Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 26.03.2009
Prosté umění vraždyaneb: dnes 26.3. před 50 lety...
„Těmi ošumělými ulicemi musí kráčet muž, sám morálně neošumělý, muž nepošpiněný a bez bázně. Takovým mužem musí být detektiv v tomto druhu příběhu. Je hrdinou, je vším. Musí být celý muž, normální a přitom neobyčejný muž. Je osamělý a je hrdý tím, že s ním budete jednat jako s hrdým člověkem, nebo budete velmi litovat že jste ho kdy spatřili... Myslím, že kdyby takových jako on existovalo víc, dalo by se ve světě žít mnohem bezpečněji, a přitom ne tak nudně, aby nestálo za to v něm žít."
Jistě téměř všichni víte, kdo to byl. Ano byl to Phil Marlowe, a 26.3. před 50 lety zemřel Raymond Chandler. A některá díla jsou i dnes stejně aktuální, jako třeba Bastiatova.
Maně mě napadá výrok policejního náčelníka v BayCity při zatýkání P.M.: " My jsme tady taková jedna velká rodinka. Pro každého máme náruč otevřenou a v každé ruce držíme šutr."
PS. Ten první odstavec by v dnešní vzrušené době mohl být i: "Těmi ošumělými ulicemi musí kráčet muž, sám morálně neošumělý, muž nepošpiněný a bez bázně. Takovým mužem musí být politik v tomto druhu příběhu. Je hrdinou, je vším. Musí být celý muž, normální a přitom neobyčejný muž. Je osamělý a je hrdý tím, že s ním budete jednat jako s hrdým člověkem, nebo budete velmi litovat že jste ho kdy spatřili... Myslím, že kdyby takových jako on existovalo víc, dalo by se ve světě žít mnohem bezpečněji, a přitom ne tak nudně, aby nestálo za to v něm žít."
Komentáře
[4]
Rputi,
(kocour: 26.03.2009, 06:24:40
- x)
já těch náznaků či vyloženě důkazů, že Topolánek NECHCE příměří, natož smír s VK, mám víc. Proto to neustálé vyhlašování války VK. Je to snaha přebrat ostatním všechny ty, co VK právě nemusí. Žil jsem v domnění, že je prostě paličák a sedí si na vedení, ale pochopil jsem, že jsem to byl já, kdo si seděl na vedení, když jsem se domníval, že mezi Strakovkou a Hradem by nemusela panovat vyloženě vražda.
[6]
Dobré ráno,
(PeS: 26.03.2009, 07:11:32
- x)
No, dole jsem napsal, že jen na základě lži a podvodu nelze vládnout do nekonečna. Od týhle vlády a od Topolánka konkrétně jsem zatím nic jiného než lži a podvody neslyšel. Je možné, že lhář a podvodník je udiven, že mu jeho lži a podvody už nikdo nechce brát a že ztratil důvěru. Já se tomu nedivím, mou důvěru ztratil již hodně dávno. Pro útlicitné povahy už jen dodám, že to, že je lhář a podvodník na sebe vykecal sám, za zdatné podpory svého přítele Dalíka. Nabízí se tedy podezření, že je navíc i blbec - to jsem si dosud myslel, že není. Pokud k tomu přidáme ten předchozí přídomek (z února), dalo by se usoudit, že tak kvalitního politika je pro malou domácí scénu škoda. Měl by zůstat v tej bruseli, tam by byl mezi svými. A tak jen čekám, kdy se ukáže ta tolikrát popíraná bruselská trafika a skromně se zařadí do celé té galerie lží a podvodů. Pro schválně nechápavé opět zdůrazňuji - trafika, nikoli komisař. Ta trafika je totiž pozice na dobu neurčitou. Já se teď jen cynicky kochám, jak ty jednotlivé lži a podvody pomalu vystupují na hladinu a na světlo... Tak jen tak dál, Mirku... Co nám na sebe ještě hezkého povíš?
[7]
2 Rpuť
(PeS: 26.03.2009, 07:21:30
- x)
Ty narážíš na tu známou SMS. Falešný a prázdný - no, on už ho tehdá znal... A kdo z nás ho znal? Tehdy snad jedině jura... Ano, lhář, podvodník a kurva se snad dá vyjádřit slovem falešný... A prázdný sud hodně duní - jako ten blbec, co to na sebe nakonec všechno vykecá...
[8]
Jinak,
(PeS: 26.03.2009, 07:27:23
- x)
koukám, že na bloguje si to zlepšení vkládání příspěvků vzali k srdci... Po napsání písmenek se čeká půl minuty, načež se objeví prázdná stránka a až sem si to musím všechno poctivě zas odklikat. Opravdový pokrok... No jo, nemůžem mít fungující nouzový režim furt. Musíme si zvykat, bude hůř...
[9]
Dobré ránko,
(Dana: 26.03.2009, 07:29:13
- x)
nějak nemámposlední dobu čas, ale ani náladu - moje pocity vyjádřil dnešní Viditelný Macek téměř tak přesně, jako bych mu to diktovala do klávesnice. Včetně posledního odstavce, který hodnotí Topolánkovo vyjádření, že za pádem vlády stojí Klaus, Bém a Tlustý - to si opravdu mohl Topolánek odpustit, ale jsme i my schopni po permanentním tlaku reagovat vždy s nadhledem a prozíravě? No a o čem to dnes spekuluje Právo, kocoure? Kdo bude EU předsedat,kdo bude vítat Obamu v Praze? Jak zní protokol pokud by Klaus pověřil sestavením vlády někoho jiného, než Topolánka? Že by president???? Hezký den, já se opět odebírám k hromadám papírů na stole - ono přelouskat odvolání v němčině dá dost zabrat - i když v onom odvolání nic z oblasti daní není... :-)) Hezký den. A zkuste se poptat, kde se to jaro zapovídalo :-)))
[11]
Dobré jitro!
(maYda: 26.03.2009, 07:48:15
- x)
Až (jestli) na tom budeme jako ta paní v odkaze, tak budeme moct mít v klidu všechno na háku: [http://www.blesk.cz...rdinuje.html]
[15]
No jo,
(PeS: 26.03.2009, 07:58:24
- x)
vlastně... Teprve teď mi v plné šíři dochází ta víkendová Jirkova návštěva v ZOO, maskovaná jako výlet s dětmi... Musel se přesvědčit, zda v pavilónu opic je už vše nachystáno na oficiální recepci a jestli jím dodané biobanány budou uloženy dle přísných biopředpisů EU... A čerstvý hlávkový biosalát... No jo, dle protokolu... Hlavu státu přijímá hlava státu, ergo černýho vopičáka by měl přijímat černej opičák...
[16]
Podle úvodní stránky
(maYda: 26.03.2009, 07:59:33
- x)
nejsou k článku žádné komentáře. Počet komentářů vytrvale hlásí nulu. Taky se mi neotevřel kocouří odkaz, ale anžto tam jde zřejmě jen o nadávání, kdo může za rozlitý mlíko, tak jsem asi o nic nepřišla. stav jara v praze : pošmourno, vlhko, zima, ale za domem se to začíná zelenat. Stav jara u nás v kuchyni: větvičky zlatého deště ve váze vykvetly, takže jaro o.k.
[18]
jak jsem si to dnes z noci prelouskal
(pepa: 26.03.2009, 08:00:28
- x)
nechci brat iluze a uz nebudu kreslit certy na zed :-( jenom ze prodelava jenom ti nelevi ( kdyz tedy zadna pravice neni) paroubek mozna nebude lepsi o deset procent, ale jenom ti levi se daji dohromady. a mali jim nakonec pomohou tez:-( otevrela se pandorina skrinka. a LS ? pokud to ted natruc ( porad beru ze to bez radaru projit senatem nemelo - a doufal ze ani s radarem) MT neprotlaci v senatu, tak tu ti levi protlaci neco podobneho pozdeji. Nespolupraci a podrazactvim se opet ti nelevi pripravuji o moznost s cimkoliv neco delat. navic uvidime kolik spiny zase budou oba (nebo vic) bloku vylevat sami na sebe. :-(
[19]
2 maYda
(PeS: 26.03.2009, 08:04:50
- x)
ale jo, ten odkaz se otevírá, ale asi jak kdy. Je to jen další lež a frustrace na aktuálně: http://aktualne.centrum.cz...633009 Co taky chtít od lháře a podvodníka?
[22]
Dobrí ráno.....
(Jirka ppa: 26.03.2009, 08:14:18
- x)
jak jinak než chrupkou, že jo... Chtěl bych se dostat do stádia, kdy pád vlády, politika se stane marginální částí života a kdy se lidi, velice silně ozvou jen pokud se navrhne zákon, který jim nevyhovuje...A o to silněji bude slyšet, ten nesouhlas, až se sesle budou třást a politici blednout a odcházet a páchat sebevraždy....
[23]
bloguje je kreativní
(maYda: 26.03.2009, 08:17:18
- x)
a hlášku o zahození komentáře změnil : \"Fatal error: Allowed memory size of 536870912 bytes exhausted (tried to allocate 76 bytes) in /data/web/virtuals/bloguje.cz/www/blox/bloggen_v3.php on line 484\" Komentář přesto proleze. Tak nevím, Šumaváku, asi se přiřadím k těm,co vždycky hlasují pro \"nesahat na něco, co funguje\"....
[24]
jirko
(pepa: 26.03.2009, 08:29:10
- x)
jirko, je horsi ridit spatne, nebo neridit? moc mi to tu od roku 96 na rizeni nepripada. jak pak mohu spokojene delat to co chci a rvat jenom kdyz tu zakony pro mne nevihodne navrhuje imrvere kazda vlada od roku 1993 ? driv jsem si aspon rikal ze to dela jenom proto ze jsme v \"prechodu\" ale ted? a kdyz se kouknu z5 tak to na prechod byla tez jen vymluva :-( nenavrhuj mi zivot jinde, zans muj nazor
[28]
Navíc zase chcíplo RSS
(Ostap Bender: 26.03.2009, 08:48:25
- x)
Jinak podle Práva Klaus nehodlá sestavením vlády pověřit Topolánka. http://www.ceskenoviny.cz.../367603
[29]
pepo, novorozenec marja josef, proč si naštván?
(Jirka ppa: 26.03.2009, 09:25:28
- x)
Vždyť to je normální,že stát zemi spravuje a NEŘÍDÍ. Tedy tak si myslím ,že byto mělo být.Stát je pouze servisem pro občany avzařizuje to, oco se nechtějí, nebo nemohou starat. Teď uvedu extrím, stát se stará i to, kdy mám mít posekanou SVOJÍ louku.A když to nedodržím, dostanu pokutu. Stará se i o další věci, který si dokážu zařídit sám a stejně tak jako Ty. Tedy abych to shrnul, stát nesmí níc řídit,ale jen spravovat. Politici jsou od toho, aby správa státu šlapala podle nastavených pravidel a když uvidí místo,kde je potřeba /přitáhnout\", nebo ulevit,tak se mají do věci vložit. Takhle to vypadá, že politici jsou hasiči, který preventivně seberou lidem sirky, benzín, polévají střechy vodou a i rybám zakážou tření. A ještě bych chtěl k tomu Klausovi.....velmi by mne překvapilo, kdyby takový politický člověk v tom neměl prsty a netušil, co bude když.... Někdy mne ta debata okolo něho připadá jako debata s mojí ženou o toleranci..ona vždycky povídá, Já jsem přeci tolerantní, když je po mém, ne?
[30]
jirko, vyjadril jsi to lepe
(pepa: 26.03.2009, 09:32:15
- x)
ale je lepsi spravovat spatne nebo nespravovat?. neja tak jsem to mel na mysli. a opravdu nemam pocit ze podminky nam spravce nastavoval vhodne. a to s klidnym srdcem reknu ze i za Vaclava Klause. a ja vul cekal ze se to ted snad zlepsi a nic. no ale mas pravdu, jehnatka uklidnuji svou krasou a navinnosti :-) a jak pak budou chutnat :-D
[32]
pepo, nechci T+ n+jak strašit, ale lépe už bylo...
(Jirka ppa: 26.03.2009, 09:42:16
- x)
Ono když se podíváš na kroky státu a nejen na ty doby před Klausem, ale i po něm, tak stát průběžně posiluje a snaží se řídit věci , které dřív nespravoval. Je to kontinuální proces, který se zastaví až tehdy, kdy už nebude oblast, kde by nereguloval a neřídil. A k té správě, nebo nesprávě...Já nějak vím že příroda si vždycky najde cestu. To je stejné jako v tom farmaření. Každá oblast má specifickou obranu, proti státním zásahům, ale obecně to je tak, že stát kontroluje i obaly od použitých hnojiv a i sůl pro ovce...dopravu na jatka....prostě komplet všechno. Dokonce i počítá kusy zvířat ze satelitních fotek...Ale i tak existuje černý trh na dobré jídlo a vlastně ani to dobré se nedostane mezi lid obecný. A tak je to se vším. Všude jsou skuliny, štěrbiny, mezery...a tak stát, ač se snaží sebevíc, nestihne to. Přesto se bude víc a víc utahovat šrouby. Až bude mít pocit, že vše řídí a fakticky to bude jen na oko.
[34]
mne nepostrasis, jen utvrdis
(pepa: 26.03.2009, 09:49:57
- x)
priroda si najde cestu , a i ja si celkem cestu najit dovedu. ale proboha proc mam polovinu casu travit vymyslenim a aplikovanim ukroku stranou. ( cast toho casu je doma , tam to ale chapu :-D) no jo ale proc se kvuli tomu vzrusovat. jinak i na pole jezdi a podle GPS foti rostlinku co jsi vysadil :-D jenom nevim kde ty fotky vubec ukladaji a porovnavaji s dotaci :-D
[36]
pepo, ta kontrola se opravdu dělá.
(Jirka ppa: 26.03.2009, 09:57:11
- x)
I počet stromů na hektar je přesně stanoven. Blbé je, když si jde kráva lehnout k lesu, kde je stín a voni se nedopočítají. Ani si nedovedeš představit ten průser. Ta pokuta za falšování údajů je tak velká, že i podnik může položit.... i přes 50 mio. jo a ukládají a porovnávají. Dokonce na to existuje jedna státní instituce, co se tím \"živí\" teď od nového roku dělají takzvané křížové kontroly a neunikne ani myša
[37]
jasane
(pepa: 26.03.2009, 10:00:53
- x)
ja nevim nic, ale mam nazor a mam obavy. to je to co mi umoznuje pohled z vnejsku. dost casto dostavam odpovedi kde mam dukaz a jak to vim. ale dukaz ktery rekne ze muj nazor platit nemuze nedostavam temer nikdy. LS nechci a nikdy jsem nechtel , ale obavy a nazor mit mohu. to mi nikdo nesebere :-( PS nepsal jsem jak dopadnou volby, psal jsem ze at dopadnou jak dopodnou , spolupracovat bude jen levice :-(
[41]
To je taky
(František I.: 26.03.2009, 10:17:24
- x)
důvod, proč chci skončit s podnikáním. Nejsem tu proto, aby si na mně nějaký státní kriplík vyléval svoje deziluze nebo komplexy. Jak jste jistě pochopili, také jsem zabrousil do GMO. Před týdnem jsem se dozvěděl, že Gandalovič se hodlá podepsat glejt, kde zakáže u nás pěstování tohoto typu plodin po vzoru Rakouska. Dnes mimochodem plocha GMO plodin u nás přesahuje 10 tis. ha a má tendenci dále růst. Ještě štěstí, že jsem do tohoto kšeftu nezapadl tak, abych na vlastní oči viděl zlikvidované lidi, kteří škrtem idiotova pera přišli o budoucnost, jako jsem to viděl po akcích pana Pallase.
[42]
Dobré dopoledne...
(ptakopysk paranoik: 26.03.2009, 10:24:57
- x)
PeSi - ad [8] Víš jak dlouho trvá, když v nouzovém režimu musí dozorující orgán přepsat tvoji repliku trojmo přes kopírák na psacím stroji Consul a pak ji teprve pustit dál? Speciálnímu oddělení zlobí SW, protože hlavní analytik nepředpokádal tolik komentářů pod jedním článkem a program se tudíž ýmrvére vyalokovává z paměti. Hlavní analytik již spáchal ve sklepě sebevraždu šestnácti bodnými ranami do zad a následným oběšením. Nový programátorský tým, zvaný Šaratice, urychleně pracuje na rozšíření paměti a síly rychlého zásahu to halt musí zatím přepisovatz ručně. Ale dočkejte času, oni to brzo rozchodí a Bloguje bude svižné. Jako vy po požití šaratice, dovolím-li si drobný žertík. HA Ha ha...
[46]
Františku, přitom s důsledky
(Šumavák: 26.03.2009, 10:29:43
- x)
toho nepěstování GMO teď v Rakousku intenzivně bojují.Ale to k Fischlerovi zřejmě ještě neproniklo. Z hnusných, imperialistických USA k nim pronikl brouček kořenožrout kukuřičný( on se jmenuje trochu jinak ale tohle dělá).Že do Evropy odtud pronikla i kukuřice už je zapomenuto. Tak asi 2, až tři roky hledali, čím ho likvidovat. lOni se jim to začalo dařit ekobiopesticidem na bázi nikotinu.Minulý týden jsem četl článek, kde řvali včelaři, že jim po tom nikotinu vymírají včelstva.A co bude, nejsou-li včely, není třeba rozvádět. Řešení je přitom jednoduché. GMO kukuřice je proti tomuto broučku odolná. Toto řešení ovšem v \"GenfreieZone\" samozřejmě nejde použít. A \"chcípá-li nám koza, otrávíme i sousedovu\" funguje v Rakousku také velmi dobře.
[49]
Jirko ppa
(ptakopysk: 26.03.2009, 10:36:13
- x)
nebo pokud se chovateli kráva takto zaběhne: http://kantorek.webzdarma.cz....jpg obávám se, že to chovatel komisi nevysvětlí... A ochránci ŽP si chov krav představují takto: http://kantorek.webzdarma.cz....gif
[51]
Pepo, co by?
(Šumavák: 26.03.2009, 10:39:45
- x)
jednou budeme mít protektorát, tak se o nás EU postará a ochrání nás.Vždyť už dnes - tedy alespoň v zemědělství - dosáhla stavu, o kterém socialismus jen snil: čím méně toho vyrobíš, tím více peněz dostaneš! (viz třeba ten poslední kvák o rozšiřování vinic se současným snižováním výnosu z keře...)
[52]
sumavaku
(pepa: 26.03.2009, 10:47:45
- x)
ja vim, ale tady to slo a jde stejne ( nekdy dokonce jeste vic) kde je a byla demonopolizace energetiky? kde byla podpora pro male firmy? hele jednou jsem to pocital podle pracovnich mist a podpory co byla v hranicich pilipopsu. pri stejnem pomeru bych mel od statu dostat 40 mega :-) to by se mi teda firma rozsirovala a modernizovala. no jo ale aspon si ulevime tim zarvanim jak jirka psal. sice doma do rukavu , ale prej to pomaha proti infarktu.
[54]
Ptakopysku, ona to vážně není sranda!
(Šumavák: 26.03.2009, 10:53:46
- x)
Kamarád má chov koní a od pozemkového fondu nakoupené a částečně pronajaté pozemky. Takže ze systému nemůže uniknout. Nasnímkovali mu pastvinu, spočítali koně, se snímkem přijeli na kontrolu,a vytkli mu, že tam má o dvě klisny míň než má mít a než uváděl.Tak je ještě v dobré víře posílal, aby si to přepočetli. Nešli, měli snímek.tak zjištoval, ze kdy ten snímek je a přoč je to tak. Těm úřednicím prostě nedokázal vysvětlit, že když má chov,tak čas od času musí nějaká klisna ke hřebci.Takže není půl dne na té pastvině.A že třeba nějaká občas i obtížně rodí a také není třeba tři dni na té pastvině. Navrhli mu zkrácení dotací o třetinu, on se odvolal, tak mu pro jistotu žádné(ani ty zkrácené dotace) nevyplatili,další rok mu přišlo, že jeho odvolání se zamítá ale peníze ne a teď jsem s ním ještě nemluviljestli už je má.Ale vzhledem k tomu, že obvyklé termína vyplácení dotací jsou koncem prosince, aby už to zemědělci ten rok nestačili utratit a mohlo se vykazovat jaké mají zisky, myslím že je ještě nemá. Mezi tím mu došla trpělivost a nabídl celé to stádo těch vzácných Achaltěkinců - těch je v celé Evropě jen pár set kusů - k prodeji, že se na to může vysrat!
[56]
Šumaváku
(ptakopysk: 26.03.2009, 10:58:35
- x)
předpokládám, že úřednice byly ve věku, kdy se jim již vytratila vzpomínka na doby, kdy věděly velmi přesně, že chovná klisna musí občas k hřebci... A co takhle postavit na pastvinu vycpaný koně, aby počet souhlasil? Já vim, dělám si z toho srandičky, ale jde z toho mráz po zádech.
[65]
2 Šumavák
(PeS: 26.03.2009, 11:29:06
- x)
hele, proč se mi tak intenzivně vybavuje Patton a jeho stínová armáda před vyloděním v Normandii? Včetně nafukovacích tanků, které v noci vždy přetahali na jiná místa. Tehdy i dnes by to bylo oklamání nepřítele. Je hezké, že si lidé konečně začli uvědomovat, že politika není nic jiného, než pokračování války jinými prostředky...
[67]
Tak tohle přátelé, staví všechny
(Jirka ppa: 26.03.2009, 11:48:40
- x)
úředníky do varu...nejen, že to je proti welfér hospodaření, ale i snímky z drůži budou rozmazané. http://www.truveo.com.../1893397766
[70]
A chápeš už, proč je dovoz
(Šumavák: 26.03.2009, 12:14:46
- x)
dobytka tak administrativně náročný a přísně kontrolovaný, jo? Já si pamtuji, když se v šerém dávnověku dovezli první, ještě rohatí herefordi....Pastevní.... bejci zvyklí bránit stádo....mě jednou zachránilo jen to, že ten kůň běhal a skákal daleko lépe než ti bejci. A pak si na té pastvině dole u Vltavy udělali tábor nějací pražáci, se dvěma velkými psy... vem si kravičku Alánku!TRHEJ! oba psi mrtví, auto rozšlapaný na padrť (o stanu vůbec nemluvím, lidi zahnaní do řeky ( na druhé straně byla kolmá zeď, takže tam se jim vylézt nepodařilo) a hodiny bojovali s těma bejkama o břeh. Kdykoliv se oni pohnuli směrem ke břehu, bejci na pevnině také. S deseti, dvanáctimetrákovým bejkem moc srandy už není. Leda tak pro diváky...
[72]
To jsem právě chtěl napsat.
(František I.: 26.03.2009, 12:52:53
- x)
Jiříku, kdyby tě náhodou prohnal bejk, tak bys podobná videa ani nepouštěl. Jenom zmínka o něčem podobném by ti přišla jako silně debilní. To bys koukal, co dokáže naštvaná kráva, která si usmyslí, že věnovat dobrovolně svoje maso lidstvu, není nejlepší nápad. Netušil jsem, jak se rychle leze po okapové rouře na střechu. Naštěstí relativně nízkou, ale dost vysokou, aby za námi kravka nevylezla. Šéf minijatek tam byl dříve než já. Ten lezl po žebříku. Jen díky tomu, že uvedený brav nejdříve zlikvidoval onen žebřík, tu mohu cvakat do keyboardu. Ale to je trochu delší historie. V bývalých Čakovicích jsem se zase díval býkovi do oka. Také bych neočekával, že bez problémů vyskočím na nakládací rampu a budu mít ještě dobře půl m rezervu. Já, narozdíl asi od tebe, světoběžníka, jsem se nikdy žralokovi do oka nekoukal, ale myslím si, že by mne hodnotil přívětivěji než dotyčný přežvýkavec.
[75]
Jen aby ten Klaus měl koho jmenovat...:)
(Rpuť: 26.03.2009, 13:21:23
- x)
...Jsme opoziční strana, nedostali jsme mandát vládnout a nebudeme o něj usilovat. Budeme se důsledně držet role, která nám byla přisouzena a budeme se podle toho chovat,\" řekl novinářům místopředseda ČSSD. http://zpravy.idnes.cz..._domaci_jw ...Později, po zasedání pražského zastupitelstva, také odmítl, že by měl zájem podílet se na případném sestavení nové vlády. Podle Béma by měl šanci dostat Mirek Topolánek jako předseda nejsilnější strany, která vyhrála poslední volby do Poslanecké sněmovny. http://zpravy.idnes.cz...domaci_klu
[76]
\"Já bych nadšením křičel, než abych vyjadřoval nejapné názory,\" řekl Paroubek.
(Rpuť: 26.03.2009, 13:27:58
- x)
http://www.novinky.cz...nictvi.html Tak bych řekla, že se máme na co těšit. Lítaj v tom jak nudle v bandasce...:)))
[77]
Jirko,
(František I.: 26.03.2009, 13:30:08
- x)
po třech hodinách na střeše jsme byli nuceni proti nebohému čtvernožci použít pro něj velice bolestivou procedůru, o které se tu raději nebudu šířit. Potom už jsem jí do očí neviděl. Koukat do očí?! Nevím, školy v tomto ohledu nemám. Mohl bych ti ovšem zařídit, aby sis mohl svoji theorii zkusit. Já tě budu v každém případě za ohradou, nejlépe z lešenářských tyčí, proklemovanou roxory, ostražitě pozorovat. Jatka bohužel v rámci HCCP modernizovali, takže okapové roury jsou skryté v panelech. Ale ty se jistě vyšvihneš na hambalky, chopíš se okapů popřípadě se jinak dostaneš na střechu. Máš na to mládí i fyzičku. Nebo taky ne. Pokud se do těch očí budete koukat moc dlouho.
[78]
Online
(Ostap Bender: 26.03.2009, 13:33:43
- x)
rozhovor se senátním Sobotkou: http://aktualne.centrum.cz...online Takže jednoho, co bude hlasovat pro LS, bychom měli...
[79]
Rupti, nějak se ti
(Šumavák: 26.03.2009, 13:37:08
- x)
státotvůrci http://media.novinky.cz...tmw9q.jpg netváří zrovna rozjásaně? Neměla by se na toho premiéra vypsat veřejní soutěž? \"kdo estě nebol premierom, ministrom či náměstkom, nechť se dostaví v 5:55 na náměstí. Autobus do Čiech odchádzá o šiestej....
[86]
pan EU kanón
(divana: 26.03.2009, 14:08:01
- x)
zdánlivě opak pana čistého výsledek stejný protlačení LS se daří hrozba radaru odražena! ten projev mnohem líp zlikvidoval šanci na radar, než se zatím dařilo všem protiradaristům - měli by topolánka na rukou nosit .. ano, ne euro komisař, kde je to jen na dobu určitou, trafičku tamtéž v závětří na stálo a to za LS a radar jako voják by měl vědět, že za vlastizradu se stavělo ke zdi
[94]
Dobré odpoledne vespolek! Jirko ppa, nemohu jinak než Ti to napálit přímo, bez vytáček a okolků:
(Loki_F: 26.03.2009, 14:23:12
- x)
to co jsi napsal v té [32] : pepo, nechci T+(ě) n+(i)jak strašit, ale lépe už bylo... , ať již úmyslně nebo z neznalosti, je naprosto plytké plácání. Už ta první věta je staré a opotřebované klišé, které stavím na roveň onomu, tak často užívanému, \"Všechno souvisí sevším... , které používá diskutér, jemuž došly argumenty. Také zjevně málo pamatuješ, což mě udivuje u člověka, který přece jen někde byl něco viděl a zažil. Ono již bylo i hůře, také bylo i lépe, ale to je jak informace z rádia Jerevan... Pokračuješ: \"A k té správě, nebo nesprávě...Já nějak vím že příroda si vždycky najde cestu. To je stejné jako v tom farmaření. Každá oblast má specifickou obranu, proti státním zásahům, ale obecně to je tak, že stát kontroluje i obaly od použitých hnojiv a i sůl pro ovce...dopravu na jatka....prostě komplet všechno.\" Co tohle má společného s přírodou, kromě historicky zafixované konstanty zvětšující exponent nárůstu úřednické drzosti a hlouposti (nebo vychcanosti)? Stát není nikdo konrétní, není subjektem, je to jen čára namalovaná na mapě, vymezující územní rozsah platnosti jakýchsi dohod. Vše ostatní jsou lidé - societas. Ne příroda. To co popisuješ je sedlácká hra na schovávanou (nijak nehodnotím - konstatuji), která trvá od doby prvních zemědělců a bude trvat i nadále, dokud se bude pěstovat kulturní rostlinstvo a dokud se budou chovat chovat domestikovaná zvířata. A poněkud jsi zapomněl na dotace - jestliže někdo hodpodaří s dotacemi, znamená to, že uzavřel smlouvu - za peníze - o tom, že se mu do hospodaření budou montovat lidé, které si nemůže vybírat. Jestliže si k tomu hospodaření hodí ještě předponu \"BIO\" , aby mohl kasírovat za jakési efemérní výhody (je mi hanba v této souvislosti psát o přidané hodnotě), které někdo je ochoten ocenit a tvrdě platit, pak sis s rozběhem šlápl na hrábě! };D)))
[97]
Dneska v reflexu hezkej Fefíkův článek:
(šakal: 26.03.2009, 14:38:22
- x)
Kouknete z okna a beton prší. Anebo rovnou sněží. A řeknete si – do prdele, to ten praotec Čech nemohl jít někam jinam?! No jo, ale kam! Na sever? Půl roku tma a ještě větší zima! Do Ruska? Ale proč k nám do Bubenče ti všichni Rusové vlastně přicházejí? Vodku bych bral, ale těch minus čtyřicet? Že by něco tušili?! Ano, chtěl bych být kavkazským pastevcem svišťů. Ale co když přijde medvěd? Všude je něco! Blízký východ! Jak krásně by tam bylo! Jenže oni, jak tam nemusejí shánět dřevo a v zimě přikládat do kamen, tak se tam nuděj a vymejšlej ty náboženský voloviny. Přál bych vám ty jejich modlitby v pět ráno! Afrika? To, co jsem napsal, plus nesnesitelný vedro, hlad, mor a neštovice. Tak kam utýct?! Austrálie? Z jedný strany hoří a z druhý jsou povodně! A pak už je jen Antarktida a tam je Bém. Člověk neuteče. Stejně má pořád ten nejtěžší batoh s sebou. Sám sebe. Je to zoufalý pohled z okna. Kdyby žil Venclovský, řekl by: já su tak nešťastné!
[98]
Anketa
(Jan Krejčí: 26.03.2009, 14:48:17
- Mail
- odkaz
- x)
V Lidovkách můžete hlasovat v anketě \"Jak nazvat vládní krizi\" (viz. odkaz) Hlasování zatím dopadá takto: Malý tlustý puč(39) Lisabonský atentát(11) Tlustá pomsta(14) Topolánkova blbost(184) Prognostici vrací úder(8) Odcházení(3) Dalíkovo ražniči(13) Tlustá zubová podrazárna(297) Bruselské pralinky(1) Velká tlustá zabijačka(9) Vítězný březen(13) Paroubkovo šrotovné(18)
[99]
včera jste mi obtimismus zatrhli, tak znovu :-))
(divana: 26.03.2009, 14:51:22
- x)
http://streit.blog.idnes.cz....html
[102]
Já se z toho obkreslím!
(Šumavák: 26.03.2009, 15:01:56
- x)
Potřebuji dělat uzávěrku a DP a místo toho už se zase jakou dobu seru s tím traktorem! Bylo by možný, žeto ti angláni tak odflákli, že už po 55 letech je v hajzlu membrána na ACpumpě??? Dušane, když jedu na volnověh, po asfaltu , s kopce - nejlépe vše najednou, tak to jede. Jak ale musím obráceně, v bahně , do kopce, do záběru, tak to začne dělat, jako že tam nejde nafta, někde si to srkne vzduchu a je hotovo, rozebírat, odvzdušňovat.Když odvzdušňuji, tak nafta z čerpadla(přes filtry jde, řekl bych normálně. Nic jiného, než tu membránu, že je stará a nemebránuje pořádně, jsem nevymyslel. Mohlo by to být ještě něco jiného?
[103]
Šumaváku, ještě k stránkování (a tak vůbec):
(Keff: 26.03.2009, 15:03:44
- x)
nestránkovat a nechat být tak jak je, jestli tě to přepínání nouzovek moc nezatěžuje a jestli můžu prosit... stránkování/vláknování diskuzi takového rozsahu jako tady spolehlivě zabije. No, jsa pragmatik, spouštím čas od času tento příkaz (je třeba mít wget a to správnou = aktuální verzi) - až se tu jednou špatně uklikneš, rád poskytnu aspoň zálohu stránek :)): wget -r -p -l 2 --convert-links --force-html http://sumavak.bloguje.cz Jo a jinak, v alpách pokračuje globální oteplování a to tak, že každý den/noc napadne 10-50cm sněhu a tak to je už 6 týdnů v tahu, takovou lyžovačku v každodenním čerstvém prašanu na pevném urolbovaném podkladu jsem ještě nezažil :). No, zelení holt budou muset přeorientovat svůj core business na šikanu mas staráním se o jejich lidská práva, ale na to jim stačí změnit jen prostředky, ne cíle. Jinak k odkupu U.S. dluhopisů FEDem - začíná mi docházet co má helikoptéra Bernanke a tančící opička za lubem: postupná devaluace dolaru, a jemné naznačení evropě, že kdo se nepřidá, promešká příležitost k inflačnímu umazání dluhů. Pokud se to udělá dostatečně synchronizovaně, občané sledující jen kurzy usd/eur si při tom všimnou jen lehkého kolísání (pravý to ráj na zemi pro spekulanty s včasnými informacemi), a Čína holt bude muset zlevnit v odpovídajícím poměru až zjistí že za dvojnásobek své zboží neprodá. All in all, bude to jen takové další vyjebání se všemi věřiteli západni civilizace a oddálení doby konečného zúčtování o dalších 10 let, stačí to udělat dost opatrně na to, aby maové v Číně nesáhli po červeném knoflíku. A jelikož těmi věřiteli států jsou i občané a firmy (přímo, nebo prostřednictvím bank co se jistí dluhopisy), budou ojebáni i ti, a nakonec to všechno stejně zaplatí, jen pomaleji a budou za to nenávidět korporace a finančníky (bod pro socialismus). No a západní civilizace bude muset ukázat svým investorům nějaké záruky stability, a tak se bude odposlouchávat, regulovat, trastat, cenzurovat, vyvíjet prostředky kontroly a monitoringu davů, a tak vůbec uměle vytvářet stabilita států. Na ochutnání: Taser bariéry co jdou připravit během minuty a pak s nimi zcela legálně paralyzovat dav rychlostí desítek lidí za minutu, směrované mikrovlnné záření prudce spalující svrchní vrstvy pokožky (v davu zasáhne desítky lidí najednou), monitorovací helikoptéra schopná z výšky 6 km snímat celé město (100 km2) s rozlišením 15cm na pixel ve 24 snímcích za vteřinu (zkuste překvapit policii když vás má tekhle monitorované), a celá řada klasičtějších prostředků, to čeká již zítra na každého občana co by chtěl neukázněným počínáním ohrozit stabilitu investic amerických věřitelů.
[104]
Četli jste už tohle?
(BohousB: 26.03.2009, 15:03:52
- x)
V LN vyšel článek s názvem Menší svině, to jsme my od Daniela Kaisera. Viz http://www.lidovky.cz..._nazory_mtr Je věnovaný Mirku Topolánkovi. Pokus s uvozovkami „“\"\" (za ten se omlouvám).
[106]
...Jo, Kaiser je dobrej - jako obvykle...
(šakal: 26.03.2009, 15:11:50
- odkaz
- x)
...A ten Veselin Vačkov má taky slušnej postřeh - V rukou loutkářů... Jak se dočtete jinde v tomto vydání, vládu nakonec sestřelili vlivní podnikatelé. Tito lidé potřebují bezvládí, kdy je u kormidla úřednická vláda a zájmy lobbistů se prosazují nejsnáze. Jaké zájmy? Například v privatizaci letiště Ruzyně nebo v přeobsazení managementu státních podniků. Dalším důvodem, proč budou loutkáři v pozadí podporovat nějaký ten politicky neutrální kabinet, je skutečnost, že do osazenstva sněmovny investovali nemalé úsilí. Volby by zamíchaly kartami a do sněmovny by se dostali noví lidé.
[109]
Silně OT - ale nemohu jinak:
(šimon klein: 26.03.2009, 15:17:29
- x)
nechal jsem si poslat Informativní výpis důchodového listu od ČSSZ, kde jsem - očekávaně - našel mezery v seznamu zaměstnavatelů. OK - začal jsem je obvolávat a mohu říct, že všude mi vyšli vstříc a postupně jsem od nich (či jejich pohrobků) obdržel druhopisy Evidenčních listů důchod. zabezpečení (jediný to dokument, relevantní pro ČSSZ k výpočtu důchodu), z nichž si hodlám cvičně vypočítat důchod dle kalkulátoru na webu (už teď, abych to do jeho začátku rozdejchal)....od všech - až, až na jednoho. Firma v likvidaci....likvidátor to dělá zadarmiko ke své nové profesi, archlív (doslova) u jedné bývalé pracovnice v kotelně ve vile. Dohledány zdrojové Mzdové výkazy, Evid. listy nikoliv. I popadla mě pejcha a zeptal jsem se na obvodních pracovištích ČSSZ, zda z těchto materiálů mi mohou zrekonstruovat ten Evid. list. Všude, ale doslova všude jsem se setkal se vstřícnými dámami, laskavými, poskytující návazná telefonní čísla, rady atd. - stálo mě to jenom 3 hodiny telefonování a cca 37 telefonátů. Celá anabáze nepostrádala mysteriozní prvky jak z Hitchcocka (hl. ten archlív), tak ale i dada, surrealismus atd. - bližší snad někdy u piva,zde se jen omezím na praktické informace o fungování oblastních pracovišť ČSSZ v Praze (snad to některým z vás bude užitečné): Bydlící v Praze 12 (jakož i na Praze 2) jsou vedeni u OSSZ v Praze 1; Firmy z Prahy 1 jsou vedeny na Praze 2; Firma z Prahy 5 je překvapivě vedena v Praze 5, ale pouze, je-li malá (co to je ?); Pokud je větší než malá, je vedena na Praze 8 (i když je z jiné Prahy); Pokud se firma z Prahy 5 přestěhuje na Prahu 6, je vedena na Praze 9 (pokud ale je malá, zvětší-li se, je po dobu zduření převedena na Prahu 8). Pokud se vám někomu zdá, že tady něco řehtá, pak to nejsou šumavákovy koně..... Přeji všem budoucím pražským důchodcům pevné nervy.....
[111]
šimone
(ptakopysk: 26.03.2009, 15:30:26
- x)
před takovouto akcí je nutné se zocelit! Například já si před návštěvou Úřadu pouštím kreslený film Dvanáct úkolů pro Asterixe. Von je celej film dobrej, ale důležitá je scéna, kdy má Asterix sehnat specielní formulář v Domě kde se zatmívá rozum. To mi dodává sílu k úřednímu jednání...
[112]
Mně se v LN líbil tento postřeh...
(Vít Blaha: 26.03.2009, 15:35:33
- Mail
- x)
„...Kdo nejvíc prokoučoval pád Topolánkovy vlády? Ani Topolánek, ani Klaus, ani Paroubek, přestože v jeho reakci nápadně absentuje nadšení. Je to Pavel Bém. Kdyby byl nevyzval Topolánka na posledním kongresu ODS, byl by dnes prvním místopředsedou ODS. Nelze si představit, že by prezident nabídl sestavení vlády někomu jinému než jemu - druhému muži vítěze voleb, který ovšem nebyl odmítnut Sněmovnou. A nelze si představit, že by si ODS troufla zabránit v tom svému do poslední chvíle loajálnímu prvnímu místopředsedovi...“
[115]
Klaus zřejmě vyhlásil veřejnou soutěž:))
(Rpuť: 26.03.2009, 15:45:41
- x)
Kdo první přinese 101 hlasů bude premierem.... já to vidím v barvách...Peloton se řítí ulicemi Prahy, u Strakovky nápadně zrychluje a a v oblacích prachu mizí v dáli směrem k Bruseli. Přes Strakovkou stojí osamělý Klaus a bezmocně mává ručičkama: \"Okamžitě, ale opravdu okamžitě se všichni vraťte...\":)) http://www.lidovky.cz...n_domov_mtr
[120]
OT šumavák - traktor
(Dušan Neumann: 26.03.2009, 16:06:02
- x)
pokud si to \"cucne\" vzduch, může to být nprakticky jen mezi nádrží a vstřikovacím čerpadlem - a to je palivové čerpadlo. Předpokládám, že nádrž je výše než vstřikovací čerpadlo, takže tam by k \"nasání\" vzduchu nikde dojít nemělo. je ještě jedna možnost, a to že regulátr vstřiků neotevírá naplno. Nevím, jestli je u MF také ovládán podtlakem jako u Bosch/PAL
[121]
Já mám dneska nějaký apokalyptický vidiny...
(Rpuť: 26.03.2009, 16:13:51
- x)
Před Matyášovou bránou, v modrém sarongu vkusně puntíčkovaném zlatými hvězdičkami, stojí Kocáb a pokorně šeptá: \"já se vobětuju, pane prezidente .... pro děti, co doma hladem pláčí ... ČEZ mi zdražil eletriku ... já bych to vzal...\"
[125]
Martion, to ano,
(BohousB: 26.03.2009, 16:22:52
- x)
já to taky vůči tobě nemyslel nijak vyhroceně, :-) oni ti lidovci jsou pružní (s tou jejich páteří, mají-li ji vůbec, dokážou ohromné věci), ale přece jenom ta podpora od KSČ ... Jinak se mi moc líbila Rputina [115]. To budou panečku závody. Jirkovi se dopředu moc nechce ... Rputi, ad [121]. Vy máte dneska opravdu nějakou veselou a rozvernou. Co pijete? :-))
[127]
Když už je to divné
(AeroKarel: 26.03.2009, 16:28:46
- x)
i takové Hujerce ......... http://www.lidovky.cz...es=090326_0
[130]
AeroKarle
(skimic: 26.03.2009, 16:49:59
- x)
... ad Hujerka - málem jsem spadl ze židle, když jsem si Šafaříkovou přečetl. To bych do ní neřekl. Dějí se věci! Všimli jste si, že po MT nejvíc skučí P&L? Dnes se ty články sypaly. Pehe radši nečtu, tak nevím co psal, ale vyjádřil se Jan Štern i Václav Havel. Bylo to prostě tak. Bylo. Nikdo mi to nevymluví. Do ODS v 2004 udělali nábor nových členů, přistoupily osoby z P&L a jen to sviští. Teď je to vidět již zřetelně.
[132]
Mě akorát mate, že...
(šakal: 26.03.2009, 16:52:01
- x)
...ta Šafaříková má v poslední době články o své doposud milované EU nejenom čitelný ale dokonce i dost dobrý. A to bejvala z eurohujerů nejprononcovanějších! Buď se u ní stavil pošťák Vomáčka s balíčkem a přines jí rozum, nebo jí začal šukat ňákej euroskeptik (7;- ))
[133]
Bohouši,
(Rpuť: 26.03.2009, 16:59:08
- x)
dáma před západem slunce nepije:)) To bude spíš ta předsmrtná euforie... Oni ti lidovci to zřejmě berou, jako, že bůh dopustil. A když jim dá požehnání, tak něco kápne, když se přičiněj. A když se nepovede, tk to zas bude mít pánbůh na triku. To je jak s tím Klausem...:))
[134]
Hele Loki, fakt mne moc nezlob....
(: 26.03.2009, 17:07:06
- x)
máš nějaký problém s dotacema? Já ano , protože máme nalajnovaný kolik můžeme udělat a protože chceme obhospodařovat svoje některé pozemky tak jak to děláme, máme známku propůjčenou. No a co bychom mohli asi tak dělat jinak....Jako nebejt systému dotací a kvot? Dám Ti naší nejlepší flašku, když to dokážeš zařídit. Holt v zemědělství musíš bejt v systému, sakrapráce. Máš přidělený kotlety a ty můžeš vychovat. co máš navíc nesmíš prodat a nejen to, ty je nesmíš ani chovat, jinak máš průser. A jak chceš zatajit před úřadama ovce, jabka, mošty.....líh...to prostě technicky není možné. Jo jasně, můžem se na to vyprdnout, mít 2OO ha park, ale uvědom si, že i tak ty 2 mio ročně náklady musíš zaplatit, na tu údržbu. Na sekání trávy, sklízení. Nemůžeš to nechat na stromě. Jo a opravdu v našem oboru bylo lépe. Před vstupem do EU...začínali jsme byly skvělé úrody, lidi chtěli pracovat, dostávali jsme tak třetinové dotace, ale mohli jsme vlastně pěstovat a chovat to co jsme chtěli, takže hospodářsky jsme na tom byli o řád lépe......takže to bylo opravdu skvělá doba. Jen škoda, že to tak nezůstalo. Ano, bylo lépe, minimálně pro nás., Takže pro mne to klišé rozhodně není a hospodaření v našem stylu rozhodně více prospívá našemu okolí a tedy i nám. Takže tu údržbu krajiny beru jako velmi výraznou přidanou hodnotu. Nevím, jestli jde vyjádřit penězi, ale třeba se to dá.
[137]
...Á propos,...
(šakal: 26.03.2009, 17:15:18
- x)
...celkem zábavný sledovat to vylekaný hemžulení P&L - jak dyš počůráš mraveniště! Tolik, tolik moc potřebovali čas na to, aby tu vládu ODS mohli dokonale dokurvit - a vono jim to vestavěný kurvítko ve složení Vondra, Šwarcík, Bursík zakukalo eště před uplynutím záruční lhůty. Depáá, dneska halt néjni spoleh ani na prověřený metódy.
[142]
Jasane, já Ti nevím...
(Jirka ppa: 26.03.2009, 17:27:59
- x)
mám jednoho příbuzného, kterej připravoval přístupové dohody pro Rumunsko, Bulharsko....a u něj je to naopak. Je to s ním čím dál tím horší a horší...už se moc nestýkáme. Nějak se nemůžeme smířit s našima světonázorama a taky, že se nechceme dobrovolně dělit..
[144]
A teď ještě tohle:
(martina: 26.03.2009, 17:36:25
- x)
Zástupci ODS v Senátu navrhli zrušit koncesionářské poplatky http://www.novinky.cz...platky.html P+L se asi zblázní :-)
[145]
Tak nám Bundesverwaltungsgericht
(dvd: 26.03.2009, 17:37:32
- x)
zarazil prodloužení provozu atomových elektráren Biblis A a Brunsbüttel. Provozovatelé chtěli na tyto 2 elektrárny převézt tzv. zbytkovou (tj. už nevyrobenou) eletřinu z elektrárny Mülheim-Kärlich. To je v souladu se zákonem. Leč zmíněné elektrárny nejsou v jistém seznamu pod čarou v atomovém zákonu z roku 2002. Přitom předseda soudu sám kritizoval během soudního jednání víceznačnost zákona a tím i nejasnost úmyslu zákonodárce. Já si myslím, že na Evropu ani nemusí přijít nějaká krize - ona se pošle do kytek svým vlastním přčiněním.
[148]
Rputi, díky.
(BohousB: 26.03.2009, 17:47:07
- x)
Jo a četla jste tenhle článek? Prezident podrazil ODS se vším všudy, shoduje se Bursík s premiérem Viz http://zpravy.idnes.cz...domaci_bar Tam detektiv Bursík rozplétá komplot na ODS. Předseda zelených Martin Bursík se postavil za premiéra Mirka Topolánka. Podle něj má pád vlády na svědomí pražský primátor Pavel Bém a prezident Václav Klaus. Bursík novinářům řekl, že »u Béma to je jen takové tušení«, prezident ale občanské demokraty »podrazil se vším všudy«. Je to úplně jasné, ty dvě poslankyně byly přes Soukupa napojené na Tvrdíka a Paroubka, vždyť s nimi jednaly, je to úplně zřejmé. A jeden z těch poslanců ODS řekl, že se rozhodoval na základě konzultace s prezidentem republiky, takže tady není co zpochybňovat, tady není ani s čím polemizovat, uvedl Bursík. Líbí se mi, že Bursík opominul, že s tímtéž Soukupem jednal samotnej Topolánek před hlasováním. Takže podle detektiva Bursíka to vlastně zorganizoval samotnej Topolánek. Tohle Topolánkovo napojení na Soukupa o tom svědčí. No a navíc se Topolánek sešel s Cibulkou a ten je zase kamarád Tlustýho (dělal mu na MF poradce) a tím pádem jednal Topolánek v součinnosti s Tlustým. Topolánek si to svý odvolání prostě pěkně pojistil. To je ale pěkný spiknutíčko... :-))
[151]
Inu, pro Burizona to přišlo ve velice nevhodný okamžik...:))
(Rpuť: 26.03.2009, 17:57:24
- x)
Ono vůbec, tak dlouho se ten pytel blech, co si říká sněmovna, hádal a štěkal, až se jim to rozpadlo pod rukama. A teď to budou svádět jeden na druhýho a nejlépe pak na Klause, protože na tom se všichni shodnou \"napříč politickým spektrem\" ... jak malý haranti...
[154]
PT-vaše starosti na mou hlavu...
(maYda: 26.03.2009, 18:37:08
- x)
Poraďte, co natáhnout dítěti na ples. dítěti je dvanáct, výšky podprůměrné, nejradši nosí kalhoty a triko, růžovou nesnáší, dekolty nesnáší, dokonce i skutečnost, že už má co v tom dekoltu ukázat, nesnáší, odhalená ramena nesnáší. prolízám nabídku půjčoven na internetu a všechno kandiduje na to, aby prohlásila, že to nemyslím vážně, že by na sebe natáhla něco takového. nemáte tip na nějakou půjčovnu?
[155]
Tak mně se podařilo
(Šumavák: 26.03.2009, 18:38:10
- x)
dosáhnout vítězství nad hmotou: - balíky na pastvu jem tím čtvrtmetru hlubokým blátem navalil ručně - abych se fyzicky vzpamatoval, diskutoval jsem tu s oběma PC na téma: proč, když to na starém ukazuje formát .doc to na novém vypadá úplně jinak(samozřejmě hůř) a hlásí to formát .wpd a ukazuje se jen třetina vložených dat.Jestli voni ty nové PC nejsou nějaké zapomnětlivé a už si nepamatují, co to byla \"602\".....starej zase nežere \"palec\" s 1GB kartou....a na čtyř zásuvkovém USB-hubu dvě nefungují....no ale před chvilkou se mi to konečně povedlo. Takže jdu zase trochu kydat, abych mohl v noci účtovat.Doba je pokročilá....
[158]
maYdo
(ptakopysk dobrák od kosti...: 26.03.2009, 18:59:19
- x)
základní předpoklad - ať na ni natáhnete cokoliv, co bylo v galaxii Mléčné dráhy a přilehlém okolí ušito švadlenami všech ras od počátku věků, bude v tom vypadat jako debil a do smrti vám to nezapomene. Jinak... dle vlastní dcery bych navrhoval - oblečení kterému soukromě říkám \"depresivní maniak\" tedy černá, tmavomodrá, či jiná podobně veselá barva, ke krku, dlouhý rukáv, doplňky nerezová chirurgická ocel a obličej ve stylu Morticia Adams http://fc80.deviantart.com...li.jpg
[161]
ptakopysku,
(Rpuť: 26.03.2009, 19:21:32
- x)
ta Adams vypadá ještě docela úhledně. Ale zcela určitě u oblečení nesmí chybět pásek se sponou ve tvaru lebky, bezprsté průhledné černé rukavice nejlépe se vzorem pavučiny a toto vše by mělo být vhodně kolorováno trochou hřbitovní prsti.... Jen si mayda musí dát bacha v noci v přesíni, když na ni dcera z šera jukne:))
[163]
ptakopysku,
(Rpuť: 26.03.2009, 19:40:53
- x)
kam tě vede ... myslím, že podkolenky s lebkama, tu ještě někde v šupleti jsou. To je předstupeň před stylem \"gagsta yeh\"... pokud se maydina dceř propracovala do další fáze, tak možno uspět pouze s gatěma s rozkrokem u kolen...což je snad ještě horší než gothik:))
[164]
Rputi
(ptakopysk: 26.03.2009, 19:53:04
- x)
jó to bylo kdysi dávno, když tvojí dceři bylo dvanáct! Ono se to dynamicky posouvá. Začnou to nosit patnáctky, dvanáctky to začnou kopírovat, patnáctky to přestanou nosit, protože by vypadaly jako děti, od dvanáctek to převezmou osmiletý, dvanáctky to okamžitě přestanou nosit, od osmiček pak pětiletý a pak už jsou naštěstí malí pišišvoři a pišišvorky, které ještě jejich matky zvládají a tam se ta móda poněkud tříští podle úchylnosti matky :o)
[165]
Dobrý večer,
(Foundryman: 26.03.2009, 20:00:47
- x)
dnes jsem vyplnil 3 daňová přiznání a elektronicky je protlačil na FÚ - alespoň doufám. Jsem z toho div živ. Tanečky kolem vlády tím pádem vnímám jen okrajově. Sluší se ovšem připodotknout, že kdyby nebyl Topolánek trouba, tak se vykašle na Klause, Béma a Tlustého a vymáchá v těch sračkách hubu Paroubkovi tak, že by ve volbách vyhrál o 10%. Já čekal, že budou plné noviny premiérových komentářů o Paroubkově schopnosti myslet alespoň 2 dny dopředu, o tom, že když ČSSD zlikvidovala vládu, rád jí přenechá možnost se předvést a tak dále a tak podobně. Nu, bohužel, ten pán je vskutku poněkud tupější, není ani pragmatik - navážením se do Klause nemá možnost získat vůbec nic.
[166]
Vy jste dobráci...
(maYda: 26.03.2009, 20:03:54
- x)
snad se nám povedepůjčit neco jako čšqaty pro družičku. kámošky jsou na nic, moje to neřeší, spíš už shánějí dupačky na vnoučata a její doma asi plesopvý šaty zatím nemají. 4ernou sukni a bílou blůzu nemáme, nikdy to nechtěla nosit, dlouhou už vůbec ne.
[173]
Bože můj,
(Pavel Kořenský: 26.03.2009, 20:26:54
- Mail
- x)
to je rota debilů, to už se vážně nedá nazvat jinak :-( \"Výkonná rada ODS se usnesla: prezident Václav Klaus by měl pověřit sestavením vlády předsedu nejsilnější parlamentní strany, tedy Mirka Topolánka. Širší vedení strany také odsoudilo výrok prezidenta, že pověří sestavením vlády, toho, kdo přinese 101 hlas poslanců...\" To mají jako pocit, že Klaus odvolá co řekl a pověří sestavením vlády Topolánka ?
[178]
Pavle K.,
(Foundryman: 26.03.2009, 20:33:05
- x)
vskutku, jinak než pokročilou demencí to nazvat nejde. Paroubek těm blbům tak krásně nahrál na smeč a oni dělají všechno pro to, aby se ztrapnili co nejvíc. Obávám se, že ODS se pro mě stává naprosto nevolitelnou stranou. V jakýchkoli volbách. Odpustím vychcanost, ale s blbostí a neschopností mám problém.
[184]
Vždyť se na ně koukněte,
(Foundryman: 26.03.2009, 20:37:21
- x)
copak se už načisto pomátli? Pokud ODS zrovna tyhle týpky vystrkuje na veřejnost, svědčí to o naprosté ztrátě soudnosti. http://www.novinky.cz...da-ods.html
[196]
fondrymane
(pepa: 26.03.2009, 20:52:35
- x)
ja vam odpovim a vy mne nevezmete zitra domu :-D vite kdybyste mi to rekl pred rokem tak bych rekl ano souhlasim. bohuzel v tom roce jsem mel casto jinej nazor. i kdyz se panem kunetkou handrkuji roli VK , tak spis cekam co bude delat dal. o bursikovi se nemusime vyjadrovat to je hnup a hnup vzdy bude
[197]
ale to je Jasane normální....
(Jirka ppa: 26.03.2009, 20:53:09
- x)
to je stejné jako u každého vedoucího, co se obklopí jen pochlebovačema a hluponěma...a pak se chce ukázat jen v tom nejlepším světle ale to dlouhodobě nefunguje. Jenom tak po cestě k výtahu. ..jako tahle madam :-)) http://www.youtube.com...re=related
[198]
Fajnšmekři
(skimic: 26.03.2009, 20:53:52
- x)
... jistě jste se mučili Stefan-Boltzmann konstantou (záření absolutně černého tělesa například). Vy, co nevěříte v Boha, či antropický princip, jste dříve nebo později zjistili, že sigma před čtvrtou mocniny teploty je odvozená. Vám, kterým to nestačilo, doporučuji revue Luboše Motla. Oprostíte-li se od SI, provede Vás nádhernou zprávou. Není to nic jiného než pí na 2/60. Nepočítejte to. Není to 5.76 a exponent. Pěkně se tím nechte provést¨. A mrkněte i na jeho politické články. Luboši -BRAVO! http://motls.blogspot.com...ry.html
[199]
Takovéto usnesení říká,
(jura-p: 26.03.2009, 20:53:52
- x)
vůbec nevíme, co máme dělat. Tak jsme se rozhodli, že budeme dělat to, co jsme dělali, ale líp a silněji. To, že nedáme většinu, no tak budeme zase nějakou dobu v demisi. No a pak to uděláme naposledy, ale tak dobře, že ty volby vyhrajeme. Jsme přece ten nejlepší tým, co vidíme široko daleko, když před zrcadlem s námi nikdo jiný nestojí. No a s námi už fakt nikdo nestojí. Jsme nejlepší tým, co vidíme.
[200]
Vážení,
(PeS: 26.03.2009, 20:56:53
- x)
Vy mě překvapujete... Vždyť už to tady Šumavák i jura psali... Proč potřeboval Topolánek zlikvidovat senátory své vlastní strany? No a tohle už je jen logické pokračování... Prostě dělá všechno pro to, aby tu stranu zlikvidoval - a najde kolem sebe dost blbců, kteří mu k tomu tleskaj. Nic víc v tom nehledejte - spíše se ptejte \"proč?\"... To vše je zcela konzistentní proces, který započal už v roce 2006 na podzim. Kašlete na kecy a koukejte na fakta - nevyužil ani jedinou příležitost, aby tu stranu podržel a podpořil (a pár těch příležitostí bylo), zato nepromarnil ani jedinou příležitost, aby někoho nepodtrhl, neodkopl, nezlikvidoval. To veškeré jednání těchto dnů je s tím naprosto konzistentní. Ta strana pro něj představuje galejnickou kouli na noze a brání mu v jeho rozletu... Musí být proto zlikvidována a on pro to dělá, co může. Vy to opravdu nechcete vidět?
[201]
proc muze jeden?
(pepa: 26.03.2009, 21:00:02
- x)
proc je divne ze klaus muze rici chci 101 podpisu a vykona rada chceme aby jsi poveril topolanka? vzdyt mu ruku nelamou aby ho poveril, ale rici to mohou. nevim trochu mi to pripada ( jasane to zduraznuji ) jako zhrzene manzelky. na obou trech stranach trojuhelniku kterej ted bude rozhodovat
[202]
Pepo,
(Foundryman: 26.03.2009, 21:00:18
- x)
Klaus je především politik a taky šachista, dovede přemýšlet dopředu. Teď mohou nastat jen dvě varianty - ODS a ČSSD se nějak dohodnou, Topolánek sestaví vládu a Paroubek se skřípěním zubů odsouhlasí to stejné, co teď zlikvidoval, čímž se naprosto znemožní. Nebo se nedohodnou a Klaus je dokope k rychlým volbám. Tertium non datur. Pro Paroubka dobré řešení neexistuje, i když mu ODS k mému velkému údivu situaci všemožně ulehčuje.
[209]
2 jasan
(PeS: 26.03.2009, 21:10:22
- x)
hele, jak na to koukám, tak si říkám, že celý to slavný odvolávání byla předem domluvená šaškárna, která se náhle a nečekaně oběma rezižerům vymkla z rukou... Jak se tak ukazujou, ani jeden z nich nečekal, že to tak dopadne. Zvonku to vyzerá tak, že předem připravené pimprlové divadélko dojelo na to, že několika pimprlatům se v nevhodnou dobu přetrhaly nítě...
[210]
2 jasan
(PeS: 26.03.2009, 21:12:05
- x)
hele, jak na to koukám, tak si říkám, že celý to slavný odvolávání byla předem domluvená šaškárna, která se náhle a nečekaně oběma rezižerům vymkla z rukou... Jak se tak ukazujou, ani jeden z nich nečekal, že to tak dopadne. Zvonku to vyzerá tak, že předem připravené pimprlové divadélko dojelo na to, že několika pimprlatům se v nevhodnou dobu přetrhaly nítě...
[211]
Tak smlouva je odložena,
(jura-p: 26.03.2009, 21:14:24
- x)
chodníkový zákon jsme taky přijali. Nechápu, proč si socani všichni myslí, že lidi nezametou před barákem, když jim nebude hrozit, že budou platit každému, kdo městu na tom chodníku upadne. Já si myslím, že ti, co uklízeli sníh ho budou uklízet dál a ti co ho neuklízeli, také nic na svém přístupu nezmění. Stejně by mě zajímalo, co na tomto zákonu tak vadilo socanům.
[212]
jasane
(pepa: 26.03.2009, 21:18:12
- x)
muze kazdej, ale ten co realne muze ten ma navrch. jenom aby nebyl PS zase prozmenu klaus dotlacen k resenim ktera se mu nelibyla u havla. ono je pekne kdyz muze, ale co udela PS? jak pise PeS ani jeden z PS snemovny vlaste nevi co chce? kono poveri kdyz nikdo neda dohromada 101 podpisu? kdo toho povereneho schvali? jak rychle ho nahradi? poku je timto donuti k rychlym volbam - jak psal foundryman - tak smekam
[213]
paroubek nechce, ale ani švejnar nechce ..
(divana: 26.03.2009, 21:19:08
- x)
http://aktualne.centrum.cz...633026 Švejnar exkluzivně: Nezamýšlím vést kabinet odborníků - Politika - Domácí - Aktuálně
[214]
Foundry :-)
(Halladin: 26.03.2009, 21:19:32
- x)
těch variant je víc :-) Topolánek bude trucovat, a jelikož nikdo nepřinese 101 hlas, Klaus jmenuje koho bude chtít, a i když dotyčný nedostane ani jeden hlas, bude ho tam držet, dokud se Topolánek s Parobkem nedohodnou. Není nijak ústavou omezen... jo , a dotyčný zatím začne vyhazovat členy ODS z ministerstev.. Pokud se nebude chtít topolánek dohodnout, nakonec si ODS najde někoho jiného. Paroubek je na koni - chtěl předčasné volby, a bude je mít. Minimálně se zbaví přeběhlíků v parlamentě, i kdyby prohrál.Ale, myslím , že neprohraje. A teď už Paroubek jen v klidu čeká na někoho, kdo za ním příjde vyjednávat. A bude muset něco nabídnou
[218]
Halladine,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 26.03.2009, 21:26:12
- x)
proc by Klausem dosazeny externista delal neco jineho, nez by chtel delat Klaus (potazmo delal to, co chce Paroubek?) Paroubek na koni? Nevypadalo to tak ani co jsem videl v teelvizi na bridgi, ani z jeho ponekud nekoherentniho vystupovani (nehodlame tolerovat vladu - den pote, co ji polozil a spousta dalsich prikladu)...
[222]
Juro-p
(H.: 26.03.2009, 21:26:52
- x)
obec , ve které bydlím na chodník neměla. takže jsem si ho udělal sám. No , ale vážně. Mít chodník před barákem je především zájmem majitele domu, a tam bydlících. Barák, s blátivým chodníkem kolem nevypadá moc dobře. a chodit s věčně zablácenými botami taky není nic moc. Takže majitel domu mohl být rád, že mu ho obec postavila, a to čištění nebral jako problém. Proč by obce měly stavět nové chodníky, když s nimi bude mít další náklady? Takže řeknou - postavte si chodník sami, udržujte si ho sami, a ručte si sami. Anebo - abychom na to měli , zvýšíme daně z nemovitostí.
[223]
Pepane, ad [212].
(BohousB: 26.03.2009, 21:27:38
- x)
Klaus je na koni a Topolánkovi to ještě nedocvaklo. VR ODS může vydávat prohlášení do alelujá. Klaus má jedinečnou šanci jmenovat svou úřednickou vládu a Mirek může konstruovat někde v ústraní mýty o Sarajevu II, jak mu radili tzv. politologové a MT se toho ruče chopil. Ty volby se skutečně přiblížily. Možná už budou bez MT, pokud má ODS dost rozumu.
[225]
No ještě naposledy,....
(Jirka ppa: 26.03.2009, 21:28:56
- x)
jenom opravdový kretén vyvolává hlasování o \"pády vlády\" a nepočítá s tím, že náhodou to dopadne. Jen idiot se pouští do takovéhodle experimentu. Ano jistě v obchodu je to možné, leč firma končí velmi rychle, jakmile se podaří cyvíst všechny věci, proč k tomu převzetí došlo. Jo a stejně tak je to s vládou...Jedno věc je shodit, ale pak následuje další krok. Tedy co dálk. Jestli Klaus to ví a nechává to takhle tak to není vůbec správné a chová se jako štětináč....Jestli to neví Paroubek, tak je to pacholek jak vyšitej. Je to sice fakt, že njaká vláda mi může být zkradená, ale tady jde o princip. Tedy pro mne. Jinak je dobře, že padla vláda, protože alespoň se zelený nesmysly nedostanou dál, ale i tak, teď se projevují charaktery.....
[234]
No a je to tu....
(Šumavák: 26.03.2009, 21:36:19
- x)
http://www.novinky.cz...drazka.html kdo mi to předevčírem říkal, abych nestrašil??
[236]
Klaus nechce to samé co Paroubek
(H.: 26.03.2009, 21:37:46
- x)
Klaus chce velkou koalici, Paroubek ne. Co se týká voleb, ty pořádá Český statistický úřad. A ten na přípravy potřebuje 5 měsíců, od stanovení dne voleb. Anebo správněji, den voleb se dá stanovit nejdřív za 5 měsíců od rozhodnutí, že budou volby. Paroubek to věděl, a proto mluvil o září. Konečně se to zřejmě dozvěděl i topolánek, takže dnes mluvil o září i on Petře, když není zodpovědný za to, že se stane škoda, tak ho nic nenutí. A pokud je za chodník zodpovědné město, asi nebude riskovat, že někdo ten chodník neuklidí, a město bude obžalkováno a bude platit.
[237]
Ostape, zdravím.
(BohousB: 26.03.2009, 21:40:54
- x)
Já to s tím, pokud má ODS dost rozumu, také myslel trochu jako žert, ale i do budoucna. Ale uvidíme. Třeba k tomu skutečně dospějí. Silou, Ostape, silou. Zatím ještě hoši dost nevychladli. Ale ono jim to postupně začne docházet. A je tu navíc ještě členská základna. Skutečně to vypadá, že na zkušeného matadora na Hradě asi takovýmito rezolucemi nevyzrají.
[239]
Vidíte Halladine a v tom je mezi náma
(Jirka ppa: 26.03.2009, 21:43:27
- x)
obrovskej rozdíl....U nás je normální dělat věci tak nějak dobrovolně i přes to, že nám nehrozí postih a trest. Uklízíme chodníky, opravujeme rozbořené .......a další a další věci, protože to tak má být. Vy holt to musíte mít pod trestem smrti....Ta naše varianta se mi zdá lepší. Ale spějeme k té Vaší...bohužel. ps. a na ty škody existuje pojištěné. A pokud se domnívám práce na panském je zrušena, stejně jako nevolnictví....
[243]
Jo, a jak jsem si všiml, tak se mě ptual nějaký Jan Krejčí.
(jura-p: 26.03.2009, 21:46:52
- x)
Jene Krejčí, nevím. Prezidenta jsem viděl naposledy asi tak před půl rokem a to jsme si jen vyměnili pozdravy a je to víc jak rok, co jsem s ním obědval na Hluboké, když byl v Jižních Čechách. Tam nás sedělo u stolu šest a mluvilo se o kdečem, ale ani slovo o vládě, natož o pádu vlády. Jinak mám jen ty informace, co ostatní lidi. Konflikt s odpadlíky z ODS eskaloval spíše Topolánek a ty dvě zelené vyloučil Bursík. Tam bych hledal víc ty, co přispěli k pádu vlády, než na hradě. Já, když bych se potřeboval dopočítat přes sto, tak bych si dal dost pozor, abych nenaštval ty čtyři, co se bez nich přes sto nedopočítám. Těžko můžu vést s někým válku a počítat s jeho podporou. Ať už je jaký chce. Klaus svého času Wágnera ani nepomlouval, ani nenapadal. Kdyby si Topolánek dokázal získat na svou stranu dost lidí, žádné intriky by nebyly nic platné. A dokazovat spiknutí tím, že se někdo s někým sešel, je na úrovni estébáckých dobrodružných knih z doby minulé. Furt se někdo s někým schází, a kdyby se s každé mé schůzky s někým měly vyvozovat závěry o zradách, tak to bych musel být multizrádce. No a vidíte, nejsem.
[248]
Foundry,
(H.: 26.03.2009, 21:51:09
- x)
ty zase nechápeš zákony trhu. každý si snaží snížit náklady, pokud je nemusí vydat. A uklízení je taky náklad. Ale jo, mnozí uklízet budou, ale ne všichni. A když ti, co uklízejí, uvidí, že za ty, co neuklízejí, to udělá obec, vykašlou se na to taky. Je mnohem snadnější zavolat na obec, že nemám odklizený chodník, jak si to představují ? Tenhle systém platil už snad od Rakouska, a jakž takž fungoval, a lidi nereptali. A co funguje, by se měnit nemělo.
[249]
...já jen, abyste se mnou nepočítali :-)
(Šumavák: 26.03.2009, 21:52:26
- x)
http://aktualne.centrum.cz...633026
[252]
Jo, Halladine,
(Foundryman: 26.03.2009, 21:54:51
- x)
k těm volbám. Pokud by vzala ODS rozum do hrsti, mohla by předvést národu velení socanů jako partu nesvéprávných idiotů, kteří shodí vládu a neví, co si s tím počít. Myslím, že by to nebyl pro případ rychlých voleb ten nejšťastnější obrázek. Naštěstí pro Paroubka sedí srovnatelní idioti i ve vedení ODS. Takže jsou si kvit, ale Paroubek má navíc cejch rozbíječe, což v Kotlince není bůhvíjaká výhra.
[253]
Hale,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 26.03.2009, 21:55:29
- x)
to plati pouze pro lidi, kteri uvazuji pouze v kategorii \"penize\" a \"ted\". Existuje i naklad \"budu vypadat jak debil, kdyz si neuklidim chodnik pred barakem, a jeste si namacim do bot, kdyz pujdu do prace\". Stale ale nevim, proc za uraz na neuklizene silnici odpovida ten, komu se uraz stane a na chodniku ten, kdo ma nejblizsi barak.
[254]
eeh ? Šumaváku?
(skimic: 26.03.2009, 21:57:33
- x)
.. jako myslíš Sophiinu volbu? Dneska mě ještě příjemně překvapil v autě ČR1. Říkali, že pomůžeme Lotyšsku. Že vláda a Senát to odsouhlasili. Tedy - nějaký miliardy Lotyšsku bezúročně na což vláda emituje bondy. No to jsem byl v Jiříkově vidění. Za bondy něco platíš a Lotyšsku to dáš bezúročně? No Riga je hezká fakt. Přístav je supr na plachtění. To tam asi bude nějaký nový vládní a senátní rekreační středisko. Asi něco nechápu. I IMF nedává nic bezúročně. Ani my IMF nepůjčujeme bezúročně. Senátore Juro-p - nejsou to jen nějaké novinářské kecy?
[255]
Hale,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 26.03.2009, 21:58:00
- x)
jenze silnicni sprava je za uklid placena z nasich dani. Ja za uklid mestskeho chodniku placen nejsem (ba dokonce, kdyz si na nej chci na chvili slozit kontejner, musim zaplatit). Takze zodpovidam za neco, co delam nedobrovolne a zadarmo. Feudalismus.
[256]
Foundry,
(H.: 26.03.2009, 22:00:07
- x)
Paroubek snadno dokáže svým voličům, že tahle vláda byla sundána spíš později, než dříve než měla být sundána.. A paroubek věděl, co chce, a říkal to dostatečně dlouho předem. Sundat vládu, úřednickou vládu a předčasné volby. S tím, že nevěděl, co chce jste snad umanutí. Jiná věc je , jestli předpokládal, že se mu to podaří už teď. Ale to nevěděl nikdo.
[259]
Petře Kunetko,
(BohousB: 26.03.2009, 22:01:33
- x)
stran pralinek bych měl dobrou radu. Když máš rumový pralinky děravý, tak ten rum tam těma dírkama dolej zpátky a uzavři ty otvory. Potom si pošmákneš. A nebo to udělej jako Šumavák a ty bonbóny sněz a zapíjej to rumem přímo z flašky. To si možná pošmákneš víc a tolik se nenadřeš. :-))
[260]
Halladine,
(Foundryman: 26.03.2009, 22:02:12
- x)
nákladem je taky bordel kolem baráku. O mé povědomí o základech trhu si, myslím, nemusíš dělat starosti :-) Proč by to měla uklízet obec? Obec je pojištěná. Tady jde o to, že když v 10.00 napadne sníh a v 10.30 si na něm někdo narazí prdel, aby neměl možnost popotahovat majitele přilehlého baráku (t.č. např. na služebce v Bruseli) po soudech. Když u vás nemáte chodníky, měli by podle tebe uklízet lidi přilehlou část silnice?
[262]
promiňte, že ruším
(onlooker: 26.03.2009, 22:05:54
- x)
ale těch možností je víc: a) velká koalice ODS - ČSSD - to Topolánek neunese, Bém s Paroubkem by se obětovali, ale moc tomu nevěřím b) trojkoalice ČSSD - KSČM - KDU/ČSL - to je kvůli komunistům nereálné c) ovšem nejreálnější je přinesení jména nestranického předsedy vlády (např. Švejnara) spolu s archem podpisů ČSSD - KSČM - KDU/ČSL, kteří tuto vládu odborníků podpoří, Současně by se mohlo usilovat o sehnání 120 hlasů pro zákon o předčasných volbách.
[265]
Foundry,
(H.: 26.03.2009, 22:11:09
- x)
Vláda a lá tošovský. A samozřejmě důvěra, daná většinou hlasů. Ovšem - nutné to není. I když nezíská důvěru, vládne , dokud klaus nejmenuje někoho jiného v demisi. A klaus opravdu nikoho dalšího jmenovat nemusí třeba rok. prostě - Klaus má situaci pevně v rukách, skoro jako ruskej car :-)
[266]
Hale,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 26.03.2009, 22:13:11
- x)
[265] je dobre shrnuti. Ano, Paroubkovi se povedlo dosahnout toho, ze ma Klaus situaci pevne v rukach. A k tomu lotyssku, zajimaoo by mne, zda to je i poucne... Treba, ze dluhy se platit musi. A jinak Vas, samozrejme, rad vidim - nikdo Vas neprivital ;)
[268]
Halle
(skimic: 26.03.2009, 22:14:44
- x)
... já v Rize před dvěma týdny byl. Vím jak to tam je. Stojíš celý den frontu na to, aby tě zapsali do registru nezaměstnaných a nemáš jistotu, že něco dostaneš. Česko je proti tomu sociální oáza. V letadle jsem seděl vedle švýcarské bankéřky, která šla jednat s vládou o odložení úroků z vládních půjček. Žádná sranda. Ale podle ČR1 bychom byli jediní, kteří altruisticky resignují na náklady pomoci se kterou pochopitelně souhlasím. Pozítří můžeme být ve stejné situaci. Anebo jsme už mohli být, zadrápl-li by se tu více pan Švejnar.
[274]
Petře,
(H. ( Halladin): 26.03.2009, 22:22:04
- x)
měl, já v tom baráku většinou bydlím sám. Teda se psem a kočkou. No, prostě jsem si nechtěl nosit bláto domů. :-) Ale kdyby mi ta obec ten chodník zaplatila, ochotně bych těch 9 metrů odhraboval.:-)) Stejně teď musím, když je můj, a jako majitel ručím za škody :-))
[277]
No skimici, já se ti tak moc nedivím
(H.: 26.03.2009, 22:27:31
- x)
Když jsem poprvé slyšel kalouska, že si půjčíme , abychom mohli půjčit, taky jsem vyskočil. až později jsem se dočetl, že dávaj všichni ( no Maďarsko asi ne :-) ), a že je to hromadná akce EU, protože by vypadalo blbě, nechat zkrachovat člena EU.
[279]
Ta situace je následující.
(jura-p: 26.03.2009, 22:30:09
- x)
Družstevníci uklízejí před svým barákem, protože jim patří dům a bojí se, aby si někdo nezlomil nohu, protože to by taky museli platit. Vedle ve stejném domě uklízi chodník město, protože je to jeho nájemní barák a jeho chodník. Provádí to technikou, kterou si nakoupilo z pozemkové daně, která je příjmem obce, takže ji platí, lidé z družstevního domu těm lidem z obecního domu, protože na obecní se daň z nemovitosti nevstahuje. Když si někdo zlomí nohu před družstevním, zaplatí to družstevníci, kteří se pojistili i proti škodě na obecním majetku. A platí to. Když se něco stane před obecním domem, obyvatelé neplatí nic, protože se to zaplatí z paušálního pojištění obecního majetku. Příjem na toto pojištění vzniká též z daní z nemovitosti, které platí obyvatelé družstevního domu, avšak obyvatelé obecního domu ji neplatí. Tak to bylo doposud. Podle nového je to stejné, všichni pravděpodobně uklízí jak uklízeli, a není to věcí tohoto zákona, protože ten není ani trochu o uklízení. Jediné, co se mění, je to, že když se něco někomu stane na obecním chodníku před družstevním domem, tak se to platí z pojištění obecního majetku. Jinak se nic nemění. Nový zákon je změněn jen tak, že za škody vzniklé na této komunikaci pokud je nenese ten, co mu vznikla škoda, nese odpovědnost majitel. Takže se to zaplatí z daní z nemovistosti, které platí ti v tom družstevním i v tom obecním baráku, které platí jen ti, co bydlí v družstevním. Lidi jsou takoví, že uklízel, bude uklízet i nyní a kdo neuklízel, uklízet nezačne. A uklízení není předmětem tohoto zákona a ani nikdy nebylo. Tak a teď jsem zvědav, jestli to pochopí i první sociální demokrat. Zatím se tak nestalo ani s jedním. Vždy začali o tom, kde mají obce na ty sekačky a lidi brát. Já to nevím, kde na to mají brát a proč o tom mluví u tohoto zákona. Spíš by se to hodilo k zákonu o rozpočtovém určení daní, o dani z nemovitosti, o příspěvku nebo úhradě přenesené působnosti. Tam bych tomu rozuměl. Ale chodníkový zákon o uklízení není a obce to budou mít tak, jak se domluví s občany. Anebo to zůstane, tak jak to je.
[281]
Tak to je docela legrace...kdyby to ovšem nebylo skoro k pláči.
(Dana: 26.03.2009, 22:31:50
- x)
tak Paroubek shodil vládu, protože jak opakoval donekonečna, dle jeho názoru nepracovala dobře, ale sám se povinnosti nechopí, protože musí objíždět voliče a lákat je na sliby. A zaonačí to do slovíček o úřednické vládě odborníků...akorát mně ještě nikdy nikdo nevysvětlil, na co by ti odborníci měli být odborní. Tak nevím, nedělá si on z nás - občanů - pan Paroubek legraci? Jak vědí ti, kteří jej podporují, že vůbec bude schopný dosáhnout alespoň části toho, co udělala vláda, kterou položil? Přece kdyby své řeči mínil vážně a myslel jen na prospěch občanů této země, tak si vykaše rukávy a pustí se do díla hned - přece ví, že svět se potácí v krizi a na rychlosti řešení závisí úspěch. Položil si někdo z jeho spolustraníků tuhle otázku? Nebo jen slepě věří?
[285]
Dano, Paroubek není vůl,
(H.: 26.03.2009, 22:40:06
- x)
s dnešním počtem poslanců ( zmenšeným o Melčáka a spol) prostě nemůže vládnout, i kdyby chtěl.101 hlasů dnes nesežene. Bylo by to harakiri. Takže jediná možnost - předčasné volby. Je to fakt těžké pochopit? Ostatně - Paroubek nabízel Topolánkovi dohodu o neútočení během vedení EU. Topolánek nejdnal. Nechtělo se mu dát něco, teď přišel o všechno.
[291]
Halladine,
(Dana: 26.03.2009, 22:43:17
- x)
a vy víte, že Topolánek nejednal nebo vám stačí, že Paroubek řekl? A můžete mi tedy vysvětlit, přoč, když jak říkáte není vůl a ví, že na vládnutí nemá dost poslanců, vyvolal hlasování o nedůvěře vládě? To přece svěčí spíš o nepravdivosti vašeho tvrzení v nadpisu... ;-)
[293]
Dano,
(Pavel Kořenský: 26.03.2009, 22:47:08
- Mail
- x)
nejsem sice Halladin, ale na odpověď je celkem jednoduchá, pokud z toho očešeme všelijaké spiklenecké teorie. Paroubek vládu sestřelit prostě nechtěl, on chtěl jen dělat bordel a zasmrdět jak má ve zvyku. Ani ve snu ho nenapadlo, že se těch 101 najde. No a ono se našlo a teď je z toho Paroubek poněkud zmatený.
[294]
ach, tedy naposled
(skimic: 26.03.2009, 22:50:02
- x)
Dano - Paroubek si s komunistama by NIKDY vládu nesestřelil, kdyby koalice byla pevná. To, že se o to 5x pokusil je NORMÁLNÍ. Normální by nebylo, kdyby to nezkoušel. Vládu nepoložil Paroubek. Vládu položila koalice. Lhaním, přeběhlictvím a podrazáctvím. Tak fakt už dobrou.
[298]
tak ted uz tomu nerozumim
(pepa: 26.03.2009, 22:53:33
- x)
topolanek vladl blbe ( ok) a mel byt sesazen, paroubek vladnout nechce. ODS a CSSD velkou koalici nechce. predcasne volby jsou stejne zbytecne ( proc budou zase nerozhodne?) 101 dohromady nikdo neda. sakra to teda je hlavolam :-( pak teda nevim jestli je vubec nekdo zodpovednej? zalezi nekomu na necem jinem nez na svem egu a ja vas to necham sezrat .....
[300]
No, asi nebude
(H.: 26.03.2009, 22:58:01
- x)
pravda, že by Paroubek vládu sundat nechtěl.Možná si předtím myslel, že se mu to ještě nepodaří. Podle MfDnes se před hlasováním sešel s těmi dvěmi zelenými, Tlustým a schviplem. A rovněž podle MfDnes to Topolánek věděl už před hlasováním, že Paroubek má 101
[301]
pepo,
(Pavel Kořenský: 26.03.2009, 22:59:17
- Mail
- x)
já to neupřesnil. Dle mého názoru jsou předčasné volby zbytečné z časových důvodů. Ty řádné mají být za 14 měsíců. Příprava trvá pět měsíců, takže zbývá devět měsíců. Minule trvalo mám dojem osm měsíců, než se dospělo k vládě založené na přeběhlících, jak dlouho asi potrvá, než se teď vyčerpají tři pokusy a bude možné vyhlásit předčasné volby ? A o kolik se budou ve finále lišit ty předčasné od těch normálních ? O měsíc ? Není v tom případě lepší se handrkovat ještě o měsíc déle, k nemalému pobavení obyvatelstva a udělat volby prostě v normálním termínu ?
[304]
pane korensky
(pepa: 26.03.2009, 23:04:13
- x)
a kdo teda bude tech 14 mesicu vladnout? nejakej jinej tosovskej ? :-( to je to standartni reseni? ono by to slo asi rychle kdyby se chtelo. poverenej mohl byt ted topolanek, to same mohl predlozit v pondeli do parlamentu, neschvaleni, povereni znovu , neshvaleni, pak vlcek , neschvaleni a mame volby o rok drive.
[305]
pepo,
(Pavel Kořenský: 26.03.2009, 23:05:03
- Mail
- x)
jinak pokud se týká odpovědnosti, tak ta je dle mého názoru jasná. Vládu sestřelil Paroubek (on sehnal těch 50 podpisů a zahájil proces vyslovení nedůvěry) tak ať splní podmínky presidenta a ujme se vlády. Pokud tak neučiní nebo se o to nepokusí, je naprosto bezectný kašpar a totální zoufalec, který zcela bez jakéhokoli plánu narušil euro-předsednictví ČR, notabene v době krise a před velmi důležitým summitem G20 a návštěvou presidenta USA v ČR.
[309]
pepo,
(Pavel Kořenský: 26.03.2009, 23:07:36
- Mail
- x)
no pokud vím, tak momentálně vládne v demisi Topolánek. Nebo ať se třeba vzchopí členstvo těch stran (ODS, ČSSD), vyhází figury typu Topolánek a Paroubek okny a udělá 101 koalici za účelem změny volebního systému na většinový. Co já vím ? Já nejsem politik ani placený poradce, tak co jim budu radit.
[310]
Skimici, já o tom moc nevím.
(jura-p: 26.03.2009, 23:08:02
- x)
Já to chápu jako dar zemi, která je blíž bývalému hegomonovi a je tudíž také víc ohrožená. Prostě mezinárodní pomoc. Osobně nepočítám s tím, že by se z toho něco vrátilo. Ale budeme to nějakou dobu vést jako naše aktiva. Myslím si, že je to užitečnější než reklamní kampaň na kapra. A zase tak velká rána to není. A je to investice do dobré pověsti. Jednou tam budou naši obchodníci přijmáni ještě lépe, i když už nyní tam pověst dobrou máme. S těmito zeměmi to má už předválečnou tradici. Jejich vedoucí vojenští odborníci tradičně studovali na našich vojenských školách. Po osamostatnění od SSSR jsem byl u toho, když se jim posílala vojenská pomoc. Ta byla za milion korun. Tak jsme jim poslali vojenskou výzbroj za milion v ceně šrotu, to je za cenu šrotu v době nákupu, tehdy to bylo sedm haléřů za kilo. A kupodivu to bylo zbraní dost. Docela několik vlaků. Pro nás to byla ve skutečnosti úspora, protože delaborace těchto zbraní by stála řada milionů, bylo to z kvoty snížení dle Vídeňských dohod. Pak ministerstvo dopravy zaplatilo dopravu, což bylo dražší než ten dar. Taky jsem zařizoval studia na akademii generálního štábu, aby se obnovila tradice. Jo jejich náměstků jsem nenapsal. Oni je měli dle ruského zvyku z generálů. Jejich armáda měla v té době jen lovecké pušky. Dnes už by o takové zbraně nestáli ani zadarmo, ale tehdy to bylo aspoň něco. Věcné informace viz: http://www.senat.cz...p;value=50957 a rozprava: Návrh o státním dluhopisovém programu na poskytnutí finanční pomoci vládě Lotyšské republiky na řešení stabilizace ekonomiky v letech 2009 a 2010 Senátní tisk č. 40. Pane ministře, máte slovo. Ministr financí ČR Miroslav Kalousek: Děkuji za pozornost. Lotyšsko kultura života na dluh postihla o něco více než ostatní země, tzn., dostalo se do situace, kdy už vláda nemohla krýt financování deficitu na kapitálových trzích vzhledem k nedůvěře kapitálových trhů. V takovém případě přichází na řadu mezinárodní solidarita. Mechanismem, který je v EU domluvený, spolu s EU se Lotyšsko, tak jako předtím Maďarsko a jako nyní Rumunsko, obrací na Mezinárodní měnový fond, který pak ve spolupráci se zeměmi EU poskytne nezbytné minimum pro profinancování státních dluhů. Na rozdíl od půjčky, které běžně děláme na kapitálových trzích, samozřejmě poskytnutí té půjčky je vázáno nesmírně tvrdými podmínkami, které jsou takovou rychlou reformou veřejných rozpočtů v praxi, jako že se sníží platy státních úředníků o 20 % a zmrazí se důchody. Tím, že se zmrazí, tak dochází k poklesu jejich reálné hodnoty a prudce se zvyšuje účast ve zdravotnictví i ve školství způsobem, který přiznám se, děsí i mě. Něco takového bych tady nechtěl. Ale tak to dopadne, když si lidé moc půjčují. Pak ty konce bývají takovéto. Je významným krokem české vlády, že se rozhodla podílet se vzhledem k velikosti Lotyšska a vzhledem k tomu, že naše pomoc mohla být účinná, tak jsme se zapojili do mezinárodní solidarity k té částce 8,5 mld. eur, kterou Lotyšsko čerpá, částkou 200 mil. Kč. Dominantně se tam angažovaly skandinávské země samozřejmě. Těchto 200 mil. Kč nám nezbývá než si půjčit. A za těch samých podmínek je půjčit Lotyšsku. Jinými slovy, z dlouhodobého hlediska, ze 7letého hlediska, protože půjčku poskytujeme na 7 let, ze 7letého hlediska státní dluh zvyšujeme. Z 8letého už nikoli. My na nich nevyděláme ani korunu, dáme jim to za stejných podmínek, za jakých si to půjčujeme na kapitálových trzích a oni nám to zaplatí plus náklady, které my s tím neseme, tzn. úroky a administrativu. Není to nic jiného než mezinárodní solidarita a pomoc, která nás nebude stát nic, ale také na ni nechceme doplatit a nechceme na ní vydělat. Proto prosíme o schválení tohoto 15letého dluhopisového programu. Upozorňuji, že žádám o 15 let, nemá to žádnou souvztažnost s délkou 7leté půjčky. Těch 15 let potřebuji pro pružnou správu dluhové služby a cash flow dluhové služby. Děkuji. Místopředseda Senátu Jiří Liška: Děkuji, pane ministře. Organizační výbor určil garančním a zároveň jediným výborem pro projednávání tohoto návrhu zákona VHZD, který přijal usnesení pod číslem 40/1. Zpravodajem výboru je pan kolega Stříteský. Prosím, pane kolego, o vaši zpravodajskou zprávu. Senátor Jiří Stříteský: Pane předsedající, kolegyně a kolegové, když se podíváte do mé zpravodajské zprávy, pokud ji máte k dispozici, tak tam je napsáno to, co tu vysvětlil pan ministr, takže to nebudu číst znovu. Jen bych chtěl podotknout, že PS s tímto zákonem vyslovila již v 1. čtení souhlas a to ze 189 přítomných poslanců hlasovalo 157 pro a nikdo nebyl proti. Na základě těchto skutečností toto projednával náš VHZD a výbor doporučuje Senátu PČR schválit návrh zákona ve znění postoupeném PS. Zpravodajem jsem byl určen já a toto sdělení předložil předsedovi Senátu náš pan předseda, senátor Hajda. Místopředseda Senátu Jiří Liška: Děkuji, pane kolego a vás, kolegyně a kolegové se ptám, zda někdo navrhuje, abychom se nezabývali tímto návrhem zákona? Ano, prosím, pan kolega Šneberger. Místopředseda Senátu Jiří Šneberger: Vážený pane předsedající, vážený pane ministře, kolegyně a kolegové, bylo dobrým zvykem, že u dluhopisových programů a dalších věcí vázaných na státní rozpočet a další věci jsme s ohledem na to, že nejsme komorou, která má přímou vazbu na státní rozpočet, vždy institut „nezabývat se“ využívali. Takže já tento návrh podávám. Děkuji. Místopředseda Senátu Jiří Liška: Dobře, o tomto návrhu budeme po znělce hlasovat. Zahajuji hlasování. Kdo souhlasí s tím, abychom se nezabývali tímto návrhem zákona? Kdo je proti tomuto návrhu? Hlasování č. 10, registrováno 67, pro 48, návrh byl schválen. Děkuji vám.
[311]
pane kunetka
(pepa: 26.03.2009, 23:08:44
- x)
ale to uz jsme zase zř u toho ze se to mohlo chtit i v jinem obdobi :-D proste tehdy se nasla jina cesta , ted tech 101 splnit nejde ani s prebehliky. prebehlici uz proste ani nevi kam maji prebihat. jinak se tu mejte jdu spat . ve 4 vstavam abych to zitra stihl na jirkovi klobasky z jehnat
[313]
Pavle Kořenský, ad [301]
(BohousB: 26.03.2009, 23:09:18
- x)
tři pokusy nemusejí vůbec být vyčerpány, pokud se SS usnese a zákonem si zkrátí volební období. Už tomu tak jednou bylo v roce pádu poslední Klausovy vlády. Takže volby mohou být skutečně mnohem dříve. Záleží na dohodě mezi ČSSD a ODS.
[315]
Halladine, podle Paroubkovo logiky....
(Jirka ppa: 26.03.2009, 23:13:26
- x)
přijdu dom u, zbiju manželku a děti...a jen proto, protože jsem silnější. A pak budu překvapen, že druhý den už nikdo doma nebude. Jo to je to klasické socialistické přemejšlení. To je jako s těma chodníkama....Je to prostě jinej svět...:-)))
[319]
Paroubek je člověk velmi pragmatický,
(H.: 26.03.2009, 23:21:46
- x)
a dohodnout je zcela určitě ochotný - na tom , co mu vyhovuje. To znamená - Tošovský 2, a předčasné volby. No a ODS zpracuje Klaus. Já si myslím, že buď bude ODS souhlasit, anebo Klaus toho tošovského 2 prostě instaluje.....bez toho, aby se někoho ptal. Ne proto, že by se chtěl zavděčit pAROUBKOVI ( TO URČITĚ NE,) ALE ABY SE ZBAVIL TOPOLÁNKA V ČELE ods
[323]
Halladine,
(Pavel Kořenský: 26.03.2009, 23:31:17
- Mail
- x)
problém je ovšem v tom, že ODS ani Klaus se nebudou ohlížet na to, co Paroubkovi vyhovuje. Takže se nejspíš nedohodne. :-) A pokud ODS docvakne, že může Paroubka mediálně deptat a bude to konstruktivnější než házet vinu na Klause, tak to udělá a Paroubek má problém. Ono to, že k tomu sestřelení došlo právě teď hraje do karet spíš ODS než Paroubkovi, protože na argument ve stylu \"Co tomu řeknou lidi (resp. EU)\" fůra voličů dá.
[326]
No, pane kořenský, neřekl bych.
(H.: 26.03.2009, 23:37:03
- x)
tady je to bašta pravice, a většina zdejších se shodla na tom, že topolánek je vůl. A ony ty aféry s Čunkem , Veseckou a spol taky moc popularity nepřidají. ale tohle asi my dva, oba zaujatí - každý jiným směrem -asi objektivně nerozsoudíme. Důležité je jedno. ODS chce předčasné volby, ČSSD chce předčasné volby, a vypadá to, že si obě strany myslí, že na tom vydělají. Takže možnost dohody je. To že se jedna strana mýlí, je jasné :-). Která to bude, se ukáže až po těch volbách.
[327]
no z pohledu člena a příznivce ČSSD
(Dana: 26.03.2009, 23:37:53
- x)
možná máte pravdu, ale...v současné době by vláda měla na plné pecky pracovat na tom, aby co nejvíce zmírnila dopady krize na ČR - a zásluhou Paroubka a jeho příznivců - nebude, protože prostě žádná vláda nebude... Asi to některým ještě nedošlo... Kde je ta vzývaná zodpovědnost, starost o stát? Na předvolebních bilboardech, které dílem zničilo počasí a dílem ještě nejsou vytištěny...
[330]
Petře,
(jura-p: 26.03.2009, 23:42:47
- x)
to je docela fajn práce. A jak dítě roste a naučíš se věšet je na dvě šńůry, aby byly nezmačkané po uschnutí, tak se časem naučíš je i předem poskládat a propařit žehličkou jen z té strany na tělo. Tím se z toho stane malina. Záčínalo se zpočátku odpovědným žehlením z obou stran, aby nezbyl ani jeden živý bacil. To trvá déle, ale jde to od ruky. Když nemusíš košile, tak je to fakt sranda. Plinky se dávají i dnes buď kvůli kloubům, nebo kvůli penězům a ekologii. A máš zásluhu, co si manželka celý život pamatuje.
[332]
a jen dodatek -
(Dana: 26.03.2009, 23:44:22
- x)
prohlašovat, že někdo je vůl a jen shodou náhod je to premiér a aktivně jej odstranit je malý rozdíl. V tom, že ten druhý by měl mít připravený přesný scénář, vlastní postup, co bude za minutu, hodinu, den, týden poté, co se mu to svrhnutí podaří. A v tom Paroubek fatálně zklamal. Možná to byla chyba, která jej bude stát volební vítězství... Netajím, že bych to uvítala. :-)))
[333]
Skimici, díky za odkaz na Motlovy \"škrábance\", docela jsem se pobavil
(Loki_F: 26.03.2009, 23:44:13
- x)
Mezi jiným i tato charakteristika Quimbyho je docela povedená (včetně jeho vyhlídek), snad to pobaví i Halladina, který se sice (jak je jeho zvykem) staví nechápavým, ale třeba mu to vžene úsměv alespoň do koutku: A worse situation would occur if Mr Paroubek, the fat socialist opposition leader, would become the new prime minister. But such an event wouldn\'t be a \"crisis\" either. First of all, we have already survived a year or so when this idiot was the chief of our government. Second, it wouldn\'t be a \"crisis\" but rather a chronic, temporally distributed, persistent, but not lethal problem for our homeland. };D)))
[338]
No, na to, co se děje kolem,
(jura-p: 26.03.2009, 23:49:37
- x)
se nás ta krize fakt skoro netýká. Ale jak říká Šumavák, ještě by ta koruna měla trochu klesnout. To sníží náklady a lépe se vyváží. V eurozoně platy nesníží, odbory jim to nedovolí, u nás to dokázala kursovní změna bez protestů pracujících za měsíc o víc jak dvacet procent a hodně lidí si toho ani nevšimlo. Akorát v diskusích o hardwearu se ti apgrejdníci, co slídí po nových grafikách a základních deskách a kdečem diví, proč ceny rostou, když normálně furt klesaly.
[343]
Dano,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 26.03.2009, 23:54:04
- x)
klasicke ctvercovky, snad jeste pamatuji, jake to bylo, kdyz jsem je mel na zadku ja ;) Manzelka vybrala asi z 10 druhu. Jediny rozdil je, ze je cpe do nejakych kalhotek a vyklada nejakym toaletnim papirem ci buhvi co to je zac...
[346]
Dano :-)
(H.: 26.03.2009, 23:56:13
- x)
Vy mě asi chcete uondat. :-) Nejdřív tu byla otázka, že Paroubek neví co bude, až vláda padne. Ví, najděte si to nahoře. Ekonomické plány má taky - koukněte se k socanům na web někde to tam bude. Je tam i šrotovné - to by se Vám mohlo hodit :-)( sakra , já blbec si koupil auto loni v létě - taky jsem mohl počkat ;-)
[347]
Lumo (Luboš Motl)
(BohousB: 26.03.2009, 23:57:22
- x)
má i české stránky: http://www.kolej.mff.cuni.cz...275/ a http://lumo.blogspot.com/
[349]
Halladine,
(Pavel Kořenský: 27.03.2009, 00:00:08
- Mail
- x)
Vy mně chcete asi rozesmát, abych si poprskal monitor. Ty návrhy ČSSD stran krise, to nejsou plány, ale snůška nesmyslů. Namátkou nač přidávat důchodcům, když je to víceméně jediná vrstva které se jaksi z podstaty krise nedotkne, protože mají zaručený valorisovaný příjem, který se jim notabene zvyšuje o pokles cen následkem deflace, jak v době krise bývá obvyklé ? A takhle by se dalo pokračovat bod po bodu.
[354]
Pak nerozumím, jak chce žehlit plinky,
(jura-p: 27.03.2009, 00:05:49
- x)
co se nežehlí? Já myslím, že jde o klasiku. Ty se furt prý dávají, když ty klouby nejsou akorát a taky nejsou ještě špatný. A to mělo hodně děcek, tak se prostě dávalo víc plinek. Aby šla hlavice pěkně do jamky a ta si osifikovala, jak se patří. U předčasně narozeného se to dá předpokládat. A pro tento účel jsou kalhotkové na prd. I když co já vím dneska, To bylo v minulém století. Normálka se poskládala deka na stůl přes to lajntuch a to šlo jak po másle, když jsem měl žehlící plochu větší jak plinku. Taky se těm dětem furt měnily. Někdy to bylo, jestli si dobře pamatuju, i čtyřicet za den. Ale zase se děcka dávala dřív na nočník, a každý úspěšný pokus znamenal těch plinek méně a méně. Takže když se to zredukovalo tak, že už na vyvařování nebyl potřeba ten velký zavařovací hrnec, tak moje funkce pomalu končila. Odnést ten hrnec s vařící vodou z kuchyně na záchod prostě žena nemohla a tak počkala až to bylo studenější a vybírala to do dřezu a to trvalo. Když jsem byl k mání tak jsem to odnesl hned po vybrání plinek a ta cesta a vylití trvalo do záchoda tak půl minuty. A zase byla zásluha.
[359]
Halladine,
(Pavel Kořenský: 27.03.2009, 00:13:45
- Mail
- x)
aha, tak to pak jo. A asi nemá smysl se ptát, kde na to chce ČSSD vzít peníze, že ne ? Já jen, že tento týden dopadl pokus o prodej vládních dluhopisů v UK a v USA dost neslavně, on je tak nějak nikdo moc nechce. A to má UK i USA o dost lepší rating než ČR. Zvýšit daně také nepomůže, protože to povede jen k tomu, že více firem propustí lidi a vznikne nutnost platit více na dávkach v nezaměstnanosti, což by vedlo k nutnosti dále zvýšit daně, což by vedlo ještě k větší nezaměstnanosti a tak pořád dál ve spirále. A tisknout peníze taky nepomůže, protože to sebou nese infaci, která výši těch důchodů a sociálních dávek vlastně snižuje kvůli růstu cen. Jinou možnost jak sehnat peníze stát jaksi nemá.
[360]
no a šrotovné je také skvělý vynález
(Dana: 27.03.2009, 00:22:04
- x)
stát sebere někde peníze a dá je lidem, na nákup jejich osobního auta. Protože množství peněz je limitované, tak si je lidi rozeberou hned v počátku, nakoupí za ně auta dle svého výběru, zajistí výrobu automobilkám na dva-tři měsíce v době výplaty šrotovného - a pak? Co bude pak? Kolik aut si normální rodina koupí za jeden rok? Co budou vyrábět v automobilkách v listopadu? A už opravdu mizím... :-)
[362]
Pavle Kořenský,
(jura-p: 27.03.2009, 00:23:59
- x)
jeden smysl to má, než dávat peníze rovnou firmám, je lepší je dát důchodcům a ti je použijí na podporu těch firem racionálněji, než jakákoli vláda. Je pak jisté, že není podporována firma, která vyrábí, co nikdo nechce a nedostane peníze na to, aby v tom pokračovala. Ale to platí jen v případě, že si myslíte, že je třeba keynesiánsky chrlit peníze. Já si myslím, že procentíčko z DPH by bylo lepší. Přidá těm, co prodávají a neplýtvá na ty, co vlastně ani nic neprodukují nebo jen odpad. Takže vám provádí rovnou i restrukturalizaci, což je hlavní smysl krize, když to někdo kvotama a jinými výmysly způsobil, že neprobíhala restrukturalizace dle poznatků a potřeb zákazníků průběžně. Nic neničí plynulou inovaci tak jako ochranářská opatření a kvoty, tedy zákazy a povolení k vyrábění. Už tím, že u inovací si povolovači neví rady s kolonkami, co tak pěkně vypadají. Když něco povolují a dávají kvotu, tak musí vědět, co to je, kolik je toho potřeba na \"harmonizaci trhu\" a u nové věci se to vlastně ani neví.
[365]
Perlicka
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 27.03.2009, 00:33:58
- x)
na dobrou noc. Jak asi vite, chodil jsem na VSE (hnizdo keynesiancu). Na prednaskach z makra nam davali Argentinu jako priklad zeme s dobrou ekonomickou politikou a vykladni skrin uspesne keynesianske politiky - pravda, inflacni, ale inflace v Keynesianskem modelu nikdy nevadila. Zajimalo by mne, jestli to tak uci dodnes. Pro hala pridam, ze prednasky makroekonomie mela na starosti F5. Fakulta narodohospodarska ;)
[368]
juro-p
(Pavel Kořenský: 27.03.2009, 00:39:39
- Mail
- x)
jenže těm důchodcům se peníze dávají a při krisi se jim zhodnocují tím poklesem cen. Krom toho jsou už důchody valorisovány ze zákona, pokud vím. Cíleně dávat peníze firmám po vzoru USA snad proboha nenapadlo ani Kalouska ani Paroubka, pokud vím. S tím DPH je dle mého názoru problém v tom, že na cenách se to neprojeví. To by musel být skok typu z 9% na 3% a z 15% na 9% a to nikdo neudělá.
[370]
Halladine,
(Pavel Kořenský: 27.03.2009, 00:46:48
- Mail
- x)
no, pokud chcete splachovat své penize do záchoda, tak jsem ten poslední, kdo by Vám v tom bránil. Já bych si rozhodně české dluhopisy nekoupil. Tedy přesněji řečeno, v dnešní době bych si nekoupil žádné dluhopisy, nejen české. U těch českých je navíc problém v tom, že z jejich podstaty jaksi plyne, že je budou muset zaplatit občané tohoto státu včetně hodně vysokých úroků. A protože zatím žiji a podnikám zde, nevidím jediný důvod, proč bych měl sám sobě půjčovat a ještě vydělávat na úroky. O možnostech jak může stát získat peníze jsem psal výše.
[372]
Šumaváku, uznávám. Ano!!!
(BohousB: 27.03.2009, 00:52:36
- x)
Před chvílí jsem ten Astonův úvodník četl ženě a chechtali jsme se jak dva blázni. Chvíli to vypadalo na rušení nočního klidu. Já Astona prostě miluju... Ani den bez jeho úvodníku! Ten chlap to má totiž v tý svý makovici srovnaný. Pěkně! :-))) Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |