Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pondělí, 4.04.2011

Wild West podruhé...

aneb: Dokumenty existují !

Poslal :Dušan Neumann


Protože v minulé debatě ke článku o bezpečnosti na Divokém západě padly dotazy o dokumentech, ze kterých lze čerpat, uveřejňuji dnes pár fotek novin té doby....

Obrázky jsou jako vždy klikací a zvětšovací...( pravým myšítkem rozbalit roletku a kolečkem kliknout na "zobrazit obrázek")

Takže nejprve  černá kronika:

ww-cerna-kronika.jpg

Přestřelka v OK Coral:

ww-ok-corral1.jpg

OK Coral ještě další:

ww-ok-corral2.jpg

a OK Coral potřetí:

ww-ok-corral3.jpg

a celkový pohled na Tombstone:

ww-tombstone-arizona.jpg

a trochu hudby k tématu:

Adresy, odkud lze podklady čerpat, proběhly v minulé diskusi:

http://www.guncite.com/wild_west_myth.html

autoři Petrem zmiňovaných knih čerpali z archivů Kongresové knihovny, hlavně z těchto dobových magazinů
Frank Leslie's Illustrated, California Police Gazette, National Police Gazette,

Seznam všech archivně dostupných amerických novin je pak zde :

http://chroniclingamerica.loc.gov/newspapers/

článek o jednom z nejznámějších soubojů v San Francisku — soudce a místní politik je pak zde:

http://www.sfmuseum.org/hist6/broderick.html

a bezvadné dobové Illustrace, jsou jich desítky, z The National Police Gazette, si můžete prohlédnout tady:

http://www.policegazette.us/FromTheMorgue_Illustrations_1.html

 

 

 

 






Komentáře

[1 Dobrý večer (křowas: 04.04.2011, 22:59:04 - odkaz - x)
omlouvám se, je tu nějaký odborník na Sojuz? Co to tam dělají? http://www.ustream.tv.../nasa-hd-tv

[2 Dušane, (maYda: 04.04.2011, 23:04:41 - x)
to je nááádhera :-)
ještě nějakej plakátek s nápisem začínajícím WANTED a tváří desperáta!
Nebo to je jen mytologie?

[3 maYdo těch plakátů mám několik (Dušan Neumann: 04.04.2011, 23:09:13 - Mail - x)
je to dobrý nápad...sestavím z nich příběh...

[4 Křowasi, dobrej večír. (BohousB: 04.04.2011, 23:10:07 - x)
Co by dělali. Chystají se přece startovat. \"V noci na úterý 5. dubna v 0:18 SELČ má z Bajkonuru odstartovat kosmická loď Sojuz TMA-21 s třemi kosmonauty směrem ke stanici ISS.\" viz www.astro.cz

[5 U mně to vypadalo jako (Šumavák: 04.04.2011, 23:38:39 - odkaz - x)
Tisková konference.Angliky neumím a těch pár ruských slov, co já používám, oni nepoužívali...:-))

[6 (křowas: 04.04.2011, 23:46:31 - odkaz - x)
ano, před tou tiskovou konferencí (skoro bych čekal, že bude přípitek), asi zkoušeli ve skafandru startovní polohu vleže.

[7 A ve druhé řadě (vytrezvitel: 04.04.2011, 23:56:28 - Mail - x)
na tiskovce to musel být nějaký Brežněvův klon :-)

[8 Škoda, že jsem viděl až závěr tiskovky. (BohousB: 05.04.2011, 00:15:17 - x)
Zřejmě jsem o mnoho přišel. Jinak start v 00:18 je už za pár minut...

[9 Na Psu článek o Obamovi (Nika: 05.04.2011, 00:40:36 - x)
od Dinesh D´Souza, indicko-amerického myslitele, spisovatele a prezidenta slavné The King\'s College. Docela síla.

[10 Dušane, díky za odkazy. (BohousB: 05.04.2011, 01:35:15 - x)
Opět vše pečlivě ukládám. Jednou se to hodí...

[11 Dušane, dík! (Rpuť: 05.04.2011, 06:43:26 - x)
Tak abychom to měli s muzikou:
http://www.youtube.com...re=related

[12 Niko, (Rpuť: 05.04.2011, 06:54:14 - x)
ten článek je skutečně zajímavý. Ještě zajímavější je, že Obama chce znovu kandidovat - což znamená, že nejen on si nemyslí, že by byl bez šance...

[13 Ty kníry:)) (andy: 05.04.2011, 06:57:53 - x)
To je nádhera. A ďábelský trojúhelník, který kdyby dnes potkal Ozzyho, klepla by ho pepka. Díky, D.N, těším se na další.

OT, ale nedokážu tomu odolat:http://www.parlamentnilisty.cz...px

Musím říci, že pan Michálek je ještě větší komik než se původně zdálo. A zajímá mne( nejde to nějak legálně zjistit?), zda nezaměstnaný odměněný Michálek je přihlášený na Úřadu práce, aby nemusel platit sám pojištění?

[14 Dobré zas ráno, (PeS: 05.04.2011, 07:24:35 - x)
2 Nika - ad [9] - to mi něco připomíná: Otec alkoholik, matka prostitutka, on sám je děsně zanedbanýho vychování...
No jo, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že to Amerika takhle chtěla - tak to maj...

[15 Incredible India (martin TT: 05.04.2011, 07:48:22 - Mail - odkaz - x)
k dotazům - viz odkaz

[16 Dobre rano, (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 05.04.2011, 07:48:59 - x)
Tak to je moc hezke, dik Dusane. O co by moje nadseni bylo vetsi, kdybych videl i prvni, druhy a predposledni obrazek. Proste na iPadu se metamorfozuje na malej otaznicek uprosted bileho obdelniku.

Odkazy si necham na pozdeji, neb se jdu postavit ke strojum. A jako Stachonov, jdu zkusit multitasking. Je to vyzva...ono napsat fakturu, nesplest se v castce a jeste spravne zalepit obalku je opravdu prace pro poradne chlapy. Musim si to porad opakovat ve spravnem poradi, jinak to pokazim

[17 Andy, (Rpuť: 05.04.2011, 08:06:19 - x)
Škárka je ještě lepší :))))

„Když se reportérka předklonila, viděl jsem, že měla v záňadří zapnutý diktafon. To mi přišlo velmi nefér, a proto jsem si vymyslel několik nepravdivých příběhů,“
http://www.blesk.cz...vystrihu.html

[18 Rputi, Cash vždycky, ale seem se hodí (Dušan Neumann: 05.04.2011, 08:27:25 - Mail - x)
Frankie Laine - titulní melodie z filmu Gunfight at the O.K. Corral (1957), Wyatt Earp - Burt Lancaster, Doc Holuday - Kirk Douglas, hudba Dimitri Tiomkin, zpívá Frankie Laine....

http://www.youtube.com...id30-BWwKM

[19 poslední měsíc mám neodbytný dojem (Dušan Neumann: 05.04.2011, 08:30:06 - Mail - x)
že se čeští politici vsadili, kdo se předvede jako větší blbec - a laťku nastavili hodně vysoko

[20 Dušane, (Rpuť: 05.04.2011, 08:37:34 - x)
dík za ten link! Aspoň člověk vidí po ránu pěkný mužský:))

ad \"větší blbec\" - to už se ani nedá komentovat - každý kometář by byl proti realitě jen chabým odvarem...:)))

[21 Dobré ráno vespolek, (Matzurka: 05.04.2011, 08:56:18 - x)
nojo, starý dobrý Divoký Západ, to se jeden zasní... jsem si od toho linku ještě skočila na pár dalších, High Noon a The Magnificent Seven, ale hlavně moji srdeční záležitost Once upon a time in the West .....

Já jen doufám, že voliči VV jsou maximálně spokojeni, když vidí své udatné hrdiny bojovat za jejich práva a blaho. Znechuceného \"ksichtíka\" neumím, tak ho sem dát nemůžu.

[22 Dobré ráno vespolek! (maYda: 05.04.2011, 09:28:32 - x)
ještě by do toho měly vstoupit feministky - jak to, že nějakej mužský šovinista čučí pracující ženě do výstřihu.
Kdepak asi schovávají diktafony mužští kolegové ?

Dušane,
já myslím, že ta laťka je postavená už z dřívějška do značné výše, ovšem výkony našich politiků jsou v tomto oboru vskutku neuvěřitelné.
To je svět, kterej žije vlastním životem....

Voličům Věcí Vykřičených to přeju. Mohli vědět, co se dá očekávat od bývalého inestigativního novináře Johna, ne že ne. Zase ta pošetilá víra v \"osobnost\", která to konečně začně dělat správně.
jednou přijde \"osobnost\", která se nezakecá a to bude teprv ten správnej průser....

[23 Ještě k tvorbě dokumentů v pdf (NoName: 05.04.2011, 10:11:40 - x)
pro Františka: jednoduché texty zvládne jak MS Word, tak OpenOffice Writer. Oba produkty podporují přímé ukládání do pdf, Word od verze 2007, OpenOffice snad dvě verze dozadu.
Microsoft má pak ještě produkt, který se jmenuje Publisher a který je proti Wordu rozšířen právě o vychytávky ohledně zpracování textu ve sloupcích a pod.
Pokud máte program, který umí to, co potřebujete ohledně textu, fotek atd, ale neumí ukládat do pdf, existují produkty jako Bullzip pdf printer-tiskem na takovouto virtuální tiskárnu vytvoříte pdf (ale i jiné formáty, tiff, jpeg atd) z jakéhokoliv programu, který umí tisk ve windows.
Samozřejmě, plnohodnotný DTP program se těmito produkty nahradit nedá.

[24 Dusane, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 05.04.2011, 10:19:55 - Mail - x)
diky!

[25 Ahoj! Tak jsem tu muziku (Šumavák: 05.04.2011, 10:29:01 - odkaz - x)
ještě přidal do článku....

[26 Jen naprostý zoufalec, může té madam (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 05.04.2011, 10:49:36 - x)
koukat do výstřihu, to musí bejt nějaká úchylka, nebo tak něco, Ne že by na koukání výstřihu bylo špatné, ostatně, proto ženy výstřihy vynalezly, ....už jen za to, by ho měli popravit na Václavském náměstí u zadku koně....

[27 jiří, (maYda: 05.04.2011, 11:06:03 - x)
ono i ke zjištění, že není na co koukat, případně, že to, co je v tom výstřihu zajímavé není to, co jeden v dámském výstřihu obvykle očekává, je třeba doň pohlédnout.
Mně spíš překvapuje tupost dotyčné novinářky - kdybych chtěla ukrýt v oněch místech mikrofon, tak si nevezmu výstřih až bůhví kam, ale dostavím se cudně zahalená až ke krku nebo se aspoň nebudu předklánět.

Když má ženská dekolt a ještě se předklání, tak to ke kouknutí svádí, i když je to stará rachomejtle - i ženské, aby potom mohly zhodnotit míru nestydatosti dotyčné :-)

Jinak se předpověď počasí ( zataženo, místy polojasno) aspoň na území Prahy pro dnešní dopoledne totálně zbodla.
Den jak vymalovaný, teplo ak tomu svěží mírnáý větřík. BYa jsem vyzvednout nějaký papír a zpátky jsem šla pešky po nábřeží do Anežského kláštěra přes Čechův most a nahoru na Letnou.
Kupodivu mi to netrvalo déle než městskou dopravou, neb cesta je téměř přímá a tramvaj a autobus to objíždí. Škoda, že mně to nenapadlo na cestě tam - je to z kopce a bylo by to rychlejší.

[28 Jirko Gomézi (ptakopysk: 05.04.2011, 11:07:58 - x)
mňo... nevím, jak je technicky vybaven Respekt, ale třeba na ni nevybyla moderní technika a měla ve výstřihu tesláckou Bé dvojku. To bych valil voči do výstřihu redaktorky také...

[29 Ptakopysku, si ale musíš vybrat (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 05.04.2011, 11:14:37 - x)
na co v tom výstřihu čučet. Ty jsi sice primitivní savec a tak Tě to svádí k pokoukání na diktafony, a cívkové aparáty uvnitř výstřihu, ale já jsem jen primitiv a tak i kdyby tam měla sonet duo s pozůstalosti Evžena Hedvábného, tak se nekouknu a nekouknu :-D

[30 Mimochodem, (AeroKarel: 05.04.2011, 11:15:19 - x)
že měla něco \"v záňadří\" tvrdí (jen) pan Škárka, který usilovně hledá jak z průseru ven ......

[31 AeroKarle (ptakopysk: 05.04.2011, 11:26:55 - x)
jsem na další vývoj zvědav. Jestli pan poslanec vydá dementi svého prohlášení a sdělí národu, že redaktorka v záňadří nic nemá a nikdy nic neměla, koleduje si o pěknejch pár facek od dotyčné. Moje záňadří silně připomíná teplovodní radiátor tudíž koreluje s tvrzením pana poslance, ale kdybych byla redaktorka Rspektu, tak by mě takové tvrzení dost dožralo.

[32 2 AeroKarel (PeS: 05.04.2011, 11:32:34 - x)
no to \"v záňadří\" bych do češtiny přeložil jako mezi kozama... Ostatně, kdo ví, jak to bylo... Předklánějící se ženská s výstřihem obvykle chce, aby se chlap kouknul. Ať už proto, že chce zapůsobit, nebo naopak ho obvinit ze sexistického očumování. Takže pokud si tam ten diktafon strčila - napřholub zde: http://www.datart.cz...SVzAodG3Vgpw - tak prostě chtěla, aby byl vidět...

[33 Jirko Gomézi (ptakopysk: 05.04.2011, 11:34:10 - x)
no právě. Lesklé cetky z Jablonce, Amsterodamu, či od Svarowského, blýskavé metalické, nerostné, či bio materiály, ať už pohupující se, či jinak se kineticky projevující, vždycky přitahovaly moji pozornost. Nemohu si pomoci, je to prostě silnější než já. Když nad tím uvažuju, možná to je ten důvod, proč nejsem dosud poslancem, či senátorem.

[34 Ptakopysku (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 05.04.2011, 11:37:56 - x)
Musis dodrzovat poradi..... napred oblicej a pak je to uz jedno, preference jsou u kazdeho jine :-D

[35 2 Jirka původní (PeS: 05.04.2011, 11:43:15 - x)
zřejmě madam znáš... Já ne - takže nemohu soudit, jestli Angrešt, nebo Fuj, to jsem se lek...

[36 Karle, pokud jde o Škarku,, (maYda: 05.04.2011, 11:46:01 - x)
tak by ho měli popravit u zadku koně, jak říká Jirka, za blbost, na tom,co měla paní redaktorka v dekoltu naprosto nezávislou.
to je jasný, že neví, kudy z toho ven a navíc se chová jako idiot.

Politik se přece schází s novinářem proto, aby mu řekl něco, co má být zveřejněno. Pokud má na srdci něco, co nemá být zveřejněno, nemá důvod se s novinářem vůbec bavit a scházet.

Ale diktafon za ńadry redaktorky, to je svůdné téma. I v případě, že ta ňadra sama o sobě svůdná nejsou .-)

[37 No jo, (Rpuť: 05.04.2011, 11:50:28 - x)
některá si tam strká silikon, jiná diktafony. Akorát je má pak krapítek hranatý...

[38 Rputi (ptakopysk: 05.04.2011, 12:01:59 - x)
nj, to je fakt, třeba redaktorka měla vycpaný výstřih papírovými kapesníčky. Akorát je zapomněla napřed vyndat z krabičky... a krátkozraký poslanec tam viděl Sonet Duo... a začal tak strašlivě blábolit, že redaktorka leknutím stiskla a zapla diktafon, který měla umístěný tam, kam se tvarově mnohem lépe hodil - v kabelce. :o)

[39 ptakopysku, (Rpuť: 05.04.2011, 12:10:45 - x)
ono z toho článku vyplývá, že těch setkání bylo několik. Na tom prvním je donutil vyndat baterie a blábolil posléze tak pitomě, že redaktorský došli k závěru, že to by za nahrání stálo. Tož se vyzbrojili a došlo ještě k několika setkáním, které mají všechny nahrané.
Přiznám se, že ne zcela chápu, proč pan Škárka, po zjištění, že má pí redaktorka za ňádry špionážní zařízení, se s ní ještě několikrát sešel. Buď je ten chlap vážně perverzní, nebo je jako ty a chtěl zjistit, co je to za značku. :))

[40 Mne tedy vubec neiirituje (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 05.04.2011, 12:11:05 - x)
Blbost pana Skarky, stejne jako mi nepripada divne, kdyz Barta rika , ze jeho vzorem vladnuti je Karel IV. Naopak , vypovida to o nich daleko vice nez by si prali .
Spis je fascinujici jak se k tomu stavi kolegove a clenove strany. Misto toho aby jiz jeho koule byly povesene jako povestna kineticka zavazi na parnim stroji, chteji ne o jeste vysvetlovat :-D
Ta priposranost a touha po vlade je neuveritelna.

[41 Jirko, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 05.04.2011, 12:19:00 - Mail - x)
\"Ta priposranost a touha po vlade je neuveritelna. \"
Ja bych se nedivil, maji to naposledy...

[42 2 Petr Kunetka (dvd: 05.04.2011, 12:44:56 - Mail - x)
Obávám se, že nemáš pravdu - oni se tam mohou dostat i pod jinou firmou. Probatum est.

[43 Já měl na mysli pouze (AeroKarel: 05.04.2011, 12:50:11 - x)
že panu Škarkovi v problémech nelze věřit ani \"dobrý den\". Ani zda mírně archaický výraz užil on či někdo z P&H. Jinak mi mírně připomněl Kavana, ochotného vyžvanit cokoliv, pokud někdo poslouchá.

[44 Ano dvd, (AeroKarel: 05.04.2011, 12:52:03 - x)
TOP je přesně takový slepenec \"pod jinou firmou\".

[45 O tom, kde byl schovaný (Šumavák: 05.04.2011, 13:01:39 - odkaz - x)
ten třetí diktafon se myslím jako první vyjádřila ta redaktorka.
A jí bych ji v tom případě, že se předkláněla, aby měl mikrofon lepší příjem, zažaloval za sexuální harašení.... :-))

Jirko ppa je vidět, že jsi zatím jen hobbyzemědělec.
No ale to se také časem naučíš, že krávy se posuzují dle mléčné žlázy a počtu vroubků na rohách (pokud je mají). ;-)

[46 Karle, (maYda: 05.04.2011, 13:02:21 - x)
jistěže se Škarkovi nedá věřit ani dobrý den.

Redaktorka s diktafonem v dekoltu je informace, kterou moje babička vyhodnocovala jako \"Asi to není pravda, ale dobře se to poslouchá\" :-)

Zejména když jde o redaktorku Respektu, který si dělá image \"jiných, lepších\" novin, to pak je drb o diktafonu v podprsence zvlášt pikantní. :-)

[47 to snad není možné.... (Šumavák: 05.04.2011, 15:12:38 - odkaz - x)
mně už dlouho nic nebolelo... asi tak jeden den.
Tak jsem byl u zubaře vrátit ty prášky co mi dal po tom trhání, on se podíval jak se mi to hojí a hned se dal do vysekávání a trhání nějakého zbytku zubu, co tam původně v té krvi zůstal schovaný.
A schovaný zřejmě chtěl zůstat, protože tam se tam držel a držel...no k posrání!
(abych teda nemluvil sprostě)

[48 šumaváku, (maYda: 05.04.2011, 15:50:42 - x)
fakt celej den?
Tak z toho by mně asi kleplo, protože bych se lekla, že jsem už umřela.


Ale přišla jsem původně s otázkou :

Víte, jakej je rozdíl mezi americkým a českým důchodcem?

[49 Dobrý den, (Dana: 05.04.2011, 16:33:18 - Mail - x)
hlásím, že se nad námi právě přehnalo krupobití! Naštěstí nemělo co potlouct, neb úroda ještě ani neni zaseta, zasázena, vzklíčena. A auto bylo v garáži.

[50 zdravím, Dano. (maYda: 05.04.2011, 16:43:00 - x)
To jsou mi věci. Radar vypadá nevinně a tady je od rána den jako vymalovanej, teprv teď se to začíná zatahovat.

Np a v radiu teď zrovna povídali, že někdo měl pozitivní dechvou zkoušku po požití frgálu s hruškovými povidly.

Že na penicilín na Valašsku je třeba dávat bacha, neb má účinky nevypočitatelné, to vím, ale že by i na frgály???

[51 Copak frgál - to Rakušani jsou lepší! (Rpuť: 05.04.2011, 17:05:37 - x)
... Z jednoho kila housek na hamburgery se dají „vyždímat“ dva panáky alkoholu. Překvapivé zjištění pochází z Rakouské agentury pro zdraví a bezpečnost potravin. A je celkem pravděpodobné, že obdobné žemle se prodávají i v Česku. Hornorakouská vláda chce kvůli výsledkům průzkumu změnit zákon....
http://www.lidovky.cz...n_domov_ter

[52 Nigel Farrage k Libyii (Dušan Neumann: 05.04.2011, 17:36:14 - Mail - odkaz - x)
sarkastický jako vždy, k ničemu také jak vždy.....

[53 Hmm, než jsem stačila zjistit, o co se jedná (westík: 05.04.2011, 17:51:14 - x)
policie už pracuje :-))
http://www.lidovky.cz...10405_16535
A Škarka je nezvěstný :-?
Hmm, andy, Michalek -jak psali, není nezaměstnaný (ale je asi bez práce ) :-))

[54 Dobrý večer vespolek, (Matzurka: 05.04.2011, 18:49:57 - x)
Škárka je asi zašitej u Dr. Chocholouška. Jinak přece není možné, aby někde běhal bez dozoru.... A tahle vláda si může dát slogan \"od kauzy ke kauze a nikdy jinak\", a ne reformy.
Nějak se ta naše politická \"reality show\" vleče, nemáte taky ten pocit ?

[55 A ten Škarka, ten půjde (Šumavák: 05.04.2011, 18:51:47 - odkaz - x)
k ČSSD nebo k TOP 09 ?
Nebo že by zůstal nezávislý a hlasoval podle toho, kdo zaplatí víc?
:-)

[56 Sumavaku pujde k TOPce (pepa: 05.04.2011, 19:01:05 - x)
jsem slysel ze uz ho ABL veze na orlik :-D

[57 Co se divíte? (Rpuť: 05.04.2011, 19:09:13 - x)
Veverky jsou inťošský pytel blech pod kuratelou Napoleona Pytlíka. Nevědí, co chtějí, jen mají matné tušení, že nechtějí to, co je. O tom se dá ovšem jedině kecat, dělat se s tím nedá nic...

[58 Pepo, jen aby místoTop09 (Šumavák: 05.04.2011, 19:42:36 - odkaz - x)
nešel ke dnu....
..samozřejmě myslím politicky!
:-)) :-))

Jinak mi připadá humorné, že ministr John(VV) podává trestní oznámení na ministra Bártu(VV) pro podezření z korupce.
(Tím, že je to označeno \"na neznámého pachatele\" se nenechte mýlit, to je jen tím, že Bárta je zatím jako pachatel úplně neznámý.)
Který z nich asi bude budoucím předsedou VV ??
Není ono někde, třeba u VV, zase před volbama?
Docela by mě zajímalo na základě jakého paragrafu trestního zákona to oznámení podal.
Ministerstvo vnitra říká:
Korupci lze charakterizovat jako vztah mezi dvěma subjekty, ať jednotlivci nebo institucemi, z nichž jeden nabízí a většinou i poskytuje druhému určitou formu odměny za poskytnutí či příslib neoprávněné výhody. Druhý pak očekává, že za tuto poskytnutou výhodu mu bude slíbená materiální či nemateriální odměna poskytnuta.

Já bych si teda v tomto duchu možná i nějaké skutkové podstaty dokázal vymyslet, ale tu fantazii by mi i A.C.Clark asi záviděl... :-)) :-)))
Trochu se bojím, že na peníze - úplatek, poskytnutý za hlasování dle usnesení poslaneckého klubu, to teda ani ministr vnitra neutočí :-))

No uvidíme...

[59 to je magor, ten Škarka, co? (andy: 05.04.2011, 19:49:05 - x)
Zkraje s Michálkem jsem si myslela, že je to celé podplacený humbuk, ale oni jsou možná fakt takoví debilové.
Neuvěřitelné.

[60 No ten Michálek je rozený komik! (Šumavák: 05.04.2011, 19:55:33 - odkaz - x)
Když jedním dechem říká, že když si někoho nahrává novinář je to neetické a fuj! a při tom samém vydechnutí toho novináře poučuje, jak to měl udělat srávně a že si také měl nahrát půl Prahy a nejen Škarku... :-))

[61 já jen kroutím hlavou a říkám si - (Dana: 05.04.2011, 20:14:31 - Mail - x)
ty lidi přece někdo volil. To jsou voliči tak ...ovlivnitelní? Naivní? Nerozumní? Nebo prvním průchodem vraty poslanecké sněmovny po volbách dojde k výmazu a nainstalování jiného sw v mozku zvoleného? Ti lidi přece nejsou v politice tak dlouho, abysme se mohli úspěšně domnívat, že dlouhodobým pobytem v ps ztratili kontakt s realitou.

[62 Dobrý podvečer (PeS: 05.04.2011, 20:20:25 - x)
A perte se a žerte se!
http://www.lidovky.cz...n_domov_ter

[63 No přátelé, víte, já jsem samozřejmě nevolil (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 05.04.2011, 20:22:52 - x)
Veverky, ale i když jsem kdysi volil a volil....a volil....Tak jsem take neznal všechny na kandidátce, ani jsem neměl šanci ovlivnit....No a to je tak celé o té všeobecné volební šaškárně.

Škarka je úplně stejnej pošuk, jako většina ostatních

[64 Jinak (PeS: 05.04.2011, 20:26:30 - x)
ad Škarka - takového člověka naše politická scéna potřebuje. Nejen, že mlátí kolem sebe, jak zběsilej, ale namátkově - jeho výroky mají mnohé co do sebe - na posrance od vuvuzel...
\"Levice se zastává flákačů a tupců a trestá lidi schopné. Jak jinak si vysvětlit různé obskurní návrhy na progresivní daně, či bezbřehé zvyšování sociálních podpor a mnoha dalšího.\"
\"Naprosto nechápu, jak se hrdinkou dne mohla stát slepice samoživitelka, která v pořadu Máte slovo pokřikovala na ministra průmyslu a obchodu... To, že je samoživitelka a nemůže děti uživit, není argument, buď se měla líp učit a víc vydělávat, nebo si nepořizovat děti.\"

Maně mě napadá ten výkřik kopáče na očumujícího policajta - \"no co čumíš? kdyby ses líp učil, moh si to tu kopat se mnou!\"

[65 Tak nám za Škárka otočil jak na obrtlíku... (Rpuť: 05.04.2011, 20:28:52 - x)
že by se bál polišů víc než Bárty?
http://zpravy.idnes.cz...domaci_hro

[66 Na ČT24 v Hydeparku (Děda z V.: 05.04.2011, 20:31:24 - x)
Bátora. Ten člověk je zoufalej, ale ta upocená snaha moderátora utopit ho na hovadinách a nějak do toho namočit Klause vzbuzuje sympatie k tomu zoufalci.

[67 PeSi, to mne take velmi pobavilo... (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 05.04.2011, 20:33:47 - x)
Škarka to je takovej bartovo předskokan, že jo :-D

Mimochodem, četl jsem, že pokuta má bolet a tedy může někdo dostat i 150 000 peněz pokuty. Ne že by tedy o to šlo, ale to fakt není pokuta pro boháčem, aby je to bolelo. Vždyť to je jedna noc v monte karlu a bez kasína :-)

[68 Ty jo ten Bátora..... (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 05.04.2011, 20:44:15 - x)
opravdu si ještě myslíte, že to je čupr kluk?

[69 Bátora je (Děda z V.: 05.04.2011, 20:48:38 - x)
ubožák. Ten komentátor (Takáč?) je totální ubožák, dotazující, až na výjimky, snad z nějakýho ústavu. A já asi masochista. Kvůli SSO. Ach bóóóže.

[70 2 Dana (PeS: 05.04.2011, 20:51:50 - x)
ad [61] - to já nevím, to musíš vědět sama lépe... Vlastizrádce Topolánka se tu také mnozí zastávali...

[71 pane Dědo..já koukám s otevřenou pusou... (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 05.04.2011, 20:53:27 - x)
poradce ministra, celkem funkce nulanulaprd. má hodinovej dementní diskuzní pořad s ještě většíma mentoskama. Z Palachova náměstí pfilozofové , jsou taky pošahaní, ale z druhé strany..Prostě to je neuvěřitelné.

Už ze Šimonem na dortu a kafi, doufám, že mne nezabije, když prozradím, že jsme konstatovali, že bychom si tohodle chaota v žádném případě nezaměstnali a já za mne dodávám, ani omylem ve stejný ulici...

[72 OT 1958 (Děda z V.: 05.04.2011, 20:55:20 - x)
Lituya Bay megatsunami http://jdem.cz/k5nu8 Dovedete si představit vlnu vysokou půl kilometru?

[73 [71] Já taky ne (Děda z V.: 05.04.2011, 20:58:42 - x)
Od 2006 nevolím a nebudu. Prostě to nejde. Prostě ne.

[74 2 Rpuť (PeS: 05.04.2011, 20:59:33 - x)
ad [65] - 55 tisíc měsíčně - takovej pakatel? A to jako bylo kapesný? Pro vzorného synka, že měl samý jedničky na vysvědčení? Nepřestává mě udivovat, kvůli jakejm částkám ze sebe lidi ochotně nechají dělat obecní blby. Ale kloním se k názoru, že to již jsou obecní blbi - první pád, stav trvalý - a že to tak má být.
Že cesta ke komunismu bude radostná, tvrdili již klasikové. Ale že to bude taková sranda, to netušil nikdo!

[75 PeSi, obavam se, (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 05.04.2011, 21:09:08 - x)
ze jim to divne vubec nepripada.

Pane Dedo trollove a lidi na seznamu mohou v klidu nevolit, nedelat konstrktivni kritiku a nejen to, mohou v klidu nadavat na spravu zeme a to se vyplati

[76 2 Jirka původní (PeS: 05.04.2011, 21:15:46 - x)
ad [68] - ale podívej se na to z hlediska nepřítel mého nepřítele... Nemusí to být přítel, ani spojenec, ale když už mermomocí se nabízí někdo, kdo by ten chlív vykydal - a zaplatí to ten lepší křesťan - proč odmítat?

[77 PeSi, (Rpuť: 05.04.2011, 21:17:43 - x)
nejspíš je to inťoš - copak by normální člověk lez do něčeho takového? Když už bych chtěla mezi děvky, tak půjdu na E55 - nebo, ať nežeru, i partaj by se našla, pokud bych na to měla žaludek - ale copak je tohle partaj - pytel inťošských blech - tak ať se Škárka nediví, že se drbe...

[78 Brusel dohlédne (Děda z V.: 05.04.2011, 21:18:49 - x)
na integraci Romů ve členských státech EU http://jdem.cz/k5md8 \"Je k dispozici 26 a půl miliardy euro, které se dají použít na integrační strategie v členských státech\" Už to ve mně začíná vzbuzovat otázku, jestli opravdu nejsou nějak méměcenní, na každého z nich pripadá jeden placený poradce, jeden placený aktivista, jeden milion korun od vlády ročně, jeden milion eur od EU ročně, každý z nich stojí ročně víc než invalida nebo dítě s leukémií. Nemají vlastní hrdost?

[79 PeSi - (Dana: 05.04.2011, 21:18:52 - Mail - x)
zlatý Topolánek!
JInak nemůžu sloužit, poslancem nejsem a ani jednoho ze současných mediálně propíraných jsem nevolila.

[80 Dědo z V. (Šumavák: 05.04.2011, 21:20:19 - odkaz - x)
ad [72] - úplně živě! Nakonec... bude ke shlédnutí při zátěžovém testu JE Temelím!I kdyby se budějcká pánev měla přes Slovensko a maďarsko propojit s Černým mořem...

[81 2 Jirka původní (PeS: 05.04.2011, 21:24:59 - x)
jinak - od znalce jsem očekával přehršel odkazů a fotografií, inspirujících k možnému ukrytí diktafonu - a hovno hovno, slavný soude...
Ty si ty obrázky prostě někde v skrytu tutláš a bráníš vědeckému poznání... A do toho ptakopysk naznačuje cívkový magnetofon B57 a podněcuje oprávněnou zvědavost týkající se velikosti úložného prostoru...

[82 Dle zpráv ke mně dolehnuvších (AeroKarel: 05.04.2011, 21:28:20 - x)
vlastní hrdost mají. [78] Například hrdost na to, jak toho gadža co nejlépe obelhali, jak co nejlépe vyžili pomocí obelhání bez nepříjemné práce.
Ta mentalita se staletí nemění, ať jsou popravováni nebo usazováni za státní peníz v panelácích.

[83 [81] Pane PeSi (Děda z V.: 05.04.2011, 21:29:43 - x)
ta Svobodová je taková \"divá Bára\", že by na těle skryla i nahrávací studio http://jdem.cz/k5ny7

[84 2 Šumavák (PeS: 05.04.2011, 21:34:10 - x)
kdepak s Černým mořem - přes Německo a Belgii přímo s Atlantikem! Už si živě představuju tu trasu - Brugy - Ghent - Brusel - Liege - Frankfurt - Norimberk - Plzeň - Temelín...
Co by pro nás EU neudělala pro zdar experimentu!

[85 peSi, (maYda: 05.04.2011, 21:34:21 - x)
abyste nebyl zklamán ve svém vědeckém bádání.
Úložný prostor nemůže být moc plný, pokud tam chcete ještě něco přidat.

[86 Zlatej Topolanek? (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 05.04.2011, 21:35:24 - x)
Aha .... Tak ted vidim naprikladu expremiera to co je na kazdym srazu..... Vona vlastne ta ucitelka byla fajn .... Ve skole to bylo super pamatujes ci nejhorsi .... Vsichni jsme se meli desne radi... -:D

[87 No, (AeroKarel: 05.04.2011, 21:38:16 - x)
[80][84] http://www.xsten.net...vensku-more/

[88 Ty miliardy na integraci Romů (Šumavák: 05.04.2011, 21:44:22 - odkaz - x)
je třeba okamžitě nárokovat a neprodleně za ně v progamu \"integrace Romů v EU\" nakupovat letenky do Bruselu, které by Romové spolu s malým odškodným za dyzgrimynacyju dostávali zdarma.
Představuji si takový malebný cikánský tábor s pár ohni kolem atomária... a jak by se o ně EU poslanci(pokud by ovšem zrovna nebyli ve Štrasburku) pěkně starali...

[89 2 Děda z V. (PeS: 05.04.2011, 21:46:58 - x)
úžasné - přímý důkaz existence Lochnesky... A není osamocena. A biologové již ztráceli naději... A pak, že paleontologie není vzrušující věda...

[90 2 Dana (PeS: 05.04.2011, 21:50:04 - x)
jo, zlatější už bejt ani nemůže... Zvlášť, když se tak velkolepě rozkročil, prdly kalhoty a vyhřezla ta zlatá holá prdel!

[91 ad (40) (skorostařík: 05.04.2011, 21:50:43 - Mail - x)
nebyl by lepší klik-klak ?

[92 Ostatně, (PeS: 05.04.2011, 21:57:07 - x)
ten Emanuel Moravec, to byl taky takovej hodnej, slušnej člověk, solidní vlastenec... S krásnými ideály... I čestnou stráž u Masarykovy rakve držel...

[93 PeSi vidíš to správně, ale opačně! (Šumavák: 05.04.2011, 21:58:57 - odkaz - x)
Ta cesta k tomu Atlantiku povede vyjmenovanými místy, ale obráceně! Slováci jsou napřed...
http://jdem.cz/k5pc7 a už i euro mají...

[94 Dobrý večer, (Foundryman: 05.04.2011, 22:02:19 - Mail - x)
už od rána bojuju se zákeřnou chorobou, postihla mě strašlivá rýma a obávám se, že se plíživě přidává i kašel.
Žena mi odmítá zavolat záchranku, takže kdybych se už neozval, vzpomínejte na mě v dobrém...
Nicméně nasadil jsem univerzální všelék, tak to možná dobře dopadne.

[95 Aerokarle, a já bych si dovolil (Šumavák: 05.04.2011, 22:10:26 - odkaz - x)
tu Tvoji[87] o výzkum rakouských vědců z Grazu - viz: http://steiermark.orf.at.../508267/
kteří vrty v panonském jezeru zjistili, jaké bylo počasí před 10 000 000 let a k jejich hrůze zjistili, že bylo výrazně tepleji( roční průměr teplot kolísal mezi 17 až21°C) než dnes, při globálním oteplování a také daleko více pršelo( něco mezi 1100 až 1500 mm srážek v ročním úhrnu oproti dnešním 900mm..) takže se musíme připravit na sucha a vznik pouští !!!

:-)

[96 Tak už Škárku vyhodili. (Rpuť: 05.04.2011, 22:12:48 - x)
Sichr je sichr, kdyby ještě remcal, tak řeknou, že si vymejšlí, protože je zhrzenej!
http://www.novinky.cz...-tisic.html

[97 2 Šumavák (PeS: 05.04.2011, 22:16:55 - x)
nicht möglich... Cestou od Prešpurka ta vlna narazí na obydlenou zatáčku a tamější kašnu, kterou bude plně absorbována... V důsledku této nehody se však nepodaří udržet známé terapeutické vlastnosti této sqělé vody (chčijó do teho morgoši) a ta se nakrátko stane poživatelnou i pro nebrňáky... Co to udělá s genofondem místní populace se nikdo neodvažuje odhadovat... Tím vlna vybije svůj potenciál a v tichosti odteče řekou Zvratkou zas zpátky do Černého moře.
Víš co dalo za práci protáhnout přes Vysočinu dálnici - a Ty bys tam chtěl ještě posílat i vlnu...

[98 No co, Šumaváku, (AeroKarel: 05.04.2011, 22:17:42 - x)
počasí se mění pořád, zbývá jen vymyslet jak na tom co nejvíce vydělat. Ty klimatické extrémy a boj proti CO2 hned tak někdo netrumfne.

[99 Leda (PeS: 05.04.2011, 22:20:11 - x)
že by to ta vlna od Prešpurka vzala \"An der schönen blauen Donau\" na Vídeň, Linec a Řezno - ale to by se pak na ten Temelín netrefila...

[100 2 Rpuť (PeS: 05.04.2011, 22:22:28 - x)
a ta fotka - to je jubilejní fotka z besídky zvlášní školy?

[101 No možná máš pravdu.... (Šumavák: 05.04.2011, 22:25:30 - odkaz - x)
ono by to z toho Černého moře nestálo za to riziko, že ta vlna V Nagymaros zabloudí do leva a kromě Vídně (a díky protipovodňovému kanálu pak i Lince) spláchne jedinou opravdu bezpečnou JE v Evropě - co v Evropě? NA SVĚTĚ! - v Zwentendorfu!!
A to nelze dopustit!

[102 No PeSi, omlouvá Tě jen to (Šumavák: 05.04.2011, 22:27:00 - odkaz - x)
že máš rychlejší připojení :-)) :-))

[103 No jo no, (Rpuť: 05.04.2011, 22:28:34 - x)
měl holt Kadlík IV. udělat ten kanál přes Šumavu do Dunaje a všechno by bylo jednodušší. Ale vymluvili mu to tenkrát.

[104 Pesi, myslíš tenhle: (Šumavák: 05.04.2011, 22:33:29 - odkaz - x)
http://media.novinky.cz...ci5ta.jpg ??

to ne! To jsou obrazové podklady ke studii, jak si co nejlépe chránit pohlaví!
Tak zmáknuté, jako fotbalisté ve zdi při přímém volném kopu, to ti politici ještě nemají. Samozřejmě, opěradlo židle je mnohem lepší než papír a ty dva prsty... tja!

:-)) :-)) :-)))

[105 Rputi, Kadlík stvěl kostely, (Šumavák: 05.04.2011, 22:36:38 - odkaz - x)
kanál z Vltavy přes šumavu do Dunaje se jmenuje, bůhví proč, Schwarzenberský....
viz:
http://www.ckrumlov.info...hkan.xml

[106 Šumaváku, (Pavel Kořenský: 05.04.2011, 22:46:49 - Mail - x)
otázkou ovšem zůstává, jak nebo čím si chrání pohlaví ta druhá zleva.
Nebo jestli ten postoj snad znamená výzvu. Nějaký Freud na pokec ? :-))))

[107 si stejně myslím, že (andy: 05.04.2011, 22:58:56 - x)
Škarka ( kdo to vůbec sakra je?) se obětoval jen proto, aby ode dneška mohli politici sahat ženským do výstřihu s výmluvou, že hledají mikrofon.

[108 Vy si tady děláte srandu (Oteplovač: 05.04.2011, 23:03:58 - x)
A mezitím pan europoslanec Březina oznámil v televizi, že ví určitě, že je na cestě ostrý vytýkací dopis, považte, přímo z Bruselu do Česka. No znáte to, co většinou následuje po vytýkacím dopisu. No ano, dostaneme padáka z EU :-)))

[109 Šumaváku (Rpuť: 05.04.2011, 23:08:42 - x)
kdepak! Schwarzenberký kanál se stavěl až kolem r. 1800 na panství Schw.
Ale Kadlík opravdu chtěl kanálem spojit Vltavu a Dunaj, což mu vymluvili. Ono by to na tehdejší technické možnosti asi bylo opravdu moc. Ale ten nápad měl a nějaké práce se prováděly.

...Podle kronikářských zpráv otec vlasti také založil vltavskou a labskou \"flotilu\", zasazoval se za novou obchodní cestu z Benátek do Brugg po Dunaji, Vltavě a Labi a v roce 1375 dokonce zahájil práce na průplavu Dunaj-Vltava.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz..._domaci_jw
Král Karel IV. vodní dopravu velmi podporoval, protože chápal její mimořádný význam pro celoevropský obchod. Vydal několik nařízení, díky kterým byla provedena opatření k zajištění dobré splavnosti řeky a bylo stále dohlíženo na bezvadný stav jezů a plavebních zařízení. Přišel také s myšlenkou propojit Vltavu s Dunajem - tím by došlo nejen ke spojení povodí dvou řek, ale dokonce k překonání evropského rozvodí a ke spojení umoří Severního moře a Černého moře...
http://tochy.webpark.cz/vory.htm
...

[110 No ten Škarka (Pavel Kořenský: 05.04.2011, 23:14:59 - Mail - x)
je možná magor, ale nepodepisovali oni tenkrát nějaké smlouvy v tom smyslu, že když by jako někdo chtěl od VeVerek utéct, musí zaplatit 7M ?
Třeba to zkouší uhrát na to, že ho vyhodí a on nebude muset platit pokutu.

I když tedy mně osobně už nepřekvapuje nic. Minimálně od té doby, kdy se Tlustý čvachtal ve vaně nebo kdy Kalousek laškoval s novináři, že má/nemá nahrávku z jakési porady.
Od těch dob beru tohle blbnutí jako nezbytný folklor kocourkovské politiky. To je podobné jako vzájemné šmírování emailů na Ministerstvu školství.

Mimochodem, ona causa Ministerstva školství je naprosto geniální v jedné věci.
I velmi prostý člověk, nadaný selským rozumem, za ty roky ví, že email není (a z podstaty toho protokolu nikdy nebyl a ani tak nebyl navržen) kanál pro bezpečnou komunikaci.
Pokud takovou elementární věc nechápe ministr školství (na rozdíl od žáků základních škol), měl by se živit nějakou méně intelektuálně náročnou činností. Z hlavy mně napadá loupání klád, lámání kamene nebo taková ta práce, jak člověk chodí s kladivem na nádraží, občas do něčeho praští a pokape to olejem.
To, že ministr celý ten kolosální důkaz jeho vlastní tuposti ještě sám a o své vůli mediálně a soudně rozmazává, svědčí o jeho naprosté duševní nedostatečnosti.

[111 Oteplovači, (Matzurka: 05.04.2011, 23:22:41 - x)
plané naděje, když můžou PIGS prošustrovat veškerou pomoc, a nikdo je nevyrazí, proč by vyhazovali nás (bohužel) ? Ten dopis je kvůli čemu, nevyčerpaným dotacím ? Ach jeje.

[112 2 Pavel Kořenský (PeS: 05.04.2011, 23:22:58 - x)
a my postižení, říkáme - zlatá Buzková!

[113 No vida, (Pavel Kořenský: 05.04.2011, 23:26:24 - Mail - x)
a než jsem to dopsal, tak Škarku vyhodily samy VeVerky ze strany i z klubu.
Na funkci rostlináře (pardon, poslance) to nebude mít vliv.

Nemálo v této souvislosti pobavil Kalousek svým bonmotem:

\"Úplně přesně nechápu poslance, který se přizná ke dvěma trestným činům a dále chce být poslancem\"

I když je pravda, že bratr Kalousek byl kvůli trestným činům mnohokrát vyšetřován a nikdy se drze nepřiznal, takže bychom jeho mínění mohli při troše dobré vůle brát jako názor protřelého praktika a odborníka na nepřiznání.

[114 PeSi, (Pavel Kořenský: 05.04.2011, 23:29:47 - Mail - x)
njn, taky jsem měl kdysi iluse v tom smyslu, že větší blbka než Peťula existovat nemůže, že jest to z povahy věci víceméně vyloučeno.

[115 taková ta práce, jak člověk chodí s kladivem na nádraží, občas do něčeho praští a pokape to olejem. (andy: 05.04.2011, 23:47:31 - x)
to nejde, ti mají dost velkou zodpovědnost, ministři by na to potřebovali doživotní imunitu.

[116 Pavle, (maYda: 05.04.2011, 23:55:20 - x)
\"taková ta práce, jak člověk chodí s kladivem na nádraží, občas do něčeho praští a pokape to olejem.\"

To radši ne, jeden koloťuk snad stačil.
i když možná na něj budeme taky vzpomínat se slzou v oku, že byl ještě zlatej.....

[117 Dědo, (Pietro: 06.04.2011, 00:34:45 - x)
trochu bych to opravil. Jednak to je uváděno ve stopách (492 feet, což je \"jen\" 150 m) a druhak v té uzavřené zátoce to mohl být velice rychlý \"šplouch\" (když na duhém konci spadl do vody pořádný kus ledovce, utržený zemětřesením). Takže to mohla být rychlá vlna, vysoká řekněme 40 m, která díky té rychlosti \"vyšplhala\" po těch stráních až do výše 150 m.

Něco jiného je \"tsunami\", které dorazí z volného moře k relativně \"otevřenému\" pobřeží. To pak není \"vlna\", jen prostě ta hladina stoupá a stoupá a leje se do vnitrozemí, jak bylo vidět např. na publikovaných videích z Japonska.

Všechno ovšem IMHO, odborník nejsem, takže mne můžete opravit, pokud jsem se sekl.

[118 Pavle Kořenský, jaká otázka? (Šumavák: 06.04.2011, 01:07:23 - odkaz - x)
Ta \"druhá zleva\" je si jasně vědoma toho, že za ní stojí půl VV (fyzicky)s V. Bártou(manželem, obrazně) v čele.
Tak má ty ruce naprosto správně!
:-)) :-)) :-))

[119 Pavle, ta driuhá zleva (Dušan Neumann: 06.04.2011, 01:10:05 - Mail - odkaz - x)
drží kroutí těm dvěma za ní pytlíkem, aby s úsměvem drželi partajní linii...

[120 Jako člověk, který od vojáků ví, (jura-p: 06.04.2011, 01:37:58 - x)
že musí být záloha, se trápím úvahou, ve kterém úžlabí měla novinářka záložní diktafon, pro případ selhání toho meziprsního.

[121 Chi chi chi, (hipik - pravicovy recidivista: 06.04.2011, 02:05:25 - Mail - x)
hezky se prospete do dalsiho pracovniho dne. Sakra, jak ze se jmenuje ten clovek, jo Skarka. Absolutne ho neznam. Mozna se nalil jako doga v poslanecke nalevne a nebo oralne aplikoval Cialis a nebo Viagru. Tady v reklame musi byt upozorneni. Pokud se nebudete citit ve sve kuzi, bude vam nevolno a nebo budete mit vidiny, okamzite vysadte a jdete k lekari. Pokud by se vam partnerka zdala jako ruzolici slon, volejte rychlou a lekar si uz s vami poradi. Takze buhvi co vlastne videl.

A k tem kanalum. To se taky muzete jet zeptat toho pana, co je nalozen v Mysim oleji, proc spojil dve reky a zacalo vysychat Azovske more. No a vetry nesou ten slanej pisek az do Gronska. No, ale tim jsem nechtel otravovat.

Tak dobrou.

[122 Zacinam tusit, (hipik - pravicovy recidivista: 06.04.2011, 02:25:00 - Mail - x)
diky Ptakopyskovi. Z vystrihu vyletel plne nazbrojeny ruzovy bombarder B2 a on se posral.

Jeste jednou = Dobrou. Chi chi chi

[123 No jo tak Svarka je uz volny jako ptak (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 06.04.2011, 06:19:06 - x)
Jiste se mu ulevilo, neni to jen tak bekt registrovana vuvuzela

O te vlne zpusobene sesuvem pudy, jsem videl kdysi na nejakem dokumentarnim kanalu. Muselo to bejt dost strasidelny , kdyz to letelo fjordem a ten binec co se splachl do more. Kam ta vlna zasahla tam uz nebyla zadna puda, strom, kyticka, jen podlozi. Matne si vzpominam, clanek jsem necetl, jen nadspis tak tam to tam treba psali, byli u toho nejaci rybari

[124 Příroda je sviňa (martin TT: 06.04.2011, 06:31:03 - Mail - x)
zkuste hasit povodeň!

[125 Dobré ránko! (Rpuť: 06.04.2011, 06:53:57 - x)
Tedy v tom Brňu fakt musí být něco ve vodě. Škárka tam taky studoval. Odkaz je na rozhovor s ním v Událostech, ale zajímavý by mohl být jen pro odborníka na mimoslovní komunikaci, který by vyhodnotil jak Škárka uhýbá očima a do kamery vystrkuje zarputilou bradu.
Jedinou relevantní informací z celého rozhovoru je to, že z těch peněz, co dostal od Bárty, nezaplatil daně. Jinak nuda.

...\"Já jsem částky od pana Bárty nepovažoval za částky týkající se nějakého uplácení, ale pouze jako částky spojené s výkonem mé stranické funkce,\" prohlásil v pořadu Škárka. Na naléhání moderátora upřesnil, že jako výkonný místopředseda strany měl větší míru zodpovědnosti za chod strany, naznačil třeba podpis klíčových dokumentů. \"Byly od pana Bárty, protože stranu finančně podporuje a je i sponzorem strany. Takže na tom nevidím nic divného,\" konstatoval poslanec....
http://www.ct24.cz...bylo-uplaceni/

[126 Jinak možno konstatovat, (Rpuť: 06.04.2011, 06:58:09 - x)
že úroveň politiků má zásadně sestupnou tendenci k zoufalému amatérismu. Pak se ovšem nelze divit, že je všechny Kalousek s přehledem válcuje ... ne, že by mě to těšilo ...

[127 se trápím úvahou, (andy: 06.04.2011, 07:03:42 - x)
to si myslím může být teď na jaře hezké trápení, juro.

Jinak nechápu ten pokřik, proč by si nemohli véčka mezi sebou dávat nějaké peníze, co je komu do toho? Stíhá snad někdo manželku, že se nechala obdarovat novou kabelkou, když ji nafasovala od manžela?
Pokud tedy k takovému zázraku někdy dojde.

[128 Dobré ráno vespolek, (Matzurka: 06.04.2011, 08:24:31 - x)
přišlo mejlem :o)

Nový vedoucí úřadu nastoupí před úředníky a říká:
\"Ode dneška zavádím nový týdenní pracovní pořádek:
pondělí: oddych po víkendu
úterý: příprava na pracovní den
středa: pracovní den
... čtvrtek: oddych po pracovním dni
pátek: příprava na víkend
sobota, neděle: víkendové volno.\"
Když domluví, přihlásí se jeden úředník a ptá se:
\"A v tu středu tady jako budem strašit do kolika?\"

[129 Tak náhodou, (NoName: 06.04.2011, 08:43:35 - x)
já jsem minule manželku na jednu kabelku v obchodě upozornil (vědel jsem, že má požadavek \"kožená a černá\" a viděl jsem takovou) a ona si ji na mé náklady pak koupila.
Není to úplně situace, že jsem to já koupil, ale takový člověk v této konferenci snad ani není, co by si dovolil koupit manželce kabelku jenom tak, bez konzultace (aspoň takové té nenápadné ve stylu \"co bys řekla na TUHLE kabelku?\" ...

[130 NoName (ptakopysk: 06.04.2011, 09:01:40 - x)
a druhý den ráno, už střízlivý, jste si chtěl druhý den koupit koblížek k snídani a v peněžence jste našel jenom pavouka. Nahlédl jste ještě jednou na cenovku od kabelky, a uvědomil si, že jste včera v rozčilení přehlédl to první mrňavé číslíčko. Rozhořčen na nejvyšší míru jste manželku vyloučil ze strany i z poslaneckého klubu. Jenom mandát manželky jste jí ponechal, protože někdo přece jenom musí občas vyprat a utřít prach... :o) :o) :o)

[131 Dobré ráno, (maYda: 06.04.2011, 09:04:53 - x)
pietro, ráda Vás tu vidím.
Pokud jde o tsumani, nejsem rovněž odborník, ale četla jsem, že jak se v moři zvedá ta vlna, tak prvním příznakem je, že hladina se od pobřeží stáhne.
Prý snad v Thajsku tohle věděla nějaká desetiletá holka ze školy a začala na pláži křičet, že přijde velká vlna a díky tomu se pár lidí zachránilo. Ale nevím, jetsli to není jen smyšlený příběh. Kolem takových událostí se vždycky tvoří legendy.

Rputi,
já bych proti tomu sestupu k zoufalému amatérismu nic neměla, pokud by se týkal i způsobu odměńování za výkon.

No a jinak je hezky, venku svítí sluníčko a všechny ty aféry jeví se mi býti na jedno brdo.

Zlatej Divokej západ. S takovým Calverou jeden aspoň věděl, na čem je. Stačilo sehnat sedm pistolníků a bylo vymalováno.

Dnes žádnejch sedm statečných nedorazí a i kdyby, tak jen vypráskají jednoho, najde se další.
nebo ještě hůř, sedm statečných se usadí ve vsi a začnou vybírat výpalný sami.

Nakonec, kdoví jak to dopadlo s tím jedním, co ho hrál Horst Buchholtz a co se nakonec do vsi vrátil a jedna fešná osadnice se hned rozzářila jako sluníčko a začala pilněji drbat kukuřici. Nějak rodinu živit musel a nejspíš nic víc, než práskat pistolkou neuměl.

No, tak já jdu drhnout vlastní kukuřici. Když máme dnes ten pracovní den.
MY živnostníci ostantě máme středu kterýkoliv den. Třeba i v neděli.

[132 Andy (ptakopysk: 06.04.2011, 09:11:45 - x)
...Jinak nechápu ten pokřik, proč by si nemohli véčka mezi sebou dávat nějaké peníze, co je komu do toho?...
:o) :o) :o) Leckdo z místních přispívajících, jakožto zaměstnavatelů, je téhož názoru. Ale furt se jim do toho montuje berňák, sociálka a pojišťovna. Asi by to chtělo zeptat se vuvuzel, jak to dělají, že problémy s těmihle institucemi nemají :o)

[133 Mně náhodou nedávno choť obdaroval kabelkou. (maYda: 06.04.2011, 09:11:53 - x)
s komentářem \"vypadá docela zachovale, maminka ji moc nenosila a tobě by se ještě mohla hodit\"

[134 PeSi (Honza ze Žižkova: 06.04.2011, 09:15:03 - Mail - x)
Jaký je rozdíl mezi povzdechem Zlatá Buzková [112] a Zlatý Topolánek [79] ?
Jediný podstatný, který mě napadá, že propotila míň svršků.

[135 Pokud někomu vadí střídání času, (maYda: 06.04.2011, 09:34:25 - x)
tak budete moct podpořit jeho zrušení

http://pardubice.idnes.cz...avy_klu

[136 Honzo, (maYda: 06.04.2011, 09:37:45 - x)
Topolánek asi nepoužil Rexonu :-D

[137 maYdo (Honza ze Žižkova: 06.04.2011, 10:19:00 - Mail - x)
Tohle vysvětlení mě napadlo taky ;o}
I když prý se to u mužskejch a u ženskejch nějak liší a musí mít jiné chemikálie, ale třeba je to jen marketingový trik jak prodat víc sajrajtů.

[138 Případně (AeroKarel: 06.04.2011, 10:34:02 - x)
těch svršků při pocení neměla na sobě tolik!

[139 2 Šumavák et al. (dvd: 06.04.2011, 11:09:40 - Mail - x)
Tohle je tedy konkurence:
http://www.spiegel.de...230,00.html

[140 Dvd, (NoName: 06.04.2011, 11:15:42 - x)
pokud ta kráva splňuje definici koně ze směrnice EU pro koně, není co řešit a ironické poznámky nejsou na místě.

[141 dobré popolední, (rejpal dialektický demagog, t&T: 06.04.2011, 11:18:09 - x)
teda nevím jak koho, ale mne propocené poprsí Petry Buzkové nejenže nechává naprosto chladným, ale pro srovnání takové vemeno nebožky Poslušnice IV mělo IMHO podstatně více sex-appealu.
A katechetka madame Bártová se na té fotce tváří, jako by jí Bárta dal tou darovanou kabelkou po papuli. Kde má (ona) ruce raději neřeším.
Teda, že znovuvybudování socyjályzmu v Podřipsku bude až taková sranda, jsemť vskutku netušil! Cimrman rulez!

[142 martine TT (rejpal dialektický demagog, t&T: 06.04.2011, 11:28:58 - x)
ad [124] copa uhasit, ale zkoušels někdy zapálit třeba Máchovo Jezero?

[143 NoName (ptakopysk: 06.04.2011, 11:39:28 - x)
já nevím, ale mě ta kráva připadá spíš jako vůl. Skoro jako kdyby svoje přednosti nechal(a)(o) někde na překážce... Ale jak jste pravil: pokud splňuje směrnici EU pro koně, není co řešit.

[144 ptakopysče (rejpal dialektický demagog, t&T: 06.04.2011, 11:49:26 - x)
bavíme se, doufám, stále o té fotografii posraneckého klubu Věcí Vykřičených. Nebo ne?

[145 rejpale (ptakopysk: 06.04.2011, 11:57:35 - x)
:o) původně jsem reagoval na sportovní fotočku od dvd via NoName. Ale ano, nahlédneme na tebou zmiňovaný snímek dialekticky, lze konstantovat, že můj komentář je aplikovatelný i tam. Dokonce v množném čísle.

[146 Ptakopysku, (NoName: 06.04.2011, 11:58:32 - x)
německy neumím, tak jsem to hodil do translatoru a ten to přeložil jako krávu se jménem \"Luna\".
Ale samozřejmě, o pohlaví nejde, býk může být stejně dobrý kůň jako kráva. ;-)

[147 NoName (ptakopysk: 06.04.2011, 12:20:09 - x)
já jsem vyhodnotil tenhle http://www.spiegel.de...V9-oqmp.jpg snímek čistě vokometricky. A tak nějak mi připadalo, že by to byla krajně nevyvinutá kráva o kterou by žádnej bejk nezavadil pohledem. Ledaže by si vzala kostkovanou sukýnku, bílou blůzku, bílý podkolenky a nabarvila si paznehty na černo. Pak by možná nějakej pedofilní kravoň zajásal...
Ale vyčkejme, až se ke klábosnici dostanou naši v zemědělství vzdělaní kolegové.

[148 tedy podle délky těch rohů (Šumavák: 06.04.2011, 12:36:08 - odkaz - x)
je to jalovice!
Ony holky mají takové tendence vychovávat si koně od telátka...
Starou krávu už nepřevychová nikdo...

[149 Šumaváku, (rejpal dialektický demagog, t&T: 06.04.2011, 13:12:13 - x)
kdysi v padesátých letech jsme byli od školy na zemědělské brigádě na státním statku BOR U tachova, na farmě Svatá Kateřina u Rozvadova. Tam jsme byli přiděleni starému Dulovcovi, bačovi odněkud od Levoči, jako pomocníci při pasení stáda krav, neb jeho stařičký ovčácký pes jednak nestíhal a druhak dával přednost ležení na mezi neb ho krávy stejně více méně ignorovaly.
I byli jsme naveleni, já a můj spolužák ke kravám.
Honit se za krávmipo příkrých stráních nebylo to pravéořechové a tak jsme začali hledat východisko. Spolužák ho našel v podobě dvou mladých jalovic, které se nechaly přesvědčit být našimi oři. Jezdit na neosedlané krávě je dost průser, mají totiž docela ostré hřbety, které se bolestivě zarývají do kostrče, takže jsme museli sedětna placatých kravských zadcích. Tamse ale při rychlejším pochodu dobytčete začal vlnit zadek, jak jedna či druhá kýta šla do záběru. Museli jsme se naučit kravky přimět k volné chůzi, jinak jsme se šupem z vlnícího se zadku octli na zemi v nebezpečné blízkosti kravských paznechtů. Bylo toale značně pohodlnější, ne lítgat pěšky z kopce do kopce a tak jsme navzdory občesným držkopádům vytrvali.
Byli jsme tehdy tak v letech té dívenky ze Spiegelu a tak jsme k takovýmto krávovinám neměli daleko. Starý Dulovec, když viděl, že se naše jízdní jalovice docela osvěcčily spokojeně pokuřoval na mezi ze své fajfky a on i jeho pes se se zájmem na nás dívali.
Bylo to, myslím v roce 1957, v časech to mládí a malin nezralých....

[150 \"Škárka: těch 55 tisíc měsíčně bylo na kancelářské potřeby nebo notáře\" ... :)))) (Rpuť: 06.04.2011, 13:42:12 - x)
To jeho odpolední prohlášení zřejmě bude bomba a mám intenzivní pocit, že v dosahu by měli být přichystaní odborní pracovníci se svěrací kazajkou!
http://www.novinky.cz...notare.html

...Škárka by byl ale krajně nedůvěryhodnou existencí i bez svých názorových kotrmelců. Mezi novináři je ostatně považován za podivína už dlouho. Více našich politiků sice trpí paranoiou, ale málokdo ji má v tak pokročilém stadiu: komunikace novináře s ním už dávno připomínala epizodu z hodně přepálené bondovky. Kdyby byl pravdou jen zlomek toho, co Škárka naznačoval o odposleších a sledování ve VV, každý normální člověk by z takové party už dávno utekl. Škárka to neudělal.

Ve vévéčkách se angažoval od samého počátku, a dobře tedy věděl, s kým má tu čest. Že to není strana, která by přirozeně vznikla kolem nějakých idejí, ale podnikatelský projekt, financovaný čtyřmi podnikateli, kteří si za své miliony zakoupili funkce ve vedení. To Škárka dobře věděl - a neodešel...
http://www.tyden.cz...a_198378.html

[151 2 andy (PeS: 06.04.2011, 13:46:25 - x)
ad [127] - \"Jinak nechápu ten pokřik, proč by si nemohli véčka mezi sebou dávat nějaké peníze, co je komu do toho? Stíhá snad někdo manželku, že se nechala obdarovat novou kabelkou, když ji nafasovala od manžela?\" - inu, státu je do toho... pokud se jedná o finanční dary, měla by se z nich platit daň, jinak hrozí popotahování od Kalouska... A popotahování je jeden z nejhorších krhútských trestů, končící nezřídka až smrtí popotahovaného... A jak je to s daní z darování kabelky, to opravdu nevím, od toho tu máme právníky... Ale raději bych to moc nerozpatlával...

[152 2 Honza ze Žižkova (PeS: 06.04.2011, 13:52:15 - x)
ad [134] - pro mě nejpodstatnější je to, že se nepodílela na likvidaci suverenity tohoto státu. A ač to zní překvapivě, podporovala v rámci možností rozvoj škol a školství a minimalizovala úřední buzeraci, která od té doby exponenciálně roste. Tedy pravý opak činnosti vlastizrádce Topolánka. Mně to stačí...

[153 PeSi (Honza ze Žižkova: 06.04.2011, 14:03:56 - Mail - x)
To jo.
Potvrzení starého klasického, že iniciativní blb je horší než třídní nepřítel.

[154 nu darovat kabelku (: 06.04.2011, 14:17:47 - x)
mandzelce (vlastni). VZhledem k tomu ze se to daruje z bezpodiloveho vlastnictvi tak si clovek vlastne pul kabelky dava sam sobe.

[155 Lidem kvůli solárním elektrárnám praskají žárovky (rezy: 06.04.2011, 14:20:04 - x)
tak jistě, způsob jakým se připojují tyto zdroje bez ohledu na podmínky rozvodné soustavy v místě připojení – to se dalo čekat. Menší solární elektrárna (8KW) která je připojená jednofázově vám zvedne v nejbližším okolí při plném slunci napětí na 260V (samořejmě jen v té jedné fázi). Jsem zvědav, jak se to bude řešit. Jediné co se s tím dá dělat je odpojovat automaticky tyto zdroje, jakmile překročí napětí 10% jmenovit0 hodnty.

[156 127 (: 06.04.2011, 14:26:25 - x)
no jestli je tedy Skarka mandzelkou Napoleona Barty, tak by se leccos vysvetlovalo:Zadna vntrostrancika krize, jen mala domaci hadka.

[157 samozřejmě že dávat peníze za loyalitu je špatné (rezy: 06.04.2011, 14:29:23 - x)
naproti tomu, když Ráth sepisoval s kandidáty smlouvu že budou platit jak mourovatý ,když se zpronevěří idei strany, tak bylo všechno OK, páč pokutu zatím žádný Čech nikomu nezáviděl. Prostě to Véčka dělaj blbě.

[158 157 (: 06.04.2011, 14:46:11 - x)
vecka to delaji veskrze pozitivne. to je jasny priklad pozitivniho treningu - dava se odmena za dobre vykonany kousek, uposlechnuti povelu (ke me lehni, sedni) misto aby se trestalo za neuposlechnuti.

vyssi divci elektrotechnickou nemam, ale to se smi takhle rozvazit 3 fazovy system, naivne jsem si myslel, ze na i tak malem fotovoltaickem zdroji musi byt cerna krabice predelavajici stejnosmerny proud na 3 faze. odbornik by rek 3 faze stejnosmerneho na 3 faze stridaveho, ze....

[159 Abych se vrátila k tématu, (maYda: 06.04.2011, 14:53:09 - x)
poslpuchám Country radio a v těch textech se to oběšenci jen hemží. Nutno dodat, často nevinnými oběšenci.

Samozřejmě je otázka, nakolik to jsou původní texty, byť třeba převyprávěné a nakolik novodobé.

ostatně na otázku kriminality či nekriminality se z toho stejně nedá soudit, \"kriminální\" téma bývalo vždycky přitažlivé. Viz třeba kramářské písně v Evropě.

[160 Pife, sám jsem se divil (rezy: 06.04.2011, 14:55:13 - x)
když jsem se dozvěděl, že se menší elektrárny dělají jen s jednofázovým měničem. V každém případě se poté, co se postavily elektrárny naprosto náhodně po ČR a připojily do nejbližšího místa ¨RS budem asi divit, jak to bude houpat.
Předpokládám, že pokud to připojování probíhalo alespon malinko rozumě, tak se snažili ty dodavatele rozhazovat na fáze aby jakážtakáž rovnováha vznikla. Ale to je spíš přání než možnost (různé body a různé výkony)

[161 Pane Neumanne, (Baubo: 06.04.2011, 14:55:55 - x)
dík za Frankie Laina. Jako by to bylo včera, kdy jsem poslouchala denně *mjunik* a omdlévala blahem při jeho Jezebel. Přitom je to víc než 60 let.

[162 BAubo, (maYda: 06.04.2011, 15:20:27 - x)
tohle?

http://www.youtube.com...WQunclA0gM

Ale česká verze taky není špatná

http://www.karaoketexty.cz...212202

A ještě jednou jinak

http://www.karel-gott.eu...jezebel/

[163 úžasné (PeS: 06.04.2011, 17:16:51 - x)
http://www.novinky.cz...radcem.html
\"Bátora bude mít úkol šetřit peníze. Je připraven se mnou jít do efektivizace, i když to bude bolestné,\" řekl Dobeš.

Obávám se, že v té větě chybí několik písmenek - vím, co znamená slovo defekovat, tedy bych usuzoval že zmíněný cíl cesty by se mohl nazývat defekativizace, ač mi tento termín připadá vyumělkovaný pro obyčejnou prdel... Že pro nositele inkriminované prdele je to proces bolestný, je dosti dobře možné, leč tato závažná informace, tedy čí je to prdel, ve sdělení chybí.

A pak se má člověk vyznat v současné politice...

[164 PeSi (ptakopysk: 06.04.2011, 17:29:02 - x)
já dneska taky nevycházím z úžasu. iHeute, přesněji řečeno paní redaktorka Iveta Polochová, jejíž největší kvalifikací je pětiletý pobyt v Londýně (kde patrně duchovně obcovala s britskými vjedci protože to jináč není možný) vynalezla tekuté sklo. Viz článek zde: Japonci pomocí tekutého skla zastavili únik radioaktivní vody z Fukušimy
http://zpravy.idnes.cz...anicni_ipl

[165 Ptakopysku, nevynalezla... (Šumavák: 06.04.2011, 17:44:22 - odkaz - x)
Tekuté sklo je celkem běžná fáze výroby všech skleněných předmětů...
mně by spíše zajímalo, jak ho ti Japonci pod tou radioaktivní( někde píší \"silně\") vodou udrželi tekuté, aby zateklo do té praskliny...
Lít sklo do formy je celkem běžné ale zatím jsem nikdy neslyšel, že by se to dělalo pod vodou....

:-)) :-))

[166 Šumaváku (ptakopysk: 06.04.2011, 17:52:09 - x)
jak správně tušíš (neb si taktéž děláš šprťouchlata) podle všeho se jednalo o prachsprosté vodní sklo, neboli vodný roztok křemičitanu sodného smíchané s čímsi neupřesněným.
Paní redaktorka zjevně nikdy nikomu do vodního skla nenakládala vejce, ani takováto vejce nikdy v ruce nedržela. A dokonce ani v té Anglii jí naložená vejce do ruky nikdo nedal! Měla by si doplnit vzdělání, krasavice inteligentní...

[167 Mi to nedalo .... (Rpuť: 06.04.2011, 17:52:38 - x)
To video je zajímavé od cca 4 minuty. (Ale vůbec si nedovedu představit, jak by se tím dala ucpat elektrárna, takže bůh ví, o co vlastně jde.)
http://www.ct24.cz...bazi-silikonu/

[168 Rputi (ptakopysk: 06.04.2011, 18:01:30 - x)
v diskusi pod článkem lidi ještě meditovali nad nanomateriály na bázi skla, ale BBC uvedlo, že se opravdu jednalo o směs vodního skla s něčím. Ovšem BBC je BBC, že...

[169 No jo, ptakopysku, (Rpuť: 06.04.2011, 18:11:49 - x)
kde jsou ty časy, kdy se vodním sklem natíral začuzený strop v kuchyni před malováním ...:))

[170 Ale no tak, nebuďte oškliví (maYda: 06.04.2011, 18:37:28 - x)
na paní redaktorku. nejspíš nakládaná vejce neodpovídají normám EU. TAk jak by měla vědět, co je vodní sklo?

Já se pamatuju, že jsem nenáviděla, když jsme byla poslána pro nakládaná vejce. Babička je měla v pětilitrových flaškách ve špajzu a z té se musela lovit. Roztok byl hnusně slizký a navíc ledově studený.

[171 Ha ha ha, (Pavel Kořenský: 06.04.2011, 18:41:15 - Mail - x)
tak Bárta si vzpomněl, že Škárkovi ty peníze dal. Vlastně půjčil, neboť prý šlo o půjčku.:-)))))

Tenhle cirkus fakt nemá chybu. Co to hulej za matroš v těch VV ?

[172 Jj - tak dlouho si někdo pižlá větvičku pod zadkem, až to jednou rupne.... (Rpuť: 06.04.2011, 18:56:07 - x)
Jéjej ... voni nám to tu vojáci zavřou ... co budem dělaaaat ...?
http://www.novinky.cz...-radar.html

[173 Rputi (Oteplovač: 06.04.2011, 19:08:02 - x)
Vaše [167]- zcela vážně - a on to tam pan profesor, ten z Brna (překvapení) říká správně. Nenašli. Princip je v tom, že dnes o těch grantech rozhodují lidé, kteří nemají ponětí o věci. A celoevropská móda je připojit nano- před věc a grant je jistý. Prachy nesmrdí, ani některým vědcům, jsou to také jen lidé. Vím bezpečně o jednom takovém produktu, kdy pigment, který má přirozeně malé částice, takže předpona nano- není lež, je vydáván, za nanotechnologii (za grant samozřejmě - a velký) - jak prosté. Myslím, že úplně největší šanci v tomto oboru jak přijít k penězům by bylo přidat před nějaký výrobek nano-bio-eko-. Myslím, že by slečna redaktorka omdlela v orgasmu a grant by byl fakt obrovský :-))). Vodní sklo a jeho nespočetné, i organické modifikace jsou známy dlouhá desetiletí.

[174 No, (Pavel Kořenský: 06.04.2011, 19:28:07 - Mail - x)
čistě z hlediska houbaře a turisty bych zrušení vojenského prostoru na Brdech uvítal.
A kdyby tam tak nějak nechali v provozuschopném stavu pro veřejnost tu střelnici, kde se dá střílet i na 1 km nebo dál, nemělo by to chybu. :-)))

[175 Oteplovači, (Rpuť: 06.04.2011, 20:06:34 - x)
dík za info.
Ono už jen ten fakt, že vážení vjedátoři z Německa si údajně nechají něco patentovat v Turecku, poněkud zavání ...:)

[176 ad 172 - kota Brdy (andy: 06.04.2011, 20:09:12 - x)
kdyby to udělali tak bych téhle pomatené vládě odpustila skoro všechno:)

[177 tohle je take síka (Dušan Neumann: 06.04.2011, 20:12:29 - Mail - odkaz - x)
http://zpravy.idnes.cz...domaci_taj

nerozptyluje tam někdo ve vzduchu LSD nebo něco podobného??? To už se jinak do palice nevejde...

[178 2 ptakopysk (PeS: 06.04.2011, 20:23:54 - x)
ad [166] - na místě soudružky redaktorky, PaH-BŽ, bych se silně ohradil... \"ani takováto vejce nikdy v ruce nedržela\" - chceš snad naznačit, že paní redaktorka je naivní a úplně blbá panna? Nicht möglich! Jestli jo, tak je vzácnější exemplář, než Yetti...

[179 2 Rpuť (PeS: 06.04.2011, 20:29:38 - x)
ad \"Kromě toho má v prostoru obec i zdroj pitné vody. „Jsem zvědav, kde budeme brát vodu, až to zprivatizují,“ obával se dalších dopadů po případném prodeji rozsáhlého prostoru, který má kolem 260 kilometrů čtverečních.\" - Inu, každý jest štěstí svého strojvedoucím... Maj 12% nezaměstnanost? No tak budou mít 30% - tak sere... Na to měli myslet dříve...

[180 Dobrý večer vespolek, (Matzurka: 06.04.2011, 20:33:36 - x)
Oteplovači, vidím, že jste v obraze :o) Ještě ale přihoďte \"transfer technologií, inovace a vzdělávání\".

Rputi, s těmi patenty je to asi složitější, neboť ten, kdo patent podává, za něho musí platit, pro každou zemi různé peníze. To je třeba ta všivárna, kdy teoretický český vědec něco vynalezne (nebo inženýr, prostě někdo s hlavou \"otevřenou\"). A teď se musí rozhodnout, kde všude to chce mít chráněno patentem. POkud zaplatí jenza ČR (řádově asi tisíce), tak hned vedle bratři Poláci můžou směle vynález obšlehnout a vyrábět. Mno. Celkem jasně jsou i země, kde to stojí mnoooohem více....

[181 PeSi, (Rpuť: 06.04.2011, 20:43:34 - x)
a co jim brání, aby si to koupili? Můžou provozovat vodárnu a hned budou mít lepší zaměstnanost...:)


Matzurko, já vím, že tohle je problém. Jen nemám pocit, že patent z Turecka je nějak široce platný. Nehledě k tomu, že patent-nepatent, stejně to obšlehnou Číňani!

[182 Nojo Matzurko (Oteplovač: 06.04.2011, 20:46:45 - x)
Máte pravdu. Pak bych ale ještě namátkou přihodil : v rámci znalostní ekonomiky při udržitelném rozvoji vpřed k bezuhlíkové budoucnosti :-))).

[183 Rychetský v hyde parku (divana: 06.04.2011, 20:50:21 - x)
dostal dotaz podle jakého ústavního zákona zrušil předčasné volby
hezky se v tom porochňal a ... neodpověděl

[184 No takl další kus sadu vytrhán... (jooo a jsem to já J. ppa: 06.04.2011, 20:54:00 - x)
kdyby se někdo zabejval nahrazením dělnicke prace stroji, nebránil bych se a rozhodně bych ty stroje nerozbíjel. Ani nemám chť diskutovat o půjče Škarkovi , o Rychetským .... snad jen vo těch kabelkách :-)

[185 2 Dušan (PeS: 06.04.2011, 20:54:55 - x)
ad [177] - to víš, je jim tak nějak líto, že je nepostříleli jako válečné zločince...

[186 2 Dušan (dvd: 06.04.2011, 20:59:09 - Mail - x)
Jakže se ten nezávislý (?) novinář jmenuje? Lokaj? Inu - nomen omen.

[187 2 Jirka původní (PeS: 06.04.2011, 21:01:23 - x)
copak - věnoval jsi manželce kabelku a nebonznul jsi se na financamtu? Ale ale ale... Ty zlý, nehodný a ošklivý... Dovedeš si představit kolik oprávněných pigošů nedostane kvůli Tobě svou pravidelnou dávku? Měl by ses nad sebou zcela vážně zamyslet a rozhodně si v následujících hodinách nedat po syté stravě doutníček... I ty eaný! Až se za Tebe stydím... Omlouvá Tě jedině to, že nejsi z Brňa, kde mistní morgoše prostě potřebujou, aby jim udržovali místní biotop...

[188 Hmmm, (Pavel Kořenský: 06.04.2011, 21:05:46 - Mail - x)
já jsem asi úplně blbej.
Když tak čtu http://aktualne.centrum.cz...696324

pořád nemohu pochopit, co se děje tak děsivého.
Úředníci z úřadu práce dostanou výpověď. Chápu, není to nic příjemného. Na druhou stranu se ovšem jedná bezpochyby o zkušené odborníky, kteří jsou školenými experty v oblasti shánění práce. Takže s jejich know-how nemohou mít naprosto žádný problém si obratem ruky sehnat práci novou.
To je něco podobného jako když si třeba já doma skládám počítač nebo konfiguruju síť. Nebo když si třeba automechanik opravuje svoje auto. Prostě to umím, tak si to udělám.
Takže opravdu netuším, proč se o tom píše v novinách. Kdyby o práci přišlo 600 lakýrníků nebo třeba klempířů či tesařů, tak chápu, je to problém. Oni se třeba neumí přeškolit, neumí sepsat životopis, nevědí kam se obrátit a tak.
Ale když dostane výpověď odborník na shánění práce....

[189 PeSi, (jooo a jsem to já J. ppa: 06.04.2011, 21:08:43 - x)
zásadně manželce nekupuji obůlečeni, boty...kabelky. Neboť jí udělá radost i ten samotný obřad vybírání. Nevím proč to ty ženský takhle maj, je to jenom kabelka, ne?
O následcích kupovování spodního prádla, kde přání bejvá otcem nákupu, jsme zde vedli několik vzrušujících debat...ani tady pšenka nekvete.
v podstatě ani nevím, kolik takové kabelky stojí, myslíš, že by to tam věděli?

[190 Pavle to opravdu děsivé je, (Šumavák: 06.04.2011, 21:14:52 - odkaz - x)
že úředníci z úřadu práce snad budou muset opravdu pracovat
A to je děsí!

ale dopadne to tak, že si stávající prostory pronajmou za 1,-Kč ročně a založí tam \"Podpůrnou a školicí agenturu pro pracovníky úřadu práce\"....
Samozřejmě z peněz EU programu \"vzdělávání pro konkurenceschopnost...\"

[191 tak ta plzeň není nic výjimečného (divana: 06.04.2011, 21:17:57 - x)
na čt1 vzpomíná herečka štěpánková
než šla na konzervatoř, neměla maturitu
tak takovéhle sebrali dohromady a za měsíc tu maturitu měli
takže ono se to tu pěstovalo vždycky

[192 Jirko, kdyby už Tě to popadlo, (Šumavák: 06.04.2011, 21:17:49 - odkaz - x)
a chtěl jsi manželce koupit kabelku, tak jen tu malou, na občanku!!!
:-)) :-))

[193 Šumaváku , popadnoutmne může kdo ví co (jooo a jsem to já J. ppa: 06.04.2011, 21:25:38 - x)
ale o nakupovaní takovejhle věcí to fakt nehrozí. Dyť já se do obchodů bojím :-D

Jak se jmenovali ty školy pro dělnické kádry? Tam to taky bylo skoro hned. Ostatně, vždycky je nějaká \"dělnická\" třída.

[194 Pavle, (František I.: 06.04.2011, 21:26:37 - odkaz - x)
tento týden jsem jednal na několika ministerstvech. Buď ujištěný, že o odbornosti pracovníků zmíněných orgánů mám hodně velké pochybnosti. Ti se bojí civilu snad ještě více, než Švandrlíkovi lampasáci. A právem.

No Name, díky. Taky to odzkouším. Teď ovšem bojuji s Bohoušovým odkazem. Musím se pochlubit. Odvrhl jsem potravinářskou kariéru a po dvaceti letech si opět líznul odborný, absolutně nepolitický časopis. Schválně, jak mi to dlouho vydrží. A šlo mi to (alespoň podle mého soukromého názoru) velice dobře, čímž se dostávám k dalšímu vzkazu: Jasane, Jasane, Jasane, ohlaš se, ohlaš se.

[195 ADK (martin TT: 06.04.2011, 21:34:00 - Mail - x)
Akademie dělnických kádrů

[196 tak vidím, že na šumavákovi jsme (andy: 06.04.2011, 21:34:38 - x)
dneska dva blbci, škarka a já s kabelkou.
vám teda pěkně děkuji:))))

[197 Andy, člověče.... (jooo a jsem to já J. ppa: 06.04.2011, 21:37:10 - x)
já dneska nejsem schopen žádné mozkové činnosti mimo dýchání, kdo je tedy blbec? :-D

[198 Františku I. dobrej večír. (BohousB: 06.04.2011, 21:38:10 - x)
S Bohoušovými odkazy se nebojuje!!! Ty slouží ku všeobecnému blahu... :-))

Podle tvého ohlasu soudím, že mi vyrůstá těžká konkurence. Jo a připojuju se k tvému posledním u vzkazu: Jasane, Jasane, ozvi se!!!

[199 než šla na konzervatoř, neměla maturitu (andy: 06.04.2011, 21:45:50 - x)
konzervatoř není vysoká škola, proč by musela mít maturitu? Tedy, ona má DAMU, tak jste si možná jen spletla tu konzervu s DAMU, to je možné, tak zas Štěpánkovou a její osudy neznám. Že při přijetí na tyto školy je první kritérium něco jiného než školní znalosti češtiny a matiky je snad jasné.
On taky nikdo z DAMU nejde dělat třeba konstuktéra forem, tak je to fuk.
Jinak bych ráda připomněla například Ivana Klímu a Mé šílené století, což je kniha, kterou jsem vám, asi marně, doporučovala jako velmi dobrý popis doby oproštěný od blbých výmluv. Na mnohé VŠ bylo v padesátých a začátku šedesátých let přímo zakázáno brát gymnasisty a studovali tam dělničtí kádři, vybraní jakousi tovární komisí. To asi dcera jednoho z nejslavnějších českých herců a zdatná ochotnická herečka, jak tvrdívali pamětníci,nepotřebovala, počítám.
Tak pozor, abyste si někteří nešlápli do vlastní rodiny:)

[200 Nebyl \"ADKář\", jako \"ADKář\" (Rpuť: 06.04.2011, 21:51:55 - x)
Byli tací, co si vyrobili jenom mindráky, když po absolutoriu pochopili, že na to prostě nemaj a nemaj, kdyby se na hlavu postavili, jenže k tomu soustruhu, kde byli něco platní a uměli se už nedokázali vrátit. Většině z nich to docela pokřivilo charakter.
No, a pak byli takoví, kteří na to měli... těch moc nebylo, ale našli se.
No a pak byl takovej ten všeobecnej póvl, co se vždycky najde a placatí se od ničeho k ničemu a je úplně jedno kudy a jak....

[201 andy (divana: 06.04.2011, 21:55:47 - x)
ona to tak vysvětlovala, jak získala potřebnou maturitu ...
jen jsem sem naklepala, co jsem vyslechla v tv
žádné bludné řeči
kouknu, jestli je nějaký odkaz, proč bych to překrucovala..
:-(

[202 Dělnické kádry (Honza ze Žižkova: 06.04.2011, 22:15:05 - x)
Já potkal pár lidí, co se na vysokou dostávali tak, že napřed nastoupili do fabriky. Pak už měli ten správný posudek a šlo to.

[203 2 Pavel Kořenský (PeS: 06.04.2011, 22:29:55 - x)
ad [188] - víš, ten hlavní problém je v překladu... a v jisté přesmyčce... když si to \"know how\" převedeš do fonetiky, dáš přízvuk na druhou slabiku a tuto dle pravidel češtiny dáš na první místo, dostaneš ucelenou sumu vědomostí, kterou asi tak ti odborníci diponují...

[204 2 Jirka původní (PeS: 06.04.2011, 22:34:31 - x)
Hic sunt leones... Kde tam?
Smiř se s tím, že nám, prostým smrtelníkům, zůstávají některé věci navždy utajeny... Terra incognita...

[205 PeSi, (Pavel Kořenský: 06.04.2011, 22:51:43 - Mail - x)
ale fuj. Snad nechceš ani naznačovat, že by na těch místech seděli lidé, kteří snad nejsou pro svou práci dokonale kvalifikováni, špičkově vyškoleni a neovládají nejmodernější trendy na trhu práce ?????

Pokud by tomu nedejbože tak bylo, člověk by si chtě nechtě musel klást otázku, proč tak jsou a proč tyhle úřady nebyly zrušeny už dávno.
Úředník úřadu práce, který neumí najít práci ani sám pro sebe je figura snad ještě víc komická než počítačový technik, který si neumí postavit počítač a nainstalovat na něj Windows. Pravda i tací existují, ale není jich mnoho. Většina z nich se dávno v minulosti přeškolila na lépe placená místa vyhazovačů v nočních klubech a tak.

[206 Dušane, (kocour: 06.04.2011, 23:06:25 - x)
z toho bude státní zástupce v extázi už nad první větou :-)

No, a vyřízeno to bude tak, že údajné skutky se staly v Izraeli, resp. na lodi plující pod tožskou vlajkou, nechť tedy pánové podají trestní oznámení v Izraeli, resp. v Togu. Vyřízeno.

[207 ...v Togu, a na vlastní náklady, to by mne potěšilo.. (Dušan Neumann: 06.04.2011, 23:17:34 - Mail - odkaz - x)

[208 ředník úřadu práce, který neumí najít práci ani sám pro sebe je figura snad ještě víc komická (andy: 06.04.2011, 23:17:36 - x)
práci si sice najít nedokáže, ale proplouvat systémem, žít z dávek a neschopenek kombinovaných do nepřerušené spirály, která ho dovede šťastného, líného a na chalupě vysmátého až do důchodu, to bude umět perfektně.
O tyhle darmošlapy se fakt nebojím:)

[209 A vida, (Pavel Kořenský: 06.04.2011, 23:18:48 - Mail - x)
jak tak koukám:

http://aktualne.centrum.cz...696289

Portugalsko už taky víceméně krachlo.

Ovšem formulace \"Podle pravidel eurozóny nesmí EU poskytnout překlenovací půjčku žádnému ze svých členů. Zmíněný úředník však prohlásil, že rozhovory v Lisabonu se soustředily právě na to, jak uspokojit portugalské finanční potřeby v červnu.\" je naprosto kouzelná.

[210 To mně tak napadá, (Pavel Kořenský: 06.04.2011, 23:36:46 - Mail - x)
že z PIIGS už zbývá jen jedno I a S :-)))

[211 To nejsou (Děda z V.: 07.04.2011, 00:04:01 - x)
státy PIIGS, to jsou státy GIPSI :)

[212 Dobré ránko! (Rpuť: 07.04.2011, 04:51:37 - x)
K ranímu kafeti (nebo meltě)- Wilda Šejkspír hadr! Jen ta lebka chyběla - Škárkova, pochopitelně: \"Zde jsou ta ústa, která jsem líbával...\" ...:))))
http://www.ct24.cz...lavu-skarkovi/

[213 když po všech těch novinkách po mě začne sahar deprese, (Dušan Neumann: 07.04.2011, 06:26:19 - Mail - odkaz - x)
sáhnu na noční stolek, kde svorně vedle sebe bydlí Tocqueville, Vančura, Parkinson a Jefferson, abych se trochu nadechl. Dnes padla volba na Jeffersona a dovolím si ocitovat:
Když se člověk jednou vzdá rozumu, nezůstane mu žádná obrana proti nejobrovitějším absurditám a jako loď bez kormidla, stává se hříčkou větru. S Takovým lidem ohlupování, které nazývají vírou, vytrhne kormidlo života z rukou rozumu a ten pak ztroskotá...\"

[214 ještě něco V+W (Dušan Neumann: 07.04.2011, 06:31:19 - Mail - odkaz - x)
sestřih z dochovaných záznamů válečného vysílání V+W na Hlasu Ameriky a Werichovo povídání o psech, které měl v USA

http://www.megaupload.com...WYNO5U6

[215 Dobré ráno vespolek, (Matzurka: 07.04.2011, 06:34:13 - x)
Rputi, a jsem zvědavá, s čím vylaze Huml. To asi budě druhé dějství téhle frašky.

[216 Matzurko, (Rpuť: 07.04.2011, 06:52:14 - x)
tam to bude mít Bárta horší. Jura by to určitě uměl klasifikovat líp, ale já bych řekla, že Škárka je typický histrion a odkecá se sám.
Kdežto Huml ví, o čem mluví a zřejmě se Bárty jen tak nelekne.

Otázka je, co udělaj blondýny...:)))

[217 Dušane, (Rpuť: 07.04.2011, 06:57:01 - x)
to je hezký citát.
Jen mám pocit, že tohle už není ani otázka ztráty rozumu jako spíš nedostatku prosté inteligence a trochy vzdělání. Nejen tady vládne jakási desátá garnitura, vymetená odkudsi z pavučin či zpod kamene.

[218 Dobré ráno, (maYda: 07.04.2011, 08:44:11 - x)
Dušane , díky. Není nad to si k ranní kávě přečíst moudrý citát.

na oplátku dvě dnešní výročí:l

Před 1482 lety, t.j. 7. dobna 529 vydal byzantský císař Justinián I. Codex Iustinianus, první část kodifikace římského práva Corpus iuris civilis.

A před 663 lety, t.j. 7. dubna 1348 Karel IV. vydal zakládací listinu Univerzity Karlovy, první vysoké školy tohoto druhu na sever od Alp.

a ještě do třetice, na den přesně o 530 let později , 7.dubna1878 byla založena v hospodě u Kaštanu Česká strana sociálně demokratická,
Ovšem přínos této události je proti těm předchozím dvěma přinejmenším sporný.

[219 tak to, andy , prrrrrrrrr ! (westík: 07.04.2011, 08:49:08 - x)
(191) já Vás poslouchám :-? Ale ty Vaše rady jsou moooc drahé ...ten Klíma mne přišel na 600,-Kč ( a abych si ho položila na noční stolek a četla si v něm jako Dušan N. pro zmírnění jarní deprese, tak to ani náhodou ) :-((( Jo, a to ani nepřipočítávám k ceně tu kabelku, kterou jsem si koupila, abych toho Klímu odnesla domů :-))

[220 Fujtajbl vespolek... (ptakopysk: 07.04.2011, 08:51:47 - x)
stran úřadů práce - je vidět, že jste naprostými laiky v oboru. Příjemně jste mě po ránu rozveselili. Úředník na úřadu práce neslouží k tomu, aby vám pomohl sehnat práci, aby vás naučil to, či ono pro jednání s potenciálním zaměstnavatelem, ani jiné věci, které zmiňujete.
Úředník slouží k tomu, aby vás zaevidoval jako nového nezaměstnaného, aby vás vyzýval k další návštěvě, aby zaevidoval vaši další návštěvu, aby vás v okamžiku, kdy jste nezaměstnaný déle než půl roku poslal na školení pro dlouhodbě nezaměstnané, které pořádá certifikovaná agentura, aby vám sdělil, že můžete požádat o částku do rozjezdu podnikání.
Je roztomile rozpačitý, když vám nabízí nějaké zaměstnání, neboť stráví hodiny a hodiny úporným přemýšlením, jak jadernému fyzikovi nabídnout místo květinářky, člověku se základním vzděláním pozici obchodního referenta, aby na nástěnce ÚP byly vyvěšeny jenom pozice, které jsouo již obsazeny a pod. Do stavu rozkošného zmatku ho uvede vaše žádost o poskytnutí jím zmiňované dotace, neboť neví, jak vám má říci, že poslední dotaci od úřadu práce dostal Jan Žižka z Trocnova na brnění a musel k tomu vyplnit dokumentaci jako na jadernou elektrárnu a od té doby peníze na dotace prostě nejsou.
Zkráceně řečeno - úředník úřadu práce je úředník evidenční a neumí nic jiného než evidovat. Tudíž vaše představa, že je vzdělán v oboru hledání a nalézání práce je velice, velice komická. Kdyby totiž byl odborníkem na hledání práce, již dávno by tuto vykonával a nenechal by na sebe řvát od rozzuřených nezaměstnaných a nenechal by se jebat od šéfů, kteří se na svou pozici dostali přesně dle Parkinsonových zákonů.

[221 Česká pomoc (Děda z V.: 07.04.2011, 11:05:18 - x)
Portugalsku bude nanejvýš 11 miliard http://jdem.cz/k52c3 \"Pokud by Portugalci vyčerpali celou zbývající částku, což není příliš pravděpodobné, Česko by se zaručilo za zhruba 11,25 miliardy korun. Garance neznamenají, že by česká vláda musela cokoliv platit. Platila by jen v případě, že by Portugalci svoje závazky neuhradili\" Začíná přípravná masáž, aby to pak tolik nebolelo :))

[222 Animace (Děda z V.: 07.04.2011, 11:21:05 - x)
která velmi přehledně ukazuje pohyb planet a měsíců v Koperníkově heliocentrickém a Tychonově geo-heliocentrickém modelu sluneční soustavy http://jdem.cz/k52h2

[223 Dědo z V., dobrý den. (BohousB: 07.04.2011, 11:37:57 - x)
Díky za odkazy, ale teď už hajdy nahoru. Nahře už je otevřená nová hospoda...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: