Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 10.03.2011
Daně, daně, daně....aneb: tentokrát poplatník v USA přeložila:Matzurka Poznámka: Někdy se příhoda stane tak, že už nepotřebuje další vylepšování, a tohle jedna taková je. Toto je skutečný dopis odeslaný IRS (Daňový úřad) v polovině devadesátých let, kdy docházelo k podivným a záhadným zamítnutím uznání osob závislých, výjimek a zvýhodnění. Dopis mluví sám za sebe :o) Komentáře
[1]
ještě jednou v nové hospodě
(Dušan Neumann: 10.03.2011, 19:55:44
- Mail
- odkaz
- x)
..divano, na to mohu lehce odpovědět (Dušan Neumann: 10.03.2011, 19:54:05 - Mail - odkaz - x) neboť si piniové \"oříšky\" pravidelně sypu do salátu a jedinou hořkost cítím, když za ně u pokladny vytahují šrajtofli...
[9]
Pro rejpala z dolní hospody :
(maYda: 10.03.2011, 20:40:08
- x)
v Praze prý bylo podmínkou udělení koncese na hospodu, že musí umožnit bezplatné použití záchodu pro příchodí z ulice. A kdo to nerespektova, o koncesi přišel. Ale to byl nějakej temnej středověk..... Tak mně napadá, jetsli to nebylo omezování svobody podnikání a práv majitele No jo, temnej středověk.
[13]
Jirko ppa, ty jako myslíš,
(Šumavák: 10.03.2011, 20:51:40
- odkaz
- x)
že uprostřed natáčecího dne by do dvora vlezl chlapík v motérkách s laclem, čepici s kšiltem na stranu, v koutku žváro a silným hlasm pravil: \"tak jsem tu stou vlnou šéfe! kam to chcete dát?\" ..a otevřel by vrata a začal tam couvat se sklápěčkou plnou vlny. A na námitky by vehementně tvrdil: \"já nevím, já to jenom vezu a musím to tady složit, protože z Křemže vezu náklad zpět! Ne ne ne!!! nic mi platit nemusíte ČT přijde faktura!\" :-)) :-)) To by tam ovšem musela být ta webkamera anebo alespoň televizní štáb nejlépe \"Černých ovcí\", či alespoň Primy s nevybranými budoucími farmářkami... :-)) :-))
[26]
pepo
(Děda z V.: 10.03.2011, 21:30:47
- x)
ráno ho měli na lopatě, mohli si s ním dělat, co chtěli, v poledne měl ohlašovat demisi. Místo toho se sami zesměšní v hlavním vysílacím čase nekňubovským kuňkáním. Je těžké mu nefandit. O nic jiného mi nejde, favorita jsem dlouho neměl, ale teď už asi mám :))
[27]
pepo,
(Rpuť: 10.03.2011, 21:34:24
- x)
ale on ji nepustil - o to se postarali novináři. Kdyby ji pustil, tak by ztratil tu moc, kterou má tím, že novinářské hyeny vlastně neví, co ten zatra Kalousek ví. A zdá se, že ten Balšínek mu v onom \"mystifikačním rozhovoru\" vykecal víc, než chtěl. Nestojím ani na jedné straně, aby náááhodou nevznikly nějaký pochybnostě....
[29]
divano
(Děda z V.: 10.03.2011, 21:39:27
- x)
kouření ani chlast mu nevyčítám, žádnému politikovi ani z pravice ani z levice, prostě proto, že mi to nevadí. Kalouska nějak zvlášť v oblibě nemám (těžko si oblíbit ministra financí) ale v téhle komedii mu začínám fandit, i když, jak jsem psal, v noci jsem ještě favorita neměl.
[31]
No, asi jsem staromódní,
(Kačena: 10.03.2011, 21:51:34
- x)
ale Kalouskova prča se mi nelíbí. To co dělají novináři je sice málo hezké, ale patří to k jejich profesi. Ale, aby místopředseda vlády volal po nocích pisálkům a dělal si z nich prču, to je tak uboze upadlé, že mě to od Kalouska překvapilo. To okecávání je ještě ubožejší než samotné volání. Tuhle roli Kalousek neuhrál je to šmíra. Matzurko díky.
[32]
pepo, já vím, že rád blikáš :)))
(Rpuť: 10.03.2011, 21:55:49
- x)
Ale, já jsem dneska ráno napsala tohle: [1075] Bohouši, (Rpuť: 10.03.2011, 09:48:12 - x) jeden důvod by to mít mohlo. Hyeny si na něj teď moc nedovolej vymejšlet a podtrhávat, protože si nikdy nebudou jistý, co by vytáhl on na ně. A tenhle gambit by na Kalouska seděl... To moc na pochvalu nevypadá a nevím, proč by mě to mělo nadále rozrušovat, když už jsem se jednou trefila :))
[34]
Tak to překopčím zezdola, kde jsem to psal Halladinovi, zapomenuv se tam:
(AeroKarel: 10.03.2011, 22:08:16
- x)
Kalousek nejspíš byl ožraleý, ale nevěřím, že si to jen tak v noci vymyslel a začal telefonovat. Můj tip je, že něco jako nahrávku dostal a velmi zajímavé by bylo zjistit od koho. Že potom místo tichého využití telefonoval, to už bych přičetl té ožralosti. A ráno zřejmě všichni poradci šrotili, jak to vysvětlit. V Hyde parku měl Kalousek navrch, potvrdil že je chytrej lump (ono to při těch otázkách nebyl zase tak moc kumšt). Nic to nemění na tom, že chodí sakra po okraji a sklouznutí je otázka času nebo šikovného protivníka. Bohužel/naštěstí (dle sympatií) se žádný nerýsuje.
[36]
Komické je
(Děda z V.: 10.03.2011, 22:21:38
- x)
že (nejspíš) jeden z těch devíti šéfredaktorů to \"spiknutí\" pohotově nahrál (stačí nafilmovat na mobil) a napráskal Kalouskovi, druhý, potom, co se to dozvěděl, okamžitě volal na hrad. Nezávislá velmoc :)) Hlídací psi :)) Zdá se, že kromě stranických a ministerských tajných služeb (ABL, Kalouskův analytický útvar) mají jednotlivé strany a ministři i své šéfredaktory.
[38]
pepo,
(Rpuť: 10.03.2011, 22:28:46
- x)
ani šéfredaktor celostátního deníku nemůže být soukromá osoba. A konec konců, co já jako Rpuť mám z Kalouskem udělat, aby ti to vyhovovalo? Mám ho jít odstřelit? Že ho nemám ráda, jsem tady už řekla milionkrát a pravdu má martin:\"nenechte se zaslepit tím, že ho nemáte rádi. Jako jeden z mála ovládá techniku existence v politice. Hyde Park jsem neviděl - ale viděl jsem Kalouska už mnohokrát a skoro vždycky měl navrch.\"
[40]
rputi
(pepa: 10.03.2011, 22:35:44
- x)
sefredaktor soukromeho celostatniho deniku - je soukroma osoba. urcita vetsi prava jim prave davaji politici. ja s tim nesouhlasim ani jim ty prava nedavam. nepotrebuji aby ho kdokoliv strilel , ale mohu upozornovat ze se mi to nelibi i to ze se mi nelibi vase tance nad tim jak to tem zloduchum dal - kdyz zrovna ti zlodusi se nelibi ani nam :-(
[41]
Dědo z V.
(AeroKarel: 10.03.2011, 22:35:50
- x)
i \"nezávislá velmoc\" i \"hlídací psi\" (a dokonce i ministři) jsou jen lidé. Šéfredaktory si pořeší vydavatel a majitel (i hnusný cizák :-P), ministr je v rukou své strany (i když v případě Kalouska spíš strana v rukou ministra, dtto Bárta), konečné slovo mají voliči. Není to dokonalé, ale není nic lepšího.
[43]
Ale jo, aerokarle,
(Halladin: 10.03.2011, 22:40:05
- x)
mimochodem názor socanů je velmi podobný vašemu. Je docela možné, že na té nahrávce je něco, co by novináře kompromitovalo také, a že Kalouskův telefonát měl znamenat \" Pánové, držte se dál od mé reformy, nebo si to odskáčete. A že předpokládal, že novináři budou tiše. Ale Bůh suď.
[47]
Pepo, dobrej večer.
(BohousB: 10.03.2011, 22:57:01
- x)
Když to člověk bere jako panoptikální představení s Kalouskem jako Škrholou, tak se tomu nějaku dobu trochu křečovitě směje, včetně mé maličkosti, ale z druhé strany je Kalousek něco skutečně obludného. A právě on má nemalou zásluhu na tom, kam se politika čím dál tím víc ubírá. Hezky to napsal Dušan Neumann v minulé hospodě v [1158]. Skutečně je u nás možné si dovolit prakticky cokoli? A bez následků? Takže si také vroucně přeji, aby šel už Kalousek konečně do prdele... :-((
[48]
bohousi ahoj
(pepa: 10.03.2011, 23:11:33
- x)
aspon z nocni oblohy mi prislo pochopeni. kdyz ja se ho hodne bojim . ved ako chuti moc . a jemu uz chutna moc dlouho :-( ale hlvne mu uz zachutnala strasne moc. zacinam mit dojem ze jedinej rozdil s paroubkem je ze on jde systematicky a neni netrpelivej.
[51]
Pepo, nazdar.
(BohousB: 10.03.2011, 23:37:30
- x)
No, zatím to vypadá tak, že mu projde prakticky všechno, co by jiným dávno zlomilo vaz... Ale doteď hřešil na to, že má za sebou toho knížecího paňácu a ta jeho média. A dost možná, že o tu mediální podporu právě přichází... Matzurko, zapomněl jsem ti poděkovat za článek. Děkuju... Petře Kunetko, zdravím tě. No, zatím to tak vypadá. Zatím... Uvidíme... On žádnej strom neroste až do nebe...
[54]
Pane PK
(Děda z V.: 10.03.2011, 23:39:44
- x)
nerozumím dost dobře, co Kalouskovi v tomto případě vlastně kdo vyčítá (nezastávám se ho). Zdá se, že on natočení nezorganizoval ani nepožadoval, byla to patrně aktivita některého z Čásenského podřízených nebo některého ze zúčastněných šéfredaktorů (blbý Balšínek je evidentně mimo podezření). Kalousek, evidentně překvapený to nabídl ČT, ta to \"veřejnoprávně\" odmítla odvysílat (proč?). Dál patrně jednal v rauši to mu ale nevyčítám (každý svého štěstí strůjce). V dalším zmatku evidentně krasobruslí nejlíp.
[55]
Rputi,
(Kačena: 10.03.2011, 23:40:37
- x)
vadí mi a překvapuje,že Kalousek neudržel \"firmu\". To co udělal je chyba a velká. Zavolat večer před jednáním K9, na kterém ustoupil veverkám a kývnul na nezvyšování daní, novinářům, že na ně má nahrávky, a když to,logicky, rupne, tak se vymlouvat, že to dělal kvůli daním a tak trochu pro prču. To nemá logiku to je zoufalá křeč. Tak blbej a nezkušenej, aby si myslel, že zlomí Bártu,Johna,a Kočí, kteří hlásali, že budou změny, není. Už včera mu muselo být jasné, že 20% daň je mrtvá tak proč trapná a nedůstojná komedie? Je mezi prohranými v jedné řadě s vystresovaným Nečasem a vyděšeným Kocourkem.
[56]
porad je to vyhra?
(pepa: 10.03.2011, 23:44:19
- x)
pokud nebude toto pokracovat http://respekt.ihned.cz...a-50-leta muze to ustat. pokud ale si toto vezmou za sve. muze v hyde parku zarit jak chce.
[57]
Dědo z V,
(Pavel Kořenský: 10.03.2011, 23:56:48
- Mail
- x)
mám obamu, že v tom [54] vycházíte z celkem neodůvodněné hypotésy, že ona nahrávka skutečně existuje. Měl bych mnohem jednodušší vysvětlení. Kalousek se prostě ožral a přišlo mu jako momentálně dobrý nápad udělat si prdel z MM. Takže pod vlivem zvednul telefon a začal se stavět chytrým jako rádio. Ráno (když se prospal) mu došlo, že ta včerejší prdel co si udělal z MM bude mít patrně jisté dalekosáhlé konsekvence a tak to začal dementovat jako správný dement. Mně na celém tom cirkusu zajímají víceméně jen dvě věci: 1. Jak si takové blbnutí může dovolit ministr financí a jak je možné, že víc než 24 hodin po celém incidentu je stále ještě ministrem. 2. Jaké kostlivce mají ve skříni mediální mrdky, když v domnění, že někdo nahrál jejich, cituji \"transparentní poradu\" volají na Hrad, na předsedu vlády, na lampárnu, na Bělehrad a tak podobně. Osobně po všech těch peripetiích nevěřím tomu, že nějaká nahrávka vůbec existovala. Kdyby ano, už se to během dneška rozkecalo.
[60]
Já jen napjatě čekám,
(Pavel Kořenský: 11.03.2011, 00:10:17
- Mail
- x)
kdo zase bude brečet v přímém přenosu v TV, jako brečel ten mladík v aféře Tlustý-Vířivý. Mně to celkem baví a chápu, že sranda musí bejt i kdyby fotra věšeli, ale tak nějak se nemohu zbavit dojmu, že za posledních cca. 21 let už bylo toho šaškování za peníze daňových poplatníků dost, napříč politickým spektrem. A tak nějak pomalu začínám vzpomínat na toho Cromwella a jeho: \"... Is there a single virtue now remaining amongst you? Is there one vice you do not possess? Ye have no more religion than my horse; gold is your God; which of you have not barter\'d your conscience for bribes? Is there a man amongst you that has the least care for the good of the Commonwealth? Ye sordid prostitutes have you not defil\'d this sacred place, and turn\'d the Lord\'s temple into a den of thieves, by your immoral principles and wicked practices? Ye are grown intolerably odious to the whole nation; you were deputed here by the people to get grievances redress\'d, are yourselves gone! So! Take away that shining bauble there, and lock up the doors. In the name of God, go!\"
[61]
já jen přidám, že Cromwella parafrázoval
(Dušan Neumann: 11.03.2011, 03:31:11
- Mail
- odkaz
- x)
2. září v britské Dolní sněmovně konzervativní politik Leo Amery, když vyzval Neville Chamberlaina k odchodu : You have sat too long here for any good you have been doing. Depart, I say, and let us have done with you. In the name of God, go![
[62]
Fujtajbl vespolek...
(ptakopysk: 11.03.2011, 05:47:59
- x)
vážení srandisté, ještě máme co dohánět! V zemi, kde se chodí hlavou dolů, maji ministra klimatických změn, který svoji práci myslí naprosto vážně. Nechápu, jak Aborigins vůbec dokázali přežít těch 5000 let, co tam pobíhají, bez ministerstva klimatických změn. Lid zde připomíná onu pověstnou žábu v hrnci s vodou. Poněkud nevrle reaguje na zmínky o úředních omezeních, neboť vše úřední jest správné. Od každotýdenního dozoru místního obvodního úředníka, zda lidé na svých nemovitostech netropí cosi neodhlasovaného, přes souseda, který na vás zavolá rangera, protože osm minut po čtvrté odpoledne vrtáte díru, až po nejrůznější tištěné pokyny, které dokážou cizince uvést do pomykova. Na starších autech ještě dožívají slavné nápisy na zpětných zrcátkách \"Předmět v zrcátku je menší, než ve skutečnosti\". Ale na dveřích oknech naleznete samolepky s něčím ve smyslu \"Výrobce neručí za to, že když nezamknete, může vám do objektu vlézt neautorizovaná osoba\". Obyvatelstvo pečlivě třídí odpad, takže biopopelnice ve čtvrti \"slušných lidí\" smrdí jak rasův pytel, ale na druhou stranu vám k baráku přivezou paletu cihel krásným dálkovým truckem a mimo tu paletu zcela prázdným návěsem, zvícím dvaceti metrů délky. Pro každý prd jezdíte autem jako kráva velkým. Samozřejmě jsou jisté oblasti, kde má Kotlinka náskok. Na cizince domorodci hledí jako na debila, když vznese otázku stran vybavení povinné lékárničky. Lékárnička je snad pouze v autech od BMW X5 výše a to pouze laskavostí autosalonu. Rovněž plynové trubky nejsou označeny žlutou barvou. Ano, i tak vyspělá demokracie má své rezervy. Ale určitě to doženou. Nedoporučuji klást otázky stran stowattových žárovek a jejich zákazu, neboť obdržíte informaci, že nikdo nic nezakazuje. Ale když ty žárovky chcete ukázat v obchodě, jste za potměšilé kverulanty. Rasismus je - hovořit o barvě a původu barevného obyvatelstva. Rasismus není - ignorovat barevné obyvatelstvo, když po vás něco chce, nebo když na vás promluví, aniž bylo vyzváno. Když jste politik v čelné funkci politické strany a řeknete že by se mělo zarazit přistěhovalectví, protože docházejí zdroje na sociální dávky, zavřou vás na pár týdnů za daňový únik vaší strany. Zcela demokraticky. Na obranu lidských práv. Staří vlčáci, začínající s podnikáním v šedesátých letech vzpomínají na zlaté časy, kdy se ledascos mohlo. Nu vot, takaja žizň v zemi, kde se chodí hlavou dolů...
[65]
Panenkomarijáskákavá!
(Rpuť: 11.03.2011, 06:18:06
- x)
Lidé bděte, neblbněte! Samozřejmě. že je to panoptikum! Přízračné panoptikum, kde vystupují bezhlavé kobyly, hejkalové, jezinky, Kalousek, novináři a jiná strašidla. Račte se na to podívat trochu s odstupem. On nám do reálu vyhřeznul svět ve formě, v jakém nám ho prezentují média. Svět viděný přes nočník, zabzděné podvlékačky a štěnice. Pohled bezesporu naprosto děsivý až k blití! Ovšem byly to novinářské hyeny, které si vyřvávaly právo na tento pohled. A nejen vyřvávaly, ale aktivně se na něm podílely. Vzpomeňte běsného Michálka, který s nahrávacím zařízením lítal po Praze a mínil si nahrát i premiera. Na tom se novináři nejen podíleli. A namísto umístění do specielního oddělení psychiatrické léčebny, byl Michálek novináři vyhlášen za svatého a oběť politického spiknutí. A teď chcete po Kalouskovi, který jen přijal jakousi nahrávku, aby odstoupil? Ve virtuálním světě massmédií by to bylo až komické! Opakuji - nepohybujeme se v reálném světě, alébrž virtuálním, který vytvořila massmedia a tam je možné úplně všechno! Osobně si myslím, že je úplně jedno, zda-li Kalousek volal nalitý či střízliv. Správně se táže P.Kořenský, proč panika po tomto telefonátu byla tak veliká, že novinářské hyeny volaly na Hrad, na Lampárnu a vůbec všude. Důvod musel být velice silný. Takže si myslím, že nějaký záznam z té schůzky existuje. A patrně ho pořídil některý z účastníků schůzky. A hyeny netuší, kdo z nich byl hyena až taková, že to prásknul... už to je důvod k nervozitě. Hyeny se dnes pokouší všechno schodit zveřejněním dopisu vládě, kvůli kterému to Kalousek údajně udělal, ačkoli je jasné, že kvůli obsahu onoho dopisu by mu ani nestálo za to vzít telefon do ruky, natož vytočit číslo. Čímž ovšem dokázaly, že důvod je ve skutečnosti mnohem závažnější. Nemám, samozřejmě, nejmenší tušení, na čem všem se hyeny na té schůzce shodly. Ale, durch Die Blumen, probleskuje informace, že mělo jít o společné mediální tažení. Proti zdražení, proti reformě, proti Kalouskovi ..... a nevěřím tomu, že nikoli proti vládě jako takové... A krom toho si myslím, že fakt, že šlo o schůzku šéfredaktorů deníků vlastněných zahraničními vlastníky je velmi podstatný a symptomatický.
[66]
A ještě bych dodala:
(Rpuť: 11.03.2011, 06:31:17
- x)
Když nemusel odstoupit John, který Michálka za novináři pro štěnici přímo poslal, proč by měl odstoupit Kalousek? Je to jedna verběž, hnusná a odpudivá, ale naneštěstí jsme si je zvolili.... A tady je ten odkaz na novinářský dopis vládě: http://zpravy.idnes.cz...domaci_abr
[67]
Ahoj, Ptakopysku
(Jirka ppa gomez, kanalnik a feudalista: 11.03.2011, 06:42:21
- x)
Kdybych nevedel, ze si si delas legraci, tak bych brecel. Kazdej rozumnej prece vi, ze Zeme je placka a zadna Australie, tedy, neexistuje. A taky s tim ministrem klimatizace si myslim, ze taky je to osoba bajna, az primo pohadkova. Vzdyt kazdy muz vi, ze je spis potreba ministr pro klimakterium. Kdyz bych se mel vratit ke kauze zliskaneho Kalouska a sefredaktoru co se nasli houstinku, kde se slezaji. Prvni aspekt je pomerne jasny Kalousek by jiz dnes nemel sedet tam kde sedi a bez vysluhy, odmen, odstupneho s ostudou, zadnim vchodem pro sluzebnictvo, opustit ministerstvo a na vratnici by melamviset jeho preskrtnuta fotka. Sefredaktori, kdyz se slezou, o cemz ani v nejmensim nepochybuju, protoze se vsichni mezi sebou znaji , porusuji kartelove dohody. Vzdyt si vzpomente, kdyz se sesli pekarny, nebo vyrobci prasku. To byla v permaneci i armada s letkou gripenu. Novinari jsou daleko vetsi zumpa a hnuj nez komunisti . Tech par vyjimek to nezmeni.
[70]
Bohouši,
(Rpuť: 11.03.2011, 07:00:40
- x)
jak už jsme zjistili svého času s Klaunem Parafínem, existuje pod Blaníkem časoprostorový tunel přímo do Austrálie. Jak jinak by se taky mohl ptakopysk pod Blaníkem objevit, že ano...:)) Jo, na to Právo jsem zapomněla. A že by to práknul zrovna ten .... možné je všechno....
[72]
Rputi, dobrejtro.
(BohousB: 11.03.2011, 07:15:29
- x)
Pámbu ví, jak se ten náš Ptakopysk vlastně pohybuje. Kdyby byl opravdovej sportovec, tak plave... I když na tom tunelu by něco mohlo bejt. A to je jako připojenej k těm blanickejm rytířům či co? Jinak Kalousek ty nebohé novináře děsil mj. tím, že to údajné video mělo být snímáno z několika různých kamer z různých pohledů, čímž zasel do jejich řad velkou nejistotu, jak monstrózní odposlechová akce to byla...
[73]
Bohouši,
(Rpuť: 11.03.2011, 07:29:50
- x)
Kalousek je potvora zlomyslná a zajisté se dobře bavil. Není nic jednoduššího, než s tím mobilem chodit po místnosti .... a natáčet :)) Kde přesně ten tunel je, ví jen ptakopysk. Už kdysi se uřek, že do těch míst chodí na procházku se psy a občas mu tam psi mizí...:))
[76]
Dobré ráno,
(Kačena: 11.03.2011, 07:53:26
- x)
seděli tam i lidi z HN a Respektu. Možná Bakala vyrazí vrata s Taberym, Šabatou a signatářkou Hanákovou. Slézat se s kolegy, kteří podporují zahraniční vlastníky. ;-) Byla by to taková hezká tečka za celou ukoptěnou aférkou... Napadá mě i jiná varianta , mohla to být velmi sofistikovaná zpravodajská hra. Tabery, dvojitý agent, natáčel v HD, materiál předal Kalouskovi ten spustil hru. Celé to ze Švýcarské centrály řídil Bakala... :-)) Ptakopysku vítejte.
[79]
Tedy ja ziram
(Jirka ppa gomez, kanalnik a feudalista: 11.03.2011, 08:01:14
- x)
Kdo komu skocil na spek ci neskocil je naprosto jedno. Ministr financi se ma starat o to aby se dobre hospodarilo i v te derave pokladne. To ze si \"dela legraci\" mne vtipne nejen nepripada, ale i stve. Co si to vubec o sobe mysli? Cizej vlastnik je stejne dobrej jako je mistni vlastnik. Copak skodovka dela schvalne pro kotlinu slabsi brzdy, aby nemci konecne nekdy vyhrali valku?
[80]
No, ono to tak jednoduché nebude.
(Halladin: 11.03.2011, 08:03:36
- x)
Celá změna DPH byla jen odsunuta. Pokud se novinám nelíbilo zvýšené DPH na podzim, není důvod, aby se jim líbilo opožděně. A odsunutím dostali větší časový prostor k argumentaci proti vládě. Takže fakticky zas noviny tak moc po čumáku nedostaly....Každopádně jejich existenční problémy byly odsunuty do budoucna. A budoucnost je nejistá.
[81]
Pardon, nebyl to Balšínek, nýbrž Čásenský....
(Rpuť: 11.03.2011, 08:05:03
- x)
...uvedl Kalousek. Podle svých slov „z reakce Čásenského jsem si svoje informace nejen ověřil, ale získal i zajímavé podrobnosti z uskutečněné schůzky. To, že šéfredaktoři MF Dnes a LN v obavách před avizovaným zveřejněním nahrávky zahájili obrannou bubnovou palbu a soukromý telefonní rozhovor zveřejnili, už byl bonus, který jsem neočekával,“ dodal Kalousek.... http://www.novinky.cz...vinami.html Jj - naše žurnalistická žumpa, nejenže neovládá pravopis a elementární logiku, pracuje s neověřenými informacemi, ale ještě ke všemu je hloupá a hysterická.
[82]
Doktore,
(NoName: 11.03.2011, 08:07:11
- x)
nejkomičtější podle mne je, že Kalousek mluví o nějakém soustředěném útoku na PENZIJNÍ REFORMU ! Zatím teda koalice předložila dva návrhy na zvýšení DPH, ten první v duchu \"jestli se DPH od příštího roku nezvýší, zhroutí se svět\", ten druhý vyvrací to první, a nějaké náznaky o tom, že se vyvedou 3% do soukromýh fondů , které budou/nebudou předmětem dědičského řízení. Copak se na to dá zaútočit ? Na několik plků a náznaků ?
[84]
páe poznámek bych podle dr. Součka označil jako tušení nesouvislostí
(Dušan Neumann: 11.03.2011, 08:12:53
- Mail
- odkaz
- x)
naprsosto se shoduji s Jirkou a opakuji: je úplně jedno jestli nějaký záznam existoval nebo ne - Kalousek se zachoval jako kašpar a znovu odhslil morální kvality hodné subalterního domovního důvěrníka. Pokud by nějaký záznam existoval, o čemž pochybuji, bylo by to ještě horší neboť by se ve funkci ministra financí projevil jasko vyděrač. Jelikož opravdu není imbecil, přičítám to divadýlko počínajícímu deliriu tremens. Na každý pád by se jako pravověrný katolík už měl polonahý bičovat před zpovědnicí.(už proto, že jím schvalovaná reforma se vyznačuje zřetelnými chiliastickými prvky,) O sestavě šéfredaktorů si nedělám pražádnou iluzi, zejména proto, že některé jsem mohl pozorovat zblízka. Je to uzavřený kruh, tajná společnost hráčů mediální poziční hry \"škatule, škatule, hejbejte se\". Dokonce bych je považoval za pátou kolonu v hájemství zahraničních vlastníků. Takový Šafr dokázal přivést na mizinu už několik deníků. A Balšínek je boží hovádko, které rozpustilo redakci Týdne s tím, že třeba začít s novou krví, s čerstvými nápady. osobní vzpomínka : Dokonce po mně tehdy chtěli vrátit poslední vejplatu s tím, že ač mne na hodinu vyhodili mzdové účtárně se to včas nedoneslo. Pracoval jsem pro všechny tři hlavné, zahraničně vlastněné deníky - LN, IDnes a HN - a nikdy, v žádném případě jsem nezaznamenal politický tlak ze strany vydavatelů. Těm šlo a jde jen o ziskovost. Politické preference, ale nikoliv cenzura, se měnily podle toho v jaké vládnoucí či aspirující partičce měl šéf kamarády. Ale třeba s tím, jak byly sdělovací prostředky na uzdě v sedmdesátých letech se to nedá srovnat ani v nejteřčím kalouskovském deliriu... ...chce to obrátit zrcadlo dovnitř. Lpůol oprávněně rozhořčených občanů bude interpelovat své poslance v této kauze? Kolik dopisů oznamujících tušení předplatného dostanou na stůl Springer a Ringieři? Vždyť je to vlastně nezajímavé - Kalousek nenabořil řadu aut ani neupadl na schodech s krabicí od bot plnou dollarů, ani nebyl přistižen jak se sápe Klasnové do postele...tak co... a ještě osobní poznámku..tohle byl vtždycky \"čistý\" blog, musíme sem zatahovat uy nové české vulgarismy, které tak nelibě znějí mému dědkovskému sluchu? Stačí, když to slyším v tramvaji od čtrnáctiletých slečen...
[86]
A co se týče cen
(NoName: 11.03.2011, 08:14:46
- x)
novin a knih, to první nekupuji, takže nevím. Ale knihy už v poměru k platům dražší byly, v 90. letech stála knižka kolem 200 Kč, pak přišly firmy typu Levné knihy a začali tlačit ceny zpět dolů. Dnes stojí \"běžné\" knižky mezi 200-300 Kč, ale platy jsou proti 90. letům dvojnásobné. Takže cena není to, co rozhoduje (dle mne). Já osobně jsem předtím kupoval víc knížek, protože jsem si doplňoval knihovnu. Ale v žánru, který mám rád už prakticky všechno pro mne významné mám a taky mám problém s místem, takže kupuji obezřetněji. A pro děti jeden Hasič Sam a Mašinka Tomáš stačí, nepotřebuji celou sérii 20 knížek, tam jedeme hlavně z archivu, který zbyl po nás.
[88]
Rputi,
(NoName: 11.03.2011, 08:27:57
- x)
Kalousek mluví o soustředeném útoku na penzijní reformu, ne já. A podle mne je to směšné-žádná reforma není, tudíž není na co útočit. A ve hře špinavců nemám potřebu hledat toho menšího. To je skoro jako s tím menším zlem. Pokud Kalousek ve Vás vyvolal touto \"kauzou\" potřebu hájit ho, dosáhl přesně toho, co chtěl.
[89]
Dusane, nevim jestli
(Jirka ppa gomez, kanalnik a feudalista: 11.03.2011, 08:35:25
- x)
Dopisy \"Volze\" neco vyresi. Obavam se, ze senatori a poslanci, ci jini politici se na prosty lid uz dlouho ani neohlizi. Takze bych to videl na ztratu casu a vyhozeny penize za papir a znamku. Ale treba se pletu a uz nekdo reaguje a kona. Noviny nekupuju ale knihy ano a je to asi nejvetsi pravidelna polozka v rozpoctu na drobne vydaje. Kazdy tyden odjizdim z me oblibene cukrarny v londynske a mam neco v tasce. Naposledy si manzelka velmi pochvalila muj vyber seversky detektivek. Nejen ze jsou prej velmi ctive a chytre, ale i dostatecne tluste, tak to tejden vydrzi. Jiste mohu si myslet, ze po zdrazeni to omezim, ale vidim to na to , ze nikoliv. Ani neprejdu ve vetsi mire na ty elektronicke. Jak to nesusti, neni to ono
[91]
Už zas
(martin TT: 11.03.2011, 08:37:48
- Mail
- x)
je nutné ty druhé veřejně zadupat do země, plivnout na hrob a pronést \"Érémý\", pouhý popis stavu je obhajobou a pochvala je adorací. Mějte se tu pěkně, jsem dnes 35 let šťastně ženat a to pořád jen s jednou manželkou. Nic nedělám, pozdě jsem vstal, v poklidu posnídal a jsem celý den k službám jen a jen jí. I když v Brně to budou ještě vnoučata.
[95]
Dobré ráno.
(maYda: 11.03.2011, 08:55:11
- x)
v Praze teplo, fouká, polojasno. Mně už nějak ten politickej virtuální svět nebaví... Začínám mít pocit, že užírat se tím je ztráta času. A že to ubírá prostoru jiným, radostnějším stránkám života. Mně je vlastně úplně jedno, jetsli ten hříšník je Kalousek nebo novináři. Je to něšjakej jinej svět, kterýmu nerozumím. Asi všichni moc čtou akční romány.
[96]
Noname, od té doby co mne překvapil film
(Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 11.03.2011, 08:55:46
- x)
\"muži co nenávidí ženy\" jsem jich pár přelouskal. Ale abych řekl upřímně, nejsem tak nadšen, jako moje drahá polovička. Sám mám od PeSa domácí úkol, že nemohu se začíst do jiné knihy, než do té co napsal Prachett a nesmím přestat, dokud nějaké nepřečtené budou. Zatím jsem asi tak ve dvou třetinách.
[100]
Jirko,
(maYda: 11.03.2011, 09:05:58
- x)
Muži co nenávidí ženy je , tuším , druhý díl? Synek si to přál k narozeninám a dostal celou trilogii, ale nakoukl do toho a usoudil, že to schová až na později, prý až bude dospělejší. ZA to brácha si to zamluvil, až bude mít dovolenou. Neměl bys tip na něco podobného? Potřebuju pro bráchu dárek k svátku a nemá cenu kupovat stejnou knihu.
[101]
Jenom se divím,
(NoName: 11.03.2011, 09:06:33
- x)
že když ti samí parchanti mydlili stejnými metodami oponenty této vlády od rána do večera, daleko za hranicí elementární slušnosti, Kalousek nevolal ? Média se přece takhle nechovají první týden. A této koalici pomohly vyhrát volby.Za použití stejných metod.
[103]
MaYdo
(Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 11.03.2011, 09:10:16
- x)
http://www.kosmas.cz.../Hypnotizer/ mimo to, když zajdeš do knihkupectví, jistě Ti poraděj daleko lépe, ale tohle taky není hloupé.
[107]
Ahoj! Martine blahopřeji!
(Šumavák: 11.03.2011, 09:52:14
- odkaz
- x)
( k přežití třicetileté války!) Pozdravuj ženu! Jinak mám pocit, že šéfredaktoři své noviny nečtou: Tisk a knihy zastávají důležitou roli nejen ve svobodném šíření informací a názorů, ale také při udržování a rozvoji spisovné češtiny v psané podobě. To je podle našeho názoru dalším důležitým důvodem, proč by neměla být dostupnost tisku a knih širokým čtenářským vrstvám znepřístupňována daňovými zásahy ze strany státu. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz...domaci_abr anebo lžou a ani se nezačervenají!!
[108]
Rputi
(AeroKarel: 11.03.2011, 10:16:55
- x)
[65]\"šlo o schůzku šéfredaktorů deníků vlastněných zahraničními vlastníky je velmi podstatný a symptomatický.\" Opravdu? Všichni? Otázku, proč by zahraniční vlastníci měli mít jiný zájem při zvyšování DPH, což by snížilo odbyt novin všech vlastníků a proč by jim mělo vadit zvýšení daní nebo penzijní reforma, raději ani nekladu.
[109]
Noname, není to umělá kauza
(Halladin: 11.03.2011, 10:25:44
- x)
Počet výtisků všech novin neustále klesá, a po zvýšení DPH dále klesne. A stím ui tržby za reklamu. Jen je humorné, že když se něco dotkne kapes pravicového tisku, tak se dotyční pravičáci uchýlí k levicovým argumentům. Protože \" přístupnost pro chudej lid :-)\" a žádost o dotace ( protože snížená sazba DPH je určitou formou dotace) jsou obvykle argumenty levice. No ale kdo by se staral, jestli používám levicové argumenty, když jde o peníze, že ?
[112]
Co se týče \"slezení\" novinářů,
(AeroKarel: 11.03.2011, 10:34:06
- x)
společný zájem mají nezvyšovat DPH, neboť čtenářů ubývá tak jako tak. Internet a TV jsou prakticky bez DPH.... S důchodovou reformou společný zájem nemají, neboť čtenářstvo toho kterého listu se chce potěšit potvrzením vlastních názorů, takže některé listy budou převážně chválit, jiné převážně hanět. Celkem vzato, kdyby Kalousek ve stavu ožralosti necítil potřebu telefonovat (měl jsem takového známého, pak chodil s bonboniérami na reklamace Telecomu, poněvadž volal dlouho a do ciziny), nedělo by se nic zvláštního. Co jsem tak četl přepisy telefonátů, to ranní probuzení muselo být kruté!
[115]
Mno,
(Matzurka: 11.03.2011, 10:40:13
- x)
já si taky dovolím souhlasit s panem Dušanem... je to hnus, z téhle vlády už mělo vypadnout lidí více. Kalouska už ani slušně komentovat nejde. Jenom mne mate jedna věc - jo, každý národ má vládu, jakou si zaslouží. Dobrá, ale v předchozí hospodě myslím jura-p docela hezky rozebral, že zatímco vláda si ani neumí spočítat, jaké dopady budou její akce na státní rozpočet mít, tak národ prostě začal šetřit (a způsobil tak ztrátu cca 20 miliard). Takže lidi šetřit a počítat umí, ale vláda ne.... fakt nevím, na co tam ty tajtrlíky máme.
[117]
Lidi,
(jura-p: 11.03.2011, 11:01:52
- odkaz
- x)
na tohle koukněte a buďme rádi, že jsme, kde jsme. http://www.ustream.tv...ium=5579605
[119]
Matzurko,
(Modrý pták: 11.03.2011, 11:06:23
- x)
k národu, co začal šetřit - to jen potvrzuje prastarý fakt: žádná vláda není schopna rozpoznat, rozhodnout a realizovat nějaká opatření. Občas se jim říká prorůstová. Fakticky to znamená pouze to, že: 1) jsou kupovány hlasy voličů, kteří si přejí více peněz na vědu, školství, penze, zdravotnictví nebo cokoli dalšího. A tito voliči doufají :-), že to a) nebudou zrovna oni, kdo to budou platit, b) neuvědomují si, že ten rozpočet je omezený a požadavky protivné (v ekonomické hantýrce se to nazývá racionální ignorance). 2) jsou přihrávány prachy podnikatelským skupinám, které a) páchají politiku zaměstnanost, b) projekty PPP (public privat partnership), c) zahraničním investorům, kteří mají tenhlencten multiplikační potenciál (to jsou všechny ty Hyundaye, Phillipsy, Citroeny a jánevímkdovšechnoještě). Samozřejmě, že je to nesmysl cíle se navzájem vylučují, protože by si všichni přáli platit menší daně a současně volají po zvýšených výdajích. Ale tak to je a upřímně řečeno, nevím, jak z toho ven. Že se národ doma chová jinak, to je normální, protože to jsou jeho prachy. A těch několik podivínů, kteří hodují, když jim lidi půjčujou, na tom nic nemění. K poklesu prodejnosti deníků - zvýšené DPH na tomto trendu nic nezmění. Bude klesat dále. Já osobně jsem přesvědčen, že ho ani neurychlí. Inzerenti už dnes dělají kampaně přes tištěné deníky spíše ze setrvačnosti než by si mysleli, že to má nějaký skutečný dopad (výjimkou je Blesk - ten prodává denně cca 1, 4 mil. kusů). Nota bene, když \"mediální mágové\" reportují o úspěšnosti kampaně, tak už jen tím, kolik lidí to vidělo :-) Vazbu mezi vloženými prostředky a zvýšeným prodejem opustili cca před 10 lety :-)) A to přesto, že zaměstnávají ty \"velmi fundované sociology\", kteří až se ještě jednou v něčem nespletou, tak to bude poprvé :-))
[123]
Tak jsem se koukal na primej prenos z
(Jirka ppa gomez, kanalnik a feudalista: 11.03.2011, 11:27:18
- x)
Tsunami. Musim rici, ze kdyz jsem si delal potutelnou legraci, ze to je vlastne vetsi vlnka, tak se ted stydim a je mi trpne. Snad se rychle zmatorej a moc jich to nevodnese.... Jen komunistum a jinejm hajzlum se zda ze existuji pravicova medyja. To jenom k te debate co je pravicove a levicove... :-((((
[124]
PK - důvod byl,
(Šumavák: 11.03.2011, 11:36:21
- odkaz
- x)
když ještě jela papírna ve Větřní! Právem se nejlépe zatápělo a bylo to za nejméně peněz nejvíce papíru !!!! Já se třeba dnes při zatápění dočetl, že: Šéf komerční banky Jan Kollert odstoupil a má dostat nejméně 15 milionů korun odstupného. Psali ve čtvrtek 17.února 2000. :-)) :-)) a upozorňuji Tě, že internetem v kamnech nezatopíš!!
[125]
Hmm,
(westík: 11.03.2011, 11:41:45
- x)
já osobně celou tu záležitost s (údajnými) nahrávkami šéfredaktorů „ sedmé velmoci“ považuji pouze za drobnou frašku v celém současném dění :-? Nějak mne to nevzrušuje: již několik let TV k sledování (údajných) informací nesleduji, tištěné neviny nekupuji- a stal se ze mne nový člověk :-) Jen už dávno jsem si přála, aby těm „novinářským hyenám“ ( Dušan N.jistě odpustí-výjimky se najdou) někdo šlápl na krk -např. tím, že by někdo zveřejnil něco o úplatkářství mezi novináři.-tedy, ne že bych v současném době o něčem podobném slyšela nebo znala nějaká fakta: jen si matně vzpomínám na jistou aférku (která rychle utichla) v dobách Luxe ( kdy se tento český Machiavelli scházel tajně s vytypovanými novináři po hospodách -proč asi ?) . Jistě si neděláte iluze, že by jediní ti s aurou nezkorumpovanosti byli mezi novináři :-?
[129]
MP a juro_p,
(Matzurka: 11.03.2011, 11:54:58
- x)
žeby se mi líp dýchalo, když vím že jsem racionální ignorant nebo kognitivní disonantik, teda říci nemůžu. Ale aspoň vím, jak ten podivně schizoidní stav nazvat. Z Japonska mne mrazí už od rána, v Tsukubě mám kamarádku, tak asi zapálím hromničku. Bez legrace, těch pár Japonců, co jsem měla možnost osobně poznat (všichni z akademické sféry, potažmo státních výzkumných institucí...), jsou neuvěřitelně přátelští a milí lidé. Ale věřím, že je to nezdolný národ, a zvládnou to.... Šumaváku, vy nemáte v okolí žádné hyper-super ? U nás nám několik prodejen cpe svoje letáky do schránky zdarma, a např. Kaufland a Globus to mají v té \"novinové\" kvalitě, tak s tím zatápíme docela dobře. Za noviny je mi líto peněz, budějovická \"Sedmička\" je kupodivu zdarma, a ještě nám občas do schránky zdarma dorazí nějaký časopísek \"Budějovický Samson\", ten je ale už na papíru fajnovějším, tak to jde do recyklace.
[134]
Kdyz to
(Jirka ppa gomez, kanalnik a feudalista: 11.03.2011, 12:55:02
- x)
Nechce chytit, tak franto..... Papir je uz davno prekonana vec. Kdyz se u nas zapaluje krb, vezme se takova ta bila briketa z pilin, ta se da \" jako papir\" pak se skrtne v te flambovaci pistoli, jak se karamelozuje cukr , kdyz se dela kreeembryleeee a za chvilku je ohynek i bez zapalovani letaku. Jinak je take moz e zavolat vestci Vencovi Plaminkovi , von to vybubnuje :-D
[135]
Noviny
(maYda: 11.03.2011, 13:07:46
- x)
jsou výborný na vysoušení bot, leštění oken, převoz řezaných květin a jako tepelná izolace, krdyž potzřebuju převézt něco mrtaženého. I na vajíčka se hodí, když není futrál nebo na zabalení nádobí. Možná, že nebýt potištěny, neměly by takové fyzikální vlastnosti, které z nich činí užitečnou komoditu.Ale čím sjou potištěny je buřt. Ostatně už můj děda říkal, že novináři by stejně jako kurvy, měli bydlet za městem. u knih je to jiná, ale myslím, že to odnesou nejvíc veřejné knihovny.
[139]
no
(westík: 11.03.2011, 13:27:43
- x)
a mně zase stále chodí katalogy od Bakkera, které nehoří ani v krbu , ani se do nich nedá nic balit. Ale ty obrázky květin a keřů jsou krásné , to tedy ano ; horší je, že na zahradě tytéž květiny a keře vypadají o hodně hůře :-(( Nevím, čím to je, asi málo hnojím :-)))
[141]
Nekorektní Topolánek
(bobřík nakukovač: 11.03.2011, 13:37:04
- x)
Omlouvám se za vpád, ale musím se podělit, je to najednou úplně jinej člověk ;-) http://zpravy.idnes.cz..._domaci_js
[144]
Westíku,
(maYda: 11.03.2011, 13:46:16
- x)
když vaříte podle receptu z magazínu a je u něj fotka, tak obvykle produktk taky neodpovídá té fotce. Ovšem je aspoň jedlý, což se nedá říct o předloze, protože kdyby to jídlo tak mělo vypadat v reálu jako na tej fotce, tak se musí upravit všelikými laky, spray a tužidly tak, že je nepoživatelné
[146]
No trochu OT...
(Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 11.03.2011, 13:49:11
- x)
na začátku týdne jsem přišel po delší době do banky, co začíná na Č...a tam jsem si chtěl složít páš šupů na konto...své...No a madam u přepážky, která mne zná jménem, říkala....ale já musím vidět občanku, protože to máme nařízené a i kdyby šlo jenom o pětikorunu, musím jí vidět. Tak jsem po několika dobře mířených otázkách se dostal až k veliteli pobočky. Ten je rozpřáhl ruce, že nemůže jinak. No a já taky nemohl jinak a všechny peníze jsem převedl jinam a účet zrušil. Nechápu, proč to udělali, nejen že ta baňka je drahá, ale takhle prudit, no nevím, jejich problém. Třeba je to tak se vším. Stačí se prostě neleknout, nevyplnit, neudělat....a třeba to k něčemu bude. Kdyby se rozhodla i půlka klientů občanku neukázat a účet zrušit, vyhodit sčítacího komisaře, nekoupit si novou lékárničku...No přemejšlete, někteří, o tom, že to jde.....:-(
[148]
Petře, spíš bych byl zvědavej na to
(Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 11.03.2011, 14:04:51
- x)
kdyby třeba třetina ovčanů se změnila na občany. Co by s tím mohl \"stát\" udělat? Zavřít? Vyměřit pokuty? Myslím, že by to bylo směšné....naprosto by se zhroutil celej buzerační systém. Jen bohužel to nebude nikdy ani 10% co budou neposlušní. Můj odhad tak 2% a to je ten problém.
[153]
No, mám dojem, ýže je to ochranné opatření.
(Halladin: 11.03.2011, 14:29:43
- x)
Ono se dost nadávalo, že stačí, aby kdokoli hodil do sběrné skříňky v bance vyplněnej příkaz, s obšlehnutým podpisem, a platba prošla.. A už se pár lidí dušovalo, že vůbec nevědí, jak se jim platba na účtu octla. Že oni ani náhodou.... Ostatně.... V druhé polovině roku 2008 (1.září 2008) vstoupil v platnost nový zákon o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu (zákon č. 253/2008 Sb). Zákon přináší některé změny v identifikaci klientů a nově zavádí pojem kontroly klienta. Kdy provádíme identifikaci klienta? Klienty identifikujeme v těchto případech: * před uzavřením obchodního vztahu (např. uzavření smlouvy o účtu, vkladu na vkladní knížce, smlouvy o nájmu bezpečnostní schránky apod.) * před uskutečněním obchodu (transakce) v hodnotě převyšující částku 1 tis. EUR nebo ekvivalentu v CZK či v jiné měně. (Při výběrech a vkladech v hotovosti, při bezhotovostních převodech, nákupu a prodeji šeků v uvedené výši apod.) * při výplatě nebo převodu zůstatku zrušeného vkladu z vkladní knížky na doručitele, a to bez ohledu na jeho výši
[154]
Jirko,
(jura-p: 11.03.2011, 14:33:36
- odkaz
- x)
a mimoto jsi ještě ušetřil poplatek za vložení peněz na svůj účet. V bance, co začíná na U a dříve začínala na Ž, po mě občanku nechtívají. Ale je pravda, že já tam už pár týdnů nebyl. Bankomat zatím taky občanku nepožaduje. To víš, co kdybys chtěl uplatit sám sebe nebo jsi byl podezřelý z narušování hospodářského smíru v EU. Jo a nebyl jsi v posledních dvou letech na Středním či Blízkém Východě, či neodmítl jsi v letadle vepřové, to by bylo závažnější a takové lidi je potřeba sledovat. Když nejsou teroristi, tak se nemají čeho obávat. A neřekl jsi v telefonu slova meloun, kapřík, mega, fíčko, vypálit nebo ty svině? V automatu na klíčová slova to blikne a už to jede.
[155]
Juro, mi takový praktiky doslova serou...
(Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 11.03.2011, 14:38:25
- x)
nikdy jsem nepředkládal pas, nebo vobčanku ke svému účtu. Nikdy jsem netrefil podpisovej vzor a vždycky mi vyšli vstříc. Je ale pravda, že tam co už nemám účet, jsem to nikdy moc nevyužíval a byla to taková historická reminiscence...no a už není.
[159]
ma vystoupit farar na kazatelnu a zacit kazat o tom jak vcera soulozil?
(Halladin: 11.03.2011, 15:01:43
- x)
Já slyšel na Slovensku o katolickém kaplanovi, který v rámci katolického školení před církevním sňatkem sehnal skupině snoubenců sexuologa, a uspořádal školení na faře :-)Se slovy\" Manželství musí klapat i v posteli! Ještě hluboko za socíku :-) No a pokud se onen farář cítí odborně dostatečně zdatný - proč ne ?;-) Osvěty není nikdy dost ! :-))))))) Pokud je to amatér, je to ovšem horší !
[160]
Tak zase konečně tady.
(František I.: 11.03.2011, 15:09:56
- x)
Přátelé shlédl jsem celého Kalouska a bohužel s drtivou většinou z vás nesouhlasím. Jaksi jste si nepoložili prvotní otázku, k čemu co slouží. Já vidím hodně vážně schůzku šéfredaktorů, ať jejich plátky patří těm či oněm. Tady nám před očima Kalousek ukázal, jak se tovří mediální prostředí. Že je vcelku jedno, zda se noviny pokládají za levicové či pravicové, jen když budou dodržovat vytyčenou linii. O schůzkách šéfradaktorů neslyším poprvé. Stejně tak i vás už mělo dávno napadnout, proč se člověk stane ze dne na den hvězda nebo uhasne jako meteorit v žumpě. Například výstup Paroubka do výšin stál kolem 80 mega. Neplatil a šel. Bém se pánům vysmál. Šel kvůlivá blbosti s opencard, i když se jedná o vcelku dobrou myšlenku a i o fakt, že všude jinde, kde se podobný systém zaváděl se kradlo mnohem více, než v Praze. Vzpomínáte si, jak začínaly fotopanely, globální oteplování, fofrníky apod? Jak vypadal bioboj s kůrovcem? Škoda, že někdo neudělal průzkum, kterak media fungují. Asi bychom se divili jako onen novinářík, který odchytil socana Pecinu v družném rozhovoru s Babišem na benzince. Pecina následně zdrhal, až mu břich sloužil jako setrvačník. A to tehdy vedl jakýsi antiúřad. Zpět k začátku. Prostě Kalousek chytil PaH při činu v přímém přenosu a sláva mu za to. Co se týká tzv. reformy, pokud milý pan ministr financí nezlikviduje socanské zlodějiny, skryté pod pláštíkem nového zákoníku práce a Škromachovy idiocie v mandatorních výdajích, nevidím své důchodové naděje nijak zářivě. Zmetky, kteří se zaklínají proradnými a hnusnými soukromými fondy, bych rád upozornil, zrovna si totiž prohlížím sjetinu s mými vklady do jednoho z nich, že v krizovém roce 2010 mi onen vydřiduch připsal pouze necelých dvanáct procent úroku (jednou to bylo i více než šestnáct. Měl by se polepšit.). Nějak naši socánci s vždy korektními státními fondy zapomínají na Řecko. Resumé - i ta nejblbější Kalouskova reforma bude lepší než socanské výkřiky o zdrojích, které tu někde jsou. Bohužel, nikdo, tím spíše naše rudooranžová armáda, neví kde. Ale blbi jim tleskají........
[162]
No Name,
(František I.: 11.03.2011, 15:40:03
- x)
je blbá. Ale nedělat nic by bylo ještě blbější. Snad..... I když si myslím, že dokujd nepadnou zbytečná ministerstva, zbytečné krajské mezičlánky, idiotský ZP a ještě idiotštěji nastavené mandatory, vše téměř marno jest. Moc jsem včera nespal, takže jdu zdechnout do houští.
[163]
tak po kave u prahy snad jen frantisku
(pepa: 11.03.2011, 15:56:44
- x)
tak takovejch reforem lepsich nez je ta socanska - tech uz jsem pekne syt :-( abych ti rekl pravdu ani ti nejsem jistej zda mi vzdy nezvedaly dane ti co tvrdili ze jsou od socanu na pravo. ale mozna ze mi rekl paroubek - tak ted budes platit za 3 dny nemoci. neboj ale ted ti snizime odvod o 1% a pstupne az o 3,5%. pak zase prisla socanska vlada a rekla - prrrr nemame na to dalsi 2.5 % nemuzeme snizit. nakonec priskocil paroubek s filipem - hahaha jdeme na dnu 15nast - jo a to procento co platis prece mene vratime pekne statu. To je NASE procento!!!!!! Pak mi zubata ples zavedla odpovednost za jine jenom aby neschopne lemry mely jistotu ze kdyz to nezvladnou oni uhlidat - vezmou si ty jejich penize u mne. Ted uz je to dobry , jen se bojim ze cyhraje Hasek a ze se priblizi sazby dph k sobe , mozna na jednotnou dan. teda priblizi - socansky na tu vysokou. Ale nemusim se bat prej se asi sjednoti vsechny dane na 20 %. diky tomu ze vladne pravice tak to bude jen 17.5% teda DPH ta dan z prijmu co je 19 asi na tech 20 bude muset jit. prece mi to JEJICH 1% nenechaji......... doprdele kde vydis tu reformu ? jo a ze jsou novinari parchanti a schazeji se ??? oni politici neee? ze parchanti novinari ovlivnuji blbce tak jak se dohodnou? a oni politici ne??? ja jenom ze ti novinari maji janka kroupu - ale ja ho neplatim . Kalousci maji sve cicvary ( nebo jak se ten Mladej Blnbej Arogantni jmenuje) jo ale ty si proti sobe zase jeste musim zaplatit.
[165]
znával jsem kdysi jednoho faráře,
(Dušan Neumann: 11.03.2011, 16:03:46
- Mail
- odkaz
- x)
který býval bvelmi populární u krásného pohlaví a tense po litru mešního vína obhajoval zcela logicky : duši jsem dal bohu a co si dělám s tělem do toho nikomu nic není...., sle z kazatelny jsem ho to hlásat neslyšel...
[167]
Tady býval před 60 lety výtečný pan farář
(Rpuť: 11.03.2011, 16:12:03
- x)
a ten se jednou vsadil (o pivo, jak jinak) se svými farníky, že z kazatelny řekne \"pr..l\". Byla to léta padesátá, ale tu neděli měl narvanej kostel k prasknutí. Vystoupil nonšalantně na kazatelnu a jal se tepat nemravy, mimo jiné i hrubou mluvu, kterou po městě slyšel: \"Jsou tací, kteří i slova jako \"pr..l\" říkají a ani se nečervenají\".... A bylo! Pivo bylo jeho.:)
[168]
NoName
(AeroKarel: 11.03.2011, 17:00:37
- x)
[161] zajisté Kalousek tvrdí, že zvýšení DPH, povodňová daň v dani z příjmu, zvýšení daně z nemovitostí, zvýšení spotřebních daní na PHM atd. je nutná součást reformy, ale je to tak? IMHO reformou jen kamufluje svou neochotu či neschopnost skutečně šetřit.
[170]
Františku
(AeroKarel: 11.03.2011, 17:28:58
- x)
[160] lehce bych zapochyboval, že k odstřelu Béma byla zapotřebí nějaká konspirace. Nasral důvodně spoustu lidí, Opencard je zatím spíš k buzeracím než k užitku a výrok \"že všude jinde, kde se podobný systém zaváděl se kradlo mnohem více, než v Praze.\" z vrozené slušnosti a úcty k Tobě raději nekomentuji. U Paroubka se lze spíše divit, že nenasral ještě více lidí a mimo to, tam nebyl přístup médií jednotný. Takže nevím, ale já jsem na spiklenecké teorie dost odolný. Navíc přeháníš vliv těhle novin. V Praze rozsahem možná \"Metro\", ale to se jeví apolitickým, celočesky asi Blesk /tam nevím, nečtu, zda měl nějaké podobné zaměření/ a hlavně Nova, ale ta se zase nikde s šéfredaktory neslézala.
[171]
Frantisku , Frantisku
(Jirka ppa gomez, kanalnik a feudalista: 11.03.2011, 17:41:31
- x)
To co si napsal o tech reformach a tak, bych vubec radsi nekomentoval a pak jsem se zamyslel a uvedomil si, ze konecne znam jednoho cloveka ktery voli reformy, nezadluzovani a mobilizaci proti levici, nema rad socialisty a proto se radsi nechava duyledne oskubavat od svejch favoritu a to vse s usmevem a radostne. Mi vubec nevadej novinari, protoze mne vubec nijak neovlinujou, vadi mne zvysovani dani, netusim proc bych mel bojovat za oupnkaard, kdyz je to vzdycky naprd ale min se kradlo.... Jo a vubec, volby mensiho zla a zadne limity, kam az mohou zajit a pak smitec, je cestou k tomu co tu uz bylo.... Ach jo
[172]
RE že všude jinde, kde se podobný systém zaváděl se kradlo mnohem více,
(Halladin: 11.03.2011, 17:44:53
- x)
Taky není pravda. Obyvatelé slovenské metropole si od ledna mohou žádat o Bratislavskou městskou kartu. Na rozdíl od pražské OPENCARD její vývoj zaplatily banky, které ji vydávají jako běžnou mezinárodní platební kartu k účtu. Karta využívá technologii Master Card Pay Pass, s jejíž pomocí je možné platit menší částky do hodnoty dvaceti eur bez zadání bezpečnostního kódu PIN. Město Bratislava bude nyní investovat pouze do propagace karty. Podle prvních informací o kartu mají obyvatelé Bratislavy zájem. Funguje jako elektronická tramvajenka se zhruba desetiprocentní slevou na předplacené jízdné, dále jako karta do největších bratislavských knihoven, jako elektronická vstupenka na akce nabízené na serveru Ticketportal a k získání slev a výhod u zatím nejméně deseti partnerů. Nabízí mimo jiné slevy do posiloven a bazénů. O kartu si mohou zažádat lidé s účtem ve třech slovenských bankách: OTP Banka, VÚB Banka a UniCredit Bank.
[176]
vlastne jak to posal dusan
(pepa: 11.03.2011, 18:25:35
- x)
z kazatelny ho prupovidku o dusi a tele rikat neslysel. je mi uplne jedno zda bude kalousek sedet u maydy vykladat konspiracni teorie , nebo jak jeho lidi zjisti ze se tam a onde urcite krade. ale jinak je to ministrant a z kazatelne neee. vzdyt kalousek si muze s johnem podat ruce a mozna se bude muset john cervenat ze on je mensi sasek
[177]
co Vás zas bere, pepo?
(maYda: 11.03.2011, 18:33:56
- x)
proč by zrovna u mně měl Kalousek vykládat nějaký konspirační teorie? Za prvé bych ho nepustila do dveří, za druhý mně konspirační teorie moc neberou a za třetí mám lepší starosti, než řešit, jestli byl ožralý Kalous nebo novináři nebo všichni.
[184]
Šumaváku, kdyby jen to ....
(Rpuť: 11.03.2011, 19:49:39
- x)
...proti němu ozvalo 180 německých národohospodářských univerzitních profesorů. Dne 17. února vydali společné memorandum Plenum der Ökonomen (Plénum ekonomů), jež připravili Andreas Haufler (Mnichovská univerzita), Wolfram R. Richter (Dortmundská univerzita), Bernd Lucke (Hamburská univerzita) a profesorka Monika Merzová (Vídeňská univerzita). Dávají v něm najevo, že si nepřejí kolaps německého hospodářství a financí jen kvůli ostychu před nenasytnými zadluženými zeměmi. Memorandum také demaskuje bohulibost navrhovaného paktu konkurenceschopnosti i jeho schovávání se za koordinačně „technické“ fiskální a podobné „záležitosti“.... http://www.ceskapozice.cz...opnosti
[185]
teda Šumaváku,
(divana: 11.03.2011, 20:05:06
- x)
takhle ty klacíkem dloubáš do mé rány :-)) =[181] jako bych tu nepsala, jak nám vykradli auto a v něm motorovou pilu, zrovna jsme se chystali na chatu, kde už bylo sem tam pokácíno a potřebovalo to ještě pořezat na špalky no a sekyrka u toho byla taky! a to na nějakou pilkovou soutěž koukat jasně že nemůžeme :-) to že snad za týden to auto vykradli znovu, už byla jen perlička, ukradli chlapečkovi jedno z dvanácti mlík, co byl líný hned odnést po nákupu domu - on je tak líný, že ho lemtá místo jídla :-)))
[188]
Eurosport nemáme,
(Matzurka: 11.03.2011, 20:14:17
- x)
o co přijdu ? Jinak aspoň jedna malá, pro mne dobrá zpráva, kamarádka z Tsukuby je OK. Sice má laborku našišato a pár přístrojů je na kusy, ale všechna důležitá data má na svém záložním HD, a doma jí teče i horká voda. No, štěstí v neštěstí.
[192]
Tedy, jak tohle Palcát ustojí,
(AeroKarel: 11.03.2011, 20:56:41
- x)
http://www.ct24.cz...tila-kancelar/ , doufám, že to má Rožánek alespoň v deseti kopiích! A určitě způsobili to zemětřesení, aby si jich nikdo nevšiml. :-P
[193]
Policie a ČT
(Děda z V.: 11.03.2011, 21:39:05
- x)
http://jdem.cz/kxpk2 \"ČT oznámila, že se kvůli zásahu obrátí přímo na premiéra Petra Nečase\" Chtějí snad, aby politik ovlivňoval vyšetřování? Líbí se mi, že všechny \"demokratické\" zásady, hlásané českými novináři, platí jen pro ty druhé. Co kdyby se ve své kauze obrátil na premiéra nějaký fuj fuj podnikatel s topným olejem. U podnikatelů s informacemi je to v pořádku. Po doktorech jsou novináři další skupina, která u mě mocně prohrává.
[195]
Vojenská policie
(Halladin: 11.03.2011, 22:00:42
- x)
je policie jako každá jiná, jen má v kompetenci vojenské záležitosti, a nikoliv třeba kapsáře. :-) A spisy vojenské kontrarozvědky vojenská záležitost jsou. Je úplně jedno, kdo je má. Pokud mají povolení o domovní prohlídce od soudce, není se o čem bavit. Protestovat se dá, ale nejspíš zase státnímu zástupci, anebo soudci. S odvoláváním na premiéra ať jdou do háje. A kdyby se do toho náhodou premiér chtěl motat, měl by jít do háje taky.
[199]
legalita akce je jedna věc, její prpovedení ovšem
(Dušan Neumann: 11.03.2011, 22:43:12
- Mail
- odkaz
- x)
tyátr hodný Fidlovačky. Zamaskovaní pistolníci v neprůstřelných vestách, možná i dálkově řízení přes voperovaný čip za levým uchem, scénář jak z béčkové hollywoodské střílečky. To tam čekali evropské úsyžedí AlKajdy nebo co? To si šli pro zahozenj papír, co teprve budou dělat až opravdu o něco půjde. )Užasné, jen tak dál soudruzi. Zdá se, že už opět nepřítel je všude....
[200]
Pane Neumanne
(Děda z V.: 11.03.2011, 22:54:23
- x)
to začíná být tak normální, že už tu nesmyslnost ani neregistruju. Poprvé to asi bylo za Zemana v IPB, asi měli strach, že by je účetní píchla propiskou, potom už to šlo ráz na ráz, dneska už takové jednotky má i městská policie. To byli původně, jestli se nemýlím, městští hlídači, kteří měli hlídat pejskaře, aby sbírali hovínka. Ale podle některých policajti musí být vidět.
[202]
ono to zvenku vypdá hrozně směšně
(Dušan Neumann: 11.03.2011, 23:27:45
- Mail
- odkaz
- x)
a niklov odstrašujícně. Jen si teď stále častěji říkám, že je dobře, že je ta republika tak malinká a mluví se tam jazykem, který nestojí skoro nikomu za studium, jinak by ta ostuda byla celosvětová a vtipy o Češích by vytlačily skotské, polské a zřejmě i blondýnské...
[204]
No tak teď tu zprávu aktualizovali.
(BohousB: 12.03.2011, 00:19:53
- x)
\"Po pěti hodinách budovu opustili, odnesli si pytle dokumentů, počítače redaktorů a archivní kazety.\" \"Budovu opustili až krátce před půlnocí. -Odnesli si sedm pytlů dokumentů, starší archivní kazety a počítače dvou redaktorů,- řekl mluvčí Šticha.\"
[206]
Já bych se Dědo z V.
(AeroKarel: 12.03.2011, 00:46:19
- x)
držel zásadních věcí. Což jest IMHO nutnost šetření, upřesnil bych na nutnost šetření na správných místech, ne na invalidech (jiná věc je, jak skutečně prověřit invaliditu, to skutečně nejde statisticky, jak se v současnosti děje). Pokud toto není skutečností, nějak bych se smířil s zachováním současného stavu. \"Flastrování\" průseru zvyšováním daní na cokoliv včetně knih se mi prostě nelíbí a k autorům petice mám sympatie, podepsal jsem ji. Můj odpor k socanům všech barev nejde tak daleko, abych souhlasil a podporoval socanská opatření. Zde na blogu jsem nechuť k šetření nezaznamenal.
[207]
Proč zrovna knihy
(RenataE: 12.03.2011, 00:51:46
- Mail
- x)
[205] nejde ani tak o beletrii, jako o učebnice. Od té doby, co dětičky začaly navštěvovat ZŠ (momentálně 2. a 8. třída), se mi nad úrovní učebnic obrací žaludek, pravidelně kolem prvního září. Ony existují i lepší kousky, ale školy na ně prostě nemají peníze. Pokud se zvýší DPH i na knihy bez navýšení rozpočtu škol, učebnice budou ještě horší. Pokud chci investovat do románu, mohu si to rozmyslet a případně si knihu půjčím v knihovně. U učebnic tato volba není. A to mluvím o základní škole, předepsaná literatura na VŠ je samostatná kapitola. Chci tím říci, že souvislosti jsou široké 8)))
[210]
Dědo, z V., dobrý večer.
(BohousB: 12.03.2011, 01:26:11
- x)
Ad knihy a patetická petice. Dost často s vámi souhlasím, ale tentokrát si vám dovolím prosím odporovat. Šetření přece nespočívá ve zvyšování daní. Takže má rodina to s tou peticí a knihami vyřešila Šalamounsky. Podepsali jsme všichni dospělí petici proti zvyšování daní za knihy (každý nezávisle na druhých) a zároveň mi rodinka koupila k mým nedávným narozeninám Červenou knihu od C. G. Junga. Tuším, že ta kniha stojí docela dost, přibližně necelé 4 tisíce korun. Jo a dnes mi přišla jako novinka kniha od René Descarta - Geometrie. Je to český překlad s přetiskem latinského vydání z roku 1683. Ta stála 328 Kč. Takhle je to snad správně, ne? Já vím, že jsem to napsal poněkud ironicky, ale rozhodně to nikterak nemyslím vůči vám zle... :-))
[211]
Hola, dobrý vrčer vespolek! Našel jsem chvilku při vaření a nakouknul jsem.
(Loki_F: 12.03.2011, 01:27:17
- x)
Takže podle časové posloupnosti. Fascinovalo mě, jak (v dolejší hospodě) některé zdejší dámy s vervou obhajovaly, u příležitosti 100. výročí MDŽ, svůj genderový statut (naznačovaly dokonce převahu). Potom, právě tytéž, dámy ukazovaly své potlačené sebevědomí, velmi specifickými reakcemi na pouhých několik slov... a reagovaly jako potrefené husy. Marine TT: potvrzuji, Je to marné. };D))) Andy, rozhodně se nesázej s AeroKarlem, prohrála bys, skutečně se to netýkalo Tebe, ani v nejmenším. Dano, ani Tebe se to netýkalo, přestože jseš významnou částí svých příspěvků jak kniha Jobova a řeči o kosourech, ptáčcích a jak Ti dupou králisi skutečně považuji za redundantní i od Tebe. Docela mě rozesmálo, když jsi mě oslovila slovy, které jsem tu kdysi napsal dvojtečce... Naštěstí, na rozdíl od dvojtečky (pifíka), nešlo o rozkopnutí dvěří a házení hovna do větráku neboť pozitivně vím, že ti kterým to bylo určeno pochopili zcela přesně. Nic si z toho nedělej. };D))) Pokud jde o Bílovice, tak zrůdnost posledního průběhu u Osičky s bydlením, mě nadále odrazuje od jakýchkoli projevů zájmu o účast! Ten drzý a otevřený způsob, jakým se rozhodli Osičkovi s bydlením nás okrádat, považuji za nedůstojný a ponižující. Koneckonců velmi jasně a stručně to již zhodnotil Rejpal. K tomu není co dodat. Své chcánky, vydávané za víno a vyhublá kuřecí stehna, ať si Osička nabije do špic. Kvůlivá tomu nemusím jezdit 350 km. Setkat se můžeme i blíže. Jirko ppa ad [79] - jsi opravdu \"...tak naivní a hlúpy nebo se tak jen stavíš?\" Situace je totiž vážnější, než se kdokoli dokáže i jen doufat (jen jura-p v několika příspěvcích naznačil víc než jen ojmy vydávané za pojmy). Jenom připomínám, že nosnou vlnou současného dění je ona stará snaha \"budit zdání, že vše je v pořádku a pod kontrolou\" motivovaná strachem a poháněná zoufalstvím. Oni skutečně nevědí kudy kam a nemají jiné recepty (šablony), jak to změnit, než ty které již v minulosti vždy selhaly. A tak ovce, které vlastně chtěly podojit a ostříhat, podřezávají a maso vozí do kafilerky. A tak ovcí ubývá. Místo nich zkoušejí natáhnout cizí chovy s nižší užitností... Přeberte si to jak chcete! \"My můžeme jen pískat!\" Nemusíme si vykládat, co je Kalousek (nota bene, bývalý lidovec, zač. Kdysi jsem se neovládl a napsal zde svůj názor. Dodne nemusím měnit ani písmeno. On nezachraňuje \"reformu\"*), ale sám sebe! (mimoděk to tu již bylo vyjádřeno) I jeho projekt TOP 09 je až na pátém nebo šestém místě, jeho seznamu důležitosti. O tom ostatním to platí zhruba tak, jak to napsala Rpuť [65]. Zcela zde abstrahuji od naivních představ o to co by na to řekl Jiří Guth-Jarkovský. Morálka, etika, férovost, čest v tom nehrají ani tu nejmenší roli. To snad chápete všichni? (maYdo, Tebe se neptám!) };-D) *) o tom dále Dušane v této souvislosti, Tobě dtto, co Jirkovi ppa. Zkus si odpovědět na toto: 1) Jakou tématikou jsi se pro ty \"novináře\" zabýval? 2) Bylo to ze zahraničí (převážně)? 3) Jaký tlak by v této oblasti na Tebe mohli vykonávat, kromě hrozby, že ti dají kopačky? 4) Jaký vliv by na Tebe taková hrozba měla? 5) Myslíš, že by Ti v takovém vztahu věšeli své insider informace, své představy i přesvědčení o tom, jak média tvoří veřejný život a politiku, na nos? Modrý ptáku ad [119] Tleskám a smekám. Je to \"několik vět\" nejméně na celou příští dekádu. Dokonale racionální! (Zdá se, že pracuješ se stejnými informacemi...) No, a mezitím to František I. ve [160] rozhrábl až na počvu (dřeň, dělohu...) };D \"Jakákoli a jakkoli blbá a nesmyslná činnost (pod eufemisticky pozitivním kódovým názvem \"reforma\", pro zmatení a oblbnutí ovčanů, hlavně, že drahá, hodně drahá!), že je lepší než nic?\" To si Františku děláš kozy na kvadrát, že? Uvědom si, že v tom ma pazoury Švajneraj, kandidát na kdeco, včetně prezidenta ČR, tč. \"významná\" postava obskurní skupiny zvané NERV... Šumaváku, dneska jsi mě dostal! Teprve pozdě odpoledne, když jsem se dostal k tomu pustit si zprávy, jsem pochopil. Jenom prosím Tě nedělej stenou chybu jako nivinářská žumpa PH&BŽ, která na všech kanálech rozsévá stejný nesmysl, jako jsi pástnul ve [126]: 8,9 ° Richtera je fakt síla! Ve skutečnosti byla intenzita toho největšího seismického otřesu cca 6,1 Richterovy stupnice (podle magnituda), což zhruba odpovídá 8,9 MCS stupnice (podle zrychlení). Vysvětlím v článku, pak pochopíš jak velký je to nesmysl.
[213]
Loki, dobře, žes odsedl z paciček
(Dušan Neumann: 12.03.2011, 01:58:25
- Mail
- odkaz
- x)
poněkud hlubší informace nejen o tomhle zemětřesení, ale o celkové prognoze tektonické činnosti jsou velmi vítané a potgřebují osvěžení. K Tvým otázkám: možná se budeš divit, ale v devadesátých letech v LN, HN a Týdnu tvořili zahraniční události asi polovinu příspěvků. A i ty byly vždy nějak zaměřeny na srovnání s vývojem a událostmi v Čechách. Největší názorové rozdíly jsem měl s Karlem Hvížďalou v Týdnu, ale nikdy jsem pro ně nebyl ostrakizován. Po roce 2000 moje publikační činnost nástupem Balšínků, Šafrů a jim podobných výrazně ochabla. Hlavně proto, že mne ten bulvarizující model nebavil.Padáka jsem dostal skutečně jen v Týdnu nepočítám-li úhyn Z1. Pokud někdo vytvářel nátlak tak to byli blbí šéfredaktoři a nikoliv majitelé - jejich nátlak byl striktně ekonomický - hlavně prodávat víc reklamy. Zblízka jsem měl možnost poznat model Ringierů a v něm sktečně nebyla špetka ideologie. To, že to nezvládli je něco jiného. Kombinace snadno získaného trhu, peněz a počátečního úspěchu je přesvědčila o vlastní genialitě... se snadno předpověditelným výsledkem. Do toho jsem měl možnost vidět hodně zblízka přes kamarády, šéfy oddělení. Otázky 3/4 jsou snad zbytečné....nebyl bych dnes tu kdyby byla jiná odpověď.
[214]
Dobrý večer, Bohouši
(Děda z V.: 12.03.2011, 02:16:52
- x)
Šetřenívůbecnespočívá ve zvyšování daní. To k mojí [197] (a vůbec nic se v ní netýkalo daní ani šetření). To jen poznamenal AeroKarel. Mám k tomu jen dvě poznámky: šetřit chtějí všichni jen hubou, u druhých, hlavně tak, aby se to nedotklo jich samých. Pokud dojde na jakýkoliv pokus o reálné šetření, všichni najednou otočí řeč jinam, nejčastěji na boj s korupcí, to je dostatečně abstraktní a neurčité, většina stejně neví, co si pod tím představit. Je to i momentální společenská povinnost, asi jako kdysi bojovat proti vrahům z Wólstrýtu, stejně nikdy nikdo žádnýho takovýho živýho vraha neviděl tak aspoň nehrozilo, že by museli místo keců začít pracovat. Dneska je to stejný, radši se bojuje proti korupci, aby se nemuselo začít doopravdy šetřit. Kdo řekne, že sere na boj s mýtyckou korupcí, je třídní nepřítel. Je to jak nějakej povinnej prastarej nesmyslnej kmenovej rituál, kdo se dostatečně nadšeně nezúčastní evidentního blbství, je divnej. Ale hned jak porazíme korupci (a ty vrahy z wallstrýtu), začneme šetřit. Fakt. Ale nejdřív na druhejch. A ty knihy? Ty jsou samozřejmá součást mýho života, co taky v důchodu se zmrzačenou nohou a nespavostí (i zrovna teď si čtu). Dost jich kupuju, minulý měsíc dvě a dvě jsem dostal od rodiny, hodně si půjčuju, ale ne z knihovny, u nás je knihovna v patře a vede tam starobylé strmé schodiště. Často knihy stahuju (a nestydím se za to), čtu velkou část dne. Přesto jsem nepodepsal. Pro ten nesmyslný patos. A \"Takhle je to snad správně, ne?\" Je, máte opravdu krásné knížky a bude to pěkný počtení :) A jsem rád, že neponocuju sám :)
[215]
Loki_F - jak sem koupil,
(Šumavák: 12.03.2011, 03:02:24
- odkaz
- x)
tak prodávám!Mně s to zdálo nějak hodně, ale na to, abych přepočítával výši amplitudy, když nevím kde bylo epicentrum nemám ani čas, ani znalosti... :-) A protože jsem si skoro jist, že PaH netuší ani co je to magnituda, předpokládal jsem, že jim to číslo dodal nějaký seismolog či (jako večer na VOX) seismoložka.
[216]
Dědo, z V., zdravím přítele knih papírových i virtuálních.
(BohousB: 12.03.2011, 03:08:40
- x)
Však já to taky psal opatrně. Akorát s tou peticí jsem se trochu naštval. Ale už mě to přešlo. Já bych samozřejmě byl nejradši, kdyby se s daněmi hýbalo jenom směrem dolů, neb ze zkušenosti vím, že všechny změny jsou jen směrem k horšímu. A pak se taky přiznám, že jsem sledoval i své zájmy, poněvadž mne knihy živí. Takže patos nepatos. Kdyby byla petice či referendum za snížení daní, tak ji z fleku podepíšu taky. Nebo za nafurt vyrovnanej rozpočet, jak chtěl kdysi Klaus a všichni se mu smáli. A tak sleduju tuhle \"protikorupční vládu\" a její nynější daňové eskapády s velkými obavami. Ještěže jsem nikoho z nich nevolil a volit nebudu. A když vidím finančního eskamotéra bratra Kalouska, tak sahám po pistoli... Knihám zdar! Ať je furt co číst! ... :-)) Loki_F, zdravím tě! To muselo přijít až zemětřesení, abys vylezl ze své jeskyně? Nebo jsi podobně, jako ti shora citovaní kocouři, o nichž se tu tak často píše, byl někde na výletě? ... :-))
[217]
Dušane, ahoj. Díky za odpověď.
(Loki_F: 12.03.2011, 03:58:20
- x)
Trochu jsem provokoval, avšak tušil jsem, že pokud jde o P&H+BŽ zaměřené do kotlinky to bude 50/50. Tvůrčí snaživost nezná hranic. A na tlapkách jsem si opravdu neseděl, protože lítám jak hadr na holi... Většinou se sem ani nedostanu a když, jsem jen pasivním pozorovatelem. BohoušiB - také Tě zdravím. Nikoli zemětřesení, to jen jeden fakír mě flétnou vylákal, jako kobru z košíku.
[218]
Loki_F, zdravím.
(BohousB: 12.03.2011, 04:22:59
- x)
S těma ovcema to bylo dobrý přirovnání. Jinak konečně končím s galejema. Teď dodělávám životopis Stanislawa Lema a pak dokončím knihu nepravidelníků pro MP (vše během příštího týdne) a pak se ti už konečně ozvu se slíbeným. Bude to tedy přespříští týden. Tak a konec zvonec. Jdu do pelechu...
[220]
Loki
(pepa: 12.03.2011, 10:03:42
- x)
byl jsem celej patek na cestach a ani nevedel ze nekde neco teklo a trepalo se. meli sanci ti japonci ujet? jak dlouho od otresu dorazi vlna. rychlost sireni je zajiste jina. nechce se mi hledat a premyslet, radeji pujdu manualne pracovat. ale tva studnice moudrosti to vi zajiste i bez hledani. diky
[221]
Situace je totiž vážnější, než se kdokoli dokáže i jen doufat
(: 12.03.2011, 14:26:19
- x)
Napsal tu pan prechytry.Ja jen dodam, co si od tohoto vykriku do pravicove tmy slibujete?Doufate snad v nejaky perestrojkovy zazrak, ktery opet cele ceske montaznicke hospodarstvi postavi na vlastni nohy?Svata ty prostoto! Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |