Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Středa, 29.12.2010
Co chybí Romům?už jen zmocněnec... Dojídám salát (já ho teda udělal až na Štěpána večer) a přitom jsem se dočetl, že: "Menšinám chybí zmocněnec. A už si stěžovaly i u presidenta Klause. " Přečtěte si ZDE* A protože Vánoce jsou časem oživování tradičních zvyků, přečtěte si ZDE* jak prožívá vánoce ta menšina, co jí chybí zmocněnec. Komentovat to nebudu, jednak nemám čas a druhak nemám co dodat, snad jen citát : "Většina Romů, a zvláště těch krumlovských, se totiž už přizpůsobila Čechům." Až na toho zmocněnce... :-))
PS. Že by to šlo i bez zmocněnce... ??
Komentáře
[5]
NoName
(ptakopysk: 29.12.2010, 14:37:46
- x)
už jsem měl rozepsáno, proč je třeba na místo asistentky vysokou školu. Ale pak mi to došlo. Vzdělání není nikdy dost! A pod tak náročným šéfem, jako je určitě NoName, tuplem. Kdyby třeba musela logaritmovat, tak se jí bude hodit na vysoké škole získaná informace, jak se přitom dávají nohy....
[6]
Vy si z toho děláte
(NoName: 29.12.2010, 14:47:26
- x)
legraci, ptakopysku, ale jako důkaz toho, že chci skutečně šetřit, jsem ochoten při návštevách Romů v regionech spát s asistenkou v jednom pokoji a ušetřit tak za druhý pokoj. A to nad tím přemýšlým teprve 5 minut, určitě mne ještě něco napadne !
[11]
Honzo ze Ž.
(ptakopysk: 29.12.2010, 15:01:36
- x)
no... kdyby je pozval Klaus a vařil by hradní šéfkuchař, tak bych se odvážil hádat, že zmocněnec bude něco od zvěřiny. Obvyklou součástí prézových slavnostních obědů bývá zvěřina ulovená v Lánské oboře. Je docela možné, že prvního zmocněnce vysadil do obory už T.G.M. a od té doby se úspěšně množí.
[12]
Definice Roma?
(Zpátečník: 29.12.2010, 15:07:32
- x)
Dobré odpoledne, pokud to někdo náhodou ví, třeba by mohl zkusit zodpovědět pár mých hloupých dotazů, které mi ovšem maně vrtají hlavou již nějakou dobu, ale když už Šumavák přinesl toto téma, dovolím si je vznésti. Nahoře citovaný článek tvrdí: \"Podle statistik žije v Česku zhruba 180 tisíc Romů.\" Pokud vím, k romské národnosti (ať už to znamená cokoliv) se při posledním sčítání hlásilo řádově méně lidí. Co to tedy je za statistiku? Jak vznikla? Kdo ji sestavil? Na základě čeho? O každém konkrétním českém občanu se nějaký státní úředník usnesl, zda je Rom či nikoliv? Pokud ano, kde se dá tento údaj zjistit? Může si jednotlivý občan ověřit, zda jej stát eviduje jako Roma? Může se proti tomu nějak ohradit, existují opravné prostředky? Pokud ne, znamená to, že sice žádný konkrétní člověk úředně vzato není Rom, přinejmenším ne trvale, ale z té úřední statistikou posvěcené pomyslné masy 180 000 Romů, ať již vznikla jakýmkoliv kouzlem, lze -- kdykoliv z toho někomu vyplyne nějaká výhoda -- kohokoliv jakoby vylovit (jednotlivě či po skupinách), inkasovat na konto jeho romství příslušné částky, a zase jej v ní nechat zmizet?
[14]
NoName, ad zmocněnec.
(BohousB: 29.12.2010, 15:19:34
- x)
Tobě se zachtělo Kateřiny Jacques? Že podle té Šumavákovy zprávy \"Kdo se však zmocněncem stane, není dosud jasné. Podle některých médií by se mohla funkce vládní zmocněnkyně ujmout bývalá poslankyně za Stranu zelených Kateřina Jacques, která na Úřadu vlády pracovala před zvolením do Sněmovny v roce 2006 - byla tehdy mimo jiné vedoucí sekretariátu zmocněnce vlády pro lidská práva.\". Von ten její Matin B. se možná nezdá, ale třeba je dost žárlivej a nebude se chtít vo tu svou biomasnou Kačenu dělit. A navíc, jak to vypadá, tak šéfovat by měla Kačena a né ty. Tak si to prosím raději ještě jednou nech dobře projít hlavou... :-))
[16]
No, já zase vidím, NoName,
(Zpátečník: 29.12.2010, 15:29:15
- x)
že jste mne předběhl. Na homosexuály se samozřejmě dají otázky v principu přesně stejné aplikovat taky, ale to jsem plánoval udělat až v druhém kroku. Samozřejmě rozdíl je jen v tom, že většinu Cikánů lze rozpoznat už na pohled. Muslimy bych do toho ale asi nepletl, ti zřejmě nějakou vlastní evidenci mají. Jiná věc je, jak je to s menšinami třeba v USA, to také nevím -- a přitom bych řekl, že historicky sem tyhle zhůvěřilosti přišly právě odtud. Policejní a vězeňské statistiky tam obsahují jednoznačná B a W, příp. Hispanic u konkrétních lidí. Ale vlastně netuším, jak se to v hraničních případech určuje či jestli tam někdo je úředně černý jednou provždy, nebo až případ od případu.
[17]
NoName, díky za vysvětlení.
(BohousB: 29.12.2010, 15:35:48
- x)
J8 původně myslel, že to chceš dělat kvůli té biomasné Kačeně. Ale možná bys měl šanci jí předběhnout, kdyby ses prohlásil za Roma. V tom ti nikdo nemůže bránit a tak bys měl jako sociálně znevýhodněný Rom v získání kýžené funkce + asistentky naopak přednost... :-)) Připojuji něco statistiky: \"Romské děti na čtyřletá gymnázia? Zvládnou to jen dvě z tisíce!\" viz http://jdem.cz/kcvm5 Sice je to od Gabala, ale nešť...
[18]
Vysočanské listy
(Zpátečník: 29.12.2010, 15:40:36
- x)
BohoušiB, když Vás zde vidím, ve vší úctě se na Vás obrátím s otázkou přecházející v prosbu: Existuje PDF také k té vysočanské vycházce? (Výtisk se na mne už nedostal, a mimo to by si jej byli rádi prohlédli i moji známí.) Jestli ano, bylo by jej zde prosím možno někdy vystavit?
[19]
OT - odporníci,
(Rpuť: 29.12.2010, 15:41:23
- x)
upřete, prosím, svůj odporný zrak kýženým směrem a poraďte: http://pevne-disky.heureka.cz...vy/ Potřebuju něco na fotky, ale v těch firmách se vůbec nevyznám. Jsem lakomá jak Terka a rozhodně do toho nehodlám vrážet víc, než je nezbytně nutné. Dík!
[20]
Rputi,
(NoName: 29.12.2010, 15:49:27
- x)
fakt těžko říct, v nabídce jsou disky různých typů a různého \"cílového určení\" ;-) Potřebujete to do počítače (notebooku) jako náhradu pokaženého (případně výměnu kvůli kapacitě) nebo exerní hardisk na přenášení (zálohování) dat z počítače/notebooku ?
[22]
Sorry, pozdě.
(Zpátečník: 29.12.2010, 15:53:20
- x)
Na fotky bych určitě nechtěl nic pod 1 TB. Tenhle http://pevne-disky.heureka.cz...sn/ na první pohled tak zle nevypadá...
[25]
Souhlas
(NoName: 29.12.2010, 15:57:49
- x)
se zpátečníkem. Těch 1.5 TB za necelé 2000 je dobrá volba.Mám WD této řady ve firmě asi 15, a bez problémů. Jediné, co by mohlo vadit, je velikost-nehodí se to na každodenní přenášení třeba s notebookem, v takovém případě by stálo za to vzít 2.5 disk. Pokud je teda řeč o externích discích.
[27]
Dobrý den
(Děda z V.: 29.12.2010, 16:07:02
- x)
Pane Zpátečníku ad [12] okolo počtu romů v ČR se odehrávají korektnické hrátky už od sčítání lidu roku 1991: Při Sčítání lidu v r. 1991 se k romské národnosti přihlásilo 32 903 osob, při Sčítání lidu v r. 2001 uvedlo romskou národnost 11 746 osob, další 784 osoby uvedly romskou národnost v kombinaci s českou, slovenskou nebo moravskou, k romskému jazyku coby mateřskému se v roce 2001 přihlásilo 23 211 osob. Tyto počty jsou nezpochybnitelné - kdo jiný je rom než ten, kdo se za něj sám považuje? Protože však tak nízký počet cikánů byl čárou přes rozpočet \"rómům z povolání\", profesionálním dobrodějům a etnobyznysmenům, vynořily se odněkud (odkud?) cifry jiné, 10x - 20(!)x vyšší. Náhle tu je 250 000 - 400 000 cikánů, protože http://jdem.cz/kcvy2 tihle všichni ví líp než cikáni kdo je vlastně róm. Počet lidí živících se na rómech je patrně větší než počet lidí k rómům se hlásících.
[30]
Ale jak se tedy dobrat správné statistiky?
(Zpátečník: 29.12.2010, 16:28:03
- x)
Na MFD podat TO pro šíření poplašné zprávy a čekat, jakými zdroji se budou ohánět? Má někdo představu, kolik Cikánů (a kolik Romů) může aktuálně být v kupříkladu v Praze, bez ohledu na to, zda zde jsou hlášeni, na návštěvě, či právě projíždějí? Na jedné straně představa, že 250 000 je jen smyšlenka Romů z povolání, se mi zdá jaksi až příliš krásná. Na druhé straně, být já Cikán, asi bych si desetkrát rozmyslel to psát do dotazníku, i kdyby mne erár stokrát ujišťoval, že jej pak skartuje -- na zkušenost, kterou v tomhle směru udělali Židi, se asi hned tak nezapomene.
[31]
Zpátečníku, děkuji za váš dobrý dotaz [18]...
(BohousB: 29.12.2010, 16:31:24
- x)
Já jsem si pro nedostatek času s těmi \"Vysočanskými fragmenty\" dával na čas (hotové jsou sice už dlouho, ale korektury mě trvaly poněkud déle) a šakal zase neustále hledal další a další chyby, které jsem pilně odstraňoval, čímž kvalita časopisu prudce stoupla!!! Takže teprve včera jsem dokončil finální korekturu a poslal jsem ji šakalovi na poslední náhled. Pokud to šakal odsouhlasí, tak to ihned u Šumaváka vyvěsíme. Budou celkem 2 plnobarevné verze PDF. Jedna jako A4 (32 stran celkem) a druhá jako A3 (8 stran celkem) určená k přeložení jako noviny. Každá z těchto verzí má cca 150 MB. A jak mi šakal právě odepsal, tak zatím novou chybu nenašel. Takže přátelé ztracených časů technické architektury se mají na co těšit. Možná ještě během dnešního dne (pokud šakal mezitím na něco nepřijde). Ta zvířecí pótvora je děsně pečlivá... :-)) Jo a Zpátečníku, mám tu pro vás speciální vzkaz od šakala: Šakal vás upřímně zdraví a \"stále vděčně vzpomínám na to, jak jste mi poslal tu pamětnickou nahrávku\" a \"bez pochyby ji využiju k další procházce. Ale ta bude tak nejdřív v létě - jestli ne později. Budu muset zvolnit tempo. Teď jsem úplně hotovej po té Buštěhradské dráze, lížu si rány a nemám na nic energii.\". Časopis nám totiž vůčihledně tloustne a tento další \"Buštěhradský\" už bude mít přes čtyřicet stran! Jo a pro jistotu připojuji varování pro nadšené zájemce o vlastivědnou silvestrovskou procházku, které tu sice už šakal v minulé hospodě [339] dával, ale pro jistotu ho sem znovu dávám: Vážení přátelé, odhodlávám se k tomuto kroku nerad, leč není zbytí. Po zralé úvaze tedy: ODVOLÁVÁM NAŠI PLÁNOVANOU SILVESTROVSKOU VYCHÁZKU KOLEM BUŠTĚHRADSKÉ DRÁHY! Zkušení vědí, že naše vlastivědná putování jsou náročnější, i když je povětrnost příznivá. Jelikož je však stávající počasí opravdu mimořádné a spíše s vyhlídkou na zhoršení, nechci krutě zkoušet Vaši odolnost. Půldenní pochod vánicí při temperatuře hluboko pod nulou by jistě nebyl příjemným zpestřením silvestrovské pohody. Vycházka tedy proběhne v předjaří. Termín bude zvolen dohodou. S politováním a vírou ve Vaši stálou přízeň za organisační komitét \"Dráhou buštěhradskou\" šakal, podepsán vlastní prackou
[35]
Pane Zpátečníku ad [30]
(Děda z V.: 29.12.2010, 16:47:05
- x)
myslím že národnost je zrovna jedna z těch věcí o kterých by se statistiky vést neměly a všechny státní \"národnostní\" rady a agentury by měly být ihned zrušeny - jsou ve své podstatě víc rasistické než Dělnická strana a škody nadělají také víc.
[37]
OT přišlo mailem
(Děda z V.: 29.12.2010, 16:52:08
- x)
http://kecy.roumen.cz..._google.jpg Zlatý budhisti :)) http://jdem.cz/kcwa3
[38]
Rputi
(martin TT: 29.12.2010, 16:59:40
- Mail
- x)
nemyslím - já, na rozdíl od tebe, objednávám a šmejdím tehdy, když to potřebuji. Kdyby se někdo ptal, proč asi šmejdíš, tak bych odpověděl, že se ti buďto nějaké snímky ztratily a nechceš si to zopakovat nebo se ti plní harddisk počítače a potřebuješ externí kapacitu. Kromě toho se ozval i zpátečník - já mám o Pixmanii špatné reference a riskuješ. Objednal bych v Alze za 2324 nebo bych šel jen do 1T za necelých 1900. Ale, kdo jsem já, abych radil?
[40]
ad [18]...Bohouši,
(Šumavák: 29.12.2010, 17:07:37
- x)
já mám namrzlou šedou kůru mozkovou,kompresi bederních obratlů, uskřípnutý nevrus ischiadikus a ruce vytažené ke kolenům (jsem teď dělal s kovářem korekturu kopyt dvěma klisnám, které k tomu, mrchy /už leta!!/ mají celkem zásadní výhrady)a celkově jsem nenaložen, ale nějak mám pocit, že se ke mně dosud nějak vysočanské listy na zveřejnění nedostaly....a to bylo v září ???? PS Víteco je nejhorší? Když řešení problému teoriticky víte, prakticky to máte 500x vyzkoušené a pak tu mrchu neudržíte ve vzduchu, tak, aby druhou zadní nohou nedosáhla na zem, dost dlouho na to aby to kovář stihnul udělat.... :-(( Naváděl jsem ho, aby si sehnal učně, že bych mu ho naučil i takovéto speciální grify....chvíli na mě útrpně koukal a pak pravil: \" sehnat lidi na práci??? Dneska?? Ty si se pomát, ne?\" Teď, co tady sedím a nemohu vstát, jsem docela přesvědčen, že Dr.Láďa K., kardiolog,by si, kdyby to viděl, myslel úplně to samé. Lidi, já jsem takový vůl !!!! Ve mě se vzpění španělská krev, řeknu : \"hele, ty mě hajzle neser! Takovejch mrzáků už jsem viděl....\" a pak nemohu vstát ze židle.... :-(( :-(( ... Naštěstí s tím Lubošem koveme spolu už dobře dvacet let, takže si nemusíme nic moc povídat a když řeknu: \"zdrhej!\" ví, že má zahodit cajk a uhnout. Ale kdo ty koně okove, až my, mladíci, jednou doopravdy zestárnem?
[41]
Gentlemani
(ptakopysk: 29.12.2010, 17:15:54
- x)
když už tady radíte externí disky. Dumám nad vyloženě zálohovacím diskem kolem 2T. Chilli - spolehlivost + nějakej slušnej zálohovací soft. Prosím jenom o jedno - nevyslovujte přede mnou slovo Samsung. To se ve mě vzpění španělská krev... no a dál je to jako u Š. v předposledním odstavci. :o(
[43]
MartineTT, díky za tvou nabídku [34].
(BohousB: 29.12.2010, 17:27:11
- x)
Uložím to do své paměti. Jenom upozorňuji, že pro šakala pracuji zdarma - toliko blahý pocit, že jsem se mohl podíleti na něčem tak zajímavém, jest mi odměnou. Tak abys nebyl zklamán. Každopádně ti za chvíli pošlu majla... :-))
[44]
Ptakopysku, Chceš-li
(Šumavák: 29.12.2010, 17:29:25
- x)
zelené Chilli HDD, tak tady: http://www.chiligreen.com...4701366 Já ty z Lince trochu znám...teda... jednoho.
[46]
Ptakopysku, a kdybys to chtěl
(Šumavák: 29.12.2010, 17:36:57
- x)
vyřešit z jedné vody načisto na delší dobu, tak se zde: http://www.discobolos.net...ex.html brať na \"Borka\".... :-) On to má zmáklé tak, že kromě zápisu na HDD to i (v případě zájmu)plive DVD se změnami... :-))
[48]
Šumaváku, dobrý člověče.
(BohousB: 29.12.2010, 17:50:46
- x)
Buď zdráv. Pravdu máš. Zrovna teď jsem ti chtěl psát. Já ty Vysočanské fragmenty dokončil opravdu teprve dneska a v 16:42 mi od šakala přišel schvalovací mail, takže ti za chvíli pošlu mail s instrukcemi, jak si to stáhnout z Úschovny. Klaním se ti, dobrý muži ze Šumavy. Mi tě nemít, tak se v Praze snad zblázníme... Jo a zapni si případně Skype.
[55]
MartineTT, omluva a mír mezi námi.
(BohousB: 29.12.2010, 18:05:48
- x)
Já se omlouvám, já to nemyslel vůbec zle. Ale jsem už podobně jako šakal hodně unavenej z přepracování, sotva hrabu prackama a tak mám asi delší vedení a hůř se vyjadřuju. Takže mail ti přijde za chvilku i s adresou na stažení a kontroluj, co libo. Já i šakal ti budeme vděčni, poniváč na tom časopise si opravdu zakládáme. Jestli najdeš chybu, tak to ale bude moje smrt! Aspoň víš jak na mě... :-))
[56]
A hele,
(PeS: 29.12.2010, 18:11:48
- x)
když nevím, tak se zeptám... Čo si predstavujetě Kefalín pod takým slovom zmocněnec? Mezi mými kolegy se ustálil slovní obrat, kdy neříkají, že se jdou vymočit, leč že se jdou odmocnit... Znamená to snad, že zmocněnec je jedinec s poruchou močení? Snad dokonce prostatik? Zmocněnec byl snad i Kocáb - vysvětlovalo by to mnohé... Snad se to dá i léčit, ne?
[57]
Nevím, čím to je, ale povícero lidí
(Zpátečník: 29.12.2010, 18:14:02
- x)
má tu schopnost kouknout na stránku a za zlomek vteřiny zrakem spočinout na chybě kdesi v jejích dvou třetinách. Já občas taky -- překlepy, gramatické a stylistické chyby nevidím pouze ve vlastních textech, nemám totiž nikdy sílu si je po sobě skutečně přečíst. (Ostatně není divu.) Jestli si ty korektury chcete nějak rozdělit, PeS mi může přeposlat odkaz a mohu číst třeba od půlky dál.
[58]
Lidi, proboha!
(BohousB: 29.12.2010, 18:27:49
- x)
Neblázněte s těma korekturama. Všem, kteří jevili zájem pomoci, přijde za chvíli mail s adresou, kde si budou moci přednostně stáhnout \"Vysočanské fragmenty\". Ale teď už by to mělo být OK a definitivně hotovo!!! Až se bude dělat Buštěhrad (leden až únor), tak si na vás vzpomenu. Kdo nyní ve \"Vysočanských fragmentech\" najde chybu, tak mne má na svědomí! Pamatujte na to!!! Jo a děkuju... :-)) Pro ty, na něž nemám mail (třeba Zpátečník), tak se mi prosím ozvěte na můj a já vám odepíšu. 150 MB soubor určený ke stažení je Bohoušova pomsta...
[62]
Šumavští vědci( já) zjistili
(Šumavák: 29.12.2010, 18:47:41
- x)
a experimetálně ověřili, že nepřímo úměrně s(klesající) teplotou se koním přímo zázračně zlepšuje sluch !! Např. zjara, ci na podzim, při +15°C mohu volat jak chci a ti koně mě neslyší s domů nejdou. Ovšem , při stávajících -16°C stačí otevřít vrata, jednou zavolat a rychle unout od dveří, aby vás ve stáji neušlapali... Já vím... na nalévání šampaňského po skle skloněné skleničky to nemá, ale přesto se jedná, z fyziologického hlediska, o velmi zajímavý úkaz... PS. Dělal někdo ověřování Dopplerova efektu v závislosti na venkovní teplotě? Ta nobelovka je ještě volná, ne?
[66]
Bohouši
(martin TT: 29.12.2010, 20:59:32
- Mail
- x)
na skore se vykašli, já jich mám daleko víc a jsou tam i ty zde zveřejněné. Mrzí mě, že jsem ve své skromnosti ihned práskl, že jsem našel první chybu. Rozhodně nebudu psát sem. Dělám si poznámky do NotePadu, ale nehodlám se tomu věnovat teď hned a nepřetržitě. Když to mohlo počkat tak dlouho, tak to ještě pár hodin počká.
[68]
dobrý večer
(Dana: 29.12.2010, 21:07:03
- Mail
- x)
musím se pochlubit - dnes jsem dostala email. Napsala mi paní - bývalá kamarádka mojí maminky, která mamince poslala vánoční přání (tady přesně - psala to její snacha). Takže akce dopadla úspěšně. Chtěla jsem se ještě pochlubit, jak nás má ten od počasí rád, že tu máme celý den jen -5, kouknu na teploměr - a tam -12. Do rána to vypadá na hodně pod -15. :-(
[70]
Lza aplikovat
(Matzurka: 29.12.2010, 21:26:14
- x)
i na kočky, pokud už nějakou chvíli netancují na parapetu a nedobývají se dovnitř, pak na \"č\" ve slově \"čičí\" se teleportují na okno a málem sebou dovnitř berou i futra :o). Přes den pak chcípají v obýváku, nebo ložírují v garáži, když je jim kór horko.
[73]
Co jim chybí ?
(Schumacher: 29.12.2010, 21:48:24
- x)
Jestliže nepočítám kouzelné bezedné kreditky tak jim chybí to co není k dostání v apatyce ani u nejbližšího narkodýlera. Co odpadlé vycházky se týče, Jani pravila, jestli šakal není trochu cimprlich, že trocha mrazu nás nerozhází. No jak koho. Někdo zas nesnáší horko. Tak těšíme na jarní procházku, jen aby nepršelo. Představoval bych si tak dvaadvacet stupňů, polojasno a na cestě občerstvovny s Budvarem, při nejhorším s Kozlem. Jestli má někdo konexe dstatečně nahoře, mohl by to zařídit :-))) 2 Ptakopysk : Samsung néé ? Chystal jsem se koupit externí 2,5 pětistovku v Alze. Proč néé ? Podle testů není špatný.
[74]
Dobrý večer vespolek! Saprlot, jen se na chvilku se vzdálím
(Loki_F: 29.12.2010, 21:54:05
- x)
a již stojím definitivně opodál... };D))) Přesto nemohu pominout několik komentářů a mírně jako vánek přelétnout nad vzdutými vlnami. V dolejší hospodě mi Rpuť poslala \"return s dolní faší\" ve své [293], jenž mi připomněl text písně o vzdělávání (od Hutky): Tati proč čáp nosí děti? Kdo ti tu blbost nakukal? Na všechno naletíš. To mi říkala babička... Stářím si ptáky popletla. Proč se mě něco nezeptáš - no synu řekni proč ... No, Rputi, mohu jen konstatovat: Ano, mluvila jsi o dvou věcech, jen v opačné fázi... Politik či příslušník P&H+BŽ by řekl - nekonzistentně... A to mě oprávnilo k tomu, abych Tě trochu poštíval. };o) ...tak z toho nebuď hned malátná jako: http://www.youtube.com...MyvDknDexU Co mě však opravdu mrzí, že jsem odmazal části z jednoho mého statementu (abych se někoho nedotkl) [254], čímž se změnil smysl a dva z našeho středu se tím cítili (právem) dotčeni až poskvrněni... za což se jim z hloubi duše omlouvám nejen proto, že bych tím střílel, kromě řady kamarádů s nimiž si sqěle rozumím, také do vlastní hlavy i srdce! Jen díky prokletí zbytečné autocenzury. };D))) Ač opožděně tedy doplňuji původní text, jehož zbytečná korektura způsobila tak hloupé nedorozumění, ač s vědomím, že dodatečné vysvětlování už je zpravidla zbytečné a neúčinné. Tak tedy takto to bylo: maydo o tom programátorovi s IQ 160 od Tebe čtu nejméně po třetí... Zjevně na Tebe jeho IQ zapůsobilo nesmazatelným dojmem! Sdělím Ti sladké tajemství: většina (tj. více než 50 z definice, ale prakticky více než 80%) programátorů, bez ohledu na výši jejich kvocientu, při komunikaci s jedinci disponujícími IQ mezi 90 - 110, má stejné problémy, jež popisuješ. To je profesionální deformace snažit se vysvětlit nevysvětlitelné. Zatímco dotyční jedincové s nižším IQ i vzděláním si svůj mindervertighkeitkomplex kompenzují šířením pomluv o ubrání vloh a talentů či nepoužitelnosti a nedostatku \"sociálního IQ\" - oblíbené to obezličky těch, kteří nemohou překročit svůj stín. Naštěstí maYda byla fér a ve své [397] se od mého neúplného sdělení distancovala, za což jí děkuji srdečně! Zdá se, že problematiku pochopil v celé šíři jedině pepa, což proklamoval suchým vyjádřením [399] Pepo, zdravím! };D))) Komická vložka s deklaracemi v [373] mě pobavila, jakožto ukázka uvažování programátora, protože uvažovat nad deklarací typu v místě, kde měla být funkce (věk manželky), ukazuje na trochu lineární uvažovaní, ač chybné zadání úlohy zůstalo nepovšimnuto... Ale nechci znovu rýpat do bolavého místa. };D))) ...každopádně kluci uvítám, když takováto intermezza vložíte častěji - oživí to zábavu! Martine TT - mohu si Tvé speciální \"oko\" také občas vyžádat? Jinak souhlasím s Tvým : Je to marné - vanitas vanitatum! };D))
[77]
Já mám takovou pošťáckou záhadu.
(BohousB: 29.12.2010, 22:07:46
- x)
Poslal jsem svému strejdovi na Šumavu přání k Vánočním svátkům. Poněvadž se strejda přestěhoval v rámci svého městečka, a já měl doma dvě adresy lišící se číslem 240 či číslem 292 a nebyl jsem si jist, které číslo je to správné, tak jsem zkusil číslo 240 a hodně pečlivě jsem na to přání napsal i zpáteční adresu. Co kdyby. Dnes mi přistálo přání ve schránce s nalepeným štítkem \"ZPĚT\" a textem \"Zásilka byla vrácena zpět z důvodů označeného křížkem\" a tam byla křížkem zatržena možnost \"jiný důvod\" a rukou napsáno \"přestěhován na č. 292\" (to bylo to druhé číslo, které jsem měl doma). Já bloud si myslel, že by to ta pošta mohla na to č. 292 rovnou dodat, když už věděla, odkud a kam se ten můj strejda přestěhoval a sama mi to i sdělila. A ono nikoli. Tak mi to přání raději poslali zpět a já ho tam opět zítra s novou známkou pošlu (tentokrát ovšem už na č. 292). Mohu se zeptat místních znalců úředních zvyklostí? Volila ta pošta správný postup nebo se mohu raději rozčilovat a to je tak asi všechno, co mohu?
[79]
Zdravím všechny,
(Vít Blaha: 29.12.2010, 22:14:36
- Mail
- odkaz
- x)
z jedné nejmenované muslimské země. Sice tu mají internet, ale na každý druhý odkaz ze Šumaváka se objeví šedá obrazovka s nápisem v arabštině a angličtině, že tato stránka je blokována protože obsah stránky spadá do kategorie zakázaných, takže třeba druhým odkazem z [37] jsem se nepokochal. Už se těším až si budu moci všechny ty blokované stránky doma prohlédnout. Ad zmocněnec - v předposledním čísle Reflexu je moc hezký článek J. X. Doležala o situaci v Novém Bydžově kam si autor zajel aby měl informace z první ruky. Nejexpresivněji se v textu vyjadřuje o vládních úřednících z Kocábova úřadu. Stojí to za přečtení...
[80]
Bohouši,
(Rpuť: 29.12.2010, 22:17:03
- x)
já se velice obávám, že volili \"správný postup\".... Za starých dobrých časů by člověk konstatoval, že pošťačka je kráva, ani by se moc nerozčiloval. Leč čas oponou trhnul a pošta vybavena počítači a programy na sledování zásilek. Zásilka je nedoručitelná nikoli proto, že by nevěděli, kde je adresát, ale protože na to nemají v písidlu tu správnou kolonku. Pan Kolbaba by si už dneska neškrtnul....
[81]
Co se týče disků (HDD), je to sázka do loterie.
(Loki_F: 29.12.2010, 22:19:14
- x)
Kupovali jsme na doporučení expertů 4x SATA HDD Hitachi 1TB, certifikované se zárukou na 5 let a potenciálním vznikem \"chybky\" 1x za 1500 hodin provozu... radši ani nebudu psát, kolik nás stál jeden ks (byť v roce 2007). Za tři roky se zhroutily dva (naštěstí ne najednou). Pravda je, že jsem je odeslal na záruční opravu a obratem (asi za 14 dní) dostal nový. Naproti tomu jsme za skoro \"pusinku\" nakoupili dva pakly (po 6 ks) SATA WD Green 500GB a 1TB, které chodí spolehlivě tiše a bez vytápění místnosti, ve všem, kam jsme je namontovali, včetně toho serveru - dočasně namísto zhroucených Hitachi. Také WD \"My Book\" 0,5 a 1,0 TB nám fungují spolehlivě (zatím už dva roky).
[82]
No, však Honzo
(Loki_F: 29.12.2010, 22:28:22
- x)
do té závorky bys musel oddělit středníkem obojí a nemuseli jste si tlouci o stůl pravdivostní tabulkou... };D))) Rputi, nešim, ale to víš, někdo hýří talenty a bez upozornění o nich ani neví... Na kočičku jsi se podívala...? };D))) Martine děkuji, rád využiji. Rychlost je vítána. Obvykle dokončuji v takové časové tísni, že si to nestačím přečíst celé ani sám... (To je to slavné Murphyho 90:10 na projekt) };D)))
[84]
Rputi, díky za odpověď.
(BohousB: 29.12.2010, 23:03:55
- x)
Já sice zastávám stanovisko podobné tvému, ale počkám si, zda MartinTT či Dana se mého dotazu nechopí a nevysvětlí mi polopaticky, kde jsem udělal ve svém uvažování chybu. Já jsem pole úředně neorané a tak se nechám rád poučit. Ale moc se mi ten postup pošty nezamlouvá... Ad disky. Souhlasím s tím, že je to sázka do loterie. Já používám ke své veliké spokojenosti disky Samsung, často ve verzi Ecogreen na datová úložiště. Začal jsem je kupovat tehdy, kdy se mi krátce po sobě odporoučely do věčných lovišť 3 disky Seagate 120 GB - všechny v záruce a z toho dva odešly už po 1 a 3 měsících používání. Tam to vypadalo na nějako firmení chybu, podobnou té, jakou kdysi dávno měly disky IBM 40 GB. Všechny jsem vyreklamoval a od té doby zpravidla samsunguji. V tom jsem ale v rozporu se stanoviskem Ptakopyska, který na ně klne. Samsungů mám asi kolem 10-15 a zatím bez problémů, poslední 2 TB jsem koupil před třemi týdny. A to s řadou z nich různě hýbám, zastrkuji je do svých dokovacích stanic a různě prohazuji a nestěžuji si. Z dřívějších dob mám ještě nějaké Maxtory a Western Digitaly a tuším u dvou 160 GB WD jsem měl po čase dva vadné. Byla to ale ta jejich videoverze AV (PATA). Zkušenosti máme asi každý různé a asi záleží někdy i na štěstí či smůle. Připomínám, že řada prodejních firem uvádí u svých disků i tzv. \"poruchovost\". Sice to může být někdy i matoucí, pokud mají třeba málo prodaných kusů, ale jako jakousi orientaci to lze taky zvážit.
[86]
pokud jcde o ty akustické záležitosti,
(maYda: 29.12.2010, 23:21:54
- x)
tak tam ser vůbec dějí věci... když jsem kdysi byla se synkem u tříleté prohlídky, ukázalo se, že větu \"chceš bonbon?\" slyší podstatně líp, než cokoliv jiného. Naopak věta \"ukliďte nádobí z myčky nebo \" ukliďte ty batohy z předsíně \" je prokazatelně hůř slyšitelná. A u zvolání \"večeře\" dokonce slyšitelnost zřetelně kolísá v závislosti na oblíbenosti podávané krmě a činnosti zrovna provozované. já nevím, možná to nějak závisí na kmitočtu, co myslíte?
[87]
Dobré ránko!
(Rpuť: 30.12.2010, 06:21:48
- x)
Džony ví, že na Silvestra prostě musí bejt sranda i kdyby fotra věšeli: „My máme ve vládu stejnou nedůvěru jako občané. A pokud bude bojovat pouze ústy, a ne konkrétními činy, tak nevydrží, protože my ji opustíme.“ http://www.reflex.cz...dy-sedi.html
[90]
2 Rpuť
(PeS: 30.12.2010, 07:00:23
- x)
ten obecní blb je živým důkazem platnosti optimistického tvrzení... Pesimista říká, že je to tak špatný, že horší už to být nemůže... Optimista říká - ale může! (a teď si to vztáhni na Langra). A jak už zde bylo řečeno, ten ještě horší teprve přijde! Nezapomeň, Zrzavej skřet Pravdaláska nám nalajnoval zářnou budoucnost, a dokud ho někdo ohleduplně netrhne mezi dveřma, má pro nás podobných talentů nepřebernou zásobu. Kor když mu ztopořenej vlastizrádce naservíroval vládu a parlament jak na stříbrným podnose...
[91]
Jinak
(PeS: 30.12.2010, 07:10:33
- x)
tenhle pionýr je taky výživnej... http://www.novinky.cz...s-cssd.html Jeden kolega tuhle nedávno hodnotil státotvorné počiny VV výkřikem \"zlatý zelený\"! Netušíte, jak to myslel? Já to znám jenom z Goetheho - Grau, teurer Freund, ist alle Theorie und grün des Lebens goldner Baum...
[92]
K tomu napsal Jandourek
(Rpuť: 30.12.2010, 07:22:56
- x)
...Pak ovšem teprve nastane ten pravý kapitalismus jako řemen, kdy se každý bude muset starat sám o sobe, protože stát už pro nikoho nehne ani prstem, protože bude zcela ochrnutý. A bude úplně jedno, co si o tom bude myslet nějaký véčkař... http://www.reflex.cz...e-zkaze.html Má pravdu!
[93]
Bohouši,
(Halladin: 30.12.2010, 07:23:35
- x)
zvolili správnej postup, bohužel. Ale z poněkud jiných důvodů, než udává Rpuť. Podobná věc mě postihla, ovšem coby adresáta letos na jaře, kdy se změnily předpisy. Měl jsem , vlivem přestěhování bydliště v jedné obci, a zrušení jednoho pracoviště celkem 3 adresy. A´t tam byla jakákoliv, vždy to končilo spolehlivě v mé schránce. Takže - proč hlásit nové adresy.že jo ;-) Vlivem nějaké kontroly ČTÚ, kdy byl po nějaké kontrole uznán postup, kdy se pošta dostala k adresátovi, i když adresa byla špatná, ale adresát známej - třeba osoba v malé vesnici se přestěhovala do novostavby, za špatnej, a rizikovej. Mohlo by prý dojít k mýlce, následkem žaloby atd. Takže bylo ČTU nařízeno - napsat na dopis - adresát se odstěhoval, a poslat zpátky. Já se tehdy dost rozčílil, a vynadal kdekomu - včetně poštmistra v blízkém městečku. Zdálo se mi to na hlavu - jinej dáreček mýho jména a mýho titulu ve vesnici není - a obě pošťačky jsou mé pacientky, takže mě znaj joko falešnou pětikačku. Odcházely zpátky i úřední dopisy na doručenku..... Vyhrožoval jsem i zavoláním televize. Bylo to prd platný. Takže pošta je v tom nevinně. Toho vola z ČTU tak tehdy dostat do ruky...
[97]
Ptakopysku,
(NoName: 30.12.2010, 09:15:41
- x)
já jsem si koupil \"na doma\" zyxel nsa-210 (v nějaké akci za babku) a do něho 2 TB WD green edici. Není to žádný rychlík, ale jako domácí datové uložiště dostupné po síti mi plně postačuje. Je k němu i nějaký zálohovací program, ale takové věci přece dospělí lidé nepoužívají ;-)))
[99]
Oteplovací klimatická hlídka
(Oteplovač: 30.12.2010, 09:22:01
- x)
A je to tady - natvrdo ![http://www.novinky.cz....html]Silné mrazy jsou důsledkem oteplování. A dokonce s obrázkem a vysvětlením. Vše logicky zapadá do sebe - počet klimatických extrémů narůstá. Akorát, že pravý opak je pravdou - viz statistika hurikánů - letos nejméně za 70 let. [http://wattsupwiththat.com...ank/]A tak je to se vším, když se k nějakému oteplovacímu argumentu snažíte najít primární data. Nemůžu pořád uvěřit tomu, že černá je oficiálně prohlášena za bílou a naopak.
[100]
Sorry za špatný odkaz
(Oteplovač: 30.12.2010, 09:24:04
- x)
[http://wattsupwiththat.com...tank/]
[101]
NoName
(martin TT: 30.12.2010, 09:26:02
- Mail
- x)
to vypadá pěkně - já jsem těsně před rozhodnutím a chtěl jsem tyhle dva stejné disky dát do krabice od D-Link DNS-323. Ten Zyxel NSA-210 toho umí ještě víc, za míň peněz. Zkoušel jste připojit ještě jeden disk na tu druhou USB a zrcadlit? Já jsem na zálohování dost závislý.
[103]
Schumi
(ptakopysk: 30.12.2010, 09:30:44
- x)
nooo, já uvedl do provozu funglofku interní disk Samsung 1TB cca 20. května tohoto roku a cca 10. prosince začal systém hlásit chyby řadiče, selhávání Read/Write operací, přesouvání sektorů, disk trvale svítil a podobné radosti. Cca 20. prosince, tedy po sedmi měsících provozu, stroj zesnul v pánu úplně. Teď je celé soustrojí u léčitele a jsem zvědav, jestli odešel disk (což si myslím já), nebo řadič na motherboardu.
[106]
MartineTT,
(NoName: 30.12.2010, 09:37:24
- x)
na Vašem místě bych šel do toho Dlinku, pokud chcete zrcadlit. To řešení s externím diskem jako zrcadlem je přece jenom taková nouzovka, i když zase lze druhý disk odnést pryč a tím zvýšit bezpečnost zálohy. Ale nezkoušel jsem, já jsem kopírovací typ a radši kopíruji, než důvěřuji různým automatismům (a nedejbože třeba DFS)...
[109]
A koukám
(ptakopysk: 30.12.2010, 10:03:07
- x)
stran RAID, že u Alzy o pětistovku dražší než Dlink je tohle: http://www.alza.cz...21-d193929.htm , taky zajímavé.
[111]
Dobré dopoledne vespolek,
(Matzurka: 30.12.2010, 11:07:35
- x)
u nás po včerejší inverzi obloha modrá jak v Karibiku, ale -13C odrazuje byť i jen od vystrčení nosu ven. Ale sluníčko slibuje, že případní šílenci neymrynou úplně, tak zas budou okolní rybníky plné budoucích Jágrů i Sáblíkových :o) Oteplovači, že bylo letos málo hurikánů, no a co ? Určitě jste zapomněl data zprůměrovat (páč jedna odchylka jaro nedělá, že), případně vynásobit adekvátním Švindliho koeficientem. Nějak mi přijde, že ti oteplisti, pardon, změnalisti, snad chtějí zastavit evoluci. Kompletně OT, nevíte, zda existuje v Praze bazar, kde by se daly sehnat za rozumnou cenu dětské běžky ? Vloni jsme je obstarávali z půjčovny, ale to je nutno zamlouvat moc dopředu - a dceři to docela šlo, takže bychom jí rádi pořídili vlastní, aby vydržely aspoň dvě sezóny (čili délka 150cm). Jenže v ČB je to iluzorní, tady se \"točí\" jen sjezdky.
[113]
Zelení se šikují
(křowas: 30.12.2010, 11:40:58
- odkaz
- x)
\"Proti negativní kampani je důležitá pozitivní osvěta. Je to však těžké, Jihočeské matky objely asi 300 škol, Jihočeští taťkové, což jsou operátoři elektrárny Temelín, jich však objeli 3000 a v podstatě dětem vymývají mozky. Propagátoři jednotlivých OZE se snaží o pozitivní osvětu, mediální dezinformace typu svícení na panely jsou však mnohem působivější a obvykle mají mnohem širší záběr a hlubší dopad\" více v odkazu
[114]
zdravím
(westík: 30.12.2010, 11:51:07
- x)
a přeji Foundrymu vše nejlepší k svátku ( chtěla bych, aby věděl, že jsem mu moc vděčna na recept na tu 13 hod.pečenou kachnu :-) Jinak jsem \"na těle sedřená a na duši úplně uondaná) :-( Musím konstatovat, že ty ctné panny vestálky to s tím udržováním \"věčného ohně\" ale vůbec neměly lehké .....a to nemusely čistit krbovou vložku a tahat popel, uffff :-((((
[115]
Taky mám \"pošťáckou záhadu\"
(krista: 30.12.2010, 11:53:49
- x)
V době, kdy jsem neměla jediný doklad, neboť mi byly ukradeny, a měla jsem pouze provizorní, mi přišel dopis do vlastních rukou, odesilatelem zakázáno prodloužit lhůtu uložení. Na poštu jsem se vypravila s provizorními doklady, rodným a oddacím listem a manželem s OP, že třeba vydají. Nevydali a ani neřekli, kdo je odesilatel. Protože mě zajímalo, jak by se řešilo, kdyby šlo o něco závažného, dotázala jsem se na ředitelství pošt, zda pro podobné případy neexistuje nějaký postup. Odpověď byla stručná. K vyzvednutí zásilky do vlastních rukou je třeba občanský průkaz.
[119]
OT: další zpátečník
(Zpátečník: 30.12.2010, 12:07:52
- x)
Dobré poledne, tentokrát mám pocit, že bych udělal vyloženou chybu, kdybych sem nedal tenhle odkaz: http://zpravy.idnes.cz...domaci_jan .
[125]
Ahoj! co vám budu povídat....
(Šumavák: 30.12.2010, 12:40:11
- x)
koukněte se sami http://portal.chmi.cz...2VBRO01.PNG a přičtěte si další -2°C na to, že tu ani nemám výdech klimatizace, ani nejsem uprostřed městské zástavby, ale v otevřené krajině.Jak s tím pak ještě cvičí vítr, si můžete vyhledat zde: http://sumavak.bloguje.cz...raz.jpg a doklad, jak se globálně otepluje... http://sumavak.bloguje.cz...uje.php :-(( :-((
[126]
Zpátečníku, a já tu mám v záložkách
(Šumavák: 30.12.2010, 12:43:45
- x)
už pár dní k tomu připraveno: http://vladimirzeman.blog.idnes.cz...
[127]
Foundrymu
(Matzurka: 30.12.2010, 12:45:23
- x)
i dalším případným oslavencům vše nejlepší, a dovolím si jednu na téma biblického krále http://www.dailymotion.com..._music
[130]
Dobrý den,
(Foundryman: 30.12.2010, 12:52:33
- x)
děkuji za přání, nebýt jich, tak jsem na svátek úplně zapomněl :-) Rozhovor s Nárožným je skvělý, státním úředníkům by prospělo opakovat si denně jeho přirovnání: \"Vaše stížnosti jsou podobné stížnostem mnichů, že v klášterech nejsou ženský\" :-) Tím, proboha, nechci vyvolat další vášně, jen mi to přijde velmi trefné.
[131]
Ten Vlk
(AeroKarel: 30.12.2010, 12:53:56
- x)
http://www.lidovky.cz...es=101229_0 by sem docela zapadl. Že je Palata Hujer všech Hujerů futrál je známo, ale občas překoná i sám sebe: http://www.lidovky.cz...es=101229_0 Jen pro silné povahy!
[133]
...Onkocet Čechy,
(Rpuť: 30.12.2010, 14:10:18
- x)
prakticky neznámá obecně prospěšná společnost, dostal v uplynulých dvou letech od provozovatelů heren, kasin a loterií celkem 41 milionů. Oficiálně na prevenci rakoviny a zdravotnickou charitu. Jedním z projektů, které podporuje, je takzvaný elektroimpedanční mamograf. Přístroj, údajně vynalezený v Rusku při kosmickém výzkumu, prý dokáže snadno odhalit rakovinu prsu. Zjednodušeně: rozlišuje elektrickou vodivost zdravé tkáně a té s nádorem. Experti tuhle technologii znají, mají na ni ovšem jasný názor: žádné testy nepotvrdily, že umí rakovinu odhalit. \"Vůbec to přede mnou nevyslovujte. Jde o podvod tisíciletí, který se vždycky jednou za čas někde vynoří,\" tvrdí rovnou primářka Eva Skovajsová z Programu mamografického screeningu, ... http://domaci.ihned.cz...-odbornici
[135]
Jejich starosti a Rotschildovy peníze
(Honza ze Žižkova: 30.12.2010, 14:41:29
- x)
Nebo aspoň Babišovy, já jsem skromnej. http://relax.lidovky.cz...vosti_glu Jak k tomu to šampáňo přijde?
[137]
Dobré dopoledne vespolek! Ten Petr Nárožný mi opravdu pozvedl náladu...
(Loki_F: 30.12.2010, 14:56:55
- x)
a pokud jde o globální oteplování, pohlédněte na pár fotografií (opravdu pěkných) od pana Bereše, jak to vypadá na jedné z nejstarších meteorologických stanic v Česku... http://beres.blog.idnes.cz...a.html Šumaváku, zdá se, že ani letos se mravenci nezakecali... Asi budeš zase zavalený. V Krušných horách se zase budou používat vchody do domu v prvním patře - tedy u těch starších chalup, kde je ještě mají. };D)) Jsi pro mě vzor otrlého horala!
[142]
V tej Emerice i to počasí
(Šumavák: 30.12.2010, 16:57:51
- x)
funguje jak má !! Co já bych za to dal, aby ty bílý sračky padaly jenom na hoře na sjezdovkách a tam, kde se musí hospodařit, byl jen lehký poprašek....A na těch sjezdovkách by mohlo být o to, co u mě nespadne, klidně více!!! Všichni by to uvítali !!
[145]
Františku, dík za info!
(Rpuť: 30.12.2010, 17:41:13
- x)
Ta zdejší schopnost korekce je k nezaplacení! Na oplátku jsem ti našla jeden recepis přímo na humra z konzervy. Nevím, nezkoušela jsem, ale u takhle jednoduchého by problém být neměl. Z konzervy humra připravený chutný předkrm. 1 ks malé konzervy humra 100 g majonézy 1/2 ks citrónu 2 ks vajec uvařených natvrdo 1 ks hlávkového salátu zelená petržel špetka cukru mletý pepř sůl 1. Majonézu podle chuti osolíme, okořeníme, přisladíme a zakapeme citrónem 2. Maso z konzervy jemně usekáme, vmícháme na plátky nakrájená vejce a vše spojíme majonézou 3. Na talíř položíme očištěné, citrónem zakapané a osolené listy salátu a na každý list dáme část humrového salátu 4. Zdobíme zelenou petrželí a plátkem citrónu 5. Podáváme s plátky bílého pečiva.
[147]
Františku I.
(ptakopysk: 30.12.2010, 17:49:56
- x)
vzhledem k tomu, že nemáš v lednici živého korýše, ale pixlu s čímsi, uznávám, že následující text je hnusný podraz. Ale nedalo mi to. Zalovil jsem ve staré kuchařce a našel jsem Humří salát. Ve slané vodě s trochou kmínu necháme uvařiti čerstvého humra a necháme vychladnouti. Poté vyjmeme veškeré maso a nakrájíme na drobné kousky. Takto upraveného humra smícháme s následující směsí: 20 dkg celeru, 20dkg bramborů, obé uvařené a vychladlé nakrájíme na slabé nudle. Podobně učiníme se čtyřmi znojemskými okurkami. Vše smícháme a promícháme s výše upraveným humrem, osolíme, přidáme trochu práškové anglické hořčice, a chuť upravíme citronovou šťávou. Při podávání možno salát plniti do formiček z těsta upečených. Není-li jich po ruce, dáváme salát na skleněný talířek, ozdobíme hlávkovým salátem a přikládáme citron. Pokud ti více šmakuje teplá kuchyně, zprubni Humr Newburg: Maso humra rozkrájíme na šestimilimetrové plátky. V kastrole na másle po obou stranách osmahneme, zalijeme 4 lžícemi madeiry a téměř nasucho povaříme. Prázdné humří skořápky (případně formičky) naplníme teplými plátky humra, přelijeme holandskou omáčkou a jen svrchu do růžova zapečeme. Humra Newburg lze připravovat též s omáčkou Mornay a před gratinováním posypat strouhaným sýrem. Pak jsem našel ještě humra v aspiku, a superspeciální recept Humr Americane, ale tím bych jenom drásal tvé něžné srdce, neboť živá potvora klepetnatá ti po chatrči nepobíhá.
[151]
ptakopysče
(rejpal dialektický demagog, t&T: 30.12.2010, 18:17:11
- x)
to jsou recepty na lobster,potvoru jako velkýb rak. Takzvaný \"humr z konzervy\" je maso z klepet Aljašského královského kraba (Alaska King Crab) za Novotného v konzervách dováženého ze Sojuzu pod názvem Chatka. Bittermqn v Kuchařském lexikonu a Brabec ve Studené kuchyni pouýívají termín \"humrová majonéza\". Vaňha jako variaci používá majonézu s koprem nebo estragonem. Stejní recepty lze použít jakmprojrabam takn pro humra, nebo langustu, případně i račí ocásky.
[152]
ptakopysče
(rejpal dialektický demagog, t&T: 30.12.2010, 18:19:17
- x)
to jsou recepty na lobster,potvoru jako velkýb rak. Takzvaný \"humr z konzervy\" je maso z klepet Aljašského královského kraba (Alaska King Crab) za Novotného v konzervách dováženého ze Sojuzu pod názvem Chatka. Bittermqn v Kuchařském lexikonu a Brabec ve Studené kuchyni pouýívají termín \"humrová majonéza\". Vaňha jako variaci používá majonézu s koprem nebo estragonem. Stejní recepty lze použít jakmprojrabam takn pro humra, nebo langustu, případně i račí ocásky.
[157]
Chlapci, což humr...
(Šumavák: 30.12.2010, 18:47:27
- x)
ale já mám recept na vynikající vaječnou omeletu ze včerejších brambor ( nejsem cikán, zbytky zpracovávám!). Potřebné ingredience mám všechny, sílu a chuť stoupnout si ke sporáku a udělat to, žádnou. Asi sežeru ten špek jen tak s cibulí a chlebem a brambory hodím přes plot sousedovo slepicím.... A je to prý zdravé, zabraňuje to prý cukrovce...I když tak účinné jako EU to asi nebude... :-(( ta dvakrát obrácená laktační křivka už zase jede.... http://portal.chmi.cz...2VBRO01.PNG
[159]
A eď koukám, že padá nejen
(Šumavák: 30.12.2010, 18:58:05
- x)
teplota, ale i koruna za euro.... :-(( To je jako to globální oteplování: čím více se otepluje, tím je chladněji. čím více koruna posiluje, tím méně za EURo dostaneme....:-)) No ale nejsme sami... za kopcem šílí z toho, jak posiluje švýcarský frank, ve kterém si nabrali úvěry....
[160]
tak jsem se nekomu vloupal na WIFI - ale ma to vsivak nejak nestabilni :-(
(: 30.12.2010, 19:05:33
- x)
tak kdybych se uz neobjevil tak postupne. Davidove uzivejte si to, Zitra vsicni s mirou vite ze jak na novej rok tak po celej rok. A tolik prasku ve zdravotnictvi nebude - kdyz je ta krize Vsem at ten novej rok prinese neco pozitivniho ( nevim treba rozpad kralostvi evropskeho ...) tady mezi Danou a Martinem na valassko lasskem pomezi - rano -19 v poledne slunicko a pouze -9. Ted mne napada ze v takovem mrazu ma ZD nemuze zato ze na snidani donesla tvrde rohliky - on mraz vysusuje :-( Nakonec Bohousi pokud budes potrebovat korekturu - aby ti tam uz korektor zadnou chybu nenase - muzes to poslal mi :-DD ja tam urcite nenajdu nic tak jeste jednou uzivejte , odpocivejte , plkejte
[161]
Rejpale, nevím na čem
(Šumavák: 30.12.2010, 19:05:45
- x)
u toho sedíš, ale já jsem tak daleko, že jsem se nejstaří dcery vyptával, zda si v tom těhotenství náááhodou nekoupila na sezení gymnastický míč, že bych to teď vyzkoušel, jestli budu moci alespoň sedět. Tak přivři oči a představ si jak balancuješ na míči a přitom vyhazuješ do vzduchu horkou omeletu... co vyhazuješ! Ale pokoušíš se chytit zpět omeletu, která se nepřilepila na strop... S tím bychom mohli rovnou do \"Wetten dass...\" a skončit jako ten kluk, co zkoušel přeskočit to jedoucí auto.... :-((
[162]
Pátrání pokračuje!
(Rpuť Marplová: 30.12.2010, 19:31:35
- x)
Taxem na těch tajemnejch fotkách, co se mi vylíhli v počítači rozeznala zdejšího pana materialistu. Tož jsem jednu fotku vytiskla a panu materialistovi odnesla a pachatel fotografií byl hbitě odhalen. Jak se mu ale podařilo mi je nacpat do PC nikdo netuší. Jistou stopu ovšem představuje ptakopysčí nápad, že to může souviset z obdobím, kdy se mi na WiFi připojovali sousedi. Jak jsem dneska konzultovala s panem materialistou, byl přítomen i místní městký poliš, který chvíli napjatě poslouchal a najednou zařval: \"Tak to jste byli VY!\" No fakt, že jsem se lekla...:) Pak se ukázalo, že před tou určitou dobou jel pan cajt taky na Wifinu, kterážto mu ovšem blbla a zlobila a jela tak pomalu, že na to zavolal odborníka. Odborník se pídil a najednou prej povídá - \"no leze vám do toho nějaká Chlumská\". \"To je blbina\", vece poliš, \"tady v ulici nikdo takovej nebydlí.\" Takže záhada zůstala nevyřešena. Až dodnes. Jak jsme zjistili, může to být vzdušnou čarou takovejch 200 m. Pokud teď někdo z odborníků hodlá omdlít a vysvětlit mi, že je to kravina, tak místopřísežně prohlašuji, že nevím a jen jsem popsala svůj dnešní zážitek.
[164]
Tak prý, USA u nás
(Šumavák: 30.12.2010, 19:45:17
- x)
bude zastupovat nějaké normované železo bez smyslu pro humor... rozhodl Obama. A v Duchcově, přátelé, dle vodáren( provozovatel) a TV Nova prý vlivem mrazů prasklo vodovodní potubí ve třímetrové (!!) hloubce... Jsem dojat až k pláči na co na všechno se nechá svést zanedbaná údržba!
[168]
Šumaváku,
(rejpal dialektický demagog, t&T: 30.12.2010, 19:58:58
- x)
zelená je teorie.... , tak wifina jsou UKW a šíří se i různými odrazy a jinak pofidérně, takže na nejištěnou síť a navíc pokud nemáš celej barák v kleci odstíněnej,se Ti může napíchnout kdejakej vůl,dvojtečka, nebo polecajt,
[170]
Šumaváku, moje ŽD včera cestou z práce
(Loki_F: 30.12.2010, 20:08:37
- x)
někde skolila bejka a donesla z něj domů (jen) 2 kg, zato krásné kližky. Z té kližky jsem před chvílí dovařil gulášek, který zahřeje - nejen proto, že je ještě horký (\"táhl\" jsem jej od pěti hodin)... Tradičně bude pozítří, poté co budu muset povinně jíst vysušenou čočku bez chuti, dokonale \"zralý\" a zvedne mi \"morál\", (ze zbytku čočky bude dobrá polévka - s tím se už nic jiného nedá...). Rozdělil bych se s Tebou, ale na jih pojedu až koncem ledna a Šumavě se vyhnu obloukem - obávám s, že průjedzdnost bude podprůměrná. Ale vážně - copak ta hospoda tam nad Tebou má zavřeno? Nebo už se nedovlečeš ani tam? To už by bylo na pováženou... Nezahrávej si!
[174]
Vážení přátelé, dobrý večer přeji.
(BohousB: 30.12.2010, 20:16:12
- x)
Děkuji jmenovitě Rputi Marplové, Halladinovi a Kristě za přímé vysvětlení či projevení účasti na mé dupinovské \"Záhadě vráceného dopisu\". Ještě jednou jim děkuji. Zároveň oznamuji, že dnes jsem onen \"vrácený\" dopis poslal znovu zpět, tentokráte ovšem na správné číslo 292. Jsem zvědav, jak to dopadne. V případě další neočekávané události budu dále o oné poštovní cause dále informovat... :-)) Záhadná stošedesátko, díky za nabídku korektorských prací. Asi ji v budoucnu využiji, neboť ta trojice, co se mi nabídla, je výkonná a těch chyb našla poměrně dost, čímž pádem nastala moje mnohonásobná smrt a já si uřízl kšandy. To je ostudy, to je ostudy... :-((
[178]
Šumaváku. Ahááá, díky za vysvětlení.
(BohousB: 30.12.2010, 20:33:03
- x)
Takže pepa s malým \"p\" to byl. A navíc byl ještě normální. Jo. Já starý nedovtipa mám pořad dlouhé vedení a špatně mi to zapaluje... Ale tobě Šumaváku, všechna čest! Máš přehled po svých pastvinách. Je vidět, že máš svoje ovečky dokonale prokouknutý... :-))
[179]
OT: ještě tam pár kousků zbylo,
(Zpátečník: 30.12.2010, 20:34:47
- x)
totiž fotek Dejvického nádraží v roce 2008, které jsem ve volné souvislosti s Šakalovou mezitím odloženou vycházkou vystavil sem: http://www4.uschovna.cz...5TCGYPJVK . Kvalita příšerná technicky i komposičně (ovšem s výjimkou těch několika dnes již neurčitelných, které tehdy fotila kamarádka), ale dokumentární hodnota snad drobet je. Bohužel, uvědomíme-li si, co z té no man\'s land zůstalo dnes...
[180]
Nemáš to lehké, Šumaváku.
(Loki_F: 30.12.2010, 20:59:55
- x)
Pro koně zásoby naděláš, ale na sebe kašleš... Když to mázne s Tebou, je i po koních. V teto situaci, kdybys měl vedle toho sena pověšenýho bejka (aby na něj nedosáhli medvědi - viděl jsme dneska v TV v jednom pořadu o Sibiři), usekneš ráno sekerou kus, šoupneš do hrnce a v hrnci na kamna... Vrátíš se z pole role a maso je rozpuštěné k přípravě nebo rovnou vařené... Vždyť ani nepotřebuješ lednici. Jsou tu i pozitiva - tak levně zamraženo jako Ty nedokáže ani suprúsporná mraznička doporučená z Brusele... }°D)))
[182]
Dobrý podvečer
(PeS: 30.12.2010, 21:43:15
- x)
František sháněl recept na krabí salát. Tady předkládám jeden dle přítulkyně... Krabí maso otevřeme a ochutnáme, zda není zkažené. Pokud tomu tak není, začneme porůznu shánět patřičné přísady, zum beispiel citron, majonézu, vajíčka, cibulku, hořčici, různé koření, najmě bazalku, oregano, bílý pepř a další... - a stále průběžně ochutnáváme. Poté, co jsme nalezli veškeré ingredience konstatujeme, že krabí maso už bylo v rámci ochutnávání sežráno a všechny výše zmíněné surovosti o5 uklidíme... Dle dostupnosti krabího masa opakujeme \"da capo al fine!\"
[183]
No Daník není blbej , žejo ?
(Šumavák: 30.12.2010, 21:45:53
- x)
On si minule, tu kostičku, co nedožral, zahrabal na horší časy a taky aby mu trochu změkla... Dneska uzmul koním suchou, tvrdou patku chleba a protože není blbej, tak si pamatoval, kam si zahrabal tu kost, tu vyhrabal a dal si tam změknout tu patku... A kostičku odpoledne chroupal. Akorát nevím, jestli mu to změklo, protože si to tentokrát místo do země nebo do hnoje, zahrabal do sněhu. No, třeba mu ty kostní buňky mráz roztrhal, jako v Duhcově potrubí... :-))
[185]
PeS(i), máš nějaký zaručený
(Loki_F: 30.12.2010, 22:04:11
- x)
způsob, jak poznat, že to krabí maso není zkažené - samozřejmě kromě důkazu ex post...? Ať otevřu jakoukoli rybí konzervu, pokud nestihnu zavřít nozdry jako tuleň, připadá mi zkažená úplně každá! Šumaváku, kde sis to maso zahrabal Ty si nepamatuješ? Bys potřeboval pejsáčka jako má Jirka ppa, Daník toho unese tak pro sebe...! };D)))
[186]
Sněhobílá čočka, neboli Mah dal
(ptakopysk: 30.12.2010, 22:11:43
- x)
zaregistroval jsem zmínku o nucené konzumaci luštěnin bez chuti, vůně, zápachu či smradu. Dovolil bych si zde odpresentovat jeden indický recept, o jehož výsledku lze konstatovat mnohé, ale určitě ne fádnost. Je to jemně vyvážená, mírně pikantní směs vůní a chutí, že by člověk skoro nevěřil, že se jedná o prachobyčejnou luštěninu. Dalo by se také říci, že se je to poměrně výkonný novoroční vyprošťovák. Potřebujeme: 250 g čočky, 1/4 lžičky kurkumy, 1 a 1/2 lžičky soli, 4 semena kardamomu, 2 bobkové listy, 1 lžička či 3 cm zázvoru, špetka kayenského pepře, 2 lžíce sekané petrželky, lžíci sádla, 1 strouzek česneku, trochu čertova lejna, 2 lžičky kmínu. Čočku propláchneme a necháme přes noc namočenou ve studené vodě. Druhý den vodu scedíme a necháme na cedníku okapat. Na sporák dáme nejlépe litinovou, nebo jinou těžkou hlubší pánev. Vsypeme čočku, zalijeme vodou, aby tato přesahovala cca 3 cm nad luštěninu. Rychle uvedeme do varu a poté ztlumíme oheň, aby se čočka vařila \"utajeně\". Přitom odstraňujeme zákal a pěnu vystupující na hladinu. Když se voda již dále nekalí, vsypeme kurkumu, rozdrcené kardamomy, bobkový list, zázvor, kayenský pepř, petrželku a osolíme. Nakonec přidáme tuk. Za stálého míchání prudce provaříme, ale dokončujeme při mírnější teplotě, zase ten \"utajený\" var. Podle potřeby doléváme vodu. Pokrm má mít povahu husté venkovské polévky. Když je čočka měkká, ale je víceméně nepoškozená, rozetřeme česnek s čertovým lejnem, zbylými kardamomy a kmínem a vše vmícháme do pokrmu. Podusíme ještě 5 minut a můžeme podávat. Já osobně, pokud se mi podaří sehnat nějakou chuťově excelentní kari kořenící směs, použiji dvě, až tři, eventuelně čtyři lžičky (co huba snese) této směsi místo výše uvedeného kardamomu, kurkumy a kayenského pepře. Čertovo lejno lze s úspěchem nahradit cca 1/2 lžičkou worchesterové omáčky od vitany. Vřele doporučuji nesežrat všechno na posezení, ale nechat si žďabec na druhý den. To se chutě krásně pospojují a prolnou...
[189]
P.Kořenský, tak na to zapomeňte!
(Rpuť: 30.12.2010, 22:25:34
- x)
http://www.novinky.cz...otepli.html
[191]
Loki
(ptakopysk: 30.12.2010, 22:40:14
- x)
ach tak... jsem blb... no, mohlo mě to napadnout. Ondyno jsem v jedné rozmluvě použil myšlenku, že sdílení souřadnic s tchýní koncem roku je trest boží za naše hříchy. Ovšem konzumace pouze osolené, v čisté vodě vařené čočky pod dohledem vlastní tchýně je brutální, takřka starozákonní zostření trestu!
[195]
Jo, jak jsem psal,
(Pavel Kořenský: 30.12.2010, 23:12:51
- Mail
- x)
že opravuju mixér a za tím účelem vyrábím ozubené kolečko, tak výsledek mého snažení jsem zkusil dát na rajče (abych se s ním naučil zacházet). Schválně, jestli odkaz bude fungovat. http://www.rajce.net/a4335400
[198]
Bohouši,
(Pavel Kořenský: 30.12.2010, 23:34:51
- Mail
- x)
mělo by, není to plastik :-) Navíc jsem to udělal tak, že to kolečko na té ose jistí červík vyrobený z polyamidu, takže pokud se mojí drahé podaří do toho mixéru skřípnout kovovou lžíci nebo tak něco, měl by rupnout ten snadno vyměnitelný polyamidový šroub a ozubení na kolečku by se strhnout nemělo. To je taková pojistka :-)))
[199]
Rputi,
(František I.: 30.12.2010, 23:39:19
- x)
to bych pochyboval. Maso se křehne enzymem, zvaným papain. Neslyšel jsem, že by fungoval na kosti. Zato jsem ale viděl, jak naše bernardýnská čubinka na jedno kousnutí rozdrtila hovězí stehení kost. Přiznej si, Daník má nadání. Tak jsem ukončil kulinářský pokus s humrem. Dopadslo to tak, jak naznačoval Pes. Konzervu jsem otevřel, ochutnal a štítivě odnesl do popelnice. Mezi tím jsem si asi padesátkrát odplivl. Na etiketě byl datum spotřeby leden 1995. Ale to jsem objevil až, když mne odporná chuť přinutila se podívat, co vlastně žeru.
[203]
pepo,
(Pavel Kořenský: 30.12.2010, 23:49:37
- Mail
- x)
nemělo by. Ona je ta převodovka naplněná silikonovou vazelínou, ta to dost utlumí. O něco hlučnější to bude (ale ne dramaticky, tolerance jsou celkem v pohodě a je to převod ocel/mosaz, ne ocel/ocel), ale to moje drahá vydrží. Sama to chtěla spravit a pomyšlení na to, že tenhle mixér stojí nový cca. 8.000 jí maličko otupí sluch :-)))))
[204]
Loki,
(Matzurka: 30.12.2010, 23:54:52
- x)
a ty máš zakázáno tu čočku připravit sám ? NO schválně, udělej to podle ptakopyskova receptu, přihoď nějaký PeSovo vylepšovák, nabídni tchýni, a máš od ní aspoň na pár hodin pokoj ;o) Ale jinak se taky divím, proč čočce ubližujete, my ji rádi i jako polívku (a to i komplet rozmixovanou podávanou s chlebovými krutonky), nebo jako uvařenou \"v celku\", ovšem dochucenou na kyselo přidáním nakládaných cibulek, strouhaných kyselých okurek, mletého pepře, soli, a pro jo fajnové huby i lžící majonézy. A to by šlo udělat určitě na sto způsobů. No, Godzilla právě demoluje New York, tak asi raději zalezu do pelechu. Dotaz pro všechny - zajímá vás více genetika forenzní nebo klinická ? Finišuju se svým snažením, tak ať vím, čím to zakončit (ale klidně oboje).
[211]
Matzurko,předpokládám
(Šumavák: 31.12.2010, 00:20:36
- x)
že to žluté na rukou není zlato, ale mosaz. I když takovéhle kolečko jako úkryt zlata....To by bylo skoro lepší než Tajemství kovového domu Ellery Quina... \"milí příbuzní, odkazuji vám hroudu zlata, hledejte, je zde v domě...\" a v zápětí je zavražděn.A mixer prodán v garážové aukci.... To by byl námět... :-)) :-))
[212]
Šumaváku,
(Pavel Kořenský: 31.12.2010, 00:26:00
- Mail
- x)
no jo, ale to by se to kolečko (vyrobené třeba z plastu) muselo zaformovat a z toho zlata odlévat. Umíš si představit ty ztráty, kdyby se kolečko vyrábělo z masivního kusu zlata třískovým obráběním ? Jak potom vezmeš smetáček a lopatku, zameteš špony a hodíš je do koše... :-))))))
[214]
Ohó, Matzurko, jak již zmínil Ptakopysk,
(Loki_F: 31.12.2010, 01:38:01
- x)
uvařit (a nerozvařit) dobrou čočku je snadné... Udělal jsem již vícerokrát, bez očekávání chvály, jen abych nemusel tu rozvařenou, vysušenou, bez chuti a zaklechtanou hladkou moukou. Výsledek: uražená tchýně (která přece čočku pořád stejně vaří už 55 let stejně jako babička...), štěkající ŽD... Jistě tušíš, že nepatřím mezi ty, kteří by schlíple mlčeli a nechali se hanět či peskovat. Takže navíc pohaněné kuchařské umění tchýně i babičky a velmi šťastně a vesele zahájený rok. Jediné pozitivum - tři dny tichá domácnost. };D))) Ptakopysk situaci pochopil okamžitě.
[215]
Hmm,
(Pavel Kořenský: 31.12.2010, 02:19:11
- Mail
- x)
tak teď jste mně vážně zmátli. Já myslel, že si děláte s tou čočkou obecně srandu, neboť jsem se vždy domníval, že normální, dospělá a duševně příčetná osoba něco takového, jako je čočka, pozřít prostě nemůže, v libovolné kuchyňské úpravě. Pokud tedy neumírá hlady na totálně pustém ostrově. To jsou věci, oni jsou fakt lidé, co čočku jedí. :-O
[216]
A pokud
(Pavel Kořenský: 31.12.2010, 02:33:19
- Mail
- x)
tedy někdo vaří a/nebo pojídá čočku na Nový rok jaksi z folklorních důvodů ve snaze zajistit sobě budoucí finanční prospěch, dovolil bych si upozornit, že moderní doba poněkud pokročila a existuje takové zařízení, kterému se říká \"bankomat\" a které je ochotno po správné manipulaci poskytnout finanční hotovost i bez sebepoškozování, amputace končetin, dětských obětí či konsumace luštěnin. Stačí tam strčit takovou kartu, nacvakat pár čísel a je to... Alternativně, je tu ta milá paní z Providentu, co může být skoro člen domácnosti a ta rozdává peníze kudy chodí. Ta předpokládám rovněž neváže poskytnutí hotovosti na konsumaci luštěnin, neboť chce přežít běžný pracovní den. :-)))))
[217]
Tak jsem s vánočním
(jura-p: 31.12.2010, 02:33:44
- x)
upgradem počítače dopadl jako hubkař. Nový supertichá bedna počítače se po vybalení ukázala rozbitou, samozřejmě u těch mých dvorních sestavovačů. Musela někde cestou dostat strašlivou ránu, třeba spadnout z několika metrů. Jinak to snad ani není možné. No a já, misto abych měl tichý počítač, tak zítra budu reklamovat a až nyní se mi povedlo zprovoznit jeden z prastarých notebooků. Baterie ukazuje, že nula a že nedobíjí, procesor centrino nemá nějak chuť do frekvencí, a všechno trvá neuvěřitelně dlouho. A bude to tak nejspíš tak týden. A to nevím, co mi řeknou, až jim tam dovezu tu skříň ukázat a budu chtít novou, nerozbitou. Už vidím, jak se budou pokoušet tvrdit, že to já. Ještě, že mám svědky.
[218]
A aktualizace XP za dva roky
(jura-p: 31.12.2010, 02:42:00
- x)
zabrala natřikrát asi tak 4 hodiny. A antivir mám ten Esenciál zadarmo. Když tenhle notebook sežere virus, tak to bude jen jeho přirozený konec. Ale to bude až v příštím roce. To má takt v oblasti slyšitelných frekvencí. Já píšu rychlejc, než to stačí ty písmenka zpodobňovat. A budu dál čistit, aby v tom nezavazely nějaké programy. Ale až pospím.
[220]
Dobré ráno
(Děda z V.: 31.12.2010, 06:24:04
- x)
v Praze se natáčí nový seriál z renesanční Itálie o rodině Borgiů http://jdem.cz/kc478 Výpravné kulisy, režisér chce dějiny poopravit(?), Lukrécii bude hrát 17 letá ruská herečka. Mladý Stropnický, Mádl a přemíra sexu (doufám, že ne spolu:))
[221]
Bohouši,
(Rpuť: 31.12.2010, 06:56:57
- x)
ono je to zvláštní, ale ve vztahu k čočce a hrachu se lidi dělí na zásadní příznivce a odpůrce - ještě jsem neslyšela, že by někomu byly luštěniny fuk. Dědo z V. Já jsem pro! Koukat na to nemusím a když bude Stropnický někde intenzivně souložit, zbude mu míň času na GW :)
[222]
Dobré a ještě lepší poslední letošní jitro !
(Beaver: 31.12.2010, 07:06:15
- x)
Do nového roku přeji hodně zdravího, štěstího a fšeho vostatního celému zdejšímu osazenstvu. Velice rád čtu (když mám čas) vaše někdy vášnivé, někdy humorné, někdy i rozporuplné, ale vždycky SLUŠNÉ (!!!) diskuse. Musím říct (spolu se Saturninovým dědečkem), že \"váš humor je blízký mému srdci\", zejména když PPP ( vysvětlím - Pan Ptakopysk Perlí ) - to bych pak potřeboval na monitor stěrače. Takže ještě jednou hodně štěstí a PF (Průserům Fstříc, jak se už tady taky někdy objevilo) do roku 2011. Ještě snažně prosím - můžete zde vysvětlit vaše používané zkratky - např. PaH, BŽ, ŽD ... a další ? Mám sice nějaké mlhavé představy, co by to mohlo znamenat, ale přesto děkuji předem.
[223]
Kolik práce dá
(Děda z V.: 31.12.2010, 07:29:02
- x)
rozpumpovat spontánní akci http://jdem.cz/kc6q5 Paradoxní - Nova si je vycvičí a pak je ukazuje a dojímá jimi diváctvo. Novináři už ani nepotřebují realitu, sami ji vytváří...
[224]
Dobré zas ráno,
(PeS: 31.12.2010, 07:33:17
- x)
2 Loki_F - jednak děkuji za PF a druhák nabízím řešení, aneb co by člověk neudělal pro klid v domácnosti. Stačí sáhnout do kapsy pro předem připravenou kořenku a tuto aplikovat, nejlépe se slovy - \"Já si to trochu okořením, aby ta kejda dostala trochu chuť!\" Výsledek zaručen, doporučuje 10 z devíti psychologů...
[225]
2 Beaver
(PeS: 31.12.2010, 07:42:37
- x)
také zajímavá přezdívka, s ohledem na obvyklý význam... Je to prosté - M. Zeman v jednom rozhovoru označil novinářský výkvět v této republice (a já dodávám, nejen v této republice) za póvl a hnůj a za bezednou žumpu. Odtud PaH-BŽ. Z tohoto empirického pravidla jsem zatím nenalezl výjimku. Zkratka ŽD se zde užívá ve smyslu životní druh/družka, hlavně neplést s manželem či manželkou, i když jsou situace, kdy tyto množiny mají nenulový průnik.
[227]
Výpovědi
(martin TT: 31.12.2010, 07:49:20
- Mail
- odkaz
- x)
možná se dozvíme další překvapivá fakta. Včera na iDnesu citovali ředitele Motola, který oznámil zpětvzetí čtyř výpovědí a řekl: \"Domnívám se, že výzvu podepsali hromadně s tím, že je protestní. Teď jim ale došlo, že jsou ve faktické výpovědi a může to pro ně mít důsledky,\" Viděl někdo text výzvy? Možná, že je formulovaná tak, že podepsaní prohlašují, že jestli jim do konce prosince nepřidají, tak odejdou a provedou to prostřednictvím advokátní kanceláře. To bude asi i současně zplnomocnění a možná i nějaký dodatek o solidaritě, že to nevezmou zpátky. Co nevezmou zpátky? Podpis pod výzvou nebo výpověď? Dědo - Nova si je nevycvičila - vycvičil je Hrabovský a jednou ze součástí výcviku byla i práce s lidmi z televize. Normální objednávka - reklamní akce jako na očkování proti rakovině děložního čípku nebo kojenecké multivakcíny.
[228]
2 PeS
(Beaver: 31.12.2010, 07:55:27
- x)
Děkuji za vysvětlení. A co se týče té přezdívky - je to jinak, než by se mohlo zdát. Vzniklo to už v dávných dobách na střední škole, kdy mi kamáradi říkali (samozřejmě ze srandy): Ty seš takovej bobr socialismu a komunismu, ty nám nahlodáváš ten náš pokrokovej systém. Tož tak.
[231]
>> martin TT
(dvd: 31.12.2010, 08:43:49
- Mail
- x)
Já se přiznám, že mi nějak nebylo jasné, proč výpověď přes advokátní kancelář. To jsou ti doktoři taková paka, že neumějí podat výpověď? Nebo se tím měly přihrát nějaké ty čtvrdlíky pro kamaráda z advokátské branže - jako odměna za koordinování akce? Nebo jim nějaký šejdíř namluvil, že to jde sfouknout tak aby se vlk (LOK) nažral a kozy zůstaly celé? In re humr CHATKA blahé paměti byla u nás součástí oslav po úspěšné zkoušce. Stávala tehdy 5 Kčs, takže se přikoupila majonéza a do ní se - bez dalších ingrediencí - vmíchal obsah konzervy, z níž se musely nejprve vyjmout takové pásky chitinózního typu, které vypadaly jako umělohmotové vložky do límců pánských košil. A pak už stačila osminka másla a veka - a jídlo na mejdan bylo k dispozici. Jednou jsem u Vodičky vzpomenul, že si matně pamatuji jak Chatka stála 4 Kčs - a Dušan mne trumfnul, nebo on pamatoval i 3 Kčs. Inu, je o něco málo starší. Pak ta piksla stála krátce 20 Kčs, pak se stala podpultovým zbožím za 80 Kčs. Pak nebyla. Nyní se prodávají dvě balení za cca 550 Kč a 850 Kč. V Mnichově pak stojí Chatka okolo 35 EUR. Nemyslím, že studenti na obou stranách Šumavy provádějí podobné kulinární oslavy zkoušek jako my kdysi.
[232]
Dobré Silvestrovské ráno,
(Matzurka: 31.12.2010, 09:04:34
- x)
Pavle K, dneska není státní svátek, většina obchodů by měla být otevřena přinejmenším do poledne, a pohotovostní lékárny bývají v nemocnicích nonstop. Držím palce, pár let jsem si se zubama \"užívala\", naštěstí se to už zklidnilo. Loki, to víš, ptakopysk je \"muckej\", takže problém tchýní chápe lépe. Navíc má asi na rozdíl ode mne trénink - já se leda od té své naučila vařit poměrně slušný boršč. Ale jinak, manžel jednoznačně preferoval moje vaření a klďánko jí to řekl, takže v ostatních ohledech měla utrum. Taky jsme vždycky bydleli dost daleko od rodičů z obou stran, tudíž interference byly minimální..... Ale i tak jsme asi v tomto ohledu dost tolerantní rodina, nikdy jsem nepozorovala, že by byl někdo nucen požívat pro něho nechutný pokrm (leda děti - koukej tu zeleninu dojíst !!!). Na vánoce moje třinecká babi vařívala jakousi tmavou omáčku s perníkem, ale kromě zdvořilého ochutnání na půl lžičky se dále nic nekonalo. Italská i posléze tichá domácnost ale u nás bývaly a jsou taky, ovšem zase kvůli jiným věcem :o) A otázka do pranice - byl by někdo ochoten pročíst první část mého genetického elaborátu, a případně korigovat ? Preferovala bych genetického laika, jde mi totiž i o vychytání \"srozumitelnosti\" textu, nejen překlepy. Je to zatím ve Wordu, s vloženými obrázky, cca 5-6 stran (před půlnocí mne ještě jeden napadl, tak ho vložím během dopoledne). Předpokládám, že nakonec to předělám na pdf, které by si zájemci mohli z nějakého oédkazu stáhnout.
[234]
Matzurko, což o to, rád bych se podíval taky,
(Zpátečník: 31.12.2010, 09:37:14
- x)
též proto, abych si ujasnil, zda to zaceluje ty mezery, které v identifikaci DNA na mne doposud zejí. Když mi to pošlete třeba na zpatecnik -- zavináč -- (mravenec latinsky) -- tečka -- cézet dříve, než budu muset vylézt z postele, já už se k tomu nějak dostanu a s potěšením pročtu.
[238]
Dobré pozdní ráno vespolek! PeS(i) soupravičku s nouzovým kořením
(Loki_F: 31.12.2010, 09:54:06
- x)
nosím vždy s sebou! Za ta léta již akceptováno jako potvrzení, že jsem \"divný\" a už nevyvolává ani pozdvižené obočí. Společenský kompromis... Jinak dříve přislíbené tabulky jsou již k dispozici. Mohu Ti je dát na Tvůj nebo na můj server... Napiš. Pavle Kořenský, cítím s Tebou. Moje čtyřka vlevo dole, určená 14.1.2011 k extrakci se také rozhodla, že mi poslední dny společného soužití znepříjemní, co to jde...
[239]
zdravím
(westík: 31.12.2010, 10:04:10
- x)
vařím čočku ,peču husu, koupu psa (a abych se přitom nenudila) čtu, co silvestrovský den dal - tak tady něco pro vás :-)) http://byznys.lidovky.cz...-16d-/fi Šumaváku, tedy ...vím, že psi \"kradou \" kosti ,zahrabavajíce je pro horší časy ; ale co mám dělat se psem, který o kosti nestojí, zato krade peníze - o drobné nestojí: bere bankovky a mince do 10,-Kč ?
[240]
Dobré ráno
(maYda: 31.12.2010, 10:09:49
- x)
stran čočky - u nás se věřilo na vepřogvé a dokonce se kvůli tomu podává o půlnoci ovar z vepřové hlavy a o novoročním obědě máme uzené s bramborovou kaší. Až můj muž přišel s čočkou, nrb nsa tu se věřilo v jčejich rodině a ovar navíc nerad. Nicméně pod přísným okem tchýně si nedovolí odmítnout pozřít aspoń pár soust. Pokud jde o tchyně, zastáváme společné stanovisko, že nejlépe nedráždit a vyhovět. čočku jsme zařadili na půlnoční jídelníček v podobě čočkového salátu a čočkové polévky k obědu. A ano, Pavle, jsou lidi, co jedí čočku. Jsou lidi, co jim dokonce chutná. Ovšem musí být dobře připravená. Jinak Martin TT má vynikající recept na čočkovou polívku, bohužel mí potomci ji nedoceńují, tak bude zítra jiná varianta.
[242]
Pavle
(AeroKarel: 31.12.2010, 10:14:10
- x)
[216] hlásím se také k občasným dobrovolným poživatelům čočky nebo hrachu. Jako příloha k (mnou douzenému) uzenému vysoce kvalitní v různých zde uvedených i neuvedených podobách. I ta zcela jednoduchá, nakyselo, když je pěkně politá sádlíčkem s cibulkou ...... Ochuzuješ se - následek návštěv školní jídelny?
[243]
Kubera
(Děda z V.: 31.12.2010, 10:19:14
- x)
nebude kouřit http://jdem.cz/kc6y4 \"Ano, novoroční předsevzetí jsem si dal. Nebudu kouřit. O půlnoci po dobu hymny.\" A ještě Jandák: Globální oteplování je pitomost. Klaus má asi pravdu http://jdem.cz/kc6z5 :))
[245]
tak jsem si vyšel nakoupit,
(šimon klein: 31.12.2010, 10:39:04
- x)
než mi vietcong svou ohněstrůjnou palbou přehradí cestu do sámošky.... Trochu toho pivečka (doma ho není nikdy dost) a masíčko pro Sejlínku, nějaké dobré, páč když to nespapá, pak to smím dožrat v polífce... A opět jsem Ho potkal...nadpozemsky klidný pohled, přímo ztělesnění Symbiosy s Všehomírem...uprostřed vozejků, kterejm kolabovaly osičky pod tíhou nejrůznějšího chlastu stál jen s vykslajvantovým košíčkem, který ale obsahoval veškerou potřebu lidské existence: chleba, rum a prdelpapír... Jako vždy, když se člověk potká s Prozřetelností, projel mnou pocit studu z vlastního nákupu, ale pohled na roztomilé pivní uzávěry a uklidňující chrastění flašek mi dal opět chuť do života.... Přeji Vám fšem do Nového roku také podobný oprávněný pocit vlastní užitečnosti a skromnosti, jaký mne polil v tuto velebnou chvíli.....
[246]
Tak vsem
(Petr Kunetka, sileny zlocinec: 31.12.2010, 10:47:50
- Mail
- x)
preji jeste lepsi rok, nez ten predchozi, je li to vubec mozne. Pavle, s tim bankomatem jsi mi pripomnel velice hezkou prihodu. Bylo to tusim v roce 90, kdyz se v Martine, kde jsem bydlel, nainstalovali prvni dva bankomaty (na mesto o ca 40k lidech) a ZTS, ktera zamestnavala tak tri ctvrtiny mesta se rozhodla prejit na bezhotovostni vyplaty. Tudiz stali jsme jednou ve fronte na bankomat, a nejake zvedave ditko pred nami se zajmem sledovalo, jak lide prijdou, strci karticku do bankmatu a vyberou penize. Dirko se zeptalo maminky: \"Kolik stoji takova karticka?\" \"Stovku.\" \"Tak to se mami vyplati si ji koupit, ze?\"
[248]
tak sem se zase podíval na N.Psa
(šimon klein: 31.12.2010, 11:07:20
- x)
a nějaký chudák advokát tam s odkazem na vzpouru doktorů běduje nad návrhem MS ČR sundat odměny advokátům ex offo... Kurňa - proč také nejsem přisátej na státní cecíky jako doktoři, ouřadové, učitelé, esenbáci, advokáti apod.?? Proč já blbec do toho soukromého sektoru lezl, mohl jsem doteďka dostávat každoročně přidáno (v mém odvětví to stagnuje už 3 roky, což není sice ideální, ale ani k pláči - prostě to kolem vede k celé lavině doslova stovek výpovědí a zavírání firem a firmiček, jejich skupování úspěšnějšíma a holt to jednoho nutí víc a déle pracovat - toť vše)a občas si vyrazit a orazit na stávkovém švajnfestu... Mám nějaké známé v TOPce (samo, že recyklanty z tý mí bývalý partaje, odkud by se \"noví, nadějní\" poblitici brali?), zkusím to do nějakého nově zřizovaného ouřadu, třeba pro potírání korupce nebo pro plánování úspor, případně zavádění škrtů.....taky zůstává neošetřeno, jak pak s těma ušetřenejma penězma naložit, takže jim zkusím navrhnout Komisi pro účelné investování ušetřených investic, určitě bude potřebovat tajemníka, zapisovatele, administrátora, archiváře apod...
[250]
Nojo a podle ofiko
(Šumavák: 31.12.2010, 11:17:11
- x)
měření ČHMÚ to ukazuje ca -8°C, což by odpovídalo mým pocitům...a jinovatce zevnitř na vratech od stáje... Seberu sílu a odvahu a půjdu nakulit koním balík až dva( podle sil a mrazu) na pastvinu,abych je, když je takhle krásně teplo, mohl pustit na chvíli ven... :-)) :-))
[251]
Rputi, já bych být Tebou,
(Šumavák: 31.12.2010, 11:20:24
- x)
ty silky a westíky nepodceňoval : http://kantorek.webzdarma.cz....gif :-)
[252]
šimone
(martin TT: 31.12.2010, 11:33:23
- Mail
- x)
musím se ozvat, jsem advokát a jako ostatní advokáti nejsem přisátý na státní cecek. Ex offo si nevymysleli advokáti, to si vybojoval lid. Když provedeš něco takového, že ti bude hrozit víc než pět let a nebudeš mít na vlastního advokáta, tak ti stát jednoho určí a zaplatí. Vím, že jsou advokáti, kteří jsou přisátí na obhajoby ex offo, ale ti jsou spíše přisáti na konkrétního soudce, který ze seznamu těch, kteří to vůbec chtějí dělat, vybere kamaráda. Já to nedělám, z mnoha důvodů, ale kdybych to dělal, tak bych stejně moc neměl, protože stát nemá prachy a dluží. Některým dluží i více než dva roky. Přesto nebudou advokáti odcházet a Komora zůstane u zasílání ostrých protestů...
[255]
Šumavákům i kolejdoucím,
(Jaka: 31.12.2010, 11:48:24
- x)
prostě všem vespolek přeji příští rok plný vlídných lidiček a smíchu. Šumavákovi dvakrát tolik s díky za tenhle koutek pohody a přání, aby tu svou Sibiř přežil ve zdraví i s koníčkama a Daníkem A dnešek si pěkně užijte! A pamatujte, že opice jsou mrchy zákeřné :)))
[256]
martine,
(šimon klein: 31.12.2010, 11:52:31
- x)
jsem si vědom toho, že pokud ten lamentující advokát by se živil POUZE kauzami ex offo (nebo jen převážně v \"drtivé\" většině), pak to je dost neschopný tvor, potažmo jsem si vědom toho, že ne každý z mnou náhodně vyjmenovaných profesí je pouhý přisávačse..... Co mně ale fascinuje je pocit, který je mi bytostně cizí, a to, že lze jít cestou doslova vydírání státu typu \"eráre, naval prachy\", přestože si myslím, že erár je tím největším zlodějem nikoliv snad výší mně ukradených peněz na daních, ale jejich naprosto blbou,blbou,blbou a ještě blbější alokací...přímo \"bukvalno\" : rozkradením... Je to patrně právě proto, že jsem už 20 let v soukromé sféře a zažil jsem dost krachů \"mých\" firem, včetně víc jak půlroční nezaměstnanosti, kdy jsem ale po první návštěvě pracáku pochopil, že tady se registrovat znamená se stát absolutním závislákem na eráru...tak jsem se otočil a těch 7 měsíců jsem žil z úspor - z ekonomického hlediska to byla blbost, z hlediska vlastního sebevědomí jediná cesta jak se dostat k něčemu výnosnějšímu a měl jsem tenkrát fakt štěstí na tuto firmu....na druhou stranu chápu, že to bylo v době boomu a navíc v Praze, kde je - jak známo - blaze a lituji ty chudáky s podobným osudem, ale z malého městečka...
[257]
Tááák
(westík: 31.12.2010, 11:54:13
- x)
hotovo: čočka uvařena, husa upečena, husí škvarky uškvařeny, pes vykoupán a usušen ......a já úplně vyřízena :-(((( Martine TT, \"svatá pravda\" s tou obhajobou \"ex offo\" :-(( V dobách, kdy jsem ještě pracovala \"pro právo\", tak žádný seznam těch, kteří by to chtěli dělat\" - nebyl , a já měla smůlu, že matka jedné soudkyně bydlela ve stejném domě jako já-takže si pamatovala adresu: takže jsem případy z velké části \"nahrala\" tomu, který se na trestní právo specializoval (a kterého soud pravidelně v tomto směru vynechával :-(( Byly s tím jenom komplikace :-(( Poslední platba od soudu mně přišla v r.2008, tedy 7 let od doby, jsem se začala oddávat \"dolce far niente\" a 10 let od chvíle, kdy jsem vyúčtování případu poslala soudu; musím ale přiznat, že to bylo milé :-))
[258]
Dobrý den,
(Foundryman: 31.12.2010, 11:55:36
- x)
přeju všem přítomným i nepřítomným, aby byl následující rok lepší než letošní (jako obvykle, ostatně) a musím se pochlubit, podařilo se mi pro letošek zablokovat výrobu chlebíčků. Ona ta mrkev a okurky, když v případě nehody letí krkem zpátky, dost drhne.
[260]
Odcházím pozdravit souseda...
(Šumavák: 31.12.2010, 12:11:14
- x)
dobré vtahy jsou dobré vtahy! Kdybych se dlouho nevracel, vězte, že včera udělal naháňku, evidentně ne zbytečnou, koupil sud, uklidil a zatopil v dílně, místo traktorů tam dal stoly s ubrusy, židle a kuchaře... a teď ještě \"jedou\" od včerejška... PS. Věřili byste, že na kovářské výhni se dá docela dobře grilovat ? :-)) :-))
[261]
šimone
(martin TT: 31.12.2010, 12:15:31
- Mail
- x)
já jen doplňoval informace pro ctěné čtenáře, protože ve věci advokátských tarifů je hodně fám. Samostatný advokát je zcela volný - když nedělá a sedí, tak nevydělá. Když nic neumí nebo se fláká, taky nevydělá. Na druhé straně si může dělat, co chce.
[262]
Dobré odpoledne
(PeS: 31.12.2010, 12:37:15
- x)
http://www.novinky.cz...klamat.html \"Šéf IKEM: Bude nás o dvě třetiny méně, ale čekatele na orgán nemůžeme zklamat\" - budem je posílat na magysrát, tam mají orgánů nadbytek. A vzhledem k profesi toho největšího orgána, určitě se najde i nějaká ta orgánka... Nebo organice? No prostě píča...
[263]
Komické následky mrazu
(Děda z V.: 31.12.2010, 12:44:54
- x)
http://jdem.cz/kc7a9 Vězňům byly vydány přikrývky a růžové teplé spodní prádlo, součást šerifových převýchovných metod :)
[265]
tak on pan nešéf IKEMu ale jedné z transplantačních klinik (holt PaHBŽ)
(šimon klein: 31.12.2010, 12:47:13
- x)
si poněkud honí triko.....doporučuji včerejší intervjůk s prof. Pirkem z IKEMu v Tývý, bylo to večer na ČT24... Nebo možná nějak nerozumím tomu, že ač v poloviční sestavě, která už dnes v plném stavu transplantuje až se z ní kouří, i na Štědrý den (pro neznalé - to je církevní svátek), tak to stejně zvládnou....vot molodci, hotový Korabelníkové..
[268]
teda šakale,
(šimon klein: 31.12.2010, 13:00:04
- x)
máš mě na svědomí.... Musím přece nějak zlikvidovat ty vohříváčky, které jsem si pořídil na strasti- a slastiplnou anabázi po dejvických a dalších nádražích poté, co jsi to zbaběle skrečoval... Furt jsem doufal, že to napravíš alespoň stacionárním výletem do některé z nácestných putyk (jen ne Na šachtě probůh!), ale to ne! Takže: mám ohříváčky, speciálně kvůli tomu i dovolenou...vzhůru na dno ...
[269]
dobré odpoledne,
(maYda: 31.12.2010, 13:36:28
- x)
zdá se, že i některé politikčky začaly se silveztrovským žertováním . http://zpravy.idnes.cz..._domaci_jw
[272]
ad šimon klein[265]
(Baubo: 31.12.2010, 14:50:22
- Mail
- x)
to bylo ošklivé, to si IKEM nezaslouží a Adamec už vůbec ne.Ony ty orgány se nefasují v úředních hodinách na radnici v Nuslích, ale dárce holt se vyskytne zrovna na Štědrý den. To jen doktor Řehoř Dům v TV Nova má po ruce nová játra, kdykoli zatočí hůlkou.
[273]
Baubo
(martin TT: 31.12.2010, 15:05:26
- Mail
- x)
jsem už několik let na waiting listu a od spolupacientů znám podrobně ten fofr, jaký nastane, když se orgán objeví. Telefon, než dojde před dům, je tam rychlá sanitka, pár minut k vrtulníku a za hodinu na sále přes půl republiky. Ale IKEM není jen transplantační parta. Stejně jako parta z CKTCH není celá sv. Anna.
[274]
Jo, u těch transplantací, pokud vím,
(maYda: 31.12.2010, 15:17:19
- x)
je přesně vymezený čas, do kdy se dá orgán po odběru přenést. Takže i kdyby jinak celý rok neměli do čeho píchnout, tak když je co transplantovat, tak i na Štědrý den. Martoine, jak mám rozumět tomu waiting listu? Měla jsem za to, že se potápíte a vůbec provozujete věci, které podle mého laického vědomí vyžadují orgány ve stavu plně funkčním. Ne, že bych chtěla být dotěrná, ale když už jste to nakousl sám, tak to vzbudilo mou zvědavost.
[278]
čočka
(divana: 31.12.2010, 15:44:25
- x)
u nás doma občas je i mimo úřední den (1.1.) a ondy byla hrachová kaše a chutnala všem i když hrachovou kaši mám asi jako kdekdo spojenou hlavně se školní jídelnou my měli jídelnu dost daleko od školy na rozhraní kozí a dlouhé a v kolkovně a už cestou do jídelny jsme rozeznávali, co měli ti před námi k obědu a hrachová kaše .. to když se nabrala šikovná porce na lžíci a ta se otočila a správně odpálila .. to byl dlouhý dolet :-) jeden čas chtěli tu jídelnu polidštit a tak dali na každý stůl mísu s polévkou samo, že se dovnitř odkládala nepotřebná masa a co se nedojedlo :-)) no a jdu udělat pár chlebíčků, aby nám nevyhládlo ..
[279]
Nabídka dvou zajímavostí ...
(Loki_F: 31.12.2010, 15:52:57
- x)
Protože jsem, jako (dle cvrkotu) mnozí další zde, dělal pořádek na discích a různé nutné zálohy, narazil jsme na pár knižních klenotů, které jsem měl \"zastrčené stranou na pak\" - tedy k pozdějšímu zpracování... Něco jsem vyšmejdil sám, něco kamarádi (pro jistotu nejmenuji). Vím, z různých poznámek, že některé z těch knih by, některé z Vás, potěšily. Většinou jsou o pořádné \"bichle\" (mezi 400 - 1000 stranami) naskenované s vysokým rozlišením (do 200 MB), optimalizované na 5 - 30 MB v pdf - kompatibilita Acrobat 9.0 a výše. Můžete být klidní pokud jde o (C) - veřejné zdroje, autoři 60 a více let mezi předky (většinou). Pro čtení to zchroustá i Kindle 3 přímo v pdf (bez nutnosti konverze). Jeden malý háček to má - všechno je v angličtině nebo němčině. Ochutnávka: Cajori,Floiran: History of mathematik (1894) Comstock, Anna: Handbook of Nature Study (1910) S ohledem na doby, kdy byly napsány jsou to úžasné knihy! Zájemci nechť se mi ozvou na známou e-adresu. Podle počtu zvolím způsob předávky. A pro miloovníky kávy tu mám jeden tip: Kdybyste jeli okolo Stuttgartu, rozhodně navštivte prodejnu manufakturně pražené kávy rodinné firmy Hunzelmann. Kávu prodávají pod značkou Hochland! Ale jaké kávy... Ozkoušel jsem osobně v jejich kavárně šest druhů a jedna byla lepší než druhá. A ještě jsem si asi 2,5 kg vezl s sebou. Připravena jako esspresso nebo jako turek, stále vynikající. A kdo by neměl cestu do Stuttgartu, může si objednat zde: http://www.hochland-kaffee.de/ Nebude litovat... };D
[281]
Šumaváku,
(František I.: 31.12.2010, 16:27:44
- x)
celkem ti dost závidím. Bohužel pochrchlávám, takže se pojedu podívat na Sázavu až zítra. Prý je tam přes - 20 a řeka zmrzlá. Silvestr v kovárně, to bude asi ohromný zážitek. Kdysi jsem pořádal Silvestr u Peršingu. Tehdy jsme vyklidili dílnu, dodali stoly, topení otevřeli na maximum. Já dotáhl ze sklepního trezoru gramofon na kliku a sbírku předválečných šelaků. Každý něco přinesl, já ozkusil na přítomných morčatech nové výrobky,prostě bylo mile. Sešla se tu velice zajímavá squadra lidí z mnoha oborů, která by se normálně nesetkala a vznikla zajímavá přátelství. Díky dlaždičkové podlaze, přítomné horké i studené vodě a několika kanálků nebyl problém s hygienou, když nás k ránu začínala opouštět inteligence. Dodnes kamarádi vzpomínají, ale odvahu si to zopáknout už nemáme. Jediné, co mi dodnes vyčítají, je, že se při pokusu o předválečný swing či shimi omlátili o ocelovou konstrukci stroje jako můry o petrolejku. Pavle, ty jsi kouzelník. Mohu jenom tiše obdivovat.
[282]
Tak,
(PeS: 31.12.2010, 16:29:22
- x)
a oponentura projektu úspěšně dokončena. No jo, no, muselo to být ještě dnes... Takže nastává Silvestr - všem Silvestrům vše nejlepší... Jednoho jsem znával, leč ten se psal Sylvester. Hlavně to nepřehánějte s pitím - my, pravidelní konzumenti nemáme důvod, proč zrovna na Silvestra své zažité zvyky měnit. Navíc, staré pořekadlo říká - jak na Nový rok, tak po celý rok - a uznejte sami, probouzet se celý rok denně s kocovinou nepatří k nejpříjemnějším zážitkům... Všem, co jsem neposlal zatím PF se omlouvám - nejsou lidi. A jinak snad jen aby ten příští rok nebyl o moc horší, než ten letošní... A aby se moc nekácelo v našem lese. No a asi pomalu začnu s přesunem na jiné pracoviště.
[286]
Baubo, představte si,
(šimon klein: 31.12.2010, 17:05:00
- x)
že o tom něco vím, a speciálně o organizaci transplantací v IKEMu...tedy hlavně srdíček, ale ta logistika je u všech orgánů dost podobná a tak vím, že právě to Just in time jak je důležité...a právě od Pirka a jednu chvíli i s ním - právě u organizace logistiky, a pokud mám informace, tehdejší základ zůstal v systému zachován..... Asi jsme to špatně napsal, ale chtěl jsem vypíchnout ten protimluv, že ač v poloviční sestavě, pak to prý stejně bezchybně zvládnou....takže argumenty, snášené Adamcem beru - právě pod dojmem řady osobních jednání s Pirkem - jako poněkud účelové...
[288]
nějakou dobu
(Andy: 31.12.2010, 17:18:40
- x)
jsem byla v transpl. týmu, nedovedu si představit, že by někdo z té špičkové a velmmi uspokojující práce odešel kvůli prachům... takže když čtu:\" U nás máme 18 transplantačních chirurgů a jedenáct z nich podepsalo v rámci této akce výpověď\". tak vidím nějaký hlubší, zásadnější problém- buď devastaci lékařského stavu jako elity (a tomu se mi pořád nechce moc věřit) nebo celou akci s výpověďmi jako neuvěřitelné šmé, do kterého se zapojili lékaři s jistotou, že nebudou muset své výhružky realizovat. A pokud to těch jedenáct myslí vážně, tak platí problém č.1- a pak nechť se zde zruší lékařské fakulty a naberou se doktoři třeba z Číny- jsem ochotna se kvůli tomu naučit čínsky.
[289]
Andy,
(Rpuť: 31.12.2010, 17:30:15
- x)
já bych řekla, že tady hrál velkou roli ten moment, že tu výpověď nemusel každej doktor extra sepsat a odnést nadřízenému. To by těch výpovědí bylo asi o dost míň. Jaksi to nesvědčí o jejich přílišné sociální inteligenci, ale zřejmě si vůbec nedovedli představit, že to ten právník Lékařské komory skutečně a vážně rozešle....
[290]
Přátelé, dobrý den či večer
(BohousB: 31.12.2010, 17:30:16
- x)
Všem spolupracujícím dobrovolným korektorům, kteří mi pomohli s finálními opravami \"Vysočanských fragmentů\" tímto mnohokráte děkuji. Přispělo to k tomu, že kvalita časopisu šla opět vůčihledně nahoru. Děkuji, pánové. Je tu mezi námi jeden šílenec, který neváhal dokonce kontrolovat v textu i přepočty mezi koňskými silami (hp) a kilowatty (kW). A opravdu tam chybu našel. Díky šílený Zpátečníku... :-)) Asi tak během půl hodiny bych rád časopis definitivně uzavřel a poslal šakalovi a našemu milému domácímu pánovi, aby ho zde mohl vystavit a případní zájemci si ho mohli ještě dnes stáhnout (velikost cca 150 MB) a strávit tak Silvestrovskou noc u dobré literatury, jak se na správné inteligentky a inteligenty, zde se tak zhusta vyskytující, sluší a patří... :-)) Šakalovi sláva!!! A Vysočanským fragmentům rovněž!!!
[296]
Tak jo, už začal hlavní bod dnešního programu - zdravice:
(šimon klein: 31.12.2010, 17:57:33
- x)
také všem přeju, aby se jim naplnila všechna jejich přání - ale jen částečně, v pádu opačném to může bejt v lepším případě nuda, v horším průser..... Pak také zdraví - sice přesně nevím co to je (ani WHO - prej \" feeling of being well\"), ale jako starej cynik vím, že je to něco, co vás nenutí sedět hodiny a dny ve vyšetřovací místnosti,útulné jak řeznickej špalek, těsně pře vaším příchodem newspeakově přejmenované na čekárnu, pak si nechat někdy od ouplně cizejch lidí šahat do míst a dutin ryze privátních, snést urážlivé poznámky na zaslouženou vyžranost, vynechávání procedur apod. a nakonec za tento ponižující zážitek zaplatit a dát si repete s receptem u místního traviče studní...pamatujte, že lidi sou nemocný proto, že to viděj u druhejch - neopičte se... No a pak taky vám přeju příbuzné a kamarády - když vynechám tchánovce, sourozence a manželku (děti ne - ty pozdějc dělaj stafáž na vašem pohřbu...nebo taky ne), pak jsou tady další lidičkové, se kterýma se občas pohádáte, pak opijete, případně servete...prostě je vám s nimi tak nějank normálně dobře..... Tak tyhle prosím vám přeju potkávat celý další rok....a také sobě. A du si dát to krásně vychlazené pivo....
[297]
také přeji všem
(divana: 31.12.2010, 18:16:45
- x)
tady sem chodícím viditelným i neviditelným, aby příští rok byl dobrý a abychom se tu u pana domácího zase za rok sešli! a já mám chlebíčky hotové, a zajímavé je, jak je z jedné strany dodělám, z druhé mizí ... a máme puštěného švejka, a ono se nic nezměnilo ani přes císaře pána, ani přes bolševika soudruha, ani přes kapitalistu podnikatele :-))
[299]
Vážení a milí,
(rejpal dialektický demagog, teď Tam: 31.12.2010, 18:32:03
- x)
připojuji se k novoročním zdravicím s přáním všeho nejlepšího do nového roku a hlavně hodně zdraví! No jo, já vím že bych měl přijít s něčím ftipnějším, ale je tu na Západě furt eště ráno a po ránu jsou ptáci rozespalí a zblblí, jak pravila Kantorkova kočka. Takže přání sice trochu ošumělé a kornaté, ale vod sérce: Šťastnej a veselej!!!
[300]
Ufff... teda musím říci,
(Šumavák: 31.12.2010, 18:42:37
- x)
že někteří z vás jsou pěkní sadouři!! Pokud by se měla splnit některá moje nevyslovená, natož při -22°C hlasitě vyslovená(!) přání, třeba směrem k oteplovačům, tak proti tomu nějaký waterboarding (píše-li se to tak) někde v Iraqu je nula , nula, nic, čirá nuda.... Vám by třeba toho Metelky nebylo líto? :-)) :-)) :-)) :-))
[303]
Připojuji se k přáním všeho dobrého
(maYda: 31.12.2010, 19:13:43
- x)
v novémn roce. Hlaavně aby vydrželo zdraví a práce, když to je, to ostatní se nějak podá, máme Hallo, Dolly, chlebíčky, víno, na půlnoc ovar a čočkový salátz, k večeři brácha griluje zeleninu a několik druhů masa. Babička nemůže býžt bez zpráv a tak pustila čtyřiadvacítku a do popokoje se line samej optimismus , tajak se příští rok bude zdražovat. Nicméně zaplať Bůh za to, aspoň se zpacifikovala a přestala citýrovat děti a mně. NA chvíli. Očekávám, že na tu Dolly nakonec nedojde a večer strávíme ve znamení hádek o televizní program. jeden má být optimista, ale přiměřeně okolnostem,
[304]
Martine TT, tady blbnou už od 15:30
(Šumavák: 31.12.2010, 19:14:23
- x)
a střílí mi petardy mezi koně. Tak jsem volal náčelníka městské policie jak to definuje ta městská vyhláška. No jen a pouze každého 1.1. od 00:00 do 02:00... říkal. Když jsem se ho ptal, co s tím teda udělá, tak celkem s klidem prohlásil, že nic, že mu v 16:00 končí pracovní doba. No znáte mě- já bych neřekl sprosté slovo ani za pytel sušených hoven...tak sem ještě zajel a chvilku byl klid. A mimo to jsem mu slíbil, že dojdu k vietnamcům, nakoupím nějaké dělbuchy a petardy a budu je celý večer střílet starostovi na barák... No, mají chlapci štěstí, že už na tom dříve obecním, dnes městském, úřadě nemám žádné pravomoce. Já bych z nich udělal nezaměstnané!
[305]
Šumaváku,
(Pavel Kořenský: 31.12.2010, 19:33:02
- Mail
- x)
pořiď si nějaké železo a řekni jim, že v případě nutnosti budeš střílet ostrejma a do nich. U nás s tím už puberťáci blbli včera a následkem toho koně protrhli ohradu a vyběhli na šíleně naklouzanou silnici. Naštěstí se žádnému nic nestalo, ale bylo to o hubu. Dneska jsme koně raději uklidili z výběhu už odpoledne, protože to venku nechutně klouže a ty rány je plaší už zdaleka.
[307]
Dobrý večer vespolek,
(Matzurka: 31.12.2010, 19:39:25
- x)
a připojuji se ke všeobecnému vinšování, i k přiznání dvd :o) Večer asi strávím odbíháním do kuchyně, neboť jsme se s přáteli dohodli na netradiční oslavě Nového roku, takže chci mít přichystáno na oběd. Ale asi si taky pustíme něco hezkého, odpolední Burian v \"U pokladny stál\" mi náladu rozhodně vylepšil :o) U nás se bouchá taky už od setmění, bohužel je zataženo, takže jen mírně pod nulou a naše doufání, že mráz ty ostřelovače zarazí doma, se nevyplnilo. Ale jak píše Martin TT, člověk holt něco vydrží.
[308]
No, snad bych i trochu protestoval
(Zpátečník: 31.12.2010, 19:48:45
- x)
proti [290], avšak takovej šílenec, abych věřil, že má smysl se ohrazovat proti zpochybňování své příčetnosti, zas přece jen nejsem. Ale samozřejmě jsem nic předem nepřepočítával, jen z toho dvojpoměru hp / kW bylo na pohled jasné, že tak to nemůže být, aniž by bylo třeba v hlavě násobit magickým číslem 0,746 (nebo hledat příslušnou rysku na logáru). Protože jsem měl Vysočanské fragmenty již v rukou, mohu říci, že Šakal i BohoušB odvedli skvělou práci a jejich výsledek IMHO stojí za to.
[310]
Ňákou mjuzik by to chtělo:
(Rpuť: 31.12.2010, 19:50:48
- x)
http://www.youtube.com...SaUetWOtTQ
[311]
MartineTT, díky.
(BohousB: 31.12.2010, 20:13:58
- x)
Juž ti šla i má odpověď. Dále už prosím nekorektuj, poněvadž časopis je uzavřen a právě teď už putuje závějemi k Šumavákovi na Šumavu. Přeju všem přítomným i nepřítomným, přispívajícím i nakukovacím, abychom všichni ten přicházející Nový rok ve zdraví přežili...
[314]
Přeji všem,
(kačena: 31.12.2010, 20:52:17
- x)
aby se za rok sešli se všemi na kterých jim záleží. Zdejším čtenářkám přeji, aby jejich ŽD čas od času naznačili, že http://jdem.cz/kc9s6
[316]
...ty bys jí zase kousal
(František I.: 31.12.2010, 21:37:14
- x)
nožičku. Taky bych si ten skeč rád vyposlechl. Tak ještě na skok. Já si na nedostatek dělbuchů nemohu stěžovat. Kousek od baráčku mám bývalé sídliště Na obušku, kde bývalí i současní orgáni bouchávají vším, co obsahuje střelný prach a na druhé straně čínskou restauraci. Naši šikmoocí sousedí dnes vystřílí vše, co jejich příbuzní neprodali. Letenský ohňostroj hadr. Ještě že našeho kocoura sežrali krátce po nastěhování. Ten by se asi pominul. PF 2011
[326]
Dědo z Vokýnka. Děkuju!!!
(BohousB: 31.12.2010, 22:23:38
- x)
Já su tak šťastné!!! Už mám žábu doma a už jsem si ji i pustil! Díky!!! Já po ní pasu a furt nic a tady se stačilo zeptat. Jednou jsem se chtěl ptát i u Vodičky, ale nějak jsme to tam zakecali či co a já se k tomu nedostal. A tady se stačilo jenom zmínit. Dědo z V., vřelé díky!!!
[329]
Ach ti Brňáci
(Honza ze Žižkova: 31.12.2010, 23:12:52
- x)
http://brno.idnes.cz...o-zpravy_sfo Musej mít i šprcky největší
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |