Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Sobota, 3.01.2009

Dryml by měl, podle Paroubka, vystoupit z klubu ČSSD

aneb: o čem media nepíší.

 


My jsme se zatím o Drymlgate vcelku nebavili. Ale mě tam, hned od začátku, zaráží jedna, taková „dvojitá“ věc!

Citace z tisku:

 Po figurantovi deníku MF Dnes, který se představil jako bývalý policista, Dryml chtěl, aby mu zjistil číslo spisu údajného vyšetřování Orgoníkové.

Vím třeba na paní Orgoníkovou, že byla vyšetřována protikorupční službou. (...) Na vedoucí představitele ČSSD podala nějaké trestní oznámení... Mě zajímá, jak to tehdy bylo s tím udáním na ty vedoucí činitele ČSSD. (...) A já bych jenom potřeboval vědět číslo toho spisu, jestli mi rozumíte, nic víc," říká Dryml na nahrávce.( viz ZDE* )

 

K tomu se vyjádřil Paroubek ze Salzburku:

 Kauzu Morava to však nápadně připomíná. Dryml také sháněl kompromitující informace.

Pan Morava dlouhodobě sbíral kompromitující informace, které měly být využity k vydírání ústavních činitelů. V případě pana Drymla jde o ojedinělou schůzku a především o jeho ryze osobní spor, který přerostl únosnou mez. Vladimír Dryml nechtěl podle zveřejněných informací nikoho vydírat, ale pouze měl zájem o veřejnou listinu, která se měla údajně vztahovat k ČSSD. ( viz ZDE* )


No, a z toho mně plynou dvě otázky:

Ta první je: Co vlastně Dryml sdělil, i když to výslovně neřekl?

A já bych jenom potřeboval vědět číslo toho [vyšetřovacího] spisu, jestli mi rozumíte, nic víc," říká Dryml.

A já k tomu dodávám: přístup do těch spisů, to já (my, ČSSD?) mám, to není žádný problém, jestli mi rozumíte, to já už se pak podívám..., což mi u ředitele nemocnice přece jenom připadá znepokující.

 

 A ta druhá (nebo část té první?) je také moc zajímavá:

Vladimír Dryml nechtěl podle zveřejněných informací nikoho vydírat, ale pouze měl zájem o veřejnou listinu, která se měla údajně vztahovat k ČSSD. — okomentoval to Paroubek.

Něco mi uniklo? Třeba nějaká zásadní novela trestního řádu?

Ony vyšetřovací spisy jsou veřejné listiny, do kterých může každý (i když se ho to netýká) nahlížet a jen vyjímečně, pro nedostatek místa, nejsou vyvěšovány na úředních deskách městských a obecních úřadů ???? Nebo jsou vyvěšeny na internetu? Proč s tím nahlížením do spisu dělala ta Urbanová takové štráchy??? Mohu já zajít na SZ a říci: Půjčte mi spis na Frantu Nováka ze Zahradní ulice? Nojo, mohu... ale jak odtud poletím!

Motivaci tohoto Paroubkova výroku, bych i chápal — pokus ulomit hroty, vzít novinářům vítr z plachet a lidi oblbnout, že o nic nejde.Nakonec, co si udělá Dryml s Orgoníkovou, je mi celkem fuk. Ale není mi fuk, ten pokus to zatušovat a mlčet o tom, že evidentně mají někde — možná i na SZ přístup do  vyšetřovacích spisů ! Jenom v Hradci, nebo i ve Vsetíně, nebo prostě kdekoliv?

 

 PS.

Tou větičkou: Na vedoucí představitele ČSSD podala nějaké trestní oznámení... tou se ani nezabývám, to zřejmě dojde Paroubkovi později.Pozná se to podle toho, že Drymla vyhodí z ČSSD. Teď už něco tuší, když chce aby odešel ze senátorského klubu ČSSD.

 

 





Komentáře

[1 ilustrativně: (@Teo: 04.01.2009, 00:50:54 - odkaz - x)
http://ateo.cz...l/pict//2.1013.jpg

[2 Ano, (Vít Blaha: 04.01.2009, 00:53:53 - Mail - x)
říkal jsem si, že až si to přítel Paroubek v klidu přečte bude mít přítel Dryml problém...

Jo a až JP přehrají výrok Drymla pro Český rozhlas - reakci na Paroubkovu výzvu k odstoupení - „...Odstupovat nebudu, mne pan Paroubek nevolil. Já jsem odpovědný svým voličům....“, tak bude muset mazat velmi rychle...

Kromě uvedeného zájmu o číslo spisu mne zaujala ta věta těsně před:

„...Já jsem vám řekl tu částku, řekl jsem vám, o čem to bylo, nějaký nákup něčeho...“

MfD zjevně vypustila část (pravděpodobně tu nejtřaskavější)rozhovoru se senátorem, vícehejtmanem etc... Drymlem.

Možná to byl vzkaz Jyrkovi, že redakce toho ví poněkud více...

http://jdem.cz/ars52

[3 Tak já budu ještě pokračovat zespoda... (keff: 04.01.2009, 01:58:46 - x)
viz http://www.govtrack.us...=s110-1858 a http://www.govtrack.us...=s110-1858 - takhle to chodí v americe, ta stránka je boží (včetně krásných diffů mezi verzemi), ale opět je dílem nezávislé organizace, aspoň že Kongres zveřejňuje data v nějakém rozumně využitelném formátu.

Jo a ten konkrétní zákon je jedna z posledních perel Bushovy legislativy - povinný odběr a uschování vzorků DNA u každého novorozence, ovce přece musí být pod kontrolou.

[4 Dobré ráno (martin TT: 04.01.2009, 04:32:58 - x)
Koukám na mapu teplot na chmi.cz a prý je tu u nás minus devět. Koukám na teploměr a je minus devatenáct, vylezu na dvůr a metr nad zemí je mínus dvacet. Konečně začala zima, jen toho sněhu by mohlo ještě tak metr napadnout, ale prý se po neděli dočkám.

K tématu samotnému - Dryml není Morava, Morava bylo jehňátko, Dryml je protřelá (dosaď). Ten se neposere na nějaké bububu... šest let vydrží!

[5 Dobré ráno (skimic: 04.01.2009, 05:32:30 - x)
... vidím to jako Martin TT. Dryml to ustojí si tipnu.Dělal pro Ratha a tedy tam bude nějaká vazba. Parobubek pouze pro-forma zašumí a vyšumí.

[6 Jééén aby! (Rpuť: 04.01.2009, 06:11:28 - x)
Když někdo moc ví .... a všude je takový náledí.....třeba ...

[7 Dobré zas ráno, (PeS: 04.01.2009, 07:15:44 - x)
no a nebo zas bude Paroubek něco slavit... A soudruh přítel dostane pozvánku...

[8 Dobré ráno... (ptakopysk: 04.01.2009, 08:16:15 - x)
ještě bych dodal, že vysvětlovací ukazovátko bude české výroby, aby se zase trapně nezasekl náboj v komoře.

[9 Aktualita (martin TT: 04.01.2009, 08:25:57 - x)
počasová - prudce se oteplilo na minus devět, protože se zatáhla obloha a sněží!!!! Ó, my se máme!

[10 no, (jasan: 04.01.2009, 08:35:42 - x)
na zaprazi snezi a -6... asi se otepluje

[11 Zde -4° a jak jinak .... sněží.... (Rpuť: 04.01.2009, 09:12:28 - x)

[12 Já mám ještě jeden dodatek, na který bych (AeroKarel: 04.01.2009, 09:39:12 - x)
upozorňoval na všech fórech: Nešťastník Morava nevypelášil jen z klubu ODS, ale rovnou ze sněmovny. Analogicky by měl Dryml vypelášit nejen z klubu ČSSD, ale rovnou ze Senátu. Jasně, že to neudělá. Ale připomínat to socdem a Paroubkovi nebude od věci.

[13 No, (PeS: 04.01.2009, 09:41:27 - x)
tady taky - prudké oteplení a začly padat ty bílý sračky. Na hustě obydleném sídlišti jsem si užil situace, že mé stopy byly ve sněhu jediné... I za půl hodiny, kdy jsem se vracel...

[14 Hezké dopoledne (Dana: 04.01.2009, 09:47:08 - x)
ráno nějak nebyl čas na psaní, jen jsem zkoukla teploměr - mínus 13 a mazala jsem se postarat o hyd. Tím jsem zjistila na vlastní kůži, že pořádně fučí. Přes noc spadla trošinka krupičky, tu vítr nafoukal všude, kde se dalo, takže teď, po nedělní dopolední kávičce, šplhám na půdu a zřejmě mě čeká odmetání a shazování nafoukaného. Óóó já se mám!
Pokud jde o Drymla - samozřejmě, že to je naprosto jiný případ než Morava - už i ten přístup médií - pamatujete na ty titulní stránky po několik dnů? A navíc nedlouho před volbami? A předseda ČSSD ukáže veřejnosti, jak se takové osobní selhání jedince má ve straně řešit.
Je opravdu s podivem, že si žádný novinář \"nevšiml\" a řádně neprobírá tu žádost o číslo spisu. Ono se začíná ukazovat, že ta Kubiceho zpráva byla až nepříjemně pravdivá.
Jdu na ten sníh...

[15 no, my už asi to globální oteplení (maYda: 04.01.2009, 09:48:06 - x)
v Praze - Radlicích máme, je +1 a sněží.
ale teploměr je těsně za oknem a na ulici sníh netaje, tak asi bude spíš kolem nuly. A nahoře u Malvazinek bývá vždycky o něco chladněji.

Pokud jde, tahanice v ČSSD, politici v převážné míře asi úplně zapomněli, že by se měli zabývat především správou země a sloužit občanům a starají se jen oo to, kdo na koho vyhrabe nějakmou špínu, aby ho mohl držet v šachu a urval větší díl na moci.
A media se rovněž nezajímají o věci, které jsou náplní politiky, které jí dávají smysl a obsah a referují jen o tom, co na sebe politici - někdy za vydatné pomoci novinářů - vyhrabou.
Prodejnost je hlavním cílem, ať už jde o noviny, novináře nebo politiky, nic víc.
Škoda slov.

[16 Ještě - Šumaváku - došlo? (Dana: 04.01.2009, 09:49:56 - x)
:-)

[17 Na toho Drymla (Kamio: 04.01.2009, 10:01:16 - Mail - odkaz - x)
a na tio, jak se tváří, se stačí jen podívat a musí být jasné, kolik uhodilo. Stejně jako je to v případě pana Ratha. Přičichnutí k moci (zatím díkybohu jen částečné) způsobuje pocity všemocnosti (tedy, že mohu všechno). Pod diktátorským vedením praktiky diktatur rády bují. Ideová vyprázděnost (jak se pozastavil Klaus) je velmi zřetelná, jde opravdu už jen o politikaření, koryta a moc (jak sdělil 28.12. na Primě v Partii Miloš Zeman). Slušní politici v socdem (a pořád věřím, že takoví jsou) před diktátorskými praktikami ustupují do pozadí a do popředí se dostávají Drymlové sedící na třech židlích (skutečný manažer má problém s jedním takovým flekem, pokud opravdu chce řídit a chce řídit dobře) a sprostoústí Rathové... ech.

[18 \"Slušní politici v socdem (a pořád věřím, že takoví jsou)\" (AeroKarel: 04.01.2009, 10:11:33 - x)
Také jsem kdysi dávno věřil, že jsou, ale už mne to pustilo. Pokud přece jenom ano, kamuflují to dokonale.

[19 OT-něco pro potěšení (maYda: 04.01.2009, 10:13:22 - x)
a pro rodiče a prarodiče tip na výlet.

je mi docela líto, že moje děcka Merkur nějak nechytil.

[20 ježíšmarjá, (maYda: 04.01.2009, 10:14:28 - x)
jsem já to hlava skopová:

[http://folprecht.blog.idnes.cz...ml]

[21 >> Dana (dvd: 04.01.2009, 10:15:03 - x)
Číslo spisu. No vždyť to číslo spisu stačí, zbytek už, soudruzi, zajistí Strana. A český vohnout + český novinář spokojeně vrní blahem.

[22 Aerokarle (ptakopysk: 04.01.2009, 10:15:32 - x)
slušný politik je ten, na kterého to ještě neprasklo...

[23 >> AeroKarel (dvd: 04.01.2009, 10:22:39 - x)
Jednoho znám. Byl to komunální politik. Ale ten už několik let v SocDem není ač v ní byl od roku 90. Pravil, že na tu směs hajzlovství a debility prostě neměl žaludek. A protože chtěl být spravedlivý, tak pravil, že v jiných stranách to asi nebude jiné. Jinak je to člověk ve své obci kromobyčej vážený.

[24 pan Paroubek (skimic: 04.01.2009, 10:24:28 - x)
... ještě musí skouknout průzkumy veřejného mínění. Pak se s Drymlem uvidí.
Jinak - při pohledu na tyto stránky http://www.protieu.cz...mp;Itemid=1 - jestli já nakonec nejsem europeista :-)

[25 dvd, (AeroKarel: 04.01.2009, 11:30:39 - x)
já jednoho slušného socdem také znám, bývalý spolužák, ale politik není, z toho utekl.

[26 maYdo, u nás se merkur taky už nechyt.. (divana: 04.01.2009, 11:32:37 - x)
a to můj muž, optimista a snílek, takhle jednou k vánocům synkovi koupil dvoupatrovou krabici snad za patnáct stovek. mě málem omyli. on si tak splnil sen, synek z toho postavil jednu věž, dcera auto a konec. ani nevím, komu jsme to neporušené a skoro netknuté za pár let poté dali :-)

[27 Divano, (maYda: 04.01.2009, 11:39:20 - x)
u nás se chytlo jen Lego, ale typ Duplo, pro mrňata. Děcka z toho vykramařily figurky a hrály si s nimi a vymýšlely pro ně příběhy. Ještě tak železnice, ale s tou jsem si hrála spíš já.
Pokročilejších verzí tu mám plnou krabici, ale moc si s tím nehrály. Jakmile u toho nebyli paňáci, tak ztratily zájem a radši vymýšlely příběhy pro plyšáky.

Ale Vašemu muži by se asi muzeum líbilo, ne? :-)

[28 No jo, dějiny se kroutí jako had.... (Jirka ppa: 04.01.2009, 11:40:29 - x)
jestlipa ten Dryml, nechtěl jenom pomoct té dámě, urychlit její karieru A vůbec, kokal jsem se dneska ráno na Hitlerovi muže. No pěkný to tam měli. Pořádek až na půdu, velkou ochranu přírody, lidi nakrmené a oblečené...fanglema taky mávali a pochodně s plameny udržovaly víru. Dokonce byla uzákoněny 2 věci, které mne nadchly. Ta první byla...srdečný obdiv k vůdci a ta druhá ..paragraf o potměšilosti. Tedy, abych to vysvětlil. Každý mohl, být odsouzen k trestu smrti lidovým soudem pro potměšilé a zákeřné chování k vůdci i kdyby celým životem naplňoval všechny touhy národně socialistické společnosti...prostě se choval potměšile. :-)))
A to nás přátelé čeká. Jen nevím, která rasa bude vybrána za tu pravou, novou, dobudoucnostihledící, evropskou....jistě se dočkáme.

[29 Dobré ráno pane Keff (nickname: 04.01.2009, 11:53:54 - x)
[3] Bylo by to krásné ...

Když jsem programoval výpočet mezd, jediným vodítkem byl starý algoritmus ve FoxPro (původní programátoři nebyli - až na jednoho a \"zdrojový kód je dostatečnou dokumentací\"), rady šéfa mzdového oddělení, tištěný zákoník práce a související předpisy...
Příklad zadání: Jak vést pracovní dobu, dovolené v programu?
Nakonec jsme počítali pracovní dobu v odpracovaných hodinách, dnech, pracovních týdnech, kalendářních dnech atd... Každý zákon, předpis chtěl něco jiného.
Každý nový zákon, každá novela v té době (před novým zákoníkem práce) byla přílepek k něčemu předchozímu, pojišťovny měly jiný výklad než finančák ...
Nikde nebyl závazný výklad, jestli když to naprogramujeme a nastavíme \"nějakým způsobem\", jestli neporušíme zákon.
Starý praktik, co měl už pár let do důchodu, říkal: Výplata musí být tak jednoduchá, že jí spočítáš na pytlíku od svačiny :-))

[30 maYdo, (divana: 04.01.2009, 11:56:13 - x)
dík za ťuknutí, mě by to snad ani nenapadlo :-))
a lego, s tím si děti hrály dlouho a u všeho jsem přikupovala panáčky. ty taky měly nejraději :-)
a syn si první počítač udělal někdy v pěti letech = z krabic. papírové krabice byly jeho nejoblíbenější. tvořil z nich od robotů přes různé postavy až po sídliště..

[31 dryml / orgoníková (divana: 04.01.2009, 12:03:24 - x)
kdo z nich je lepší nebo horší?
ta paní měla v minulém volebním období problémy. nakonec ji odpůrci vytlačili ze zastupitelstva.
na internetu to ale nějak vymizelo. nebo špatně hledám..

[32 Ahoj! Dano, došlo. (Šumavák: 04.01.2009, 12:14:25 - x)
Divano, Orgoníková je tam, meiner Meinung nach, vedlejší viz
přepis rozhovoru:
Dryml: Mě zajímá jedna věc. Mě zajímá, jak to tehdy bylo s tím udáním na ty vedoucí činitele ČSSD. Mimochodem tam figuroval údajně i Tvrdík a Paroubek. Já jsem vám řekl tu částku, řekl jsem vám, o čem to bylo, nějaký nákup něčeho... A já bych jenom potřeboval vědět číslo toho spisu, jestli mi rozumíte. Nic víc.

ono to Paroubkovi dojde.....že nesháněl kompromitující materiály na Orgoníkovou.....

[33 Já mám dojem, (Foundryman: 04.01.2009, 12:41:43 - x)
že se jedná o první průzkumné výstřely ze strany Ratha. Paroubek bude muset nasadit kalibr typu Kočka.

[34 hlavně (divana: 04.01.2009, 12:52:06 - x)
ať po sobě střílí v parlamentu a ne volně po ulicích nebo dokonce při kultůrní akci, jako je autogramiáda :-)

[35 Šumaváku, (Rpuť: 04.01.2009, 13:13:32 - x)
jakási udání na Paroubka jistě už dávno zmizela v propadlišti dějin. Pokud se někde něco zachovalo, tak by to mohlo být v tom spise s Orgoníkovou....

[36 Čtěte všechno (martin TT: 04.01.2009, 13:48:52 - x)
v tom přepisu jsou i jména Gross a další.

[37 Divano, zdravím tě. (BohousB: 04.01.2009, 13:50:05 - x)
Autogramiáda s. Paroubka nemá s kulturou ani s kultůrou nic společného. Takže při ní se střílet může. Na autogramiádu s. Paroubka je naopak nějakou zbraň nutné vzít s sebou a do kapes něco miliónů, aby se člověk mohl cítit jako správný sociální demokrat a spolu s ostatními sociálními demokraty si i zasoutěžit, jak ve vytahování milionů z kapes, tak i ve střelbě.

[38 ahoj Bohouši, (divana: 04.01.2009, 13:58:13 - x)
skoro bych řekla navrátilče, tak jsem tě dlouho neviděla :-))
kultůru používám schválně tam, kde to s kulturou nemá nic společného :-)

a koukala jsem na primě na pana kardinála
a přemýšlela, od kdy je to přísloví vlk v rouše beránčím

a když jsem jen poslouchala, chybělo mi tam \"a paní zagorová, je to hodná holka, ale ona už tři roky po sobě bere 600 tisíc ..

[39 Divano, správný postřeh. (BohousB: 04.01.2009, 14:03:23 - x)
Já se v podstatě změnil v nakukovače, poniváč furt mám co na práci a času mám málo. Kuju pikle s kocourem proti LS. A vidím, že jsem prošvihl nejen Vemeno, ale i kardinála na Primě. Ale zase jsem tím pádem docela dobře naloženej. :—))

[40 vemeno bylo obvyklé (divana: 04.01.2009, 14:10:05 - x)
kardinál vtipný: jen nám vraťte všechno a peníza a víta a pak nám nahánějte ovečky a my už nic nebudeme chtít - možná ..
a prchám, ale vrátím se :-)

[41 Gross - Orgoníková - Paroubek (Vít Blaha: 04.01.2009, 14:14:40 - Mail - x)
No myslím, že Jyrka má k Orgoníkové poměrně blízko.

Například prostřednictvím její dcery – Lucie Orgoníková - absolventka České zemědělské univerzity se specializací na veřejnou správu a regionální rozvoj vstoupila do ČSSD v roce 2003 a ihned po ukončení VŠ se stala asistentkou místopředsedy vlády, ministra vnitra, šedé eminence a v té době asi nejvlivnějšího politika v republice, dnes nejšikovnějšího investora Standy Grosse.

Od března 2004 se stala mluvčí ČSSD a od května 2005 mluvčí vlády Jiřího Paroubka.

Po komunálních volbách v říjnu 2006 z postu stranické mluvčí odešla (ačkoliv v rozhovoru pro deník Právo v srpnu roku 2006 tvrdila, že z politiky už neodejde) do privátního sektoru.

V lednu 2007 nastoupila jako PR managerka k SW firmě IDS – SCHEER – která vlastní, vyvíjí a prodává rodinu softwarových nástrojů ARIS, které jsou klíčovými hráči na světovém trhu v oblasti procesního řízení. Seznam českých zákazníků - Sazka, Unipetrol, ministerstvo obrany, magistrát města Brna – ukazuje, že znalost politických vztahů je pro IDS – SCHEER jistě velmi důležitá.

Domnívám se, že prostřednictvím MfD jen hraje jedna stranická skupina proti druhé své zpravodajské hry ve stylu Olova apod...

Bylo by také zajímavé zjistit, která že to detektivní kancelář na niž se měl Dryml původně obrátit nakliftila vše MfD.

Jakmile se v nějaké kauze objeví pohromadě jména Gross, Tvrdík, Paroubek a firmy Unipetrol, ministerstvo obrany apod., jen volič ČSSD zůstává klidný...

[42 A nedá se to vysvětlit tupostí? (Jirka ppa: 04.01.2009, 15:02:52 - x)
a stejnou kompetentností, jako u toho Moravy? Já moc nevěřím na strašně složité konspirace a spiknutí. Zvlášť ne v kotlině. Dryml není z Mossadu a ani s CIA a KGB snad nemá nic společnýho. Pokud se nenarodil v Afganistánu a nemaže se olejem, tak bych ho bral stejně jako ratha, za podrazáckýho hajzlíka....

[43 Jirko jasně, (Vít Blaha: 04.01.2009, 15:12:15 - Mail - x)
já jsem to myslel tak, že Paroubek Orgoníkovou podrží.

A ovšem k oblíbenému sportu některých politiků - shánění KOMPRIT materiálů - se přidal i dacan Dryml. Že je to prosťák je jasné.

Ovšem faktem je, že MfD zveřejnila jen něco...

[44 Vítku, já se obávám, že to je sport většiny... (Jirka ppa: 04.01.2009, 15:23:39 - x)
podržet komukoliv, když je to zrovna výhodné....žádný zásady, žádné limity neexistují.

[45 2 Jirka původní (PeS: 04.01.2009, 15:32:56 - x)
šel Ti mail...

[46 No vida... (Rpuť: 04.01.2009, 18:12:30 - x)
\"Senátor Dryml už je skoro sám proti všem\" - a podobné titulky teď budou houstnout, protože to může být nakažlivé...
http://www.novinky.cz...i-vsem.html

[47 Rputi, a to mu tam (Šumavák: 04.01.2009, 18:32:28 - x)
ještě dali navíc fotku, kde je vidět, jak mu starostmi vlasy od kořínků šediví.... :-)) :-))

To se Jyrkovi nestává....:-))

[48 Šumaváku, (Rpuť: 04.01.2009, 18:48:49 - x)
taky jsem si všimla, že se barví. Já bych ho typovala na ješitnou hysterku. To pošetilé máchání bouchačkou také o čemsi svědčí...

[49 barví se - (divana: 04.01.2009, 19:07:06 - x)
používá černou a ta je moc vidět, to jirka má většinou hnědou, ta je sice taky vidět, ale ne tak křiklavě
proto je jirka šéf, je chytřejší :-)))

[50 Taky ta hnědá jde lépe (Šumavák: 04.01.2009, 19:10:15 - x)
k růžovým svetříkům....

[51 Vlk ať jde k šípku. (maYda: 04.01.2009, 19:14:52 - x)
Do katedrály se prý už zas smí jen za vstupné.

[52 Na ty řeči o barvení vlasů (dvd: 04.01.2009, 21:12:48 - x)
si račte dát pozor. Takový G.Schröder se dokonce soudil o to, že si nebarví vlasy a soud dokonce zakázal takovouto informaci zveřejňovat.

[53 >dvd (Rpuť: 04.01.2009, 21:39:32 - x)
jéje - já se přímo těším, jak mě bude Dryml žalovat - aspoň bude nějaká legrace ... ale pochybuju, že by se mu chtělo...přece jen, nejni to Schroeder...:))

[54 pamatuju (divana: 04.01.2009, 21:40:59 - x)
vyhrál, ale všichni od té doby vědí, jak to je :-)

[55 Co je? (maYda: 04.01.2009, 21:43:32 - x)
Všichni koukáte na Noc na Karlštejně?

[56 pomáhám synovi (divana: 04.01.2009, 21:47:50 - x)
aby se rozpoměl, kde má školu a co se v ní učí a co bude s sebou potřebovat a tak. po té dlouhé době odlouční je to pro něj obzvlášť náročné :-))
mno..je pravda že slovo obzvlášť bylo po těch vánocích náročné i pro mě :-)))

[57 Já nekoukám, (Dana: 04.01.2009, 22:20:17 - Mail - x)
já odcházím... spát. Ráno musím vstát dřív, kdyby bylo potřeba odhrnout chodník a proházet cesty. Otepluje se čím dál víc - po ranním mrazivém probuzení se teplota celý den držela na -6 a teď je pouhých -3. Fouká a sněží. Myslím, že řeč o počasí je rozhodně smysluplnější než rozjímání o politických manekýnech a dumání nad tím, který se jak barví, zda má pouze přeliv nebo něco jiného. :-)
Dobrou noc. :-)

[58 Kocoure, je to tam. (Šumavák: 04.01.2009, 22:41:53 - x)

[59 divano, (maYda: 04.01.2009, 22:57:13 - x)
ten můj pachpolek prohlašuje, že se hodí marod.
odposlechl to v té noci na Karlštějně a výraz se mu zalíbil. Obávám se, že nejen ten výraz.
Já jsem babičce odmítla přislíbit návštěvu dětí, protože po tom volnu mi dá taky práci se rozpomenout na to, jaký mají vlastně rozvrh a nechce se mi o tom přemýšlet.
Navíc jdu zítra do práce, už vlastně asi bývalé, zjistit, jak pokračuje stav rozkladu.
Nepříliš radostný začátek nového roku, ale kancelář prý bude fungovat do dubna a do té doby ji prý můžeme využívat.

[60 Tak jsem rozeslal klubu (: 04.01.2009, 23:39:21 - odkaz - x)
to lepší formátování z minulého článku, děkuju všem, co na tom pracují. Třeba to k něčemu bude.
Zato jsem všem udělal nové fotky z naší unikátní opevněné vesnice Žumberka. Máme co hájit. Vždyť koukněte.
http://juraposp.rajce.idnes.cz...3/
Taky jsem přidal pár fotek Trhovosvinenského kostela, vůbec si myslím, že už je tam dost fotek z kotlinky, aby bylo vidět, že stojí za to nedělat z ní europrotektorát.

[61 To je ale pokoukání, a jak je ten Žumberk krásně opravený! (Keff: 05.01.2009, 01:20:45 - x)
To je nádhera, Juro, povedly se ti fotky i počasí, a ten jemný bílý poprašek co vydržel jen ve stínu tomu dodává takový neobvyklý kontrast... díky za tip na výlet!

[62 I Ty jeden! Jsem se tam (Šumavák: 05.01.2009, 01:24:12 - x)
snad ani neměl koukat : http://img1.rajce.idnes.cz...99.jpg

[63 Keffe, má to háček... (Šumavák: 05.01.2009, 01:26:49 - x)
Ten Žumberk už je tak upravený, že tam jdou koně, nás návštěvníků, přivázat už jen skoro na hřbitově a to se zase nelíbí farářům, to znám ze Zátoně... :-))

[64 No a cestou od tebe dolů do Vyšáku, (jura-p: 05.01.2009, 02:03:56 - x)
je pěkná vyhlídka DSC00027 a to bílé napravo u obzoru na tom mezivršku je svatojánská kaple u Malšína (nebo Ostrova, jesli chceš přesněji) DSC00030, tu jsem dal i do toho Malšína, který tam mám taky.

[65 Tak jsem tam přidal (jura-p: 05.01.2009, 02:19:32 - x)
takový detail té 9km vzdálené kaple, že to vypadá jako olejomalba, protože jsem musel dost potlačit šum, co byl už brum.

[66 Jó, Šumaváku, (Keff: 05.01.2009, 02:26:46 - x)
asi architekt neměl koníka, tak ho to nenapadlo... holt dneska už mají architekti málo času a moc rozptýlení, dovedu si představit že když měl někdo ve středověku třeba rok na vymyšlení nějaké stavby, neměl žádný internet, a noviny z okolí se dozvěděl jednou za měsíc když šel kolem pocestný, tak už byla nejzábavnější věc vůkol jen ta práce, a tak se jí holt věnoval důkladně. A ani na parkoviště pro koníky nezapomněl :).

[67 Zato tam zůstaly dva (jura-p: 05.01.2009, 03:50:30 - x)
stožáry ruské estetické provenience po sympoziu dřevosochařů s motorovými pilami. Naprosto šílené a bez souvstažnosti k místu a zabetonované pět cm nad terén aby nehnily

[68 Dobré ránko! (Rpuť: 05.01.2009, 06:10:03 - x)
Obama přichází, Čunek odchází - tedy doufám. Čunek, jak jinak, doufá v opak a drží se jako klíště. Ale třeba se to tentokrát povede .... protože jinak mne jímá apokalyptická představa, jak střídají se vlády, strany i staletí, jen Čunek přetrvává..._)
http://domaci.ihned.cz...e-s-cunkem

Juro, to jsou moc hezký fotky!

[69 Dobré ránko z východu (Dana: 05.01.2009, 06:57:07 - Mail - x)
Není tu náhodou helena*? Pokud by nakoukla, mohla by mi napsat, jaká novela katastrálního zákona to byla schálena, čeho se týká a jak? Stačí č. zákona. Mně se to nechce v tom legislativním šrumci na konci roku hledat. Děkuju :-))))

[70 Dobré zas ráno, (PeS: 05.01.2009, 06:58:59 - x)
líbí se mi, že v té anketě silně převažuje ta možnost, že by Topolánek měl podat demisi a umožnit vznik nové vlády. Už toho tady dokurvil dost... A ať už nikomu netvrdí, že za všechno může těch 30 korun.
A jestli tam je nebo není iniciativní blb Čunek, to už je tak jedno... V tom davu hajzlů a blbců se už ztratí... A přijdou jiní hajzlové a blbci, to už je ten koloběh života.

[71 Rputi, to s tím Čunkem, (BohousB: 05.01.2009, 07:02:03 - x)
nejedná se náhodou o utopii a zbožné přání? Ten se skutečně bude své sesle držet jako klíště a navíc je absolutně splachovací. Maximálně vymění sesli v jednom resortu za jinou sesli v druhém resortu, ale musí tam být opět velký penězovod. To mají bratři a sestry rádi. Dokud neuvidím Čunka na marách, tak neuvěřím. Ale představa je to pěkná, to ano. :—)

[72 PeSi a Rputi, zdravím vás oba. (BohousB: 05.01.2009, 07:06:36 - x)
PeSi, tak jsem se podíval na ten odkaz v HN a připojil jsem svůj hlas. Též bych celou milou vládu vzal, i s tím chaotem v čele, otočil je k sobě zády a mohutným kopem je poslal do Brusele.

[73 Bohouši, (Rpuť: 05.01.2009, 07:21:10 - x)
tam už je a existuje určitá naděje, že už se nevrátí. Ovšem Čunka si tam určitě nenechaj, bych se vsadila:)) Ale už jsme dokázali udělat první průšvih - tedy mluvčí dokázal. Z čehož plyne, že se před Arabášema sice smí říkat, že to tentokrát zavinil Hamas, ale už se nesmí říkat, že se Izrael brání - něžná květinka duše machometánské je tím raněna. Takže aspoň víme, odkud se berou ty přiblblíkovské články našich novinářských hyen. \"Vono se to nesmí\"!
http://www.tyden.cz...ci_98722.html

[74 Milá Rputi, ano. (BohousB: 05.01.2009, 07:37:52 - x)
Též schvaluji takovou obranu Izraele. A vůbec bych se neohlížel, co na to moslemíni. Když bombardovalo NATO Srbsko, tak bylo pro naše novinářstvo vše „legitimními cíli“. No, ta squadra, co tam letí z EU, tak ta to určitě vytrhne. Evropské řešení, že Izraeliti se stáhnou a moslemíni budou moct za peníze z EU posílat ty svý rachejtličky do Izraele nadále, je na hlavu. EU je skutečně prazvláštní spolek.

[75 Hmm...ad Čunek (Dana: 05.01.2009, 07:38:08 - x)
včera jsem v nějaké relaci v rádiu zaslechla Vlastičku Parkanovou, jak odpovídá na dotz reportéra, zda se neobává, že i jí by mohl premiér odvolat: Ale já jsem přece místopředsedkyně koaliční strany! Ne, mě nemůže neodvolat!
Myslíte, že někdo jiný, kdo nemá diktátorské manýry, by s něčím takovým,jako jsou ty současné koaliční strany něco udělal?

[76 dobré jitro, (maYda: 05.01.2009, 07:40:20 - x)
mqa úvpe nového roku dcera ráno nenašla klíče a asi přijde pozdě do školy, já nenašla pro ni náhradní klíče a kluk ztratil mobil. kromě toho na mně leze nějaká rýma. muž má hned zkraje na krku nějakou delegaci a tak, když to ůjde dobře, ho uvidím ráno na odchodu a jinak tak ve středu večer.
Díky za ty fotky, juro, s tím sněhem hned svět vypadá veseleji. Dokonce i v Praze.
Šumaváku, prosím nemlátit za poslední větu. to už tak je, že úhel pohledu z nížiny az hor se poněkud liší.
TAdy je cca jeden centimetr. ještě dva, u Muzea tři a vypukne kalamita.

[77 Dano, (maYda: 05.01.2009, 07:58:51 - x)
ta změna nějak ztěžuje přístup do katastru nemovitostí. Určitě se musíte legitimovat, pokud chcete výpis z katastru, což dosud nemuselo být. Taky nevím, jetsli k tomu nemusíte mít souhlas vlastníka.
v rozhlase to komentovali tak, že politici můžou být klidní, protože jejich podivně nabyté majetky se nebudou moct ověřit.
Což je kec, protože vily ve Švýcarsku a byty na Floridě v českém katastru samozřejmě nejsou.
A co je v českém katastru, je volně přístupné na internetu.
Jetsli ovšem odstřihnou přístup k informacím z katastru, trak to bude docela komplikace, protože to funguje už několik let docela uspokojivě, například k dokumentaci už není třeba zajišťovat výpis z KN, protože příslušný úředník se podívá na internet a vidí aktuální stav a ne dokument, který je starý třeba dva měsíce.
Platnost výpisu z katastru je tři měsíce a po zavedení přístupu na internet odpadla nutnost sledovat platnost výpisu a zajišťovat aktuální. Šetřilo to práci, čas i náklady.
Takže jestli zruší možnost nahlížet do katastru, bylo by to přesně v duchu našeho zákonpodárství - fungující věci rušit a nesmysle, co nic neřeší e jen věci víc komplikují zavádět.
Moje máti zas povídala, že to je dobře, protože se prý zamezí podvodům. nevím, jakým podvodům by se mohlo zamezit, protože výpis z katastru na papíře se určitě dá snadno padělat, při možnosti nahlédnutí přímo do databáze katastru by musel někdo udělat změny přímo v elektronickém katastru.
Tohle jsou prostě novinářský pseudoargumenty, ale prostej lid na to rád slyší.
Ačkoliv se už mockrát mohl přesvědčit, že jak se tu začne cokoliv zamezovat podvodníkům, výsledek je, že si podvodníci jen zamnou ruce a slušný lidi mají zas o něco komplikovanější život.
Prostej lid je zkrátka nepoučitelnej. A moje máti taky.

já nevím, možná to nahlížení nezruší.
Ale pak nemají logiku argumenty o ochraně osobních údajů.

[78 Bohouši, (Rpuť: 05.01.2009, 07:59:26 - x)
ani je nepodezírám z toho, že by byli tak ouplně blbí, ale holt mají odjištěnej handgranát pod zadkem. Takže se ještě bude chvíli plkat a to tak, že pokud možno co nejdéle ... aby pak i to příměří vydrželo poněkud déle než půl roku.....

Dano, vykládej pijavici či klíštěti, že se mají pustit. Prostě stav mysli...:))

[79 Dobré ráno.... (Jirka ppa: 05.01.2009, 07:59:52 - x)
MaYdo, nemáte u nás štěnice? Ono totiž problém klíče, telefonu....jsme u synka řešili od půl sedmé. Už to došlo tak daleko, že jsem mu odmítli financovat další výrobu klíčů a nákup telefonu. No bude muset šáhnout do prasátka. Taková krásná rána by měli zakázat.....
PeSi, naveď prosím svojí ženu na Neffa, ať si přečte o té Gaze tam....třeba jí to pomůže v \"uklidnění\" Taky jsem odeslal pár emailů do příslušné země. A jakmile dojdou odpovědi, budu informovat....
Se moc těším, jak zase po dnešku bude země ještě více vzkvétat, když už jsme Ti vedoucí. Máte to taky tak?

[80 Jo a jedna perlička... (Jirka ppa: 05.01.2009, 08:15:29 - x)
v Norsku je už od 1. ledna zakázána prostituce a nejen to, dokonce mají Norové zákaz zakázáno \"kupovat\" tyto služby i v zahraničí. No jsem jenom zvědav, jak to budou kontrolovat :-)))

[81 K tomu katastru jsem našla jen to, (Dana: 05.01.2009, 08:20:59 - Mail - x)
co píší média a co si tedy musím přeložit do normálního stavu - ztíýží se zřejmě přístup k listinám v archívu - kupní smlouvy, darovací smlouvy, usnesení o dědictví a další listiny, třeba i smlouvy o hypotéce či exekuční příkazy - to vše bude zřejmě přístupné za poplatek - jako dosud - ale žadatel se bude muset prokázat, tj. uvést své osobní údaje a důvod, proč tyto konkrétní listiny chce vidět. O tom se pořídí záznam a uloží se do spisu. Teda, doufám, že jsem si to vyložila dobře.
Pokud jde o LV - ty zatím přístupné nejsou, jsou volně přístupné na netu jen údaje o jednotlivých nemovitostech včetně údajů o majiteli, omezení úžívání a další údaje včetně mapy, ale bez r.č. vlastníka.

[82 Sníh (Honza ze Žižkova: 05.01.2009, 08:24:03 - odkaz - x)
[76] No, na Žižkově byly dva a kalamita vypukla. Nebo se mi to aspoň zdálo. Všichni jedou tak asi 20 km/h, někteří v očích smrt. Jsem se bál, že se do práce nedostanu.

[83 Ad Čunek, (Vít Blaha: 05.01.2009, 10:04:31 - Mail - x)
právě jsem v Českém rozhlase zaslechl zprávu, že lidovci Čunka nedají a mluvil tam můj oblíbený brněnský místopředseda lidovců David Macek, který říkal, že jestli má nějaký lidovec z vlády odejít, tak by to měl být bratr Kalousek, protože to je víc ODSácký ministr, než lidovecký.

Tož, bude ještě veselo...

[84 Vítku, David Macek není jenom tvůj oblíbenec. (BohousB: 05.01.2009, 10:22:53 - x)
I pro mě je to můj nejoblíbenější lidovec. Dříve tuto roli zastával vředatý bratr Orel z pražské organizace, vzpomeneš-li si (dělal nějaký čas tiskového mluvčího). Jó, toho bohdá nebude, aby bratr Čunek svou ministerskou sesli opustil!

[85 Dobrý den (helena*: 05.01.2009, 10:24:36 - x)
Dano, šel Vám mail. V podstatě máte pravdu. A přístup k informacím na netu se uvedenou novelou rozšiřuje bezúplatně i pro organizační složky státu. Takže téměř všem. Nic není tak horké, jak z dáli, nebo pera novinářů, vypadá.

[86 Dobré dopoledne... (ptakopysk: 05.01.2009, 10:25:14 - x)
na Benešovsku napadlo díky globálnímu oteplování asi 10 cm sněhu, což způsobilo lokální dopravní katastrofu. Kdo chtěl jet ráno do prahy, zařadil se do kolony už v Benešově. Vytřeštění debilové na letních gumách sjíždějící každý kopeček rychlostí volského potahu, jedna havárka a bylo hotovo. Trasu ca 26 kilometrů jsme jeli hodinu a půl...

[87 Jirko ppa (ptakopysk hambář v.v.: 05.01.2009, 10:29:40 - x)
no já bych to chápal. Asi se jim v poslední době množily případy pouliční prostituce, kdy neopatrná kněžka lásky v tom děsným mrazu ulomila kousek Nora, který měl být předmětem její láskyplné péče...

[88 Vážení, (PeS: 05.01.2009, 10:29:56 - x)
myslím, že mohu doporučit Zaorala na Psu... Konečně někomu začíná docházet, že Švejnar je pouze žvanil a kretén, který o reálné ekonomice nemá ani ponětí a jen omílá bezobsažné fráze. I když na to, aby to tam takhle naplno napsal, nenašel odvahu ani ten Zaoral... Leč kdo umí číst mezi řádky, názor si udělá...

[89 Dano (martin TT: 05.01.2009, 10:34:58 - x)
novela katastrálního zákona by měla být na podpisu u presidenta, jestli to už podepsal, nevím.
Text najdeš v psp.cz - sněmovní tisk 459/0
Vláda při předkládání navrhovala účinnost od 1.1.2009, pokud to není ve Sbírce, tak to dosud účinné není.
Novelu sis vyložila správně. Internetové nahlížení je beze změny, pokud budeš žádat o údaje ze sbírky listin, tak je dostaneš, ale budeš muset vyplnit formulář, kde bude tvoje identifikace a účel, proč žádáš. Zatím jsi mohla přijít a chtít nahlédnout do smlouvy kohokoliv ze sousedů nebo třetích osob a podívat se na privátní ujednání mezi rodiči a dětmi bez jakékoliv evidence. Uvidíme, jak se bude řešit požadavek nějakého Blesku, dívat se na smlouvy o zástavním právu na majetek zájímavé osoby.
To platí pro tebe jako občana, jako orgán státní správy máš možnost požadovat ověřené údaje po celé republice a tak se vlastně technická možnost (protože to už šlo) podepřela i zákonem, takže to už i smíte. Tím pádem nebude např. finanční úřad honit lidi pro výpisy z katastru. Aspoň doufám, kdybys snad dostala jiné pokyny v metodice ministerstva, tak udělám čoromoro.

Cesty po silnicích jsou příjemné, jen se člověk musí vyhýbat autům, které nedokázaly vyletět ze silnice úplně a nechaly nějakou část trčet na vozovce. Je to bordel, dneska už nikdo ani neumí se pořádně vymlet!!!

[90 A do pytle (martin TT: 05.01.2009, 10:39:43 - x)
to je z toho, že se věnuju práci místo brouzdání na Internetu. Než napíšu něco pro Danu, tak jsem předběhnut! Heleno*, žárlím (-_-).

[91 Martine, (helena*: 05.01.2009, 10:45:48 - x)
podepsal 27.12.2008. Jak je to se Sbírkou listin nevím ...
Nicméně, formuláře už máme :-)

[92 Oprava: Sbírkou zákonů (helena*: 05.01.2009, 10:47:35 - x)
Se Sbírkou listin to je tak, jak je uvedeno výše :-)

[93 :))) (Rpuť: 05.01.2009, 10:47:55 - x)
...\"Pan předseda o tom se mnou nemluvil. Pokud je to pravda, dospěl pan předseda zřejmě k názoru, že nedosahuji jeho vlastní odborné erudice, na což má nepochybně právo. Prostou analýzou lze zjistit, že ministr financí prosazuje koalicí dohodnutý program,\" řekl serveru Kalousek...
http://www.lidovky.cz...n_domov_bat

[94 Tak se opět také hlásím. (František I.: 05.01.2009, 10:49:59 - x)
Protože jsem byl přáteli označen za měkkého, odjel jsem zpět do lesů. Tentokrát s teploměrem, abych mohl dokumentovat globální oteplování. Z toho sešlo, protože mi zamrznul foťák, který ještě včera večer nefungoval. I tak u mne v údolíčku činila v noci teplota -22 oC, ztaímco v údolí Sázavy pouze -11 oC. Mimochodem místa měření jsou od sebe vzdálená sotva cca 500 m. Tím se vysvětluje termín \"mrazová kotlina\". Jen díky tomu, že jsem topil nejkvalitnějším vyschlým dřevem, které jsem naštěstí naškudlil v létě, jsem zimu bez větších problémů přežil (rychlovarnou konvici pro výrobu grogu a punče jsem dovezl novou a velice pečlivě jí každou noc zbavoval vody). Krátce po příjezdu jsem si přečetl pana Metelku a málem proskočil monitorem.
Poctivě jsem pročítal minulou i předminulou hospodu a ocenil zasvěcenou diskusi o blbosti s blbcem.
Jirko, není náhodou v Norsku u moci socialistická vláda? Pokud je tam konzervativní, jde to s námi s kopce.
Také mne potěšil odkaz na tu komunistickou W-stránku. Že by užiteční idioti posloužili dobré věci?

[95 Ne Františku, není...konservativci, podle (Jirka ppa: 05.01.2009, 11:03:57 - x)
žump a hnojišť hlasovali proti....
No a jenom poznámka, jenom abychom Ti užiteční idioti jsme nebyli my...

[96 2 Rpuť (PeS: 05.01.2009, 11:06:07 - x)
pan předseda má nepochybně pravdu. Jeho odborné erudice hned tak někdo nedosahuje, i v jeho vlastní straně by dalo velkou práci najít někoho, kdo tak přísná kritéria splňuje. S takovými nároky musí k zeleným sousedům. Tam mu může konkurovat naopak většina představitelů strany, zejména pak jeho současné a bývalé vládní kolegyně...

[97 Děkuji všem za poskytnuté (Dana: 05.01.2009, 11:10:52 - x)
informace o novele zákona o KN. Já dnes celé dopoledne tvořila lidový srozumitelný dopis pro obce - informaci o změnách v dani z nemovitostí tak, aby mi mí poplatníci rozuměli a případní nadřízení šťouralové, kterým by se to nedopatřením dostalo do ruky, nic nevyšťourali. Byla to fuška.
A jdu se na to naobědvat.
Dobrou chuť. :-)

[98 Bohouši, (Vít Blaha: 05.01.2009, 11:21:47 - Mail - x)
pana Macka znám osobně asi 5 let, v zastupitelstvu JMK jsem s ním měl možnost 4 roky úzce spolupracovat a realita je ještě podstatně horší, než to zvonku vyzerá...

Mladý, vzdělaný, ambiciozní fanatik, nesnášející jak ODS, tak VK...

Utěšuju se jen tím, že v perspektivě jednoho dvou volebních období půjde Macek společně se svými bratry do propadliště politických dějin...

Vystoupení na obranu bratra Čunka se dalo čekat, neb bratr Macek pracuje na jeho ministerstvu jako poradce. Představa, že by jej bratr Cyril mohl vykopnout, v něm mobilizuje všechny síly...

[99 To je lest (martin TT: 05.01.2009, 11:22:27 - x)
lidovky září, Izrael prý používá lsti. Před útokem odevzdali vojáci mobily, aby se nedali vystopovat podle signálu.

Ta povinná vojna se neměla rušit - ani Hurvínek si nepředstavoval válku, jako naši novináři.

[100 PeSi, (Rpuť: 05.01.2009, 11:23:27 - x)
bať bať ... jestli si třeba Čunek nemyslí, že Kalousek nerozumí romské problematice. Tam má určitě mezery...

[101 Mám pocit (martin TT: 05.01.2009, 11:29:37 - x)
že mylně interpretuje novinovou zprávu o erudici ministrů. Já to pochopil jako chytrou, ale jemně ironickou narážku, pronesenou Kalouskem. Proč o tom diskutujete, jako by se Čunek vytahoval?

Jestli jsem já nechápavý blb, tak mi to prosím ihned sdělte! Nedá se s tím sice nic dělat, ale aspoň se nebudu trápit.

[102 Dobré poledne (skimic: 05.01.2009, 11:30:06 - x)
... Čunka miluju :-) Že se nebojí toho svého Boha. Ačkoliv možná ne, neboť jak se to říká o těch blahoslavených pokorných v duchu ...
... a též se hlásím do fanklubu bratra Macka :-)

[103 Martine, (Vít Blaha: 05.01.2009, 11:41:32 - Mail - x)
kde jsme diskutovali o tom, že se Čunek vytahuje?

Ad Kalouskova poznámka - souhlas.

Myslím, že lidovci považují výměnu ministrů za příležitost k posílení „moravského“ křídla (Čunek, Juránek) na úkor „českého“ křídla (Cyril Svoboda, Kalousek). Včera jsem také zaslechl něco o Juránkovi jako ministrovi.

[104 Vítku, já toho Macku už mám v merku (BohousB: 05.01.2009, 11:54:11 - x)
právě nějakou dobu a je naprosto nepřekonatelnej. Dříve ho skutečně zastal bratr Orel, ale kde tomu už je konec. Mackovy články přímo vyhledávám. Mezi lidovci je pro mě jasná „jednička“.

Jinak Vítku, koho pak tipuješ za zelené do vlády místo Džamily? Taky bys to tipoval na Jařaba? Ještě by mohli odněkud vyhrabat Zlatušku a bude vymalováno. :—)

[105 Jirko, (František I.: 05.01.2009, 12:18:39 - x)
stát se může všecičko. Ovšem bez LS jim to půjde tížeji.
Rejpale, pokud jsi ještě živý, tak se tě pokusím tento týden navštívit.
Bratr Čunek mi připomíná onoho proslaveného tchoříka, který prohlásil:\"Ale smrdí to tu. A já (tehdy my)tu zůstanu, dokud ten zápach nevyvane!\"
V jednom se, přátelé, můžeme shodnout. Dle zákonů Dr. Parkinsona, za blba přichází obvykle blb mnohem větší. Já si ani o Cyrdovi nedělám bolaké ideály. Totéž platí o bratru tuším Macků. Zlatuška by byl opravdu vhodný nástupce.

[106 Eu EU (jasan: 05.01.2009, 12:20:41 - odkaz - x)
ueber alles... aneb blbost kvete

[107 Čunek se podle LN (skimic: 05.01.2009, 12:32:35 - x)
... domluvil se Sedláčkem, kterého navrhne místo Kalouska.
http://www.lidovky.cz...n_domov_mtr
Z ČSOB. Bratři a sestry se ddají realizovat Halladinovu předpověď. Kalousek by se do US-ODS hodil.

[108 Dobrý den, (Kačena: 05.01.2009, 12:49:41 - x)
Do výčtu lidoveckých gigantů tytu Macek, Orel, Čunek bych zařadila Kopřivu. Kopřiva byl můj oblíbenec, kdysi kandidoval, neklame-li mne paměť, na předsedu 4 koalice nebo čeho. Dnes je usalašen na MO jako náměstek pro vyzbrojování. Lidovec se neztratí.

[109 2 Kačena (skimic: 05.01.2009, 13:04:13 - x)
... inu, mráz Kopřivu nespálí :-)

[110 Přečtěte si rozhovor s tímto „hospodářským zázrakem“. (BohousB: 05.01.2009, 13:07:43 - x)
Rozhovor vyšel 2. 1. 2009 v HN. „Tomáš Sedláček: Další biftek už je moc“ zde je odkaz: http://hn.ihned.cz...ftek-uz-je-moc Je tam v kostce i jeho životopis. Ten pán vám rád vysvětlí úplně všechno. Rozumí taky úplně všemu - kulinářství, hladovění, ekonomii, filosofii. Máte-li někdo problém, šup s ním za tímto pánem.

[111 Ad rošáda... (Vít Blaha: 05.01.2009, 13:10:08 - Mail - x)
V Lidovém domě se Jyrka and his pink-red-orange companěros dokonale baví...

Za Džamilu - kdokoliv... Netuším koho tam zelení navrhnou, ale Zlatuška je naprosto nepřijatelný a zelení to ví, protože ho chtěli prosadit při výměně za Kuchtu a neprošlo to přes brněnskou ODS. Byl jsem při tom, když pan exrektor navštívil jednání brněnské oblastní rady aby nám vysvětlil své postoje a ještě teď se mi navaluje, i když už je to témě rok... Byl to jeden z nejhorších zážitků od listopadu 1989.

Jestli Topolánek přistoupí na to, že místo Čunka, vyhodí Kalouska a dá tam Sedláčka, tak u mne není chlap (jak říkal starý Homolka v Hogo Fogo Homolka). Myslel jsem si (asi naivně), že je premiérem a ne onucí.

Jo a po Schwarcíkovi, Bursíkovi, Cyrdovi a Vondrovi by měl Václav Havel ve vládě dalšího ministra - Sedláčka. Myslím, že Pehe už sepisuje pochvalné textíky...

[112 Vítku, (: 05.01.2009, 13:21:39 - x)
už je dávno onucí.

[113 Vítku, moje vize se pomalu naplňuje. (BohousB: 05.01.2009, 13:24:22 - x)
To, že Topolánek je onuce a také opoce nepochybuji. On se vždycky před brodem kasá, jak snadno se přebrodí, ale teprve v řece se ukáže, že zase jen kecal a plavat se dodnes nenaučil. Už to, jak pořád to rozhodnutí několik týdnů odkládá, ukazuje na to, že nic pořádně rozmyšleno a dohodnuto nemá a zase jím osud zmítá, jako s tou onucí. A o tom, že MT není chlap, myslím už dávno nikdo nepochybuje. Chaot a onuce je to! Ten jeho sešup je trvalý a neměnný. A když už jsem nanesl toho Zlatušku, což takhle Ivan Polip? Dyť i toho ministra financí už dělal, né?

[114 Jo Bohouši, (Vít Blaha: 05.01.2009, 13:32:22 - Mail - x)
ten rozhovor jsem četl o víkendu - hned mne napadlo, že by společně se Švejnarem mohl stylově završit vládu Mirka Topolánka jako člen ekonomické rady - takový think-tank Švejnar+Sedláček.

Něco jako Laurel a Hardy. Už k nim přidat jen Bohouše Sobotku (ten by mohl společně se Sedláčkem nosit na zasedání vlády kravatu ČSOB - aby bylo vidět Who is who...), případně Rusnoka, nebo Mertlíka, anebo, když už by byli hodně ambiciozní tak Valtra „Dluh je stále nízký“ Komárka.

[115 ponekud OT (jasan: 05.01.2009, 13:32:33 - Mail - x)
vazeni, kdes objednavam tisk toho, co jsem predvedl u Vodicky.. s jurou-p a nejakymi dalsimi drobnymi zajemci pocitam,,, pokud by mel nekdo dalsi zajem, dejte vedet ASAP... at to sfoukneme najednou. K dodani by to melo byt v patek.

[116 Tak Pilip mne teda nenapadl... (Vít Blaha: 05.01.2009, 13:36:26 - Mail - x)
Nedávno jsem s ním viděl na ČT „medajlon“ a neustále mne napadalo přirovnání „Standa Gross\" české pravice. Rozšafný světák, co je za vodou a na lidi se dívá jako na blbečky, co ho jen otravují...

[117 Jasane, (Vít Blaha: 05.01.2009, 13:38:21 - Mail - x)
když my, co jsme tam nebyli, nevíme, co bylo předváděno, tak můžeme těžko objednávat :-)

[118 2 BohousB (skimic: 05.01.2009, 13:40:36 - x)
díky za odkaz [110] - to je Brňafka jak z praku :-) to bude pro MT posila. A taky zrzavej :-ˇ)

[119 Ahoj! Ale kvalifikaci (Šumavák: 05.01.2009, 13:41:39 - x)
na ministra financí ten Sedláček má, viz : http://img.ihned.cz...f5/1vik13.jpg

Takhle když ve sněmovně vysvětlí rozpočet.....

[120 Skimici, dík za ocenění. (BohousB: 05.01.2009, 13:56:55 - x)
Já si říkal, že tím někomu udělám radost. Ano, Brňafka je to. Tyhle mladý, namachrovaný hoši, co dělaj u nejneoblíbenější banky v ČR, jsou mí oblíbenci.

Vítku, moje metoda výběru kandidátů do nové vlády je taková, že se snažím lovit příslušného kandidáta tam, kde by to nikoho nenapadlo a občas zjišťuji, ke svému překvapení (viz Zlatuška), že o někom takovém se doopravdy uvažovalo. Tak jsem se rozhodl zalovit ještě hlouběji v těch nejkalnějších bahnitých vodách a vytáhl jsem si Ivana Polipa (Miroslav Macek blahé paměti mu po Sarajevu vymyslel přezdívky Polip a já se jí držím - psáno s tvrdým „y“ by to bylo lepší – Polyp). Uvidíme, třeba se i „odborník“ Polip ujme (též jsem zhlédl část jeho nedávného TV vystoupené). Zielience a Rumla mám ještě v záloze.

[121 jo pane Blaha (jasan: 05.01.2009, 14:08:46 - x)
kdo chvili stal hned stoji opodal... poslu

[122 Jasane, (Foundryman: 05.01.2009, 14:26:50 - Mail - x)
já bych taky prosil verzi od Vodičky.

[123 Foundry (Finist: 05.01.2009, 14:32:59 - x)
Když tě tu vidím - dostal si mejly?

[124 Taky bych si dal, diky (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 05.01.2009, 14:35:04 - odkaz - x)

[125 2 martin (PeS: 05.01.2009, 14:40:35 - x)
ad [101] - máš samozřejmě pravdu a já chtěl v podobném duchu odpovědět, promiň mou stylistickou neobratnost. Několik telefonátů a myšlénky běžely rychleji a jinudy, než prstíky napsat stíhaly. To moje [96] mělo být také z Kalouskova pohledu, leč přehlédl jsem, že tam část věty chybí...

[126 2 jasan (PeS: 05.01.2009, 14:50:53 - x)
víš co? Nenapínej, a všem, co nemohli k Vodičkovi a máš maila, to pošli. Aspoň uvidíme, co to je. Maila bys měl mít na většinu lidí, stačí, když otevřeš nějakej ten mail ode mě a tam si to najdeš...

[127 2 BohousB (PeS: 05.01.2009, 14:53:19 - x)
Což to i je správně, ale nemá být na konci b?
Pokud si dobře na toho svazáčka vzpomínám, nejen líbal, leč i zdatně lezl... Jen je mi líto, že nezůstal trochu déle na tej Kubě...

[128 Ještě k hořejšímu textu - (irenak: 05.01.2009, 14:59:03 - Mail - x)
Na Novinkách je uveřejněn rozhovor pod tímto titulkem \"Dryml: Také jsem nevyzýval Paroubka k rezignaci, když se střílelo u Kočků\". Stojí za přečtení. Já se omlouvám, že neumím vložit odkaz, a teď zrovna nemůžu zkoušet metodu pokus - omyl.

[129 2 Vít Blaha (PeS: 05.01.2009, 15:04:16 - x)
souhrnně:
To, že není onuce sis mohl myslet maximálně tak do září 2006, potom už Ti to nevěřím...
Jo a jinak, jak tak probíráte ta vhodná jména, na tej nervozitě není jen Zlatuška (to exrektor je synonymum pro posranec?), MU nám denně dokazuje, že zdroje jsou...

[130 No a jinak (PeS: 05.01.2009, 15:25:39 - x)
koukám, že plán na řešení situace v Gaze má každej blbec, kterej má do prdele díru!
http://www.novinky.cz...v-gaze.html
Další spasitel, na kterého všichni určitě čekali...

[131 Finiste, (Foundryman: 05.01.2009, 15:46:03 - x)
dostal, ale teprve v sobotu jsem dorazil z lyžování a ještě jsem se k nim nedostal :-)

[132 Finiste (martin TT: 05.01.2009, 15:50:25 - x)
já sice nelyžoval, ale nabalil jsem si od 1.1. další veliký závazek, který má lednové termíny.

[133 PeSi, on ten Topol s tím svým plánem pro Gazu (BohousB: 05.01.2009, 15:52:45 - x)
připomíná Boldricka z Černý zmije. Ten měl taky vždycky jistý plán a skončilo to pokaždý u tuřínu.

[134 PeSi, (Vít Blaha: 05.01.2009, 16:00:26 - Mail - x)
[129] onuce - já si vždycky říkám, třeba se vzmuží...

MU se holt snaží...

[135 PeSi a Vítku, (BohousB: 05.01.2009, 16:24:14 - x)
jak tak probíráme ta jména do Myrkovy vlády, tak co takovejhle tip na místo uvolněné Džamilou (mám dva kandidáty):
— „Ivan Ryndasociální ekolog z Fakulty humanitních studií UK — pověstný etanolog[/b]“.
— „Jan Šlechta z Prahy 1 – [b]milovník divoké přírody po vzoru Reinholda Messnera
“ (to byl ten opilec na posledním sjezdu SZ).

[136 Plán pro Gazu je přece jasnej - (Rpuť: 05.01.2009, 17:02:22 - x)
pomlátit jich co nejvíc, než se to příměří bude muset uzavřít...

[137 Jasane, (helena*: 05.01.2009, 17:03:43 - Mail - x)
s dovolením bych se připojila k žadatelům .... děkuji.
PeSi, mohl byste si, prosím, do své databáze uložit také můj mail?

[138 PeSi (skimic: 05.01.2009, 17:03:59 - x)
... MT má plán a Sarkozy nablízku - to bych byl být izaelci pořádně na pozoru. Dneska jim nabízeli vyslání mezinárodních pozorovatelů. Izrael to odmítl s vysvětlením: (volně překládám) - nepotřebujeme pozorovatele, co nám řekne, že v 10 a.m. Hamas odpálil na Izrael další raketu. Potřebujeme cílenou akci k zabránění znovuvyzbrojení Hamasu po této operaci. Israel dnes požádal US o specialisty, kteří by dohledali všechny přeshraniční tunely Egypt-Gaza, kterých má být okolo 3000 ...
Vlastně, bylo by tu určité řešení. Mohli by požádat o pomoc Petra Dvojdomka. Jeho vstup obvykle mívá nějaké definitivní řešení neboť dokáže nas.at všechny strany sporu :-)

[139 Bouhouši (dvd: 05.01.2009, 17:45:11 - x)
pod vejšplecht zmíněný u [110] jsem si dovolil přičinit, poznámku, že ten Sedláček mohl poradit ministrovi financí za ČSOB Sobotkovi něco o procentovém počtu.

[140 Dnes 21:25 na ČT 2 (Rpuť: 05.01.2009, 18:00:00 - x)
Tomáš Sedláček v pořadu Krásný ztráty

[141 DVD, už jsem se všimnul. (BohousB: 05.01.2009, 18:00:42 - x)
Ano, Sobotku to nenaučil, ale hraběcí rady udělovat umí. Věřím tomu, že by se to ČSOB líbilo, zapustit kořeny i v této vládě, když je měla už u té socanské. To se potom panečku prodává IPB za jednu korunu ČSOB.

[142 Zapomněli jste, (maYda: 05.01.2009, 18:13:14 - x)
když už jsme u těch sociálních etanologů a podobné fauny na soudruha Kellera.
no a s Komárkem byl v magacínu Ln dllouhý ropzhovor, kde vypráví o svém příteli Che Guevarovi.
ještě se dočkáme věcí.....

ad katastrální úřad - heleno, rozumím tomu správně, že klidně mohu na KÚ přijít, vyplním do formuláře adresu, jméno a že to chci jako podklad pro vyřízení nějakého rozhodnutí jako projektant a oni mi to dají a já můžu odkráčet středem? Pochopitelně po zaplacení poplatku? nemusím mít pověření od vlastníka?

[143 Maydo, (helena*: 05.01.2009, 18:30:16 - x)
souhlas vlastníka není nutný. Vtip je v tom, že když použijete získané údaje v rozporu s důvodem, který jste uvedla v žádosti, dostáváte se do rozporu se zákonem. A tam mohou nastoupit sankce.

[144 A dodatek, (helena*: 05.01.2009, 18:32:24 - x)
můžete se rozhodnout, zda požadovanou listinu chcete v prosté nebo ověřené kopii, tj. 20,- nebo 50 korun za stránku.

[145 maYdo (skimic: 05.01.2009, 18:44:24 - x)
... Komárkovi bych to nezazlíval, nakonec tuším byl jako adoptovaný dítě v koncentráku. I bez toho bývají židé spíše levicoví viz US volby, volili většinově Obamu. Argentinec Guevara byl spíše salonní komunista. Říká se, že Fidel vyzval aby se přihlásil, kdo je komunista. Guevara slyšel jen to ista a tak se stal ministrem průmyslu. On, lékař. Lékař jako Mengele, Dryml a další. Lékaři bývají levicoví. Nic je to nestojí. Komárek byl mladý a šel za příležitostí. Ty jeho rady bych nepřeceňoval. Netrvalo to až tak dlouho. Guevara se šel nakonec nechat zasebevraždit. Jeho vliv je přeceňován s výjimkou triček.

[146 skimici (AeroKarel: 05.01.2009, 18:57:12 - x)
já Komárkovi nic nezazlívám, na druhé straně ovšem děkuji bohu i co ateista, že v té vládě nebyl dlouho. Aplikace jeho nápadů bych se trochu bál.

[147 Heleno, (maYda: 05.01.2009, 19:00:51 - x)
a co je použití v rozporu a co ne?
Znamená to, že když napíšu, že to potřebuju pro stavební povolení a místo toho dám výpis Blesku, aby si pošmákl na majiteli nebo to znamená, že jsem v rozporu se zákone, když napíšu, že to potřebuju pro stavební povolení a ono se ukáže, že je potřeba vyřídit další řízení a já použiju výpis i třeba pro povolení na přehjezd chodníku nebo rozhodnutí o umístění stavby?
ti zákonodárci nám to teda neusnadňujou....

[148 Dobrý podvečer, (PeS: 05.01.2009, 19:30:49 - x)
dočítám postupně...
2 skimic - [138] - Tvůj návrh má velice reálný podklad! Jistě víš, že sovy loví pod sněhem myši podle sluchu. No a Méďa Dvojdomek má sluch mimořádně kvalitní, slyší i trávu růst. Zejména tehdy, když se to týká jeho milovaných bolševiků.
No a co se chování týče, mezi bolševikem a kozomrdem zas tolik rozdílů není. Takže by ho mohli angažovat jako naslouchacího specialistu. A kopat všude tam, kde řekne, že vůbec nic není... Takový \"negativní indikátor\"!

[149 Změna se týká (helena*: 05.01.2009, 19:37:22 - x)
pouze poskytování údajů ze sbírky listin a žádostí o informace o přehledu vlastnictví jednotlivých vlastníků. Netýká se výpisu z listu vlastnictví, tam žádost není třeba a nakládat s tímto výpisem lze jako dosud libovolně. Výpis z listu vlastnictví si můžete nechat vystavit na jakoukoli nemovitost v ČR, nemusíte být jejím vlastníkem, ani nemusíte mít jeho souhlas. Stačí znát nějaký identifikátor, popisné číslo, číslo parcely a tak.

[150 A Čunkem je veselo.... (Rpuť: 05.01.2009, 19:38:24 - x)
...Vypadá to jako jediné sdělení těch návrhů, protože co já vím, Jiří Čunek skutečně navrhuje chvíli Jehličku, chvíli Parkanovou, teď aktuálně Kalouska....
http://www.tyden.cz...me_98883.html

[151 2 helena* (PeS: 05.01.2009, 19:42:24 - x)
stalo se... jen si Vás nesmím plést s tou druhou Helenou...

[152 Dobrý večer. (Dana: 05.01.2009, 20:03:35 - Mail - x)
Heleno - díky za ten zákon, přiznávám, ještě jsem ho nelouskala pořádně, dnes byl den ouřední a mí poplatníci se chovají uvědoměle - bylo jich dnes na úřadě jako naseto. Ale je fajn, že nenechávají vše na poslední chvíli. :-)
MaYdo - myslím, že jako projektant do sbírky listin vůbec nemusíte, vám stačí jen výpis nebo dokonce jen údaje z internetu z [ http://nahlizenidokn.cuzk.cz/]. Ovšem to není veřejná listina, to je fakt. :-)
Jasane - dle domluvy se také hlásím. Ale já su z dědiny, tak rozumně ;-)

[153 PeSi, (helena*: 05.01.2009, 20:05:53 - x)
ta druhá helena má Bedřicha a černého psa. Můj pes je světlý a Bedřicha nemám. Už jsme se viděly a je mezi námi jasno :-)

[154 Vyprdnětwe se na Čunka! (Šumavák: 05.01.2009, 20:18:12 - x)
Jsou důležitější věci!já mám tady tak 0,5 až 1,0cm sněhu a všechno zmrzlý už teď na sračku !
Ted jsem se potřeboval dostat k oknu, ta, co mám uložené seno a slámu, abych ho trochu zateplil nemohl jsem ten balík odtrhnout od zdi, protože tam byl senzačně přimrzlej.Po použití sekyrky šel i s omítkou....
Na zdi je tam si 1cm jinovatky a ledu a na styku stropu a zdi tak asi tři.....
Taky jsem tam (naštěstí !!!) s radostí zjistil, že myším velmi chutná ta izolace, která byla původně na vodovodním přívodu - jestli vony mrchy si z toho nestavějí hnízda!

K zešílení!

Když tu bejvalo 50 ks krav, co nechodilo ven, tak ty si to zadejchaly....
Když je na střeše a okolo půl metru sněhu, tak mi ani nemrznou hovna na podlaze, jako dnes.
Vy zkušenější si zkuste představit, jaká je tu zima, když ani ze hnoje už nestoupá pára a je navrch tak zmrzlý, že se po něm nechá chodit a neproboří se!!!

A jestli fakt bude v Klementinu těch slibovaných -22, tak to já tu budu mít tak -28 a přitom, jak je to už teď všechno promrzlé..... no potěš pámbu !

Co děláte pro globální oteplování, abychom tu neumrzli ????

mizím zateplovat.

[155 2 Šumavák (PeS: 05.01.2009, 20:26:58 - x)
hele, já za globální oteplování cítím svůj díl zodpovědnosti, tak jsem si včera udělal ke kousku uzenýho (hrůza a hnus - kouř to ani nevidělo, louhovaný piliny, leč darovanýmu koni atd...) hrách, pěkně vcelku, nasucho, omaštěnej, se škvarkama s cibulí a s česnekem a celej den dnes pilně prdím... Víc pro to globální oteplování udělat nemůžu, mám jen jedny střeva...

[156 Šumaváku, promiňte, (helena*: 05.01.2009, 20:31:48 - x)
ale doporučení na rozhovor Kalouska na ihned sem dát musím :-))) \"HN: Vytkl vám Jiří Čunek něco konkrétního?

Říkal k tomu nějaké věty, o kterých se domníval, že to je argumentace, ale bylo mu velmi obtížně rozumět. Možná máte stejné zkušenosti. Takže já jsem prostě vzal na vědomí, že navrhuje mé odvolání.\" ... Kalousek asi nemá Čunka rád .... :-))))
Šumaváku, cítím s Vámi a ještě víc s Vašimi miláčky .... a berte to tak, že je po vánocích a za chvíli tady máme jaro :-)

[157 PeSi neprovokuj! (Šumavák: 05.01.2009, 20:45:23 - x)
já dnes zatím jenom snídal hrst prášků.....

A poslouchám v rádiu a čtu na internetu, že my, srdcaři nemáme vycházet ven a ti zdraví jen tak na dvacet minut aby neomrzli..... toho debila bych chtěl dostat do rukou!

Jsem nějak nasrán!

[158 Heleno*, to snad ani nemusím číst... (Šumavák: 05.01.2009, 20:48:27 - x)
Kalousek je, ať je jakej je, inteligentní, se smyslem pro humor a jeho poštívání Čunek hned tak nepochopí.
A ten loňský deficit mluví za vše!

[159 hmm..zatracené globální oteplování (Dana: 05.01.2009, 20:54:55 - x)
mě čeká zítra v menším to, co dnes potkalo Šumaváka. Budu muset nějakým způsobem zabezpečit co nejvíc kurník - bývalou družstevní drůbežárnu - proti mrazu. To, že zmrzla na kost mrkev na krmení, uložená v bedně a obložená zateplením, to jsem zjistila už včera. Také jsem včera opravila některé zateplení oken, ale to hlavní mě čeká zítra. Akorát musím vymyslet, co a jak to udělat. Nejhorší jsou na tom slepice i když králíci si taky užívají - misky s vodu jsou jeden led a já se už těším, jak budu v mínus 20 rozmrazovat tu vrstvu ledu, abych jim mohla nalít horkou vodu - oni totiž mají tím větší žízeň, čím větší je mráz - ale to všechna zvířata. U Šumaváka bude asi největší problém zmrzlá klouzající podlaha...

[160 tady také není žádný důvod k veselí (Dusan Neumann: 05.01.2009, 20:55:11 - x)
Obama jmenoval šéfem CIA bývalého šéfa štábu Clintonova Bílého domu Leona Panettu.Nahradí Mikea Haydena, zkušeného válečníka, který dal CIA dohromady. Panetta má různé administrativní zkušennosti - třeba z výboru pro lidská práva -ale absolutně nulové zkušenosti s rozvědkou, což bylo hlavním důvodem k jeho jmenování, aby Obama uspokojil ty levičáky, kteří by mu do vlády neschválili nikoho, kdo měl cokoliv společného s bojem proti terorismu během Bushovy osmileté vlády. To se máme na co těšit....Kníže se žabožroutem tlačí Cipi Livni k příměří..doufám, že je poslala dobrusele

[161 Kalousek je (Foundryman: 05.01.2009, 20:55:37 - x)
za posledních 12 let (a možná i za 15) nejlepší ministr financí, který se v kotlině vyskytl.Zvláště v dnešních turbulentních časech bychom měli děkovat strejdovi tam někde nahoře, že na té sesli sedí Kalousek a ne nějaký šílený regulovčík. S krizí zachází nejlépe, jak je vůbec možné - nic extra nepodniká.
Zato Čunek trpí vskutku výraznou mentální nedostatečností.

[162 Šumaváku - ad: my, srdcaři nemáme vycházet ven (Dana: 05.01.2009, 20:58:28 - x)
však tě nikdo ze stáje nevyhání... ;-)
A jo, hnůj, ale to se za těch 20 minut stihne vyvézt a hned šupky zpátky...
Nedosáhneš tady - .-)

[163 No, (PeS: 05.01.2009, 21:00:16 - x)
dovolím si jistou prognózu...
Topolánek poslechne Čunka a zbaví se nejschopnějšího ministra své vlády. Tím potvrdí, že je proradná kurva, jak ostatně všichni vědí, jen se to bojej přiznat, a že zájem republiky je u něj až na posledním místě.
Raptor nám to tady pak správně stranicky vysvětlí, zejména s ohledem na to slavné \"předsednictví v Evropské Únii\", z kteréhož obratu je mi už spolu s Mackem na blití.
K tomu všemu bude tleskat Havel, Pehe, Pithart a další všeho schopní zmrdi. A bude to další hřebíček do rakvičky kdysi státotvorné ODS, která se - plna fekálií - po zásluze odebírá na hnojiště dějin. Tak bych prosil ještě nějakej ten Trauermarsch...

[164 No, Foundry - (Dana: 05.01.2009, 21:02:53 - x)
já bych až tak velké nadšení pro dnešního minfin nesdílela...ono se to vidí trošku jinak zvenku a jinak zevnitř... Některé výstupy a návrhy zákonů nejsou to nejlepší...
Pokud Šumavák zveřejní, co jsem mu poslala, sám se můžeš přesvědčit, kde to drhne i přesto, že nižší šarže už dlouho upozorňují, že např. EPO je cesta zarúbaná a úplně nejlepší by bylo ji ukončit a začít úplně znovu a jinak.

[165 Tak jsem ten balík dobabral na krmnou chodbu..... (Šumavák: 05.01.2009, 21:17:56 - x)
a jdu si rozmrazit prstíky!

Dano, klouzající zmrzlá podlaha, ta mě nesere!

Horší je to, že ti koně potřebují denně ca 400-500 litrů nezmrzlé vody. Jak by se to mělo někde kousnout, tak je to k zešílení, protože s tím nejde nic udělat! Dokud ten rozvod byl pozink, tak svářečka a letlampa dokázala leccos zachránit.Na plastikovejch rourách si ovšem neškrtneš! A při -20 nenatahneš ani vodu do fekálu a natáhneš-li, nevypustíš!
Ten kolega, co má venku 700 ks hovězího dobytka, šílí ještě o dva stupně víc než já.

Když je venku sníh, tak je mohu na dvě, tři hodinky v poledne vyhnat a oni , jakkoliv se mi to moc nelíbí, ten sníh žerou a něco si doplní... Leccos se dá zachránit v brutaru či v sudu nad ohněm, i když, pravda, znám výrazně lepší způsoby jak trávit zimní dny.....

Fakt se bojím, že ti meteorologové nejsou klimatologové a že vědí o čem mluví, když dělají předpověď na tři dny.....a ne na sto let.

[166 juro-p (jasan: 05.01.2009, 21:25:32 - x)
sel ti mail

[167 PeSi (jasan: 05.01.2009, 21:27:56 - x)
rekl bych, ze mas pravdu...

[168 Dano, (Foundryman: 05.01.2009, 21:28:12 - x)
od zákonodárné tvořivosti už dlouho nic dobrého nečekám (viz např. nynější buzerace ohledně povinného ručení za rozebraná nebo uskladněná a nepoužívaná stará auta), nicméně Kalouskovy komentáře k různým navrhovaným šílenostem mi znějí jako rajská hudba.
Co je to EPO?

[169 PeSi, já si taky zavěštim... (Rpuť: 05.01.2009, 21:28:49 - x)
Jestli se tohle Čunkovi povee, tak rozštěpí lidovce a Kalouskova půlka přejde k ODS. Čuňasové pak zaslouženě odkráčí na smetiště dějin....
http://www.lidovky.cz...n_domov_hel

[170 výpis z katastru není listina, (maYda: 05.01.2009, 21:31:54 - x)
takže se ho netýkají úpravy zákona?
No sláva, tak to je všechno, co potřebuju.
Mně šlo hlavně o ten přístup na internetu, protože já si radšui ověřuju, jetsli sedí číslo popisné a parcelní a vlastník.
Výpid záleží na sravební úřadu, v podstatě by neměli trvat na výpisu, pokud si mohpou údaje o vlastnictví ověřit na internetu.
Ale třeba Praha 8 na tom papírovém výpisu, jak jsem dnes zjistila, trvá.

Kruci, doufám, že brácha na chalupě vypustil vodu.
a doufám, že máti bude zítra hodná a nebude trajdat po namrzlých ulicích.

PeSi, myslím, že by se hodilo \"zasviť mi ty slunko zlaté, na poslední z vlasti krok...\"
Původně to bylo k jinému účelu, ale do rytmu k pochodu nosičům rakví to docela pásne.
Tum tu dum dum, tum tu dum dum....
Mohu doporučit k provedení kostelní sbor v mé rodné obci
Již na počátku šedesátých let zapřísahal můj děda rodinu, aby nepřipustili při jeho pohřbu účast kostelních zpěváků, neb by musel, jsa obdařen slušným hudebním sluchem a cítěním, v rakvi rotovat jak kafemlejnek.
Děda je na pravdě Boží už víc než 45 let, ale svou kvalitu si sbor drží dodnes.

[171 a jeden realistický pohled: (Šumavák: 05.01.2009, 21:39:48 - x)
http://www.lidovky.cz..._nazory_mtr

Je třeba šířit !

[172 Foundry - (Dana: 05.01.2009, 21:41:05 - x)
EPO - elektronická podání - viz [http://cds.mfcr.cz...ikace_2009.pdf]
Ale pokud to nefunguje, nebijte mě...

[173 Šumaváku - (Dana: 05.01.2009, 21:44:11 - x)
pokud jde o vodu pro zvířectvo, mám to jednodušší. Já těch cca 10 litrů donesu těch zhruba 100 m v petláhvích, naplněných doma horkou vodou z kohoutku...A navíc si o ně ohřeju ruce, když dojde na nejhorší...

[174 cteni a vazeni (jasan: 05.01.2009, 22:50:41 - x)
co mate o muj vyrobek zajem, napiste mi KOLIK!

[175 Pozdě, ale přeci (martin TT: 05.01.2009, 22:57:32 - Mail - x)
Jasane, já taky, ale nevím co?

[176 Jasane, (Vít Blaha: 05.01.2009, 22:58:04 - Mail - x)
díky, došlo OK.

Na ČT1 je my favorite David Macek.

[177 Sakra, (Vít Blaha: 05.01.2009, 22:59:31 - Mail - x)
to je asi záznam ze Silvestra...

Teď je tam Severa...

[178 Všimli jste si, (helena*: 05.01.2009, 23:04:46 - Mail - x)
jak Davidovi Mackovi rudlo pravé ucho ? :-))) v koutě kulil oči jako by šňupal kokain. To je svazák!

Jasane, protože taky nevím, co je předmětem dodávky, nevím kolik kusů mám chtít. Nemůžu to případně sama zněkolikanásobit?

[179 Šumaváku, (František I.: 05.01.2009, 23:12:37 - x)
s tou zamrzající vodou si můžeš poradit. Já jsem si nechal do výrobních prostor zavést vodu nezateplenou půdou. Už tehdy, když ji zaváděl, se instalatér těšil na jaro, jak mi bude další rok vodovod předělávat. Nemýlil se. Celých pět let, izolace, neizolace. Nakonec to dopadlo tak, že jsem objednal odporový drát, který jsem namotal podlél trubky. Protože nejsem moc dobrý v počtech, z trubek se studenou tekla v zimě i při nejtřeskutějších mrazech horká a z bojleru, který jsem raději nezapínal, studená. Pokud jsi ochoten obětovat obolus za u tebe tuším Oon či co, na jaře odmotám drát z trubky, odpojím termostat a celé zařízení ti odvezu. (Po pěti letech neustálého obnovování zmrzlých a prasklých trubek, protože automatika občas vyplivla, jsem proboural chladírnu a trubky vedl chladírnou, kde bylo pouze +4 oC. Alespoň jsem nemusel kupovat výrobník šupinového ledu.I v červnoných vedrech jsem měl studenou vodu.)Odporový drát má izolaci, takže když ho potopíš do žlabu, nemělo by se koníkům, pokud nedostanou nápad drát ochutnat, nic stát. Když už nic jiného, alespoň by ti nemusely zamrzat roury.

[180 Jasane, (František I.: 05.01.2009, 23:15:07 - x)
možná jsem špatně chápající, či jsem nečetl dostatečně pozorně, ale popiš mi tvůj výrobek na mailu, popřípadě rovnou pošli.

[181 Není ten Macek (Foundryman: 05.01.2009, 23:15:36 - x)
nějak příbuzný s plešatým Sobotkou? Dikce, zjev, rozumové schopnosti...

[182 Františku, dík za nabídku, ukládám do (Šumavák: 05.01.2009, 23:45:41 - x)
HDD v hlavě a zjara se tím budeme zabývat!Promyslím jak a co a realizoval bych to. TO EON bych i vydržel, protože to není celá zima, to jsou jen takovéhle extrémní dny a rozhodně to bude výrazně méně, než třeba objednat vodu u 1.JVS.....

Já to normálně řeším tak, že mám úplně na konci toho hlavního řadu záchod, tam umývadélko na ruce a tam, když je zle, nechávám vodu více či méně protékat.Ale protože to mám na čerpadlo z vrtu, tak když na tři dni vypadne elektrika, je to k posrání. Ten odporový drát by pomohl alespoň následně.
No a zítra nakulím do jednoho stání místo koně pětistovku frigeru a pro jistotu ji napustím vodou....

Já mám problém v tom, že ta spousta koní potřebuje spoustu vzduchu, a nesnáší vysokou rel. vlhkost, čpavek a močovinu.... takže to nejde zabednit a když odpovídajícně větrám, je to o zamrznutí..... a najít mezi tím rovnováhu při -25 není žádná sranda....snad to nebude trvat dlouho....

[183 Tak jsem, vážení, (maYda: 05.01.2009, 23:46:36 - x)
poslala F s loňským datem
Na rozdíl,od rputi, která si toho všimla hned a hbitě opravila, jsem to zjistila až teĎ a opravovat to už nebudu.
Konec konců, nikdo si nestěžoval.

[184 Kam zmizelo P? (maYda: 05.01.2009, 23:50:01 - x)
měla jsem na mysli PF neboli přání k novému roku.
Vlastně k loňskému.
Sypu si popel na hlavu a budu chodit kanálama. Ale až zítra, teď jdu spát.

[185 2Dusan, (Hipik - pravicovy recidivista: 05.01.2009, 23:56:08 - Mail - x)
jo, taky na to jmenovani cucim, jak tele na novy vrata. Nu a Novy rok nezacal nijak zavidenihodne Temporary Workerum, cesky agenturnim pracovnikum. Byli propusteni. Pro ne to znamena jedine. Stejne jako v Cesku, stehovani za praci a nebo supky domu. To se jim ale nebude chtit a az dostanou hlad, skutecny smrtelny hlad, bude zle. Kdo je vyzbrojen a odhodlan, ten se ubrani. Sakra, to se nam ta Fanie a Fredie pekne msti.

[186 Dobrý večer vespolek! Jasane, jaký výrobek, kolik čeho? (Loki_F: 05.01.2009, 23:59:02 - x)
Hlásím se, jsi pro mě zárukou kvality...! Ať je to cokoli.

Lidičky nezapomínejte, že navzdory tomu, co tvrdí zelení lumíci, jsme uprostřed interglaciálu a to ne právě vydařeného, ty minulé byly zatraceně teplejší!
Letos mi v lokalitě, kam se jdeme sklouznout na lyžích napadly již 4 m sněhu - za posledních 15 let tam bylo touhle dobou max 2 m a pořád padá!

Šumaváku - Podle předpovědi na RTL II má v Bavorsku a na jižní části ČR (lajna byla od Plzně na jih) sněžit ještě nejmíň 24 hodin a fest - snad se nesekli!

[187 No tak to abych vstal o hodinu dřív. (jura-p: 06.01.2009, 00:48:26 - x)
A počital s rezervou na cestu. Ale tady je to zatím jen takový vytrvalý poprašek a i ten teď přestal. Venku je tak 3 cm sněhu a mínus tři.

[188 Šumaváku, (jura-p: 06.01.2009, 01:30:37 - x)
přemýšlel jsi někdy nad rekuperací tepla? Je to velice zajímavé řešení a viděl jsem daleko jednodušší, než tohle v odkazu. To je sice pěkné, ale taky drahé. Dvě trubky v sobě pověšené pod stropem, kde jdou čerstvý a vydýchaný vzduch proti sobě mají taky velkou výměnnou plochu a šlo by to za pár korun.
http://www.rekuperace.cz/

[189 Hm, tak podle meteosatu (Loki_F: 06.01.2009, 01:39:57 - x)
to napadlo skoro všechno v Bavorsku, alespoň máte dole na jihu pod mrakem = menší mráz (-12°C místo -22°C)
http://www.meteocentrum.cz...razky/
U nás mrzne docela mírně (teď -8°C), všechny nádrže v okolí jsou krásně zamrzlé, takže se tu bruslí jak v Holandsku v 17. stol.
Toho jsme si již několik let neužili v takovém měřítku. };D)

[190 Dobré ráno (martin TT: 06.01.2009, 06:34:48 - x)
od severu se prý vyjasňuje - to by mohla popsat Dana, ale tady je zataženo a proto jen minus pět. Takže ochlazení se o jednu noc odkládá.
Podle pranostik bych soudil, že se zima projevuje normálně - tříkrálové mrazy jsou běžná věc a celé období do Hromnic je vlastně ta nejtřeskutější zima.

[191 Dobré ráno, (PeS: 06.01.2009, 06:42:38 - x)
2 Šumavák - hele, já používám topné pásy. Dá se to omotat kolem trubek a vyhřívá to docela rozumně, hřeje, ale nepálí. No a přes to se to dá omotat sklotextilem jako izolací, takže to teplo jde dovnitř a minimalizuješ ztráty. Jedinej problém je, že potřebuješ 40 V trafo. Ale pak je v tom aspoň bezpečný napětí. Dá se to sehnat přes laboratorní potřeby.
Nebo - podobně jako František - existuje drát do teplé dlažby (teplá podlaha). Drát, nikoli rohož. Prodávaj to v OBI a vyráběj to v nějaký prdeli u Benešova, zpaměti teď nevím. Tam to máš slušnejch pár metrů izolovanýho drátu, včetně izolovaných přívodů a rovnou i krabici s termostatem a izolovaným čidlem. To čidlo by se dalo přes průchodku strčit přímo do vody na konec tý trubky a dle teploty vody by Ti to samo regulovalo otop do toho drátu. Já to mám pod podlahou v koupelně a v předsíni a mohu doporučit - jednoduché, spolehlivé. Dá se to objednat na dobírku, zkusím Ti najít odkaz.

[192 2 Šumavák (PeS: 06.01.2009, 06:47:35 - x)
no, tak tady máš přímo kabely na ohřev potrubí:
http://www.sanita.cz...ategorie=162

[193 No, (PeS: 06.01.2009, 06:53:41 - x)
a tady máš odkaz na výrobce a dodavatele té teplé dlažby. Taky tam toho nabízí víc.
http://eshop.v-system.cz/
Pokud máš ty plastový trubky přístupný, tak bych aspoň něco objednal už teď a omotal.

[194 Pánové (martin TT: 06.01.2009, 06:56:08 - x)
topné kabely - viz Google - vymakaná technologie na rozmrazování ledu v okapech. Určeno na venek, absolutně waterproof, bezpečné napětí.
Přesto bych asi volil topné pásy a izoloval.

[195 2 martin (PeS: 06.01.2009, 07:02:50 - x)
ten V-systém to nabízí taky. U nich se mi zdá zatím nejlepší poměr cena/výkon a mám s tím dost dobré zkušenosti - aspoň v tý podlaze.

[196 2 PeS (martin TT: 06.01.2009, 07:10:54 - odkaz - x)
souhlas, ten V-system má stránku o ochraně potrubí, kde je stručný popis, nákres uložení i příklad výpočtu

[197 2 martin (PeS: 06.01.2009, 07:25:45 - x)
už když jsem pokládal tu podlahu - sám a za cca 2 hodiny - zaujalo mě, že se snažej o maximální jednoduchost a přístup \"idiotensicher und bombenfest\". Zvlášť v dnešní době tohle člověk ocení. Kupuješ výrobek, který dělá to, co má, a v ceně výrobku neplatíš stádo nahovnovejch manažerů.
A než jsem se pro tu podlahu rozhlodl, prošel jsem si toho po internetu a po kšeftech dost. Hlavně rozhodovala ta flexibilita - jen hustotou smyček si reguluješ teplotu jak kde potřebuješ. To žádná rohož nezvládá...

[198 To byl fofr (martin TT: 06.01.2009, 09:16:49 - x)
ještě před chvílí [190] jsem psal o minus pěti. Když jsem vylezl v osm před dům k autu, už bylo jasno a minus šestnáct.
Teď jsem o třicet kilometrů dál na sever a je jen minus deset, protože je všude mlha. Jak to, že se nevymrazí a nespadne?

[199 PeSi (jasan: 06.01.2009, 09:24:24 - x)
dik, ten odkaz se hodi...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: