Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Neděle, 22.02.2009

Krize? Jsme zachráněni - našel jsem zlato!!

aneb:proč nám Bursík zakazuje topit uhlím




Opakuji svůj názor, že letošní zima bude v globálu průměrná, ale bohužel lokálně rozdělená tak, že všechny mrazy za celou zimu byly v první půlce a všechen sníh za celou zimu spadl teď v druhé polovině.Tím, že to počasí mělo takovýto průběh, podařilo se mi v rámci boje o přežití spálit většinu připraveného dřeva už do poloviny ledna. Sice tu nežiji první rok a i když jsem s tuhou zimou počítal, myslel jsem si, že mám zásobu dostatečnou. No, ukázalo se že ne.

Pravda, -20° i -25°C je každý rok. Ale tak dva, tři dny a ne více než měsíc.Navíc bez sněhu!! Na té stáji 15 — 20cm sněhu docela izoluje....

Tak jsem, ještě než mi kára zmizela v závěji — teď by vás ani nenapadlo, že tam stojí někde kára za auto — , dojel pro uhlí. Sice to v mých kamnech na dřevo není úplně takové, jako vyschlá bříza, ale je to rozhodně lepší než jinovatka na fousech...

A jak tak přikládám a říkám si, že to uhlí má cenu zlata (nejen obrazně, ale podle účtenky i skutečně) koukám, koukám a vidím:

Uhlí

na tom uhlu se něco leskne.Tak jsem s ním klepnul, sfoukl prach a a ono ejhle : ZLATO !!

Zlatá žíla jak když ji vymaluje! Kdyby takové měli ještě dnes v Dawsonu....nemusel by Obama spouštět rotačky!Takže přátelé — zdroje jsou! Stačí překonat šumavský Chilkoot v Nažidlech — to je dnes skoro stejně náročné jako tehdy — a přijet sbírat zlato, volně se povalující na hromadách v US. (Jirka ppa a Loki_F mohou rovnou do Bíliny).Zatím to tam vybírají jen zaměstnanci( a mají moc pěkné valounky), kteří tam letošní zimu mají zlatý důl tak jako tak!


No a Bursík je si toho zlata vědom, tak jednou stranou zakazuje uhlí pálit a druhou stranu — svým loňským jednostranným neočekávaným vyhlášením jara (a následným zákazem kácení a dělání dříví na zimu), pálení uhlí velmi podpořil.


Takže: Krize ani ekonomické ani klimatické se nebojme a vzhůru dolů do dolů hledat zlato!!!


PS.

Loki_F — námitky neberu! To zlato tam je (esisenepletu hihihi), jen je trochu rozdíl v množství....v tom pyritu jistě stopy zlata jsou....



PPS

Pokládám tento můj návrh na řešení krize za nejméně stejně kvalitní jako tento:


"Krachující podniky zaměstnancům

Podniků, jimž hrozí kvůli ekonomické krizi krach, by se podle KSČM mohli ujmout jejich zaměstnanci, kteří by získali akcie a sami "na své triko" by mohli firmu zachránit, uvedl místopředseda strany Jiří Dolejš."

viz:ZDE*





Komentáře

[1 prvníííííí (Jirka ppa: 22.02.2009, 17:41:57 - x)
jooo dneska beru ten kříž na sebe...

[2 jirko (pepa: 22.02.2009, 17:49:22 - x)
gratuluji, a ja myslel ze koukate na dvd

[3 Pepo, (Vít Blaha: 22.02.2009, 17:53:49 - Mail - x)
ještě jedna odpověď v dolní hospodě...

[4 Tak jsem také uklidil (Šumavák: 22.02.2009, 18:00:57 - x)
ten Paylist ze stránky rádia, a sice sem : http://sumavak.bloguje.cz...09.html


Si myslím, že si Dolejš s Merkelovou bude rozumět ještě lépe než MT.Jen zatím trochu zapomněl zmínit se o národních správcích.....

A pak by mě zajímalo, proč je všechny v té Bruseli, tak dráždí ty Hedgefondy??? Já mám za to, že jsou to fondy, které jsou rizikové, s možností velkých výnosů ale také velkých ztrát, protože investorům za ty ztráty nikdo neručí, natož stát!!!! Mýlím se?
Že by regulátory dráždilo, že jsou někde peníze, na které zatím nemohou, že si nemohou sosnout? ???

[5 Dobrý večer (Finist: 22.02.2009, 18:01:27 - odkaz - x)
Pusťte si Jima Rodgerse jako protijed na tu Ransdorfovu ekonomickou moudrost. Je to i s českými titulky pro neangličtináře.

[6 pane blaha i moje (pepa: 22.02.2009, 18:09:21 - x)

[7 Šumaváku, (Ostap Bender: 22.02.2009, 18:12:47 - x)
díky za objasnění (myslím o patro níž), já stále ještě nevymazal z Liferey šumavský kanál a jak se to přepne z nouzovky do standardu a začne fungovat RSS, vyřinou se na mě nové příspěvky. Takže si toho všimnu...;-)

[8 huraaa (jasan: 22.02.2009, 18:16:48 - x)
zlato... neni vsechno zlato co se trpiti....

[9 sumavaku asi zima neni (pepa: 22.02.2009, 18:29:20 - x)
byl jse na prochazce lesem, a kdyz jsem videl kolik dreva lezi popadaneho v lesich. v lesich ktere nikdo neudrzuje. silne vetve a dokonce kmeny o primeru i 40cm , proste lezi a tleji les zarostlej. k barakum maximalne pul km a to drevo nikdo nechce. proc palit uhli? proc nepalit toto drevo?

[10 Přituhuje (Rpuť: 22.02.2009, 18:30:29 - x)
.....Evropské státy se mimo jiné shodly, že budou na londýnské schůzce podporovat úvahy o vytvoření Charty pro udržitelné hospodaření, která má vést k vytvoření \"globálního řádového rámce\"....
http://ekonomika.ihned.cz...hlidace

[11 Pepo, to je o civilizaci.... (Šumavák: 22.02.2009, 18:44:24 - x)
Ne každý má náturu na to , aby v paneláku vyřízl díru do skla v okně a postavil si tam kamna na dříví.....
Ujišťuji Tě, že v oblastech, kde jsme na topení dřívím zařízeni, to vypadá jinak!
Sem se dokonce vozí dříví na topení z Ukrajiny.A pokud někde něco leží, tak to mívá dva důvody:
- dřevo dělá les - tj, nechává se klest a padlé stromy na místě, protože to jsou živiny pro nové stromy - stromy opravdu nerostou jen z vody a vzduchu jak tvrdí zelení

- nebo si to majitel hlídá a je bordelář!Tady je poměrně silná poptávka z Rakouska po dříví a ceny, které nabízejí jsou pro majitele zajímavější než samovýroba.A ty silné větve a tak.. kupci neberou a máš-li udělat dost dříví na zimu, strávil bys s těmi větvemi celé léto. Takže jim to tam pak leží.No a o tom, jak babičky s plachetkou kradly klestí na panském.... to znáš, ne?
S tím jarem to ale bylo o kácení náletů, čištění pastvin... atd, protože tam se dělá to palivové dříví! A když si necháš přivézt dřevo od lesů, zjistíš, že to uhlí hřeje víc a přijde levněji....A to je ještě také o tom, jestli Ti ho vůbec přivezou! Já chtěl loni koupit 10m břízy do foroty ....nesehnal jsem.

S

[12 rputi (pepa: 22.02.2009, 18:44:24 - x)
a je to v .... LS ne LS , je nekdo proti? aby tomu zabranil. jedine co tak jsou proti protekcionismu, ale dohromady ho ordinuji.
abychom jeste nebyli za tu LS radi, zavadi moznost vystoupeni z EU

[13 Prectete si na Lidovkach (Hipik - pravicovy recidivista: 22.02.2009, 18:46:21 - Mail - x)
Na Taliban pres Brdy. Zkusil jsem si zahrat hru - co by kdyby a dosadil racionalne postupujiciho mocneho imperatora, sjednoceni jeho rise s Evropou a uzavreni americkych zakladen v Nemecku. Fuj, to byla oskliva predstava, az na me fouknul mraz, tak jsem si sel dat horkou sprchu.

[14 Rputi, tak jsem tam nahlédl, (Šumavák: 22.02.2009, 18:50:33 - x)
je tam moc pěkný obrázek...
a dočetl se:
\"Jsme v tomto jednotní, budeme postupovat tak, aby přitom nevzniklo žádné podezření z protekcionismu,\" uvedla Merkelová.

Klíčovým bude podle lídrů také boj proti nezaměstnanosti a podpora jednotlivých domácích ekonomik.


neprotiřečí si trochu?

[15 sumavaku jsem brnak (pepa: 22.02.2009, 18:53:40 - x)
ale ziji na vesnici, ja teda uhlim netopim a drevo do pece mam z okoli ( kdyz se cisti, tak mi to dovezou a ja to porezu a postipam), ano jako hlavni zdroj mam teda plyn.:-(
toto ale neni les kde se necha poklizene vetve aby setlely. byl jsem prekvapenej a hned najare budu shanet spravce. ja si tam s klukama teda rad zajedu.

[16 Mujtytondokolenatej .... ono do toho prší...!!! (Rpuť: 22.02.2009, 18:54:04 - x)
A do rána to zmrzne .... ZATRACENÝ GLOBÁLNÍ OTEPLOVÁNÍ !!!

[17 Pepo, nezavádí! Naopak , velmi ho ztěžuje!!!! (Šumavák: 22.02.2009, 18:54:36 - x)
Dnes lze podle vídeňské (?)konvence z mezinárodní organizace jednostranně vystoupit mnohem snáze, než když nám to po schválení LS budou většinově ostatní státy odsouhlasovat.....!
Kocour mě jistě doplní.

[18 aha sumavaku (pepa: 22.02.2009, 19:00:02 - x)
tak to je spatne. maji nas radi tak to nas nepusti :-(

[19 langruv manual nefungoval (pepa: 22.02.2009, 19:01:54 - x)
ta se nam tu v brňe pobili bratri moravaci z boby a baniku. kde jsou ty svatoplokovi pruty

[20 Šumaváku, (Rpuť: 22.02.2009, 19:05:06 - x)
samozřejmě, že neprotiřečí:) Podpora státních ekonomik, zejména některých, přece nejni žádná protekce, ale priorita - to si jen pleteš slova...

[21 Aha! Jo takže (Šumavák: 22.02.2009, 19:10:20 - x)
u Dacie by to byl protekcionismus, u Renaulta priorita....
Ano, tomu rozumím!

[22 koukáte na zprávy? (divana: 22.02.2009, 19:11:34 - x)
z časových důvodů ? se jednání sarkozy topolánek neuskutečnilo. viděli jste na jedničce, to co já? topolánek se ometal za sarkozym a ten se ani nehnul.
a to ještě pořád LS není

[23 divano (pepa: 22.02.2009, 19:15:01 - x)
nedivte se , kdyz topolanek jeste nevyhnal francouske automobilky.
na toho madarskeho napoleona jsem jeste zvedavej. jeste je mladej a vydrzi dlouho

[24 pepo = jen do první nábojnice (divana: 22.02.2009, 19:39:23 - x)

[25 divano, (Rpuť: 22.02.2009, 19:42:14 - x)
u Sarkyho je to dané geneticky, nikoli Lisabonem. On sice vydrží dlouho, ale půjde jim čím dál víc na nervy - nezná míru. Což mu zákonitě zláme vaz. Nic tak špatně lidstvo nesnáší, jako když má zásluhy (a ještě vymyšlené) jen jeden.:))

[26 Dobrý večer (nickname: 22.02.2009, 19:44:49 - odkaz - x)
Šumaváku, děkuji za důkaz našeho národního bohatství.
Máme hodně chmele, t.j. zeleného zlata, uhlí, t.j. černého zlata ... Jen toho zlatého zlata se nám nedostává.

Pro milovníky Julese Verna a jeho Tajuplného ostrova zde uvádím, jak se vyráběla dýmavičná kyselina sírová:
http://www.spstr.pilsedu.cz...k.pdf

Krušnohorci jsou nejlepší :-)

PS: K čemu potřebuje Evropa silný Leadership? (Německy Führerschein nebo Führerschaft?)
Již staří Římané potřebovali silného vůdce (diktátora) jen pro období války - a to jenom některých. S kým chtějí ti Führerscheinové válčit? S Ruskem? O co?
Druhá možnost je boj s vnitřním nepřítelem.

[27 Vážení přátelé, promiňte. (BohousB: 22.02.2009, 19:48:21 - x)
Všem se vespolek omlouvám za onu hektickou a žlučovitou noc, na níž měla moje maličkost svůj nemalý podíl. Promiňte. Sám jsem z toho smutnej a je mi to líto. Ze začátku jsem se cítil osočenej neprávem, ale pak se to skutečně stalo až příliš osobním z obou stran. A nebylo to nic hezkého, co by nás dva s Tomášem šlechtilo. K dovršení všeho máme dnes se ženou 24. výročí svatby a to mi dnešní den pokazil. Takže ještě jednou všem - promiňte a už se na mě prosím nezlobte.

Abych se potrestal za to, co jste museli strpět, tak mě na vhodnou formu trestu přivedl domácí pán v minulé hospodě [554], tam totiž napsal toto „To hodnocení programu a politiky ODS z pohledu řadového voliče je totiž zajímavé a myslím i ODS prospěšné. Jestli už není pozdě - tohle mělo proběhnout před kongresem ODS a veřejně, s více voliči“. Já bych zkusil ze všech podkladů z webu ODS i z těch, co mám doma, vytvořit kompletní přehled programu a volebních slibů ODS v roce 2006 a udělal bych z něj jeden soubor ve Wordu (ne moc dlouhý, bod po bodu mnoho místa nezabere) a předložil ho vám všem k hodnocení, co z toho si myslíte, že se splnilo, co se plní a co se nesplnilo. Možná by to byl zajímavý a „objektivní“ pohled bez emocí na to, jak ODS naložila se svým programem a volebními sliby z roku 2006 a jak na to reagují její voliči. Třeba padnou tradované mýty, nebo se nám otevřou oči. I pro nadcházející volby. Co vy na to?

[28 dnes 21.05 na CT (pepa: 22.02.2009, 19:58:52 - x)
klaus v parlamentu, jsem zvedavej co tam verejnopravnici daji

divano a rputi, kolik sarkozy vzdrzi? rok? pet, deset?

[29 Nickname, ale dostává, dostává... (Šumavák: 22.02.2009, 20:01:27 - x)
Ale Bursík nedovolí těžit! V Kašperských Horách je ložisko jako kráva....

[30 pepo, jsem optimista = do roka a do dne (divana: 22.02.2009, 20:04:26 - x)
Bohouši, pracuj, protože práce šlechtí :-) pak bychom to mohli každý rozeslat těm, co jsme volili v 2006.

[31 Bohouši, (Rpuť: 22.02.2009, 20:09:40 - x)
to by tam také muselo být proč - a to je práce nad lidské síly:))

Pepo, těžko říci - při jeho agilnosti to může jít taky velice rychle:)

[32 Divano, třeba se ten Sarka (Šumavák: 22.02.2009, 20:10:59 - x)
jen bránil, aby mu MT taky http://img.ihned.cz..._192x128_.jpg nedal hubana.... :-))

[33 Malý přípodotek... (ptakopysk: 22.02.2009, 20:14:09 - x)
k šumavákově povzdechu nad GW. Zaregistroval jsem jeho problémy s odvozem valníku koňských výtrusů v těch nejtvrdších mrazech a říkal jsem si - nojóó, velkopodnikatelé mají velké starosti, obzvláště, když jim ty starosti zamrznou na valníku. To se nám, domkářům nemůže stát. A ejhle, čas oponou trhnul a já zjistil, že kadibudka je tak plná, že to v případě silných mrazů může ohrozit zasedajícího, tedy mě. Takže jsem dnes, v tom hnusném blizzardu, v půl metru hlubokém mokrém těžkého sněhu, ručně přesouval cca půl kubíku starostí asi 200 metrů na obvyklé úložiště. To globální oteplování mě už fakt štve! Nemůžu říct že se.e, protože bych na to úložiště musel ještě jednou...

[34 Bohouši, (Foundryman: 22.02.2009, 20:16:09 - x)
to bude skvělé. Možná by nějaký zdepřítomný odborník (Keff ?) z toho mohl udělat bodovací průzkum, kdy by se plnění každého bodu ohodnotilo známkou jako ve škole a pak by se mohlo zjistit průměrné hodnocení ze strany voličů.

[35 Bohouši (ptakopysk dobrák od kosti...: 22.02.2009, 20:16:13 - x)
daleko jednodušší bys měl monitoring práce pražského Yettiho. Pamatuješ na ty jeho sliby, že každé tři dny dostaví tramvajovou zastávku, každý den vykope půll metru nového tunelu metra, ve volných chvílích bude asfaltovat silnice a tak...

[36 panove (pepa: 22.02.2009, 20:18:44 - x)
to co po bohosovi chcete, je nad silu pozemstana.
s takovou by pi bohousova uz nemela skym slavit 25 roku svornosti

[37 Rputi, (Foundryman: 22.02.2009, 20:19:27 - x)
otázka ´proč´ je tady nadbytečná. Otázku ´proč´ je třeba položit ODS.

[38 Pepo, na druhou stranu.... (Šumavák: 22.02.2009, 20:21:51 - x)
jestli dnes prošvihl to výročí, tak teď bude mít chvíli doma ticho a klid na práci...:-)) :-))

[39 2 Rpuť (dvd: 22.02.2009, 20:22:17 - x)
V městě M. včera na půl metru sněhu začalo pršet. Očekávání, že to do rána zmrzne a bude z toho kluziště se ukázalo být lichým, naopak, začalo to tát a bystřiny se rozvodňují.
----
Jinak k předchozí diskuzi bych poznamenal, že na našich hlasech záležet nebude. Dokud jakákoliv politická strana jedná tak, že by jako vedlejší jméno mohla mít název jistého románu, který napsal John Kennedy Tool*), tak takováto strana je bez šance.
P.S. Abych nebyl nařčen z hulvátství!

[40 sumavaku i ja bych dnes mohl zertovat (pepa: 22.02.2009, 20:26:07 - x)
jsem sam doma a rodinka odjela na prazdniny, ale takove rouhani si projistotu nedovolim ani ted :-) :-)

[41 Foundry, (Rpuť: 22.02.2009, 20:27:03 - x)
to by ODS nejspíš pro časové zaneprázdnění prošvihla volby:))

Ptakopysku, ty máš doma sbíječku?

[42 Proč? (Vít Blaha: 22.02.2009, 20:27:13 - Mail - x)
Protože poměrný systém generuje přesně ten stav, který tady máme. Přirozený a predikovatelný výsledek. Byl by zázrak, kdyby tomu mělo být jinak. Poměrný systém upřednostňuje přesně ten typy lidí, kteří jsou dnes na čele politických stran.

Jednokolový většinový volební systém v jednomandátových obvodech dává možnost volit podstatně jiné osobnosti, lépe je voliči kontrolovat a lépe trestat, či odměňovat v dalších volbách.

[43 demokracie po evropsku (divana: 22.02.2009, 20:30:06 - x)
je nutno najít důkazy ke zrušení dělnické strany. shodli se langer a bublan.
navíc, když je zruší, vylezou s jiným jménem.

[44 dvd, (Rpuť: 22.02.2009, 20:30:04 - x)
tedy jestli to bude tát tímhle tempem, tak to bude docela fofr...

[45 Ptakopysku, dostat to z vozu, (Šumavák: 22.02.2009, 20:30:46 - x)
to není ten problém! K tomu já tady pravidelně vylepšuji bilanci jodu v půdě - na ten valník vyjde tak šest kilo soli-a zatím to vždy bez problémů spadlo! A když ne, spadne ten přimrzlý zbytek zjara..... ale pohnout s tím vozem nešlo!!A jak to vidím, tak zase chvíli nepůjde!

[46 a páralová na čt24 o LS (divana: 22.02.2009, 20:32:05 - x)
mluví dobře
a já mizím
dobrou noc a úspěšný pracovní týden přeji :-)

[47 Tady sněží a přidal se k tomu (Šumavák: 22.02.2009, 20:34:29 - x)
větříček až vichřík!
Vyjímečně mě to těší, protože zatím smetá ze střechy ten sníh, co dnes napadal.Až smete i střechu, tak mě to těšit přestane.... :-(

[48 pane blaha nevymlouvejte se (pepa: 22.02.2009, 20:36:10 - x)
tak prosim zavedte tento system ve vasich volbach odspodu az nahoru. at vy generujete lidi jine.

[49 no nerad to rikam (jasan: 22.02.2009, 20:43:42 - odkaz - x)
ale neco takoveho jsme skusili v StC kraji do EP... a svete div se, kandidatka vypada presne obracene.... je o tom takove povidani v reflexu...

[50 Pepo, (Vít Blaha: 22.02.2009, 20:46:22 - Mail - x)
to není výmluva, to je konstatování...

A s tím nápadem jdete poněkud pozdě, podobným způsobem se v ODS normálně volí - nejen do Oblastních (okresních) rad, ale i na volební kandidátky - volí se po jednotlivých místech.

Zcela běžně končí třeba Oblastní sněmy hluboce po půlnoci a jedna volba se nikoliv vyjímečně sestává z několika kol.

K tomu vegenerování „jiných lidí“ je potřeba aby se ti lidé nejenom snažili kandidovat na posty o které mají zájem, ale aby ostatní i přesvědčili, že jsou tou správnou trefou do černého :-)

[51 BohousiB, (Feministka: 22.02.2009, 20:47:11 - x)
děkuji. Za to, jakou si dáváte práci s kontrolou programu ODS. Pokud jde o mne, stačí, že MT podepsal LS, a že vinou části poslanců ODS LS prošla v PSP.

[52 Jestli se Havel za něco má smažit v pekle, (kocour: 22.02.2009, 20:48:00 - x)
tak právě za prosazení poměrného volebního systému. To je stará známá pravda, že poměrný systém vede k tříštění stran, nestabilním vládám a diktátu bursíků.

[53 2 ptakopysk (PeS: 22.02.2009, 20:48:11 - x)
A jen doufám, že ses při té práci zamýšlel nad povšechným vývojem a směřováním všehomíra... Ono, nahlíženo ze správné vzdálenosti, všechny problémy se redukují jen na to hovno...

[54 Jasane, (Vít Blaha: 22.02.2009, 20:49:01 - Mail - x)
takže předpokládám, že když jste takto ve StČ volili, a vaši zástupci ve Výkonné radě se nechali zmanipulovat do něčeho jiného, že jistě na Regionální radě a Regionálním sněmu budete žádat jejich odstoupení, nebo ne?

[55 Mimochodem, (Vít Blaha: 22.02.2009, 20:53:19 - Mail - x)
Jasane, nevím sice, zda MT vyvíjel nějaké tlaky na poslance kvůli LS, ale vím zcela bezpečně, že ke složení kandidátky do EP na Výkonné radě protestoval jediný člověk a zcela stoprocentně nebyl ze StČ - z čehož si odvozuji, že to nikomu ze StČ nevadilo.

[56 PeSi (ptakopysk: 22.02.2009, 20:53:58 - x)
skoro trefa. Taknějak jsem přitom pro odlehčení přemýšlel nad, ve zdejší noční diskusi, naznačeným politickým směřováním, a tak. Asi podvědomí...

[57 pane blaha (pepa: 22.02.2009, 20:56:04 - x)
pokud to tak ve volbach uvnitr je, a neni to jak tu ukazoval jasan, tak to pak je asi hodne spatne.
opravdu se podivejte zvenci na brňenskou , nebo JM ODS, ( stejne to je asi v praze). uvidite jen klientismus, pak se zacne ztracet vira ze to co se deje je pro mesto, kraj, lidi. zustava jen to je protoze ten potrebuje toho nebo toto.
za to nevymlouvejte se omlouvam, nebylo to osobne, ale smerem k politikum

[58 pane Blaha (jasan: 22.02.2009, 20:56:06 - x)
je vim jak sestavovani kandidatky probihalo.... takova klasika... ale je fakt ze se neozvali... takze jejich odstoupeni zadat budeme... bude zajimave jak to dopadne...

Vite, ja to pokladam za obrovsky prusvih... protoze jiak se voli jak jste pepovi napsal....

[59 pane Blaha (jasan: 22.02.2009, 20:59:27 - x)
mate nepresne informace...jeden protestoval... jeden chybel, 3 neprotestovali....

jinak s jinych kraju protestovali minimalne 2...

[60 2 František I. (PeS: 22.02.2009, 21:03:54 - x)
ad dolní hospoda... Špatně čteš, pane, špatně... Já nepoužil slovo svině. Ještě by mě to milé, užitečné zviřátko mohlo žalovat... To by si nezasloužilo - to si jen tak tiše chrochtá, zpracovává šlichtu a mění tak kvantitu v kvalitu a rozhodně nás necpe do žádný brusele...

[61 Pepo, (Vít Blaha: 22.02.2009, 21:07:18 - Mail - x)
nemusíte se mi omlouvat, nejsem cukrová panenka.

Nerozumím co máte na mysli - co je špatného na tom, že volíme většinově?

Nevím jak brněnská ODS na celoměstské úrovni může něco klientelisticky ovlivňovat, když už od podzimu 2006 má na dění ve městě velmi malý vliv.

Jestli se chcete o klientelismu něco dovědět, zkuste se zeptat „nejčistějšího Zlatušky“. Nechce se mi psát o klientelismu dnešní koalice v porovnání s klientelismem té minulé.

[62 pane blaha (pepa: 22.02.2009, 21:15:26 - x)
brno do roku 2006, Kraj porad. spatne je to ze pokud tento system neni skreslen (treba jak pise jasan) tak jsou timto spusobem vybrani ne zrovna vhodni reprezentanti.
je to vase interni vec, ja ve vasi strane nejsem, ja jen mohu rict jak to na mne pusobi.
dnesni koalici se nezajimam, a o tom panu emeritnim mi ani nemusite psat. vim dost z jeho jinejch pusobist.
ale myslel jsem si ze opozice ( v brne a mela byt i v kraji) ma vect stranu ke zmanam lidi ovlivnujicich dalsi chod.
jen zmeny vedou k pohybu, stagnace k hnilobe a puchu.
znovu upozornuji, na mne to tak pusobi a jsem jen voli ne clen vasi strany.

[63 zkreslen, vest (pepa: 22.02.2009, 21:18:31 - x)
:-( je tam toho vic , nebudu to tu porad opravovat

[64 ČT1 Nezklamala.... (Šumavák: 22.02.2009, 21:30:38 - x)
navrhuji, když už si ji Havel„platí“ zrušit koncesionářské poplatky....

[65 ano jsem pro, a radio k tomu (pepa: 22.02.2009, 21:32:19 - x)

[66 padá..padá...padá... (Dana: 22.02.2009, 22:48:26 - Mail - x)
už cestou z jihu, z Olomouce, se začal projevovat silný vítr a Koník měl co dělat, aby se udržel na silnici. A od příjezdu sněží a sněží, a fouká a fouká. Ráno bude potřeba proházet cesty, cestičky a chodníky - a to je asi to nejdůležitější, co mě zítra čeká...vlastně ne, ta druhá záležitost je důležitější. A od politiky na hony vzdálená. :-)
Přeji všem dobrou noc a zklidnění vášní... ;-)

[67 celej vecer hazim (jasan: 22.02.2009, 22:59:24 - x)
..... zase K... pada...

zdar globalnimu oteplovani...

[68 Dobrý večer (Děda z vokýnka: 22.02.2009, 23:01:25 - Mail - odkaz - x)
Narazil jsem na něco, s čím si nevím rady. V posledním čísle časopisu Laissez Faire píše Petr Mach o tom, že Lisabonskou smlouvu nemá vyřízenou ještě ani Finsko. Je li to pravda, proč se o tom nemluví ? Nevíte o tom někdo něco víc? Možná by se to mělo víc zdůraznovat, byla by to dohromady již pátá země, a to je téměř pětina států EU, mohlo by to pomoci v argumentaci.

[69 Dobře, Pesi, dobře (František I.: 22.02.2009, 23:20:18 - x)
Abych neurazil zvěrstvo, použiji jen trochu modifikované umělé slovo, navrhuji \"čuni\". Je to zvukomalebné a navíc to připomíná jednoho oblíbeného bývalého ministra. Jeho už asi urazit nejde a jinak tuším názvem neurazím ani prvoka. Safra, co jsem to chtěl napsat? Aha, pozoroval jsem Mr. GS na Nově. Za hosty tam měli Ringa. Neležet v posteli, umlátil bych se o stěny. Kdyby to někdo nahrál a poslal domácímu, aby ho to v mrazivém větru potěšilo a on to hodil na stránku, viděli byste politiku v praxi. Ale inspirovalo mne to. Začínám uvažovat, jak se stát poslancem. Je mi jasné, že musím začít u peněz. Jirko, co kdybys mne sponzoroval? Já bych ti pak dohodil například nějaké jezírko k pobavení. Například Rožmberk. Co? Dobrý, tak ne.

[70 Ke zlatu (nickname: 23.02.2009, 00:32:54 - odkaz - x)
Pane domácí, v odkazu je popsán problém s těžbou zlata pomocí kyanidů:
http://www.stuz.cz...nku=2006080004

Nevím, jestli by např. přetečení hrází s kyanidem hrozilo i u nás, dle Vesmíru kdysi/dávno ti Australani nebyli žádní troškaři.

Ad Aaland: četl jsem odkaz u pana Macha, i stránky na doméně .ax (přes translator). Soudruzi v Bruseli mají problém.
http://www.euractiv.com...le-174754
To samé v angličtině. Dále jsem na webu našel, že Giblartar se zatím nevyjádřil, i když by neměl být proti.

http://www.erc2.org/6.0.html


PS: Zatím neoficiálně 25% zaměstnanců bude propuštěno, Němci mají pátek nucené volno, někteří i čtvrtek. Máme méně než polovinu loňských zakázek.

[71 Dobré ránko vespolek! Šumaváku o tomhle zlatě se již dávno mluvilo jako o „kočičím“ (Loki_F: 23.02.2009, 01:15:53 - x)
zkus je nabídnout Kocourovi a jeho dvěma kočkám! };D)))
Také Hop Trop o něm napsali písničku...

[72 Dobré ráno, (PeS: 23.02.2009, 07:06:22 - x)
Loki, tohle je vůbec zvláštní materiál... vytváří kubické krystaly a přitom nemá štěpnou plochu. Je docela tvrdý a přitom snadno zvětrává na limonit. A nakonec, i to zlato v něm je (a další kovy), že je považován za rudu...
A když si vezmu, jakým tempem se začly zkoumat sulfidy v poslední době (znovu) a jak se najednou našly aplikace pro všechno možný, nevím, co se třeba vyvrbí...

[73 Dobré ránko, (Dana: 23.02.2009, 07:29:09 - Mail - x)
tak jsem si dnes časně ráno hezky zacvičila s lopatopu - nemohla jsem se ani dostat z domu, na dvorku závěj půl metru, za domem také a před garáží 80 cm. K tomu zavátý chodníček ke králíkům a zafoukaný chodník kolem mých realit, celkem odházeno zhruba 150 m, hmotnost jsem neměřila.
Tak a k tomu mi právě z rádia povídá hlasatel, že stát chystá dotace na nájemné. A jakou dotaci dostanu já? Myslím,že mi za odměnu zvýší obec daň z nemovitostí, aby měla na dotace pro ty nájemce, kteří žádnou daň z nemovitostí neplatí. Budu muset opravdu na každé obecní zastupitelstvo...

[74 >> Dana (dvd: 23.02.2009, 07:45:10 - x)
Tzv. občanská společnost směřuje k tomu, že z občanů státu se stávají klienti státu.

[75 tak vida, už se to profláklo (rezy: 23.02.2009, 07:55:16 - x)
já už takhle vybíram pyrit dlouhé roky :-). Vzorků už mám jednu polici. Je to krása.

[76 Dobré ponocí... (Jirka ppa herodes: 23.02.2009, 08:05:32 - x)
když může být poobědí, proč ne ponocí, že ano...

Jsem nikd nic takovýho nenašel, ale nacházím sem tam v huhlí \"nedopečené\" kousky plavuní a přesliček. Teda myslím, že to je ono, protože jsou to zuhelnatělé části kmenů. Opatruji je v igelitové tašce a čekám. Asi to někomu odkážu.

Jo přátelé, ani Vám nedokážu popsat krásný týden, co mne čeká....synek odjel do školy, a dcerky odjeli za babičkou. No nebude to krásný čas, plný klidu a porozumění? A nenechám si to ničím zkazit.

[77 Únor bílý, pole sílí (martin TT: 23.02.2009, 08:08:24 - x)
a nejenom pole, také já sílím a to zadarmo, bez návštěvy fitka. Měla bys být, Dano, ráda a potěšena. Na všem se dá najít něco positivního. Třeba mohu poděkovat silničářům, odházel jsem metrovou bariéru mezi chodníkem a silnicí, abych mohl vyjet autem a to na dostatečnou šířku - asi tři metry. Už se zdálo, že to budu mít hotové, když projeli silničáři s radlicí a zvýšili mi bariéru o celé nahrnuté množství. Po trase se totiž sníh zarazí o bariéru a radlice jej žene před sebou. Tam, kde nějaký dobrovolník bariéru prokope, vznikne volná cesta pro celou dávku.
Další výhoda sněhu spočívá ve zvýšení bezpečnosti občanů a to nejen na našich schodech. Odházel jsem a potom odmetl celou cestu pro pošťačku a když jsem šel před chvíli do schránky, tak jsem viděl jen jedny stopy k nám a jedny stopy ven. To znamená, že nejsem v nejistotě ohledně počtu příchozích a nemusím se celé dopoledne bát.
Společenská prospěšnost sněhu se projevila minulý týden. Známý opilec si totiž ani nevšiml, že už několik dní padá sníh a že po noční návštěvě trafiky, kde si byl vyzvednou bez placení cigarety pro ranní ohníček za sebou zanechává ve sněhu šlépěje. To si ale všimli bdělí strážci veřejného pořádku a tak šli od vymláceného okénka po stopách ve sněhu až k opilcově chaloupce. Stačil vykouřit jen dva kousky.

Televize Nova vede zákeřnou kampaň proti Lisabosnké smlouvě. V reportáži a rozhovoru o ní nepadlo ani slovo, ale o to je to zákeřnější. Při debatě o cenách zájezdů bylo naivnímu divákovi vtloukáno do hlavy, že nemá podepisovat, čemu nerozumí, že si má dát pozor na text malými písmeny a pod čarou a že když podepíše, tak ať se nediví - no kam bychom přišli, kdyby se to lidi naučili?

[78 >dvd (Rpuť: 23.02.2009, 08:07:59 - x)
to je přece účel - taková provázanost, až je z ní maximální závislost. Jak jinak byste chtěl s těmi lidmi manipulovat, že ano.

Jinak hlásím, že ten déšť nezmrznul, tedy aspoň u nás před domem. Na silnici v lese bych si tím nebyla tak jistá.... budou volné silnice:))

[79 Šumaváku! (martin TT: 23.02.2009, 08:09:57 - x)
Jak jsi to myslel tou sprostou frází v CAPTCHA - DII DO... Kam že mám jít? Pozor! Budu dělat, že jsem to nečetl....

[80 Martine... (Jirka ppa: 23.02.2009, 08:13:55 - x)
s tím vykradeným stánkem si děláš srandu, že jo ....to přeci je jak z blbého dílu od komisaře Rexe :-))))

[81 >> Rpuť (OT) (dvd: 23.02.2009, 08:18:36 - x)
Kluzištní katastrofa v městě M. není vyloučena. Je akorát nula, padá sníh s deštěm, pokud se to vychýlí do minusu, bude veselí veliké velmi.

[82 martine TT (pepa: 23.02.2009, 08:18:47 - x)
dam vam radu ( jen pls sproste nenadavejte )
vemte lopatu a odhazejte barieru cca 5m pred vasim vjezdem. pro jeden prujezd to bude fungovat :-)
vsem dobry zacatek tydne

[83 pepo (martin TT: 23.02.2009, 08:34:46 - x)
ta bariera se táhne 22m podél chodníku a našeho plotu. Už jsem si za ta léta zvykl, že to prohazuji několikrát denně a někdy i za tmy (ráno nebo večer). Můj komentář nebyl správně pochopen - já si nestěžoval, naopak jsem chtěl uvést motivační příklad, jak se lze ze sněhové nadílky radovat. Proto se raduji i z nekolikanásobného opakování stejné práce.
A ještě ušetřím za to fitko (které u nás stejně není), což se VYPLATÍ!

[84 Jirko ppa (martin TT: 23.02.2009, 08:38:50 - odkaz - x)
vždyť mě znáš, já si zásadně nevymýšlím, viz odkaz.

Taková volovina se totiž nedá vymyslet, na to musí být ten dotyčný vůl od přírody. A nepžehlédni ve článku slova o vynikající místní a osobní znalosti policistů....

[85 no martine nekup to :-) (pepa: 23.02.2009, 08:41:17 - x)
pak je tu dalsi dobra rada zadarmo :-) odhazejte celejch 22m . to budete mit zadarmo fitko vcetne saunovani.
ja to nebral jako stezovani, mame to vsichni kolem jejihz vyjezdum jezdi silnicari. je pravdou ze ja opravdu odhazuji takovej nabeh cca 3m predem kde se postupne silnicar vyprazdni. ale je to jenom chvylkove vytezstvi.
na snih se koukam positivne, vzdyt sem patri. v poslednich letech mi chybela. sumavaku nenadavej :-)

[86 pepo (martin TT: 23.02.2009, 08:44:05 - odkaz - x)
pro ilustraci obrázek, jak to vypadlo před třemi lety - dneska je to jen poloviční.

[87 Martine, omlouvám se, (Jirka ppa šišbardón: 23.02.2009, 08:51:25 - x)
zapomněl jsem, že život je mnohem víc bláznivější, než kdovíjaké vymyšlenosti ....
Jenom by mne zajímalo, jestli by ho taky našli, kdyby si každej zametl, před vlastním prahem.:-)))

[88 Martine, (Vít Blaha: 23.02.2009, 08:52:08 - Mail - x)
za tři roky poloviční vrstva sněhu - důkaz pro Bursíka, že teorie o GW má reálné základy.

[89 martine jak vam zavidim (pepa: 23.02.2009, 08:55:51 - x)
opravduvam zavidim. u nas to bylo taky vetsi jako ted ale ac jsem v domecku cca 20km sevrozapadne od brňa, tak tohle tam nemame :-(

[90 Mimochodem, u nás toho tolik (Jirka ppa: 23.02.2009, 08:56:42 - x)
nenapadlo, cca do půl metru za celou zimu. Ale větší průser byly ty velký mrazy a mrazivej ostrej vítr.

[91 Včera to nějak zapadlo... (Jirka ppa: 23.02.2009, 09:00:25 - x)
ale to oteplování, podle CD, co jsem dostal od sestry, která ho dostala na slintáku, způsobují domácí a hospodářská zvířata z 80%....tak bacha na to. Je to snadno ověřitelný fakt, to CD mám u sebe, kdyby si to někdo chtěl ověřit. Asi ho předám PeSovi...Ten potřebuje trošku toho veselí po těžké práci. Lokimu neeee, znám jeho zálibu v násilí a má vždycky u sebe nůž, jako Kuro Chimenés :-)))

[92 jo jirko a ten mrazivej vitr (pepa: 23.02.2009, 09:01:41 - x)
letos nebyl jen z ruska, ale i ze sevrozapadu.
kam ta spolecnost speje.
ale nestezujme si. mamuti si taky stezovali zeprej porad takova zima. nakonec jim bylo vedro ze to ani nevydrzeli.

[93 pepo (ptakopysk: 23.02.2009, 09:07:54 - x)
jakýpak nevydrželi vedro? Ve Štatlu v múzeu jsou důkazy o tom, že je tví předkové spolu se Znojemákama do jednoho sežrali!!!!

[94 ptakopysku (pepa: 23.02.2009, 09:12:19 - x)
pradeda mi to rikal, ale prej jim u toho bylo desny vedro :-) tem mamutum. prpa, pra si prej nestezoval

[95 Ptakopysku, to bych se \"pepů\" zastal... (Jirka ppa: 23.02.2009, 09:13:12 - x)
je dokázané, že to byli průkopníci skoků na lyžích...ostatně na některé pozůstatky lze narazit i dnes, třeba v Harrachově, GaPa ...... prostě jenom neměli ty správné lyže a dopad jim nikdy dobře nešel. Ostatně soudruh Burian to dobře vystihnul ve svých malbách...Neznáte to nosné téma jako mamut po dopadu a jeho eutanásie kameny a oštěpy aby se netrápil?

[96 jirko diky (pepa: 23.02.2009, 09:17:56 - x)
ale pozor, kdyz jsem si delal rodinej strom, tak u znojma byl delat eutanazii pra......pra dedek jirka :-)
prej se tnkrat musel prezrat. oni byli zvykli na bezodpadove hospodarstvi

[97 Pepo, (Vít Blaha: 23.02.2009, 09:27:51 - Mail - x)
můžete mi na mail napsat v které že to vesničce bydlíte (pokud to není tajemství)?

Děkuji.

[98 Jirko ppa (ptakopysk: 23.02.2009, 09:29:16 - x)
chceš naznačit, že mamuti, které nesežral pepův pradědeček s kamarádama, na těch můstkách tak dlouho skákali, až se vyskákali do úplnýho vyhynutí? Zajímavá teorie! Možná by se dalo za evropské dotace rozkopat celé doskočiště v Harrachově? Dalším cílem by bylo Štrbské pleso...
Na tohle by mi nebylo líto mejch daní :o)

[99 ptakopysku (pepa: 23.02.2009, 09:56:29 - x)
kdyz uz jde o meho pradedecka, tak ten sezral co videl.
poto se o ty dane hlasim ja :-) mohl bych kopat ( aby to zase tolik nestalo) u nas na zahradce.

[100 Kruciš, (František I.: 23.02.2009, 10:03:49 - x)
já jsem z těch vašich řečí o mamutech dostal hlad.
Mimochodem, socializace je opět na postupu. Pravidelně chodíme v tuto dobu s mou drahou polovičkou na ples do bývalého domu železničářů na Míráku. Po celých pět let nám pravidelně přiváželi alkohol, minerálky a mor do huby na vozítku přímo ke stolu. Letos proběhla inovace. Nic. Běž si, alkoholový zvrhlíku, nakoupit k baru. Mou rozčarovanost sice na chvíli utlumil fakt, že měli znojemský cabernet, ale při pohledu na frontu, stojící u pultíku opodál, kde hoch s cylindrem míchal mochito, mi připomněl doby, kdy jsem takřka na stejném místě čekával ve frontě na Gin fiz.

[101 Jenom skutecne (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 23.02.2009, 10:08:28 - x)
detail k tomu volebnimu programu ODS - novy formular priznani k DPH ma pouze dve stranky ;)))

[102 petre (pepa: 23.02.2009, 10:09:29 - x)
splneno na 50 %

[103 pepo (martin TT: 23.02.2009, 10:17:04 - x)
na 200%

[104 Pepo, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 23.02.2009, 10:17:48 - x)
bohuzel jenom u jednoho vykazu, a to jineho ;) Indiana Jones zjevne vyplnoval DPFO...

[105 martine, petre (pepa: 23.02.2009, 10:20:31 - x)
tak se domluvte. splneno nebo ne.
teda pokud martine nepisete ze jste prohazel tech 22m na obou stranach silnice :-)

[106 2 František (dvd: 23.02.2009, 10:24:42 - x)
Moje býválá asistentka jednou pravila, že v některých pražských podnicích vyslovují mojito ještě o krok pokročileji jako močíto - a prý to i tak chutná.
2 Petr Kunetka - ano, jeden papír na DPH se vším všudy jako dříve + jeden chyták navíc. Chyták, který tam dříve nebyl.

[107 dvd, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 23.02.2009, 10:26:05 - x)
zase ubylo saskovani s dopravnimi prostredky. Rekl bych, ze je velmi mirne jednodussi, nez predtim. Ale hadat se nebudu ;)

[108 jezisi petre (pepa: 23.02.2009, 10:26:12 - x)
vy jste myslel DPH? tak to musim rychle udelat. jeste ze to tu ctu

[109 Trpaslici (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 23.02.2009, 10:26:38 - x)
jsou genialni, chtel po mne DPHHH

[110 dvd (ptakopysk: 23.02.2009, 10:31:01 - x)
v dobách mé bujaré mladosti se u nás na zábavách vyskytovali konzumenti exotického ligueuru Curracao. Byl zásadně objednáván slovy \"Jedno čuráčo!\"

[111 Tak jsem zase na chvíli (jura-p: 23.02.2009, 11:35:44 - x)
zvítězil nad wearama, a to jsem ještě pobyl ve Znojmě na rodinné oslavě tchánových narozenín. Nakonec to bylo fajn, protože se nestal ani úraz, ani skandál. A teď si přečtu, jak jste dospěli k tomu č. Já to zatím znám jen ve formě, že země Dáků, po které se pojmenuje auto, se čte Dačije. Asi je to proto, že dědici římské kultury se stali Rumuni a Italové. U alkoholů to bude taky tak. U broskvové to šlo samo.

[112 No dobrá, když tedy spekulujete o tom „kočičím“ zlatě, (Loki_F: 23.02.2009, 12:03:49 - x)
dovolím si pastnout sem komplexnější informaci od skvělých brněnských kolegů: RNDr. Václava Vávry, Ph.D a doc. RNDr. Zdeňka Losose,CSc., od nichž s oblibou čerpám, protože jejich mineralogická učebnice je snadno dostupná, velmi kompexní a moderní a navíc jsou pro mne útěchou v tom, že to brněnské hnízdo, známé extraordinálními etanologickými a společenskovědními pitomci (zde často zmiňovanými), má také skutečné odborníky a přírodovědce na vysoké úrovni!
(PRO ZÁJEMCE ZDE:
http://www.sci.muni.cz.../index.htm )

Pokud jde o samotné „kočičí“ zlato, které našel ve svém uhlí Šumavák, jedná se patrně/skoro jistě o nízkoteplotní rombickou formu FeS2 - markazit, nikoli o méně obvyklou kubickou formu - pyrit, jenž se v uhelném močále - v redukčním prostředí - vysráží z roztoků dotovaných subakvatickými vulkanickými fumaroly (viz ještě geologicky „nedávno“ velmi aktivní riftový vulkanismus oherské zóny a jeho doznívání trvající dodnes) jako syngenetický či epigenetický minerál, vznikající během diageneze v několika generacích. Na lokalitách v přímém dosahu subakvatických sopouchů se pochopitelně vyskytují i skevence vicegenračních pyritů...

Několik podrobností o obou minerálech (viz citace - Vávra&Losos):

Markazit

Teoretický vzorec je FeS2, obsahuje izomorfní příměsi As nebo Sb. Jedná se méně rozšířenou polymorfní modifikaci FeS2.

Symetrie je rombická (oddělení rombicky dipyramidální). Nad 450°C se monotropně mění na pyrit. Základem struktury jsou nejtěsněji uspořádané dvouatomové komplexy síry a Fe v šestičetné koordinaci. Vztahy markazit – pyrit nejsou v některých ohledech dostatečně známé. Mřížkové parametry: a = 4,445; b = 5,425; c = 3,388; Z = 2. Práškový RTG difrakční záznam markazitu je na obrázku 74-80.

Krystaly mohou být tabulkovité podle (001), pyramidální nebo sloupcovité podle osy a (obrázek 74-81), typická jsou kopinatá dvojčata podle (110), příp. jejich polysyntetické opakování či hřebenovité prorůstání (obrázky 74-82 a 74-83). Tvoří velké bohatství agregátových forem – zrnité, stébelnaté, ledvinité, krápníkovité, kulovité a další (obrázek 74-84).

Fyzikální vlastnosti: T = 6 - 6,5; H = 4,85 - 4,9. Barva markazitu je zpravidla mosazně žlutá, obvykle tmavší a se zelenavým nádechem oproti pyritu. Velmi časté jsou výrazné náběhové barvy. Štěpnost je nezřetelná podle (010), lesk kovový. Velmi snadno zvětrává, na povrchu se rychle mění na limonit.

Markazit je nízkoteplotním minerálem, vznikajícím i za povrchových podmínek, který se při stoupající teplotě se mění na pyrit. Najdeme ho jako druhotný minerál ve vrchních partiích sulfidických ložisek (např. Zlaté Hory). Jako pozdní minerál vzniká v pegmatitech (Dolní Bory) a na hydrotermálních žilách (Příbram, Stříbro, Banská Štiavnica). Významné jsou i akumulace v sedimentech, zejména v uhlí nebo jílech (Kladno, Lipnice u Sokolova). Je běžný v prekambrických břidlicích ve Chvaleticích.

Markazit nemá ložiskový význam, dříve se využíval podobně jako pyrit.

Diagnostickými znaky jsou krystalové tvary a přeměna na limonit nebo melanterit.

Pyrit
Ideální vzorec FeS2 je velmi schématický, běžná je izomorfie s Co (cattierit) a Ni (vaesit) – obrázek 74-67. Stopově pak bývají přítomny Cu, Mn, As a Te. Další prvky jsou zpravidla součástí mikroskopických inkluzí jiných minerálů – Ag, Au, Tl, nebo Zn. (pozn.: to se týká především rudních ložisek!)

Symetrie je kubická (oddělení didekaedrické). Struktura se podobá typu NaCl, kdy atomy Fe obsazují stejné pozice jako Na a atomy síry se spojují do komplexů S2 s těžištěm v pozicích Cl (obrázek 74-68). Druhým, méně stabilním polymorfem, je markazit. Mřížkové parametry: a = 5,417, Z = 4. Práškový RTG difrakční záznam pyritu je na obrázku 74-69.

Krystaly pyritu se vyskytují až v 60 různých spojkách krystalových tvarů, z nichž nejběžnější je krychle a pentagon dodekaedr (obrázek 74-70). S typickým rýhováním krystalových ploch se setkáváme hlavně u krychle. Častá jsou i dvojčata podle (110) – tzv. železný kříž (obrázek 74-71). Běžně se vyskytuje v kusových, zrnitých nebo vtroušených agregátech (obrázky 74-72 a 74-73), vzácněji může mít formu ledvinitých, hlízovitých nebo framboidálních agregátů. Je častým fosilizačním minerálem.

Fyzikální vlastnosti: T = 6 - 6,5; H = 4,9 - 5,1. Barva pyritu je mosazně žlutá (obrázky 74-74 a 74-75), ale může pestře nabíhat (obrázek 74-76), vryp vykazuje hnědočerný. Lesk je kovový, lom lasturnatý, štěpnost nezřetelná.

Pyrit je jeden z nejběžnějších sulfidických minerálů, který vzniká za nejrůznějších podmínek od magmatického procesu, přes pegmatitovou fázi, hydrotermální vznik a objevuje se v sedimentech nebo v metamorfovaných horninách. Běžný je ve skarnech, alpských žilách a mořských sedimentech. Na sulfidických hydrotermálních ložiskách je znám především z Kutné Hory, Nové Vsi u Rýmařova, Banské Štiavnice. Metamorfní a metamorfovaná ložiska jsou např. Zlaté Hory, Horní Benešov, Smolník (Slovensko). Je součástí sedimentárních hornin (černé uhlí, konkrece v jílech) – Kladno, Oslavany. Větší výskyt pyritu v pegmatitu je znám např. z Dolních Borů. Na alpských žilách je běžný, někdy tvoří až několikacentimetrové krystaly (Mirošov). Pyrit je běžným akcesorickým opakním minerálem v horninách. Snadno zvětrává za uvolnění kyseliny sírové (druhotně vzniká limonit a sírany).

V současnosti má pyrit omezený ekonomický význam, dříve byl využíván k výrobě kyseliny sírové a železa.

Důležitými diagnostickými znaky jsou vysoká tvrdost, typická barva a častá přeměna na limonit.


Doufám, že tuto mineralogickou vycházku nebudete považovat za plevelení, ale když se tu tak dlouho semílala ta ODS-ka a její VIP členové... };D)))

[113 Juro-p, (Vít Blaha: 23.02.2009, 12:16:08 - Mail - x)
dostal jsem pozvánku na dnešní videokonferenci ze semináře v Ústí nad Labem - LS a její důsledky pro ČR.

Bohužel se jí nemohu v sídle naší OR zúčastnit, ale budu na webu - je možné se na tu videokonferenci nějak podívat přes web?

[114 Nazdárek - nevy\\skytuje se tu Jirka -pp (Dana: 23.02.2009, 12:19:03 - Mail - x)
nebo někdo,kdo zná trochu víc Vídeň? Potřebovala bych tip na dobrý hotel ve Vídni, který má samozřejmě i garáž pro auta hostů. Akorát to dost spěchá...
Informaci raději mejlmo...

[115 Dano, dobrý den... (Jirka ppa: 23.02.2009, 12:37:09 - x)
pokusil jsem se poslat email...

[116 Vítku, já nevím. (jura-p: 23.02.2009, 12:37:30 - x)
To se vyvijelo nějak postupně. Napřed se mě kolega zeptal, jestli bych nepřijel na besedu o LS. Já řekl, proč ne. Pak jsem postupně dostával čím dál honosnější a složitější instrukce a ozývali se mi lidi jako Mrklas, Zahradil a tak. Tak jsem jim poslal, abych jako že se připravuji, ten kocourův změnový dokument smlouvy. A vypadá to, že tam budeme tři jako referující, z toho Zahradil nějak absenčně, a pak bude diskuse.
Já předtím myslel, že jde o jen tak besedu s odeesákama.
Za čtvrt hodinky sedám do auta a jedu na druhý konec regionu Bémen.

[117 Jirko, Vítku - (Dana: 23.02.2009, 12:46:35 - Mail - x)
děkuju! :-)

[118 Dano šel e-mail, (Vít Blaha: 23.02.2009, 12:47:29 - Mail - x)
s mým oblíbeným hotelem ve Vídni...

Garáže, Internet, blízko centra a hlavně ulice vedle okruhu.

[119 Juro-p, (Vít Blaha: 23.02.2009, 12:54:09 - Mail - x)
tak ať to dobře dopadne. Na webu to prý nebude možné sledovat, napsali mi z OR ÚnL tak počkáme na záznam :-)

[120 Vítku, díky - už jsem (Dana: 23.02.2009, 12:59:38 - x)
o tom psala dceři... :-)

[121 Coze ? Dcera ve Vidni ? (Eddie: 23.02.2009, 13:24:49 - x)
Mam jeste jednu volnou postel ! :-)

[122 Eddie, neriskuj, to je hoka z Moravy, (Loki_F: 23.02.2009, 13:29:47 - x)
ta má ráda klobásy a ne strouhanou mrkev... };D)))

[123 Loki (Eddie: 23.02.2009, 13:31:43 - x)
I Klobaska by se nasla :-DD

[124 Pro Petra Kunetku a další. Daňové přiznání za rok 2008 (BohousB: 23.02.2009, 13:42:35 - x)
Pro zájemce o placení daní - už se to blíží. Všechny formuláře ke stažení zde: „Vzory všech aktuálních daňových tiskopisů v roce 2009“ viz http://cds.mfcr.cz...l?year=PRESENT

„Volební program ODS (2006) a daňová přiznání“ — v tomto punktu stav setrvalý, k realizaci volebního slibu zatím stále ještě nedošlo — uvidíme, jak to dopadne v příštím roce.
• „Přiznání k dani z příjmů fyzických osob za zdaňovací období roku 2007“ - Formulář za rok 2007 měl 4 strany A4 bez příloh. Formulář ve formátu PDF ke stažení zde: http://cds.mfcr.cz...08/5405_14.pdf
• „Přiznání k dani z příjmů fyzických osob za zdaňovací období roku 2008“ - Formulář za rok 2008 má opět 4 strany A4 bez příloh. Formulář ve formátu PDF ke stažení zde: http://cds.mfcr.cz...09/5405_15.pdf

K vyplnění daňového přiznání nebude potřebný finanční poradce, ale každý to zvládne za 15 minut.“ — zkuste si letos změřit dobu, za kterou vyplníte daňové přiznání. A bez daňového poradce. :—))

[125 Úpěnlivá prosba o radu sboru moudrých hlav (Baubo: 23.02.2009, 14:03:14 - Mail - x)
Vypověděla jsem doporučeným dopisem z XI/08 smlouvu s Telefónica 02 o užívání pevné linky a služeb s ní spojených Trio ke dni 31.12.08. Firma nijak nereagovala. Koncem roku 08 jsem na provozovně 02 odevzdala pronajatá zařízení ( modem, set-top box) a přestala linku užívat. Přesto mi Telefónica poslala fakturu za leden 09. Při telefonické urgenci jsem se dozvěděla, že mi údajně měl poštou přijít jakýsi PIN k potvrzení zrušení linky, což se nestalo. Nyní mi konečně došlo vyjádření, že linku zrušili, ale až dnem 17.2.09 a za tuto dobu chtějí ještě fakturaci, ačkoli jsem službu neužívala a ani užívat nemohla.
Pokusy o telefonické námitky jsou neúčinné, přehazují si mě všelijací operátoři. Poraďte mi prosím, co dělat, aby mě, takřka imobilní důchodkyni, nakonec nefendovali? Vím, že je to opovážlivost, vtírat se do vašeho uzavřeného spolku, ale považuji vás za lidi vlídné a vyhledání placené právní pomoci by mě stálo víc, než ta faktura. Vřelé díky komukoli, kdo mi poradí na e-mail.

[126 Baubo, (Vít Blaha: 23.02.2009, 14:16:44 - Mail - x)
zkuste prostudovat následující stránku:

http://jdem.cz/azau2

Jest tam mnohé i o PIN

[127 Bohouši, (Keff: 23.02.2009, 14:20:38 - x)
k Divanině radě bych doplnil \"vykašli se na hodnocení programu ODS\" a pracuj, protože práce šlechtí - z práce na programu budeš akorát neskutečně naštvaný, a v současném vedení ODS není nikdo, kdo by to ocenil nebo vůbec četl... Ostap to dole řekl dobře, členové ODS se můžou demokraticky vyjádřit, a pak MT pokýve hlavou a stejně to udělá podle sebe.

[34] Foundry, pokud se ti s tím chce zahazovat, zvládneš to taky, i jako neodborník: Uděláš si účet na Google Docs, a po přihlášení dáš New - Form, vyplníš anketní otázky, rozešleš dotazník, a čekáš na výsledky které ti samy přibývají v příslušné tabulce. Vše jednoduché a klikací.

[128 TO: Bohous (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 23.02.2009, 14:54:42 - x)
No, ta cast volebniho programu byla smesna vzdy. Nikde v civilizovanem svete neni formular pro DPFO jednoduchy a snadno vyplnitelny.
I kdyz, minuly rok jsem se myslim na tech 15 minut dostal ;) Prijmy od jedineho zamestnavatele, odecet pouze u dvou polozek...

[129 Eddie - Loki - ;-) (Dana: 23.02.2009, 15:12:09 - x)
ubytování sháněla dcera pro svého obchodního partnera z Francie, který tu byl zařizovat obchodní záležitosti a teď si chce udělat výlet do Vídně. S manželkou. Jako honeymooners. :-)))
Eddie - ještěže to tu nečte dceřin přítel - stínový zeť ... :-)))

[130 Vážená Baubo, ad [125]. (BohousB: 23.02.2009, 15:16:31 - x)
Ta rada [126] od Vítka Blahy je skutečně ta správná. Já vám poslal mail, kde je těch odkazů trochu víc, ale obávám se, že vám nezbyde, nežli zaplatit. Ten 1,5 měsíce prodlevy je ještě relativně dobrý výsledek (bez legrace) oproti jiným nešťastníkům. Máte tam i závěrem mailu radu, ale pořád to vypadá, ač se to příčí zdravému rozumu, že jste skutečně dopadla poměrně dobře. Držím vám palce. Mě totéž čeká během pár dnů. :—))

[131 Eddie, tak vidíš, opět jsi v sobě nezapřel Evropana! (Loki_F: 23.02.2009, 15:21:55 - x)
Já napíšu klobása (sic!)
A Ta napíšeš, že by se našla KLOBÁSKA.

A pak Dana typicky žensky uvede, že to ani nebylo pro dceru...
Já se z toho snad.. obkreslím.
A po politických stranách bychom chtěli aby se vyjadřovaly přesně a konkrétně!
};D)))

[132 Saprlot... (Loki_F: 23.02.2009, 15:24:23 - x)
mělo být: A Ty napíšeš

[133 Loki (ptakopysk psychoanalytik: 23.02.2009, 15:38:38 - x)
já bych nad nimi úplně hůl nelámal. Já z Danina vysvětlujícího popisu taknějak pochopil, že klobása bude v celé té akci hrát jednu z hlavních rolí. Eddie se zdrobněle vyjádřil patrně pod vlivem podprahové sugesce infiltrované mu opačným pohlavím. Dana pak naznačila, že ve hře bude produkt francouzský. Takže ani verliebte Klobasse, ani amorous Sausage, ale saucisse d\'amour se bude poflakovat po Vídni...
Das is hrůza, diese ungenau vyjadřování, ich habe vlasy na hlavě auf.

[134 Jeden z těch důvěryhodných (Vít Blaha: 23.02.2009, 15:40:09 - Mail - x)
z Machovy strany Benjamin Kuras už tuší to, co tu Jirka ppa zmiňoval - amaterismus je hlavní brzdou:

http://jdem.cz/aza67

[135 Petře Kunetko a Keffe, (BohousB: 23.02.2009, 15:57:11 - x)
to s tím daňovým přiznáním byl jenom takový žert, takové drobné popíchnutí pro zasmání. Ale četba toho kompletního volebního programu, to je panečku teprve „sádlo-maso“. Počkejte si a uvidíte.

Keffe, já to musím udělat. Vy všichni zde jste samí „zdivočelí“ a „nedisciplinovaní“ voliči ODS, já byl snad mezi vámi jediný disciplinovaný, co si i ten volebení program + další doprovodné texty skutečně již tehdy obstaral a dokonce si jej i přečetl. Akorát mi to dá pěknou práci (to máš tedy pravdu).

Info pro pepu [36] a [40], Šumaváka [38] a případné další. Oslava 24. výročí svatby odložena na dnešek, z důvodů mé včerejší totální vyčerpanosi, sklíčenosti, skleslosti a dvoudenního nevyspání. Byl jsem v naprosté deprézi a rozkladu. Ani kocour, se kterým jsem odpoledne krátce kul pikle v hospodě a poté u mě doma, mne z toho nedostal. Dokonce mi moje hodná žena nabídla, jestli to neoslavíme až na její narozeniny, ty má za tři dny ve čtvrtek, což jsem hrdě zamítl a trval na dnešku. Už mi otrnulo!

[136 Sakra, chybička se vloudila do [135]. (BohousB: 23.02.2009, 16:12:58 - x)
Místo výrazu „volebení program“ má být správně „volební program“. Zřejmě u mě došlo k tzv. Freudovskému překlepu a spojení slov „volební program“ a „velebení programu“, což v mém případě je těžko představitelné. :—))

[137 pane Blaha (jasan: 23.02.2009, 16:14:04 - x)
no, je to az prekvapive... skoro jsem si myslel ze by Mach mel mit to \"know how\" pripravene... zatim to vypada dost mizerne

[138 Bohouši (ptakopysk: 23.02.2009, 16:15:53 - x)
jsi klikař! Tvoje hodná žena ani na okamžik nepropojila zjevné faktótum - tvoji sklíčenost, skleslost a depresi s druhým zjevným faktótem - XXIV. výročí svatby, a nevyvodila z toho odpovídající sjezdové závěry. Znám takové, které by vyvodily, pronesly projev a zdeptaného primitivního ssavce by nechaly svíjet se jako červa v prachu u jejích nohou (pokud by netančila v okovaných botách po nebožákových kostech).

[139 Ptakopysče, zdravím. (BohousB: 23.02.2009, 16:31:41 - x)
Ta moje je vopravdu hodná. Taky jsem rád, že to se mnou tak douho vydržela. Vopravdu sebekriticky uznávám, že to se mnou mnohdy nemá lehký. Ale z toho tvýho líčení jde na mně vopravdu děs a hrůza. Týýý jo! :—))

[140 to je vzacna zena (pepa: 23.02.2009, 16:46:45 - x)
bohousi vybral jste si dobre.
tak jako ja , kdyby to tu nahodou nekdo cetl :)

[141 BohoušiB, to co popysuje Ptakopysk, je jenom ta mírnější varianta, (Loki_F: 23.02.2009, 16:51:23 - x)
jsou takové, které by na tom červovi u svých nohou udělaly uzel, co uzel... dračí smyčku, včetně přídavných exotermických efektů, jak to mají dračice ve zvyku!

Teď se Ti teprve musel zpotit i jazyk! O spastických reakcích svěrače nemluvě...
};D)

[142 Saplot a teď se sevřel mně! Opravááááá! (Loki_F: 23.02.2009, 16:54:36 - x)
Ptakopysk popisuje!
Kdyby to viděla moje dávná třídní Jaruška ze ZDŠ, dala by mi po pysku, až by to mlasklo.

[143 jasane, já se obávám, (šimon klein: 23.02.2009, 17:01:24 - x)
že ti Freie byrgři budou tak trochu méně patetická ODA....taky samí zdělanci, plný monumentálních humanystyckejch myšlének a idejí a skutek utek....to místo na nou hau vypadá na hou nou....
zatím je tady jedinej profesionální tým a ten má Pučmeloun...

[144 O.T. (skimic: 23.02.2009, 17:02:58 - x)
... všímáte si někdo zahájení NYSE a reakce v Evropě? Co zase kdo kde plácnul?

[145 Loki, to teda jo! (BohousB: 23.02.2009, 17:11:07 - x)
To jste se všichni rozhodli mě strašit, či co? Člověče, s těma stahama máš docela pravdu. Já mám totiž velice živou představivost a hnedle si všecko představuju naživo. No na mně jde z toho tvýho líčení úplná třesavka. Akorát bych si dovolil mírně upřesnit tebe i ptakopyska, vy oba přece víte jak vypadám. Opravdu si Loki myslíš, že by z člověka mé postavy šel udělat uzel, či nedejbože dračí smyčka (chodil jsem do skautu a vím jak vypadá)? Jestli řekneš jo, jak já tě znám coby hodně zatvrzelýho člověka, co na svých názorech neústupně trvá, tak ty to řekneš, tak to snad abych se šel raději třást strachy rovnou na záchod... (abych to neměl daleko)...

A pro ptakopyska bych měl též drobné upřesnění. Nahradit výraz „v okovaných botách po nebožákových kostech“ výrazem „v okovaných botách po nebožákově sádle“. Nebo Ptakopysče myslíš, že ty okovaný boty jsou tam proto, aby jima prošla skrz to sádlo až na kosti? To je ale taky děsná představa...

Pepo, když my dva máme ty hodný manželky a tím pádem máme spolu hodně společnýho, co kdybychom si začali tykat. Jo? Taky jsi z popisu Lokiho a Ptakopyska celej nesvůj? Já teda jo!!!

[146 Loki, k čemu uzel? (Rpuť: 23.02.2009, 17:15:42 - x)
Nejlíp napíchnout na udici a jít si ulovit statného lososa...:))

[147 Tak vás tady všechny zdravím (Vlasta.on: 23.02.2009, 17:17:30 - x)
a koukám, vše při starém, jen na ty kliky tady teď nikoho nemáte. Napravím. ;-) A jako ne úplně stálý host snad (pokusím se) budu rozhánět ponorkovou nemoc. :-)) A na \"raptorku\" fakt nebuďte zlí. Vždyť ona to myslý dobře! Jen jí stále uniká, že za každý dobrý skutek (v jejím případě úmysl) musí být každý po zásluze potrestán. A je \"přesvědčená\". Ale to BohoušB taky. Mimochodem, zdravím a přeji příjemné oslavy.
K té nové straně. S Kurasem (viz. výše odkaz) souhlasím jen částečně. Každá organizace je zakládána ku prospěchu členů ne auditoria. Jen to auditorium, obvzvlášť jsou-li to voliči, nesmí být taháno za fusekli víc než snese. Aneb - pragmatismus při dodržení hlavní idee. Proto mě ta ostravská senátorka ve vedení nevadí, naopak to považuji za pragmatický krok ku prospěchu. A ona ta \"šéfová\" Národní strany ....... ;-)
Jinak nutno podotknout, že jsem po delší dobu byl \"nedotčen\" událostmi v kotlince a občas asi budu mimo mísu.
Kontrolní otázka; udělal jsem tam něco pro PeS(a)?

[148 bohousi (pepa: 23.02.2009, 17:19:11 - x)
jelikoz ja mam tu hodnou teprve 22 a pul roku, prijimam tykani od skusenejsiho.
ani si nedovedu to co popisuji predstavit. to snad ani nemuze byjt pravda. slysel jsem ze nekdo takovej hodne daleko zil, ale ja hned v mladi pochopil ze se mam chovat tak aby ma zena k tomuto nikdy nemusela dojit.
ona naoplatku pochopila ze jsem starsi a ze si nemohu pamatovat tolik svatku, narozenin a vyroci :-) proto mi rekne v ten den kdy vi ze je realne neco oslavit. ja se dobrovolne podvolim.
ale oni kluci to tak maji doma tez, a ty dracice cetli v nejakejch rodokapsech. :-) :-)

[149 Tak jsem neaktualizoval (Vlasta.on: 23.02.2009, 17:23:20 - x)
a koukám, Loki_F se mě tady snažil zastoupit. :-))) Loki, na to mám (c) JÁ! Pop(y)suje ..... to je skoro jako moje Ptakop(i)sk. :-)))

[150 Hele, mě to jde! (František I.: 23.02.2009, 17:30:08 - x)
Koukám, že z toho internetu občas blbnu. Vy tu ťukáte o pradědečkovi a jeho lásce k mamutům a já dostanu hlad. Teď tu melete o dračí smyčce,já vytáhnu nejbližší volný a nezapnutý elektrický kabel a zkouším, zda ji ještě umím. Umím! A dokonce automaticky, aniž bych se na káblík podíval. Doufám, že nezačnete probírat katovský uzel popř. kde se dobře věší. S těma rybama Rpuťi taky neprovokuj. Málem mne na podzim odchytil porybný. Ještěže jsou ti mladí funkcionáři přes svoji aroganci tak nezkušení a připitomělí.

[151 Pepo, (BohousB: 23.02.2009, 17:38:10 - x)
něco by na tom mohlo bejt v případě Ptakopyska, von má totiž spisovatelský nadání a to ještě na sci-fi. Takže tam by to mohlo bejt pravda.

Ale pepo v případě Lokiho ti vopravdu nevím, nevím. On při tom svým geologickým povolání se furt šťourá v zemi, hrabe se v nějakejch zemskejch puklinách a tak... Má blízko k zemětřasům a sopečný činnosti. Tak tam by se člověče docela dobře mohlo stát, že z nějakýho vulkánu pomocí svejch ďábelsky vostrejch nožů ulovil nějakou tu pekelně vostrou dračici. Vopravdu jsem na ní zvědavej, já jí totiž ještě neviděl. Doufám jenom, že je negramotná, poniváč jestli tohle čte, tak mě třeba při skutečným setkání za tuhle drzárnu rovnou zabije anebo ze mně splete rovnou tu Lokiho dračí smyčku...

Loki, to tvý psaní slova „popysuje“ je v případě Ptakopyska gramaticky naproso správně. Ptakopysk vždycky „popysuje“. :—))

[152 Sakra, zase další Freudovský překlep. (BohousB: 23.02.2009, 17:41:10 - x)
V [151] mělo být v poslední větě místo „naproso“ pochopitelně „naprosto“.

[153 popysuje (jasan: 23.02.2009, 17:42:01 - x)
nebo popyskuje?

[154 bohousi (pepa: 23.02.2009, 17:44:23 - x)
ono to nase uuuplne hodna je taky sci-fi :-) ale procbychom na to mysleli .
myslim ze pokud chapu dobre Lokihp hlavni zivotni cinnost tak to nemuze bejt dracice, ale uplna svetice. jinak by uz mel loki sopku i doma.
ptakopysk popyskuje :-)

[155 frantisku (pepa: 23.02.2009, 17:46:18 - x)
pouzijte smycku na nejakeho mamuta. takovej mamut na smyckove je nejlepsi pochoutka.

jasane byl jste rychlejsi s ptakopyskem

[156 To poslal tu pravou.... (Rpuť: 23.02.2009, 17:50:52 - x)
pro nastartování kariery není nic lepšího, než mít línýho šéfa. Jen si není holka jistá, kde začínaj a končej kompetence mluvčího. Ostatně Kocáb to zřejmě taky neví...

...Podle verze primátorky se Abbasová na radnici zamíchala mezi televizní štáby čekající na rozhovor. \"Když byli všichni v mé kanceláři, požádala novináře, aby odešli a nechali ji se mnou o samotě,\" popsala Řápková. \"Pak mi sdělila, že podle názoru pana ministra a ombudsmana jsou exekuce v rozporu se zákonem,\" dodala...

http://www.tyden.cz...a_106890.html

[157 2 jasan (PeS: 23.02.2009, 17:51:15 - x)
Dobrý podvečer... Ad - \"skoro jsem si myslel ze by Mach mel mit to \\\"know how\\\" pripravene...\" - zatím se zdá, že má připravené how know...
(omluva pro neznalé englycké výslovnosti)

[158 ptakopysk pyskuje - od toho je ptakopysk a nikoli komár. (Rpuť: 23.02.2009, 17:55:00 - x)
Už jste zkusili zobákem popiskovat?

[159 Rputi, ad [158, (BohousB: 23.02.2009, 18:02:54 - x)
přece Vlasta.on tu o tom psal. Ten jeho ptakop(i)sk je zřejmě mládě od ptakop(y)ska a u mláďat je normální, že jako písklata popiskujou. Ale jenom do jednoho roku věku. Pak už jsou drzí a jenom pyskujou.

Pepo, ad [154] něco na tom bude. U mně třeba stačí, aby se na mě zamračila a jsem ouplně malinkej, asi jako mikrob.

[160 kocoure (jasan: 23.02.2009, 18:07:35 - x)
sel ti dotaz...

[161 rputi, bohousi (pepa: 23.02.2009, 18:12:15 - x)
komar ten ani nepopiskuje. ten si jen spokojene leta a popiji rostline stavy. skoro jako ja.

bohousi mas pravdu, jako elektrikar ale umim selektivne vypnout spojeni ucho mozek. pak to zamraceni ani neslysim. jak rikam mame doma hodne holki :-) a ny se jim to snazime ulehcit. nevis jestli v patek teda neco bude?

[162 Jasane. (Šumavák: 23.02.2009, 18:12:44 - x)
k té [153]když už, tak „copyskuje\" od Ptak-co-pyskuje......
:-))

[163 pepo, (BohousB: 23.02.2009, 18:13:54 - x)
to opraavdu nevím.

[164 Nevíte, jestli někde nepukla nějaká skála, (Rpuť: 23.02.2009, 18:27:20 - x)
nebo se neotevřely hroby .... nebo prostě něco ... jako třeba za co vlastně dostala Šojdrová od Sarkyho řád Čestné legie...
http://www.lidovky.cz...n_domov_bat

[165 Rputi, (BohousB: 23.02.2009, 18:34:31 - x)
jsou jen dvě možnosti:

A) buď je to proto, že předsedá Skupině přátel Francie - Česká republika, pak je to za funkci,

B) nebo se Šarkózy doslechl až ve Francii vo Julínkovi a vo jeho reformě a začal se jí obávat (však měl Julínek 2 metry a Šarkózy jen 1,5 m) a pak je to za zásluhy.

Já bych řekl, že B) je správně.

[166 Bohouši, (Rpuť: 23.02.2009, 18:42:47 - x)
B musí bejt správně! Protože co by ta ženská musela všechno udělat, aby na ten řád normálně dosáhla. Nevím jak vy, ale já jsem nějaký mimořádný rozvoj francouzko-českých vztahů tedy nezaznamenala.
Leda...!!! že to byla ona, kdo spunktoval tu schůzku Sarky - Topolánek.... to pak ...

[167 Rputi, (BohousB: 23.02.2009, 18:47:04 - x)
příští rok jí (teda tu Šarkózyho cenu) dostane určitě Hovorka. Uvidíte!

[168 rputi, bohousi (pepa: 23.02.2009, 18:51:42 - x)
zacal stim napoleon, tak to asi pristi rok bude nekdo z opozice. kdo to bude nevim my nesmime ani naznacovat :-)

[169 Rozhodně jsem nechtěl Vlastu.one ani Jirku ppa připravovat o jejich (Loki_F: 23.02.2009, 18:54:00 - x)
pravopisné výsady.
Nadpisy po sobě nekontroluji vůbec (moc malé okénko) a protože běžně jsou mé prsty tak o dvě až tři věty pozadu za myšlenkou, lezou mi tam občas nepatřičná písmena, která obvykle před odesláním stačím korigovat...
Souhlasím, že pyskující ptakopysk není zas až tak od věci - jeho Gondwanský původ a tvar pysku jej nejen opravňuje, ale přímo determinuje k některým výhodám, nehledě na to, že to je orgán mimořádně citlivý a proto k pyskování přímo ideální.

BohoušiB povšiml sis, že Rpuť si hned přisadila a Tvého „zdeptaného červa“ by rovnou navlékla na hák coby návnadu na dravé ryby? Tím více si važ té svojí ŽD! A odvděč se jí dobře vychlazeným šampáněm - nejlépe brut(em) (to není od slova Brutus či brutální - uděláš jí radost!

Františku I. dračí smyčku snad umí každý, kdo se někdy toulal - a Tys to tu zmiňoval vícekrát nežli jednou!
A tu katovskou vážeš na tři, pět nebo na osm brzdiček (obmotů)?

[170 Dow otestoval 7200 (skimic: 23.02.2009, 18:59:53 - x)
... co se sakra děje? Nic nového kromě keců Obamy a Geithnera se neobjevilo. Rusáci mají svátek - Maslennuyu nedělu nebo oficiálně děň zaščitnikov. Evropské bursy zakončily na stabilní lajně. O co jde?

[171 Loki, (BohousB: 23.02.2009, 19:03:00 - x)
Rputí jedovatosti jsem si povšiml, ale to už jsem byl přímo bez sebe. Kam vy lidi na ty nápady chodíte?

[172 Že se ptáš, BohoušiB, vždyť jsi deklaroval, (Loki_F: 23.02.2009, 19:23:25 - x)
že máš bujnou...

[173 ojďte do horní hospody (Šumavák: 23.02.2009, 19:27:59 - x)
na politický kabaret!

[174 Loki, s červem jsi přišel ty! (Rpuť: 23.02.2009, 19:31:15 - x)
A já mám červy asociovaný s lovením ryb. Navím sic, jestli se dá na červa chytit losos, nejspíš ne, ale zrovna dneska bych lososa k večeři brala:))

[175 Skimici, (Foundryman: 23.02.2009, 19:38:07 - x)
Obamovy plány asi vzbuzují hrůzu u investorů. Ani se jim nedivím.

[176 Kdyby 7200 (Pavel Kořenský: 23.02.2009, 22:25:25 - Mail - x)
končilo se na 7114 a dá se celkem čekat, že zítra to bude pokračovat.

Nedělo se nic extra, ale prostě ty akcie nikdo nechce. Topí se to všechno jako koťata.

Pohled do historie praví, že bursy jsou na úrovni cca. 1997. Akorát, že tenkrát měl jaksi kde kdo menší dluhy. :-(



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: