Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Úterý, 14.04.2009

Petice výrobců obleků

sepsal:Finist (inspirovaný Bastiatem)

 



Váženým členům Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky.
 
Dámy a pánové!

Jste na dobré cestě. Odmítáte abstraktní teorie a věnujete se především péči o dobro výrobce. Vaším přáním je zajistit mu dostatečný odbyt jeho výrobků i v době hospodářské krize a vysvobodit ho od mučivé nejistoty způsobené rozmary toho nespolehlivého tvora, který se nazývá zákazník. Vyjádřeno jinak, chcete docílit, aby zákazník nakupoval a utrácel své těžce vydělané peníze právě tehdy, kdy je toho třeba k oživení výroby a udržení zaměstnanosti a nikoliv tehdy, kdy by se tak snad rozhodl on sám.

Obracíme se na vás, jelikož vám chceme nabídnout vynikající příležitost, abyste mohli uplatnit vaši... teď jsme však na rozpacích, jaký název máme použít. Vaši teorii? To ne, nic není tak klamné jako teorie. Vaši doktrínu? Vaši ideologii? Váš princip? Vy však nemáte rádi doktríny, máte hrůzu z ideologií, co se týče principů, vy přece věříte, že v politice neexistují žádné principy. Použijeme proto název: vaše praktiky; vaše praktiky bez teorie a bez principů.

Naše průmyslové odvětví je vystaveno nesnesitelně nízké poptávce spotřebitelů, která je zcela zjevně nedostatečná k tomu, abychom mohli plně využít svoje výrobní kapacity a vyprodat zboží, jež se nám nahromadilo na skladech. Bohužel, jak bylo zjištěno naším důkladným průzkumem, většina zákazníků v našem státě jsou nekulturní barbaři, kteří jsou schopni chodit ve stejném obleku i déle než čtyři roky! A výjimkou mezi nimi nejsou tací, kteří si na sebe oblek vezmou pouze při zvláštní příležitosti a jeden jediný oblek jsou tak schopni používat až dvacet let! Jaký potom div, že celé jedno velké české průmyslové odvětví, se svými nesčíslnými specializovanými výrobami, je zasaženo naprostou stagnací. Navíc v dnešní době, kdy by měli lidé vlastenecky vytáhnout svoje veškeré úspory či si nabrat spotřebitelské úvěry a vydat se do obchodů, se k nákupu obleků obracejí zády nebo je odkládají na dobu, až pomine nejistota ekonomické recese. Jak nezodpovědné chování z jejich strany!

Žádáme vás, abyste ve své laskavosti přijali zákon, jenž nařídí bezpodmínečnou likvidaci všech obleků, kravat, motýlků, kalhot, sak a košil starších dvou let, jakož i zřízení center pro jejich likvidaci a vyplacení příspěvku „oblekovného" ve výši tisíce korun za každý zlikvidovaný oblek, jenž by pak bezpochyby posloužil na nákup obleku nového, což by dozajista dodalo nesmírnou vzpruhu onomu krásnému a počestnému odvětví, o kterém můžeme s hrdostí říci, že poskytlo pracovní místa dělníkům v celé naší zemi, od níž by bylo hrubým nevděkem, kdyby se teď nepostavila na naši stranu v této těžké době, kdy každým dnem musíme svádět boj o svoji holou existenci.

Apelujeme na vaši dobrou vůli, vážené paní poslankyně a páni poslanci, abyste nepokládali náš požadavek za nějakou formu satiry a nezamítli jej, aniž byste si alespoň vyslechli argumenty, které zde vznášíme na jeho podporu.

Takže nejprve, jestliže nařídíte likvidaci veškerých starých obleků a vytvoříte tak potřebu nakoupit obleky nové, najdeme pak takové průmyslové odvětví, které by tím nebylo v konečném důsledku stimulováno? Jestliže bude v České republice větší spotřeba látek, bude zapotřebí více vlny a lnu my budeme svědky zvětšení výměry pastvin a obhospodařované půdy jako takové, jakož také zvýšení produkce hnojiv a zemědělských strojů. Bude zapotřebí více snovacích strojů, tkalcovských stavů a barvících linek, které budou pracovat delší dobu a tedy i více elektrické energie. „Oblekovné" podpoří související obory jako jsou výrobci nití, zipů, knoflíků, stuh, vycpávek, podšívek, kapsoviny a dalších a dalších, které budou také potřebovat více surovin, strojů, elektrické energie a pracovníků.

Stručně řečeno, nebude ani jedno průmyslové odvětví, které by díky tomuto moudrému opatření nezaznamenalo obrovský rozvoj. V té době již nenajdeme ani jedinou švadlenu a ani jediného prodavače v zapadlém krámku, kteří by nepobírali zvýšené mzdy a netěšili se rostoucímu blahobytu. Vážené dámy a vážení pánové, není zde zapotřebí nic jiného, než abyste se trošku zamysleli, a hned se přesvědčíte, že neexistuje snad ani jeden Čech, Moravan nebo Slezan, počínaje bohatým akcionářem ČEZU a skromným prodavačem nití konče, kterému by úspěch naší petice nezlepšil jeho hospodářskou situaci.

Předvídáme vaše námitky, dámy a pánové; ale nebude mezi nimi ani jedna jediná, kterou byste nebyli nalezli v těch plesnivých starých ekonomických knihách sepsaných přívrženci laissez-faire. Osmělujeme se vás vyzvat, abyste vyslovili proti nám byť jen jedno slovo, které se v okamžiku neobrátí proti vám samotným, jakož i proti zásadě, kterou se řídí vaše politika.

Řeknete nám, že toto opatření sice může přinést zisk pro nás, avšak Česká republika jako celek nic nezíská, protože to bude daňový poplatník, kdo bude muset hradit náklady?
My máme na to připravenou tuto odpověď:
Vy již nemáte žádné právo dovolávat se zájmů daňového poplatníka. Když přišli se stejným požadavkem výrobci automobilů, obětovali jste ho bez mrknutí oka. Dělali jste to kvůli podpoře průmyslu a zvyšování zaměstnanosti. Ze stejného důvodu je vaší povinností udělat to i nyní.

Skutečně žádáme pouze to, co již žádali a obdrželi jiní před námi. Vy sami jste anticipovali všechny námitky, které by se proti našemu požadavku dali vznést. Pokud namítnete, že podpora nákupu obleků není v takové míře podporou našeho domácího průmyslu, jak bylo výše naznačováno, protože velká část surovin na výrobu obleků se k nám dováží ze zahraničí, pak můžeme odpovědět: V době hospodářské recese je důležité projevit solidaritu se zahraničními výrobci stejně, jako jí cizí vlády projevují naší zemi v případě automobilů. Pokud se zeptáte, jaký vlastně užitek přinese našim spotřebitelům to, když se budou nuceni vzdát svých starých obleků, které by jim ještě nějakou dobu mohly sloužit a koupit si nové, pak můžeme odpovědět: Jednak dostanou-li dotaci na nákup nového obleku, nebude pro ně ztráta tak velká a za druhé, získáme v zahraničí pověst toho nejlépe a nejmódněji oblékaného národa. Víte, co jen obchodních jednání se zahraničními partnery zkrachovalo z toho důvodu, že na ně čeští zástupci dorazili oblečení jako k táboráku? A jak se na nemožně oblékané našince dívají v cizině skrze prsty? Navíc bylo naším výzkumem zjištěno, že slušivý módní oblek dodává svému nositeli pocit sebevědomí a sebedůvěry a tak mu napomáhá k lepším pracovním výkonům.

„Ale", můžete ještě říci, „co se stane s naší státní pokladnou, pokud budou i ostatní výrobci chtít dotaci na nákup svých výrobků? Nebude těmi požadavky zruinovaná?" Vy sami přece věříte tomu, že státní pokladna ve skutečnosti na tomto opatření získá, protože vybere při zvýšení prodejů zboží na dani z přidané hodnoty více peněz, než kolik jí bude stát poskytování dotací. Navíc ještě ušetří na podporách v nezaměstnanosti za všechny nepropuštěné zaměstnance a ještě bude mít příjem z daní, které tito zaměstnanci zaplatí. Čili podle vaší vlastní logiky, na čím větší množství výrobků budete vyplácet dotace, tím vyšší příjmy poplynou do státní pokladny, protože tím více výrobků se bude vyrábět a prodávat a tím více daně z přidané hodnoty se vybere. Popřít, že vyplácení „oblekovného" by pro státní pokladnu znamenalo tytéž blahodárné účinky jako šrotovné by bylo totéž, jako klást rovnici (+) × (+) = (-); jinými slovy by to znamenalo vršit absurditu na absurditu.

Buďte tedy důslední ve své logice a pokud  jste dopřáli výhodu automobilovému průmyslu, popřejte stejnou výhodu i ostatním odvětvím našeho i zahraničního průmyslu. Pokud nám tuto vzpruhu nyní odepřete, nevyhnutelně na sebe uvrhnete stín podezření ze zaujatosti a korupce, toho, že hledíte pouze na prospěch některých, zatímco vaší povinností je starat se o blahobyt všech? V čem je náš průmysl podřadnější oproti průmyslu automobilovému? Zaměstnáváme snad méně lidí — to je pravda, ale také žádáme úměrně tomu menší dotaci. Přitom spousta lidí si v České republice kupuje nový oblek asi stejně často, jako nový automobil. Je snad důležitější, aby lidé jezdili v nových automobilech, než chodili v nových oblecích? Jak se zpívá v jedné písničce, tak šaty dělají člověka a podle obleku se svět měří. A co je pro člověka přednější — aby jezdil autem nebo aby nechodil nahý?

Otázka, kterou vám nyní ryze formálně klademe a na kterou chceme znát odpověď, zní: Co chcete udělat pro nás a pro Českou republiku — poskytnete nám podporu ve formě „oblekového", která sice bude muset být zaplacena daňovým poplatníkem, avšak podle našeho mínění je pro zemi výhodnější? Nebo se k nám i k naší drahé vlasti obrátíte zády a neuděláte pro nás nic? Zvolte si jednu z těchto alternativ, ale řiďte se logikou; neboť jestliže poskytnete tuto pomoc automobilovému průmyslu, tak jaká by to byla nedůslednost, kdybyste jí neposkytli i ostatním průmyslovým odvětvím?

 

 

 





Komentáře

[1 Finist (Finist: 14.04.2009, 00:23:44 - x)
Tak to je pro Modrého ptáka - myslím, že všichni víme, čím se v současnosti zabývá. Teď už jen stačí aby to společně s kolektivem svých podřízených odeslal do parlamentu a můžeme se těšit na nové obleky.

[2 Jo a kdybyste (Finist: 14.04.2009, 00:32:57 - x)
snad někdo měl nějakej námět, jak tu petici ještě vylepšit, tak se neostýchejte.
Minimálně bych jí pak ještě poslal na psa a zkusil jestli by jí třeba neotiskli i jinde.

[3 Finiste, já bych měl jednu připomínku. (BohousB: 14.04.2009, 05:15:54 - x)
Chybí mi tam obuvné. Finiste, když argumentuješ takto: \"Víte, co jen obchodních jednání se zahraničními partnery zkrachovalo z toho důvodu, že na ně čeští zástupci dorazili oblečení jako k táboráku?\" tak musíš vznést i požadavek na obuvné, neboť dovedeš si představit toho smělce, který na důležité jednání dorazí perfektně oblečen, ale chodidla mu zdobí staré a sešmaťchané 3 roky staré škrpály? MartinTT, jako známý obuvnický odborník, ti jistě potvrdí, že obuvnický průmysl je třeba rovněž podpořit. Je nutno požadovat, aby každý obyvatel EU byl perfektně ošacen a obut dle polední módy od hlavy po paty. A na naše ženy a dámy jsi nezapomněl? Název \"oblekovné\" je příliš sexistický a v moderní EU genderově naprosto nepřijatelný. Bude to chtít založit EU komisi, pod vedením eurokomisaře Špidly (za ČR by tam zcela jistě měla být poslankyně Čurdová), která by nejprve posoudila genderovou vhodnost pojmenování tvého jistě ušlechtilého záměru a poté neprodleně přikročila k jeho realizaci, formou EU podpory (z jedné třetiny přispěje EU a ze dvou třetin stát). Takže Finiste, zvaž změnu z \"oblekovného\" na \"ošatné\" či na něco podobného včetně obuvi a aby to bylo genderově korektní. Mně osobně by se velice zamlouval název \"ošabotné\". :-))

[4 Sakra, chbička se mi vloudila do mé [3]. (BohousB: 14.04.2009, 05:31:48 - x)
Pochopitelně správně je \"dle poslední módy\", nikoli \"dle polední módy\". No a poté mne napadla varianta názvu \"ošabotné\" a to \"ošabuvné\". :-))

Ale kdyby mělo být po mém, tak bych nejraději zavedl \"stravné\" a \"pivné\" (\"pitné\") a všechno bych projedl a propil, samozřejmě každý den opakovaně. :-))

[5 Dobré zas ráno, (PeS: 14.04.2009, 06:29:19 - x)
no, nevím. Četl jsem to už večer a teď ráno znovu... Některé námitky shrnul Bohouš (oblek je příliš diskriminující), leč i jemu musím vytknout nevšímavost - chlastné se u nás už dávno vyplácí, leč také diskriminačně - sice celoplošně, leč jen některým vybraným skupinám obyvatel. No a samozřejmě také herné... To je ten pokrok od starého Říma - tam požadovali chléb a hry, dnešní cílová skupina sociálních dávek požaduje chlast a herny...
No jo, ale i tak, 2 Finist - nedá se nic dělat, Bastiat to není. Je to těžkopádné, málo absurdní, tak trochu upocené a tím pádem i dlouhé. Tvoje doména je v překladech...

[6 A tak to já jsem zásadně proti! (Rpuť: 14.04.2009, 06:44:25 - x)
Jednak, pokud vím, se posledním drápkem drží jen OP Prostějov, takže by to nebylo žádné pořádné vyhazování.
Druhak bychom tím zas pomohli té zatracené Číně, která už pomalu emerickejma dluhopisama tapetuje. Jak to ty mandaríni, kruci, dělaj?
Já bych navrhovala \"držhubné\" - každej, kdo do toho nebude kecat, dostane pade. Že je to málo? To se jen tak zdá? Dovedete si představit třeba Jyrku, že by mlčel? A zejména v patlamentu by si docela nahrabali. Skoro jak v hospodě. A což teprv televíze?! A pak bych je zdanila! Vyšší sazbou DPH!
A to by tak tento, abysme se z tej krize nevyhrabali!

[7 Dobré ráno.....nechám si to na obnědnou přestávku, jinak (Jirka ppa: 14.04.2009, 06:58:42 - x)
se z toho skluzu nevyhrabu....

Mimochodem, jedna technická , Rputi, držhubné se nevyplácí, to se rozdává. A většinou ve formě peněz, ale teď bych mohl citovat mnoho fyzikální zákonů, ale nechal bych si je pro sebe, spíš bych jen příslovím.... že čím víc kecáš blbosti, tím máš větší modřiny.... A doufám, že skratka DPH znamená ..dostaneš přes hubu....

Juro, ještě k té Etiopii, dole...Já mám Etiopii celkem rád, fotky jsou senzační, ale došel jsem jen kousek k pražírně kávy a k tomu degustačnímu koutku, kteej Vám jistě ukazovali, jako výkřik techniky, že jo. Jo a jestli mohu mít jednu dotázku. To byl \"státní vejlet\"?

[8 Hele je ráno a tak mne omluvte, (Jirka ppa: 14.04.2009, 07:01:51 - x)
nejen že mi chyběj, či přebejvaj písmenka, ale dokonce i celé skupiny hlásek a samohlásek.....šak si to domyslíte.

[9 Krom toho - lid se už přizpůsobil! (Rpuť: 14.04.2009, 07:19:36 - x)
http://aktualne.centrum.cz...634447

[10 tak jsme si odpocinuli:-( (pepa: 14.04.2009, 07:46:09 - x)
a ted svezi zace do cyklu. pekny zacatek tydne v utery. ted budeme kvaltovat a tu pohodu volneho pondeli tri dny dohanet. melo by se to asi zakazat stejne jako ty posuny casu.
nadruhou stranu clovek muze rozjimat a premyslet o blbostech. diky tomu jsem vymyslel pro frantiska prisadu do klobas.
Frantisku zbejva mi v praci az metrove kousky carbonoveho vlakna :-) dam ti je do klobas a budes mit klobasy s carbonovou vlakninou. to muzes to nazvat fitnes bio klobasa a jirka bude jen tise zavidet :-D ( k jidlu to asi moc nebude, ale prej prodava modni trend )

[11 Rputi, jen aby se lid nepřizpůsobil příliš... (maYda: 14.04.2009, 07:47:29 - x)
začínám mít dojem, že už chybí šrotovné jen na manželky. A nedělám si moc iluzí, jak bych dopadla.

[12 Dobré ráno... (ptakopysk: 14.04.2009, 07:59:24 - x)
tak nám ten tejden pěkně začíná. Nikdy bych nevěřil, že odeslání elektronického emajlu může stát skoro osmnáct korun, ale je to tak!!! Kluci, co spolu mluvěj, se tak rozhodli. Nevěříte? Tady to je: http://aktualne.centrum.cz...634451
Myslím, že lidi ze seznamu, gmailu a dalších si teď rvou vlasy, že je to nenapadlo. Teď mohli bejt těžce ve vatě...

[13 maYdo, (Rpuť: 14.04.2009, 08:10:16 - x)
myslíte něco, jako příplatek na rozvod? To by byl fofr!:)) Ovšem muselo by to platit i pro registrované partnerství. Jinak by to byla dyzgrymynace!
Ono by se to dalo aplikovat všeobecně. \"Zlobí vás Vaše děti? Zvorali jste výchovu - žádná tragedie! Dejte je k adopci a pořiďte si nové a poslušnější! Vyšší porodné zaručeno!\" A jak by nám stoupala natalita!:))

[14 maYdo (ptakopysk: 14.04.2009, 08:10:58 - x)
ale šrotovné na manželky už dávno existuje! Drobný zádrhel je v tom, že je vypláceno přímo šrotovanému objektu, tedy manželce. Třeba v USA bylo dovedeno k naprosté dokonalosti. Viz např. Ivana Trumpová, Anna Nicole Smith (dejž jí pámbu věčnou slávu)...

[15 Dobré ráno ... (skimic: 14.04.2009, 08:12:37 - x)
... kezké, hezké, Ptakopysku. Langr má asi fofr aby to sihnul :-) Takto ale když nemám před sebou text zákona, vidím ještě jednu diskrimainaci. Posílání těch emailů je přece půcodní tvorba. Taky se to muselo digitalizovat. Jak k tomu přijdou autorské svazy, OSY a tak? Já bych z toho mejlu ještě nějakej poplateček vyškrábl :-)

[16 ptakopysku, (Rpuť: 14.04.2009, 08:15:49 - x)
to už je tradice, zařídit si včas pohodlnou trafiku. Jen tak namátkou...Kužvart, Fischer(ten lékař)...

[17 2 Rpuť (PeS: 14.04.2009, 08:18:23 - x)
bacha na to... Někoho by taky mohlo napadnout zavést penálné a máme tu hnedka Asimovovu šedesátku... Hlásí se snad někdo z tohoto fóra dobrovolně?
Už vidím tu kampaň - \"Serou vás rodiče a prarodiče? Nač je zbytečně vydržovat v domovech důchodců, LDN a hospicích? Pořiďte jim vkusný penál za ušetřené sociální náklady. Penál od nás zcela zdarma. Za mírný příplatek zhotovíme z popela vkusný diamantový přívěšek a tak budou vaši rodiče stále s vámi, leč nebudou vám kafrat do života! Žijte naplno, osvoboďte se!\"

[18 No tak jsem to dočetl.... (Jirka ppa: 14.04.2009, 08:22:32 - x)
Ptakopysku, to právo \"výživy\" a podíl na budoucích příjmecj je přeci už dácno i v EU...Mám známého, co prošel touto bolestnou zkušeností v euroreginonu Mnichov a ač bohatý ředitel banky si moc \"foukat\" nemůže. Tuším, že již dávno se opět potvrdila slova, dokud nás smrt nerozdělí. Ale je nutno dopovědět, že se to vztahuje na oba manžely. Takže když se chlap dobře ožení, jako já, tak má nadosmrti vystaráno. :-))))

Náhodou pan arbitrelegánc Bohouš má i v překlepu naprostou pravdu, tady se konečně objevilo to co jsem si myslel od začátku. Bohouš totiž ví, že polední moda se rozhodně od té večerní liší. A smoking či frak by nepůsobil dobře na obědě s klientem, stejně tak rozhalenka a prostý plátěný letní oblek se vzdušnými sandály by na večerním banketu nepůsobili dobře v záplavách hůlek a cilindrů. Upřímně ne každý vypadá a má věk jako \"jupík\" ....:-)))

[19 Jirko ppa (ptakopysk: 14.04.2009, 08:38:47 - x)
každej holt není tak prosíravý, jako náš zlatý slavík. Každá z jeho nanynek vyfasovala útulný domek a fertik. Tedy alespoň takto nám to předesíral tisk. Já čistě osobně doufám, že Karel měl takový smysl pro humor, že ty domečky nechal vystavět na jednom místě, aby v případě nostalgické návštěvy to neměl daleko od jedné ke druhé a aby si holky mohly pokafrat u kávy o objektu společného zájmu...

[20 No právě, rputi... (maYda: 14.04.2009, 08:40:12 - x)
to bych musela uhnat Trumpa a ne chudého pedagoga ve výslužbě.
Já bych nebyla proti šrotovnému, pokud bych si mohla pořídit objekt, jehož přítomnost by byla taky někdy doma znát i bez předchozího verbálního nátlaku...
Jenže kde takovej najdu, že jo?
Chlapi jsou buď vychováni ženou tradiční a tudíž očekávají, že domácí práce zastane žena.
nebo jsou vychování feministkami typu sommerové nebo Chytilové a očekávají, že když se oženili a zbavili se sekýrující maminky, tak manželka poskytne konečne servis, jaký muži přísluší a nahradáí jim péči a hýčkání, o které je matka ošidila.
Si jeden nevybere, když je ženská.

ale pánové na tom nejsou líp, dnešní mladé dámy jsou velice emancipované a budou to ony, kdo bude vyžadovat ten servis.
TAkže bacha, než navrhnete šrotovné, dobře zvažte, jetsli se vyplatí.

[21 PeSi, (Rpuť: 14.04.2009, 08:58:36 - x)
to by se muselo nejdřív spočítat, jestli ten důchod nebude rodině chybět - nebo by penálné muselo být vyšší.

MaYdo, nevím, nevím, jestli byste Trumpa donutila k něčemu, aby jeho přitomnost doma byla znát. To spíš to šrotovné:)

[22 maYdo (ptakopysk: 14.04.2009, 10:03:00 - x)
:o) proto se dnešní mladí pánové shlukují do skupin a schovávají se v restauracích, či spolu hovoří jakýmsi podivným jazykem, kde se vyskytují termity - pařit, lama, voser, linux, japko, zákys a tak podobně, čemuž současné emancipované dívky nerozumějí ani za mák a tak nemají šanci se vmísit gentlemanům do hovoru. Proto se je snaží upoutat svými luznými tvary a vychováním, ale pánové bůhvíproč nežasnou nad dvěma pneumatikami v pase, vlasy v barvách, které připomínají, že dotyčná zažila kyselé deště v okolí Ústí nad Labem, žvárem v hubě, či stády hovězího dobytka a gynekologicko-urologickými orgány prohánějícími se každou větou. Je to dnes těžkej život, co mládež prožívá...

[23 maYdo (ptakopysk: 14.04.2009, 10:07:06 - x)
:o) proto se dnešní mladí pánové shlukují do skupin a schovávají se v restauracích, či spolu hovoří jakýmsi podivným jazykem, kde se vyskytují termity - pařit, lama, voser, linux, japko, zákys a tak podobně, čemuž současné emancipované dívky nerozumějí ani za mák a tak nemají šanci se vmísit gentlemanům do hovoru. Proto se je snaží upoutat svými luznými tvary a vychováním, ale pánové bůhvíproč nežasnou nad dvěma pneumatikami v pase, vlasy v barvách, které připomínají, že dotyčná zažila kyselé deště v okolí Ústí nad Labem, žvárem v hubě, či stády hovězího dobytka a gynekologicko-urologickými orgány prohánějícími se každou větou. Je to dnes těžkej život, co mládež prožívá...

[24 Nebyl bych na Finista (Foundryman: 14.04.2009, 10:53:04 - x)
tak přísnej, po opravě několika pravopisných chybek je dle mého názoru text možno směle publikovat.

[25 Náhodou, přátelé, nač ta skepse.... (Jirka ppa: 14.04.2009, 10:54:37 - x)
vždyť i z té nejemancipovanější feministické krávy se stane milující manželka a s toho neskutečně sexisticky hnusného maminčinho mazánka se mrsknutím proutku...Velikonoce he,... se stane milující a vše obětující manžel. Jen aby se ještě potkali....

Mimochodem, jak jde vo kufry, dveře, kabát přes louži, ...to jsou fousatý polovočky dobrý, že jo.....:-))))

[26 Jirko ppa (ptakopysk: 14.04.2009, 11:13:55 - x)
tím fousatým polovočkou myslíš Jana Žižku z Trocnova?

[27 2 Jirka původní (PeS: 14.04.2009, 11:14:34 - x)
jen to pak nesmí dopadnout jako Laurel & Hardy (ten kabát přes louži)...

[28 2 ptakopysk (PeS: 14.04.2009, 11:17:03 - x)
ne, to byl fousatej jednovočko... Až teda do Rábí, kde výzvu \"krejž holého\" pochopil, že si má zapnout poklopec...

[29 polovočko znamená to, že (Jirka ppa: 14.04.2009, 11:21:56 - x)
to byl překlep, ne každý muž, nosí brýle, že.....:-))

PeSi, člověče....víš , že jsem čekal, jestli do té \"louže\" někdo hupne? Sakra, ale bylo to rychlé..... :-D

[30 Foundry (Finist: 14.04.2009, 13:57:02 - odkaz - x)
Díky za duševní podporu. Jestli budeš mít Foundry čas, můžeš prosímtě provést to vychytání chybek a zaslat mi ten text opravený? Dík.

Jinak proč se to týká jen obleků jsem myslím vysvětlil hned v prvním příspěvku. (A pokud to někdo neví, tak ať se podívá do odkazu na seznam ředitelů, jestli mu tam jedno jméno nebude povědomé). Jestli se tenhle článek bude šířit někam dál do médií, tak bude dobré, když s ním bude spojen někdo, kdo je spojen i s tou výrobou obleků. (Jinak samozřejmě analogická petice by se dala napsat k jakémukoliv výrobku.)

S překládáním Vás neošidím a brzy by se zde měl objevit jeden řekl bych poměrně zajímavý článek, takže se můžete těšit.

A ve vymýšlení absurdit těžko současné politiky přetrumfnu.

[31 šrotovné! (divana: 14.04.2009, 14:25:31 - x)
aby nebyli poškozováni zedníci a stavební firmy..
je potřeba šrotovné na budovy starší osmdesáti let.
doporučuji začít s těma starejma barákama na malé straně (tam, co sedí naše poslanecké hvězdy)
a místo nich vystavět hezké nové prosklené paneláčky
i s parkovacími domy pro auta.

[32 no vidite (: 14.04.2009, 14:26:47 - x)
nez se zakonodarci rozhodnou platit ODsatne, jiz jeden dynamicky prodejce hadru v nejmenovanem prazskem sopynkcentru ho, jak jsem zjistil behem velikonocniho skoku do kotliny, jiz poskytuje. Prinesete obnoseny odev, dostanete se slevou novy. Opjet se ukazuje, ze soukromy sektor je rychlesi nez statni ourad.

ovsem nevim, jestli se nekteri tesi na podobnou sluzbu na opotrebovane mandzelky, tak asi budou zklamani, neco takoveho na zdravem komercnim zaklade provozovat asi nepujde.

[33 a při čtení titulku (divana: 14.04.2009, 14:29:33 - x)
se vracím k PeSovu návrhu
ano
http://hn.ihned.cz...tisic-za-porod

[34 Vida ho, Klause. (BohousB: 14.04.2009, 18:55:34 - x)
\"Klaus se sešel s Fischerem, prezident by chtěl ve vládě Kalouska\" Viz http://jdem.cz/ba4y4 . \"»Přál bych si, aby byl ponechaný ve vládě jeden jediný ministr a tím je ministr financí Kalousek. Já bych mu svoji důvěru stoprocentně dal, věřím, že by udržel českou ekonomiku v pořádku,« řekl pak odpoledne v rozhovoru pro MF DNES prezident Václav Klaus.\"

[35 ahoj Bohouši, (divana: 14.04.2009, 18:59:14 - x)
už jsem se bála, že plácám takové hlouposti, že pak nikdo nechce strachy psát dál. dík, že ses nebál :-))

[36 Divano ... (skimic: 14.04.2009, 19:04:21 - x)
... dvacet tisíc za porod. Já bych do toho docela šel. Ne, tedy, že bych prudil aby moje ŽD ty prachy inkasovala, ale spíše v tom smyslu, aby se v tom místní populisti uvařili. Počkat někde v koutku, patrně na Novém Zélandě, až si je pobijí a poté se snažit zůrodnit místní pastviny. Jinak to přece dopadnout nemůže.
Možná může? Je snad jasné, že alespoň dvě třetiny lidstva nejsou zapotřebí k obživě ostatních a k výrobě čehokoliv. Je snad i jasné, že medicínský pokrok umí udržet při životě i mrtvého. Já jsem v tomto hodně zelený. Je třeba přírodě, matce Gaiy, se neprotivit. Je to prostě proti přírodě. Nechme je tak žít. Chtějí to. Nenuťme je přijímat transfůze. Nechtějí to. Nenuťme je očkovat se. Nechtějí to. Neperme do nich antibiotika! A to je opravdu svinstvo. pokud je to jen prevence. Nevytvářejme jejich rezervace kvůli naší úchylce o zachování druhů. Houby! Nic co se nezachovalo přirozeně si to nezaslouží!

[37 Divano, ahóóój! (BohousB: 14.04.2009, 19:07:29 - x)
Já se nebojim. Akorát mám někdy strach. Přiznám se, že i mě to bylo divné, že nikdo nepíše. Myslel jsem, že třeba Šumavák dělá nějaké ty své pokusy. Teď už mu třeba fungujou ty \"dvojité\" uvozovky, ale jiné pořád ne. :-))

[38 Nebudete tomu věřit, (Šumavák: 14.04.2009, 19:15:37 - x)
ale Šumavák musí občas i pracovat.....ve čtvrtek má znova padat sníh.... oni teda opatrně sdělovali, že se ochladí a bude pršet, ale známe to!

[39 (divana: 14.04.2009, 19:36:24 - x)
než začne druhá část zimy (ve čtvrtek), chytla jsem ráno kvetoucí magnolie

[40 (divana: 14.04.2009, 19:37:23 - x)
a dala jsem to k domácímu pánu :-)

http://sumavak.rajce.idnes.cz...bum

[41 Finiste, (Foundryman: 14.04.2009, 19:54:37 - Mail - x)
pošli mi, prosím, mail. Při transformaci SW se mi tvoje adresa někde ztratila.

[42 skimici, (Rpuť: 14.04.2009, 20:31:34 - x)
sice ty dvě třetiny nejsou potřeba k obživě ostatních, ale spotřebovávají, co ta jedna třetina vyrobí.... takže vlastně jsou potřeba, aby ta jedna třetina mohla vÿrábět a měla komu prodat....

[43 Rputi, (Foundryman: 14.04.2009, 20:34:28 - Mail - x)
pokud by tvá úvaha byla správná, narazili bychom na otázku, čím ty dvě třetiny platí.

[44 Foundry (Finist: 14.04.2009, 20:43:47 - Mail - x)
Tak už sem to poslal

[45 Prokristapána, tak to jsem určitě nenapsala, tedy myslím ty muří nohy, (Rpuť: 14.04.2009, 20:55:54 - x)
nebo co to je...

Jo Foundry, já doufala, že mi to povíš:)) Bych řekla, že si platíme spoustu zbytečných úředníků a služeb, které vlastně ani tak moc nepotřebujeme. A ti, co jsou na sociálních dávkách, tak ty si taky platíme a oni taky spotřebovávají.... Tak nevím. Ale já nejsem ekonom, já to nespočítám...

[46 Foudry (ptakopysk: 14.04.2009, 20:57:53 - x)
já to zkusím...
daněmi vybranými od té jedné třetiny a majetkem zabaveným při předchozím převratu.

[47 Když tak o tom přemýšlím, (Rpuť: 14.04.2009, 21:07:39 - x)
tak to tak vlastně bylo odjakživa. Celý starověk, středověk i novověk je vlastně spousta lidí zbytečných. Celá tisíciletí ti zbyteční umírali a nikdo si ani nevšim. Jen když vypuknul mor, nebo tak něco a vymřelo půl Evropy, tak už ta díra byla moc velká a bylo to poznat.
Z tohodle hlediska bylo lidí tak akorát naposled za Kopčema a Veverčáka. A úbytek každého člena tlupy byl zatraceně znát.

[48 Ptakopysku, (Foundryman: 14.04.2009, 21:43:43 - Mail - x)
já reagoval na ono \"takže vlastně jsou potřeba, aby ta jedna třetina mohla vyrábět a měla komu prodat....\"
To je totiž mantra socialistů - stimulovat poptávku. Ve skutečnosti je to tak, že ta vyrábějící třetina využije 1/3 svého výdělku dle svého uvážení a zbytek je jí odebrán. Z toho zbytku si platí věci potřebné (armádu, policii, justici, zdravotní a sociální pojištění, silnice atd.), ale velkou část odevzdá, aniž by obdržela jakoukoli protihodnotu.

[49 Rputi! (skimic: 14.04.2009, 21:44:26 - x)
ad [42]. Vždyť Vy jste vlastně humanistka. Je to patrně positivní deviace ze Zvířetníku... Tam jsem jednou mrknul a i děje v lokálních ODS jsou mi zřetelnější ,,, Kdepak. Nazírejte raději na věci Starým (a pokud možno ještě starším či ještě starším) Zákoníkem/Spisky. Ale to Vy nakonec víte :-)

[50 Divano, (maYda: 14.04.2009, 22:01:02 - x)
[40]
hezký fotky. Kde kvete ta magnolie, je to Mírák?

[51 skimici, (Rpuť: 14.04.2009, 22:05:36 - x)
proč humanista? To s tím nemá vůbec nic společného.

[52 2 Rpuť (PeS: 14.04.2009, 22:16:57 - x)
no ono už tehdá bylo něco málo lidí zbytečných... Ti pak, jako třeba pračlověk Janeček, posedávali u vchodu do jeskyně, aby je případný potvor zakousl a odnesl jako první. Odtud krásné englycké slovo pro oběť - caveeat... No a aby se neřeklo, tak dostali kráásnou symbolickou neplacenou funkci stařešinů rodu a dokud je nějakej ten šavlozubej tygr neodnesl, mohli říkat - jo, to za vlády sociální demagogie nebylo, takovej švajneraj... A za mejch mladejch let deset deka mamuta, to bylo ňákýho mamuta!
Takže byli všichni rádi, že je nějaký ten potvor odnesl a jelo se dále da capo al fine...

[53 PeSi, naopak, (Rpuť: 14.04.2009, 22:41:28 - x)
ono za dlouhejch zimních večerů, byla v jeskyni tma, nebyla televize, ba ani žádná krize (ta se dostavila až s rozvojem zemedělstva) děti se nudily, dospělí taky a takové bájné vyprávění starců se docela hodilo. A taky pračlověku Janečkovi bylo nějakejch 30, zuby už sice neměl, ale blbej ještě nebyl a krotil ty mladý blázny, co ječeli něco o změně klimatu a že je nutno nežrat mamuty a naopak uhasit všechny ohně, že aby se zachránila doba ledová.

[54 Já tedy ještě k letišti v Africe. (jura-p: 14.04.2009, 22:48:11 - x)
Ty soudružské buzerace s focením jsou dnes trochu mimo mísu. Kdo chce, může si to vojenské letadlo prohlédnout třeba na odkazu a jižně od toho muzeálního exponátu i celé letiště. Já letiště přes plot nefotil, ale družice docela jo.
Ve skutečnosti nešlo o letiště, ale o to, že kdyby mě ten průvodce neudal, tak by to ve svém hlášení napsal řidič a tak ze strachu, aby nebyl přistižen při nebdělosti mě udal, aby nebyl udán. A to jeden ze základních mechanismů totality. Já byl jen objekt obřadu vzájemného dohledu soudruhů mezi sebou.
http://maps.google.com...;amp;hl=cs

[55 Juro, (Rpuť: 14.04.2009, 23:25:22 - x)
my to ještě pamatujem. Ta mapa je zvláštní - ale zajímavá.

[56 Tak to zkusím nahoře, (jura-p: 14.04.2009, 23:47:40 - odkaz - x)
tam se to snad nezkracuje.

[57 Takže Rputi, (jura-p: 14.04.2009, 23:50:30 - odkaz - x)
když se tam udělá ta prázdná Google mapa, tak je třeba tuknout na políčko ´satelitní´ a ono se to ukáže.

[58 Co takhle? (Ostap Bender: 15.04.2009, 00:04:37 - x)
http://tinyurl.com/ceaggh

[59 Ano, Jirko, to byl státní výlet. (jura-p: 15.04.2009, 01:04:34 - odkaz - x)
Existuje taková úctyhodná organizace, která si říká Meziparlamentní únie. To se zástupci všech možných parlamentů scházejí dvakrát ročně. Jednou vždy na podzim v Ženevě, podruhé, zjara, v některé zemi, která se chce pochlubit, jak je parlamentní. Tam se sjedeme a jedná se o právech žen a tak. My tam jezdíme prohrávat, protože většina zemí hlasuje pro odsouzení Izraele, proti americkému imperialismu, a o tom, že Evropské země mají okamžitě skončit s diskriminací žen a mají si jich vážit nejméně tak, jak země islámské, kde se o ženu pečuje natolik, že mnohdy ani nemá potřebu chodit do školy, anebo se nechat posuzovat lačnými pohledy cizích mužů a pod burkou jsou rovnocenné i mezi sebou. A protože tato organizace už pracuje stodvacet let a mimo Američanů, kteří odmítli to furt financovat, když tam byli, tam jezdí všichni, tak i já jezdím na tyto státní výlety. Fotky jsou většinou z Adis Abeby a jednoho skoro celodenního výletu v den, kdy se nejedná. Na rajčeti mám fotky z Manily, z Nairobi, z Bali, kde jsem všude byl s touto delegací. A několikatery fotky z té Ženevy. Ve starších galeriích jsou i zapomenuté fotky z jednání, ale ty už většinou nezveřejňuji, protože to bývají hlavy sedící na židlích a líbí se akorát těm, co sedí na těch židlích v obrovských, špatně osvětlených sálech. K zasedání, pokud je v jen trochu totaliťácké zemi a takových je většina patří i návštěva delegací v podnicích. Ty také většinou nezveřejňuji, ale tentokrát to byla docela zábavné, zejména ta ochutnávárna. A taky jsem si nedovedl zatím představit, že mimo třídění na roštech, čištění fukarem a jiného strojního zpracování k tomu patří i ruční třídění kávy dle barvy, což tam dělají na páse, který vždy popojede, zastaví, tam to ty ženy přeberou a tak dokola. Většina kávy se vyváží nepražená, jen se přečistí a rozdělí dle velikosti a té barvy a exportuje se v těch pytlích, co tam jsou vidět. Pražírna je to jen pro malou část produkce.
Nejen, že daňový poplatník platí ty výlety, ale navíc platí i příspěvek na činnost této organizace, který není vzhledem k velikosti země nijak zvlášť velký. Můžu tě ujistit, že existují i obskurnější instituce, například Helsinská konference o spolupráci a odzbrojení v Evropě, Evropská iniciativa, Evropská rada, co tam máme i stálého velvyslance, Středoevropská iniciativa, Stálé parlamentní shomáždění při Radě Evropy atd. Tvrdě se vyjednává ve Vídeňských rozhovorech o snížení vojenských stavů ve Střední Evropě, přestože všechny země, kterých se to týká, mají daleko menší armády, počty tanků a jiných zbraňových systémů, než jim dovolují výsledky těchto rozhovorů.

A to vše je zanedbatelné proti desítkám agentůr, rad regionů a měst, zástupců a úředníků, které se platí v EU. Pro všechny tyto instituce se navíc připravují statistiky, rozbory, sbírají se data a kontroluje se rozdělování prostředků, které se do nich vkládají. Málokdo si uvědomuje, že na každého úředníka, placeného z tzv. evropských peněz pracuje řádově více úředníků v členských zemích, aby se pak mohlo argumentovat třeba tím, že v sídle EU v Bruselu je méně lidí, než na mnichovském magistrátě. Ale nikdo se už nezajímá tím, že kdyby nemuseli dodávat údaje, projekty, plány a kontroly pro EU, mohl by mít mnichovský magistrát jen polovinu úředníků.
Je už taková manýra, že se mluví hodně o tom, co stojí poslanci a málokdo si uvědomí, že třeba jen úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových má skoro pět tisíc zaměstnanců a jeho provoz je dražší než provoz parlamentu. Například rozpočet Evropské agentury pro koordinaci národních regulátorů je daleko větší než rozpočet parlamentu a platy jsou tam několikanásobné proti platům členů parlamentu. Tito úředníci mají větší imunitu, větší diety a v konečném důsledku větší moc než kterýkoli člen parlamentu v Evropě. A takových agentur je dnes více jak zemí v Evropě.
Začínám mít pocit, že vnitrostátní parlamenty, jak je zvykem je nazývat v dokumentech EU jsou zachovávány hlavně proto, aby si lidi nevšimli toho, že jsou už víceméně ozdobným prvkem, který je dobrý na takové výlety, jako je ta meziparlamentní unie a plýtvání parlamentů za tyto výlety jsou vlastně zanedbatelné drobné oproti výdajům na provoz nikomu neprotřebných úředních struktur.

Tož tak.

[60 Dobrý večer vespolek! Celý den jsem byl na cestách (Loki_F: 15.04.2009, 01:17:38 - x)
a k článku jsem se dostal až večer.
Dovoluji si upozornit na chybu ve druhé větě čtvrtého odstavce od konce:
\"Vy sami jste anticipovali všechny námitky, které by se proti našemu požadavku dali vznést.\" Dle mého skromného názoru by mělo být tvrdé y ve slovese \"daly\" - shoda podmětu s přísudkem.
Jinak určitě článek považuji za publikovatelný. Je dostatečně polopatický, aby jej pochopili i jednodušší občané a posranci.
};D))

[61 Omlouvám se, že sem pořád cpu toho Kalouska, (BohousB: 15.04.2009, 01:38:44 - x)
ale zatím to vypadá, že ten chlap je nezmar a asi tu demisi vlády jako jedinej přežije. \"Vláda nestraníků se zatím nekoná, Kalousek zůstává\" Viz http://jdem.cz/ba7s5

\"Týden po horečných jednáních šéfů politických stran se koncept vlády nestraníků rozsypal. Ve vládě se podle informací Práva především udrží lidovecký ministr financí Miroslav Kalousek. Důvodem je ekonomická krize a obavy ČSSD, že ji nezkušený vládní tým nezvládne a vina za to bude přičítána ČSSD.\"

\"Ponechání Kalouska na jeho postu bylo podle informací Práva dokonce podmínkou předsedy ČSSD Jiřího Paroubka pro jeho podporu nové vládě.\"

Informací o nové vládě je mnoho a vzájemně si odporují, ale Kalousek to asi přežije. Jakpak se k tomu postaví bratr Čunek, D. Macek, sestra Šojdrová, páter Halík a očekávaný sjezd lidovců? :-))

[62 Dobré ránko! (Rpuť: 15.04.2009, 05:56:49 - x)
Kalous tu a Kalous tam,
Kalous, kam se podívám:))
I za to prý může Klaus, poudal Aston:))
A Čunek se nechal slyšet, že jsou od 9.května v opozici. Tak holt budeme mít opozičního ministra, máme i horší bejkárny...
http://domaci.ihned.cz...bal-klause

[63 Dobré jitro, milá Rputi. (BohousB: 15.04.2009, 06:07:16 - x)
Já sem ten odkaz na Kalouska dával právě proto, že na něj poukazovali už čtenáři dnešního umanutého Astonova úvodníku. Soudím, že Aston je poněkud duševně rozhozen a jeho politické prognózy tomu odpovídají. Ale nejvíc se těším na lidovecký sjezd, jak budou bratři a sestry vymítat malého satana (Kalouska) a nekteří (D. Macek, Halík) i velkého satana (Klause). :-))

[64 Juro ahoj a dobré ráno všem.... (Jirka ppa: 15.04.2009, 06:33:56 - x)
udělal si mi s těma fotkama velkou radost, opravdu. Byly tam místa, kde jsem stál já a ty plus mínus metr...Jaky bych tam byl taky, úplně mne ofoukl ten africký odér...Až se v novém nějak zaběhnu, tak slibuju, že se pustím do toho třídění mejch slabej a amatérskej pokusů....vždyť já ani neměl chuť se hrabat v té Namíbii z minulýho roku. Jen jsem je stáhnul.
Jo a s těma institucema, je to bomba. Fakt si myslím, že nic jiného, než barbary si nezasloužíme. A pak znova.

[65 Inu, Bohouši, (Rpuť: 15.04.2009, 06:36:25 - x)
je nutno včas opustiti potápějící se loď a zdůraznit, že jako středová korouhvička můžeme se koaličně otočit. Kalousek na Čunkově místě ostatně neudělal nic jiného. Zajímavější bude, co si u flanďáků počnou s tím předsednictvím. A kde Kalous skončí potom...

[66 Dobré zas ráno, (PeS: 15.04.2009, 06:37:41 - x)
tak jsem si teda toho Neffa, PaH-BŽ, přečetl... Bohouši, ten Kalousek tam figuruje jako zástupné pimprle, hlavní téma je přece zloduch Klaus... Proč by taky jinak srovnával Kalouska a Schwarzenberga? A zlý Klaus rozdává polibky smrti a nechce chápat zákulisní machinace zrzavého skřeta, který se už vidí minimálně prezidentem zeměkoule.
No a u Neffa, PaH-BŽ, je to už silná paranoia, ten už jde ve své posedlosti tak daleko, že na něj Klaus vykukuje už i z ledničky, kam mu určitě chodí upíjet jeho oblíbený krabčák.

[67 2 BohousB (PeS: 15.04.2009, 06:51:03 - x)
a v těch komentářích mě nejvíce dojal Kanuk... Jenže ten má už na tu senilitu právo. Franz-Josef býval jeho mladší kamarád... Jednou byl u Vodičky a celou dobu si tam pro sebe blábolil z cesty... Kdo ho poslouchal, a jestli vůbec, to si dnes nevybavuji...

[68 Zdravím vás, Rputi, PeSi a Jirko. (BohousB: 15.04.2009, 06:58:06 - x)
Rputi, no, nevím, nevím, zda pomůže směřování ČSL doleva od středové ODS. Paroubek si vystačí s Vojtou a Čunka zřejmě potřebovat nebude. Ale na tom jejich sjezdu bude veselo. Vysloveně se na něj těším. :-))

PeSi, já si myslím, že má Aston fotku Klause na ploše svého PC. Takže, když spustí PC, tak na něj vykoukne Klaus, Aston si uplivne a začne bušit do klávesnice, v domění, že buší do Klause. Dnešní noviny rozhodně Astona nepotěší, neboť všechny prognózují malého satana na místo ministra financí a k tomu místu mu dopomohl Paroubek a velký satan Klaus. Vypadá to už delší dobu, že se nám Aston stává mistrem slepých uliček. Sotva v noci napíše pronikavou myšlenku, tak za pár hodin je už všechno jinak. Jo a Kanuk je skvělý, paranoia pokročilá, ale není sám. :-))

[69 2 Jirka původní (PeS: 15.04.2009, 07:00:12 - x)
dobře, že to sem Jura napsal... Tak už víš, proč jsem celou tu dobu pochyboval, že Topolánek chce být komisařem? Tam je to volená funkce na dobu určitou. Zatím. A de facto pro efekt - pro kretény jako je Špidla, aby s nima mohli ve Švýcarsku strašit děti.
Ale jsou i jiné pašalíky. A pokud není úplně blbej, tak už má ten pašalík někde posichrovanej. A o těhle lidech se neví a nemluví, akorát je ten pašalík mnohem výhodnější. A hlavně - \"nafurt\"...

[70 PeSi (dvd: 15.04.2009, 07:57:38 - x)
Publikace od Kanuka: myrelance.com/TeRe71.pdf

[71 No tak už je rozvezl a mohu pfilosopficky (Jirka ppa: 15.04.2009, 08:18:21 - x)
konstatovat, že pašalíky jsou skvělá věc. Mnohdy se vyplatí více, nějakého šíleného politika, co furt a neustále bojuje, brojí, ustaraným výrazem sděluje obyvatelům, že se blíží, zemětřesení, povodeň, požár, meteorit......oteplování...šoupnout někam hodně daleko do nějaké komise. Ono by to teda bylo jednoduší, kdyby se provedla defenestrace z Nusláku, ale to se prej nesmí, neboť jsme vyspělá společnost.
Jo a rada pro dnešní den.... z časopisu Muž a smrt....když objevíte Šípkovou Růženu, tak si s ní dělejte co chcete, ale hlavně nelíbat.....

[72 maYdo, (divana: 15.04.2009, 08:36:45 - x)
[50] ano, je to na míráku. je tam jedna magnolie velká a dvě malé :-)

[73 \"...šoupnout někam hodně daleko do nějaké komise.\" (AeroKarel: 15.04.2009, 08:37:31 - x)
Ano, to je osvědčená praxe. Výstupy oněch institucí tomu bzákonitě odpovídají.
\"plýtvání parlamentů za tyto výlety jsou vlastně zanedbatelné drobné oproti výdajům na provoz nikomu neprotřebných úředních struktur asi není úplně přesné. Nepotřebné by bylo ještě docela dobré. Ale to správné slovo bude spíš škodlivé!

[74 2 dvd (PeS: 15.04.2009, 08:57:16 - x)
hlásí mi to Service unavailable... Možná to už smazal...

[75 PeSi (dvd: 15.04.2009, 09:07:00 - x)
Divný. Já Ti to stáhnu a pošlu.

[76 PeSi (dvd: 15.04.2009, 09:10:04 - x)
Možná to není divný. Tvůj prohlížeč asi za Tebe nemyslí (jako ten můj) a nedoplnil začátek:
http://myrelance.com/TeRe71.pdf
Ale přesto posílám extra.

[77 Ahoj! DVD , prosím Tě, (Šumavák: 15.04.2009, 09:30:07 - x)
Budeš na večer? Já, budu-li po tom trhání zubů (další 3) živm musím napsat jeden \"diplomatický\" dopis a určitě nebudu mít sílu ho ještě překládat.... ono toho bude asi půl až 3/4 stránky, ale potřebuji, aby to mělo štábní kulturu...Tak bych se ozval.
Budu-li moci.....

Zlatej kůň, když stoupne na prsty u nohy. Bolí to stejně, ale je to ráz na ráz hotové a ani platit se za to nemusí....
Jedu na to!

[78 >> Šumavák (dvd: 15.04.2009, 09:34:54 - x)
Budu k dispozici, ale ne na Skypu - mám to nějaké pokorvené. Jinak na mailu budu.
Hele, na to trhání koukej s hlediska vyššího principu mravního - ta třetí dentice je více méně bezbolestná. Probatum est.

[79 Také dobré, (AeroKarel: 15.04.2009, 09:45:42 - x)
http://www.lidovky.cz...n_domov_ter

[80 2 dvd (PeS: 15.04.2009, 10:15:54 - x)
díky, už jsem se na to dostal oklikou. A teď jsem to dostal taky od Tebe...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: