Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Ekonomika Lisabonská smlouva Kalamita My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Virtuální Vodička Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radiočas-EST: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: REKLAMA
Archivy: červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: ![]() V kotlince: BlueBoard.cz |
čtvrtek, 2.09.2010
Vidíte to také tak?Dušan Neumann
Je to pár dní, co se od severovýchodního pobřeží kanadského ostrova Ellesmere (asi 600km jižně od Severního pólu), odtrhla ledová kra o velikosti Bermudského ostrova. Novinové titulky zněly dost poplašně, hle na tom oteplování přecejen něco je, když tak velké kusy ledu se začnou odlamovat a flákat severním Atlantikem. Podle vědců jde o dlouholetý proces kdy se od pobřežního ledového šelfu nazvaného podle malého ostrowa Ward Hunt Shelf, odlamují kry. Prasklinu v šelfu zaznamenal satelit NASA 18. srpna. "Fotografie, ve srovnání se snímkem stejného místa z roku 2002 ukazuje dramatické změny," opakovaly světové agentury. Ledová kra se zdá odplouvat severovýchodním směrem. Na západ jaksi nemůže jak neochotně přiznávají věrozvěstové katastrof, neboť tam k pobřeží "dočasně" přimrzl hladinový led (sea ice). Na jihu pak jsou fjordy ostrova prakticky bez ledu. V roce 2002 byly zcela zamrzlé. Kra o rozloze 54 čtverečních kilometrů je sice menší než podobná kra, která před několika týdny uloupla z gronského šelfu, ale z klimatologického hlediska je významnější, neboť na rozdíl od gronského Petermanova šelfu není přikrmován ledovcem, ale jen postupně kompaktujícím sněhem. Bude to trvat staletí než znovu doroste. A zbytky narvala a nějaká dřeva nalezené v ledu jsou uhlíkovou metodou datovány nějakých 3 až 6 let zpět. Tak dlouho tam ten led byl. 2002:
2010:
Nejsem klimatolog, ale fotografování mne provází celý život a myslím si, že umím fotografie číst. Vidím, že fjordy v roce 2010 jsou bez ledu, až na ten zcela vpravo, v němž se hromadí více ker než před osmi lety. Zato ledové pole západně od Wardova ostrova narostlo na sever a v některých místech se zdá, že se spojilo s oceanským ledovým polem, které se od roku 2002 podstatně zkonsolidovalo z rozdrobených volných ker ve velká souvislá pole. Vidíte to také tak nebo jsem jen klimatologicky postiženej (lepší je tenhle anglickej výraz -čelendžovanej)?
Komentáře
[1]
Dušane, zma,emá to tedy, že medvědi jsou zachránění?
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 02.09.2010, 19:25:26
- x)
no se říkalo , že když medvěd nemůže lovit na volném ledu v moři, tak umře hlady a že prostě plavat desítky km nemůže. A když se koukám na ty fotky, tak to bude s nima OK a eskymáci dostanou na odstřel ještě dalšího ročně.....
[2]
Těžko říci ...
(skimic: 02.09.2010, 20:06:29
- x)
... dvě isolované fotky ... třeba tady je vidět serie z roku 2008 když se to utrhlo naposledy a je vidět, že kolem toho ostrova je čilý proud ker zprava nalevo. http://www.people.trentu.ca....html Jestli to teda nejsou mraky ...
[3]
No jo,
(Rpuť: 02.09.2010, 20:30:02
- x)
když mě se neobjevuje ta druhá fotka. Ale v každém případě - nikoho neudiví, když rampouch roste a roste až je moc velkej a vlastní tíhou se ulomí. Proč totéž udivuje u ledových ker, které jsou vlastně jen velkým rampouchem. Kdyby kry stále jen přibývaly, znamenalo by to, že postupně všechna voda na zeměkouli změní své skupenství na pevné, shromáždí se u pólů a zbytek planety vyschne - to je přece kravina...
[7]
2 Jirka-p
(skimic: 02.09.2010, 22:14:56
- x)
... nikdo nebude zachráněn ... Dies irae, dies illa solvet saeclum in favilla, teste David cum Sibylla. Quantus tremor est futurus, quando iudex est venturus, cuncta stricte discussurus. ... Přijde ten hrozný den kdy bude svět proměněn v popel Jak David i Sibyla svědčí. Mnoho hrůz přijde, až se objeví soudce, který to rozsoudí. Latinsky skoro nevládnu (tedy sorry za překlad), ale mělo to v originálu vyvolávat hrůzu. 2. Vatikánský koncil to vypustil, občas používáno v souvislosti s argumenty ohledně žárovek či potenciálního chcípnutí ledních medvědů.
[8]
Jo a pak to pokračuje ...
(skimic: 02.09.2010, 22:26:34
- x)
... že je všechno zapsáno v knihách a že pomalu ani ti nejlepší se z toho nevykecají ... Tak hybaj pro ekožárovku, a apage satanas s tvýma dýzlagregátama. Až se to příště zas utrhne jako předloni a letos, tak víme kde hledat. Bych si možná pořídil tesařství a krám s dlouhejma hřebíkama :-)
[10]
Jo jo, Pietro
(skimic: 02.09.2010, 23:24:26
- x)
... s mi připomněl, že jsem ti neřekl, že to funguje. Nakonec jsem ti ani tenkrát neřekl že to prubnu. Před chvilkou jsem se nepřipojil jako posluchac256 ale až na druhý pokus jako posluchac224. Hledání jde dobře, takže do mne Dias irae sluchátka naprala pod tlakem Poznámky mám dvě osobní. Jednu k Tobě - díky za server a jsednu k ostatním. Dies jsou samozřejmě dni (plurál). To mi cvaklo jak to vykřiklo nahlas :-) Pietro . sichr. Po čertech dobrá hudba.
[11]
Pokud by tam tedy Pietro ...
(skimic: 02.09.2010, 23:45:34
- x)
... šlo propašovat i nějakého Wagnera. Nevystrašit, pomalu ... jen jak ty Jezinky po ocásku ... on by se tam cítil v dobré společnosti. Tuhle jsem se vracel okolo Bayreuthu ... ukázat komusi to divadlo ... a samozřejmě pozřít v nově odlážděném centru veliký kafe s mlékem a apflštrůdl se zmrzkou a vanilkovou omáčkou. Toho se snad nikdo nemůže bát? Takže, Pietro, kdyby třeba Valkýra tahala za ukazovák, nebo třeba Tannhojzr se podkopával pod hradby ... to bych se velmi přimlouval :-) Ti ostatní už přijdou sami. Nibelung a prsteny, to jen tak ne...ná... padně... potichu... prosím :-)
[13]
Ja, Wagner,
(Pietro: 03.09.2010, 00:25:41
- Mail
- odkaz
- x)
ale kde ho mám vzít a nekrást? Mě se moc dvakrát nelíbí a tak ho mezi svými CD nemám ani kousek. To ostatní (s výjimkou Malé noční hudby) je všechno samplované z mých CD, Malou noční nemám, proto je také v nižší kvalitě. Jestli něco máš, nasampluj (a dost vysoko, 320 je dobrá míra) a pošli. Nebo alespoň pošli link, já si to stáhnu. Ozvi se mailem, napíšu podrobnosti.
[14]
Dobrý pozdní večer vespolek! Ano, Dušane, klimaoteplistům přihořívá,
(Loki_F: 03.09.2010, 03:56:05
- x)
až jim ohněm chytají trencle a tak se chytají kde čeho. Nedávno jsme se tu bavili o křemíncích (a valounech žilného křemene) jejich odolnosti lpři transportu. Křemen v Mohsově stupnici relativní tvrdosti obsadil čestnou sedmou příčku (před topasem, korundem a diamantem). TO ví skoro každý, kdo dával ve škole pozor. Ne každý už ví, že kompaktní led (o hustotě 900 kg.m-3) má při nízkých teplotách (30-40°C) relativní tvrdost blížící se tvrdosti křemene (mírně nad 6,5 /T=>6,5/). S tím se pochopitelně pojí další vlastnost některých tvrdých krystalických materiálů - křehkost (kruchost), zatímco s rostoucí teplotou (může být vyvoláno osovým talkem), blížící se tavnému bodu se materiál stává stále více plastickým (duktilní deformace - až se nakonec rozpouští a teče). Zkrátka: Tohleto odlamování velmi mocných vrstev kompaktního ledu svědčí o tom, že tam nahoře je kurevská zima! Žádné oteplování... };D)))) A na tento článek, s nímž se plně ztotožňuji, si dovoluji upozornit: http://neviditelnypes.lidovky.cz...
[15]
Dobré ránko!
(Rpuť: 03.09.2010, 06:22:20
- x)
Předsedkyně Státního úřadu pro jadernou bezpečnost (SÚJB) Dana Drábová se po středečním rozhodnutí vlády stala českým atomovým diplomatem v Radě guvernérů Mezinárodní agentury pro atomovou energii (MAAE). Bude mít vliv na rozhodování týkající se jaderného zbrojení a světové bezpečnostní stability. Zároveň právě nyní její inspektoři sledují expedici prvního vyhořelého paliva z Temelína. Více čtěte v exkluzivním rozhovoru pro Právo... http://www.novinky.cz...ceskem.html Ano, i já souhlasím do puntíku s Matějkovým článkem. Pozitivní diskriminace a neochota řešit skutečné problémy zadělala na problémy budoucí - mnohem horší!
[16]
Dobre rano....
(Jirka ppa, kanalnik a feudalista: 03.09.2010, 06:43:15
- x)
Nic moc zprava, ktera by se sem hodila, ale zemrel muj znamej, pan Melounek, bylo mu lehce pres padesat a uz je pryc. Takze kdo ho znal, nebo videl, treba i omylem, jeho filmy, co produkoval, tak necht si vzpomene......ach jo...to je blbej zacatek
[17]
Skimici
(dvd: 03.09.2010, 06:45:31
- Mail
- x)
když Wagner, tak co tohle: http://www.youtube.com...iyUSv2Z07A
[18]
Dobré ránko,
(Dana: 03.09.2010, 07:31:01
- Mail
- x)
přiznejte se, pod jakým nickem se tu pan Sedláček skrývá? http://blog.aktualne.centrum.cz...1 Jako by opisoval. Či spíše shrnoval. Je mi ctí, že i ode mne kousek. :-)))) No a pokud by někoho zajímalo, co se u mě dělo včera, tak vězte, že když předevčírem v 8 veřer bylo zjištěno, že odtok ze septiku je neprůchodný a přepadová komora plna až po strop, dnes ráno je vykopán kanál (28 m) na položení nového potrubí, místo oběda jedu koupit to potrubí a v 5 se mají dostavit ti čtyři, co kopali, aby položili a zahrnuli. Celkem fofr...si myslím. I v peněžence. :-( A dodatek na závěr: Z těch čtyř není ani jeden nezaměstnaný a v 5 přijedou stejně jako včera, protože do 4 dělají v práci.
[19]
Sakra, to je ráno ......
(AeroKarel: 03.09.2010, 08:23:08
- x)
Hlava ještě ospalá po schůzování a takováhle pecka: http://www.lidovky.cz...n_domov_pks
[20]
Pani Dano
(Jirka ppa, kanalnik a feudalista: 03.09.2010, 08:31:17
- x)
Asi jsem spatne cetl, ale nevidim ani kousek, co by se mi libilo, jen takove tresky plesky a tlachani..proste nuda nuda sed sed....tedy samozrejme, mimo Vaseho kousku ;-) Aerokarle, pokladam to za velmi chytry tah, "zamestant nepritele" na ne prilis dulezitem postu. Asi ten ekoterorista nebude zadny sekac, kdyz to vzal..... Jinak se mi zda, ze politici furt motaji jako nudle v bande a je jedno, ze ktere strany, mam stejny pocit, jako jsem mel tesne po zacatku vlady pana Topolanka. Taky mne nepripadaji jako pripraveni. Tusim, ze dva roky budou predstirat uporny boj s cimkoliv a pak bude pred volbama. :-(
[21]
Dobré ráno,
(maYda: 03.09.2010, 08:37:34
- x)
s panem M|Atějkou stoprocentní souhlas. Bezmoc je velmi nebezpečná emoce a pokud stát nebude garantovat dodržování práv občanů, začnou se občané starat o svoje práva saMI. Když si za totáče stát nezvládal zajištění určitých výrobků, taky se občané nakonec nějak postarali sami. Takhle to funguje ve všech oblastech a není důvod, proč by právo mělo být výjimkou. Jirko, pamatuju pana Melounka jako filmového recenzenta v Reflexu. Čest jeho památce.
[22]
Dotaz
(martin TT: 03.09.2010, 08:43:58
- Mail
- x)
ryze odborný - ale odpověď by měla být pro blbce. Dostal jsem soubor cyklistické trasy ve formátu KML (Google Earth). Chtěl bych ji dostat do svého Garmina - cyklocomputeru. Na to potřebuji konverzi do garminovského formátu GPX. Umíte to někdo? Nebo mi můžete poradit? Dopředu upozorňuji, že pro mě není odpověď, že je to běžná databáze a že to není problém. To vím taky, že to není problém, pro toho, kdo o tom něco ví. Ale já jsem BFU.
[23]
Jsem nepřizpůsobivá
(Andy: 03.09.2010, 08:44:12
- x)
takže mám na slovenského vraha jiný názor- nechce se mi to dlouze rozepisovat, jen letmo. Jura bude vědět. Kdyby měl pod okny paneláku dětské hřiště a žádné cikány, vystřílel by dětičky. Ten problém byl on. Podle zpráv přímo z té lokality to nebylo tak černobílé, jak ukazuje video a různé komentáře. Problémy s těmi polocikány jistě byly, o tom není pochyby. K žádnému napadení ale nikdy nedošlo, což je zajímavé- netypické. Takže je zjevné, že sousedi to byli nepříjemní, ale ne nebezpeční a že zbytek nájemníků baráku propadal hysterii a vymýšlel si, gradoval napětí. Zcela určitě to ovlivnilo i vraha. ...ale jak říkám, kdyby to nebyla tahle rodina, byla by to jiná, která by ho něčím popuzovala nebo jejichž děti by jezdily pod okny na tatřičkách. Volný pád je dobrý film, ale takový trochu prvoplánový. Život je složitější než že se normální chlap jednou nasere a vezme pušku. Sídlištní komunity skrývají tolik patologie, že by vydala na extra obor na vejšce. Co pokládám za alarmující je víceméně naprostý nezájem, který provází dlouhodobý teror v Jihlavě - viz matka z dětského hřiště zmlácená dvěma Romkami, to je typické jednání romských komunit, které se cítí silné v kramflecích. A město, městská policie etc. na to jen čumí ( monitoruje).
[24]
a jen dodám,
(Andy: 03.09.2010, 08:49:16
- x)
že jsem měla tu čest bydlet nějakou dobu v domě, kam se přistěhoval konzervativec Pancíř se svou družkou, jistě víte kým. Nejenže několik let neplatili služby (soudil se totiž s vlastním synem o to, kdo byt zdědil po starém pánovi, kterého oba nechávali hnít bez pomoci dlouhá léta), ale chovali se hůř než cikáni, vzpomínám na úděsné grilovačky na balkoně 1,5 x 2,5 m, vytí psa 24 hodin denně apod. Je fakt, že občas jsme my okolo měli chuť je zastřelit, ale jak víte, jsou živi a zdrávi. A dnes prý i příjemní sousedi:)
[26]
Jirko,
(Dana: 03.09.2010, 08:56:03
- Mail
- x)
samozřejmě, že je tam jen nuda a šeď..ale v jednom či dvou má pravdu. Vidím to ze svého pohledu. Vláda vyhlásila šetření tím, že se plošně sníží počet státních úředníků o 10%. Přitom nikdo neví, kam se vlastně situace vyvine - už několik let se mluví o tom, že by se mělo sjednotit vybírání daní, sociálního pojištění a snad i zdravotního pojištění (říká se tomu JIM - jednotné inkasní místo) - byla by to úleva pro poplatníky - stačilo by k současnému přiznání k dani z příjmů dodat dvě tabulky - výpočet sociálního pojištění a výpočet zdravotního a nakonec celkový součet odvodu a platbu na jeden účet. Pro státní správu by to znamenalo snížení pracovníků, kteří se zabývají správou daní a pojištění. Jenže - mluví se..mluví..ale pořád není jasné, jak se to má udělat. Zda celou agendu přeberou finanční úřady, sociální správy nebo vznikne cosi nového. Pokud by agenda přešla plně pod finanční úřady, zas tu je několik otázek: Které? Znamenalo by to reorganizaci daňové správy tak, že by se vytvořily obří finanční úřady v původních okresních městech, rožířily se prostory vybudováním či přikoupením budov a všechny ostatní FÚ se zrušily včetně prodeje budov nebo by se jen převedla část pracovníků sociální správy na každý FÚ? První varianta znamená vzdálení se daňové správy třeba i daně z nemovitostí a majetkových daní - od občanů, kteří právě na těchto daních potřebují přímý osobní kontakt se správci, ta druhá nejdříve vyšší náklady na zavedení, ale potom nižší náklady na správu Zásadní věc je rozhodnout. Říct: Tak to bude a podle toho už jednat. Není to zbytečný luxus teď snižovat plošně stavy a za rok-dva-tři či kolik - nově něco překopávat? Přece kdyby se jasně rozhodlo a řeklo: Bude to takto, tak se předejde situaci, kdy se každý ředitel zubynechty brání snížování stavu na svém úřadě. A to jen co vím ze své praxe. Bezhlavé plošné snižování počtu zaměstnanců je blbost - že to tak musím říci.
[27]
Jirko
(dvd: 03.09.2010, 08:58:56
- Mail
- x)
stejně tak měl Bém na radnici dnešní kandidátku na primátorku za VuVuzely Reedovou a zeleného Štěpánka. A po tu dobu co tam byli a prebend si užívali tak ani Reedová ani Štěpánek nevykřikovali své oblíbené mantry na veřejnosti. Když si tak člověk vzpomene na tu spoustu keců před tím... A když volební období končilo, tak oba odskočili od cecíků dosavadních aby se přisáli k cecíkům potenciálním. Tedy ta Reedová se zdá být prozatím úspěšnější. Mimochodem, její portrét na volebních plakátech opracovával vskutku schopný retušér - zřejmě stejný, který upravil na plakátech jiného politického seskupení Miroslava Šloufa. Ono to zaměstnávání tzv. odpůrců je vlastně inverzní funkcí úsloví if you can't lick them, join them . Na jednom pražském obvodě, doposud pevně v rukou ODS, byla do funkce předsedkyně kontrolní komise instalována místní čelná představitelka ČSSD. A ještě jí byl přidělen výhodně provatizovatelný byt. A jak myslíš, že na oné radnici volí nesmlouvavá opozice - ČSSD?
[28]
Pani Dano,
(Jirka ppa, kanalnik a feudalista: 03.09.2010, 09:02:19
- x)
Mne ty tanecky moc nezajimaji.....to jsou vsechno jen kosmeticke vady. Vzdycky se totiz najde nekdo, kdo vymysli nejakou bejkarnu a protoze kde chybi odpovednost, chybi i vse ostatni, neni co resit. Az babizna na katastru, kdyz spatne klikne na pozemek a udela mi pruser, bude privazana v klade na namesti a zaplati za mne soudni poplatky, pokuty ...... A uslej zisk, tak se muzem bavit o tom, ze se neco bude zvysovat, snizovat, zestihlovat, .....tohle zrovna neni dobrej napad, na dnesni diskuzi, radsi honem pryc
[29]
"Kdyby měl pod okny paneláku dětské hřiště a žádné cikány, vystřílel by dětičky."
(AeroKarel: 03.09.2010, 09:03:15
- x)
"Kdyby seděl, stejně by nepustil." Kdo ví? Problém byl on, ale nechce se mi věřit, že jenom on. Pan Matějka má pravdu v mnohém. Ani ty cikánky v Jihlavě by si tolik nedovolovaly, kdyby pořád kdekdo neřval o "dyzgrymynacy".
[30]
Aerokarle
(Andy: 03.09.2010, 09:09:24
- x)
extrémně to zjednodušujete. Ale ano, kdyby seděl, stejně by nepustil. Zcela určitě. Ostatně podle přiloženého videa je zjevné, že zde o žádnou pozitivní dysgrymynacy nešlo, pouze o klasickou a pro všechny rasy stejnou neschopnost prosadit právo...a jsme u bílých, kteří ve 100% rozhodují a sypou nové a nové zákony, které ale nejsou schopni naplnit. Takže může za to střílení ta famílie nebo neschopné úřady, soudy a policie?
[31]
Andy,
(AeroKarel: 03.09.2010, 09:17:41
- x)
neznám případ podrobně, jen ze zdělovacích prostředků, takže určit viníka nedokážu. Ale vsadím pětku proti rezaté kudle, že každý z jmenovaných a možná ještě další má podíl. K odhadu velikosti toho podílu mi chybí ty přesné informace. Neměl jsem na mysli "pozitivní diskriminaci", ač je také problémem, ale zažitý cikánský zvyk řvát o "dyzgrymynacy" vždy, když jim někdo brání v nějaké lumpárně. A ochotu široké škály lidí i úřadů na podobnou argumentaci přistoupit. Poznámka se vztahovala spíš k té Jihlavě než k Blavě.
[33]
2 Dana
(PeS: 03.09.2010, 09:18:18
- x)
ad [18] - no, já nevím, školy nemám, ale ten blábol mi připadá, jak když kráva sere do potoka... Plác, plác, plác... Ono není divu: "Tomáš Sedláček je hlavní makroekonomický stratég ČSOB. Působil jako poradce prezidenta Václava Havla a v letech 2004-2005 jako poradce ministra financí. Přednáší filozofii a ekonomii, dějiny ekonomických teorií a aktuality na FSV UK a hostuje na dalších univerzitách. Je stipendistou Yale University. Ze všeho nejraději jezdí na kole (nejrychlejší dopravní prostředek v centru prahy) a lyžuje." Mně z toho vychází klon Švejnara, stříknutej ekoteroristou. Ostatně, ta Sokolova školka napovídá dosti.
[35]
...Jo...tohle je hezký článeček...
(šakal: 03.09.2010, 09:22:34
- odkaz
- x)
...Daniel Kaiser o Sudeťácích a čekých tvůrcích veřejného mínění - Stokrát rozbité tabu není tabu: ...Sebekritická verze česko-německého konfliktu tvoří pevnou součást tuzemského intelektuálního mainstreamu. Pro jeho účastníky je to dnes možná nejbezpečnější způsob, jak dosáhnout pocitu neohroženosti... ...Česká obsese vyhnáním Němců je už dávno příběhem intelektuální sebestřednosti. Trpí jí lidé. kteří si i v takhle mírumilovné společnosti dokázali vsugerovat, že svým domnělým nabouráváním tabu něco riskují. Každý projev nesouhlasu posluchačů, kterým už z jejich umanutosti třeští hlava, jim potom poslouží jako důkaz českého nacionalismu a výzva k tomu, aby své úsilí ještě vystupňovali. Snad by se měli sami sebe zeptat, co dělají špatně. A proč na jejich snahu upozornit na tragické osudy zavražděných, často prokazatelně nevinných obětí reaguje tak alergicky i mnoho lidí jinak normálních, příčetných a ve věku, kdy už je nikdo nemůže podezírat, že by je tížily vzpomínky na to, jak zabírali cizí domečky. ...Amen! (7:- ))
[37]
martine,
(Ostap Bender: 03.09.2010, 09:52:44
- x)
co se týče konverze KML na GPX, údajně je dobré tohle: http://www.gpsbabel.org/ Vlastní zkušenost s tím ale nemám...
[38]
Dobré dopoledne!
(Baubo: 03.09.2010, 09:52:39
- x)
Já s Matějkou souhlasím. Dovolte osobní příběh. Cikáni mě okradli celkem čtyřikrát. První dva případy v metru , kdy jsem byla ještě plně pohyblivá, jsem přičetla vlastní nepozornosti. Po třetí mě okradli v tramvaji č. 7 dva Romové jako nemohoucí o dvou berlích se ploužící stařenu. Sevřeli mě při nastupování mezi sebe, rozřízli batoh na zádech, ukradli poeněženku s 5000 Kč a během 5 minut realizovali ukradenou platební kartu v blízké herně. Ta jim i bez PIN vydala dalších 15 000. Když mě po čtvrté okradl starší Cikán přímo při vstupu do mého domu, měla jsem štěstí. Kolemjdoucí muž ho chytil a Cikán ukradenou peněženku vydal. Vydal ji až poté, co jsem ho bez rozmyslu bila francouzskou holí. Jsem v podstatě člověk mírný a bázlivý, celý život jsem se živila pomáhající profesí a samotnou mě překvapilo, jak silné agrese a hněvu jsem schopna. Taky se ve mně nakumulovala frustrace a ten bezzubý Cikán to schytal za všechny ostatní zloděje. Ve společnosti bobtná hněv a Matějka má pravdu, že k němu přispívá nekompetentní řešení problému.
[39]
Šakale
(Děda z V.: 03.09.2010, 09:56:52
- x)
paradoxní je, že v této poměrně svobodomyslné společnosti žádná velká tabu nejsou, každý si může hlásat, prosazovat a umělecky ztvárňovat prakticky co chce, oni, paradoxně, ty tabu musí uměle zkonstruovat (např diskriminace homosexuálů, kterí můžou být většině lidí úplně ukradení)
[41]
Ahoj! Tohle je ovšem zásadní zpráva!
(Šumavák: 03.09.2010, 10:08:01
- x)
http://www.novinky.cz...-vedci.html i když my, praktici to víme už dávno...vždyť si jen vezměte, kolik střízlivých abstinentů umře, než jeden opilec přejde dálnici....:-)) :-))
[43]
2 Šumavák
(PeS: 03.09.2010, 11:33:19
- x)
to je samozřejmě sqělá zpráva, ale úplně jsi přehlédl závažný objev britských vědců... Já to furt tvrdím, co jim už tolik neprochází to falšování kliatických dat, serou objevy s kadencí kulometu... http://www.novinky.cz...lkohol.html
[44]
Dědo,
(: 03.09.2010, 11:45:24
- x)
myslím, že dnešní mládež má značně popleteno v hlavě, co je vlastně "tabu". Zapletla jsem se tuhle na jiném fóru do debaty o sexuální výchově a mládenci ve věku synů mých vsrstevnic neustále opakovali mantry o tom, jak je v naší společnosti sex tabuizované téma - jako by se sex nepřetřásal veřejně ve všech médiích a ze všech stran. Za důkaz "tabuizace" považovali už jen skutečnost, že ne každý je ochoten se o svých intimních záležitostech bavit na veřejnosti a názor, že sexuální výchova dětí je především věcí rodiny a ne státu a veřejnosti. Dnes řeknete, že vás něco nezajímá nebo se o tom bavit nechcete a hned je z toho "tabuizované téma"
[45]
...Inu, Dědo z V.,...
(šakal: 03.09.2010, 12:33:36
- x)
...ono je ten problém s falešným "kácením model" a "bouráním mýtů" hezky vidět kupříkladu i v oblasti umění. Když máte k dispozici mocného oponenta, v zápase s ním si můžete vydobít uznání, ovšem v žabomyší válce si vysloužíte od okolí nanejvýš útrpný úsměv. Je skutečně jakási zvláštní zákonitost spočívající v tom, že "omezení dělá mistra" a ta nejlepší díla vznikají mimořádným vzepětím tvůrších sil v opravdovém zápase. Pokud je ale soupeř slabý, nebo si ho dokonce musíme pro svůj simulovaný boj sami zkonstruovat, pak vyhasíná i smysl celého toho potýkání. Proto kupříkladu ono snaživé provokatérství a obrazoborectví jisté části dnešní výtvarné scény vypadá tak upoceně a malomocně. Tam kde není proti čemu bojovat, nebo je záminka malicherná, nemůže být výsledek dobrý. Když hrdinný borec nenabízí v zápase sám žádnou oběť a jediné riziko, které je ochoten podstoupit, spočívá v tom, že budou opomenut sdělovacími prostředky, mají plody takové tvůrčí práce hodnotu potištěného papíru. Jak kdysi napsal jeden diskutující - svobodu jste si vycinkali klíči a její hodnota je tomu úměrná. ...Ono to platí o všem.
[46]
Jinak
(PeS: 03.09.2010, 12:50:24
- x)
musím říci, že tento britský vědec mě uklidnil... http://www.novinky.cz...awking.html Že už něco podobného řekl kdysi jakýsi Laplace? Nevadí... Aspoň to máme opětovně vědecky potvrzeno.
[48]
PeSi s tou artritidou...
(Šumavák: 03.09.2010, 13:08:25
- x)
je možné, že ze studie vyvodili chybné závěry. po třech, čtyřech velkých whiskách si ani já na artritidu nestěžuji a kolena ani kyčle mě nebolí. Jen se trochu obávám, že to není tím, že by artritida zmizela. :-)) :-)) :-)) PS. Myslím, že rojení se těchto zpráv je přímým důsledkem prohlášení ruského ministra: "Pijte a kuřte, podporujete tím stát!" Jen na západ od Čiernej pri Čope se to už nemůže říci tak otevřeně... :-)) :-))
[52]
Střecha pod proudem....
(Rpuť: 03.09.2010, 13:27:58
- x)
Sluneční panely na střechách domů jsou v kurzu. Z obav před zásahy elektrickým proudem se ale může stát, že hasiči nechají při požáru takovou budovu raději vyhořet... http://www.tyden.cz...t_180254.html
[56]
No jo,
(PeS: 03.09.2010, 13:49:08
- x)
http://www.novinky.cz...40-let.html a tady http://www.novinky.cz...opravu.html ale aby nějakýho zodpovědnýho čunitele napadlo zorganizovat lidský řetěz s kyblíčkama a tu vodu přelejt, to ne... Navíc, při pohledu na mapu jest z obrázku patrno, že ta Praha je vejš, než ta Amazonka, a že kdyby to propojili hadicí, tak by ta voda přetekla sama... Ale ono by to mohlo narušit ekosystém... (klid, nezbláznil jsem se, jen se snažím demonstrovat myšlení typického ekoteroristy. Probíhá nám tu teď vstupní soustředění a zápis a zažívám okamžiky poznání... Netušené se stává skutkem.)
[57]
Šumaváku
(ptakopysk: 03.09.2010, 13:52:10
- x)
kdyby tehdá soudruzi měli k dispozici fotovoltaické panely, mohlo celé Kladno včetně hutí jet na svou elektřinu! Kladenští fotovoltaičtí úderníci by plnili plán výroby ve dne v noci na 140% a možná by vybylo i na nějakou tu menší hliníkárnu. A socialismus se mohl rozvíjet daleko rychleji, až by se zcela rozvinul daleko dříve, než Klasikové viděli ve svých nejbujnějších snech. Nojo, ale to bychom dříve začali budovat i eurosocialismmus. A možná by byl touhle dobou už zcela rozvinutý a feudalismus by pomalu natáčel motory...
[58]
PeSi, to je obligátní scénář
(Šumavák: 03.09.2010, 14:00:18
- x)
jako v EU. Aby měli čistý vzduch, přestali na popud zelených oteplovačů vypalovat pralesy, ve vzduchu pak chybí kondenzační jádra(popílek) a impulsy(ohňové) vertikálního proudění k promíchání vrstev atmosféry.... Taková inverse nad Amazonkou.... tja, tja, tja.. :-)) :-))
[61]
Pánové, zcela O.T.
(ptakopysk: 03.09.2010, 14:09:10
- x)
když se podíváte na tyhle hérečky v minišatech http://www.novinky.cz...avidla.html Líbi se vám ty šlachovitý nohy? Mě teda připadají jako nohy vysloužilých závodních slepic.
[63]
Když tady tak mluvím o popularizaci EUROsocialismu,
(Loki_F: 03.09.2010, 14:25:59
- x)
dostal jsem mail, tak EUROhujerský, jako je sama spřátelená vysoká škola, která jej posílala a která ze svých EUROhujerských akci pobírá tučné prebendy (je to taková správně pražská VŠ humanitního zaměření s předstíraným zaměřením ekonomickým). Nemohu si pomoci a po nepatrných máznutích (adres a jmen) předávám k obecnému gaudiu: "Vážení přátelé, informační střediska Europe Direct v České republice vyhlásila před koncem minulého školního roku letní fotografickou soutěž „EU VŠUDE, KAM SE PODÍVÁM“. Proto bychom vás chtěli upozornit na blížící uzávěrku soutěže, která je 10. 9. 2010. Pokud jste se vyfotili na dovolené s čímkoliv, co se týká EU nebo symbolu spojeného s EU, např. u známých památek členských zemí nebo s vlajkou, s eurem apod., neváhejte nám své kousky zaslat elektronicky na e-mail qwert@XYZ.cz či vyvolané do 10.9.2010. Fotografií můžete zaslat více, pětici nejlepších odměníme a ty s nejlepším nápadem se poté vystaví ve střediscích ED. Na závěr bychom vás chtěli připomenout, že fotografie se nevrací. Pro připomenutí více o soutěží naleznete na: http://.... V příloze zasíláme plakát. Budeme se těšit na vaše fotografie! S přáním pěkného dne Š. O. Koordinátor informačního centra Europe Direct Vysoká škola XYZ, o.p.s." To koukáte, že? Já jsem také koukal. Jak myš ze strožoku. Něco takového opravdu chce velmi odolný žaludek. Pražský žaludek. To je skoro jako za dob akcí SČSP (pro mladší: Svaz (Společnost?) česko-sovětského přátelství, jestli si to dobře pamatuji)... };D)))
[65]
Dobře vím, proč
(andy: 03.09.2010, 14:31:29
- x)
je Hynek Fajmon dlouhodobě mým favoritem v ODS, vlastně jediným jakžtakž přijatelným. http://www.parlamentnilisty.cz...px
[67]
Ale houby, Loki_F,
(varan: 03.09.2010, 14:39:45
- x)
to chce především eurohujerský žaludek, a ten je stejně dobře možné vlastnit i v Kropáčově Vrutici. Můj pražský žaludek se při spatření toho mailu začal kroutit jako had :-) Je ovšem pravda, že četnost pochybných vysokých učení je v Praze vyšší než ve Vrutici. Ad tabu, modly a podobné věci: mám dojem, že v dnešní společnosti nic takového v původním smyslu toho slova neexistuje a ti, kdo mluví o různých "tabu" podsouvají tomu slovu význam dle stupně svých (ne)znalostí. Asi jako když dáma v rozkošném outfitku za pár desítek tisíc, vezoucí ke kufru BMW nákup za dalších x tisíc hořekuje, jak se jí snížila ta životní úroveň a jak si připadá chudá (nekecám, viděla jsem na vlastní pražské oko). Mou známou, která pracovala 4 roky v Ekvádoru jako dobrovolník ve školství tenhle druh "chudoby" rozčílil tak, že ji málem kleplo. Nicméně se omezila na jakýsi výrok o hovězím skotu a konstatování: dyť my vůbec nevíme, jak chudoba doopravdy vypadá... A víme, jaká má tahle společnost tabu? Doopravdy? To nic, to byl jen takový výkřik do tmy. PeSi, politování k tomu zápisu a vstupnímu soustředění. To člověk občas vidí vjecy... A jinak krásný den všem sešlým.
[68]
varane, ano samozřejmě máte pravdu.....
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 03.09.2010, 14:53:47
- x)
chudoba je úplně něco jiného, než se tady povídá. tady v kotlině prostě chudí vlastně nejsou. Je to divné, že. Jinak bych držel minutu ticha za ty farmáře, co přišli o část úrody a přitom podepsali smlouvu o odkupu. Bohužel asi letos skončí mnoho sedláků vlastní blbostí a hrabivostí....škoda. Zase to má výhodu tu, že bude dost volné půdy k prodeji a tedy pokud by měl někdo zájem si koupit statek, tak ať sleduje cvrkot. Na podzim to přijde a ceny budou příznivé.
[70]
ů„EU VŠUDE, KAM SE PODÍVÁM“. "
(AeroKarel: 03.09.2010, 15:06:00
- x)
Jo, to je. Dokonalejší obdoba DRátha, protože kam kápne trocha našich peněz, které se nám z Brusele poníženou suplikou podaří zůstat zpět, tam musí stát cedule jak vrata s podotknutím, že to moudrá EU ve své nekonečné laskavosti se vzdala části našich peněz. Na dovolené pozorováno se znechucením dost často.
[71]
jk jsm postřehl jinde, tak jinde ty symboly
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 03.09.2010, 15:23:53
- x)
a "značky" na každým patníku, tak nevadí. Vysvětluju si to tím, že v kotlině to známe a oni to nezažili. Jde o to, jestli je to stejné, horší, nebo lepší. V každém případě pro mne je to minimálně otravné, jak předvolební plakáty. Mimochodem, u nás ještě visej s těma poplatkama ve zdravotnictví a pak i o 13ti důchodech ..
[73]
Ještěže nemusíme hajlovat, kdykoli tyto symboly potkáme... zatím!
(Loki_F: 03.09.2010, 15:56:38
- x)
jako student gymnázia jsem byl v roce 1975 na vandru. Kus jsme jel stopem. Tehdy mi zastavil nějaký Francouz se svojí kočkou. Jako správný Francouz uměl anglicky asi dvěstě slov a žádný další jazyk, takže komunikace byla mizerná. Komplikovaně se mě ptal proč jsou všude třicítky. Já mu vysvětloval, že to je policejní blbostí, protože chtějí aby lidi jezdili autem pomalu. On jenom nechápavě zíral a ptal se jestli je to dobrovolné nebo se za překročení pokutuje. A já zase, že za to je pokuta. On byl dost vyděšený a potom mi jednu tu "třicítku" ukázal. já se chvíli chechtal (on zase nechápavě zíral) a pak jsme mu vysvětlil, že tyhle třicítku visí všude už od května, protože připomínají 30 let od doby, kdy nás osvobodili Rusáci. A že jich je všude toli, tak je nikdo ani nevnímá... On jen kroutil hlavou. Teď budem kroutit my... };D)))
[74]
Jinak, protože téma je příliš
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 03.09.2010, 16:04:35
- x)
výbušné, bych měl jedno další.....koukáte se na dokument o Lihovarech? Tuším, že to je na Z1, včera to bylo o tequile a džinu. Bylo to docela osvěžující se kouknout, že někteří lidé mají rádi svojí práci a neříkají to jen tak na kameru a pak jdou zvracet. Taky jedna věc mne zaujala a byl jsem velmi překvapen, že i mexičani se honí po dokonalé destilaci. Tedy po tom, že se pálí velmi pomalu, šetrně a třeba i několikanásobně, aby se vyloučila všechny ta hnusota, po které ráno bolí hlava....Tedy přesně to, o co se snažíme i my. Je to docela zábavné sledovat, že , bez ohledu na vzdálenost, nekomunikaci, se obor ubírá jedním směrem a cíl je stejný. Tedy bavíme se o špičkách ledovce, ty co vyráběj alkohol z lihu, co ho dochucujou aromatama a pak ho pašujou, je úplně něco jinýho. Stejně tak formy, co sekaj flašky, jako baťa cvičky, ty jsou taky jinde. Ale ta špička, co posunuje odvětví vzhůru jde jedním směrem. Je to docela zajímavé.....tedy pro mne, nevím jak pro Vás, ale já jsem se svěřil....
[76]
Che, che, che, Jirko ppa, nevím zda to byl ten samý pořad,
(Loki_F: 03.09.2010, 16:20:55
- x)
chvilku jsem na to koukal - se tam chlubili jak vyrábějí toho nej-nej-nej Jima Beama... a oňuchávali kukuřici a vypalovali sudy z amerického sladkého dubu a vypalovali tu kukuřici a dvakrát a kvasinky schovávali a vozili to výtahem nahoru dolu 5 pater, aby to jako bylo dokonalé... a kdo pil Jima Beama, ví, že ten bourbon= jejich pracovní výsledek, se stejně nedá pít. A úal tam ukázali, jak to dělají u Danielsů, kteří dělali všechny ty blbiny také a nakonec to nalili do obrovských sudů s dřevěným uhlím. Výsledek je jen o trochu lepší než ten Beam! Skotové na to naštěstí vyzráli a vyzrálé sudy od bourbonu, které jsou už na bourbon nepoužitelné, používají na výrobu skotské (ukazovali tam Laproaigh), takže k něčemu ten bourbon přece jen je! Jinak by byl tak na kloktání při nachlazení. };D)))
[77]
Jirko ppa, přinejmenším
(varan: 03.09.2010, 16:22:02
- x)
takové zjištění potěší. Zřejmě jste si fyzikální zákony, které jsou jaksi pro všechny stejné (možná jen pro zelené lumíky platí nejaká ta výjimčička)taky stejným způsobem vyložili a snažíte se je prakticky aplikovat. Našince konzumenta dobrého alkoholu to potěší možná podobně jako vás, jen z jiného důvodu :-) Taky nemám ráda, když mě z přiboudliny bolí druhý den hlava.
[79]
Loki_F, když já se obávám,
(varan: 03.09.2010, 16:32:42
- x)
že by mi bourbon nechutnal, ani kdyby v něm plavaly zlaté lístky a kdyby ho nevozili 5 pater, ale pro mě za mě klidně 10. Pořád to bude bourbon, pořád v tom bude kukuřice a nebudu to pít. Leda by mě ovšem Jirka ppa přesvědčil, že existují úžasné bourbony, které nemají s těmi "baťacvičkami" nic společného. Ale stejně...pořád to bude bourbon - nejsem já náhodou zaujatá?
[80]
2 Loki_F
(PeS: 03.09.2010, 16:59:48
- x)
no, pane, ač s Tebou jindy souhlasím, tak ve většině "běžných pracích prášků" je ten bourbon pro mě osobně chutnější a stravitelnější než ty skotský mydlinky... Když už teda není nic irskýho... Výše uvedená úvaha samozřejmě neplatí, pokud se pozvedneme do vyšších věkových hladin, čímž se ovšem posouváme i do vyšších finančních hladin, což znamená, že se ale dostáváme mimo oblast každodenní konzumace, neb štědrý sponzor se jaxi nekoná... Ledaže bych také zahájil nějaký ten vědecký výzkum, po vzoru té arthitidy a dlouhověkosti, a získal příslušný grant... Leč nejsem britský vjedec, tak se mi to asi nepodaří. Leč v situaci, kdy není Tulamorka ani Džejmsn ((c) Jirka), bych v nějakém tom restauračním zařízení, maje na výběr mezi běžnou skotskou a běžným bourbonem, volil raději ten bourbon... Napřholub čtyři růžičky mi přišly celkem snesitelný... nebo ten krocan...
[81]
Cha,cha, PeS(i) menoval jsme Laproaigh,
(Loki_F: 03.09.2010, 17:13:49
- x)
ten jsem zatím nejmladší viděl 10-ti letý.... To jsi ulít. A jestli Ti chutná bourbo, je pro Tebe irských slzí škoda! (konekonců to jsou také ty cvičky, ale dobré, pohodové, neurazí) A když se koukneš do archívu, zde na blogu, zjistíš čím připíjím, když tu někdo hlásí narozky nebo mám spleen. varanko, souhlasím, vozí vozí nahoru dolů... Výsledek kloktadlo! A to i když je ten krocan na tom divoký a těch kytek je růžový pugét };D)))
[82]
"ČSSD oslovuje mladé sociálnědemokratickým kondomem"
(Rpuť: 03.09.2010, 17:14:28
- x)
Ten titulek mnou otřásl a představila jsem si jakousi oranžovou gumu s nápisem ČSSD a s hlavičkou drráta, škromacha či ozubené pleše (ta by mohla být zubama pro dámy zvláště rajcovní) místo bubliny na konci. Sociálnědemokratické sémě by alespoň nepřišlo nazmar. ..Pánská ochrana se tak stala na několik minut hlavním tématem páteční tiskové konference, na které lídři ČSSD hodlali vyzdvihnout řešení hlavních palčivých otázek krajského města..., čtu dále. Ve Zlíně patrně rozmohl se syfl, uvažovala jsem... Jak jsem se mýlila! Jde o geniální předvolební tah - a to jsem si myslela, že mě Socdem po odchodu Tvrdíka už nemůže překvapit...:))) http://www.novinky.cz...ndomem.html
[91]
2 Rpuť
(PeS: 03.09.2010, 18:43:22
- x)
ne, ta symbolika je jasná... Říkají tím: "Kdyby tohle používal můj fotr, tak máte dneska ode mě pokoj!" Já jen doufám, že jdou příkladem... Mladý demokrat nepoužívá ochranu a po styku s gremiem či s polibdírem se mu vyrazí socialismus a názor a neštěstí je hotovo...
[92]
Andy,
(Vít Blaha: 03.09.2010, 18:53:25
- Mail
- odkaz
- x)
ad [65] a také by všem členům TOP09 bylo potřeba připomínat, že při posledním hlasování před letošními volbami - o biopalivech - hlasoval Kalousek a jeho kolegové a kolegyně opět pro tuto zhovadilost. Současný pan ministr financí totiž vždy dbal a dbá pokynů mu vydávaných.
[93]
Tuhle dies irae, dnes vhísky
(Honza ze Žižkova: 03.09.2010, 18:54:40
- x)
Tak se mi vybavilo z Carmina Burana: Bibit hera, bibit herus, bibit miles, bibit clerus, bibit ille, bibit illa, bibit servis cum ancilla, bibit velox, bibit piger, bibit albus, bibit niger, bibit constans, bibit vagus, bibit rudis, bibit magnus. Bibit pauper et egrotus, bibit exul et ignotus, bibit puer, bibit canus, bibit presul et decanus, bibit soror, bibit frater, bibit anus, bibit mater, bibit ista, bibit ille, bibunt centum, bibunt mille a já ještě dneska neměl.
[94]
Rputi, fotka z tiskovky:
(Šumavák: 03.09.2010, 19:06:24
- x)
http://ateo.cz...pg_500x500_q95.jpg :-)) :-)) :-)) :-))
[99]
Už máte čip?
(Šumavák: 03.09.2010, 20:34:32
- x)
http://aktualne.centrum.cz...676261 Koně povinně, pes ještě nepovinně... Quo usque tandem...???
[102]
Chudák Kocáb
(dvd: 03.09.2010, 20:53:46
- Mail
- x)
a nedají mu pokoj a nedají: http://tycova.blog.idnes.cz....html
[103]
teda
(Dana: 03.09.2010, 22:36:47
- Mail
- x)
po rušném pátečním odpoledni - kanál vykopán, odpadní potrubí položeno, kanál zasypán, parta pracantů odměněna penezi i buchtou a kávou či čajem, prolítám net a vidím volební trhák ČSSD - stranické kondomy! Nevíte, proč se mi okamžitě vybavily poslední předsmrtné záchvěvy US-DEU a jejich poslední předvolební klip?
[104]
Sviňárna
(Jaka: 03.09.2010, 23:17:21
- odkaz
- x)
Volkswagen přistřihne Škodě křídla, je moc úspěšná Úspěch Čechů na úkor Volkswagenu a Audi je Wolfsburgu trnem v oku. Škoda má z vůle šéfa VW Winterkorna nabízet levnější modely. No, náš největší tahoun exportu, to je facka. I když předvídatelná.
[111]
Fujtajbl vespolek
(ptakopysk: 04.09.2010, 07:05:07
- x)
taxem kouknul na NP. na článek pana Zahradila o samohaně, či samopropagaci EU. http://neviditelnypes.lidovky.cz... Spolu s mailem, který obdržel Loki [63] to dává část skládačky dohromady. Copak se to asi děje, že nestačí jásavé pamětní desky na všech objektech, které proplácela EU? Že je nutné ještě vytvářet goebbelsovské propagace ve všech mediích? Jsou to skutečně jenom penězovody, nebo je za tím něco jiného? No nic. Jdu se věnovat daleko přízemnějším myšlénkám. Venku poprchává. Mě boleji záda. Jdu shánět cement, protože v dešti se nejlíp betonuje a dělají se obrubníky. Že by mi přispěchala na pomoc EU, to asi nehrozí. I když bych byl ochoten na ten obrubník nechal připevnit pamětní desku.
[112]
Dobré zas ráno,
(PeS: 04.09.2010, 07:17:37
- x)
2 ptakopysk - inu, co by se dělo? Nepamatuješ? 1) předprojektové nadšení 2) realizační vystřízlivění 3) hledání viníků 4) potrestání nevinných 5) odměna nezúčastněných Jde to rychleji, než jsem čekal... "Že cesta ke komunismu bude radostná, říkali již klasikové marxismu-leninismu. Ale nikdo netušil, že to bude taková sranda!" Nezapomeň, smějící se bestie mají s budováním socialismu v různých formách letité zkušenosti. A jen bych k tomu podotkl, že jakýsi Masaryk říkal, že "státy se udržují idejemi, na nichž vznikly". No a když tady něco vzniklo na lži a podvodu, logicky se to udržuje lží a podvodem...
[113]
Dobré ránko!
(Rpuť: 04.09.2010, 07:25:33
- x)
Tak si darmo představuju, jak ve středních Čechách není jedinej policajt...:)) (Koukám, že jsou ještě lepší než v Oaklandu) http://zpravy.idnes.cz...domaci_vel
[114]
Dobre rano, pratele a rodaci....
(Jirka ppa, kanalnik a feudalista: 04.09.2010, 07:33:38
- x)
To je ale hnusne.....jsem nekde cetl, uz nevim kde, nebo jsem to slysel, ze v Berline otevrou restauraci, kde jim lidi budou nechavat sve organy, dobrovolne, aby se ostatni napapali.......nevim co jeste chybi, kde je volne misto na "trhu" asi uz uplne vse je obsazene. Ptakopysku, vzdyt Ti nic nebrani, si na kazdy metr obrubniku, dat hvezdicku, stylove by bylo, kdyby si ji tam, jeste dokreho...vycural, jiste mas zkusenosti s vycuravanim obrazcu do snehu, takze udelas neco trvaleho, co pretrva. Kdyz za par let budou ty zlute hvezdicky uz jen pro legraci a mozna i trestne, tak vzdycky muzes rici, ze to je mapa hvezdne oblohy Asi zalozim spolek pro vybudovani pomniku marsala Radeckeho, si myslim. Pozdeji, az se zmatorim k tomu napisu vice.
[115]
Dobré ránko, jak říká PeS: hnusné
(Dana: 04.09.2010, 07:50:00
- Mail
- x)
i tady se dnes bude pracovat, je fakt,že obrubníky natož hvězdičky se konat nebudou. Rputi - povím ti o městě, kde je jedna služebna PČR a jeden státní úřad. Služebna sídlí v pronajatých prostorách nedaleko náměstí, státní úřad ve vlastní budově naproti nádraží a vedle autobusáku. Po jedné reorganizaci státní správy se státní úřad zmenšil na polovic a zůstala tak obsazena jen polovina budovy. Ta byla nabídnuta PČR - stačila jen malá stavební úprava. PČR odmítla s tím, že sídlo úřadu není v centru města a PČR by se tak dostala na okraj dění. Takže dnes vypadá situace takto: PČR sídlí v pronájmu a platí nájem, státní úřad má velkou budovu, obsazenou zpolovic, vytápět či alespoň temperovat se musí celá budova. A nedaleko tohoto města je město větší, bývalé okresní, kde sídlí další úřad s honosným sáhodouhým názvem: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových.... A bude se plošně šktrat a snižovat platy...
[118]
jirko ppa,
(divana: 04.09.2010, 08:16:57
- x)
byli jsme :-) http://sumavak.rajce.idnes.cz...ec/
[119]
aerokarel
(das ist fuk: 04.09.2010, 09:47:32
- x)
nemecti soudruzi dlabou na liberalni trzni principy. Dulezitejsi jsou pracovni mista pro nemecke proletare. A laciná auta - az prijdou cinani se snesitelnou kvalitou, budou se prodavat predevsim lacina auta, jak se to ostatne stalo s jinym spotrebnim zbozim. a protoze navic evropsky proletariat bude mit vyse do zlabu, je orietace skodovky vice nez prosirava
[120]
Levná čínská auta?
(Rpuť: 04.09.2010, 09:56:12
- x)
...Nejen vyšší platy čínských dělníků jsou důvodem růstu nákladů. Právě zmíněná cena za dopravu se podle obchodníků zvýšila během roku až o pětadvacet procent... ...Obchodníci se proto začínají poohlížet po levnějších zemích, než je Čína. Výroba se přesunuje do Indie, Bangladéše, Indonésie a především do Vietnamu. Výjimkou však není ani návrat do Evropy... http://ekonomika.idnes.cz...ika_vel
[122]
Dobré dopoledne,
(maYda: 04.09.2010, 10:59:52
- x)
Dano, nelítáte v tom sama, zas máme mokro na záchodě. Návrat z prázdnin v kombinaci s chaldným deštivým počasím zb¨namená, že všude se povaluje nebo visí nějaké prádlo v různých stadiích schnutí a další, které jsem vyprala dnes ráno, protože jsem usoudila, že mu už konečně budu moct uvolnit místo na sušáku, čeká na pověšení a další koš, který potomci vyprodukovali za týden, čeká, až bude v pračce volno a zbytek, který se do toho koše nevešel, čeká na místo v koši v koupelně a každou chvíli do toho někdo šlápne nebo o to zakopne. Jdeme nakupovat školní potřeby. Pak budu muset vařit oběd. Luxus, kdy uvařil brácha, patří nenávratně prázdninám a potom se snad dostanu ke složení toho, co už přes to vlhko stihlo uschnout a co jsem nestíhala přes týden, neb se dokončovala práce. Po dvou měsících konečně zas normální víkend.
[124]
Než toho chudáka fuka
(andy: 04.09.2010, 11:20:58
- x)
zase vymažete, tak tohle je hodno zaznamenání: "nemecti soudruzi dlabou na liberalni trzni principy. Dulezitejsi jsou pracovni mista pro nemecke proletare". Naprosto přesný postřeh, kdo má co do činění s německým byznysem, ví to také. V posledních dvou letech je to tak zjevné, že se divím, proč to pořád nikdo ve svých obchodních aktivitách nebere vážně a nevyužije toho. Daly by se zde teď nakupovat celé fabriky jak stojí a leží.
[125]
Andy,
(rejpal dialektický demagog, t&T: 04.09.2010, 13:10:24
- x)
oni ale němečtí proletíři jsou buď Turci, nebo Dederoni, kteří se domnívají, že v socíku eunijním se nemusí makat tak, jako to bylo v socíku dedeerojním. Co se týče fabrik na prodej, tak ty nikdo nekupuje protože stále ještě vyrábějí zboží na sklad a nikoliv na prodej, protože odbytiště zmizela spolu se zánikem RVHP před dvaceti lety viz třeba OP Prostějov, nebo porcelánky a sklárny. Jo a pifíka netřeba litovati, přivodil si to jenom on sám a pracoval na tom zatraceně dlouho.
[126]
Rejpale
(andy: 04.09.2010, 13:18:44
- x)
zdar. Já nevím, že je to pifík a nelituji ho, nicméně tohle trefil. S těmi fabrikami nesouhlasím. Hovořím o německých dcerách, ne o českých porcelánkách, byť v rukách cizáků. Ty se houfně vrací do náruče matek, končí v rámci konsolidací koncernů, je to složitější a ne na web. A nejde o Turky či dederony. Alespoň tak jsem pochopila pifa fuka, že má na mysli toto.
[127]
přátelé, co se týká
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 04.09.2010, 14:23:15
- x)
našeho velmi jižního souseda mohu posloužit úplně srdcervoucíma příběhama, kde zaměstnance než aby byl propuštěn sedí doma a zároveň chodí do práce. Protože kdyby byl v práci, větral by, telefénoval a kopírovap na kopírce....a to prosím ne měsíce, ale roky....také bych mohl posloužit konkrétním příkladem, kdy firma na lepidla, tedy nejen na ně, chtěla zavřít výrobu silikonu no a co se nestalo Město a stát začalo proplácet rozdíl mezi tou výrobou v NSR a v Turecku. Také něco navíc, aby i akcionáři z toho něco měli.... No a poprvé po měsících jsme byli se ženou sami na obědě....tedy ne v Praze, ale protože jsme měli výročí, tak jako každý rok na Karlštejně. Tedy těch let co tam jezdíme je to čím dál tím horšejší. Spoustu obchodů je zavřenejch a prodává se, jinak jsou všude cetky a rádoby starožitnosti. O jídle se radši nevyjadřuji. Fakt jim to tam moc nejde. Nakonec jsme skončili kousek vedle nádrží, na břehu Berounky, kde ke kachně nabízeli špekové knedlíky a bílé zelí. Neuvěřitelné, fakt docela odporná a drahá sranda....Nevím co si počít příští rok, vždyť tradice se mají dodržovat a už tam jezdíme o od svatby....chjo...
[130]
Andy, to už by nebylo vono....
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 04.09.2010, 14:34:33
- x)
jsme měli ke svatbě kachnu a tak na ní tam jezdíme každej rok. Ta hospoda bylo úplně nahoře pod hradem a teď je tam z ní podělaný voskový muzeum. To, že tam neuměj dát lidem najíst neznamená, že poruším tradici. Jsem zvědavej, kdo to dýl vydrží, jestli voni mršit ptactvo, nebo my tam jezdit. Berem to jako souboj. Není už hospoda, kde jsme to nezkoušeli....časem prostě musíme zvítězit, jinak to nejde.
[132]
2 Jirka-p ...
(skimic: 04.09.2010, 14:37:25
- x)
... ano, všude v podhradí jen pravé starořitnosti :-) Podobně zklamán jsem přejel most a s přáteli poobjedval nad splavem v hotelu Mlýn Karlštejn. Ucházející ryby ... Ad němečtí soudruzi a pracovní místa pro proletáře ... Před nositeli pokroku jsem měl vždycky opatrný respekt, jeden to kdysi dokonce míval v popisu práce. Byl vždy vpředu. Ach ti nosiči světla a pokroku ... Luci feros ...
[134]
Jo, ale to není to nejhorší...
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 04.09.2010, 14:42:19
- x)
viděl jsem spoustu plakátů s Nečasem, jak s povytahovanou košilí slibuje a u toho rozkládá rozhodně rukama, jak nenechá zadlužit obce a stát a další už jsem zapomněl, viděl jsem asi 3 varianty. pak jsem viděl nějakého pána s ODS kde bylo, že ho lidi musí volit protože je OBER, pak taky několik plakátů v oranžové barvě, že vyženou herny, narkomany a bezdomovce....a pak když, okolo Chuchle, jse viděl někoho v rozhalence jak něco říká, že Chuchle musí být konsolidovaná a kompaktní, či jak to bylo. Tomu jsem už nerozuměl vůbec.....koukám, že to jsou samé hezké věci, co píšu.....jestli to není tím, že se mi chce po té hrůze spát a nemohu. ostatní ale klidně zařezávaj.....
[135]
Top jsi jen špatně koukal!
(Šumavák: 04.09.2010, 14:47:28
- x)
To nejsou hvězdišky, ale malé zlaté lilie v mdorém poli! Ona jich tam moje francouzskí prababička měla méně, myslím jen tři, ale přecijeno, za čtyři generace se to trochu rozroste a vhledem ke vzdálenosti od Louvru i trochu zmenší! Chvátej, než tam bude v prostředku zlatý půlměsíc!
[144]
Andy, takže jsme domluveni.....
(Jirka ppa Goméz a kanálník: 04.09.2010, 17:25:59
- x)
když bude kachna "rozsýpací" a knedlíčkový dortík, takový co mi doporučil Martin, jsem ochoten se smířit i s tím, že nebude výhled na hrad :-D Zelí, prosím jen bílé a z nového...žádné kysané ps. Ještě mne napadlo, že bych pro Vás měl podnikatelský nápad, kupte tam místo, místo toho, kde teď jste a minimálně jednou za rok, tam budete mít narváno :-D
[146]
jirko,
(maYda: 04.09.2010, 17:54:27
- x)
já bych se pikniku nezříkala. ona taková studčná pečená kachnička a k rtomu vytasit z košíku láhev vychlazeného bílého mna louce mezi kytičkama by taky nebyla k zahození. jen studenej knedlíček a zelíčko k tomu asi není nic moc... tak jsem se zamyslela a já si nějak nemůžu vzpomenout, co jsme měli k obědu. Tuším, že nějaké krůtí steaky. Ale protože jsme měli svatební oběd v Hanavském pavilonu, stejně by nás podobná tradice totálně zruinovala. nějaké podrobnosti o knedlíčkovém dortu by nebyly?
[147]
Škoda - VW
(dvd: 04.09.2010, 18:32:21
- Mail
- x)
Celkem stručný přehled výchozí situace je http://www.spiegel.de...530,00.html Německý odkaz by byl lepší kvůli krásným komentářům německého čtenářstva, posílajícího celý Wolfsburg do Paďous. Motoristická veřejnost se domnívá, že výchozím impulsem byl onen srovnávací test Superb versus Passat (AutoBild). V podobném testu před lety vyhořelo ve srovnání s Fabií (Mercedes A) i Audi2. Škodě se jinak předhazují 2 body: nevyplňuje niku v koncernové nabídce a má nejnižší poměr EBIT/obrat. To je ovšem podraz, Škoda ho měla v roce 2009 nejnižší z vydělávajících částí koncernu. Seat a Bentley skončily totiž v červených číslech. Tvrzení "nemecti soudruzi dlabou na liberalni trzni principy. Dulezitejsi jsou pracovni mista pro nemecke proletare" je diskutabilní. VW (divize) má - ve srovnání s ostatním německým autoprůmyslem - poněkud přezaměstnáno. Ale stále dobře vydělává, sice ne jako Audi, ale lépe než ostatní koncernoví výrobci osobních aut. Ale myšlenka, že představitelé německého hospodářství se převalují v posteli za bezesných nocích trápeni úvahami jak udržet za každou cenu pracovní místa pro německé proletáře - tak to je myšlenka poněkud mimoňská. Stěhování německých firem ze zahraniční je skutečností, ale je nutno se podívat kam se stěhují. Třeba z Česka do Rumunska, nebo z Číny do Tunisu či Portugalska. (To byl případ výrobce medvídků Steiff - nejdřív nadšení "Steiff končí v Číně", ovšem očekávané pokračování "Steiff opět v Německu" jaksi nenastalo.) Jinak export pracovních míst z Německa stále pokračuje. Kompenzuje se to tím, že export zboží dává vznikat novým pracovním místům. Co se pak nákupu fabrik "jak stojí a leží", doporučuji (a) položit si otázku proč leží, (b) neváhat, půjčit si v bance a koupit. Když je to takové rito...
[148]
Uf, uf... jáchu bét tak svobodné !!!
(Šumavák: 04.09.2010, 18:42:57
- x)
Jirko, a to takhle picnic s kachničkou zabalenou v hlíně,pečenou v popelu ?? Kam se na to hrabe římský hrnec! Kachničku vykucháme, lehce osolíme, dle chuti (a možností) okořeníme, vložíme zpět jatýrka a celou, včetně peří, zabalíme do cihlářské hlíny. To celé se vloží pod hranici, na které pomalu upalujeme hostinského, který nám servíroval kachnu minulého roku.... Pak se ta nadívaná cihla vezme, klepne se s ní aby se rozpůlila na půl a v těch půlkách je rovnou naservírovaná pro každého půlka té kachny(podobně jako česnečka v bochníku chleba...:-) ). Typické picnicové jídlo. Peří zůstává v té hlíně, šťáva v té kachně... Ovšem,přiznám se, že od té doby, co jsme na čundru tímto způsobem připravovali k lesu zatoulané slepice, jsem to nezkoušel.Ale ty vzpomínky, ty nejsou špatné! :-)) :-)) :-))
[149]
K PeS(ovu) rannímu shrnutí [112] téměř není co dodat,
(Loki_F: 04.09.2010, 18:55:00
- x)
snad jenom zobecňující citaci z murphologie: "Nereciproční zákony perspektivnosti: * Negativní vyhlídky mají za následek negativní výsledky. * Pozitivní vyhlídky mají za následek taky negativní výsledky. * Co začalo dobře, skončí špatně. * Co začalo špatně, skončí ještě hůř." S odkazem na PeS(ův) závěr, který bych rád zdůraznil: "No a když tady něco vzniklo na lži a podvodu, logicky se to udržuje lží a podvodem..." poukazuji na poslední hvězdičku "zobecnění" a opakuji: "Co začalo špatně..." };D)))
[152]
2 Jirka původní
(PeS: 04.09.2010, 19:15:19
- x)
ad [142] - mno, teď dám zvrhle průchod své profesi fyzika s matematickými základy - vše záleží na tom, jak si zadefinuješ blízkost a okolí... Při dostatečně flexibilní definici Ti mohu oznámit, že v blízkém okolí Karlštejna, tedy v obci Landštejn, v restauraci Landštejnský dvůr, (http://www.mapy.cz...32170400@z=15) jsem předpředevčírem poobědval vynikající kachničku s dvojím zelíčkem a dvojím knedlíčkem, přesně tak, jak jsme to byli s kamarádem a kolegou předem objednali... Ono je to všechno v lidech... Když se chce, jde ledacos... A z Kadelštejna je to sem co by kamenem dohodil a zbytek doběh...
[153]
sumavaku vidim to uplne v barvach
(Jirka ppa, kanalnik a feudalista: 04.09.2010, 19:22:26
- x)
To peceni v zemi jsem zkousel , kdyz jsem byl v rozpuku celkem bezne a rad. Ale hlinu jsem nahrazoval alobalem a do vykopane diry se davali rozpalene kameny, pak se tam dal pokrm, a k tomu drevena tyc. Pak se zahazelo hlinou....ceka se, podle velikosti kurete asi po hodine se tyc vytahla a nalila se voda. Jen trosku, cca litr. No a pak se to vyhrabalo a snedlo. Pamatuju si jen a jen mastne pusy a ruce, ani nevim, jak to chutnalo.... Pak jsem taky videl pect maso v dire v zemi, ale to si tapila zemekoule sama....taky to nebylo spatny. No a jinak dekuji za rady, ale nevyuziju je, nemam rad pikniky, voni sou na louce brabenci a vlastne vubec nemam prirodu rad......kdybych mel louku, dam tam beton....:-D
[155]
Dobrý večer
(martin TT: 04.09.2010, 20:02:00
- Mail
- x)
jako kdyby nestačilo, že u nás dlouhodobě pršelo a zem je nacucaná a víc vody už nepojme. Dneska, přestože z rádia pořád jásali nad sluníčkem a osmnácti stupni, zasáhlo Vsetínsko celodenní pršení s teplotami kolem dvanácti, v horských údolích pod deset stupňů. Tuto pohodu si vybrali cyklisti na Vsetínskou padesátku, která, letos zkrácená, měla jen 55,9 km. Voda seshora, bahno zdola, já su tak šťastné. pro maYdu, už si nevzpomenu, co jsem přesně Jirkovi ppa doporučoval, ale asi to byl karlovarský knedlík, vařený v ubrousku, zavěšeném pod pokličkou a tedy v páře. Tak tady je postup: zadělá se těsto na karlovarský knedlík, dá se do ubrousku, zavěsí pod pokličku a vaří se v páře cca 45 minut.
[159]
Loki_F
(martin TT: 04.09.2010, 20:47:33
- Mail
- odkaz
- x)
já snad ani nemusím naznačovat - stálí čtenáři vědí, že se na kole rád a dobrovolně týrám a občas si zajedu nějaký maratonek. Tenhle je nejblíž, pořádají ho kamarádi a jezdím ho od jeho vzniku. Synáček ho dokonce v jednom roce vyhrál - v kategorii nad 90 kg - ale i mezi elitou se umístil asi 25. Chceš-li vidět, jak jsem vypadal po závodě (spokojeně) - tak klepni na odkaz.
[163]
Za chvíli to bude ke čtení:
(AeroKarel: 04.09.2010, 21:33:47
- x)
http://www.lidovky.cz...es=100904_0
[164]
I v Německu se blbne - Německý prezident rozhodne o osudu bankéře-rasisty
(Jaka: 04.09.2010, 21:48:40
- odkaz
- x)
Thilo Sarrazin z německé centrální banky se nelichotivě vyjadřuje nejen o imigrantech Harpyje na jednom blogu oponuje jednomu taky kritikovi, píše - Informujte podle pravdy - že Thilo Sarrazin se o hloupých přistěhovalcích z východní Evropy vůbec nezmínil, nýbrž mluvil pouze o Turcích a Arabech, kteří - což je statisticky doložitelné - odmítají integraci, jejichž vzdělání je podprůměrné, ale zato jejich kriminalita nadprůměrná. Navíc Thilo Sarrazin nemluvil o Evropě, nýbrž tento výrok, jako i téma jeho knihy, se vztahuje pouze na Německo. Co se jeho výroku o společném židovském genu týká, který způsobil takový poprask mezi genetickými odborníky z řad "pokrokových" a politicky korektních politiků a žurnalistů, tak je nutno konstatovat, že v samém Israeli se nad tímto tvrzením vůbec nikdo nepozastavil. Udělal byste dobře, kdybyste se zamyslel proč asi. Zde dva podněty k zamyšlení: - http://www.nature.com...e09103.html - http://www.igenea.com...ex.php?c=40 I Sarrazinova vášnivě diskutovaná kniha "Deutschland schafft sich ab" (Německo se likviduje), která vyšla před několika dny, se týká nepohodlného tématu muslimských přistěhovalců v Německu, mu vysloužila nálepku rasisty, islamofoba, pravicového populisty ze strany politických korektníků napříč celým politickým spektrem. O to větší je ohlas u čtenářů. Dnešní Spon se zabývá otázkou, jestli je v německé politické krajině místo pro obdobu Wildersovy PVV, a dochází k (nepřekvapujícímu) závěru, že by měla potenciál získat 20% hlasů. http://www.spiegel.de...490,00.html Zbývá ještě najít nějakého německého Wilderse. Sarrazin není politik a navíc je velmi špatný řečník. Mě by docela zajímal názor dvd, můžete cosi k tomu?
[165]
Jako , multikulti Angelína tlačí,
(Šumavák: 04.09.2010, 22:05:42
- x)
vedení Duetsche bank na ní(do včerejška - dnešní stav jsem ještě neviděl) sralo a řeklo, že ho nevyhodí, tak holt to musí k prézovi. Určitě jsem neviděl a neslyšel vše, knihu nemám, ale z toho, co jsem o tom viděl v DE-TV, slyšel a četl na německy mluvících serverech, bych se odvážil tvrdit, že stávající stav vyjadřuje nejlépe pořekadlo: "za pravdu se každej zlobí!" :-)) :-))
[166]
Šumaváku
(martin TT: 04.09.2010, 22:08:19
- x)
za každým nápisem je jeden rodič, který takhle pomáhá sportování svého dítěte. Jen já jsem chudáček siroteček, já si to musím financovat sám, ale protože jim vyřizuji papírování, tak dostanu jednou ročně to triko. Až se uvidíme, tak ti povyprávím, jak jsem vymyslel a realizoval leasingovou smlouvu na dostihového koně z ciziny do tréninku k jednomu známému trenérovi z okolí použitím dotací za umístění. A i když si nad tím lámali hlavu referenti z FÚ, nepodařilo se jim to prolomit.
[167]
Aha..!! tedy kdyby se dvakrát , třikrát
(Šumavák: 04.09.2010, 22:25:21
- x)
Otočil, tak tam někde najdu nápis: "Hlavní sponzor:Martin TT- služby všeho druhu"... :-)) :-)) :-)) Ten leasing by mě opravdu zajímal. Já to znám spíše tak, že zahraniční majitel ještě navíc platí za to, že tu toho koně může mít. To je ovšem, bohužel, zdanitelný příjem a nikoliv nákladová položka....
[168]
Z těch novinářskejch by se jeden posejřil!
(Rpuť: 04.09.2010, 22:33:30
- x)
Ještě, že to tam nenapsali i s adresou....:( ...Rodina šíleného vraha Ľubomíra Harmana (48), který v pondělí v Bratislavě postřílel sedm lidí, v obavách o svůj život opustila Slovensko. Podle deníku Plus jeden den jeho rodiče, sestra Monika a bratr po dohodě s policií utekli k příbuzným do Maďarska. ... http://www.novinky.cz...vensko.html
[169]
zatraceně..zatraceně..zatraceně...
(Dana: 04.09.2010, 22:41:17
- Mail
- x)
zatracený život! Ještě není vše doděláno po výkopu, položení a znovuzprovoznění kanalizace, a už mi dnes v podvečer přestalo fungovat čerpadlo na vodu! Takže shánět dobrovolníka, který se uvolí mi v sobotu večer opravovat čerpadlo, diagnostikovat závadu, zjistit vadný díl, tryskem jet do Hornbachu pro nový a následná montáž za svitu baterky a s hustým deštěm na hlavu, záda... Spustit opravené čerpadlo do studny, zapnout, zjistit, že nečerpá, opět vytáhnout, rozmontovat, zkntrolovat, pročistit, smontovat, spustit do studny, zapnout spínač - hurá! čerpá, smontovat hadice k přívodu do tlakové nádoby, zjistit, že netěsní, opět vypnout spínač, rozmontovat hadice, zkontrolovat těsnění, opět smontovat, zapnout spínač - nekape, ale zdá se, že nečerpá..zdání klame a s posledním zbytkem sil je jasné - čerpá, voda teče do trubek a ne zpátky do studny - po třech hodinách je téměř hotovo. Je tma tmoucí, hustý déšť a tak studna zůstává otevřená s žebřem vevnitř - to kdyby náhodou do zítra zas něco krachlo. To mě zajímá, co se mi pokazí do třetice... No můžu já se někdy nudit???
[172]
Tedy, Martine TT, máš to zapotřebí?
(Loki_F: 04.09.2010, 23:24:33
- x)
Na té fotce vypadáš, že dalším stupněm je už jenom rigor mortis... {;S))) Dano souhlasím s AeroKarlem... A "Každý je svého štěstí strojvedoucím" (c)PeS maYdo odpoledne jsi tady Jirku ppa nabádala k pikniku s dobrým bílým vínem a večer inzeruješ vlastnictví láhve z Váňova vinařství v Chrámcích... No, je vidět, že jsi znalec dobrého vína! {;F
[173]
Také docela pozoruhodné:
(AeroKarel: 04.09.2010, 23:33:00
- x)
http://byznys.lidovky.cz...trhy_mev
[175]
Nepovažuju se za znalce dobrého vína,
(maYda: 04.09.2010, 23:48:12
- x)
ale v momentě, kdy mám chuť na víno, je podstatné, čeho jsem vlastník. Jinak, loki, podotýkám, že jsem pila vína lepší, ale i horší. Jsme obdařeni příbuzenstvem, které trvá na tom, že když přijde na návštěvu, vždycky musí donést láhev. V tomto případě bych to nazvala přímo zlozvykem, nicméně už se polepšili, nenosí víno v krabici a někdy se to dá i pít.
[178]
martine TT,
(martina: 05.09.2010, 01:05:36
- x)
ad [155] tady bylo totéž. Chcalo do pěti odpoledne. Nic, voda stekla, Olšava pobrala. Horší budou náslené sesuvy. Maršov se zas asi pohne - už to letos ujelo. Jenomže to sviňa nebere ten kopec pod školou, která je teď centrem zelených...kdyby to tak chtělo ujet jak celá dědina v šedesátých...
[180]
jenom odzkouším,
(martina: 05.09.2010, 03:19:27
- x)
zda mohu... Mimo: http://www.youtube.com...22eIJDtKho Ty brďo, ale je toho Cashe škoda, což?
[181]
Dobré ránko!
(Rpuť: 05.09.2010, 07:06:37
- x)
Se těm englickejm vjedcům nemůžeme divit. Nemůže každej klimaalarmista tancovat u tyče. Takovej Gore by se např. neuživil.:) ...Každá čtvrtá britská tanečnice u tyče má univerzitní diplom... http://ona.idnes.cz...spolecnost_lf
[182]
Dobre rano....
(Jirka ppa, kanalnik a feudalista: 05.09.2010, 08:34:41
- x)
MaYdo to neni vino od nas a tipuju, ze i kdyz je tam napsano, odkud je, tak je z recka, nebo z italie. Ale toje celkem sumak, ldyz bude chutnat, kdo by se ptal po puvodu. Nevidim v tom problem.... Jinak jsem opet svoji svoji vetesnickou povahou objevil v jednom frcu docela hezky porcelan, moc hezky zpracovany. ty berusky, co po tom lezou, no radost pohledet. samozrejme ve frcu meli jen jeden kousek, hrnecek na caj. A dole to melo smazane, necitelne znaceni. Jen trochu bylo rozeznatelne ty hrabicky....... No vcera v noci, jsem objevil ze to nebyly hrabicky, ale pismeno F a tak jsem za pomoci jednoho dokumentu v tv, ani netusim o cem to bylo, asi o nejakym designu a tam jsem ho spatril...kdyz si najedete na guuglu firmu franz, jiste uvidite tu krasu, ty tvary, ty barvy, nektere jsou samozrejme uplne silene a nepouzitelne, ale i tak, je to fakt hezke. Ps. I s krabici muze byt dobry vino, ja bych to kartonove baleni nepodcenoval....
[183]
>> Jaka
(dvd: 05.09.2010, 08:38:00
- Mail
- x)
stran [164] doporučuji http://www.spiegel.de...490,00.html Když se kolem něčeho začne chodit jako kolem horké kaše, najde se mnohdy někdo, kdo do toho rendlíku šlápne. Jestliže česká tzv. intelektuální veřejnost považuje vlastenectví za odporný přežitek (a v Německu je tomu obdobně), tak se nelze divit, že tuhle minci zvedne z bláta někdo, komu by ji slušný člověk nedal, nepůjčil a ani neukázal. (Jinak pro čtenáře znalé němčiny doporučuji www.spiegel.de a podívat se na články pod "nadtitulkem" Merkel fordert Integrationsdebatte ohne Tabus .) Matějka http://neviditelnypes.lidovky.cz... má ale pravdu i v širších souvislostech. Co se pak té Sarrazinovy knihy týče, zaskočím si ji koupit. Mám ale pocit, že političtí korektníci se vymezují proti něčemu co v té knize není. Co se pak genetických úvah týče, buď jsou pravdivé či nikoliv. Zdůrazňuji, že mne osobně nijak neurážejí. Nejsa honěný ve vědách o živé přírodě, nechávám případné vyjádření odborníkům: hola, Matzurko! K onomu bodu, kde pokroková (a jinak dosti antisemitická, pardon, antisionistická) německá levice hodně řve - totiž stran specifického genetického profilu Židů - bych jako laik připomenul vyšší výskyt Tay-Sachsovy nemoci u jisté populace. A když už jsem tu uvedl Der Spiegel, moc se mi líbí obrázek http://www.spiegel.de/spam/ (toho slova SPAM se nebojte, obrázek pod touto asdresou bude časem nahrazen jiným).
[185]
Matějka
(andy: 05.09.2010, 09:58:37
- x)
nemá pravdu vůbec v ničem a je to manipulátor, přesně jak ti, které sám kritizuje ( Současný extrémně humanistický svět, přeplněný údajně lidskými právy, multikulturalismem a integrací všeho se vším, nám prostě dává stále více zabrat). A navíc lže. Kdyby před pěti lety lidi v baráku najednou vyletěli ze dveří a umlátili onu rodinu kastrolama, pak by se o tom, co a jak píše, dalo uvažovat jako o pravděpodobném. Sorry, vidím to takhle, i když jsem asi jediná. Ovšem je fakt, že Matějku nijak "nežeru", podle mne je to dost jednoduchý člověk, byť jeho základní tužby- žít ve státě svobodném, spořádaném a nezkorumpovaném zcela chápu.
[186]
andy
(jasan: 05.09.2010, 10:09:03
- x)
ma pravdu v tom zasadnim - stat nekona. A to se deje porad a vsude. A lidi co "vybubla" bude cim dal tim vic. Jak pravy nekorekni vtip "optimista se uci anglicky, pesimista cinsky a realista strilet" Ten skvely "novy" stat totiz neplni sve zakladni funkce - mozna proto se zahltil "pozitivnimi pravy". I proto je zajimava ta vyse uvedena "ucebnice" - tehdy totiz stat jeste postupoval jinak.
[187]
2 Pes
(Schumacher: 05.09.2010, 10:43:15
- x)
Místo kachýnky s dvojím zelíčkem a dvojitým knedlíčkem a zajisté s tuplovaným pivíčkem, by to chtělo dlouhý bič a malý dvorek. Čili místo sice chutné leč kaloricky explozivní krmě, oběhnout dva bloky. Jak pravila Jana na mé závistivé slintající nytí na Tvoji adresu. Protože sice tělo má do hrobu přijít řádně zhuntovaný, leč čím později tím lépe. No, dal bych si. S hnědou slanou šťávičkou, s chřupavou kůrčičkou a tak akorát vrstvou plovoucího sádlíčka, orosený vochtlík pivíčka....
[188]
jirko,
(maYda: 05.09.2010, 10:45:09
- x)
mojde výhrady ke krabicovému vínu jsou spíš v ýhrady ke vkusu dárce. ale znáž to, darovanému koni se na zuby nekouká. a samozřejmě , že ani kapka nazmar, ono zas je škoda lít kvalitní víno do omáčky. Tohle je rozumný střed - pít se to dá, ale když trochu cmrndnu do toho hrnce, co zrovna bublá na sporáku, tak mi to srdce rvát taky nebude.
[189]
Shumi
(: 05.09.2010, 11:03:22
- x)
k tomu podivnému nápadu[187] - jak praví klasik: Zkusil jsem obojí a nedá se to srovnat! Zrovínka mám jednu čerstvou kačici v ledničce, jablka visí na stromě a piváky jsou pečlivě uložené "na sedmém schodu". V podvečer se ze mě stane postupně masochysta, zelochysta a knedlochysta. Mňam! Už se těším.
[191]
Martino,
(maYda: 05.09.2010, 11:32:05
- x)
taky nemusím babice. Ale přece jen podlévat maso pozdním sběrem je mi líto. a pod rajčata nA špagety se snese i ten krabičák a bylinky zajistí přijatelnou vůni.. Já mám teď jedno dítě po střevní chřipce a tak vytvářím dietní improvizace bez tuku a na dušené bázi. TAkže dusím kližku na guláš se zeleninou a nálevem na svíčkovou. je mi jasný, že svíčková to nebude, ale snad z toho bude přijatelný kompromis, aby to bylo dietní a zároveň k jídlu. Nechce se mi vařit dvojí jídlo a pak ještě koukat na jeden zhnusený ksicht, že my si dáváme do nosu, zatímco on je odsouzen k suchému knedlíku.
[192]
matrino
(ptakopysk: 05.09.2010, 11:43:46
- x)
já nevím, školy nemám, ale do omáček se fakt leje spíš dobré stolní víno, než nějaká apelace. Kdybych měl rozhodovat, jestli namočit kus krávy do Bikaveru, nebo do Chateau Cabezac Minervois Tradicion, tak by to zaručeně vyhrál Bikaver. Mám třeba vyzkoušené, že když se nakládá masíko do šáňa, tak je lepší použít rossijskoje igristoje, než frexenet. A to ten frexenet není nic ultra extra. Na druhou stranu, neznám všechno. Nalejt na hovězí sedmičku Bollingera, to by mi rvalo srdce, takže v této kategorii nemůžu sloužit.
[193]
OT
(Zpátečník: 05.09.2010, 12:02:51
- x)
Dobré poledne, jen tak pro zajímavost... http://zahranicni.ihned.cz...pokuta Svým způsobem to trochu uklidňuje. Zkuste si kupříkladu představit Stalina či jeho pochopy, kteří veřejně ohlašují pořádkovou pokutu pro ty, kdo si vožďův projev nevyslechnou...
[194]
Zpátečníku,
(dvd: 05.09.2010, 12:10:19
- Mail
- x)
že by měl pan profesor nakonec pravdu? http://www.youtube.com...95u0S0QJwU (Čas 4:00.)
[196]
ptakopysku,
(martina: 05.09.2010, 12:24:16
- x)
psala jsem o krabičáku. Maydo, krabičák pod rajčata na pastu (ne špagety) prostě smrdí. Ano, jde udusit rajčata ( žampióny, případně oboje), přidat mleté maso, česnek, cibuli, pepř, sůl, podlít krabičákem a pak přidat oregano a bazalku, aby to vonělo itálií
[197]
Přímý
(Ostap Bender: 05.09.2010, 12:25:34
- x)
odkaz na čtvrtou minutu: http://www.youtube.com...0QJwU#t=4m
[199]
No, já kupuju obvykle těstloviny z tvrdé pšenice,
(maYda: 05.09.2010, 12:41:12
- x)
protože jsem zjistila, že se líp navaří a uvaří. Je pravda, že častěji kupuju třeba vrtule nevo spirálky. nNázev "špagety " tomu zůstal z kolejních dob, kdy vedle nudlí a kolínek to byly jediný těstoviny na trhu a špagety s kečupem a sýrem byl obvyklý kolejní nedělní oběd. Mimochodem, tenkrát mi ten kečup chutnal a dnes ho nemusím a vyhýbám se mu. Jistěže s krabičákem to není ono, ale na druhou stranu, když je ten krabičák v lednici, protože ho někdo donesl, tak nepoletíme do krámu pro drahý víno. Nemluvě o tom, že obvykle je v tu dobu ( o víkendu ) zavřeno a v místním obchodě se stějně nic lepšího nesežene. A v Praze k nám návštěvy s krabičákem nechodí a když už se zmůžeme na slušný víno, tak ho radši vypijeme.
[201]
Dobrý den,
(Modrý pták: 05.09.2010, 13:26:19
- odkaz
- x)
určitě jdu s křížkem po funuse (a už se to jistě bouřlivě oslavilo), ale právě jsem zjistil, že počet čtenářů tohoto blogu překročil číslo 3 milióny. To je fascinující číslo a Šumavákovi blahopřeji. Bohužel (jak vědí ti, kteří mě znají) se nemohu zapojit do debaty o vaření, protože neumím vůbec nic uvařit. Snad leda, že lití vína (a chlastu obecně) do jídla považuji za plýtvání. Zdravím všechny a dávám odkaz na Finistovu brilantní argumentaci v přímé debatě s prof. Revendou.
[203]
Šumaváku i dvd, díky,
(Jaka: 05.09.2010, 13:44:51
- x)
průšvih je v tom, že řeči neznám a translátor to překládá jaksi selektivně, i ten slovosled šílený. Nejsem si s těmi texty jistá, co tím chtěl básník říci. Snad tam bylo o dost velkých sympatiích k tomu, co Sarrazin říká,nevím. To jsem zvědavá, co s tím udělá prezident. Všem hezkou neděli
[204]
MArtine,
(maYda: 05.09.2010, 13:58:22
- x)
já znám jen ty "krabičáky", co nám nosily některé návštěvy, které jsou talentované na to, natrefit vždycky to nejhorší víno. A navíc to nechtějí s námi společně vypít. Asi vědí, proč. Pokud jsem byla ve Středomoří, je to už pár let a obvykle jsme do místních restaurací nechodili, neb to bylo drahé a pokud jsme holdovali vínu, tak jsme si ho kupovali. jo, vlastně v Italii jsmer si jednou koupili krabici a taky nestálo za nic.
[205]
2 Schumi
(PeS: 05.09.2010, 14:03:23
- x)
ad [187] - "Protože sice tělo má do hrobu přijít řádně zhuntovaný, leč čím později tím lépe." Zajímavé... Máš pro toto tvrzení nějaký důkaz? Jen jestli není lepší, když to s člověkem náhle flákne za relativně plné duševní a fyzické svěžesti, než dlouhá skomírající existence, kdy už to není život a ještě to není smrt... No a jinak, kaloricky bohatá strava je zde nutnou podmínkou k přežití - v panujícím globálním oteplování, kdy na sousedním kopci ještě stále v srpnu sněžilo a denně jsou ranní teploty kolem nuly, je kachní sádlo vynikající prostředek k usnadnění tepelné rovnováhy organismu... Samozřejmě, ve vhodné kombinaci...
[207]
2 Modrý pták
(dvd: 05.09.2010, 14:14:41
- Mail
- x)
Diskuzi zmíněnou v [201] jsem přečetl, ovšem hned na začátku se o mne pokoušely mdloby. Jestliže je podle prof.Revendy stvrzenka opravňující ke směně za zlato totožná se stvrzenkou opravňující ke směně za jiný kus papíru, tak mohu jen vyseknout poklonu Finistovi, že se na jakoukoliv další diskuzi nevydefekoval.
[210]
dvd,
(Modrý pták: 05.09.2010, 14:53:44
- odkaz
- x)
také jsem Finistovi poklonu vyseknul za 1. brilantnost argumentace, 2. trpělivost, 3. zdvořilost. Na druhou stranu má prof. Revenda naprostou pravdu v tom, že je poslední, kdo ze současného akademického establishmentu o zlatu píše. Takže jsme se rozhodli, že přijmeme jeho návrh na osobní debatu. Když už pro nic jiného, tak proto, že je to profesor VŠE a hodně lidí (vlastně až na výjimky všichni) nepátrá po původu dějů, ale jednoduše se naučí tomu, z čeho ho budou zkoušet. Kdybychom ho dokázali přesvědčit, aby na tu "formálně správnou Crusoeovskou ekonomiku" alespon upozornil, tak by to byl kolosální úspěch. Nejsme naivky, ale Crusoevská ekonomika je Rakouský nástroj a každá reklama téhle ekonomické škole je fajn. A nakonec - kolik představitelů akademického establishmentu je ochotno se sejít s názorovými oponenty? Když si vzpomeneš na von Misesovy paměti, které Finist přeložil, tak se v tom za uplynulých 100 let moc nezměnilo. Bohužel.
[211]
Tak jsem si oddychla
(Nika: 05.09.2010, 15:04:39
- x)
Vláda práva a pořádku bude nastolena, neb bude odvolána žába na prameni - Vesecká. Zřejmě je policii nepohodlná už dob, kdy jí byl podezřelý příliš vysoký počet sebevražd osamělých stařečků na kutnohorsku. Zato hajzlík z estébácké rodiny jako náměstek už požádal o prověrku.
[213]
Dobré odpoledne...
(ptakopysk: 05.09.2010, 16:20:18
- x)
ad [205] - zde bych si dovolil s PeSem souhlasit. Ledascos jsem už viděl a jestli bych si mohl vybrat, tak spíš PeSovu variantu. Přece jenom, na vegetování jsou specialisté spíše rostliny. Lidem to nesluší. Přečetl jsem si Modrým ptákem anoncovanou diskusi, nebo možná lépe řečeno součlánčí, protože mi to délkou příspěvků spíše připadá jako soustava článků. Následně jsem se zvedl a šel sekat trávu, aby se to uleželo a pak jsem si to přečetl ještě jednou. (Přece jenom - jako primitivní ssavec mám poněkud jednodušší vnímání světa a stack overflow může nastat raz, dva.) Pěkné. S lidmi typu pana profesora jest mi občas jednati. Domnívám se, že případná diskuse zoči voči před studenty, by mohla mít u některých posluchačů efekt zvaný padání šupin z očí. Což by bylo chvályhodné.
[214]
Ještě k vínu
(Baubo: 05.09.2010, 16:59:00
- x)
použitému jako kuchyňská přísada. Pan Edouard de Pomian ve své Radio cuisine / z té nám matka předčítala ve válečných letech, aby trochu dochutila každodenní brambory/ tvrdí, že každá francouzská hospodyňka uchovává pro tento účel v ledničce láhev se slivky nedopitých vín.
[215]
No jo, tak bude zase progresivni zdaneni
(Jirka ppa, kanalnik a feudalista: 05.09.2010, 17:18:30
- x)
To je fofr, jak to chlapci a devcata hezky zarizuji. Jiste, je to az od 145000, ale ruku na srdce, neni to smesne? Uz z principu, Ti dobre placeni expat a vedouci si to zaridi tak, aby to nebylo zdanovano. Pokud uz to nedelaji ted, coz by mne neprekvapilo. Vim o mnohych, co jsou vlastne uz nekolik let na slovensku a pritom sedej na zadku na Praze 1....ale hlavne, ze se konecne zatne bohacum, co maj silna auta a nevahaj je pouzit, tipec....:-) Ps. Boze to jsou ptakoviny....
[217]
Jirko ppa
(ptakopysk: 05.09.2010, 17:42:14
- x)
copak prograsivní zdanění. Srandovní je glajchšaltizace mezd ve státním sektoru. Tak jsem si kalkulovat budoucí základní mzdy středního zdravotnického personálu, kde se mzdové základy mezi pomocnou silou a diplomovanou sestrou budou lišit asi o tisícovku. Přičemž ta pomocná síla bude na minimální mzdě. Samozřejmě nevěřím těm srandovním kecům o pohyblivé částce mzdy podle dosahovaného výkonu a dalším kdydům. V branži asi zůstanou ženský přes čtyřicítku, protože ty už jinou práci neseženou a pak matky Terezy, které by tuhle práci dělaly i zadarmo. Jenom pro informaci - titul diplomovaná sestra není doživotní - patří k tomu vzdělávání, kdy musíte cestovat po různých seminářích a sbírat bodíky za účast, eventuelně za publikační činnost a samozřejmě za tuto účast platit a platit a platit. Ty náklady jsou dost vysoké. Když nemáte dost bodíků, bouchnutím štemplu přestáváte být diplomovaná sestra a za mnohem méně peněz děláte tutéž práci. Když jste aktivní a bodíky si nasbíráte hnedky z kraje, abyste měli klid, dostane se vám informace, že část bodů se vám ruší a prostě budete vzdělávací semináře navštěvovat průběžně, aby spřátelené vzdělávací agentury měly vejvar kontinuálně. Samozřejmě vynaložené náklady za ty zrušené body vám nikdo nevrátí. Úřední magie. Dtto dochtoři. Docela jsem zvědaf, kdo za ty Kalouskem hlášené peníze bude felčařit.
[222]
Andy
(ptakopysk: 05.09.2010, 18:53:13
- x)
ad progresivní zdanění - zde prosím je to slovy: http://www.novinky.cz...l-john.html
[223]
aha, díky
(andy: 05.09.2010, 19:07:12
- x)
už jsem to našla. Chce zrušit tzv.degresi, která je ale daná stropem soc. a zdr. pojištění a chce ji zrušit v rámci ZDP. Tak to nechápu, co vymejšlej:) Já na Moravce nikdy nekoukám ani ho neposlouchám, z novin na mne ječí jen Vesecká a nějaký dědek, který postřelil pejskaře. Lidi v poslední době nějak blbnou. Očekávám ještě do třetice nějakého střelce.
[225]
...TRAMTARARÁÁÁ!...
(šakal: 05.09.2010, 19:40:56
- x)
...Je rozhodnuto - dlouho očekávaná a odkládaná akce je tu! TÍMTO SI DOVOLUJI POZVAT P. T. PUBLIKUM KU POZDNĚ LETNÍMU VLASTIVĚDNÉMU VÝLETU DO PRAŽSKÝCH VYSOČAN Přednášeno bude o vysočanském cukrovaru a o mlýnech Františka Odkolka, o mraženém krému Sibirka a o vínu z vysočanských sklepů. O cinkavých vlečkách a o moři kolejí za Harfou, o staré tramvaji a o prvních helikoptérách. O komínech spalovny, o slávě Kolbenovy továrny a o inženýrské odvaze nadšenců s dřevěnými křídly a logaritmickým pravítkem. O drsném životě bratránků a tísni dělnických kolonií jakož i o dalších četných dobrodružstvích průmyslového věku, kterážto se pojí s atmosférou obce, kde pracovní den začínal rachotem vlaků, zvoněním přejezdů a sykotem kompresorů, kde ve vzduchu jiskřil elektrický proud, páchl olej, spálené brzdy a rozlité pivo. Dne 18. září výlet započne o desáté hodině v zahradní restauraci vysočanského pivovaru. Fysické síly možno občerstviti v podniku U Hubatů či v restauraci Kovářská. Obecenstvo se žádá, aby se dobrou sportovní obuví vybavilo, ježto ulice městské střídají partie přírodní. Za organisační komitét "Praha ocelová" šakal - podepsán vlastní prackou (7:- )) Zde naleznete výchozí bod našeho putování: http://jdem.cz/hash6
[228]
martineTT
(ptakopysk: 05.09.2010, 22:07:06
- x)
Ts, ts, ts... Pozor, já jsem nepsal - "když nám nepřidáte". Já jsem psal "když nám snížíte plat na tisícovku nad minimální mzdu. To je trochu rozdíl, ne? Samozřejmě se to nevylidní. Ale budou tam dělat lidi kvalitativně odpovídající nabízenému platu. A budou samozřejmě pacoši, kteří budou camrat, že za svoje zdravotní daně dostávají péči na takové úrovni. Protože je přece jenom trochu rozdíl mezi třeba pokladní v superhyper a takhle specializovaným povoláním. Uvidíme, jak se to nakonec vyvrbí.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |