Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pondělí, 6.04.2009
Taktika ODSaneb: Nová vláda dohodnuta!
Protože abychom se všichni měli dobře!! PS. A ne aby vás napadaly nějaké alegorie, či dokonce alotrie! Civilizaci je nutno zachraňovat!
Komentáře
[2]
Jo, samozřejmě že napadá .... ledacos....
(Rpuť: 06.04.2009, 11:58:52
- x)
On je to takový obecný trend. Nejen tady ...Tak já něco přidám: ...Studium by mělo imámy uvést mimo jiné do \"teorií evropské islámské teologie\"... http://www.tyden.cz...y_112758.html
[3]
...Aby toho nebylo málo, tak opakuji z dolní hospody aneb - TOHLE NEVYMYSLÍTE!...
(šakal: 06.04.2009, 12:00:39
- odkaz
- x)
- Prezident USA rovněž vyzval Unii k přijetí vězňů z americké základny Guantánamo. - Jednoznačně také podpořil přijetí Turecka mezi členy EU. - V další části projevu pak slíbil, že se USA zapojí do boje s klimatickými změnami, dosud jej prý nebraly dostatečně vážně. ...Takže asi tak něco v tom smyslu jako: - Račte si nastěhovat do kvartýru militantní muslimskou verbež, kterou nám se podařilo horko těžko pochytat. - Nádavkem jim opatřete kamarády z Turecka, ať jim u vás není smutno. - A my vám na oplátku pomůžeme nasekat takový dluhy, o jakejch se nikomu v dějinách ani nesnilo. ...Co může bejt lepší ilustrací pojmu ´posraným navrch´! (7:- P) (7;- D)
[4]
Šakale,
(AeroKarel: 06.04.2009, 12:09:52
- x)
ad Turci a EU, to je něco jako radar. Když to šlo taktně odmítnout (nebudu momentálně meditovat, zda by odmítnutí bylo správné nebo ne), někdo na to přistoupil a veřejně to vyhlásil. Potom to zamáznout a dělat jako by nic je veleprůser, končící minimálně nasráním odmítnutého. Takže ať si slavná EU srovná, kdo slíbil Turkům členství v době, kdy by možná brali i něco jiného. Nějaký rozumbrada (asi Gabal) včera preludoval, že do toho nemůže mluvit jen Německo, Francie, rakousko, to že na to musí být jednotné stanovisko celé slavné EU. Jsem moc zvědavej, jak echt zrovna Frantíci se v téhle věci podřídí tomu \"zbytku\" EU, Němci totéž. Přehlídka hujerů včera, ať člověk pustil co pustil. Práci v garáži a poslechu radia Country to moc prospívá.
[6]
re: šakalovo summary
(Dusan Neumann: 06.04.2009, 12:38:04
- x)
zajatci z Guantanámo: Obama vrací Evropanům o co si koledovali - chcete zavřít Guantanamo, rádi zavřeme, ale je také na Vás, abyste si ty nevinné a nesouzené vzali. Logická premisa je jasná - jedná se o zajatce z ozbrojeného konfliktu na něž se nevztahuje Ženevská konvence neboť ta se vztahuje jen na zajatce pravidelné armády. Tito jihadisté bojují za víru, tedy sami za sebe a nepodléhají žádnému armádnímu velení. Váleční zajatci jsou drženi v táborech bez soudu po dobu trvání konfliktu. Konflikt s AlKajdou a Talibanem stále trvá. Ergo - byť lehce krkolomné vysvětlení - neboť legislativa žádné země nemá předchozí zkušenosti s vojenským konfliktem tohoro typu - je to vysvětlení plně ospravdelňující exteritoriální držení zajatců. Na území USA by se na ně muselo vztahovat občanské a trestní právo USA a ježto při zadržení jim nebyla recitována jejich práva (s tlumočníkem - z detektivev znám mirandanizování), musel by je soud okamžitě propostit pro technické přestupky zadržujících orgánů. Jo, demokracie si umí na sebe uplést bič...
[8]
pane neumann
(pepa: 06.04.2009, 12:48:15
- x)
dekuji za vase hodnoceni a vystupovani k navsteve na Z1. reknete jim tam , pls, at davaji i casteji misto pro pana fistejna. je to lepsi jako novinari z lidovek a prava. ad boj s terorismem nas jeste ceka vice procitnuti a budeme muse vice premyslet kde jsou ta prava jednoho a kde konci prava druheho. ac mojzisovi z USA moc nevrim , tak doufejme ze nebude moci podlehnout populismu.
[9]
...No...to je fpořádku, pane Neumanne...
(šakal: 06.04.2009, 12:51:26
- x)
...Vždyť taky říkám, že je to posraným navrch! (7:- P) Á propos, snad je to z mého shrnutí dostatečně jasné: úplně nejvíc mě dojala ta věta z dotyčného článku, která říká, že když ti Evropané na ona dvě svrchu jmenovaná šílenství přistoupí, tak jim Američané za odměnu pomohou západní civilizaci ekonomickz zruinovat. ...Já nevím jak komu dalšímu, ale mně při tom vhrkly slzy do očí (7;´- D)
[10]
Bohužel
(dvd: 06.04.2009, 12:59:49
- x)
autor následujícího textu má pravdu. Že by to bylo tím jak se jmenuje? http://zpravy.idnes.cz...;c=1169472
[11]
Pane Neumanne
(skimic: 06.04.2009, 13:06:20
- x)
... ad [6] - máte pravdu, zdá se mi to opravdu krkolomné. 1. EU a kdokoliv si o Guantanámu může povykovat co chce. Nemá ale páru si něco vynutit. Překvapilo by mne, kdyby se tím amíci zrovinka teď řídili. Obama to tedy dělá o své vůli. 2. To, že tam ty lidi zadržují udělali amíci též o své vůli. 3. Nabízet je jiným státům je OK, kdo má dostatečně úchylnou vládu a parlament, nechť si je přijme. 4. Obamovi mám za zlé a podlé jedno - vychytralost s kterou to dělá misto toho aby je 4.a. buď exportoval nazpět. Že je tam zabijou? No a co? Proč do toho lezli? 4.b. nebo postupoval v shodě s americkým právem: soudit, zaplatit advokáty, pustit a legálně zašít až někoho podříznou. Že z toho mají vítr? No tak se do toho neměli s.át! Případně měli mít vůli k účinnému zásahu. Že mají hrůzu z toho, že by se po následných potížích naštvalo obyvatelstvo? No naštvalo. To je jasný. Alespoň by to ale byla další kapka k nějaké katarzi. Ne, pane Obamo. Sliby se mají plnit, i ty předvolební, ale ZA SVÉ!
[12]
šakale
(dvd: 06.04.2009, 13:31:23
- x)
videoSpiegel měl hezký pořad o dealerech drog v Berlíně na stanici Kottbuser Tor. Tam bydlí v podstatě hlavně Turci a jiní machometáni. A existence dealerského hnízda je těm slušným imigrantům proti srsti. Takže místní Turci udělali něco jako občanské hlídky a dealery i junkies tvrdě otravují. Rozkošný záběr byl na naprosto zdrogovanou Němku neurčitého věku, jak vede německy nacionalistické řeči. Ovšem když turecká hlídka narazila na tureckého dealera, tak najednou byla plná pochopení - jako by ji vyškolila PaL. A další ukázka byl Turek - majitel malé restaurace a velký bojovník proti drogám - který žije v Německu už 33 let, ovšem jeho němčina neodpovídala ani 33 měsícům. Chtěl jsem sem dát příslušný odkaz - leč nějak jsem ono video už nenašel. Už nebylo.
[13]
zhruba totto jsem v poledne chytla:
(di: 06.04.2009, 14:24:43
- x)
veškrna značně naštvaný = schwarzenberg byl nejlepší ministr zahraničí, kterého jsme kdy měli. co nabídla sociální demokracie? estébáka ... kterým kavan bezpochyby byl. mě dokonce napadá takový zlý žert, jestli to místo nechce paroubek dát tomu známýmu od kolotočů. jyrka reakce = až příležitostně pana havla uvidím, tak mu to vysvětlím
[14]
a zřejmě budoucí premiér:
(di: 06.04.2009, 14:27:49
- x)
dojatý = nebylo to jednoduché rozhodování pečlivě zvažoval, radil se s odborníky i s rodinou, nakonec tedy ano využije dlouholeté působení ve státní správě, znalosti, řeči dá tuto schopnost k dispozici nebude to konflikt zájmů = staťák a příprava voleb předsednictví - kontinuita, priority, zodpovědnost, dpracovat, schopnost dostát úkolu krize a rozpočet - velmi velmi vážná otázka, složitá, těžká, odborníci, predikuje, jednat, priority po volbách už to půjde jednoduše .... ble ble ble
[15]
Úplně největší Obama aneb Cirkus Barnum žije....
(Rpuť: 06.04.2009, 14:36:52
- x)
...\"Takže když potom přišla nabídka, zda nechce Baracku Obamovi věnovat právě tento portrét, pan prezident (Havel) ji uvítal.\"... http://www.lidovky.cz...n_domov_bat Jaká nabídka....proč....odkud....??? Kryndypindy....:)))
[16]
Rputi
(dvd: 06.04.2009, 14:56:26
- x)
to je jen ukázka slohových kvalit českého novináře. Jinak to je i důvod, proč nutno omezovat exaktní předměty. Žádná maturita z matematiky, žádná výuka logiky na právech... kam bychom to přišli, nemajíce k dispozici dostatečně tupý brav. Řekl bych, že povolání matematika a novináře je neslučitelné. (Zdá se, že to platí i pro politku, i když.. třebas Paul Painlevé stihl obojí. )
[17]
>dvd
(Rpuť: 06.04.2009, 15:22:49
- x)
Kdyby jen brav .... když už i prezident, byť bývalý .... Obama zajisté polichocen ... Prokristapána - mně někdo věnovat portrét v nadživotní velikosti, tak asi uteču... Co ty lidi bere, že ho považují za Mesiáše? Nic neudělal, co by k tomu opravňovalo! Jen žvaní a žvaní a obsahu to nemá .... a zrzavej Pleticha se z toho málem podefekuje. Pokrok? Kdepak! Kultura ducha? Ještě méně! Vězíme rovnejma nohama ve středověku a hrajem si na \"feduálismus\"... Hnus fialovej...
[19]
Zlehka dočítám, tak ještě k těm jablečným počítačům:
(Keff: 06.04.2009, 15:47:01
- odkaz
- x)
Když už se vám líbí tak kupovat přes někoho kdo jede na výlet do států a proveze ho s sebou zpátky jako osobní, ti čeští holomci si za špatně udělanou češtinu účtují marži i víc než 100% - v americe je apple jak normální notebook, jen o trochu hezčí a trochu dražší, jen ti místní vykukové z něj dělají superluxusní zboží s odpovídajícíma cenama. VMware, Parallels a podobné věci umožňující spustit windows v okně - ano, jde to, ale pokud trávíte půl dne v nějakém windowsím programu (účetnictví, CAD, ...), nedoufejte - ten virtualizovaný OS je vždycky znatelně pomalejší, a to především ve vykreslování a rychlosti reakcí, i když třeba výkonnostní testy dopadají dobře, zjistíte, že kurzor má někdy znatelné zpoždění, a bude vás to štvát. Prostě, pokud pracujete ve windowsím programu, spustěte si ho pod windows a ušetříte si frustrace z práce. Mac OS X vs. Windows: jak to komu sedne, odborněji o tom píše Tog (série Apple\'s Flatland Aesthetic): http://www.asktog.com...tml#columns - applí věci často trpí zaměřením na běžné uživatele, tedy například pokud máte 1000 fotek v 20 albech, budete si v iPhoto medit jak to všecho funguje a je to animované a tak dále, pokud těch fotek máte 30 000 v 500 albech, budete potřebovat neuvěřitelné množství kliků navíc a budete frustrovaní, a totéž platí o mailech, souborech, hudbě... Ad viry: nejlepší antivirus je ten mezi očima, za poslední dva roky na windows bez antiviru jsem se nechal napálit jednou. Stačí počítač nechat ať se záplatuje sám, a nelegální věci z internetu nechat stahovat někoho kdo se problémů umí vyvarovat, ne své pubertální děti. Antivirus je ale rozumná volba, např. Avast má domácí verzi zdarma ke stažení, lepší je ale prevence a tak doporučím výborný SiteAdvisor http://www.siteadvisor.com/ - jeho autoři procházejí internet a označují stránky na kterých je ke stažení cokoliv závadného (viry, spyware, využívání chyb v prohlížečích), a vy pak víte že když je ikonka zelená, je to OK, když žlutá, tak radši nic nestahovat a nespouštět a když červená tak rychle pryč. Kdybych si měl vybrat mezi SiteAdvisorem a antivirem, vyberu si ten první, navíc nezpomaluje počítač tak, jako většina antivirů. Konec technického okénka :) A jednu ukázkovou odpověď opičky spolu s rozborem a pěkným pojednáním o podobnostech příčin dnešní krize a té z \'29 najdete tady: http://myego.cz...ize-a-odpovednost
[20]
Ještě k tomu jak to ten SiteAdvisor dělá:
(Keff: 06.04.2009, 15:56:22
- x)
... přesně jako teenager na netu, jen automatizovaně: Prochází weby jeden po druhém a na každém proleze všechny stránky, klikne na všechny tlačítka, a stáhne a spustí všechno co najde - a mezitím se počítají otevřená reklamní okna a přišedší viry, a zapisují do databáze (pro každý web se startuje s čistou instalací Windows). Mám pro SA trochu slabost, protože to ještě nedávno byl výzkumný univerzitní projekt s blogem který stálo za to číst díky techickým detailům, a McAffee to koupili teprve nedávno a ještě to nestihli korporátním způsobem pokurvit :). Konec reklamy.
[22]
pozitivně, aby mě tu zase nebili (nebily)
(di: 06.04.2009, 17:02:27
- x)
mám radost, že se podařilo straně, kterou od začátku volím, dovést pěkně tuhle zemi po dvaceti letech zpátky do náruče bolševikovi. zatím si navrhli jen bývalého, ale to bude tak do konce sněmu pánbíčkářů. pak ten bývalý padne a najde se už jen stávající bolševik
[37]
Martine,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 06.04.2009, 18:24:11
- x)
mozna jsem nechapavy, ale nebylo by jednodussi, nez si doma slozite a za drahe penize vyrabet umely travnik, po kterem budu chodit bosky, treba vysel bosky na zahradu? Ja vim, ze to mozna zni strasne primitivne ;))) Anebo je to priprava na to, ze budem bydlet v zemljankach? A urcite zdravim po dlouhe dobe...
[38]
Petře,
(maYda: 06.04.2009, 18:24:09
- x)
ve zdravotnických potřebách se dají zakoupit masážní pantovle. Stávaly cca 250 korun a efekt byl stejný. Bylo to docela pohodlné domáví obutí. A nepotřebujete k tomu paní na úklid podlah, preotože , to vám řeknu, udrtžet v čistotě takovou masážní podlAhu , to dá jistě zabrat. To hadrem nesetřete. Přidávám ještě pár neotřelých nápadů : [http://www.novinky.cz...ktury.html]
[41]
a ještě neco navíc...
(maYda: 06.04.2009, 18:32:11
- x)
[...p://www.novinky.cz...vejce.html] co myslíte, co bylo dřív - vejce nebo slepice? [...p://www.novinky.cz...hybat.html] Kam se hrabe náš Tančící dům....
[45]
Lidovci
(Ostap Bender: 06.04.2009, 18:36:00
- x)
už zase kalí vodu: http://www.lidovky.cz...n_domov_ani
[46]
spíše kocoure nechápu postoj lidovců ..
(skimic: 06.04.2009, 18:36:53
- x)
Lidovci se cukají, dohodu o vládě považují za předběžnou http://www.novinky.cz...beznou.html Lůzři mají nakročeno k nenávratnosti ...
[48]
Další kreativní
(Ostap Bender: 06.04.2009, 18:42:38
- x)
výklad Ústavy: http://aktualne.centrum.cz...633700
[55]
Mňo, PK
(skimic: 06.04.2009, 18:53:08
- x)
... aha. Tak tomu se čelí takto: první si zvolím axiomy: 1. Pehe číst a poze se bavit 2. Halík číst a pouze se bavit 3. Havel (oba) číst a pouze se bavit 4. Bursík číst a pouze se bavit 5. Čunek nečíst 5. Kateřina Jacques nečíst/nekoukat/neposlouchat ... et cetera ad nauseam :-) Hele, všimli jste si taky, že spousta lidí, třeba ten úchyl od Chinaski et cetera spelluje jako *etecera* ?
[58]
Zločinče
(martin TT: 06.04.2009, 19:07:20
- x)
už je to tady, definitivně jsem zblbnul! Udělám pokus o žert a čtenáři ho vezmou vážně! Tak znovu - já chodím po trávě, já chodím po písku, já chodím po kamenech naboso. Rád!!! Nemám ploché nohy, nemám plísně, nemám rozpraskanou kůži a doteď si myslím, že je to dobře a že za to děkuji přírodě a tomu, co dělám. Pražáci ať si kupují masážní dlaždice do sprchy se skleněnýma kuličkama. A teď zase klidně - poslouchal jsem na Frekvenci jedna Ondráčka s Pokorným a co načal Kraus s biomasou v televizi, tak tihle dva dorazili. Kdyby ta kráva nebyla splachovací, tak už z kanálu nevyleze!
[62]
Martino,
(maYda: 06.04.2009, 19:17:25
- x)
druhý pokud o opravu : [http://www.novinky.cz...hybat.html] [http://www.novinky.cz...vejce.html]
[63]
Kdysi mi
(Ostap Bender: 06.04.2009, 19:18:26
- x)
vyprávěla kamarádka o tom, jak byla studijně asi rok v Kanadě a bydlela tam u dámy, která každý den běhala doma na takovém tom běhacím pásu. Jednou se jí rozbil a ta paní nebyla schopna pochopit radu té mé známé, aby do doby, než jí to opraví, chodila běhat ven. A bylo to v létě, někde v jižní části země. Věřím tomu, že lidi, kteří raději šlapou na sedadle přišroubovaném k podlaze ve fitcentru, než aby si vyjeli na obyčejném kole do lesa, tohle přijmou s nadšením...
[65]
Zajímavý...
(maYda: 06.04.2009, 19:21:01
- x)
zobrazuje se to stejně blbě, ale na podruhý to chodí. Vlastně na potřetí, na podruhý mně to vyhodilo jako spam. Asi mají trpajzlíci svůj den a bdí nad táíím, aby neduisciplinovaní ujedinci nevnášeli rozverná témata,která nemají nic společnýho s politikou... Ať si trhnou, osmá se blíží a v televizi bude Saturnin.
[67]
Tak to lidovci poslali do kytek....
(Rpuť: 06.04.2009, 20:05:56
- x)
To tak, jen dvě sesle...:)) http://www.lidovky.cz...n_domov_ani
[70]
Hezký večer...
(Dana: 06.04.2009, 20:43:37
- Mail
- x)
že vás to ještě baví, ta politika. Je vidět, že nežijete na venkově a nemáte ty pravé starosti - jak rychle dodělat to, ce se nestihlo na podzim, jak ostříhat maliní, prostříhat stromky, pokácet napadené jabloně, promlouvat do duše králíkům, že jestli nebudou mladí, tak běda všem, domlouvat slepicím, že 17 vajec denně od 16 slípek je přece jen trochu moc, lamentovat nad poškozeným plotem, uhánět sedláka o přípravu pole na sázení brambor, brigádu na samotné sázení, domlouvat instalaci sít proti hmyzu u nových oken, uklízet chodník před barákem ( opravdu barákem, nikoli Barackem) i chodník kolem zahrady po zimě, pálit poslední shrabané zbytky suché trávy... prát záclony a vůbec chystat na Velikonoce a k tomu všemu jezdit s kocourem po veterině, protože jinak by také mohla dorazit hygiena s houkačkou a odvézt mě na infekční na léčbu domnělé vztekliny, a hlavně uklidňovat babičku před zítřejší operací - voperování kardiostimulátoru. Po tom všem a ještě spoustě, co jsem zapomněla, si na nějakou politiku ani nevzpomenete. A když, tak leda tak, že si říkáte, že Topolánek prošvihl poslední příležitost pronést hlasitě a veřejně, že udělal co mohl a ještě víc, a protože opozice není konstruktivní a zná jedné slůvko: NE, tak končí.... a ať si Paroubek sestaví vládu a ukáže, co umí. Do voleb. A ještě: FOUNDRY - všecko nej! Ty si už rozhodneš co... :-))))
[71]
Co myslíte,
(BohousB: 06.04.2009, 20:50:44
- x)
nedojde nakonec na Klausova slova? ˝Klaus ubezpečil EU: Když bude třeba, předsednictví dokončím já˝. http://domaci.ihned.cz...okoncim-ja :-))
[75]
Dano a PeSi, zdravím.
(BohousB: 06.04.2009, 21:04:19
- x)
No, po pravdě řečeno, dnešní úvodník na NP si nenechám ujít. Eurohujerův pravidelný nářek mne po půlnoci vždy dobře naladí. Na nebohého Astona je toho nějak poslední dobou příliš a jeho nervová soustava je značně labilní. Ale nevím, nevím, zda to, co po půlnoci vyrábí jeho zjitřená nervová soustava, jsou právě Maggi kostky. :-))
[77]
(divana: 06.04.2009, 21:12:11
- x)
http://www.lidovky.cz...n_domov_ani Dohoda o vládě se hroutí, odmítli ji lidovci i zelení velká koala a následně topolánek do brusele, paroubek tady a my s lampiony hezky oslavíme vítězství velké sametové
[82]
Petře,
(Dana: 06.04.2009, 21:28:30
- Mail
- x)
přijde čas, kdy na dnešní trable budete s manželkou vzpomínat, jako na idylickou dobu, klidnou a pohodovou. Věř matce, která měla dceru, která když ji dovezli z porodnice, tak když procházela vstupními dveřmi do domu, začala řvát a přestala po třech letech... :-)
[86]
Ostape (48),
(kocour: 06.04.2009, 21:46:52
- x)
Ceplovi staršímu evidentně definitivně přeskočilo. Anebo jen využil příležitosti se zas jednou zviditelnit a větší blbost ho už nenapadla. V první chvíli jsem si říkal, že napíšu článek, ale pak jsem si řekl, že mu nebudu ještě zvyšovat sledovanost.
[87]
Milá Rputi, netřeba být muškou zlatou,
(BohousB: 06.04.2009, 21:47:56
- x)
vaše představa děsu v Barrossových očích je zcela jistě ta správná. Nic by mi neudělalo větší radost, než kdyby Klaus to předsednictví EU dopresidentoval do konce toho června sám. Eurohujeří nářky z celé EU by byly jistě tím, na co bychom se slzou radostí v oku vzpomínali ještě mnohá léta v důchodu.
[92]
Bohouši,
(Rpuť: 06.04.2009, 22:00:38
- x)
já bych byla raději, kdyby to nenastalo. Je to zhola zbytečné a za to spílání a štětění to celkem nestojí. Tak velký význam to zase nemá. Na druhou stranu ovšem by mohla být docela legrace. Dokud je tady, tak mají koalice i opozice \"společného nepřítele\" a jakž takž se drží. Jak by ho neměli, tak by si skočili po krku a byl by mazec:))
[93]
Martino,
(maYda: 06.04.2009, 22:00:44
- x)
já vždycky používala [xy] a vždycky to fungovalo. novejý návod jsem nějak přehlídla. Tak schválně, další nášup neortodopxní architektury, jetsli to funguje : http://www.novinky.cz...iopile.html
[96]
Petře K,
(divana: 06.04.2009, 22:01:35
- x)
jste mi tím jídlem připoměl. syn byl pěkně uječený. zkusila jsem ho i šoupnout do vany a sprchovat, jak se radívá .. nepomáhalo nic.až jsem přišla na to, že když jsem mu dávala pít čaj z hrnku, to se musel soustředit a tím se zklidnil. mimochodem dnes je nejklidnější z rodiny :-)
[98]
no jo, tak jo.
(maYda: 06.04.2009, 22:05:44
- x)
Poslední perlička - libo dřevěnej lavór? http://www.novinky.cz...rirody.html a něco pro potěchu oka, abych si to nové odkazování trošku procvičila: http://www.novinky.cz...i-vuni.html
[102]
Naštěstí ještě pořád
(martina: 06.04.2009, 22:14:04
- x)
jmenuje premiéra prezident. A protože prezident není duševně nemocný, nechejme to na něm. Lidovci a zelení mohou jít v plné parádě do pryč, protože jestli se Topolánek dohodne s Paroubkem a Klausem, jsou v pryči. A také je tady řešení, že Klaus se opravdu zachová, jak mu ústava (nepřežvýkaná prof. Ceplem) dovoluje, a jmenuje premiérem třeba Dominika Haška. OT pro znalé: jsem naštvaná, ře John prohrál :-/
[103]
Petře,
(kocour: 06.04.2009, 22:15:08
- x)
Topolánek je zvláštní případ ... co vím, VK mu neustále nahrával ... a on to ne a ne pochopit. On je asi opravdu blbej, a pokud vyjímečně udělá něco chytrého, nebude to z jeho hlavy. Vzpomínám si, jak jsme si drželi hlavy v dlaních po irském referendu a říkali \"ježíš, proč se ten pitomec nevymluví na nás a tu ratifikaci nezastaví\"?
[105]
topolánek následuje paroubka:
(divana: 06.04.2009, 22:20:16
- x)
Pokud by ale od dohody odstoupily, ponesou podle Topolánka odpovědnost za eskalaci politické krize. http://www.lidovky.cz...n_domov_val Dohoda o vládě platí, či ne? Topolánek počká do rána - www.lidovky.cz takže - kdo bude rychlejší - topolánek nebo paroubek, kdo s tím sekne, aby to nechal na tom druhém?
[106]
Kocoure,
(Foundryman: 06.04.2009, 22:23:11
- x)
máš pravdu, v případě Topolánka se už taky přikláním k Hanlonově břitvě. Je opravdu asi blbej. Pro raptora - to není dehonestace, to je diagnóza. I dnes mohl s poukazem na lidovce a zelené elegantně utéct Paroubkovi z lopaty. Teď bude mít na talíři paktování se s Paroubkem, což mu uškodí daleko víc než Paroubkovi, neb voliči socanů odpustí milovanému vůdci úplně všechno.
[107]
maYdo,
(Ostap Bender: 06.04.2009, 22:24:07
- x)
nepopletla jste si to s odkazy na příspěvky v rámci diskuse? Do hranatých závorek se tu vždycky dávaly odkazy na jednotlivé příspěvky (třeba [93]), zatímco klasické odkazy na jiné stránky si to našlo vždycky samo, tam hranaté závorky nebyly potřeba...
[108]
a tady je paroubek, co řekl už před topolánkem
(divana: 06.04.2009, 22:24:55
- x)
Každý politický subjekt, který nedodrží včerejší dohodu demokratických politických stran na předčasných volbách a přechodné vládě, ponese odpovědnost za eskalaci politické krize. http://www.novinky.cz...e-pryc.html Lidovci a zelení dali od nové vlády ruce pryč – Novinky.cz on ten topolánek a paroubek jsou opravdu úplně stejní. jen každý cvičí s jinou stranou. kdyby se prohodili, ani bychom to nepoznali....
[114]
kocoure
(martin TT: 06.04.2009, 22:35:50
- x)
ústavní Cepl asi opravdu zblbnul, to by ani novinář nevymyslel. Jeho teoretický návod, jak do tří měsíců ústavně přivést přes tři nedůvěry lid k předčasným volbám, si konkuruje s tou hovadinou, jak se do ústavy zabudují termíny pro presidenta. Článků bys mohl vyplodit jen na tomto základě dost, co třeba zaúkolovat a ztermínovat každou činnost, kterou ústava předvídá?
[117]
A ještě k tomu Turkovi:
(kocour: 06.04.2009, 22:44:56
- odkaz
- x)
Čekal jsem, jak moc se po Obamově návštěvě Prahy bude psát o jeho turecké návštěvě ... no, moc ne, a zrovna to, co dělá tam, mne zajímá mnohem víc než to, co dělal tady. Nakonec jsem to našel na Ihned. A tady je klíčová větička, vysvětlující všechny ty víkendové tance kolem Turků, skromně úplně na konci: \"Turecko má také po USA druhou nejpočetnější armádu v NATO.\" Dobrou noc.
[118]
Martine,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 06.04.2009, 22:48:17
- x)
mam jen drobnou pripominku ke slovu zblbnul. Z toho by mi plynulo, ze byl kdysi chytrejsi, nez nyni. Jsem si prakticky jist, ze Cepl bojoval i za toho Langra, co chtel byt soudce. Prijde mi to stejny merit, jako v tomto pripade (predepisovani presidentovi, ze musi udelat neco, co mu ustava nechava na libovuli) - takze minimalne od te doby nezblbnul ;)
[120]
Bohouši, nejste poslední.
(maYda: 06.04.2009, 22:53:41
- x)
Všechno nejlepší, Foundry. a posílám pugét, který můžete i slupnout: http://www.novinky.cz...oharky.html Nebo radši dortíka z lusků, ředkviček a chryzantém? http://www.novinky.cz...y-stul.html A mně netlučte, může za to Petr Kunetka!!! všechny ty dnešní perličky jsem vyšťárala díky tomu,že jsem se koukla na jeho odkaz o masážních podlahách.
[125]
s přibývajícím večerem se množí nápady
(divana: 06.04.2009, 23:03:28
- x)
tak jsme to doma pořešili. pamatujete, jak jsme si prohodili pořadateství MS v hokeji s finskem? my neměli dostavěnou halu. tak oni to vzali a nejdřív bylo MS ve finsku a rok na to u nás. no a teď bychom se mohli domluvit se švédskem, aby to vzali od května, odsloužili si svýho půl roku a my mezitím pořešili vládu a pak bychom to na listopad a prosinec vzali zase my. a nebo jsme tímto zdárně ukončili rotování v unii. a budou se ještě u prapravnoučků vyprávět pohádky, jak se za česka dorotovalo :-))
[126]
Nic si z toho nedělejte Petře,
(maYda: 06.04.2009, 23:03:52
- x)
kolega,který porodil ssa púřed třemi týdny se rovněž jeví poněkud nevyspalý. já jsem ostatně taky nevyspalá -díky courání po intenetu - a to mně zítra čeká ples. TAky se dočkáte, Petře a budete se slzou v oku vzpomínat,když dcera ležela v kočárku nebo postýlce a nemusel jste ji doprovázet po bálech, No a žeby ty odkazy,na kterí ste mně navedl , nebyly zajímavé,tak to zas byly. o když jten pouding z orchidejí vypadá,že je spíčš pro oko než k nakousnutí. Ale květy řeřichy do listového salátu vůbec nejsou špatný.
[128]
Františku,
(kocour: 06.04.2009, 23:05:33
- x)
čím dál víc si myslím, že ho bylo jen třeba umlčet. Co jen já měl nabídek, jestli bych se nechtěl vrátit na zamini ... nebo jít na MSp (čti: hlavně abych už konečně nebyl na Hradě). Myslím, že se přecenil, a já jeho taky, když jsem mu za MT spílal.
[139]
evrope to osladime
(pifik brzy k ranu: 07.04.2009, 04:00:21
- x)
genialni, opravdu genialni heslo a vyslo do posledniho pismenka. Prominte rputi a bohousi b, predevsim. vy si fakt myslite, ze cela eu bude hin z kverulantskeho ceska s Klausem {predsedajicim] unii-> cesko je jentaktak velke jako londyn a ma zlomecek jeho gdp. vy jste nikdy nebyli cerstvymi prichozimi do nejake zajete fungujici party? nevite jak dopadaji novacci ,kteri akorat dokazi obtezovat a hrat si na kverulanty. v lepsi pripade v koute dokud sami nedejdou, v horsim ignorovani a posleze vykopnuti. chapu ze pr nektere z vas je to kyzena meta, treba jasanek slibuje sypani pisku do kolecek eu. O klausove naklonnosti k rusku uz pisi mainstreamova media mimo kotlinu. bafte se pekne dal, rekl bych ze tancujete na miste vlastniho hrobu. tak prijemnou zabavu. radar je odsunut, Obama pochopil, ze stavet ho 50 km vzdusnou carou od budouci ruske letecke zakladny je strategicka hovadina a plavidla tridy aegis jsou jistejsi i kdyz se kolebaji na vode. za vlady vasi udatne pravice se zvysila diky smlouve o jadernem palivu dale energeticka zavislost na rusku, tak co s vami. riskovaqt ze se strategicka instalace octne v zemi, jejiz administrativa bude muset poslouchat prikazy z ruska pod hrozbou vypnuti vypinace.... Nenapadlo vas, ze jeste chvile kverulantstvi a doufat v postaveni jake melo finsko za totace bude nemistnym optimismem? za jak dlouho si myslite, ze se na vas zbytek evropy proste vysere?
[141]
Jj, pifíku, nastává konec světa.
(Rpuť: 07.04.2009, 05:52:04
- x)
Aston napíše rozumný úvodník a lidi opouštěj hospody.... to je snad konec kotlinky... http://www.lidovky.cz...onomika_nev
[142]
Dobré ránko!
(Rpuť: 07.04.2009, 06:06:59
- x)
Koukám, že panika řádí - protože představit si Pecinu v roli ministra vnitra nějak neumím... http://domaci.ihned.cz...h-do-vlady
[143]
Dobré zas ráno,
(PeS: 07.04.2009, 06:21:58
- x)
to jsou šoky, takhle za hluboké noci... 2 Rpuť - akorát tam Neff, PaH-BŽ, zapomněl zmínit, že za tu stranu s nulovým významem tam ministrantoval i jím tak obdivovaný knížepán... To jen, aby se nezapomnělo... Ostatně, taková opomenutí se Neffovi stávají velmi často... Tak raději zanech údivu a čti mezi řádky. Akorát je tam ta nenávist trochu lépe maskována...
[144]
Hoj, to tadyjekrásně.....
(Jirka ppa: 07.04.2009, 06:32:26
- x)
Slunce svítí, tedy zanedlouho bude ...přátelé dnes bude tepleji než na Mallorce...no hlavně aby to nezjistili ty chlastací zájezdy, co tam z Anglie lítaj. Tady stačí ty ragazzi z jednoho poloostropva, co maj furt sluneční brejle.... V jednom s pifíkem souhlasím, že si Rusko nenechá ujít jakoukoliv šanci zvětšit sféru vlivu. Ale zatím jedou přes Brusel a ne přes Prahu. dokonce i v Londýně se prodávají kluby radši na Kamčatku. No to by si měli posvítit. :-D Jo a já jsem dokonale ztracen v politickém puzzle. Podlední co si pamatuju jesou nějaký výstřely v Sarajevu. Ale už si nepamatuju proč.
[145]
Ještě
(PeS: 07.04.2009, 06:37:17
- x)
ke včerejšku a ke Klausovi - podle Ihned: \"Já jsem ho ubezpečil, že my to nepochybně dále zvládneme a že jsem připraven v případě potřeby do toho nějak vstoupit,\" řekl český prezident. Teda, já jsem denně cestou do práce připraven vstoupit do hovna, ale nemohu říci, že bych to aktivně vyhledával. Ba dokonce se tomu vyhýbám... Na druhou stranu, od bývalého soudce ústavního soudu, jakým je šmejd C... starší (na rozdíl od hajzla C... mladšího) bych čekal, že pohovoří (či aspoň bude srát písmena) na téma, kdo dle ústavy zastupuje dosud suverénní stát navenek, namísto fantasmagorií o předčasných volbách...
[146]
PeSi, ahoj....ty vykladači ústavy jsou báječní.
(Jirka ppa: 07.04.2009, 06:44:47
- x)
kdyby se takhle psali kupní smlouvy tak se zhroutí trh jako celek. Jo a jsem přesvědčen, že pokud není možné vyjádřit smlouva jednou větou je to smlouva příliš složitá a takové se píšou proto, aby se mohli donekonečna vysvětlovat a hledat nějaké kličky. S ústavou je to asi podobné taky... Jinak naprosto nechápu, co na tom předsednictví je tak převratného. To prostě je, jestli se provádí skvěle, nebo ne, je těžké posoudit. Zvlášť tak nějak live. Ale každej se chce nějak uživit, že jo.
[147]
No a jinak,
(PeS: 07.04.2009, 06:48:57
- x)
taky jedna pozitivní zpráva - http://domaci.ihned.cz...lozit-sbor Vzpomeňte jen na Cimrmana a jeho vězeňský sbor kastrátů. Věřím, že Kulínský půjde věrně v jeho stopách a dočkáme se o5 svjetové proslulosti - najmě na Litoměřicku...
[148]
2 Jirka původní
(PeS: 07.04.2009, 06:56:41
- x)
k tomu jen jediné - ty už jsi taky zažil nějakou tu konferenci ve svém oboru... Jaká je role předsedajícího sekce? Takže asi tak... Hlídá pořadí řečníků v sekci a moderuje diskusi. A jako jediný by neměl během sekce spát... (jsou výjimky) A to je asi tak všechno... A jinak - viz Vodňanský: Já dobře vím, že každý správný lázeňský, ten musí znát a dodržet řád kázeňský, ten musí znát a dodržet ten řád v lázních, jinak se z toho zblázní! (ahoj ahoj)
[150]
dobré ráno
(martin TT: 07.04.2009, 07:18:21
- x)
pifik je dneska inspirující - tolik hlouposti najednou! Sám zdrhnul za kanál a nám bude vyčítat rusofilství. Kdyby byl aspoň původní - Klausovi vyčítali už i čínofilii. Ovšem závěrečná věta je ta správná! Za jak dlouho si myslíme, že se na nás zbytek Evropy prostě vysere? My se bojíme, že to neudělá a bude se nám pořád snažit proti naší vůli pomáhat! Ovšem den se vydařil. Ráno příjemné tři stupně, obloha vymetená, včera vynesené kaktusy mokré ranní rosou a velikonoce jsou tu.
[156]
Tak kdo z koho - Kalousek se naštval...
(Rpuť: 07.04.2009, 08:16:00
- x)
...\"Pokládám za naprosto nekorektní a nevěrohodný přístup, když předseda Čunek a 1. místopředseda Línek v neděli něco dohodnou a v pondělí to torpédují ve stranickém orgánu. KDU-ČSL to činí nedůvěryhodnou a zavádí ji to do izolace,“ řekl včera večer LN Kalousek.... http://www.lidovky.cz...n_domov_bat
[157]
[39] jistě,
(AeroKarel: 07.04.2009, 08:21:59
- x)
v rodinném domku se to přímo nabízí. V činžáku už je to menší problém. Že by ty podlahy cílily na ty, kteří mají na pitchoviny v činžáku, ale na domek ještě ne? Že by to bylo do domku na zimu, kdy ta tráva v zahradě může být zmrzlá nepředpokládám vzhledem k globálteplení.
[158]
Trochu O.T. - kontroverzní sestřihávka ...
(skimic: 07.04.2009, 08:23:37
- x)
... od Alexe Jenese, zde s českými titulky. PODRAZ JMÉNEM OBAMA http://video.google.com...435048689
[159]
paní dano, to dělám, až mi bělají klouby....
(Jirka ppa: 07.04.2009, 08:24:18
- x)
Martine, á vím, jsem maximalista. Jen by mne zajímalo to, jestli chlapci věděli co budou dělat deset minut potom, co vláda zskončila a nebo to už je \"delší časový horizont\". Ne, že by o to šlo, protože vláda má vliv na konání občanů stejný jako Máňa z autobazaru a jeji Barama. Ale i tak jsou placení náma všema, aby spravovali zem, jak nejlépe dovedou....Zatím nic moc. No a je škoda, že ani Tomáš, ani Anka se neozvou. Docela b mne zajímalo něco \"zevnitř\" a ne ty spontánní výkřiky od paní velociraptoraové ....
[161]
Jirko ppa
(martin TT: 07.04.2009, 09:37:00
- x)
nevěděli, já se taky vždycky znovu a znovu podivuji tomu naprostému amaterismu. Začalo to už za Havla, který připomínal režiséra - v klidu pracovny sepsal, jak se budou postavy chovat a pak to spustil. Jenže ouha, oni se chovali normálně lidsky předvídatelně a ne, jak si velký dramatik přál. Jenže pak to bylo ještě horší - chyběl už i ten kosterní příběh a plán. Bum prásk, já to chci a tak to udělám, co bude pak, to se uvidí a zvládne. I z tohohle důvodu nemůžeš pochopit a porozumět - jsem na tom stejně jako ty - současné politické puzzle. Při sledování scény si pokládám si otázku: \"Může být někdo takhle blbej?\" A hned si i odpovím: \"Ano, může!\"
[162]
Ježkovy voči - ať se mnou ten Vondra nemlátí takhle o zem...
(Rpuť: 07.04.2009, 10:03:11
- x)
...Ale podívejte se na ten bilaterální program, jak je ta hodina strukturovaná. Já vám to nebudu komentovat, podívejte se na to. Kolik místa se zabere ceremoniemi, když je tak málo času. Šlo o to, kam upřít pozornost: na ceremonii, nebo na nějaký vážnější rozhovor? A kdo rozhodl, že na ceremonii? Bylo to starostí prezidenta. Takže Klaus neměl zájem, abychom vedli s Obamou vážný rozhovor? Teď nerozumím. Podívejte, já ho vidím ve dvojí poloze. Jednak miluje kameru, fotografie, prostor v nejčtenějších médiích To je nepochybně jeden jeho zájem. Druhý jeho zájem je velkou otázkou. Jde o to, co sleduje ve vztahu k evropskému projektu... http://www.virtually.cz...art=18325
[163]
Rputi
(skimic: 07.04.2009, 10:28:24
- x)
... já vždycky když vidím ty zapálené fešáky typu Vondra, tak mám leda vztek. Elitářství jak z praku. Mimochodem, ten odkaz v [158] se IMHO vyplatí v klidu shlédnout. Bylo tam pro mne docela dost faktů. Právě o tom elitářství, fašismu, FEDu a tak. Předem ale upozorňuji, že je to zabalené do antiglobalizačního a spikleneckého (Bilderberg) hávu. Toto je třeba mít na paměti před přehráním. Závěr je však docela varující. Nahazuje možné problémy (totalita) spojené s kultem osobnosti, mocí FEDu, připravovaným omezením ozbrojování se, vznikem občanských milicí, kontrolou internetu atd atd ... Znovu ale upozorňuji, že je nutno vnímat onen antiglobalizační charakter dílka a s tím to sledovat.
[164]
Ehm, ehm ... tak ještě tu o upírech, prosím....
(Rpuť: 07.04.2009, 10:39:46
- x)
http://zpravy.idnes.cz...domaci_ban skimici, už jsem na to koukla - zběžně. Antiglobalismus z toho zatra čouhá, kdyby jen ten Obama nebyl tak typickej hochštapler, člověk by tomu ani nevěřil:)
[165]
Martine, já se vždycky podivuju jinýmu přístupu, než, že...
(Jirka ppa: 07.04.2009, 10:46:19
- x)
kolektiv, firma....se domluví na společném řešení a pak ho prosazuje, protože je tak domluveno. protože jde o konsensus se všema zainteresovanejma. A ten kdo dohodu poruší, bejvýá vystrčen na mráz a to poměrně rychle a bez vytáčení. Od toho je tam odpovědnost vedoucího. myslel jsem, že vláda je tom podobně. dlouhá jednání s výsledkem a ten se pak prosazuje. Další kecy a návrhy jsou smeteny ze stolů, protože jsou již po domluvě irelevantní. pokud to není něco exht objevného. Ve správě kotliny to tak evidentně nefunguje...není žádný jiný společná zájem, než zůstat nahoře co nejdéle, protože mám ještě doma málo papíru a tužek. Také ten lízink poplatit a dceři novou bundu. takhle se chová nějaký trapoň, ve výpovědní lhůtě v soukr. firmě, ale ten má tu výhodu, že alespoň blb neplantá o své nepostradatelnosti a o tom, že jeho nástupce bude daleko horší. Ve větších firmách bejvá úplně stejný politický boj, jako v parlamentu, nebo ve vládě...
[166]
Hihi - Jirko-p
(skimic: 07.04.2009, 10:56:03
- x)
... ve velkých firmách se místa jištěná samozřejmě padákem opouštějí i takto. Nejmenovaná firma na západ od kotlinky: Přijde takhle nadšéf do kanclu a povídá *Ferdo* (třeba) - *sbal si tašku.* *Kam jedeme?* usmívá se Ferda a bere tašku. *Ty už nikam...* vece nadšéf :-) Fakt nekecám :-))))
[167]
martine,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 07.04.2009, 11:06:59
- x)
hanlonova britva, no ;) Jinak jsem si ten odkaz [158) prohledl (ne uplne cely, ale znacnou cast)... Ackoliv spravne upozornuje na dost veci, je to klasicka \"consipracy theory\". U tech mi vadi, jak jeji autor bez problemu odhali spiknuti nejmocnejsich a nejlepsich a nejtajnejsich... ;)
[168]
Skimici, nekecej, fakt na západ od kotliny?
(Jirka ppa: 07.04.2009, 11:08:44
- x)
Tomu se mi nechce věřit. To buď je nějaká \"latina\" nebo to bylo nějaký velký zvíře a padák byl tak 5 ročních platů....i to jsem zažil.... teda pokud mluvíme o blízkém západě a ne o tom velmi vdáleném, co často je už i východem...
[170]
Ahoj! Jsou i horší tragédie
(Šumavák: 07.04.2009, 11:57:46
- x)
než zneuznaný Vondra : http://www.novinky.cz...lidrum.html :-))
[171]
Dobré odpoledne,
(PeS: 07.04.2009, 12:23:07
- x)
2 Jirka původní - ad [159] - jo, tak pravdivých a úplných informací se pánovi zachtělo? No to by mohl říct každej, jsi snad veřejnost? Ale abys neřek, tak aspoň od klasika: \"Já bych to tedy shrnul asi takhle: Máme své české vojsko, je dobře vyzbrojeno a vycvičeno, je stále v pohotovosti, bedlivě sleduje, co se v Čechách děje, a čeká, až bude národu nejhůře. Říkám to dobře?\" \"Dobře to říkáš. A ještě jim řekni, že nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být ještě hůř.\"
[172]
[162] jo,
(AeroKarel: 07.04.2009, 12:34:40
- x)
\" Tři měsíce jsme zodpovědně pracovali na tom, abychom ukázali, že malá země Unii řídit může. K velké radosti menších a středních zemí, které nemají zájem na tom, aby předsednictví koučovaly jen ty velké.\" To si ty menší a střední země měly rozmyslet před podpisem Lisabonu.
[173]
Začíná to bejt docela legrace...
(Rpuť: 07.04.2009, 13:34:00
- x)
Nevíte, jak se dá říct ve vší slušnosti \"Vypadněte\"? ...já jsem ve vší slušnosti požádal, ať vypadnou, a pan předseda se tím cítil dotčen,\" řekl Kalousek.... http://www.lidovky.cz...n_domov_tai
[175]
Rputi
(larry: 07.04.2009, 13:54:42
- x)
slušně se dá říct ledacos jinak mně, nevím proč, se při čtení o Čunkovi vybavuje neodbytně, jak za odhodlaných výkřiků Setapouc! Sobí hnusec atd. opouští rozhořčeně jednání... Asi to bude tím, že jsem ho včera večer viděl a slyšel recitovat \"odvolávám co jsem slíbil a slibuji co jsem odvolal\" a obdivoval jsem jasnost a srozumitelnost jeho sdělení :-)
[177]
Tak jsem zvědav
(dvd: 07.04.2009, 14:01:17
- x)
jak začnou profi-idioti komentovat onu střelbu v Landshutu. Jestli se bude objevovat zdůvodnění pomocí surových počítačových her, bude to zábavné: střelci bylo - dle prvních zpráv - 60 let. ==Německé weby se podivují, že k té střelbě došlo u civilního soudu: u trestního by to asi bylo bráno jinak. Ovšem zde šlo o dědictví, byť šlo jen o předběžné zjištění, co do toho dědictví vlastně patří. Ovšem u nás jsme dál. U nás se střílí i na křtu knihy významného (sic!) politika.
[178]
larry,
(Rpuť: 07.04.2009, 14:07:48
- x)
\"setapouch\", to bude ono! Já se vůbec nedivím té chomutovské primátorce, že je dotčená, když jí srovnávají s Čunkem. Já bych se taky urazila...:)) Kalousek se zřejmě rozpomněl na své mládí. Tady, když se řekne v restauračním zařízení \"vypadněte\", je nejvyšší čas zdvihnout kotvy. Čunek to pochopil velmi správně - aspoň něco...
[179]
Herdek, vždyť apríla už bylo! To je dneska zase den....
(Rpuť: 07.04.2009, 14:17:38
- x)
...Kočka starší ani syn oběti Václav Kočka nejmladší u soudu nepotvrdili, že by byl Ďuričko osudného večera fyzicky napaden. Jejich verzi nahrávala i výpověď jednoho ze zaměstnanců dalšího baru naproti provozovně Monarch, který Ďurička hlídal do příjezdu policie. „Krev z nosu mu začala téct až po chvíli. Když jsem ho hlídal, nenesl na sobě žádné známky fyzického násilí,“ uvedl svědek... http://www.lidovky.cz...n_domov_mpr
[183]
Dobrý den vespolek! Již několik dní jenom nakukuji,
(Loki_F: 07.04.2009, 15:06:46
- x)
protože to, na co mě svědí prsty, je nadlouho a na to nemám dost času, protože jsem se byl sklouznout na lyžích a těch deset dní navršilo hromady na můj pracovní stůl a emailové schránky. Nicméně Rpuť v [149] nadhodila zajímavé téma, k němuž se mohu vyjádřit stručně: 1) Já do mravenišť nekopu, leč viděl jsem již rozryté mraveniště 2) V rozkopnutém mraveništi, ale i termitišti je rázem velké množství silně nasraných mravenců (termitů), kteří zuživě sekají kusadly po všem co se hýbe a smrdí jinak než on sám (feromony). Jinak díky Šumavákovi za odkaz na tu zelenou (asi)metrickou kundu z veverky - Kraus mi nekonvenuje, ale za to co tam vyvedl s touhle melounistkou bylo skutečně rozkošné a má za to u mě v zápisníčku důelžitě vypadající nevýznamný kladný puntík... Také Burizonova panika je balzám na moji alarmisty deptanou duši. Jeho pytle pod očima a pokleslé koutky pak kapkami optimismu pro mé rácio. };D)))
[186]
aaa, koukám, že Včera ten Saturnin
(Jirka ppa: 07.04.2009, 15:22:38
- x)
ukrojil velmi podstatnou část koláče. Furt v tom nalézám mnoho podnětného. Třeba jsem si vzpomněl, při mnoha těch příslovích paní Kateřiny na jeden školní ftip..... Dežo, řekni nám nějaké přísloví....pany učitelko, to vym...únor bílý, sílí pole....neee Dežo to se přeci musí rýmovat....No tak jo, pany učitelko....únor bílý, sílí pole, pyčo vole a gratuluji babičce paní Dany, a jsem rád, že už konečně mohu něco dělat. Ono totiž s rukama v pěst nemohu ani psát, natož číst.
[191]
U lidovců je veselo.
(BohousB: 07.04.2009, 16:16:56
- x)
˝Kalousek už nechce kandidovat za lidovce˝ Viz http://www.novinky.cz...idovce.html
[193]
Proboha
(Honza ze Žižkova: 07.04.2009, 16:31:58
- x)
Jyrka promlouvá: http://ekonomika.ihned.cz...s-krizi Diskusi lze sledovat online
[199]
Martino,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 07.04.2009, 17:03:24
- x)
narozdil od SZ je to ale, myslim, skoda. V teto zemi fakt nema zadna strana sanci ziskat pres 50. Mirne neprolezeni zelenych a KDU do parlamentu znamena rozdeleni kresel zhruba CSSD - 80, ODS - 70, KSCM - 50. A hladka ustavni vetsina.
[201]
Petře,
(martina: 07.04.2009, 17:16:19
- x)
máte pravdu. Bohužel. Čeká nás dost ošklivá budoucnost. Setrvačností to pojede asi 5 let - a teď mluvím o celé EU - a pak přijdou v celé své síle extrémistické a xenofobní spolky. Ještě možná budeme vzpomínat na toho (jak se to řekne?) - jo: nevýrazného Topolánka :-/
[202]
Sleduju tu Jyrkovu akci,
(martina: 07.04.2009, 17:33:57
- x)
a dovolím si jeden diskuzní příspěvek: Autor: rudastraka dane z pohledu osvc z castky nad 100tis 38% dan 14,6% socialni pojisteni 6,75% zdravotni pojisteni zbyde 40% z toho cokoliv koupim pro spotrebu dalsi dan 9 nebo 19%, pripadne spotrebni dan ma vubec smysl se o neco snazit, kdyz skoro 80% podle jyrkovyho navrhu budu muset dat statu??
[204]
Déjà vu!!!
(BohousB: 07.04.2009, 17:51:10
- x)
Nepřipomíná vám to něco? ˝Topolánek vzdal dohodu stran, bude shánět jednotlivé poslance˝ Viz http://www.novinky.cz...slance.html ˝Premiér v demisi Mirek Topolánek (ODS) se bude snažit získat pro vznik již předjednané předčasné úřednické vlády podpisy nejméně 101 poslanců. Považuje to za cennější, než se snažit o dohodu čtyř předsedů stran, která byla narušena lidoveckým odmítnutím podílet se na vzniku vlády.˝
[210]
Bohouši,
(martina: 07.04.2009, 18:07:40
- odkaz
- x)
rozumím tomu dobře, že Topolánek bude všem (ale fakt fšem: ČSSD, SZ, KDU-ČSL, KSČM) nastrkovat papír k podpisu??? Ten chlap by opravdu měl navštívit DIABETOLOGA (ta velká písmena jsou for PeS) a dbát na řádnou životosprávu a poctivě polykat pilule. OT: zvládl jsi alespoň kousek snookerové Číny? Ebdon měl extraformu, John čaroval ze všech sil, ale nestačil. Záznam všech zápasů najdeš na Tubě (odkaz)
[211]
Martino, zdravím tě.
(BohousB: 07.04.2009, 18:16:54
- x)
zvládl jsem jenom závěrečnou malou část Ronnieho s Higginsem, což mne zanechalo ve stavu trudnomyslnosti. Finále jsem prošvihnul, což mne mrzelo. :-( Martino, přesně tak si to s těma podpisama představuju. Úplně fšem tam Mirek ten papír strčí. Některejm zepředu, některejm zezadu. Dle potřeby. Jinak to jednání o vládě je skutečně pěkná sranda. Sám jsem zvědavej, čím nás ještě překvapěj a že překvapěj, to je jistý. Co platilo před hodinou, již teď neplatí. Takhle se mi to líbí! Jen tak dál. :-))
[213]
Bokouši,
(martina: 07.04.2009, 18:41:21
- x)
taky ahoj! Ale už tomu rozumím trošku víc: Sněmovna dostala k projednání zákon o zkrácení funkčního období Poslanecké sněmovny. Novinářům to po jednání poslaneckého klubu ODS oznámili předseda klubu Petr Tluchoř a premiér Mirek Topolánek. Dohodu o nové vládě podle něj nepodpoří strany, ale jejich poslanci, uvedl. Pro mně méně gramotnou: to se prostě hodí do placu papír, a kdo chcete, počmárejte to podpisem? Pak se uvidí? :-) OT snooker: Ron byl taky špatný. Svůj výkon označil za hnusný a bídný. Nejraději zapomenout, dodal Ale už se těším na MS v krůsiblu
[218]
DVD, co by.
(BohousB: 07.04.2009, 19:07:11
- x)
Byl by z něj premiér. Ale... Trochu to připomíná tu pohádku od Wericha o Zlatý rybce a rybářce a jejích přáních. Ta rybářka byla čím dál tím víc nenasytná a nakonec skončila v láhvi od octa. Trochu by tomu Mirkovi slušelo víc skromnosti. Ale třeba už byl Dalík zase na nákupech. :-)))) Larry, jo. Deža neví. Taky to tak vidím. :-) Martino, Ronniemu to v Číně nikdy nešlo, takže se divím, že byl až ve čtvrtfinále. Uvidíme, co v tom krůciblu. :-)
[220]
Bohouši, dodatečně taky ahoj
(divana: 07.04.2009, 20:10:33
- x)
ahój = slyšíš ten rozdíl? (pamatuješ ten film?) tohle se mi moc líbí: Paroubek oznámil prezidentovi, že jeho strana podpoří řešení vládní krize, pod které nyní odstupující premiér Topolánek shání podpisy jednotlivých poslanců. Musí to však kopírovat naši původní, nedělní dohodu o překlenovací vládě, řekl Škromach. http://zpravy.idnes.cz...domaci_nel Podpoříme Topolánkovo vládní řešení, oznámil Paroubek prezidentovi
[226]
PeSi
(larry: 07.04.2009, 20:45:25
- x)
já pseudo-cituji ze své nebohé a zchátralé hlavy, takže obecně ne vždy přesně, a na to, abych něco hledal ve zdrojích jsem líný. Krom toho apriori věřím, že máš pravdu :-) Btw. co ten \"slavný soud\"? Nějaká idea? Je to z literatury nebo jen z nějakého vtipu?
[228]
Vy máte starosti s vládou?
(Šumavák: 07.04.2009, 20:47:40
- x)
my dva. http://jdem.cz/a96t4 jsme vysmátí....
[231]
2 BohousB
(PeS: 07.04.2009, 20:56:37
- x)
ad [205] - tak nepřispívej inteligentně, ale jako člověk... My blbci si to přechroustáme... To si tu už šakal bědoval, že nefungují nějaké grafeny - dle vzoru areny to beru jako sloučeniny grafitu (alotropie uhlíku) s vodíkem... Nevím... A taky nevím, proč by zrovna zde měly fungovat. Ale jinak fungujou docela dobře.
[232]
Taxem si tu pochvaloval daně,
(Foundryman: 07.04.2009, 21:06:41
- x)
čímž jsem jen potvrdil hlubokou moudrost přísloví ´Neříkej hop, dál doskáčeš´ atd. a tak podobně. Dnes jsem dostal dardu v podobě doplatku na sociálku... Stát ve své neskonalé moudrosti jednou rukou krade méně, aby mohl o to víc tou druhou.
[233]
2 martina
(PeS: 07.04.2009, 21:16:19
- x)
ad \"Dohodu o nové vládě podle něj nepodpoří strany, ale jejich poslanci, uvedl.\" - není divu... Strany obvykle bývají měkké konzistence a snadno se rozšlápnou, o znečištění obuvi raději nemluvě... Takže jen těžko si lze představit, že by taková průměrná strana mohla cokoli podpořit. Leč za každou takovou stranou nutno vidět člověka - jejího původce. A ten už ledacos podpořiti může... Třeba tvorbu nových stran. U mnohých je to taky jediné životní poslání, jedině strany tu po nich zůstanou... Velké strany... A řečeno s klasikem: \"ale jedna věc mě těší, z hovna čerpám nauku, v hovně jsme si všichni rovni, bez reforem, bez hluku... Ať ho vysral cikán v háji, nebo slavý generál - hovno podrží svou formu, no - a smrdět bude dál. A ten člověk? Ať je králem, ať je žebrák prosící... Co je víc? Než - pro to hovno - živou jenom voznicí!\"
[234]
Larry, ano.
(BohousB: 07.04.2009, 21:17:55
- x)
Černý Petr opravdu vyšel knižně. Někde ho mám zabordelenej v knihovvně. Akorát, při mý chabý paměti se myslím odehrával těsně po 2. sv. válce, tuším v roce 1946, před volbami. Napsal to Jaroslav Papoušek (původní profesí sochař), který se pak podílel na námětu a scénáři filmu společně s Formanem. Později Papoušek natočil už jako režisér třeba Homolkovy. Musím říct, že knihu jsem měl moc rád, radši než film. Vyšla v šedesátých letech, ale vím, že nedávno ji vydalo nakl. Maťa (v r. 2005).
[235]
2 larry
(PeS: 07.04.2009, 21:25:06
- x)
ad [226] - no to víš, že furt nevím... Nějak se mi vnucují nějaké ty soudničky, ale furt jsem nikde nic nenašel... Já znám jen ten fragment: \"Hovno hovno, slavný soude! To bylo tak - Zvonařová byla selka, Chmelík nádražák. Vona mlela mák a von jí ho tam flák.\" A to je vše, co vím... Ale odkud a z čeho to je, to jsem nenašel...
[239]
Larry,
(BohousB: 07.04.2009, 21:40:10
- x)
tu knížku ti opravdu doporučuju. Je moc pěkně napsaná a určitě se ti bude líbit. Vyšla někdy v roce 1965 v ˝ČS spisovateli˝. A na to nový vydání u Mati máš tady od mě odkaz: http://www.kosmas.cz.../cerny-petr/ Mají jí skladem. A tady ti přikládám dva odkazy na toho Papouška, byl to zajímavej člověk: o filmu Černý Petr http://www.odaha.com...n-cerny-petr a o autorovi http://www.volny.cz.../Papousek.htm Počti si. :-))
[240]
A průzkumy (CVVM)
(Feministka: 07.04.2009, 21:46:57
- x)
se připravují občani na konec dubna a zamýšlené schválení LS v Senátu, aby se asi moc nedivili. http://www.novinky.cz...e-lidi.html
[242]
opět zpět :-)
(divana: 07.04.2009, 21:48:48
- x)
http://www.lidovky.cz...n_domov_mpr LN: Obama přijel kvůli Havlovi, říká Topolánek - www.lidovky.cz V té době byl Václav Havel nemocen a já jsem ho požádal, aby napsal osobní dopis Obamovi a aby ho do Prahy pozval. kdo komu tady vlastně slouží? zase se mi znovu vrací ta informace z verohodného zdroje, že velká část chartistů donášela a naopak někteří estébáci vynášeli. takže všichni navzájem na sebe věděli. a tak je to dodnes. jen dnes k tomu přibyl mrázkův archiv, který si kamarádi politiků mezi sebou rozdělili spravedlivě půl na půl :-) a konečně jsem našla toho vodňanského a jeho partu tak snad do velikonoc to zvládnu a přepošlu nějak se smršťuje čas jinak si neumím vysvětlit, proč nic nestíhám
[246]
Fujimori, bývalý PERU president
(skimic: 07.04.2009, 22:01:06
- x)
... riskuje 25 let natvrdo. Únosy a podíl na zabití. Peruánský exprezident dostal 25 let vězení http://zahranicni.ihned.cz...vezeni No potěš koště. Alberto, Alberto... Cos tam hledal za štěstí? Bručet budeš. Tomu se tam protivit v dnešní době nedá. Nemáš ani nic zajímavého pro amíky. Ryby, Andy? Turistika? :-( Jo, takhle Světlá stezka revival. To dnes frčí :-)
[251]
divano
(ptakopysk: 07.04.2009, 22:13:34
- x)
ad [242] - sem si připomněl hlášku jednoho bývalého: \"My jsme dělali, že je honíme a oni dělali, že před náma utíkaj...\" když tady fšichni fzpomínáte úryfky, mám taky jeden. A nevím was ist das za píseň, ani wer ist der pachatel. Slýchával jsem to cca v polovině osmdesátých let. Taková veselá píseň to byla: Jde mladá úřednice z komise do komise. Jde mladej úředník z komise na podnik. Ref.: Když jdou úředníci domů, pospíchají rychle domů.
[252]
divano
(skimic: 07.04.2009, 22:17:53
- x)
... to chartisti versus/plus STB je přece stará vesta. To, že jsou to obvykle ultra-levičáci, kteří nevyšli ani s komunisty (viz pan Uhl) je také sichr. Tak o co jde? Postupně evolučně vymřou s osmašedesátníkama a disidenty. To mi netrápí. Nebezpečnější jsou Obamisti a proroci nových světových pořádků. Někdy si fakt říkám, že islamisti (včetně Indonesie), Rusáci a Číňani jsou spíše požehnáním.
[253]
tak písničky...
(divana: 07.04.2009, 22:19:53
- x)
byla to taková hospodská oblíbená unikl mi do neznáma začátek, pak je to asi takto: ..vesele se usmívá, když mu soustruh zazpívá .. vesele dělníci, jdou do práce, jdou. řekni mi, řekni mi, maminko moje, o čem si zpívají v továrnách stroje zpívají zpívají jako ti ptáci, ať lidé rádi jsou, že mají práci
[254]
PeSi,
(martina: 07.04.2009, 22:21:10
- x)
mé základní školství samozřejmě takové zvrhlé dílo zvrhlo. Ale Jaroslav Vrchlický nám byl interpretován básní Dědicové. Něco jakože bohatý král, plná truhla perel a zlata, ale pes mu chcípnul u nohou a orel mu létal pro jídlo (či co). A když ten pes umřel, orel přišel jakýmsi způsobem na to, že král je vykořisťoval. Tož nelenil ten pták a rozklovl králi lebku. A pak mu došlo, že se těch perel a zlata nenají, takže je na tom furt stejně. Ale je možné, že jsem úplně mimo
[255]
Divano, ahóóój!
(BohousB: 07.04.2009, 22:26:10
- x)
Dežo ví, že si odpoledne četl stesky Šáši Vondry na zlého Klause a teď večer si díky tobě přečetl podobně znějící stesky Mirečka Topolánků na zlého Klause. Hoši to v těch novinách dělají skutečně plánovitě, leč blbě. Jsou jako ti mravenečci. Na rozdíl od čerta serou na stejnou hromadu vícekrát. Proto Dežo ví. :-))
[264]
Divano a Ostape, ahóóój!
(BohousB: 07.04.2009, 22:42:50
- x)
Šplhat mohou a je-li ta hromada čerstvá a to ona je, tak se mohou dostat, až vyšplhají úplně na vrchol té hromady, když jen trochu povyskočí (a to oni povyskočí a rádi), do té části těla, která tu hromadu vytvořila. Tam je totiž jejich pravé místo. Tam budou konečně spokojeni. :-))
[268]
Tak jsme doma z bálu...
(maYda: 07.04.2009, 23:02:33
- x)
primáni byli roztomilí, jsou to přece jen ještě decka přitom se nesli v oblecích a plesových šatičkách, i slavnostní nástup zvládli. Dostali stužky s letopočtem jejich maturitního plesu - 2016, připadalo ni to strašně daleko, ale vzpomněla jsem si, jak daleko mi připadalo,když mi doktor v únoru řekl,že se to miminko narodí v září. 2016 - to už budu ve věku ctihodné důchodkyně. poprvé za ta léta , co sjme spolu , jsme si s chotěm zatančíli ( aspoň jednou, dcera trvala na tom,že když se odbyly oficiality, není důvodu na plesde setrvávat). Další bude prý až ten maturitní. Zjistila jsem že můj muž není takový antitalent, jak tvrdáí a po dvou deci tanší docela slušně na to, že nikdy do tanečních nechodil. Věřte nevěřte, ale my jsme spolu po témeř šestnáctzi letech manželství tančili poprvé. Nicméně jskem se nejvíc těšila , až doma zuju lodičky,sindám z uší klipsy a nalwju si studený pivo. NAkone c jsme si koupili v KFC kyblík hranolkůa smaženách kuřat a desně se přecpali. A po tom pivu,které následovalo po nevalném víně( co taky čekat v Lucerně, že jo?) mám problém se trefit do klávesnice. Myslím, že ráno si budu zpívat : Nad Vltavou je cosi, plouží se to rákosím, k mé hrůze je to cosi dědečkův duch, ó nech mě být, já už víckrát nebudu pít. Děda si k láhvi sedá, ani loknout mi nedá, a vedle něj, ó běda, se šklebí myš, ó nech mě být, já už víckrát nebudu pít. Kdo pochopí, když přijde blíž, co natropí zlá bílá myš. Už se mě na nic neptá, jenom se hloupě chechtá, a zničeně mi šeptá ten dědův duch, ó nech mě být, já už víckrát nebudu pít, nebudu pít, nebudu pít. A žádný pivo, žádné víno, žádnej rum, žádnej drink, žádný brandy, žádnej fernet, a už nikdy vodku, žádnej drink, a jenom vodu, a nebo mlíko, nebo sodu, žádnej drink, nebudu pít, nebudu pít, nebudu pít, nebudu pít. Nic napůlat, doby,kdy jsrem byla schpná na plese tančit a pít do rána a před polednem být svěží jako kytička, jsou nenávratně pryč.... Víte, co bylo ale strašnýá? Že když měli maturanti sólo s rodiči,tak většina těch rodičů byla mladší než my.
[271]
No ten klip..., tesi pusťe párkrát za sebou
(Šumavák: 07.04.2009, 23:37:44
- x)
jedno na něj koukejte z hlediska Topolánkovy vlády, podruhé z hledista vývoje v EU,pak z obou současně... a ptejte se \"A proč?...Panebože proč?\" Třeba se seshora ozve:\"Ani vám nevím, ale už nějak serete!\" Ten klip je geniální !
[272]
Šumaváku,
(Ostap Bender: 07.04.2009, 23:44:51
- x)
nějak jste mi připomněl tohle :-) http://www.fuxoft.cz...uchy.gif.htm http://www.fuxoft.cz..._442.gif.htm http://www.fuxoft.cz...5000.gif.htm http://www.fuxoft.cz...xmas.gif.htm
[275]
Dobré zas ráno,
(PeS: 08.04.2009, 06:07:07
- x)
2 Ostap Bender - ten třetí komiks je takřka univerzální, tam by se dal jen operativně měnit text v té první bublině... A že by se našlo dost témat... Třeba by to některé slabší věřící povahy trochu zarazilo v jejich rozletu... Ale moc v to nedoufám... Ono - jakej je vlastně rozdíl, věřit v boha, nebo věřit v moudrou, zodpovědnou vládu, věřit čestnému Topolánkovi, věřit v prospěšnost EU atd.?
[277]
Dobré ráno.....
(Jirka ppa: 08.04.2009, 06:24:46
- x)
Martine, už to skoro umím bejt veselej a šťastnej , zvlášť po ránu....ještě mám trávu v krabičce zhruba na tejden a pak si zase přikoupím. A neberte ten stav společnosti tragicky. Nikdy jsme ho neměli pod \"kontrolou\". Jenom jednu chvilku jsme měli pocit, že to tak je. Tedy ,že se vláda vrátila do rukou. Ale to byla chvilka a ještě jen pocit. a jeden ranní jarní \"Vodňanský\" na závěr Že prej se fintim když sprej tak Intim
[278]
Dobré ránko!
(Rpuť: 08.04.2009, 06:27:49
- x)
Ten úhel pohledu:)) ...Podle nejnovějšího průzkumu Centra pro výzkum veřejného mínění jen třetina občanů České republiky zná pojem Lisabonská smlouva... http://domaci.ihned.cz...ka-smlouva ...Pojem Lisabonská smlouva není cizí necelé třetině populace... http://www.novinky.cz...e-lidi.html
[281]
Přátelé, pokrok se nedá zastavit.
(BohousB: 08.04.2009, 06:39:45
- x)
A dorazil už i k nám. ˝Metropoli zmapuje internetová služba Google Street View˝ Viz http://www.ct24.cz...e-street-view/ ˝Společnost Google zahájí na konci dubna v Praze fotografování sítě ulic a veřejných prostranství. Naše hlavní město se tak stane další evropskou metropolí, které zmapuje služba s názvem Google Street View. Ta umožňuje prohlížet na internetu panoramatický pohled na danou ulici přibližně z úrovně očí.˝ Pražskými ulicemi bude projíždět několik týdnů vůz Opel Astra s vysokou nástavbou na střeše, na které jsou umístěny panoramatické kamery. Tak pozor, ať vás nevyfotí a při něčem nenachytají. To by pak byla celoplanetární (globální) ostuda. :-))
[282]
2 BohousB
(PeS: 08.04.2009, 07:28:04
- x)
no, jestli to budou mapovat stejně kvalitně jako Google-maps, u nichž: Stanice metra I.P.Pavlova se nachází na náměstí Pavlák... Nebo tak nějak, teď jsem línej hledat přesnou citaci. Ale maj smůlu - ten Pavlák je to jen u starší generace. U té trochu mladší je to už Ípák... A přiznám se, že další vývoj neznám a nesleduju... Také pamatuji pokus pražské intelektuální elity vyrovnat se svou demencí Brnu (náročné předsevzetí), kdy začli tomu náměstí říkat Slinťák. Hodit krtka na slinťák - měl být vrchol pražské intelektuální mluvy, silně inspirované zakomplexovaným brněnským blábolem. Nějak to moc neuspělo... Ona ta pražská intelektuální jelita jsou obvykle více zakomplexována, než průměrný brňák, ač se to zdá nemožné...
[283]
Dobré ráno vespolek! Nuže Martine TT a Jirko ppa, bez jointu, leč s úsměvem pro mě
(Loki_F: 08.04.2009, 07:31:33
- x)
ráno začíná jen v případě, že jsem se vzbudil nejpozději v 02:00 hod., jinak se budím v 08:00 hod. (zimního tj. normálního času), bez ohledu na to v kolik hodin vstávám. Dnes jsem však do dne (z noční šichty) přecházel s pobavením: na TV Barrandov odpovídal jakýsi buzík na otázku, jak se mu líbí ženy v krátkých sukních a zda je považuje za vhodné... Ten nešťastník to tedy rozebral, ...jako Katka JauJau biomasu };D) Jo, Foundrymu: Vítej do klubu!
[284]
Ta Kačka to stejně prošvihla! Kdyby byla Krause aspoň zmlátila, mohla mít bodíky do voleb:))
(Rpuť: 08.04.2009, 07:42:15
- x)
Takhle už se píšou články, jak to s tou biomasou vlastně je. Tak kdo si chce počíst, aby věděl čím topit...:) http://hobby.idnes.cz...y-domov_mce
[285]
Kačenka je vůbec boží...
(maYda: 08.04.2009, 07:47:19
- x)
nejen biomasa, ale i náhubkový zákon: \" Na serveru proti němu protestuje například i Kateřina Jacques, která ho ve Sněmovně - podle svých slov omylem - podpořila.\" http://zpravy.idnes.cz...6_media_jw
[287]
Loki, ke krátkým sukním mám jen tohle...
(Jirka ppa: 08.04.2009, 08:37:39
- x)
sám bych si je nedovolil nosit. Ale já jsem na rozdíl od jiných soudnej :-)))) Vy si s té Katky biomasy, děláte šoufek, ale tohle je normální pohled všech zelených, co jsou z Prahy a velkých měst na všechno, co se týká přírody....proto mne to neuvěřitelně sejří, kam se posunulo to BIO a všechny ostatní věci, co se týká normálního přístupu k přírodě. Proto na nás choděj trestní oznámení, že necháváme ovce trápit venku, když prší a sněží a další věci. O kterých bych se tu nerad rozepisoval. Jo a jestli má někdo čas a chtěl by si udělat charitu, tak ať dá vědět, nabrousí nůžky a přijede. Těch 45 řad révy se samo neostříhá. A nejsou dlouhé a jen sezdá, že se na horizontu protínají.
[290]
Rputi
(martin TT: 08.04.2009, 10:08:52
- x)
Kačka je kráva zelená a doufejme, že se zelení do sněmovny ani do Evropského parlamentu nedostanou. Ale to nic nezmění na tom, co psal Jirka o blbejch, ale vlivnej a otravnejch krávách, které píšou anonymní udání na trapiče zvířat, kteří nenavlékají psy do oblečků a nechávají je trpět u domu v boudě. Protože jedna taková kráva mi přišla osobně donést synova hlídacího podvraťáka do předsíně, vím, o čem píšu. Dodneška jsem vyvrhel - i na valašském venkově.
[291]
martine, znám.
(Rpuť: 08.04.2009, 10:40:51
- x)
A jistej režižér co pravidelně mrší Českého lva přesvědčuje svého psa, že jíst maso je neetické a nechává mu z Netálie vozit psí vegetariánské konzervy (takže není sám, kdo je tak blbej). Stačí, aby kikslo zásobování a tahle verbež vychcípá - už aby to bylo!
[292]
Taky způsob likvidace.
(Rpuť: 08.04.2009, 10:46:04
- x)
Možná by to stálo za úvahu při volbách - jak se někde sejde víc kandidátů, hned začít rozhazovat prachy...:)) ...Soutěž soukromého rádia v Českých Budějovicích si vyžádala 24 zraněných. Co se stalo? Organizátoři vsypali mezi účastníky akce 100 tisíc korun. Soutěžící se pak málem ušlapali. Mezi poraněnými byly i děti. Desetiletou dívku odvezli záchranáři ve vážném stavu do nemocnice. Celou událost nyní prověřuje policie... http://www.lidovky.cz..._zabava_glu
[294]
Zločinče
(martin TT: 08.04.2009, 11:08:02
- x)
ta situace nemá řešení. Ta paní je učitelka. Chodí kolem našeho domu na procházku - je jí 63. Dochází do spolu jí podobných. Její druh (bývalý havíř) mi chodí nadávat přes plot, ale jen když se napije. To sice bývá často, ale jsou i chvíle, kdy je střízlivý a to chodí úlisně kolem a usmívá se a zdraví. Ale to je jen jedna ze sta.
[295]
Rputi
(martin TT: 08.04.2009, 11:16:00
- x)
zase nic nového - v dávných dobách se v Gottwaldově při Barum Rallye vyklízelo parkoviště pod Velkým kinem a tam parkovala doprovodná vozidla. K oblíbeným zábavám rakouských mechaniků patřilo rozhazování žvýkaček mezi děti. To si chlapci stoupli na střechu dodávky, děti se shromáždily a chytaly a praly se o rozhazované kousky. Urban legend k tomu pravila, že ty pošlapávající se davy byly natáčeny a pouštěny na vídeňské televizi s komentářem o bídě, českých dětí, které musí zápasit o rohlíky, dobrotivě rozdělované hodnými strýčky z Rakous. Děti jsou všude stejné, takže při Tour de France se rozhazuje z reklamní kolony vozidel kdejaká blbost včetně bonbonů nebo mávátek a přívěšků ke klíčům. Ovšem tam to dělají profesionálně, hážou po jednom a do volných prostor. Děti jsou super rychlé a tak jich doběhne jen pár. Dospělí nemají šanci, pokud nedostanou bonbonem přímo do nosu.
[298]
No ono některé věci jsou docela těžké řešit v souladu s přírodou, ale zvyknout se dá...
(Jirka ppa: 08.04.2009, 11:34:14
- x)
třeba, to dokrmování jehňat...když se narodí ovcím trojčata, ale někdy i dvojčata, tak se stane, že jedno je tak slabé, že prostě bez pomoci umře. A když se nenapije během chvilku mleziva, tak je to poměrně rychlý proces...umře normálně na \"rýmu\" No a tak jsme se několikrát na začátku našeho snažení , dostali do problémů, jak jehně udržet při životě, mléka nemaje, že ano. A pokud se d začátku dkrmí na jiném, než ovčím mléce, nemá dobrou imunitu a je to ovce lazar, doslova. Jen na začátku, jsme pod hrozbou pokut a taky jsme nějaké dostali, odchovali pět kousků na sunaru a kozím. No a stejně to dopadlo špatně a brzo zašli, nebo dobře nebahnili....takže teď, ač j to někdy velmi smutné, necháváme vše na přírodě. prostě se hlásej až po třech dnech. Když přežijou 3 dny, tak nemají problém. A tak se podařilo vyeliminovat slabé kusy. Teď už bychom věděli, s tím dokrmováním, jak na to, ale zase nemáme koho. Ale opravdu , když nám to říkali ovčáci, že je blbost dokrmovat, protože stejně umřou a když ne, budeme mít hodně práce s jehňata i do budoucna, tak jsme si mysleli, že houby o tom vědí, protože mi je prostě nemůžeme jen tak nechat umřít. No a po zkušenostech , děláme to samé. No někdy se člověk musí poučit z vlastních chyb omylů.
[299]
Rozhazování peněz
(Honza ze Žižkova: 08.04.2009, 11:38:50
- x)
Jak tak čtu tu [292] a [295], tak to ty velmožové, co rozsypávali peníze při vjezdu do města, neměli hloupě vymyšlený. Byli populární a ještě si prořídli obyvatelstvo o hamižný (vrhli se po prachách) a méně schopný (nechali se ušlapat). Jenom je pak otázka, jestli v podobným případě je profesionální házet peníze do mezer nebo do davu.
[301]
Hele a ty slepice....
(Jirka ppa: 08.04.2009, 11:47:04
- x)
No když chtějí mít lidi hnusný kuře za 50 v Lídlu, tak musej žít v šílenejch podmínkách, upravit svícení a taky krmit je schváleným hnusem, dopovat antibiotikama...a pak je pověsit za nohy a v mechanickejch jatkách usmrtit. kdyby se chovali ve větších prostorech s možností výběhů, hraček (bez legrace, slepice a kuřata si opravdu hrají) s různejma vychytávkama co s běžně v některých chovech dávají...tak by ta slípka byla vynikající, masitá, úžasně chutná....ale 3 - 4x dražší. No a teď se pojďme bavit o možnostech a koupěschopnosti obyvatel. Tady se to vždycky pokazí. Oni chtěj mít maso za babku, mlíko a máslo, tak levný a hlavně každej den....Bez těch supermarketových výroben by lidi umřeli hlady. Ale keců mají všichni jak o pouti, co by se mělo a jak....
[304]
Jirko ppa, vidím, že jsi opět skočil na lopatu...
(Loki_F: 08.04.2009, 12:17:24
- x)
ale zapomněl jsi psát s chybami. Víš co jsou to slepři? Vykrm,í se jimi všichni, je to levné... A úžasně chutná BIO slípka - to mě skutečně rozesmálo. Co takhle úžasně chutná BIO krůta? Nebo úžasně chutná BIO kachnička (která by neměla tu obvyklou chybu všech kachen... Nebo BIO husička, kterou opatrovala švarná pasačka s proutkem... };D))) To je něco jako umělý BIOtrávník v obýváku. Valíš klíny do hlavy lidem, kteří nejsou zelení magoři a navíc cosi vědí o ekonomice. Ještě kdyby se tu vyskytl nějaký veterinář, který by \"povyzvracel\" představy o tom, jak neskutečně zdravé jsou BIOchovatelské produkty... Nebo kořalka - čerstvě tři mrtví Germáni, kteří si dali zdravou BIOkořalku... };D)))
[305]
Hele Loki, směšuješ několik věcí dohromady...
(Jirka ppa: 08.04.2009, 12:26:56
- x)
v tomhle to děláš velmi pravidelně...ponechme stránku BIO stranou, protože tam mluvíš o voze a já o koze....ale o tom podstatném. Kuře, které běhá po trávě a krmí se v přírodě samo, je prostě lepší na chuť, než ta co jsou za 3 tejdny na jatka. U husí, krůt, kachen, jalovic...to platí také. Velkochovy jsou normální a vždycky budou. Lidi totiž chtějí jíst a to za co nejméně peněz. Jsou i tací, co zaplatí větší cenu za to, že maso je objektivně lepší. také existuje hrstka magorů, co kupují drahé kuře z volného výběhu, protože mu takhle kupují lepší život. O kreténech, kteří ukradli a naprosto zprofanovali značku BIO, mi ani nemluv, sám si podlehl jejich agitaci o zdravém způsobu života, jinak by ses furt tak nečílil, jen kvůli označení :-)))) Jo a myslím, že vůči nim, mám ještě vyhraněnější názory, než ty a otec, když \"je\" vidí, hned jde do sejfu pro brokovnici a láduje....
[307]
Ahoj! Tak žuby uš šou venku....
(Šumavák: 08.04.2009, 12:43:09
- x)
a fakt žnám lepčí žpůšob jak trávit dopoledne.... Martine, řešení té situace existuje.Já měl hlídacího podvraťáka jménem Ben, jenž, když nebyl nikdo z rodiny přítomen, návštěvníkům, kteří vstoupili na parcelu, visel na ruce nebo na noze tak dlouho, až buď přišel někdo z rodiny a nebo oni dosáhli druhé strany ulice.Tam je přestal trhat. Od cizího si nic nevzal, ani buřta, a hodil-li se buřt směrem k němu, bral to jako útok a vyřídil si to s tou rukou.... Takového by Ti domů nenosila....
[308]
Házení peněz mezi lid
(dvd: 08.04.2009, 12:57:53
- x)
Tak nějak končil jeden český film ze 60. let. Hlavní hrdina (R.Hrušínský ?) se dostane do situace, že čím lépe se plní plán, tím více se mu hromadí hotovost (i když to bylo spíše obráceně - aby se lépe plnil plán, musí se u něj - účetního - hromadit hotovost). A tak na konec vezme balík stokorun (tehdy nejvyšší bankovka!) a hází je z věže mezi lid, který se chová - nu chová se tak, jak mohli v Budějicích očekávat. Film pak končí jeho větou \"A teď mě můžete soudit!\" Pamětníci, co to bylo za film?
[309]
Sakra, trpajzlíci mi beze zbytku sežrali odpověď Jirkovi ppa...
(Loki_F: 08.04.2009, 13:32:48
- x)
Tak znovu. Jirko ppa, já vůbec nic nesměšuji, jenom přilévám BIOolej do ohně po Tvůj přetopený kotel, protože Ty spolehlivě startuješ na první našlápnutí. Dokonce předem vím, co mi odpovíš, třebaže ne doslova, ale zato spisovně a gramaticky správně. Zvažuji dokonce, že zavedu pojem BIOxxxx pro některé kaustobiolity - pro řadu horniny a struktury je předpona BIO již dávno zavedena, coby terminus technicus. U těch kaustobiolitů by v tom byl problém, protože zelené lumíky by to nadzdvihlo teprve po vysvětlení neboť jejich chápavost i znalosti jsou hluboko pod parlamentní úrovní, ale Tebe by to zajisté našláplo ihned, jen proto BIO, protože bys měl nepochybně dojem, že opět štourám do Tvé kozy, zatímco melu osvém voze.... Neboj, Tvé kozy se nedotknu ani třímetrovým klackem! Co je kamarádovo, není pro mě! };D)))
[313]
...Ten film s Hrušínským...
(šakal: 08.04.2009, 14:04:23
- x)
...se jmenoval Jak se krade milión, natočil ho roku 1967 Jaroslav Balík a po umělecké stránce to nebylo nic moc. Spíš taková moralistní satira na téma jak se nemá krást ze společného. Nechybí tam postava šizuňka ze samoobsluhy, který svým mrzce na odiv stavěným maloměšťáckým přepychem nebohého hrdinu v podání Rudolfa Hrušínského dožene k defraudaci... ...Koukat se na to dá, ale néjni to nic, co by člověk musel vidět dvakrát (7:- +)
[315]
šakale, nicméně
(šimon klein: 08.04.2009, 14:27:06
- x)
jednou perličku z toho filmu doma používáme: Hrušinský se snaží ty peníze \"vyprat\" jakoby jejich náhodným nálezem podstrčením dceři se zeťem, najde je ale vnuk; potichounku je stříhá nůžtičkama na nudličky, rodině je to ale divné, jak je hodný: co děláš Pepíčku ?...Číhám....tak číhej dál... Takže tohle sloveso u nás v rodině znamená red alert.... Jinak jsem to vydržel a až fčera večer se podíval do ledničky za pivem - NEBYL TAM !!! (myslím hyperinflačního Mesiáše Husejna)...
[316]
Schází
(Ostap Bender: 08.04.2009, 15:02:22
- x)
vám program? Začněte shazovat protivníka... http://www.ceskenoviny.cz.../370129
[318]
Tak jsem opět tady,
(František I.: 08.04.2009, 16:09:35
- x)
Sice se kurýruji z angíny jako prase, ale už vidím světýlko na konci tunelu(mohu mluvit). Sice jsem nemoc, nenemoc, sípání nesípání, objížděl zákazníky, ale hlavně ty, které mám nerad (nic, hovada, nekoupí a ještě mrmlají), co kdyby to také chytli. Mohu ale doporučit ideální léčbu bolestí v hrdle - vložte notebook ke krku a čtěte Prachetta do té doby, dokudnení computeřík tak horký, že ho kůže odmítá. Pesi, děsný dík, dočetl jsem Erika a pokračuji Pohyblivými obrázky. Raději jsem ty knihy vzal od začátku. Jiříku, kdybys něco o stříhání vína řekl o týden dříve, tak jsem ti den věnoval. Jel jsem kolem vás a říkal si, jak by se tam vínu dařilo. Příští týden je bohužel rozjížděcí kolo na Víno destiláty a navíc ve vzduchu visí nějaké objednávky, takže budu vytížený. Možná v pátek. Nůžky raději vlastní, že? Co tam vůbec máte za odrůdy? Usuzuji tak na dva tisíce hlav. Omlouvám se za to FI.Ťuknout do klávesnice mi dělalo problém neb jsem nebyl ve své kůži(Snad jsem si ji sušil po potní kůře na topení.)
[319]
Ostape, to bych jim ani nevyčítal.
(František I.: 08.04.2009, 16:18:17
- x)
To dělají socani taky. Aby například dali na bilboardy Jirku s bioovečkama, jako to udělali s nějakým nešťastníkem s biočuníkama, to by asi nechytlo. Slibovat něco taky těžko mohou, protože by jim to nikdo neuvěřil, volební program nemají žádný a jediného ideologa,Tlusťocha, vyrazili z partaje. Takže i ten Paroubek je k něčemu dobrý, alespoň jako strašák. Dovedete si představit tu bídu, kdyby ODS neměla ani toho Paroubka? Mezi námi, kdyby si najali Š.Mareše, který by zaplavil republiku karikaturami, bylo by to účinnější a ještě bychom se zasmáli. Ale na to, ti blbi, nepřijdou a kdyby náhodou přišli, tak by stáli před otázku, že by mu museli zaplatit a že by to třeba neshrábl třeba Dalík a spol.
[320]
Františku,
(Ostap Bender: 08.04.2009, 16:23:00
- x)
to že Paroubek a jeho parta mlátí černochy ještě neznamená, že je musí mlátit i Topolánek boys. Kdyby si něco podobného zkusila jakákoli firma v reklamě, hned by měla na krku průšvih. Nelíbilo se mi ODS mínus a naprosto stejně se mi nelíbí tohle - při našem volebním systému ty strany nějakým alespoň minimálním způsobem spolupracovat musí a výsledek tohohle bude nanejvýš prohloubení té stávající zákopové války.
[322]
Ostape,
(František I.: 08.04.2009, 16:32:07
- x)
může se to líbit nebo ne, ale účel světí prostředky. Co se týká firemního soupeření, jak jsem si párkrát vyzkoušel na své vlastní kůži, žádný způsob, kterak zničiti konkurenta, není neetický. Jestli se to někomu líbí nebo ne, na tom nezáleží. Rozhodující je výsledek(vojín Mauglí,vojín Mauglí, má na bráně návštěvu.). Tady jde o masy. Navíc, co by měli z ODS jiného propagovat? Topolánka za řečnickým půltem, tvrdícího, že to dokážeme či to myslíme upřímně?
[330]
žádný způsob, kterak zničiti konkurenta, není neetický
(maYda: 08.04.2009, 18:00:35
- x)
máte sice Františku, pravedu, ale ničení konkurenta chleba nenapeče, botky neušije. Jestli umí ODS nabídnout jen nadávání Paroubkovi, tak nevím,k čemu nám je. Na Paroubka si můžu zanadávat sama. Pokud jde o zviřátka - četla jsem dnes v tramvaji, jak si vybrat odpovědně kočku. Poněkud mně překvapilo, že to je v rubrice Více peněz a ne v nějaké hobby- příloze. Až jsem si všimla, že taková micinka stojí nějakých 8-15000. bengálská dokonce ažž 30000. A tímto všem přeju veselé vělikonoce, užijte si to, já se odpojuju a balím na chalupu.
[332]
Petře K. nemyslím, si ži pozitivní program
(Jirka ppa: 08.04.2009, 18:21:07
- x)
nemá šanci na vítězství. Co se týká politiky tak vidím v pozitivním programu jedno obrovské plus....přitáhne \"klienty\" na dlouhou dobu, sice je jich méně, ale jsou stálejší a jsou schopní třeba i přispět na kampaň, popřípadě \"přijít na náměstí\" To u těch negativních není. Tak je úspěch zcela a jednoznačně krátkodobej. Je pravda, že nasranejch vždycky bude víc, ale na druhou stranu, rychle odpadnou. Blbé je, když se z klientů pozitivního marketingu, programu, stanou klienti nasraní....ty přesvědčit o tom, že produkt je furt ještě dobrej, je skoro nemožné. A to se právě stalo ODS. Podle mého totiž z programu, kde se něco tvořilo, přelo na program, paroubek je idiot, hlavně aby nevládnul.... Nějak ty negativní marketingy fakt nemusím, potřebuji něco proč je budu volit a ne proč je volit musím, aby....to se mi moc nelíbí...a taky to moc u mne nefunguje. Ale já jsem extrémista nesnášenlivej, o mne tu moc nejde a nikdy nešlo.
[333]
To: Jirka
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 08.04.2009, 18:27:20
- x)
Tak to jsi bohuzel u ucebnic marketingu 80. a zacatku 90. let, od te doby byl znacny pokrok... Bohuzel. Ano, ta tvrzeni, ze ziskat zakaznika je 10x drazsi, nez jej udrzet, nebo ze pozitivne ovlivneny jedinec je nejlepsi reklama a zdarma byla uspesne prekonana. Pozitivne ovlivnene jedince je levnejsi zaplatit, aby obvolavali sve zname, nez vyrabet kvalitrni zbozi. A nez vychvalovat kvalitu sveho zbozi (coz by u zakazniku vyvolavalo nezdrava ocekavani, ze zbozi je fakt kvalitni) je efektivnejsi ukazovat, ze zbozi konkurence je tak nekvalitni, ze by jej nikdo nekoupil. Dobre ovlivneny jedinec i v pripade, ze nakoupi smejd to odbyde s tim, ze jsou vsechny ty smejdy stejne a zustane verny znacce. A tak... je to na dlouhe povidani ;) Zjednodusene receno, mysli si nekdo, ze by mohla fungovat firma, ktera by vyyrabela zarovky za cenu stavajicich, a s 20x vetsi zivotonosti?
[335]
Petře,
(Foundryman: 08.04.2009, 18:35:39
- x)
je to s podivem, ale u nás funguje spíše to pozitivní zaměření. Říkáme zákazníkovi na rovinu, co od našeho výrobku může očekávat, v čem si myslíme, že jsou přednosti a o ceně se moc nebavíme, tu vidí napsanou na ceduli (případně ji má obchodník v ceníku).
[338]
2 Petr Kunetka,
(Foundryman: 08.04.2009, 18:44:12
- x)
ona je otázka, jak dlouho to vydrží politikům. V oblasti prodeje zboží lidi poznají, že vyhodili prachy za šmejd, dost rychle a trend se začíná obracet. V politice to holt trvá déle, ale přesto věřím v obecnou přítomnost zdravého rozumu. Smůla je, že iniciátorem rozumného uvažování bývá předchozí mohutný krach.
[340]
Foundry,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 08.04.2009, 18:46:33
- x)
Ty mas pocit, ze se pohybujes na cele siri trhu a jdes proti Ikey et consortes? ;) Jsou nichy, luxusni cast trhu a takove ty veci. Ale od toho vseho se v politice muzeme oprosti. Vynosy z procenta ziskaneho mezi tak narocnymi volici, jako jsme my zde, a procento ziskane mezi lidmi, kteri maji zajem jen o maximalizaci socialnich davek na pristi mesic je uplne stejne. Naklady nesrovnatelne. A jeste jako bonus cast z nas v obave z bolseviku tam ten hlas da, coz v tom druhem pripade neplati.
[347]
Ty diesely
(Foundryman: 08.04.2009, 19:25:22
- x)
jsou tady: http://enfieldmania.naskok.cz...php
[348]
přátelé víte co je krize? Když
(Jirka ppa: 08.04.2009, 19:34:06
- x)
se ojetej Hamr 80 000 km s dobrou výbavou a cca 500 koní prodává za 360 tisíc peněz. Tomu říkám velkej průser značky. No je to hrozný, nějakej jaguár, nebo motorka...to nic neznamená, ale Terminátorovi se to prostě dělat nemá. I když ten jezdil v H1 a tu mne manželka nedovolila...
[353]
Nejen u nás
(dvd: 08.04.2009, 19:45:56
- x)
ale i Německu se krzevá šrotovné všichni nepotento. http://www.spiegel.de...197,00.html
[354]
Taktika ODS?
(BohousB: 08.04.2009, 20:45:10
- x)
˝Schwippel: Chtěli, abych měl cestou na hlasování o vládě nehodu˝ Viz http://zpravy.idnes.cz...domaci_klu
[359]
Petře,
(Ostap Bender: 08.04.2009, 20:59:18
- x)
to má být nějaká softwarově-spiklenecká teorie? Microsoft nad Linuxem žádnou kontrolu nemá a vzhledem k modelu vývoje dost dobře ani mít nemůže. Jo, kdysi si takhle vydržoval Apple (v devadesátých letech tam byly investice v řádu stovek milionů dolarů), ale aby měl kontrolu nad lidmi kolem Tordvaldse nebo projektem GNU, tomu přece nevěříte. Nejblíž by vlivu Microsoftu mohly být projekty Miguela de Icaza (Mono a tak), ale na těch Linux nestojí.
[366]
Petře,
(Ostap Bender: 08.04.2009, 21:20:00
- x)
už se snažil. A dost. Například masivně dotoval žaloby SCO, které byly nakonec soudy smeteny ze stolu. Sice svého času tvrdil, že Linux porušuje 42 microsoftích patentů (což by mohlo napovědět, jaká je základní otázka života, vesmíru a vůbec ;-) - každopádně SW patenty nejsou třeba v Evropě vymahatelné), ale nikdy se nevyjádřil jaké konkrétně a místo toho jenom mlží. Podle všeho nejspíš proto, že ty patenty jsou buď právně sporné, nebo by příslušné věci šly implementovat tak, aby patenty neporušovaly. Co se týče marketingu, taky kdysi bojoval jako lev. Nepamatujete se na ty srovnávací kampaně? A k čemu byly? Nepřeceňoval bych v této oblasti marketing, slušní ajťáci se většinou rozhodují podle reálných kritérií, ne podle reklamních prospektů.
[367]
2 Petr Kunetka, zlocinec
(PeS: 08.04.2009, 21:20:33
- x)
radši nechtěj vědět... Až u Vodičky... Ještě by ses mohl dozvědět nějaké ty neúplné a nepravdivé informace o činnosti vlády (v demisi - nebo v demenci? já teď nevím...) a nemuselo by se Ti bývalo udělat dobře... IMHO, ta vláda padla o dva roky později, než měla.
[368]
Ostape,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 08.04.2009, 21:26:01
- x)
pripomenu, ze jsem zhruba deset let prodava velmi specializovany software, kdy zhruba pred 6 lety vyrobce MS koupil. Vsechny ty snahy mi prijdou \"polovicate\". Koneckoncu, slusny ajtak kupuje SAP, ze ;) Ale to je asi vec nazoru.
[374]
Petře,
(Ostap Bender: 08.04.2009, 21:35:19
- x)
asi ano, každý v tom vidí to své. Z mého pohledu je nesmysl dělat polovičatou kampaň - buď se chci konkurenta zbavit, nebo nevyhazuju prachy za zbytečné kampaně (třeba jen do toho SCO nalili podle mailů vynesených ven něco přes 80 milionů). Mimochodem, jak moc se vlastně ve firmách používajících SAP používá zároveň Linux? ;-)
[375]
Ostape,
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 08.04.2009, 21:39:34
- x)
kdyby nebyla vubec zadna kampan, vznikl by pocit, ze Linux neni moc konkurence a antimonopolni urad by mohl zacit mit nejake hloupe myslenky. Na druhou stranu, jak jsem psal, myslim, ze se jim to vymklo z kontroly (nemyslim Linux, tam kontrolu nikdy nemeli, ale ta \"udrzba konkurencniho lemu\" ;). Tak nejak si to myslim, ze to je - ale v teto veci nejsem insider, delal jsem jiny druh SW - tudiz se mohu mylit. Videl jsem efektivitu, s jakou vydominovali predem urceny segment trhu se software, ktery byl technologicky za zenitem.
[379]
PeSi,
(Ostap Bender: 08.04.2009, 21:49:05
- x)
máte na mysli tohle? http://www.zive.cz...9/default.aspx
[380]
Já jsem dnes někde zahlédl,
(Šumavák: 08.04.2009, 22:54:20
- x)
že hackeři napadli ADSL - DNS servery O2.... a zaujalo mě, že lidi kteří se nemohu připojit, siprý mohou ty DNS záznamy přenastavit k jinému providerovi a tím tu potíž obejít. Připadá mi to jako typická kyslíkářská rada. Skoro bych řekl, že si ji jejich klienti ani nepřečtou.Ale až si ji přečtou, tak jí spousta lidí využije. Jestli to teda nějak nemotám.... já se tomu nevěnoval ani zdaleka tak, jako vyplachování ústní dutiny C2H5OH.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |