Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Sobota, 24.01.2009
Inflace papírových peněz ve FranciiUpoutávka na text Andrew D. White přeložil: Finist
Vzhledem k tomu, že uvedený text je „hrozná kláda" na 38 stranách formátu A4 (tedy včetně odkazů), zvolili jsme tento způsob prezentace výtečného textu, který byl poprvé představen členům zákonodárných sborů Spojených států v roce 1876. Andrew Dickson White byl spoluzakladatelem (dnes velmi prestižní) Cornellovy univerzity, kde přednášel historii. Jeho kvalifikace historika textu velmi pomohla, protože ekonomické děje nejen popisuje, ale také je zasazuje do historického kontextu Velké francouzské revoluce. Tudíž čtenář, který by omdléval při pouhém pohledu na termín „inflace" a měl obavy, co mu to jdou zase „hustit do hlavy za odborný text", nalezne v textu také skvělou exkurzi do tehdejší doby. Navíc je Andrew D. White výtečným vypravěčem, který umí bravurně dokreslit děj na autentických výrocích tehdejších účastníků. A kdyby to nebylo tragické, tak by bylo velmi legrační, že dnešní účastníci dějů (a nejen ekonomických nebo politických) kolem nás, používají vlastně stejný model a stejné výroky jako tehdejší figury. Každý čtenář, který přečte celý text, projde kompletním výčtem událostí. Od nadšeného začátku, kdy „Francie je nyní tím národem, který se plně poučil ze zkušenosti s Johnem Lawem, která má nyní ústavní vládu kontrolovanou osvíceným a vlasteneckým lidem" přes následující vystřízlivění. To se projevilo dalšími a dalšími emisemi papírových peněz, které „budou brzy považovány za lepší, než jsou mince, které jsou dnes hromaděné, a tak je vtáhnou opět zpátky do oběhu". Závěr příběhu je děsivým popisem teroru v podobě nucených půjček, kdy „osoba přinucená poskytnout tuto půjčku zjistila, že proti asignátu na sto franků, dostane záruku pouze na jeden frank", přímých konfiskací majetku, rabování a morálního úpadku, který nemohl mít jiný konec než realizaci doktríny, že „smrt je jediný patřičný trest pro osobu, která odmítá přijímat papírové peníze".
Celý text naleznete na adrese:ZDE* (pokud si budete chtít stahnout k sobě, doporučuji použít jakýkoliv Download Manager. ) Jako webstránka (bez .pdf) je to zde: http://www.bastiat.kvalitne.cz a zde: http://www.zlatystandard.cz/ A jako .pdf jen ke stažení je to zde: http://muj5.edisk.cz/stahnout-soubor/88640/Inflace_ve_Francii.pdf_13.93MB.html příjemnou zábavu přeje Modrý pták
Komentáře
[6]
To je nápad...!
(Rpuť: 24.01.2009, 15:50:37
- x)
...Tištěná média v zemi galského kohouta postihla finanční a ekonomická krize. A zároveň má vláda pocit, že mladí Francouzi málo čtou. Proto se stát rozhodl, že zkusí oba problémy vyřešit najednou tím, že pořídí roční předplatné libovolného deníku všem osmnáctiletým Francouzům.... ...Naopak se zvětší objem kupovaného tisku ve státních institucích. Podporu obdrží také prodejci a donášková služba. ... No, třeba budou ouředlníci mít míň času na vymejšlení blbostí, když budou číst noviny...:((
[7]
Rputi
(martin TT: 24.01.2009, 16:22:45
- x)
zatím se mluví o libovolném deníku, to ale není správné. Vždyť by si mladí Francouzi mohli vybrat deník nesprávný, nevhodný, ba škodlivý. Proto by měl být vybrán vládou deník jeden. Zaručený a stabilní. Ovšem jistě by se našel zlý kapitalista, který by chtěl vydělávat na výchově mladé generace. Proto by bylo nejlépe založit noviny vládní, zaručeně neziskové. Možná by bylo, v zájmu zrychlení výchovy mladé generace, kdyby se převzal, samozřejmě za náhradu a jen formou zákona, nějaký deník prosperující. A na ty nevládní a nesprávné by se uvalila tzv. nekulturní daň. A pak jsem se z toho zlého snu probudil s rukou v nočníku...
[11]
No, já nevím jak mladá generace,
(Šumavák: 24.01.2009, 16:40:16
- x)
ale já (Pokud se mi nepodaří je někde sebrat)kupuji noviny tak 1x za čtrnáct dní na dlouhé zimní večery.A po vyzkoušení skoro všech titulů kupuji Právo. Tam ze nejlepší poměr cena/ množství a kvalita papíru a opravdu se s ním nejlépe zatápí! Nedám na něj dopustit!! Jen se bojím, že mé šumavské informace mohou být pravdivé a Právo má financování tak do března a pak bude mít potíže a skončí.....a nebo ho koupí PNP a budeme mít další „Deník“. čím já pak budu zatápět...????
[12]
martine,
(Rpuť: 24.01.2009, 16:40:48
- x)
neříkej mi, že se ti zdálo, jak se Sarky stavil u Jyrky... že by za Myrkovými zády ... no to by nebylo pěkné .... a přistihnul je Patočka, tak mu za trest vzali Lidovky ... a Vaculík napíše 3000 slov ... a 5000 .... a 10000 .... a tomu se říká inflace... A pak ty médyja nemaj krachovat...
[14]
Ten článek od Foundryho
(jura-p: 24.01.2009, 16:48:39
- x)
by se udat někde k vytištění měl. Ono se totiž mezi lidem obecně říká, že Hitler veřejnými stavbami vyřešil hospodářskou situaci Německa. My, co to četli, víme, že to vůbec není pravda. Ale mnoho socialistů demokratických i internacionálních je přesvědčeno, že socialista nacionální byl hospodářsky úspěšný, a že krize uměl řešit \"a dal lidem práci\". A naletělo na to hodně lidí, jinak žádnému z těchto hlavních socialistických směrů nefandících.
[16]
Tak jsem ten článek
(Šumavák: 24.01.2009, 17:44:14
- x)
konečně našel : http://sumavak.bloguje.cz...939.php a zjistil přitom opět něco, co tady nefunguje jak má.....
[17]
Velmi čtivé, Finiste.
(wer: 24.01.2009, 18:03:33
- x)
Při čtení jsem narazil na dvě chybičky: str.2 tématu, jenž → tématu, jež str.9 vodou dopadajícím → vodou dopadající Ten Sarközyho nápad je velmi chytrý, tedy vychytralý. Vůbec není pravda, že mladí málo čtou. Oni totiž v mnohem větší míře čtou internetové zpravodajství a blogy, a ty nemá Sarközy pod palcem. Internet představuje velmi výraznou hrozbu pro současnou mediokracii.
[18]
Ahoj....
(Jirka ppa: 24.01.2009, 18:06:55
- x)
no dnešek asi zůstane dlouho nepřekonán.... Mimo krásný článek papírkách, tak odkaz na Foundryho impozantní dílo. Rathovo předbíhání v čase....no a stejně to většině nedojde a budou oslavovat politiku třetí říše a toho pravého evropanství, teda dříve to byla jiná \"národnost\" No a mohu říci, že taneční lekce pro starší a pokročilé byla opravdu přínosem....víte co to je...slow, slow, slow, ...slow, quik, quik....kvík....No přeci tango s důrazným šlápnutím na nohu.
[25]
Ale kdeže Jirko,
(Šumavák: 24.01.2009, 18:39:12
- x)
Já si spíše představuji nějaké strategie, jako bylo to budování měst kde by to šlo jen se soc. principy a jinak by se to hroutilo, dnes třeba secondLife a hry vůbec, protože ty mají veliký vliv na mládež a řekl bych, že teď budou mít v souvislosti s krizí, boom, protože do virtuálního světa bude před realitou utíkat stále více lidí.... Nakonec - ono i to střílení kapitalistů místo kachniček.....
[28]
Finiste i Modrý ptáku
(skimic: 24.01.2009, 18:52:37
- x)
... díky za čtení, jako obvykle nadčasové. Mě tam zaujala pasáž o čtyřech maximách. Ani použití dostupného státního násilí nedokázalo změnit černou na bílou. Odnesou si to nakonec vždy ti, pro které je je to připravováno a kteří tomu uvěří a svými hlasy to posvětí. Ta následná pasáž o Napoleonovi mi trochu připadá sporná. Bylo to jiné než Hitlerův nástup? Byl úspěšný skutečně jen pro používání krytých mincí? Nevím. Je to delší než obvykle, ale vyplatí se to přečíst.
[31]
Finiste, sokole jasný, děkuji.
(nickname: 24.01.2009, 19:17:36
- odkaz
- x)
Dobrý večer. Děkuji za vynikající čtivo. Impozantní kousek. My dnes již víme, že ta Hegelova vývojová spirála se může otáčet i druhým směrem. -------- Kluzký investor = slizký investor? Luis d\'Or = pamatuji na překlad luidor, wikipedie zná luisdor. http://cs.wikipedia.org/wiki/Dějiny_peněz Třída dlužníků = skupina?
[32]
Skimici
(Finist: 24.01.2009, 19:24:51
- x)
Ona tam ta paralela mezi Hitlerem a Napoleonem skutečně existuje. Napoleon byl jinak co se týče ekonomie dřevo, ale jeho postoj k inflaci a penězům mu přinesl širokou politickou podporu. Úplně stejně Hitler (který taky v jiných ohledech ekonomii nerozuměl) nahnal spoustu politických bodů ve dvacátých letech svým postojem k hyperinflaci a velmi výstižnými komentáři. \"Němci jsou děti, protože jen dětinští lidé by přijali milionové bankovky.\"
[33]
No není to duševní mrzák?
(martina: 24.01.2009, 19:29:21
- x)
David Rath, hejtman Středočeského kraje: „Ohrazuji se proti dezinterpretaci mých výroků v rozhovoru pro dnešní vydání Lidových novin. Nikdy jsem netrpěl, na rozdíl od vládních politiků v čele s Mirkem Topolánkem a jeho pravou rukou Markem „Bormanem“ Dalíkem, obdivem k režimu Adolfa Hitlera...“
[39]
Rath je krysa,
(maYda: 24.01.2009, 20:00:33
- x)
když zjistil, že přestřelil, tak lže a hází svoji špínu na druhé. Fakt mně začíná jímat děs, že mohl být zvolen. jenže nakonec i toho Hitlera si zvolili. Copak tolik lidí nevidí, co je to za magora? A že tomu Hitlerovi jako by z oka vypadl? kocáb zřejmě, jak jsem někde zaslechla, hodlá řešit praswečák v Letech - neměl by se zaměřit radši na prevenci opakování? KOncentrák v letech už jtejně nikdo z historie nevymaže a mrtvým život nevrátí - ale zabránit další diktatuře magiorů by se mohlo. Kdyby jen většina včetně politických špiček a novinářů neměla klapky na očích. Copak to nevadí naším zastánvům morálky. pravdy a humanity, jak si tu ten týpek otvírá hubu a plive svoje nenávistný lži?
[40]
Aha, pan umělec se brání mystifikaci:
(maYda: 24.01.2009, 20:06:15
- x)
[http://zpravy.idnes.cz..._domaci_dp] že prej fiktivní rozhovor s ním je něco jiného, než když si vymýšlel svou báchorku o kolektivním díle. Stejně kluzkej jak ten Rath. Vykecá se ze všeho. Má pocit,že stojí na té \"správné\" straně a že proto má nárok na to, aby mu všechno prošlo.
[42]
pokud jse o ten vepřín
(Šumavák: 24.01.2009, 20:14:53
- x)
Tak kdyby tam v tom 99, kdy si Uhl tu kravinu vymyslel, byli vysadili kolem plotu 10m pás bříz, za tím 10m pás stříbrných smrků, tak už by dnes bylo skoro vyřešeno - prasečák by z toho místa pomníku nebyl vidět a v létě ani cítit!! Je vyzkoušeno!
[44]
náhodou vepřín Kocáb
(skimic: 24.01.2009, 20:43:42
- x)
... má vkus, angažoval (nebo alespoň nabídl) Lejlu Abbas. Princezna z pohádek 100 a jedné noci :-). Multikulti bude pro, cikáni taky a ona ničemu neuškodí :-) Vždyť jaký rozdíl s Míšou Davidem produkovanými či alespoň hudba (a nejmladším Hrušínským obsazené) diskofilmy. Mládež se prostě vyřádí a pan Kocáb bude mít úspěch. Na vepříně se odehraje pár protestních koncertů (se budou ve větším opakovat v Praze) a bude hotovo. Kocáb vymyslí rockové show,, na závěr prohlásí \"Ich bin ein Zigeuner\" a bude ještě slavnější. Bakala a Schwarzenberg připraví kuřecí guláš (vepřový nebo hovězí můžou některé účastníky nas.at).
[47]
No tak jsem si přečetl ten rozhovor
(Jirka ppa vizionář: 24.01.2009, 21:22:36
- x)
s Krysou v Lidovkách. Mohu říci, že je to ještě horší, než jsem si myslel. On je neuvěřitelně dobrej....Taky se smáli Hitlerovi, než je zavřel a postřílel. Ten chlapec je opravdu skvělým žákem. Neskutečný gauner.....Bohužel se všechno bude opakovat. Jen doufám, že se podaří včas získat azyl v nějaké nové \"zemi zaslíbené\" myslím, že tentokrát to bude dost vostré. Přeci jenom jsou modernější prostředky likvidace. Jo a taky nebylo by od věci najít něco s ropou...
[51]
ta fotka je skvostná....
(Rpuť: 24.01.2009, 21:42:36
- x)
taková signifikantní... http://www.lidovky.cz...zhovory_glu
[55]
jo ten obrázek ?
(Šumavák: 24.01.2009, 22:06:01
- x)
tak mě napadá..... Kokain, crack Vzhled: bílý krystalický prášek, crack je světlá hmota nebo krystaly. Způsob užití: šňupáním, kouřením,injekčně,perorálně. Doba účinku: podle způsobu aplikace od 30 min do 2 hod. Projevy intoxikace: rozšířené zornice,[/b] zvyšuje se motorická aktivita, zrychluje se dech, srdeční činnost. Objevuje se nadměrná hovornost, euforie, [b]nadměrně zvýšené sebevědomí (často vede k přecenění vlastního výkonu), mizí únava, potřeba jíst a spát. Při vyšších dávkách působí jako anestetikum na mozková centra kontrolující dýchání - nastává třes, křeče, zmatenost, závratě a specifické dýchací potíže - rychlé střídání lapání po dechu a mělkého dýchání. Po odeznění účinků se dostavuje únava, často se objevují deprese. Některá rizika: časté záchvaty vzteku (sklon k násilí), poruchy spánku, křeče, ztráta váhy, problémy s pamětí. a že má ty pupily pěkně roztažené? To abych vás, majitelé nemocnic, lépe viděla!
[56]
kamna to ta mládež chodí...
(maYda: 24.01.2009, 22:20:19
- x)
Kázání mého muže o pořádku skončilo tím,že syn pravil: \"Ale tatínku, jinde na to mají personál\". Blbý je, že se nemůžu smát, protože kvůli té pitomé chorobě se okamžitě začnu dusit. Nealkoholický pivo se snad na antibiotika může, ne?
[58]
Vážení, kocour mě upozornil na jednu věc
(jura-p: 24.01.2009, 23:14:03
- x)
která mnohým může připadat jako maličkost, mě však připadá jako záčátek nového báječného světa. Orwell i Marx překonáni se svými představami řízení světa budoucnosti. EU dokáže už měnit i minulost, a to smluvně. Každý ví, že ať udělá cokoli teď, změní tím vždy jen budoucnost. To je nesmírně omezující. Ale EU na to přišla, přítomnost změníme prostě tím, že něco uděláme v minulostí. Což se stalo/stane schválením Lisaboské smlouvy. A my se staneme účastníkem Maastrichtské smlouvy od roku 93, její český text bude originálem od téhož roku a nebude pravda, že v době schvalování v Maďarsku nebyl k dispozici Maďarský překlad. Byl/bude a dokonce ve znění nynějších úprav více jak deset let plně k dispozici. P.S. Já přestávám chápat, proč tak bazírujeme na rozporech LS s ústavním pořádkem, když je LS úplně blbá sama o sobě. P.P.S Jak to, že si toho všiml až kocour? Je to prostě tím, že je úplně prvním člověkem, který to přečetl opravdu celé. Protože to nečetli ani ti, co takové blbosti vlastně stvořili. Viz text Maastrichtské smlouvy upravený Lisabonskou smluvou, tak jak bude platit po této úpravě: ´Článek 54 1. Tato smlouva bude ratifikována Vysokými smluvními stranami v souladu s jejich ústavními předpisy. Ratifikační listiny budou uloženy u vlády Italské republiky. 2. Tato smlouva vstupuje v platnost dnem l. ledna 1993 za předpokladu, že budou uloženy všechny ratifikační listiny, nebo nestane-li se tak, prvním dnem měsíce následujícího po uložení ratifikační listiny tím signatářským státem, který tak učiní jako poslední. Článek 55 1. Tato smlouva, sepsaná v jediném vyhotovení v jazyce anglickém, bulharském, českém, dánském, estonském, finském, francouzském, irském, italském, litevském, lotyšském, maďarském, maltském, německém, nizozemském, polském, portugalském, rumunském, řeckém, slovenském, slovinském, a španělském a švédském, přičemž všechna znění mají stejnou platnost, bude uložena v archivu vlády Italské republiky, která předá její ověřený opis všem vládám ostatních signatářských států 2. Tato smlouva může být rovněž přeložena do jakéhokoliv jazyka určeného členskými státy z těch jazyků, jež jsou podle ústavního řádu těchto členských států úředními jazyky na jejich celém území nebo jeho části. Dotyčný členský stát předá ověřený opis těchto překladů, který bude uložen v archivu Rady. NA DŮKAZ ČEHOŽ připojili níže podepsaní zplnomocnění zástupci k této smlouvě své podpisy. V Maastrichtu dne sedmého února tisíc devět set devadesát dva.´ Právníci poraďte - znamená to, že jsme účastníky od počátku, mě to spíše vychází, že maastrichtská smlouva začne platit teprve až uložíme u italské vlády naše schválení Lisabonské smlouvy. Do té doby bude platit staré znění a pak bude platit znění nové s tím ,že staré nikdy neplatilo, protože to bude ten okamžik, kdy podle nového může začít maastrichtská smlouva teprve platit. POMOC!!! Já už nic nechápu!!! Právníci, vysvětlete mi to nějak neústavněsoudně, protože jejich vysvětlování TAKY NECHÁPU!!! Tohle si přece já, Česká republika ani Evropa nezasloužíme!!! Tak špatní jsme zas nebyli.
[63]
AK -byly, ale my to všichni víme
(Šumavák: 24.01.2009, 23:56:10
- x)
tak se tím nikdo nevzrušoval...:-)) Udělal jsem nahoře stránku k LS, bez komentářů zatím- kde bych postupně rád vytáhl to co jsme tu LS měli a přidal i další věci, které se objeví i v diskusi. A udělal rubriku, aby to pak bylo vše na jednom místě. Tak pokud si někdo pamatujete, něco z těch diskusí k LS, dejte mi vědět, já to vytahnu a dám to tam.
[64]
Finiste, trikrat bravo!
(Keff: 24.01.2009, 23:58:22
- x)
Článek jsem dočetl jedním dechem na displeji mobilu,mém jediném spojení se světem pro tento týden. Je to neskutečně mrazivé,kolikrát to už lidstvo zažilo a přitom se nikdy nepoučí-je to dokonale přesná mapa a dá se prstem ukazovat kde přesně jsme teď a co nás čeká. A prakticky-neuděláme diskuzi, kde bychom zkusili vymyslet, jak si v nadcházejících časech zachovat život, důstojnost a majetek? Co měl dělat rozumný člověk na začátku inflačního šílenství aby ho přežil (emigraci vynechejme, dnes už není kam)? A ještě jednou díky díky díky-vyměnil bych rok středoškolského dějepisu za to kdyby nás tehdy někdo donutil přečíst tvé texty na Bastiatovi.
[67]
Ale no tak, Jasane.
(jura-p: 25.01.2009, 01:12:38
- x)
My dva snad ne. Já na tom makám od té doby, co se sešel ten šílený konvent. Tam dali text Ústavy pro Evropu odpoledne delegátům a večer to schválili. Tedy ne všichni. Tehdy ještě Záhradil práskl dveřmi. Schválení jsme bránili zpomalováním, až jsme to jako jedni z mála neschvalovali vůbec. Jo, tenkrát s námi bojoval i Šakal. A vlastně celá ODS. Ale tehdy v opozici. Slabá jako dnes, ale ještě smysluplná. Bojujeme, a zatím jsme ještě neprohráli. Dejcháme a dokonce nás zatím ani nebijou. Ale nevím, jak do toho zatáhnour ostatní. Nevím, jak přesvědčit lidi, že jejich budoucnost je to, oč se hraje. Nevím, kde vzít sponzory na opravdovou kampaň. Tečou proti nám desítky milionů přímo od vlády, stovky na kampaň v rámci \"předsednictva\", desítky, co jsou dluhem za předraženou kampaň jezte ryby, desítky z EU. Kde vzít sponzory, aby toho nebyly desetitisíce, ale aby letáček dostal poštou každý. Ale pořádná kampaň je něco jiného. A na tu neseženem. Mě je šedesát, mám dva infarkty, otíkají mě nohy, obyč chřipka mě ničí už dva týdny z toho tři dny tak, že jsem se bál jet domů. A jel jsem, až mě došly léky a jídlo. A malinko to přešlo. Nakonec dnes jsem poslal Foundryho text, aby náhodou někdo neopakoval ten kec o tom, jak Hitler vylepšíl hospodářství a aby měli argumenty na Ratha všem, co je znám z ODS a svému klubu. Seřval jsem pracovníky zahraničního výboru, že nepoučí svého předsedu Diensbiera, nechají ho říkat do televize hlouposti, když ví, že nezná ani ústavu ani zákon o ústavním soudu. Konzultuju s Pakostou, co říct v televizi o odporu ke schválení smlouvy. Deset tisíc domácností dostalo leták a kolegové samolepky do kastlíků. Nechal jsem se poučit kocourem a taky s ním něco domlouval, protože o LS zná víc, než ti, co ji psali. Je toho dost na srdcaře s chřipkou. Touhle dobou mí kolegové většinou nedělají nic, nebo chodí po společenských akcích a tam řeknou dobrý den za úplně stejný prachy, co mám já. Vono, nakonec, kolik znáš politiků, co jsou schopni si normálka chatovat, bez předběžných otázek a jejich výběru a titulku, že je to on-line, když to online není. A ty bys taky mohl, a nikdo by ti to nemohl vyčítat, pěstovat ty svý kytky, starat se o vlastní granty a impakty a nedělat to vše, co děláš. Tak nepiš, že držíme hubu a krok. My dva tedy ne. A lidi na tomhle webu velkou většínou taky ne.
[68]
K ekonomickým otázkám
(jura-p: 25.01.2009, 01:32:05
- x)
je na Googlu víc odkazů na šumaváka, než na Vysokou ekonomickou. K Lisabonské smlouvě víc jak na kterékoli noviny. Tenhle web čte dost lidí. Články jsou hodnocný jako vysoce kvalitní. Diskuse je informativní i pro mě a hodně lidí to proletí a odkliká si odkazy, protože jsou už zvyklí, že jsou taky informativní. To není jen tak kecání.I když někdy jo. A lidi z tohoto webu přispívají do spousty dalších diskusí. A mají své weby, třeba vím, že na Bastiat.kvalitně odkazují všichni od přezidenta po vyučující ekonomiku. Na Vítkův Angle chodí lidi, i na nelisabonu se mě už několik lidí ptalo. Vono se to nezdá, ale tlak vyvíjíme. A navzájem se hodně učíme.
[69]
Já si pamatuju,
(jura-p: 25.01.2009, 01:48:48
- x)
jak mě Šumavák učil pracně, jak dát fotky na rajče. Mě ty ostatní dost štvaly tím, jak pracně jsem musel fotky zmenšovat a přemýšlet, jestli se vejdu do limitu a jestli to zaplatit přes limit, když každá fotka zabere několik minut. No a nakonec je to dnes tak, že mě chválí lidi za památkového ústavu. S tímto problémem se do značné míry setkáváme také u velkých obecně (masově) užívaných fotobank. Tam bývají fotografie památek různě skryty pod kategoriemi typu turistika, výlety, architektura, památky... Souvisí to do jisté míry i s poněkud živelným přístupem vkladatelů snímků, kteří nejsou schopni tak úplně spolupracovat navzájem i s redakcemi. Některé servery to pak řeší tím, že zpřístupňují jen snímky registrovaných redaktorů. To sice umožňuje pořádek v systému (i když někdy i tak dochází k rozdílům či nesrovnalostem v řazení do zvolených kategorií apod.; typické je, že každý provozovatel si kategorie pojmenovává jinak), ale limituje to množství snímků. Protože některé takové turistické (až památkářské) zdroje lze jako takové skutečně používat systematicky, naleznete je v našem \"odkazovníku\" (rádi po upozornění doplníme další!). Na obecných galeriích (dříve zde byl zmiňován např. flickr) však lze nalézt i některé seriózní zdroje, někdy bychom mohli mluvit skoro o pokladnicích. Mnozí z Vás o nich vědí a užívají je - prosím, ku prospěchu ostatních, vložte sem případně link. Chtěl bych zde na několik různých hodnotných nabídek, obětavě zpřístupňovaných nejrůznějšími příznivci památek, pohříchu výběrově upozornit. Nevyčítejte mi různá opomenutí - vložte sem \"své\" tipy! Nyní zmíním např. Rajče http://www.rajce.idnes.cz/. Tam sice není nabídka \"služeb\" tak široká (hlavně chybí mapa), ale ovládání je velmi snadné a možnost tvorby galerií intuitivní. Uživatel nemá krom fulltextu příliš mnoho možností prohledávání, ale přesto je možné se dopracovat k zajímavým osobním galeriím (odtud bývá šikovné pokračovat do oblíbených alb sledovaného tvůrce apod.). Osvědčenou taktikou ovšem je najít si několik zájmových lokalit či témat. V nabídce galerií většinou najdete snímky některých \"spřízněných\" duší. Výtečně zpracované (barevná věrnost, vyrovnání svislic atd.) snímky mnoha a mnoha desítek památek v ČR přináší např. Jiří Pospíšil http://juraposp.rajce.idnes.cz/. Mnohé fotografie by bylo možné využít pro profesionální publikační účely (samozřejmě za dodržení autorského zákona). V albech \"oblíbenců\" pak zjistíme, že s panem Pospíšilem sdílí zájem o památky i http://veraposp.rajce.idnes.cz/. O četné snímky z řady oblastí dějin umění se dělí František Záruba http://zaruba.rajce.idnes.cz/. Vyhledat můžete mnoho velmi kvalitních snímků z řady míst ČR i Evropy. Často je dostupný velký počet detailních záběrů. A nebýt tohoto webu, tak jsem to měl v počítači vlastně naprd a nikdo by mě nepochválil. A památkář už vůbec ne. (Kdyby tak tušil, co si o nich občas myslím já!) Ale třeba v zahraničí, kde to prostě dolijí betonem, jsem na ně hrdý.
[71]
juro-p
(skimic: 25.01.2009, 08:33:18
- x)
ad [58] - kocour se musel asi pěkně vycukat, když to dokázal přečíst celé :-) Jinak poukaz na podivné zacyklení ad Maastricht - víš, ono \"se to\" IMHO nějak spytlíkuje. V případě nejasností či rozporů mám totiž stále na paměti jednu důležitou maximu. A to tu, že právo a o mezinárodním to platí zcela, určuje vítěz. Dobré ráno.
[73]
Dobré ráno,
(PeS: 25.01.2009, 08:34:50
- x)
k té večerní a noční debatě - už delší dobu přemýšlím, že by tady tomu docela prospěla komplexní indexace, ať už na články, tak i na komentáře. Má to jeden problém - nikdy nenajdu dostatek času na to, abych něco takovýho spáchal a nabídl. Doby, kdy jsem programoval databáze, jsou už tak trochu minulostí, tak by mi to trvalo minimálně 3x tak dlouho, než někomu, kdo něco takového programuje denně. No a ten čas nemám... Zkoušel jsem dle Livia \"Ab Urbe condita\" stáhnout první rok a aspoň zkusit kritéria indexace (příspěvek/komentář, autor, vložený odkaz, vložený obrázek, klíčové slovo) pro vyhledávání - no a když jsem viděl ten kolos textů, co se na mě vyvalil, tak jsem to vzdal. Tak si tak říkám, kdyby někdo měl čas a chuť a praxi třeba s SQL, že by to nebylo na škodu. Těch různých textů, příspěvků a odkazů se tu za tu dobu nastřádalo dost a leckde jsou dost cenné informace. Takže udělat slušnou indexaci pro vyhledávání by byl jistě záslužný čin, za který by byl autor jistě po zásluze potrestán...
[76]
...Už jsem to sem kdysi dával a dávám to sem znovu... Takže - LETY...
(šakal: 25.01.2009, 09:54:52
- odkaz
- x)
...Jak plyne z historických poznatků uvedených v textu z odkazu, rozhodopádně se nejednalo o nic, co by bylo lze nazvat koncentrákem... ...To já jen, abychom si tady zase jednou sami sobě nesrali na hlavu, jak je v Čechách oblíbeným národním folklorem (7:- /)
[77]
2 šakal
(skimic: 25.01.2009, 09:58:20
- x)
... myslíte třeba takto? http://zpravy.idnes.cz...ranicni_dp
[79]
juro proč?
(Rpuť: 25.01.2009, 10:10:35
- x)
Co by mělo být ztracené?Problém je jen v tom, že zatím je každý za sebe a tudíž slabší. Tuhle Ganley, tuhle Železný, tady Mach/Klaus, v Řecku nějaký, co vlastně hlavně nechtěj to Turecko...Kačerové ... (Bobo nepočítám). Takže se musí domluvit - ale chce to trochu odpich. http://aktualne.centrum.cz...627915
[83]
Tak bych ráda věděla, jestli ten radar funguje taky na hovna.
(Rpuť: 25.01.2009, 10:44:04
- x)
Začínám se obávat, že české předsednictví vejde do dějin jako období, kdy Evropou létala hovna. To jsem věru žádostivá, jak to umělecky zhodnotí Černý .... http://zpravy.idnes.cz...ranicni_dp
[84]
...I ne, Rputi - to bych se hádal!...
(šakal: 25.01.2009, 10:49:55
- x)
...To, že něco takového provozujou holywoodské blběnky a bostonští katedroví filosofové, je příznačné pro určitou specifickou profesní nebo sociální skupinu, ale o národu jako celku to nevypovídá vpodstatě nic. Ostatně, už Angličani vynalezli úsloví: Wright or wrong - my country! ...A jsem si jist, že běžný Američan se na to kouká úplně stejně. A už vůbec ho nenapadne provozovat nějaké denunciace své vlastní země v cizině a hledat v zahraničí střelivo vůči svým oponentům, jako se to pravidelně dělá u nás. ...Dean Reed a Jane Fondová byli jen dva toho druhu.
[85]
šakale, oni by se asi našli,
(Rpuť: 25.01.2009, 11:21:26
- x)
ale nevíme o nich. Když nadává instalatér, tak to holt nemá takovou váhu, jako když nadává třeba Jakobson - kterej by měl ručičku líbat a děkovat. Nemluvě třeba o Kohákovi...:) Nesporné ale je, že to pramení v obou místech z něčeho zcela jiného. V Americe z pocitu intelektuální nadřazenosti a v kotlince ze zastydlého předobrozenectví, k čemuž když se přídá inťošský pocit nadřazenosti, tak už je to vůbec k blití...
[89]
Ahoj! Já mám podezření,
(Šumavák: 25.01.2009, 12:02:59
- x)
že vůbec nejde o vepřín, ale zeleným o volební téma do EUrovoleb. A ten vepřín je jen rána, která má upoutat pozornost.Vždyť se nad tím zamyslete: V současné situaci, když část Evropy mrzne, bojovat proti JE obecně a Temelínu zvláště - to moc nepřinese. Doporučovat plynové elektrárny místo uhelných - s tím vysloveně narazí, stejně jako ve stávající hosp. krizi s větrníky. Snižování emisí se momentálně vyřešilo omezením prodeje aut a silným poklesem výroby.Upozorňovat na zvyšování cen díky emisním povolenkám a novým daním také při současné finanční krizi není nejvhodnější.A přesvědčovat lidi o GW při -20°C také není úplně ono. Tak co jim zbývá? Lidská práva, Listina LP, nepřijatý antidiskriminační zákon(nakonec, kdo z vás chce být diskriminován, že?)a EU. A tím že začali vykřikovat o Letech, dostanou i podporu z EU Parlamentu.... Volební sliby, jen sliby. Copak si někdo může opravdu myslet, že by teď z Kalouska vymáčkli až půl miliardy na to, co si vymysleli? Ale humbuk a pozornost to vyvolá. Proto také tam musel Kocáb, protože od Džamily by to tak neznělo, lidi by mávli rukou, pousmáli se a řekli: zase kecá....ale Kocáb, Kocáb má zkušenosti, on ty cikány vyžene....:-)
[91]
Ať dělají co dělají,
(Šumavák: 25.01.2009, 12:07:10
- x)
na tohle: http://i.zpravy.cz...prezentace.jpg ti bulhaři nemají. Doporučuji si všimnout zvl. barvy toho držáku... :-))
[95]
juro-p
(jasan: 25.01.2009, 13:05:52
- x)
ale bodejt... jenze vetsina jeste porad hubu a krok drzi... A my potrebujeme, aby nedrzela,,, takze - jak jsem uz rikal - se snazime... A kdyby kazdy tady ze sumavaka presvedcil svych 10 kolegu, zacalo by to byt pomalu videt.... Nastesti to vypada, ze mame jeste trochu casu...
[98]
Dělám si oběd a poslouchám
(Šumavák: 25.01.2009, 15:11:50
- x)
\"brífing \" ČSSD , teď Havla: čs neudělal žádná opatření (republiková) proti krizi..... minutu nato: národní opatření proti krizi budou selhávat a vláda jako předsednická v EU neudělal nic proti krzi v EU..... Oni moc logiku neberou co?
[100]
A krize prý bude trvat rok a půl!!
(Šumavák: 25.01.2009, 15:17:57
- x)
Pokud si to najdete na internetu, tak věnujte také pozornost tomu, jak Paroubek zhodnotil Kalouskův návrh na snížení nebo odpuštění DPH u nových aut pro podnikání.To se mi moc líbilo, jak měl starost, že podnikatelé ty peníze do konce roku neutratí a že pak budou mít problémy s placením záloh na DPH. Moooc pěkné ! :-))
[101]
Šumaváku, já to nesleduju,
(Jirka ppa: 25.01.2009, 15:30:16
- x)
ale musí to bejt přímo na nobelovku. Že by Švýnar zatlačil? Jo a takové drobné zjištění...krize je jen pro někoho. Třena takovej pan Maserati nebo pan...můj oblíbený výrobce traktorů, vůbec nezlevňuje, vůbec nedává jedno auto k novému zdarma...a to vůbec nemluvím o tom, že se prej objednávky hrnou. No prej zlatá krize. Ale chápu, že pan Havel si musí rvát vlasy....to je jasné, někdo to dělat za nás musí.
[102]
Šumaváku
(skimic: 25.01.2009, 15:32:46
- x)
... já jsem se obohatil i sledováním OVM s Kalouskem a Sobotkou a když teď čtu poznámky k tiskovce - mě by snad i více vyhovovalo, kdyby Sobotka, Havel atd prostě jednou udělali tiskovku a řekli - tak hele, milí spoluobčané, když nám to tam zase příště hodíte, tak my to rovnostářtví ještě trochu utužíme, daně zvýšíme a rozdáme tak, aby to vyhovovalo alespoň 60ti procentům z Vás. Tak nám to tam teda prosím prskněte. Vždyť by si pak nemuseli na tiskovkách cintat pentle. Nevěřím, že tomu co říkají věří.
[103]
Jo jenom dotazka....
(Jirka ppa: 25.01.2009, 15:45:49
- x)
sosani mluvěj o \"podpoře spotřeby\" a chtějí jí podpořit tím, že zvýšej daně a dph....a vybrané peníze rozdají prostým lidem....to tedy znamená, že chtějí podpořit spotřebu selektivně a jonom to zboží, co je si kupují Ti \"sociálně slabší\" Asi si už udělali průzkum, komu a kterým výrobcům to udělá radost. No vím, Ti co platí daně by jistě udělali s těma penězma, co by neodevzdali nějakou neplechu. Třeba by si je schovali a svět by šel do háje....popřípadě by si kupovali zbytečnosti, třeba uherák. No voni jsou vlastně genyjální, že jo.
[104]
skimici,
(Modrý pták: 25.01.2009, 15:52:15
- x)
tak pucflek Sobotka má k dispozici cca 7 vět, které mele stále dokola. Jednou si zkusil vymyslet vlastní větu a dopadlo to hrozně. Pokud jde o Havla - toho jsem jednou viděl na přednášce, kde povídal, že veškeré vymoženosti, které mají pracující, jsou datovány po vzniku sociální demokracie. Jakýsi historik mu pověděl, že britské Zákony o továrnách jsou z let 1803, 1804 a 1815. Tedy z doby, kdy si rodiče zakladatelů sociální demokracie ještě hráli v uhláku na horníky a mudrc zavřel hubu. Takže víra v případě Havla nebo toho pucfleka nehraje žádnou roli. Oni prostě melou, protože to je jejich chleba, neboť jejich elektorát tyhle kraviny prostě očekává. Nehledejte v tom nic sofistikovaného :-))
[105]
Vážení, ještě bych se vrátila
(martina: 25.01.2009, 15:57:21
- x)
k té cenzuře na internetu. Mylně tady bylo interpretováno, že senátor Kubera hlasoval pro. Nikoliv! Senátor Kubera se hlasování zdržel. jura-p ve svém chřipkovém stavu opsal špatnou tabulku s výsledky hlasování. Toto je správně: http://www.senat.cz...=9602&O=7 Mně nelezlo do hlavy, proč by Kubera hlasoval pro, když v rozpravě říkal, co říkal :-)
[107]
z tiskovky
(divana: 25.01.2009, 16:04:41
- x)
havel: oni chtějí podnikatelům snížit daně, tak my opačně - podnikatelům zvyšovat daně ...oni kvůli krizi budou mít ztrátu a tu si uplatní i příští a přespříští rok. (takže tak jako tak nebudou platit nic) sobotka: oni chtějí snížit dph za elektřinu. my naopak chceme snížit dph z 9 na 6% všem. (kolik je asi lidí, kteří nemají el. proud) o paroubkových blábolech ani nejde uvažovat. snad jen kromě hyenismu novinářů, kteří chtějí v novinách zneužít drátova hitlera a potaqžmo i koncentráků ale, PROČ SE VŠICHNI SMÁLI JAK MOMINUTÍ?? já myslela, že je tiskovka ke krizi. a ono je to pro socany zřejmě k smíchu :-(
[109]
Modrý Ptáku
(skimic: 25.01.2009, 16:09:09
- x)
.... ad - viděl jsem ho jednou na přednášce - neleze mi do hlavy motiv takového sebetrýznění. Stačí přece nosit hrubou jutovou košili, suknici a ostnatej drát kolem kotníku. Ledaže by to byla přednáška, kde vystupoval i někdo zajímavější. Třebaaa .... pan Švejnar :-)
[112]
Ten ČSSD Havel
(Foundryman: 25.01.2009, 16:48:51
- x)
je v ekonomice poněkud poslabší. Odkdypak se dá docentura vyhrát v loterii? Na mé alma mater by ani neprošel u zkoušky z trochu odbornějšího předmětu než je marxák nebo vědecký komunismus - a to jsem, prosím, studoval za dob totality a v Impériu.
[115]
2 Foundry
(PeS: 25.01.2009, 17:10:11
- x)
Dobré odpoledne. Ad Jiří Havel, zdroj: http://www.ceskenoviny.cz...=349766. cituji: \"Vzdělání: vystudoval politickou ekonomii na Vysoké škole ekonomické v Praze (1982) Kariéra: začínal jako odborný asistent na VŠE, v roce 1992 získal titul CSc., od začátku 90. let působí na Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, od roku 1997 je docentem.\" - tedy Sokolova školka. To by ses taky mohl začít ptát, jak se mohl (kdysi slušný) programátor Sokol stát tak rychle profesorem a děkanem ve své - pro něj zřízené - škloce. A pak by se Ti třeba mohlo neudělat dobře... Ještě nějaké nejasnosti?
[116]
juro-p
(jasan: 25.01.2009, 17:21:17
- x)
jo, maj.. pokud je ti jeste blbe tak je ber kazde 2 hodiny kavovou lzicku... tak 2 dny, pak uz se rid navodem. On to neni zadny zazrak ale stoucha to do imunitniho systemu.. Takze to OVERENE zkracuje dobu choroby a rekonvalescence. A nemusej to bejt ty nejdrazssi...
[117]
Výborný článek o Jiřím Havlovi,
(Vít Blaha: 25.01.2009, 17:23:46
- Mail
- x)
měl Karel Kříž před třemi lety: Kapitalismus že je sprosté slovo? Jak pro koho popisuje v něm jedinečný zážitek s JH na cestě do Sovětského svazu v únoru 1988: „...Opatrně se ptali, jak se to u nás řešilo v roce 1968 a kdo se tím či oním problémem u nás zabýval. Oni nemluvili o liberalizaci cen, deregulaci, privatizaci a budování tržních institucí, oni mluvili skutečně jako Ota Šik. Tedy v rovině pojmů socialistický trh, samosprávné podniky, strategické plánování a tak podobně. A co nás s Jiřím Jonášem překvapilo, tak vedle vcelku odborně věcného Mertlíka právě Jiří Havel sovětské soudruhy celý týden důsledně poučoval, aby se nedali na revizionistické scestí, aby neustupovali a důsledně se drželi tradičního marxleninského instrumentária a institucí státem řízené ekonomiky coby jedné továrny a jedné kanceláře. To nás s Jiřím Jonášem opravdu pobavilo a zároveň vyděsilo, a tak přiznávám, jsme mu v legraci řekli, že je poslední žijící marxista. No, a on se na nás tehdy obořil se slovy „no a co, vy, vy liberálové…“ A řekl to s takovou mírou znechucení a odporu, že si to pamatujeme dodnes...“ http://www.angle.cz...k&id=1350
[121]
Divano,
(Foundryman: 25.01.2009, 18:14:04
- x)
že Rath uvedl jako příklad Hitlera, to by mně ani tak žíly netrhalo. Horší je, že ve svém \"historickém exkursu\" nějak zapomněl dodat, že válka byla logickým a nevyhnutelným důsledkem této hospodářské politiky. V tehdejším prostředí stále ještě jakžtakž fungujícího zlatého standardu by jinak bylo německé fiskální šílenství rychle a nemilosrdně ztrestáno státním bankrotem. Totéž čeká i případné fiskální šílenství dnešní, jak ostatně upozornil v OVM Kalousek.
[122]
Pro zasmání
(martin TT: 25.01.2009, 18:15:44
- x)
ale jen těm starším, co pro ně není slovenština cizím jazykem. Na televizním internetovém přehledu programů dostávají podklady ze Slovenska, ale tvůrčím způsobem je překládají do češtiny. Právě běží slovenská veselohra o \"domnelom\" ministrovi, okolo ktorého sa roja jeho falošní ctitelia a pochlebovači so zámerom, aby sa aj im ušlo niečo z \"mastného hrnca\". V českém překladu: Televizní adaptace klasické slovenské komedie Júliusa Barč-Ivana o domnělém ministrovi, okolo kterého se rojí jeho falešní ctitelé a pochlebovači se záměrem, aby jim šlo něco z mastného hrnce.
[124]
Ano Vítku....přednášku...
(Jirka ppa: 25.01.2009, 18:26:03
- x)
Kapitalismus je sprosté slovo, jsem absolvoval. ne celou, ale zhruba polovinu. Od té doby vím, co to znamená ten socialismus s lidskou tváří a rozumím \"Vízkům\" jak to vlastně mysleli dobře. Také mne nepřipadají jako scifi nápady s morálním kapitalismem....ve už tu bylo. No a upřímně, nikdo asi není schopen překročit svůj stín
[126]
>> Foundry
(dvd: 25.01.2009, 18:30:14
- x)
Já bych toho Ratha uchopil dialekticky: on vlastně varoval před návrhy své vlastní politické strany. Pokud se budou rozhazovat nekryté peníze - jak to dělal AH a jak to doporučuje ČSSD - tak to skončí průšvihem. A proto: nečiňmež jak propaguje ČSSD, nebo to skončí jako s Hitlerem. --Že by ten Rath byl až tak rafinovaný?
[133]
A co takhle postavit tu Prahu někde jinde,
(Rpuť: 25.01.2009, 19:31:46
- x)
když tak překáží .....:(( Oni s tou dálnicí krz Prahu zřejmě nepřestanou ... http://aktualne.centrum.cz...627765
[148]
mastný hrnec
(jura-p: 25.01.2009, 21:40:58
- x)
reprezentuje vydatnou krmi, v podstatě jakoukoli - pořádně se nažrat - u nás teklo jim mastné od huby. Tučnost byla známkou bohatství, blahobytu, rozmařilosti. Ještě já si pamatuju, že prase muselo mít nejméně půl druhého metráku, aby to nebyla nějaká chudinka. Tedy záhumenkové prase. A maďarští bagouni dost přes dva metráky. Dostatek sádla a špeku zaručoval, že nebude hlad. V zimě se chodilo do hory a při té práci se nedalo živit zeleninou. Chlap nosil sebou půl pecnu chleba a pěknej kus špeku. Nuzota byla znázorňovaná i u nás nedostatkem tuku - cos to Janku, cos to sněd? Brambory pečený, byly málo maštěný! Prostě Slováci používají tradičnější idiomy než my.
[149]
Ale kruci
(martin TT: 25.01.2009, 22:08:27
- Mail
- x)
zase jsem vás zavedl na falešnou stopu - mně přišlo jako strašná překladatelská práce převést \"ušlo sa im\" jako \"aby jim něco šlo\". Vidím, že i mastný hrnec by si zasloužil rozbor. Tak zase příště. P.S. Koupil jsem si na pátek lístky na Klimta v Belvederu. Prvního února už definitivně končí. Eddie, ozvi se na mail.
[151]
České národní zájmy od T. Haase
(nickname: 25.01.2009, 22:37:54
- odkaz
- x)
Dobrý večer. Byla to jiná vláda, ale chování té dnešní je stejné: http://www.angle.cz...ek&id=427 V naší zemi, téměř o století později, v souvislosti s jednáním o návrhu Ústavy pro Evropu, se rovněž hovoří o národních zájmech. Debata to ale není, k debatě jsou zapotřebí nejméně dva a česká vláda jí zatvrzele odmítá, odmítá nejenom debatu, ale odmítá podat českým občanům a voličům i ty nejzákladněší informace o návrhu Ústavy ...
[152]
juro,
(maYda: 25.01.2009, 22:58:16
- x)
teta mého táty měla statek ve vsi kousek za Prahou a dodávala prasata do nějakého nóbl hotelu. A ta prasata nesměla mít víc jak osmdesát kilo. Ale je pravda, že \"lidovou\" kuchyni tam asi nevedli. Naopak v té lidové kuchyni je špek a zejména sádlo častou přísadou a to i u jídel,která jaou až na to sádlo oi vlastně vegetariánská. nutno dodat, že sádlo posikluje výrazně léčebné účinky cibuůe a česneku. Zkusil jste třeba chleba se sádlem, posypaný pořádnou dávkou nasekaného česneku?
[153]
jura-pe
(martin TT: 25.01.2009, 23:03:06
- x)
buď jsem natvrdlý a neumím se vyjádřit......raději nebudu domýšlet to \"nebo\". Samozřejmě, že to tam nejde otrocky přepsat a proto mě to upoutalo. Jako příklad toho, když někdo bez znalosti jazyka a přesvědčen o snadnosti slovenštiny otrocky přepíše slovenská slova do podobně vypadající české podoby. Ale už jesm toho napáchal dost - asi to nebyla taková legrace, jako jsem to viděl odpoledne. Já jsem před chvílí dokončil poslední přiznání k dani z přidané hodnoty. Odeslal jsem ho klientovi i s pokyny a vypínám. Hlavu především, pak počítače a jdu v horizontální poloze číst nějakou notoricky známou knížku, nad kterou mi spadnou brýle z nosu a knížka na břicho. Zítra mám dopoledne u soudu v Brně důležitou věc - pro mě osobně důležitou - a tak doufám, že se na namrzlé vozovce nesetkám s nějakým blbcem.
[155]
Ááááá - jazykový koutek ... Ušlo sa jim...
(Dana: 25.01.2009, 23:13:45
- Mail
- x)
my z pohraničí rozumíme..prostě se jim hodilo, přišlo jim k dobru..a pokud jde o věci důležité - přeju úspěch a žádné zákulisní či jízlivé komentátory... :-))) A ptám se odborníků a znalců: Může si dvouletý kluk při nesprávném našlápnutí na schod zlomit nohu???
[156]
no, na Klimta jsem měla jet právě minulou sobotu
(Dana: 25.01.2009, 23:22:14
- x)
akorát jsem místo toho jela už v pátek pro vnoučka, aby nechytl chřipku od nemocné maminky. Samozřejmě - pozdě. Teplotu měl už v pátek večer. Navíc si stihl pochroumat nožičku. Takže jsem ho v sobotu vracela nemocného a jela s ním s mezipřistáním u rodičů, na pohotovost. Já jsem tušila hned, že bych kromě něj měla vzít i průkaz pojištěnce. Takže jsem s tou nohou nemohla zajít u nás, protože bych vypadala jako zloděj dětí... Příští víkend, kdy výstava pomalu balí, mi to už bohužel nevychází. Takže Martine - doufám, že bude podrobný popis výstavy.
[164]
Jinak lidi
(Finist: 26.01.2009, 00:48:31
- odkaz
- x)
Náhodou jsem na něco narazil (viz odkaz). Kolik znáte na internetu entit, na které by seděla následující charakteristika: \"Mají různé automatické konverzační programy šanci projít Turiungovým testem? Současné systémy typu Elizy zcela rezignují na schopnost jazyku porozumět, pouze na základě výskytu určitých slov vygenerují svou vlastní frázi. Jejich činnost spadá do kategorie \"triků\", které jsou ovšem dříve nebo později odhaleny - především proto, že partner v konverzaci zaregistruje vyhýbavost a přeskoky mezi tématy, jimiž program \"odvádí řeč jinam\". Tímto způsobem lze člověka zmást jenom ve skutečně specifických situacích - Eliza klade podobně jako psychoterapeut občas otázky jakoby bez souvislosti s tím, o čem pacient hovoří, vesměs však nějak \"papouškuje\" to, co člověk řekl v předešlé větě. Parry má zase podobně jako reálný paranoik \"kruhové\" myšlení vracející se stále k tématu vlastní posedlosti (\"Může za to Mafie.\").\" Neprobíhá třeba na Neviditelném psu náhodou vývoj takových programů? :-)
[166]
No a jinak
(PeS: 26.01.2009, 06:49:27
- x)
se obávám, že progresivní paralýza známého publicisty Neffa, PaH-BŽ, zdárně pokračuje. Na wikipedii jsem se dočetl, že v této fázi se projevují těžké poruchy osobnosti a demence. (postižený zapomíná, jak sám zdařile \"privatizoval\"). Tentýž zdroj uvádí, že léčba v tomto stádiu už nedokáže napravit většinu vzniklých škod. No, co se dá dělat. Bude se to dále zhoršovat...
[167]
2 František I.
(PeS: 26.01.2009, 07:15:05
- x)
ke Tvému komentáři pod Metelkou - odpovídám Ti radši tady. Problém je, že Metelka je produktem matfyzu a dokonce tam nějaký čas působil. A má tam i řadu následovníků. Ostatně, vzato pragmaticky, člověku se nechce zaříznout slepici, která snáší zlatá vejce. Tak dokud se prachy sypou, je třeba urvat, co jde. Kdo ví, jak dlouho se ještě budou sypat a kdy ta slepice zajde na úbytě...
[168]
PeSi,
(Rpuť: 26.01.2009, 07:30:32
- x)
po druhém kafi odvážila jsem se i na Metelku, ale musím konstatovat, že prevence nebyla dostatečná. Ono tvrdit, že aktivita slunce se nijak neprojevuje zrovna v roce, který je v důsledku slunečního cyklu a jeho snížené aktivity tím nechladnějším za posledních 12 let je vskutku opovážlivým spoléháním na milost boží. Ale máš pravdu, co by jeden neudělal, dokud to sype!
[169]
Dobrá ráno, jsem živ....
(Jirka ppa na břehu Styxu: 26.01.2009, 08:45:06
- x)
vím to..mám rýmičku, teplotku, kašílek...prostě jsem na umření. No tak ležím a ani nedutám a hlavně nevyplazuju jazyk, jinak by mně tam šoupli minci..... Obávám se, že bychom si měli dávat pozor na náznaky označení třídního nepřítele....a mít preventivně \"sbaleno\" Ono to pak jde poměrně svižně. PeSi, šel Ti email....
[170]
Jirko-p
(skimic: 26.01.2009, 09:00:53
- x)
my ostatní si musíme ještě musíme pořídit alespoň jeden plnej kanistr benzínu a naplánovat nejbližší hraniční přechod. Ty to samozřejmě máš jednodušší. Uděláš to prostě jak Odysseus s Polyfemem. Ze zajetí proklouzneš snadno - skryt pod hustými rouny ovcí :-) Dobré ráno.
[171]
jo - a nesimuluj!
(skimic: 26.01.2009, 09:07:42
- x)
... známe, ten trik s jazykem, budeš pokašlávat pofrkávat a nově příchozí ti tam budou strkat různé obolusy a takto se prefíkaně staneš živou kasičkou. Pořídit tedy vedle postele dva kýbly. Jeden na mince a druhej s desinfekcí na výplach úst. Kdo ví, kdo všechno ty mince měl v rukách :-)
[172]
Skimici obávám se, že i na to je potřeba trošku plánovat...
(Jirka ppa: 26.01.2009, 09:08:11
- x)
a tedy útěk musí být v zimě, nebo později na podzim, kdy rouno je dostatečně dlouhé....a hlavně, kde chceš sehnat celníka s jedním vokem a ještě se zrakovým postižením. A co horšího, kterej v životě nevotočil ni stránku...ze starých pověstí...Řeckých
[173]
Pesi
(František I.: 26.01.2009, 09:11:04
- x)
argument, je to sice blb, ale nosí peníze, beru. S tou Sv.Helenou jsem ani moc nekecal(kdysi jsem to využil v jednom materiálu a měl i několik odkazů). Ale tehdy to mělo trochu jiný závěr. Tehdy operovali s faktem, že to na tři roky ochladilo planetu. Mimochodem poránu jsem dostal mail, ve kterém jedna firma nabízí přípravek,který chutná slaně, ale neobsahuje sodíkové ionty. Kdo trpí vysokým tlakem? Až dostanu vzorek, abych to měl na kom vyzkoušet.
[176]
Zatím je kde brát .... zatím....
(Rpuť: 26.01.2009, 09:24:29
- x)
...Kraj (KH) rozpustí padesátimilionový rezervní fond, který minulé vedení vytvořilo právě pro tyto (povodně apod.) případy. Peníze se rozdají po třiceti korunách lidem, aby nemuseli platit za poplatky v nemocnicích. ...\"Zmizelo (ve středních Čechách) zhruba 350 milionů na dopravu. ČSSD šetří, aby zbylo na poplatky. ...Tošenovský, dal stranou 120 milionů korun, kterými chtěl podpořit aerolinky v rozhodnutí startovat z Mošnova... Hejtman Jaroslav Palas chce sice pokračovat v jednání s leteckými společnostmi, peníze určené na jejich motivaci však přelil do kasičky, ze které bude vyplácet poplatky. http://zpravy.idnes.cz...domaci_zra
[177]
Rputi
(ptakopysk: 26.01.2009, 10:14:28
- x)
Jaroslav Palas mě normálně nasr... rozrušil!!! Už jsem byl rozhodnutý, že se nechám motivovat 120 miliónama. První lítací vlašťofku mám složenou a tenhle tejden jsem se chystal do Modelářských potřeb k Peckovi pro Pipera s gumičkovým motorem, který jsem chtěl krajskému zastupitelstvu předvést při své žádosti o motivační příspěvek. A prd!
[179]
Na Lupě
(Ostap Bender: 26.01.2009, 10:28:51
- x)
vyšla docela podrobná analýza historie toho nešťastného senátního cenzurního zákona: http://tinyurl.com/av5f6l
[182]
2 Rpuť
(PeS: 26.01.2009, 10:33:16
- x)
Jo, už feldkurát Otto Katz říkal \"to se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou!\" Navíc, přítel všech přátel jim řekl, že dluhy se splácet nemusej, tak musej poslouchat. Kam by to vedlo, kdyby nedodržovali stranickou disciplínu? Představ si takovej park, jako třeba na Karláku, a na každym stromě by visel jeden socan bez disciplíny. Ten park těch stromů tolik nemá, tak holt musí bejt ta disciplína...
[186]
PeSi...zatím nic nejez!!!!!!!!....
(Jirka ppa: 26.01.2009, 11:05:46
- x)
potřeboval bych ještě vyřešit ten ketonový problém :-)))) Jo jinak koukám se na Helboje II, no úplná pitomst, ale jednu větu bych vyzdvihnul...kdy on opilej se baví s takovým divným žábou a povídá o své ženě...nestačí, že bych za ni dal život, ona chce ještě, abych myl nádobí.....No není to kouzelný. Lepší definici manželství jsem neslyšel :-)))
[190]
Jirko,
(maYda: 26.01.2009, 11:56:19
- x)
podobné ptákoviny mají velice terapeutický účinek. Bohužel, zrovna když jsem uvažovala, že si taky nějakou volovinu pustím,jsa konečně sama po víkendu, dorazila domů dcera - ve škole praskla voda, takže během první hodiny rozdali úkoly a poslali je domů. Tak tu čistím přespaný disk, a něsmírně mně to otravuje. jo, a na sociální správě jsem zjistila, že na to, abych mohla dostat nějakou nemocenskou, bych musela být nemocná aspoň čtrnáct dní, když zaměstnávám sama sebe. Aspoň můžu jít ven,jak bude tělo svolné, protože když jsem sama sobě polátcem,tak taky sama sebe kontroluju, ne?
[194]
...Hm...tak tohle je zas pro Klause jedna nezasloužená ostuda...
(šakal: 26.01.2009, 12:47:10
- odkaz
- x)
...Jakmile se k vám přihlásí Železný, se zděšeným rykem prchejte! A kecy o tom, že „se mu nic nedokázalo“, neberu - s tím našinec vystačí akorát v tom smyslu, že ho nezašijou. Ale důvěryhodná politika se na tom vystavět doopravdy nedá. ...A aby mě zas někdo nepodezíral, že „nejsem objektivní“ a přistupuju k problému „s emocemi“, tak říkám, že coby ad-hoc spojenec proti EU mi Železný může posloužit. Ovšem jako svatej Petr Krista zapřel, tak i já Železnýho zapřu kdykoliv bez váhání.
[196]
PeSi, ptakopysku
(šimon klein: 26.01.2009, 13:22:15
- x)
rád ten ftip zopakuji, ale asi větší oučinek to má, když se slyší a nikoliv jenom čte.....takže: next hospoda. A v pátek mě takhle vodpolodne bacili bacily a to tak, že hodně....odebral jsem se stonat a zaspal až do soboty....a domů jsme si nouťas nevzal a dcera mě od písíčka celý víkend hnala s tím, že bych ho nakazil a navíc tu nákazu rozséval po síti...to mám z toho, že jsem financoval její netovej rozhled...zatraparchanti. Takže teď prskám jak křeček v práci, což ale má tu výhodu, že nikdo ode mne dnes nic nechce....jenom prej práci:-((( Takže někdy pá.....
[199]
Šakale, co za ostudu?
(jura-p: 26.01.2009, 13:38:16
- x)
Nejsi nějaký estét? Já to formuluji takto. S panem Železným jsem ve věci nepřijetí LS připraven spolupracovat, což neznamená, že ho podporuju v jiných věcech. Ale proč by měla být pro Klause ostuda, že se k němu kdokoli hlásí? Za to nijak nemůže. Však on si už nějaký postoj, třeba jako máme my, k Železnému určí sám. A co se foho fota týče, tak v každých volbách takovéto fotky používá spousta lidí, co říká, jaký vztah mají ke Klausouvi. Já to taky dělal, ale dal jsem si pozor, aby byly typu já pán, ty pán to znamená, oba čumíme do objektivu, nebo čumíme na sebe vzájemně a oba stojíme vzpřímeně a diskutujeme nebo se smějeme. A v textu k obrázku jsem nemluvil já, ale Klaus a říkal, no, já lidi moc nechválím, ale ten Váš senátor jura-p je fakt dobrej. Takže jestli to Byl Železného PR článek, tak je to slabé. Jestli to novináři udělali sami od sebe zadara, tak to jde. Publish or Perish.
[200]
Šimone, PeSi
(ptakopysk: 26.01.2009, 13:52:26
- x)
příběh modrého obleku znám. :o) Mám hlavu krapet nafouklou jak pátrací balón, takže synapse se mi v tom vzduchoprázdnu propojují poněkud pomaleji a všechno mi dochází se zpožděním. Odhadoval bych to na Jirku ppa jako bacilonosiče. Seděl jsem od něj na úhlopříčku, takže se mi od něj dostalo pouze požehnání rýmičky a kašlíku. Pevně doufám, že teplotičku ke mě nedofoukl. Anebo byla bacilonosičem Rpuť a Jirka to schytal naplno...
[201]
Základy zoologie
(maYda: 26.01.2009, 14:06:37
- x)
asi na fakultě žurnalistiky nemají, co? :-DDD [http://zpravy.o2active.cz...d=36521] viz druhý obrázek a titulek. co já vím,tak v pohádce hadi mluví, ale nofhy nemají. A o slepejšovi nás užili, že to vlastně had není, protože je to ještěrka se zakrnělýma nohama. A tohle had je a nohy to má. A nezakrnělý. dělámpořádek na discích, protože se mnou už počítač nechce mluvit a hlásí, že má málo místa. a na disku D jsem objevila obrovskej soubor, o kterém ńevím,´jak se tam vzal, jmenuje se to \"záloha\" a je to neuvěřitelný mišmaš. Mámneurčitý dojem, že si tam možná zazálohoval poslední aj´ták,co se v tom vrtal, programy a pak je nesmázl, ale přece jen se obávám, že když to smažu, vyhodím něco, bez čeho počítač začne stávkovat. Ale funkční programy máme,pokud vím,na disku C ve složce Program files. Co myslíte, že to udělá,když to smáznu?
[202]
...No...juro-p...já se s tebou nijak nehádám...
(šakal: 26.01.2009, 14:10:36
- x)
...Vlastně jsem jen jinými slovy napsal totéž. na vyčištění žumpy bych si ho klidně pozval a zrovna tak si ho klidně „zjednám“ na likvidaci EU. Jen dodávám, aby se to nepletlo, že Železný je bez ohledu na to, co si o něm myslí zákon, pro většinu voličského národa politický mrtvola, která svým pachem „ovane“ každého, kdo se jí ocitne nablízku. Je jasné, že potřebné procento, které je nutné ke zvolení, Železný vždycky najde. Ale bude to pokaždé stačit tak akorát na to zvolení - ne na nějakou silnou politickou pozici. ...A je mi jedno, jestli si za to může sám, nebo mu tu psí hlavu nasadil zlovolně někdo druhý. Má prostě stejnou smůlu, jako ten, kdo se narodí s jednou nohou kratší - už si zazávodí jenom na paralympiádě (7:- +)
[204]
maYdo
(skimic: 26.01.2009, 14:13:42
- x)
... já to viděl. Sociobiolog tam přines ve třech košíkách jakýsi hunmusáky a ten úchylnej Kraus to tam nechal svištět po stole :-) Jedný žouželi se to ve studiu tak líbilo, že se topořila a bránila přiklopení košíku deklem :-) Naposled jsem takový potvory viděl u Vietnamců naložený v láhvi s kořalou :-)
[205]
maYdo
(ptakopysk: 26.01.2009, 14:14:28
- x)
pokud ten adresář má míň jak sedmapůl giga, což lze zjistit najetím myšidla na název adresáře a chvilkovým počkáním za účelem provedení sumarizování a následného zobrazení, tak bych to pro sichr vypálil na dývko. Touto operací zajistíte, že to do smrti smrťoucí nebudete potřebovat a origoš můžete s klidným svědomím smáznout z disku...
[206]
generální stávka proti krizi,
(maYda: 26.01.2009, 14:16:26
- x)
to se mi líbí. uděláme taky generální srtávku proti nedostatku/přebytku sněhu? Nebo že málo svítí skluníčko? Co VY na to? TAdy by byla aktuální asi generální stávka proti chřipce,jhak tamk čtu ty příspěvky... Jirko, nejsem solventní natolik,abych si mohla dovolit najmout bezpečnpostní službu na kontrolu sebe sama. Ale nevadí,stejně jí nemocenskou nedám. PAní zaměstnavatelka je na suchu a basta. Ale mohla bych se pak domáhat nároku na sebe u soudu, ne? Já zaměstnanec bych žalovala sebe zamestnavatelku za to, že jsem jako zaměstnavatelka sobě - zaměstnanci nezaplatila nemocenskou. Aspoň by se u soudu nenudili :-))
[208]
MaYdo, než si dojdu pro \"nášup\" z pod dveří...
(Jirka ppa chudák: 26.01.2009, 14:22:23
- x)
přeci byste tu agenturu neplatila? Přeci se najme a když někoho chytne, tak dostane půlku z toho, co měl zaměstnavatel vyplatit. Hledáte v tom složitosti....:-)))) jo a proč z pod dveří? No je tam taková štěrbinka, tak jím pravidelně...lívance, placky, amolety....že prej se bojej přímého styku...
[209]
Skimici,
(maYda: 26.01.2009, 14:25:14
- x)
já myslím,že moje dcera by tou žouželí byla docela nadšená. Ale myslímn,že by talky protestovala, že to,co je tam vyfoceno jako \"had\", je opravdu had. hele, už to opravili.:-)) Chtěla jsem to holce ukázat, jestli toho \"hada \" nepozná. Nepoznala,jen usoudila,že to není gekončík, ale ptala se \"kdo to je, ta Verešová?\". Když se to dovědela, prohlásila pohrdavě \" no, jo, modelky\" Mně Kraus připadá úchylnej z mnoha důvodů,že nechal utýct tu žoužel, je proti tomu maličkost.
[210]
Petře
(AeroKarel: 26.01.2009, 14:29:54
- x)
Autor: jarda IP: 90.176.68.xxx Datum: 26.01.2009 14:21 jen drobná připomínka: termín spoluúčast je odborníky na ekonomiku odmítán ... je to regulace :-)) - což je něco jiného ... :-)) Autor: Pavla B. IP: 147.251.32.xxx Datum: 26.01.2009 14:24 Můžete jmenovat tyto odborníky ne ekonomiku? Autor: jarda IP: 90.176.68.xxx Datum: 26.01.2009 14:27 Kunetka :-))) ... dalším zde přítomným se omlouvám :-))
[212]
Jirko-p
(skimic: 26.01.2009, 14:37:30
- x)
... na těstoviny máš čas až se uzdravíš. Teď si dej prostrčit hlavně karpáčo i s parmezánovejma hoblinkama, italskej řízek, ten je taky pěkně rozklepanej do tenka a hlavně do zdi navrtej díru a nech prostrčit trubku, zamázni žvejkačkou a nech napojit ekopivo :-)
[217]
Pivo je eko už svou podstatou.
(jura-p: 26.01.2009, 15:00:07
- x)
Samé přírodní suroviny, klidné zahřívání, žádný nadměrný var a klid na zrání. A navíc ho můžou i všechny druhy vegetariánů. Co půllitr, to pět až šest deka naklíčeného obilí, po kterým se jinak ty ekobaby můžou utlouct. A to ozařování kobaltovou bombou, co pomohlo k vyšlechtějí té nejlepší a vlastně základní linie ječmene na české pivo, se mezi genetické manipulace (bůhvíproč) nepočítá.
[219]
Přátelé,
(František I.: 26.01.2009, 15:01:54
- x)
netěšte se, ještě jsem vzorek neobdržel, ale pracuje se na tom. Zatím je to taková malá PR bublina. Jasane, tento týden to asi nestihnu, neb jsem si dovolil ten šílený přepych, že jsem krom pátku chořel. V pátek jsem to zkusil přechlastat, což, jak vidno zabírá. Ale bohužel dnes nevím, kam mám skočit, auto nejede, ani když mu domlouvám, DPH se taky neudělalo a neodneslo samo, a telefony drnčí a vibrují, že by jim instrumenty v sexšopech záviděly. Navíc mi připomenul kamarád, že jsem mu slíbil nějak užitečně zpracovat odpadovou surovinu, které denně vyprodukují kolem osmi tun a poté dováží k odbornému bioponičení. Takže asi budu od středy v tahu. Ozvu se v pátek.
[220]
Třeba je na tom Verešová stejně
(Rpuť: 26.01.2009, 15:02:40
- x)
jako manželka mého daňového poradce. Ta trpí nějakou herpetofobií a odmítá k nám chodit, že máme na zahradě slepejše a marně jí vykládám, že to není had, ale ještěrka. Do manželství se dostala tak, že při zmínce o hadech skočila nejbližšímu pánovi na záda - a už se nepustila...:))
[221]
Kdysi dávno vyprávěl kolega,
(maYda: 26.01.2009, 15:22:17
- x)
jak jeho přátelé měnili byt a když už byli navzájem přestěhovaní, tak jim předchozí obyvatel šetrně oznámil, že mu utekli dva hadi a někde v tom bytě jsou. AAle nic se prý neděje, hadi prý jsou neškodní a až se objeví,že ho mají zavolat. PAní domácí se taky bála hadů a ani nechtěla do bytu vstoupit, ale nechala se přemluvit. Co čert nechtěl, byla to ona,kdo jednoho dne vstoupil do koupelny a na okraji vany ležel had, natažený jako pravítko. Paní vyletěla s šíleným řevem a povolali chovatele, aby si miláčka odnesl. Za pár dní vstoupil pán do koupelny a naštěstí, než pustil vodu, se mu něco nezdálo na karmě. podíval se pořádně a on tam ten druhý had. Nějak namotaný kolem hořáku. Tak zavolali znovu chovatele, taky instalatéra,který tu karmu musel nějak rozebrat, aby se k hadovi dostali. celou dobu žáídal chovatel, aby se chovali opatrně,protože ten had stál pětadvacet tisíc. BYlo to za totáče, za pětadvacet tisíc se dala tehdy sehnat sice ojetá, ale velmi slušná škodovka. Kdyby tu karmu někdo zapálil, bylo by prý po karmě i po hadovi.
[222]
Problém s panem Železným,
(kocour: 26.01.2009, 15:22:37
- x)
a nejen s ním, je ten, že roztříští hlasy proti LS mezi několik subjektů, čímž budou spláchnuty do záchoda. Takhle to zákonitě skončí tak, že v eurovolbách propadne Mach, Železný i ten třetí, na jehož jméno si teď ne a ne vzpomenout.
[224]
To je sranda
(AeroKarel: 26.01.2009, 15:28:45
- x)
http://www.ceskenoviny.cz.../356951 asi dělali průzkum u topolánka na sekretariátu.
[226]
maydo,
(šimon klein: 26.01.2009, 15:53:42
- x)
a to jste s těmi hady ještě neřekla pointu: chovatel prohlásil, že to nejsou ty jeho hadi, ale jejich potomci....takže už zbývá jen maličkost: dohledat oba rodiče a křížovkovým výslechem z nich vymlátit, kolik že krásnejch mladejch hadů jako buků se jim narodilo a kolik celkem jich je ještě potřeba odchytit......
[228]
Hadi , hadi.... to jsou krásná zvířata
(Jirka ppa otrok: 26.01.2009, 16:18:34
- x)
A nejen to, dokonce když jdou tak u toho leží....ta bych chtěl taky jednou umět. No a dcerka se dostala do té školy o která jsem psal. Na jednu stranu jsem potěšen, že je na tom geneticky skvěle, protože i já jsem genyjální, ale když si uvědomím, jakej jsme si na sebe ušili ekonomickej bič. No přineste mi berle, zmrazte hlavu ledem...a já pomalu vyrazím pracovat, abych to všechno poplatil Jen doufám, že ta třetí se nebude hrnout do vzdělání a bude spíš na to ježdění traktorem...
[230]
Ahoj! Tak jsem zpět z exkurze
(Šumavák: 26.01.2009, 16:28:56
- x)
po zdravotnických zařízeních.Je mi stejně, ale vím, co to není! Není to infarkt, není to vysokým tlakem, není to nízkým tlakem tlak je akorát, není to chřipka ba dokonce to snad ani není žaludeční vřed-ty zatím nemám....část příznaků je způsobena tím, že když se najím tak se mi odkrví mozek (sem si původně dělal u doktora srandu a on mě zaskočil, že to tak asi opravdu je, protože beru prášky na zpomalení tepu a když udělám rychlý pohyb - třeba zkusím vstát od jídla - tak prý to srdce potřebuje chvilku na to, aby to dopumpovalo !!) a hlavní část je evidentně zůsobena blokací hrudní a krční páteře! Ani na chíře mi to nenapravili a že se mnou pan doktor dělal věci, že jsem si myslel, že mě do té bedny budou dávat po kouscích.Tak to musím opatrně vydržet do zítra, až tu bude Dr.Benc s jehličkama....
[235]
Ostape, to mohlo být,
(Šumavák: 26.01.2009, 16:56:11
- x)
čistě teoreticky!! když jsem ještě míval vlasy. :-))( ale nikdy jsem neslyšel, že by to bylo z ovcí přenosné na voly) Já vím co to je! To jsou ty mrazy a ten led venku! Já už snad od půlky prosince neseděl na koni, pak ty svíčkové kolem obratlů povolují a hadrovatí, ty obratle sesedají k sobě a sem tam uskřípnou nějaký nervík.Ten pak oteče, v kanálku drhne, pak se k tomu křečovitě smrští okolní svalíky,u dělá se boulička.... a pak už se jen věšet....Když je to n. Ischiadicus, tak holt se to nepřehlédne a hned vím o co jde.
[236]
Ostape,
(kocour: 26.01.2009, 17:04:59
- x)
vtip je v tom, že určitý typ lidí, momentálně vládnoucích Evropě, bere Spojené státy evropské jen jako předstupeň ke Spojeným státům zeměkulatým ... Skutečnost, že neexistuje žádná celosvětová ústřední vláda, tito lidé považují za nedostatek. Podobně, jako marxisti považovali za nedostatek kapitalismus a (NEŘÍZENÝ) trh. Jsou na nervy z toho, že něco se chová nepředvídatelně, samo od sebe, jak chce, že něco je závislé na pouhých dohodách (jako mezinárodní právo) a chybí tomu ústřední autorita. Zatímco marxisti odbourávali chaos step by step věcně, tak, že vytlačovali trh a soukromé dohody ze stále více oblastí a nahrazovali je státním dirigismem, tihle postupují teritoriálně. Řekl bych, že v tom je sama podstata politického sporu posledních dvou set let. Má to co do činění i s psychikou. Plzák kdysi kdesi rozdělil muže na 3 základní typy: úředníky, sportovce a techniky. Technici jsou fascinováni ozubenými kolečky a tím, jak všechno do sebe pšklně zapadá, hráči hrou a úředníci - světe div se - pořádkem. Má zkušenost říká, že alespoň mezi právníky se největší zastánci sjednocené a JEDNOTNÉ Evropy rekrutují právě z těch \"úředníků\" - právě oni ze všeho nejvíc nesnášejí chaos, nepřipravenost a nepředvídatelnost a jejich snaha vše unifikovat má své kořeny právě v téhle jejich neuróze.
[238]
Kocoure,
(Ostap Bender: 26.01.2009, 17:11:20
- x)
já tohle chápu. Ale prostě pokud by se mě někdo zeptal, jestli se cítím být Evropan, odpovím mu kladně. Ale s politikou to nebude mít co dělat. Takže je podle mého soudu je otázka v tom článku [224] jednoduše blbá. Bohužel propagační čičmundové si to pak holt vyloží po svém...:-( Mimochodem: http://cz.youtube.com...ATjSZ1VkPU8
[239]
Chcete je?
(Rpuť: 26.01.2009, 17:11:37
- x)
Tak dlouho slavná Eunie držkovala a vyskakovala si na Emeriku, že prej to Guantánamo, až jim ho Obama teda zavřel. Teď má Eunie v gatích, co teda s těma chudinkama ubohejma, co byl zavřený určitě vomylem a nedopatřením. A než Eunie stačila vymyslet kudy z konopí, začnou se dít věci. Ona jim to snad ta Saudská Arábie udělala naschvál... http://zpravy.idnes.cz...anicni_stf
[241]
To o těch 76% proevropských čechů
(Šumavák: 26.01.2009, 17:26:24
- x)
už jsem někde četl myslím v sobotu.Ale tam to bylo uvedeno titulkem: „STEM na zakázku ČSSD zjistil, že Češi podporují Evropskou unii.“, - myslím že to bylo v Respektu... Takže žádné pochyby o tom, co měl zjistit. A že na základě toho che Paroubek svolat příští měsíc mimořádnou schůzi a hned LS schválit.
[243]
Ostape,
(jura-p: 26.01.2009, 17:34:02
- x)
oni při těchto výzkumech už dávno vycházejí z druhého zákona o výzkumu, který říká, že výzkum, který není třeba dělat vůbec, není třeba dělat poctivě. Já například proti LS hlasuju právě proto, že se cítim evropanem a mám Evropu rád. A bruselokracii nepřeju ani Bruselu, ani Londýnu, co není v Evropě, ale na ostrovech, ani Kypru, co je třetinou Turecko a EU vyjednává s jeho okupantem o vstupu. Já prostě žádné z evropských demokracií nepřeju parlament bez opozice, stát bez hlavy, vládu trvale úřednickou a úředníky s imunitou na vše, co udělají během doby svého úřadování.
[244]
No vida,
(Pavel Kořenský: 26.01.2009, 17:56:06
- Mail
- x)
když jsem se v květnu loňského roku hádal na Psu s rackem ohledně vhodnosti investice do zlata, bylo mi sděleno, že je to blbost a že tomu nerozumím. A protože mám vrozený sklon tropit blbosti, udělal jsem to a nakoupil za cenu 15.300 Kč/unci. Dneska je unce za 22.188 Kč. A pak, že zlato je z ekonomického hlediska přežitek minulosti. :-))))
[245]
Nedrbali jsme tu včera
(Šumavák: 26.01.2009, 17:59:28
- x)
o znovuzavedení branné povinosti jako léku na nezaměstnanost? Tak takhle to začíná : http://domaci.ihned.cz...as-karieru :-))
[248]
Já bych snad byl i rád,
(jura-p: 26.01.2009, 18:03:15
- x)
kdyby si svou Paroubek prosadil. Aspoň by skončila ta trapná nejistota. Protože pak by nám nezbylo, než postupovat dle usnesení kongresu, který praví, že Lisabonskou smlouvu před schválením kongresu schválit nesmíme. Toto výslovně potvrdil i předseda strany Topolánek, který už minule, když chtěli ČSSD prosadit na program LS, pravil, že i on bude hlasovat proti. Senátní klub ODS má usnesení, že podkud sněmovna LS schválí, aniž by ctila výhrady časové, jako je to, že hlasovat před opakováním referenda v Irsku by vytvářelo silný tlak na Iry, kteří by pak opravdu hlasovali o něcem zcela jiném, než v referendu prvním. Hlasovat před tím, než se rozhodne o radaru buď hlasováním v parlamentu nebo jasným vyjádřením toho, že Američané už tuto základnu nechtějí budovat, by bylo klíčové pro budoucnost země, protože záležitosti obrany mají dle Lisabonské smlouvy zcela jíný režim než ve svobodné zemi, budou v klubu ODS v senátu všichni hlasovat proti této smlouvě. Česká republika nemá v ústavě ani v jiných zákonech nic, co by umožňovalo byť jen karikaturu ústavou předepsaného postupu při předávání kompetenci v případě postupu dle pasarelly z Lisabonské smlouvy. Nemáme vůbec žádný mechanismus, jak dát předběžný souhlas parlamentu s kladným hlasováním našeho zástupce dle této pasarelly. No jestli si Paroubek hlasování prosadí, bude alespoň jasné, zda udržovat ODS v současné podobě má vůbec smysl. Zatím je celá ODS rozhodnuta a odhodlána za těchto podmínek LS zamítnout. Paroubek si může otestovat, zda proti němu stojí ještě vůbec něco, co by se dalo nazvat politickou sílou. Přiznám se, že i já bych to rád věděl.
[251]
maYdo,
(Rpuť: 26.01.2009, 18:19:40
- x)
objevuje se sporadicky, tu a tam, neb si s tím Eunie neví rady. Řada zemí už to zamítla (Anglie, Německo, Rakousko...), nedávno to odmítla i Austrálie, Saudská Arábie se do toho taky nepožene a vlastně na to ani nikdo s arabských zemí nemá chuť ... prostě držkovat se nevyplácí... martino, ono úplně stačí, vlézt si do té vany před spaním a pak zalézt do pelechu - dělám to tak.
[252]
Teda, mně to s tím zrušením věznice
(Šumavák: 26.01.2009, 18:59:05
- x)
není úplně jasné. Že nechce mít věznici na teroristy na Kubě, to bych ještě pochopil.Když to nechce tam, tak co to rozebrat, převézt a umístit třeba do Point Hope (Aljaška)? :-) Ale když se řekne: Zrušíme věznici na Mírově, znamená to, že jdou vězni na svobodu? Nestačilo by to přejmenovat na \"zajatecký tábor?\" - nota bene na vojenské základně! A Bush vyhlásil válku teroristům. Proč, z jakého důvodu je Obama nutí dalším zemím? Kdyby se jednalo o spojence operující v Iráku, budiž. Je-li názoru, že jsou tam drženi neoprávněně, proč je prostě nepustí na svobodu, domů a nebo jim nedá v USA azyl?? Se bojí, že by tam třeba byli oprávněně ?? jediné čeho opravdu dosáhne, bude pro příští operace jasný pokyn : Zajatce nebrat!!
[253]
ááááá, tak ono je to jinak!
(Šumavák: 26.01.2009, 19:17:14
- x)
Teď to řekla ta geniální zpravodajka ČT z Bruselu ! Ona je EU zase hyperaktivní a pokud se nemýlím, tak na návrh Sarkozyho řeší rada ministrů přijímání vězňů z Gauntanáma, o které dosud nikdo nepožádal !!!. Takže on je (zatím) Obama nikomu nenutí!! To jsem se zbodl.
[255]
Šumaváku,
(Rpuť: 26.01.2009, 20:13:24
- x)
vždyť to píšu - Eunie tak dlouho držkovala krzevá Guantánamo, až jim Obama vyhověl. A psala jsem již onehdá, že to bude mít jediný výsledek - zajatci prostě nebudou. A Sarky musí mít v zádech nějakou velice vlivnou kliku - snad by sám od sebe takhle neblbnul .... i když jeden neví .... tyhle týpci, co se rádi zavděčej preventivně a na všechny strany najednou...hanba mluvit...
[259]
Divano, tomu se říká
(Šumavák: 26.01.2009, 20:39:38
- x)
zaparkovat s pomocí boží! A když mu ještě poskytne parkovací dům.....Toho se teĎ chytí pražští radní a bude se parkovat na půdách! Pravda je, že tohle ještě v holywoodu nevymysleli. Jak J.Bond a další skáčí z parkoviště dolů, to je celkem nudné. Ale zaparkovat z louky na střechu kostela, vystoupit, spustit se po provaze od zvonu dolů, pokleknouta pokřižovat se před oltářem a odkráčet středem( na dalšího panáka) - na to ještě scénáristi nepřišli! Doufám, že zítra to bude mít škodovka jako reklamu, s Paroubkovo komentářem:„ No řekněte, které auto na tohle má?“ Sivo díky.
[260]
Dobrý podvečer,
(PeS: 26.01.2009, 20:44:36
- x)
2 Šumavák - ad [253] - nediv se, on ten zkurvenej Maďar jedná \"vstřícně\". Taky jsem znal jednoho takovýho - problém byl v tom, že vždy, kdy jednal vstřícně, tak ta prdel před ním běžela rychleji, než do ní stačil zalézt... Teda, nemůžu si pomoct, já toho šmejda žabožroutům přeju. Čím dál, tím líp - jak ta baba říkala, když z těch schodů padala!
[262]
2 Pavel Kořenský
(PeS: 26.01.2009, 20:50:11
- x)
ad [244] - jak jsem měl (a mám) občas možnost sledovat duševní výrony toho jedince, dospěl jsem k názoru, že o něm se již zmiňuje prof. Parkinson ve svých zákonech. Vzpomínáš? - Ten expert, co nikdy nemá pravdu. Jako takový je nesmírně cenný a stačí udělat vždy pravý opak toho, co tak nadšeně prosazuje.
[263]
Hezký večer...
(Dana: 26.01.2009, 21:00:23
- Mail
- x)
ještě všichni neonemocněli, ještě někteří vzdorují! Je ovšem pravda, že jsou to spíše ti, co u Vodičky absentovali. Ovšem na druhou stranu zas činili jiné..třeba místo cesty do Vídně na výstavu Klimta jeli v pátek odpoledne pro vnoučka, aby nedostal chřipku od maminky a večer nejen, že měl teplotu, ale ještě si stihl pochroumat nožičku,celou noc profňukal v horečce, takže v sobotu s ním jeli honem zpátky a na pohotovost (přece s sebou nebudou brát průkaz ZP..a pak na pohotovosti vypadají jako zloději dětí). No a celá akce je korunována hodnocením mladých: Vám už nesvěříme ani dřevěný špalek, natož dítě! Olomoucká babička hlídá furt a nic se nestalo - a vy - ani pár hodin... A starší babička, za jejíhož hlídání k úrazu došlo, je z toho tak špatná, že podlehla chřipce a leží teď jak placek. Ovšem já si myslím, že chřipka možná zaútočila na celé vedení ODS, a to teď v horečnatém stavu dělá koniny, které by v bezhorečném zcela jistě nedělalo. No jak jinak se dívat na nápad, svolávat kvůli Rathovým vejšpechtům o Hitlerovi sněmovnu....
[267]
No to je skvělý nápad, PeSi -
(Dana: 26.01.2009, 21:16:11
- Mail
- x)
víš co se vejde aut na ploché střechy paneláků. :-) A nerezidenti hned budou mít volněji... :-) Ovšem mě dnes dostala jiná zráva, týkající se mé perofese - tak prý podle ÚS nesmíme dělat namátkové kontroly...no to mě zajímá, jak si ÚS představuje odhalování daňových úniků. Mě už delší dobu při čtení rozsudků ÚS napadá, že tento stát daně nechce, ale dělá to tím nejhorším způsobem. Namísto úpravy nebo úplného zrušení daňových zákonů okleští činnost kontroly...Já vím, tady asi uši pro tuhle filipiku nebudou, ale..
[268]
To já měl jednou ,
(Šumavák: 26.01.2009, 21:26:39
- x)
celé léto pěknou galerii, velkých fotek v jednom Jihočeském městečku na vývěsce uprostřed náměstí.....Zaparkoval jsem traktor ve vybetonované výpusti rybníka - rovnou z mostu. Ať to mělo dolů třiapůl metru, víc to z té silnice nebylo....Aby se tam dobře vešel, tak jsem ho položil na bok. Na ten, co nebyla nádrž.Při tom parkování jsem trochu bojoval s poletujícím vercajkem z té nezajištěné schránky na blatníku a s heverem co byl za sedačkou a který, debil jeden, ne aby vypadl oknem, ne! Do střechy a zpátky a do střechy a.... no blbec! Naštěstí jsem byl těžší a původně seděl vejš, takže jsem byl před tím heverem o krok napřed.Přitom jsem ztratil brejle. Když se poloha ustálila, usoudil jsem, že je čas vystoupit. A pak teprve to bylo to pravé ořechové: z tý nádrže chlístala nafta i na ten stále běžící motor. Tak jsem usoudil, že by to mohlo chytit a vytáhl jsem startovací klíček. Motor(tenkrát k mému překvapení) běžel vesele dál. Tak jsem na nic nečekal a běžel též! Na rozdíl od motoru ovšem ne moc daleko....až pojedete někde kolem pořádného jihočeského rybníka, zastavte a podívejte se jak krásné, svislé, od hladiny ven šikmo skloněné a hladké jsou tam ty mříže na zachytávání listí, klacků, lodiček a mrtvol...jsem to oběhl dokola a zjistil, že na to nevylezu, kdybych se potrhal. Tak na druhou stranu pod most.... tam byla jen asi metrová, ale za ní dolů díra jako kráva - já bez brejlí na dno nedohlédl.Motor běžel, nafta tekla, nervy taky, protože kdyby to fakt chytlo, tak jsem tam byl jako na grilu....Tak jsem v rohu přelezl tu nižší a zkusil se vydrápat na silnici. Hned na druhý pokus, když jsem dole vylezl z potoka, se mi to povedlo. Odkráčel jsem do městečka, potrhanej, mokrej, černej od šmíru a oleje, smrad z nafty se za mnou táhnul na padesát metrů, v městském hotelu vešel do sálu, kde se konala celozávodní konference ROH - takže na podniku prostě nikdo nebyl - a když všichni ztichli a otočili se na mě tak říkám: je tu někde řiditel? On na to: Co je?jsi slepej? Jak to vypadáš? Co chceš?? - a já na to: Houstone máme problém...., asi by to chtělo jeřáb a hasiče.... Nooo, nezavřeli mě, protože ten traktorista, od kterého jsem to měl půjčené mi zapomněl říct, že se tomu zasekává řízení, ale že prej stačí jen zastavit, případně kousek couvnout a ono se to uvolní.... a já zatočil z hlavní silnice na čtyřčičku a třičtvrtě plynu na hráz a necouvl - no, ale pak už to nedělalo! Dneska by z toho měla Nova seriál na měsíc....
[270]
Teda, Šumaváku, ta příhoda s traktorem
(Dana: 26.01.2009, 21:46:19
- Mail
- x)
mi připomněla můj podzimní lapsus - to jsem tak roztopila pod kotlem úustředního topení na pevná paliva a nějak jsem v tom kochání se krásným pozdně podzimním dnu a krásnou úrodou řepy, nepřepnula oběh z elektrického systému na pevná, takže se ohřívalo jen na malém okruhu v kotli..Když jsem si to po asi hodině řádného roztopení uvědomila, plížila jsem se do sklepa - kotel nadskakoval, hučel, bublal, trubky kvílely pod náporem vroucí vody ... a já dumala, co s tím, jestli se hrdinně vrhnout ke kotli a povolit ten uzávěr na velký okruh nebo evakuovat babičku a čekat, až se z baráku stane raketa...no, zvítězila moje hamižnost. Vplížila jsem se do sklepa, otevřela nejdřív dvířka kotle, aby se snížil žár a hned potom uzávěr velkého okruhu...No a pro velký úspěch jsem si to za týden zopakovala znovu... Neříká se tomu náhodou stařecká zapomětlivost nebo přímo dem.... :-))))
[272]
Tak to je fofr....
(Rpuť: 26.01.2009, 21:55:36
- x)
To jsem žádostivá, co z toho ještě vyleze... http://aktualne.centrum.cz...628046 Šumaváku, u tebe se andělé strážný teda nenuděj .... konec konců u Dany taky ne...:)) Dano a nebude to omezení kontrol náhodou reakcí na to jak paní slavná předsedkyně něco prošustrovala ... a další mají taky máslo na hlavě ...
[273]
Rputi
(Dana: 26.01.2009, 22:06:58
- Mail
- x)
ke spekulaci ohledně onoho nálezu ÚS se nebudu veřejně vyjadřovat. Ovšem ten odkaz - já ti nevím, je správné, když ministr vyháže při nástupu polovinu úředníků ministerstva? Otvírá to debatu: Do jaké míry je státní úřednictvo závislé na politice? Shodou náhod jsem právě o tom diskutovala dnes s předsedou místní ODS - láká mě do strany a diví se, že nechci - právě proto, že si myslím, že státní úředník by neměl být politicky přímo osobně angažovaný. Ještě vyřešit, kde končí státní úředník a začíná politik. Je to náměstek ministra? Vedoucí odboru ministerstva? Ředitel finančního ředitelství? Finančního úřadu? Do jaké míry a hloubky má zasahovat politika?
[278]
k proběhlé diskusi
(skimic: 26.01.2009, 22:11:31
- x)
... ad býti Evropanem. Nechci býti Evropanem! Ještě více nechci býti s Rusama! Jestli to bude snesitelné, akceptuji pas od někoho nalevo. Jo, třeba i z Francie. Kdo prokristapána se může chtít stát se Evropanem? Neblbněte! Tuto kotlinku si prostě někdo takzvaně demokraticky přisvojí. Bude to skrze volby. I v Zakarpatské Ukrajině byly volby. Rakousko Uhersko skončilo. Proto - alespoň pár let, aby se naše děti stihly uchytit blíže Atlantiku.
[279]
Někdo by mohl říci
(skimic: 26.01.2009, 22:15:45
- x)
... že pan Ivan Langer je úplný idiot. Kvůli Rathovým výrokům o Hitlerovi chce ODS svolat Sněmovnu http://www.novinky.cz...emovnu.html Já si to ovšem nemyslím. Pan Ivan Langer je náhodou prima Topolánkův hoch. Krleš.
[281]
Hele,
(PeS: 26.01.2009, 22:21:05
- x)
a není náhodou on ten retardovaný Cyrylek ze stejné křesťansky lidové strany, jako ten blb Čunek? Pak je to ale dle nejlepších křesťanských a lidových tradic! Já vidím jen jeden problém - až se bude volit blbec roku, aby se tam náhodou nepřihlásili oba. Pak bych teda porotě tu práci nezáviděl... A pokud budou vybírat dle toho slovenského vtipu o kokotech, pak největší rvačka bude o to druhé místo. No, ale možná jsou tu prozaičtější důvody... Proslýchá se, že hlavní motiv pro zbavení se Kalouska byl ten, že se vylíhla zpronevěra jakási... A bratři prý zrovna netroškařili... No, vrabci už v Praze skoro vychcípali, tak si o tom nemohou cvrlikat na střechách, tak to holt čeká na jiné informační kanály (a žumpy)...
[282]
Hele Skimici, to je náhodou
(Šumavák: 26.01.2009, 22:30:54
- x)
vhodná příležitost jak pomoci Filipiové. Ba přímo : velmi vhodná! Rputi, přece se anděl strážný nemůže celej život válet a zůstat netrénovanej !A rybníky jsou moje vášeň. Jak nějaký vidím, tak se do něj musím vrhnout. Například do munického jsem jednou vletěl na Jawě50, zvané pařez, no a na koni jsem tam byl už nejméně třikrát s tím, že na „takovouhle mezičku“ vyskočíme a přejedeme jako nic, když zvládneme Irskou lavici v Pardubicích....Naštěstí ty rybníky bývají obecně za tou hrází dost hluboké.... :-)) a jednou.... jednou tam nebyl rybník, ale močůvková jímka - to bylo veliký !
[283]
Dano,
(Pavel Kořenský: 26.01.2009, 22:33:05
- Mail
- x)
když ono je to těžké. V tomhle státě prostě nic nemůže fungovat normálně. Takže jsem osobně raději, že ÚS ty namátkové kontroly zatrhnul i když chápu, že dohledání daňových úniků to může znesnadňovat. Jenže je to asi lepší než když bylo možné díky známostem jen tak párkrát ročně poslat na konkurenci berňák, aby jim na pár dnů paralysoval firmu a hezky zatopil.
[285]
PeSi
(skimic: 26.01.2009, 22:33:59
- x)
... teď nachvíli beze srandy. Nebyl by ten Kalousek lepší ODS než pan Topolánek? Já si fakt nedělám prču. A vím, co tu temně prorokoval Halladin. On je to také člověk politický (nemohu se donutit použít ofensivnějšího adjektiva) ale není alespoň gramotný? Já si Topolánka na seslici furt nedokážu představit. Špidla je alespoň mimozemšťan.
[286]
A vzpomínáte jak Evropané
(Šumavák: 26.01.2009, 22:35:38
- x)
vítali Obamu v Berlíně? Jak EU politici jásali, když vyhrál? Jaké neděje do něj vkládají? A jak EU chce být světovou jedničkou v boji proti globálnímu oteplování? A on se jim tahle:„ \"Dny, kdy Washington všechno brzdil, jsou pryč. Má administrativa nebude odmítat fakta. Necháme se jimi vést,\" prohlásil prezident s tím, že Spojené státy jsou připraveny VÉST mezinárodní boj proti globálnímu oteplování.“ odvděčí, nevděčník jeden !!
[291]
Skimici
(Dana: 26.01.2009, 22:41:32
- x)
pokud je o Kalouska - život není jednoduchý. Jako politik KDÚ včetně toho, co předvedl po volbách s Paroubkem - je hodno odsouzení. Jako ministr financí - zdá se bez hany..dovede si někdo zdejší na tom ministerském postu představit Tlustého? On ministr musí nejen prosazovat, ale i přesvědčovat a v neposlední řadě by měl umět i zapojit opozici...
[292]
Skimici, co je na tom
(Šumavák: 26.01.2009, 22:45:52
- x)
k nepochopení? Já mám za to, že všechny funkce, které Rath ve sněmovně má, je předseda zdravotního výboru, který hodil Julínkovi nahlavu bez čtení cokoliv jim poslal.... Tak má-li Filipiová alespoň trochu pokročit, potřebuje v čele zdr.výboru spolupracujícího předsedu. Tedy: meiner Meinung nach!
[294]
Dano, ale jako ministr financí
(Šumavák: 26.01.2009, 22:51:59
- x)
je prozíravej a má sbaleno: http://img.takeit.cz...1ee54c6b.gif :-)) :-))
[296]
Dano
(martin TT: 27.01.2009, 04:16:08
- x)
jen klid a neplašit se z jedné novinové zprávy, kterou nějaký novinář vysvětluje, jak to podle něj Ústavní soud myslel. Našel jsem si text v Rozhodnutích ÚS 1835/07. Jen tak letmo, úřednice na FÚ nedbale a nepřesně dokladovaly kontrolu, zahájenou deset dní před koncem pětileté prekluzní lhůty a to dne 20. prosince. Takže dostanete prcáka z ministerstva, že máte pořádně vyplňovat doklady, že se nemáte splést v datu o deset let a pod.
[297]
Dobré ráno
(Jirka ppa: 27.01.2009, 06:29:50
- x)
nějak to ležení není dobrá a tak jsem vstal a vrhnu se do práce....no musím, ale nechce se mi....ani kafe mi dneska nechutná.. Jo a dneska jsem se opravdu pobavil v řlánku na psovi od zemědělského \"análitika\"....o krávě, držce, dížce,....že prej, když se krávě nedává najíst tak nedojí a že prej tohle je cesta k tomu, jak omezit produkci mlíka, která je prej stejně velká....No nic, Šumaváku, rozhodně to nečti...
[298]
Dobré zas ráno,
(PeS: 27.01.2009, 06:46:18
- x)
k tomu Kalouskovi - řekl bych to tak, že máme docela štěstí, že Kalousek je pragmatickej hajzl. IMHO, pro ministra financí je to ta nejlepší vlastnost. Tím současně odpovídám i 2 skimic [285] - otázka nestojí, zda by byl lepší, nebo ne. Patrně by byl lepší. Ale nedokážu si představit pragmatickýho hajzla, který by dnes vlezl do ODS. Bylo by to stejně moudré rozhodnutí, jako v případě těch, co vlezli do KSČ v říjnu 1989. Taky jsem znal jednoho takovýho. Bylo to opravdu prosíravé rozhodnutí...
[299]
Dobré ránko!
(Rpuť: 27.01.2009, 06:57:08
- x)
Může mi, prokristovydrahýrány, někdo vysvětlit, proč se jednoduše neposílají další přihlášky až po dokončení prvního kola přijímaček? Kdo tenhle bordel vymyslel se už raděj ani neptám... ...Matematický model, který operuje s tím, že v praxi si uchazeči z dané lokality podávají přihlášky ve velké míře na shodné školy, však ukazuje, že asi jen 20 % uchazečů bude přijato na všechny tři školy, na které se budou hlásit. Dalších 22 % uchazečů bude přijato jen na jednu či na dvě školy. Zbývá tedy více než polovina uchazečů, kteří nebudou v prvním kole přijímacího řízení přijati nikam. Až 40 000 nepřijatých, až 45 000 volných míst Reálně hrozí, že po prvním kole zůstane ve čtyřletých oborech 40 000 neuspokojených uchazečů a 45 000 volných míst na školách. Na víceletých gymnáziích bude po prvním kole uspokojeno zhruba 4 000 uchazečů a zbude 16 000 uchazečů a 7 500 míst. ... http://www.novinky.cz...rodice.html
[300]
2 Rpuť
(PeS: 27.01.2009, 07:23:11
- x)
no, když jsem tady před časem psal, že jednou budem říkat \"zlatá Buzková\", moc jste mi nechtěli věřit... Když jsem říkal, že dát zelenejm školství, je zločin proti lidskosti, který se nám všem vrátí jako bumerang, taky jste mi nechtěli moc věřit. A jen bych připoměl jistého politika, který s pěnou u huby řval na sjezdu zelenejch, jak je v tý vládě potřebuje, aby mohl snáze tuto republiku rozvrátit a zlikvidovat. Tak si to uživejte. A těm mladším bych rád připomněl, že to budou tyhle děti, které jim jednou budou vydělávat na důchody. Nám už ne... My už v té době po proletění komínem budem leda formou popílku vytvářet nukleační jádra pro kondenzaci dešťových kapek...
[302]
PeSi,
(Rpuť: 27.01.2009, 07:37:44
- x)
ne, že bych se toho pána chtěla zastávat, ale zřejmě na to není sám... ...Ačkoli bývalá němčinářka Kuchtová nikdy v podobném ústavu nepracovala, porazila ve výběrovém řízení odborníky, kteří v dětských domovech působili mnoho let.... http://zpravy.idnes.cz..._domaci_lf
[304]
Dobré ráno
(skimic: 27.01.2009, 08:19:38
- x)
Co Rath neví o Hitlerovi http://blog.aktualne.centrum.cz...8 S Rathem to IMHO souvisí jen okrajově - dávám to spíše jako doplnění k nedávno zde citovanému Foundryho pojednání.
[305]
Tak s tou Kuchtovou, to je něco , přátelé...
(Jirka ppa plážový povaleč: 27.01.2009, 08:26:20
- x)
Nevím, jestli vůbec někdo se pustí do obhajoby té paní, těch lidí z komise, ODS......No nevím, to by ani Don Quichotte neudělal, ač sličnou Dulsineu viděl a porovnal s jihočeskou matkou, Němčinářkou. Jo a víte co mě připadá, že se stáváme pozvolna Itálii v propojení obchodu a politiky za doby B. Craxiho.......Zatím to není tak strašné, ale jak říkal můj dědeček...bacha na to. Lepší by bylo se poučit a půlku z nich ihned zavřít a ostatní vyhodit. A tím přerušit vazby a bylo by to. To vyčistění scény je vidět dosud. Já vím, mluví ze mě bezbřehá adoroce, této země, ale nemůžu si pomoci. Většina čechů se cítí Evropany....já ne, já se meju. A pak jsem Ital, co v létě tančí a v zimě nepracuje....
[306]
PeSi, prosím Tě....
(Jirka ppa: 27.01.2009, 08:37:26
- x)
nevím jestli budu mít všechny nezbytné podklady pro to jednání, příští týden....Zatím jen vím, že odpovědný člověk, co mi má předat výsledky a konkrétní podklady je nemocen a leží. A protože je to úředník, tak nevím, jestli vstane do konce tejdne. Už jsem s ním mluvil včera večer, ale neslíbil mi to, že to připraví. Takže se s dotyčným strašně rád sejdu, jenom nebudu mít všechno po kupě tak, jak by bylo potřeba mít. Tak ho nějak upozorni, že nejsem momentálně zavostalej, jen že nemám ty správná data a výsledky k dispozici...Dík..
[308]
Rputi já se trošku obávám, že by se to nezlepšilo...
(Jirka ppa: 27.01.2009, 08:49:44
- x)
když si uvědomím, že v turíně byl v té době Craxiho, zatčenej šéf domova důchodců, kterej vybiral peníze od lidí co chtěli v klidu u něj dožít tím stylem, že půlku si nechal a druhou půlku rozdělil na třetiny systémem...strana , starosta, předseda místní organizace...A to byl blbej domov důchodců. A to výpalné šlo prej skoro ze všeho co se šustlo na zemi, ve vzduchu, ve vodě....obávám se, že se velmi rychle blížíme do stejného stavu i tady.
[309]
Jirko, vzhledem k vývoji ekonomiky máš asi pravdu...
(Rpuť: 27.01.2009, 08:57:17
- x)
Macek: ...Viktor Kožený: Globální krize je někde v první fázi a budeme hodně rádi, když se na konci roku 2010 začneme zotavovat. Celý svět bude mít obrovské problémy v dalších třech čtyřech letech. Obávám se, že má zatraceně pravdu...
[310]
Rputi
(skimic: 27.01.2009, 09:27:17
- x)
... musí se to holt pročistit. Dneska zrovna zavřeli v N.Y. dalšího provozovatele letadla. Jakýsi Nicholas Cosmo z firmy Agape. Nabízel zúročení 13-14% a teď to buchlo. Ne sice 50 miliard jako pašák Madoff ale pěkných 400 mil USD díra :-) Kupodivu krize, zdá se, bude mít pozitivní dopad v Rusku (podle Bloomberg). Vysvětlují to tak, že při pádu cen ropy jsou i menší zdroje na na úplatky :-)
[311]
[308] Dokud budou
(AeroKarel: 27.01.2009, 09:36:56
- x)
o nedostatkovém zboží a službách rozhodovat úředníci, lékaři, etc, dotud bude korupce. Dokud bude možno politicky chránit lumpárnu (viz Čunek), dotud se zloději budou politicky krýt. Tomu nepomůže handgranát, jen odstranění nedostatku a něco, čemu neumím říci jinak než \"morálka obyvatel\".
[315]
2 dvd
(skimic: 27.01.2009, 10:26:14
- x)
... já na ty jejich stránky nekoukal :-) Mi to brnklo do oka když jsem poránu projížděl Reuters. Mě to ani snad nevadí - kdo si chce risknout v letadle, nechť si riskne. Pak ale ať nekňučí a hlavně ať mi nešátrá v kapse. Špagát prodávaj v každých domácích potřebách.
[320]
Skimici, práter je zavřenej...
(Jirka ppa: 27.01.2009, 10:42:37
- x)
dinosaury si jistě viděl, Klimt je takovej moc vyumělkovanej...tak snad do KHM, tam bejvají některé tématické výstavy dobré. Ale lepší bude když to napíšeš Eddimu, je přímo u zdroje. A já jsem naprosto jednostranně zaměřenej...
[328]
Skimici,
(František I.: 27.01.2009, 11:33:19
- x)
ohledně toho Langra nesouhlasím. Sice se jistě shodneme v hodnocení tohoto pána, ale upozorněním na Rátha jistě neprohloupil. Já už jsem si myslel, že Odesáci budou jako obvykle tak tupí, že nechají tento socanský průšvih mírumilovně uplynout, tak jako nechali na pokoji Drymla. Že by nepatrně proudu v zabahněném rybníčku? Jinak Pesi, opět jsem začal škádlit můzu.
[334]
Ahoj! Jirko, článek jsem četl
(Šumavák: 27.01.2009, 12:10:17
- x)
hned v noci, napsal na ně rekci, ale nešlo bloguje, takže jsem to vyvěsil až teď. V horní hospodě je k mání mléko ! Jo a ČSSD zřejmě studuje třetí říši. Včera večer měl ek.ex. srovnání s Von Neurathem - ohledně financování školství.
[335]
Ještě k té Entropě
(westík: 27.01.2009, 12:16:09
- x)
docela jsem se mlátila, když jsem četla některé příspěvky na bulharskou reakci. Pro zlepšení nálady v těchto chmurných časech uvádím: Češi dodali záchod, Bulhaři zbytek-vše tedy šlape podle EU. Obě tato díla spopjují to, co mají Evropané společného.Lepší symbol spojení EU nelze najít. Jinak přeji Šumavákovi brzké uzdravení a všechny zdravím !
[342]
Odpověď pro 339
(Eliza: 19.02.2009, 14:26:37
- x)
Pro 339) Šůs : http://bedrunka.unas.cz...ovezi.htm Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |