Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 17.06.2011

Aktualita: K PRÁVU NA STÁVKU

Pavel Hasenkopf



Odbory slíbily stávku v dopravě a blokády proti vládním reformám, Ministerstvo financí požádalo o zákaz stávky, soud mu (prozatím) vyhověl předběžným opatřením. Odbory ustoupily, tím fakticky způsobily, že stát se už dál soudu na nic ptát nebude, předběžné opatření z hlediska vlády splnilo svůj účel.

Podle mého se tady od samého počátku děje jedna základní výkladová chyba:
TOTO VŮBEC NENÍ STÁVKA.

Ale popořádku.

V Listině základních práv a svobod se v čl. 27 odst. 4 píše:

"Právo na stávku je zaručeno za podmínek stanovených zákonem; ..."

(Předesílám, že právo na stávku není žádné "přirozené" právo typu práva na život či na osobní svobodu, je to vydupané sociální právo mající smysl jen v určitém politickém kontextu; ale to jen na okraj.)

Jsou 2 možné výklady z hlediska Listiny:

- Listina dovoluje stávku za podmínek stanovených zákonem, současně je i zaručuje. Ono zaručení práva na stávku podle mého vylučuje ten výklad, že "stávka není dovolena, pokud pro ni zákon nestanoví bližší podmínky". O tom, myslím, není spor, stav, kdy by české zákony nedovolovaly stávku, by šel proti čl. 27.

- Je proto možný jen výklad číslo 2, totiž že pokud zákon nestanoví bližší podmínky výkonu práva na stávku, platí, že dovoleno je vše, co není zakázáno.

Jenže:
My přece zákon stanovící podmínky pro stávku máme — je jím zákon o kolektivním vyjednávání. Stav, kdy máme právo na stávku zaručené Listinou a současně zákon o kolektivním vyjednávání stanoví podmínky pro stávku mi umožňuje další dva výklady (které se ovšem navzájem vylučují, jak už to tak bývá):

- První výklad je ten, že zákon stanoví takové podmínky pro výkon práva na stávku, že stávku připouští jen pro účely kolektivního vyjednávání. Lze protiargumentovat, že to by ale bylo omezení práva na stávku. Na to odpovím, že omezení je přece vlastní podstatou jakékoli "podmínky".

- Druhý výklad je ten, že zákon tedy stanoví podmínky jen pro stávku pro účely kolektivního vyjednávání, tudíž stávka pro jiné účely zůstává "neupravena", či přesněji dovolena, protože co není zakázáno, je dovoleno. Pokud namítnu, že je tento výklad účelový, budu umlčen poznámkou, že zákon o kolektivním vyjednávání definuje stávku výlučně "pro účely tohoto zákona".

Líbí se mi druhý výklad, nicméně jsem zjevně v menšině.

Tvrdím ale, že celá tato úvaha je správná, ale na špatném místě. Jedeme sice správně do Pardubic, ale měli jsme jet do Liberce ... tvrdím, že vláda udělala chybu, už když přistoupila na to, že to, co odbory chystají, je stávkou. To, co odbory chystají, totiž nemá se stávkou nic společného. Jen se tomu tak říká, snad z marketingových důvodů. Když budu o své kočce tvrdit, že je pes, nepřestane proto být kočkou. Stejně se to má s pondělní/čtvrteční "stávkou" v dopravě. Vysvětlím.

Zákon skutečně definuje stávku výlučně pro účely zákona o kolektivním vyjednávání (dík za nahrávku ...). Důkazem opaku (a contrario) pak musí platit, že pro jiné účely stávka zůstává zákonem nedefinována, a zůstává proto předmětem výkladu, co se vlastně rozumí stávkou v kontextu čl. 27 Listiny. To je pole málo orané. Tvrdím, že stávkovat lze:

a) jen proti tomu, kdo mne zaměstnává;
b) jen v mezích zákona.

ad a) Proti vládě tedy mohou stávkovat jen vládní zaměstnanci (socialismus, kdy vláda fakticky byla zaměstnavatelem všech, už skončil, tedy alespoň se to tak říká).

ad b)  Tato stávka není v mezích zákona, ale za prosazení určitého zákona.

Jinými slovy, je to "stávka" výsostně politická. Jenže k prosazování politických práv jsou určena právo volební, právo petiční, právo sdružovací a právo shromažďovací, popř. právo na odpor. Právo na stávku je právo sociální, nikoli právo politické. Proto je také zařazeno nikoli mezi politická práva upravená v hlavě druhé Listiny, ale mezi sociální, hospodářská a kulturní práva zařazená v hlavě čtvrté Listiny základních práv a svobod.

Sečteno a podtrženo, akce odborů vůbec nespadá pod článek 27 Listiny; kam vlastně spadá, toť otázka.

 

 

a zde je PÁR POZNÁMEK K VČEREJŠÍ TZV. STÁVCE

 

 






Komentáře

[1 Ahoj! Nevím kde je chyba (Šumavák: 17.06.2011, 09:59:51 - odkaz - x)
ale mám podezření, že je záměrná.... nejde mi upravit formátování článku z Kocourova blogu.
A nemám teď sílu a čas to hledat a upravovat ve zdrojovém kodu...
Navíc ten Google Chrome to fakt automaticky posílá třikrát...

asi zase budu muset zahájit komunikaci a adminem...

[2 byla stávka - nebyla stávka ??? (skorostařík: 17.06.2011, 10:17:42 - odkaz - x)

[3 Jinak, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 17.06.2011, 10:24:15 - Mail - x)
k tomu vareni zabicek, co psal Pes dole...
http://www.novinky.cz...omohli.html

[4 K tomu dolnímu 668 (AeroKarel: 17.06.2011, 10:26:06 - x)
to má dcerka ještě kliku, že je z dosahu. Kdyby byla v dosahu, mohli by ji strčit do cvokhausu, aby začala mít tatínka ráda.
Ovšemže bez znalosti věci z obou stran nelze čunit závěry, ale státu ani jeho oudům a odkám poněkud nedůvěřuji.

[5 Přesto sis kocoure ... (skimic: 17.06.2011, 10:42:55 - x)
... slovo stávka, stávkující ve svém dnešním písání u Tebe osvojil, jakkoliv to ještě v nadpisu relativizuješ coby Takzvanou stávku.
Předběžným opatřením před zahájením řízení jakkoliv toto bylo úspěšně vykonáno se přece řízení vlastní nepozastavuje. Jsem moc zvědav na konečný judikát.

[6 Okamura zřetelně chystá kandidaturu na presidenta. (AeroKarel: 17.06.2011, 10:46:27 - x)
Proč jinak by psal takovou spoustu velmi nepřesných populismů?

[7 Tedy abych se priznal tak tomu nerozumim (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 10:56:30 - x)
Za prve podotykam, ze mne nikdo nemuze urazit tim, ze snad se mnou clouaji sympatie k odborarum, ale jejich stavku vidim jako normalni, jen bych ten \"proces\"nazval spise protestem a ne stavkou. Nevidim jeden jedinej duvod branit nejakym rozhodnutim soudu protestu. To zcela popira muj smysl pro feeer plej. Podivejte se na to z jine stranky, libilo by se Vam, az to opravdu nebude k vydrzeni, ze Vam zakazou shromazdeni ve vice nez v jednom cloveku a budou mit precedenc zrovna v tomhle rozhodnuti soudu? Vim, jiste placam z hlediska prava kraviny, ale vidim to proste jinak. Nechci aby mne polucajti odvazeli autem do lesa, jen proto, ze protestuju proti necemu.

[8 Omluva a znovupástnutí příspěvdu odzdola. (jura-p: 17.06.2011, 11:13:58 - odkaz - x)
DVD,
v případě navezení materiálu na pozemek jde o řízení obchodní nebo občanskoprávní.

Tam jde o nápravu do původního stavu.
Ono to tak je i bez soudu. Když někdo naveze hlínu, tak buď ji zase odveze a uvede pozemek do původního stavu nebo zaplatí za uvedení do původního stavu. Když se to nepovede, nebo se neví, kdo to způsobil, tak nakonec nezbude majiteli než si tu hlínu odvézt na své náklady a ještě zaplatit za její depozici na místě k tomu určeném. To furt ještě není trest, ale náprava stavu.

Ale u pokuty jde o řízení kárné, případně trestní. To auto nenapraví původní stav tím, že mu je vyměřena pokuta. A ani majitel když zaplatí, tak neplatí škodu. Zejména proto, že nikomu žádná nevznikla.

V případě placení pokuty majitelem při nezjištěném pachateli nejde o to, že když mi vyloupí byt, tak si to tam budu muset uklidit za své a za své, případně za pojistku pořídit nové to, co bylo ukradeno nebo zničeno.
V případě rychlé jízdy nevznikne škoda žádná, pokuta je trest, který se neplatí ani ve prospěch poškozeného, ani na nápravu stavu. Platí se ve prospěch trestajícího, ač tomu žádná škoda přestupkem nevznikla.
Bude-li trest, nikoli škoda, připsán majiteli, pak majitel bytu bude zavřen na několik let, zejména pokud se za něj nikdo splolečensky nezaručí a nezjistí se, že bude potrestáním přiveden k tomu, že v tom, že mu byl vykraden byt se nebude opakovat. Vyšší trest pak bude udělen tomu, kdo je členem organizované skupiny, třeba že v tom bytě žije s rodinou. Na druhé straně by možná, projeví-li účinou lítost nad vykradením svého bytu, mohl dostat třeba i jen podmínku a pokutu, a to by mohlo být podmíněno i tím, zda uvede svůj byt dopořádku v určeném termínu a bez reptání a bude poskytovat záruku, že mu byt už nikdy nevykradou. Vykradou-li mu byt opakovaně, měl by být trestán nemilosrdně a dle lidovců by se mu potřetí mělo vůbec zabránit bydlet.

Při pokutě fakt nejde o nápravu do původního stavu anebo odškodnění, je to trest a trestat lze jen osoby. U nás jen fyzické osoby, v budoucnu a v EU i osoby právní.

Ale zatím to bylo tak, že vždy jen ty, kterým se prokázala vina. Prvním průlomem bylo obtěžování pohlavní, kde se už dnes prokazuje nevina.

Potrestání nevinného při absenci viníka se provádělo jen ve válce a i tam bývá odsuzováno.
Budeme-li trestáni za neznámého pachatele, znamená to, že jsou s námi úřady ve válce, považují nás za nepřátelské obyvatelstvo a to natolik, že se necítí být vázáno ani válečnými konvencemi, které takové jednání také zapovídají.

[9 Jak já pochopil smysl onoho předběžného opatření, (AeroKarel: 17.06.2011, 11:16:34 - x)
nebyl to zákaz akce, ale zákaz učunit akci bez možnosti pro postižené se na ni připravit.
Takže mám Jirko takový dojem, že pláčeš na špatném hrobě.
:-P

[10 AK- pláče ale dobře, (Šumavák: 17.06.2011, 11:25:53 - odkaz - x)
byť ZATÍM na cizím hrobě...

[11 kocoure, (Modrý pták: 17.06.2011, 11:33:07 - x)
jestli tomu dobře rozumím, tak odbory uspořádaly akci, která byla účelová (hrome, proč by pořádaly neúčelovou nebo bezúčelnou?). Chtějí akcí vyjádřit svůj odpor k akci, kterou se chystá uspořádat vláda. Odbory tu akci nazvaly \"stávka\" a vláda chystanou akci nazývá \"reformy\". Stávka proto, aby měli účastníci akce omluvenku a nedostali padáka za neomluvenou účast na pracovišti. Vláda nazývá svoji akci reformou, aby měla omluvenku před voliči, že plní smysl svoji existence a nefláká se. Všichni předstírají, že měli v plánu jet do Liberce a přitom jedou do Pardubic a je to tak dobře.

[12 Aerokarle, ja to beru tak nejak (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 11:34:40 - x)
Obecne. Nevim na co se chtela zeme pripravovat? Proste si nejak vsichni poradej. Jiste, odbroarske protesty jsou fuj, protoze jsou to odborari, ale co kdyby se zakazal protest proti EU? To by se az tak nelibilo, ale jiste by se naslo velmi mnoho lidi, co by to schvalovalo. .... Myslim, ze kdyz to uvodis takto, tak budes plakat taky.
Jiste, jsme jiste tak daleko od teto sitauce, ale neslysis furt ty hlasy o klidu na praci? Ja celkem ano.

[13 Ot dotaz, potreboval bych (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 11:37:46 - x)
nejaky chytry odkaz na pocasi v Jizni Indii, Bengalskem zalivu a Sri Lance. Kdyby tam byla nejaka aktualizace a predpoved na delsi obdobi, bylo by to jeste lepsi. Dekuji predem

[14 2 Jirka původní (PeS: 17.06.2011, 11:46:21 - x)
zkus yahoo...
http://weather.yahoo.com/
jen si musíš přepnout na Celaskony...

[15 >> Jura-p (dvd: 17.06.2011, 11:47:55 - Mail - x)
Nechci tu plevelit, ale v tom konkrétním případě bylo zahájeno přestupkové řízení a ony mezivýsledky o nichž jsem se zmiňoval byly právě výstupem tohoto řízení.

[16 Diky PeSi (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 11:51:59 - x)
Ja vedel ze to nekdo zna.... Dik

[17 Doktore, (NoName: 17.06.2011, 11:54:47 - x)
ta aplikace zvaná v \"Počásí\" v iPhone/iPadu to bere právě z yahoo ...

[18 No tak jsem si prosel (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 12:05:30 - x)
Neco o pocasi.....no a namkazdym serveruje to furt stejne ..... bourkove.... Myslel jsem si, ze kdyz najdu nekde neco lepsiho, bude proste lepsi pocasi, ja bloud :-D

[19 Skimici, (kocour: 17.06.2011, 12:08:04 - x)
žádný konkrétní judikát nebude. Vláda má na podání návrhu 30 dní, předběžné opatření bylo výslovně omezeno na pondělek. Vláda nemá žádný důvod nenechat tu lhůtu propadnout.

Modrý ptáku,

chci říct, že toto nebyla stávka, toto byl politický protest. Pokus o revoluci. Nikoli výkon práva na stávku podle čl. 27, ale výkon práva odporu podle čl. 23 - při nejlepší vůli to nikam jinam nenacpu ... ale pak je třeba to jasně říct, že tihle lidi chtějí revoluci a návrta před rok 1989, kdy se údajně měli líp než dnes, a nemají to pořádat odbory, ale nějaká politická strana, popř. to má vzejít \"z ulice\" ... Byl to test, kolik lidí do těch ulic skutečně vyjde a současně příprava na oranžovo-rudou vládní koalici. Ten pokus nevyšel.

Jirko feudále,
právo na protest nikomu neberu. Jen chci, aby laskavě pánové odhodili masky, přiznali rudou barvu a nemaskovali to kecy o demokracii, které v jejich podání znějí hodně trapně. To s tím předáním předběžného opatření na vládě byla od vlády prasárna, říkal jsem to tehdy a tím článkem na tom nic neměním. Jen mám čím dál větší pocit, že se mne snaží ušlapat a zadupat do země z obou stran: na jedné straně echt fanatičtí odpůrci státu jako třeba Ty, na druhé straně tihle revolucionáře. A uprostřed zbývá čím dál míň místa k dýchání.

[20 Kocoure, ja vubec nechci nikoho napadat, ani uslapavat, ani (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 12:16:25 - x)
Nejak omezovat. Proc bych to mel delat?
Ano souhlasim, ze je nutne rikat, kam to chteji dotahnoit a priznej si to, oni se opravdu meli lepe. Jak mne rikali lidi co u nas pracujou a maji samozrejme pravdu, jednou za rok zabili prase, prikradali si na v jzd, v lete do Bulharska autobusem do kempu, chovali kachny, ktere prodavali..... A meli penez jako slupek, opravdu. Co maji ted? V podstate si pohorsili.
To aby se odlozili masky, o tom volam tady taky a vzdycky jsem umravnen, tak jsem to vzdal.

Ps opravdu nevidim jeden jedinej duvod, proc rikas, ze Te nejak dusim a omezuju. Chtelo by to nejake vysvetleni

[21 Aerokarle, (jura-p: 17.06.2011, 12:24:08 - odkaz - x)
ale s tím předběžným opatřením na žádost Kalouska trefil soud docela kozla a ještě slepým nábojem.
Termín na minimalizaci předvídatelných škod je v jediném zákoně o stávce a jak správně popisuje Kocour, tato tzv. stávka rozhodně nebyla dle tohoto zákona o kolektivním vyjednávání.
Je to jako zakázat přecházet řeku brodem, který je poblíž mostu dle zákona o silničním provozu, který zapovídá přecházet silnici poblíž přechodu pro chodce.

Modrý Ptáku, nejedou do Pardubic, ale do Brusele. Reformy nejsou jako omluvenka před voliči, ale jsou vyhověním Bruseli, který si stěžuje na daňový dumping a na pomalé plnění kriterií k přijetí eura, které je doposud spíše vzdalováním než plněním.
Z Brusele se také kritizují tzv. reformy, zejména pomalé reformami plánované zvyšování věku odchodu do důchodu, fakt, že odvody do fondu mají být dobrovolné a ne povinné, což při důvěře ve fondy může skutečně vést k tomu, že se vlastně nic na systému nezmění a odpor proti Bruselem určovaným daňovým jednotným pravidlům.
Přitom reformy nepovedou, když se povedou, ke snižování deficitu, ale ke zmírnění tempa růstu deficitu předpokládaným zvýšením na přijmové straně rozpočtu, vyšší DPH a zdaněním plateb, co nejsou příjmem, daní z příjmu a po delší době i vyvedením části výdajů důchodové daně ze státního rozpočtu, která ani dnes formálně součástí rozpočtu není, ale fakticky, leč skrytě, je.
Zvýšení zdanění má několik cílů: Zmenšit daňový dumping, tedy zachovat investory pro staré členy EU, zvýšit přispěvek do pokladny EU, protože budou potřeba další peníze na zřízení pohraniční policie EU, zatím skryté jako agentura EU, na rozvojovou pomoc pro ty africké země, které mají mít umožněn kvazivolný pohyb zboží a lidí s EU, tedy formálně na snížení imigrace a na řadu dalších výdajů spojených s růstem administrativy a počtu zaměstnanců orgánů a agentur EU a na prodloužení a rozšíření řady projektů, jako je např. Galileo, péče EU o předškolní školení dětí a pod.

V podstatě jde o to, že EU, po částečném zrušení automatického kursovního mechanismu řešícího disproporce v hospodářském výkonu jednotlivých zemí v Evropě zavedením EURO, se pokouší zbavit členské země i jimi řízeného druhého mocného nástroje ovlivňování přílivu investic a vývozu daňovým mechanismem a pak jí na řešení disproporcí mezi jednotlivými oblastmi, už se ani nedá napsat státy, zbude jen centrálně řízený mechanismus dotací, který sice nikde a nikdy nebyl úspěšný, ale je velmi oblíbený v centrech říší, protože centru dává přechodnou moc a to přece stačí. Centrální úředníci chtějí tu moc vlastně jen po dobu, co jsou v úřadu a svým následovníkům vůbec nepřejí úspěch při rozvoji říše. Úspěch následovníků by snížil jejich význam v historii a jak už to bývá, následovníci bývají z jiného křídla té podivné party.

[22 Jeden komentář ke včerejšku (Honza ze Žižkova: 17.06.2011, 12:24:19 - Mail - x)
http://www.artbohemia.cz...ace1.jpg

[23 Dobrý odkaz na počasí, (jura-p: 17.06.2011, 12:27:01 - odkaz - x)
je také www.wunderground.com

[24 kocoure, (Modrý pták: 17.06.2011, 12:40:44 - x)
chyba zkratky - měl jsem se více rozepsat. Protože to chápu (téměř) stejně jako Ty v [19]. Mám k současnému stavu miliardu výhrad. Ale představa, že pouliční nepokoje pořádané socialistickým béčkem (odbory) povedou k lepšímu stavu, je neuvěřitelná. Socialistické ačko se má k tomu postavit čelem a otevřeně říct, že je třeba \"ztratit okovy\".
Jsem šokován počtem lidí (s kterými jsem se sice hádal, ale považoval je jinak za inteligentní), kteří to reprodukují tak, že tím bylo dáno vládě na vědomí, že \"reformy\" jsou špatné. A že je dobře, že se to včera stalo.

[25 Odkud (Nika: 17.06.2011, 12:43:00 - Mail - x)
asi pochází dnešní antiklausismus v idnes :
http://www.novinky.cz...e-welt.html
\"Deník ho dává do souvislosti se spornými postoji prezidenta k řadě otázek, jako je \"jeho patologický odpor proti EU a euru, jeho boj proti \'pohádce o klimatické změně\' nebo jeho přehnané mocenské sebevědomí, které ho nechává stále znovu svým způsobem zasahovat do vnitřní politiky, ačkoli k tomu nemá oporu v ústavě\".

Čechům podle Die Welt už vadí, že \"Klaus předstírá, že je expertem na všechno\". \"Tento týden se dokonce ukázal jako odborník na kůrovce a požadoval dostat se konečně sekyrou na kobylku přirozeně rostoucímu pralesu na hranici Bavorska,\" glosoval list prezidentův nedávný souhlas se zásahem v chráněné části Šumavy napadené kůrovcem, který odmítají ekologové.\"

[26 Evidentně (Nika: 17.06.2011, 12:44:28 - Mail - x)
v provincii je potřeba zadupat poslední jiskřičky odporu...

[27 Kocoure (skimic: 17.06.2011, 12:47:21 - x)
... ad [19] - aha, já jsem se domníval, že to Kalousek dotáhne do konce a tu žalobu podá. V předběžném opatření jsou citovány nejméně 4 důvody a ta lhůta 3 dny byla jen jedním znich. Nakonec stávka (jakkoliv fiasko) se uskutečnila jen o trochu později, nicméně se stejným motivem.
Pukud Kalousek nechá tu lhůtu fakt propadnout, bude to imho ubohé a zcela se obnaží, že s nimi chtěl jen pro jednou vy.ebat či poměřit si, kdo má delší brko.

[28 Niko ad [25] (Děda z V.: 17.06.2011, 12:59:35 - x)
je to odsud http://jdem.cz/p6sm7 autor je http://jdem.cz/p6sn5 podle názorů v jeho blogu tak trochu Pehehe...

[29 ad [25] (Děda z V.: 17.06.2011, 13:14:45 - x)
ovšem opravdové chucpe je http://jdem.cz/p6st2 autor z Aktuálně.cz napíše do Die Welt a Aktuálně potom dělá, že ho nezná a \"nezaujatě\" cituje z německých novin. To je humus...

[30 POČASÍ (quivis: 17.06.2011, 13:28:15 - x)
pro Srí Lanku je na
http://www.yr.no...i_Lanka~1227604/

[31 ANO SPRAVNA ANALYZA (: 17.06.2011, 13:40:29 - x)
nebyla to stavka, byla to forma projevu (obcanske) nespokojenosti. Na to zakony opravdu nejsou. A kdyz jsou, neco jako zlocin svrzeni vlady silou, stejne pri masovych projevech nejdou aplikovat - jednak ministr spravedlnosti muze byt uz gilotinovan, policajti schovani nebo na lucernach, prokuratori a soudci na uteku, nebo ocekavajici gilotinaci.

K cemu byl Bilakovi zakon vo podvraceni republiky a utoku na socialisticke zrizeni v prosinci 1989...

no jurape po dlouhe dobe s Vami souhlasim, ale nesouhlasim v tom, ze nemuzete nic delat - pokud vas bude dostatek, muze se s touto argumentaci obratit na Ustavni soud.

a do konce souhlasim s modrym ptakem - pokud Pardubice je synonymum pro prdel.

stavka nebyla fiasko - 24 hodin bez zeleznicni dopravy fiasko rozhodne neni.

vlade by se jiste hodily horici stranicke segretariaty a a rozzureni demonstranti prelezajici mriz na prvni hradni nadvori (neco jako slavny podvod v Ejznstejnove megafilmu) - imho mam pocit ze vlada by zoufale rada Reichstagfeuer, ale protoze v cesku se vsechno proflakne, nemuze to nechat spachat a tak provokuje a ceka na opravdickeho magora.

[32 Dvojtečko, (dvd: 17.06.2011, 13:59:57 - Mail - x)
nechcete se toho ujmout? Kvalifikaci byste na to evidentně měl.

[33 DVD :-)))) (šimon klein: 17.06.2011, 14:08:58 - x)
byls rychlejší.....

[34 kdepak (: 17.06.2011, 14:59:22 - x)
my dvojtecky jsme jen pobaveni pozorovatele bez ambici byt zminovani ucebnicich, kdybyste se ale o necem domakli, dejte vedet, rad bych si koupil listek do loze a s kournoutem popcornu a colou bych pozoroval unfolding upheaval.
a navic my po praci konzumujeme lihove napoje, venujeme se rodinam, vencime psy a o vikendu jsme na chalupe, pijeme pivo a grilujeme. S beckami strelneho pracho pod parlamentemm...pfff

[35 dobré odpoledne, (maYda: 17.06.2011, 15:08:16 - x)
Mně se líbí, jak Němci přesně vědí, co se nám nelíbí na našem prezidentovi.
Až se nebudu moct rozhodnout, jestli mi něco vadí, nebo ne, půjdu se zeptat do Německa,

[36 Vědí ti odboráři co chtějí? (Šumavák: 17.06.2011, 15:14:07 - odkaz - x)
Obávám se, že nikoliv!

Např. požadavek vrátit se před ´89, že se měli lépe...
bylo tenkrát možné stávkovat a ještě přitom házet pomeranči!!! po policajtech??? viz: http://jdem.cz/p6s87
Leda tak shnilé brambory... No, je vidět, že třou bídu a sotva vyžijí...

Jinak mi přijde pikantní, zorganizovat stávku v dopravě a pak se podivovat, že z celé republiky celkem nikdo na demonstraci nepřijel... :-)) :-))
To mi přijde jako vrchol organizačních schopností

[37 Sem teď byla nakoupit, (Rpuť: 17.06.2011, 15:22:10 - x)
a z hlouby super-hyper zazněl hlas lidu: \"Ten Kalousek je ale kurva! Von se nebojí vylízt! Ale příště, příště dostane do držky!\"
:)) :))

[38 šumaváku (Ludmila: 17.06.2011, 15:24:58 - Mail - x)
asi bossové přepokládali, že ta chudina, co si říkají odboráři mají rychlá auta,kterými se dostanou do velkých měst z vísek a samot.

[39 Řekla bych, že John chytil vítr.... (Rpuť: 17.06.2011, 15:30:02 - x)
Přece jen to propadliště dějin není nic příjemného.
http://www.tyden.cz...m_204819.html

[40 Ludmilo, jistě se najdou i tací (Šumavák: 17.06.2011, 15:30:52 - odkaz - x)
obyvatelé samot a vísek, co mají rychlá auta (já mám dvě :-) )se kterými se dostanou do velkých měst, ale být odborářským bossem, tak zrovna tyhle( s golfovými holemi, cepy a sudlicemi v kufru) bych si tam moc nepřál...

:-))

[41 Sumavaku, taky jsem se dobre zasmal, kdyz jsem to cetl (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 15:32:12 - x)
Ze jsou tak chudi, ze nemohou demonstrovat a pak ze kdyby prijeli o den driv, tak by je to stalo 5000 penez a to prej je hodne. No nevim, skoly nemam, ale odborari vetsinou nespej v Marriottu ze ne. I kdyz nekteri jiste ano, ale ty byly na golfu :-D

Jedine, co bych jim odpustil je ta konstruktivni kritika, nemyslim si, ze to je to nejdulezitejsi. Ostatne, oni rikaji co chteji, tedy chodit do prace a luxusne zit. Tedy ne pracovat, ale chodit nekam. Samozrejme, ne moc dlouho. Mozna tak do 55 a to jeste buhvi jestli

[42 No jo, Ludmilo, (maYda: 17.06.2011, 15:33:21 - x)
jenže ti vybavení rychlými auty museli na golf.

[43 Já dopoledne zaslechl v rádiu, (Šumavák: 17.06.2011, 15:36:27 - odkaz - x)
že se hlavně chce zeptat odborů, jak si ve zdravotnické reformě představují standard a nadstandard.

To mu klidně řeknu, to je jednoduché:
-Pro odboráře je jakýkoliv zákrok vždy standard na pokladnu
- pro ostatní a zvl. podnikatele a management, je jakýkoliv zákrok vždy nadstandard, který si musí zaplatit ze svého.

Já nechápu, jaké problémy s tím ten John má?

[44 Jirko, (maYda: 17.06.2011, 15:43:24 - x)
svolat demostraci pro lidi, co nemají na to aby na ni přijeli, to taky vyžaduje zvláštní organizační a manažerské schopnosti. :-)

[45 Šumaváku, (maYda: 17.06.2011, 15:49:22 - x)
já jsem si především všimla, že zatímco předtím nebylo dne, aby na mně nečuměla z tisku nějaká Vyjevená Veverka, vetšinou sám Veverčák nejVyšší, tak ve dnech okolo stávky ticho po pěšině.
A ejhle, jen se dostávkovalo, tak už se zase Veverčák zubí a chce s odbory jednat a mává sociální citlivostí jak ta polonahá barikádnice od Delacroixe práporem.

[46 Maydo, Jirko, (Petr Kunetka, sileny zlocinec: 17.06.2011, 15:49:32 - Mail - x)
kdyby meli nejake organizacni ci manazerske schopnosti... ci vubec nejake schopnosti... nemuseli by se zivit jako sefove odboru... :)

[47 No jo, Petře, (maYda: 17.06.2011, 16:03:24 - x)
já taky nejsem obdařena podobnými schopnostmi, jenže problém je, že neumím navíc hrát golf, tak se musím živit prací.

Teď ovšem mi to moc nejde, protože všichni už vypadli, a já tu musím počkat, až dorazí můj opravený notebook.

Pro ty, kdo si brousí vtip na téma volných pátků podotýkám, že v jiné dny je tu živo do osmi i déle a dnes navíc většina vypadla dřív, kolega se v sobotu žení s bývalou kolegyní a většina se přesouvá na MOravu, aby na to dohlédli, aby na poslední chvíli necuk :-)

Ale mohla bych dojít s prachama do banky, než čaroděj s notebookem dojede.
Čert aby vzal ČSOB, jak tam má jeden nosit peníze, když tam jsou jen do pěti?

[48 šumaváku (Ludmila: 17.06.2011, 16:03:35 - Mail - x)
standard je podle nich špatná medicína na nízké úrovni, jako Acylpyrin..Nadstandard jsou operace žlučníku a podobné.

[49 (westík: 17.06.2011, 16:10:39 - x)
Děkuji ,kocoure, za perfektní výklad
který sdílím – takže se Vaše menšina se o něco málo zvětšila ( nebo zmenšila ?) :-))
Jinak k té stávce -která pro mne bude vždy VPS – tedy Velká Pražská Stávka , neboť a) přispěla u lidu obecného alespoň na den ke ztrátě „blbé nálady“, kterou zde zavedl Havel , a která tady přetrvává alespoň od poloviny devadesátých let,
b) pobavila mne tak , že jsem si zapomněla vzít prášky proti bolesti ( na které částečně přispívá VZP a tudíž i vy, těžce pracující) ,a vůbec jsem si toho nevšimla :-?
Tímto tedy vyslovují dík odborářům a jejich vůdcům , a ve stejné míře Kalouskovi (který se IMHO alespoň projevil jako „chlap“ ) :-)))

Pro ilustraci uvádím dva zdroje:
jak to bylo s Kalouskem...
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz..._domaci_lf :
Podle odborářů ministr financí Kalousek provokoval protestující tím, že šel po ulici proti proudu pochodu. \"Byli jsme rádi, že jsme odtamtud dostali ženy, bylo to opravdu nebezpečné,\" prohlásili.
Zdroj: diskusní příspěvek k článku na Idnes: (zřejmě jde o svědectví přímého účastnika, nejspíše odboráře )
„..Takhle to bylo: Ryk náhle utichl. Ze stínu ranního slunce se vynořila postava kráčející vstříc davu. Pevný krok, ruce mírně od těla, ve tváři odhodlaný výraz. Nastalé ticho přerušil křik muže v první řadě: \"Kalousek! Je to Kalousek, bůh nás ochraňuj!\" V tu chvíli došlo každému, že tu jde o život. \"Zachraňte aspoň ženy!\" Nastala panika. Kalousek vráží do prvních řad a ty padají přes ostatní soudruhy. Není úniku. Dav je v pasti, jakoby v tunelu, z nějž není úniku. Kalousek tlačí na dav a ten nemá šanci. Někteří zachraňují holý život šplhem na okolní lampy, jiní to štěstí nemají. Další vývoj událostí není možné popsat. Kdo přežil, není schopen vypovídat a jen tupý pohled v dál dává tušit, jaké hrůzy musel prožít....“

[50 klidek (: 17.06.2011, 16:12:04 - x)
brzo budete vedet co je to nadstandard. Az vam daj na vybranou 20 cm siti napric panderem nebo laparoskopii za priplatecek 20 kilo. UZ vas vidim jak radosti hykate a pochvalujete si trzni zdravotnictvi... (hele to je hezka umera - 15 kilo bez 15 cm jizvy...)

kocour - ano, kdokoli, kdo hlasite nesouhlasi s Necasovym tzv vladnutim je ruda svine. vy pravnici mate opravdu neco s mozkem na anatomicke urovni. to se neda vysvetlil spatnym programovanim (vyuka prav Praze nebo v plzni)

....mezi tato práva náleží život, svoboda a sledování osobního štěstí. Že k zajištění těchto práv se ustanovují mezi lidmi vlády, odvozující svojí oprávněnou moc ze souhlasu těch, jimž vládnou. Že kdykoliv počne být některá vláda těmto cílům na překážku, má lid právo jí změnit nebo zrušit a ustanovit vládu novou.....

a pozor nemluvi se o povinnosti udelat to v demokratickych volbach....

[51 Westíku, (maYda: 17.06.2011, 16:22:14 - x)
rovněž se domívám, že jako happening byla stávka docela dobrá akce, jen nějak nevím, co v tom je to slavné vítězství odborářů.

Vítězem se cítím já, neboť mého cíle, který lze definovat slovy \"mně nenaserou\", bylo dosaženo v míře vrchovaté.

Jen mně překvapuje ta obava o osud žen - jak z buržoasních dob z počátku minulého století. Za prvé, být genderistkou, vznesla bych rozhodný protest a hájila svoje právo být ušlapána stejně jako muži, takový machistický přístup opravdu není od soudruhu politicky korektní, za druhé ony ty odborářské těžkotonážní soudružky se ušlapávají dost blbě.

[52 No, on John se Zavadilem (Rpuť: 17.06.2011, 16:23:56 - x)
rozumí tomu zdravotnictví asi tak stejně - takže popovídat si můžou, to jo .... aber die koncn .... napoleona maj, ženy už zachránili, tak eště ty sesle posichrovat...

[53 No Vy si děláte legraci z davu, že ušlapání a tak... (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 17.06.2011, 16:26:28 - x)
No jen bych Vám přál, aby Vám v životě nenastala situace, kdy by to i vzdáleně hrozilo. Opravdu.... Bez ohledu, že to je nějaká těžkotonážnice, či lehkotonážnice. Je to totiž jedno.

[54 Nu, dvojtečko (westík: 17.06.2011, 16:31:26 - x)
(50) teď ještě definice pojmu \"LID\" . Moje \"sledování osobního štěstí\" je jistě jiné než Vaše ; já konzumaci alkoholu moc nedám :-(((

[55 dottore (westík: 17.06.2011, 16:36:05 - x)
já se \"davu\" vyhýbám ; nesnášela jsem ani obyčejnou frontu na banány -prostě je mně v houfu větším než tři lidi mdlo :-(((

[56 Jirko bacha, (Rpuť: 17.06.2011, 16:46:42 - x)
my si děláme legraci s tvrzení, že Kalousek hodlal ušlapat asi tisícovku odborářů :)

Jinak paniku davu jsem zažila a potvrzuji, že to tedy není ono. Bylo to na schodech nahoru v metru, které se z ničehož nic zastavili a lidi snad dostali strach, že by mohli spadnout a všichni najednou se rozběhli nahoru. Nejhorší bylo, že přede mnou šel dědeček s batoletem, které učil chodit po schodech a ničeho si nevšimnul. Tak jsem jen zařvala \"honem!\", vyrvala mu dítě a přes dva schody,s dítětem v náručí a s tím zdivočelým stádem za zády to brala přes dva schody. Dědeček dorazil o něco později, poněkud vyjeven, uválen a pošlapán. Fakt nic moc...

[57 54 (: 17.06.2011, 16:47:20 - x)
no protze to je text otcu zakladatelu, tak se obratte tam.
ovsem nekonzumaci alkoholu si zkracujete zivot - to je samozrejme ohleduplne vuci ceskemu duchodovemu systemu (stran konzumace alkoholu vam doporucuji Kralovnu Matku - 101 let, a ostatne i uprimne prani Becherovky z Vysociny prezovi / odposlechnuto dnes z radia)

mayda - ta tzv stavka nebyla za ucelem vaseho (ne)nasrani - ostatne co je (ne)nasrani nejake maydy proti proletariatu, ktery pozvedne svou mozolnatou pest. Od te doby, co Marx publiku proflak jak je to s nadhodnotou si nemuze byt jiz nikdo jist ani majetkem ani zivotem.

[58 Jiří, (maYda: 17.06.2011, 16:47:19 - x)
Jsem teda netušila že ten Kalousek je takovek buldozer, že když vykročí proti proudu rozhořčených odborářů, rázem vznikne vážné nebezpečí ušlapání a musí se zachraňovat ženy . :)

Jinak nejsem tak blbá, aby mi nebylo jasný, že kde hrozí opravdu ušlapání, tak to na srandu není, ale ta snaha odborářů vyvolat dojem, že jim šlo o život, ledva se Kalousek zjevil, teda fakt srandovní je.

Zvlášť když se před tím sami domáhali, aby se objevil. :-)

\"Kalousku , polez ven\" a \"on má ještě tu drzost se objevit\"

Inu asi se odboráři měli zeptat v Německu, co by vadilo í víc - jetsli když KAlousek vyleze nebo když nevyleze.
Oni v tom Ňěémecku vědí lío, co Čechům vadí, tak by jim třeba taky poradili.

[59 Fujky! (Rpuť: 17.06.2011, 16:49:30 - x)
....Z tvrzení .... schody se zastavilY .....
Jirko seš nějakej virulentní :))

[60 Rputi, (Ludmila: 17.06.2011, 16:53:06 - Mail - x)
to bych nechtěla zažít.Člověk najednou zjistí, kolik má v sobě sil. Já jsem jednou takhle běžela,aby mi neujel vlak.Myslím, že jsem překonala toho Keňana,co je mistrem světa.

[61 Rputi, (maYda: 17.06.2011, 16:54:00 - x)
máte u mně pivo.

Jinak je od Jirky zase hezký, že se ujímá odborářů proti naším zlolajným klávesnicím a nelíbí se mu, že si z nich děláme šoufky. Už proto, že Jirka, zastávající se levicových odborářů, je zážitek vskutku neobvyklý a že nám bylo dopřáno být svědkyněmi tohoto neobvyklého úkazu je to od něj hezký :-)

TAk kde je tenchlap s tíme notebookem???? J á chci domůůůůů!!!!!

[62 MaYdo, zase čteš něco, co (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 17.06.2011, 17:03:09 - x)
tam není a hlavně, od začátku píšu, že právo na protest je klíčovej a zásadní. Bez ohledu na rasu a náboženství.

Milé PF, dělám zcela zásadní vyjímku a pochválím Vás za tu větu od otců zakladatelů. Protože já jí pokládám za zásadní a vlastně prvotní věc pro člověka, který má žít v nějakém státu...Byla tady napsána několikrát a divím se, že jí někdo nepoznal

[63 JInak schody v metru, (maYda: 17.06.2011, 17:05:42 - x)
pokud se po nich pohybujete s dětmi, jsou maso i bez paniky. nevo přesněji, ono by stačilo, aby na výstupu někdo škobrtl a rázem je na paniku zaděláno už proto, že přes něj začnou okamžitě padat další, které ty schody dovezou.

A jednou jsem zažila, když se nečekaně zastavily, protože něco se chytlo do těch zubů, snad někomu upadla rukavice a ono to stačí - ta rychlost je značná a když to zastaví nečekaně a hned, tak to s vámi docela slušně hodí. Decentně se přidržovat pásu moc nestačí, ještě tak se do něj zakousnout.

Dostalo se mi zprávy, že notebook už je někde kousek pod Letnou, tak budu konečně vysvobozena :-)

[64 Jirka ppa Gomez (Ludmila: 17.06.2011, 17:07:18 - Mail - x)
Právo na stávku je, ale neměla by se stávka politická skrývat za stávku zaměstnaneckou. Tohle byl první pokus,aby bossové zjistili, kolik lidí je bude podporovat při oranžovém převratu. Zase další pokus o předčasné volby,rozvrat, stávky, blokády, nepokoje.

[65 Ludmilo, nemluvim o stavce, tu samozrejme neuznavam a myslim, ze by mela byt trestna (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 17:30:11 - x)
Jde mi jen o to, aby politicky protest a je uplne jedno, jestli se mi to libi, nebo ne, ma byt zakladnim pilirem jakehokoliv statu. Stejne jako kricet na namesti ze prezident je vul, nebo ze senatori jsou paka, o starostovi nemluve. Nevidim zadny duvod tuto moznost nemit a hlavne, neco nekam hlasit, nebo dokonce, nechat si protest povolovat tema, proti kterym protestuji.

[66 Jirko, (maYda: 17.06.2011, 17:35:34 - x)
ať si odboráři protestují, jak chtějí, to právo mají.

Ale já s jejich důvody nesouhlasím a podle mého názoru jim vláda ustupovat nemá. Tudíž jsem v tomto sporu na straně vlády a je jedno, jetsli s ní jinak nesouhlasím třeba ani v tom, kolik je 1a1.

Jinak nic proti právu na protest, ale pokud mi někdo v rámci svého protestu, který já za svůj nepovažuju, způsobí újmu, poškozuje moje práva.

Jakkoliv možná nebyl postup ohledně zákazu to nejchytřejší nebo nejtaktičtější, není upíráním práva na protest, ale předběžným opatřením,které mělo minimalizovat dopady protesu na ty, kteří nejsou účastníky tohoto sporu.

JInak to radši moc s tím právem na protest nepřeháněj, myslím, že až Ti tentýž dav bude vytloukat okna na protest proti tomu, že chceš po lidech, aby za vejplatu pracovali, tak se ti zdůvodnění, že na protest mají právo, líbit nebude.

Notebook dorazil, ještě prolezu šuplata v bordelovníku, jetsli se tam neskrýva přechodka, abych mohla napojit applácký notebook na monitor k PC a můžu se odebrat domů :-)

[67 Jirka ppa Gomez (Ludmila: 17.06.2011, 17:37:16 - Mail - x)
Však jim to snad zakázal soud, který stejně nebrali vážně. Vláda nic nezakázala. Lidé měli víc rozumu, než si Dufek ve své fantazii představoval.Příště si budou muset rozmyslet, proti čemu stávkovat. O chudobě lidu mluví jen starý, zaseklý komunista.Chce to inovaci v proslovech, aby se tomu lidé nesmáli.

[68 Otce zakladatele (westík: 17.06.2011, 17:48:46 - x)
Jeffersona jsem poznala :- ? Ale co nebo kdo je ten LID , který má právo k zajištění svého štěstí změnit vládu , nevím dodnes :-(((
Pokud vím, tak také prohlásil , že \"pivo je důkazem toho, že Bůh chce, abychom byli šťastni\" :-?
Já pivo nerada :-?

[69 westí (Ludmila: 17.06.2011, 17:57:57 - Mail - x)
jsem šťastná, dám si někdy skleničku černého Kozla. Ale podle toho,jak jsou plné hospody, je náš LID šťastný.))

[70 maYdo, co bylo s MacBookem, pokud se mohu ptát (Dušan Neumann: 17.06.2011, 18:07:57 - odkaz - x)
já je tu opravuji a z 90% je příčinou politá klávesnice. Pokud je to kolou, tak je to na výměnu základní desky, kola sežere tíštěné spoje...

[71 No, Ludmilo, (westík: 17.06.2011, 18:14:02 - x)
cena piva , která obvykle je důvodem k svržení vlády , se snad nemění ? Takže je jasné , že \"stávka \" byla neoprávněná :-))))

[72 westi, (Ludmila: 17.06.2011, 18:33:55 - Mail - x)
mám dojem,že pivo bylo zdražené. Snad loni, možná by nám to osvětlili místní pivaři.

[73 já vím, že není slušné kopírovat z cizích blogů (Andy: 17.06.2011, 18:38:28 - x)
ale tomuto prostě nedokážu odolat:\"Co takhle dělá vláda proto, abychom se dostali s platy tam, kde jsou ti ostatní v EU? V Německu (můj zaměstnavatel je německá firma) bych jako pokladní brala nejméně jednou tolik! Tzn. minimálně 22 tisíc čistého. Z toho už si mohu šetřit na důchod a v případě, že dělám profesi, kde nemohu pracovat do 70i, mohla bych jít s tímto platem i do předčasného a nechcípla bych hlady... \"

[74 >> westik (dvd: 17.06.2011, 18:38:57 - Mail - x)
Ono se s tou cenou piva moc přehání. Když se zavedlo za Tondy Novotného obslužné, zvedla se desítka ve IV. cenové skupině z 1,20 Kčs na 1,30 Kčs a houby se dělo. A posléze zdražení Plzně z 2,50 na 3,70 nechalo pracující lid v klidu.

[75 dvd (rejpal t&T: 17.06.2011, 18:46:16 - x)
ja si to pamatuju jinak. Novotnej zdrazil na podzim 67 pivo a vypuklo praskly jaro...

[76 >> Andy (dvd: 17.06.2011, 18:48:36 - Mail - x)
Ta dáma mi připomíná toho mnou zde zmiňovaného sovětského krejčího emigrovavšího do Izraele: \"Proč mi vláda nepošle nějaké zákazníky.\" Jinak mohu onu dotyčnou upozornit, že s necelým tisícem EUR čistá ruka by si toho v našem městě zas tak moc nenašetřila.

[77 MaYdo, nemohu za to, že si (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 17.06.2011, 18:50:29 - x)
funkčně negramotná a právě proto nerozumíš kdo protestuje a proč a hlavně, proč říkám, že protest je pro mne zásadní právo každého jednotlivce, či sdružení.

Mám ale úplně jiné myšlénky. Dnes jsem dostal selátko. Tedy samozřejmě ne živé, ale cca čtyřkilového :mlíčňáka, kompletně připraveného na \"dotrouby\" a teď nevím. Mám ho udělat tak jako ho dělají ve španělsku, nebo máte nějaký nápad, jak ho naložit a upravit lépe? Moc se mi nechce dělat tu španělskou verzi, neboť je jasné, že se musí dělat místně a tady to prostě nebude vono....tak Martine TT, prosím ..vstaň a choď :-D

[78 zase přílepek (divana: 17.06.2011, 19:10:21 - x)
bude cenzura internetu?
to asi z internetu zmizí sport, například...
zvedat ruce budou v úterý
http://www.lupa.cz...ijniho-zakona/

[79 selátko je třeba poslat (Andy: 17.06.2011, 19:19:18 - x)
do Řevnic ( něco jako když musel Václav platit Jindřichovi I. 5OO hřiven a nějaké voly- voly tu máme vlastní, ale selátko chybí).
Pošli ho vlakem, vyzvednu si ho na nádraží. Děkuji

[80 2 Jirka - p (skimic: 17.06.2011, 19:25:42 - x)
... selátko ulož do chladničky a více se ho nedotýkej. Už tak jsi zhřešil. Ten zákaz je tak starý jako příkaz k obřezání. Já si pro něj brzo ráno přijedu a odborně ho zlikviduji. Odpustím poplatek za jeho znehodnocení žehem a následně sežráním.
Nemáš dvě?

[81 nejen hřích, ale navíc se mu ho nechce dělat (Andy: 17.06.2011, 19:30:19 - x)
a mně se chce.

[82 palasovna (divana: 17.06.2011, 19:32:03 - x)
šumavský woodstock
vloni nebyl, to se to tam opravovalo, tak zase až letos

http://palasovna.sweb.cz/

[83 ANdy, to nepůjde, nevím jak (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 17.06.2011, 19:34:35 - x)
mu koupit lístek a nejen to, do Řevnice jsem hledal na mapě a nenašel, Mi chceš podfouknout řeznice :-D

Skimici, bohužel nemám, ale jestli chceš, tak objednám, ostatní po emailu....trvá to tak půl roku, než se dostaneš na řadu.

Ne vážně jsem si říkal, že recept by byl ihned k dispozici...tady je to vždycky obratem

[84 o lístek se nestarej (Andy: 17.06.2011, 19:40:10 - x)
děti jezdí zadarmo. Takvé výmluvy jsou tebe nehodny.

[85 děti jezdí zadarmo :-D :-D :-D (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 17.06.2011, 19:42:38 - x)
tak teď si mne dostala.....tohle ne, ale stromek selátkovník bude jistě rodit dál, domluvíme se přes synka, až donese, pošle ...víš co. Můžu platit v naturáliích .....

[86 Michálek ... (skimic: 17.06.2011, 19:58:12 - x)
Čím se v současnosti živíte?
Jsem stále finančním poradcem Státního fondu pro životní prostředí, kam ovšem nedocházím denně, ale zaměstnanecký poměr stále trvá.
http://www.tyden.cz...t_204854.html
Po Svobodovi druhý příživka. Svobodu už zaplať pánbůh vyhodili a Michálek snad půjde také.
Čím to je, že se ti katolíci držej rukama v těch dveřích a ne a ne se pustit, přitom touží státi se mučedníky ...
Nebyli oni Kocáb s Pithartem taky katolíci?

[87 Zdrazene pivo>>>>Praskle jaro. (P.M.: 17.06.2011, 20:01:48 - Mail - x)
Rejapale, to nema chybu!

[88 V zemi České je sociální smír, (jura-p: 17.06.2011, 20:01:56 - odkaz - x)
pokud cena tisíce piv v běžné hospodě nepřesáhne průměrnou mzdu. V Praze je možná vyšší, ale Praha také dosahuje vyšších mezd než zbytek členské země.
Už roky je korelace mezi cenou piva neměnná, blízka jedné a pivovary snad zdražují podle vysledků statistik tak, aby těch piv bylo tisíc a něco.
Dokonce to jde tak daleko, že lidé za ty své hospody prohlašují nejčastěji ty, kde je tento poměr dodržen. To přestává platit u lidí s příjmem nad čtyřicet tisíc korun, protože tito lidé nejčastěji uvádějí, že nemají hospodu, která by se dala nazvat jejich oblíbenou a domovskou. Tito lidé vlastně nechodí do hospody, ale občas zajdou někam na večeři.

[89 2 Jirka původní (PeS: 17.06.2011, 20:09:00 - x)
nevím, co máš na mysli se španělským způsobem... Já bych milého nejlepšího přítele člověka na nějakou tu chvíli odložil do marinády... (zde možno uplatniti fantazii...
Dobu marinace bych strávil hnusnou prací - vykutal bych jamku (na objem zviřátka, s nějakou rezervou), tuto bych vyložil zhusta lávovými kameny, na to nasypal dřevěné uhlí, zakápnul podpalovačem a škrtnul sirkou...
Než by kameny nasbíraly potřebné teplo, věnoval bych se masáži zviřátka.
Jistě trocha bylinek a oleje neuškodí znavenému svalstvu... No a pak opatrně přemístit nad ty kameny a řežavé uhlí a pozvolna opéci... Snad nemusím podotýkat, že kůrčičku radno nakrojit zlehýnka křížovým řezem a že na po(d)lévání je nejlepší plnotučné pivo s vypečenou šťávičkou...
Pak už nezbývá, než pozvolna okrajovat a baštit...
Ale mě nenasereš... Právě jsem po gulášku - mém, speciálním... Skoro lepší, než to karí...

[90 Krasny den, (hipik - pravicovy recidivista: 17.06.2011, 20:11:02 - Mail - x)
prasatko odnest k reznikovi, co ma udirnu. Pichne mu par injekci a zaudi ho, masicko uz bude krehke. Pak odnest k zahradnimu grilu, rozhodit a po platcich grilovat. Vyhoda ? Co se nesnedlo dneska, muze se grilovat zitra, ale i za tyden. Dobre pochutnani.

[91 juro, (Ludmila: 17.06.2011, 20:11:46 - Mail - x)
to je zajímavé zjištění, že lidé, kteří mají nadprůměrný plat do hospod nechodí a jsou nejraději doma. Tomu moc nevěřím.

[92 PeSi ... (skimic: 17.06.2011, 20:15:05 - x)
... přiznám se, že o Tvém speciálním gulášku nic nevím, nebo se mi to vytrousilo z hlavi. Nějak mi ale zvoní, že k tomu pravděpodobně podáváš feferonkový kompot...

[93 skimici (Oteplovač: 17.06.2011, 20:15:22 - x)
Já bohužel slyšel Cyrila Svobodu naživo.
http://www.rozhlas.cz...nik--906791
To, co říká někde ve 2/3 rozhovoru na otázku \"A kolik pracovních dní jste tedy vlastně strávil na ministerstvu skutečně prací ?\" a dále, je několikanásobně destilovaný hnus analytické čistoty \"p.a. pro UV spektroskopii\".

[94 86 a nejento (: 17.06.2011, 20:15:30 - x)
kdyz byl ted drobil vycisten statni cistirnou (formalne stale zastupitelstvim) je na case Michalka zalovat. doufam ze vycisteny drobil bude vracen do vlady = napada me ze by moh nahradit vondru.

[95 Z hlavi !!! :-)))) (skimic: 17.06.2011, 20:17:08 - x)

[96 Juro-p (Foundryman: 17.06.2011, 20:18:32 - Mail - x)
já tomu (ne)chození do hospod taky nevěřím. Zrovna dnes jsem loupnul v sousedství 2 kousky a dal bych i třetí. Možná na to ještě dojde :-)

[97 Oteplovači ... (skimic: 17.06.2011, 20:21:13 - x)
... já to právě slyšel taky naživo, když jsem byl v autě. Přestože jsem už dojel domů, zůstal jsem v autě sedět ještě deset minut dokonce, aby mi neutekla ani kapka. A to jsem přitom měl brutální chuť na pivo. Dík za odkaz. Zkusím si to nahrát, to brzo smažou.

[98 Dvojtečko ... (skimic: 17.06.2011, 20:26:49 - x)
... já si Drobila hluboce nevážím a Knettiga snad ještě hlouběji. To neznamená, že nemohu kritizovat Michálka za konkrétní věci.

[99 The mystery of Vladimir Putin\'s lawn (skimic: 17.06.2011, 20:35:29 - x)
:-)))))
http://www.telegraph.co.uk...n.html

[100 Neeee, PeSi, (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 17.06.2011, 20:46:29 - x)
to proboha ne, gulaš z tak malého prasátka, to je svatokrádež. Asi to udělám tak jak ve španělích. Tedy osolit, dát ho do pekáčku, okmínovat, pár bylinek..... no a dát do pece na pizuu. Mají to sice bejt pece na chleba, ale snad se mi podaří udělat to samé. A sádlo slejvat a slejvat a slejvat a polejvat a polejvat a polejvat...a pak až je zlatavé tak sežrat s novejma brambůrkama máčenejma v tom výpeku....No zatím ho jen nasolím, ale až v noci, až mne přednou chutě...

[101 tisicovka piv (: 17.06.2011, 20:56:58 - x)
v lacine hospode - to neni prilis daleko od anglickych pomeru.
my bohati nchodime na pivo - na drink pred veceri, po veceri, na sampanske a nejakou tu ustrici a tak.

[102 Co jste se dozvěděl? (skimic: 17.06.2011, 21:02:28 - x)
Například, že demonstrují proto, abych šel konečně do prdele. Což v rámci konstruktivního sociálního dialogu je přehledný požadavek. S tím se dá pracovat. Tak to jejich šéfové nikdy neformulovali.
http://www.top09.cz...ici-6307.html
Kalousek perlí :-))))))))))))))

[103 vy jste skimici (: 17.06.2011, 21:09:12 - x)
svetem protrely azkuseny - co doporucite pristimu panu michalkovi jak problem vyresit v totalne zkorumpovanem prostredi????

[104 2 Jirka původní (PeS: 17.06.2011, 21:12:35 - x)
čti pořádně... To já jsem dnes po gulášku, příjemně saturován...
No a Tobě jsem navrhoval tu jamku...

[105 Jožin trochu jinak (Ludmila: 17.06.2011, 21:14:32 - Mail - odkaz - x)

[106 Nepovedlo se. (Ludmila: 17.06.2011, 21:16:15 - Mail - x)
http://www.telegraph.co.uk...n.html

[107 Mám pocit, (Foundryman: 17.06.2011, 21:16:27 - Mail - x)
že kalousek je v kotlince jediný politik Klausova nebo Zemanova formátu. Ti ostatní jsou jen houfem takových podivných figurek.

[108 Foundryman (Ludmila: 17.06.2011, 21:18:29 - Mail - x)
Mě to taky připadá. Ostatní se bojí o své korýtko.

[109 Kalousek (rejpal t&T: 17.06.2011, 21:25:11 - x)
by, myslim, byl perfektni premier. Necas by mu mel predat zezlo.

[110 Dvojtečko ... (skimic: 17.06.2011, 21:26:33 - x)
... já ho kritizuji za lpění na funkci a za pobírání platu za nic. Stejně jako Svobodu. Vždyť si můžou najít jinou práci. Jestli jsou dobří, najdou ji.

[111 Mno, (PeS: 17.06.2011, 21:31:20 - x)
\"Poslanci chtějí medaily udělit také policistovi Robertu Závěšickému, který loni zadržel útočníka v krnovské směnárně a byl zraněn granátem.\" - poslanci jdou tvrdě za svým...
http://www.novinky.cz...atni-clanky

[112 Přiznám se, že nerozumím (Jirka ppa Gomez kanálník a feudalista: 17.06.2011, 21:33:50 - x)
Vašemu nadšení z ministra financí....že by tady bylo zapomenuto, jak byl úplně bílej u Paroubka? .... A mnoho a mnoho dalších věcí, co nemá cenu jmenovat. Nevládnul taky ze socanama, já si to moc nepamatuju... No já Vaše nadšení nesdílím. Je to, musím přiznat, velmi chytrej člověk, ale to byl rozhodně Gebls taky. Možná i daleko víc.

PeSi, kde já bych dělal díru. Možná až budu na latyfundyjích, podle vzoru Havajskejch žen, to budu kopat v blízkosti lávového proudu, to kvůli té teplotě :-D

[113 Taky neplanu pro Kalouska nadšením, (Rpuť: 17.06.2011, 21:39:13 - x)
ale je zcela nepochybné, že on tím premierem časem bude (pokud se to nějak nezvrtne)
Proč myslíte, že mezi ty odboráře šel? Nebyl tam, Nečas, byl tam Kalous. O to šlo!

[114 skimici,funguje ten megaup? (Dušan Neumann: 17.06.2011, 21:42:56 - odkaz - x)

[115 Jirko ppa, atd, atd. (rejpal t&T dialekticky demagog: 17.06.2011, 21:43:46 - x)
zda se mi, ze v posledni dobe nerozumis spouste veci ac vydavas zvuky, jako ze rozumis uplne vsemu. Mozna trochu sebereflexe by neuskodilo :o))

[116 Dobrý večer (martin TT: 17.06.2011, 21:44:23 - Mail - x)
ráno jsem odjel, před chvíli se vrátil a celý den byl s někým u někoho. Takže jsem si teprve teď přečetl Jirkovo výzvu.

Čtyřkilový mlíčňák, to je děťátko mlaďoučké. Naložit na čtvrt hodiny do slané vody, pak osušit, naplnit a péct. Naplnit houskovou nádivkou s jablky a kořením - zabijačkovou směs. Nebo omýt brambory, nakrájet na čtvrtky a naplnit, bude příloha. Mastného z výpeku budeš mít dost. ZAšít a péct.

pepo bliku - jel jsem dneska kromě jiného Šámalovou, ale uhnuli jsme do Koldovy a obědvali na zahrádce Steakhousu. Akorát ty vlaky rušily v hovoru.

[117 flotila svobody II vypluje za týden (Dušan Neumann: 17.06.2011, 21:46:15 - odkaz - x)
Před rokem se z Turecka vypravila do Gazy tzv. \"Flotila svobody\". Přes neustálá varování z izraelské strany se pokusila prorazit bezpečnostní kordon a byla proto obsazena izraelským námořním komandem. Následovala hysterická mediální kampaň. Máme se na co těšit.
Koncem června se do Gazy vypraví další konvoj, podstatně větší, \"Flotila svobody II\", který bude tvořit 15 až dvacet nákladních a turistických lodí s přibližně tisícovkou účastníků z Evropy, USa, Kanady, latinské Ameriky a ASie. Budou mezi nimi politici, poslanci parlamentů, novináři, intelektuálové (co se pod tím skrývá si dovedu představit) a aktivisté lidských práv. Budou mezi nimi i arabští členové Knessetu a zástupci organizací izraelských Arabů. Jednotlivé lodě vyplují z různých světových přístavů a do konvoje se zformují ve východním Středomoří.
Francouzským organizátorům se podařilo zajistit podporu asi 80 organizací a za vydatné podpory FKS vybrat 600000 Euro. Nákladní lodě údajně povezou stavební materiál, mobilní generátory, zdravotnické vybavení a výukové materiály.
Flotilu zastřešuje propalestiská aktivistivká organizace Free Gaza Movement, Evropská kampaň za skončení obležení Gazy a další humanitární organizace. Na tiskové konferenci v Římě oznámil president IHH Humanitarian Relief Foundation, Hussein Oruc, že výpravu budou tvořit dobrovolníci ze 125 zemí. Propalestinské organizace v Itálii vybraly na podporu flotily dalších 140000 Euro.
L\'Humanité v článku ze 7.června nic nemaskuje. Clementine Autainová z Federace pro sociální a ekologickou alternativu (to samo zní děsně) napsala: Odpor je zcela zásadní a francouzští komunisté souhlasí \"pokud tam je okupant a okupovaný musí francouzská vláda vystoupit s podporou palestinského státu\". Organizátoři navštívili francouzského ministra zahraničí Bernarda Kouchnera s požadavkem na francouzkou vládu, aby lodě před vyplutím nechala prohlédnout jako záruku, že vezou nekonfliktní materiál, neboť v žádném případě nepřipustí izraelskou inspekci.
Pokud Vám to ještě nestačí, zde jsou oficiální stránky organizace:
http://www.freedomflotilla.eu/
Izraelská vláda rozhodla, že nedovolí flotile zakotvit v Gaze a nabídla přeložení nákladu v izraelském Ašdodu a jeho doručení pot patronací OSN do Gazy, což aktivisté vehementně odmítají. Izraelské námořnictvo nabídlo zahraničním reportérům místo na palubě zásahových plavidel, aby - oproti loňsku - byla situace vyváženěji monitorována. Pochybuji, že to připravovanou protiizraelskou mediální kampaň nějak ovlivní.

[118 Jirko, (Foundryman: 17.06.2011, 21:47:21 - Mail - x)
Kalousek do Puchejřovy vlády odmítl vstoupit, i když ho lákali.
Můžu kritizovat jeho jednotlivé kroky, ale musím uznat, že je to osobnost. To třeba Goebbels nebyl, inteligence (nebo chytrost) nestačí. Z představitelů Třetí říše byl takovou osobností třeba Rommel nebo Canaris, taky špatně skončili.

[119 Rejpale, myslis, ze (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 21:47:57 - x)
To bylo opravdu nutne?

[120 Dušane ... (skimic: 17.06.2011, 21:51:15 - x)
... zdá se, že ano. Tak za půl hoďky to budu vědět najisto. Děkuji.

[121 Jirko ppa, atd, atd. (rejpal t&T dialekticky demagog: 17.06.2011, 21:53:47 - x)
nemyslim, jsem si jist.

[122 Dobrý večer, (: 17.06.2011, 21:54:19 - x)
Dušane, ad notebook - kola v tom opravdu nejede. :-)
Nastal tam nějaký zádrhel s přístupovými právy, takže se tam při spouštění logoval jiný účet, který se tam nějak vytvořil a nešlo se dostat k tomu původnímu. Prý to nešlo řešit jinak, než přeinstalací. já Vám asi víc kvalifikovanějších informací neposkytnu, v tomhle se nevyznám.

Krom toho ten noťas má svoje léta, byla jsem třetí nebo snad i čtvrtý uživatel v pořadí a tahala jsem ho semo tamo, ne vždy za ideálních podmínek, takže je patřičně otřískán a má různé stařecké neduhy, například zlobí grafická karta, ale to se prý dá řešit jen výměnou kompletní základní desky. A to už prý při tom stavu, v jakém ten počítač je, by se cena opravy prakticky rovnala ceně nového počítače.

Takže jsme ho přeinstalovali a necháme ho dožít, dokud vydrží ta grafická karta. Na nový sice zrovna nemám,ale prý nebude problém, abych dostala zapůjčený firemní.
On byl i tenhle původně firemní a já jsem ho odkoupila v době, kdy to vypadalo, že atelier zkrachuje a šéf je chtěl rozprodat.
Prostě jsme si vybrala část platu v naturáliích :-)

Já mám sice radši vlastní nádobíčko, aspoň to, které používám i mimo kancelář, ale musím být kompatibilní s kolegy a to je přece jen náročnějčí sooftware, taky to chce dost slušnou obrazovku, takový ten \"kapesní\" notebook je vcelku nanic, je to malý. Ten firemní bude nejjednodušší řešení, pokud se ten notebook definitivně odporoučí a nebudu mít zrovna dost na vlastní slušnou mašinu.

[123 Dušane N (Ludmila: 17.06.2011, 21:54:55 - Mail - x)
zajímavé.

[124 Rejpale, tak v tom pripade (Jirka ppa Gomez, kanalnik a feudalista: 17.06.2011, 21:56:04 - x)
To je v poradku

Martine diky.

[125 To jsem já, promiňte, (maYda: 17.06.2011, 22:09:40 - x)
[122] nedošlo mi, že když mám novou instalaci, tak si nemůže pamatovat podpis :-)

[126 Ludmilo (Andy: 17.06.2011, 22:10:52 - x)
to není \"zajímavé\". Je to děsné, je to ostudné, je to alarmující, je to nebezpečné a je to v přímé souvislosti s tím, co se děje v ČR...je to důsledek tolerance k zasraným komunistům, k tomu, že se do čela diplomacie v Evropské unii, složené z kapitalistických států a států, které se pracně, ale nepříliš úspěšně té parodie na mírotvorný komunismus snažily trhnout postavila bolševička s modrou krví(obzvlášť nechutná kombinace idiotky a mrchy). Zajímavé jsou obrázky v Reflexu nebo záhadný tvor, který se narodil s dvěma hlavami a ocasem.
Sakra:(

[127 Dušane ... (skimic: 17.06.2011, 22:21:45 - x)
vše ok. Díky.

[128 Dušane, (maYda: 17.06.2011, 22:21:49 - x)
[117] - vidím v tom jistou podobnost s křížovými výpravami. Pod záminkou posvátného Poslání a s podporou věřících nadšenců, cvoků, idealistů a fanatiků urvat svůj díl na moci a prosadit svůj vliv v oblasti.

Ale možná jsem poznamenaná tím, že zrovna čtu román z doby Ludvíka IX, zvaného Svatý a jsem u toho, kdy se chystá křížová výprava. :-)

[129 Andy (Ludmila: 17.06.2011, 22:27:26 - Mail - x)
máš pravdu, myslela jsem jako nová informace. Je to děsné a naše média taková informace nezajímá.

[130 2 rejpal (PeS: 17.06.2011, 22:36:06 - x)
nějak mi uniká, na základě čeho by byl Kalousek perfektní premiér. ale mně toho asi uniká více.
Jestli je perfektní kvalifikací na místo premiéra to, že obklopen ochrankou vyjde pohovořit a exhibovat při demonstraci, přičemž ve funkci ministra posere nač sáhne, pak nějak nemám slov.
Nicméně to odpovídá stavu, kdy i tady spousta lidí tvrdí, že si rádi přečtou Tomášovy bláboly, aby byli obohaceni.
Jo. Jsou obohaceni a pak vyplouvaj \"flotily svobody\". Nechceš se taky zúčastnit? abys podpořil ten \"jiný názor\"?

[131 ad kruciáty (Dušan Neumann: 17.06.2011, 22:38:24 - odkaz - x)
maYdo - musím Tě vyvést z omylu. Křižácké výpravy byly jen opožděnou, špatně zorganizovanou a mizerně financovanou (a z toho pak vyplývajícími maléry jako vyrabování Cařihradu) reakcí na mohamedánskou agresi do území, jež byla křesťanským a celkem nábožensky tolerantím dědictvím římské říše už po dvěstě let...

[132 kalousek nebude premierem (: 17.06.2011, 22:42:21 - x)
protoze na nej vytahnou havu. clovek s financneanalytikckym utvarem strkajicim nos do peneznich t toku dokonce mimo cesko nemuze byt premierem.
Spiknou se proti nemu a zahubi ho. nerikam, ze ho povedou k sibenici bosky, ale pujde k certu.

co se tyce jeho jistoty - vzpominate si na ten sjezd lidovcu, kde se mu trasl hlas a vypadal ze je z vosku???

[133 PeSi, (Foundryman: 17.06.2011, 22:49:08 - Mail - x)
omyl, Kalousek tam ochranku neměl. Na netu je dost podrobně popsán průběh jeho akce. I s fotkama. O ochrance blábolili jen odboráři a to jen chvilku.
Já naopak oceňuju, že vyšel na ulici. Všichni ostatní by se tak maximálně ukázali v okně. Pokud by nebyli zalezlí pod stolem.

[134 Andy (AeroKarel: 17.06.2011, 22:50:10 - x)
[126] zasr... rudá baronka není příčina, ale následek. Ta krev je mimochodem \"modrá\" dost krátce.

[135 Jirko, jsem línej to opisovat: (AeroKarel: 17.06.2011, 22:52:17 - x)
http://aerokarel.rajce.net...umenty

[136 Dušane (AeroKarel: 17.06.2011, 23:00:15 - x)
to vyrabování Konstantinopole bych přičítal spíš tehdejším zvyklostem a slabosti upadající Říše.
Mohamedánská agrese .....
Byli tehda silnější, protože Říše římské už v kopru byly nebo tam bystře směřovaly. Když byla Říše Římská silná, provozovala agresi zase ona. Normální průběh, řekl bych, pro dnešní dobu i poučný.

[137 důsledek tolerance (Andy: 17.06.2011, 23:00:28 - x)
Karle. Vždyť víme.

[138 AK - to je sice pravda (Dušan Neumann: 17.06.2011, 23:11:27 - odkaz - x)
ale od ediktu Nikomedijskéh 311 a o dva roky pak Milánského ediktu, který dokonce garantaval křesťanům vrácení majetku do roku 622, kdy Mohamed dobyl Medinu a vyvraždil tamnějšé židovské obyvatelstvo je to pořád 300 let relativní náboženské tolerance ve Středomoří. Ta muslimská verbež pak rozvrátila co mohla. Jediná světlá období byla za poměrně krátké existence bghdádského kalifátu a za Saladinovy vlády. Pak zařvali Peršani, kteří vlastně zásobili mohamedány jedinými vědci, které kdy měli, Buchara a východ a když se pomohamedáštili Mongolové a jako Zlatá horda rozvrátili vikingské Rusko, a vtiskli mu charakter asiatské despocie, kterou je dodnes,zapsali se do dějin civilizovaného světa stejně skvěle jako o 1500 let později nacisté s komunisty...v tomhle jsem velmi zaujatý...

[139 Mimochodem, (Foundryman: 17.06.2011, 23:15:56 - Mail - x)
pokud někdo vyčítá Kalouskovi jeho někdy prapodivné politické manévrování, doporučil bych mu prostudovat životopis třeba Churchilla, který byl u konzervativců, pak u labouristů a pak zase konzervativcem.

[140 Andy (AeroKarel: 17.06.2011, 23:18:54 - x)
[137] Nevím, nedovedu najít vhodnější výraz, ale tenhle mi nesedí. Tolerance sama o sobě je docela užitečná. V EU je jen k jedné straně konfliktu.
Spíše bych uvažoval o \"politické korektnosti\" nebo podobné lumpárně.

[141 Dušane ano, (AeroKarel: 17.06.2011, 23:22:24 - x)
ale to, co kohokoliv ochrání není spravedlnost, edikt, cokoliv, jen síla.
Dokud ji Říše Římská měla, diktovala \"barbarům\", ať už to byl kdokoliv. Pak holt diktovali barbaři.
Bez té síly to nešlo, nejde, nepůjde.

[142 Karle, v tom není mezi námi sporu (Dušan Neumann: 17.06.2011, 23:26:56 - odkaz - x)
proto take ještě Izrael existuje a já doufám, že na palubě těch jejich tří ponorek, které jsou kde jsou, je po dvaceti Polarisech s nukleárními hlavicemi...

[143 Ono to původně začalo na té Říši Římské (AeroKarel: 17.06.2011, 23:48:02 - x)
a posléze Východořímské. Obě se \"odpráskly\" samy, vnitřní slabostí. EU je na nejlepší cestě, Izrael asi ne tak rychle, ale skutečností je, že nikdo nevydržel věčně. Zřejmě je obtížné motivovat zhýčkané obyvatelstvo k boji, ale bez něj to nejde. To je na pokec, ne na klábosnici.

[144 dušane, (maYda: 18.06.2011, 00:17:06 - x)
ona je samozřejmě ta podobnost poměrně povrchní - konec konců napadla mně nad románem a nikoliv nad historickou studií. :-)

Ani ten román není o křížových výpravách, hlavním obsahem jsou osudy čtyř sester z Provence, jednu z nich vdali za toho Ludvíka a ona ho do Orientu doprovázela, takže to je jen epizodou v ději.

Fakt je, že jsem netušila, že si rytíři s sebou vozili i manželky včetně nějakých těch společnic a komorných.
Ale možná to je taky jen fantazie autora.

[145 Foundry, (halladin,: 18.06.2011, 00:21:24 - x)
churchil byl nějakou dobu u liberálů.
U labouristů nikdy.

[146 No, maje k Churchillovi celkem úctu, (AeroKarel: 18.06.2011, 00:30:32 - x)
s Kalouskem bych ho raději nesrovnával.
Třeba se mýlím, Churchilla podezřívali z lecčehos, ale nebylo v tom ani spojování s komunisty, ani, a to hlavně, podezření z poněkud podivných čachrů. Uznávám, nikdo to Kalouskovi nedokázal, ale podezření byla dost důvodná, možná je problém na straně dokazování.

[147 AeroKarle, (Modrý pták: 18.06.2011, 00:37:59 - x)
nemaje k Churchillovi žádnou úctu, klidně se k tomu srovnání připojím. Patřil k té generaci nul, která z impéria udělala žebráka. To se dá přejít - takových jsou davy. Ale jeho podíl na zničení zlatého standardu je mimo všechny pochybnosti. Nedohlédnul - smůla - jeho.

[148 Obávám se MP (AeroKarel: 18.06.2011, 01:07:34 - x)
že máš poněkud nesplnitelné nároky. Politika je umění možného a W.S.Churchill dělal pro zachování imperia co se dalo. Erudovaný ekonom nebyl, a vůbec toho tehdy bylo moc dohromady.
Bál bych se při posuzování syndromu \"generál po bitvě\".
Já si ho neidealizuji, jen jsem toho názoru, že zázraky se povětšině nedějí a omylní jsme všichni.
Jen mi nějak přijde nesrovnatelné Churchill a Kalousek. Což je také spíš na \"per huba\".

[149 Dobré zas ráno, (PeS: 18.06.2011, 08:36:23 - x)
aha, adorace pokračují... Nechcete náhodou toho Kalouska taky kanonizovat? Křesťan von je, vo to byste to měli jednodušší. A jistě ty daně zvyšuje Ad maiorem Dei gloriam...
A ty kecy v novinách můžete použít jako důkaz zázraku - zjevil se a posralo se z něj 300 vyžranejch odborářů...
Jen by to ještě chtělo nějakou tu mučednickou smrt. Ale třeba ho trefí flak na zasedání vlády. Nebo se zalkne chlebíčkem...

[150 dobre rano, den, celej tyden (pepa blik: 18.06.2011, 08:52:34 - x)
jen jsem to proletel nez zase odletim.

Jo kalousek - to je format . Jenom bych upozornil ze :
1) vubec to neni dobry ministrant natoz na finance - uspory 0 zatizeni lidi a firem UP
2) vubec to neni dobry politik - je to svine ktera kolem sebe stahuje moc jak to jen jde. Jeste nam z jeho systemu ja jsem moc a ja si vas pohlidam bude spatne.
3) gauner to je a to ze vyleze mezi odborare neni hrdinskej cin. Jen to ukazuje jeho mylseni - ucel sveti prostredky. Sel prorokovat aby to pak mohl vyuzit. Ze tam se mi nevadi .
jeho pristup - najdu jakoukoliv!! cestu abych mel vyhodu a mohl ji na VAS pouzit neni dobra.

martine ze jsi se nestavil :-) ale ja tam stejne nejsem - uz litam a neblikam :-DDDD
ale aspon mi poradis kde si dame poradnou flakotu.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: