Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 6.02.2009

Hospodářská krize? V EU ? Komise má jiné starosti....

aneb: co je a co není vidět :-)

 


Tak jsem se vás minulý týden ptal, kdo už máte doma pekárnu na chleba. Ozvali jste se dva a ostatní to přešli bez zájmu. Kdo by se taky zabýval takovou běžnou věcí jako je chleba, když je ta krize, co se prý bude řešit částkou 44 bilionů Kč? ( Mimochodem, ty peníze do teď asi někde plesnivěly ve strožoku nebo na půdě, že?) A předevčírem přišla na chleba řeč znovu, v rámci energetické krize a elektrických nožů.Tak mě napadá.... já mám v autě ve výbavě takový nožík,třeba  na doražení a vyvrhnutí přejetého kance a tuhle jsem slyšel, že bych s ním měl v Německu zásadní problém, protože má čepel rozhodně delší než 8,5 cm. A smí se tam vozit ten elektrický?

 Ale to jen na okraj!

Daleko zajímavější je že zakrytí humbukem krize, komisaři vymýšlejí další  eunijněunifikační ptákoviny.

Cituji: EU: Salziges Brot lebensgefährlich
Die Europäische Union raubt manchen Brotsorten das Prädikat "gesund", da angeblich zu viel Salz enthalten ist. Viele Bäcker bangen nun um die Vielfalt ihres Sortiments und darum, dass das salzarme Brot nicht mehr so gut schmeckt....viz ZDE

Der Hintergedanke der EU ist medizinisch zumindest gut gemeint. Zuviel Salz könne Herz-Kreislaufkrankheiten fördern, weshalb beim Grundnahrungsmittel Brot der Salzgehalt gesenkt werden soll. 

Česky: EU: Životu nebezpečný slaný chleba

EU sebrala mnoha druhům chleba přívlastek "zdravý"  protože údajně obsahují moc soli.Mnoho pekařů se nyní bojí o rozmanitost svého sortimentu a to proto, protože málo slaný chleba není tak chutný....

Ta myšlenka EU je přinejmenšímz medicinského hlediska dobře míněna. příliš mnoho soli může podporovat nemoci krevního oběhu a srdce, pročež má být u základní potraviny, jako je chleba, její obsah snížen!

 A basta!

Našim pekárnám to asi zatím nikdo neřekl, nebo si o tom myslí své. Ale mezi pekaři v Rakousku a Bavorsku se ozývají výkřiky nevole a vole! A brání se že po desetiletí hledali specifickou chuť svých výrobků a ta, že se snížením obsahu soli ztratí a oni ztratí zákazníky.

Tak EU přitvrdila, a k chlebu ještě přidala "Salzstangel"(viz ZDE ) — zde váhám trochu s překladem,. protože překlad je "slané tyčky" — což by bylo velmi pikatní- slané tyčinky bez soli ! -, ale běžně je tento výraz používán pro rohlíky. EU chce obsah soli 1,5 až1,7g/kg mouky, pekaři dávají něco přes 2 gramy. takže se bojuje o 0,3g soli na kilo těsta !!!! Seškrabejte někdo ( já to nemám kde zvážit) sůl ze slaného rohlíku a zvažte. Já bych to klidně na gram a více na jednom rohlíku odhadl!

To jsou zásadní problémy, kterými se EU zabývá!Nějakej plynovod? Nuda! Sůl, to je problém! To je opravdu podstatně důležitější, než zakřivení banánů. To zakřivení nemá vliv na  výživové hodnoty. Ale kdybyste snědli denně jen 10 kilo chleba, tak dostanete do těla o tři gramy soli víc, než EU povolila a to je zdraví nebezpečné! Kdo si navíc namaže ten chleba sádlem a POSOLÍ!!,  bude ze zdravotních důvodů pro výstrahu rovnou utracen!

Už začínáte chápat, proč jsem se ptal, zda máte doma pekárnu na chleba?

 

PS.

Když to po sobě čtu, tak mě napadá.... neměli bychom EU komisi poslat CD s pohádkou "Sůl nad zlato" ?? To určitě neznají....

Nebo František I. loboval za svůj slaný preparát bez soli....”

 

 





Komentáře

[1 no já si myslím,že (šimon klein: 06.02.2009, 13:04:26 - x)
ti eurobiřicové tu pohádku už znají.....a třeba takhle chtěj přijít k těm 44 bilijónům.....hovno zlatej standard, hovno budoucnost a alumíníujum - SŮŮŮŮLLL!!

[2 Šumaváku naopak, (Rpuť: 06.02.2009, 13:11:40 - x)
já myslím, že si tu pohádku přečetli. A protože těch 44 bilionů, co maj na outratu, za chvíli dojde, tak už škudlej.
Nebo je to v tom, že když se nám tu Emeriku nedaří předehnat, tak aspoň ten nechutnej žvanec. Vzorem nám buď ta umělohmotná žemle se sójovým karbanátkem a listem zelenýho papíru. Proto oni to polejvaj tím kečupem, co v něm nejsou rajčata.

[3 No, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 06.02.2009, 13:13:02 - x)
ja to minule prehledl, ale my dost zvazujeme si pect chleba doma...

[4 Něco se na to vymyslí (skimic: 06.02.2009, 13:19:31 - x)
... českej úředník přitvrdí a maximální obsah soli ještě sníží
... německej povolí štangl s extra pytlíkem soli a ekolepidla k připevnění
... francouzskej se na to vykašle, protože bagety svrchu nesolej
... italskej na to bude prdět protože to kvůli fotbalu a tancování nestihne přečíst
:-)

[5 Opakuji (PeS: 06.02.2009, 13:29:14 - x)
odspodu - šly maily s intrukcema. Mělo by to fungovat. Když by nastal problém, až do odchodu do Dejvic bych měl být na mailu popř. na mobilu...

[6 Každá totalita bojuje za zdraví. (jura-p: 06.02.2009, 13:35:26 - odkaz - x)
A to jak tělesné, tak duchovní. Kult zdravého těla a FKK pláží se tak dobře spojoval s vymýcením nezdravého ducha, co do Německa zatáhli Židi. Vzpomeňte i na to, co dalo práce komunistům, aby bojovali s nákazou nezdravých názorů. Jednou je to zdravá rasa, jednou nákaza ideologická, jednou sůl a CO2. Každá totalita je hnutím za zdraví. A každé hnutí za zdraví má v podtextu totalitu. Zákazy, segregaci, zákazy vstupu nezdravým, místa, kde se nesmí tohle a támto, ghetta pro nenapravitené, později pro nakažené, později ozdravení likvidací nemocných a šiřitelů nákazy. Není rozdíl mezi likvidací židů anebo brýlatých. Ať nás neobtěžují svým vzhledem, smradem, názory či zvyky. Kdo to má trpět.
Bože jak mě štve ten evropský socialistický a korporativistický boj za správné Evropany. Víte, že správné evropanství je hlavním kriteriem při výběru komisařů?

Nevěřte, že je to jen hledání slibného výdělku. Je to hlubší, je to socialismus, včetně náboženského kolektivismu /ve kterém se socialismus skrývá pod krycím názvem sociální/ a korporativní myšlení značné části tzv. evropanů. Je to budování národa, kde vše bude posuzováno tím správným začleněním při budování ideální společnosti, pod vedením elit z těch národů, co se osvědčily. Jen se podívejte, jak si počíná ten Šarkézy. Pravidla jsou pro slabé. Ti, co mají Myšlenku, mají víc jak pravidla a nenechají se pravidly ve svém poslání omezovat.

[7 Jo, já nemám kurva do čeho rejpnout! (Šumavák: 06.02.2009, 14:00:00 - x)
Projela mi tady tatra na dlouhé dříví se spadlou podpěrouk hydrauliclé ruce.Aby si neodřel kabinu o trnky, tak to vzal více k ohradě! představujete si to jo?
Doteď jesm honil a chytal koně! Pak jsem se šel podívat, kudy utekli.
To hovado jedno,mi zbouralo skoro 250m ohrady! A ne že by mi to přišel říct, ne! Kdy se tou packou chytil o strom, tak zastavil, zvedl, obouchal aby se vešla kam patří a v klidu odjel.
Já já má do tý na sračku zmrzlý země dostat 50 novejch sloupků který nemám, to mi není úplně jasné!A hajnej od městskejch lesů říkal, že ho to nezajímá, že to byl soukromník! Tak dojde na policajty!
V pátek odpoledne!! není sakra třináctého?

[8 Ježiš Šumaváku, to tě lituju! (Rpuť: 06.02.2009, 14:13:00 - x)
Zažila jsem na vlastní kůži, když jsme měli chalupu. Zbourali, hovada, tenkrát sice jen 30m, ale já měla tehdy 48kg i z železnou postelí a pohorkama a za pomocníka šestiletou dceru, která mi ty zatloukaný sloupky přidržovala tlapičkama. No zatloukla jsem všechno, ale pak jsem tři dny neohla prsty....:((

[9 nemá se to, odjinud, ale ... (divana: 06.02.2009, 14:17:18 - x)
takže:
Francouzké prezidenty by také měli vyrábět ve Francii a ne někde v Maďarsku.

[10 To: divana (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 06.02.2009, 14:22:06 - x)
Dost dobre ;)

[11 zase ale (larry: 06.02.2009, 14:36:59 - x)
takovej prezident z dovozu, možná i z Tuzexu... to má také něco do sebe

[12 To Ti tedy nezávidím s tím plotem. (AeroKarel: 06.02.2009, 14:46:05 - x)
Dojde na policajty, to tam máš nějaké co něco vypátrají, kromě toho že to s Tebou budou hodinu sepisovat?

[13 Nevadí, (@Teo: 06.02.2009, 14:50:46 - odkaz - x)
stejně je ten náš krajíc už vyžranej: http://jdem.cz/at8e9

[14 2 divana (skimic: 06.02.2009, 15:01:36 - x)
... ad [9] - někdy mám pocit, že naopak ve Francii nic jiného nedělají. Akorát že z toho málokdy vyjde prezident :-)

[15 Se mně zdá, (martina: 06.02.2009, 15:06:50 - x)
že ti špidlové v bruseli mívají namísto \"hodiny nenávisti\" předepsáno povinné sledování filmu Demolition Man

[16 Tak jsem vyhlédl z křoví (terra: 06.02.2009, 15:22:15 - x)
nebo spíš zpod hromady zpracovaných terénních protokolů - a mám dojem, že do ní honem rychle zase zalezu. Jesle, auta, neslaný chleba a křivé rohlíky, obézní populace...Dámy a pánové, já nevím, školy na to nemám, ale nemohla by nás ta EU prostě jenom tak nějak lidsky... nechat žít? Já vím, nemohla.

[17 No, ti policajti (jura-p: 06.02.2009, 15:35:32 - odkaz - x)
pak napíšou, že to byl neznámý pachatel a Šumavák dostane od pojišťovny na pivo a než zasázíš 300 metrů ohrady, to člověku vyprahne i kdyby to zavrtával do sněhu jako inuita. Ti to mají ovšem daleko snažší. Vy vývrtkoidní tyčky jim tam lezou, proti promrzlé zemi, do které to nejde zasadit vlastně nijak, jak do sněhu.
Tak už se to stahuje do skladu. Ale moc pod tlakem to tam nelifruju, tak jsem si spočítal, že to bude tak 25 hodin čůrkem natékat. Ale nešť. Ono to nijak neovlivňuje další počínání počítače, tak ať se to pomalu napouští. Stáčet to jde asi rychleji, protože se využije toho, že k nám jde internet asi tak šestnáctkát rychlejc, než od nás. (To je mimochodem taky jedna věc, co mi nejde do hlavy. Drátem to snad teče stejně rychle tam i zpět, tak co dělají z tou nevyužitou kapacitou toho drátu směrem tam?)

[18 Prolétávám.... (Šumavák: 06.02.2009, 16:05:37 - x)
policajti zdokumentují, šoféra s autem najdou ono to není prvně co něco zbořil, amně stačí ten zápis, pro případ, že by se třeba ze vsi někdo hlásil o náhradu škody!
A taky si třeba ten chlap uvědomí, že to má říct!! Kdyby těch třináct koní vyběho na tu hlavní silnici v pátek odpoledne, tak z toho může být průser jako vrata!!

[19 řidič (martin TT: 06.02.2009, 16:17:42 - x)
já jsem z první zprávy pochopil, že řidič té kladovky je znám, z té zmínky, že to nebyli městští lesáci, ale soukromník.
Zjistil jsem dlouholetým pozorováním místních lesáckých volů, že není schopen pochopit, co vlastně udělal, protože si toho ani nevšiml, že by něco dělal a o nápravě už vůbec nemluvě. Tato vypěstovaná vlastnost byla pozorována nejen na Valašsku, ale i na Šumavě! Ale jen z české strany! Na straně německé je poškození cesty, lesa, kmenů nebo třeba jen kořenových náběhů důvodem k nepřevzetí práce a tudíž i k nezaplacení.
I to byl jeden z důvodů, proč jsem v roce 1990 zůstal v Německu z osmičlené party po šesti týdnech sám. Profi-dřevorubci na to neměli kapacitu mozkovny.

[20 no jo, správně Martine, (Šumavák: 06.02.2009, 17:52:48 - x)
až na to, že ten řidič nic pro mě nedělal, takže já bych mu tak leda místo nezaplacení mohl dá po hubě.K čemuž měl, kdyby mi odpoledne padl do rukou, velice blízko!
Ta ohrada jde podle tradičním způsobem kdysi asfaltové cesty. Po asfaltu ani památka, ale tím štětem nešetřili, toho je tam furt spousta! Takže tam do toho šutru nejdou dělat díry ani v létě! natož teď, když je ta země ještě tak 30 cm hluboko a kost zmrzlá!
tak jsem vymyslel co stím, přemluvil souseda- budiž mu za to dík!, aby mi půjčil jeho ohradníkové \"tyčky\" z půlcoulových trubek a ty jsem bouchal do toho dřeva, co zůstalo v té zemi.Až potom, co jsem do něj štechrem a palicí udělal díru....A protože s tím kabelem, co tam normálně mám, se v téhle zimě moc dělat nedá, tak jsem tam dvojitě natáhl ohradníkovou pásku. Provizorně je to spravené.Teď už mi jenom zbývá zatopit, vykydat, udělat si něco k snídani....

[21 Šumaváku (martin TT: 06.02.2009, 18:01:48 - x)
to byl jen názorný příklad, kdybys ho měl na výplatnici, tak by se choval jinak. Ale vůl stejně zůstane volem.
Škoda, že se nedá zařídit, aby ti na tu opravu vrtulníkem přiletěl Keller a jeho brněnská suita i s tou doktorkou přes kozy a sociální etanologii.

[22 A ještě (martin TT: 06.02.2009, 18:15:42 - x)
abys věděl, že ani bílé límečky to nemají lehké - od 20. ledna zpracovávám komplikovanou soustavu dokumentů. Od toho vola, co si neváží skutečnosti, že je mým klientem, jsem dostal na dvou listech technické a ekonomické údaje. Zpracoval jsem návrh, několikrát s ním prošel osobně, pak to prošlo jejich odbornými útvary, pak ještě na závěr poslední doslovná kontrola každého písmene a číslíčka. Při tom jsem udělal poslední z mnoha instruktáží o tom, že to všechno musí sedět, protože jak s tím vyleze na veřejnost, tak už žádné zpětvetí nebo opravy nejsou možné - alespoň ne bez ztráty kbětinky, termínu, lhůt a pověsti. Všechno vyslechl, odsouhlasil, oparafoval. Tak jsem to v noci vypustil na veřejnost a před chvílí zděšeně volal, že je tam spodní hranice nastavena moc vysoko a že to nikdo nemůže splnit, takže se to musí opravit.
Hovno opravit, všechno úplně předělat, protože se musí začít znovu, všechny termíny a na ně navazující lhůty jsou v prdeli, dneska totiž začala běžet zákonná nezkratitelná lhůta...
A ten blb řekne jenom, já jsem se přehlídl a u nás si toho nikdo nevšiml. A jestli by to nešlo nějak rychle udělat a jestli neznám nějakou fintu na zkrácení atd. A to všechno třináctého v pátek, před víkendem, kdy jedu pryč z domu za rodinou ....himlsecmazecelement. Ovšem proti tobě mám výhodu, že mě nanejvýš trefí na židli šlak. Ty se můžeš navíc ještě zmrzačit nebo umrznout. Proč já jenom nekoulím v Mišelince gumy? Proč nedělám EU-úředníka?

[23 dobrý večeer, (divana: 06.02.2009, 18:31:26 - x)
zatím jsem jen probíhala a teď jsem konečně sedla, a začínám s lynyrd skynyrd, když jejich klávesista odešel do jiné nebeské kapely ..
http://www.youtube.com...re=related

[24 martine, známe všichni. (Rpuť: 06.02.2009, 19:12:52 - x)
Já jsem takhle v červnu prodala jedné slečně pec na vypalování Raku-keramiky - za pouhých 50000,-. Den na to mi volala a ječela jak Viktorka u splavu, jak to, že u toho není návod k použití, jak se dělá Raku-keramika. Tak jsem jen tiše a jemně optala, jestli má vůbec kurs - odvětila, že jednou to viděla....
Pro neznalé podotýkám, že finta Raku spočívá hlavně v tom, že se to z té horké pece tahá žhavé dlouhými kleštěmi a hází např. do pilin .... což ta podivná osoba chtěla dělat doma v kuchyni ....

[25 Divano dík! (skimic: 06.02.2009, 19:22:22 - x)
...dám si od nich ještě něco. Děsně dlouho jsem je neslyšel :-)

[26 To: Rput, Martin, Sumavak (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 06.02.2009, 19:38:46 - x)
Pamatujete ten kresleny vtip od Kanturka, jak dve postavy stoji pred fabrikou, ze ktere vychazi dlouha rada lidi. Na fabrice je napis \"Vyroba blbcu, international\" a jedna postava rika druhe \"Tak tohle vysvetluje mnohe\"...

[27 Petře, (Šumavák: 06.02.2009, 19:46:14 - x)
takhle: http://www.ateo.cz...ict//2.939.jpg ta fabrika vypadá zevnitř..... :-))

[28 Skoda, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 06.02.2009, 20:08:40 - x)
ze ten vtip neumim sehnat, povesil bych si ho v kancelari ;)

[29 skimici, odkaz (divana: 06.02.2009, 20:12:15 - odkaz - x)

[30 Jeste perlicka, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 06.02.2009, 20:12:29 - x)
z nemocnice mame byt propusteni 12.2. I kdyz je mozne, ze se to posune o nejaky den nahoru dolu kvuli propoustecim vysetrenim.

[31 hlaseni (jasan: 06.02.2009, 20:24:08 - x)
restaurace u petniku neni spatna... slusne varej, k pivu se nevyjadruji.... neumim to.
A kaj tam docela hezkej salonek pro cca 20 lidi a chtej prozrat a propit 500 Kc... coz neni problem...
Parkovani v okoli bez problemu, od metra 5 min pesky...
Uvidime co ostatni - ja zitra odjizdim tak musim balit...

[32 Zdá se, že to trpajzlíci sežrali definitivně. (Rpuť: 06.02.2009, 20:27:21 - x)
Sumaváku, jak jsem na to hodila \"odborné oko, tak z těch forem by to už nikdy nikdo nedostal .... jedině vymlátit...:))

PetřeK. - ta fabrika je určitě n Moravě, takhle někde u Brna...:))
A těch pár dní + -, to už vydržíte.

[33 brej večír! (rejpal demi-literát: 06.02.2009, 20:36:34 - x)
Petře, zlom vaz!
A teď hlásání ohledně Karla Maye v latině. Jak jsem kdysi slíbil, zeptal jsem se zdroje v knihovně Národního Muzea. Zdroj nevěděl, tak to předhodil svému bossovi, tedy řediteli knihovny N.m. Ten taky nevěděl a tak nakonec zavolal na Šternberk, kde mu řekli, že tam žádný latinský překlad Karla Maye nemají.
Takže buď to byla fáma, nebo ty mayovky mladí Šternberci četli někde odjinud. Tož tak.

[34 ..volně jsem přešla na vinohrady, (divana: 06.02.2009, 21:18:09 - x)
kde jsem v osmdesátých letech od kamaráda nahrávala například tuhle kapelu

http://www.youtube.com...re=related
The Sisters of Mercy -- More

[35 Tak jsem pustil bednu a vidím.... (Šumavák: 06.02.2009, 21:32:52 - x)
Reklama! Německá! Jeden soused meje auto a druhému na staré auto spadne nový VW Golf z nebe se slovy: \"protože nové je čistší než staré!\" a v titulcích je:k 2500€ státní premie ještě zvláštní premie od VW... !

Nojo, kam by to vedlo, z peněz německých daňových poplatníků živit lidi v PSA v Kolíně!Žádný francouzký auta z Čech se v DE kupovat nebudou !!!!

Šarky o tom mluví a medituje, Němci jednaj !!

[36 helemese (jasan: 06.02.2009, 21:35:10 - odkaz - x)
diky par poslancum ODS proslo treperendum do 2 cteni.. topolanek se pro jistotu zdrzel, pak pro jistotu tvrdil ze se nezdrzel ale pro jistotu nechtel hlasovani opakovat

[37 Jasane, on je docela přesvědčen, (Šumavák: 06.02.2009, 21:39:31 - x)
že v Referendu by LS prošla snáze než senátem a on by navíc byl z obliga....

[38 Ale pojeb, až mu budou (Šumavák: 06.02.2009, 21:41:42 - x)
uši odstávat dostane hned, jak se v Bruseli doslechnou, že tomu referendu nedokáže zabránit. To ho ani Merkelová už líbat nebude!

[39 Sumavaku (jasan: 06.02.2009, 21:49:03 - odkaz - x)
mozna ano, mozna ne... ale mam cim dal tim vetsi pocit, ze referendum je nejcistsi postup... treba se vetsina lidu chce opravdu stat obcany IVte rise... co s tim?

[40 Jasane (larry: 06.02.2009, 22:19:29 - x)
když bude referendum, Tvé letáky nabydou na významu velmi podstatně!

[41 Jasane podruhé (larry: 06.02.2009, 22:23:11 - x)
jinak se znovu omlouvám za ten úvodní renonc, ale podlehl jsem PeSovu rezolutnímu pozdravu Ahoj Dušane :-) a fousy jako fousy atd., i když se mi to moc nezdálo.
Tedy měl bych se omluvit i Dušanovi, ale ten o tom naštěstí neví :-). Snad.

[42 larry (jasan: 06.02.2009, 22:42:02 - odkaz - x)
probuh... takova drobnost... ale ze jsem dobre maskovanej...

[43 referendum (divana: 06.02.2009, 22:42:08 - x)
mě v rádiu odpoledne přesvědčoval mladej benda, že referendum ne, protože ta smlouva je tak blbě napsaná, že to nemůže nikdo ani přečíst, natož tomu porozumět. a tak si říkám. ano, benda ji možná zkusil přečíst, aspoň název a tak určitě bude hlasovat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí (zatímco jeho otec se bude obracet v hrobě). zatímco já - hloupý občan - mu ani neumím být za tu starostlivost dost vděčná.
tedy poslední dobou mám puštěné rádio a nevím, jestli tam dělají dobře, že ty nejlepší z nejlepších nechávají jen tak volně mluvit a ještě to přisolují otázkama. v týdnu tam měli pana spisovatele klímu. a dotaz: co by bylo dál, byl by jste dál ve straně, kdyby vás nevyhodili? a jeho odpověď: ono to už bylo stejně ze setrvačnosti. perly, perly nám sypou a my nehodní je nevnímáme.
ale vyhrál to u mě postránecký v tv, když přišel kaousek s tím, že i herci a sportovci a jiní na volné noze, si budou připlácet na důchod. a pan herec zahrál krásně zoufalý výraz a lomíc rukama do kamery řičel: ty nejchudčí, ty nejchudči chtějí ožebračit!
:-)))

[44 Juro, prosím tě, (Šumavák: 06.02.2009, 23:02:14 - x)
tím pohořím to končí?

[45 2 larry (PeS: 06.02.2009, 23:29:24 - x)
no tak už mi to odpusť... Já, jak jsem už očekával Dušana jsem se takhle blbě přeřekl... Já už se víckrát nenarodím...

[46 PeSi (jasan: 06.02.2009, 23:31:04 - odkaz - x)
zadna reinkarnace? neni to skoda?

[47 Dobrý večer, (maYda: 06.02.2009, 23:40:26 - x)
hlásím úspěšný návrat, úměrný intervalu tramvaje č.20.
Doma rodina čučela na Tudorovce a tak jsem se připojila, k internetu mně pustili až teď, když zalezli do pelechů.
BYl to příjemný večer. ZAs to někdy zopakuju.

[48 no vidite maYdo (jasan: 06.02.2009, 23:45:37 - odkaz - x)
ze navstevniky nejime...

[49 Přátelé, vyskytuje se tu (Šumavák: 06.02.2009, 23:51:19 - x)
mezi vámi někdo, kdo umí i webové stránky, Java aplikace nebo možná presentaci, aby se nemusela stahovat a mohla se otevřít na serveru, nebo galerii s možností spuštění presentace i manuálního prohlížení..... nebo cokoliv co by naplnilo, to co si představuji.
Já chtěl od Jury pár fotek z okolí na profesní stránky.On mi poslal takovou spoustu krásných fotek, že je mi líto to nevyužít a napadla mě myšlenka....mě napadají různé kraviny, ale tahle by určitě stála za realizaci a ta aplikace by jistě byla aplikovatelná i jinde, třeba i za peníze.....
A pro zkušeného programátora to myslím nebude tak složité....náročné pak bude do toho plnit ty obrázky, ale to už programátor nemusí....
kdyby jo, tak se mi ozvěte buď na mail, nebo na skype!
Pěkněprosím, smutně koukám! :-)

[50 Šumaváku, (jura-p: 07.02.2009, 00:00:30 - odkaz - x)
teď je tam 30%. Ty si to stahuješ kontinuálně?
Ono je toho fakt akorát jedno DVD, ale nahrává se to rychlostí 47 kB, což je rychlost z počátků, tak nějak to šlo přes telefon. A abych to dal na to DVD, tak je to poloviční velikosti, než to mám normálně z foťáku. A to je samozřejmě jen asi půlka fotek, co v tom okruhu mám, ale těch lepších.
Zůstaň v pohodě, ono si to uploaduje samo, a ty si to můžeš stahovat, přes noc a tak, když nejsi doma a tak.
Pak si to vypálíš a bude pokoj. A já ti to mezitím přivezu.
Jo a aby to vypadalo dokonale, tak je tam napsané rychlost: neomezeno.

[51 juro, mně to jde dolů (Šumavák: 07.02.2009, 00:33:55 - x)
jako když bičem mrská!Až k tomu Pohoří včetně, to bylo za hodinu a tři minuty staženo. Teď jsem to prohlížel a zdá se , že je to v pořádku.mně to hlásilo stahování kolem 270-280kB/s.
A jinak teda, když jsi vzpomínal na začátky a teď, jak se to pomalu uploaduje.... tak jsem si vzpomněl, že když jsem zakládal tento blog, tak nejrychlejší připojení jsem tu měl přes mobil a ten když se v noci rozdováděl, tak uměl i 1,1kBs! přes den šel tak 0,7-0,9.....jsem dal večer uploadovat stránku a ráno jsem kontroloval, jestli se to spojení nerozpadlo.....

[52 Tak to říká, že ještě 17 a půl hodiny. (jura-p: 07.02.2009, 01:07:18 - odkaz - x)
A bude to ještě šrotit, teď vypnu novu, co mě užírá, ale stejně nechápu, proč je tak pomalý ten upload. Proč je sakra to stahování dvacetkrát rychlejší. Jako by to ti elektroni měli do kopce, když to jde ode mě.

[53 Nazdar ! (Foundryman: 07.02.2009, 02:18:58 - x)
Používám tento tradiční pozdrav Sokolů, neb jsem se právě vrátil ze sokolského bálu v dědině, kde máme firmu. Kolega radši odjel na hory, takže jsem to odsral já. 6 hodin dechovky bych nepřál ani Paroubkovi.

[54 Foundry (martin TT: 07.02.2009, 02:28:54 - x)
6 hodin poslouchat nebo dokonce 6 hodin protancovat? Já to měl čtyři roky v práci povinně a jako mladé ucho jsem si nesměl vybírat ty šikovnější, ale ty odkvetlé si vybíraly mě. Představ si přes osm set zaměstnanců a z toho jen asi stovka mužů. Polovina přestárlých nebo pochroumaných. Ach, kdeže jsou MDŽ! Tyhle tancovačky byly pořádány jako družstevní ples a to bylo ještě horší.

[55 Dobré ránko! (Rpuť: 07.02.2009, 05:54:37 - x)
Už začínám chápat, proč je ten drrath Jyrkovi tak blízký. Ta kolotočářská dikce....
http://zpravy.idnes.cz...domaci_anv


Šumaváku, co se týče aut, jsou Němci opravdu vlastenci. A dokonce to bývá krajové - jsou místa, kde se kupuje zásadně jen VW a na vesnicích je zas oblíben Oppel. Najde se sice pár podivínů, ale ti se pak nemohou těch francouzských aut zbavit.Všechny naše Citroeny jsme koupili z druhé ruky, s 25-30000 km - tedy právě zajeté, za velmi výhodný peníz, když majitelé to auto prodávali třeba půl-třičtvrtě roku a už ztratili naději, že se jim ho podaří udat.

[56 Dobré zas ráno, (PeS: 07.02.2009, 07:11:46 - x)
tak mi to včera nějak blblo. Poté, co mi to 3x zahodilo příspěveček, jsem to radši vzdal. Bylo to zas celý ňáký pomalý, takže fungoval jedině systém 2 okna.

[57 Dobré ránko, (Dana: 07.02.2009, 08:33:36 - Mail - x)
za okny řádí téměř jaro, tak vyrazím cosi dělat. Nějak to počasí blbne, po takových dnech se zima bude těžko snášet a na jaro je ještě hodně brzy. Vždyť já si letos ještě vůbec nezaházela lopatou!
Jasane - zatím nedošlo, snad v pondělí.

[58 Brýtro (skimic: 07.02.2009, 09:02:41 - x)
... Foundry, šest hodin dechovky je mocná úchylárna i když je povolený pivo. Jako kdybych cítil vepřový se zelím jenom to čtu. Přitom vepřový se zelím mám spojené i s vážnou hudbou. Linula se vždy v poledne z rádia a z okolních oken do toho pralo to zelí.
,,, to já si raději poránu střihnul odkaz od Divany - Sisters of Mercy :-)

[59 dechovka (divana: 07.02.2009, 10:13:32 - x)
tu jsem si nějak zakázala a ještě ji tak nějak toleruju na vesnických zábavách..ale tak, že na ně nechodím :-))
ostatní hudbu můžu kteroukoliv. bigbít víc, něco míň. taky podle nálady. a pak jsou takoví, jako zappa, od toho se nemůžu odlepit :-))

[60 (divana: 07.02.2009, 10:31:30 - x)
a co po ránu esperanto
http://www.youtube.com...AVHGsqJCgI
a od nich eleanor rigby ze stejné desky nemá chybu
http://www.youtube.com...re=related
to mi připomělo maYdu s těma elpíčkama. my jich doma máme přehršel. cd jsou pohodlnější.ale třeba muž preferuje lp i kvůli tomu praskání a lidštějšímu zvuku :-)

[61 a už můžu mou oblíbenou.. (divana: 07.02.2009, 10:43:18 - x)
http://www.youtube.com...re=related
King Crimson

[62 Pro Juru-p (chucharo občasný nakukovač: 07.02.2009, 11:06:41 - x)
Nemusíte se bát. Elektrony tečou z kopce i do kopce stejně rychle. Problém s rychlostí uploadu (tedy směrem od vás do světa) je ve většině případů jenom politika ISP. Normální uživatel má laciný paušál a může rychle pouze stahovat. No a firma, kterou je možné víc podojit, zaplatí tučnější firemni tarif, kde tam má i dobrou rychlost směrem do světa.

[63 Ha - King Crimson! (skimic: 07.02.2009, 11:14:10 - x)
Divano - nehraju! Potřebuju taky něco udělat. Si Vás příležitostně taky pomučím odkazama. To je nečestné a nesportovní :-)

[64 Škoda, (Foundryman: 07.02.2009, 11:33:12 - x)
že jsem si nemohl včera nic nahrát. Potěšil bych vás hity od Olympiku, Katapultu a Michala Davida v podání waldhorny, pozounu a trumpety :-))))

[65 Jasane, (maYda: 07.02.2009, 11:35:15 - x)
já vím,e návštěvníky nejíte.
akorát že v pátek večer se obvykle konečně sejdeme doma v klidu a všichni a nemusí se řešit,jetsli jsou všechny úkoly a co je potřeba zařídit druhý den. Takže se mi v pátek večer už nikammoc nechce.
Ale kuchyň byla uklizená, jak nikdy není, když jem doma já, takže asi budu muset vypadnout častěji z výchovnýmch důvodů.

Nevím ovšem,jetsli materiály pro LS jste dal do správných rukou.ne, že bych se neztotožňovala s nechutí k LS, ale vyznačuji se letitou nechutí a bojkotem k rozdávání letáků a podobných materiálů.

Tak pokud by se toho ujal někdo, kdo to využije, klidně to předám. já nejsem moc použitelná,protože šiřitele jiných myšlenek od svého prahu vyhazuju a ta role je mi nějak cizí.
Myslím, že jak se povídalo, že Klaus telefonuje voličům, tak bych i jemu řekla něco nesklušného,kdyby mi zavolal.


kroměš toho prostředí,kde se pohybuju, se skládá z osob, které mají tak či onak jasno a letáky s nimi nijak nehne, s těch,kterým je to ukradené a leták s nimi rovněž nehne a z pracovních kontaktů, kde ctíme zásadu,že kšeft je kšeft a politika tam nemá co dělat.
Takže by to asi stejně velký efekt nemělo. Já mám zkušenost, že většina lidí vyhazuje podobné papíry, aniž na to koukne.

Dědca to zaujalo,takže s nimi lze dát řeč, u dcery mívají v občance diskusi na různá témata.
prý se rozdělí na dvě party a porotu, určí se, kdo co bude hájit a porota rozhodne, jaký názor zvítězil. Paní profesorka to pak ještě doplní komentářem


Když měli debatu o poplatcích ve zdravotnictví, tak prý skupina, co je měla hájit, prohrála tím,že těm druhým nadávali.

[66 ono je dobré muziky přehršel (divana: 07.02.2009, 11:41:39 - x)
tak už jen, co mám teď puštěné. faith no more (v následující kapele mr.bungle patton používá hlas jako nástroj)
http://www.youtube.com...re=related

[67 Decvhovku můžu občas, (maYda: 07.02.2009, 11:50:58 - x)
pokud to je v prostředí,kam nějak zapadá.
Třeba na těch venkovských tancovačkách, kde jsem ovšem taky léta letoucí nebyla.
Pro hity Olympiku v provedení valdhorny,pozounu a trumpety bych asi měla slabost - podobnou, jako má Šakal, jak včera prozradil,pro bizarní hospody.
Ostatně tak klasická dechovka se hned tak nenajde, já pamatuju z mých mladých let spíš různé rádoby beatové sestavy, které naopak před půlnocí hrály směsku z lidovek typu \"hastrmane, tatrmane, melou...\"

Ad francouzská auto -kolega měl renaulta,prý se mu vždycky líbil a vždycky ho chtěl.
Nakonec se ho zbavil a koupil si Opla, a my si z něj přestali utahovat, že by měl v autoservisu požádat o trvalý pobyt.

[68 renďu mám taky za sebou (divana: 07.02.2009, 11:59:41 - x)
jednou začal hořet u benzínky :-)

[69 2 Foundry (PeS: 07.02.2009, 12:13:52 - x)
ad [64] - hele, ne nadarmo se říká, že na každého jednou dojde... Takže Davidovi a Katapultu to ze srdce přeju, Olympic ať to bere jako důtku s výstrahou. Hele, a basflíghorna tam nebyla? Já jen, že waldhorna je pojmenování nástroje mého mládí... Už dlouho jsem to neslyšel...

[70 divano, (maYda: 07.02.2009, 12:27:58 - x)
jedné mé známé chytla nová fabie málem pod zadkem.
Stačila akorát vytáhnout děti ( rok a pět let) ze sedaček, a z auta byl táborák.
Když jí při jízdě zničeho nic zhasl motor a auto odmítalo poslušnost, první co bez přemýšlení udělala, bylo, že děti vyndala z auta, než se bude zabývat tím, proč to nejede.

[71 PeSi, (Foundryman: 07.02.2009, 12:31:09 - x)
můžu tě ujistit, že jsi o nic nepřišel :-)

[72 2 Foundry (PeS: 07.02.2009, 12:41:04 - x)
blbě jsem to napsal... To jméno - ne tu produkci...

[73 Dobré ještěskoropoledne vespolek! Tak jsem konečně na chvíli vydechl! (Loki_F: 07.02.2009, 12:54:46 - x)
Za ten týden dovolené jsem byl potrestán mírou vrchovatou...

Ale postupně:
Chvílemi jsem sledoval diskusi i během dovolené, ač mnoho času nebylo. Pohyboval jsem se v oblasti \"Vinné stezky\" v okolí Tramínia, Trenta a Bozenu, završeno lyžováním na v Passo Tonale a Ponte di Legno.
Paradoxem je, že díky účasti většího počtu vinařů z jižní Moravy, se pilo z 90 % víno moravské, italské jen jako komparativní kost.
A ačkoli s převahou byla ta moravská vína (bílá:červeným - 70:30) vyráběna metodou řízeného kvašení, za použití stejných kvasinek jako ta italská, rozdíl byl nebetyčný - ve prospěch moravských, která byla všechna min kabinet.
I osazenstvo výpravy (třígenerační) bylo z devadesátiosmi procent moravského původu (z více než 70 účastníků), takže národnostní otázky byly předem jasné a každý se ke své rodné hroudě hlásil bez přívlastků, bez velkých slov.
Šakal sem tehdy umístil docela relevantní vysvětlení jak chápat národnostní a vlastenecké cítění racionálně. Já měl na mysli spíše tu část pramenící z nitra o níž netřeba mluvit.
Jako příměr bych rád použil ty italské kvasinky, které v moravském víně byly nezaměnitelné přetvořeny ve zcela národní charakter a žádná chemická analýza byť nejmodernější technikou a seberacionálnější zkoumání to pochopitelně nedokáže vysvětlit ani kvantifikovat...
Proto také jsem tak znechuceně reagoval na příspěvky, které tomu národnostnímu problému někteří věnovali (jmenoval jsem Jirku ppa a skimice), ale nebylo to proto, že bych chtěl koholi mentorovat nebo mu cokoli vyčítat. Chraň přírodo, tomu jsem vzdálen na hony...
Jde jen o to, že sám moravského původu, žiji v Čechách co náplava a mám velmi zažito, jak se zde v Čechách k tomuto problému přistupuje (to je ten hudební sluch! };D)))
Takže mi takové ty weltmanské a intelektuálně sdělované větičky: \"Já jsem doma tam, kde právě jsem!\" \"Národ nebo vlast jsou jen slova!\" \"To mi nic neříká!\" nebo dokonce \"Na tom já nic nevydělám!\", znějí více nežli falešně a připomínají mi takové ty kavárenské diskuse s cizinci, kdy si účastníci dokazují, jak moc jsou multikulti a světaznalí a že to jsou původu z malé země v Evropě, ještě neznamená, že oni sami jsou nějací zaprděnci, vidláci a nacionalisté, zvláště ne nacionalisté - fuj, fuj, fujka...

Tak se chlapci nečilte. Skutečně jsem Vám nic nevyčítal. TO je Vaše české cítění a je skutečně jen Vaše.
Já je nesdílím!

[74 2 maYda (PeS: 07.02.2009, 12:57:05 - x)
šakalovy atavisticko-masochistické sklony jsme odhalili již dávno. Včera se ještě dost krotil...
A jinak máte pravdu, ta píseň bohužel již také zlidověla. O důvod víc proč nechodit na taneční zábavy, maturitní plesy a podobné akce.
K těm maturitním plesům - ty je nutno chápat jako exemplární trest za nepoužívání antikoncepce a domnívám se, že dvakrát za život to stačí. (v roli rodiče). Zahrnu-li vlastní roli, pak třikrát. A to jsme byli docela rozumná parta, která se spokojila s místní univerzální kapelou, co zvládla celkem slušně všechno od klasiky a lidovek po soudobé disco a žádný extrabuřty jsme nechtěli... Inu, temný středověk... Však taky jsme si ten maturák pořádali ve vlastní režii - kdo takovouhle blbost dneska slyšel, že?

[75 oops, Loki_F (skimic: 07.02.2009, 13:20:20 - x)
... vždyť já jsem se nečílil, pokud si tu moji reakci najdeš. Čílím se akorát, a o to ostřeji na ty, kteří se mi pokoušejí cokoliv implantovat aby to mohli ve víru vášní vyvracet. To ty nejsi. O svých pozicích si to v klidu vyříkáme nebo se klíďo i porvem ale to je pořád okay. Čílení se si vyhrazuji pro ne zcela korektně se chovající diskutéry. A to ještě s výhradou: ti absolutně nekorektní mě naopak čímsi přitahují. Je to jak ten dad, co kývá hlavou. Nejhůře nesu ty, o kterých se domnívám, že jen ploše prudí anebo naopak ty, u kterých mám pocit že mě z nějakého mně neznámého důvodu atakují. Když ten důvod uvedou, čílení je pryč.

[76 had (skimic: 07.02.2009, 13:22:04 - x)

[77 Vlk napadl Papeže! (skimic: 07.02.2009, 13:32:34 - x)
... píší LN.
http://www.lidovky.cz...n_domov_mel
Třeba se pose.te, míním ekumenicky já :-)

[78 2 skimic (PeS: 07.02.2009, 13:43:08 - x)
to je ovšem závažná zpráva... Spor mezi dvěma černoprdeláky by asi nejlépe rozhodl jejich šéfik, ne? Takže boží soud... Tak nástup do kolosea, co si kdo přinese, to bude mít, a kdo přežije vyhrává - svůj život... aspoň by se ukázalo, co se ten hajzl u Hitlerjugend naučil a jak moc se mu ten náš hajzl vyrovná...

[79 Teda skimici, (maYda: 07.02.2009, 14:27:57 - x)
ani katolík nenapíše papeže s velkým P. :-)
jsem netušila, že ho tak ctíte :-D

Jedna perlička z právních tahanic kolem jedné menšinové církve:
Sekta přívrženců zdejšího vrchního si nechala vypracovat právní expertizu, zda zastává úřad legálně v souladu s církevním právem. Pochopitelně od nezávislého přívržence. Vzniklo svěží dílko,po právní a jazykové stránce ještě kvaliítnější,než překlad Lisabonské smlouvy, kde se mimo jiné pravilo, že svůj úřad zastává z moci,která není lidského původu.
Mezi odpůrci se vzápětí ujalo označení \" ten z tý moci zvířecí\", obvykle následoval neverbální náznak,který nemohl zanechat pochyby o druhu a zejména inteligenci zvířete. zvíře někam do oblasti kopytníků.

[80 jsem na něj koukala.. (divana: 07.02.2009, 14:28:45 - odkaz - x)
Viceprezident Joseph Biden protiraketovou obranu zařadil mezi projekty, kterými chtějí Spojené státy bránit hrozbám 21. století.
merkel nevypadala radostně a vedle ní sarkozy naopak, jakoby se lehce zbláznil.

[81 maYdo (skimic: 07.02.2009, 14:32:57 - x)
... nechte si toho :-) S překlepama si můžeme být rovni :-)
Já to žeru, černoprdelník černoprdelníku Vlkem :-)

[82 Skimici, (maYda: 07.02.2009, 14:38:47 - x)
tak to teda prr, já jsem přesvedčená,že s překlepama, zejména v nočních hodinách, na tomto blogu na mně nemá ani pravicově pravopisný anarchista jirka.
Ale tomu papeži s velkým P jsem prostě nemohla odolat.
Pokud jde ovšem o barvu pozadí obou pánů, nemohu se vyjádřit, neměla jsem příležitost si to ověřit na vlastní oči.
Nicméně se prý ověřuje při volbě papeže, zda je opravdu správného pohlaví, takže příslušná komis má jistě lepší informace.

[83 Ano, skimici, tak nějak to chápu i já a byl jsem si jist, (Loki_F: 07.02.2009, 14:57:21 - x)
že si nebudeme muset nic moc vysvětlovat, přesto jsem považoval za vhodné krátce objasnit svůj postoj, o kterém se nerad příliš šířím, zejména proto, že Jirka ppa se výslovně ptal, protože patrně měl dojem, že jsem na něj zaútočil nebo je napomínal. Ne-e, ani ve snu... };D))

Dano to [529] na minulé stránce jsi myslela vážně? Věřím, že Tvoje starost o státní rozpočet byla upřímná, ale... };D)))

[84 O uzavírajícím se Švýcarsku aneb cizinci ven (skimic: 07.02.2009, 16:39:55 - x)
... logické.
http://www.tyden.cz...n_104265.html
Není to ale IMHO paradoxně o xenofobii, ale o socialistických montovnách, kde jsou za místní prachy najímáni skrze agentury cizinci, kteří mají na svých daních přinést prachy pro místní vyžírky. Když se to zadře, je zle. A je zle i pro ty cizince i pro místní daňové poplatníky. Vyžírkové se jen smějí a blafají cosi o lidských praávech a o Heiderizaci. Ti cizinci se mezitím rozmnoží a stanou se voliči socialistů. To je negativní. Pozitivní je fakt, že to jsou obvykle Vietnamci. Ukrajinci jsou akorát ve stavebnictví a Mongoli v auto ručních pracech. Ti Vietnamci jsou jako Číňani. Pilný a vdělaný včeličky. Ti si Paroubka váží asi jako Buddhy. Škoda, že tu nemáme víc Indů.
Kupodivu - i islamistům to hlava nebere. On ten Korán není socialistickej ani náhodou. Oni ho vaginálně šíří a je to pro nás IMHO dobře. Jednou to toho Paroubka (jenom jméno jako příklad) zahubí.

[85 2 maYda (PeS: 07.02.2009, 16:40:57 - x)
já samozřejmě se cítím povinován znát a ovládat ideologii nepřítele. Takže jsem si někde přečetl, že papež musí být muž, tedy musí mít varlata (o funkčnosti se tam nic nepraví). To se dá zjistit velice snadno.
Ovšem v posledních letech se ukazuje, že je (snad nepsaným) pravidlem, že každý vyšší katolický církevní hovnostář by měl být i pedofilní buzerant. Empiricky ověřeno. Jsou-li výjimky, pak pouze potvrzují ono empirické pravidlo.
A tady jsem na pochybách... Jak tohle můžou zjistit?
Nebo kandidáti na bápeže jsou podrobeni kvalifikačním zkouškám? A co pak s takovým biskupem (ne z husy) či s kardinálem, co náročnými zkouškami neprojde? (prostě není pedofilní buzerant, nejde to,... Na své místo se vetřel omylem navzdory bdělosti ostatních černoprdelákůl...) Co vše před námi Vatikán ještě tutlá? Hrozné...

[86 PeSi, (Rpuť: 07.02.2009, 17:11:18 - x)
buď rád, že se tutlá! Pedofilní buzerant, obávám se, ještě není to nejhorší, co se dá tutlat...

[87 skimici, (Rpuť: 07.02.2009, 17:17:34 - x)
ono se jen v reálu projevuje, že multi-kulti je pitomost. V (nejen)lidských smečkách to tak nefunguje z principu.
Já proti svému bratru, můj bratr a já proti vesnici, naše vesnice proti ostatním vesnicím......atd...

[88 Rputi (dvd: 07.02.2009, 18:26:56 - x)
Už léta hledám autora tohoto citátu: \"Miluji svou ves víc než tvou ves, miluji Provence víc než tvůj kraj, miluji Francii nade všechno.\" --Ovšem to řekl Francouz - takže to pro českou intelektuální kavárnu zní jako vyzvánění zvonů. Kdyby to ekvivalentně vyjádřil Čech, byl by to pro tenhle výkvět jen trapný projev zaprděného čecháčkovství.

[89 Šumaváku, (jura-p: 07.02.2009, 18:39:39 - odkaz - x)
tak se koukni na www.hrady.cz. Tam mají takovou mapku, ta se dá zvětšit, a pak třeba, když si tě dám doprostřed, tak to vypadá takhle
http://www.hrady.cz...3.53515625;11

A ten čůrek fotek říká, že doteče za 40 minut.

[90 Tak si tě dám doprostřed, (jura-p: 07.02.2009, 18:44:46 - odkaz - x)
http://www.hrady.cz...3.53515625;11
a stejně se to otevře někde u Strážného. A k tobě musím tu mapu ručkou dotáhnout.

[91 Loki_F - ad češství (skimic: 07.02.2009, 18:58:33 - x)
... mrkni někdy na Večerníček. Jedou tam Krkonošské pohádky. Nádherně české. Najdeš tam proto-komboha, proto-komunisty, proto-fízly a lidi, evidentně sudeťáky, kteří v tom musí žít.

[92 Ha-to mé 91 (skimic: 07.02.2009, 19:03:33 - x)
...bylo v tomto případě i pro dvd.

[93 u těch černoprdelníků (skimic: 07.02.2009, 19:15:23 - x)
... a jejich sporu, mě nejvíc fascinuje, že v pozadí je popírání holocaustu. Já nechci znovu točit Norimberk, ale rozum mi zůstává stát. Ale-dobře tak, černoprdelníkům, chytili se do pevné pasti.

[94 Promiň, skimici, ale špatně čteš! (Loki_F: 07.02.2009, 19:21:00 - x)
Já jsem nepsal o češství...!
Ne, že bych Čechy nezmiňoval, leč nikoli pozitivně - vrať se k těm slovům.
A Večerníček (zvláště tak stupidní) pro mě nepředstavuje kalibrační hodnotu!
};D)))

[95 Juro-p a Šumaváku, ad [89] a [90] - www.hrady.cz. (BohousB: 07.02.2009, 19:27:57 - x)
Pánové, ta čísla v odkazu jsou zeměpisné souřadnice místa. Pokud chcete to, co hledáte, míti uprostřed, tak tam musíte dát tento odkaz: http://www.hrady.cz...4.32166666;11 Počítal jsem to na obyčejné kalkulačce, ale sedí to (tedy doufám). Nevím sice oč se jedná, ale pokud jde pouze o to, aby byl Šumavák uprostřed, tak jsem zaměnil pouze čísla za správné souřadnice a mělo by to býti OK. Či nikoli? Ozvěte se. :—))

[96 Loki_F (skimic: 07.02.2009, 19:47:56 - x)
... okay, je to možná jen tím, že se po tom Večerníčku ještě furt třepu. To je tak tvrdý mindblow, že to špatně snáším. Sorry. Já bych se někdy rád setkal s Mme Kubátovou, jestli neumřela, en face. Fakt mě tyto lidi zajímají a rozhovor s nimi může být obohacující, tedy - pokud to nedělají jen pro prachy.

[97 A ještě (skimic: 07.02.2009, 20:25:34 - x)
... ad islámský terorismus. Tak proč, pokud se to tak cítí, se tzv islámský terorismus jednoduše nevyhubí? Izrael může vybombardovat všechno okolo sebe. US můžou vyvbombardovat zbytek. Rusáci neřeknou ani popel a nechtějí říci ani popel. S Afghánistánem je to stará vesta, s ostatními Stány totéž. Irák je směšný. Irán je směšně neuchopitelný.
Proč je ti idioti prostě nenechají být? Proč tak touží po blbý ropě? Proč nepodporují ostažtní zdroje energetiky? Vždyť i to může být nosné. Nukleární technika, vodík etc ...
Je to snad proto, že zisky z ropy se krátí? Že ruskej plyn bude za polovinu? - nejmenovaný zdroj.
Nechť jdou naftaři i s USD do háje. A nebude to dlouho trvat. USD se mezitím samozřejmě zmátoří, už aby to bylo.

[98 [67] mezi ožralci (AeroKarel: 07.02.2009, 20:26:44 - x)
v hotelové restauraci kdysi dávno vzbudili velké nadšení beatové provedení \"Dobrý den majore Gagarine\", kapela se jen bála, aby to nabylo (správně) vyhodnoceno co provokace.

[99 [70] doslovná rada (AeroKarel: 07.02.2009, 20:39:44 - x)
z instrukční knížky, bod \"motor hoří\":
Zavřeme benzinový kohout, což je možno provésti špičkou nohy, pravou nohou dáme nejvyšší otáčky, aby se benzin vypotřeboval. Plameny uhasíme pokrývkou, pytlem, pískem. Nehasit vodou! Nejezděte bez víček na přerušovačích! Vytírejte zbytky oleje pod motorem! Vyměňujte zpuchřelé kabely!
Dodávám k tomu, že podle typu a momentální zásoby má řidič a spolujezdec buďto dvacet nebo 40 litrů benzinu prakticky nad koleny. Bandy jsou cínované, občas tečou, ale neblaflo to ještě nikdy. Ani mně, ani nikomu mně známému.

[100 Ne, já nemusím být uprostřed ! (Šumavák: 07.02.2009, 20:43:36 - x)
Juro, tak nějak, ale úplně jinak! To je naprosto o něčem jiném! Tohle já také umím. Navíc je to pro tu moji ideu nepoužitelné, protože tam se na nic neptají a rovnou stahují do počítače! To v tom uvažovaném rozsahu nepřipadá v úvahu a za druhé - já když bez varování a možnosti volby vidím, že se mi něco stahuje do PC tak to bez váhání hned stopnu a mažu! natož abych to prohlížel.

[101 Aero Karled (skimic: 07.02.2009, 20:49:56 - x)
,,, fajn, já dodnes používám americkej benzíňák (zapalovač) když občas kouřím. Potenciálně hořím a vždy smrdím po plnění. Zlatej plyn!

[102 AK - mě T-57b jednou blafla (Šumavák: 07.02.2009, 20:57:00 - x)
-tam se do nádrže vešlo i víc- při vytáčení vypouštěcího kouhoutku za účelem výměny korku jsem škrtl klíčem o šroub startovacího kontaktu na podlaze.Samozřejmě o ten co proud přiváděl. Zaplať pámbu jsem měl sundané víčko z nádrže a ten benzín co vytekl ze skleničky a dokapával z nádrže hořel celkem v klidu a pokojně.
Nejvíc jsem se opotil když jsem si při strhávání hasičáku z vedle stojícího kombajnu uvědomil, že v té hale, co to opravuji, je těch kombajnů asi deset, nějaké traktory, pár náklaďáků - speciálů..... to by byl fajrák - to bych seděl ještě dneska!
No 613 už má odpojovač baterie.....

[103 Ano, o aplikaci (AeroKarel: 07.02.2009, 21:09:31 - x)
odpojovače baterie (mám ho v šupleti) uvažuji už cca 20 let. Od doby, kdy jsem si nevšiml, že hlavní (nejištěný) kabel na spínačku se dostal mezi dynamo a jeho uchycení a po utažení prošlehnul na kostru. To byl kvalt odšroubovat svorku baterie! A kabel se mezitím efektivně zbavil izolace!

[104 Když blbnout, tak na kvadrát...:) (Rpuť: 07.02.2009, 22:20:54 - x)
...Dvořákova vila od architekta Jana Kaplického se dostala do publikace Slavné pražské vily, která prezentuje 63 výjimečných staveb vilové architektury v Praze....
http://bydleni.idnes.cz...nosti_web

[105 tady se spinká.. (divana: 08.02.2009, 01:17:39 - x)
na čt24 byl payne a mluvil srozumitelně. asi to bylo taky tím, že proti němu byl hamerský a plácal..

[106 Dobré ránko! (Rpuť: 08.02.2009, 07:19:35 - x)
Že se Bursík jen tak nedá, se dalo čekat, ale co je moc, je příliš.... Takže se nabízí otázka - blbej nebo navedenej...?

...Plyn se u nás využívá jenom v průmyslu a k vytápění. A jádro nemůže nahradit plyn při vytápění domácností. ...A pak je tu samozřejmě ohromný prostor pro úspory. Proto mezi naše výhrady k Římanově návrhu energetické koncepce je, že tento dokuemnt pouze modeluje, jaká bude spotřeba a k tomu vydefinovává potřebný instatlový výkon, a úplně podceňuje energetické úspory a obnovitelné zdroje...

http://aktualne.centrum.cz...628839

[107 Dobré ráno, (PeS: 08.02.2009, 07:31:46 - x)
2 Rpuť - nedá se nic dělat, ta hranatá psí bouda slavná je... Či spíše kurník. Přinejmenším jako odstrašující příklad. Ale s tím rozdílem, že ty lidi to tehdá tak chtěli, líbí se jim to a postavili si to za svý na svém pozemku. Naštěstí je to dost schovaný za stromama, takže je dodržena i dědečkova rada ze Saturnina (když už mu tam něco takového vyrostlo, měl by si na tom při styku s lidmi držet čistý kapesník...).
On ten obchoďák je taky slavnej - první místo v soutěži o nejhnusnější stavbu Británie, to hned tak někdo nemá... Já rád věřím, že je tu dost lidí, co to ocenění Británii záviděj a rádi by soutěžili o nejhnusnější stavbu Evropy - musej přece ukázat, jak jsou internacionální a nezaprdění. Ale jak už jsem kdysi dříve předesral, ať se snažej - na svým a za svý. Ať si milí nezaprdění založej stavební družstvo \"Za Prahu ohavnější\", korunka ke korunce - při jejich obětavosti a nadšení daj základní kapitál za chvilku do kupy, zakoupěj pozemek a můžou začít... Jak se zpívalo v tej hymně - když se ruka k ruce vine, tak se dílo podaří! Aspoň se pak jejich dědicové budou mít o co hádat a soudit...

[108 PeSi, (Rpuť: 08.02.2009, 07:54:05 - x)
nejsem si jistá, že by mi v tom Blesk byl ochotnej bydlet. Mně to na první pohled připadá jak trafostanice.
Chápu, že blbnou lidi, kterým zmehlo s knihovnem. Chápu, že blbnou pozůstalí, ba i ten Kasl je jasnej - pro firmu by to byl vejvar. Důvod proč Paroubková, je bez debat - ale pořád ještě zbejvá spousta lidí, kterejm by to mohlo bejt úplně fuk ...
Obávám se, že jestli se někde projevuje \"zaprděné čecháčkovství\", tak je to právě tady: \"Ať je to třeba hnusný, ale ať je to \"světově český\"...

[109 Tak si chlapec koledoval..... (Rpuť: 08.02.2009, 09:03:44 - x)
http://www.reflex.cz...ek34987.html

[110 Dobré ráno (skimic: 08.02.2009, 09:07:01 - x)
... Rputi, co znamená \"zmehlo\"? \"Blesk\" dešifruju nikoliv jako noviny, ale jako nějaké zvíře. Patrně pes.

[111 skimici, (Rpuť: 08.02.2009, 09:33:03 - x)
zmehlo je něco jako selhalo, uniklo, promeškal, uniklo mu, nevyšlo ... prý je to odvozené od \"mihnout\" - \"mihlo se, zmizelo, aniž to stačil zachytit... - pro mě to má nádech trochu pejorativní.
Blesk je 55kilový chlupatý zrzavý hovado (hovawart) - nadmíru hodný. Jen je velice veselej a mazlivej, což bývá někdy zdraví ohrožující. Obávám se, že v podobné stavbě by si vesele poskočil a tato by šla okamžitě k zemi:))

[112 Dobré ráno! Pavle, (Šumavák: 08.02.2009, 10:08:19 - x)
můžeš mazat.Díky!
Jinak tady hnusně a hodně sněží. Jedu vrátit velkou káru a jem zvědav, jak to dopadne protož včera a to bylo hezky, jsem měl potíž pro ni dojet! On v tom lese přece jn sníh je a tím teplem to bylo pěkně oslizlé. teď už je na to dalších nejméně 5 cm.... no uvidím, co zimní pneu dokážou....

[113 Rputi (skimic: 08.02.2009, 10:16:19 - x)
... kamarádka mívala dogu, obrovský hovado. Ta byla neuvěřitelně přítulná a rozverná. Když se postavila, packy dala jednomu na ramena a žďuchla do ksichtu tím hnusným čumákem s krhavejma očima, byla prostě neodolatelná.
Dík za jazykový koutek.

[114 ten Rath je skvělej, rputi:-))) (maYda: 08.02.2009, 10:26:19 - x)
Hlasuju poro tu zdravotnictví, co zná jaoí své boty a z ponožky mu koukají prsty:-DDD

[115 skimici (martin TT: 08.02.2009, 10:30:36 - x)
stejný příběh - stejná velikost - stejná rasa. Jmenoval se Andy a protože se svými tehdy skoro 150kg jsem byl jediné stvoření, které po uvítacím manévru naspadlo naznak, byl jsem jeho miláček. Jazyk měl přes půl mého ksichtu a oblizoval brýle nebrýle. A jinak jsme taky dobře vycházeli - měli jsme dohodu. Já mu nebral maso z mísy a on mš nechal na pokoji.

K jazykovému koutku: já používám toto sloveso ve stejném významu jako Rpuť a na jižním Valašsku to má i škodolibý nádech: \"Ale ti zmehlo!\"

Až doveze Šumavák tu káru, tak ti snad napíše, jak to myslel on, když zapomněl administrátorské heslo a psal, že to \"nechá zmehnout\".

[116 maYdo, (Rpuť: 08.02.2009, 10:39:58 - x)
jo, ta se mi taky líbila. On hoch nepochopil, že si právě pod sebou podřízl větev. Podobné články se budou množit...
http://www.tyden.cz...u_103611.html

[117 Rputi, (maYda: 08.02.2009, 11:01:26 - x)
po náhlédnutí do diskuse si nejsem tím podříznutím větve tak jistá.
zdá se, že pro mnohé se tím stává mučedníkem.
Lid je prostě neskutečně blbej.
Přitom když se vezme v úvahu jeho veřejně známá bigamie a další úlety,. tak bych řekla, že ho ty noviny ještě šetřejí.

[118 Rputi, omyl (dvd: 08.02.2009, 11:03:15 - x)
Vzhledem k tomu, že pro ČSSD pracuje Penn, Schoen and Berland Associates - agentura pracující zásadně pro (byť i jen relativní) levici - nestane se nic. Ona si totiž každá z profesionálních sviní spočítá, že umře-li navíc pár desítek pacientů, elektorát ČSSD to neovlivní. Ovšem kdyby sebrali jednomu milionu voličů Acylpirin zdarma - tak by jich nasrali podstatně více. A to se vyplatí!

[119 Ale nejlepší Rath, (Vít Blaha: 08.02.2009, 11:07:35 - Mail - x)
je dle mého stejně ten od @Tea - Der Landeshauptmann

http://jdem.cz/aw9m7

a pak

MaRath

http://jdem.cz/aw9p8

[120 čt24 a taneční (divana: 08.02.2009, 12:01:44 - x)
zkoukla jsem závěr pořadu, kde vzpomínali na taneční. ti, co to měli jako práci, byli vlastně takoví malí dizidenti. například nechali mladé tančit v sedmdesátých letech podle travolty a pianista jim k tomu hrál a pak řekl: ty vole, vždyť nás za to zavřou!
oni to těm pravdoláskům nějak rozmělňujou, ty zásluhy = dizidentské :-)))

[121 divano (martin TT: 08.02.2009, 12:20:23 - x)
tady teď nebude nikdo rušit, celý Šumavák, až na domácího pána podstupuje dobrovolné sebetýrání. Čumí na Vemeno.

Je přece u nás dávným zvykem, že počet odbojářů převyšuje počet obyvatelstva. Stačí se jen trochu zamyslet a ono by se něco našlo. Jaká škoda, že ten odboj byl jen v uzavřené skupince, za staženými roletami, jak říkal Werich pod peřinou. On sám si jednou zahrál figuru, která se stala Otcem vlasti. Jako Melicharo Mahuleno byl jat a odsouzen k smrti, protože v při průjezdu císaře řekl: Fuj! Ono Fuj bylo vysloveno kvůli hovnu od jezevčíka.
V Katu a bláznovi od V+W to bylo sice zasazené do jiné souvislosti - ve jménu dvou hrdinů vylezli prospěcháři a podvodníci, čachrující se vzpomínkou na hrdiny. Nebudu to celé popisovat, ale nakonec vyleze bezvýznamný úředníček, který kdysi začal kariéru křivou přísahou, aby si pomohl. Stane se neomezeným diktátorem.

Ta hra je jasnozřivá a aktuální.

[122 martine, já to mám (divana: 08.02.2009, 12:31:37 - x)
puštěné taky
ale jen z boku. občas i kouknu. a ještě to mám spojené s mužovými poznámkami
drát má filipiovou na lopatě. teď jí zrovna říká: ..jak jsem vám vysvětlil..
a ještě jdu k tomu žehlit. to se k těmhle pořadům hodí. mlácení žehličkou po prkně jde samo.

[123 MartineTT, (BohousB: 08.02.2009, 12:37:08 - x)
musím se ozvat, já zásadně Vemeno prospím a když jsem vyjímečně vzhůru, což je vyjímečně právě nyní, tak na Vemeno nekoukám! Zásady jsou zásady - Vemeno nikdy! Jinak, zdravím tebe i Divanu. Vobá děláte dobře, že děláte něco jiného. :—))

[124 hledění na politické debaty v nedělním popolední (maYda: 08.02.2009, 12:42:20 - x)
považuju za zvlášť sofistikovanou formu masochismu.

jenže u nás sče obědvá pozdě, takže obvykle zatímco zbytek si zakládá na poruchy zažívání, já opouštím počítač a odebírám se do kuchyně.
Dnes bude kuří masíčko, pečené v alobalu spolu s paprikou, rajčetem a cibulí. A k tomu rýže. Mňam. Již příprava je potěšením.
Přece si to nebudu kazit pohledem na Ratha a MOravce.

[125 martine omyl! (Rpuť: 08.02.2009, 12:44:49 - x)
Za prvé nejsem masochista a za druhý mám chřipajznu a mohlo by se mi zásadně přitížit. Takže pokud mně se dotejčí, jdu si hodit dvaciáše:)

>dvd - já bych to tak jednoznačně neviděla. Dokud jen umřou pacienti, je to drrátovi srdečně fuk. Ale pokud se dá říci \"umřeli, protože...\", situace se podstatně mění. Pravice je sice dost pitomá na to, aby toho nevyužila, ale vyhrožovat šéfredaktorovi Reflexu, že bude sbírat zuby po zemi se nevyplácí. On si prostě jen postavil novináře proti sobě .... to nebylo rozumné, jak víme z dřívějška...

[126 Funguje to! (martin TT: 08.02.2009, 12:58:06 - x)
stačí malinkatá generalizace a už se to tu hemží. (-_-).

Já v polední pauze taky poobědval, na obrazovce ale mladistvý Travolta předváděl dokonalé klackovské klácení se prostorem, kterému někteří říkají chůze. Protože jsem včera strávil celý den v prosluněném dvanáctistupňovém Brně, musím dneska trochu pracovat a když už se točím kolem počítačů, tak souběžně přesunuji archivní soubory na archivní disky, archivní papíry do archivních krabic a nearchivní papíry do šrotovačky. Nechci se moc chlubit, ale už jich jsou od rána čtyři plastové velkopytle. Kdo z vás to má?

[127 no..., klouže to pěkně! (Šumavák: 08.02.2009, 12:58:37 - x)
kárka má 2x3,5m a asi 550 kg prázdná. To byste nevěřili, jak to auto bez té káry líp jede :-)):-)).

[128 VeMeNo? Proč tam ta Filipiová leze?? (Šumavák: 08.02.2009, 13:24:31 - x)
Já bych odpověděl, že samozřejmě rád přijdu, po sto dnech hájení! Kdyby na zástupci MZ trvali, poslal bych Cikrta...

[129 Tak mi došla trpělivost! (Šumavák: 08.02.2009, 13:26:55 - x)

[130 Bacha na podpis a uvozovky!! (Šumavák: 08.02.2009, 13:27:39 - x)

[131 šak už jsme doma (divana: 08.02.2009, 13:27:47 - x)
smutně zavzpomínali na julínka...

[132 vyžehlíno :-) (divana: 08.02.2009, 13:45:10 - x)
při tom drátovi to šlo samo :-))
filipiová = tedy po tom předvánočním sjezdu ods, kdy se snažila vyštípat mladou kolegyni od pultíku, jsem myslela, že se dokáže s drátem poprat. ale je to jen ubohoučké a smutné. takhle to chtěl topolánek? člověka, který ani neumí obhájit co dělá?? to i ten kocáb skupovává jeden tábor za druhým (jestli mu prodají i ty za hranicema?)

[133 Odkud asi dostávají (Šumavák: 08.02.2009, 13:48:04 - x)
eu zelení celkově a Bursík zvláště peníze?
http://www.novinky.cz...rohral.html hádejte, můžete třikrát !

[134 ten kocáb = pusou = jsem zapoměla napsat (divana: 08.02.2009, 13:48:08 - x)

[135 Martine, (maYda: 08.02.2009, 14:28:20 - x)
[126] - já teda zatím nemám šrotovačku,tak až se konečněpustím do úkliudu, budu muset trhat vlastníma rukama , ale vsaďte se, že ty čtyři pytle toho taky budou.
a zas tu ebyl podpis, ale možná to je tím,že tu moji klucio něco kouzlili a internet jim na chvíli vypadl.

[136 MaYdo - psal jsem že mi došla trpělivost!!! (Šumavák: 08.02.2009, 14:40:05 - x)
a přepnul jsem to do toho \"nouzového \" modu! který je rychlejší a který asi tady zůstane jako výchozí. Než mi dojde trpělivost ještě více!!!!

V tom případě tu nedrží podpis, dělají se lomítka u uvozovek z klávesnice a nejde RSS !

[137 maYda (martin TT: 08.02.2009, 14:40:10 - x)
já se nesázím, protože vždycky vyhrávám a to už ani nebaví. V současné době jedu na dvě šrotovačky, jedna je pomalá a druhá je šrotující rezerva. Vždycky, když doslouží nebo se porouchá, tak je nahrazena, aby byly alespoň dvě. To je ale pouze v mojí domácí kancelářičce. O těch dalších, co nejsou tady, pomlčím, jedna z nich je mohutná, co nedělá proužky, ale ještě to seká na drobno, ta je opravdu výkonná.
U architektů bych předpokládal problémy s vělikostí archů, já mám skoro výhradně jen A4. Větší bych taky musel trhal ručně.
Trumfovat a přebíjet se určitě nebudu, já jsem přející člověk.

[138 Mimochodem, (Foundryman: 08.02.2009, 14:46:37 - x)
nemáte někdo v elektronické podobě knížky od Gardnera/A.A.Faira s BC a Donaldem Lamem? Já mám díly 1, 9, 13, 16, 19 a 25 a rád bych doplnil sortiment.

[139 Dobré odpoledne... (Jirka ppa: 08.02.2009, 15:31:12 - x)
jenom si myslím, že dříve dost používané vítání, chlebem a solí, je ohroženo ve své podstatě...To já jenom k článku, abych se včlenil do společnosti.

Loki, moc se těším na Vodičku až přijedeš....už si beru kimono :-))))

Mimochodem v Itálii taky Beliskóny už taky blbne s autama a šrotovným, ale lidi jsou ledově klidná, pijou kafe, jedí zmrzku...nakupujou a nejen oni, cizinců je furt plno...a před koloseem se fotěj s těma římskejma vojákama a gladiátorama....jako obyčejně.

Šumaváku, měls klilu, že vokolo nejezděj kamiony, to bys pak měl nejen poraženej plot, uteklý koně, ale i konataminovanou půdu, když ten debil prorazí nádrže vo pangejt.....zlatý prciny....ale zase mohl bys ho zbít potěhem hned, našel bys ho u toho.

[140 Jikro ppa, Ty jsi jak ti cikáni, také si berou nůž, (Loki_F: 08.02.2009, 16:05:08 - x)
dyž se bude střílet... };D)))

Připomínám, že Tě stejně musím navštívit na Tvých latifundiích (jakmile řekneš), protože bys měl mít u sebe zásilku od Jasana, pro mně?!

[141 Já mám jí pro tebe...ale mám jí v Praze...budu tam až 14 ale jenom na dopoledne...vyhovuje? (Jirka ppa: 08.02.2009, 16:17:35 - x)
Jinak mám totiž nějaké poletování všude možně. A neboj, kimono nikdy nechodí samo :-)))

[142 Na ten potěh ještě dojde !!! (Šumavák: 08.02.2009, 16:35:25 - x)
Protože jak tam běželi zi koně zpět, tak Lebel o ten spadlý plot zakopl, padl na bok a jel asi 10m po břiše - jak v Pardubicích za taxisem - ale tam nejsou kameny!!
Takhle teď vypadá: http://sumavak.bloguje.cz...raz.jpg
a protože ho to bolí, tak on na sebe nenechá sáhnout, já se nenechám zabít a tak se s doktorem dohadujeme jestli jsou to „jen prosté“ hematomy a nebo protržená břišní stěna a vylejzají mu tam střeva pod kůži.To pod tím břichem, kde je ten šev, to by klidně mohla být 30cm dlouhá kýla....

[143 Šumaváku, to je teda strašnej hematom.... (Jirka ppa: 08.02.2009, 16:43:02 - x)
takovej jsem ještě neviděl....no držím palce, ..

[144 šumaváku, (maYda: 08.02.2009, 16:58:42 - x)
atrpělivost došla s rychlostí a provozem nenouzového modu nebo proto, že se sem někdopokoušel nabourat?

[145 šumaváku, (maYda: 08.02.2009, 17:04:46 - x)
trpělivost došla proto, že nozový režim je rychlejší nebo se sem zas pokoušel nějaký dobrák nabourat?

[146 Omluva za zdvojení. (maYda: 08.02.2009, 17:05:47 - x)
Dobrej den pro pana cenzora a napomenutí trpajzlíkům.

[147 Šumaváku, no teda..... to držím palce! (Rpuť: 08.02.2009, 17:10:34 - x)

[148 Rputi, píšu vám slíbený mail. (BohousB: 08.02.2009, 17:18:45 - x)
Doufám, že do hodiny či dvou ho budu mít hotový a pošlu vám ho. Při mé pečlivosti mi to jde dost pomalu i když většinu za mě napsala má hodná žena. Ale můj stručný dodatek se mi nějak natahuje či co. :—))

[149 Ptakopysče, i tobě napíšu slíbený mail, (BohousB: 08.02.2009, 17:24:05 - x)
jenom co dokončím ten pro Rpuť. Taky většinu napsala moje hodná žena, ale já opět napíšu stručný dodatek. Tobě ho pošlu asi hodinu po Rputi. :—))

[150 ¨Jirko, jestli je to hematom, (Šumavák: 08.02.2009, 17:24:56 - x)
tak jsou to dva!
MaYdo s tím odelíláním komentářů, rychlostí a bílými stránkami....

[151 Ježkovyvoči - takhle jsem vás opravdu nechtěla trápit! Dík! (Rpuť: 08.02.2009, 17:48:49 - x)

[152 Šumaváku, fakt si myslíš, že (Jirka ppa: 08.02.2009, 18:05:06 - x)
by mohl mít protrženou břišní stěnu? Byla by to strašná smůla...Ale ty cévy na břichu jsou docela velký a je možné, že si nějakou potrhal a krev udělala to co se děje i u lidí...no doufám...

[153 No , jestli si potrhal (Šumavák: 08.02.2009, 18:09:51 - x)
ty břišní cévy, tak to vyjde nastejno, jako prasklá břišní stěna...... :-((

[154 MV v pátek večer oficiálně zaregistrovalo Stranu svobodných občanů (divana: 08.02.2009, 18:10:18 - odkaz - x)
\"Na sobotu 14. února svoláme do Prahy ustavující sněm,\" řekl iDNES.cz Petr Mach.

[155 A jedna nadějná, povzbuzující (Šumavák: 08.02.2009, 18:16:05 - x)
zpráva: http://aktualne.centrum.cz...628945

Teda až na konstatování, že o dluhy které nasekala eurozona se musí podělit všechny země....

[156 No jo, nerozumím koním..to je jasné... (Jirka ppa neznalec: 08.02.2009, 18:23:09 - x)
No snad tedy jen mohu držet palce

[157 Jikro ppa, samozřejmě, že vyhovuje (Loki_F: 08.02.2009, 18:34:43 - x)
dej vědět, já dorazím na svých vraných koních!
Prázdné kimono by bylo velmi nudným terčem...! };D)))

[158 Tedy, Šumaváku, pokud jde o jobovky, (Loki_F: 08.02.2009, 18:39:51 - x)
jsi nepřekonatelný, ačkoli se Dana snaží ze všech sil...
Ať to dobře dopadne!

[159 Ať jsou jací jsou (dvd: 08.02.2009, 18:48:23 - odkaz - x)
na rozdíl od konkurence to nejsou amatéři.

[160 Bohouši, propánjána, já vás nechci mít na svědomí.... (Rpuť: 08.02.2009, 19:10:38 - x)
Já ten mail vážně dneska mít nemusím .... klidně stačí zejtra ... prospíte se .... odpočinete .... ptakopysk určitě taky vydrží .... člověče, vždyť je to o zdraví ... už jsem z toho nervní...:)

[161 chtěl jsem poprosit znalce Berlína... (Jirka ppa globentrotl: 08.02.2009, 19:14:22 - x)
nějakej normální hotel na příjezdu od Drážďan....nemáte nějakej tip? Jo a jak je to tam s otevírací dobou v restauracích a obchodech...o víkendu? Je to v NDR stejné, jako v NSR?

[162 Dobrý podvečer, (PeS: 08.02.2009, 19:35:32 - x)
2 Jirka původní - já netuším, kam do toho Berlínska jedeš... ale já bych odbočil na Berliner-ring a jel bych směrem na Postupim. No a směr vnitřní Berlin bych odbočil až na Avus (Dreieck Drewitz). No a tam máš po cestě něco málo hotelů v příjemném prostředí (na Německo) kolem Wansee, Nikolasee atd. Navíc to má tu výhodu, že v okruhu něco málo minut pěší chůze máš S-bahn a tím můžeš kamkoli do centra, bez starosti kde a jak zaparkuješ.
Už jsem tam delší dobu nebyl, ale v dobách, kdy jsem tam jezdíval pravidelně, byly o víkendu (neděle + sobota odpoledne (dlouhá/krátká)) otevřeny 2, slovy dva kšefty v celém Berlíně. Jeden u Zoo-banhof a druhej u Alexander-platz. Jinak jedině restaurace a příruční kšefty u benzínek... Inu, černoprdeláci zařídili... Pilný Němec má v neděli světit den páně a žádný nakupování...
Když, tak napiš maila, zkusím poradit konkrétněji... Ale nebyl jsem tam cca 4 roky...

[163 Hezký večer (Dana: 08.02.2009, 19:59:03 - Mail - x)
dnes musím Lokiho zklamat - tento víkend žádná katastrofa, dokonce ani katastrofička. A to tu byli mladí s Vojtou! Tomu se nejvíc líbilo včerejší kroužkování slepic, nejen, že aktivně pomáhal - opatroval a podával \"slepičí náramky\", ale následně i slepice odškodňoval za prožité utrpení plnými hrstmi pšenice. Naštěstí svými hrstmi :-)
OVM jsem nesledovala, internetové zpravodajství jen přelétla, ovšem aktivita ČSSD, na kterou bylo poukázáno i zde a která je např. i v tom, že mají pohotově připraven diskreditační materiál na soudce, který vyřkl pro ČSSD nepříznivý rozsudek, je - spíš měla by být - velice varující.
To, že ČSSD začíná ovládat internetový prostor, je viditelné - stačí nakouknout na NP. A můžem nadávat ODS, ten prostor jsme vyklidili dobrovolně a ani to moc námahy nedalo.
Šumaváku - tebe musí Bůh milovat opravdu hodně. Snad to alespoň teď dopadne dobře.

[164 a bloguje se mě jen stroze zeptalo: (Dana: 08.02.2009, 20:03:25 - Mail - x)
KAMMM ... :-)

[165 Milá Rputi, (BohousB: 08.02.2009, 20:12:05 - x)
šel vám ten můj sáhodlouhej mail.

[166 2 Šumavák (PeS: 08.02.2009, 20:12:41 - x)
toho koně raději nekomentuju - nenašel bych slušná slova. Není to náhodou ten, cos mě na něj posadil, když tam u Tebe byla taky ta v Rakousku pracující holka? Takovej poslušnej dobrák, nesl i mě tam, kam jsem zrovna chtěl... Tak jen doufám, že to nebude nic osudovýho...

[167 2 Šumavák (PeS: 08.02.2009, 20:25:22 - x)
jo a jinak - smazáno... (a předtím pro sichr zkopírováno vedle...) Takže pokud máte s jurou chuť na pokračování, máte možnost... Když to jde, rád pomůžu...

[168 Jirko ppa (G21: 08.02.2009, 20:45:19 - x)
nezapomeňte na ekologickou plaketu za okno auta.:-)

[169 Dano, já se nás musím zastat.:) (Rpuť: 08.02.2009, 21:08:52 - x)
Hle, co se o nás píše na Wikipedii - ty změny v provozování příspěvků na NP prý byly skutečně kvůli nám. Bezpochyby, to, že jsme byli skupina, která se mezi sebou vzájemně znala, nebo aspoň souzněla\", vadilo moc - přstali jsme tam patřit.

...Další zlom nastal v září 2006, kdy redakce pozměnila politiku vkládání příspěvků. Důvodem byla zvláštnost tamějších diskuzí: určitá skupina diskutérů se vzájemně znala, diskutovala spolu přátelsky a slušně, dokonce pořádala setkání v reálném světě. Výhodou takového prostředí bylo, že se v něm příliš nedařilo nesnášenlivým diskuzím, které se vyskytují na jiných serverech. Nevýhodou naopak bylo, že diskuze pod určitým článkem často a rychle sklouzla k úplně jinému tématu a znemožnila tak diskuzi k článku, jev nazývaný „Klondike“. Podle některých čtenářů začala redakce bez upozornění mazat komentáře. Po několika dnech byly pak zpětně smazány komentáře, které se nevztahovaly k tématu článku a jejich autorům byly zablokovány IP adresy. Smazány byly i některé příspěvky uživatelů, kteří postup redakce kritizovali. Skupina zablokovaných a jejich příznivců proti tomuto postupu protestovala, jiné hlasy politiku redakce podpořily.[4][5][6][7]...

[170 No - a už je to tu.... (Rpuť: 08.02.2009, 21:26:05 - x)
...David Rath vydal sám sobě a svému dlouholetému příteli, prezidentovi České lékařské komory Milanu Kubkovi, lékařskou atestaci. To jim otevřelo cestu, aby si v daném oboru mohli otevřít soukromou ordinaci.

Ministerstvo zdravotnictví, tehdy vedené Rathem, vydalo osvědčení, že Rath má vzdělání a praxi potřebné k tomu, aby mohl dělat praktického lékaře, a Kubek může být samostatný angiolog.

Umožnila to změna pravidel v přechodném období, které má Česko na sjednocení postupu s Evropskou unií. Evropa zná totiž jen jednu atestaci po pěti letech práce v oboru, zatímco v Česku byly dvě – po dvou a půl roce a po pěti letech. Shodné je, že teprve po těchto pěti letech praxe si může lékař otevřít samostatnou ambulanci.

Rath a Kubek využili toho, že v přechodném období od roku 2004 do dubna 2009 dostali lékaři s jednou atestací možnost, aby jim druhou (místo zkoušky před komisí) potvrdilo ministerstvo.
(další podrobnosti vyjdou zítra v Lidovkách - tištěných)

[171 Rputi, zdravím - (Dana: 08.02.2009, 21:46:39 - Mail - x)
a doufám, že chřipka či co to bylo už je na ústupu.
A k tomu [169] - já vím, jak to bylo, sama jsem si na to téma tehdy vyměnila několik emailů s Wagnerem,byla jsem chvíli na \"black-listě\", ovšem NP je legneda, je to fenomén, ještě pořád. Znám dost lidí, kteří NP jen čtou, nenašli odvahu nebo nemají možnost psát komentáře. A ti, když dneska nahlédnou na NP, vidí oranžovo-rudou záplavu. A nabývají dojmu, že to je celorepublikový trend a jak známo, lidé mají sklon přiklánět se k vítězům, k silnějším. Můžem se ČSSD smát, můžem si říkat, že jsme prokoukli jejich metody a taktiku - ale...Ne nadarmo Paroubek přikládá tak velký význam výzkumům mínění, ovládnutí médií nejen přímo, ale hlavně být stále viděn, stále ve středu pozornosti. A internet je budoucnost. On má pravdu - lidi si nakonec zvyknou.
Jen mi nejde do hlavy, proč právě tenhle trend nepodchytila ODS nebo pravice vůbec, já beru pravičáky sice jako konzervy, ovšem jen v otázce morální, jinak si myslím, že právě pravice by měla být na špici ve využívání novinek všeho druhu.

[172 2 Rpuť (PeS: 08.02.2009, 22:05:40 - x)
no vida - jak vzletně se dá napsat, že Neff je nejen PaH-BŽ, ale i proradná kurva...

[173 Dano, (Rpuť: 08.02.2009, 22:07:45 - x)
no jo,když to chtěli .... když sám \"majitel\" je do oranžova ....Jak chceš diskutovat pod úvodníkem, tedy pod Astonovými bláboly k věci...
A co se pravičáků týká, jednak ti schopnější nemají tolik času si povídat, neb mají dost co na práci a dvojak ono moc lidí na ten internet zvyklých není. Těm soc-dem to natlouk do hlavy Dimun a asi ti Američani...

P.S. Chřipajzna furt drží, potvora ...

[174 Výroba elektřiny z tepla z hlubin země. (BohousB: 08.02.2009, 22:10:09 - x)
Tak nám chtějí v severních Čechách vyrábět elektřinu a zemětřesení.

ČEZ chce vyrábět elektřinu z tepla z hlubin země.“

Společnost ČEZ plánuje, že by v Liberci postavila geotermální elektrárnu, která k roztáčení turbín využívá teplo z hlubin země.“

Zatím firma udělala první krok: Tento týden vypsala výběrové řízení na firmu, která by vyhloubila dvoukilometrový průzkumný vrt. »Jsme na úplném začátku,« řekl Aktuálně.cz mluvčí ČEZ Ladislav Kříž. I kdyby šlo všechno podle představ, nebude geotermální elektrárna stát dříve než za čtyři roky.“

Ačkoli výroba proudu v geotermální elektrárně je poměrně levná, její stavba je naopak velice nákladná. Jen průzkumný vrt by mohl stát až 250 milionů korun.“

Plány na využívání geotermální energie pro vytápění bytů a výrobu elektřiny mají také Litoměřice, Pardubice, Nová Paka, Lovosice a další města.“

K tomuhle článku je dobré si přečíst tyto dva odkazy: „Geotermální elektrárny aneb málokdy máme energii zadarmo (I. část)http://nejedly.blog.idnes.cz...html a „Geotermální elektrárny aneb málokdy máme energii zadarmo (II. část)http://nejedly.blog.idnes.cz...html

[175 K [174] (Dana: 08.02.2009, 22:22:14 - Mail - x)
docela zajímavý článek..ne docela,naopak - hodně zajímavý:
[http://www.lidovky.cz...es=090123_1]
Za okny sněží, na venkovním teploměru zatím +2, sníh se drží na trávě. Uvidíme ráno, asi si budu muset přivstat. Pro jistotu. Co kdyby bylo nutné proházet chodník?
Dobrou noc.

[176 Dano, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 08.02.2009, 22:24:39 - x)
smerovani diskuse obecne kopiruje smerovani redakce. Obdobne, jako neni mozne prevazit diskusi na Halo novinach do prava, nelze to udelat ani na eurosocialistickem NP.
A to jeste opomijimi drobny fakt, ze u nas je doleva vetsina volicu, coz se musi projevit i na internetu.

[177 Ptakopysče, (BohousB: 08.02.2009, 22:49:48 - x)
šel ti mail.

[178 Dano, (jura-p: 08.02.2009, 22:52:20 - x)
to by musela nějaká ODS jako organizace, která má pracovní týmy existovat. ODS jsou lidi jako já, spousta osamělých individualistů a pro ODS pracuje pár lidí v Praze, po jednom na okrese, jeden na kraj. A jinak jen skupinky lidí, jak se domluví, ať už na lobingu nebo na něčem užitečném. Pracuje se víc v klubech zastupitelů, ale tam se řeší místní problémy. Nic jako štáb, který by řídil odborné spolupracovníky neexistuje a nikdy neexistovalo. Najímají se agentury, které dostávají zadání od jednotlivců, kteří jsou pověřeni s tím něco udělat na schůzi gremia, která nikoho nezajímala a když, tak tam chtěli řešit něco úplně jiného. ODS má peníze z voleb a část z příspěvků. Baráky mimo Prahu se platí z nájmů poslanců a senátorů. Špičky ODS jsou ve funkcích a jsou zcela zavalení operativou. A taky pocitem, že to je nejlepší, co mohou udělat pro ODS. Takže politika ODS se vyčerpává ztotožněním s touto vládou. Je sice nový místopředseda z Prahy, co je jen nějakým starostou, ale i tak má na tom svém OÚ tak půlku času a v druhé půlce s tím nic nenadělá, zejména protože jeho úroveň jsme všichni viděli.
A ono aji kdyby se naučili pracovat s internetem, tak většina z těch lidí neví, co má říkat!
Copak je něco jako program ODS? On totiž ten Paroubek nemá nic jiného než sledovat průzkumy a říkat každou chvíli něco, občas i něco jiného než před chvílí na prácí. A navíc je to hospodská držka, co ví všecko nejlíp.
A mluvit s lidma jen tak za sebe, jako to dělám já, chce přehled, zkušenost a nebetyčnou drzost. Ona se totiž spousta lidí bojí se pustit naplno do řeči, bez opory programu, bez strachu z ostudy, bez strachu, aby to nebylo použito proti nim, aby se nepřišlo na jejich nevzdělanost. A tohle mají i lidi s přehledem, dobrým mozkem a třeba i špičkovým vzdělání. On totiž strach promluvit na veřejnosti je vůbec nejčastější fobie a má ji dokonce většína lidí.

[179 Jo a k tomu NP. (jura-p: 08.02.2009, 22:58:50 - x)
Tam se k věci diskutovalo jinde než u úvodníku. Úvodník byl brán jako začátek všeobecné diskuse a proto se také trpěla jeho jakkoli nízká úroveň. U dalších článků se téma drželo.
Ten klondike byla metoda některých si udělat vlastní pokec, když se pod úvodníkem nesetkávali s poklepáváním na rameno a pochvalami na svou intelektuální pravdoláskovní nadřazenou citlivost, jinde. Mailem si sdělili, kde se sejdou v archívu a tam vedli svou paralelní, jakoby minulou debatu bez kritického pohledu ostatních. Prostě si zabrali jinými už opuštěné území a exploatovali ho do mrtě svou skvělostí.

[180 To: jura-p (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 08.02.2009, 23:20:50 - x)
Na cemz, uprimne receno, nevidim nic spatneho (co se tyce toho Klondike).
K te ODS, dal jsem par navrhu v nasi mistni organizaci... Netusim, zda to k necemu bude, ale zkuasit to musim.

[181 Petře Kunetko, (jura-p: 08.02.2009, 23:25:28 - x)
já si vážně, po dvaceti letech v politice, po spoustě voleb, kde bych nemohl být zvolen, kdyby byla většina levicová, fakt myslím, že je to jinak. Jsou skoro stejně velké skupiny pravicových a levicových občanů, politikou zaujatých. A je velká skupina občanů, která je nevyhraněná a dá na toho, kdo se k ní chová slušněji, kdo ji bere vážněji, kdo jí nabídne cestu, kterou umí zdůvodnit. Klaus, Dlouhý, svého času i Kalvoda, Tlustý, Zeman měli největší úspěchy, když jednoduše a přímočaře a nenadřazeně vysvětlovali proč a co dělají. Jakmile politik prohlásí, to je složité a nebaví se jako já pán, ty pán, tak u voliče prohraje. Voliči chtějí volit někoho, jako jsou oni, akorát o malinko seznámenějšího s problémy, který projeví, že problému rozumí a ví si s ním rady. Který poctivě říká, co dělá, proč to dělá, jak to dělá a když to nevyjde, tak přizná, co a proč nešlo zvládnout. A co udělá, aby to příště zvládnout šlo. A když je získá, tak mu i pomůžou, jako ti voliči. Musí voliče přesvědčit, že nelže a nekrade. Kdekdo si namlouvá, že voličům vadí vysoké platy. Není to pravda, voličům vadí vysoké platy za nepráci.
Pravice může docela dobře vyhrávat volby, já to třeba dělám celou dobu, co jsme v politice, ale voliči musí vědět, že s nima počítám, že mi nejsou fuk a že nehrnu jen sobě anebo několika.
A vyhrával jsem a postupoval na kandidátkách a vyhrával i v době nástupu čtyřkoalice, tehdy jsme obhájili dvá. Já a jedna z Prahy.
Češi nejsou levicoví, Češi chtějí, aby je politici brali vážně a chovali se slušně a nepřehlíželi své voliče.
Ale to nakonec platí u řezníka a hospodského. Ten, co se zajímá, jak se povedlo z jeho masa uvařit a přemýšlí, co bude pro paninku nejlepší a zeptá se, co chce vařit, aby jí nabídl to nejvhodnější, aby se ten oběd povedl a hospodský, který se snaží, aby se lidi v hospodě cítili dobře, je na tom lépe, než ten, co se je snaží vzít co nejvíc na hůl. A taky jim nevadí, když je hospodský a řezník dobrý, že hodně vydělá.
A když politik začne své voliče přehlížet jak hospodský, co ho sere, že nepinkluje v Bruseli, tak mu zbudou v kvelbu jen ti na politice závislí.

[182 Šumaváku, (maYda: 08.02.2009, 23:26:38 - x)
jak se daří padlému koníkovi?

[183 Petře, (jura-p: 08.02.2009, 23:45:53 - x)
mě to taky nevadilo, ale tehdy se nad tím spousta lidí rozčilovala, jako že si dělají chatovou konferenci na diskovém prostoru, co není jejich a tím vlastně kradou. A pak se začlo zakazovat se zastávat těch nebo oněch, já jsem se několikrát vyslovil, že zakazovat by se mělo jen za sprosťárny a hrubost a byl jsem taky zakázaný a to se přihodilo většině z nás, ač jsme nikoho neuráželi a nebyli sprostí. Já osobně, protože jsem neútočně vyjádřil několikrát názor a byl několikrát smáznut s komentářem, že jsem sprostý, rasistický, a tak. A tak jsem se přestal vnucovat. A pak jsem měl takový paradoxní pocit, že ti sprostí to čím dál více ovládají. Tak jsem si řekl, že mě tam nechcou, a když vznikla tato hospoda, tak co bych lezl někam, kde je to horší. Někdy si tam přečtu článek nebo články a zcela výjmečně něco komentuju. Ale já jenom, že to, že se pod úvodníkem vedla obecná debata o čemkoli, bylo na NP běžné odjakživa. A čemu říkali ten klondajk, i když měli říkat klajm (zábor). Vůbec se divím, že se to nepoužívá častěji, ale asi proto, že není dnes žádný problém vést konferenci přes kecálky. Ale technicky je to nejjednodušší, nic se nemusí instalovat a můžou si lidi tak pokecat, aniž si toho někdo všimne, v diskusi ke starému článku skoro kdekoli.

[184 Dobré ráno, (PeS: 09.02.2009, 06:35:40 - x)
jo, juro, já jsem svého času ty extra sprosté příspěvky těch jediných správných, tedy nikdy nesmáznutých a nezakázaných, stahoval a schovával. A chtěl jsem je vytisknout, svázat a předat Jirkovi Wagnerovi, aby měl hezky před očima profil ideálního komentátora NP. Jenže pak mezi nás přestal Jirka chodit, asi v něm přece jen zůstalo zrnko studu a nevěděl, co nám odpovídat - jak všechna zvířata jsou si rovna a některá rovnější. Tak jsem to smazal.
Já, na základě toho, co vím, se snažím Jirku chápat, ale ta prostituce je hrozná věc, jak deformuje lidem povahu. Je vidět, že aspoň v tom, co píše sám, se snaží o svůj názor, ale z hlediska cenzury a formování profilu té žumpy toho moc nezvládne.
Ostatně, na srovnání Jirky a Neffa je krásně vidět ten rozdíl mezi prostitutkou a kurvou. Prostitutka je povolání, kurva je charakter...

[185 Pesi, (František I.: 09.02.2009, 10:52:45 - x)
chudák Wágner. No ale je krize. Jak jsi správně podotknul, i prostitutka je zaměstnání. Co se čokla týče, já jsem byl také už několikrát smazán a smazáván. Zvláště pokud jsem se pokusil o delší,obsáhlejší a kritický materiál. Legrace je, že mé nejsprostší výlevy nemažou. Schválně jsem si to zkoušel. Naopak velice slušná forma odeslání do rudého nebe spolu s vysvětlením proč, byla dle Neffouna sprostá, nekorektní a rasistická. A to jsem ani nenadával na mé oblíbence Paroubka a Ratha. V současné době si myslím, že mne neviditelný čokl moc obohatit nemůže, takže dávám přednost jak vidno blogu IDnes. Člověka navíc potěší, že ho lidi občas čtou.

[186 hlásím návrat do Pottsville (Dušan Neumann: 09.02.2009, 13:02:35 - x)
žádné trubky nezamrzly, sněhu je sotva deset cm, zato pošty v krabici asi tak 30cm...kolik je z toho účtů nevím, ještě jsem neměl odvahu se tím vším prokousat. Byla to dlouhá cesta, v Paříži typické dvouhodinové zpoždění. Opět se potvrdilo, že když Frantíci pracují je to stejným tempem jako když se tady stávkuje. Takže jsem domů dorazil až za tmy. Když jsem otevřel dveře kocour nadával skutečně od plic, ale už se ulkidnil a chrní v teplé posteli. Cestou domů jsem krizi nikde nezahlédl. Jelikož benzin za těch čtrnáct dní zdražil zase ke dvěma dollarům a provoz byl i v neděli večer dost hustý, musí mne o zániku tržního hospodářství přesvědčit ještě někdo jiný než Reid s Pelosi A Krugmanem

[187 Hlavně, že zdrávi dojeli! Dušane. (Loki_F: 09.02.2009, 18:54:35 - x)
};D)))



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: