Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 12.02.2009
Německý ústavní soud rozhodujeTomáš Haas
Někteří Němci myslí, že Lisabonská smlouva přenáší příliš mnoho pravomocí do Bruselu. Tento týden se jí zabývá Ústavní soud. Pokud bude s jejich názorem souhlasit, smlouva bude mrtvá.
PS Bundesverfassungsgericht.de : Vypadá to, že kvalit a rychlosti našeho ÚS zdaleka nedosahují.... :-))) Nebo že by dokonce poslouchali a přemýšleli o tom, co kdo říká? A možná, že i jeden výtisk LS usoudu mají! Nojo, chceme-li na „západ“máme ještě co dohánět....
Komentáře
[3]
Přiznám se, že jsem velmi skeptický k zastavení procesu, který je Lisabonem nastartován.
(Jirka ppa: 12.02.2009, 10:05:52
- x)
Nevěřím, že případným odmítnutím se cokoliv změní. Stálo to hodně peněz, hodně sily, hodně vlivných se za ní postavilo. Nemůžou si dovolit neúspěch. Odmítnutím LS je podle mého stejné, jako defenestrace v zemljance.
[5]
No Jirko, já bych si tím
(Šumavák: 12.02.2009, 10:19:33
- x)
nebyl tak jist! Ž i po odmítnutí nějaký další pokus přijde, je jasné.Ale je naděje, že se o to bude zajímat více lidí, víc lidí bude poučených a snad i opatrnějších! Kromě toho bude mít pár následujících let EU velké problémy s vlastním financováním ( s postupující recesí jí budou příjmy klesat a bude více vidět, kolik toho sama spotřebuje) a s €. Dával jsem sem německy odkaz na důvěrnou zprávu pro radu ministrů financí, kde se psalo, že EU nejpozději v r.2010 dojdou peníze. Italům už ocházejí teď a navrhují, aby EU jako taková, vydávala státní dluhopisy.....V dalším kroku navrhnou, že by je mohlo vydávat OSN a NATO. A pak si půjdou půjčit od OPEC....:-)) Takže jestli to ÚS DE odmítne( dost doufám, že ano, protože pův. ústavní smlouvu také odmítli) a Německo ji neratifikovalo !!! získá se čas a asi by to chtělo začít pracovat na bodech, které budeme chtít mít v příštím návrhu( nebo vůbec na nívrhu)zakotveny.
[6]
Jirko,
(jura-p: 12.02.2009, 10:42:05
- x)
to kolik síly, kolik peněz to stálo, by mělo být důvodem k pohřbení tohoto projektu. A vliv je věc, která se v Evropě ztrácí obdivuhodně rychle. Kdo si vzpomene, že to Žiskár děsnej, co předsedal konventu a že to byl nějaký Chirac, co pohořel na EÚ. A Merkelová už taky potřebuje skončit. Té zasadil poslední ránu Mattel svou bárbie. Já si myslím, že když už má Česká republika skončit, tak alespoň pořádně napsanou smlouvou a ne touto hloupou parodií na právní text. Když nepočítám svěření osudu českého národa do rukou říše, tak je to v posledních deseti letech teprve druhý pokus. Stálo to sice hodně peněz, hodně síly, hodně vlivných se za tu říši postavilo, ale ještě víc je zbytečná a umělá. Mimo těch vlivných ji vlastně nikdo nechce. Ta podpora mezi lidem je jen vyjádření toho, že hodně lidí si myslí to, co ty. Že se s těma vlivnýma nedá nic dělat. A defenestrace ze zemljanky je spolehlivě zabíjející. Zejména v zimě.
[9]
No, oni s ní přestali sami.
(jura-p: 12.02.2009, 11:10:19
- x)
Ve skutečnosti tento mocný soud s rozhodně lepší pověstí, než mají jiní vlivní v Německu, a ještě rozhodněji lepší pověstí, než některé ústavní soudy v okolních zemích, rozhodnutí ve věci EÚ neučinil. Ale po té, co prohlásil, že se Evropskou ústavou začne zabývat teprve v případě, že by byl tento dokument opravdu schválen, dal tak silně najevo, že se nenechá připravit o postavení poslední instance, že všichni pokusů o schválení EU zanechali. Představa, že by EÚ byla schválena všemi zeměmi a německý ústavní soud by ji pro Německo prostě zrušil, byla tak strašná, že opustit tuto smlouvu bylo pro ty vlivné lidi daleko přijatelnější. Tak vlastně tento soud EU znemožnil, aniž by se obtěžoval rozhodováním. Ale jak psal Jirka, mnoho lidí dalo svou karieru všanc, hodně peněz se vyplýtvalo a ve smrtelné hrůze, že by měli končit budou urputnější a jistě na ten soud celou dobu tlačili a ... (Na druhé straně ta skupina poslanců využila ke své žalobě vysoce kvalitního a zdrcujícího rozboru, který napsal Herzog, bývalý předseda tohoto soudu a bývalý prezident Spolkové republiky Německo. Člověka, který má v Německu pověst lepší než kterýkoli z existujících politiků.) Počkejme si raději.
[11]
asi jsem to napsal nesrozumitelně...
(Jirka ppa: 12.02.2009, 11:11:18
- x)
na Německém soudu vlastně vůbec nezáleží. I když dojde k tomu, že odmítne LS jako takovou, tak se LS vrátí během krátkého období z jiného směru, pod jiným názvem. Ale se stejnými účinky. Nenechají si tu příležitost vyfouknout. Už vůbec nejde o nějaké rozum a realistické očekávání. Už jde jen o víru a \"náboženství\" Nemůžete argumentovat rozumem tak kde se slibují panny a krásné hudebnice.... Opravdu si myslím, že to sklouzlo úplně jinam. Však žádné argumenty k přijetí nejsou. Jen víra, že to pak bude krásnější a lepší. A pak taky to, že to nasejří kapitálisty a vrahy z volstrýtu . Myslel jsem, že jste tak zkušení, že to poznáte....Teda pokud se nepletu a i to je možné :-)
[13]
No - US DE nepodceňuji ...
(skimic: 12.02.2009, 11:12:02
- x)
... ale pohleďte: „Es geht um die Wurst“ - dieser Satz des Bundesverfassungsrichters Herbert Landau sagt alles über die Bedeutung des Verfahrens zum Vertrag von Lissabon. http://www.faz.net...~Scontent.html
[16]
Jirko,
(jura-p: 12.02.2009, 11:31:11
- x)
to my víme, že jde o víru. Ale v Evropě už je to tak, že když někdo příjde s vírou, tak se mu postaví nevěřící a když ty zvládne, tak příjde reformace a ten konflikt vytváří nové nevěřící, protože, která z těch pravdivých vír je ta opravdu pravdivá? Všechny ty nádherné pravdy, o kterých Vám budu vyprávět, jsou bezostyšně lži. (Říká Bokonon v úvodu ke své knize.)
[17]
Mimochodem, jde o dvě žaloby.
(jura-p: 12.02.2009, 11:43:39
- x)
Německý Ústavní soud jedná o Lisabonu 28.01.2009, Euroskop Německý ústavní soud obdržel již druhou výzvu k přezkumu Lisabonské smlouvy. Další zkoumání smlouvy pravděpodobně zpozdí konečnou ratifikaci dokumentu o několik měsíců, napsal dnes německý deník Handelsblatt. Nový přezkum se má týkat ekonomických i politických témat. Někteří komentátoři podle německého deníku Handelsblatt zpochybňují rozsudek Ústavního soudu z roku 19993 o Maastrichtské smlouvě, který odmítl stížnosti zemí a vydláždil cestu evropské integraci až k přijetí eura. Rozsudek se jim z dnešního pohledu zdá nevhodný. Místo evropské integrace nastoupilo kontinuální porušování dohodnutých paktů, předávání pravomocí Bruselu, kde se Evropská komise topí v nedostatku vedení, tolik deník. Podle 4 mužů, které stížnost k soudu podali - Markus Kerber, právník, Dieter Spethmann, bývalý ředitel firmy Thyssen, Franz L. Graf Stauffenberg, bývalý poslanec a ekonom Joachim Starbatty - Ústavní soud nemůže Lisabon schválit, protože smlouva údajně jen podpoří nejasnost rozdělení kompetencí v EU. Německý ústavní soud se bude zabývat i druhou stížností na Lisabon, jíž podal konservativní poslanec Peter Gauweiler. Tento přezkum se bude týkat možného omezení německé ústavy. Obě dvě slyšení možná pozdrží proces ratifikace smlouvy o několik měsíců. Prezident Horst Koehler nyní čeká na vyjádření soudu. Německo se tak pravděpodobně přidá k nerozhodným zemím Polsku, Irsku a České republice.
[18]
skimici
(martin TT: 12.02.2009, 11:45:14
- x)
překlad - abych zachoval správný český germanismus ve slovese, tak navrhuji - jde o všechno. Ale ta tvoje znění jsou také správná - teď nebo nikdy, hodina pravdy apod. Kdybych si z toho chtěl udělat ještě legraci na druhou, tak bych navrhoval spojení s jinou německou frází: Es gehr um die Wurst, weil alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
[20]
Dobré ráno vespolek! Defenestrace v zemljance je totéž
(Loki_F: 12.02.2009, 12:21:16
- x)
jako pohřbení zaživa! Děvět hrobníků z deseti doporučuje defenestrovat hlavou napřed, po důkladném rozhoupání defenestrovaného. };D)) Pokud jde o Chárona - mrkněte se na obrázky benátských gondoliérů - drží tyč, která má na konci list, zaklesnuto v havlence (to nemá nic společného se zrzavým skřetem!), což znamená, že skutečně vesluje a to vestoje! Jeho budoucnost však vidím černě, protože až se domákne Puchejř, jeho poradce Havel, paranoik Dráth a další z toho spolku, že poplatek za převoz platí novorozenci, invalidé i důchodci bez rozdílu a slev, že nelze přispět z krajských rozpočtů, tak mu tuhle živnost dozajista zatrhnou a jeho dají do želez!! A já zase pádím.
[21]
Foundry
(martin TT: 12.02.2009, 12:27:23
- odkaz
- x)
nejen podle FAZ, tagesschau.de taky. Ovšem je to požiteček, číst něco, kde se informuje a nebojuje. Zajímavý je názor, že EU Parlament není demokraticky volen a malé státy mají nadproporcionální počty poslanců, nebo otázka žaloby k evropskému soudnímu dvoru, který většinou rozhoduje spory ve prospěch EU. Dřívější místopředseda Bundestagu Hirsch razí heslo: Evropa občanů, ne Evropě rad a ministerských radů. Že by ten Klaus nebyl až takový kůl v plotě? Chce to číst a číst a poslouchat, mojí nadějí je historie, už mnohokrát a opravdu velmi dávno chtěl někdo sežrat moc a nakonec pukl.
[22]
Loki...jak můžeš říct takovou věc, že
(Jirka ppa: 12.02.2009, 12:37:40
- x)
Cháron vesloval ve stoje.....Zvlášť když víš, že gondola je záležitost talošská a nikde jinde nemůžou křivé loďky vyrábět...A taky, už si viděl někdy Chárona zpívat? A gondola a zpěv patří neodmyslitelně k sobě jako Sultán a Tyrl, jako Čuk a Gek, jako Gorro a Tokio, jako Zorro a mstitel.....a tak bych mohl pokračovat ještě...3x
[23]
Tedy, já bych tu frázi,
(Šumavák: 12.02.2009, 12:39:18
- x)
že „je to buřt“ přeložil úplně jinak, i bez germanismů...třeba: „ jde o hovno“ Mně se tam ale moc líbí tahleta větička: und meinte(der Prozessvertreter der Bundesregierung, Christian Tomuschat), man müsse auch nicht alles ernst nehmen, was aus Brüssel komme. - zástupce spolkové vlády v procesu říká, že se také nemusí brát vážně všechno, co z Bruselu přichází. To je moc pěkné, já být předsedou vlády, tak po takovémto výroku by zastupoval vládu v Moabitu nebo Spandau, s ubytováním v Justizvollzugsanstalt!
[26]
Mi ty buřty nedaly
(skimic: 12.02.2009, 13:03:14
- x)
http://www.dict.cc...die+Wurst+geht Es geht um die Wurst. idiom It\'s neck or nothing.
[30]
Jirko ppa, jak můžeš vědět, že ten charon nezpívá, když jsi jej viděl jen napalovaného...?
(Loki_F: 12.02.2009, 13:29:39
- x)
Až Tě povozí po Styxu, tak nám přijď říct! Až to po Tobě potvrdí ještě někdo další, budeme mít jistotu. Asi bude záležet na hodnotě té mince, nadstandard je nadstandard... };D)))) Es geht um die Wurst. - Bych také překládal - jde o žrádlo, o vývar, o koryta! };D) A my víme, že ano. Právě o to jde!
[31]
Loki, tak na tohle nemusím mít osobní vizuální
(Jirka ppa: 12.02.2009, 13:43:54
- x)
zkušenost....Cháron je kostra a tak tak když pominu, že hlasivky chybí, plíce chybí, hrtan chybí...jazyk chybí a i pysky ... takže jediné zvuky mohou být snad jen kdyby si udělal dírky v dlouhých kostech....hned by mohli být klarinetové a flétnové serenády, jen ten vítr by musel fičet... Jo a email dorazil?
[33]
Žádná kostra,
(Foundryman: 12.02.2009, 14:04:40
- x)
dokonce i to benátský veslo má: http://commons.wikimedia.org....jpg
[34]
A tady
(Foundryman: 12.02.2009, 14:06:49
- x)
je ještě jednou: http://commons.wikimedia.org...e_9_(Canto_III_-_Charon).jpg
[35]
Blbě se to zkopírovalo:
(Foundryman: 12.02.2009, 14:08:20
- x)
http://commons.wikimedia.org...e_9_(Canto_III_-_Charon).jpg
[37]
Tak tady alespoň barevnej:
(Foundryman: 12.02.2009, 14:13:30
- x)
http://en.wikipedia.org...haron.jpg
[40]
No jo, když Charona malují Taloši,
(jura-p: 12.02.2009, 14:38:44
- x)
tak kvedlá tím dlouhým kotrčem na gondole. Černoši jsou přesvědčení, že Pánbůh je černej. Náš Charon nejspíš normálka pádluje na staré laminátce. A socany vozí bez poplatku, protože je levicovej. Ruskej jezdí na vodku a proto přednostně převáží mužské a vozí jich tolik, že už zase předehnali Bangladeš a srazili průměrný věk dožití u chlapů pod 60 roků.
[41]
Foudry
(ptakopysk barbar: 12.02.2009, 14:44:55
- x)
Acheron byla říše s hlavním městem Acheron. Náboženství uctívalo hadího boha Setha. Říší protékala řeka Styx - mezi námi asi dost humus, něco jako řeka Bílina v podkrušnohoří, nebo Labe pod Ústím. Kdo do ní spadl, byl mrtvej. Máte v tom hockey, Robert Ervin Howard by z vás upadl do některé ze svých oblíbených depek, holomci!
[43]
Tady to je:
(Foundryman: 12.02.2009, 14:54:51
- x)
´In Dante\'s Inferno, the Acheron river forms the border of Hell. Following Greek mythology, Charon ferries souls across this river to Hell.´ http://en.wikipedia.org...i/Acheron
[44]
A nebo tady:
(Foundryman: 12.02.2009, 14:57:12
- x)
The name of one of the five rivers (occasionally also regarded as a lake) that flow through the realm of Hades. The name means \"river of woe\", and is often metaphorically used for Hades itself. Here the shades are ferried across by Charon. (Virgil VI, 107). http://www.pantheon.org...eron.html
[45]
Ještě
(ptakopysk: 12.02.2009, 14:59:30
- x)
aby byl říčně-převoznický zmatek kvalitnější: http://www.ontola.com...u-lethe-kde
[47]
Foudra
(ptakopysk: 12.02.2009, 15:11:04
- x)
R.E.Howard je autorem Barbara Conana. Doporučoval bych ti v Brně vůbec nezmiňovat slova jako Conan, Amra, Belit, Howard, Cimerie, Hyperborea, Pointain... V Brně žije totiž docela dost lidí z Conan Society a asi by se jich takováto základní neznalost poněkud dotkla :o)
[53]
Nojo, Foundry, máš pravdu, že těch řek okolo Hádu je několik...
(Loki_F: 12.02.2009, 15:35:27
- x)
ale obecně se uznává, že přeprava zajišťovaná za poplatek Charonem (dělící řeka) byla Styx - řeka nenávisti nebo Acheron - řeka žalu - měl převozník zřejmě na vedlejšák, viz zde: http://www.pantheon.org...iver.html Styx (River) by Michael Dawson The river of which many know its name, without knowing its origin or what it really stood for. A river that separates the world of the living from the world of the dead. Styx it is said winds around Hades (hell or the underworld are other names) nine times. Its name comes from the Greek word stugein which means hate, Styx, the river of hate. This river was so respected by the gods of Greek mythology that they would take life binding oaths just by mentioning its name, as referenced in the story of Bacchus-Ariadne, where Jove \"confirms it with the irrevocable oath, attesting the river Styx.\" There are five rivers that separate Hades from the world of the living, they are: 1. Acheron - the river of woe; 2. Cocytus - the river of lamentation; 3. Phlegethon - the river of fire; 4. Lethe - the river of forgetfulness; 5. Styx - the river of hate. It is thought that Charon, the old ferry man who ferries the dead onto the underworld, crosses the river Styx where the dragon tailed dog Cerberus guards, allowing all souls to enter but none to leave. This is a misconception, Charon crosses the river Acheron where also Cerebus stands his eternal guard. Also while on this subject, Charon only takes the souls across that are buried properly with a coin (called an obol) that was placed in their mouths upon burial. If a god gave his oath upon the river Styx and failed to keep his word, Zeus forced that god to drink from the river itself. The water is said to be so foul that the god would lose his/her voice for nine years. The river is not the subject of any story itself but is mentioned in several. These little pieces give a wonderful view of not only the river but the ancient Greeks view of the underworld. From its Adamantine gates to its separate levels of Tartarus and Erebus onto the Elysian fields. nebo zde: http://www.timelessmyths.com...orld Jirko ppa, nevěř vyprávění o kostlivcích - není autentické. Charonův hudební repertoár není, žel, nikde zmiňován. A já zase pádím.
[55]
Foundry,
(František I.: 12.02.2009, 15:50:01
- x)
tady jsem. Taky bych si je (celého Conana) přál mít v PC. Moc přál. Jinak přátelům hluboké vody doporučuji první veletrh v aquaparku s názvem Hlubina. Koná se Aquapalace hotelu v Čestlicích, což je sjezd v Průhonicích, ve dnech 27.2.-1.3. Koná se pod pracovním heslem:\"Voda pokrývá dvě třetiny planety. Proč se tedy jako blbci mačkat na suchu?\"
[56]
Saprlot, na tom druhém odazu je toho tolik, že raději vystřihávám:
(Loki_F: 12.02.2009, 15:53:48
- x)
There were five subterranean rivers flowing through the Underworld. They were called Acheron (\"Woe\"), Cocytus (\"Wailing\"), Lethe (\"Forgetfulness\"), Phlegethon or Pyriphlegethon (\"Fiery\"), and Styx (\"Abhorrence\"). The shades must cross all five rivers before they can be judged and sent to their final resting place. The river Styx was named after the river-goddess Styx, the eldest daughter of Oceanus and Tethys. Charon ferried the shades across the river Acheron or Styx, for a fare of one coin (obol). Those few mortals who ventured into Hades were also required to pay a toll to the ferryman. Only the singer Orpheus didn\'t pay for a toll, because his music from his lyre had charmed Charon. However, Charon barred Orpheus from entering the Underworld a second time. In The Aeneid, Charon wanted to refuse passage for the hero Aeneas and the prophetess Sibyl, until she revealed the sacred Golden Bough. The Stygian water of Styx seemed to burst from Mount Aroanius, in Arcadia. The oath sworn by the name of Styx was the most sacred of oaths to the gods. A jestli ti Řekové byli tak slabí v geografii jako dnešní studenti, pak to meandrování řeky Styx (9x dokola okolo Hádu) může znamenat, že tutéž řeku pojmenovávali vícekrát, podle její okamžité charakteristiky... Leč mapu nemaje, v Hádu nebyvše, nehádám se... };D)))) Mi stačí ty komplikace v severské mytologii!
[57]
Loki
(ptakopysk: 12.02.2009, 16:02:18
- x)
to asi byly nějaký mizerný popěvky, něco jako \"Blíž k tobě Die, blíž\", že se o nich nic nezachovalo. Zprávu o Cháronovi prozpěvujícím si \"Když jsme táhli k Jaroměři\", nebo \"Já ti ho tam našroubuju, já ti ho tam dám\" by Hérakles určitě všude rozkecal a nějakej intelektuál by ji si vytesal do svého mramorového poznámkového bloku...
[58]
Loki,
(František I.: 12.02.2009, 16:07:19
- x)
jestli se ta řeka ovíjela devětkrát kolem Hádu, tak to musel Cháron musel vzít naštorc. Tedy nejenom převážet, ale i brodit a přetahovat. Už vidím Jirku, jak se s kilovým Libercem v tla.., pardon, ústním otvoru, brodí v bahně, táhne tehdejší primitivní monoxyl a vzteklý osamělý stařík ho mlátí pádlem, protože se mu zdá, že se ulejvá a málo při své postavě pomáhá. Zajímavá cesta na druhý břech. Bude-li mít Jirka ještě dle zvyku podvázanou sanici, tak si ani nebude moct hlasitě stěžovat.
[60]
Jirko ppa,
(kocour: 12.02.2009, 16:11:15
- x)
já to vidím tak, že proces nezadržitelně směřuje k docela ostrému střetu - ano, ti bruselští hodně nainvestovali, řada z nich jsou fakt cvoci, rozbít evropanství znamená rozbít jim jejich milovaný svět. Jde o to, zda se to rozbije nebo to bude rozbito. Když to bude rozbito teď, přijde sice asi ještě nějaký zoufalý třetí pokus, ale bude to poslední zoufalá křeč. Když se to rozbije samo, bude to déle trvat a bude to o to víc bolet, asi jako když se hroutil SSSR. Je to jen intuice, ale mám čím dál víc pocit že všichni tihle aktivisti čím dál víc melou z posledního a jejich silácké výroky to nevyvracejí, ale naopak potvrzují. Oni se bojí.
[66]
Koukám, že téma Hádes, Styx
(Jirka ppa: 12.02.2009, 17:19:41
- x)
Cháron stále drží....a pak, že nejde mluvit o věcech mystických až přímo posledních věcech člověka. Ještě, nevíme podstatnou věc, jestli je pravák, nebo levák. To by totiž konstrukci pramice dělalo neplechu, kdyby byla zakřivená na druhou stranu, než se pohání...to by pak přátelé nikoho niko neodvezl a vracel by mince zpět. Petře, jestli řve v noci, tak je to skvělé zdravé dítě, co už teď ví jak rodičům znepřijemňovat život.A tak to má být a bude, než si dáme pod jazyk mince.
[67]
Pche - tam toho teče!
(Rpuť: 12.02.2009, 17:24:15
- x)
Styx - ř. hrůzy, Acherón - řeka vzdechů, Kokýtos ř.nářků, Pariflegethón - Ohnivá řeka, Léthé - ř. zapomnění. Za vchod do podsvětí byla pokládána četná chmuná místa - např. potok Styx v Arkadii nebo Acherontské jezero v Épeiru. (Encyklopedie antiky - AV)
[71]
Petře, to , co Ti doporučuje
(Šumavák: 12.02.2009, 18:00:04
- x)
RpuŤ v [69] to platí až tak od 13 let!!!! Teď ji, bez legrace, nechte, ať si denní rytmus řídí jak chce. Na nějaké změny biohodin je moc malá a moc slabá. A přistupujte k tomu tak, že když je přebalená, nakrmená, nemá špendlík v pleně a tak, tak holt si posiluje plíce a cvičí.Okysličuje krev. Ona se zatím nemůže sebrat a jít na terasu cvičit tai-čhi! Ono se manželce těžko vysvětluje, že ji má nechat, že se uřve, unaví a bude pokoj.
[73]
Petře, chce se jí.....
(Šumavák: 12.02.2009, 18:34:09
- x)
:-)) To se časem naučíte sluchem rozlišovat, ten tón, kdyřve , že jí něco nepasuje a ten, kdy řve jen aby nevyšla ze cviku. Znáš to, jak mladý, bohužel němý, lord při oslavě 15 narozenin ke všeobecnému překvapení pravil:„ Vajíčka jsou málo slaná!“ A to bys snad doma nechtěl....
[74]
Souhlas se Rputí, dceru jsem přes den (nebo alespoň) odpoledne,
(Loki_F: 12.02.2009, 18:36:37
- x)
když jsem dorazil z roboty zaměstnával různými pitominkami vykecáváním, čtením odborné literatury (kterou jsem si potřeboval přečíst sám), tak jsem to četl u ní a nahlas, lákáním na mrkvouvou čerstvě vytlačenou šťávu, malinko osalzenou a ocitronovanou a dlouhou koupelí ve velké vrchovatě napuštěné vaně (na niž se vždy těšila a z níž se jí nikdy nechtělo)... Když tam jednou ŽD, která se v tom raném věku prvních týdnů bála ji koupat, přišla podívat co to tam s ní vyvádím, málem mě udělala šťastným vdovcem, protože přišla právě v okamžiku, kdy jsem prďolku vhazoval do vody z výška asi z 20 cm nad hladinou a ona se šťastně chechtal, po vynoření se rochnila ve vodě jak pulec... Schlamstla co jsem jí nalili do láhve, skrze dudlík, tahem zkušeného pijana. Poté uložena do postýlky, vzal jsem kytaru zahrál jí písničku nebo dvě - obvykle usnula již po první sloce a to tak, že do rána!
[75]
Šumaváku...
(Jirka ppa: 12.02.2009, 18:36:59
- x)
paní zločincoví Kunetkové to dojde, ař při pátém, že decko si křičením posiluje plíce.....Podle hesla.... Nejdřív plíce a pak zábava Petře a řve proto, protože. To děcka dělají normálně Ne že bych mohl radit, ale hylak, či jak se to jmenuje docela pomáhá na klidné spaní. Ale bacha, musíš to dát děcku, to není pro tebe. A máme vyzkoušené , že čím víc vjemů, přes den, tím více řevu večer. Takže hlavně klid a hlubokej kočár. Takhle se nám podařilo bez psychického narušení přžít 3x kojenecký věk. Teda , bez naší psychické újmy. A hlavně to moc neřešit.
[76]
Loki, právě jsem zaslechl o sopce na Aljašce, Redoubt
(Jirka ppa Herodes: 12.02.2009, 18:54:48
- x)
se jmenuje. Že prej se probouzí a začíná z ní jít pára a horké plyny.....nic jiného jsem nezaslechl.Ale prej čekají, že se něco bude dít. To jenom k Tvé ctěné pozornosti... Petře k tomu soužití, s dětmi a manželkami....ráno jsem v koupelně a holím se, a okolo jde manželka a strašně mě štípne do zadku. A já jak se leknu, tak jsem se říznul....a jak se snažím zastavit krvácení z krkavice tak se sýpajícím hlasem své nejdražší ptám...Proč? ..A ona suše odpoví, že prej láska bolí :-))) No a to by nebylo to nejhorší, ale dcerka , když jsem vyšel olepen z koupelny a zasedl ke snídani jen tak suše zamumlá směrem k bratrovi...vidíš, já Ti to říkala, že jsem zaslechla chroptění .... Tak to Tě čeká, dcerky jsou ostré jako břitva a dávají o sobě vědět od narození, ale je s nima méně práce co s klukama. Protože dcerky vychovají manželky a otcové se jen vezou.
[77]
Tak jsem pustil bednu
(Šumavák: 12.02.2009, 19:00:21
- x)
a tam černo, temná hudba, hluboký smutek, že umřel Jurij Andropov..... Co myslíte, až umře Barosso, budou zase pracující v litvínovské chemičce před směnou zacházet do síně slávy a svým podpisem do kondolenčních listin vyjadřovat hluboký žal nad ztrátou velkého evropana a soustrast bruselskému lidu.... .... nebo už v Litvínově žádná chemička nebude?
[78]
Loki,
(Rpuť: 12.02.2009, 19:01:56
- x)
až tak jsem to nemyslela, ona je opravdu ještě maličká na intelektuální diskuse - nejspíš by řvala ještě víc.:)) Ale já měla fakt kliku - do 6 týdnů se holky budili mezi 1 - 2 na jídlo a pak už spaly celou noc jak dudci. A vůbec nijak moc neřvaly... takže jsem v tomto směru zcela nezkušená.
[79]
...ho přinutila k souloži a také jinak urážela jeho víru....
(Rpuť: 12.02.2009, 19:10:13
- x)
Agentky FBI jsou všeobecně rafinovaný, jen by mě zajímalo, jestli ho tím donutila k přiznání, jinak by to byla jen baba prostopášná. Ale stejně to multikulti mi nějak zůstává záhadou... http://www.novinky.cz...ombaji.html
[80]
(divana: 12.02.2009, 19:14:44
- x)
tak mi řekl primátor liberce, Kittner, že při vší úctě nemůže nejvyšší kontrolní úřad posuzovat zakázky..to jsou body pro ods! oni jsou snad socanama najmutý.. řekl to k tomuhle: http://sport.idnes.cz...yzovani_kal
[83]
Petře,
(maYda: 12.02.2009, 19:55:48
- x)
znala jsem holku,která měla dceru,která řvala nejen v noci, ale i přes den. ona nikdy neřvala dlouho, brzo usnula, ale taky se hned budila. Když spala hodinu v kuse, byla mamina blažená, že stihla uvařiř a to trvalo asi do čtyř měsíců, možná ještě dýl. a pokud jde o to,že kluci jsou klidněšjší,tak u nás to neplatilo. Synek měl období,kdy v noci ve tři spustil a usnul v šest. To mu bylo asi třičtvrtě roku. dcera zas popřela teorii, že kluci se počůravají déle. pokud jsme někam jeli, na noc jsem jí dávala pro sichr plínu ještě v pěti letech.
[87]
Jirko-p
(skimic: 12.02.2009, 20:10:08
- x)
HYLAK je taková ta hnusná vodička orálně, či ne? Jsou to přirozené střevní bakterie. Jsem to ozkoušel a je to tak hnusný, že jsem si na to navykl. Kromě těch bakterií co se pijí v živých jogurtech a Actimelech. Fakt to funguje. Nevím sice jak, ale dny jsou tak nějak ... lehčí :-) To PK: my měli ne dítě ale Netopýra. I to je k něčemu dobré. Ten šílený spánkový režim jsem schopen opakovat když je fofr. Byní to vracím. Když spí do tří odpoledne, s gustem do pokoje několikrát přijdu a připomínám povinnosti a dobrovolné závazky. Pouštím přitom Zappu, jazz, funky a latinu, čemuž nedokáže odporovat.
[90]
Finiste
(skimic: 12.02.2009, 20:17:05
- x)
... ad islámské banky - to není nic nového. Sám jsem dával vícero odkazů. Můžu přispět i profesory z Egyptské přestižní Al-Azhar. Akorát že to čtu jen ve fránině a kapacity na překlad se nedostává. Stejně to není čisté. Jako ve středověkém křesťanství není povolen úrok, ale oni to obcházejí tím, že obchodují. Obchod je ok a úrok si započítávají do ceny. Pravda, nenalezli zatím cestu k derivátům a to je zachránilo. V tomto smyslu jsou IMHO zdravější.
[94]
Foundry
(Finist: 12.02.2009, 20:28:09
- Mail
- x)
Sem taky koukal, že to maj ti islámci v bankovnictví docela prefikaný. Holt to je ta \"barbarská\" nedůvěra k nekrytýmu papíru. skimici, jestli máš něco o těch islámských bankách v angličtině (fráninou bych se asi neprobojoval), tak prosímtě zašli do pošty.
[98]
Finiste,
(Keff: 12.02.2009, 20:51:19
- odkaz
- x)
tohle bylo v diskuzi pod tím článkem o islámských bankách: \"Zlato z rezervy ČNB prodala prozatímní vláda premiéra Tošovského - bývalého guvernéra ČNB! Za velmi podivných okolností. Přesto nikdo neprotestoval. Ve stejném období +/- 1 rok prodaly zlaté rezervy za nevýhodných podmínek i jiné evropské centrální banky. Např. Britská, Holandská,..... Kdo to zlato koupil? A proč ho najednou celý západní svět prodával?\" Jako zdůvodnění jsem našel tyhle perly: http://www.cnb.cz...00_000922b.html Při rozhodování o prodeji zlata vzala ČNB do úvahy tato východiska: V dnešním neinflačním světě zlato přestalo plnit funkci pojistky proti inflaci \"Zlato, ten barbarský relikt\" - John Maynard Keynes, nositel Nobelovy ceny za ekonomii. I Česká národní banka je přesvědčena, že úloha zlata jako uchovatele hodnot už patří minulosti. A rozumnější (krátkodobě): Jiné centrální banky prodávají, nebo se chystají prodávat. Které se to podaří dříve, dosáhne lepší ceny (\"vězňovo dilema\" - De Nederlandsche Bank dosáhla v letech 1995 až 1996 ceny kolem 400 USD za jednu unci zlata, ČNB v roce 1997 ceny 323 USD/oz a Bank of England v roce 2000 ceny 280 USD/oz). Za kolik že je dnes? 950 USD/oz... ČNB ho prodala v 1998 za 323 USD/oz. Ale jestli to bylo dobře nebo špatně (měřeno ziskem při prodeji dnes), to nevím... a ani nevím jestli je tohle dobrá otázka - ovlivnilo by dneska něco kdybychom si těch 25 tun zlata nechali?
[99]
Petře,
(Anka: 12.02.2009, 20:54:58
- x)
nejspíš každý z přítomných by Ti mohl vyprávět, jaké ústrky mu připravil jeho potomek v miminčím věku. Moje dcera prořvala několik měsíců, noc, co noc. Jsem ve dvě ráno škvařila sádlo, tepovala koberce, malovala kuchyň a jiné na hlavu věci. Ve stavu naprosté zoufalosti jsem narvala mladé do řvoucího chřtánu dudlík namočený v medu. Zabralo to, jak tvrdila informovaná, zasloužilá matka čtyř dětí. Ale přesně jen do té druhé noční:-)) Jsem mohla škvařit sádlo na zakázku. I k drncání kočárku přes práh jsem se snížila. Nic a nic. Jestli je vaše rozkošná dcerunka rozhodnutá, že si pořve, nic jí v tom nezabrání.
[100]
Keffe
(Finist: 12.02.2009, 21:08:51
- x)
John Maynard Keynes těžko může mít nobelovku za ekonomii - leda by jí dostal posmrtně. Jinak to zacházení se zlatem ze strany Centrálních bank mě vůbec nepřekvapuje. Centrální banky totiž vedou zásadně akademičtí ekonomové, kteří postrádají finanční common sence, který by jim napověděl, že nekrytý papír je od své přirozenosti inflační, díky nízkým nákladům na výrobu (jakkoliv se může inflace papíru v některých letech zdát omezená).
[102]
Dobrý podvečer,
(PeS: 12.02.2009, 21:32:42
- x)
kdo chvíli pracoval, již pracuje opodál... Já dnes nestíhal a Vy jste byli nějací moc pilní... Tak ještě ke spodku - 2 martin a Šumavák [262] a dále: Vážení, máte v tom lapsus, jakýsi... Dle všech možných pověstí a tradic, Cháron převážel duše do Hádu, tedy do Hádova království... A prosíravě chtěl platit \"cash\" předem... Správně usoudil, že až milé dušičky budou na místě určení, tedy v Hádu, na nějakou návštěvu jakési kanceláře či sekretaryjátu za účelem obdržení potvrzení se mu zvysoka, zvláště když před tím požijí něco málo vody z řeky Acherón a tím pádem vše zapomenou... V prvé řadě tu cestu zpátky... Takže na pokyn EK pod výše uvedeným i jiným číslem jednacím odpověděl, že oni mu taky můžou šťastnej a veselej, a prej jestli se jim to nelíbí, můžou si ty dušičky převážet sami. EK na tento podnět okamžitě vytvořila systematizované místo v rámci \"public relation\" převozníka přes Styx a v nejbližším možném termínu projedná kvalifikační předpoklady s ohledem na genderové a sociální rovné příležitosti, tedy cca 30.1.2033 u příležitosti výročí uvedení do funkce jednoho z velkých Evropanů a vzorného dodavatele Chárónovy firmy. Funkce převozníka přes Styx se mezi kandidáty bude cyklicky měnit v půlročních intervalech dle předem stanoveného klíče, neurčí-li francouzský prezident jinak. Ponižující regulační poplatek pro Cháróna v rámci renovované firmy a zkvalitnění služeb, uhradí formou nenávratné půjčky za příslušné dušičky místně příslušný sekretariát socialistické internacionály z přidělených prostředků EU. Platby nebudou mít skluz větší, než deset let, v opačném případě bude brusel interpelována ostrou suplikou pod hrozbou ztráty důvěryhodnosti. Dokumenty o vzniku a regulačních předpisech nové převoznické firmy budou uloženy u vlády italské republiky a vstoupí v platnost po ratifikaci posledním státem EU. Po skončení ratifikačního procesu nastane přechodné období v trvání jednoho roku, kdy nově ustanovená převoznická firma postupně převezme agendu firmy Chárón, aby majitel a současně jediný zaměstnanec firmy mohl odejít na zasloužený odpočinek a užívat nahromaděného kapitálu. (Lze očekávat, že uvedení uspořených finančních prostředků za několik tisíc let bezvadných služeb na trh, bude výraznou vzpruhou pro skomírající evropskou ekonomiku...)
[103]
Finiste,
(Keff: 12.02.2009, 21:34:54
- x)
díky, za to že bych si bez tebe teď myslel že Keynes má nobelovku (mea culpa), i za ujištění faktu že Hanlonova břitva se jen tak časem neotupí - zase žádná mezinárodní konspirace, jen lidská blbost :). DVD: to je fakt, takže toho je asi málo na nějaké ovlivňování kursu koruny (třeba před - nedejbože - přechodem na euro...).
[109]
Petře,
(maYda: 12.02.2009, 22:19:40
- x)
já bych teď zrovna taky byla ochotna vyzkoušet dudlík v medu ( ale tak velký dudlíky se nedělají, aby seděly do těch hejkalích tlamiček) ), nebo ty haranty chovat, (jenže to bych je musela ještě uzvednout) a ba i zpívat, (což by vzbudilo hurónské veselí), jen kdyby už konečně zalehli a ustali v pohybu, vydávání zvuků a vyvolávání chaosu. Myslela jsem,že se ještě pověnuju nějaké práci, ale až tu konečně zavládne klid, tak se bude blížit půlnoc. ráno dcera obsadí koupelnu na půl hodiny a syn bude remcat, že sotva ulehl, musí vstávat. trudný je úděl rodiče....
[110]
Foundry
(František I.: 12.02.2009, 22:50:25
- x)
díky a posílej. Jsem náhruživý čtenář, takže až budu mrznout na chatce a na prsou mne bude hřát můj postarší a milý notebook, budu na tě s vděčností vzpomínat. O Ráthovi mi raději nemluvte. Málem jsem proskočil obrazovkou a vzteky na toho zm... vztáhl ruku. A to si pište, že by dostal víc než od Macka. Apro, nevíte jak dopadl v Reflexu? Nějak je o tom ticho po pěšině. A to sliboval,že budou létat zuby.
[111]
Rath versus Reflex :
(maYda: 12.02.2009, 23:01:34
- x)
Zatím se nesešli - Rath trvá na tom,žese má šéfredaktor dostavit do jeho kanceláře, šéfredaktor trvá na schůzce v kavárně, neb to je na neutrální půdě a odmítá se dostavit na kobereček. Ŕeflex to pochopitelně zreportoval všetně Rathových SMS a jako přílohu měl vystřihovacího panáčka s Rathím ksichtem s různými oděvy ( napoleonská uniforma, oblek a buřinka Charlieho Chaplina a další)\"udělej si svého Ratha\" Myslím,že Reflex se dobře baví a vychutnávají si ho.
[114]
Nějak ten Obama
(Šumavák: 12.02.2009, 23:27:39
- x)
asi nemá štěstí na ministry: Republikánský senátor Judd Gregg se náhle vzdal kandidatury na funkci ministra obchodu USA, a to kvůli \"neřešitelným sporům\" s prezidentem Barackem Obamou týkajícím se zejména prezidentova stimulačního plánu na oživení americké ekonomiky. Informovala o tom agentura AP. Nebo že by to bylo něčím jiným?
[117]
Tvrdý šéfredaktor by vzkázal,
(jura-p: 13.02.2009, 00:17:01
- x)
že pokud Rath něco chce, ať zajde do redakce. A do předpokoje by nainstaloval takový ten stroj s lístečky, kdo je na řadě. Prvních deset lístečku by měli u sebe pracovníci redakce a nechal by Ratha tak 25 minut čekat, že ještě není na řadě. Mezitím by chodili lidi s nižšími čísly.
[118]
Dobrý večer po delší době
(Nika: 13.02.2009, 00:48:47
- x)
Kombinace stěhování, chřipkování a menší reorganizace v práci (rozuměj = my vám přidáme asi o 50% víc práce a vy si za to můžete nechat stejný plat) byla dost náročná... Ale teď se mi líbila Drtinová. Asi se trochu spletla a pozvala do Komentářů naprosto nevhodného člověka, jakéhosi finančního investora Vaňouse, myslím, že z Washingtonu, který věštil dost chmurnou budoucnost zemím s Eurem, jako Slovensku a Irsku, a pomlouval házení peněz daňových poplatníků do černých děr, které se chystají některé vlády, především americká, provozovat...
[120]
Dobré ránko!
(Rpuť: 13.02.2009, 06:25:37
- x)
Bonus tří mandátů toho zas tak moc neřeší. Při větším bonusu by ovšem lidovci snadno přišli o svůj \"koaliční potenciál\"...:)) http://www.novinky.cz...oalice.html
[121]
dobré ráno...
(Jirka ppa: 13.02.2009, 06:26:54
- x)
Tak Hádés a Cháron je probraný a co teprve sv Petr, co má klíče...taky se nedozvíme, jestli už doba pokročila a má kvůlu vykradení nějakou novou fabku. Tedy vykradení, co by kdo kradl v ráji, když v něm žijem už teď. Vždycky mne překvapěj co všechno si o sobě myslej takový nýmandi co jsou jako Ráth...Nemohu mu upřít to co jsem o něm říkal ale přeci jenom bych v tomto případě doporučoval malej dvůr a dlouhej bič. Je docela smutné, kam až se může ve správě země zajít. Jasane, v sobotu ráno, nebo večer, jistě půjdou.
[123]
Rputi dej pokoj s nějakým Edenem...
(Jirka ppa: 13.02.2009, 06:54:34
- x)
za prvé jak by k tomu přišli Bohemáci (takový drobný fotbalový žert) a za druhé v Edenu museli bejt všichni nazí a jak mě známo a Skimicem potvrzeno, by šlo o život, o duševní újmu, o totální chaos, kdyby se všichni v Bruseli museli obléct do fíkového listu. Oni ty stážistky tam fakt nejsou a nebudou. A taky Michael má zákaz nosit meč s tím ohníčkem. Požárníci, hasiče z toho nevyjímám, vydali zákaz chození s otevřeným ohněm.
[125]
2 Jirka původní
(PeS: 13.02.2009, 07:04:38
- x)
hele, každý vězeňský dozorce je vždy zobrazován se svazkem klíčů. Ani sv. Petr není výjimka. Plní totiž úlohu hlavního dozorce v kriminálu zvaném Ráj, kam jsou zavíráni dobří křesťané za všechny ty sviňárny a veškerou buzeraci vůči ostatním lidem. Trest pak spočívá ve věčném hraní na harfy za neustálého poskakování a řvaní hosana. Valdice jsou proti tomu rekreační zařízení, intelektuály tolik proklínané Guantanamo pak luxusní hotel. Naštěstí se výše zmíněná trestnice vztahuje jen na správné a dokonalé křesťany a já mezi tuhle zločineckou sebranku naštěstí nepatřím. To už je mi mnohem milejší ten Chárón, co mě za mírný poplatek převeze do Hádova království, kde pak mohu dle libosti čundrat a okukovat nové scenérie... Leč obávám se, že ani prospekty cestovní kanceláře Elysium neodpovídají realitě...
[126]
2 Nika
(dvd: 13.02.2009, 07:31:34
- x)
Ten Vaňous [118] byl zřejmě Jan Vaňous, jeden ze svaté trojice ekonomů Zelený, Vaňous, Švejnar, kteří by byli z ČR udělali Švýcarsko kombinované ze Švédskem a šmrncnuté nějakým emirátem (Dubai, Abu Dhabi ?) jenže zlý Klaus tomu zabránil. Jinak k pochopení tohoto Jana Vaňouse doporučuji http://www.literarky.cz...p;id=4836 Když hovořil jak hovořil [118] , tak to bylo proti všem jeho dosavadním projevům. Asi nebyla Drtinová nejspokojenější.
[127]
práce pro Z1 nedá jednomu moc spánku
(Dusan Neumann: 13.02.2009, 07:42:55
- x)
aspoň jsem našel trochu času a připravil nový blok. Tentokrát ze samých živých záznamů koncertů. Otevírá téměř dvouhodinové berlínské vystoupení skoro sedmdesátiletého Solomona Burkea. Zvláště závěrečná půlhodina je strhující. Následuje jeden koncert Pink Floyd, pak Alison Krauss, jeden z posledních koncertů Elvise, Neil Youngův \"Rust\", Weavers, soukromá nahrávka Van Morissona s John Lee Hookerem, Eric Clapton z Hyde Parku, Norah Jonns z New Orleans, Buddy Guy, Bob Dylan z Berlína a končíme Willie Nelsonem s Johnny Cashem
[137]
M.Zikmund oslaví v sobotu devadesátku....
(Rpuť: 13.02.2009, 10:01:15
- x)
http://www.tyden.cz...u_104908.html
[139]
Rputi
(martin TT: 13.02.2009, 10:14:16
- Mail
- x)
nejenom že oslaví devadesátku, ale oslaví ji v naprosté duševní čilosti a fyzické kondici. Ten člověk mluví a myslí jako by mu bylo polovic. Toto je první zpráva z nového notesu. Právě jsem ho zprovoznil a po mechanické prohlídce a odzkoušení základních funmkcí se budu downgradovat. Kdo má k tomu nějaké varování, prosím mail to:
[141]
Realita dopadne a párek se hned rozpadne...
(Vít Blaha: 13.02.2009, 10:19:16
- Mail
- x)
Zpíval kdysi Tony Ducháček v Garáži, než se z ní stala Garage... \"...Myslel jsem si, že probuzení bude trvat šest měsíců. Trvalo dva a půl týdne...\", píše Charles Krauthammer v The Washington Post http://jdem.cz/axzd9
[145]
2 Vít Blaha
(PeS: 13.02.2009, 11:32:55
- x)
Vítku, děkuji za odkaz... Namátkou: \"...kdo představuje všechno to, co přišel Obama podle svých slov do Washingtonu zvrátit.\" - tak mu přeju příjemné zvracení... A jeho obdivovatelům hezký pohled... Není nic lepšího, než pokažený obsah žaludku co nejrychleji vyprázdnit. No a pak by to chtělo nějakou chvíli půst...
[147]
Heleďte, to s tím Vaňousem,
(Šumavák: 13.02.2009, 11:41:39
- x)
to mi už nedělejte, jo? Na to já nemám nervy! Já si jdu vypít kafe abych se vydejchal, uklidnil, promyslel co ze škod a malérů je třeba řešit hned a co až odpoledne... a ne proto aby mě štrejchlo z „presidentského“ portrétu a keců okolo !! :-))
[151]
Řáděj, kluci inženýrský!
(Rpuť: 13.02.2009, 11:50:11
- x)
Že oni hoši potřebujou nějakej grant.... ...Počítačový model vývoje na dalších tisíc let, který ústav vypracoval, ukázal, že teploty se budou dále zvyšovat, kolem roku 3000 už z grónského ledu moc nezbude a podstatně se změní cirkulace vod v Atlantském oceánu... http://www.novinky.cz...studie.html
[152]
Takový je život! To jdeš
(Šumavák: 13.02.2009, 12:07:52
- x)
na jih, jdeš na jih a najedou koukáš: jdeš na západ! :-)) ta změň repertoir a prozpěvuj si: Měl jsem kdysi nápad abych jel na západ, kde vzal jsem jej nevím sám, pak jsem poznal rázem je to daleká zem od těch časů zpívám: Je na západ cesta dlouhá, zbytečná marná je touha. Hola hola hou, hola hola, hola hou. :-))
[156]
ad [126] Vaňous
(Nika: 13.02.2009, 12:33:32
- x)
dík dvd, ale to je tedy nářez, to se vyrovná snad jen s-ačkometům sepisovaným americkým bráchou medyjální serebrity Honzíka Krause. To bylo jak přes kopírák. Nicméně teď zas o té ekonomice Vaňous u Drtinové mluvil, jak kdyby to opsal někde u Klause... Musela být dost překvapená... :-))
[158]
Radio Šumava- POZOR - nová adresa
(Dušan Neumann: 13.02.2009, 12:51:34
- x)
včera někde vypadla síŤ, takže radio má opět novou adresu. Nedaří se mi dostat na bloguje a a změnit ji, pořád to padá.... adresa je http://96.253.223.235/listen.m3u.... až se mi nebo pánu stránek podaří dostat na admin stránku změním to...zatím se tam nemohu dostat..
[159]
dnes to ale blbne - oprava adresy
(Dušan Neumann: 13.02.2009, 12:54:44
- x)
http://96.253.223.235:8000...en.m3u
[162]
Nechci působit
(Pavel Kořenský: 13.02.2009, 14:21:22
- Mail
- x)
jako rasista, ale musím se přiznat, že titulek v Lidovkách \"Čeští romové píší Obamovi\" mně docela rozesmál. Okamžitě mi v hlavě bleskl obraz \"Záporožští kozáci píší dopis tureckému sultánovi\" a představil jsem si ten výjev jak stojí/sedí hlouček opálených spoluobčanů, Lakatoš žužlá tužku a společně s Dežom mudrují o tom, jaké I se píše ve slově president. :-))))
[163]
Musím uznat,
(Pavel Kořenský: 13.02.2009, 14:32:33
- Mail
- x)
že při pročítání diskusí na zpravodajských webech člověk občas narazí na příspěvek, který stojí za uchování. Ostatně posuďte sami. V diskusi pod článkem o ekonomické krisi píše autor, skrývající se pod nickem \"dělník myšlenek\" toto: Kapitalismus je v permanentní krizi \"Osobně se domnívám, že nenasytnost bank znamená jejich odvrácení se od reálné hodnoty a tedy peněz čehokoliv a prohlubijící se systém virtuálních hodnot daných především bursovními kapitálovými trhy a hodnotami komodit na těchto trzích, kdy kapitalismus tento systém quazihodnot musí stále zprogresivňovat neb jeho principem je růst. Ale pozor je to hra na jako, ve skutečnosti jsou to holé prdele stejně jako ty země, které mají problémy s reálnými penězi za užitné hodnoty tedy jejich dostakem nikoliv bankovní potřebou.\" To musí být hrozná dřina, něco takového vymyslet. :-)
[165]
Pavle,
(BohousB: 13.02.2009, 15:00:42
- x)
jestlipak jsi své podobenství o záporožských kozácích a českých romech dobře zvážil? Aby se Obáma, „císař nad císaři, panovník nad panovníky,“ neurazil a nerozhodl se nás, Čechy, humanitárně bombardovat. Pro jistotu připomínám, co mu ti kozáci napsali za psaní: „Záporožští kozáci tureckému sultánovi! Ó sultáne, turecký ďáble a příteli a potomku ďábla, tajemníku samotného Lucifera. Jaký ďábelský druh rytíře to jsi, když nedokážeš zabít ježka s holou prdelí? Ďábel sere, tvoje vojsko žere. Nepodřídíš si, ty zkurvysynu, křesťanské syny; nebojíme se tvojí armády a budeme proti ní bojovat na zemi i na moři, matkomrde. Ty babylonský kuchaři, makedonský koláři, sládku z Jeruzaléma, ovcomrde z Alexandrie, pasáku prasat z Horního a Dolního Egypta, arménské prase, podolský zloději, tatarský pohádkáři, popravčí z Kamence a hlupáku celého světa a podsvětí, idiote před Bohem, vnuku hada, vřede na svém ptákovi. Prasečí rypáku, kobylí prdeli, jateční pse, nepokřtěná hlavo, přeřízni vlastní matku! Tak prohlašujeme my, záporožští, ty ubožáku. Nebudeš pást ani křesťanská prasata. Tím končíme, protože neznáme datum a nemáme kalendář; měsíc je na nebi, léta páně, ten samý den jako každý jiný, takže si polib prdel! Ataman Ivan Sirko s celým záporožským vojskem“ viz http://neviditelnypes.lidovky.cz...
[166]
Pavle Kořenský
(martin TT: 13.02.2009, 15:11:34
- x)
taková formulace není dřina - jako tvůrce nesmíš být fixován na nějakou ověřitelnou skutečnost a jejich logické vazby a příčinné souvislosti. Musíš umět žonglovat vyčtenými výrazy, u kterých není třeba jejich pochopení - jen je bez zakoktání vyslovit nebo bez pravopisné chyby napsat. Pak z tebe mohou padat naprosté kraviny a u mnoha lidí budeš ještě patřit mezi vzdělance. Pro každého normálního člověka, používajícího selský rozum je přeci zřejmé a bylo to také v nedávné historii mnohokrát prokázáno, že submisivnost hypotečních oligarchů, řítících se gargantuovským tempem do pekla konsumního liberalismu, nemůže v dnešní sociálně ekologické postkapitalistické společnosti naplnit emoční kapacitu sociálního státu klasicky evropského střihu. Proto se grunderský kapitalismus vrtošivého staříka z hradu jeví vzdělanému ekonomovi pubertálně směšným. Už víš, co jsem chtěl říct? Vyzkoušej si to taky a hlavně, zapomeň na význam slov, jak jej znáš, pak tě nebude nic brzdit v jejich volném hromadění.
[167]
O.T.
(skimic: 13.02.2009, 15:24:45
- x)
Ještě jsem se před začátkem na NYT mrknul na Actionforex http://www.actionforex.com...78492/ A našel jsem zajímavý komentář od SaxoBank Gold is breaking higher, the Chinese are warning that they want guarantees about a responsible fiscal and monetary policy in the US and the EU in a leaked document admitted that the European banks are sitting on EUR 18.2T of toxic assets. Nevíte někdo něco blíže? Unikl zjevně nějaký dokument, že banky v EU sedí na toxických aktivech na výše uvedené hodnotě. To by byl docela fičák ...
[169]
skimici,
(Pavel Kořenský: 13.02.2009, 15:34:52
- Mail
- x)
to se objevilo ve WSJ tuším v pondělí nebo kdy. Jedná se jakýsi tajný resp. neveřejný dopis EK ministrům financí jednotlivých zemí eurozóny ve kterém EK doporučuje koordinovat postup a připravit se na masivní injekce do bankovního sektoru, protože celkový odhad toxický aktiv v evropských bankách je celkem 18.2 bilionů (amerických trilionů). Ale i v tom WSJ byla pouze zmínka o tom, že to memorandum uniklo na veřejnost, nikoli samotný text toho dokumentu.
[170]
Ale bral bych to s rezervou,
(Pavel Kořenský: 13.02.2009, 15:38:13
- Mail
- x)
ono se v poslední době hodně blbne a všude je spousta drbů, které mají až nezdravý vliv. Viz např. včerejší poslední hodina obchodování na WS. Na základě toho, že Obamova administrativa \"údajně chystá\" státní pomoc majitelům nemovitostí zatížených hypotékou se DJIA vyšplhal během hodiny o cca. 240 bodů.
[171]
Skimici, já už to tu dával
(š: 13.02.2009, 15:45:59
- x)
někdy předevčírem (9.2. ve 23:51)jako odkaz v němčině, s tím že EU má peníze jen do 2010 a nutně potřebuje konsolidační banku. Měl to bý nějaký důvěrný papír pro jednání ministrů financí v Bruseli..... Tady: Studie: 2010 geht Europa das Geld aus zurück Eine vertrauliche Studie lässt bei Europas Finanzministern die Alarmglocken schrillen. Das Papier sagt nichts Geringeres, als dass Europa durch die vielen Konjunkturpakete im Jahr 2010 das Geld ausgeht. Demnach wird das Budgetdefizit in der EU dann bei fünf Prozent liegen. Genau wenn die Krise bei allen Konsumenten angekommen sein wird, werde es demnach keinen Spielraum mehr für staatliche Hilfe geben. Schon jetzt verheißt die Studie den Regierungen, dass die Wähler sie dafür erbarmungslos abstrafen werden. Viz: http://orf.at...34808txt_story.html
[172]
Mně
(Pavel Kořenský: 13.02.2009, 15:48:20
- Mail
- x)
to házení trilionama a bilionama tam i onde obecně vzato dost udivuje. Pokud vyjdeme z dokolečka opakovaného tvrzení různých mluvících hlav, že vlastně nikdo netuší jak ty toxické deriváty oceňovat, je mi záhadou jak chce někdo jejich hodnotu v současné době sčítat a dospět k nějakému alespoň přibližně platnému číslu. Jediné co se zhruba s určitostí ví je to, že někdy v červnu 2008 bylo dle údajů Bank for International Settlements těch OTC derivátů za 68 trilionů (Wikipedia sice píše 680 trilionů, ale v té zprávě té banky je uvedeno cca. 69 trilionů) v tehdejších cenách.
[175]
Tak oni to nemusí tisknout,
(Pavel Kořenský: 13.02.2009, 16:03:28
- Mail
- x)
stačí někam připsat pár nul. :-))) Já se ve světě vysokých financí a finančních derivátů nevyznám, ale čistě teoreticky by mně zajímalo, co by se stalo, kdyby někdo (např. vláda USA) prohlásil z moci úřední ty deriváty za neplatné, právně nevymahatelné, s cenou 0 a vůbec obecně za neexistující. Podle mého selského rozumu by se nestalo víceméně nic, maximálně by sem tam pokrachovaly nějaké banky. Ale jak znám bankéře, oni by si časem nastřádali na nové banky a nic zásadního by se nestalo.
[177]
Teda ten Martínek je fakt borec...:))
(Rpuť: 13.02.2009, 16:43:21
- x)
...Já bych nevěstinec neprovozoval. Já takové podnikatelské aktivity neprovozuju. Někdo to dělá… Ale on údajně tvrdil, že to dělal nějaký pronájemce... http://www.lidovky.cz...n_domov_glu
[182]
„Bundesverfassungsgericht“
(: 13.02.2009, 19:16:32
- x)
Detaily o priebehu ústneho pojednávania zverejnil BVG na svojej stránke: http://www.bundesverfassungsgericht.de...
[184]
No ty koki, to si zase ODS vybrala spřátelenou mediální agenturu...
(Keff: 13.02.2009, 19:21:46
- x)
[178] ... já udělal NeLisabonu za tři probdělé noci, a to si troufám říct, že vypadá o třídu profesionálněji než ta \"ČSSD protivám\"... Sakra ať si je Paroubek jak chce blbej, ale pochopil jako první a zatím jediný, že lid si žádá především profesionálního a pěkného obalu, a ta náplň už je takový bonbonek navíc. A dokud ODS pochopí že jí web ani kampaň nemůže dělat kámošovo kamarád, co nám přece vole pomohl, né, tak mu dáme vydělat, tak jí nikdo nikdy nezvolí...
[185]
... tak jsem jim šel napsat jestli si jako ODS dělá p***l
(Keff: 13.02.2009, 19:28:50
- x)
a doufá že jí tahle ubohost s otřesným zpracováním něco přinese, a zjistil jsem že jejich potvrzovací obrázek není obrázek, ale \"Fatal error: Call to undefined function: readcache() in /var/www/web10/web/mycache.php on line 14\". Žádný jiný kontakt tam uvedený není, a na ods.eu je stejný formulář se stejnou chybu a dopisní adresa. Takže těm amatérům ani nikdo nenapíše že jim to nefunguje, leda by to psal na pohlednici. Ať zaniknou.
[189]
P.Kořenský,
(Rpuť: 13.02.2009, 20:10:11
- x)
já bych řekla, že je to určeno právě voličům ČSSD - problém je spíš v tom, že právě ti voliči, jejichž úrovni je to určeno, internet většinou doma nemají a nesledují. Trapné je pak to, že se ODS na tuto úroveň snížila - krom toho - na této úrovni bude vždycky jenom druhá...
[190]
2 Keff
(PeS: 13.02.2009, 20:14:41
- x)
slovy poručíka Mazurka - a tak je to správně a tak to má byť! Já už si živě představuju tu hrůzu, že by jim to někdo profesionálně udělal, pár lidí by na to dokázali zblbnout a ti by je zas potvrdili u koryt. A raptorka by nám tady vítězoslavně hlásala, kdo je ten správný a kdo je ten špatný a jak to ona musí všechno řídit a je na to sama... Takže zcela pragmaticky - každej si tu hubu musí namlít sám. Oni si ji potřebujou namlít jak sůl a to pořádně! Těch několik, co si tu hubu namlít nezaslouží a co na tyhle průsery upozorňovali, by člověk spočítal na prstech - a ani by nepotřeboval více rukou... Ostatně, mnohé z nich známe, teda znám, osobně... K tomu lze podotknout ve vojenské terminologii pouze \"collateral damage\", v terminologii křesťanské, že \"účel světí prostředky\" a v terminologii socialistické \"když se kácí les, lítají třísky\"! Může nám to být líto, můžeme s tím nesouhlasit a to je zhruba tak všechno, co s tím můžeme udělat.
[192]
PeSi,
(Keff: 13.02.2009, 20:42:54
- x)
já vím že to tak má být, ale z hnusně kapitalistického hlediska vlastního prospěchu jako té nejčistší motivace se mi nelíbí být součástí té collateral damage po příštích 6-10 let. A ještě poděkuju Bohoušovi za kozácký dopis, to je pro mě perla dne, klenot písemnictví s jasnou myšlenkou, vytříbeným stylem a bohatým slovníkem. Nedalo by se to dopsat do LS k tomu odstavci o uznávání evropských hodnot vycházejících z křesťanství?:)
[193]
Divano, ad Svobodní.
(BohousB: 13.02.2009, 20:45:13
- x)
„Svobodní se poprvé sejdou, v sobotu si zvolí lídra.“ „Svobodní budou mít ustavující sněm, kde si zvolí užší a širší vedení, odsouhlasí stanovy a program.“ Viz http://zpravy.idnes.cz...domaci_adb
[194]
Ježišmazja - Džamila Kocábová.....
(Rpuť: 13.02.2009, 20:47:22
- x)
aneb, jeden si nevybere.... ach jo! http://zpravy.idnes.cz...domaci_nel
[198]
Keffe, díky.
(BohousB: 13.02.2009, 20:54:52
- x)
Pochvala vždy potěší, ale ještě k tomu patří ten Rjepinův obraz. Tady je: http://www.romanhynek.cz...zaci.jpg A tam pak člověk ocení, že ten Pavel Kořenský v podobenství mezi českými romy a záporožskými kozáky nebyl daleko od pravdy. Doporučuji si reprodukci z odkazu zvětšit (je hodně podrobná) a teprve zvětšenou si vychutnat — ta podoba, ta podoba... :—))
[202]
2 Keff
(PeS: 13.02.2009, 21:10:45
- x)
no, kdyby Bohouš neměl tolik práce, jako vždycky, tak by asi podotkl, že v té původní verzi se ten dopis i rýmoval a dodal by odkaz na bohatou diskuzi, kde se to tehdá probíralo. Že je línej, z toho ho nepodezírám, on jen furt nestíhá... Takže jen několik odkazů: http://www.militaria.cz...-iv-.html http://en.wikipedia.org..._Cossacks http://web.archive.org...rozhci.pdf http://www.romanhynek.cz...zaci.htm
[203]
2 BohousB
(PeS: 13.02.2009, 21:16:32
- x)
ad: „Svobodní budou mít ustavující sněm, kde si zvolí užší a širší vedení, odsouhlasí stanovy a program.“ mno, já bych věděl... Stačí, kdyby jim pomohl přítel Paroubek... Ta starší Paroubková by mohla dělat širší vedení a ta mladší užší... No, a kdyby chtěli delší a kratší vedení, taky by se našlo... I když se obávám, že už teď mají to vedení dlouhý až moc... A z vlastních zdrojů...
[206]
Rputi, to Kocáb snadno splní
(Šumavák: 13.02.2009, 21:21:30
- x)
stačí registrovat: http://www.youtube.com...nRAiXbdp10
[208]
2 Keff
(PeS: 13.02.2009, 21:46:32
- x)
jo, a rád bych podotknul, že pokud je celý dopis fikce, pak ten český \"překlad\" je fikce ještě větší... Já se teda přiznám, že rusky ani ukrajinsky jsem nikdy kloudně neuměl, ale z toho posledního odkazu bych třeba ten začátek četl spíše takto: Ty, šajtán tureckej, proklatého čerta bratr a soudruh a samotného Lucifera sekretář! takže žádný \"Ó sultáne...\" No a ve větě druhé, kterou Bohouš ve shodě s ostatními uvádí jako: \"Jaký ďábelský druh rytíře to jsi, když nedokážeš zabít ježka s holou prdelí?\" bych já nevzdělanec četl něco o \"jebání ježka do zasrané prdele\" - ta věta pak dostává trochu jiný význam, z rytíře se nám stává zoofilní sodomita... V ruštině i v ukrajinštině je přece jen jemný významový rozdíl mezi slovy jebať a ubiť... Ostatně, ve východňárštině také... A tak by se dalo pokračovat dále... Ale mohu se mýlit...
[210]
Zdravim,
(Hipik - pravicovy recidivista: 13.02.2009, 21:52:19
- Mail
- x)
vyrazime za nakupy. Pro Petra Kunetku - kdyz se moje dcery menily pred usnutim ve vrestidla, pomohlo jedine. Pripazit rucicky, polozit na kraj deky a udelat z ditete roladu. Nasledne vrazit do hubicky dudlase a pozorovat, jak se snazi o sklapovacky. Nezridka i se zvukovym doprovodem. Brisni svaly dostaly co potrebovaly brisko se uvolnilo a po kontrole asi za dvacet minut jsem roladu rozbalil a dite spalo celou nao. Takhle to nejaky cas slo denne, nez se jim denni rezim otocil a zacaly vriskat ve dne. Ale to jsem byl v robote. A jeste jednu vec, zase k oteplovacum. Nasel jsem zajimavy clanek o tom, jak se stridave oteplovalo a pak ochlazovalo. Kuprikladu takovy Otzi kdyz mu snih krupal pod nohama, pod snehem byla lidska obydli z doby cca 1000 let pred nim. Klimatologove, polibte si prdel, kazdy svou vlastni. www.giub.unibe.ch/klimet/docs/climdyn_2007_grosjean_et_al.pdf
[211]
Hezký večer -
(Dana: 13.02.2009, 21:57:38
- Mail
- x)
Petře - ta rada od Hipíka vůbec není marná. Takový způsob uklidňování malinkého dítěte je dokonce popsán v odborné literatuře. A na mém vnukovi byl s úspěchem aplikován. Pokud bys měl zájem o bližší podrobnosti, mejlovou adresu na mou dceru máš, ta by ti poradila, který autor a jak se ta knížka jmenuje.
[214]
brej večír!
(rejpal v lázních slatinných: 13.02.2009, 22:06:53
- odkaz
- x)
no vedle jebání ježka do řiti jsou Moskali také dobří na rady v kosmonautice. Satelit Iridium se měl ruskému kosmosu uhnout, praví sovětský, pardon, ruský přední odporník Igor Lisov. Odkaz: http://zpravy.idnes.cz...edatech_jw
[220]
Pavle a Rejpale,
(BohousB: 13.02.2009, 22:26:08
- x)
včera to v TV tvrdil taky odborník na kosmonautiku Antonín Vítek. Uhnout má ten, co může. A ruskej satelit už byl dlouho mrtvej a neovladatelnej. Vítek v TV tvrdil, že kdyby se ten americkej satelit opozdil tak o jednu setinu sekundy, tak se oba satelity minuly asi o 800 metrů při jejich rychlosti cca 8 km/sec.
[221]
Jo a také tvrdil ten Vítek
(AeroKarel: 13.02.2009, 22:33:16
- x)
že sledovat vše, co nad tím luftem lítá, prostě nelze. Takže sledovány jsou pouze kolizní možnosti toho co nese lidi. Takže azbuci ať moc nevyskakují, nasrali tam toho smetí až až, a neuklízeli. Na základě smluv je ale popotahovat nelze.
[223]
PeSi
(Keff: 13.02.2009, 23:09:07
- x)
Díky za linky, taky mi přijde že ta česká verze je přebásněná jako by jí přepisovala ČTK, a kdybych uměl kozácky, tak mi asi ta anglická verze taky moc přesná připadat nebude... A jestli je to urban legend, tak jsme se aspoň zasmáli :). Šumaváku, já to myslel tak, že by bylo pěkné kdyby se důležité dokumenty psaly takhle jasně, i když to by potřebovala spíš ústava - představ si jak Vondra s Ústavním soudem přesvědčují lid, že kozácký dopis vlastně znamená že uznáváme všemocnost a dobrotu jeho blahorodí a odevzdáváme se do rukou a služeb muslimských - vypadali by jak volové i pro Pepu Nováka...
[224]
Svět se zbláznil
(helena*: 13.02.2009, 23:17:01
- x)
na sjezd ČSSD přijel jako host generál Wesley Clark, bývalý velitel NATO v Evropě. Na otázku, že nová Obamova administrativa podrazila vlády v ČR a Polsku, které do prosazení vzdušné obrany nainvestovaly hodně politického kapitálu, se vyjádřil jako politik a neurčitě vysvětloval, že to tak není. A proč tedy přijel na sjezd ČSSD, když zrovna ČSSD je tolik proti radaru, řekl, že to tak nevnímá. To bude zase fotka do nové Paroubkovy knihy!
[225]
Rejpale,
(BohousB: 13.02.2009, 23:34:16
- x)
snad ty družice sledují i ze země, ne? Ale ten ruskej kus šrotu, co tam už delší dobu mrtvě kroužil to prostě udělat taky nemohl (na tom vojenském Kosmosu 2251 už dávno nefungovalo nic). V tom včerejším pořadu tvrdili, že podle pravidel vesmírného provozu měl uhnout ten satelit, který lze řídit, tedy ten americký. Musí to udělat ten satelit, co má palivo a má tedy možnost manévrovat. Ale zároveň řekli, že ze země sledují dráhy pouze těch satelitů, u kterých hrozí srážka s pilotovanými lety. Takže neházejme to jenom na Rusy, byla to vyšší moc a takové věci se bohužel stávají a budou stávat i nadále.
[226]
RAkety, politika,Obama,
(maYda: 13.02.2009, 23:59:18
- x)
a já mám kus krůtí nohy k nedělnímu obědu a honí mně mlsná. nějak se mi nechce do obvyklých způsobů přípravy- nemáte nějaký zajímavý exotický nápad, co s ní? nejlíp neco,kčemu se hodí jako príloha bramboráčky , neb na ty mámtaky chuť. To víte,když jeden přes týden střídá k obědu zbylé rizoto a zbylé nudle z předvčerejší večeře...
[227]
Maydo,
(jura-p: 14.02.2009, 01:21:01
- x)
má žena tu nohu vykostí a místo té kosti tam dá špalíček špeku a před tím, než to zabalí, tak to natře tou hořčicí s kuličkama a ještě tam dá nějaké koření a zase to sváže zpátky a pak to peče a je to skvělé. Takže místo kosti je špek a jinak to vypadá jako ta noha.
[229]
Dobré ráno,
(PeS: 14.02.2009, 06:59:37
- x)
včera už jsem byl tak utahanej, že ani ti kozáci mě nedokázali udržet vzhůru a tak jsem šel omdlít... K tý krůtě - dovolím si silně podpořit Juru. Zrovna jsem měl na návštěvě přátele z Pardubic, šli jsme na oběd a všichni jsme si dali krůtí maso na slanině - což je jednodušší obdoba Jurova návrhu. A ty bramboráčky k tomu sqěle pasujou, jak potvrdila ta kamarádka. Já si dal k tomu houskové knedlíky a taky to bylo výborné, bramborový prej taky byly více než stravitelný. Měli tam k tomu červený zelí, nebylo špatný, ale jejich obvyklý špenát je k tomu ještě lepší... (jak je z obrázku patrno, toto jídlo si tam dávám rád a často...). Ergo - Jurův návod + bramboráčky + špenát a zelí - nemůže mít chybu. (u nás se často dělá špenát a zelí současně, vyservisujem, každý bere, co chce) Část rodiny špenát ráda, část ho nemusí. Stejně tak zelí... Leč je zde nenulový průnik těch, kdo si dají s oblibou obojí...
[231]
PeSi, zdravím tebe i Rpuť.
(BohousB: 14.02.2009, 08:15:21
- x)
Než si půjdu lehnout, tak musím říct tohle. Chlape, ty ses minul s povoláním. Z tebe by byl panečku kuchař! Nebo aspoň spisovatel kuchařek! Ty tvý popisy jídel mě dokážou mnohdy parádně rozložit. To ty mi děláš zřejmě naschvál. Takhle před spaním je to přímo nelidský. :—)) Rputi, ty socani maj zřejmě nějakej militantní generálskej syndrom. Minule tu měli ruskýho generála, teď zase toho americkýho. To není samo sebou. :—))
[233]
bleeee
(skimic: 14.02.2009, 08:26:13
- x)
Viděli jste to? http://www.cssdprotivam.cz/ Tak vážený soudruhu Topolánku a Zahradile. Toto je opravdu poslední kapka. Nevím jaké voliče cílujete, ale já to rozhodně nejsem. Přeji vám ve volbách do EP hodně štěstí, ale doufám, že se tam nikdo z vaší kandidátky nedostane.
[234]
brejtro po zas ránu!
(rejpal Lem-Pilsudski: 14.02.2009, 08:28:19
- x)
Taxme přežili pátek třináctého. Bohouši, ad [225]: Jste si jistej že ten ruskej VOJENSKEJ satelit byl skutečně totálně nefunkční? Jenom proto, že to Rusové tvrdili to ještě nemusí být skutečnost. Nakonec ví se naprosto přesně, jaká byly všechny původní funkce a ůčely toho satelitu? Z mezinárodně politického hlediska je teď, s Obamovou administrací projevující ve vztahu vůči Rusku první známky rozhárané feny, pro Rusy čas vyzkoušet, kam až mohou ve vojenském dobývání kosmu jít. A americký komerční satelit je ideální cíl: nepatří americké vládě a tedy jeho zásah nemá potenciál způsobit politické škody. Skryté poselství třeba Číňanům, kteří také mají kapacitu sestřelovat družice, jak někdy předloni prokázali, mohlo například ukázat, že Rusové si prostor nad Sibiří, která je od nepaměti v zájmové sféře Číňanů, ohlídají. To, že jsem paranoidní, neznamená, že po mně nejdou.
[235]
Rputi, no právě.
(BohousB: 14.02.2009, 08:30:36
- x)
Ještě by měli socani nechat Jyrkovi ušít třírohej klobouk a nebude to mít chybu. Ale ta padnoucí uniforma dá zřejmě krejčímu fušku na Jyrku ušít. Von má ty svý bujný křivky... Jo a taky, když budou socani rušit tu svou přímou volbu předsedy, s kterou přišel před dvama rokama samotnej Jyrka, tak by mohli volbu předsedy zrušit a Jyrku jmenovat doživotním předsedou na furt. Zasloužil by si to... :—))
[237]
Rejpale, zdravím takhle po ránu.
(BohousB: 14.02.2009, 08:44:15
- x)
Po pravdě řečeno jistej si nejsem v dnešní době ničím, ale předpokládám, že by si američani všimli (neb i oni ty satelity zaměřujou a monitorujou), kdyby ten mrtvej ruskej šrot na oběžné dráze začal měnit svou oběžnou dráhu a ve vesmíru manévrovat, aby se ausgerechnet srazil s tím Iridiem. Prostě jsme byli svědkem havárie — při tom počtu satelitů se už není čemu divit. Ale kdo ví... Já bych ale přeci jenom sázel na nebeskou mechaniku, nežli na kosmické provokace azbuků. Ještě pár takovejhle srážek a Země bude mít kolem sebe za nějakou dobu saturnův prstenec... :—)
[238]
Svět se zbláznil!
(skimic: 14.02.2009, 08:45:44
- x)
Pomalu dočítám. ŠPENÁT A ZELÍ!!! Dohromady? PeSi, není to jen jeden z tvých žertů? Hnusnej protlakovej špenát ze školních jídelen jsem nikdy neobliboval. Jo, takovej špenát z nakrájenýho listí (jen odžilkovanýho), lehce prohozenej na česnekovým másle a na tom položenej lososík, to je jiná káva.
[240]
teda skimici,
(maYda: 14.02.2009, 08:50:00
- x)
myslím,že váš recept se neumístí na čelním místě žebříčku. I když pčoti rohlíku se sýtŕem nic nemám. Šlápla jsem si po ránu na brejle a jsou beznadějně nakřivo.....Optik pochopitelně funguje až v pondělí, pro mně spíš až v pondělí k večeru. Na brejle jsem si šlápla v tom fofru,kdy jsem se ráno probudila a uvědomila si,že jsme včera úplně vypustili z hlavy, že synek má dnes nějaký výlet a že nemám žádný tatranky,sušenky,prostě nic. asi se prohjevuje včerejší pátek třináctého a skuttečnost, že já jsemzkrátka vždycky poněkud pozadu...
[242]
Skimici,
(maYda: 14.02.2009, 09:00:29
- x)
muj muž \"hnusnej protlakovej špenát\" miluje,musí být ovšem náležitě připraven. Potíž je, že nemám doma špek, za to mám jalovcové bobule. A pokud jde o hořčici zs kuličkama, těch je mnoho varioant rlůůzných chutí. Hořčicdce je ošemetná záležitost - k pečené rybě dělám někdy hořčicovou omáčku z obyčejné české plnotučné hořčice. jednou jsem použila vídeňskou hořcici, poddle mého názoru hodně podobnou, a výsledek byl překvapivě hnusný. Ta víděňská hořžčice to celé rozladila a vyvážená chuťová kombinace byla úplně v háji.
[243]
skimici
(jasan: 14.02.2009, 09:02:04
- x)
ale oo je as normalnich vic... tohle je dusledek topolova pokusu o \"catch all party\"... ten blb odmita vnimat, ze ten jeho \"mekky obal\" se na nej vysr a s nim i to \"tvrde jadro\". A nebo - jeste hur - je mu to uplne jedno. Takze doufam ze tato koncepce dostane ve volbach do EP desne pres hubu...
[245]
Skimici, ad [233], ty stránky US(ODS) proti ČSSD(b)
(BohousB: 14.02.2009, 09:02:54
- x)
jsou přímo božský. Myslím, že jsme si jich všimli všichni už včera. Ale nelenil jsem a zavítal jsem tam znovu a musím říct, to dělal panečku machr. Jak po té estetické stránce, tak po té obsahové to nemá chybu! Takhle si absolvent vojenského gymnázia a ministr vnitra zřejmě představujou, že se takto dělá PR. No, zřejmě zase ušetřili za služby profesionálů (zřejmě mají ve straně drobného škudlila) a drobné chybičky se jim tam tím pádem vloudily. Je to skutečně další z celé řady posledních kapek. Skimici, já to té jejich straně přeju a skutečně mám z takové prezentace radost. Dělají to hoši dobře! Škoda jich nebude!!!
[246]
He MaYdo
(skimic: 14.02.2009, 09:02:58
- x)
... no já to nemyslel zle, pokud už krůtí nohu, pak bych se opravdu přikláněl k variantě se špenátem a bramboráčky. Špenátový protlak potlačí chuť té krůty, pokud už to jeden musí, a bramboráčky je prima oběd sám o sobě. Dělal bych je částečně z vařených a částečně syrových brambor, fůru česneku a dost majoránky. Ono to pak přebije vůni té krůtí nohy.
[247]
Krůtí nohu
(rejpal: 14.02.2009, 09:03:14
- x)
dělá moje ŽD špekem špikovanou, pečenou a s černou omáčkou z povidel a perníku na Boží Hod vánoční místo dříve tradiční svíčkové z krocana s brusinkami. Ze špenátu mám rád špenátové placiřky, zamíchám špenátové pyré s trochou česneku muškátovéhho oříšku do livancového neslazeného těstíčka, nechám vykynout a usmažím na lívanečníku.
[248]
Tak ty vaše řeči o jídle mě definitivně dostaly a rozložily.
(BohousB: 14.02.2009, 09:13:58
- x)
Jdu spát! Krůtí nohy, bramboráčky, lososíci apod. Vy nemáte kouska slitování. Dobrou den. MaYdo, dobře už bylo, teď už může být jenom hůř. Stále si myslím, že US(ODS) dna ještě zdaleka nedosáhla. Dno se nachází tam, kde se na odchodnou zapalují prdy! :—))
[249]
2 skimic
(PeS: 14.02.2009, 09:19:31
- x)
ad [238] - jo, když si holt někdo ten špenát neumí udělat tak, aby mu chutnal, tak ať ho prostě nežere... Povinné to není... My, kteří si ho udělat umíme, víme, že kombinace pečené maso, HOUSKOVÝ knedlík a špenát nemá chybu... A jak si ten špenát dělám já s ohledem na Bohouše radši vypustím...
[251]
2 maYda
(PeS: 14.02.2009, 09:31:53
- x)
s tou úrovní to už tvrdím delší dobu. A to dno je doufám dostatečně bahnité, že žádné odražení a stoupání se konat nebude. Po tom všem, co provádějí, si tak zasloužej dostat přes držku, jak málokdo. Poté rozpustit a vypustit. Maximálně jednou za rok věnovat tichou vzpomínku. A o nadějné dynamické představitele, kteří to dovedli do těhle konců, strach nemám... Ti se bystře uchytěj jinde... No a k těm vtipným stránkám - když dva dělají totéž, opravdu to není totéž...
[256]
Přestává to
(helena*: 14.02.2009, 10:23:51
- x)
být sranda. Chválí Ratha, doporučuje ostatním hejtmanům, aby co nejdříve odvolali všechny ředitele krajských úřadů. Útoky na Ratha jsou prý proto, že odhaluje špatné hospodaření. A dále, začali se prosazovat na internetu, protože je to moderní forma komunikace, v Lidovém domě je tým analytiků, který reaguje na současnou situaci a připravuje strategii do budoucna. Přestává to být sranda a začíná jít mráz po zádech. Zdá se, že nebude skulinka, kudy nabourat Paroubkovu stavbu naší budoucnosti. Jo, a v kampani pro volby do EP musí přesvědčit voliče, že budou mít velký vliv na domácí politiku, tzn. obdoba krajských voleb. A plány do budoucna nezveřejní, aby protivníci nevěděli, na co se mají připravit. Úsměv začíná tuhnout ...
[257]
jo, bahno...
(maYda: 14.02.2009, 10:33:00
- x)
Zas už máme ucpanej hajzl. A sosedstvo potřáslo hlavama, že prostě musíme dávat pozor, aby se to neucpalo, protože na atoupačky nejspou peníze. jenže ty stouapčky mohly bejt dávno vyměněný, kdyby v době, kdyby se začaly ucpávat, osazenstvo přestalo řešit, co kdo tam hází a místo toho došláplo na obec, tehdejšího majitele, že stoupačky jsou v havarijnéím stavu. Ty stoupačky jsou v havarijním stavu dvanáct let a kdykoliv se to ucpe, tak se řeší, jestli tam někdo něco nehodil. Jamile přijde řeč na výměnu stoupaček, tak má každý fůru řečí,proč to nejde. Včetně těch dvou madam dole, co vždycky ječí, když se to ucpe u nich, jak musíme všichni dávat pozor, co do toho záchoda házíme. A předseda, který jako bankovní úředník ví o odpadech kulový s přehazovačkou, mi řekne, že když tu naposled dělali průzkum kamerou, tak zjistili,že ta stoupačka je tak zarostlá,že má průměr nějaký tři centimetry, a tím že voda proteče,takže když když tam nebudeme nic házet, budou odpady docela v pořádku. No a ještě navrhovali na schůzi, že si bude každý, komu neodtéká záchod, hradit protažení sám, když si nedává pozor, co do něj hází a protože šetří na splachování. Naštěstí to zatím neodhlasovali, jenže já to stejně platím ze svého, s tím,že mi to družstvo proplatí. Možná taky neproplatí nebo bůhví kdy. Máme na účtě prý třicet tisíc a já budu chtít skoro deset za úhradu protažení stoupačky. To zas bude řevu a blbej keců, včetně rozebírání termínů dámských cyklů, že by se to jako svedlo na dámskou vložku. Ty stoupačky byly v háji už před nějakými dvanácti lety,tenkrát se tu ovšem usnesli, že tam já a sousedka házíme plíny. Takový ty na jedno použití,které sbaleny k vyhození by ani neprošly z mísy dál. :-DDD Kdybychom se tenkrát dohodli a šli za tím, mohly být dávno vyměněné. Uvažuju o tom,že vyměním byt s nějakou početnou a nepříliš civilizovanou cikánskou rodinou. je to fascinující,jaký absurdity si můžou lidi navymejšlet, aby mohli problém popřít a hlavně najít viníka, místo aby ho začali řešit. A to nemluvím o tom,co pro nás znamená finančně, že zrovna teď musíme vypláznout deset tisíc, které nám družstvo zaplatí bůhví kdy a možná taky vůbec ne. Byla jsem ráda,že jsme propad v příjmech zvládli bez toho abych si musela půjčit od bráchy a asi min nezbyde, než to udělt. Já si tak nerada poůjčuju peníze a na řešení problému,který být nemusel, už tím spíš. krucifix, ať jsou v topmhle baráku už všichni do prdele, s těma kecama, že musíme hlídat, co da hajzlu házíme. To ho mám přestat používat a mámchodit na zahradu?
[258]
Citáty z odkazu
(dvd: 14.02.2009, 11:03:01
- odkaz
- x)
Ovšem mezitím se zdá, že členství v Klubu 16 není už nadále žádnou zárukou pro stabilitu rozpočtu. Nejen že stoupající platby úroků těchto zemí (=Irsko, Portugalsko, Španělsko a Řecko - pozn. dvd) zvyšují zadlužení. Další politika zadlužování by mohla nakonec společnou měnu EURO podkopat.
[259]
ke krůtě
(skimic: 14.02.2009, 11:03:09
- x)
... doporučuji pivo. Plzeň je optimální, několik kusů. Doporučuji to jako aperitiv i jako digestiv a i jako hlavní nápoj. Po několika kusech se člověk osmělí, krůtu spláchne do záchodu a dá si třeba čerstvý voňavý chléb s biosádlem. Já ty američany někdy nechápu. Nechápu je s těma sladkejma houskama s karbošem kečupem a okurkou (ty slaný okurky mám ale rád). Nechápu je i s těma nadívanejma krocanama (proti té nádivce nic). Krůty a krocani asi rychle rostou, tak je to varianta na český prase. I ten pštros, vyběhanej, má lepší chuť. Krocan mě v dětství klovl. Dětsví bylo pokročilé a tak jsem mu instinktivně zlomil krk. Běda! Řízky byly, krocan na paprice byl, svíčková byla, ragout bylo. Stokrát jsem ho odprosil. Nic platné. Dodnes si pamatuju ten šklebivej zobák.
[260]
Tak mám trampoty
(František I.: 14.02.2009, 11:05:57
- x)
s přepravou. Konečně nejspéíš zaslali onu sůl nesůl. Bohužel dhl mne nezastihl doma, přestože má můj mobil i pevnou linku, dvou faxů nevyjímaje. Ve středu mi ohlásili, že to nestihli, ve čtvrtek, že nenašli a v pátek se ani neozvali. Už se bojím, co mne čeká z Korejci. Rejpale, ještě se ulejváš v lázních?
[261]
2 maYda
(dvd: 14.02.2009, 11:08:23
- x)
Při neustále se ucpávající stoupačce pomohlo její protažení od střechy po 1. PP partou kanálníků, kteří na to šli po kanálnicku - jak pravili: my nejsme žádní instalatéři. Tedy včetně otevření krytů na stoupačce v podzemí. Jinak k tomu banovnímu úředníkovi bych poznamenal, že takovou stoupačkou může jakž takž procházet pouze exkrement menšího průměru nebo řidší konzistence.
[263]
Poslouchám přenos
(Dana: 14.02.2009, 11:29:02
- x)
ze sjezdu ČSSD, sice mi tu ČT24 jde dost špatně a občas vypadne signál, to co slyším mi moc optimismu nedává. Ta strana skutečně nezahálela a navíc dokáže využít beze zbytku sebemenší možnost ovládnout získaný prostor. Jen se podívejte na kraje - všichni se vysmívali, že vtáhli do krajských voleb celorepubliková témata - jenže oni dokázali rozvrátit státní politiku a v krajích si dělat co chtějí, bez ohledu na zákony. Ti, kteří tomu dnes tleskají, si neuvědomují, čemu se tím otevřela vrátka. A ty další projevy svědčí jen o tom, že touto cestou budou postupovat i dál. A navíc proti sobě mají soupeře, který namísto přemýšlení a efektivních kroků, dělá blbiny a ke všemu se ještě začal štěpit...Čeká nás dlouhé období socialistizace...
[264]
O.T.
(skimic: 14.02.2009, 11:30:49
- x)
... dívám se na čt24 na sjezd ČSSD - ani tady nechápu koho cílují. Útočí na vládu. No jo, ale to je mrtvé. Vládu nesnáší kdekdo snad kromě Zelených a KDU nebo ČSL. Takováto profilace je nesmyslná. Vláda je navíc tzv. proevropská. Je snad ČSSD tzv. protievropská? Paroubek bude volen nepřímo. Alespoň má rozum. Chce být zvolen a bude a zároveň si nerozeštve stranu.
[266]
Ahoj! DVD , máš ty země
(Šumavák: 14.02.2009, 11:37:19
- x)
co stoupají úroky, špatně seřazené! To má být: Portugalsko(P), Irsko (I), Řecko (G) a Španělsko (S), protože ve zbytku eurozony je tato skupina důvěrně nazývána PIGS !!! Upozorňuji, že to není můj frk, tak se to objevuje i ve zprávách z EU a v dokumentech!
[271]
Jinak k těm stránkám ODS
(Šumavák: 14.02.2009, 12:22:38
- x)
proti ČSSD - jednak jsou asi patnáctí , jednak je to mizerie a třeba tyto: http://www.cssd.unas.cz jsou sice technicky ještě jednodušší, ale obsahově myslím výrazně lepší! A navštěvuje je ca 14000 lidí denně! Když to ten Zahradil zaštiťuje a komentuje tak to snad musel vidět! A jestli to viděl, tak jeho vkus a cítění( o znalosti internetu byť jen surfováním nemluvě) nemohu komentovat, protože by to bylo žalovatelné! Tak si to jen myslím !!!!
[274]
chudák Bursík....
(Šumavák: 14.02.2009, 12:45:26
- x)
„Ale bude to mít velmi zajímavé. Bude muset zvládnout rychlou a velkou změnu teploty. V Africe je plus 25 stupňů Celsia a v Antarktidě je minus dvacet stupňů pod nulou. “ viz zde:http://www.lidovky.cz...n_domov_mtr No, snad to jako zkušený horolezec vydrží a zvládne. Takové výkyvy já tu mám přes zimu 30x denně a ještě přitom musím pracovat...... PS. To se jim to látá, když jim to financujeme!
[279]
dobré poledne...ano skoro jsem umřel,ale nakonec jsem
(Jirka původní na latifundiích: 14.02.2009, 13:02:51
- x)
vstal, v šest, šel opravovat traktor a teď jsem ukončil marní snahy a šel připojit novej....je zima jak na sibiři, fouká hnusnej vítr za chvilku sem přijede 60 lajntuchářů a já mám dělat přijemnýho. Kurník,mám to zapotřebí? A ještě se ztratil Loki....no to je den. Pak kounu na stránky jakési agitace, kde se šklebí Paroub a Rath a to prej je dílo chytroušů z ods. Já tomu nerozumím,školy nemm, ale tíhle to chtěj vytrhnout, nebo zhnusit ty poslední 4 co mají \"uplacený\"? Jestli by nebylo lepší udělat nějakou defenestraci- Fakt to jako členové nemůžete ovlvnit? Takhle jsou pro mne stejně vzdálené, jako sosani..
[284]
a já koukám live na sarkozyho - heč :-)
(divana: 14.02.2009, 13:49:50
- x)
on je na MS v lyžování .. skimici, včera večer jsme rozebírali, že ods vysublimovala :-) asi to nebyl jejich šťastný den, možná za to může že byl pátek třináctého .. můj názor byl (a je), že si je platí sám paroubek, aby mu nahnali voliče..
[285]
Ad stoupačka:
(maYda: 14.02.2009, 13:51:34
- x)
Tak vyšlo najevo, že příčinou závady bylo, že ten expert,co to protahoval v úterý, tam nechal kus péra. Nejspíš to bude dalším důvodem,proč tvrdit,že odpady jsou v pořádku a já mám na \"trestním rejstříku\" toho,co všechno s tím hajzlíkem vyvádím, další položku,která bude řešena na domovní schůzi. zvu si do bytu chlapy, co nechávají v odpadu pracovní pomůcky.
[289]
Skimici
(maYda: 14.02.2009, 14:23:38
- x)
[262] kameru dnes má každý druhý kanálník nebo kominík. Výměna stoupaček by byla přece jen dražší sranda. Na druhou stranu výdaje na průzkum jsou poměrně zbytečné,když se před nepříjemnou skutečností, že odpady mají naprosto nevyshovující světlost (a to mají, nějaké čtyři centimetry jsou naprosto nevyhovující, to je naprosto mimo diskusi), prostě zavřou oči a tvrdí se že problém neexistuje. Bohužel zapomenutý péro v odpadu bude jen dalším důvodem, jak se vymluvit na to,že odpady jsou v pořádku a já budu mít další záznem ve zdejším \"trestním rejstříku\" a na domovní schůzi se bude řešit, proč by ostatní měli platit výměnu spoupaček, když já si zvu domů chlapy, co nechávají v tej stoupačce péro.
[291]
Ale abych sem vnesla triochu pozitivna,
(maYda: 14.02.2009, 14:29:17
- x)
takoptik mělrodinku na horách a fungoval i v sobotu,takže mi brejle sporavil. Samozřejmě za komentářů, že by měl být potěšen,neb při takovém zacházení ho vbrzku čeká kšeft. Takže brejle mi sedí na nose jak peříčko lehce a zároveň pevně, jako by k němu přirostly, záchod funguje, když jdu navečer z práce už není tma a včera se mi dokonce povedlo po delší době nejen se nasoukat do džín, ale dokonce je i zapnout. Tak co bych mohla ještě od života chtít?
[293]
K té krííííízi
(dvd: 14.02.2009, 14:47:27
- odkaz
- x)
\"Vám (tj. USA) stačí jediná věc -- dát víza dvěma milionům Indů, Číňanů a Korejců. Vykoupíme všechny domy zatížené podřadnými hypotékami. Budeme pracovat 18 hodin denně, abychom je splatili. Okamžitě vám zlepšíme míru úspor -- žádná indická banka nemá více než 2 % nesplácených půjček, protože nesplácet hypotéku se tady považuje za hanbu. A začneme zakládat nové firmy, které vytvoří místa pro nás i pro vás Američany.\"
[301]
2dvd
(Hipik - pravicovy recidivista: 14.02.2009, 15:51:57
- Mail
- x)
s tema imigrantama by to fungovalo pouze za predpokladu, ze budou bohati a vytvori pracovni mista. Jinak to fungovat nebude. Pravdou je, ze trpaslici (asiati) bydli v rodinnych klanech a na placeni se jich tak podili az 15. Jenze zacinaji chybet pracovni mista. Kdyz prijde nova vlna pristehovalcu, rozsiri jen armadu nezamestnanych.
[302]
ještě hybášková:
(divana: 14.02.2009, 15:53:51
- x)
obamova demokratická strana je proevropská, zatímco ty ostatní byly protievropské !! železný prý vážně jedná s machem ohledně euvoleb..a z hybáškové vypadlo, že to tam budou muset mít čtyři volná místa! železný kontroval, že uvažuje podle sebe :-))
[305]
proč by, probůh,
(maYda: 14.02.2009, 16:03:53
- x)
se měla americká demokratická strana zabývat tím,jetsli je \"proevropská\" nebo \"protievropská\"? Bude se zabývat tím,co se jí jeví výhodné pro její -americké - voliče. nějaké pro nebo protievropskost je jí ukradena, protože v zájmy jejích voličů mohou být jednou v souladu s evropskými zájmy a podruhé v zásadním rozporu. HYbášková myslí ve stylu přání otcem myšlenky, ale myslím,že pro Obamu a jeho partaj není zas celá Evropa tak důležitá, aby řešil,jetsli je \"pro\" nebo \"proti\"
[306]
maYdo,
(divana: 14.02.2009, 16:21:52
- x)
dovolím si nesouhlasit = to vaše, že hybášková myslí, je hodně nadnesené. to jste mohla napsat jen proto, že jste na ni nekoukala :-) já pálím a třídím fotky (nikdo to za mě neudělá) a bokem mám tv. díky hybáškové jsem vypadla z rytmu, no neělo jí odolat. tolik hlouposti a naivity pospolu a k tomu tolik ctižádosti :-))
[307]
Jestli ta zima rychle nepřestane,
(Šumavák: 14.02.2009, 16:29:33
- x)
tak já snad budu kandidovat do europarlamentu..... Hipíku, protože moje„ nouzovka“ chodí rycchleji, spolehlivěji a celkem lépe než origoš! Alespoň zde.Na vklásání a administraci to vždy musím na chvíli přepnout a ty bílé obrazovky, to minutové čekání, zda se příspěvek načte , nebo naskočí komentář:čas vypršel, příspěvek zahozen a on je tam pak dvakrát.... to není na mé nervy!
[309]
Sumavaku,
(Hipik - pravicovy recidivista: 14.02.2009, 16:42:10
- Mail
- x)
cetl jsem, ze z dat porizovanych uz za 1. svetovy a ze souhrnu od NASA se zjistilo, ze existuji zhruba 30ti lete cykly oteplovani a pak ochlazovani. A NASA oznamila na sklonku lonskeho roku, ze pacificky proud se meni z tepleho na studeny. Vyse zmeny teplot davaji predpoklad, ze by mohly nastat takove zimy, jako mezi roky 1880 a 1917. Nechces prezbrojit na hunaty przevalaczky ?
[310]
Šumaváku, díky za „nouzovku“.
(BohousB: 14.02.2009, 16:46:39
- x)
Taky má to tvoje „nouzové“ řešení výhodu, že když se při psaní příspěvku ukliknu a dám obnovit stránku, tak u původní verze jsem tím pádem přišel o vše, co bylo rozepsané, a tady stačí udělat krok zpátky a rozepsaný příspěvek je tam pořád a člověk o nic nepřijde. Takže já jsem teď celkom spokojený c...
[313]
Sumavaku,
(Hipik - pravicovy recidivista: 14.02.2009, 17:04:05
- Mail
- x)
protoze je k mani provizorni verze a ja neumim odkazy, budes si to muset pretukat, nasel jsem jeden souvisejici clanek. http://www.mwm.cz...;kredit=&p1=
[315]
Chtěl ten Clark Jyrku naštvat nebo nevěděl kde mluví...?:))
(Rpuť: 14.02.2009, 17:07:40
- x)
http://www.novinky.cz...obranu.html
[318]
Jasane, pro tvé info,
(BohousB: 14.02.2009, 18:16:53
- x)
tady máš kompletní Machův projev po zvolení: „Petr Mach: Ideový projev k založení Strany svobodných občanů.“ viz http://www.svobodni.cz...ticleid=26 a tady je pozdrav presidenta Klause delegátům „Zdravice prezidenta republiky na Ustavujícím sněmu Strany svobodných občanů“ viz http://www.svobodni.cz...ticleid=27
[328]
Dobrý večer vespolek! Neztratil jsem se,
(Loki_F: 14.02.2009, 19:49:28
- x)
jen byl den blbec. Jirko ppa, tady máš odkaz na tu sopku z ALjašky, resp. z Aleutských ostrovů, takto ostrovního oblouku, jak to nazývají geologivé, který je součástí cirkumpacifického vulkanického prstence neboli Pacific Ring of Fire http://geology.about.com...oubt.htm Tady je webová kamera, která sleduje Redoubt permanentně, kvůlivá letecké dopravě...: http://www.avo.alaska.edu..._CI.php A tady je přehle aktivity tohto mladého vulkánu a spousta velmi kvalitních fotografií, včetně pěkných záběrů fumarolů, které pronikají ledovcem a chrlí - světe div se také CO2 a to ve velkém, 24 hodin denně a bez nároků na odměnu! Na vztek zeleným lumíkům! };D))) http://www.avo.alaska.edu...nid=610 Jasane, převzal jsem zásilku!
[332]
Jasane, podáváme jej přespříští týden,
(Loki_F: 14.02.2009, 20:01:46
- x)
dnes jsem do půl čtvrté do rána překládal německou verzi..., abych to mohl poslat německým partněrům. Trochu jsme se nepohodli na hlavním zaměření, ale to se utřepe, bez nás do toho nemohou. Tedy mohli by si najít někoho jiného v ČR (už se tam ochomýtali z jisté plzeňské uni), ale jsou si vědomí jistých nevýhod takového spojení... };D))) Určitě se ozvu! Teď balím kytaru a jdu si \"brnknout\" do vybrané společnosti.
[334]
divano,
(maYda: 14.02.2009, 20:15:56
- x)
nejspíš viděla a jetsli ne, nedělám si iluze,že by jí to nějak došlo. Na druhou stranum,jakkoliv nemá máti špetku soudnosti,pokud jde o výběr autorit, kterými se nadšeně nechává řídit, u HYbáškové nehrozí nebezpečí, že se někdy řešilo,co by si mohla o nás HYbášková myslet, nebo co řekne na naše konání.
[335]
Pepo,
(maYda: 14.02.2009, 20:33:28
- x)
to víte, že se občas přistihnu při tom, že mám přesně stejný tón hlasu jako ona a nesmírně mně to štve. Ale doufám,že dál to nedojde. Ona to není zas taková sranda, když se nesoudnost ve výběru autorit a snaha se jim zavděčit spojí s hyperkritičností k vlastní rodině.
[343]
Kopou krysičce hrobeček... přičinlivě....
(Rpuť: 14.02.2009, 21:15:54
- x)
http://www.lidovky.cz..._nazory_mtr
[345]
Rputi, myslíš
(Šumavák: 14.02.2009, 21:39:34
- x)
téhle: http://www.lidovky.cz..._nazory_mtr ??? Dovolil bych si malou, jedovatou poznámčičku z vlastní zahrádky: Na atolu Muroroa přežily z teplokrevných jen krysy....
[347]
Šumaváku, všichni jsou stejní....
(Rpuť: 14.02.2009, 21:58:23
- x)
Dmi Měl šedej plášť, kočičí krok, smutnou tvář, Gmi za pasem nůž a vedle něj kříž a snář. Dmi B A Ten piják hvězd na stovkách cest polykal prach. Tisíce mil, krysař to byl a já ho znal, píšťalku měl, šel kudy chtěl dál a dál, tisíce mil, krysař to byl a šel z něj strach. Šel a kam stoup, vyrost jak sloup k nebi dým, na tisíc mil, krysař to byl, já to vím, šedivej plášť, kočičí krok, podivnej hráč. Píšťalku měl, šel kudy chtěl, dál a dál a každej tón, každičkej tón, kterej hrál, znamenal smrt, znamenal žal, znamenal pláč. Hrál slovo \"my\" a \"naše vlast\", \"mír\" a \"čest\" a myslel \"vy\" a \"vaše krev\", \"válka\", \"pěst\", co musel znát, co uměl hrát svůdnejch not. Co divnejch slok, co divnejch slok dlouze hrál a z každý z nich hořící vích hořce řval: nastoupit v řad, na rámě, zbraň, pochodem v chod! Teď je tu zas, kočičí krok, smutná tvář, za pasem nůž a vedle něj kříž a snář, slyším ho hrát, je to ten tón tenčí než vlas. To v kostech měst začíná kvést bílej prach, píšťalka zní a všichni z ní máme strach, že přijde čas, kdy se ten hlas ozve i v nás. Vím, chodí dál, tak jako dřív, prachem cest, já jsem ho znal, krysař to byl, piják hvězd, píšťalku má, křížek a snář, šedivej šat, a mně se zdá, a mně se zdá, že už je čas říct mu už dost, říct mu: už dost! Vem tě ďas! To je náš svět a krysí jed nechcem už brát!
[350]
Tady jsem to našla
(Rpuť: 14.02.2009, 22:07:57
- x)
původní original zpíval Augfray http://www.ztiseni.sator.eu...p-164
[353]
Tady je ten Aufray
(Rpuť: 14.02.2009, 22:19:37
- x)
(co tam dělaj ty obrázky netuším) http://www.youtube.com...FnwXoh4A0s
[355]
Tak jsem teď pustil bednu a koukám,
(Šumavák: 14.02.2009, 23:00:15
- x)
jak tam Redford jemně a citlivě vysvětluje tomu koni, kdo bude koho poslouchat. Bouchnout s ním o zem a sednout mu na hlavu. Peníze došly, panička chce za manželem tak to musí udělat jinak.....aby se je ho zaříkávací sláva nezmenšila
[357]
No musím přiznat,
(Šumavák: 14.02.2009, 23:08:33
- x)
že my s doktorem toho koně položíme vždy na první pokus....stejně tak, jako ho potom hned na první pokus vykastrujeme.... :-)) Pavle, z toho zaříkávače si muster neberte!!!! Ještě tam navíc udělají detailní záběr na to zdopované oko... ojojoj.... To je skoro jako v Dobré vodě, jak tam Haničinec vykládal, že ta dostihová klisna umí nádhernou piafu a kameraman zabral tu fakt nádhernou akci zadních nohou, včetně penisu a plného šourku.... :-))
[358]
Boule se nezvětšují
(Šumavák: 14.02.2009, 23:14:41
- x)
zaplať pámbu, jak říkáme my ateisti a trochu se rozlily ty ostré okraje.Tak teď ještě, aby se to nezanítilo...., potřebovalo by to ostříhat, oholit a mazat černou mastí.Jestli si to nechá si nejsem jistej, a jestli budou takovéhle mrazy i nadále, tak se mu stejně půl břicha oholit neodvážím.....Ale to, že ještě žije a zdá se, že žádné větší těžkosti zatím nemá, je dobré znamení.
[362]
Rputi
(skimic: 14.02.2009, 23:40:53
- x)
... to mi nedělejte. Hugues Aufray a zpívání ve fránině, to skoro nikdo jiný neuměl. Vždyť on je jediný francouz, který přezpíval Dylana aniž by jeden měl záchvaty smíchu. Le joeur de pipeau je SUPR!!!! Neskutečně smutný ale krásný je i jeho skoro neznámé Là-haut. Là-haut J\'ai laissé là-bas Ma maison Longtemps J\'ai marché Vers les monts La neige Est tombée Sur mon coeur Là-haut, là-haut Le cri D\'un oiseau Dans le soir Me parle De toi Sans espoir La neige Est tombée Sur mon coeur Là-haut, là-haut On l\'a Retrouvée Au printemps Les yeux Déchirés Par le vent La neige Est tombée Sur mon coeur Là-haut, là-haut
[367]
PeSi díkes!
(Rpuť: 15.02.2009, 00:07:57
- x)
skimici - jo jo.... A když jsme u toho Aufreye a vzpomínek na mládí tak na dobrou noc.... http://www.youtube.com...re=related
[369]
A ještě jednou Aufray
(dvd: 15.02.2009, 08:21:20
- x)
http://www.youtube.com...FT3lNZ6aa0 Pro mne je to jedna ze dvou nahrávek této písně, která se mně veritábl libí (ta druhá je od Joan Baez). Pro H.A. znamenají koně hodně - provozuje jezdecké show (les Cavaliers sans frontières) a pod.
[371]
A ještě Aufray,
(Feministka: 15.02.2009, 19:48:53
- x)
mně se kdysi nejvíc líbila Céline, a teď jsem našla stránku s texty jeho písní, které jsem tehdy odposlouchávala. http://www.musikiwi.com...6313.html Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |