se mnou na koleji. NA našem pokoji to vypadalo přibližně, jak vy popisujete. Hele taky máte doma vyšlapaný cestičky v prachu ode dveří ke skříni, k posteli a k ledničce? My jsme to takhle s Lacem mívali...
[39]
ptakopysku,
(Rpuť: 31.10.2008, 09:20:11
- x)
to já vygruntuju taky a nakonec mě těší, že je pěkně uklizeno, ale že bych si užívala to uklízení a cukluft, tak to tedy zaručeně ne. Peču, ale jedině štrůdl nebo slané, protože to cukroví stejně nikdo nejí. A na konci Vánoc jsem zavalená pečivem návštěv, které doma pečou, ale taky to u nich nikdo nejí, tak tím oblažují všechny známé (takže mám nejvíc druhů ze všech, heč!:)).... Takže i ptáčkům mám v únoru co nasypat...
[41]
2 PeS
(martin TT: 31.10.2008, 09:23:11
- Mail
- x)
ve víru Vánoc zapadl dotaz na solnou jeskyni a otáčení. To byla pouze malá odbočka pro vzdělance - Lotova žena se ohlédla a tu sůl měla nejen v puse. Stačí? Vánoce jsou takové, jaké si je člověk dělá a udělá. Nebudu rozepisovat dlouholetý vývoj, ale dnes jsou to sváteční dny, kdy se setkávám s rodinou. Někdy s více, někdy s méně příslušníky. Oni sami se v průběhu roku takhle nesejdou. Vsření není problém - dělám to rád a pro vlastní potěšení. Úklidy nejsou problém - uklízí se průběžně a když se to do svátků nestihne, tak se svět nezblázní - to bylo důležité naučit manželku. Zima - zima je taky hezká, jako jaro, léto i podzim. Stromeček? Hlavně kvůli dětem a zdobí ho s dospělými sami. Dárky? Co dát dědkovi, který už všechno má? A děti? pro ty nejmenší je krabice od dárku často větší hračka než ten obsah. My si dáváme navzájem malé dárky skoro pořád, tak proč by na Vánoce mělo být jinak. Shrnuto - vánoční kampaň NE!!, ale příjemný týden, jeden z dvaapadesáti.
[42]
Kopíruji zespoda, já zpozdilý
(nickname: 31.10.2008, 09:59:30
- odkaz
- x)
Komentář k dění z lihového domu: http://vucako.bloguje.cz...-mir.php Ad Loki: Loki potrubí nepotrhal, to Veolia. :-) Šumaváku, pokud byste si troufal svěřit se do mé péče, zkuste telefon 774-sto-598 nebo email petr.(po anglicky mojžíš)(zavináč)gmail.com (anglicky mojžíš) = příjmení překážkáře Edwina. PS: To že jsem paranoik, neznamená že po mě nejdou :-))
[44]
Zpusob Vanoc z poslednich let v Praze
(Hipik - pravicovy recidivista: 31.10.2008, 10:10:26
- Mail
- odkaz
- x)
byl takovy, ze jsem se na ne vzdy tesil. Uklid jsem odlozil, cukratka dovezl od mamy, kapra si sam zabil. Po jidle jsme s brachou a znamymi vyrazili na Staromak. Vzdy tam bylo jeste hezkych par stanku tu s grogem, tu se svarackem, vonelo to tam a hlavne - byl tam klid a lidi byli usmevavi. Pak jsme zasli do kostelika na Rybovku zpivanou zive, zadnej plejbek a pak kousek naproti do irskyho pubu. Jaj, lidi se vubec mezi sebou neznali a presto se zdravili, hovorili spolu a taky popijeli. Tak tohle si urcite v zivote jeste mnohokrat zopakuju. A na to se fakt tesim.
[45]
Ta agentura
(František I.: 31.10.2008, 10:10:49
- x)
je zajímavá. My si pomáháme podobně. Přátele, které jsem pozval v podzimních, zimních a časně jarních dnech do mé chatky, také o tom mluví jako o adrenalinovém zážitku. Pobyt na místě, kde kamna nehoří, ani když jim pět lidí při -5 uvnitř domlouvá, exkluzivní umývárna v potoce, kde si za nepříznivých okolností musí člověk vysekat díru pro kýbl, studánka min. 200 m daleko s cestičkou, kde si člověk, když je namrzlo, musí nasadit horolezecké mačky, aby se neocitl o dvacet metrů níže v potoce, a kadibudka, no to raději nechme, to většinou žádný z velkoměstských rozmazlenců nečeká. Pravda, ještě dlouho potom o zážitcích z popsaného místa dovedou výstižně, zajímavě a zasvěceně hovořit. Například kamarád Aleš mi dodnes neodpustil zážitek, kdy se i s kadibudkou přesunul při vyměšování asi o tři m dolů po svahu ani Honza, kterého jsem uchránil před pádem do onoho 20 m vzdáleného potoka včasným úchopem za botu. Když jsem posledně jmenovaného vytáhl a zamezil tak jeho pádu mezi šutráky a studenou vodu doslova po hubě, delší dobu nemluvil souvisle a mezi kletby mísil ruská i anglická slovíčka. Navíc ho prý při pobytu v zapůjčeném spadáku kousl do choulostivého místa pavouk a on musel později doma vysvětlovat, proč čtrnáct dní nemůže. Kam se potom hrabou zážitky z tandemového seskoku nebo jízdy s čoklím spřežením.
[46]
Nebylo by
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 31.10.2008, 10:14:21
- x)
jednodussi, kdyby se prihlasilo tech par clenu ODS, co nebudou kandidovat za sefa? ;) Jinak mi to pripomina priklady z matematickych soutezi: \"T bude kandidovat pouze kdyz bude kandidovat B. L nebude kandidovat, kdyz bude kandidovat T. Z bude kandidovat, pouze kdyz budou kandidovat T i B. V bude kandidovat, kdyz nebude kandidovat T... Zadani - existuje kombinace, pri ktere lze zvolit prijatelneho predsedu? ;)
[47]
Františku
(martin TT: 31.10.2008, 10:17:22
- Mail
- x)
opisuješ ze Saturnina! Já vím, že ne, ale podoba je velká. Já dělám podobnou osvětu mezi dětmi, protože zhýčkaní obyvatelé měst a paneláků si většinou podobné zážitky pro příště odepřou, zatímco děti chtějí jet zase za tím \"strýcem\", co je tahal v bouřce po lese a lezl s nimi do studeného potoka. Některé maminky omdlévají teprve doma při líčení \"útrap\", protože se nám je podařilo společně s rtolestmi před nimi skrývat.
[50]
čím více dětí má, tím více lidí bude mít na pohřbu...nebo taky ne
(imon klein: 31.10.2008, 10:43:53
- x)
toto je autentický text, který je v zjevném rozporu s mojí představou vánoc: Drahý Jeíku, aby ses mohl čím chlubit a o čem si povídat s kolegy (místo toho, abys řádně pracoval a vydělával peníze!!!!!!!!), tak ti píu, co bych si přála k vánocům (popř. k narozeninám či svátku vyber si!) - Hodinky nějaké lepí matné stříbrné prosím tě, nesháněj je beze mne! - Dálniční známku roční - Parfém nejraději...(nebudu dělat reklamu, ta sranda stojí cca dva táci) A taky bys mi mohl dát pár peněz, protoe jak jistě ví, mám ojeté autíčko, které mě stojí straně moc peněz zrovna mi volali ze servisu, e mám patnou baterii a nová takhle malá se musí objednat a tak bude stát skoro 2 tis.Kč. A to mi jetě neřekli cenu za výměnu oleje, olejových filtrů a přezutí. Na obálku můe napsat Bibinka, já u to do ní vrazím sama, neboj se :-)) Tak ti přeji pěkné shánění a vydělávání peněz. Jak říkám - zlatý vánoce......
[51]
Aha,
(PeS: 31.10.2008, 10:49:57
- x)
ale tam ta původní příčina tehdá byla jiná - dštění ohně a síry, nemýlím-li se - a byli na cestě do hor a ne v jeskyni... Takže tato asociace mě nenapadla... Tam bych usoudil, že naopak absence soli vůkol zapříčinila transmutaci v sůl a ten oheň a síra byly jen komponenty reakce, často brané jako metafora pro výbuch atomovky... Zas na druhou stranu, představa agentury, co pro blaho svých zákazníků jim za prdelí odpálí atomovku, má taky něco do sebe... Hned bych věděl, komu koupit dárkový poukaz...
[52]
To: jasan
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 31.10.2008, 11:11:23
- x)
Nejde o tabu, ale urcitou dustojnost a racionalitu. Jak se muze treba prihlasit Vojir, verejnosti i vnitrsotarnicky temer neznamy, takto par dni po te, co se proflakl jeho extremne levy navrh novely zakona o silnicni doprave. A to opominu jeho pusobeni v dozorci rade CEZ, po kterem prodal akcie za pouhych 13 mega. Ze bych, jasane, ohlasil svou kandidaturu i ja? Clenem jsem...
[54]
2 PeS
(martin TT: 31.10.2008, 11:17:57
- Mail
- x)
ono je to celé komplikované. Sodoma nebo místo, kde údajně byla, je vlastně samá sůl. Nějaká ta jeskyňka by se tam také našla. Reklamy na solné jeskyně u nás často používají odkaz na sůl od Mrtvého moře a to je od bývalé Sodomy vidět. Loki by nám vysvětlil, že to vlastně nebyla atomovka, ale sopka, tu atomovku snad vymyslel Daniken. V přeneseném významu je důležité to ohlédnutí za něčím, co bylo. Křesťani zase zdůrazňují to neuposlechnutí a nedůvěru v boží příkazy. K přesnému výkladu na těchto stránkách je povolán jen pan hospodský. A protože je ze Šumavy na Solnohrad jen skok, tak by měl onen klient spíše poučit manželku, že do solné komory se chodí za střízliva. Kdo si v některém solném dole vyzkoušel sjezdy po kládě přes dvě patra, tak ví, o čem mluvím, já jednou zažil rozjařenou společnost a padali z toho jak hrušky. Ani se nemuseli ohlížet.
[56]
Šumaváku,
(Pavel Kořenský: 31.10.2008, 11:40:59
- Mail
- x)
ještě přetahuju od spoda: klidně se na Skype ozvi. Pokud budu moct, rád pomůžu. Jinak ty počítače jsem ti prosíťoval tak, že můžeš zkusit používat z nového počítače ty věci co jsou na starém. Tedy pokud jsi to nějak nerozpojil. Prostě si udělej na novém počítači odkazy na ty programy tak, aby směřovaly na ty namapované disky (StaryC, StaryD, Zaloha) a zkus to. Pokud jsou ty programy schopné běžet bez řádné instalace z instalačního disku, tak na tom novém přes síť poběží. Je to úplně stejné jako když sis dělal na tom starém odkaz na nějaký program co máš na tom disku s těma zálohama. Prostě dáš na ploše Nový odkaz a pak vybereš cestu k tomu souboru na tom vzdáleném disku.
[57]
Sodoma, ale i ta Gomora...
(Jirka původní: 31.10.2008, 11:42:46
- x)
jsou na dohled od Galilejského jezera a ne Mrtvého...jsou na severu a ne na jihu. Něco na tom musí bejt, protože, se nacházejí bílejma kopcema a přesně stéká po jejich úbočích černej proud...asi lávy....skrz města. Kdybych to neviděl, tak tomu neuvěřím. Celé ty rozvaliny jsou z černé jako bota. Ale kousek za \"hradbama\" zase bílej kámen....
[62]
2 dvd...
(Jirka původní: 31.10.2008, 12:20:00
- x)
nechci se hádat, ale to co nám ukazovali místní nahoře v Judei byla podle nich Sodoma...ta láva krásně stekla do Galilejskýho jezera...ale vlastně je to celkem jedno. Kdo ví, jak to bylo a není to od sebe daleko. Tipuju to na maximum 80 = 100 km.
[64]
Pánové, ale to ohlédnutí
(jura-p: 31.10.2008, 12:39:22
- x)
bylo vlastně lítostí nad opouštěným nevázaným a sexuálně tvořivým životem. Za to byla potrestána zkameněním, zesolnosloupovatěním. To nemá s místem na mapě nic společného. Když už pánbů dovolil Lotovi, aby ji vzal sebou, měl podmínku, že bude žít v pokoře, nudě a sexu jen reprodukčním a po plném životě se ani neohlédne. Furt ale nevím, k čemu to bylo pánbohu dobré. Podle mě by ho chválily i veselé paničky, kdyby je nechal. Jestli on nebyl kapku morous. Chápal bych, kdyby jí řekl: A jestli se Lot doví, že si se ohlédla, tak... Tomu bych rozuměl, kdyby tak trochu šetřil Lota, truchlivého ze spravedlivého života už dávno předtím.
[65]
Je to zvláštní, kandidátů na předsedu přibejvá jak hub po dešti,
(Rpuť: 31.10.2008, 12:48:16
- x)
ale žádný ještě nepřišel s nějakou ideou... http://www.tyden.cz...il_88129.html
[66]
juro-p
(ptakopysk: 31.10.2008, 12:51:32
- x)
Starozákonní bůh je z principu trestající. Celý starý zákon je na tom postavený. A ještě jedna scifi povídka, kde Vatikán při instalaci Boha zapomněl na servispack \"Nový zákon\"... Kdyby to bylo po vašem, to by byl v judaistickém vidění světa pěkný švajneraj!
[68]
Dobré poledne
(skimic: 31.10.2008, 12:59:28
- x)
ad Lot z jiného pohledu (ačkoliv též od \"lidí knihy\"). Mě vždy bylo něco divného, že Lotovka zkameněla až když se ohlédla. Takže, kdyby se blbě neohlédla, tak by bylo vše v ažůru? Muslimové to maj třeba trochu jinak. Lot je (narozdíl od křesťanů) jedním z jejich proroků (a asi proto se u nich teraduje jeho obvinění z incestu - to by prorok neudělal). Podle nich přišli za Lotem andělé mu oznámit, že se Sodoma a Gomora (oni teda místo nepojmenovali) v oheň a prach obrátí - i když zmiňují spíše déšť, patrně ohnivý. Když se dostali až k Lotovi domu (poté co unikli davu, který je chtěl - tedy ty Anděly - zmermomocnit), tak mu řekli, ať raději zdrhne ale taky mu UŽ TU NOC řekli, že se s Lotovkou nepočítá (asi proto, že si z monotheismu dělala prču). No a tak se Lot sebral a odešel a Lotovka je jen krátce zmíněna, že zůstala někde tam, či pozadu atd. Už to Lot prostě neřešil.
[70]
Dobrý den - jedna zpráva pro Helenu, ale i ostatní...
(Dana: 31.10.2008, 13:04:03
- Mail
- x)
neprošlo. [http://ihned.cz...apisy-do-katastru]
[71]
jo, a čím dál víc mám pánaboha za fandu nicnedělání.
(jura-p: 31.10.2008, 13:18:56
- x)
Usuzuji na to z toho, že při tvoření nechal většinu vesmíru vyplnit temnou hmotou, co nedělá nic, jen se povaluje, ani nezáří a akorát doplňuje nějaké rotační rovnice, ale zase jen svou váhou. U toho zbytku hmoty a ani té nedal přesné instrukce, nechal toho strašně moc evoluci a té neřekl ani to, kdy má skončit. Svátky vyhrazuje lenošení a rozjímání. Servis si udělal z církve, co jen kecá a hromadí a k pracovitosti nabádá jen laiky. Nechá se slavit motlitbou, což taky moc aktivní oslava není. Nechá své ovečky trpět, neudělá nic, aby jim ulevil nebo se jich zastal. Je nějak moc nad věcí. Dobývání obživy je podle něj trestem za aktivní poznávání a aktivní hledání zábavy v mezilidském styku. Skoro by se dalo říct, že je bohorovnej. A moc aktivního syna zbavil funkce proroka po pár letech. Povolal ho zpět k sobě ve třiceti třech letech. A od té doby ten aktivní mladý můž jen dříme v trojjedinosti, ač tolik lidí by potřebovalo pomoci. Vždyť si jen vemte, kolik nás neprohlédlo, neuzdravilo se, neodpustilo, neuvěřilo, nepoznalo, nezchytřelo a tak. Já to cítim jako strašný, zejména, když se kouknu na sebe. Jo, to je ten nejzávažnější argument ve vztahu k nadpisu. Koukněte jací jsou lidi, koukněte, jací jsme lidi. A to nás stvořil výslovně k obrazu svému.
[76]
no, nevím, Juro-p
(skimic: 31.10.2008, 13:38:00
- x)
... to je právě to, čemu nevěřím. Vyber si: půjdeš raději se straým a nebo se sezkameníš. Prostě on jí sebou nechtěl a Andělé mu vysvětlili, že by to stejně nevydrželo. Tak ji tam nechal. Zo sezesolení se jsou pohádky. Možná, když jí řek, ať tam zůstane tak zbělala vzteky a nebyla mocna slova a Lot se pak vymluvil, že zkameněla aby neměl na krku nějaké vyšetřování :-)
[77]
Ohlížet se je víc než jen čučet dozadu.
(jura-p: 31.10.2008, 13:43:28
- x)
Stejně jako temné síly jsou víc, než jen že je to síla tmavá. A i temná hmota je víc významotvorná, než tmavá hmota, jak ji někdy nepromyšleně překládají astronomové. Ono tam jde o to nepoznaná, nesrozumitelná a tím tradičně i hrozivá. Politici používají temné síly lépe než astronomové. Ohlížet se je také nostalgicky vzpomínat anebo hledat, snažit se získat. Můž se ohlíží po ženské, ale také po zaměstnání, příležitosti, výdělku. Vřdy je tam ta potřeba s chuť a příležitost získat. A to vše žena Lota, který kdyby žil v době po zveřejnění toho upgradu NZ, by klidně mohl být svatým, prostě nesměla. Proto to bylo pro nedodržení podmínky natvrdo.
[79]
Dnešní příhoda od pumpy...jestli vona ta taky nebyla
(Jirka původní: 31.10.2008, 13:55:58
- x)
dcérka od Lota....nebo možná spíš nějaké ze Sodomy.... Přijíždím k pumpě a najednou telefon. No a tak zastavím (pod kongresovým centrem) a jak tak stojím a telefonuju, přede mnou zastaví auto a otevřou se dveře. Najednou se vysune noha...jedna z nejdelších co jsem kdy viděl a pak za ní druhá, samozřejmě, že ženské nohy. A pak se vysoukalo vše ostatní. Nic jiného, než kratšího červeného kabátu a bot na podpatku jsem si ničeho nevšiml...nebylo totiž čeho. Jo ještě v drdolu měla asi pár sponek. A to prosím bylo dopoledne. A pak, že všechny obyvatelky těch měst vymřely. ps. jo a telefonu se ozývalo těch pár vteřin, než ta nymfa odplula....seš tam, haló, vypadlo to....:-)))
[82]
To: jirka-p
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 31.10.2008, 14:08:39
- x)
To s tim slovem je dost mizerny preklad. Prekladat \"logos\" jako slovo je projevem znacne prekladatelske jednoduchosti a la Babelfish. Tech pochybnych prekladu je tam povicero, a nektere z nich staly zivoty mnoha tisicu lidi (preklad travicky jako carodejnice byl obzvlast hutny)
[86]
Ne ne, tam je zárodek nové funkce,
(jura-p: 31.10.2008, 14:14:10
- x)
jen tak nesmělá beta verze, která se naplno rozjela až v kompletní bibli s tím servisním balíčkem NZ. A to je milosrdenství, které v původním SZ vlastně vůbec nebylo. A dnes moderní vykladači mluví o křesťanech, jakoby ho byli plní a evangelíci už docela odvrhli mučedníky a svaté, nepotřebují ostatky a předstírají, že jsou soudobí. Muslimové zase jen bojovně přitvrdili, aby si baby nemyslely, že jsou rovnoprávné. No, ale za 600 let, jen co se vypořádají s těma vyměklejma křesťanama, tak taky můžou vůči ženským povolit abebo taky ne. Nakonec burka ruší diskriminaci podle vzhledu mezi ženami na veřejnosti a je spravedlivější než pražské parkovací zony, a to má taky svůj vert. Ale spravedlonost se blíží i u nás. Vojíř s Blažkem pracují tím směrem. Když se nepodaří zjistít celé číslo, pokutu by dostali všichni Pražádi, aby si v tom udělali mezi sebou pořádek, zjevně nezahradili svými vozy cestu rychleji jedoucím a nakonec každý, kdo zastaví na parkovacím místě bude zbaven auta stětím hlavy a použité parkovací místo bude zasypáno kamením, tak, jak je ukamenovaná nevěrná žena muslimka. A nebude diskriminace podle bydliště na veřejné ulici. A kupky kamení budou označovat místa, kde bylo znesvěceno pravidlo. A dnešní pravidlo, znějící, Co se nám sem cpete, vidláci, nedivte se, že platíte pokuty, tady nemáte co pohledávat!!! bude zapomenuto.
[87]
To: jura-p
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 31.10.2008, 14:21:13
- x)
Ja dostal za sterac listek, protoze jsem si dovolil zaparkovat v modre zone pred poliklinikou, kdyz jsem vezl manzelku na vysetreni. Mam obavu, ze jestlize si mne predvolaji na policii, dostanu to i za napadeni verejneho cinitele.
[92]
lidi, za radio Šumava se Vám omlouvám
(Dusan Neumann: 31.10.2008, 14:41:59
- Mail
- odkaz
- x)
server, v němž hejknul HD se všemi archivovanými programy -celkem vydaly na 34 denní nepřerušované vysílání, je už doma v cajku, ale blbnu po s volbama... momentálně jsem v NYC, kde děláme 16 až 18 hodin denně a fakt toho mám plné kecky, celý den se tahat s kamerou a stativem a tačit stovky minut materiálu z něhož se pak denně odvysílají 3 minuty. Domů se vracím sedmého listopadu. Pak budu asi dva dny spát, mezitím prát a házet účty do částečně do koše, částečně s šeky a klením do schránky....pak znovu rojedu Radio...ještě jednou se omlouvám, ale nějak nestíhám...
[93]
to byl včera den korunovaný
(Dusan Neumann: 31.10.2008, 15:14:35
- Mail
- odkaz
- x)
intervjůkem se Švejnarem a Čunkem. Škoda, že pání Mašínové jsou již v důstojném věku. Na slavnost se dostavili bez arsenálu. Česká media politické celebrity grillovala hlavně na překročenm rozpočtu na opravu Národní budovy - z 250 mil Kč na 763mil Kč. Stačilo se pozeptat v sousedství, kde se obyčejné činžáky sotva o třetinové užitné ploše, a to bez divadelního sálu a restauračních prostorů prodávají za 15 mil dollarů. Odhaduji, že kdyby se NB musela prodat, ještě by na ní ČR vydělala nějkých 100 mil korun....jenže kulturní monumenty prodávají jen barbaři
[94]
projevy politiků,které okouzlovaly
(Dusan Neumann: 31.10.2008, 15:27:18
- Mail
- odkaz
- x)
hlavně je samotné, byly proloženy kultůrou. Českou hymni zazpívala stylem \"vínečko bílé..\" Iva Bittová (mělo to něco do sebe), americkou hymnu pak hlasově nestárnoucí Soňa Červená. A mezitím tančky, ale pozor, žádný folklor v krojích, to jen náznakově. Na zúsob černého divadla za dopropvodu metálové rytmiky se v metrech rozfoukávaného červeno-modro-bílého mušelínu vlnily holky oděné ve stylu Victoria Secret akovým způsobem, že my dědci koukali, jestli mezi tím roastbeefem, šunkou, sýry a merlotem nejsou také mistčky z českého brošeného skla plné modrých pilulek rhombického tvaru. Zavřete porcelánky, sklárny a automobilky a zábujte svět akovejma holkama a švýcarská konta vám budou tučnět....
[99]
Se tu někdo ptal, jaké bylo
(Šumavák: 31.10.2008, 16:16:12
- x)
to slovo na začátku..... To slovo bylo \" kurva!\"- tady je tma!! \", když si Duch namočil nohu v bažině.... A pak teprve padlo ono: \"BUDIŽ SVĚTLO!\" a automatický vypínač reagující na tato slova t tu rozsvítil.... Ale to se, v rámci zachování mravní čistoty mládeže, při kázáních v kostele taktně opomíjí a začíná se až od toho \"Budiž světlo\"..... PS Tak mě napadá - Neff plagijuje ( jak je sloveso od Plagiát ?)Vernea, že bychom jako kolektiv přepsali bibli pro teenagery 21 století ???
[100]
Odkupak to asi v tej říši \"vědí\". že nezvládneme předsednictví....
(Rpuť: 31.10.2008, 16:20:06
- x)
http://blog.aktualne.centrum.cz...0 Šumaváku - nejspíš \"plaguje\". Jinak, tady je taky tma .... jak někde .... třeba před stvořením světa. A na jihu je vidět ostrá linka fronty a za ní už je zas hezky a sluníčko.
[101]
To: helena
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 31.10.2008, 16:21:12
- x)
Co nez smich nam zustava, kdyz uz ani plac nepomaha? Nevim, odkud to cituji ;) A s temi policajti, nejsem na fyzicke nasili. Ale jiste si neodpustim par poznamek a pripadne navrhu na zlepseni metod, jimiz mi pomahaji a chrani me ;)
[102]
Petře, a to jsi ještě nečetl,
(Šumavák: 31.10.2008, 16:21:43
- x)
že Rakouská vláda centrální banka udělaly balíček pomoci komerčkám a ONY SI TO NEBEROU !!! Jako první si to vzala ERSTE a pak nic, nezájem a RNB je vysloveně i přes média nutí, tuto pomoc přijmout, i když ji nepotřebují, protože prý by v EU mpoměrech ztrácely konkurenceschopnot!!! Tak dne se lehce, opatrně přidala RB.(Scharinger je známý \"žid\" ) Jo, my ti pomůžeme ať chceš nebo nechceš!
[104]
hmo
(pif-ik: 31.10.2008, 16:31:06
- odkaz
- x)
tak z modre konzervativni strany duhove zmalovana kurva s siroce rozhozenyma nohama. A Bem hlavni pasak. vezmou taky do kalice gay-lesbian, kdyz se jde do duhova? Kazde procenticko se pocita. ale ty prachy z privatizace prazskeho letiste za to stoji.
[105]
2 Šumavák
(PeS: 31.10.2008, 16:53:05
- x)
ad [99] - tak za prvé by bylo vhodné naplno napsat, do čeho že to ten Duch šlápnul, že mocným hlasem zařval KURVA!. A nenazývat to dalším opisem... Prej bažina... Jako v tej písničce: \"Cesta byla nerovná a děda šlápnul do bahna, na hlavě měl kokrhel, sahal mu až na paty...\" No a zvuk - to je vlastně tlaková vlna. V superhustém prostředí prvotní singularity vykonal ten kýžený nezbytný impuls a co bylo dál si každý může přečíst ve Weinbergovi (První tři minuty) nebo v Hawkingovi (Stručná historie času). A bylo světlo, a byla hmota, a byla energie, a byl impulsmoment... a maso bylo, vejce byly - jo pardon, to už jsem někde jinde...
[108]
Logos
(dvd: 31.10.2008, 17:25:44
- x)
Těch významů je hafo, toho si byl vědom i J.W.Goethe, když nechává Fausta překládat Janovo evangelium. Dovolte kulturní vložku v překladu O.Fischera: Zde \"Na počátku bylo slovo \" čtu. Ale jak dále? Nesnáz je hned tu. Nelze mi slovo přec tak v úctě míti, musím to jinak přeložiti; ačli že duch mě řádně osvítil, stojí tu Pojem na počátku byl. Dobře si rozvaž první řádku, neukvapuj se na počátku! Že vznikla by z pojmu všechna díla? Má státi: na počátku byla síla ! Leč ještě jsem to ani nenapsal, a cos mě nutká, abych hledal dál, A náhle, osvícen, zřím do hlubin. Já napíšu: byl na počátku čin!
[109]
dobrý podvečer, dočítám ..
(divana: 31.10.2008, 17:32:00
- x)
mám ráda vánoce a proto jsem si pořídila děti.. když byly malé, aby bylo proč vánoce dělat, když odrostly, aby je mohly dělat.. a když se vloni zdálo, že je vánoce přestávají zajímat, zlomila jsem si ruku a jen z povzdálí sledovala, jak vypíglovaly, napekly, navařily a ještě měly o mě starost..teď nevím, jestli si zase zlomit ruku nebo děti podplatit?
[111]
Hezký večer.
(Dana: 31.10.2008, 17:38:27
- Mail
- x)
Víte, co znamená v naší rodinné hantýrce úsloví \"zapomenout zabíjačku\"? To jsme kdysi v dávných dobách šerého socialismu zabíjeli prase a slíbili jsme příbuzným na Bečvách, že jim dovezem nějakou tu dobrotu na ochutnání - zřejmě se jednalo o nějaký výměnný obchod. I vyjeli jsme tehdy téměř novým, dlouho očekávaným MB 1000. A v Rožnově jsme zjistili, že jsme zabíjačku nechali doma na stole ve spíži a jedeme poprázdnu. No a od té doby se u nás vždycky říká, když máme něco někam dovézt: Nezapomeň zabíjačku! A po dnešku se bude říkat: Nezapomeň dušičkovou kytici! Že místo v kufru auta stojí doma v hale, jsem si naštěstí uvědomila asi 12 km od domu. To se dalo vrátit! :-)))
[117]
2 Anka
(PeS: 31.10.2008, 20:04:42
- x)
dovolím si Tě trumfnout - rybí orgie... Kdo nezažil, neuvěří... Obávám se, že neuvěří ani Tesák... Leč postupně - maje ženu, měl jsem i tchána. Tchán byl pedagogem, lze říci, že pedagogem oblíbeným... Učil svého času na rybářské škole. Tam si ho oblíbili natolik, že si ho zvali na vánoční besídky i dlouho potom, co byl v důchodu. No a vždycky tam dostal nějakýho toho kapra na vánoce, takže tam jezdil rád. Zapřisáhlý abstinent, nehrozilo že by byť jen přičichl k alkoholu, jezdil tradičně svou polorozpadlou škodovkou... Až jednou... To měla zrovna nějaké kulaté výročí jeho třída, kde dělal kdysi třídního... \"Pane profesore, máme tu pro Vás nějakou tu rybu na vánoce, půjčte nám klíčky od auta, my Vám to rovnou dáme do kufru.\" Tchán otevřel kufr až v Praze, vzal si svého jednoho kapra a pokračoval k domovu... Mě volala žena, abych šel hned domů, že neví, co si počít... Ve vaně bylo 18 kaprů, 3 líni, 5 tolstolobiků a 4 amuři.... Kolegové a přátelé už samozřejmě ryby na vánoce měli, tak se povedlo udat celkem tak 6 kousků. Zbytek čekal na mě, zabíjet, kuchat, porcovat a do mrazáku... Myslím, že konkrétně případ těch línů jsem jednou zmiňoval u Vodičky... Naštěstí jsem se kdysi naučil zabít a vykuchat kapra takřka ergonomicky během cca 3-5 minut... Těch 18 kaprů proti jednomu línu je naprostá brnkačka a pohodička... S rybíma vražednejma orgiema jsem končil asi ve 3 ráno a ani tento zážitek mi ryby neznechutil... Ještě nějaké poznámky ke kouzlu vánoc?
[120]
2 ptakopysk
(PeS: 31.10.2008, 20:31:58
- x)
no, já se právě na tomhle nadělení učil dělat ryby... Naštěstí u nás máme ryby rádi... Ale toho kapra v alobalu nedělám... Toho mnohem radši s česnekem a kmínem na másle a sádle, pomalounku vypražit... No a toho tolstolobika jsme taky dělali pečenýho, spřátelený majitel udírny tejdá nikde v dosahu nebyl a udit na pilinách v panelákovym bytě jsem si netroufal (a netroufám...)
[121]
Mňo, PeSi,
(Anka: 31.10.2008, 20:31:56
- x)
trumfnout, jak se to vezme:-)) Můj tatínek, dej mu Stvořitel klid a mír, byl vášnivý rybář a já mu moc ráda přicmrdávala. Vánoce jsou jednou ročně, ale rybářská sezona je poněkud delší. Na ryby chodil tatínek tak třikrát, čtyřikrát týdně, o víkendu i já. Pokaždé jsem nosila večer po baráku kbelíky s vykuchanými rybami, protože my je už nemohli vzít do huby, což nám s maminkou vydrželo doteď. Klidně jsem se v tom čase mohla živit jako profesionální čistička a kuchačka ryb.
[123]
PeSi
(ptakopysk: 31.10.2008, 20:43:52
- x)
on když je tolstolobik mladej libovej frajer, tak se nechá upéct a je to bašta, protože nemá suché maso, ale když je to tučnej kus, tak tím uzením jenom získá. Jojo, panelák má svoje výhody a nevýhody a tohle je jedna z těch nevýhod... Jo když už se tady mihotáš - očaroval jsem jednoho kolegu v práci barvitým popisem pečení monokrystalů ve světle ramp, tedy lamp - takže jestli budeš mít náladu a připravený pokus, tak bychom ti přišli čučet pod ruku dva. To víš, podáš prst...
[124]
2 ptakopysk
(PeS: 31.10.2008, 20:54:01
- x)
Hele, druhýho prasince by se měly otvírat dvéře... A já jsem pojal hříšnou pejchu předvést všechny naše mašiny v chodu... No a protože na rozdíl od ODS si své nástupce a spolupracovníky vychovávám, pro tuto myšlenku se nadchli a prej, že jo... Tak jestli se povide včas udělat rozvod plynů, tak to bude dle těchto představ - já budu přednášet a oni budou hlídat aparatury, že aby to všechno hezky fungovalo...
[127]
PeSi
(ptakopysk ješita: 31.10.2008, 21:04:15
- x)
odvážná myšlenka! Určitě se přijdu podívat. Při myšlence na generálský efekt se klepu škodolibostí. Ale zase na druhou stranu - asi tam žádnej generál nepřijde, tak by mohlo všechno klapnout. Předpokládám, že jde o tuhlenctu akci: http://www.mff.cuni.cz...vni_08.pdf akorát budu muset sehnat nějakýho spratka, abych vypadal jako doprovod a né jako student university třetího věku...
[128]
2 ptakopysk
(PeS: 31.10.2008, 21:11:39
- x)
hele, ohne sranda, divil by ses, jak zrovna o tohle je mezi lidma zájem. Kamarád se v tom angažuje a úplně žasne, jak zrovna tohle představuje pro mnohé důchodce nový smysl života. Ty kurzy, co pořádáme, jsou narvaný a senioři si stěžujou, že to není častěji... Kdyby takhle nadšený do náročného studia byli i mladý, tak je tahle republika už dávno za vodou...
[129]
Jo rybicky,
(Hipik - pravicovy recidivista: 31.10.2008, 21:13:11
- Mail
- odkaz
- x)
natesenej a nadrzenej jsem vyjel s kamarady na Deep See Fishing. Jelo se od sesti do sesti, tak jsem si rikal, to budou poradny kusance co privezu. Nevim proc, dedek vedle me furt nahazoval hned vedle me a tak nas furt rozvazovali, zatimco druzi tahali. A kdyz se zadarilo, a tahal jsem taky, tak jsem vytahnul zralocka. Chytat je muzes, ale vratit je musis, na to je zakon. A voni maj tlamicku, vypada to, ze se smejou do xichtu. Takhle jsem jich vytahnul deset. Nakonec jsem byl alespon jednou odmenen, takovou cudlou, tak mi ji ze soucitu vykuchali a predali. Tak halt snad priste a pak se poradne naperu o))))
[133]
Hipíku
(ptakopysk: 31.10.2008, 21:35:52
- x)
zrovna dnes jsme probírali vliv americké prohibice na nezaměstnanost v Irsku. Neboť každý roduvěrný irský emigrant pil irskou whisky a Irsko bylo zemí whiskou a jejím exportem oplývající. Prohibice tomuto rozvoji udělala čáru přes rozpočet a irské pálenice hynuly jedna po druhé, byť domorodí Irové dělali co mohli bez ohledu na své zdraví... No čest jejich památce a zaplaťpámbu za to, co zbylo.
[136]
Roduverni Irove -
(Hipik - pravicovy recidivista: 31.10.2008, 21:47:19
- Mail
- odkaz
- x)
muj velmi dobry kamos ma svagra a ten ma v Praze bar ve Zlatnicky. Jednou se mu tam vylihlo asi 20 zrzavejch a pili Guinesse a Jamessona. Vzdy pomer 1:1, tudiz panaka lili do piva. To se pry v Irsku dela. Po deseti pivech jeste jakz takz sedli rovne, po patnacti pivech se kymaceli a po sedmnacte zacali padat. Pak se dostavil starsi pan a majitele serval, co mu to udelal s ragbyovym tymem, ktery ma za par hodin stat na hristi a odvedl je. Kluci nez odesli, slibili, ze se vecir vrati, ze se jim to moc libilo. A jak rekli, tak pry i udelali, behem dne ostudu neudelali a tak vzali trenera s sebou. Tomu rikam roduverni Irove o))) Jo a zdravim do Vidne.
[142]
No Ptakopysku,
(Hipik - pravicovy recidivista: 31.10.2008, 22:19:35
- Mail
- odkaz
- x)
tady za vodou je Guiness docela fajnovy piti, naopak treba Bud Light silne pripomina Horsepiss. Jo a az vybude chvilka casu nejen me samotnemu, chystame se do Bostona na cepovanou plzinku. Zatim piju lahvickovou ( 0,33 ) o)))
[143]
Dobrý večer vespolek! To, že jsem se nehlásil na výzvy, neznamená, že jsem několikrát na chvilku nenakouknul, ale to bylo tak vš
(Loki_F: 31.10.2008, 23:35:38
- x)
posledních 7 dní jsem kmital jako ten příslovečný sodík v lavóru. Několikrát mě Vaše komentáře rozesmály k slzám, několikrát mě \"dojaly\" ... k témuž. Naprostou jedničkou je maYda (maYdo promiň, ale sedla sis na tu lopatu sama...!), což nemohu nekomentovat - napsala v přechozí hospodě: [283] \"ahoj,\" (maYda: 30.10.2008, 20:00:56) \"vy jste toho napsali, to snad ani nebudu číst.\" (sic!), načež přispěla zásadní informací o dušičkové výzdobě rodinného místa odpočinku, včetně krátkodobé předpovědi na příští rok: \"...a podzimní prázdniny byly fajn a věnce na dušičky letos vypadají velmi dobře. jestli bráchovi nevymrznou na chalupě vřesy různých barev, budou za rok ty věnce ještě hezčí.\" I stalo se, že právě ve chvíli, kdy jsem toto četl, moje ŽD mi nad sklenkou Zweigellu od spřáteleného naftařského vinaře od Hodonína, sdělila důležitou informaci, že: \"...se právě vrátila ze hřbitova, kde byla aranžovat věnce z různého chvojí a že si ji tam ani tentokrát nenechali!\" a užasle zírala, když jse se řehtal, až mi tekly slzy! Takováto redundantní - očividně nadbytečná - sdělení, (kterými zejména ženy vpravdě nešetří) mi vždy vženou slzy do očí... Dano, když jsem četl, že Ti ze studny vytáhli čerpadlo - co kouli obalenou bahnem - kterou hodláš reklamovat, hrkly mi slzy do očí také. Jen malý dotaz: vodu z té studny používáš jako pitnou? Nechala sis za posledních x let (to čerpadlo tam bylo 3 roky nebo dva?), udělat rozbor té vody (alespoń BSK, C_ox)... Kdo Ti tam to čerpadlo zapouštěl? Kdy se ta studna naposled čistila, co vystrojení, co ochranná vrstva štěrku a odstup zapuštěného čerpadla nade dnem? S takovou reklamací, čerpadla naplněného bahnem, bys byla pro smích... a bez naděje na úspěch. To je na kalovku a ne na vodní čerpadlo! Všechny ty popisované následky, jsou již jenom přirozeným výsledkem toho umístění čerpadla. Objednej si hovnocuc a tu studnu nechej několikrát za sebou vycucnout /nastoupat /vycucnout (min. 4-6x), jestli se jim podaří to bahno vysát až na štěrkové lože, budeš mít kliku. Apropo redundance: Všechny ty rozbory pekla/nebe (hell/heaven) - exotermní/endotermní - biblické výklady a solné sloupy - mají jeden společný základ (zdroj), kterým jsou - šílená náboženství \"Úrodného půlměsíce\" což je širší historický region, zahrnující oblast, které se dnes říká \"Blízký východ\", jež jsou prokazatelným následkem různého stupně slunečního úžehu, úpalu a dehydratace kombinované s různými verzemi požívání vybraných alkaloidů extrahovaných z různých oblíbených rostlinek desetitisíce let... Poškození některými těmito - i v nepatrném množství často prudce jedovatými - látkami je vepsáno nesmazatelně do genomu, který se krásně multikulturně rekombinuje a jehož následky v různých projevech máme možnost pozorovat na vlastní oči nikoli jen in vitro ale in vivo a v reálném čase, trend progradující zhoršování bez limity! Šílenost Vánoc je jenom jedním kaménkem v neobyčejně pestré mozaice nově se rozvíjející pověrčivosti a vzájemného překřikování PR pověřenců různých kultů... Ta solná ložiska zde zmiňovaná - jak to Rakousko (Solnohrad), tak jejich oblouk dosahující až hluboko na dálný východ, mají také jedno splečné: jsou pozůstatkem praoceánu Tethys, který postupně zaniká a jehož posledním zbytkem je Středozemní moře. Příležitostně to můžeme zase probrat. Ty vrstvy solí mají jednu vynikající vlastnost, danou posloupností krystalizace minerálů z nasyceného roztoku - solanky - vznikající z vypařující se mořské vody izolovaných mořských pánví - předhlubně a vnitrohorských depresí orogénu, jejichž konečným výsledkem je skupina evaporitů. Mají totiž schopnost deformace vlivem směrného zatížení (na mikroúrovni ionová vazba a vysoká symetrie, na makroúrovni habitus a nízká tvrdost - typicky Halit - NaCl (H=2,5) a Sylvín (H=2,5) spolu tvořící až 90 % podíl), kterážto schopnost umožňuje vznik diapirů - solných pňů velmi pozoruhodných strukturních forem a rozměrů, odedávna těžených, zdroj bohatství celých civilizací. A proto vždy v centru pozornosti! Empirie zde dodala náboženské tuposti potravu, za vzniku legend, kde figurují ženské velmi často - viz ta Lotova... různé uplakané, zhrzené a opuštěné apod. Ty zemětřesné roje jsem již vysvětloval, ale pokud tam chcete božstvo, pak Vaším kandidátem je rozhodně Hefaistos, po Laténském způsobu označovaný jako Vulkanos... A temná hmota + temná energie - juro-p(e) hodně jsi to zjednodušil, ale máš pravdu v tom, že je to velmi, velmi důležitá materie, o níž se ví - díky Hubbleově teleskopu, že existuje, kde je, ale potom už nic. Její rozsah je úžasný - spolu tvoří více než 95 % našeho vesmíru, my patříme coby viditelná hmota a energie do těch zbylých 5 % - jak vypadala před 6,5 až 3,5 miliardami let je možno vidět na modelu zde: http://branyvnimani.cz...le_id=9423 };D)
[146]
Zdravím Loki -
(Dana: 01.11.2008, 00:08:20
- Mail
- x)
neber všecko, co tu píšu až tak doslovně. :-) Čerpadlo bylo obalené nánosem červeného vodního kamene, ale když se na to vzal drátěný kartáč - ani se nemuselo moc tlačit a už se jen blýskalo. Teda místy. Místy moc ne. Uvnitř bylo čisté. Verdikt opravny zní: Zřejmě nějakou dobu čerpalo pouze vzduch a tak se přehřálo a prasklo nějaké těsnění či co. To se mi ale nezdá, protože čerpadlo je níž než je sousedův sací koš - a soused se nikdy neozval, že by mu nešla voda. Jinak - to čerpadlo je spuštěné ve studni tak, že jeho nejspodnější část je cca. 60 cm nade dnem. Na dně studny není téměř žádný usazený kal. Čištění studny proběhlo po povodni v 1997. A to i přesto, že povodňová voda se do studny horem nedostala a všechny laboratorní testy vyšly tak, že voda je naprosto nezávadná (včetně toho prvního hned po povodni). Akorát tvrdá s vysokým obsahem minerálů. Hasiči to brali tehdy všecko hlava nehlava. ;-)
[147]
Hola, Aerokarle, nesmíš myslet tak úzkoprse - ten sever je obýván lidmi od kdy?
(Loki_F: 01.11.2008, 00:21:45
- x)
A odkud tam ti lidé přisli? A kdy. Víš jaký byl původní vztah seveřanů k božstvům? Vím, že po tomhle trknutí si dokážeš odpovědět sám... };D)))) Dani, tady vidíš, jak to dapodá, když použiješ nesprávná slova zcela konkrétního významu v nesprávné souvislosti!! To jsou ty typicky ženské redundance... };D)))
[148]
Jojo, divano, kdyby neexistovala,
(Loki_F: 01.11.2008, 00:36:37
- x)
museli by si ji vymyslet... Oni ti starci měli své čtyři elementy (Číňani pět), ale temnou hmotu jaksi nezmiňovali! Ne vše co je označeno za temné je temná energie nebo temná hmota. To je skoro jako bys Zrzavému skřetovi přisuzovala jasnovidné schopnosti -- ten také viděl temné síly všude. Jenom ne tam, kde se skutečně vyskytovaly (a vyskytují). };o)
[152]
Je to tak, zjednodušil, Loki.
(jura-p: 01.11.2008, 01:56:57
- x)
Ale to nemění nic na tom, že když já ještě studoval fyziku, tak žádná temná hmota nebyla. Ale to už je víc jak 40 let, kdy jsem tak činil. Já o tom četl jen to, že je to konstrukt, který umožnil vysvětlit rychlost rotace některých galaxií, které by se bez dodatečné hmoty, která přidala přitažlivých sil, nemohly při své pozorovatelné vůbec udržet kvůlivá odstředivým silám pohromadě. Tak se tam dopočítalo hmoty tolik, aby to vyšlo a bylo jí fakt nejméně čtyřikrát tolik, co té zjistitelné, tedy nějak vyzařující cokoli. Tedy, že je to něco, co má hmotnost, působí to gravitaci a jinak se o tom prd ví. Ale to nevadí, aby se k tomu nekonstruovaly hypotetické částice, napřed neutrina, ale ty byly moc lehké, aby to vycházelo a nyní neutrinocosi, co je řádově těžší než neutron a tak se s tím počítá lépe. Kdo by se babral s prckama. A všude po celém vesmíru se přepočítaly pozorované hmotnosti a rotace kdečeho a vše, co nevycházelo, se doplnilo touto hmotou a tak vznikla pěkná mapa rozložení hustoty této hmoty, nebo koeficientu umožňujícího neopustit teorii jako neudržitelnou pro nesoulad s pozorováním. Je to takové prostorová mapa velikosti dopočetního bulharského koeficientu ve světě. A tomuhle bordelu se říká vesmír.
[153]
Severani, jizani, zapadani i vychodnari.
(Hipik - pravicovy recidivista: 01.11.2008, 02:11:35
- Mail
- odkaz
- x)
To uz se asi nedozvime, kde to valstne vzalo pocatek a proc. V Turecku se nachazeji pamatky mnohem starsi, nez nejstarsi Egypt, Ameriku pravdepodobne doobjevili skotsti rytiri 150 let pred Kolumbem, pod hladinou mori a oceanu se vyskytuji otazniky a z toho vyplyva otazka zasadni. Kdy a pripadne kde vznikla inteligence, tak jak ji dnes chapeme. Ja se domnivam, ze na tuhle otazku by asi mohl dat odpoved pouze stroj casu, ktery by cestoval s posadkou rychlosti radove mnohonasobne rychlejsi nez svetlo. Ve chvili, kdy by narazili na pocate, zastavili by se a sledovali prubeh a spolecne s klasikem by rekli - ajajaj a vsimnete si, ze i ja jsem tolerantni o)))))
[154]
Dobré ránko
(Dana: 01.11.2008, 07:27:51
- Mail
- x)
za okny počasí neví, pro co se ještě rozhodnout, jaký si dnes vzít oblek. Vojtík ještě spinká, ale za chvíli mi už začnou babičkovské povinnosti. A tak jdou všecky politické i ekonomické problémy pro dnešek stranou. Jen jedno - nemohli byste někdo poradit členům ODS, kteří touží zvednout moc, ležící na zemi a ve svých tornám šmátrají po kdoví odkud se tam vzalé maršálské holí, aby si dali tak měsíc bobříka mlčení a rozmysleli si, jaký program a co svým vedením chtějí pro ODS udělat? A s tím nejdříve vystoupili na volebním srazu? Já myslím, že většinu občanů ČR nezajímají hádky a tahanice ve vedení ještě snad nejvlivnější strany, mají své starosi a očekávají, že vrcholoví politici si ty své také vyřeší doma v kuchyni a občanům předloží až hotové meny - no a občan si pak vybere. Ale musí ta kuchyně i uvařit to, co napíše do jídelního lístku. A na zpracování vzhledu toho jídelního lístku si vzít opravdu dobré grafiky. Prostě obsah, forma i skutečnost musí být v co největším souladu, jinak hosti půjdou jinam. Hezký den přeju z východu.
[155]
Dobré zas ráno,
(PeS: 01.11.2008, 07:54:51
- x)
no, tak k noční diskusi bych měl něco málo poznámek... Tak napřed k té temné hmotě - jako experimentátor mám apriorní nedůvěru k něčemu, co si nemůžu \"ošahat\" a nějakým způsobem změřit. Ještě větší nedůvěru mám k Pyšvejcovým konstantám, že aby vyšlo to, co chci, aby vyšlo. Za svůj krátký život jsem viděl tolik pofiderních modelů, stojících a padajících s jednou Pyšvejc konstantou, až to hezký neni... (ne nadarmo říkám šikovným studentům v praktiku, ať jdou na experiment, že na teorii je jich škoda. To je parketa pro matematické vizionáře, neschopné samostatné existence, kam naopak posílám exempopeláře, co maj obě ruce levý a obrácený dozadu a co jsou schopný uchopit šupléru a elegantním pohybem si s ní vypíchnout oko... A jak mě ubezpečil včera kamarád z matiky, u matematiků je to ještě horší. Co nemaj přečteno ze základních učebnic či z internetu, to neexistuje. Pokud vám to něco připomíná, je to podobnost čistě záměrná.) No a pokud sem občas nakukuje Jirka D., předem ho prosím za prominutí - jestli kolizní urychlovač Largeho Hadrona (tuto narážku na tupost novinářů PaH-BŽ si odpustit nemohu, proto ta omluva Jirkovi) nenajde ty těžké mezony, bude celá temná hmota ještě více postavena na ještě více vachrlatých základech... Zatím mi totiž nikdo z teoretických astrofyziků nedokázal odpovědět na prostinkou otázku, z čeho že usuzují, že expanze vesmíru se zrychluje právě dnes, v těchto prchavých okamžicích... Argumentují pozorováními vzdálených kvasarů a galaxijí a už jaxi zapomínají na konečnou rychlost světla, jako jediného nosiče informace. Tak si holt vymysleli Pyšvejc konstantu. Ovšem na otázku kdo jsme, odkud pocházíme a kam směřujeme můžeme sice odpověď tušit, ale to je dnes asi tak všechno...
[156]
Dobré ránko!
(Rpuť: 01.11.2008, 07:56:13
- x)
Maličkost, ale potěší. Drát s červenejma čoklíkama zakousnutejma do kotníku je docela úsměvná představa...:)) http://zpravy.idnes.cz...domaci_abr
[158]
Ovšem
(PeS: 01.11.2008, 08:29:54
- x)
titulek na Lidovkách \"USA dají 600 tisíc dolarů na českou vědu\" je dokonalý. Závistivý soc dem volič se nasere (o komančích nemluvě), že se snad někde nějakej vědec obohatí na jeho úkor, a slavná věda dostane lautr hovno - 600 tisíc dolarů je rozpočet jedné slušnější laboratoře. Ale póvl a hnůj - bezedná žumpa, odvedla svou práci...
[160]
Fór jak noha :)))
(Rpuť: 01.11.2008, 08:39:09
- x)
Řebíček chce kandidovat na místopředsedu ...:))) Kdyby to zachraňoval jako tu dopravu, tak můžem rovnou vybírat na věnec... http://www.novinky.cz...olanka.html
[161]
Dobré ráno vespolek! K tomu osahávání musím \"přičunit\" poznámečku...
(Loki_F: 01.11.2008, 09:32:39
- x)
Každý z Vás již někdy měl chřipku, ale pochybuji, že si kdokoli z Vás mohl \"osahat\" toho vira, který ji způsobil! A to jsou tyhle potvůrky ještě obři skutečného makrosvěta proti částicím, které jej tvoří. Když si vybavíte Angström, jednotku oblíbenou v rentgenografii (1 Å = 10−10 m), která dala - na základě studia spekter - SI rozměr atomům, začnete mít s tím \"osaháváním\" problém. Zkuste velikost atomu ukázat mezi palcem a ukazováčkem, když třeba efektivní poloměr ionu kyslíku je asi 1,35 až 1,45 Å, v závislosti na koordinačním čísle! A přitom na těchto úrovních délek a schopnosti stěsnání atomu do struktury v nějakém uspořádání polyedru stojí celý PeS(ův) \"kšeft\" pěstování syntetických krystalů. A to se pořád pohybujeme v těch \"obřích rozměrech\"!
[162]
Rputi, ale co je příznačné,
(jura-p: 01.11.2008, 11:53:06
- x)
ten Řebříček chce být místopředsedou, aby podpořil Topolánka. Tedy ne, aby prosazoval třeba nějakou svou myšlenku, ideu,směřování. Ne on chce dělat cokoli, jak Topolánek řekne a chce bránit tomu, aby se prosadilo cokoli, co bude jiné, než Topolánka napadne nebo co mu poradí v Bruseli. Prostě stojí za Mažňákem, a hotovo. Z gardového ministra gardový místopředseda. No a já chci předsedu, který bude hájit pravicová řešení, individuální svobody, osobní odpovědnost. Suverenitu jedince, ochranu rodiny jako základní jednotky zajištující existenci společnosti do budoucnosti, co největší volnost podnikání bez státní a nadstátní reglementace a suverenitu vlastního státu ve spolku dobrovolně spolupracujících států. A místopředsedy, co mu v tom budou pomáhat a nebudou ho bránit proti mě a mě podobným, co chtějí, aby ODS byla přívětívou, jasně pravicovou stranou, která dělá to, proč je a není nástrojem podpory nějakých jednotlivců s nejasnými cíly nebo úplně bez programu. A nevím o žádném kandidátovi, ani na předsedu, ani na místopředsedu s výjimkou Vojíře, kterému to zase nevěřím, který by pravicové myšlenky prosazoval. A já bych Řebříčka nepodceňoval, různí reprezentanti mohou ke svým ovečkám promluvit ve smyslu, toho Řebříčka podpoříme, slíbil spravit silnici do..., co se po ní už nedá jezdit a co nám říkal minule, že bude až za tři roky. Tak když ho podpoříme, tak do té rekonstrukci půjdou hned na jaře. Problém je také v tom, že proevropská orientace dnes znamená prosazovat to, co řeknou v Bruseli a to také znamená, že všechny politické strany, které mají tuto orientaci, musí říkat to samé a v konečném důsledku jsou mezi sebou nerozlišitelné jinak, než ksichtem v čele a znakem záhlaví názvu. A to je velký, ale opravdu velký průser evropské politiky. Znovu říkám, že to, co se bůhvíproč jmenuje Evropský parlament, nemá nic takového, jako je opozice. Je to církev, jenže bez myšlenky a zatím i bez papeže, ale na toho se už pár lidí taky cpe. V církvi je samozřejmé, že všichni programově říkají totéž. Dnes je naprosto nerozlišitelná promluva maoisty Barossa od poslance CSU a to je vážně napováženou.
[163]
jura-pe
(martin TT: 01.11.2008, 12:05:44
- Mail
- x)
co chceš ta osobně a snad i více členů ODS, je to zásadní, co by se mělo ukázat na kongresu. Mému přízemnímu chápání je srozumitelná paralela se zahrádkářským spolkem, kde si zvolíme předsedu a ten nachystá smlouvu o prodeji zahrádkářského areálu, za kterou nám kupec udělá skvělou recepci. Zůstanu tam u nich a budu podporovat takového předsedu nebo jeho kámoše, i když už je s okopáváním záhonků konec? Asi všem řeknu, že nechci ani zřanici, ani takového předsedu. Když mi ostatní vysvětlí, jak dobře bude napečeno a že oni chtějí prodat, tak už tam jen tak na okrasu nezůstanu. To je problém ODS, že těch loudilů kolem prostřeného stolu je víc!
[164]
Juro,
(Rpuť: 01.11.2008, 12:09:12
- x)
co chceš, když si takovej Šarky dovolí bez uzardění tvrdit, že zabránil Rusku, aby okupovalo Gruzii a ani za to nedostane pár facek ... A chce bejt předsedou nafurt, vnucuje se a když ho pošlou do háje, tak jen otřepe a jede dál, jakoby se nechumelilo ...
[168]
Opravdu rozkošnej chlapec, ten Řebíček...
(Rpuť: 01.11.2008, 16:17:02
- x)
...Váš mluvčí však ještě před třemi dny informoval veřejnost, že dálnic se povinné zimní gumy netýkají. On udělal chybu, ujel. Myslíte, že ho za to mám vyhodit?... http://zpravy.idnes.cz...domaci_jan
[170]
ad larryho OT
(ptakopysk: 01.11.2008, 19:40:18
- x)
policejní kontroly se sice zaměřily na myslivce, ale v Benešově se ožralý policista blbě zaměřil, nevybral pravoúhlou zatáčku na železničním nadjezdu a se svojí limousinou obsahující ještě dna spolucestující prorazil solidní železné zábradlí hépnul z toho nadjezdu na koleje, což je výška bratru dobrých deset metrů. Jako polehčující okolnost mééédia uvádějí, že nebyl ve službě.
[171]
Šumaváku
(ptakopysk: 01.11.2008, 19:50:25
- x)
dnes jsem popílil cca šest kubíků dřeva a ještě mě dalších šest čeká. Předpokládám, že to zmáknu příští týden a pak se oteplí. Neboť bude-li dřevo připravené k topení, není nejmenší důvod, aby ti nahoře zapnuli zimu. Pro jistotu ještě přezuju gumy na autě a do motoru si nechám nalejt full syntetic 5W-40. To oteplení pak bude nabeton.
[173]
Ahoj, po dlouhém dopoledni a příjemném odpoledni....
(Jirka původní: 01.11.2008, 20:15:30
- x)
novinka je, že už mohu létat v mlze a noci.....ještě sice nemám s čím, ale kdo je dokonalý, že ano. PeSi...synek už má svačinu v baťůžku a má obuty boty....že prej počká, než půjdem.... Jo a nejde mi digitální vysílání, i po přeladění. Přitom před tím šlo bez problémů. Nevíte kde by mohla bejt chyba?
[178]
A vůbec, nejlepší by bylo, kdyby si každej svítil sám.
(Rpuť: 01.11.2008, 21:25:03
- x)
Jak to bylo v tý neslušný verzi babičky: \"Šla babička do zámku, co krok to prd a říkala si: \"zatracený kyselo\". To by se mělo využít k pohonu svítící čepice a ještě by při tom bylo možné ten metan jímat. Takový kyselo je výživný a levný, takže úspora na všech stranách.
[179]
Hergot, mě to zas nevzalo ten odkaz
(Rpuť: 01.11.2008, 21:26:55
- x)
http://aktualne.centrum.cz...620734
[180]
Šumaváku
(ptakopysk: 01.11.2008, 21:30:45
- x)
podle Radiokomunikací je to kvůli tomu, aby lidi měli v husté zástavbě kvalitní digitální příjem, protože vertikálně polarizovaný signál není tolik pohlcován barákama. První fází, kterou divák zaregistruje ovšem je, že že vidí úplný .... to samý co jirka. Takže musí šupkydupky na střechu a votočit anténu.
[181]
Jirko pův. zaregistroval jsem předevčírem
(Loki_F: 01.11.2008, 21:45:49
- x)
jakousi informaci o přenastavení digitálního signálu, které by mělo být ukončeno 1.11. v poledne. Koncesionáři by po této lhůtě měli provést nové naladění svého set top boxu! Na střechu nelez! Spadneš a natlučeš si koleno zbytečně.
[182]
Dobrý podvečer,
(PeS: 01.11.2008, 21:53:32
- x)
tak znovu - trpajzlíci sežrali... Jirko, synkovi vysvětli, že když nepůjde včas spát, určitě mu utečou zajímavé detaily, protože bude unavenej. A tak že se musí řádně vyspat, aby mu nic neuteklo. No a já si nařizuju budíka, i když se obvykle budím automaticky, abych tam byl včas... Bylo by to trapné, vás vyhecovat a sám přijít pozdě... Nezapomeň na delší intervaly, je neděle...
[183]
2 ptakopysk
(PeS: 01.11.2008, 22:11:26
- x)
hele, ad [171] - s těma gumama neotálej... snad to zítra zvládneš... Já to nemůžu stihnout dřív, než příští týden, a nechci, aby mě někde ve voleprdeli buzerovaly švestky, že si je teprv jedu vyměnit a že už je nemám vyměněný... Tak spoléhám na to, že když to rychle vyměníš, tak že bude teplo... Tak co, čímpak nás ta naše milá vláda ještě příjemně překvapí? Do konce roku jsou ještě celé dva měsíce, dobročinnosti se meze nekladou...
[184]
Koukněte na digizone.
(jura-p: 01.11.2008, 22:30:19
- x)
http://www.digizone.cz...y-pokryti/ Tam vždy pod mapkou i tabulka jednotlivých vysílačů s kanálem i polarizací.
[185]
Jo a pozor,
(jura-p: 01.11.2008, 22:39:39
- x)
některá místa po vypnutí analogové dvojky jsou pokryta jen provizorně a postupně se to mění na definitivní a ne vždy se podaří vypnout to provizorní a hned zapnout to definitivní. Takže někteří nemají nějaký čas i po tom, co začlo digitální, na chvíli žádné digitální. Pak v Praze a na několika místech jsou ty pakety dva až tři a na některých ne. A navíc, aby to bylo opravdu komplikované, tak Prima přechází od multipacku 3 k 2. Ale vše se dá najít na internetu pro konkrétní místa. A navíc začíná Nova s nějakým satelitním kodovaným prý HD vysíláním. Ale já si myslím, že to bude jen rozpočítané normální. Kde by brali HD materiál na vysílání. Moc tomu nevěřím, že by na to měli výbavu a peníze. Asi jde o datový tok a postupně do toho budou dodělávat a sem tam i kupovat věci natočené hustěji, tedy HD.
[186]
2 jura-p
(PeS: 01.11.2008, 22:46:38
- x)
no, jak Tě tak čtu, začínám docela litovat ty lidi, co se ještě stále koukaj na televizi... Ale jen houšť a větší kapky! Pokud převezmu D-fensovu terminologii, nic tak nenasere vohnouty, jako když jim nejde telebedna... No a když se naserou vohnouti, třeba by mohlo dojít konečně i na ty lucerny...
[187]
juro-p
(ptakopysk: 01.11.2008, 22:52:58
- x)
no zrovínka teďka šel fakt hustě definovanej megafilm na TV Noha. Obávám se, že jestli se na to dívali kluci z čáslavský základny, tak jsme už minimálně půl hodiny bez letectva. Část pilotů pukla smíchy a zbytku muselo jebnout. Jo a ta vertikální polarizace je tady: http://www.mediashow.cz...ze-a-Brne
[188]
No, přímo v Brně asi nebude třeba dělat s anténou nic.
(jura-p: 01.11.2008, 23:30:49
- x)
Tam se dají Hády přijímat i na kus drátu bez ohledu na polarizaci. Ale kdo bude dál, tak by byl padlý na hlavu, kdyby přijímal s ležatou anténou vertikální polarizaci. Otočit anténu o devadesát stupňů, to musí zvládnout každý a ani od firmy to nebude extrémně drahé. A u společných antén to taky nějak jde zařídit. Nám druhý komplex přijde až někdy v srpnu 09, takže co zlepšuje Nova je vlastně zatím jedno. Zatím jsem si všiml, že televize postupuje opačně. Ořeže z formátu 4:3 vršek a spodek a udělá takový letter formát 16:9 s ještě nižším rozlišením ubytím řádků, než dostud. Já mám televizi stejně od počítače hodně zešikma, takže mě se zhušťují body pohledem samy od sebe. Ale to, jak původně zlý a pak hodný plecháč, zachrání pilotku za cenu sebeobětování mě potěšilo. Mě se pokouší moje elektronické přístroje akorát naštvat, vůbec nejsou obětavé a hodné. Ale jejich sebezničení jsem už několikrát taky zažil. Ten film jsem taky zaznamenal, protože televize jela. A potěšilo mě, že v Americe mají ještě horší politiky než jsme my, čeští. Na rozdíl od vojáků zlounů ani neví, kdy se zastřelit. A na tý Aljašce se dějí věci. A ta bomba zrychlená střemhlavým letem mě taky nadchla. Jestli by nebylo levnější ji urychlovat malou raketkou než celou stíhačkou. A jak ti Amíci vybombardují mrakodrap, jenom aby dostali pár teroristických strejců nebo jak brání rozšiřování jaderných zbraní a jen tak mimochodem zamoří Pakistan pouhým vybombardováním hlavic nějakého pokojného ...stanu u Ruských hranic. To se fakt nevidí často.
[189]
Jo, a taky by většina lidí přece neviděla nic.
(jura-p: 01.11.2008, 23:47:39
- x)
Jen málo televizorů má HDTV, tedy MPEG-4 dekodery v tuneru. Já mám dost moderní televizor a ten to nemá, jak jsem se koukl. Takže by stejně neměli vysoké rozlišení. A i settopů je s tím dost málo na trhu a lidi kupují ty kolem tisícovky, co nic takového nemají. A přes družici to bude kodované na kartu. A hledal jsem to teď přes google a není to tak s tím vysokým rozlišením jasné, jak to NOVA říká v sebepropagaci. Jasné slovo od nich moc nezaznělo.
[190]
Dobré zas ráno,
(PeS: 02.11.2008, 06:06:47
- x)
tak za chvilku vyrážím spustit jednu akci s Jirkou. A šel jsem do toho sám a dobrovolně, dokonce jsem to inicioval - až tak hluboko jsem klesl... To jsem zvědav, jaké to bude mít následky, neb každý dobrý skutek má být vzápětí po zásluze potrestán...
[194]
Dobré ráno
(Dana: 02.11.2008, 08:23:33
- Mail
- x)
Inverze. Takže zatímco si Martin užívá krásný jasný den, u mě je to jako u Rputi - mlhavo,sychravo, smutno - ale teplo. A každou chvíli má dojít tesař na opravu střechy. A jdu si pořádně přečíst předchozí diskuzi k TV příjmu. Zatímco já řádně a včas platím poplatky, mám za to nepříjem a místo digitálu úplně černou obrazovku. Ale zato obraz a zvuk několika polských programů je přímo skvostný.
[196]
2 Šumavák
(PeS: 02.11.2008, 10:08:04
- x)
aha, takže to bude jak s tou tchýní, že? Po úvodu akce s Jirkou jsem ještě vyrazil na hřbitov, v marné naději, že si mě tam možná nechaj... Praha je plná švestek, co podpíraj lucerny a hlídaj namalovaný čáry na přechodech, aby je nějaký zločinec třeba nevymazal... Přece po nich nikdo nemůže chtít, aby řídili dopravu? To by se jim ten nápis ze dveří třeba mohl taky vrazit do rukou a co by si pak počali? Jinak jsem koukal, že na mnoha místech se zázrakem přes noc objevily značky zákaz zastavení a tam zaparkovaná auta jsou již patřičně onálepkována. Botičky už asi došly a odtahovka se asi v neděli nepředře... Zajisté pro větší blaho občanů, jak jinak... No a kdo jiný je občan, nežli rezident? Maně mě napadá inspirace ministerstvem pro likvidaci dopravy, kde taky rozhodli o blahu občanů přes noc. No a s tímhle ministerstvem je přece ministerstvo lásky jedna ruka, že?
[198]
dobré dopoledne,
(maYda: 02.11.2008, 11:13:50
- x)
tady je tak nějak nijak. Ani slunečno, ani dušičkově. Specielně pro Lokiho dodávám, že odpoledne konečně odnesu na hřbitov věnce a zapálím svíci. Vzhledem k tomu, že si mně včera nenechali jako exponát v muzeu pražských strašidel, tak se nejspíš vrátím i z toho hřbitova. ten film včera byl boží, ale politickou zápletku jsem nepochopila. Ale vysocí politici ve Washingtonu jsou vždycky v takových filmech padouši, to je jejich poslání na tomto světe.
[200]
Dobré skoropoledne. Byl jsem si skoro jist, že
(Loki_F: 02.11.2008, 11:49:33
- x)
se výčet návštěv na hřbitově, během tohoto weekendu, dozvím naprosto přesně a adresně...! };D) Potěšilo mě jistě, jak jste pilní a vzorní v uctívání předků - nikdy jsem o tom nezapochyboval. A když už, tak už: u nás je také mlha, hustá jak mlíko, která na rozdíl od včerejška nějak nemíní ani klesat ani se zvedat, takže není naděje, že by se zopakovalo včerejší podzimní nádherno, které jsem využil k fotografování a návštěvě výstupní uklidňovací jímky, kterou se do nového severočeského \"moře\" valí voda za mohutného hukotu (chvílemi až řevu). Opravdu impozantní pohled...
[202]
2 Loki_F
(PeS: 02.11.2008, 12:05:44
- x)
ad návštěvy hřbitovů - já si ty svý odbyl už dříve, hlavně kvůli máti... Že aby to bylo všechno připravený v předstihu... A protože vím, že těm, co tam jsou, je to už tak jedno, čím dál tím víc se kloním k myšlence - žádnej hrob, žádnej hřbitov, žádné formální vzpomínání... Dnes jsem figuroval spíše jako řidič a jeli jsme upravit hrob tchánovi... To raději až osobně, to se těžko vysvětluje... O to víc mě láká ta předchozí idea... Tady se mlha pozvolna rozvolňuje, jestli zmizí, těžko říct. Ten mozol je dneska nějakej línej a furt tu mlhu nechce rozpustit... A tak ňák to všechno odráží mou dnešní náladu... Jestli voni se ti předci v tom penále nemají lépe? Žádnej ministrant ani fízl je už nebuzeruje a nemusej se zbytečně nasírat nad naschvály každodenního života v tomhle luxusním koncentráku...
[203]
Dobré poledne...pokud právě obědváte...
(Jirka původní: 02.11.2008, 12:11:07
- x)
PeSi, já se opravdu kořím.....ty víš za co a proč. Ostatní posílám menthiony. Ty zimní gumy a další šílenosti, pro mne dělají stranu ODS totálně nevolitelnou...haleluja. A dušičky jsou fajn....mimo hřbitov prostíráme k obědu pro víc lidí. Co kdyby někdo na koho vzpomínáme si vzpomněl, že si dá gáblík a děláme to i na Vánoce. Sichr je sichr. Loki, ty to píšeš s takovou pýchou v každém písmenu....že ty chceš místo v yachtklubu, že jo :-)))
[204]
jsem odmítač hřbitovů..
(divana: 02.11.2008, 12:12:45
- x)
asi, že mi tam jako dítě tahali.. mého nejbližšího kamaráda jsme poslali po berounce se zastávkou v hamburku, kde mu kamarádky přidaly na cestu půllitr a květiny, až do moře. jak k tomu řekl další kamarád, aby byl s námi všude, kam se v tom širém světě podějeme.. a protože je ve vzpomínkách stále s náma, beru to tak, že si zase na nějaký čas někam odskočil..
[206]
Dobré poledne
(skimic: 02.11.2008, 12:29:38
- x)
... i zde hmlisto a vypadá to že nadlouho. Přitom divné teplo. Na hroby nechodím, tak jsem alespoň zašel na jeden Hoegaarden a trochu jsem přitom zavzpomínal. Topolánka jsem tím pádem nestihl, ale v jednom má pravdu :Podle něj se ODS lidem jeví jako \"totálně nedůvěryhodná strana.\" Neuvědomuje si však, že na tom má svůj lví podíl. Souhlasím s Jirkou-p, a moje výčitky a sežírání se, že jsem ke krajským volbám nepřišel se pomalu rozplývají ... Zvlášť když vidím páně Šulcovy výkruty a snažení ... http://www.novinky.cz...-vladu.html
[208]
Jirko pův. pochopitelně! Mám k tomu dílu vlemi blízko,
(Loki_F: 02.11.2008, 13:02:10
- x)
nejen nyní, ale z mého pohledu též v \"hluboké\" minulosti, jako čerstvý absolvent jsem tam (pro mě) kdysi dávno začínal svými elévskými vrty a zprávami... Také dnes se tam angažuji (ještě více moje ŽD a Lucie). Takže jsem měl z první ruky všechny ty průvodní \"porodní bolesti\", jsem svědkem toho, jak se projekt kdysi zamítaný a odmítaný mění v realitu... a přes všechny peripetie (často hodně odpudivé) mám dobrý pocit, alespoň z toho co již je vidět a umím si představit i výsledek. Navíc význam tohoto díla již dnes daleko překračuje rozměr české kotlinky, ani nemusím mluvit o těch dalších plánovaných. Zde vzniká know-how takových rozměrů, že to stále ještě přesahuje schopnost vnímat i pro většinu přímo zúčastněných, natož neznalých, specielně té bandě zelených lumíků to uniká en-universum. Před časem zde byla diskuse nad články o mokřadech, síť jezer, které postupně vzniknou pod Krušnými horami - od Sokolova po Ústí nad Labem je daleko významnější... mezi jiným i proto, že bude přímo pozitivně ovlivňovat mokřady a jejich existenci na temeni Krušných hor.
[210]
Jirko pův. svěží větřík - když fouká,
(Loki_F: 02.11.2008, 13:42:20
- x)
tak podél hor od severovýchodu, když to jde přes hory (těžký studený vzduch) bývá to spíš vichr, vichřice. A mínil-li jsi, jak si pěkně zaplachtíš na nějakém typu větrem poháněného plavidla, asi bys končil nalepený někde na plotu kolumbária, kostela, nebo na nádraží... };D)))
[214]
Wind surfing?
(Šumavák: 02.11.2008, 15:02:14
- x)
Trénovat jedině na Lipně! Tam když u Horní Plané chytneš větříček (z hor) , tak se 35 km nemusíš - co nemusí? Nemůžeš!!- otočit! A pak si dole pod hrází rovnou pinknout tenis. :-)) syn takhle v Lipně říkal: \" na tom nic není! Stoupneš, chytneš vítr a jedeš!\" Stoupl, chytil vítr a jel.Přejel Lipno od hráze až za Př.Výtoň a tam to naštěstí zapasoval do křoví, takže jemu se nic nestalo a prkno jsme ani nemohli vyndat. A od té doby radši surfuje na internetu... :-))
[216]
Nazdarek lidi,
(Hipik - pravicovy recidivista: 02.11.2008, 16:18:58
- Mail
- odkaz
- x)
krindapana \"vitrsurfink\", jednou jsem to zkusil. Parkrat jsem i stal na tom prkne, co znamena pohyb, ale tu plachtu se mi nepodarilo vytahnout z vody. Akorat jednou, ale to zafucel takovej vitr, ze jsem z toho prkna ulit. Jeste lepsi bylo vodni lyzovani kousek za Ostravou. Je to tam takovej vodni slepr, clovek se drzi a lanovka ho tahne. Startuje se tak, ze se nazujou lyze, sedne se na bobecek a ceka se na tah. Kdyz konecne tah prisel, to lano !!! To lano me vyrvalo z lyzicek a ja hodil mocneho kapra tesne pred startovaci molo a drze se lana, chvili me tahlo pod vodou. Nakonec jsem se pustil a tak do dobre dopadlo, jako s tim duchodcem a Tatrovkou. Nedal jsem se a kdyz jsem konecne na ty vode jel, zpysnel jsem a zapomel ze do zatacky se musi najizdet obloukem. Na chvili jsem zase do vody zapadal a pak me to lano vyrvalo z vody a prozmenu jsem byl na chvili ptakem. Ale pak jsem i par kolecek udelal. Ale za sve vystoupeni jsem byl odmenen. Toho dne na me mavali skoro vsichni. Citil jsem se jako pravy VIPan. o)))
[218]
Presne jak pise Sumavak.
(Hipik - pravicovy recidivista: 02.11.2008, 17:04:50
- Mail
- odkaz
- x)
Kdyz uz bych konecne chytil ten spravny vitr a naucil se ten spravny grif, jak jenom naskocit a frcet, tak potrebuju jeste Atlantik, ale spis Pacifik, abych se mozna otocil. Ale jak se znam, ledva bych se otocil, vitr by mi zaradil zpatecku. A zkouset to na mensich vodnich plochach, tak jsem furt za vodou v rakosi. o)))
[219]
No dneska je to
(Šumavák: 02.11.2008, 17:26:38
- x)
srandovní vzpomínka. Ale přátelé, ty zvuky, které manželka vydávala, když asi 10-12tiletý syn zmizel během chvilky za vodním obzorem, ty zvuky by jí i Viktorka u splavu jen záviděla a přiznejme si, Viktorka proti ní bylo zamlklé, tiché, zádumčivé stvoření i když jí svrběla. Já skočil do auta a objížděli jsme Lipno.....
[220]
Ten správný grif, jo.
(jura-p: 02.11.2008, 17:28:59
- x)
Tak ten jsem se pokoušel chytat jednou na Oravské přehradě. Žena, co se jen tak flákala na břehu a čekala, až nám vodákům pustí přehradu, počítala, kolikrát spadnu a budu vylézat na to prkno a zvedat tu plachtu. Když napočítala osmdesát, tak jsem ji přestal bavit. Pak si mě chvíli nevšímala. Pak asi za hodinu jí to začlo být nápadné a zjistila, že jsem skoro u druhého břehu, tedy asi kilometr daleko a po větru. Tak přemluvila jednoho, co to uměl, ten dojel za mnou a já ho napodoboval tak dlouho, až jsem se po dalších dvaceti pádech tím napodobováním dostal zpět. Od toho pískování jsem byl podřený skoro všude, nohy se mě klepaly, to prkno přímo vibrovalo a kdyby mělo dole vhodné ploutvičky, dalo by se toho využívat na pohon vpřed. Už jsem věděl, jak se to ovládá, zvedat plachtu jsem taky uměl, ale kdykoli jsem si na prkno vzpomněl, rozklepaly se mi ze zvyku nohy. Jak jsem vzpomínal na svého singla, ve kterém se tak pohodlně klečelo. A den potom jsem jel celých 65 km na tom singlu, vkleče, pomaleji než ti na deblovkách. Ti na mě vždy počkali, vydýchali se, a když jsem je dopádloval, tak zase vyrazili. Dole před vtokem do Váhu mě pak z toho singla vyndali, protože ty nohy, na kterých jsem klečel už ani nemravenčily a tak jsem si užil Oravy. Tak vznikají ty sportovní zážitky. Jo a mezitím jsme si s ženou dopádlovali přes celou přehradu do Námestova a na zpáteční cestě na ten jejich ostrov s kostelem a galerií. Pak na tábořišti jsem zjistil, že jsem na tom ostrově nechal peněženku a tak ještě na ten ostrov. Peněženka tam ležela, ale já měl v rukách třikrát délku oravské přehrady, na voleji, jako odpočinek po tom padání z prkna. No co si budeme povídat, mohutný zdroj zábavy na večer u ohně a trvalých vzpomínek. Takže, až vám bude někdo povídat, jaká je to krása, tak je, když se to umí. Ale pro kanoistu to byla dřina mnohem větší, než na jakou je zvyklý z divoké i klidné vody. Možná, že když se člověk naučí z toho prkna furt nepadat, tak se tolik nenadře. Ale to se mě nestalo. Na stáří je fajn, že už tak dřít nemusím.
[221]
pro Lokiho:
(maYda: 02.11.2008, 17:35:50
- x)
vycházka na hřbitov vykonána, věnce pokladeny, svíčky zapáleny. Předci se mají ctít a hotovo. V duchu hesla, že se sejdeme na hřbitově všichni, jsem tam potkala spolužáka, chodíme tam oba nejmíň patnáct let, a nikdy jsme se nepotkali, až dnes. Třeba tam jednou budeme společně strašit a vzpomínat na studentská alotria.
[222]
To jsem si byl prohlédnout [i] \"El Dedo de Díos\" [/i]
(Loki_F: 02.11.2008, 17:40:16
- x)
krásně vypreparovaný vulkanický peň v pobřežním klifu, blízko Agaete - v přístavu Puerto de las Nieves na ostrově Gran Canaria. Vyšel jsem si po přístavní hrázi, která je stočená okolo přístavu a ze dvou třetin je tvořena nasypaným vlnolamem, navazující na hráz s korunou, z zčásti vybudovaný z betonových tetrahedronů a dále, nejméně z poloviny celkové délky, převážně z lomových bloků vulkanitů (hlavně čediče a intermediální vulkanity právě z okolí Agaete, kde probíhal finální pliocenní vulkanismus na mladší riftové linii). A jak jsem tam obdivoval dutiny v blocích od 0,5 do 5 kubíků, vyplněné sekundáry, a schovával se před větrem, který podrážel nohy a máčel mě vodní tříští, uviděl jsem surfaře, který si to mastil po volném moři... Spíše přeletoval z jednoho hřebene vlny na druhý a mířil přímo k vlnolamu, kde jsem stál mezi balvany. Se zadrženým dechem jsem čekal co udělá (a přemýšlel, jak se může na tom prkně vůbec udržet). Asi padesát metrů od hráze udělal podivný pohyb, vypustil plachtu po větru, přesunul se na druhou stranu prkna, stačil odpovědět na moje mávání a vztyčený palec, vybral obloukem elegantní zatáčku a začal se křižováním zase vzdalovat na otevřené moře, kde ostrý vítr lámal hřebeny vln. V tom oblouku, kdy byl od břehu jen nějakých 20 - 30 m, jsem si povšimnul, že na sobě má postroj, ze kterého mu dopředu trčí asi 0,5 m dlouhý hák, kterým se přichytil k tomu obloukovému ráhnu plachty a na prkně, že má přidělaných několik strategicky rozmístěných půlkruhových tlustých madel, do kterých měl zasunutá chodidla... Takže dodnes, kdykoli se někdo zmíní, že kdosi je dobře zahákovaný, vzpomenu si na tohoto surfaře, který se vznášel se svým prknem nad vlnami jako pingpongový míček na vodotrysku. Tady Jirko pův. jestli tohle umíš, tak jsi u mě mistr surfař! };D)))
[223]
největší zájem o windsurfing
(maYda: 02.11.2008, 17:46:26
- x)
jsem zažila kdysi na vodě na břehu Orlíku pod Žďákovským mostem. Bylo to v předrevolučních mravných dobách, kdy se vyobrazení dámského poprsí našlo tak leda v učebnici anatomie a nějakej frajer tam učil jezdit na prkně slečnu nahoře bez. Nebylo na břehu mužského, který by nesledoval zaujatě, jak taková lekce windsurfingu probíhá a jak se má na tom prkně vlastně jezdit.
[224]
maYdo, díky, uklidnilo mě to! };D))
(Loki_F: 02.11.2008, 17:49:53
- x)
Jen tím pobytem si nejsem jist - my nevěřící to máme jasné, al ti ostatní, ti to mají jenom dočasné, pak do nebíčka nebo do peklíčka, případně warte zeit v prádelně, na soudný den... Nevím, zda jsi kolegovi slibovala splnitelné! };D)))
[225]
Loki, to je trapez...
(Jirka původní: 02.11.2008, 17:58:04
- x)
mnohdy je daleko těžší jezdit s tím než bez. Zvlášť, když to hodně \"houpá\". Ono to není jen tak jezdit z vlny na vlnu. Není kde pořádně potrénovat a zažít. Proto čekám na tu oooobrovskou nádrž, abych nemusel jezdit Lago di Garda a dál. Jo a když se jede, je to v pohodě, prkno drží a je stabilní...ale když se zastaví , nebo zpomalí, je celá stabilita v háji a začne se potápět. Většinou to prkno totiž nemá ani takovej výtlak, aby uneslo surfaře na hladině, když na něm stojí...třeba já jezdím na nějakých 70-80 litrech. Takže když nefouká tak se začínám pomalu, ale jistě nořit, jak kapitán Nemo s Nautilem..... Ale já jsem jenom takovej, obyčejnej....no civilista. Jsou jiní povolaní, co uměj skákat, start z vody z obou stran, řítit se proti vlně a na hraně udělat krásné re. No prostě jsem jen amatér. A vím, že jsem dosáhl stropu svého snažení...Nemám talent. Kdybych měl, tak sedím někde v baru v Austrálii a oblbuju mladý holky svým luzným zjevem a jizvama od žraloků.....a mám surfařskej vobchod. A mím ho...NE.
[226]
Jirko pův. ten kterého jsem viděl jezdil zjevně pro své potěšení,
(Loki_F: 02.11.2008, 18:17:42
- x)
luzné děvy nebyly široko daleko (a byly-li by, civěl bych po nich, protože ten fičák by jim spolehhlivě sundával bikinky, případně bych jim foukal na rozbitá kolínka, protože vátr by patrně sundával i ty děvy o mezer ve vlnolamu... };D))) Trapéz je název: a) toho postroje b) toho prkna ??? Já měl spíš dojem, že má prkno oceánských rozměrů (bylo to na Atlantickém okeánu! To nebyl žádný akrobatický prcek, ze kterého by mu přesahovaly palce u nohou přes okraj) i ta plachta mi přišla jaksi větší než to co obvykle vídám na tuzemských vodách... Ale možná jsem měl z toho jeho výkonu jen velké oči! };D)
[227]
trapez je ten postroj s háčkem....
(Jirka původní: 02.11.2008, 18:32:20
- x)
prkna jsou mnohých druhů, tvarů a výtlaků. Čím to prkno je menší, tak se lépe ovládá ve vlnách a větru....Jo a jak to dobře fouká a \"je dobrej pocit\" tak obecenstvo netřeba. Hormony se vyplavují i bez fanynek. Hele, v mém věku bych už jenom sundaval fotky spoza baru a děvčata bych jen obluzoval, nic víc. Ono je to ostatní nebezpečný. ps. Prkna vůbec nemusej bejt úzká, naopak na blbnutí na vlnách jsou taková elipsovitá, jak velký pekáč a plachty mají různé tvary a rozměry. Záleží na prknuz, umu, větru a i na tom, jak chceš jezdit. Jestli dělat bejkárny, nebo nepadat.......... najdu je někde a dám link.....
[228]
Loki_F, něco podobného znám
(Šumavák: 02.11.2008, 18:35:21
- x)
koňmo! Nejen v Anglii jsou kamenné zdi mezi pozemky. V Rakousku také. Oni po staletí sbírají na polích a loukách šutr a skládají ho sousedovi těsně za hranici pozemků. Protože to dělají oba, tak je to furt 1:1. No a já jel (na koni)do Rakouska, do vsi, kterou mám přímou čarou asi 6 km.....Musel jsem do Dolňáku, do Wullovwitz a pak 20km podél hranice zpátky.... A protože už se stmívalo, tak jsem to vzal jako doma... přes louky. A tam, na jednom posedu seděl nějaký nervák, který když nás viděl, začal řvát, že mu plašíme zvěř a že si to se mnou, až přijedu pod ten jeho posed, vyřídí. On vcházel z toho, že pod tím posedem vedla cesta a já, až dojedu k té kamenné zdi budu muset zatočit a přijet k němu a obejít to po té cestě...... On chudák netušil, že sedím na echt irském Hunterovi, pro kterého jsou kamenné zdi potěšením v nudném šumavském životě a já že připravoval koně do Pardubic.... On pak přišel do té hospody, kde jsme přenocovali a večeřeli a co, prskaje na dva metry okolo, vykládal o tom , jak mu ti jezdci ujeli, naprosto netuším, protože já mám občas takové výpadky, že nerozumím ani slovo německy a dokud se ten vztekloun nenaučí česky , netuším co chce.... :-)) No a to je o tom, že kdo umí, ten umí. Jedno jestli na prkně, na koni či s krystalama. Dodneška si vybavuji ten ksicht, jak byl perplex, že jsme tu kamennou zeď skočili a ne obcházeli.....
[229]
Dobrý večer
(Kačena: 02.11.2008, 18:37:02
- x)
letos v květnu jsem byla na dovolené na malém Řeckém ostrově, který je rájem surfařů. Každé odpoledne, když nastala ideální termika, se záliv zaplnil muži na prknech s plachtou. Co ti tam předváděli. Posléze jsem zjistila, že trénovali na mistrovství Evropy ve volném stilu. Zahajovací den jsme ještě stihli sledovat a nafotit některé jejich kousky.
[231]
Ty mladý houby vydrží !!
(Šumavák: 02.11.2008, 18:44:28
- x)
Jirko, co to je: \" v mým věku\" ??? VIděl jsi letošní předávání státních vyznamenání?? Ten Havelka ve svejch 90 letech ještě pořád neváhá sednout na dostihového koně! A i pro ten metál si svižně došel! Jediné co mě na to ruší je, že já sem s ním trochu spolupracoval, už když byl ještě mladej žokej..... :-(((
[234]
Loki,
(maYda: 02.11.2008, 18:55:19
- x)
nikomu jsem nic nesplibovala, s kolegou jsme si jen řekli, že se třeba potkáme na Štědrý den. Předpokládám, že to bylo oboustranně myšleno jako smrtelníci. a jestli do nebíčka nebo do peklíčka, neřeším. Smíchovský hřbitov je krásné místo a strašit tam by jistě bylo potěšující, zvlášť když vzpomínka na studentská alotria by zahřívala duši, když už tělo nebude. a jetsli bude po tvém a v prach se obrátím, pak to zajisté byla Boží vůle :-DD
[237]
Právě jsem se hrubě nakrknul -
(Loki_F: 02.11.2008, 19:24:46
- x)
a je to ze stejného důvodu, jako právě vedená debata - z televize jsem se totiž dozvěděl, že za nehody na silnici může: 1) Rychlá jízda 2) Alkohol 3) Nepozornost Ani slovo o tom, že: a) většině těch havarujících řidičů by neměla být k jízdě svěřena ani kolobrnda (zdravotní stav, schopnost reakce, koordinace, zrak....) b) nikoli malá část dosud jezdících vraků, již měla být recyklována c) silnice jsou po desetiletí projektovány a stavěny jak pro provoz formanských vozů tažených koňmi d) do toho všeho se všude stavějí nesmyslné značky e) nic neřešící omezení rychlosti, na základě úvah pitomců, kteří by sami měli mít zákaz usednout za volant f) nesmyslná nařízení, vyhlášky, zákony jistě si umíte doplnit sami... };7 maYdo ano to je pěkná vyhlídka prolínání duchovna... };D)
[241]
2 Šumavák
(PeS: 02.11.2008, 20:11:49
- x)
no a Jirka bydlí od mého působiště co by kamenem dohodil a zbytek doběh... Skoro lze říci, že jsme průběžně ve spojení a stejně s ním chci u všech všudy tento týden hovořiti... Už jsem mu psal, že dneska jsem měl den blbec - ten trest za dobrý skutek opravdu funguje... Tak chci aspoň slyšet, jak se ta celá akce povidla, ať mám aspoň trochu radosti ze života... Když už mě na těch Volšanech dneska ještě nechtěli... Bližší Ti řekne až on, tady to nebudu ventilovat... Ani nemám důvod vyhostit českého dramatika (dle cizelovaného slovníku cizích slov - ventil = vyhoštění českého dramatika).
[242]
Tak jsem se teď
(Šumavák: 02.11.2008, 20:24:30
- x)
netrefil kalačem do špalku......šlo to moc daleko a křápl jsem o ten špalek topůrkem.A protože to byl větší, pěkně sukatý špalek z paty stromu, tak jsem to opravdu nešetřil... Thajská masáž hadr! Ještě se mi třesou nejen ruce, ale i paty.....
[243]
maYdo
(ptakopysk: 02.11.2008, 20:26:31
- x)
:o) jo a taky v údivu volat \"Lokiho noho!\" Ale Valhala není úplně špatný místo. Celej den se bojuje až krev stříká, večer všichni vstanou z mrtvejch, sežerou a vypijou co se dá a těšej se na ráno až se zase pořádně pozabíjej. Akorát s si nejsem jistej co tam dělají dámy. Tak nějak si večer dovedu představit, ale co dělají přes den, to fakt nevím. Asi drbou na pavlači. Znali Germáni pavlač? A těšeji se na večer. Nebo obráceně. Celej večer se těšeji, jak si druhej den krásně pokecaji na pavlači. Akorát Sigyn se na pavlači zastaví jenom občas. Musí hlídat, aby Lokimu, upoutanému v jeskyni, nekápl na obličej hadí jed. Jakmile se zapovídá s ostatníma babama a zapomene, jed kápne na Lokiho tvář a ten se bolestí začne zmítat, což způsobuje zemětřesení v germánském světě. Dalo by se říci, že Sigyn se na Ragnarok těší skoro stejně jako germánští chlapi. Ona je to dost nuda, pořád dávat popzor, jestli ten blbej had slintá, nebo neslintá...
[245]
maYdo - bez ohledu na to, co napsal ptakopysk,
(Loki_F: 02.11.2008, 20:46:10
- x)
oddělme: 1) ON - Loki - smíšek, plamének, průšvihář, podvodník, vtipálek, holkař, cynik, ješita, filuta, intrikán - v severské mytologii persona non grata - mezi jiným také pro neúctu k bohům, bez touhy být vzýván a uctíván, pohybující se raději mezi sobě blízkými a podobnými smrtelníky než ve Valhale dbát na božské dekórum 2) JÁ - Loki_F - smíšek, plamének, průšvihář, vtipálek, holkař, cynik, ješita, filuta, úzkostlivě pravdomluvný - ve svém okolí persona grata - mezi jiným také pro neúctu k bohům, bez touhy být vzýván a uctíván, pohybující se raději mezi sobě blízkými a podobnými hříšnými smrtelníky než ve Valhale (či jiném podobném nápravném božím zařízení) dbát na božské dekórum 3) Ty se prostě přes tu poslušnost, modlitby, vzývání a nudnou nesmrtelnost nedokážeš přenést... };D))))
[247]
Loki
(ptakopysk: 02.11.2008, 21:07:27
- x)
nudná nesmrtelnost hele - šim sis, že v té germánské mytologii de fakto nesmrtelnost neexistuje? Vypadá to, že staří Germáni zastávali názor vocať-pocať. Nesmrtelnost, pařit, obcovat, pěstovat adrenalinové sporty do alelujá, ale jak to začne bejt nuda, Ragnarok a utrum. Když to člověk srovná s maYdou, která bude muset chudák \"Po smrti pak v nebi věčně chválit Boha ustavičně.\" :o) No, je jakési úsloví o člověku, štěstí a strojvedoucím, že...
[248]
Ahoj Eddie
(ptakopysk: 02.11.2008, 21:17:47
- x)
semsispoměl! Fakt! V pátek jsem si vzpomenul. Kolega se vrátil z Vídně. Prohlédl si jakousi památku, kvůli které tam explicitně jel, u Sachra zkonzumoval ein Kaffee und Sachertorte, na ulici si nechal ukrást peněženku s doklady svými i automobilu, navštívil místní PolizeiAmt a spokojeně odjel domů. Tak jsem si říkal, v utěšeném městě to Eddie přebývá!
[250]
já mám přece v plánu
(maYda: 02.11.2008, 21:36:32
- x)
strašit na tom hřbitově. ale kdybych se měla dočkat na tom nebi toho, že Loki nafasuje nebe, protože někam se halt s tou duší musí a Valhala podlehne zatím konklurenci, tak to bych toho Boha nepřetržitě chválila, aby mi, jak se bude Loki tvářit, neuniklo.
[252]
Dobrý večer,
(Foundryman: 02.11.2008, 22:08:37
- Mail
- x)
právě jsem dokončil korekturu Finistova překladu článku od Rothbarda \"The 100% gold case\" (alespoň myslím, že se to tak v originále jmenuje) a doporučuji tento text ctěné pozornosti, zvláště s příhlédnutím k současným turbulencím ve světě, kdy miliardy lítají jako facky na sále. Bohužel patrně nebude na Šumavákovi, neb je poněkud delší. Ale zajisté se tu nějak objeví upoutávka. Rothbard krásně a srozumitelně vysvětluje, co se to, u všech všudy, děje s NAŠIMI penězi.
[253]
maYdo
(ptakopysk morbidní: 02.11.2008, 22:08:50
- x)
můžete zůstat naprosto v klidu. Až přijde den, tak Loki a/ půjde rovnou do Pekla b/ duše ateistická se rozplyne (Piers Anthony, Inkarnace nesmrtelnosti(1) - Na bledém oři ) c/ serve se s bohem Heimdallem, navzájem se zahluší d/ pocítí maličko euforie, uvidí před sebou světlý tunel, pak se zhasne a začne se rozkládat a vy se mu můžete chechtat buď tak jak jste, nebo sedíc na hřitovní zdi - podle toho kdo koho předeběhne
[262]
No vždyť jsem to zmiňoval,
(Loki_F: 02.11.2008, 23:10:58
- x)
maYda si si skrze svá bláhová nebeská očekávání prožívá prádelnu (na Zemi) a potenciálním ulehčením jí je možný úšklebek ze hřbitovní zdi, na níž bude vysedávat co stín v očekávaní Judgement day... Zklamu Tě opět - míjíme se tady na Zemi a ani potom to nebude jiné... };D) Z harfy si nic nedělej - že neumíš - vždyť nouze prý naučila Dalibora housti! Ten Prométheovský osud Lokiho - germánského nosiče ohně (přeneseně též světla - rozumu), kterým je vysvětlováno trápení a trest za provedené kousky, neúctu božstvům, příchylnost ke smrtelníkům a tolerování jejich hříchů (kde touha po svobodě jako ve všech ostatních náboženstvích je ten nejhorší), to je společný osud všech svobodomyslných povah odjakživa, vtělený do legend - je to jen dočasné a obzvláště zasloužilí rekové ve Valhalle si považují za čest pomoci při Lokiho osvobození.
[263]
A protože mi běží zálohování na pozadí,
(Loki_F: 02.11.2008, 23:23:47
- x)
vztekám se nad některými zcela idiotsky naprogramovanými funkcemi kontingenční tabulky Excel, která se při zpracování středně velké matice zadrhává jak špatně namazaná kára, pokukuji přes display na TV, kde právě na PRO7 běží Hvězdná pěchota, takže pro milovníky P. Verhoevena potažmo R. Heinleina je to tip... };D)
[265]
maYdo, to je ten problém s abstrakcí...
(Loki_F: 02.11.2008, 23:44:47
- x)
Loki prozradil lidem toto: \"Bohy je snadné zabít (jsou totiž také smrtelní) - stačí přestat věřit v ně a kapou jak mouchy! S těmi kulisami (nebe - peklo - ráj) je to ještě snadnější...! Ušetři si zklamání, maYdo, jinak na té zdi vysedíš, třebaže nehmotná, důlek! };o)
[270]
Nez zalehnu,
(Hipik - pravicovy recidivista: 03.11.2008, 04:10:56
- Mail
- odkaz
- x)
videl jsem kdysi na toto tema hezkou pohadku. Lidi bojovali s drakem. Vzdycky kdyz se rozhodli pro nejakou akci, ozval se z auditoria jeden, co kdyz se drak nastve, co kdyz se drak nasere. A mnoho mu vzdy prikyvovalo. Az jednoho dne draka zabili a zjistili, ze to zas nebylo tak obtizne. A tak toho, kteremu rikali Strach, vyloucili ze spolecnosti s rozsudkem. Ten drak nebyl to nejvetsi nebezpeci, nejvetsi nebezpeci jsi ty - STRACH.
[271]
Dobré zas ráno,
(PeS: 03.11.2008, 06:35:23
- x)
k noční debatě jen drobná poznámka... Alespoň dle gramatiky, jak jsem se ji kdysi učil, se vůl skloňuje trochu jinak... Vůl, bez vola, proti volovi, atd... No a viděl jsem ledacos, ale všemocnýho vola si nějak představit nedokážu... Takže obrat \"proti volovi všemocnému\" považuji za silně přehnaný... Vůl totiž, již ze své podstaty, není mocen některých zcela základních biologických úkonů, jako např. pohlavního rozmnožování... Že i navzdory tomu je volů dostatek, ba přemíra, je pak způsobeno tím, že se jedná o rozmnožování bezpohlavní s vynecháním zárodečného stavu, vůl je generován již jako dospělý či polodospělý jedinec...
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |